Politeía

Quis custodiet ipsos custodes?

Protestul ghilimelelor

Dana Rainov, Radu Botezatu, Gabriel Carbunaru, Eduard Wagner si Felician Bajenaru, ne-au invitat astazi, luni 02.07.2012, ora 19:00, in fata Muzeului de Geologie din Piata Victoriei sa ne strangem pentru o ”plimbare” prin Piata Victoriei si sa aducem cu noi niste mesaje.

Rog pe membrii comunitatii Politeia si pe cei care ne citesc si rezoneaza cu opiniile noastre sa se alature. Promitem sa ne revansam fata de initiatori si sa-i ivitam la randul nostru peste alte cateva zile.

Indicatiile organizatorilor:

  • Promenada noastra este o manifestare culturala, drept pentru care va rugam sa veniti cu o carte sub brat; cine are papion este invitat sa-l poarte.
  • Comportamentul trebuie sa fie absolut pasnic si relaxat. Ne vom deplasa in sir indian, doar pe trotuar, traversand carosabilul doar pe culoarea verde, astfel incat sa nu deranjam cu nimic traficul.
  • In cazul in care apar “turbulenti”, separati-va rapid de ei.
  • In cazul in care apar militanti de la diverse partide cu tricouri si steaguri, separati-va de ei. Aceasta manifestare nu este partinica.
  • Daca apar jandarmi, va amintim ca plimbatul pe trotuar nu este interzis de nici o lege romana. Vorbiti-le politicos, daca vi se adreseaza, si treceti mai departe.
  • Daca doriti sa transmiteti un mesaj (pe o foaie, pe o pancarta, pe un tricou), va rugam ca textul sa fie decent.
  • La buna vedere, in fata Muzeului de Geologie, care va fi punctul de pornire si de final al promenadei noastre. Evenimentul va avea loc zilnic, de la aceeasi ora si pe acelasi traseu, pana ce Victor Ponta isi va da demisia.

Rugam pe toti cei care doresc sa traiasca intr-un stat de drept si nu unul acaparat de o mafie transpartinca sa se alature. Nu stiu cati suntem, a venit timpul sa stim!

308 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Antonescu declaratii 😦

    emil

    02/07/2012 at 3:44 pm

  2. Asta cu plimbatul zilnic e idee buna 🙂

    Barengott

    02/07/2012 at 3:45 pm

  3. Antonescu delireaza la B1

    cedric

    02/07/2012 at 3:46 pm

  4. Ataca, acum CC

    emil

    02/07/2012 at 3:46 pm

  5. succes. si eu ma duc la Cluj sa ma postez la ora 19 in fata la Librari Universitatii. daca vine cineva, voi fi chiar langa baliza geodezica din colt.

    Sare'n Ochi

    02/07/2012 at 3:47 pm

  6. Guvernul permanent obstructionat de presedinte si de institutiile inca aservite. Majoriattea parlamentara va trebui sa raspunda daca va mai tolera situatia. E clar ca pun de suspendare!
    „Batjocura continua si e orchestrata pe plan intern si international de presedinte”

    cedric

    02/07/2012 at 3:48 pm

    • Vai de capul lui de Crinauc!
      S-a trezit si el, repetentul devenit copilot la USL, dupa vizita la Bruxelles in care l-a luat si pe el Goe Toanta, de mila si de sila ?

      luminita

      02/07/2012 at 3:59 pm

  7. Buna ziua din nou, ca n-apucai sa zic!

    cedric

    02/07/2012 at 3:49 pm

  8. Sare,
    „Protest la Cluj împotriva abuzurilor guvernului Ponta, săptămâna asta în fiecare zi de la ora 19, în Piața Unirii”
    Asta am gasit undeva.

    victor L

    02/07/2012 at 3:55 pm

  9. Superba chestiunea asta cu plimbarea.
    Daca va fi un eveniment zilnic, indiferent de numarul participantilor, cu siguranta vor fi coroborate in presa internationala cu prestatia „impecabilului” de la Bruxelles. Mai bine nici ca se putea. Este intr-un fel o continuitate la ceea ce s-a intamplat saptamana trecuta.

    uitaroh

    02/07/2012 at 3:56 pm

  10. „institutile aservite” sunt de fapt institutiile care apara statul de drept.

    Cetatean

    02/07/2012 at 3:58 pm

  11. Multumim pentru sprijinul acordat 🙂

    Eddy Wagner

    02/07/2012 at 3:59 pm

  12. cedric, ce a mai zis?

    Cetatean

    02/07/2012 at 3:59 pm

    • Ce a mai zis?
      ce i-a zis Toanta sa zica, i-a scris o copiutza si Crizel zice ce a reusit sa retina din ea.

      luminita

      02/07/2012 at 4:02 pm

    • In esenta asta a zis: ca guvernul nu poate lucra fiind obstructionat de presedinte si parlamentul trebuie sa decida daca va continua asa!

      cedric

      02/07/2012 at 4:05 pm

      • ce prostie, el numeste obstructionare faptul ca politica are limita constitutionale si legale.

        Cetatean

        02/07/2012 at 4:16 pm

  13. You got mail.

    turnofftheglory

    02/07/2012 at 4:01 pm

    • Multumesc TOG
      am sa ma folosesc!

      Theophyle

      02/07/2012 at 4:44 pm

  14. Multumesc Theophyle!
    O sa fiu acolo! Nu mai suport sa stau casa si sa nu exprim public ce simt! Agresivitate, minciuna, dispret si o gramada de jigniri la adresa inteligentei noastre.
    Aprashteu tau de porc uslinos!

    ard

    02/07/2012 at 4:02 pm

  15. Ce tari suntem! A reusit statul roman…ba nu! Basescu si „agenturili” nationale care-l sustin de asta data sa cumpere (evident, in ordinea magariei): Nature, FAZ, The Economist, El Pais si multe, multe alte ziare. Buhuuuuu….dar totusi, „halatul, cat a costat halatul?” :))))

    Lynlyn

    02/07/2012 at 4:05 pm

    • Buna ziua,

      D-aia nu erau bani pentru pensii si salarii.
      Ii folosea Dictatorul pentru a cumpara tonomate straine 🙂

      Gabi Dumitru

      02/07/2012 at 4:19 pm

    • Poate unii dintre voi sinteti mai tineri, dar eu retraiesc, cu groaza, zilele din primavara lui 90, cind iliescu punea mina pe putere, noi urlam in pustiu in Piata Universitatii, iar prostimea muta si multa nu intelegea nimic. Atunci, toti care se opuneau Tatucului erau vinduti puterilor straine. Sa fi trecut 22 de ani degeaba?

      Leon

      03/07/2012 at 7:00 am

      • esti foarte tanar dragule. Eu, copil fiind, le-am vazut in anii ’50. NU TACEM!!! NU NE SUPUNEM!! Dreptate si Fratie!

        cinic

        03/07/2012 at 7:20 am

  16. institutziile ce nu acoperä hotzii , mafiotzii si trantorii USL, sunt aservite.

    trantorul CRIN SI IMPOSTORUL TONTA, insutä justitzia si CCR

    o rusine ce isi permite acest trantor porumbac, se pare cä mafiotul

    turnätor, nu il intretzine degeaba, vrea sä instaureze domnia mafiotzilor

    CRIN ANTONESCU;este ultima scursurä, un läträu mizerabil puturos si la

    fel de escroc ca si Voiculescu.

    theo- nona

    02/07/2012 at 4:09 pm

  17. Guvernul Ponta este o adunäturä, de nimicuri,impostoare,
    si plagiatoare, puturoase si mincinoase.

    minciunile sunt singurele rezulte in 2 luni.

    P.ONTA DEMISIA:

    theo- nona

    02/07/2012 at 4:12 pm

  18. Salut din nou
    Foarte interesanta pozitia fundatiei respective: „Fundaţia Soros România i-a trimis premierului Victor Ponta o scrisoare deschisă în care îşi expirmă îngrijorarea faţă de unele comportamente ale Guvernului, care pun sub semnul întrebări respectarea valorilor unui stat de drept.” (sursa Adevarul).

    ion

    02/07/2012 at 4:16 pm

    • M-a mirat putin aceasta luare de pozitie, pentru ca acolo era inca acum vreo 2-3 ani tartora Madam Weber, de la PNL.

      Leon

      03/07/2012 at 7:03 am

  19. crin-cretin, s-au ochi de peste mort, nu are nevoie de halat,

    isteria si puturosenia este naturalul lui.este un maidanez.

    theo- nona

    02/07/2012 at 4:19 pm

  20. Succes, la viitoarea plimbare vin şi eu din provincie!

    dmariuss

    02/07/2012 at 4:32 pm

  21. Dupa Nea Alecu laB1: „beneficiarii scndalului dintre Victor Ponta si Traian Basescu sunt Dan Diaconescu si Crin Antonescu”.
    🙂

    emil

    02/07/2012 at 4:32 pm

  22. Racoviceanu lanseaza o soparla: mitingul de protest organizat de Blaga reprezinta lansarea platformei de dreapta a lu MRU care a zis la Cristoiu ca e nevoie de iesire in strada, Mare jeg!
    Ii raspunde Cezar Preda.

    cedric

    02/07/2012 at 4:33 pm

  23. Bună !
    Nu pot să vin la București dar vă țin pumnii !
    PS Cred că mâine vor începe demararea suspendării președintelui.

    dictaturajustitiei

    02/07/2012 at 4:36 pm

    • Multumiri 🙂

      Theophyle

      02/07/2012 at 4:45 pm

    • Nu cred ca au curajul sa-i „dezlege latul constitutional” inainte de alegeri 🙂

      emil

      02/07/2012 at 4:45 pm

    • Cine sa il suspende pe Presedintele Romaniei?
      Un hot de titluri academice ca Ponta habarnistul si un dublu repetent ca Crin pockeristul ?

      luminita

      02/07/2012 at 4:52 pm

  24. Facui si io odata ,demult ,armata.Veni si ziua cand facui o boacana.Una asa mai mare ca ma trecura pe ordinu` de zi si ma pedepsira.3 zile la curatzat latrina.
    Inghtzii in sec,dar constiincios cum sunt ma apucai de treaba.Umplui galeata cu apa si cand dadui usa la o parte vazui minune mare.Master-piece,lucrare de lucrare.O forma piramidal-spiralata,asemenea nazuintzelor omenirii se ridica semetz deasupra altor lucrari.Ce plagiate ordinare,nici un pic de originalitate.Ba ,parca erau vreo doua mai subtzirele si mititele da` prea erau imprashtiate printre pagini rupte din nu stiu ce cartzulie cu retzete culinare intitulata De Gustibus-foi ptr.arome,gusturi si tochitura, agatzata de un cui.
    Cand ma aplecai sa dau cu apa din galeata o voce grava ma lovi in ceafa.
    Da-te la o parte
    Da,sa trati si luai pozitzie de dreptzi.Vazui din spate o carte mai groasa pe care scria ceva de genul,Platon si Aristotel in paradigma contemporaneitatzii.
    Sa pazesti intrarea ,tuna vocea
    Da sa traitzi si-mi pastrai pozitzia de dreptzi datorita solemnitatzii momentului care ptr. inceput fu marcat de cateva salve de tun si rapaituri de mitraliera.Ferit de priviri si de usa inchisa ma gandeam sa aprind o tzigara.Dar in post n-ai voie sa fumezi si mai riscam si o explozie necontrolata.Nu aveam voie sa pun in pericol dispozitivul,dispozitiv de altfel foarte important.
    Usa zbura de-o parte de icnira balamalele si aceeasi voce ma sfredeli
    Continua
    Da,sa traitzi si privirea imi fugi in jos inspre carte.Mai avea numai copertzile.
    Sa fie ca-n farmacie,se-ncrunta.Diseara am guvernul in inspectie.Daca te achitzi de datorie itzi dau o diploma,una de budar sef.
    ..
    va continua

    mircea

    02/07/2012 at 4:49 pm

    • uiati titlul 😆 plagiatul proletcultist
      si salutul zilnic 🙂

      mircea

      02/07/2012 at 4:53 pm

    • aoleu, mircea!
      zi-mi ca e fictiune,
      sau mai bine zi-mi ca tu nu ai scris ceea ce eu tocmai NU am citit …..vai…. 😉

      luminita

      02/07/2012 at 4:57 pm

      • 😆
        ba-i o realitate cutremuratoare
        dintr-o fictiune pamfletatoare 😉

        mircea

        02/07/2012 at 5:04 pm

    • Prin asta „.Veni si ziua cand facui o boacana.Una asa mai mare ca ma trecura pe ordinu` de zi si ma pedepsira.3 zile la curatzat latrina.”
      vrei sa sugerezi ca cei de la latrinele TV, au facut boacane?
      🙂

      emil

      02/07/2012 at 5:31 pm

      • ha-ha 😆
        salve 🙂
        zau ca nu m-am gandit.
        dar vad ca se pot da interpretari mai cuprinzatoare decat intentzia mea. 😉

        mircea

        02/07/2012 at 5:41 pm

        • Intotdeauna 🙂

          emil

          02/07/2012 at 10:05 pm

  25. Multumim comunitatii Politeia pentru aceasta postare. Numele noastre nu au importanta. Puteau fi trecute lesne cu vederea. Importanta este solidaritatea pe care am simtit-o de la toti prietenii de pe bloguri si de pe FB. Oameni pe care nu i-am cunoscut niciodata in carne si oase au facut grafica pentru acest eveniment si l-au postat in toate locurile in care au putut. Altii s-au oferit sa printeze foi cu ghilimele si alte litere de trebuintza. Cu totii s-au facut ecoul initiativei noastre si au devenit parte a „Promenadei Ghilimelelor”.
    Societatea civila, „oamenii simpli”, cum ii place mass-mediei sa ne alinte, s-a dovedit mai reactiva si mai solidara in fatza abuzurilor si ilegalitatilor Guvernului decat partidele sau structurile politice. Tot societatea civila a sanctionat fara mila, asa cum si trebuie, nu numai pe plagiatorul Ponta, dar si pe cei care incearca disperati sa-l acopere. Multumim tuturor! Ne vedem la Muzeul de Geologie, la ora 19.00 🙂

    blog de caine rau

    02/07/2012 at 4:54 pm

    • Mishu, eu va doresc sa va adunati diseara mai multi decat o suta, mai multi decat doua sute….cat mai multi.
      Va doresc drum bun si promenada placuta!

      luminita

      02/07/2012 at 4:59 pm

    • Buna ziua!
      Ne vedem la Muzeu. 🙂

      miki

      02/07/2012 at 5:40 pm

    • What the..???? Asta e „revolutia bunului simt” a USL, de la guvern de hoti la parlament al hotilor.

      Aha

      02/07/2012 at 5:23 pm

    • posibil ca se pregateste terenul ptr alde bombonel si vantu. salutare tutoror si : ponta mondialu’ demisia , marsh la rahova !

      zigzag

      02/07/2012 at 5:27 pm

  26. Ziua buna oameni buni,

    La cat mai multi diseara.

    In alta ordine de idei: „prostul serios” de Ion Rus a declarat cu subiect si predicat ca el si-a copiat lucrarea de doctorat. Nu ar trebui sa ii se retraga?

    eugeni

    02/07/2012 at 5:15 pm

  27. Baconschi se „muta” la iccd.
    ( http://baconschi.ro/momente-de-rascruce/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=momente-de-rascruce )

    Nu stiu daca este neaparat un „castig” pentru MRU. S-ar putea sa gresesc.

    eugeni

    02/07/2012 at 5:19 pm

  28. Reblogged this on Tiberiuorasanu's Blog.

    Tiberiu Orasanu

    02/07/2012 at 5:25 pm

  29. Salutare all
    Daca eram in Bucuresti, participam cu siguranta la promenada ! Asa doar va sustin ! Ponta, nemernicule, demisia !!!!

    Reddog

    02/07/2012 at 5:31 pm

  30. O alta stire interesanta

    Intr-o scrisoarea deschisa, Noua Republica ii cere premierului luxembrughez sa afirme public ceea ce i-a spus lui Victor Ponta. iar daca afirmatiile lui Victor Ponta sunt asumate public de Junker, atunci noul partid de dreapta ii arata premierului Luxemburgului de ce e o greseala, inventariind toate abuzurile puterii.

    Citeşte mai mult: http://menaru.blogspot.com/2012/07/junker-mr-eurogroup-si-influentul.html#ixzz1zTYAJe7N

    ion

    02/07/2012 at 5:35 pm

  31. ziua buna all 🙂
    Unit in cuget si simtziri spiritul meu va fi cu voi.
    Mult succes !!!

    mircea

    02/07/2012 at 5:50 pm

  32. Tribunalul Bucuresti a trimis Biroului Permanent al Camerei Deputatilor o solicitare de constatare a incetarii calitatii de deputat a lui Adrian Nastase. (ziare.com)

    😆

    Cetatean

    02/07/2012 at 5:56 pm

  33. deci TB nu o respinge pe Androneasca. pozitionare tactica – pentru evitarea acuzatiei de blocaj (oricum ii pun asta in carca).

    Cetatean

    02/07/2012 at 6:01 pm

    • Dar nu uita sa aminteasca de plagiat. 🙂

      miki

      02/07/2012 at 6:06 pm

    • Basescu poate sa se mute si in Patagonia, tot va fi acuzat de blocaj. Orice ar face intra la categoria: iar nu are sapca. Orice institutie a statului care indrazneste sa nu fie de acord cu guvernul ii va fi pusa in circa lui Basescu pe post de sabotori si vanduti politic. In mod clar vor sa faca si un fel de suspendare a CCR.

      Aha

      02/07/2012 at 6:07 pm

  34. http://www.gandul.info/politica/exclusiv-usl-ia-in-calcul-amanarea-alegerilor-pentru-a-rezolva-problema-uninominalului-pur-care-este-scenariul-cu-care-usl-vrea-sa-sperie-pdl-9801839

    de unde voiau alegeri anticipate, acuma vor sa le amane. Insa impresia mea e ca CCR le va face o enorma surpriza in motivare.

    Cetatean

    02/07/2012 at 6:11 pm

    • Anticipate fara demisia guvernului si dizlovare nu se poate, e chestia aia cu 20 de zile. Stim ca mai repede de final de noiembrie nu pot pune alegerile. Dar de aminat, pina cind le pot amina?

      Aha

      02/07/2012 at 6:28 pm

  35. buna ziua,
    sper sa ajung si eu,sper ca ma primiti fara carte. vin din delegatie

    mar

    02/07/2012 at 6:13 pm

  36. Astept cu nerabdare imagini foto/video de la manifestarea culturala. Sper sa se vada si pe la TV ceva si ca departamentul de PR cultural va gasi ecouri in presa. Nu am vazut semne ca se face ceva si la Iasi si regret enorm ca nu sunt in Bucuresti tocmai acum.

    moldoveanu

    02/07/2012 at 6:14 pm

  37. Salut! Ne vedem acolo! 🙂

    Observator

    02/07/2012 at 6:24 pm

  38. Antenescu asta cred ca ar intra si el la ceva articol din codul penal. Indeamna clar la lovitura de stat. Da’ are si el un nume mijlociu trecut in buletin, Crin Democrat Antenescu. Deci el orice ar zice, tot Democrat este. Deci dupa ce ii da cu majoritatea parlamentara si subliniaza democraticul „respectand Constitutia, respectand legi in vigoare”, incepe cu vesnica suspendare, asezonata si cu desfiintarea altor institutii cu accent pe CCR.
    Zice el: ” Avem o Curte Constitutionala care ne spune foarte clar ca noi, ca Parlament, nu avem dreptul sa il delegam pe prim-ministru… care ne spune ca nu avem voie sa legiferam, in materie electorala sau in orice alta materie…”
    Acest loaza confunda grav vidul din capul lui cu realitatea. CCR nu spune ca parlamentul nu are voie sa legifereze, CCR doar decide cind anumite legi sint contra constitutiei.
    Si tot nu sint lamurit cum crede acest loaza ca „o majoritate parlamentara” o sa puna in ordine aceasta „chestiune” cu CCR. Vor trimite niste mineri sa planteze panselute la CCR?

    Aha

    02/07/2012 at 6:26 pm

  39. Scrisesem ceva despre ceremonia depunerii juramantului dar mi- a picat internetul.
    A fost o ceremonie foarte scurta, presedintele a plecat rapid. Nu stiu ce a vorbit cu Ponta, avea un dosar rosu in mana semana cu cel cu juramantul.

    cedric

    02/07/2012 at 6:31 pm

    • da, era dosarul cu semnatura androneascai.

      Cetatean

      02/07/2012 at 6:36 pm

  40. Va aduceti aminte de discursul Copy-lotului atunci cand PD-L a depus contestatia pe VU la CCR?
    Iat-o: „Premierul Victor Ponta a declarat, joi, dupa intalnirea Platformei de cooperare a administratiei publice centrale, de la sediul Ministerului Justitiei, ca a vazut contestatia depusa de PDL la Curtea Constitutionala pe tema legii votului uninominal si ca exista mai multe explicatii pentru ea: „ori au cei mai slabi si mai prosti juristi din Romania […] nu cred, niciun jurist, niciun absolvent al primului an de facultate de Drept nu poate sa spuna asa ceva, ori este o uriasa ipocrizie, ori poate a treia varianta, de fapt au depus contestatia […] la misto, au depus-o absolut neseriosi, stiind foarte bine ca oricum ea va fi respinsa”.

    Acum eu intreb cine e prostul?

    ion

    02/07/2012 at 6:34 pm

    • si au respins-o in unanimitate! 😆

      iar ce il freca mai tare era ca nu stia motivul respinger9ii, si a zis ceva de genul „putea CCR sa zica ca e neconstitutional sa acordam mandate suplimentare unei minoritati” (deci stie ca e o buba acolo), putea sa zica ca e neconstitutional alta prevedere, insa nu sa respinga toata legea”. a zis asta la Gadea.

      Eu sper ca CCR sa fi interzis legiferarea in an electoral.

      Iata ce a scris USL la contestarea comasarii, sper ca si de data asta CCR a retinut argumentul si ca a decis ca modificarea legislatiei cu un an inainte de alegeri nu respecta practica europeana:

      ‘Se arata in acest sens ca in cadrul lucrarilor Comisiei de la Venetia s-a statuat faptul ca stabilitatea dreptului este un element important al credibilitatii procesului electoral, iar modificarea frecventa a normelor si caracterul lor complex pot dezorienta alegatorul. Ceea ce trebuie evitat nu este atat modificarea sistemelor de scrutin, ci modificarea lor frecventa sau cu putin timp (mai putin de un an) inainte de alegeri. In cadrul aceleiasi comisii s-a mai evidentiat ca una dintre modalitatile de evitare a manipularilor ar fi definirea in Constitutie sau intr-un text superior legii ordinare a elementelor mai sensibile (sistemul electoral propriu-zis, componenta comisiilor electorale, circumscriptiile sau regulile de constituire a acestora). O alta solutie ar fi aceea de a se stabili in Constitutie ca, in cazul amendarii legii electorale, vechiul sistem sa ramana aplicabil pe timpul viitoarelor alegeri – cel putin daca acestea au loc in anul urmator – si ca sistemul nou va fi aplicat incepand cu scrutinele ulterioare.” (Decizia 51/2012, comasare).

      Chiar daca acuma s-ar amana alegerile pana in martie 2013, tot e mai putin de un an, deci ar trebui ca nici o modificare a legii VU sa nu fie posibila. Depinde ce a scris CCR.

      Cetatean

      02/07/2012 at 6:43 pm

  41. http://www.ziare.com/stiri/proces/cazul-nastase-dna-cere-stramutarea-procesului-1176458

    Nu inteleg cum e cu datele: procesul e programat pe 5 iulie iar stramutarea se judeca pe 29 august. Ceva nu se leaga, dar cauza cerererii e celebra Burlan.

    cedric

    02/07/2012 at 6:36 pm

    • pe 4 iulie se judeca la ICCJ

      Ioana

      02/07/2012 at 6:42 pm

      • confirm, am vazut si eu stirea.

        Cetatean

        02/07/2012 at 6:44 pm

      • adica pe 4 la ICCJ de judeca suspendarea celui din 5 iulie si pe 29 august stramutarea

        Ioana

        02/07/2012 at 6:50 pm

  42. acest guvern condus de un iresponsabil Ponta, urlä degeaba de obstructzionare
    si amestecul presedintelui, in 2 luni presedintele a fäcut numai 1 declaratzie, cei
    priveste, alte 2-3 au fost de alt interes. mahalagismul si lätratul acestui guvern,
    aratä ce talcioc necivilizat si plin de bube sunt, si asa vrea sä le ascundä.

    theo- nona

    02/07/2012 at 6:41 pm

  43. cu cat amanä USL; ESTE BINE PT: DEMOCRATZI

    usl, o adunäturä de escroci, dosarele de care au fugit,
    sper sä fie lucrate de justitzie.
    voicu,voiculescu,dragnea,oprisan, drogatul mazäre,frunzä-verde-pläcinta cu fi-su,etc.

    theo- nona

    02/07/2012 at 6:47 pm

  44. Dl.Basescu i-a reinmanat lui Ponta scrisoarea cu propunerea sa de demisie contra schimbarii constitutiei, scrisoare pe care Ponta a rupt-o la congres, cand a primit-o prima data

    Ioana

    02/07/2012 at 6:55 pm

    • esti sigura? 😉

      Cetatean

      02/07/2012 at 6:57 pm

    • din pacate Cristina Ioniceanu(de obicei este f.rezonabila-e si cea mai veche prezentatoare la irtv)) cred ca a fost „intoxicata” cu informatzia asta.

      mircea

      02/07/2012 at 7:03 pm

  45. nu 🙂
    asa au anuntat cei de la RTV ca breaking news
    si au mai zis ca au cazut de acord sa stea de vorba (ponta si presedintele) dupa terminarea ceremoniei de investire a androneascai

    Ioana

    02/07/2012 at 6:58 pm

  46. cine ma-sa e pieleanu asta ??
    vad pe irtv ,presedintele i-a inmanat lui ponta dosarul cu irigatziile din agricultura ca e presedinte jucator si s-a calificat la locul de munca in Norvegia la fel ca tinichigii si ospatarii (aprox) 👿

    mircea

    02/07/2012 at 7:00 pm

    • pieleanu e un mare jeg

      Ioana

      02/07/2012 at 7:01 pm

    • Pieleanu e var cu Chiriac Pielea. 😆 G/M

      Cetatean

      02/07/2012 at 7:04 pm

      • bine i-o inverit cine i-o inrudit 😆

        mircea

        02/07/2012 at 7:10 pm

  47. …revazand imaginile Dl. Basescu mi s-a parut extrem de nervos si mi s-a parut ca Ponta i-ar fi zis „putem sa discutam…”

    Ioana

    02/07/2012 at 7:03 pm

    • singurul lucru cert este ca doamna din protocol a acoperit cu mana microfonul(care era aproape decei doi)
      un interpret de buze era util.

      mircea

      02/07/2012 at 7:07 pm

  48. Dl. Huniad ne va transmite ceva informatii de la protestul ghilimelelor, pentru noi cei care suntem doar cu sufletul acolo?

    Ioana

    02/07/2012 at 7:08 pm

  49. Antonescu face spume la Antena 3… aceleasi mistocarii si jigniri caracteristice

    Ioana

    02/07/2012 at 7:10 pm

  50. vor sa i dea jos pe Blaga si Anastase.

    Nu pot, exista doua decizii ale CCR din 2005, 601 si 602.

    Cetatean

    02/07/2012 at 7:18 pm

  51. cica „ne incurca CCR”. Exact la aceste doua decizii se refera, insa nu le stie numarul. El stie ca daca nu il retrage grupul pe care l-a propus, si e nevros ca Zegrean nu ii da voie!!! 😆

    Deci cunosc baietii jurisprudenta, insa mor de ciuda.

    Cetatean

    02/07/2012 at 7:19 pm

    • da Zegrean.
      Adica mie ,senatul(si arata inspre el insusi !! ) nu-mi da voie … 😆
      City 🙂 cand te vad ca razi imi vine si mie inima la loc 😆

      mircea

      02/07/2012 at 7:22 pm

      • mircea, exista lucruri de care trebuie sa ne temem si lucruri de care trebuie sa radem.

        De Antonescu trebuie sa radem mereu 🙂

        Cat priveste lupta USL cu CCR, nu trebuie sa ne facem griji prea multe. CCR stie singura sa se apere, iar noi ii vom fi alaturi, cum putem. Insa exista niste lmite ale politicului, si CCR se pare ca incepe incet-incet sa se le puna la astia botnita, caci nu merge sa spui si sa faci chiar orice.

        Cetatean

        02/07/2012 at 7:27 pm

        • ii vom fi alaturi,ii vom sprijini.
          Sa stie ca nu sunt singuri,Important,chiar daca au constitutia de partea lor.
          Avea Intamplator o idee de panou.Jos mana de pe justitie.Poate il vedem la intalnire cu asa ceva.
          Deocamdata nicio televiziune nu a preluat ceva imagini.

          mircea

          02/07/2012 at 7:36 pm

  52. printre randuri, se intelege ca vor ataca CCR.

    Cetatean

    02/07/2012 at 7:19 pm

  53. ii ascult si tot ma gandesc la cate le poate scorni mintea nebunilor. Cred ca vor sari la gatul CCR inainte de a vedea motivarea decizii pe legea VU.

    Cetatean

    02/07/2012 at 7:22 pm

  54. ponta confirma: Basescu i-a dat din nou scrisoarea pe care a rupt-o la congresul USL.

    Cetatean

    02/07/2012 at 7:28 pm

  55. I-a lasat in fundul gol din nou. Acum suspendarea s-a fasait. El Crinolin Maximo poate sa urle la CCR. Conform actualei Constitutii, si legii de functionare a CCR., situatia pentru ei e de mat. In ceea ce priveste motivarea CCR pe VU va fi foarte interesanta si nu cred ca doar pe Comisia de la Venetia. Trebuie avut in vedere pe ce articole au contestat juristii PDL.

    ion

    02/07/2012 at 7:32 pm

  56. antonescu confirma clar si raspicat ca vot incerca atacul la CCR

    Ioana

    02/07/2012 at 7:34 pm

  57. de pe hotnews
    „Parlamentul, Guvernul impreuna pot sa ii revoce pe judecatorii CCR. Daca nu, aceasta tara nu poate fi guvernata pentru ca nu putem vorbi de suspendarea lui Traian Basescu, de suspendarea Robertei Anastase. In actuala ei componenta, CCR este o rusine. Ma refer la oameni, doamna. Va pot argumenta asta prin cateva decizii atat de stravezii partizane si probabil comandate pe care le-a dat CCR. Cum sa guvernezi o tara cand tie iti interzice Curtea Constitutionala, un Zegrean, sa te duci la Bruxelles? Cand tu esti prim-ministru, ai votul Parlamentului”, a declarat luni, la Antena 3, liderul liberal Crin Antonescu.

    Ioana

    02/07/2012 at 7:35 pm

  58. Antonescu: „Parlamentul are dreptul sa ii revoce pe cei 6 judecatori ai CCR numiti de Parlament. Acum se cauta solutii juridice sa facem acest lucru”. „In actuala ei componenta CCR este o rusine!”.

    Rahat cu perje, scuzati expresia. Judecatori sunt inamovibili, scrie in Constitutie.

    Insa, da, ma gandisem la aceasta blestemematie si stiu cum au de gand sa o faca. Ii vor acuza de „incompatibilitate” (Corlatean), desi nu exista, si vor umbla la legea CCR. Stiu si cum o vor face, si ce articol vor incerca sa modifice, si tehnica legislativa. De aceea am recomandat citirea preventiva a Deciziilor CCR nr. 120/2004 si 766/2011, ca si art. 1 al 5 din Constitutie si 142, al.1 din Constitutie.

    Cetatean

    02/07/2012 at 7:37 pm

  59. dar acest lucru nu presupune timp? e vacanta, cu toata sesiunea lor de urgenta nu cred ca nu vor fi destui plecati, inteleg de asemenea ca nu au majoritate ! si din cate stiu asupra „incompatibilitatii” lor exista deja o pronuntare ?

    Ioana

    02/07/2012 at 7:40 pm

    • nu exista nici o incompatibiltate, asta e inventia lor.

      Cetatean

      02/07/2012 at 7:41 pm

  60. Bullshit al lui Antonescu. CCR e deasupra Parlamentului in garantarea Constitutiei. Orice incercare de intimidare-revocare-demitere-bla bla e tentativa de lovitura de stat.

    Cetatean

    02/07/2012 at 7:40 pm

    • pai si cine sa constate lucrul asta ???? cei spalati pe creier de tv-uri???

      Ioana

      02/07/2012 at 7:42 pm

  61. boul de SRS: dupa ce ca sunt alesi pe criterii politice nu au nici pregatire juridica (despre judecatorii CCR) si cine i-a numit poate sa-i si revoce si ca nu scrie nicaieri ca mandatul lor nu poate fi scurtat
    asta sa fie calea lor de atac????????????

    Ioana

    02/07/2012 at 7:44 pm

  62. cine i-a numit NU poate sa ii si revoce exact asta e spilul si sensul inamobivilitatii consacrate de Constitutie. Altfel nu ar putea garanta suprematia ei, daca ar fi schimbati de fiecare putere.

    Cetatean

    02/07/2012 at 7:47 pm

  63. City,
    Daca prin absurd sa ppresupunem ca ar fi declarati incompatibili pe legea actuala de funct. a CCR tot presedintele CCR ii revoca. Daca vor sa schimbe legea ea tot la CCR ajunge si aceasta scuza-ma dar pe buna dreptate o va respinge pe motiv de separatie a puterilor. Ti-am spus ca sunt mat. Culmea ca prin aceasta scrisoare transmisa din nou lui Ponta nici macar fluturarea suspendarii nu mai e o miza pentru popor.
    Ioana cand e vorba de respectarea deciziilor CCR pana si bizonii inteleg.

    ion

    02/07/2012 at 7:49 pm

    • nu prresedintele CCR, ci plenul CCR. Iar incompatibilitatea nu se constata de Parlament. Baietii cred ca Parlamentul e expresia lui Dumnezeu pe pamant, si face orice.

      Cetatean

      02/07/2012 at 7:52 pm

  64. Stim ceva de la „plimbarea” de azi?

    Aha

    02/07/2012 at 7:54 pm

  65. Deci vor sa amane alegerile, ca sa mai faca o incercare pe legea VU. cum am zis, pana maxim in 15 martie 2013. Asta e planul de avarie, insa nu stiu ei ce scrie CCR in motivare. Daca CCR scrie negru pe alb: „imposibil de modificat legislatia cu un an inainte de alegeri”, din iulie 2012 pana in martie 2013 sunt 9 luni, deci tot nu pot fac nimic.

    Insa daca CCR mai scrie si altceva despre „reprezentativitate” care loveste votul uninominal intr-un singur tur, lovitura e dubla.

    Cetatean

    02/07/2012 at 7:56 pm

  66. Da City ai dreptate art.67 1(b) din legea de functionare. Bineinteles ca ANI va da verdictul. Dar trebuie vorbit cu jurnalistii de la televiziuni ca nu cunosc aceste amanunte si in consecinta ii lasa pe parlamentari si toti neavenitii sa indruge vrute si nevrute.

    ion

    02/07/2012 at 8:09 pm

  67. ei nu au rabdare sa astepte ANI, vor vrea ca Parlamentul sa preia functiile ANI.

    Cetatean

    02/07/2012 at 8:11 pm

  68. Am fost la fantani, cum spusese Crisbear. Liniste si pace . N-am gasit picior de om care sa para venit cu vreun scop inafara de plimbare. Imi pare rau ,dar Craiova e inerta, n-are cine sa sune adunarea. Cand am venit acasa, am prins la tv ultimele doua minute ale emisiunii lui badin unde ,Iordache de la PSD, cu o mutra inversunata si rea a zis ceva de genul ca trebuie schimbati judecatorii de la CCR, ca nimeni nu e inamovibil.
    Paleologu a zis ca u nguvern care conduce cu amenintari e o tragedie.
    Vai de capul nostru. Sunt curios ce se petrece la Muzeul de geologie. Sper ca i nbucuresti sunt mult mai multi cetateni cu constiinta civica.

    cedric

    02/07/2012 at 8:18 pm

  69. Ei acum intram in teoria absurdului si asta e deja waste of time. Eu zic ca ar trebui „Imensul Prost” Rus sa trimita Smurdul la A3 ca El Maximo acus face infarct.

    ion

    02/07/2012 at 8:20 pm

    • domle, am vazut si eu evolutia lui Antonescu. Pe bune ca nu e sanatos la cap.

      Cetatean

      02/07/2012 at 8:22 pm

      • salut citi. Il frige timpul din spate PLUS faptul ca oricand PSD il poate shunta. Daca cumva e condamnat Voiculescu, Crizel va sta pe un morman de nisip in timp ce ploua. Pe zi ce trece, devine mai isteric!

        cinic

        03/07/2012 at 7:26 am

  70. din pacate pentru ei, Cedric, tocmai judecatorii sunt inamovibili.

    Exista o baterie intreaga de decizii CCR.

    Cetatean

    02/07/2012 at 8:21 pm

  71. La Turcescu e interesant. Cica Ponta ar fi trebuit sa mearga asta seara la Money Channel la o emisiune cu Ovidiu nahoi, dar a refuzat sa se discute o tema fierbinte a zilei de azi. Nahoi a zis ca accepta doar daca ii anunta pe telespectatori de refuz. Ponta n-a acceptat asa ca emisiunea a fost anulata.
    Democratie, ce mai!

    cedric

    02/07/2012 at 8:27 pm

  72. Buna seara!
    Dar care dracu mai e raportul de forte in Parlament? Ca 25 au demisionat din cauza ca au fost alesi in adm locala, Felix pentru a scapa de parnaie, Nastase pentru a intra la parnaie, mai sunt 3 incompatibili care sfideaza legea si voteaza ileagal samd Ce dracu? Doar nu aveau astia 60%?

    ribelalu

    02/07/2012 at 8:30 pm

    • 11 deputati sigur au iesit din Parlament, plus Voiculescu. Citisem si despre senatori in M. Of, insa nu il gasesc.

      Cetatean

      02/07/2012 at 8:33 pm

      • Parca 9 erau si senatorii. Fara UDMR nu mai misca nimic.

        ribelalu

        02/07/2012 at 8:35 pm

      • Asa este: 11 deputi+9 senatori la prima strigare (toti USL). Parca dupa au mai fost vreo 2. Plus Felix, plus Nastase. Deci vreo 24. Stiu ca a mai trecut unul de la PDL la PSD. Sa spunem, rotund, 20 de parlamentari. Cheia este la „neutri” UNPR, UDMR si minoritati.

        ribelalu

        02/07/2012 at 8:40 pm

        • UNPR a declarat la instalarea guv. Ponta ca pot negoca oricce, cu exceptia suspendarii lui TB: nu voteaza.

          Cetatean

          02/07/2012 at 8:59 pm

  73. Se pare ca nu sunt lasati sa mearga in fata guvernului

    eugeni

    02/07/2012 at 8:31 pm

  74. Salut,

    Peste 200 de persoane, poate 300. Jandarmi, televiziune – vorbim mai tarziu.

    Theophyle

    02/07/2012 at 8:32 pm

  75. ziua buna la lumea buna
    acum m-am intors de la Pta Victoriei, de la „ghilimele” 🙂
    cred ca am fost vreo 250-300 de persoane, lume civilizata, cu carti si cu diverse hartii – ba cu ghilimele, ba cu „Vrem o tara ca afara”, „Plagiatul e Pontagios” samd
    o plimbare in grup. unii veseli, altii „e cam lalaiala”, altii discutii relativ serioase.
    jandarmii nu ne-au dat voie sa trecem prin fata guvernului.

    cand am plecat se plimba lumea tot in grup, dar pe un traseu destul de restrans. jandarmii si-au facut treaba, inchideau traseele.

    amos

    02/07/2012 at 8:32 pm

  76. Crin: „Inainte sa intram in vacanta parlamentara noi trebuie sa raspundem urmatoarei intrebari, lasam Guvernul prada la ceea ce se intampla sau spunem si CCR, stop.”

    http://revistapresei.hotnews.ro/stiri-politic-12679530-crin-antonescu-parlamentul-guvernul-impreuna-pot-revoca-judecatorii-ccr-daca-nu-aceasta-tara-nu-poate-guvernata.htm

    moldoveanu

    02/07/2012 at 8:34 pm

  77. Bine ati revenit!! Deci se poate! Si mai e si sanatoasa miscarea. Felicitari!!!

    moldoveanu

    02/07/2012 at 8:35 pm

  78. Salut,
    V-am văzut acum câteva momente pe RTV, ştire tratată f. expeditiv, au spus că aţi fost sub 100, chiar aşa să fie? 🙂 din imagini cred c[ aţi făcut o impresie bună.

    Urmează şi alte plimbări, nu?

    dmariuss

    02/07/2012 at 8:42 pm

    • in capul lor 100 au fost intre 200 – 300 de oameni. Nimeni nu a scos oameni de o asemene calitate NICIODATA in Romania, in afara de ICR care bininteles au fost si nume „interesate”

      Asa cum a scris si Lovin au fost si amenintari!

      Theophyle

      02/07/2012 at 8:45 pm

      • am văzut, şi la b1tv se vorbeşte de „mişcarea ghilimelelor”. cei de la Scânteia 3 v+au luat declaraţii, că nu văd nimic pe site-ul lor?

        dmariuss

        02/07/2012 at 8:53 pm

        • Scanteia3? Doar a blocat circulatia impreuna cu niste masini de Security pe langa Guvern, in sensul spre gara de nord (aproximativ): cand a trecut o salvare, a trebuit sa astepte destul 🙂
          Alta data….:-)

          emil

          02/07/2012 at 9:14 pm

          • Pe la sapte si 10, a trecut si MRU, dinspre Arc, spre piata prin fata la Antipa, cu o carte in mana !

            emil

            02/07/2012 at 9:15 pm

  79. si eu nu väd nici o secventzä?un pic de tot.

    theo- nona

    02/07/2012 at 8:46 pm

    • Ba da! la Noapte pe Nashu si mai tarziu poate pe youtube

      Theophyle

      02/07/2012 at 8:53 pm

  80. Cica la A3-Antonescu: „Saptamana asta incepem suspendarea lui Basescu”. Asa se spune la Turcescu

    cedric

    02/07/2012 at 8:47 pm

  81. Buna seara, buna seara.
    As fi participat si eu la plimbare dar ma desparte de voi un ocean. Am fost alaturi insa cu sufletul.

    clemycali

    02/07/2012 at 8:48 pm

  82. desigur guzganii mint, cum urlau in iarnä cä poporul e in stradä , 5-6 mii
    adevärul nu-l spun de fricä, dar se pare maine e alta, tot asa civilizat.

    theo- nona

    02/07/2012 at 8:49 pm

  83. si ce fac ; dacä nu reusesc sä-l suspende?

    theo- nona

    02/07/2012 at 8:50 pm

  84. Frumoase poze la Lovin

    cedric

    02/07/2012 at 8:50 pm

  85. Citeste si Turcescu un email despre „plimbare”

    cedric

    02/07/2012 at 8:51 pm

  86. curand vor avea curajul, mai multzi oameni,
    romanii väd, Ponta este o hahalerä mincinoasä.

    theo- nona

    02/07/2012 at 8:52 pm

  87. felicitari tuturor celor care au participat ! din suflet !

    Ioana

    02/07/2012 at 8:53 pm

  88. Pe Nastase il inteleg, pe Felix, pe Oprisan, pe Mazare, pe Nicolescu, pe Dragnea, pe Voicu, pe toti ii inteleg. Toti au motive sa-l urasca pe Basescu. Dar Ponta? El era, teoretic, cinstit, pana sa ajunga la putere? Nu avea probleme cu justitia, nu avea niciun motiv sa riste totul pe o carte. Ar fi putut sta mult si bine premier chiar si cu Basescu. Ar fi putut fi un erou pentru romani. Dar a ales sa fie unealta mafiotilor. De fapt, intre Ponta, Pop si Grajdan nu e nicio diferenta. Sunt la fel de sclavi.

    ribelalu

    02/07/2012 at 8:54 pm

    • Toti erau cinstiti inainte sa devina necinstiti. Te-ai bagat la PSD, si mare speranta, s-a terminat cinstea. Cinstit, cu portretele lui Iliescu si Nastase pe perete?

      Leon

      03/07/2012 at 7:23 am

  89. mare democratzie,?
    nu este voie nici prin fatza guvernului,
    dar la Presedinte s-au dus javrele de militziei si au aruncat caschetele
    si au strigat mizerii. cine e mai democrat?:

    theo- nona

    02/07/2012 at 8:56 pm

  90. ce mandrä sunt de voi, mai sunt oameni curajosi,
    oameni ce nu vor sä suporte dictatura bolsevicä.

    bravo!:

    theo- nona

    02/07/2012 at 8:58 pm

  91. salut, Theophyle, salut Politeia!
    felicitări pentru iniţiativă, temerară şi nobilă, totodată. 🙂

    val_one

    02/07/2012 at 9:01 pm

  92. Pe mine ma dezgusta domnul Turcescuin seara aceasta, pe B1
    ––-
    alo, domnu Turcesu, sunteti pe faza si de data asta ?
    cum puteti sa vorbiti atat de degajat despre intentia lui Crin Antonescu si a gastii useliste de a-l suspenda din functie pe Traian Basescu?!?!?
    ––––
    Domnul Presedinte Traian Basescu nu a incalcat niciodata Constitutia Romaniei ,
    nu exista nici un motiv pentru a-i cere suspendarea.

    luminita

    02/07/2012 at 9:03 pm

  93. CRIN ANTONESCU, este un trantor läträu, färä meserie cu ganduri de parvenit.

    bine domnilor, sä suspendatzi presedintele, mai trebuie sä avetzi motive si sä vrem
    noi.

    s-ar putea ca romanii sä vadä intentzia bolsevicä a USL, sä vä suspende pe voi.

    theo- nona

    02/07/2012 at 9:06 pm

  94. poate ii scrie cineva vreo 2 vorbe lui Turcescu.

    dece sä-l suspende?, cä turnätorul Voiculescu si trantorul crin
    au gandur mafiote, cä escrocii au fugit de frica dosarelor?
    nu e vina presedintelui.

    theo- nona

    02/07/2012 at 9:10 pm

    • Eu, repet, nu cred ca il suspenda pana in alegeri!
      Doar sa o lalaie asa, ca daca e suspendat intra in campanie si nu cred ca ii fac fata 🙂

      emil

      02/07/2012 at 9:18 pm

      • Ca se gandesc la suspendare este cert. Ca se si gandesc sa incerce suspendarea este iarasi o probabilitate uriasa. Daca vor pune in aplicare acest plan si daca vor avea succes ramane de vazut.

        clemycali

        02/07/2012 at 9:24 pm

  95. trecînd acum la chestiunea care arde astăzi, pentru că mîine s-ar putea să fie o zi crucială pentru democraţia noastră, (firavă, ne dăm seama acum) întreb şi eu. mai există speranţe de salvare?

    Ceţăţene, acum este suficient de clar în ce poate consta asaltul forţelor întunericului, cam care-i sînt posibilele arme. pornind de la premisa că pedeliştii (mă refer la parlamentari) mai au o fărîmă de luciditate şi vor să lupte din răsputeri, au vreo cale de a-i opri pe usl-işti mîine?

    val_one

    02/07/2012 at 9:16 pm

  96. Seara buna 🙂
    regret enorm ca nu am ajuns la timp 😦 am ajuns la 19,20 si inca era multa politie.

    mar

    02/07/2012 at 9:22 pm

  97. buna seara,

    nu credeam ca vom fi chiar atit de multi….cu ghilimele, cu copiatul este pontagios, demisia, ponta,
    l-am vazut si pe Biris si desigur pe @caiine_rau 🙂
    apropo, caine rau, ai remarcat niste carti aduse de unii si altii, inclusiv codul penal, dar si Barbarii
    🙂 persoana cu cartea era ….fiica mea.
    am pornit de la muzeul de geologie prin fata la Antipa, spre Calea Victoriei, pe dedesubt pina la Guvern, unde jandarmii speriati ne-au oprit, ca nu avem voie, s-au dus parlamentari, dar noi am fost mai cuminti si mai civilizati,
    unii s-au strecurat printre jandarmi, dar pentru ca ceilalti nu au fost lasati, ne-am intors la grup si NE-AM PLIMBAT inapoi
    🙂
    ne-am intors la Antipa, dar la stopul de la kiseleff ne-au asteptat jandarmii asa ca frumusel rizind am luat-o spre muzeul de Geologie, intorcindu-ne insa spre semaforul Aviatorilor, acolo dreapta inapoi la Antipa si tot asa…..noi am stat cam 75 de minute…

    unele masini ne-au si claxonat in semn de solidaritate,

    televiziunile, inclusiv B1TV au venit f. tirziu, cam pe la 19,50, iar plimbarea incepuse la 19.

    tineri si tinere, senioare si seniori, cu carti, cu hirtii format A4 cu ghilimele, cu scurte lozinci (cica din acest motiv nu aveam voie sa ne plimbam prin fata guvernului ca lumea avea coli A4 inscriptionate), oameni de buna calitate ……

    am ajuns acasa si aflu ca dementii nu se lasa si vor sa-l suspende pe TB.
    ce vremuri absurde traim…..

    p.s.
    confirm ca am fost cca 250-300

    skorpion

    02/07/2012 at 9:23 pm

    • Felicitari.

      clemycali

      02/07/2012 at 9:25 pm

    • skorpion,
      ce pot sa-ti mai spun decat multumesc, din suflet!

      luminita

      02/07/2012 at 10:52 pm

  98. Pe linga ca sint idioti (cine nu e de acord cu termenul il invit sa citeasca declaratiile lui Antonescu de la scanteia3 despre cum desfiinteaza el CCR si alte institutii) sint si niste lasi fricosi. Am vazut citeva poze de la „plimbare”, oameni civilizati cu citeva pancarte cu ghilimele. Aoleu, sperietura mare pe jandarmi „Cei care participă în această seară la ”Protestul ghilimelelor” au fost amenințați de jandarmi că vor fi luați cu duba și amendați pentru tulburarea liniștii publice. Cei veniți în Piața Victoriei nu sunt lăsați să treacă prin fața clădirii Guvernului”,
    iar Ponta, autointitulat alesul poporului, ” a ajuns la Guvern, păzit de mai mulți SPP-iști.”
    I-o fi fost frica ca astia nu sint platiti de nimeni si cine ce fac, poate il fluiera????

    Aha

    02/07/2012 at 9:23 pm

  99. Am fost. Multumesc pentru adunare, Theophyle! Ma uitam cu coada ochiului la oamenii aceia de langa mine si simteam cum creste, din clipa in clipa, adeziunea, cum se „umfla” solidaritatea in noi. Mai ales, fata in fata cu jandarmii.

    nenea iancu

    02/07/2012 at 9:24 pm

    • sa traiesti nene Iancule. Ma bucur ca te-am cunoscut. NU TACEM, NU NE SUPUNEM dicturii proletariatului choiar rebotezata drept dictatura parlamentului.

      cinic

      03/07/2012 at 7:32 am

  100. Salutare all ! Un sincer bravo pentru toti participantii la „plimbarea” din seara aceasta ! Si

    Reddog

    02/07/2012 at 9:25 pm

  101. tipul de la hotnews a fost de la bun inceput la plimbarea ghilimelelor
    🙂

    skorpion

    02/07/2012 at 9:26 pm

  102. Ce grijuliu este Chiliman cu trotuarul, azi a turnat beton fix pe jumatatea lui 😦

    mar

    02/07/2012 at 9:29 pm

  103. Ca sa incerce suspendarea presedintelui mai intai trebuie sa neutralizeze CCR. Si din cate spunea Citizen, deoxamdata nu pot neutraliza CCR ! Nu au cujm sa revoce judecatorii de la CCR ! Orice ar incerca in Parlament, se va contesta la CCR. Deci toate deciziile vor ajunge, inevitabil la CCR !
    Tocmai de asta turbeaza USLabele !
    In plus, nici in Parlament nu mai au majoritatea !

    Reddog

    02/07/2012 at 9:31 pm

  104. USL-ul v-a avea o mare infrangere, dacä incearcä sä-l suspende pe Presedinte

    romanii ii vor sustzine.

    theo- nona

    02/07/2012 at 9:32 pm

  105. D. Grecu: Depuneti cerere de suspendare a presedintelui Traian Basescu saptamana aceasta?

    C. Antonescu: Da. Eu cred chiar ca putem sa si votam saptamana asta, daca avem o Curte Constitutionala careia conform normelor in vigoare ii solicitam ca intr-un anumit termen, ca noi putem sa facem o solictare de suspendare, e dreptul nostru, si CCR, dl Zegrean zice, suntem obositi, plecam vreo 3 luni in concediu si, prin noiembrie sau decembrie, va dam raspunsul, avizul ala obligatoriu, conform sau consultativ… Poate sa faca orice CCR, ca, nu-i asa, e independenta, este expresia varfului de independenta juridica”.

    Vor sa olbige CCR sa dea un aviz consultativ instant 🙂

    “D. Grecu: Ati dat un termen limita pentru ca juristii sa vina cu o solutie pentru modificarea componentei Curtii?
    C. Antonescu: Da. Nu este public. Cat mai repede. Incercam sa rezolvam in termenul acesta de 3-4 zile cat am putea sa facem o sesiune extraordinara aceste probleme. Daca putem, daca nu, plecam in vacanta”.

    Hai ca asta e tare 🙂

    Isi vor rupe dintii in conceptul de inamovibilitate si in cel de suprematia Constitutiei.

    Cetatean

    02/07/2012 at 9:33 pm

  106. Blaga o ataca pe MM

    cedric

    02/07/2012 at 9:34 pm

    • vad.

      Cetatean

      02/07/2012 at 9:36 pm

    • Nici o surpriza. Asta ca sa ne lamurim intru totul asupra „reformismului” PDL sub conducerea lui Blaga.

      clemycali

      02/07/2012 at 9:39 pm

  107. Acu l-a gasit graba pe Antonescu, sa faca in 3-4 zile cat intr-o seziune, dar cat au stat in greva parlamentara nu s-au mai grabit.

    cedric

    02/07/2012 at 9:39 pm

    • va fi ambuscada si mascarada, sper ca cei de la CCR sa le toarne o galeata rece de apa in cap.

      Cetatean

      02/07/2012 at 9:41 pm

  108. Bună seara,

    Apropo de delimitarea de Traian Băsescu, dl. Blaga a afirmat că, parafrazând, în ceea ce constă stoparea atacului la statul de drept, ‘nu putem fi decât împreună’.

    Adrian

    02/07/2012 at 9:40 pm

  109. Blaga o ataca pe MM

    de ce? cum?
    se poate detalii??
    please!!

    skorpion

    02/07/2012 at 9:41 pm

    • el a fost adevaratul reformist, la MAI, si nu Monica Macovei la Justitie.

      Cetatean

      02/07/2012 at 9:46 pm

      • Un porc. Si cu „Iesi afara javra ordinara” cum ramane?

        clemycali

        02/07/2012 at 9:49 pm

      • La MAI n-a mai ramas nici un stegulet rosu, la justitie este inca MCV!

        cedric

        02/07/2012 at 9:54 pm

  110. trebuie aratat la UE, dece vrea sä-l suspende pe presedinte,

    cine sunt Voiculescu,crin,tonta,dragnea,mazäre,oprisan,borbely,patriciu,etc, cum
    au furat tzara, cum au distrus institutziile, cum au mintzit si furat banii UE

    cum insutä justitzia si ccr, un repetent si un plagiator impostor.

    theo- nona

    02/07/2012 at 9:41 pm

  111. Astia nu pot sa mai iasa din proiectul suspendarea, iar s-au intalnit 😦
    http://www.evz.ro/detalii/stiri/usl-cere-suspendarea-lui-traian-basescu-989942.html

    mar

    02/07/2012 at 9:43 pm

  112. Antenescu continua sa doarma si viseaza cu ochii deschisi. E imbracat in ceva placi de tabla, pe cap are un lighean, in mina are joarda cu care dadea dupa muste cind era muzeograf. Joarda e pe post de lance. E calare pe un magar care lui Antenescu ii aduce a un frumos armasar alb. E Don Quijote de la Antenescu in lupta cu gigantele mori de vint, adica judecatorii de la CCR.
    Avizul consultativ va spune cu mare probabilitate, ca in 2007, ca CCR nu prea gaseste motivele de suspendare credibile. Daca astia insista in idiotenie, CCR va gasi si hotarirea lor ca fiind ne-constitutionala.
    Intre timp electoratul care asteapta ciini cu covrigi in coada se alege numai cu ciinii.

    Aha

    02/07/2012 at 9:49 pm

  113. buna seara;
    felicitari mcelor care au fost in piata victoriei si scuze ca n-am ajuns;
    cred ca dna ponta-mama lui ponta- si dna antonescu-nu stiu daca nu plecat la vesnicie,mama zabaucului,ar spune la fel ca mama lui jimmy carter: ” daca stiam ce copii voi avea mai bine ramineam virgina”

    intimplator

    02/07/2012 at 9:52 pm

  114. Felicitari celor care au fost in Piata. L-ati vazut pe MRU? Turcescu nu -l intreaba pe Buldog daca a cerut in instanta suspendarea ordinului lui Pop privind desfintarea Consiliului?

    ion

    02/07/2012 at 9:52 pm

    • A trecut, cu o carte in mana pe la 7.10 🙂

      emil

      02/07/2012 at 10:03 pm

  115. atacul la CCR si Basescu e ultima lor solutie. Nu o aveau pregatita, aveau alt plan in cap: castigarea zdrobitoare a alegerilor prin legea VU. Respingerea legii de catre CCR le-a dat masterplanul peste cap, acuma improvizeaza. Daca CCR le da acuma peste bot, in toamna pierd, caci nu au alt plan.

    Cetatean

    02/07/2012 at 9:52 pm

  116. Buna ziua 🙂
    Intors de la promenada (am mers si eu pana la urma 😆 )…
    Am ramas in urma cu cititul, o iau de sus si revin…

    DanSu

    02/07/2012 at 9:54 pm

  117. Puturosul national are probleme grave la cap sau i se trage de la prea mult somn 👿
    „Ar putea însemna inclusiv Băsescu mai e sau nu mai e preşedinte al României”
    http://www.romanialibera.ro/actualitate/politica/antonescu-saptamana-asta-cred-ca-putem-depune-si-vota-cererea-de-suspendare-a-lui-basescu-269357.html

    mar

    02/07/2012 at 9:54 pm

  118. Il vad pe Blaga foarte calm. Nu stiu pe ce se bazeaza. Nu cred ca sunt pregatiti pt. suspendare.

    cedric

    02/07/2012 at 9:56 pm

    • e incapabil sa calculeze mai departe de 2 pasi, spre deosebire de Basescu.

      Cetatean

      02/07/2012 at 10:01 pm

    • Nu mi s-a parut atat de rau Blaga.

      Finante Azi

      02/07/2012 at 10:08 pm

    • Sau poate sunt deja pe mana cu USL-ul. De la Blaga eu ma astept la orice prostie.

      clemycali

      02/07/2012 at 10:12 pm

  119. Putem si vota suspendarea saptamina asta DACA rezolvam noul „mic impediment” CCR. Cum CCR nu se va intruni de urgenta si nu vor da nici un fel de aviz instant ca asa are chef Crizel, nu va fi nici un fel de vot. Despre improvizatiile juristilor de la USL -Uniunea Stalinist Leninista, copyright un anonim pe net- eu zic sa nu-si faca mari sperante, am vazut ce pregatiri au. Ca si seful lor Ponta care „se pricepe la drept” si de fapt habar nu are, asa si juristii USL. De fapt Ponta a vrut sa zica ca el se pricepe la plagiat teze de drept.

    Aha

    02/07/2012 at 10:08 pm

  120. Revin…
    Asa cum am spus mai sus, am facut si eu o mica promenada, prin fata guvernului…
    Poate pentru ca am ajuns mai tarziu, am luat-o direct pe la guvern si am fost oprit acolo, jandarmii au incercat sa ma opreasca. M-am enervat si am cerut in baza a carei lege, articol, etc…
    Un individ cu burta, a fost deosebit de nesimtit, m-a amenintat ca ma baga la separeu, jandarii au vrut sa ma intoarca din drum. Am fortat un pic, i-am cerut sa se legitimeze… Cineva l-a si fotografiat o sa pun si o poza individului…
    Individul imi spunea, ca nu am autorizatie, l-am intrebat daca-mi trebuie autorizatie sa trec prin fata guvernului, a dat-o intoarsa, ca sa nu vin cu smecherii, ca daca ne-am dat intalnire, insemna ca suntem organizati.
    Tipul a fost destul de prost sa ramana mut la argumentul: sa-mi arate actul prin care acesta este un protest , si nu pur si simplu ma plimb prin fata guvernului. S-a legat si de pancarta „A-ti[1] plagiat si CAMORRA[2] – [1] = corect gramatical = Vanghele [2] = Ponta PM” si de papionul meu (pe care scria „Papion original” 😆 ,. M-am enervat, si pana la urma am trecut si pe acolo. Recunosc ca jandarmii au fost politicosi, dar amenintarea individului burtos m-a scos din sarite…
    A fost si nevasta-mea, si o verisoara de-a ei, aambele fete foarte entuziasmate.
    M-am simtit bine… :lol:, desi initial nu stiam daca o sa ajung…

    DanSu

    02/07/2012 at 10:12 pm

    • Era cumva vorba de un individ cu o sepcalie bleu-deschis si un tricou alb cu dungi? Sau de unul cu o camasa alba cu carouri verzui?

      EuCuMine

      02/07/2012 at 10:20 pm

      • Ambii…

        DanSu

        02/07/2012 at 10:42 pm

      • Dar ala cu dungi a fost deosebit de agresiv…

        DanSu

        02/07/2012 at 10:43 pm

  121. Declaratia lui Antenescu, revizuita si corectata de mine:
    „Crin Antonescu: Parlamentul si Guvernul impreuna ii pot revoca pe judecatorii CCR. Daca nu, aceasta tara nu poate fi guvernata de catre USL, si trebuie sa lasam pe altii

    Aha

    02/07/2012 at 10:13 pm

    • Guvernul si Parlamentul nu ii pot revoca pe judecatorii CCR. In Constituie scrie extrem de clar ca sunt inamovabili pe timpul mandatului. Daca nu le place CCR, desi le placea atunci cand le dadea dreptate fiind in opozitie, nu au decat sa modifice Constitutia. Daca au voturile ptr asta (ceea ce e destul de greu parlamentar) si apoi s-o treaca prin referendum popular (unde probabil vor pierde rusinos).

      clemycali

      02/07/2012 at 10:17 pm

  122. Buna seara
    Trista seara, am fost destul de putini.
    Cred ca am gresit fiindca nu ne-am prea miscat. Picior de jandarm nu am vazut.
    La intoarcere, in statiile de autobuz am vazut cateva grupuri cu carti in mana. Sper ca maine va fi mai bine.

    ela

    02/07/2012 at 10:13 pm

  123. Nu aveau nici un drept sa interzica plimbarea prin fata guvernului…Era o o simpla promenada 😆 .

    DanSu

    02/07/2012 at 10:14 pm

  124. Merci Emil, Am o colega in comisia de Bac care e mare fana a lui MRU. Foarte interesant este unguroaica din Targu Mures. Mi-a spus ca la locale nu a votat cu Frunda ci cu Florea. Culmea familia ei este 100% de etnie maghiara.
    Cedric, Buldogul a fost calm si cand a spus ca nu trece motiunea de cenzura.

    ion

    02/07/2012 at 10:15 pm

    • Si cand a anuntzat ca PDL-ul castiga minim 25% la locale :mrgreen:

      mar

      02/07/2012 at 10:20 pm

      • Exact.

        clemycali

        02/07/2012 at 10:22 pm

    • Ca sa fim cinstiti: ce voiati sa faca? sa isi exprime spaima care ma apuca de multe ori si pe mine?
      Nu cred ca era cazul.
      PS Eu astept sa aflu de ce atat MM cat si Blaga tac asupra sedintei de guvern in care s-au amanat alegerile europarlamentare din 2007, parca. MM a zis ceva, candva de o ilegalitate a lui Tariceanu care a venit cu proiectul de hotarare ca fiind din partea lui Blaga desi Blaga atunci l-a vazut prima oara si a REFUZAT sa il semneze.
      De atunci: tacere 😦

      emil

      02/07/2012 at 10:22 pm

    • Brrrr!

      cedric

      02/07/2012 at 10:24 pm

  125. DanSu,
    burtosul (cu ceva galben pe el, nu?) era de la SRI
    🙂
    asa spuneau unii de linga noi.

    skorpion

    02/07/2012 at 10:19 pm

    • O „explicatie” de pe FB
      Marian: „La plimbarea din seara asta din cadrul Miscarii Ghilimelelor am realizat din nou ca domnul Ponta nu se lasa…vrea sa ne dovedeasca zilnic ca este doar urmasul lui Iliescu. A dat o ordonanta de urgenta publicata rapid in Monitorul Oficial prin care trotuarul din fata Guvernului a trecut in subordinea Guvernului…si ne-a blocat plimbarea acolo…:)))”
      🙂

      emil

      02/07/2012 at 10:28 pm

      • 🙂 🙂

        clemycali

        02/07/2012 at 10:30 pm

      • si la capacit cu beton proaspat turnat 😦

        mar

        02/07/2012 at 10:32 pm

    • Initial si eu am avut impresia ca-i de la SRI.

      Insa, daca ma gandesc mai bine, cred ca era sepepist in civil. Individul era prea ceafa-lata ca sa semene a sereist.

      EuCuMine

      02/07/2012 at 10:31 pm

  126. Interesant Cristoiu acum la B1 🙂

    emil

    02/07/2012 at 10:23 pm

    • Camatarii, mare adevar 😦

      mar

      02/07/2012 at 10:27 pm

  127. Pana si DNA-ul incepe sa aiba spaime, cere stramutarea dosarului lui AN 😦 Scuze daca s-a mai mentionat link-ul.
    http://www.romanialibera.ro/actualitate/justitie/dna-cere-inaltei-curti-stramutarea-cererii-de-intrerupere-a-executarii-pedepsei-lui-nastase-afla-motivul-269306.html

    mar

    02/07/2012 at 10:31 pm

  128. nu are spaime, ci vrea sa se asigure ca Burlan nu il ajute pe Nastase cu 3 luni de libertate.

    Cetatean

    02/07/2012 at 10:33 pm

  129. “Crin Antonescu: Parlamentul si Guvernul impreuna ii pot revoca pe judecatorii CCR. Daca nu, aceasta tara nu poate fi guvernata de catre USL, si trebuie sa lasam pe altii “

    Eu am impresia ca Ponta isi pregateste retragerea. Ei stiu ca nu pot da afara judecatorii din CCR si cauta un pretext pentru a demisiona si pentru a avea un subiect pentru campania electorala: Jos Basescu, CCR si ICCJ.
    A mai fost si faza cu „demisia impreuna cu Traian Basescu”

    ribelalu

    02/07/2012 at 10:35 pm

    • ce retragere? asta va pleca mai rusinos decit ceausescu;sa ma revansez ca n-am ajuns,dar cica,azi lui ponta i s-au comunicat estimarile economice pe iunie; cam albastra situatia;
      luat cu ” rezolvarea problemelor europei” a cam uitat in ce tara e pm;
      mai degraba iesirile sf ale lui antonescu vor sa mute discutia; partea proasta e ca lumea s-a cam saturat de ” jos basescu”( asta cel putin a fost impresia mea de la nuntasi) si incep sa-si puna intrebari;e bine;
      inca 2 luni de plimbari prin piata victoriei ;chiar si fara foi a4 daca aia insista ca nu e voie,si va avea efect;
      datele economice ii vor da in cap lui ponta;oamenilor nu le mai arde de” jos basescu” le arde de pretule energiei electrice si al gazelor;
      un pdl inteligent ar spune acum” noi am pregatit reintregirea salariilor ,recunoscind sacrificiile voastre;ce se intimpla acum va duce la anularea sacrificiilor facute de voi,cetateni de catre aceasta guvernare idioata”
      garnitura ” noua” e cam resapata:marga, hasotti,andronescu,georgescu sunt „noile fete” ale usl”

      intimplator

      02/07/2012 at 10:55 pm

      • Ponta nici pe agricultura nu se poate baza 😦 Orzul si graul este slab, cantitativ si calitativ, rapita este calamitata, probleme cu care se confrunta tot sudul. In plus daca nu ploua in urmatoarea saptamana, vor fi probleme cu floarea soarelui si porumbul.

        mar

        02/07/2012 at 11:06 pm

        • usl e in rahat mare de tot,iar ponta e motzul

          intimplator

          02/07/2012 at 11:09 pm

          • usLASII? Din pacate noi toti 😦

            emil

            02/07/2012 at 11:25 pm

        • Deja de cateva saptamani, Ministerul de finante se imprumuta mai greu si mai scump pe piata desi BNR a pompat o groaza de bani 😦

          emil

          02/07/2012 at 11:26 pm

    • Salut!

      Dap, are logica ce spui. Imi aduce aminte de anuntul intempestiv al lui Geoana de demisie din CSAT moment ce a anuntat practic intrarea sa in cursa pentru prezidentiale. Sa speram ca si de data asta vom bifa acelasi rezultat 🙂

      Huitzilopochtli

      02/07/2012 at 11:03 pm

  130. nu subestima tupeul disperatului.

    Cetatean

    02/07/2012 at 10:40 pm

  131. ponta deja se comporta prin declaratiile lui de-a dreptul iresponsabile ca un ciine turbat intr-o cusca…
    si crin la fel.
    2 ciini turbati

    skorpion

    02/07/2012 at 10:42 pm

  132. Felicitari tuturor celor care au participat la plimbare. Parerea mea, expusa si in seara asta, este ca trebuie sa intram cat mai putin in dialog cu jandarmii/sepepistii. Am intrat mult in contact cu ei, stiu cum gandesc, iar argumentele de ordin logic si legal nu tin catusi de putin.

    Ne vedem si maine seara, sper sa fim macar dublu 🙂

    Eduard

    02/07/2012 at 10:53 pm

    • „Miscarea Ghilimelelor ” : Congrats and keep on going!

      frovol

      02/07/2012 at 11:04 pm

  133. Skorpi
    Te corectez, cei doi matracuci, liderii Uniunii Stalinist-Leniniste, nu sunt caini turbati, ci hiene, sacali sau orice alte oratanii vrei tu ! Este o jignire la adresa cainilor ! si cum eu sunt caine rosu protestez, parol ! 😆

    Reddog

    02/07/2012 at 10:55 pm

  134. proaspata/fire back;ponta chiar ca e ca cel care atunci cind cred ca e in fundul haznalei cu rahat,mai gaseste o conducta sa se afunde si mai rau;e drept ca de data asta l- aajuta si ministrul lui;sa ne traiasca si aibe cit mai multi ca pop ala

    http://www.romanialibera.ro/actualitate/eveniment/plagiat-ponta-cum-se-vede-decizia-cnatdcu-si-reactia-guvernului-ponta-la-aceasta-in-revista-nature-269364.html

    intimplator

    02/07/2012 at 11:01 pm

  135. @luminita,
    cu placere

    @reddog,
    cita dreptate ai, mie chiar imi plac ciinii, dar brusc mi-a disparut inspiratia.
    sacali, ok
    🙂

    skorpion

    02/07/2012 at 11:03 pm

  136. Dobitocul asta de la Mediafax spune prapastii: ca si in exterior (la Bruxelles) zic unii ca ar fi bine sa plece Basescu sa vina altul care se intelege cu Ponta! Cica asat ar fi bine in eventualitatea unui razboi turco-sirian.

    cedric

    02/07/2012 at 11:08 pm

    • poate sunt unii socialisti care gantesc asa.. te mai miri? oricum, in conceptia multora, noi nu suntem decat de granita si ar fi bine sa ne vedem de treaba, ciocu’ mic si-atat….

      dmariuss

      02/07/2012 at 11:13 pm

    • Pai Ponta l-a luat degeaba cu el?
      🙂
      ot Ferentari baiatu’ (declaratia proprie)

      emil

      02/07/2012 at 11:28 pm

  137. putem stringe semnaturi pentru dizolvarea parlamentului

    mae

    02/07/2012 at 11:08 pm

  138. mai urmareste cineva b1tv? vi se pare plauzibil ce spune jurnalistul de la mediafax, pe surse: anumite cercuri de la Bruxelles ar prefera o persoana la Controceni care sa fie in relatii bune cu guvernul si parlamentul, in vederea unui eventual conflict (!?) Rusia-Turcia? Mai exact, nu conteaza cine/cum, numai sa fie liniste, sa nu creeze pb de care europenii nu au nevoie.

    dmariuss

    02/07/2012 at 11:10 pm

    • de ce nu invers?
      TB sa ramina si sa fie pus un premier mai normal la cap!

      skorpion

      02/07/2012 at 11:14 pm

      • asta e si parerea mea, pana la urma basescu are mai multa legitimitate (2 alegeri plus referendum) decat ponta & antonescu-locu’ doi.

        dmariuss

        02/07/2012 at 11:18 pm

    • ala precis a stat azi la soare prea mult

      intimplator

      02/07/2012 at 11:15 pm

    • Rusia? – Turcia. Asta e de fapt Rusia-NATO si nici nu mai conteaza cine va fi la Cotroceni sau daca va mai exista cartierul cu acest nume. Nu cumva e vorba de Siria-Turcia?

      Huitzilopochtli

      02/07/2012 at 11:15 pm

      • rusia-turcia, asa s-a exprimat.. eu nu m-am gandit numai la razboiul cu siria, nu cred ca rusia s-ar implica direct, daca s-ar escalada… poate e vb si de un eventual conflict pe energie, proiectul Nabucco a primit un impuls major zilele trecute si Turcia are un rol important aici, poate Rusia va incerca niste presiuni?!

        dmariuss

        02/07/2012 at 11:25 pm

        • Dap. Vechea coloana a 5-a ruseasca (stanga-caviar europeana) si-a pornit din nou motoarele.

          EuCuMine

          02/07/2012 at 11:29 pm

    • Tampenii. Conflict Rusia-Turcia inseamna conflict Rusia-NATO, adica razboi mondial. Pe de alta parte nici Rusia, nici Turcia nu sunt in UE si Brixelles-ul nu are nicio treaba directa.

      ribelalu

      02/07/2012 at 11:45 pm

    • Sa inteleg ca Ponta ar ffi mai de incredere in cazul unui conflict decat TB?. Asta asa im semana cu „Geoana ” si NASA. 🙂

      eugeni

      03/07/2012 at 12:06 am

  139. aiureli de noapte. vad si eu emisiunea.

    Cetatean

    02/07/2012 at 11:13 pm

  140. tocmai am aflat de pe Fb

    MEETING APROBAT, joi, ora 18, Piata Revolutiei! Este invitata toata lumea, toate partidele care sunt impotriva restauratiei neocomuniste USL contra statului de drept in Romania!

    stiti ceva?

    skorpion

    02/07/2012 at 11:17 pm

    • E organizat de PDL.

      Finante azi

      02/07/2012 at 11:29 pm

    • Imi pare rau, dar voi zice Pas.

      Eduard

      02/07/2012 at 11:31 pm

    • refuz, am crezut initial ca a pornit tot de-aici, dar daca e mana pdl-ului, nu merci!. se politizeaza si astfel se compromit protestele de genul celui de azi

      dmariuss

      02/07/2012 at 11:46 pm

      • si totusi este nevoie si de proteste mai masive!!!!
        MRU pe de o parte,
        PDL, pe de alta parte,
        NR, idem,
        toti la un loc, nu stiu

        dar
        sa vada bizonii ca uslinosii nu sint de capul lor!
        parerea mea

        skorpion

        02/07/2012 at 11:59 pm

      • hehehe – asa prostie nu am mai auzit de mult.
        Protestele toate sunt politice.
        Adica protestul de azi nu a fost unul politic ? Ci unul gramatical ? sau literar ?
        Mai baieti… mai rasfirati

        lastnightmusic

        03/07/2012 at 7:38 am

        • se politizeaza de catre pdl, pe care nu prea pot sa-i sustin acum!

          dmariuss

          03/07/2012 at 9:19 am

          • E POLITICA !
            Crezi ca protestul ghilimelelor e unul literar ?
            Stiu ca nu poti sa ii sustii acum . Nici activistii usl nu pot sa o faca momental 🙂

            lastnightmusic

            03/07/2012 at 9:23 am

            • nu-mi place ce insinuati! stiti ce aveti in comun cu cei de la usl? atitudinea de cine nu e cu noi e impotriva noastra.

              dmariuss

              03/07/2012 at 11:06 am

        • Despre manifestatia PD-L de joi, doua puncte:

          1. Nu o sustin si nu o voi mediatiza;
          2. Nu voi participa.

          Motivatie:

          1. Blaga este la fel de democrat ca si Crin Antonescu, ambii s-au ales fiind candidati unici;
          2. Daca vrei sa fi sustinut de “strada”, lupta si in parlament si nu pactiza cu inamiucul;
          3. Tipul care a prezidat alegerea lui Blaga a votat cu USL pentru noua lege a demiterii lui Basescxu;
          4. Blaga a atacat-o si continua si dupa ce s-a ales “mare sef” pe Monica Macovei, singura care face opozitie ad4evarata.
          5. Anuntul lui Cezar Preda a aratat ca un anunt al stafiei lui Tutankamon, negonvingator si pus pe “strangere de electorat;

          Medical:

          Cand cineva are cangrena tai organul sau il omori pe bolnav. Eu l-am taiat.

          NU PDL-ului lui Blaga care va vota sigur pentru demiterea lui Basescu, tradandu-l exact cum l-au tradat pe MRU.

          Theophyle

          03/07/2012 at 9:41 am

  141. sigur sunt soparle, ” sä fie liniste sä fure in liniste guvernul, mafiotzii etc”

    este o minciunä. stiu sigur, la Bruxelles, este apreciatä lupta lui bäsescu

    pt. a rämane justitzia si institutziile statului independente.

    nu mä mirä, dar sunt mincinosi ordinari.PONTA DEJA ARE O ETICHETÄ URATÄ:

    eu stiu, cä au ras de Ponta, alerga cu mos tägartzä dupä el,
    si era ca un gascat turbat,

    theo- nona

    02/07/2012 at 11:19 pm

    • ma scuzati, dar de unde stiti ca e chiar asa? eu n-am vazut pozitii ale oficialilor europeni pe tema asta si nici ziarele nu prea au insistat…

      dmariuss

      02/07/2012 at 11:29 pm

      • Ce sa spunem: UE, Nato prefera coloana a 5 a ruseasca in locul atlantistului Basescu ?
        🙂

        lastnightmusic

        03/07/2012 at 7:40 am

  142. Ponta demisia.

    theo- nona

    02/07/2012 at 11:20 pm

    • Ceva nou? dar cand s-au deplasat cu ONGistii in frunte acolo, cum a fost? Creata continua ce stie cel mai bine de la don Profesor Iliescu 🙂

      emil

      02/07/2012 at 11:33 pm

    • Corina Cretu e blonda care a venit imediat de la Nicosia la capataiul lui Nastase la spital… n-aveam pretentii.. din pacate pt Romania, ea e in aceeasi categorie cu Severin

      dmariuss

      02/07/2012 at 11:34 pm

    • Tot di RL, un titlu:

      „Memorialul Furăciunii” la TVR. Valentin Nicolau îi ATACĂ DUR pe liberalii Claudiu Săftoiu şi Lucia Hossu Longin”

      emil

      02/07/2012 at 11:34 pm

    • Instrumente de prevenire si control a derapajelor. 😀

      (adika exact ce trebuiau sa fie… SIC!)

      moldoveanu

      02/07/2012 at 11:59 pm

  143. corina cretu vb de derapaje antidemocratice?
    zau, nu suporta tastatura ce ar merita pentru minciunile spuse …..
    sa-i fie rusine!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    tactica tipic comunista!

    skorpion

    02/07/2012 at 11:36 pm

  144. pt. cä am un parlamentar acolo.

    läsatzi minciunile, USL, nu e nicicum bine väzut, chiar dacä
    au mers cu minciuni spre rusinea lor, au fäcut mult räu romaniei
    parlamentarii socialisti sunt niste intrigantzi, crescutzi de iliescu si nästase
    niste bolsevici..oameni arivisti mincinosi si aduc mari prejudicii.
    dar occidentalii stiu bine , ce si cum mint. ce a fäcut acum Ponta in 2 luni
    au arätat dictatura stalinistä.

    theo- nona

    02/07/2012 at 11:38 pm

  145. Cretzu, femeia de companie a lui iliescu, o cuträ……………O C–-

    theo- nona

    02/07/2012 at 11:41 pm

  146. Bine-bine…Cum putem sa protestam la PE pentru aceasta declaratie? Exista vreo posibilitate?
    Care ar fi caile de atac impotriva acestei luari de pozitie in plenul PE? Petitie? Chiar nu ma pricep la chestiile astea juridice…Dar m-a enervat peste masura aceasta nulitate…(O fi si ea doctor?)

    hope

    02/07/2012 at 11:45 pm

    • Probabil e ‘dottore’.

      EuCuMine

      02/07/2012 at 11:53 pm

  147. dacä il suspendä pe bäsescu,
    am auzit cä o serie de organizatzii vor trimite dovezi la UE,
    despre targurile USL, despre, trädäri fäcute de diversi USL-isti
    chiar „in afarä.” nu vor cädea bine multzi din USL; CHIAR F:F: RÄU:

    theo- nona

    02/07/2012 at 11:47 pm

  148. ORCE e-mail la Bruxelles, este bine venit,
    chiar putetzi scrie, socialistii distrug democratzia in ro.
    iar parlamentarii socialisti mint.

    theo- nona

    02/07/2012 at 11:50 pm

  149. Nu inteleg de ce daca il suspenda pe Basescu? Daca exista dovezi trebuie trimise si scoase la suprafata indiferent daca il suspenda sau nu.

    hope

    02/07/2012 at 11:51 pm

  150. vretzi sä scrietzi la ue, simplu e-mail

    theo- nona

    02/07/2012 at 11:51 pm

  151. Catre cine trebuie trimis acest e-mail? Adica daca il trimit eu, Ilie de la scularie cine ma va lua in seama?

    hope

    02/07/2012 at 11:53 pm

  152. vor fii scoase oricum si nu vor putea spune cä Bäsescu e de vinä.

    theo- nona

    02/07/2012 at 11:53 pm

  153. NU exista motive constitutionale pentru a-l suspenda pe TB.
    Daca vor scorni ceva, va fi inca un derapaj de la democratia fragila din Ro.

    skorpion

    03/07/2012 at 12:03 am

    • in 2007 au existat???
      nu uitati articolul lui mixich cu lupii…

      intimplator

      03/07/2012 at 12:10 am

    • nu ar fi primul 😦

      eugeni

      03/07/2012 at 12:14 am

  154. Mishu la Alexa

    ard

    03/07/2012 at 12:24 am

    • Seara buna la lumea buna. Confirm, am fost vreo 200-300. Jandarmii au fost politicosi, dar foarte fermi. Iar noi n-am insistat aiurea. Era clar, era ordin, saracii n-aveau raspuns. Sintagma „obiectiv strategic”, referindu-se la Guvern, era repetata pana la saturatie. Sa va tineti, mah, obiectivul pentru voi! Pe noi nu ne interesa cladirea, ci ca mesajul nostru sa ajunga la Prim-Plagiatorul. Si cred ca a ajuns! Multumim tuturor celor care ai venit alaturi de noi. N-am sperat ca vom fi atatia. Maine, la aceeasi ora, o vom lua de la capat.

      blog de caine rau

      03/07/2012 at 1:58 am

      • Pai inteleg ca Jandarii o sa voteze cu usl, ca asa demonstranti civilizati nu pupa ei daca castiga dreapta 🙂

        eugeni

        03/07/2012 at 2:14 am

  155. @ cedric
    Bere buna, rece, la Roma. Acum ajuns acasa dupa o mica vizita pe Paltinis cu un copil de 10 ani care nu avea certificatul de nastere la el .

    crisbear

    03/07/2012 at 1:58 am

  156. Am vazut la copac poze cu marsul ghilimelelor. Bravo. Nu-i bai ca au fost 200 si nu 5000. Astia 200, sint mindru ca sint Roman. Va multumesc.

    Aha

    03/07/2012 at 2:10 am

  157. Buna Dimineata,
    Postare noua!

    Theophyle

    03/07/2012 at 7:57 am

  158. Reblogged this on Blog iMONDO.

    Andrei

    03/07/2012 at 10:46 am

  159. Nu uitati, toata saptamana va fi la ora 19:00 protest. http://www.facebook.com/events/382477081812081/

    Geo

    03/07/2012 at 11:57 am

  160. […] în apărarea ghilimelelor. “Cine are papion este invitat să-l poarte!” POLITEIA: “Indicatiile organizatorilor: Promenada noastra este o manifestare culturala, drept pentru […]

  161. Traiesc in strainatate de 35 de ani, adica am fugit de dictatura. Ce nu as fi dat sa pot pe vremea aceea sa ies in strada….sa urlu…nu se putea. Urlati acum ca sa nu vina vremea cand nu veti mai avea dreptul sa urlati. Sunt cu voi, alaturi de voi chiar daca picioarele nu ma mai tin bine, altfel as fi luat un avion sa fiu acolo.

    Tamara

    04/07/2012 at 11:35 am

  162. Sa aprindem o lumanare pentru democratia din Romania!
    Nu a avut nici o sansa, s-a nascut bolnava si a murit de tanara!

    Mtescu

    04/07/2012 at 1:30 pm

    • Aprindeti lumanari dar nu pentru inmormantarea democratiei ci pentru trezirea ei. Gata cu acest pesimism si resemnare balcanica, totul se castiga cu participare!

      Tamara

      04/07/2012 at 2:15 pm

  163. […] goagal despre ce este vorba in comentariul acesta si comentariile ce au urmat si asa am gasit acest articol. Deoarece imi este mai usor, fiind mai aproape de serviciu, am hotarat ca sa particip la acest […]

  164. […] asta am putut vedea in ultimele 2 seri la protestul ghilimelelor la capitolul […]


Comentariile sunt închise.