Politeía

Quis custodiet ipsos custodes?

Despre ieri, astăzi şi cu puţin noroc, despre mâine

Metamorfoza social-democraţiei în naţional socialism. Dragi prieteni, istoria nu se repeta, ea se razbuna! Istoria se razbuna pe cei care nu o cunosc, dar si mai vartos pe cei care nu o inteleg. Ma folosesc inca o data de aceasta comparatie cu toata responsabilitatea pe care mi-o asum. Sunt sigur ca lucrurile nu sunt gandite de cei care sunt responsabili de acest fenomen. Nu sunt gandite si premeditate pentru ca nu sunt nici cunoscute si nici intelese. Lipsa lor de premeditare nu-i va absolvi nici de consecintele actiunilor pe plan international si nici rezultatele pe care vom trebui sa le suportam noi, majoritatea cetatenilor acestei tari.

Permiteti-mi sa ma indoiesc profund de capacitatea intelectuala a domnilor Ponta si Antonescu, ca sa nu vorbesc de cunostintele lor, la nivelul cel mai  general cu putinta, minimale pentru profesia pe care si-au ales-o.  Nu numai ca acesti domni vorbesc prostii fara sa le inteleaga, ei mint fara rusine sau, poate cine stie sunt chiar cu adevarat idioti, ambele cazuri sunt de o gravitate extrema.

Sa compari Uniunea Europeana cu Înalta Poarta este de o stupizenie strigatoare la cer. Cine naiba i-a intrebat pe romani ceva in faţa Înalţii Porţi, acolo te târai in fata sultanului, dupa bunul lui plac si cand dorea el sa-ti acorde acest favor. In Uniunea Europeana esti membru deplin, cu drept de vot egal cu cel al marilor puteri ale Europei. Ai fost supus Înalţii Porţi dupa ce ai sangerat la propriu si la figurat secole, am fost primiti in familia popoarelor civilizate ale Europei, desi astazi este mai mult decat clar ca nu am meritat-o. Daca nu am fi fost membrii acestei Uniuni Europene, milioane de romani nu ar fi avut ce sa manance astazi. Prinsi in criza, nimeni nu ne-ar fi imprumutat sumele gigantice de care am avut nevoie si nu ar fi dat adapost, munca si speranta milioanelor de romani care au pornit pe drumul bejeniei.

Astăzi – prezentul speranţelor ucise.  Cand Presedintele devenit interimar dupa o lovitura de stat parlamentara, Crin Antonescu se răţoieşte la Europa, declarand ca legile se fac numai la Bucuresti, probabil ca a uitat ce tratate a semnat Romania, nu a fost prezent sau a dormit in ultimii 10 ani.   Domnule Antonescu, ati citit macar o singura data ceea ce se numeste colocvial acquisul comunitar? In perioada 2001 – 2007, mii de legi în România au fost modificate astfel încât să fie puse în acord cu legislaţia europeană într-un domeniu sau altul. Aceasta a fost înţelegerea, iar România a trebuit să o respecte pentru că a dorit să se integreze în UE. Închiderea celor 31 de capitole de negociere cu Uniunea s-a produs sub administraţia PSD, iar Ponta era în Cabinet. Cine a negociat atunci ştie că am avut de-a face nu cu o negociere propriu-zisă: s-au pus de acord doar termenii în care legislaţia comunitară să fie preluată în legislaţia internă, nu s-au negociat legile UE. Fără această cedare de suveranitate, chiar şi parţială, România nu s-ar fi integrat in Uniunea Europeana. Asta este adevarul dle presedinte interimar! Adevar pe care nu-l recunosti sau nu l-ai stiut nici o data.

Parlamentul si catastrofa votului uninominal.  Votul nominal, asa cum a fost gandit, explicat si implementat, s-a dovedit o catastrofa la nivelul celei reprezentate de mentalitatea Ponta, Antonescu & Co. si Uniunea Europeana. Adept infocat al votului uninominal, trebuie sa recunosc un singur lucru – am gresit cand am crezut ca noi, romanii, suntem in stare sa realizam felul in care reprezentantul unei circumscriptii din care facem parte trebuie si este obligat sa ne reprezinte in Parlamentul Romaniei.  Nu numai ca nu am inteles, dar nici macar nu ne-a pasat. Din nefericire, celor care le-ar fi pasat cu adevarat nu ar fi gasit NICI o parghie de sanctionare a parlamentarului corupt, astazi membru al marii familii Cosa Nostra in Parlamentul Romaniei. Ei, reprezentantii vostri si ai mei, vezi colajele facute dintr-un material publicat de EVZ.

Cu puţin noroc, despre mâine. Norocul ti-l faci tu, este o propozitie frumoasa care niciodata nu prea sta in picioare cand o iei la “puricat”. Adevarat, norocul poate fi “promovat” cu ajutorul  alegerilor valabile dintr-o multitudine de optiuni. Niciodata nu vom sti insa care ar fi fost traiectoria lui MRU daca guvernul lui ar fi rezistat pana la alegeri, nu stim daca a fost un “noroc” pentru el si pentru noi faptul ca si-a inceput consolidarea ICCD  fara sa fie incorsetat in felul in care ar fi fost alminteri. Asa cum am mentionat ieri, am incredere subiectiva (si obiectiva) in MRU. Cred ca sunt obserevator atent al realitatilor si aici si din afara Romaniei si cine stie poate expertiza mea poate fi valabila.

Pentru mine viitorul politic asumat pentru perioada urmatoare este ICCD in general si MRU in particular. Din cand in cand, am sa-mi declar opinia, ascultata sau nu, placuta sau mai putin, intotdeauna sincera si absolut dezinteresata.

Astazi am sa vorbesc despre masurile necesare la nivelul imediat. Cel mai mare inamic in perioada de pornire a unei miscari, partid sau a oricarei miscari politice este EXPUNEREA. Cine esti si cine sunt cei cu tine. Marele inamic al ICCD si implicit al lui MRU este tribuna! MRU isi va regasi la tribuna si prietenii, dar si mult mai multi adversari.  Tribuna unei manifestari politice regaseste trei tipuri de personalitati. Primul tip,  este manifestarea autentica a ideii si a continutului, cred ca in cazul ICCD nu regasesc astazi nimic altceva decat MRU, MM si CP (daca ii va da voie caprarul). Tot ce va fi astazi, mai mult decat atat este absolut inutil. Al doilea tip  este reprezentat de lipsa de continut,  autenticitate sau potenta publica, fara sa nominalizez cunoastem cu totii despre cine este vorba, mai recent si fostii colegi ai dnei Placinta, uniti prin lipsa de continut si potenta politica. Al treilea tip si in sfarsit cel de care trebuie sa te feresti cu orice pret, sunt lupii in blani de miorite. Ce pot spune despre asta, i-ati vazut si probabil si simtit la Arad. Rareori mi-a fost dat sa vad atat de multi lupi in blani de oaie asteptand o noua prada dupa ce au devorat-o pe prima.

147 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Reblogged this on Tiberiuorasanu's Blog and commented:
    Ziua bună!

    Tiberiu Orasanu

    17/07/2012 at 3:32 pm

  2. Cine este MRU (dincolo de un CV formal) si cum va aborda constructia unui partid deschis, democrat modern si european sint si intrebarile care ma procupa si pe mine
    Nimic alteva nu e destul pt ca e ultima sansa pt RO.
    Astept si particip la ceva tridimensional si nu doar o schita de creion.

    Tio

    17/07/2012 at 3:49 pm

    • Salut Tio,
      te asigur ca de asta data lucrurile au fost facute mult mai indelete. Si da, mult mai multa substanta si caracter decat data precedenta. La capitolul continut se lucreaza mult mai serios decat 9oriund3e in politichia romaneasca

      Theophyle

      17/07/2012 at 4:12 pm

  3. Buna ziua,

    daca UE este Inalta Poarta,Crin e Vlad Tepes?Si Ponta Stefan cel Mare?

    Gabi Dumitru

    17/07/2012 at 3:52 pm

    • Nu ei sunt niste (hartia asta virtuala nu poate sa rabde chiar orice) 🙂
      Reiau linkul din Financial Times de astazi, cu pozitia Angelei Merkel fata de Curtea ei Constitutionala, ca sa intelegem cum e cu „separarea puterilor”
      „So much for the “iron chancellor” who is supposed to be dictating the terms of any solution to the euro crisis to the rest of Europe. When it comes to Karlsruhe, she dares not even hint at irritation.”
      http://www.ft.com/intl/cms/s/0/310cf17e-cf68-11e1-a1d2-00144feabdc0.html#axzz20snDhOM2

      emil

      17/07/2012 at 3:57 pm

  4. Comisia de etica a Universitatii Bucuresti, recunoaste meritele de „plagiator de renume mondial”
    http://www.b1.ro/stiri/eveniment/comisia-de-etica-a-universita-ii-bucure-ti-victor-ponta-a-plagiat-33298.html

    emil

    17/07/2012 at 4:01 pm

    • De la Chisinau, Ponta: „sa se hotarasca intre ei…”
      😦

      emil

      17/07/2012 at 4:07 pm

      • Universitatea Bucuresti conteaza.

        A A

        17/07/2012 at 4:13 pm

        • Pentru Ponta? Doar cei numiti de el 🙂

          emil

          17/07/2012 at 4:15 pm

          • E oficial:

            Criminalii au pus in fruntea puciului un Plagiator obraznic si un Repetent drogat.

            A A

            17/07/2012 at 4:20 pm

            • 1.</b. Definirea drept "tehnica" a comisiei care trebuie sa se ocupe de plagiatul lui Ponta dezvaluie conceptia despre cinste a guvernului actual: sub acoperirea ca nu economistii, inginerii, filologii, acdemicienii, cercetatorii in general trebuie sa se ocupe de acest caz pentru ca nu inteleg conceptul de juridick, se exprima de fapt ideea ca furtul cere o specializare anume si trebuie sa fii hot ca sa ai dreptul sa recunosti un furt. Surprinde pe cineva contorsionarea logica a carlanului lui Ilici si Nastase ?
              2. Apararea lui Ponta care sustine ca a aplicat standardele in vigoare in Ro valabile in 2003 atunci cand a scris o lucrare identificata ca plagiat de Nature, duce in derizoriu toate doctoratele din Ro din acea perioada.
              Concluzie: Asistam la inca un pas pe drumul spre intemeierea Rromaniei secolului XXI, populata de cucumani.

              judex

              17/07/2012 at 9:04 pm

  5. Buna ziua tuturor! 🙂
    Sunt de acord cu cele trei tipuri de personalitati.
    Cei din tipul 1 au toata sustinerea mea
    Rezerva mea fata de ICCD este reprezentata de cei din tipul doi si trei.
    Unii dintre ei, dupa „pleasca ” Basescu , spera in „pleasca” MRU. Gata au rezolvat problema.
    PS: Nu ma refer la Paleologu pe care nu stiu in acest moment unde sa il asez.

    miki

    17/07/2012 at 4:04 pm

    • Buna ziua,
      miki, fara frica de a gresi il poti plasa pe Junior la epigoni…..

      Inganduratul

      17/07/2012 at 4:13 pm

    • miki,
      Oameni descrisi si-au dorit un locsor mai caldut langa cuptor impreuna cu matza. Pana la urma vor dormi afara 🙂

      Theophyle

      17/07/2012 at 4:13 pm

      • Corecta formularea. Sper sa doarma afara. 🙂
        Dar cu matza cum ramane? 🙂 🙂

        miki

        17/07/2012 at 4:15 pm

        • Sunt discutii daca rupem sau nu pisica 🙂

          Theophyle

          17/07/2012 at 4:19 pm

          • salut! pisica trebuie rupta.urgent.acum e momentul optim.iar cand cei la UE spun subminare ..banuiesc ca e formula diplomatica pentru mizeria care se intampla in Romania.personal cred ca MRU trebuie sa inceapa sa vorbeasca.lucruri concrete care se pot dovedi si sa nu mai pice in declaratii politice de genul celei cu parlamentarul cumparat.sunt sigur MRU stie situatia exacta iar daca presedintele Basescu nu poate vorbi datoria obligatiilor functiei , MRU e liber sa o faca.

            zigzag

            17/07/2012 at 4:36 pm

          • Cu pisicile intotdeauna sunt complicate lucrurile.
            Eu sunt in general adepta „ruptului pisicii in doua”.
            Dar nu ma ocup de politica. Pisicile din politica sunt mai diferite, asa ca imi declin competentele. 🙂

            miki

            17/07/2012 at 4:38 pm

          • dupa 29 iulie cred ca pisica se va rupe oricum..

            cristibucuresteanu

            17/07/2012 at 4:40 pm

            • consider ca nu trebuie sa se ajunga la 29 iulie.acest referendum nu trebuie sa aiba loc deoarece este rodul unei actiuni care submineaza statul de drept, separatia puterilor in stat si justitia.dupa prezentarea raportului autoritatile abilitate ale statului care se ocupa cu apararea statului de drept au obligatia sa i salte pe cei care au subminat statul de drept si sa repuna statul de drept pe fagasul normal , european.

              zigzag

              17/07/2012 at 4:43 pm

              • Salutare din nou.

                Subscriu in totalitate.

                EuCuMine

                17/07/2012 at 4:47 pm

              • se pare ca partidele considera acevst referendum antrenament electoral pentru toamna.Tu ai dreptate dar nu vad ca PDL sa-si asume un boicot in momentul asta.Cred ca vor prefera sa castige puncte alaturi de presedinte si un MRU cu o imagie buna si decenta.

                cristibucuresteanu

                17/07/2012 at 4:54 pm

              • zigzag,
                si eu consider ca Referendumul din 29 iulie nu trebuie sa se produca.

                luminita

                17/07/2012 at 8:04 pm

  6. Miza jocului practicat de USL a devenit incontestabila: disolutia autoritatii statului. In interior, delegarea conducerii guvernului roman unui pseudo intelectual, iar a reprezentarii statului catre un repetent demoralizeaza cetatenii romani si propun acceptarea unui tip de stat ale carui valori sunt hotia si incompetenta. In exterior, statul roman este din ce in ce mai mult asimilat unei structuri care infecteaza UE cu coruptie, cersetori, proxeneti si jucatori de alb-neagra. Romnaia devine astfel un focar de instabilitate si impostura. Cu alte cuvinte, Romania umbla cu cioara vopsita.

    judex

    17/07/2012 at 4:38 pm

    • Exact.

      A A

      17/07/2012 at 4:40 pm

      • Ghise la B1:
        „La ce perioada se refera raportul?” E vorba de raportul care urmeaza sa apara maine pe MCV.

        emil

        17/07/2012 at 4:47 pm

        • Ce jeg. Incearca sa o dea cotita, sa arunce cu cacat in EB si MRU.

          Ce nu intelege gunoiul (asa cum nu inteleg nici restul clicii) e ca aia de la Bxl nu-s retardati, si vor scrie cu lux de amanunte despre cine sunt vinovatii pentru starea in care a ajuns tara asta.

          EuCuMine

          17/07/2012 at 4:51 pm

        • alt exemplu de debil mintal-ca 80 pct din parlamentul romanieie

          intamplator

          17/07/2012 at 7:32 pm

        • Si ma rog cine-i Ghise,
          un impertinent turnator la securitate,
          devenit abonat pe banii nostri
          (ca parlamentar primeste bani din contributiile noastre la bugetul statului ,lunar-)
          la Antenele varanului si la irealitatile lui Vantu , unde mananca rahat despre statul de drept de vreo 8 ani, fara intrerupere?!?

          luminita

          17/07/2012 at 8:13 pm

  7. ar trebuii academicienii sä aibä curaj, altfel nu vor fi respectatzi,

    sä iasä cu o listä, noi………..am hotätrat e plagiat , se fac de ras

    dacä o ascultä pe catii, toate ziarele sträine si altzi academicieni,

    vor aräta cu degetul mincinosii.

    theo- nona

    17/07/2012 at 4:50 pm

  8. Articol de pe contributors in care apare si lista lui Barosso inclusa in MCV.
    De citit pagina 20.
    http://www.contributors.ro/reactie-rapida/%E2%80%9Eto-do-list%E2%80%9D-ul-dat-de-barosso-lui-ponta-a-fost-introdus-in-mcv/?cfcc

    miki

    17/07/2012 at 4:53 pm

    • Probabil aceasta este reactia la obraznicia lui Antonescu, cum ca lista lui Barosso nu exista ca document oficial, pentru ca nu a ajuns la el pe birou. Acum o sa ajunga.

      calauza

      17/07/2012 at 5:40 pm

  9. Anne-Marie Blajan (aka Menaru), MCV – de unde am pornit si unde am ajuns
    http://menaru.blogspot.ro/2012/07/analiza-mcv-de-unde-am-pornit-si-unde.html

    Sorin Fortiu

    17/07/2012 at 5:06 pm

  10. Salut, S. Lazaroiu, pe facebook spune ca Hotnews au intors armele!? Stiti ceva despre asta? Mie personal, nu mi se pare nimic schimbat in politica editoriala… La fel, circula zvonul ca Universitatea Bucuresti, prin Comisia de Etica a constatal plagiatul lui Ponta… dar n-am mai gasit stirea pe realitatea, unde se spune ca aparuse prima data…

    dmariuss

    17/07/2012 at 5:22 pm

    • Pentru cei fara FB, poti sa fi mai specific? O citare a lui Lazaroiu ar fi chiar binevenita!

      Sorin Fortiu

      17/07/2012 at 5:34 pm

      • S.Lazaroiu: „Hotnews a intors armele. Trist, dar adevarat. Stiu ca Dan nu e bagat in asta. A anuntat oricum pe fb cu ceva timp in urma ca pregateste un alt proiect.”

        dmariuss

        17/07/2012 at 5:37 pm

        • Multumesc!

          Sorin Fortiu

          17/07/2012 at 5:44 pm

          • Nu reusesc sa aflu cine sunt asociatii (asociatul unic?) de la
            SC HotNews.ro SRL
            Judet: Bucuresti
            Oras: Sectorul 3
            Adresa: Calea VICTORIEI 21-23 BUCURESTI
            Cod Unic de Identificare: RO 16232538
            Nr. Registrul Comertului: J40/3954/2004
            Stare societate : INREGISTRAT din data 21 Februarie 2008
            Anul infiintarii : 2004

            Poate sa ma ajute cineva?

            Sorin Fortiu

            17/07/2012 at 6:02 pm

              • O PRECIZARE din partea lui Dan Tapalaga:

                „Mi se pare cea mai mare nedreptate sa spui ca HotNews.ro a intors armele. Si-a pus cateva arme in rastel, poate. Le foloseste mai stangaci, mai cu teama – se vede cu ochiul liber. Va spun doar atat: e vacanta, oamenii sunt in concediu. Eu, cu niste probleme personale, plec putin din tara. Revin in tot cazul inainte de referendum.”

                Si mie mi s-a parut alarmista si din senin afirmatia dlui Lazaroiu.. problema e ca multi i-au dat dreptate si si-au format/schimbat imediat o parere proasta despre HN… deh, sunt talibani de ambele parti 🙂

                dmariuss

                17/07/2012 at 7:25 pm

            • Sorin,
              Nu stiu ce a spus respectivul fost consilier prezidential si actual consilier al presedintelui Basescu, dar daca a zis-o – bate campii. HN nu trece, a trecut si probabil nu va trece nicaieri. Respectivul domn este suparat probabil pe articolul lui Aligica.

              http://www.contributors.ro/fara-categorie/inepta-si-iresponsabila-strategie-a-echipei-basescu/

              Theophyle

              17/07/2012 at 6:50 pm

              • Draga Domnule Theophyle;
                Nu ar fi pt. prima oara cand SL este „pe langa”!
                Eu am facut presa la greu in urma cu ani buni (scris, produs, conceput, etc.). Am „nas” pt. a mirosi rapid o stire „manarita” sau un comentariu tendentios. In ultimii 13 ani m-am ocupat de altceva si am fost smuls din turnul meu de „fildes” doar de evenimentele „interesante” pe care le traim. HotNews a fost aproape singura mea legatura cu realitatea din RO in acesti ani. Este ingrijorator pt. mine sa aflu ca ar putea sa deraieze pe „aratura”!

                Sorin Fortiu

                17/07/2012 at 7:00 pm

              • Cunosc cativa oameni acolo si am lucrat cu alti cativa. Oameni verticali 100%, mi-ar fi greu sa cred asa ceva despre ei 😦

                Theophyle

                17/07/2012 at 7:09 pm

              • Asta este si parerea mea: HN nu poate sa fie o antena (sau un cotidian nistorescian; si nici jurnal tucatian 🙂 ) in oglinda. Ca altfel, care e diferenta?

                emil

                17/07/2012 at 7:11 pm

              • Buna emil,
                Din nefericire, daca acest cuplu ciudat ramane la parghiile tarii, pregatitiva la o aliniere aproape totala a presei. Ceea ce va ramane sunt blogurile si asta nu stiu pentru cat timp.

                Theophyle

                17/07/2012 at 7:13 pm

    • Nu am vazut ce zice lazaroiu, dar am observat ca de cateva zile hotnews-ul da mai putine stiri decat restul agentiilor. Fie ca e vacanta, si au o lipsa acuta de personal, fie au lasat-o mai moale. De exemplu pe hotnews din cate stiu inca nu a aparut nimic de decizia universitatii bucuresti referitoare la plagiat. Si sunt multe alte stiri care fie nu apar, fie sunt date foarte tarziu. Mai nou, realitatea.net da absolut orice traznaie de stiri, daca nu citesti comentariile, te poti informa rapid si de acolo.

      andrimix

      17/07/2012 at 5:40 pm

  11. Lista institutiilor atacate de pucisti:
    Presedintie
    Curtea Constitutionala
    Avocatul Poporului
    Academia Romana
    Universitatea Bucuresti
    mai adaugati voi

    Hello, SRI, armata, procuratura…. dormiti? vacanta la mare?

    A A

    17/07/2012 at 5:23 pm

    • au mai subminat si economia nationala pentru ca subminarea institutiilor enumerate de tine a dus la instabilitatea cursului monedei nationale si in curand va duce la retrogradarea Ro de catre agentiile internationale de rating.

      zigzag

      17/07/2012 at 5:26 pm

    • multumesc!

      dmariuss

      17/07/2012 at 5:33 pm

  12. Reblogged this on Dictatura justitiei.

    dictaturajustitiei

    17/07/2012 at 5:30 pm

  13. Avem o comsie, bizara, care nu-s-a intalnit se pare niciodata, dar „abilitata” sa ne spuna ca NU este plagiat.
    Avem o comisie reala a universitatii Buc, cea care in realitate ar fi cea in drept sa spuna ca este plagiat. Si se pare ca a si declarat ca este plagiat. Ce se va intampla?
    1. Alegatorul psd o sa spuna ca cei de la univ B. sunt basisti
    2. Alegatorul „hardcore” pnl o sa spuna : uite ca a tras o „fumigena” buna

    Cu toata importanta faptului ca a plagiat, impactul cred ca va fi minim, din pacate.
    PS. mie imi plac pisicile. Ce inseamna aceasta expresie violenta: a rupe pisica? :).

    eugeni

    17/07/2012 at 5:44 pm

    • in cazul nostru,a spune adevarul..Daca tot risc a traiesc sub comunism inca 5-10 ani,eu unul as vrea sa-l stiu.Spus de presedintele pe care l-am votat.Ma refer la ce se intampla acum in RO.

      cristibucuresteanu

      17/07/2012 at 5:59 pm

      • am banuit. 🙂 am vrut numai sa subliniez „barbaria” expresiei, mai ales ca nu vad care este originea expresiei.

        eugeni

        17/07/2012 at 6:04 pm

  14. http://live.nasul.tv/

    conferinta de presa a lui TB

    mayausa

    17/07/2012 at 6:11 pm

  15. Your Excellencies EU officials,
    Mr. Ponta told us that he sent the answers to the questions in Mr. Barroso’s list. Please, make public these answers. Mr. Ponta said he will read these answers in the Parliament tomomorrow. We don’t believe him. Eversince he took office Mr. Ponta has lied, he has been practicing the dual language, he broke all the rules but most of all the broke the rule of law!

    Giorgia

    17/07/2012 at 6:14 pm

  16. Ion

    17/07/2012 at 6:31 pm

  17. http://www.evz.ro/detalii/stiri/soc-la-tvr-crin-antonescu-acuza-ue-ca-vrea-sa-masluiasca-referendumul-992334.html

    Daca eu va spun ca scopul suprem al puciului este sa scoata Romania din UE…

    Indepartarea lui Basescu si independenta justitiei sunt mizilicuri la criminali

    A A

    17/07/2012 at 7:03 pm

  18. Buna seara prieteni!
    Eu cred ca asistam la o incercare disperata a puscariabililor de a iesi din incercuire. Lupte aprige pe tot frontul dar…cei incercuiti nu au rezerve. Au scos la lumina toate cartitele. Daca atacul reuseste au scapat, dar doar temporar. Nu au cum sa castige pe termen lung. Daca nu reuseste atacul, atunci vor trebui sa se prezinte singuri la locul de detentie pentru ca sunt locuri putine pe glob unde ar putea sa se ascunda. Pentru ca, spre deosebire de ei, justitia noastra si cei care sunt de partea dreptatii au aliati puternici peste tot.
    Stiu ca si in echipa lui Basescu mai sunt inca destui cu dosarul patat. Dar faptul ca sunt inca in echipa este un lucru de laudat. Nici macar nu se poate spune ca nu i-au primit USl-ul. USL-ul si UNPR-ul a primit pe absolut toata lumea care a vrut sa plece de la PDL.

    ribelalu

    17/07/2012 at 7:14 pm

    • salut ribelalule,
      am urmarit astazi toata ziua, lucrarile in comisii – astia au innebunit de tot. Nu-i mai poate opri nimic. Se bazeaza ca articolul 7 este greoi si merg pana la capat. Maine o sa fie un masacru in parlament, nu voe accepta nimic.

      Theophyle

      17/07/2012 at 7:18 pm

  19. Draga Domnule Theophyle;
    V-as trimite un e-mail privat daca as stii si unde s-o fac! 😦

    Sorin Fortiu

    17/07/2012 at 7:18 pm

  20. Tentativa de dezmembrare a statului de drept pus la cale de pucisti necesita o alta abordare din partea statelor democratice, pentru ca asistam la un test de rezistenta a democratiei cu ghioaga populismului, atac care poate fi transpus, in caz de reusita, in toate statele democratice, indiferent de maturizarea propriilor electorate. Ca urmare, eu cred ca singura atitudine (onesta si posibila) din partea UE, SUA, Rusia – deja (in)direct implicate prin interventiile unor Rogozin, Vocea Rusiei, Clarck, daca vor sa apere cu adevarat valorile democratice in general, ar fi respingerea puciului parlamentar prin nerecunoasterea legitimitatii noilor autoritati, inainte de 29 iulie.

    judex

    17/07/2012 at 7:22 pm

    • Da

      A A

      17/07/2012 at 8:16 pm

    • Rogozin?, Clark? nu cred ca doresc sa se implice in mai mult decat interesele Rusiei, sau interesele personale (Shist).
      Cred ca aceasta nerecunoastere a legitmitatii noilor autoritati este mai degraba wishfulthining, si as fi primul sa recunosc ca am fost un obtuz de nu am vazut asta. 🙂

      eugeni

      18/07/2012 at 2:14 am

  21. Un articol al Laurei Stefan care e in concordanta cu cele discutate aici:
    http://www.contributors.ro/editorial/totul-depinde-de-rezistenta-institutiilor-statului/

    ela

    17/07/2012 at 7:40 pm

  22. ‎”Potrivit primelor informatii, William Hague va veni la Bucuresti, transmite Antena 3.
    Mai exact, oficialul britanic va face o escala la Bucuresti si se va intalni cu seful Executivului roman in terminalul aeroportului Otopeni.”

    Vai, ce umilinta…

    ela

    17/07/2012 at 7:43 pm

    • pentru cine? Pun pariu ca la A3 va suna astfel:

      W.H a dorit neapara sa se intalneasca cu VP si a cerut umil o intalnire cu el, chiar daca nu este adevarat.
      VP,generos, marinimos, i-a acordat aceasta intalnire. WH i-a multumit cu plecaciuni. 🙂

      eugeni

      17/07/2012 at 8:00 pm

    • Salut, e cam ciudat ca in stirea de la HN nu se precizeaza detaliul ca intalnirea a avut loc in terminalul aeroportului.. e extrem de sugestiv…

      dmariuss

      17/07/2012 at 8:22 pm

    • Super, multumesc Tovarasului Voronin! :)) comparati numai elitele care critica guvernarea USL si „elitele” care lauda guvernarea USL. QED

      dmariuss

      17/07/2012 at 8:31 pm

  23. Domnule Theophyle,
    blogul dumneavoastra are mii de accesari. Ar fi util sa le reamintiti cititorilor cum au validat comunistii lovitura de stat prin plebiscit popular. Putina istorie adevarata nu strica niciodata.

    Giorgia

    17/07/2012 at 7:59 pm

  24. Băsescu la România TV cu Sorina Matei
    http://www.rtv.net/live

    Ion

    17/07/2012 at 8:06 pm

  25. Nasul si Cristoiu la Nasul Tv.

    http://live.nasul.tv/

    mayausa

    17/07/2012 at 8:08 pm

  26. Salutare ! 🙂
    Ar trebui explicat pe intelesul celor numiti generic „talpa tarii” ca la referendum :
    – „da” inseamna Felix-secu/PCR, coruptie, mafie, Moscova-KGB, saracie, inflatie, somaj;
    – „nu” inseamna UE, USA, Justitie, finantare/dezvoltare economica, meritocratie etc.
    Daca nu se intelege asta, ura cultivata (voluntar/involuntar de ambele parti) va spulbera Romania.

    Tzepelica

    17/07/2012 at 8:11 pm

    • Salut timi,
      ai dreptatea!

      Theophyle

      17/07/2012 at 8:26 pm

  27. Interesant ca si Ilici a zis ceva de boicotarea referendumului.

    Iata ce cred eu ca se va intampla……
    1. Referendumul va fi validat cu 50%+1 din electori si nu din liste(se va stabili miercuri). Scandal mare
    2. Ponta isi va da demisia (va fi demis, cu acordul psd si pnl). Alt scandal care l va acoperi pe primul.
    3. Ponta va fi schimbat, asa cum se intampla in partidele comuniste de traditie, de la conducerea psd. Alt scandal care va acoperi scandal 1 si 2.
    4. Nou , numit de CA , imediat PM. Intelegator, bucurestean mistocar, cin’ sa fie cin’ sa fie? Care nu are timp sa se puie la curent cu problemele arzatoare ale zilei.
    5. TB va decide ce va face cu participarea la referendum…….(nu spui acu’ ce 🙂 )

    eugeni

    17/07/2012 at 8:13 pm

    • Buna seara tuturor.
      Un scenariu trist dar cu mari sanse sa se indeplineasca.

      clemycali

      17/07/2012 at 8:36 pm

  28. E in forma Base in seara asta:
    „Cum il cheama pe pastorul ala de la A3, ala de l-a facut Ungureanu de ras?
    Pantalone e seful lui Dottore
    Galmea popa(Gadea) si Morsa competenta(Chiriac)”

    Ion

    17/07/2012 at 8:27 pm

  29. Pentru cine este interesat:in aceasta seara, MRU la West tv.
    Puteți urmări emisiunea online aici: http://www.telenet-live.com/2012/01/west-tv-regional.html

    ela

    17/07/2012 at 8:31 pm

  30. TB:MCV nu este rau. Este chiar bun,. Exceptand ultima parte care da in CA si Ponta.

    eugeni

    17/07/2012 at 8:32 pm

  31. TB: am intervenit ca MCV -ul sa fie bun.

    Ce o sa va auda urechile celor care va uitati la A3 (mie nu , ca nu ascult 🙂 )

    eugeni

    17/07/2012 at 8:48 pm

    • Nici eu nu ma mai uit de mult la Antene. Ma apuca greata instant. Respect celor care se uita ca sa vada ce se mai gogomaneste in tabara uslasilor… tre’ sa fim la curent cu ce face/zice dusmanu’

      Nicolae Abagiu

      17/07/2012 at 8:52 pm

      • Asta asa este. Iar una din tactici este aceea ca referendumul va fi continuarea politicii de curatire a politicii romanesti de coruptie: inceputul a fost facut cu intrarea in arest a lui Adrian Nastase iar eliminarea lui Basescu va fi pasul doi. Aaa, si cel mai tare punct este ca demiterea lui Basescu nu este un vot ptr ca Antonescu sa devina presedinte. Gandirea asta, eu am facut un rezumat, circula pe FB si a fost formulata intr-un editorial de Ion Coja.

        clemycali

        17/07/2012 at 8:58 pm

  32. Seara buna
    Off topic
    Se aproprie uraganul .
    http://www.corriere.it/politica/12_luglio_17/monti-lombardo-dimissioni_658d40de-d01c-11e1-85ae-0ea2d62d9e6c.shtml

    Ce era in aer de citeva saptamini e confirmat . Regiunea autonoma Sicilia sta sa dea faliment .

    PS . E regiunea cu cele mai mari salarii la bugetari dar si cu cel mai mare numar de angajati de stat raportat la populatia autohtona . 🙂

    stefan60

    17/07/2012 at 8:59 pm

    • se ieftinesc vilele la taormina?

      intamplator

      17/07/2012 at 9:15 pm

      • Nici vorba .
        Regiunea va cere un ajutor financiar extraordinar de la stat . Cum a facut si regiunea Lazio ( capitala Roma ) care cu 10 miliarde euro de datorii la sistemul regional de sanatate a cerut „stimulente” 🙂 din partea statului central .
        E un clasic . Noutatea ca nu mai sint bani pentru interventii de acest tip . 🙂

        stefan60

        17/07/2012 at 9:35 pm

        • sa vinda vilele de la taormina la pret de lichidare stoc;
          eu as cumpara

          intamplator

          17/07/2012 at 9:54 pm

  33. un pic despre intilnirea ” pe aeroport”
    este primul semn ca guvernul actual este in ” semi-carantina”
    cred ca in curind-daca astia toti nu pleaca- romania se va intoarce la izolarea internationala pe care a avut-o in a doua jumatate a anilor 80;
    nu cred ca se mai pune problema sa-si ” corecteze” comportamentul; ei trebuie sa plece
    ar fi cazul ca mru sa spuna lucrurilor pe nume,ca roman,nu ca om politic;
    la fel basescu
    e vorba deja de tara nu de posturi politice
    va fi vai si amar de romania daca acesti crimnali nu pleaca

    intamplator

    17/07/2012 at 9:14 pm

    • Sigur ca trebuie sa plece dar ma tem ca va trebui sa fie fortati sa plece aidoma lui Ceausescu si altor tovarasi: goniti de taburi.

      clemycali

      17/07/2012 at 9:18 pm

      • @clemycali
        cine a citit carti de istorie si ceva istorie a angliei,poate avea o idee despre modul de actiune al diplomatiei britanice;
        n-o mai fi anglia imperiu dar diplomatia lor probabil ca este printre cele mai eficiente din lume+ ” camera instelata” e in serviciul HM de pe vremea Elisabetei I;
        ” convocarea ” lui ponta pe aeroport-ca despre asta e vorba- suna a ultimatum;si nu cred ca hague i-a repetat ce a spus barosso;
        sa ne mai amintim un lucru: inceperea negocierilor cu eu a fost anuntata de tony blair in parlamentul romaniei cam cu 7 lun inainte de copenhaga;
        in rest… sa ncercam sa conectam lucrurile/vorba altui englez celebru” elementar,draga watson,elementar”

        intamplator

        17/07/2012 at 9:27 pm

        • Ce zice Mircea Bozan pe feisbuc: „Declaratiile cele mai dure din randul comunitatii le-a facut insa prim-ministru al Marii Britanii David Cameron.”

          eugeni

          17/07/2012 at 9:31 pm

        • Intr-adevar, si „camera instelata” de care vorbesti nu s-a dat in laturi de la nimic ptr a-si duce la indeplinire scopurile. Un singur impediment in problema noastra: Ponta si Antonescu sunt doar liderii de fatada ai unei miscari scapate de sub orice control. Ma refer strict la conjuratia parlamentarilor puscariabili.

          clemycali

          17/07/2012 at 9:32 pm

        • mai multe detalii despre „intilnirea de pe aeroport” se poate?

          fish

          18/07/2012 at 1:56 am

  34. La nasu tv, despre comisia fantoma care a spus ca nu a plagiat VP

    eugeni

    17/07/2012 at 9:18 pm


  35. Deaconu are un avantaj enorm: nu l-a pus nimeni sa jure ca va respecta legile tarii, ca va ajuta la propasirea ei materiala si spirituala etc. Dar azi e ministru. Sa ne traiasca, zic!

    osbservator 2

    17/07/2012 at 9:37 pm

  36. si inca despre intilnirea ” din hangar”
    nu sh de ce cred ca intre altele i s-a spus lui ponta sa fie atent si cu ” cosmetizarea” prezentei la vot
    nu cred ca astia vor avea cea mai mica jena sa ” scoata” prezenta la referendum de 75 pct

    intamplator

    17/07/2012 at 9:56 pm

    • 103,5 % prezenta la vot . Garantat MI . 😆

      stefan60

      17/07/2012 at 10:06 pm

    • Nici tu?
      🙂

      Emil Moldoveanu

      17/07/2012 at 10:07 pm

      • Nu stiu cum s-a postat cu contul de pe fB 🙂 Ma uitam pe acolo si eu si….:-(

        Emil

        17/07/2012 at 10:09 pm

        • Rog admin sa stearga asta. S-a rezolvat. Multumesc 🙂

          Emil

          17/07/2012 at 10:29 pm

    • Nici eu nu cred in jena lor; nu au 😦

      Emil

      17/07/2012 at 10:11 pm

  37. Stie cineva de mitingul anti-Basescu din Brasov? Au fost intradevar 5000 de oameni?

    eugeni

    17/07/2012 at 10:11 pm

    • de pe hotnews am vazut in comentarii ca s-a exagerat linistit. Cam 1000 de oameni. Ducu Bertzi m-a dezamagit. Deh, tot o sa-i ascultam melodiile dar o sa dea mintea click instant pe cliseul cu el la Brasov…

      Nicolae Abagiu

      17/07/2012 at 10:14 pm

  38. La Cristoiu despre intalnirea de la Otopeni : Radu Alexandru crede ca intalnirea a avut loc pe axa euro-atlantica, nu UE

    cedric

    17/07/2012 at 10:12 pm

    • @cedric
      si aia bat apa in piua;
      or fi englezii eurosceptici,or fi ei mai ” eurociudati’ dar au un cuvint greu,al naibii de greu in EU;poate nu egal cu al germaniei dar cert mai mult decit franta

      intamplator

      17/07/2012 at 10:32 pm

  39. CTP: „Ma aflu in situatia de a nu merge la vot; ca alegator, ma simt tratat ca un handicapat”

    elablue

    17/07/2012 at 10:12 pm

  40. Sara bună
    Să ne mai destindem o leacă: 😀

    http://blondix.me/2012/07/17/noua-stema-a-romaniei/#comment-4664

    ps. Dacă acest link nu este bine venit, îl rog pe Teofil să-l şteargă.

    Tiberiu Orasanu

    17/07/2012 at 10:16 pm

  41. Cum era ideea cu inserierea buletinelor de vot? Ajuta la ceva? Astia se pricep sa manareasca orice, nu cred c-ar ajuta sa inserieze… mai rau, ar legitima, chipurile votul si mai si… daca ar fura si peste inseriere, peste tot.

    Nicolae Abagiu

    17/07/2012 at 10:16 pm

  42. o sa fie o golanie in toata regula. o sa faca mazare si constantinescu-porcu un convoi de autocare cu votanti si de la vama veche la navodari voteaza de 30 de ori fiecare

    radu2

    17/07/2012 at 10:27 pm

  43. poate imi explica si mie cineva;daca esti ” demnitar de rang inalt” nu esti infractor?
    inteleg ca ponta nu e hot ,fiindca este demnitar de rang inalt/ciudata viziune,dar nu e de mirare

    Preşedintele şi premierul sunt nişte demnitari de rang înalt, nu nişte infractori”, a zis Crin Antonescu.

    intamplator

    17/07/2012 at 10:29 pm

  44. nu fitzi dezamägitzi, Bertzi a fost informator si a pus securistilor
    casa la dispozitzie, este un securist ca si socaciu, porumbacu, etc.

    theo- nona

    17/07/2012 at 10:42 pm

  45. un lucru trebuie sä fie totzi oamenii de bine, inarmatzi cu aparate
    foto si inprimat, vetzi vedea furturi si escrocherii pe fatzä

    theo- nona

    17/07/2012 at 10:44 pm

  46. salutare all 🙂
    maine va fi o zi crancena in parlament.Neasigurandu-si nicio vale/trecatoare de retragere prevad o zburdalnicie in a continua cu abuzurile.
    In atare conditii presiunea referendumului pe ccr va fi absolut imensa,inacceptabila omeneste oricat de acceptabila constitutional ar putea fi.
    Ar putea ca sa dea cate o salva preventiv ca sa elibereze de presiune.Nu stiu daca un comunicat dar ceva in sensul ca daca parlamentul se incapataneaza sa persiste in abuzuri ccr nu va pregeta sa declare ca referendumul nu este valid.
    Orice decizie post-referendum nesatisfacatoare uslasilor poate fi periculoasa.

    mircea

    17/07/2012 at 10:46 pm

  47. Am pornit acum cateva zile o petitie adresata firmelor care cumpara publicitate pe Antene, rugandu-le sa nu mai ofere ajutor financiar trustului Intact care sustine incalcarea constitutiei Romaniei si minte poporul roman incontinuu.

    Invit comunitatea politeia sa ni se alature, semnand petitia: http://www.avaaz.org/en/petition/Save_Romanias_Democracy/

    Andrei

    17/07/2012 at 10:50 pm

    • Semnat, dar sceptic. Banutzu’ e banutzu’, faci reclama sa vinzi sapunul si la uslasi.

      Nicolae Abagiu

      17/07/2012 at 11:33 pm

  48. Buna seara.
    Doar ce-am ajuns acasa din Rep. Mazare. Acolo va fi o prezenta la vot de 110% si 107%vor vota pt demiterea lui TB. Constanta e un oras mort, iar oamenii au devenit niste spectre…. La modul propriu, orasul duhneste pestilential!

    drivas

    17/07/2012 at 10:55 pm

    • e normal
      constanta traieste din banii celor angajati la diverse companii ca marinari-nu romane- si furturile din port in cursul anului la care se adauga furturile din buzunarele celor veniti pe litoral ,vara

      intamplator

      17/07/2012 at 11:18 pm

  49. În aceste condiţii n-ar fi cu totul improbabil ca unele state cheie ale Europei să ia în considerare crearea unei noi Comunităţi, în care aceste ţări problemă să nu mai fie incluse. Uniunea Europeană ar putea fi lăsată să moară paşnic, fără mari convulsii. Şi s-ar putea crea o nouă Uniune, din care ţări ca România să nu mai facă parte. Depinde acum nu în ultimul rând de alegătorii români ca acest risc mortal să fie înlăturat

    pasajul de mai sus este preluat dintr-un comentariu DW;
    in rest, dormi in pace romanie ” usl vegheaza pentru tine”

    intamplator

    17/07/2012 at 11:16 pm

  50. Si, totusi, aceasta suspendare este rezultatul incalcarii constitutiei Asta nu pot sa ignor.

    eugeni

    17/07/2012 at 11:40 pm

  51. Diaconescu zice la Nasu ca trebuie sa fim atenti maine si la ce decide Bundestag-ul.

    eugeni

    17/07/2012 at 11:59 pm

  52. salut,

    incep sa devin optimist.
    TB va ramine presedinte pina in 2014.
    Lumea occidentala democrata nu are nevoie de pucisti, intilnirea lui ponta cu Hague pare a fi un ultimatum,
    iar cele gindite de @judex mi-au accentuat optimismul

    Tentativa de dezmembrare a statului de drept pus la cale de pucisti necesita o alta abordare din partea statelor democratice, pentru ca asistam la un test de rezistenta a democratiei cu ghioaga populismului, atac care poate fi transpus, in caz de reusita, in toate statele democratice, indiferent de maturizarea propriilor electorate. Ca urmare, eu cred ca singura atitudine (onesta si posibila) din partea UE, SUA, Rusia – deja (in)direct implicate prin interventiile unor Rogozin, Vocea Rusiei, Clarck, daca vor sa apere cu adevarat valorile democratice in general, ar fi respingerea puciului parlamentar prin nerecunoasterea legitimitatii noilor autoritati, inainte de 29 iulie.

    aici ar fi una din cheile rezolvarii = nerecunoasterea legitimitatii noilor autoritati – inainte de 29 iulie.

    si poate nici de referendum nu va mai fi nevoie.

    vom trai si vom vedea

    skorpion

    18/07/2012 at 1:28 am

    • Skorpy,

      Cumva suna ca in anii ’50 cu : las ca o sa vina americanii si atunci o sa vada ei…..
      Cred ca , cel putin primul pas trebuie sa vina de la noi.

      eugeni

      18/07/2012 at 2:17 am

  53. Recomand tuturor citirea atenta a documentului „Report from the Commission to the European Parliament and the Council – On Progress in Romania under the Cooperation and Verification Mechanism”.

    Se va intelege mai bine ca miza acestei lovituri de stat organizata in tara de bandele criminale reunite (High-Level Corruption) este scoaterea Romaniei din procesul european din motive legate de activitatile anticoruptie pe care Romania s-a obligat sa le desfasoare.

    A A

    18/07/2012 at 4:39 am

  54. Salut, Buna dimineata. nici un insomniac dupa 10.29 ? sau cumva reactiunea….. 🙂

    lastnightmusic

    18/07/2012 at 6:49 am

  55. Da m-am prins si eu , postarile lui emil ramin tottimpul ultimele 🙂

    lastnightmusic

    18/07/2012 at 6:51 am

    • Buna dimineata,
      ce spirit de observatie ai 😆

      mar

      18/07/2012 at 8:19 am

      • Buna Dimineata,
        Postare noua!

        Theophyle

        18/07/2012 at 8:22 am

  56. buna dimineata
    am recitit eseul lui aligica de pe contributors;
    are dreptate’cel putin -din punctul meu de vedere-a conceptualizat ce gindeam:aici e diferenta dintre mine si aligica:el nu e inginer,deci se poate exprima,eu pot „numai privi”(ref la bancul acela cu asemanarea dintre ingineri si ciini)
    mai mult,revazind pe idiotul de ” senator ” socaciu conceptualizind ” elitele lui”,nu cred ca imi pot permite sa legitimez actiunile unei gashti de idioti si infractori pe deasupra;nu mai zic de alde ghise,grebla,si muuuuuulti altii;
    mai mult :vazind intr-o seara pe unu mihalache ,mi-au revenit in memorie toate ” amintirile” mele despre ” secretarii de pcr” si ” directorii” lui @dansu
    in concluzie: acest simulacru de suspendare si consecinta lui=referendum ,trebuie boicotat prin neparticipare
    si in final inca un argument: daca referendumul nu este validat:cum va plati aceasta gashca de idioti ,multi penali?cu nimic,nici macar prin demisie

    apropo: @mishu: mai continua PV?am lipsit citeva zile din bucuresti;

    intamplator

    18/07/2012 at 8:02 am


Comentariile sunt închise.