Politeía

Quis custodiet ipsos custodes?

Revista Presei – 13 Iulie / “Ponta violeaza bunul-simţ”

Bună dimineata intr-o zi de vineri. Vineri, vremea va fi călduroasă în majoritatea regiunilor, izolat caniculară după-amiaza în sudul Olteniei şi al Munteniei. Indicele temperatură-umezeală va atinge pragul critic de 80 al disconfortului termic local în sudul teritoriului. Cerul va fi variabil, cu unele înnorări în partea a doua a zilei şi la începutul nopţii, informează Administraţia Naţională de Meteorologie. Vor fi averse, descărcări electrice şi intensificări de scurtă durată ale vântului pe arii restrânse în zonele montane şi în sud-est şi izolat în rest. Vor fi condiţii de grindină. Temperaturile maxime vor fi cuprinse în general între 28 şi 35 de grade, iar cele minime între 13 şi 24 de grade.

La Bucureşti, vremea va fi călduroasă, iar după-amiaza indicele temperatură-umezeală va atinge pragul de 80 al disconfortului termic. Cerul va fi variabil, iar vântul va sufla slab până la moderat. Temperatura maximă se va situa în jurul valorii de 34 de grade, iar cea minimă va fi de 19…21 de grade.

Curs valutar BNR valabil azi: 1 EURO = 4. 5252 RON; 1 USD = 3. 7031    RON; 1 EURO = 1. 2220 USD; Francul elvetian 3. 7685 RON. Gramul de aur 186.3849 RON.

Comisia Europeana ii cere premierului Ponta sa restaureze puterile CCR si sa numeasca un Avocat al Poporului sustinut de toate partidele. Dupa ce miercuri, premierul Victor Ponta s-a intalnit cu presedintele Parlamentului European, Martin Schulz (SPD) si cu liderul S&D, Hannes Swoboda, joi am asistat la cea mai dura reactie venita din partea CE. Guvernului de la Bucuresti i se cer masuri urgente si concrete. Ca urmare presedintele Comisiei Europene, Jose Manuel Barroso, i-a cerut, premierului Victor Ponta sa „restaureze puterile Curtii Constitutionale”, sa „nominalizeze un Avocat al Poporului care sa se bucure de sustinerea tuturor partidelor, sa asigure o procedura noua si transparenta de numire a procurorului general si a procurorului sef al DNA si sa faca din integritate o prioritate politica”, se arata intr-un comunicat de presa al Comisiei Europene. Tot joi, presedintele UE Van Rompuy s-a aratat profund ingrijorat de recenta situatie din Romania privind statul de drept si independenta justitiei: ” L-am incurajat pe premierul Ponta sa intre intr-un dialog constructiv cu Comisia Europeana”.Integral in HotNews

Încă un masterat inventat în biografia lui Victor Ponta. Ediţia românească a enciclopediei „Who’s Who“ arată că prim-ministrul României ar avea, din 2004, un master la Oxford. Reprezentanţii universităţii britanice spun că Victor Ponta a urmat doar un curs de vară. Victor Ponta a fost implicat recent în două scandaluri legate de cariera sa universitară: el a fost acuzat că şi-ar fi plagiat lucrarea de doctorat, dar şi că a trecut în CV absolvirea unui master în Italia, master pe care, de fapt, nu l-a făcut. Pe lista nelămuririlor care pun sub semnul întrebării cariera universitară a primului ministru al României se adaugă o scurtă prezentare publicată în „Who’s Who România”, ediţia din 2011, unde se precizează nu doar că el ar fi făcut un masterat în Catania, Italia, dar şi că ar avea un „Master în ideologii politice Oxford – Exeter College”, diplomă obţinută în anul 2004. În cazul masteratului din Catania, ziarul „Adevărul” a dovedit deja că, în fapt, era vorba despre un curs de perfecţionare. Acum este pus sub semnul întrebării şi pretinsul masterat de la prestigioasa universitate britanică, din moment ce diploma nu este menţionată nici în CV-ul demnitarului. De remarcat însă că, în prezentarea de pe site-ul Guvernului, Victor Ponta afirmă că, în perioada iulie-august 2004, a luat parte la „Summer Programme in History, Politics and Society”, în cadrul Exeter College, la Universitatea din Oxford, Marea Britanie. Mai mulţi reprezentanţi ai acestei instituţii de învăţământ ne-au confirmat că Victor Ponta a urmat aici doar nişte cursuri ale unei şcoli de vară. Aceleaşi cadre didactice au precizat, în exclusivitate pentru ziarul „Adevărul”, că aceste cursuri nu sunt de masterat, aşa cum se arăta în „Who’s Who”. „Domnul Ponta a luat parte doar la o şcoală de vară organizată de Universitatea Oxford şi ţinută în Exeter College. Integral in Adevarul

Comisia Europeană va monitoriza referendumul. Comisia Europeană va monitoriza referendumul pentru demiterea preşedintelui Traian Băsescu, pentru „a elimina suspiciunile printr-o evaluare obiectivă”nunţul a fost făcut ieri la Bruxelles de către Serghei Stanişev, liderul Partidului Socialiştilor Europeni (PES), după întâlnirea cu premierul Victor Ponta. Stanişev a amintit că au fost formulate suspiciuni în legătură cu procedura de organizare a referendumului, care nu ar fi constituţională, astfel că oficialii europeni vor să se asigure că normele UE sunt respectate. „Nu va fi tolerată încălcarea niciunei reguli a Uniunii Europene şi a principiului statului de drept”, a spus oficialul european. Preşedintele- suspendat, Traian Băsescu, consideră că monitorizarea nu este necesară, pentru că „România este un stat stabil, în privinţa funcţionării instituţiilor implicate în referendum”. Ponta dă vina pe avion. Aflat la Bruxelles, premierul Victor Ponta s-a întâlnit cu preşedintele Consiliului European, Herman Van Rompuy, şi cu preşedintele Comisiei Europene, Jose Manuel Barroso. Cei doi oficiali europeni nu au vrut să iasă la declaraţii de presă împreună cu şeful Guvernului român, un semn al nervozităţii de la Bruxelles. Victor Ponta a încercat să salveze aparenţele, precizând că s-a grăbit să nu piardă avionul spre Bucureşti. Atât Herman van Rompuy, cât şi Jose Manuel Barroso s-au declarat „profund îngrijoraţi” în legătură cu situaţia politică din România. El i-a cerut lui Ponta să rezolve toate chestiunile puse sub semnul întrebării. După întâlniri, Ponta a fost pus într-o situaţie stânjenitoare în momentul în care a fost întrebat de jurnalişti cum comentează reacţia dură a lui Rompuy. În primă fază, premierul a înţeles că ziariştii se referă la afirmaţiile de dinaintea întâlnirii cu el şi le-a recomandat acestora să ia în considerare afirmaţiile de după. Când presa l-a atenţionat că este vorba de precizările de după întrevedere, Ponta s-a blocat, a făcut o grimasă şi a tăcut preţ de câteva secunde. La rândul său, José Manuel Barroso, s-a declarat preocupat în legătură cu domnia legii, independenţa justiţiei şi rolul Curţii Constituţionale. Integral in EVZ.

Băsescu: Faptul că Van Rompuy şi Barroso nu au ieşit în conferinţă cu Ponta e un semnal înfiorător. Traian Băsescu a declarat, joi seară, la TVR, că este un „semnal înfiorător” pentru România faptul că nici preşedintele Consiliului European, Herman Van Rompuy, şi nici preşedintele Comisiei Europene, Jose Barroso „nu au ieşit” într-o conferinţă de presă comună alături de premierul Victor Ponta, potrivit Mediafax. Preşedintele suspendat a spus că faptul că preşedintele Consiliului European, Herman Van Rompuy, şi preşedintele Comisiei Europene, Jose Barroso, nu au susţinut o conferinţă de presă comună alături de Ponta este contrar protocolului, iar acest lucru reprezintă „un semnal înfiorător pentru România”. „Dacă mă veţi vedea vreodată că merg la Bruxelles, dacă voi mai avea ocazia ca preşedinte, pentru întâlniri cu preşedintele Consiliului European şi cu preşedintele Comisiei Europene, şi veţi constata că nu a fost apoi o declaraţie comună, va trebui să înţelegeţi că s-a întâmplat ceva rău”, a afirmat Băsescu.Integral in Romania Libera

Traian Băsescu: „Nu vreau să câştig la masa verde referendumul. Frăţia hoţilor a decis suspendarea mea după arestarea lui Năstase”Traian Băsescu a declarat la postul public de televiziune că suspendarea sa a fost decisă după arestarea lui Adrian Năstase de „frăţia hoţilor” pentru a putea influenţa justiţia. „Dacă domnul Voiculescu ar fi avut acces la mine să putem influenţa justiţia în dosarele pe care le are, Antenele erau lapte şi miere. Aşa le-a pus să mă toace. În mod categoric există dorinţa domnului Voiculescu de a-şi rezolva dosarele. Au existat destule apropouri pe linii directe şi indirecte. Au venit şi de la alţi oameni cu bani. Cred că partea mea de vină este că am consolidat instituţiile statului şi frăţia hoţilor a considerat că a rămas cu o singură soluţie – suspendarea preşedintelui pentru a pune mâna pe justiţie. Criza a început în momentul condamnării lui Adrian Năstase. Corupţia transpartinică nu a făcut decât să accelereze acest proces „, a spus preşedintele suspendat, adăugând că Ponta şi Antonescu sunt controlaţi de cei cu dosare penale. El a spus că nu le va cere susţinătorilor lui să stea acasă pentru a câştiga referendumul la masa verde. „Pentru mine nu are relevanţă dacă există prag de prezenţă la referendum, eu am obligaţia de a sta în faţa românilor Nu vreau să câştig la masa verde ca în liga lui Mitică”, a subliniat Traian Băsescu.Preşedintele suspendat a dezvăluit că nu a ştiut despre plagiatul lui Victor Ponta când i-a spus acestuia „dottore”. Traian Băsescu a caracterizat drept „înfiorător” faptul că von Rompuy şi Barroso nu au ieşit în conferinţă de presă alături de Victor Ponta după ce s-a întâlnit cu acesta. Gandul

Cercetarile privindu-l pe Sorin Ovidiu Vintu, in dosarul FNA, stopate de Sampetru si Balan. Cercetarile privindu-l pe omul de afaceri Sorin Ovidiu Vintu, in cazul referitor la Banca Agricola, au fost stopate de procurorii Marcel Sampetru si George Balan, potrivit datelor curprinse intr-un dosar redeschis ca urmare a extradarii din Indonezia a lui Nicolae Popa. Nicolae Popa a fost audiat joi, 12 iulie 2012, de catre procurori in dosarul in care este pus sub urmarire penala si Sorin Ovidiu Vintu pentru spalare de bani si delapidare in dosarul privind prabusirea Fondului National de Investitii. Potrivit istoricului dosarului, in 12 noiembrie 2003 procurorul Luminita Sega de la Parchetul instantei supreme (decedata intre timp-n.r.) a dispus trimiterea in judecata a lui Sorin Ovidiu Vintu pentru doua infractiuni de instigare la abuz in serviciu cu consecinte deosebit de grave (cauza Banca Agricola). In acelasi dosar au mai fost trimisi in judecata Liviu Adrian Istrate (fostul director al Bancii Agricole), Nicolae Popa (fostul director general al Gelsor SA si om de incredere al lui Vintu), Ioana Vlas, Teodor Irimescu si Gavril Batran, in cauza privind Fondul National de Acumulare (FNA). Fondul Naţional de Acumulare a fost lansat, în 11 ianuarie 1999, de societatea financiară SOV Invest, administratorul Fondului Naţional de Investiţii (FNI). Prin încheierea din 27 iulie 2004, judecătorul Cristian Jipa de la Tribunalul Bucureşti (pensionat în octombrie 2010, când era judecător la instanţa supremă, iar numele său era legat de scandalul de corupţie referitor la senatorul PSD Cătălin Voicu-n.r.) a dispus disjungerea cauzei privind Banca Agricolă de cauza privind FNA şi restituirea ei pentru completarea urmăririi penale, dispunând refacerea expertizelor contabile şi efectuarea a două confruntări, dintre care una cu o persoană decedată. Prin încheiere de şedinţă, judecătorul a separat dosarul FNA-Banca Agricolă, pentru completarea urmăririi penale, invocînd articolul 332 din Codul de procedură penală (Cpp). Integral in Romania libera

Ministerul banilor, tintit de procurorii mafioti. Agentii secreti umblau dupa informatii „fierbinti” pentru a forta contracte fabuloase la Transporturi. Scandalul de coruptie de la varful magistraturii a scos la iveala planul santajarii unui ministru in funtie. Omul cheie era un ofiter din serviciul secret al ministerului de Interne si conducea structura de agenti din judetul Ilfov. Interceptari telefonice, monitorizari ambientale sau date clasificate secret de stat, din operatiunile sub anonimat, erau servite de comisarul Mihai Vlad, de la Directia Generala de Informatii si Protectie Interna (DGIPI). Beneficiarii informatiilor compromitatoare erau procurorii George Balan si Marcel Sampetru, care complotau sa ocupe, cu ajutorul politicienilor din USL, functiile de procuror general al Romaniei, respectiv de procuror-sef al DNA. Interceptarile realizate de DNA au dezvaluit ca cei trei jinduiau si la banii publici. Tinta a fost bogatul minister al Transporturilor, iar victima era ministrul liberal Ovidiu Silaghi. „E un minister in care se fac bani, teoretic”, arata Sampetru, de ce a ochit Transporturile. Confidentul procurorilor era tot un liberal, Marian Petrache, presedintele CJ Ilfov. „Domne, semne de intrebare legate de el am ca a acceptat functia de ministru la Transporturi, cand el nu stie nimic”, le tinea isonul Petrache. Integral in EVZ

Tactica boicotului la referendum. Cvorumul de validare a referendumului ar fi fost o solutie perfect adecvata in cazul votului obligatoriu. Presedintele suspendat, desi a primit un avantaj in cursa electorala, are totusi o anumita dificultate. Calea cea mai sigura sa ramana in functie dupa 29 iulie este sa-si indemne sustinatorii sa nu mearga la referendum. Sondajele de opinie arata ca Traian Basescu nu ar avea mari sanse sa castige intr-o infruntare deschisa si ca cea mai avantajoasa tactica ar fi boicotul. Nu ar fi insa o noutate. In ultimii doi ani, PDL, care nu se mai putea increde in loialitatea militantilor sai, a recurs sistematic la tactica boicotului la votul motiunilor de cenzura. Istoria vietii parlamentare din Romania consemneaza aceste repetate paradoxuri: guvernul a ramas in functiune, cu toate ca au fost exprimate foarte multe voturi impotriva sa si niciun vot favorabil. Atata doar ca numarul de voturi impotriva nu a atins, de cele mai multe ori, majoritatea ceruta. Guvernul a supravieţuit, plasându-se în spaţiul echivoc dintre o mare dezaprobare şi o… dezaprobare insuficientă. Preşedintele ar putea face la fel, deşi îndemnul propriu-zis la boicot ar putea fi adresat abia cu trei zile înainte, ca să nu fie nevoit să răspundă reproşurilor din partea adversarilor. În sfârşit, boicotul la referendumul de demitere este o tactică perfect admisibilă, dar una care, aşa cum s-a văzut deja, conţine o mare slăbiciune: Victoria presupune absenţa unei confirmări întregi. Se poate observa că boicotul, cu toate inconvenientele sale de natură morală şi politică, ar putea fi evitat numai dacă prezenţa la referendum ar fi obligatorie. Atunci cu toţii ar fi stimulaţi (nevoiţi) să participe şi să exprime o opţiune politică lipsită de echivoc. Firesc ar fi, prin urmare, ca cvorumul de validare să fie asociat cu votul obligatoriu, chiar dacă ar părea redundant.Totuşi,s-a văzut că într-o ţară ca Grecia, cu vot obligatoriu absenteismul la ultimele alegeri a depăşit 30%. Integral la Deutsche Welle.

Ştiri Europene – 13 iulie 2012 / Ponta – o calamitate natională devenită europeană

Va urez o zi buna si racoroasa!

Written by Theophyle

13/07/2012 la 8:23 am

139 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Reblogged this on Tiberiuorasanu's Blog.

    Tiberiu Orasanu

    13/07/2012 at 8:29 am

  2. Buna dimineata !

    ela

    13/07/2012 at 8:31 am

  3. o zi buna tuturor!

    Sare'n Ochi

    13/07/2012 at 8:37 am

    • titlu corect: Ponta violeaza SI bunul-simt.

      cinic

      13/07/2012 at 5:34 pm

  4. Buna dimineata.
    De vreo cateva saptamani de cand au inceput „toate miscarile de trupe” mi se pare ca traiesc o gluma proasta.. 😦

    nightsmoker

    13/07/2012 at 8:41 am

  5. Buna dimineata tuturor.

    clemycali

    13/07/2012 at 8:49 am

  6. Salutare tuturor.

    „Ponta s-a blocat, a făcut o grimasă şi a tăcut preţ de câteva secunde”

    Asta este ticul lui clasic atunci cand e prins cu organu-n mana.

    EuCuMine

    13/07/2012 at 8:51 am

  7. Reblogged this on Dictatura justitiei.

    dictaturajustitiei

    13/07/2012 at 8:51 am

  8. Bună !
    Mulțumesc din nou. Povestea cu SOV și implicarea procurorilor S și B îmi scăpase.

    dictaturajustitiei

    13/07/2012 at 8:53 am

    • Salut, si mie. Dar nu trebuie sa ne mire.

      clemycali

      13/07/2012 at 8:54 am

  9. Buna dimineata tuturor 🙂

    Diana

    13/07/2012 at 8:55 am

  10. Buna dimineata
    Interesant si nou http://www.bbc.co.uk/news/world-europe-18822790

    A A

    13/07/2012 at 9:01 am

  11. „Carlanul” a devenit oaie neagra

    A A

    13/07/2012 at 9:03 am

  12. Ziua buna la lumea buna.

    blog de caine rau

    13/07/2012 at 9:04 am

  13. Da, pare plauzibil ce spune DW. Asta ar trebui sa faca Basescu…. silentio stampa…. si cu 3 zile inainte sa promovam boicotarea referendumului. Mai bine un lup viu decit un leu mort. Nu ne ajuta daca Traian Basescu devine un nou Leonidas la Termopile – desi cam cocheteaza cu ideea

    lastnightmusic

    13/07/2012 at 9:04 am

    • 😆 La fel mi-am zis și eu. Bună !

      dictaturajustitiei

      13/07/2012 at 9:14 am

    • Asa ma gindeam si eu. Sanse mici si foarte mici sa voteze populatia contra demiterii. Mare parte sint in vacanta, vor vota toate babele convinse ca Basescu „taie” pensii si care nu au nici habar nici nu le pasa de UE. Mai sint si diversi nationalisti foarte incintati de Ponta care le-a aratat el nemtilor cind a zis ca Romania nu e colonie germana (piepturi umflate mandru, steaguri fluturind, armia nationala calare pe cai albi in armura demolind panzerele germane la Rovine, etc).
      Demiterea lui Basescu, va fi urmata inevitabil de amputarea DNA si ANI, schimbarea judecatorilor cu yes-men, si ultimativ cu reducerea drastica a atributiilor CCR. Final: Romania eliminata din UE.
      Un referendum validat de demitere va inchide efectiv gura UE si US. Nu vor mai avea ce sa spuna, asta vrea poporul Roman, neamestec in politica interna. Dat afara din UE mai treptat, sa zicem cam intr-un an, timp destul ca propaganda sa obisnuiasca populatia cu ideea si sa se produca fara circ, ba chiar cu urale. Un referendum de demitere nevalidat pe baza de participare, dar cu Basescu tot suspendat pe baza de OUG, iesim din UE mai brusc, cam in citeva luni. Aia nu e de dorit, se lasa cu circ, si strica linistea producind „blocaje” mult iubitului guvern si geniului carpatilor, prezident Bidon Gol.
      Singura posibilitate sa raminem in UE este reinstalarea lui Basescu la Cotroceni..

      Aha

      13/07/2012 at 9:20 am

      • Buna ziua! Eu cred ca aveti perfecta dreptate. Pot intelege ca firea Dlui Basescu il face sa accepte aceasta provocare si ca fara acceptul lui PDL nu va demobiliza electoratul sau. Dar cred ca societatea civila poate foarte bine sa cheme la boicotarea unui referendum convocat evident ilegal. Si cum ma astept la noi porcarii in zilele care urmeaza, cred ca in replica putem lasa sloganul „Boicot !”. Daca USL are suporteri, sa-i aduca la vot, daca nu sa plateasca costurile!

        dica

        13/07/2012 at 11:05 am

  14. Dragă Theophyle, dragii mei,
    Cum nu sunt bucureșteancă și nu pot să fiu în Piața Victoriei alături de voi pentru a semna scrisoarea , am postat -o ca banner pe blogul meu.
    Nu știu limba engleză și sper să nu fie vorba de altceva.

    dictaturajustitiei

    13/07/2012 at 9:13 am

    • Multumesc si o zi buna 🙂

      Theophyle

      13/07/2012 at 9:39 am

  15. Buna dimineata!
    Discutie intre doua „zine” in metrou despre referendum:
    „candideaza astia 2 si daca nu iese niciunu mai candideaza mai multi”

    miki

    13/07/2012 at 9:25 am

    • Buna Miki,
      Viitor de aur are tara asta 😦

      Theophyle

      13/07/2012 at 9:38 am

  16. skorpion

    13/07/2012 at 9:26 am

    • Salut Skorpi,
      Il poti citi si in Revista 22!

      Theophyle

      13/07/2012 at 9:37 am

  17. Cu votul la referendum, crede cineva ca se pot folosi sondajele locale pentru a pune bazele unei strategii viabile? Ca eu nu cred.

    Aha

    13/07/2012 at 9:30 am

  18. De ce cred ca tactica boicotului NU este nici macar o optiune viabila:
    Acum ceva vreme am prezentat aici un scenariu “schizofrenic”: referendum organizat dupa OUG (pt. ca, de ex., parlamentul nu a avut timp sa modifice legea) este invalidat de CCR iar apoi CE … ??? Revine Presedintele la Cotroceni sau se organizeaza un nou referendum ori …?
    Hotararea parlamentului 34/2012 (MO 457/2012) ofera dezlegarea misterului:
    Art. 3. In situatia in care Curtea Constitutionala va stabili ca nu au fost indeplinite conditiile de valabilitate stabilite de lege, Parlamentul Romaniei va lua act de hotararea acesteia si va decide asupra procedurii de urmat.

    Deci, daca din orice motiv (inclusiv neprezentare la vot), CCR invalideaza referendumul, puterea deciziei este, din nou, in mana parlamentului. Care poate decide chiar orice!

    Sorin Fortiu

    13/07/2012 at 9:32 am

    • Buna dimineata,
      Mai poate sa atace cineva aceasta hotarare 34/6 iulie 2012 la CC in afara de Av. Poporului?

      Inganduratul

      13/07/2012 at 9:41 am

  19. Ciudat. Ziua de Cluj, ziar uslamist categoria taliban fanatic. Editorial mare de SRS care il face praf pe Basescu. Ziarul are si un sondaj. 63% sint contra demiterii. Nu mai are SRS trecere?

    Aha

    13/07/2012 at 9:37 am

  20. buna dimineata !

    zigzag

    13/07/2012 at 9:39 am

  21. Aseara Videanu la Turceascu a spus ca in sondajele lor votul pentru demitere a scazut de la 65% la 53,7% intr-o singura saptamana.

    Barengott

    13/07/2012 at 9:53 am

    • E inca mult prea mare in favoarea demiterii. Este riscant.

      clemycali

      13/07/2012 at 9:54 am

  22. Salutare politeieni!
    Teofil, sper că nu te superi pentru că rebloggez articole de pe blogul tău.
    Eu rebloggez nu plagiez. 🙂

    Tiberiu Orasanu

    13/07/2012 at 9:55 am

  23. Buna dimineata!

    roxaline

    13/07/2012 at 10:04 am

  24. Buna dimineata,

    Folclorul local de bancuri s-a imbogatit binisor dupa venirea lui Ponta si ce e frumos, circula in emailuri in lant.

    1. Ponta vrea să reconstruiască industria ţării prin fabrici de diplome.

    2. Ponta s-a dus la Bruxelles pentru control medical şi a fost găsit “xerox pozitiv”.

    3. Ponta dă năvală în rezerva lui Năstase: “lăsaţi-mă, lăsaţi-mă să intru, sunt doctor!”

    4. De ce este cod portocaliu de caniculă în România? Pentru că a intrat Vântu la răcoare…

    5. Năstase nu a vrut să se sinucidă. A vrut să-l omoare pe Băsescu, care îi stătea în gât…

    moldoveanu

    13/07/2012 at 10:05 am

    • Buna 🙂
      Ne-am intoprs la zilele lui Ceausescu. Intre timp „marele Socru al tarii” neu se lasa, se pisa pe Europa, asa cum era de asteptat:

      http://www.hotnews.ro/stiri-politic-12785785-ilie-sarbu-rfi-posibil-referendumul-fie-organizat-doua-zile-lucrurile-pot-aranja.htm

      Theophyle

      13/07/2012 at 10:16 am

      • Salut. Uite mie de asta mi-e teama ca astia nu dau doua parale gaurite pe ce zice Barosso si or sa incerce doua zile de turism electoral masiv.

        clemycali

        13/07/2012 at 10:22 am

        • Salut,
          Personal, nu cred ca o sa mearga.

          Theophyle

          13/07/2012 at 10:24 am

      • Ar merge si o saptamana de referendum ca doar ce e o saptamana fata de o zi la scara istoriei. 🙂

        Legat de ideea ca UE sa supravegheze referendumul:
        – daca o fac doar la nivel central tot e bine daca au acces la momentul centralizarii datelor
        – dar cel mai indicat ar fi sa aiba observatori acreditati, si sa poata face inspectii in teritoiu

        Practic – dupa cum stim cu totii, pericolul la fraude este la tara… si teritoriul e mare. Stiu chestia asta domnii de la UE?

        Sugestie: Nu le-ar strica un breviar de metode de furt la urne practicat in ultimii ani in RO.

        moldoveanu

        13/07/2012 at 10:27 am

      • Buna dimineata,

        Pana si socrul mai bate un cui in cosciugul lui Ponta.

        anac

        13/07/2012 at 10:28 am

  25. E groasa. EUR/RON 4.5575 acum.

    ciudatu'

    13/07/2012 at 10:24 am

  26. Buna dimineata! 🙂
    oare astazi ce bomba mai detoneaza?

    radubotezatu

    13/07/2012 at 10:27 am

    • Buna Dimineata 🙂
      Pai ce sa va mai spun, avem un premier mincinos, un ministru de externe mincinos si acum, si un ambasador mincinos. Ca sa afli adevarul, ca pe timpuriule lui Ceasca trebuie sa-i citesti pe straini. Comunicatul german in original si nu minciunile oficialilor romani:

      Rumänischer Botschafter ins Bundeskanzleramt einbestellt

      Der Sprecher der Bundesregierung, Steffen Seibert, teilt mit: Heute ist der Botschafter der Republik Rumänien, Herr Lazar Comanescu, in das Bundeskanzleramt einbestellt worden. Ihm wurde die weiterhin große Besorgnis der Bundesregierung über die innenpolitische Entwicklung in Rumänien mitgeteilt. Aus Sicht der Bundesregierung gefährden die von der Regierung Ponta in den vergangenen Tagen ergriffenen Maßnahmen zur Beschneidung der Kompetenzen des Verfassungsgerichtes und zur Verlagerung der Zuständigkeit für die Veröffentlichung der Gerichtsentscheidungen in ernsthafter Weise das Prinzip der Gewaltenteilung. Botschafter Comanescu gegenüber wurde der Erwartung der Bundesregierung Ausdruck verliehen, dass alle Urteile des Verfassungsgerichtes von der rumänischen Regierung umgehend veröffentlicht und unmittelbar umgesetzt werden. Insbesondere müsse das Referendum über die Suspendierung von Staatspräsident Traian Bašescu am 29. Juli 2012, damit es Gültigkeit beanspruchen könne, von der absoluten Mehrheit der registrierten Wähler entschieden werden, wie es das rumänische Verfassungsgericht am 10. Juli 2012 entschieden hat.

      Dragi prieteni, nu ne-am intors in anii ’90 ci in anii ’80 Traiasca geniul carpatilor!

      Theophyle

      13/07/2012 at 10:37 am

      • din pacate, nu vorbesc limba germana. daca ati putea rezuma in romana ce scrie acolo m-as bucura sa aflu si eu.
        multumesc.

        radubotezatu

        13/07/2012 at 10:47 am

        • Intr-un cuvant, scrie ca a fost CHEMAT (convocat) si nu ca ar fi vorba de o intalnire de rutina asa cum sustine ministrul Marga si ambasadorul Comanescu, alta poama buna 😦

          Theophyle

          13/07/2012 at 10:51 am

          • cum ies cartitele la iveala zilele astea! tot e bine ca vedem asta.

            radubotezatu

            13/07/2012 at 11:01 am

  27. Pe mine efectiv ma tampeste modul in care dobitocii astia mictioneaza pe tot ce inseamna respectarea angajamentelor.

    Cu sefii externi vorbesc una, iar reporterilor le declara alta. Parca sunt retardati mintal, ei nu inteleg ca oamenii aia afla imediat?

    EuCuMine

    13/07/2012 at 10:33 am

    • Noi tinem la fiecare aspect al relatiilor cu exteriorul si urmarim fiecare treapta. NU CRED CA SUNT IDIOTI.
      Cred ca asta isi doresc si aici e pericolul cel mai mare. La nivelul asta nu cred ca e vorba de incompetenta ci pur si simplu ceeace se intampla si prapastia catre care e impinsa Romania e tinta lor.
      Un efect secundar va fi ca masa de manipulati sa declare ca s-a saturat de amestecul UE.

      moldoveanu

      13/07/2012 at 10:39 am

      • Adică doresc scoaterea României din UE. De asta se grăbesc, fiindcă mai au mulți pași de făcut !
        USL dorește scoaterea României din UE (să nu uităm declarații mai vechi ale unor personaje importante din USL).

        dada

        13/07/2012 at 10:45 am

        • Dar atunci de ce s-au mai obosit sa intre in UE? Cred ca e riscant ptr ei sa inceapa cu retorica „amestecului” in treburile interne din partea UE. Dar de la oamenii astia te poti astepta la orice.

          clemycali

          13/07/2012 at 10:47 am

          • Numai stiri bune pentru cei care au credite si pentru toti cei care platesc facturi in Romania 😦

            http://www.zf.ro/banci-si-asigurari/cursul-doboara-record-dupa-record-pe-piata-interbancara-9856761

            Theophyle

            13/07/2012 at 10:48 am

            • Cu cat suntem mai preocupati sa ne platim facturile, cu atat nu mai scoatem capul mai sus si nu ne mai uitam la ce prostii fac astia. 😦

              moldoveanu

              13/07/2012 at 10:51 am

              • Draga moldoveanule,
                toti ce care isi bat joc de viata lor vara vor plati iarana (facturile de intretinere) pentru asa cum spune Basescu – iarna nu-i ca vara!

                Theophyle

                13/07/2012 at 10:54 am

              • He, chiar așa, nimeni nu observă că USL a provocat dezastrul?

                dada

                13/07/2012 at 10:56 am

          • Cat timp aducea fonduri era chiar profitabila apartenenta.
            Acum cand controlul a crescut nu mai merge. E nerentabil.

            moldoveanu

            13/07/2012 at 10:49 am

          • Unii au vrut să intre în UE la furat ! Acum când nu se mai poate și-au schimbat părerea.

            dada

            13/07/2012 at 10:53 am

            • lasa dada,
              au sa inteleaga cand vor ajunge la coada la ambasadele UE sa primeasca vize 😦

              Theophyle

              13/07/2012 at 11:00 am

  28. Duvaz si USL au inceput sa faca eforturi de a reaminti populatiei istoria „ticaloasa” a lui Basescu de 8 ani incoace. Pare ca e nevoie de tot mai mult timp si sa stai sa o iei de la capat cu povestirea pentru a o mentine vie in memoria populara, printre atatea bruiaje cu UE, plagiate si altele.

    Am retinut doar inceputul: „La inceput nu era criza si nu se prevedea criza… dar Basescu…” 🙂

    moldoveanu

    13/07/2012 at 10:47 am

  29. Buna dimineata!
    Sper ca si azi loviturile impotriva USL si pasii inapoi facuti de acesta sa fie cat mai mari.

    P.S. Oare mai exista in istoria UE (sau CEE) vreun caz cand unui guvern i s-au cerut angajamente scrise ca va respecta legea?

    ribelalu

    13/07/2012 at 10:51 am

    • Eu nu-mi amintesc. Cred ca suntem unici.

      clemycali

      13/07/2012 at 10:56 am

    • Salut,
      Nu, dar exista un singur precedent cand o tara aproape a fost bagata in faliment cand i s-a retras dreptul la vot, a fost Austria – „vezi czul Heider” si tara respectiva a fost totusi o tara puternica din punct de vedere economic. Asta nu stiu sau nu vor sa stie romanii. Imi pare rau ribelalule, dar nu pot sa imi inchipui ca sunt fiul unui popor atat de inconstient 😦

      Theophyle

      13/07/2012 at 10:57 am

  30. Le e al naibii de frica de boicotul referendumului. Asa imi explic de ce au aparut sondajele ce cresc la TBasescu exponential de la ora la ora. Cind voi vedea si la CCSB 50,1 % da 49.9 % nu, si il voi auzi pe MN spunind Mai e cineva aiiici ? No hai fracilor la referend ca se poooate ! 😦

    lastnightmusic

    13/07/2012 at 10:59 am

    • Or sa fie intoxicari la greu, si cu sondaje si cu mesaje.Mai tineti minte in 2007 cand se spunea „DA pt Basescu” cand se spera ca unii mai fraieruti or sa cada in capcana?Dar toate astea sant ca un cutit cu 2 taisuri.Ideea e ca trebuie hatarat clar ceva mai devreme daca se boicoteaza referendumul, nu cu 3 zile inainte.
      Legat de iesirea din UE , nu cred ca USLasii vor asta.Nu sant chiar atat de idioti.Ei doar nu se asteptau la o reactie internationala atat de puternica.

      papiciulo

      13/07/2012 at 11:08 am

      • Chiar crezi papi ca poate cistiga basescu referendumul dupa 2 ani de intoxicare dura, in care il asteapta la colt toti primarii usl, toti orbii cu permis de conducere, toate mamicile ce au pierdut ani de jucat cu copiii in nisip pe banii nostri, toti revolutionarii, toti infractorii, toti cei cu bacul picat ?

        lastnightmusic

        13/07/2012 at 11:13 am

        • Tocmai de aceea eu spun ca cel mai bine e boicotul.Astfel Basescu ramane in continuare la Cotroceni si avem o sansa in toamna.
          Dar trebuie spus clar, pt ca ajtfel ne furam singuri caciula, unii boicoteaza si altii nu si le facem jocul.

          papiciulo

          13/07/2012 at 11:28 am

    • „Asa imi explic de ce au aparut sondajele ce cresc la TBasescu exponential de la ora la ora”
      Sursa ultimului sondaj este, totusi, Videanu.
      Sondajele initiale au fost facute de institute apropiate de usl. Nu stiu cata credibilitate pot avea acestea.

      Sorin Fortiu

      13/07/2012 at 11:20 am

  31. Explicația că lovitura de stat a fost posibilă datorită faptului că hoții din toate partidele „și-au dat mâna” pare să fie ușor de înțeles pentru multă lume.

    dada

    13/07/2012 at 11:04 am

  32. bunä,

    azi mare festival contra lui bäsescu, initziat de drogatul escroc Mazäre si USL

    oamenii si intreprinderile sunt amenintzate si obligatzi ,sä iasä la manifestatzie

    hitler a fost nimic pe langä Mazäre,crin-cretin si USL. f. grav dacä constätzenii fac asta.

    theo- nona

    13/07/2012 at 11:08 am

  33. aia cu onoarea de militari, trädätorul Oprea si cäminul de ofitzeri
    trädätori si escroci, au fäcut cu ponta o coalitzie de stanga, este deja
    parafatä si inregistratä.

    theo- nona

    13/07/2012 at 11:10 am

  34. f. grav , mi se pare nemernicia si presiunea pe judecätoare a lui Corlätzean,

    a reclamat judecätoarele care l-au condamnat pe Nästase, sä fie anchetate.

    asta trebuie imediat ajuns la UE: uslinosii au promis acolo ceva si fac altceva.

    theo- nona

    13/07/2012 at 11:19 am

  35. Hehehe . Sa ne pregatim si noi : Vom comunica cu Politeia facind focuri pe dealuri ca indienii, sau prin tulnic 🙂
    „Autoritatile ruse se pregatesc pentru demonstratiile din toamna: cenzura pe site-uri.
    a fost adoptat un act normativ care permite intocmirea unei liste negre cu site-urile „care furnizeaza informatii interzise”. De asemenea, a fost aprobat proiectul de lege privind „calomnia”,

    lastnightmusic

    13/07/2012 at 11:21 am

  36. @all

    Avand in vedere faptul ca USL si Ponta dau impresia ca nu pricep cat de grave sunt ultimatumurile primite si cat de tare se rostogoleste tara in prapastie. Avand in vedere faptul ca o tara nu poate fi stapanita total (economic si pe justitie) de increngaturile transpartinice si nu se poate perpetua vechiul sistem daca creste nivelul de trai si controlul UE asupra tarii:

    Propun:
    –> Sa consideram ca fac asta cu buna stiinta si ca le convine marginalizarea daca nu chiar excluderea tarii din UE si sa ne focalizam pe aceasta intentie/consecinta
    –> Sa constientizam faptul ca Ponta (cu plagiatele si alte prostii ale sale) este doar momeala de care sa ne luam in protestele noastre ignorand astfel tinta reala – controlul prin saracire, manipulare, etc.
    –> Sa adaugam acest aspect la mesajele catre structurile UE si cancelarii
    –> Sa contribuim si noi la constientizarea din iarna a nenorocirilor ce va sa vina prin adaptarea si traducerea in mesaje simple si bine structurate pentru popor a consecintelor deja vizibile. (Ex: USL = Inflatie si facturi marite; USL = Vize; etc.)

    E prea crasa ignorarea ultimatumurilor, asa cum bine o exprima EuCuMine mai sus pentru ca realitatea scopurilor lor sa nu fie alta.

    moldoveanu

    13/07/2012 at 11:25 am

    • Buna dimineata all
      De acord, Moldovean. Imi este clar ca ne vor afara din UE si fac totul cu buna stiinta dupa un plan.

      Giorgia

      13/07/2012 at 11:55 am

    • De acord. Toata actiunea USL de pana acuma denota un tupeu si o oarecare inteligenta (malefica), la un nivel mai ridicat decat cel cu care ne obisnuisera. Nu cred ca s-au miscat fara suportul financiar/logistic/informational al Moscovei. Destabilizarea unui stat periferic al UE, urmata de desprinderea acestuia din Uniune si aducerea acestuia sub umbrela ei politica/economica par a fi obiective plauzibile pentru marele nostru vecin.

      Adrian

      13/07/2012 at 12:32 pm

  37. pe acel mameluc cartofor si betziv il uitatzi, crin-cretin, nu trebuie uitat
    acel butoi de imposturä si minciunä , trebuie demascat ca Porumbac- este necesar-

    theo- nona

    13/07/2012 at 11:32 am

  38. Eu incep sa cred ca UE vrea sa ne dea ca exemplu in locul Greciei. Uitati ce se intampla cand nu ascultati, faliment, mafie, depopulare:

    http://slugalasisif.wordpress.com/2012/07/13/romania-auf-wiedersehen/

    sls

    13/07/2012 at 11:34 am

  39. Buna dimineata,
    A aparut decizia CCR privind participarea la Consiliu. Acum putem intelege si amenintarea la adresa d-nei Aspazia Cojocaru: dumneaei a votat pentru presedinte si, mai mult, a adus argumente suplimentare fata de cele retinute de majoritate.

    czc

    13/07/2012 at 11:44 am

  40. Buna ziua la toata lumea:)
    Transmisie live de la Cluj – conferinta de presa a ICCD:
    http://blog.iccd.ro/

    desydemeter

    13/07/2012 at 11:47 am

  41. „USL si Ponta dau impresia ca nu pricep cat de grave sunt ultimatumurile primite si cat de tare se rostogoleste tara in prapastie”.
    Chiar nu il/ii intereseaza nici ce spune ambasadorul SUA, nici Europa, nici socialistii si nici Papa de la Roma!
    usl (+ restul de pucisti) are/au o problema cu justitia din RO, careia incearca sa-i puna “botnita” referitor la politicieni si oamenii lor de casa. Acest lucru necesita timp pe care vor incerca sa-l obtina pe orice cale/mijloc. Daca in acest timp RO este „oaia” neagra a Europei reprezinta doar o problema minora pt. ei (intre puscarie si oprobiu public european tu ce ai alege?).

    Sorin Fortiu

    13/07/2012 at 11:48 am

  42. Buna ziua!
    Va semnalez un articol foarte bun, in opinia mea, al lui Alexandru Hancu:
    http://www.blogary.ro/201/07/nu-pot-ei-sa-minta-cit-puteti-voi-sa-credeti/

    luminita

    13/07/2012 at 11:49 am

    • Salut luminita,
      Bun? Departe si pe langa! Motiveaza ce? Si blameaza pe cine?. Putea fi publicat pe toate siturile anteniste care se ocupa cu demonizarea „intelectualilor lui Basescu” 😦

      Theophyle

      13/07/2012 at 12:00 pm

  43. He,he,
    ia uitati cum Puturosul interimar deja incepe sa dea inapoi, n-o sa se mai retraga din politica in cazul unui esec la referendumul de suspendare, asa cum a promis
    http://www.ziare.com/eugen-nicolaescu/crin-antonescu/eugen-nicolaescu-promisiunea-lui-crin-antonescu-de-a-se-retrage-din-politica-ar-trebui-reevaluata-1178290

    luminita

    13/07/2012 at 11:53 am

  44. Semnele ca pe uslasi ii doare undeva de UE continua cu aberatiile gen referendum pe 2 zile. Lumea e concentrata pe demitere si referendum si credem ca daca iese bine pe 29 iulie sintem rezolvat. Nu sintem. Ia sa vedem ce variante acem si ce e mai probabil:
    -Voiculescu, o condamnare cu executare, a la Nastase, urmata de spinzurarea cu fularul si ajunsul in spitalul inchisorii, care o fi el spital dar tot inchisoare este. Sau continuarea loviturii de stat si iesitul din UE?
    -Bidon Gol, reintoarcerea la stadiul de racan simple, adica senator, si zero sanse de a mai ajunge prin vot la Cotroceni. Sau adeziunea totala la planul Voiculescu si ramasul la Cotroceni.
    -Ponta, un paria pe Extern, demisie dezonorabila din functie datorata plagiatului, prim-ministru din nou la pastele cailor, dosare penale pentru fals in acte, uzurpare, etc. Sau adeziunea totala la planul Voiculescu.
    Sa ne amintim ca Ponta a subliniat ca este imposibila coabitarea guvernului cu Basescu. In traducere cineva trebuie sa plece. Credeti ca ala e planul lui Ponta, sa se retraga?
    -USL in ansamblu. Una e sa critici puterea care e sport national oriunde, alta e sa ridice osanale guvernului. Lingusitul practicat de antene incepe sa piarda apel. Parca b1 are continua crestere de audienta. Este destula media deja ca sa sape la electorat. Procentul de 51% al USL este deja de domeniul trecutului. In alegeri corecte nu vor reusi. Si capusatul bugetului e deja foarte problematic. Deci un fel de opozitie. Sau ii dau in ceapa lor pe aia din UE, adeziune totala la planul Voiculescu, partid unic, power forever.
    Ei ce credeti ca e mai probabil? Eu sint convins ca planul Voiculescu.

    Aha

    13/07/2012 at 11:59 am

  45. Cred ca incep sa se resemneze cu ideea ca trebuie cvorum de 50% +1 ca sa fie valabil referendumul.Dar acum vor in 2 zile.Zicea cineva, dc nu 2 ani?

    papiciulo

    13/07/2012 at 12:04 pm

  46. Boicotarea referendumului nu mi se pare, personal, o solutie corecta. Nici nu vreau sa-mi imaginez reactia USL-ului cand 95% din cei 40% de romani prezenti la referendul o sa voteze pentru suspendare, dar referendumul nu va fi validat. Daca acum fac ce vor, atunci in momentul ala o sa se simta legitimizati si o sa aiba si dovada (nu 100% corecta) ca au poporul in spate. Credeti ca o sa li se mai opuna UE?

    Solutia ideala ar fi un referendum validat, la care Basescu sa castige. E greu, dar nu mi se pare ca exista un alt scenariu care sa ne scoata din criza asta.

    Exista, evident, un risc. Exista riscul ca 51% din populatie sa participe, iar impotriva demiterii sa voteze 48% dintre ei. O mobilizare exemplara, dar care va fi in zadar.

    Nu vi se pare insa ca este un risc pe care ar merita sa ni-l luam? Un referendum invalidat nu garanteaza absolut nimic, decat si mai mult haos. Prefer sa lupt pentru idealurile in care cred, decat sa nu ma implic si sa sper ca idiotii astia sa isi respecte cuvantul.

    littlebugger

    13/07/2012 at 12:05 pm

    • Sant argumente si de-o parte si de alta.Sper sa hatarasca (cel tarziu sapt viitoare) unii mai destepti ca noi si care au la dispozitie mai multe date si informatii.

      papiciulo

      13/07/2012 at 12:12 pm

    • Am mai spus-o si o repet. De ce boicotarea este vazuta ca o legimitizare a USL-ului? Din contra, daca USL-ul aduce doar 40% din populatie la vot (ceea ce nu prea cred ca au de unde), inseamna ca restul de 60% NU sunt de acord cu ei si astfel il legitimeaza pe Basescu.
      USL-ul a initializat referendumul asa ca ei trebuie sa dovedeasca ceea ce sustin, ca au sprijinul populatiei. Sa scoata 80% la vot din cei inscrisi in listele electorale, care sa voteze pentru demiterea presedintelui si atunci promit ca ma voi inchina in fata lor.
      Orice este sub 50%+1 prezenta la vot nu legitimeaza USL-ul.

      subway

      13/07/2012 at 12:22 pm

  47. Stie cineva ce-i cu dosarele lui Voicu?

    Giorgia

    13/07/2012 at 12:06 pm

    • Salut Giorgia,
      Condamnat (nedefinitiv) la 5 ani cu executare!

      Theophyle

      13/07/2012 at 12:09 pm

      • Buna dimineata si multumesc. Poate ne-ar trebui un termen mai aproape de referendum, ca munitie. Ufa!!!

        Giorgia

        13/07/2012 at 12:13 pm

        • Am 3 mitinguri in Moldova la care merg – Bacau, Piatra Neamt si Iasi. Astept datele. Si daca ma infurie mult vin in Bucuresti in vizita la nepoti.

          Giorgia

          13/07/2012 at 12:16 pm

        • acum schimbarea termenului ar fi folosita ca munitie impotriva justitiei – ca fiind folosita ca arma politica. mai bine nu.

          fish

          13/07/2012 at 1:01 pm

  48. Ziua buna 🙂
    link-ul care face trimitere la „misterul banilor…” din EZ este inactiv.

    mar

    13/07/2012 at 12:12 pm

  49. Buna ziua, tuturor

    V.P. Dobre spune ca organizarea tehnica a referendumului se face pe OUG, neexistand diferente de ordin tehnic in raport cu legea. Minte!

    OUG 41/2012 (modificarea referendumului),
    “Art.1.pct.3. La articolul 25, dupa alineatul (2) se introduc doua noi alineate, alineatele (21) si (22), cu urmatorul cuprins: „(21) In exercitarea atributiilor ce ii revin, Biroul Electoral Central adopta hotarari care se aduc la cunostinta in sedinta publica si prin orice mijloc de publicitate. Hotararile Biroului Electoral Central sunt obligatorii pentru toate autoritatile, institutiile publice, birourile electorale, precum si pentru toate organismele cu atributii in materia referendumului, de la data aducerii la cunostinta in sedinta publica. (22) Pentru corecta desfasurare a referendumului, Biroul Electoral Central emite hotarari in interpretarea legii, hotarari care se publica in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I.”

    Subliniere: abilitam BEC sa emita “ hotarari in interpretarea legii” care sunt “ obligatorii pentru […] toate organismele cu atributii in materia referendumului”.

    Light

    13/07/2012 at 12:12 pm

  50. iccd arata bine– sigla e minunata, culorile, baietii astia doi draguti in tricouri

    lastnightmusic

    13/07/2012 at 12:14 pm

  51. Ha-ha, alianta centru stanga intre PSD si UNPR. Cum se scuipa unii si pe urma se ling.Cica „pt refacerea puterii de cumparare a oamenilor”, daaaaaaa.

    papiciulo

    13/07/2012 at 12:26 pm

    • mai corect „o alianta pt refacerea puterii de cumparare a VOTURILOR oamenilor” 🙂

    • Mai vor sa cumpere pe cineva? Sa-i cumpere in rate 🙂

      Adrian

      13/07/2012 at 12:35 pm

  52. Dupa stiinta mea, in diplomatie, dupa chemarea unui Ambasador la MInisterul de Externe (ceea ce e deja destul de rau). Daca reactiile nu sunt cele scontate, tara respectiva isi poate chema ambasadorul acasa „pentru consultari”. Daca aceste consultari depasesc 24 de ore, e un mod de a arata cartonasul rosu. Asa ca fiti cu ochii pe Ambasadorul germaniei la Bucuresti.

    blog de caine rau

    13/07/2012 at 12:39 pm

  53. Your Excellencies, ambassadors of the EU countries in Romania,
    Our gouvernment is stalling and hasn’t yet published ALL the Constitutional Court decisions in the Official Gazette. Moreover, anxious that they will not have the majority of 50 + 1 in the referendum, they are now planning to extend voting for 2 or 3 days!

    Giorgia

    13/07/2012 at 12:54 pm

  54. Tot o forma de interzicere a accesului diasporei la vot. Tradatori nenorociti , dupa ce i-a determinat sa ia calea bejaniei acum vor sa le interzica un drept garantat prin Constitutie.
    http://www.hotnews.ro/stiri-esential-12786626-mae-reduce-drastic-numarul-sectiilor-vot-din-strainatate-fata-alegerile-prezidentiale-din-2009-cei-mai-afectati-sunt-romanii-din-italia-spania-sua-republica-moldova.htm

    mar

    13/07/2012 at 12:56 pm

    • incepe sa le fie frica de ce vor vota romanii.

      fish

      13/07/2012 at 1:12 pm

    • Las sa faca asta. Macar ii da ocazia Piratului sa spuna sa boicotam porcaria

      lastnightmusic

      13/07/2012 at 1:44 pm

  55. Un link interesant despre reactia romanilor din diaspora si din Moldova:

    http://www.adevarul.ro/moldova/actualitate/Romanii-diaspora-egalati-alienatii-mintal_0_735526464.html

    desydemeter

    13/07/2012 at 12:59 pm

  56. Off topic, dar nu pot sa tac!
    USListii tipa peste tot ca Basescu „a taiat pensiile”, de fapt pensionarii au platit o contributie la CAS pentru diferenta dintre valoarea pensiei si valoarea de 740 lei.
    Noua lege a sanatatii prevede :”Contributia lunara a persoanei asigurate se stabileste sub forma unei cote procentuale, care se aplica asupra:
    …………
    e) pensiilor care depasesc suma de 740 de lei, pentru cuantumul ce depaseste aceasta suma;
    ………..”
    Rog sa fiu corectata daca gresesc, dar daca nu, cred ca aceasta idee ar trebui foarte clar explicata de Dl. Traian Basescu, stiind ca un procent f. mare de pensionari voteaza impotriva lui tocmai din acest motiv.

    Maria

    13/07/2012 at 12:59 pm

  57. Salutare! 🙂

    Pe fuga.

    Propun, rog si insist pe langa membrii blogului: NU mai discutati public nimic despre participare sau nu la referendum. USL isi reevaluezza zilnic strategia, si pot merge pana la a stabili 2, 100 de zile sau 100 de ani de referendum, numai ca sa scape de TB.

    TB inca nu a sous nimic clar, credeti ca degeaba?

    Cetatean

    13/07/2012 at 1:15 pm

  58. Aveti aici decizia pe CJNC-ul pe tema „reprezentare la Bruxelles”.

    Dă clic pentru a accesa D0683_12.pdf

    Cetatean

    13/07/2012 at 1:17 pm

    • votul Aspaziei Cojocaru a fost decisv.

      Cetatean

      13/07/2012 at 1:48 pm

      • Si motivarea ei este interesanta! 🙂
        Pana la urma cel putin Ministrul de Externe ar trebui sa suporte niste consecinte pentru ceea ce a facut.
        Ar trebui sa inceapa cu o demisie.

        miki

        13/07/2012 at 2:45 pm

  59. f- frumos ; mi s-a pärut vizita cäpitanilor de navä, la sediul
    campaniei lui t. Bäsescu. sä-si arate solidaritatea cu el.
    oameni care cunos greul si räspunderea.
    cu meserii practicate si nu cu diplome plagiate.

    nu mägari escroci si mafiotzi, ce ii sustzin pe Ponta plagiatorul si trantorul crin-cretin.

    mafiotul Fenechiu, cel mai mare escroc al iasului, si altzi borfasi USL

    theo- nona

    13/07/2012 at 1:21 pm

    • Pai si Chuky poate fi vizitat de confratii din cluburile si asociatiile internationale : „Visul unei nopti de vara” „somnoroase pasarele” Porumbac007 🙂

      lastnightmusic

      13/07/2012 at 1:47 pm

  60. in concluzie, ce s-a decis, cine inträ la zdup,
    cä si-a insusit prerogativele presedintelui..

    theo- nona

    13/07/2012 at 1:37 pm

  61. Asta se mai vrea si europarlamentar :mrgreen: din pacate nu este bun nici macar de grajdar pe linia grajdului – Europarlamentarul PSD, Catalin Ivan, considera ca presedintele suspendat „este deja istorie” si ca, in opinia sa, niciun cetatean nu mai crede in acesta,”cu exceptia unor talibani cu creierul spalat”, care pot considera ca Traian Basescu a fost vreodata cinstit cu cineva.
    http://www.ziare.com/basescu/presedinte-suspendat/ivan-cine-in-tara-asta-cu-exceptia-unor-talibani-cu-creierul-spalat-crede-ca-basescu-a-fost-cinstit-1178438
    Cred ca nu are in dotare nici macar un neuron stingher 👿 Mare jignire adus romanilor si democratiei.

    mar

    13/07/2012 at 1:38 pm

    • Materialul uman parlamentar la USL si la noi si in PE este sublim dar inexistent. Sint o cireada de rumegatoare care behaie ce li se spune de la centru, ii doare in cot de romania si de UE, scopul lor e sa fie slugi bune la sefii de partid. Sint gretosi.

      Aha

      13/07/2012 at 1:50 pm

  62. Ia priviti ce am gasit intamplator:

    Fotografia pare trucata, iar textul e halucinant!

    ––––––-moderat–––––– Scuze val.

    1. Fotografia este trucata’
    2. Blogul este aunei nebune furioase;
    3. Linkuri de la acest blog sunt sterse automat

    val

    13/07/2012 at 1:47 pm

  63. He he, pe linga referendum intins pe atitea zile cit este nevoie sa ne facem norma de 51%, taiem si voturile din diaspora. Ca doar am fost informati de catre voievozii PSD in nenumarate ocazii ca diasporenii sint cetateni de mina a doua, habar nu au de ce se intimpla in Romania, si in general nu prea sint usor de convins sa scandeze iliescu reales (sau Ponta, dupa caz) la al n-spelea congres. Am inteles ca s-au trimis scrisorele pe la UE si ambasade. Mai putem trimite una si pe tema asta?
    Observ ca leul a mai pierdut ceva teren. Acum o saptamina era 4.44, acum e 4.54, carevasazica 10 bani. Inca nu e dezastru, dar in ritmul asta pe 29 iulie ajungem la 5 lei un euro. Ocazie cu care toata natia va putea exclama cu satisfactie: Sintem ruinati, speram ca basescu e fericit. Votatti USL.

    Aha

    13/07/2012 at 1:47 pm

    • Aha 🙂
      Ar trebui trimise scrisori ACUM, cat se mai poate face ceva in afara tarii si nu pleaca toti in concediu pe la ambasadele noastre.

      desydemeter

      13/07/2012 at 2:23 pm

  64. Buna ziua,
    o fi efectul intalnirii cu Reding?
    http://www.ziare.com/adrian-nastase/condamnat/ministrul-corlatean-opreste-anchetarea-disciplinara-a-judecatorilor-lui-nastase-1178498

    Sunt inebuniti ,se invart ca soarecii in capcana!

    cedric

    13/07/2012 at 1:57 pm

  65. vA SALUT PE TOTI nu pot sa va spun „ziua buna” pt ca stim cu totii, ca nu e. Nici ziua de azi, nici cea de ieri nici cele ce vor urma…
    Nu va spun ca azi euro e sus, dolarul e si mai sus. Pt ca stiti.
    Va spun insa, ca trebuie s-o facem si pe asta:

    Pentru a contracara actiunea de eliminare a judecatorilor din sistem si inlocuirea lor cu altii obedienti, trebuie sa compunem cat de repede posibil,un protest deschis, echilibrat si documentat, care sa fie semnat de cati mai muti romani, pe care sa-l trimitem Dnei Angela Merkel si CE. Trebuie sa stie intreaga Europa, ca acest USL, este dusmanul Romaniei, ca actiunile urmaresc in toate variantele, DISTRUGEREA FUNCTIONARII STATULUI DE DREPT, de razbunare impotriva mersului democratic in interiorul Uniunii Europene.

    ceaikovski

    13/07/2012 at 2:03 pm

    • Foarte bine. E chiar foarte bine… 🙂

      ceaikovski

      13/07/2012 at 3:25 pm

  66. Salut all!

    Am priceput toate mesajele. Sa ne conformam asadar!

    oryon

    13/07/2012 at 2:15 pm

  67. buna ziua
    neavind timp sa citesc ziare ,abia acum imi dau seama cit de util este acest blog;
    nu mai zic de comantarii
    tks @theophyle

    intimplator

    13/07/2012 at 2:39 pm

  68. 8 ani de zile am avut un euro stabil, tinerii au putut umbla si munci in europa pentru a trimite bani acasa.
    In doua luni de zile euro a sarit si va mai creste, investitorii pleaca si riscam sa nu mai avem loc in europa. Asta inseamna USL.

    moldoveanu

    13/07/2012 at 2:42 pm

    • De fapt, intr-o singura saptamana euro a crescut mai mult decat in cele doua luni ce au precedat-o.

      Cat despre ‘explozia’ dolarului… Oy gevalt… 😦

      EuCuMine

      13/07/2012 at 2:49 pm

  69. Radu Berceanu isi respecta promisiunea si se retrage de pe scena:

    http://www.hotnews.ro/stiri-politic-12787737-radu-berceanu-demisionat-din-functia-presedinte-pdl-dolj-marian-jean-marinescu-este-presedinte-interimar.htm

    „Nu mai candidez la urmatoarele alegeri parlamentare, pentru ca este suficient. Eu la sfarsitul acestui an si acestui mandat de parlamentar implinesc 23 de ani de cand sunt parlamentar si cred ca este suficient. Trebuie sa vina tineret si in Parlament si cred ca este bine sa nu stai prin Parlament pana cand nu mai stii bine ce se intampla pe acolo. Eu l-am vazut pe Alexandru Barladeanu, demult, demult, pe Oliviu Gherman mai incoace, mai vad si pe altii pe care de data asta nu vreau sa ii mai numesc ca atare, dar daca va uitati in lista Senatului o sa ii vedeti pe cei care au niste varste memorabile si care vad ca mai vor inca un mandat. Eu fac parte dintre cei care cred ca mai exista si altceva de facut pe lume decat politica. Am de gand sa ies din politica la varf, dar nu am de gand sa plec din PDL, desi am auzit ca a fost asa un fel de zvon. Nici pomeneala. Eu nu o sa plec niciodata, nici independent, nici la alt partid. Poate sa plec acasa, asta da. Dar nu o sa plec la alt partid.”

    EuCuMine

    13/07/2012 at 2:46 pm

  70. Postare 9

    Tiberiu Orasanu

    13/07/2012 at 3:07 pm

  71. Pt cei mai isteti decat mine, care vad mai usor conexiunile – o fi oare vreo legatura intre nebunia din ultimele zile din Romania, independenta energetica a UE, monopolul Rusiei in exportul de gaze, faptul ca proiectul Nabucco West e in stadiu foarte avansat (anunt public in 28-29.06.2012) si declaratia Ambasadorului Rusiei la Bucuresti din 15.06.2012 ?

    Radu.J

    13/07/2012 at 11:31 pm


Comentariile sunt închise.