Înapoi la Republica Populară Romînă
Înapoi la RPR. Am auzit si citit diverse materiale referitoare la “restauratia” perioadei inceputurilor anilor ’90 – nimic mai gresit. Niciodata nu a existat o perioada in care minciuna a fost folosita pentru a acapara puterea totala din Romania ca in perioada anilor existentei RPR – Republica Populară Romană (30 decembrie 1947 – 21 august 1965). Astazi traim inceputul unei perioade asemanatoare, fara violenta primilor ani ai acelei perioade, care probabil va surveni in cazul cand guvernantii de astazi vor realiza ca in ciuda minciunilor folosite nu vor putea sa scape de institutiile statului pe care au incercat sa le demoleze si de furia populara, cand, intr-un sfarsit, cetatenii acestei tari vor realiza catastrofa survenita din cauza acestui puci parlamentar, aproape unic in istoria moderna a Europei Occidentale.
Cei care nu cunosc, auzit sau citit despre aceasta perioada sunt invitati sa o faca lecturand articolul de pe Politeia Doctrinara. Veti regasi acolo mentalul clasei conducatoare, limbajul dublu, nationalism desantat, injurii aduse occidentului si o profunda ura impotriva intelectualilor ne-aliniati sau ne-supusi noilor guvernanti – intr-un cuvant, minciuna ca politica de stat.
Pentru o simpla demonstratie va propun sa cititi ceea ce spune Ponta astazi: „Tot ce e rau si din 2008 si din 2009 si din 2010 si din 2011 propaganda lor va spune ca e din cauza noastra. Va rog pe toti sa demontati aceasta propaganda fascista, ca doar fascistii si comunistii rescriau istoria de fiecare data” (aici). Pentru a demasca aceasta sinistra si mincinoasa acuzatie va propun sa cititi o analiza pe text a tuturor rapoartelor MCV din 2007 pana la ultimul ca sa intelegeti exact cine a sabotat si cum a fost sabotata justitia romana. Cred ca Analiza lui Menaru este o analiza de exceptie, care merita citita si eventual memorata. Vezi blogul lui Anne-Marie Blajan (Menaru)
Perioada post-referendum. Sunt aproape sigur ca Presedintele Basescu se va intoarce la Cotroceni, noi vom face tot ceea ce putem ca acest lucru sa se intample, asta nu inseamna ca Romania va arata mai bine decat astazi. Coabitarea imposibila ne duce la gandul ca vom asista la o continuare a situatiilor conflictuale care au dus la suspendarea presedintelui. Multe intrebari sunt puse de cititorii blogului si membrii comunitatii, inclusiv materiale pe care le primim aproape zilnic. Aduc aici fragmente dintr-un material trimis de Radu Botezatu, material care ar fi necesar de comentat:
Eu [n.r. RB] cred ca este important ca Traian Basescu sa se intoarca la Cotroceni dupa 29 iulie, indiferent de prezenta la referendum si rezultatul acestuia. Sunt mai multe aspecte pe care as dori sa le aduc in discutie. In luna august expira mandatul lui Daniel Morar la conducerea DNA iar in luna octombrie cel al Codrutei Kovesi la Parchetul General. Cel care numeste succesorii lor este Presedintele. De aceea, este important ca TB sa fie la Cotroceni astfel incat sa faca niste numiri care sa asigure continuitatea in lupta anticoruptie. Aceasta continuitate nu vreau sa o argumentez, deoarece suntem toti de acord cat este de importanta.
Presiunile asupra economiei Romaniei sunt tot mai mari. Prezenta lui TB la Cotroceni ofera o perceptie de stabilitate in ceea ce priveste masurile economice. El reprezinta continuitatea reformelor. Astfel, pietele vor fi mai calme in ceea ce priveste Romania, iar institutiile financiare internationale mai deschise in lucra in continuare cu noi.
Cel mai probabil, in aceasta toamna vor avea loc alegeri parlamentare. La cum decurg lucrurile acum, USL nu va lua mai mult de 50% din mandate [ n.r mult mai putine] . Asta va conferi presedintelui in functie o mai mare marja de manevra in numirea candidatului la functia de premier, astfel incat USL sa nu ajunga din nou la guvernare.
Tot presedintele este cel care are ultimul cuvant in promulgarea legilor. La ce nazdravanii a facut USL in aceasta scurta perioada de 2 luni, imi doresc sa existe un filtru in plus care poate bloca niste aberatii legislative. Nu in ultimul rand, presedintele nu poate fi ignorat in exprimarea opiniilor sale si este important sa avem o voce publica critica la adresa abuzurilor USL. Toate aceste motive privesc o perioada scurta de timp. Ganditi-va ce efecte pot avea pe termen mediu sau lung. In acelasi timp, ganditi-va ce repercursiuni ar avea contrariul
ICCD. Asa cum am promis in fiecare postare, in zilele urmatoare voi avea o rubrica cee se refera la viziunea mea asupra activitatii acestei miscari. Primul subiect ar fi haosul mediatic (blogosfera si retelele de socializare). Nimeni nu poate limita drepturile publicului de a se exprima asa cum doreste, limitarea necesara este asupra grupurilor care se auto-denumesc grupuri ICCD, poarta insemnele si sunt purtatoare de mesaje care pot fi considerate formale. Din nefericire, multe din aceste mesaje sunt sau infantile cu un continut jalnic, altele sunt afiliate direct sau indirect unor politicieni sau miscari care nu stiu cata legatura au ICCD. Pot da multe exemple, prefer sa ma abtin. Personal ma voi retrage din toate aceste grupuri pana la o validare formala, ramanand membru numai ale grupurilor de la Timisoara si Galati. Astept cu nerabdare o validare sau invalidare a altor grupuri.
Ultimele cifre pe care le detin, despre MRU – ICCD, preluate dintr-o postare a lui Barbu Mateescu:
Punctul slab ar putea fi dependenţa Iniţiativei de cea mai slabă verigă a proiectului: Partidul Democrat Liberal. Toate cifrele de mai jos sunt date prin referinţă la totalul populaţiei:
1. Intenţia de vot pentru PDL este mai mică decât procentul românilor care au încredere în MRU. (7% < 31%)
2. Intenţia de vot pentru PDL este mai mică decât procentul românilor care au încredere în Traian Băsescu. (7% < 17%)
3. În rândul celor care au încredere în Traian Băsescu, mai mulţi intenţionează să nu voteze PDL decât să o facă. (10% > 7%)
4. Dintre cei care au încredere în MRU, mai mulţi intenţionează să nu voteze PDL decât să o facă. (24% > 7%).Pe de altă parte, fără susţinerea organizaţională a PDL, proiectul este imposibil.
Nu sunt de acord cu ultima concluzie a dlui Mateescu si cred ca in curand voi putea sa demonstrez un model fezabil.
P.S. Ilustratia cu MRU „imprumutata” de pe blogul Sociollogica
salutare! 🙂
Dupa ce se va termina azi sesiunea la camera si Senat, vom discuta impreuna putina legislatie, de la Mister B. citire si de la mine explicatie pe indelete 🙂
Cetatean
18/07/2012 at 3:40 pm
Multumesc, sunt „pe faza” 🙂
Diana
18/07/2012 at 3:41 pm
salutare ! abia astept sa te citesc 🙂
zigzag
18/07/2012 at 3:49 pm
nu e idee mea, e a lui Mister B., eu o voi dezvolta si o voi asezona cu chestii auxiliare. sa vedem ce iese la Parlament.
Cetatean
18/07/2012 at 3:51 pm
@cetatean multumesc!
Nici nu stii de cate ori te-am strigat astazi in gand ca sa-mi explici ce fac vandutii. Doamne, triste vremuri am mai ajuns sa traim.
Giorgia
18/07/2012 at 5:08 pm
Multumim Cetatean!
Nu stiu ce ne faceam fara tine!? 😉
„Traducand” pentru noi in romana simpla, putem sa ne cream propria opinie, despre cele ce se intampla pe meleagurile mioritice si putem lua decizii in cunostinta de cauza, nu „dupa ureche”.
mayausa
18/07/2012 at 7:19 pm
Dupa promulgarea legii referendumul de catre Chucky ieri, mingea e, vorba Maestrului, in ograda lui TB si a CCR.
Cetatean
18/07/2012 at 3:42 pm
salve citi. Exact aceasta lege are imensa valoare a unei cepe degerate. Orice voteaza Shparlamentul azi inlocuieste legea abia promulgata (evident daca nu e atacata la CCR si daca Ipo-Crinul o promulga).
cinic
18/07/2012 at 4:54 pm
Asta se va discuta la Camera.
http://www.cdep.ro/pls/caseta/eCaseta.ordinezi?oid=997
Cetatean
18/07/2012 at 3:52 pm
Bună ziua tuturor,
E absolut tembelă atitudinea USL, inclusiv a purtătorului de cuvânt pe Justiţie, mai degrabă puşcărabilul Tudor Chiuariu. Oamenii ăştia chiar îşi imaginează că tot discursul naţionalist rupt de realitatea faptică e o portiţă de scăpare pentru români. Sunt o ruşine nu doar pentru români, dar după toate standardele de justiţie internaţională. O şansă că oameni că există oameni de calitate ca şi dna Macovei.
TD
18/07/2012 at 4:06 pm
Situatia e din ce in ce mai neagra la TVR, Elwis si Ghiurco au bagat cenzura:
„La sfârşitul anului trecut, am venit în TVR să participăm la construcţia unui site de ştiri, alături de Mona Dîrţu.
Televiziunea publică luase, în final, decizia să înceapă o mică ofensivă pe online. Până atunci, avea o prezenţă „discretă”, în pofida faptului că TVR este unul dintre cei mai mari producători de conţinut jurnalistic din România.
A rezultat TVRinfo.ro, care, cu ajutorul unei echipe de jurnalişti cu experienţă, s-a făcut remarcat, credem noi, în mai puţin de două luni de la lansare. O spun materialele în exclusivitate, citate de publicaţiile online concurente.
În acest moment, însă, nu mai putem garanta calitatea şi relevanţa unui site aflat în dezintegrare, din motive administrative, dar şi editoriale.
O parte din redactori au contracte de colaborare care expiră în curând şi, în urma insistenţelor noastre de a afla ce se întâmplă cu viitorul lor, nu am primit nici un răspuns din partea conducerii instituţiei. E imposibil să susţii activitatea unui portal de ştiri, la aceleaşi standarde, fără echipă.
Editorial, de duminică, site-ul TVRinfo.ro nu mai are dreptul să realizeze materiale proprii în timpul campaniei pentru referendum.
Am fost puşi în situaţia ridicolă de a cere documente oficiale de la CNA prin care să ni se precizeze ceea ce ştiam deja: că nu există nici o prevedere a Consiliului în ceea ce priveşte mediul online. Deşi iniţial am obţinut un hohot de râs din partea membrilor CNA, am primit de la ei un răspuns în care se afirmă clar că TVRinfo.ro nu se află sub reglementarea instituţiei.
În ciuda răspunsului CNA, ni s-a interzis expres realizarea oricăror interviuri cu actori politici relevanţi în timpul campaniei pentru referendum. Ar fi de menţionat şi că, în momentul în care ne-am arătat disponibilitatea de a obţine documentul de la CNA, ni s-a cerut să obţinem şi de la Parlament un document prin care să se precizeze că putem face interviuri (Parlamentul este în vacanţă, probabil că răspunsul, dacă ar fi venit, ar fi ajuns în toamnă). Asta, după ce ni s-a sugerat că ar fi bine să nu le realizăm.
De asemenea, la o zi distanţă după ce a fost numită în funcţia de coordonator editorial, Monica Ghiurco a trimis o solicitare prin care se cerea, la punctul unu, „curăţarea homepage-ului de ştiri politice cu valenţe electorale în favoarea subiectelor arzătoare, de interes public, tratate pe larg şi exhaustiv în Jurnalele TVR.” În treacăt fie spus, ni s-a reproşat printre altele şi abundenţa de linkuri într-o ştire. Cine a lucrat în online înţelege absurditatea acestei critici.
De menţionat că aceste solicitări ne-au fost adresate duminică, după ce, schimbările administrative, în urma cărora deveneam subordonaţi editorial unei alte structuri decât celei în care a fost lansat TVRinfo.ro, se petreceau sâmbăta.
Motivul pentru care am venit în TVR nu mai există. Un site de ştiri nu poate concura pe piaţă fără dreptul la conţinut propriu.
De azi suntem în concediu, pentru a ne da seama ce vom face în continuare. Asta nu înseamnă că redacţia nu este una dintre cele mai bune, nu numai din online, dar şi din alte medii din România.
Îi rugăm pe cei care fac parte din publicul TVRinfo.ro să aibă încredere în semnăturile lor, indiferent unde le citesc. Pe acest site sau pe altul. Puţini sunt jurnaliştii care au arătat atâta inteligenţă, răbdare şi hotărâre să îşi facă meseria în condiţii ostile.”
Teodor Tiţă
Redactor şef TVRinfo.ro
Alexandra Bădicioiu Matei
Redactor şef adjunct TVRinfo.ro
Ion
18/07/2012 at 4:06 pm
Buna ziua!
Cel mai probabil TB se va intoarce la Cotroceni, dar ar fi o eroare sa consideram ca va fi acelasi TB care le v-a rezolva pe toate.
Ma astept ca dupa 29 iulie sa vedem si cateva demisii. Poate pe Ponta il hotarasc unii sau altii :). Nu cred ca Antonescu va demisiona, indiferent de rezultate.
Cel mai interesant punct va fi evolutia ICCD si raspunsul la intrebarea cu sau fara PDL ( atat cat mai este).
miki
18/07/2012 at 4:12 pm
Spre reamintire:
Ieri Antonescu a promulgat legea 131 privind modificarea legi referendumului. Legea are urmatorul continut.
„Articolul 10 din Legea nr. 3/2000 privind organizarea si desfasurarea referendumului, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 84 din 24 februarie 2000, cu modificarile si completarile ulterioare, se modifica si va avea urmatorul cuprins:
„Art. 10. – Demiterea Presedintelui Romaniei este aprobata daca, in urma desfasurarii referendumului, propunerea a intrunit majoritatea voturilor valabil exprimate.”
Aceasta lege adoptata de USL fusese contestata la CCR pe 27 iunie 2012 pe motiv ca (rezum) majoritatea cu care e demis Presedintele nu poate fi mai mica decat cea cu care a fost ales. Altfel spus, PDL soliicita CCR sa admita demiterea Presedintelui cu majoritatea voturilor exprimate doar daca referenndumul intruna conditia de cvorum (50+1 din listele electorale).
CCR a admis in unanimitate sesizare si a decis ca:
„Tot astfel, Curtea constată că şi condiţia ce trebuie îndeplinită pentru validitatea referendumului este aceeaşi pentru toate tipurile de referendum, art.5 alin.(2) din Legea nr.3/2000 impunând întrunirea majorităţii absolute care constă în jumătate plus unul din numărul persoanelor înscrise în listele electorale permanente, Curtea reţine că aceasta reprezintă o condiţie esenţială pentru ca referendumul să poată exprima în mod real şi efectiv voinţa cetăţenilor, constituind premisa unei manifestări autentic democratice a suveranităţii prin intermediul poporului, în conformitate cu principiul statuat în art.2 alin.(1) din Legea
fundamentală. Participarea la referendum a majorităţii cetăţenilor reprezintă un act de responsabilitate
civică, prin care corpul electoral urmează să se pronunţe cu privire la sancţionarea sau nu a
Preşedintelui României, având posibilitatea demiterii sau menţinerii acestuia în funcţie.
Constată că Legea pentru modificarea art.10 din Legea nr.3/2000 privind organizarea şi desfăşurarea referendumului este constituţională, în măsura în care asigură participarea la referendum a cel puţin jumătate plus unul din numărul persoanelor înscrise în listele electorale permanente„.
Aceasta formula supla (careia Mister B. i-a remarcat imediat consistenta juridica in ziua in care CCR a admis sesizarea, pe 10 iulie) „in masura in care…” este de natura a sublinia explicit ca referendumul este valid daca este depasit pragul de 50+1 din listele electorale. Chiar daca azi Camera nu voteaza existenta unui prag de validare, CCR va examina rezultatele referendumului in functie de decizia ei 731/ 10 iulie 2012.
Antonescu a promulgat legea ieri si promulgarea ei atrage dupa sine si acceptarea la pachet a pragului de validare (promulgarea legii fara a mai fi retrimisa la Parlament) faca ca formula „in masura in care” sa insemna ca demiterea presedintelui cu majoritatea votului exprimate e posibila doar sub condtia ca referendumul sa fie valid, adica sa vine 50+1 din cei cu drept de vot. Altfel demiterea (ca act secund) nu se aproba, intrucat pragul de validare (actul prim) nu este atins.
Cetatean
18/07/2012 at 4:13 pm
Insa nu aici e buba, ci in alta parte 🙂
Cetatean
18/07/2012 at 4:21 pm
Salutare !
„Iar steluta cea de sus
oare ce-o avea de spus ?
Socialismul, spune ea
infloreste-n tara mea !”
Sa ne fie de bine !
Tzepelica
18/07/2012 at 4:15 pm
@tzepelica
buna ziua
trebuie schimbat :
” iar porumbakul cel de sus
oare ce-o avea de spus?
far-delegea zice ea
infloreste–n tara mea
intimplator
18/07/2012 at 6:08 pm
salve,
Procurorii cer 20 de ani de închisoare pentru Patriciu. Printre multe altele, constituire de grup infracţional.
articolul in RL.
ne vedem la noapte
skorpion
18/07/2012 at 4:18 pm
inca ceva, o intrebare:
de ce MRU nu si-a facut din start partid?
skorpion
18/07/2012 at 4:19 pm
doreai modelul Mihail Neamtu ?
lastnightmusic
18/07/2012 at 4:33 pm
da,salutare si aici all
..
back in the ussr 😦 (ptr. cei mai tineri,inclusiv ca Ponta adolescent la revolutia 89, Beatles 1968)
mircea
18/07/2012 at 4:21 pm
http://anticoruptie.hotnews.ro/stiri-anticoruptie-12826606-procurorii-cer-20-ani-inchisoare-pentru-dinu-patriciu.htm Inca unul din maestrii papusari din spatele sforilor de care sunt legati Ponta si Antonescu .
Normal ca vor sa distruga statul de drept ca doar nu or sa mearga la puscarie.
anac
18/07/2012 at 4:25 pm
Buna ziua,
Optimismul este molipsitor: „cel mai probabil Traian Basescu se va intoarce la Cotroceni”.
Totusi, s-a stabilit care sa fie pozitia noastra? Asadar este clar, boicotam referendumul?
victor.vb2
18/07/2012 at 4:31 pm
victor, ne apropiem de o decizie 🙂
Cetatean
18/07/2012 at 4:33 pm
Eu am luat o decizie, la nivel personal. O voi explica si vom incerca sa ajungem, pe blog, la un numitor comun.
Cetatean
18/07/2012 at 4:34 pm
MM;nu a vrut sä-i musamalizeze dosarul lui Patriciu, la comanda lui Täriceanu;
sper sä se descopere si escrocheriile securisului manechin ,gigolo Täriceanu
Täriceanu are la actriv , tot la fel de multzi bani spälatzi si escrocherii.
sper Procurorii sä reziste presiunii, acum dela UE, se uitä la ei, ce bine.
theo- nona
18/07/2012 at 4:31 pm
cred cä singurul lucru bun, este sä nu jucäm cu comunistii escroci USL
NU VOTRÄM, dar pregätitzi pt. a dovedii infractziunile lor
theo- nona
18/07/2012 at 4:33 pm
un golan penal si plagiator ca CHIUARII
il face pe BAROSO ” un politruc”
mitocanii neamului, jigodiile lui Patriciu.
theo- nona
18/07/2012 at 4:37 pm
cetätzean,
spune!
theo- nona
18/07/2012 at 4:38 pm
Theo, ai putina rabdare 🙂
Va fi o explicatie mai lunga.
Cetatean
18/07/2012 at 4:40 pm
Scuze Cetatean, nu m-as hazarda la concluzii, asa de „departe” inainte de referendum. Pe ultima suta de metri (2-3 zile) TB poate iesi la rampa cumva sa ne spuna ceva care poate contrazice concluzia ta, cu tot respectul.
Nicolae Abagiu
18/07/2012 at 4:43 pm
„Concluzia” se refera la ce decizie vom cadea de acord sa luam. La ora actuala, am 99,99% date sa iau o decizie in cunostinta de cauza ci privire la participarea sau neparticiparea la referendum.
Cetatean
18/07/2012 at 4:45 pm
„Va rog sa denuntati aceasta propaganda fascista ”
terminologia folosita se adreseaza categoriei de virsta 50+ care inca reactioneaza la indobitocirea din timpul comunistilor. pe segmentul asta de virsta se bazeaza usl-ul si incearca sa-i tina captivi.
fish
18/07/2012 at 4:51 pm
exact.
Cetatean
18/07/2012 at 4:53 pm
Domnilor,
In PV majoritatea sunt de 50+ chiar 70+. Nu ei sunt electoratul captiv. Cei captivi sunt: militarii cu dogaru’nfrunte de exemplu.
Tinerii , care nu stiu si li se pare cool Gadea, Badea sunt cei influentati. Nu uitati ca cei de 50+ sunt cei care erau de 30+ la revolutie. Cei care si-au tras „doctorate” masterate” sunt tinerii nu este asa?
Terminologia se adreseaza tinerilor care nu au auzit-o inca si este cool. Cei in varsta au repulsie la mesajele de tipul acesta.(parerea mea)
eugeni
18/07/2012 at 5:05 pm
eugeni, cred ca ai dreptate. Sunt tineri neinteresati in general de politica, unii chiar profesionisti in ceea ce fac(stiu un caz apropiat), care fiind afectati de taierea de salarii se simt razbunati de aberatiile lui badea si de acest referendum in care pot sa-l dea jos in sfarsit pe raufacator. Daca incerci sa le explici ca CCR a fost calcata in picioare pt asta (fara a intra in amanunte), pur si simplu nu-i intereseaza. Din pacate e greu sa te razboiesti in argumente cu ei deoarece iti invoca zeci de exemple de abuzuri PDL cu care sunt si eu de acord. Trist e ca incearca sa justifice abuzurile USL in cele mai bizare moduri.
tzucre
18/07/2012 at 5:37 pm
@fish
cu toata deferenta ma ” invirtesc” si intre + 50,+60 si printre +30
as zice,ca
a. cei + 50 sunt cam 50/50
b. cei + 30 sunt sau indiferenti sau antibasescu;antibasescu nu prea pot explica clar dece;poate fiindca este cool sa fii anti
intimplator
18/07/2012 at 6:15 pm
30 cred ca are doua categorii:
Intre 30 si 35 majoritar indiferenti sau antibasescu
si 35 + mai putin indiferenti, anti sau probasescu. Categoria care are amintiri din ultimii ani ai „epocii de aur”
miki
18/07/2012 at 6:23 pm
„Imaginati-va cum s-ar vedea Romania daca dupa incalcarile grave ale valorilor europene in decapitarea conducerii statului romanii ar valida aceasta actiune.
„Imagiti-va O Romanie in care o actiune politica ce este etichetate drept neeurpana…. este validata de romani, acea Romanie devine o pata alba”.
O validare prin vot popular a actiunii domnului lui Crin Antonescu si Victor Ponta fi un dezastru politic pentru România„.
Traian Basescu, interviu pentru Gandul, azi.
http://www.gandul.info/politica/traian-basescu-la-gandul-live-sunt-lideri-pdl-care-vor-sa-castig-la-referendum-prin-nerealizarea-cvorumului-aici-drumurile-noastre-se-despart-video-9875199
Cetatean
18/07/2012 at 4:52 pm
Nu stiu de unde atata inversunare in dorinta de a restrange din atributiile CCR… http://www.b1.ro/stiri/politica/senatorii-au-adoptat-modificarea-oug-privind-atribu-iile-ccr-afla-ce-hotarari-vor-putea-fi-contestate-33384.html Sper ca si aceasta hotarare sa fie atacata la CCR
drivas
18/07/2012 at 4:57 pm
Din dorinta de a calca legile in picioare asa cum au ei chef.
Diana
18/07/2012 at 5:05 pm
Ma intreb cand va promulga Parlamentul asta suveran noile autoritati tutelare care sa ne indrume in tot si-n toate ca deh, Socaciu ne-a spus clar si raspicat ca suntem prosti si nu avem educatie… politico-democrata!
drivas
18/07/2012 at 5:19 pm
din dorinta de a scoate de sub controlul Curtii hotararile de revocare din functie a lui Blaga si Anastase.
Sesizarile initiale au fost respinse ca inadmisibile pentru ca CCR nu mai avea atributii in acest sens. Acum ei ar fi putut face alte sesizari ce puteau fi analizate pe fond. USL considera ca respectivele decizii ale plenului sunt circumscrise regulamentelor camerelor, ca atare au bagat soparlita
Lumi (pentru a nu clona pe Luminita)
18/07/2012 at 5:23 pm
Motivatia CCR pentru respingerea lor spune altceva:
“nu privesc probleme de drept, ce ar putea fi supuse controlului de constituţionalitate prin raportare la normele şi principiile fundamentale. Curtea Constituţională nu se poate transforma într-un arbitru al conflictelor politice din Parlament, nu poate cenzura opţiunile politice majoritare ale parlamentarilor cu privire la alegerea preşedintelui unei Camere, a conducerii sau a membrilor Biroului permanent al fiecărei Camere sau ai altor organe de lucru şi nici nu are rolul unei instanţe de apel pentru soluţionarea unor diferende sau neînţelegeri între persoane ce au calitatea de parlamentari. Astfel de acte reprezintă manifestări politice care, chiar dacă îmbracă, formal, haina unor acte juridice, nu au caracter normativ, în sensul că nu conţin reglementări juridice de largă aplicabilitate şi cu efect juridic general sau circumscris unei categorii determinate de subiecte de drept, ci reprezintă acte juridice cu caracter individual şi scop politic, având ca obiect numiri, alegeri sau validări în funcţii, înlocuirea unei persoane cu alta, cu respectarea procedurilor regulamentare, nu poate reprezenta o problemă de constituţionalitate pe care Curtea Constituţională să poată fi solicitată a o tranşa.”
Plus ca era competenta pentru ca mai intai a analizat si declarat neconstitutionala legea care o ingradea.
moldoveanu
19/07/2012 at 1:35 am
salut. [cu riscul de a parea stranii, dar cu consecinte GRAVE, GRAVE] Devin posibile urmatoarele hotarari necenzurate: A. interzicerea unui deputat de a lua cuvantul pe trei luni B. limitarea discursurilor opozitiei la 15 secunde C. suspendarea unui deputat al opozitiei pt. cinci luni, fara indemnizatie D. decizia ca deputatii unui partid sa nu poate fii sefi de comisie [s-a si intamplat cu UNPR, dar pe atunci era CCR] E. ignorarea deciziilor din justitie si pastrarea deputatilor in functie [exista deja notificarea in raportul MCV]. Si cum majoritatea parlamentara face ce zice biroul politic al partidelor.
cinic
19/07/2012 at 8:08 am
Au inceput lucrarile la Camera, pentru modificarea OUG 41/2012 privind referendumul.
In acest moment, OUG fiind intrata in Parlament in dezbatere, daca e adoptata si contestata la CCR, nu mai produce efecte, asteptandu-se pronuntarea CCR.
Cine va produce efecte in acest caz? Legea in vigoare. Care lege?
Vedem imediat 😉
Cetatean
18/07/2012 at 5:08 pm
Mircea Toader e foarte bun. Arata ca OUG 41 nu mai poate fi modificata, in sensul lungirii programului de vot de la 7 la 23, pentru ca legea 3/2000 nu permite.
Miza „dezbaterii” OUG 41 este aceea de a lungi programul de vot de la 7 la 23.
Cetatean
18/07/2012 at 5:12 pm
Pentru interesati, pe Politeia Europeana – Europa şi telenovelele mioritice ale lui Ponta şi Antonescu
http://politeiaeuropa.wordpress.com/2012/07/18/europa-si-telenovelele-mioritice-ale-lui-ponta-si-antonescu/
Theophyle
18/07/2012 at 5:17 pm
„E trist că magistraţii au ajuns batjocura unor politruci ca Băsescu şi Barroso. Acest raport e o jignire”, a declarat Tudor Chiuariu într-o conferință de presă susținută la sediul USL.
Cetatean
18/07/2012 at 5:17 pm
Dle Theophyle, multumesc.
Eu am sugerat inceputul postarii de astazi, dar ati facut mai mult, ati analizat ati pus in oglinda si in perspectiva. Da, exact la asta ma gandeam, ati prins perfect punctele esentiale.
In ceea ce priveste ICCD, eu stiu cat de intransigent sunteti, pentru ca si eu v-am aprobat de nenumarate ori. Insa in privinta acelor mici grupari eu va propun o alta perspectiva. Cand am citit, mi-a venit in minte perioada imediata de dupa uciderea sotilor Ceausescu. Eram simple frunze care ne cautam directia, eram dezorientati si lipsiti de informatii esentiale, iar in inocenta noastra ziceam ca „ne organizam”. Cam asa vad si acum lucrurile. Oamenii simt o nevoie acuta ca aceasta „dreapta” sa apara odata si se organizeaza cum le trece prin minte. Nu exclud infiltrarile binevoitorilor. Dar sunt convinsa ca membrii initiatori se vor organiza si vor coagula aceste grupuri (cele care merita si sunt reprezentative pentru platforma civica), stabilind totodata linia de comunicare. Cred ca naparcile puciste au precipitat lucrurile pe frontul ICCD, dar sunt sigura ca lucrurile se vor schimba. Eu mai am putina rabdare.
Deocamdata ma concentrez pe ce fac vandutii din Parlament si mi se invarte in minte gandul „nu pot valida frauda”. Astept pe Cetatean si Mr. B sa ma lamuresc definitiv.
Giorgia
18/07/2012 at 5:23 pm
Ca sa fie clara miza acestor „dezbateri” de azi: Camera are ultimul cuvant in modificarea programului pe referendum, de la ntervalul i8-20 la 7-23.
Orice vot ar da Camera, daca este contestat de PDL la CCR, va intirzia intrarea legii in vigoare (Mister B. : „De-acum încolo, orice ar vota nebunii din parlament mâine, pe seama referendumului, PDL trebuie să atace proiectul de lege la CCR (cât mai târziu posibil) și să întârzie promulgarea”) si vor ramine in vigoare prevederile legii 3/2000 cu privire la orarul de desfasurare:
„Art. 34. Scrutinul se va deschide la ora 8,00 si se va incheia la ora 20,00”.
Cetatean
18/07/2012 at 5:28 pm
Prin urmare: contestare la CCR a ce se va vota azi la Camera pentru ca programul de vot normal, asa cum a fost mereu, sa fie mentinut.
Cetatean
18/07/2012 at 5:29 pm
valeriu tabara acum pe tvr info: atacare posibila la ccr 🙂 .
zigzag
18/07/2012 at 5:36 pm
Da, Doamne!!! 😆
Cetatean
18/07/2012 at 5:38 pm
Asta e proiectul care se dezbate. Are si amendamente.
Dă clic pentru a accesa rp285.pdf
Cetatean
18/07/2012 at 5:30 pm
off top: nevasta lui codrut marta ( „disparutu” de la fisc) retinuta de procurori pentru proxenetism. ma doare mintea ce a ajuns tara asta : curvele, proxenetii, evaziosnistii, repetentii toata scursura societatii.
zigzag
18/07/2012 at 5:38 pm
Stie cineva ce se intampla la hotnews? Am aflat ca e ceva putred intai de la Lazaroiu (FB) apoi de la Bleen (Blogary).
Diana
18/07/2012 at 5:46 pm
La Camera, vor sa lase Guvernului dreptul de a stabili intervalul orar al referendumului.
Cetatean
18/07/2012 at 5:51 pm
5 minute si apoi votul final. PDL parasesste sala.
Cetatean
18/07/2012 at 5:54 pm
Un articol foarte bun , parerea mea, la mme Blogary. O comparatie intre procesul de Kafka si suspendare. Chiar daca nu sunteti de acord cu concluzia, (cum nici eu nu sunt 100%) trebuie admirata pertinenta postului.
eugeni
18/07/2012 at 5:55 pm
Au mai scos de la naftalina o lege initiata de PDL in 2011 privind modificarea legii 3/2000. Sub diferite pretexte, in loc sa o respinga pe motiv ca e caduca (caci prevderile ei se regasesc deja in legea promulgata ieri de Antonescu), vor sa modifice art. 34, cu intervalul orar (8-20) si sa voteze in locul art. 34 dreptul Guvernului de a stabili orarul.
Indiferent cum (prin modificarea OUG 41 sau a legii 3/2000) vor sa lungeasca intervalul de vot, PDL trebuie sa conteste la CCR.
Pana iese decizia CCR, opereaza legea in vigoarea (3/2000), cu intervalul 8-20.
Cetatean
18/07/2012 at 5:58 pm
PDL solicita apel nominal.
Cetatean
18/07/2012 at 6:06 pm
Zgonea se opune.
Cetatean
18/07/2012 at 6:07 pm
@Cetatean
Contestarea constitutionalitatii ( inclusiv admisibilitatea cererii), intrerupe aplicarea reglementarii contestate pe perioada scursa intre admitere si decizia finala de constitutionalitate ?
Ca sa fie mai usor de inteles, amputarea atributiilor CCR a fost suspendata pe durata procedurii de analiza a constitutionalitatii dar ea a produs efecte juridice impiedicand CCR sa analizeze solicitarea privindu-i pe Blaga si Anastase?
Light
18/07/2012 at 6:09 pm
Daca e lege, da. Daca e OUG, nu.
Cat priveste amputerea prerogativelor CCR prin OUG 38/2012, a intrat in vigoare imediat, ca era OUG.
Legea votata azi de „punere in aplicare” a OUG 38 cu Decizia CCR 727/2012 poate fi contestata la CCR in termen de 2 zile.
Cetatean
18/07/2012 at 6:12 pm
Si totusi, de maine cand va fi contestata si pana la decizia CCR publicata in MO, va produce efecte juridice? Efectul juridic nu se ridica doar atunci cand este dovedita neconstitutionalitatea nu doar prezumata?
Light
18/07/2012 at 6:44 pm
NU. Nu se publica in M. Of pana nu decide CCR.
Cetatean
18/07/2012 at 6:46 pm
Nu vrei sa intelegi, revenirea la Legea3/2000 , adica ce sustii tu, este valabila doar daca PDL va fi fiind contestat maine la CCR, CCR-ul va fi fiind pronuntat neconstitutionalitatea, va fi fiind trimisa la MO si va fi fiind publicata in MO. Iar toate astea, pana pe 29, pentru ca „deciziile sunt general obligatorii şi au putere numai pentru viitor”(147 Const). Pana cand CCR nu decide ca e neconstitutionala, ea e doar prezumata si produce efecte juridice. Suspendarea ei vine tot din momentul constatarii neconstitutionalitatii. In fine, sa n-o mai lungim, cred ca regula de desfasurare a referendumului va apare ori foarte tarziu, ori prea tarziu.
Light
18/07/2012 at 7:09 pm
Light, legea votata azi de USL NU e promulgata. nu are efecte juridice. Inainte de a fi promulgata, PDL are 48 de ore sa o conteste la CCR.
Cetatean
18/07/2012 at 7:37 pm
Dar cea promulgata ieri?
Light
18/07/2012 at 7:44 pm
aia e ok, spune ca demiterea e aprobata cu majoritatea voturilor exprimata si CCR spune ca e ok asa DACA se prezinta la vot 50+1 din liste.
Cetatean
18/07/2012 at 7:59 pm
OUG 41/2012 cu modificari si legea pentru modificarea legii 3/2000 au trecut.
Miza lor: stabilirea programului de vot de la 7 la 23. Sau cat vrea Guvernul.
PDL are 2 zile sa faca contestatia la CCR.
Cetatean
18/07/2012 at 6:10 pm
insistenta pucistilor pe prelungirea programului este dovada indubitabila ca intentioneaza sa manaresca votul. Merg pe premiza ca PDL-ul are un singur om in sectia de votare, ca le vor fi acestora imposibil sa stea cu ochii pe ei ca pe butelie 12 ore neintrerupt si ca urnele volante nu vor putea fi insotite de acestia fara a risca sa lase sectiile descoperite.
Apropos de by the way, ce se mai aude cu folosirea soft-ului care depisteaza instantaneu votul multiplu, avand in vedere ca la acest scrutin se poate vota si in afara localitatii de resedinta, se va vota intr-o veselie din doua in doua ore in localitati diferite
Lumi (pentru a nu clona pe Luminita)
18/07/2012 at 6:31 pm
exista un astfel de soft?
Cetatean
18/07/2012 at 6:34 pm
da, el a fost deja achizitionat de M.A,I, inca de pe timpul lui Igas, nu stiu daca a fost utilizat de Rus la locale dar in cazul unui scrutin ce permite votul si in alte localitati decat cele de domiciliu este obligatoriu, altminteri frauda este inevitabila.
Lumi (pentru a nu clona pe Luminita)
18/07/2012 at 6:39 pm
si pdl de ce tace?????
intimplator
18/07/2012 at 6:41 pm
nu stiu, probabil ca sunt depasiti de multitudinea problemelor legislative carora trebuie sa le faca fata, eu cred ca echipa lui Base trebuie sa atace acest aspect, recte sa solicite oficial implementarea lui in sistem
Lumi (pentru a nu clona pe Luminita)
18/07/2012 at 6:43 pm
un link pentru subiectul soft pentru vot multiplu: http://www.evz.ro/detalii/stiri/pdl-testeaza-buna-credinta-a-usl-folositi-softul-pentru-vot-multiplu-la-referendum-el-e-991.html
Lumi (pentru a nu clona pe Luminita)
18/07/2012 at 6:46 pm
merci.
Cetatean
18/07/2012 at 6:57 pm
Concluzie.
1. Am comentat mai sus despre legea promulgata de Antonescu ieri.
https://theophylepoliteia.wordpress.com/2012/07/18/inapoi-la-republica-populara-romina/#comment-249075
2. Miza acestei legi e ca ea e constitutionala „in masura in care” vin la vot 50+1 din listele electorale.
3. USL a aprobat azi OUG 41 si modificarea legii 3/2000 a referendumului. La a doua nu imi e clar CE au modificat, ca nu e pe nicaieri raportul comisiei, insa din dezbateri am inteles ca s-a modificat art. 34, care are legatura cu orarul de vot.
4. Deci OUG a fst adoptata prevazandu-se clar ca votul va fi de la 7 la 23 iar legea 3/2000 a fost adoptata in sensul ca, pe viitor, la orice tip de referendum, Guvernul stabileste orarul.
5. Contestarea lor imediata (in mazim2 zile) la CCR de care PDL va face inoperante modificarile pana la referendumul din 29 iulie astfel ca intervalul de vot va ramane 8-20, cum e acum in legea 3/2000.
Cetatean
18/07/2012 at 6:25 pm
de tinut minte cei care citit acest blog si veti vota pentru demitere:
usl-ul vostru va introduce impozitul de 30 pct pentru salariile brute de peste 4000 ron;salariile peste ron 4000 reprezint 6-7 pct din salariile din ro;la fel si pentru PFA,acelasi impozit
notati-va undeva asta si sa va aduceti aminte,mai ales ca nu sunteti platiti la negru si ,ma indoiesc ca vreo companie,va va majora salalriul sa acopere crestere de impozit
intimplator
18/07/2012 at 6:34 pm
nu pot sa pricep: napirstocul ala de chiuariu comenteaza despre mcv?
astia nu mai duc tara ” de rapa” /o duc in abis
intimplator
18/07/2012 at 6:40 pm
PDL anunta ca va contesta la CCR legea referendumului. (3/2000), modificata asa cum am semnalat mai sus (prin deducere, caci raportul nu e vizibil nicaieri): programul de vot stabilit de Guvern.
Cetatean
18/07/2012 at 6:44 pm
Prevederea contestabila e asta:
„Intervalul orar pentru desfasurarea referendumului national va fi stabilit prin Hotarare de Guvern”.
Practic, au tras doua focuri, ca sa fie siguri:
– OUG 41 adoptata spune: interval 7-23 pentru data de 29 iulie
– Legea 3/2000 modificata, pentru viitor, spune cum am citat mai sus.
Daca PDL le contesta, ambele vor astepta decizia CCR si va ramane in vigoare prevederea cu intervalul de vot 8-20.
Cetatean
18/07/2012 at 6:49 pm
am aflat. Softul e in custodia STS (Serviciul de Telecomunicatii Speciala).
Cetatean
18/07/2012 at 6:45 pm
deci Rus nu l-a folosit la locale, trebuie urgent facuta o solicitare publica, insistenta prin mass-media, altminteri vor pretexta ca nu mai au timpul necesar sa il imlementeze
Lumi (pentru a nu clona pe Luminita)
18/07/2012 at 6:48 pm
STS nu e sub comanda lui Rus. Seful STS e numit de Basescu.
Cetatean
18/07/2012 at 6:50 pm
presupun ca STS nu ar refuza o utilizare a acestuia daca Rus ii va solicita colaborarea, sigur ca nu o poate impune. Base ar putea face un mic truc, sa isi convinga omul de la STS sa iasa cu o declaratie publica in care sa isi arate disponibilitatea de a implementa softul, bref sa il puna pe Rus cu spatele la zid.
Lumi (pentru a nu clona pe Luminita)
18/07/2012 at 6:59 pm
nu ar fi deloc o idee rea.
Cetatean
18/07/2012 at 7:02 pm
@city,
astept pozitia ta referitoare la prezenta la referendum,cum ai promis.
mn0089xx
18/07/2012 at 6:50 pm
Avand in vedere cele cele 3 citate din interviul dat de TB azi catre Gandul
https://theophylepoliteia.wordpress.com/2012/07/18/inapoi-la-republica-populara-romina/#comment-249096
pozitia mea personala e super transparenta 🙂 Eu stiu sa il inteleg corect pe TB, mai ales cad imi dau seama ca nu arunca la plesnala cu verbele.
Insa deocamdata nu am discutat cu Theo, pentru a formula o pozitie oficiala. Pana la referendum Parlamentul poate face o droaie de blestamatii care sa necesite schimbarea pozitiei.
Cetatean
18/07/2012 at 6:56 pm
am inteles,o voi rostogoli mai departe ca folcloru’ adica din gura in gura..
cristibucuresteanu
18/07/2012 at 7:00 pm
pana la o pozitie „oficiala”, asta e pozitia mea, iar ce a zis TB e mai mult decat transparent, oricat ar spune si altceva „oficial”.
Cetatean
18/07/2012 at 7:02 pm
ma omoara cu zile tableta asta
cristibucuresteanu
18/07/2012 at 6:56 pm
Basescu live la Digi24
http://www.digi24.ro/tv/live
Ion
18/07/2012 at 6:56 pm
Salutari,
Total de acord cu observatiile lui Radu Botezatu. Ba chiar as sugera ca raminerea lui T.Basescu la Cotroceni, indiferent de rezultatul votului popular, ar trebui sa devina prioritatea noastra nr 1.
Ce se poate face?
Un politician adevarat isi sacrifica uneori popularitatea iar referendumul asta e introdus artificial si abuziv. Poate ca in 2014 termina cu 90% popularitate…
Asta mai ales ca restauratia, sau teama de restauratie, are deja un impact psihologic printre cei din institutii. Macar cit sa treaca D.Voiculescu si D.Patriciu prin Justitie….
Tio
18/07/2012 at 6:57 pm
ce comisie de ethicä este asta, nu s-au intrunit,nu stim cine sunt,
pitulicea catiusa se face sä are o comisie, si inchide gura lumii.
eu cred cä este un joc tampit, tipi secenarii USL:
NU VOR DA NICI UN VERDICT
theo- nona
18/07/2012 at 7:04 pm
Oameni buni daca puteti sa scrieti ce zice interimaru’
eugeni
18/07/2012 at 7:11 pm
nu ma uit, nu vreau sa legitimez prin privit un nevropat ca interimar.
Cetatean
18/07/2012 at 7:15 pm
@clemycali va rog frumos, contactati-ma pe email, am o intrebare referitoare la un post de-al Dvs de ieri/alaltaieri. Multumesc. nini.abagiu la gmail dot com
Nicolae Abagiu
18/07/2012 at 7:11 pm
clemy posteaza regulat la Copacul din padure. Vedeti mai degraba acolo.
Cetatean
18/07/2012 at 7:14 pm
Buna ziua 🙂
Nici o zi fara Puturosul national, asta a ajuns dependent de pupitrul de la Cotoceni. Jegul vorbeste de figuratie, oare a uitat ca in 20 de ani a muncit 2%…..
mar
18/07/2012 at 7:13 pm
gand la gand.ceausescu era mic copil , pe vremea lui era doar tvr . acum pe orice canal dai il vezi pe chuky.sper sa nu l gasesc si pe animal planet 🙂
zigzag
18/07/2012 at 7:15 pm
ba eu cred ca da,la emisiunea aia cu animale ciudate
intimplator
18/07/2012 at 7:17 pm
@drivas 5.19
raspuns probabil : foarte curind
folosind ” cazul individual” pentru care CC nu se poate pronunta conform noii legi
intimplator
18/07/2012 at 7:13 pm
http://www.evz.ro/detalii/stiri/victor-ponta-invitat-de-ion-cristoiu-in-emisiunea-ultimul-cuvant-992574.html sper sa i puna intrebari serioase.nu pot sa nu remarc ca chuky are in fiecare seara ceva de spus la ora 19.poate ne spune si cine i a platit avionul cu care s a deplasat pe ruta bucuresti-timisoara.
zigzag
18/07/2012 at 7:14 pm
Plagiatorul vorbeste monoton, sacadat, de parca-i in transa hipnotica. Eu nu reusesc niciodata sa-l ascult mai mult de 5 minute.
Giorgia
18/07/2012 at 7:25 pm
@zig zag
ce vreti domle, tabieturi
doar si inainte ,dupa ce se scula ” la apus de soare” in loc de gargara cu apa face gargara cu vorbe
intimplator
18/07/2012 at 7:16 pm
Buna baiat
anuntza cu ssubiect si predicat ca se implica in campania ptr. referendum.
Nemernicul, incalca Constitutia cu buna stiintza. Practic ptr. acest tradator de neam si tara nu mai exista Legea Fundamentala.
Am ajuns mai rau ca magrebienii 😥
mar
18/07/2012 at 7:21 pm
daca institutiile statului ii permit noi ce tre sa mai facem?sa platim impozite sa aiba aia de la armata , de la servicii si de la care se mai ocupa cu apararea statului de drept de unde si lua salarii.
zigzag
18/07/2012 at 7:23 pm
pai asta nu a scris niciodata vreun rind,asa ca e normal sa ma intreb daca stie sa citeasca?daca nu stie sa citeasca cum vreti sa fi citit constitutia?
intimplator
18/07/2012 at 7:29 pm
Pentru Citoyen si cine mai este curios, 🙂
Dă clic pentru a accesa comunicat-18-iulie-2012.pdf
eugeni
18/07/2012 at 7:22 pm
@eugeni
multumesc/am inteles
pe asta n-ai voie sa-l atingi nici macar cu o floare ca devii penal;spune foarte clar
intimplator
18/07/2012 at 7:26 pm
mai da-l in masa de dinozaur pesedist din anii 90!
Cetatean
18/07/2012 at 7:32 pm
dezaxatul din carciumile Tulcei, isi dä inportantzä, se aranjazä,
ridicä bärbia, sä vedetzi ce fatzä de pungä mototolitä are, si
isi dä in petec, un maidanez securist. cicä lumea nu stie.usi……..porumbacule
theo- nona
18/07/2012 at 7:22 pm
” Fără ultimele evenimente e posibil să fi avut un alt raport” mark gray purtator de cuvant al CE
asta e raspunsul la aberatiile haitei usl
+ ca a suparat tare,da tare citiva care au fost chemati din concediu din cauza modificarii raportului ,ca sa nu mai zic ca au lucrat si in week end
intimplator
18/07/2012 at 7:22 pm
sper fie ultima oara cand il mai vedem pe interimaru’ la tv de la Cotroceni.Sper a nu ne mai plictiseasca cu un spici inaite de plecare..
cristibucuresteanu
18/07/2012 at 7:22 pm
ultima oara pe azi :)) .asta daca nu are vreo chermeza mai pe seara la latrina 3 .de maine fii sigur ca-l vedem la pupitru cu pricina.
zigzag
18/07/2012 at 7:25 pm
inte – ramaru, este bolnav räu , paranoia.
theo- nona
18/07/2012 at 7:25 pm
http://www.monica-macovei.ro/blog/?p=1476
Ponta a declarat ca este gata sa faca “sacrificii politice”. Sa faca! Primul este sa demisioneze el:
– Pentru ca Ponta a mintit si NU a abrogat Ordonanta de Urgenta 41 privind referendumul si nici Ordonanta de Urgenta 38 privind puterile Curtea Constitutionala, desi ii trebuia 1 minut sa faca asta. Abrogarea celor 2 Ordonante de Urgenta este o cerinta din raportul MCV pe care deja Ponta a incalcat-o.
– Pentru ca Ponta a mintit si NU a rezolvat situatia parlamentarilor incompatibili: Comisia juridica a Camerei Deputatilor, cu votul USL, a refuzat astazi sa propuna excluderea lor din Parlament.
– Pentru ca raportul Comisiei exprima indoieli serioase privind respectarea statului de drept, deci Ponta sa plece de mana cu intregul Guvern care a fost de acord cu incalcarea statului de drept.
– Pentru ca tonul dur al raportului Comisiei Europene cu privire la actiunile Guvernului Ponta si USL este nemaiintalnit si umilitor. Ce mai asteapta Ponta?
In plus, oficialii europeni au transmis ca:
nu au incredere in Antonescu si de aceea au recomandat ca presedintele interimar Antonescu sa nu gratieze pe nimeni si sa nu numeasca procurori sefi. Noi de ce sa avem incredere in el ?
nu au incredere in ministrul Corlatean, USL si Antonescu si de aceea au spus ca vor monitoriza procedura de numire a procurorilor sefi. Noi de ce sa avem incredere in ei?
nu au incredere in Ponta si de aceea au precizat ca au ” indoieli serioase” in respectarea statului de drept. Noi de ce sa avem incredere in el?
Toti acestia trebuie sa plece, ne-au facut un rau imens, ne-au umilit in fata intregii lumi, au ruinat credibilitatea Romaniei.
(Bucuresti, 18.07.2012) Declaratie politica
Ion
18/07/2012 at 7:30 pm
sa fie adevarat?daca e asa,Doamne -ajuta
http://www.evz.ro/detalii/stiri/csm-cere-clasei-politice-sa-repuna-romania-pe-calea-integrarii-europene-992545.html
intimplator
18/07/2012 at 7:32 pm
Danilet urla aici ca eu vreau controlul politic al Justtiei, cand eu i semnalam ca are Sandei in ICCJ si el se facea ca ploua.
Sper ca acuma si-a dat seama ce ar putea fi „control politic”.
Oricum, bravo CSM!
Cetatean
18/07/2012 at 7:35 pm
Sper sa fie de bun augur. Nu trebuie uitat totusi ca „sandeii, sandoaicele” asteapta la cotitura iar corlatenii stau ciupur pe csm asteptand prima greseala
eugeni
18/07/2012 at 7:41 pm
ziua buna
care era treaba cu Bundestag-ul. m-am uitat pe comunicate si cel mai important era ca decid asupra ajutorului pentru Spania.
era si altceva care sa ne priveasca ?
val
18/07/2012 at 7:44 pm
Diaconescu spusese ieri ca ar trebui sa urmarim si declaratia bundestag-ului. Ca se pare ca ne va privi. A spus-o cu certitudine…..
eugeni
18/07/2012 at 7:53 pm
nu e bine,nu e bine deloc!
http://www.romanialibera.ro/actualitate/eveniment/atentat-terorist-in-bulgaria-explozie-produsa-de-o-bomba-intr-un-autocar-cu-turisti-israelieni-270859.html
intimplator
18/07/2012 at 7:50 pm
mai jos ce a zis antonescu acu ceva minute; are cineva idee ce masuri a luat guvernul in afara de intentia de a majora pensiile ” dogaristilor” si insolventa hidroelectrica?poate sa ascunda gunoiul sub presh
o fi luat iarba sau sedative?
„Guvernul USL a reușit să pornească acțiuni hotărâte și necesare și trebuie sprijinit în continuare. În domeniul economic, măsurile luate zilele trecute au fost foarte bune și vor urma și altele care să scoată din sufocare mecanismul viu de care depinde bugetul României”
intimplator
18/07/2012 at 7:58 pm
Seara buna @intimplator
Vor introduce un impozit progresiv ca daca dai la unii , trebuie sa iei de la altii . 😆
stefan60
18/07/2012 at 8:02 pm
@stefan
va rog revedeti postarea mea de la 6.34
si crewdeti-ma ” nu e propaganda”
intimplator
18/07/2012 at 8:33 pm
Citit mister
1- Daca taieri de cheltuieli nu se pot face . 🙂
2- Daca de imprumutat nu se poate depasi o anumita cifra . 🙂
3- Daca la atragerea fondurilor UE sintem pe locul 27 din 27 😦
Logica spune ca daca dai mai multi bani la unii , de undeva trebuie sa incasezi mai mult . Ca sa respecti deficitul convenit . 🙂
stefan60
18/07/2012 at 9:00 pm
Presedintele Traian Basescu la GDS: Opţiunea mea este să le cer românilor să vină la vot. Nu vreau să mă întorc la masa verde şi nici nu vreau să mă întorc cu 5% pentru şi 95% contra. Cei care mizează pe invalidarea alegerilor din cauza prezenţei cred că se înşeală. Poziţia mea este să-mi fac datoria faţă de români este să-i chem să se exprime şi să le explic importanţa votului pentru români. … PDL riscă să intre în coliziune directă cu mine dacă ei vor opta pentru neparticipare. Să nu participe ei. Eu îi voi chema pe români la vot.
Sorin Fortiu
18/07/2012 at 8:03 pm
El nu are decat sa ii cheme, iar noi vom face ce credem de cuviinta.
Cetatean
18/07/2012 at 8:06 pm
Da.
A A
18/07/2012 at 8:12 pm
Buna seara,
am auzit-o azi pe vicepresedinta de la CSM declarind ca mandatul lui Morar la DNA poate fi prelungit. A dat ca ex. o procuroare care a stat cu prelungiri trei ani jumate in nu stiu ce post.
Asta mi se pare cea mai tare stire, confirmata si de presedinta CSM.
cedric
18/07/2012 at 8:10 pm
problema e ca mai mult de 6 luni nu poate fi prelungit de catre Kovesi. Nu am verificat daca nu cumva exista totusi o limitare la prelungire.
Cetatean
18/07/2012 at 8:12 pm
in naivitatea mea nu cred ca Corlatean va avea tupeul sa o inlocuiasca pe Kovessi, ergo Morar. Gittenstein a fost crystal clear acum cateva luni, ba a RECOMANDAT rocada intre ei daca musai.
cinic
19/07/2012 at 8:16 am
EXCLUSIV Markus Ferber:
Premierul României ar trebui să demisioneze după raportul pe justiţie. Este cel mai rău raport de la aderarea la UE
http://www.adevarul.ro/adevarul_europa/Comisia_Europeana-Parlamentul_European-raport_justitie-MCV-aderare_la_UE-Romania-PPE-Markus_Ferber-Bruxelles-adevarul_europa_0_739126309.html
Giorgia
18/07/2012 at 8:11 pm
http://www.hotnews.ro/stiri-esential-12827302-csm-solicitam-clasei-politice-guvernului-parlamentului-masuri-pentru-repune-romania-calea-integrarii-europene-delegarea-sefului-dna-expira-august-cadrul-legal-permite-delegari-succesive.htm
Ascultati-l si pe Cristian Diaconescu la Turcescu. Raspunde la intrebarea daca merge la vot!!
Ne da raspunsul!
cedric
18/07/2012 at 8:15 pm
Cristian Diaconescu are o pozitie contrara UNPR-ului, am senzatia ca s-a distantat de ei.
mar
18/07/2012 at 8:17 pm
Salut, mar!
Cristian Diaconescu a demisionat din UNPR cand s-a dus consilier la Cotroceni.
Sper ca nu gresesc.
luminita
18/07/2012 at 8:20 pm
Salut 🙂
Asta stiu, dar s-a distantat.
mar
18/07/2012 at 8:24 pm
eu stiu ca a demisionat din UNPR
Giorgia
18/07/2012 at 8:20 pm
Diaconescu a demisionat din UNPR de mai bine de o luna, dupa ce a devenit consilier prezidential
Lumi (pentru a nu clona pe Luminita)
18/07/2012 at 8:22 pm
Il vede cineva pe Cristi Diaconescu la B1?
Citez aproximativ: daca UE va observa ca cetatenii Romaniei au dezavuat masiv aceasta frauda, acest lucru ne-ar putea scoate imaginea foarte rapid.
Giorgia
18/07/2012 at 8:17 pm
Deci ideea e sa boicotam referendumul.
luminita
18/07/2012 at 8:21 pm
pe aceeasi speta(ref) parlamentul a dat practic 2 legi,printr-una guvernul e abilitat ca sa dea oug.
Intrebat fiind de ordinea in care le va promulga Chucky a scaldat-o spunand ca va fi cea care ajunge prima pe masa lui.
Pe astia ii cred in stare de orice,chiar daca sunt atacate la ccr.Daca ccr da raspunsul inainte de ref. pe prima atunci guvernul poate merge pe oug.
..
declaratia de la gds a piratului m-a bagat iar in ceata 😉 ,de la interviul de la Gandul eram convins ca are 2 tipuri de mesaje lansate concomitent,parea o strategie buna, acum sunt bujbe.Are ceva sondaje ???
mircea
18/07/2012 at 8:21 pm
sunt mesaje contradictorii lansate de pirat.
Cetatean
18/07/2012 at 8:22 pm
am avut un coment la postarea trecuta imediat dupa int. de la gandul 😉
mircea
18/07/2012 at 8:25 pm
Da, nu ne poate chema sa validam o etapa a ceea ce el a definit lovitura de stat. N-are sens.
Non-prezenta la vot ar fi cea mai buna indicatie data de romani despre dispretul lor fata de INTREAGA clasa politica.
Romanii vor fi in atentie (daca vor fi izolati sau nu), nu clasa politica.
Sper sa ramana in atentie, pisica trebuie rupta, cu minciuna, ipocrizia si schzofrenia populara indusa de televiziuni nu mai merge
http://www.bbc.co.uk/news/world-europe-18889374
A A
18/07/2012 at 8:27 pm
Am zis si eu mai sus ca ne da raspunsul daca mergem la vot sau nu. E clar ca propune boicot.
Ma enerveaza nenorocitul asta de liberal, umfla tcu pompa si obraznic ca tot neamul lui de USList.
cedric
18/07/2012 at 8:22 pm
Eu il cred pe Diaconescu!
cedric
18/07/2012 at 8:23 pm
Danilet la Nasu
http://live.nasul.tv/
mayausa
18/07/2012 at 8:23 pm
E tare Diaconescu.
cedric
18/07/2012 at 8:24 pm
vai de mine, cat de penibil e busoi de unul singur, dar mai ales in dialog cu diaconescu pe teme de diplomatie! :)) saracu, abia se mai tine pe scaun, mi-e si mila de penibilul lui…..
dmariuss
18/07/2012 at 8:49 pm
Salutare all
De acord cu Citizen ! De ce sa validam noi o lovitura de stat proiectata in laboratorele Grivco de nemernicii Crizel, Dragnea sau Felix? Suntem nebuni? Ne punem singuri streangul in gat? Nu asta vor USLabarii, mai exact cvorum? Si noi sa le facem pe plac, pentru ca ulterior sa guite Sova, Ponta, Crizel si altii ca ei sa „poporul” a validat actiunea lor?
NU trebuie sa participam la mascarada asta ! NU validam o lovitura de stat !
Vom participa la referemdum si vom vota NU, doar daca va fi necesara participarea noastra. In caz contrar pe 29 iulie avem treaba, ascultam o muzica, bem o bere, mergem la strand, etc !
Reddog
18/07/2012 at 8:39 pm
Salut Red,
de multe ori trebuie sa vezi binele comun. Si nu hotararea candidatului. Basescu trebuie sa inceapa sa intelega ca nu e de capul lui! Adica el are puseuri de mandrie si noi ne pricopsim cu Felix si marionetele lui. Daca era asa de mandru trebuia sa-l demita pe Ponta cand s-a intors de la Bruxelles pentru nerespectarea deciziei CCR>
Theophyle
18/07/2012 at 8:50 pm
De acord Theophyşe. Marinarul a reiterat in repetate randuri ca nu este vorba de persoana sa ci de alegerea stat de drept versus democratie bananiera. Daca este asa atunci, spre binele comun de care ziceai, va trebui sa tina cont si de opiniile noastre. Si daca noi decidem ca este mai bine sa NU mergem la referendum atunci asa trebuie facut !
Momentan nu ma inteteseaza decat: invalidarea loviturii de stat si reintoarcerea marinarului la Cotroceni ! Dupa aceea vedem ce avem de facut !
Reddog
18/07/2012 at 9:07 pm
problema e daca e incordeaza si..face o prostie gen..stii tu care
cristibucuresteanu
18/07/2012 at 9:15 pm
Redddog, salut! 🙂
In acest moment, decizia mea e luata. Repet, in acest moment. Impresia mea e ca Basescu joaca, pentru prima data, „romantic”, vrea sa intre in istorie ca omul cu sabia contra unui tanc. Eu nu cautionez aceasta strategie decat daca vad in ultimele zile ca avem o baterie de estimari in care prezenta sare mult de 50% si e lupta pe voata si pe moarte intre DA si NU.
In rest, Basescu ar trebui sa inteleaga ca are toate drepturile de a fi realist si de a nu mai juca partitura presedintelui care crede ca va obtine peste 50%. Vine o vreme cand romantismul politic afecteaza chiar si cei mai realisti politicieni.
PS Daca se dovedeste in ultima saptamana ca a recuperat in mod nesperat in intentia de vot, imi revizuiesc si eu strategia de vot.
Cetatean
18/07/2012 at 8:44 pm
C,
ti-am trimis mail!
Theophyle
18/07/2012 at 8:47 pm
merci, eram ocupat cu comentatul 🙂
Cetatean
18/07/2012 at 8:50 pm
Citizen, salut 🙂
Absolut de acord. Cum zice englezul Wait and see sau germanul Handeln nach der Lage !
Vedem cum stam inclusiv in ziua fatidica, ne consultam si 99% stam acasa. Daca in intentia de vor marinarul are peste 50% in favoarea sa, da, atunci mergem la referendum !
Reddog
18/07/2012 at 8:48 pm
Inca ceva. De ce credeti ca USL vrea prelungirea programului de vot, de ce da inapoi la primari o parte din bani, de ce face sectii de votare la mare, de ce a dat voie sa se voteze oriunde pe teritoriul tarii (turism electoral)? ca sa castige Basescu cu peste 50%? hai sa fim seriosi!
Asta nu e lupta dreapta, asta e atat planificare metodica a fraudarii votului cat si frica de faptul ca nu va fi referendumul validat, in conditii normale ale votului de la 8 la 20.
Cetatean
18/07/2012 at 8:49 pm
Buna seara.
O sa vi se raspunda ca se pune in practica Decizia CC care stabileste ca legea privind organizarea referendumului ” este constituţională, în măsura în care asigură participarea la referendum a cel puţin jumătate plus unul din numărul persoanelor înscrise în listele electorale permanente.”
Si acesti domni asta fac: asigura participarea cetatenilor la referendum in proportie cat mai mare
Lasand gluma la o parte, eu, chiar daca rational cred ca d-nul Basescu greste cand ne chema la vot, am sa-i urmez indemnul.
Cred ca in opinia sa o demitere cu 34% de voturi ( daca procentul nu va creste) insemna mai mult decat un referendum nevalidat in care va avea 90% voturi pentru demitere.O sa il toace in fiecare zi cu faptul ca e la Cotroceni nu pentru ca Romanii mai au incredere in el ci pentru ca nu au vrut sa iasa la vot. Nici macar ca sa il sustina
Si la stilul dansului ” capitanul duce corabia in port sau moare incercand” nu stiu daca va fi foarte confortabil cu asta.
Daca in schimb Presedintele parctica reverse psychology, insemana ca a fost prea subtil. Cel putin pentru mine.
Catalin
18/07/2012 at 9:13 pm
asigurarea prezentei nu se face punand referendum in 2 zile, sau lungindu-l doa saptamani, ci, daca tot veni vorba, facand vot prin corespondenta pentru cei de peste hotare.
Cetatean
18/07/2012 at 9:15 pm
Din nefericire votul prin corespondenta a una din marile rateuri ale PDL. Si doar erau constienti de importanta lui. Le-a spus-o Baconschi: 1 milion de voturi din diaspora
Catalin
18/07/2012 at 9:23 pm
Da.Corect. Dar stim ca USL nu o sa o faca niciodata. Mai ales de cand stiu cam cum o sa-i primeasca diaspora. Ca pe Marga.
Catalin
18/07/2012 at 9:27 pm
Salut Theophyle !
Reddog
18/07/2012 at 8:49 pm
Citizen. Nemernicii astia din USL lupta cu cele mai murdare areme ! Asadar NU trebuie sa le facem jocul !
Reddog
18/07/2012 at 8:51 pm
Imi place la nebunie Diaconescu! Mare lucru ca Basescu are un astfel de consilier.
cedric
18/07/2012 at 8:52 pm
Cred ca trebuie sa-l ascultam. Ce nu ne poate spune oficial TB, ne spune prin vocea aceasta, pare de incredere. Oricum se aliniaza la concluzia lui Cetatean… Doar ca ramane teama de a nu fi actionat, daca se dovedeste totusi ca era mai bine sa actionam.
Nicolae Abagiu
18/07/2012 at 8:54 pm
Eu sunt curios daca Antonescu si-a luat consilieri in interimatul asta (are posibilitatea?) si cine ar fi acestia?
Dl. Diaconescu mi-a facut o impresie buna de cand a fost ministru PSD, e o raritate ca nu am avut motive sa-mi schimb parerea pana acum in cel priveste…
dmariuss
18/07/2012 at 9:02 pm
„Daca se dovedeste in ultima saptamana ca a recuperat in mod nesperat in intentia de vot, imi revizuiesc si eu strategia de vot.” 😆
citeam pe bleen parca ,la sediul de campanie scorul ar fi 46 la 54(daca o fi adevarat) ,deci inca vreo 9 pct si ceva
mai stii poate chiar crede ca se poate .Adevarul e ca si eu as vrea sa cred ca se poate.
..
primul lucru din strategia usl a fost atins=referendum
urmeaza al doilea si ultimul,castigarea lui prin orice mijloace cu toti ochii interni si externi pe ref.
mi se pare intereant de studiat pe diverse grupe de votanti(varsta/culoare/ocupatie etc) de la ce procent in sus intra in fibrilatzii fiecare tabara ,cred ca varanul are ceva bilete rezervate 😆 ptr. orice eventualitate
mircea
18/07/2012 at 8:57 pm
Salut,
nici vorba! Din pacate!
Theophyle
18/07/2012 at 9:07 pm
buna Theophyle
nici mie nu mi s-a parut realist !
mircea
18/07/2012 at 9:12 pm
NU se va intampla. Eu am masurat ura cretinilor asistati si schizofrenizati de televiziuni in mai multe zone. Am privit pe viu atmosfera din timpul alegerilor locale din sate. Acolo se va face frauda, nu la orase.
Recomand sa se insiste pe observatori externi cat mai multi, indiferent ce zice Basescu.
UE urmareste indeosebi capacitatea populatiei daca este in stare sa reziste si sa dea un mesaj de dispret total INTREGII clase politice.
In mod paradoxal, romanii nu au avut un moment mai bun ca acum ca sa dea un impuls masiv reformarii clasei politice.
Daca se vor prezenta mai mult de 50% in conditiile astea inseamna ca sunt majoritar canalii si cretini, nu ai ce sa integrezi prea mult in lumea europeana / occidentala in general
A A
18/07/2012 at 9:12 pm
am si eu o intrebare : UE a spus ca in Ro e atacat statul de drept.ca se incalca separatia puterilor in stat.toti vorbim despre o lovitura de stat parlamentara.presa internationala spune acelasi lucru. pana si unii din simpatizantii s au prins de treaba asta. logic este sa nu mergem sa validam un abuz prin prezenta noastra la vot la acest referendum.in acest caz am legitima lovitura bolsevica data de usl institutiilor statului de drept .intrebarea mea pe scurt : credeti ca seful sri va merge sa voteze? legitimand astfel actiunea impotriva institutiilor statului de drept? dar marii ofiteri din armata romana vor merge la vot? dar militarii disclocati in afganistan vor fi partasi la uzurparea usl si vor participa la vot?
zigzag
18/07/2012 at 9:01 pm
Salut prieteni,
Daca TBasescu il ia la suturi in public pe Cristian Diaconescu atunci as intelege ca Diaconescu consilierul si-a incalcat atributiile
Daca nu il ia la suturi, eu inteleg ca Diaconescu exprima ceeace TBasescu ar dori dar nu isi permite,
lastnightmusic
18/07/2012 at 9:01 pm
bingo !!! tds 🙂
mircea
18/07/2012 at 9:02 pm
cine stie?
Cetatean
18/07/2012 at 9:02 pm
http://economie.hotnews.ro/stiri-finante_banci-12827603-guvernul-alocat-107-5-milioane-lei-din-fondul-rezerva-pentru-unele-primarii.htm
luminita
18/07/2012 at 9:18 pm
actiunea micul si parjoala,berea si tombola 😆
filmat si 112
mircea
18/07/2012 at 9:20 pm
Bani pentru tombole?
Ion
18/07/2012 at 9:20 pm
adica exact aia pt care l-au umplut de zoaie pe MRU.
cinic
19/07/2012 at 8:19 am
@Cetatean, te rog, am o intrebare:
Ce sanse sunt ca UE sa considere referendumul ca nefiind valid, doar au toate datele si stiu ca a fost lovitura de stat?
Giorgia
18/07/2012 at 9:22 pm
sincer, nu stiu. CCR valideaza referendumul, nu UE.
Cetatean
18/07/2012 at 9:34 pm
Doamnelor si domnilor, eu intru uneori oe Inpolitics ca sa vad ce ii mai duce capul. Nu dau link pt ca nu merita, dar va spun, m-am distrat copios. Este o analiza acolo cu o barcuta care se invarte in loc pentru ca are o singura vasla. Sunt disperati. Liberalii vechi au plecat in vacanta, Crizelul „are atitudini”, Plagiatorul lupta de unul singur, se imparte disperat intre TV-uri, guvern si parlament si este singurel, saracu’. Cititi si va relaxati.
PS: asta nu inseamna ca ei nu pregatesc fraude, nuuuuuu!
Giorgia
18/07/2012 at 9:28 pm
Ponta, la guvern 🙂
Sper sa rezist 😦
Emil Moldoveanu
18/07/2012 at 9:32 pm
interesant ,ma asteptam ca sa fie la Burgas unde s-a petrecut atentatul,probabil n-a auzit inca de el,ca nu putea pierde asa o ocazie ca sa spuna : sper ca e fericit acum Basescu 😯
mircea
18/07/2012 at 9:35 pm
🙂
emil
18/07/2012 at 9:39 pm
http://revistapresei.hotnews.ro/stiri-subiectele_zilei-12828248-der-spiegel-despre-criza-politica-din-romania-clici-corupte-lupta-pentru-putere.htm
stefan60
18/07/2012 at 9:33 pm
Un citat interesant 🙂
„Basescu a jucat un rol semnificativ in generarea actualei crize politice”, spune analistul politic Cristian Parvulescu. In opinia sa, sentimentele pro-Basescu de la Bruxelles si Berlin sunt eronate. Parvulescu spune ca presedintele are un stil autoritar, face declaratii rasiste si vulgare, a intervenit deseori in afacerile guvernului si ale parlamentului si a creat o mare divizare a societatii prin politicile sale de austeritate.”
emil
18/07/2012 at 9:48 pm
mai am o intrebare ca la cea de sus nu s a riscat nimeni sa raspunda 🙂 . vad ca maine e sedinta CSAT prezidata de presedintele interimar.din csat , pe langa comunitatea de informatii, etc face parte si premierul republicii. ccr a decis ca presedintele republicii reprezinta RO pe plan extern.premieru s a sters la fund cu decizia ccr si a plecat la bxl de capul lui uzurpand calitatile oficiale ale premierului ( nu mai adaug si abuzul in functie pe aceeasi tema comis de ministrul de externe marga – si le membru in csat).ce fac maine in csat seful statului major, seful sie , seful sri se aseaza pe scaun la sedinta langa un premier uzrupator de functii ale sefului statului, cand acest premier a incalcat clar o decizie a ccr si constitutia RO pe o problema de reprezentare a statului roman? incep sa cred ca ce se intampla azi in RO nu e doar rodul unei conspiratii a lui felix , dragnea si alti politruci.
zigzag
18/07/2012 at 9:50 pm
Ponta declara ca a incercat sa il convinga pe Basescu sa vina si el 🙂
emil
18/07/2012 at 9:52 pm
Mincinosul de Ponta cica presedintele l-a jignit in toate felurile, nu reproduce din motive de CNA.
Dar nu spune ce porc e el in exprimarea fata de Basescu, Acum minte nerusinat despre plecarea la Bruxelles. Nu stiu cum se cheama boala din psihiatrie cand un pacient minte din cauza de boala. Asta are toate bolile psihiatrice din lume.
cedric
18/07/2012 at 9:52 pm
„Sunt pentru coabitare” – hai sictir Tonta.
Diana
18/07/2012 at 9:53 pm
pe mine ma intereseaza un lucru concret: ccr a decis ca presedintele reprezinta RO in plan extern.premieru a incalcat decizia ccr si constitutia RO.cum pot sta langa un asemenea individ sefii serv de informatii, seful statului major al armatei ?
zigzag
18/07/2012 at 9:54 pm
Pontita? nu stiu acum dar, pe viitor, asa se va numi 🙂
emil
18/07/2012 at 9:55 pm
Cu procesul lui Felix ce s-a intamplat? Cred ca azi avea un termen…
Diana
18/07/2012 at 9:53 pm
De Patriciu, ce se mai aude? Exceptand cererea procurorilor.
emil
18/07/2012 at 9:59 pm
Ce dracu de treaba are Antonescu cu CSAT? Suntem in pericol de razboi? Vrea sa-si bage nasul in serviciile secrete?
cedric
18/07/2012 at 9:54 pm
nu ! vrea sa demonstreze ca- si legitmeaza puterea si el si ponta in fata institutiilor abilitate cu protectia statului roman.parerea mea.
zigzag
18/07/2012 at 9:56 pm
Crizel [inte-ramaru’] vrea sa-i taie lui TB comunicatiile cu UE care sunt secretizate, adica STS.
cinic
19/07/2012 at 8:22 am
Buna Dimineata,
Postare noua!
Theophyle
19/07/2012 at 8:25 am
La B1 Cristoiu il lasa pe uzurpatorul plagiator sa minta cu nesimtire, fara sa-l contrazica.
Cristoiu a tradat.
luminita
18/07/2012 at 10:01 pm
Asta mereu face asa, la momentul critic, nu i-a dat nimeni un sut la cat rau a facut tarii asteia
Dupa ce-au pierdut alegerile in 96 si-a luat o pauza de documentare si s-a dus la Moscova sa citeasca arhive…
A A
18/07/2012 at 10:15 pm
l-a lasat pe copilot sa bata campii, mult mai bun a fost nelu barbu
radu2
18/07/2012 at 10:17 pm
Salut!
Ce este cu Hotnews? Am vazut discutii si pe Blogary. Creaza senzatia ca translateaza incet spre altceva. Momentan actualizeaza mai rar stirile si parca, parca, adevarul il aseaza pe undeva intre cele doua tabere.
Finante Azi
18/07/2012 at 10:16 pm
Nelu Barbu e mult mai vertical decat Cristoiu. Nu inteleg de ce nu poate sa-l contrazica. Iar Ponta E un mincinos incredibil.
cedric
18/07/2012 at 10:23 pm
Ponta este unul dintre criminalii la varf ai minciunii populare „Basescu e in toate care va este voua rau” inflamata cu antenele si acceptata, in mod schzofrenic si ipocrit, de canaliile si tembelii acestei tari (multi…)
Ce, parca pana si un prostalau, nu poate sa-si de seama ca nu poate fi unul singur de vina la toate?…
Dar se rupe pisica pe 29
A A
18/07/2012 at 10:31 pm
Eu am inchis, nu-i mai suport.
Ma asteptam de la Cristoiu la multa incisivitate, in emisiunile lui din platoul B1 il facea pe Toanta in toate felurile, acum e moale ca o basca.
luminita
18/07/2012 at 10:32 pm
Parerea mea: Cristoiu il ia „frumos” cu istoria ca sa nu il „piarda”. Sa vedem cum continua 🙂
emil
18/07/2012 at 10:34 pm
Chiar crezi? atunci deschid din nou.stream-ul.
luminita
18/07/2012 at 10:37 pm
hai ca sunt buni astia,s-au prefacut papagali dar incet incet l-au bagat in cacao 🙂
radu2
18/07/2012 at 10:31 pm
Ce se intampla Base?Traiesti din amintiri?N-ai decat sa intri in coliziune cu PDL-ul , dar sa pui PM de la ei la toamna!
papiciulo
18/07/2012 at 10:35 pm
Oare de ce nu stie Ponta pentru ce sunt anchetati Bradisteanu&Co.? De ce vorbeste despre asta daca nu stie?
Sau medicii sunt o categorie care nu poate sa fie suspectata?
emil
18/07/2012 at 10:39 pm
Nu doar ca vorbeste despre asta, dar a transmis respectivilor doctori prin intermediul ministrului de justitie parerea lui de rau si consternarea ca sunt anchetati!!!
Domnilor, asta e procuror de meserie??? Dottore plagiatore.
luminita
18/07/2012 at 10:59 pm
Buna seara;
Cred ca trebuie sa „recitim” declaratia lui TB de la GDS: „… Cei care mizează pe invalidarea alegerilor din cauza prezenţei cred că se înşeală.”
Chiar daca CCR invalideaza referendumul, TB nu se reintoarce automat in functie ci ajunge, din nou, la decizia parlamentului (art. 3 -parca- din suspendare). Ce se poate intimpla atunci? Cel mai simplu ar fi ca parlamentul sa constate ca scorul este, de ex., 85% pt. demitere si il DEMITE chiar daca nu a existat cvorumul de 50%+1! Chiar credeti ca nu se poate realiza acest lucru? Va rog sa-mi spuneti si mie CE / CINE ii poate impiedica!
Toate analizele facute pana acum considera ca acesti pucisti chiar respecta vreo lege din RO, respecta ce au declarat azi (in tara ori strainatate) si maine, respecta … ceva (cit de mic!).
Domnilor, pucistii NU respecta chiar nimic. Vor face orice pt. ca TB sa NU se reintoarca in functie (cu orice costuri si orice risc!). Nu le pasa chiar de nimic (nici Europa, nici SUA, nici Papa, nici …). De ce? Pentru ca multi parlamentari si politicieni (ori sponsori gen Patriciu) isi joaca libertatea (la propriu!) in aceste zile.
Sorin Fortiu
18/07/2012 at 10:44 pm
Si-au luat angajament scris fata de UE.
Pisica trebuie rupta oricum in toate zonele.
Nu poti construi logica de aparare a tarii pe ce va face parlamentul actual infestat cu banditi.
A A
18/07/2012 at 10:55 pm
Pai tocmai au dat o lovitura de stat si dumneavostra credeti ca ei se vor impiedica de un angajament scris?
Sorin Fortiu
18/07/2012 at 10:57 pm
Da
A A
19/07/2012 at 12:19 am
„Nu poti construi logica de aparare a tarii pe ce va face parlamentul actual infestat cu banditi.”
Corect! De aceea, suntem, cred eu [in acest moment! :-)], condamnati sa invingem la referendum prin vot.
Sorin Fortiu
18/07/2012 at 10:59 pm
In opinia mea populatia larga a acestei tari are o sansa sa dea o palma vizibila si zdravana INTREGII clase politice prin boicotarea masiva a referendumului – o etapa din puci.
Doar asa va determina inceputul reformarii ei, in opinia mea.
In referendumul asta nu-i vorba de Basescu, e vorba de romani – cata minte au, cata ipocrizie, cata schizofrenie, cat lichelism, cata intelegere de ce li se intampla, cat respect pentru propriile lor legi fundamentale – in numarul lor mare.
A A
18/07/2012 at 11:10 pm
@aa
corect/neparticiparea este un vot impotriva INTREGII CLASE POLITICE
intimplator
18/07/2012 at 11:54 pm
Inca ceva; poate cineva garanta ca CCR invalideaza referendumul daca prezenta la vot este <50%+1? Va rog sa nu uitati ca judecatorii de acolo nu ar fi prentru prima data in postura de a schimba propria jurisprudenta dupa cum bate vantul! Cazurile Blaga si Anastase sunt cele mai proaspete dovezi.
Sorin Fortiu
18/07/2012 at 10:55 pm
in statul roman nimeni nu poate garanta nimic.tot ce e garantat e ca fraierii tre sa si plateasca la timp taxele si impozitele.in rest nu se poate garanta ceva: daca un premier incalca decizii ccr si constitutie uzurpand atributii ale presedintelui si nimeni nu l intreaba nimic … crezi ca se poate garanta ceva intr o asemenea republica? in RO e garantata doar minciuna si propaganda .
zigzag
18/07/2012 at 11:09 pm
Nu e chiar asa.
Dar daca si CC se intoarce armele atunci plecam si noi bu.
Ca alta solutie nu e. Europa ne ajuta la momentul asta. Mai incolo..
Ce, pe celalt Viktor, de la Budapesta il mai deranjeaza cineva?
Catalin
18/07/2012 at 11:16 pm
ccr poate sa declare orice.se face tam tam 2 sapt si gata .ramane cum s a stabilit.ponta a incalcat constitutia si s a dus fara mandat la bxl. a patit ceva?nu.
zigzag
18/07/2012 at 11:21 pm
Pai daca nu a vrut cineva sa-i traga un sut in co..py/paste. Pe Atanasiu l-a ” rezolvat” pentru mai putin…Ca si-a dat cu parerea cand ar trebui sa plecam din Afganistan…
Catalin
18/07/2012 at 11:42 pm
Pai de aia trebuie rupta pisica la toate nivelele, de la populatie multa pana la „zeii” din CCR, servicii, toata zona politica, Universitate
Poate ca nu suntem chiar asa hidosi dupa 29.
Intelegerea populatiei largi despre ce i se intampla si raspunsul ei (nivelul atasat de dispret) contribuie cel mai mult la ce vom vedea in oglinda.
A A
18/07/2012 at 11:52 pm
„Dupa 29, vrem liniste”
Dar dupa 6 decembrie 2009, de ce nu au respectat votul? Unde sunt „camioanele de dovezi”, „comisia parlamentara de ancheta” promisa?
emil
18/07/2012 at 10:50 pm
Greu, dar o iau din loc
http://www.adevarul.ro/actualitate/politica/Vasile-Blaga-Vreau-Ponta-Voronin_0_739126313.html#
A A
18/07/2012 at 10:57 pm
Stie cineva la ce ora a avut loc acea conferinta de presa? Ca nu prea am vazut in alte locuri declaratia asta; imi pare cel putin ciudat 😦
emil
18/07/2012 at 11:05 pm
Have no idea
A A
18/07/2012 at 11:10 pm
Cristoiu s-a dat de fund deoparte ca sa nu se puna rau cu Ponta. Nelu Barbu a fost mult mai incisiv. L-a intrebat si de plagiat (am aflat ca nu recunoaste decat marea Adunare Nationala). Iar la sfarsit Nelu Barbu a fost spontan si admirabil cand a zis ca, comparatia lui B1 cu A3 nu este fericita. Bravo lui.
cedric
18/07/2012 at 10:59 pm
Mai e cineva aici? :))))
ce stiti de Hotnews?
Finante Azi
18/07/2012 at 10:59 pm
cui ii mai pasa de hotnews cand maine e sedinta csat iar la masa vor sta pe deoparte aia care au jurat sa apere democratia si constitutia iar pe de alta parte sta premierul uzurpator care a incalcat clar o decizie ccr si constitutia?daca tradeaza astia din structuri in care se depune juramant de credinta la hotnews ce asteptari ar trebui sa avem? :))))
zigzag
18/07/2012 at 11:06 pm
cu HN, este ok; il boicotäm totzi prietenii.
theo- nona
18/07/2012 at 11:02 pm
super Kovesi 🙂 excelenta pe 24
e posibila prelungirea mandatului lui Morar(daca nu sunt alte propuneri)
ea nu dar isi doreste sa ramana in sistem
senzatia de coruptie mai mare este data de media.E normal cand sunt vizibile tot mai multe cazuri rezolvate sau in curs,media rau intentionata spune ca a crescut coruptia,de fapt procurorii isi fac datoria.Statistic,nivelul de coruptie e in scadere.Vrem liniste ???
..
plagiatul/este o intoxicare rauvoitoare /am publicat in reviste de specialitate inca din 2002 sub numele de fata cand nu eram casatorita.Accesul de pe internet nu era posibil tocmai ptr. a nu fi afectata (revista) de piraterii/drepturi de autor.
Alti juristi au citat din publicarile mele in cartile lor.
In teza mea de doctorat(casatorita) mi-am preluat unele publicari.
Adica s-a plagiat pe ea insasi 😆
mircea
18/07/2012 at 11:11 pm
35-38% prezenta la vot. cu tot cu furturi. poporul USL este de maxim 22-24% in cifre absolute.
Sare'n Ochi
18/07/2012 at 11:13 pm
de unde-s datele ?
mircea
18/07/2012 at 11:14 pm
Banciu
mircea
18/07/2012 at 11:23 pm
conform caror sondaje?
Finante Azi
18/07/2012 at 11:15 pm
conform rezultatelor de la locale. votul politic de la consiliile locale – la o participare de 56% si un scor de 49%, ai 56 x 49 : 100 = 27,44 %
si poti sa faci restul calculelor din toate celelalte rezultatele.
Sare'n Ochi
19/07/2012 at 8:32 am
Buna seara!
Asta seara, la B1 Tv, duhurile Danei Grecu, ale lui Tudor, Gadea, Ciutacu sau Badea au intrat toate in trupul lui Ion Cristoiu.
ribelalu
18/07/2012 at 11:18 pm
asta ca sa nu mai fie dubii ca cine a fost sluga la felix , ramane tot sluga.
zigzag
18/07/2012 at 11:22 pm
salut, again,
in mica, foarte mica PV azi s-au dus discutii aprige legate de
participare sau neparticipare la referendum.
un domn la vreo 75 de ani era sa ma ia la bataie
🙂
pentru ca i-am spus ca nu legitimizez prin votul meu o lovitura de stat parlamentara,
ce-a fost la gura lui,………………….. ca TBasescu insusi, l-a auzit la TV a spus ca trebuie mers la referendum, ca aici in piata sint securisti, diversionisti, care baga zizanie,
altii ii explicau ca nu este asa…ca, de fapt, nu trebuie mers la vot,
altii ii spuneau ca se discuta ,citim pe bloguri pina tirziu in noapte,
raspuns: degeaba cititi
🙂
deci cumva trebuie transata aceasta imensa problema!
inclusiv pentru cei care nu intra pe internet.
si sint oameni de f. buna credinta, doi batrinei au fost si la Humanitas, doamna laudindu-se ca a pus mina pe TB si ca i-a urat succes la referendum.
p.s.
in toiul scandarilor noastre patimase jos ponta, demisia, etc..
un jandarm ne-a atras atentia in mod politicos ca stricam imaginea….
😛
p.s.
chiar putina lume mai vine in PV,
majoritatea de la 45 de ani in sus…..
tinerii – cei mai multi – nu inteleg CE li se poate intimla in viitorul foarte apropiat in caz ca……
skorpion
18/07/2012 at 11:22 pm
chiar asa naspa a fost cristoiu cu pontalaul?
skorpion
18/07/2012 at 11:23 pm
Ati vazut asta?
eu n-am gasit pe blog discutia, dar mi se pare incredibil cat de nemernici pot fi unii oameni care n-ar avea nevoie de bani sa-si vanda sufletul :
http://www.gandul.info/news/cine-este-expertul-comisiei-nationale-de-etica-si-cum-a-constatat-el-ca-ponta-nu-a-plagiat-o-lucrare-cu-adevarat-stiintifica-se-bazeaza-pe-lucrari-anterioare-9875992
cedric
18/07/2012 at 11:25 pm
politeieni AJUTOR!!! Ma inseala memoria sau Mateut a fost/este avocatul lui Nastase in cel putin un proces? adica clar conflict de interese!
cinic
19/07/2012 at 8:27 am
noapte buna
zigzag
18/07/2012 at 11:32 pm
dragii mei,
vom fii nevoitzi sä reactzionäm ca atare.
asa zisä comisie de ethicä, este un referat de musamalizare a plagiatului lui Ponta
vä datzi seama ce nenorocitzi sunt, cum mint tot mapamondul?
cand apare trebuie trimeasä unor jurnalisti sträini, sä vadä lucrätura comunistä
theo- nona
18/07/2012 at 11:34 pm
Cristoiu, este un tip cu 2 fetze,.
theo- nona
18/07/2012 at 11:35 pm
noapte bunä
theo- nona
18/07/2012 at 11:37 pm
discutie fara sfirsit despre a merge sau nu la referendum;
parerea mea in valoare de 2 bani vechi-si nu o voi schimba
a. referendumul este ilegal din punctul meu de vedere fiind stabilit printr-o lovitura de stat ” parlamentara”
argumente:
– decis de un parlament care este controlat de o ” oculta”= cei care se tem de justitie si poate si altii(aici e treaba sie si sri)
– parlamentul acesta s-a asezat el insusi deasupra normelor juridice acceptate- ca si bolsevicii in 1917 si nazistii in 1933 si doreste modificarea ordinii de drept in folos propriu,prin nerespectarea legilor
– parlamentul a fost ales pentru 4 ani,si au dat in fiecare zi argumente ca nu vor sa vina din nou la votul popular ,chiar daca nu mai e reprezentativ ,inainte de termen( explicatia lui ghise=am rate de platit,e mai mult decit suficiienta)
-parlamentul acesta a nesocotit votul meu la referendum,privind numarul de parlamentari
-daca acest parlament dorea restringerea atributiilor presedintelui,avea mijloace legale,putea cere modoficarea constitutiei
b. traian basescu este presedintele romaniei -imi place sau nu -ales pentru 5 ani
c. nici parlamentul,nici traian basescu nu ma pot obliga ce sa fac/imi pot sugera,dar nu ma pot obliga
pastrind echidistanta nu voi merge la referendum;
-nu vreau sa legitimez o ilegalitate comisa de parlament
– vreau ca traian basescu sa-si incheie mandatul cu care a fost investit/pe romaneste ” sa-si poarte crucea pina la capat”
din punctul meu de vedere este rationamentul unui cetatean al acestei tari care nu merge la vot minat de ” perceptii”
intimplator
18/07/2012 at 11:50 pm
Eu tot asa gandesc, litera cu litera – imi bag picioarele in toate manipularile lor si tot ce se va zice.
Este lovitura de stat, iar referendumul este o parte a ei. Altfel n-a fi reactionat toata lumea larga asa.
A A
18/07/2012 at 11:56 pm
Corect. Nimeni nu stie cum e mai bine.
Cu riscul de a fi catalogat USList, eu o sa merg. Sa spun NU.
Nu stiu in ziua votului care o sa fie proportia pentru/impotriva. Fiecare arunca cu cifre pe piata de nu mai sti ce sa crezi.Fata de locale la care se raporteaza toata lumea a mai crescut cursul, benzina se scumpeste.. nu se stie…Si n-as vrea sa-mi para rau ca nu am votat daca va fi un scor strans.
Catalin
19/07/2012 at 12:04 am
@catalin
votul este o optiune personala;fiecare decide asa cum rationeaza;cred ca cel mai important lucru este sa fie cit mai putin votanti” minati de perceptii”
numai atunci votul va avea valoare reala si numai atunci vom fi oameni liberi si cei care cer votul vor depinde de votanti
pina atunci e bilciul desartaciunilor
intimplator
19/07/2012 at 12:26 am
Referitor la prezenta sau absenta la referendum… este exact ca in bancul cu rabinul care dadea tuturor dreptate:
– Presedintele are nevoie de un numar cat mai mare de voturi pentru a demonstra ca nu „tot poporul” doreste debarcarea lui
– Alegatorii de dreapta nu doresc ca USL sa detina absolut toata puterea in mainilie lor, sa legitimeze lovitura de stat mascata sau sa fie condusi de cei doi pacalici
– Sare vehiculeaza 38% prezenta la urne, procent pe care il cred realist deoarece observ si eu o lehamite muuuuuuuuult mai mare decat in momentul alegerilor locale. Atunci, mai ales la tara unde se cunoaste toata lumea, toti candidatii isi mobilizau alegatorii, rudele, prietenii. Acum in afara de discutii generale si scurte nu vad un mare entuziasm pentru o varianta sau alta. Primarii isi vad de treburile lor, PDL-istii sunt inexistenti.
– Trebuie avut in vedere si sezonul turistic. Foarte multi sunt plecati din localitati, fie in tara, fie in strainatate. Dumnica de obicei e zi de plecare de pe litoralul nostru. Acum cum sa va zic, sa mai pierzi timp pe la sectiile de votare din statiuni si sa iei aglomeratia de pe CFR sau de pe drumuri in piept parca nu as vedea. Iar dupa ce ajungi acasa onosit, sa te duci sa votezi „ce?” parca iar nu vad posibil.
– Nimeni nu vorbeste despre starea vremii. O vreme caniculara sau una ploioasa ar tine in casa destule persoane.
– Chiar scopul prezentei la urne nu este atractiv. Nu pui pe cine doresti tu (eventual domnul Dan sau Vadim sa zicem) ci inlocuiesti provzoriu pe cineva nepopular cu cineva cel putin la fel de nepopular in momentul de fata.
In principiu planul meu este ca in functie de prezenta la urne comunicata de BEC sa fac totul pentru ca presedintele sa ramana in functie. Daca e mica, merg seara sa votez (stau la 100 m de sectie), daca e medie trag de timp cat pot si ma hotarasc in ultima clipa, daca e foarte mare (prin absurd) merg la vot obligatoriu.
ribelalu
19/07/2012 at 12:01 am
Atentie si la BEC 🙂 de data asta
Este nevoie de observatori externi ai activitatii astuia
A A
19/07/2012 at 12:21 am
nu se poate/romania e -inca -in eu;
observatorii interni sunt acceptati
eu unul sunt deja pe liste,sunt curios daca imi pot alege sectia la care sa merg;ma gindesc sa merg la o sectie dintr-o comuna,pe o sosea principala cu primar usl;
ar fi o experienta
intimplator
19/07/2012 at 12:29 am
” daca e foarte mare (prin absurd)”;
va fi foarte mare in ultima clipa si intuiesc ca mult peste mediile alegerilor din ultimii 10 ani;apropo,are cineva un grafic al prezentei la vot la ora 17 si la ora inchiderii urnelor?;e bine de stiut media
intimplator
19/07/2012 at 12:32 am
De verificat
http://www.hotnews.ro/stiri-esential-12829214-ministerul-externe-dublat-numarul-sectiilor-vot-din-strainatate-cele-mai-multe-sectii-suplimentare-spania-italia-republica-moldova-sua.htm
Criminalilor le este frica de neligitimarea referendumului mai mult decat ca invinge Basescu
A A
19/07/2012 at 1:00 am
Dace ne uitam pe site-ul Autoritatii Electorale permanente, la localele de acum, la ora 17,anuntata la 18,30, media era de 39,01% iar la 21, anuntata la 22,30 era de 56,39%. O crestere semnificativa.Batalia se va da ” la lumina noptii”
Catalin
19/07/2012 at 1:04 am
despre ICCD: astept/doresc/vreau sa intre Funeriu!
In clipa in care asta se va intampla, ICCD va fi cu adevarat beton, si increderea mea va fi totala.
Tin sa va reamintesc ce a facut Funeriu pentru PDL in ultimul timp.
giorno.ro
19/07/2012 at 12:10 am
https://www.facebook.com/pages/E%C8%99ti-sup%C4%83rat-pe-B%C4%83sescu-De-ce/392726400786616 …interesant demersul lui TB de a raspunde pe Facebook. 🙂
moldoveanu
19/07/2012 at 1:17 am
Pai pina la urma … dupa ce si hotnews a virat-o a ramas doar facebook-ul
…. si tulnicul
lastnightmusic
19/07/2012 at 6:56 am
Aoleu… sper sa nu o vireze si facebook-ul 🙂
moldoveanu
19/07/2012 at 11:04 am
http://revistapresei.hotnews.ro/stiri-revista_presei_international-12829461-reactii-ale-presei-internationale-referitoare-raportul-mcv-pentru-romania.htm
Astia toti au fost cumparati sa dea mesaje fasciste
A A
19/07/2012 at 1:45 am
I-a cumparat Basescu! 🙂
ovidiu
19/07/2012 at 2:02 am
Postare noua!
cedric
19/07/2012 at 8:54 am
Multumesc Cedric, am uitat sa anunt 🙂
Theophyle
19/07/2012 at 9:43 am
Bună !
Mă bucur că mai gândește cineva ca mine. Cu perioada de după război am asemănat și eu vremurile astea.
dictaturajustitiei
19/07/2012 at 9:40 am