Politeía

Quis custodiet ipsos custodes?

“Protestul ghilimelelor” – 500 de oameni s-au adunat în Piața Victoriei

Aproximativ 500 de persoane s-au strâns pentru a doua oară consecutiv în faţa palatului Victoria pentru a protesta faţă de plagiatul premierului Victor Ponta, într-un aşa numit „Marş al ghilimelelor”.

Majoritatea televiziunilor au ignorat evenimentul, singurele care au trimis echipe de filmare fiind B1 TV şi Digi TV, până la ora transmiterii acestei ştiri.

La marş a fost prezent, pentru câteva minute, şi fostul premier Mihai Răzvan Ungureanu. Întrucât mitingul a fost organizat printr-un apel pe Facebook şi pe alte reţele de socializare şi nu a avut o autorizaţie, participanţii s-au mulţumit să se plimbe paşnic în jurul Palatului Victoria fără să scandeze.

Ei purtau foi A4 pe care se aflau diverse lozinci precum: „Vrem o ţară ca afară”, sau diverse citate din Platon şi Aristotel, cei pe care ministrul de Interne Ioan Rus i-a indicat drept plagiatori.

Manifestanţii urmează să strângă şi mâine în Piaţa Victoriei, începând cu ora 19.00. EVZ

***

A venit timpul sa ne aparam drepturile cetatenesti! A venit timpul sa iesim in apararea statului de drept si impotriva celor care doresc sa-l anihileze.

A venit timpul sa aparam Curtea Constitutionala a Romaniei si pe judecatorii ei, sa aparam Consiliul Superior al Magistraturii, Institutul Cultural Roman, judecatorii onesti ai Inaltei Curti de Casatie si Justitie, ANI si DNA sunt institutiile care merita sprijinite pentru noi, copiii si nepotii nostri.

NOI NU aparam politicieni, noi nu aparam partide – pana una alta, toti sunt la fel. Pana cand clasa politica nu se va primeni, nimeni dintre ei nu merita sa iesim pentru ei in strada. Noi aparam Constitutia Romaniei si pe cei care sunt garantii acestei Constitutii.

Parlamentul declarat de USL acum doua luni nelegitim a devenit legitim cand majoritatea a fost obtinuta la modul cel mai fraudulos posibil. Acum acelasi Parlament a devenit legitim, cum?

Rog pe membrii comunitatii Politeia si pe cei care ne citesc si rezoneaza cu opiniile noastre sa se alature. Promitem sa ne revansam fata de initiatori si sa-i ivitam la randul nostru peste alte cateva zile.

Rugam pe toti cei care doresc sa traiasca intr-un stat de drept si nu unul acaparat de o mafie transpartinica sa se alature.

 Epilog: Daca nu veti iesi voi in strada, vor veni zbirii lor la voi acasa! Theophyle

282 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. HN:
    „Un avocat al lui Adrian Nastase a inaintat Tribunalului Bucuresti o cerere de renuntare la judecata a intreruperii pedepsei”
    !

    emil

    03/07/2012 at 9:36 pm

    • Normal. Asteapta sa fie gratiat.

      clemycali

      03/07/2012 at 9:37 pm

      • Ion Cristoiu, citat aproximativ: Nastase sa fie gratiat? Hahaha! Nastase doreste recurs in anulare.

        Hronic

        03/07/2012 at 9:49 pm

        • Recursul in anulare nu mai exista din 2003.

          CV

          03/07/2012 at 11:18 pm

          • stiu… m-am gandit la asta… crezi ca e o problema sa reapara?

            Hronic

            04/07/2012 at 7:15 am

  2. Offf, cat de naiv am fost.Am crezut ca n-au timp sa faca nimic pana la alegeri.Uite ca le ajunge o zi.

    papiciulo

    03/07/2012 at 9:37 pm

  3. De la Marius Mistretu o sugestie: CCR poate dizolva partide politice, daca aceste incalca Constitutia.

    „Partidele sau organizaţiile care, prin scopurile ori prin activitatea lor, militează împotriva pluralismului politic, a principiilor statului de drept ori a suveranităţii, a integrităţii sau a independenţei României sunt neconstituţionale. (vechea Constitutie are art. 37, al.2, actuala are numerotarea 40, al.2)

    Cetatean

    03/07/2012 at 9:39 pm

    • Vorba lui Cristoiu: „astia vin cu tancurile…”
      😦

      emil

      03/07/2012 at 9:40 pm

    • Repet ce am scris acum un minut la postarea precedenta. Se joaca totul in noaptea asta. Ponta deja ii cere lui Basescu sa inceteze cu amenintarile. Si CCR o lalaie.

      clemycali

      03/07/2012 at 9:41 pm

  4. CCR are aceasta atributie.

    Cetatean

    03/07/2012 at 9:40 pm

    • Si pana se gandeste CCR Ponta actioneaza. Cristoiu are dreptate.

      clemycali

      03/07/2012 at 9:41 pm

    • Si in vacanta ?Ca doar sunt in vacanta, nu?

      emil

      03/07/2012 at 9:42 pm

  5. Cetatean, hai sa examinam urmatorul scenariu:
    Maine, Guv da OUG pentru modificarea legii CCR, pentru schimbari de atributii, astfel incat, de exemplu(cum am auzit astazi), nu mai are voie sa se pronunte pe hotararile Camerelor reunite. Decizia se publica imediat in Monitorul Oficial si devine executorie.
    CCR se poate autosesiza a doua zi sa dea o decizie de casare a acelei hotarari. Dar acea CCR constituita a doua zi va fi constituita legal sau nu? Nu cumva noua CCR(prin atributii sau chiar componenta) va avea rolul de a se pronunta pe acea hotarare? Deci dupa publicarea in MO, cine judeca, noua sau vechea CCR?

    Eduard

    03/07/2012 at 9:43 pm

    • Da. Decizia 766/2011 si Decizia 120/2004: CCR poate examina si OUG-urile si le poate casa, iar efectele lor sunt automat casate si ele. Am prevazut acest scenariu si am scris dimineata despre el.

      „OUG-ul nu poate afecta institutiile fundamentale ale statului, se opune Consttutia:

      Art. 115, al.6 Constitutie: „(6) Ordonanţele de urgenţă nu pot fi adoptate în domeniul legilor constituţionale, nu pot afecta regimul instituţiilor fundamentale ale statului, drepturile, libertăţile şi îndatoririle prevăzute de Constituţie, drepturile electorale şi nu pot viza măsuri de trecere silită a unor bunuri în proprietate publică”.

      CCR este o institutie fundamentala a statului, pevazuta cu garantarea suprematiei Constitutiei.

      2. Jurisprudenta CCR afirma ca CCR se pronunta asupra legilor “in vigoare”. Sintagma in vigoare cuprinde si ordonantele, nu doar legile normale. A se vedea Deciziile 120/2004 si 76/2011:

      “Astfel, conceptul de “lege” are mai multe intelesuri in functie de distinctia ce opereaza intre criteriul formal sau organic si cel material. …In ceea ce priveste ordonantele Guvernului, Curtea retine ca, elaborand astfel de acte normative, organul administrativ exercita o competenta prin atribuire care, prin natura ei, intra in sfera de competenta legislativa a Parlamentului. Prin urmare, ordonanta nu reprezinta o lege in sens formal, ci un act administrativ de domeniul legii, asimilat acesteia prin efectele pe care le produce, respectand sub acest aspect criteriul material. In consecinta, intrucat un act juridic normativ, in general, se defineste atat prin forma, cat si prin continut, legea, in sens larg, deci cuprinzand si actele asimilate, este rezultatul combinarii criteriului formal cu cel material”(Decizia 120/2004). Deci OUG-ul este tot o lege, si nu scapa controlului de constitutonalitate imediat.

      Efectele OUG-ului, chiar aplicat in M. Of, pot fi casate de CCR:

      “La rezultatul contrar ordinii constitutionale se poate ajunge si in cazul in care insasi legea organica a Curtii sau legile de procedura judiciara ar limita controlul constitutionalitatii unor legi sau ordonante, ignorand prevederile Legii fundamentale “ (Decizia 766/2011).

      Cetatean

      03/07/2012 at 9:51 pm

      • Am inteles cadrul legal. Eu te intreb doar cine judeca, vechea CCR sau noua CCR? (raportat la momentul publicarii OUG in MOf).

        Eduard

        03/07/2012 at 9:58 pm

        • vechea. Nici o lege nu intra in vigoare peste CCR, iar daca CCR o constata ca neconstitutionala, ii caseaza si efectele. Altfel s-ar ajunge situatia ca un OUG sa bata Constitutia, ceea ce e impoisibil.

          Cetatean

          03/07/2012 at 10:00 pm

  6. asa este. insa trebuie sa intelegem ca Basescu nu are acoperire de a interpreta singur Constitutia.

    Autoritatea comandantului suprem emana din textul Constitutiei si al interpretarii date de CCR, caci militarii au jurat sa apere Constitutia si legile tarii. Deplina autoritate a celui care cere militarilor apararea Constitutiei nu se poate baza decat pe Constitutie si deciziile organului care o intrepreteaza. Su Parlamentul invoca Constitutia si o incalca, Presedintele trebuie sa fie mai presus de aceasta banuiala pentru a putea actiona cu depline puteri/\.

    Cetatean

    03/07/2012 at 9:46 pm

    • Potrivit Constitutiei, art. 93, „Presedintele Romaniei insituie, potrivit legii, starea de asediu sau starea de urgenta in intreaga tara ori in unele unitati administrativ-teritoriale si solicita Parlamentului incuviintarea masurii adoptate, in cel mult cinci zile de la luarea acesteia”.

      sls

      03/07/2012 at 9:48 pm

    • Da cetatean, noi intelegem asta. problema este ca CCR se misca cu viteza ochilor mortului si in timp ce USL merge inainte si isi executa planul de atac neabatut, Basescu nu poate face nimic ptr ca CCR se preocupa de motivarea pe legea VU care in momentul de fata nu mai are nici o relevanta. Se joaca totul in noaptea asta. Maine dimineata cred ca va fi prea tarziu.

      clemycali

      03/07/2012 at 9:49 pm

      • nu cred ca CCR scrie doar motivarea pe VU insa aia e piesa de rezistenta, caci USL vrea sa isi asume raspunderea pe ea. Daca se interzice, modificarea legii, e gata. Cred ca CCR se ocupa acum si mai atent de amendamentul Sova, ca si de problema lui Blaga.

        Asa e, CCr se misca greu, insa odata iesita decizia, Parlamentul e delegitimat. Ei mizeaza pe viteza, CCR pe Constitutie.

        Stiu, stiu am si eu niste nervi in stomac insa am incredere in CCR.

        Cetatean

        03/07/2012 at 9:53 pm

        • Eu am stomacul ghem. Din punctul meu de vedere deligitmarea Parlamentului este prioritatea numarul 1. Odata cu ea Basescu poate sa actioneze. Fiecare minut conteaza.

          clemycali

          03/07/2012 at 9:56 pm

          • Delegitimarea Parlamentului o poate face doar CCR, nu Basescu. Asta e, suntem la mana CCR, Basescu nu va face nimic care sa fie asimilat unei depasiri a atributiilor. Iar USL mizeaza pe efectul de zgomot si panica, insa cateva galeti cu apa in cap de la CCR ii vor linisti. am scris si la amiaza, exista toate armele juridice si constitutionale in mana CCR si a Presedintelui. Nu le lipseste nimic.

            Cetatean

            03/07/2012 at 9:58 pm

            • Nu galetile de apa in cap ale CCR ii linistesc ci niste tancuri in jurul Parlamentului si o interventie extrem de severa din partea UE si NATO. Organisme care tac. Si problema cea mai mare nu este inexistenta armelor ci lentoare cu care se face apel la ele. Stim daca judecatorii sunt in sedinta sau au plecat la casele lor? Macar stim asta? Nu.

              clemycali

              03/07/2012 at 10:03 pm

  7. Trebuia sa iesim mai demult in apararea lui Basescu
    Trebuia sa iesim mai demult in apararea austeritatii.
    Nici acum nu e prea tirziu
    Niciodata nu e prea tirziu.
    Exista si Sf Juda cel al cauzelor pierdute ..dar cauza noastra nu e inca pierduta

    lastnightmusic

    03/07/2012 at 9:48 pm

    • Nu cu 500 de protestatari se apara statul de drept. Trebuiau sa fie 50.000. Trebuia sa inceapa sa se stranga lumea in fata Parlamentului si a Guvernului.

      clemycali

      03/07/2012 at 9:51 pm

      • Pentru asta, trebuie autorizatie.

        emil

        03/07/2012 at 9:54 pm

        • Spontan. Nu miting autorizat joi.

          clemycali

          03/07/2012 at 9:56 pm

          • Spontan a fost si azi; Nimeni nu avea voie sa treaca avand ghilimele in mana, prin fata guvernului. Comunicat explicit de catre jandarmi pe la 7.45 la intrarea pe trotuarul din fata guvernului dinspre centru. Ramasesm doi la negocieri 😦

            emil

            03/07/2012 at 9:59 pm

      • Da mai Clemy… dar nici macar 100 in ultimul an nu au manifestat in favoarea masurilor de austeritate si a lui TB… macar simbolic,,,,, macar 100

        lastnightmusic

        03/07/2012 at 9:58 pm

    • Tinerelule, te felicit cu ocazia întîlnirii noastre publice. Să fii iubit. 😆

      filadel

      04/07/2012 at 12:23 am

  8. Atunci, am trecut, o pereche cu ghilimelele; a doua tentativa a reusit in liniste. Intre timp, se pare ca au primit instructiuni (nescrise) noi. Puteam sa trecem doar fara ghilimele. Am renuntat mai ales ca era si o blonda (in uniforma) foarte agresiva; e drept ca ne-a aratat ca n-are baston 🙂
    PS Doar nevasta-mea apare.
    🙂

    emil

    03/07/2012 at 9:50 pm

    • incerc sa pun linku;
      BASTA E PLIN DE VIRUSI!

      emil

      03/07/2012 at 9:51 pm

      • Regret; eu doar l-am vazut si am vazut spatele neveste-mi 🙂

        emil

        03/07/2012 at 10:04 pm

  9. ghise catre radu moraru : ”afara cu voi ziaristi incomozi” – citat aproximativ

    pasescurte

    03/07/2012 at 9:51 pm

  10. Salut tuturor
    Sunt socat de ce se intampla. Eu sunt la un centru de examen de bac. Oamenilor incepe sa le fie frica Refuza sa vorbeasca referitor la ce se intampla in Parlam. Ro. Recunosc ca nu am crezut ca pe actualele legi si regulamente se poate intampla asa ceva. Pe de alta parte nu am nici o speranta de la Europa. Pur si simplu am iesit din joc.

    ion

    03/07/2012 at 9:52 pm

    • Pentru usLASI, nu exista lege!
      Nu e clar?
      Doar minciuna 😦
      Ma uitam la fiesta de la A3, cu Voiculescu si….

      emil

      03/07/2012 at 9:53 pm

  11. Reblogged this on Tiberiuorasanu's Blog.

    Tiberiu Orasanu

    03/07/2012 at 10:00 pm

  12. ROG FARA LINKURI DE PE FACEBOOK

    SUNT O GRAMADA DE VIRUSI> CINE POSTEAZA LINK DE PE FB O SA FIE BANAT!

    Theophyle

    03/07/2012 at 10:01 pm

    • Salut sefu .
      Primit e-mail ?

      stefan60

      03/07/2012 at 10:07 pm

      • Salut Ste 🙂
        Primit, citit si inca nu am raspuns. Am cam 200 de mailuri. Am devenit peste noapte exact de ceea ce am fugit toata viata – lider 😦

        Theophyle

        03/07/2012 at 10:10 pm

        • 😛 In viata de ce fugi peste aia dai. Esti lider ptr. ca esti lider, ai materialul genetic ptr. asta 🙂

          mar

          03/07/2012 at 10:25 pm

        • salut Theophyle. Un lider e cel ce coaguleaza. Un MARE lider este cel ce se ataseaza unui alt lider. Good luck and see you soon. PS. Piata Victoriei nu se numeste asa dupa Ponta!

          cinic

          04/07/2012 at 8:00 am

    • Salutări Theophile!!! Am să port mereu badge-ul cu ghilimele!

      filadel

      04/07/2012 at 12:43 am

  13. buna seara din nou

    a. puterea sta in noi;nu trebuie asteptat sprijin de afara;
    b. basescu procedeaza corect; cum naiba sa instituie stare de urgenta sau cum s-o mai chema?vreti sa faca ca pinochet in 73( 74?)in chile?exact aici sta forta lui si a noastra-o cerinta simpla:RESPECTATI LEGEA!
    c.miine trebuie sa fie cel putin o mie in piata victoriei;negociatorul jandarmeriei-l-am intrebat cind spunea ca trebuie un „lider” ,ca aici nu sunt lideri,nu sunt afiliati politic-mi-a spus(dupa ce si-a decuplat microfonul) ca stie asta dar ” are ordine”
    ei se confrunta cu o situatie noua,daca doriti-pastrind proportiile -cu o ” revolutie de catifea,sa-i zicem ” revolutia ghilimelelor;
    presiunea nu trebuie scazuta;au fost 200 ieri au fost cel putin 400 azi,sigur miine vor fi mai multi
    400 oameni civilizati au forta mai mare decit ” naimitii” din iarna
    deja ,vorbind la telefon miine mai aduc o persoana(vine sa vada ce e,e psd-ist ,dar vine)
    din nou:poate ca mru poate schimba locatia de joi in piata victoriei;trebuie sa devina un punct de reper
    trebuie aratat ca in romania o minune poate tine mai mult de trei zile
    TENACITATE,asta trebuie

    intimplator

    03/07/2012 at 10:06 pm

    • Din pacate Piata Victoriei este incomoda si nu este propice pentru manifestanti. Dar daca alta nu avem….

      lastnightmusic

      03/07/2012 at 10:10 pm

      • @tds
        este sau nu este.trebuie sa devina un reper;stii fbine cit de important e in marketing repetarea si obisnuinta;
        vreau sa vad 5000 de oameni in piata victoriei cerindu-si drepturile, si gindeste-te la efectul de contagiune;
        e metrou acolo,se ajunge usor,orice plus conteaza!

        intimplator

        03/07/2012 at 10:14 pm

        • Dar si un pericol, blocarea oamenilor care vor sa iasa in Piata, la miting.

          mar

          03/07/2012 at 10:28 pm

      • revin: mru poate profita de ” nucleul dur” din piata victoriei/nu cred ca e bine schimbarea in alta parte
        apropo,@theophyle,la ce ora e receptia de 4 iulie? poate ca o „plimbare la sosea” la ora aia n-ar strica!

        intimplator

        03/07/2012 at 10:17 pm

        • Au anuntat azi ca inchid circulatia pe Kiseleff intre Arcul de Triumf si Arhitect Ion Mincu pentru ceva festivitati de ziua Americii. Se poate merge pe jos pana acolo din Piata Victoriei.

          Bogdan

          04/07/2012 at 10:38 am

  14. Nu imi vine sa cred ca Basescu nu era prevenit. Am vorbit saptamina trecuta vineri cu maica-mea la telefon, femeie pensionata peste 70 de ani si mi-a spus ca marti il suspenda pe Basescu in parlament. Adica o pensionara stia, si Basescu, Blaga, MRU, habar nu aveau?

    Aha

    03/07/2012 at 10:08 pm

    • Aha,
      nu sunt un optimist dupa cum sti. Te asigur ca vor fi surprize – mari surprize 😆

      Theophyle

      03/07/2012 at 10:12 pm

      • Hai ca m-ai mai binedispus 😆

        Eduard

        03/07/2012 at 10:12 pm

      • Astept si sper sa ma bucur de surprizele pe care le anunti. Ptr ca la ora asta am stomacul ghem de nervi.

        clemycali

        03/07/2012 at 10:14 pm

      • Deci, o sa dor in noaptea aceasta?

        frovol

        03/07/2012 at 10:28 pm

      • Sper ca „Globul de cristal” sa indice bine, ptr. ca este ingozitoare starea de incertitudine, de spaima ptr. ziua de maine.

        mar

        03/07/2012 at 10:30 pm

  15. UDMR nu participa la votul de revocare a Robertei Anastase. Cutrele. isi lasa marja de siguranta in cazul in care iese prost ptr USL sa poata sa spuna ca ei nu au fost implicati in lovitura de stat.

    clemycali

    03/07/2012 at 10:10 pm

    • Adica UDMR si-a pus piciorul in ghips?Semn bun.

      papiciulo

      03/07/2012 at 10:13 pm

      • UDMR are si alte interese si nu este legat ombilical de USL. In afara de Frunda ceilalti lideri ai UDMR vor sa aiba credibilitate in occident. Asa ca se dau discreti. Daca iese ok ptr USL nu pot fi acuzati ca nu au participat iar daca iese bine ptr Basescu pot incerca sa se prezinte ca oameni care nu s-au pretat jocului murdar. Tipic joc la doua capete. Asa au facut tot timpul. Doar ca de data asta vor trebui sa aiba o atitudine clara: ori la bal ori la spital si doar neparticiparea la vot nu va mai fi suficienta.

        clemycali

        03/07/2012 at 10:17 pm

    • Primele efecte ale declaratiilor prezidentului.
      Vor vota oare UDMR suspendarea lui? UNPR a zis deja ca nu va vota.

      Eduard

      03/07/2012 at 10:15 pm

      • E drept ca nici la Senat nu au votat; au asigurat doar cvorumul 😦

        emil

        03/07/2012 at 10:23 pm

        • Pai da. Au asigurat cvorumul dar pot sa spuna la o adica: „Dar noi nu am votat”. Cutre.

          clemycali

          03/07/2012 at 10:26 pm

    • cutrele au asigurat quorum in Senat.

      cinic

      04/07/2012 at 8:01 am

  16. CCR-istii trebuiau sa aiba motivarea pe VU pana acum.La modul optimist,daca tot zici ca se pot autosesiza, poate lucreaza de zor sa-i opreasca pe astia.Atunci sa nu doarma in seara asta.

    papiciulo

    03/07/2012 at 10:11 pm

  17. Ati auzit-o pe MM la Turcescu?
    Intrebata de ce au renuntat avocatii lui Nastase la recurs a spus: Nastase nu vrea sa fie vazut in public!
    Si procurorii au cerut sa fie adus la tribunal!
    Cred ca MM are perfecta dreptate..

    cedric

    03/07/2012 at 10:11 pm

  18. Deci totul se rezuma la intrebarea: este Curtea Constitutionala o institutie fundamentala a statului?

    Eduard

    03/07/2012 at 10:11 pm

    • care stat?Banana Republic…

      papiciulo

      03/07/2012 at 10:14 pm

      • Popular Republic of Banana 😆

        Eduard

        03/07/2012 at 10:15 pm

    • e ultima reduta Edi 🙂 si cea mai importanta.
      Iar timpul in care delibereaza le da frisoane si banditzilor.
      nihil sine ccr
      ..
      cel mai mult ma distreaza udmr-ul 😆

      mircea

      03/07/2012 at 10:16 pm

  19. Am citit o declaratie a lui Ponta pe Hotnews. Cred ca vor incepe procedurile de suspendare mult mai devreme. Si CCR unde e? Doarme in bocanci.

    clemycali

    03/07/2012 at 10:20 pm

    • @clemycali: posibil ca ” parlamentul” sa continuie sa lucreze pina dimineata.altfel spus cind ne vom scula noi si cind va veti culca dvs,sa avem un presedinte suspendat;
      tipii i-au intrecut si pe nazisti/mizeaza pe puterea faptului implinit;de asta am scris TENACITATE,la asta nu se asteapta

      intimplator

      03/07/2012 at 10:22 pm

      • Nu am nici o indoiala. Dealtfel, de asta ma si temeam cand ma lamentam pe marginea lipsei de viteza a CCR. Tot ce se poate ca judecatorii sa fi si plecat deja acasa. Nu avem nici o stire care sa confirme ca ar lucra. desi logic ar trebui sa redacteze contra cronometru si sa fi iesit deja cu deciziile de care are nevoie Basescu. S-ar putea ca maine sa fie mult prea tarziu.

        clemycali

        03/07/2012 at 10:25 pm

  20. @intimplator are mare dreptate, „a. puterea sta in noi;nu trebuie asteptat sprijin de afara;”.
    Nu mai e statul dupa americani sau alte fantezii cu trupe de desant si ambasadori parasutati inarmati cu uzi care omoara balaurul si libereaza printesa. Aici nu se va baga nimeni din extern decit cu declaratii vag ingrijoratoare in limbaj de lemn diplomatic. Cind doi trei insi de la UE si ambasadorul american au zis ca „sint ingrijorati” i-au dat maximul de suport la Basescu posibil. Acum noi trebuie sa facem. Sper ca presedintele, CCR, ICCJ, si ce institutii inca mai plutesc nescufundate de Uboot-ul USL stau acum si isi sfarma creierii cum pot fi opriti astia.
    Intre timp observ ca parlamentul merge cu turbodiesel si voteaza de zor ingroparea tarii.

    Aha

    03/07/2012 at 10:20 pm

  21. Si uite asa, somnul ratiunii unora ca AM Pippidi i-a nacut pe Victor Crtl+C Ponta si pe Crin Ctrl+V Antonescu.

    Imi pare rau, dar nu cred ca mai am puterea sa mai rezist unui nou ciclu de 22 de ani… Incerc sa vad daca pot emigra pe undeva. Pana atunci, sa stam aproape atatia cat suntem, 400, 500, poate reusim sa ii mai trezim si pe altii.

    Dar pana nu ii va fi poporului foarte rau, nu se va trezi. Iar eu nu mai am puterea sa ii conving pe altii ca am dreptate, daca ei nu vor sa se lase convinsi…

    Probabil un refresh al memoriei este bine-venit poporului…Dar nu mai vreau sa experimentez alaturi ei pentru ca eu nu am uitat si nu am iertat nimic din acele timpuri.

    hope

    03/07/2012 at 10:24 pm

    • @hope, te astept in state. O sa ne descurcam, fii fara grija!

      mayausa

      03/07/2012 at 11:15 pm

  22. Partea buna in toate astea: daca rezistam asaltului, in toamna castigam 🙂

    Eduard

    03/07/2012 at 10:26 pm

    • Cuvantul cheie este „daca”. Si ca sa rezistam avem nevoie de CCR care e in ceata. Nu stim daca mai lucreaza, daca doarme sau daca s-a retras in munti.

      clemycali

      03/07/2012 at 10:27 pm

    • „”Il avertizez sa inceteze imediat cu amenintarile la adresa Guvernului. Nu ne e frica de amenintarile domniei sale, nu ne-a fost nici pana acum. Guvernul Romanei a fost investit constitutional de Parlament, a fost confirmat prin vot public pe 10 iunie si-si va face datoria fata de romani nu fata de Traian Basescu. In al doilea rand, il avertizez sa inceteze imediat cu interventiile abuzive si absolut constitutionale in activitatea Parlamentului”, a spus Ponta.”
      De pe HN

      emil

      03/07/2012 at 10:28 pm

      • Si revine (aceeasi sursa)
        „Premierul a sustinut ca „milioane de romani urasc din toata inima institutia Basescu”, pe care el n-o recunoaste.

        Victor Ponta: Am acceptat deciziile instantei, chiar si cand au fost dureroase personal, pentru a respecta MCV”

        emil

        03/07/2012 at 10:30 pm

        • deci nu ca asa era corect,ci pentru ca a fost obligat!
          ticalos!
          dl ponta,” cimitirele sunt pline de oameni de neinlocuit”

          intimplator

          03/07/2012 at 10:33 pm

      • La declaratia asta m-am referit mai devreme. Unde sunt judecatorii CCR? Aiurea, sunt la somnic.

        clemycali

        03/07/2012 at 10:31 pm

    • asa e/vine ” foametea” si nu au solutii;iunie nu arata bine statistic; absorbia de fonduri e fasiita(udrea va fi campioana absoluta la capitolul asta) oha crestere economica;
      exportul: chinezii deja intreaba ” cit dai”accepta oricit de putin ,au stocuri,inchid fabricile pentru export,n-o sa vina nimeni sa produca acum in ro….
      presiunea trebuie pina la inceput octombrie .. dupa aia nu-i mai salveaza pe astia nici mama lui putin

      intimplator

      03/07/2012 at 10:31 pm

  23. Domnule
    Ma uit la Anca Boagiu si ma intreb simuleaza prostia sau este? O tot da cu Europa. Nu de acolo vine salvarea. Pe de alta parte atat Blaga cat si Anastase primesc ceea ce primesc de regula tradatorii. Tot ce conteaza acum este cat de curajosi vor fi judecatorii CCR. In cel mult 5-6 ore se va limpezi totul. Parerea mea

    ion

    03/07/2012 at 10:27 pm

    • Am spus la un post anterior: daca situatia nu ar fi atat de grava probabil ca as gusta din plin caderea celor doi. O merita cu varf si indesat.

      clemycali

      03/07/2012 at 10:33 pm

    • Ion,
      asa este Europa ne uita repede, inchide robinetul banilor si pa. De fapt azi au inchis 4 programe la decontare, se pregatesc de ce este mai rau.
      Maine cursul va sari in aer 😦

      mar

      03/07/2012 at 10:35 pm

  24. puie monta 😆 de pe bleen 😆

    mircea

    03/07/2012 at 10:32 pm

  25. buna seara,

    azi din nou am fost in p.v.
    a fost ridicat de o duba un participant.

    joi trebuie mers in piata revolutiei.
    vine si MRU.
    nu mai conteaza pdl….

    trebuie salvata democratia Ro.
    este parca mai grav ca in rusia.

    skorpion

    03/07/2012 at 10:33 pm

    • Era un film pe undeva.

      emil

      03/07/2012 at 10:40 pm

    • esti sigur ca a fost ridicat? imi cer scuze dar eu chiar am fost legitimat de jandarmi si fratele meu care nu avea buletin a fost si el legitimat. dupa ce si-a dat toate datele, ne-au lasat sa mergem. am mari dubii referitor la intoxicarile astea. in rest, Ponta demisia!

      manwesulimo

      04/07/2012 at 12:15 am

      • CRISTIAN SOIMARU!!!

        skorpion

        04/07/2012 at 12:49 am

  26. Maine unde mergem? Am inteles ca in Pta Universitatii este un miting autorizat, organizat de un grup de ONG-uri in frunte cu Active Watch.
    Eu unul sunt de parere ca promenada noastra din Victoriei nu mai poate creste foarte mult din cauza lipsei autorizatiei. Dam motive foarte serioase jandarmilor sa faca abuzuri. Si nu putem protesta impotriva incalcarii legilor intr-un stat de drept prin actiuni neacoperite legal.

    Eduard

    03/07/2012 at 10:39 pm

    • si care ar fi responsabilitatile unui ” lider” cum cerea ala de la jandarmerie?
      intrebare: este posibil sa ceri autorizatie pentru miting ” pe persoana fizica’?

      intimplator

      03/07/2012 at 11:10 pm

  27. Alt semnal /amenintare – Victor Ponta a declarat, marti, la Antena 3, ca presedintele Traian Basescu poate fi sanctionat in mod sigur constitutional si legal de catre Parlament, in conditiile in care seful statului a facut un gest impotriva Constitutiei.
    http://www.hotnews.ro/stiri-politic-12691700-victor-ponta-presedintele-facut-gest-impotriva-constitutiei-aceasta-seara-poate-sanctionat-constitutional-legal-parlament-acceptat-deciziile-instantei-chiar-cand-fost-dureroase-personal-pentru-respect.htm

    mar

    03/07/2012 at 10:39 pm

    • Stiu, am citit. Si de asta mor de enervare ca CCR a disparut ca magarul in ceata.

      clemycali

      03/07/2012 at 10:42 pm

      • Cristoiu la B1 cere punctul de vedere lui Nasicul Maior. A zis ca daca nu raspunde pana la ora 24, teoria lui este confirmata.

        mar

        03/07/2012 at 10:50 pm

        • Teoria ca SRI a facut parte din angrenajul loviturii de stat? Nu m-a mira sa fie asa.

          clemycali

          03/07/2012 at 10:57 pm

          • nu stiu, vorbeste in bobi 😦

            mar

            03/07/2012 at 11:08 pm

  28. Clemy,
    Merita N-am vazut nici o urma de regret pentru ceea ce au facut la motiunea de cenzura. Mai mult Blaga a avut tupeul sa candideze la functtia de ppres de partid si sa-si aduca dupa el la conducere toti oamenii vechi. In ceea ce priveste puciul, daca poporul isi doreste in acest mod sa vina la conducerea tarii El crinolino Maximo atunci nu mai are rost sa mai vorbim. In iarna cand toti il plingeati pe Arafat nu ati vazut pericolul. Asa este toata istoria poporului roman, subliniez a poporului roman si nu a unor conducatori geniali, de a se repezi la mize mici.

    ion

    03/07/2012 at 10:45 pm

  29. „Ponta nu uita tu urmezi la Rahova” se striga in Piata Victoriei Mai sunt cam150 de oameni ce aplauda masinile ce claxoneaza in piata Asta trebuie rostogolita online cine claxoneaza in piata vrea demisia lui Ponta Lume civilizata si fara un lider oameni cu bunsimt si parca timizi in a se manifesta

    Adix

    03/07/2012 at 10:45 pm

    • voi il vedeti pe boul de Zgonea cum le multumeste pensionarilor ,
      ca cica au fost umiliti de catre Roberta Anastase?????????????????
      Auuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

      luminita

      03/07/2012 at 10:56 pm

      • Da-l dracului de prost. Asta este urmasul direct al lui Dan Martian. pe cine ai fi vrut sa puna USL-ul acolo?

        clemycali

        03/07/2012 at 10:58 pm

    • Ce sa faci cu 150 de oameni?
      Doar atatia sunt la curent cu lovitura de stat?

      luminita

      03/07/2012 at 11:01 pm

      • Adevarat si foarte, foarte trist.

        clemycali

        03/07/2012 at 11:05 pm

  30. Noapte buna.Dormiti linistiti,FSN-ul vegheaza pentru voi.Maine ne trezim ori cu tancurile pe strada , ori cu Crin presedinte.Aia de la CCR cred ca sforaie deja.

    papiciulo

    03/07/2012 at 10:53 pm

    • Ce noapte buna?
      Nu doarme nimeni in noaptea asta!

      luminita

      03/07/2012 at 10:57 pm

      • Exact. Nimeni in afara CCR.

        clemycali

        03/07/2012 at 10:58 pm

        • clemy ,
          e groasa rau.
          Nu stiu daca CCR sau Presedintele pot stopa aceasta lovitura de stat.
          Nu e suficient sa vrea,
          trebuie si sa poata face asta.

          luminita

          03/07/2012 at 11:07 pm

          • Poate ca ar trebui sa reintre cetatean si sa ne explice ce hartie trebuie sa emita CCR-ul ca sa declare Basescu starea de necesitate sau de urgenta. Dar dupa cate vad eu chiar si aceste mici lucruri care se puteau face nu se fac ptr ca nu avem baza juridica. De parca USL-ului ii pasa de constitutionalitate si de legi.

            clemycali

            03/07/2012 at 11:12 pm

    • Serios, astora nu le pasa – zambetul de vulpoi batran al lui Hrebenciuc spune totul. Ctp-ul a scos un fel de editorial care debfapt justifica totul, AMP tace in papusoi, iar cand va vorbi sunt sigur ca va fi ceva abracadabrant si mult mai cretin decat politicaly correct. Nu vad ce miscari vom putea face, suntem putini, civilizati si nu cred ca suntem altceva decat un purice pe pielea groasa a unui hipopotam.
      Doar o minune mai poate rezolva ceva acum, daca nu, probabil ca vor trece multi ani pana cand se va putea repara raul creat.

      Victor.vb2

      03/07/2012 at 11:07 pm

      • TENACITATE,asta e raspunsul

        intimplator

        03/07/2012 at 11:11 pm

        • Nimic mai adevarat 🙂

          emil

          03/07/2012 at 11:23 pm

        • TENACITATE SI SOLIDARITATE! Sa nu ne mai plangem de mila! Sa actionam!

          diablero

          04/07/2012 at 10:35 am

  31. Heil Crin

    emil

    03/07/2012 at 10:56 pm

  32. este o zi unica in viatza mea -spune zgonea
    cu sigurantza va spune mama ccr-ului 😆

    mircea

    03/07/2012 at 10:57 pm

    • mircea, nu te mai rade (sic!) ca nu e de ras.

      luminita

      03/07/2012 at 11:04 pm

      • Lumi draga,situatia e gravissima din f.multe pdv,pana si Cristoiu a depus armele se pare.
        Eu inca sunt optimist 🙂

        mircea

        03/07/2012 at 11:23 pm

        • cristoiu: si lui ca si tutror ziaristilor le convine situatia,au ce macani,deci le vin banii

          intimplator

          03/07/2012 at 11:28 pm

  33. Asta sa fie solutia legala? Daca da, de ce nu este aplicata in regim de urgentza ?- Acuzatia lansata de Traian Basescu, potrivit careia cei cinci actioneaza impotriva „institutiilor statului roman”, trimite cu gandul la un capitol din Codul Penal intitulat „Infractiuni contra sigurantei statului”. Singurul articol unde sa zicem ca s-ar incadra actiunile celor cinci este art. 166 indice 1, intitulat „Actiuni împotriva ordinii constitutionale”.
    http://www.hotnews.ro/stiri-opinii-12691853-strigatul-neputintei.htm

    mar

    03/07/2012 at 11:04 pm

    • Poate. Dar uite ca daca e sa luam de bune cele spus de Cetatean, Basescu are nevoie de acoperirea CCR. CCR care doarme pe ea si asteapta sa ii fie reduse prerogativele prin MO. Tampitii dracului.

      clemycali

      03/07/2012 at 11:06 pm

      • poate toti au batut palma sa cada un cap care a rupt sistemul in doua.

        pasescurte

        03/07/2012 at 11:11 pm

        • @pasescurte
          n-a cazut nimeni de acord cu nimic;pur si simplu sunt ingroziti ca nu sunt intangibili;
          acum noi,multi ,putini trebuie sa le reamintim asta tot timpul;
          trebuie creata o situatie neasteptata pentru ei

          intimplator

          03/07/2012 at 11:13 pm

          • Si in loc sa actioneze se ascund. Ca clotanii.

            clemycali

            03/07/2012 at 11:16 pm

  34. Inregistrarea declaratiei lui Ponta cu demisia la Turcescu

    mar

    03/07/2012 at 11:12 pm

    • Normal. Acum trec la ziaristii incomozi.

      clemycali

      03/07/2012 at 11:13 pm

    • previzibil;daca basescu nu spunea nimic era de vina,daca a spus este de vina;
      pina miine dimineata basescu e suspendat iar .probabil, CC castrata;
      uitam un lucru: suveranitatea vine de la popor;iar poporul suntem noi,multi ,putini or fi citiva;
      in 1859 cuza a fost ales de macelarii mahalalelor;
      azi e feisbook si altele…why not? cei care va pricepeti…

      intimplator

      03/07/2012 at 11:16 pm

    • Unde e?

      emil

      03/07/2012 at 11:22 pm

      • pai ,ieri au fost 200,azi 4-500 ,miine poate 1000,sau poate tot 500
        dar,
        o minoritate tenace si-a impus opiniile;
        se spune ca democratia se apara zilnic… asta e…trebuie invatat sa o aparam,daca o vrem
        nu de lata dar nici macar linistiti nu putem dormi,cu antonescu la cotroceni ala ne fura si somnul ca doarme mereu

        intimplator

        03/07/2012 at 11:26 pm

        • Problema este cu totul alta: astfel de regimuri odata instalate cu greu mai pot fi date jos.

          clemycali

          03/07/2012 at 11:28 pm

  35. buna seara, si felicitari pentru protest si mult succes. din pacate tb sa recunosc ca noi cei din afara tarii nu reusim sa ne mobilizam. urmaresc cu stupefactie ce se intimpla in tara si nu pot sa cred. din pacate cred ca lucrurile sunt cam stabilite si ce s-a intimplat azi imi explica un gest al BNR de ieri care nu a reinnoit o licitatie REPO de 13 mld lei=3 mld euro lasand practic bancile fara lichiditati in lei. ideea pe scurt este ca fara lichiditati in lei, cursul euro/leu nu are cum sa creasca datorita tensiunilor, ceea ce ma face sa cred ca la BNR se stia, probabil via Florin Georgescu.cursul leu/euro crescator era un stimulent pt populatie sa isi puna probleme despre instabilitate si stim ca romanul este cel mai sensibil cand este lovit la buzunar. deci Ponta si-a asigurat linistea.nu stiu daca azi s-a reinnoit licitatia. daca nu, atunci este clar. si tare ma tem ca e rezolvata si problema la CCR.

    Marian

    03/07/2012 at 11:19 pm

  36. Buna seara,

    Imi face o deosebita placere de a va invita la dezbaterea „INDEPENDENTA JUSTITIEI INTRE CERTITUDINE SI ILUZIE” – organizata de GDS.

    Invitatul principal va fi domnul Daniel Morar, procuror- sef al DNA.

    Dezbaterea va avea loc vineri 6 iulie 2012, incepand cu ora 17:00, la sediul GDS, de pe Calea Victoriei, nr. 120.

    Daca doriti sa participati, puteti confirma prezenta dumneavoastra, fie telefonic la 0744.321.041 fie prin e-mail la gdsdialog@gmail.com sau gds@ong.ro.

    Va doresc o seara cat se poate de placuta si asteptam sa ne onorati cu prezenta dumneavoastra.

    Cu deosebita consideratie,

    Czink Tiberiu
    Sef birou/serviciu administrativ GDS

    CV

    03/07/2012 at 11:23 pm

  37. Mai e cineva pe aici? Avem noutati pe televiziuni? Vreo veste de la Cotroceni, de la CCR? De la Patriarh?

    clemycali

    03/07/2012 at 11:27 pm

    • Salut! Nu.

      Finante Azi

      03/07/2012 at 11:31 pm

      • Prost. As putea spune aproape catastrofal.

        clemycali

        03/07/2012 at 11:31 pm

    • nimic 😦

      mar

      03/07/2012 at 11:31 pm

  38. de asta zambea asa arogant nastase cand era urcat in ambulanta care-l ducea la rahova. stia si el ceva din plan

    radu2

    03/07/2012 at 11:31 pm

    • Poate.

      clemycali

      03/07/2012 at 11:32 pm

    • Stia ceva din plan? Poate el l-a orchestrat!

      diablero

      04/07/2012 at 10:39 am

  39. cum traduc eu iesirea de azi a piratului dupa!!!! intalnirea cu ambasadorii.(nu-mi imaginez ca n-a fost informat,macar de factziuni din servicii daca nu de sefii lor/poate si extern)
    -sau un curaj/determinare caracteristice unui comandant de nava daca rezultatul intalnirii cu ambasadorii a fost nasol(sunt nishte pct economice cheie,pe care anumitzi uslashi le-ar fi putut negocia cu vestul)
    -sau sustzinerea vestului si interventzia sa este in nota obishnuita dar adaptata situatziei
    -sau un ultimatum prin care va arata ca nu accepta incalcarea constitutiei.
    ultima varianta daca este valabila sigur face fiori reci pe spinarea multor parlamentari.s-a vazut deja asta la cateva interventzii prin care s-a gasit unica justificare sustzinerea poporului

    mircea

    03/07/2012 at 11:36 pm

    • Nu stiu ce sa zic. S-a asternut o tacere pe media care nu e un semn bun. De unde curgeau stirile mai devreme acum nu mai apare nimic. Extrem de ingrijorator.

      clemycali

      03/07/2012 at 11:38 pm

      • Clemy,ziceam mai sus ca poate timpul da la fel de multe frisoane si astora.
        Oricat de mult declara ca merg pe linia ue/constitutzie/lege etc nu pot ,imo, sa intinda coarda mai mult decat au intins-o deja.Din momentul in care CCR ii trimite prin fax decizia si lui si parlamentului,nici nu mai trebuie,parerea mea,ashteptat mo.Actzioneaza.

        mircea

        03/07/2012 at 11:44 pm

  40. L-am vazut pe Blaga dupa ce a fost dat jos. Omul era practic in ceata. Nu mai intelegea nimic se vedea ca a avut un targ cu usl care a fost incalcata find scuipat n fata in acelasi timp. Pdl este pierdut cu Blaga alaturi. Cred ca daca pdl ar fi avut maine, poimaine acel congres Blaga nu ar fi iesit.

    eugeni

    03/07/2012 at 11:38 pm

    • Categoric.

      clemycali

      03/07/2012 at 11:39 pm

  41. Dan Tapalaga la B1, din informatiile avute suspendarea lui TB tb data facuta in seara asta.
    Confirma ca vor sa puna pe butuci CC prin OU, partida este jucata.

    mar

    03/07/2012 at 11:38 pm

    • Trebuia sau trebuie?

      clemycali

      03/07/2012 at 11:40 pm

      • trebuia, probabil ca se va intampla in zilele urmatoare

        mar

        03/07/2012 at 11:44 pm

        • Si atunci ce i-a oprit sa-si duca planul la indeplinire? Ciudat.

          clemycali

          03/07/2012 at 11:45 pm

          • Poate nu au destule voturi? Da’ cine zice ca s-au oprit? Poate continua, acum or fi in pauza.

            Aha

            03/07/2012 at 11:49 pm

            • Cvorumul este asigurat de UDMR.

              emil

              03/07/2012 at 11:51 pm

              • UDMR asigura cvorumul dar nu voteaza. S-a postat in cea mai favorabila pozitie ptr ei. Acum ramane de vazut daca la un vot de suspendare UDMR-ul se inhama sau da inapoi.Ptr ca la suspendare nu conteaza prezenta ci numarul de voturi.

                clemycali

                03/07/2012 at 11:53 pm

          • tipul sustine ca maine apare hotararea de suspendare a atribuțiunilor CC.
            Cristoiu, s-a facut ora 24 si nu am auzit pct. de vedere al SRI-ului.

            mar

            03/07/2012 at 11:50 pm

            • Categoric. De asta ma mir ca la CCR nu se intelege urgenta situatiei si ca in loc sa scoata deciziile de care are nevoie Basescu la foc automat dorm pe ei.

              clemycali

              03/07/2012 at 11:52 pm

              • Ma intreb ce decizii sa scoata si unde sa le publice, daca Monitorul Oficial este confiscat de idiotul Ponta.

                luminita

                03/07/2012 at 11:54 pm

              • Pai nu au ce motivari sa scoata. Parlamentul nu a publicat nicio decizie in Monitorul Oficial.
                Sa se autosesizeze CCR ca ce? Ca nu e constitutional sa numesti chiulangiul sef al unei camere la prezidiul ei? Ca Dorneanu este prea comunist pentru a fi avocat al poporului?

                Tonul lui Cristoiu si Tapalaga aproape ca m-a convins, jocurile sunt facute. CCR nu mai poate interveni la timp, iar ideile alea cu starea de urgenta, armata, arestari sunt de domeniul SF.
                Game over.

                Eduard

                03/07/2012 at 11:55 pm

            • am zis din prima zi in care ponta a fost numit premier ca nu e normal intr o democratie ca nasul sa fie sef de serv de informatii ( poate ca o fi de buna credinta , nu am eu vreo dovada sa l acuz ) finul -premier si cumatrul fost ministru al apararii , general decorat de stim noi cine.

              ziggzag

              03/07/2012 at 11:55 pm

  42. Dan Tapalag, evolutia suspendarii este imprevizibila ptr. ca intervin multi factori care nu erau in 2007…retele sociale, presiune externa.

    mar

    03/07/2012 at 11:48 pm

    • Si asta este corect. Retelele sociale nu stiu ce impact ar putea avea. Presiunea externa s-ar putea sa fie un factor dar si aici discutam de posibilitati ptr ca nu avem nimic concret. Avem doar declaratiile lui Wilfrid Martens si al comisarului erupean ptr justitie dar este relativ putin.

      clemycali

      03/07/2012 at 11:51 pm

    • Sa nu uitam nici de justitie; nu mai este la fel ca atunci 🙂

      emil

      03/07/2012 at 11:52 pm

      • Asta se rezolva usor. odataBasescu suspendat si CCR devenita irelevanta se pot inlocui toti magistratii incomozi, schimbati Mrar si Kovesi si toti cei care au dat semne ca vor sa faca ceva.

        clemycali

        03/07/2012 at 11:55 pm

      • ce justitie….pa 😦

        mar

        04/07/2012 at 12:03 am

  43. Poate va era dor
    „Ministrul de Externe sustine ca independenta Justitiei nu a fost si nu este pusa in vreun fel sub semnul intrebarii si ca actuala coalitie guvernamentala nu si-a propus sa afecteze in vreun fel functionarea Curtii Constitutionale sau sa-i revoce pe membrii acesteia.”
    Pe HN

    emil

    03/07/2012 at 11:53 pm

    • Un bou e Marga.
      La fel spunea aseara ca Ponta nu a declarat catre El Pais ca isi va da demisia in cazul dovedirii plagiatului.
      Un bou cu pene.

      luminita

      03/07/2012 at 11:57 pm

      • Si a scos El Pais inregistrarea interviului.

        clemycali

        03/07/2012 at 11:58 pm

        • exact.
          degeaba insa, Marga rage kakademic, sa-l auda javrele din USL ca-si face datoria.

          luminita

          04/07/2012 at 12:01 am

        • Si poate sa o gaseasca oricine VREA! Asta, cu vrut e mai greu, dar nu mai suntem in 2007 🙂

          emil

          04/07/2012 at 12:20 am

  44. Eu nu am inteles ce spun astia la B1. Chiar sunt inatacabile la Curte Ordonantele de Urgenta? Nimeni, nimeni in afara Avocatului Poporului nu are voie sa faca asta? Senatorii, Deputatii, Presedintele?

    Huitzilopochtli

    03/07/2012 at 11:55 pm

    • da. OU pot fi atacate la CCR doar dupa ce vor fi votate de Parlament. Parlament care va intra in vacanta dupa ce termina sesiunea extraordinara si statul de drept. Si pana atunci CCR va exista, daca va exista, doar pe hartie, cu atributii mult limitate si intr-o noua componenta.

      clemycali

      03/07/2012 at 11:57 pm

      • se pot contesta si inainte.

        Maine e ziua decisiva, daca maine nu se intervine, situatia devine necontrolabila.

        Cetatean

        04/07/2012 at 12:01 am

        • Situatia devine incontrolabila daca nu se intervine in noaptea asta. Maine va fi prea tarziu.

          clemycali

          04/07/2012 at 12:04 am

    • le ataca la curte, curtea da o decizie , monitorul oficial publica decizia cand vrea ponta … si tot asa 😦

      zigzag

      03/07/2012 at 11:59 pm

  45. stitzi ce mi-am adus aminte,

    nu de mult, Blaga se läuda cä are 2 prieteni , in tot intzelesul cuvantului,
    iar unul fiind Rus, f. interesant ce prieteni are.

    s-a läudat plin de fericire cä la felicitat Ponta, care l-a decapitat

    Bäsescu, poate nu l-a felicitat, dar a luat azi apärarea institutziei

    theo- nona

    03/07/2012 at 11:58 pm

  46. OUG sunt atacabile, am scris mai sus, deciziile 120/2004 si 766/2011.

    Cetatean

    03/07/2012 at 11:58 pm

    • Or fi dar pana atunci CCR nu va mai avea aproape nici o atributie. Si oamenii de acolo probabil ca dorm linistiti.

      clemycali

      04/07/2012 at 12:00 am

      • Nu as zice ca dorm in papuci. CCR au fost prompti astazi, printre primii care au iesit cu un comunicat si au sesizat pe toti care ii stiau pe la UE. SI in comunicat ziceau clar ca cer imperios parlamentului si presedintelui sa faca tot ce trebuie pentru mentinerea, etc. Deci sa nu-i subestimam pe mosi, cred ca stiu foarte bine ce se intimpla. Si sint convins ca si fac ceva.

        Aha

        04/07/2012 at 12:05 am

        • Si eu; doar ca ei sunt mai calmi 🙂
          PS Il revad pe Veres (parca – PDListul) care a vorbit in senat.

          emil

          04/07/2012 at 12:22 am

    • Multumesc!
      Inteleg ca sesizare o poate face si un numar de X senatori si deputati?

      Huitzilopochtli

      04/07/2012 at 12:03 am

  47. In orice caz, un grup de idioti ca si PDL care au avut unic cantindat pe Blaga, care se dovedeste a fi la fel de perimat ca o mumie de la Antipa (pe bune, omul habar nu are pe ce lume traieste, se credea prin ’92 cu amicii lui din FSN) mai rar. Cred ca ar putea intra la Guiness records. Bun organizator? Asta nici de magazioner nu mai e actual. Sa comenteze aia pe blog-uri cit vor ,hotaririle le luam in partid.
    Aiurea, partidul lui nu a fost in stare sa scoata un om (nix, nada, zilt, zero) in strada. Aia cu blog-urile au scos azi 500.

    Aha

    03/07/2012 at 11:59 pm

    • Iertare, da’ ce poti sa faci in fata celor care nesocotesc orice lege? Eu nu stiu si d’asta ma tem 😦

      emil

      04/07/2012 at 12:26 am

  48. de mult mi s-a pärut cat de indräznetz si obraznic este Ponta,
    avea in spate informatziile lui Maior, ce nenorocit.

    theo- nona

    04/07/2012 at 12:01 am

  49. Mai oameni buni, daca ati citi ce zice @cetatean, in repetate rinduri, nu v-ar strica. Ajuta la panica.

    Aha

    04/07/2012 at 12:01 am

    • Eu stiu ce spune cetatean dar in acelasi timp atrag atentia (ma rog, vorbesc in pustiu) ca in loc ca CCR-ul sa faca noapte alba si sa anunte decizie dupa decizie, de acolo nu se aud decat sforaituri. Si Basescu are mainile legate.

      clemycali

      04/07/2012 at 12:03 am

      • Vezi mai sus. CCR au fost primii cu comunicatul, inca de dimineata. Nu dorm de loc, scriu de zor.

        Aha

        04/07/2012 at 12:06 am

        • Si de azi dimineata pana acum nu au reusit sa scoata nici macar un ousor de bibilica?

          clemycali

          04/07/2012 at 12:09 am

  50. Si daca CCR ataca si contesta si MO nu publica, hotararile parlamentului raman valide si produc efecte?

    cantul_de_jale

    04/07/2012 at 12:08 am

    • in situatia in care actul CCR e impiedicat sa apara se pot lua masuri.

      Cetatean

      04/07/2012 at 12:12 am

      • Pai decizia CCR ca Presedintele reprezinta statul roman la CE a aparut in MO? Si daca nu, ce masuri s-au luat?

        cantul_de_jale

        04/07/2012 at 12:16 am

  51. eu nu m-am culcat. Astept un decret al presedintelui prin care sa ceara ca justitia sa-si faca datoria in apararea constitutiei si sa-i vad pe cei enumerati bagati la puscarie inainte de a apuca sa se sinucida! Vise??
    Eu mai sper. Poate judecatorii de la CCR au tras un pui de somn (deh, au o varsta) si acum lucreaza la un document care sa-i dea mana libera presedintelui.
    Cat despre pretentia lui Cristoiu de a fi sunat de la SRI, cred ca e o tampenie. SRI „nu-si ridica poalele in public”. M-ar fi deranjat daca ar fi sunat. Eu mai sper pana maine la pranz.
    Mitingul de joi va fi prea tarziu. Nimeni nu va mai da inapoi ce a apucat pana atunci.

    cedric

    04/07/2012 at 12:09 am

    • in fatza mascatzilor si parchetului vor da.

      mircea

      04/07/2012 at 12:11 am

    • Nici eu. Dar cred ca facem noapte alba de pomana. Cine trebuie sa fie treaz doarme.

      clemycali

      04/07/2012 at 12:16 am

  52. cei de la CCR nu ieseau cu un comunicat daca nu li se parea situatia groasa. acuma, sa avem nervi de otel si sa vedem ce decid, caci fara deciziile lor, orice miscare a Presedintelui pare la fel de subversiva ca cea a Parlamentului.

    Cetatean

    04/07/2012 at 12:10 am

    • Asa este. Dar deciziile alea trebuiesc anuntate pana dimineata. Ptr ca altfel este prea tarziu. Aici este marea problema. Ca daca se misca, o fac cu viteza melcului. Si suntem contracronometru. Poate reuseste cineva sa ii faca sa inteleaga chestia asta.

      clemycali

      04/07/2012 at 12:13 am

  53. Un posibil raspuns despre ce face curtea :”pesurse.ro a dezvaluit atat cat se potea spune ca principalele tinte sunt camerele Parlamentului si CCR-ul. S-a vorbit mult si prost azi despre strategia USL pentru Curtea Constitutionala – curtea nu va fi atinsa, dar va servi cauza 🙂

    O mica dezvaluire totusi – sunt intrunite toate conditiile ca in august sa avem referendumul de demitere a presedintelui + maine e si o sedinta mica de Guvern.”. Acel „va servi cauza” spune multe

    Adix

    04/07/2012 at 12:11 am

    • Mare dezvaluire. Nu era clar inca de ieri dimineata ce aveau de gand sa faca? Singura noutate este ca au voturile necesare ptr suspendare. Cu alte cuvinte UDMR-ul i-ar a pus boticul si UNPR-ul si-a uitat cuvantul dat. ca sangele apa nu se face.

      clemycali

      04/07/2012 at 12:15 am

    • pai spune-o mai direct: cauza cui? Nu cred ca avem nevoie de fitile bagate de altii, interesati .
      Pana acum , CCRs-a dovedit cea mai intransigenta institutie. Daca ii banuim pe toti, pierdem orice speranta.

      cedric

      04/07/2012 at 12:17 am

  54. ala baga fitile la greu.

    Cetatean

    04/07/2012 at 12:20 am

    • Cine?

      Diana

      04/07/2012 at 12:21 am

    • pesurse nu are legatura si cu Tusa 😦

      mar

      04/07/2012 at 12:22 am

    • Da, dar aici cam o nimereste cu presupunerile.

      clemycali

      04/07/2012 at 12:24 am

      • HR Patapievici”
        ” E vremea sa ne organizam”
        Si, zic eu, are dreptate !

        emil

        04/07/2012 at 12:30 am

  55. in politica noastra, victoriile statului de drept au fost obtinute la mustata si greu. Nici acum nu va fi altfel. Puciul e mereu mai usor ca respectarea statului de drept, din pacate.

    Ma duc, noapte buna si Doamne ajuta! 🙂

    Cetatean

    04/07/2012 at 12:28 am

    • Sper s-auzim de bine.

      Diana

      04/07/2012 at 12:30 am

    • noapte buna 🙂

      mircea

      04/07/2012 at 12:31 am

  56. din stiri nu mi-e clar: parlamentarii mai sunt in plen ?

    val

    04/07/2012 at 12:28 am

    • habar n-am. S-ar putea sa fie inca in plen. Partea proasta este ca nu avem informatii. In alte conditii as spune ca e un semn bun. In actuala situatie cred ca e un semn cat se poate de prost. Pe de o parte statul de drept se misca greu de tot si nu intelege miza (fara suparare citoyen), poporul sforaie linistit iar pucistii isi duc la indeplinire planul.

      clemycali

      04/07/2012 at 12:31 am

    • L-am vazut pe Guzganul Rozaliu urcand in lift si spunand „la revedere”. Acu’ stii si tu cum e cu plecarea sobolanilor.

      Huitzilopochtli

      04/07/2012 at 12:31 am

      • Nah, Hrebenciuc a plecat ptr ca si-a facut datoria. A negociat probabil voturile ptr suspendare si a plecat sa-si refaca fortele. Nu a plecat ptr ca ia corabia pucistilor apa.

        clemycali

        04/07/2012 at 12:34 am

  57. City 🙂
    e vreo lege care sa respecte o anumita cronologie de aparitzie in mo,sau e absolut indiferent. ?
    Daca ccr iese public maine dim. sa zicem, si sunt favorabili pana nu este scris in mo piratul poate actiona doar in baza hartiilor ccr ?

    mircea

    04/07/2012 at 12:29 am

    • mircea, nu exista nici o cronologie. Teoretic, Deciziile CCR produc efecte doar dupa publicarea in M. Of. Insa daca exista obstructionari, abia atunci se pot lua masuri pentru deblocarea situatiei si publicarea lor. Nu e 100% constitutional actionarea doar pe baza hartiilor nepublicate.

      Cetatean

      04/07/2012 at 12:35 am

      • Bun, m-am lamurit. CCR va emite niste galme maine dimineata, galme care vor fi publicate la sfantul asteapta in M Of. Si pana atunci avem si suspendarea gata, si CCR ramasa fara atributii, si Nastase scos de la inchisoare.

        clemycali

        04/07/2012 at 12:39 am

        • suspendare fara CCR nu se poate de nici o culoare.

          Cetatean

          04/07/2012 at 12:40 am

          • Asta, doar daca mai tinem cont de lege; dupa ce am vazut azi…. 😦

            emil

            04/07/2012 at 12:43 am

          • Ba se poate daca Guvrnul da maine o OU in care CCR nu mai are cum sa intervina in chestiune. Nu-mi place sa fiu Casandra dar cred ca ne incredem prea mult in litera dreptului constitutional.

            clemycali

            04/07/2012 at 12:44 am

      • merci mult City 🙂
        scuze ca te-am intors din pat 🙂
        la asta ma gandeam,obstructzionarea mo face parte din incalecarea legii/constitutiei si inclina balantza inspre pirat acoperit de deciziile ccr dar nepublicate
        noapte buna inca odata si Doamne ajuta 🙂

        mircea

        04/07/2012 at 12:40 am

  58. Tot sun tzu ala parca zicea ca o armata care nu crede in victorie e pe jumatate infrinta. Pai voi asta faceti, lupta abia incepe si toata lumea deja boceste.
    Nu mai sintem in epoca voda Nastase. A iesit cineva sa demonstreze contra lui Nastase in 2004? Ieri au iesit 200, azi 500. Multi se pling ca lumea sta la gratare si nu iese. Aia e valabil si la uslamisti. Citi au iesit de la ei? 10.
    Cite pozitii de la UE ati auzit cu abuzurile lui Nastase? Nu va lasati amagiti de limbajul diplomatic. Cind ambasadorul american si madam Redding au spus „situatie profund ingrijoratoare” aia inseamna ca au spus „e groasa rau”.
    Si Basescu va suna speriat ca un iepure? Mie nu. Tapalaga e baiat bun dar e cam sperios. A scris articolul ala mai speriat decit toti. Ca de ce Basescu a pomenit de valorile UE in loc sa citeze diverse articole din codul penal. Nu a inteles nici el. Basescu a pomenit treaba aia cu un scop clar: baieti talibani USL, nu aveti nici un suport de la UE.
    SI din nou @citizen are dreptate. Ce e de facut trebuie facut legal. Nu merge cu scos tancurile si blocat parlamentul. Aia asta abia asteapta. Sa aibe si dovezi cu care sa urle de dictatura si sa arate cu degetul. Astia trebuie tocati incet cu decizii CCR, cu inversat hotariri, etc.
    Oriunde se vor duce Ponta si istericul sa se plinga ca ei nu pot una si alta din cauza CCR li se va ride in nas.
    Eu inca cred ca mine de dimineata o sa inceapa sa apara decizii de la CCR si toata misculatia de azi din parlament le va cadea greu uslistilor. Deosebit de greu.
    Si in plus e o buna ocazie pentru unii sa capete ceva contact cu multimea si sa iasa ca si lideri. Ca doar nu om sta cu magazionerul prafuit de Blaga care se viseaza centrul polului de dreapta anti-USL, sa fim seriosi.

    Aha

    04/07/2012 at 12:33 am

    • Eu sunt ultima care sa boceasca si sa-si smulga parul din cap. Eu doar atrag atentia ca ofensiva impotriva puciului este mult prea lenta.
      Dar iti dau dreptate in chestiunea lidershipului: crizele scot la iveala adevaratii lideri. Sper ca de azi sa nu mai aud de capacitatile organizatorice ale lui Blaga. Omul a facut tot timpul aranjamente cu USL-ul ca apoi sa se vada aruncat in sant asa cum se intampla de obicei cu tradatorii.

      clemycali

      04/07/2012 at 12:37 am

      • Eh, nu fiti suparata, nu urmaresc sa ofensez pe nimeni in mod intentionat, si mai ales pe dumneavoastra care faceti indeobste comentarii pe care le apreciez in mod deosebit. Si Hitler cu Wehrmachtul a avut nevoie de citeva saptamini sa ajunga la Dunkirk. La ceilalti le-au trebuit dupa aia 4 ani, dar tot i-au venit de hac pina la urma.

        Aha

        04/07/2012 at 12:47 am

        • Corect. Dar noi ce aliati avem? Ca e o liniste in mass media si in Occident de ma dor urechile.

          clemycali

          04/07/2012 at 12:54 am

    • 🙂

      emil

      04/07/2012 at 12:38 am

    • Total de acord. Si eu am sperante ca maine dimineata se schimba lucrurile in bine. Nu cred ca se doarme la Cotroceni in noaptea asta. Am incredere si in consilierii presedintelui. Sunt oameni destepti si de calitate.
      Iar CCR poate a si facut ce trebuie pana la ora asta.
      Nu stiu cum se vor descurca cu MO dar pot sa constate oficial ca MO a fost „capturat ” ilegal si nu e accesibil.

      cedric

      04/07/2012 at 12:42 am

      • Vedem. Din punctul meu de vedere daca CCR-ul a facut ceva ar fi trebuit sa anunte. Iar declaratia de independenta a SUA nu a fost publicata in nici un Monitor Oficial. A fost postata pe usile bisericilor si carciumilor din colonii. Ca tot e maine (azi 🙂 ) 4 iulie.

        clemycali

        04/07/2012 at 12:48 am

        • mi-ai luat vorba din gura Clemy 😆 4 July

          mircea

          04/07/2012 at 12:49 am

          • Mda, maine avem un bbq in curte si am promis ca fac si o prajitura. Daca voi fi in stare ptr ca sunt cu nervii la pamant.

            clemycali

            04/07/2012 at 12:53 am

            • Pune-i in ghilimele 🙂

              emil

              04/07/2012 at 12:57 am

    • Bine zis! Sunt intru-totul de acord!

      diablero

      04/07/2012 at 10:50 am

  59. Salutare all.

    Clemy, si eu sunt ingrijorat de ce s-a intamplat azi in Parlament, iar perspectivele nu arata prea bine, ce/i drept. Totusi in corul de panicati exista si analizele cetateanului. Pana acum nu s-a inselat. Eu ii dau credit si astept decizile CCR ! Nu le pot ocoli, pana la urma tot trebuie sa ajunga la CCR !
    Vorba englezului Wait and see sau neamtului Handeln nach der Lage !
    Partida se joaca pe muchue de cutit, dar se joaca. Inca nu este pierduta !

    Reddog

    04/07/2012 at 12:56 am

    • Reddog, salut. Eu nu am contestat niciodata acuratetea analizelor lui city. Eu ma tem doar ca putinele institutii ale statului de drept care au mai ramas in picioare, resepcitv CCR-ul, reactioneaza extrem de lent si asta ofera un mare avantaj USL-ului. Aici este marea problema. Faptul ca sunt cu mai multi pasi inaintea noastra si ca desi trebuie sa recuperam timpul si spatiul de manevra pierdut ne miscam mult prea incet. Atata tot.

      clemycali

      04/07/2012 at 1:02 am

  60. De ce puneti poza cu MRU? Este un miting de sustinere al lui MRU? Va reprezinta?

    MRU este un politician ipocrit care in 78 de zile cat a fost prim-ministru a facut doar numiri politice si a dat ordonante de urgenta.

    Emil Stoica

    04/07/2012 at 12:58 am

  61. Vorba lui Frunda:” in ’90, scria CARNE pe macelarie si inauntru era Ionescu”
    UDMR? Scrie democrata dar… 😦

    emil

    04/07/2012 at 1:00 am

    • UDMR si-a vazut intotdeauna de propriile interese. ma refer in special la interesele liderilor proprii care s-au imbogatit pe aceleasi cai ca si diversi oameni din PSD, PNL, UNPR si chiar PDL. Avem de-a face cu conjuratia hotilor din toate partidele.

      clemycali

      04/07/2012 at 1:04 am

  62. O poza cat o mie de cuvinte, nu credeam ca am sa retraiesc momentele din 89 si 90 😦
    http://www.evz.ro/detalii/stiri/romania-trezeste-te-990238.html

    mar

    04/07/2012 at 1:05 am

  63. „Similia similibus curantur” un principiu narod dupa parerea mea, dar ce ar fi daca CCR NU ar produce avizul consultativ necesar suspendarii.

    Huitzilopochtli

    04/07/2012 at 1:06 am

    • Nu stiu. In actuala formula a legii, aia pe care vrea sa o modifice din nou Guvernul prin MO, avizul CCR este categoric. In vechea formula, la care cred ca vrea sa se intoarca USL-ul, este consultativ. Dar dupa cele intamplate ieri nu cred ca USL-ul se va impiedica de un amanunt asa cum este avizul CCR.

      clemycali

      04/07/2012 at 1:10 am

      • Daca CCR nu emite avizul (azi e consultativ) suspendarea nu poate avea loc. CCR ar putea invoca faptul ca procedurile legale nu au fost indeplinite. Nu stiu, zic si eu.

        Huitzilopochtli

        04/07/2012 at 1:16 am

  64. Am sosit acasa. Nici de BBQ nu-mi arde, chiar daca maine este 4th of July, sunt prea necajita de cele ce se intimpla in tara.
    Am televiziune prin internet si am posibilitatea sa vad toate emisiunile (cele date pentru diaspora) in direct sau inregistrate (pina la doua zile in urma). Doresc sa vad emisiunea lui Turcescu de astazi, pauza… emisiunea lui si cea a lui Cristoiu nu sunt accesibile. Mai stau putin, deoarece urmeaza emisiunea lor in reluare. Ce crezi? Doar pe emisiunea lor este revizie tehnica!!!!!

    Nasul spunea ca urmatorul lor atac va fi la televiziunile independente, se pare ca a avut dreptate.

    mayausa

    04/07/2012 at 1:17 am

    • La mine, prin cablu de la RDS scrie
      revizie tehnica. Si pe net e la fel.

      emil

      04/07/2012 at 1:33 am

  65. Am vazut si eu ca este Revizie tehnica la B1. Nu s-a mai intamplat, Poate e o simpla coincidenta.

    cedric

    04/07/2012 at 1:28 am

    • si dece nu pot accesa emisiunea inregistrata? DOAR emisiunea lor… nu si celelelte. Este mai mult decit o coincidenta.

      mayausa

      04/07/2012 at 1:37 am

  66. cred ca este cea mai lunga noapte din viata mea.

    mayausa

    04/07/2012 at 1:38 am

  67. Stiu ca ii sacai pe unii cititori de aici, insa revin cu intrebarea formulata mai sus: este a 2-a poza din articol (acolo unde scrie ca „NOI NU aparam politicieni, noi nu aparam partide „), adica poza cu MRU o indicatie ca il sustineti? Si in plus fata de ce am scris mai sus: sustineti pe cineva care a fost votat ca prim-ministru fix de parlamentul actual? Poate sa-mi raspunda cineva care se ocupa de blogul asta la modul serios?

    PS. http://www.emilstoica.ro/vrem-o-tara-ca-afara.html

    Emil Stoica

    04/07/2012 at 1:52 am

    • Intrand pe link, constat ca te mana doar curiozitatea; gresesc?
      Cu alta ocazie am sa iti spun o poveste intitulata
      „cu mainile mele”
      Nu se refera la Ponta 🙂

      emil

      04/07/2012 at 2:10 am

    • Scuzati-ma, dar asta e refrenul din ’90:”noi nu suntem partide!”. Smecherii au intrat in partide si azi ne reprezinta in parlament. Eu v-am citit blogul si va apreciez pozitia, dar pana al urma trebuie gasita o cale de implicare prin partide, caci suntem democratie (cat mai suntem) si avem un parlament (asa cum e el!).

      dica

      04/07/2012 at 9:35 am

      • Daca doriti sa o faceti, sunteti mai mult decat libera sa o faceti. *Politeia este o manifestare civica a unor cetateni, adica societate civila. *

        Theophyle

        04/07/2012 at 9:46 am

      • da, exista initiative precum Carta alba a Bunei Guvernari propusa de buna parte din societatea civila in ianuarie 2012, stiati?

        Nu a semnat-o decat Geoana. PDL, PSD si MRU ne-au dat cu flit.

        Politica se face prin partide, asa este, insa cum controlam partidele. Acelasi parlament l-a votat prim ministru si pe Boc si pe MRU si pe Ponta. Ganditi-va la asta. Nu va lasati inselati din nou. Pastrati-va independenta.

        Emil Stoica

        04/07/2012 at 10:43 am

  68. Emile ,eu il sustzin, chiar imi place f.mult(stiu ca sunt discutzii ,sie,draci baltzatzi etc dar imi place omul ptr. ca se simte frica de el-ma refer la politicieni)
    In numele lui Theophyle nu pot sa zic nimic,spunea odata ca sufla si-n iaurt dupa cateva experientze avute,dar inclin sa cred ca-l sustzine.D-na din poza semnifica muult 😆

    mircea

    04/07/2012 at 2:15 am

    • Emil Stoica vreau sa zic 🙂

      mircea

      04/07/2012 at 2:15 am

  69. ok parchez noapte buna all 🙂
    sa zambim ,maine va fi mai…..bine 🙂 Doamne ajuta

    mircea

    04/07/2012 at 2:21 am

    • Doamne’ajuta!

      emil

      04/07/2012 at 3:06 am

  70. Din 90 stiu ca PSD si orice aliat al sau sint Raul Absolut.

    Am citit acum mica istorie cu conditiile de revocare ale presedintelui Camerei Deputatilor. PSD-ul cere si obtine in 2005 ca o serie de articole din regulament care permiteau revocarea Presedintelui camerei in conditii relativ facile sa fie declarate neconstitutionale, pentru a-i apara scaunul lui N00049 de la Rahova. In urma interventiei lor, singura modalitate de revocare era de catre grupul parlamentar care l-a propus. Acum USL se foloseste de niste articole din regulament pe care ei le-au abrogat. Iar Antonescu se uita in ochii tai si-ti spune c-au respectat toate legile si regulamentele.

    Raul Absolut. Oamenii astia nu sint oameni. Par desprinsi din filmele americane horror cu tot felul de fiinte monstruoase, numai ca monstruozitatea lor nu e de natura fizica, ci morala.

    Emanuel Actarian

    04/07/2012 at 2:29 am

  71. E deprimant sa ma uit in urma si sa constat ca ce scriam in martie 2011 e la fel de actual, tot ce trebuie facut e sa mai bag niste nume in textul:

    „Inca odata am demonstrat ca suntem incapabili sa ne insusim concepte cu care opereaza lumea civilizata. “Demisia” e un concept alogen in dictionarul politicianului roman. E un concept la moda printre austrieci, sloveni, nemti, britanici, in fine, printre adevaratii europeni, spun adevaratii pentru ca naravurile noastre sunt altceva dar nu europene. Pe noi geografia ne condamna sa ne catalogam europeni chiar daca e ultimul lucru care suntem. Azi e Severin, ieri au fost Anastase, Pasat, Ridzi, inaintea lor Nastase, Mazare, Oprisan, Remes, Sechelariu si altii si altii din toate partidele si la toate nivelele. Ceilalti gresesc (cei doi europarlamentari austriac si sloven, ministrul neamt acuzat de plagiat, diversi ministri englezi acuzati de mai stiu eu ce gesturi) insa in fata evidentei gasesc cu totii puterea de a pleca capul. Niciunul nu se ambitioneaza sa modifice limitele decentei, sa edulcoreze un gest reprobabil. La noi…”

    Optimismul in ceea ce priveste viitorul Romaniei mi se pare o atitudine tot mai perimata.

    corifeul

    04/07/2012 at 4:24 am

  72. Buna dimineata,
    am dormit 4 ceasuri si regasesc tot revizie tehnica la B1. Digi24 da stiri, am vazut imagini de la „plimbarea” de aseara si scena cand jandarmii ridicau o persoana (brutal) care zicea „N-am facut nimic”.
    Ma gandesc ca au taiat B1 ca sa nu revedem emisiunea lui Turcescu-Cristoiu, Daca nici la 7 nu se termina „revizia” e un semn ca nenorocitii nu glumesc. Oare Turcescu si Cristoiu or fi dormit acasa? Brrrrr!
    Vom vedea in20 de minute.

    cedric

    04/07/2012 at 6:39 am

    • Tot in revizie tehnica. Semne din ce in ce mai rele.

      clemycali

      04/07/2012 at 6:51 am

  73. escroci neo-comunisti USL; sunt sustimutzi cu miliarde sustzinutzi, turnätori si
    cel gäsitzi incombatibili ca porcul färä ochi Andon si Paslaru, mai sunt si
    renumeratzi.
    UDMR ; o adunäturä de arivisti, ce mimeazä democratzia, ne cred prosti,

    nu au votat, dar au asigurat cvorum, „ei nu au dat, l-au tzinut numai” RUSINE
    dece nu este dat judecätorilor dosarul Borbely, hotzie musamalizatä de USL:
    UNPR, militari färä onoare, cu aranjamente perverse, ” v-a mancat onoarea porcii”

    theo- nona

    04/07/2012 at 6:47 am

  74. domnule stoica

    va raspund eu, doar un comentator aici, e strict in nume propriu
    in primul rand, stilul ultimativ nu e in nici un caz recomandat cand dai buzna undeva, aveti impresia ca aveti ceva de oferit si puteti pune conditii; nu vi se cere nimic, stati acasa linistit sau intrati in silenzio stampa, daca asta doriti
    apoi, se deduce ori ca dvoastra nu credeti in politicieni la modul absolut, si atunci doar o insula pustie e raspunsul la dezgustul dvoastra ori aveti niste nume de politicieni merituosi corespunzatori inaltelor dvoastra standarde si ar fi frumos sa ni le impartasiti, sa nu murim prosti
    realist vorbind, nu poti scapa de niste politicieni ireponsabili decat votand altii un pic mai buni, asa merge democratia, daca aveti alta solutie, poate ne-o spuneti
    cvasitotalitatea celor de aici il sustin pe mru nu pentru ca ar fi perfect, ci pentru ca este mult mai bun decat ponta sau crizel si nu in ultimul rand pentru ca nu ar face niciodata ce fac zilele astea oamenii pe care dvoastra si prietenii dvoastra intelectuali fini i-ati adus la putere, lucru pentru care va multumim din suflet

    razvan

    04/07/2012 at 6:56 am

    • Like.
      Si daca se intreaba Emil Stoica cum ajuns Ponta si Crizel la putere din cauza celor mult prea puri sa se gandeasca la faptul ca acestia si-au construit guvernul pe rezultatele din sondaje. Iar opinia publica este plina de puristi care nu sunt in stare sa recunoasca pericolul permanent pe care il reprezinta USL pentru statul de drept.

      sls

      04/07/2012 at 7:05 am

    • Bine! Foarte bine zis!

      diablero

      04/07/2012 at 11:05 am

  75. Gata, B1 da stirile. Ufff, ce emotii am avut.

    cedric

    04/07/2012 at 7:01 am

  76. Trebuie sa aflam totusi ce a fost cu revizia asta. S-au incins cablurile din cauza evenimentelor de ieri?

    cedric

    04/07/2012 at 7:02 am

  77. bunä cedric,

    crede mä cä si noi dela mii de km. ne-am scarbit de jocul ordinar,
    pervers si mincinos al escrocilor USL:de inscenäri si minciuni

    ION RUS, sä räspundä penal pt. favorizarea ciondamnatului., este clarä
    cum spune Cristoiu , o bandä de sobolnai, turbatzi si hämislitzi. jocul lor este lipsit
    de minumum de corectitudine, de respect pt, constitutzie.
    adicä pot face ce vor, cä ei sunt aia multzi, ce au cumpärat cu servicii si bani
    parlamentari. o bandä de hotzi,evazionisti,plagiatori,penali si trantori.

    Trantorul natziunii CRIN Antonescu, läträul ce a lipsit tot anul dela parlament,

    a fost räsplätit, acest senat il merita pe maidanezul puturos, Crin este o scursurä .

    sper ca azi CCR, sä i-a si atitudine serioasä, nu numai sä se vaite, nu auzim CSM??;

    unde este PROCURATURA, dece nu se sezizeazä?????????

    asteptäm din partea UE, sä vadä cum mint socialisti, cum plagiatorul mincinos Ponta
    nu-i decat un maimutzoi, manipulat de fostii securisti si mafiotzii.

    in Romania, sunt räsplätitzi mincinosii ,plagiatorii perversi ca Ponta, trantori ,läträi

    färä meserie ca Antonescu, si ocrotitzi escrocii ca Fenechiu,Mazäre;Voiculescu,Voicu
    OPRISAN:Borbely.

    Romanii gonitzi aceastä plagä escroacä si mincinoasä USL

    ARÄTATZI LUMII CE MINCINOSI SUNT

    jos guvernul PONTA

    theo- nona

    04/07/2012 at 7:09 am

  78. si eu am crezut cä au inchis postul, din elvetzia mä intreba
    dacä stiu ceva.

    theo- nona

    04/07/2012 at 7:11 am

  79. astia adusi la putere au cumpärat voturile, väd cä unii invelesc
    targul escrocilor din parlament in poleialä, nu mai merge, se stie
    cä escrocii si-au vandut voturile .

    väd mai sus, niste soparle ce fac diversiune.

    theo- nona

    04/07/2012 at 7:15 am

  80. Merge B1
    Un articol bun in DWelle

    lastnightmusic

    04/07/2012 at 7:18 am

  81. USL; coalitzia cea mai murdarä si däunätoare fäcutä vreodatä in Romania,

    carlanii impostori si escroci, crescutzi de ILIESCU kgb si Nästase, niste mincinosi

    mitocani si trädätori, si-au luat aliatzi, mafiotzii si mogulii, ce au parjolit tzara, au

    täiat pädurile, au vandut petrolul, si au luat prin escrocherii pämanturile tzärii.

    asta este, cloaca de mizerabili. RUSINE ROMANILOR CARE AU VOTAT USL

    JOS GUVERNUL PONTA

    theo- nona

    04/07/2012 at 7:22 am

  82. Si inca o treaba: Lasati ghilimelele- Hai sa il aparam pe Presedinte cit inca il mai avem.

    lastnightmusic

    04/07/2012 at 7:27 am

    • Aveti dreptate. Cum il aparam?

      diablero

      04/07/2012 at 11:07 am

    • Ar fi si cazul ca semnalele sa treaca de la etapa depeselor diplomatice la cea a condamnarilor oficiale.

      clemycali

      04/07/2012 at 8:01 am

  83. „Cind aud cuvintul „lege” imi scot revolverul”: politician USL.

    Aha

    04/07/2012 at 7:51 am

    • Maimute cu pistol!

      EuCuMine

      04/07/2012 at 8:10 am

  84. Buna Dimineata,
    Postare noua!

    Theophyle

    04/07/2012 at 8:08 am

  85. Buna dimineata,
    Ieri l-am prins pe Paleologu la protest.
    o doamna- eu v-m votat, imi pare rau ca nu ati iesit (primar)
    el – sa stiti ca am vorbit cu f multi oameni care mi-au spus ca ma plac, dar nu ma voteaza din cauza de pdl
    eu – pai cind v-a zis presedintele ca, din cauza celor cateva mii de clienti politici, veti pierde alegerile ! si inca ceva … si i-am bagat chestia cu Ghe. Barb, MO si demisia lui Voiculescu
    el – nici eu nu imi explic chestia asta
    Asa ca m-am racorit un pic

    elablue

    04/07/2012 at 8:17 am


Comentariile sunt închise.