Politeía

Quis custodiet ipsos custodes?

Sfârşit de săptămână: 7 iulie / “O republica care doarme”

Bună dimineata intr-o zi de sâmbata, sfârsit de săptămâna. Vremea va fi călduroasă, local caniculară în zonele de câmpie şi de deal, unde disconfortul termic va fi accentuat. Cerul va fi variabil, cu înnorări temporar accentuate. După-amiaza şi în prima parte a nopţii vor fi averse, descărcări electrice şi intensificări de scurtă durată ale vântului local în zona de munte şi pe arii restrânse în jumătatea de vest a ţării. În restul teritoriului astfel de fenomene se vor semnala izolat, cu precădere în regiunile sud-estice. Vor fi condiţii de grindină. Temperaturile maxime vor fi cuprinse între 30 şi 37 de grade, iar cele minime între 15 şi 25 de grade, uşor mai scăzute în depresiuni.

La Bucuresti: Vremea va fi caniculară, cu o maximă termică de 34…35 de grade şi atingerea pragului critic de 80 al indicelui temperatură-umezeală. Cerul va fi variabil, iar vântul va sufla slab până la moderat. Temperatura minimă va fi de 19…21 de grade.

Curs valutar BNR valabil azi: 1 EURO = 4. 5142  RON; 1 USD = 3. 6480    RON; 1 EURO = 1. 2374 USD; Francul elvetian 3. 7582 RON. Gramul de aur 186.5759 RON.  Evolutia saptamanala o puteti citi aici.

Estimările analiştilor cu privire la oscilaţia cursului în următoarele şase luni. Cursul a urcat accelerat în ultima săptămână, odată cu intensificarea aversiunii la risc a investitorilor pe fondul tensiunilor politice dintre USL şi PDL, care au culminat cu propunerea de suspendare a preşedintelui Traian Băsescu. Astfel, cursul de referinţă a atins trei maxime istorice în ultimele trei zile şi a ajuns la 4,5142 lei/euro. Pe piaţa interbancară, cotaţiile au urcat mai accelerat şi au ajuns vineri la un record istoric de 4,5380 lei/euro, în aşteptarea votului din Parlament pentru suspendarea preşedintelui Traian Băsescu. Analiştii estimează, totodată, că rata anuală a inflaţiei s-ar putea situa la 2,1% în luna iunie. Estimările lor variază între 1,7% şi 2,4%, conform răspunsurilor la un sondaj realizat în rândul membrilor Asociaţiei Analiştilor Financiar – Bancari din România (AAFBR). „Pentru luna decembrie 2012, estimarea membrilor AAFBR care au răspuns la sondaj plasează rata anuală a inflaţiei la 3,7%. Această valoare este în creştere cu 0,2 puncte procentuale faţă de cea prognozată în cadrul sondajului anterior. Rata anuală a inflaţiei din decembrie 2013 s-ar putea situa la 3,5%, nivel neschimbat faţă de sondajul anterior”, se arată într-un comunicat al asociaţiei. Banca Naţională a României prognozează pentru acest an o rată a inflaţiei de 3,2% şi de 3% pentru anul viitor. Ţinta de inflaţie pentru acest an este de 3%, cu interval de variaţie de plus/minus un punct procentual, iar pentru anul viitor de 2,5%. Integral in ZF.

Cronica unei suspendări anunţate. Traian Băsescu a fost suspendat de Parlament, după negocieri de culise între liderii USL şi cei ai UDMR şi UNPR. Parlamentul a decis suspendarea preşedintelui Traian Băsescu cu 256 de voturi pentru şi 114 împotrivă. Este a doua oară când Traian Băsescu este suspendat de Parlament după o decizie similară în 2007. După ce Curtea Constituţională va constata interimatul funcţiei, Crin Antonescu va deveni preşedinte interimar. Soarta preşedintelui Traian Băsescu urmează să fie decisă în cadrul unui referendum care va fi organizat pe 29 iulie. Demiterea preşedintelui a fost simplificată de Guvern printr-o ordonanţă de urgenţă. Executivul nu a scăzut doar numărul de voturi necesar pentru demiterea președintelui, coborându-l de la majoritatea celor cu drept de vot la majoritatea celor prezenți la urne, dar a desființat şi criteriul prezenței la vot pentru ca referendumul să fie declarat valabil. Decizia Parlamentului nu a fost o surpriză, deşi în cursul dimineaţii liderii USL au avut ceva emoţii. USL are doar 215 voturi faţă de necesarul de 218 pentru suspendare, şi chiar dacă avea promise o parte din cele 16 voturi ale independenţilor, avea nevoie de cele 27 ale UDMR şi cele 24 ale UNPR. Dacă joi, UDMR şi UNPR sprijineau USL, cele două partide au început să ezite după negocieri cu liderul PDL Vasile Blaga. Victor Ponta şi Crin Antonescu au avut o nouă rundă de negocieri cu liderii UDMR şi UNPR convingându-i să voteze suspendarea. Integral in Adevarul.

Cum s-a ajuns la suspendare și ce a înțeles un indian din toată treaba asta. Cât s-a discutat suspendarea, după ora 17, parlamentarii, în special cei din partea USL, siguri pe ei de rezultat, s-au fâțâit, au aplaudat când le-a convenit vreun discurs, ori, ceva mai absenți, au jucat un Sudoku scurt, poate un rebus, sau au ațipit, cum se pare că a făcut, pe alocuri, senatorul și regizorul octogenar Sergiu Nicolaescu. Unii au vociferat. Alții au stat pe Facebook. In timpul asta, Traian Băsescu s-a ținut distant de discursurile care ori l-au susținut, din partea PDL-iștilor, ori l-au acuzat (USL). A ridicat capul de puține ori din foile pe care le-a avut pe un dosar întins în față. Momentul în care n-a mai rezistat a fost când Crin Antonescu s-a ridicat să țină un discurs. A părăsit atunci sala, sub aplauzele PDL. A mai ieșit și când Călin Popescu Tăriceanu a început să vorbească. Votul a fost însă doar punctul culminant al unei zile lungi la Parlament, presărată cu tensiune, dar și cu accente demne de o comedie. […] E fierbere mare pe holuri. Dar doar până ce treci colțul, spre sălile unde se ține o conferință despre biodiversitate, internațională. Cercetătorul indian Khaleel Chavva vorbește ceva ce pare de pe altă planetă când e întrebat ce face acolo, la Casa Poporului, când e suspendat președintele țării în care a nimerit. „Da, am auzit că se zice de dictatură aici. Dar am văzut pe stradă câteva fete care dacă s-ar îmbrăca așa în India, nu cred că s-ar putea…”, zice. Cercetătorul spune ca a auzit și de plagiatul lui Victor Ponta, pare bine informat. Dar preferă să zică mai multe despre ecologie și mlaștini. Altele decât cele politice.Integral in EVZ.

Liderul PPE: La Bucureşti s-a produs o lovitură de stat. Liderul grupului PPE din Parlamentul European, Joseph Daul, consideră că înlăturarea din funcţie a şefului statului şi a preşedinţilor celor două Camere în doar patru zile, prin încălcarea regulamentelor Parlamentului, a Constituţiei şi legilor poate fi considerată lovitură de stat, scrie Realitatea.net. „Înlăturarea primilor trei oameni în stat, preşedinţii celor două Camere ale Parlamentului şi preşedintele ţării, în doar patru zile, prin încălcarea regulamentelor Parlamentului, legilor şi a Constituţiei, pot fi considerate lovitură de stat”, afirmă Daul după ce Parlamentul a decis suspendarea din funcţie a preşedintelui Traian Băsescu. În opinia sa, nu se poate spune că a fost o luptă politică între doi adversari, ci „un atac concentrat împotriva instituţiilor statului, sistemului judiciar şi statului de drept”. „Prim-miniştrii europeni nu ar trebui să acţioneze în contradicţie directă cu instanţele constituţionale, de asemenea judecătorii, la orice nivel, nu trebuie să se simtă intimidaţi în niciunul dintre statele membre al Uniunii Europene. Instituţiile europene ar trebui să ia măsurile corespunzătoare pentru a se asigura că statul de drept este respectat în toate statele membre”, afirmă liderul grupului PPE. Romania Libera

Andrei Plăcintă a fost condamnat la 6 ani de închisoare cu executare. Andrei Plăcintă, fiul senatorului Sorina Plăcintă, a fost condamnat de magistraţii Curţii de Apel Bucureşti (CAB), vineri, la şase ani de închisoare cu executare, în dosarul de tâlhărie, tentativă de omor şi ultraj contra bunelor moravuri, decizia instanţei nefiind definitivă. Pedeapsa de şase ani de închisoare cu executare a fost dictată pentru tentativă de omor. Instanţa a mai decis, în cazul lui Andrei Plăcintă, o pedeapsă de 11 luni de închisoare cu executare pentru ultraj contra bunelor moravuri şi l-a achitat pe acesta pentru fapta de tâlhărie, pe motiv că lipseşte unul dintre elementele constitutive ale infracţiunii. Totodată, prin decizia CAB, lui Andrei Plăcintă i-au fost ridicate o serie de drepturi civile, printre care şi acela de a nu da examen pentru obţinerea permisului auto şi de a nu conduce vreun vehicul timp de trei ani după executarea pedepsei principale. Decizia CAB poate fi atacată cu recurs la Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie. CAB a dezbătut, vineri, apelurile procurorilor şi apărării, în dosarul de tâlhărie, tentativă de omor şi ultraj contra bunelor moravuri în care fiul senatorului Sorina Plăcintă a fost condamnat de Tribunalul Bucureşti la trei ani de închisoare cu suspendare. Integral in Gandul.

Crin Antonescu: Daca Traian Basescu nu va fi demis la referendum, ma retrag definitiv din viata politica. Presedintele PNL, Crin Antonescu, s-a angajat sa se retraga definitiv din viata politica in cazul in care verdictul dat de romani la referendum va fi ca Traian Basescu sa ramana in continuare la conducerea tarii. In incheierea discursului din plenul reunit al celor doua Camere, presedintele Senatului i-a spus sefului statului: „Daca nu veti fi demis la referendum, eu, Crin Antonescu, ma retrag definitiv din viata politica”. Presedintele Senatului a afirmat ca Traian bassescu este un om puternic insa nu a fost „si nu va fi niciodata un adevarat lider al acestei natiuni”. „Dumneavoastra, personal, va urez un presedinte atat de bun, incat sa fie bun si pentru dumneavoastra”, a adaufat Antonescu adresandu-se presedintelui. Intr-o interventie ulterioara, Traian Basescu i-a raspuns lui Crin Antonescu oferindu-i lui o foaie de hartie pe care sa noteze angajamentul luat. Hotnews.

Concluzii preliminare CE: Contractele Hidroelectrica- ArcelorMittal sunt probabil ajutor de stat ilegal. Comisia Europeană (CE) a ajuns la concluzia preliminară că două contracte bilaterale încheiate între Hidroelectrica şi ArcelorMittal Galaţi constituie, probabil, ajutor de stat ilegal şi a început procedura oficială de investigare. Potrivit concluziilor preliminare publicate recent de CE în Jurnalul Oficial al Uniunii Europene, Hidroelectrica a acceptat preţurile propuse de ArcelorMittal Galaţi deşi existau oferte concurente la preţuri similare sau mai ridicate, ceea ce se constituie în pierdere de venituri pentru stat. În plus, Comisia a constatat că ArcelorMittal Galaţi nu a achiziţionat energia numai în vederea consumului propriu, ci şi pentru furnizare către celelalte companii deţinute de grup în România, în baza licenţei obţinută în 2009 de companie. Astfel, deşi CE notează că nu deţine informaţii privind condiţiile de redistribuire a energiei electrice de către ArcelorMittal Galaţi, companiile ArcelorMittal Tubular Products Iaşi, ArcelorMittal Tubular Products Roman, ArcelorMittal Romportmet Galaţi şi ArcelorMittal Admet se constituie de asemenea, în cadrul investigaţiei CE, în beneficiari ai presupusului ajutor de stat ilegal. Integral in Adevarul

Ce se întâmplă cu preşedintele Băsescu pe perioada suspendării. Preşedintele suspendat Traian Băsescu îşi va păstra nivelul de protecţie din partea Serviciului de Protecţie şi Pază, are dreptul să locuiască la actuala reşedinţă şi va intra în campanie electorală. USL nu mai are răbdare cu Băsescu nici măcar până după alegerile parlamentare. În urma deciziei de azi a Parlamentului, Crin Antonescu a devenit preşedinte interimar, el urmând să se mute la Palatul Cotroceni cu echipa sa: consilieri şi purtători de cuvânt. Crin Antonescu, până azi preşedintele Senatului, îi va preda atribuţiile unui vicepreşedinte pe perioada mandatului său de preşedinte interimar. În calitate de preşedinte interimar, Crin Antonescu va avea toate atribuţiile unui preşedinte în funcţie, mai puţin adresarea de mesaje Parlamentului, dizolvarea acestuia şi posibilitatea de a solicita organizarea unui referendum. Mai mult, Antonescu va putea emite decrete, promulga legi şi va avea dreptul să facă graţieri individuale şi să acorde decoraţii. De cealaltă parte, Traian Băsescu va rămâne în vila de protocol Lac 3 şi va intra în campanie electorală până la referendumul prin care românii îi voi decide soarta de preşedinte. El va avea un sediu de campanie şi va putea face declaraţii şi să organizeze conferinţe de presă. Integral in EVZ

Ştiri Europene – 7 iulie 2012 / “Ţara lui Copy. Copy Paste!”

Va urez o zi buna si racoroasa!

229 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Buna dimineata,
    Un titlu potrivit pentru campanie: Felix G-256

    Hronic

    07/07/2012 at 9:27 am

  2. Buna dimineata din nou.

    clemycali

    07/07/2012 at 9:28 am

    • Buna Dimineata
      zile grele care vor trebui sa desparta apele. De vazut cum!

      Theophyle

      07/07/2012 at 9:32 am

      • Intr-adevar. In realitate eu cred ca linia de sosire potrivita va fi atinsa de Romania dar ramane de vazut daca vom ajunge acolo rapid sau daca va trebui sa traversam un infern si sa ajungem in situatia Greciei sau chiar mai rau.

        clemycali

        07/07/2012 at 9:43 am

      • Vreau lista celor 256, in ordine alfabetica romana.

        A A

        07/07/2012 at 1:20 pm

  3. bunä dimineatza,

    eu mi-as dorii ca sä ajungä la politicienii sträini, declaratzia si klipul,
    unde pe date ; turnätorul Voiculescu esplica punct cu punct , cum il eliminä
    pe presedinte. cred cä o altä dovadä mai bunä nu trebuie. atunci minciunile
    lui Ponta nu vor mai avea valoare.

    ce ziaristi are acea declaratzie a turnätorului , fäcutä la antene, sä o trimeatä,
    tuturor ambasadelor, sä vadä cum a fost complotul si cum mafiotzii si penalii
    comploteazä.trimetetzi si la UE

    theo- nona

    07/07/2012 at 9:39 am

  4. ce fericire pe Voicu, escrocul penal cu retzea de mafiotzi, in loc sä
    fie judecat ,zburdä in Parlament, fericit voteazä dement cu 2 maini.

    theo- nona

    07/07/2012 at 9:42 am

  5. am povestit de acea declaratzie a turnätorului la antenele lui,
    si crede cä este f.f. bine sä fie trimisä decölaratzia lui , ca dovadä.

    theo- nona

    07/07/2012 at 9:44 am

  6. Buna dimineata! 🙂

    radubotezatu

    07/07/2012 at 9:46 am

  7. buna dimineata ! Theophyle, gazele de sist au vreo miza la tot ceea ce se intampla in RO?

    zigzag

    07/07/2012 at 9:46 am

    • Buna,
      Vorbim si despre asta la pranz

      Theophyle

      07/07/2012 at 9:52 am

  8. O buna dimineata tuturor!

    ela

    07/07/2012 at 9:49 am

  9. Salutare tuturor.

    EuCuMine

    07/07/2012 at 9:51 am

  10. probabil cä cernea si generalul,. au acelas birou, ipocrizia si minciuna.
    miza sunt milioame pt. mafiotzii , ce urlau cä asta nu vor.

    theo- nona

    07/07/2012 at 9:51 am

  11. Buna dimineata
    De fapt ar fi o republica adormita de loviturile perverse pe care le-a primit; Imi doresc sa fie doar groggy si nu ko… A, si ca tot a fost un titlu de campanie, dau si eu unul: Perversa de pe Grivco (parafrazez „celebra” perversa de pe Tg Ocna)

    drivas

    07/07/2012 at 9:53 am

    • O republica ce nu a fost niciodata pe deplin treaza. O republica in care o minoritate a tras intotdeauna spre progres o majoritate lenesa si retrograda.

      clemycali

      07/07/2012 at 9:57 am

  12. din nou buna dimineata

    e si o raza de optimism:
    haita care a pus mina pe ” prada” va descoperi repede ca prada e cam costeliva si neindestulatoare;fondurile eu -pe care de fapt se bateau ei nu mai sunt
    vor incepe sa se manince intre ei , mai repede decit va inchipuiti
    partea proasta e ca nu exista ” singe proaspat” sa le ia locul

    intimplator

    07/07/2012 at 10:05 am

    • Exista „sange proaspat” dar este inca in faza de coagulare. Haita are inca interese comune asa ca nu vor incepe sa se manace intre ei prea curand.

      clemycali

      07/07/2012 at 10:11 am

      • @clemycali
        astia si-au atins ” interesul comun” =accesul exclusiv la resurse si impartirea discretionara pentru ei;sunt prea multi si resursele prea putine;
        cele europene nu le mai au;europa a reactionat autist cu ungaria ,nu vor mai face asa in cazul romaniei/nu se vor interfera in ce se petrece in tara,dar vor crea un ” cordon sanitar”in jurul romaniei;deja a inceput;umilirea lui marga la paris e primul pas;umilinta totala,pe nici un canal ,macar informal,nu l-au anuntat ce i se pregateste;doar nu va inchipuiti ca reactia quai d’orsay s fost o ” reactie viscerala”/nu, a fost premeditata/diplomatic e aproape ca o bomba atomica;in cacofonia de la noi se trece cu vederea;
        izolarea externa totala a lui ceausescu tot de la paris a pornit in 1981

        intimplator

        07/07/2012 at 10:21 am

        • Nu stiu de la ce i s-a tras lui Ceusescu in 1981 dar in privinta situatiei lui Marga/Ponta/Antonescu nu am nici o indoiala ca vor paria in lumea civilizata.

          clemycali

          07/07/2012 at 10:24 am

          • se poate reconstitui cronologia acum;in 1981 mitterand a fost primul lider vestic care a ” taiat” legaturile cu regimul ceausescu;

            intimplator

            07/07/2012 at 10:27 am

            • Fabius este pupilul lui Mitterand. Dar eram prea mica asa ca nu-mi amintesc exact ce a facut Ceausescu de l-a suparat pe Mitterand. Cu Ceasca a mai durat aproape un deceniu pana cand a fost inlaturat, sa speram ca nu vom reusi aceeasi ‘contraperformanta” cu duoul Ponta-Crin.

              clemycali

              07/07/2012 at 10:53 am

              • @clemycali
                nici eu nu stiu ce ” l-a suparat” pe mitterand;eu am incercat sa inteleg cum de la ” maverick” s-a ajuns la ” dictator”
                si citind pe ici pe colo cred ca izolarea externa clara a inceput de atunci
                ca fabius este sau nu pupilul lui mitterand nu stiu daca e relevant;politica externa a tarilor care se respecta nu depinde in liniile de baza de sarkozy sau hollande;e o continuitate

                intimplator

                07/07/2012 at 11:04 am

      • @clemy. Ba da. Nu erau ciolane destule cand pe vremea lui Nastase aveau 20 de judete. Acum la 35 de judete (plus pretentiile crescute) sigur nu ajung banii.

        cinic

        07/07/2012 at 2:19 pm

  13. escrocii evazionisti, mafiotzii USL ce furä nestingheritzi,Dragnea, Oprisan;Mazäre
    DD santajistul penal ce spalä bani si are afaceri cu Voiculescu, d.diaconescu
    a trimes asociali plätitzi sä demonstreze contra presedintelui.
    DDiaconescu este o verigä a complotului mafiotzilor, el insusi un escroc mincinos.

    theo- nona

    07/07/2012 at 10:05 am

  14. gaze de sist:pina una alta nu se stie daca exista;
    in polonia unde asteptarile erau uriase,forajele au dus la abandonarea proiectului

    intimplator

    07/07/2012 at 10:06 am

    • Salut.
      Cred ca si pe aici e cam aceeasi situatie.
      Cel putin din datele cunoscute reiese ca dpdv economic exploatarea ar fi „sinucigasa”.

      Kenwood

      07/07/2012 at 10:44 am

  15. Buna dimineata all,
    Ce m-a impresionat cel mai tare, aseara in PV – un copilandru 16-18 ani avea un A4 pe care era scris cu un marker (care nu prea mai avea cerneala) ” Base nu esti singur” si ii povestea MM ca a fost la Cotroceni sa i-l lase lui Base, dar jandarmii nu au vrut sa-l primeasca.
    Alt tanar povestea ca, dupa ce a iesit de la servici a colindat tot orasul pentru ca nu gasise nicio informatie despre locul unde se protesteaza in sprijinul lui Base ( i-am dat cateva adrese de bloguri) O pensionara i-a propus lui MRU sa vina sa ajute la amenajarea sediului ICCD, fara nicio pretentie materiala.
    Concluzie – nu suntem organizati. Iesitul asta in PV, nu cred , ca are prea mare impact. Are cineva intrare la pdl ? Pe structurrile lor, am putea imprastia fluturasi cu adresa politeia + 1/2 mesaje facute un sociolog. Eu cred ca exista o categorie importanta de ” dreptaci” care sau e foarte ocupata sau foarte comoda, care ar putea fi agatata cu cateva informatii si mesaje bine tintite

    elablue

    07/07/2012 at 10:07 am

    • Interesante observatii. Nu stiu cat de folositor mai poate fi PDL-ul in actualele conditii.

      clemycali

      07/07/2012 at 10:09 am

      • Buna dimineata (mai spre seara!)
        Eu cred ca PDL poate sa fie FOLOSIT!

        emil

        07/07/2012 at 8:17 pm

    • @elablue
      ” iesitul” asta trebuie sa continue;acolo nu vin oameni” moblizati”,acolo vin oameni liberi si cei ce vor sa afle vor afla

      intimplator

      07/07/2012 at 10:12 am

      • @elablue
        si inca,impresia mea e ca la orice partid,inclusiv pdl,activistii se duc in speranta ca ” le iese ceva”;daca nu poti ” sa le oferi ceva” nu misca

        intimplator

        07/07/2012 at 10:14 am

    • Am pornit in 5 insi oarecare „eventul” din Piata Victoriei ca un protest impotriva furtului intelectual facut cu nerusinare de Victor Ponta in teza de „doctorat”. Politeia si ceilalti prieteni de pe bloguri ne-au intins o mare mana, punandu-si chezas credibilitatea si influenta si din 5 am devenit 500.
      Dar, de atunci, plagiatul lui Ponta a devenit o biata shotie pe langa gravele incalcari de lege si Constitutie.
      Culminand cu suspendarea presedintelui.
      Ceea ce noi am putut sa facem cu puterile noastre am facut. Oameni buni, deja ne trebuie o organizare mai „profi”. Pe care niste oameni care nici numele nu si-l stiu bine intre ei n-o vor putea realiza in veci. ca sa avem macar o statie de amplificare ne trebuie autorizatie si logistica aferenta instalarii. Unde sunt ONG-urile alea super vocale in apararea democratiei? Pana la urma, unde este ICCD insasi?
      Noi, prin simpla noastra prezenta acolo, vreme de 5 zile la rand, am dovedit ca cetatenii se pot mobiliza. Ca-si pot sacrifica serile sa vina in Piata Victoriei sa protesteze. Dar pentru a da amploare protestului e nevoie de mai mult decat atat.
      Ca sa puna capac, in Piata Victoriei 2-3 oportunistii de la NR au venit sa imparta flyere. Iar MN a avut si tupeul sa fie agresiv.

      blog de caine rau

      07/07/2012 at 10:42 am

    • ca om din interior, va sfatuiesc sa nu va bazati pe pdl ! sint intr-o stare de autism total, nici acum nu realizeaza ce li s-a intimplat ! In majoritatea org s-au demis conducerile, se fac alegeri interne noi, dar intermarii sint oamenii de incredere ai pres.org. locale ! La alegeri, va fi ca si acum 2 ani, cand s-au ales cine trebuia, de pe listele trimise membrilor ! indiferent si de voturi ! Mi-e asa o scarba de ei ! De 2 saptamini mi-am tocit degetele si tastatura sa-i mobilizez sa iasa in P-ta Operei, nimeni nu a venit ! Miercuri, cand s-a dat ordin de la Bucuresti, au aparut toti ca niste zombi ! I-am intrebat , ce facem in continuare , cica „asteptam sa ne spuna centrul ” !
      Teoretic, mi-am dat demisia din pdl in aprilie ( eram in BPL ), adica verbal, pe urma am zis sa nu dau in calul cazut la pamint, dar luni o voi face si practic ! Vreau sa activez in structurile create de ICCD si MRU, nu vreau sa mai muncesc sa urc sacii in caruta unora ca David Ghe si Ciobanu Ghe, care sa tradeze dupa ce s-au aranjat !
      Si cred ca lezez notiunea de autism, lor li se potriveste ceva mult mai dur !

      radames

      07/07/2012 at 12:27 pm

  16. un lucru trebuie urgent schimbat

    minoritätzile au voie sä adere la orce partid doreste, dar nu sä facä o gascä
    sä fie o balama de santj, asta nu este permis.
    in germania sunt minoritätzi in toate partidele, dar nu aceste grupäri santajiste .
    cred cä acest lucru trebuie reglementat urgent.

    UDMR, s-a aliat popularilor, pe ce considerent? ce fac ei este politicä
    de santaj , politicä de stanga putrezitä si escroacä, nu sunt populari.

    theo- nona

    07/07/2012 at 10:10 am

  17. „Calitatea”oamenilor de la mitingul pro ESL se rematca de la o posta.Daca nu vom reusi sa redam Presedentiei dreptul Constitutional pe care-l are vom avea o mare problema in viitor. Orice coabitare va fi interzisa desi imi aduc aminte ca se vantura la un moment dat ca ar fi bine ca macar Presedentia sa fie independenta de partidul de la guvernare. Daca nu vom reusi sa mobilizam nehotaratii, am pierdut Statu de Drept.

    aronpetru

    07/07/2012 at 10:12 am

    • Imi cer scuze. Garbit am mai apasat gresit pe taste USL nu ESL

      aronpetru

      07/07/2012 at 10:13 am

    • Problema cea mai mare este faptul ca oamenii nu inteleg decat vag despre ce este vorba.

      clemycali

      07/07/2012 at 10:14 am

      • Din ce vad, situatia ar fi cam asa: o mare parte a populatiei a fost spalata pe creier de antene (8 ani de abjectii la adresa lui TB), altii care inca mai cred ce spune Ponta ca e doar un joc politic si democratia nu e afectata sau pur si simplu nu-i intereseaza, iar altii, multi si ei, sunt incapabili de a intelege vreodata ceva. Primii vor merge la vot in massa, iar ultimii vor fi manati la vot…

        drivas

        07/07/2012 at 10:31 am

        • Nu primii si ultimii sunt marea problema, ci cei care inca cred ca democratia nu va avea de suferit de pe urma acestei suspendari. Asta imi aminteste de un episod petrecut pe la mijlocul anului 2000 cand era clar ca PSD-ul va castiga alegerile. O cunostinta, era fericita ca vine din nou Iliescu la putere si sustinea ca orice alt partid va veni va fi mai bun decat CDR-ul care „ne-a mintit atat”.

          clemycali

          07/07/2012 at 10:37 am

          • Da, si acum conteaza mult ca organismele internationale sa aiba o reactie si, de ce nu, ca Ponta sa continue cu OUG-urile… pana cand nu va fi afectata in mod direct, aceasta massa nu va reactiona; indiferent de mesaje.

            drivas

            07/07/2012 at 10:45 am

            • Masa asta va reactiona doar cand ii vor chiorai matele de foame, cand cursul de schimb va exploda pur si simplu si cand vom ajunge in situatia Greciei. Pana atunci salbe sperante.

              clemycali

              07/07/2012 at 10:49 am

              • Si da, si nu… de bine de rau, s-a format o middle class cu interesele ei, cu aspiratiile ei, filosofia ei de viata; cineva de pe blog spunea bine ca dupa ce termina cu dusmanii de clasa, cei spalati pe creier vor dori sange ca deh, asa au fost (re)educati. Nemaiavand ce sa le ofere, se for indrepta asupra intereselor micilor intreprinzatori….sa vezi cum vor sari

                drivas

                07/07/2012 at 10:59 am

  18. sub ” interesele ” acelui general dat afarä din armaät. cä……….
    se ascund cu sigurantzä lucruri de altä naturä, si le intreväd grave.

    theo- nona

    07/07/2012 at 10:15 am

  19. cred cä nu trebuie sä tocäm pe nimeni , ce se aläturä dreptei,
    nu este constructiv.

    theo- nona

    07/07/2012 at 10:16 am

  20. ce se intamplä cu sefia senatului?

    cine judecä si cand? ar fii onorabil ca justitzia sä nu joace cu mafiotzii,

    theo- nona

    07/07/2012 at 10:17 am

  21. D-l Joseph Daul, presedintele PPE reclama in conferinta de presa lovitura de stat.
    http://www.agerpres.ro/media/index.php/comunicate/item/134978-Comunicat-de-pres-Joseph-Daul-presedintele-Grupului-PPE.html
    UDMR face parte din PPE. Ce parere are domnia sa despre participarea si contributia acestei formatiuni la suspendarea presedintelui?

    ela

    07/07/2012 at 10:18 am

    • Poate ca nu stie si ar trebui sa fie informat ca un partid „frate” a pus umarul la puciul parlamentar. UDMR-ul nu poate ramane nepedepsit la nesfarsit. Macar pe plan international sa si-o ia caci pe intern ei vor continua sa fie votati de propriul electorat indobitocit.

      clemycali

      07/07/2012 at 10:26 am

      • he he ,nu stie
        stie prea bine;udmr -democratic- a jucat bine cartea ;place nu place ,aparent,au respectat regulile;

        intimplator

        07/07/2012 at 10:30 am

  22. cred cä trebuie multä muncä, pe stradä, mesaje simple,
    fluturasi cu mesaje ce ii privesc direct, care sä le constate zilnic.

    theo- nona

    07/07/2012 at 10:19 am

  23. UDMR, nu este un partid popular, sunt un apendice a lui iliescu
    ce se fofileazä, fäcand nu interesele maghiarilor, ci interesele personale
    totzi din UDMR; au la activ o escrocherie, dosarul lui Borbely trebuie
    urgent anchetat.

    theo- nona

    07/07/2012 at 10:22 am

  24. cine judecä sefia senatului si dece s-a manipulat acolo???

    theo- nona

    07/07/2012 at 10:23 am

  25. neata,

    solutia nu sta nici in UE, nici in NATO, ci in noi, in participare masiva pro_TB.
    Europa va privi, noi va trebui sa actionam

    cifrele sint nasoale

    Pe scurt:

    pro-demitere: 60% din populaţia cu drept de vot aflată în ţară
    anti-demitere: 29% din populaţia cu drept de vot aflată în ţară

    2 la 1

    http://sociollogica.blogspot.ro/2012/07/referendumul-de-demitere-azi-csci.html

    skorpion

    07/07/2012 at 10:28 am

    • @skorpy, dar era de asteptat sa fie nasoale. Partea proasta, si peste care autorul blogului trece relativ usor, este ca nu stim pe care a lege a referendumului se voteaza. Care este prezenta la vot ptr ca rezultatul sa fie validat? Daca Basescu pierde dar rezultatul nu e valid ce se intampla? etc, etc, etc.

      clemycali

      07/07/2012 at 10:34 am

      • Raspunsul e simplu: pt suspendare este necesara o majoritate simpla. respectiv 50% plus 1 din voturi exprimate, indiferent de participare.

        Kenwood

        07/07/2012 at 10:39 am

        • Ai, ai. Nu stiu daca reuseste sa stranga 51% de voturi in 3 saptamani. Sper sa nu fie luata aceasta observatie sub titlul de tentativa de demobilizare.

          clemycali

          07/07/2012 at 10:41 am

          • Tocmai acolo e clue-ul. Haita de maidanezi care a simtit gustul dulce al puterii dupa ce a hartanit zdravan statul de drept mizeaza tocmai pe demobilizare. Ai lor vor fi la urne. Dincoace e mai nashpa. De aceea au si modificat legea referendumului.

            Kenwood

            07/07/2012 at 10:49 am

        • si de aceea spun ca -acum-participarea ca observatori la sectiile de votare e vitala!

          intimplator

          07/07/2012 at 10:45 am

          • Nu numai. Vitale sunt altele:
            – participarea la vot;
            – inscrierea pe listele de membri in sectiile de vot.
            Asta cu observatorii e „subtire”. Pro-Democratia e filiala pnl.

            Kenwood

            07/07/2012 at 10:54 am

            • @kenwood
              eu ma refer la cei care deja fac cele spuse de Dvs;
              cu listele de vot mie imi este neclar;celputin unde stau eu au mai plecat oameni ” in loc cu verdeata…”si tot sunt pe listele de vot

              intimplator

              07/07/2012 at 12:20 pm

        • Nu stiu daca este atat de simplu!
          Nu a fost atacata la CC ordonanta de urgenta a mitomanului ponta referitor la referendum?

          Sorin Fortiu

          07/07/2012 at 10:55 am

          • CC se va putea pronunta abia dupa ce OU va fi devenit lege.
            Pe de alta parte CC tocmai a ramas fara „obiect de activitate”.

            Kenwood

            07/07/2012 at 11:09 am

            • Guvernul a decis, prin ordonanţă de urgenţă, că judecătorii Curţii Constituţionale vor avea dreptul să se pronunţe doar asupra constituţionalităţii Regulamentelor Parlamentului, nu şi asupra hotărârilor plenului Camerei Deputaţilor, plenului Senatului sau plenului celor două Camere.
              Iar asta este deja atacata in contencios administrativ (cred ca se poate relativ rapid obtine suspendarea ei!).
              Deci, nu este vorba de OU(G) (care, cred -nu sunt specialist in drept- sunt libere la atacat!).

              Sorin Fortiu

              07/07/2012 at 11:18 am

    • este un „Sondaj de la CSCI/Infopolitic, institut apropiat USL… ”
      In orice sistem de analiza, daca bagi shit obtii bullshit!

      Sorin Fortiu

      07/07/2012 at 10:53 am

  26. Salut!
    Cacofonia din titlu se potriveste bine unei tari care are:
    – un premier mincinos, gainar* si dupa unele surse chiar criminal;
    – un „presedinte” ales pe locul 3, fost senator „de rang inferior**”
    __________________________________________
    *as fi scris hot dar pana si ala are o bruma de onoare
    **intrat in parlament pe usa din dos

    Kenwood

    07/07/2012 at 10:33 am

    • cacofonia a vost intentionata

      Theophyle

      07/07/2012 at 10:51 am

      • Chiar m-am gandit (as fi pus un zambaret daca situatia n-ar fi de kakao)

        Kenwood

        07/07/2012 at 10:55 am

  27. revin la ce incercam sa spun aseara
    nu stiu cum se poate ” formula electoral” refuzul liderilor europeni de a discuta cu ponta&co -care au eticheta pusa=HOTI-si efectul devastator pe care acest lucru il are pentru fiecare purtator de pasaport roman;
    deja o d-ra @ny-cred-isi pune intrebari cum vor privi diploma obtinuta in romania dupa recentul scandal…si asta poate ca e cea mai mica problema;e vorba de citeva mii sau zeci de mii
    nu cumva franz sau pierre sau luigi se vor gindi de doua ori acum daca sa lase pe zugravul roman in casa lui si pe maria sa-i ingrijeasca parintii?ca daca tara e condusa de hoti e si el /ea /hot/hoata,e logic-aici e vorba de milioane care trimit bani de mincare altor milioane

    intimplator

    07/07/2012 at 10:43 am

  28. Ştiri Europene – 7 iulie 2012 / “Ţara lui Copy. Copy Paste!”

    http://politeiaeuropa.wordpress.com/2012/07/07/stiri-europene-7-iulie-2012-tara-lui-copy-copy-paste/

    Theophyle

    07/07/2012 at 10:52 am

  29. oare pina la 29 iulie vom afla cine este ……..porumbacul, care vrea sa doarma la Cotroceni?

    skorpion

    07/07/2012 at 10:54 am

  30. @clemycali, @intamplator
    -nu poti castiga CORECT nicio batalie fara o strategie, fara proceduri
    -pentru parlamentare si pentru viitor, de acord ca trebuie creat un alt mod de a face politica
    -pentru referendum trebuie sa luptam cu armele lor. ganiti-va cum se castiga alegerile pe la tara. fara structurile pdl care sa joace dupa regulile lor, nicio sansa intr-un timp asa de scurt. o parte din procentele presedintelui au venit pe modelul iliescu. acum le-a pierdut si nu o sa le recupereze.eu cred, ca daca acceptam ca treuie sa lucram cu materialul clientului, numai o campanie stalinista care sa le bage frica in oase spalatilor pe creier de catre a3, poate fi castigatoare. cum a zis si Theo – jos democratia, la razboi ca la razboi

    elablue

    07/07/2012 at 10:55 am

    • Eu ma gandesc dar in acelasi timp stiu si ce imagine jalnica are in tara PDL-ul.

      clemycali

      07/07/2012 at 10:56 am

    • Buna dimineata,
      In primul rand structurile PDL de la tara aproape ca au disparut prin migrarea primarilor.
      Din experientza mea, problema majora va fi la tara ptr. ca se merge la vot si se voteaza cum spune primarul. Asa ca situatia este de rascruce 😦
      In plus timpul este scurt, se va pune presiune imensa prin media pe clasa cu putini neuroni si creier spalat la greu de scatofagi.
      Sperantza mea este in CC, cu toate ca dupa mesajul de aseara – „mergem la referendum”, incep sa devin sceptica.

      mar

      07/07/2012 at 11:05 am

      • Intr-adevar. La cvasidisparitia strucutrilor PDl nu ma gandisem. 😦

        clemycali

        07/07/2012 at 11:09 am

    • ai dreptate; din pacate, referendumul se va face si cu bani. Foarte multi bani. Un vot pt primar la comune a costat USL-ul cam 50 RON/votant; cash! Acum estimez ca se va da cam 30 RON/votant; vor iesi tot cei de la tara sa voteze, iar in orase vor scoate pensionarii la vot (din camine spital, din azile, de la asociatiile de pensionari) Astia-s moca; le promit doar 10 lei la pensie…

      drivas

      07/07/2012 at 11:09 am

  31. Am inteles ca Basescu a sesizat CCR cu niscai conflict. Pe linga asta pe luni sau marti CCR mai decide si in privinta lui Blaga, Avocatul poporului, etc.
    Cind incepe interimatul, dupa ce se decide pe sesizarea lui Basescu? Daca se constata ca inlocuirea lui Blaga e ne-constitutionala, ce se intimpla cu interimatul lui Antonescu? Dar cu toate OUg-urile lui Ponta date ba cind parlametul era intrunit, ba ilegal? Si in general pleiada de masuri date de Uniunea Suspendaci si Loaze, parca vreo 15 incalcari de diverse legi, regulamente si constitutie, ramin bun luate? Gata, se sterge totul cu buretele?

    Aha

    07/07/2012 at 11:01 am

    • Salut!

      Teoretic, judecatorii trebuie sa examineze intii problema Blaga, ca sa vada cui dau interimatul, sau, si mai corect, sa analizeze CJNC-ul, sa vada DACA exista situatie de interimat.

      Cetatean

      07/07/2012 at 11:19 am

  32. Reiau aici, cu scuzele de rigoare, un raspuns dat mai sus Ellei Blue:

    Am pornit in 5 insi oarecare “eventul” din Piata Victoriei ca un protest impotriva furtului intelectual facut cu nerusinare de Victor Ponta in teza de “doctorat”. Politeia si ceilalti prieteni de pe bloguri ne-au intins o mare mana, punandu-si chezas credibilitatea si influenta si din 5 am devenit 500.
    Dar, de atunci, plagiatul lui Ponta a devenit o biata shotie pe langa gravele incalcari de lege si Constitutie.
    Culminand cu suspendarea presedintelui.
    Ceea ce noi am putut sa facem cu puterile noastre am facut. Oameni buni, deja ne trebuie o organizare mai “profi”. Pe care niste oameni care nici numele nu si-l stiu bine intre ei n-o vor putea realiza in veci. ca sa avem macar o statie de amplificare ne trebuie autorizatie si logistica aferenta instalarii. Unde sunt ONG-urile alea super vocale in apararea democratiei? Pana la urma, unde este ICCD insasi?
    Noi, prin simpla noastra prezenta acolo, vreme de 5 zile la rand, am dovedit ca cetatenii se pot mobiliza. Ca-si pot sacrifica serile sa vina in Piata Victoriei sa protesteze. Dar pentru a da amploare protestului e nevoie de mai mult decat atat.
    Ca sa puna capac, in Piata Victoriei 2-3 oportunistii de la NR au venit sa imparta flyere. Iar MN a avut si tupeul sa fie agresiv.

    blog de caine rau

    07/07/2012 at 11:01 am

    • aceste lucruri i-au fost spuse lui MRU aseara in PV si a raspuns ca le mai trebuie 2/3 zile ca sa rezolve cu logistica, ca nu au nici prize, etc

      elablue

      07/07/2012 at 11:08 am

  33. la aia care l-au votat pe RN la sector 3, a contat vreo imagine ? n-a contat decat sacosa si administratorul de bloc care i-a organizat si indoctrinat ( am cunostiinte in sector si stiu cum au votat)

    elablue

    07/07/2012 at 11:03 am

    • Toate babele din cartier au fost plimbate di duse la masa si asa zise spectacole la Rin. Ti-e sila!

      blog de caine rau

      07/07/2012 at 11:08 am

      • Salut 🙂
        Depinde si de babe, Dana. Pe la noi nu au ajuns 🙂

        Diana

        07/07/2012 at 11:11 am

        • Manevra cu Rin mi-a fost povestita de una dintre pensionarele care a refuzat sa se duca, iar cu prietenele ei care au pus botul la pomana a fost en froid vreo doua saptamani, asezandu-se ostentativ pe alta banca in parc. :))

          blog de caine rau

          07/07/2012 at 11:43 am

    • pai atunci sa ne facem datoria cit de bine putem si sa asteptam apoi” foamea”
      vor iesi in strada strigind ” foooame” si apoi Dumnezeu cu mila;vorba lui @theophyle=evul mediu timpuriu,feudalizare,seniorii mazare&co,locotenentii lor ,batausii lor si restul jecmaniti la drumul mare

      intimplator

      07/07/2012 at 11:12 am

  34. Nu vreau sa va stric ziua, dar acest tradator si hotz tb stopat. S-a urcat scroafa in copaca si nu mai are limite _ Premierul Victor Ponta a declarat, la sedinta executivului de sambata dimineata, ca Guvernul incearca sa contracareze efectul campaniei iresponsabile de denigrare a Romaniei initiata de persoane care castiga mii de euro lunar in Parlamentul European din munca romanilor. Premierul a mai aratat ca este pacat ca, dupa 22 ani, cineva nu pleaca de la putere decat distrugand tara, relateaza Mediafax.
    http://www.hotnews.ro/stiri-politic-12728836-ponta-este-pacat-dupa-22-ani-cineva-nu-pleaca-putere-decat-distrugand-tara-fost-eliminate-toate-blocajele-care-tinut-loc-cand-inceput-actul-guvernare.htm

    mar

    07/07/2012 at 11:08 am

    • Norocul nostru ca aia din Occident nu sunt prosti sa inghita galusca.

      blog de caine rau

      07/07/2012 at 11:09 am

    • Incredibil.

      clemycali

      07/07/2012 at 11:13 am

    • cum a zis Base, astia mint cum respira. cum poti sa joci corect in asemenea conditii
      PS. cam de vreo luna, mi se pare ca irtv a lui Elan a schimbat directia – redactia, nu si analistii pe care ii stim. chiar dimineata, am auzit o prezentare corecta a deciziei CCR, ceea ce pdl-ul n-a reusit ieri in plen

      elablue

      07/07/2012 at 11:16 am

    • @mar
      scriam mai devreme,asta a incercat si ceausescu;asta acum baga aceasi placa hodorogita” dusmanii interni care vor sa ne ponegreasca in exterior”
      e in panica,vede si cifrele economice -DEZASTRUOASE-ale tr 2;incepe sa-si pregateasca placa cu ” mostenirea dezastruoasa”/nu va mai tine ,a promis si cei care inca il sprijina asteapta ” sa li se dea”/n-are de unde,n-are de ajuns nici pentru aia care l-au sponsorizat;
      si in definitiv,aseara spunea ca se duce sa explice;repet:afara de bxl,unde a fost CHEMAT,nu se va mai duce nicaieri;e ca un lepros,nimeni nu vrea sa-l atinga

      intimplator

      07/07/2012 at 11:21 am

    • ce-ar fi sa trimitem acesta declaratie lui Hanes Swoboda si Wilfrid Martens! Acest hotz si mincinos (Ponta) ataca parlamentul european.!!

      cinic

      07/07/2012 at 2:37 pm

  35. Acest nemernic chia ne crede o adunatura de oameni fara minte, care nu pricep ca el este un hotz dovedit. Un pugas de joasa spetza.

    mar

    07/07/2012 at 11:10 am

  36. Oameni buni va fi foarte greu cu aceste naparci -Racolarea protestatarilor se pare că s-ar fi făcut prin intermediul site-urilor de socializare, iar suma cu care urma să fie plătiți era de aproximativ 10 lei pe oră
    Cat de nenorocit poti sa fii ca sa-ti vinzi sufloetul si tara ptr. 10 lei 😥
    http://www.evz.ro/detalii/stiri/mai-multi-protestatari-din-piata-universitatii-au-fost-platiti-sa-scandeze-990864.html

    mar

    07/07/2012 at 11:15 am

    • Am vazut lucruri si mai rele in viata mea. Asa ca nu ma mira ca unii se duc la manifestatie ptr 10 lei pe care pe urma ii beau la carciuma din colt.

      clemycali

      07/07/2012 at 11:26 am

    • la Cluj insusi presedintele CJ Cluj, Horea Uioreanu – fost parlamentar USL, a fost prezent personal la contra-manifestatie.

      Sare'n Ochi

      07/07/2012 at 1:34 pm

  37. Salutare! 🙂

    Grivco si-au tras toate cartusele, CCR e la mutare 🙂

    Asa cum am scris aseara, urmeaza o saptamana de foc la CCR. Sa nu ne facem sperante enorme, insa trebuie sa stiti ca sperante rezonabile exista. Cand voi avea timp in weekend, voi scrie niste analize pe problema CJNC sesizata de Basescu si le voi publica.

    De altfel, aceasta parte a CJNC-urilor intre Presedinte si celelalte autoritati ale Statului (Parlament, Justitie) urma sa constituie ultimele episoade din „Constitutia poporului suveran”, si o lasesem pe la toamna.

    Suspendarea ma obliga sa le scriu pentru a arata intreaga arhitectonica a Constitutiei si modul cum a fost ea desenata de Ilici-Iorgovan sa confiste puterea poporului „suveran”.

    Cetatean

    07/07/2012 at 11:18 am

  38. nu-mi fac prea mari sperante, cetatean,

    skorpion

    07/07/2012 at 11:21 am

    • cand ai sa ma vezi pe mine pesimist, sa stii ca e de rau, deocamdata nu e 🙂

      PS Sa ti-o spun pe aia dreapta: CCR are in mana parghiile sa decida ca suspendarea NU a fost constitutionala, ci expresia unui abuz al Parlamentului, prin incalcarea principiului echilibrului puterilor in stat.

      Cetatean

      07/07/2012 at 11:22 am

      • Sa te auda Dumnezeu! Eu am cam cazut in deznadejde.

        blog de caine rau

        07/07/2012 at 11:44 am

      • Ce rol poate avea Comsia de la Venetia? „Secretarul general al Consiliului Europei, Thorbjorn Jagland, se declara ingrijorat de recentele evolutii din Romania, in special de cele legate de suspendarea presedintelui, si a cerut Comsiei de la Venetia sa analizeze daca aceste actiuni sunt compatibile cu statul de drept si cu democratia, potrivit unui comunicat citat de Mediafax.” Pe de alta parte d-na Iulia Motoc pe FB zicea ceva ca saptamana viitoare vor decide in 9, nu in 7 cum a fost saptamana trecuta, dar nu mentionat ce semnificatie are asta.

        AndreiaM

        08/07/2012 at 8:28 am

    • aseara la b1 se spunea ca si in 2007 basescu a facut acelasi lucru,sesizare CC pe motiv de CJNC;
      ieri basescu a spus clar: eu apar PRIN TOATE MIJLOACELE LEGALE INSTITUTIA NU PE MINE
      basescu a mai spus: nu e vorba de mine ,basescu,e vorba de legalitate

      intimplator

      07/07/2012 at 11:25 am

      • Nu cred, din citatele lui @cetatean, Basescu a zis in 2008 abia ca la urmatoarea suspendare va faca cjnc.

        Aha

        07/07/2012 at 11:37 am

    • Trebuie sensibilizata populatia pe teme sociale. Si intrebarea, ce a facut guvernul acesta pentru ea, cu exemple. Ce vremuri vor veni etc. Flosind un limbaj pe intelesul tuturor.

      frovol

      07/07/2012 at 11:40 am

  39. Cum ii spuneam si lui @Aha mai sus, CCR are de decis pentru o anumita logica si ordine a examinarilor.

    Acum e actul final in care putem vedea daca CCR ca atare sau macar unii judecatori sunt cu adevarat la inaltimea functiei si misiuniii.

    Repet, sa nu speram minuni, insa, daca ma veti intreba pe mine, eu sunt optimist la modul rezonabil. Depinde insa de ratiunea si constiinta fiecarui judecator.

    Cetatean

    07/07/2012 at 11:21 am

    • UNII….

      macar unii judecatori, dar poate nu suficienti….

      skorpion

      07/07/2012 at 11:24 am

    • Asa este dar va avea CCR curajul sa spuna acest lucru. Ptr ca altfel rezulta o situatie prin care nici un fel de coabitare nu mai este posibila si de facto trecem la republica parlamentara fara consultarea electoratului. Asa cum ar fi cazul potrivit consitutiei in vigoare.

      clemycali

      07/07/2012 at 11:25 am

    • Tocmai. E ca la fulareala lui Nastase. Se tot dezbatea cu fularul ca e un glont sau doua, ai asa au trecut vreo 5 zile. Dupa 5 zile cuiva i-a picat fisa ca Nastase are o condamnare si ar trebui sa fie in alta parte. Dar primele 5 zile eram sub impresia ca condamnarea disparuse.
      Ma uit in presa. Toata lumea dezbate ce si cum va face Antenescu ca interimar, cum lasa el un vice la senat, etc. Liota de ilegalitati a disparut ca la Nastase?

      Aha

      07/07/2012 at 11:27 am

    • P.S. Si interimatul incepe cind? Dupa sau inainte de solutionarea CJNC-ului ala? Ca eu banui ca una din sarcinile interimarului Bidon Gol ar fi si promulgarea unei legi VU pe care nu mai are cine sa o conteste la CCR.

      Aha

      07/07/2012 at 11:29 am

  40. Ponta este omul färä moral , färä rusine, minte cu seninätate senilä,
    parlamentarii au arätat ce fac USLINOSII, cand au inceput sä devieze
    cä comploteze, de altfel dacä urmäreste cineva cursul intamplärilor, se
    poate dovedi, poanta, este ordinarul care s-a dus acum un an si a
    parat la ue;Ponta a inceput cu instigarea si vizitele la Swoboda,Tusk
    si altele, unde a trädat si complotat, pregätid terenul puciului.

    dovada; schimbarea din mers a tuturor institutziilor si legilor, prin OU
    ILEGAL SI NECONSTITUTZIONAL

    asta trebuie sä fie dovada, minciunilor lui Ponta plagiatorul.

    theo- nona

    07/07/2012 at 11:23 am

  41. pina la urma a intrat ponta cu cipul lui TB in Consiliul European?

    skorpion

    07/07/2012 at 11:27 am

    • Pai de intrat stim ca a intrat. Daca astia au cip ca pisicile si ciini, asta nu mai stiam.

      Aha

      07/07/2012 at 11:38 am

      • Cip e o explicatie populara. E vorba de un cod electronic. 🙂

        clemycali

        07/07/2012 at 11:40 am

    • Cu pinul lui, ca el a fost seful delegatiei Romaniei, dupa cum a transmis fraudulos MAE (Marga) la Bruxelles.

      Hronic

      07/07/2012 at 11:48 am

  42. Iulia Motoc pe Facebook:
    „Independenta justitiei constitutionale- Ceea ce nu a fost sesizat pana acum este faptul ca numirea lui Petre Lazaroiu, in calitate de judecator al CCR de catre Presedintele Romaniei, era printre motivele de suspendare. Petre Lazaroiu nu era in tara si nu a putut face parte din completul de judecatori de ieri. Simplul fapt ca figura intre motivele de suspendare este o alta amenintare la adresa independentei Curtii Constitutionale.”

    Eduard

    07/07/2012 at 11:36 am

  43. Sa nu uit: Buna dimineata.
    Azi m-am trezit indarjit si cu chef de lupta. Am chef de campanie mai ceva ca nea Traian.

    Eduard

    07/07/2012 at 11:37 am

  44. eu vreau sä stiu, intr-o astfel de situtzie extremä,
    dece CCR si alte institutrzii nu se intrunesc, sä vadä unde
    s-a manipulat, unde sunt derapajele si pucistii sä meargä la inchisoare.

    Presedintele Bäsescu prea bun, dar acum trebuie pus pe hartie, toate trädärile
    toate relatziile cu estul, kondyakov, geoanä la moscova, ponta in chinaSI MOSCOVA;,etc
    guse-cäpuse cu retzeaua lui- inpreunä cu altzii, astia au fost läsatzi sä zburde.

    dece Voicu nu e judecat, cu o retzea de escrocherii CU magistratrzi?

    dece mafiotul din vrancea Oprisan nu e judecat, dar Dragnea escrocul din
    Telorman:?

    nu aud CSM-ul; CHIAR NU LE ESTE RUSINE?

    theo- nona

    07/07/2012 at 11:38 am

  45. pt. insusirea si manipularea cu Brüxellul, Ponta si Marga

    ar trebuii condamnatzi, urgent si färä pardon.

    theo- nona

    07/07/2012 at 11:41 am

  46. chiar ar trebuii acele informatzii date de dna, motoc dela CCR
    si altele pt. a fii baza unei plangeri penale.

    theo- nona

    07/07/2012 at 11:43 am

  47. A da, si cu suspendacii declarati incompatibili care continua sa capuseze parlamentul cum ramine? Si unde ati mai vazut televiziune nationala condusa exclusiv de un singur partid? Pai numai aia cu televiziunea si se poate face o intreaga discutie. Si Marga care in cel mai bun caz este incadrat la falsificare de documente?

    Aha

    07/07/2012 at 11:44 am

    • Aici cred ca este o alta problema. Daca au votat ptr suspendare si parlamentari care nu aveau voie sa voteze fiind in situatie de incompatibilitate (ex: Sergiu Andon), din punct de vedere procedural/juridic, suspendarea mai are valoare?

      clemycali

      07/07/2012 at 11:47 am

  48. Pare din ce in ce mai clar ca in interiorul CCR exista tensiuni mari, dupa evenimentele de ieri cu Aspazia Cojocaru, dupa postarile Iuliei Motoc pe Facebook, dupa avizul neclar dat pe cererea de suspendare. In acest context, lucrurile se pot schimba saptamana viitoare.

    Eduard

    07/07/2012 at 11:46 am

    • Nu ar fi de mirare sa fie asa. Eu nu sunt lamurita daca Aspazia Cojocaru chiar a fost amenintata si daca nu cine a lansat stirea? Despre avizul neclar nu mai discut.

      clemycali

      07/07/2012 at 11:49 am

      • A depus plangere la politie.

        Hronic

        07/07/2012 at 11:58 am

        • Dar cine a amenintat-o?

          EuCuMine

          07/07/2012 at 12:57 pm

          • Nu s-a dat nici o informatie in acest sens.

            Hronic

            07/07/2012 at 3:53 pm

  49. Un bou zice pe Realitatea ca nu e lovitura de stat, argumentand ca vor organiza totusi referendum. Daca era lovitura de stat, zice el, il arestau pe Basescu si gata!

    blog de caine rau

    07/07/2012 at 11:50 am

    • Cretin. Exista diferite forme de lovituri de stat. Unele mai subtile si unele otova. Asta facuta de USL in ultima saptamana a fost din prima categorie ca nu au scos armata pe strada. Dar cine garanteaza ca daca Basescu nu castiga referendumul nu incearca sa il aresteze si sa il judece ptr inalta tradare?

      clemycali

      07/07/2012 at 11:54 am

  50. Voiculescu a manevrat justitzia, mutand procesul.

    apel la JUSTITZIE, demostratzine nouä romanilor cä nu facetzi jocul turnätorului mafiot
    VOICULESCU, judecatzil repede, f. termene lungi si amanäri. acest om Voiculescu
    este un cancer pt. romania, nu ignoratzi rugämintzile romanilor.
    vä rugäm numai sä-.l judecatzi pe el ,fam si intrea retzea, cat mai repede.

    theo- nona

    07/07/2012 at 11:50 am

  51. eu nu o cred pe tanti aspasica, turnätorii psd, räman turnätori.

    theo- nona

    07/07/2012 at 11:52 am

  52. a aparut ieri comunicat de la parchet ca depus plangere

    elablue

    07/07/2012 at 11:53 am

  53. vä datzi seama ce fac nenorocitzii USL; aruncä 95 de milioane
    de lei, numai pe referendum

    romanii ar trebuii sä-i huiduiascä pe uslinosi, pt. lefuri si pensii
    la anu, dar ei aruncä banii

    facetzi cunoscut banii aruncatzi, si cine e la mijloc, de unde sunt???????????????
    ACUM AU BANI???

    theo- nona

    07/07/2012 at 11:57 am

  54. http://www.mediafax.ro/life-inedit/radu-mazare-a-defilat-in-mamaia-pe-un-car-alegoric-costumat-in-spartan-9825680 Când a fost întrebat cum s-a simţit la înălţime, primarul s-a interesat mai întâi dacă Traian Băsescu a fost suspendat din funcţia de preşedinte: „Senzaţional m-am simţit, dar l-au dat jos pe Chioru’? Da! Ai văzut cum e viaţa, să joace poporul că l-a dat jos pe Chioru’”.

    radu2

    07/07/2012 at 11:58 am

  55. criminalul iliescu cu haita lui, trebuia la inchisoare.Ponta poate fii inchis pt. multe.

    democratzia nu poate fii recunoscutä de neo-comunistri ca usl

    theo- nona

    07/07/2012 at 12:00 pm

  56. ar trebuii intrat printre cei plätitzi sä strige contra presedintelui si
    inregistratzi, este mare nevoie de dovezi multe.

    theo- nona

    07/07/2012 at 12:02 pm

  57. mafiotul drogat Mazäre, este unul ce trebuia sä fie la räcoare,
    justitzia il ocoleste, el spalä bani, isi cumpärä mosii in alte tzäri
    din banii romanilor. si unde sunt romanii, nu le este rusine sä
    sustzinä
    un drogat mafiot ca Mazäre.????????

    theo- nona

    07/07/2012 at 12:06 pm

  58. Salutare all. Salutare Theophyle

    Am fost si aseara in Piata Unirii din Cluj. Am avut si noi parte de o contramanifestatie USLamista, comandata insusi de noul presedinte al CJ, Uioreanu zis si Muioreanu sau Muereanu !
    Ca si in cazul manifestatiei USLamiste din Piata Universitatii si in Cluj USLamistii au fost platiti ! Au incercat sa ne provoace dar fara suuces. Printre USLamistii care au manifestat in Cluj erau in primul rand pensionari si revolutionari (cei care si-au primit tainul de la Ponta alaltaieri).

    http://www.evz.ro/detalii/stiri/mai-multi-protestatari-din-piata-universitatii-au-fost-platiti-sa-scandeze-990864.html

    Reddog

    07/07/2012 at 12:07 pm

  59. Daca Base isi va duce campania alaturi de Blaga, Udrea si Anastase, bye-bye orice umbra de sanse sa castigam 😦

    Eduard

    07/07/2012 at 12:08 pm

  60. Buna ziua,
    Un comentariu aproape fluviu, sper totusi ca de data asta mai digerabil:

    Nu credeam ca in 5 ani TV-ul poate transforma o persoana in ochii populatiei sa o asocieze cu raul sau cu cauza tuturor nenorocirilor. Obisnuiam sa rad de „afara ploua, basescu e de vina” dar m-am ingrozit cand am vazut ca da rezultate si ca mesajele chiar prind.

    Timpul scurt de campanie nu poate contracara direct raul facut de anii intoxicare.

    De aceea incerc cateva idei referitoare la mesajele publice, pentru ca oricat am vrea ca toti sa fie la fel de informati iar cei neinformati sa nu conteze, stampila o au toti, iar riscurile cele mai mari le constituie absenteismul celor cat de cat informati precum si frauda.

    Puncte de evitat in asociere:

    –> asocierea cu PDL-ul – Preferabila asocierea cu persoane ca MM, cu profesionisti, cu lupta anticoruptie, etc. Desi activitatea de discreditare individuala e la apogeu, efectul sustinerii celui mai slab si nedreptatit e important: vor sa v-o ia si pe MM din PE. Vor sa va ia tot. Pe scurt, basescu nu e PDL.

    –> asocierea lui Basescu cu …Basescu – nu sugerez dezicerea de el insusi, ci asocierea relelor si problemelor cu ceilalti in mesajele transmise (intr-un cuvant, aceleasi arme folosite de USL): parlament = coruptie, interese, etc. Ponta = furt si inflatie, etc.

    Motivatia acestei idei si in general a criteriilor mesajelor de evitat este: evitarea triggerelor psihologice implantate in popor de Antene, precum si cautarea si reactivarea celor care se pot folosi impotriva USL.

    Pe acest palier intra si ideea ca ar trebui cumva exploatata ura fata de politicieni si parlament (ex. Isi votau mariri de salarii. Penalii. Etc.)
    –> Puteau sa opreasca scandalul facand ce trebuie pt tara.
    –> Politicienii urmaresc interesul propriu. Crezi va vor sa-l dea jos pe Basescu pentru tine?
    –> Basescu nu tace cand parlamentarii fac prostii. De asta il vor eliminat.
    –> Daca Basescu nu era, ajungeam ca Grecia. A venit ponta si Euro a sarit. Cu USL suntem deja mai saraci.
    –> Basescu te-a intrebat daca vrei sa micsorezi parlamentul. Parlamentarii vor sa se razbune cu mana ta.

    Idei mai gasiti, poate cele sugerate mai sus sunt total gresite, puierile sau de la sine intelese, nu stiu, dar am vrut sa deschid tema intrucat pe mesaje s-a lucrat de catre USL/Antene implantandu-se sensibilitati noi fata de 2007 si trebuie sa tinem seama de ele si pentru ca votul e la categorii de votanti care nu sunt direct accesibile fara o traducere adecvata a situatiei in mesaje.

    Daca partidele ar putea sa nu-si mai asocieze numele nici macar cu obtinerea de autorizatii de miting ar fi grozav. Suntem in secolul uninominal !!

    Moldoveanu

    07/07/2012 at 12:10 pm

    • Ai dreptate, trebuie sa lucam intens la mesaje, sa gasim acel raspuns impecabil la cele cateva teme ale lor de atac: Udrea, PDL, Flota, furtul lui Anastase in Camera, taierea salariilor, si avansarea la gradul de general a unor oameni de-ai lui Basescu(da, si asta a prins relativ repede).
      Daca le contracaram pe astea, in 5 minute poti induce indoieli serioase si celor mai inversunati.

      Eduard

      07/07/2012 at 12:20 pm

  61. Salut tuturor ca de zi buna nu prea poate fi vorba
    Stire de pe b1: CJNC se va solutiona luni la ora 14 de catre CCR. Tot luni se va delibera si asupra contestatiilor PDL pe legea referendumului, respectiv modificarilor aduse legii de functionare a CCR.
    Intrebare pentru COPY-lot Si acest om dezinformeaza Comisia Europeana Daniel Morar: Progresul inregistrat de justitie nu este ireversibil (surse ziare.com)
    Pana la urma idiotul de la externe se pare ca s-a intalnit cu omologul francez: Ministrul de Externe, Andrei Marga, l-a invitat vineri pe omologul francez, Laurent Fabius, oferta agreata de principiu de partea franceza, anunta MAE

    ion

    07/07/2012 at 12:10 pm

    • In comunicatele MAE nu trebuie sa pui mare baza. Marga si Fabius s-or fi intalnit la conferinta internationala „prietenii Siriei” sau ceva asemanator. Fabius nu va pune piciorul in Romania atata timp cat Ponta este premier. A spune ca a agreat in principiu reprezinta un „nu” politicos. Adica „sa vedem”, „in functie de agenda”, etc.

      clemycali

      07/07/2012 at 12:18 pm

  62. Nu sunt eu prea desteapta si nici la economie nu ma pricep :), dar:
    1. Cand au venit la guvernare au spus ca guvernele anterioare nu le-au lasat bani. OK. De unde au ei 95 de milioane sa organizeze referendum pe langa alegerile la termen [asumand ca sunt de buna intentie si le vor mai tine, ca nu vor invoca „nu e bani” si „mai bine ne concentram pe guvernare, economie, bani pentru oameni, recuperarea „image” in lume, bla, bla, bla]?
    2. Oare pensionarii si bugetarii nu cred ca mai bine aceste 95, prin realocare, ca tot le plac lor realocarile au fost retinuti cu premeditare pentru aceasta lovitura pe care o planuiau? I-au mintit fratilor :))))!!!! ar fi fost bani de cresteri mai mari daca nu pridoseau banii astia!
    3. Uite din banii astia puteau primi ei medicamente, alte jeli-bon si boni-bon gratuite.
    4. E sigur ca au fost numai banii astia? Daca-i au pe astia, inseamna ca ascund resursele care minciuneau ca nu exista si uite de aia bugetarii primesc un plus 8% numai din august, in loc sa fi primit + 15% din iunie/iulie.
    Nu stiu, dar poate cineva ar fi trebuit sa le explice si asta, inclusiv acum. De unde au ei bani de referendum si altele, dar nu de pensii si salarii!!!!

    Lynlyn

    07/07/2012 at 12:10 pm

    • Lynlyn, priveşte din perspectiva cealaltă. Promisiunile USL către electoratul său, de la formare până acum, au fost:
      1. scoaterea PDL de la putere.
      2. scoaterea lui Traian Băsescu de la Palatul Cotroceni.

      Punctul 1: atins.
      Punctul 2: cu cât întârziau mai mult, cu atât părţi din electorat erau mai vulnerabile la discursul lui Dan Diaconescu de până acum câteva săptămâni („USL şi TB au făcut un pact împotriva României”).

      ****Din perspectiva electoratului lor****, ei şi-au ţinut promisiunile. Costurile de care vorbeşti sunt asumate de electoratul respectiv în numele scopului principal.

      Exemplu: nu cunosc să existe votanţi PDL/susţinători TB care să-şi fi schimbat crezul politic în urma faptului că zeci de spitale au fost închise prin ţară. Costurile (= anumiţi cetăţeni urmau să aibă un acces mai limitat la asistenţă medicală sau deloc) a fost asumat de către electoratul PDL/TB în numele scopului principal (reforma statului prin reducerea cheltuielilor bugetare).

      Barbu Mateescu

      07/07/2012 at 2:47 pm

  63. sä läsäm soparlele, cä sunt si alte persoane ce vor fii langä presedinte,
    nu are nici un rost sä bägäm strambe, ajunge cu dacä ala, dacä aia………..
    noi ne aläturäm in primul rand Presedintelui si oamenilor de dreapta.

    theo- nona

    07/07/2012 at 12:12 pm

  64. Ponta nu putea sa o nimereasca mai bine. Se caracterizeaza perfect pe el insusi, si uniunea de suspendaci si loaze: „Premierul a mai aratat ca este pacat ca, dupa 22 ani, cineva nu pleaca de la putere decat distrugand tara”.
    SI parca acu vreo 3 zile euro era 4.44, acu, e 4.52.

    Aha

    07/07/2012 at 12:13 pm

    • Stai sa vezi cum va arata cursul luni.

      clemycali

      07/07/2012 at 12:21 pm

    • gresit: e deja 4,532

      intimplator

      07/07/2012 at 12:28 pm

      • este numai inceputul, cred ca luna asta va ajunge pe „culmi inalte” 😦

        mar

        07/07/2012 at 12:47 pm

  65. MRU, a spus sunt bani pt. salarii, guvernul impostorului Ponta a negat,

    acum au bani pt. referendum milioane? romani nenorocitzii USL, vä manipuleazä

    cu banii vostrii, nu vii dä vouä, se aseazä ei pe scaune TREZITZI-VÄ:

    theo- nona

    07/07/2012 at 12:15 pm

  66. trebuie urgent spus poporului de banii 95 de milioane

    acum ii are Ponta, deci MRU A FOST DEMIS DEGEABA:

    theo- nona

    07/07/2012 at 12:17 pm

  67. Clemy
    Nu trebuie sa-mi spui mie ca Mae dezinformeaza ci bizonilor care se uita la A3 &Co. In ceea ce priveste cursul va avea grija BNR sa-l stabilizeze macar pana dupa referendum. Problema e alta cel putin la noi la universitate e ca se apropie ziua de 14 si sefa de la resurse umane nu stie daca ne da salariu pe iunie marit cu 8% sau nu. De la minister nu a primit nimic oficial inca. Basca ca mai trebuie sa dea si banii pe concediu. Banuiesc ca si in alte unitati de invatamant e haos dar asta nu mai apare la TV. Nu e o stire interesanta.

    ion

    07/07/2012 at 12:30 pm

    • Haos este peste tot, cred ca de doua luni institutiile se misca din inertie.

      mar

      07/07/2012 at 12:49 pm

  68. ai vreo indoiala, Morar e omul lui Basescu

    elablue

    07/07/2012 at 12:33 pm

  69. Buna ziua,
    am fost dupa treburi pana nu vine varful caniculei. Acum m-am instalat la calculator (desi ridica temperatura in casa la propriu si la figurat).
    In legatura cu campania electorala, cred ca cel mai mare ajutor il pot da MRU si MM (nu PDL).
    Nu stiu regula dar data trecuta sediul de campanie a presedintelui a fost intr-o locatie pusa la dispozitie de o persoana privata nu de PDL. Cred ca nu e voie sa fie amestecat un partid.
    Ieri in cursul sedintei de suspendare mi-a trecut o traznaie prin cap, nu stiu daca era realizabila. M-am gandit ca presedintelui i se acordase timp de vorbit nelimitat si ar fi putut profita ca sa citeasca in plen decizia CCR in legatura cu suspendarea pt. ca magarii aia din parlament n-au vrut s-o citeasca sa nu stie lumea ce s-a zis de catre judecatori si sa spuna USL ca li s-a dat dreptate.
    M-am exprimat printr-o fraza cam lunga si „sinuoasa” dar sper ca ati inteles ce am vrut sa zic.

    cedric

    07/07/2012 at 12:42 pm

    • da, procedura de filibuster (obstructie parlamentara) aplicata de Presedinte. Si eu m-am gandit exact la acelasi lucru, insa am zis ca nu va mai comunic, pentru ca ma considerati sarit 🙂

      Cetatean

      07/07/2012 at 12:48 pm

      • Si eu am gandit ca voi.

        mar

        07/07/2012 at 12:50 pm

      • Gresim? 🙂

        emil

        07/07/2012 at 9:01 pm

  70. salutare! 🙂

    Daca CCR judeca CJNC-ul si legea referendumului si OUG-urile, e semn ca isi iau treaba in seris, cel putin la nivel procedural 🙂

    Cetatean

    07/07/2012 at 12:47 pm

    • Salut

      Parafrazandu-l pe Will: „Niciodata soarta atator de multi nu a fost in mana atator de putini”

      Huitzilopochtli

      07/07/2012 at 12:54 pm

      • Daca isi fac treaba bine, o sa le multumim. Dar daca dau rateuri… trebuie sa fim pregatiti si cu restul, mesaje, comunicare cu masele, supraveghere la vot, cai de raportare abuzuri si fraude, etc.

        Moldoveanu

        07/07/2012 at 12:57 pm

      • ?

        Ala a fost unul din discursurile lui Winston Churchill („Never was so much owed by so many to so few”).

        Ca fapt divers, un alt discurs al lui ma duce cu gandul la soarta celor ce-si doresc o Romanie onesta:


        I would say to the House as I said to those who have joined this government: I have nothing to offer but blood, toil, tears and sweat. We have before us an ordeal of the most grievous kind. We have before us many, many long months of struggle and of suffering.

        You ask, what is our aim? I can answer in one word: Victory. Victory at all costs — Victory in spite of all terror — Victory, however long and hard the road may be, for without victory there is no survival.

        EuCuMine

        07/07/2012 at 1:10 pm

        • Ai dreptate, a fost elogiul adresat de catre Churchill pilotilor englezi si voluntarilor francezi, canadieni.cehi. polonezi, australieni. In contextul Bataliei Angliei 97% a fost efortul pilotilor englezi, restul al voluntarilor amintiti.

          Inganduratul

          07/07/2012 at 2:01 pm

      • @hui…
        will a zis-o sau churchill dupa ‘ batalia angliei” aia cu avioanele din 1940
        va rog nu e nimic ironic,vreu sa mi clarific/multumesc

        intimplator

        07/07/2012 at 1:45 pm

    • Da, dar mie tot imi pare ca judeca paralel. Sa zicem ca ma duc si fur un televizor. Dupa aia trec cu televizorul de citeva ori pe rosu. Dupa ceva drum ajung la mine acasa, intru si instalez televizorul. Si dupa aia judecam: a intrat la el in casa legal?. Am intrat, deci ramin cu televizorul furat? Sau a trecut pe rosu cu televizorul furat. Ii dam o amenda. Cum nu ma pune nimeni sa ma intorc inapoi si sa astept verde, iar ramin cu televizorul furat.

      Aha

      07/07/2012 at 12:58 pm

  71. Preşedintele Partidului Popular European, Wilfried Martens, susţine că votul „forţat” de suspendare a preşedintelui Traian Băsescu este „un alt act politic lipsit de scrupule pentru implementarea galopantă a autoritarismului de către premierul Victor Ponta şi coaliţia sa USL”, relatează Mediafax.
    http://www.romanialibera.ro/actualitate/politica/presedintele-ppe-votul-de-suspendare-act-fara-scrupule-pentru-implementarea-autoritarismului-269827.html

    mar

    07/07/2012 at 1:01 pm

  72. @cetatean, a mai zis cineva ca ar trebui sa fii consilierul lui Basescu( cel putin, zic eu ). ce naiba, de cosilieri are ?

    elablue

    07/07/2012 at 1:02 pm

    • ba are foarte buni! pe Stefan Deaconu si altii.

      Cetatean

      07/07/2012 at 1:03 pm

      • E cel putin suspect ca Stefan Deaconu a fost eliberat din functie.

        Eduard

        07/07/2012 at 1:23 pm

  73. Aha, nu cred ca vor judeca doar pe forma, ci vor intra si pe fond, altfel suprematia Constitutiei nu ar putea fi garantata. De aia si incep sa judece de luni. Sper sa le ia, metodic, in ordine.

    Cetatean

    07/07/2012 at 1:02 pm

    • Buna ziua ,
      ordinea este contestatia lui Blaga ? Logic asa ar fi ; nici nu vreau sa ma gandesc ce ar insemna sa fie admisa !

      Multumesc si Doamne ajuta !

      depemures

      07/07/2012 at 1:15 pm

  74. @city, salut. intrebare : daca presedintentele interimar incalca constitutia ( prin obstructionarea justitiei , de exemplu 🙂 😀 ) poate fi suspendat?si cate voturi sunt necesaree pt a demara procedura in parlament?

    zigzag

    07/07/2012 at 1:08 pm

    • aceeasi procedura ca la presedintele normal.

      Cetatean

      07/07/2012 at 1:29 pm

      • multumesc. 🙂

        zigzag

        07/07/2012 at 1:33 pm

      • oops! ne-ai dat o IDEE DE AUR!!!! PDL are o treime. Daca maine initiaza suspendarea lui Ipo-Crin, parlamentul e blocat !!!! PE EI! PE EI! pe mama lor!!!

        cinic

        07/07/2012 at 2:44 pm

  75. he,he, expertiza de valoare nu presupune numai scoala, ci mult mai multe

    elablue

    07/07/2012 at 1:11 pm

  76. „Ce dezinformare si cate eforturi ptr denigrarea Romaniei s-au facut in 24 de ore ” . Premierul Hotz ,si de Constitutie tb sa-si pregateasca cocoasa _ Secretarul general al Consiliului Europei, Thorbjorn Jagland, a cerut Comisiei de la Veneţia să verifice dacă măsurile adoptate recent de guvernul român sunt compatibile cu pricnipiile dmeocratice şi ale statului de drept
    http://www.evz.ro/detalii/stiri/consiliul-europei-cere-comisiei-de-la-venetia-sa-verifice-daca-actiunile-guvernului-ponta-99086.html

    mar

    07/07/2012 at 1:15 pm

    • Va salut,
      Eu nu sunt politolog, dar daca descrii ce s-a intamplat de marti pana vineri, adica preluarea puterii nu in urma unor alegeri libere si democratice ci prin fortarea si incalcarea constitutiei si blocarea institutiilor create pentru apararea constitutiei, cred ca se numeste lovitura de stat. Asta trebuie sa explice si sa arate oameni care se pricep la asta.

      • Adevarat, numai ca tradatorii afirma ca totul a fost democratic 😦 A facut dimineata niste afirmatii care frizeaza absurdul, juri ca au ceata pe creier si fug de realitate.

        mar

        07/07/2012 at 1:35 pm

  77. o zi buna tuturor. daca presedintele lor interimar doarme pana tarziu, mi-am permis si eu sa puturosesc azi. oricum am stat pana tarziu ieri la miting.
    http://sareinochi.com/2012/07/07/imaginea-romaniei-in-lume-un-plagiator-mai-rau-ca-un-hot-pentru-ca-si-inseala-si-un-puturos-chiulangiu/

    Sare'n Ochi

    07/07/2012 at 1:37 pm

  78. Mar,
    Asta e una dintre ele „putem sa functionam intr-adevar fara sa avem tot timpul grija unei plangeri penale „.

    Gura pacatosului adevar graieste. Ar trebui trimis citatul tradus in germana cretinului de Martin Schultz. Parca el a garantat de integritatea premierului.

    ion

    07/07/2012 at 1:42 pm

  79. Stie cineva care este al doilea judecator CCR care a lipsit? Se fie absenta celor doi judecatori CCR din tara -in cazul lui Petre Lazaroiu cel putin- motivul vitezei cu care au actionat uselistii?

    adix

    07/07/2012 at 1:43 pm

    • nu.

      Lazaroiu si Tudrel Toader au avut alte probleme, cred, sunt si profesori (cel putin Toader).

      Cetatean

      07/07/2012 at 1:51 pm

  80. incurabil Zubeldian ! http://zubeldian.ro/?p=11997

    elablue

    07/07/2012 at 1:47 pm

    • PATRIA IN PERICOL!!! We shall fight! vom lupta, bravo Zubeldian

      cinic

      07/07/2012 at 2:48 pm

  81. Un titlu care-mi da fiori:
    http://www.ziare.com/basescu/presedinte-suspendat/felix-in-palatul-cotroceni-1177328

    sa mori, nu alta.

    Din articol:
    „Si cum sa nu fi votat cu doua maini planul lui „Felix”, condamnatul pentru coruptie Catalin Voicu? Cum sa nu fi votat pentru planul lui „Felix” parlamentarii declarati incompatibili de Inalta Curte, dar care inca sunt parlamentari pentru ca Parlamentul refuza sa puna in practica hotarari judecatoresti definitive? „

    cedric

    07/07/2012 at 1:47 pm

    • Cedric, eu am o teorie despre victoriile a la Pyrrhus din politica pe care le regreti toata viata. Voi incerca sa detaliez in postare, dar nu ascund faptul ca acuma suntem 101% la mana CCR.

      Cetatean

      07/07/2012 at 1:55 pm

  82. @cetatean
    inteleg ca CC judeca CJNC reclamat de presedintie-atentie ,spun presedintie,institutia,nu basescu
    si
    CC spune ca da,e conflict si da dreptate institutiei prezidentiale
    care e ” desfasuratorul” dupa asta?

    intimplator

    07/07/2012 at 1:50 pm

  83. intimplator, avem urmatorul desfasurator:

    – o coada de peste
    – o solutie echivalenta cu o bomba atomica peste USL
    – o bomba cu explozie intirziata agatata ce gatul USL, care poate exploda oricand.

    Ma vei ierta ca nu detaliez inca, planuiesc o postare pe aceasta tema, publicabila pana la decizia CCR de luni.

    Cetatean

    07/07/2012 at 1:54 pm

    • multumesc
      eu as paria pe b sau c
      dupa cum „miroase” a e putin plauzibil;motive: dezbatere super rapida&in ” pixul lor” sta independenta justitiei

      intimplator

      07/07/2012 at 1:59 pm

      • la fel de importanta precum solutia data de CCR va fi motivarea, e in joc interpretarea finala Constitutiei, sa intelegem: e finalmente republica parlamentara de facto, sau nu.

        Cetatean

        07/07/2012 at 2:02 pm

    • @Mr Cetatean
      Chiar e nevoie pe blog de o lista a celor 256 in ordine alfabetica ci cu ultimele adrese pe care le-au zis inainte sa dea cu copitele.

      A A

      07/07/2012 at 2:04 pm

    • bomba atomica poate veni si de la Barroso!!! inteleg ca Bozan a facut o relatare devastatoare.

      cinic

      07/07/2012 at 2:49 pm

  84. Stiu ca nu sunt permise linkuri fb .com in locul liniei http://www.facebook._________/mircea.bozan/posts/3385537006244 o analiza interesanta si o posibila explicatie pentru campania agresiva inceputa de uselisti de a o scoate pe MM vinovata de reactia internationala la adresa Romaniei.

    adix

    07/07/2012 at 1:54 pm

    • stati d-le linistit;
      am prins aseara la teve ceva din ” conferinta de presa” a ” corifeilor”
      pacaliciul ala de ponta spunea ca basescu cheltuieste banii tarii ca sa ” cumpere si sa influenteze” presa straina
      ceva de genul asta
      dupa asa ceva nu trebuie sa mai mire nimic/probabil ca urmeaza sa spuna ca basescu „a luat’imprumutul ala de la fmi ca sa finanteze asta
      „politrucii lui ceausescu” erau mult mai destepti

      intimplator

      07/07/2012 at 2:05 pm

    • si inca ceva pentru pacaliciul de ponta
      MM are un credit,pina acum ireprosabil,cistigat in timp
      ponta in afara de plagiat si dobitocii ce are?
      consilierul lui de imagine e burtosul ala barbos ,parca bogdan teodorescu( nu alin teodorescu al lui nastase,ala e bun)-asta stie numai mesaje pentru a3,de trogloditi
      sincer,nu cred ca cineva serios mai citeste ce schelalaie ponta

      intimplator

      07/07/2012 at 2:15 pm

  85. Bună ziua !
    Puteți să vă spuneți că sunt rea pentru faptul că mă bucur de sentința dată de către justiție fiului doamnei Plăcintă dar eu tot sunt încântată în continuare. A trădat degeaba!

    dictaturajustitiei

    07/07/2012 at 1:59 pm

    • Mie mi-e teama de altceva.

      Sa nu cumva sa fie o varianta de santaj la adresa tradatorilor din PDL („Vedeti, bah, sclavilor, ca sunteti la mana noastra? De nu faceti fix asa cum zicem noi, va taiem ca pe schnitzel.”)

      EuCuMine

      07/07/2012 at 2:01 pm

    • Nu-ti fa probleme ; si eu ma bucur si as vrea ca la recurs sa-i dea si mai multi ani. Sa se invete minte cei care tradeaza ca, mai devreme sau mai tarziu, le vine plata!

      cedric

      07/07/2012 at 2:10 pm

  86. @adix, n-ai inteles inca cum vor juca mai departe ? a uitat cineva cum s-au dus cu jalba’n protap la UE asta iarna, pe vremea manifestatiilor din PV

    elablue

    07/07/2012 at 2:02 pm

    • @elablue
      cind basescu le-a dat formarea guvernului,le-a pus dinamita sub fund;fitilul si-l aprind singuri

      intimplator

      07/07/2012 at 2:07 pm

      • Mare dreptate ai avut, Premierul Hotz va fi sfasiat.

        mar

        07/07/2012 at 2:24 pm

  87. da, dar deocamdata dinamita e sub fundul nostru si fitilul il aprind ei. deocamdata !

    elablue

    07/07/2012 at 2:10 pm

    • @elablue
      dupa un pic de dezorientare aseara,nervii de azi dimineata,eu mi-am revenit-sper
      trebuie luptat pina la capat,legal…

      multi ,putini,trebuie sa tinem ideile astea ” timpite,poate acum”
      a.stat de drept nu stat de dreptzi
      b. tara de oameni liberi ,nu tara de slugi
      din fericire nu trebuie sa murim pentru ele

      intimplator

      07/07/2012 at 2:21 pm

  88. @elablue mi-e foarte clar cum vor juca.Sova ataca jurnalista RRA de la Bruxelles, Norica o ataca pe MM si spune ca „România nu este o colonie a Bruxelles”, Ponta incearca „sa contracareze efectul campaniei iresponsabile de denigrare a Romaniei initiata de persoane care castiga mii de euro lunar in Parlamentul European din munca romanilor”. Este clar o campanie de deturnare a adevarului si de datul vinii pe alții

    adix

    07/07/2012 at 2:25 pm

    • Metoda este tipica dictaturilor: se identifica „dusmanul poporului”. Pot fi persoane, ca in cazul asta, dar pot fi evreii, morarii, etc..E bine sa intelegem ce se intampla.

  89. ok. Vrem organizare. Faceti organizare! Eu de ex: deocamdata nu sunt in tara, dar vreau sa dau niste bani – poate aveti nevoie de benzina, sau de un sandvis, sau de angajat niste avocati beton… Sunt o gramada de oameni care vor sa va ajute dar nu au timp sa mearga in PV. Dreapta nu are atata timp ca lumpenii USL.

    Puterea noastra este ca lucram. In fond, daca suntem de dreapta, trebuie sa folosim banii.

    macgregornews

    07/07/2012 at 2:39 pm

  90. ziua buna all 🙂

    mircea

    07/07/2012 at 2:43 pm

  91. Hai, gata cu smiorcaiala, ca avem treaba. Avem nevoie de un plan de bataie serios. El trebuie redactat prin dezbatere aici, in comentarii, si postat apoi separat pentru a fi vizibil de toti cei care intra aici, fie si ocazional.
    Cateva propuneri concrete:
    1. In functie de puterea fiecaruia de convingere, trebuie sa ne batem pentru cei recuperabili, cei care pot asculta argumente logice atunci cand li se ofera, chiar daca acum tind mai degraba sa il urasca pe Basescu. Targetul este intre 10 si 100 de persoane aduse de partea binelui pentru fiecare persoana. Mai putin de 5 este deja un esec.
    2. Consider ca trebuie sa iesim la atac pe siteurile Antenei 3 si Realitatii, practic cele mai citite pagini ostile. Trebuie sa sadim indoiala printre ei (am si forma mesajului pregatita), si trebuie sa fim cat mai multi care facem asta. Cum zicea si Theophyle, suntem la razboi si orice este permis.
    3. Aduceti cat mai multi oameni de calitate pe blogul asta. Calitatea postarilor, cat si a comentariilor ii vor fideliza repede pe nou-veniti. Trebuie neaparat sa ne marim randurile.
    4. Cei pe care ii cunoastem si care sunt deja determinati sa voteze contra demiterii, trebuie radicalizati si facuti constienti de importanta capitala a referendumului, de uriasa sa miza. Asta ii va determina la randul lor pe unii dintre ei sa duca mesajul mai departe si sa convinga la randul lor alte persoane. Eu cu ei as incepe, de fapt am si inceput in dimineata asta.

    Lista e deschisa.
    La lupta!

    Eduard

    07/07/2012 at 2:59 pm

    • http://www.hotnews.ro/stiri-opinii-12730474-referendumul-demitere-vineri-csci.htm
      Daca e sa ne luam dupa CSCI… e complicat tare ce ne propunem. Dar iarasi, sondajele au rolul lor si ceeace trebuie sa desprindem este ca nu e loc de amanare, de lene de a actiona, de bazare pe ceilalti.

      Un coleg spunea: dar societatea civila ce face? In momentul in care i-am explicat ca el e societatea civila, s-a cam blocat. Inca percepem evenimentele ca fiind undeva departe si care nu ne implica si nu ne vor afecta.

      Moldoveanu

      07/07/2012 at 3:27 pm

    • e excelent Edi 🙂 lupta de ghrile trebuie sa inceapa
      sa-ti spun ceva
      am facut o mica aprovizionare de legume
      discutzie cu catziva dintre angajatzii unei firme de constructzii-rezonabili n-au refuzat argumentele
      pe tema lucrari finantzate din fonduri externe(fond de coeziune posmediu axa 1)
      -lucram zi si noapte ptr. ca patronul sa incaseze banii aferentzi lucrarii.Suntem cu cashflow/linia de credit pe cod rosu
      concluzie : angajatii operatorilor sunt ingrijorati ptr. locurile de munca-dispare sursa de finantzare.= rezilierea contractelor=somaj executzie/somaj operator/tot lantzul pana la minister (oiam)
      dupa semnarea contractelor de finantzare/vreo 2 ani de munca firma castigatoare la licitatie ramane fara obiectul muncii(activitatea ptr. care s-au angajat/au castigat licitatia)
      Ii intreb ce fac la referendum.
      Raspuns: da sa il ia dracu de nenorocit.Ptr. a-si salva pielea distruge o tzara intreaga(vorbea de presedinte)
      Ii intreb: sunteti siguri ca el e de vina ? (in cateva cuvinte ii explic ce inseamna CE ,suspendarea dreptului de vot/comparativ Ungaria si de cesi cum cu reactiile oficiale europene nu ce zic astia la tv)
      Raspuns : mucles
      Inchid discutzia : azi cumparazti de la casele de schimb 1 eur=4,58 lei,2 luni de la 4,3.Cat va fi iarna cand trebuie sa stati ?

      mircea

      07/07/2012 at 3:41 pm

      • ..gherila..

        mircea

        07/07/2012 at 3:41 pm

  92. Sa presupunem (desi probabilitatea sa fie asa este mica -sa zicem 20%) ca CCR decide luni (sau marti sau miercuri) ca schimbarea lui Blaga (eventual si a Robertei) nu a (au) respectat Constitutia.
    Ar insemna ( logic) ca deciziile ulterioare nu sunt constitutionale.
    Dar imi e frica ca cel putin un judecator CCR este cumparat (santajat) sau ca deciziile CCR care ar urma sa fie luate (si publicate ?) zilele urmatoare vor fi ambigue. Pentru ca (nu-i asa ? ) ambiguitatea este o arma puternica a politicienilor si juristilor.

    gavrus tiberiu

    07/07/2012 at 3:03 pm

  93. eu tzin sä spun tot timpul,

    escrocul plagiator Ponta a mintzit,

    MRU a zis sunt bani, a avut dreptate, dar USL nu foloseste bani pt. romani
    aruncä banii pe referendum si haimanale sä urle, sä stea ei pe scaune.

    l-au demis pe MRU, pt. facultatea maghiarä, escrocii USL, nu au anulat-o

    adicä motivelept. care l-au dat jos pe MRU; NU EXISTÄ:
    JOS PONTA

    theo- nona

    07/07/2012 at 3:12 pm

  94. Buna ziua all 🙂
    Daca doriti o vizita pentru racorirea sufletului :

    http://desydemeter.wordpress.com/2012/07/07/castelele-prusiei-charlottenburg/
    😀

    desydemeter

    07/07/2012 at 3:13 pm

  95. MM ar trebui propusa, cel putin ca ministru de externe, daca cu cele „cateva mii de euro platite din banii nostri” poate pune in miscare toata Europa, de toate culorile politice, Departamentul de Stat al SUA si NATO.
    Voi ce ziceti, tipa e geniala, as zice.

  96. acum m-ar interesa cel mai mult, sefia dela senat.

    nu intzeleg cand tzara e in asa un pericol, CCR sä nu se intruneascä.

    theo- nona

    07/07/2012 at 3:14 pm

  97. s-au fäcut multe ilegalitätzi, unde este Procuratura?

    theo- nona

    07/07/2012 at 3:15 pm

  98. Salut pe toata lumea,
    Postare noua!

    Theophyle

    07/07/2012 at 3:26 pm

  99. @eduard, o sa printez postarea ta si o s-o distribui in PV

    elablue

    07/07/2012 at 3:31 pm


Comentariile sunt închise.