Politeía

Quis custodiet ipsos custodes?

Revista Presei – 27 Iulie / “Democraţia la mezat, statul de drept la vânzare”

Bună dimineata intr-o zi de vineri. Vineri, vremea va fi călduroasă în majoritatea zonelor, caniculară în estul şi sud-estul ţării, unde disconfortul termic se va menţine accentuat, informează Administraţia Naţională de Meteorologie. Cerul va fi variabil, cu înnorări temporare în jumătatea de vest şi la munte, unde local, mai ales în cursul zilei, vor fi averse, descărcări electrice şi intensificări de scurtă durată ale vântului. Temperaturile maxime vor fi cuprinse între 25 de grade în Dealurile de Vest şi 39 de grade în regiunile estice, iar cele minime se vor încadra între 12 grade în depresiuni şi 26 de grade în Delta Dunării.

La Bucureşti, vremea se va menţine caniculară, disconfortul termic va fi accentuat, iar maxima termică va fi de 37…38 de grade. Cerul va fi variabil, iar vântul va sufla slab până la moderat. Temperatura minimă va fi de 21…23 de grade.

Curs valutar BNR valabil azi: 1 EURO = 4. 6205 RON; 1 USD = 3. 8098 RON; 1 EURO = 1. 2128  USD; Francul elvetian 3. 8474 RON. Gramul de aur 196.3470 RON.

Băncile din România trăiesc periculos. Dobânzile la depozitele în euro sunt de peste două ori mai mari decât în Ungaria sau Polonia. Diferenţele faţă de dobânzile medii din zona euro sunt şi ele semnificative, însă băncile „se scot“ la comisioane.  Băncile din România oferă cele mai mari dobânzi din Europa la depozitele în euro pentru populaţie. Faţă de omoloagele, de multe ori colege de grup financiar, din Ungaria sau Polonia, băncile din România oferă o dobândă pentru depozitele la termen de cel puţin două ori mai mare. Cu o medie la finele lui mai de peste 4% pe an, dobânzile de la noi sunt cu cel puţin 1,4 puncte procentuale mai mari şi  decât cele din zona euro. Doar băncile din Bulgaria se pot compara cu noi din acest punct de vedere. Mai mult decât atât, dobânda maximă oferită pe piaţa locală poate să depăşească 5% în cazul persoanelor care aleg să economisească sume semnificative. Chiar şi fără un depozit substanţial, sunt mai multe bănci pe piaţă care dau dobânzi de 4,5% pe an, pratic, cele mai mari dobânzi din Europa.[…] În prezent, diferenţa dintre dobânzile medii la creditele în euro pentru populaţie şi cele oferite la depozite sunt de sub 1%, în cazul împrumuturilor de locuinţă. În Polonia, această marjă ajunge la 2,3%, iar în Ungaria sare de 4%. Reprezentanţii Băncii Naţionale a României, inclusiv guvernatorul Mugur Isărescu, au atrs atenţia de mai multe ori că randamentele oferite la economiile în euro sunt prea mari, mai ales că băncile trec printr-o perioadă în care cererea de credite este extrem de redusă. Integral in Capital.

Demolarea Justiţiei, cu aprobare de la USL. Pe 13 iulie, Victor Ponta (PSD), Daniel Chiţoiu (PNL) şi Daniel Constantin (PC) şi-au pus semnătura pe un acord cu mai multe ONG-uri, care cer desfiinţarea Curţii Constituţionale, ANI, DNA şi CNSAS. Ziarul „Adevărul” a intrat în posesia unor documente care dovedesc în premieră că actuala putere nu se dă înapoi să pună în discuţie independenţa Justiţiei. Este vorba de un acord încheiat, la zece zile după declanşarea operaţiunii de demitere a preşedintelui Traian Băsescu, între liderii USL şi un grup de 53 de organizaţii şi asociaţii, grupate sub titulatura Consiliul Naţional al Societăţii Civile (CNSC). Acordul este semnat, din partea USL, de copreşedinţii Victor Ponta (PSD), Daniel Chiţoiu (PNL) şi Daniel Constantin (PC), iar din partea CNSC de către Mircea Dogaru, preşedintele Sindicatului Cadrelor Militare Disponibilizate. De remarcat că primii trei fac parte şi din Guvernul României. Prin acest acord, USL aprobă „în principiu”” lista propunerilor susţinute de CNSC. La capitolul „obiective imediate” se găseşte o formulare fără echivoc: „desfiinţarea structurilor de poliţie politică de tip stalinist şi a instrumentelor politice tip Curtea Constituţională, ANI, DNA, CNSAS etc”.Victor Ponta a recunoscut că a purtat discuţii cu reprezentanţii CNSC, dar a încercat să se apere, ieri, într-o conferinţă de presă. „Eu am semnat un acord de o pagină în care se spune foarte clar că, începând cu 18 iulie şi până la debutul campaniei electorale parlamentare, deci până în noiembrie, fiecare punct va fi redactat de comun acord în baza discuţiilor cu reprezentanţii fiecărei structuri”, a declarat premierul. În schimb, colonelul Dogaru afirmă că le-a prezentat liderilor USL toate punctele acordului şi că aceştia au ştiut ce semnează, întrucât au avut hârtiile spre analiză încă din primăvara acestui an. „USL şi-a dat acordul de principiu pentru toate punctele şi urmează ca fiecare sindicat şi organizaţie să aibă un dialog separat pentru implementarea punctelor pe care le-a propus fiecare. Integral in Adevarul.

Crin Antonescu recunoaște: „Am participat la discuțiile acordului Ponta – Constantin – Chițoiu”. Crin Antonescu, președintele interimar al României, a declarat, la Realitatea TV, că dacă Traian Băsescu va reveni la Cotroceni prin votul românilor, se va retrage din politică. „Eu nu mai am în acest moment şi probabil că nu o să mai am niciodată, cu durere în suflet o spun, treabă, în sensul apartenenţei la PNL”, a spus Antonescu. „N-am făcut o promisiune, că nu datoram nimănui. Am spus pur şi simplu domnului Băsescu că înţeleg că, după referendumul acesta, nu o să mai fim împreună, ori pleacă dânsul, ori plec eu”, a explicat Antonescu, în această seară, la Antena 3, adăugând: „Chiar după introducerea condiţiei de cvorum, am spus, da, chiar şi aşa, e în regulă, dacă nu se strâng 9 milioane de oameni să se pronunţe asupra acestei chestiuni sau dacă ia mai multe voturi Traian Băsescu, am plecat şi mă duc învârtindu-mă”, a reamintit Antonescu. Antonescu a vorbit și despre Acordul Ponta-Constantin-Chiţoiu cu mai multe ONG-uri privind desfiinţarea DNA, ANI şi CCR. ”N-am semnat acordul, cunosc începutul discuţiilor. Partenerii de dialog ai USL au venit cu o listă de revendicări pe care să le negocieze cu USL în caz în care ajung la guvernare. Am participat la cadrul acestor discuţii. Ştiu de acolo că dânşii au o listă care urmează a fi supusă până la alegerile parlamentare pe nişte puncte cerute de aceşti oameni. Nu înseamnă că cei trei au semnat că vor desfiinţa aceste trei instituţii. E un angajament de principiu pentru începerea unor discuţii pe aceste subiecte şi un angajament de principiu de a încerca să găsească cele mai multe rezolvări pentru cele mai multe din aceste probleme”, a spus Crin Antonescu. Integral in EVZ.

Document Incredibil. Ponta a semnat un act prin care se declară de acord cu “desfiinţarea Curţii Constituţionale, ANI, DNA, CNSAS. În urmă cu două săptămâni, cei trei lideri ai USL-Daniel Chiţoiu (PNL), Daniel Constantin (PC) şi şi Victor Ponta (PSD)- au semnat un document prin care îşi dădeau acordul, „de principiu”, cu desfiinţarea Curţii Constituţionale, DNA şi ANI. Solicitarea venea din partea lui Mircea Dogaru, un lider sindical foarte controversat. O înţelegere între USL şi o alianţă formată din mai multe sindicate şi asociaţii ale societăţii civile a aruncat ieri în aer scena politică românească. Semnatarii documentului, parafat pe 13 iulie 2012, sunt – din partea USL – Victor Ponta, Daniel Chiţoiu (şeful PNL pe timpul mandatului de preşedinte interimar a lui Crin Antonescu) şi Daniel Constantin (preşedintele PC). De cealaltă parte – Consiliul Naţional al Societăţii Civile (CNSC) – cuprinde un număr de 53 de federaţii, ligi, asociaţii, sindicate. Mandatat să negocieze şi să semneze în numele acestora a fost liderul Sindicatului Cadrelor Militare Disponibilizate (SCMD), col. (r.) Mircea Dogaru. Ce a declarat Antonescu despre documentul semnat de USL – Pe prima pagină a acordului dintre cele două părţi se afirmă că „liderii Uniunii Social Democrate sunt de acord, în principiu cu lista obiectivelor propuse de entităţile componente ale CNSC”. Aceste obiective trebuie dezvoltate şi finalizate într-un timp foarte scurt: de la 18 iulie până la debutul campaniei electorale parlamentare, pe 28 octombrie anul acesta. Integral in Romania Libera.

Băsescu: „Nu mergeţi să validaţi referendumul celor 256 care vor să ascundă lovitura de stat sub votul românilor”. Antonescu: „Băsescu, ori tu, ori eu”. Mesaje de forţă pe ultima sută de metri a campaniei pentru referendumul de demitere a preşedintelui. Traian Băsescu le-a transmis susţinătorilor săi să nu meargă la vot. „Nu mergeţi să validaţi referendumul celor 256 care vor să ascundă lovitura de stat sub votul românilor”, a spus Băsescu, la mitingul organizat PDL organizat în Piaţa Revoluţiei. De la Romexpo, Crin Antonescu a ridicat miza în faţa susţinătorilor USL, susţinând că se va retrage din viaţa politică dacă Traian Băsescu se întoarce la Cotroceni. „Mă ţin de cuvânt: Traian Băsescu nu am pus pariu cu tine. Am pus rămăşag cu mine şi onoarea mea: ori tu, ori eu. Nu mai am ce căuta în politică dacă nu vom fi 9 milioane de români în lumină, în picioare”, a spus Antonescu. USL şi PDL au încheiat campania pentru referendum cu câte un miting de amploare în Bucureşti. Susţinătorii USL s-au strâns la Romexpo. Pedeliştii s-au adunat în Piaţa Revoluţiei. Pentru ca referendumul din 29 iulie să fie valid, USL trebuie să mobilizeze la vot 9,1 milioane de persoane. Preşedintele este considerat demis dacă jumătate plus unu din cele 9,1 milioane votează pentru demitere. Integral in Gandul.

Antonescu: Sper ca actuala conducere a PNL să îl trimită pe Andrei Chiliman în afara partidului. Preşedintele interimar, Crin Antonescu, a comentat, joi seară, la Realitatea TV, scrisoarea trimisă de către primarul Sectorului 1, Andrei Chiliman, conducerii PNL, privind acordul semnat cu partenerii sociali, el exprimându-şi speranţa că acesta va fi dat afară din PNL. Antonescu a spus că Andrei Chiliman se putea lămuri asupra documentului, dacă s-ar fi aflat într-o „tabără politică”, înainte de a trimite scrisoarea deschisă către preşedintele interimar al PNL. „Domnul Andrei Chiliman, dacă era corect, s-ar fi informat, l-ar fi informat pe domnul Chiţoiu, cum era normal. (…) Domnul Andrei Chiliman nu a fost foarte corect, a făcut un gest pe care nu mă mai apuc eu să îl calific dar, ca om care am cerut schimbarea lui Chiliman din conducerea Bucureştiului, atunci când eram în partid, şi ştiam de ce am cerut-o, sper ca actuala conducere şi forurile statutare să îl trimită pe domnul Chiliman acolo unde s-a arătat a fi cu această diversiune, adică în afara PNL”, a spus Crin Antonescu la Realitatea TV. El a menţionat că ne aflăm într-o campanie şi că Andrei Chiliman, prin gestul său, a riscat să afecteze munca a zeci de mii de colegi care au fost angajaţi într-o campanie. „Pentru mine, lucrurile sunt simple. În tot cazul, îl pot asigura pe domnul Andrei Chiliman că nici DNA şi nici altă instituţie nu va fi desfiinţată şi îmi doresc din tot sufletul ca domnul Chiliman să fie mulţumit de funcţionarea DNA, pentru că poate odată şi-odată, DNA îi va lua pe toţi pe care trebuie să îi ia la întrebări”, a mai spus el. Integral pe Mediafax.

DIICOT: Senatorul Cezar Magureanu are interdictie de a parasi tara timp de 30 de zile. Senatorul Cezar Magureanu, urmarit penal de DIICOT pentru sprijinirea unui grup infractional organizat, are interdictie de a parasi tara pentru o perioada de 30 de zile, a anuntat joi Directia de Investigare a Infractiunilor de Criminalitate Organizata si Terorism, intr-un comunicat. Procurorii DIICOT – Structura Centrala au dispus, pe 23 iulie, inceperea urmaririi penale fata de senatorul Cezar Magureanu pentru savarsirea infractiunii de sprijinire a unui grup infractional organizat, fapta prevazuta de art. 7 din Legea nr. 39/2003. DIICOT precizeaza ca joi senatorului i-a fost adusa la cunostinta invinuirea. Membrii grupului infractional organizat sunt acuzati de DIICOT de crearea unui circuit evazionist complex, cu prejudiciu de peste 40 milioane euro anual. Cezar Magureanu este senator PSD de Giurgiu. Magureanu a fost ales senator in Colegiul uninominal 1 din Circumscriptia electorala 19 Giurgiu, candidand din partea PDL. Ulterior, el a activat in grupul UNPR si apoi ca independent, iar la inceputul lui mai 2012 si-a anuntat trecerea in grupul parlamentar al PSD. Toni Grebla, presedintele Comisiei juridice din Senat, declara, in urma cu doua zile, ca urmarirea penala impotriva senatorului Cezar Magureanu a fost demarata, acesta avand calitatea de invinuit in dosarul in care este cercetat de procurorii DIICOT si nu este necesar avizul Senatului in aceasta faza. Avizul plenului Senatului este necesar numai in situatia retinerii, arestarii sau perchezitiei la domiciliul senatorului, a explicat Toni Grebla, potrivit Agerpres. Presedintele Comisiei juridice din Senat a tinut sa precizeze ca un senator poate fi trimis in judecata fara avizul prealabil al unei alte institutii. HotNews.

Familia Ponta si Golden Blitz. Afaceri de milioane cu statul. Cumnatul premierului este abonat la contractele de stat. Printre partenerii săi de afaceri se află Besciu şi Vulpescu, membri ai grupului „Golden Blitz”. Victor Ponta, un premier cu o familie foarte abilă în a obţine contracte cu statul. Şi în opoziţie, şi la putere. Iulian Herţanu, cumnatul lui Victor Ponta (soţul surorii premierului), este acţionar majoritar la Grossmann Engineering Group, care beneficiază de o lungă listă de contracte cu statul, scrie „România liberă”. Valoarea însumată a contractelor, din 2007 şi până azi, se apropie de 100 de milioane de euro. Interesant este că, pe 10 ianurie 2012, când România se afla în vârtejul mişcărilor de protest împotriva măsurilor de austeritate, Grossmann câştigă un contract de peste 10 milioane de euro, prin asociere cu Euro Construct Trading 98, care îi are patroni pe Dan Besciu şi Sorin Vasilescu, membri ai celebrului grup „Golden Blitz”. Contractul are ca obiect extinderea reţelei de canalizare a localităţii Comarnic. Potrivit materialului realizat de „RL” cu sprijinul „Rise Project”, Besciu şi Vasilescu spun că într-adevăr s-au asociat cu Grossmann Engineering Group, dar nu la una, ci la două licitaţii. Cei doi neagă însă că l-ar cunoaşte pe Herţanu, despre al cărui nume spun că îl aud prima dată. Iulian Herţanu este acţionar şi în alte companii care fie au beneficiat direct de contracte cu instituţiile statului, fie au asociaţi care deţin firme abonate la contracte pe bani publici. De exemplu, cumnatul lui Ponta este asociat la „Cardinal Proiect SRL” cu Florin Ilie Drăgan. Acesta este coacţionar la „European Project Consulting SRL”, care a încheiat numeroase contracte cu statul, în special în Argeş, fieful baronului PSD Constantin Nicolescu. Integral in EVZ.

Un document apărut ieri şi semnat de directorul instituţiei spune că vila era destinată unui fost şef de stat. În alte două adrese, şeful RA-APPS negase acest lucru. Directorul RA-APPS, Georgian Gabriel Surdu, a scos din joben o adresă pe care i-a trimis-o prim-ministrului Victor Ponta pentru a-l ajuta în lupta cu Traian Băsescu. Adresa trimisă de Surdu a fost semnată ieri, 26 iulie 2012, după ce, cu o zi înainte, Victor Ponta nu reuşise să prezinte vreo dovadă că Vila Dante a fost pregătită pentru preşedintele suspendat Traian Băsescu. În documentul apărut ieri, directorul Surdu susţine că „din aprilie 2011 (…) în urma discuţiilor dintre SGG (Secretariatul General al Guvernului) şi RA-APPS, Vila Dante a fost gândită ca o viitoare reşedinţă pentru un fost şef de stat, motiv pentru care mobilierul a fost achiziţionat special pentru o reşedinţă de locuit, şi nu pentru o vilă de protocol”. Afirmaţia lui Georgian Gabriel Surdu apare în mod ciudat după ce Victor Ponta a prezentat ieri presei Vila Dante ca fiind pregătită pentru Traian Băsescu, care ar fi urmat să se mute în această locuinţă la finalul mandatului de preşedinte al României. Victor Ponta nu a prezentat nicio dovadă care să-i susţină afirmaţiile. Mai mult, tot ieri, conducerea Regiei Autonome – Administraţia Patrimoniului Protocolului de Stat (RA-APPS) a emis un comunicat în care a susţinut că „până în prezent, nu s-a primit nicio solicitare pentru ca imobilul să aibă destinaţia prevăzută de Legea privind acordarea unor drepturi foştilor şefi de stat”.[…] Raluca Surdu, soţia directorului RA-APPS, este propunerea PNL pentru un post de deputat. Conform presei din Călăraşi, Raluca Surdu va candida pentru postul de deputat în Colegiul uninominal nr. 5, la următoarele alegeri. Raluca este avocat în Bucureşti, iar împtreună cu directorul RA-APPS deţine o avere impreionantă de peste 50 de hectare de teren, precum şi peste două milioane de lei economii. Integral in EVZ.

Vreo noutate de la mineriade incoace? Sub comunisti, romanilor li s-a spus ca occidentalii sunt “fascisti”, ca vor raul tarisoarei. “Noi nu ne vindeam tara”. Sub mineri trebuiau goniti din Piata Universitatii “legionarii”. Acum trebuie goniti “sclavii basisti”. Pare ca din iunie 90 incoace nu s-ar fi schimbat nimic. Dar nu e adevarat. S-au produs schimbari chiar esentiale Mai nou, potrivit lui Victor Ponta, Viviane Reding pasamite “n-are habar” de Romania si face totodata “campanie pentru PDL”. In mod vadit, premierul e certat cu logica. Sau nu se poate hotari. Ori poate da rateuri propaganda sa de partid. Fiindca, din doua una: ori Reding stie ce se intampla in tara, si atunci n-are cum sa nu sa se angajeze in favoarea prezervarii independentei justitiei romanesti, ori, dimpotriva, nu are habar, dar atunci nu se explica rigoarea cu care amendeaza minciunile premierului si in orice caz nu poate face vreo campanie. Ca inaintea tuturor fazelor cruciale ale istoriei nationale din ultimele doua decenii si jumatate, romanii se vad odata in plus scufundati intr-un ocean de ura viscerala, o ura orchestrata si raspandita cu buna stiinta in scopul cuceririi puterii de catre un grup. Oamenii de rand sunt imersati intr-un fluviu de pasiuni, se vad prinsi intr-un virtej de acuze si contra-acuze, impinsi sa se indrepte necontrolat si incontrolabil prin apele involburate ale vrajmasiilor mutuale spre o cascada a dezinformarilor sistematice si a violentelor de unde risca sa cada ca pietrele aruncate de la inaltimi ametitoare inainte de a se zdrobi de stancile recidivei totalitare. Asa s-a intamplat si in iunie 1990, cand postcomunistii tintuiau la stalpul infamiei partidele istorice abia reaparute. Asa e si in 2012, cand pe post de baubau de serviciu figureaza, pentru a cata oara, Traian Basescu. Unii, cei care vad enorm si simt monstruos vor sa-i faca sa creada pe cei multi ca indepartarea din functia prezidentiala a acestui om le-ar putea, chipurile, rezolva problemele. Ca si cum destituirea unui presedinte ar putea face nefacute furtul intelectual al unui premier, sau instabilitatea politica si economica, izolarea internationala si deprecierea galopanta a leului, provocate de lovitura de stat ce-a culminat cu suspendarea sefului statului. Integral pe situl Deutsche Welle.

Va urez o zi buna!

Written by Theophyle

27/07/2012 la 7:22 am

175 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Reblogged this on Dictatura justitiei.

    dictaturajustitiei

    27/07/2012 at 7:29 am

  2. Buna dimineata la toata lumea!

    mayausa

    27/07/2012 at 7:32 am

  3. salve. Am senzatia ca A.Chiliman -ceva mai experimentat si evident cu destul miros politic- incearca sa salveze reputatia PNL. Asta merge in democratie, nu in dictatura CRUNTA din interiorul PNL. Pe un plan mai bizantin, Chiliman ii plateste ceva polite lui Ipo-Crin, ii da „la gioale” lui Chitoiu -un mare yes-man pt.Crizel- si isi lustruieste popularitatea personala. Nu indraznesc sa sper ca incepe in PNL vibratia ce prevesteste cutremurul, caci nu-l vad pe Tariceanu lider veritabil.

    cinic

    27/07/2012 at 7:51 am

    • salut
      Chiliman isi poate permite sa faca pe penelistul demn, pe urmas al lui Bratianu si Rosetti
      Chiliman e aranjat, minim 4 ani primar in cea mai bogata unitate administrativa a tarii, este deasemenea un om f bogat el insusi .
      La ceilalti le urla foamea in ochi si sunt gata sa ucida pentru asta.
      Il pot ameninta cu DNA, dar pina la urma se vor intelege cumva.

      lastnightmusic

      27/07/2012 at 8:00 am

    • Nu m-ar deranja daca PNL ar incepe sa recomande boicotul incepand de azi !

      moldoveanu

      27/07/2012 at 8:00 am

      • E sa sti ca chiar atata curaj nu cred ca vei vedea la PNL. Dar s-ar putea ca unii sa faca non combat duminica.

        clemycali

        27/07/2012 at 8:28 am

      • Buna dimineata 🙂
        Nu se va intampla! Ce face Chilimana se cheama „praf in ochi”, daca urla constiinta in el pleca in aprilie.
        Probabil ca sunt critici, dar cata vreme au in teritoriu oameni la „butoane” nu-si permit sa faca pe eroii.
        Foamea este mare si perspectivele nu sunt roz, drept ptr.care lacustele rod cu viteza luminii.

        mar

        27/07/2012 at 8:32 am

        • Eu am spus „s-ar putea”, adica am pus accentul pe probabilitate.

          clemycali

          27/07/2012 at 8:38 am

  4. Buna Dimineata la toata lumea 🙂
    Pentru cititorii de limba engleza un articol de la Washington Post – Romania’s political crisis puts spotlight on ragged democracy in Eastern Europe. Pe Politeia Digest

    http://politeadigest.wordpress.com/2012/07/27/the-wp-romanias-political-crisis-puts-spotlight-on-ragged-democracy-in-eastern-europe/

    Theophyle

    27/07/2012 at 7:55 am

  5. Buna dimineata!

    moldoveanu

    27/07/2012 at 7:59 am

  6. Bună dimineața !
    Mă plagiez cu ghilimele de rigoare :
    „ De când îl avem pe Pon-Ta prim -plagiator, se poartă reblog !
    Mulțumesc ! ”

    Bine v-am regăsit !

    dictaturajustitiei

    27/07/2012 at 8:01 am

    • Buna dimineata 🙂
      La razboi ca la razboi!

      Theophyle

      27/07/2012 at 8:45 am

  7. buna dimineata
    nu cred ca este momentul acum sa ” plingem” de soarta pnl
    pnl-asta de dupa 90 ,in afara unui lung sir de aliante” obediente” cu fsn-pdrs-psd nu are nimic remarcabil;
    a existat o perioada -culmea sub conducerea lui stolojan-cind pnl a incercat sa se defineasca
    cu exceptia mona musca nu cred ca se poate vorbi de pnl ca partid cu ” doctrina” /ar mai fi poate raposatul rusu
    ;restul liderilor au vazut in pnl doar un vehicul pentru afaceri personale,
    apetenta pentru pnl a sustinatorilor lor e mai degraba bazata pe ideea de ” liberalism” care insa nu a existat ,nu exista si nu va exista cu liderii de azi;
    nume din pnl: hasotii,rusanu,ghise,fenechiu,chiuariu,adomnitei…mai doriti? mai adaugati

    doctrina? cred ca a fost definitiv ” cracata” in coloanele de cracare de la midia
    e un partid de fripturisti care si-a insusit ilegal numele de ” liberal”

    intimplator

    27/07/2012 at 8:04 am

    • Stai putin. Iar citesti neatent cu plinsul PNL.
      Problema nu o reprezinta cei sa zicem cei 200 de lideri fripturisti ai pnl, care isi fac cu ochiul si dau cu jaful la fel ca si psd=istii, Aici e vorba de milioanele care ii voteaza si care au studii superioare, afaceri ce nu sunt obligatoriu cu statul, profesiuni liberale.
      Intrebarea mea este : Ce e in capul lor ?

      lastnightmusic

      27/07/2012 at 8:13 am

      • @tds
        cred ca in capul lor e ceata
        si voteaza ” liberali” ca isi inchipuie ca si doctrina partidului e ca numele;
        eu unul m-am saturat de ” furturi” de nume
        in rest milioanele alea sunt la categoria” basescu e necioplit”/” basescu stie numai sa faca scandal” basescu o acopera pe udrea” si mai stii si tu restul/ei isi inchipuie ca daca voteaza ” liberal” e de bon ton,suna frumos/uita ca voteaza mihalache,ghise etc,etc

        intimplator

        27/07/2012 at 11:09 am

  8. nu uitati;
    asa cum spune deja celebrul dogaru,e nevoie de observatori
    azi e ultima zi de inscriere/nu permiteti sa fie numai ei!

    intimplator

    27/07/2012 at 8:07 am

  9. Buna dimineata tuturor. N-am citit in viata mea un document „de principiu” ca cel semnat de triumviratul din fruntea USL. Nu exista cuvinte ptr a-l califica. In privinta lui Chiliman lucururile sunt complicate. Dar atata timp cat demersul lui se opreste la o scrisoare deschisa si nu este urma si de alte voci care sa se delimiteze ferm de grupul asta de descreierati, atunci toata agitatia creata a fost de pomana. Pe Chiliman nu-l da curajul afara din casa iar la nivel de conducere a PNL lucrurile stau extrem de jalnic.

    clemycali

    27/07/2012 at 8:19 am

    • Chiliman e cel care sta si se uita la un viol, si spune: baieti eu sunt aici cu voi dar va rog sa notati ca eu nu particip

      lastnightmusic

      27/07/2012 at 8:23 am

      • Cam asa. Dar acum s-ar putea sa fie putintel mai mult. Nu uita ca daca se blocheaza fondurile de la UE primarii vor fi cei mai afectati. Chiliman a inteles probabil chestia asta dar nu are curajul sa faca pasul si sa se dezica total de clica din fruntea partidului.

        clemycali

        27/07/2012 at 8:26 am

        • Salut clemy,
          cei mai afectati vor fi primarii din rural care nu vor putea accesa „fondurile de seceta”, cam un miliard de euro. Fondurile pentru Romania, luma August sunt suspendate. vezi declaratiile lui Orban de acum 3 zile. Deci daca este de vorbit, vor vorbi in septembrie. Cine va vorbi? Ponta, Antonescu sau Marga? 😦

          Theophyle

          27/07/2012 at 8:42 am

          • Nici unul din ei nu va deschide gura. E treaba celor afectati daca pana la urma nu isi vad nici macar interesul propriu si stau drepti in fata unor bolnavi psihici. Nu ca ar fi prima data in istorie cand s-a intamplat asa ceva.

            clemycali

            27/07/2012 at 8:46 am

          • salve. Nu importa cine vorbeste: „Basescu e de vina”. Parca din Trotki era citatul cum ca: „..comunistii au nevoie mereu de un dusman..” (altfel cum ar explica lipsa raiului comunist pe pamant?)

            cinic

            27/07/2012 at 10:57 am

        • Ia sa ne gandim la urmatorul scenariu : in pnl lupta e acerba, taberele stau cu jungherele ascunse sub caftan. Daca referendumul nu este validat, Antonescu si clica lui sint pe faras. Se vor face alegeri interne urgent, mai ales ca trebuie sa-si spele imaginea pentru alegerile din toamna . Pe cine poate pune partidul presedinte, daca nu pe Chiliman, care a facut fronda impotriva dictaturii lui Crin inca din primavara? Sa nu uitam ca Chiliman are de partea lui „seniorii” partidului !

          radames

          27/07/2012 at 11:40 am

  10. observatori… interni,,,, externi …
    Acum, ma surprinde ca NR, (apropos, aseara TB la o emisiune de tot rahatul la OTV spunea ca il apreciaza din ce in ce mai mult pe Mihai Neamtu ) organizatiile lui MRU pdl etc, nu au organizat foarte coerent sistemul de observatori, cheltuind energie si mijloace logistice pentru asta. Nu ne-au contactat caci au emailurile noastre ale tuturor, venind cu tutoriale pentru cei ce pot fotografia, pentru cei ce pot veni la ora 21.30 sa arunce un ochi in sala de vot fara sa voteze, etc.,
    S-au tot plingacit pentru cele 20-50 metode de frauda dar nu au venit cu un tutorial de combatere a fraudei,

    lastnightmusic

    27/07/2012 at 8:20 am

    • MN aseara ii tinea trena lui TB, ii dadea si ii lua microfonul sau faclia, facea piruete si isi dadea coate cu Blaga care radea la poantele lui. Mai multi din jur l-au observat. Spre final a luat sa fluture steagul pe scena intr-un moment vazut de audienta din jurul meu ca nepotrivit. Scuze ca nu l-am prins in poza.

      moldoveanu

      27/07/2012 at 9:46 am

  11. Neatza buna la lumea buna!

    blog de caine rau

    27/07/2012 at 8:35 am

  12. Buna dimineata tuturor !

    ela

    27/07/2012 at 8:38 am

    • Buna Dimineata, Mishu – ela 🙂

      Theophyle

      27/07/2012 at 8:43 am

  13. Rodica Culcer – ” Dacă vrem să trăim într-o democraţie şi să nu fim scoşi din UE de către USL, atunci trebuie să ne pregătim de un lung război pentru valorile în care credem, să lăsăm la o parte orgoliile şi ambiţiile individuale sau de grup, să nu încercăm compromisuri cu duşmanul – cum dezastruos a făcut PDL, care a încercat să facă tot felul de aranjamente perdante cu opoziţia sau cu mogulii de presă, ignorând ameninţările care prindeau formă sub ochii săi miopi. Şi în timp ce facţiunile din PDL se certau şi organizaţiile civice îşi urmăreau autist propria agendă trupele de şoc ale lui Felix îşi consolidau poziţiile şi deveneau tot mai influente. Iată-le acum la porţile cetăţii, gata să se instaleze la putere. Suntem pregătiţi pentru invaziile barbare?”
    http://hydepark.ro/articol/articol/dogaru-ante-portas-1000.html

    mar

    27/07/2012 at 8:52 am

    • tot de acolo: „Să nu ne facem iluzii aşadar că se va instaura pacea socială: aşa ceva nu este posibil atâta vreme cât există lideri ai USL cu dosare penale şi atâta vreme cât Dan Voiculescu vrea justiţia pentru a dobândi toată puterea.”
      Buna analiza Doamnei Culcer!

      Sorin Fortiu

      27/07/2012 at 9:17 am

      • salve sorin. Care pace sociala pe timp de „vaci slabe”? in 1950 (am vazut scena): „ai trei perechi de pantaloni, iti confiscam doua”. Tot in 1950: „adica stati 4 persoane in 2 camere? de maine mai aducem o familie” (scena traita). 2012, Ponta: „in timp ce taia salariile si pensiile, Basescu si-a renovat vila cu un milion de euro”. Unde e diferenta?? Deja CJ Timis anunta ca NU ARE BANI pt. restituirea a 8% (idem CJ Sibiu). S-au oprit investitiile (98% la proiecte europene cu cofinantare) ca sa nu derapeze deficitul inainte de vizita FMI. Dar oprirea investitiilor inseamna SOMAJ nu crearea a mii de locuri de munca.

        cinic

        27/07/2012 at 11:03 am

  14. buna dimineata!

    zigzag

    27/07/2012 at 9:35 am

  15. ziua buna tuturor. idiotul acela austriac cu nume de rus (Swoboda) mananca si el rahat socialist din greu – cere participare la vot ca numai asa se obisnuieste in democratie. idiotul util nu a citit Conventia de la Venetia? acolo scrie clar despre boicot si valoarea democratica a acestuia.

    Sare'n Ochi

    27/07/2012 at 9:39 am

    • Svoboda e un nume cehesc, nu rusesc. Dar nu are importanta atata timp cat faci parte din organizatia „Imbeciles Sans Frontieres”.

      Diana

      27/07/2012 at 9:53 am

    • Swoboda este un tampit care nu a citit nici Conventia de la Venetia si nici nu a inteles demersurile sefilor lui socialisti europeni.

      clemycali

      27/07/2012 at 9:55 am

      • sau a fost platit bine.

        Sare'n Ochi

        27/07/2012 at 10:00 am

        • Sau si una si alta. Protia, lacomia si lipsa de caracter merg mai intotdeauna mana in mana.

          clemycali

          27/07/2012 at 10:01 am

          • salve clemy. Faci ce faci si il lauzi pe Ponta (merita epitete mult mai dure).

            cinic

            27/07/2012 at 11:04 am

  16. Pentru interesati pe Politeia Europeana – Ştiri Europene – 27 iulie 2012 / “Criză peste tot şi la noi război politic total”

    http://politeiaeuropa.wordpress.com/2012/07/27/stiri-europene-27-iulie-2012-criza-peste-tot-si-la-noi-razboi-politic-total/

    Merita citite cu atentie (inclusiv linkurile)

    Theophyle

    27/07/2012 at 9:41 am

  17. Abramburica anumit un nou presedinte la Consiliul Național de Etică: Paul Dobrescu (SNSPA).
    V. Tismaneanu arata clar cine este individul la
    http://www.contributors.ro/reactie-rapida/pontocratia-in-actiune-un-fost-redactor-al-%e2%80%9cerei-socialiste%e2%80%9d-in-consiliul-national-de-etica/

    Sorin Fortiu

    27/07/2012 at 9:44 am

    • O Doamne ………..”Computere si trandafiri”…. un dinozaur comunist, fratior de doctrina si epoca cu Marga 👿
      Nu mai scapam de fosile 🙄

      mar

      27/07/2012 at 9:56 am

  18. Buna dimineata tuturor 🙂

    Diana

    27/07/2012 at 9:51 am

  19. USL a scos în campania de print artileria grea de la Antene:
    https://baricada.wordpress.com/2012/07/26/de-ce-vrea-demiterea-victor-ciutacu/

    baricada

    27/07/2012 at 9:56 am

  20. salut

    articolul din guardian e f. bun si dur pt o publicatie de stanga

    razvan

    27/07/2012 at 9:57 am

  21. Desi singur am dat raspunsul in articolul despre manipularea TV din ultimii ani… tot continui sa ma minunez cum oameni care abia o duc de pe o zi pe alta sunt capabili sa spuna:

    „Imi asum si scumpirile, si opririle de fonduri si izolarea fata de UE numai sa plece…” 😦

    Nociv rau discursul de tipul asta.

    moldoveanu

    27/07/2012 at 10:08 am

    • Buna dimineata! Imi aduc aminte ca in prima sau a doua zi a Promenadei Ghilimelelor era cineva cu un afis „Dana Grecu Presedinte!”… 🙂

      drivas

      27/07/2012 at 10:22 am

  22. O analiza a posibilelor consecinte ale referendumului pe cursdeguvernare.ro

    http://cursdeguvernare.ro/nu-era-basescu.html

    moldoveanu

    27/07/2012 at 10:12 am

    • Foarte buna analiza. De citit.

      miki

      27/07/2012 at 11:21 am

  23. Buna dimineata! 🙂

    radubotezatu

    27/07/2012 at 10:17 am

  24. Euro a inceput sa scada, usor… Sa fie un semn ca luni TB se va intoarce la Cotroceni? 🙂

    victor.vb2

    27/07/2012 at 10:18 am

  25. Nu vreau sa par Duffy Duck , dar de ce oare Chucky si-a schimbat a doua oara promisiunea spunind acum ca el iese din politica daca va castiga Basescu ? A marsat ? a vazut cele 3 milioane de voturi false ? a primit sondaje promitatoare ? I-au mincat graunte din palma serviciile ?

    lastnightmusic

    27/07/2012 at 10:33 am

  26. Am primit si eu mesaj pe tel mobil … eu vara nu dorm…. ma duc sa votez….pentru cachiar contez.
    I-am trimis un raspuns din 3 litere ce incepe cu M continua cu u si se termina cu e. Am economisit un i, pentru ca uslasii nu merita chiar tot efortul din partea mea. 🙂

    lastnightmusic

    27/07/2012 at 10:43 am

  27. Ceva interesant si dubios totodata.

    Urmariti va rog cele doua minute. De la 26:50 pana la 28:50

    http://inregistrari.b1.ro/view-ultimul_cuvant-89.html

    (daca aveti chef, bineinteles)

    Sorina A.

    27/07/2012 at 10:51 am

    • Pontanacul a venit cu un fals prost facut in graba. Nu stiu daca a fost confruntat cu cealalta versiune.

      Diana

      27/07/2012 at 11:05 am

    • oricum ne pierdem timpul cu discutii inutile, a semnat doar o pagina, nu si anexele, ala-i orignalul, ba celalalt etc
      ideea e ca intr-o tara civilizata lideri de partide, cu atat mai mult aflate la putere nici nu se asezau la masa cu o asemenea organizatie extremista, asta ar trebui spus si pe frontul intern si pe cel extern; sa-i bagi in seama si sa accepti o intalnire cu ei inseamna sa-i validezi

      razvan

      27/07/2012 at 11:14 am

      • Ce argument mai e si asta cu prima pagina? Tu, ca judecator, te-ai uita in gura unui avocat care vine cu chestia asta?

        Diana

        27/07/2012 at 11:16 am

  28. neata, all,
    🙂

    am fost ieri in PR, nu mi-a placut deloc MN, nici discursul, nici cu steagul fluturind. In schimb discursul lui Papahagi a fost excelent, mare orator, sper sa se asocieze cu MRU, care are nevoie de astfel de colaboratori.

    documentul triumviratului ponta-ala_mic-sluga_lui_antonescu = stupefiant, de-a dreptul.
    nu stiu daca l-ati citit dar pe mine m-a amuzat chestia asta: ”batjocura la care actuala Putere din Romania supune toate categoriile de cetateni….” …….actuala putere? a lui ponta? dovada ca documentul a fost incropit inainte de venirea lui ponta la guvernare si acum pe 13 iulie au facut copy-paste, le-a fost lene sa adapteze la noile conditii.

    si inca ceva, documentul a fost semnat de 53 de sindicate, printre care si Sindicatul lucratorilor din Kaufland, amuzant de-a dreptul, cred ca patronii de la Kaufland sint tare ”fericiti”….

    si mai sper ca cei care atenteaza la siguranta statului, sa si plateasca, sa nu se prevaleze de ”discurs, declaratii politice”

    skorpion

    27/07/2012 at 11:06 am

    • Iarta-l pe „Horia”, i-ar placea atat de mult sa fie remarcat…

      Diana

      27/07/2012 at 11:10 am

  29. @Diana,
    l-am remarcat demult pe ”Horia”
    :mrgreen:

    skorpion

    27/07/2012 at 11:11 am

    • Da, dar ai si ajuns la concluzia ca nu merita.

      Diana

      27/07/2012 at 11:13 am

    • M-a amuzat cum se dadea de ceasul mortii, de aici si unele balbe.

      Diana

      27/07/2012 at 11:13 am

  30. stie cineva unde exista pe net vreo inregistrare a mitingului de ieri? Sunt interesat de discursul lui Papahagi dar nu-l gasesc niciunde! 😦

    Sorin Fortiu

    27/07/2012 at 11:12 am

  31. apropo de reactia lui chiliman:

    – sa fie aripa tariceanu care vrea sa-l dea jos pe antonescu?
    – sa fie fondurile europene cu care termoizoleaza blocurile si cistiga apoi voturile?

    skorpion

    27/07/2012 at 11:17 am

    • – sa fie o incercare de a arata ca in partid exista opozitie?

      miki

      27/07/2012 at 11:24 am

      • sau poate o fanfaronada, asa cum a mai fost inainte de locale.

        Theophyle

        27/07/2012 at 11:44 am

  32. O mica reflectie legata de politicul de la noi si campania electorala prin internet:

    Media sociala, partidele si votul. Partea 1
    http://faratv.blogspot.ro/2012/07/media-sociala-partidele-si-votul-partea.html

    …asta in asteptarea referendumului de boicotat. 🙂

    moldoveanu

    27/07/2012 at 11:35 am

  33. razvan

    27/07/2012 at 11:44 am

    • Salut razvan,
      concluzia gresita, in primul rand pentru ca aceasta constitutie a Romaniei este subtire la propriu si la figurat. Prefer modelul anglo-saxon, model in care instanta suprema a tarii se intruneste ca o curte constitutionala. In primul instanta suprema a unei tari include (cel putin trebuie sa includa) juristii cei mai buni ai tarii respective.

      Theophyle

      27/07/2012 at 11:51 am

      • salut
        nu stiu la ce concluzie te referi, eu am citit articolul de doua ori sa nu-mi scape vreo nuanta si depisteaza fix cateva probleme ale deciziilor CC:
        (i) incoerenta – spete identice cu rezolvari diferite sau decizii contradictorii
        (ii) argumentarea sofista ca ar exista acte pur politice care nu ar intra in sfera jurisdictiei constitutionale (spalarea pe maini a la Pilat) – asta e partea cu adevarat buna a articolului
        stiu deosebirea dintre supreme court si curtile const. pe model continental, e o discutie mai veche, insa mai nou si useleul ar vrea asa ceva, ar fi foarte misto ca inalta curte cu un sfert dintre judecatori anchetati sa fie si curte constitutionala

        razvan

        27/07/2012 at 12:04 pm

        • Ma refer la asta:

          „Concluzia noastră finală: Culpa asupra acestui fenomen de politizare a aspectelor sociale revine clasei politice care prin presiunile pe care le exercită asupra instanţei constituţionale a determinat în aceasta trezirea instinctului de conservare, adică de derobare de la soluţionarea justă şi pe fond a incidentelor deduse judecăţii”

          1. O curte constitutionala trebuie sa fie peste clasa politica si sa nu fie influentata de ea;
          2. Si in CCR-ul nostru jumatate din judecatori au fost numiti de partidele care alcatuiesc USL;
          3. Bineinteles ca ma refer la o instanta suprema curata!

          Theophyle

          27/07/2012 at 12:11 pm

          • si eu sunt adeptul modelului anglo-saxon, mai curand britanic decat din US, la noi s-a preferat o modernizare artificiala, prin decret, a formelor fara fond, nu prin evolutie organica (stii la cine ma refer cand folosesc cuvantul organic)

            razvan

            27/07/2012 at 12:25 pm

  34. test

    mac gregor

    27/07/2012 at 11:51 am

  35. LASATI ASTA; LASATI TOT

    cititi articolul asta si comentariile

    http://capitalismpepaine.wordpress.com/2012/07/27/ministrul-agriculturii-refuza-sa-lupte-cu-seceta/

    s-ar putea sa avem FOAMETE, asa cum am prezis.

    si este o observatie foarte buna in comentarii – cu asta PDL ar putea sa-si revina la sate.

    mac gregor

    27/07/2012 at 11:54 am

    • mac,
      Nu prea am incredere in blogul respectiv. Este alarmist si senzationalist. Conform „profetiile” tyrecute, de mult am fi trebuit sa falimentam si majoritatea europenilor sa se sinucida 😦

      Theophyle

      27/07/2012 at 12:13 pm

      • Dncolo de exagerari, anul asta situatia e chiar grava. „Ala micu'” e iresponsabil si/sau pus acolo sa-i asigure ceva monopol varanului.

        Diana

        27/07/2012 at 12:21 pm

      • Si eu am aceeasi parere despre el, dar de fiecare data gasesc ceva interesant in el. Daca nu in articol, atunci in comentarii 🙂

        Te rog sapa un pic, impresia mea e ca de data asta e pe bune.

        mac gregor

        27/07/2012 at 12:36 pm

  36. Parca m-am cam saturat de-atatea „analize” ivite puhoi in ultimele luni si chiar ani, in Romania (si nu numai).
    E plin de analisti si „analisti”
    Adevaratele analize, facute de adevaratii analisti, in proportie de 99% nici macar nu sunt facute public (Analize economice, strategice si chiar sociale). pt simplul fapt ca atunci cand ai un analist bun, ale carui analize si premonitii se confirma aproape mereu, persoana respectiva este „o mina de aur” pt cel care-l plateste cu sume uriase dar totodata este si obligat, prin contracte foarte clare, sa-si tina gura
    Sigur nu vreau sa generalizez. Exista si analisti foarte buni care au chiar „sarcina” sa-si prezinte public analizele. Dar astia nu prea sunt bagati in seama.
    Iar analizele astea publice, sociologice, care mai de care mai docte si mai stufoase sunt atat de bizare uneori incat nu stii daca e vb de un pamflet sau de un studiu cat se poate de serios..
    O analiza, de orice fel, pt a produce un efect trebuie sa fie ,in primul rand, convingatoare si pe intelesul celui caruia i se adreseaza.
    Degeaba ai un Einstein analist daca omul nu e in stare sa te faca sa pricepi ce vrea sa spuna.
    Daca analizele facute in ultimii 22 de ani ai Romaniei ar fi fost si viabile si scrise pe intelesul celor care ar fi trebuit sa tina cont de ele, n-am fi ajuns niciodata in marasmul in care ne scaldam acum.

    Ma refer strict la analistii de profesie, cu pregatire in domeniu, nicidecum la „amatorii” care isi exprima pur si simplu o parere personala, parere care , de multe ori este mai solida, mai documentata si chiar mai viabila decat a „profesionistilor”.

    Sorina A.

    27/07/2012 at 12:02 pm

    • „amatorii” care ar vrea sa devina profesionisti au totdeauna o nisa deschisa, scriind de cele mai multe ori in urma experientelor traite, avantaj competitiv net fata de priza limitata la realitati pe care o are laboratorul de analize unde duci mostra de realitate. 🙂

      moldoveanu

      27/07/2012 at 12:18 pm

      • Da. Dar nu numai.
        De cele mai multe ori „amatorii” pot sa-si spuna liber parerile, fara sa le fie teama ca o sa-i zboare Crin sau Ponta din partid. Nu trebuie sa dea socoteala decat propriilor cititori si propriei constiinte. De aceea spun ca, de multe ori, analizele „amatorilor” si automat si predictiile lor sunt mai aproape de adevar decat analizele facute de „profesionisti” sub presiune si cu un scop anume, f bine definit.

        Sorina A.

        27/07/2012 at 12:28 pm

        • Aici vorbim de „intoarcerea vaporului in sufragerie” … fa-mi o analiza sa arate asa. Sau varianta imi pierd jobul daca analiza da previziuni proaste pentru stapanire. Atunci meseria nu mai e cea de analist din pacate.

          Confuzia asta intre cifre si butoane e problema. Pana si la masina vezi viteza intr-un loc si o ajustezi din altul. Si mie mi-ar place ca editand documentul cu sondajele referitoare la referendum sa schimb mentalitatea acoperita de ceatza a populatiei si sa nu mai trebuiasca sa ma gandesc ca poate e mai bine sa imi fac bagajele.

          Acum, sincer, nu stiu cine e de vina aici – cel ce comanda? Sau instinctul primar de frica si reflexul ca daca sheful e multumit cu ce vede azi pleaca si ma lasa in pace?

          moldoveanu

          27/07/2012 at 12:46 pm

      • @moldoveanu

        Un meteorolog a fost intrebat, cam care este sansa ca previziunile unui meteorolog sa fie corecte.
        Meteorologul a spus ca in jur de 40-45%
        Reporterul l-a intrebat.
        Pai bine, dar atunci de ce nu spuneti invers? Si veti avea o cota de adevar de 55-60% ?
        (Nu stiu ce-a raspuns meteorologul si nici nu stiu daca acest dialog a existat vreodata in realitate)

        Sorina A.

        27/07/2012 at 12:34 pm

        • Meteorogul era celebrul Topor
          Reporterul era de fapt matematicianul Grigore Moisil

          emil

          27/07/2012 at 12:37 pm

          • Merci pt info! 🙂
            Eu cunosteam povestea doar, asa, mai mult ca gluma.

            Sorina A.

            27/07/2012 at 12:52 pm

        • Hehe…in timp, de frica foamei, analistii incep sa spuna raul inainte. Problema e rezistenta lor pana dispare obisnuinta celui ce comanda analiza sa primeasca cifre roz si sa nu mai considere ca de vina e analistul daca sunt albastre. 🙂

          moldoveanu

          27/07/2012 at 12:50 pm

  37. Buna dimineata
    De la +40724484963 27-07-12 12.12
    „Eu vara nu dorm. Pe 29 n-am somn. La referendum votez, pentru ca eu chiar contez. Eu vara nu dorm.”

    emil

    27/07/2012 at 12:16 pm

    • eu vara votez, pentru VARANU contez.
      pe 29 vom avea referendumul (numaratoarea) imbecililor. macar stim cum stam.

      Sare'n Ochi

      27/07/2012 at 12:29 pm

  38. Mi-a scris Avocatul popoului (pardon Poporului) – ma, rog, al Puterii. Eu l-am reclamat pe Ioan Rus, iar el mi-a inmanat plangerea catre Victor Viorel Ponta, spre aspra solutionare…

    Sare'n Ochi

    27/07/2012 at 12:23 pm

  39. vesti nasoale despre cati din electoratul pdl au inteles treba cu neprezentarea, daca o sa mearga ca fraierii la vot o sa fie si din vina lui basescu

    razvan

    27/07/2012 at 12:29 pm

  40. videanu spune ca doar 1/2 boicoteaza duminnica

    razvan

    27/07/2012 at 12:32 pm

    • Las’ ca nici Videanu nu-i mafalda. E un om istet, nimic de zis, cand e vb de propriile afaceri. Dar cand e vb de a sustine o cauza politica e aproape o nulitate.

      Sorina A.

      27/07/2012 at 12:39 pm

      • cica e un sondaj

        razvan

        27/07/2012 at 12:42 pm

        • este sondajul facut cu o zi injainte de mesajul dat in semi-clar de Basescu, in ziua in care l-a dat in semi-clar si in ziua de dinainte de a fi extrem de clar – adica luni, marti si miercuri. il gasesti analizat pe sociologica.

          Sare'n Ochi

          27/07/2012 at 1:27 pm

      • Cred ca cei care se duc totusi la vot si voteaza NU, o fac pt ca ei vor neaparat sa voteze, nu pt ca n-ar fi auzit sau n-ar fi inteles ce inseamna boicotul.
        In ziua de astazi, cu tehnica actuala, nu se mai poate pune problema ca „n-am stiut..abia dupa aia am aflat” Astea sunt gogorite, chiar daca ne referim la ultimul catun din varful muntelui. Daca oamenii merg sau nu merg la vot depinde in foarte mare masura si de orientarea politica si de propaganda facuta de cei raspunzatori, la fata locului, nicidecum din motive de necunostinta de cauza. Si bineinteles de interesul comun sau personal al fiecaruia. Intr-un oras nu intereseaza pe nimeni ce face vecinul. Dar intr-un satuc sau comuna, unde exista deja o majoritate clara (indiferent de care parte) minoritatea se cam da de partea majoritatii pt ca nu vrea sa-si strice „socotelile” cu vecinii sau cu primaria.

        Sorina A.

        27/07/2012 at 12:50 pm

    • Da, restul stau acasa (sau la gratare, vorba lui Sare)! 🙂

      drivas

      27/07/2012 at 12:44 pm

      • sa dea D-zeu, nici macar nu li cere mult

        razvan

        27/07/2012 at 12:46 pm

        • *li se cere

          razvan

          27/07/2012 at 12:50 pm

  41. Vai de capul lui Ponta. A incaput pe mana lui FAZ. Un articol de o duritate pe care eu nu mi-o amintesc intr-un ziar atat de serios. Ponta este acuzat de crima.

    : “Cristian Panait, care se ocupa de scandalurile de corupţie din jurul lui Adrian Năstase, a murit în condiţii neclarificate, căzând de la fereastra apartamentului său. S-a stabilit repede că este vorba de o sinucidere.”

    Aveti linkul. Am sa-l traduc mai tarziu integral (daca o sa am timp)

    http://www.faz.net/aktuell/politik/ausland/rumaenien-er-glaubt-dass-er-mit-allem-durchkommt-11832870.html

    Theophyle

    27/07/2012 at 12:42 pm

    • Salut Teofil!
      Începe să fie vai şi amar de tonta. 🙂

      Tiberiu Orasanu

      27/07/2012 at 12:57 pm

      • Salut tibi 🙂
        asa cum ti-am raspuns dimineata, poate si mai rau!

        Theophyle

        27/07/2012 at 1:00 pm

        • buna ziua;
          sa speram ca nu vor reusi sa fure suficient si ma mai speram -desi tot zic de ceva timp ca tutea a avut dreptate-ca a avut numai partial dreptate
          o discutie ” reconfortanta” cu o echipa de mutat mobilier;3 oameni simpli,ei cu o dubita,” patronii romani”
          si va duceti duminica la vot ,nu-i asa?
          ce am inebunit? astia deja au angajat intr-o luna-nu dau numele institutiei-100 oameni cu 80 milioane pe luna;
          hai domle de unde stiti
          pai stiti noi mutam acum… si ne-au spus oamenii de acolo si cum sa ajungem noi noi sa fim condusi de un prost si un repetent
          o fi basescu nenorocit,dar astia sunt si mai si,nu exista comparatie
          discutie absolut autentica
          astia sunt oameni care sigur nu se uita nici la antena 3,nici la b1,n-au timp ,muncesc sa-si cistige piinea;problema e citi ca ei sunt in romania?

          intimplator

          27/07/2012 at 1:12 pm

    • si tineti cont ca e scris inainte de protocolul cu dogaru

      razvan

      27/07/2012 at 1:08 pm

      • ma grabesc: inainte de aparitia in presa a protocolului, e mentionat de un comentator

        razvan

        27/07/2012 at 1:08 pm

      • S-au pus cu fundul pe ei! Din toate partile.
        Iti trimit ceva pe mail in cateva momente!

        Theophyle

        27/07/2012 at 1:09 pm

    • Ponta e facut praf deja din titlu!

      „Ponta crede ca o sa-i mearga. Ponta il caracterizeaza pe presedintele Basescu (pe care vrea sa-l goneasca din functie) ca fiind un „Mafioso”. In realitate, structurile mafiote sunt raspandite in propriul sau partid (al lui Ponta).
      Totusi, el (Ponta) mimeaza pe „neintelesul”.

      Da. Se pare ca celor de la FAZ le-a sarit mustarul. Tare de tot 🙂

      Sorina A.

      27/07/2012 at 1:08 pm

      • he,he sa ne mai plingem ca nu se vorbeste de romania in presa ” mare”
        p.s pe cind traducerea ca germana mea s-a oprit la ” ich liebe dich meine katze” din anii 60 cind ” dialogam” cu nemtoaicele pe litoral si era de ajuns

        intimplator

        27/07/2012 at 1:15 pm

    • Te rugăm, să-l traduci ! Dacă s-a ajuns pănă acolo să se scrie ce doar pe bloguri apare, e grav !

      dictaturajustitiei

      27/07/2012 at 1:23 pm

    • @Theophyle,

      Te rugăm, să-l traduci ! Dacă s-a ajuns pănă acolo să se scrie ce doar pe bloguri apare, e grav !

      dictaturajustitiei

      27/07/2012 at 1:25 pm

  42. Buna ziua,

    Citind articolul publicat pe Polietia in data de 24.07.2012 am incercat sa identific prevederile mentionate de @Cetatean in OUG 41/2012 ce modifica legea 3/2000. Bilantul consultarii textelor arata cam asa:

    – Cel mai bine am inteles partea cu desfiintarea birourilor electorale de circumscriptie din orase.

    – Uitandu-ma pe anexele 1,2,3 din OUG 41 si comparandu-le cu anexele 2,3,4 din legea 3 nu gasesc unde in legea 3 se mentionau votantii de pe listele suplimentare in procesele verbale.

    – Nu reusesc sa identific abrogarea articolului din legea 3/2000 care prevedea procedura de urmat in situatia in care se constata ca s-a rupt sigiliul unei urne inainte de inchiderea programului de vot.

    – Nu reusesc sa identific unde este abrogat articolul care mentioneaza numarul de stampile existente intr-o sectie de votare.

    Am folosit ca surse textul OUG 41/2012 indicat de @Cetatean in textul articolului si textul legii 3/2000 de aici: http://www.cdep.ro/pls/legis/legis_pck.htp_act_text?idt=22286

    Din pacate n-am nicio experienta in interpretarea legilor si ordonantelor insa as vrea foarte mult sa inteleg acest caz in particular.

    Multumesc celor care m-ar putea ajuta.

    tzucre

    27/07/2012 at 1:00 pm

    • Salut,
      sunt sigur ca @cetatean te va ajuta cand va intra pe blog 🙂

      Theophyle

      27/07/2012 at 1:02 pm

    • ingrijorator!

      intimplator

      27/07/2012 at 1:18 pm

      • nu, nu este.
        Pentru ca procentele nu se refera la 50%+1 din populatie ci numai la participare a votantilor. Cifrele sunt inselatoare.!

        Theophyle

        27/07/2012 at 1:20 pm

    • Fix pix. Adica la Arad – unul din cele 2 judete in care PDL a castigat complet alegerile locale – Base pierde?
      Iar in fieful PSD Teleorman – Base castiga?

      sondaje de dat cu flit.

      mac gregor

      27/07/2012 at 2:11 pm

  43. „Consiliul Naţional de Etică:
    Kovesi a adus probe suficiente şi convingătoare, o decizie nu va fi luată vineri”

    Sorina A.

    27/07/2012 at 1:16 pm

  44. Au inceput sa apara mesaje otravite, disperare mare pe jegosi 👿

    mar

    27/07/2012 at 1:16 pm

  45. Tel. cu nr.0721958920 l-am blocat. Tb. identificat operatorul, facuta sesizare si se blocheaza….se pare ca sunt cartele.

    mar

    27/07/2012 at 1:22 pm

  46. Conform cifrelor noastre, participarea nationala arata cam la 38% + 5 % furturi!

    Theophyle

    27/07/2012 at 1:22 pm

    • Sa inteleg ca furturile nu sunt incluse in cele 38%?

      Diana

      27/07/2012 at 1:23 pm

      • nu, sunt extra.
        Vorbim de o participare de cam 4,3 – 4,5 milioane de votanti USL. cu un milion mai putin de necesar (inclusiv furturile)

        Theophyle

        27/07/2012 at 1:27 pm

        • @theophyle

          eu ii cred in stare pe astia sa fure cel putin 10 cpt,adica undeva in jur de 2 mio voturi;
          gindeste-te numai pe litoral unde panarama de mazare instaleaza 17 sectii ” volante” in hoteluri,baruri…
          nu m-ar mira sa puna si in wc-uri urne
          nu uita ca sunt -cum bine spunea cineva-ca sobolanii incoltiti;astia au trecut de ” return point” de mult
          orice neregula trebuie semnalata prompt

          intimplator

          27/07/2012 at 1:31 pm

          • intamplator,
            habar nu ai cati jurnalisti straini au ajuns in Romania in ultimele zile. Presa franceza a trimis in Romania corespondentii lor din Siria, Adica la razboi 😆

            Theophyle

            27/07/2012 at 1:35 pm

            • asta chiar ma sperie;am devenit prapastios ca-n 90;nu de alta dar nu-mi place:
              a. ian=antrenament ” structuri ” dogaru
              b. dupa cele aparute ieri parchetul nu s-a autosesizat
              c. dupa cum au actionat in ultimele 2 luni ” pattern”-ul e spre sau /sau,adica sau cistigam sau incepem cu miscari violente de strada
              d. primii corespondenti straini sositi in romania in dec 89 au fost cei francezi

              intimplator

              27/07/2012 at 2:54 pm

  47. Salutare!

    Pe fuga azi, mai pe deseara ne vedem 🙂

    Exista o sumedenie de Anexe la OUG 41 si o draie de HG-uri unde sunt ascuse toate modificarile asta.

    Sre exemplu;

    http://www.avocatnet.ro/content/articles/id_29635/HG-nr-685-2012-aprobarea-modelului-stampilelor-a-modelului-buletinului-de-vot-a-listelor-electorale-si-a-proceselor-verbale-care-vor-fi-folosite-la-referendumul-national-din-data-de-29-iulie-2012.html

    Art. 5. – Anexele nr. 1-12 fac parte integranta din prezenta hotarare.

    Trebuie luata tate la puricat, insa nu am acuma timp. Ne citim mai pe seara 🙂

    Cetatean

    27/07/2012 at 1:25 pm

    • Multumesc si astept cu nerabdare. Tin foarte mult sa ma luminez cu privire la aceasta ordonanta.

      O zi buna!

      tzucre

      27/07/2012 at 4:04 pm

  48. pentru cei de mai sus, cei care se sparie ca numai 1/2 dintre votantii lui TB care boicoteaza:
    – sondaj Operations Research, institut de sondare a opiniei publice care lucrează de obicei cu CSCI care lucrează pentru USL;
    – efectuat între zilele de luni şi miercuri;
    – prezenţă 52% (în scădere faţă de sondaje anterioare) – sub 50% din cei de pe listele electorale – sugerează un referendum nevalidat;
    – 72% din cei care vin la vot ar vota DA.
    http://sociollogica.blogspot.ro/2012/07/referendumul-azi-operations-research.html

    Sare'n Ochi

    27/07/2012 at 1:30 pm

    • abia joi a dat TB mesajul clar de boicot. miercuri a zis ca el se duce, nevasta-sa nu si ca nu sfatuieste pe nimeni sa valideze o lovitura de stat, dar el ca presedinte bl-abla-bla… marti a zis ca nu-i poate nimeni cere sa mai aiba 50%+1 validare dupa 8 ani de meserie si 3 ani de criza si ca nu ar sfatui pe nimeni sa valideze o lovitura de stat. luni inca-i citeam printre randuri boicotul. asa ca OPR a cazut pe aceste zile. in plus pe cei de la OPR ii cunosc – il contin inclusiv (ascuns bine) pe Sorin DELEANU Rosca Stanescu, prin intermediul unui fin de-al lui.

      Sare'n Ochi

      27/07/2012 at 1:41 pm

      • Abia luni seara a inceput sa dea semne clare de stat acasa

        Barengott

        27/07/2012 at 2:19 pm

        • Sondajele din această săptămână surprind parţial sau deloc boicotul de partid al PDL.

          Nu este clar dacă cei 52% sunt din populaţia din ţară sau cei de pe liste, se pare că e de fapt vorba de cazul doi, detalii aici: http://sociollogica.blogspot.ro/2012/07/referendum-ultimele-estimari.html

          În această perioadă sondajele trebuie tratate cu o circumspecţie specială, din mai multe motive pe care le intuim cu toţii.

          Barbu Mateescu

          27/07/2012 at 3:34 pm

    • Paguba in ciuperci,
      Branza este un idiot care nu reprezinta pe nimeni!

      Theophyle

      27/07/2012 at 1:37 pm

  49. Au inceput nemultumirile membrilor din comisiile de vot; daca la locale au luat cam 500 ron net, acum au cam 150 net iar presedintii cam 200 net. Multi oameni cred ca nu se vor mai duce in sectia de votare, dar sa vedem…

    drivas

    27/07/2012 at 1:50 pm

    • O posibila explicatie?
      „plata” se face indirect, doar pentru oamenii „siguri”. Posibila 🙂

      emil

      27/07/2012 at 2:03 pm

      • Cred ca acei oameni sunt constienti ca se expun totusi unui risc. Riscul de a fi prinsi si invinuiti ca partasi la fraudarea referendumului. Sigur, riscul sa fie pedepsiti este mic, dar totusi exista.

        Sorina A.

        27/07/2012 at 2:12 pm

      • Posibil ca unii dintre ei, mai cu frica de lege si de Dumnezeu, vor face un pas inapoi cand vor observa concret ce li se cere sa faca, iar restul (majoritatea) isi vor renegocia pretul fraudei.

        Sorina A.

        27/07/2012 at 2:15 pm

  50. Buna ziua,
    deseara. la ora 20.00, la B1 , presedintele Basescu la taifas cu Cristoiu.

    cedric

    27/07/2012 at 2:13 pm

  51. Mesajul de boicot, asa cum am mai spus, nu a fost in mod clar comunicat……mesajele neclare nu ajuta….cand alegi o strategie, mergi pana la capat cu ea….nu te codesti……inca sper ca TB sa nu voteze….astazi la birou cineva in spunea: „ai vazut ?!, pana si TB voteaza…..”. Greu sa mai ai replica. Oamenii astia vor sa voteze, pentru ca nu vad lucrurile ca un tot…..ci privesc direct spre procesul de votare in sine…..mesajul lui Basescu din finalul mitigului, in sensul de a nu participa la vot, nu a fost preluat de toate televiziunile…..si nici nu a fost reluat insistent…..la B1 a ramas un promo de saptamana trecuta prin care se indeamna oamanii la vot, pentru a ramane in Europa….nici pana acum nu a fost scos…..sper ca acum scepticii sa inteleaga de ce insistam cu coana Chiva….
    Estimarea mea: 32-35% prezenta la vot. mai mult, nu au de unde. Sper sa nu ne incurce calculele NU -istii naivi.
    50% boicot aparea in sondajele de miercuri si joi, dar pana duminica, va ajunge la 70-75%. Exista si aici o dinamica….. in plus, nu toata lumea recunoaste boicotul ca, poate, nu da bine sa spui ca nu votezi……

    Sergiu

    27/07/2012 at 2:17 pm

    • Poti sa-i spui celui/celei de la birou ca TB se duce la vot pt. ca el vrea sa fie in continuare (dupa 29) Presedintele TUTUROR romanilor! Si a celor care au votat DA, si a celor care au votat NU, si a celor care au boicotat … Dar ca sotia lui nu se duce sa voteze! Daca nici atunci nu intelege … 😦

      Sorin Fortiu

      27/07/2012 at 2:36 pm

    • La locale USL a primit 4.4 milioane voturi si nu cred ca toti vor iesi la vot. Sa zicem ca cei care au votat USL la locale si nu se prezinta la vot se vor compensa cu cei care vor vota NU. Asadar, mi se pare imposibil sa vina mai mult de 4.5 milioane la vot, adica in jur de 25%. Sa zicem ca se mai fraudeaza 1 milion, de voturi, deci 5.5 milioane voturi, adica 30% maxim. Din asta, probabil ca 70% va fi DA si 30% NU. Vor fi deci in jur de 4 milioane voturi DA, mult sub ce a luat Basescu la alegeri. Toata sandramaua USl se va prabusi cu zgomot.

      mc25

      27/07/2012 at 4:08 pm

  52. http://www.hotnews.ro/stiri-esential-12893432-congresmeni-americani-catre-hillary-clinton-situatia-politica-actuala-din-romania-pune-sub-semnul-intrebarii-angajamentul-privind-respectarea-principiilor-fundamentale-ale-democratiei.htm

    Congresmenii Michael Turner (republican, Ohio) si Loretta Sanchez (democrata, California), liderii grupului de prietenie cu Romania din Congresul American au trimis o scrisoare secretarului american de stat Hillary Clinton in care afirma ca „situatia politica actuala din Romania pune sub semnul intrebarii angajamentul privind respectarea principiilor fundamentale ale democratiei, statului de drept si separarea constitutionala a puterilor in stat”.

    Sorin Fortiu

    27/07/2012 at 2:19 pm

  53. Salutare all

    S-a vorbit foarte mult ieri, si pe buna dreptate !, de documentul sinistru semnat de USL cu un personaj si mai sinistru, colonelul facut la apelul bocancilor, Mircea Dogaru. Documentul a fost analizat, dezbatut si intors pe toate fetele. Totusi, pe mine ma mira altceva si anume faptul ca nimeni nu a incercat sa faca legatura intre continutul documentului, seful SCMD – colonelul Dogaru, respectiv cine sta in spatele acestui sindicat. Nu va grabiti, nu este vorba numai de varanul securist Felix ci si de altii.
    Sa le luam pe rand.

    1) Continutul documentului. Indraznesc sa afirm ca toti membrii comunitatii Politeia – dar nu numai ei – au citit acest document. Cred ca toti ati ramas stupefiati de cerintele inscrise acolo: in primul rand desfiintarea ANI, CCR, CNSAS, etc. Intr-un cuvant: o MONSTRUOZITATE ! Daca aceste cerinte ar fi satisfacute – si sa nu uitam ca USL s-a declarat in princpiu „de acord” cu ele, oricat ar minti Ponta, Chitoiu, etc – ei bine asta ar insemna lichidarea totala si ireversibila a statului de drept si, pe cale de consecinta, aruncarea tarii in anarhie ! Ceea ce ar fi urmata de iesirea automata/eliminarea Romaniei din UE si NATO. Intrebarea mea: pe langa fortele politice din tara interesate de acest lucru, din exterior cine ar avea interesul ca Romania sa intre intr-o stare de anarhie si sa fie eliminata, ori sa paraseasca NATO respectiv UE? Cui prodest?

    2) Cine este colonelul Mircea Dogaru si cine face parte din asa-zisul Sindicat al Cadrelor Militare Disponibilizate.
    Despre Mircea Dogaru s-au aflat informatii indeosebi in ultima vreme, de cand a ajuns seful acestui sindicat. Pana la acea data, acest individ sinistru nu iesise foarte mult in evidenta. Nu voi insira aici informatiile din biografia sa, cine doreste le poate gasi foarte usor pe internet. In schimb voi accentua un lucru care in analizele de ieri nu prea a fost amintit si care, in opinia mea, este foarte important, anume: Mircea Dogaru este ginerele fostului general-colonel Vasile Petrut. Pentru cei care nu stiu, generalul-colonel Vasile Petrut a fost seful trupelor de graniceri, recrutat de GRU – serviciul de informatii al Armatei Rosii – si trecut pe linie moarta din acest motiv de catre Nicolae Ceausescu. Ulterior a lucrat impreuna cu generalul-locotenent Ilie Ceausescu. Intrebarea mea: nu credeti in posibilitatea ca, avand un socru fost agent sovietic, inclusiv ginerele Dogaru sa fi intrat in atentia anumitor servicii de informatii din est?
    Revenind, pe langa Dogaru fac parte din acest sindicat si alti ofiteri, in primul rand fosti ofieri de informatii, care au fost trecuti in rezerva in uma procesului de modernizare si occidentalizare a serviciilor de informatii romanesti. Astazi am avut o convorbire telefonica cu un militar in rezerva, un om cinstit si respectabil, pe care l-am intrebat cu privire la componenta acestui sindicat. Mi-a confirmat faptul ca 80% din ofiterii in rezerva sau in retragere il detesta pe acest politruc sinistru Dogaru si ca pentru majoritatea ofiterilor in rezerva si in retragere pensiile au crescut si nu s-au diminuat. L-am intrebat: totusi, cine sunt cei din jurul lui Dogaru. Mi-a raspuns ca ar fi vorba in primul rand de fosti ofiteri de informatii trecuti pe linie moarta sau de fosti ofiteri de armata care sunt nemultumiti de orientarea democratica si occidentala a Romaniei. Interlocutorul meu s-a aratat convins ca Mircea Dogaru nu este numai in slujba varanului securist Felix.
    Intrebarea mea este: daca acest sindicat este format din aceste elemente retrograde si condus de un individ sinistru, cu un trecut pe masura, cu un socru fost agent sovietic, oare cine are interes in afara de USL de a-i sprijini pe Dogaru si pe ceilalti scelerati? Si de ce?

    3) Pozitia geostrategica a Romaniei si implicatiile sale. Stim foarte bine ca in mandatul lui Traian Basescu, Romania a devenit un partener strategic al SUA ! Dovada? Printre altele decizia SUA si NATO de a amplasa scutul antiracheta la Deveselu. Pe de alta parte este la fel de bine stiut faptul ca cel mai deranjat de aceasta evolutie a Romaniei s-a aratat a fi Kremlinul. Nemultumirea Moscovei s-a manifestat pe mai multe planuri. Nu intru acum in detalii, dar cine doreste poate gasi pe Internet (presa si nu numai numeroase mesaje, semnale si avertismente, unele directe, altele voalate, prin care Kremlinul si-a facut cunoscuta nemultumirea fata de politica Romaniei si intarirea prezentei NATO si SUA in Romania. Oficial Rusia lui Putin nu poate intreprinde nimic impotriva Romaniei ! Am spus oficial. Insa, in culise, lucrurile stau cu totul si cu totul altfel. Daca momentan nu poti sa actionezi altfel, atunci cum poti provoca dicultati unui stat inamic, aflat in apropierea ta? Credem ca raspunsul la aceasta intrebare este dat de evenimentele petrecute in Romania incepand cu aprilie 2012 ! Cine cunoaste cat de cat istoria serviciilor de informatii sovietice si, ulterior, rusesti, precum si maniera de a actiona a acestora isi poate da seama cu usurinta ca aceste servicii nu sunt straine de ce se intampla in Romania. Presa dar si analistii au obervat imediat ca anumiti ministri din guvernul Ponta fac jocul intereselor rusesti in Romania. Aduceti-va aminte, de exemplu, de declaratiile lui Andrei Marga referitoare la Rusia si „competenta” lui Vladimr Putin, versus incompetenta liderilor din UE. Aduceti-va aminte de episodul insolventei Hidroelectrica, aduceti-va aminte de vizita lui Kondyakov in Romania in mai-iunie 2012 – un episod inca nelamurit – si uitati-va la personajele care stau in spatele suspendarii si relatiile acestora cu Rusia. S-a spus pe buna dreptate ca elemente din USL si guvernul Ponta servesc interesele rusesti in Romania. Corect ! Dar nu numai ei, ci si acest SCMD, avandu-l in frunte pe sinistrul politruc Dogaru, care, repet, este ginerele unui fost agent sovietic !
    Vi se pare o coincidenta faptul ca USL si acest sindicat au semnat un acord care, daca ar fi pus in aplicare, ar insemna distrugerea statului de drept si, automat, fie parasirea, fie excluderea Romaniei din NATO si UE? Mie nu ! Credeti ca este o coincidenta ceea ce s-a intamplat in iultima vreme? Mie nu mi se pare deloc !
    Cine, in afara de fortele retrograde din Romania, mai are interes in destabilizarea tarii? Cui prodest?

    Reddog

    27/07/2012 at 2:21 pm

    • @Reddog

      Aseara, Cristoiu (sau Tapalaga, nu mai retin exact) a formulat o ipoteza, nu tocmai absurda.
      Se tot vorbea de Dogaru si de acolitii sai, ca fiind niste slugi, niste maciucari ai USL.
      La un moment dat, unul din cei doi a emis ipoteza la care fac referire.
      Anume ca, ar fi posibil sa fie taman invers. Adica USL sa fie sluga lui Dogaru si a oamenilor sai, ipoteza bazandu-se pe faptul ca trupa lui Dogaru (fosti securisti si informatori) ar putea detine o multime de informatii si dosare devastatoare despre multe „personalitati” ale PSD – USL.
      Ipoteza este intr-adevar bizara, dar asta nu inseamna ca n-ar putea fi si un sambure de logica si adevar in spatele ei.

      Sorina A.

      27/07/2012 at 2:41 pm

      • Pare coerent 🙂

        emil

        27/07/2012 at 2:58 pm

      • Tind sa-ti dau drepatate. Mergi pe axa acestor „rezervisiti rebut NATO (respectiv nici un pic de instructie, cunostinte, abilitati, competente etc.)versus corespunzatori statututlui de ofiter activ NATO”, care au fost trasi pe linie moarta cu ceva compensari astronomice. Oamenii, oricum fomisti din fire si obisnuiti cu luptele cu bateriile de vin de la popota, in debandada care mai era (atunci) relativ intretinuta de varii parti interesate, n-au plecat cu manuta goala din nici un serviciu. Mi-e teama ca scarmanati si perchezitionati (inclusiv in plombe) am avea mari surpirize vis-a-vis de aparatorii ‘oamenilor simpl’ si de cee anume au despre marii conducatori actuali. Apoi dragul de Felix, daca n-a avut reticente fata de familie…EI bine, aceasta combinatie Sindicatul maretilor cu Felix sunt un cocktail molotov reusit cu care pot manipula, inclusv lipoveanul adormit. Ca el, fara pacate, din pacate nu e. Iar porumbeii zburau, zburau, zburau…

        Lynlyn

        27/07/2012 at 3:04 pm

    • salve all 🙂 @red 🙂 cred ca raspunsul corect este…the proffit goes to….mogulii ex-kgb si coruptilor mafioti ex cia-nato…legati frateste prin gena coruptiei ex-gru din Ro :mrgreen:

      emily

      27/07/2012 at 3:47 pm

  54. Seceta ca in 1946

    http://www.tvrinfo.ro/culturi-agricole-compromise-de-seceta-in-galati-si-valcea_19485.html

    Preţul porumbului american a crescut cu peste 55% în ultimele cinci săptămâni, în condiţiile în care cea mai severă secetă care a lovit mijlocul SUA după 1956

    http://www.capital.ro/detalii-articole/stiri/va-duce-seceta-din-intreaga-emisfera-nordica-la-o-noua-criza-alimentara-169394.html

    mac gregor

    27/07/2012 at 2:21 pm

  55. Tara lui Papura-Voda

    „Mii de pliante au fost distribuite vineri dimineaţa în Deva prin care cetăţenii sunt îndemnaţi să meargă la vot, să aplice ştampila „Votat” şi pe pliantul în cauză (care joacă rol şi de bilete de tombolă), să-şi completeze datele personale, apoi să-l trimită pe adresa unei organizaţii mai puţin cunoscute, intitulată „Asociaţia pentru Democraţie Deva”.” Premii – masini, sejururi in tara si in strainatate.

    Contactat, Preşedintele Biroului Electoral de Circumscripţie Hunedoara, judecătorul Constantin Chelcea a declarat ca:
    „O asemenea iniţiativă este nelegală. Este o încălcare a legislaţiei în vigoare, dar pentru sancţionarea unei asemenea nereguli, legea nu are prevederi exprese”

    Bravo natiune……

    Sorina A.

    27/07/2012 at 2:29 pm

    • trimite pliantul la politie. este mita politica si se pedepseste conform legii.

      Sare'n Ochi

      27/07/2012 at 4:53 pm

  56. Au mai aparut niste dezinformati sau de-a dreptul basisiti sadea care isi permit sa-si dea cu parerea fara sa se consulte cu tonta si paiatza. Ceva congresmeni americani. Banuiesc ca se duce si scutul de la Deveselu. Foarte bine, in loc se poate planta ceapa cu TVA redus din 2013 la 9% si cu afisul aferent de parlamentare: Votati USL fiindca Basescu ne-a furat scutul antiracheta.

    Aha

    27/07/2012 at 3:10 pm

  57. Crin Antonescu, ieri:
    „Sper ca actuala conducere şi forurile statutare să îl trimită pe domnul Chiliman acolo unde s-a arătat a fi cu această diversiune, adică în afara PNL”

    Eugen Nicolaescu , azi:
    ” Nu vom lua nicio măsură împotriva lui Chiliman”

    Ce frumos se joaca astia de la PNL de-a „bad boy – good boy”, doar, doar mai salveaza ce mai e de salvat…..
    Ce vor ei sa demonstreze?
    Ca , de-acum, gata?
    PNL s-a transformat peste noapte intr-un partid cu coloana vertebrala dreapta si , ca atare, nu executa ordinele Presedintelui Statului, chiar daca e vb de Crin Antonescu?
    Sunt de rasul lumii cu aceste scenete ce frizeaza ipocrizia la cel mai inalt nivel! 🙂

    Sorina A.

    27/07/2012 at 3:21 pm

    • Salutare.

      Circ ieftin, cum au facut si inainte de locale.

      EuCuMine

      27/07/2012 at 3:23 pm

  58. Salut pe toata lumea,
    Postare noua!

    Theophyle

    27/07/2012 at 3:26 pm

  59. Reblogged this on DE VORBA CU ALEXANDRA.

    yepuras alexandra

    27/07/2012 at 4:18 pm


Comentariile sunt închise.