Politeía

Quis custodiet ipsos custodes?

Cine plăteşte lăutarii?

Intrebarea folclorica din titlu isi gaseste de obicei un raspuns popular de genul “cine i-a comandat pe lăutari trebuie  sa-i si plătească!”. Din nefericire, adevarul este mai intotdeauna diferit –  lautarii sunt platiti de altii, de multe ori de cei care nici macar nu au avut sansa nici sa guste din bucate si nici sa se delecteze cu muzica lautareasca – adica, majoritatea noastra.

Intre Mioriţa si Meşterul Manole. Romanii s-au zbatut intotdeauna intre cele doua legende primordiale ale sufletului romanesc, fatalismul micului cioban, care isi alege nu numai moartea, dar si locul de veci  descris cu atata duiosie in legenda Mioriţei si pe de alta parte legenda Meşterului Manole. Meşterul Manole  are cam 150 de versiuni diferite, intotdeauna am preferat versiunea prezentata de Lucian Blaga. Intr-una din cele doua versiuni, Blaga il transforma pe Negru-Voda intr-un prototip al conducatorului de tara, care vrea sa ofere poporului sau un monument de arta si un lacas de cult – pentru el si nemurirea lui.

Urmarind campania lui Traian Basescu nu am putut sa nu descopar ambele elemente pe care le-am descris mai sus, bineinteles modernizate si adaptate la timpurile pe care le traim si la structura psihologica a omului Basescu.

Ceea am in stomac voi scoate cand acesta se va intoarce la Cotroceni sau voi tace pentru vesnicie daca nu se va intoarce. Un lucru sa fie clar – urasc faptul ca soarta unei tari intregi si viitorul unui popor care se doreste liber, democrat si european depinde de lupta dintre o gasca de descreierati iresponsabili si un mioritic, care nu a iesit la lupta cand trebuia, fiind invins, poate, de propria lui vanitate.

***

Trebuie sa stiti!  Cei care se duc maine la vot si votati DA sau NU, trebuie sa stiti ca in afara participarii la un  demers dubios, viitorul vostru financiar direct sau indirect este in mare pericol. Daca doriti sau nu, viitorul economic al Romaniei este la mana Uniunii Europene, mai precis la banii pe care ar fi trebuit sa-i primim noi conform tratatului de aderare.   Banii Europeni, numiti si Fonduri structurale, sunt instrumente financiare, administrate de către Comisia Europeană, al căror scop este să acorde sprijin tarilor care au aderat. Acest sprijin financiar este destinat, în principal, regiunilor mai putin dezvoltate, adica niste gusteri ca noi,  în scopul de a consolida coeziunea economică si socială în Uniunea Europeană, adica sa devenim si noi oameni la casa lor, care traiesc in secolul XXI.

In continuare, pentru a primi aceste fonduri Romania a conceput impreuna cu structurile UE un document strategic fundamental pentru programarea Fondurilor Structurale si de Coeziune (FSC) în perioada 2007 – 2013. CSNR fundamentează strategic Programele Operationale (PO) si reflectă contributia FSC la Obiectivele Lisabona. La baza acestui document stau cateva principii care au fost incalcate si continua sa fie incalcate de gasca de iresponsabili care au declansat o serie de evenimente, care probabil vor fi incununate de o fraudare masiva a referendumului de maine.

Ce s-a intamplat intre 5 iulie pana in 17 iulie? Au fost misiuni de audit pentru patru programe operationale – regional, de mediu, de transport si de competitivitate –  care vor lua o decizie privind ce se va inampla cu ele. Existau, pe aceaste programe, corectii financiare preventive – adica bani europeni pe care Comisia ii oprise temporar, ca o garantie – a caror soarta se va decide peste cateva saptamani, a spus ministrul Leonard Orban intr-o declaratie la guvern. Pana atunci, din 1 iulie, Comisia a cerut autoritatilor romane sistarea trimiterii cererilor de decontare. Adica banii europeni nu mai intra deocamdata in tara.

In urmatoarele saptamani, a spus acesta, se va decide  clar ce se va intampla cu corectiile financiare preventive, „daca ele vor fi inlaturate complet sau doar partial”. Tot in urmatoarele saptamani se va decide daca cele patru programe operationale vor fi suspendate sau nu. Pe de alta parte, Leonard Orban a anuntat o masura ingrijoratoare, si anume aceea ca s-a convenit cu Comisia Europeana sistarea trimiterii de cereri de rambursare incepand cu 1 iulie, pana in momentul in care „vom avea o intelegere cu Comisia”. (aveti aici si linkul explicativ)

Deci, dragi domni si doamne votanti la referendumul de maine, dragi primari care veti inghesui locuitorii satelor si oraselor pe care le pastoriti la sectiile de vot, voi dragi membri ai comisiilor electorale ale  sectiilor de vot, care o sa primiti cateva sute de lei si o masa ca sa bagati niste voturi false in urne trebuie sa stiti care va fi pretul platit si de voi, de copiii  si parintii vostri pentru bunastarea a catorva zeci de parlamentari, a lui Voiculescu si a doi iresponsabili aflati astazi in fruntea tarii.

In sfarsit, la intrebarea cine plăteşte lăutarii? Raspunsul este – noi, voi, cu totii, in afara lichelelor care au dezlantuit aceasta   nebunie.

235 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Buna ziua 🙂
    Lautarii, tehnic vorbind, vor fi intotdeauna platiti de nuntasi. Si ma tem ca e vorba de nuntasii nonbugetari, aka cei ce platesc mult mai mult decat costul meniului…
    In cazul nostru, non-bugetarii, IMM-uri (cu angajati + patroni), PF-uri – doar patroni si corporatistii (doar angajati)… De obicei astia platesc si la nunta si la buget… Ceilalti vor plati si ei, prin inflatie… putin mai tarziu (dar nu foarte tarziu)…

    DanSu

    28/07/2012 at 4:12 pm

    • paradoxul, este ca cei ce platesc, se vor descurca cumva… Cum s-au descurcat pe vremea lui Ilici si Vaca, sau Constantinescu, se vor descurca si in continuare. Cei ce vor trage mult mai tare sunt cei ce acum striga din toti neuronii „Basescu ne-a furat”. (nu ca neuronii sunt multi dar sunt convinsi).

      DanSu

      28/07/2012 at 4:16 pm

  2. salve,

    asa cum am mai spus in urma cu cel putin 5-6 luni – nu mai stiu exact cind aterizase pe postul gestionarii fondurilor structurale, leonard orban in calitate de ministru NU a facut absolut nimic notabil pentru marirea accesarii fondurilor europene. A tot amenintat cu declaratii in presa, ca pierdem fondurile….

    Nici atunci, dar mai ales acum.
    De ce n-o fi facut atunci nimic?

    Oricum daca era un om dintr-o bucata nu ar fi coborit atit de jos incit sa mearga pe 27-28 iunie cu ponta la bruxelles, restul decurge de la sine, ci si-ar fi dat demisia.
    dar, se pare, ca si in acest caz se aplica proverbul: aschia nu sare departe de trunchi
    🙂

    skorpion

    28/07/2012 at 4:12 pm

    • Skorpi, nu te contrazic, dar nici nu as da vina doar pe o persoana. Statul e profund viciat prin procedurile sale. Basescu a incercat 1-2 reforme pe domenii punctuale, nici nu este omeneste posibil mai mult. Nu stiu ce a facut (sau nu ) Orban, dar cand ai pe sistemul financiar peste 150 de taxe si impozite (ce insemna colectare/gestionare/analiza/evidenta/control) diferite, sistemul este defect in cu totul alta parte decat la control sau la contribuabil – si chiar la ministru.
      Basescu a incercat pe justitie si educatie modificari. Unele reusite, altele nu. Domenii importante, dar departe de a fi singurele. Singura reforma pe social/taxe – facute – a fost prostia cu sistemul de pensionare, cand a bagat pensiile profesionale (militare) pe contributiv. A fost o prostie cat casa…
      Acum plateste la ea. Si forfetarul aberant introdus de Pogea…
      Orban si fondurile – sunt a 7 roata la caruta…

      DanSu

      28/07/2012 at 4:24 pm

      • Sper sa nu supar pe nimeni dar
        din cate taxe s-a ajuns la cele „peste 150”?
        din cate stiu eu, sustinatorii forfetarului au fost PSDistii, prin Constantin NIta..
        Au ei, bocienii destule „merite” ca sa le mai punem in carca 🙂

        emil

        28/07/2012 at 4:57 pm

        • Taxele totale sunt peste 150 (taxe, impozite, accize)…
          Nu „din cate”, ci mereu adaugate (eg. taxa de solidaritate, taxa handicapati: „1 cent/litru”, s.a.m.d.
          Problema nu este ca PDL le-a inventa, ci ca PDL nu a avut absolut nici o initiativa sa le (nu reduca) ci sa le rationalizeze. Eg. handicapati se suprapune cu CASS, la fel cu fondul de accidente… Discutia e lunga, dar in esenta PDL a mai introdus (sau modificat) taxe – in conditiile in care sistemul este hyper incarcat. Nu e vorba de amplitudinea lor, ci de logica lor.
          Existe taxe a caror valoare incasata este inferioara cheltuielilor pentru incasare/gestionare/urmarire (vezi tx. de solidaritate, sau cea de handicapati). Vezi pe factura de la enel – cate taxe platesti tu direct – si dubleaza-le numarul cu taxele ce sunt incluse. La fel cu bonurile de benzina – care includ TVA, ACCIZE, taxa drum, 1 cent, ECO … si altele…)
          In plus lipsa de viziune, cu introducerea pensilor ocupationale (militari, SRI, politie, justitie) in sistemul contributiv…
          Faptul ca taxa „Pogea” a fost pusa in complicitate cu PSD – nu schimba perceptia: „Boc a bagat-o”. Si 90% dn IMM-isti care cum sunt porniti impotriva lui Basescu – asta ii reproseaza – c-asa-i in politica.
          Singura rationalizare a sistemului, a fost taxa unica de 16% – in fapt nici aia nu unica.
          Asta se plateste politic in mediul economic. Nu sustina ca Boc a facut-o, ci sustina ca „BOc-istii” nu au facut absolut nimic ca sa le rationalizeze, ba le-au mai si bulversat oleaca. Sper ca sesizezi nuanta…

          DanSu

          28/07/2012 at 5:20 pm

  3. Salut prieteni si bine v-am regasit!
    Sper ca luni, sa scapam de visul urat cu Crinici la Cotroceni.
    P.S. Imaginea cu lautarii in remorca este excelenta iar acest obicei inca mai dainuie in localitatea Oarja din Arges. (undeva pe langa Arpechim)

    ribelalu

    28/07/2012 at 4:20 pm

  4. port.ro/ http://port.ro/pls/tv/tv.prog
    PORT.ro te ţine la curent cu tot ce mişcă la Jocurile Olimpice de la Londra. Fii informat şi trăieşte febra competiţiilor alături de noi! Îţi oferim programul JO, ştiri …are motor de cautare in cadrul site

    191 posturi TV Opţiuni personale Setare pe orizontală … TVR 1 …
    http://www.meta.tv/STV/S/obj/TVProgCtr/tvctShow.cfm?iModus=3&TVCategoryID=4&TVSubCategoryID=0&sFullText=&iPageNumber=1 prrogram Tv interactiv la EUROSPORT
    este tot ce se da de la olimpiada Chrome Browser aveti traducerea in limba romana

    obervator 2

    28/07/2012 at 4:30 pm

  5. Reblogged this on Blog iMONDO.

    Andrei

    28/07/2012 at 4:39 pm

  6. Salutari de la … Sveti Vlas.

    Pe scurt si concret, eu boicotez referendumul intr’un loc numai bun pentru plaja… 😆

    Chibit

    28/07/2012 at 4:52 pm

  7. auzisem de asta dar am spus ca e totusi o intoxicare. USL actioneaza ca in manualul micului diversionist sudamerican http://www.evz.ro/detalii/stiri/usl-pregateste-o-mineriada-la-vila-dante-in-ziua-referendumului-vanghelie-isi-activeaza-c-99.html

    radu2

    28/07/2012 at 4:57 pm

    • salut .nu e intoxicare. maine latrinele tv isi vor face de cap, vor instiga iar usl va forta nota in strada.

      zigzag

      28/07/2012 at 5:18 pm

  8. Alexa Ionescu, in emisiunea “By Alexa” de pe “Nasul TV”, a luat un interviu jurnalistului Karl-Peter Schwartz de la “Frankfurter Allgemeine Zeitung”: “Cred ca aceasta este cea mai grava situatie prin care a trecut aceasta tara cel putin in ultimii 20 de ani de la navalirile minerilor la Bucuresti, nu a mai existat vreo situatie in care aceasta tara sa fie atat de izolata si atat de aspru criticata din strainatate. Aceasta nu vine numai de la UE, ci si de la oameni politici europeni, Cancelarul german, Dl. Baroso, Presedintele Comisiei Europene, si alti oameni politici si-au exprimat indoielile, nu numai din partea aripii crestin democrate, ci si politicieni liberali, chiar si ministrul de externe german, Westerwelle care este de la partidul liberal, FDP, din aceeasi familie politica cu PNL, a criticat sever cele intamplate. Pentru ca este de neconceput, de neinchipuit sa se intample in alta tara europeana ce s-a intamplat in Romania! Cred ca reactia a fost mai intai una de soc. Au fost surprinsi, nu se asteptau, nu-si puteau inchipui ca o tara membra UE din 2007, care e in NATO, care e integrata in structurile euro-atlantice, sa se poarte ca o dictatura sud-americana, sau una africana, fie ea de stanga sau de dreapta. Cred ca adevarata problema in aceasta tara nu este ce partid va guverna, dupa parerea mea, nu este vorba de stanga sau dreapta, nu este vorba de ce fel de politica economica ar fi mai potrivita pentru dezvoltarea tarii, mai multa influenta a Statului, sau mai putina. Toate aceste discutii, ce au loc in toate tarile europene, sunt secundare, in ceea ce priveste Romania, fata de problema centrala a acestei tari: Iar miezul real al acestei probleme este, pur si simplu, faptul ca aici a fost atacat Statul de drept, domnia legii. Daca domnia legii, nu este respectata, puteti uita de toate celelalte! Pentru ca nu veti putea moderniza tara, nu veti putea inviora economia, nu veti putea educa poporul asa cum trebuie, in orice sector al societatii, daca domnia legii nu e respectata, acesta este fundamentul tuturor celorlalte lucruri. Numai dupa aceea putem incepe sa discutam de politica, daca a fost bine sau nu, ca guvernul conservator a facut reduceri atat de dificile in cheltuielile sociale, daca distributia veniturilor este adecvata, toate acestea se pot discuta. Dar repet, ele sunt secundare, fata de problema de baza a acestei tari, care este domnia legii.”
    http://inliniedreapta.net/lavedere/karl-peter-schwarz-la-by-alexa-daca-vreti-sa-va-intoarceti-la-vremea-lui-ceausescu-poftiti-ce-e-foarte-regretabil-e-ca-in-ultimii-8-ani-erati-pe-o-cale-excelenta/
    Deci, domnia LEGII este prima noastra problema!

    Sorin Fortiu

    28/07/2012 at 4:59 pm

  9. Primit chiar acum de la 0721562344
    ” Eu vara nu dorm. Pe 29 n-am somn. La referendum votez, pentru ca eu chiar contez. Eu vara nu dorm”
    Din nefericire, nu pot reproduce aici mesajul trimis inapoi.

    Eduard

    28/07/2012 at 5:12 pm

    • Eduard,

      anunta compania de tel mobila sa-l blocheze. Eu ieri i-am amenintzat ca reziliez contractul cu ei daca mai primesc mesaje electorale. Sunt abonat de inceputurile companiei in Romania, se pare ca a tinut.

      mar

      28/07/2012 at 5:29 pm

    • eu de la +40721638734 acelasi mesaj.

      radu2

      28/07/2012 at 5:47 pm

      • Da’ multe mai au 😦
        Oare si primesc?

        emil

        28/07/2012 at 5:51 pm

      • Si eu de la +40724854442

        Nu putem reclama la protectia consumatorilor?

        Giorgia

        28/07/2012 at 6:08 pm

  10. Salut 🙂
    Parca ieri era ultima zi de campanie electorala?
    Putem sa ne plangem pe undeva de mesajele astea?

    Diana

    28/07/2012 at 5:49 pm

  11. Pe A3 se continua; discret, adica ne anuta cat mai e pana la „marea judecata””-(

    emil

    28/07/2012 at 5:52 pm

  12. Eu am o intrebare (nu neaparat retorica, poate stie cineva sa-mi dea vreo idee):

    No way sa se faca cvorumul. Dar astia sunt pe pozitii sa fraudeze peste 1.5 mil voturi cu Rus, Corlatean si Bec plus toate cozile de topor locale in frunte.
    Dovezile vor fi covarsitoare la numarul asta.
    Ce fac atunci „institutiile constitutionale” ale statului, acelea atlantice si europene?

    Ca ce-o sa faca UE stiu.

    A A

    28/07/2012 at 5:56 pm

    • cel mai probabil ” se vor face ca ploua”

      intimplator

      28/07/2012 at 6:14 pm

    • Eu cred ca le trebuie cam 2,5 mil. Cum sunt si ziaristi straini prin Romanica si nici autohtonii nu mai sunt dusi de mult pe la moratoriu, daca se intinde coarda cred ca vom face prima pagina mondiala cu „Primul Referendum fraudat in Uniunea Europeana”. Intrevad deja poze cu Mazare votand in grup de bacante , urne mobile facand recensamantul oilor de la stane si alte grozavii demne de tara lui Dracula. Intrebarea ar fi daca mai vedem FMI-ul aterizand la Buc. saptamana viitoare sau nu mai au curaj sa infrunte democratia crino-pontesca..

      dica

      28/07/2012 at 6:55 pm

  13. @dansu
    va eram dator cu o lamurire re contractul acela/eu cu astfel de cazuri nu imi permit sa glumesc
    Karl-Peter Schwartz in interviul postat de @sorin fortiu,gindeste ca un ” neamt”
    am fost geschaftsfuhrer( si stiti ce inseamna asta in ierarhia companiilor germane) peste 5 ani intr-o multinationala cu actionariat german;si paradoxal sunt nevorbitor de germana;mi-au trebuit 3 ani pina ce auditul intern a inceput sa vina anual si nu trimestrial;nu -mi placea cind veneau 3 ” ciini financiari”(fiscul roman era mic copil pe linga ei) in fiecare trimestru sa-mi verifice conturile si cheltuielile,dar le dadeam dreptate,erau banii lor investiti in” filiala dintr-o tara de hoti,tigani,cersetori ” /dupa 3 ani ne-au declarat ok si ne-au tratat ca pe celelalte filiale ex est europene si in fapt nu numai de forma!toti cei 50 angajati romani ne-am simtit mindri; omul pe care l-am pregatit sa-mi ia locul mi-a spus ce am reprodus;si el nu ma minte
    e mai rau acum ca perceptie decit la sf ani 90-inceput ani 2000;atunci se asteptau;acum,probabil nu, si pur si simplu sunt socati!mai puneti si trauma lor din anii 30.

    intimplator

    28/07/2012 at 6:13 pm

    • Multumesc pentru lamuriri mai exacte…
      Vor mai trebui iar 5 ani, sa se revina la normalitate… din pacate….
      Mediul de afaceri nu iarta joaca cu uite taxa, nu e taxa, asta-ia alba aia-i neagra…
      Ce povestiti este doar varful aisbergului la ce se intampla in mediul de afaceri… Si acolo-s banii (dumneavoastra, ai lor, ai nostri)…
      Raul a fost deja facut, noi vom trece cu rabdare peste asta, nu stiu cum va fi cu ceilalti. 😦 .
      Am trait vremuri absolut ingrozitoare (va amintesc vremea inflatiei de 300% ), o sa trec si peste asta.
      Dar cum vor trece idiotii care dupa o crestere (nemeritata) de 100% li -s-a redus stipendia cu 10% si pentru asta-l urasc pe Basescu? Cunosc persoane, cu start ca mine, care a trecut la bugetari si castigau 9000 lei/luna (in conditii in care eu ramas la multinat…) nu luam jumatate – desi insarcinarile erau mai mari la mine. Acum fiinta aia, degeaba o lamuresti ca cei 7000 de lei (tot mai mult ca mine) sunt prea mult pentru ce face. Ea tot va vota DA.

      DanSu

      28/07/2012 at 6:38 pm

      • @dansu
        tocmai ca si eu-ca si dvs-am trait 20 ani din viata de ” activ” in epoca de aur,am mai trait 20 ani in tranzitie -inclusiv acea devalorizare de la 3000 la 8500 leu/usd in 10 zile,inclusiv acea inflatie,tot,tot si am trecut-o ;
        ne e drept acum pentru cei tineri sa o ia de la capat manipulati si orbiti de niste scelerati;pur si simplu nu e drept/
        dar daca asta vor dori,vor plati/si banuiesc ca sunteti de acord cu mine-in viata platesti mereu mai mult decit primesti
        cit despre bugetari.deja am simtit la fisc saptamina asta unele semne ca pentru ei ” s-ar intoarce vremurile bune”/parca-repet e senzatia mea,sper subiectiva-au devnit iar mai ” brutali” in dialog,mai putin ” afabili”( nu sunt singur ca e asa,poate cei cu care am avut treaba pur si simplu aveau o zi proasta) dar daca nu?

        intimplator

        28/07/2012 at 6:56 pm

      • @dansu
        o scurta remarca:
        ala de la stat cu 7000 ron e convins ca suma e un drept/i se cuvine
        cei din sectorul privat trebuie sa-si justifice banii cistigati in fiecare zi- metaforic- si real in fiecare trimestru
        aici e marea diferenta: responsabilitatea individului si aici toti nenorocitii de gashcari politici au apasat pe ” suntem noi rsponsabili /decidenti pentru voi,ca noi stim mai bine;voi n-aveti decit sa ne delegati,ca avem noi grija de bunastarea voastra”
        a aparut unul care incearca-doar incearca-din cind in cind sa zica” bai fratilor,mai faceti voi fiecare cite ceva,nu asteptati de la altii mereu” si gata fandaxia

        intimplator

        28/07/2012 at 7:10 pm

  14. Reblogged this on Dictatura justitiei.

    dictaturajustitiei

    28/07/2012 at 6:29 pm

  15. daca mai suportati vesti proaste ,inca una/prognoza meteo pentru august&septembrie( sursa adevarul)

    Meteorologii au anunţat încă două luni sumbre pentru agricultură, cu temperaturi care vor depăşi media specifică acestei perioade în România.

    Zonele cele mai afectate sunt cele mai importante regiuni agricole ale ţării, cele de est şi de sud. Seceta accentuată de până acum se va transforma în secetă severă. Astfel în luna august, masele de aer tropical din sudul continentului şi chiar din Africa de Nord vor ajunge pe teritoriul ţării noastre. În consecinţă, există posibilitatea serioasă ca temperaturile să urce frecvent la 35 de grade Celsius, precizează rtv.net.

    Nici luna septembrie nu va aduce modificări majore. Dacă în mai toată Europa temepraturile se vor încadra în limite normale, Europa de Sud-Est va fi marcată de tot de valuri de aer tropical. Meteorologii estimează că prima decadă din septembrie va aduce temepraturi de peste 30 de grade.

    Perspectivele sunt cu atât mai sumbre cu cât luna octombrie este în mod obişnuit o lună cz precipitaţii reduse, astfel că există riscul ca pământul să rămână uscat cel puţin până în noiembrie

    intimplator

    28/07/2012 at 6:35 pm

    • Deci nu numai in politica a venit Africa la noi, ca afara 🙂

      emil

      28/07/2012 at 6:46 pm

      • @emil
        si precis la iarna vine si ” crivatul rusesc”

        intimplator

        28/07/2012 at 6:58 pm

        • Brrrrr!

          emil

          28/07/2012 at 8:28 pm

  16. nici macar nu poti spune” am pus-o de mamaliga” nu va fi porumb pentru malai

    intimplator

    28/07/2012 at 6:36 pm

  17. Ziua buna la lumea buna! Respect pentru Alina Dumitru!

    blog de caine rau

    28/07/2012 at 6:37 pm

  18. Scena astazi cu vecinul meu, cu care zilnic aveam scandal, unul sustinand ca TB e ticalos, celalalt demontrand ca s-a incalcat legea… deci paralele si frustrante discutii. Om hotarat sa voteze DA maine la prima ora, genul cuplat la antene in permanenta.

    I-am pregatit si lui ast-noapte (ca deh, ne gandim la semenii nostri) doua foi de hartie.
    **Pe una Ordinul Prefectului catre Primarii din Bucuresti cu scoaterea camerelor de luat vederi
    **Pe cealalta – colate, textul kremlinleaks in rusa si dedesupt varianta in Romana.

    – (cu o figura grava): Buna ziua vecine, am o intrebare, stiti limba rusa?
    – (uimire): NUUU… am facut prea putin in scoala. Dar de ce?
    – Vreau sa va dau ceva sa cititi ca nu cred ca s-a dat la antene, e in rusa dar nu-i nimic, e si traducerea in Romana acolo.
    – (curiozitate si ceva neincredere): Ce vreti sa-mi dati? Stati sa imi pun ochelarii.
    Inmanez hartiile si il las sa citeasca. Face ochii mari, se incrunta, mormaie ceva, citeste din nou, si din nou, apoi exclama:
    – Fratee!! Si doar mi-a spus nevasta-mea!

    😀 😀 😀

    […discutia ce a urmat a fost simpla, nu e razboiul nostru direct, trebuie sa-i lasam sa se dea de gol, nu ma duc la vot, da-da, nu ma duc.. dati-mi mie hartiile astea…]

    Dincolo de mica victorie dupa doua luni de chin, am ramas intristat:
    – m-am uitat in urma lui, pleca spre casa daramat, ca trezit din somn, dar exact ca si cum nu ar fi vrut sa se trezeasca…
    – ieri urla ca isi asuma cresterea EURO desi abia castiga, iar azi era lovit ca de tren dupa lectura…

    Daca el e asa acum, ce o sa fie de cei care chiar voteaza?
    Spuneam eu de senzatia aceea ca traim in Matrix: Nu ii poti trezi ca mor… 😦

    moldoveanu

    28/07/2012 at 6:45 pm

    • Pai usLASII au stiut de ce s-au grabit asa; comparam cu 2007 🙂

      emil

      28/07/2012 at 6:48 pm

      • Adevarat. Atinsesera masa critica raportat la doua evenimente cheie:
        1. Dreptul Penal Functional (pentru necunoscatori: acea ramura a dreptului penal care se ocupa de ei)
        2. Aparitia lui MRU – caruia nici unul nu-i putea face fata in discutii si deschiderea astfel a succesiunii pe dreapta.

        moldoveanu

        28/07/2012 at 7:03 pm

    • Oricum, am redescoperit cu aceasta ocazie faptul ca poporul roman isi aminteste de la parinti sau bunici expresii ca „davai ceas”. Puse in balanta cu ceeace „nu vroiam sa vindem din tara Vestului”… da imediat un rezultat care trezeste. Cam tarzie descoperirea. Dar si telegrama fie ea reala sau nu.

      moldoveanu

      28/07/2012 at 7:08 pm

  19. nu mai sunt sigur daca link-ul de mai jos a fost deja postat/daca da,scuze
    pentru mine ultimul paragraf e edificator;mi s-a tocit tastatura scriind ca de cind a aparut plagiatul ca ponta e PARIA in lumea civilizata;si totusi sunt milioane care nu cred,si unii de la care ar trebui sa ai pretentii/toti isi inchipuie ca ceilalti ” gindesc ca noi”/nu,gindesc ca ei si nu ei ne-au obligat sa intram in clubul lor

    http://www.dw.de/dw/article/0,,16127368,00.html

    intimplator

    28/07/2012 at 7:03 pm

  20. Theophyle, imi permit sa te contrazic: nu avem de-a face cu o „o gasca de descreierati iresponsabili”. Iresponsabili sunt nu in sens clinic, ci in sensul binelui colectiv. Si as spune ca, actionand in interes propriu si impotriva intereselor Tarii, sunt si tradatori. Dar nu descreierati. Din contra, au actionat cu o hotarare, o disciplina si un timing admirabile. Daca PDL-ul ar fi fost si ei la fel de coerenti in contraatacul lor, poate acum erau toti pucistii la inchisoare si ne vedeam linistiti de destine, cu infectia post-comunista latenta din maruntaiele Romaniei rezolvata definitiv. Doar cu microbul Nastase neutralizat temporar nu am facut nimic.

    Ma mira sa vad si acum prin b1tv analisti care se mira cu broboada la gura: „vaaai, ce-au facut”, „ce-au fost in stare sa facaaa”, „ia uiteeee, ce-au mai inventat, arza-i-ar focu’!” etc etc. Da, au facut. Si o sa faca. Si nu se vor opri pana cand vor zdrobi democratia in Romania, la nevoie si pe fatza, sau pana cand nu vor fi opriti. Pentru ca stiu si ei, la felul in care au s-au miscat si in care s-au compromis, nu mai e cale de intoarcere.

    Dar ei ACTIONEAZA. Trimit o gramada de nerozi sa recite poeziile invatate la spalarea de creier de la USL, ca sa ne tina ocupati, si in acest timp ACTIONEAZA. Cu zeci si sute de tertipuri pe zi. Si nimeni nu face nimic. Un exemplu recent, prefecta Gavrila se foloseste de o hotarare BEC care n-are nicio treaba cu camerele de supraveghere din locurile de vot si impune inchiderea lor. Asta e nivelul. Imi pare rau, dar deocamdata baietii trec „ca prin branza”.

    Nu stiu ce mai trebuie pana cand se va intelege ca daca vine cineva cu un par in mana sa iti fure din casa, daca intrerupi menuetul la clavecin si te duci elegant sa ii dai cu manusa de dantela peste fata si sa il provoci la duel cu floretele, n-apuci sa ajungi langa el ca ti-a crapat capul. Iei frumos o ranga mai mare si il rezolvi, dupa care poti sa te asezi din nou si sa faci muzica.

    Insa cel mai important este PERICOLUL PROVOCARII IESIRII DIN UE. In conditiile in care USL face declaratii doar disciplinate si emanand de la centru, vocile din randul lor care ataca UE in mod violent si pun la indoiala faptul ca a fi membru UE ar fi in interesul poporului roman, nu sunt intamplatoare.

    Se profita de atentia abatuta catre acest referendum si se declanseaza un val greu de oprit. Deja se instileaza in mintea obedienta a romanilor zombificati de antene o indoiala: daca nu e bine sa fim in UE? Ia uite ce patim, se baga in treburile noastre, ni-l baga pe gat pe Basescu etc etc.

    De fapt, UE sunt singurul obstacol in calea transformarii iminente a Romaniei in pasalac USL.

    Cu riscul de a enerva pe toata lumea, repet ceea ce cred ca e de datoria mea sa semnalez (imi „plagiez” cateva paragrafe dintr-un comentariu):

    – Membrii USL nu pot pleca din Romania definitiv, pentru ca nu stiu sa faca nimic competitiv si in alta tara ar muri de foame.

    – Deci, sunt fortati sa ramana in Romania.

    – Daca raman in Romania, au nevoie din nou de acces nerestrictionat la bugetul de stat, dupa o foame de 8 ani. Si mai au nevoie si de o Justitie tetraplegica, ca sa nu fie pedepsiti pentru ce au facut si pentru ce vor face.

    – Daca Romania ramane in UE, UE vor supraveghea Justitia si nu vor lasa ca lucrurile sa ramana asa.

    – Deci, singura solutie este scoaterea Romaniei din UE

    Din cele de mai sus rezulta matematic ca planul USL este de a scoate Romania din UE, probabil prin incalcarea repetata a obligatiilor pe care ni le-am asumat (vedeti ca deja UE sunt exasperati ca primesc doar vorbe, vorbe, vorbe si nimic concret).

    Ca ei sa supravietuiasca, noi trebuie sa iesim din UE. NU AU ALTA SOLUTIE. Nu au unde sa se duca si ce sa faca. Si lucreaza contra-cronometru.

    Freedom

    28/07/2012 at 7:06 pm

    • Si nu m-ar mira ca, daca nu le iese referendumul acum (si nu cred ca le va iesi), sa mai apara curand un referendum, cu o intrebare suplimentara: „Sunteti de acord ca Romania sa iasa din UE?” (ca sa se voteze cu doi de „da”)

      Freedom

      28/07/2012 at 7:11 pm

    • Nu enervati pe toata lumea. Este logica argumentarea dumneavoastra.

      A A

      28/07/2012 at 7:14 pm

    • @freedom
      nu sunteti singurul care gindeste asa;
      as mai adauga la chestia cu EU si ideile bagate prosteste sau cu buna stiinta( incliin spre a doua varinata) in capul gugustiucilor:
      EU ne vrea ca piata de desfacere;
      uita toti ca puterea de cumparare e caca maca in romania+ in eu sau afara tot atit vindeau in romania
      EU ne rezolva toate problemele
      uita toti ca EU iti ofera o matrice unde tu trebuie sa-ti rezolvi problemele nu sa le ceri lor sa ti le rezolve si tu sa stai cu ochii beliti la teve

      intimplator

      28/07/2012 at 7:18 pm

  21. Pentru cei ce nu au acces la FB (fiind de felul meu mai degraba lup singuratic) pun si aici…
    Pentru cei ce ma stiu si pe FB – cer iertare…
    Hai sa ne mai radem putin (cu ^ din a :lol; ):
    Am scris pentru A3 – un reportaj: – il dau gratis- pot sa nu ma citeze doar sa ma plagieze 👿

    Buna ziua, suntem de la Antena 3 si in spiritul obiectivitatii care ne caracterizeaza, va informam ca Basescu iar a trimis nenorocita asta de seceta peste noi.
    Intrucat telespectatorii nostri cunosc cat de obiectivi suntem si pentru ca s-a incheiat campania, nu vom mai sublinia ca in acest reportaj nu va fi vorba despre faptul ca doar prostii nu pun stampila pe DA. Ceilatii, care pun in alta parte sau nu se duc sunt prosti sau tradatori….
    In spiritul obiectivitatii si retinerii de la campania electorala, va prezentam vila de und evoia sa fuga dictatorul Basescu, daca acum nu ati vota la referendum DA.
    Privit, aici este vila Dante, (off: ciuvica de unde vine numele asta?), asa cum in spiritul obiecticitatii si retinerii de la campania de denigrare a dictaatorului, nu mai pomenim ca tiranul pe care o sa-l alungati votand DA, voia sa locuiasca aici…
    Asta v-am dovedit-o inca de azi, cand seful de la RAPPS, a corectat adresa aia tampita prin care sustinea ca nu ar fi fost pentru presedintele tiran suspendat, caruia o sa-i spuneti DA – la referendum.
    Este adevarat ca ieri, individului de la AVAS ii era teama sa trimita adevarul, i-a venit curajul dupa ce primul ministru demoocat i-a comunicat ca-l da afara daca nu scrie ce i-am cerut noi. Iata deci dovada ca Tiranul trebuie alungat…
    Aici este o masa, si spre deosebire de mesele poporului, vedeti ca aici tiranul pe care trebuie sa-l alungati(duminica votand DA), avea 4 laturi, ba mai mult avea si patru scaune.
    Si ca sa va dati seama de ce mai trebuie alungat Tiranul (duminica la referendum), uitati si la aceste robinete care par din aur si de fapt sunt din arama – ca orice robinet normal. Acum vedeti de ce trebuie alungat tiranu.
    (off record – Bai civica – daca nu stii cine a fost dante , de ce nu l-ai intrebat pe citacu. Els stie cultura generala. Sau pe Badea… Ba prostule – aligeria e o tara).

    DanSu

    28/07/2012 at 7:11 pm

    • seara buna! Ai reusit cu plangerea catre CNA? scuze, dar amu am venit!

      drivas

      28/07/2012 at 9:34 pm

  22. o adresa de notat:
    Parchetul General de pe lângă
    Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie

    B-dul Libertăţii nr.12
    Sector 5 – Bucureşti
    Cod postal: 050706
    Telefon :
    021/319.38.33
    021/319.38.56
    sesizare@mpublic.ro

    DanSu

    28/07/2012 at 7:26 pm

  23. Cît am pierdut din cauza cursului valutar într-o lună? Circa 10% din valoarea banilor!
    http://subiectiv.ro/social/cit-pierdut-din-cauza-cursului-valutar-intr-o-luna/
    Si „asta” este doar inceputul!

    Sorin Fortiu

    28/07/2012 at 7:53 pm

    • Sa speram ca nu 😦

      Theophyle

      28/07/2012 at 7:54 pm

  24. salut
    Duminica, pe 29 iulie… ROMANII VOR FI de 3 feluri :
    1: Usl-isti adevarati care vin si voteaza DA
    2. PdI-isti adevarati care vin si voteaza NU
    3. lenesi ipocriti nepasatori nesimtiti rai sadici spalati pe creier lasi fara nicio demnitate care NU VIN la vot

    M-au ghicit perfect. Eu sunt ala lenesul ipocrit nepasator nesimtit etc etc.

    lastnightmusic

    28/07/2012 at 8:00 pm

    • Cred ca ei risca foarte mult punind punctul 3 🙂 . Toate persoanele divortate sunt caracterizate de ex ii si ex ele lor exact in felul asta, Asa ca putem sa contam pe vreo 200.000 de votanti in plus

      lastnightmusic

      28/07/2012 at 8:10 pm

    • Cred ca avem dreptul sa fim lenesi ipocriti, in plus duminica oamenii se odihnesc, lenevesc……este dreptul lor dupa o saptamana de munca 😀 Urmam exemplul Paiatzei de la Cotroceni, in 20 de ani de mandat a muncit 2%.

      mar

      28/07/2012 at 8:14 pm

    • sunt lenes, Ipo’crin, nepasator, nesimtit, nu votez nici macaar in parlament… „Crin A”

      DanSu

      28/07/2012 at 8:18 pm

  25. Au ajuns la mizerii KGB-iste – „Primarul municipiului Cluj-Napoca, Emil Boc, va sesiza, sâmbătă, Poliţia şi Biroul Electoral Judeţean (BEJ) Cluj cerând identificarea şi tragerea la răspundere a membrilor USL care au trimis scrisori în numele său cu îndemnul către clujeni de a merge la referendumul pentru demiterea lui Băsescu”
    http://www.mediafax.ro/social/boc-va-sesiza-politia-si-bej-ca-usl-indeamna-clujenii-prin-scrisori-in-numele-sau-sa-mearga-la-vot-9907607

    mar

    28/07/2012 at 8:21 pm

  26. Este clar ca nu se poate face cvorumul la referendum. doar daca vor fura 4 mil.de voturi. ceea ce poate fi posibil. Intrebare pentru Theophyle: va recunoaste UE si SUA un referendum fraudat, asa cum se vede clar conform OUG si legii adoptate de USL?

    newman

    28/07/2012 at 8:24 pm

  27. Cand analizam prezenta la vot, trebuie in primul rand sa ne raportam la prezenta de la alegerile locale, intrucat acestea s-au desfasurat vara si este de presupus ca electorii de la referendum vor avea un comportament de prezenta la vot mai apropiat de cel de la alegerile locale.
    La localele din 2008, la ora 10, prezenta a fost de 7,01%, participarea finala fiind de 49-50%. La localele din 2009, la ora 10, prezenta a fost de 8,99% (practic 9%), iar prezenta finala 56-57%. La referendum, fata de locale, vor fi doua ore de vot suplimentare, intre 21-23, dar, in mod normal, procentul de participare in acest interval n-ar trebui sa fie mai mare de 1-2% (Cine voteaza la 22.30 ? Poate, vreun ratacit). In opinia mea, cu cat procentul de la ora 10 va fi mai mult situat sub sau aproape de 5% putem fi increzatori intr-o prezenta slaba. Cu cat procentul de prezenta, la ora 10, este mai mare de 5%, cu atat ar trebui sa fim mai ingrijorati. Orice depaseste 7%, la ora 10, indica aproape sigur o prezenta de peste 50%. Dat fiind intervalul suplimentar (21-23), as zice ca cifra periculoasa este chiar de 6,5%.
    Va trebui sa urmarim atent acest indicator. Apoi, ne vom pregati de cel de la ora 14 (24,5%, in 2008, 27,5%, in 2012), unde este o alta discutie. Sa trecem mai intai cu bine de ora 10.
    Estimarea mea, acum, plecand de la logica formala si sociologica, bun simt si studiile sociologice publicate, indica o prezenta de 32-35%. Asteptam ultimele cifre de prezenta de la Theophyle. Ni le-a promis pentru aceasta seara.

    sergiu

    28/07/2012 at 8:27 pm

  28. Buna seara,
    in sfarsit „m-au dibuit ” si pe mine:
    40752630697
    Lucreaza baietii iar Orange le face jocul. Sa le fie rusine la toti vandutii astia!
    Sper sa nu le iasa.
    Am aflat azi ca si pe autostrada Bucuresti -Pitesti e plin de bannere cu indemn la vot. Ce paguba materiala uriasa vor avea cand nu le va iesi pasienta! Se va adauga la datoriile pe care le au din campania lui Geoana.
    Noroc cu transmisiile de la Olimpiada ca nu ma mai uit la nici o stire, de nici un fel.
    Va doresc (si imi doresc) mult succes maine . Sa scapam si de data asta de glontul care ne cauta capetele.
    Daca aveti o veste buna, cat de mica, faceti-o publica sa mai putem rezista pana luni.

    cedric

    28/07/2012 at 8:32 pm

  29. Inca o informatie utila: in 2007, la prima suspendare,la ora 10, prezenta a fost de 6,25%, iar cea finala 44,45%. Daca comparati cele trei serii de date veti contata ca exista o logica a cifrelor. Desigur, in 29 iulie, de teama caniculei, prezenta poate salta un pic pana in 10, dar acest aspect se poate corecta prin indicatorul de prezenta de la ora 14.

    sergiu

    28/07/2012 at 8:51 pm

  30. Maine ne asteapta o zi teribila. Una din acele zile, traite pe muchie, cu nervii incordati la maxim. Ultima astfel de zi a fost in 9 decembrie 2009. Suntem blestemati la aceasta ruleta ruseasca unde ne jucam soarta si destinul.
    Avem insa in fata de data asta un Smith&Wesson cu 5 gloante. Din 6 pozitii.
    Dumnezeu sa ne ajute.

    Eduard

    28/07/2012 at 9:06 pm

    • Ei… noi ne dotam cu fulare Burberry antiglont

      lastnightmusic

      28/07/2012 at 9:13 pm

    • 1946=2012!

      newman

      28/07/2012 at 9:19 pm

      • ruleta ruseasca…

        newman

        28/07/2012 at 9:22 pm

        • Ironic sau nu, dar jucam un joc rusesc…

          Eduard

          28/07/2012 at 9:28 pm

  31. @Theophyle: va recunoaste UE si SUA un referendum fraudat, asa cum se vede clar dupa anexele OUG, neabrogate de ponta, conform cerintelor UE si SUA? Estimarea mea estre ca frauda va fi echivalenta cu cea din 1946…

    newman

    28/07/2012 at 9:18 pm

    • Absolut nu!

      Theophyle

      28/07/2012 at 9:39 pm

      • ThPh,
        la care intrebare ai raspuns cu ”absolut nu”?
        la cea cu recunoasterea referendumului fraudat sau ca 2012 = 1946?
        🙂

        skorpion

        28/07/2012 at 9:42 pm

        • Nici Ue si nici SUA nu vor recunoaste un referendum fraudat. Pentru asta insa este nevoie de dovezi. Din fericire ei sunt atat de idioti ca probabil le vor avea!

          Theophyle

          28/07/2012 at 9:44 pm

          • ok! multumesc! asa sper si eu. prin puci, se creaza un precedent chiar in inima europei si nu vor accepta asa ceva. s-au fript cu orban, cand nu au avut decat reactii palide. dar acum e altceva…

            newman

            28/07/2012 at 9:50 pm

          • Au eja dovada ca referendumul va fi fost fraudat: refuzul de a abroga OUG 41.

            EuCuMine

            28/07/2012 at 11:23 pm

    • Newman. imi spun parerea mea.
      Statele europene isi sustin propriul interes, nu al nostru. Si este normal asa. Vor incerca sa ne sustina dar nu crede ca „ne vor trece strada daca nu vrem”. S-ar putea peste 20 de ani sa dam vina pe cei din vest ca „ne-au vandut”, si istoria o sa se repete…….

      eugeni

      28/07/2012 at 9:42 pm

      • Nu de data asta!

        Theophyle

        28/07/2012 at 9:46 pm

  32. In alt ordine de idei!

    Propun sa nu aveti incredere in nici un procent de participare (inclusiv cele publicate de BEC) si sa ramaneti pe pozitii pana la sfarsit! Se asteapta o manipulare masiva. Deci daca ati hotarat sa nu va prezentati – ramneti pe pozitii pana la sfarsit!

    Theophyle

    28/07/2012 at 9:41 pm

    • la Bec au un nou sef, daca imi aduc aminte…..

      eugeni

      28/07/2012 at 9:44 pm

    • “In cursul zilei de maine la buletinele de stiri vom fi bombardati cu informatii false asupra prezentei la vot.
      In cursul diminetii se va sugera ca participarea la vot e masiva, iar dupa-amiaza se va spune ca s-a atins deja cvorumul. In paralel se va lasa impresia ca lupta e stransa si ca nu lipseste mult pt. ca Traian Basescu sa egaleze. In felul acesta se va induce in randul simpatizantilor basisti ideea ca varianta invalidarii referendumului a cazut si ca e nevoie sa iasa la vot pt. ca ar putea castiga votand NU.
      Evident ca vor fi prostiti doar pt. a face fara sa vrea cvorumul….”

      newman

      28/07/2012 at 10:02 pm

  33. Eu am spus tot ce am dorit sa spun. Restul? Fiecare cu capul lui 😆

    Theophyle

    28/07/2012 at 9:45 pm

  34. Sunt sigur ca PDL miine va racni la orice incalcare observata.
    Este bine ca au punctat in seara asta chestia cu camerele video, si cu Dante poet deschis.

    lastnightmusic

    28/07/2012 at 9:46 pm

    • Nu stiu cine le face strategiile, dar este dus cu pluta. Daca ei aveau nevoie de ceva este de liniste si pace. Joaca exact jocul imbeci; care l-au dus pana astazi si care probabil o sa-i duca la naiba!

      Theophyle

      28/07/2012 at 9:48 pm

      • da, sunt complet idioti! cristi preda e total dezamagit, dar e minoritar acolo…

        newman

        28/07/2012 at 9:53 pm

  35. Sunt destul de circumspect in ce priveste prezenta si cvorumul, daca acestea se vor situa in apropiere de 50-53%.
    Se poate destul de usor calcula ca o frauda de 4% e usor de realizat.

    Si da, Theophyle, si eu cred ca o parte din vina ca aceste momente sunt posibile apartine celui care si-a comandat cimentul, marmura si bronzul pentru statuie. Norocul nostru e ca a ales sa isi faca statuia in Europa Unita si a trebuit sa respecte anumite standarde de frumusete, aspect, calitate. Altfel, ramaneam cu monumente iliesciene.

    Pana una-alta: cursul a fost bun, cauzele sunt neimportante.

    Exagerez. Asa fac cand ma enervez.

    Morar Calin

    28/07/2012 at 9:51 pm

    • buna seara
      nu cred ca e oportun acum sa se caute motive;
      acum trebuie convinsi cit mai multi sa renunte si sa nu se lase miine pacaliti;aici-din nenorocire- propagnada usl si- facut bine temele

      intimplator

      28/07/2012 at 10:07 pm

      • aveti dreptate.
        vremea analizelor va veni in cateva zile, daca e sa fim pesimisti sau cateva luni, daca e sa speram in ce e mai bine.

        Morar Calin

        28/07/2012 at 10:20 pm

        • E bine numai dintr-un punct de vedere! Cand o bola devine cronica trebuie sa o tratezi sau mori. A venit timpul sa demitizam politica si sa o curatam de mesianism

          Theophyle

          28/07/2012 at 10:23 pm

          • DA.
            Si eu am cateva in stomac sa le zic maine dupa ce iese ca numarul de coazi de topor ale Romaniei, canaliile si cretinii ei, sunt mai putin decat 50% (furt de 10% inclus)

            A A

            28/07/2012 at 10:27 pm

  36. Bună seara,
    cineva dorea o veste bună: dau un copy-paste pontist de pe statusul lui Lăzăroiu de acum o oră: ”e ora noua. s-au inchis urnele. prezenta 36%. asta e. voi ati vrut vot sambata.” 🙂

    frei1

    28/07/2012 at 10:02 pm

  37. din nou buna seara:
    cheia 1 e in neparticipare
    cheia 2 sa fure usl cit mai putin
    si eu cred ca orice cifre se dau miine vor fi manipulari;as zice ca cifrele partiale s-ar putea sa fie platforma pe care au gindit frauda;
    nu cred ca se pot face prognoze,previziuni,sondaje pentru un singur motiv: ESTE O VOTARE ATIPICA;ESTE UN BOICOT;EXPERIMENTAM ACEASTA FORMA DE PROTEST PENTRU PRIMA DATA

    cit despre idiotenia aia cu dante ala,nu mai are ce sa foloseasca;oamenii s-au cam decis ;ramine ultim efort pentru stoparea ” idealistilor” care spera ca votul lor nu va conta;nu va conta pentru nu,va conta eventual pentru da
    scorul meu pe 17 persoane este:
    10 nu se duc
    5 se duc voteaza da( aici nora-mea mai face un ultim efort ,sa-si tina mama ocupata sau sa-i „piarda” ci-ul si sa nu se duca)
    2 se duc voteaza nu
    cifrele mele sunt finale
    un amic mi-a dat scorul lui
    6 persoane
    6 nu se duc( inclusiv doi usl-isti ,rai de tot)
    oricum ,observatorii trebuie sa aibe macar rol de ” intimidare”/cit or fi de hirsiiti in rele tot s-ar putea sa gindeasca ” daca ne prinde si ramine basescu? ce facem?”” astia stiu de frica pina la urma-ma refer la ” executanti” nu la strategi

    intimplator

    28/07/2012 at 10:03 pm

  38. la o sectie de votare e o medie de 1000 votanti;
    30,numai 30 buletine ilegale inseamna la 18 mii sectii 540mii voturi,inseamna scriptic 3 pct! e urias!

    intimplator

    28/07/2012 at 10:10 pm

    • Nu se poate fura peste tot. Deci calculeaza 12-13 mii de sectii cu 50 de falsuri 😦

      Theophyle

      28/07/2012 at 10:13 pm

    • In orase cred ca e greu sa se fure in absolut toate sectiile de votare. In comunele/satele unde sunt primari PDL nu cred sa se fure. Sunt comune/sate unde primarii USL nu prea au nici un avant patriotic in ceea ce priveste referendumul. Astfel va fi presiunea mai mare pe sectiile unde este posibila frauda si sunt sanse sa lase urme.
      Oricum ar fi, trebuie sa fim cat mai multi in strada cu ochii pe sectiile de votare. Urmarit in strada, mall-uri, centre comerciale daca sunt uslasi care indeamna lumea la vot.

      subway

      28/07/2012 at 10:27 pm

  39. Salutare all.

    De acord cu Theophyle. Indiferent ce se intampla si ce se anunta maine la tembelizor, trebuie sa ramanem consecventi pana la capat !
    BOICOT TOTAL !!!

    1) USL trebuie sa scoata la vot numarul de votanti care sa-i asigure cvorumul ! Daca ma duc sa votez NU doar le fac jocul, intrucat in sondaje este clar ca numarul celor care il vor demis pe marinar este mai mare. De ce sa-j ajut si eu? Syau acasa !

    2) Daca prin absurd si hotii USLabarii strang peste 9 millioane de votanti, votul meu oricum nu o sa mai conteze.

    Asa ca indiferent ce se intampla NU MERG LA VOT !

    Este singura cale de urmat !

    Reddog

    28/07/2012 at 10:24 pm

    • Corect! Sunt bucuros ca am lamurit ieri 2 prieteni sa nu mearga la vot (voiau sa mearga sa voteze NU). In ultima luna fusesera in Germania si nu erau la curent cu toate manevrele USL. Le-am explicat si mi-au multumit ca s-au lamurit, asa ca stau acasa maine.

      mc25

      28/07/2012 at 10:26 pm

    • Ai grija ca poate te intilnesti cu Boc care iti spune sa mergi la vot. Sa fi sigur ca e o holograma crata de usl 🙂

      lastnightmusic

      28/07/2012 at 10:30 pm

  40. Parerea mea ca vor participa maine la vot intre 7 si 7,5 milioane de participanti inclusiv cu morti, falsi si dubli. Deci asta e cifra!

    Theophyle

    28/07/2012 at 10:28 pm

    • @theophyle: dau o sticla single malted-alegerea ta-daca e adevarat/desi sincer as prefera sa ceri cea mai extravaganta marca belgiana de bere;rezolv intr-o saptamina max
      imi pare dar romul din haiti pe care il am ,mi l-a confiscat nevasta pentru cozonaci;cica ii ajunge 5 ani ;

      intimplator

      28/07/2012 at 10:32 pm

      • Nu-i bai, omule! Bem ce avem impreuna 🙂

        Theophyle

        28/07/2012 at 10:36 pm

      • Si eu ma bag cu o sticloanta mare 🙂

        A A

        28/07/2012 at 10:39 pm

    • asa sa fie! desi cu astia am mari rezerve…

      newman

      28/07/2012 at 10:41 pm

  41. Un amic american m-a anuntat ca sunt multi turisti americani la mare in weekendul asta 😆

    Theophyle

    28/07/2012 at 10:31 pm

    • bine ca n-au venit iar turistii sovietici

      intimplator

      28/07/2012 at 10:32 pm

    • USL nu s-a gandit la asta: puteau sa dea drept de vot si turistilor straini. Sau poate maine pe la pranz, cand vor vedea ca prezenta e catastrofala, da guvernul o OUG sa poata vota si strainii :))

      mc25

      28/07/2012 at 10:40 pm

    • poate sunt amici de ai lui clark :))

      zigzag

      28/07/2012 at 10:41 pm

    • :raz:

      mar

      28/07/2012 at 10:47 pm

    • de agroturism se ocupa cineva? 🙂

      moldoveanu

      28/07/2012 at 11:26 pm

    • Buna alegere pt w-end. Le recomandam mîncarea de mazare româneasca ! 🙂

      REGINE

      28/07/2012 at 11:37 pm

  42. seara buna Theophyle all 🙂
    caldura mare
    maine la fel.
    este asa cum zice @Intamplator o lectie de democratie pe care inca n-am invatat-o.Vedem maine cat de utila va fi lectia asta de viata.Si cat de decisiva.
    cred ca va fi interesant de studiat ce anume reprezinta procentele de maine ,catzi oameni prostiti,lobotomizati,ignoranti sau indiferenti, rupti de foame(sete=bere gratis) si catzi cinstiti(as vrea sa cred ca pe langa talibanii usl mai exista oameni de stanga corecti care nu accepta jocul fara reguli) cati or fi si aia de dreapta ….
    macar stim o treaba 🙂 rupem sau nu rupem pisica.
    ..
    mi-am incarcat acumulatoarele,mi-am luat un memory de 32 gb.Acum „mesteresc” nishte sandwich-uri si cafea. 😆 daca iau aia 10keur de la evz ii bem toti impreuna,cred ca vom avea motive 🙂

    mircea

    28/07/2012 at 10:34 pm

    • Ai grija si mult succes 😆 Reprezinta firma cu onoare!

      Theophyle

      28/07/2012 at 10:37 pm

      • deviza mea de maine
        cine mişcă nu mai mişcă 😆

        mircea

        28/07/2012 at 10:49 pm

    • @mircea
      si eu contez pe ei;m-am si instruit cu un expert observator osce despre ” tertipuri”

      intimplator

      28/07/2012 at 10:37 pm

  43. tariceanu zicea in urma cu doar citeva zile ca ar mai fi nevoie de 1,8-2 milioane de votanti fata de estimatul lor, ca sa le reuseasca mizeria….

    skorpion

    28/07/2012 at 10:43 pm

  44. Salutare! 🙂

    Daca tot am aparut si eu, reiau cele spuse aseara: pronosticul meu, tot ca al lui Theo, maxim 7-7,2 milioane prezenta la vot. Am pus TOTI votantii USL, plus UNPR, plus PPDD, plus PRM, plus 1/2 din maghiari, plus 1/3 din PDL.

    Insa impresia mea subiectiva e ca boicotul va fi mai puternic decat pare iar voturile nule (pana acum maximum de voturi nule au fost 3,6% in 2009) vor fi maxim de 6% (ceea ce e deja enorm).

    De reamintit:

    In 2007 la suspendare au fost 0,77% voturi nule.
    In 2007 la uninominal au fost 2,46% voturi nule.
    In 2009 la referendum Parlament unicameral au fost cam 3,6% voturi nule.

    Vom avea cu siguranta mai multe voturi nule, insa ideea e ca deja la peste 5% nule e ceva in neregula.

    Cetatean

    28/07/2012 at 10:44 pm

    • salut ! daca si face procuratura treaba eu zic prezenta maxim 6 milioane 🙂

      zigzag

      28/07/2012 at 10:51 pm

      • zig, salut! Nu vreau sa zic vorba mare, insa cifra avansata de mine e maximala. Daca boicotul e mai puternic decat pare? 🙂

        Cetatean

        28/07/2012 at 10:58 pm

        • si eu cred ca e mai puternic decat pare. si hai sa ne uitam totusi pe prezenta din 2007 😀

          zigzag

          28/07/2012 at 11:00 pm

          • prezenta aia e atipica, fiind pusa sambata.

            Cetatean

            28/07/2012 at 11:03 pm

            • Da,insa se stie de ce au vrut uslamistii sa l suspende pe Basescu acum in miezu verii: stiau ca nu vine lumea la vot , si ca daca vor scoate pragul de cvorum , vor reusi sa l suspende cu activistii lor de partid.doar ca au luat o peste bot de la UE si au picat in capcana lor: acu umbla ei sa care lumea la vot dar tot nu au sanse .

              zigzag

              28/07/2012 at 11:06 pm

              • perfect adevarat. Eu am gasit de doua zile o droaie de flyere in posta si pe usa blocului meu (si nu numai al meu), asearam erau afise care chemau la referendum. Azi dimineata erau rupte toate afisele USL de vecini 🙂

                Cetatean

                28/07/2012 at 11:09 pm

    • Voturile nule plus activitati noi neintalnite si neobisnuite (nu le stiu… din pacate, am doar semnale de lucruri neobisnuite deja intamplate) de fraudare.

      Dar stiu ca acum disperarea criminalilor e uriasa, le e frica la toti de puscarie pentru ce fac (si ce-au facut) ca dracu de tamaie. Este ca un fel de domino care a inceput si curge.

      A A

      28/07/2012 at 10:54 pm

    • Nu pune 1/2 maghiari la vot ! Vor fi mult mai putini ! asculta-l pe tds 🙂

      lastnightmusic

      28/07/2012 at 11:03 pm

      • TDS stiu, vor fi maxim 20%. Maghiarii normali tin cu Basescu.
        Sunt aproape 500.000 maghiari care au votat in iunie. Nu cred ca vor fi mai mult de 100.000.

        Cetatean

        28/07/2012 at 11:07 pm

        • in secuime e un punct strategic ptr maine:D

          zigzag

          28/07/2012 at 11:11 pm

    • Ce ipoteza pt voturile din strainatate ?

      REGINE

      28/07/2012 at 11:39 pm

      • maxim 30.000, estimare ochiometrica.

        Cetatean

        28/07/2012 at 11:53 pm

        • OK, merci. Este un w-end de mare migratie de vacanta, dar se gasesc sustinatori destui si mai ales oameni complet desinformati care cred ca fac bine mergînd la vot.

          REGINE

          29/07/2012 at 12:02 am

  45. O nedumerire: in strainatate, zisul referendum, intre ce ore se desfasoara? Ora Romaniei, intreb.
    Ca ma vazut asta
    http://www.realitatea.net/referendum-2012-votul-in-strainatate-a-inceput_977005.html

    emil

    28/07/2012 at 10:45 pm

    • adica eu (stie admin)

      emil

      28/07/2012 at 10:45 pm

    • in australia si noua zeelanda e deja miine

      intimplator

      28/07/2012 at 10:51 pm

      • Pai nu s-a reprosat si asta alegerilor din 2009?
        Pana la urma, ce au avut de reprosat votarii de la Paris? Ca m-au „confuzat” de tot 🙂

        emil

        28/07/2012 at 10:57 pm

        • Cà s-a votat prea mult si prea repede (1 vot pe minut, sau asa ceva).

          REGINE

          29/07/2012 at 12:24 am

      • a inceput votul

        mar

        28/07/2012 at 10:58 pm

    • In principiu 7-23, ora tàrii respective.

      REGINE

      29/07/2012 at 12:23 am

  46. In alta ordine de idei. Scuze pentru off topic.

    Am revazut deschiderea olimpiadei de vara. Impresionant
    Modul cum realizatorul a pus accentul pe viziunea oamenilor de stiinta, a inginerilor incepand din secolul XIX. Revolutia industriala care a modificat Anglia, schimbarea de la ruralism mi-a placut enorm. De remarcat diferenta intre „cantarea romaniei” unde „viziunea” era a partidului comunist, iar aici specialistii isi faceau munca lor. Accentul s-a pus pe dezvoltarea sociala care s-a facut prin efort singular si colectiv. Nu am vazut cocalar, pui de cocalar.
    Ma intreb oare cum ar fi aratat acum un spectacol similar facut de deschiderea JO uc 2012? Am fi vazut un Cobalcescu, Paulescu, Coanda, Vuia etc?, sau l’am fi vazut (la intamplare) pe Becali, Patriciu, Ceausescu, iliescu, Ponta, pe fundal de manele? Cu poeti precum A. Toma, Paunescu,Dinescu, actori precum Albulescu, Mircea diaconu, etc, regia Sergiu Nicolaescu, Speech de deschidere : C. Antonescu. ?

    Daca Becali s-a vrut pictat in biserica , apai la JO…..:)

    Eu fiind inginer de formatie, totdeauna am simtit ca inginerii sunt cumva ignorati. 🙂

    eugeni

    28/07/2012 at 10:51 pm

    • Doar grasa moralista AMP a zis prin 90 ca inginerii au fost cu totii sprijinitori ai lui Ceausescu, dar aia e proasta si canalie, nu trebuie bagata in seama prea tare 🙂

      Nu prea sunt ignorati inginerii

      A A

      28/07/2012 at 10:56 pm

      • 1.Eu vorbeam de importanta in evolutia societatii.
        2. Mungioaica sustine pe impecabilul Ponta. Implicit greseste si vorbind despre ingineri. Nu prea multa lume „isi cumpara” doctorat, masterat, licenta in inginerie. 🙂

        eugeni

        28/07/2012 at 11:02 pm

        • cine e mungioaica, aia care scrie piese de teatru scabroase si care are pretentia de intelectuala?

          Cetatean

          28/07/2012 at 11:04 pm

          • balerina :)) asta e numele de scena dupa ce a fugit prin iasi 😀

            zigzag

            28/07/2012 at 11:08 pm

            • cand anume si in ce conditii? la prima punere in scena?!

              Cetatean

              28/07/2012 at 11:10 pm

        • Nu prea sunt ignorati inginerii in evolutia unei societati normale la cap. Sunt ei incalecati de „business developers” ce de multe ori mai mult incurca decat dezvolta, dar de ignorat nu sunt. In Romania, da, ei sunt ignorati fiindca societatea are prea multi cretini si canalii.

          A A

          28/07/2012 at 11:18 pm

      • El nici macar inginer nu a ajuns! Dumnezeu sa il ierte! Oare si-a scris memoriile?
        http://www.evz.ro/detalii/stiri/a-murit-revolutionarul-mihai-lupoi-994021.html#commentAddLink

        emil

        28/07/2012 at 11:13 pm

    • Accentul pus pe valori si sacrificiul pentru aceste valori. Primul, al doilea razboi mondial, Dedicatia pentru copii orfani. Impresia de mandrie nationala a britanicilor creata tocmai prin apararea acestor valori.
      Sa spun drept este ce ma doare, aproape la propriu, ca nu vad in Romania. O scara de valori corecta.

      eugeni

      28/07/2012 at 11:12 pm

  47. breaking news-G/M

    antonescu tocmai si-a anuntat intimii care va fi prima sa decizie ca presedinte interimar daca basescu va fi demis miine=
    va cere patriarhiei schimbarea patronului spiritual al romaniei sf andrei, cu mos ene

    intimplator

    28/07/2012 at 10:54 pm

  48. O concluzie realista si optimista 🙂 – „Pentru ca presedintele sa fie destituit, majoritatea alegatorilor romani, putin peste 9 milioane, ar trebui sa se mobilizeze. Or, chiar si daca orarul votului a fost prelungit de la 7 pana la 23 si urnele de vot vor fi imprastiate de-a lungul statiunilor de pe malurile Marii Negre, acest prag va fi greu de atins in plin sezon estival. Pentru comparatie, ultima consultare populara – alegerile locale din iunie care au epuizat tabara lui Basescu – au atras 55% de votanti, o participare la vot considerata foarte ridicata.”
    http://www.hotnews.ro/stiri-esential-12902306-temps-romania-abseinteistii-sunt-arbitrii-jocului.htm

    mar

    28/07/2012 at 10:57 pm

  49. legat de maghiari – viktor orban i-a sfatuit foarte elegant pe maghiarii din Ro, sa ia decizia cea mai buna, adica SA NU IA NICI O DECIZIE
    🙂

    ”Eu nu pot sa intervin si nu pot sa fac reclama. Eu vreau sa invit maghiarii sa simta greutatea istorica a momentului. E posibil ca soarta Romaniei sa se hotarasca pentru urmatoarele cateva decenii. As dori sa urez romanilor si maghiarilor din Romania sa aduca decizii bune – spre exemplu sa nu ia nicio decizie, ceea ce maine este o posibilitate, iar la alegerile parlamentare sa ia decizii cu care sa poata proteja acel fundament, care exista in starea lui firava si care a fost faurit si de maghiarii din Romania”, a conchis Viktor Orban.

    skorpion

    28/07/2012 at 11:06 pm

    • Am vorbit cu prieten maghiar care de regula il critica pe Viktor Orban dar care a spus ca de data asta Orban a vorbit foarte bine foarte echilibarat si in sprijinul democratiei romane, Am scris mai sus ca participarea data de amicul City 1/2 la maghiari este muult supraestimata

      lastnightmusic

      28/07/2012 at 11:10 pm

  50. O seara buna tuturor!
    Sa speram ca previziunile lui Theophyle se vor indeplini!

    Finante Azi

    28/07/2012 at 11:09 pm

  51. Mie mi-e teama ca unii vor pune botu’ la intoxicari gen s-a trecut de cvorum, dar e cap la cap, asa ca hai sa votam la 10 seara ca sa castige Base. E drept ca pana si tontul de Neamtu si-a dat seama si a facut mea culpa pentru ideea asta cretina, indemnand lumea sa nu vina la vot deloc, dar cati au citit ultima varianta?

    blog de caine rau

    28/07/2012 at 11:11 pm

    • Eu refuz sa crez mishule ca vor pune botu’ Dar daca pun botu; inseamna ca sunt atit de prosti incit merita, nu o guvernare Chucky/ponta, ci una Papa Doc , Duvalier

      lastnightmusic

      28/07/2012 at 11:15 pm

  52. lnm,
    si mie mi s-a parut ca viktor orban a vb ca un politician adevarat….
    si cred ca pe undeva il simpatizeaza pe TB.

    skorpion

    28/07/2012 at 11:14 pm

    • Pai ei intre ei Dictatorii 🙂 nazistul si putinistul 🙂
      Desi, pentru Orban, ar fi fost mai avantajos , egoist vorbind, daca ramin kkkiosii astia , cele 2 giste, 🙂 il scot pe el din rahat,. Va parea Ungaria imaculat de alba, uscata si curata raportat la Romania 🙂

      lastnightmusic

      28/07/2012 at 11:18 pm

  53. Indiferent de situatie nu o sa votez. Chiar daca, doamne fereste, s-a depasit quorum-ul, T nu castiga cu toate voturile noastre. Deci apelul la vot este fals, cel mai probabil emis de disperare.

    eugeni

    28/07/2012 at 11:15 pm

    • Ce vot? De asociatie?
      Un sfat pe FB (Dan Alexe) pe care eu il iau in considerare:
      „SFAT GRATUIT DE LA UN EXPERT IN MANIPULARE CU SUFLET BUN (eu):
      Daca as fi la putere si n-as avea sufletul ãsta splendid de bun v-as manipula ca pe niste fraieri ce sinteti punand televiziunile mâine pe la prânz sa urle cã e participare enormã, mult peste 50%, cã sansele sînt surprinzãtor si neasteptat aproape egale si cã totul se poate juca pe o mânã de voturi !!!…

      … moment în care creierul vostru reptilian, ãla care simte primejdia fãrã sã gândeascã, ar fi automat strivit de valul de responsabilitate civicã tâmpitã emanãnd din aria lui Broca, sediul limbajului si al altruismului, cunoscut ca fiind tinta tuturor manipularilor: „fug la vot sã înclin balanta cît mai e timp, ca altfel mã voi simti vinovat”…

      Iatã sfatul: manipulatorii vã fac INTOTDEAUNA sã vã simtiti vinovati… Sa nu ziceti ca n-ati fost avertizati…”
      Oricum, NU VOTEZ 😦

      emil

      28/07/2012 at 11:18 pm

  54. eugeni

    28/07/2012 at 11:19 pm

    • Imi place cum scrie Sorina 🙂
      Cand era la B1, emisiunile ei imi displaceau: se apropia de Dana Grecu 😦

      emil

      28/07/2012 at 11:25 pm

  55. Pe mine, unul, nu m-ar multumi o prezenta de peste 35%,,,,imi da senzatia de masa verde…..in schimb, sub 35%, ar fi o lovitura fatala pentru usl….bineinteles, nu am avut in vedere frauda……

    sergiu

    28/07/2012 at 11:22 pm

    • ce-ai zice de un nr. cu 2 in fatza 😆
      asa ,ca la romani …adica fara nicio noima,ca la noi la nimenea(dupa procentele usl de la locale) 😆

      mircea

      28/07/2012 at 11:29 pm

  56. toate alegerile din 2004 incoace au fost de coma, la propriu, dar la cele de maine ne jucam destinul
    am mai facut un tur de telefoane si mailuri, sa fiu sigur ca maine toata lumea are altceva mai bun de facut si ca nimeni nu ia plasa cu diversiunile
    ce ma bucura e ca destui romani expatriati despre care nu credeam ca au habar cine e presedintele sunt perfect la curent si stau maine departe de urne

    razvan

    28/07/2012 at 11:25 pm

    • Olimpiada e buna, nu?

      emil

      28/07/2012 at 11:25 pm

      • Pacat ca are loc doar o data la patru ani…..

        sergiu

        28/07/2012 at 11:28 pm

        • Da’ la TV e ieftina 🙂
          Renumeratia…dupa buget, coane…:-)

          emil

          28/07/2012 at 11:49 pm

      • gratare, olimpiada, o carte buna, orice

        razvan

        28/07/2012 at 11:28 pm

        • Nu e chiar asa. Mers in strada, stat cu ochii pe ei ca pe butelie. Trebuie sa ne simta prezenta, sa stie ca sunt urmariti.

          subway

          28/07/2012 at 11:47 pm

    • salut! 🙂

      Razvan, intr-adevar e de coma. Niciodata nu poti spune ca ai scapat de rusi si de USL…super vesti despre expati 🙂

      Cetatean

      28/07/2012 at 11:57 pm

  57. Unde e dna Theo-Nona ? Nu am mai vazut-o

    lastnightmusic

    28/07/2012 at 11:27 pm

    • o fi in weekend… plecata printr-o mica vacanta.

      Cetatean

      29/07/2012 at 12:08 am

  58. eu am o ingrijorare, in cazul ca TB va reveni la Cotroceni, luni 30 iulie uslinosii vor scoate oamenii pe strada…..

    ar fi nasol de tot….
    varanul ar trebui izolat si legat.

    skorpion

    28/07/2012 at 11:39 pm

    • doar daca nu amana sine die darea rezultatelor oficiale pentru a reface ulterior documentatii

      moldoveanu

      28/07/2012 at 11:45 pm

    • Lasa-i sa ii scoata, Tot cu formatii de muzica usoara bani si mici ? Pai nu sunt mici in tara asta citi trebuie pentru ca sa scoata ei in strada. pe canicula asta protestatari 🙂
      Sezi blind Skorpy, Macar sa ajungem la invalidare referendum si Basescu facind primele bancuri linga pupitrul ala de la Cotroceni unde statea nonstop Chucky

      lastnightmusic

      28/07/2012 at 11:46 pm

      • prima intrebare adresata serviciului de curatenie/intretinere
        Ati dezinfectat pupitrul ? 😆

        mircea

        29/07/2012 at 12:05 am

  59. Ne vom da seama de eficienta boicotului si din primele cifre din exit-poll -uri, pe surse, in functie de procentul voturilor NU.

    sergiu

    28/07/2012 at 11:46 pm

  60. Cred ca, oricum, antena 3 le va afisa periodic pe site…in prostia lor ne ajuta si pe noi sa vedem in cursul zilei eficienta boicotului….

    sergiu

    28/07/2012 at 11:49 pm

    • vor manipula la greu,nu te baza pe ei nicio clipa.
      o recomandare prieteneasca … nici nu da pe a3 😉

      mircea

      29/07/2012 at 12:07 am

  61. lnm,

    si daca cistiga si daca pierde TB, nu va fi liniste in Ro cel putin nu in anul 2012,
    iar daca ramine atunci va fi in continuare razboi!
    (sper ca nu civil).

    TB va trebui sustinut in continuare asa cum a fost sustinut acum in al 12.lea ceas de citeva personalitati ale societatii din Ro.

    skorpion

    28/07/2012 at 11:51 pm

    • daca piratul pierde(refuz sa cred asa ceva) se va asterne o liniste mocnita pana pe la sfarsitul anului(cu parlamentarele „bine” gestionate de usl) o liniste asemanatoare cu perioada de dinainte de 89.Foamea si disperarea romanilor va schimba cursul istoriei(nu mai sunt bani de nicaieri daca se inchid robinetele si fara ue suntem fii ploii,pana sa apara „ajutoarele” din est)
      daca presedintele se intoarce sper ca parchetul sa-si faca datoria(daca tine intr-adevar de el ca astia din parlament nu prea cred ca-si vor „suspenda”imunitatea ptr. o bagatela acolo=incalcarea constitutiei,tratatelor europene,inalta tradare etc )

      mircea

      29/07/2012 at 12:23 am

      • mircea, in ambele situatii, nimic nu va fi cum crede USL.

        Cetatean

        29/07/2012 at 12:26 am

        • institutii puternice.Sa te-auda D-zeu

          mircea

          29/07/2012 at 12:29 am

  62. in continuarea ingrijorarilor mele tocmai am dat de asta

    http://www.nasul.tv/2012/07/28/nu-cred-in-linistea-de-dinaintea-referendumului/

    skorpion

    28/07/2012 at 11:53 pm

  63. disperare uriasa, ticalosie abjecta sau boala psihica la ponta????

    de la ionut popescu citire

    Victor Ponta, la RomaniaTV: ”Domnul Ionuţ Popescu, pedelistul de rigoare, a spus că le ia angajaţilor din firma sa buletinul. Cine nu i-l dă, îl dă afară. A spus foarte clar.”.

    Doamne, cum poate sa mintă in asemenea hal un prim-ministru! Unde am spus eu mai, mincinosule, asa ceva? Un prim-ministru care sa inventeze pur si simplu astfel de minciuni nu cred ca a mai avut Romania. Nu am si nici nu conduc vreo firma, deci n-aveam pe cine sa nu las sa voteze. Era vorba despre postarea cuiva pe peretele meu Facebook, cineva din Suceava, cucare n-am nici in clin nici in maneca. Dar, cineva din preajma lui Ponta mi-a zis ca i s-a explicat ca nu e vorba despre mine dar Ponta a preferat totusi sa spuna o astfel de minciuna, stiind ca este o minciuna. Eu cred, totusi, ca Dumnezeu le vede pe toate…

    skorpion

    28/07/2012 at 11:56 pm

    • skorpi, te mai mira?

      Cetatean

      28/07/2012 at 11:58 pm

      • ponta e satana insasi.
        cu asa om ajungem la conflicte de strada/poate ca asta si vor 😦 vorba lui skorpi
        inca mai sper ca ue sa nu fi inghitit galushca de tot(faza cu referendumul si cvorumul) si sustinerea piratului sa fie fatisa

        mircea

        29/07/2012 at 12:13 am

    • Da pina la Dumnezeu, de ce drac’ (sic!) nu-l da in judecata?!

      Sorin Fortiu

      29/07/2012 at 12:09 am

  64. Somn usor, prieteni!
    Nu uitati, pentru Timisoara, ne gasiti aici :
    http://www.timisoaraexpress.ro/index.php/local/5569-centru-antifrauda-la-timisoara

    ela

    29/07/2012 at 12:19 am

    • noapte buna, ela 🙂

      Cetatean

      29/07/2012 at 12:23 am

  65. Nu reusesc sa ma desprind de poza asta. Merita sa intre in cartea de gramatica. Iar academia sa nu mai insiste cu regulile ei stupide. Gramatica o face poporul prin reprezentantii sai.

    moldoveanu

    29/07/2012 at 12:22 am

  66. noapte buna 🙂 va fi cumva 🙂

    mircea

    29/07/2012 at 12:35 am

  67. Am ceva emotii pt. maine, nadajduiesc la sfarsitul zilei de maine sa izbandim!

    ovidiu

    29/07/2012 at 12:37 am

  68. ovidiu, emotii avem toti, insa nadajduim ca si de data asta Dumnezeu va avea mila de neamul asta. Daca nu, Dumnezeu cu mila…individuala.

    Cetatean

    29/07/2012 at 12:39 am

  69. Doamne-ajuta!

    ovidiu

    29/07/2012 at 12:44 am

  70. Noapte buna tuturor.
    Maine la ora asta sper sa fiu beat de fericire…pana atunci voi fi cu ochii-n 4

    subway

    29/07/2012 at 12:52 am

  71. noapte buna 🙂

    ma duc si eu.

    Cetatean

    29/07/2012 at 12:55 am

    • Mai bine pleaca; e pacat sa te „duci” 🙂

      emil

      29/07/2012 at 1:02 am

  72. Noapte buna.

    Eduard

    29/07/2012 at 12:56 am

  73. Sper ca exista solutii de rezerva pentru comunicare in cazul in care maine:
    – lumina se stinge neobisnuit de des
    – retelele GSM merg ciudat
    – sau internetul are sincope

    Oricum ar fi, incarcati toate bateriile disponibile.
    Era bine sa trecem in revista si alte tehnici folosite de astia de-a lungul timpului decat strict cele de fraudare (deruta, panica, momeli de tot felul, etc.)

    moldoveanu

    29/07/2012 at 1:05 am

  74. Maine tineti minte 5 cuvinte:

    Nu va fi ca inainte.

    A A

    29/07/2012 at 1:54 am

  75. Tehnica simularii aglomeratiei la sectiile de votare!! – Asa cum noi ne vom plimba pe la sectii, asa se vor plimba si ei si se va insista cu imagini de imbulzeala la urne. Trupele mobilizate la un miting pot fi mobilizate si pentru a face permanenta la usa sectiilor si pe holuri.

    Scandalul intre cei ce stau pe hol e iarasi tehnica de distragere a atentiei… ochii pe butelie.

    Cum spunea un amic care va fi intr-o sectie maine… daca seara se opreste curentul… ma pun cu fundul pe urna pana se aprinde iar.

    Vigilenta dar mai ales inspiratie in reactii!
    Doamne-ajuta!

    Noapte buna si un gand bun tuturor…

    moldoveanu

    29/07/2012 at 2:04 am

  76. Ziua buna la lumea buna! A inceput Ziua Z. Ma duc la „observare”. Va tin la curent cu prezenta la urne in sectia mea. Aia va fi singura cifra pe care voi putea pune baza azi. Sa boicotati bine!

    blog de caine rau

    29/07/2012 at 5:38 am

    • Buna dimineata
      Se vorbeste in termenii cei mai mizerabili despre nemers la VOT.
      Ca tot am „cugetat”,
      parerea mea:
      Nici macar nu e vorba de OBLIGATORIU. E vorba de manipulare mizerabila (la ce se teastepti la usLASI?). Sa o luam pe indelete (poate citeste pe aici si un usLAS si sa ii dam o sansa)
      1. Eu am o optiune.
      Sa fac ALTCEVA decat ar duce la realizarea ei este o TAMPENIE si oricine incearca sa ma determine sa fac ALTFEL face FRAUDA
      Deci, eu consider ca absenta mea de la vot ma avantajeaza (in realizarea a ceea ce doresc). Atunci cum se cheama cei care fizic sau psihic incearca sa ma opreasca?
      PS Tot rationamentul era IPOTETIC. Acum nu este vot, este doar o incercare de inselaciune prin care autorii LOVITURII DE STAT vor sa isi legitimeze actiunea.
      Au GRESIT. NU ma las INSELAT.
      NU MERG LA mascarada numita referendum.
      NU cumva TOCMAI prin indemnarea sa votez, se incalca legea?

      emil

      29/07/2012 at 5:50 am

    • Multumim Misu!

      O zi usoara!

      mayausa

      29/07/2012 at 8:20 am

  77. Buna dimineata! Deci aceasta zi este echivalenta cu „marele NU” (megalos oxi) din Grecia! Atunci italia a formulat un ultimatum de trei ore la adresa Greciei prin care erau somati sa permita armatei italiene sa ocupe pozitii strategice in interiorul Greciei, iar grecii au raspuns cu un NU scris mare pe o foaie de hartie; a urmat mobilizarea generala si, intr-un final, armata italiana este infranta! Vreau sa cred ca si acum va fi la fel si cei care au spus un mare NU acestui ultimatum adresat democratiei vor iesi invingatori. Si, la fel ca in Grecia, mi-ar placea ca aceasta data sa fie amintita mereu astfel incat aceste luni negre pt democratie sa nu fie uitate si repetate!

    drivas

    29/07/2012 at 7:35 am

  78. Buna dimineața
    Azi va fi o zi lunga și călduroasa dar eu sunt optimist.
    Va readuc aminte de o unealta la îndemână pentru a estima prezenta la vot
    http://sociollogica.blogspot.ro/2012/07/referendumul-o-unealta-pt-estimarea.html

    Ion

    29/07/2012 at 8:17 am

    • neata 🙂
      Nu ne ajuta de loc. Vor exista manipulari ale prezentei pina miine dimineata. Noi nu mergem pur si simplu

      lastnightmusic

      29/07/2012 at 8:26 am

      • Neața
        Ne ajuta sa ne dam seama de mărimea fraudelor. In plus sper ca cei de la BEC se vor da pe manipulari.

        Ion

        29/07/2012 at 8:33 am

        • *”nu se vor da pe manipulari”

          Ion

          29/07/2012 at 8:34 am

  79. Buna dimineata tuturor. Astazi va fi o zi foarte lunga si foarte grea.

    clemycali

    29/07/2012 at 8:28 am

  80. Judecand dupa cantitatile uriase de mici, fripturi, carnati, paine si mustar pe care le achizitioneaza primariile in ultimile doua zile, pe nota de plata n-o sa fie numai lautarii.

    Dumitru lui Nae

    29/07/2012 at 8:35 am

  81. Buna dimineata la toata lumea,

    „rabdare si tutun!”

    Eu sunt mai „fericita”, fusul orar ma ajuta in acest moment. Merg acum la culcare si peste 6-7 ore, ce or sa treaca intr-o clipita pentru mine 🙂 o sa aflu vesti ceva mai sigure despre ce se intimpla.

    Va las si ne auzim peste 7 ore.

    mayausa

    29/07/2012 at 8:47 am

  82. Noapte buna mayausa si fara vise
    Ca daca visezi pe chucky papusa ucigasa, mai bine nu mai dormi de loc

    lastnightmusic

    29/07/2012 at 8:54 am

  83. Neata’ buna tuturor,
    Plec pe teren. Sa ne auzim cu vesti bune mai pe seara.
    Hai Base!

    subway

    29/07/2012 at 8:58 am

    • Sa dea Dumnezeu!

      clemycali

      29/07/2012 at 9:06 am

  84. Buna Dimineata si multa tarie!

    Iasi-ul care de 10 ani nu a fost in stare sa schimbe tabara si pe primarul PSD: o sectie unde e o cunostinta, pana la ora asta s-au prezentat 10% si conducta e sparta. Dar vorbim de IASI, asa ca…

    moldoveanu

    29/07/2012 at 9:07 am

    • Intr-adevar. Ma astept ca fiefurile PSD sa fie extrem de active. Nu acolo se va face diferenta daca va fi sa avem succes azi.

      clemycali

      29/07/2012 at 9:09 am

    • E in limite la aceasta ora; au iesit batranii si activul de partid… ar fi de urmarit ce se intampla dupa ora 13:30- 14!

      drivas

      29/07/2012 at 9:13 am

  85. Bună ziua tuturor,
    Va fi o zi grea. La capătul ei, un semnal pentru revenirea la normalitate sau căderea în haos. Sper ca toţi cei care au contribuit la pierderea credibilităţii şi stabilităţii să plătească nota lor de plată, în funcţie de aportul lor.. Ar fi un bun început pentru a trece peste episodul acesta întunecat, sau poate va fi un semnal de izolare. Totul depinde de români.

    TD

    29/07/2012 at 9:07 am

    • Nota de plata nu va fi achitata de instigatori, ci de prostii si credulii care i-au ascultat.
      Asa se intimpla intotdeauna .

      lastnightmusic

      29/07/2012 at 9:14 am

  86. La o iesire din Bucuresti vad multe masini de Politie, oprind si legitimand microbuzele.

    moldoveanu

    29/07/2012 at 9:09 am

  87. Buna dimineata la toata lumea 🙂
    Postare noua!

    Theophyle

    29/07/2012 at 9:10 am


Comentariile sunt închise.