Politeía

Quis custodiet ipsos custodes?

După referendum ajung şi undele de şoc

Cum am devenit ungur onorific. Trebuie sa va anunt ca doresc sa devin ungur onorific si asta in nici un caz pentru faptul ca maghiarii nu s-au prezentat la vot in referendumul de demitere a dlui Presedinte Basescu, ci pentru ceea ce s-a intamplat imediat. Adica exact ce se intampla cand comunistii guverneaza, incepem o denigrare a tuturor care nu urmeaza comenzile de la “centru”, citez din Romania Libera:

Liderul PSD Botoşani, Gheorghe Marcu, a explicat într-o notă şi mai dură eşecul USL de a scoate la urne 80-90% din români, aşa cum promiteau şefii USL înainte de referendum: „Constatăm că drama României şi a românilor s-a materializat prin complicitatea criminală între românul şmecher, dar ticălos, împreună cu ungurul ipocrit, împotriva românului cinstit şi onest„. Nemulţumirea USL faţă de prezenţa scăzută la urne înregistrată în judeţele Harghita, Covasna şi Mureş a fost manifestată şi de ministrul Culturii, liberalul Puiu Haşotti. În opinia acestuia, „UDMR nu este interesată de soarta României, ci doar de soarta minoritatilor maghiare„, iar USL ar trebui „să ţină cont” de această politică „mai mult decât duplicitară„.”

Avand in vedere ca nu ma consider deloc “român şmecher şi ticălos”,  voi prefera cea de a doua alternativa si cer singurului meu prieten de etnie maghiara, Richard, acordarea titlului de “ungur onorific” si daca se poate si o oala zdravana de gulas unguresc, ca la mama lui acasa!

Serios vorbind, indivizi de genul lui Gheorghe Marcu nu lipsesc de loc si nu numai la Botosani. Taman bine o intoarcere in timp si numai bine pentru a pune la cale niste evenimente “etnice”  si cine stie si o reinfiintare a Securitatii, ca tot colonelul Dogaru poate pune mana la o mica democratizare a Romaniei. Fragmente dintr-un mail pe care l-am primit despre o “frumoasa” initiativa a “patriotilor” iubitori de maghiari:

Destinatar: Guvernul României

Preşedinţii consiliilor judeţene din Harghita, Covasna şi Mureş, Borboly Csaba, Tamas Sandor şi Lokodi Edit-Emoke, au devenit, marţi, cetăţeni ai Ungariei, după ce au depus jurământul de credinţă la Consulatul General al Ungariei din Miercurea Ciuc, cu ocazia Zilei Maghiarilor de Pretutindeni. Ceremonia de depunere a jurământului către statul ungar a avut loc în prezenţa vicepremierului Ungariei, Semjen Zsolt şi nu a fost deschisă presei. (Agerpres, 15 martie 2011)

Avânad în vedere prevederile:
– Legii nr. 233/2002 pentru aprobarea Ordonanței Guvernului nr. 27/2002 privind reglementarea activității de solutionare a petițiilor
– art. 1, art. 13, art. 73 din Constituția României
– Legii nr. 189/1999

Noi, semnatarii acestei petiții solicităm Guvernului României să inițieze de urgență toate procedurile legale pentru amendarea textului Legii nr. 188/1999 privind statutul funcționarilor publici prin introducerea următoarelor articole:

– nu pot fi funcționari publici persoanele care dețin și o altă cetățenie decât cea română
– persoanele care solicită de bună voie o altă cetățenie după data la care au devenit funcționari publici își pierd funcția publică
– persoanele care la data adoptării prezentei modificări sunt funcționari publici și au mai multe cetățenii au termen de 30 de zile pentru a opta între funcția publică și cetățenia altui stat

Noi, semnatarii acestei petiții solicităm Guvernului României să inițieze de urgență toate procedurile legale pentru amendarea textului Legii nr. 393/2004 privind Statutul aleșilor locali prin introducerea următoarelor articole:

– nu pot fi aleși locali în sensul art. 1 din Legea nr. 393/2004 persoanele care dețin și o altă cetățenie decât cea română
– persoanele care solicită de bună voie o altă cetățenie după data la care au devenit aleși locali în sensul art. 1 din Legea nr. 393/2004 își pierd funcția publică
– persoanele care la data adoptării prezentei modificări sunt aleși locali în sensul art. 1 din Legea nr. 393/2004 și au mai multe cetățenii au termen de 30 de zile pentru a opta între funcția publică și cetățenia altui stat

Noi, semnatarii acestei petiții solicităm Guvernului României să inițieze de urgență toate procedurile legale pentru amendarea textului Legii nr. 96/2006 privind Statutul deputaților și al senatorilor prin introducerea următoarelor articole:

– nu pot fi deputați și senatori persoanele care dețin și o altă cetățenie decât cea română
– persoanele care solicită de bună voie o altă cetățenie după data la care au devenit deputați și senatori își pierd funcția publică
– persoanele care la data adoptării prezentei modificări sunt deputați și senatori și au mai multe cetățenii au termen de 30 de zile pentru a opta între funcția publică și cetățenia altui stat

Ce ziceti voi despre asta? Eu nu prea cred ca mergem pe o cale care duce undeva in afara unei catastrofe asemanatoare celei de la inceputul anului1990.

***

Antena 3 si Olimpiada de la Londra. Cotidianul “Adevarul” anunta sub titulatura – Culmea tupeului! Mircea Badea: „Mă simt tâlhărit de Alina Dumitru!” Mentioneaza Adevarul:

După ce a ironizat modul în care vicecampioana olimpică a cedat în finală, în faţa unei adversare din Brazilia, prezentatorul emisiunii „În gura presei” a susţinut că, de fapt, el e victima în scandalul care a indignat România. Ediţia de luni a emisiunii „În gura presei” a fost deschisă de Mircea Badea cu subiectul legat de Alina Dumitru. În loc să recunoască faptul că a sărit calul, atunci când, mai întâi pe Twitter, iar apoi în emisiune, a ironizat-o pe sportivă, Badea a lăsat de înţeles că el e victima în această poveste. […] Apoi, i-a transmis un mesaj Alinei: „Eu sunt victima în treaba asta. Sunt tâlhărit de doamna Alina Dumitru, fără voia ei. Ea e tânără, e naivă şi nu i-a trecut prin cap să verifice ce i-a spus presa abjectă a lui Băsescu. Doamna Alina Dumitru, haideţi să ne maturizăm până mâine (n.r. – marţi). Aştept să faceţi turul televiziunilor, să daţi declaraţii în ziare şi să vă cereţi scuze faţă de mine. Mă aştept la corectitudine din partea Alinei Dumitru. Eu sigur, sigur nu-mi cer scuze, ci aştept scuze”[…] (aici)

In acest caz, sunt total de acord cu Mircea Badea, care se simte talharit. Cine stie ce premii grase ar fi primit de la Jupanul Felix daca referendumul trecea. Pe de alta parte poate totusi a castigat, pentru ca mai are doi ani de serviciu, atata timp cat Basescu va mai continua sa fie le Cotroceni. Cine naiba ar mai fi avut nevoie de “talentul” lui fara Basescu la Cotroceni!

Grele zile dragi prieteni, foarte grele zile ne asteapta! Cine crede ca s-a terminat duminica noaptea probabil greseste. Vom trai si vom vedea. Noi suntem aici pana nu ne vor taia internetul!

292 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Reblogged this on Dictatura justitiei.

    dictaturajustitiei

    31/07/2012 at 3:41 pm

  2. Sper să nu ia măsura asta , cea de a ne tăia internetul, prea curând.
    Destul suntem legați de mâini și picioare din cauza bugetului redus pe care-l avem.
    Bună, din nou !

    dictaturajustitiei

    31/07/2012 at 3:44 pm

  3. Contrar negarilor nebuloase ale liderilor P.S.D. (implicit privind vizite in miez de noapte la Moscova si trimoterea de catre Kremlin a unor consilieri de taina atat la referendul din 2007, cat si la cel din 2012), reiese cu evidenta ca U.S.L.-ul sunt o grupare captiva serviciilor secrete rusesti si ca, de fapt, organizatorul tuturor miscarilor destabilizatoare din Romania ultimilor 20 de ani (Tg. Muresul, scufundarea navei Rostok, devalizarile Petrom, mineriadele, „minimineriada din ianuarie 2012 si cele 2 referendumuri) s-au clocit in laboratorele F.S.B. Afirmatiile aiuritoare ale oficinei „Vocea Rasiei” fac parte din acest joc de a cautiona fara intoarcere comportamentul generatiei mai tinere din P.S.D., care, neavand – probabil – majoritar contracte cu F.S.B.-ul, s-ar putea sa defecteze dupa esecul la Referendumumul din 29.07.2012. Vom vedea ca sirul faradelegilor faptuite de gruparea U.S.L. prin decapitarea legislativului (schimbarea abuziva a presedintilor camerelor) si executivului (suspendarea presedintelui), amputarea prerogativelor puterii judecatoresti si fraudele norme de la referendum nu vor conteni, ci se vor amplifica prin initierea unor miscari de strada de tip mineriada, in dispretul oricaror recomandari ale comunitatii democratiilor europene.

    newman

    31/07/2012 at 3:45 pm

    • daca asta isi da demisia eu sunt cosmonaut chinez! hai sa fim seriosi 🙂 Sau este un excercitiu sa scoata „poporul” in strada sau sa isi consolideze puterea in partid pentru alte nebunii. Omul are probleme psihologice foarte grele!

      Theophyle

      31/07/2012 at 3:56 pm

      • 🙂 Omu’? Care om?

        emil

        31/07/2012 at 4:01 pm

      • E o perdea de fum! Il cunosc bine pe Vosganian. Din interiorul PNL am vesti proaste. Nu numai ca nu va demisiona, dar Crin Antonescu va face totul sa ramana la Cotroceni. E din aceeasi categorie de mitomani incurabili, ca si Ponta. E jucator de poker. Va juca totul pe o singura carte: ori, ori. Va spune ca, practic, el a primit, implicit, aproape 8 milioane de voturi, pentru ca oamenii au raspuns chemarii lui, unui pariu total, pe care nimeni nu l-a făcut vreodata in Romania. Daca ar pleaca Antonescu, PNL se va destructura si, implicit, USL…Ori asta nu vor accepta niciodata!

        newman

        31/07/2012 at 4:02 pm

      • Individul e o capusa. Nu stie sa faca nimic altceva. Cum naiba sa se retraga? E ca si cum ati vedea capuse zburind din floare in floare pe post de albine in loc sa suga singele trecatorilor.

        Aha

        31/07/2012 at 4:06 pm

        • E uimitor cat de multi pasi poate face un om dupa ce incaseaza un shut serios in cur.

          EuCuMine

          31/07/2012 at 4:08 pm

        • E o perdea de fum! Il cunosc bine pe Vosganian. Nu numai ca nu va demisiona, dar Crin Antonescu va face totul sa ramana la Cotroceni. E din aceeasi categorie de mitomani incurabili, ca si Ponta. E jucator de poker. Va juca totul pe o singura carte: ori, ori. Va spune ca, practic, el a primit, implicit, aproape 8 milioane de voturi, pentru ca oamenii au raspuns chemarii lui, unui pariu total, pe care nimeni nu l-a făcut vreodata in Romania. Daca ar pleaca Antonescu, PNL se va destructura si, implicit, USL…Ori asta nu vor accepta niciodata!

          newman

          31/07/2012 at 4:27 pm

      • theo,
        mai degraba te faci tu ‘cosmonaut chinez”decat un Crizel iesind din politica.
        Sa fim seriosi,Crizel a fost pus interimar ca sa incaseze el pumnii destinati partidului sau.VVosganian nu e cel mai bun amic al sau si in orice moment l-ar dori schimbat cu Tariceanu.Esecul referendumului i se sparge in cap lui Crizel,cel mai implicat in actiunea de chemare la vot al simpatizantilor.Se pare ca nr.lor a tot scazut decand s-a cuplat cu Ponta-Tonta.

        dora

        31/07/2012 at 11:30 pm

    • Hmm… Stii zicatoarea: Nu fuge cainele de la macelarie! De aia nu cred ca pleaca prea curand.

      Adrian

      31/07/2012 at 5:26 pm

  4. Nimic nu le-ar place mai mult la uslasi decit sa organizeze inca o mineriada. Mineriada nu s-a facut inca dintr-un motiv foarte simplu: aritmetica si logistica. E costisitor si dureaza prea mult timp sa trimiti trupe SD sa rupa in bataie cite un cetatean izolat. Iar daca dureaza mult, luni in loc de zile, dai timp, ba UE si NATO sa ne dea afara, ba dea dreptul romanilor sa se transforme in mamaliga exploziva cind conditiile de trai se inrautatesc inainte ca noua securitate sa se infiinteze eficient.
    Deocamdata fac ce pot pe linie de puci legal, raspunzind cu da da la cererile UE si facind taman pe dos. Cind un grup consistent ne-USL (observati ca nu zic basisti, pedelisti, sau icecedisti, e suficient sa nu fii vehement pro-usl) se va aduna astfel incit geografic sa poata fi anihilat cu bitele in citeva zile atunci vom avea si noua mineriada.

    Aha

    31/07/2012 at 4:02 pm

  5. Iaca si prima dovada:
    http://vosganian.ro/?p=2908

    newman

    31/07/2012 at 4:03 pm

    • Vai de noi, nivelul de tupeu, minciuna si manipulare e maxim. Va recomand sa cititi discursul lui Ceausescu din Scanteia din 21 decembrie (sau 20, nu mai stiu exact da’ se gaseste pe net), ve-ti constata ca asemanarea cu discursul lui Vosganian este izbitoare pina la identitate.

      Aha

      31/07/2012 at 4:13 pm

  6. Salut
    Cred ca am gresit spunind in ultimele 6 luni , sa nu ucideti the mockingbird, pasarea cantatoare PDL inainte de timp . Spuneam aici ca avem nevoie de pdl deoarece are infrastructura, logistica, activisti si steag in fiecare catun

    Citind istoriile spuse de observatorii la scrutin, oameni ca noi, imi dau seama ca PDL este un mare fisss in organizarea marelui Blaga si ca este necesar ca la alegerile parlamentare din toamna sa fim pregatiti din timp cu observatori. in cit mai multe locuri din tara. Iar ongurile sa coopereze strategic intre ele. Daca lasam pe mina PDL fura uslasii 10% asa…. din prima

    lastnightmusic

    31/07/2012 at 4:14 pm

    • @tds
      elev constiincios ( acum la batrinete) am inceput sa citesc si ma opresc ,acum,aici:
      ai pus punctul pe i;
      m-am ” facut” observator ca sa inteleg si eu cu ce se maninca treaba asta
      m-am acreditat. observator volant,multiplu sau cum naiba m-au numit in jud ilfov
      am ales sa merg intr-un” oras” pnl-ist unde primarul a cistigat al 4-lea mandat( sincer,cred ca pe merit-arata bine zona)/puteam merge oriunde in ilfov toata ziua,dar ” cine alearga dupa mai multi fluturi,nu prinde niciunul/si asa era prea mult singur initial,2 in fapt sa ” observi” 6 sectii de votare)
      de luat in sema:
      -amaritii aia din comisiile sectiilor nu pot fi obiectivi,indiferent de partid,cind quasimajoritatea sunt angajati in scolile locale si -pina la urma -depind de primar
      -cind stai 12-14 ,19 ore acolo in cazul particular al acestui scrutin in caldura insuportabila- o sticla de apa minerala rece face minuni/nu mai mult;o pizza oferita la ora 18 nu mai spun
      oamenii vor sa fie corecti,dar pentru a realiza asa ceva au nevoie de sprijin,sau macar de iluzia ca cineva ii poate sprijini

      eu unul incerc sa plec de la premiza ca oamenii sunt corecti,daca nu au un interes personal imediat in acea situatie/ la votare cei mai multi membri ai comisiilor nu au acest interes „personal si imediat”;e personal dar nu e imediat,acum!
      am tot spus si repet pina cineva incepe sa se gindeasca la asta:
      -un observator este un factor de descurajare pentru potentialul fraudator si un factor de incurajare pentru cel care ar vrea sa nu fraudeze;
      daca asta se realizeaza este un mare pas inainte si cel mai important,niciodata un observator nu trebuie sa-si devoaleze opiniile/el vrea corectitudine

      pentru toate astea eu as sugera ca la proximele alegeri- 20-30-50-100-de indivizi dispusi sa cheltuiasca ceva din banii lor sa mearga ca observatori in ” judetele problema”/cert se va fura acolo,dar,la fel de cert .mai putin
      pdl: amaritii/amaritele aia/alea numite de pdl cum pot fi ” obiectivi/e daca primarul trece in cursul zilei si le reaminteste ” fiti atenti/atente salariul vostru sta in pixul meu”
      tot ce spun se bazeaza pe privirea de usurare a acelei sefe de sectii de votare cind l-am scos afara de la numaratoare si proces verbal final reprezentantul primarului/pur si simplu a fost o intimplare,nimic premeditat,dar tipul a plecat sa aduca acreditarea de observator si il astept si acum;d-na mi-a spus ” era al primarului” si acea doamna era antibasescu/vroia sa nu mai fie basescu ,dar nu vroia sa fraudeze
      e tare complicat

      intimplator

      31/07/2012 at 6:35 pm

  7. Reblogged this on Blog iMONDO.

    Andrei

    31/07/2012 at 4:17 pm

  8. Cei care vor sa se amendeze legea functionarilor publici, ar avea o problema: ce vor face cu dl. Raed Arafat? Il vor da afara din guvern, dupa ce au tipat atata iarna trecuta?

    drivas

    31/07/2012 at 4:20 pm

    • Decerebratii astia au si uitat de el.

      EuCuMine

      31/07/2012 at 4:23 pm

  9. Buna ziua 🙂
    Atitudinea asta demolatoare a USL-ului ma sperie sincer?
    Nu-i faci tampiti, escroci, nemernici, tradatori, nevolnici, ne-romani pe cei ce nu au votat cum doresti tu.
    Daca nu de altceva, macar pentru faptul ca peste 3 luni o sa vii sa le ceri iar votul la parlamentare si poate chiar si la prezidentiale.
    Pai sa vedem cine a lipsit:
    1. Maghiarii.
    2. Cei neinteresati de politica mereu. Nu vei incerca peste 2-3 luni sa seduci pe unii din ei, sa-i scati din casa?
    3. Cei care nu-l placeau pe TB, dar nici nu le-a placut ce ai facut tu.
    4. Sustinatorii lui TB.
    In maxim 3 luni, o sa te lupti sa smulgi 1-2 voturi de la UDMR, sa seduci 1-2 indiferenti, sa explici ca ce ai facut a fost doar pentru a alunga tiranul.
    Poate a 4-a categorie nu o intorci, dar de la ceilalti mai smulgi 1-2 voturi. Cum?
    Ii faci tampiti, tradatori, fara constiinta, falsi romani, transfugi, ne-romani, de tampiti, idioti, lipsiti de civism? Apoi le ceri votul?
    Isi face cineva iluzia ca in 2-3 luni astea se uita?
    Basescu mai maraie si el si-i acuza cu „raspunderea in fata justitiei” pe cei ce au calcat pe bec.
    E atat de simplu (mediatic vorbind) sa contracarezi asta. Sa incepi sa razi si sa-i spui ca abia astepti ancheta, ca sa dovedesti ca nu ai facut nici o frauda. Ca ai incredere in justitie.
    Probabil nu e adevarat dar impresia conteaza – mai ales mediatic.
    Dar nu.. Amenintari cu moartea, cu puscaria (se uita etapa cu justitia), cu expulzarea, Aldo Moro, Turnul chindiei (ceausescu).
    Se vrea cumva iar o justitie ca pe vremea lui Ceasca?
    Sun Tzu sireacul, spunea ca „Nu tăia drumul unui inamic care se întoarce acasă.” precum si „Nu împinge la disperare un inamic hăituit.”
    USL-ul vad ca isi taie toate puntile de reconciliere cu o ravna ce ma sperie sincer. Si daca vor castiga si daca vor pierde.
    Oricum, circul va continua. Ma tem ca in caz de castig al USL, circul va fi la canal… Si-au aratat fata hada.

    DanSu

    31/07/2012 at 4:25 pm

  10. Pe blogary Bleen zice ca se fac presiuni imense pe CCR pentru validare.

    Cred ca-i timpul ca Citizen sa asmuta cainii razboiului.

    EuCuMine

    31/07/2012 at 4:25 pm

  11. Reblogged this on Tiberiuorasanu's Blog.

    Tiberiu Orasanu

    31/07/2012 at 4:35 pm

  12. Wow! Buna ziua la toata lumea buna…buna, buna, din lumea fantomelor. Eu cred ca o sa aleg chiar sa bantui personajul; desi nu stiu de merita sa ma obosesc. Ma simt agresata intelectual, psihic si chiar uman. Sa nu fi aflat ca am decedat? Ia uitati aici pana unde poate merge mojicia si nemernicia: http://voxpublica.realitatea.net/politica-societate/cum-va-invinge-presedintele-mortilor-armata-celor-75-milioane-de-fantome-82394.html. Un jurnalist care poate sa ‘emita’ un astfel de text n-ar trebui sa-si ceara scuze ‘fantomelor’ care dau totusi click-uri? Am fost trimisa acolo de altcineva, refuzand sa cred ca se poate scrie asa ceva. Si nimeni-nimeni nu i-a punctat cat de neinspirat a fost. De fapt, nemernic, dar, ma rog…
    Oricum, eu sunt o ‘undead’ pentru cei ce stiu noul trend din literatura (vezi L.J.Smith & comp.) eu aleg sa fiu o ‘bampirasa’ si azi m-am trezit mai devreme ca e norisor si nu e soare vizibil. Plus ca fiind „veche” pe lume am exprienta….Buuuhuuu….buuuhuuu…

    Lynlyn

    31/07/2012 at 4:54 pm

    • La cat de ticalos e Gotiu cred ca ne vede ca-n cartile lui Max Brooks mai degraba 🙂

      Huitzilopochtli

      31/07/2012 at 5:12 pm

  13. Un mare jeg la B1:
    Dan Mihalache.
    Poate nu repetam dar ma „deranjeaza” ca nu este nimeni interesat de functia lui publica, angajat al statului roman. S-a vazut la oscior si vrea un os mai mare.
    😦

    emil

    31/07/2012 at 4:54 pm

    • De ce nu dau jurnalistii un comunicat ca il boicoteaza pe Dan Mihalache pentru cum s-a purtat cu ziarista ?

      lastnightmusic

      31/07/2012 at 4:58 pm

      • Foarte buna propunere!

        diablero

        31/07/2012 at 8:04 pm

    • Nu stiu la ce aspira aceasta „vipera”.L-am remarcat de mai multa vreme ca este unul din cei mai violenti politicieni,un ins dezagreabil ,cu aere de suprema autoritate publica,a totstiutor ,un insolent lipsit de respect pentru ceilalti.

      dora

      31/07/2012 at 11:42 pm

  14. Te secondez. Deja nu mai am ‘nervisori’ sa-l ascult. Acum vorbeste marinelu’ si le explica, inclusiv ca nu e el stapan pe abordarea judecatorilor…:)

    Lynlyn

    31/07/2012 at 4:56 pm

  15. In Germania , de exemplu, oricine poate fi ales intr-o functie politica, daca are cetatenia germana de cel putin un an de zile. In rest nu intereseaza pe nimeni daca persoana respectiva mai are una sau 10 alte cetatenii.
    In afara de asta, in orice stat civilizat , faptul ca o persoana matura obtine si o alta cetatenie fata de cea dobandita prin actul de nastere, este considerat ca fiind o onoare si o dovada de incredere a statelor respective fata de persoana in cauza.
    Ceea ce vor unii nationalisti romani (si nu numai) este absurd intr-o Europa a mileniului 3.

    Sorina A.

    31/07/2012 at 5:00 pm

    • in germania nu ai voie cetatenie dubla. din cite-mi aduc aminte

      fish

      31/07/2012 at 6:00 pm

      • Ba da, daca tara de provenienta e in UE sau daca esti minoritar turc.

        ina eyre

        31/07/2012 at 6:52 pm

      • Ai voie cu oricate cetatenii.
        Poate confunzi cu problema cetateniei „mostenite” care e cu totul altceva.

        Sorina A.

        31/07/2012 at 6:54 pm

    • Buna seara! E o prostie ceea ce vor semnatarii scrisorii. Orice persoana care are cetatenia romana, domiciuliul, cunoaste limba si are capacitatea deplina de exercitiu poate accede la o functie publica, daca indeplineste si conditiile specifice pt. postul respectiv (studii, vechime, etc.) Nicaieri nu se precizeaza ca sunt excluse persoanele cu dubla cetatenie, o astfel de masura ar fi antieuropeana si n-are nici o sansa sa fie adoptata.

      dmariuss

      31/07/2012 at 6:14 pm

    • Pai nici nu au fost fraude; au fost plagiate! 😛

      drivas

      31/07/2012 at 5:14 pm

  16. Ponta ne comanda: asezati-va linistiti la locurili voastre. De pe ziare.com aflu ca a decretat, ca mai nou se crede un fel de rege,”Victor Ponta: La referendum nu au fost fraude, subiectul este inchis”. Tot Ponta a decretat ca sintem 18 milioane din care 15 cu drept de vot. Restul sint tradatori de tara aflati in bejenie la imperialistii si capitalistii dezinformati din europa de vest, US, Canda, Australia, etc.
    Tovarasi, Tot Inainte.

    Aha

    31/07/2012 at 5:02 pm

    • Daca tacem acum….. vor repeta figura la parlamentare

      lastnightmusic

      31/07/2012 at 5:07 pm

      • La asa succes, ar fi prosti sa nu repete figura. Au gasit reteta sa fie la putere vesnic de acum inainte fara sa se mai chinuie cu artificii. Gen schimbari in Constitutie unde USL e partid unic si alte finetzuri care dau ocazia aginturilor de la UE sa exprime profunde ingrijorari si sa denunte derapaje democratice.
        De facto, avem o „democratie” care seamana izbitor cu Belarus. De jure nu mai stie nimeni ce avem, nici macar useleul.

        Aha

        31/07/2012 at 5:32 pm

        • De aia e bun Traian Basescu pentru a asigura ca justitia, DNA, DIICOT, isi fac treaba . Trebuie sa face plingeri catre organele statului, fara a ne descuraja

          lastnightmusic

          31/07/2012 at 5:38 pm

  17. Celebrul documentINS pe care il tot flutura Dragnea si Sova pe la Antena 3 s-a fasait:
    http://www.reportervirtual.ro/2012/07/prostia-doare-si-graba-strica-treaba.html

    newman

    31/07/2012 at 5:28 pm

  18. A depus cineva plangere penala impotriva lui Ioan Rus?

    EuCuMine

    31/07/2012 at 5:34 pm

    • Da…si ce daca?

      Diana

      31/07/2012 at 5:38 pm

      • E un punct de pornire.

        EuCuMine

        31/07/2012 at 5:44 pm

        • Sper sa traiesc s-o vad si pe asta – Rus puricat pentru favorizarea infractorului Nastase Adrian. Dupa cum am vazut nu-s singura nebuna.

          Diana

          31/07/2012 at 5:47 pm

          • Nu doar pentru aia.

            Ma refer la modul in care s-au comportat politistii la referendum. E clar ca aveau ordine de sus.

            EuCuMine

            31/07/2012 at 5:51 pm

            • E clar ca uneori au facut tot posibilul sa incurce lucrurile. De exemplu, in cazul Eleninei Nicut au aparut la 45 de minute dupa un apel la 112. Nu mi-e clar insa daca indicatiile pretioase au venit de la Rus sau de la niscai sefi pesedisti.

              Diana

              31/07/2012 at 6:04 pm

              • Pai tot vina lui e. Ca daca aia raportau presiuni din partea liderilor politici, el putea sa le ceara politistilor sa-i dea afara/aresteze, dupa caz. Ori, garantez ca el le-a spus de la bun inceput „fara incidente inregistrate„.

                EuCuMine

                31/07/2012 at 6:13 pm

            • Salut,
              daca nu exista un ordin scris, semnat de Rus, cred ca e imposibil sa raspunda juridic. Intr-o tara normala, la neregulile de duminica, ministrul ar raspunde politic si cel putin ar demisiona.

              dmariuss

              31/07/2012 at 6:22 pm

    • da. eu si tocmai ce am primit raspuns de la Parchetul de pe langa Curtea Supremma de Justitie ca au trimis plangerea mea spre competenta rezolvare… Camerei Deputatilor.

      Sare'n Ochi

      31/07/2012 at 10:06 pm

  19. Deputatul PNL Mihaita Calimente (declaratie publica):
    „Nimeni nu trebuie sa-si tina cuvantul in fata derbedeului Basescu”

    Cam atat despre „Revolutia bunului simt” a PNL!

    Sorina A.

    31/07/2012 at 5:38 pm

  20. Mai am o nedumerire de tactica (principiale ca ltfel eu …mic 🙂 )
    Aud de senatoarea Placinta care isi asteapta premiul (promis de usLASI)
    oare se poate accepta votul ei impotriva usLASILOR?
    De principiu vorbesc 🙂

    emil

    31/07/2012 at 5:40 pm

  21. As lasa-o mai usor cu „presiunile” care se fac pe CCR.
    La urma urmei, daca acele presiuni exista intr-adevar, ele nu sunt cunoscute , concret, decat de cei care le fac si de cei asupra carora sunt indreptate.
    Orice altceva ramane la nivel de speculatie.
    Indiferent ca e un „Bleen” sau oricine altcineva care lanseaza zvonurile astea cu „presiunile” nu putem sa vorbim decat de pure speculatii.
    Singurele presiuni despre care putem sa vorbim sunt declaratiile publice ale ramolitului Iliescu, care nu se sfieste sa declare public ca „CCR TREBUIE sa valideze……” sau alte declaratii absurde facute public de alde Sova, Dragnea, Ponta sau cine mai stie cine.
    Dar despre presiuni concrete de genul „CCR este presata puternic sa….”
    Presata de cine?
    Cum?
    In ce fel?
    Sigur, putem sa amplificam zvonurile si sa discutam despre ele pana ajungem sa le chiar credem.
    Dar nu cred ca este cazul.

    Sorina A.

    31/07/2012 at 5:52 pm

    • Nu le stim, insa e ceea ce se numeste o birfa beton. Stim sigur ca pentru USL demiterea lui TB are o miza uriasa si ca folosesc orice mijloace pentru a o obtine. In aceste conditii, cit de plauzibil e sa credem ca ii lasa pe dragalasii de la CCR sa voteze dupa legile tarii (cu care USL se sterge la fund) si propria constiinta (care din nou pentru USL e un banc bun de spus prostilor)? Pachidermii lor, mai ales, n-au niste datorii de platit? Daca nu le platesc acum, degeaba le mai platesc.
      Fireste, nu-i mai putin adevarat ca trebuie sa fie pe alta planeta ca sa-si contrazica propriile decizii, si asta dupa ce Referendumul a avut loc.
      Ramin insa in continuare stupefiat de prostia useleilor, in frunte cu „Goebbels” de Carpati? Toate masinatiile astea trebuiau sa le faca inainte de Referendum, nu dupa, in conditiile in care rezultatele erau extrem de previzibile.

      leon

      31/07/2012 at 7:20 pm

  22. Presedintele face declaratii la B1

    cedric

    31/07/2012 at 6:03 pm

  23. 3 saptamani de lupta poltica sunt de-ajuns si 3 luni de guvernare USl sunt prea mult. Cheama clasa politica sa inceteze lupta.

    cedric

    31/07/2012 at 6:06 pm

  24. Cred ca acest mesaj e trimis in gol. USL nu asculta decat de umori.

    cedric

    31/07/2012 at 6:10 pm

    • @cedric
      si-au schimbat rusii numele in umori?

      intimplator

      31/07/2012 at 6:43 pm

  25. Salut Teophyle, 🙂

    Cetim si ne minunam. Cine naiba se mai preocupa de economie?.
    Ma uitam la Le monde. Parca L’humanite a fost maicorect. Idiotii de la le Monde spun de 80% care au votat contra lui „Popey”. Pai nu este adevarat , daca au fost 35% (daca nu 32, 30).

    O sa fac si eu un referendum (in familia mea) sa vedem daca Holland e idiot sau nu. 100 % din cei care o sa voteze o sa fie de acord cu afirmativul. Cam asa a prezentat Le Monde.

    eugeni

    31/07/2012 at 6:14 pm

    • salve. A lansat Fl.Georgescu un praf in ochi de nu se mai vad microfoanele. O schema de ajutor de stat (evident o gaura la bugetul straveziu) de care abia General Motors poate profita. Evident de o mare valoare la microfon….

      cinic

      01/08/2012 at 7:57 am

  26. Seara buna.
    Trec la citit din urma.

    Eduard

    31/07/2012 at 6:17 pm

  27. Este incredibil unde s-a ajuns 😦 In curand vom fi contestati si noi, ca am boicotat.
    Astia au ajuns mai rau ca in 47, daca ar avea mai multa masa de manevra cu siguranta ar trece la intimidari,arestari si epurari.

    mar

    31/07/2012 at 6:24 pm

    • Stati linistit(a).
      Nu se va ajunge acolo.
      Chiar daca ei prezinta public acea cifra magica de 7 milioane de votanti USL, ei stiu foarte bine ca in realitate nu sunt nici macar 5 milioane, restul fiind voturi furate.
      La fel au facut de fiecare data cand au anuntat mitinguri „uriase”.
      Cand au anuntat 50.000, in realitate au fost 10.000
      Cand au anuntat 10.000 in realitate au fost 2-3.000.

      Daca in privinta voturilor au reusit sa scoata in plus 2 milioane, atunci cand vine vorba de iesit in strada nu mai merge cu o simpla hartie si o stampila.
      Sunt capabili de orice incalcare a legii, insa nu sunt capabili sa transpuna si in realitate numarul „teoretic” al sustinatorilor USL.

      Sorina A.

      31/07/2012 at 6:34 pm

      • Asa este, cred ca ei stiu cel mai bine cate voturi au, din pacate conteaza mai mult cat si ce stie poporul antenizat..
        Daca vor sa iasa in strada n-au neaparat nevoie de 50.000-100.000 de oameni. O minoritate foarte activa se poate impune in fata unei majoritati pasive 😦

        dmariuss

        31/07/2012 at 6:40 pm

      • Sorina, partea proasta este ca usl are bugetarii, sindicalistii si idiotii lui Dogaru pe cand dreapta lucreaza, in principiu ,la privat si nu prea poate iesi la mitinguri in numar mare. 😦

        eugeni

        31/07/2012 at 6:44 pm

        • @eugeni
          n-as fi sigur
          usl are indivizi captivi,dreapta are indivizi liberi
          probabil acum nu sunt suficient indivizi liberi

          intimplator

          31/07/2012 at 6:52 pm

        • sindicalistii sunt majoritar bugetari. Cele 750 000 de IMM n-au sindicat, iar marile corporatii au relativ putini angajati. Cine indrazneste sa rupa si sa distruga la Galati cand incep reducerile de efective?

          cinic

          01/08/2012 at 7:59 am

  28. USL-asii deabia s-au obisnuit ca pot sa incalce orice regula.Deci nu or sa se opreasca.Eu prevad ca Basescu o sa mai fie suspendat odata pana la alegerile parlamentare.Asta daca mai revine la Cotroceni.

    papiciulo

    31/07/2012 at 6:33 pm

  29. Hollande e sigur idiot! :

    Theophyle

    31/07/2012 at 6:51 pm

    • @theophyle
      ai avut indoieli?
      e un iliescu ,crescut&educat in franta..

      intimplator

      31/07/2012 at 6:54 pm

      • nici un noment

        Theophyle

        31/07/2012 at 7:01 pm

    • Hollande o sa o incaseze , cat de curand, de la propriul sau electorat.
      Cred ca francezii ii acorda totusi niste circumstante atenuante, macar un an „de acomodare”.
      Dar nu mai mult!

      Sorina A.

      31/07/2012 at 6:57 pm

    • Am o replica scurta: Franta este California Europei.

      Kenwood

      31/07/2012 at 7:01 pm

  30. Seara buna.

    Au rabufnit impotriva etnicilor unguril deoarece ei sunt la indemana. Diaspora i-a „luat in serios” dupa ce, in 2009, i-a sarit uslamul in cap cu reprosuri gen: n-are de ce sa voteze 😀 Cred ca desi se-ncearca nu se va repeta episodul Tg.Mures 1990. Dar… printre ardeleni prinde contur tot mai pronuntat ideea de separare ad-tiv-bugetara .

    Despre aberatiile indrugate de niste unii/unele din „trustul intact” n-am ce comenta. Am pus embargo pe „produsele” marca „intact” inca din anii 90. E lesne de-nteles de ce.

    Stiu ca nici canalele media-pro(st) nu sunt agreate pe aici dar aceasta:
    http://www.zf.ro/opinii/obsesia-voastra-sa-fie-numarul-de-angajati-nu-numarul-de-oameni-care-vin-la-vot-9909007
    ar trebui sa fie cu adevarat prioritatea 0.

    Kenwood

    31/07/2012 at 6:53 pm

  31. Antonescu Traian Basescu a fost demis (in fond)
    In forma: asteptam verdictul CCR
    Si continua 😦

    emil

    31/07/2012 at 7:05 pm

    • in forma este un prost, in fond este un nebun!

      Theophyle

      31/07/2012 at 7:06 pm

    • ce nemernic! cat tupeu sa are omul asta?! spune ca e sigur de 8,4 mil de romani, ei sunt reali, ei sunt dovediti, ceilalti s-ar putea sa nu existe! imi venea sa sparg televizorul!

      dmariuss

      31/07/2012 at 7:15 pm

      • Asa vorbea, de buna seama, si „pretinul meu Mobutu.”

        leon

        31/07/2012 at 7:23 pm

  32. Crizel o sa ne anunte la final ca se leaga cu catuse de patul de la Cotroceni.

    Craiovean

    31/07/2012 at 7:09 pm

  33. cred ca au facut blat cu ccr, referendumul si alegerile prezidentiale nu sint la fel, la alegerile prezidentiale TB a avut un contra candidat, la referendum nu.

    mae

    31/07/2012 at 7:10 pm

    • @mae
      terminati d-le cu prostiile;
      ccr din cit am observat , judeca ” formal”
      formal aici inseamna doua lucruri
      a. 50+1
      b. lista alegatorilor comunicata de guvern prin mai
      nu poate ccr sa emita alta decizie decit ce are;si are numai a&b

      intimplator

      31/07/2012 at 7:17 pm

    • TDS,
      incep sa fiu ca Cetatean. Eu stiu un singur lucru, asta:

      HOTĂRÂRE nr. 682 din 7 iulie 2012
      pentru stabilirea mãsurilor tehnico-organizatorice privind referendumul naţional din data de 29 iulie 2012 pentru demiterea Preşedintelui României
      EMITENT: GUVERNUL
      PUBLICAT ÎN: MONITORUL OFICIAL nr. 458 din 7 iulie 2012

      ART. 5
      (1) Ministerul Administraţiei şi Internelor, prin Direcţia pentru Evidenţa Persoanelor şi Administrarea Bazelor de Date, selecteazã şi prelucreazã datele privind cetãţenii cu drept de vot, tipãreşte şi pune la dispoziţia primarilor listele electorale permanente actualizate, în douã exemplare, şi copii de pe acestea, în 3 exemplare.

      ART. 12
      (3) În termen de 7 zile de la intrarea în vigoare a prezentei hotãrâri, prefecţii comunicã structurilor teritoriale ale Direcţiei pentru Evidenţa Persoanelor şi Administrarea Bazelor de Date numerotarea şi delimitarea secţiilor de votare, în scopul întocmirii copiilor de pe listele electorale permanente.

      Nimic altceva. Ei au organizat si listele sunt ale lor!

      Theophyle

      31/07/2012 at 7:17 pm

      • Asa 😆

        Cetatean

        31/07/2012 at 7:19 pm

        • super! Merci 🙂

          Theophyle

          31/07/2012 at 7:27 pm

      • e atit de simplu
        usl ” fragezeste” miscarile de strada
        cine nu vede asta ori e ” naiv” ori e ” rau inentionat”

        intimplator

        31/07/2012 at 7:28 pm

  34. @theophyle
    te rog sa-l intrebi pe dl marcu la ce categorie ma incadreaza?
    eu sunt un roman smecher , ticalos care anul trecut a platit bugetului romaniei cinstite 64525 ron diverse impozite si taxe; tva-ul de pe bonurile fiscale personale nu le-am calculat;si sunt asa de ticalos ca nu am votat!
    statul roman mi-a transferat in fiecare luna sub forma de pensie de virsta suma de 14916 ron net in tot anul 2011
    nu am apelat la serviciile gratuite de sanatate oferite de statul roman
    cit a platit ca impozite” cinstitul” domn marcu?
    sunt gata sa discutam cu documente la antena 3

    intimplator

    31/07/2012 at 7:12 pm

    • Asta nu e presiune? Participarea lui in campania electorala, e Constitutionala?

      emil

      31/07/2012 at 7:14 pm

    • Fiecare cu preferintele lui. Eu prefer sa fiu ungur ipocrit

      Theophyle

      31/07/2012 at 7:18 pm

      • Mi se pare corect!
        Mai bine ungur ipocrit(cu proiecte neclintite) decat un roman” smecher …..si mai ales ticalos”
        Lasand gluma de o parte,ar fi preferabil sa nu punem semnul identitatii inte populatia maghiara si liderii lor politici.

        dora

        31/07/2012 at 11:54 pm

  35. salutare!

    Crizel se considera interpret al Constitutiei care da lectii CCR. Cuie Mrizel!

    Cetatean

    31/07/2012 at 7:13 pm

  36. salutare!!

    Crizel se considera interpret al Constitutiei care da lectii CCR. Cuie Mrizel!

    Cetatean

    31/07/2012 at 7:14 pm

  37. Pai votul lui Sova nu se afla in recensaman; el nu s-a lasat recenzat.
    😦

    emil

    31/07/2012 at 7:14 pm

  38. Va anunt ca vom avea o pozitie a blogului sub forma unei scrisori deschise catre CCR maine.

    Crin Antonescu face presiuni cu manusi, noi vom apara CCR de asa-zisa lui libertate de exprimare.

    Cetatean

    31/07/2012 at 7:17 pm

    • Bravo C, 😆

      Theophyle

      31/07/2012 at 7:19 pm

      • sper ca textul anterior a fost ok 😉

        Cetatean

        31/07/2012 at 7:21 pm

        • Super OK 😆

          Theophyle

          31/07/2012 at 7:29 pm

          • Atunci sunt linstit 😆 Ma bag la altul!

            Cetatean

            31/07/2012 at 7:33 pm

    • E nevoie de vreo semnătură ?

      dictaturajustitiei

      31/07/2012 at 9:09 pm

  39. A terminat Antonescu? ca eu ma uit la gimnastica, fetele noastre in finala pe echipe. E muuuult mai frumos decat discursul oricarui USList!

    cedric

    31/07/2012 at 7:23 pm

    • primeste repetate intrebari , daca ii e frica de promisiunile de razbunare ale lui Traian Basescu. Un simulacru de intrebari care ii ridica vopsitului mingea la fileu

      lastnightmusic

      31/07/2012 at 7:25 pm

      • eu l-as intreba doua lucruri:

        1. Sunt moi paturile de la Cotroceni?
        2. Cand are programata urmatoarea programare la coafor?

        Cetatean

        31/07/2012 at 7:27 pm

  40. nu a terminat inca.

    Cetatean

    31/07/2012 at 7:24 pm

    • accepta si intrebari in alta limba decit limba romana?

      intimplator

      31/07/2012 at 7:30 pm

  41. antonescu tocmai ne-a trecut in randul mortilor, fata de cei 8,5 mil. de votanti vii…

    newman

    31/07/2012 at 7:29 pm

    • astept pomana /ma duc sa o iau personal
      da si el ceva? un prosop,o batista ? ceva?

      intimplator

      31/07/2012 at 7:31 pm

    • L-a citit pe dl. Lecca pe Vox. Eu una am declarat aici, dar probabil voi scrie si acolo ca sunt undead = bampirasa beatrana ce poate sa se „trezeasca” de cand nu se mai vede soarele, adica daca e nor afara, ploua etc.:) M-a socat aceasta obraznicie a respectivului de a ne declara decedati en masse. N-am mai citit niciodata, in nici un ziar de nici unde in lume asa un articol de un prost-gust strigator la cer.

      Lynlyn

      31/07/2012 at 8:25 pm

    • Vestea mortii noastre este profund exagerata, dar ne-a luat pe toti prin surprindere.

      Sare'n Ochi

      31/07/2012 at 10:10 pm

  42. Crizel are 8,5 milioane de obsesii!

    dada

    31/07/2012 at 7:31 pm

  43. Hai ca moare ca a promulgat legea 131/2012, desi PSD-istii urlau la el sa o mai tina 10 zile sau sa o trimita la Parlament (spre taraganare), ca sa nu se instituie pragul de cvorum pana pe 29 😆

    Cetatean

    31/07/2012 at 7:31 pm

    • nu pot sa cred!
      e real????
      unde ma-sa vorbeste asta acum?

      intimplator

      31/07/2012 at 7:32 pm

      • nu, asta e interpretarea mea, se resimte din ce zicea

        Cetatean

        31/07/2012 at 7:33 pm

  44. a semnat-o ca boul, desi Grebla si Zgonea voiau sa ingroape procedural decizia CCR 🙂

    Cetatean

    31/07/2012 at 7:32 pm

  45. E terminat.
    CCR invalideaza.

    emil

    31/07/2012 at 7:32 pm

  46. Isterica paiatza de la Cotroceni a mai tras un discurs sforaitor. nu l-am auzit, dar ma uit pe text. De curiozitate am numarat de cite ori a pronuntat x milioane de cetateni sau alegatori: de 10 ori in 15 fraze.
    Predomina 8.5 milioane de 7 ori, astia dupa acest nemernic sint singurii in viata si astia reprezinta tara.
    Dupa aia caineaza CCR care are de luat o decizie grea. Pai e grea pentru el, care ca orice loaza repetenta are probleme pentru aritmetica. Pentru oricine altcineva sa decizi care dintre 46 si 51 este mai mare e deosebit de usor.

    Aha

    31/07/2012 at 7:33 pm

    • sa numaram oi cand dormim: 46, 47, 48, 49, 50, 51.

      46 vine inainte de 51.

      Cetatean

      31/07/2012 at 7:37 pm

    • @ aha
      v-as corecta
      50 pct + 1
      adica jumate din cifra luata in calcul + 1,unul singur;
      eu i-as sugera lui voiculescu sa verifice daca angajatii de la intact au votat/s-ar putea sa aibe surprize neplacute

      intimplator

      31/07/2012 at 7:38 pm

    • Chestia cu milioanele, e de la usLASI; independentul presedinte uzurpator isi ia cam multe libertati 😦

      emil

      31/07/2012 at 7:38 pm

  47. pin la urma astia nu au nevoie de opozitie
    mor pe mina lor
    daca ce srieti e adevarat

    intimplator

    31/07/2012 at 7:35 pm

  48. Iar vorbeste Paiatza de Cotroceni, are o miscare nonverbala care cere pumni in plina figura :mrgreen:
    Azi vorbeam cu un amic, ajuns roman din dragoste de Romania, care-mi explica cat rau a facut Paiata si Premierul hotz Romaniei. Nu intelegea de ce o parte din romani nu au priceput jocul periculos pe care il face Paiatza si Ponta, cum de au un credit atat de mare USlamistii. Mi-a fost foarte greu sa-i explic ce se intampla, aproape imposibil 😦

    mar

    31/07/2012 at 7:36 pm

    • @mar
      e imposibil de explicat
      e la fel ca intrebarea de ce ati acceptat comunismul cind nu aveati mincare,curent electric ,apa calda,etc,etc,etc

      intimplator

      31/07/2012 at 7:41 pm

      • salve. Nu e imposibil de explicat: le-a aratat multora OGLINDA. Nu le-a placut ce-au vazut si s-au hotarat sa sparga oglinda. Dar nu uita: A. 31% dintre romani cred ca „.. a fost o idee buna comunismul, dar prost aplicata..” B. 42% dintre romani cred ca Soarele se invarte in jurul Pamantului. Coincidenta? bazinul electoral al PSD este 35-38%!

        cinic

        01/08/2012 at 8:07 am

  49. Curat raspuns clar. Antenescu despre demisie: „Eu am proprietatea vorbelor mele, proprietatea, intelesul si responsabilitatea declaratiilor mele”. Si curat Catavencu.

    Aha

    31/07/2012 at 7:36 pm

    • @aha
      asta e ca iliescu
      n-are nici o proprietate/apartamenul e girat de nevasta-sa
      iese din politica ii da si aia papucii
      ajunge boschetar

      intimplator

      31/07/2012 at 8:32 pm

  50. va spuneam mai devreme ca documentul INS fluturat de sova si dragnea s-a fasait:
    http://www.reportervirtual.ro/2012/07/prostia-doare-si-graba-strica-treaba.html

    newman

    31/07/2012 at 7:37 pm

  51. Ha ha, ma tavalesc de ris: „Decizia mea e luata, e una ferma si ea va fi anuntata in momentul potrivit”.

    Aha

    31/07/2012 at 7:38 pm

    • Daaa, nici un minut mai tarziu! 😛 paiatza puturoasa!

      luminita

      31/07/2012 at 7:40 pm

    • e clara/iese din politica daca felix il pune in locul lui gidea pe aceasi bani”
      cum asa ceva nu se intimpla va trebui sa-l platim noi in continuare/sustinatorii lui in nici un caz

      intimplator

      31/07/2012 at 7:44 pm

  52. da, adica cand il va lasa Varanul.

    Cetatean

    31/07/2012 at 7:39 pm

  53. Seara buna!

    luminita

    31/07/2012 at 7:41 pm

    • salve!

      Cetatean

      31/07/2012 at 7:42 pm

    • Sa fie! E vremea 🙂

      emil

      31/07/2012 at 7:45 pm

  54. Buna seara,

    A terminat Crizatul? Nu am putut sa-l urmaresc, stomacul a transmis semnale foarte clare 🙂

    mayausa

    31/07/2012 at 7:44 pm

    • da. a plecat la antena3.

      Cetatean

      31/07/2012 at 7:47 pm

  55. Intr-o tara normala, intr-un stat functional nici nu ar trebui sa ne treaca prin cap ca Curtea Constitutionala s-ar putea sa valideze aceasta mascarada de referendum, in lipsa cvorumului de participare.
    Noi insa avem emotii si cu privire la aceasta decizie.
    Bataie de joc este ceea ce se petrece in RO.

    luminita

    31/07/2012 at 7:46 pm

  56. salut

    cei care au glumit ca USL vor contesta alegerile pe motiv de frauda au fost aproape de adevar: avem alegeri facute pe baza legilor si actelor administrative facute de cretini, si acum tot ei le contesta
    incredibil

    razvan

    31/07/2012 at 7:54 pm

    • salut! Ponta catre Rus dupa alegeri: „Ioane, dragostea mea, ce-ai facut cu urna?!”.

      Cetatean

      31/07/2012 at 7:58 pm

  57. Salutare all

    Dupa spusele PSD-istului ticalos si imbecil Gheorghe Marcu – apropo, va rog frumos sa-mi comunicati si mie daca exista vreun PSD-ist onest si destept? Eu nu vad decat PSD-isti prosti si ticalosi ori destepti si ticalosi – eu am o mare dilema: Iata dilema mea: fiind nascut langa Brasov, bunica este de origine maghiara, bunicul de origine maghiara si germana Prin urmare mama are cam 75% sange maghiar si 25% sasesc. Tata in schimb este roman get-beget ! Eu vorbesc fluent toate cele 3 limbi, gradinita am facut-o in limba romana, primele 8 clase in limba maghiara, pentru ca liceul si facultatea sa le fac tot la sectie romana. Prin urmare va rog sa-mi spuneti voi, prietenii virtuali si reali de pe Politeia dar si de pe alte bloguri infratite unde mai scriu, potrivit criteriilor enuntate de imbecilul ticalos Gheorghe Marcu, eu la ce categorie ma incadrez: roman smecher, dar ticalos ori maghiar ipocrit? Iata dilema care ma framanta ! Un lucru sigur stiu insa: tare as vrea sa dau nas in nas cu aceasta canalie PSD-ista din Botosani si sa-l bag undeva fie in calitatea mea de roman smecher, dar ticalos, fie in calitatea de maghiar ipocrit ! 😈

    Reddog

    31/07/2012 at 7:54 pm

    • Salut! Conform declaratiilor lui Crizel pe langa toate cele de mai sus mai esti si mort!

      Huitzilopochtli

      31/07/2012 at 7:56 pm

      • Valeu, pacatele mele!

        Adica-s zombalau?

        Acum inteleg de ce nu m-au atacat ne-inca-mortii ce coborau din taxiuri duminica seara. M-au simtit unul de-al lor. 😆

        EuCuMine

        31/07/2012 at 8:08 pm

        • luminita

          31/07/2012 at 8:11 pm

          • frumoase colive, vesnica pomenire raposatilor!

            Cetatean

            31/07/2012 at 8:15 pm

    • Esti un tip care nu te-ai nascut in locul potrivit. Platesti impozite si taxe ca sa intretii canalii ca alte Marcu si Dogaru. Hai sa punem mana de la mana si sa ne cumparam o tara. Sa o numim Romania alternativa. Aici trebuie primiti doar „românii şmecheri, dar ticălosi, împreună cu ungurii ipocriti”. Romanii „onesti” si „cinstiti” sa stea in tara lui Marcu si sa ii suporte flegmele.

      hope

      31/07/2012 at 8:10 pm

      • Esti sigur ca nu o sa-si trimita Crizel holograma peste noi si in Romania alternativa pe care o propui?

        luminita

        31/07/2012 at 8:12 pm

        • Folosim un antivirus bun…

          hope

          31/07/2012 at 8:46 pm

    • Reddog, Pdl, ICCD , careva ma rog si ar trebui sa moara cu ei de gat. Incitare la ura, etc

      eugeni

      31/07/2012 at 8:13 pm

    • No, eu fiind jumatate grec, te rog sa ma faci si maghiar onorific; vreau sa fiu si eu maghiar ipocrit, ca azi roman amenintat am fost!

      drivas

      31/07/2012 at 8:17 pm

    • @reddog
      si eu as vrea sa fiu fata in fata cu acest ” roman” ” in direct si la o ora de virf”,sau oricare altul,ca asta e prea prost/mi-as simti jignita inteligenta
      chiar si la antena 3 cu moderator madam tigaie sau cine vor ei
      sunt satul de nulitatile „opozitiei”/poate ca e timpul ca si vocea ” pulimii” sa fie auzita
      apropo: eu sunt roman de la inc sec 19/culmea si ” mitic de bucuresti”/pina acolo am reusit sa ajung cu ascendentii mei

      intimplator

      31/07/2012 at 8:20 pm

    • salut. esti clar la categoria anti-Marcu, anti-prosti si anti-ticalosi (oops! era sa scriu anti-USL dar ar fi fost tautologie).

      cinic

      01/08/2012 at 8:09 am

  58. Ma bag si eu la uniunea maghiarilor onorfifici.
    Pe langa noi, pdl ar trebui sa fie cu tunurile pe usl pe treaba asta cu ungurii. Este un mod de a atrage ungurii alatuiri de partidele romanesti.

    Dar, o imagine foarte buna a pdl care cred ca se apropie de realitate este pe Madame Blogary.
    Vorbeste, asa cum s-a vorbit aici , de atatea ori, despre mitul organizatoric a lui Blaga si ce inseamna „in teritoriu” pdl.

    eugeni

    31/07/2012 at 8:04 pm

    • onorifici , sry 🙂

      eugeni

      31/07/2012 at 8:04 pm

    • @luminita
      barosso cred ca il va intreba de ce a facut cu alea 11 puncte
      idot,atit e ponta si la fel ca el ” consilierii”
      sa-l tii tu pe bogdan teodorescu consilier sef e cea mai mare imbecibilitate posibila;
      si foarte mare e sa semnezi ce iti da el scris
      gata s-au terminat gradele de comparatie
      macar basescu la aviut( il are?) pe lazaroiu/ o fi naiv,o fi intersat dar nu e idot si,
      cel mai important
      sunt sigur ca basescu nu a semnat in viata lui o hirtie fara sa o citeasca

      intimplator

      31/07/2012 at 8:27 pm

      • Prostii nu se inconjoara de oameni destepti, iar Toanta e idiot sadea.

        luminita

        31/07/2012 at 8:38 pm

        • Da, dar ati observat ca nici macar a 2-a zi dupa referendum, cand rezultatele erau foarte clare, anuntate de BEC cu 46,23%, Ponta il minte in continuare pe Barroso sustinand ca „dupa estimarile…..” prezenta la vot ar fi fost intre 48 si 50% ?
          Deci, nicicum nu se lasa de minciuni!
          Cum D-zeu sa mai fie luat in serios un asemenea individ?
          Isi imagineaza ca Barroso e ca socrul sau sau ca Reding e ca Daciana?
          Sau crede ca poate sa se adreseze Dnei Merkel asa cum se adreseaza bonei filipineze?
          Ponta este un monument al prostiei, al infantilismului si al abjectiei!

          Sorina A.

          31/07/2012 at 8:58 pm

  59. Care „eu”? (Marţi, 31 iulie 2012, 19:59)
    minus [utilizator]
    „Eu nu mai am ce cauta in politica daca nu vom fi 9 milioane de romani curati, in picioare”:…..

    Pai unii erau murdari, unii nu erau in picioare si unii nu erau de loc!
    Dar oricum ii numarati, nu au fost 9 milioane.

    Cred ca singura scuza este „pai ce, asta-i politica”?
    raspunde trimite
    Comentariu de pe HN
    Cred ca asta este „scuza” lui Antonescu. Putem sa negam?

    emil

    31/07/2012 at 8:07 pm

  60. Crin Antonescu, sedinta Camerelor Reunite din 6 iulie 2012. Discurs solemn.

    Stenograma sedintei, pentru eternitate:

    „Drumurile mele şi ale dumneavoastră, domnule preşedinte Băsescu, oriunde v-aţi afla, se cam despart. Veţi fi sau nu suspendat astăzi, veţi fi sau nu demis de verdictul poporului român, ne cam despărţim. Dacă nu veţi fi demis la referendum, eu, Crin Antonescu, mă retrag definitiv din viaţa politică (Aplauze din partea Grupului parlamentar al PDL).

    http://www.cdep.ro/pls/steno/steno.stenograma?ids=7147&idm=5&idl=1

    Cetatean

    31/07/2012 at 8:10 pm

    • Declaratie data de Paiatza Crizata azi, la conferinta de presa, cu privire la retragerea din viata politica:
      “Eu am proprietatea vorbelor mele, proprietatea, intelesul si responsabilitatea declaratiilor mele”.
      Curat murdar, coane Fanica.

      luminita

      31/07/2012 at 8:17 pm

  61. Traian Basescu, Presedintele Romaniei, aceeasi sedinta.

    Stenograma, pentru eternitate:

    „Şi acum, doar o mică observaţie, care depinde de votul dumneavoastră. Eu sunt la Cotroceni. Aştept, eventual, decizia Curţii Constituţionale, care să stabilească preşedintele interimar, pentru a preda mandatul. Dar, dacă nu veţi avea o astfel de decizie, datorită votului, tot puteţi să mă căutaţi, domnule Antonescu, pentru că vă las aici o foaie pe care să vă scrieţi, de pe acum, ce aţi promis: demisia, dacă eu voi câştiga referendumul.

    (Aplauze prelungite)”.

    Cetatean

    31/07/2012 at 8:13 pm

  62. Crin Antonescu, aceeasi sedinta.

    Stenograme, pentru eternitate:

    „Mulţumesc.

    Există, domnule preşedinte, şi oameni care au cuvânt, şi care nu trebuie să scrie„.

    DEMISIA, pui de varan!

    Cetatean

    31/07/2012 at 8:14 pm

  63. laba trista de antenescu cred ca o mai da si in patrtea cealalalta nu vazurati ce isi arasnja coafiura ca femeile,fratilor faceti galagie mare pe furatul voturilor si pe inactivitatea guvernului ptr economia tarii,poate ca stiu ca nu se invalideaza referendumul dar trag de timp tin populatia ocupta cu scandalurile politice,nu lupta ptr imbunatarirea trasiului nici macar ptr aia 5 mili ca mai mult de atit nu i_votat,

    tays

    31/07/2012 at 8:17 pm

  64. Eu ma declar zombie onorific. Ca nu am fost intre aia 8.5 milioane. atit de dragi Paiatzei.

    Aha

    31/07/2012 at 8:18 pm

    • il ustura si in fund apelativul Paiata.

      Dovada? a zis in conferinta de presa ca Basescu e „paiata lui Victor Orban”. E clar! 🙂

      Cetatean

      31/07/2012 at 8:23 pm

  65. Ma auto-denunt! 🙂

    Sunt seful unei grupe de zombies de pe Politeia, alaturi de numitii Zombies Theophyle si Demeter am indemnat la zombi-ficarea Romaniei si la mumi-ficarea cetatenilor cu drept de vot, prin boicotarea referendumului convocat de USL.

    Cetatean

    31/07/2012 at 8:22 pm

    • salve citizen. Nu numai ca ma declar zombie, dar mai am o problema existentiala. EU care am votat Basescu in 2009, dupa trei ani nu ma dumiresc daca sunt curva, drogat sau betzivan dupa cum zice Ludovic Orban. Si mai suntem 5,2 mil. cu aceeasi intrebare.

      cinic

      01/08/2012 at 8:13 am

  66. Echipa noastra de gimnastica fete a luat medalia de bronz! Bravo lor. Foarte frumos. Clasament: USA, Rusia, Romania

    cedric

    31/07/2012 at 8:22 pm

  67. Formula de calcul a populatiei, nu mai e nevoie de nici un recensamint in veci. Poate fi si lege.
    La orice referendum organizat de USL unde e nevoie de cvorum, populatia Romaniei este de N participanti/0.50 minus 1. In cazul nostru avem fix 16.99 miloane de votanti in total.
    La urmatorul referendum se modifica in consecinta.

    Aha

    31/07/2012 at 8:23 pm

    • Da la Parlamentare, pe ce numar se merge?
      Mai mic, cu numar de parlamentari mai mic?

      emil

      31/07/2012 at 8:24 pm

      • 1 milion de parlamentari.

        Cetatean

        31/07/2012 at 8:29 pm

        • Seara buna
          Mai usor @cetatean cu palinca ca 1 milion de parlamentari nu poate duce nimeni in spate . 🙂
          Nici macar Romania . 😆

          stefan60

          31/07/2012 at 8:32 pm

          • 😆 orice este posibil, cu 1 litru de tuica!

            Cetatean

            31/07/2012 at 8:48 pm

  68. Uite cine vorbeste:
    http://www.ziare.com/victor-ponta/premier/ponta-somez-partile-din-conflictul-politic-sa-nu-puna-presiune-politica-pe-ccr-1181854
    Un mincinos si un prefacut mai mare ca asta, nu s-a mai pomenit!

    cedric

    31/07/2012 at 8:30 pm

    • Cu astea se duce la Barosso, sa-i arate ce cinstit a lucrat el.

      luminita

      31/07/2012 at 8:32 pm

  69. Buna seara,
    La Mures, Ciprian Dobre este acum pres. CJ
    Multumesc pentru toate aceste postari…macar suferim impreuna 😦

    ard

    31/07/2012 at 8:30 pm

  70. Pe TVR1, imi amintesc de tinerete 🙂

    emil

    31/07/2012 at 8:33 pm

  71. Citizen

    Cum trebuie procedat daca vreau sa depun o plangere penala la adresa acestui imbecil Gheorghe Marcu, sa spunem pentru defaimarte si incitare la ura?

    Reddog

    31/07/2012 at 8:34 pm

    • Ii ceri voie lui Sfantul Petru sa te lase sa pleci un pic acasa. 😛

      luminita

      31/07/2012 at 8:36 pm

    • Si eu m-am gandit la plangere penala sau reclamatie la CNCD.

      mar

      31/07/2012 at 8:48 pm

    • mail la Parchetul General. sau direct.

      http://www.mpublic.ro/contact_2008.htm

      Cetatean

      31/07/2012 at 8:50 pm

  72. Nu e cazul sa va panicati in ceea ce priveste decizia CCR.
    In cel mai rau scenariu 4 judecatori sunt suficienti pentru a bloca validarea referendumului.

    Huitzilopochtli

    31/07/2012 at 8:34 pm

  73. bunä,
    eu am o groazä pe cap, dar mä voi considera mai linistitä,
    cand CCR , va binevoi sä invalideze referendumului. nu este normal
    trebuiau sä se intample imediat, nu sä lase gastele USL sä mecäne.
    ce fel de premier este mitocanul Ponta? se tzine de amenintzäri, scrisorele etc.
    STÄ NUMAI PE STICLÄ
    ar trebuii urgent ,conferintze cätre romani, totul se v-a präbusii, dar singurul vinovat,
    este ponta si guvernul lui, se ocupä de orce alceva, instigä si insultä, dar nu lucreazä
    cu acei 30 de miliarde euro, se puteau face multe.
    sä nu de-a vina pe Bäsescu. vinovatzii pt. tot sunt Ponta-crin-cretin si USL HAITA BOLSEVICÄ:

    theo

    31/07/2012 at 8:35 pm

    • Multa sanatate sotului tau, @theo,
      si tu ai grija de tine.

      luminita

      31/07/2012 at 8:40 pm

  74. Hehehe Fiul doamnei Placinta a luat dublu la ani de inchisoare. Sunt si eu parinte si nu ma bucur de asta, dar se vede ca tradarea „crestin democratei” nu a folosit. Cel putin cit sta Basescu presedinte

    lastnightmusic

    31/07/2012 at 8:39 pm

  75. chiar este nevoie ca sä facä o reclamatzie, contra instigarea la urä,
    si insulte la adresa minoritätzilor. se poate trimite per compüter, spre reusitä
    trimesä si ziarelor.

    theo

    31/07/2012 at 8:39 pm

  76. cred cä madam pläcintä,pläteste trädarea.

    theo

    31/07/2012 at 8:42 pm

    • Indraznesc sa reiau: daca incepe sa voteze altfel decat restul usLASILOR, daca refuza sa mai voteze abuzuv, cum interpretam?

      emil

      31/07/2012 at 8:45 pm

  77. este cazul sä se facä parlament uni, si 300 nätäräi.
    totzi borfasii se läfäie degeaba , de zeci de ani in parlament, ajunge.

    theo

    31/07/2012 at 8:45 pm

  78. Dar LEGEA ce prevede despre numarul alegatorilor
    de unde se iau datele ?

    emil

    31/07/2012 at 8:45 pm

    • Dan Ghergut, precizeaza (ne) valoarea recensamantului privind listele electorale \e Digi24

      emil

      31/07/2012 at 8:46 pm

      • Cristi Preda il asculta cu atentie
        Ghergut precizeaza ca aici intra si cetatenii acre au rezidenta in Romania
        Mitrea e NEGRU.
        Vorbeste si despre boicotul la recensamant .

        emil

        31/07/2012 at 8:50 pm

        • Concluzia
          intre listele electorale si
          recensamant
          legatura este cam cu aia cu prefectura 😦

          emil

          31/07/2012 at 8:51 pm

          • Mitrea aduce ca argument la prostiile usLASE doar romanii prezenti in tara.

            emil

            31/07/2012 at 8:52 pm

  79. ccr, cand vorbeste?????????????

    theo

    31/07/2012 at 8:46 pm

    • cred ca joi.

      Cetatean

      31/07/2012 at 8:51 pm

  80. ce tot se trage de timp?

    theo

    31/07/2012 at 8:49 pm

  81. Nu s-a terminat.

    Asta este foarte grav
    http://www.hotnews.ro/stiri-esential-12923074-horia-roman-patapievici-isi-demisia-conducerea-icr.htm

    Ponta si Antonescu cu ceilalti criminali in spate au facut Romaniei un asasinat mai mare decat extremistii care-si pun bomba pe ei.

    Romania nu are „autoritati constitutionale”, e un loc in care criminalii organizati pot sa faca ce vor.

    A A

    31/07/2012 at 8:50 pm

  82. hehehe Transnistria vrea sa dezvolte sistemele de securitate, baze militare, datorita pericolului romanesc…. crescut si datorita revenirii Presedintelui Traian Basescu 🙂 🙂

    lastnightmusic

    31/07/2012 at 8:50 pm

  83. intrebare: daca, dupa crizel antonescu, suntem morti, inseamna ca suntem neimpozitabili?

    newman

    31/07/2012 at 8:54 pm

    • numai cu adeverinta de la popa ca ti-ai achitat taxa de cimitir si nu bantui. :mrgreen:

      luminita

      31/07/2012 at 9:02 pm

    • Corect, sa facem greva fiscala.

      mar

      31/07/2012 at 9:03 pm

    • e o idee;
      oare daca fac cere la autoritatea aia cu alegerile imi vor da scris ca nu m-am prezentat la vot?
      daca imi dau asa ceva chiar ca merita sa ma duc la fisc sa ma radieze din lista platitorilor de impozite/ca bonus pentru ei accept sa nu-mi mai plateasca pensia

      intimplator

      31/07/2012 at 9:51 pm

  84. Ponta , plagiatorul a spus zilele trecute, „Aspasia ar fii supäratä pe el
    din cauza lui Nästase.”
    ar trebuii sä stie toatä lumea, ce relatzii si de unde stie, potzi deduce cä
    are contact cu madam Aspasia, l-a luat gura pe dinainte pe handicapat, s-au
    chiar trage sforile CCR ;la acea judecätoare.?

    theo

    31/07/2012 at 8:54 pm

  85. URGENT de urmarit
    http://www.digi24.ro/tv/live

    emil

    31/07/2012 at 8:56 pm

    • Nu pot sa il urmaresc pe Mitrea. Tot usl-ul este asa. C Preda, cred ca il apuca tremuricii de nervi.

      eugeni

      31/07/2012 at 9:09 pm

      • Sper sa puna si astia inregistrari: a fost Ghergut care a demolat teroia inlocuirii listelor electorale cu recensamantul 🙂

        emil

        31/07/2012 at 9:28 pm

  86. cetätzean,
    multzumesc.

    o searä pläcutä.

    theo

    31/07/2012 at 8:57 pm

  87. A. Papahagi invitat la tele B1.
    Dacă nu vă mai uitaţi după fete la Olimpiadă. 🙂

    Tiberiu Orasanu

    31/07/2012 at 8:58 pm

  88. pe OTV Sova. pentru cei tineri si tari cardiovascular 🙂

    eugeni

    31/07/2012 at 8:58 pm

  89. Recensamantul are alta menire, nu cea pe care o doresc USLamisti. In general datele obtinute din recensamant stau la baza politicilor sociale, a prognozelor pe perioada medie sau lunga. Menirea unui fingica, care se uita ca curca in lemne intr-o ancheta statistica si implicit o completeaza cum pricepe si se pricepe, nu este sa intocmeasca documente care sa stea la baza listelor electorale. Alimentarea cu apa, gradul de instruire, capul familiei, starea civila, etc. (lucruri declarate la recensamant) nu are legatura cu listele electorale.
    In tara asta avem o Baza de date nationala care se ocupa cu evidenta persoanelor, inclusiv a acelor decedate sau disparute. Numai un nebun comunist ca Ghise poate sa sustina aberatia cu recensamantul

    mar

    31/07/2012 at 9:01 pm

  90. cedric

    31/07/2012 at 9:02 pm

  91. Tare Tapalaga: Exista un proces pe rol in care usl contesta recensamintul . Ce se intimpla daca procesul e cistigat de usl ? 🙂 acum cind usl ia in brate recensamintul pe care l-au boicotat pina acum 🙂

    lastnightmusic

    31/07/2012 at 9:10 pm

  92. Salve all, am vrut sa vad si eu ceva reactii la referendum pe cnn si m-am cam ingrozit de comentariile de pe acolo. http://edition.cnn.com/2012/07/30/world/europe/romania-referendum/index.html
    Aveti vreo explicatie pentru cat de rosu e cnn-ul?

    Abagiu Nicolae

    31/07/2012 at 9:21 pm

    • Sint niste stenograme cu celule de talibani USL care bintuie pe net. Aia e explicatia.

      Aha

      31/07/2012 at 9:24 pm

    • Din cate stiu eu, sunt „asociati” (ceva de genula asta) cu A3 😦

      emil

      31/07/2012 at 9:30 pm

  93. Ha ha, Ponta ii scrie la Barroso si il informeaza: participarea intre 48 si 50%. Ce BEC cu numaratoarea, a decretat Ponta ca le stie el pe toate, si cu frauda si citi sint.
    Si cica e referendumul de „destituire a rivalului sau”. What the…? Ce rival, se intrec in cintat serenade la aceeasi amanta?

    Aha

    31/07/2012 at 9:23 pm

    • Isi pregateste fraudarea de la BEC.
      De aceea se cacaie BEC-ul sa dea rezultatul final, se fac presiuni ,
      chestiunea cu CCR e doar pentru abaterea atentiei.

      luminita

      31/07/2012 at 9:28 pm

      • NO way. In 2007 referendumul a fost pe 19 mai si BEC s-a pronuntat pe 23 mai. 4 zile.

        Acum a fost pe 29 iulie si BEC se va pronunta pe 1 august. tot 4 zile.

        Nu speria oamenii! 🙂

        Cetatean

        31/07/2012 at 9:53 pm

  94. Corespondentza de la Londra:

    luminita

    31/07/2012 at 9:25 pm

  95. Astia sunt Romania
    http://live.jo2012.tvr.ro/#tvr1
    JOS usLASIII 🙂

    emil

    31/07/2012 at 9:50 pm

  96. Seara buna la lumea buna!

    blog de caine rau

    31/07/2012 at 9:50 pm

    • salut! 🙂

      Cetatean

      31/07/2012 at 9:54 pm

      • servus,cetatean! 🙂 Asa este.

        dora

        01/08/2012 at 12:00 am

  97. Fiti fara grija ,BEC o sa dea ca pana acum 46% si ceva.Ce D-zeu, mai au sa centralizeze 0.03%.
    Si CCR va invalida referendumul, ar fi culmea culmilor sa contrazica o decizie a lor anterioara luata in unanimitate!
    Problema e dupa, eu nu vad pe USL-inosii astia sa-i dea posibilitatea lui Basescu sa numeasca PM la toamna.

    papiciulo

    31/07/2012 at 9:55 pm

  98. Pana la urma exista o evaluare finala la cat au furat criminalii?

    Este sub sau peste 1.5 milioane de voturi prezenta?

    A A

    31/07/2012 at 9:55 pm

    • @aa
      greu de spus /
      eu unul ,extrapolind ce am vazut unde am fost observator as estima la cel putin 1,45 miloane
      adica,
      daca din total voturi in 6 sectii de votare 25 pct sunt pe liste suplimentare si daca 10 pct din listele suplimentare au votat de cel putin 2 ori la 18000 sectii de votare ar iesi cel putin 1,45 milioane
      as pondera cu neprezenta in harcov-acolo sunt statistic cam 500 sectii de votare si as ” contrapondera’ cu olt&teleorman-nu mai spun constanta,unde am ineles ca cnp celor de la hotel ii arata ca au votat desi ei nu au votat-asta e cert,dar nu intra un om normal intr-o reclamatie care sa mearga pina la expertiza juridica a semnaturii-doar daca vreun ong se apuca de asta-( chiar azi am o proba=tipul s-a verificat la hotel si aparea ca a votat)
      una peste alta as zice ca au FURAT cel putin 1,5 milioane!

      intimplator

      31/07/2012 at 10:22 pm

    • @aa
      aici e proba ” turnesolului” la pdl;
      au spus ca au soft care in 48 ore depisteaza votantii multipli
      au trecut 48 ore si inca nimic!
      dups mine chiar cu riscul de a fi mai putin de 1,5 mio,trebuie terminat cu ” votantii pe listele suplimentare” nu sa fie desfiintate,dar sa fie controlate si cei care risca sa voteze de cel putin 2 ori ,sa stie ca nu scapa

      intimplator

      31/07/2012 at 10:25 pm

      • Multumesc pentru informatie.

        A A

        31/07/2012 at 10:30 pm

  99. http://live.nasul.tv/
    Privatizarea ALRO

    emil

    31/07/2012 at 10:00 pm

  100. E pauza in actualizare?

    emil

    31/07/2012 at 10:24 pm

  101. teoretic dl plesu mai are de trait in aceasta lume cam 25-30 ani
    din pacate nici dinsul ,nici eu ,nu vom apuca ziua aceea=” romania sa devina normala”
    „Când România va redeveni normală, atunci lumea îşi va da seama ce instituţie prestigioasă a fost ICR sub conducerea lui Horia Roman Patapievici. Sunt îngrijorat să constat că primul gest prin care guvernanţii de azi şi-au început revoluţia a fost un atac rudimentar la adresa culturii”, a declarat Andrei Pleşu pentru Rl.

    intimplator

    31/07/2012 at 10:33 pm

  102. PDL se lauda ca in 48 de ore iese cu nu stiu ce verificari de liste suplimentare. Ati mai auzit ceva?

    Diana

    31/07/2012 at 10:33 pm

    • Da, am auzit cand Blaga a solicitat listele suplimentare intr-un anume format. Daca intra in posesia lor va fi jale, cu un programel mic se poate dovedi furaciunea. Din ce spune Diaconescu si Papahagi sunt obligati sa dea aceste liste. Este clar ca unii/trepadusii vor plati oalele sparte.

      mar

      31/07/2012 at 10:40 pm

  103. O prestetie a lui Neamtu pe irealitatea total iresponsabila a facut rau ,mult rau deja.A dat inutil apa la moara lui Sova care a reusit sa marcheze cateva puncte bune in a sublinia pe cale de consecinta caracterul agresiv al presedintelui.La ora asta toti se folosesc de el pentru a-si sustine argumentele.

    • din nefericire tipul asta este o catastrofa, sa innebunesti 😦

      Theophyle

      31/07/2012 at 10:57 pm

      • Ieri era la Nasul, si explica doct caracterul lui Basescu. El care se delimita de Basescu acum se dadea „din cei apropiati de Basescu” si cum a putut el observa un mare om politic, cu toate defectele lui, la lucru. Cum ezita, cum se indoia…….
        Am schimbat canalul…..

        Cu cat i se da mai multa atentie, cu atat vrea sa isi de importanta mai mare si zice prostii mai mari

        eugeni

        31/07/2012 at 11:32 pm

        • ce pana corbului a zis Neamtu????!

          Cetatean

          31/07/2012 at 11:47 pm

          • http://www.nasul.tv/ este inregistrarea. De la minutul aprox. min95. nu stiu daca maine (astazi) inregistarea va ramane in continuare.

            eugeni

            01/08/2012 at 12:36 am

      • Theophyle, am spus ca omul cum sa fie bun pentru ca nu are nimic
        De aratat. Este ca Ponta si Sova.

        Dan Masca

        31/07/2012 at 11:35 pm

  104. dupa doi ani si jumatate, s-a trezit crizel antonescu sa scrie pe blog:
    http://www.crinantonescu.ro/Blog/CrinAntonescu/art/795/Nevoia-de-alternativa-Acum.html

    newman

    31/07/2012 at 10:58 pm

  105. Singurul lucru notabl ,in sensul de a influenta evolutia conflictului USL -Presedinte,pe ziua de astazi este de departe spiciul de doi lei al lui Antonescu.Sant convins ca multi primari si presedinti CJ ai Usl au boicotat in felul lor la referendum pentru ca nu-l vor pe fraier presedinte.Dupa acest discurs numarul lor ,al celor care nu-l vor pe Crizel,se va dubla.Un politician s-ar putea folosi de aceasta schimbare chiar maine,la nivel de judete prin parlamentarii care sant in vacanta.Bineinteles daca se doreste intradevar o reconciliere

    • Pentru mine a fost interventia lui Ghergut la digi 24. A demonstrat ca dorinta usLASA de a folosi datele de la recensamant este o ABERATIE.
      Din pacate, in atata vorbarie despre recensamant, pe piata media s-a pierdut esenta:
      Ca nu exista legatura intre recensamant si populatia de cetateni romani cu drept de vot. Pacat ca nu am inregistrarea 🙂

      emil

      31/07/2012 at 11:34 pm

  106. Cred ca dimensiunea fraudei o deslusim in graficul lui Turambar.
    Au fost aproape de 1,5 milioane de votanti care nu au fost la locale.
    Vezi > http://2.bp.blogspot.com/-FOg8J_GpIFc/UBZ6Up2nAgI/AAAAAAAAJrY/9fbiMv-ChM8/s1600/CCSB%2B-%2B2012%2B07%2B-%2BEvolutie%2Bprezenta%2Bvot%2B2007%2B2012%2B-%2BVAL%2B08%2B%2528final%2529%2B-%2BVOT%2BLOCALE%2Bn.png

    Chibit

    31/07/2012 at 11:17 pm

    • Daca si ala mai e grafic de luat in seama, inseamna ca eu sunt imparateasa Chinei!
      (fara suparare)

      Sorina A.

      31/07/2012 at 11:34 pm

  107. Buna seara.
    ˝Taman bine o intoarcere in timp si numai bine pentru a pune la cale niste evenimente “etnice”

    Pentru declansarea unor ˝evenimente etnice˝ de obicei fitilul se aprinde la ambele capete.In conditiile in care tensiunea se acumuleaza evident in societatea romaneasca, un mix de probleme financiare, economice cu valori in spectrul social, combinate cu un agent etnic de saponificare (ca la cocktailu Molotov) poate fi oricand un amestec cu potential exploziv.Un cocteil care de obicei se initiaza prin fitile aprinse la ambele (sau la mai multe) capete.
    Hasotti probabil e cu totul pe dinafara cu diatriba contra UDMR, fieful lui Orban si parghiile de comanda (sau butoanele) parand a fi plasate predominant pe pieptul concurentei, la Partidul Civic Maghiar.Probabil ca Orban considera ca UDMR sunt cam molicei si pune miza pe o grupare mai radicala, mai hotarata si evident mai compacta sau mai pura-n baze.
    Acuma, evident ca rusii profita de ocazia oferita de Orban, sufland si ei in foale prin Vocea Rusiei.
    Un blog interesant despre ce traznai le mai face Orban vecinilor nostri:
    http://hungarianspectrum.wordpress.com/
    E acolo si un articol interesant despre intamplarea de la Tusnad.
    Theophyle, daca tin eu bine minte, l-ati calificat pe Viktor Orban ca fascist.Vi s-a schimbat opinia?

    p

    31/07/2012 at 11:43 pm

  108. Lume, lume, „ungurul ipocrit” pe numele sau Kolles Atilla, ajutat de cativa romani „smecheri, dar ticalosi”, au pus mana de la mana pe Fb de un event la care-i toata lumea buna invitata. Singura conditie: sa fii dintre mortii care nu s-au prezentat la Referendum. Cortegiul si slujba de pomenire a mortilor Referendumului vor avea loc in Piata Victoriei, maine de la ora 20. 🙂
    http://www.facebook.com/events/164054640396532/
    Recuzita: covrigi de pomana, lumanari si cearceafuri albe. Daca e sa fim stafii, pai bal sa fie!

    blog de caine rau

    01/08/2012 at 12:04 am

  109. Ca sa fiu in ton cu discursurile loazelor uslamiste, sper ca estimarile publice de la anul sa-l plaseze pe Ponta in categoria cosmar urit pe care sa-l uitam cit mai repede, iar pe Antonescu pe lista birocratica a zombilor politici.

    Aha

    01/08/2012 at 12:27 am

  110. Sper ca Varanul ii va acorda o emisiune lui Antonescu numita „In gura matii” (de la Mihalache citire), plasat dupa cea a lui Badea dpdv a intervalului orar, si in care Antonescu sa povesteasca ce minunatii a vazut el in Palatul Dictatorului si cum a dat foc cu bricheta la legile trimise la promulgare.

    Cetatean

    01/08/2012 at 12:32 am

  111. dupa declaratiile celor 2 cretini + acolitii, astia ori au ceva pregatit, ori blufeaza big time pt electoratul debusolat si ca sa nu si-o ia prea rau din partea colegilor

    razvan

    01/08/2012 at 12:33 am

    • nu au nimic pregatit; blufeaaza la greu ca sa acopere asta si ca sa isi tina electoratul in priza. A fost sansa lor; au scos cu vreo 2 milioane de votanti mai mult decat la locale, la toamna nu ii mai vad pe astia.

      Cetatean

      01/08/2012 at 12:35 am

  112. noapte buna! 🙂

    Cetatean

    01/08/2012 at 12:33 am

  113. Sper ca AEP sa testeze programul si sa se vada furaciunea.
    Viata bate filmu 🙄 – Un cetăţean a transmis un mesaj către BEC: „Acum trei ore am trecut cu maşina prin localitatea Coloneşti, judeţul Olt. Pe ambele sensuri de mers ale străzii erau doi indivizi cu pancarte, pe care scria «Votează aici!». Făceau semn la toate maşinile agresiv şi îngreunau circulaţia.

    http://www.evz.ro/detalii/stiri/pungasii-urnelor-prinsi-de-calculator-994519.html

    mar

    01/08/2012 at 12:37 am

  114. chestia aia cu baza de date a asiguratilor e un bullshit, eu am plecat de un an si 3 luni si figurez in continuare ca asigurat, acum 5 min am verificat
    nopate buna, C.

    razvan

    01/08/2012 at 12:39 am

  115. Uite ce zic aia de la care Antonescu cu primeste lectii de democratie
    „Le cancre est cette fois la Roumanie, dont le gouvernement prétendument social-démocrate a multiplié les atteintes à la Constitution, au droit, aux juges, dans le but de destituer de la présidence son titulaire légitime. Il faut que ce règlement de comptes soit bien caractérisé pour que Bruxelles, généralement débonnaire, soit sortie de ses gonds et mette en demeure Bucarest de lever ses « graves inquiétudes ».”
    http://www.lesechos.fr/opinions/favilla/0202180571451-menacee-par-ses-cancres-348961.php
    Are dreptate: ca sa intelegi o lectie, trebuie sa cunosti limba in care iti este explicat 🙂

    emil

    01/08/2012 at 1:13 am

  116. Citizen and all.

    Am redactat si trimis Parchetului de pe langa Inalta Curte de Justitie si Casatie o sesizare scrisa cu privire la afirmatiile iresponsabile ale senatorului Gheorghe Marcu. Am anexat inclusiv articolul din Jurnalul National, unde individul a facut aceste declaratii.

    Reddog

    01/08/2012 at 1:18 am

  117. Afirmatiile cu caracter peiorativ si sovin ma bucura. De ce? la parlamentare USL ar trebui sa ia -10% din voturi din start.
    Restul nu conteaza. Afirmatiile nu ma ating.

    acspot

    01/08/2012 at 6:14 am

  118. Buna dimineata 🙂
    Pe fuga, inainte de plecarea pe plantatie, un autoplagiat:
    Modalitata de EXIT, dupa dezastru numit REFERENDUM pentru demitere, este cel putin aberanta (ca sa ma exprim eufemistic).
    In mod normal, dupa asa o gafa, pierderile sunt imense.
    Au reusit ca din imagine dezastruasa sa-l pui inutil pe Traian Basescu pe trend ascendent (inutil pentru ca nu mai participa la alegeri prezidentiale),
    Au reusit sa-l scoata PDL-ul din rahatul in care s-a bagat singur.
    Au reusit sa-si ostilizeze cateva procente de nehotarati.
    O iesire onorabila pentru ei ar fi fost sa schimbe foaia si sa se poarte cavalereste.
    Ar fi fost un pic sifonati, dar macar pe cei neutri i-ar fi readus pe neutralitate.
    Ce fac ei acum, este sa clampane, pentru a-si spala „onoarea”, pentru a se salva de la demisii.
    Din pacate ce fac ei acum, aduc totul la limita razboiului civil. Am proprietatea termenilor. pentru ca din pacate, urmatoarea treapta de opunere la reinstaurarea presedintelui, asta este razboiul civil.
    Am impresia ca aplica gresit (ca o gramada de alte greseli) tactica de damage control. Nu vor sa-si piarda din electoratul propriu…
    Din pacate … asa o sa piarda mai mult…

    DanSu

    01/08/2012 at 7:29 am

    • de fapt, nu „din pacate” 😆

      DanSu

      01/08/2012 at 7:30 am

  119. Buna dimineata tuturor. @dan, daca voiau sa faca damage control puneau batista pe tambal de luni dimineata dupa anuntul BCE si nu faceau toate declaratiile si nu incercau toate manevrele de ultima ora. Nu electoratul propriu le cere sa mearga mai departe la razboi ci sponsorii care au bagat bani in fundul lor de frica Justitiei. Plus amicii de la rasarit.

    clemycali

    01/08/2012 at 8:23 am

    • Buna dimineata 🙂
      Adevarat! Vocea Rusiei a ajuns sa le faca agenda zilnica si sa le traseze sarcini, am inteles ca prin interpusi inclusiv PR. Intr-un stat normal cu ministru de externe neaservit oficinei ruse se lasa cu un scandal monstru, la noi este tacere totala. Cred ca o dovada mai clara a aservirii Stalinistului si companiei de sunet USlamiste nu exista.
      Asa se explica si voiajul Paiatei la Timisoara cu avionul privat.

      mar

      01/08/2012 at 8:40 am

      • Nu ma mira amestecul rusesc. Simpatiile pro-ruse au o istorie veche atat in PSD cat si in PNL. Ce ma surprinde este graba cu care a actionat Moscova si lipsa lor de finete. De regula lucreaza mult mai ingrijit.

        clemycali

        01/08/2012 at 8:43 am

      • Pai nu e clar ca vor sa ne scoata din UE, sa ne vanda rusilor, cu o singura conditie: sa ii lase pe ei sa isi faca mendrele cum vor in Romania, cand controlul UE ar fi deja disparut?

        Freedom

        01/08/2012 at 8:51 am

  120. Neatza buna la lumea buna! Un zambet (amar) de dimineatza:
    http://blogdecainerau.wordpress.com/2012/08/01/fantomele-care-l-bantuie-pe-ponta-20-2/

    blog de caine rau

    01/08/2012 at 8:30 am

  121. Buna dimineata
    Unde sunt site-urile pline de poze si de relatari privind abuzurile la referendum. ?
    Sunt ? Spunem ca sunt milioane de fraude dar nu avem decit 10-20 relatari.
    Unde sunt linkuri, pentru centralizare ?

    lastnightmusic

    01/08/2012 at 8:48 am

  122. Dupa cum am tot repetat ca o placa stricata de patefon: eu nu ma mir de nimic ce vine din partea USL. Problema lor de fond este ca ramanerea Romaniei in UE inseamna consolidarea Justitiei, ceea ce inseamna ca ei au o soarta tragica in toate ipotezele:

    – daca pleaca din Romania mor de foame pt ca nu au cum sa traiasca intr-o economie de piata veritabila unde nu sunt favorizati de politic;

    – daca raman in Romania, mor sau de foame in conditiile in care nu mai au acces la bugetul de stat prin licitatii sau acordari directe de contract, sau se duc la puscarie pentru a plati ce au facut inainte de a incepe nebunia asta.

    – deci, rezulta clar ca vor sa ne scoata din UE si sa ramana boieri pe mosie si noi iobagii cu itarii rupti in genunchi care sa platim impozite si sa nu avem niciun drept.

    Dar vad ca pana la urma politica nu mai inseamna chiar nimic in Romania. Traditional, oamenii politici aveau o anume tinuta in declaratii, aveau strategii mai subtile etc. Acum, se poate deduce clar singurul consemn primit de USL: Mintiti, amenintati, santajati, faceti orice, numai scapati-l pe Voiculescu de puscarie si scapati Romania de amenintarea unei Justitii functionale.

    Nu este posibil sa spui ca esti om politic si sa spui in public exact ce vrea muschii tai, ca apoi maine sa retractezi si poimaine sa reiei si saptamana viitoare sa spui senin ca de fapt nimic din astea nu s-a intamplat, si pe urma s-o iei de la capat.

    M-am saturat de imbecili. De trei luni incoace am vazut o galerie incredibila de dobitoci, unul mai taune ca celalalt, pe care nimeni nu i-ar angaja intr-o firma privata nici macar sa frece podelele.

    Pana la urma, are dreptate Andrei Plesu: ce stiu, domnule, astia sa faca???

    – Sa fie foarte clar: in Romania, la doar 23 de ani dupa schimbarea regimului comunist (cu altul al domniei dobitocilor) nu poti spune ca ai o cariera exclusiv politica. Deci, vreau sa vad ce realizari au neispravitii astia in afara politicii. M-am uitat prin CV-urile afisate pe site-ul Parlamentului si sunt subtiri rau. Il amintesc aici doar pe Socaciu, cel care are enorm de multe din initiativele legislative „retrase de catre initiator”. Daca eu m-as duce la seful firmei unde lucrez si i-as spune „uite, am muncit atata timp la propunerea asta” si dupa aia as merge a doua zi „m-am razgandit, ignora-mi propunerea”, as fi fara serviciu in termenul legal. Pe ce bani si pe ce timp isi croseteaza omul asta initiativele, doar ca dupa aceea sa le retraga?

    – Vreau ca oamenii politici sa fie chestionati in public asupra notiunilor de baza din politica; sa vedem si noi ce si cat stiu de fapt acesti „politicieni de profesie”

    – Vreau sa vad angajamente de genul „eu, Crin Antonescu, promit sa ies din politica daca voi face doua declaratii contradictorii la distanta de mai putin de un an”

    – Sa lase naibii limba engleza in pace, reusesc pana si pe asta sa o umple de sange

    – Vreau sa fie taxati pentru toate greselile voite sau nevoite de logica pe care le fac: romanii care nu s-au prezentat la vot NU sunt anti-romani sau anti-Basescu automat, gasca USL nu are pana acum niciun gir popular, ba chiar din contra etc. E greu sa instituim un titlu de „Talambul zilei”, pentru ca membrii USL sunt greu de departajat. Imediat ce deschid gura in public se face fum de inteligenti ce sunt

    – Vreau sa vad teste de inteligenta. Se considera destepti, de ce nu ar da teste IQ monitorizate?

    – Poate suna ciudat, dar vreau sa vad raportul mediu greutate / inaltime al acestor minunati; din ce foci am vazut in Parlament cand dantuiau la tribuna Hora Puscariabililor, sunt convins ca este superior mediei romanilor care mananca din ce muncesc

    O alta intrebare foarte importanta: in alte tari exista posturi TV care transmit live PERMANENT toate lucrarile parlamentelor care se desfasoara in regim public. Noi cand facem asa ceva? Stenogramele Parlamentului se publica in Monitorul Oficial. Dar vreau sa ii vad pe viu. Vreau sa ii cunosc. Vreau sa vad ce vorbesc, cum vorbesc, cat vorbesc, cat stau acolo si ce fac ei in timpul orelor de program. Din moment ce in alte tari se face asta, trebuie sa se intample asa si la noi.

    Freedom

    01/08/2012 at 8:49 am

    • Scuze pt asa un mega-mesaj, la sfarsit am vazut ce „roman” a iesit 🙂

      Freedom

      01/08/2012 at 8:52 am

    • As adauga ca va deveni obligatorie si o expertiza psihiatrica a tuturor candidatilor ptr presedentie, a premierului nominalizat si a membrilor cabinetului. Ptr ca acum avem de-a face cu doi nebuni in postura de premier si presedinte interimar si un nene suferind de o dementa incipienta care conduce MAE.

      clemycali

      01/08/2012 at 8:54 am

      • Ce te faci cu psihiatrii la fel de nebuni ca si candidatii, Ce te faci cu psihiatrii care au lucrat in spitalele psihiatrice din Romania care practicau psihiatrie pe dizidenti .
        Ce te faci cu psihiatrii de la Floreasca, ai caror medici l-ar fi tinut pe Bombonel si 8 luni daca nu se sesiza parchetul ?

        lastnightmusic

        01/08/2012 at 8:59 am

        • Si ce te faci cu sutele de mii de bolnavi inchipuiti care au iesit la pensie pa banii nostri profitand de pe urma bolilor psihice, ce erau mai greu de depisatat la un control decit alte boli ?

          lastnightmusic

          01/08/2012 at 9:02 am

    • Se observă şi de departe.
      „Nu cumva avem o ţară unde politicienii nu ştiu nici o meserie?” (Daniel Hannah- aproximativ)

      Compo

      01/08/2012 at 2:23 pm

  123. Buna Dimineata,
    Postare noua!

    Theophyle

    01/08/2012 at 9:01 am

  124. Bună,
    Postasem un comentariu pe adresa site-ului Vosganian dar nu mi-a apărut. E extraordinar ce grad de cenzură au parlamentarii de la USL, preferă să-şi alimenteze paranoia între ei însăşi ipocriţi până la capăt, sunt incapabili să preia şi să combată cu argumente o opinie civilizată contrarie. Ceea ce am transmis ca si mesaj, exact sensul articolului de astăzi, votul, pentru sau contra, absenţa unui cetăţean român de etnie maghiară are aceiaşi valoare numerică ca şi a oricărui cetăţean român. A căuta ţapi ispăşitori prin crearea de diferenţe nu numai că e periculoasă, dar inconştientă pentru stabilitatea ţării.

    Daniel Todoran

    01/08/2012 at 9:05 am


Comentariile sunt închise.