Politeía

Quis custodiet ipsos custodes?

Un ospiciu numit România – Sezonul netoţilor

Sezonul netoţilor. De obicei lunile iulie-august sunt considerate de mass-media internationala ca “silly season” (sezonul netoţilor), adica o perioada de timp in care emisfera nordica  este si perioada concediilor. Aceasta vara ar fi trebuit sa fie identica, adica mai nimic de scris si vizionat in perioada dintre finalul Campionatului European de Fotbal de la 1 iulie  si inceputul Jocurilor Olimpice de la Londra din 27 iulie. Acest “sezon al netoţilor” a fost deranjat de cateva evenimente care au tulburat tihna globala, in ordinea urmatoare:  problemele Spaniei si zona euro, scandalul manipularii libor decatre  marii “jucatori bancari” din Europa si Statele Unite si in sfarsit Romania, care a reusit intr-un mod glorios sa transforme acest sezon al netoţilor dintr-o sintagma metaforica a presei occidentale intr-o exprimare la propriu, care oglindeste felul de a face politica pe plaiurile locuite de triburile moldo-valahe-transilvanene.

Tradare, inalta tradare si intoarcerea la Articolul 209. Daca ar fi sa discutam despre caracterul criminal al regimului comunist pot fi gasite si analizate multe exemple, putine insa mai discretionare  si blestemate decat articolul 209 al Codului Penal comunist, promulgat in 1948 si rectificat in 1953. Articolul, inclusiv amendamentele lui vorbeau de “subminarea economiei nationale savârsita în scop contrarevolutionar” (Octavian Roske – Articolul 209 Cod Penal, în „Arhivele Totalitarismului”, An II, nr.1-2/1994).

Mii, daca nu zeci de mii de de oameni nevinovati au fost arestati, torurati si incarcerati pentru lungi perioade (articolul prevedea pedeapsa cu munca silnica de la 5 la 25 ani si confiscarea totala a averilor). Multi dintre acei oameni au fost membrii sau simpatizanti ai partidelor istorice PNL si PNŢ, alti simpli oameni cu o bruma de avere care au incercat sa reziste impotriva nationalizarilor sau a colectivizarii. Toti au platit din greu fiind condamnati conform acestui articol. Sa-l vezi astazi pe “liberalul”, membru de frunte al liberalismului de ospiciu promovat de Antonescu, folosindu-se de aceleasi metode este pur si simplu dezgustator, dar in acelasi timp infricosator.  Citez:

Va arat acest document. Este plangerea penala pe care USL, prin grupurile parlamentare din Camera Deputatilor, a depus-o astazi (joi – n. red.) la Parchetul de pe langa Inalta Curte de Casatie si Justitie, prin care se cere inceperea urmaririi penale impotriva a 15 persoane”, a declarat Nicolaescu. Cele 15 persoane sunt presedintele suspendat Traian Basescu si mai multi lideri ai PDL. Totodata, USL cere inceperea urmaririi penale si impotriva fostului premier Mihai Razvan Ungureanu. Printre liderii vizati de plangerea USL se afla fostul premier Emil Boc, europarlamentarii PDL Monica Macovei si Cristian Preda, presedintele PDL, Vasile Blaga, Sever Voinescu, Cezar Preda, Cristian Boureanu, Anca Boagiu, Raluca Turcan, Ioan Oltean, Sebastian Lazaroiu si Andree Paul.

Gangsterii USL care doresc sa ne intoarca la articolul 209, uita un singur lucru. EI sunt pasibile de aceeasi soarta si poate mult mai dura, amintiti-va de  conferinta de presa pe care au avut-o Presedintii USL Ponta & Antonescu la Bruxelles cand au fost in opozitie (aveti aici Comunicatul Politeia pe acest subiect). Si mai grav, daca tot vorbim de subminarea economiei, ce parerea aveti despre asta:

Lucian Isar, desemnat de Victor Ponta drept ministru delegat pentru Mediul de Afaceri in viitorul sau guvern, a fost expulzat de catre BNR din sistemul bancar in urma atacului speculativ asupra leului din septembrie 2008. Isar ocupa in acel moment pozitia de vicepresedinte al Bancpost, fiind responsabil cu operatiuni de Trezorerie, scrie Ziarul Financiar. In urma atacului speculativ de la inceputul crizei, doi bancheri au fost expulzati din sistem: Lucian Isar, de la Bancpost, si Bogdan Mihoc, de la UniCredit. Conform sursei citate, BNR i-a acuzat pe cei doi ca „au incalcat regulile jocului” atunci cand Banca Nationala a fost pusa sub o presiune extraordinara sa apere leul. Isar si Mihoc au fost gasiti responsabili pentru cresterea exponentiala a dobanzilor la lei, care a dus la o fractura pe piata monetara. Initial, Isar a fost protejat de conducerea Bancpost, care l-a schimbat din functia de la Trezorerie, dar decizia nu s-a dovedit suficienta. Pana la urma, Isar si Mihoc au fost dati afara din sistemul bancar. Lucian Isar a fost extrem de prezent in ultima perioada pe posturile de televiziune in calitate de analist economic, fiind unul dintre principalii critici ai politicii duse de Banca Nationala a Romaniei.” (Sursa:Ziare.com)

Dl Basescu si joaca de-a Regele Lear. In clipa cand Presedintele Basescu a anuntat in conferinta de presa (de doua ori) ca nu-l va trimite in judecata pe Ponta pentru uzurparea atributiilor prezidentiale, cand Victor Ponta a incalcat decizia CCR sfidandu-l pe fata, si ministrul lui de externe, Marga a falsificat documentele trimise la Bruxelles, am stiut si recunoscut cu durere ca ne aflam deja in epoca post-Basescu. Dl Basescu putea sa faca mult mai multe ca sa nu se ajunga la situatia de a fi suspendat, nu a facut. Astazi noi vom actiona independent de sfaturile si cererile domniei sale. Eu nu joc viitorul democratiei, progresul justitiei si apartenenta la UE si la structurile NATO,  greu obtinute pentru problemele de ego ale nimanui, nici ale Presedintelui Basescu! Daca el vrea sa-si joace soarta – treaba lui, eu nu-mi joc nici soarta si judec cu capul meu! Cine doreste sa voteze, e liber sa o faca.  Rational nu voi putea intelege cum dl Basescu ne anunta ca – citez – “evenimentele politice din ultimele trei săptămâni reprezintă o lovitură de stat” si dupa aceea ne roaga sa participam la aceasta lovitura de stat. No Captain, My Captain – nu joc eu un rol in Regele Lear pe care l-ati ales, il prefer pe Walt Whitman:

O Captain! my Captain! our fearful trip is done;
The ship has weather’d every rack, the prize we sought is won;
The port is near, the bells I hear, the people all exulting,
While follow eyes the steady keel, the vessel grim and daring:

But O heart! heart! heart!
O the bleeding drops of red,
Where on the deck my Captain lies,
Fallen cold and dead.

192 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Reblogged this on Tiberiuorasanu's Blog and commented:
    Ziua bună!

    Tiberiu Orasanu

    21/07/2012 at 3:13 pm

  2. Buna ziua
    Corect singura sansa pentru noi in acest moment e boicotul. Nu stiu ce planuri si ce cifre are TB dar eu nu vreau sa legitimez mascarada asta.

    Ion

    21/07/2012 at 3:14 pm

  3. In realitate e imposibil de crezut ca Basescu sa nu realizeze ca suporterii sai vor fi impartiti in ziua votului. Daca intradevar vrea sa castige trebuie sa dea un mesaj total: demisia in caz de infrangere indiferent de validare. Cred ca totusi el face acum campanie Pdl+Mru, si se bazeaza pe cifre care indica prezenta redusa la vot.

    sls

    21/07/2012 at 3:18 pm

    • Salut sls,
      Eu sunt un om rational si nu pot intelege cum dl Basescu ne anunta ca – citez – “evenimentele politice din ultimele trei săptămâni reprezintă o lovitură de stat” si dupa aceea ne roaga sa participam la aceasta lovitura de stat. Draga, la mine nu merge asa chiar daca Basescu ar fi fost tatal meu!

      Theophyle

      21/07/2012 at 3:23 pm

      • Saut Theophyle, e foarte ok boicotul atata timp cat Basescu nu joaca cu demisia pe masa. El a zis ca nu vrea sa castige la masa verde, si mie mi-ar fi placut sa fie altfel, dar nu a zis ca demisioneaza in caz de invalidare … deci mergem mai departe. Daca ajunge sa ameninte cu demisia cred ca boicotul devine nedezirabil.

        sls

        21/07/2012 at 3:34 pm

  4. am o rugäminte, sä eliminatzi soparlele.

    theo- nona

    21/07/2012 at 3:23 pm

    • le eliminam 🙂

      Theophyle

      21/07/2012 at 3:39 pm

    • Am incercat sa ma informez , din surse credibile , despre ce naiba se intimpla , cu adevarat …….. Strategia lui Basescu se pare ca este bine ascunsa … E convins ca „poporul” chiar si cei care au votat USL , de data asta n-o sa sustina USL si o sa fie de partea lui !! eheeee !Are in cap teoria ca „poporul” este prea speriat (sperietura care vine din dictatura comunista ) acum de ceea ce au facut Ponta si Antonescu si n-o sa le dea lor toata puterea …. Poate are ceva studii sociologice si o avea dreptate . cine stie ??! 🙂
      Dar eu nu merg la referendum .Punct !
      Exista doar o posibilitate sa votez : daca BEC-ul anuntza pe la ora 18 ca sunt peste 40 % prezenti la vot ! Inseamna ca atunci degeaba mai stam acasa , ca o sa fie cvorumul indeplinit ! Asa ca o sa scot si eu sabia si , linga Basescu , ma arunc in fatza tancurilor loviturii de stat a USL ! 🙂 🙂

      Thor

      21/07/2012 at 3:45 pm

      • Thor, scuze, dar pe ce te bazezi sa si CREZI bec-ul??? Nu poti sa ai incredere, sincer. Din capul locului, cel mai bine mergem pe boicot. United we stand (home).

        Nicolae Abagiu

        21/07/2012 at 3:55 pm

      • Nu se poate acorda încredere nici unei administratii, nici unei informatii oficiale sau propagate pe platforme de catre falsii pro TB introdusi peste tot.

        REGINE

        21/07/2012 at 3:57 pm

  5. Poate ca incearca sa determine absenteismul si intre sustinatorii USL conjuncturali si intre nehotarati. Si ca sa nu fie rezultul de genul 80 % DA,lasa si o parte din sustinatorii sai sa mearga la vot. Cred ca are semnale ca oricum nu se va atinge pragul, multi care spuneau initial ca vor sa plece Base ,dupa tot ce s-a intamplat in ultima perioada,prefera sa nu voteze decat sa faca vreo greseala.

    elenika

    21/07/2012 at 3:35 pm

    • salut,
      posibil 🙂

      Theophyle

      21/07/2012 at 3:40 pm

  6. va salut pe toti. nu prea am avut timp de postat zilele astea, insa am urmarit atent ce se intampla.

    Sunt total pro boicot, asta o spun din capul locului. Ce cred eu, diferit fata de parerea lui Teophyle din acest articol este ca Basescu va sustine si el boicotul dupa jumatatea saptamanii viitoare, daca nu chiar in ultima zi de campanie. Le-ar da munitie mult prea importanta celor doi schizoizi daca ar face-o de acum, si nu-si permite. Insa o va face doar daca vede ca sansele de castig sunt iremediabil compromise. Eu personal ma astept sa apara ceva serios la inceputul saptamanii viitoare, ceva ce, crede cel putin Basescu, va schimba datele problemei. Ori vreo actiune a uslinosilor care sa-i dea apa la moara, ori vreo dezvaluire spectaculoasa, care sa rastoarne lucrurile. Mai degraba tind spre a doua, tinand cont de scrierile preventive pe care le-a facut cimpanzeul decerebrat ponta pe blogul lui, in care anunta ca se asteapta la ceva care sa-i dea mai temeinic la temelie decat chestiunea cu plagiatul.

    Ma rog, traim si vedem, pana atunci insa, repet, boicotul ramane singura solutie viabila pentru noi.

    halex

    21/07/2012 at 3:35 pm

  7. Theophyle,
    mi-ai stirnit curiozitatea ” amenintindu-ma” cu ceva „mai tare”.
    Nimic nou pina la „Dl Basescu si joaca de-a Regele Lear.” Si nici acolo.
    In opinia mea faci un mare rau dezbinind votantii piratului si neincercind o intelegere fara orgolii.
    Opiniile tale ar avea, probabil, succes daca ar fi citite si urmate de TOTI votantii piratului.
    Pentru ce vom face in 29 trebuie ascultata doar vocea lui Basescu. Daca as fi sigur ca uslamistii dornici de singe nu vor fi 50%+1, sigur ca boicotul ar fi ideal.
    Cum am mai spus, eu tind spre neprezentare, dar mai am timp de gindire.
    Pentru ca daca jumatate din votantii sai vor merge sa spuna NU, iar cealalta jumatate are supra eu pe care nu-l vrea „terfelit”, praful si pulberea se va alege de mindria noastra.

    victor L

    21/07/2012 at 3:39 pm

    • Victor
      eu sunt un om rational, de multe ori sanguin dar rational. Urmaresc sondaje in fiecare zi, avem si noi niste date si stiu ca ori ce ar face nu are cum. Ziua critica va fi 26, miercuri. Atunci vom sti sigur. Parerea mea este ca nu are cum. Daca gresesc recunosc si scriu imediat. Nu poti sa-mi spui ca “evenimentele politice din ultimele trei săptămâni reprezintă o lovitură de stat” si dupa aceea ma roagi sa particip la aceasta lovitura de stat. Pur si simplu nu o inghit

      Theophyle

      21/07/2012 at 3:43 pm

      • Cu sondajele ai dreptate ! Nu se mai poate schimba nimic …….. insa cvorumul este de neindeplinit si stiu toti asta ….

        p.s.

        Theo

        Ti-am scris ceva , mai sus !

        Thor

        21/07/2012 at 3:49 pm

  8. mai era si florin catu implicat. a disparut o vreme,pe urma s-a vopsit ( la propriu 🙂 ) si-a lasat barba si a aparut timid pe la money channel. acum e curat uscat. http://www.evz.ro/detalii/stiri/cum-l-a-vanat-mugur-isarescu-pe-lucian-isar-era-ca-iepurasul-din-desene-animate-care-me-979462.html

    radu2

    21/07/2012 at 3:42 pm

  9. Eu cred ca ziua cruciala este marti , 24 ……. parca atunci am inteles ca CCR -ul se pronuntza asupra modificarii orelor de vot , la referendum …… daca ramine de la 8-la 20 , adio validare , poate sa se dea Paiatza si cu curu` de scarile de la Cotroceni …:)

    Thor

    21/07/2012 at 3:52 pm

  10. Am citit, multumesc,
    pentru mine este miercuri, atunci primesc si eu ultimele cifre 🙂

    P.S. Citesc toate comentariile chiar daca nu raspund la toate. Daca asi raspunde am ajunge la 500-600 de comentarii per postare 🙂

    Theophyle

    21/07/2012 at 3:57 pm

    • eheeeeeee ! Pai , munceste , ca d-aia ai blog functional ! Trebuia sa ajungi la 1500-2000 de comentarii , ca pe MountThor ! 🙂

      Deja eu o sa intervin mai putin pe aici ca deja vad ca am fost etichetat de cei care nu ma prea cunosc pe aici ca fiind un „fals pro TB ” !!!! eheeeeeeee !

      asta este , d-aia ma feresc sa mai postez pe bloguri personale , in afara de HN !

      Thor

      21/07/2012 at 4:04 pm

      • Thor,
        nu sunt si nu voi fi niciodata MountThor. Aici avem continut adevarat si nu propaganda prosteasca! Restul… cum crezi! Nimeni nu te-a dat afara 🙂

        Theophyle

        21/07/2012 at 5:44 pm

      • Nicidecum! Nu va considerati vizat; aveti analize pertinente. Este vorba despre „ipoteza ora 19” lansata de cîteva zile, care este flagrant imposibila, caci nici o informatie venita de la ei nu poate fi în regula.

        REGINE

        21/07/2012 at 5:46 pm

    • De acord. Stam cu NU-ul la picior si cu steagul boicotului sus. 🙂

      @Theo: am indraznit si v-am trimis un email. Sper ca am nimerit adresa.

      moldoveanu

      21/07/2012 at 4:23 pm

      • Nu am primit nimic, stai ca controlez la spam.
        daca ai trimis mai mult de un link esti la spam 🙂

        Theophyle

        21/07/2012 at 5:45 pm

  11. Off,off nu este bine ca suntem in continuare impartiti.Eu nu stiu pe ce se bazeaza Presedintele, dar cred ca acum greseste, si a gresit de la inceput cand a acceptat puciul.Nu a mai fost omul care stia 2-3 mutari inainte.
    Poate se mai lamureste ceva saptamana viitoare, dar daca merge tot asa e de rau.Este o misiune chiar imposibila.In lupta dreapta nu putem castiga.Va spun ca niciunul din bizoni nu s-a desteptat.Nu inca, nu a fost destul timp.

    papiciulo

    21/07/2012 at 4:03 pm

    • Parerea mea, pdl + dreapta sta mult mai bine decat acum 3 luni. Vom vedea la toamna.

      sls

      21/07/2012 at 4:07 pm

      • Istoriceste vorbind, e mult mai bine ca PDL sa moara cu niste bizoni legat de gat, si MRU sa ia crema si sa vina cu ceva nou. De atata timp s-a spus ca trebuia sa rupa matza in doua si sa scape de scursuri si sa se prezinte mai alb, incat nu mai merita mers pe ideea asta. PDL acum din pacate il consider cadavru politic, din cauza maselor. Mie per total mi-a convenit acest partid, de bine de rau a scos tara din criza. Dar explica asta maselor. Cu ceva nou nu dai gres.

        Nicolae Abagiu

        21/07/2012 at 4:15 pm

        • daca toate astea se intampla dupa 01.01.2013, geaba!! vom rabda PATRU ANI ciuma bolsevica!

          cinic

          22/07/2012 at 2:28 pm

  12. Ca sa stiti cu cine avem de aface.
    La alegerile din 1946 tatal meu fiind judecator a fost delegat sa conduca alegerile de la Brad, tata fiind primul presedinte al tribunalului Valea Jiului. Acolo si in toata tara taranistii au fost votati masiv. Comunistii au schimbat urna de vot. Un avocat taranist – nu ii stiu numele – tata a doi copii – care a protestat a fost dus pe un deal in apropiere si a fost impuscat ca un exemplu pentru cine nu tine ciocul mic. La intrarea in oras au fost adusi muncitori comunisti la intimidare care verificau fiecare masina. Tata a fost ascuns sub prelata masinii de cei de la prefectura. El i-a povestit mamei, cu durere ca nu a putut face nimic, iar mama ne-a povestit noua multi ani mai tirziu.

    lastnightmusic

    21/07/2012 at 4:14 pm

    • Dureroasa poveste. Istorie adevarata care ar tb publicata pe in fiecare zi in locuri de maxima vizibilitate, ca sa priceapa tot ghiolbanul ce a insemnat comunismul si cum s-a construit .

      mar

      21/07/2012 at 4:43 pm

    • Bineinteles ca USL ar putea trece si la actiuni de acest gen. Eu o tot spun: e ultima lor sansa. Nu au limite. Pentru prima data isi vad amenintata insasi existenta de lipitori, tenii sau ce fel de paraziti or fi ei. Si atunci fac absolut orice.

      Sa nu ne asteptam ca o gasca de batausi sa aduca florete la o confruntare, si nu ghioage. Adica, eu zic ca ar trebui sa ne asteptam la orice.

      Pana acum ne-a aparat UE. Dar, dupa cum nu voi obosi sa spun, este evidenta dorinta lor de a ne scoate din UE, ca sa poata sa continue sa traiasca imbelsugat pe carca noastra. Si daca scapa de control UE s-a terminat.

      Sa nu ne miram daca va trebui sa iesim cu totii in strada si sa ramanem acolo si sa strigam ca nu vrem sa „iesim” din Europa. Deja niste rataciti USL avanseaza cu seninatate pe la televiziuni ideea ca e bine si cu Rusia si cu China (asta a-propos de tradare de tara).

      Freedom

      21/07/2012 at 7:40 pm

  13. Eu cred ca pe unii ca astia se bazeaza (si se adreseaza) strategia lui Basescu :

    schimbarea domniilor, bucuria nebunior (Sâmbătă, 21 iulie 2012, 12:27)
    mircea [anonim]

    Nu sunt un fan Basescu; EBA, Udrea, Roberta A si mafia PDL sunt cateva exemple de ce nu-l iubesc; dar nici mafia PSD – PNL nu e deloc mai breaza.
    Unde si cum am ajuns nu este doar vina tandemului Ponta – Antonescu ci isi are radacinile de ani buni, guvernele anterioare uitand ca trebuie sa taie in carne vie, ca altii, ca sa ne revenim vreodata.
    Din tot acest spectacol caragialesc nu vor castiga nimic romanii de rand ci doar una din mafiile nasilor de capatai care se rotesc si rotesc la conducere, mai rezistenti ca plosnitele.
    Iar demagogie, iar promisiuni care nu vor putea fi vreodata onorate, facute sa imbete cu apa rece mai ales prostimea.
    Cred insa ca dl Basescu ar trebui sa ramana presedinte doar ca sa aratam acelor virulenti asa zis politiceni care cica ne vor doar binele ca odata votat un presedinte, nu poate fi schimbat la bunul plac al unor camarile ca o pereche de sosete…
    Daca s-ar tine cu interesele romanilor, s-ar putea astepta cateva luni pana la alegeri ai atunci le-as da dreptate, fara sa suportam din buzunare cheltuieli enorme ca sa se ajunga mai devreme la un ciolan pe care pe zi ce trece e mai putina carne de ros.
    Ce se intampla nu e razboiul meu sau al omului de rand si m-am saturat ca din doua rele sa il alegem intodeauna pe al mai mic.

    Thor

    21/07/2012 at 4:19 pm

  14. Eu cred ca nu poate spune direct sa nu participam din urmatoarele motive
    – le-ar da apa la moara uslamistilor si timp sa mai schimbe strategia
    – incearca, prin campania pozitiva, sa mai disloce din votantii uslamisti. O campanie radicala de genul loviturii de stat, nu cred ca ar prinde la acestia. Accentul in campanie este pus pe mesaje care sa bage frica in votantii usl si nehotarati. Eu, la inceputul campaniei m-am intrebat ce va face omul Basescu si ce va face presedintele Base. Dupa ce am vazut cata energie investeste in campanie, am capatat convingerea ca lupta pentru victorie, victorie pe care nu o poate obtine jucand corect, dupa cum chiar el a declarat, ca si-a asumat o misiune imposibila. Daca va aduceti aminte, mai demult declarase ca , dupa incheierea mandatului se retrage din politica, iar dupa suspedare, cred ca in interviul cu Suciu, a evitat sa raspunda pe acest subiect.

    elablue

    21/07/2012 at 4:24 pm

  15. Salut
    Un articol foarte bun. Măcar de-ar fi citit şi înţeles de mai mulţi oameni

    http://www.romanialibera.ro/opinii/editorial/de-ce-il-sustine-occidentul-cu-inversunare-pe-traian-basescu-271115.html

    Tiberiu Orasanu

    21/07/2012 at 4:26 pm

  16. Am gasit pe net
    „Noi acuma nu votam,
    O sa stam acasa
    Pana vom invalida
    Toata farsa astaaa ”
    O sa fac niste fluturasi si o sa-i imprastii joi la miting.
    PS daca nu se schmba strategia pana joi

    elablue

    21/07/2012 at 4:35 pm

  17. Da, pana in acest moment cea mai buna strategie este boicotul. Vizibilitatea dupa care au alergat gasca de tradatori au castigat-o chit ca este un negativa, acum au nevoie de legitimare, pe care nu tb sa o primeasca.

    mar

    21/07/2012 at 4:46 pm

  18. TB a fost intrebat direct de Luca Niculescu in interviul de la Digi 24, de vineri seara, cum sta in sondajele de opinie. Raspunsul s-a bazat pe sondajele deja cunoscute (cu max. 35% pro-NU; vezi min 14:12-15:12).
    Deci, nu are date noi in acest (i.e. vineri seara) moment!
    Pt. viziunea lui TB despre referendum (vot versus boicot) vezi de la min 18:20-30 (si despre optiunea societatii civile de-a boicota direct de la 26:15).
    http://www.digi24.ro/stire/Interviul-lui-Traian-Basescu-la-Digi24_31368

    P.S. Initial eu am fost pentru a vota NU la referendum si am spus aici deschis opinia mea. De vreo 2 zile “dorm” pe aceasta tema! 😉
    Oricum, argumentul ridicat si de Domnul Theophyle – participare la vot = legitimarea puciului – este unul foarte puternic peste care nu se poate trece usor! Eu, pana in acest moment, nu am gasit un contra-argument pe masura care sa ma determine sa votez. Dar, in final, eu vorbesc doar pt. mine [si inca 2 scrumbii de la marginea bancului ;-)]!

    Sorin Fortiu

    21/07/2012 at 4:50 pm

  19. Boicotul este calea cea mai sigura. Nu vorm putea avea incredere in nici o cifra, sondaj sau BEC, care ni se va livra in saptamana viitoare. Un referendum invalid este un Basescu inapoi la Cotroceni. Iar obiectivul nostru asta este.
    Eroismele si luptele romantice cu morile de vant nu sunt pentru „vremea holerei” pe care o traversam. Suntem intr-un razboi pe viata si pe moarte si toate mijloacele sunt permise. Boicotul este un mijloc legal, spre deosebire de mijloacele pe care le va folosi USL sa trucheze voturile.

    blog de caine rau

    21/07/2012 at 4:59 pm

  20. salve,

    in cazul in care se va definitiva si ideea de boicot, cred ca ar trebui anuntata si UE prin voci autorizate, dar si prin cetateni simpli, ca sa stie dinainte UE de ce procentul pentru NU va fi atit de mic….

    daca intre timp miercuri 25 iulie nu apare altceva.

    CCR cind intra in concediu?
    incepind cu 25 iulie sau 26 iulie?

    skorpion

    21/07/2012 at 5:05 pm

  21. si acestea fiind zise, REFERENDUMUL TREBUIE SA FIE BOICOTAT! GRATARE, NU TRADARE!

    Sare'n Ochi

    21/07/2012 at 5:08 pm

  22. salut Theophyle, salut all ! nici eu n am inteles atitudinea presedintelui referitoare la modul cum a tratat problema ponta -bxl. a fost alegerea sa. in privinta referendumului : nu am cum sa merg sa legitimez o lovitura de stat. obligatia usl e sa mearga la usa omului sa l convinga sa i legitimeze puciul prin prezenta la vot. eu nu’s fraier. iar daca usl nu reuseste sa adune 50+1 % fraieri ptr a da cvorum puciului atunci e infrangerea lor, am invatat de la antenescu ca e bine sa fii cinic si sa calci pe cadavre in politica romaneasca ( pentru ca nu se poate ca unii sa aiba cavalerism si sa respecte regului iar jegurile sa se foloseasca de orice tertip poate, poate pun mana pe tara fara sa aiba nicio legitimitate) : in momentul cand se pronunta rezultatele referendumului si cvorumul nu este indeplinit Presedintele sa iasa vesel pe post si sa anunte ca a castigat , la modul 4mil de romani au fost pentru demiterea mea iar restul pana la 18 milioane au inteles sa nu participe la mascarada si au fost pentru mentinerea mea pe functie.

    zigzag

    21/07/2012 at 5:11 pm

  23. Buna seara frati Theophyleni,
    Incercati sa va odihniti cat puteti in acest weekend, intrevad ca urmeaza
    una din cele mai grele saptamani din acest an.
    Vara asta nu votez,
    Vara asta boicotez!

    ovidiu

    21/07/2012 at 5:11 pm

    • Salut Ovidiu,
      ne odihnim si nu votam!

      Theophyle

      21/07/2012 at 6:34 pm

  24. Ma intreb: ce nervi trebuie sa ai in studio la RealitateaTv cu Pieleanu, Bogdan Diaconu si Cristian Teodorescu, profesionisti toti?

    emil

    21/07/2012 at 5:38 pm

    • Specialisti in spectacol de manipulare.

      emil

      21/07/2012 at 5:39 pm

      • Si mai sunt si prostcrescuti 😦

        emil

        21/07/2012 at 5:52 pm

  25. recunosc ca am fost deconectat total de politica damboviteana dupa castigarea alegerilor de catre haita maimutelor cu curu’ rosu in 2000, iar speranta in schimbarea mentalitatii paguboase a poporenilor mi-a venit dupa 2010 odata cu firavele, dar tot mai dese a „rateurilor” ( a se citi functionarii normale) din justitie: inceperi de urmariri penale si condamnari de-a valma a inaltilor demnitari. Nu prea stiu ce s-a intamplat in 2007 si 2009 la referendum si alegeri , dar ma chinuie o dilema: la cel din 2007 s-a boicotat? daca nu prezenta sub 50% nu indica si faptul ca poporul nu da doi bani pe el? daca da , asta imi aduce liniste, pana acum am adunat alti 5 potentiali votanti Nu si stam in stand by, si a trebuit sa le explic acum o saptamana ca s-ar putea sa stam acasa 🙂

    vali

    21/07/2012 at 5:41 pm

  26. salut@all
    am fost la Iasi.
    Piratu e sanatos.are culoare buna am facut si poza martor.Dupa tusea de la tv eram cam ingrijorat.
    Dupa mine cred ca Base se cere acasa.Insista sa mergem la vot ca sa dea valoare in toamna celor pe care ii cara dupa el la mitinguri.Am ascultat cu atentie si asta e concluzia mea.
    A fost cam 30 la suta din prezenta la mitingul similar din 2007.Putini ieseni ,multi adusi cu autocare din multe judete.Erau cam 200 de contramanifestanti bine antrenati supervocali.
    Base cred ca are ceva ganduri pentru toamna,avea un discurs de campanie pentru parlamentare.
    Cei de la partid nu aveau entuziasm.
    MRU a jucat in aceasta piesa ca fiind un lider politic promovat de Base,alaturi de ceilalti
    Nu au un mesaj de campanie pro european,care sa includa demnitate,lege si respect fata de lege.Au un mesaj copilaresc anti USL,vechi din 2007 .Lumea s-a cam plictisit de mesaje noi si ei,multi cred ca in 20 de ani politicienii nu au facut nimic decat sa fure.
    A meritat drumul.M-am mai linistit.Nu avem ce cauta la vot.

    cristibucuresteanu

    21/07/2012 at 5:42 pm

  27. Eheeeeeee !
    Al dracu` Base asta ! am dat ocol in blogosfera portocalie si am realizat ca , in ciuda divergentzelor notabile uneori dintre purtatorii de mesaj orange , de data asta TOATA lumea i-o cam trage la „gingirica’ Prezidentului , ca vrea lupta dreapta cu capcaunii , ca in basmele copilariei , in loc sa astepte ca un Fat Frumos , ulciorul cu apa vie al cvorumului si astfel sa scurteze de capatzini pe Mitoman si pe Paiatza !

    Si , tot vazind eu asta , odata mi-a trecut prin neuron , o farima de idee : pai ,Base , tocmai a facut sa se clarifice optiunea de boicot , in rindul propagandei „portocalii” , care transmite mesajul unitar , catre toti votantii sai ,informati !
    Nu ?? 🙂

    Thor

    21/07/2012 at 5:45 pm

  28. „Nu cred că un eventual boicot, dorit pe șest și nemanifest de Băsescu, se va ridica la mai mult de 2-3%.” bleen

    Doar atatia oameni normali are Romania?

    vali

    21/07/2012 at 5:45 pm

  29. apropo , citeam mai sus ca bleen si-a schimbat mesajul si cheama oamenii sa voteze NU…eu n-am vazut nimic care sa confirme in postarile lui…

    vali

    21/07/2012 at 5:54 pm

  30. drivas

    21/07/2012 at 5:55 pm

  31. Reblogged this on Dictatura justitiei.

    dictaturajustitiei

    21/07/2012 at 6:11 pm

  32. Bună !
    Ca să fiu sinceră, nici eu n-am înțeles de ce nu l-a așteptat pe Ponta poliția la aeroport dar mi-am zis că știe Băse ce face. Acum doar DNA-ul și serviciile ne mai pot salva.

    dictaturajustitiei

    21/07/2012 at 6:19 pm

    • Buna,
      Sa speram ca nu este prea tarziu 😦

      Theophyle

      21/07/2012 at 6:22 pm

    • Eu cred ca pentru ca USL nu se lasa decat dupa ce vor fi demascati la nivel european si planetar, facuti de ras atat de tare incat nici in Congo sa nu mai poata merge (Bombo nu vine, e temporar retinut). Daca l-ar fi luat pe Ponta atunci, ar fi iesit tambalau si simpatizantii USL ar fi ramas convinsi ca Ponta e un fel de martir.

      Acum insa: USL sunt absolut terminati pentru eternitate in strainatate. Iar in tara isi pierd din ce in ce mai mult sustinerea. In zilele astea aud pe fostii pro-PSD din jurul meu ca spun „Deja ce fac astia e prea mult, daca acum fac asa ceva, ce o sa faca dupa ce au toata puterea? Nu l-am simpatizat pe Basescu, dar trebuie sa ramana la Cotroceni” (nu fabulez, aud mereu asta).

      Raul trebuie rezolvat de la radacina. Cancerul asta post-comunist trebuie tratat radical acum, dupa paleativele inutile din ultimii 23 de ani.

      Freedom

      21/07/2012 at 7:54 pm

  33. OK !

    Acum am vazut , chestia cu „propaganda prosteasca ” !

    Parca si tu scriai pe acolo Theophyle , pe vremea cind nu te vizita nimeni pe blog …….

    Gata , nu mai fac ! Adica propaganda prosteasca !

    adieu , dragilor ….

    Thor

    21/07/2012 at 6:23 pm

    • Nu am scris niciodata pe acel blog! Sanatate!

      Theophyle

      21/07/2012 at 6:26 pm

  34. Institutiile in care populatia are cea mai mare incredere sunt biserica si armata, credeti ca acestea sunt democratice ?? Biserica agent electoral din timpuri stavechi la tara.

    osbservator 2

    21/07/2012 at 6:55 pm

  35. Sare'n Ochi

    21/07/2012 at 6:56 pm

  36. poate ne ajuta:
    http://pressinside.ro/2012/07/sondaj-de-opinie-realizat-de-centrul-pentru-cultura-istorie-si-educatie-prezenta-la-vot-va-fi-de-sub-40/ (cu multumiri lui dea Dura Lex)
    si acestea fiind spuse, ACEST REFERENDUM TREBUIE BOICOTAT! GRATARE, NU TRADARE!

    Sare'n Ochi

    21/07/2012 at 6:58 pm

    • :lol:,
      AMIN!

      Theophyle

      21/07/2012 at 6:59 pm

      • si acestea fiind spuse, ACEST REFERENDUM TREBUIE BOICOTAT! GRATARE, NU TRADARE!
        Delenda est!
        😀

        Sare'n Ochi

        21/07/2012 at 6:59 pm

  37. Pe Politeia Europeana: Le Monde: Justiţia, adevărata miză a încleştării politice
    http://politeiaeuropa.wordpress.com/2012/07/21/le-monde-justitia-adevarata-miza-a-inclestarii-politice/

    Theophyle

    21/07/2012 at 6:58 pm

    • In context:

      Plagiatul este pedepsit de lege.
      Daca Legea este independenta in Romania, DNA, Procuratura, Ministerul Justitiei au destule probe de la Universitatea Bucuresti si Academia Romana sa se autosesizeze in cazul de plagiat savarsit cu intentie in mod premeditat de Victor Viorel Ponta.

      A A

      21/07/2012 at 7:07 pm

      • Chiar asa, baietii de la PDL nu pot sa faca o sesizare la Parchet? Ponta are sporuri salariale pentru ca e „doctor”, a fost admis fara examen in Barou si cine stie ce foloase (necuvenite) si-a mai tras de pe urma plagiatului. Scularea, mah, ca si voi va laudati ca aveti floare de juristi si doctori (pana la proba contrarie, evident).

        blog de caine rau

        21/07/2012 at 7:12 pm

  38. @sare: genial, gratare, nu tradare! :)) Gratar vom face!

    blog de caine rau

    21/07/2012 at 7:13 pm

    • GRATARE, NU TRADARE!
      si acestea fiind zise, ACEST REFERENDUM TREBUIE BOICOTAT!
      Delenda est!

      Sare'n Ochi

      21/07/2012 at 7:19 pm

  39. DNA a descins deja la MAE in legatura cu deplasarea ilegala a lui ponta la Bruxelles,
    au fost ridicate documente, deci este in curs de ancheta….
    asa s-a intimplat in urma cu vreo 10-14 zile

    skorpion

    21/07/2012 at 7:15 pm

    • Zau? Marga nu a zis nimic acum o jumatate de ora la realitatea TV. De mirare, nu?
      🙂

      emil

      21/07/2012 at 7:50 pm

  40. asta trebuie stiut:
    la localele din 2012, prezența a fost: 9 809 257 (președinți consilii județene), 10 833 490 (primari), 10 652 753 (consilieri locali), 8 910 442 (consilieri județeni)
    din care, voturi pentru USL: 4 497 823 (președinți consilii județene), 4 157 389 (primari), 4 016 712 (consilieri locali), 4 437 985 (consilieri județeni)
    si acestea fiind zise, ACEST REFERENDUM TREBUIE BOICOTAT!
    Delenda est!

    Sare'n Ochi

    21/07/2012 at 7:19 pm

    • La consilii locale si primarii nu a candidat peste tot USL-ul

      Barengott

      21/07/2012 at 7:34 pm

    • sare 😆
      lasa „delenda est”. Propozitia este incompleta, lipseste subiectul 🙂 ce trebuie distrus?!!!!

      Theophyle

      21/07/2012 at 7:34 pm

      • 😀 referendumul.
        si acestea fiind zise, REFERENDUMUL TREBUIE SA FIE BOICOTAT! GRATARE, NU TRADARE!

        Sare'n Ochi

        21/07/2012 at 10:53 pm

  41. Buna seara!
    Plagiat in forma repetata – am vazut bannere cu Vrei o tara ca afara? Voteaza da. Sunt pe DN1. De acum cred ca trebuie sa inregistrati la OSIM postarile.

    Finante Azi

    21/07/2012 at 7:29 pm

    • Salut 🙂
      Am sa fiu mai grijuliu data viitoare 😦

      Theophyle

      21/07/2012 at 7:30 pm

      • E plin de bannere pe drumuri. La tara au pus fotografii de batrani cu intrebarea Ti-a taiat pensia?

        Am crezut ca trebuie mers la vot, dar Basescu nu poate lupta cu tot angrenajul acesta. In plus, multi nu vor intelege ca erau necesare reducerile de cheltuieli publice.
        Cred ca, din pacate, Germania pierde teren in Europa in strategia fiscala. Nu stiu unde va ajunge UE. Romania reflecta intr-un mod primitiv un curent european mai puternic impotriva consolidarii fiscale. Nu imi este clara pozitia Frantei, dar pare mai degraba populista. In plus SUA a parut a incuraja cheltuielile publice. Ma gandesc ca regimuri extremiste vor apare nu doar in estul Europei.

        Finante Azi

        21/07/2012 at 7:54 pm

    • Sa inteleg ca blogul este urmarit indeaproape…este chiar o sursa de inspiratie pentru strategii usl.

      hope

      21/07/2012 at 8:02 pm

  42. http://www.evz.ro/detalii/stiri/farsa-usl-nu-trebuie-legitimata-pucistii-ponta-si-antonescu-te-vor-la-vot-ignora-i-992892.html cine intra pe 29 in cabina de vot trebuie sa stie ca-si tradeaza tara si devine complice la mascarada usl , mascarada tinuta pe bani publici.tot ce s a economist la bugetul tarii prin sacrificiul oamenilor in ultimii ani cheltuie plagiatorul mondialu’ pe asa zis revolutionari, pe nesimtitii lui dogaru care au pensii de zeci de milioane , pe un referendum care se doreste a legitima un puci. jos laba de pe bugetul Romaniei plagiatori si repetenti ordinari.

    zigzag

    21/07/2012 at 7:47 pm

  43. L-am vazut pe cristian boureanu citeva minute, nu stiu daca este ideea lui, dar propunerea de a pune in functiune camerele video din salile de clasa unde se voteaza este excelenta.

    nu stiu daca se poate pune in aplicare, uslinimea sigur nu o sa vrea, iar bietul pedalist singur in clasa, nici la buda din fundul curtii nu se va putea duce, daca nu cumva…..se aliaza cu usl-ul pe ici pe colo
    🙂

    skorpion

    21/07/2012 at 7:48 pm

    • Si Marga a zis ca accepta, chiar daca or sa fie „costuri” suplimentare, ca doar trebuie achizitionate camere noi, nu?
      🙂

      emil

      21/07/2012 at 7:52 pm

      • Si Basescu spunea ca, in prezenta camerelor, riscurile fraudei scad.

        emil

        21/07/2012 at 7:52 pm

  44. si camerele vechi sint bune, ce naiba….tertipuri de marga-rina

    skorpion

    21/07/2012 at 7:53 pm

  45. Ficeac este tot un porc, comentariile lui, sunt un sir de baliverne

    perverse si mincinoase, cicä nu-l bagä nimeni in seamä pe Bäsescu

    la Bruxelles, etc; ALTZII CÄ ESTE IN MARE TANDEM CU ANGELICA;

    S-AU BAROSO, niste nemernici, Bäsescu chiar a fost intodeauna

    bine väzut in UE:

    theo- nona

    21/07/2012 at 7:54 pm

  46. oamenii – ma refer acum la cei de la tara – multi din ei aveau pensie de 2 lei, 10 lei, 17 lei..

    chiar au uitat ca guvernul Boc sub odiosul Basescu a introdus acea pensie minima (sociala, parca i se zice) de vreo 300 lei?

    pai, una este sa ai 2 lei pe luna, adica NIMIC, si altceva este sa mai ai cash 300 lei pe linga gaini, rate, cartofi din gradina…daca esti harnic si mai ai putere

    este o vorba care-mi place, desi….. 🙂

    sa nu-l miniem pe Dzeu!!!!

    skorpion

    21/07/2012 at 8:00 pm

  47. Am o intrebare: Seinfeld-ul ratat de la Cotroceni a avut si azi spectacolul de stand-up comedy, sau e doar luni-vineri?

    Freedom

    21/07/2012 at 8:04 pm

    • Ca sa nu fiu gresit inteles, vorbeam despre Tzatza Interimara

      Freedom

      21/07/2012 at 8:05 pm

  48. SKORPI;

    dar despre asta nu vorbeste nimeni, nu multzumeste nimeni.

    mai ales cä majoritatea care azi: au initziat referendum, au fost

    de acord cu reducerile, acum tac, catä nerusinare si mizerie, cat

    de dezamägit poate fii presedintele, are si dece.

    dece nu vor 300 de parlamentari?; aici ar fii reducerile, masini,

    salarii,consilieri,sedii,deplasäri,hotele etc

    dece nu gandesc romanii????????????HOTZIE PE FATZÄ

    theo- nona

    21/07/2012 at 8:10 pm

  49. paiatza cu ochi de peste mort, si fatza de pungä betzivä.

    theo- nona

    21/07/2012 at 8:11 pm

  50. Diaconescu (la B1):
    „Singurul politician la care conteaza ce ii iese pe gura este Traian Basescu”.

    emil

    21/07/2012 at 8:19 pm

    • Interesant este si fostul coleg de facultate al lui CRin
      Florin Diaconu – conferentiar universitar doctor la Facultatea de Stiinte Politice, Universitatea Bucuresti si senior researcher la Institutul Diplomatic Roman
      Daca am avea mai multi asa echilibrati….
      Da’ nu prea avem 😦

      emil

      21/07/2012 at 8:24 pm

  51. No, dam sfara-n tara prin smsuri sa se boicoteze referendumul sau mai asteptam putin? Desi nu prea vad ce mai e de asteptat…

    drivas

    21/07/2012 at 8:43 pm

  52. Buna seara. Va propun si eu un slogan:
    N-am de gand sa merg la vot
    Pentr-un Krin si-un Copy-lot
    Iar pentru boicot contez si pe nenea Blaga, sa nu uite cum a fost felicitat, pupacit si apoi injunghiat pe la spate de Ponta, si sa tina naibii cati portocalii mai are sub comanda in cazarma!

    dica

    21/07/2012 at 8:52 pm

  53. Sara buna,

    Vad undeva pe net o idee. tandem MRU-Cristian diaconescu. O idee interesanta. Cred ca pe Diacnescu, ca presedinte, l-ar vota o groaza de psd-isti 🙂

    eugeni

    21/07/2012 at 8:52 pm

  54. Salutare! 🙂

    Diaconescu e santajabil pe motive sentimentale. Nu a fost prea atent cu cureaua de la pantaloni, iiera adesea prea larga.

    Cetatean

    21/07/2012 at 9:01 pm

    • Eu cred ca asta este un avantaj pentru el 🙂

      emil

      21/07/2012 at 9:05 pm

    • Salut, Citi
      N-am nici cea mai mică încredere în C. Diaconescu.
      Este mult mai periculos decît lasă să se vadă.
      Se reorientează cu viteză hiperluminică, funcţie de situaţie.
      CD este un carnasier perfect, capabil să facă orice pentru a cîştiga putere.

      Tiberiu Orasanu

      21/07/2012 at 9:14 pm

  55. salut, nici eu nu am, imi amintesc perfect o emisiune la Realitatea in 2007 in care se inrosise si era furios tare atunci cand i s-a zis, ca pembru PSD ce era, ca ar trebui ca Parlamentul sa poate poata fi dizolvat (era o ipoteza) daca TB se intorce la Cotroceni. Diaconescu a luat foc si a zis ca asa ceva ar fi … „dictatura”.

    Cetatean

    21/07/2012 at 9:17 pm

    • exact, îmi amintesc şi eu fostele sale luări de poziţie pe cînd era un vajnic pesedist.

      Tiberiu Orasanu

      21/07/2012 at 9:20 pm

    • Este „ciudat” din mai multe puncte de vedere, nu numai partea sentimentala. In plus daca era bine intepenit in UNPR, pute sa-i determine sa nu pactizeze cu pucistii.

      mar

      21/07/2012 at 9:22 pm

      • UNPR era condus de nas, socru, sau ce pixul meu era, lui VP. Exclus ca CD sa poate face ceva acolo.
        Cel putin spre deosebire de Dancu, care a inceput sa ridice osanale tanarului VP, Cristian D s-a indepartat de PSD.(Nu ca asta ii spala toate pacatele)

        eugeni

        21/07/2012 at 9:27 pm

    • CD e din categoria aia spusa de geoana : „nici noi nu stim cati suntem” :). doar ca el e de la fostii colegi ai lui MRU. pe cand altii sunti de la fostii colegi ai raposatului timofte.iar eu zic de mult ca lupta ptr putere se da intre sie si sri+2.15. e o lupta care se da dinainte de 89. poveste lunga 😀

      zigzag

      21/07/2012 at 9:42 pm

  56. Nu stiu daca asta nu este cumva un avantaj in fata poporului roman. Liviu N primar, Ponta PM etc…..

    eugeni

    21/07/2012 at 9:20 pm

  57. amuzatz-ivä,

    Mar-ga-ga, este tampenia intruchipatä, cicä cel ce s-a intanlit cu Ponta

    la otopeni, s-a oprit la bucuresti, sä alimemteze tancul cu bezinä, eu cred cä

    un asemenea cretin, trebuie dat in suturi dela externe afarä, cine stie cate rele

    poate face, s-au a fäcut.

    theo- nona

    21/07/2012 at 9:30 pm

  58. Nemernicii se agatza cu dintii, doar ..doar. Disperarea se vede in ficare fraza. „Il suspectez pe Traian Basescu ca si in 2009, dar si acum, are surse ilegale pentru campania electorala si cred ca este de datoria autoritatilor statului sa elucideze acest lucru. Pana la urma, fostul premier domnul Adrian Nastase a fost condamnat pentru finantarea ilegala a campaniei din 2004. Eu nu vreau sa cred ca numai cel care pierde este cercetat. Cel care le-a castigat, domnul Basescu, cred ca trebuie sa raspunda in egala masura de unde a avut bani pentru campanie”, a spus Ponta. ”
    Acest Hotz ar tb sa taca, dar cum nebunia dicteaza nu se poate controla
    http://www.hotnews.ro/stiri-politic-12851354-ponta-suspectez-basescu-2009-dar-acum-are-surse-ilegale-pentru-campanie-nastase-fost-condamnat-pentru-finantarea-ilegala-campaniei-singura-solutie-desecretizam-contractele-rmgc.htm

    mar

    21/07/2012 at 9:34 pm

    • trebuie sa suspecteze si plagiatorul ceva. sa vezi cand va incepe sa l suspecteze pe chuky ca plateste guristi din presa sa-l „atace” :))

      zigzag

      21/07/2012 at 9:44 pm

    • Cea mai tare imi pare asta (tot de pe HN, de mai devreme)
      „Basescu, in stilul binecunoscut, va falsifica rezultatele.”
      Probabil ca il ajuta Rus, in „mintea” lui Ponta 🙂

      emil

      21/07/2012 at 9:48 pm

    • la Pona nici prostia nu doare, nici ridicolul nu ustura, doar ticalosia zambeste. Cum Dzeu sa fi fost in contractul RMGC semnat in 1997, vreo clauza de finantare a lui Basescu?/ Dar prostimea pune botul!

      cinic

      22/07/2012 at 2:35 pm

  59. Nu prea mai vad reactii externe. Ma asteptam, si era normal de altfel. Noi trebuie sa alegem si sa ne spunem cuvantul. Irlanda vad ca elimina restrictiile de vise etc. Tocmai ca sa dea munitii usl.

    eugeni

    21/07/2012 at 9:38 pm

  60. Buna seara
    delaepicentru.com/2012/07/17/★-cum-ne-putem-proteja-votul-neexprimat/#comments

    Anularea votului prin stampilarea in ambele parti se ia ca prezentare la vot.

    Alex

    21/07/2012 at 9:39 pm

  61. http://www.ziare.com/basescu/referendum-demitere/traian-basescu-mi-ar-fi-trebuit-inca-doua-saptamani-de-campanie-1180047

    Nu-i nimic, romanii vor boicota iar criminalii pucisti vor falsifica la greu.
    Asta va fi pe 29, pe asta as zice ca este concentrarea corecta daca nu opreste cineva/cev pana atunci fluviul de minciuni si crima al banditilor.

    A A

    21/07/2012 at 9:53 pm

    • Asta nu e penala? Indemn pentru nerespectarea Constitutiei (din partea presedintelui interimar)
      „Cei care doresc să ne țină sub papucul lor ne spun dacă am încălcat Constituția de parecă aceasta ar conta în fața voinței poporului.”
      😦

      emil

      21/07/2012 at 10:05 pm

      • Da.

        Aici trebuie sa raspunda acum, intr-un fel, romanii multi (poporenii):

        daca le pasa de legile lor fundamentale sau asculta schizofrenic de vocea High-Level Corruption care vor sa-i readuca slugi scotandu-i din lumea civilizata in care tocmai au intrat.

        A A

        21/07/2012 at 10:39 pm

  62. Hotnews va deveni un caz interesant, despre cum sa renunti la succes. Mai nou abordeaza un aer care se vrea impartial, dar succesul lor a venit tocmai din sustinerea unei anumite idei politice. Daca merg pe structura aceasta, isi vor pierde un numar mare de cititori si nu vor castiga altii noi.

    Finante Azi

    21/07/2012 at 9:58 pm

  63. E sambata seara, Mai intrati si pe blogul meu pentru chill out mai ales ca am si pt dl Ponta citeva vorbe acolo 🙂 Nu de alta dar prea ma distrez singur cu blogul meu ca un egoist ce sunt http://lastnightmusic.wordpress.com/2012/07/21/melting-pot/

    lastnightmusic

    21/07/2012 at 10:10 pm

    • he he. am fost primul. şi voi rebloga. 🙂

      Tiberiu Orasanu

      21/07/2012 at 10:31 pm

      • 🙂 stiu, In general esti primul, chiar daca esti discret 🙂

        lastnightmusic

        21/07/2012 at 10:34 pm

        • sînt discret pentru că chiar dacă-s ignorant, ştiu să recunosc valoarea acolo unde e. 🙂

          Tiberiu Orasanu

          21/07/2012 at 10:36 pm

    • Ehee, ladies and gents let’s… jazz! Merci, am intrat pe blog si cu siguranta voi mai intra.

      drivas

      21/07/2012 at 10:42 pm

    • De ce nu ai zis ca ai un blog asa frumos? 🙂 Te voi vizita mai des.

      subway

      21/07/2012 at 11:29 pm

  64. Alecu Radoviceanu asta care este acum (la 22:05) la b1tv, are cumva probleme mentale?

    Daca il vede cineva, poate sa il intrebe ce parere despre cazul (ipotetic, desigur) al unui jurnalist care doreste sa ofere protectie contra unei taxe lunare?

    Freedom

    21/07/2012 at 10:11 pm

  65. Cum poti sa fii impartial cand se incalca constitutia?.
    Nu exista asa ceva.
    La inceputul comunismului multi au sperat ca „scapa” daca sunt impartiali. Nu au scapat.
    Penibil, don Tapalaga. (Sau poate am gresit eu si Tapalaga s-a dezis de hotnews?)

    eugeni

    21/07/2012 at 10:37 pm

  66. O intrebare:

    Poate Mr. Basescu sa garanteze romanilor ca pucistii nu vor falsifica la greu atunci cand ii cheama la vot?

    Ca si aici observ niste contradictii in mesajele Presedintelui.

    A A

    21/07/2012 at 10:41 pm

  67. Totusi care este varianta despre care vad ca se tot discuta? Daca Basescu trece de referendum sa fie suspendat din nou de Parlament, conform Constitutiei, pe plangerea deja depusa de USL?

    Finante Azi

    21/07/2012 at 11:00 pm

  68. Intrebare ❓ Duminica viitoare TB va fi repus in drepturi, cum vedeti evolutia situatiei politice in urmatoarea perioada, in conditiile in care nebunii zburda in libertate si au transformat Constitutia intr-o fata morgana ?

    mar

    21/07/2012 at 11:03 pm

    • Miercuri vedem dacă şopîrla strecurată ” parlamentul va decide paşii următori” va fi validată de CCR. Personal, nu cred că şparlamentul va ţine cont de această decizie dacă îi va fi defavorabilă. Deci, nu. Circul puciuriilor va continua.

      Tiberiu Orasanu

      21/07/2012 at 11:08 pm

    • Asa cum par lucurile acum, Romania a avut o perioada de 8 ani de democratie si libertate de exprimare. Ce va fi de acum inainte ramane de vazut. Poate se trezeste macar PNL si o parte din PSD.

      Finante Azi

      21/07/2012 at 11:46 pm

      • La ce să se trezească PNL și PSD? La legalitate? Să realizeze că singurul lor rol este să asigure un mediu economic, social, politic, și o protecție cât mai bună pentru cetățenii români? Chiar dacă asta înseamnă să meargă împotriva interesului propriu?

        Sau să înțeleagă că bugetul de stat este intangibil pentru ei, că e tot pentru cetățeni și nu pentru cumpărat vile, mașini, amante etc?

        Freedom

        22/07/2012 at 9:35 am

  69. 🙂 cred ca „fata morgana ” va incepe sa-i bantuie…

    drivas

    21/07/2012 at 11:08 pm

    • sa speram, eu inclin sa-i dau dreptate lui Tibi. Ma tem ca ospiciul se va extinde 😦

      mar

      21/07/2012 at 11:33 pm

      • vad ca TB este din nou in forma; ma ingrijorase putin zilele trecute…dar, dupa cum ne-a obisnuit, TB recupereaza foarte bine in ultima saptamana de campanie; eu cred ca vor fi surprize saptamana viitoare

        drivas

        21/07/2012 at 11:43 pm

        • doar daca apare ceva extraordinar se poate echilibra balanta la vot

          Finante Azi

          21/07/2012 at 11:47 pm

  70. good evening ladies & gentlemen 🙂
    bre,ce-i mai place piratului ca sa scoata untul din toti si toate 😆
    nu-i nimic ,sa i-l scoatem si noi dumnealui !!! asa ca inapoi la cotroceaua ca mai e de lucru.Mult.
    Boicot scrie pe mine !!!
    acum sa analizez putin.
    In ideea ca n-ar exista nicio conspiratiune interno-externo-mondiala(nabucco,rusia,gaze de sist,ue,hollande,merkel obama,kondiakov etc etc) si toata lumea asteapta de la noi decizia de forta a votului prin care sa hotaram ce vrem.Valorile unei democratii liberale ue,sau putinizarea romaniei (oligarhi protejati,justice for all,un concept pierdut printre hartii etc) ?
    Cu atat mai important ar fi raspunsul societatii civile.Ar fi momentul iesirii din anestezie(sunt deja semne) si explicat de-o natura si-un fel ca sa se-auda de-a lungul si de-a latul europei ca romanii care n-au iesit la vot n-au vrut ca sa legitimeze sub nicio forma lovitura de stat parlamentara.Si atitudinea lor este cel putin la fel de importanta ca a celor care merg la vot.
    La fel cum o comisie de oameni cu onoare au decis fara sa-si incalce principiile care au stat la baza elaborarii carierei si vietii lor, ca doctoratul lui ponta e plagiat ca raspuns la palma pe obrazul corectitudinii academice date de comitzia inventata ca sa-l albeasca pe impricinat,la fel deci, oamenii deasupra carora nu pluteste nicio urma de indoiala,intelectuali cu spirit civic inalt si purtatori recunoscuti si inconfundabili de mesaje clare, trebuie sa explice ilegalitatea, ipocrizia si marsavenia acestui referendum si de ce prezenta la vot ar insemna legitimarea unor acte de incalcare a constitutiei.
    Cu siguranta piratul isi doreste o Romanie care sa spuna Nu indepartarii(as zice ireversibile ptr. mult timp) de valorile UE printr-un vot masiv care sa-l readuca acolo unde-i e locul,la Cotroceni pana-n 2014.Ar fi si asta o eventuala solutie(cam riscanta) dar acelasi lucru se poate obtine prin boicot si explicat de ce.

    mircea

    21/07/2012 at 11:22 pm

    • Frumos. Ca sa prinda si mai bine mesajul, trebuie sa le multumim mai intai. Draga UE, multumim ca ai pus piciorul in prag pentru 50% plus 1 cvorum. Caci astfel putem si noi sa-i sanctionam linistiti, prin boicot, pe nemernici.

      Nicolae Abagiu

      21/07/2012 at 11:29 pm

      • Ar trebui să aprindem lumânări la biserică pentru UE, sunt singurii care stau în calea iobagizării țării de către USL. De asta s-au și dus USL acolo și fac tot ce pot să îi înfurie, ca să ne dea afară și să scape de controlul Europei.

        Freedom

        22/07/2012 at 9:41 am

    • mircea,
      Chapeau bas !

      luminita

      22/07/2012 at 12:59 am

  71. celor carora le este frica ca li se va fura votul prin nereprezentare, de la Marius Mistretu vine solutia.
    http://delaepicentru.com/2012/07/17/%E2%98%85-cum-ne-putem-proteja-votul-neexprimat/
    si-acestea fiind zise, REFERENDUMUL TREBUIE BOICOTAT! GRATARE, NU TRADARE!

    Sare'n Ochi

    21/07/2012 at 11:47 pm

    • :)) Speranta moare ultima. Crede ca dupa ce nu o sa mai fie PM se poate intoarce la motoare…

      Serios acum… cu reputatia facuta tzandari pe tot globul sunt curios ce va mai gasi de facut. Cum poate un om sa intre in asa ceva?

      Numai daca s-ar desista si ar ajuta la prinderea restului infractorilor poate ar beneficia de ceva sanse mai tarziu.

      moldoveanu

      22/07/2012 at 1:04 am

    • Ce vremuri am ajuns… s-a intors pe dos zicala cu hotul. Acuma si prins e negustor cinstit si pe deasupra mai e si atac politic faptul ca a fost prins.

      Chiar asa… copiii aia de ce nu pot sustine ca a fost o manarie politica si sa suspende comisiile si pe profi si sa le dea ei lectii?

      moldoveanu

      22/07/2012 at 1:11 am

  72. ponta

    skorpion

    22/07/2012 at 1:06 am

  73. bunä,

    ce perversä este bätrana cucuvea CATI, acum cicä asa a fost organizatä
    comisia de Funeriu;dar nu spune comisia a primit verdictul in plic dela Mateutz.
    eu nu au avut nici un aport.

    mari nenorocici acesti uslinosi, numai fosile perverse comuniste.

    theo- nona

    22/07/2012 at 7:52 am

  74. catä dementzä poate exista in USL

    cum sä sustzii unul ca acest Crin-cretin, repetent,trantor ordinar cu 1%

    in parlament, ochi de peste mort , cartofor si betziv din mafia lui Voiculescu,

    mafiotul cu retzeaua GRIVCO, din care fa parte totzi penalii si interlopii ro.

    cicä e candidatul lor pt. PRESIDENTZIE, poate pt. presidentzia unui bordel.

    theo- nona

    22/07/2012 at 8:12 am

  75. asa au uslinosii, fetze de ratzi, paiatze cu fetze de pungi mototolite

    läträi mincinosi sI escroci, ca OPRESCU-ANTONESCU-PONTA;ETC

    sper ca romanii sä se trezeascä , dar se pare cä si bucurestenii au

    ajuns niste ratatzi, dacä au votant pe Oprescu,rNegoitä-interlop evazionist etc.

    unde vä este mintea romani? VÄ MIRATZI CÄ NU VÄ RESPECTÄ NIMENi ???

    nu meritatzi, dacä sustzinetzi niste neo-.comunisti ratatzi si mafiotzi USL

    theo- nona

    22/07/2012 at 8:19 am

  76. Buna dimineata tuturor!

    “In situatia in care Curtea Constitutionala va stabili ca nu au fost indeplinite conditiile de valabilitate stabilite de lege, Parlamentul Romaniei va lua act de hotararea acesteia si va decide asupra procedurii de urmat”.

    Mi-e clar ca boicotul nu va conta…Presedintele va fi oricum demis in lipsa cvorumului. Pe de alta parte si daca mergem la vot, daca se fraudeaza destul de mult, iar n-avem prea multe sanse.

    http://www.nasul.tv/2012/07/22/boicotul-demiterea-presedintelui-mergeti-la-vot-si-spuneti-nu/

    Si mai am o chestie de spus: Presedintele nu avea cum sa-l demita pe Ponta. Punct.

    oryon

    22/07/2012 at 8:37 am

  77. hope

    22/07/2012 at 8:41 am

    • ambele.

      Freedom

      22/07/2012 at 9:43 am

    • e jignitor sa am eu sentimentul launtric ca Marga e nu numai prost ci si ticalos?

      cinic

      22/07/2012 at 2:41 pm

  78. eu nu intzeleg ceva, la sfarsitul anului trecut s-a fäcut un recensämant,

    dar nu se stie date,liste actualizate, etc. ce manipulare este si acolo,

    dece s-a fäcut recensämantul, cu ce scop??

    dece a schimbat Ponta sefii dela statisticä??

    O listä cu toate instituitziile, distruse si manipulate de escrocii USL, este nevoie

    theo- nona

    22/07/2012 at 8:44 am

  79. Mai trimisesem un link, cu un interviu in Adevarul. Mai clar de asa…

    oryon

    22/07/2012 at 8:44 am

  80. nu se v-a merge la vot, boicotäm ilegalitätzile uslinosilor.

    soparlele se fac iar vizibile.

    Presedintele va revenii la post.

    theo- nona

    22/07/2012 at 8:46 am

  81. niciodatä , nu vor avea in viitor suces, escrocii USL

    dupä tot ce au fäcut, vor vedea ei, romanii s-au säturat de manipulärile lor.

    theo- nona

    22/07/2012 at 8:48 am

  82. Marga , este un dement ca tot Guvernul Ponta, de adunäturi perverse

    theo- nona

    22/07/2012 at 8:50 am

  83. @Theo-nona,

    recensamintul s-a facut in toata Europa si datele ar trebui date publicitatii in 2013. In rest, n-a urmarit daca au fost publicate date preliminare.

    oryon

    22/07/2012 at 8:51 am

  84. Salutare!

    Pe fuga.

    Prevederea aia scrisa de Parlament in Hotarare si semnala de oryon nu are nici un temei constitutional si nici o aplicare. Invalidarea referendumului de catre CCR trebuie sa atraga sfarsitul interimatului. Doar daca sunt nebuni la cap CCR va constata invalidarea referendumului si il va lasa pe Antonescu Presedinte. Asa ceva ar fi o nebunie si atunci va fi…care pe care.

    Insa nu cred ca se va ajunge acolo.

    Cetatean

    22/07/2012 at 8:54 am

  85. ne citim mai dupa amiaza.

    Cetatean

    22/07/2012 at 8:54 am

  86. nu-si vor mai face mult de cap, am anuntzat si noi ziaristi sträini,

    ambasade ; tot ce am putut, sä observe jocul pervers al haitei rosii.

    noi cei din diaspora, vom boicota referendumul ilegal, dar vom fii

    peste tot, sä oserväm mafiotzii USL:

    theo- nona

    22/07/2012 at 8:55 am

  87. Theo-nona, acum imi cade fisa, cind ai zis sopirle te-ai referit la mine? Eu scriu pe blogul asta, prin bunavointa lui Teophyle, de cind s-a infiintat. Nici unul din comentariile mele nu este defavorabil Presedintelui. Il respect si il iubesc si nu vreau decit binele lui si al nostru. Sper ca si tu la fel.

    oryon

    22/07/2012 at 8:56 am

    • Si totuși, ai mai băgat o șopârlă la sfârșit: „sper că și tu la fel”. Nu mă pot împiedica să mă gândesc la PM Copy-Paste, care nu se poate abține la fiecare interviu.

      Freedom

      22/07/2012 at 9:46 am

  88. CCR;

    SÄ DECLARE ACUM ;REFERENDUMUL ILEGAL

    cum de altfel este.

    theo- nona

    22/07/2012 at 8:57 am

  89. @Citi,

    Bine ca are suspendarea „temei constitutional”

    oryon

    22/07/2012 at 8:58 am

  90. dece nu are CCR, coloanä vertebralä si moralä??????

    theo- nona

    22/07/2012 at 8:59 am

  91. Buna dimineata si o zi racoroasa tuturor!

    moldoveanu

    22/07/2012 at 9:00 am

  92. nu a avut nici un magistrat, curajul si demnitatea sä spunä,

    facetzi o ilegalitate.

    sä le fie rusina.

    theo- nona

    22/07/2012 at 9:01 am

  93. multzumesc,

    la mine e räcoare

    theo- nona

    22/07/2012 at 9:02 am

  94. E infernal sa incerci sa justifici ceva legat de TB in unele cercuri de concetateni altadata pro. Tu spui ce a facut si ce a spus el sau ce a gresit el… iar ei, invariabil iti spun ca el merita demis pe exemple din ceeace a facut PDL.

    Credeti ca e posibil pe viitor ca o locomotiva sa nu se confunde totusi cu restul trenului?
    Incerc sa ma gandesc la ce poate face cineva cand se implica pentru a evita asta.

    moldoveanu

    22/07/2012 at 9:04 am

  95. Zilele trecute am fost intrebat „De ce crezi tu ca Antonescu nu ar fi un presedinte bun in conditii politice normale? De ce sa nu-i dam o sansa?”

    Facand efortul sa il extrag din contextul actual (grea treaba 🙂 ) raspunsul este:
    „Pentru ca a avut cativa ani sansa ca atunci cand critica o masura a guvernului sa fi adus si argumente de ce nu e buna masura respectiva.
    Ca sa votez pe cineva am nevoie sa vad ca are viziune cat de cat, ca s-a preocupat sa afle care sunt marile probleme ale domeniului dar si care sunt potentialele solutii. Rolul opozitiei nu este numai de a critica negand totul… ci este de a demonstra ca te pricepi mai bine pentru a merita sa fii votat.

    …asta pentru cei care mai prind lume cat de cat rationala sa discute, pentru ca oricat de infierbantati ar fi, nu pot nega iesirile permanente cu lozinci „Jos!” „Hotii” etc.

    moldoveanu

    22/07/2012 at 9:16 am

    • Poți răspunde:

      Nu poți da o șansă unui om care a aderat la o mișcare care a zdrobit statul de drept în câteva zile (și aici ai toate argumentele cu ce a făcut USL, cronologic).

      Mai pe românește: nu dai o șansă unui om care ți-a înfipt deja un cuțit în spate, că poate în condiții normale s-ar comporta ok. Deja a făcut dovada a cât de periculos este el pentru tine.

      Ce ar putea să îți răspundă aceia? „Să presupunem că povestea cu USL nu s-a întâmplat?” Păi s-a întâmplat. Adică, hai să discutăm despre ce băiat bun ar fi fost Râmaru dacă nu ar fi fost criminal? Sau ce băiat bun ar fi fost Ceaușescu dacă ar fi rămas cizmar?

      Nu putem ignora lucruri pe care persoanele discutate le-au făcut deja. Antonescu ne-a arătat deja cu cine se asociază și ce face când are acces la putere (chiar dacă interimară)

      Freedom

      22/07/2012 at 9:56 am

      • Din pacate, daca acuzi direct pe ceeace s-a intamplat recent… obtii inflamarea si raspunsul irational ca „si ailalti au facut la fel” …. si s-a terminat discutia.

        Ce am redat mai sus este metoda de a o porni mai pe departe… inainte de a ajunge si la lovitura de stat… pentru a mai cobora garda celuilalt.

        moldoveanu

        22/07/2012 at 10:11 am

  96. Crin- a avut sansa toatä viatza, ce a demonstrat?

    este un trantor, un intretzinut, un mizerabil complice a mafiotului Voiculescu

    Crin A, este un om färä valoare färä moralä, un nimic.

    theo- nona

    22/07/2012 at 9:25 am

  97. pt. Crin-cretin, turnätorul Voiculescu , ” este o patä de culoare,”

    asa s-a exprimat.

    Crin si Voiculescu sunt o o patä de murdärie , pe blazonul ROMANIEI

    theo- nona

    22/07/2012 at 9:28 am

  98. Parca nu are gust cafeaua de dimineata fara o postare noua. @Theophyle: lucrati si duminica? 🙂

    moldoveanu

    22/07/2012 at 9:30 am

  99. mai existä CNA ?????

    santajistul si spälätorul de bani pt. mafiotzi, D Diaconescu in OTV

    face diversiuni , pe seama DNA si JUSTITZIEI, escrocul santajist este tot

    o aripä de-a lui Voiculescu; UN MAFIOT CE TREBUIA DEMUL CONDAMNAT:

    si haznaua cu secuiristi si interlopi OTV- inchisä.

    theo- nona

    22/07/2012 at 9:32 am

    • Nu am mai auzit de CNA in ultima vreme. Era sa uit de ei. Dar poate gresesc si nu sunt in vacanta.

      moldoveanu

      22/07/2012 at 9:37 am

  100. vine postarea candva, precis.

    theo- nona

    22/07/2012 at 9:33 am

  101. @Freedom,
    nu era o sopirla, era o speranta. Dar vad ca in ziua de azi multi fac tot felul de confuzii. De-aceea si e atit de greu sa facem alegeri potrivite.

    oryon

    22/07/2012 at 10:00 am

    • Apropo de aia cu parlamentul care decide calea de urmat: poate le spune cineva ca FMI isi amanase vizita pana dupa referendum cand se va linisti situatia; si parca mai stiu ca avem de returnat vreo 2 miliarde din banii imprumutati in luna august, basca de obtinut alt imprumut…. Daca parlamentul se risca sa-i lase pe iubitii nostri pensionari fara bani si medicamente cam in perioada electorala din noiembrie, aste e …..

      dica

      22/07/2012 at 10:24 am

  102. vecinii mei se tävälesc de ras,

    cum e posibil sä pui urne in parcuri,hotele si restaurante,

    asta aratä neseriozitate…………. vecinul meu s-a abtzinut sä spunä romaneascä

    chiar, cred cä se va duce vestea in lume, de asa o tzigänie, vor pune

    dela inceput cateva milioane de voturi false.

    in germania este o treabä prea serioasä, sä fie bagatelizatä, indiferent de

    anotimp.

    theo- nona

    22/07/2012 at 10:05 am

  103. Buna Dimineata,
    Postare noua!

    Theophyle

    22/07/2012 at 10:06 am

  104. cum se atmite asa o tzigänie cu urnele????????

    sä le punä la wc, acolo precis merge orcine , orcand…..RIDICOL

    theo- nona

    22/07/2012 at 10:08 am


Comentariile sunt închise.