Politeía

Quis custodiet ipsos custodes?

Revista Presei – 25 Iulie / “Ponta sperie Vestul… şi pe Năstase”

Bună dimineata intr-o zi de miercuri. Administraţia Naţională de Meteorologie a emis o atenţionare cod galben de căldură şi disconfort termic, valabilă în zilele de miercuri, joi şi vineri în Muntenia, Dobrogea, sudul şi estul Moldovei şi în cea mai mare parte a Olteniei.  Astazi, Vremea va fi călduroasă, caniculară după-amiaza în sudul şi local în estul şi centrul ţării. Disconfortul termic va fi accentuat. În jumătatea de vest a teritoriului vor fi înnorări şi pe arii relativ extinse averse şi descărcări electrice. Vor fi condiţii de grindină, iar cantităţile de apă vor depăşi izolat 25…30 l/mp. În restul teritoriului cerul va fi variabil, iar astfel de fenomene se vor semnala izolat în zona montană. Vântul va mai prezenta unele intensificări în centru, sud, sud-est şi la munte, dar trecător şi în celelalte regiuni, în timpul ploilor. Temperaturile maxime vor fi cuprinse între 29 de grade în regiunile vestice şi 39 de grade în Lunca Dunării, iar cele minime se vor situa între 16 şi 26 de grade, mai scăzute în depresiuni, până la 9 grade.

La Bucureşti, vremea va fi caniculară în orele după-amiezii, când indicele temperatură-umezeală va depăşi pragul critic de 80, iar temperatura maximă se va situa în jurul valorii de 37 de grade. Cerul va fi variabil, iar vântul va sufla în general moderat. Temperatura minimă va fi de 20…21 de grade.

Curs valutar BNR valabil azi: 1 EURO = 4. 6397 RON; 1 USD = 3. 8343 RON; 1 EURO = 1. 2101  USD; Francul elvetian 3. 8630 RON. Gramul de aur 194.0008 RON.

Creşterea cursului leu/euro măreşte ratele la bancă şi „fură“ banii din consum. Românii sunt sufocaţi de creditele în euro, amână vacanţele în străinătate, taie din consum, iar companiile numără pierderile. Deprecierea leului cu 7,4% faţă de euro în acest an măreşte factura populaţiei şi companiilor cu credite în valută, amplifică presiunea pe bilanţurile băncilor, erodează profiturile companiilor de pe bursă care se finanţează în valută, scumpeşte importurile şi poate antrena scăderea consumului şi diminuarea încasărilor bugetare din TVA şi accize. Rezervele valutare de la BNR sunt principalul scut de protecţie pentru leu în faţa unei agravări a tensiunilor externe şi interne, iar în iunie rezerva a coborât sub pragul de 33 mld. euro. Preşedintele suspendat Traian Băsescu a declarat însă ieri că Banca Naţională nu mai are resurse să intervină pentru a stabiliza cursul, iar rezervele valutare se aproprie de limita minimă. Reprezentanţii Băncii Naţionale nu au dorit să comenteze afirmaţiile făcute de preşedintele suspendat Traian Băsescu chiar dacă acestea au implicat în mod direct instituţia. În iulie leul a pierdut 4,3% faţă de euro, iar de la începutul anului, cursul a crescut cu 7,4%, mărind factura celor trei milioane de români şi 150.000 de companii care au credite în valută şi pentru care orice creştere a cursului trebuie să facă rost de mai mulţi bani. În consecinţă, veniturile disponibile ale românilor se vor reduce, cu consecinţe negative asupra consumului, dar şi asupra încasărilor bugetare din TVA şi accize. Integral in Ziarul Financiar.

Declaraţiile care au speriat Vestul. Lupta politică din România, care a adus critici vehemente ale cancelariilor occidentale, a fost şi continuă să fie alimentată de declaraţii neinspirate care afectează şi mai mult relaţiile cu UE. Una dintre primele declaraţii care a atras, nu doar ironii, ci şi critici, a fost cea a proaspăt numitului şef al diplomaţiei în cabinetul Ponta, Andrei Marga. Ministrul român de Externe îl laudă pe Vladimir Putin pentru competenţele sale, în faţa comisiilor de politică externă spunând: „Ar fi bine dacă politicienii de vârf ai Europei ar fi aşa competenţi”. Citatul a făcut înconjurul unora dintre cele mai importante ziare din Europa odată cu caracterizările nou-numiţilor în cabinetul lui Victor Ponta. Cea mai gravă reacţie a venit din partea premierului României, Victor Ponta, care, după criticile Berlinului, venite de la însuşi cancelarul Angela Merkel, nu găseşte altceva mai inspirat decât să arunce pe coridoare prin faţa microfoanelor deschise: „Ce, suntem colonie? Ce decide poporul nu poate fi schimbat de nimeni, nici de Băsescu, nici de Merkel”. […]”Ce, suntem colonie? Ce decide poporul nu poate fi schimbat de nimeni, nici de Băsescu, nici de Merkel.” Victor Ponta premier al României. „A pune în vedere actualei puteri să nu mai facă niciun fel de presiune asupra Justiţiei este o exagerare.” Crin Antonescu preşedinte interimar al României. „Ar fi bine dacă politicienii de vârf ai Europei ar fi aşa competenţi ca Vladimir Putin.” Andrei Marga ministrul de Externe al României.  Integral in Adevarul.

Boicotarea referendumului, o soluție anti- fraudă eficientă. După semnalul lui Băsescu, PDL a cerut propriului electorat să nu meargă la urne. După ce preşedintele suspendat, Traian Băsescu a dat, luni seară, primul semnal în direcţia boicotării referendumului de pe 29 iulie, PDL a decis ieri, în şedinţa Colegiului Director Naţioanal, că nu va participa la votul de duminică. Democrat- liberalii îşi îndeamnă electoratul să le urmeze exemplul. „Fac un apel la toţi oamenii de bună- credinţă să nu participe la această mascaradă”, a declarat ieri preşedintele PDL, Vasile Blaga, la finalul şedinţei. Liderii PDL refuză să valideze „şirul de abuzuri” comise de USL, ce au debutat cu schimbarea Avocatului Poporului şi au culminat cu suspendarea preşedintelui Traian Băsescu, în Parlament, pe 6 iulie. În plus, Colegiul Director a mai stabilit că reprezentanţii PDL din secţiile de votare vor fi menţinuţi pentru ca fraudele să fie limitate. Citiţi mai mult: Boicotarea referendumului, o soluție anti-fraudă eficientă – integral in EVZ.ro

„Butoanele” mafiei politico-economice. Oficiali ai statului român, implicaţi în afaceri de evaziune cu membri ai lumii interlope. Sefi din ANAF şi Garda Financiară, interlopi, oameni de afaceri, dar şi un senator şi rudele sale sunt implicaţi într-una dintre cele mai complexe reţele de evaziune fiscală care operează pe teritoriul României, ale cărei conexiuni ajung până în Bulgaria şi care a produs bugetului de stat un prejudiciu de 40 milioane euro anual. Pentru destructurarea grupării, procurorii DIICOT au organizat ieri o operaţiune de anvergură: 256 de percheziţii în 11 judeţe ale ţării. Printre cei vizaţi în acest dosar apar însă şi trei personaje cu un parcurs interesant. Unul ar fi senatorul Cezar Măgureanu, care în luna mai şi-a anunţat trecerea la PSD şi care a ieşit recent în evidenţă prin legăturile sale cu lumea interlopă. Altul este Octavian Grecu, zis „Butoane“, şeful clanului interlop cu acelaşi nume, care operează în judeţul Giurgiu. Măgureanu şi Grecu sunt de foarte multă vreme în relaţii apropiate. Cel de-al treilea ar fi Dan Stroe, director de achiziţii în ANAF, care, cu salariu de bugetar, are însă o avere de câteva milioane de euro. Surse judiciare susţin că la percheziţiile de ieri acasă la Stroe a fost găsiţi 600.000 de euro într-un seif. Acţiune spectaculoasă a procurorilor DIICOT: 256 de percheziţii au fost făcute ieri în 11 judeţe, într-un dosar în care un grup infracţional organizat – din care fac parte şefi din ANAF, Garda Financiară, interlopi, oameni de afaceri, dar şi un senator care şi-a anunţat în luna mai trecerea la PSD – este acuzat de un prejudiciu de peste 40 milioane euro anual. Parlamentarul vizat este Cezar Măgureanu, apropiat al clanului „Butoane” din Giurgiu. Integral in Romania Libera.

Referendum 2012. „Săru’ mâna, vrem să închiriem zece autocare pe data de 29 Pentru O Nuntă”. Operaţiunea „Microbuzul” este o temă care apare, dovedită sau doar ca acuzaţie, la fiecare tur de scrutin din România. Atunci când prezenţa la vot este cheia câştigului, aşa cum se întâmplă la referendumul de duminică, 29 iulie, pentru demiterea lui Traian Băsescu, turismul electoral sau scosul cetăţenilor la vot cu maşinile de partid sunt pericole cu atât mai serioase. Gândul a stat de vorbă cu mai multe firme de transport de călători şi a negociat închirierea cât mai multor microbuze şi autocare pentru fraudă electorală, recomandându-ne ca reprezentanţi ai PSD. Partidul a fost ales ca parte al alianţei care are interesul cel mai mare să scoată cât mai mulţi oameni la vot duminică. Unele firme au fost de acord să îşi închirieze maşinile pentru partid, altele au refuzat din start să încalce legea, ba chiar ne-au trimis la Biroul Electoral Central să obţinem aprobare. Preţurile sunt aproximativ aceleaşi: pentru un pachet de minimum 200 de kilometri parcurşi într-o zi, se plăteşte în jur de 0,75 euro pe kilometru. Astfel, pentru un microbuz ar trebui plătiţi 150 de euro. Reprezentantul firmei Trans Holding din Bucureşti a acceptat imediat să bată palma şi să închirieze la partid toată flota de maşini disponibilă duminică, pe 29 iulie. Primul pas a fost un pic timid: „Aş avea (maşini), depinde ce trebuie să facă”. Când aude că sunăm de la PSD şi că vrem cât mai multe maşini, transportatorul întreabă direct, pentru că, dă el de înţeles, nu e prima oară când o face. „Vă întreb câte vă trebuie şi ce trebuie să facă. Adică e vorba de turism electoral, să-i luăm din Bucureşti, să-i luăm din Pantelimon şi să-i aducem în Bucureşti? Eu sunt apolitic, nu mă interesează, dar mai cunoaştem”. Nu contează că alte firme nu fac. Totul e ca partidul să dea banii în avans şi să spună traseul clar: „Putem să facem o convorbire telefonică, putem să facem un contract, putem să facem cum vreţi dumneavoastră. Atâta timp cât îmi ziceţi un număr clar de maşini, stabilim asupra preţului şi îmi plătiţi în avans, nu ar fi nicio problemă”, spune omul de la Trans Holding. Dacă sunt probleme cu Poliţia, care organizează filtre în ziua votului? Treaba PSD. „Nu pe mine mă prinde, vă prinde pe dumneavoastră. Nu ştiu, să facă (Poliţia, filtre). La mine îmi ziceţi că vreţi o maşină pe traseul ăsta, la revedere, ce faceţi cu maşina pe mine nu mă priveşte. Integral in Gandul

Cum va fi ratat si obiectivul Schengen. Aderarea Romaniei si Bulgariei la spatiul Schengen ar putea fi scoasa de pe agenda Consiliului JAI (Justitie si Afaceri Interne) din septembrie, la cererea reprezentantilor mai multor state membre care s-ar fi exprimat in favoarea acestei variante in Consiliul pentru Afaceri Externe care a avut loc luni la Bruxelles, au declarat, pentru Adevarul Europa surse apropiate discutiei. ￯Nimeni nu se astepta ca situatia sa se inrautateasca atit de mult in privinta Romaniei. Majoritatea a fost pentru amanarea discutiei din septembrie pe Schengen”, au precizat surse europene. O decizie finala legata de acest subiect este asteptata dupa o analiza pe care mai multe state membre doresc sa o faca dupa publicarea ultimului raport pe justitie in privinta Romaniei. Ministrul roman de Externe, Andrei Marga, prezent luni la Bruxelles a precizat ca a avut mai multe discutii bilaterale cu reprezentanti ai statelor membre-cheie in privinta sustinerii ori blocarii aderarii Romaniei la Schengen: Franta, Germania, Olanda, Luxemburg si Austria. Întrebat despre varianta amânării discuţiei privind aderarea României la Schengen din toamna acestui an, Marga a pledat pentru continuarea traseului stabilit, însă recunoaşte: „Este clar că se va aştepta şi raportul de care vorbiţi”. Din cauza evoluţiilor politice din România, criticate la cel mai înalt nivel la Bruxelles, Comisia Europeană a anunţat cel mai dur raport la adresa unui stat membru, pe partea politică, anexat evaluării sub Mecanismul de Cooperare şi Verificare pe justiţie. Integral in Adevarul

Ponta, la EuroNews: Adrian Năstase NU a fost prietenul meu. Îşi va ispăşi pedeapsa. Premierul Victor Ponta a declarat, într-un interviu acordat Euronews, că Adrian Năstase a fost cel mai bun premier pe care l-a avut România dar că îşi va ispăşi pedeapsa, potrivit Realitatea.net. La comentariul jurnalistului Euronews privind zvonurile că „prietenul lui Ponta şi fostul premier Adrian Năstase” ar urma să fie graţiat, Ponta a declarat: „Domnul Năstase nu a fost prietenul meu. A fost cel mai bun premier pe care l-a avut România. Acum că a fost condamnat de Curtea Supremă, îşi va ispăşi pedeapsa, iar preşedintele interimar, Crin Anonescu, a anunţat foarte clar că nu va graţia pe nimeni”. Întrebat de Hans von der Brelie de la Euronews, realizatorul interviului cu premierul, dacă România mai este o democraţie, Ponta răspunde că este „în mod categoric”, împărtăşind valorile Uniunii Europene (UE) din care face parte, şi îşi exprimă „convingerea” că va dovedi acest lucru tuturor „prietenilor şi partenerilor” din Europa. „Este război în România?”, îl întreabă von der Brelie pe premier, referindu-se la cele peste 40 de ordonanţe de urgenţă emise de Guvern în ultimele săptămâni. „Nu, nu aş spune (că România se află în) război. Se află în mijlocul unui conflict politic”, răspunde el, apreciind că „ne lipseşte tradiţia dialogului între forţele politice. Nu am reuşit să ne soluţionăm divergenţele, ceea ce ar fi putut conduce la evitarea acestui conflict politic”. Avertizat de către reporter că „lupta dintre preşedinte şi dumneavoastră” poate face rău României, printr-o posibilă amânare a aderării la Spaţiul Scengen din această cauză, Ponta apreciază că „ar fi păcat” pentru tot ceea ce s-a realizat, notând că este în total acord cu Băsescu asupra faptului că România a îndeplinit „toate cerinţele tehnice şi standardele pentru a fi o frontieră puternică şi eficientă a Uniunii Europene”. Aduce Romania Libera.

Daniel Morar, seful Directiei Nationale Anticoruptie: „Viitorul sef al DNA trebuie sa aiba nervii tari”. Magistratul isi reproseaza ca a dus in instanta prea putine dosare legate de achizitiile publice. Procurorul-sef al Directiei Nationale Anticoruptie (DNA) a declarat, intr-un interviu pentru mediafax.ro, ca institutia pe care o conduce si-a dobandit, in sfarsit, identitatea. Reporter: In data de 12 august – cand va expira delegarea la conducerea DNA – se implinesc exact sapte ani de la numirea ca procuror-sef al acestei institutii specializate. A devenit DNA instrumentul de lucru impotriva coruptiei? Daniel Morar: Da, a devenit. Vedeti ca in ultimul raport de tara se spunea ca performanta DNA in investigarea cazurilor de mare coruptie poate fi considerata unul dintre bunurile castigate, unul dintre cele mai de seama lucruri din Romania post-aderare. Deci categoric că DNA-ul este perceput acum şi de partenerii externi, şi de public, şi de corpul magistraţilor în ansamblu ca instrumentul care trebuie să combată corupţia la nivel înalt în România. Integral in EVZ

Cine e excentricul Dan Stroe, functionarul milionar de la ANAF, invinuit in dosarul de evaziune fiscala al clanului Butoane. Directorul de Achizitii si Investitii Interne al ANAF, Dan Stroe este un caz de functionar atipic, care dupa ce toata viata a fost afacerist care a rulat zeci de milioane de euro, in 2010 a renuntat brusc la activitatile din mediul privat, pentru a deveni angajat la stat pe un salariu lunar de cateva mii de lei. Mai mult, inainte de a fi numit director in ANAF, milionarul s-a angajat mai intai o scurta perioada de timp (de ordinul lunilor) ca inspector la Garda de Mediu Galati si ulterior ca inspector fiscal la Ilfov, posturi de functionar la stat cate se poate de modeste pentru un afacerist de anvergura. In realitate, se pare ca cele doua functii de inspector au fost doar portita de intrare in sistem, o trambulina pentru postul de Director de Achizitii al ANAF. L-am intrebat pe Dan Stroe de ce a renuntat la functiile de conducere in firmele sale, in care se putea concentra asupra intereselor personale pentru a se dedica slujirii intereselor statului roman. Nu am primit raspuns pana in prezent. În ultimul deceniu, Dan Stroe a activat în mediul privat, fiind posesorul mai multor companii şi partener de afaceri cu unul din şefii cunoscutei firme abonate la bani publici Luxten România (n.r.- firma la care a lucrat şi EBA). În plus, Dan Stroe e partener şi cu soţia unuia dintre acţionarii Luxten Lighting Company, Sanda Mihaela Rădulescu. Aceasta este la rândul ei partenera de afaceri a fostului ministru Dan Ioan Popescu, fiind implicată în tranzacţiile fictive prin care fostul ministru al Industriilor nu a putut justifica provenienţa unui milion de euro (conform verdictului de confiscare a 4 milioane lei din averea lui DIP, dat de ICCJ din 14 iulie 2011).  Cealaltă parteneră de afaceri a lui Dan Stroe este Maria Monica Bucur ce apare menţionată în contracte cu „energie ieftină” ale „băieţilor deştepţi”, alături de firmele Luxten şi EURO-PEC S.A. Această din urmă companie este controlată de Adrian Comşa, unul din apropiaţii liderului PDL Mircea Toader. Despre Comşa presa centrală titra că ar fi chiar finul de cununie al lui Toader. Integral in Romania Libera.

Ştiri Europene – 25 iulie 2012 /Recesiune inevitabilă … şi Ponta minte în continuare!

Va urez o zi buna!

Written by Theophyle

25/07/2012 la 7:45 am

150 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Neata tuturor.

    yepurasalexandra

    25/07/2012 at 7:51 am

    • Buna Dimineata

      Theophyle

      25/07/2012 at 7:53 am

  2. buna dimineata; o fraza nimic mai mult

    A spune despre Ponta că este un idiot înseamnă a-i jigni pe nenumăraţii idioţi decenţi din această ţară

    sursa : evz/mmarian

    intimplator

    25/07/2012 at 8:16 am

  3. Buna dimineata 🙂
    De mult am ajuns la concluzia ca jobul de „functionar public” este cel mai bun. Articcolul din RL confirma, cum mai confirma ceva…..am ajuns atat de departe cu coruptia, ca putem da lectii altora care se considera „raii ” mapamondului. Nu mai vorbesc de tupeul si nesimtirea care bantuie aceasta specie, a cocalarului imbuibat care face afaceri cu statul in spate si in fatza este functionar public, vine la program cu jipanul, imbracat si accesorizat dupa ultimul jurnal de moda si se uita la amarasteanul de privat ca la ultimul om/fraier.

    mar

    25/07/2012 at 8:21 am

    • Monitorul Oficial 511/2012 din 24 iulie 2012. Şi legea, şi decretul de promulgare a ei. Ambele în aceeaşi zi publicate. Prin urmare, legea va intra în vigoare la trei zile după publicarea în M. Of., deci înainte de 29 iulie.

      unu_sau_una

      25/07/2012 at 11:10 am

      • Salut amic sau amica 🙂
        Pe blogul asta nu se posteaza cu nickuri multiple. Te rog, daca doresti sa continui sa postezi pe acest blog sa-ti alegi un nick si sa-l comunici printr-un mail! aboutread@gmail.com

        Orice comentariu viitor fara acest anunt nu va fi publicat

        Theophyle

        25/07/2012 at 11:19 am

        • Mereu o dau în bară, văd. Aş putea să postez cu adrese multiple totuşi. Dar nu o voi face. V-am descoperit recent, citesc şi-mi place. Vă voi citi în continuare, fără intervenţii însă. Scuzele mele pentru situaţia pe care am creat-o, cu explicaţia că nu sunt un comentator atestat – nu asta mi-e ocupaţia de bază.

          🙂 Una amică.

          unu_sau_una

          25/07/2012 at 12:08 pm

          • Zau daca pricep de ce superi; daca postezi de la acelasi IP cu nume diferite, e normal sa se ridice semne de intrebare.

            Crezi ca a fi „comentator atestat” (orice ar insemna asta) este ocupatia de baza a cuiva de aici? 🙂 Nu si-au facut reclama, dar dupa coerenta mentala sunt convins ca marea majoritate a celor de aici au o viata profesionala solida.

            Freedom

            25/07/2012 at 1:45 pm

  4. Salut,
    Aligica pe contributors nu este prea fericit de faptul ca TB a declarat ieri ca el personal,
    merge la referendum.
    „Strategia optima este una singura. Sa facem un pas inapoi. Sa lasam USL cu propunerea lor, in fata urnelor, ochi in ochi, singuri cu Poporul. USL si liderii sai sa propuna. Poporul sa decida. Tragem o linie clara si vedem unde suntem, pe ce stam, cu cine stam si unde. Un recensamant al atitudinilor fata de statul de drept si Europa. Un referendum al constiintei nationale.

    Acesta e contextul. Simplu si clar. In acest conditii, sa te apuci sa spui: “Sigur ca voi merge … voi fi printre cei care merg la vot. (…) Fiind un singur votant, atata timp cat nu se mobilizeaza PDL, nu am cum sa schimb”, nu mai suna ca nimic: Nici a om de stat, nici a lider, nici a strategie, nici a tactica. Suna doar ridicol. Atat. Si nimic mai mult.”

    lastnightmusic

    25/07/2012 at 8:34 am

    • Salut TDS,
      Nici noi! Chiar de loc! Nu-l mai pot intelege pe Basescu! Parca a devenit un alt om. Avem o postare scrisa de cetatean ieri in acest sens. Inca nu am hotarat daca o voi posta, astept discursul lui de astazi. Nu stiu, mi-e greu sa inteleg!

      Theophyle

      25/07/2012 at 8:38 am

      • Exact! E foarte greu de inteles. Poate fi o componenta care nu tine de omul politic, ci de personalitatea proprie? Nu suporta ideea de a evita o confruntare directa cu adversarii? Nu mi-a facut niciodata impresia ca ar fi adeptul lui Gandhi…

        Freedom

        25/07/2012 at 9:02 am

      • Nici nu cred ca cunoaste vreunul din noi presiunea care este pusa pe cineva intr-o asemenea situatie. Omul e bombardat cu solicitari si indemnuri din toate partile, in acelasi timp trebuie sa filtreze si sa pregateasca mutari, chiar daca are echipa care face si drege. Unele mesaje ajung, altele nu, depinde. I-as acorda circumstante atenuante, multumit fiind ca PDL macar a prins ideea.

        Sigur nu ii convine lui TB faptul ca trebuie sa primeasca el ordine de la PDL si nu invers.

        moldoveanu

        25/07/2012 at 9:27 am

      • buna dimineata!poate incearca sa si tina o parte din electorat in stand by si in functie de cum merge prezenta ( in special , daca e redusa )sa dea un semnal duminica. cum are dragnea „autobuze” stii bine ca are si flutur.dar ai dreptate , cand fugi dupa 2 iepuri sau eziti sa iei puterea risti sa pierzi cu brio.

        zigzag

        25/07/2012 at 9:27 am

        • salve. Idealul ar fi ca ref. sa nu fie validat, DAR daca exista voturi NU sa se apropie de 30-40%. Poate ca este jocul lui TB. Evident ar fi excelent ca la ref. sa nu vina decta vreo 2 mil. de uslamisti, in care caza si zero pt. NU nu mai conteaza.

          cinic

          25/07/2012 at 10:05 am

    • Traian Basescu este un Cetatean si are si el dreptul la un vot. Asa cum il indeamna propria-i constiinta. Acest gest al lui TB care vine in vazul urbei sa-si incununeze propriul martiriu este cel ma face pe mine, un sustinator al Presedintelui si eram inca indoit in privinta abstinentei la vot pentru ca nu sanctioneaza suficient de vizibil pucistii, sa iau hotararea finala de a nu ma duce la urne pe 29 iulie, tocmai ca sa-i anulez votul lui TB. Votul Dictatorului are aceeasi valoare cu cel depus de mine in urna si totusi nu cred ca este un joc de suma nula.

      judex

      25/07/2012 at 1:39 pm

  5. Bine zis: „un referendum al constiintei nationale”
    Daca vor fi 9 milioane – atunci sa fie sanatosi, asta merita poporul, asta va primi, Ne-ar face doar sa ne simtim straini aici… avind comun cu tara doar mormintele parintilor

    lastnightmusic

    25/07/2012 at 8:37 am

    • De multa vreme nu am mai intalnit asa de multe persoane care se gandesc la plecarea din tara ca in ultimele 2 luni.

      moldoveanu

      25/07/2012 at 9:22 am

  6. Buna dimineata.

    Oarecum off-topic fata de articol, dar extrem de on-topic zilele acestea: o alta prestatie a lui TB, la TVR. Nu am inteles faza cu „eu ma duc la vot duminica”. De-abia se asezasera apele putin, iar se tulbura? In rest, logic si convingator ca de fiecare data. Mi-a placut cum l-a pus cu botul pe labe pe „moderator”.

    Socant cum TVR a devenit intr-un interval scurt un fel de extensie a Antenelor. Reaua-vointa a moderatorului era evidenta pana si pe expresia faciala. Si e trist cum niste oameni care nu inseamna nimic pentru Voiculescu ii fac treburile murdare cu mare obedienta.

    In alta ordine de idei, daca se realizeaza prin vreun miracol autocaristic si microbuzistic cvorumul pentru referendum, exista vreo posibilitate sa solicitam in scris unei institutii sa ne raspunda daca pe listele lor figuram ca am votat sau nu? In aceasta eventualitate as sugera TUTUROR sa scrie astfel de solicitari, compuse cum trebuie (eventual dupa un model coerent) si sa se trezeasca inundati cu milioane de astfel de cereri. Desi nu cred ca se va ajunge acolo.

    Freedom

    25/07/2012 at 8:40 am

    • Pai tot Basescu a zis ca doar boul e consecvent. Nu cred ca face pe boul, asa ca sa stam calm inca.

      A A

      25/07/2012 at 9:12 am

      • Cred ca a anuntat si el presa ca va fi pe la sectie. Frumos ar fi sa stea toata ziua acolo fara sa voteze. 🙂

        moldoveanu

        25/07/2012 at 9:21 am

        • Sa nu fim prea optimisti. Atat zic. Avem de-a face cu criminali organizati. Tembeli. Lupta e dura, chestii frumoase nu vor fi in peisaj.

          A A

          25/07/2012 at 9:35 am

          • @A A: recunosc ca anuntul PDL ca boicoteaza ma mai linistise un pic. Incepusem sa mai scad ritmul cu care puneam haine in valiza sa plec. Ai dreptate.

            moldoveanu

            25/07/2012 at 9:38 am

            • Continua a pune.Dar nu-ti lua inca decizii. Mai e ceva.

              A A

              25/07/2012 at 9:45 am

    • el, personal, nu are incotro, trebuie sa se duca la vot.
      voi, personal, ar trebui sa fiti mai calmi si sa va vedeti (ne vedem) de boicot.
      ce tot despicam firul in patru?
      parca am fi niste tate – a zis, de ce-a zis samd. dati semnalul clar BOICOT si gata!
      azi au sa-l elibereze pe Nastase. sa vedeti ce fain va fi.
      USLinosii si-au trimis tineretul in sala de judecata sa-l aplaude. bietul om subred la sanatate era foarte vioi la iesirea din duba – fara catuse, juvenil, proaspat

      Sare'n Ochi

      25/07/2012 at 9:26 am

      • Cum sa-l elibereze???

        mar

        25/07/2012 at 9:32 am

        • Da, s-ar putea si asta; se judeca contestatia la executare. O alta forma a mult hulitului recurs in anulare care a fost abrogat. Chiar ca va fi fain sa-l elibereze pe Nastase 🙂

          drivas

          25/07/2012 at 9:40 am

        • si-a retras recursul. s-a intors la parnaie.
          a iesit sa ia pulsul natiunii, sa fie aplaudat de tineretul uslinos.
          acum avocatii sunt suparati ca l-au adus in fata instantei… chit ca l-au adus fara catuse si in pas vioi. Basescu este de vina!

          Sare'n Ochi

          25/07/2012 at 9:43 am

          • 🙂 Uite d’asta imi place mie ca primul lucru la cafeaua de dimineata este sa citesc Revista Presei de la Politeia! Aflu de la ceilalti membri ai comunitatii lucruri care mi-au scapat… Povestea cu „avocatii suparati” e o fatada – probabil ca au vrut sa testeze reactii (de la cine nici nu te astepti!!!)

            Observator

            25/07/2012 at 10:11 am

          • Multumesc, m-am linistit. Asta ne mai lipsea, AN liber….facand declaratii :mrgreen:

            mar

            25/07/2012 at 10:17 am

  7. Buna dimineata @all.

    Ca sa vedem partea buna a paharului in toata nenorocirea asta: eram aproape de intrarea in shengen si raportul de tara ar fi fost bun – desi stim cu totii ce cloaca mafiota avem si cata coruptie este inca.
    Lovitura, campania, referendumul au scos la iveala toatea astea care erau sub pres intr-un moment cand toata lumea se uita la noi. 🙂

    As vrea sa multumesc sincer USL pentru asta. Altfel intram in Europa si aveam senzatia ca mai suntem si curati. Asa, s-a creat instant o cerere si mai mare bazata pe dovezi ale coruptiei, de a se face curatenie.

    Foarte bun pentru viitorul pe care il vrem. Singuri nu s-ar fi dus sa se predea nici aia din ANAF nici astia de favorizeaza infractorul cu autobuzele din dotare doar pentru ca suntem shengen si nu se mai cade sa practice fapte din acestea.

    🙂

    moldoveanu

    25/07/2012 at 9:15 am

  8. Buna Dimineata inca o data 🙂

    Stirile Europene de astazi sunt foarte importante, cel putin celor care au afaceri sau parcurg intr-un fel sau altul un traseu economic European. Sunteti sa invitati sa cititi cu atentie stirile economice.

    Ştiri Europene – 25 iulie 2012 /Recesiune inevitabilă … şi Ponta minte în continuare!

    http://politeiaeuropa.wordpress.com/2012/07/25/stiri-europene-25-iulie-2012-recesiune-inevitabila-si-ponta-minte-in-continuare/

    Theophyle

    25/07/2012 at 9:35 am

  9. Un pic de teoria conspiratiei: Basescu e convins ca singurul mod prin care poate reveni la cotroceni, fara a fi contestat, este sa castige referendumul pe bune, nu prin boicotare. Orice alta varianta de revenire, inseamna nu doar circ si munitie electorala pentru usl ci si alte incercari disperate de a-l inlatura de acolo (exista teoria acuzarii de inalta tradare, teoria repetari referendumului pentru ca acel articol din legea electorala nu a fost eliminat, CC nemaifiind cea care da verdictul final, etc). La fel de bine stie ca nu poate castiga referendumul pe bune (poate ar fi avut o sansa, minima, daca era organizat corect, camere de luat vederi, soft de depisatre fraude, suficiente sectii de vot pentru disapora, etc).
    Si atunci ce poate face?! De ce accepta boicotul? Doar pentru ca noi, sustinatorii lui il indemnam sa faca asta? Inclin sa cred ca e mai mult de-atat! Inclin sa cred ca e de fapt o momeala oferita usl-ului. Va castiga la masa verde, ei vor face tot ce le sta in putinta sa ignore din nou legea si sa-l indeparteze, UE va pune presiuni si mai mari sa se respecte legislatia, ei vor continua cu planul loviturii de stat ignorand in continuare recomandarile UE, poporul va fi din ce in ce mai revoltat, e posibil sa apara miscari in strada din ambele tabere, usl-ul pierde din ce in ce mai multi sustinatori.
    Intr-un final, basescu va fi indepartat anul asta (asa cum ar fi fost daca nu se introducea pragul, sau daca se mergea la vot, in loc sa boicoteze), si stie si el asta. Dar daca ar fi plecat in urma validarii refrendumului, pana in noiembrie lucrurile s-ar mai fi calmat, procentele castigate in campania asta s-ar fi pierdut incet incet, si usl-ul ar fi revenit e val. Pe cand asa, fortandu-i sa comita si mai multe ilegalitati, sa incalce din ce in ce mai flagrant legea, procentele castigate de el in aceasta perioada nu numai ca se vor mentine, ci vor creste semnificativ, adaugandu-se in contul ICCD si MRU.
    Asa ca inclin sa cred ca acceptul lui pentru boicot e premeditat, nu vrea sa revina la masa verde la cotroceni, ci doar sa mentina trendul ascendent al dreptei prin revenirea lui (va oferi constant demisia in schimbul schimabarii constitutiei).

    Sorry, cam lung mesajul meu, promit sa nu se mai repete 🙂

    mickyyy

    25/07/2012 at 9:45 am

    • declaratia de neprezentare la vot este asumata deci este ca si cum se merge la referendum.

      mae

      25/07/2012 at 10:00 am

    • Am citit cu atentie rationamentul pana la punctul in care am intalnit urmatoarea premisa a rationamentului: „pana in noiembrie lucrurile s-ar mai fi calmat, procentele castigate in campania asta s-ar fi pierdut incet incet, si usl-ul ar fi revenit e val.”
      Ca sa se intample asa ceva ar insemna, de exemplu, ca tot cursul prabusit al monedei nationale se va redresa ca prin farmec pana la alegerile din toamna-iarna (nu mai vorbesc de alte prostii inevitabile ale guvernarii USL)Si atunci de unde „revenirea pe val a USL”?

      Observator

      25/07/2012 at 10:26 am

      • romanii au memoria scurta, cursul nu is va reveni, in sensul ca va scadea, ci se va stabiliza undeva in jur de 4,8-4,9. romanii sunt pasionati de politica doar atunci cand e rost de scandal, adica in preajma alegerilor, in restul timpului se uita le telenovele, fotbal, sau sparg seminte pe banca-n fata blocului.
        Plus ca eliminarea lui basescu acum din scena politica va pune o presiune si mai mare pe mass-media, si incet incet singurele surse de informare neinfestate vor ramane doar blogurile. De exemplu hotnews-ul e foarte tacut in ultima vreme, si intamplator sau nu, in zona in care stau eu, la intrarea la metrou, fix langa un cort usl-ist, niciunul din cele 4 chioscuri de ziare nu are dimineata (la 8-8.30) evenimentul zilei, pe motiv ca s-a epuizat deja!!

        mickyyy

        25/07/2012 at 11:29 am

  10. Salutare tuturor.

    Aia de la ZF dovedesc inca o data scatofagia lor in grad avansat, prefacandu-se „impartiali” in analiza caderii leului. Nu zic nici pis despre contextul in care leul a cazut intr-o luna mai mult decat in toate celelalte pana la ea, asta in conditiile in care de obicei ei scriau una-doua fraze despre asta.

    EuCuMine

    25/07/2012 at 9:45 am

  11. Cunostinte vechi imi reproseaza ca am dezertat din a sustine PNL (ca simpatizant) cu ani in urma. Toti imi spun ca Crin a fost fortat sa alieze PNL cu PSD de conjunctura pentru ca altfel era fagocitat de TB.

    Greu cu memoria selectiva. Toti au uitat ca PNL tragea spre PSD inca de pe vremea lui Patriciu.

    Intrebare: Considerati ca a trecut momentul in care PNL putea sa rupa alianta ca sa mai salveze ceva?
    Cat de mult s-ar scoate electoral daca brusc ar rupe alianta acum si ar boicota referendumul pentru a nu fi trasi in mocirla pana la capat? Precizare: ma refer la PNL ca partid.

    moldoveanu

    25/07/2012 at 9:54 am

    • salut,
      PNL are o groaza de probleme la nivel doctrinar, un anumit tip de electorat, etc. Cele mai mari probleme le are pe plan international, atat de mari incat nu-l pot transforma o optiune viabila de guvernare. Cred ca am sa discut despre asta in curand.

      Theophyle

      25/07/2012 at 9:59 am

      • Salutare @Theophyle,
        Chiar ar fi interesanta discutia mai ales ca au un electorat dur si foarte incruntat de ceva vreme. 🙂
        Separat de ea, intrebarea era si pentru a le da idei. Nu le-as recomanda sa se apropie de Basescu sa nu-i manance… dar ma intrebam daca nu ar mai putea opri din dezastrul in care pica partidul printr-o miscare indrazneata de boicot la referendum.

        moldoveanu

        25/07/2012 at 10:05 am

      • Nu cred că PNL-ul are cine ştie ce doctrină.
        Cred însă că a fost o creaţie a securitîţii care s-a străuit să se infiltreze în toate partidel de după loviluţie, pentru a fi informată la timp despre ceeace se petrece şi pentru a contracara orice încercare de independenţă.
        USL-ul este aglutinarea „partidelor” infectate în jurul lui Felix şi este bine aşa, pentru că se face o mai clară diferenţă dintre dreapta aşa cum o fi ea şi stânga securisto-comunistă.
        Asta este părerea mea, fie că sunteţi de acord cu ea sau nu.

        Arizonianul

        25/07/2012 at 11:20 am

        • Salut,
          sigur ca suntem de acord! Asta este adevarul. Pe Taranisti au reusit sa-i desfinteze si pe liberali sa-i afilieze la comunistii din PSD. Cine naiba este seful de facto al PNL astazi, nu Felix?

          Theophyle

          25/07/2012 at 11:25 am

        • Total de acord. Gandul meu era la oamenii simpli care chiar credeau in liberalism. Si sunt destui.

          In alta ordine de idei… de la intelectuali de data asta am auzit urmatorul protest: De ce manipuleaza TB asociind la noi STANGA cu SECURISTII, COMUNISTII si mai ales cu PENALII? 🙂

          moldoveanu

          25/07/2012 at 11:31 am

          • „De ce manipuleaza TB asociind la noi STANGA cu SECURISTII, COMUNISTII si mai ales cu PENALII?”

            :rofl:

            Chiar au existat oameni care sa intrebe asta? Serios?

            Oy vey…

            EuCuMine

            25/07/2012 at 11:34 am

            • am un prieten bun care m-a intrebat asta… militand pentru a fi atenti chipurile si la manipularile celorlalti… am ramas stupefiat pentru ca la noi in Romania e clar… s-au tras pe stanga toti penalii. De fapt el acolo batea… de ce penali. Ca ura pentru comunisti o stim inca pe la noi.

              moldoveanu

              25/07/2012 at 11:40 am

    • Am observat si eu tipul asta de memorie selectiva. Majoritatea uita convenabil de experimente gen PNL-93, PNL-AT, PNL-blabla.

      As spune mai degraba ca TB este cel care a reusit (temporar) sa cristalizeze PNL-ul intr-o forma vandabila electoral (pentru o bucata de vreme) cu ajutorul catorva din liderii PNL-ului vremii.

      EuCuMine

      25/07/2012 at 10:36 am

      • Corect. Si e pacat. In timp, golurile de memorie sunt substituite doar de sentiment si astfel se transforma istoria din realitate in imagine artificiala.

        Intrebarea multora este insa: de ce accepta PNL si scufundarea alaturi de PSD?

        moldoveanu

        25/07/2012 at 10:40 am

    • Eu sper sa ramana cu PSD for ever. Acolo ii este locul. Intreaba-i pe amicii tai daca mai vede vreun liberal in PNL. Doar Djuvara a mai ramas, insa doar din inertie, el insusi a recunoscut

      Barengott

      25/07/2012 at 10:40 am

      • Cantitatea de infiltrati in partid e uriasa. Asta e si explicatia. Ce ma uimeste este cum de prinde la oamenii simpli care sustin partidul. De fapt stiu, am vazut-o „pe pielea mea” daca imi e permisa exprimarea 🙂 … doar ura fata de TB ii mai tine acolo momentan. Si e pacat.
        E usor sa confundam structura in functiune la un moment dat cu sustinatorii simpli care pot fi oameni excelenti.

        moldoveanu

        25/07/2012 at 10:43 am

        • Precizare: la intrebari ca cea sugerata de tine @Barengott, raspunsul de la cei mai duri nu vine decat sub forma urii fata de TB si a sperantei ca „dupa ce terminam cu TB poate o sa reusim sa facem curatenie si in partid. Dar atata timp cat ceeace face TB e criminal, ai nostri sunt mici copii”. Parca e o ceata totala pe ochi. Inca raman uimit.

          moldoveanu

          25/07/2012 at 10:48 am

  12. buna dimineata! 🙂

    radubotezatu

    25/07/2012 at 9:57 am

  13. Buna dimineata tuturor!
    @ Theophyle: imi place imaginea cu cei trei si asumarea boicotului! 🙂

    miki

    25/07/2012 at 10:08 am

    • Buna miki 🙂
      100% plagiata de la revista 22 🙂

      Theophyle

      25/07/2012 at 10:20 am

      • Salut, salut!
        Pai nu-i „plagiata” ci doar imprumutata -pentru cauza de utilitate publica!- pentru a i se asigura o vizibilitate mai mare! 😉
        P.S. in Banat ploua de rupe pamantul …

        Sorin Fortiu

        25/07/2012 at 10:43 am

        • Buna 🙂
          trimite si la noi ploaia ca plange campul 😦

          mar

          25/07/2012 at 10:49 am

  14. Salutari 🙂

    Cred ca Basescu nu poate face altceva decat ce face inca de la inceput, si anume sa transmita un dublu mesaj. Cel oficial e ca „mergem, luptam, votam” etc. Cel de fundal, transmis inca din prima zi, este „cred ca romanii nu vor legitima…”; altfel spus, boicot.

    Si un articol interesant:
    http://www.evz.ro/detalii/stiri/ordonanta-41-nascuta-pentru-frauda-duminica-usl-declanseaza-opretiunea-stai-acasa-si.html
    De unde si insistenta mea de zilele trecute privind posibilitatea mea de a verifica daca am votat 😦

    Radu

    25/07/2012 at 10:08 am

  15. neata,

    ancora

    skorpion

    25/07/2012 at 10:14 am

  16. FUN: ziaristi platiti sa scrie articole despre romanica. 🙂

    Directorul editorial al „Le Monde” îl ia peste picior pe Ponta: Sigur că am fost plătiți, suntem salariați ai ziarului
    http://www.evz.ro/detalii/stiri/ponta-ironizat-in-le-monde-993331.html

    moldoveanu

    25/07/2012 at 10:38 am

    • 😀 Génial!

      EuCuMine

      25/07/2012 at 10:41 am

  17. Salutare all

    Avem o singura optiune: BOICOT TOTAL si observare !
    Referendumul acesta ne-a fost bagat pe gat de USLamisti – impotrivavointei noastre – si atunci mi se pare normal ca USLamistii sa mearga sa voteze. Cu ocazia asta putem sa vedem, aproximativ, cati idioti de manevra are USL la dispozitie si cati oamani normali mai sunt pe aici !
    Nu de alta, dar daca referendumul se valideaza, asta inseamna ca in tara asta sunt mai multi hoti, tampiti si asistati sociali decat oameni normali si atunci, pe cale de consecinta, va trebui sa reanalizam la modul cel mai serios daca mai merita sa ramanem in tara. NU de alta, dar in aceasta eventualitate nu mai sunt dispus sa vad cum viitorul nostru si al copiilor nostri este decis de o masa de prosti ! Scuze ca sunt atat de radical, dar m-am cam saturat sa vad cum, periodic, destinul nostru este deturnat de niste imbecili ! 👿

    Reddog

    25/07/2012 at 10:53 am

    • in anul de gratie 2012, din pacate, asa este: in tara asta sunt mai multi hoti, tampiti si asistati sociali decat oameni normali si atunci, mai poti adauga si smecheri.

      am vorbit cu cineva care lucreaza la un minister, persoana fara functie, ci simplu functionar public.
      inainte de reducerea salariilor la bugetari a avut 90.000 lei/an aka 7500 lei/luna/buzunar/net si acum are cam 70.000 lei/an aka 5800 lei/luna/net. Pentru banii astia doar freaca menta, spune cita treaba are, pune piedici si injura la greu pe unul TB.

      citi in sfera privata au atitia bani fara munca?

      skorpion

      25/07/2012 at 10:59 am

  18. Reblogged this on Dictatura justitiei.

  19. Refendumul asta se poate valida doar daca vor fura peste 2 milioane de voturi. Asta nu se poate face in conditiile actuale fara a lasa urme atat de vizibile incat va genera un scandal international. Si cum cancelariile internationale sunt deja cu ochii pe noi….las pe altii sa evalueze ce va urma. Oricum pe junele Ponta nu cred ca-l mai lasa nici la 1Km apropiere de Regina in UK ca aia tin mult la argintarie. Din nefericire va trage si Romania dupa el…

    dica

    25/07/2012 at 11:00 am

    • DOAR DACA… la locale s-a facut testul si de aceea au picat oameni care fusesera buni gospodari si nimeni nu s-a prins sau nu a putut dovedi.

      moldoveanu

      25/07/2012 at 11:03 am

    • Eu as presupune da turismul electoral e de fatada… si as cauta in toate conductele si coturile pe unde trece informatia si rezultatele partiale sau totale… pentru ca e posibil sa fie vorba de zone unde nu ne-am gandit ca se petrece.

      Separat de asta, cazul de cumparare de la navodari parca e esential. Si acolo multumim PNL pentru filmulet.

      moldoveanu

      25/07/2012 at 11:05 am

  20. bunä dimineatza,

    specific pt. USL, il sustzine hotzii si criminalii,

    azi au trimes tineri uslinosi sä-l aplaude pe Nästase.

    asa ceva nu poate fii interpretat , ca o sustzinere a justitziei

    asa este numai sustzinerea mafiotzilor. tare as vrea ca sträinii jurnalisti,

    sä stie de asa ceva. asa educä USL, tineretul, prin sustinerea escrocilor.

    theo- nona

    25/07/2012 at 11:10 am

  21. cine are filmuletzul?

    doresc si eu sä-l väd, multzumesc.

    theo- nona

    25/07/2012 at 11:12 am

  22. ridicol cum se smörcäie Nästase,

    tzopäie vesel, nu are nici pe dracu,

    la o anumitä varstä totzi avem cate ceva.

    theo- nona

    25/07/2012 at 11:15 am

  23. Marga are muträ de urangutan, chiar mai urat,

    dar cu mult mat tampit decat un urangutan.

    dar este potrivit in gasca de mincinosi,plagiatori si escroci

    theo- nona

    25/07/2012 at 11:18 am

    • Sa fim eleganti si sa spunem ca Marga este o dovada (inca) vie ca Lombroso nu batea campii :))

      Freedom

      25/07/2012 at 1:49 pm

  24. Decizia senatului Univ. Bucuresti in privinta deciziei plagiatului Ponta a fost amanata pentru 12 septembrie. Motivul: lipsa de cvorum. E adevarat ca a venit vacanta. E la fel de adevarat e ca unii dintre onor membrii senatului UB s-au gandit ca pana in septembrie se mai clarifica „niste lucruri”…

    In alta ordine de idei: acum pe Digi24tv Ponta afirma ca dintre cei 18 milioane de alegatori nu au documente de identitate decat 15 milioane (sic!) si cere celor de la Ministerul Administratiei si Internelor sa suplineasca lipsurile prin emiterea suplimentara de CI, carti provizorii de identitate etc. Mda.

    Observator

    25/07/2012 at 11:21 am

  25. Ma bucur sa constat ca semnalele de alarma trase de mine ieri cu privire la atitudinea lui Basescu se regasesc si in reactiile multora dintre voi. In ceea ce ma priveste, sunt pur si simplu siderat.
    Ieri, la birou, am dat semnalul general de boicot catre basisti, toata lumea fiind multumita de aceasta solutie.
    Astazi, ma intreaba ce se intampla, ce sa faca duminica, ca nu mai inteleg nimic. Sincer sa fiu, nu stiu ce sa le mai spun si stau sa ma gandesc ca, tinand cont de atitudinea ambigua a lui Basescu, daca duminica se face cvorum si iese Da -ul, poate ca isi merita soarta. Evident, stiu ca trebuie sa boicotam, dar ei incep sa se indoiasca de argumentele mele. Nu poti sa spui luni seara ca trebuie facut orice se poate pentru invalidarea referendumului, iar marti sa apari si sa spui degajat ca sigur vei vota duminica, contribuind la realizarea cvorumului si validarea referendumului. Este o grava fractura logica.
    Nu mai spun de fanii usl -isti de la birou pe care ii evit, pentru ca nu stiu ce sa le mai spun……
    Theophyle, chiar nu poti ajunge la un consilier de-al lui basescu, sa-l tragi de maneca, poate il repune pe sine….e foarte tarziu, e miercuri si ne jucam cu focul…..ca sa nu mai zic ca pune si partidul intr-o situatie ridicola (ce credibilitate sa aiba primarii pdl din teritoriu spunandu-le oamenilor sa boicoteze, iar ei replica ca au auzit altceva de la Basescu)…sunt foarte dezamagit de Basescu…..parca nu se mai regaseste……

    Sergiu

    25/07/2012 at 11:31 am

    • hehehe – stai blind sergiule cu dramele existentiale, bea o bere sau un ceai de sunatoare.
      Oamenii stiu ca trebuie sa boicoteze. Si oricum e mai usor decit sa mergi la vot. Cei ce vor vota cu DanDiaconescu – nu merg la vot duminica ! parol. 🙂 Asa ca oricum functioneaza 🙂

      lastnightmusic

      25/07/2012 at 11:42 am

      • Sergiu e chiar misto. Ar vrea ca Basescu sa se dezica de ce a spus ieri. Oricum uslasii bat moneda pe alte razgindeli, asa ca inca una ar fi minunata pentru Basescu presedintele razgindel. Sergiulica nene… macaneeeeee raaauuu fratello.

        lastnightmusic

        25/07/2012 at 11:44 am

      • Din reactiile celor cu care am vorbit, nu mi s-a parut ca sunt atat de siguri ca trebuie sa boicoteze….si au studii superioare….ce sa mai zic de cei de la tara ?….dar, daca voi sunteti atat de optimisti, ce sa mai spun….se pare ca nimic nu va ingrijoreaza…..

        Sergiu

        25/07/2012 at 11:46 am

        • Si vrei sa iasa presedintele din nou deseara si sa spuna: Am zis eu ieri ca merg la vot dar m-am razgindit azinoapte 🙂 ………… ca stie sergiu pe unii cu studii superioare pe care ii roade in dos sa voteze…..
          Sergiule vedem luni. Sper din tot sufletul sa o luati in bot.

          lastnightmusic

          25/07/2012 at 11:52 am

          • Cine sa o ia in bot ? Daca o iau eu, care sunt basist, inseamna ca o iei si tu…..asa incat as spune….sper sa nu o luam in bot…..asta este problema in Romania…..avem numai certitudini, stim sigur ca va fi asa cum vrem noi, nu avem niciodata ingrijorari…..de aceea clucrurile merg cum merg….
            In ceea ce-l priveste pe TB, ar putea sa spuna direct ca s-a pripit cu raspunsul, ca e firesc ca in conditiile boicotului sa nu voteze, sa nu legitimeze lovitura de stat…..simplu…..l-am pus eu sa declare trei lucruri diferite in doua zile ? Uneori, cel mai simpu lucru este sa te corectezi, asumandu-ti erorile……

            Sergiu

            25/07/2012 at 11:58 am

            • Nu stiu cati sustinatori ai lui Traian Basescu isi spun „basisti”. Acest cuvant face parte dintr-un vocabular specific altui segment.

              Freedom

              25/07/2012 at 1:30 pm

          • presedintele va trebui sa rupa pisica joi, la mitingul din Bucuresti.
            Mesajul tuturor antevorbitorilor sai va fi clar, prezenta la vot legitimeaza lovitura de stat, referendumul nu are dreot obiect poporul versus presedintele tarii ci poporul versus parlamentul romaniei.
            USL a chemat romanii sa legitimeze decizia lor de suspendarea nu Basescu a chemat poporul sa il legitimeze, el este deja legitimat de romanii care l-au trimis la Cotroceni pentru 5 ani.
            Mesajul antevorbitorilor sai va fi raspicat despre intentia USL-ului de a frauda/deturna voturile NU, ca atare buna credinta a celor ce nu doresc demisia presedintelui si isi exprima aceasta optiune va fi folosita de uselisti pentru al demite pe presedinte.
            Sintagma pe care Basescu va trebui sa o spuna raspicat este: trebuie sa ne securizam optiunile si singura solutie este sa nu le punem in mana uselistilor votul nostru, il vor deturna, deci boicot.
            Nu cred ca Base isi va permite sa fie ambiguu, este ultima sa sansa de a da semnalul corect, in clar

            Lumi (pentru a nu clona pe Luminita)

            25/07/2012 at 1:00 pm

        • Am mai zis-o in vreo trei, patru randuri, si o voi zice pana cand va ramane intiparita in mintile tuturor:

          Studiile nu inseamna educatie!

          Daca nici pana acum ei nu inteleg cu propriul cap care-i schpiel-ul, e deja prea tarziu. Au cazut si ei, alaturi de altii, pe altarul dorului de tatuka, desi probabil ei inca nu stiu asta si o vor nega (pentru ceva timp).

          EuCuMine

          25/07/2012 at 11:53 am

    • Eu am mai spus, trebuie sa nu-l bagam in seama pe Basescu de data asta.Noi trebuie sa boicotam indiferent de ce zice el.E singura sansa, sa-i facem bine cu sila .

      papiciulo

      25/07/2012 at 11:57 am

  26. validarea suspendärii presedintelui de CCR, este o mare mägärie
    pt. cä tot ei au declarat, cä nu sunt motive, cum sä-i respectzi?

    theo- nona

    25/07/2012 at 11:35 am

  27. ESTE NORMAL CA PRESEDINTELE SÄ SPUNÄ ASTA; NU-L MAI ATACATZI:

    theo- nona

    25/07/2012 at 11:36 am

  28. Un nou articol in Le monde preluat de Hotnews
    Intelectuali francezi: Incetati sa ignorati criza democratica din Romania. Regretam tacerea guvernului francez
    http://www.hotnews.ro/stiri-esential-12876898-academicieni-francezi-incetati-ignorati-criza-democratica-din-romania-regretam-tacerea-guvernului-francez.htm
    „Parlamentul European trebuie sa propuna solutii pentru a garanta ca lupta politica impotriva austeritatii din Romania, ca si in restul Uniunii Europene, sa nu se faca in dispretul valorilor europene.
    Suntem surprinsi ca aceste crize economice sau evenimentele sportive par mult mai susceptibile sa atraga atentia presei asupra unei tari decat atingerile aduse democratiei. Regretam, de asemena, tacerea guvernului francez asupra acestor chestiuni.”

    miki

    25/07/2012 at 11:51 am

    • excelent ! bravo !
      „De fapt, in joc sunt raporturile dintre oamenii politici si justitie si, pe scara mai larga, rolul contra-puterilor, si deci statul de drept in Romania”, afirma acestia.

      lastnightmusic

      25/07/2012 at 11:56 am

  29. am vorbit scris mai sus fara sa dau buna ziua. cred ca sunt tare obosit.
    o zi buna tuturor!
    http://sareinochi.com/2012/07/25/clasa-politica-sarbatoreste-anul-cargiale-pe-pielea-noastra-si-nu-i-de-ras/
    si acestea fiind zise, acest Referendum trebuie sa fie BOICOTAT. eu unl asta fac

    Sare'n Ochi

    25/07/2012 at 11:52 am

  30. Poate sa-mi explice si mie de ce puscariasul A. Nastase a coborat fara catuse pe maini din duba politiei cand a fost adus la recursul de la Curtea de Apel Bucuresti?
    http://stirileprotv.ro/stiri/actualitate/primele-imagini-video-cu-adrian-nastase-dupa-arestare-fostul-premier-adus-la-curtea-de-apel.html
    Din cate stiu eu (nu sunt specialist), catusele sunt absolut obligatorii intre penitenciar si sala de judecata.

    Sorin Fortiu

    25/07/2012 at 11:52 am

  31. ieri parintii mei au primit un ditamai ziarul tiparit special pentru usl, 8 pagini, cu slava celor doi idioti sinistri si tot felul de mizerii anti basescu. azi am gasit postasul indesand in cutiile postale ale tuturor aceeasi fituica, la mine de data asta. am intrebat-o pe ocolite care e treaba, si mi-a spus ca au de impartit la absolut toata lumea, ordin de sus. ce nemernici, ce resurse au mobilizat.
    eu personal dupa ora 20 am sa ma prezint sa dau ture prin sectii pana la 11, sau sa ma organizez impreuna cu niste amici sa stam fiecare si sa numaram oamenii care vin la vot.

    halex

    25/07/2012 at 11:57 am

    • 😀 cu greseli vizibile de ortografie!l-aam vazut si am facut copii, am sa incep s le public. zici ca-i facut de catre Vanghelie.
      si prosti, si agramati, si hoti! vai de mama noastra cu ce retardati ne punem.

      Sare'n Ochi

      25/07/2012 at 12:56 pm

  32. Sergiu,
    la tara oamenii au lehamite sa merga la vot, cel putin in zona unde ma aflu nu am auzit o astfel de dorinta.
    In plus cu exceptia unui afis format A4 fixat la avizier, cu imaginea lui TB ca urmarit general, nu am vazut/auzit indemnuri de participare.

    mar

    25/07/2012 at 12:05 pm

    • comentariul lui „einstein”:
      REFERENDUMUL = RECENSAMANTUL PPRROSSTTIILOR
      Intrebarea anului: EXISTA IN ROMANIA 9 MILIOANE DE PPRROOSTTI ?

      Sorin Fortiu

      25/07/2012 at 12:20 pm

  33. Nu stiu dc se mai tot discuta daca sa boicotam sau nu, ca zice Basescu asa sau pe dincolo.
    Se pot intampla multe.USL-istii pot sa faca orice ,indiferent de posibile consecinte internationale sau economice pentru ca Basescu sa nu se intoarca la Cotroceni.Au demonstrat ca n-au scrupule.Eu cred ca totusi exista o linie peste care nu pot trece.
    Indiferent de asta, noi trebuie sa ne jucam sansa.Si sansa noastra acum este numai BOICOT.

    papiciulo

    25/07/2012 at 12:19 pm

  34. buna ziua
    inca odata si inca odata: basescu cere fiecaruia sa gindeasca;cum spunea @eu cu mine studiile nu inseamna ca si gindesti,mai ales azi in romania tara ” copy paste”
    etreaba lui basescu daca se duce sa voteze sau nu;treaba mea este sa ma gindesc daca accept sa confirm o lovitura de stat sau nu/si eu unul NU o accept,deci NU VOI VOTA;
    ma poate ruga in genunchi si basescu si oricine altcineva ” aiasta nu se poate”
    boicotul declarat- nu absenteismul-este o forma de protest democratica;
    hai numai sa ne aducem aminte cum a inceput revolutia americana;de la un boicotau cazut dictaturi prin boicotare este o forma de protest acceptata si utila;
    @sergiu: tzatza veta,sau cum o numiti,pina sa faca ce ii zice basescu,asculta de popa,de copii,de primar,asa ca mai usor cu mesajele lui basescu;

    intimplator

    25/07/2012 at 12:22 pm

  35. pe cuvantul meu daca situatia de acum nu este „plagiata” din Shogun – cu ponta si antonescu in rolul lui Ishido si Ochiba si cu Basescu in rolul lui Toranaga, Monica Macovei in rolul lui Mariko si MRU in rolul lui Anjn Blackthorne

    rm

    25/07/2012 at 12:25 pm

    • Buna comparatia: dupa cum stim, Toranaga in final invinge, desi toti ceilalti nu-i intelegeau tactica. Aseara la Nelu Barbu si Ion Cristoiu a fost invitata Laura Stefan: USL a luat 4.3 milioane de voturi pentru consiliile judetene (asa-numitul vot politic) si au ajuns la concluzia ca ar trebui sa fure peste 5 milioane de voturi, ceea ce, dupa cum a admis si Cristoiu, este imposibil.

      mc25

      25/07/2012 at 1:53 pm

      • Sper ca finalul va fi la fel ca in Shogun – eu zic sa avem incredere in strategia lui Basescu;
        Pe de alta parte este interesant ca actiunea din Shogun avea loc in 1600 – asta spune multe despre maturitatea noastra ca natiune civilizata.

        rm

        25/07/2012 at 2:19 pm

  36. mascarada asta numita referendum este pina la urma altceva:
    va arata -zic eu-fara dubii ca tutea( personal nu-l prizez) a avut dreptate;ca draghicescu a avut dreptate,ca ionesco a avut dreptate,ca caragiale(cacofonie permisa) a avut dreptate,ca eminescu a avut dreptate ca patapievici a avut dreptate:
    oamenii acestei tari in majoritate nu vor sa fie liberi si nu vor sa traiasca asumindu-si existenta;
    e mai simplu sa dai vina pe conducatori ,pe turci,pe rusi, pe EU,pe americani,pe Dumnezeu,pe oricine altcineva numai pe noi nu; e” tara drobului de sare” si „tara posmegilor muetzi”
    noi stam morometian in poiana lui iocan(azi pe bloguri) si ne plingem si dam vina pe altii;
    si sa inchei :
    un strain vrea sa cumpere pamint arabil intr-o zona din baragan/ca sa se lamureasca cum e pamnitul se duce omul la circiuma din sat/intra in vorba,ii cinsteste si intreaba: ” se face porumb aici?” – NU/se face griu aici?-NU,se face floarea soarelui aici? NU; nici macar daca iei un bat,zgirmani pamintul si semeni? ” pai daca faci asta sigur ca se face!” nu stiu cit e banc si cit e realitate

    intimplator

    25/07/2012 at 12:35 pm

    • Subscriu. In totalitate.
      Sa fii liber inseamna responsabilitati.

      miki

      25/07/2012 at 12:49 pm

  37. intodeauna infractorii mari si mafiotzii, sunt privilegiatzi,

    poate se sezizeazä cineva din oficiu, Nästase

    trebuie trata la fe,l ca orce detzinut.

    theo- nona

    25/07/2012 at 12:48 pm

  38. „inca una si ma duc”
    cit suntem de ipocriti-sa nu zic altfel

    fiecare din noi este de acord ca nu poti ” civiliza” romania fara amenzi pentru abateri
    prin a civiliza inteleg sa respectam codul rutier,sa sortam gunoiul,sa parcam unde trebuie ,etc,etc…
    cind vine vorba de amenzi pentru nerespectare fiecare din noi suntem oripilati de asa ceva” cum domle,indraznesti asta?”sau ” ce numai eu fac asa?”
    daca,cumva platesti ,devii imediat ori ” prost” ori ” naiv” ori ” neadaptat” ori ” nedescurcaret”
    asta e forma cea mai simpla de neasumare a raspunderii

    intimplator

    25/07/2012 at 12:50 pm

  39. cine a adus condamnatul Nästase färä cätuse, sä fie pedepsit!!!!!!!!!

    theo- nona

    25/07/2012 at 1:02 pm

  40. Buna ziua,

    Voi fi putin in afara subiectului, dar poate cineva sa-mi indice o sursa obiectiva ce descrie cazul „flota” si concluziile la care s-a ajuns?

    Multumesc anticipat.

    tzucre

    25/07/2012 at 1:02 pm

  41. flota , este un dosar incheiat definitv.
    si prostii nu stiu, VÄCÄROIU , a iscälit, nu bäsescu

    golanii USL umblä cu soparle, ca si mihäileanu este un
    caz inchis, propietara ce a vandut presedintelui, a specificat,
    ea a vrut ca presedintele sä-l cumpere.totul legal

    theo- nona

    25/07/2012 at 1:06 pm

    • „nu stiu”?
      Cand Nastase a declarat in gura mare ca vrea sa il elimine pe basescu (si era la putere atunci Nastase, putere care insemna altceva fata de justitie atunci),
      sa tot repeti ca Basescu a tot facut nu stiu ce ca Presedinte, imi pare cel putin…da’ la unele „minti” nu conteaza 😦

      emil

      25/07/2012 at 1:15 pm

  42. Interviu Traian Băsescu – „Niciodată nu m-am așteptat să pună interesul politic atât de în față și să sacrifice interesul național. Ei știau foarte bine că suntem pe un fir de ață. Abia ne restabilisem din punct de vedere fiscal, macroeconomic stăteam bine”
    http://www.evz.ro/detalii/stiri/traian-basescu-in-redactia-evenimentul-zilei-daca-nu-punem-capat-crizei-politice-se-p-1.html

    mar

    25/07/2012 at 1:16 pm

  43. Buna ziua la toata lumea.
    Treaba cu studiile este din pacate reala si am testat-o chiar eu pe pielea mea ieri. Am un bun prieten (fost coleg de facultate) foarte destept. Omul m-a lasat masca ieri intr-o convorbire telefonica. Stiam ca e impotriva lui Basescu dar sa ia de bun tot ce spune USL-ul, fara a cauta macar sa citeasca reglementarile legale incalcate, nu ma asteptam. Mai mult, este convins ca astia au facut foarte bine ce au facut si considera ca nu-i mare lucru sa incalci constitutia atat vreme cat scapa de Basescu. Ii tot dadea intr-un cu Anastase si Udrea de parca erau nevestele mele si mi-ar pasa de ele vreun moment. Nici macar nu a dorit sa asculte argumentele legale si ale statului de drept pe care am incercat sa i le prezint. Considera ca sunt irelevante. Cat despre plagiatul lui Ponta nici nu vrea sa auda.
    Si vorbim despre un om educat si care castiga bine (nu este bugetar), nu un pomanagiu. Un om care munceste pentru banii castigati. Nu prea avem mari sanse sa ne revenim daca mergem tot asa cu oameni ca astia. Am observat ca, in special sustinatorii lui Crizel, sunt total ilogici. Nu poti argumenta cu ei nimic. Tu vii cu argumete si te iau cu „da’ Udrea si Anastase de ce nu sunt la puscarie”.

    Alex

    25/07/2012 at 1:29 pm

    • Exact asa sunt colegii mei PNL-isti.

      papiciulo

      25/07/2012 at 1:45 pm

    • In acelasi timp, exista destui oameni (in varsta si/sau pensionari si/sau de la tara si/sau fara studii) despre care ai zice, aprioric, ca sunt anti-Basescu si pro-USL si sunt exact invers. Cunosc personal cativa de acest gen.

      mc25

      25/07/2012 at 1:56 pm

    • Ce votează, de fapt, românii? … Românii votează, visceral, împotriva propriilor defecte.
      http://subiectiv.ro/social/ce-voteaza-de-fapt-romanii/

      Sorin Fortiu

      25/07/2012 at 2:30 pm

  44. Un FB de-al nostru, printre multe de-ale lor http://www.facebook.com/AbsentMotivat

    lastnightmusic

    25/07/2012 at 2:46 pm

  45. ce repede se miscä, sä de-a panourile cu dinozaurul
    mizerabil Voiculescu,

    pt. a da jos cele puse contra lui bäsescu de luni, nu au
    destui oameni.

    theo- nona

    25/07/2012 at 2:46 pm

  46. http://www.revista22.ro/–ponta-i-scrie-lui-barroso-pdl-nu-respecta-decizia-cc-privind-referendumul-16587.html

    Ponta ori e prost, ori e retardat mintal. Vor rade aia din Comisie/Parlament de scrisorile lui de se vor pisha pe ei.

    EuCuMine

    25/07/2012 at 2:56 pm

    • Viviane Reding azi, intr-o conferinta de presa, despre evenimentele din Romania: „Noi ne uitam la fapte, nu la promisiuni, la legi, nu la scrisori” 😀

      Radu

      25/07/2012 at 2:58 pm

    • nu e retardat , e ticalos. Scrisoarea este pentru bizonul romanesc sa arate ca Ponta nu ia doar suturi ci mai da si contre

      lastnightmusic

      25/07/2012 at 3:03 pm

    • ambele la patrat :mrgreen:

      mar

      25/07/2012 at 3:13 pm

  47. Iaca cateva extrase interesante din sedintele de campanie PNL pentru demitere:
    Rares Manescu: Dam drumul la urnele mobile?
    Dan Motreanu: Da!
    Rare Manescu: Piata Universitatii merge!. Au inceput sa plece mesajele in piata.
    Relu Fenechiu: E foarte important sa transmita presa mitingurile (din Piata Universitatii), sa preia Antena 3 seara
    Alex Murariu: Propun sa lansam aceasta provocare pentru intelectualii lui Basescu – Basescu turnator – Plesu a zis ca a gasit o nota informativa
    Relu Fenechiu: Putem arunca pe piata prima parte din discursul lui Plesu.
    Bogdan Teodorescu: Ne mai trebuie, dupa calculele noastre 1,7 mil de voturi, in cel mai rau caz raportul e 60:40
    Bogdan Teodorescu: MRU trebui dat in judecata, trebuie atins, e la 35% incredere. MRU, complice la furturi.

    newman

    25/07/2012 at 2:58 pm

    • aia au scapat-o in presa cu le mai trebuie 1,7 milioane de voturi. cred ca era inainte de hotararea de boicot.
      le trebuie 5 milioane de voturi.
      sa-i vad cat pot fura.
      BOICOT!

      Sare'n Ochi

      25/07/2012 at 3:14 pm

      • da era sedinta din 12.07.2012

        newman

        25/07/2012 at 3:22 pm

  48. MAZÄRE; drogatul din constantza, va face inscenäri toatä säptämana
    cu haremul si sultanul si vor umple urnele cu voturi false.
    cred cä nu ar strica, ca pe acest nebun sä-l filmeze si sä arate
    la UE, ce fac uslinosii si si escroci sunt.in loc sä munceascä primarul
    face circ. o emblemä pt. mafiotzii USL.

    theo- nona

    25/07/2012 at 3:05 pm

  49. isi vor da seama totzi, Ponta nu este numai un plagiator si un

    nerusinat mincinos, dar si un retardat.

    theo- nona

    25/07/2012 at 3:07 pm

  50. „Ponta i-a scris lui Barroso: un mesaj prin care sa incurajati poporul roman sa-si exercite dreptul democratic de a vota la referendum ar fi foarte apreciat”
    Dumnezeule mare ce oameni au ajuns sa ne conduca.

    anac

    25/07/2012 at 3:09 pm

  51. Si… imi dau seama din reclamarea pdl la Baroso , ce scandal galactic declansau bolsevicii daca TBasescu ar fi spus ca nu participa la referendum,.

    lastnightmusic

    25/07/2012 at 3:09 pm

  52. Ion

    25/07/2012 at 3:10 pm

    • „Varanu`” e Felix, nu ? 😆

      Tzepelica

      25/07/2012 at 3:15 pm

  53. Sare'n Ochi

    25/07/2012 at 3:13 pm

    • agramatii Uniunii Stalinist Leninste vor sa cobnduca aceasta tara?
      BOICOT!

      Sare'n Ochi

      25/07/2012 at 3:13 pm

      • Din pacate am remarcat in ultima vreme o groaza de greseli in formulare oficiale pe care trebui sa le completezi atunci cand ai probleme administrative de rezolvat.

        anac

        25/07/2012 at 3:17 pm

  54. formularele

    anac

    25/07/2012 at 3:17 pm

  55. Stenogramele tb rostogolite in media si online, eventual afisate. Sa priceapa tot bizonul ce inseamna manipulare si punerea unei natii pe butuci. Un referendum pus la cale de o gasca de tradatori, care tb sa raspunda penal ptr. aceasta nenorocire. Astia int-un alt ev sfarsau in piata publica lapidati 👿

    mar

    25/07/2012 at 3:18 pm

    • stenogramele confirma fapte/informatii deja cunoscute, confirma statutul de sluji/amploaiati a unor tonomate binecunoscute, nimic din strategia lor nu surprinde.
      Unica informatie cu adevarat relevanta este ca, in sondajele lor de uz intern, MRU are o evolutie spectaculoasa, acel 35% care il ingrijoreaza/sperie pe pachidermul slinos Teodorescu.
      N.B. In ultimul sondaj uselist aruncat pe piata, MRU avea 10% (??!!!) si Antonescu 54%, va dati seama care este gradul de masluire a acestor mizerii de sondaje ??

      Lumi (pentru a nu clona pe Luminita)

      25/07/2012 at 3:54 pm

  56. De la CCR – una calda, una rece…

    http://www.hotnews.ro/stiri-esential-12878310-motivarea-ccr-cazuri-exceptionale-legiuitorul-poate-reglementa-referendum-mai-multe-zile.htm

    O fi asta un caz exceptional?
    Nu cred.
    Nu suntem in razboi, nu e vb de o calamitate naturala, nu e vb nici macar de schimbarea Constitutiei. Este vorba pur si simplu de un referendum initiat si organizat de una din gruparile politice ale Romaniei de la aceasta ora.

    Nu-mi permit sa „judec” deciziile Curtii, dar raman totusi la parerea ca CCR evita sa se pronunte concret, clar si fara echivoc , tocmai atunci cand ar trebui. (aviz la decizia CCR: „Dupa referendum, Parlamentul hotareste calea de urmat”)

    Sorina A.

    25/07/2012 at 3:26 pm

    • Eventual pana se voteaza cum vrea „legiutorul”, nu?
      🙂

      emil

      25/07/2012 at 3:33 pm

    • CCR inscrie respectiva prevedere la referendumuri ce privesc teme (situatii) exceptionale, tip mobilizare in caz de razboi, schimbari fundamentale ale institutiilor statului (modificarea constitutiei), etc
      Acest referendum nu are o astfel de incadrare, asa ca mai usor cu pianul pe scari

      Lumi (pentru a nu clona pe Luminita)

      25/07/2012 at 3:47 pm

  57. spectaculoasa societatea romaneasca .vad si eu stenogramele prezentate la b1 tv. se confirma ceea ce stiam cu totii.ca multi indivizi si au vandut constiita .fosti sportivi, artisti etc.

    zigzag

    25/07/2012 at 3:37 pm

    • Ziggy,
      Nimic nou 😦
      e asa de 100+ de ani!

      Theophyle

      25/07/2012 at 3:55 pm

  58. Salut pe toata lumea 🙂
    Postare noua!

    Theophyle

    25/07/2012 at 3:54 pm

  59. Reblogged this on DE VORBA CU ALEXANDRA.

    yepuras alexandra

    25/07/2012 at 5:36 pm


Comentariile sunt închise.