Politeía

Quis custodiet ipsos custodes?

Despre responsabilitatea colectivă

De fiecare data cand ne apropiem de alegeri, majoritatea cetatenilor, care isi pot permite o gandire care trece de vederea ochelarilor pe care îi  poarta, refuza cu incapatanare sa-si asume vreo responsabilitate fata de mizeria politica prezentata de fiecare data, fara nici o schimbare in bine. Un suporter va acuza cu orice pret pe toata lumea cand echipa lui pierde un meci. Toti sunt vinovati in afara de adevaratii vinovatii  –  echipa pe care o indrageste. Arbitrul, antrenorul, sponsorul, vremea proasta si poate un jucator sau doi, care dupa parerea lui nu au jucat bine. Acest suporter nu intelege ca responsabilitatea este si a lui. Daca nu ar mai fi venit la meciuri si daca echipa ar juca cu tribunele goale, ar fi fost sanse ca ceva sa se schimbe. Continuarea sustinerii unei echipe proaste, care nu face eforturi pentru a se schimba, perpetueaza o realitate in care nu are nici o sansa sa se schimbe.

Responsabilitate colectivă este conceptul prin care care un individ este responsabil si pentru acţiunile altor oameni din colectivitatea lui prin tolerarea, ignorarea sau absolvirea lor de orice vina, in orice circumstanta  –  fără însa a colabora în mod activ în acţiunile blamabile comise de acei oameni.

Indiferent de profilul meu personal, de multe ori impotriva unor pareri certe am incercat sa fac din acest blog un exemplu de asumare a unei responsabilitati colective, asa cum am formulat-o mai sus.

Cel mai mare dusman al asumarii unei responsabilitati a fost, este si va fi in continuare preferinta raului cel mai mic. Am scris mai de mult ca prefer raul cel mai mare in fata raului mai mic, poate asa vor intelege cetatenii acestei tari ca – raul este rau si nu exista un rau mai mic. Pur si simplu NU exista alta sansa pentru o schimbare adevarata a clasei politice si a felului in care se face politica la noi.

Acest blog, desi a fost descris de adversarii  si de adeptii lui   ca blog portocaliu, el a incetat sa fie de acest gen pe data la 19 ianuarie 2010 (acum doi ani si jumatate)  adica in clipa cand am vazut viitorul acestui partid.

Scriam in articolul respectiv:

Pentru cetatenii, care devin electorat cu cateva luni inaintea alegerilor si redevin contibuabili dupa, lucrurile stau complet diferit. Majoritatea noastra constientizam ca “transparenta” este numai un cuvant si majoritatea promisiunilor electorale nu vor fi respectate nici de aceasta data, asa cum nu au fost respectate niciodata din ‘89 incoace.  Numarul somerilor pentru mine nu este o cuantificare aritmetica, acesta reprezinta sute de mii de oameni sau zeci de mii de familii, care au incetat sa traiasca decent si care   isi consuma anii productivi in asteptarea unor solutii care nu au de unde sa vina. Exact aici incepe ruperea dintre omul de rand si reprezentantul lui politic.

Am ales un partid de dreapta, care prin politicile lui sa-si ajusteze o administratie mai mica, mai ieftina si mai eficienta, care sa-mi micsoreze taxele si sa-mi permita sa investesc munca si bani pentru a crea locuri de munca si sa traiesc mai bine din investitia mea, din eforturile mele si din provocarile pe care mi le asum. Icsulescu  a ales un partid de stanga pentru a-si asigura niste masuri de protectie prin care eu angajatorul sa-i platesc contributiile sociale, sa-i acord  un salariu decent si sa-i acord respectul pe care-l merita. Icsulescu nu este dusmanul meu, el este partenerul meu, sigma noastra ne produce o existenta onorabila, fiecaruia dupa investitia lui si pericolele la care se expune. Asta se numeste capitalism al secolului XXI, decenta si solidaritate intre oameni si eforturile lor pentru o viata mai buna. “Pe drumul spre un orfelinat politic

Cred ca noi, cei care ne-am dorit un partid de dreapta onest, condus de oameni competenti si cinstiti, nu am primit acest partid. Am hotarat sa sustinem unii oameni la alegerile locale conform competentelor pe care credem ca le au. Nu il sustinem pe dl Boc la postul de premier, ci la cel de Primar al Clujului – consider in continuare ca dl Boc a fost un premier mediocru, care s-a inconjurat de oamenii pe care i-a adus de la Cluj si care i-au facut mult rau. Cine trebuie sa stie asta o stie. Asta nu se cheama competenta.

Decaderea PDL se datoreaza conducerii lui actuale; cand vorbesc de decadere ma refer la cea morala si mai putin la cea electorala. Nu poti minti pe toata lumea tot timpul. Poate  ca blogul asta o sa ajunga la alegerile din toamna / iarna ca sa putem povesti exact cine sunt oamenii care se doresc alesi de voi. Politeia si-a asumat o responsabilitate colectivă,  am impresia ca o parte din voi cauta raul cel mai mic – el nu exista pe acest blog!

P.S. Astazi echipa Politeia a pierdut un om bun in fata unei virulente “ad hominem” pe care nu am sa pot sa o  inteleg niciodata. Oamenii blogului acesta si ai altor bloguri Politeia  fac eforturi mari si complet de “florile marului” ca voi sa aveti in fiecare zi ceva nou sa cititi, singurul lucru pe care il asteptam de la comentatorii nostri este putin bun-simt  si un minim respect. Atat si nimic mai mult. Blogul asta a incetat sa fie blogul civilizat pe care l-am pastorit – asta nu pot sa  mi-o permit. De maine blogul va fi mai putin mai scurt, daca va veti intreba de ce – cititi comentarile absolut insolente ale diminetei de astazi!

164 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Buna ziua la toata lumea 🙂
    Daca doriti sa va continuati plimbarea in Londra:

    http://desydemeter.wordpress.com/2012/06/08/regatul-unit-national-gallery-din-londra-2-2/
    😀

    desydemeter

    08/06/2012 at 3:33 pm

  2. Ziua buna (din nou).

    Pe cine am pierdut? Ce s-a intamplat?

    EuCuMine

    08/06/2012 at 3:38 pm

    • daca eu postez, probabil huniad s-a plictist de loviturile la gioale pe care le primeste cand cuiva nu-i place ce scrie el. Deci, eu trebuie sa fiu aici – el nu! Vreau nu vrea ma-m intos full time job. S-a terminat semi-vacanta mea 😦

      Theophyle

      08/06/2012 at 3:42 pm

      • sper ca @huniad sa revina;
        eu unul am fost impresionat de daruirea lui,mai ales in iarna-cind cu ” rivolutia teveurilor” si cu participarea la sustinerea lui ndan

        intimplator

        08/06/2012 at 3:47 pm

        • Omul a stat o saptamana in frig in Piata Universitatii si acum se plimba prin toate pietele si carciumele ca sa vina TDS de la Helsinki sa-l dadaceasca. Putina onestitate nu se poate?

          Theophyle

          08/06/2012 at 3:51 pm

          • @tds cred ca si pe Isus Hristos la cea de-a doua venire il va balacari;

            intimplator

            08/06/2012 at 3:55 pm

  3. mda,neplacut
    poate ca ar trebui ca fiecare postare sa inceapa cu un remember,sau doua:
    a. cimitirele sunt pline cu oameni de neinlocuit
    b. inainte de intreba ce face tara pentru tine intreaba-te ce faci tu pentru tara

    intimplator

    08/06/2012 at 3:43 pm

  4. Buna intamplator,
    putin bun-simt pentru cine face o treaba voluntar, nu ar strica!
    Fac eu sfarsit cu flegmele sau cu blogul. Pur si simplu comentariile de dimineata au fost insuportabile – nu pe blogul asta.

    Theophyle

    08/06/2012 at 3:48 pm

    • @theophyle,
      tot tocesc tastatura scriind ca in tara asta ” lipsesc prostii care sa-si vada de treaba,e o tara numai de shefi” shef in intelesul romanesc,adica ala care are tot dar nu face nimic/e-n matricea mioritica a romanilor

      intimplator

      08/06/2012 at 3:52 pm

  5. @huniad
    ginditi-va ca:” nu mor caii cind vor ciinii” sau daca asta e prea dur” apa trece pietrele ramin”

    intimplator

    08/06/2012 at 3:49 pm

    • intamplator exista un cod de conduita:

      asta e

      https://theophylepoliteia.wordpress.com/about/ghidul-batranului-tanar-sau-viceversa/

      Cine nu poate sa respecte punctul 14 nu are ce cauta aici.

      Theophyle

      08/06/2012 at 3:53 pm

      • Si pentru ce? Pentru niste fufe si niste fanti care au facut milioane batandu-si jioc de noi! Inacceptabil. Cine vrea sa-i pupe picioarele si sa-i multumeasca lui Udrea pentru succesele ei politiuce are blog, doamna!

        Theophyle

        08/06/2012 at 3:55 pm

      • as mentiona si pct 11

        intimplator

        08/06/2012 at 3:57 pm

  6. Ce? @Huniad a plecat?

    Nu, nu, sa nu plece. O contra vremelnica nu trebuie sa cauzeze abandonarea unui proiect sanatos ca idee.

    EuCuMine

    08/06/2012 at 3:55 pm

    • fi fara grija la manifestatie ajunge!

      Theophyle

      08/06/2012 at 3:57 pm

      • Da-o-n spumele marii de manifestatie.

        @Huniad e un om de baza al echipei Politeia. Chiar daca eu si cu el avem pareri diametral opuse pe unele subiecte, vreau sa ramana unul dintre Adminii acestui portal (da, stiu, sunt egoist).

        EuCuMine

        08/06/2012 at 3:59 pm

  7. Theophyle, am mare respect pentru ce faceti aici, stiu cat de greu este – stiu fiindca realizez ca eu nu as putea tine ritmul asta, pur si simplu nu as putea. Prin blogul vostru dati posibilitatea celorlalti – ca mine – sa descopere ca nu au ramas singurii „mohicani”. Ceea ce e foarte important, intr-o lume care pare ca devine pe zi ce trece mai de doi bani.
    Asa este, am asistat si eu stupefiat de dimineata la replicile date „cu barosul”, si am facut un mic apel la ratiune. Cred ca cei implicati si-au revenit si isi dau seama ca cearta nu-si avea rostul – si sper sa nu fi fost ceva care sa fi cauzat ceva ireparabil.
    Pe de alta parte, asa cum spunea Ion Ratiu, „democratia inseamna ca eu ma voi lupta pana la ultima picatura de sange pentru ca tu sa ai dreptul sa nu fii de acord cu mine”.
    De aceea indraznesc sa spun ca eu cred ca a alege raul mai mic e de preferat intotdeauna!
    Nu cred in perfectiune – mereu vom gasi ceva nesatisfacator, perfectiunea e doar un ideal.
    De aceea raul cel mai mic este singura optiune; sa punem asadar in balanta plus cu minus si vedem unde se inclina.
    Nu vreau sa filozofez – la dracu’, sunt inginer! 🙂 dar cred ca toti cei de aici avem acelasi obiectiv.
    Pentru a-l indeplini avem doar o mana de oameni, cei mai multi fara multa putere sau resurse, pe care sa ne bazam.
    Daca si pe-astia ii porcaim este posibil sa se retraga – cum au facut-o multi altii, scarbiti si satui de flegme.
    Eu unul nu vreau sa plec din tara – dar pentru prima data am inceput sa-mi pun problema asta, acum.
    Sper insa sa n-o fac.
    Repet ceva ce am mai spus tot astazi – ma credeam pe mine pesimist.
    Cand colo observ ca sunt multi altii mai ceva ca mine!
    La dracu’! Suntem sanatosi? Avem toate mainile, toate picioarele si capul la locul lor? Familia este bine? Suntem pe propriile picioare? Atunci dracul nu poate fi chiar atat de negru.
    Trebuie doar sa ne scuturam si sa inaltam capul, mandri de ce este fiecare dintre noi: un tip independent, cu propria constiinta si pe propriile picioare (doamnele sa se simta si ele incluse aici, bineinteles!). 🙂
    Aseara am trimis si eu un e-mail catre mru.dreapta@gmail.com, de pe adresa personala, in care imi exprimam dorinta de a ajuta miscarea ce sta sa vina, dupa puterile mele.
    Asadar speranta exista, inca n-am pierdut razboiul.
    Imi pare rau pentru o postare atat de lunga, promit sa nu se mai intample… 🙂

    victor.vb2

    08/06/2012 at 3:59 pm

  8. Vă salut politeieni, salut prietene Teofil!
    Absolut de acord cu tot ce spui. De multă vreme am trecut doar la citit nu şi la comentat pentru că iute la mînie cum sînt, să nu poluez cumva cu nervii mei, blogul.
    Absolut incalificabile atacurile repetate la HUNIAD venite din partea celor care n-au îngrijit în viaţa lor, un blog.
    Şi cred că o parte din vină îţi aparţine: dacă ai fi fost mai hotărît la adresa acestor atacatori (moderarea prinde bine uneori, dacă nu chiar banarea directă), poate că HUNIAD nu s-ar fi retras. Scuze dar, asta este părerea mea.
    Eu sper ca HUNIAD să revină chiar dacă pentru aceasta ar trebui eliminaţi cîţiva dintre atacatori.
    Dacă stăm să cumpănim, nu cred că poate exista ezitare: un OM care munceşte efectiv vs cîţiva clevetitori.

    Tiberiu Orasanu

    08/06/2012 at 3:59 pm

    • Tibi salut,
      @huniad este un tanar fin cu toti 7 ani de-a acasa are probleme cu blofgareala caustica, deci nu-l invinovatesc! Tu sti cum e cate odata. Asta e. Ii e greu il inteleg!

      Theophyle

      08/06/2012 at 4:02 pm

  9. salve, all,

    ThPh dixit:

    Am scris mai de mult ca prefer raul cel mai mare in fata raului mai mic

    acum eu sincer as fi preferat raul cel mic (PDL, UNPR, UDMR) raului cel mai mare marca USL care mi se pare de o rara ticalosie, mediocritate, abjectie si demagogie de sorginte bolsevica cu izuri penale, cu tendinte antidemocratice si cu intentia de a calari justitia in scopul evident de a-si salva propriii lor infractori incepind cu adrian nastase si terminind cu felix voiculescu…

    daca usl se va instaura si la iarna, atunci putem emigra frumusel care pe unde….

    doar vedem ce au putut sa faca, sa zica, sa minta in numai 40 de zile…daca or fi atitea

    skorpion

    08/06/2012 at 4:00 pm

    • @skorpion
      e o carte scrisa de ian morris;de ce vestul are suprematia
      are o teorie interesanta: el spune ca societatea umana a progresat datorita lenei,lacomiei sau fricii;
      particularizind la noi,pina acum de 20 ani am progresat-cit am progresat-datorita lacomiei si lenei;poate ca de acum incolo vom progresa datorita fricii/poate ca nu se va intimpla toamna asta,dar cind omului i se face frica devine ” fiara”

      intimplator

      08/06/2012 at 4:10 pm

      • @intimplator,
        momentan din situatia prezenta deduc ca fiara, fiarele sint doar…..uslinosii, nu crezi?
        tot ce fac acum este cauzat de frica viscerala de justitie adevarata, de frica de a instaura in Ro un stat democratic de tip occidental pentru ca altfel nu ar mai putea avea averi ilegale pentru vreo 5 generatii…si frica lor este de-a dreptul abjecta din punctul meu de vedere.

        @TD,
        multumesc pentru atentia acordata
        🙂

        skorpion

        08/06/2012 at 4:13 pm

      • Ideal este, zic eu, ca FRICA de a nu iti satisface LACOMIA sa te ajute sa iti invingi LENEA!
        Primele doua trebuie sa depaseasca mul pe a treia 🙂
        Altfel? Ca zi.

        Emil

        08/06/2012 at 4:13 pm

  10. acum ,m-as intoarce la campanie:
    @victorvb2
    nu e de acord cu ndan ca e sprijinit de ernu;as suspecta ca e sprijinit si de rogozanu-apropo de asta oferta mea sa-i cumpar bilet de avion one way spre NCorea ramine valabila;
    tot ndan e sprijinit si de cghinea;
    la ndan nu e vorba de stinga sau dreapta-acum-e vorba pur si simplu de bun simt si onestitate;
    daca unul perceput ” de stinga” vrea sa introduca bunul simt ca valoare in cloaca politica,sau administrativa,de acum de ce sa nu-l sprijini?aici mai degraba se intilneste cu dreapta onesta ca stinga nu stie decit ” pumnul si palma”(parca asa se chema romanul ala al lui dumnezeu popescu)

    intimplator

    08/06/2012 at 4:04 pm

    • Salut!
      Poate cineva să arate cu subiect şi predicat, în ce mod îl susţin „toxicii” pe Nicuşor Dan?
      Că mie tare mi se pare a fi o simplă lucrătură marca A3.

      Tiberiu Orasanu

      08/06/2012 at 4:09 pm

      • eu unul am citit numai aici;habar n-am pe unde scrie ernu ala,la teveuri romanesti „de stiri” nu ma mai uit din 2008;ce stiu ,si asta stiu,este ca ndan a refuzat o „sponsorizare”substantiala a asociatiei salvati bucurestiul ca sa o lase mai moale cu un proiect imobiliar -care datorita lui a fost oprit!

        intimplator

        08/06/2012 at 4:15 pm

    • Am un comentariu cam lung mai sus, care inca e in asteptare, in care mai mult sau mai putin spun ca alb si negru absolut nu exista, exista doar nuante de gri. Este la fel si cu N. Dan.
      Eu sper sa ajunga consilier macar, si sa dea D-zeu sa ma insel eu, fiindca de oameni cu convingeri avem nevoie. Asadar chiar ii doresc lui N. Dan sa castige voturile necesare pentru consilier, si va avea patru ani in care va putea convinge si pe altii ca este demn sa aiba mai mult. Cumare placere il voi vota peste patru ani, in cazul asta!

      victor.vb2

      08/06/2012 at 4:11 pm

      • @victor vb2
        votati-l macar pentru consilier; singur nu va putea sa puna in practica -daca are ,ideile ” comuniste”
        dar sigur veti sti cum sunt furati banii din taxele dvs

        intimplator

        08/06/2012 at 4:17 pm

        • Sunt pe cale sa ma conving eu pe mine sa fac asta… 🙂

          victor.vb2

          08/06/2012 at 4:28 pm

      • Mai nou Rogozanu da in ND. Nu-i place faptul ca sufera de „deviationism de dreapta”.

        EuCuMine

        08/06/2012 at 4:27 pm

    • Nicusor Dan e sustinut de multa lume dar nu le e dator individual cu mare lucru. El are meritul sa fi trezit din amortire o clasa de votanti, cei care ar vota mai curatenia decat compromisul chiar daca e mai putin eficace. Partidele in ultima istanta vor trebui sa analizeze acest profil si sa i se adreseze convingator. E cam electoratul pnl clasic dar care cred ca poate fi atras si de MRU.

      sls

      08/06/2012 at 4:13 pm

  11. @lastnightmusic, m-a atacat şi pe mine personal, aruncând cu epitete, invocând familia repede, atunci când mi-am exprimat opinia că gestul primarului de la Baia Mare cu consecinţele respective pentru copiii de romi este unul care nu-şi avea rostul într-o societate democratică(modul de aplicare a delocalizării, insecuritatea spaţiilor oferite la nivelul securităţii individuale ale copiiilor, absenţa unei minime inspecţii privind locurile respectivă). Chiar în dezminţirea oficială a evenimentelor, Cherecheş se autoincriminează. Nu instalezi camere video să supraveghezi în special locuinţele unui grup.. nu este un lagăr nici o închisoare..sunt locuinţe sociale. Mă rog, şi asta e argumentabil dintr-un singur punct de vedere, al prevenţiei criminalităţii. Nu spun că liderii romilor nu au avut partea lor de responsabilitate în derularea evenimentelor. Sunt o parte din probleme. Dar probabil şi din soluţii, la o abordare raţională, non-emoţională. M-au şocat fluviul de comentarii în subsolul articolelor care transformaseră şi personalizaseră ţiganii ca şi colectivitate ca şi răul absolut, care merita soluţii pe care orice om civilizat le consideră la limita inumanului.
    Dar îi transmit încă odată lui @lastnightmusic, are de învăţat despre toleranţă, limite şi autocontrol(învăţatul nu e un lucru rău în sine, ne ameliorăm). Şi o mică ajustare la Ego, cred că e benefică. Ne placem să ne vedem baloane imense. La un vârf de ac, ne dezumflăm . Şi am văzut o alianţă naturală cu skorpi. Unul se aprobă pe celălalt. Nu e un lucru rău.
    @huniad, sper să mai postezi pe aici.

    TD

    08/06/2012 at 4:07 pm

  12. @huniad, daca e vreo consolare, iti cer eu iertare pentru cine a sarit calul azi dimineata. E o buna ocazie sa arati ca poti fi mai bun decit altii. Pe unii poate ia apucat panica cu gindul ca intram iar in 70% FSN, si cu panica asta nu mai actioneaza rational.
    Hai ca ai facut treaba excelenta pina acum. In loc sa te gindesti la citiva putini care nu apreciaza, poti sa te gindesti la grupul de multi care apreciaza ceea ce faci. Cine conteaza? citiva putini….sau grupul de multi? Poate merita sa faci un efort pentru grupul de multi.

    Aha

    08/06/2012 at 4:15 pm

  13. Va salut si eu inca o data!
    Regretabil dialogul din aceasta dimineata, nu doar cel dintre TDS si Huniad ci si dintre altii.
    Am simtit tensiunea aceasta pe blog si in zilele trecute si de aceea am si preferat sa citesc fara sa comentez.
    Cred ca multi dintre noi suntem dezamagiti de turnura pe care politica romaneasca a luat-o in ultimele luni, am avut asteptari si sperantze de la asa-zisa dreapta, am investit incredere in proiectul NR….iar astazi ne simtim nereprezentati.
    De aici si tensiunea. Nescuzabila totusi cand ia forma unor reprosuri si acuze nefondate.
    Eu indraznesc sa il sustin pe Huniad si il rog sa nu renuntze la Politeia, il astept inapoi.

    luminita

    08/06/2012 at 4:20 pm

    • Salve lumi!
      De acord cu tine.
      Huniad trebuie susţinut pentru că face o treabă minunată pe acest blog. .

      Tiberiu Orasanu

      08/06/2012 at 4:23 pm

  14. sal`tare tutulor,
    poate pentru ultima data.
    Din moment ce m-am oferit „martor” pentru @ TDS imi asum si consecintele de a fi postac non grata.
    M-ar repudia soacra daca as renunta la anumite opinii 😛
    Asa este cinstit fata de ce am scris azi.
    Nu este o „demisie de onoare”, ci un lucru normal.
    NB,
    poate ca nu voi rezista tentatiei si, daca voi fi primit, ma voi afirma, in viitor, si cu alte prostii 😉

    victor L

    08/06/2012 at 4:29 pm

    • Victor salut 🙂
      nimeni nu da afara sau baneaza pe cineva. E vorba de „stomac” sunt unii cu stomac mai tare, alti cu mai putin tare. @huniad nu intelege de ce oamenii sunt atat de acustici cand discutam despre niste fufe si niste fanti care au facut milioane batandu-si joc de noi! Care pun capul la cutie cand sunt probleme si nu se confruntra cu ele. Sti ceva Victore nu-mi place EU de loc si pentru cunostintele tale am si de ce! In nici un caz pentru ca este blonda sau femeie.

      Referitor la comentariul tau legat de alegerile din 2008. Bucurestiul a fost pierdut de Blaga pentru ca Blaga nu a vrut sa fie primar al Bucurestiului.

      Theophyle

      08/06/2012 at 4:36 pm

  15. Cît despre răul mic vs răul mare, cam asta spun şi eu de ceva timp: crezînd că are electorat captiv, pdl s-a pesedizat contînd pe votul negativ. S-a înşelat şi i-a înşelat şi pe cei care au susţinut de fapt, proiectul preşedintelui Băsescu.
    Văd că de ieri, au ieşit la bătaie şi Blaga şi Videanu la bătaie cu USL. Cam tîrzior…

    Tiberiu Orasanu

    08/06/2012 at 4:31 pm

    • salut Tibi ! 🙂 cred ca alde blaga sau videanu au tot asteptat in aceasta campanie sa se implice si..Basescu. asa erau invatati – presedintele sa iasa , sa dea in stanga si in dreapta si ei sa creasca in sondaje stand degeaba. spre surpriza lor cred ca si presedintele s a pliktisit sa se mai pun in fruntea unor martoage. asa ca alde videanu se vad nevoiti sa iasa la lupta – si au dat seama ca trebuie sa si apere pielea deoarecii nebunii ca tonta si chuky vor vrea „sange pe pereti” si pesedeii nu vor vi fraieri: vor folosi justitia cum stiu ei mai bine impotriva pedelistilor , vinovati sau nevinovati.

      zigzag

      08/06/2012 at 4:41 pm

  16. buna ziua tuturor! salut Theophyle 🙂 . felicitari ptr aceasta postare . la postarea de dimineata am scris si eu cam acelasi lucru , in aceeasi idee: nu exista securist bun sau rau, nu exista hot rau sau hot bun. de aceea sunt de acord cu tine – si frumos ai exprimat – ca e de preferat raul cel mare in locul celui mic . de ce? ptr ca odata si odata bubuiol se va sparge ( chiar si in RO). e timpul ca „sectantii” din politica romaneasca , gen MRU, Funeriu, MM, si altii -cunoscuti sau anonimi- sa se regrupeze si sa formeze un grup puternic care sa aiba un idel.PDL ului i a lipsit acest lucru: alde udrea sau oltean nu stiu ce inseamna sa ai un ideal si sa lupti pentru el. de fapt , o parvenita ca udrea este mai periculoasa decat un escroc ca robert negoita deoarece escrocu -limitat in ratiune- se da pe „fata”. stii la ce sa te astepti .dar de la o parvenita care ieri era prietena cu prietenii lui bombonel( bittner sau petrache ptr cine nu stie) iar azi se da „luptatoare” impotriva mafiei lui bombonel nu stii la ce sa te astepti, nu stii cand tradeaza. 🙂 sau stii si esti nevoit sa taci de rusinea lui Basescu . cat despre ” conflictul” de dimineata zic doar atat: Huniad , fruntea sus si nu mai pune la suflet ( ti o zic din experienta 😀 ) . nu ai nimic de impartit cu nimeni, nu esti dator nimanui iar toti colegii din comunitatea Politeia te apreciaza si te respecta ! 🙂

    zigzag

    08/06/2012 at 4:31 pm

    • Salut Ziggy,
      multumesc in numele lui. Cred ca are nevoie de niste vorbe bune! Sunt bucuros ca le primeste de la voi.

      Theophyle

      08/06/2012 at 4:38 pm

  17. bunä,

    rogozan , este tot un carlan transpiratsi ingälat, unul care face orce, numai sä facä
    pipi, contra vantului. unul ca Cernea cel mincinos , ce a fäcut demult, parte
    din gasca de golani huligani Ponta, ce a jucat fals, era un golan intrus peste tot,
    ca sä poate actziona cu bana lui de agitatori. cernea, nu era verde decat la creer,
    totul a fost o inscenare, a golanilor crescutzi, sub aripa criminalului ilici.

    theo- nona

    08/06/2012 at 4:50 pm

  18. Salutare !
    @Theophyle are mana buna.
    Pt. mine @huniad a insemnat si Inseamna CONTINUITATEA, confirmarea SPERANTEI, certitudinea VIITORULUI.
    Fara @huniazi nu avem viitor, perspectiva devine nula, speranta se usuca si moare.
    Ii doresc tarie si perseverenta.
    Pt. ca de luciditate, curaj si talent nu duce lipsa.
    Dragului @huniad, felicitari pt. tot ce a facut, face si (sper) o sa mai faca aici.

    In rest, nu insist…parerile mele le cunoasteti, chiar daca multi nu le aprobati.
    Sanatate !

    Tzepelica

    08/06/2012 at 4:52 pm

    • salut @timi,
      greu la deal cu boii mici. Nu-i bai mergem noi cei batrani mai departe!

      Theophyle

      08/06/2012 at 4:55 pm

  19. sper ca schimbul meu de replici de dimineata (nu cu @Huniad) nu a pus paie pe foc. atat. eu nu am aparat-o pe EU – n-o plac, am obosit in a o spune – am dezavuat un mod de exprimare.
    daca am pus paie pe foc si am fost picatura care a umplut paharul, imi cer scuze lui @Huniad. o cearta colaterala dintre doi oameni temperamentali – care in mod cert mai au de invatat (indiferent de varsta) – nu este un motiv suficient de bun pentru a parasi un proiect. promit sa invat ignorarea – cu timpul si toleranta, in contrapartida cu revenirea la sentimente mai bune. se pune?

    Sare'n Ochi

    08/06/2012 at 5:02 pm

    • sare 🙂
      nu e vorba de o chestie personala, este o chestie de principii. Nu trebuie sa-ti explic eu de ce a luat-o in baraba Boc la Bucuresti cu toata gasca venita de la Cluj. O sti tu mai bine decat mine.

      Noi scriem 20% din ceea ce stim. Ne-am plictist sa-i lasam sa se pise pe noi si sa ne explice ca ploua si ca ei sunt de dreapta si trebuie sa-i suportam.

      Sare nu mai suport pe nimeni in partidul asta de tradatori abjecti. Intotdeauna e bine sa sti cine este inamicul acum inamicul este FSN.

      Theophyle

      08/06/2012 at 5:09 pm

      • tradatorii se stiu foarte bine. cu o parte din ei ne vom vedea duminica seara daca castigam Clujul – desi nu i-am vazut deloc toata luna. am sa-ti trimit fotografii.

        Sare'n Ochi

        08/06/2012 at 5:19 pm

    • Huniad, please come back. I love and appreciate you and your work very much.

      frovol

      08/06/2012 at 5:34 pm

  20. Io am o nelamurire. Cred ca nimeni nu face nimic fara o motivatie. Omul merge la slujba ffindca e motivat de salariu, altul isi deschide o afacere fiindca e motivat sa fie propriul sef, etc. Am vazut comentarii ca „s-a facut blat”. De exemplu L Negoita a facut blat in sectorul 3. Nu inteleg care e motivatia blat-ului. Ce se cistiga cu acest blat. Ca nu poti numi pierderea alegerilor ca si cistig. Ca si aia economica, cistig negativ. Unii ziceau ca vrea sa se retraga. Pai atunci nu era mult mai simplu sa nu mai candideze? Si nu neaparat exemplul Negoita. Nu inteleg pur si simplu, ce cistig poti avea cind faci blat sa pierzi alegerile?

    Aha

    08/06/2012 at 5:09 pm

    • L.Negoita nu a facut nici un blat. Prigoana a facut!

      Theophyle

      08/06/2012 at 5:11 pm

    • nu stiu daca e cazul lui Negoita, dar exista in mai multe locuri o situatie paradoxala. sunt primari prinsi in fel si fel de combinatii si care ar vrea sa nu mai candideze pentru ca stiu ca ar putea sa fie ridicati de DNA in orice moment. insa grupurile de interese pe care le-au favorizat ii forteaza sa candideze din nou si chiar le orchestreaza campania electorala. un exemplu este Lucian Iliescu din Giurgiu care este impins de la spate de interlopii din oras carora le-a acordat contracte cu primaria (curatenie, constructii etc).

      Alex

      08/06/2012 at 5:34 pm

  21. desi , cel ce se bäläceste in noroi, seamänä cu Boda,
    ce grohäie fäcand pe desteptul in TV, o asemänare are si
    cu Bölaga, care abia deschide gura, asa ocupat cum
    a fost boc, nu a fost puturos ca Blaga, care este sef. de campanie.

    theo- nona

    08/06/2012 at 5:26 pm

  22. problema este ca exista multi oameni care citesc articolele, rezoneaza cu ele si le apreciaza, dar refuza sa se implice la sectiunea de comentarii. si asta pentru ca internautii romani (si nu numai!) nu stiu sa asculte opinia altora si mai si recurg la atacuri la persoana.

    Alex

    08/06/2012 at 5:28 pm

  23. Ziua buna 🙂
    Huniad a facut lucruri remarcabile ptr . noi si sper sa mai faca, a adus informatii calde si adevarate cand dezinformarea se lafaia in media damboviteana. Avem nevoie de astfel de oameni si sper sa nu cedeze.
    Din pacate tensiunea din jurul nostru a rabufnit si pe blog 😦
    Am constat ca sunt in comunitatea noastra virtuala cateva persoane care au darul de a „baga batul prin gard”, lucru care nu este corect. Sper ca aceste persoane sa revina la sentimente mai bune si sa nu mai loveasca in oamenii care nu merita, care muncesc ptr. a ne informa corect.

    mar

    08/06/2012 at 5:29 pm

  24. La B1, in Piata Victoriei, protest impotriva guvernului usLAS! Si impotriva lui Isarescu 🙂
    Guvern comunist.

    Emil

    08/06/2012 at 5:31 pm

  25. Buna ziua,
    am aparut acum si am citit ce s-a scris. Imi pare rau ca s-a ajuns aici. Azi dimineata am intervenit odata si am zis ca mi-ar placea sa ne dam numai stirile bune (erau azi dimineata niste sondaje datatoare de speranta ) si sa ne pastram fiecare angoasele pana trec cele doua -trei zile de tensiune ca sa nu se bucure dusmanii.
    Mi-a fost teama tocmai de un astfel de deznodamant, pentru ca suntem toti cu nervii intinsi asteptand rezultatele alegerilor.
    Imi pare rau ca huniad sufera,sper sa se intoarca, dar e prea bine crescut pentru timpurile astea.
    Daca citea materialele de care ne-a ferit Theophyle de-a lungul timpului, ori se imbolnavea ori se calea si incepea sa nu mai puna la suflet. Eu stiu ca de vreo doua ori Theophyle ne-a lasat sa citim niste mizerii care pe mine m-au revoltat si indispus pentru cateva zile.
    Sper ca huniad sa revina luni dimineata si , impreuna cu Theophyle , sa ne bucuram cat se poate de rezultate (da Doamne sa nu fie cazul sa ne lingem ranile, dar si atunci e mult mai bine sa fim toti adunati si sa asteptam vremuri mai bune).

    cedric

    08/06/2012 at 5:31 pm

    • Cedric,
      stiu ca te potopise si pe tine deznadejdea la un moment dat, am trecut si eu prin faza asta dar mi-am revenit cat de cat. Iar asta se datoreaza si comunitatii de pe acest blog, inclusiv tie si comentariilor tale.
      Mi-a placut cum ai zis ca „e mult mai bine sa fim adunati si sa asteptam vremuri mai bune”.
      Asa va fi.

      luminita

      08/06/2012 at 5:44 pm

  26. Salutari 🙂

    Din pacate nu am asistat „live” la evenimentele de dimineata, dar citind retroactiv postarile tensiunea e aproape palpabila. Este insa inevitabil ca in momentul in care o comunitate creste sa creasca si diversitatea opiniilor exprimate, si odata cu asta, sa apara diferende mai mult sau mai putin acute. Iar daca unii reusesc sa pastreze in orice context un anumit nivel de civilitate si politete, altii scapa ceva mai repede haturile. De aceea cred, si sper, ca Huniad isi va reconsidera decizia, poate si pentru simplul motiv ca, alaturi de gazda noastra, este unul din stalpii acestei comunitati. Ca sa citez o postare anterioara, „fruntea sus 🙂 „.

    Radu

    08/06/2012 at 5:44 pm

  27. din nou buna ziua;
    sunt niste alegeri,atita tot;
    ca tot se lauda aia din pdl-sa zic majoritatea-ca au facut reforme de dreapta; eu unul m-am intrebat mereu: nu cumva le-au acceptat ca altfel basescu le-o fi zis ,nu votati,se dizolva parlamentul! intre a vota legi de dreapta si a fi dizolvat parlamentul in 2010,alegerea nu a fost prea dificila pentru pdlistii fesenizati, sau fesenistii pedelizati(luati-o cum doriti);
    dreapta in romania politica exista numai in cartile lui stoica,patrasconiu si pe la conferinte;
    dreapta in romania reala exista la cei care si-au luat soarta in miini si nu asteapta ” sa i se dea” si din pacate astia lupta continuu sa-si cistige piinea si nu au timp de ” teorii” pe la diverse conferinte;
    din nefericire,place sau nu place,dreapta asta adevarata e firava,sunt imm-istii care nu traiesc din contractele cu statul

    intimplator

    08/06/2012 at 5:46 pm

    • Adevarat! Stai cu „sufletul in batista” si muncesti pana la epuizare ca sa rezisti 😦

      mar

      08/06/2012 at 5:53 pm

    • Macar in marile centre urbane si in orasele obisnuite ale Romaniei mi-as dori sa iasa lumea la vot si sa le dea o lectie uslamistilor comunisti,
      ca in sate……vai de capul lor cum or vota, cu pomana, cu damigeana, cu popa, cu tuica-n cap, din pacate.
      Si astia-s multi si chiar voteaza, nu raman in case in ziua votului si nici nu pleaca cu mertzanele pe Valea Plangerii, pardon, Prahovei.

      luminita

      08/06/2012 at 5:55 pm

      • Lumi, nu se vad. Sunt convinsi ca vor fi votati.

        mar

        08/06/2012 at 6:01 pm

  28. SAlutare all. Salutare Thephyle.

    Imi pare rau pentru Huniad, ma alatur si eu celor care il roaga sa se intoarca ! Mai ales ca este nevoie de el !

    Legat de tanarul de stanga ce pot sa spun? Nu il cunosc personal, dar de atatia ani de convietuire virtuala mi/-am putut face o parere. Un om cult, citit, incapatanat ! De multe ori sustine opinii total eronate, chiar daca ceilalt ii arata ca a gresit si ca nu are dreptate ! Si eu am avut multe contre cu el !

    Reddog

    08/06/2012 at 6:05 pm

  29. Buna seara @all,
    Exista o regula de bun simt care spune ca atunci cand esti invitat in casa cuiva respecti regulile casei. Tare ma tem ca atacurile la Huniad au fost explozia unor acumulari de ceva timp si tare ma tem ca persoana respectiva s-a insinuat pe blog tocmai pentru ca in astfel de momente tensionate sa arunce totul in aer. Pentru ca nu este prima data cand intra in conflicte verbale cu cineva. Am vazut ca Theophyle este tolerant si crede in exprimarea libera a opiniei, dar de aici pana la a profita si la a jigni un tanar inteligent si muncitor este cale foarte lunga.
    Huniad, eu te apreciez foarte mult, iti cer scuze in numele celor care nu te merita si te rog lasa-ti timp de gandire, cat ai nevoie, dar revino. Nu lasa pe nimeni sa-si atinga scopul. Fara tine blogul nu ar avea continuitatea necesara in momente grele, iar eu cred ca unii chiar asta ar dori.
    Cred ca noi ne intalnim aici pe blog pentru ca intr-un moment al existentei noastre am fost furati, mintiti, amenintati sau am pierdut ceva drag noua si am hotarat sa-i respingem pe impostorii care ne-au facut rau. Iar pe rinoceri ii simtim chiar inainte de a-i vedea in actiune. Si mai cred ca avem nevoie sa ramanem impreuna, nu trebuie sa ne pierdem cate unul pe drum. Sa nu uitam ca „Divide et impera” este mai actual ca niciodata.

    Giorgia

    08/06/2012 at 6:06 pm

  30. In ce priveste PDL, sper ca de luni incolo sa se faca odata pentru totdeauna curatenie ! Si da, chiar daca supar pe unii sau altii, repet ce am ,mai spus: vreau pe tava capul Elenei Udrea cu „garnitura” capetele lui Blaga et co. Daca sunt „blatisti” in PDL, ei bine acestia sunt Udrea, Blaga et co !

    Uitati-va la un lucru: nici un lider PDL nu s-a dus la Cluj sa-l sustina pe Boc in lupta pe viata si pe moarte cu ciuma uslabara ce se da nu numai pentru Cluj ci si pentru Ardeal ! Ati auzit vreo declaratie de sustinere dinh partea lui Blaga la adresa lui Boc? Eu nu ! Eu cred ca Blaga abia asteapta ca Boc sa piarda alegerile pentru ca el sa-si faca mendrele in partid ! Spre cinstea ei Monica Macovei a fost la Cluj si si-a declarat srijinul pentru Emil Boc ! Asa ca sa nu mai astepte PDL sa fie sustinut neconditionat, indiferent de prostiile pe care le fac ! Vor sutinere si voturi? Atunci sa scape de elemente compromise si predispuse la blat ! Sa scape de Elena Udrea, Blaga, Berceanu, et co !

    Reddog

    08/06/2012 at 6:13 pm

    • Ai dreptate, nu m-am gandit ca Boc n-a fost sustinut de liderii PDL. De fapt nici n-am stiut cine a fost acolo. Noutati din Cluj am aflat numai de la Sare si stiam ca lupta e acerba. Blaga a fost ieri-alaltaieri la Oradea, nu s-a dus si la Cluj?
      Cu atat mai mare va fi meritul lui Boc daca va castiga si nu va fi indatorat nici unui sef PDL ist.
      Eu sper ca , incepind chiar de saptamana viitoare, MRU sa-si suflece manecile si sa treaca la treaba. Dar fara menajamente pentru cei care nu merita!

      cedric

      08/06/2012 at 6:32 pm

  31. Ce naiba, suntem la gradinita?! Ne luam jucariile si plecam, asteptand ca ceilalti sa ne roage sa revenim pe covorasul de joaca?
    Hai s-o luam ca o cearta intre amici, e drept mai dura decat s-ar fi cuvenit, cu cuvinte rostite mai printre dinti, dar nu-i momentul sa facem pe domnisoarele ranite in amorul propriu, sa ne dam pletele pe spate si sa intoarcem jignite spatele.
    Eu cred ca este momentul ca cei doi-trei implicati sa iasa de pe sub bancute si sa-si stranga mana barbateste, sa-si ceara scuze unul altuia si cu asta basta.
    Si apropos de domnisoare jignite – nu spun sa se pupe si pe obraji, observati totusi! 🙂

    Data viitoare unul sau celalalt trebuie sa fie mai inteligent, dar ar fi bine sa lasam conflictele pentru dupa noiembrie, daca tot avem chef de conflicte.

    victor.vb2

    08/06/2012 at 6:20 pm

  32. Ca de obicei uslasii sau uslabarii mint cu nerusinare ! Senatorul porno Nicoara minte ca Boc a fugit de la o confruntare televizata. Este exact invers, senatorul porno a intarziat la dezbatere si apoi a mintit cu nerusinare !

    PDL Cluj: O dezbatere trebuie sa fie serioasa, nu e un film porno la care poti intarzia pentru ca nu conteaza dialogurile

    de Red. Stiri HotNews.ro

    Vineri, 8 iunie 2012, 17:42 Alegeri 2012 | Alegeri Locale

    „O dezbatere trebuie sa fie serioasa, nu e un film porno la care poti intarzia pentru ca nu conteaza dialogurile. Dar Marius Nicoara stie mai bine acest lucru”, se arata intr-un comunicat al PDL Cluj remis redactiei. Comunicatul prezinta versiunea PDL despre o dezbatere electorala ce ar fi trebuit sa aiba loc joi seara intre candidatii la primaria Cluj Napoca, Emil Boc (PDL) si Marius Nicoara (USL).

    In comunicatul citat se arata ca Boc „a initiat acea dezbatere si a fost prezent la Casa de Cultura a Studentilor fix la ora propusa. Marius Nicoara a fost absent, iar acum minte pentru a dezinforma cetatenii care asteptau sa vada o dezbatere serioasa, pe marginea solutiilor candidatilor pentru Cluj”.

    Marius Nicoara l-a acuzat in presa locala pe Emil Boc ca a fugit de la dezbatere: „In urma unui anunt facut de Emil Boc ca va avea loc o confruntare la ora 22.00, m-am prezentat in Sala Europa la ora 22.02. Pe scara principala mi s-a spus ca Boc a urcat si el in sala, dar el si-a facut o poza si a disparut pe scara de incendiu. Cand am intrat eu, sala era goala. Boc s-a ascuns, a fugit de aceasta dezbatere”, a spus Nicoara pentru ziuadecluj.

    Reddog

    08/06/2012 at 6:26 pm

    • Si perversul Negoitza se plange ca este atacat de clona Ring. La cata cacao a mancat/pomi a distrus inutil intr-o luna, aparitia unei clone cu conditia sa nu fie o facatura usl-amista, este o picatura intr-un ocean.

      mar

      08/06/2012 at 6:37 pm

    • nu a intarziat – l-au vazut oamenii ca a stat ascuns in parcarea de peste drum pana a plecat Emil Boc – apoi a aparut sa se dea impuscat in aripa.

      Sare'n Ochi

      08/06/2012 at 11:53 pm

  33. Salut onorate gazde și cinstiți oaspeți! 🙂

    Vă citesc mereu, dar de comentat nu prea mai am timp!
    Și totuși după contrele de dimineața, parcă nu pot tăcea…
    Eu mă așteptam ca @țepelică/timi și @sare să iasă „pe câmp” și unul din cei doi să fie cel rămas pe iarbă!!!
    Când colo, dueliștii au fost @huniad și @TDS (așa îl știu eu!) ❗

    Theophyle, te-am supărat cu franchețea mea cu ceva timp în urmă, dar sunt prea bătrân ca s-o dau după cireș.
    Așa ca uite ce cred eu:
    – @huniad nu are acoperire ca sex în nike-ul ăsta războinic, deși am întâlnit în viata reală destule „bărbate”, adevărate walkirii pe lânga care bărbații par mieluți-catifeluți și prin urmare a clacat, întrând în clinch cu un adversar greu;
    – @huniad este epuizat și și-a luat o vacanță pentru reîncărcarea bateriilor, ocazie pentru tine să tragi o smetie pe spinarea unora mai nărăvași de p’aici: «Bă, mi-ați supărat partenerul!» 😀
    – @huniad este trimis de tine într-o amplă „documentare pe teren”, sub acoperire 😉 ;

    Păi doar din atâta s-a ofilit @huniad?!
    Ia să arunce o privire și pe alte blog-uri, chiar din roll-ul Politeii, unde se dau lupte pe bune cu turme de porci care vor să rupă gardurile și să umple de mocirlă locurile curate de acolo!!!

    @huniad, fii bărbat, dom’le! 😆

    oldhashu

    08/06/2012 at 6:26 pm

  34. Salutare! 🙂

    Ma alatur si eu lui Reddog. Vreau capete pe tava!

    De altfel, cretinul de Oltean spunea azi ca e posibil ca dupa alegeri sa se faca un Congres sau ceva, sa se analizeze, evident, bla, bla.

    Problema e insa alta. Blaga sta la cotitura. Si, cum el nu are functii oficiale in partid, nu ai de unde sa il dai afara. Sigur, sa nu ne inchipuim ca va fi sange pe pereti, caci baietii sunt versati, nu asa se procedeaza. Se vor invoca alegerile din noiembrie, strangerea randurilor, necesitatea de a comunica mai bine, etc. Blaga va juca serpeste, va zice ca el a fost doar coordonator al campaniei, ca nu a avut functie politica, etc. Sa nu ne asteptam sa sara cineva la Blaga, dimpotriva.

    Insa la Udrea toti vor sari, evident. Miscarea va fi aceea de a produce zgomot in jurul Elenei Udrea, ca sa nu se vada esecul baronilor locali si a trepadusilor de partid. Il vom vedea pe Oltean vorbind, pe Cezar Preda, pe Berceanu, etc. Baietii astia actioneza subtil, si la adapostul strigateor de unitate, isi baga cutitele in spate.

    Ma astept sa aud voci care striga ca, daca Boc a iesit primar la Cluj, partidul trebuie condus de la Bucuresti. Si, de cine altcineva daca nu de…Blaga sau de vreun acolit? Paradoxal, victoria lui Boc va fi folosita de unii ca sa il claustreze la Cluj, ca argument pentru a-i cere sa delege o parte din prevederile de presedinte de partid catre…Blaga, curat si nevinovat ca lacrima.

    Cetatean

    08/06/2012 at 6:32 pm

    • Iata ce cred – ce sper de fapt:
      – imediat dupa alegeri: MRU lanseaza ICCD (poate cu alt nume, suna ca dracu’ asta).
      – i se alatura/il sprijina reformatorii din Pdl;
      – se porneste o miscare „de mase” in Pdl care va spune sa se faca o uniune veva, impreuna cu miscarea lui MRU;
      – cred- sper ca asa-zisii „grei” ai Pdl-ului vor trece in spate. Vor primi vreun os de ros pe undeva, ca sa nu maraie;
      – E. Udrea se va retrage din moment de „copil pe cale sa se nasca” – nu va fi nevoie astfel sa o dea cineva jos, va parea ca o retragere eleganta;
      – la inceputul lui septembrie avem congres de constituire a noului partid. Cuvantul „liberal” probabil va fi in titulatura, sau poate nu – poate „centru dreapta” va fi de ajuns;
      – infrastructura Pdl-ului va fi folosita ca „baza”, iar la inaintare vor fi MRU si „lupii tineri”.
      – o campanie inteligenta, incisiva si directa va trebui sa aiba loc rapid pana la alegeri – ceva de gen „blitzkrieg” (sper ca am scris bine, germana e ca japoneza pentru mine).
      – Boc ramane primar la Cluj, poate cu o functie onorifica in noul partid, Blaga va fi probabil secretar general, nu cred ca Blaga va fi trecut in spate. Fara Blaga cred ca infrastructura Pdl-ului nu va putea fi folosita, sprijinul lui Blaga va fi necesar;
      Ramane de vazut daca N. Republica va avea vreun rol in scenariul-constructia asta.

      victor.vb2

      08/06/2012 at 6:41 pm

      • Nu cred ca NR va fi inregistrata la timp, vor fi procese. au depus hoteste si pe sest actele la Tribunal.

        Cetatean

        08/06/2012 at 6:44 pm

        • ma rog, cu sau fara NR.
          important este ca toate fortele – cu luptatorii care lupta din convingere, cu mercenari su cu ce-o mai fi – sa reuseasca sa se stranga laolalta ca sa mpiedice Usl-ul sa aiba o majoritate.
          Trebuie ca Basescu sa aiba posibiliatea sa nu-l mai nominalizeze pe Ponta prim-ministru – cred ca ar face atac de cord, a doua oara. (TB) 🙂

          victor.vb2

          08/06/2012 at 6:52 pm

  35. @Huniad. Inapoi pe baricada ! ; ai rezistat in piete , carciumi, pe blog si acum te dai invins de cineva care a depasit masura azi ? Suntem in razboi , nu cred ca este momentul sa dezertam. Contrele de azi nu au nici o valoare. Suntem prea multi dependenti de munca voastra de pe acest blog iar daca voi dezertati in plina batalie e tragic. Inseamna ca va putem compara cu cei care ne-au dezamagit de la partidul pe care l-am sprijint ? Nu, nu cred asta . Voi spre deosebire de cei de la partid sper ca sunteti liberi , nu depindeti de votul nimanui. Eu cred Huniad ca esti un om liber, curajos, independent . Sper sa nu ma dezamagesti . Ne vedem maine ( sper ) .

    Doina

    08/06/2012 at 6:42 pm

  36. victor vb2

    Nu cred ca o miscare initiata de MRU, in casre sa fie cooptati si Blaga et co, are vreo sansa de reustia ! Este un proiect nascut mort ! Nu exista decat doua solutii.

    Ori se curata PDL de blatisti si compromisi si atunci poate contribui la formarea unui pol autentic de dreapta, ori va face acest lucru miscarea lui MRU ! Dar, nota bene, cu conditia ca nici unul din fetele palide care au parazitat PDL, PNL sau PSD sa nu fie cooptati in aceasta miscare !
    Ori se face ceva temeinic, de la zero, ori se duce dracului cosmilia !
    Cert este ca ceva trebuzie sa se intample in tara asta ! M-am saturat sa vad aceleasi fete palide puse pe capatuiala si hotie, indiferent de partidele din care fac parte !

    Reddog

    08/06/2012 at 6:56 pm

  37. La alegerile din toamna vor fi doua blocuri mari si late: USL versus Ceilalti. Cine sunt Ceilalti, nu stim inca. Stim insa ca va fi o alegere in termeni radicali: restauratie versus Justitie; pesedism pentru eternitate versus altfel de politica; populism versus realism economic.

    Vor fi alegeri intre doua optiuni diferite, insa deocamdata nu stim exact cine sunt Ceilalti. De idenditatea lor depinde esecul USL de a pune gheara pe tara.

    Cetatean

    08/06/2012 at 7:01 pm

    • Salu C,
      nu stim inca cine sunt „ceilalti”

      Theophyle

      08/06/2012 at 8:50 pm

    • Toamna? 🙂 martie ce are?

      ribelalu

      08/06/2012 at 10:38 pm

  38. Citizen, de acord cu tine. Daca poimaine usLABARII nu obtin per ansamblu 50% si din datele existente nu au cum, scorul lor va fi mult mai mic in toamna,mai ales ca pana atunci se erodeaza la guvernare. Si inca ceva: Desi as putea sa fiu injurat de multi si mi-as face chiar mie rau – am rata la banca – totusi eu imi doresc din tot sufletul ca Grecia sa iasa din zona EURO. De ce? Simplu ! Daca grecii ies din zona EURO, atunci economia Romaniei va fi afectata masiv, EUR ajunge la 5 lei si toate promisiunile usLABARE se duc pe apa sambetei. Iar asta inseamna si prabusire in sondaje si ntentii de vot !
    Daca este nevoie de un cataclism ca sa scapam de usLABARI, da, atunci doresc cu ardoare un asemenea cataclism !
    Ia ganditi-va ce misto ar fi, pe de o parte cu usLABARII dand din colt in colt, fara solutii, aflati in picaj in sondaje, monitoriyati atent de FMI si UE, fara posibilitatea de a arunca cu bani in stanga si/n dreapta, pe de alta parte confruntati in parlament cu o greva parlamentara a opozitiei, cu motiuni de cenyura, cu demonstratii in Piata Universitatii, si in alte orsa mari ! Hm, ii urasc atat de mult pe acest nemernici incat am ajuns sa visez la un cataclism numai ca sa scapam de uslABARI ! Mama lor de banditi !

    Reddog

    08/06/2012 at 7:13 pm

    • Din pacate Reddog, USL sunt maestrii in arta minciunii si disimularii. Chiar daca leul trece de 6$ ei o vor preenta ca o victorie-exporturile.
      Pensionarii nu prea au rate la banci iar bugetarii vor fi „indxati”. Cei ce muncesc la privat. din cauza ca sunt tinuti strans de catre patron si salariul nu le este indexat (normal , nu? ) vor trebui sa munceasca mai mult, mai mult ore. Si totul va fi foarte bine pentru inca una-doua legislaturi. Apoi vine dreapta, curata un pic, bugetarii ies in starda, ccopii revolutionarilor (acum de 40-50 ani) demonstreaza din nou pentru drepturile lor……..si in rest se stie…………

      eugeni

      08/06/2012 at 7:30 pm

      • Eugeni, nu pot minti la nesfarsit ! Pot pacali o vreme pe unii si pe altii, dar pana la urma usLabarii isi rup gatul! Subt convins de asta !

        Reddog

        08/06/2012 at 7:34 pm

        • Salut Red 🙂
          s-ar putea sa ia niste timp, si numai timp nu este. Tradarea pedelistilor trebuie sa fie pedepsita electoral si 0o noua miscare regrupata.

          Theophyle

          08/06/2012 at 8:52 pm

  39. ziua buna oameni buni,
    Ziua buna Huniad, Teophyle,

    Mam uitat la interviul de la Cluj la Transilvania TV a lui MM.(link- la copac). Ea vorbeste clar de o miscare de dreapta dupa alegeri.
    Imi place ca MM nu vorbeste de PDL ci de doctrina de dreapta. (taxe, impozite, stat suplu si nu asistentialist)

    eugeni

    08/06/2012 at 7:22 pm

  40. Buna seara,
    Eu cred ca ruptura lui MRU de conducerea actuala a PDL inclusiv (poate mai ales ) Blaga s-a produs deja.MRU s -a implicat in campania electorala sprijinind diversi candidat locali.Interesant este ca MRU a sprijinit candidatii vorbind in nume propriu nu in numele PDL si evitind orice asociere cu greii PDL.
    Probabil ca PDL Blaga&co va supravietui si va incerca o apropiere conditionata de MRU.Sper ca MRU sa nu accepte deoarece indiferent de cit bine au facut ,in perceptia majoritatii ,Blaga Oltean Udrea &co sunt principalii vinovati ai restauratiei rosii.
    Prevad ca multi colegi de ai nostri , ale caror intentii bune nu le contest,se vor intoarce contra lui MRU sustinind ca fortele de dreapta trebue sa fie unite.
    Din punctul meu de vedere nici TDS nici altii nu inteleg ca fortele de dreapta nu se reduc la 5-6 nume de prim plan care evident au ajuns la limita competentei ci la cei multi care asteapta un altfel de politician decit cel creat la scoala anilor 90.
    Cred ca PDL ul in ansamblul sau realizeaza ca vechii sefi sunt perimati pentru ca in ultima peroada cele mai active figuri media sunt Traian Ungureanu Monica Macovei si Cristi Preda adica aceiasi oameni in fata carora marele Prigoana strimba din nas.
    Am scris toata polologia de mai sus pentru a l atentiobna pew @Huniad ca urmeaza „”lupte „” grele cu adversari veniti de unde nu te astepti .Eu zic sa ia un intaritor si sa revina in lupta.

    tucu2

    08/06/2012 at 7:47 pm

  41. Seara buna 🙂
    Oricum , chiar daca comentez mai putin , eu sint prezent . 🙂
    (G&M) O adevarata tragedie e doar cind eu nu voi mai comenta deloc . Dar la asta sa nu va asteptati prea curind si deci inutil sa sarbatoriti anticipat 😆

    stefan60

    08/06/2012 at 7:53 pm

    • atunci coboram drapelul in berna 🙂
      Salut stef!

      Theophyle

      08/06/2012 at 8:49 pm

  42. salut, Stef! 🙂

    Dupa cum ai vazut, de cind ai comentat tu, s-a auzit musca pe blog, nimeni nu a indraznit sa scrie ceva dupa Marele Depozitar al Lingourilor. Numai unul ca mine se risca, tremurind… 😆

    Cetatean

    08/06/2012 at 8:14 pm

  43. hai sa ” ne mai si ridem”
    4 mame cu copiii la terapie psihiatrica;
    psihiatrul: observ ca toate aveti obsesii;
    Dvs doamna aveti obsesia mincarii: v-ati botezat fiica Candy
    Dvs doamna aveti obsesia banilor: v-ati botezat fiul Penny
    Dvs doamna sunteti alcoolica;v-ati botezat fiul Brandy
    a patra nu mai asteapta,si ii zice fiului: hai Dick sa mergem

    intimplator

    08/06/2012 at 8:30 pm

  44. @ huniad
    Respect.Pur si simplu.

    cristibucuresteanu

    08/06/2012 at 8:35 pm

    • salut Cedric,
      din nefericire cifrele nostre arata altfel 😦

      Theophyle

      08/06/2012 at 9:01 pm

  45. Acum am cetit despre galceava (nivel rosu) dintre TDS si Huniad.

    Am recitit galceava (nivel rosu), a doua oara mi s-a parut mai mult o sfada (nivel portocaliu).

    O sa mai citesc odata comantariile 🙂 , cine stie poate se coboara la nivel de impunsaturi (nivel galben)….:)

    Imi pare rau,
    TDS un comentariu ceva?

    eugeni

    08/06/2012 at 8:47 pm

  46. si unul romanesc si actual:
    3 romani intr-o barca la pescuit;prind pestisorul de aur;
    ca sunteti trei,zice pestisorul,spuneti o dorinta,eu va ating cu coada si se realizeaza:
    primul: am o durere mare de spate ,cu pot sa scap de ea
    pestisorul ii atinge spatele cu coada,durerea dispare
    al doilea:eu de cind ma stiu port ochelari,as vrea sa vad si eu lucrurile clar ,fara ochelari
    pestisorul ii arunca ochelarii,ii atinge genele si ,gata,vede perfect
    al treilea: te rog pe mine sa nu ma atingi,eu sunt pensionat medical

    intimplator

    08/06/2012 at 8:48 pm

  47. ii doresc lui @saren ochi,duminica seara sa ” bata” de bucurie recordul ardeleanului din bancul de mai jos

    Un ardelean intra intr-un bar la New York . Barmanul il ia tare, din prima si ii spune ca in acest bar se bea numai pe pariu.
    „Domnule, io pun pariu cu tine ca nu poti sa bei o sticla de Whisky in 30 de minute”
    Ardeleanul isi cere scuze, iese din bar si apare peste 10 minute inapoi, pune banu pe tejghea si accepta provocarea.
    Barman-ul ii da sticla,ardeleanul o termina in 10 minute. Barmanul, stupefiat.
    „Domnule, dar n-am crezut ca asa ceva e posibil. N-am crezut ca sunteti in stare de asa ceva. Nimeni nu a mai reusit!
    Ardeleanul:
    „Nici io n-am crezut, da m-am dus la baru de vis-a-vis am incercat cu una si am vazut ca pot……”

    intimplator

    08/06/2012 at 8:55 pm

  48. Citesc prin presa ca in tara Prea Sfintii Parinti umbla cu caldarusa si cu busuiocul, sa indrume electoratul cel prost cum sa voteze.
    Miluieste-i, Doamne ! 😆

    Tzepelica

    08/06/2012 at 8:56 pm

    • vezi mai jos linkul din Economist!

      Theophyle

      08/06/2012 at 9:29 pm

  49. Fratilor, v-ati uitat cu atentie la interviul MM semnalat in link de eugeni? Este delicios, strategic si plin de … speranta 😆

    Cetatean

    08/06/2012 at 8:56 pm

    • Buna seara!
      Imi permit sa adaug
      si de invataminte! Pentru cei „disperati” 🙂

      Emil

      08/06/2012 at 9:26 pm

  50. MM e de zile mari!

    Cetatean

    08/06/2012 at 8:57 pm

    • este!

      Theophyle

      08/06/2012 at 9:01 pm

  51. Buna seara. E putina tensiune acum din cauza mizei alegerilor. De luni ne vom linisti si ne vom concentra pe contraatacul impotriva restauratiei si a stangii. Acum mizele sunt locale si situatia e diferita de la loc la loc.

    ribelalu

    08/06/2012 at 9:01 pm

  52. Mergînd pe malul unui rîu, un ţăran aude o voce
    – ţărane, eu sînt peştişorul de aur; aruncă-mă înapoi în rîu şi-ţi voi îndeplini trei dintre cele mai mari dorinţe la care te-ai gîndit, vreodată, în toată viaţa ta.
    Ţăranul se uită atent în iarbă, vede peştişorul şi-l striveşte nervos.
    – pe cine faci tu ţăran, băi stîrpitură.

    Tiberiu Orasanu

    08/06/2012 at 9:03 pm

    • s-a dus naibii si ultima noastra speranta!

      intimplator

      08/06/2012 at 9:13 pm

      • De ce, pestisorul de aur era blond?

        Theophyle

        08/06/2012 at 9:14 pm

  53. MM anunta ca „va fi ceva de dreapta, in iunie” 😉 Si stie…multe 😆

    Cetatean

    08/06/2012 at 9:14 pm

    • Adica dupa duminica asta!

      Theophyle

      08/06/2012 at 9:15 pm

      • deja am vazut ceva-ceva prin diverse locuri…

        Cetatean

        08/06/2012 at 9:17 pm

        • Da, am publicat si noi ceva poze! 🙂

          Theophyle

          08/06/2012 at 9:21 pm

  54. Ponta cere grecilor sa ramana in UE.E cel mai tare banc din seara asta.Acolo cred ca au cazut toti pe spate…

    cristibucuresteanu

    08/06/2012 at 9:18 pm

    • ca daca nu, ce? Trimite armata!

      Theophyle

      08/06/2012 at 9:22 pm

      • Trimite socru,are fata..

        cristibucuresteanu

        08/06/2012 at 9:27 pm

  55. saraca MM: „si eu am plins nopti, ca aveam cosmaruri cu CSM si cu altii”.

    Cetatean

    08/06/2012 at 9:19 pm

    • noi nu am plans, dar mai avem cosmaruri!

      Theophyle

      08/06/2012 at 9:22 pm

    • cine era moderatorul?

      Mi-a placut MM: Dom’le chestia cu Valeriu Stoica este o frustrare pe care nu o rezolvam in timpul meu de interviu…:)

      eugeni

      08/06/2012 at 9:23 pm

      • moderatorul este cumva sare in ochi?

        skorpion

        08/06/2012 at 9:25 pm

      • Sorin Gherman – poate Sare ne da niste detalii despre om …

        uitaroh

        08/06/2012 at 9:26 pm

        • Aha , este ala care a vrut un partid al Ardealului (ceva catre, sa zicem separare). Se pare ca Valeriu Stoica l-a interzis

          eugeni

          08/06/2012 at 9:29 pm

        • Sabin Gherman – este cel care in 2000 a scris celebrul manifest „M-am saturat de Romania”.

          Sare'n Ochi

          09/06/2012 at 12:00 am

  56. Ma uit la mine in oglinda cand mai beau vreo’doua sute de zaraza si prostia imi bate in creier,dar cand vad irealitatea tv,m-i se face inima cat o paine..

    cristibucuresteanu

    08/06/2012 at 9:25 pm

  57. Sorin Gherman – cel care a spus ca uraste Ro in urma cu multi, multi ani?

    skorpion

    08/06/2012 at 9:29 pm

    • da.

      Cetatean

      08/06/2012 at 9:31 pm

    • Daca nu ma insel il chema Sabin Gherman si a scris un manifest: M-am saturat de Romania.
      A pledat pentru regionalizare.

      eugeni

      08/06/2012 at 9:51 pm

      • da, Sabin. Vad ca acuma pare mai normal.

        Cetatean

        08/06/2012 at 9:52 pm

        • da, Sabin Gherman,

          excelenta MMacovei!!!
          excelenta!

          skorpion

          08/06/2012 at 9:56 pm

    • nu ca o uraste, dimpotriva, o iubeste, dar s-a saturat de Romania de la Bucuresti 😀

      Sare'n Ochi

      09/06/2012 at 12:02 am

  58. Impresia mea este ca MM stie mai multe. Cel mai mult mi-a placut ca nu a pus problema PDL/not PDL ci dreapta stanga la nivel doctrinar. Puncte putine si pertinente. Stat suplu, grija fata de privat, stat neasistentialist.
    Aceste puncte pot fi intelese de toata lumea.
    Este ce as fi dorit de la NR (la inceputuri) in locul manual lupta etc.
    BTW vad o conferinta cu MN ganditor: Mai are Romania viitor?. Tin(a doua oara) sa il asigur pe domnul MN ca Romania ar viitor. Ca este negru este alta poveste. Pe mine, ca cetatean, m-ar interesa ce viitor as avea daca m-as alatura lor nu faptul ca s-ar putea sa nu am viitor 🙂

    eugeni

    08/06/2012 at 10:12 pm

  59. eugeni, MN e cel mai bun exemplu de arivist „de dreapta”. Viitorul lui e definitiv compromis. Daca partidul NR era facut corect (by the way, a depus actele pe sestache la Tribunal), ar fi dat o mina de ajutor in campanie, la toamna, adevaratei drepte, nu aleia, „meritocratice”, pline de frustrati care cred ca daca au niste studii in afara, au un drept divin sa se creada politicieni tineri „de dreapta”.

    MM a spus lucruri cu adevarat interesante …

    Cetatean

    08/06/2012 at 10:15 pm

    • Nu aleia „meritocratice” ci aleia pline de pecabilitati, bre.
      Ca sa citam autorul in sensul teologhezei, exhaustiv mai ales, deh! 🙂

      luminita

      08/06/2012 at 11:42 pm

      • sa nu ma apuc eu sa torn citiva termeni de teologie, ca daca caut cu goagal si dau peste termeni radicali, ma dau si eu teolog.

        Cetatean

        08/06/2012 at 11:45 pm

    • @cetatean
      nu cred ca e momentul sa ne intoarcem la ” n-ai mincat salam cu soia”
      recunoasteti cele de mai jos?
      qteSunt conservator pentru ca recunosc modernitatea, dar o traiesc pe a mea. Valorile generatiilor recente sunt de respectat, dar traiesc conform acelora cu care am crescut.

      Respect trecutul pentru ca el este baza viitorului. Prezentul a fost si va fi cea mai scurta perioada in viata unui om, implicit si a mea.

      Recunosc divinitatea. Dumnezeu nu are nevoie de mine, eu am nevoie de El.unqte

      asta e dreapta; din pacate in toata lumea cuvintul ” conservator” a capatat o tenta peiorativa;ne e rusine sa-l folosim;dupa mine ,intrarea in derizoriu a sensului acestui cuvint a inceput de la revolutia franceza;cu intentie sau nu,n-am idee.
      e rusinos-zic eu- ca liberalii si cuvintul ” liberal” e asimilat cu dreapta;asta nu a fost niciodata,si azi in romania avem cea mai elocventa confirmare;nu mai zic de ALDE in parlamentul european;trebuie inteles ca ” unitate in diversitate” nu inseamna stinga monolita ,inseamna eliberarea individului.
      noi inca nu stim ce e” dreapta”;eu de ceva timp ma intreb de ce azi nici un filozof,sau un lider de opinie-daca exista asa ceva in romania- nu incearca sa conceptualizeze ” dreapta” cu ” calea dreapta”
      din punctul meu de vedere take ionescu a fost superior lui bratianu; sau altfel spus” a fost mai roman’/bratienii au fost oportunisti,take ionescu a fost consecvent cu romania si romanii!
      culmea este ca -iar,dupa mine-romanul este conservator;chiar si ce se intimpla acum=” il votez tot pe ala ca mi-e frica de unul nou” e poate un argument
      heisenberg cu ” teoria nedeterminarii’ ofera argumente ” conservatorilor” ;oportunistii au folosit-o in avantajul lor,conservatorii,nu
      p.s @theophyle : poate te voi ruga sa ma inveti cum imi pot recupera postarile facute aici; s-ar putea sa am nevoie pentru memoriile pe care copiii ma tot indeamna sa le scriu

      intimplator

      08/06/2012 at 11:44 pm

      • @intimplator, nu vad ratiunea pentru care mi-ati scris despre salam cu soia 🙂

        Pentru ca am criticat la MN ideea lui suie cum ca daca are studii in afara e meritocratic si are dreptul sa se creada un politician altfel?

        Si eu am studii serioase in afara, si nu fac din asta parada.

        Cetatean

        08/06/2012 at 11:48 pm

        • @cetatean
          poate ca am nu am fost clar sau ” coerent”/mai degraba coerent
          subiectul e sau nu e neamtu/eu unul am platit sa invat(din fericire nesemnicativ)
          esenta -iar spun,ca eu sunt „intimplator”, pe acest pamint-este ca daca vrem sa fim de ” dreapta” trebuie sa aceptam ca ” dreapta” e diversa,ca dreapta permite/accepta opinii contractidorii,ca dreapta ” nu e monolita”
          aici a gresit neamtu!!!!
          eu nu sunt de acord cu ” adevaruri absolute” indiferent daca sunt ale lui x,y,z….

          intimplator

          09/06/2012 at 12:16 am

          • Nu, intimplator, Neamtu nu e de dreapta, Neamtu e un impostor care si-a batut joc de sperantele oamenilor si a profitat de ideea de dreapta ca sa isi faca el un partid pe care sa il conduca despotic.

            Cetatean

            09/06/2012 at 1:42 am

  60. Neamtu mai bine facea studii la Spiru Haret si nu isi batea joc de sperantele oamenilor. Asa, nu are decit sa isi dea foc la diploma de doctor in teologie obtinuta in MB. Vorna unui parinte de la Pateric, care i-a spus unuia mai tinar ce se lauda ca a copiat tot Noul Testament, ca sa il raspindeasca: „ai umplut ferestrele de foi”.

    Cetatean

    08/06/2012 at 10:18 pm

  61. seara buna Theophyle all 🙂
    Sper ca sa fie un impuls de moment,o furtuna intr-un pahar cu apa si sa revina amandoi la sentimente mai bune.Amandoi sunt valoroshi dupa parerea mea,neimplicat(aparent) sentimental.
    Tds fiind,cred,mai in varsta decat Huniad si avand mai multa experientza putea fi mai ingaduitor,nu e prima oara cand ideile sale ,f.multe dintre ele valoroase,parca-s nishte buzdugane aruncate inainte ca sa-i deschida usha dialogului. 😆
    Parca as face o bursa a pariului mizand pe sinceritatea fatza de noi a celor doi.Care dintre ei,stau acum si citesc blogul mancandu-i buricul dejtelor ca sa intervina 😉
    ps.a inceput campionatul european

    mircea

    08/06/2012 at 11:29 pm

    • La bursa asta as paria si eu pe TDS, cum ca pe el l-ar manca deshtele sa tasteze ceva, mai ales ca e venit recent de la Helsinki, pai iti dai tu seama?!?!?!?

      luminita

      08/06/2012 at 11:46 pm

      • buna Lumi 🙂
        Huniad, il simt ca pe o persoana cu foarte mult bun simtz.Tds este mai intempestiv are o anumita agresivitate in exprimare care uneori poate fi perceputa negativ.Literele scrise pe monitor nu transfera si intonatzia,vibratzia vocii,caldura sau raceala acordul sau dezacordul care sa amplifice /diminueze cele scrise.Literele mici/mari,emoticoanele(din aceste motive s-au inventat) sunt prea putzin ptr. a intzelege exact mesajul dat de interlocutori.Potzi ca sa-l intuieshti dar nu e o garantzie.
        Eu de ex. am pus si pun pretz foarte mare pe vocea actorilor cand urmaresc un film si am si fost impotriva sincronizarii lor la propunerea de anul trecut (a lui Socaciu parca).In virtual claritatea mesajului nu se poate substitui 100% literelor chiar daca lasa impresia asta.Ca-ntr-un film mut. 🙂

        mircea

        09/06/2012 at 12:20 am

    • @mircea
      @tds cred ca e generatia mea= expirati,cum zic cei tineri
      din cit am inteles , tds a plecat -nu a acceptat regimul;eu am ramas
      azi tds si poate eu,vedem lucrurile retrospectiv;
      poate ca tds crede ca detine ” adevarul” ca a plecat;eu nu cred asta despre mine/am ramas,sa-mi cresc copiii,sa-mi vad parintii….
      nici el ,nici eu nu detinem adevarul absolut;
      aici este greseala lui tds;
      alb sau negru! a fost robespierre,a fost lenin, a fost hitler….. au fost ,sunt si vor fi
      tds deocamdata e un ” nick;” sau ” e usor a scrie versuri cind nimic nu ai a spune”
      sau
      tds e imginea in oglinda a extremistului de stinga
      restul-am mai zis- e suflare de vint
      esential este sa nu incerci sa distrugi visele celor tineri;parintii nostri nu au facut asta;si ei chiar au dus-o mai rau ca noi

      intimplator

      09/06/2012 at 12:02 am

      • Intamplator 🙂
        Spuneatzi ca tds este imaginea in oglinda a extremistului de stanga-deci ar fi un extremist de dreapta.Cred ca e prea mult spus (in ciuda aparentei lipse de tolerantza fatza de tigani de ex- cred ca altele sunt motivele ptr.care nu-i plac tziganii,nici mie nu-mi plac,as spune ca in foarte multe situatzii nu-i suport chiar deloc desi stiu ca nu ei sarmanii sunt de vina in totalitate)De dreapta este cu sigurantza.
        Cred ca tzine de un soi mai autoritar(poate ca e indreptatzit-dar si asta vine de undeva)de comunicare cu care s-a obishnuit.
        De acord cu ultima fraza si o spun chiar cu nostalgie si de aceea il sprijin din toata inima pe Huniad.Sper insa ca nu e prea sensibil,traim alte vremuri si a fi pregatit ptr.ele implica lectzii de viatza foarte serioase.

        mircea

        09/06/2012 at 12:42 am

        • @mircea
          eu cred ca Dumnezeu mi-a dat mai mult decit merit;
          eu cred ca traim ,sau ne indreptam,spre viitor intr-o noua paradigma
          eu cred ca cei anteriori noua nu au trait degeaba
          eu cred ca nu traiesc degeaba
          cum va fi dupa mine… nu e problema mea…
          e problema copiior mei

          intimplator

          09/06/2012 at 1:01 am

      • 😆 Domnule,numai expirat nu suntetzi,oricine v-ar spune asha ceva sa nu-l credetzi 🙂

        mircea

        09/06/2012 at 12:50 am

        • @mircea
          Doamne fereste, atita timp cit nici macar eu nu cred iin minciunile mele cum sa ma consider expirat!(G/M)

          intimplator

          09/06/2012 at 1:05 am

          • 😆

            mircea

            09/06/2012 at 1:09 am

  62. Buna seara 🙂
    Din motive cat se poate de obiective, nu am putut comenta pe blog. 😥 Dar tot raul este spre bine, am gasit o carte ( de Herjeu Radu) despre manipularea prin media – care este din categoria „manipularea pentru toti…”. Asa am ajuns si la a McLuhan si parerile lui despre „Titluri”, dar asta intr-o postare mai lunga pe care sper ca gazda noastra va avea amabilitatea sa o gazduiasca (dupa ce starea de sanatate imi va permite sa o si produc).

    Am citit (cam in diagonala) si dialogul intre @Tds si Huniad. Cred ca asta arata starea de nervozitate dupa ce foaieverde & Co au defec(t)at si Pontantenescu a venit sa implementeze revolutia populara pe tancurile de la Grivco, la fel cum idolii lor au facut in ’44-’45. Nu are rost sa ne iluzionam: chiar daca Boc si Negoita castiga, pe ansamblu dreapta pierde masiv. Iar atitudinea de exasperare – desi de inteles – este totusi contraproductiva, acum cand Armata Rosie bantuie televizat prin casele noastre. Feriti ceasurile.. 😆
    Am trait si vremuri mai negre, am trait perioada cu alimente la „ratie” si apoi am supraavietuit inclusiv horticulorilor de la universitate din 13-15 Iunie, am trait perioada de inflatie a lui Vacaroiu, am trait dezamagirea fata de CDR, si spaima de urcusul lui Vadim, o sa supravietuim si sforaiturilor lui Antenescu sau misculatiilor grobiene a lui Voiculescu.E pacat sa ne certam intre noi, mai ales acum

    PDL-ul este terminat ca brand, iar daca MM si reformistii pleaca va fi terminat si ca partid. Nu e nici o problema pentru Blaga & Co, ei personal vor gasi oricand un suflet pereche in colegii lui Iliescu. Blaga, mereu laudat pentru spiritul organizator, va gasi oricand usa deschisa la Hrebe, Videanu & Co au afinitati cu liberalii si in fine se devoala marea pacaleala cu pluralitatea partidelor infiintate dupa ’89.
    Raman oamenii de vitrina a PDL (datorita carora a primit sprijin de la anticomunistii sinceri fiind injurati printre dinti de „greii”), care probabil se vor inchega o miscare/partid/platforma in jurul lui MRU.
    Meritul miscarilor de pe scena politica, desi vine abia dupa 20+ de ani, este ca in sfarsit se vor desparti apele si de asta data cred ca despartire va fi definitiva. Securisti (buni sau rai) se vor regasi cu „directorii” si cu activistii.
    Hai sa fim optimisti, chiar daca Negoita si/sau Boc pierd, pierderea e doar de imagine (imaginar), pentru a batalia am pierdut-o la debarcarea lui MRU. Sa nu ne mintim ca nu e asa. Dar nu am pierdut razboiul.
    Chiar daca MN a fost o dezamagire, a fost totodata un exercitiu de implicare civica a unor oameni cu adevarat implicati. A fost poligonul de instructie pentru noii implicati politic. Poate nu va fi 2012, firul ierbii exista si trebuie sprijinit. A crezut cineva ca razboiul se castiga usor si/sau repede?

    DanSu

    09/06/2012 at 12:15 am

    • @dansu
      razboiul nu se termina,ca daca se termina recunoastem ” venirea de apoi”
      cum se zice unirea celor doua religii crestine =catolici&ortodocsi,va avea loc in secunda urmatoare dupa a doua venire a lui Hristos
      pina atunci, trebuie sa ne zbatem sau ,corect poltic” sa ne justificam existenta(salariile)”

      intimplator

      09/06/2012 at 12:30 am

    • DanSu,
      mare dreptate ai.
      Noapte buna, tuturor!

      luminita

      09/06/2012 at 12:33 am

      • @dansu
        aveti nepoti( ca si mine) sa nu le rezolvam problemele; si ei trebuie sa-si justifice trecerea pe aceasta planeta!
        p.s partea buna e ca putem-ca bunici-pasa problemele copiilor( nu cumva alea cu pensia)

        intimplator

        09/06/2012 at 12:45 am

  63. noapte buna Lumi 🙂

    mircea

    09/06/2012 at 12:45 am

    • Noapte buna, Mircea!

      luminita

      09/06/2012 at 12:50 am

  64. Dansu 🙂
    buna,fain comentariu.
    Esti prea aspru cu pdl n-are cum sa fie terminat,desi fatza de ce-a fost si ce probabil va ajunge se poate spune asta.Ptr. o mishcare unita de dreapta cred ca este fundamental (chiar eventual pe culoarul sau),macar ca logistica daca nu-i punem la socoteala pe oamenii intr-adevar valoroshi pe care ii are.
    Si-n plus au fost foarte vizibili doar ce-i din varf(in general Bucureshtiul,ca varf de lance al baronilor ) care au dat si tonul si impresia generala.O curatzenie puternica(inafara nemernicilor care au tradat)/o repozitzionare interna este necesara, ideea de dreapta a partidului trebuie ca sa ramana.Multe ar trebui ca sa se lamureasca dupa localele astea.

    mircea

    09/06/2012 at 1:07 am

  65. parchez si eu
    noapte buna all 🙂

    mircea

    09/06/2012 at 1:16 am

  66. DanSu. De acord cu comentariul tau. Nu, razboiul va fi dur, chiar nemilos. Dar cand pleci la un razboi, trebuie sa stii in primul rand cu cine pleci la lupta ! Una este sa pleci la razboi cu cineva care iti este alaturi, la bine si la rau si care nu dezerteaza la inamic cu proxima ocazie si alta sa pleci la lupta cu un potential tradator, care abia asteapta primul recul pe campul de lupta ca sa-ti implante pumnalul in spate !
    In ce ma priveste prefer sa merg la razboi cu putini, dar de incredere, decat cu o oaste de stransura ce abia asteapta sa schimbe tabara in functie de banii pe care-i primeste pentru tradare !
    Daca se va crea un pol de dreapta care sa lupte cu hidra uslamista, ei bine, una din conditiile de baza
    trebuie sa fie: FARA TRASEISTI, FARA TRADATORI ! Daca au fost indivizi in alte partide si brusc ii apuca „dorul” de a „contribui” la propasirea dreptei, bla, bla, bla, ei bine acesti indivizi vor trebui sa primeasca un sut bine tintit in fund ! Cred ca ne-am convins cu totii cat de mult conteaza pe cine trimiti in parlament si daca te poti baza pe cei alesi sau nu !

    Reddog

    09/06/2012 at 1:26 am

  67. Noapte buna all !

    Reddog

    09/06/2012 at 1:28 am

  68. Buna dimineata tuturor.
    @huniad, sus inima. Nu te lasa doborat. Avem lupte grele de dat in urmatoarele luni.

    clemycali

    09/06/2012 at 5:27 am

  69. Buna Dimineata,
    Postare noua!

    Theophyle

    09/06/2012 at 8:03 am

  70. Zilele acestea am discutat cu doua persoane – un preot si un fandalemntalist ortodox. Ei m-au intrebat depre credinta mea. fiind de cateva decenii in mass media, am ezitat cu raspunsul, ceea ce nu le-a placut. Au intercat sa-mi impuna punctul lor de vedere. Le zic – un jurnalist consulta mai multe surse pentru a spune ceva, ceea ce nu pot sa o fac acum. Poate oare un ziarist sa spune ceav, care intruna necesita Verificare si verificare, sau sa spuna in cor cu totii – Acest este Adevarul si AMIN. Undeva citisem, atunci cand dai un sfat cuiva – faci un act de milostenie. Ajuti pe cineva sa inteleaga ceva ce il poate ajuta. dar cand ziaristul stie Ceva, stie, ca cutare e hot, bandit si tace, oare asta nu e o COMPLICITATE cu ei ??? Adesea asa si practica presa actuala. Metoda stutului – capul in nispi si …Pace voua talharilor… mai citisem ca atunci cand nu combati raul, te transformi in complicile lui

    Apare intrebarea – cum de compatut nedreptatea, ca sa nu tradam jurnalismul ?? Adevarul. Pe noi insine

    Eurorealistul

    09/06/2012 at 9:26 am


Comentariile sunt închise.