Politeía

Quis custodiet ipsos custodes?

Zilele Pandorei – a cincea zi: suspendare şi referendum

Mi-as dori ca cititorii acestui articol sa inteleaga lucrurile asa cum vor fi descrise si sa nu incerce sa se “imbete cu apa rece”. Pentru a obtine rezultate intr-o situatie grea, putin calm, ratiune si pragmatism sunt necesare. Deci nu este un articol usor nici pentru mine si nu va fi usor nici cititorului care vede in Presedintele Basescu ceea ce am crezut ca este si poate chiar este.

Despre probabilitatea suspendarii. Am sa incerc sa fac un rezumat foarte rapid al celor spuse de Traian Basescu cu referire la suspendarea posibila, devenita in ultimele 6 luni probabila si in sfarsit in doua saptamani devenita  fapt consumat.

Intr-un interviu la b1 imediat dupa alegerea sa ca Presedinte al Romaniei, intrebat de Moraru daca ia in considerare o noua incercare de suspendare si demitere, Traian Basescu a raspuns fara echivoc aproape dur – “de aceasta data nu va fi atat de usor”. Fapt – a fost mult mai usor!

Un politician democrat se bazeaza intotdeauna pe institutiile statului, care arbitreaza o competitie corecta, un autocrat se bazeaza pe instrumentele de forta cu care poate sa impuna rezultatele dorite. In Romania contemporana, institutiile statului nu au functionat si daca Basescu ar fi fost un autocrat, tot nu ar fi avut nici unul din instrumentele cu care si-ar fi putut impune rezultatul dorit.

Traian Basescu s-a dovedit fara indoiala un politician democrat, care s-a bazat pe o ireversibilitate a proceselor in justitie si in functionarea altor institutii ale statului abilitate cu functionarea statului de drept. Traian Basescu s-a inselat! Aici nu pot sa nu il citez pe Ion Cristoiu in editorialul  lui de astazi, publicat in EVZ sub titlul semnificativ “CCR a dat dreptate pucistilor!”, scrie:

Dacă am fi în America sau în Germania- ziceam-, Curtea Constituțională ar trebui să voteze  potrivit Constituție și nu potrivit puciștilor. Cum însă sîntem în România, CCR va decide în favoarea puciștilor. Nu pentru că ar fi fost cumpărată sau intimidată. Pur și simplu pentru că, instituție românească fiind, CCR va ține cont că Traian Băsescu e pe cale să piardă puterea,  în timp ce Victor Ponta și Crin Antonescu  sînt pe cale s-o cîștige”.[…] În pesimismul meu funciar față de instituțiile românești de azi, de ieri și de mîine, am avut din nou dreptate”.

Imi este greu sa inteleg de ce ceea ce a inteles Ion Cristoiu nu au inteles cei abilitati sa produca analize de acest gen ca parte din atributiile lor de serviciu. Sunt absolut sigur ca informatiile au existat; ceea ce nu a existat, probabil, a fost interpretarea lor corecta si impunerea unor masuri care ar fi putut sa neutralizeze aceste tendinte.

Perdanti, pierderi si iluzii desarte. In sitiuatia actuala si pornind de la premiza ca nu a existat un  “Plan B”, cel putin eu nu l-am vazut niciodata si in nici o etapa  pe parcursul acestui proces de suspendare, putem concluziona cateva lucruri extrem de simple.

Fara a anticipa o pierdere a lui Traian Basescu la referendumul din 29 iulie,  desi cifrele cele mai optimiste nu arata bine, pot sustine ca marele perdant al acestui puci va fi Ponta, care a fost folosit ca un instrument numai bun de aruncat imediat dupa ce nu va mai fi folositor. Schimbarea lui Ponta este aproape iminenta! Aceasta schimbare va fi facuta rapid daca rezultatele referendumului vor fi stranse, indiferent daca Basescu castiga sau pierde referendumul, sau mai lenta daca rezultatele vor fi mai mari decat 55-45. Presiunile  exterioare intensificate de prostia enorma de care da dovada, il vor duce la pierzanie – axa anti-Ponta formata de Lauren Fabius (Franta) – Frank Walter Steinmeier (Germania) – Jean Asselborn (Luxemburg), trei socialisti cu un prestigiu enorm ii vor demola lui Ponta cariera. Nici Martin Schulz si nici Sowoboda nu-si vor compromite pozitiile si carierele din cauza prostiilor lui Ponta (despre declaratiile celor trei si scrisoarea trimisa lui Martin Schulz, puteti citi pe Politeia Europeana).

Al doilea mare perdant va fi PDL-ul, aproape scos din joc, care se agata si fac tot posibilul sa compromita si pe altii spre fundul putului in care s-au afundat singuri. Continuarea folosiririi fetelor uzate si profund nepopulare il vor termina total ca forta politica cu potential.

In sfarsit, al treilea mare perdant vom fi noi, cei care au sperat intr-un stat de  drept si ne-am auto cenzurat de multe ori cand am vazut greselile fatale din comportamentul Presedintelui pe care intotdeauna l-am sanctionat cu blandete, mea  culpa!

319 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. sa inteleg ca trebuie concentrat pe sprijinirea noii drepte care va sa apara? 2014 sau 2016? care ar fi tinta? urmatoarea intrebare: mai e putere si vointa , ca elanul a fost taiat 😦

    Vali Nisipeanu

    10/07/2012 at 4:05 pm

    • Salut Vali,
      raspunsul trebuie sa fie DA. Exista si vointa si electorat, sa speram ca vom avea si oameni cinstiti si curajosi sa conduca! Tinta este 2014!

      Theophyle

      10/07/2012 at 4:09 pm

      • Sa dea Dumnezeu ca tinta sa fie 2014!

        papiciulo

        10/07/2012 at 4:11 pm

      • de cand Cristian Ghinea a lansat anul trecut provocarea constituirii unei noi formatiuni http://www.contributors.ro/editorial/reteta-pentru-noul-partid-cati-v-ati-baga/
        virtualul s-a aprins si a ars ca o coala de hartie,304 comentarii 16,243 Vizualizari…entuziasm , se parea ca se poate iesi din baltirea puturoasa a politicii de la stanga la dreapta. De atunci m-am reconectat la politica romaneasca, dupa imensa scarba ce ma cuprinsese in 2000 cand m-am decis s-o tai afara definitiv , lucru pe care l-am facut anul urmator.

        Se parea ca ceva se schimbase in bine , vedeam atatia oameni „buni” si de calitate si mi-am spus ca sigur ceva se schimba in mentalitatea neamului meu si mai ales masa critica necesara schimbarii a aparut.

        pe limbajul uselistilor: frectii la picior de lemn….dupa mai bine de un an , ce vedem? regres total, lovitura de stat, rinocerizarea intregii societati. Sunt trist si dezamagit , dar sunt bucuros ca v-am descoperit. Suntem prea putini si prea cu bun simt ( in argoul uselistilor: fraieri) sa putem declansa ceva in societatea moderna romaneasca, dar putem merge inainte. Corect ar fi sa ne reevaluam sansele , sa vedem cat mai ramanem dupa terminarea bataliei si mai ales ce putem face sa-l ajutam pe MRU.

        Parerea mea( saru’mana nea Nicu) e ca TB e o cauza pierduta si ne vom radicaliza si mai mult.

        Vali Nisipeanu

        10/07/2012 at 4:27 pm

        • TB, cauza pierduta?

          O dam pe nemtisme acum?

          EuCuMine

          10/07/2012 at 4:35 pm

          • hold your horses, e doar parerea mea si se vede de la 10000 de leghe ca ne-au facut. Si eu nu dau nemtisme, sunt unul dintre suporterii infocati ai domnului Presedinte.
            Ce altceva ar trebui sa intelegem din ce se intampla acum? crezi ca-i pasa lu’ Goe de Europa, poa’ sa puna presiune Iuropa cat o vrea, ei tot dupa manualul NKVD vor lucra…te apuca disperarea nu alta , dar ce altceva poti sa faci?

            Vali Nisipeanu

            10/07/2012 at 4:40 pm

            • @vali,

              sunt o infocata sustinatoare a Presedintelui, dar sunt pe aceasi lungime de unda cu tine, in situatia creata. Eu cred ca singura sansa a Presedintelui este ca indiferent de cati se vor prezenta la referendum, jumatate +1 TREBUIE sa voteze impotriva suspendarii, pentru ai mai da Presedintelui legimitate cind „pe multi va popi”. In acelasi timp ii va da timp lui MRU sa cistige increderea electoratului si il va putea ajuta in viitoarele alegeri prezidentiale. Dupa alegerile din toamna-iarna, o sa vedeti ca Romania tot neguvernabila o sa ramana, daca TB este la Cotroceni. Deoarece comunistii vor avea majoritate iar urmatorii doi ani vor fi doar o lupta continua intre Presedinte si Premier. Premierul va fi de la comunisti, evident.

              mayausa

              10/07/2012 at 6:12 pm

        • Vali, pai varianta este sa ne apropiem; de cine?

          emil

          10/07/2012 at 5:05 pm

      • salut theophyle, salut citizen! De ce sa nu BOICOTAM referendumul? noi il consideram neconstitutional! de ce nu-l putem boicota total??

        cinic

        11/07/2012 at 7:18 am

  2. Multumesc lui Cetatean pt raspunsul la intrebarile mele din comentariile la postarea anterioara.
    Deci, consider ca mai sant sanse de reusita.

    papiciulo

    10/07/2012 at 4:07 pm

  3. am citit cu ingrijorare, intentzia uslinosilor de a face debandadä cu asociali.falsi revolutzionari si haimanale, vor sä facä scandal si sä dea foc, punand aceste lucruri pe seama democratzilor
    la mintea bolnavä a bolsevicilor totul posibil, au mai fäcut-o.

    theo- nona

    10/07/2012 at 4:09 pm

    • theo,
      crede-ma ca nu au cum. Am citit in original ce a spus Frank Walter Steinmeier, socialist dar un adevarat democrat si om serios

      Theophyle

      10/07/2012 at 4:12 pm

  4. Buna ziua 🙂
    Multumiri ptr. analiza, nr mai lumineaza in cenusiul care ne inconjoara de ceva timp. Sper ca Ponta sa demisoneze cat mai rapid. Raul facut de acest nemernic, Romaniei si romanilor, nu cred ca poate fi compensat de pierderea carierei lui politice, este o pierdere insignifianta.

    mar

    10/07/2012 at 4:17 pm

  5. a inceput artileria grea sa bubuie. vine macelul 😀

    http://www.puterea.ro/articol/victor_ponta_sex_cu_minore_audio#.T_wfyHvlB2A.facebook

    😆
    mi-e clar ca e o mizerie de la aripa pro-basescu – dar sa vedem ce efect are

    fish

    10/07/2012 at 4:22 pm

    • Fara suparare, am si eu o nedumerire: daca e de la aripa pro-basescu, inseamna ca e fals?

      emil

      10/07/2012 at 4:26 pm

      • n-am zis asta ca nu stiu nimic mai mult decit ceea ce scrie in linkul ala 🙂
        ce zic – e semnatura clara – ma astept sa fi fortat limitele – nu ca m-ar deranja. la razboi ca la razboi.
        cu citi pica mai multe jeguri ( de o parte si de alta) mie o sa-mi para bine – ca se mai curata si nu mai stau cu amenintarea ca in razboiul rece – fiecare se teme ca loviturile lui or sa fie intoarse.

        in plus, nu-mi fac iluzii ca or sa vina unii (cu mult) mai curati – dar ca sa vindecam cangrena din institutiile romanesti trebuie taiat in carne vie. si o sa doara. dar numai asa avem sansa de vindecare. cu riscuri mari – oricum – de recidiva

        fish

        10/07/2012 at 4:31 pm

        • Ai citit comentariile de acolo? Ai mai citit pe tema asta?
          Trebuie „bagat sub pres” pentru ca e o mizerie pentru ca e sinistra?
          Ma intreb si eu, asa 😦
          PS Asa au zis si usLASII despre Robert Negoita si….a iesit primar.

          emil

          10/07/2012 at 4:40 pm

          • nu trebuie bagat sub pres. pur si simplu se da drumul la dosare. am zis ca iese macel. nimic mai mult.

            fish

            10/07/2012 at 4:43 pm

            • Iertare doar ca eu sunt mai confuz de felul meu si nu am inteles de ce era necesar acel „clar”; te-am suspectat ca prin asta vrei sa atragi atentia asupra facaturii; acum am inteles: NU 🙂

              emil

              10/07/2012 at 4:45 pm

  6. Lovitura de stat in progres este organizata de grupul coloanei a 5-a a unui stat, care experimenteaza acum pentru prima data in Romania, sa exporte modelul post-sovietic de dictatura intr-o tara membra a Nato.

    Este acelasi grup criminal, plus continuarea lor tinereasca, care au asasinat pe Nicolae si Elena Ceausescu fara sa la asigure justitie pentru a pune mana pe pumnul de arginti de atunci si a-si ascunde apartenenta.

    A A

    10/07/2012 at 4:22 pm

  7. referitor la articol – dupa plecarea lui ponta – vine felix ca pm? 😆

    fish

    10/07/2012 at 4:42 pm

    • nu m-ash mira sa se bage in fata la postul asta. crezi ca nu l-ar vota „parlamentul legitim” ?

      val

      10/07/2012 at 4:45 pm

      • nu Felix, poate ala micu’ de la PC, doar e din coalitie :))

        dmariuss

        10/07/2012 at 5:03 pm

  8. Salutare tuturor.

    Parerea mea sincera, e (si, din nefericire e o mare sansa) ca daca suspendarea se transforma in demitere, am (ca sa folosesc o expresie ceva mai veche) cacat-o-n fericire. Ne putem lua frumusel toti de manuta si merge pana-n Auckland (sau Hamilton, dupa preferinte) si sta acolo pana peste vreo 10 ani.

    EuCuMine

    10/07/2012 at 4:44 pm

    • EuCuMine, am fost in NZ acum doi ani: sincer as ramane acolo, la capatul lumii, pana la sfarsitul lumii… 🙂

      Observator

      10/07/2012 at 5:13 pm

  9. Buna ziua,
    @Theophyle,
    Cum vezi vizita de miercuri si joi a Pontanacului la sefii UE?
    Crezi ca de vineri Monitorul Oficial ar putea incepe sa functioneze?
    Intreb deoarece eu cred ca haita ar putea fi pusa cu botul pe labe daca CCR si ar recapata atributia de a judeca hotaririle parlamentului.
    Nu sunt optimist datorita probitatii a 5 judecatori de la CCR dar sper ca presiunile venite din exterior i ar putea face sa se gindeasca de doua ori inainte de a face o porcarie.

    Cum interpretati voi avizul dat de CCR pentru constatarea suspendarii lui Basescu?CCR a constatat ca s au inseplinit conditiile constitutionale pentru asta (deci Basescu a incalcat constitutia) sau s au indeplinit procedurile constitutionale?

    tucu2

    10/07/2012 at 4:47 pm

    • doar ca detaliu, nu caut sa ma bag in fata lui Theophyle. din cate am inteles vizita la Barroso e joi. miercuri seara, la sosire, colporteaza un pic cu „pretenarul” Martin Schulz

      val

      10/07/2012 at 4:55 pm

      • S ar putea ca si prietenul MS sa i spuna ca legea trebue respectata.
        S ar putea de asemenea sa i spuna ca nu nici un argument pentru a l apara in fata celorlalti si ca nu are motiv sa se compromita datorita prostiilor lui.
        Poate MS va fi mai convingator decit Barroso.

        tucu2

        10/07/2012 at 5:14 pm

  10. Si Rus s-a pronuntat, Referendumul se organizezza dupa OUG din 5 iulie. Se pare ca nu-i mai intereseaza nimic, zarurile sunt aruncate 😦

    mar

    10/07/2012 at 4:48 pm

  11. Cred ca Pandora nu mai poate sa puna capacul – „Ministrul Administratiei si Internelor, dl. Dobre, care este si seful Autoritatii Electorale Permanente, stabileste listele electorale si nu INS. Noi furnizam doar informatii statistice fara a avea atributii pe linia alegerilor ori referendumului. INS va da publicitatii- in cateva zile probabil – rezultatele provizorii ale Recensamantului, pe care nu le-am putut oferi pana acum din considerente tehnice- nu s-a constituit comisia de validare a lor. ”
    http://economie.hotnews.ro/stiri-finante_banci-12760327-ins-mai-intocmeste-listele-electorale-fiind-seful-autoritatii-electorale-permanente-noi-vom-furniza-premierului-datele-provizorii-ale-recensamantului-care-folosi-dupa-cum-considera-cuviinta.htm

    mar

    10/07/2012 at 4:53 pm

    • Ce valoare au? Recensamantul se refera la liste? Pai daca intr-o sectie de votare din 1000 de inscrisi voteaza 400, ce poate sa faca recensamantul?
      In plus, eu nu am fost recenzat! Pot sa ii dau in judecata?

      emil

      10/07/2012 at 5:03 pm

  12. Pana la urma (desi imi pare nespus de rau ) Basescu pierde pe mana lui.
    Pentru ca Roberta (inventata de Basescu ) nu avea ce sa caute la conducerea CD.
    Pierderea MO (fara ca OUG care prevedea trecerea de la CD la guvern sa apara intai in MO) i se datoreaza.Chiar daca secretarul general al CD a tradat nu avea voie Roberta sa lase din mana MO.

    gavrus tiberiu

    10/07/2012 at 5:06 pm

    • Asa crezi? E simplu cum crezi; eu cred ca jocul a fost pregatit cu atentie si, indiferent ce faceau PDLii si Basescu, usLASII impuneau pentru ca pe ei nu putea sa ii opreasca lege, asa cum bine am vazut.
      😦

      emil

      10/07/2012 at 5:15 pm

  13. L-a lasat din brate, din pacate vom suferi noi cei multi – Monitorizam foarte indeaproape evenimentele din Romania. Parem sa asistam la o lupta politica de o intensitate surprinzatoare intre doua tabere ireconciliabile”, arata presedintele Parlamentului European, socialistul Martin Schulz, intr-un comunicat de presa dat publicitatii cu o zi inaintea unei intalniri cu Victor Ponta la Bruxelles. Schulz crede ca trebuie ca, in cazul unor incalcari ale legilor si standardelor europene, Comisia Europeana sa ia masuri imediate.
    http://www.hotnews.ro/stiri-esential-12760416-martin-schulz-socialist-presedinte-parlamentului-european-daca-exista-orice-incalcare-regulilor-standardelor-europene-comisia-europeana-trebuie-masuri-imediate.htm

    mar

    10/07/2012 at 5:06 pm

  14. Reblogged this on Tiberiuorasanu's Blog.

    Tiberiu Orasanu

    10/07/2012 at 5:08 pm

  15. Ziua buna la lumea buna!

    blog de caine rau

    10/07/2012 at 5:14 pm

    • Salut 🙂
      Ne vedem in Piata Victoriei…

      Diana

      10/07/2012 at 5:26 pm

    • Lasa lumea buna 🙂 Lumea buna a murit la canal, la Aiud, sau e la Pere Lachaise Noi suntem alt aluat. Ce facem azi cu Baconsky brat la brat cu MNeamtu in PV Ii arata cineva obrazul lui MN daca apare cu steag, tricou si stampila partidului ? Citeste cineva un document ? are cineva o portavoce ? Se pastreaza locasul ?

      lastnightmusic

      10/07/2012 at 5:27 pm

  16. La B1, reportaj
    strada pe care locuieste Antonescu asfaltata in aceasta dimineata 🙂

    emil

    10/07/2012 at 5:20 pm

  17. salut tuturor! salut Theophyle, foarte buna postarea. noi tot vorbim de vreun an anumite lucruri si care mereu au fost interpretate altfel dar din pacate niciodata nu s a tratat esentialul si reparat greseala. Presedintele Basescu trebuie sa ramana Presedinte si dupa 29. apoi e timpul de pus ordine si punctele pe „i” pentru ca adevarul elibereaza si creeaza viziuni noi, pe baze solide..

    zigzag

    10/07/2012 at 5:21 pm

  18. Dragi prieteni, va propun ca in aceasta seara, cei care vor sa iasa din casa, sa pichetam sediile unor ambasade ale tarilor membre UE si NATo la Bucuresti. Cred ca avem nevoie de tot ajutorul diplomatiei straine. O pichetare a sediului este un eveniment pe care orice ambasador va trebui sa-l raporteze la Ministerul de externa al tarii sale. Cum binwe a spus Theophyle, de maine ne vom prezenta si cu scrisori in limba tarii respective si le vom depune. Sper ca Theo & Cetatean ne vor ajuta la verziune in romana si engleza, eu ma ingrijesc de italiana si franceza. Asteptam oferte pentru limba germana.
    Pentru seara asta, va propun ambasada Italiei, ora 19.30.
    Str. Henri Coanda 9
    010667 Sector 1 Bucarest
    Piata Romana, langa sediul Pasapoarte de pe Iorga.

    blog de caine rau

    10/07/2012 at 5:26 pm

    • Si ramine Neamtu singur ?
      Ramine cineva in piata sa ii dirijeze pe noii veniti, intirziati spre ambasada Italiei ?

      lastnightmusic

      10/07/2012 at 5:29 pm

  19. Buna ziua,
    @Theophyle, în mare sunt de acord cu tine.

    Președintele Traian Băsescu a greșit, nu mă refer la tâmpenii minore cum ar fi …..zic eu, când a avut încredere în cei care conduceau instituțiile importante ale acestui stat.
    A avut încredere în serviciile secrete, a avut încredere în Procurorul General al României, eu tot timpul m-am plâns de modul în care se fac cercetările penale dar cine sunt eu, a avut încredere în premierul Emil Boc care cu toate că nu l-a trădat nu a avut puterea să restructureze aparatul bugetar în timp util. Vă amintiți ce a spus Băsescu ?
    6 luni.
    Abia când a venit MRU s-a terminat cu cadourile date de primul ministru politicienilor în teritoriu.
    Nu știu cum să procedăm dar cineva ar trebui să-i spună președintelui că persoane precum Elena Udrea, mai sunt destui, mai mult compromit acțiunea decât ajută.

    dictaturajustitiei

    10/07/2012 at 5:33 pm

    • Buna,
      Lucrurile au fost si sunt prezentate unde trebuie 🙂

      Theophyle

      10/07/2012 at 5:36 pm

      • Mulțumesc !
        Campania asta nu trebuie să semene cu cele din campaniile obișnuite.
        Miza este mult mai mare decât funcția președintelui Traian Băsescu . E vorba de salvarea statului de drept chiar dacă acesta este firav și anemic. Sau poate tocmai de aceea.

        dictaturajustitiei

        10/07/2012 at 6:00 pm

  20. Pe Politeia Europeana un articol interesant – Der Spiegel: Critici dure – standarde duble în socialismului European

    http://politeiaeuropa.wordpress.com/2012/07/10/der-spiegel-critici-dure-standarde-duble-in-socialismului-european/

    Theophyle

    10/07/2012 at 5:34 pm

    • Imi permit sa observ ca logica pucistilor este diferita fata de generala perceptie:
      Ei vor sa comita o lovitura de stat, vor ca acest lucru sa fie observat si protestat in vest, si se bazeaza pe motivele lor ca celelalte institutii ale statului vor sta pasive (Procuratura, autortiatile militare integrate in Nato, SRI, etc) in ciuda consecintelor pentru Romania.

      Au impresia ca o restauratie este dorita la toate palierele, iar obiectivul este cel dintr-un mesaj de mai sus – schimbarea regimului.

      A A

      10/07/2012 at 5:47 pm

      • Salut
        Am impresia că toată lumea aşteaptă de la Băsescu întreaga rezolvare a situaţiei. Eu aşa îmi explic. Nu pot să cred că absolut toţi doresc restauraţia bolşevică. Eu mai am încredere că pînă pe 29 se mai pot întîmpla multe. Meciul se joacă pînă la validarea-invalidarea referendumului. Şi vor urma sigur, prelungiri.

        Tiberiu Orasanu

        10/07/2012 at 5:53 pm

        • Nu toti. Dar numarul critic in institutii pe partea pozitiva impotriva loviturii de stat in progres este mai mic decat numarul critic pe partea lor – asa crede USL.

          A A

          10/07/2012 at 6:02 pm

      • Da.

        Gabi Dumitru

        10/07/2012 at 6:08 pm

  21. Eurodeputatul german Elmar Brok (foto), presedintele Comisiei pentru Afaceri Externe din Parlamentul Europena, spune ca Puterea de la Bucuresti a „incalcat flagrant” principiile europene prin ceea ce a facut in ultimele zile, iar Uniunea Europeana trebuie sa actioneze in consecinta.
    „Da, se aseamana putin cu o lovitura de stat. Nu am mai vazut niciodata asa ceva intr-un stat care se considera democratic. Impotriva tuturor reglementarilor, functii-cheie din cadrul statului sunt acaparate rapid de elemente ale Guvernului. Este o incalcare a legilor si nu pare sa inteleaga nimeni ca statul de drept are rolul de a impiedica lumea sa faca anumite lucruri.

    http://www.ziare.com/basescu/presedinte-suspendat/eurodeputat-german-romania-incalca-flagrant-principiile-ue-trebuie-luate-masuri-1177938

    mar

    10/07/2012 at 6:01 pm

  22. Oameni buni. Ce facem, unde ne vedem? Spargem imensul grup in doua gasti?
    Care e decizia finala?

    Eduard

    10/07/2012 at 6:04 pm

  23. @Dana, faceti o greseala. Nici macar nu ati precizat daca se pleaca din Victoriei sau se merge direct. Noi voi merge in Victoriei. E timpul sa luam dracului o pozitie comuna, macar cei de pe blogul asta, eventual coroborata si cu alte bloguri neprietene NR. Situatia nu mai permite niciun pas gresit.
    Sper sa ne vedem in PV sa discutam.

    Eduard

    10/07/2012 at 6:18 pm

  24. De maine incepem pichetatul ambasadelor UE. Compunem un text. Cam maine o sa avem textul. Este nevoie de traducatori in limbi exotice 🙂 Voluntari?

    Theophyle

    10/07/2012 at 6:18 pm

    • Ma refer la olandeza, limbile nordice dar si spaniola si italiana nu ar fi rau

      Theophyle

      10/07/2012 at 6:20 pm

      • Ma pot ocupa eu de spaniola si italiana.

        Gabi Dumitru

        10/07/2012 at 6:22 pm

        • Super,
          iti trimit maine texteul. concis cam o pagina. Nu au aia timp sa citeasca!

          Theophyle

          10/07/2012 at 6:23 pm

      • Ma ocup eu de olandeza.

        Eduard

        10/07/2012 at 6:30 pm

        • Multumesc Eduard,
          ]Iti trimit maine textul pe mail!

          Theophyle

          10/07/2012 at 6:32 pm

      • Fac eu suedeza.
        Pichetare? Felicitari! Nu-mi vine sa cred… dar lucrurile incep sa se miste in directia visata de mine.

        Tio

        10/07/2012 at 6:50 pm

        • Multumesc Tio,
          Ti-am spus inca acum doi ani ca o sa vina. Rabdare si perseverenta. Roma nu s-a construit inr-o zi 🙂

          Theophyle

          10/07/2012 at 6:59 pm

          • Ar fi nevoie urgenta de leadership (si proteste de ceva proporții). Am fost astazi pe site-ul ICCD si am gasit 3 oameni singuri si foarte putin de citit.

            Tio

            10/07/2012 at 7:16 pm

    • buna seara,
      pot sa preiau traducerea pentru olandeza si norvegiana. mi-ar fi de folos sa imi trimiteti textul in limba engleza.
      multumesc.

      radubotezatu

      10/07/2012 at 6:34 pm

      • Nici o problema Maine la pranz originalel in romana si engleza vor fi postate pe blog!

        Theophyle

        10/07/2012 at 6:42 pm

  25. As dori sa trimit aceasta scrisoare catre Angela Merkel, si am nevoie sa mi-o traduca cineva ! Se ofera cineva ?
    Catre …. ca cetatean al Romaniei, ma simt ingrijorat de actiunile guvernului USL condus de Victor Ponta, care ataca statul de drept, cu toate institutiile sale. Nu se respecta Constitutia, sint desfiintate institutii care sint consfintite in Constitutie, si nu se respecta nici o lege, in afara de cele date de ei in decursul a 10 zile. Ca cetatean european , va cer sprijinul si ajutorul . In tara mea se produce cea maiurita restauratie a unui trecut de care noi, romanii, am scapat doar cu sacrificii omenesti. Va rugam sa luati atitudine fata de incalcarea tuturor legilor, in special a celei a drepturilor omului !. Va multumesc.

    daca imi dati si o traducere in engleza, gasesc unde s-o trimit !
    Imi puteti scrie pe
    Multumesc

    Rada Rogojan

    10/07/2012 at 6:34 pm

    • O sa avem un text standard care va fi tradus, sper in toate limbile oficiale ale UE

      Theophyle

      10/07/2012 at 6:48 pm

      • eu am trimis textul in engleza la Barosso, Vivian Reding, si la Comisia de la Venetia.
        Astept traducerea textului in germana, de la un prieten, pt a-l trimite Angelei Merkel.
        Nu cred ca strica

        Rada Rogojan

        10/07/2012 at 9:20 pm

  26. buna seara tuturor!

    Joseph Daul, presedintele PPE, refuza sa-l primeasca maine la Bxl pe pontanac, pe motiv ca nu respecta legile si statul de drept din Ro :). dupa ce plagiatorul-sef ii solicitase telefonic o intrevedere

    ny

    10/07/2012 at 6:52 pm

  27. @ EuCuMine, @mayausa nu vreau sa fiu inteles gresit ca TB trebuie aruncat la cos . de la mine se vede ca lupta e pierduta, armele sunt inegale si ilegale la contrapodere, si vazand optimismul afisat de Presedinte pentru referendum parca intrevad o luminita la celalalt capat . Dar pe urma ce va urma? Se gandeste cineva la actiunile urmatoare? Mie mi-e peste putinta sa vad dincolo de 29 iulie in eventualitatea ca Presedintele ales nu va fi demis.
    Pana la alegerile locale cum vor evolua sau involua maimutele urlatoare si multe a dracu’? Dileme, dileme, dileme 🙂

    Vali Nisipeanu

    10/07/2012 at 6:52 pm

  28. Vad la B1 ce urmeaza ca mesaje din parte usl:

    „Decat o colonie de care sa profite toate tarile europei ca niste marsavi mai bine…..”.Si aici nu se spune nimic. Lasa privitorul sa completeze.

    eugeni

    10/07/2012 at 7:09 pm

  29. O alta idee indusa de Blaculescu este ca TOATE tarile fac ce a facut Ponta , ba chiar mai rau….

    eugeni

    10/07/2012 at 7:10 pm

    • Un nevertebrat care plimba vorbele si care este atotstiutor. Improasca cu noroi in conditiile in care in urma cu ceva timp „era lapte si miere”, vai de steau lui de analist 😦
      Cand ai mutatie gentica rosie, mai devreme sau mai tarziu incepe sa se vada culoarea naturala sub spoiala capitalista.

      mar

      10/07/2012 at 7:17 pm

  30. SALVE,

    arunc si eu citeva cuvinte disparate…

    USL,

    iliescu, felix, nastase, ponta, antonescu, rusanu,

    dosare penale parlamentari,

    DEVESELU,

    SUA,

    UE,

    ambasadorul Rusiei despre Ro in urma cu doar 2 saptamini,

    V.V. Putin,

    Romania…..

    skorpion

    10/07/2012 at 7:11 pm

  31. Ipocrizia lidarilor UE, coruptia este peste tot, noi trebuie sa ne tinem demni si drepti

    eugeni

    10/07/2012 at 7:12 pm

    • B1 – tv – Blanculescu

      eugeni

      10/07/2012 at 7:12 pm

  32. simpatica dreapta bucuresteana,

    unii vor merge in PV,

    altii pe la ambasade,

    la b1TV BAconschi merge…..spre unde? cu pancarte just now

    dracu mai intelege ceva,

    am fugit!

    skorpion

    10/07/2012 at 7:12 pm

  33. O alta idee indus de Blanculescu: Roamnia este furata de tarile UE. Noi dam bani multi si cu banii aia se platesc datoriile Italiei, Greciei, Spanie.
    Blanculescu zice ca el a dat solutia salvarii Europei lui Barrosso dar ala nu a fost de acord si acum se vad reultatele in Spania, careia Romania va trebui sa plateasca datoriile.

    Nu ma mai uit….

    eugeni

    10/07/2012 at 7:17 pm

  34. Great, suntem invadati de steagurile FCD si NR. S-a terminat cu mitul neafinitatii politice.

    Eduard

    10/07/2012 at 7:17 pm

  35. Nu ar trebui ICCD sa devina centrul de coordonare?

    eugeni

    10/07/2012 at 7:18 pm

  36. Patologie, nesimtire. Idiotul chiar nu pricepe ca minciuna are picioare scurte si ca fuga de realitate este boala 👿 – „Merg la Bruxelles acum linistit, cu dovada ca toate minciunile si ticalosiile despre lovituri de stat, abuzuri au fost infirmate de deciziile Curtii”
    http://www.hotnews.ro/stiri-politic-12761420-victor-ponta-despre-deciziile-ccr-merg-bruxelles-linistit-acum.htm

    mar

    10/07/2012 at 7:20 pm

  37. Ajung si eu ca Theo-Nona sa scriu in serii de 3-4 comentarii.
    Gata promit sa nu o mai fac 🙂

    eugeni

    10/07/2012 at 7:20 pm

  38. Consiliul Superior al Magistraturii a remis un comunicat potrivit căruia declaraţiile de presă ale lui Dan Şova, Gheorghe Mateuţ şi Vadim Tudor pe tema arestării lui Adrian Năstase, potrivit cărora „presa este aservită politică”, „subminează autoritatea judecătorească”
    http://www.romanialibera.ro/actualitate/justitie/csm-declaratiile-din-presa-pe-tema-trofeul-calitatii-ale-lui-dan-sova-gheorghe-mateut-vadim-tudor-au-subminat-autoritatea-judecatoreasca-270114.html

    mar

    10/07/2012 at 7:25 pm

  39. Off,off, ne bazam pe Europa dar cred ca degeaba.
    Cu toate ilegalitatile , ei isi fac mendrele.Tara e condusa prin OUG.
    Nu se poate face nimic si Europa o sa accepte.Daca nici acum nu i se spune lui Ponta „Stop” la Bxl, s-a terminat.

    papiciulo

    10/07/2012 at 7:25 pm

  40. Pa Schengen in septembrie 👿 Tb sa-i multumim Premierului Hotz ptr. declaratia de ieri, in care a atacat-o pe Angela Merkel 😦

    mar

    10/07/2012 at 7:28 pm

  41. Pe B1, Blanculescu are un discurs national-socialist.
    E infiorator, astia nu inteleg despre ce e vorba.

  42. http://www.revista22.ro/articol.php?id=16251
    Acesta este adevarul .Restul : 2014 ; 2016, 2020 :,,, vise. Fara sa intelegem acest adevar ne amagim urmarind tot felul de strategii , termene, viitoare constructii si alte vise. Fara un OM potrivit in momentul potrivit , la locul potrivit si mai ales cu adevarat liber cum a fost Basescu nu avem nici o sansa. Este singurul om cu adevarat liber pe care l-am cunoscut. Nu pentru ca nu ar fi avut pacate, dimpotriva , ci pentru ca eu cred sincer ca el a fost intotdeauna responsabil de faptele lui.

    Doina

    10/07/2012 at 7:32 pm

  43. mvaaaaai, ce limbi in dos ii mai da blanculescu pontanacului!

    ny

    10/07/2012 at 7:33 pm

  44. salutare 🙂
    l-am auzit pe Ponta ca absolut toate deciziile ccr au fost trecute in mo.
    E adevarat ? (eu nu pot accesa situl)

    mircea

    10/07/2012 at 7:33 pm

    • Minte de ingheata apele.Si asta si Antenescu mi se par extrem de periculosi.Nastase si Geoana sint mici copii.Vremuri grele ne asteapta.
      Atat ca totusi e o conducere bicefala, sunt 2, sunt 2 partide.Ciolanul e din ce in ce mai mic.Iese ceva din asta, cat de curand.

      papiciulo

      10/07/2012 at 7:41 pm

  45. O doamna cu un steag cu NR in mana explica unei alte stimabile doamne ca este vorba de Fundatia Crestin Democrata si de Noua Republica. Acestea si-au dat mana si s-au unit in Noua Dreapta.

    Eduard

    10/07/2012 at 7:40 pm

    • ha-ha Swoboda se simte tras pe sfoara de Ponta sau blufeaza ca sa traga de timp.Ii cere lui Barroso o comitzie care sa investigheze situatia din Romania si sa gaseasca solutii rapide 😆

      mircea

      10/07/2012 at 7:51 pm

  46. eugeni

    10/07/2012 at 7:47 pm

  47. Salutare !
    De cativa ani tot spun ca zona dreptei politice e goala.
    Tocmai din cauza asta s-a ajuns aici, ticalosia comunista facandu-si de cap fara prea multe emotii.
    Lupta s-a dat intre FSN 1 si FSN 2 doar pt. privilegii, de gashca sau individuale.
    In momentul in care PNL a ajuns in mana informatorului Quintus si apoi sub papucul celui mai bun prieten al lui Dan Iosif, treaba era deja limpede (alianta cu esalonul 2-3 comunist).
    E suficient sa te uiti la mutrele barosanilor politici, indiferent de partid, ca sa ai senzatia ca te afli pe Planeta maimutelor.
    Suportam acum consecinta lipsei de preocupare pt. o veritabila miscare de dreapta.
    Sigur, impreuna cu cei care aveau puterea sa o faca dar n-au facut-o.
    Nu mai conteaza de ce.

    Tzepelica

    10/07/2012 at 7:51 pm

    • Salut, Timi! ai dreptate.

      luminita

      10/07/2012 at 8:08 pm

  48. Interesant. Fiecare grup, FCD sau NR, are tricouri cu insemne proprii. Exista o singura persoana cu tricou ICCD: omul cu doar doi dinti in gura, pe care l-ati mai vazut la TV. Ghici cine a dat interviu si azi la TV? Da, tot el. Doar eu vad o tentativa de decredibilizare?

    Eduard

    10/07/2012 at 7:55 pm

    • Fara indoiala este o tentativa de decredibilizare. Imi aduc aminte de anii ’90 cand despre democratie puneau un tip fara dinti sa vorbeasca fara noima. Asta este chestie de metode sri.
      Am pus mai sus chestia cu rusii.

      eugeni

      10/07/2012 at 8:00 pm

    • o sa mai vedem alianta noua republica(neamtzu) si fcd(bakonski) se numeste noua dreapta adica ND.
      si atunci apare nicusor dan (nd) si spune ca defapt e el 😆 iar stirbu rade

      mircea

      10/07/2012 at 8:00 pm

  49. este ingrozitor de enervant blanculescu asta

    ny

    10/07/2012 at 7:57 pm

  50. Daca l-ati pierdut pe Blanculescu tragand concluzia ca „Angela Merkel ne trage in piept” ati pierdut clipe de relaxare binevenite pe caldura asta torida de la Bucuresti… 😀

    Observator

    10/07/2012 at 7:57 pm

    • ba a batut si un apropo straveziu cum ca europa nu ar trebui sa fie singurl nostru partener comercial semnificativ. nu ca ar fi rau si cu altii dar el sigur se gandea doar la rusia

      radu2

      10/07/2012 at 8:01 pm

  51. Interimartul la B1

    ela

    10/07/2012 at 8:02 pm

  52. Acum la B1 vorbeste C.A. Nu pot sa il ascult.

    eugeni

    10/07/2012 at 8:02 pm

    • ii transmit din inima un sincer „huoooo”

      ny

      10/07/2012 at 8:05 pm

    • Ma apuca scarba cand vad facisul acestui bidon gol, un jeg tradator, o pausa manipulata din umbra 👿

      mar

      10/07/2012 at 8:07 pm

      • Nu deschid online tv-ul pt acest babuin puturos, martzafoiul dracului, impotentul politic Antonescu.
        Sa doarma cate ore vrea el si sa nu mai apara in lume pe perioada interimatului,
        Hai sictir ii spun golanului Antonescu.

        luminita

        10/07/2012 at 8:13 pm

        • Lumi, pierzi. Tb sa ai puterea sa vezi un tradator de neam si tara in toata splendoarea lui, inca nu pricepe ca si-a pus dinamita la temelie.

          mar

          10/07/2012 at 8:16 pm

          • mar,
            hai ca deschid online B1, desi n-ai vrea sa stii cat ma costa aici in euro, o ora de vizionat tv-uri romanesti.

            luminita

            10/07/2012 at 8:19 pm

    • am senzatia ca o sa-l tot vedem pana pe 29 zi de zi. trebuie sa-si lipeasca eticheta de presedinte. o sa ne albeasca

      radu2

      10/07/2012 at 8:08 pm

    • mai vorbeste mult? ca deja m-am plictisit

      ny

      10/07/2012 at 8:11 pm

      • vad ca intra si pe probleme economice, siguranta nationala, externe….incepe sa se bage si in oala executivului. Mare minune daca nu-i fura argintaria lui Ponta 👿

        mar

        10/07/2012 at 8:13 pm

  53. Hopa, se cunoaste foarte bine cu Ambasadorul SUA. Asta ne considera o adunatura de tampiti 👿

    mar

    10/07/2012 at 8:11 pm

    • si-au vorbit in limba sparga, probabil

      ny

      10/07/2012 at 8:13 pm

  54. ma ia cu tremuraturi cand il vad pe maimutoiul asta la cotroceni.

    halex

    10/07/2012 at 8:13 pm

    • iti dai seama ce tantos e, creste inima in el sa se vada cu steagurile in fundal la cotroceni

      ny

      10/07/2012 at 8:16 pm

      • cred ca si-a angajat si vreun pictor ratat sa-i faca un portret.

        halex

        10/07/2012 at 8:17 pm

        • posibil, dupa felul in care se agata de pupitru. Asta vrea sa promulge legi, este grav…..foarte grav.

          mar

          10/07/2012 at 8:19 pm

          • hai ca-i pune ambasadorului american vorbe in gura

            ny

            10/07/2012 at 8:20 pm

      • E clara treaba cu respectarea Constitutiei. CCR poate sa isi ia vacanta.

        Finante Azi

        10/07/2012 at 8:18 pm

  55. Deja se pronunta pe decizia CC si interpreteaza, este nebun de lantz. Vai de capul nostru 👿

    mar

    10/07/2012 at 8:17 pm

    • cum adica, isi da cu presupusul dpdv al cetateanului? pai el nu e presh interimar?

      ny

      10/07/2012 at 8:18 pm

  56. Buna seara,
    azi mi-am impus sa tac pe blog. Dar acum , ascultandu-l pe cretinul asta, explodez.
    I-a chemat deja la ordin pe toti: BNR, SRI, SIE, PM. Mor cand il vad in locul lui Basescu.
    Inteleg ca maine, EL va hotari dupa care act se face referendumul: OUG sau decizia Curtii.
    Un lucru e sigur: la Cotroceni, a aparut un post nou – cel de translator din orice limba straina.

    cedric

    10/07/2012 at 8:22 pm

  57. Am dat drumul pretz de 10 secunde. Tot nu pot sa il urmaresc.

    eugeni

    10/07/2012 at 8:22 pm

  58. Va fi cu zurgalaii – Iulia Motoc, unul dintre cei noua judecatori ai Curtii Constitutionale, afirma, pe contul ei de Facebook, ca „decizia Curtii precizeaza intr-un mod clar modalitatile de organizare a referendumului”.
    http://www.hotnews.ro/stiri-esential-12761808-iulia-motoc-judecator-curtea-constitutionala-decizia-curtii-precizeaza-intr-mod-clar-modalitatile-organizare-referendumului-deciziile-ccr-sunt-obligatorii.htm

    mar

    10/07/2012 at 8:23 pm

  59. buna intrebarea fetei de la B1!

    cedric

    10/07/2012 at 8:25 pm

    • ce a intrebat?

      eugeni

      10/07/2012 at 8:29 pm

      • I-a spus ca inainte de a veni la Cotroceni declarase ca va fi un prsedinte discret, dar azi a organizat o multime de intalniri iar maine se spune ca va prezida sedinta de guvern. Cum se impaca astea toate cu discretia; raspuns: am obligatii in calitate de presedinte interimar si trebuie sa ma ocup de problemele curente (cam asa ceva) . Iar maine nu se va duce la guvern!

        cedric

        10/07/2012 at 8:51 pm

  60. Aveti pe Politeia Digest un articol publicat in Der Spigel de Andrei Plesu. Dupa textul in limba engleza aveti traducerea in limba romana.

    http://politeadigest.wordpress.com/2012/07/10/der-spiegel-democracy-loses-as-romania-spins-out-of-control-by-andrei-plesu/

    Chiar merita citit!

    Theophyle

    10/07/2012 at 8:39 pm

    • Da, asta este ce se intampla in Romania zi cu zi. Suntem pe un clar pattern de minciuna guvernamentala si legislativa care conduce la dictatura si iesirea Romaniei din lumea democratica si sistemul ei de aparare curent.

      A A

      10/07/2012 at 8:45 pm

  61. Haideti ca si crucisatorul presei, CTP-ul, dupa ce a vut niste puseuri de consternare zilele trecute, acum zice la B1 ca ceea ce s-a hotarat cu privire la suspendarea presedintelui e perfect constitutional.
    Poate intelegeti voi mai bine decat mine daca ajungerea Puturosului Antonescu la Cotroceni s-a intamplat cu respectarea Constitutiei.

    luminita

    10/07/2012 at 8:46 pm

  62. Eu sant de parere ca participarea la referendum ar insemna legitimarea mascaradei si a ilegalitatilor.Asta chiar daca se va desfasura dupa OUG, si mai ales.Trebuie declarat boicot.Dupa cate stiu referendumul trebuie validat apoi de CCR.In virtutea a ceea ce au decis azi, simplu, nu-l vor valida.

    papiciulo

    10/07/2012 at 8:51 pm

    • decizia ccr specifica in clar la sfirsit:
      “În urma deliberărilor, Curtea Constituţională, cu unanimitate de voturi, a constatat că Legea pentru modificarea art.10 din Legea nr.3/2000 privind organizarea şi desfăşurarea referendumului este constituţională în măsura în care asigură participarea la referendum a cel puţin jumătate plus unul din numărul persoanelor înscrise în listele electorale permanente.

      cel putin eu inteleg ca invalideaza OUG-ul

      fish

      10/07/2012 at 9:19 pm

  63. Va tine cineva seaam de ce va decide CCR?

    cedric

    10/07/2012 at 8:53 pm

    • Cedric,
      sincer am rezerve 😦 In acest moment CC, a ajuns obiect de decor.

      mar

      10/07/2012 at 8:54 pm

      • A ajuns in mod premediat, prin activitatile de luni ale majoritatii membrilor ei, obiect de decor

        A A

        10/07/2012 at 9:04 pm

    • Posibil sa nu tina nimeni seama dupa cum se vede, dar , repet, prin prezenta noastra la referendum (si atingerea pragului de 50%+1) il vom legitima .Pentru ca eu unul nu-mi fac iluzii, vom pierde la referendum.Nu mai sunt aceleasi conditii ca in 2007 si nici macar ca in 2009.Asta asteapta USL-asii, uite asta a vrut poporul.Pe cand la prezenta 30% ( si referendumul declarat invalid de CCR ) nu mai e acelasi lucru.

      papiciulo

      10/07/2012 at 9:00 pm

  64. iar a venit Orasanu si tine cu ursul (adica pontanacul)

    ny

    10/07/2012 at 9:04 pm

    • he he. am fost întrebat dacă îs rudă cu el. nu-s! 🙂

      Tiberiu Orasanu

      10/07/2012 at 9:08 pm

      • fericitule :))

        ny

        10/07/2012 at 9:12 pm

        • daaa, îs fericit. mă enervez numai, că indivizi foarte bine mobilaţi intelectual, se comportă aşa. naiba să-l ia pe acest individ.

          Tiberiu Orasanu

          10/07/2012 at 9:47 pm

      • he, he, norocul lui. 😆

        luminita

        10/07/2012 at 9:15 pm

        • ştii de ce te iubesc lumi? pentru că eşti delicios de afurisită. 😛

          Tiberiu Orasanu

          10/07/2012 at 9:44 pm

  65. La Nsul.tv , este invitat fostul Avocat al Poporului care demonteaza aberatiile USLamistilor cu Constitutia pe masa.

    mar

    10/07/2012 at 9:06 pm

  66. Buna seara, buna seara.
    In primul rand as vrea sa spun cate ceva despre perdant: de Ponta nu-mi pare rau. Si-a facut-o cu mana lui. Un lider politic ceva mai ascutit la minte intai nu s-ar fi bagat intr-o astfel de manevra si apoi, cand ar fi vazut ca are probleme pe plan international care ii pot pune in pericol cariera, ar fi dat inapoi. CCR s-a autotransformat in obiect de decor de ieri. Ce este mai tragic este faptul ca ei nici macar nu isi dau seama de asta.

    clemycali

    10/07/2012 at 9:14 pm

    • clemy,
      Ponta tocmai a declarat ca plagiatul de care a fost acuzat nu i-a stirbit sau afectat in nici un fel imaginea externa!!!!
      ce vrei mai mult?
      miza este mult mai mare, idiotului Ponta nici macar nu ii pasa de dezonoarea plagiaturii, intelegi?

      luminita

      10/07/2012 at 9:18 pm

      • Eu cate odata ma intreb daca asta este chiar atat de prost sau doar are tupeu.

        clemycali

        10/07/2012 at 9:23 pm

    • Prea tarziu.

      clemycali

      10/07/2012 at 9:26 pm

  67. Pentru toti cei care au dubii legate de hotarare CCR, aveti o clarificare foarte clara pe contul de FB a doamnei judecator CCR, Iulia Motoc

    https://www.facebook.com/iulia.motoc

    Theophyle

    10/07/2012 at 9:23 pm

  68. Avocatul Poporului- ce se tine la noi nu este referendum ci un fel de plebiscit. referendumul organizeaza referendumul si nu Guvernul.

    mar

    10/07/2012 at 9:28 pm

  69. Buna seara! 🙂

    1. Decizia CCR a fost trimisa lui Antonescu. Are 10 zile sa o promulge. 10 zile de la primirea deciziei, nu de la publicarea in M. Oficial.

    Constitutia, art. 77, 3:

    „Dacă Preşedintele a cerut reexaminarea legii ori dacă s-a cerut verificarea constituţionalităţii ei, promulgarea legii se face în cel mult 10 zile de la primirea legii adoptate după reexaminare sau de la primirea deciziei Curţii Constituţionale, prin care i s-a confirmat constituţionalitatea.

    2. Dupa publicarea Deciziei in M. Oficial (nu are cum sa intirzie publicarea, si oricum odata trimisa la promulgare, legea referendumului cntrolata de CCR intra in vigoare).

    3. OUG-ul nu mai are nici o valoare, pentru ca formula CCR „în măsura în care asigură participarea la referendum a cel puţin jumătate plus unul din numărul persoanelor înscrise în listele electorale permanente” nu mai obliga Parlamentul sa modifice vreo lege, ci il obliga pe Ponta sa modifice OUG-ul (interpretarea Maestrului, Mister B.). Faptul ca Decizia CCR s-a comunicat si lui POnta arata ca CCRa a avut in vedere si OUG-ul.

    5. Daca Ponta se incapataneaza, si considera ca pentru referendum e destul OUG-ul si decizia de azi a CCR nu se aplica, CCR va invalida referendumul, are aceasta putere.

    6. Listele electorale. Vor umbla la ele, ca sa fie mai putini inscrisi in liste. Sa zice 2 milioane, adica vor scadea numarul de votanti de la 18 la 16, deci majoritatea de validare e de 8 milioane.

    7. USL nu are nici de o culoare 8 milioane de voturi anti-Basescu.

    8. Trebuie facut capmanie sa NU se mearga la referendum. S-a intors roata: in 2009 Ilici indemna oamenii sa nu mearga la referendumul pentru Constitutie, acuma vom face noi la fel.

    Cetatean

    10/07/2012 at 9:45 pm

    • La asta ma gandeam si eu. Dar uite ca cretinul ala de ministru ptr relatia cu parlamentul spunea ca se tine referendumul tot dupa OUG dat de ei cu dedicatie.

      clemycali

      10/07/2012 at 9:49 pm

      • ala vorbeste ca boul, destul ca vor umbla la liste si vor frauda la greu. Insa USL nu are toate voturile necesare validarii, orice ar face. Trebuie neaparat facuta campanie negativa. Orocum, sunt concedii si oamenii nu se duc la vot.

        Cetatean

        10/07/2012 at 9:52 pm

        • Si va trebui ca si ambasadele occidentale sa se implice. Chiar mai mult decat au facut-o la referendumul din 2007.

          clemycali

          10/07/2012 at 9:59 pm

          • asa e, impresia mea e ca la tara se va frauda masiv.

            Cetatean

            10/07/2012 at 10:01 pm

    • Total de acord, mai ales cu pct. 8.

      papiciulo

      10/07/2012 at 9:58 pm

  70. La 2. Legea trebuie sa fie promulgata pana cel tarziu pe 20 iulie.

    Cetatean

    10/07/2012 at 9:46 pm

    • Dar totusi ei zic ca nu exista nici o lege, si doar OUG.Cica a fost doar o initiativa legislativa.
      Oricum ar fi, trebuie aplicat punctul 8 .. al lui Cetatean.

      papiciulo

      10/07/2012 at 10:05 pm

  71. Seara buna
    Cred ca trebuie clarificate citeva amanunte dar esentiale .
    1- In oricare tara democratica , cind parlamentul decide sa suspende un presedinte , se instituie o comisie de ancheta . Care , cu puterile conferite de constitutie , analizeaza fapte , interogheaza persoane , citeste documente oficiale (inclusiv secrete de stat) si stabileste concluzi/ recomandare . Suspendare sau nu .
    Ca exemplu , asa a fost in cazul american cu presedintele Nixon . Care a demisionat stiind ca comisia parlamentara avea toate probele care il inculpau .
    2- In statul de drept , o Curte Constitutionala (sau numita Curte Suprema pe alte meleaguri) are rolul stabilit de legea FUNDAMENTALA (Constitutia) de a verifica , aproba sau anula ORICARE decizie legislativa. Analizind respectiva lege , OUG, regulament , etc si stabilind daca sint sau nu in spiritul legii fundamentale .
    3- Cum insasi CONSTITUTIA stabileste ca „nimeni nu e mai presus de lege” , rezulta inechivocabil ca oricare decizie a parlamentului , senatului sau guvernului sint controlate de catre respectiva curte pentru a verifica daca sint sau nu in spiritul constitutiei . Acesta masura poate fi luata din autoinitiativa a respectivei curti sau la sesizarea altor institutii , organizatii sau persoane fizice . Asa functioneaza peste tot in lumea democratica reala .
    4- Ca urmare a importantei fundamentale a punctelor 1-2-3 in statul de drept , membri respectivei curti trebuie sa fie mai presus de oricare suspiciune . Cu tot ce inseamna asta in mecanismul de numire a respectivelor persoane .
    5 – In democratia „originala” care tine presedinte de onoare a unui partid un nomenclaturist comunist notoriu (caz unic in UE) , unde fostii securisti sau membri a conducerii PCR sau UTC au ocupat si ocupa posturi cheie (alt caz unic in UE ) , in tara in care cele mai mari pensi le au tot fostii securisti si nomenclaturisti PCR (alta unicitate a tarii mioritice) , in tara in care in general politica se transmite din tata in fiu/fica (ca in „mareata” Grecie) , aceste reguli simple dar fundamentale pentru statul de drept au fost incalcate mereu . De oricare partid care a ajuns la putere .
    Pina cind nu se vor schimba aceste „maniere” de guvernare , de a face politica , nici o sansa ca Romania sa fie efectiv un stat de drept .
    In tara reciclarii multilateral dezvoltate si a musamalizarii continue , fiecare va incerca sa impuna oamnenii lui in justitie .
    Asta a priceput inclusiv UE cind a stabilit MCV , mecanismul de verificare si control pe justitia romaneasca .
    Nu a fost introdus pentru faptul ca Romania e o tara corupta pina la cele mai inalte niveluri ( asta e o consecinta nu o cauza) . Acest mecanism a fost aplicat noua si bulgarilor deoarece sintem unicele doua tari din UE unde justitia e o imitatie care nu corespunde nici macar minimelor cerinte a unei democratii firave .

    stefan60

    10/07/2012 at 9:49 pm

  72. Am auzit o ciudatenie la Nasul, ca vor sa-l invalideze pe Puturosul national, ptr. declaratia interzicerii votului ptr. diaspora.

    mar

    10/07/2012 at 9:57 pm

    • Adica vor sa-l suspende?

      clemycali

      10/07/2012 at 10:01 pm

      • Da.

        mar

        10/07/2012 at 10:07 pm

        • Procedural nu ar fi o problema. In fond decizia CCR a lasat usa deschisa ptr schimbarea presedintilor ori de cate ori se trezeste cu fata la perna o manjoritate parlamentara.

          clemycali

          10/07/2012 at 10:09 pm

  73. articolul asta nu l-a vazut/mentionat nimeni pina acum?

    http://www.ft.com/intl/cms/s/0/f4beda04-caab-11e1-89be-00144feabdc0.html#axzz20FPVvWc3

    „Viviane Reding, the EU’s justice commissioner, on Tuesday told the Financial Times that without a quick reversal of moves taken by the prime minister – including revoking an emergency ordinance that reduced the powers of the constitutional court and reinstating a national ombudsman – Romania’s bid to join the visa-free travel zone would be jeopardised.

    “If there are not very reliable reassurances and concrete action by the Romanian government with regards to the re-establishment of the rule of law in Romania, the country may lose years in the process of full integration into the EU,” she said.

    deja se trece la chestii (amenintari) concrete ?

    articolul pare fresh: July 10, 2012 6:41 pm

    fish

    10/07/2012 at 10:03 pm

    • Tot ce se poate. Nu pot sa nu treaca la masuri drastice fara sa isi renege propriile principii de functionare.

      clemycali

      10/07/2012 at 10:05 pm

      • Da, este adevarat. Putin mai devreme a anuntat Lazaroiu. Se pare ca accesul in Schenghen este compromis, este

        mar

        10/07/2012 at 10:12 pm

  74. inpostorul plagiator, continuä sä ponegrescä pe presedintele Bäsescu,cicä
    dä „räspunsuri dambovitzene”, atunci el ponta plagiatorul ; este mitocänia
    intruchipatä:si USL NU POATE COLABORA CU EL: asta aratä cä bolsevicii
    vor numai mafiotzii si linistea din trimpul criminalului iliescu.

    Ponta este cel mai mzerabil om posibil, un copil de trupä bolsevic, pervers si parvenit,.

    theo- nona

    10/07/2012 at 10:09 pm

  75. de acord cu neparticiparea la vot. am mai zis nu poti juca corect in acest razboi. dar care credeti ca e parerea lui Basescu ? va hotari omul Basescu sau presedintele Basescu ?

    elablue

    10/07/2012 at 10:10 pm

    • imho: politicanul si carnasierul basescu nu poate sa declare „stati acasa”
      ar accepta ca sa nu iasa la lupta.

      fish

      10/07/2012 at 10:22 pm

  76. Pentru aceasta campanie, trebuie sa avem un singur slogan: „Stai acasa, nu vota” sau „Mergi in concediu ” sau „Nu le asigura cvorumul”.

    Atat si nuic mai mult. Am citit ca alde Neamtu face campanie pentru prezeneta la vot. O sa vada el campanie de o sa ii sara fulgii.

    Cetatean

    10/07/2012 at 10:11 pm

    • Daca face asta, MN e un bou.

      papiciulo

      10/07/2012 at 10:14 pm

    • Cristoiu, acrediteaza ideea participarii ca legitimare. Prin neparticipare, TB scoate un scor modest care va duce la izolarea la Cotroceni, va „fi sufocat cu perna”.

      mar

      10/07/2012 at 10:17 pm

      • O idee riscanta ptr ca o prezenta mare poate determina pana la urma demiterea. Mai bine o prezenta redusa ptr ca asta ar demonstra foarte clar ca poporul nu adera la ideea suspendarii prezidentiale.

        clemycali

        10/07/2012 at 10:21 pm

    • City, intreb si eu;
      Dar daca actualul guvern va ignora, sau va impinge cit de mult se poate hot. VU ,prin a nu o promulga si a o trimite la revizuit si tot asa pina la 29 iulie? Conform celor spuse de tine , prin a nu ne prezenta la vot, dar usl-isii da, cine va cistiga? Cei ce s-au prezentat vor spune da, suspendarii (sub 50% +1, dar pe cine intereseaza?) si vor fi poate 60% din cei ce s-au prezentat ce au spus da, iar noi stam acasa crezind ca prin neprezentare vom cistiga. Noi jucam legal impotriva celor ce joaca ilegal. Pierdere din start.
      Cred ca mai trebuie gindit si nu incurajat statul acasa. Eu, din contra cred ca iesirea masiva la vot ar reda puterea pierduta de Presedinte si legimitate in actiunule sale viitoare. Altfel, in ipoteza ca vor tine cont de lege, o sa fie un maimutoi (scuze de comparatie, dar asta il vor cei din USL), ori nu acesta este Presedintele ce l-am votat de trei ori !!!

      mayausa

      10/07/2012 at 11:07 pm

  77. Ponta este dement, tot el se dä supärat, cä Bäsescu ii bagä cutzitul pela spate.

    cat de tempel potzi fii, sä arunci totul in capul lui Bäsescu.

    theo- nona

    10/07/2012 at 10:21 pm

  78. Bună seara,

    Nu consideraţi greşită strategia statului acasă, în consecinţă invalidării referendumului pe lipsă de cvorum? Însă acei care se duc totuşi (respectiv cei anti-Băsescu), să scoată, să zicem, un 45% pro-suspendare, care deşi insuficient pentru suspendarea concretă, să joace rolul ciocanului cu care va fi lovit Traian Băsescu din momentul reinstalării la Cotroceni până la sfârşitul de mandat?

    În alte cuvinte, nu are mai mare nevoie de o relegitimare, decât de o eschivare prin invalidarea referendumului pe lipsa de cvorum?

    Adrian

    10/07/2012 at 10:21 pm

    • 45% la o prezenta foarte mica nu inseamna mai nimic. Nu-l delegimiteaza pe presedinte ci pe cei care au provocat intreaga actiune.

      clemycali

      10/07/2012 at 10:24 pm

      • Eu vă înţeleg, şi aşa este, însă ar constitui suficientă muniţie pentru ca USL să tragă la foc continuu în TB, şi poporul să ajungă s-o ia de bună după regula că dacă îţi repeţi un lucru de suficiente ori, devine adevărat.
        Ştiţi doar ce putere de influenţă asupra maselor au antenele.

        Adrian

        10/07/2012 at 10:28 pm

        • La fel vad si eu lucrurile. Nu cred ca strategia statului acasa este o idee buna. Ar fi fost, daca, se juca cinstit de ambele baricade, dar aici nu este cazul.

          mayausa

          10/07/2012 at 11:10 pm

    • Nu !
      Cetatenii care ignora un referendum transmit mesajul ca subiectul nu este important pentru ei.
      Asa s-a gindit la Venetia.
      Interesul este al celui ce il propune referendumul

      lastnightmusic

      10/07/2012 at 10:25 pm

      • Exact.

        clemycali

        10/07/2012 at 10:27 pm

    • Eu spun ca nu. Se poate merge foarte bine pe ideea ca 55% este alaturi de Basescu. Toti cei care au stat acasa sunt impotriva USL-ului, se poate jongla pe ideea asta. La fel cum tacerea este un raspuns asa si neprezentarea la vot poate fi interpretata ca un raspuns.

      subway

      10/07/2012 at 10:27 pm

  79. @Cetatean: ma poti lamuri te rog cu un lucru? Daca la referendumul unde, pentru a fi valid, este necesara prezenta a 50%+1 a cetatenilor de pe listele electorale, se prezinta 60% la urne, din care 45% voteaza pro demitere iar 15% contra demiterii, mai este valid sau nu? Este nevoie de 50%+1 de voturi pro demitere pentru validare sau este vorba de totalul voturilor exprimate pentru a fi valid referendumul?

    subway

    10/07/2012 at 10:23 pm

    • === aici voiam sa raspund === scuze de duplicat

      “45% voteaza pro demitere iar 15% contra demiterii”
      aia 45% se vor socoti ca 75% din totalul numarului de voturi exprimate.
      dat fiind ca au fost 60% – referendumul e valid/acceptat iar rezultatul e 75% demitere si 25% pastrare. adica va fi demis.

      fish

      10/07/2012 at 10:26 pm

      • Multumesc pentru raspuns.

        subway

        10/07/2012 at 10:28 pm

    • valid inseamna 50+1 din listele electorale. Acum inseama 9,1 milioane prezenti la urne. Daca vor umbla la listele electorale, cum vor, va fi ceva de genul 8 milioane prezenti la vot ca referendumul sa fie valid.

      Cetatean

      10/07/2012 at 10:29 pm

  80. Cristoiu mai trage clopotele, …dar sä vedem pt. cine

    theo- nona

    10/07/2012 at 10:23 pm

    • 😆 nona, esti super.

      luminita

      10/07/2012 at 10:26 pm

  81. este egal cum se procedeazä, si dacä nu se duc la vot
    o fac tot in binele presedintelui, deci tot il legitimeazä.

    theo- nona

    10/07/2012 at 10:24 pm

  82. „45% voteaza pro demitere iar 15% contra demiterii”
    aia 45% se vor socoti ca 75% din totalul numarului de voturi exprimate.
    dat fiind ca au fost 60% – referendumul e valid/acceptat iar rezultatul e 75% demitere si 25% pastrare. adica va fi demis.

    fish

    10/07/2012 at 10:25 pm

  83. acum fac o manipulare cu statistica. USL o bandä de escroci.

    theo- nona

    10/07/2012 at 10:26 pm

  84. Ca sa fie clar pentru toata lumea (si imi asum personal ce spun, nu m-am consultat cu Theophyle, vom avea o pozite clara in urmatoarele zile):

    1. Nu exista nici o sansa ca voturile pro-Basescu sa fie mai multe ca alea anti-Basescu.
    2. Baietii si-au facut planul de fraudare: umbla la listele electorale ca sa scada cvorumul legal de la 9 la vreo 8 milioane.
    3. Presedintii se birouri judetene sunt deja pusi de o saptamana.
    4. Va fi turism electoral masiv si vor fi fraude cat cuprinde. Politia va ajuta la frauda si nu va vedea nimic.
    5. Cea mai buna strategie pentru noi e INVALIDAREA prin neintrunirea conditiei legale de prezenta (intre 8 si 9 milioane).
    6. In rest, ce spun alti analisti despre legitimitate si alte alea, e ZERO
    .

    Cetatean

    10/07/2012 at 10:27 pm

    • Atunci spune-le „desteptilor” care vorbesc acum la B1 sa mai taca din gura. O tot dau cu nelegitimarea lui Basescu chiar daca castiga la referendum, daca lumea nu se prezinta la vot.

      subway

      10/07/2012 at 10:30 pm

      • Vom avea o pozitie clara in cateva zile si o vom mentine, afisand-o in fiecare zi, la fiecare postare (asta e ideea mea, insa vom discuta). O vom rostogoli in blogosfera.

        Cetatean

        10/07/2012 at 10:32 pm

  85. Hehehe USL este pus in corzi daca pdl-istii nu se prezinta la vot.

    lastnightmusic

    10/07/2012 at 10:28 pm

  86. noul slogan
    imi pare rau doamna Mekel, imi pare rau

    rcampeanu

    10/07/2012 at 10:28 pm

  87. PS. 7. USL nu poate asigura singura conditia de validare a referendumului, le lipsesc milioane de voturi, asa ca NU mergeti de nici o culoare, indiferent ce spune Cristoiu si alti analisti.

    Cetatean

    10/07/2012 at 10:30 pm

    • Cetatean,

      Cred ca mesajul ar trebui sa fie:
      Referenumul este neconstitutional, de aceea il boicotam.

      eugeni

      10/07/2012 at 10:37 pm

      • Nu referendumul, ci suspendarea.

        „Nu legitima lovitura de stat!”

        Cetatean

        10/07/2012 at 10:39 pm

        • sau ceva similar, dar sa se termine sau sa inceapa cu boicot.

          eugeni

          10/07/2012 at 10:40 pm

  88. Nu conteaza daca dupa referendum invalidat, Basescu ramane presedinte si „este sufocat cu perna”.Oricum astia o sa-l desconsidere.Dar nu intelegeti ca alegerile parlamentare trebuie sa-l prinda pe Basescu presedinte?El o sa numeasca PM-ul si n-o sa mai faca a doua oara aceeasi greseala.Mai ales ca USL-ul nu mai ia in veci 50%.

    papiciulo

    10/07/2012 at 10:31 pm

    • Bingo. Exact asta e. USL nu pupa in veci peste 50% dupa ce au facut. Cu TB la Cotronceni, USL ia inca 2 ani minimum opozitie si ii va toca TB ca pe carne.

      Cetatean

      10/07/2012 at 10:33 pm

      • Cetatean,
        stai un pic,
        atunci Presedintele Basecu, despre care am auzit ca s-a instalat deja in cortul de campanie,
        urmeaza sa ne zica
        „Fratilor, iubitilor,daca ma vreti inapoi la Cotroceni, nu ma votati, stati acasa in ziua votului!” ????

        luminita

        10/07/2012 at 10:41 pm

        • nu stiu ce va zice, insa invalidarea votului pe motiv de lipsa a cvorumului legal il readuce la Cotroceni.

          Cetatean

          10/07/2012 at 11:43 pm

  89. Daca nu intra Romania in Schengen, practic raman si bulgarii afara, nu?

    Finante Azi

    10/07/2012 at 10:36 pm

  90. Nu numai ca nu trebuie mers la vot, dar trebuie stat in usa sectiilor de vot si numarat cei care intra acolo.Eventual filmat continuu.Trebuie constituita un fel de politie anti-frauda.Si cat mai multi observatori.Ei n-o sa poata inventa votanti.

    papiciulo

    10/07/2012 at 10:38 pm

  91. salut@all,
    Cred ca e de preferat un Base care pierde un referendum cu 30% decat unul care castiga prin invalidare cu doar 8% voturi pentru.In momentul asta el este perceput ca reprezentand dreapta in Ro.Ar fi bine pentru romani ca dreapta sa castige la referendum un 35%.ar fi un inceput bun pentru o dereapta adevarata lin politica romaneasca,o retragere onorabila pentru presedinte si o mostenire democratica valoroasa ca speranta pentru cei ca noi.
    Eu cred ca e timpul ca presedintele sa plece acasa dupa referendum,indiferent de rezultat.El si-a facut treaba.Mai mult ar insemna acum mai putin.

    cristibucuresteanu

    10/07/2012 at 10:39 pm

    • preferat de cine?
      1.usl?
      2. dreapta
      3. centru

      eugeni

      10/07/2012 at 10:42 pm

      • am uitat 4. Basescu

        eugeni

        10/07/2012 at 10:43 pm

    • Nu vrei cristi si sa si toarne Basescu in cap o canistra de benzina si sa isi dea foc? ca sa iasa apoteotic din scena ? Ce e prostia asta ? Un lup viu e mai important decit un leu mort. Avem nevoie de Basescu, Altfel usl de la 1 august ne dau pe mina rusilor si ne scot din UE

      lastnightmusic

      10/07/2012 at 10:45 pm

    • Ai noroc ca nu am eu drepturi de moderator. Pentru ultimul paragraf ai zbura instant de pe blog!

      Cetatean

      10/07/2012 at 10:45 pm

      • (mesajul pe pentru @cristibucuresteanu:

        „Eu cred ca e timpul ca presedintele sa plece acasa dupa referendum,indiferent de rezultat.El si-a facut treaba.Mai mult ar insemna acum mai putin”).

        Cetatean

        10/07/2012 at 10:46 pm

        • Nu ar fi rau sa se faca putina curatenie pe blog.
          Aici nu-i nimeni prost-sadea, doar rai intentionatii agatati acum vor iesi la iveala

          A A

          10/07/2012 at 11:07 pm

      • @city: buna seara.nu-i treaba mea sa iau apararea cuiva sau nu dar trebuie sa stii un lucru: cine scrie cu userul @cristibucuresteanu a facut campanie si a contribuit inca din 2004 inclusiv financiar pentru la sustinerea presedintelui. si a facut in fieful psd neamt ( repet , daca domnul cristi bucuresteanu este persoanea care locuieste in piatra neamt ) .la vremea cand lupta ptr o altfel de politica in piatra neamt si jud neamt nu misca musca! de la politie , procuratura si orice altceva totul era PSD! pentru ca esti un om drept si iubesti justitia dreapta te informez ca au foat ani in jud neamt cand pana si un procuror care nu respecta ordinele psd era bagat in arest preventiv.

        zigzag

        10/07/2012 at 10:55 pm

    • Nu e bine.Si nu mai dati cu dreapta, stanga.Va spun eu ca votantii PNL se percep cei mai de dreapta.Sant batuti in cap, e adevarat , ura fata de Basescu le intuneca mintile.Dar unii dintre ei asteapta si acum proprietati revendicate,case , pamanturi, apartamente.Asa ca nu se poate spune ca sint de stanga, sau cu atat mai mult comunisti.Si va spun din ce cunosc, nu din auzite.Nu merge aici ideologic.Va spun ca sint multi simpatizanti ai lui Basescu, si care sant de stanga in gandire.

      papiciulo

      10/07/2012 at 10:51 pm

    • Nu, presedintele mai are treaba vreo 2 ani pentru a ne lasa o mostenire democratica valoroasa. Personal, consider ca voturile pentru Basescu nu sunt relevante pentru o dreapta noua autentica. S-au ridicat niste oameni destul de valorosi pentru a cladi singuri dreapta de care Romania are nevoie.
      Basescu are treaba lui de facut pana la capat, mai are nevoie de vreo 2 ani pentru asta, asa ca va rog, nu-l deranjati. Aviz celor care se dau in stamba (nu m-am referit la dv., domnule Cristi).

      subway

      10/07/2012 at 10:51 pm

    • Tu ai idee despre ce inseamna un mandat de Presedinte al statului?
      Mandatul Presedintelui Basescu se termina in 2014.
      Este legal ales ,.

      Ceea ce se intampla astazi cu trimiterea lui de catre pucisti din nou la vot este o incalcare a Constitutiei,
      nene.
      Ori esti prost, ori esti prost, din doua una.

      luminita

      10/07/2012 at 10:55 pm

      • comentul meu era pt userul cristibucuresteanu 10_39 pm

        luminita

        10/07/2012 at 10:59 pm

    • mai bine te duci tu la Crin si-i citesti din doctoratul lui Ponta pina adoarme.

      mayausa

      10/07/2012 at 11:18 pm

  92. daca voi faceti legi numai pentru voi,
    atunci votati tot numai voi

    elablue

    10/07/2012 at 10:40 pm

    • E bun de slogan in campanie 🙂

      subway

      10/07/2012 at 10:54 pm

  93. Moderatorii de la B1 ar trebui sa faca lectura obligatorie pe politeia, inainte de a intra in emisie. Dau apa la moara ca prostii.

    subway

    10/07/2012 at 10:41 pm

  94. totul este sa nu ne vanda usl cu totul occidentului. ca nimic nu e gratis pe lumea asta. poate ca niste ambasadori purtatori de interese strategice isi spun ” de ce sa cumparam scump ce putem cumpara ieftin sau chiar gratis de la niste papagali care vor sa-si faca poze cu biroul premierului si presedintelui? ca basescu cutra batrana ne amageste de ani de zile ca o sa cumpere avioanele alea,ca o sa inceapa rosia montana, ca o sa mai privatizeze cate ceva si cam ioc”

    radu2

    10/07/2012 at 10:41 pm

  95. salut iar 🙂
    ingrata solutie taman ptr. un pirat luptator 😆 indemnul la a nu vota.
    Poate rezolva ccr si problema asta pana la referendum.
    O campanie negativa in sensul boicotarii unei lovituri anticonstitutionale,antilegale,un boicot al mizeriei uslashe …cam nasol dar f. util.Cimitirele sunt pline de oameni de neinlocuit.
    Pe pricipiul numai altul e de vina ptr. efectul actiunii mele si/sau ce stie satul nu stie barbatul sau arbitri internatzionali la fotbal ca intr-ai nostri n-avem incredere,sau mai repede cred ce zic strainii despre noi decat pe noi insine despre noi,sau indragitul ,bre, cand doi imi spun ca sunt beat ma duc sa dorm chiar daca n-am baut nimic,.etc. sprijinul ue din orice tabara este binevenit.
    Asezonata la aperitiv cu o campanie corespunzatoare(aici habar n-am de care) si la adresa uslasilor a.i. si ei sa lipseasca masiv la vot ar fi confortabil.
    Cel mai tare dar si neriscant ar fi ca piratul sa castige chiar si la scor strans dar ref sa nu fie validat pe motiv de prezentza insuficienta.

    mircea

    10/07/2012 at 10:43 pm

    • Mi se pare de neconceput ca Base, in situatia ingrata in care l-a adus puciul lui Voiculescu,
      sa isi faca campanie electorala cu indemnul
      „Frati romani, daca ma iubiti, nu mergeti la vot!”
      In fine, astept sa aflu ce zice Basescu.

      luminita

      10/07/2012 at 11:14 pm

  96. Cristi, imi asum rolul lui Theophyle (si il rog sa ma ierte).

    Iti voi spune eu raspicat: nu ma intereseaza si aceasta comunitate, in acest moment, nu este interesata de „dreapta” din Romania, ci de un singur lucru: mentinerea lui Traian Basescu la Cotroceni.

    Nu facem experimente de „dreapta” pe Presedintele Romaniei. Punct!.

    Cea mai sigura strategie pentru ca Traian Basescu sa ramana la Cotroceni, in urma Deciziei CCR de azi si sub rezerva citirii motivarii, e ca referendumul sa fie INVALIDAT pe motiv ca nu s-au prezentat 50+1 din listele electorale.

    Cat despre „dreapta”, din cauza PDL-ului de dreapta a ajuns aici TB, nu le vom face nici un cadou! Nu se fac experimente pe Presedintele Romaniei!

    Cetatean

    10/07/2012 at 10:43 pm

    • @cetatean
      Sintem UNICA tara in care acelasi presedinte e supus de doua ori suspendarii .
      Asta spune tot despre statul de drept din Romania si respectul , colaborarea intre reprezentantii natiunii .
      Eu personal sustin de mult ca romania e un stat mafios . Sau folosind o expesie a presedintelui Basescu : „un sistem ticalosit” .

      stefan60

      10/07/2012 at 10:49 pm

      • stiu, stefane, stat cu constitutia lu’peste.

        Cetatean

        10/07/2012 at 11:04 pm

    • @city
      Decat base muratura la Cotroceni, prefer sa ma conduca in lupta ca in 2004 ,fara prezervativul constitutional al functiei de presedinte.

      cristibucuresteanu

      10/07/2012 at 11:02 pm

      • @Cristi pe cine sa conduca in lupta? PDL lui Blaga si Videanu?
        In momentul de fata Basescu trebuie sa lupte pentru el si pentru statul de drept in Romania (respectarea legilor)

        Ion

        10/07/2012 at 11:09 pm

      • Te rog frumos sa nu me/ne insulti.

        Basescu nu trebuie sa ai fie paravanul lui Blaga si al PDL-ului.

        Cetatean

        10/07/2012 at 11:11 pm

    • City,

      Si daca USL-ul nu va tine cont de 50+1? Asta ma inspaimanta!

      mayausa

      10/07/2012 at 11:20 pm

      • CCR valideaza referendumul. Nu tine cont, il va invalida si TB ramane Presedinte.

        Cetatean

        10/07/2012 at 11:23 pm

        • City, incep sa-ti dau dreptate cu neprezentarea. Dupa ce am mai citit din ce ai postat (sunt inca la munca si citesc pe diagonala) cred ca ar fi o solutie neprezentarea la vot. Este uluitor ce se intimpla dar si mai rau este ca „prosti da multi” este atat de actuala… 😦

          mayausa

          10/07/2012 at 11:44 pm

  97. Eu cred ca mesajul lui Basescu trebuie sa fie clar din punctul asta de vedere. Nu trebuie tras in doua directii, unii la vot altii acasa.
    Daca Basescu zice actiunea de suspendare e abuziva, nu va prezentati la vot atunci victoria e cu atat mai mare cu cat se apropie de 0%.
    Daca el crede ca o sa castige sa indemne lumea sa iasa. E alegerea lui si orice erezie poate strica planurile.

    sls

    10/07/2012 at 10:48 pm

    • ai dreptate

      eugeni

      10/07/2012 at 11:06 pm

  98. Basescu avea in plan sa scoata oamenii la vot, insa nu avea Decizia de azi a CCR. Dupa decizia de azi, trebuie sa isi modifice strategie: sa spuna ca suspendarea e abuziva si sa ceara delegitimarea ei prin absenta.

    Cetatean

    10/07/2012 at 10:50 pm

    • perfect de acord City 🙂
      salve !

      mircea

      10/07/2012 at 10:54 pm

    • Totodata daca pierde este la mana Ccr, unde raportul 4-5 este inca neclar. De aceasta suspendare se leaga multe cariere politice si averi ilicite.

      sls

      10/07/2012 at 10:55 pm

    • ti am scris ceva mai sus , in public pentru in privat nu stiu cum sa procedez.

      zigzag

      10/07/2012 at 10:58 pm

      • am vazut, ti-am raspuns. De acord cu tot ce ai zis, insa in chestia asta demiterea lui Basescu nu trebuie sa fie amestecata cu chestii de politica de partid. Cristi gandeste in termeni de politica de partid, si stiu eu cine va confisca eforturile lui Basescu si se va ipauna cu ele.

        Cetatean

        10/07/2012 at 11:26 pm

    • „voteaza stind acasa!”
      „pune stampila de acasa”

      😆
      (s-a trezit copiraiteru’ din mine 😆 )

      fish

      10/07/2012 at 11:45 pm

  99. Prostii mor de grija umilirii lui Basescu cu scor 0% in caz de neprezentare 🙂
    Dar nu e victorie mai mare sa strige dupa Chucky cind il da afara din dormitorul de la Cotroceni: Aloo domnu , v-ati uitat perna ! 🙂 🙂

    lastnightmusic

    10/07/2012 at 10:54 pm

    • Mai mare victorie este sa il puna pe mru pm din nou

      eugeni

      10/07/2012 at 10:58 pm

      • si sa amine prezidentialele pina la momentul in care MRU e pregatit.
        Iar in momentul asta il lasa pe PontaCrin sa se faca de ris in Europa, pt ca UE sa se roage sa vina Basescu inapoi 🙂

        lastnightmusic

        10/07/2012 at 11:01 pm

    • stii care-i ultimul scenariu 😆 salve
      pnl se rupe de psd , se lipeste de pdl si impreuna cu udmr(sau unpr) si minoritatzi il suspenda pe Antonescu dupa acelasi scenariu. 😆
      Deja a incalcat constitutia,l-a chemat(nici macar invitat) pe Isarescu la Cotroceni ca sa-i dea ordin sa tzina cursul de schimb pana la referendum.

      mircea

      10/07/2012 at 11:00 pm

      • Nu-i Isarescu atat de fraier. Daca tine cursul fortat tot pe banii nostrii o face.

        Finante Azi

        10/07/2012 at 11:11 pm

  100. Victor Ponta: Rezultatele de la Bacalaureat sunt îngrijorătoare. Educația se află într-o situație extrem de gravă

    In mod sigur Basescu va fi de vina.

    eugeni

    10/07/2012 at 11:02 pm

    • Lasa ca-i baga Kati Andronesku pe toti la facultate, fara Bac.

      luminita

      10/07/2012 at 11:06 pm

    • buna 🙂 cu un lucru am fost de acord.Camerele de luat vederi peste tot in scoli.
      Scopul pe care l-a spus a fost ca doreste ca sa reduca/elimine violentza din scoli.
      Gura lumii spune ca firma lui Robert Negoitza va castiga licitatia in toate scolile inclusiv la presiunea lui Banicioiu.

      mircea

      10/07/2012 at 11:07 pm

    • Ion

      10/07/2012 at 11:17 pm

    • Victor Ponta: Sper ca Basescu e fericit acum!

      fish

      11/07/2012 at 12:20 am

  101. referitor la turismul electoral (asta inseamna ca se voteaza o data la sectia de domiciliu si alte dati in deplasare ? ), eu cred ca s-ar putea institui un sistem prin care observatorii nosrii sa verifice telefonic turistii, daca au votat si la sectia de domiciliu,la observatorul, tot al nostru, de la sectia respectiva ?
    caci, in varianta asupra careia deja am convenit, ai nostri nu mai au niciun interes sa fure mai mult decat ai lor (sic !)
    Domnu’ Presedinte, un „v-am ciuruit” pe limba voastra, cum vi se pare ?

    elablue

    10/07/2012 at 11:06 pm

    • Nu au nevoie de turism electoral. La locale pur si simplu au dat bani in loc de galeti in zonele cheie. De asta e si fierberea asta asa mare. Discutau localnicii de la sat comparand cat s-a dat la ei in sat fata de satul alaturat, unde se dadusera si lemne pe langa bani mai multi cu 50 de lei.

      Moldoveanu

      10/07/2012 at 11:09 pm

      • s-ar putea sa fie cum zici. dar la locale au dat cei care erau aproape siguri ca isi vor recupera banii. acum, nu sunt asa sigura ca se vor gasi asa de multi sa cotizeze pentru ceva care este atat de nesigur

        elablue

        10/07/2012 at 11:15 pm

    • S-au investit si ultimele economii de la saltea ale bunicutei pentru a se lua puterea in salturile astea rapide. La inchisoare ca la inchisoare, dar sa nu mai ai bani dupa ce iesi… e chiar nasol.

      Moldoveanu

      10/07/2012 at 11:10 pm

  102. eu il prefer pe Base „muratura” (cand vulpea n’ajunge la struguri, zice ca sunt acri) la Cotroceni, decat impuscat pe la spate

    elablue

    10/07/2012 at 11:12 pm

  103. Oare e posibil ca PSD sa nu-si mobilizeze alegatorii si sa pice referendumul, urmand ca la alegeri sa-si propuna ei candidat? Totusi azi au fost voci PSD pro aplicarea deciziei CCR.

    Finante Azi

    10/07/2012 at 11:14 pm

  104. Retard mintal este un eufemism ptr. acest Tradator hotz 😦 – Dacă Traian Băsescu prin voinţa poporului va reveni la Cotroceni, Crin Antonescu a anunţat deja, eu nu cred că putem să coabităm cu el. Eu am încercat în primele 45 de zile de mandat ca prim-ministru, am încercat să coabitez cu Traian Băsescu. Nu iau o decizie personală, dar, repet, eu nu cred că putem, Guvernul actual, majoritatea parlamentară actuală, aleşii locali, să coabităm cu Traian Băsescu.

    http://www.evz.ro/detalii/stiri/victor-ponta-campania-electorala-va-fi-una-violenta-991423.html

    mar

    10/07/2012 at 11:15 pm

    • Va coabita Basescu cu alt prim ministru PSD, exista o rezolvare pentru toate 🙂

      Finante Azi

      10/07/2012 at 11:17 pm

      • Idiotul nici nu viseaza sa demisioneze ptr. plagiat.

        mar

        10/07/2012 at 11:20 pm

        • eu cred ca la nivel USL deal-ul este ca cei doi sa lase loc altora daca pierd

          Finante Azi

          10/07/2012 at 11:27 pm

  105. Pana la urma o sa gaseasca ca suntem 5 milioane cu drept de vot. De asta a dat afara 2 directori adjuncti la INS, nu-i conveneau cifrele de la recensamant:
    http://www.mediafax.ro/social/ponta-primele-estimari-ins-in-romania-sunt-15-milioane-persoane-cu-drept-de-vot-9842453

    cedric

    10/07/2012 at 11:28 pm

    • tot nu inteleg ce treaba are recensamantul cu listele de vot. Listele ar trebui sa contina domiciliul corect si in plus la referendum nu cred ca au fost delcarati toti cei din diaspora

      Finante Azi

      10/07/2012 at 11:30 pm

  106. SAlutare all

    Lucrurile sunt mult simplificate de astazi.
    Din punctul meu de vedere avem doua posibilitati
    – daca se merge pe decizia CCR de azi atunci stam acasa. Mergem in piata, protestam impotriva USL si stam acasa pe 29 iulie pentru a invalida referendumul
    – daca pana la urma se merge pe OUG-ul Ponta, ceea ce eu totusi nu cred ca se va intampla, atunci mobilizam la vot si murim cu uslabarii de gat !

    Reddog

    10/07/2012 at 11:33 pm

  107. ade asta vor sa manareasca listele, sa zica ca sunt 15 milioane. Nu au cum, sunt minim 16 milioane.

    Daca la 21.680.000 (aprox) locuitori in 2002 avem 18.316.000 votanti, la 19,6 milioane ave minim 16 milioane votanti.

    In plus, recensamantul nu are a face cu votul. Aaaaa, au descoperit acuma ca sunt doar 15,6 miloane de buletine?

    „Datele Direcţiei de Evidenţă a Populaţiei, pe lângă cifra de 18,3 milioane de cetăţeni înscrişi pe listele electorale (drept urmare, cu dreptul de a vota), relevă şi o altă cifră pe cei care de la autoritatea electorală permanentă nu au ştiut să şi-o explice, anume că din cei 18 milioane de cetăţeni, doar 15,6 milioane (mai precis 15.640.037) au cărţi de identitate. În mod practic, doar cei cu carte de identitate votează. Până la urmă câţi cetăţeni români au drept de vot : 15,6 milioane sau 18,3 milioane ?”

    http://www.zf.ro/politica/cifrele-absurdului-cum-pot-vota-18-milioane-de-romani-daca-numai-15-milioane-au-buletin-9722497

    Asta duce cvorumul de validare la 7,8 milioane. USL nu are voturile astea.

    Cetatean

    10/07/2012 at 11:37 pm

  108. E clar ca baietii se bazeaza pe Rusia…la o adica nici nu i-ar deranja sa fim dati afara din UE…
    E continuarea a ceea ce s-a facut in Ucraina, a fost infranta revolutia portocalie…si s-a ajuns la noi..

    theodorus1

    10/07/2012 at 11:40 pm

  109. Plagiez

    luminita

    10/07/2012 at 11:40 pm

    • ha…ha…ha…de pus in rama, la sediul USL.

      subway

      10/07/2012 at 11:49 pm

    • e mortala! 🙂

      radubotezatu

      10/07/2012 at 11:56 pm

  110. Plus diaspora, din care cred ca multi nu mai au buletin roman.

    Cetatean

    10/07/2012 at 11:40 pm

    • asa este, nu mai avem voie sa avem buletine, daca suntem cu domiciluil in strainatate. Doar pasapoarte.

      mayausa

      10/07/2012 at 11:46 pm

  111. cedric

    10/07/2012 at 11:48 pm

  112. @all,
    Cred ca e o greseala sa sustii ca neprezentarea la vot la referendum este in favoarea presedintelui,mai ales cand el nu s-a pronuntat inca.Eu sper sa aleaga lupta politica,alaturi de cei care l-au ajutat sa ajunga acolo,au fost alaturi de el in 2007,2009.Ma refer la oameni ,nu la politicieni.
    Am fost insultat pe acest blog.Imi cer scuze cititorilor pentru cei care m-au insultat.

    cristibucuresteanu

    10/07/2012 at 11:51 pm

    • eu sper sa aleaga varianta sigura, nu cea riscanta. Garantezi ca va avea mai lute voturi pentru el decat vor avea suspendacii impotriva lui? Eu iti pot garanta ca daca nu exista conditie de prezenta, referendumul e invalid si Basescu revine la Cotroceni.

      Cetatean

      10/07/2012 at 11:55 pm

      • salut! chiar se poate garanta ca referendumul va fi respins pt neprezentare? eu sincer nu prea am incredere in CCR ca o sa respecte decizia de azi… in cazul in care se prezinta sub 50% plus 1 iar Basescu pierde, USL va face pe dracu-n patru sa forteze suspendarea.. deja se pregateste teza ca ref pe tine pe baza OUG. Deci, nu sunt deloc sigur ca CCR nu va valida referendumul in urma presiunilor/amenintarilor USL, indiferent de cati ne vom prezenta la vot. Mi-e greu sa cred ca se vor ineca la mal, dupa ce au calcat atatea legi si decizii in picioare…

        dmariuss

        11/07/2012 at 12:46 am

    • Eu zic ca deocamdata doar se dezbate. Decizia ii va apartine lui Basescu pe ce cale doreste sa o apuce in privinta referendumului si cel mai probabil noi ne vom conforma.
      Nu cred ca si-a dorit careva pe aici sa te insulte. Trebuie sa intelegi, tensiunea e mare.

      subway

      10/07/2012 at 11:56 pm

    • nu te-a insultat nimeni, ti s-a atras atentia de mine sa nu amesteci „blagisme” si alte chesti „de partid dreapta” cu referendumul de suspendare.

      Nu facem experimente de “dreapta” pe Presedintele Romaniei. Punct!

      Cetatean

      10/07/2012 at 11:57 pm

    • @cristib Nu ne trebuie un SfantMartir in persoana lui TBasescu. Nu vrem un sacrificiu care sa apara in cintecele trubadurilor. Vrem sa salvam statul de drept cit mai pragmatic cu puntiinta

      lastnightmusic

      11/07/2012 at 7:38 am

  113. excelenta ideea de a boicota referendumul prin absenta !!

    eu am ales un presedinte pentru 5 ani,
    acest presedinte NU a incalcat Constitutia,
    deci nu consider necesar referendum si nici participarea mea la el.

    banii cheltuiti pe referendum sa fie achitati in mod egal de catre cei 256 parlamentari!!!!!!
    inclusiv autosuspendatul felix-varaneul

    ei l-au suspendat pe TB neconstitutional, ei sa plateasca!!!!!!

    skorpion

    10/07/2012 at 11:53 pm

  114. cea mai importanta miza este ramanerea lui tb la cotroceni. nici nu conteza cum, important este sa fie legal.
    daca mafiotii pierd la referendum, o sa iasa iures intre ei. evolutiile sunt imprevizibile, se pot intampla multe lucruri. tb la cotroceni poate controla si specula aceste evolutii.

    radubotezatu

    10/07/2012 at 11:54 pm

  115. Buna seara
    Rugaminte off topic
    Cetatean, stii cumva daca a fost redactata decizia CCR privind participarea la Bxl si unde poate fi gasita?

    Light

    10/07/2012 at 11:55 pm

    • inca nu a aparut in M. Of.

      Cetatean

      10/07/2012 at 11:58 pm

      • Cum asa ca Ponta a zis ca au aparut toate?. 🙂

        eugeni

        11/07/2012 at 12:09 am

        • asa e Eugeni 🙂 l-am vazut in direct cand vorbea de situatia scolara si dei n-a vrut sa raspunda la intrebari inafara temei,a raspuns totusi la o intrebare zicand ca TOATE deciziile ccr au fost publicate.
          mai jos scriam de ruleta,mai bine ziceam de bursa.Daca el cumpara eu sigur as vinde 😆

          mircea

          11/07/2012 at 12:14 am

      • fantastic cum poate mintzi
        Alaltaieri parca, la un comentariu de-al meu stiam ca nu a fost publicata.
        azi n-am reusit nici dupa o ora sa accesez situl(apoi m-am lasat pagubas) dupa ce l-amauzit in direct ca mo a publicat toate deciziile ccr(pe la pranz)
        pacat ca nu joaca la ruleta ,as licita pe nr.diametral opus 😆

        mircea

        11/07/2012 at 12:11 am

  116. Un stat democratic stă în picioare sau pică du­pă cum Constituția sa stă sau pică în vremuri de criză politică. Ce vedem azi în România este mai grav decât ce s-a întâmplat în Un­garia – Guvernul Orbán a fă­cut efortul de a modifica le­gea fundamentală, la noi Cons­tituția este pur și simplu aruncată la gunoi.
    http://www.contributors.ro/editorial/demolarea-constitutiei-in-trei-pasi/

    Ion

    11/07/2012 at 12:05 am

  117. Asta stiu. Voiam sa vad ce a trimis CCR spre publicare la MO, sunt cam putine si alese cu dedicatie.Un mic semn de intrebare pe care voiam sa-l clarific:dezinteres, volum mare sau cal troian in partea administrativa

    Light

    11/07/2012 at 12:05 am

  118. Multumesc City
    Noapte buna, tuturor

    Light

    11/07/2012 at 12:12 am

  119. jenant MN cum a confiscat Promenada Ghilimelelor.
    din pacate Baconschi si Papahagi nu-l cunosc pe MN la valoarea lui reala.

    am ajuns azi mai tirziu in PV, steaguri NR multe, tricouri cu NR, FCD,
    noi astia eram cam scirbiti de prezenta lui………atmosfera lesinata in totalitate,
    este drept, ca la ora la care am aterizat era mai multa lume ca ieri.
    chiar ne-a enervat mascarada NR & co.

    o cautam din priviri pe mishu jamie sau caiine rau cum o stim noi,
    nicaieri, s-o fi dus la Ambasada Italiei? iata cum se strica ceva.
    dar chiar asa mare tupeu trebuie sa aiba cineva, sa vina peste Promenada Gh nascuta/creata de altcineva…
    ce il opreste pe MN sa-si ia o autorizatie in alta parte!!!?
    comportament de parazit…

    dupa un timp nr-istii s-au carat cu steaguri cu tot si parca si atmosfera s-a mai animat,
    ce de huiduieli apareau cind mai iesea cite o masina de la guvern, chiar daca vreo dacie papuc amarita…

    si a mai venit o televiziune straina care a luat interviuri citorva din PV, inclusiv celui care in urma cu 2 zile cinta cu patos I love you, Base, azi fiind imbracat cu tricou si sapca de marinar, iar pe piept avea poza A4 a lui Basescu si text: cel mai serios presedinte

    skorpion

    11/07/2012 at 12:21 am

  120. noapte buna! 🙂

    Cetatean

    11/07/2012 at 12:37 am

  121. cred ca CCR este parte a usl-ului, tot ce a dat in aceste zile reprezinta imagine buna pentru ei fata de EU si mult ajutor celor care dau lovitura de stat.
    mai cred ca acest CCR a consiliat mersul usl din aceste zile.
    imi este greu sa mai cred ca fara interventia masiva a populatiei se poate ceva.
    mai cred ca presedintele va lovi grav usl-ul pe intern foarte curind.

    mae

    11/07/2012 at 12:59 am

  122. mae 🙂
    singurul lucru pe care cred eu ca e bine ca sa-l crezi este ultima ta propozitie : presedintele va lovi grav usl.
    Stii care e paradoxul ? Lovitura va fi cu atat mai grava cu cat se va atinge de ei mai putzin.Nici macar cu o adiere de pana darmite cu o stampila 😆

    mircea

    11/07/2012 at 1:32 am

  123. Intr-adevar, foarte buna analiza dlui Cristoiu. Pleaca ai nostrii, vin ai nostrii. Disciplina oportunismului de moment ne guverneaza deciziile.

    Nu stiu daca sa fiu de acord cu afirmatia: Ponta va fi demis foarte curand. De catre cine? Are suficienta motivatie UE si SUA sa intervina in plan intern, un subiect sensibil pentru majoritatea romanilor? Fie discernamentul cat de prost, tot mai ortodox este al nostru.

    Nu stiu de asemenea daca sa fiu de acord cu gandul ca va fi un referendum strans. Nu am urmarit stirile de la TV, insa banuiesc ca propaganda Impact si OTV este eficienta. Nu stiu cat conteaza ca presa scrisa s-a mai trezit din letargie si a inceput in ultimele zile sa isi faca meseria, demascand demolarea statului de drept de catre cei care le promisesera anularea obligatiei de a plati impozit pe venit.Cati citesc articole argumentate, lungi si fara poze in Romania de astazi?

    Nu in ultimul rand „tiranul” a fost alungat. Nu este USL-ul bun, insa nici Matelotu’ nu a impresionat pozitiv. UE si SUA nu au reusit sa ne scoata din Dambovita, ba mai mult, nu ne primesc in Schengen si ne trateaza ca cetateni europeni de mana a doua. De ce i-am asculta acum?

    „Bucurosi le-om duce toate, de e pace, de-i razboi” zice Eminescu in Scrisoarea a III-a. Asa si soacra imi spunea deunazi:
    – Oricum, care vine (UE+SUA sau Rusia) nu ne iubeste, vrea doar sa ia.
    Ce nu pricep eu din toata Miorita asta este de ce nu vrem sa luam si noi ceva la randul nostru, ci doar sa asteptam sa fim luati de altii.

    acspot

    11/07/2012 at 1:39 am

    • Te rog nu pune UE+SUA pe acelasi plan cu Rusia
      De cind ne stim , Rusia nu a facut niciodata un bine Romaniei ci numai rau. Occidentul si SUA au mai facut si fapte bune 🙂

      lastnightmusic

      11/07/2012 at 7:42 am

  124. Seara buna!
    Nu votez, NU validez!

    Creanga

    11/07/2012 at 6:01 am

  125. Las o idee spre analiza.
    Dupa parerea mea, nu se pune problema intre inactivitate shi activitate. Activitatea trebuie sa se intensifice, insa ea trebuie sa fie indreptata strategic spre alegirile parlamentare. MRU trebuie sa profite de avintul actual si sa organizeze structurile locale, etc., avind insa mare grija de ce persoane se inconjoara.
    Pe linga asta, manifestatiile zilnice si toata campania -speram- in crestere pina la data referendumului,vor ajuta mult .Aceasta v-a trebuii sa fie axata pe condamnarea loviturii de stat bine planificate si toate fara de legile comise in astia 22 de ani,nu pe referendum, Basescu, etc.
    In ziua anterioara alegerilor s-ar putea organiza ultima mare manifestatie pro democratie si dupa asta- cireasa de pe tort- NU SE MERGE LA ALEGERI.
    Parerea mea.

    antoniu

    11/07/2012 at 6:09 am

  126. L-am auzit acum dimineata pe Ponta vorbind de evitarea fraudei la BAC. Ma mir ca nu l-a pufnit rasul in timp ce analiza subiectul. Dar nah, tegumentul gros…

    corifeul

    11/07/2012 at 7:43 am

  127. . Ponta e un ticalos inteligent
    A atacat-o pe Merkel ca sa arate bizonului ca nu suntem colonie si lui Merkel ca ar fi bine sa intre la pace cu noua Romanie a usl

    Apoi ieri si-a cerut scuze lui Merkel ca sa fie primit la Bruxelles si ca sa faca poze zimbitoare pt bizonul de acasa.

    Apoi va veni acasa si va continua in acelasi timp.
    Canalia perfecta

    lastnightmusic

    11/07/2012 at 8:14 am

  128. Buna dimineata,
    Postare noua!

    Theophyle

    11/07/2012 at 8:19 am


Comentariile sunt închise.