Politeía

Quis custodiet ipsos custodes?

Un ospiciu numit România – un trecut greu, un prezent jalnic şi un viitor incert

Lovitura de stat. Indiferent cum  doresc actualii guvernanti ai Romaniei sa denumeasca evenimentele ultimelor 20 de zile si indiferent de plangerile penale depuse impotriva unor personalitati din opozitia actuala pentru aceasta calificare, perioada pe care o traim in acest iulie canicular al anului 2012 se va inregistra in istoria romanilor drept o lovitura de stat. Nu pentru ca eu am demonstrat cu ajutorul Dictionarului Enciclopedic Roman ca acesta este termenul adecvat (vezi postarea “Zilele Pandorei – a treia zi: lovitura de stat”), nici pentru ca Traian Basescu se foloseste de acest termen si nici pentru ca unii formatori de opinie romani l-au preluat si folosit, ci pentru ca asa este el perceput si calificat in afara Romaniei. Chiar daca limbajul diplomatic al liderilor UE nu foloseste direct termenul, atitudinea si ultimatumul lor la adresa guvernantilor romani dezvaluie clar opiniile lor adevarate.  Mai mult decat atat, marile publicatii ale Occidentului si ale Rusiei folosesc direct si fara menajamente acest termen. Daca Washington Post, The Economist, FAZ, Le Monde, Le Figaro, Kommersant, The Guardian si ieri ultimul, dar nu cel mai putin important, The Wall Street Journal,  numesc evenimentele din Romania  “lovitura de stat”,  atunci suntem in fata unei lovituri de stat.

Un trecut greu. In arhivele  Turciei, arhive care au preluat documentele Imperiului Otoman,  se afla si o sectie numita Balkanlarda Osmanlı Medeniyeti (Civilizaţia otomană în Balcani). In aceasta arhiva sunt pastrate  majoritatea documentelor referitoare la politica Otomana incepand cu secolul al XVI-lea si pana la sfarsitul celui al XIX-lea. In aceste arhive vom gasi corespondenta politica a vremurilor in cele trei teritorii principale ale Romaniei moderne – Eflâk Prensliği (Muntenia) nu este Boğdan Prensliği (Moldova) si Erdel (Transilvania) intre 1543-1692, cu doua (si jumatate) intreruperi.

Vom gasi in corespondenta politica a vremurilor respective pe cel poreclit de Craiovesti, cel Rău, fiul lui Vlad al III-lea Dracul (Tepes) Al naibii portrete i-au facut Craiovestii la Inalta Poarta, exact Basescu. Si daca Gavril Protul, abate şi conicar al vremii, care l-a dat in primire la sultan, nu este Bogdan “pielea pulii” Chiriac, atunci eu chiar nu stiu istorie. Si scria Gavril Protul, sultanului:

Apucând domnia, îndată se dezbrăcă lupul de pielea oii şi îşi astupă urechile ca aspida şi ca vasiliscul, iar arcul şi-l încordă şi găti săgeţi de săgeta, şi sabia şi-o fulgera, şi mâna şi-o întărea spre răni, şi prinse pe toţi boierii cei mari şi aleşi, muncindu-i cu multe munci cumplite şi le lua toată avuţia, şi se culca cu jupânesele lor şi cu fetele lor înaintea ochilor lor. Unora le-a tăiat nasurile şi buzele, pe alţii i-a spânzurat şi pre alţii i-a înecat; iar el se îmbogăţea şi creştea ca chedrul până la cer şi-şi împlinea toată voia sa…

Il vom gasi  si pe Petru al III-lea Aron, cel care a inchinat Moldova turcilor pe bani si multe daruri, dar cu noroc l-am avut pe Stefan cel Mare, care l-a ucis in 1469, ce portret de tradator absolut identic cu cel “sarac si cinstit”.  Si daca numitul Radu Coconul nu poate fi asemuit lui Hrebenciuc, eu chiar nu stiu nimic. N.A. Bogdan, în cunoscuta sa lucrare Istoria orasului Iaşi, referindu-se la domnitorul Alexandru Coconul, consemnează că:

dând turcilor peşcheşuri, în sumă de peste 100.000 de galbeni veneţieni, reuşeşte să fie trimis ca domn în Moldova

Deci prieteni, chiar nu am nici loc si nici interes pentru a descrie personajele. Caracterele s-au pastrat, modurile de a actiona si gandirea anti-nationala si ea, adica tiparele s-au propagat si amplificat.

Un prezent jalnic. Nu cred ca este cineva in tara asta care il crede pe Victor Ponta un om inteligent. Cred ca majoritatea oamenilor informati il considera un politician infantil, care a avut mai mult noroc decat minte. Indiferent de potentialul uman sau lipsa lui, personalitatea dlui Ponta, lipsa de caracter, mitoman cu o biografie furata, Ponta a devenit exponentul unei toxicitatii civice, care impreuna cu o gasca de oportunisti au transformat un partid legitim, social democrat  intr-un partid national-socialist.  Din nefericire, am anticipat lucrurile fara insa sa prevad enorma catastrofa la care ne-a adus acest om. Vezi postarea mea din 25/11/2010 (Numele trandafirului: Victor Ponta!) scriam in concluzia acelui articol acum aproape 2 ani:

Acest om, conducatorul celui mai mare partid din Romania, (cel putin asa arata sondajele) si-a permis un lucru de nepermis si de neintalnit  in politica internationala. Nu cred ca este tradator de tara, este pur si simplu un fante prost, care nu stie ce face! Singurul lucru pe care inca nu l-a facut inca, este invitatia Armatei a X-a a Rusiei, stationata pe malul rasaritean al Nistrului!  Dar, cine stie ce ne rezerva viitorul?

Si daca tot vorbim de arhive, cred ca Ambasada Statelor Unite de la Bucuresti reusea sa-l caracterizeze pe Victor Ponta exact asa cum a fost atunci si o viziune la ceea ce a devenit astazi. Cablograma Ambasadei SUA la Bucuresti (subiectul: “PSD, partid de opozitie, a oferit surpriza alegandu-l pe Victor Ponta ca noul lider”) :

Ponta este considerat ca fiind un ferm opozant al reformei efective a sistemului judiciar. (…) Indatorirea lui Ponta fata de garda veche, tineretea sa, conexiunea sa cu Nastase si provocarea de a gestiona de unul singur multiplele interese de grupuri in PSD fac ca perspectivele pentru o reforma reala in PSD sa fie foarte slabe. Victoria sa poate fi considerata ca fiind revenirea lui Nastase si, cu siguranta, razbunarea lui Iliescu impotriva lui Geoana” (Sursa)

Un viitor incert.  O analiza mai detailata voi posta in zilele urmatoare. poate dupa 29 iulie. Deocamdata imi doresc ca Presedintele Basescu sa-si revina si sa aduca situatia la “Status Quo Ante”, adica la cea de dinaintea suspendarii lui. Presedintele Basescu este cert pe traiectoria de a ma pierde ca musteriu. Sunt lucruri pe care logica mea pur si simplu nu le poate accepta. Nu ai cum sa denunti o lovitura de stat si sa-ti chemi cetatenii sa participe la ea. Simplu, fara logica si putinta unei acceptari rationale. Fraze de acest gen nu pot fi valabile pentru un electorat de felul reprezentat de comunitatea Politeia”

Moral este ce este legal. Iar acum legală este demiterea preşedintelui cu un cvorum de 50% plus unu. În acelaşi timp, trebuie să ştii că un preşedinte nu poate acţiona doar sentimental şi moral. Uneori, are de făcut ce trebuie, iar acum principala problemă a României este stabilitatea politică”. ( sursa)

Dle Basescu, asta este chineza tradusa in limba romana cu Google Translate! Mare pacat faceti domnia vostra electoratului care va sustine de ani buni.  Aista nu se poate face Voda!

219 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Reblogged this on Tiberiuorasanu's Blog.

    Tiberiu Orasanu

    23/07/2012 at 2:52 pm

  2. Reblogged this on Dictatura justitiei.

    dictaturajustitiei

    23/07/2012 at 2:56 pm

  3. Extraordinara ultima imagine!

    Reiau aici ce am scris la postarea precedenta, pentru ca mi se pare important.

    Oare cum vom fi peste o saptamana?

    Haideti sa-l intelgem putin pe Traian Basescu. De acord, si eu cred ca este obosit, hartuit, nu mai este cel de la inceputuri si poate ca in subconstient nu-si mai doreste sa se intoarca la Cotroceni. Totusi, daca se intoarce, eu ma gandesc ca vrea sa fie demn in discutiile cu partenerii sai europeni, nu sa i se reproseze ca nici el nu a respectat regulile, ca a indemnat la boicot.

    maraco

    23/07/2012 at 2:59 pm

    • Salut maraco.
      Diferenta intre un om destept si unul inteligent:

      Omul destept nu intra in problemele din care inteligentul stie sa iasa. Din nefericire nu vad niciuna dintre alternative. Ai fost cu noi aproape de la inceut si sti foarte bine cat l-am sustinut pe Basescu. Il sustinem si acum. Dorim insa putina logica si rationament!

      Theophyle

      23/07/2012 at 3:03 pm

      • Theophyle, ai dreptate si tu, are dreptate si el :). Nu putem fi intotdeauna logici, din pacate sau din fericire nu suntem masini. TB imi pare acum un leu cu ghearele smulse si cu coltii tociti. Nu de ineptii uslinosi, ci de propriile-i limite si compromisuri.

        Oricum eu una, pana cum nu stiam ce sa fac, acum stiu, TB m-a lamurit de ce are atitudinea pe care o are, el nu poate indemna la boicot, dar eu voi BOICOTA.

        maraco

        23/07/2012 at 3:14 pm

      • Poate nu avem toate datele. O avea Basescu si defecte, dar este un om politic extrem de abil. Sunt convins ca are mai multi asi in maneca, pe care ii va scoate saptamana asta.

        Freedom

        23/07/2012 at 6:25 pm

  4. Bună ziua !
    Mă întreb ce o simți Radu Moraru știind că el l-a promovat pe Ponta .

    dictaturajustitiei

    23/07/2012 at 3:00 pm

    • Fiecare cu crucea lui, dna profesoara! Si noi purtam una! 😦

      Theophyle

      23/07/2012 at 3:04 pm

    • Eu ma intreb: la Radu Moraru trebuia sa fie o antena in oglinda? Eu cred ca nu; indiferent de pret 🙂

      emil

      23/07/2012 at 4:38 pm

  5. Salut Teofil
    Excepţională analiză, excelente previziuni. Chapeau! 🙂
    Cît despre domnul preşedinte B[sescu chiar nu mai înţeleg ce strategie are.
    Vine diseară la Turcescu şi poate, poate ne mai lămurim dar eu,
    boicotez NU votez!

    Tiberiu Orasanu

    23/07/2012 at 3:01 pm

    • Salve tibi,
      da, asta este singura alternativa 😦

      Theophyle

      23/07/2012 at 3:05 pm

  6. Reblogged this on Blog iMONDO.

    Andrei

    23/07/2012 at 3:01 pm

  7. Acum 100 de ani, publicatia Minerva semnala cu indignare ca florile de la coroanele mortuare din cimitirul Bellu, abia puse, erau furate si seara se vindeau in cafenele (apud Magazin istoric, iulie 2012, p. 72).
    Deci, nimic nou sub soare! 😦

    Sorin Fortiu

    23/07/2012 at 3:06 pm

  8. Salutare !
    Inainte vreme era mai usor.
    Boierii urzeau cate un complot, il inghesuiau pe domn intr-o biserica si-i luau capul.
    Tot romani „turciti”, ca Ponta/Antonescu.

    Tzepelica

    23/07/2012 at 3:09 pm

  9. Romania e o tara unica: toti stiu si nimanui nu-i pasa. Chiar nu ne dam seama de ce?

    Adrian Stoica

    23/07/2012 at 3:11 pm

    • pentru ca in RO functioneaza 2 institutii: DNA si SMURD. si uneori pompierii.

      zigzag

      23/07/2012 at 4:02 pm

    • Adriane, actiunea se invata in timp si greu. Asa a fost peste tot. Azi invatam. Incet de tot dar invatam, nu?

      emil

      23/07/2012 at 4:48 pm

  10. Buna ziua
    Singura explicatie pe care am gasit-o pentru comportamentul lui Basescu este ca a ramas un om fidel partidului. Cred ca nu ii mai pasa de situatia lui ci se gandeste la alegerile parlamentare din toamna, probabil prin aceasta mobilizare vrea sa creasca scorul PDL/ICCD sau pe cine o mai sustine atunci. Probabil are o speranta mica ca totusi nu va fi cvorum.

    Ion

    23/07/2012 at 3:12 pm

    • Pare logica. Ideea de a lungi pelteaua pentru a da timp de crestere noului aluat.
      Numai ca prin prezentare la referendum, daca s-a validat… pelteaua se termina imediat.

      moldoveanu

      23/07/2012 at 3:22 pm

    • Ca sa maximizeze sansele la toamna, trebuie sa mai fie ATUNCI presedinte.Altfel, mai vb de sanse prin 2016.

      papiciulo

      23/07/2012 at 3:23 pm

      • eeexact. Poate reflecta si TB daca explicam in felurite moduri. 🙂

        moldoveanu

        23/07/2012 at 3:33 pm

      • Nu neaparat, probabil considera Presedintia pierduta (sau spera in secret ca totusi nu va fi cvorum) si doreste sa intre in campania pentru parlamentare sa ridice PDL de la 15%-20% la 30% cat are el cota de incredere.

        Ion

        23/07/2012 at 3:44 pm

        • In conditiile in care miscarea toata e legitimata acum si prin ce mai au in plan in urmatoarea perioada USL-istii (a se vedea semnale ca va fi bine, ca se deschide irlanda, ca etcetcetc)… participarea la campanie in toamna nu ajuta…ci devine o piatra de moara.

          Doar continuand lupta institutionala, el stand acolo, astia iesindu-si din minti ca de ce nu pleaca si calcand in strachini constituie soc suficient de mare pentru o masa mai mare de populatie sa se trezeasca.

          moldoveanu

          23/07/2012 at 3:48 pm

        • Si inca o nota, PDL nu mai are cum sub acest nume. E reflex conditionat creat de TV sa ii asociezi cu tot ce nu iti doresti… Pacat ca tot TV-ul a facut imposibila disocierea lui TB de PDL in discutii.

          moldoveanu

          23/07/2012 at 3:51 pm

  11. Inteleg ca maine PDL-ul hotareste daca boicoteaza sau nu referendumul.Sper sa hotareasca bine.
    Daca Basescu crede ca acum „face ce trebuie” , este alegerea lui.Noi facem alta alegere.

    papiciulo

    23/07/2012 at 3:21 pm

  12. Buna ziua
    “Status Quo Ante”, ? Nimic nu va duce la „status quo ante bellum”. 🙂
    Cele doua tabere sint pe pozitii inconciliabile . Indiferent de rezultat , sa nu ai iluzia Theophyle ca lunea ce vine va fi ca altele si aceste evenimente sint doar un accident de parcurs .
    Efectele vor fi enorme Perdantul e Romania si masa de cetateni .

    stefan60

    23/07/2012 at 3:22 pm

    • stefan salve. Perdant e RO numai daca pietele externe vor percepe rau rezultatul referendumului. Ce mananca la intern latrinele e pt. propria audienta. Uitam mereu cifrele: 31% din RO cred ca „..a fost o idee buna comunismul dar prost aplicata…”si 42% dintre romani cred ca Soarele se invarte in jurul pamantului. Pe acestia nu-i va convinge nimeni, cu niciun argument logic. Ei sunt cu: „sa ni se dea”.

      cinic

      24/07/2012 at 8:12 am

  13. salut Theophyle :).o greseala nereparata la timpul ei vedem acum unde duce :(. stii si tu ca Presedintele nu e genul de om care sa se supere pe cineva atunci cand i se trage atentia ca a gresit.din pacate multi din cei care s au perindat pe langa el n au facut decat sa i repete toata ziua ce „fromos si destept e dansul” si ce prosti „e aia de la latrinele tv”. cei din categoria cu sloganul n au realizat o clipa cat de periculos este sa consideri ca te poti bate cu statii de emisie specializate in dezinformare.in loc ca actiunile sa se desfasoare pe baza de adevar si dreptate ele s au desfasurat pe baza de „imagine”. vorba ta , fiecare cu „crucea lui” .ps: cred ca azi , tot asa pe seara , iti mai pot trimite un mail .

    zigzag

    23/07/2012 at 3:23 pm

  14. Buna ziua Theophyle,
    buna ziua prieteni,

    asadar un trecut de loviturnici (scuzati licenta) si de spalatori sau murdaritori prin vorbe mestesugite la Inalta Poarta.

    Un articol excelent pentru cei interesati de subiectul LOVITURA DE STAT il gasisti pe site-ul Radio Europa Libera care preia o analiza din America de Sud. In Paraguay luna trecuta s-a desfasurat o actiune identica cu a USL din Romania. Asadar urmasii lui Iliescu si Bratianu ne ofera o democratie de tip America Latina in cadrul UE. 😦

    Pentru timisoareni vom dezbate subiectul in cadrul Amfiteatrului civic: http://res-publica.ro/evenimente

    Va asteptam.

    Andrei

    23/07/2012 at 3:24 pm

  15. Am auzit frecvent opinia asta in ultima vreme:

    „Daca USL face tampenii sunt terminati pentru ca vine votul din toamna.” …. opinie prin care imi justificau faptul ca nu au de ce sa se implice acuma ca e „doar” un scandal politic ca si in anii trecuti.

    Ce usor ne obisnuim cu caracteristicile democratiei precum dreptul de a vota.

    Le-am recomandat sa fie atenti cat de corect e referendumul si sa nu uite ca in toamna tot astia organizeaza alegerile…

    moldoveanu

    23/07/2012 at 3:29 pm

    • pentru cei care au opinia respectiva ar trebui sa i avertizezi ca poate alegerile de la toamna vor avea loc ..in primavara , prin martie asa. ca pe tovarasul ponta greu il mai scoate cineva din palatul victoria.nu mai zic de chuky care deja se comporta prin prisma faptului ca e unic candidat la presidentie si altii nu mai au voie sa viseze macar ca ar putea candida .

      zigzag

      23/07/2012 at 3:58 pm

      • Azi m-au sunat doi sa ma intrebe ce e cu OUG 41. Se pare ca au inceput sa fie un pic mai atenti.

        moldoveanu

        23/07/2012 at 4:22 pm

  16. Ponta a reusit sä arate lumii, cä este o fäcäturä,
    un mincinos si un impostor, trebuie demis.

    theo- nona

    23/07/2012 at 4:05 pm

    • Speram sa-i foloseasca lumii cele demonstrate de Ponta. 🙂

      moldoveanu

      23/07/2012 at 4:20 pm

  17. La alegerile din 2009, conform sondajelor de exit, de dimineata, de cum se deschidea sectia de votare, se buluceau primii pesedistii, azi uslamisti. Ca Geoana la 9 dimineata era sigur presedinte, pe la prinz era probabil presedinte, dupa aia au masluit rezultatele si am avut topaiala de o noapte. Ghinion cu decizia CCR care zice ca trebuie 50+1, ca altfel asa cum au prelungit referendumul la 11 noaptea, la fel de bine il puteau pune intre 5 si 11 dimineata. Da’ nu e tirziu, pot face asta la parlamentare ca se pare ca nu le iese parlamentul de 70% USL altfel.
    Basescu se crede pe alta lume, eventual in Matrix. Cica „o mult mai rapida reabilitare ca tara in interiorul UE, pentru ca ar fi demostrat ca poporul este deasupra clasei politice” zice Basescu ca argument la chemarea la vot. Banuiesc ca ori nu a vazut sondajele ori a vazut unele nerealiste. Nu a observat ca la locale electoratul a dat buzna sa voteze mafioti si proxeneti, ba chiar indivizi aflati deja in inchisoare? Daca poporul era „deasupra clasei politice” in PV aveam acum 50000 de oameni, nu 50. Ah da, aia 50 din PV sint peste clasa politica, din pacate aia din parlament sint 256.

    Aha

    23/07/2012 at 4:05 pm

  18. exact la ceias orä,disearä

    la B1 est presedintele

    la digi 24 paiatza.

    theo- nona

    23/07/2012 at 4:06 pm

  19. cotzofana bätranä,

    ” E- caterinca USL, ”

    ideie furatä de la fildel

    theo- nona

    23/07/2012 at 4:23 pm

  20. Sulfina Barbu : Doar daca avem asigurarea ca e referendum corect trebuie sa ne mobilizam electoratul .
    Pai probl principala dupa mine este ca referendumul este ilegal nu doar incorect.

    papiciulo

    23/07/2012 at 4:26 pm

  21. Eu una nu mai am ce sa ma lamuresc! Acceptand ilegalitatile si mergand la vor, inseamna ca le dau alora fie si un pic de legitimitate. Ori nu este cazul. BOICOT! BOICOT! BOICOT! la mare, soare si racoare, eu boicotez cu bere si gratare.

    Lynlyn

    23/07/2012 at 4:38 pm

  22. Antenescu e la TV in seara asta (da’ cind nu e la TV?). Am o idee despre ce va zice:
    „Doresc să declar, în această seară, în faţa întregii noastre naţiuni că, în ce mă priveşte, ca fiu devotat al poporului, în munca şi răspunderile incredinţate de partid şi popor, voi acţiona în orice împrejurări în interesul poporului, pentru bunăstarea şi fericirea sa, în interesul construcţiei usliste, al independentei şi suveranităţii ţării! Nu am şi nu voi avea niciodată nimic mai presus decît poporul, patria, integritatea României şi uslismul!”
    Aici se sterge cu batista, bea niste apa, si continua

    „În zilele de 21 şi 22 iulie, sub pretextul împiedicării aplicării unei sentinţe parlamentare legale, cîteva grupuri de elemente huliganice au organizat o serie de manifestări şi incidente pe internet si in PV, trecînd la atacarea unor instituţii de stat, distrugînd o serie de declaratii ale guvernului, presedintelui interimar, si ale USL, iar în ziua de 23 iulie şi-au intensificat activitatea împotriva instituţiilor de stat şi de partid prin chemari la boicot.
    Nu întîmplător, posturile de radio si ziarele de la Berlin şi din alte ţări au declanşat, încă în cursul acestor acţiuni antinaţionale, teroriste, o campanie deşănţată, de ponegrire, de minciuni împotriva ţării noastre.”

    Recunosc ca am plagiat discursul lui Ceausescu din decembrie ’89, si am inlocuit doar socialism cu uslism, dar mie imi seaman izbitor cu declaratiile paiatzei interimare.

    Aha

    23/07/2012 at 4:39 pm

    • Ceausescu nu auzise de usLASI; asa ca il scuzam, nu?

      emil

      23/07/2012 at 4:57 pm

  23. Pardon la vot. Ar vrea ei dar sper sa o ia urat pe coaja (am vrut sa spun in bot). Insa aici, totusi, chiar si cand nu suntem de acord, pastram civilitatea. Asa ca, din nou, la mare, la soare, la bere si gratare.

    Lynlyn

    23/07/2012 at 4:39 pm

  24. http://sareinochi.com/2012/07/23/leul-doborat-de-infantilismele-guvernului-grivco/
    si acestea fiind zise, ACEST REFERENDUM TREBUIE SA FIE BOICOTAT! GRATARE, NU TRADARE!

    Sare'n Ochi

    23/07/2012 at 4:52 pm

  25. Rromania, cu capitala la Titu

    Izvorata din arsenalul armelor lui Ilici si creata dupa chipul si asemanarea sa (ca o forma fara fond, adica, inspirata de cel mai cunoscut Titu al romanilot), puciul parlamentar se doreste azi incununat (de fapt, umplut de continut) cu acceptul tarii. Romanii au sansa sa mute coroana de spini de pe capataiul martirului dictator pe cel al pucistilor, si sa-i sorcoveasca. Speriati de profilarea tot mai clara a esecului, pucistii golesc de continut scrutinul popular la care au fortat fortat lumea sa participe, transformand prin insasi vocea lui Aufuratmaimultcanoi campania referendara intr-una electorala. Vicierea suplimentara scrutinului printr-o atmosfera de violenta si in dispretul legalitatii nu face decat sa ingroape democratia si sa aduca la suprafata miza adevarata pentru romani: ei trebuie sa dovedeasca lumii si lor insisi ca vor sa se separe clar de hotie, desi aceasta s-a asezat in fruntea tarii cu concursul lor si se lauda azi ca ii reprezinta. Micul Titulescu va deveni pe 29 iulie in mod sigur, Micul Pitulescu, desi pare ca nu-si da inca seama de cat de mic trebuie sa se facaca sa se ascunda de ochii lumii, oricat de motat se da zilele astea. In caz de esec, romanii vor trebui sa-si schimbe numele, ce se va umple rapid de conotatii peiorative, dupa precedentul creat mai deunazi, ce coincidenta, tot pe plaiurile lui Vlad Tepes.
    Intrebarea cheie de la referendum este, ca urmare:
    ce se poate frauda mai usor la scrutinul Aufuratmaimultcanoi, un vot exprimat impotriva pucistilor, sau un vot lipsa din urna ?

    judex

    23/07/2012 at 5:01 pm

    • @judex,
      problema mea este sa NU ma duc la vot.
      problema PDL si a celor care se ocupa cu monitorizarea este sa NU-i lase sa-mi fure votul.
      daca ma duc la vot ca imi fura cineva votul neexprimat – lucru pe care pot sa-l verific ulterior printr-o cerere si prin insistenta – validez o lovitura de sta si, in plus, reduc numarul de voturi pe care USL este obligat sa-l fure daca vrea sa castige. de ce sa reduc eu numarul de voturi pe care USL este obligat sa-l fure? daca lipsim 2 milioane dintre cei cre de obicei ne ducem la vot, USLinoasa este oblif=gata sa fure cel putin 60 de mii de voturi per judet – asta face multi oameni implicat si statistic incidenta depistarii mai mare. asa ca teoria ta este subreda.
      acestea fiind zise, ACEST REFERENDUM TREBUIE SA FIE BOICOTA! GRATARE, NU TRADARE!

      Sare'n Ochi

      23/07/2012 at 5:16 pm

  26. salut! 🙂

    Intrebarea cheie este urmatoarea: cine crede ca acest referendum, organizat dupa conditiile talharesti din OUG 41, ar putea fi castigat vreodata de TB cu 50+1 de NU demiterii?

    Cetatean

    23/07/2012 at 5:05 pm

    • salut!
      exact aici este şpilul! 🙂
      de-asta se şi dau uslinoşii de ceasul morţii că nu vrea lumea să participe.

      Tiberiu Orasanu

      23/07/2012 at 5:14 pm

    • Cine crede? Se pare ca doar Basescu e bolnav de optimism incurabil de tot cheama lumea la vot. In alta parte nu am vazut asa ceva.
      Iar ca raspuns mai sus la @judex, daca se prezinta 50+1, atunci nu trebuie sa fraudeze mai nimic. In cel mai optimist caz, balanta va fi pe 50-50, ca in 2009, si atunci tot ce au de facut e sa „anuleze” citeva mii de voturi. Daca e boicot atunci trebuie sa fruadeze cam un milion de voturi.

      Aha

      23/07/2012 at 5:15 pm

  27. Reblogged this on Comunitatea Liberala.

    turnofftheglory

    23/07/2012 at 5:06 pm

  28. Nature, revista aia care mai bine s-ar ocupa de gindaci, continua seria de articole defaimatoare la adresa Tontacului. http://www.nature.com/news/conflicting-verdicts-on-romanian-prime-minister-s-plagiarism-1.11047

    Acum trateaza subiectul deciziilor hais si cea. Si agintura straina fiind ei, nu se sfiesc sa mentioneze ca comitia aia de etica a fost desfiintata si refacuta taman cind a aflat lumea de plagiat. Ba ca si CNADTCU a fost desfiintata taman cind dadeau verdictul de plagiat. Ba mai dau si declaratii ale profesorilor de la UB care trateaza treaba cel putin drept rusinoasa. Si incheie absolut scandalos, mentionind ca UE este ingrijorata, cu tendinta in crestere, de situatia politica.
    Se aude la USL?, astept sa-i dea cineva in judecata pentru defaimarea guvernului si palavramentului, ceapa lor de capitalisti.

    Aha

    23/07/2012 at 5:09 pm

  29. Europa arde de-a binelea, bursele din Madrid si Milano cadere de pesrre 5%, tranzactii suspendate in Spania
    http://economie.hotnews.ro/stiri-burse-12861392-pietele-globale-bursele-deschid-scadere-puternica-fondul-ingrijorarilor-privind-spania-euro-minimul-ultimilor-11-ani-fata-yenului-japonez.htm
    iar ai nostri bravi pontalaci si papitoi se joaca …

    amos

    23/07/2012 at 5:17 pm

  30. No comment, sau mai bine un comment- in 1990 se vehicula informatia ca 50% dintre romani ii turnau pe ceilalti 50%:

    http://www.stelian-tanase.ro/la-zi/scrisoare-catre-uniunea-europeana-bruxelles/

    • sunt extrem de dezamagit de unele nume de pe acea „scrisoare”. chiar daca nu le place de Basescu, cum sa semneze asemenea falsuri aduse din condei… !?

      val

      23/07/2012 at 6:07 pm

  31. Stelian Tänase; cel ce a supt dela tzatza mafiotzilor,VANTU, etc
    care si-a transferat banii si are propietätzi in Frantza.DESIGUR
    metoda mafiotä, imediat pe numele copilor , etc transferate, este mare escroc.

    de spälat bani, a fäcut-o pt. totzi mafiotzii, stie lumea??????

    theo- nona

    23/07/2012 at 5:35 pm

  32. totzi cei ce sunt pe scruisoarea lui STELIAN T. sunt ori in afaceri mascate,
    oug.-dubioase s-au simpatizantzii USL:

    theo- nona

    23/07/2012 at 5:38 pm

  33. STELIAN T,

    a turnat si el destul.

    theo- nona

    23/07/2012 at 5:39 pm

  34. salut Theophile
    am avut un comentariu mai devreme cu un link de pe hotnews, care nu a aparut inca si nu stiu de ce.
    am intrat la moderare ?

    amos

    23/07/2012 at 5:51 pm

  35. ar fii bine sä stie cei din UE; colaborarea lui cu mafiotzii si interlopi.

    theo- nona

    23/07/2012 at 5:52 pm

  36. Ziua buna 🙂
    Off topic! Azi m-am plimbat cu taxiul si am luat un puls, daca saptamna trecuta TB era injurat azi am avut surpriza sa constat ca cei doi au spus ca nu vor merge la vot sa-si dea acordul ptr. o mizerie. Dupa amaiaza, cand m-am intors unul dintre cei doi era foarte sparat „ca din cauza putorilor cursul a sarit de 4,6 si Europa si-a luat mana dupa noi”. Marturisesc ca nu am facut nici un efort sa canalizez discutia, numai mi-am aratat indignarea cand am vazut un banner.

    mar

    23/07/2012 at 5:52 pm

    • Pai de ce este graba asta cu votatul?
      Daca tinea campania ca in 2007, multe lucruri le discutam altfel 😦

      emil

      23/07/2012 at 5:59 pm

    • Da, si eu aud aceleasi lucruri, si ma bucur.

      Freedom

      23/07/2012 at 6:15 pm

  37. Ce am inteles eu citind presa printre randuri (in special cea de astazi): cel mai probabil maine sau miercuri PDL -ul va recomanda boicotarea referendumului. 🙂
    ICCD la fel. 🙂
    Credeti ca si TB va face aceasta recomandare pe vineri?

    miki

    23/07/2012 at 5:55 pm

    • Miki,
      Aseara l-am auzit pe Radu Carp, care explica ca TB nu poate institutional sa dea un mesaj de boicot al votului. Probabil ca mesajul v-a fi subanteles, adica Boicot.

      mar

      23/07/2012 at 6:08 pm

    • Salut. Pai PDL-ul parca recomanda boicotul inca de la inceputul „campaniei”. De exemplu, in Iasi, pe toate panourile electorale vezi o jumatate plina de afise rosii (cu sloganuri populiste despre pensii, salarii, medicamente) si cealalta jumatate complet goala. N-am vazut niciun afis si niciun banner al PDL.

      Dan99

      23/07/2012 at 6:21 pm

  38. Pe mine ma incearca un sentiment de irealitate: un USL foarte organizat si aplicand un plan pas cu pas, la deadline-urile stabilite, un PDL care este cam buimac, un Traian Basescu partial desprins de realitate…

    Nimeni din cei de mai sus nu actioneaza dupa cum ne-au invatat, ci in oglinda.

    Nu vreau sa insinuez nimic, si sunt mai anti-USL ca oricand. Insa parca as fi intr-o realitate paralela, dar deviata.

    Singura solutie la sistemul de ecuatii pe care am gasit-o este ca se joaca niste roluri si ca vor urma rasturnari spectaculoase de situatie, in sensul pe care comunitatea Politeia il defineste ca fiind bun. Si sper ca la sfarsit sa exclamam „Uite, la asta nu ma asteptam!”

    Freedom

    23/07/2012 at 6:14 pm

  39. Interesanta postare 🙂 Istoria noastra adevarata care nu poate fi cosmetizata, in care tradarea si pupatul papucului facea/face legea 😦 Singura diferentza in evolutia spatio temorala, o oarecare cizelare a personajelor in cea ce priveste vestimentatzia si barbile… in rest aceleasi naravuri ptr. patentatii vremii.

    mar

    23/07/2012 at 6:23 pm

    • Ioan Ghise:
      ” a vorbi cu dispret despre Domnul Marga…” osanale, marele profesor,

      emil

      23/07/2012 at 6:51 pm

  40. In raspunsurile date pe hotnews Basescu a raspuns la intrebarea „”2. Stim toti ca usl va fura la alegeri si inca masiv asa ca ar trebui sa va pregatiti pt asta. De ce nu cereti totusi oamenilor sa stea acasa si absenteismul este expresia unei optiuni?”” cu „”2. Voi reflecta la propunerea ta”” .

    gavrus tiberiu

    23/07/2012 at 6:42 pm

  41. Eu sustin ca Presedintele NU POATE sa spuna Boicot. Nu-i este permis (cred ca nici intelept) nici de partea „loco” dar mai ales de „outside” .
    Stiu ca TB este romantic si orgolios, dar mai stiu si ca, nu incalca constitutia si spiritul ei si mai ales nu-i optuz. In consecinta, Presedintele Romaniei (nu TB cetateanul) nu poate spune nu mergeti, nu votati. Nu poate sa instige cetateanu la a nu-si exercita „dreptul cetatenesc” de vot. Pai cum se va duce la Brxl. cu o astfel de atitudine? Nu uitati ce a spus:” poporul este mai destept decat guvernul.”
    Cred ca trebuie ca noi sa ne mobilizam, sa privim mai atent la consilierii si la cei ce sunt in preajma Presedintelui si la mesajele acestora; care sunt mult mai liberi in a-si exprima indemnurile.
    Presedintele isi exprima propriile opinii, dar cetatenii cetatii, oameni inteligenti, stiu ce au de facut, nu au nevoie de traducere, au inteles ce se pregateste si vor actiona in consecinta.

    Eu zic sa nu-l mai blamam pentru faptul ca indeamna la prezenta la vot, ci trebuie sa facem noi ceea ce Presedintele NU poate. Adica, PROPAGANDA BOICOT!

    Iar la sfarsit acestei mascarade, rezultatul conteaza! Castigarea Cotroceniului!

    mayausa

    23/07/2012 at 6:45 pm

    • Cred ca ce ai spus tu aici ar trebui sa lamureasca pe toata lumea. Da, poporul trebuie sa fie mai destept decat politicienii. Excludem de aici pe Sandeii care, innamorati peste poate de Presedinte nu vor putea fi opriti cu nici un chip sa voteze Nu la referendum. Sa speram ca ei nu sunt asa de multi. Sa nu depaseasca, adica, marja de eroare.

      Ovidiu Grigorescu

      23/07/2012 at 7:15 pm

  42. Cred ca TB in final va spune:
    Avand in vedere fraudarea care se prefigureaza, (orar, liste suplimentare nediferentiate, lipsa de control a stampilelor si buletinelor de vot) consider ca este un circ, neconstitutional (ne aprobarea de catre CCR-care trebuie sa se exprime asupra hotararii parlamentului cu efecte juridice) …..Boicot.

    eugeni

    23/07/2012 at 6:51 pm

    • Salutam voios (cu un gram de inconstienta….de aceea este voios 🙂 )

      eugeni

      23/07/2012 at 6:53 pm

  43. Voi demonstra cu argumente juridice ca poate si chiar este obligat, daca vrea sa actioneze ca garant al Constitutiei.

    Cetatean

    23/07/2012 at 6:52 pm

  44. Ne miram ca s-a gasit o mana de oameni – intelectuali- sa decreteze ca pontacul nu a plagiat. Am citit scrisoarea lui St. Tanase si nu m-a surprins, dar lunga lista de semnaturi mi-a dat un par in cap. Oare noi suntem nebuni ?

    elablue

    23/07/2012 at 7:03 pm

    • Ei nu, nu suntem. Ajunge sa o vezi pe Zoe Petre tronind pe lista intelectualilor …. ca te lamuresti.

      lastnightmusic

      23/07/2012 at 7:07 pm

      • Nu i-am cetit pe toti, da’ fi’su este p’acolo? sau el nu este intelectual? Cel mai probabil ca este undeva intro pozitie unde tre’ sa fie „impartial”
        Da’ AMP pe un’ se invarte? Ea’i deasupra micilor scandaluri mondene?

        eugeni

        23/07/2012 at 7:12 pm

    • Eu nu vad un numar mare de intelectuali. Vad ceva scriitori, ceva ingineri, unii care au fost declarati „ciripitori” si catva care pasamite asteapta numirile la ICR. Exista fun academician? (poate nu l-am vazut eu).

      eugeni

      23/07/2012 at 7:09 pm

    • Cand mi-am facut studiile in afara, secretariatul facultatii mi-a pus in vedere sa pastrez ciornele scrise de mana, pentru ca la o eventuala banuiala a profului meu sau a comisiei, lucrarea sa poata fi controlata cercetandu-se etapele genezei. Era vorba de licenta, nu de doctorat.

      Cetatean

      23/07/2012 at 7:10 pm

    • Si de Universitatea „Lumina” ai auzit? Majoritatea sunt indivizi de care n-a auzit mai nimeni. Nu uita ca si in lista cu intelectualii care l-au sustinut pe marele Crin la prezidentiale erau , cu mici exceptii, personaje necunoscute. Cele cunoscute, cum ar fi neagu Djuvara s-au retras ulterior umplandu-l de rusine pe prezidentiabil.

      Ovidiu Grigorescu

      23/07/2012 at 7:21 pm

      • Lumina?! Poate Intunericul!

        Acesti „intelectuali”, iti dau in scris, nu au facut nici o lucrare corecta la viata lor!

        Cetatean

        23/07/2012 at 7:27 pm

        • @Cetatean: Aici ai fost nedrept; sunt printre ei cateva nume onorabile prin opera!
          P.S. „Numerosi intelectuali au cazut victime orbirii si auto-orbirii, au participat la ritualurile servitutii voluntare crezand ca sustin astfel salvarea umanitatii.” (Vladimir Tismaneanu)

          Sorin Fortiu

          23/07/2012 at 8:10 pm

          • o fi, insa eu m-am referit la „intelectuali”, nu la intelectualii adevarati care au cazut orbirii.

            Cetatean

            23/07/2012 at 8:41 pm

  45. insa nu azi.

    Cetatean

    23/07/2012 at 7:03 pm

  46. nu-mi revin ! Toata lumea stie ca taierile au fost convenite cu FMI. Sunt elocvente si evolutiile din toata Europa. Ce fel de oameni sunt astia, care suscriu afirmatiei ca TB se face vinovat de taierile abrupte de cheltuieli. Ma consolez cu faptul ca UE a laudat masurile de austeritate luate de Romania

    elablue

    23/07/2012 at 7:08 pm

  47. Foarte interesant. Atac fara precedent al presei Europene de stanga asupra USL si guvernul Ponta. Aveti pe Politeia Europeana: Presa Internaţională despre România şi “revoluţia puşcăriabililor”

    http://politeiaeuropa.wordpress.com/2012/07/23/presa-internationala-despre-romania-si-revolutia-puscariabililor/

    Der Standard este cel mai influent ziar de stanga din lumea germanica.

    Theophyle

    23/07/2012 at 7:11 pm

  48. Un semn bun: boicotul a ajuns subiect de discutie peste tot in presa.
    Antena 3: „PDL boicoteaza referendumul”
    Despre boicot s-a discutat si se discuta si pe B1 si la Realitatea.
    Deci, e bine 😀

    Sam

    23/07/2012 at 7:20 pm

  49. Maine vei vedea la Antena3: Comunitatea Politeia boicoteaza referendumul 😆

    Cetatean

    23/07/2012 at 7:31 pm

    • Slabe sanse (old news is no news)! Si, apoi, cine sa aduca la cunostiinta comunitatii stirea?! 😉

      Sorin Fortiu

      23/07/2012 at 7:52 pm

  50. Biroul National de Conducere al PNTCD, intrunit duminica, 23 iulie a.c., a hotarat unanim BOICOTAREA REFERENDUMULUI din 29 iulie!

    „Cer tuturor membrilor si simpatizantilor PNTCD, precum si tuturor celor care cred in principiile si valorile dreptei democratice sa NU se prezinte la vot! NU legitimam lovitura de stat! NU legitimam frauda uriasa pusa la cale de USL, o conspiratie transpartinica, coordonata de gruparile economice ale fostei securitati, reprezentate de Dan Voiculescu si trusturile lor de presa! Manipularea pusa la cale azi are proportiile celei din 1990, care a distrus partidele istorice si a confiscat idealurile legitime ale poporului roman, poporul, prin propriul lui vot – manipulat prin minciuna si frauda, fiind aruncat in bratele lui Ion Iliescu: aceleasi tehnici de manipulare populista sunt folosite acum. Aceleasi persoane si structuri l-au denigrat pe Seniorul Corneliu Coposu si au ordonat incendierea casei acestuia in 1990. Aceleasi persoane si structuri au ordonat distrugerea sediilor PNTCD si compromiterea partidului, impotriva membrilor si liderilor lui fiind folosite violente extreme. Atunci au scos Romania din Europa, pentru a castiga intreaga putere economica si politica. Azi actioneaza ca si atunci, impotriva intereselor poporului si impotriva valorilor europene!” Aurelian Pavelescu, pe facebook.

    Cetatean

    23/07/2012 at 7:33 pm

  51. Spre deosebire de politeieni, care se declara deschis si convingator un grup de dreapta independent, eu recunosc ca pot fi considerat, pe buna dreprtate, un pupincurist al lui Basescu (sau un taliban al aceluiasi, cum ar zice elita rezistiva prin cultura). Ei bine, aproape ca m-ati convins si pe mine sa ma alatur boicotului propus de voi la scrutinul acesta, desi motiovatia mea este una complet diferita de a voastra: in timp ce voi cautati dreapta, eu, ca om simplu, caut doar dreptatea. Pentru voi lupta se da intre ideologiile de dreapta si de stanga, in timp ce eu vad doar o lupta intre lege si faradelege, cu hotii pusi sa arbitreze. In timp ce voi va feriti de populism, eu ma feresc de furt. Pur si simplu imi este sila sa ma apropii de hoti pe terenul lor, chiar actionand impotriva cererii exprese a lui Basescu de a-i infrunta fatis. Sper ca TB sa nu dezarmeze in urma absenteismului considerandu-l manifestarea „capului in nisip”, ci sa inteleaga ca lumea poate fi, pur si simplu, oripilata de proximitatea manglitorilor si supunerea la conditiile promovate de hotomani. Si ca refuza chiar si cea mai mica sansa pucistilor.

    judex

    23/07/2012 at 7:33 pm

  52. Sa ne asteptam la niste povesti bombastice privind boicotul : va fi tratat saptamîna aceasta ca un comportament de mare lasitate, tradare, subminare, lovituri in imaginea noastra europeana,asupra Euro, a sigurantei statului, poate chiar a cosmosului…

    REGINE

    23/07/2012 at 7:33 pm

  53. judex, cred ca esti putin in eroare. Blogul asta e de dreapta, insa mereu a fost animat de ideea de dreptate!

    Serialele lui @Bascaliosul (Sandeii mamii lor!), plus cel la care am contribuit si eu (Taierea motului pensiilor speciale ale magistraturii), plus serialul meu (Constitutia poporului „suveran” si Republica Judecatorilor), plus postarile despre Justitie ale lui DanSu arata clar ca acest blog, pe langa postarile zilnice lui Theophyle, are o permanenta preocupare pentru dreptate.

    Daca te uiti in coltul din dreapta sus, deviza blogului e Dreptate si Fratie!

    Cetatean

    23/07/2012 at 7:41 pm

    • City, nici nu pun in discutie pozitia ta (ha, ha…si a celebrului tau mentor, Mister B, ambii mi-ati fost simpatici de la inceput) in privinta Justitiei. Pentru mine, onm simplu, dreptatea nu este sinonimul justitiei, ci doar muza acesteia. Uite cum vad eu lucrurile, dpdv Justitia Ro:
      1) Actiunea celor 256 de parlamentari din 2012 este urmarea fireasca a celor 322 din 2007. De ce fireasca ? pentru cacei 322 din 2007 nu au fost pedepsiti. De ce nu au fost pedepsiti ? Pentru ca Parlamentul beneficiaze de impunitate (nu poate fi dizolvat chair daca se dovedeste impostura reprezentativa in raport cu vointa populara). N.B.: subordonarea partidelor politice unor lideri captivi si razbunatori este o etapa de obicei trecuta cu vederea de analisti in analiza actiunilor parlamentarilor.
      2) Impunitatea Parlamentului este urmarea directa a impunitatii individuale a parlamentarilor, o extensie a imunitatii acceptata de Justitie. Aici Justitia se desparte de dreptate (si de Constitutie, sigur).
      3) Imunitatea parlamentara este aceea care a adunat in Parlament multi puscariabili.
      4) Imunitatea parlamentarilor a fost piatra de temelie a constructiei care se cheama azi clasa politica. Justitia nu a protestat nici atunci la violarea Dreptatii.

      judex

      23/07/2012 at 8:44 pm

  54. Foarte interesant, la B1 este un interviu ” Cum raspunde Le Monde acuzatiilor lui Ponta si Crin”.

    mar

    23/07/2012 at 7:44 pm

  55. Oare Tradatorii vad interviul, rar am vazut atat virulenta si precizie apropae medicala.

    mar

    23/07/2012 at 7:45 pm

  56. In ospiciul Romania, Ghise este de izolator…il ataca pe Directorul de la Le Monde 😦 Incredibil cati nebuni zburda in libertate in Romania si fara medicatie 😦

    mar

    23/07/2012 at 7:52 pm

    • Nu confundati nebunii cu ticalosii. Diferenta e de specie.

      • Asta chiar e nebun! Le Monde este un ziar de stanga. L-a sustinut pe Hollande 😆

        Theophyle

        23/07/2012 at 8:05 pm

        • seara buna ! pucinosii au o singura deviza : cine nu e cu noi , e impotriva noastra,nu conteaza argumentele.sa i vezi ce vor fi in stare sa faca in ziua referendumului si pe la sectiile de votare si pe la latrinele tv.

          zigzag

          23/07/2012 at 8:11 pm

  57. ghise este un securist , un turnätor, ca stolnici,quintus,srs,täriceanu,crin,etc.

    theo- nona

    23/07/2012 at 7:54 pm

  58. dl. Carp, are dreptate, nu poate spune institutzional BOICOT:

    asa cä noi boicotäm, NU-VOTÄM

    theo- nona

    23/07/2012 at 7:58 pm

  59. Presedintel vine la ora 21 la Turcescu

    cedric

    23/07/2012 at 8:01 pm

  60. Seara buna la lumea buna. In seara asta, la by Alexa (NasuTv), de la miezul noptii, blogul de caine rau va vorbi despre lovituri de stat si, de buna seama, despre boicot.

    blog de caine rau

    23/07/2012 at 8:04 pm

    • Salut mishu, bravo! Fa propaganda!

      Theophyle

      23/07/2012 at 8:05 pm

  61. „Ce caută aceste elemente nesănatoase în viaţa publică a statului? Ce caută aceşti oameni care pe calea statului voiesc să câştige avere şi onori, pe când statul nu este nicaieri altceva decât organizarea cea mai simplă posibilă a nevoilor omeneşti? Ce sunt aceste păpuşi care doresc a trai fără muncă, fără ştiinţă, fără avere moştenită, cumulând câte trei, patru însărcinări publice dintre care n-ar putea să împlinească nici pe una în deplina conştiinţă? Ce căuta d. X profesor de universitate, care nu ştie a scrie un şir de limbă românească, care n-are atâtea cunoştinţe pozitive pe câte are un învăţător de clase primare din ţările vecine şi care, cu toate acestea, pretinde a fi mare politic şi om de stat? […]

    Ciudată ţară, într-adevăr! […]

    Ţărani? Nu sunt. Proprietari nu, învaţaţi nici cât negrul sub unghie, fabricanţi – numai de palavre, meseriaşi nu, breaslă cinstită n-au, ce sunt dar? Uzurpatori, demagogi, capete deşarte, leneşi care trăiesc din sudoarea poporului fără a o compensa prin nimic, ciocoi boieroşi şi fudui, mult mai înfumuraţi decât coborâtorii din neamurile cele mai vechi ale ţării.

    De acolo pizma cumplită pe care o nutresc aceste nulităţi pentru orice scânteie de merit adevărat şi goana înverşunată asupra elementelor intelectuale sănătoase ale ţării, pentru ca, în momentul în care s-ar desmetici din beţia lor de cuvinte, s-ar mântui cu domnia demagogilor.”

    …da, da, Eminescu (copii, Eminescu e autorul ala care a cazut la romana la bacalaureatul din 2012) a scris articolul „Netrebnicii care ne conduc”, cam prin 1877. Cati ani au trecut de atunci? 135? Si ce s-a schimbat? Aud??

    Observator

    23/07/2012 at 8:13 pm

  62. tiii, monica ghiurco il calca in picioare pe ponta cu intrebarile la tvr1 🙂 „nu-i asa ca soarele straluceste?”

    radu2

    23/07/2012 at 8:16 pm

  63. Oricum, de cateva zile, in toata harmalaia se contureaza si locul cel mai dureros al Uslasilor. In momentul in care se pronunta cuvantul „lovitura de stat” e fatal, de azi pare ca si cuvantul „boicot” produce crize majore de nervi.

  64. @cetatean 6:52 pm, te rog, te implor, mai repede. Stiu ca iti pierzi mult timp cu toata nebunia asta si te rog sa ma ierti. DAR, am uitat sa va spun ca eu am trimis zeci de apeluri si mesaje (inclusi cel al Politeiei) de pe net la pagina „de ce esti suparat pe presedinte”. Sa vada ca suntem multi. Si vreau sa trimit si argumentatia asta in timp „util”. Mii de multumiri pentru tot ce faci pentru noi. Sant sigura ca stii ce spijin moral este Politeia pentru toti cititorii blogului, in vremurile astea.

    elablue

    23/07/2012 at 8:23 pm

    • elablue salut,
      Nu o vom face astazi in nici un caz. Postarea cu aceste referinte va fi postata maine dupa revista presei!

      Theophyle

      23/07/2012 at 8:26 pm

    • ela, merci. se va face, fii fara grija.

      Cetatean

      23/07/2012 at 8:36 pm

  65. maine.

    Cetatean

    23/07/2012 at 8:27 pm

  66. Va multumesc !

    elablue

    23/07/2012 at 8:29 pm

  67. Dreapta va cistiga alegerile la toamna , indiferent daca TBasescu va fi sau nu presedinte. Toate manevrele lui TB au in vedere si strategia pe termen scurt – demiterea si cea pe termen mediu – alegerile
    TBasescu, nu pleaca acasa. A spus ca pleaca dupa 2014
    parerea mea

    lastnightmusic

    23/07/2012 at 8:35 pm

  68. primele trei articole din Contributors, priceless 🙂

    Vali Nisipeanu

    23/07/2012 at 9:08 pm

  69. TB : intr-o analiza sociologica, 700.000 boicoteaza. Sunt in tara cei 700.000.

    roxaline

    23/07/2012 at 9:16 pm

  70. A aparut un curent masiv pe internet ptr. Boicot. In sfarsit incepe sa vina acasa, cred ca a citit/citeste Politeia la greu 😀 Multe argumente care au aparut pe blog sunt expuse de TB.

    mar

    23/07/2012 at 9:18 pm

  71. „ei spun ca poporul va veni la vot. Atunci de ca-i chem si eu?”
    E clar , boicotam! Sper sa inteleaga si cei care mai aveau indoieli!

    cedric

    23/07/2012 at 9:19 pm

  72. scuze: de ce sa-i chem si eu

    cedric

    23/07/2012 at 9:20 pm

  73. Base s-a trezit..In sfarsit!

    cristibucuresteanu

    23/07/2012 at 9:20 pm

    • cred ca era treaz , dar nu indraznea sa spuna. Acum are argumente de fraudare.

      cedric

      23/07/2012 at 9:21 pm

  74. uraaaaaaaaa…avem BOICOT aprobat de Presedinte! bravo comunitate, ati fost la inaltime!

    Vali Nisipeanu

    23/07/2012 at 9:24 pm

  75. Asta ori este prost, ori este prost….ca probleme cu mansarda are sigur. Altul care zburda in libertate fara medicatie. – „Eu insumi sunt ingrozit ca trebuie sa iau lectii de democratie, eventual de libera exprimare de la un politician european care refuza dialogul, in numele unui gest politic probabil, pentru ca altfel ar fi un gest total necivilizat, aducandu-va aminte ca ati refuzat sa discutati cu premierul tarii mele si am considerat ca ma umiliti si pe mine, cetatean roman”
    http://www.hotnews.ro/stiri-politic-12865284-eugen-nicolaescu-raspunde-lui-joseph-daul-sunt-ingrozit-iau-lectii-libera-exprimare-politician-european-care-refuza-dialogul.htm

    mar

    23/07/2012 at 9:26 pm

    • Un alt bou care VREA sa scoata Romania din UE… A nu se baga in seama

      A A

      23/07/2012 at 9:30 pm

  76. Se pare ca acum Presedintele are argumente ce le poate exprima pentru a boicota referendumul. Sa vezi acum istericale pe USL 😉

    mayausa

    23/07/2012 at 9:27 pm

  77. santajeaza usl cu neprezentarea pdl la observarea referendumului.!!! palma mare primesc pucistii de la UE si lumea civilizata daca pdl se retrage din sectiile de vot !

    lastnightmusic

    23/07/2012 at 9:28 pm

  78. Am putea face si un concurs: ce-o sa fie din seara asta la gura Antenelor poporului!… „Nemernicul si lasul pretinde ca referendumul va fi fraudat ca sa indemne sustinatorii lui la boicot!”
    Dar, vorba lui Turcescu, daca poporul il uraste atat de mult pe TB, de ce ar fi greu sa-l demita prin referendum?

    Eeei, frati politeeni, nu mor caii cand vor cainii!

    Observator

    23/07/2012 at 9:29 pm

  79. …la Palatul Cotroceni canta cucuveaua !

    elablue

    23/07/2012 at 9:30 pm

  80. „Numai boul e consecvent” Ha-ha-ha… E-n forma!

    Observator

    23/07/2012 at 9:32 pm

  81. Pina acum am trimis 3 rugaminti dictatorului sa-si calce pe mindrie si sa anunte Boicotul; ultima acum vreo 2 ore.
    Poate ne va asculta.
    Daca el anunta, si sint sigur ca o va face-o, chiar daca nu in seara asta, Boicot.

    victor L

    23/07/2012 at 9:33 pm

  82. Presedintele: „numai boul e perseverent (sau consecvent, nu stiu exact) asta la intrebarea lui Turcescu ca a zis ca nu vrea sa castige la masa verde!

    cedric

    23/07/2012 at 9:33 pm

  83. CONTRAATAC! Va urma si raspunderea legala!

    Observator

    23/07/2012 at 9:34 pm

  84. Abuzul de putere, se pare ca dangane clopteaua ptr. tradatori. Incepe sa-si revina si sa se intoarca la lege, excelent….cred ca are si pe ce sa se bazeze.

    mar

    23/07/2012 at 9:36 pm

  85. O Paiatza si cu un Plagiator fac jocul in tara asta. Incep sa-l recunosc pe Pirat 😀

    mar

    23/07/2012 at 9:37 pm

  86. ” o paiata si un plagiator cu voiculescu fac legea in Romania”:)

    Vali Nisipeanu

    23/07/2012 at 9:38 pm

  87. In noaptea asta Tradatorii mai creioneaza un scenariu sau se urca pe pereti, le-a stricat horoscopul saptamanal.
    Morsa copetenta, Chiriac 😆

    mar

    23/07/2012 at 9:40 pm

  88. Zoe Petre, unu’ Barnea, Liviu Antonesei (parca din Iasi) au trimis o scrisoare catre principalele institutii UE in care ideea de baza este ca initiativa de suspendare este urmare a faptului ca TB pledeaza pentru o societate in care prin competitivitate cei slabi sunt eliminati – ceva de genul, vezi doamne numai „survival of the fittest”. Se prezinta ca reprezentanti ai democratiei si „rezistentei”, academicieni si alti tartori. Nu am retinut toate numele dar majoritatea sunt din aia ce pe vremuri faceau „jocurile”. N-am putut sa stau sa ascult cum Joitica Petre scuipa in direct. Stie cineva de aceasta scrisoare? Cum poate fi combatuta?

    Lynlyn

    23/07/2012 at 9:47 pm

    • Probabil este vorba de scrisoarea publicata de Stelian Tanase pe blogul sau.

      roxaline

      23/07/2012 at 9:51 pm

      • Cu lista de lichele usLASE la coada?

        emil

        23/07/2012 at 11:46 pm

  89. Astia chiar n-au nici o limita? Ei, tocmai ei sunt intelectualitatea romana? Ei care apara un plagiator si un repetent? Geeezz…imi vine sa vars.

    Lynlyn

    23/07/2012 at 9:52 pm

  90. theo ar trebui sa recunosti ca asta a fost marea lovitura pe care a dat-o structurilor…nu mai poti fi suparat 🙂

    Vali Nisipeanu

    23/07/2012 at 9:56 pm

  91. theo,
    tu si bäsescu, avetzi o foarte mare asemänare, intr-.un anumit
    fel de a gandii, cred cä el citeste POLITEIA.

    theo- nona

    23/07/2012 at 9:57 pm

  92. presedintele . le stie miscärile.

    theo- nona

    23/07/2012 at 9:58 pm

  93. Tänase , omul de casä a mafiotzilor, pt. care spalä bani

    theo- nona

    23/07/2012 at 10:01 pm

  94. Clar, duminica se merge in excursie, la gratare, la mute si la mare …. Boicot, nu vot!

    mar

    23/07/2012 at 10:01 pm

  95. Deabia pleca Basescu
    Ce mai freamat , ce mai vuiet 🙂

    eugeni

    23/07/2012 at 10:02 pm

  96. Hai ca a revenit cu picioarele pe pamant 😆 Era si timpul.

    Cetatean

    23/07/2012 at 10:02 pm

    • Corect!

      blog de caine rau

      23/07/2012 at 10:05 pm

    • seara buna,cred ca mailul de aseara s a validat , da?

      zigzag

      23/07/2012 at 10:48 pm

      • salut! acuma am observat mesajul tau , sorry. Inca nu, mai trebuie putin (daca am inteles bine).

        Cetatean

        24/07/2012 at 12:37 am

  97. Băsescu dixit:
    Trebuie să facem tot ce putem ca referendumul să nu fie validat şi oamenii aceştia să răspundă.
    Abia acum începe adevărata bătălie!

    Tiberiu Orasanu

    23/07/2012 at 10:03 pm

    • Sa nu ne culcam pe o ureche, boicotam, dar observam. Azi m-am inscris observator la referendum.

      blog de caine rau

      23/07/2012 at 10:06 pm

      • Nu ne culcăm. Tocmai am spus că bătălia abia începe.
        Şi felicitări! Dar. Se pare că mîine se va lua decizia dacă pdl va trimite reprezentanţi în secţiile de votare. Dacă nu, este boicot total. Boicot care nu are cum scăpa atenţiei presei internaţionale şi reprezentanţilor europeni. Aici este şpilul!

        Tiberiu Orasanu

        23/07/2012 at 10:16 pm

        • Le pasa astora de Europa?
          Doar avem 2 luni de cand ne arata ce mult le pasa.
          Nu as lasa urnele nesupravegheate la disperarea pe care o au astia. In locul lor chiar mi-asi dori asa ceva pentru ca asi avea o scuza.

          moldoveanu

          23/07/2012 at 11:08 pm

      • buna seara
        am ajuns in bucuresti acum 0 ora /miine la 10 sunt ” protzap” la aia de la prodemocratia sa ma inscriu

        intimplator

        23/07/2012 at 10:21 pm

        • Ocupi un loc de tradator 🙂
          si il elimini. Succes 🙂

          emil

          23/07/2012 at 11:47 pm

  98. Romania Libera
    Parte din interviu TB .

    „Lovitura de stat e în desfăşurare. Oamenii pot să o oprească. Din moment ce am decis că boicotul este soluţia, nu mai contează procentul – eu speram la un 35%.”, a spus Traian Băsescu, specificând că oferta demisiei rămâne valabilă până la alegerile din noiembrie.”

    „Dacă PDL decide să boicoteze referendumul, nu ştiu dacă mă duc singur acolo”.

    stefan60

    23/07/2012 at 10:05 pm

  99. @theo,
    Ai gandit exceptional.Am recunoscut in argumentele presedintelui idei prezente pe blog.Sant convins ca pozitia comunitatii expusa de tne a avut o importanta majora in decizia lui Traian Basescu referitoare la pozitionarea sa fata de aceasta facatura de referendum.Tot respectu meu.

    cristibucuresteanu

    23/07/2012 at 10:08 pm

    • Salut Cristi,

      Mai stii la Moeciu cand ti-am spus ca Politeia are forta si ca este citita de cine trebuie? 🙂

      Andrei

      23/07/2012 at 10:44 pm

      • Bai,cam are.Mihai e totusi pe scena,in spatele lui Base.Nu am terminat inca treburile..

        cristibucuresteanu

        23/07/2012 at 11:27 pm

  100. Cred ca TB , de la bun inceput a vrut asta, banuind ca se va incerca fraudarea. Asa se explica de ce nu a avut panouri si alte chestii electorale. Asa poate spune foarte clar este datoria usl sa stranga votanti.

    eugeni

    23/07/2012 at 10:09 pm

    • Corect eugeni 🙂 si eu cred la fel. Am si eu deformatia sa cred ca TBasescu e un politician genial si ca gindeste cu citeva mutari inainte 🙂

      lastnightmusic

      23/07/2012 at 10:17 pm

      • Prea se potrivesc toate, odata cu apropierea lui 29. Am impresia ca si prezenta lui lazaroiu a ajutat.

        eugeni

        23/07/2012 at 10:21 pm

    • Nu.
      Băsescu şi-a schimbat strategia pentru că în sfîrşit, s-a dumirit: cu puciştii nu poţi lupta decît cu arme adecvate. Adică, boicot total!

      Tiberiu Orasanu

      23/07/2012 at 10:19 pm

      • Nu cred ca si-a schimbat strategia. Mai degraba a fost pe pasi; fiecare pas facut doar daca apare o confirmare. sau cel putin eu asa as fi facut. Ori si el si noi aveam nevoie ca orice suspiciune sau previziune legata de comportamentul USL sa se confirme si sa se propage, sa fie observata de alegatori si UE, altfel ar fi dat apa la moara povestilor cu tiranul, dictatura etc .. vechea melodie. Inclin sa cred ca acest mod de a gandi si actiona se potriveste modului lui de a fi; nu este / nu s-a comportat ca genul de om care sa nu-si recunoasca o greseala. Si greseli a facut. Dar degeaba stia de tz luni ce urmeaza sa se intample, ce vor face ceilalti. Si daca ne dadea in scris, marea masa de oameni nu ar fi crezut. si au fost oricum si surprize .. adica fortari ale USL dincolo de orice asteptari.

        roxaline

        23/07/2012 at 11:14 pm

  101. http://www.romanialibera.ro/opinii/comentarii/romanii-in-fata-testului-de-moralitate-271295.html

    Moralitatea lor cata este, asta vor expune duminica romaniii… si asa vor fi vazuti pururi pentru 100 ani incolo

    BOICOT si OBSERVARE

    A A

    23/07/2012 at 10:22 pm

  102. Salutari 🙂

    Asteptam de multa vreme ca TB sa anunte etapa finala a ceea ce banuiam ca e strategia lui: boicotul. Daca ne uitam in urma, toate mesajele sale de pana acum au fost duble: haideti la vot bla bla, dar cred ca romanii nu vor dori sa legitimeze … Mobilizare si captare a atentiei, urmata de decizia inevitabila de a boicota 🙂

    O intrebare, zic eu, cheie, caci e destul de clar ca USL va incerca sa fraudeze masiv votul de duminica: Eu, ca cetatean, ce modalitati am de a afla daca AM VOTAT??? Cred ca PDL ar trebui sa ofere asistenta oricarui cetatean care vrea sa afle daca apare ca votant la acest referendum sau nu.

    Deci, cum aflu daca am votat sau nu? Cum aflu daca datele mele personale, existente pe listele electorale, au fost folosite sau nu?

    Radu

    23/07/2012 at 10:28 pm

    • @radu:
      cred ca teoretic se poate afla;la vot semnati cind primiti acel buletin;
      practic nu cred ca se pot gasi listele de vot dupa aeea

      intimplator

      23/07/2012 at 10:39 pm

      • Salut.

        Eu vreau sa aflu luni daca am votat duminica sau nu 🙂 Poate prin ceva moment de schizofrenie votez si nu imi amintesc, mi-ar prinde bine sa aflu luni ce tampenii am mai facut 🙂
        Lasand gluma deoparte , daca nu ma duc la vot, cum pot afla daca datele mele au fost folosite fraudulos pentru a inregistra un vot in numele meu?

        Radu

        23/07/2012 at 10:47 pm

        • Eu cred ca trebuie sa ne pregatim de acum pentru data viitoare. Timpul trece repede si iar intram in criza de timp. Oare la votul electronic/coresondenta, nu e mai usor de urmarit?

          emil

          23/07/2012 at 11:19 pm

      • Listele se arunca in niste saci si ajung in beciurile prefecturilor. De aceea nu as lasa netrimis reprezentant in sectii.

        moldoveanu

        23/07/2012 at 11:11 pm

  103. Paiatza si Hotzul au intrat la malaxor la B1, este regal 😆

    mar

    23/07/2012 at 10:31 pm

  104. buna seara
    a. haideti sa nu se ajunga sa se zica ca politeia e buricul pamintului
    b. basescu nu putea spune de la inceput ” boicotati”
    c. acum are argumente
    d. nu se putea opune suspenadarii desi stia/el joaca de citiva ani cartea legalitatii/nu o poate incalca
    scurte obeservatii dupa ” work shopuri” la gratar
    a. probabil ca eu sunt total ” expirat” generatia + 30 considera ca plagiatul nu e mare lucru;ei sustin _TOTI-ca lucrarile lor de diploma sunt ” copy-paste” si,in consecinta-zic eu-se tem si ei;dupa asa argumente eu unul n-am avut decit o replica-n-o reproduc;mie unul incepe sa-mi fie teama ca ” generatia nastase” e deasupra ” generatiei ponta”,cel putin ca pregatire profesionala;sunt sceptic pentru urmatorii 10-20 ani/bine ca nu ma mai intereseaza/tot ce era valoros nu mai e in romania;ca sa folosesc expresia lor au ramas numai ” looser-ii”
    b. agitatie mare cu a merge sau nu la votare;aici as trage doua concluzii: astia de regula nu se duceau,acum dezbat daca sa se duca sau sa boicoteze( nu sa nu se duca);macar e un pas inante in ” constiinta civica”
    si inca:
    introducerea ” temporara ” a vizelor pentru romani a trecut pragul de ” posibil” e la ” probabil”
    si un punct final: nu asteptati ca daca -cu toata fraudarea la greu- nu se atinge quorum-ul de demitere parlamentul sa nu voteze demiterea;asa cum se prefigureaza,as paria ca deja astia au stabilit procentul

    intimplator

    23/07/2012 at 10:36 pm

  105. Pe tvrinfo MM face ii face praf. Astia au desfiintat si sigiliile de pe chestiile alea in care se aduna voturile.

  106. MM e mortala, n-am vazut-o niciodata in asa forma.

  107. Seara buna tuturor.

    Care-i faza cu Politia de Frontiera? Ca in seara asta am vazut mai multe masini de-ale lor pe strada.

    EuCuMine

    23/07/2012 at 10:56 pm

  108. daci,e prima oara dupa 90 cand nu mrg la vot.n-as fi crezut sa spun vreodata asta.

    adina

    23/07/2012 at 10:57 pm

    • E prima oară cînd nu voi merge la vot, în întreaga mea viaţă!
      Jos puciştii!
      Nu legitimez cu prezenţa mea la vot lovitura de stat parlamentară, asemănătoare loviturilor parlamentare petrecute în ultimul deceniu, în America de Sud.

      Tiberiu Orasanu

      23/07/2012 at 11:24 pm

  109. Văd multă lume de pe alte blouri… Salutare tuturor! Preşedintele nu poate spune direct: Boicotaţi!
    Dar bate şeaua ca să priceapă calul!
    Personal, votez cu picioarele: boi-co-tez! Scap şi de un drum de 1200km (tur – retur) până la Los Angeles!
    Toate cele bune Imberbule Levogir! 🙂

    Arizonianul

    23/07/2012 at 11:12 pm

    • Servus şi aici, Arizonianul! 🙂
      Bine-ai revenit în blogosferă şi să ne „citim” sănătoşi!
      Boicot, NU vot!

      Tiberiu Orasanu

      23/07/2012 at 11:21 pm

    • Multumesc Ari ! Ma bucur ca iti amintesti de mine 🙂 Toate bune prietene !

      lastnightmusic

      23/07/2012 at 11:34 pm

      • tds=lastnightmusic 🙂

        lastnightmusic

        23/07/2012 at 11:35 pm

        • tinere
          orice „poreclă” îţi alegi, tot un nesuferit eşti. 😛
          Norocul tău este blogul excepţional de muzică unde postezi totuşi prea rar.

          Tiberiu Orasanu

          23/07/2012 at 11:43 pm

  110. Salutari tuturor 🙂
    Ma bucur sa te „revad”, Arizona 🙂

    Diana

    23/07/2012 at 11:26 pm

  111. si acestea fiind zise, ACEST REFERENDUM TREBUIE SA FIE BOICOTAT.
    azi in Piata Libertatii din Cluj a trecut si Emil Boc cu sotia. ne-a reamintit (ca noi stiam de multa vreme) ca singura lege pe care o vom respecta in data de 29 va fi Legea Picnicului – motiv pentru care vom inaugura in respectiva duminica cateva locuri special amenajate de catre Primarie in locatii de pe dealurile Clujului.
    printre altele, impreuna cu un amic i-am trimis o intrebare lui Ponta: cum conjuga el verbul a cita? (eu copy, tu paste?)

    Sare'n Ochi

    23/07/2012 at 11:27 pm

  112. hope

    23/07/2012 at 11:44 pm

  113. De fredonat, pentru intretinere de tonus 🙂

    […]
    Vorbiti intr-una la TV,
    Mesaje doar de ura,
    Sperati ca noi nu existam
    Si o sa ne tinem gura.
    Prin internet ne-am adunat
    Am stins televizorul
    Parintii, fratii i-am chemat
    Ne vrem iar viitorul

    R:
    Mai bine haimana,
    Decit plagiator,
    Mai bine huligan,
    Decit impostor,
    Mai bine golan,
    Decit antenist,
    Mai bine mort,
    Decit comunist.

    Restul pe http://faratv.blogspot.ro/2012/06/che-dottore.html

    moldoveanu

    23/07/2012 at 11:46 pm

  114. Salutare all

    Eu boicotez, nu votez ! La gratare, nu la tradare ! Si da, dupa 29 iulie, vreau pe tipsie capetele:
    – varanului Felix
    – plagiatorului
    – cretinului Antenescu
    – dinozaurului Marga
    si lista este deschisa. Pe astia ii vreau primii la puscarie si nu o sa i-o iert marinarului daca de data asta nu le ia capetele la tradatori !

    Reddog

    23/07/2012 at 11:47 pm

  115. La Cartianu este un tip tonic…”duminica ar tb sa mergem la picnic in fata sectiei de votare, mai intram mai iesim dar nu votam”.

    mar

    23/07/2012 at 11:53 pm

  116. Slagarul saptamanii. Nu este in prima auditie, dar cred ca va deveni un hit.

    Pe muzica lui Connect R, Parodie la vara nu dorm

    Eu NU merg la vooot,
    Ma doare-n cooot,
    NU o sa votez
    NU legitimez
    Acest puci ruseeeesc.

    Eu noaptea nu dorm, ey!
    Decat daca-mi dai somnifere
    Si cum nu iau pastile joc la poker si sug bere
    Victoras e Prim Ministru ,eu Prezident, pot fi absent
    Suntem la fel ,pe cinstea mea, el copy/paste ,eu repetent

    Am hibernat ca ursul toata iarna
    Mut resedinta-n Cotroceni, in sfarsit a venit vara
    Dimineata mahmureala, da-i cu sana, umple cana
    In Parlament zero la suta ad-o votka si-nc-o suta.

    Eu NU merg la vooot,
    Ma doare-n cooot,
    NU o sa votez
    NU legitimez
    Acest puci ruseeeesc”

    Reddog

    24/07/2012 at 12:06 am

  117. Lasam in OFFSIDE
    LOVITURA DE STAT!

    emil

    24/07/2012 at 12:22 am

  118. hello,

    acum aflu: Radu Moraru (cel de la Nasu) l-a promovat pe ponta????????
    nu pot sa cred!
    a innebunit lupul
    🙂

    skorpion

    24/07/2012 at 12:43 am

    • Nu scorpioane, nu. Acolo Ponta, asa cum a declarat dupa aia, a putut si el sa spuna ceva.
      Ca doar nu vrem antene in oglinda, nu?

      emil

      24/07/2012 at 12:46 am

  119. ok, emil,
    m-am lnistit
    🙂

    skorpion

    24/07/2012 at 12:48 am

  120. avem un caz Dreyfuss in varianta romaneasca?
    ia, mai ginditi-va!

    skorpion

    24/07/2012 at 1:12 am

  121. In Occident se vorbeste despre o lovitura de stat in Romania pentru ca ESTE o lovitura de stat, si nu invers.

    leon

    24/07/2012 at 2:27 am

  122. Nu stiu de ce lucrurile sint prezentate mai complicat decit sint. Nu e vorba de niciun boicot. Cei care considera suspendarea Presedintelui, cu toate etapele sale, un puci parlamentar, nu se vor prezenta la un referendum nelegitim si ilegal.Boicotul e o ACTIUNE de protest fata de o situatie considerata intolerabila. Aici nu e vorba de nicio actiune si de niciun protest. Referendumul nu exista, deci nu avem la ce participa.

    leon

    24/07/2012 at 4:09 am

  123. Neata 🙂
    Skorpi dear, mai ai spleen existential ?
    E clare lucrurili ?
    🙂

    lastnightmusic

    24/07/2012 at 7:48 am

    • Clare foarte. Pe cel pocait il ierti, nu-l certi.

      ––Te rog sa-ti schimbi nickul sau sa-ti pui in alt indicativ – avem un skorpion mai vechi–––––

      skorpion

      24/07/2012 at 11:57 am

      • CINE A RASPUNS IN LOCUL MEU????

        astept raspuns!

        skorpion

        24/07/2012 at 5:21 pm

  124. Buna Dimineata la toata lumea 🙂
    Postare noua!

    Theophyle

    24/07/2012 at 8:00 am


Comentariile sunt închise.