Politeía

Quis custodiet ipsos custodes?

Sfârşit de săptămână: 4 August / incertitudine şi instabilitate politico-economică

Bună dimineata intr-o zi de sâmbata, sfârsit de săptămâna. Sâmbătă, vremea va fi călduroasă, caniculară după-amiaza îndeosebi în sudul şi sud-estul ţării. Cerul va fi variabil şi doar izolat, mai ales în zona de munte şi în nord-vest, vor fi ploi de scurtă durată şi descărcări electrice. Vântul va sufla slab până la moderat. Temperaturile maxime vor fi cuprinse între 31 de grade în nordul Moldovei, în depresiuni şi pe litoral şi 38 de grade în Lunca Dunării, iar cele minime se vor situa între 11 grade în depresiuni şi 25…26 de grade pe litoral, informează Administraţia Naţională de Meteorologie.După-amiază, indicele temperatură-umezeală (ITU) va atinge şi depăşi pragul critic de 80 de unităţi al disconfortului termic, cu precădere în regiunile de câmpie.

La Bucuresti: Vremea va fi călduroasă, caniculară la amiază când temperatura aerului va atinge 36…37 de grade, iar indicele temperatură-umezeală (ITU) va atinge şi depăşi pragul critic de 80 de unităţi al disconfortului termic. Cerul va fi mai mult senin, iar vântul va sufla slab până la moderat. Temperatura minimă va fi de 20…22 de grade.

Curs valutar BNR valabil azi: 1 EURO = 4. 6481   RON; 1 USD = 3. 7972    RON; 1 EURO = 1. 2241 USD; Francul elvetian 3. 8695 RON. Gramul de aur 194.7995 RON.    Evolutia saptamanala o puteti citi aici.

Prognoză proastă pentru români! Deprecierea leului va continua cel puţin până la decizia Curţii Constituţionale. Amânarea deciziei Curţii Constituţionale pe referendumul pentru demiterea preşedintelui Traian Băsescu va influenţa în continuare evoluţia monedei naţionale. Analiştii sunt de părere că deprecierea leului va continua până în 12 septembrie.”Decizia Curţii Constituţionale a adăugat un nou strat de incertitudine la instabilitatea politică din România. Până la anunţarea unei decizii a Curţii în septembrie, încrederea investitorilor va fi, probabil, afectată în continuare. Nu sunt sigur cât de tare se va deprecia leul în urma anunţului. Banca Naţională a României are rezerve valutare relativ ridicate şi ar putea interveni pe pieţele valutare pentru a împiedica o prăbuşire a leului”, a declarat analistul Capital Economics William Jackson, citat de Mediafax.Având în vedere incertitudinea „enormă” din jurul evenimentelor din România, analistul propune mai multe scenarii.În opinia acestuia, cel mai bun scenariu ar fi ca toate forţele politice să accepte decizia din septembrie a Curţii Constituţionale, situaţie în care presiunea asupra leului s-ar putea reduce spre sfârşitul anului.[…] Cel mai negativ scenariu ar presupune noi tentative ale Guvernului de a-l înlătura pe preşedintele suspendat, Traian Băsescu, paralizia generală a luării deciziilor în România sau relaxarea unor ţinte din programul cu FMI pentru atragerea de sprijin popular şi ar fi urmat de o depreciere puternică a leului. Integral in Adevarul.

De ce au luat procurorii listele electorale de la AEP. Oamenii legii au indicii că numeroase persoane au votat de mai multe ori la referendumul de duminică. Potrivit surselor EVZ, procurorii care au descins, joi, la sediul Autorităţii Electorale Permanente (AEP), pentru a ridica toate listele electorale, au primit informaţii că mai multe persoane şi-au exercitat dreptul de vot ilegal. Anchetatorii susţin că respectivele persoane au votat de mai multe ori, în mai multe circumscripţii electorale.”Procurorii au primit o plângere de la PDL cu privire la anumite persoane care au votat la referendum de mai multe ori. Verificările efectuate au confirmat spusele din plângere. Din câte am înţeles, procurorii caută acum să vadă dacă există şi alte situaţii de acest gen, de persoane care au votat de mai multe ori, pentru a le aplica sancţiunile legale”, ne-a explicat un reprezentant al AEP. Întrebat ce se va întâmpla în cazul în care vor fi descoperite mai multe situaţii de persoane care au votat de câteva ori, reprezentantul AEP a explicat: „Dacă se vor descoperi şi alte cazuri de acest gen şi dacă procurorii vor considera că, în anumite secţii, votul multiplu a fost la nivel de fenomen, atunci referendumul va fi reluat în respectivele circumscripţii. Reluarea votului se va face doar în acele secţii, nu la nivel naţional”. Secţiile vizate de procurori sunt cele în care prezenţa la vot a fost mai mare de 100%. Integral in EVZ

Băsescu le transmite primarilor chemaţi de Ponta să facă recensământul listelor de alegători că se îndreaptă pe un drum care „are o singură ieşire: celula”.Preşedintele suspendat, Traian Băsescu, a criticat decizia USL-ului de a scoate de pe listele electorale cetăţenii români din străinătate, spunând că este „o ilegalitate şi o prostie”. De asemenea, el le-a cerut primarilor să aibă grijă cu actualizarea listelor electorale, acest lucru transformându-i în infractori. Totodată, Băsescu le-a transmis şi un mesaj ferm: „acest drum are o singură ieşire, celula”. În cursul zilei de azi, Băsescu a mai spus că decizia CCR de a amâna verdictul privind validarea sau invalidarea referendumului este „fără precedent”, această mişcare fiind „un truc al USL-ului”.”Prioritatea este ca instituţiile statului să constate ce e de constatat despre modul în care s-a desfăşurat referendumul. Şi eu sunt curios cum de s-a ajuns ca în unele sate prezenţa la vot să fie de 170%. Ştiu că în Braşov au fost 10.000 de turişti, în timp ce în Dolj au fost 70.000. Vă daţi seama ce centru de odihnă a devenit Dolj””Pentru mine timpul nu mai are valoare, nu mai contează când CCR va lua decizii sau le va amâna sau va face ce vrea cu ele. Am constatat că Parchetul general s-a implicat în analiza a ceea ce s-a întâmplat la referendum”Pentru mine, miza cea mai mare este demantelarea reţelelor de fraudare a alegerilor. Această guvernare este o guvernare anti-naţională””Loviturile pe care le primeşte loviturile România acum aduc prejudcii enorme ţării. Ponta, Antonescu, Voiculescu şi Rus sunt responsabili de respingerea oricărei şanse ca România să mai intre în Schengen. Sunt responsabili că România nu va putea deveni un partener credibil pentru discutarea bugetului 2014- 2020 la UE”. Integral in Gandul.

Curtea de Conturi: 108 angajaţi ANAF au fost trimişi în judecată, deşi funcţionarii sunt în topul corupţilor. Agentia Nationala de Administrare Fiscala (ANAF) avea la finele anului trecut peste 27.000 de angajati, iar ponderea functionarilor publici trimisi in judecata era de sub 0,4% din totalul salariatilor (2,36% la ANV si 1,46% la Garda Financiara), se arata intr-un raport al Curtii de Conturi. Astfel, 108 angajati ai ANAF au fost trimisi in judecata.„Evaluarile privind coruptia din ANAF trebuie sa urmeze aceleasi proceduri, tehnici si instrumente de masurare utilizate de organisme oficiale sau neguvernamentale la nivel international, respectiv estimarea nivelului coruptiei prin prisma perceptiei generale a societatii civile asupra fenomenului de coruptie din institutia respectiva. In ciuda statisticilor ce indica un nivel redus al faptelor de coruptie condamnate de organele judecatoresti, diferitele sondaje si analize facute publice de massmedia plaseaza functionarii ANAF in topul functionarilor publici corupti din Romania”, potrivit raportului Curtii de Conturi.In document se mentioneaza faptul ca evaluarile realizate de Institutul National de Statistica au plasat evaziunea fiscala din Romania la un nivel de 17-18% din PIB. Pe de alta pare, mai multe institutii europene au estimat un nivel al economiei subterane si evaziunii fiscale de peste 30% din PIB. ercitarea de practici evazioniste determina obtinerea rapida a unor cantitati mari de ”bani negri”. Toate aceste activitati sunt supuse monitorizarii si controlului autoritatilor, fapt ce determina ca pe de o parte contribuabilul evazionist sa incerce sa ofere foloase materiale considerabile oricarui inspector fiscal ce interfereaza activitatii sale ilicite, integral in Wall-Street.ro.

Calculul şi datele oficiale care ar putea da peste cap strategia USL. Numărul alegătorilor de pe liste ar putea ajunge de fapt la 19 milioane. Prinse în lupta politică dusă fără nici o limită, datele privind numărul total al cetăţenilor români cu drept de vot au fost transformate de joi într-o nebuloasă. Referendumul din 29 iulie a fost organizat pe baza informaţiilor oficiale transmise de MAI, potrivit cărora 18.292.514 de români figurau pe listele electorale permanente.Acum, însă, USL încearcă să acrediteze ideea că numărul ar fi mult mai mic, mizând că dacă Curtea Constituţională va şi accepta această modificare în jos a cifrelor ar reieşi o prezenţă la vot suficientă pentru asigurarea cvorumului şi, deci, pentru validarea referendumului pentru demiterea lui Traian Băsescu.Doar că argumentele folosite de USL sunt contrazise de datele oficiale în baza cărora au fost organizate algerile locale din 10 iunie, date care indicau un număr de persoane cu drept de vot de peste 18,3 milioane. Atenţie, asta se întâmpla cu mai puţin de două lu8ni înaintea referendumului pentru demiterea preşedintelui.Dar spre deosebire de referendum, la alegerile locale au dreptul să se prezinte la urne numai cetăţenii cu domiciliul în România, deci un număr invariabil mai mic. Totuşi, ţinând cont de cât de mulţi români se află în afara ţării, la cei 18,3 milioane înscrişi pe listele pentru localele din acest an ar mai trebui adăugate alte câteva sute de mii de nume şi este posibil ca, de fapt, datele corecte să ducă spre 19 milioane alegători care la referendum ar fi putut avea drept de vot.Cum între timp România nu a trecut printr-un război sau un cataclism care să secere câteva milioane bune din populaţie, este greu de crezut că numărul cetăţenilor care ar trebui să figureze pe listele electorale permanente s-ar fi redus în marjele pe care le aduc în discuţie liderii USL.Romania Libera

Tromboanele primarilor stahanovisti, care au dublat productia de voturi. Primarii USL din mai multe comune in care prezenta votantilor la urne, in ziua referendumului, a depasit procentul de 100% au dat explicatii halucinate de ce locuitorii s-au inghesuit la vot. Au votat pentru un drum, era o nunta in sat sau foarte multi locuitori stau in comuna fara mutatie. Aproape 50 de localitati din Romania au depasit prezenta la vot de 100%. Edilul PSD al localitati Ipotesti (Olt), Ion Capraru, care a reusit performanta sa aiba o prezenta la vor de 103,8%, a explicat ca a avut acest rezultat pentru ca a mobilizat lumea la vot, mai ales rudele. „Mi-am adus fratele din Slatina si rudele. Am zis, nu il dam noi pe Basescu jos, nu daramam noi urna, dar ne vede lumea ca am facut prezenta buna, ne face si noua un drum, ceva”, a explicat edilul pentru EVZ. El sustine ca s-a inregistrat acest scor pentru ca sunt multe persoane, pensionari chiar, care, desi locuiesc in Ipotesti, au buletin de Slatina. La Ipotesti erau inscrise pe liste 1.230 de persoane, dar la urne s-au prezentat 1.277 de votanti. Deşi spune că a reuşit să mobilizeze pe toată lumea la vot, primarul PSD din localitatea Râca (Argeş), Georgel Burcea, recunoaşte că oricum ai aduna nu are cum să dea o prezenţă la vot de 123,41% la urnele locale. „Acum i-am adunat eu pe toţi. Depinde de primar cum îşi organizează alegerile. Totuşi, eu cred că calculul este greşit. Oricum ai aduna, nu are cum să îţi dea un procent aşa mare a prezenţei la vot”, a explicat primarul. La Râca erau înscrişi pe liste 948 de persoane şi au votat 1.170 de persoane. Integral in EVZ.

Judecatoarea Iulia Motoc de la Curtea Constitutionala: „Nu-mi dau demisia!” Iulia Motoc, judecator la Curtea Constitutionala a Romaniei, a declarat pentru „Romania libera” ca nu are intentia sa-si dea demisia, desi mai multe trusturi de presa i-au anuntat-o deja. „Nu am de gand sa-mi dau demisia. Faptul ca unii ar fi anuntat demisia mea deja poate fi considerat ca o forma de presiune asupra mea. S-au facut multe presiuni asupra noatra, mai ales incepand cu data de 27 iunie, cand ne-am pronuntat asupra faptului ca domnul Traian Basescu va reprezenta Romania (la summit-ul UE, n.n.). De altfel, atunci am sesizat aceste presiuni la Uniunea Europeana, apoi, la data de 2 iulie, dupa ce presedintele interimar Crin Antonescu a spus ca actuala componenta a Curtii este o rusine, noi am sesizat atat Comisia Europeana, cat si Comisia de la Venetia. Presiunile au continuat si continua. Cu toate acestea, eu astep o decizie corecta a Curtii, dincolo de intimidarile care sunt din ce in ce mai agresive”, a declarat Iulia Motoc. Aduce Romania Libera.

JO 2012 Echipa de sabie a Romaniei a castigat medalia de argint. Echipa de sabie a Romaniei a castigat medalia de argint la Jocurile Olimpice de la Londra, tricolorii pregatiti de Mihai Covaliu pierzand, scor 45-26, in fata Coreei de Sud. Bronzul a fost castigat de Italia (45-40 in fata Rusiei). Coreenii au inceput bine finala si in primul duel Kim Junghwan l-a depasit, cu 5-2, pe Rares Dumitrescu, apoi Won Woo Young a trecut de Dolniceanu cu 5-3, ridicand avansul la cinci tuse, 10-5. Zalomir a dat semne ca Romania ar putea echilibra lupta, dupa 5-5, cu Gu Bongil. Dolniceanu a urmat pe plansa si a reusit sa apropie echipa sa la o tusa de adversari, 15-16 si 16-17. Kim si-a revenit si a ridicat din nou avansul coreenilor la 20-16, chiar daca a pierdut lupta directa cu scrimerul roman, 5-6. Din acel moment, coreenii au fost de neoprit, iar romani nu au mai reusit decat cateva tuse la fiecare releu. Nici introducerea rezervei Sireteanu in duel cu rezerva coreana, Oh Eunseok, nu a schimbat nimic, iar Romania s-a inclinat categoric, 26-45. Rares Dumitrescu: Am incercat sa tragem la fel cum i-am mai batut. Sportivul Rares Dumitrescu a explicat infrangerea prin faptul ca el colegii sai s-au pregatit impreuna cu sabrerii coreeni in acest an, iar adversarii lor au evoluat vineri intr-o alta maniera decat de obicei, potrivit Mediafax.In luna februarie, Romania invinsese echipa Coreei de Sud la Cupa Mondiala de la Padova, cu 45-44. Dumitrescu a explicat ca el si coechipierii sai au incercat sa evolueze ca in acel meci, insa in finala olimpica au dat peste o alta echipa a Coreei de Sud, din punct de vedere al stilului. Integral pe HotNews

Ştiri Europene – 4 August 2012 / Presa germană: România – republica sforarilor

Va urez o zi buna si racoroasa!

160 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Bună dimineața și gânduri bune tuturor (cu sau fără pedigree) ! 🙂

    dada

    04/08/2012 at 8:54 am

  2. Reblogged this on Dictatura justitiei.

    dictaturajustitiei

    04/08/2012 at 8:56 am

  3. Buna dimineata,
    citind articolul Ioanei Ene mi-am dat si mai bine seama ca Romania este victima unui psihopat fara scrupule, santajist ordinar (de fapt daca e psihopat, restul e inclus!)care calca totul in picioare pentru a ramane la Cotroceni.
    Dar Ponta si PSD sunt criminalii cei mari care i se supun si distrug tara:
    http://www.ziare.com/crin-antonescu/usl/crin-antonescu-pretul-unei-obsesii-feroce-1182478

    cedric

    04/08/2012 at 8:59 am

    • Buna 🙂
      Ca este nebun fara acte, dar internabil in regim de urgenta o stim de mult timp. Interesant cum s-au intors cartile ptr. Premierul hotzomitoman, din manipulator a ajuns sa fie manipulat si este inceputul. Baiatul fara minte si iubitor de masinutze a predat PSD-ul cu arme si bagaje combinatorilor cu diploma securistoKGB-ista. Cred ca zilele lui Ponta sunt numarate, de data asta de baronii locali, ptr. ca in teritoriu lumea a inceput sa se supere rau de cand cursul a inceput sa o ia la vale si in sfarsit au inteles haosul instalat dupa 27 aprilie.

      mar

      04/08/2012 at 9:12 am

      • Uite, asupra aspectului asta (zilele lui Ponta sunt numarate) eu nu m-as hazarda. PSD mai are mult de parcurs pana a intelege in ce rahat s-a bagat.

        clemycali

        04/08/2012 at 9:23 am

    • Ei l-au crescut la san si i-au dat nas, ei sa se spele pe cap cu el si sa-l dea jos.

      clemycali

      04/08/2012 at 9:22 am

  4. Bună dimineața !
    Să sperăm că nu vom fi amăgiți în continuare. De vină sunt oficialitățile care de ani de zile doar amenință cu pedepsirea celor vinovați de fraudă la vot.
    Mulțumesc pentru munca depusă .

    dictaturajustitiei

    04/08/2012 at 8:59 am

  5. O zi buna tuturor !

    ela

    04/08/2012 at 9:00 am

  6. <>

    Asta-i de iesire-celula.
    Plagiator, Cacarau, Varan si Rus – acolo ajungeti si voi acolo (cu mai putin, 1/3 din ce ia cretinul asta, ca sunteti „politicieni”). Suntem pe voi sa atingenti record.

    A A

    04/08/2012 at 9:08 am

  7. Salut,

    Am si eu o observatie legata de cvorum, poate cineva mai priceput imi poate confirma.

    http://www.ccr.ro/deciziitotal/pdf/ro/2012/H0003_12.pdf

    La pagina 19 a motivarii CCR se spune ca acei cetateni domiciliati in strainatate nu trebuie luati in calculul cvorumului si de aceea ei nu trebuie sa fie prezenti pe listele permanente, ei putand vota pe listele suplimentare. Dupa parerea mea asta inseamna ca voturile de pe listele suplimentare trebuie sa nu fie numarate la prezenta din moment ce ele nu conteaza pentru cvorum. Acest lucru din cate stiu nu a fost facut la referendum unde toate voturile au fost raportate la gramada. Cred ca daca luam doar prezenta la vot de pe listele permanente aceasta va fi mai mica de 46% avand in vedere modul de fraudare.

    sls

    04/08/2012 at 9:12 am

    • Cred că e o observație foarte bună. Dacă cvorumul se stabilește folosind numai listele permanente, atunci toți votanții înregistrați pe listele suplimentare trebuie scăzuți când se stabilește dacă a fost îndeplinit sau nu cvorumul.

      dada

      04/08/2012 at 9:24 am

    • Salutare.

      Da, acolo e un clenci. Poate cineva sa-i intrebe pe Citizen sau Mister B. in legatura cu asta?

      Din ce am citit pe net, la origine e o chestie introdusa de Emil Boc intr-o Hotarare de completare a legii.

      EuCuMine

      04/08/2012 at 10:43 am

  8. Electoratul USL va căsca gura la meciul politic. La sfârșit (dă doamne poate la pauză) o să constate că a rămas fără portofel…. Cine-i oare de vină ?
    Care va fi noul caz Bivolaru cu care VoiculeXu (cu x de la feliX), Tonta&comp. vor încerca să continue show-ul, și să-și continue fărădelegile?

    dada

    04/08/2012 at 9:13 am

    • Vă mai amintiți de „Cazul Bivolaru” din vremea lui vodă Năstase ?

      dada

      04/08/2012 at 9:44 am

      • Ce vrei să ne sugerezi ? De fapt la care dintre frați te referi ?

        • devalizarea BRD si incercarile lui Nastase & Co. sa-l salveze inclusiv vestitul mars la judecatorie!

          Theophyle

          04/08/2012 at 11:05 am

  9. Buna dimineata din nou!

    clemycali

    04/08/2012 at 9:21 am

  10. neata,

    mostruoasa coalitie face o tara membra UE si NATO practic k.o.

    sper ca nimic nu ramine neplatit!!
    crizel in nebunia lui sustinuta de varan cu patos si frica de justitie – a inceput sa faca curatenie prin administratia prezidentiala si nu numai!
    pina cind?

    ce trebuie sa facem noi, ca sa scapam de ei?

    skorpion

    04/08/2012 at 9:21 am

  11. ThPh,

    stii cumva de ce nu functioneaza butonul ”Anunta-ma despre viitoarele comentarii aparute prin email”
    si
    nici celalalt ”Anunta-ma printr-un email cind apar articole noi” ??

    skorpion

    04/08/2012 at 9:24 am

    • salut skorpi 🙂
      habar nu am. Am sa incerc sa vad si sa-ti comunic.

      Theophyle

      04/08/2012 at 9:28 am

      • OK,
        multumesc,
        de fapt, constat ca aceasta lacuna este valabila si pentru alte bloguri, deci este de la wordpress, presupun.

        skorpion

        04/08/2012 at 9:39 am

  12. Buna dimineata,
    Articolul din RL cu 19mil se inseala pentru ca legea a fost modificata si cetatenii romani cu domiciliul in strainatate nu mai sunt trecuti pe listele electorale permanenete, sigurele care se iau in calcul la referendum. Nu stiu cum o sa iesim din renumaratoarea asta. Convingerea mea este ca referendumul va fi anulat.
    Sincer, mi-e mila de Basescu, dar si de noi. Ieri, la munca fiind, am ascultat IRTV la radio, o emisiune cu Sova si era un membru de la NR, Augustin Ofiteru. L-au tinut numai in suturi, atac la persoana, mistouri. Pai, noi ne dorim oameni cu bun simt in politica, ori un asemenea politician nu are cum sa dialogheze cu Sova, decat daca e din acelasi aluat. Se spune ca cel mai destept cedeaza, adica daca esti destept si nu te cobori la nivelulul lor si atunci esti zero pe sticla si mesajul tau nu trece. Cu o guvernare usl pe multi ani de acum inainte, bizonul va gandi la fel. Raul facut de guvernarea pdl-ista, Udrea & comp. ne-a adus inapoi in anii ’90 si a trecut, ca ne place sau nu, o multime de „corporatisti” si intelectuali impotriva dreptei. Boom-ul economic a fost o sansa sa aduca dreapta la putere, bizonul cu stomacul plin era dispus sa mai si gandeasca.
    Ps. are cineva mai multe informatii despre faptul ca Barbu Mateescu ar fi votat la referendum ?

    elablue

    04/08/2012 at 9:48 am

    • Augustin Ofiteru nu are spontaneitate verbala de talkshow.
      Augustin Ofiteru se preteaza si el la atacuri la persoana, magarii, suturi si mistouri. Dar , numai in scris. Reciteste interventiile ranchiunoase pe care le are in arhiva site-ului NRepublica. L-au scos pe piata sa se scuipe cu Sova?. 🙂 Bine i-au facut ! 🙂

      lastnightmusic

      04/08/2012 at 9:54 am

      • de acord, despre caracterul lui AO. dar te-ai simti reprezentat de un politician care sa se scuipe cu Sova si sa minta la fel ca el ? Sova spune 3 minciuni 5 subiecte intr-o propozitie. cum sa combati asa ceva cu bun simt

        elablue

        04/08/2012 at 10:05 am

        • Acolo vine si Regele Cioaba sa vorbeasca si nu tin mortis sa fiu reprezentat de majestatea sa
          De ce ai crede ca Augustin Ofiteru ma reprezinta ? Nici in somn nu as vrea sa fiu reprezentat de el.
          Nu stiu cum este sa conversez cu Sova. Si de aia nu intru in politica. Nu imi place sa conversez simultan cu adversarul politc.

          lastnightmusic

          04/08/2012 at 10:17 am

        • Nu, In nici un caz un politician de calibrul acelui domn mentionat mai sus! Noi suntem pretentiosi la capitolul reprezentativitate 🙂 Si da trebuie sa si sti cum trebuie sa lupti cu reptilieni de genul lui Sova. Personal l-as fi intrebat un singur lucru. Cate procese a castigat in meseria lui de avocat. Raspunsul l-ar fi redus la tacere sau l-ar fi silit sa minta. Ca sa dai fata cu un adversar trebuie sa te pregatesti. Deci doi impostori s-au intalnit. A reusit sa se impuna cel care tipa mai tare!

          Pentu politica trebuie sa ai si cap si cojones! fara o combinatie serioasa intre cele doua mai bine ramai acasa!

          Theophyle

          04/08/2012 at 10:34 am

          • Da, Theophyle, ne intoarcem la una din cauzele fundamentale ale raului din politica romana: faptul ca majoritatea oamenilor din partidele politice s-au apucat de politica pentru ca nu au niciun fel de alte skill-uri ca sa supravietuiasca, in schimb au tarele de caracter necesare pentru a pretinde ca sunt politicieni, cand de fapt sunt simpli paraziti.

            Problema semnalata foarte bine de A Plesu, care spunea ca s-ar plimba prin Parlament si i-ar intreba pe „parlamentari”: Tu ce stii sa faci?

            Asta este ceea ce trebuie sa facem. Sa punem lumina pe ei. Sa ii aratam asa cum sunt, niste impostori, niste habarnagii extrem de nocivi pentru tara.

            Nu este posibil sa ajunga presedinte interimar un orator de cafine de Tulcea, care nu face altceva decat sa emita un bla-bla-bla-bla continuu si gaunos de cand a venit in Bucuresti. Si care acum isi satisface ego-ul tinand stand-up comedy-uri pe inserat la Cotroceni.

            Nu este posibil ca acest „presedinte” interimar sa aiba drept consilier de imagine pe incompetentul Mihalache de la PNL, pentru care imaginea nu inseamna decat o reteta, aplicata continuu: grobianism, tupeu si ceafa groasa. Acest om este o insulta la adresa tuturor celor care lucreaza in domeniul crearii de imagine, de orice fel. Daca nu stii decat adunarea si scaderea, nu te dai matematician.

            Nu este posibil sa ai ca prim-ministru un domn Goe rasfatat si semi-doct (am vazut ca are probleme cu prepozitiile si cu acordurile cand vorbeste in viteza), care intra pe cartela altuia la Bruxelles si se crede la gradinita, de vreme ce isi permite comentarii penibile de genul „nu mai vorbesc cu Basescu toata viata”.

            Nu este posibil sa ai in esalonul doi niste penibili de tipul Gust, Rizea etc. Care sunt realizarile profesionale ale acestor gangavitori de sloganuri? Ce au facut ei in afara politicii? Ce fac ei in politica?

            Eu asa spun ca ar trebui atacati. Readusi la minuscula valoare reala. Bazandu-ne pe criterii pe care chiar si zombificatii privitori de antene sa le inteleaga.

            Freedom

            04/08/2012 at 1:12 pm

            • PNL-ul s-a cam dizolvat dar oamenii de frunte de acolo se fac ca nu pricep, au fost ‘preluati’ – in conduceri vorbesc de cele locale, de niste indivizi in comportament identic cu cel ale USL-ului. Este adevarat ca pnl-istii onesti au inceput sa se framante si sa inteleaga ca partidul a fost confiscat dar nu gasesc inca cheia de iesire fiindca ar face-o si azi.
              Este greu sa te impaci cu ideea ca s-ar putea sa nu mai ai acces la functii, bani. Ei nu inteleg pe fond ca Romania asta ar trebui sa fie o vaca olandeza si nu una de la cuca macaii vai de ea de care tragi si tot tragi. Ei nu inteleg ca daca nu s-ar mai fura in tara asta atat de mult oamenilor le-ar fi mai bine.

              MM

              04/08/2012 at 10:22 pm

    • @ela. Salve. Cu o criza de dimensiunea din 2009, cu o trezorerie lasata GOALA de pianistul Vosganian, numai Iisus putea hrani populatia cu doua paini si trei pesti. Dreapta a creat bogatia nationala a Frantei, Angliei, Germanie etc iar stanga a risipit-o. Chiar si asa, „raul facut -zici tu-” ne-a salvat de soarta Greciei, Spaniei etc. [l-ar fi putut evita Ponta si haita de ministri ?]. PS. Bunica mea, cand ma tinea de nas ca sa-mi dea ulei de ricin, proceda foarte anti-democratic dar ma vindeca. Sa consider „raul facut” sau s-o binecuvantez?

      cinic

      04/08/2012 at 10:05 am

  13. buna dimineata
    incursiune printre ” anti basescu”
    e maladiv,e ireal: domle a inchis spitalele/faceau operatii acolo?/nu/pai atunci poate ca e bine sa ramina policlinica si spitalul sa devina azil/pai asa fac,dar de ce l-a inchis=discutie despre inchiderea spitaluliui din budesti( comuna la 30 km de bucuresti)
    sau: a furat aia ca a facut piscine/e adevarat ce spuneti,nu e in regula ..-asta apropo de ” efectul udrea”
    sau domle nu a creat locuri de munca.mor pensionarii,a taiat pensiile cu 15 pct..si tot asa
    daca intr-un suvoi din asta incerci si citeodata reusesti sa-l stopezi si il intrebi: bun, a facut basescu toate nenorocirile dar:
    cei mai multi romani au plecat pe vremea lui nastase-liniste
    e asta de 3 luni pm ce face sa redeschida siptalele,sa dea iar pensiile netaiate../replica e ferma ,fara drept de apel: nu poate domle,nu-l lasa basescu!dar cum nu-l lasa basescu? nu stiu ,nu-l lasa
    si ,daca ajungi sa-l faci sa fie un pic atent si sa te asculte-greu dealtfel- si incerci sa-i explici ca nu e vorba de persoana basescu sau ponta ci de a respecta niste reguli,niste legi ,care trebuie respectate ti se spune: sa plece domle ,nu-mi pasa de legi,sa plece
    corolarul discutiei e cind incerci sa explici ca un pm hot nu va fi luat in seama de nimeni in exterior sau ,marota mea= aratati-mi o poza cu ponta si alt oficial la receptia de la JO ti se raspunde invarialbil: ” c…a aia de monica macovei a facut toate astea”:” cu toti sefii de stat?” „DA”
    nu pot spera decit ca se va crapa de foame si ca ” echipa” va fi la conducere si vor sfirsi linsati de multimea dezlantuita
    in rest, ce lege,ce ratiune… astea sunt ” de salon”
    vineri 3 august -o zi de cosmar intre -inca -concetatenii mei ” standard”
    a disparut orice urma de ratiune-daca va fi fost vreodata-
    insa e o axioma ” intotdeauna in viata platesti mai mult decit primesti”/se va aplica cert si la actualii dementi,vremelnic conducatori ai acestei multim ipe care au adus-o la stadiul de ” animale”

    intimplator

    04/08/2012 at 9:51 am

    • cit adevar cules de pe piata,
      asa este!
      problema este ca si daca vor crapa de foame, nu echipa aceea uslinoasa va fi linsata, ci tot TB va fi fost de vina….
      creierele lor sint definitiv lobotomizate!

      skorpion

      04/08/2012 at 9:57 am

      • buna dimineata la toata lumea.

        adica noi stam degeaba? ce pazim noi aici decat sa le spunem pana li s-o face greata ca au fost dusi de nas si trebuie sa-ai asume consecintele.
        eu am inceput deja, nu prea mai au replici cand le arunc fapte in fata.

        Giorgia

        04/08/2012 at 10:18 am

    • @intamplator, va rog cititi http://sociollogica.blogspot.ro/2012/08/falia-descriere-si-potentiale-solutii.html si spuneti, daca doriti ce parere aveti despre problema de comunicare descrisa acolo. Eu l-as ruga pe dl. Mateescu sa-l convinga, de exemplu, pe omul cu care ati discutat ca nu e treaba presedintelui RO sa creeze locuri de munca. Am avea un exemplu de comunicare eficienta…

      Diana

      04/08/2012 at 10:02 am

    • Discutia asta imi aduce aminte de comentarii asemanatoare din anul de gratie 1990. Doar ca atunci raul absolut luase forma lui Corneliu Coposu si a taranistilor, vinovati ca ar fi vrut sa inlocuiasca regimul revolutionar al FSN cu mosierii si cu regele Mihai. Asta in prima parte a anului 1990, post manifestatiile din ianuarie din Piata Universitatii. Apoi a venit vremea „linistii”, inainte de alegerile din 1990, si a „golanilor legionari”, post 13-15 iunie. Ne-am intors in timp cu doua decenii. Foarte trist.

      clemycali

      04/08/2012 at 10:09 am

    • Mie primul pas spre normalizare mi se pare in mod evident inchiderea antenelor. Daca inchidem robinetele cu halucinogene, poporul isi va reveni. Daca nu se poate inchidere, atunci decredibilizarea lor.

      Nu vi se pare ca daca ne punem mintea la contributie o sa ii facem sa vorbeasca singuri? De ce nu schitam si noi un plan, asa cum a facut-o Felix?

      Ce am putea face?

      – Reclamatii zilnice la CNA, in mod masiv. Mii, zeci de mii de oameni care sa reclame ori de cate ori antenele incalca normele. Adica zilnic.

      – Trebuie sa existe informatii despre salariile celor de acolo. S-ar putea ca pensionarii care au senzatia ca marionetele de la antenele apara interesele sa isi schimbe parerea cand vor vedea pe ce bani o fac.

      – Cam cum arata masinile si casele celor de la Antene? Cat de des si le schimba?

      – Unde isi fac concediile? etc etc

      – Se poate genera fum fara foc: de exemplu, suntem noi siguri ca nu au un obicei de a bate copii, de exemplu? Trebuie sa fim foarte siguri, ar fi o nelegiuire cumplita sa agreseze copii. Trebuie sa ne spuna daca o fac sau nu o fac. Pretindem sa declare oficial ca nu bat copii! La fel cu mamele si soacrele lor (putem lasa soacrele deoparte).

      Apoi: stiu oamenii cu adevarat cat valoreaza afacerile lui Voiculescu? Cu cat a cumparat proprietati? Cu cat a vandut? Ce profit a avut? Nu cumva au avut de suferit niste bugetari? Ce alte afaceri are? etc etc. Oamenii trebuie sa afle adevarul despre marele lor protector, nu?

      Sunt convins ca exista multe alte idei, si mult mai bune.

      Sa fim creativi.

      Freedom

      04/08/2012 at 1:22 pm

      • Foarte bune ideile tale, dar pe ce post crezi ca s-ar prezenta toate astea? 🙂
        Jurnalistii de la realitatea, rtv si tvr, sunt intr-un fel de cloaca comuna. Nu toti, dar foarte multi. Nu stiu daca se baga vreunul sa prezinte ceva despre un coleg de breasla, stiindu-se ca nu e nepatat. Cine arunca primul piatra? 😦

        ceaikovski

        04/08/2012 at 2:39 pm

        • Esential este sa existe acele reclamatii. Esential este sa existe materialele. Daca apar pe Internet in primul rand, cu mentiunea ca se pot prelua de catre oricine si folosi oricum, chit ca se trag la xerox si se pun in cutiile postale sau se raspandesc prin orase, tot e un inceput.

          Freedom

          06/08/2012 at 7:46 am

  14. Buna dimineata tuturor…

    Diana

    04/08/2012 at 9:53 am

  15. Buna dimineata tuturor

    In noianul de vesti ingrijoratoare, in toiul temerilor noastre pentru viitorul acestei tari, sa mai si radem un pic.

    Mai jos aveti ceea ce promite sa fie hitul verii, respectiv „Bakada lui Cacarau”

    http://www.youtube.com/watch?v=AyfXvX0M_3o

    Reddog

    04/08/2012 at 9:53 am

  16. Salut, salut; 🙂

    Ronis ot Astria

    04/08/2012 at 9:56 am

    • Salut Ronis.
      Numai noi astia vechi avem dreptul sa spunem doar Salut, si apoi sa plecam la cumparaturi. 🙂 Voi astia noi, chiar trebuie sa scrieti o propozitie sub salut. Macar o luna, asa….
      g/m

      lastnightmusic

      04/08/2012 at 9:59 am

      • am deja o luna buna 😉

        Ronis ot Astria

        04/08/2012 at 10:01 am

  17. Mihail Dionis in Despre stahanovismul guvernului Ponta
    de la http://www.contributors.ro/administratie/despre-stahanovismul-guvernului-ponta-propunere-de-discutie/?cfcc
    explica foarte clar ce a cerut CCR. Ce face acum Ponta cu „numaratoarea” este doar o „petarda”.
    Sa nu ne mai lamentam ca nr. va fi asa si pe dincolo …

    Ronis ot Astria

    04/08/2012 at 10:00 am

  18. http://www.contributors.ro/fara-categorie/falsa-problema-a-demisiei-lui-traian-basescu-adevarata-problema/?cfcc
    In opinia mea, domnul Dragos Paul Aligica este una dintre cele mai clare minti din agora romaneasca in acest moment.

    Ronis ot Astria

    04/08/2012 at 10:10 am

    • Excelenta analiza.

      clemycali

      04/08/2012 at 10:20 am

  19. Pe Politeia Europeana: Ştiri Europene – 4 August 2012 / Presa germană: România – republica sforarilor

    http://politeiaeuropa.wordpress.com/2012/08/04/stiri-europene-4-august-2012-presa-germana-romania-republica-sforarilor/

    Theophyle

    04/08/2012 at 10:25 am

    • Multumim frumos pentru efortul depus in a selecta, traduce si edita presa straina, Domnule Theophyle!

      P.S. Ovidiu Pecican este semnatar al scrisorii catre Uniunea europeana din 23.06. conceputa de Stelian Tanase.

      Ronis ot Astria

      04/08/2012 at 10:36 am

  20. @sls – super observatie, cred ca asa este. Cvorumul la referendum se calculeaza numai din listele permanente. Iar legea precizeaza ca romanii cu domiciliul in strainatate se trec pe liste suplimentare. Concluzia logica ar fi ca romanii cu domiciliul in strainatate nu au voie sa voteze la referendum

    elablue

    04/08/2012 at 10:25 am

    • Nu chiar, voturile de pe listele suplimentare trebuie numarate la rezultat dar nu la cvorum.

      sls

      04/08/2012 at 10:44 am

    • Iar listele suplimentare sa nu se adune la numarul voturilor exprimate, deoarece legea nu permite folosirea lor la stabilirea initiala a cvorumului.

      EuCuMine

      04/08/2012 at 10:47 am

  21. o zi buna intr-o tara nebuna!

    Sare'n Ochi

    04/08/2012 at 10:26 am

  22. Buna dimineata. Din cate am citit, cerinta CCR e ori imposibil de realizat (Stefan Vlaston/contributors), ori se putea realiza mult mai repede (listele valabila pe 29 Iulie). CCR nu poate fi sesizat oricum, cine poate s-o traga acum de maneca? poate face asta TB?

    Nicolae Abagiu

    04/08/2012 at 10:39 am

  23. Teophyle, procurorii care fac treaba buna acum cu listele electorale, vor plati in scurt timp, prin functia pe care o detin in prezent.
    Primarii isi vor face treaba pe care le-a cerut-o Prosta, pt ca sunt uselisti si au doar o singura sansa: sa plece Basescu.
    Tronboanele stahanovistilor au tinut si vor mai tine inca multi ani, chiar si la cei „cu scoala”. Lumea vrea sa fie mintita. Nu vreau sa fac analogia cu religia, pt ca as fi deplasata, dar in realitate asa este.
    Presiunile vor dura atat, pana li se va acri tuturor, si CCR-ului si justitiei si altor institutii ale statului. Crin Antonescu nu e un prost, ele e cu adevarat
    JUCATOR, schimba sefi de institutii, intr-o singura zi, ca pe sosete.
    Ce este mai grav, e ca lumea a luat-o razna. Si va spun sincer, sunt foarte suparata, pt ca ceea ce face acum USL, v-am mai spus, si ieri, nu face decat sa inraiasca lumea.

    Iata ce i s-a intamplat azi dimin fiica-mii, care are aproape 17 ani: s-a dus cu bicicleta la colt, sa ia un kil de faina. Si-a bagat portofelul in buzunarul bermudelor si dupa cateva zeci de metri a constatat ca nu-l mai are. S-a intors din drum si a vazut 2 tarani, ca ridica portofelul de jos. I-a rugat (bucuroasa ca l-a gasit) sa-i dea portmoneul inapoi. Au refuzat-o si au luat-o la misto, ca de unde stiu ei, ca e al ei. Fata suparata si plansa a venit la noi. Noi ne-am dus pe strada, le-am zis sa-i dea portofelul, cei doi au intrebat: care portofel?
    Ne-am dus la politie, acolo nu era nimeni, usa inchisa. Ne-am dus la Bragadiru, aia ne-au spus ca nu au oameni sa trimita in teren, dar sa facem o plangere. Am facut. Ce credeti ca se va intampla? Nimeni n-a facut niciun portret robot al celor doi, noi nu-i cunoastem pe respectivii, deci… Pe strada mai era un taran, care a vazut, dar a spus ca n-a vazut nimic si ca ce ne agitam atat pt un portofel? Cand ne-am intors de la Bragadiru, l-am vazut pe taranul respectiv discutand cu altii, se uitau urat la noi, si unul ne-a spus ca si asa nu locuim aici, nu suntem din sat, de ce le facem de ras comunitatea?

    Deci… despre ce vorbim noi, in toata ecuatia? Despre cine?

    ceaikovski

    04/08/2012 at 10:46 am

    • salut ceaikovski,
      Iti promit un raspuns detailat in postarea mea de dupa masa 🙂 Cred ca orice ti-as spune acum ar fi inutil sau prea scurt 🙂

      Theophyle

      04/08/2012 at 10:50 am

      • Salut Theophyle.
        Ceea ce ni s-a intmplat azi, nu va putea fi sters niciodata.

        ceaikovski

        04/08/2012 at 11:32 am

    • Despre ce/cine vorbim?
      42% dintre romani cred ca soarele se invarte in jurul Pamantului! Despre „astia” este vorba … 😦

      P.S. Imi pare rau de nervii acumulati prin acesta „experienta”.

      Ronis ot Astria

      04/08/2012 at 11:11 am

      • Nervi e putin spus. Am primit o lovitura direct in plex. Ma simt singura, foarte singura, intr-o tara de salbatici. Daca pana acum cateva luni ma simteam cetatean european, imi ceream drepturile si chiar daca le primeam cu greutate, le primeam.
        Astazi, ma simt un nimic, intr-o lume de ochi rosii de ura, de salbatici. Lumea nu s-a schimbat, ci a renuntat sa-si mai acopere ura, mitocanismul, rautatea.

        ceaikovski

        04/08/2012 at 11:26 am

    • Comentariul e scris „la supărare”. Realitatea e că trebuie să găsim timp, mijloace de comunicare/educare și pentru cei mai „simpli în gândire”. Și ei pot fi de folos pentru „cetate” dacă are cine să-i îndrume. Altfel dacă nu ne descurcăm cu greutățile ce ne-au fost date, soarta noastră e sugerată în articolul republicat de Teophile în 2 august după-amiază.

      dada

      04/08/2012 at 11:14 am

  24. Theophyle, am citit stirile europene.Articolul;lui Ovidiu Pecican este extrem de subiectiv ! Cum poti sa pui semnul egalitatii intre USL si guvernarea anterioara? Cum poti sa afirmi ca este vorba de rafuiala dintre doua gasti?
    In fapt, Ovidiu Pecican face parte din intelectualii lui Ponta, adica dinte intelectualii ce au semnat aceas scrisoare rusinoasa catre UE !

    Reddog

    04/08/2012 at 10:50 am

    • Adeavrat,
      Pecican este un stangist notoriu asa cum si SÜDDEUTSCHE ZEITUNG este un ziar de stanga in Germania. Am o teza care va discuta despre asta astazi dupa masa. Cand aduc o revista apresei de undeva o dau integrala. Si da Romania este o republica a sforarilor cap coada! Nu are importanta cine o spune!

      Theophyle

      04/08/2012 at 10:53 am

  25. Aşa stă „bolnavul” Năstase la Jilava: are grup sanitar în cameră, o zonă de plimbare, telefon fix, dar şi un magazin de unde-şi poate face cumpărăturile.
    http://www.libertatea.ro/detalii/articol/asa-sta-nastase-la-jilava-406945.html

    Ronis ot Astria

    04/08/2012 at 10:52 am

    • Saut,
      Aproape sanatoriu 🙂

      Theophyle

      04/08/2012 at 10:54 am

      • Vreu si eu (ca papa este pe gratis!) !!!

        Ronis ot Astria

        04/08/2012 at 10:59 am

    • neata buna tuturor! probabil ca bombo mai are un avantaj la „sanatoriu” : nu poate fi interceptat 😀

      zigzag

      04/08/2012 at 11:09 am

      • … sau „interceptat”! 😉

        Ronis ot Astria

        04/08/2012 at 11:25 am

  26. bunä dimineatza,

    m-am amuzat asearä de trantorul CÄCÄRÄU

    dragii mei astia trebuie urgent datzi JOS, datzi jos, sunt nebuni.
    vorbesc de legimitate de alesi ,de ei au castigat, adicä atunci cand furi ai castigat?
    MITOCANUL Ponta,il insultä la fiecare pas pe presedintele Bäsescu.dar el are voie,
    de vinä e tot Bäsescu, este infiorätor ce mitocänie, perversiune si ipocrizie.

    bine a zis BANCIU, cine a votat DA, cu uslinosii , sä suporte toate costurile de
    20-30 de milioane.

    theo- nona

    04/08/2012 at 10:53 am

  27. Un subcomentariu al lui Dragos Aligica la articolul din Contributors:
    Skorpy , unde esti fratello ? 🙂

    Constat o nota pesimista in primele reactii la acest articol, un pesimism si o dezmagire care reflecta atitudinea generala a acelei parti responsabile si civilizate a societatii romanesti.

    Nu spun ca dezamagirea nu este justificata. Totusi, sa fim realisti: Lucrurile puteau sta mult mai rau si in fapt probabilitatea de a castiga a crescut, nu a scazut fata de acum o luna sau acum doua saptamani, sau acum o saptamana. Chiar si daca CC invalida pe loc referendumul, lupta nu se termina pe loc. In plus, in anumite scenarii, poate fi chiar un avantaj aceasta amanare. Oricum, in orice scenariu, a dezarma nu e o solutie.

    A dezarma acum este prea tarziu. In mijlocul luptei, adversarul sau circumstantele te pot surprinde. Ce faci? Dezarmezi si pleci acasa suparat?

    Nu. Te regrupezi si mergi mai departe. Cea mai important batalie e cea care iti sta acum in fata nu cea pe care tocmai ai pierdut-o.

    Repet: Chiar crede cineva ca daca CC rezista presiunii puse de USL, lucrurile s-ar fi incheiat aici?

    Nu. Meciul se joaca.

    lastnightmusic

    04/08/2012 at 10:54 am

    • Eu cred ca actuala amanare a deciziei CCR are si partile ei bune. Ponta si Crin vor avea o luna sa se desfasoare in absenta „tiranului” care impiedica buna munca a Guvernului. Partea buna este ca masurile pe care le astepta bizonul s-ar putea sa nu vina si partea proasta este ca cei doi lunatici vor face multe prostii si porcarii care vor fi greu de corectat. O alta parte buna a intregii afaceri este ca forteaza coalizarea dreptei. Un alt lucru bun.

      clemycali

      04/08/2012 at 11:06 am

      • @Clemy , astia intr o luna isi instaleaza toate conservele bolsevice prin diverse institutii mai „sensibile” si nici dracu nu i mai scoate afara.cred ca asta a si fost una din mizele prelungirii suspendarii.sa vedem ce fac baietii cu ambasadorul roman din siria ( il retrag sau nu) si apoi se mai clarifica unele aspecte. 🙂

        zigzag

        04/08/2012 at 11:11 am

        • Eu m-am referit si la aspectul asta atunci cand am scris ca „partea proasta este ca cei doi lunatici vor face multe prostii si porcarii care vor fi greu de corectat”. In privinta ambasadorului din Siria nu stiu ce sa spun. Dar eu cred ca servilismul lor fata de Moscova a fost dovedit deja. Desi daca se amesteca din prostie si in problema siriana s-ar putea sa le fie fatal. Interesele de acolo sunt mult prea mari ptr puterea lor de intelegere si actiune.

          clemycali

          04/08/2012 at 11:15 am

          • da . ai perfecta dreptate insa pe sinistrul marga il roade rau de tot problema , faptul ca avem ambasador acolo. de fapt el e unealta altora. oricum din ce am citit am inteles ca deja marga facuse propuneri sa fie retras ambasadorul iar presedintele Basescu i a dat cu flit.probabil ca porumbacu is va face „datoria” .

            zigzag

            04/08/2012 at 11:20 am

      • De fapt nu exista parti rele. USL-ului nu-i trebuie lasata nicio portita prin care sa se descarce de responsabilitate in fata propriului electorat – adica, as zice ca TB trebuie sa lipseasca pana la alegeri cu orice risc, altfel, urmeaza cel putin 4 ani de stapanire totala USL. Voturile celor „chititzi” sa voteze USL pana la moarte (majoritatea, fiti realisti) nu pot fi sucite decat de serioase dificultati cu dusul vietii sub guvernare USL – alta solutie nu exista. Puneti-va centurile de siguranta.

        Un alt aspect interesant este ca pentru prima data exista sansa investigarii complete a fraudelor unui proces electoral inainte ca rezultatul acestuia sa fie validat, de unde si posibilitatea ca investigarea sa influenteze validarea. Si mai interesant este ca un referendum de acest fel boicotat oficial de toti, mai putin o parte, elimina orice incertititudinea in ceea ce priveste beneficiarul fraudei, ceea ce era imposibil in cazul unui scrutin legislativ – nimeni nu putea sti pe cine favorizau voturile fraudate (fraudate atat de PDL cat si de PSD+ aripa sa liberala)

        Mumulea

        04/08/2012 at 11:45 am

    • lastnightmusic, recunosc sunt sub impresia intamplarii de dimineata. Nu ni s-a intamplat aici, niciodata asa ceva, este prima oara, cand vecinii se uita urat la noi, ba chiar daca ar putea, ne-ar da afara din sat.
      Dar toata intamplarea m-a facut sa INTELEG. TB nu se mai intoarce la Cotroceni, nu reusesc prin CCR, se merge mai departe in parlament.

      ceaikovski

      04/08/2012 at 11:21 am

      • Este si aceasta o posibilitate de aceea pana la urma cu cat dureaza mai mult interimatul cu atat avem sanse sa pregatim un front unit ptr ceea ce va urma.

        clemycali

        04/08/2012 at 11:28 am

      • Da, nu le pasa.

        Nu va ramane asa cum cred ei, nici macar pe termen scurt.

        M-a impresionat evenimentul pe care il povestiti dar nu m-a uimit, inteleg despre ce vorbiti

        A A

        04/08/2012 at 12:49 pm

  28. A: 2. Fara legatura cu punctul1: Am rugat in mod repetat pe domnii de la USL, sectia de propaganda, sa mobilizeze pentru comentarii pe Contributors sustinatori de alt calibru si IQ decat cei pe care ii trimit aici acum. Ii rog inca odata sa compare comentariile cititorilor obisnuiti cu produsele angajatilor lor. Discrepanta este evidenta. Implicatiile la fel.
    🙂 🙂

    lastnightmusic

    04/08/2012 at 11:00 am

  29. pärerea celor de aici, CCR, nu avea ce judeca, le-a fäcut jocul USL-istilor

    ei trebuiau sä invalideze si atat. restul este treaba parchetului.

    este f. rusinos ce a fäcut CCR, iar madam Cojocaru nu avea dreptul sä se pronunte;

    ei puteau sä lase alte instantze sä judeca manipularea ordinarä USL:

    ccr

    CCR; A FÄCUT JOCUL USL:::::RUSINOS; F RUSINOS.

    theo- nona

    04/08/2012 at 11:01 am

  30. orce roman il poate intreba pe Ponta si haita USL, unde si dece

    au fost cheltuitzi banii, pentru damblaua lor, este dreptul vostru.

    pe Bäsescu nu-l puteau dupä constitutzie sä-l dea jos si nici dupä CCR

    theo- nona

    04/08/2012 at 11:05 am

  31. ponta -demisia.

    theo- nona

    04/08/2012 at 11:05 am

  32. Reblogged this on Tiberiuorasanu's Blog.

    Tiberiu Orasanu

    04/08/2012 at 11:06 am

  33. am postat un comentariu pe Politeia europeana, si cred ca s-a dus in eter…

    ceaikovski

    04/08/2012 at 11:13 am

  34. Important ar fi ca patru judecatori de la CCR sa nu accepte nicicand si in nici o situatie „validarea ” referendumului.
    Le putem cere sa reziste?

    tiberiu2009

    04/08/2012 at 11:22 am

  35. Un comentariu foarte interesant la articolul Domnului Aligica:
    precaut spune (04/08/2012 la 10:47):
    „pana la ora 14 (29 iulie) votantul tipic era o persoana de peste 60 de ani. La ora 23, era o femeie intre 30 si 65 de ani, cu educatie SUB medie. Acestora, USL le-a dat sperante FALSE de bunastare: pensii mai mari, subventie la caldura, medicamente ieftine , ceva locuri de munca usoara. Nimic ideologic dupa cum vezi. Adauga la asta 2 cifre (sondaje reale si publicate):
    A. 31% dintre romani cred ca “.. a fost o idee buna comunismul, dar prost aplicata..”
    B. 42% dintre romani cred ca soarele se invarte in jurul Pamantului.
    Tinand cont ca bazinul electoral al PSD este traditional 33-38% intersecteaza cu cifrele de mai sus si trage concluzii. Eu vad ca votantul USL tipic e peste 75% votant PSD tipic . Intre acestia sunt si cei ce-l urasc personal pe TB pt. ca le-a aratat oglinda (1. cei cu false dosare de ajutor social, 2. cei cu pensii de handicapat false, 3. cei fals pensionati medical, 4. cei cu false si abundente concedii de boala 5. membrii SCMD -alde Dogaru- s.c.l. s.c.l) NU CRED CA cei de mai sus pot fi dezmeticiti. TB este singurul care a avut curajul sa le spuna pensionarilor ca NU exista solutie nici pe termen mediu -si noi stim ca acesta este adevarul”.
    Deci, a incerca „iluminarea” maselor este iluzoriu.
    Ce se poate face? In opinia mea, pe termen scurt, doar o coagulare (rapida!) a tuturor care doresc un stat de drept in RO.

    Ronis ot Astria

    04/08/2012 at 11:36 am

    • Total de acord

      ceaikovski

      04/08/2012 at 11:41 am

    • Corect.

      clemycali

      04/08/2012 at 11:43 am

      • multam fain, clemy. EU postez ca precaut pe contributors. Am incercat sa fiu cinic si m-a exclus careva (nu spui cine, persoana insemnata…) din NR.

        cinic

        04/08/2012 at 3:59 pm

  36. Buna ziua!
    Roadele guvernarii (haotice) USL incep sa se vada: de doua zile, in Constanta, painea cea mai cumparata (Neptun) s-a scumpit cu 50%: de la 1 leu la 1,5 lel!!! S-ar spune ca e putin, dar economic sa scumpesti cu 50% un produs in cateva zile este enorm! Cred eu ca aceste scumpiri vin in prima faza in baronate, unde rezistenta la opresiune este minima si unde nu vor fi prea multe revolte; dupa care, urmand exemplul lor, se vor efectua scumpiri in toata tara pe motiv ca acesta e un pret corect daca si altii au majorat pretul….

    drivas

    04/08/2012 at 11:44 am

  37. am niste probleme de a intelege idiotenia asta cu ” cetateni romani stabiliti in strainatate”
    dorel ,zidarul roman are CI ,valabila,cu cnp si adresa la cuca macaii emisa de politia din cuca macaii;
    dorel de vreo 5 ani e prin italia ,lucrind cu ziua si locuind cu chirie cu inca 6-7 in aceasi camera;nevasta si copiii ramasi la cuca macaii traiesc din ce le trimite dorel lunar;
    baiat care incepe sa inteleaga,dorel si-a legalizat situatia in italia,are o carte de rezidenta cu o adresa din italia;
    care e ” soft”-ul lui peste care spune ca dorel e ” cetatean roman cu domiciliul in strainatate”?
    probabil ca la asta s-a referit rus cind a zis ” intrebam vecinii”
    da cum faci legal-daca acest cuvint mai exista in limba romana?
    si daca dorel vine si zice” ba ,mama voastra,de ce m-ati scos de pe liste ca eu platesc impozitul pe casa si pamint aici la voi,la primarie”

    intimplator

    04/08/2012 at 12:08 pm

    • CRDS este un detinator de pasaport special, emis de autoritatile romane, pe baza dreptului de rezidenta/ sau cetateniei obtinute in tara in care si-a mutat domiciliul. Ei ar trebui sa apara in listele permanente ale Circumscriptiei nr. 43 (diaspora). Cei fara rezidenta, sunt cetateni romani cu domiciliul in Romania, aflati temporar in strainatate. Dar el trebuie sa apara pe lista de la domiciliul romanesc. Deci pe o lista sau alta, in lipsa unui certificat de deces sau renuntare la cetatenie, trebuie toti sa apara. Dupa lege, cifrele nu se vor putea schimba cu nimic, indiferent cate prostii spune Ponta.
      Daca se pun pe ilegalitati si manarii, atunci de ce nu ne-ar radia si pe noi, „mortii”, „fantomele”, care n-am votat la referendum, nu? Revin la intrebarea de ieri: cati functionari vor fi dispusi sa riste puscaria pentru Ponta si Antonescu?

      blog de caine rau

      04/08/2012 at 12:18 pm

      • Corect, asa este. Vor putea, eventual, sa-i elimine de pe listele electorale permanente si sa nu conteze la calculul cvorumului, decat pe romanii cu domiciliul declarat ca fiind in strainatate autoritatilor romane. Chiar ieri am vazut la Digi24 ca in Spania sunt numai 6000 de romani in aceasta situatie, fata de peste 900.000 de romani cu resedinta in Spania, in evidenta autoritatilor spaniole. Acestia au domiciliul oficial in Romania si ei se regasesc in listele electorale permanente. Asa ca acesti romani cu domiciliul in strainatate nu schimba cu nimic cvorumul, mai ales ca sunt sigur ca ei deja nu mai figurau pe aceste liste permanente.

        mc25

        04/08/2012 at 1:37 pm

      • D. te corectez (am asa ceva). CRDS e o reminiscenta a lui Pingelica si Ilici si avea un oarecare sens pana la calatoria cu CI in UE. Azi un CRDS e bun, pt. ca politia rutiera nu-ti trimite amenda peste granita (prea mare birocratia) asa ca, daca n-o faci de oaie, iti dau avertisment. Azi, cel ce are o CI italiana (atentie, pe spate scrie „non valida per espatrio”) isi simplifica numai viata cu autritatile italiene, si poate vta local in Italia. Restul sunt pontisme (sinonim pt.cretinisme).

        cinic

        04/08/2012 at 4:03 pm

    • Nu cred o iota din ce a spus Rus despre metodologia pt. mini-recensamant! O conscriere tip „Rus” poate fi blocata foarte simplu in contencios administrativ. La intrebarea ta, nu cred ca exista vreun soft / baza de date care sa ofere aceste date.
      Si, intr-un final, nu asta a cerut CCR!

      Ronis ot Astria

      04/08/2012 at 12:22 pm

      • sa scrie RUS pe hartie, ca pe baza declaratiei lui Vasile, primarul il priveaza de drepturi electorale pe Ion. Asta e instigare la incalcarea drepturilor fundamentale(are deci CCR dreptul sa se pronunte). Iar primarul se duce direct in penal.

        cinic

        04/08/2012 at 4:06 pm

        • Fiti sigur ca n-o s-o scrie, m-as mira sa dea cineva vreun ordin scris in privinta asta! Nu e clar de ce Rus dupa ce a trimes datele la CC,a plecat la mare si s-a spalat in apele Pontului Euxin de ce a trimis un grajdan chestor si un ministru liberal in numele lui? Omul are putina experienta, stie ca nu va fi ministru peste sapte ani (cam cat a durat procesul lui Bombonel)si n-are chef sa apara cu fular la televizor; Pardon c-am uitat sa zic Buna ziua1! uite ca zic.
          Oricum, ministrii lui Ponta imi amintesc de sefii pe care i-am avut la un momnt dat intr-o companie privatizata proaspat si cu management de de expati; cum era data de lansare a unui produs sau serviciu plecau brusc care-n concediu, care-n deplasare, ba chiar si-n concediu medical in disperare de cauza si ne lasau sa ne descurcam cum puteam si sa luam primul val in piept; apareau fix la sampanie si balonase daca lucrurile erau in regula;daca nu, nu.

          dica

          04/08/2012 at 5:09 pm

  38. http://www.hotnews.ro/stiri-esential-12952347-laura-codruta-kovesi-primit-foarte-multa-rezerva-invitatia-ministrului-justitiei-adresata-procurorilor-candida-pentru-postul-procuror-sef-dna-sau-procuror-general-pentru-nu-stabilit-criteriile-avute-v.htm
    Asta dupa ce acum vreo 2 zile „onor” ministrul justitiei spunea ca nu va numi pe nimeni la DNA in perioada interimatului. Minciuna sta nestingherita la masa guvernului roman!

    Ronis ot Astria

    04/08/2012 at 12:10 pm

      • Cum declaratiile astora trebuie citite in cheie inversa, inseamna ca…

        EuCuMine

        04/08/2012 at 12:15 pm

        • Da, au inceput deja procesul de „selectie” (aruncat drept praf in ochii celor din justitie)! Ne putem astepta la surprize neplacute (nu stiu exact cum sta treaba; odata numit Morar pt. 6 luni mai poate fi schimbat in acest timp?).

          Ronis ot Astria

          04/08/2012 at 12:24 pm

      • @ronis…
        si ce e neclar?
        pentru el asta e o ” declaratie politica”,adica o minciuna
        ce e neclar ca rus trimite azi o adresa si miine reneaga,nu mai e” e sigur”
        ce se intimpla acum e un genocid la adresa bunului simt
        citi inteleg ca basescu a sintetizat ,clar concis,scopul lor: justitia&institutiile statului
        eu sunt de acord cu aligica ca nu trebuie abandonat;poate insa citeodata intr-un razboi e bine sa devii mai putin vizibil si sa incepi sa sapi la baza ” logisticii adversarului” si baza lui -zic eu acum,e in infometarea combatantilor acestuia;
        ma puteti numi nerom,dusman al tarii sau cum vreti dvs,eu in ultimele 4 zile am ” reusit” sa conving 3 firme straine sa-si inchida operatiile in romania; vreo 70 locuri de munca;sa le dea ponta sa manince

        intimplator

        04/08/2012 at 12:49 pm

        • O Doamne, NU ! 😦

          Ronis ot Astria

          04/08/2012 at 1:05 pm

        • Bine ai facut. Trebuie informati in mod corect oamenii occidentali despre ce li se poate intampla in Romania cu criminalii astia. Macar ei sa scape fara bani furati.

          A A

          04/08/2012 at 1:17 pm

  39. intimplator 04/08/2012 at 12:08 pm – din ceea ce am reusit sa citesc, cei care si-au stadilit domiciliul in strainatate se inregistreaza la directia pasapoarte si primesc un pasaport albastru. astia sunt aprx 490.000. si normal astia ar fi fost normal sa fie deja radiati din listele electorale permanente, adica serviciul pasapoarte trebuia sa trimita informatiile la evidenta populatiei la momentul cand s-au produs

    elablue

    04/08/2012 at 12:22 pm

    • Da, cei 490.000 au fost deja radiati.

      EuCuMine

      04/08/2012 at 12:25 pm

      • Ei fac parte din Circumscriptia Electorala 43 (diaspora), deci tot sunt undeva pe liste. :)) Ca sa scape de ei trebuie doar sa-i omoare.

        blog de caine rau

        04/08/2012 at 12:30 pm

  40. La ora 13.00 presedintele face declaratii

    cedric

    04/08/2012 at 12:24 pm

    • Merci, Cedric!

      blog de caine rau

      04/08/2012 at 12:30 pm

      • @mishu/@ela/@ de astria
        multumesc;
        lucrurile sunt clare;
        de ce mi-e mie teama e ca se induce cu buna stiinta ” incertitudine” intr-o chestie elementara;dupa asta idiotii de ziaristi,comentatori sau ce-or fi o preiau si o intorc -ca deh,banuiesc ca sunt platiti de teveuri la minut,sau / emisiune-
        si uite asa avem ” o mare problema”
        ca sa fie rezolvata in ” spiritul legii” conform ” spiritului usl” probabil ca trebuie reglement printr-o OUG astfel:
        ” listele permanente sunt egale cu numarul de votanti care si-au exercitat acest drept”
        si cu asta problema e rezolvata odata pentru totdeauna si nu sunt sigur ca nu asta doresc

        intimplator

        04/08/2012 at 12:41 pm

  41. http://www.hotnews.ro/stiri-esential-12952308-laura-codruta-kovesi-digi-24-timpul-campaniei-electorale-formulat-trei-categorii-plangeri.htm
    Procurorul general al Romaniei a precizat ca mai intai vor fi verificate comunicarile care au fost trimise Curtii Constitutionale a Romaniei de catre autoritatile publice si „vom verifica conformitatea acestor comunicari cu realitatea, din moment ce aceleasi autoritati au trimis mai multe comunicari oficiale in care au semnalat aceleasi aspecte prezentate intr-un alt fel. Noi am luat toate comunicarile trimise CCR si o sa verificam conformitatea lor cu realitatea.”
    Asta pt. a intelege de ce Rus a declarat senin ca el nu mintit niciodata CCR!

    Ronis ot Astria

    04/08/2012 at 12:30 pm

  42. este rusinos,

    auzi , in parlament sunt numai ghertzoi, de acord, dar bätranul ghertzoi
    Mädälin Voicu, intrat pe usa din dos in parlament, un ratat obraznic ce
    träieste de pe numele lui ta-su, este ultimul ce poate vorbii, un ratat obraznic.

    theo- nona

    04/08/2012 at 12:45 pm

  43. Rus, ar fii trebuit sä fie inchis, pt. abuz in serviciu, la fel si MARGA

    theo- nona

    04/08/2012 at 12:47 pm

  44. @otis..
    inca ceva
    perceptia mea e ca e un ” razboi total” fara prizonieri si trebuie actionat fara nici un fel reguli;
    ei au spus ca nu exista reguli;eu unul fac la fel;
    targetul meu este pina la mijloc septembrie minus 200 joburi in romania

    intimplator

    04/08/2012 at 12:53 pm

    • 😦

      Ronis ot Astria

      04/08/2012 at 1:02 pm

    • -2000 nu poti?

      A A

      04/08/2012 at 1:15 pm

      • 😦 😦 …

        Ronis ot Astria

        04/08/2012 at 1:35 pm

        • De ce atata suparare? Oamenii cu ochi rosii cand voteaza nu trebuie sa stie ca o fac si pentru cei care le dau slujbe? Sau aceia sunt „exploatatorii”?

          A A

          04/08/2012 at 1:41 pm

  45. Geoanä ,a rämas acelas prost si parsiv psd-ist, om de nimic cu
    fumuri si fasoane, ce cautä sä facä contra vantului, un mare netremnic mincinos..

    theo- nona

    04/08/2012 at 12:58 pm

  46. nu existä pe lume un guvern mai catastrofal , ca acest PONTA

    plin de escroci comunisti reanimatzi ,plagiatori,hotzi,mincinosi si impostori

    GUVERNUL PONTA-CATASTROFÄ

    DEMISIA

    theo- nona

    04/08/2012 at 1:03 pm

  47. de acord, ei joacä färä reguli, dar minciuni si pretentzii.

    CCR, a fäcut jocul USL, chiar au fäcut presiuni si culmea

    plagiatorul mincinos Ponta urla peste tot, nu facetzi presiune pe ccr,

    nu facetz voi, cä facem noi USL; s-a väzut. rusine CCR:

    theo- nona

    04/08/2012 at 1:06 pm

    • de fapt ii ameninta pe cei de la CCR 🙂

      Freedom

      04/08/2012 at 1:45 pm

  48. EU UN SIMPLU CETÄTZEAN

    rog CCR, sä devanseze verdictul referendumului,

    nu facetzi jocul USL S-AU A ALTORA;

    romanii au nevoie de liniste, nu de nebunia politicä pe care o fac pucistii

    theo- nona

    04/08/2012 at 1:12 pm

  49. Aspasia-stafia, sigur face jocul USL, se vede , a dat declaratzii la antene.

    theo- nona

    04/08/2012 at 1:13 pm

  50. Presedintele prezinta foarte clar ce are de facut guvernul pt. a raspunde cererii CCR.
    Guvernul e imbecil, tot ceea ce a programat ieri pt „micul recensamant” este total ilegal.
    Din pacate, nu cred ca va fi ascultat!

    cedric

    04/08/2012 at 1:18 pm

  51. Buna ziua 🙂
    Am un net (Vodafone) care merge cu hopuri ingrozitoare…
    Ma autocitez din ce am pus si pe FB:
    In ciuda multor pareri de intelectuali „fini”, democratia nu este referendara ci este legala/legalista. Legala in spiritul legii, nu in micile smecherii avocatesti in care infractiuni sunt cautate la dictionar nu in coduri.
    Democratia insemna reguli, nu numar stimati 7 milioane si ceva de romani plus patru sau cinci CCR-isti. Nazismul si comunismul a insemnat numar, dragi saptemilioanesiceva romani.
    Democratia nu este a gloatei, a numarului, a haosului, ci a ordinii, previzibilului si ordonabilului.
    Daca nu ar fi asa, atunci linsajul si lapidarea, la fel ca executiile pe stadioane ar insemna democratie.vinei
    Argumentul alungarii (lapidarii) prezidentiale prin numarul de DA-uri la referendum nu tine de logica democratiei ci de logica gloatei. Pentru ca se incalca – pe de o parte regula contractuala a perioadei normale, pe de alta parte este viciata regula proportionalitatii pedepsei cu vina.
    Regula contractuala insemna ca Basescu are contract de munca pe o perioada limitata de 5 ani. In care are de indeplinit niste sarcini (mai clare sau nu – dar asta e alta poveste). Contractul poate fi negat de una din parti doar pentru neindeplinirea sarcinilor prevazute in fisa postului. Nu tin minte ca in sarcinile presedentiei exista mentiuni privitoare la limbajul licentios in discutii particulare (tiganca imputita), interzicerea dreptului rudelor apropiate de a candida si de a fi ales (EBA), interzicerea comentariilor privind viata publica sau activitatea institutiilor.
    Regula proportionalitatii spune ca pedeapsa trebuie sa fie proportionala cu fapta. De aceea exista si pragul de participare la acest tip de referendumuri (lasati prostia ca nu exista prag, 18 tari din UE au prag la referendumuri de acest tip – restul sunt minciuni propagandistice). In lipsa unei vini dovedite juridic, referendumul seamana cu o lapidare, in care arunca cu pietre cei ce se considera lezati – indiferent daca lapidatul are sau nu legatura cu frustrarile lor.
    Si Hitler starnea mania populara impotriva evreilor(bogati), si comunistii o faceau impotriva „imbuibatilor”. Cei ce s-au bulucit la urne acum, nu au facut decat sa ridice primii piatra

    DanSu

    04/08/2012 at 1:19 pm

  52. Nenorocitii, au program de bruiaj de cate ori vorbeste presedintele! Nu mai stiu ce sa faca sa nu-l lase sa vorbeasca nici macar in strada.

    cedric

    04/08/2012 at 1:23 pm

    • Buna dimineata
      Raman la sugestia mea; sa le dea staful lui Basescu o tuica zgomotacilor 🙂

      emil

      04/08/2012 at 1:34 pm

  53. Poate gresesc, si daca gresesc va rog sa imi spuneti:

    In prezent, in tarile din vest, exista portiuni semnificative din populatie care traiesc si muncesc in alte tari. Poti fi francez casatorit cu o spanioloaica si sa lucrati amandoi in Londra. Cazul descris nu este o exceptie, multi oameni lucreaza in alte tari, pe unii in relocheaza multinationalele dupa necesitati etc.

    Nu cumva transformarea unor cetateni romani in cetateni de rang doi, care conteaza mai putin, doar pentru ca lucreaza in strainatate, este un semn de INGROZITOARE INAPOIERE MENTALA A GUVERNANTILOR USL-ISTI, in Europa anului 2012?

    Repet, poate ma insel.

    Freedom

    04/08/2012 at 1:29 pm

    • Nu te inseli, cetatenii romani care lucreaza in afara au, dupa criminali, rangul 2.
      Nu mai sunt in „cvorumul” lor.

      A A

      04/08/2012 at 1:38 pm

      • Si totusi, aduc bani in Romania. Personal sau trimisi la familii (nu numai capsunarii care oricum au venituri ultra-modeste; este de presupus ca si cei care sunt angajati in mod calificat isi ajuta familiile ramase iobage in Romania neo-boierilor).

        Intr-un fel sau altul platesc si ei impozite aici, nu? Adica participa si ei la prosperitatea nemeritata a haimanalelor USL.

        Freedom

        04/08/2012 at 1:43 pm

        • La criminali nu le pasa. O sa le fure banii de la rudele slugi ale neo-boierilor, chiar bani din banci. Asta-i planul lor.
          Ratia noua de libertate a „romanilor” se va castiga iar cu sange varsat, e a doua si ultima data cand o zic.

          A A

          04/08/2012 at 1:48 pm

          • Nu cred ca va fi sange varsat, pt ca nu cred ca va trage cineva in altcineva. dar manifestatii masive de strada si permanente, deci pur si simplu refuzarea autoritatii acestor hoti-haimanale, fara a renunta sub niciun chip, asta va fi necesar la un punct.

            Mi se pare evident ca, oricat s-ar demonta o gaselnitza de-a lor, vor gasi alta gaselnitza.

            Eu nu inteleg de ce mintile luminate de la noi nu preiau conducerea partidei si nu ataca EI cu diverse tertipuri, ori la noi, ori la nivel european. Cu aceeasi moneda si de zece ori mai ai naibii. Oricum suntem mai multi oameni destepti de partea asta a baricadei.

            Freedom

            04/08/2012 at 2:06 pm

    • Buna ziua.

      Ceea ce face USL este sa foloseasca o chichita din lege pe care a preluat-o si CCR anume ca pe listele electorale permanente nu trebuie sa se regaseasca si cetateni cu domiciliul sau rezidenta in strainatate.
      De aceea a spus doamna Aspazia Cojocaru ca referendumul a avut la baza date false.
      Problema lor este ca desi este de notorietate faptul ca 3 milioane de cetateni romani traiesc in strainatete e destul de greu sa demosntrezi ca o persoana are domiciliul sau resedinta in strainantate, in lipsa unor documente oficiale. Desi legal, se pot gasi modalitati prin care sa treci peste acest ” impediment”
      Indicat ar fi ca dupa acest ” recensamant” fiecare se se verifice daca e pe listele electorale permanenete.

      Catalin

      04/08/2012 at 1:45 pm

  54. Ronis ot Astria

    04/08/2012 at 1:30 pm

  55. Ziua buna! L-ati auzit pe nemernicul cu drujba? 🙂

    Craiovean

    04/08/2012 at 1:32 pm

  56. Parerea mea este ca si Basescu bate campii. N-a inteles nimic. CCR n-a cerut ALTE liste, ci listele electorale folosite la referendum. Asta este doar o “petarda” a USL-ului. Ma rog, caldura mare…

    newman

    04/08/2012 at 1:36 pm

    • asa am interpretat si eu, dar in adresa ccr catre guvern, din care a citit Base scria clar ACTUALIZARE

      elablue

      04/08/2012 at 1:40 pm

      • Asta ar fi trebuit sa faca guvernul pentru data de 24 iulie (cum zice legea, cu 5 zile inainte data referendumului). Acum CCR a cerut aceeasi operatie, dar pentru data de 29 iulie. Presedintele tocmai asta a spus: ca CCR a cerut actualizarea listelor din 24 iulie (despre care Rus a spus ca au fost actualizate) pentru 29 iulie (desi nu e legal, dar daca CCR a cerut, se accepta ca atare), prin scaderea celor decedati, introducerea celor care au implinit 18 ani, celor care au dobandit cetatenia, scaderea celor care si-au pierdut drepturile etc. NU e vorba de mers din usa in usa pentru a numara oamenii. E o operatie birocratica, ce ar trebui facuta, conform legii, in 5 zile, dar acum au termen 31 august, ca asa a cerut CCR.

        mc25

        04/08/2012 at 1:45 pm

      • Mai clar decat scrie Mihail Dionis la http://www.contributors.ro/administratie/despre-stahanovismul-guvernului-ponta-propunere-de-discutie/?cfcc nu pot sa explic (imi cer scuze pt. lungime dar am atras atentia asupra acestei explicatii pertinente de 2 ori deja):

        „Să citim cu atenţie ce anume a solicitat Curtea Constituţională Guvernului:

        “Având în vedere datele contradictorii care au fost transmise Curţii Constituţionale în legătură cu numărul persoanelor aflate pe listele electorale permanente de către autorităţile publice implicate, Curtea Constituţională a solicitat Guvernului României ca, pâna la data de 31 august 2012, să transmită listele electorale permanente actualizate în baza cărora s-a desfăşurat referendumul din 29 iulie 2012.” ( citat din comunicatul CCR din 2 august 2012 disponibil online http://media.hotnews.ro/media_server1/document-2012-08-2-12939646-0-comunicat-presa-ccr-2-august-2012.doc ).

        Cuvintele-cheie din cererea Curţii Constituţionale sunt “să transmită listele electorale permanente actualizate în baza cărora s-a desfăşurat referendumul”. Să le luăm pe rând:

        1. Acţiunea esentiala ce ar trebui întreprinsă de Guvernul României este “să transmită”. Nu “să actualizeze”, nu “să verifice”, nu “să revizuiască”. Guvernul trebuie să acţioneze ca un simplu oficiu poştal certificat ce transmite nişte documente oficiale cu valoare juridică.

        2. Ce anume trebuie să transmită Guvernul? “Listele electorale permanente actualizate”, şi nu oricare liste ci anume cele “în baza cărora s-a desfăşurat referendumul din 29 iulie 2012″. Ca orice altă consultare populară, referendumul din 29 iulie 2012 a fost organizat pe baza unor liste electorale. Pe baza acestora au fost tipărite buletinele de vot, au fost distribuite la secţiile de votare şi s-a calculat prin însumare un numar total de cetăţeni cu drept de vot. In formularea determinării listelor, timpul verbal folosit în cererea CCR este perfectul compus “s-a desfăşurat” care indică terminarea acţiunii în momentul formulării frazei (cum este şi normal: solicitarea Curţii Constituţionale datează din 2 august, în vreme ce referendumul a avut loc pe 29 iulie). Cu atât mai mult, listele electorale pe baza cărora a fost organizat un eveniment din trecut (referendumul) au fost în mod necesar perfectate înaintea acestui moment şi deci înaintea momentului prezent.

        Aşadar pentru a răspunde corect solicitării CCR Guvernul nu trebuie să producă nişte liste electorale noi, corespunzătoare lunii august 2012 ci doar să centralizeze listele deja existente “în baza cărora s-a desfăşurat referendumul din 29 iulie 2012″ şi să le transmită Curţii.

        3. Ce sens are în acest caz atributul “actualizate” asociat sintagmei “listele electorale permanente”? Semnificaţia sa rezultă în mod banal chiar din lectura modului de organizare a referendumului din 29 iulie, stabilită prin Hotărâre de Guvern: “Ministerul Administraţiei şi Internelor, prin Direcţia pentru Evidenţa Persoanelor şi Administrarea Bazelor de Date, selectează şi prelucrează datele privind cetăţenii cu drept de vot, tipăreşte şi pune la dispoziţia primarilor listele electorale permanente actualizate, în două exemplare, şi copii de pe acestea, în 3 exemplare.” (Hotarârea 682 din 7 iulie 2012 pentru stabilirea măsurilor tehnico-organizatorice privind referendumul naţional din data de 29 iulie 2012 pentru demiterea Preşedintelui României, publicată în Monitorul Oficial Nr.458 din 7 iulie 2012 – Articolul 5, paragraful (1)).

        Aşadar Ministerul Administraţiei şi Internelor a pus la dispoziţia primarilor exact ceea ce i s-a cerut Guvernului de catre CCR, “listele electorale permanente actualizate”. Acţiunea de actualizare a acestor liste electorale permanente a precedat în mod necesar transmiterea lor către primării, indiferent de instituţia sau instituţiile subordonate MAI care au fost implicate în acest proces. In consecinţă, cuvântul “actualizate” din solicitarea Curţii Constituţionale nu se poate referi decât la această acţiune relativă la referendumul din 29 iulie şi deja încheiată în momentul desfăşurării sale. Că instituţiile implicate în procesul de actualizare (deja încheiat, la care se referă în mod specific comunicatul CCR) au produs nişte liste electorale cu imperfecţiuni este perfect irelevant în contextul cererii: Curtea Constituţională a solicitat listele existente aşa cum au fost stabilite înainte de referendumul din 29 iulie, iar nu corectarea imperfecţiunilor acestora.”

        Restul explicatiilor in articolul lui Dionis!

        Ronis ot Astria

        04/08/2012 at 1:50 pm

        • Ronis,
          Numai un link per comentariu. Daca pui mai mult de un link, comentariul intra automat la moderare.

          Theophyle

          04/08/2012 at 2:19 pm

          • Scuze! Stiu dar nu l-am vazut! 😦

            Ronis ot Astria

            04/08/2012 at 2:33 pm

      • Fraza este asa: „să transmită listele electorale permanente actualizate în baza cărora s-a desfăşurat referendumul din 29 iulie 2012.”

        Deci este vb despre LISTELE ELECTORALE PERMANENTE ACTUALIZATE PE CARE S-A VOTAT.
        Asa li se spune, liste actualizate, pt ca ele trebuiau actualizate in termen de 5 zile de la decizia privind referend.

        Nu scrie nicaieri despre O NOUA ACTUALIZARE. Daca o tinem asa, actualizam zilnic. Zilnic mor unii si altii fac 18 ani…

        ceaikovski

        04/08/2012 at 2:51 pm

  57. o intrebare pentru porumbac: „mortii” – ca asa ne a zis celor care am boicotat lovitura de stat- au obilgatia sa plateasca impozite? ca n ar strica ca niste milioane de „morti” sa trimita scrisori pe la fisc sa se scoata de la impozitare. si sa vedem de unde si mai iau salariile „vii” lui porumbacu.care sunt asa de „vii” incat trebuie sa fie carati cu autobuzul la vot ca pe propriile picioare nu se pot deplasa acele vietati ‘vii”.

    zigzag

    04/08/2012 at 1:46 pm

  58. Ne gandim prea mult la actualizarea listelor, la mini recensamantul lui Tonta, etc.
    In mod sigur batalia viitoarelor 27 de zile se va duce in subteran pentru a schimba balanta voturilor la Curte.
    Daca iese remiza si raman tot 5-4 pt invalidarea referendumului, va fi de rau.

    Craiovean

    04/08/2012 at 1:46 pm

    • Daca mai aveam o speranta cu comunicatul de presa al CCR, acum cu adresa trimisa guvernului, nu mai am. V-am mai zis PSD a cerut in contestatia depusa la curte ca referendumul sa se refaca dupa trei luni. Le-a dat deocamdata o luna. Apoi o vor mai lalai asa pana in decembrie cand va trebui nominalizat PM si la Cotroceni va fi Crizel

      elablue

      04/08/2012 at 1:53 pm

      • Vezi ca ti-am raspuns mai sus…

        DanSu

        04/08/2012 at 2:01 pm

      • Te rog frumos sa ne dai un linck cu acesta adresa a CCR trimisa guvernului!

        Ronis ot Astria

        04/08/2012 at 2:36 pm

  59. Adi Rus, 03/08/2012 la 12:11 (Contributors): D-lor, haideti sa nu mai fim naivi si sa ne ascundem dupa cuvinte mari. Va propun sa adoptam o abordare pur realista si rece. Ce este evident deja este faptul ca CCR este un organism pur politic. De aceea a decis ce a decis ieri. La CCR sunt niste oameni numiti politic, da? Oamenii aia asa dupa cum se poate remarca foarte usor isi respecta angajamentele politice. Toata amanarea a venit din faptul ca ei nu au putut sa scoata la vot o majoritate de doua treimi adica 6 la 3, asa cum cere legea in cazul validarii sau invalidarii unui referendum. Scorul e acum de 5-4 si ma tem ca asa va ramane si dupa 12 septebrie. Judecatorii pusi acolo de PSD, PNL si UNPR voteaza cum le spun partidele care i-au numit. Asta e marea problema. Asa cum |e gandit si cum functioneaza acum CCR nu e decat un alt organism politic (un mic parlament daca vreti) pus deasupra parlamentului si a celorlalte puteri din stat. Sub masca unui organism juridic constitutional se ascunde de fapt un grup pur politic in care voturile se dau dupa interesul si familia politica a fiecarui judecator si nu dupa cerintele si principiile juridice. Cum o sa iesim din nebunia asta e greu de spus. Ma tem ca si dupa 12 septembrie lucrurile vor ramane intr-o anarhie totala. E posibil ca referendumul sa fie anulat ca vad ca si Parchetul General a demarat o ancheta penala si a cerut toate listele de la Autoritatea Electorala pentru a face verificari asupra suspiciunilor de frauda. Dar in acel caz al anularii, USL va spune ca referendumul trebuie refacut. Deci vor mai face unul, probabil in octombrie. E deja evident ca ei vor cu orice pret ca dupa alegerile din noiembrie sa-l aiba pe Crin la Cotroceni pentru a-l renumi pe Ponta premier. Altfel daca Basescu se intoarce inainte de alegeri la Cotroceni ei stiu ca Ponta nu va mai fi premier. De aici vine toata batalia, toata presiunea asupra judecatorilor de la CCR. Iar batalia asta devine tot mai crunta.

    newman

    04/08/2012 at 1:50 pm

  60. ***Intrebat de jurnalisti, dupa videoconferinta cu prefectii, daca cetatenii romani din strainatate vor fi sau nu inclusi in cvorum, Victor Ponta a raspuns ca „Asta decide CCR, nu ma intrebati pe mine.” „Conform legii, cei care au domiciliul in strainatate nu mai sunt aici. Toti cetatenii romani cu drept de vot voteaza”, a mai spus primul ministru.***

    „Conform legii, cei care au domiciliul in strainatate nu mai sunt aici.” Pe acelasi tipic de inteligenta tip Ponta:

    – Daca esti ud atunci nu esti uscat

    – Daca esti bogat atunci nu esti sarac

    – Daca esti sanatos atunci nu esti bolnav

    Cu asa o minte mareata pe post de prim-ministru, ne asteapta vremuri bune =))

    Domnule Ponta, este in interesul general, si chiar al Dumneavoastra, sa demisionati. Nu aveti anvergura necesara pentru a fi om public, de orice fel. Cu atat mai putin de prim-ministru sau ce altceva va doriti.

    Freedom

    04/08/2012 at 1:51 pm

  61. sal@all,
    Theo,am dat mail.

    cristibucuresteanu

    04/08/2012 at 2:16 pm

    • Multumesc,
      am vazut. Am avut o pana de elctricitate pana acum 😦

      Theophyle

      04/08/2012 at 2:17 pm

      • mai citeste un mail daca ai timp…

        newman

        04/08/2012 at 2:42 pm

        • multumesc, am citit si raspuns 🙂

          Theophyle

          04/08/2012 at 2:44 pm

      • am si raspuns!

        Theophyle

        04/08/2012 at 2:46 pm

  62. Chiar nu inteleg de ce se mai chinuie atat cei de la USL cu acest cvorum la referendum.Ar putea decide ca anul acesta am avut seceta cat in trei ani deci pe cale de consecinta am trait trei intr-unul,si santem deci in 2014.In baza teoriei relativitatii si a faptului ca a fost agitatie politica ,timpul s-a comprimat deci santem in decembrie si urmeaza craciunul.Curtea poate decide ca base si-a terminat mandatul,bineinteles dupa o verificare la INMH.Curat constitutional!

    cristibucuresteanu

    04/08/2012 at 2:46 pm

  63. Postare noua!

    Theophyle

    04/08/2012 at 2:50 pm

  64. Ronis ot Astria04/08/2012 at 2:36 pm
    http://www.b1.ro/stiri/politica/basescu-daca-actualizarea-listelor-electorale-permanente-se-face-corect-vor-fi-surprize-mari-respectiv-un-numar-de-electori-mai-mare-34754.html
    Vezi ca este inregistrarea cu conferinta lui Base.
    S-ar putea intelege cam asa – legea prevede, in cazul referendumului, ca actualizarea listelor sa se faca in cinci zile da la data stabilirii referendumului(adica 11 iulie), DAR NOI CURTEA APRECIEM CA validarea sau invalidarea trebuie decisa dupa datele actualizate la data desfasurarii referendumului, adica 29 iulie. asa ca ia mai calculati voi ce s-a mai intamplat intre 11 iulie si 29 iulie. asa mai trece o luna, va mai calmati cu totii si o sa primiti decizia noastra finala fara sa va luati la bataie la propriu

    elablue

    04/08/2012 at 3:01 pm

  65. Solicitarea CCR (privind listele electorale) adresata guvernului (din ce a citit TB): „(…) plenul CCR, în şedinţa din 2 august 2012 a hotărât să ceară guvernului să dispună de măsurile necesare pentru actualizarea listelor electorale permanente la data de 22 iulie 2012 şi să transmită CCR numărul persoanelor de pe listele electorale permanente, pentru a se putea decide dacă referendumul este valabil (…)” (apud Evenimentul zilei). Aici este o neclaritate; 22 iulie ori 29 iulie? Probabil este vorba de 29 iulie!
    TB a mai mentionat ca termenul dat de lege este ca actualizarea trebuia facuta in maximum 5 zile de la data stabilirii referendumului. Pe data de 6 iulie s-a stabilit data referendumului…, listele electorale trebuie să cuprindă situația de la 11 iulie.
    Ioan Rus, într-o conferinţă de presă susţinută pe 24 iulie: “listele electorale au fost actualizate …” ( http://m.jurnalul.ro/stiri/observator/ioan-rus-listele-electorale-au-fost-actualizate-sunt-peste-18-milioane-de-persoane-cu-drept-de-vot-619061.html ).
    Actualizările ulterioare conferinţei de presă din 24 iulie şi precedente referendumului din 29 nu au mai schimbat nimic în listele electorale (Marius Militaru, purtătorul de cuvânt al MAI: “Ministerul a primit, în cursul zilei de miercuri (1.08.), această solicitare din partea Curţii (Constitutionale) şi, drept răspuns, a fost comunicat numărul de 18.292.514 de persoane, respectiv cel precizat de MAI înainte de referendumul din 29 iulie”.
    In acesta problema, USL-ul nu poate fi „batut” decat legal, in instanta, folosindu-te de propriile lor declaratii!

    Ronis ot Astria

    04/08/2012 at 3:02 pm

    • pai taman asta face acum parchetul, vezi clarificarile lui Kovesi, care a subliniat ca s-a autosesizat cu privire la comunicatele publice si adresele oficiale trimise de toate institutiile abilitate, din perioada 6 – 31 iulie care contin contradictii flagrante. Bref, am impresia ca grajdanul domnului Rus va da cu subsemnatul in urmatoarele zile

      Lumi (pentru a nu clona pe Luminita)

      04/08/2012 at 3:59 pm


Comentariile sunt închise.