Politeía

Quis custodiet ipsos custodes?

Referendum 29 iulie 2012 – Sfârşitul zilei

Traian Basescu: Flacara democratiei a ramas aprinsa. Romanii au respins lovitura de stat

LIVE TEXT – UPDATE 00:30. Comunicat BEC –Prezenta la vot la nivel national la referendumul pentru demiterea presedintelui Traian Basescu a fost, pana la ora 23:00, la inchiderea urnelor de 45,92%, marja de eroare fiind de +/-3%, a anuntat Biroul Electoral Central. Estimarea prezentei la vot s-a facut in urma centralizarii datelor primite de la cele 2.889 sectii de votare cuprinse in esantionul reprezentativ la nivel national. Prezenta la vot in mediul rural a fost de 51,61%, iar in mediul urban de 41,76%. In Bucuresti, prezenta la vot a fost de 40,04%.

Traian Basescu face declaratii de presa la ora 23.00 despre rezultatele referendumului de demitere.

Declaratii Traian Basescu:

  •  Flacara democratiei a ramas aprinsa
  • Romanii au respinslovitura de stat a celor 256 de parlamentari condusi de Ponta si Antonescu
  • Vreau sa le multumesc celor care trecind peste supararea lor au inteles ca azi nu a fost un referendum despre Basesci, ci in favoarea Europei si impotriva unei lovituri de stat
  • Vreau sa le multumesc celor care au avut energia sa explice romanilor ce s-a intimplat in saptamina neagra
  • As vrea sa intelegm un lucru fundamental: azi a fost o zi a optiunilor, o zi in care romanii puteau spune Da, vrem sa mergem spre Est, ii urmam pe Ponta, Antonescu si Voiculescu, sau sa spuna NU, vrem in UE si NATO
  • Romanii, prin votul lor – care nu a fost pentru mine – ci pentru Romania – au manifestat asa cum le permite constiinta. Prin modul in care s-au manifestat au consolidat ideea ca Romania nu mai poate reveni la o scoietate condusa dupa bunul plac, fara reguli, in care un grupa de politicieni decid soarta romanilor
  • Romanii si-au decis ei insisi soarta, nevalidind referendumul propus de cei 256 de parlamentari in numele puscariabililor
  • Ii asifgur pe romani ca odata revenit la Cotroceni o sa incerc sa generez uns entiment de impacare in sopcietate
  • E clar ca multi romani au nemultumiri fata de cele intimplate in ultimii ani. Fractura din societate trebuie stopata, trebuie anihilata, pentru ca Romania are nevoie de toata energia pentru a reusi in procesul de integrare in lumea civilizata
  • Vreau sa-i multumesc lui Vasile Blaga, Monicai Macovei, lui Razvan Ungureanu, dlui profesor Papahagi, lui Mihai Neamtu si tuturor acelora care nu sint aici, dar au fost alaturi de mine

Exit Polluri Referendum.

Realitatea TV-Operations Research: 86,90% DA – 13,10% NU / Antena 3-CCSB: 84% DA, 16% NU

Realitatea TV va prezenta, la ora 23.00, dupa inchiderea urnelor, un exit-poll realizat la nivel national, de Operations Research. Potrivit postului de televiziune, datele au fost colectate de 600 de operatori in 300 de sectii de votare. Informatiile au fost centralizate si analizate in dispeceratul Operations Research din Cluj Napoca.

Estimarile exit-poll-urilor vor oferi prezenta de vot pana la ora 21.00 si procentele exprimate la referendum pentru demiterea presedintelui Traian Basescu.

427 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Salut si aici.

    Eu estimez ca normal, fara frauda, sunt in jur de 40%, si ce e peste e frauda.

    Cetatean

    29/07/2012 at 11:15 pm

    • Trebuie sa vedem rezultatul participarii de la BEC. este singurul care conteaza. EVZ pe surse sustine ca la inchiderea urnelor prezenta a fost de 44%.

      clemycali

      29/07/2012 at 11:16 pm

    • Merg pe socoteala lui Videanu, in jur de 41% cu furaciuni 😦

      mar

      29/07/2012 at 11:16 pm

  2. A ascultat cineva ce a spus Crizel?

    clemycali

    29/07/2012 at 11:17 pm

    • Nu, nu pot; am incercat dar mai mult de 5 sec n-am putut

      drivas

      29/07/2012 at 11:20 pm

    • Declaratie de invins. Mai lipsea sa spuna ca totul a fost un exercitiu de democratie

      Light

      29/07/2012 at 11:21 pm

  3. Excelent gestul lui BASE de a da flacara democratiei la Antene :)))

    „Democratia frige la maini” 😛

    moldoveanu

    29/07/2012 at 11:17 pm

  4. Eu cred ca prezenta reala, nefortata la vot a fost in jur de 30%. Undeva la 10 procente au fost voturi fortate: urne mobile, vot multiplu, vot din pix. Restul sunt alte fraude.

    Eduard

    29/07/2012 at 11:17 pm

    • Vedem. Trebuie sa asteptam ce spune BEC-ul.

      clemycali

      29/07/2012 at 11:18 pm

      • inainte de BEC se va exprima Videanu, cred ca vom avea date mai rapid 🙂

        Cetatean

        29/07/2012 at 11:19 pm

      • Pai asta nu ne va spune BEC-ul, erau doar niste estimari de-ale mele.
        Totusi, sectiile de votare au fost in marea parte a timpului goale!

        Eduard

        29/07/2012 at 11:20 pm

  5. Nasul este mai „digerabil”, sunt oameni normali in platou.

    mar

    29/07/2012 at 11:18 pm

  6. Cam naspa 44 la ora 21.Oricum e neverosimil 7% intr-o ora!Chiar n-ati observat?
    Am incredere totusi in Basescu.Cred ca are date mai reale.Niciodata n-a vb aiurea, nici cand era pe muchie de cutit.chiar ma intrebam atunci, cum naiba a nimerit-o si cum era asa sigur?

    papiciulo

    29/07/2012 at 11:19 pm

    • Nu are cum sa fie 44% la ora 21, sarind de la 37% la ora 20. E frauda la greu.

      Cetatean

      29/07/2012 at 11:21 pm

      • Eu am citit mai sus ca 44% ar fi la 21.Nu am vazut ceva oficial.Chiar pare de necrezut.La 23 da.

        papiciulo

        29/07/2012 at 11:23 pm

      • Daca nu se plateste frauda la greu cu catuse , e nasol. Trebuie sa vedem ca avem justitie mai putin anemica.

        A A

        29/07/2012 at 11:24 pm

      • Eu spun ce am citit in stirile despre exit polluri. Cand apare Videanu cu numaratoarea paralela?

        clemycali

        29/07/2012 at 11:25 pm

    • Te referi la declaratiile lui Fenechiu si Dan Constantin?

      clemycali

      29/07/2012 at 11:21 pm

  7. CRIZEL: repeta de mai multe ori faptul ca nu se stie inca rezultatul final… multumeste tuturor, faptul ca romanii au ales calea democratiei… incidentele au fost minore, fara influenta asupra procesului,

    Cu tot boicotul – romanii au aratat ca le pasa si stiu ce vor.

    Indiferent de rezultatul final si oficial,. nu mai avem motiv sa ne indoim de noi insine, de tara si popor, ca suntem o democratie,.

    Asteptam rezultatele oficiale.
    Vom astepta si respecta decizia curtii constitutionale.

    Dar acestea sunt detalii pe langa mesajul dat de poporul roman ca nu mai are ce lectii sa mai invete de la nimeni despre democratie.

    Ingrijorarile UE nu mai au nici o justificare.

    Multumeste tutulor.

    moldoveanu

    29/07/2012 at 11:20 pm

    • Si e bucuros sau negrut la fata?

      clemycali

      29/07/2012 at 11:23 pm

      • O fatza luunga si foarte alba!!
        Nu avea fatza unui om care sa aiba informatii incurajatoare.

        moldoveanu

        29/07/2012 at 11:26 pm

    • a uitat sa-i multumeasca mihaelei…

      dan

      30/07/2012 at 12:08 am

  8. Sa vedem peste o ora ce zice sondajul BEC-ului.

    tiberiu2009

    29/07/2012 at 11:21 pm

  9. – Remarc ca avem un presidente provizoriu care se va retrage din politica .
    (bucuros ca a fost si el presedinte pentru ceva mai mult timp ca Geoana 🙂 )
    – Aleanta USL cred ca va crapa .
    – Marinarul a destupat sticla de sampanie . 🙂

    Si dupa toate astea , ce va urma ? O noua suspendare ? 😦
    E absolut efident ca nu se poate discuta despre o “coabitare” Basescu -majoranta parlamentara
    (asta e comentariul de la postarea precedenta )

    Va urez noapte buna ca unii mai lucreaza maine . 😆

    Ștefan A.

    29/07/2012 at 11:22 pm

    • Noapte buna 🙂 Si noi muncim 😀

      mar

      29/07/2012 at 11:27 pm

  10. pucistii la puscarie.

    zigzag

    29/07/2012 at 11:24 pm

    • Da, si repede.

      A A

      29/07/2012 at 11:25 pm

  11. Salutari 🙂

    Sper ca cifrele sa ramana in continuare sub 50%. Ma ingrijoreaza discursul lui Crin, care pregateste fie frauda )romani au ales in majoritate sa se exprime… citat aproximativ), fie infrangerea (restul discursului). Enervant faptul ca 16% nu au inteles cu propriul cap ca nu au ce cauta la vot.

    Radu

    29/07/2012 at 11:24 pm

    • Cred c-au fost si voturi false, ca sa para mai multe la numar.

      EuCuMine

      29/07/2012 at 11:26 pm

    • e de luat in calcul aici ca multi au fost obligati sa voteze; asa macar s-au razbunat!

      drivas

      29/07/2012 at 11:29 pm

  12. Theophyle
    Acum cred ca devine actual titlul de zilele trecute ” cine plateste lautarii”. Poate iti vine vreo idee, Cetatean.

    Light

    29/07/2012 at 11:25 pm

  13. Cam descurajante declaratiile adormitului.Pentru ei, bineinteles.

    papiciulo

    29/07/2012 at 11:25 pm

  14. Parerea mea de alarmist isteric e ca Domnul Presedinte Basescu trebuie sa aiba foarte mare grija; dementii astia nu cred ca s-ar da in laturi de la nimic, nici macar de la un asasinat.

    EuCuMine

    29/07/2012 at 11:25 pm

    • Da, au demonstrat-o din plin.

      A A

      29/07/2012 at 11:26 pm

  15. realitatea si antena joaca la fel ca la locale ei tot adauga. normal ca din moment ce BEC a anuntat la ora 20.00 – 37.67% sa apari la 21.00 cu 44.00% este facatura pe fata. Conteaza sa vedem cat este DA-ul ca numar de voturi si sa fie cat mai aproape de real procentele pdl-ului batalia continua,
    Frica la penalii de la usl devine si mai mare fiindca se va adauga o situatia economica deloc roza.
    Trebuie fructificat din plic acest moment al fraudei masive si arati in fata oamenii ce au realizat-o!

    MM

    29/07/2012 at 11:27 pm

    • Cineva imi spunea ca la Antene e isterie curata. Oare asa e?

      clemycali

      29/07/2012 at 11:28 pm

    • Da, referendumul trebuie contestat la CCR si prin prisma fraudei masive.

      EuCuMine

      29/07/2012 at 11:28 pm

      • Nu inteleg ;(

        clemycali

        29/07/2012 at 11:29 pm

        • EucuMine, nu panica oamenii.

          Frauda poate fi semnalata la CCR, pentru ca CCR sa scada din prezenta acele voturi „ciudate”.

          Cetatean

          29/07/2012 at 11:31 pm

          • Scuze, probabil m-am exprimat gresit.

            Ideea e ca trebuie urlat de pe acoperisuri spre CCR, Uniune, SUA etc. faptul ca un procent insemnat din asa-zisele voturi sunt de fapt cioarda pe fata.

            EuCuMine

            29/07/2012 at 11:33 pm

    • Intr-adevar, cheia este FRAUDA imensa si cine a realizat-o.
      Nu e un secret pentru nimeni ca Basescu nu mai are popularitatea de alta data (indiferenta in a vota pentru el), procentele DA/NU sunt irelevante.
      Relevanta este doar nerespectarea legii constitutionale de la inceputul lui iulie si pana astazi.

      A A

      29/07/2012 at 11:30 pm

  16. copy-paste spune ca vor fi 9 milioane! asta ori e bou ori e pe etnobotanice. felicitari pentru ucu rus ciorditorul-sef

    radu2

    29/07/2012 at 11:28 pm

    • Este negru, este mancat. Vorbeste de legitimitate….este nebun de Socola 👿
      Vorbeste de sprijin popular….care cu frauda 👿
      De unde stie ce este in urne, cate voturi sunt cu NU.

      mar

      29/07/2012 at 11:31 pm

      • Nu conteaza procentul de voturi da/nu, conteaza prezenta la vot.

        clemycali

        29/07/2012 at 11:32 pm

  17. Theophile, Demeter, Huniad , Cetatean……. Comunitatii Politeia, multumiri ptr. efortul facut in aceste zile fierbinti la propriu si figurat.

    mar

    29/07/2012 at 11:29 pm

    • Multumiri, intr-adevar. Dar hopul nu e inca trecut. Trebuie asteptat rezultatul oficial al BEC.

      clemycali

      29/07/2012 at 11:30 pm

    • Nu e gata.

      A A

      29/07/2012 at 11:31 pm

      • Indiferent de rezultat aici s-a depus un efort colosal 😀

        mar

        29/07/2012 at 11:32 pm

  18. Ponta isi exprima satisfactia…. Aud ca felicita cele 9 milioane de romani care au participat la vot. A baut ceva sau minte ca de obicei sa nu-si iasa din mana!
    Cica rezultatul e o noua legitimitate pt guvernul pe care il conduce. Isi pregateste ramanerea. Nu stie datele finale inca.

    cedric

    29/07/2012 at 11:30 pm

    • Pai daca nu stie datele finale cum felicita pe cei 9 milioane de votanti?

      clemycali

      29/07/2012 at 11:31 pm

  19. Cedric, vorbeste gura fara el, stie ca a fraudat la greu si nu stie cum sa injure ca nu i-a iesit.

    Doamne ajuta in continuare si trasni-i-ar Sfanta Cruce!

    Cetatean

    29/07/2012 at 11:32 pm

    • Sa speram, sa speram. Cand iese Videanu cu numaratoarea lor?

      clemycali

      29/07/2012 at 11:33 pm

  20. CCSB anunta pentru Antena 3 o prezenta de 51% la ora 23

    Huitzilopochtli

    29/07/2012 at 11:33 pm

    • Groaznic. Oare s-a bucurat Basescu degeaba?

      clemycali

      29/07/2012 at 11:33 pm

    • aiurea, nu are cum.

      Cetatean

      29/07/2012 at 11:34 pm

    • Bine, ei au fost tot timpul cu 4-5% peste ce anunta BEC-ul. Asta pare a fi o veste buna in concluzie.

      Huitzilopochtli

      29/07/2012 at 11:35 pm

    • Antena3 prin Mircea Badea, Dana Grecu, Russandra Stoicescu, Madalin Voicu si restul ma inspaimanta: nu recunosc nimic. Ii dau inainte cu cele 8 milioane care au fost pentru demisie iar boicotarea este o „rusine”. Mircea Badea indeamna fatis la iesire in strada si violenta. Ma mut ca nu mai pot.

      emil

      29/07/2012 at 11:59 pm

  21. Ok, discursul lui Ponta ma convinge ca au pierdut. Daca invoca noua legitimitate pe care i-o da votul popular, ignorand practic NU-ul exprimat de cei absenti….

    Radu

    29/07/2012 at 11:34 pm

    • O sa ma conving cand o sa am confirmarea de la BEC ca nu s-a inregistrat 51% prezenta. De abia atunci.

      clemycali

      29/07/2012 at 11:36 pm

      • Si eu … astept. La 12 cica apare Videanu.

        Radu

        29/07/2012 at 11:43 pm

  22. Nenorocitul vorbeste de ilegitimitatea lui TB. Ne culpabilizeaza ca nu am participat la vot, numai ganduri bune-i transmit acestui gunoi uman :mrgreen:

    mar

    29/07/2012 at 11:34 pm

  23. PONTA:
    – buna seara, am dovedit ca suntem pregatiti
    – felicit romanii care au votat si au dovedit (balbaiala) ca romania e o democratie si decizia oamenilor conteaza
    – e o mare victorie sa ai 9 milioane (balba, nu stiu inca numarul total care au votat dar o sa aflam acusi), care au venit sa voteze
    – e o victorie si orice om care spune ca poate ignora un asemenea vot – e un om rupt de realitate
    – felicit ministerul de interne
    – acuzatiile iresponsabile de frauda s-au dovedit inca o data simple minciuni
    – felicit inca o data zecile de mii de politisti, membri in sectii, etc..
    – in acelasi timp, consider, dupa alegerile locale, aceasta prezenta masiva – reprezinta o noua legitimitate pentru guvernul pe care il conduc, pentru politicile lui… in ciuda criticilor…. suntem un guvern cu un larg sprijin al majoritatii populatiei
    – despre rezultat pot sa spun ca datele finale le vom avea in urmatoarele ore
    – dar vreau sa spun ca o prezenta masiva si un vot intr-o anumita directie, plus cetateni romani, maghiarii neparticipanti si cu toate astea au participat multi romani
    – dpdv-ul meu ca PM avem obligatia sa continuam proiectele si sa ducem mai departe
    – un presedinte care a fost ales cu 5 mil de voturi si are peste 8 mil de voturi care spun ca nu-l mai vor ar trebui sa reflecteze
    – vom respecta deciziile institutiilor (CCR, etc)
    ….bla bla… nu mai scriu 😛

    apel la cei care sustin ca mai e frauda… sa fie cuminti.

    moldoveanu

    29/07/2012 at 11:35 pm

  24. Cum e cu turambar cel impartial?
    http://www.ccsb.ro/exit-poll/

    Eduard

    29/07/2012 at 11:35 pm

    • Tura-vura e un sclav coclit. Chiar n-am idee de ce il mai tine Theophyle in blogroll.

      EuCuMine

      29/07/2012 at 11:38 pm

      • Asta seamana cu cursul leu/euro 🙂

        emil

        29/07/2012 at 11:50 pm

      • păcat.

        para

        29/07/2012 at 11:50 pm

  25. CCSB da pe site prezenta estimata de 51% pt ora 23.

    d

    29/07/2012 at 11:36 pm

    • Vrajeala. Nu i-ati vazut pe Ponta si pe Antonescu: le e clar ca au pierdut.

      mc25

      29/07/2012 at 11:38 pm

  26. Eu nu cred ca iesea Basescu fara sa fie sigur. Asa a fost si la ultimele alegeri prezidentiale: cand Geoana sarea intr-un picior, basescu a declarat scurt :am castigat!
    Eu il cred pe el>
    La mine in casa arde candela de la ora 19! avem mare incredere ca ne ajuta la greu!

    cedric

    29/07/2012 at 11:37 pm

    • 🙂 am aprins si eu lumanari si tamaie ca nu mai suportam tensiunea asta!

      drivas

      29/07/2012 at 11:45 pm

  27. Pe irealitatea: BEC a acceptat prelungirea orarului in „anumite” sectii de votare. Opinia pe litoral. Au innebunit?! Asta e frauda, furt si minciuna pe fata. Ora 23 este ora 23. Acu’ brusc nu mai e?

    Lynlyn

    29/07/2012 at 11:39 pm

    • Chiar aia de la BEC au spus ca au refuzat cererea de prelungire.

      EuCuMine

      29/07/2012 at 11:40 pm

      • Au anuntat oficial ca votul s-a incheiat la ora 23. Aia vor sa ne inebuneasca in ultimul moment

        cedric

        29/07/2012 at 11:43 pm

  28. Eu intreb ca o moara stricata. Cand apare BEC-ul cu estimarile si cand apare Videanu cu estimarile lui paralele?

    clemycali

    29/07/2012 at 11:42 pm

    • la 12 cica.

      Radu

      29/07/2012 at 11:43 pm

    • Videanu, nu stiu.
      BEC la 00:30

      Theophyle

      29/07/2012 at 11:44 pm

  29. antena 3 e un deliciu. 🙂

    radu2

    29/07/2012 at 11:43 pm

    • Poti sa-mi descri ce se intampla acolo? Nu am nervi sa incerc sa ma uit online?

      clemycali

      29/07/2012 at 11:44 pm

      • storceasca,ciutacu,badea,gadea, radu tudor, niste moace luuungi si gasesc argumente triste si le sucesc si caineaza usl care „trebuia sa se mobilizeze mai devreme” si „televiziunile prietenoase cu presedintele de ce dau invingatorul deja?” 🙂

        radu2

        29/07/2012 at 11:49 pm

        • E clar. Cu toate eforturile si fraudele de ultim moment au pierdut.

          clemycali

          29/07/2012 at 11:51 pm

  30. Am vrut toata ziua sa pun intrebarea, dar m-am abtinut, ca sa nu influentez votarea: Cine poate sa-mi spuna daca Parlamentul are vreo sansa de a minari in favoarea lor invalidarea Referendumului Am incercat sa ma uit in lege si n-am vazut niciun articol despre cazul de invalidare a Referndumului. Stiu ca CCR s-a spalat pe miini. Poate Parlamentul s-o mai puna de-un puci?

    Leon

    29/07/2012 at 11:43 pm

    • Si Ponta si Antonescu au declarat ca vor respecta decizia CCR. Acum trebuie vazut rezultatul oficial al prezentei la vot si apoi decizia CCR. Discutam dupa aceea.

      clemycali

      29/07/2012 at 11:45 pm

      • Astia mint cand deschid gura.

        E clar ca nu vor respecta nimic, vor continua cu japca.

        EuCuMine

        29/07/2012 at 11:49 pm

  31. Videanu la ora 24, asa s-a spus la B1

    cedric

    29/07/2012 at 11:43 pm

  32. Ori un bou de la pdl agandit el sa se mearga la doua capete sa se vada totusi ceva sustinere pentu Base la vot ori ceva organizatii au pierdut controlul e personal si s-au facut ca uita sa le spuna oamenilor sa nu mearga la vot.15% e mult,cine l-a votat PPDD?

    cristibucuresteanu

    29/07/2012 at 11:45 pm

    • nu uita ca multa lume a fost santajata cu mersul la vot. in special in fiefurile din Vrancea, Olt or Mehedinti

      mayausa

      29/07/2012 at 11:51 pm

  33. Nu am impresia ca FRAUDA uslamistilor va fi acceptata in vreun fel.
    http://www.cnbc.com/id/48386972

    Canada are comunitate romaneasca mare si careia in general ii pasa de Romania

    A A

    29/07/2012 at 11:47 pm

    • Atunci sa stea frumos acasa comunitatea din Canada. Nu au de ce sa participe la vot in actualele conditii.

      clemycali

      29/07/2012 at 11:48 pm

      • Stau in majoritate pe la distractie, se bucura de soarele din toate provinciile – din cate inteleg eu

        A A

        29/07/2012 at 11:50 pm

  34. KELEMEN:
    E cam
    – ei nu vor comenta rezultatele partiale si exit-polurile
    – asteapta anuntul final si numaratoarea
    – nimeni nu poate sa spuna ca a castigat pt ca nu se stie exact care a fost participarea (50 sau la limita)
    – exista speculatii si le resping categoric privind rolul comunitatii maghiare la vot – pentru ca nu putem accepta ca maghiarii sa fie considerati vinovati pentru acest rezultat – pe care nu il cunoastem inca… :)))

    E alb, se balbaie… e cam transpirat…dar poate de la caldura.

    moldoveanu

    29/07/2012 at 11:48 pm

    • E disperat, a jucat pe mana moarta si va fi belit :mrgreen:

      mar

      29/07/2012 at 11:50 pm

    • E mancat fratee… ce o fi cu el???

      moldoveanu

      29/07/2012 at 11:50 pm

    • Kerebelesh asta stie ca maghiarii nu vor mai vota UDMR evar.

      EuCuMine

      29/07/2012 at 11:55 pm

  35. D. Constantin: Basescu a fost demis! Nu au simtul ridicolului, sau a fost muscat de varan?

    drivas

    29/07/2012 at 11:48 pm

    • Si el si Fenechiu au iesit mai devreme cu declaratiile astea. Astept rezultatul de la BEC.

      clemycali

      29/07/2012 at 11:50 pm

  36. Paiatza se pregateste sa plece de la Cotroceni, stire pe surse comunicata de Dan Tapalaga.
    Va fi nevoie de apa sfintita si tamaie ptr. purificare dupa plecarea lui de la Cotroceni.

    mar

    29/07/2012 at 11:49 pm

  37. Hunor cica asteapta rezultatele fianle si nu vrea sa fie acuzati maghiarii pt. nerealizarea cvorumului.
    Nici nu poate spune altceva, ca ungurii n-au ascultat de UDMR si bine au facut.

    cedric

    29/07/2012 at 11:49 pm

  38. UDMr nu poate fi fericit, ca doar se stiu cu musca tradarii pe caciula. O tine langa ca n-are date finale. Mai prelungeste agonia proprie pana maine.

    cedric

    29/07/2012 at 11:51 pm

    • Niste idioti. N-au invatat nimic din experienta din 2007. Au trebuit sa o repete.

      clemycali

      29/07/2012 at 11:52 pm

  39. KELEMEN intrebat despre victor orban:
    – nu am auzit declaratiile
    – nu cred ca daca au fost facute au avut vreun efect asupra intentiei de vot a machiarilor din Romania

    :)) LOOOL :))

    moldoveanu

    29/07/2012 at 11:51 pm

    • – nu a fost boicot, a fost un dezinteres al maghiarilor pentru ca noi cunoastem mai bine ce vor maaghiarii :))

      moldoveanu

      29/07/2012 at 11:52 pm

      • Era trist maghiarul. Bănuiesc că USL-iștii l-au amenințat că nu-i vor lua la guvernare pentru că , din cauza, datorită maghiarilor au pierdut.

    • Victor Orban ii iubeste ca sarea-n ochi pe liderii UDMR. Ei erau clientii Socialistilor unguri.

      clemycali

      29/07/2012 at 11:54 pm

  40. Parca-l vad pe pacaliciul ala de la PC, pe seful lui si pe altii ca ei zbierind „Basescu a fost demis” in timp ce li se pune camasa de forta.

    Leon

    29/07/2012 at 11:52 pm

  41. Surse Evz: BEC va anunţa că prezenţa la vot a fost de 44,6% la închiderea urnelor. VEZI EXIT POLL-URILE

    Citiţi mai mult: Surse Evz:
    BEC va anunţa că prezenţa la vot a fost de 44,6% la închiderea urnelor. VEZI EXIT POLL-URILE – Referendum pentru demiterea preşedintelui 2012 > EVZ.ro http://www.evz.ro/detalii/stiri/exit-poll-ccsb-la-urne-s-au-prezentat-994193.html#ixzz222yvbich
    EVZ.ro

    mayausa

    29/07/2012 at 11:53 pm

  42. BLAGA: 46,8%

    moldoveanu

    29/07/2012 at 11:53 pm

    • Mult. Au furat ca in codru daca au reusit sa se apropie de 47%.

      clemycali

      29/07/2012 at 11:55 pm

  43. 46, 6 % Blaga o spune

    mayausa

    29/07/2012 at 11:54 pm

    • scuze 46,8%

      mayausa

      29/07/2012 at 11:55 pm

    • Acum daca se poate ar trebui dat in jdecata parlamentul ca nu vrea sa aplice referendumul de data trecuta,si sa speram ca pdl va mai prinde viata,sau Mru, MN,trebuie foarte multa anmatie,aparitie pe posturile tv.

      tays

      30/07/2012 at 12:08 am

  44. Blaga citeste rezultatele pe care le au ei 46,8% dat de CSOP

    cedric

    29/07/2012 at 11:54 pm

  45. Reblogged this on Dictatura justitiei.

  46. si diaspora a intrat in calculele astea?

    eugeni

    29/07/2012 at 11:55 pm

    • a spus ca diaspora a votat maxim 50.000 de voturi ,nesemnificativ

      radu2

      29/07/2012 at 11:57 pm

  47. BEC pe surse:45,6%

    cedric

    29/07/2012 at 11:56 pm

  48. zilele urmatore pdl ar trebui sa ia la mana lista cu lista toate voturile si CNP-urile si sa faca plangeri penale unde gasesc vot multiplu,furturi si falsuri pentru a preveni o hotie asemanatoare in toamna. probabil spre 6% e furtul.enorm.

    radu2

    29/07/2012 at 11:56 pm

    • daca nu vor face asta, in toamna o sa aiba o surpriza PDL-ul

      mayausa

      30/07/2012 at 12:01 am

  49. Plec si eu… la drum noaptea asta… nitzel indoit de ce se intampla… dar va mai citesc de pe traseu.
    MULTUMESC MULT PENTRU CA EXISTATI si pentru eforturile voastre @Theophyle & @ALL

    🙂

    moldoveanu

    29/07/2012 at 11:58 pm

  50. Pare din ce in ce mai clar ca scorul e MULT mai mare decat cel de 38, 40 % pe care il asteptam de dimineata. Daca tot e asa eu unul imi doresc din tot sufletul sa fie 49.95% participarea. Sa crape ficatul in uslamisti.

    Huitzilopochtli

    29/07/2012 at 11:58 pm

  51. Mulțumesc autorului !

  52. Daca se confirma in jur de 45% de la BEC, inseamna ca minim 5% e frauda si participarea reala e cam de%, chiar mai putin.

    Cetatean

    30/07/2012 at 12:00 am

    • Eu cred ca frauda e de 10%.

      EuCuMine

      30/07/2012 at 12:03 am

  53. http://www.euronews.com/2012/07/29/romania-s-basescu-vote-set-to-go-down-to-the-wire/

    Pozitionari, va fi discutie despre FRAUDA criminalilor

    A A

    30/07/2012 at 12:01 am

  54. Videanu da rezultatele fianle : 46,8% prezenta la vot

    cedric

    30/07/2012 at 12:01 am

  55. Videanu, 46,8 % la ora 23. Foarte mult 😦

    mar

    30/07/2012 at 12:01 am

    • Intr-adevar, foarte mult. Sa vedem BEC-ul si ne lamurim.

      clemycali

      30/07/2012 at 12:02 am

    • Nu fii dezamagita, frauda a fost imensa. Asta este o lectie pentru PDL.

      mayausa

      30/07/2012 at 12:04 am

  56. Mi-e frica sa merg la culcare, sa nu ma trezesc intr-un cosmar.

    hope

    30/07/2012 at 12:02 am

  57. 75% DA, 7% NU, restul n-au spus cum au votat

    cedric

    30/07/2012 at 12:02 am

  58. Cobea de Dragoteasca a aparut pe undeva? Ca ea are intotdeauna rezultatele proaste cu exactitate?

    clemycali

    30/07/2012 at 12:04 am

  59. In Muntenia au fost 55% prezenti, in celelalte provincii- mai putini, sub 50%.
    Voturile din strainatate nu pot schimba rezultatul

    cedric

    30/07/2012 at 12:05 am

  60. Cele 10% procente NU date de turambar, de azi de la pranz, mi-au stat toata ziua in gat. Acum, mai la rece, ma gandesc in felulu urmator : in localitatile mai mici, unde se cunoaste toata lumea cu toata lumea, in conditiile devoalarii secretului votului, cred ca unii au fost speriati ca daca nu vor vota nu vor mai primi ba un ajutor, ba o autorizatie, ba mai stiu eu ce.

    elablue

    30/07/2012 at 12:05 am

    • Categoric.

      clemycali

      30/07/2012 at 12:09 am

  61. Cristoiu face pe pesimistul in continuare dar e pleostit!

    cedric

    30/07/2012 at 12:06 am

    • Vrei sa spui ca ii pare rau ca nu se valideaza referendumul? Ce cretin.

      clemycali

      30/07/2012 at 12:08 am

    • Nu-l mai suport, este mai interesant NAsul.

      mar

      30/07/2012 at 12:08 am

  62. Cristoiu, sustine ca totusi TB a pierdut. Incredibil cat de cretin poate fi in acest moment 😦

    mar

    30/07/2012 at 12:06 am

  63. Prin furt intelegem si fortarea oamenilor de catre primari , politisti etc si procentul a fost aproape dublu ~11-12%. La o adica 7mil de voturi DA aparute din neant cand Usl-ul stim cati votanti avea de baza desi un procent de 10-15% sigur nu s-au prezentat si trrebuie insistaat pe ce s-a intamplat cel putin in ultimele 3 ore incredibil acolo s-au pus 800.000 – 1mil voturi din burta daca avem 46% la final si sunt voturi valide.

    MM

    30/07/2012 at 12:06 am

  64. unde se poate verifica daca cnp-ul tau a votat? 😆
    am eu o banuiala urita 🙂

    fish

    30/07/2012 at 12:09 am

  65. Se pare ca ne-a trecut „glontul” pe langa ureche!

    Sorin Fortiu

    30/07/2012 at 12:09 am

    • Cand ne-a fost altfel cu Basescu :)? Poate doar la referendumul din 2007. In rest si cu Nastase si cu Geoana a fost la limita.

      Huitzilopochtli

      30/07/2012 at 12:10 am

    • Pana nu vad confirmarea BEC nici nu indraznesc sa respir.

      clemycali

      30/07/2012 at 12:10 am

      • Si nici asta nu spune prea multe pentru ca e doar o estimare folosind ~ 3000 de sectii din 18000. Sa vedem maine rezultatele finale ale participarii. Offf, lunga vara fierbinte.

        Huitzilopochtli

        30/07/2012 at 12:13 am

  66. S.Lăzăroiu: BEC 45,92

    frei1

    30/07/2012 at 12:13 am

  67. si eu stau in expectativa, e un furt asa de masiv si noi tremuram pentru cateva procente.

    Cetatean

    30/07/2012 at 12:13 am

  68. Asta e rezultatul strategiei neunitare. Poate acum ma intelegeti, in sfarsit, mai bine.

    sergiu

    30/07/2012 at 12:14 am

    • sergiu, te intelegem. Noi am fost din prima pentru boicot. TB a trebuit sa invete mai greu.

      Cetatean

      30/07/2012 at 12:16 am

  69. Strategia USL s-a intors impotriva ei.
    InfiintInd o multime de sectii de votare in plus si prelungind referendumul cu 4 ore, nu mai prea au ce sa comenteze daca nu aduna 50%
    Acum o saptamana, Ponta se lauda in fata Europei ca 80% din populatia Romaniei doreste demiterea lui Basescu.
    Astazi, s-a vazut ca USL nu are in spate nici macar jumate din cei 80% (cu fraude cu tot)
    Probabil ca o sa manipuleze voturile in aceasta noapte pana pe undeva pe la 48% si apoi vor pune presiune pe CCR sa valideze referendumul …sau vor vota din nou in Parlament ca voturile pt demitere sunt suficiente ca sa incalce orice decizie a CCR.
    USL nu va ceda in fata deciziei de nevalidare a votului.
    O sa fie vreo cateva zile foarte crancene.
    Cred ca, pana la urma , totusi, presiunea externa va invinge USL-ul!

    Sorina A.

    30/07/2012 at 12:15 am

  70. si Barbu spune de la BEC , pe surse 45 si ceva. Uracios tip de om e Cristoiu. Noroc c uTapalaga si Bot ca il contrazic

    cedric

    30/07/2012 at 12:16 am

    • Și pe mine mă irită Cristoiu. Dar are dreptate, în România se poate întâmpla orice măgărie !

      • Aici ii dau dreptate cand sustine ca in Romania se poate intampla absolut orice. Totusi putin optimism nu ar strica.

        clemycali

        30/07/2012 at 12:20 am

        • Nu mai rezist dacă mai sunt nevoită să trăiesc multe nenorociri din astea.
          USL-iștii își bat joc de noi !

    • Mie nu imi displace Cristoiu. Lui ii este teama de frauda masiva. Si are dreptate sa stea un pic in espectativa pana la rezultatele finale.(parerea mea- mai ales cand stiu cum minte Ponta si cum usl are nevoie de un rezultat pozitiv)

      eugeni

      30/07/2012 at 12:21 am

  71. Vorba aia se pare ca s-a adeverit: N-au putut ei fura cit am putut noi boicota.
    Ce tara e aia unde la 45-46% estimari de exit poll-uri stai cu sufletul la gura? In Occident, la 51.5-48.5, adversarii isi string miinile, si dau declaratii.

    Leon

    30/07/2012 at 12:18 am

    • Noi nu traim in Occident. Tot ce s-a intamplat in ultimele saptamani a dovedit asta.

      clemycali

      30/07/2012 at 12:19 am

  72. Lipsa lui Dragnea semn la B1 ca e sub 50% 🙂
    Mie imi vine sa URLU cu nedemocratia BOICOTULUI !

    emil

    30/07/2012 at 12:20 am

    • A disparut Dragnea din peisaj?

      clemycali

      30/07/2012 at 12:21 am

    • Nu poti sa spui ca nu era previzibil. Asta e urmatorul lor mesaj, get over it.

      Eduard

      30/07/2012 at 12:27 am

  73. Se pare ca frauda a fost masiva dar totusi cred ca CCSB a dato-n bara, ei au doar prezenta de la ora 21 (care e exagerat de mare diferenta de la 37% la ora 20 la 44% la 21) iar pentru ora 23 au dat doar o previziune:

    Ion

    30/07/2012 at 12:22 am

    • N-ar fi prima data. Cand iese BEC-ul cu ceva oficial? Avem doar stiri pe surse.

      clemycali

      30/07/2012 at 12:24 am

      • In 5 minute la 0:30

        Huitzilopochtli

        30/07/2012 at 12:25 am

        • Mult le mai trebuie.

          clemycali

          30/07/2012 at 12:27 am

    • Oamenii astia sunt compromisi iremediabil. Rusine celor care-i mai cred. Daca nu esti capabil sa estimezi (atentie! prin numarare) o prezenta la vot cum dracu sa mai poti „ghici” si ce voteaza oamenii.

      Huitzilopochtli

      30/07/2012 at 12:24 am

      • Ma refeream la CCSB lui TuraVura nu la BEC!

        Huitzilopochtli

        30/07/2012 at 12:27 am

        • Am inteles de asta am spus ca nu ar fi prima data cand dau cu bata-n balta.

          clemycali

          30/07/2012 at 12:28 am

      • Pe Realitate, Cretuleasca, Ion M Ionita „muncesc” din greu sa demonstreze ca nu a fost FRAUDA si ca „romanii” au votat impotriva lui Basescu iar BOICOTUL nu este democratic

        emil

        30/07/2012 at 12:28 am

        • Prezenta la vot nu este obligatorie. Cand Basescu a chemat oamenii la vot la alegerile locale au tacut malc. Acum ca a indemnat la boicot se cheama ca nu a fost democfratic.

          clemycali

          30/07/2012 at 12:30 am

    • Extrapolarea aceea este semn de prostie dupa ora 20.00 -21.00 sa mentii un anumit trend dar mai rau sa-l cresti. Comparam cu s-a intamplat dimineata intre 7-11 cand eu cred a fost cel mai corect vot. Trebuie sa-si justifice si ei banii pe ceva….

      MM

      30/07/2012 at 12:29 am

      • Iti justifici banii atunci cand dai analize corecte nu cand umflii cifrele ca sa placa ochiului prostului.

        clemycali

        30/07/2012 at 12:31 am

  74. eu sunt precaut. presimt surprize neplacute

    pasescurte blog

    30/07/2012 at 12:26 am

  75. Cretuleasca spre Hrebenciuc:
    Si dumneavoastra daca o sa fie invalidat, veti merge pe strategia fraudei?
    Hrebenciuc reia cu „alegerile FURATE de Basescu in 2009”

    emil

    30/07/2012 at 12:31 am

    • Nu-l vad pe Hrebenciuc sarind si cerand poporului sa iasa in strada. probabil ca va fi printre primii care ii vor sari la beregata lui Ponta.

      clemycali

      30/07/2012 at 12:32 am

  76. Bec ora 23, aceasi marja de 3%:
    prezenta de 45.92%

    Ion

    30/07/2012 at 12:32 am

    • Adica minim in jur de 43% si maxim 49%. Au furat ca in codru si tot au ramas sub 50%.

      clemycali

      30/07/2012 at 12:33 am

  77. 45,92% -BEC

    cedric

    30/07/2012 at 12:32 am

  78. BEC: 28889 sectii de votare esantion din 18.242 sectii: prezenta de 45,92%. 41% urban, 51% rural.

    Cetatean

    30/07/2012 at 12:32 am

  79. 45,98% rezultat oficial ora 23.

    mar

    30/07/2012 at 12:32 am

    • E oficial sau mai trebuie sa asteptam numaratoarea voturilor? Ma refer sunt prinse aici si voturile din urnele mobile?

      clemycali

      30/07/2012 at 12:36 am

      • Ora 23, oficial BEC. Corect este 45,92% la mine a fost un ecou.

        mar

        30/07/2012 at 12:38 am

  80. Ne putem declara linistiti acum?

    cedric

    30/07/2012 at 12:34 am

  81. Estimarea mea de acum cateva zile:

    https://theophylepoliteia.wordpress.com/2012/07/27/victor-ponta-mandria-romaniei/#comment-253112

    „– o prezenta reala de 38-40%
    – o prezenta cu frauda/sau voturi nule moderate, de 40-42%
    – o prezenta maximalista de 8,2 milioane de votanti, adica 43-45% cu super frauda de 6%.”

    Cetatean

    30/07/2012 at 12:34 am

    • Yep si uite si diferenta intre ce zicea CCSB si ce zice BEC

      Ion

      30/07/2012 at 12:37 am

      • Ion, asa mai merge, insa si asa sunt fraude LA GREU.

        Cetatean

        30/07/2012 at 12:39 am

        • Cel putin 8% frauda, cred ca scorul corect era undeva la 35-38%

          Ion

          30/07/2012 at 12:43 am

          • eu as zice corect insa 38-40, Mister B. zice frauda de 10%.

            Cetatean

            30/07/2012 at 12:49 am

  82. Acum, mai relaxata, am retinut din comunicatul BEC – 45,92% din voturile exprimate pe teritoriul Romaniei, deci fara diaspora

    elablue

    30/07/2012 at 12:34 am

  83. mda, cu tot cu marja, e gata. cu toate ca au ciordit efectiv vreo 10% ( cred eu), au ifrant. dorm linistit, grea zi.

    halex

    30/07/2012 at 12:35 am

  84. Iar ne-au trecut glontul pe langa ureche, Ardealul ne-a salvat 🙂

    mar

    30/07/2012 at 12:35 am

    • O fo’ bartai obuzu’.

      EuCuMine

      30/07/2012 at 12:36 am

      • Adevarata racheta continentala.

        clemycali

        30/07/2012 at 12:37 am

  85. La R. Negoita , procentul cel mai mic di nBuc. N-a platit destul? ar trebui sa fie pedepsit!!

    cedric

    30/07/2012 at 12:36 am

  86. Tapalaga comenteaza pe corelatia dintre saracie si prezenta la vot. Are dreptate 😦

    emil

    30/07/2012 at 12:37 am

    • Nici o surpriza aici.

      clemycali

      30/07/2012 at 12:39 am

  87. LIVE TEXT – UPDATE 00:30. Comunicat BEC! Refresh

    Theophyle

    30/07/2012 at 12:38 am

  88. in jud olt, olimpiada referendumului: +20% intre orele 21-23. adica jaf la drumul mare…

    newman

    30/07/2012 at 12:39 am

    • Era de asteptat ca Oltul, Vrancea, Telormanul sa fie campionae la furt. Dar cand nu vrea Dumnezeu nu iese. Traian Basescu are un aranjament cu cel de sus. Mereu scapa ca prin urechile acului.

      clemycali

      30/07/2012 at 12:42 am

  89. Revad la B1 parada modelelor lui Mazare; cat este corect si cat este incorect sa fie duse de mana de catre „patron”?

    emil

    30/07/2012 at 12:40 am

  90. Posibil sa se produca mutatii ptr. ca BEC-ul a estimat pe esantion, sper ca mutatiile sa fie in jos.

    mar

    30/07/2012 at 12:40 am

    • Au avut destule sectii in Olt ca sa surprinda malformatia. Nu cred ca se va schimba prea mult acest rezultat. In cel mai rau caz mai aduce diaspora 0.5% la participare.

      Huitzilopochtli

      30/07/2012 at 12:42 am

      • Sper ca nu. Nu are de ce. Nu influenteaza prea mult procentul de voturi impotriva demiterii doar duce prea sus participarea la vot.

        clemycali

        30/07/2012 at 12:45 am

  91. Punct si de la capat.Greu de demis reloaded 2012.Sper ca Base a invatat ceva din chestia asta.Poate ca va renunta la atarnatori ca MN si fufe ca Lenuta.Poate va fi un om mai bun.
    Pentru ca noi am suferit si am platit destul.

    p.s. Da oltenii tot prosti frate.Nimic personal

    cristibucuresteanu

    30/07/2012 at 12:40 am

    • Eu sunt oltean 😆

      Eduard

      30/07/2012 at 12:42 am

      • De fapt valcean, dar nah, tot pe acolo.

        Eduard

        30/07/2012 at 12:43 am

        • Te aflii mai spre munte, la confluentza cu Ardealul 🙂

          mar

          30/07/2012 at 12:44 am

      • Si eu! Imi cer scuze in numele conlocuitorilor.
        85% prezenta in rural in Olt. Pfuaaa.

        Huitzilopochtli

        30/07/2012 at 12:44 am

        • I-am dat mesaj fratelui meu, care locuieste in Olt: „Ma c** in judetul vostru, ba!” 😆

          Eduard

          30/07/2012 at 12:45 am

  92. De maine incepe o noua etapa. Nu e posibil sa fie pur si simplu ignorata legea in tara asta. Este inadmisibil ca observatorii sa fie dati afara cu concursul politiei. Ca toate legile si normele sa fie efectiv ignorate si nimeni sa nu faca absolut nimic.
    Pe de alta parte, cei care ne amagim ca vor urma arestari, dosare, etc suntem, din nou, naivi. Nu cred ca cei mari vor putea fi atinsi macar cu o floare fara ca poporul sa acuze razbunarea lui Basescu. Deci cred ca de maine nimic nu se va schimba, in afara de poate cateva procente pierdute de USL si, poate, adaugate la PDL sau ICCD.
    De maine vor incepe si protestele in Piata Universitatii, ce devine usor-usor simbolul poporului anti-Basescu. Tot de maine vor incepe cererile de demisie catre TB din partea USL, care vor acoperi non-stop spatiul de emisie si vor trece in plan secund prolemele reale de guvernare ale tarii.

    Eduard

    30/07/2012 at 12:41 am

  93. Da, in judetele astea cu prezenta masiva dupa ora 20, e FRAUDA pe fata, daca nu se reuseste dovedirea ei suntem un stat bananier. Inchipuiti-va ca era prezenta reala de 48-49%. Inchipuiti-va ca USL organiza alegerile din 2009 intre TB si Geoana.

    Cetatean

    30/07/2012 at 12:41 am

    • Inchipuiti-va ca ei vor organiza parlamentarele in toamna/iarna

      Ion

      30/07/2012 at 12:46 am

      • vor organiza, insa loteria din legea 35/2008 ii va manca, e loterie curata 😆

        Cetatean

        30/07/2012 at 12:47 am

        • Oare Ionut Popescu va mai candida impotriva lui Crizel?

          Ion

          30/07/2012 at 12:49 am

    • cine sa mai dovedeasca daca s-a furat cu politia pe fata care s-a facut ca nu vede?

      newman

      30/07/2012 at 12:47 am

  94. Cu o ora inainte, Sova declara ca au numarat ei 9 mil. de voturi, ca apoi BEC sa dea estimare oficiala sub 46%. N-au zis ca o sa sau ca s-ar putea, ci ca le-au numarat. Pentru prima data mi-e foarte greu sa ramin in limita limbajului decent.

    Leon

    30/07/2012 at 12:44 am

  95. Mediul rural, Olt: 85%.

    newman

    30/07/2012 at 12:44 am

    • Am vazut. Au si vai. Au furat cu camionul. Noroc cu Harghita, prezenta de sub 12%. 🙂

      clemycali

      30/07/2012 at 12:46 am

  96. Dragi prieteni, am fost cu voi toata ziua.

    Vom ramane cu voi si mai departe. Ramanem pe zidurile cetatii atata timp cat voi sunteti cu noi.

    Traiasca Romania democratica si europeana!

    Theophyle

    30/07/2012 at 12:45 am

    • Traiasca Romania si cei care ai boicotat! 😆

      Cetatean

      30/07/2012 at 12:46 am

    • Theophyle multumim pentru tot efortul depus

      Ion

      30/07/2012 at 12:47 am

    • multumim… cele bune!

      newman

      30/07/2012 at 12:49 am

    • Multumim Theophyle ptr tot ce faci. Traiasca Romania.

      clemycali

      30/07/2012 at 12:50 am

    • Multumim pentru tot efortul depus.

      mayausa

      30/07/2012 at 12:50 am

    • Toata stima! 🙂

      roxaline

      30/07/2012 at 12:52 am

    • Tot respectul meu !

      Sorin Fortiu

      30/07/2012 at 1:03 am

    • Multumesc Theophyle. Iar ai avut dreptate ! Traiasca Romania !

      lastnightmusic

      30/07/2012 at 1:10 am

      • God bless Romania and its people! Theophyle: figuratively speaking, I love you!

        frovol

        30/07/2012 at 4:48 am

    • Nu va suparati, eu vreau sa ii multumesc astazi lui Dumnezeu si sa ma rog in continuare:

      Doamne ajuta-ne, fa o minune si ai grija de Romania! Trezeste-i cumva pe ce care s-au inghesuit ca vitele la taiere si deschide-le ochii si mintile!

      hope

      30/07/2012 at 5:53 am

  97. Parchetul, tataie, acolo unde prezentele sunt de peste 75%, 82% mai ales dupa ora 20.

    Cetatean

    30/07/2012 at 12:46 am

    • Exact.

      clemycali

      30/07/2012 at 12:48 am

  98. am sentimentul ca are dreptate Cristoiu. Nu este incheiat, se fura la greu in acest moment iar numaratoarea voturilor o sa fie o surpriza.

    mayausa

    30/07/2012 at 12:48 am

    • Vrei sa spui ca ce a anuntat BEC-ul nu este estimarea finala a prezentei?

      clemycali

      30/07/2012 at 12:49 am

      • toate sunt estimari ale persoanelor ce au fost la vot. dar asta nu este o certitudine ca si numarul de voturi din urna este aceleasi.

        mayausa

        30/07/2012 at 12:52 am

        • Este cred prezenta la vot transmisa de presedintii sectiilor de vot la inchiderea urnelor.

          clemycali

          30/07/2012 at 12:54 am

    • irealitatea spune ca la Ploiesti / prahova, in multe sectii se vota si dupa ora 23:00

      roxaline

      30/07/2012 at 12:51 am

      • Atunci sa se anuleze toate voturile din sectiile alea. Simplu si rapid.

        EuCuMine

        30/07/2012 at 12:53 am

        • Iar listele cu votanti sa nu fie puse la socoteala finala.

          EuCuMine

          30/07/2012 at 12:54 am

  99. e estimarea finala, la ora 23, cu urne inchise.

    BEC: 28889 sectii de votare esantion din 18.242 sectii: prezenta de 45,92%. 41% urban, 51% rural.

    Cetatean

    30/07/2012 at 12:52 am

    • @City,
      daca pe listele de la o sectie au fost 3000 de persoane iar in urna sunt 5000, cum se procedeaza?

      mayausa

      30/07/2012 at 12:54 am

      • frauda, se anuleaza. Nu pot fi 2000 de turisti in comuna.

        Cetatean

        30/07/2012 at 12:55 am

        • adica cele 5,000 de voturi se scad de la totalul declarat la BEC?

          mayausa

          30/07/2012 at 1:06 am

      • Restul de 2000 de voturi sunt invalidate, adica scazute din total ptr ca nu au corespondenta in lista cu participantii la vot si trebuie inceputa ancheta penala cum au ajuns in urna.

        clemycali

        30/07/2012 at 12:56 am

        • Am inteles, doar diferenta se scade, nu? Asa parca m-am mai linistit. Multumesc mult la toti pentru raspuns.

          mayausa

          30/07/2012 at 1:08 am

    • Pe evz.ro vad ca estimarea nu cuprinde strainatatea si urnele mobile, care „conform estimarilor” ar insuma totusi doar 200000, din cele 700000 cite ar mai fi necesare pentru cvorum. Urnele mobile insa au fost mentionate la un moment dat ca instrument de fraudare. Sa nu iasa dracul de acolo.

      Leon

      30/07/2012 at 12:56 am

      • Din diaspora nu vor veni mai mult de 50000 de voturi. Asta maxim maximorum. Urnele mobile sunt o problema dar teoretic ar fi trebuit sa fie in sectiile de votare atunci cand s-au anuntat rezultatele de catre BEC.

        clemycali

        30/07/2012 at 12:59 am

  100. La Olt cu 10% mai mult ca la locale. Teleormanul are cu 6% mai mult ca la locale.

    Cetatean

    30/07/2012 at 12:53 am

    • Astea sunt furaciuni.

      clemycali

      30/07/2012 at 12:55 am

    • Niste idioti! Si stiu ce spun, am crescut in zona. Cand am implinit 18 ani am fugit de acesta zona ca dracul de tamaie. Nu cred ca exista oameni mai ipocriti ca cei din Olt.

      mayausa

      30/07/2012 at 12:58 am

  101. Multumim pt.tot ce ati facut!

    anca

    30/07/2012 at 12:54 am

  102. Eu cred ca rezultatul nu mai poate fi intors, dar de maine inainte ICCJ si Parchetul General trebuie sa-si intre in mana si sa-i bage la puscarie pe toti vinovatii.
    Sper ca presedintele nu va mai umbla cu manusi ca nu are cu cine.
    Un articol care mi-a facut rau, despre sacrilegiul comis azi de iresponsabilul Ponta:
    http://www.evz.ro/detalii/stiri/diversiunea-dante-a-murit-la-intrare-portret-de-mitocanca-usl-994178.html

    cedric

    30/07/2012 at 12:55 am

  103. Ghinionul USL e ca in iunie au fost alegeri locale si avem prezenta de acolo ca rezultate-etalon.

    Trebuie comparate prezentele la judetele rosii care au acum intre 70 si 80 si aveau maximum 65% la locale.

    Cetatean

    30/07/2012 at 12:57 am

    • Dap. De la 65 la 75-80 % e un salt prea mare.

      EuCuMine

      30/07/2012 at 1:00 am

      • Sigur ca e mare. E rezultatul furtului cu camionul.

        clemycali

        30/07/2012 at 1:02 am

  104. Baieti si fete, votul s-a incheiat, deci nu mai putem panica pe nimeni.
    Parerea mea este ca e prea strans rezultatul final fata de ce trebuia sa fie. Acest 46%, cu marja de eroare, si fara listele suplimentare si fara votul din diaspora, e prea la limita. Imaginati-va ce se intampla acum, la incheierea proceselor verbale si pe drumul catre BEJ-uri.
    Doamne ajuta, dar, desi sunt optimist in general, ma incearca un oarecare sentiment de frica.
    Sa auzim de bine maine.

    Eduard

    30/07/2012 at 12:57 am

  105. in 3 ore (20-23): + 18% fata de ora 20, adica peste 1,5 mil. voturi… mai e ceva logic aici?

    newman

    30/07/2012 at 12:58 am

    • La nivel national au fost putin peste 8%. In schimb pe podiumul infamiei se afla: Olt (19.18%), Mehedinti (13.18) si, probabil, Teleorman (16.38), intre 20 si 23.

      Leon

      30/07/2012 at 1:07 am

  106. Un sfat pentru cei 2 fanfaroni care inca conduc tara: veniti in Moldova, tatuca Voronin va asteapta.
    Multumesc celor care nu au votat.

    Craiovean

    30/07/2012 at 1:03 am

  107. practic mai au nevoie de aproximativ 500,000 de voturi de fraudat. cred ca o sa urmeze o noapte si o zi foarte lunga, cu multi nervi si multe dezamagiri. eu sunt f sceptica. mai bine ma duc la culcare, mai scurtez din suferinta.
    Va multumesc pentru tot si va urez o noapte usoara si linistita!

    mayausa

    30/07/2012 at 1:04 am

    • Offffffff 😦

      clemycali

      30/07/2012 at 1:08 am

  108. SAlutare all ! Salut Theophyle !

    USLasii au infrant ! Cu toate hotiile si furaciunile nu au putut fura cat am putut noi boicota !
    Noroc cu Ardealul si Banatul ! Daca era numai in functie de judetele ca Olt, Teleorman, etc, era prapad !
    Fara suparare, dar Oltenia a demonstrat inca odata ca este rusinea tarii ! Nu-i nimic, vom duce noi, ardelenii, caruta statului inainte, indiferent ce zic idiotii din Olt, Dolj, Teleorman, Mehedinti, etc !

    Felicitari Theophyle, Citizen, etc, pentru tot ce ati facut ! Traiasca Romania democratica si europeana ! Traiasca UE si NATO ! Moarte USL-ului !

    Reddog

    30/07/2012 at 1:05 am

    • Sa nu ne grabim. In Prahova continua votarea. 😦

      clemycali

      30/07/2012 at 1:10 am

  109. noapte buna, ma duc si eu 🙂

    Cetatean

    30/07/2012 at 1:05 am

    • Unde te duci? Nu vezi ce declara Sova? 😦

      clemycali

      30/07/2012 at 1:06 am

      • Sova nu are ce sa declare, vorbeste prostii. Sova nu e BEC. El e Hrebenciucul din 2012, ca Hrebenciuc din 2009.

        Cetatean

        30/07/2012 at 1:14 am

  110. Copii, hai ca iar ma sperii. Pai iata ce zice Sova ca prezenta e de 48,5% fara diaspora, liste suplimentare si urne mobile. Cat mai asteptam pana sa stim ceva clar? Au nu mai este ce a zis BEC-ul clar?

    clemycali

    30/07/2012 at 1:05 am

    • Sova e un idiot ce se crede mare strateg, nu te uita la ce zice

      Ion

      30/07/2012 at 1:09 am

      • Cum sa nu ma uit cand citesc ca in Prahova continua votarea? Cum sa nu ma alarmez cand ala spune ca nu s-au luat in calcul voturile din urnele mobile? Pana la urma comunicatul BEC ce dracu a fost daca urnele mobile si listele suplimentare nu au fost luate in calcul?

        clemycali

        30/07/2012 at 1:11 am

        • Urnele mobile si listele suplimentare teoretic apar in estimarea BEC ca doar deaia au dat ei OG 41 ca sa se puna totul la comun si nu pe liste separate. Numaratoarea continua in toate judetele, se fac centralizatoare si se preda sacii cu voturi.

          Ion

          30/07/2012 at 1:14 am

          • Asa stiu si eu ca se face. De asta a iesit BEC-ul cu comunicatul atat de tarziu. Dar totusi ma tem. Iarasi m-a apucat gheara la inima. In Romania se poate intampla absolut orice. 😦

            clemycali

            30/07/2012 at 1:16 am

            • Mai depinde de sectiile speciale si de diaspora, dar sa fim optimisti sper ca totusi macar PDL i-a luat in considerare

              Ion

              30/07/2012 at 1:20 am

    • Acum 2 ore ziceau ca numarasera deja 9 milioane, ei cu minutele si cu ochisorii lor.

      Leon

      30/07/2012 at 1:10 am

  111. 🙂

    Va multumesc ca existati si ca m-ati tinut la curent cu evenimentele.

    macgregornews

    30/07/2012 at 1:07 am

  112. Incep sa ma simt mai frate cu ungurii decat cu oltenii… 🙂

    macgregornews

    30/07/2012 at 1:07 am

    • fa ce am facut si eu, pleaca din zona!

      mayausa

      30/07/2012 at 1:12 am

      • Am plecat deja. 🙂 urmaresc evenimentele de afara si ma bucur ca Romania mai are inca o sansa.

        macgregornews

        30/07/2012 at 1:23 am

  113. Ce feţe au 🙂

    Ion

    30/07/2012 at 1:12 am

    • Individul ala din dreapta e Dana Grecu?

      Huitzilopochtli

      30/07/2012 at 1:16 am

      • Dap, e gaina curentata.

        EuCuMine

        30/07/2012 at 1:17 am

  114. Teophyle,

    Multzam pentru suportul de astazi. Cred ca si maine va fi o zi infierbantata

    eugeni

    30/07/2012 at 1:14 am

  115. Oameni buni, haideti sa nu gasim tinte in olteni, precum uslasii in unguri.
    Totusi, in Olt ar trebui sa inceapa ancheta despre fraudele din aceasta zi.

    Craiovean

    30/07/2012 at 1:16 am

    • Categoric. Olt, Teleorman, Vrancea, Giurgiu. Nu se poate furt in asa hal.

      clemycali

      30/07/2012 at 1:17 am

  116. incredibil,

    TB ”i-a ciuruit” pentru a 4.a oara!

    pe muche, pe muche, dar important este rezultatul!!!!
    nu-mi vine sa cred,

    a mai trecut o portie de cosmar, urmeaza partea a II.a, a III.a…..ca asa-i in Ro, nu ne plictisim niciodata, avem parte de cosmaruri non stop!

    excelent

    p.s.
    as mai circoti ceva: m-a enervat in seara asta un tip pe numele horia, cind s-a anuntat la sediul de campanie al lui TB victoria…..
    🙂
    ce diferenta intre atitudinea lui MRU si cea a lui horica
    😛

    skorpion

    30/07/2012 at 1:16 am

    • Acum si tu skorpy. Intai sa avem 100% certitudine ca nu se valideaza referendumul si pe urma putem carcoti.

      clemycali

      30/07/2012 at 1:19 am

      • clemy,
        cred ca portia ta de circoteala este> ca a mea,
        🙂
        ce luni am trait de cind s-a instaurat ponta,
        acum astept decontul pontanarii Romaniei, decont pe care trebuie sa-l achite ponta, antenescu & hoarda!

        skorpion

        30/07/2012 at 1:23 am

        • Skorpy, pana nu am 100% confirmarea ca referendumul e invalidat nu ma pot bucura si nici nu pot carcoti. M-a speriat groaznic declaratia lui Sova.

          clemycali

          30/07/2012 at 1:26 am

      • Clemy poti lua in considerare ca Basescu are ceva magic : A cistigat absolut toate competitiile la care a participat 🙂 Deja e ceva ce se imbina cu supranaturalului. 🙂

        lastnightmusic

        30/07/2012 at 1:25 am

        • Am scris mai sus ca are un contract cu Dumnezeu. Sa fim insa 100% siguri. Sa nu zicem hop inca.

          clemycali

          30/07/2012 at 1:27 am

  117. Pana la urma, Base n-a mai votat sau a votat pe la vreo sectie obscura, sa nu-l vada presa , sa mai apara pe la tv-uri

    elablue

    30/07/2012 at 1:23 am

    • Cred ca nu a votat deloc. Ar fi fost aiurea sa ceara populatiei sa nu voteze si el sa apra la sectia de vot. Nu uita si zbieretele lui Eugen Nicolaescu care il soma sa voteze acum cateva ore.

      clemycali

      30/07/2012 at 1:25 am

  118. la OTV: daca 55% nu au votat. Inseamna ca restul va vota PP-DD. 🙂

    eugeni

    30/07/2012 at 1:23 am

  119. well,back in business 😆 la loc comanda cotroceaua
    salutare all 🙂
    imi tin pleoapele cu scobitori da` ma simt bine.s-a racorit bine si ploua marunt 🙂
    3 sectii apropiate(una la care sunt arondat),comportament exemplar,nici macar o farama de incident.
    facut cateva ture de mai multe ori,imbracat divers de fiecare data,in rest observare de la distanta(geamuri fumurii,binoclu etc),la 11 fara un sfert verificat daca cineva a semnat in locul meu(solicitare facuta dupa laude necontenite cat de seriosi sunt oamenii din sectie 😆 )
    practic de la 21:30 nimeni nu le-a mai trecut pragul.
    o faza hazlie la sectia mea cand am vrut sa-mi verific pozitia de pe lista(daca n-a fost semnat)
    presedintele sectiei (un tip mai in varsta) vazand ca nu vreau sa votez doar sa verific lista,dupa ce ca-i laudai 3 min. ptr. seriozitatea lor imi spune : ahaa,sunteti de la pdl si v-a trimis in control.
    Ii zic: nu domle,nu sunt membru nici nu-i prea simpatizez pe unii dar ma enerveaza cei care-si fac regulile dupa placul lor fara sa respecte nimic.Am vazut pe tv ca se reclamau tot felul de fraude si am vrut ca sa ma conving ca nu-i asa.
    …si continui intarind putin vocea si ridicand o spranceana..da` de ce ma intrebati de pdl ca m-a trimis sa verific,nu e niciun reprezentant pdl aici ??
    la care o tipa simpatica intr-un colt de masa sprijinindu-si capul si cu ochii subtiri imi face semn ca e acolo.
    Toti au inceput sa rada, io le-am multumit frumos si am plecat.(a fost sub 30 % prezenta urban) per total judet 37% poate si cu ceva acolo derizoriu ca altfel nu se poate la usl.

    mircea

    30/07/2012 at 1:24 am

  120. in cateva minute, presedintele va face o noua declaratie de la sediul de campanie

    cedric

    30/07/2012 at 1:32 am

  121. Declaratie de Presa Traian Basescu !

    lastnightmusic

    30/07/2012 at 1:32 am

    • Am inima cat un purice 😦

      clemycali

      30/07/2012 at 1:34 am

  122. LOVITURA DE STAT, zice Hrebenciuc ca e ideea betivilor; care ai mai zis ca e LOVITURA DE STAT?

    emil

    30/07/2012 at 1:33 am

  123. Gata, a venit

    cedric

    30/07/2012 at 1:34 am

  124. referendumul este invalid. ok. cate procente a obtinut TB? cat a fost procentajul ca prezenta la locale, sau prezidentiale in 2009? raspundeti-va la aceste intrebari si o sa realizati ca TB a luat o bataie zdravana. ar trebui sa demisioneze

    pasescurte blog

    30/07/2012 at 1:38 am

    • Jet ma, limbricule!

      EuCuMine

      30/07/2012 at 1:39 am

    • Fugi mai repede de aici!

      Sorin Fortiu

      30/07/2012 at 1:40 am

    • ce plm cauti aici, mizerie?

      A A

      30/07/2012 at 1:41 am

  125. he-he cu noaptea in cap piratul deja se apuca de recredibilizarea externa a tzarii 🙂

    mircea

    30/07/2012 at 1:40 am

  126. am plecat de pe blog, dar m-ai intors tu. Raspunde-mi la intrebare: Crin Antonescu iese din politica daca Basescu se intoarce la Cotroceni?

    Cetatean

    30/07/2012 at 1:40 am

    • eu ? 😆 sorry
      nu cred ca se retrage din politica 😦 vor fi miscari in usl cred,au scazut cu 10 % fata de locale,spus de presedinte.

      mircea

      30/07/2012 at 1:45 am

      • Nu pe tine te intreba 🙂

        clemycali

        30/07/2012 at 1:46 am

        • 😆

          mircea

          30/07/2012 at 1:47 am

        • 🙂

          Cetatean

          30/07/2012 at 1:49 am

    • Domnilor, sa fim seriosi! UNDE sa se duca? Ce stie sa faca altceva decat sa clampaneasca din gura? El se pensioneaza din politica. 😦
      P.S. Nu cunosc performantele sale in pocher; cine stie, poate devine jucator profesionist!

      Sorin Fortiu

      30/07/2012 at 1:49 am

  127. hrebe are o mutra de pus in rama 😆

    mircea

    30/07/2012 at 1:41 am

    • Zambeste larg? Nu-mi merge streamul nici mort.

      clemycali

      30/07/2012 at 1:42 am

      • e coleric
        cand rade :sfortzandu-se” …cand parca sta sa planga(eram pe realitatea elan acum am dat pe b1 )

        mircea

        30/07/2012 at 1:47 am

        • Nu mi-e mila deloc de el. Dragoteasca a aparut pe undeva sau a disparut in noapte ca o cucuvea ce este?

          clemycali

          30/07/2012 at 1:49 am

          • habar n-am aia-i la guitza tva ,in seara asta n-am dat pe-acolo(desi imi place de striblea 😆 )

            mircea

            30/07/2012 at 1:58 am

  128. Nicu Sordan pe RTV. Oameni buni, asta-i pericol in devenire.

    crisbear

    30/07/2012 at 1:42 am

  129. Sunteti sigur ca n-ati gresit blogul?

    Leon

    30/07/2012 at 1:43 am

    • Raspunsesem unui ratacit si, fiind nou pe-aici, mi-am masurat vorbele, apoi am vazut c-a fost primit cum se cuvine de distinsa adunare.

      Leon

      30/07/2012 at 1:46 am

      • Neh, a revenit si o tine pe-a lui.

        clemycali

        30/07/2012 at 1:51 am

    • Imi pare firesc sa se intrebe asta cand nu ii pasa de lege si este doar un lautar, urechist adica.

      emil

      30/07/2012 at 1:46 am

  130. Uff, greu da’ am scapat.
    Stiri pe surse (sursa fiind eu):
    – Marga a declarat la Vocea Rusiei ca nu au un plan B dar au un plan C (adica carabaneala)
    – Antonescu a plecat de la Cotroceni cu un avion rusesc cu aripi batante intr-o directie necunoscuta (probabil in Tara Retragerii din Politica)
    – Ponta a plecat urgent cu o Volga spre locuinta lui Iliescu pentru a plange impreuna din cauza poporului rau, popor care nu s-a prezentat la referendum
    P.S. Multumesc comunitatii Politeia pt. tot ce a facut!

    Inganduratul

    30/07/2012 at 1:47 am

    • Ati fost sursa mea de adrenalina, sunteti minunati. o romanca din Italia

      Tamara

      30/07/2012 at 2:06 am

  131. hmmmm, ma injurati. puneti mana pe pix si calculati ce ecuatie v-am dat. TB trebuie sa demisioneze. Romania este o societate bolnave, nu are rost sa se mai bata cu morile de vant.

    pasescurte blog

    30/07/2012 at 1:48 am

    • Hai besi pe pres de aici!

      Inganduratul

      30/07/2012 at 1:51 am

      • nu stiu ce sa spun, dar cred ca-s mai vechi decat tine pe aici. eu nu am partipriuri, gandesc logic.

        pasescurte blog

        30/07/2012 at 1:55 am

        • numai cu modificarea constitutiei la schimb.
          nu exista alta varianta a demisiei

          mircea

          30/07/2012 at 2:03 am

    • Referendumul asta nu exista, deci nici scorul lui. Daca vorbim totusi de scor, ar fi trebuit sa fie 99.99% in favoarea demiterii, cu un procent mai mic de participare (sa zicem, de 43%).
      Daca chiar credeti ca se bate cu morile de vint, nu va ginditi ca o face si pentru dumneavoastra?

      Leon

      30/07/2012 at 1:58 am

    • Eu nu inteleg de ce nu comentezi afirmatiile care nu te injura: constata 🙂
      Gata, ca nu se poate cu tine si o incasez eu; nu meriti 😦

      emil

      30/07/2012 at 2:00 am

    • Mars

      A A

      30/07/2012 at 2:05 am

  132. cauta cauza bolii si vei gasi si cine trebuie sa demisioneze: Ponta.

    Cetatean

    30/07/2012 at 1:50 am

    • asta-i valabila de mult timp.

      pasescurte blog

      30/07/2012 at 1:53 am

    • Chiar ma intrebam mai devreme daca crin a inceput sa-si faca bagajele si daca la PSD au inceput sa-si ascuta cutitele?

      clemycali

      30/07/2012 at 1:53 am

      • capul lui crin cade inaintea capului lui ponta

        pasescurte blog

        30/07/2012 at 1:55 am

  133. Basescu nu a votat, pana la urma.

    Cetatean

    30/07/2012 at 1:53 am

    • De asta eram sigura. Nu degeaba era in isterie Nicolaescu.

      clemycali

      30/07/2012 at 1:56 am

  134. Pasescurte.

    Limbricule, Traian Basescu se intoarce la Cotroceni. Punct ! Altii vor demisiona, infrunte cu plagiatorul si repetentul ! Iar tu, limbricule, ai face bine sa/ti iei talpasita de pe acest blog si du-te in haznaua de unde ai venit ! Hai Sictir !

    Reddog

    30/07/2012 at 1:56 am

    • frumos. TB nu a luat nici 20%. uita-te la procent si ai sa vezi ca sunt plus sau minus electorii care se prezinta la vot de obicei. din cate stiu eu electoratul lui a boicotat. ce boicot e asta? daca era o prezenta de 25-30% intelegeam, dar asa pe cine mai reprezinta omul asta? pe mine nu, eu am votat nu. si crede-ma nu-s postac USL, daca ai sa rasfoiesti arhiva acestui blog, ai sa observi ca eu am fost mereu si voi fi pro basescu. dar e momentul sa demisioneze.

      pasescurte blog

      30/07/2012 at 2:01 am

      • ok, am inteles. Insa cererea de demisie are o limita. Cred ca ar fi cazul sa nu o mai repeti ad nauseam, caci nu asta e problema importanta a tarii.

        PS Ai cumva rate in euro?

        Cetatean

        30/07/2012 at 2:02 am

        • nu maine trebuie sa demisioneze. in 3-4 luni. si noi drepta inainte cu MRU. rate in euro, nu dar lucrez in euro. cu o mana i-au mai mult cu alta voi da mai mult

          pasescurte blog

          30/07/2012 at 2:06 am

      • Referendumul a fost ilegal, deci n-aveam la ce vota. N-a existat. Ce naiba e asa de greu de inteles? N-a fost referendum, deci n-am votat. Dumneata ai votat, deci ai fost de acord cu toate ilegalitatile si abuzurile comise de parlament si guvern comise pentru a organiza referendumul. Ai votat DA pentru puciul parlamentar din 3-6 iulie. In plus, ai participat la un rederendum care a fost fraudat masiv, iar NU-ul putea sa se transforme in DA. Asa ca retrage-te undeva linistit si incearca sa intelegi ce s-a intimplat si ce se va intimpla in continuare.

        Leon

        30/07/2012 at 2:09 am

      • Cu riscul de a fi luat sever la shuturi pentru ad hominem…

        „pe mine nu, eu am votat nu. si crede-ma nu-s postac USL”

        Nu, nu esti postac. Esti doar prost de puti, deoarece n-ai inteles absolut nimic din ce s-a intamplat in ultimele luni. Tu si restul „facatorilor de bine” (a se inlocui conform binecunoscutei zicale) le-ati dat procente ‘gratis’ jegurilor (n-au trebuit sa spaguiasca/ameninte pe nimeni pentru ele), adica munitie pentru mancatoria lor de cacat.

        EuCuMine

        30/07/2012 at 8:07 am

    • De fapt, omul cred ca incearca sa spuna ca o populatie care a votat 88% pentru demitere nu merita ca Basescu sa se bata pentru ea. N-a inteles probabil, ca si cei 12-16% care au votat NU, despre ce era vorba cu acest referendum.
      Buba e ca nu mai trebuie s-o spunem si noi, ca destul o s-o spuna ei.

      Leon

      30/07/2012 at 2:03 am

      • Dar cei care au votat impotriva si cei care nu au participat la vot ptr a nu valida lovitura de stat au dreptul la un presedinte care sa se bata ptr ei.

        clemycali

        30/07/2012 at 2:05 am

        • la procentul asta de prezenta mi se pare riscat ca absentii sa fie pro basescu. poate un 5-6% nu mai mult. nu va asumati scarbitii de politica

          pasescurte blog

          30/07/2012 at 2:10 am

          • Cei care nu erau de acord cu demiterea si nu s-au prezentat la referendum sint in jur de 20% din electorat. Daca ar mai fi fost inca 2% de „partizani” ai lui Basescu ca dumneata, ar fi fost demis si Antonescu ar fi ramas la Cotroceni.

            Leon

            30/07/2012 at 2:23 am

  135. Băsescu: „Eu nu aveam posibilitatea de a schimba strategia de campanie până nu aveam certitudinea schimbării legii referendumului”

    Legea a fost promulgata de Antonescu fiind pusa in confirmitate cu decizia CCR pe data de 17, fiind legea 131/20, care accepta pragul.

    Insa Parlamentul a mao modificat legea referndumului pe data de 24, prin legea 153/2012, care ar fi putut anula iarasi pragul. Pana se se sesieze CCR, ramanea referendumul fara prag.

    Base a mers pe burta, ca USL sa nu scoata pragul, fortat, si apoi CCR sa constate ca nu mai are timp sa intervina. Dupa ce ultima sedinta a Parlamentului a avut loc a schimbat strategia.

    Cetatean

    30/07/2012 at 2:01 am

    • Aici a lucrat dibaci. Pacat ca i-a tremurat mana cand ar fi trebuit sa-l dea pe Ponta pe mana Parchetului ptr excursia ilegala la Bruxelles.

      clemycali

      30/07/2012 at 2:03 am

      • Din cate stiu, procuratura s-a autosesizat pe acesta aspect dar ei „macina” mai incet. Nu era nevoie de interventia lui TB. Prost a cazut declaratia lui de atunci …

        Sorin Fortiu

        30/07/2012 at 2:06 am

    • cristal clear

      mircea

      30/07/2012 at 2:07 am

  136. http://www.bbc.co.uk/news/world-europe-19034173

    Plata acum
    „Institutiile constitutionale”…
    Le asteptam

    A A

    30/07/2012 at 2:04 am

    • Daca a ajuns pe Reuters ajunge in toata presa internationala in cateva ore si dupa aia vor urma si felicitarile de la Bruxelles.

      clemycali

      30/07/2012 at 2:07 am

  137. @pasescurte blog, ai gresit directia. Hai sa o luam invers – pe datele provizorii, prezenta 47% minus 10% voturi NU, minus 5% furt ( minimum, daca tot esti tare in socoteli vezi si tu cum au evoluat graficele dupa ora 20 ), adica USL ramane cu maxim 32%, mai putin decat la locale. Doi la mana, ce nu intelegeti voi usl-istii este ca in Europa se respecta regulile care nici nu se schimba in timpul jocului. D

    elablue

    30/07/2012 at 2:07 am

    • cei mai putini in bucuresti sectorul lui robert negoita 😆 mai scadem 10% fraudele,penalul uslas gagicar e pe la vreo 25 %

      mircea

      30/07/2012 at 2:09 am

    • verifica arhiva blogului si apoi imi spui daca-s usl-ist sau nu.

      pasescurte blog

      30/07/2012 at 2:11 am

      • atunci sigur esti doar „naiv”!

        Sorin Fortiu

        30/07/2012 at 2:13 am

        • posibil, nu-mi neg naivitatea. cel putin in seara asta vazand prezenta il vad invins nu invingator pe TB.

          pasescurte blog

          30/07/2012 at 2:16 am

          • Intelege omule, ca esti de buna credinta: referendumul n-a existat; a fost invalidat, duca-se. Cifrele n-au nicio relevanta. Cifrele corecte ar fi fost cu totul altele. Basescu a invins din nou pentru ca in conditii aproape imposibile, cu milioane de bizoni intaritati de presa partizana a dusmanilor politici si dupa un referendum fraudat ca niciun alt proces electoral dupa 1989, a supravietuit si va putea in continuare sa se bata pentru noi.

            Leon

            30/07/2012 at 2:32 am

          • Cred ca ai probleme cu capul, mari 😦 Daca nu ai pshiatru pot sa-ti recomand eu unul, se va purta cu blandetze cu tine 🙄

            mar

            30/07/2012 at 2:32 am

  138. Cica Hrabenciuc zice ca USL va contesta la CCR apelul la boicot al Presedintelui.

    Hahahaha! 😆

    Pai si cum dovedeste ca o declaratie ca a produs efecte electorale?! Caci ar trebui sa arate cati nu au venit in mod explicit din cauza lui TB.

    Moamaaaa, ce le mai fata mintea! 😆

    Pai si TB trebuie sa conteste, ca apelurile liderilor USL NU au fost suficient de convingatoare 😉

    Cetatean

    30/07/2012 at 2:08 am

    • Prin acest demers, guzganul rozaliu si recunoaste, indirect, ca au pierdut!

      Sorin Fortiu

      30/07/2012 at 2:11 am

    • Sunt disperati city. Ma gandesc daca nu cumva declaratiile relativ calme dar acre ale lui Ponta si ale lui Crizel nu au fost rezultatul unor telefoane rastite din partea ambasadei SUA. S-a mai intamplat si in alte cazuri. Asta combinat cu faptul ca l-au lasat pe Sova sa vorbeasca singur, cu faptul ca Dragnea a disparut din peisaj si cu faptul ca Hrebenciuc se gandeste sa conteste la CCR boicotul ma face mai increzatoare in rezultatul final.

      clemycali

      30/07/2012 at 2:11 am

      • Exact asa vad si eu acum lucrurile.

        Huitzilopochtli

        30/07/2012 at 2:14 am

        • Am spus mai increzatoare si nu sigura. Eu sunt mai precauta din fire. Ca orice pisica cumsecade.

          clemycali

          30/07/2012 at 2:15 am

          • si eu. mai stau un pic, ca nu am somn, poate il prind pe Videanu.

            Cetatean

            30/07/2012 at 2:20 am

  139. clemy, cum pana corbului sa contesti la CCR o declaratie politica? Pai ce? Omul asta nu are voie nici sa zica: „eapa matii!” unui USL-ist? Dat fiind ca votul e liber, nu se poate demnstra nici in somn ca aia care nu s-au dus la vot nu au mers din cauza lui TB: cum sa poti deminstra asa ceva? Si Base poate spune, la fel de bine, daca e pe chestia asta, ca Ponta si Antonescu i-au alungat pe oamnei la vot, cu cretinismul lor. S-au speriat oamenii de ei.

    Cetatean

    30/07/2012 at 2:15 am

  140. Bun discursul lui Base. Naspa ora.

    elablue

    30/07/2012 at 2:15 am

  141. Noapte buna!

    Sorin Fortiu

    30/07/2012 at 2:15 am

  142. gata parchez ca-s ca un zombie deja 😆
    noapte buna

    mircea

    30/07/2012 at 2:20 am

  143. noapte buna, eu mai raman 10 minute 🙂

    Cetatean

    30/07/2012 at 2:23 am

  144. Gandul da live text de la sediul PNL: UPDATE 02:10 Preşedintele Traian Băsescu a ajuns la sediul PDL din Modrogan 22, unde liderii PDL se pregătesc de audioconferinţa cu teritoriul.

    Huitzilopochtli

    30/07/2012 at 2:28 am

  145. hai ca ma duc, acuma chiar pic de somn , noapte buna, pe bune 🙂

    Cetatean

    30/07/2012 at 2:31 am

  146. Noapte buna!

    Huitzilopochtli

    30/07/2012 at 2:32 am

  147. Noapte buna!

    elablue

    30/07/2012 at 2:34 am

  148. Eu mai raman putin. Noapte buna insa celor care se duc la culcare!

    clemycali

    30/07/2012 at 2:42 am

  149. Videanu anunta 23.8% prezenta dupa numararea a 50% din sectii. E bine.

    Huitzilopochtli

    30/07/2012 at 2:49 am

    • Nu e rau, nu e rau. Dar depinde de unde sunt sectiile astea: Ardeal sau restul tarii?

      clemycali

      30/07/2012 at 2:51 am

      • Nu face Videanu greseli din astea de esantionare. PDL nu a gresit niciodata estimarile voturilor daramite ale participarii la vot. Precum vedeti totul merge destul de repede. Presupun ca reprezentantii PDL din sectii trimit procesele verbale scanate la sediul central. Contrar a ceea ce spune Sova (bleah) sunt incluse si voturile de pe listele suplimentare si cele smulse cu urna mobila.

        Huitzilopochtli

        30/07/2012 at 2:57 am

        • Deci e asa cum am presupus de la inceput ca in procentul inclus de BCE au intrat si urnele mobile si listele suplimentare. Din diaspora va veni foarte putin. Ce a fost de votat in Europa s-a terminat si prezenta a fost mica si acum nu mai voteaza decat romanii din Americi. Nu cred ca se vor buluci la vot. Nu au de ce.

          clemycali

          30/07/2012 at 2:59 am

          • cert!

            intimplator

            30/07/2012 at 3:21 am

  150. La OTV programul a revenit ca inainte. La IRealitatea filmeaza in nestire niste oameni in piata universitatiii. Este un dobitoc care incearca sa spuna ca 8 milioane au votat impotriva lui Basescu. La Antena nu am avut curajul sa ma uit.
    In rest M. Neamtu a uitat erorile copilariei de distantare fata de Basescu si da adolescentin din steaguri, maini si ce mai are la indemana……:)

    eugeni

    30/07/2012 at 2:52 am

    • Sunt multi in Piata?

      clemycali

      30/07/2012 at 2:53 am

    • Foarte frumos scris. Mi-au dat lacrimile. Traian Basescu va ramane in cartile de istorie si posteritatea va avea lucruri mult mai bune de spus despre el decat despre vremelnicii lui adversari.

      clemycali

      30/07/2012 at 3:03 am

      • e exact ce simtim multi, probabil Teofil il pune maine la postarea de dimineata, merita

        noapte buna

        razvan

        30/07/2012 at 3:06 am

        • Noapte buna. Am sa ma retrag si eu. Nu vreau sa raman singura cuc.

          clemycali

          30/07/2012 at 3:07 am

  151. Mai este cineva pe blog?

    clemycali

    30/07/2012 at 3:06 am

  152. Da
    Eu urmaresc aici evolutia: http://www.gandul.info/news/referendum-2012-exit-poll-si-prezenta-la-vot-9908750

    USL-ul interzice accesul ziaristilor la numaratoare. Videanu ii tine pe genunchi.

    Huitzilopochtli

    30/07/2012 at 3:11 am

  153. La mine abia incepe seara.

    Leon

    30/07/2012 at 3:12 am

  154. he he buna dimineata;
    nu v-ati batut pentru un vot/ am tinut sarmanele fete de la sectie 3 ore pentru ca nu se inchidea un vot;si pin-la urmna s-a gasit/era in urna mobila un buletin in plus fata de lista/nestampilat
    concluzii:
    s-a furat la greu/mintea mea nu concepe ca 20-25 pct-la 6 sectii de votare-din voturi sa fie alea de pe listele suplimentare/partea proasta e ca nu poti dovedi decit prin verificarea cnp
    daca in localitatea in care m-am invirtit eu sunt 25 pct din voturi pe lista suplimentara,e grav
    daca vine un autoturism cu indivize cu ci de harcov(mai colorati) si cer sa voteze pe la 9 seara ma inteb de cite ori au votat din harcov pina linga bucuresti
    ” munca de lamurire” la greu dupa 19;veneau cite 5-6 de pe aceasi strada;intre 19-21 cam aceasi afluenta ca intre 07-10
    fara nici o conotatie rasiala,cei mai multi votanti pe liste suplimentare” mai bronzati de la adn”
    partea proasta e ca nu poti dovedi ” tehnic sau juridic” frauda/numai cu verificare cnp-ului de pe liste
    si o situatie hazlie: doua ” brunete” vor sa voteze pe liste suplimentare;una cu ci provizoriu expirat-respinsa;ies ele ;pe drum ” si eu ce fac fa acum ca asta s-a uitat la buletin si n-am votat? proasto,ce el stie? ai intrat ii spui si tu ca ai votat)cine o fi el?in nici un caz seful sectiei de votare care ,pur si simplu a verificat documentul de identitate

    sova si declaratia lui: e dus cu pluta,ca de obicei;oamenii pdl din sectii-ca si cei ai pdl-au transmis prezenta la vot inclusiv listele suplimentare si urna mobila/s-a transmis numarul de votanti prezenti cumulat

    acum prapastios: ii credeti pe astia? de ce or sta aia in miezul noptii la universitate;nu m-ar mira ca usl sa-i santajeze pe aia care au votat multiplu si sa-i oblige sa iasa in strada acum.
    dupa socoteala mea,ne-a trecut glontul pe linga ureche a 3 a oara/prea mult
    ce-o sa faca dl ponta -daca va fi pm in septembrie? ca nu prea va mai avea bani pentru salarii si pensii
    nu prea poate sa ” copy/paste” hirtiile alea numite popular bani

    intimplator

    30/07/2012 at 3:18 am

    • in loc de2x pdl rog cititi 1xpdl si 1xpsd
      scuze e totusi tirziu

      intimplator

      30/07/2012 at 3:24 am

      • multumim @ intimplator pentru relatare. ma bucur f mult ca ai mentionat urnele mobile si listele suplimentare. sa-ti dea Dumnezeu sanatate!

        mayausa

        30/07/2012 at 4:26 am

  155. Bună, tuturor,

    Acum că lucrurile încep să se aşeze în matca normalităţii, ţin să-l felicit şi mulţumesc Politeia şi efortului constant a lui Theophyle pentru simplul fapt că au făcut posibilă această victorie, cu atât mai preţioasă cu cât a fost la limită, în condiţii net defavorabile(acces limitat la resurse, comparativ cu resursele enorme irosite- bani, logistică- de către USL). E o victorie, dar e doar un pas către normalitate, pentru a o atinge e nevoie şi de alţii, toată lumea trebuie să-i facă.

    TD

    30/07/2012 at 3:22 am

  156. apropo: i-am tinut pentru un vot-si am si spus,in final_de aici incepe”merge si-asa”

    intimplator

    30/07/2012 at 3:22 am

    • Multumesc. Oameni ca dvs. au impiedicat o frauda si mai mare care ar fi condus la validarea referendumului.

      Leon

      30/07/2012 at 3:25 am

      • @leon
        sincer,mie putin imi pasa acum;e o chestie de orgoliu;nu poti accepta ca micul efort a citorva milioane de oameni -mai putini decit ar trebui-timp de 20 ani,sa fi fost inutil

        intimplator

        30/07/2012 at 3:42 am

  157. Eu cred ca pdl ar trebui sa verifice cate cnp-uri sunt multiple. Sunt sigur ca milioanele alea de oameni care sunt impotriva lui TB o sa scada semnificativ.
    @Clemy Nu stiu cati sunt acolo m-am uitat cateva clipe numai.

    eugeni

    30/07/2012 at 3:23 am

    • @eugeni
      ca exercitiu
      daca din 6000 voturi ai 1/4 pe lista suplimentara inseamna cam 1500;daca numai 1 din 10 este ” multiplu” obtii 6 zerouri la nr votanti/e enorm,dar cred ca au facut-o;
      as mai zice ca noua metoda de turism electoral e ” eficientizarea” pui 4 insi in autoturism si le spui sa mearga 400 km la x sectii de votare;nu bate la ochi si e chiar eficient/
      800 km round trip inseamna 50 l benzina,cam 300 ron + 100/caciula =700 ron
      daca voteaza de 4 ori ai 16 voturi care ” te costa” sub ron 50/vot;poate ca au fost darnici si le-au inclus in ” tarif” si amorizarea masinii;le-o fi dat 100/caciula si ies la max 100ron/vot
      e chiar eficient

      intimplator

      30/07/2012 at 3:36 am

  158. pe de altă parte,şi nişte veşti proaste. circul politic nu s-a încheiat, problemele de natură economică şi credibilitate persistă iar tocmai a început campania pentru parlamentare. dar vorba aia, câte o oră pe rând.
    părerea mea.

    TD

    30/07/2012 at 3:27 am

    • @td
      tocmai am spus;trezoreria se goleste in august
      programele alea suspendate ,aduceau pe linga plati si venituri consistente la buget;ginditi-va numai la tva

      intimplator

      30/07/2012 at 3:39 am

      • Mr. Intamplator, lucurile nu s-au asezat inca pe matca normalitatii. Priviti astazi.

        A A

        30/07/2012 at 3:42 am

        • @aa
          nu vreau sa ma laud/am mai asemanat ” oamenii lui dogaru” cu trupele de asalt
          nu sunt naiv sa cred ca vor renunta/cred ca au si planul b si planul c
          ma nelinisteste” spasirea” celor doi pacalici= vom accepta votul
          nu=l vor accepta/dar sper ca acum vor fi atrasi in ” razboi de uzura” si ca pin la urma resursele lor sunt limitate

          intimplator

          30/07/2012 at 3:47 am

  159. Mai e cineva aici? 😀
    Videanu a numarat 80% din sectii – 37.5 prezenta. In 30 de minute se dau rezultatele finale.

    Huitzilopochtli

    30/07/2012 at 4:16 am

  160. http://news.yahoo.com/low-turnout-may-spare-romanian-president-impeachment-170420853.html

    BUCHAREST (Reuters) – Romanian President Traian Basescu survived a referendum on his impeachment on Sunday after the voter turnout fell short of the required level and derailed an effort by his opponents to oust him from office.

    Leftist Prime Minister Victor Ponta’s efforts to unseat the conservative Basescu have brought a stern dressing-down from the European Union, which accused him of undermining the rule of law and intimidating judges.

    Creanga

    30/07/2012 at 4:16 am

  161. Ceilalti banuiesc ca sunt tot in silenzio stampa. La 11 si ceva numarasera deja 9 mil. De atunci fac probabil numaratoarea inversa.
    PDl ar trebui sa investigheze si sa reclame situatiile de frauda masiva. De pilda, cele 3 judete Olt, Mehedinti si Teleorman unde au fost procente de 18, 16 si 13% in ultimele 3 ore. De comparat judetele astea cu populatie majoritar rurala cu Bucurestiul care in primele 3 ore avea un procentaj aproape de aceste 3 judete, dar care la sfirsit a avut 40%. Acolo s-a votat normal.

    Leon

    30/07/2012 at 4:26 am

    • 85% in rural in olt este EXCLUS. Multi, foarte multi sunt plecati in strainatate.

      Huitzilopochtli

      30/07/2012 at 4:28 am

    • In cele 3 judete au aparut dupa ora 23:00 voturile de la urnele mobile, astfel se explica saltul asa de mare. Parca acolo era cererea cea mai mare de urne mobile.

      Creanga

      30/07/2012 at 4:45 am

  162. Au mai ramas 600 de sectii din tara de numarat si 300 din strainatate. Prezenta este acum de 44.06%

    Huitzilopochtli

    30/07/2012 at 5:11 am

  163. Ultima estimare de unde o aveti? Pe ziare.com nu e.

    Leon

    30/07/2012 at 5:24 am

  164. Din ciclul „murim ci voi de gat” daca institutiile constitutionale nu actioneaza si intra in fraternitate cu criminalii:

    http://article.wn.com/view/2012/07/29/Romanian_Presidential_Impeachment_Vote_Invalid_Exit_Poll_Sho/

    A A

    30/07/2012 at 5:38 am

  165. Cred ca „emigrez” in Harghita.

    Freedom

    30/07/2012 at 7:24 am

  166. Trebuiesc musai depuse sesizari la BEC,Parchet au fost fraude majore.
    Sunt orase la care sectiile de votare fiind mai mereu goale au ajuns la sf. sa aiba ~48-50% iar asta in conditiile in care la locale erau cozi si s-a ajuns la 53-56% + judete cu ~ 70%. se vede urat rau de tot aceasta frauda trebuiesc anulate milioane de voturi si aratata furaciunea – 2-3mil de voturi adica in mod real usl-ul nu a avut voturi mai mult de 4.5-5mil

    MM

    30/07/2012 at 7:39 am

    • Da. Daca se fura la alegeri Romania e zero total. Procuratura la afacerea asta. Daca este.

      A A

      30/07/2012 at 8:20 am

  167. Buna dimineata,
    s-a terminat distractia pentru USL : azi vine delegatia FMI&Co si va scoate la vedere adevarul crud despre ispravile guvernantilor. In plus au cheltuit cu referendumul o suma uriasa (vorbesc de banii cheltuiti pentru propaganda vizuala si furt ). Nu stiu de unde au avut fondurile, nu cred ca din visteria partidului pe unde sufla vantul inca de la campania lui Geoana. Daca au fost sponzorizati, atunci sponzorii ajung la pauperizare, nu mai au de unde sa-si recupereze cheltuielile.
    Sper ca si Fenechiu sa ajunga la sapa de lemn!

    cedric

    30/07/2012 at 8:57 am

    • Ce s-a intamplat cu cele 5 miliarde de euro lasate de Ungureanu special pentru seceta preconizata de anul asta? Mai sunt sau nu banii in fond?

      Daca nu mai sunt, pe ce au fost cheltuiti?

      Daca sunt, de ce nu sunt folositi pentru a reduce impactul sezonului agricol dezastruos?

      Genul asta de intrebari vreau sa aud acum, cand vine FMI-ul.

      EuCuMine

      30/07/2012 at 8:59 am

      • Edit: Err, scuze, erau lei, nu euro.

        EuCuMine

        30/07/2012 at 9:05 am

  168. Buna Dimineata,
    Postare noua!

    Theophyle

    30/07/2012 at 9:06 am

  169. SAlutare all

    Grea zi a fost ! Wow, ne-a trecut iar glontul pe langa ureche ! Bine ca s-a terminat !

    Reddog

    30/07/2012 at 9:10 am

  170. Reblogged this on Blog iMONDO.

    Andrei

    30/07/2012 at 3:14 pm


Comentariile sunt închise.