Politeía

Quis custodiet ipsos custodes?

In România lui Copy-Paste şi robu’ lui Felix, Chucky (1)

Se intampla in afara “României lui Copy-Paste şi robu’ lui Felix, Chucky”, consecintele le vom simti cu totii in anii urmatori.

Ministrul german de externe, Guido Westerwelle:Avem nevoie de mecanisme noi pentru a putea reactiona mai repede in comun in cazul in care o tara partenera din UE ignora grosolan litera legii sau spiritul comunitatii europene de valori.”

Ministrul german de externe, Guido Westerwelle, a exprimat intr-o declaratie pentru Frankfurter Allgemeine Sonntagszeitung (F.A.S.) temerea ca „valorile fundamentale ale Europei” ar putea suferi din cauza conflictului politic din Romania. Liberalul german a spus ca „principiile fundamentale ale democratiei, statului de drept si ale separarii constitutionale a puterilor in stat” nu pot fi puse in discutie. Westerwelle a asigurat ca Guvernul Germaniei „nu va ignora evolutiile din Romania„.[…]

[…] Westerwelle a pus sub semnul intrebarii si continuarea integrarii europene a Romaniei. „Incalcari serioase ale legii sau spiritului comunitatii de valori europene ridica semne de intrebare in chestiunea capacitatii Romaniei de a face ultimii pasi ai procesului de integrare europeana„, a declarat ministrul. F.A.Z. aminteste ca Romania nu a fost primita in spatiul Schengen. HotNews– originalul din FAZ

Statele Unite, ingrijorate de evenimentele din Romania care ameninta echilibrul democratic al puterilor in stat si slabesc institutiile independente. Departamentul de Stat american si-a manifestat ingrijorarea fata de evenimentele recente din Romania precicand ca acestea „ameninta echilibrul democratic al puterilor in stat si slabesc institutiile independente  precum justitia„. Intr-un comunicat de presa postat pe site-ul guvernamental, administratia de la Washington indeamna autoritatile romane sa se asigure ca valorile democratice si statul de drept sunt respectate in procesul de suspendare a presedintelui Traian Basescu.

“Suntem ingrijorati de evenimentele recente din Romania, aliatul si partenerul nostru in cadrul NATO, care ameninta echilibrul democratic al puterilor in stat si slabesc institutiile independente precum tribunalele. In timp ce Guvernul are in vedere pasul grav de a-l suspenda pe seful statului roman, solicitam ca procesul sa fie realizat intr-o maniera pe deplin corecta si transparenta, cu respectarea strict a statului de drept si a idealurilor democratice. Statele Unite sunt alaturi de partenerii UE si indeamna Romania sa sustina si sa respecte valorile si principiile comune care unesc comunitatea statelor europene si trans-atlantice.” US State Department

“Concerns over Political Developments in Romania

Press Statement
Victoria Nuland
Department Spokesperson, Office of the Spokesperson
Washington, DC
July 6, 2012

We are concerned about recent developments occurring in Romania, our NATO Ally and partner, which threaten democratic checks and balances and weaken independent institutions, such as the courts. As the government contemplates the serious step of removing Romania’s head of state, we urge that the process be conducted in a fully fair and transparent manner, with scrupulous respect for the rule of law and democratic ideals. The United States stands with our EU partners and urges that Romania uphold and protect the common values and principles that unite the European and trans-Atlantic community of nations.”

Ministerul de Externe al Olandei: Este important ca Romania sa tina cont de Constitutie si de legile in vigoare. „Este important ca Romania sa tina cont de Constitutia sa si de legile in vigoare” a declarat Christophe Kamp, purtatorul de cuvant al secretarului de stat pentru Afaceri Externe al Olandei, intr-unmesaj transmis agentiei franceze AFP. Acesta a precizat ca Olanda monitorizeaza indeaproape situatia.

Secretarul general al Consiliului Europei, Thorbjorn Jagland, se declara ingrijorat de recentele evolutii din Romania, in special de cele legate de suspendarea presedintelui, si a cerut Comsiei de la Venetia sa analizeze daca aceste actiuni sunt compatibile cu statul de drept si cu democratia, potrivit unui comunicat citat de Mediafax.

„Sunt foarte ingrijorat de recentele evolutii din Romania, mai ales de actiunile Guvernului si Parlamentului in legatura cu institutii democratice. Am cerut o opinie Comisiei pentru Democratie prin Drept a Consiliului Europei (Comisia de la Venetia, n.r.) din care Romania face parte, cu privire la compatibilitatea acestor masuri cu principiile democratice si cu statul de drept”, afirma Jagland. Comisia pentru Democratie prin Drept a Consiliului Europei, cunoscuta drept Comisia de la Venetia, este un grup de experti constitutionali care examineaza modul in care tarile membre ale Consiliului Europei respecta standardele democratice.

Preşedintele APCE: România trebuie să respecte standardele europene. Jean-Claude Mignon, preşedintele Adunării Parlamentare a Consiliului Europei (APCE), şi-a exprimat îngrijorarea cu privire la evoluţiile de la Bucureşti. El a avertizat că, în calitate de stat membru al Consiliului Europei, România trebuie să respecte angajamentele asumate şi standardele europene. „În calitate de stat membru al Consiliului Europei, România trebuie să respecte angajamentele asumate şi standardele europene. Independenţa justiţiei, în special a Curţii Constituţionale, constituie o condiţie indispensabilă existenţei unui stat de drept”, afirmă Mignon. Pe de altă parte, el a făcut apel la toate părţile implicate să rezolve criza actuală prin dialog politic, respectând drepturile opoziţiei, Constituţia şi legile în vigoare. „Într-un stat democratic, raporturile între puterile publice se desfăşoară pe baza unor reguli stabilite în prealabil şi nu prin raporturi de forţă”, afirmă preşedintele APCE. Sursa.

Van Rompuy a condamnat România în cursul unei vizite în Malta. Preşedintele Consiliului European Herman Van Rompuy, aflat vineri într-o vizită în Malta, a condamnat în mod public evenimentele din România, în urma unei întâlniri cu premierul maltez Lawrence Gonzi, la Lija, relatează publicaţia Malta Today în ediţia electronică. Van Rompuy „a profitat de oportunitatea de a condamna public România în cursul unei întâlniri cu presa la Villa Francia din Lija”, scrie publicaţia. „Sunt foarte îngrijorat cu privire la evoluţiile din România în ceea ce priveşte aplicarea legii şi independenţa sistemului judiciar, care sunt principiile fundamentale pe care se bazează Uniunea noastră„, le-a spus Van Rompuy premierului Gonzi şi jurnaliştilor, citat de publicaţia malteză.

Îi voi contacta pe premierul (Victor Ponta) şi pe preşedintele (Traian Băsescu) pentru a discuta această problemă„, a continuat Van Rompuy, citat de Malta Today.

Preşedintele Consiliului European a sosit vineri dimineaţa în Malta pentru a purta discuţii cu premierul maltez în cadrul unei întâlniri decise la summitul de la Bruxelles, precizează publicaţia. Mediafax

Written by Theophyle

08/07/2012 la 10:50 am

140 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Buna ziua,
    As dori, daca nu deranjez, sa imi raspunda cineva (cred ca domnul Cetatean e cel mai in masura) la o problema de legislatie: adrian nastase mai poate lua condamnare cu suspendare in prcesul Zambacian dupa ce a fost deja condamnat cu executare intr-un proces?
    Si a doua problema care vreau sa o pun in discutie este o referire intr-o emisiune la B1 Tv a unui parlamentar USL care spunea ca se gandesc la o lege pentru cei care ‘defaimeaza’ Romania in exterior (Monica Macovei de exemplu)…
    Va multumesc

    adelastan

    08/07/2012 at 10:58 am

    • Daca dau o asemenea lege… inchid tara. Ii cred in stare. China. Inca mai sper ca nu e cu sorti de izbanda.

      Moldoveanu

      08/07/2012 at 11:08 am

      • Acum eu ce sa spun, la cata prostie si ura incape in mintea lor nu m-ar mira sa incerce asa ceva. reinventam crima de les majestate.

        clemycali

        08/07/2012 at 11:10 am

        • Ce e totusi socant este ca toata schimbarea asta parea de neconceput. Abia reusisem sa avem sentimentul unor reguli clare, sentimentul ca desi mai aveai in sistem puncte care tineau de arbitrariul cuiva, un esafotaj se formase. Pare prea brusca schimbarea dar e pregatita minutios sub ochii nostri de ani de zile, altfel nu e posibila. Vorbeam ieri de canale media lipsa… incepe sa fie nevoie iar de Europa Libera? Sper ca nu.

          Moldoveanu

          08/07/2012 at 11:18 am

          • Este si nu este socant in acelasi timp. Nu trebuie uitat ca in 22 de ani doar s-a creat o pojghita de intelegere a ceea ce inseamna stat de drept si democratie. Ptr marea majoritate a populatiei democratia inca echivaleaza cu scandalul politic care „nu lasa Guvernul sa lucreze”. Trebuie sa tinem cont si de faptul ca romanul are vocatia lucrurlui facut de mantuiala, rapid, fara fundatii temeinice indiferent daca vorbim de o casa sau de un stat de drept. Romanul nu are rabdare si este mereu prada ideii ca „altcineva” ar face mai mult sau mai bine.

            clemycali

            08/07/2012 at 11:24 am

    • In cazul Zambaccian (unde Nastase are o condamnare cu suspendare) au formulat recurs atat Nastase cat si Parchetul. Daca se admite recursul parchetului, nu numai ca nu se va mentine pedeapsa cu suspendare, dar Nastase se poate trezi ca i se adauga alti ani de inchisoare CU EXECUTARE!

      Orice lege care ar fi adoptata de acum inainte (chiar cu trimitere „directa” la MM, cum scriati) poate produce efecte NUMAI PENTRU VIITOR. Pe de alta parte, ca europarlamentar Monica Macovei se bucura de imunitate in legatura cu exercitarea mandatului ei. Nici nu se pune problema sa i se intample ceva. Abia atunci ne-ar da de tot afara!… Sigur insa ca incearca sa puna botnita populatiei neadormite.

      Observator

      08/07/2012 at 12:37 pm

    • DA DE CE NUMAI LA EI SA SE GANDEASCA! sa se gasndeasca si la noi cei care le tot spunem ca nu vrem priminisru care copiaza si presedinte repetent, ca nu vrem sa ne supune votului lui Voicu, Voiculescu, Felix… etc, ci vreu sa spun tare ca au incalcat regulile democratiei, ca datorita iresponsabilitatii lor EU a crescut si eu voi [plati mai mult la banci si utilitati, ca nu am nevoie sa ma trateze ca pe milog sa zic iti mai dau 1 argint dar taci din gura………. Apropo cine/si mai aminteste de Ceausecu speriat strigand in microfon ca ne mai da 100 la salariu????

      June Neluta

      08/07/2012 at 3:22 pm

  2. as fi vrut sa dau link pe facebook, sa ajung la oamenii nehotarati. DAR titlul si prima fraza sigur ii va pune in defensiva si nu vor citi mai departe.

    daca puteti pune un titlu neutru si scapa de prima fraza, cred ca s-ar putea distribui mai bine articolul

    Andrei

    08/07/2012 at 11:16 am

    • Buna Ziua,
      Raspunsul este negativ. Titlurile noastre sunt asa cum trebuie sa fie. Nu ne cautam publicitate. In cazul de fata o sa aratam ce se intampla intr-o Romanie care a fost capturata intr-o luna de niste derbedei in slujba mega securistului Felix. Asta este titlul, restul – la latitudine dumnevoastra.

      La subiect, copy-paste este denumirea folosita de Economist, cel mai respectabil saptamanal economic din Europa, Felix este numele conspirativ a securistului Dan Voiculescu si Chucky este porecla lui Crin Antonescu rostita de la tribuna Parlamentului Romaniei. Deci unde este problema?

      Theophyle

      08/07/2012 at 11:26 am

  3. neata,

    in ianuarie-februarie 1990, silviu brucan spunea despre noi ca sintem stupid people si ca ne trebuie cel putin 20 de ani sa invatam democratia.

    au trecut peste 22 de ani de la decembrie 1989 si am impresia ca din cauza manipularii abjecte superioare celei lui Goebbels via latrine_tv & co numarul celor din stupid people a crescut in mod ingrijorator…..

    ar fi culmea/tragic ca poporul sa valideze lovitura de stat uselista!

    skorpion

    08/07/2012 at 11:17 am

    • Ei n-ar fi prima data in istorie cand s-ar intampla asa ceva. Trist dar adevarat.

      clemycali

      08/07/2012 at 11:21 am

    • o paralela: un fumator care a investit 30 de ani in tigari renunta la fumat. Din momentul in care nu mai fumeaza, pneumologii afirma ca e nevoie tot cam de 30 de ani pt ca organismul fostului fumator sa se repare. Deci ?
      Stupid people ? a fost elegant. Realitatea (asa cum se vede dintr-un cabinet medical) e mult mai grava.

      dana

      08/07/2012 at 11:44 am

      • Doamna Dana,

        daca privim dintr-un asemenea cabinet, atunci e mai nunatat.
        Dupa 30 de ani de fumat, un organism se poate reface in alti 30, sau in 10, sau in 5, sau niciodata.
        Sunt si alte variabile in formula, printre care regimul de viata adoptat in perioada urmatoare, factori de mediu si chiar varsta individului.

        Daca e sa privim statistic, acum 6 ani a fost un nebun antisistem aroape izolat, ,ca Basescu, care a spart gheata.

        Azi sunt mai multi care ii pot lua locul in trendul asta.

        Si garantzez ca in institutii a inmgurit ceva ce nu a existat pana acum.

        Eu personal nu exclud ca Basescu sa fie reconfimat la Cotroceni pentru a doua oara.
        De asemenea nu exclud ca USL sa piarda alegerile din toamna.

        Temerile mele mai consistete au la baza fraudele electorale ale USL cu aceste ocazii, dar la nivel de sustinere reala, lucrurile pot sta cu totul altfel decat par la prima vedere, acum.

        Poate gresesc.
        Vom vedea.

        Viq

        08/07/2012 at 12:25 pm

    • Am vrut sa raspund aici referitor la Brucan si la cei 20 de ani dar am postat din greseala in raspunsul general mai jos: https://theophylepoliteia.wordpress.com/2012/07/08/in-romania-lui-copy-paste-si-robu-lui-felix-chucky-1/#comment-244652

      Moldoveanu

      08/07/2012 at 12:06 pm

  4. nu credeam ca in viata mea mai prind o dictatura,
    dar azi totul este inca tulbure, atita timp cit creiere spalate vor putea vota suspendarea celui mai bun presedinte postdecembrist si mare patriot.

    skorpion

    08/07/2012 at 11:22 am

    • Stie cineva care era situatia in sondaje in 2007?

      emil

      08/07/2012 at 11:31 am

      • la fel.
        iar aia de la IMAS au bagat acum 80% participare la vot cu scop manipulativ – pe de o parte ca nu conteaza daca CCR desfiinteaza ordonanta lor ilegala/anticonstitutionala, ca oricum guvernul GRIVCO ii da inainte cu publicarea referendumului in MO, si sa-i demobiliezez pe cei care cred ca asistam la o lovitura de stat cum ca ei ar fi multi. nu sunt mai multi decat la locale – scor general USL = 49%. dintr-o medie de participare de 56%. adica 27,44%. in plus se refera la cei care sunt in tara – la locale NU au votat cei din Diaspora.

        Sare'n Ochi

        08/07/2012 at 11:36 am

        • Corect. Stie cineva cat mai are acum USL-ul in sondaje? Imi este greu sa cred ca au ramas tot la 49% dupa toate scandalurile: Mang, Grajdean, „sinuciderea”, plagiatul, etc.

          clemycali

          08/07/2012 at 11:38 am

          • ultima informtie era ca au scazut intre 4-7%. Teo stie, sper, mai multe.

            Sare'n Ochi

            08/07/2012 at 11:40 am

            • Intrebam ptr ca in opinia mea Basescu are cateva bazine electorale pe care poate conta: diaspora, oamenii care se leganau in iluzia ca USL-ul nu poate fi chiar atat de rau si votantii USL-ului de la locale ingroziti de ce se intampla in ultimele saptamani.

              clemycali

              08/07/2012 at 11:42 am

        • Pai e „lovitura de popor”, nu-i asa? Sintagma apartinand unicului si inegalabilului CTP.
          De fapt, e munitie buna pentru spalarea, in continuare, a creierlor care inteleg doar scaderea si adunarea.

  5. Occidentul trebuie să dea bani și să-i controleze. Adică trebuie făcute investiții private în România și investiții publice în România care să fie controlate de autoritățile de la Bruxelles.

    Nu fac asta? România va lua calea Chinei, Rusiei, mai repede sau mai încet, indiferent cine este la conducere.

    Grecii au refuzat agenții fiscali germani. România nu i-ar refuza, în plus în Germania mai există mulți care știu românește. Dar Germania refuză să se implice în România. Să dai din gură e simplu.

  6. Ramii bouche bee cind vezi ca Ponta l-a luat consultant pe Wesley Clark despre care toata lumea spune ca e o nulitate. Poate mai tineti minte cind idiotul a ordonat generalului englez sa atace trupele de parasutisti rusi care ar fi dorit sa ocupe aeroportul din Kosovo
    Generalul Sir Mike Jackson comandantul trupelor KFOR de mentinere a pacii , nu a ascultat ordinul idiotului spunind vorbel celebre „Nu am de gind sa pornesc al 3 lea Razboi Mondial pentru tine” 🙂 🙂

    lastnightmusic

    08/07/2012 at 11:34 am

    • A luat pe cine a gasit. A luat pe cine s-a pretat sa intre in soldia unui hot.

      clemycali

      08/07/2012 at 11:36 am

    • Salutare si aici.

      N-am avut niciodata mare incredere in generalii americani. O data deoarece un numar considerabil dintre ei sunt niste cap-de-pluta, a doua oara deoarece, dupa ce primesc a doua tabla-n colturi, se transforma brusc in politicieni.

      EuCuMine

      08/07/2012 at 11:42 am

    • salut tuturor! de la cucoana asta cica s ar fi capatuit plagiatorul cu generalul american :http://ro.wikipedia.org/wiki/Colette_Avital

      zigzag

      08/07/2012 at 11:43 am

  7. bunä ,
    aceste manevre s-au putut realiza, numai cu ajutorul mafiotzilor si turnätorilor
    celor din fosta securitate, de informatori umili dar obraznici ca Antonescu.

    sunt ei informatzi, sträinii cä acest trantor Crin Antonescu, are dosar de informator,
    stiu ei ce au o retzea de mafiotzi si turnätori?
    ce se revoltä contra presedintelui, pt. cä i-a demascat.
    stie sträinätatea cä au rezele de escrocherii si intre magistratzii?

    cineva poate pune presei sträine dosarul lui CRIN a, sunt ziarist care il au, pot sä-l
    trimeatä si ziarelor sträine.dosarul escrocului turnätor Voiculescu e usor de obtzinut.

    theo- nona

    08/07/2012 at 11:35 am

  8. stie cineva daca mircea diaconu a votat vineri in parlament?
    multumesc

    skorpion

    08/07/2012 at 11:37 am

  9. sondajele se manipuleazä, nu cred in ele.

    theo- nona

    08/07/2012 at 11:37 am

  10. Ponta face miscäri , ce nu sunt bune pt. sigurantza natzionalä a Romaniei
    PONTA demisia,
    trebuie urgent trimes la dl. dracu.

    ponta demisia.

    theo- nona

    08/07/2012 at 11:40 am

  11. ma intreb ce opinii au site-urile crestine (si nu sunt putine) despre sinuciderea ex premierului…….(+infinit)

    dana

    08/07/2012 at 11:48 am

  12. Referitor la Burcan si cei 20 de ani, acum cativa ani scriam intr-un articol o constatare insotita de speranta ca totusi nu e asa:

    Comunistii au schimbat mentalitati timp de 50 de ani cu pistolul la tampla oamenilor. Generatii intregi au crescut in noile reguli (promovarea calcand peste ceilalti si turnatorie, siguranta viitorului prin faptul ca primesti casa dupa ce primesti servici, etc.).

    In acelasi timp era directiva KGB sadirea neincrederii in ceilalti si starpirea elitelor cu mana poporului (vorbe de genul din 3 unul e securist, etc.) chestie care in 50 de ani a intrat adanc in ADN-ul mental.

    A se vedea cat de usor trecem de la „hai sa facem ceva impreuna” la „lasa dom’le ca stim noi ce interese are ala de vrea sa conduca miscarea”. Este atat de adanca in noi toti si prin contagiune si in tineret (la care totusi a mai slabit in intensitate) incat paralizeaza practic componenta esentiala a democratiei – poporul ca si contrapondere la tendinta naturala a politicului de a acapara puterea.

    Acesta mi se pare motivul real pentru care nu putem avea inca o constiinta civica, o societate civila in adevaratul sens al cuvantului.

    Scriam atunci ca Brucan a fost optimist: ce ai bagat in mentalul unui popor in 50 de ani cu pistolul (deci fortat), nu poti scoate in 20 si ca sunt necesari macar 50 de ani traiti in noile reguli, bariera cea mai mare fiind „neincrederea cronica in ceilalti”.

    Un exemplu mic de schimbare fortata inapoi la incredere si inchei ca devine (e)fluviu jalea ultimelor zile:

    –>Intr-un bloc cu 10 etaje abia daca ne cunoastem cu vecinul de peste usa si cu administratorul.
    –>Daca in prima zi intra cineva si sparge sau comite o crima la apartamentul 1, in a doua intra la etajul doi si face o fapta similara s.a.m.d.
    –>In cateva zile ceilalti locatari, ingroziti se vor organiza in fata pericolului comun si vor picheta intrarea, vor face de garda, etc.
    –>In cadrul aceluiasi proces vor descoperi pe parcurs si ca ceilalti vecini sunt in realitate oameni de treaba, saritori, cooperanti, sufletisti, etc…
    –>Este varianta fortata de o catastrofa sau o problema grava si comuna care ar sparge barierele mai repede in loc de spargerea lor prin curgerea a zeci de ani si invatare lenta.

    Din punctul asta de vedere, exceptand alte feluri de catastrofe, reintoarcerea astfel incat multi sa vada, incet dar sigur abuzurile care seamana cu cele ale trecututului, poate fi sutul in tur pentru un pas inainte la nivel mai mare. Nu il doresc, dupa cum nu doresc nici un fel de catastrofa, dar cred ca trebuie mai mult ca oricand aratat tuturor ce se intampla si trebuie pregatiri pentru lupta de rezistenta pe mai departe.

    Moldoveanu

    08/07/2012 at 11:55 am

  13. Pe Politeia Europeana – Le Figaro: Lovitură de stat împotriva preşedintelui român

    http://politeiaeuropa.wordpress.com/2012/07/08/le-figaro-lovitura-de-stat-impotriva-presedintelui-roman/

    Theophyle

    08/07/2012 at 11:57 am

  14. Buna ziua, Ieri seara nu am mai fost in PV pt ca am plecat din Bucuresti, dar in 2 zile am auzit vorbindu-se de Basescu mai mult decat la prima suspendare.

    Joi, intr-un local din zona Casei armatei, patronul isi indemna angajatele sa lase televizorul cu sonor pe b1tv, pt a indemna oamenii sa mearga la miting iar musterii de la cateva mese dezbateau sb. in general in favoarea lui TB. Pe strada, in centrul vechi am auzit des mistouri si glume cu Copy-lotul si Antenescu, mai ales la tineri.

    In ziua suspendarii, in PV am fost mai putini decat joi si, mi se pare, cu moralul mai jos. Cel putin pana cand si-au facut aparitia MM, T Paleologu si mai tarziu, MRU. Mi-a placut ca jandarmii nu erau deloc niste zbiri, cativa chiar erau printre protestatari si discutau prieteneste cu acestia; unii soferi claxonau in semn de sustinere iar pasagerii aplaudau; MRU a fost primit cel mai calduros, cu aplauze. In aceeasi noapte, la o plimbare pe langa podul cotroceni/facultatea de sport, se schimbau niste reclame la panourile luminoase. Muncitorii discutau aprins despre suspendare, ca oricat nu-l plac pe Basescu tot vor vota pt el. Si in cercul meu de amici sunt cativa care n-au votat si n-ar fi votat niciodata cu Basescu, dar felul in care s-a produs suspendarea plus circul mediatic al antenelor, le-a deschis ochii si le-a aratat adevaratii „inamici publici”.

    Nici n-a inceput campania si vad ca Basescu a castigat niste votanti care, in mod normal, nu erau ai lui. Sper sa nu fiu prea optimist, dar cred ca inca are sanse sa castige referendumul.

    dmariuss

    08/07/2012 at 12:00 pm

    • Nu stiu daca sunteti doar optimist, dar mie imi fac atat de bine astfel de relatari ! Multumesc!

      Ana

      08/07/2012 at 12:10 pm

  15. Buna ziua,
    S-au publicat rezultatele la bacalaureat. Dezastru!
    Cred ca Basescu e de vina si, bineinteles, Funeriu.
    http://www.ziare.com/scoala/rezultate-bac-2012/rezultate-bac-2012-rate-de-promovare-dezastruoase-live-1177479

    Lasa ca gaseste solutii Abramburica , ii baga la facultate fara bac, doar solutia asta o avea de anul trecut.

    cedric

    08/07/2012 at 12:09 pm

  16. Buna ziua,

    In 2007, toate sondajele aratau ca 70-75% erau impotriva demiterii (puteti da search pe internet). Si IMAS avea 75% impotriva demiterii. Din pacate cu 4-5 procente in plus sau in minus, sondajul IMAS e pe aproape. Sunt total impotriva demiterii, dar sunt si realist. Ne putem iluziona sau putem sa ne gandim si ce ar trebui facut dupa 29 iulie. E trist, dar realitatea e de cele mai multe ori trista…..

    sergiu

    08/07/2012 at 12:09 pm

  17. Buna ziua!
    Site-ul edu.ro a picat azi dimineata; data trecuta au dat vina pe Funeriu si i-au cerut demisia precum si o analiza riguroasa a situatiei… Toti parintii sunt revoltati. Banui ca TB va fi infierat pt subminarea siteului!

    drivas

    08/07/2012 at 12:10 pm

    • Si Funeriu e vinovat …. pentru ca garantia este pe cel putin 2 ani 🙂

      lastnightmusic

      08/07/2012 at 12:13 pm

      • Ehee… garantat Funeriu pt educatie! Ce bine ar fi fost… macar inca vreo 3 bacuri! :)))

        drivas

        08/07/2012 at 12:21 pm

  18. Sper ca Basescu sa castige referendumul desi, cred ca va fi greu. Am citit un mesaj al pensionarilor militari care sunt chemati sa-i sustina pe uslasi. Tipul asta Dogaru, e omul lui felix. Nu-i inteleg pe pensionarii militari.

    aronpetru

    08/07/2012 at 12:18 pm

    • de fapt, „pensionistii militar” de care se tot vorbeste, sunt in marea lor majoritate „cdre” ale securitatii, militiei, militari-cadre de nadejde, invartaci din secorul muncii departid din armata, militie si securitate…

      mircea s. bozan

      08/07/2012 at 3:36 pm

  19. mai are cineva dubii ca nu este lovitura de stat?

    În urmă cu cinci ani, întregul proces al suspendării a durat 67 de zile.

    Acum, doar 48 de ore.

    (cristian preda)

    skorpion

    08/07/2012 at 12:19 pm

    • Si-au facut mana. La urmatoarea, ca doar e timp pana in 2014, vor scoate timpi de record mondial. Sub 9 secunde!

      blog de caine rau

      08/07/2012 at 1:24 pm

    • le-a iesit cartea din prima…

      mircea s. bozan

      08/07/2012 at 3:37 pm

  20. bravo, este mai bine cä acesti copii ce nu au reusit la bac, sä-si
    gäsescä un drum cinstit pe munca lor, nu baloane,nimicuri,trantori si
    plagiatori ca Ponta si Crin-porumbacul

    theo- nona

    08/07/2012 at 12:22 pm

  21. desigur s-au indoit urland , procuroarea comunistä Nicolai si Ivan
    finantzatorul suitei lui Ponta.

    theo- nona

    08/07/2012 at 12:24 pm

  22. fostii militarii securisti , masä de manipulare, sunt niste jeguri omenesti
    färä moralä si bun simtz.. monstrul escroc Voiculescu ii manipuleazä ca
    si DDiaconescu care este tot un escroc , partener cu turnätorul felix.
    DD cu OTV, este o hazna mizerabilä de minciuni si aberatzii, nu stiu cum
    nu l-a prins pe acest escroc nenorocit DD cu afacerile si retzeaua de mafie.

    theo- nona

    08/07/2012 at 12:29 pm

  23. Boureanu la conferinta de presa: Vara asta se poarta alb. Mesajul a fost dupa parerea mea echilibrat, adresat tuturor celor care sunt ingrijorati dar nu vor sa se asocieze/afiseze cu nici un partid.

    Moldoveanu

    08/07/2012 at 12:34 pm

  24. invit institutele de sondare a opiniei publice sa isi puna operatori de teren in vami si la aeroport. daca se cred specialisti in realizarea unor sondaje corecte , le amintesc ca de ieri au inceput sa vina in Ro conationalii nostri care muncesc in italia si spania.acesti oameni vin in concediu in Ro, informati din mass media din tarile unde si au gasit un loc de munca dupa ce au fost saraciti si lasati fara locuri de munca de gasca lui ilici.

    zigzag

    08/07/2012 at 12:34 pm

  25. Abia astept ca plagiatorul sa fie pus pe coji de nuca saptamina viitoare, la Bruxelles. Sper ca Barroso si ceilalti sa ne razbune pentru toata umilinta de cetateni suspendati ai aceste tari.

    Persephone

    08/07/2012 at 12:38 pm

  26. Cred ca lucrurile trebuiesc explicate foarte clar de comunicatori buni.

    http://www.dw.de/dw/article/0,,16067540,00.html

  27. Ce fel de profesori or fi la cele 4 licee din Timis la care nici un elev n-a luat bacul?
    Cred ca si profesorii sunt nuli si neaveniti, n-ar sti nici ei sa rezolve subiectele la fel ca sindicalistul Pop de la invatamant care n-a stiut sa rezolve o problema data la clasa a 8a.
    Ar trebui desfiintate liceele alea si profesorii trimisi sa-si caute alta meserie.

    cedric

    08/07/2012 at 12:56 pm

    • Sunt grupuri scolare transformate de Abramburica in licee…. iar bietii elevi in loc sa faca meserie sunt fortati sa urmeze liceu standard pt care nu fac fata

      lastnightmusic

      08/07/2012 at 1:00 pm

    • „Ce fel de profesori or fi la cele 4 licee din Timis la care nici un elev n-a luat bacul?”

      Profesori doctori.
      In dreptul lor.

      Gabi Dumitru

      08/07/2012 at 1:12 pm

  28. Cu asa „educatie” avem cetatenii semianalfabeti, fara discernamant civic, care , prin votul lor, vor sa hotarasca soarta tarii.
    Consider ca invatamantul are o mare parte din vina pentru tot raul din tara.

    cedric

    08/07/2012 at 12:58 pm

  29. elevii picati la BAC vor vota in proportie de peste 90% pentru suspendarea lui TB.

    skorpion

    08/07/2012 at 1:03 pm

  30. Buna Cedric,
    Din cele 4 licee unul este particular confesional sau cam asa. Celelalte sunt grupuri scolare adica foste scoli profesionale (au profil agricol, auto, constructii) Aceeasi situatie dezastruoasa a fost si anul trecut. Dupa analiza rezultatelor inspectoratul scolar a dorit desfintare respectiv o comasare cu alte licee cu profil asemanator. Nici parintii, nici consiliile de administratie nu au dorit acest lucru. Bineinteles sindicatul a fost cel mai vocal. Imi amintesc de asemenea ca la unul din ele s-a scris anul trecut pe geamuri „Moarte lui Funeriu”. Ce vor scrie anul acesta?

    ion

    08/07/2012 at 1:05 pm

    • Ar trebui sa scrie ceva de genul:
      „Pe langa Pop-ul fara sotz
      cu bacul am trecut.
      S-au suparat parintii toti,
      el nici nu ne-a vazut.”

      luminita

      08/07/2012 at 1:53 pm

  31. pentru diversionistii USLaninosi gen @sergiu:
    „Liderii partidelor care promovează această idee ar trebui să-şi aducă aminte de 2007. Dacă se conduc după sondaje, riscă să mai aibe o surpriză, pentru că tot după sondaje au făcut suspendarea din 2007”, a declarat Traian Băsescu pentru Hotnews, citat de Mediafax.
    materialul este din 2010 – cand USLinosii cochetau cu suspendarea
    http://www.gandul.info/politica/basescu-celor-care-vor-o-noua-suspendare-din-functie-a-presedintelui-sa-si-aduca-aminte-de-2007-6877209
    asa ca i-as sfatui pe postacii suspendacilor sa nu ne insulte inteligenta cu goange hoate ca ma vor pune in situatia de a-l cita pe amicul lui Ponta, Sebastian Ghita, in ceea ce o privea pe ma-sa Prim-Plagiatorului.

    Sare'n Ochi

    08/07/2012 at 1:08 pm

  32. Ziua buna tuturor,
    Am avut si eu satisfactie cand, acum doua zile, un prieten de-al meu sustinator infocat al lui Antonescu in 2009, mi-a zis ca va vota NU pentru suspendarea lui Basescu, cu doua maini daca se poate. Nu-i vine sa creada ce turnura au putut lua lucrurile si l-am rugat sa-si faca „mea culpa” pentru toti nervii ce mi-a provocat in 2009 🙂
    Voi intra si eu alaturi de voi in „campania electorala”. La alegerile locale am reusit sa misc vreo 10 persoane care nu aveau de gand sa voteze. De data aceasta sper sa reusesc de 10 ori mai mult.

    subway

    08/07/2012 at 1:17 pm

  33. Tot pentru diversionistii USLabari

    Se pare ca procentele reale ar fi in acest moment

    56% pentru demitere
    44% impotriva demiterii

    Deci avem o diferenta mult mai mica decat trambiteaza celebrele institute de sondare !

    Reddog

    08/07/2012 at 1:18 pm

    • mai putini oameni de convins.
      Red – ai lipsit ieri. azi?

      Sare'n Ochi

      08/07/2012 at 1:20 pm

  34. Buna Reddog
    Poti sa spui sursa/sursele?

    ion

    08/07/2012 at 1:24 pm

  35. Sare, salut. Am lipsit ieri si lipsesc si azi. Am musafiri ! Daca ma eliberez sunt in Piata, evident !

    Reddog

    08/07/2012 at 1:24 pm

  36. Ion. Sunt luate de pe blocul Copacenilor si ar proveni din sondaje interne PDL ! Sper sa fie mai credibile ecat ceea ce arunca pe piata puslamalele aservite USLasilor. Si chiar daca nu ar fi atata diferenta, sincer, eu nu cred ca difernta este cea pronosticata de IMAS ! In nici un caz ! Din ce am stat de vorba cu oamenii, din sondajele online vazute pe diferite site-uri sau televiziuni diferenta este mult mai mica si remontabila !

    Reddog

    08/07/2012 at 1:27 pm

  37. Abramburica cere sesiune extraordinara a Parlamentului. Vrea schimbarea bacului… Inca un punct de atac ca sa vina parintii nemultumiti la referendum si sa voteze impotriva lui TB

    drivas

    08/07/2012 at 1:32 pm

    • Scuze, am scris Parlament; de fapt e CC al USL!

      drivas

      08/07/2012 at 1:36 pm

  38. Salutare! 🙂

    Vreau si eu sesiunea parlamentara unde, prin Hotararea Parlamentului, toti elevii de la Bac vor fi declarati promovati cu media 10 si vor fi angajati consilieri la Parlament sau la Guvern. Daca pentru Remis Cernea s-a putut, pentru atitea milioane de votanti cu bac, sa nu se poata?!

    Cetatean

    08/07/2012 at 1:36 pm

  39. stiti care e noua linie de atac impotriva lui Basescu:demiterea ….deschide calea catre refacerea Aliantei DA.
    pai,scopul DA era lupta cu PSD :).

    Gabi Dumitru

    08/07/2012 at 1:40 pm

  40. @adelastan, nu sunt specialist pe dreptul penal. De fapt, nu sunt deloc specialist in drept.

    Nastase poate fi condamnat cu executare si in al doilea proces, insa judecatorii decid cu privire la contopirea pedepselor, daca ele sunt concurente. As cauta prin Codul Penal, insa sunt cam tehui de cap in dupa amiaza asta, nu te supara pe mine 🙂

    Cetatean

    08/07/2012 at 1:40 pm

  41. cat despre acea lege de care aminteai…. e clar ca e cu dedicatie, izvorata din ura. Nu vor putea face asa ceva, cred.

    Cetatean

    08/07/2012 at 1:44 pm

    • Multumesc , cred ca toti suntem in aceste momente cam ‘tehui’…:)

      adelastan

      08/07/2012 at 1:48 pm

      • eu de la caldura. planuiam o postare pe tema CCR si deciziilor de maiine, insa nu mai am resurse fizice.

        Cetatean

        08/07/2012 at 1:51 pm

    • e de ajuns sa reintroduca in Codul penal art 238 Ofensa adusa autoritatii. CC nu mai are dreptul sa intervina pe hot Parl… CC al USL!

      drivas

      08/07/2012 at 1:54 pm

  42. Citizen, salut !

    Sunt absolut de acord cu tine. O sesiune extraordinara pentru modificarea legii invatamantului ar fi inca o ocazie buna pentru USL sa-si dea cu firma in cap si sa arate Occidentului cum se respecta legile in tara !
    Si inclin sa cred ca abramburica va face treaba asta, intrucat in joc este mai presus de orice soarta fabricilor de diplome. Daca nu sunt absolventi suficienti atunci ce fac fabricile de diplome? De unde banet pentru multimea de uslamisti ce preda la aceste fabrici de diplome? Ce va face oare par egzemple distinsa doamna rector Corina Dumitrescu? De unde sa manance si gura ei o paine alba?

    Iti dai seama de ce prssiuni vor fi exercitate dinpartea fabricilor de diplome? Daca Abramburica nu se executa va fi debarcata urgent !

    Reddog

    08/07/2012 at 1:47 pm

    • Depinde ce altceva a mai ramas nepus pe ordinea de zi din celelalte trebusoare de rezolvat.

      Moldoveanu

      08/07/2012 at 1:53 pm

    • Reddog,servus!

      Abramburica e foarte preocupata de soarta fabricilor „de tampiti” si inca de anul trecut avea in plan primirea absolventilor fara bac in invatamantul superior pentru acomodare,si un ajutor pentru aceea „vrednici” care sa poata continua studiile in universitatea respectiva.
      Curat murdar,doamna ministru! Ce”trai pe vatrai”,cine va mai fie atat de tampit incat sa mai invete pentru bac?

      dora

      08/07/2012 at 3:34 pm

  43. Reddog, vor face sesiune, insa nu inainte de un eventual referendum. Iar daca ajung ei la putere dupa alegeri legislative, desfiinteaza legea 1/2001 imediat si reacrediteaza pe 100 ani SRL-urile cu diplome.

    Cetatean

    08/07/2012 at 1:49 pm

  44. Merci Reddog. As prefera sa nu vina din zona PDL De cate ori Blaga &Co spun ceva realitatea e la 180. In zona unde ma aflu lumea nu prea vorbeste. In cercul meu de -prieteni bineinteles suntem pt.NU.

    ion

    08/07/2012 at 1:51 pm

  45. ziua buna all 🙂

    Nu stiu daca ati vazut acest articol : http://www.dw.de/dw/article/0,,16079161,00.html
    Ultima noapte de acuzaţii politice, întâia noapte de acuzaţii oficiale.

    Sorry daca se repeta link-ul. Am apucat sa citesc azi tot, dar in ultimele 2 zile .. doar din 3 in 3.

    RR

    08/07/2012 at 1:53 pm

  46. decat sa se mai dea examen de bac mai bine trec direct la doctorate.dupa modelul premierului copy paste am putea avea generatii intregi de doctori in orice domeniu.asta daca nu cumva elevii prefera sa ia exemplul presedintelui interimar si sa aplice pentru sesiunea ” kiulangiu repetent” .

    zigzag

    08/07/2012 at 1:56 pm

  47. Intrebarea este: avind in vedere procentul neverosimil de mare de prezenta la vot vehiculat de institutele apropiate USL , se pregateste cumva fraudarea referendumului prin turism electoral/autocare? Chiar ma miram ce l-a apucat pe Ponta sa sublinieze ca poti vota oriunde in tara, de unde atita marinimie? Mie nu-mi miroase a bine. Atentie, dupa cum s-a vazut in ultima saptamina, astia sint in stare de orice!

    Persephone

    08/07/2012 at 2:05 pm

  48. asa este. turism electoral la greu, cu voie de la Ioan Rus.

    Cetatean

    08/07/2012 at 2:07 pm

  49. Am vazut ca la Dolj sunt 3 „licee” cu 0 promovati: Malu-Mare- dupa cate stiu a fost liceu agricol, Liceul auto Craiova si ceva numit Beethowen (cred ca pt hipoacuzici- sinistra alegere a numelui , ce destept o fi fost cu ideea)

    cedric

    08/07/2012 at 2:12 pm

    • De fapt sunt fostele Grupuri scolare, nu-s licee. Am o cunostinta al carui copil sufera de ADHD si nu au putut sa-l inscrie decat la liceu. Va dati seama de suferinta copilului si a lor ca nu se putea adapta si, bineinteles, copilul nu a putut lua Bacul! Aici cred ca ar fi de explicat multe si mai ales multora de ce si cu ce scop s-au transformat Grupurile scolare in licee. Plus de asta, ar trebui spus si cat costa o titularizare la un liceu; profesorii capabili dar onesti nu au asemenea sume si nici nu cred ca ar da cam 7000 eur pentru o titularizare.

      drivas

      08/07/2012 at 2:24 pm

  50. Copiii astia care au picat au toate sansele sa ajunga presedinti de tzara (cel putin interimari)! Asa ca ce atata tragedie? Viitorul e al lor.

    cedric

    08/07/2012 at 2:15 pm

  51. E-adevarat ca daca fraudeaza referendumul, o sa fie cireasa de pe tort pentru Europa, in secunda 2 ne pun vize, deja sint enervati la maximum. Dar nici o mizerie nu e prea mare pentru Regimul Varanului.

    Persephone

    08/07/2012 at 2:18 pm

    • Voi cum credeti ca au luat primariile si consiliile in iunie? Mostre, din pacate nedovedibile altfel:
      –> Eram la tara si badea I. imi zice ca acolo s-a dat doar cate 400 lei de caciula in timp ce la nepoata lui in alt sat s-au dat 450 + lemne. Judet important.
      –> La constituire birouri electorale locale de circumscriptie – vine in prima zi la sedinta reprezentantul pdl si apare X si ii spune: „Ce cauti aici bre, mai bine meri acasa ca poate ia foc”. Dupa o ora mai apare un Y si spune: „Vezi bre ca daca stai aici poate arde acasa”. In secunda doi reprezentantul isi ia bagajelul si pleaca ca doar nu e prost sa stea.
      …altele le mai stiti si voi din auzite.

      2 concluzii:
      A. S-au bagat mult prea multi bani pentru a rezolva acapararea puterii ca sa mai dea cineva inapoi
      B. Nu s-au dovedit nici 10% din influentele si fraudele comise

      Deci cum poate afla europa? Bataia mare e la tara oricum… Trebuie gasite metode suplimentare.

      Imi placuse chestia cu inserierea buletinelor de vot.

      Ce ar fi daca cancelariile occidentale ar cere lui Ponta sa inserieze buletinele ca sa dovedeasca ca nu e lovitura de stat???

      Moldoveanu

      08/07/2012 at 2:25 pm

  52. o sinteza a reactiilor externe a facut-o Sorina Matei:
    http://sorinamatei.blogspot.ro/2012/07/suspendati-i.html

    merita popularizata. se vede clar din avion care e reactia sistemelor politice (ceva) mai bune decit al nostru.

    fish

    08/07/2012 at 2:20 pm

  53. @adelasatn: „o referire intr-o emisiune la B1 Tv a unui parlamentar USL care spunea ca se gandesc la o lege pentru cei care ‘defaimeaza’ Romania in exterior (Monica Macovei de exemplu)…”
    Te rog frumos sa ne oferi mai multe amanunte (numele parlamentarului, emisiunea, etc) care ar putea conduce la identificarea afirmatiei si popularizarea acesteia pe Net.
    Multumesc!

    Sorin Fortiu

    08/07/2012 at 2:21 pm

    • scuze de intarziere…parlamentarul era ceva de genul gust (asta am retinut) care a trecut si pe la PDL, emisiunea nu stiu cum se numea dar celalalt invitat era Sabin Orcan.

      adelastan

      08/07/2012 at 8:10 pm

  54. buna ziua:
    sondaje
    a. vin cei de afara si ei stiu ce vor si cred ca vor merge sa si voteze si mai cred ca rudele lor vor asculta ce spun ei si nu primarul/ei in mod cert nu sunt cuprinsi in ” sodaje” si sunt citeva sute de mii cel putin/asta e acum cea mai dinamica si libera parte a societatii romanesti
    b. prezenta la vot de 80 pct???!!! i-a lovit caldura
    c.FURATUL VOTURILOR:AICI TREBUIE CU OCHII CA PE BUTELIE/n-am idee cum se poate depista votul multiplu/timbrele alea puse pe ci sunt cacamaca

    intimplator

    08/07/2012 at 2:40 pm

  55. Pe astia i-a lovit caldura la cap. „Stelian Fedorca, secretar de stat pentru invatamantul preuniversitar, a declarat ca una dintre propunerile sale este ca angajatorii sa nu mai ia in calcul la stabilirea salariului Bacalaureatul. Mai exact, Fedorca a sustinut ca certificatele de competente dobandite dupa elevi la finalul liceului ar trebui sa fie echivalente diplomei de BAC, la salariu.” (hotnews)

    ion

    08/07/2012 at 2:42 pm

    • Haha, maine vor da un OUG prin care angajatorii vor fi obligati sa angajeze doar cu buletinul, iar pimaine vor da un OUG prin care vor desfiinta Bac-ul!

      Cetatean

      08/07/2012 at 2:45 pm

      • cetatean,
        eu ma astept sa dea un OUG pentru prezenta facultativa in invatamant.
        Si pentru incoronarea marelui lor succes o ordonanta de urgenta pentru a elimina seceta,inundatiile,arsita solara,petele solare….. si in final”ZEIFICARE lor”.

        dora

        08/07/2012 at 3:42 pm

    • Ma rog, cu un plagiator si un repetent in fruntea tarii, in curind n-o sa fie nevoie pentru angajare decit de scoala primara. Cind ma gindesc ca de la Funeriu am ajuns la Dumitrescu-Mang-Pop-Abramburica si de la MRU la Copylot, imi vine sa sparg ecranul computerului…

      Persephone

      08/07/2012 at 2:47 pm

  56. @Moldoveanu: Ce ar fi daca cancelariile occidentale ar cere lui Ponta sa inserieze buletinele ca sa dovedeasca ca nu e lovitura de stat???

    nu acolo e problema. problema e la marea masa de „convinsi” ca basescu trebuie dat jos. Ponta poate sa joace „approx. corect” – daca lumea e convinsa de faptul ca trebuie dat jos B. – atunci e totul „terminat”

    eu sper ca totusi CCR sa-i opreasca legal pe uslisti.

    fish

    08/07/2012 at 2:49 pm

    • @fish Corect. Eu totusi asi pregati mai departe si alti pasi pentru scenariile in care CCR nu da/este impiedicata sa dea castig de cauza normalitatii. „Chance helps the prepared minds” cum spunea o replica de film.

      Nu suntem partid, ne bazam pe abilitatile si conexiunile proprii… atunci cei ce scriu sa scrie (petitii, explicitari, cereri, manifeste), cei cu elocinta sa dea telefoane si sa incerce sa convinga, etc. Daca nu e sa fie acuma facerea dreptatii, va veni ea mai incolo. Dar cu cat sunt mai puternice semnalele de alarma cu atat cresc sansele macar pentru mai tarziu. O fi mare el trenul, dar ii trebuie sine, poduri, etc…

      Moldoveanu

      08/07/2012 at 2:59 pm

      • de acord ca buletinele ar trebui (desi nu vor fi) numerotate. dar e un cutit cu doua taisuri. in caz negativ vor zice ca au avut „sustinere populara” pe de alta parte poate ajuta.
        asta apropo de „prepared minds” trebuie sa fim atenti la toate consecintele unei decizii.

        fish

        08/07/2012 at 3:07 pm

        • De acord. Asta e dezavantajul lipsei unui plan facut minutios in timp indelungat, cum l-au facut USLasii. Oricum planurile nu se fac aici decat intr-o mica masura. Brainstormingul insa are loc si cine are de luat de aici idei, chiar si fara ghilimele, sa le ia.

          Moldoveanu

          08/07/2012 at 3:12 pm

        • Buna ziua 🙂
          cred ca acest lucru a fost cerut/mentionat in Conferinta de presa sustinuta de Traian Basescu vineri seara.

          mar

          08/07/2012 at 3:20 pm

          • de asta si spuneam ca poate nu e rea ideea. In definitiv, nu cred ca Basescu ar vrea sa ramana in functie in cazul in care populatia ar vota pe bune demiterea lui. A face bine cu forta nu cred ca intra in viziunea lui. Deci da, buletine inseriate pentru a incerca eliminarea a o parte din frauda. Ca daca nu e frauda si se vrea demis atunci si-ar da si el demisia.

            Moldoveanu

            08/07/2012 at 9:13 pm

  57. pai si cum ma poate obliga pe mine -angajator-boul ala sa dau salariu in functie de diplomele sau hotaririle lui de c….t?
    poate pe mosia lu’ masa sau a lui sau poate la stat,ca tot imi spunea un dobitoc angajat la stat(mii de scuze celor onesti si civilizati din sistemul public)care vorbeste cam ca grebla sau ca voicu si care are max 200 cuvinte din limba romana in vocabular ca el are salariu doar de ron 2500/luna din cauza lui basescu si a privatilor care numai evaziuni fiscale fac;astia sunt periculosi si astia sunt amenintati;n-am idee cit de multi sunt dar astia inca sunt in posturi de ” decizie&manipulare

    intimplator

    08/07/2012 at 2:51 pm

    • Intamplator, tu crezi ca o clasa manageriala se poate construi in 20 de ani? Mai ales cand ai „concurenta” celor cu abonamente la castig?
      Eu nu cred.

      emil

      08/07/2012 at 3:29 pm

  58. Citi,
    Pai cum sa ne mai angajam rudele si progeniturile incompetente picate, la stat. Noroc ca elevii sunt mai cu picioarele pe pamant. Multi dintre ei au recunoscut ca nu au invatat. Sunt mai de bun simt decat analistiisi politicienii. Si inca ceva rezultatele sunt mai bune cu 5-14% dacat anul trecut. Nu stiu de ce jurnalistii o tot dau langa ca sunt dezastruoase.

    ion

    08/07/2012 at 2:56 pm

  59. si cum sa mai duduie fabricile de diplome? maine-poimnaine abramburica cere concedierea corectorilor, ca au pus note mici.

    Cetatean

    08/07/2012 at 3:06 pm

    • nunu, pot da un OUG prin care sa faca obligatorie diploma de facultate. isi vor da singuri shansa sa mai deschide citeva fabrici 😀

      fish

      08/07/2012 at 3:08 pm

      • @fish
        fabrici de diplome?
        nu ajung tipografiile?

        intimplator

        08/07/2012 at 3:21 pm

  60. Buna ziua 🙂
    Mi se pare mie, sau e cam nepotrivita tactica PDL-ului.
    Lauda lui Bourean pentru protestele din PV, iesirile pe sticla ale purtatoarei de Vuitoane, incep sa ma ingrozeasca.
    Mai lipseste Prigoana din strategia electorala a PDL… 👿
    Isi face cineva iluzii, ca declaratiile acestor iubitori de democratie nu vor fi date de Antene? Bineinteles in numele obiectivei informari a publicului.
    Exista mijoace de a contracara aceasta anti propaganda?

    DanSu

    08/07/2012 at 3:21 pm

    • Da, cineva care are un fir la PDL (eventual prin MRU, daca sansele sunt mai mari asa) sa le spuna sa taca din gura si sa stea dracului deoparte ca, ori de cate ori ii vede lumea, Basescu pierde cate 0.25%.

      EuCuMine

      08/07/2012 at 3:44 pm

  61. poate ca pdl-ul ar fi bine sa fie sotto voce si sa-si foloseasca ” masina de partid” ca tot se lauda blaga cu organizarea pentru monitorizarea corectitudinii votului si logistica pentru campania lui basescu

    intimplator

    08/07/2012 at 3:23 pm

  62. Buna ziua,

    Am vazut niste comentarii foarte dure la adresa mea cum ca as fi uslinos, etc. Doar Theophyle stie cat am tremurat la alegerile precedente pentru victoria lui Basescu. Deci, ii urasc pe cei din usl. Am rugamintea sa nu lansam acuzatii impotriva celorlalti doar pentru ca isi pun intrebari, incearca sa vada vulnerabilitatile si sa nu se imbete cu apa rece. Link -ul postat de Sare’Ochi confirma ce spuneam. Cifrele furnizate acolo – 65 pentru suspendare 17 -impotriva sunt din iulie 2010, dupa masurile de austeritate, nu din 2007. In 2007 erau cum va spuneam eu. Si ma refer la institutele mari – curs, imas, csop, ccsb, nu la institutele de partid.
    Credeti ca mie imi convin aceste cifre ? Nu, dar incerc sa fiu rational, sa judec la rece. Apar cand sunt alegeri, referendumuri, pentru ca sunt pasionat de sociologie si cred ca pot veni cu idei interesante. Nu are sens sa intervin cu comentarii care contin idei cu care sunt de acord si sunt deja inserate in alte comentarii.

    sergiu

    08/07/2012 at 3:25 pm

    • Mai ramane de stabilit un lucru:
      unde se termina rationalitatea si incepe demoralizarea? Nu sunt ironic si nici rau 🙂

      emil

      08/07/2012 at 3:31 pm

    • S-ar putea sa te prefaci ca nu intelegi ceva, baiete.

      In Romania ai acum 3 gunoaie de propaganda ceausista la putere care nu sunt expuse la alegeri castigate (Voiculescu, Ponta, Antonescu), iar cel care a fost expus la alegeri si a castigat de 2 ori este suspendat a doua oara.

      Poti sa dispari de aici?

      A A

      08/07/2012 at 3:41 pm

  63. Judecatorii care fac parte din BEC ptr. referendum – judecatorii Danut Cornoiu si Alina Sorinela Macavei – de la Sectia I civila, Gabriel Bogasiu si Luiza Maria Paun – de la Sectia de contencios administrativ si fiscal, precum si Elena Carcei, Aurelia Motea si Tatiana Nastase – de la Sectia a II-a civila.
    http://www.hotnews.ro/stiri-esential-12737306-iccj-trage-sorti-duminica-judecatorii-care-vor-face-parte-din-bec-pentru-referendum.htm

    mar

    08/07/2012 at 3:28 pm

    • Gabriela Bogasiu, e doamna. Si o judecatoare de exceptie.

      micsunica

      08/07/2012 at 3:49 pm

  64. Totusi nu poate ajunge postasul cu o misiva la Pres. sa se delimiteze de iesirile lui Boureanu si compania ca degeaba convingem noi oamenii ca nu e vorba de persoana pres. si de PDL ci de atacul la statul de drept. Mi se pare mie dar conceptul de alb a fost vehiculat de MRU.

    ion

    08/07/2012 at 3:28 pm

    • Sunt disperati ca MN si se agatza de tren. Este trist cand vezi ca oameni care nu pricep ca sunt artizanii dezastrului la nivel de electorat, ca si-au batut joc de increderea acordata 😦
      Au confiscat un mesaj si o culoare ptr. ca nu sunt in stare sa se adune 😦
      Joi in PR numarai pe degete simpantizantii PDL, marea majoritate am fost neancorati politic.

      mar

      08/07/2012 at 3:42 pm

  65. Help :Cate dintre ordonantele de urgenta date de ponta sunt neconstitutionale?

    adix

    08/07/2012 at 3:34 pm

    • mai mult de jumatate din cele emise,
      eu am numarat 5. Mai controlam.

      Theophyle

      08/07/2012 at 3:46 pm

  66. Salut politeieni!
    In Galati oricine poate lua bacul. Adevarat, se va emite doar un bilet si nu o diploma si ajungi pe malul celalat al Dunarii. 🙂

    Creanga

    08/07/2012 at 3:38 pm

    • Salut Creanga 🙂

      Theophyle

      08/07/2012 at 3:47 pm

  67. Salut pe toata lumea 🙂
    Postare noua!

    Theophyle

    08/07/2012 at 3:45 pm

  68. @Cetatean si @Theophyle

    Este posibil sa avem pe blog lista celor 256 din Parlament care au votat suspendarea lui Basescu, cu adresele unde locuiesc – localitati numai?
    Banuiesc ca nu este informatie secreta.

    Este posibil sa avem aceeasi lista si legat de suspendarea anterioara?

    Trebuie sa clarificam cum avem acum 3 gunoaie de propaganda ceausista la putere Voiculescu Ponta Antonescu, iar singurul individ ales democratic este dat afara.

    A A

    08/07/2012 at 3:48 pm

    • Si cu ce ar afecta cele spuse de mine mai sus constatarile tale privind cele 3 gunoaie ? Sunt de acord cu tine, dar nu inteleg ce te deranjeaza in ceea ce ma priveste. Repet: nu pot sa fiu un sustinator care n-ar angoase, care nu reflecteaza, care nu se intreaba. De aceea gandesc…..

      sergiu

      08/07/2012 at 4:14 pm

    • votul a fpst secret, cu bile, nu ai cum demonstra ca au votat pentru.

      Cetatean

      08/07/2012 at 4:22 pm

  69. Sa o trezeasca cineva pe aceata expirata la realitate, sa o faca sa priceapa ca subfinantarea nu are legatura cu loazele, ptr. care reperul este si Premierul cocalar, care prin hotie a ajuns dottore :mrgreen:
    http://www.romanialibera.ro/actualitate/educatie/ministrul-educatiei-ecaterin-andronescu-cere-sesiune-extraordinara-a-parlamentului-pentru-schimbarea-legilatiei-privind-bacalaureatul-concret-de-la-anul-ar-putea-sa-apara-bac-ul-diferentiat-269859.html

    mar

    08/07/2012 at 3:51 pm

  70. Acum pe National Geographic: Apocalipsa dupa Hitler.

    subway

    08/07/2012 at 4:08 pm


Comentariile sunt închise.