Politeía

Quis custodiet ipsos custodes?

Vine trenul!

Potentialul logoreeii noastre este nelimitat. Politicienii discuta, promit, ameninta, se roaga sau declara ca decid, de dimineata pana seara. Poporul definit de politicieni ca  electorat si impartit in cele doua categorii principale, contribuabili si asistati, discuta si el, se caina sau proslaveste, despica firul in doi, patru sau opt, nereusind decat sa-si termine prohodul cu o injuratura scoasa direct din arsenalul strategic al poporului frustrat de secole de logoreea stearpa a lui si a conducatorilor lui.

Intre timp, vedem cum alte natii, de voie sau de nevoie, isi croiesc drumul asa cum pot, condusi de lideri politici alesi de o majoritate, din care poate nu ai facut parte, dar ai acceptat jocul democratic, pentru ca acest joc este nucleul existentei tale ca cetatean al unei societati.

Noi il primim pe Ponta care considera ca Parlamentul declarat de el acum doua luni nelegitim a devenit legitim cand majoritatea a fost obtinuta la modul cel mai fraudulos posibil. Acum acelasi Parlament a devenit legitim, cum? Numai Ponta si prietenii lui liberali lu’ peste cunosc sincreziile ideolgice securiste ale vestitului motan.

FERICIRE! Vasile Blaga a fost validat in functia de presedinte al PDL cu 1197 de voturi pentru si 28 abtineri. Sa mori de fericire! Cezar Preda, Dorin Florea, Cristian Preda si Mihai Stanisoara au fost alesi prim-vicepresedinti. Gheorghe Flutur este noul secretar general. Avem un PDL complet reformat, numai bun de sustinut. Cum a spus dna Merkel,  “NU! Atât timp cât voi trăi”. Sa le fie de bine lr si voua la fel, toti cei care ii veti vota!

La capatul tunelului nu este o lumina de speranta, este locomotiva unui expres care vine sa ne striveasca pe toti, indiferent de pozitiile politice si optiunile sociale pe care le detinem. Nu are importanta daca esti de dreapta sau de stanga, nici macar nu are importanta daca esti bugetar, pensionar, lucrezi la o multinationala. Aceasta locomotiva ne va strivi pe toti.

Vor scapa toti ce care scapa intotdeauna, nu are importanta ca-l cheama X sa Y. Ei sunt cei care mereu se vor salva, pana in clipa cand vor fi maturati de forte mai puternice decat ei, s-a mai intamplat pe aceste locuri. Poate acea clipa va veni, poate nu! Un singur lucru este clar. Vine trenul! O saptamana grea ne asteapta pe toti, din toate punctele de vedere. Pastrati-va cumpatul si beti zilnic cel putin doi litri de apa.

Mai discutam pe seara – chiar am o poveste buna pentru voi!

285 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Iar SNSPA. Oare de ce si-a schimbat denumirea? Pai e aceeasi Stefan Ghorghiu, cu activistii recuperati in mare parte.
    In jurnalul lu’ Tuca a lu’ Voiculescu, titlu mare:
    „EXCLUSIV Rectorul SNSPA: Tot ce a discutat Consiliul CNATDCU este nul de drept. Păcat că profesori universitari au intrat într-un astfel de joc politic”
    Brrr 😦

    emil

    30/06/2012 at 4:47 pm

    • Ziua buna 🙂
      Respectivul este un mare dobitoc si politruc, rosu pana in varful unghiilor 😦

      mar

      30/06/2012 at 5:13 pm

      • Ca de altfel intreaga facultate, de la studenti la profesori si decani.

        Eduard

        30/06/2012 at 6:05 pm

        • Eduard, sa nu generalizam 😦

          mar

          30/06/2012 at 6:40 pm

  2. On topic: speranta mea este Cristi Preda (stiu ca nu este placut aici, dar eu il apreciez). Faptul ca a reusit din aproape exclus sa devina prim vice presedinte imi pare un semn bun.

    Off topic (asa cum o fac de obicei 🙂 ): azi in parc, domn decent, conditie joasa, dar decent, care incearca sa-si invete nepotul sa dea jucariile si altor copii. Gest frumos dupa parerea mea. Motivare aproape frumoasa cu extensii politice stupefiante: „sa se invete sa dea, ca prea suntem egoisti si rai cu totii. I-am ales pe cei mai rai. Ce au cu copilul asta care ne-a reprezentat atat de bine tara la Consililul Europei. Ne-a adus 14 milioane de euro. Sa duca si ei atatia bani si dupa aia sa vorbeasca. Ce au cu el, de ce atata rautate cu doctoratu asta?”

    maraco

    30/06/2012 at 4:53 pm

    • Offtopic dar on topic despre jucarii: deja in parc proprietarul jucariilor nu are legatura cu cine se joaca! Daca „tataie” iesea mai des, stia. Cat despre politica….ramane cum am vorbit: omul judeca pe ce stie; de stiut stie ceea ce i se spune. Asa cred eu.
      🙂

      emil

      30/06/2012 at 5:08 pm

      • Jucariile erau in posesia stapanului (nepotului), dar mai intindeau si alti copii mana catre ele.

        Este incredibila spalarea de creiere. Intr-adevar, oamenii spun ceea ce li se baga in cap. Pe de alta parte ma revolta teribil bagatelizarea populara a ideii de doctorat. Toata lumea se da acum cu parerea despre asta.

        maraco

        30/06/2012 at 5:36 pm

  3. Inca ceva. Un mare bravo pentru initiativa de a iesi in strada! Eu nu pot veni si mi-e ciuda. Lui MRU i-ati scris sa se alature?

    maraco

    30/06/2012 at 4:59 pm

  4. Buna ziua tuturor,
    Emil, vorbesti de rectorasul de la Stefan Gheorgiu pe stil nou, dar uite cum gandeste rectorul de la UBB. Rectorul Universitatii „Babes-Bolyai”: Consiliul care a decis ca Ponta a plagiat nu avea atributii directe (Hotnews). In plus, aceasta fiinta lasa face parte din Consiliul respectiv

    ion

    30/06/2012 at 5:10 pm

    • din pacate este pupilul lui Haiduc si amic de suflet cu Ioan Rus.

      Sare'n Ochi

      30/06/2012 at 5:12 pm

    • B I R O C R A T I?
      Ca sunt binevoitor azi 🙂

      emil

      30/06/2012 at 5:19 pm

    • Buna 🙂
      Un alt dobitoc 😦 Trist cand vezi o asa adunatura care insulta oamenii care chiar au muncit/muncesc ptr. o diploma, cred intr-un ideal. Pierd ani buni din viata sa se perfectioneze. Adevarat, vine trenul de mare viteza sa ne striveasca 😦
      Acesti profesori/formatori de caractere merita tratamentul pe care l-am aplicat noi in 1990, politrucii bolsevici sa nu mai intre in facultate sau boicotul cursurilor.

      mar

      30/06/2012 at 5:21 pm

    • Pai asta a semnat scrisoarea de sustinere a senatorului porno, dupa socotelile lui asta fiind o „reintoarcere la normalitate”. Si nu de plagiat il doare pe asta, are si el teoria conspiratiei politice „dar ma intreb daca un plagiat posibil intamplat acum opt – noua ani n-a tulburat pana acum domeniul juridic si a ajuns dintr-o data sa-l tulbure in acest moment”. Aceeasi argumentatie aiurea venita pe filiera USL, nu plagiatul e important ci de ce acum s-a descoperit, cine l-a descoperit, bla bla bla. Nu credeam ca tara asta are chiar atitia lingai gata sa incurajeze orice furt si miselie venita de la potentatii zilei.

      Aha

      30/06/2012 at 5:51 pm

    • Adica el , Plagiattore Pontus Infractorus e la putere, da?
      se simte pe cai mari?
      O sa-l trazneasca sfantul Sisoe cat de repede pe idiotul cu pofta de putere.

      luminita

      30/06/2012 at 5:51 pm

  5. e ultima zvacnire a comunistilor ,securistilor si urmasilor lor aceasta locomotiva,cred ca au combustibilul terminat si se va opri iar noi nu suntem o tara de prin africa sau siberia ruseasca.cine crede ca mai reuseste acum o restauratie de tip „perestroika” se inseala amarnic.fereasca d zeu de revolta oamenilor activi, (nu cred ca ponta va mai prinde aceasta fericire) oameni care se pare ca incep sa se trezeasca!

    Dan Popa din Brasov

    30/06/2012 at 5:25 pm

  6. salut ! vine trenul .. si e foarte bine. cu cat vine mai repede cu atat mai scurta va fi abureala fsn nului de dreapta sau fsn ului de stanga. poate ca mai intai vor ingenunchia din nou acest popor dar pana la urma sunt sigur ca poporul ii va ingenunchea pe politruci.energia s a liberalizat – de maine toti platim mai mult ( asta in timp ce in franta de ex energia costa la jumatate cat in RO) – monedat nationala e in bataia cursului iar puterea de cumparare scade constant. fortza vasile rus , pardon, blaga !

    zigzag

    30/06/2012 at 5:35 pm

  7. Este momentul propice sa iasa MRU la interval. NR nu are impactul necesar.
    DE ce am impresia ca MRU ezita?

    eugeni

    30/06/2012 at 5:37 pm

    • Am uitat, de nervi se pare, Ziua buna oameni buni 🙂

      eugeni

      30/06/2012 at 5:38 pm

    • Nicio impresie! Aseara, MRU a anuntat ca saptamana viitoare va avea loc prima conferinta de presa a Initiativei. Programata exact cand nemernicii vor sa-l suspende pe presedinte….Deci…!?

      nenea iancu

      30/06/2012 at 6:02 pm

  8. Ponta este un impostor ,un plagiator, dovedit de multzi,
    nu numai de acea institutzie, degeaba se sträduiesc sä nege
    Ponta trebuie sä demisioneze.un om färä onoare
    Ponta demisia mincinosule.

    theo- nona

    30/06/2012 at 5:40 pm

  9. Nu stiu de ce, dar am impresia ca rectorasul de la Stefan Gheorghiu pe stil nou a fost creierul operatiunii si nu anagramatul de Pop (vorbeste pe A3). De asemenea nu stiu cata substanta se ascunde in spatele CV-ului pompos. S-a scapat la tv si a spus ca dupa terminarea facultatii a lucrat in ministerul educatiei.

    ion

    30/06/2012 at 5:42 pm

  10. MRU , nu ezitä,
    dar nu poate iesi ca päduchele in frunte, precum Ponta
    sä termine PDL, treburile interne si atunci sä vadä cu cine discutä.

    sistemul päduchelui , este mitocanul färä onoare Ponta.

    theo- nona

    30/06/2012 at 5:44 pm

  11. Ponta este cel mai mizerabil, needucat si färä onoare
    premier , care l-a avut vreodatä Romania.

    theo- nona

    30/06/2012 at 5:46 pm

  12. vor lätra totzi securistii si potlogarii inregimentatzi USL.

    Ponta este un plagiator, pot lätra zi si noapte, tot un impostor rämane

    Ponta demisia.

    theo- nona

    30/06/2012 at 5:48 pm

    • Interesant comentariu in evz
      „30 iunie, 16:45. nelu
      Daca am picat examenul pot dizolva comisia de examinare , ca ponta ?”

      emil

      30/06/2012 at 5:49 pm

  13. usl; este o haitä rosie de bolsevici.

    cu cat intarzie sä se retragä Ponta, presa sträinä se mobilizeazä.

    theo- nona

    30/06/2012 at 5:50 pm

  14. nelu,
    asa sä faci dizolvä comisia asta este stilul.

    theo- nona

    30/06/2012 at 5:52 pm

  15. mie imi lipseste , huniad

    theo- nona

    30/06/2012 at 5:53 pm

  16. Buna seara
    Eugeni, MRU a fost aseara 2 ore invitat la Cristoiu. L-ai vazut?

    ela

    30/06/2012 at 5:59 pm

    • Da , l-am vazut. Mi-a placut. Numai ca :
      1. A folosit de prea multe ori : sa speram. (ca pdl….., ca oamenii de dreapta etc)
      2. A zis: Vom arata lista noastra de principii de dreapta. Parerea mea ca trebuie sa afirme aceste principii, scurt asa cum a facut MM la interviul din Cluj cand l-a sustinut pe Boc la alegeri. Deci nu mi s-a parut ca un lider de dreapta, centru dreapta.

      Imi pare rau, dar dupa MN suflu acum si in iaurt. 🙂

      eugeni

      30/06/2012 at 6:06 pm

      • Daca tin eu minte bine, a promis o declaratie sau ceva de genul asta pe miercurea viitoare. Daca gresesc, imi cer scuze 🙂

        emil

        30/06/2012 at 6:07 pm

        • Vezi? daca nu exista o anumita ambiguitate in exprimare atunci ai fi stiut si ziua si ora. 😦

          eugeni

          30/06/2012 at 6:15 pm

  17. Salutare ! 🙂
    E cald, foarte cald…
    Electoratul, somnolent, inghite orice fara sa mestece.
    Inghite mai cu seama berici/sprituri reci si se intoarce, la umbra, pe partea cealalta.
    Vigilenta ? Ioc !
    Lupta politica ? Ioc !
    Interes ? Ioc !
    Poate doar o telenovela usor de digerat, pe intelesul celor cu/fara bacu` ratat.
    Si al pensionarelor de la IMGB, intre doua ciorbite bine acrite cu bors Magic si drese cu oua de la mama soacra.
    Sau o „mireasa pt. fiul meu”, n`asha ?
    Sau „schimb de mame/tati/bunici etc.”
    Ce tot umbla astia cu plagiatu` ? Chiar ma enerveaza !
    Hm…ia mai ada, nevasta, doua beri…da` sa fie reci, nu ametite, ca alea de mi le dadusi mai adineaorea…
    Si vezi daca vecinu` Sile e acasa, sa facem o tabla si bem un sprit.

    Si voi vreti ca opozitia sa atace guvernul, sa-i dea la lingurica.
    Pai nu E si ei oameni, mai draga ? 😆

    Tzepelica

    30/06/2012 at 6:03 pm

  18. M-am linistit. Ponta la sunat pe Blaga sa-l felicite. Vor conclucra la interesul national, prin respectarea normelor democratice. Ne putem culca la loc, Blaga si cu Ponta, puscind de norme democratice, vor veghea pentru noi.
    Sau nu? Ca la cite norme democratice pravale Ponta peste noi abia le putem duce. Cit despre interesul national, pina acum s-a manifestat exclusiv in doua domenii: scaparea condamnatului Nastase, si scaparea plagiatorului Ponta. Iar Blaga, atita e de preocupat de normele democratice incit nici macar nu are timp sa zica ceva in timp ce USL calca orice in picioare.

    Aha

    30/06/2012 at 6:03 pm

    • Nu inteleg totusi, de ce crezi ca Blaga il sprijina pe Ponta? in plagiere si dezdemocratizare. Parerea mea este ca Blaga este unul dintre putinii care AR putea sa ii faca fata lui Ponta, din lumea partidelor politice. Doar parerea mea 😦

      emil

      30/06/2012 at 6:06 pm

    • Salut
      E bine @Aha daca te-ai linistit. E bine ca Blaga nu da nici o sansa echivocului. E bine si ca Udrea s-a dat inapoi.Chiar nu mai avem pe cine injura. Nu mai avem nimic de sperat le la PDL si nici de injurat. Poate de ignorat. Ne-au pus in situatia in care trebuie inchis televizorul, si iesit din casa: Ori pentru aparat democratia, ori pentru a lua avionul de la Otopeni. Sau de mers la spanzuratoare ca lenesul cela cu „muieti is posmagii ? „

      lastnightmusic

      30/06/2012 at 6:14 pm

  19. cine nu la väzut, este toatä emisiunea, pusä la copac,

    meritä.

    theo- nona

    30/06/2012 at 6:07 pm

  20. Blaga nu este favoritul meu, dar a cerut de la tribunä,

    demisia lui Ponta.

    theo- nona

    30/06/2012 at 6:09 pm

  21. chiar noi diaspora, vom urmärii atent ce face dl. Blaga.
    trebuie sä depunä o motziune, urgent.

    theo- nona

    30/06/2012 at 6:11 pm

  22. E bine ca demonstreaza homosexualii, ca-si cer drepturile (cine ii persecuta ?).
    M-am linistit. 😆

    Tzepelica

    30/06/2012 at 6:12 pm

    • Din cate inteleg demonstreaza Noua Dreapta, adica impotriva:

      ” Manifestantii au spus ca prin acest mars vor sa promoveze valorile familiei traditionale si sa isi exprime opozitia fata de casatoriile cuplurilor homosexuale si de solicitarile acestora de a li se permite sa adopte copii. In opinia acestora, parada homosexualilor reprezinta „o manifestare cu caracter provocator, obscen si antisocial, care aduce atingere bunelor moravuri si ordinii publice”. (Hotnews)

      hope

      30/06/2012 at 6:20 pm

    • Cine ? Noua Dreapta care a protestat – hojmalaii avocatului Tudor Ionescu, popii trogloditi si calugarashii tineri,citiva bosorogi cu sexul incert, vreo 100 de persoane, – cit noi nu reusim sa adunam sa il aparam pe Basescu- in marsul pentru normalitate. 🙂
      Homosexualii cer drepturi normale in orice tara europeana (mai putin Moldova si Albania )

      lastnightmusic

      30/06/2012 at 6:25 pm

      • Pai asta este drama noastra nationala…Asteptam ca in „Miorita” sa ne izbeasca trenul.

        PS Ma distreaza foarte tare chestia cu bunele moravuri si ordinea publica…
        Curat Caragiale: nu mai sunt, monser, moravuri si printipii.

        hope

        30/06/2012 at 7:27 pm

  23. Marga, trebuie acuzat de abuz in serviciu, noi asteptäm……………….

    theo- nona

    30/06/2012 at 6:15 pm

    • Theo
      ioan aurel pop rectorul ubb este „pretin” bun cu Marga.Doar n-o sa-i ingroape cu mana sa pe amandoi,margaotul si pontacul

      mircea

      30/06/2012 at 6:21 pm

      • IAP nu-i deloc prieten cu Marga – a contra-candidat impotriva omului lui Marga. in schimb este prieten cu Ioan Rus.

        Sare'n Ochi

        30/06/2012 at 6:47 pm

        • foarte posibil Sare 🙂 categoric te cred
          imi aduc acum aminte ca ai mai zis-o zilele trecute.Nishte amici mi-au povestit de cateva manarii pe-acolo si nu excludeau varianta asta(intr-un fel logica dupa felul cum se desfasoara acum „ostilitatzile” cu Ponta-Marga)

          mircea

          01/07/2012 at 12:07 am

  24. saluttare si aici tuturor 🙂
    he-he eu combin berea(ca-i diuretica) cu apa la gheatza 😉
    Deci Blaga mare sef de trib.Iar de pe dealul invecinat Ponta ,in semn de recunoastere si apreciere face valuri de fum care se ridica inspre Manitou.Un Flutur nestingherit zboara bezmetic pana cand se lipeshte de dispersorul felinarului locomotivei.E primul semn ca_calul de foc a prins viteza mare iar intreaga_garnitura feroviara e lipsita de orice frana.Mi-e ca nu numai cei care vad luminitza de la capatul tunelului vor fi spulberatzi dar si habitantzii trenului vor sfarshi intr-o ambuscada la prima curba.
    Sa vedem ce urmeaza.E un ciclu istoric care va reintregi in toamna cercul fsn-ului sau se vor rupe apele.
    ..
    Si Saviana Rusu e o scumpa.Ma uitam pe irtv cand la un moment dat zice….Blaga ingroapa echipa pdl… 😆 ….. aaa incheaga echipa pdl 😆

    mircea

    30/06/2012 at 6:16 pm

    • Gura cacaciosului adevar graieste! 😆

      Salutare tuturor.

      EuCuMine

      30/06/2012 at 10:19 pm

  25. dece nu demonstreazä si cetätzenii contra minciunii si imposturii??????????

    nu vä apäratzi drepturile, dar avetzi pretentzie. afarä pe stradä…………

    pe asfalt scris , PONTA DEMISIA; cateva mii de fluturasi, etc.

    theo- nona

    30/06/2012 at 6:18 pm

    • las ca manifesteaza homosexualii pentru drepturile lor si Noua dreapta impotriva lor. Noi……. cu berea la pet.

      lastnightmusic

      30/06/2012 at 6:28 pm

    • tds 🙂
      aia macar stiu ce vor 😆 si unii si ailaltzi.
      jumate de tzara doar crede ca stie ce vrea asa ca mai bine bea o bere.

      mircea

      30/06/2012 at 6:34 pm

  26. sä-i fir rusine rectorului dela UBB;

    se trezeste vorbind, si un elev , poate constata cä Ponta a plagiat.
    RUSINE D-le RECTOR

    theo- nona

    30/06/2012 at 6:27 pm

  27. Theophyle,
    Ai reusit sa ma ingrijorezi cu acest post. Astept urmarea.

    acspot

    30/06/2012 at 6:31 pm

    • hehehe- abia acum a reusit sa te ingrijoreze ? 🙂

      lastnightmusic

      30/06/2012 at 6:46 pm

      • Theophyle pana acum a lasat mereu o nota de optimism, o usa deschisa catre „mai exista speranta”. Postul asta insa ..

        acspot

        30/06/2012 at 8:09 pm

  28. Este ceva ce nu am inteles, poate ma lamureste cineva:

    Ioan Aurel POP face parte din CNATDCU. Acum da inapoi?

    eugeni

    30/06/2012 at 6:32 pm

    • n-a votat, Eugeni 🙂 desi putea s-o faca,am intzeles ca votul electronic era acceptat.
      Defapt a reiterat ideea enuntzata de strategii uslasi,doar o comisie de specialitate/juridica poate sa decida daca a fost plagiat sau nu.

      mircea

      30/06/2012 at 6:39 pm

  29. Eugeni,
    Da face parte dar ieri nu a fost prezent. In plus a pierdut un bun prilej sa taca. Ca membru ar fi trebuit sa cunoasca art.27 din Monitorul oficial din 4 aprilie 2012 (ordin citit pe sarite de marii specialisti ai actualului guvern). Pentru cei interesati accesati monitorul oficial respectiv http://www.cnatdcu.ro/wp-content/uploads/2011/04/226.pdf.

    ion

    30/06/2012 at 6:40 pm

  30. Multzam fain de raspuns. M-am lamurit. Am impresia ca este un pic „dirijat”. Nu vreau sa ma gandesc ca seful sri este unul de la PSD.

    eugeni

    30/06/2012 at 6:48 pm

  31. De mult ma gandesc la o ipoteza. Acum, ca a picat VU, va rog sa va inchipuiti urmatoarea situatie. crin presedinte, dupa alegerile parlamentare usl 49pct, partidul 1 dreapta 10pct, partidul 2 dreapta 20pct, partidul 3 dreapta 10pct, minoritati diverse 11 pct. crin numeste premier de la usl si cade in parlament. o data , de doua ori……. si pana la urma tot va trebui sa numeasca un premier din cealalta parte. Asa ca, de ce trebuie platforma asta despre care vorbeste MRU ? Platforma care, dupa parerea, mea nu va scoate nehotaratii si scarbitii la vot si vor vota tot „buniceii” cu morala din parc.

    elablue

    30/06/2012 at 6:49 pm

  32. Ion,
    cred ca ai dreptate, la un moment dat s-a vehiculat numele tinerei sperantze ca posibil candidat la Educatie.
    Posibil sa fie ministrul din umbra.
    http://www.mediafax.ro/politic/cabinetul-ponta-anuntat-marti-seara-ponta-va-cere-apoi-votul-usl-si-al-parlamentului-care-sunt-numele-vehiculate-9583016

    mar

    30/06/2012 at 6:50 pm

  33. Buna seara,
    tot citesc si nu ma dumiresc. Daca tin eu bine minte, atunci cand au fost alegerile de rector (in primavara) la UBB s-a spus ca n-a fost ales „omul lui Marga” ci contracandidatul. Acum mi se pare ca ceva nu se leaga: este totusi omul lui Marga?

    cedric

    30/06/2012 at 6:51 pm

  34. Eugeni,
    In CV-rile prof. univ, care incearca sa-l spele pe Copy-lot exista un lucru care ii uneste toti au facut un stagiu de bursa Fulbright in State vezi (Hasoti, Pricopie, Aurel Pop)

    ion

    30/06/2012 at 6:53 pm

    • Ion,

      Buna observatie.
      Daca intersectia multimii celor care tin cu Basescu cu multimea celor care au facut acest stagiu este multimea vida, atunci da, este un argument foarte bun.Dar nu vreau sa intru in teoria conspiratiei . (imi este teama sa ma gandesc la asta : ) )

      Am citit articolul pe care mi l-ai trimis. lamureste tot. multam fain

      eugeni

      30/06/2012 at 7:02 pm

  35. salut, all,
    cald, cald, nu-i asa?
    🙂

    legat de alegerile din PDL:

    – eu am pus cruce pe PDL si mai ales pe Blaga.

    Pentru mine blaga este mort de 2 ori si anume: o data cu faimosul miting ”iesi afara, javra ordinara!” cind blaga in mod f.f.f. suspect a fugit in ”muntii” Oradiei sau ai Clujului, el – marele si extraordinarul – organizator s-a ascuns, cind de fapt ca bun organizator putea sa opreasca acel miting sub demnitatea politistilor…
    a doua oara cind marele organizator blaga NU a facut ABSOLUT NIMIC pe periaoda campaniei electorale din mai/iunie 2012!
    Zero actiune!

    – prevad ca MMacovei isi va da intr-o buna zi demisia din PDL, ea a fost facuta mare mincinoasa prin gurita lui Blaga, n-o vad suportindu-l prea mult si se va duce spre organizatia lui MRU.

    – cristian preda va incerca sa-i educe pe bosorogii pedalisti, caci azi au cistigat batrinii si au pierdut tinerii, chiar de virste mai avansate dar tineri in gindire.

    skorpion

    30/06/2012 at 6:56 pm

    • Buna 🙂
      Cred ca acea „buna zi” se apropie ptr. MM.
      Faptul ca Ponta l-a felicitat pe Blaga si spera sa normalizeze relatiile putere – opozitie, spune extrem de mult.

      mar

      30/06/2012 at 7:04 pm

      • Si eu l-as fi sunat sa il felicit daca eram in locul lui Ponta. Ca doar acuzatiile de blat nu degeaba s-au lansat. Exact ca sa pregateasca telefonul asta.

        …doar un scenariu.

        moldoveanu

        01/07/2012 at 2:47 am

    • Eu credeam ca fiind mai lucid, le-ai pus crucea mai demult. E bine ca nu mai ai pretentii de la ei, sa te/ne salveze 🙂

      lastnightmusic

      30/06/2012 at 7:07 pm

      • crucea pe blaga era pusa de mult, azi am pus ultima palma de pamint pe mormintul lor
        🙂

        skorpion

        30/06/2012 at 7:08 pm

  36. Mar,
    Legat de Pricopie, ar trebui intrebat Funeriu de ce a aprobat scoaterea postului de prof,univ. la concurs in 2010 cand exista HG de blocare a posturilor in invatamant. Chiar si publicarea in MO a fost pe ascuns. Apoi a semnat ordinul de numire pe post desi a primit contestatii. Astazi pe criteriile de avansare pentru prof ,Pricopie nu se califica Dar vezi ca facerea de bine e f… de mama.

    ion

    30/06/2012 at 7:02 pm

  37. Skorpi,
    Gasesti raspunsul aici: Conventia a fost condusa de Gheorghe Albu, cel care acum 2 ani spunea: „Nu-ii vom lasa pe Basescu si Boc sa ne distruga partidul!” si care acum cateva zile vota ptr simplificarea procedurilor de suspendare a Presedintelui.”
    Vorba Savianei Rusu „Blaga ingoapa PD-L”

    ion

    30/06/2012 at 7:04 pm

    • @ion,
      nu stiam faza asta cu albu,
      dar albu, blaga + cei cca 1200 care l-au votat azi pe blaga
      nu au inteles un lucru si anume ca enorm de multe voturi au mers in 2004, 2008 si chiar partial in 2012 gratie acestui om numit Traian Basescu, care avea proiecte mari pentru reformarea Ro.
      (nu TB+Boc au distrus partidul, ci ei il vor cobori, distruge, anihila…)

      daca asta nu au inteles inseamna ca vor ajunge la 10% si grosul care a imbratisat ”filozofia” marinarului va merge spre constructia MRU, daca MRU nu va anihila acest proiect….nu se va lepada de TB

      skorpion

      30/06/2012 at 7:11 pm

  38. Teophyle,

    Inteleg ca vine „hard reset”-ul u trenul. 🙂

    Eu cred ca cei cu gandire de dreapta au sanse sa scape mai usor pentru ca nu asteapta sa „li se dea”.

    eugeni

    30/06/2012 at 7:06 pm

    • Ce spui eugeni ? Problema celor de dreapta nu este ca nu scapa, problema lor este ca scapa jumuliti de egalitaristi. Si chiar daca ai frigiderul plin, daca afara e rahatul pina la nivelul ferestrei, tot degeaba

      lastnightmusic

      30/06/2012 at 7:11 pm

      • tu crezi ca asta este resetul?

        eugeni

        30/06/2012 at 7:16 pm

  39. Ion 🙂
    Orice persoana,inclusiv membri CNATDCU poate sesiza in scris prin intermediul UEFISCDI consiliul general al CNATDCU cu privire la nerespectarea standardelor de calitate sau etica profesionala,inclusiv cu privire la existenta plagiatului,in cadrul unei teze de doctorat,INDIFERENT DE DATA SUSTINERII ACESTEIA.
    Art.27(1)

    mircea

    30/06/2012 at 7:07 pm

  40. Da Mircea
    I-am dat linkul mai sus cand am raspuns la Eugeni. Ce sa-i faci eu sunt doar chimist si nu jurist.

    ion

    30/06/2012 at 7:13 pm

    • f.multa rea vointza la rectorul IAP prin felul in care a raspuns,ignorand(sau nestiind=la fel de grav) articolul cu pricina

      mircea

      01/07/2012 at 12:11 am

  41. Seara buna la lumea buna.
    Ponta este declarat, dupa numararea celor 85 de pagini, copy-a-lot.
    Daca ei au luat Ctrl C si Ctrl V prin ordonanta de urgenta, noua ne-a ramas Ctrl X sa le dam la cap si sa incercam un restart.

    blog de caine rau

    30/06/2012 at 7:13 pm

  42. Skorpi,
    Ei au ramas incremeniti in proiect. De aceea si ezitarile de aseara ale lui MRU in legatura cu PD-L

    ion

    30/06/2012 at 7:16 pm

    • @ion,

      cred ca este vorba si de orgolii.
      orgoliul lui blaga, dovada ca in mod rusinos si inacceptabil nu a fost invitat MRU, cel care a condus un guvern pedalist, poate cel mai profesionist guvern postdecembrist,
      nu l-au invitat pe MRU, cel care a fost ovationat de sala in urma cu vreo luna si jumatate, dar nu si de greii pdl,
      poate si orgoliul lui mihail neamtu,
      poate si al lui MRU

      si atunci cum sa aduni dreapta sub o singura umbrela numita azi de cristian preda
      uniunea democrat liberala….

      usl…
      udl….

      hmmmmm!

      parca ar trebui alt nume!!!

      pdl vrea sa fie conducatorul acestei umbrele,
      MRU zicea aseara cam acelasi lucru….dar conducator sa fie MRU…

      skorpion

      30/06/2012 at 7:25 pm

  43. Nu trebuie uitat modul covarsitor in care au votat pro Blaga.
    Paleologul a incercat sa faca haz de necaz si ca deobicei imaginea de clown de la un party care incearca sa faca lumea sa rada se accentueaza.

    MRU este trecut undeva pe planul n’spe in discursul lui Blaga si cu rol minor. MRU trebuie sa plece de la aproape zero. O va face?.

    Pe feisbuc sunt niste grupuri care il vor pe MRU, dar in general , fiind tineri, habar nu au de ce inseamna dreapta. Atata ca le-a placut foarte tare MRU. sunt aproape 10000.
    Potential exista , dar trebuie folosit si mai ales educat.
    Eu am mai dat link-uri la Politheia doctrinara. La excelentul post „de ce sunt conservator”. (scuze Teophyle)

    eugeni

    30/06/2012 at 7:18 pm

  44. Dan Popa din Brasov,

    spuneti mai sus
    cine crede ca mai reuseste acum o restauratie de tip „perestroika” se inseala amarnic

    restauratie este una, perestroika este alta,
    daca era vorba de vreo perestroika la masurile luate de guvernele PDL as fi inteles,

    dar aici in Ro este vorba de cea mai pura RESTAURATIE !!!!

    perestroika din rusia a vrut sa mai democratizeze tara si partial au reusit, insa dyadya Putin face restauratie pura, ceea ce face acum si v.v.ponta in Romania

    p u t i n

    p o n t a

    3 litere comune: P, N, T

    skorpion

    30/06/2012 at 7:21 pm

    • @skorpi: ii atribui calitati prea mari pui tonta. in RO se incearca o restauratie a unui clan mafiot. putin a facut o restauratie in Rusia ptr a si aduce ” patria, mama rusie” in prim rangul politicii externe.putin face din reface puterea pe plan mondial a rusiei iar -probabil- multi rusi se simt mandri ca sunt o putere. la noi , ponta si asociatii urmaresc doar transformarea RO intr un trib in care coalitia de grivco sa se bucure de privilegii.

      zigzag

      30/06/2012 at 7:41 pm

  45. färä soparle, acum nu era cazul sä vorbeascä de MRU;
    sä termine congresul si se vor intanlii ei, cand au toatä schema,
    eu cred si sper , cä vor fi intr-o puternicä coalitzie, väd cä
    unii cautä mäcar un viemisor, dacä nu o soparlä sä bage.

    hai, pe unii ii stim bine.si ce rol au.

    theo- nona

    30/06/2012 at 7:22 pm

    • Bine spus 🙂

      emil

      30/06/2012 at 8:12 pm

  46. Bună tuturor,
    Eu sunt totuşi optimist, spre deosebire de majoritatea comentatorilor. Nu îmi place la nebunie, personalitatea dlui Blaga, însă are şi merite politice. Iar promovarea dlui Cristian Preda e totuşi o garanţie a unui control de calitate a poziţiilor PDL. Dl Blaga este singura persoană să unească forţele din PDL şi să înceapă un atac frontal la USL. Lucru care l-a făcut deja într-o primă luare de poziţie.Este loc şi pentru dl MRU. Alegerea dlui Blaga calmează de asemeni şi frica şi disperarea unor parlamentari rupţi între două tabere, ce să facă să fugă de la PDL la PNL ..lucrez cu oamenii, cel mai periculos moment e când se simt încolţiţi, trec la gesturi iraţionale. Blaga va aduce o ordine necesară atât de necesară în PDL. Este un lider pentru cei din PDL cu care a purtat multe bătălii. Blaga a pledat pentru un reguli democratice, e capabil să înţeleagă miza actuală, prima este de stabilizare. Apoi va urma una de evoluţie asigurată de succesorul său. Şi mai trebuie spus un lucru. Construcţia oricărei formaţii noi cu viitor, nu se face într-o lună două.

    TD

    30/06/2012 at 7:30 pm

    • RD,
      cu tot respectul pe care ti-l acord. HABAR NU AI cine este Blaga si care ar fi blue-print-ul lui. Pentru mine PDL s-a terminat ca optiune astazi.

      Theophyle

      30/06/2012 at 7:38 pm

      • Raţionamentul meu e dat de context. Este clar că o schimbare a clasei politice nu e posibilă acum fără o explozie socială. PDL-ul lui Blaga şi Mişcarea de Dreapta a dlui MRU amândouă sunt necesare, nu că vreau eu sau x. E realitatea politică electorală a reţelelor sociale care o impune ca şi soluţie optimală pentru situaţia actuală. Că ne place sau displace, PDL-ul are o reţea de militanţi de om la om care activată prin alegerea lui Blaga poate contracara electoral USL-ul la nivel de bază în timp ce formaţiunile Noua Republică sau a dlui MRU nu o au. Hai să spunem lucrurilor pe nume şi mie mi-ar place o tranziţie directă într-o nouă putere politică construită pe alte concepte decât cele actuale. Mai există o cale directă revoluţia, schimbarea fundamentală de sistem social. Dar este o soluţie?Nu. Este probabilă să se producă? Nu. Politiica paşilor mărunţi spre o direcţie a funcţionat se pare. Că schimbările nu sunt ireversibile e o altă mâncare de peşte.

        TD

        30/06/2012 at 8:08 pm

        • Între timp, personal cred că ar fi bine ca MRU şi ceilalţi Actori Politici Moderni să înceapă să construiască organizaţiile, strategiile de comunicare la nivel de electorat dar şi proiectele de societate…se vor trezi la un moment dat când transferul de putere va fi posibil..e foarte important ca acel moment să nu fie ratat.

          TD

          30/06/2012 at 8:11 pm

      • Şi crede-mă că am habar cine e Vasile Blaga, l-am criticat nu odată pe blogary a atras banarea mea. Observaţii referitoare la trecutul nebulos din vamă şi unele contracte asigurate ginerelui său.

        TD

        30/06/2012 at 8:12 pm

        • TD,
          m-am saturat sa astept la raul cel mai mic. Simplu NU mai vreau sa aleg intre un FSN A si un FSN B

          Theophyle

          30/06/2012 at 9:04 pm

          • Te inteleg. De la 7000km departare unde sunt…admit realitatea poate e mai imblanzita, nu traiesc zilnic mizeriile pe care probabil le suportati.

            TD

            30/06/2012 at 9:12 pm

  47. Baieti si fete,
    vreti o dreapta adevarata – construiti-o. Vreti politicieni de dreapta curati si adevarati, promovati asemenea oameni. Doriti o agenda pentru o noua clasa poltica, scrieti-o voi. Nu dau doi bani (din punct de vedere politic) pe Cristi Preda care a devenit o mascota a lui Blaga &Co. destinat sa fie mai devreme sau mai tarziu un „Ponta” mai eficient, destept si curatel.

    Pentru mine TOG si Andrei au un potential infinit mai mare decat Cristi Preda sau Mihail Neamtu. Ei sunt AUTENTICI. Cu amandoi m-am certat pentru ca eu am recunoscut potentialul lor si am stiut ca MN ii va indeparta, ei si-au pus sperantele in el – de ce indepartati? Pentru ca ei sunt mai buni decat el! Eu am stiut-o si el a stiut. Deci ei trebuiau sa plece!

    Theophyle

    30/06/2012 at 7:35 pm

    • Theophyle a adunat aici toata dreptatea posibila. recititi ciu creionul in mana. Pe bune !

      lastnightmusic

      30/06/2012 at 7:45 pm

    • Basescu este cel ce a promovat femeile.
      Ceilalti lideri nu au gresit pentru ca……… nu le-a promovat.
      Acum , el nu a putut sa o promoveze pe Marie Curie sau Hortensia Papadat Bengescu, ci a promovat femeile politician tinar in PDL. Ele nu sunt mai rele decit media politicienilor din PDL
      Placinta e un fel de Frunzaverde etc.

      lastnightmusic

      30/06/2012 at 8:01 pm

    • Theophyle, despre ce cearta vorbesti? Eu nu stiu despre niciuna.

      Andrei

      30/06/2012 at 9:36 pm

  48. Skorpi,
    Nu cred ca orgoliu ii impiedica sau in orice caz nu acest factor e cel mai important. Pur si simplu intre MRU si Blaga nu exista nici o afinitate electiva (in termeni strict chimici). Apartin la doua lumi total diferite.In plus aseara MRU a dat de inteles printre randuri ca da Blaga si Roberta au fost tradatori. Eu nu am vrut sa cred desi Theophyle a sugerat demult. Aseara am avut certitudinea.

    ion

    30/06/2012 at 7:38 pm

    • Salut Ion,
      Roberta Anastase este una din marile catastrofe politice care poate fi imputata 100% lui Basescu. Este si rea si proasta!

      Theophyle

      30/06/2012 at 7:41 pm

      • salut ! de remarcat cum dupa tradarea care a dus la demiterea lui MRU .. useleii lui tonta au uitat sa o mai demita pe roberta sau sa i mai ceara demisia. 🙂

        zigzag

        30/06/2012 at 7:43 pm

    • @ion,
      din pacate nu am urmarit partea a II.a a emisiunii/MRU,
      deci si roberta este in aceeasi galeata cu blaga?
      nu stiam!

      skorpion

      30/06/2012 at 7:46 pm

  49. q.e.d. Theophyle. Aseara dupa interviul; cu MRU am stiut ca ai avut dreptate. mai putin cu Nicusor Dan. Dar legat de personajul ND o lasam pe altadata

    ion

    30/06/2012 at 7:42 pm

    • ion, crede-ma ca pentru mine ND a fost un experment din care am castigat enorm! Astazi stiu exact cum se poate porni de la zero si cum trebuie de facut unele lucruri. Personal am invatat enorm din „experienta ND” – o sa ne fie de folos!

      Theophyle

      30/06/2012 at 7:45 pm

  50. Theopyle,
    Scuza-ma dar sti ca Piratul intotdeauna a vrut sa promoveze femeile. Doar ca n-a avut o Pitia langa el.

    ion

    30/06/2012 at 7:45 pm

    • Mda’
      nu prea a avut mana buna la femei 😦

      Theophyle

      30/06/2012 at 7:49 pm

  51. Theophyle eu nu m-am referit la „experienta ND” eu m-am referit la caracterul lui si crede-ma ca o spun avand in spate probe concrete. Ai vazut ca in timpul campaniei nu am comentat deloc in legatura cu acest subiect.

    ion

    30/06/2012 at 7:48 pm

  52. baieti si fete de 10 zile asteptam sa ajunga trenul. Inca puti si va ajunge. Aveti in avant premiera un comunicat scris acum o saptamana de @cetatean. Asteptam inca putin pentru a iesi cu el integral 🙂

    Dragi membri, cititori, simpatizanti ai blogului Politeia : se implinesc 3 ani, luni si zile de cand acest blog exista sub forma a postari, comentarii, accesari si vizitatori unici.
    In decursul acesei perioade, blogul a fost o platforma pentru opiniile de dreapta. S-a scris enorm si s-a comentat enorm despre politica romaneasca, asa cum o vad cetateni din tara si de peste hotare, patrioti tineri sau varstnici, unii nascuti dupa Revolutie altii urmasi ai celor morti la Canal sau la Sighet.

    Acest blog nu si-a ascuns niciodata optiunea politica, pe care si-a asumat-o public, insotindu-o cu critici la fel de transparente si acide (atunci cand a fost cazul) la adresa Presedintelui Romaniei (pe care l-a sustinut in campania din 2009) si a mai ales a PDL-ului, auto-declarat partid de dreapta insa cu directia reala blocata spre stanga de veteranii partidului.

    Sa stabilim mai intii faptele :

    Daca astazi USL este la putere, MRU debarcat din functia de Prim-Ministru, Presedintele Romaniei amenintat cu suspendarea si impiedicat sa isi exercite atributiile constitutionale, daca CCR este amenintata de un Prim Ministru plagiator si tupeist, daca in decurs de o luna si 14 zile de la la instalare acest Prim Ministru (« cel mai cinstit ! ») a epurat politic toata administratia si toate ministerele, acestea se intampla numai si numai pentru ca PDL-ul si-a atins toate limitele: Vasile Blaga a urlat la Monica Macovei, Elena Udrea l-a executat pe Cristian Preda pentru crima de lez-Prigoana, Sebastian Lazaroiu a fost concediat de Emil Boc din functia de ministru pentru ca se suparase Broscoiul Oltean (dau doar cateva exemple).

    Theophyle

    30/06/2012 at 7:51 pm

    • abia astept,

      eugeni

      30/06/2012 at 8:12 pm

    • Salve, Teofil
      Abia aştept să rostogolesc postarea.

      Tiberiu Orasanu

      30/06/2012 at 8:16 pm

      • Bună !
        Stau de santinelă. Aștept cu nerăbdare urmarea.

        dictaturajustitiei

        30/06/2012 at 8:25 pm

        • Va promit ca nu aveti mult de asteptat!

          Theophyle

          30/06/2012 at 9:02 pm

      • O sa vina tibi,
        asteptam sa vedem ce se va intampla luni! Este foarte important 🙂

        Theophyle

        30/06/2012 at 9:01 pm

  53. Buna seara,
    Cred ca relatia MRU -Blaga ar trebui privita si prin ochii lui MRU.E dispus sa se compromita aliindu se cu actuala conducere a PDL care in ochii multora este responsabila de venirea USL la putere?Noi cei care scriem aici am putea intelege macar ratiunea pentru care MRU l ar sustine pe Blaga?.
    Cred ca cel mai elementar calcul politic ar fi indicat PDL ului sa schimbe toata conducerea cu nume noi.De la un Gheorghe oarecare devenit presedinte puteai sa ai asteptari.De la Blaga eu nu astept nimic.Stiu exact ce o sa faca si peste masa si pe sub masa.Visul lor de partid balama (cistiga indiferent cine vine la putere) se va implini.

    tucu2

    30/06/2012 at 7:55 pm

  54. @zigzag,

    Nu trebuie sa fii inteligent ca sa fii stalinist, hitlerist, bolsevic, ceausist….ma refer la ponta & clica lui,
    ci trebuie sa actioneze asa cum au actionat de 50 de zile: masuri in stil stalinist sau hitlerist cum vrei tu.
    (si nu am spus ca ponta = inteligent sau ca ar avea ceva calitati…dar orice caprar poate face ce a facut ponta pina acum in Ro)

    legat de v.v.putin (celalalt PTN) observ cumva la tine o umbra de admiratie pentru v.v.putin?

    Putin sau orice alt lider rus putea sa aduca tara lui si pe alte cai, zau asa, cai democratice!

    stii ca putin – fost kgbist frustrat, invidios, lacom – are averi de miliarde de dolari?
    Putin nu are in singe nici 0.0001% stofa de democrat.
    Putin este un mare pericol atit pentru tara lui, cit si pentru Europa.
    rusii care sint mindri de Putin sint cei de tip prm-vadim sau ppdd sau tip funar,

    dar, sa stii, ca sint si rusi democrati, care il detesta pe v.v.putin si fac chiar inchisoare pentru vederile lor democratice.

    iar ponta in ritm de dans spre asemenea stat ne duce, daca nu ne trezim

    skorpion

    30/06/2012 at 7:56 pm

    • stiu si ai dreptate in tot ce ai scris. am scris doar ca putin duce o restauratie pentru a-si consolida puterea si in plan extern. la noi , restauratia lui tonta are drept scop pastrarea privilegiilor grupului de la grivco, a fostilor nomenclaturisti si a odraslelor lor.

      zigzag

      30/06/2012 at 8:02 pm

  55. stiti ceva de asta?

    cica TRU ar fi spus asta: ‎”Eu o sa fiu ungureanul vostru”
    a auzit careva din voi?

    skorpion

    30/06/2012 at 7:59 pm

    • Da, l-am auzit eu.

      eugeni

      30/06/2012 at 8:07 pm

      • TRU facea misto de MRU sau ce?
        nu inteleg ce a vrut sa zica cu asta,
        o scuza pentru neinvitarea lui MRU?

        skorpion

        30/06/2012 at 8:08 pm

        • Nu mi-am dat seama ce a vrut. Nu cred ca a vrut sa faca misto. Cred nici el nu stia ce sa zica, dar poti sa stii?

          eugeni

          30/06/2012 at 8:16 pm

  56. aronpetru

    30/06/2012 at 8:04 pm

  57. Salutari 🙂

    Cred ca „reformarea” PDL avea un rezultat previzibil de ceva vreme. Si e bine ca a iesit asa cum a iesit. Fiindca e clar ca PDL ca partid e anchilozat, incremenit intr-o mentalitate din nu vrea si nu poate sa iasa, poate doar sa simuleze uneori ca e altfel. Macar acum stim exact cum sta treaba, fara false asteptari. Punct si de la capat.

    Radu

    30/06/2012 at 8:08 pm

  58. Postam ieri un link cu indemnul „Semneaza si da mai departe”. 8450 semnaturi la acel moment. Azi sunt ~1050, asa ca imi voi permite sa il repet:

    http://www.petitieonline.com/demisia_premierului_victor_ponta_cerut_de_mediul_academic

    Radu

    30/06/2012 at 8:11 pm

    • ~100050 semnaturi

      Radu

      30/06/2012 at 8:12 pm

      • ok, scuze 😦 10050. Graba strica treaba.

        Radu

        30/06/2012 at 8:12 pm

        • Am semnat. E la 10106 semnaturi

          TD

          30/06/2012 at 8:37 pm

  59. da, dJ, a pierdut sansa, dar stiam noi de mai mult timp acest lucru….
    asta este!
    sa vedem unde merg orfanii? la MRU? va putea construi ceva?
    vine si MM?

    skorpion

    30/06/2012 at 8:18 pm

  60. Blaga pe b1.

    eugeni

    30/06/2012 at 8:20 pm

    • no me interesa
      :mgreen:

      skorpion

      30/06/2012 at 8:21 pm

      • Rau faci; parerea mea 😦

        emil

        30/06/2012 at 8:24 pm

        • Ba face foarte bine. Trebuie sa iesiti din iluzia, ca votam odata la 4 ani si apoi e un partid care lupta pentru noi. Nimeni nu face asta desi promite. Trebuie sa aparati fiecare din voi democratia

          lastnightmusic

          30/06/2012 at 8:27 pm

          • Rau face, insist. Nu sunt foarte convins ca ceea ce a spus acum in final despre campania electorala care trebuia sa inceapa in toamna trecuta, nu au spus si multi pe aici. Doar daca nu te-a cucerit povestea cu Alba ca Zapada. Atunci, poate, gresec 🙂
            PS Democratia se apara corect. Altfel?

            emil

            30/06/2012 at 8:33 pm

    • Ultima oara cind l=am vazut pe Blaga la B1:
      reporter: Trece motiunea usl ?
      Blaga: Categoric nu trece !

      lastnightmusic

      30/06/2012 at 8:24 pm

      • 25% tot ai lui sunt

        eugeni

        30/06/2012 at 8:27 pm

        • 2.200.000 electoratul captiv din iunie. In noiembrie vor avea un pic mai putin

          lastnightmusic

          30/06/2012 at 8:29 pm

          • probabil cu vreo 500.000 mai putin…

            skorpion

            30/06/2012 at 8:30 pm

  61. „Vreau un partid muncitor si dsciplinat” „Obiective: organizare, reinodam dialogul cu soc civila, sa aducem aproape de noi pe cei de dreapta. Trebuie sa ne opunem usl care ataca statul de drept” „furtul intelectual este furt nu poti sa spui ca dai inapoi ce ai furat”

    eugeni

    30/06/2012 at 8:24 pm

  62. Vreau sa ramana scris ca sa vedem cum se comporta

    eugeni

    30/06/2012 at 8:25 pm

  63. S-a votat cu capul de data asta si nu cu sufletul ca data trecuta ??!!??

    eugeni

    30/06/2012 at 8:26 pm

    • pragmatic: au nevoie de un CALAU.
      Sa fie 🙂

      emil

      30/06/2012 at 8:35 pm

      • Au nevoie de un caprar

        eugeni

        30/06/2012 at 8:39 pm

        • Crezi ca se poate fara? Eu nu. Daca ar vota doar cei de aici, ai putea sa ai dreptate. Asa insa….
          😦

          emil

          30/06/2012 at 8:40 pm

  64. Niciodata nu mi-am asumat un scor , nici macar la locale………Blaga

    eugeni

    30/06/2012 at 8:28 pm

  65. Theophyle
    Ca a fost vina Pdl ca nu a fost vina pdl, poporul acesta avea nevoie de acest soc. Eu am fost de acord cu venirea Usl la putere dupa rusinoasa tradare a pdl. Era prea mare ura. Iti spun oaneni de bun simt prieteni de ai mei deja erau exasperati de TRIPLETA. Isteria televiziunilor atinsese paroxismul. Acum cel putin oamenii din mediul meu nu mai au curajul sa dea vina pa Pirat. Intuiesc pericolul. Asa ca tot raul spre bine.Daca saptamana viitoare Piratul va juca inteligent cred ca va ramane in post pana in 2014 si intARIT.

    ion

    30/06/2012 at 8:28 pm

  66. Buna seara,

    Imi permit sa am o opinie diferita de cea a gazdei. PDL era in degringolada inainte de alegeri. Blaga era una dintre solutii, acceptata de majoritatea taberelor. Timp de reforma, pana la alegeri, nu este efectiv. Fara un lider acceptat de majoritatea taberelor, PDL se duce la 7-8% iar USL castiga 60-70%. Cum e mai bine ACUM?

    blackman

    30/06/2012 at 8:32 pm

    • Dar cum sa spuna Blaga ca nu si-a asumat vreun scor la locale?. Acum se trece pe un nou scandal: Blaga minte, daca seful minte iti dai seama cum este partidul. Asta este o idiotenie de prima mana

      eugeni

      30/06/2012 at 8:34 pm

      • Uitati de PDL! Hai sa ne concentram pe impostorul Ponta, acesta este pericolul azi.

        frovol

        30/06/2012 at 8:43 pm

        • Gata ma concentrez, ce sa fac dupa ce m-am concentrat? 🙂

          eugeni

          30/06/2012 at 8:46 pm

    • Necazul vine dupa aia. Sa zicem ca obtine 15%. La ce ne foloseste daca pe fata sau deghizat merge pe noncombat cu usl ? Doar ca sa fie si o opozitie , cum zice si Kirpa Kaghebista ?

      lastnightmusic

      30/06/2012 at 8:35 pm

      • Parerea mea ca va fi mai mult de atat. Si ca Ponta e terminat ca si credibilitate politica, si nu o intelege sau nu e lasat sa demisioneze in incercarea disperata de pregati succesorul. De acum USL merge in jos sunt prea preocupati sa se apere, au gestionat prost criza. Hai nu mai fiti negativisti, si-au ridicat pe cap pana si oameni din tabara lor care credeau intr-un alt tip de alternativa.

        TD

        30/06/2012 at 8:41 pm

        • TD, eu inca nu am intalnit oameni care sa zica : Da , a furat trebuie sa isi dea demisia, si care sa fie usl-isti sau simpatizanti. Basescu, Funeriu, Udrea sunt tot acolo. Asa ca nu prea cred aceasta coborare in sondaje

          eugeni

          30/06/2012 at 8:44 pm

  67. The economist:

    Even Andrei Marga, the foreign minister, was incapable of presenting the country’s official agenda. When asked by a Romanian newspaper to explain Romania’s standpoint in Brussels, his spokesman said Mr Marga didn’t have enough time to “process the information”.

    eugeni

    30/06/2012 at 8:38 pm

    • Chiar ca mi-ai amintit. In una dintre interventiile sale, Traian Basescu s-a referit la „activitatea” Romaniei in UE. Eu nu ma pricep, dar am avut senzatia ca ceea ce face guvernul condus de Ponta este o tradare a intereselor nationale. Eu nu prea am vazut prin presa discutii pe temele ridicate de Basescu. Nu stiu de ce; poate doar ceea ce zice MN la B1 acum 🙂

      emil

      30/06/2012 at 8:44 pm

    • Cam putin despre asta; zic eu 🙂

      emil

      30/06/2012 at 9:35 pm

  68. Am mai zis. Cand Geoana era seful senatului pdl nu misca in front. Acum cu Blaga toate hotararile se pun in discutie imediat parca este de al lor.

    eugeni

    30/06/2012 at 8:41 pm

  69. de fapt, blaga a depus armele cind cu primaria capitalei – cu oprescu – a fost non-combat,anul 2008 !!!!
    blaga bun, blaga very bun, very good organizator, bla-bla-bla
    zero barat, non combat pe fata,

    oare de ce?
    ce nu stim noi si stiu uslinosii?
    🙂

    skorpion

    30/06/2012 at 8:43 pm

    • Nu crezi ca le „faci jocul”? Mie nu imi pare normal ca in fata usLASILOR acum sa renunti si la o cat de mica speranta de opunere. Din nou intreb: cine putea sa faca ceva impotriva masinariei de dezinformare nationala usLASA?
      Am citit la un moment dat despre lipsa de participare a „greilor” la alegerile de anul asta; pe de alta parte orice implicare a „greilor” este taxata drept un deserviciu adus candidatilor. Unde e solutia?
      Ma intreb: oare telefonul lui Ponta ce scop a avut? Eu nu stiu; pot insa sa gasesc diverse explicatii, chiar contradictorii. Acum, zic eu, un neica nimeni, sa faca Blaga ceea ce se poate. Poate…

      emil

      30/06/2012 at 8:49 pm

  70. intrebare:

    o fi facut cineva vreun sondaj de opinie in ultimele 10 zile?
    cit are usl? cit a pierdut de la plagiatul lui ponta + intrat cu bocancii in ICR, ISC (grajdan), mutat MO sub guvern, decapitati directorii din majoritatea autoritatilor etc.etc.etc.etc., neadoptarea legii promise de ei cind erau in opozitie, limbajul suburban, actiuni hitleriste

    au pierdut
    10%?
    15%
    🙂

    skorpion

    30/06/2012 at 8:45 pm

  71. Salutare all.

    Pentru mine intre Blaga si liderii USL nu este prea mare diferenta ! Sa „normalizeze” Blaga relatia cu plagiatorul nemernic, dar fara mine ! M/-am saturat de resapati, de jumatati de masura ! Cand vor veni cu ceva credibil, ce merita a fi sustinut, vor avea votul meu. Pana atruncui ii spun Adio lui Blaga, Cezar Preda et co !

    Reddog

    30/06/2012 at 8:48 pm

    • Redule, nu te supara, dar cine sa vina „cu ceva credibil”? Cei care nu sunt credibili? Pai din nou nu se poate: ar deveni NEcredibilii, credibili. Sper ca tu nu crezi intr-o astfel de varianta. 🙂

      emil

      30/06/2012 at 8:56 pm

      • Emile, sincer, tu ai incredere in Blaga, dupa cele intamplate in ultima vreme?
        Tie ti/a placut, de exemplu, prestatia lui Blaga in calitate de sef al campaniei electorale? Mie mi s-a parut suspect de slab ! Si de la unul ca Blaga asteptam revigorarea PDL? Ma indoiesc !
        PDL a ajuns ce a ajuns datorita lui TB ! Acum este in deriva !

        Reddog

        30/06/2012 at 9:16 pm

        • Redule, e drept ca un paradox ramane un paradox; intr-o metapolitica, putem sa gasim rezolvari dar, la Cluj nu sunt convins ca „ajutorul” dat de grei era in avantajul lui Boc. Deocamdata, Blaga este singurul in care putem sa ne punem SPERANTA ca formatiunea politica sa miste ceva.
          PS ERu astept si de la Blaga si de la MM o confirmatiilor pe care le-a facut Monica Macovei dupa ce au fost dati afara din guvern de catre Tariceanu; era o chesti de plangere penala a lui Blaga si a Monicai Macovei fata de Tariceanu. Cam liniste si de la MM 🙂

          emil

          30/06/2012 at 9:31 pm

  72. Skorpi,
    A fost vames la Bors inainte de ’89. WTF/

    ion

    30/06/2012 at 8:48 pm

    • Tocmai a aparut in adevarul (parca) un articol despre contrabanda pe care o faceau marinarii inainte); Basescu a declarat si el (indirect, e drept) ca a practicat si el „sportul asta”; ce facem?
      „Toti sunt la fel”?

      emil

      30/06/2012 at 8:51 pm

    • Ioane 🙂
      s-ar putea ca sa sochez pe catziva 😉 ,pe Blaga il cunosc personal,nu-i raul de pe lume.in acelasi timp insa nu a devenit nici ce mi-as fi dorit 100%.N-a fost niciodata vames inainte de 89(vama Bors o cunosc chiar foarte bine )

      mircea

      01/07/2012 at 12:25 am

  73. udrea are posete si pantofi toc cui!
    😛

    skorpion

    30/06/2012 at 8:52 pm

  74. salut! 🙂

    avant-postarea mea de acum o saptamana, inedita, se va dovedi in seara asta mai actuala ca niciodata 🙂

    Cetatean

    30/06/2012 at 8:53 pm

    • Citoaien, astept cu nerabdare 🙂

      eugeni

      30/06/2012 at 9:19 pm

  75. nu sint toti la fel, dar din aceeasi familie!
    🙂

    skorpion

    30/06/2012 at 8:53 pm

  76. Emil incearca sa faci o diferenta intre vames inainte de 89 si marinari.Micul trafic cu sapun, pepsi, blugi, etc se facea si la Bors. dar pentru a fi vames aveai nevoie de „recomandare’

    ion

    30/06/2012 at 8:55 pm

    • Ioane, orice diferenta fata de usLASI imi pare esentiala! Pe exemple: cunosc, chiar bine, un fost membru in Marea Adunare Nationala, injurat de multi pe atunci dar care s-a dovedit cu mult mai putin comunist decat multi nemembri de partid. Ne permitem LUXUL astazi sa il oferim pe tava usLASILOR? Mediatic vorbesc.
      Si, ma intreb iar: ce interes a avut Ponta sa se afle de telefonul lui de felicitare?

      emil

      30/06/2012 at 9:00 pm

      • comunist in senul de omul sistemului 🙂

        emil

        30/06/2012 at 9:01 pm

  77. unii vamesi ramin vamesi toata viata,

    altii devin din marinari oameni politici de calibru

    🙂

    skorpion

    30/06/2012 at 8:58 pm

    • Toti?
      🙂

      emil

      30/06/2012 at 9:04 pm

      • unii
        🙂

        skorpion

        30/06/2012 at 9:07 pm

        • Si cu ialati, ce facem? Crezi in teoria SALTURILOR?
          Scuze de majuscule 🙂

          emil

          30/06/2012 at 9:10 pm

  78. Toată scena politică vrea ca Victor Ponta să rămână prim-ministru.

    http://sociollogica.blogspot.ro/2012/06/pe-buza-paharului-plin-cu-apa.html

    skorpion

    30/06/2012 at 9:04 pm

    • Chiar, din ce vezi in jur, este coapta caderea lui Ponta? Electoral vorbind; adica e convins electoratul de „oferta” usLASA?

      emil

      30/06/2012 at 9:09 pm

      • din punctul meu de vedere si a vreo 15.000 este coapta
        or fi si mai multi

        interesant articolul

        si un comentariu al cuiva, uitasem faza asta

        altfel lumea incepe sa-si aduca aminte de vizita de relaxare a lui Blaga la Cornu cind cu demiterea lui MRU, daca nu si-au amintit deja.

        Răspundeţi

        skorpion

        30/06/2012 at 9:17 pm

        • 15.000 spui? Si cu restul de 15.000.000 ce facem? Ca au drept de vot 😦
          PS Niste personaje ciudate la B1.

          emil

          30/06/2012 at 9:20 pm

  79. fratilor !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    voi l-ati vazut azi pe pontalau la TV?
    a govorit ceva?
    s-a laudat cum a darimat muntii basescieni la Bruxelles?

    eu nu l-am vazut!
    voi?

    te pomenesti ca a intrat in pamint de rusine sau artileria grea din PSD incearca sa-l spele, sa-l usuce, sa-i puna pampersi

    😛

    skorpion

    30/06/2012 at 9:20 pm

  80. Este posibil ca Ponta sa fie sacrificat. De aia Blaga a „dat” in el asa de mult. Legaturile de prietenie ale lui blaga cu FSN1 nu sunt cu Ponta ci cu Hrebe, Mitrea, s.a. Maurul si-a facut datoria , Maurul poate sa moara.

    eugeni

    30/06/2012 at 9:22 pm

    • Prietenii lui de presedentie s-ar putea sa nu fie „informati”

      eugeni

      30/06/2012 at 9:23 pm

  81. Emile, ti-am raspuns mai sus.

    In ce priveste scandalul Ponta, recunosc faptul ca il vreau demis ! Dar pe de alta la fel de adevarat este ca doresc prelungirea acestui scandal cat de mult posibil. Orice yi in plus in care se vorbste despre plagiatul lui Ponta>
    – darama credibilitatea interna si externa a „celui mai cinstiti guvern” (sic !(
    – sapa din greu la procentele USL

    Scandalul asta este o mana cereasca pentru toti oponentii Uniunii Subminarii Legii !

    Reddog

    30/06/2012 at 9:24 pm

  82. Buna seara Theophyle,
    buna seara prieteni,

    Timisoara si Clujul se misca: ResPublica si Impres incep sa functioneze. Daca tot vorbeste Theophyle de tren noi neam facut gara: http://res-publica.ro/ 🙂

    Andrei

    30/06/2012 at 9:25 pm

  83. Copylotul citeste Regulamentul sedintelor comune ale Sen. si Camerei pentru surpriza de marti. I-a lasat pe analistii lui peste de la B1TV sa vorbeasca pentru el.

    ion

    30/06/2012 at 9:29 pm

  84. O discutie enervanta dar interesanta la B1:sunt 3 analisti pro USlLsi Lupea la emisiunea lui Vlad Petreanu. Unul din cei trei (Andrei Taranu) lanseaza „o parere”: Ponta n-a stiut nimic despre actiunile de ieri ale lui Pop.
    Am impresia ca berbecul va fi sacrificat ca sa se mai spele onoarea sefului. Poate de asta a tacut azi Ponta, n-a aparut deloc in presa (doar i-a telefonat lui Blaga ca sa vedem ca mai traieste). Isi pregateste scaparea macar de acuzatiile de abuz asupra comisiei. Parerea mea!

    cedric

    30/06/2012 at 9:38 pm

    • Cedric, prostii, pur si simplu. Nu mai ai ce berbec sa sacrifici, i-a expirat mandatul.

      Cetatean

      30/06/2012 at 9:41 pm

    • Nelu Barbu:
      „sa nu uitam de biletele de tratament pentru pensionari”
      Barbuta:” nu am auzit de o explozie sociala”.
      ??

      emil

      30/06/2012 at 9:43 pm

    • Eu cred ca telefonatul la Blaga a avut si un alt scop. Asa cred eu. 🙂

      emil

      30/06/2012 at 9:44 pm

  85. Stiu ca i-a expirat dar e bun de aruncat vina pe el. Si poate fi scos din cealalta functie de ministru pe care o detine inca.

    cedric

    30/06/2012 at 9:43 pm

  86. tzäranul asta; laudä politica lui Ponta si a USL;
    chia ii laudä, cä nu au gresit panä acum, asta e o minciunä.

    theo- nona

    30/06/2012 at 9:46 pm

  87. Citizen, salut. Nu am fost pe faza azi, despre ce ai scris? Ce crezi ca va anunta plagiatorul marti in plenul Parlamentului?

    Reddog

    30/06/2012 at 9:51 pm

    • salut! nu iti zic, ca le dau idei, mi-a trecut prin cap o posibila lista de blestematii pe care e posibil sa o incerce. sper ca ma insel! de la astia te astepti la orice…

      Cetatean

      30/06/2012 at 9:54 pm

      • OK. Inteleg. De la astia te poti astepta la orice !

        Reddog

        30/06/2012 at 9:57 pm

  88. tzäranul este un nerusinat, dä vina toatä pe Bäsescu.

    theo- nona

    30/06/2012 at 9:51 pm

  89. City,
    Cred ca au inceput cu telefonul. Compara Regulamentul cu art. din Constitutie mai pune telefonul si incepe dansul.

    ion

    30/06/2012 at 9:55 pm

    • ion, la cat de disperati sunt astia din USL, nu m-ar mira nimic…

      Cetatean

      30/06/2012 at 9:59 pm

  90. All.

    http://www.hotnews.ro/stiri-politic-12666223-video-nu-vazut-ziua-care-pdl-ales-noua-conducere.htm

    Va rog frumos sa faceti stop cadrula secunda 2. O sa vedeti o blonda imbratisandu-se cu un marew „canalist” de la latrinele lui Felix !
    Asta ca sa vada toata llumea ce relatii de „adversitate” exista intre o distinsa blonda din PDL si Latrinele lui Felix !
    Asta mai explica anumite comportamente din ultima vreme a doamnei in cauza ! Bleah !
    👿

    Reddog

    30/06/2012 at 10:01 pm

    • Scarba totala!

      cedric

      30/06/2012 at 10:27 pm

    • s-a pupat cu scatofagul 😯

      mar

      30/06/2012 at 10:52 pm

  91. Buna seara si buna sa va fie la inima!
    😆

    La pozitia 10028 apare semnatura lui adrian nastase – rahova -2012 -06-30 – 13:40 /pagina 1003

    ????
    coincidenta de nume??????
    bataie de joc????
    adevar????

    http://www.petitieonline.com/signatures/demisia_premierului_victor_ponta_cerut_de_mediul_academic/start/10020

    maya

    30/06/2012 at 10:03 pm

  92. City
    Marti si trei ceasuri rele. Sper sa nu dea luni Copylotul un OUG pentru a desfinta din calendar ziua de marti.E foarte interesant ce se va intampla luni. Pe de alta parte ai observat ca Piratul s-a dus din nou la Neptun si nici macar nu l-a felicitat pe Bleaga

    ion

    30/06/2012 at 10:11 pm

  93. Ponta demisia.

    theo- nona

    30/06/2012 at 10:17 pm

  94. am urmarit filmul de pe hotnews…..
    udrea cu ciutacu (ochii umezi) pupindu-se, bleah

    dar am mai vazut ceva: Boc este mare domn, desi parintii lui sunt doar tarani dintr-un sat ardelenesc.
    Boc are ceva de domn, spre deosebire de caprar…

    skorpion

    30/06/2012 at 10:30 pm

  95. Uitati aici be blogul Ex. ministrului Educatiei acest Vanghelie 2 lectie de gramatica. Cred ca ar trrebui transmisa si Presedintelui PE. garantul guvernului Copylotului.
    http://i45.tinypic.com/11b5kqt.jpg.

    ion

    30/06/2012 at 10:31 pm

  96. Da, Skorpi, da PDL nu mai este condus de domni ci de …. vamesi !
    PDL o sa aiba o surpriza extrem de neplacuta la toamna !
    Iar de blonda din PDL ce sa mai zici? Doar sa scuipi !

    Reddog

    30/06/2012 at 10:34 pm

  97. oamenii votesazä PDL; nu pe blaga, si noi asa facem.
    sper sä facä MRU; sä grupeze dreapta.

    theo- nona

    30/06/2012 at 10:39 pm

    • Pai, pe B1, vad niste „demonstratii” cat de rau o sa iasa PDL si initiativa lui MRU; vad ca usLASII vor castiga peste 50%. cum sustine roscatu’ prezent acolo spre slava PNListilor.
      🙂

      emil

      30/06/2012 at 10:43 pm

  98. Salut Reddog,
    Macar daca ar fi fost un vames Matei

    ion

    30/06/2012 at 10:43 pm

  99. – culmea culmilor E.U. se indreapta spre ochii umezi (ciutacu), culmea culmilor ea se apropie de el, culmea culmilor ea incepe pupatul, inclusiv cu dama de linga ciutacu…
    asta spune multe, fie este santajabila, fie este ca la ~romani, la unii ~ mereu sa lase loc de acel faimos „buna ziua” si nu trintind usa definitiv,
    🙂

    – si …..Monica Macovei + Sever Voinescu sprijinind o usa uriasa – stingheri, parca nu stiau ce cauta acolo, se simteau niste outsideri in masa aia problaga.

    skorpion

    30/06/2012 at 10:47 pm

    • pupi unde ai scuipat/ ai fost scuipata este o imagine antologica 😦

      mar

      30/06/2012 at 10:55 pm

  100. L-am auzit pe lingaul PNL, Bruno Stefan ca urmatoarea miscare a guvernului Ponta este ca va pegati un puscariabil de la PDL ca sa iasa din corzi. O stii el ceva?

    cedric

    30/06/2012 at 10:55 pm

  101. adica cum?

    Cetatean

    30/06/2012 at 11:00 pm

  102. sondaj,
    videanu dixit, ca usl a scazut cu 4% intr-o singura saptamina…

    skorpion

    30/06/2012 at 11:02 pm

    • nu dau doi bani pe ce spune videanu, nu are credibilitate nici cat ciutacu.

      Cetatean

      30/06/2012 at 11:12 pm

  103. Adica asa cum vezi: pregatesc sa bage la puscarie un PDList ca sa se uite de plagiat si celelalte.
    Tot ziceai ca presimti lucruri rele!

    cedric

    30/06/2012 at 11:03 pm

  104. ei nu baga pe nimeni la puscarie, doar DNA-ul si judecatorii.

    Cetatean

    30/06/2012 at 11:10 pm

    • Lasa ca trece Ponta puscariile in subordinea guvernului si da o ordonanta de urgenta ca nu mai sunt locuri libere si deci nu mai aresteaza pe nimeni. :mrgreen:
      Salutari!

      luminita

      30/06/2012 at 11:23 pm

      • salutari 🙂 il elibereaza pe Nastase prin OUG.

        Cetatean

        30/06/2012 at 11:26 pm

    • am vazut. comunistii intotdeauna s-au acoperit cu procedura, insa au vidat substanta.

      Cetatean

      30/06/2012 at 11:39 pm

    • Sa inteleg ca deciziile CCR de miercuri vor aparea cu putin timp inainte sa explodeze soarele…

      EuCuMine

      30/06/2012 at 11:45 pm

  105. vor aparea, motivarea unei decizii dureaza de regula 14-21 zile, depinde.

    Cetatean

    30/06/2012 at 11:51 pm

    • Scuze, ma refeream la publicarea lor in M.Of.

      EuCuMine

      30/06/2012 at 11:52 pm

  106. Blaga si gasca vor fi utili pe post de partid de stinga un pic mai democrat decit PSD (sau USL, tot aia e). Pe partea dreapta trebuie inceput de la zero.

    Aha

    01/07/2012 at 12:02 am

  107. Buna seara tuturor!
    Dupa ziua de azi ne putem considera „orfani” din punct de vedere politic. Sfarsitul iluziilor pentru cine le mai avea.
    Ne-au ramas actiunile civice. Ne vedem luni.

    miki

    01/07/2012 at 12:04 am

    • Bună seara!
      Cu părere de rău, trebuie să vă dau dreptate, de azi, în mod oficial PDL-ul-Blaga a căzut la pace cu USL-ul. Poate sunt eu un pic mai suspicios, dar mi se pare că o justiţie oarecum independentă, care l-a condamnat pe Năstase a băgat aceeaşi frică în corupţii pedelişti ca şi în corupţii uselişti, de aici şi noncombatul în faţa „restauraţiei”.
      În ceea ce priveşte plimbarea de luni, sunt alături de voi.. în orice altă zi, aş fi fost şi langă voi, dar luni este posibil să-mi decid cariera, deci, nu pot spune prezent. Oricum, am convingerea că Ponta nu o să se sperie de primul protest, va fi nevoie de multe altele şi toate oraşele importante. Pentru mine, numai şi cazul ICR ar fi fost de-ajuns pt. a declanşa proteste de genul celor din iarnă pt. Arafat. La următorul, vin din Tulcea pentru a fi cu voi!

      dmariuss

      01/07/2012 at 12:30 am

  108. Ponta a plagiat si a si recunoscut asta. Prima oara cind a iesit povestea in Nature si FAZ a zis ca „ce mare scofala ,renunta la titlul de doctor, nu are nevoie de el ca sa fie prim-ministru”. Asta e recunoastere clara.
    La Bxl, intrebat de El Pais a raspuns ca daca se dovedeste atunci demisioneaza. Daca era convins de nevinovatia lui ar fi raspuns ca nu are ce sa se dovedeasca. Practic a recunoscut a doua oara. Asta dovedeste o lipsa de scrupule care nu prevesteste nimic bun.
    Telefonul dat la Blaga e inceputul unei tatonari. Individul vrea sa-i ofere ceva la Blaga contra sustinerii suspendarii presedintelui in parlament.
    Ponta stie ca e hot, dar are o sete de putere incit cred ca nu mai concepe sa traiasca fara a fi ori prim-ministru ori presedinte. Daca e nevoit sa demisioneze il vedem si pe asta cu fularul la git. Are nevoie de alt scandal ca de aer. Si alt scandal mai mare decit o suspendare nu este.

    Aha

    01/07/2012 at 12:19 am

    • Nu cred ca Ponta si Blaga vor avea mari problema sa se inteleaga. Vor juca sceneta in care isi aduc acuze unul altuia, dar reteaua subterana functioneaza din plin la un anumit nivel. Ce mai „conteaza tradarea unuia sau a altuia dintre parlamentari. Vinovati de serviciu se vor gasi intotdeauna.
      Ponta nu demisioneaza si chiar daca prin absurd ar avea o astfel de intentie nu va fi lasat.
      Asta nu inseamna ca nu ise poate cere demisia in continuare.

      miki

      01/07/2012 at 12:30 am

      • o a doua eroare mai mare ca asta buldoaga nu poate face.Daca pana la sfarshitul verii nu reusheste sa coalizeze o majoritate in parlament care sa-l dea jos pe Ponta(in cazul in care presiunea cu plagiatul disipeaza in timp) soarta pdl e pecetluita.inclusiv a lui.

        mircea

        01/07/2012 at 12:37 am

        • Nu cred ca va coaliza vreo majoritate alaturi de PDL. Poate o majoritate a USL-ului.
          Eu cred ca Blaga isi doreste sa fie seful unui partid „balama”. Sa castige si cand este la putere si cand este in „opozitie”.

          miki

          01/07/2012 at 12:48 am

          • Partid balama cu infrastructura si logistica pe care pdl o are inseamna ptr. buldoaga un „eject” f.dur.Nu cred ca-si doreste asa ceva. 😉
            Structural este „legat” destul de mult(parerea mea) de o anumita mentalitate si atitudine formate prin 90 si.
            La care se mai adauga si cateva „pacate” postdecembriste cumulate prin diverse actziuni subterane care l-au clatinat in anumite momente,si prin el pe altzii.
            Eu intzeleg asa.Politica este un ceva murdar(cred ca se putea construi altcumva dar asta este o discutzie f. lunga care tine de ilici,securisti esalonul 2,3 etc).
            Daca Blaga va reushi pe panelul acesta sa consolideze pdl/care numai ingeri nu sunt,… doar catziva, dar sa se constitue si-ntr-o platforma care sa ajute consolidarea dreptei sa lase sa creasca vlastare tinere ,ma refer in primul rand la MRU,are partida in mana (beneficiind si de ajutorul piratului).
            Altfel nu ramane decat experimentul ND,experiment de succes dar o constructzie la shtacheta inalta si la scara dureaza.
            sa combini raul cel mai mic cu ceva mic dar bun ca sa invingi raul cel mare,asta-i o problema
            Sau cum zicea MRU aseara.sa nu mai fie votul negativ ci cel constructiv.
            habar n-am zic si eu 😉

            mircea

            01/07/2012 at 1:47 am

  109. Noapte buna!

    miki

    01/07/2012 at 1:01 am

  110. Solutia castigarii alegerilor este simpla si la indemana noii conduceri a PDL: raspunzatori azi de opozitie si de presedintia Senatului, PDL trebuie sa asigure demiterea dlui Ponta (de exemplu, o motine prin care dl Ponta sa fie instiintat ca nu este binevenit la sedinte Senatului, printre colegii parlamentari care tin sa pastreze nealterat prestigiul tarii si al institutiilor ei prin indepartarea acestuia. Asa cum Invatamantul l-a proscris pe doctorandul necinstit, tot asa trebuie sa procedeze si politicienii. Solutia trebuie sa vina din interiorul sistemului, nu din afara tarii, caci Ro trebuie sa demonstreze ca are instinctul natural de a respinge furtul,nu asteapta sa fie imboldita din exterior doar atunci cand altii il descopera.

    judex

    01/07/2012 at 1:02 am

  111. @Theophyle,
    Acum acum vreo trei luni imi recomandai sa iau de ,,bun” 50% din ce apare pe Debka. Te rog da un pronostic la : ,, In disputa Hillary/ Lavrov , Kofi Annan e un Corlatean” . ( la momentul asta / pe ceea ce stiu ei ca se intampla si nu are legatura cu umanul Kofi )

    crisbear

    01/07/2012 at 1:04 am

  112. http://inregistrari.b1.ro/view-29_Jun-2012-aktualitatea_b1-84.html
    la minutul 52 se vorbeste despre planul USL de suspendare a presedintelui si cred ca este varianta pe care Cetatean o gasise in Regulamentul Camerei

    adix

    01/07/2012 at 1:37 am

    • @adix 🙂
      Mi se pare un scenariu sinucigas/catastrofal ptr. usl.Sa treci la contraatac avand deja un handicap imens(plagiat,bombo,grajdan,icr,mo,legile contestate la ccr epurari etc) lasa impresia ca-s lovitzi de strechea disperarii(poate chiar sunt dupa episodul bombo).Iar Blaga sa accepte asa ceva ar rupe pdl in farame.(in opinia mea ,buldoaga a lasat dinadins pdl sa ajunga pe marginea prapastiei ca sa scape de echipele care nu-i conveneau/si nici n-au dat randament,blondina de ex.,flutur nu se pune aici)
      L-am urmarit cu atentzie pe Racoviceanu,am mai recitit cateva comentarii de-ale lui City asa ca parerea mea este ca-i o aiureala la care daca uslasi pun botul o vor lua in barba de nu se vad(nu ca mi-ar parea rau)
      Acceptand toate jocurile parlamentare posibile(unpr,udmr chiar si niste nenorocitzi din pdl) cel mai rapid blietzkrieg impotriva piratului(a.i. sa avem parlamentare si prezidentziale impreuna in noiembrie cel mai devreme) inainte de ccr pe rferendum ii duce la aprox.9 mil +1 voturi ptr. demitere.Risc imens cu handicapul care se va mari treptat(au pierdut in opinia mea procente bune cu circul asta).Asa ceva chiar nu se poate.Jocul cu votul uninominal, cel care ascunde defapt miza uriasa a scenariului, este de asemenea dupa parerea mea o aiureala,desi in lectura inversa de asta ii doare mai tare nu de suspendare(pana la parlamentare).Dupa ce ar avea majoritatea absoluta suspendarea nu mai e o problema,demiterea prin ref. poate insa ca sa devina o mare problema.Daca timpul(adica mai repede),ptr. parlamentare era in favoarea banditzilor,acum zilele astea acelasi timp este complet in dezavantajul uslasilor.Vine saptamana grea,asta-i sigur si Blaga va avea de dat o proba de foc.

      mircea

      01/07/2012 at 3:51 am

      • in plus, UDMR nu mai este interesat de USLaninoasa. presedintele RRA si-a dat demisia.
        • Presedintele-director general al Societatii Romane de Radiodifuziune, Andras Demeter, a cerut, astăzi, Parlamentului să “dispună măsurile necesare” pentru a-l “absolvi de responsabilitățile” ce i-au fost conferite atunci când a fost numit șef la Radioul public. Motivul”este faptul că SRR primește anual, de la bugetul de stat, mai puține fonduri decât are nevoie pentru serviciile de radiocomunicații”. „Serviciul public de radiodifuziune trebuie să beneficieze de toate mijloacele necesare în vederea asigurării accesului direct, permanent şi fără distorsiuni la informaţiile şi mesajele destinate tuturor cetăţenilor. Cu toate acestea, în ultimii 5 ani fondurile anuale alocate prin bugetul de stat pentru serviciile de radiocomunicaţii au fost sub necesarul real al radioului public. Repetatele demersuri făcute până în prezent, de la data preluării mandatului, nu au primit soluţionări concrete, ci doar responsabilizarea excesivă a celor doi parteneri contractuali: SRR şi SNR”, se arată în solicitarea pe care directorul general al radioului public a depus-o la birourile preşedinţilor celor două Camere ale Parlamentului.

        Sare'n Ochi

        01/07/2012 at 8:35 am

  113. .Sa ma ierte Theophyle pentru postarea comentariilor de mai jos,culese de pe blogurile useliste
    Din comentariile lor deduc ca saptamana viitoare vor vota pentru demiterea Presedintelui sub acuzatia de tradare:

    ,,Pentru demitere nu e nevoie de niciun razboi, Roxana. Este suficienta demonstrarea faptului ca Traian Basescu, a organizat si pus in aplicate o campanie internationala de denigrare a primului ministru al tarii, pe bani publici, campanie cu efecte negative evidente pentru Romania.”

    ,,Sincer, m-am bucurat enorm, i-am mulţumit lui Băsescu pentru viscerele care-l guvernează: dacă ieşea Blaga preşedinte anul trecut – ceea ce s-ar fi întâmplat ca şi azi, dacă nu intervenea Băsescu -, azi PD-L era în continuare la guvernare şi câştigător al alegerilor locale.
    Acum, însă, alegerea lui Vasile Blaga înseamnă cu totul altceva: unica şansă de salvare a PD. Cu o condiţie. Obligatorie. Dar despre asta, nimic. Deocamdată. Sau poate, niciodată.;)”

    „Chiar daca Basescu are 100 % dreptate (ceeace este greu de probat) si Ponta este un plagiator fraier, se putea si trebuia procedat altfel, fara a terfeli pozitia Romaniei in presa internationala. Cum ? Simplu: la prima intrevedere ii punea documentele in fata si-i lasa 24 de ore ca sa demisioneze. Asa cum a procedat, Basescu a subminat grav pozitia Romaniei pe plan international si pentru asta ar trebui suspendat”

    adix

    01/07/2012 at 3:32 am

    • nimeni dar absolut nimeni nu mushca asta.nici macar prostii din usl/a3
      Cum se traduce 😆 adica piratul e de vina ptr. ca Ponta este un impostor plagiator. 😆 poate sa aduca orice dovezi de pe lume,nature,faz,reuters cumparate de basescu.
      ..
      „trebuia procedat altfel, fara a terfeli pozitia Romaniei in presa internationala. Cum ? Simplu: la prima intrevedere ii punea documentele in fata si-i lasa 24 de ore ca sa demisioneze. Asa cum a procedat, Basescu a subminat grav pozitia Romaniei pe plan international si pentru asta ar trebui suspendat”
      Hai ca-i buna gluma 😆 bloguri useliste ce mai ….
      Poate ca l-a avertizat cand i-a spus dottore.Atunci nimic nu ieshise inca.
      Da carlanul nu si nu io-s mai tare la Bxl …ha-ha.. 😆 mishto

      mircea

      01/07/2012 at 4:06 am

    • Roxana este cretina aia de Iordache? m-am lamurit.

      Sare'n Ochi

      01/07/2012 at 8:33 am

      • Roxana Iordache exprima de multe ori starea de spirit si chiar si strategiile din USL. In special pe cele legate de PNL.

        clemycali

        01/07/2012 at 8:42 am

        • la mine pe blog exprima doar cretinism agresiv. dar, poate ca ma insel, si exact cretinismul agresiv este real-politik-ul PNL.

          Sare'n Ochi

          01/07/2012 at 8:56 am

          • Bună dimineaţa,
            De curiozitate, m-am uitat şi eu prin gradina zoologică a Roxanei Iordache.. şi am o mică satisfacţie, ca să parafrazez un „gânditor” de la Rahova: Theophyle, cititorii tăi sunt mai inteligenţi decât scriitorii altora :))

            cu scuzele de rigoare, poftiţi o mostră: „După, după ce scăpăm de regimul Băsescu, după ce extirpăm răul cu tot cu rădăcină, toate vor fi puse în buna lor rânduială. În normalitate. Ştiţi şi voi că Monitorul Oficial se va întoarce la Parlament. Dar numai în condiţii normale. Şi toate se vor face în linişte, vor fi gândite şi rânduite înţelept, pe termen lung şi în folosul oamenilor.Dar pentru asta e nevoie de normalitate. „

            dmariuss

            01/07/2012 at 9:50 am

  114. parchez 🙂
    neatza buna 😉

    mircea

    01/07/2012 at 4:09 am

  115. Dimineatza buna la lumea buna!

    blog de caine rau

    01/07/2012 at 8:38 am

  116. salutare! 🙂

    Racoviceanu spune prostii in emisiune, si pe blogurile USL aia delireaza. Eu stiu ca USL ar dori o suspendare a Presedintelui, insa nu stiu cat curaj au acuma, ca le-au demisinat multi senatori si deputati.

    Cetatean

    01/07/2012 at 8:38 am

  117. Buna dimineata tuturor!

    clemycali

    01/07/2012 at 8:40 am

  118. Ce ii doare acuma cel mai tare pe aia de la USL e respingerea in unanimitate de catre CCR legii VU.

    Cetatean

    01/07/2012 at 8:47 am

    • Categoric. Ei mizau pe formula de vot care le-ar fi adus la un scor de 45%, aproape 70% din mandate. Dar cand nu este sa fie asa se intampla.

      clemycali

      01/07/2012 at 8:51 am

      • legea electprala e marea miza, nu suspendarea lui Basescu.

        Cetatean

        01/07/2012 at 8:53 am

        • Adevarat. Dar asta nu inseamna ca nu ar putea incerca si ceva legat de Basescu. Cred ca la PSD s-ar dori rezolvarea ambelor probleme dar ptr a doua nu sunt chiar sigura ca au voturile necesare.

          clemycali

          01/07/2012 at 8:57 am

  119. Salut 🙂
    Am vazut mai sus cineva intrebandu-se daca am ramas orfani ?
    Eram orfani de multa vreme.
    Noi trebuie sa devenim activi. Nu toti … ca nu se poate
    Majoritatea activistilor PDL sunt exact ca si cei din taberele adverse. Isi doresc cu ardoare binele lor si puterea. Pe multi activisti pdl, intrarea lui Nastase la racoare i-a infiorat. Suspendarea presedintelui poate avea partizani si la pdl.

    lastnightmusic

    01/07/2012 at 9:05 am

    • de ce e importanta suspendarea presedintelui: imi amintesc o vreme cand Basescu a explicat ca serviciile fac rapoarte periodice despre ce se intampla in tara pe zone si chestii care ameninta siguranta nationala, etc…. (contextul era unul in care Tariceanu nega ca ar fi stiut de anumite fapte) …si a explicat ca serviciile trimit aceste rapoarte la cateva institutii in mod egal… dar in primul rand Presedintelui si Premierului.

      Presedintele este cel care inca mai poate iesi public sa semnaleze ce a aflat. Daca dispare el, tot ce fac astia la nivelul acela din background e acoperit (fie ca vorbim de activitati si influente din afara, fie ca vorbim de influnente in justitie, etc.). Abia atunci e completa restauratia.

      moldoveanu

      01/07/2012 at 9:26 am

  120. Buna dimineata
    Sa nu uitam ca demisiile USL-istilor din Parlament intra in vigoare pe 5 iulie, deci saptamana asta trebuie sa forteze daca vor ceva.
    Demiterea cu doua treimi nu poate reusi fara blatul multor deputati si senatori PDL. Poate alegerea lui Blaga are si rolul de a opri exodurile catre USL. De urmarit daca acestea se opresc acum, dupa inscaunarea Buldogului sef.

    Eduard

    01/07/2012 at 9:11 am

  121. Buna dimineata la toata lumea,
    Postare noua!

    Theophyle

    01/07/2012 at 9:32 am

  122. Buna dimineata 🙂
    Remus Cernea ne-a reprezentat la Conferinta de la Rio, stire RRA unde a fost invitat. Este incredibil unde am ajuns in doua luni 😦
    Evident ca padurile au fost taiate sub guvernul anterior si ca el nu a auzit de gasca Haisam, care a chelit Bucovina si Moldova.

    mar

    01/07/2012 at 9:33 am

  123. neata buna ! pana la sedinta de spiritism a usl eilor din parlament mai este ziua de maine. o zi importanta daca tinem cont de penalii tonta si marga.s a spus , s a demonstrat ca delegatia lui tonta la bxl a fost nelegitima. daca nu s a uitat deja acest amanunt maine ponta ar trebui suspendat si deferit justitiei. sa vedem daca le mai arde apoi useleilor sa se intruneasca prin parlament si sa puna „tara la cale”. la o tentativa de lovitara de stat institutiile statului , incepand cu admin prezidentiala, trebuie sa raspunda cu masuri ferme. nu cu declaratii de genul ” am fost impiedicat sa mi indeplinesc atributiile, nu am vrut sa merg sa nu fac tara de ras pe plan extern, dar nu depun plangere penala”.incalcarea constitutiei de catre asa zisul premier trebuie pedepsita dur: convacare CSAT , prezentarea faptelor in fata comunitatii de informatii a statului roman , trimiterea lui tonta in acnheta penala si suspendarea acestuia din functie.asta inseamna stat de drept.iar daca autoritatile statului vor fi ferme si nu vor tolera derapaje de la democratie opinia publica va intelege ca albul e alb si negru e negru. la lege nu merge cu gri.daca nu se va aplica dur legea si totul ramane asa la nivel de propaganda atunci inseamna ca totul e un circ ieftin si se face politica de stat doar pe baza de acuzatii si „tembeliziuni”.

    zigzag

    01/07/2012 at 9:37 am


Comentariile sunt închise.