Politeía

Quis custodiet ipsos custodes?

Cu pumnii strânşi

Fiecare zi care trece ne demonstreaza cat de precar este statul de drept in Romania post-decembrista. Legi care au fost considerate baza unui nou contract social, unele bune, cum ar fi legea educatiei, altele mai putin bune cum ar fi codul muncii si unele esentiale cum ar fi reforma in justitie atat cat a fost ea, se vor duce rapid pe apa sambetei daca nu vor fi aparate cu adevarat de cei care au sustinut aceste reforme. Dl Basescu greseste grav daca crede ca lucrurile sunt ireversibile, pentru simplu fapt ca ele chiar sunt. O vedem deja cu ochii nostri si o vom vedea in continuare inca un timp.

Trebuie sa recunosc lipsa mea de obiectivitate – sunt un daltonist politic, sufar de un sindrom   mostenit de la parintele meu, absolvent al puscariilor comuniste, cu doctorat la canalul Dunare-Marea Neagra, deci  nu pot vedea rosu!  In medicina, pierderea capacitătii de a vedea rosu se numeste protanopie, politic vorbind, eu sunt protanopist total.

Dupa o experienta in care (bineinteles, tot la figurat), am vazut si de multe ori am si simtit cum o maimuta se catara pe umerii oamenilor pentru a culege o banana, am hotarat sa nu mai acord carte blanche la nimeni, sub nici o forma. Singurul lucru pe care il pot face si pot sa-l si recomand altora, este sa o facem noi asa cum ne-o duce capul in asteptarea unor oameni care vor putea sa coaguleze si sa transforme politic eforturile,  care sper sa existe nu numai “virtual” si asta numai cu noi impreuna!

Fiecare in comunitatea lui, fiecare pentru comunitatea lui – deocamdata. Am vazut primii muguri ai acestor incercari, sper ca vom mai vedea in curand si alte incercari de acest gen. Orice incercare de organizare va fi sustinuta asa cum putem si cu ce putem noi!  Pentru inceput propun selectarea candidatilor locali la alegerile parlamentare (dupa ce vom avea colegii si nume)  pe care aceste comunitati doresc sa le sustina. Voi stiti pe cine si voi stiti si cum. Daca doriti puteti sa ne consultam impreuna si sa vedem cum o vom face (nu este obligatoriu).

***

Pentru localele din Bucuresti noi am ales sa-l sustinem si il sustinem in continuare pe Nicusor Dan, suficient sa vezi mutra zambitoare a lui Prigoana si sa-i cunosti blaturile “istorice”, ca sa nu-l votezi in veci! Il sustinem si pe Liviu Negoita la sectorul III si pe Toader Paleologul la I. Pe plan national toata sustinerea noastra pentru Emil Boc la Cluj. Nu stim cum o vom face, sper insa sa o facem!

***

Despre  noua platforma a lui Mihai Razvan Ungureanu. Am sa incep cu anecdota scotianului care dorea sa castige si el o data in viata la loterie. Scotianul respectiv evlavios nevoie mare, om cinstit, muncitor  si cu frica lui Dumnnezeu se ruga la cel Atotputernic de ani de zile  sa-i dea si lui un castig la loterie. Induiosat dupa atata timp, Sf. Petru hotaraste sa apeleze la Dumnezeu si sa-l roage sa-i dea scotianului un castig frumos la loterie. Dumnezeu i-ar fi dat castigul scotianului, problema a fost ca scotianul se ruga frumos, dar nu cumpara niciodata bilet de loterie.

La subiectul nostru, il vom sustine pe MRU la orice functie politica individuala, cred ca o merita! Chestia cu Platforma …etc., depinde de cum, cu cine si in special cam ce, exact. Povestea cu “sicofantul fondator” ne-a fost o lectie de viata!

Dragi prieteni, fiţi cu pumnii strânşi şi citiţi-ne in weekend 🙂

Written by Theophyle

31/05/2012 la 3:37 pm

202 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Salutare! 🙂

    MRU va candida la toamna intr-un colegiu electoral din Iasi.

    http://www.ziare.com/mihai-razvan-ungureanu/stiri-mihai-razvan-ungureanu/mru-se-gandeste-foarte-serios-sa-devina-parlamentar-de-iasi-1170359

    „Da, iau foarte serios in calcul o candidatura la alegerile parlamentare de la sfarsitul lui noiembrie si, evident, daca acest lucru se va intampla, nu se va intampla decat in orasul meu natal”, a spus Ungureanu pentru Ziarul de Iasi.

    Cetatean

    31/05/2012 at 3:46 pm

  2. buna ziua tuturor!
    frumoasa comparatie cu bancul scotianului. i se potriveste ca o manusa!
    astept cu nerabdare stirile de weekend!

    paula

    31/05/2012 at 3:46 pm

  3. Buna ziua,
    in statul nostru biserica are rolul sau esential!
    Mi-a stat mintea in loc cand am vazut acum o stire la B1 : Ponta la Iasi intreaba un preot din suita primarului Nichita: – ce faceti?
    Preotul raspunde : – „muncim ca sa iasa domnul primar” (Nichita).
    Ce sa mai zici?
    Alta stire: azi Mitropolitul Teofan a sfintit un mall care se deschidea la Iasi. Apoi a urmat batalia clientilor pentru a intra primii. De ce trebuie ca biserica sa se amestece in astfel de lucruri „lumesti”?

    cedric

    31/05/2012 at 3:52 pm

    • Buna,
      Cedric, biserica nu mai este foarte mult timp cea ce ar tb sa fie 😦 Este cel mai bun agent electoral si a devenit o afacere neimpozabila.

      mar

      31/05/2012 at 3:54 pm

    • Ponta a inaugarat un Mall construit ilegal. Exista sentinta definitiva pe aceasta cauza.

      ribelalu

      31/05/2012 at 6:22 pm

  4. Ziua buna 🙂
    Cu toate ca m-am nascut si educat in epoca rosie, marturisesc ca sufar de diagnosticul descris de tine. Sper sa scapam macar partial ca generatia mea sa scape de ciuma rosie, sa-i fie gasit antidotul.
    Dupa felul in care se lupta sistemul cred ca sunt sperantze.
    Total de acord cu alegerea facuta ptr. locale.
    Politeia si Blogul lui Demeter, este oaza de normalitate in cenusiul care ne inconjoara drept ptr. care am/avem dependenta 😀

    mar

    31/05/2012 at 3:52 pm

    • doamne, cat adevar ai grait mar :”Politeia si Blogul lui Demeter, este oaza de normalitate in cenusiul care ne inconjoara drept ptr. care am/avem dependenta”
      as adauga pe langa oaza noastra de normaliate si oaza noastra verde, imi sunt ca aerul, ptr ca sincera sa fiu cel putin eu, zilnic cand ajung acasa primul lucru asta fac, citesc blogurile lui Thophyle si lui Demeter.am devenit dependenta!!!

      paula

      31/05/2012 at 4:07 pm

  5. Buna ziua la toata lumea 🙂
    Propun o plimbare in Castelul Windsor:

    http://desydemeter.wordpress.com/2012/05/31/regatul-unit-windsor-2-2/
    😀
    Atentie la sala de mese !

    desydemeter

    31/05/2012 at 4:03 pm

  6. Este un „pumn pus in gura”, altii au facut mai urat si nu au patit nimic. Sper ca oamenii sa inteleaga pericolul si cat de deschisa spre democratie este aceasta guvernare – rupul de persoane care a huiduit delegatia in care se afla premierul Victor Ponta si primarul PSD Gheorghe Nichita a fost sanctionat cu amenzi „pentru tulburarea ordinii si linistii publice”

    http://www.hotnews.ro/stiri-politic-12400886-iasi-persoanele-care-huiduit-victor-ponta-amendate-cate-700-lei-pentru-tulburarea-ordinii-linistii-publice.htm

    mar

    31/05/2012 at 4:04 pm

    • Buna Ziua mar 🙂
      daca cineva o sa intrebe care este diferenta dintre stanf\ga si dreapta poti raspunde exact cu acest eveniment!

      Da dragilor, libertatea costa de multe ori sange, e bine sa o cumparam pe bani, deocamdata! Ce gasca de prosti!

      Theophyle

      31/05/2012 at 4:07 pm

    • Dar cei 150 care au aclamat si aplaudat au avut autorizatie?

      ribelalu

      31/05/2012 at 6:22 pm

      • @ribelalu
        dar cei 150 de la universitate au avut autorizatie?
        aici e dublu standard
        sau aplicam regulile sau ne c…m pe ele

        intamplator

        31/05/2012 at 8:02 pm

  7. Buna ziua la toata lumea

    yepurasalexandra

    31/05/2012 at 4:06 pm

    • Salut si buna ziua la toata lumea!

      Theophyle

      31/05/2012 at 4:08 pm

  8. salutare ! in ton cu postarea pun si eu o intrebare care macina ( probabil) comunitatea din jud neamt . la alegerile ptr consiliu judetean sunt 2 candidati : un fost pesedist de frunte care defrisat paduri la greu, a pus mana pe insula mare a brailei , a facut milioane de dolari – din care a cotizat serios la bugetele de campanie a lui ilici( deci a sustinut avand avandaje materiale mafia lui ilici pe care o detestam si o vrem infranta) . acest candidat se numeste Culita Tarata si este sustinut de reformatorii lui Baselu, PDL. celalalt candidat se numeste Vasile Pruteanu si este un fost „reformator” al poporului din echipa marelui strateg Baselu. de o luna , doua acest domn Pruteanu a devenit uslamist. dupa ce i a dat contracte fetei sale – contracte pe bani publici fara licitatii- si a dat seama fostul „reformator” ca usl ii garanteaza viitorul financiar si politic. spuneti voi colegi din comunitatea Politeia cum ar trebui sa voteze un cetatea onest si pe cine dintre cei 2 candidati.

    zigzag

    31/05/2012 at 4:06 pm

    • sa ii bage undeva pe ambii.

      Cetatean

      31/05/2012 at 4:16 pm

      • daca ii bagam undeva pe ambii si extindem la nivel national reteta ramanem si fara reformatori si fara uselisti 🙂 😀

        zigzag

        31/05/2012 at 7:40 pm

    • Daca sunt numai astia doi e tragic. Sigur nu mai candideaza nimeni? Eu sunt din Neamt si garantez ca amandoua personajele sunt jalnice. Parca mai nemernic e Tarata dar nici cu Pruteanu nu mi-e rusine.

      valabill

      31/05/2012 at 6:50 pm

      • salut ! crezi ca la cum stau treburile cu cele 2 clanuri mai conteaza o a3a persoana?

        zigzag

        31/05/2012 at 7:39 pm

        • Uneori da. Mai tineti minte cand la primaria Roman erau mari favoriti Carpusor (PSD) si Ursarescu (PNL) si a castigat Leoreanu (PDL)?

          valabill

          31/05/2012 at 8:56 pm

  9. Ancheta extinsa in cazul Mircea Diaconu pt conflict de interese ; 3 contracte cu nevasta in ultimii ani.

    cedric

    31/05/2012 at 4:09 pm

  10. Am citit contestatia PDL pe legea VU.

    E redactata relativ prost la nivel formal, insa au atins pina la urma argumentele grele: modificarea legislatiei in anul electoral (au invocat Decizia 51/2012, pe comasare), necesitatea rationalizarii Parlamentului (au invocat Decizia 61/2010, ca si referendumul), au invocat recomandarile europene, au invocat alocarea de mandate suplimentare pentru cetatenii unei „minoritati” de peste 7% (care instituie o discriminare intre cetatenii tarii din diferite judete).

    E relativ ok.

    Trebuiau sa mentioneze si Decizia 1177/2007, care interzice acordarea de mandate unor candidati care nu au obtinut votul in mod direct (acum asa e cazul cu cetatenii „minoritatilor” care reprezinta 7% dintr-o „comunitate locala”) si care intra in Parlament pe baza unor calcule matematice.

    Insa, in mare, s-au dus corect pe Deciziile 61/2010 si 51/2012. Puteau sa scrie mult mai bine la nivel formal. Acuma, sa vedem ce zice CCR.

    Cetatean

    31/05/2012 at 4:15 pm

    • Salut C,
      ti-am retrimis un mail 🙂

      Theophyle

      31/05/2012 at 4:19 pm

      • imediat! 🙂

        Cetatean

        31/05/2012 at 4:20 pm

    • iar au mers pe mana lui Sova 😀

      mar

      31/05/2012 at 4:26 pm

  11. salut din nou.
    @intmplator, revenind la discutia de dimineata, o doamna de la mine de pe blog ma roaga sa-ti zic dupa cum urmeaza: „legea aia care era in vigoare in 2003 dupa care s-au privatizat societatile, era legea IMM-urilor, lege data de Nastase. Sa nu ne dam dupa cires, uite cum sta treaba: in legeea respectiva, scria ca orice societate de stat, care are active nefolosite de un an, este OBLIGATA sa le vanda. Au intrat in kktul asta, chiar si societatile care aveau activele inchiriate, dar instantele judecatoresti NU AU LUAT IN SEAMA aceste chestii, au pretins ca inchirierea nu este face obiectul de activitate al societatii, veniturile acesteia se obtin din alte activitati, de unde reiesea, ca societatea NU LE FOLOSESTE si trebuia cf legii Nastase, sa le vanda. Au fost numiti de instante evaluatori, care au evaluat dupa criterii de ei stiute, dar evidente in favoarea cumparatorului. Asa s-a facut ca, cei care inchiriasera active, au inregistrat in contabilitate in loc de “consumabile” “investitii”. Adica, becurle si hartia igienica folosite, ca sa fiu explicita. La finalul evaluarii, de multe ori a reiesit ca “investitiile” facute de locator erau mai mari decat pretul evaluat, de piata, pt ca oricum ala din contabilitate era AMORTIZAT, societatile fiind de mult facute. Asta sa-i spui lui @intamplator. Ca Nastase a furat activele societatilor, cu ajutorul legii IMM-urilor, data de el, cu ajutorul evaluatorilor (speciali, ca Grajdan) si cu aj instantelor, care anu au tinut cont de niciun argument adus de societatile devalizate. Am o carte intreaga de spete, pe tema asta, daca le citesti, te sinucizi dupa aia. Deci sa nu ne imaginam, ca a fost ceva, ceva un cat de mic legal acolo.”
    si asta: „boul ala de voiculescu, a cumprat din cate stiu activele, care n-au nimic de-a face cu societatea in sine, deci cu datoriile acesteia, decat daca era stipulat in contract sa preia vreun impozit pe cladire/teren, neachitat de societate, ceea ce ma indoiesc ca a acceptat Voiculescu, ca nu era prost.
    Cand cumperi societatea, ii preiei si datoriile, dar el a cumparat pe bucati, active (teren).
    Probabil ca multe societati au ramas un singur birou, cu 2-3 angajati, si cu toate datoriile, iar activele au fost vandute. Eu dupa ce am citit carticica aia de spete, am realizat ca te pipi pe el de proces trofeul calitatii, Nastase e vinovat de chestii mult mai grave, cum ar fi sabotarea economiei nationale, tradare etc.”
    😀 ceea ce si fac.

    Sare'n Ochi

    31/05/2012 at 4:27 pm

    • Legea este 346/2004
      art 12: b) activele disponibile utilizate de intreprinderile mici si mijlocii in baza contractului de inchiriere, a contractului de locatie de gestiune sau a contractului de asociere in participatiune, incheiate cu regiile autonome, societatile/companiile nationale, precum si cu societatile comerciale cu capital majoritar de stat vor fi vandute, la solicitarea locatarului sau asociatului, la pretul negociat, stabilit pe baza raportului de evaluare intocmit de un expert acceptat de parti, dupa deducerea investitiilor efectuate in activ de catre locatar/asociat.
      http://www.cnipmmr.ro/legislativ/legi/l_346_2004.htm
      In cazul contractelor de locatie de gestiune si asociere in participatiune, asociatul/locatarul, intreprindere mica sau mijlocie, poate solicita si incheierea unui contract de leasing imobiliar cu clauza irevocabila de vanzare, in aceleasi conditii. In cazul depunerii unei solicitari exprese privind cumpararea activului sau incheierea unui contract de leasing imobiliar cu clauza irevocabila de vanzare de catre beneficiarii prezentelor dispozitii, care utilizau activul in baza unui contract de inchiriere, cu cel putin 60 de zile inainte de expirarea contractului de inchiriere, locatorul nu va putea refuza prelungirea contractului de inchiriere cu o perioada considerata de parti suficienta pentru rezolvarea formalitatilor legate de incheierea contractului de vanzare-cumparare, respectiv leasing imobiliar cu clauza irevocabila de vanzare;
      d) intreprinderile mici si mijlocii au drept de preferinta la cumpararea activelor disponibile ale regiilor autonome, societatilor/companiilor nationale, precum si ale societatilor comerciale cu capital majoritar de stat, aflate in vecinatatea imediata a activelor pe care le detin in proprietate.

      Sare'n Ochi

      31/05/2012 at 4:45 pm

      • (2) Regiile autonome, societatile/companiile nationale, precum si societatile comerciale cu capital majoritar de stat sunt obligate ca, in termen de 90 de zile de la data depunerii cererilor de catre intreprinderile mici si mijlocii, sa incheie contractele de vanzare-cumparare prevazute la alin. (1) lit. b) si d), contractele de leasing cu clauza irevocabila de vanzare prevazute la alin. (1) lit. b) si c) sau sa asigure accesul prioritar la inchirierea, concesionarea ori leasingul activelor disponibile, in conditiile alin. (1) lit. a).
        (3) Vanzarea de active, in conditiile alin. (1), se poate face si cu plata in rate esalonate pe o perioada de minimum 3 ani, cu un avans de maximum 20% .
        si vestitul articol 13!!!!!!!!!!
        ART. 13
        (1) In contextul prezentei legi, prin active se intelege unitati de productie, subunitati, sectii, spatii comerciale, spatii de cazare ori alte bunuri de acelasi gen din patrimoniul unei regii autonome, societati/companii nationale, precum si al unei societati comerciale cu capital majoritar de stat, ce pot fi organizate sa functioneze independent.
        (2) In intelesul prezentei legi, se considera active disponibile activele care indeplinesc oricare dintre urmatoarele conditii:
        a) nu sunt utilizate de regiile autonome, societatile/companiile nationale sau de societatile comerciale cu capital majoritar de stat care le detin pentru o perioada de cel putin 3 luni;
        b) se afla in conservare pentru o perioada mai mare de un an;
        c) activele inchise operational, numai in cazul prevazut la art. 12 alin. (1) lit. e).
        Rog frumos, pe oricine doreste sa faca comentarii pe aceasta tema, sa CITEASCA legea 346/2004, aici: http://www.cnipmmr.ro/legislativ/legi/l_346_2004.htm

        O lege mai EVIDENTA pt infractori, rar am vazut. Ah, am mai vazut una care acorda scutire la import bibilici, doar pe 26 decembrie, candva prin 1998-1999.

        Sare'n Ochi

        31/05/2012 at 4:46 pm

        • la legea 13 La litera a) instantele nu au acceptat argumentele aduse de societati: dar le folosim! Le avem inchiriate!!
          Instantele au spus clar, ca acele active nu sunt folosite de societate pt obiectul ei d eactivitate, deci SA LE VANDA!
          Tu cum numesti astfel de interventie a unei instante? Cum poate o instanta sa hotarasca asa ceva? Ce eram in comunism? Fiecare societate avea un manager, care hotara ce face cu activele lui!!!!
          deci, despre ce draq vorbim, ca iar m-am enervat, vorbesc unii, fara sa aiba habar!

          Sare'n Ochi

          31/05/2012 at 4:48 pm

      • Aici sa te uiti cu atentie la litera d)
        Ca sa nu mai zic, ca peste tot pe unde te uiti, legea OBLIGA societatile de stat sa VANDA!

        Sare'n Ochi

        31/05/2012 at 4:48 pm

        • In leg cu licitatia, nici macar nu era nevoie de licitatie, cel care avea inchiriat,sau sedea alaturi, putea depune o cerere de cumparare, iar societatea de stat ERA OBLIGATA IN 90 DE ZILE SA-I VANDA!!!!!

          Sare'n Ochi

          31/05/2012 at 5:01 pm

      • Deci, oricine depunea o cerere, societatea era OBLIGATA sa ii vanda, si cu plata esalonata pe MINIMUM 3 ani!!!!! cu avans MAXIMUM 20%…
        Pretul fiind facut de evaluatori. Pt ca in contabilitate, inca o data, majoritatea erau amortizate!

        Sare'n Ochi

        31/05/2012 at 4:51 pm

      • Deci, după ce băieții și-au poziționat niște IMM-uri mici „in vecinatatea imediata a activelor” pe care le-au țintit au făcut o cerere și au venit cu expertul de mînă?! Și gata, managerul nu mai avea nimic de spus? Și asta pentru active care „nu sunt utilizate… cel puţin 3 luni” ?
        Cum de a scăpat asta? Păi aici se vede înfrăţirea întru furt!

        Compo

        31/05/2012 at 5:16 pm

        • da. ca asa s-au dat legile in Romania – sa foloseasca scopului imediat al cate unui bandit!

          Sare'n Ochi

          31/05/2012 at 5:17 pm

          • @saren ochi
            ” touche” -n-am accent la e-
            privind retrospectiv acum ar trebui sa regret ca n-am cunoscut-o pe doamna aceea atunci; azi eram si eu in top 300/din pacate am o deviza= numai prostii regreta o decizie neluata,asa ca nu regret/nu citeam legile,credeam si cred in antreprenoriat ” pur” si -sper eu-” decent”
            daca veniti in bucuresti,cindva,mi-ar facea placere sa stam ” la o vorba”;@theophyle are email-ul meu;\poate in a doua jumatate iunie (inteleg ca acum sunteti ocupat cu alegerile si doresc clujenilor sa fie mai lucizi decit ” miticii”)sau in septembrie
            inca odata scuzele mele doamnei pentru ca nu sunt prea versat in legislatie
            pina la urma ati pus punctul pe ” i” : legile au fost cu dedicatie;sa nu mai zic de alea in care era scutire de taxe vamale 24 ore;
            si daca erau legi,cum poti acum sa le contesti? e ca si chestia aia cu casele nationalizate pentru care noi toti platim acum/nu poti spune ca nu a existat

            intamplator

            31/05/2012 at 6:12 pm

            • 😀 cu placere. oricum sunt dator dupa 10 iunie sa ajung la Bucuresti la Nasul in emisiune la Alexa.

              Sare'n Ochi

              31/05/2012 at 6:35 pm

        • Da Compo, ai observat perfect!
          Si nu numai atat, daca e uiti cu atentie, vei vedea ca „nefolosirea” asta de 3 luni, se refera si la activele inchiriate. chiriasii au inregistrat in contabilitate „consumabilele” la „investitii”, adica becuri, hartie copiator, etc,in conturile de investitii. Chiariasii au depus cerere de cumparare, legea o obliga pe societatea de stat, sau regie, sa vanda, cu drept de preemptiune chiriasului. Instanta a hotarat un evaluator, care a „evaluat” pretul de piata, care nu are nimic de-a face cu cel din contabilitate si care pret a fost de cele mai multe ori SUB cuantumul inregistrat de chirias la „investitii”. De unde a reiesit, ca societatea trebuie sa dea si bani, chiriasului care cumpara activul. Chiriasul a inregistrat la „investitii” sa zicem 100 lei, iar activul costa 50 de lei. Simpatic, nu?

          ceaikovski

          31/05/2012 at 6:02 pm

          • Sigur ca existau solutii. In primul rand, evaluatorul trebuia sa verifice in contabilitatea chiriasului, si sa vada ca inregistrarile sunt false. Desigur, exista si atunci, ca si acum, legea contabilitatii, si alte legi, prin care puteau fi nu numai amendati, ci si inchisi. dar pe vremea lui nastase, cine avea tupeul sa faca asta, mai ales daca era comanda ferma? 🙂
            Asa si Voiculescu: si-a tras casa langa terenul vizat, pe care l-a cumparat apoi, fara probleme, cu ajutorul legii, data de Nstase. Si al instantelor. Si al evaluatorului. Se pot face investigatii, nu-i greu, dar o face cineva?

            ceaikovski

            31/05/2012 at 6:07 pm

          • Mă doare capul.
            Îmi amintesc de primele MO din 1990 (toată lumea citea atunci MO, eram abonat şi acasă (ce tîmpit!), doar aveam o ţară nouă!). Apăreau nişte hotărîri mici, aşa, de cîteva rînduri, semnate de Petre Roman, prin care se privatiza cîte o întreprindere de comerţ exterior (că erau destule). La valoarea inventarului din acte, adică mese şi scaune vechi. Bineînţeles, nimic despre ce era prin dosare.
            Pentru mine, ăla a rămas startul furtului, la intangibile. După aia au trecut la tangibile. Acum se fură folosind Tunelul Timpului, cu contracte pe 50 de ani. Chiar sîntem tîmpiţi?

            Compo

            31/05/2012 at 7:34 pm

            • Sa vezi ce misto au dat vilele de la Snagov 🙂
              Concesiune pe 99 de ani 🙂

              ceaikovski

              31/05/2012 at 7:44 pm

  12. Hai ca sintem un neam de luminati. In crunta dictatura Basescu, orice gura-casca putea sa iasa in piata si sa-l injure, nu doar huduie, pe dictator cum si cind il taia capul. Nu numai ca nu primea nici o amenda, dar era si purtat pe post de erou pe la diverse teveuri. Ba daca era si din armata, dezertor, imediat se propunea sa devina sef al statului.
    In democratia maimutoiului Tonta, cine deschide gura cu huiduieli, amenda piparata. Nu le convine guvernul, nu au de cit sa protesteze la ei acasa, cu geamurile bine inchise sa nu se auda cumva la vecini.
    No, asa da. Asta e absolut necesar ca doar musai sa lucreze guvernul in liniste. De acum sa se auda musca biziind.

    Aha

    31/05/2012 at 4:34 pm

  13. bzzzzzzzz

    Cetatean

    31/05/2012 at 4:36 pm

  14. Buna ziua,
    ca veni vorba de „sicofantul fondator”, si de curatenia de primavara spre vara, cred ca din lista -bloguri de citit- ar trebui maturate MN si NR 😉

    ard

    31/05/2012 at 4:40 pm

  15. Sare`n Ochi,
    mai putina vehementa: nu minimaliza procesul lui Nastase doar pentru ca ai vrea altceva.
    Al Capone nu a putut fi dovedit ca mafiot al bauturilor, ci doar pentru evaziune fiscala.
    Uneori, chiar unde Justitia este la ea acasa, este impotenta in fata unor mafioti.
    Cam fara acoperire si o faci contra vintului: „am realizat ca te pipi pe el de proces trofeul calitatii”

    victor L

    31/05/2012 at 4:40 pm

    • eu? cu cine ma confunzi?
      detaliaza, te rog. vehementa si pipiul contra vantului.

      Sare'n Ochi

      31/05/2012 at 4:50 pm

    • eu fac pipi pe procesul trofeul calitatii, nu Victor. Eu, pentru ca am citit o carte de spete din instantele judecatoresti, de pe vremea lui Nastase, legate de „privatizarile” adica FURT CALIFICAT , SABOTAREA ECONOMIEI NATIONALE, facute de NASTASE ADRIAN, eu fac pipi pe c
      acest proces. Nastase trebuie condamnat PE VIATA nu 2 ani, sa iasa dupa 6 luni, pt buna purtare. de acord cu Al Capone, inseamna ca si tu recunoasti ca Nastase face parte din aceeasi categorie, deci suntem de aceeasi parte a baricadei.
      O zi buna.

      ceaikovski

      31/05/2012 at 5:04 pm

  16. Mai frate stai si te crucesti cum iau unii doctoratul in drept la Universitatea Bucuresti in 2011. De pe Hotnews
    Cine este George Baesu, noul sef de la Restituirea Proprietatilor: fost deputat PSD de Vrancea, acuzat ca a intreprins actiuni impotriva statului de drept, doctor sub indrumarea lui Nastase
    George Baesu si-a luat doctoratul in 2011, in cadrul Facultatii de Drept, Universitatea Bucuresti, cu teza „Organizatii interparlamentare” condusa de catre fostul premier Adrian Nastase.

    Si atunci te mai miri ca nu ai buni judecatori si procurori.

    ion

    31/05/2012 at 4:49 pm

  17. Nu eu am afirmat „ca te pipi pe el de proces trofeul calitatii”; deci nu stiu ce sa detailez.
    Iar „minimalizarea” este evidenta: ” Nastase e vinovat de chestii mult mai grave”, deci pentru trofeul calitatii sa trecem cu vederea.

    victor L

    31/05/2012 at 5:00 pm

    • unde dom’le am afirmat ca ma pis pe trofeul calitatii?
      oi fi fost baut si nu stiu.

      Sare'n Ochi

      31/05/2012 at 5:03 pm

      • ca daca este vorba despre ceea ce am postat mai sus in roman-fluviu, discutia este despre ICA a lui Voiculescu (inceputa la postarea anterioara), iar cuvintele, daca nu le citeai in diagonala, nu-mi apartin. sunt doar un purtator de mesaj.

        Sare'n Ochi

        31/05/2012 at 5:05 pm

  18. Reciteste ce ai scris mai sus, la
    Sare’n Ochi

    31/05/2012 at 4:27 pm
    Eu nu am facut decit sa dau niste citate de ale tale, pe care se pare ca le-ai uitat si ma faci mincinos.
    Flecitari.

    victor L

    31/05/2012 at 5:12 pm

    • domnule draga, citesti in diagonala ceea ce scriu eu? te-am intrebat cu subiect si cu predicat daca te referi la ceea ce am postat mai sus si ti-am zis, cu subiect si cu predicat, ca nu-mi apartin afirmatiile (scrie clar la inceputul postarii) ca ma fac purtatorul de cuvant al altuia. casca ochii, apoi supara-te ca vacarul pe sat!

      Sare'n Ochi

      31/05/2012 at 5:16 pm

    • Domnule, sunt vorbele mele, fa-i o vizita la sare’n ochi, sa te convingi. Victor a dat citat din ce am spus eu.
      O zi buna.

      PS: pt mine, acest proces o apa de ploaie in ochii fraierilor, e bine? Ca sa nu ma mai exprim atat de plastic, pt ca nu va cunosc pe cei din Politeia. 🙂

      ceaikovski

      31/05/2012 at 5:17 pm

    • si nici macar nu te-am facut mincinos, ci cel mult neatent la ceea ce citesti si prea iute in afirmatii.

      Sare'n Ochi

      31/05/2012 at 5:18 pm

  19. ziua buna la oamenii buni Theophyle & comp. Politeia si aici. 🙂

    mircea

    31/05/2012 at 5:15 pm

  20. Buna ziua dragi politeieni,
    @zigzag h 16:04. Este exact nelinistea si disperarea multor locuitori ai orasului. Ca sa nu mai spun de candidatii la primarie. Stiu si eu ce sa facem draga zigzag?!! Pentru ca am vazut ca nici buletinul nu se mai invalòideaza asa usor. Absenteismul va fi mare, daca nu cumva vor incepe sa circule sacosele.

    moldoveanul

    31/05/2012 at 5:24 pm

    • salutare ! ce se intampla in neamt reprezinta buna intelegere intre cele 2 clanuri care au un singur sef : banul ! din pacate multi cred ca politica se face doar la bucuresti la tv ceea ce este fals .cand un clan de asta ori de „dreapta” ori de „stanga” se supara …imediat zboara un om ca MRU care le a spus pas la banuti. 🙂

      zigzag

      31/05/2012 at 7:37 pm

      • Corect si complet de acord cu tine. Poate ma lamureste cineva si pe mine cand este declarat nul un buletin de vot, pentru ca vreau sa merg la vot dar nu ii voi vota, sa fie clat, nu am pe cine vota.

        moldoveanul

        31/05/2012 at 8:30 pm

  21. Invata sa scrii cu ghilimele; asa, ai cazut clar ca plagiator.
    Si nu te mai ofusca pentru afirmatiile tale.
    Caci nimeni nu isi poate da seama ce e al tau si unde esti ” purtatorul de cuvant al altuia”.
    Cit despre cascatul ochilor si supararea ca vacarul ma tem ca trebuie s-o faci tu.

    victor L

    31/05/2012 at 5:29 pm

    • o tii gaia-matu pe a ta – desi ar fi cazul sa-ti pui ochelari. mi-am inceput postarea exact asa:
      @intmplator, revenind la discutia de dimineata, o doamna de la mine de pe blog ma roaga sa-ti zic dupa cum urmeaza: “legea
      vad si ghilimelele – tu nu.
      stiu ca ti-e greu sa recunosti ca te-ai avantat. nici o problema, daca ti-am gresit cu ceva, eu te-am iertat de mult.

      Sare'n Ochi

      31/05/2012 at 5:45 pm

      • @saren ochi
        am vazut/pur si simplu eu sustin un lucru
        era o lege-buna sau rea-era lege;
        erau posibile doua alternative: o respecti si lupti sa o schimbi sau nu o respecti si schimbi sistemul;
        sistemul a fost schimbat in 89; restul se cheama „oportunitate”
        nu-mi doresc ca urmatoarea schimbare a ” sistemului” sa fie ca aia din 1945
        n-am trait-o ,o stiu din ce a patimit bunicul si tatal meu,care nici macar nu erau bogati,dar,,,erau liberi
        p.s cu toata stima pentru toate opiniile,e o discutie intre noi doi&doamna care imi explica

        intamplator

        31/05/2012 at 7:10 pm

        • 😀 era alta discutie.
          legea a fost data ticalos, cum s-au dat nenumarate legi dupa 1989 in interesul clicii lui Ion Ilici Iliescu. aveau program sa-si imparta bunul intregului popor si l-au impartit. doar ei erau poporul.

          Sare'n Ochi

          31/05/2012 at 7:50 pm

  22. Ponta incepe sa aiba un tic nervos. Vad ca mai nou, cum aude de CCR, deriaza total, trece la mitocanii, face spume, ii curge saliva pe la colturile gurii, face o mutra de sobolan fiert. Parca are sindromul tourette.

    Da’ nu m-am lamurit ce vroia sa spuna cu „nu stiu cum sa spun ca sa ma inteleaga si cei din Ardeal si din Moldova”. Adica in capul acestui talimb aia din Ardeal si Moldova vorbesc alta limba, sau aia din Ardeal si Moldova sint muult mai prosti decit cei din Bucuresti (in sondaje USL are in Bucuresti 63% iar in rest doar 50%) fiindca nu voteaza USL cu asa entuziasm ca si cei din sud?

    Aha

    31/05/2012 at 5:34 pm

  23. ghilimelele exista, daca ati fi citit cu atentie, le-ati fi observat. Mi s-a cerut acordul pentru a aduce aici postarile mele.
    Sunt foarte dezamagita insa, ca deturnati discutia, de la esenta legii 346/2004, la niste acuze fara rost. Pacat. Vedeti, de aceea oamenii se ascund si dispar in necunoscut, pentru ca in loc sa dezbatem punctual si la obiect, ne impiedicam de „forma”.

    ceaikovski

    31/05/2012 at 5:39 pm

  24. Da, recunosc si imi cer scuze; nu am sesizat ghilimelele.
    @ ceaikovski,
    dar adresarea iti revine in lucul lui Sare`n Ochi.
    Poate cu crezi ca sint „acuze fara rost”, dar sa afirmi „“ca te pipi pe el de proces trofeul calitatii”” este cumva un semn de satisfactie? un fel de a dezbate punctual si la obiect? „PS: pt mine, acest proces o apa de ploaie in ochii fraierilor, e bine?”
    Problema ta. Ca esti desteapta.
    Fraierii vor ca acest proces sa se soldeze cu o condamnare.

    victor L

    31/05/2012 at 5:57 pm

    • Si eu vreau sa-l vad condamnat pe Nastase, dar pt mult mai multi ani. Si nu era un semn de satisfactie, ci unul de maxima dezamagire, ca sunt fapte foarte grave ale lui Nastase, trecute cu vederea.
      Si inca discutam pe ce am zis eu, pe ce ai zis tu, in loc sa vezi gravitatea legii IMM-urilor. Fiecare fraza, este o jignire, un furt calificat, o insulta adusa intregii societati!

      Da, acest proces este o apa de ploaie. Fraierii cred ca Nastase va plati pt ce a facut. Cat se poate de fals. Sa faci 2 ani, pt cat ai furat, inselat, e super bine. Si iti raman banii. Tu n-ai face-o, pt cati bani a furat Nastase, sa-i ajunga 3 vieti? Ce conteaza 2 ani din viata, pt atata avere? Eu asa vad lucrurile.

      ceaikovski

      31/05/2012 at 6:12 pm

  25. Semnalez cu placere a doua aparitie a suplimentului “Europa“, comun cotidianelor – Le Monde, El País, Gazeta Wyborcza, Süddeutsche Zeitung, The Guardian şi La Stampa. Presa adevarat facut de jurnalisti adevarati! Ca si data trecut voi traduce cateva articole de interes major si in limba romana. Aveti recenzia si linkuri la versiunea engleza si italiana pe Politeia Europeana. Merita citit materialul din linkurile respective

    http://politeiaeuropa.wordpress.com/2012/05/31/europa-generatia-e/

    Theophyle

    31/05/2012 at 5:58 pm

  26. buna ziua;
    am senzatia ca dialogul era intre mine si @saren ochi,si era despre voiculescu ,si era de la postarea anterioara
    @ceaikovski: ca tot suntem ” principiali”: ceaikovski a fost ” colaborationist” sau nu al lui stalin?
    noi ” batem” in tastatura si spunem ” ce ar fi trebuit facut” sau ” ce as face”
    nu neg ca ” la inceput a fost cuvintul” dar nu scrie nicaieri ca ” dupa aceea a fost cuvintul”

    dvs spuneti de nastase ,eu spun ca mai mult rau acestei tari l-a facut tariceanu decit nastase;
    ca nastase s-a crezut infailibil, e treaba lui,macar el a continuat nogocierile cu ue;
    acum plateste-sper- ca s-a crezut infailibil( pacatul trufiei)

    eu incerc sa spun altceva: cauta si gaseste si profita de lucrurile bune si misca inainte
    daca noi rezolvam toate problemele acum ce naiba vor face copiii nostri;nu vreau sa se sinucida ca nu au ce face

    intamplator

    31/05/2012 at 6:29 pm

    • Buna 🙂
      total de acord cu Tariceanu&Co. In plina criza la noi „duduia economia’ si se cheltuia intr-o frenezie pe pomeni 😦 A avut cea mai „mareata realizare”, a construit 5 Km de autostrada.

      mar

      31/05/2012 at 6:53 pm

    • Zau ca nu va cunosc, eu i-am raspuns lui Victor L si lui Compo. Pentru mine, majoritatea celor de aici sunt necunoscuti, scriu unui nickname, atat.
      Ma rog, nickul meu are legatura cu altceva, nu cu Stalin 🙂
      Poate si Tariceanu, nu neg „contributia” sa la devalizarea tarii. Dar sunt chestiuni vechi, incepute pe timpul lui Iliescu si Nastase, pe care nu aveam cum sa le semnalam la vremea respectiva, decat la locul nostru de munca, ierarhic. Degeaba, va dati seama.
      Sigur, sigur, nu putem s ale rezolvam pe toate… dar mi-as fi dorit sa nu le lasam copiilor asemenea chestii, ar fi avut ei ce sa rezolve; cum a r fi de ex vaccinul contra sida 🙂

      ceaikovski

      31/05/2012 at 6:57 pm

      • @ceaikovski
        va rog nu fiti defensiv; eu cred ca orice parere conteaza/mai cred ca oricine gindeste e important,si cred ca Dvs ginditi,
        aici e singurul loc,virtual,unde spun ce gindesc/poate e o refulare
        banuiesc ca ip-ul poate fi localizat,dar atita timp cit nu poti fi santajabil nimeni -deocamdata azi-nu-ti poate interzice opinia;
        pina la urma asta e esential,ai sau nu ai dreptate trebuie sa spui ce crezi
        p.s. inteleg ca azi la iasi unii care au fost contra ponta au fost amendati; e grav, e foarte grav, chiar daca au fost ai pdl -sau platiti de pdl-nu se poate accepta asa ceva/aici -dupa mine-nu se pot face compromisuri!!!!
        asta e un semn clar de restauratie,si nu ” restauratie nastase” e vorba de restauratie bolsevica

        intamplator

        31/05/2012 at 7:21 pm

        • Restauratia presupune si ca noi sa nu mai scriem, sa fie liniste, asa ca pe vremea lui Nastase, va amintiti?
          Armaghedoanele… citeam ca hipnotizati 🙂
          Multumesc pentru explicatii, intr-adevar eram in defensiva 🙂
          Poate gandim prea mult, fericiti cei saraci cu duhul. Ne-am mai framanta atat de mult, daca n-am realiza ca ne intoarcem rapid si in forta, in anii dinainte de ’90?
          Imi amintesc ca pe vremea lui Nastase m-am simtit la fel de prizoniera, ca pe vremea lui Ceausescu. Asta este diferenta, in mintea mea, intre tariceanu si Nastase. Stii, vezi, nu poti face nimic. Nici macar sa vorbesti.
          Desigur, nu vorbim de restauratia Nastase. Nastase este un exponent bolsevic, deci nu ne contrazicem 🙂

          ceaikovski

          31/05/2012 at 7:59 pm

    • M-am simtit direct vizata de aceea „m-am bagat” in discutie. Promit sa nu mai fac, capat iertaciune?
      🙂

      ceaikovski

      31/05/2012 at 7:02 pm

      • Eu zic sa intrati zilnic si aici pe blog. Eu va citesc intotdeauna cu deosebita placere postarile de pe blogul lui Sare. Sper ca si cei de aici sa Se bucure de ele.

        ribelalu

        31/05/2012 at 7:10 pm

        • @ceaikovski
          acum citesc se spune@ ribelalu/habar nuam cine este/dar..are dreptate
          orice opinieconteaza /eu cel putin invat/si sunt + 60

          intamplator

          31/05/2012 at 7:25 pm

        • Faci misto 🙂
          Multumesc Ribelalu, pt aprecieri, dar sunt prea intempestiva, atitudinea mea nu face bine, stiu. Ma stapanesc de multe ori, sa nu scriu exact ce gandesc..
          Nu am timp, pe cuvant. As intra cu mare placere, pe o multime de bloguri, dar am de citit LEGI si de injurat 🙂

          ceaikovski

          31/05/2012 at 7:52 pm

          • @ceaikovski
            ceva legat de raspunsul de la 7.59
            pe vremea lui nastase internetul era ceva ” excentric”/
            azi e ceva normal
            aici se poate face diferentza
            mai devreme sau mai tirziu si ” tzata mitza&dorel” se conecteaza

            intamplator

            31/05/2012 at 8:12 pm

  27. Buna seara!
    Referitor la taxa de solidaritate si de linkul pus de gazda noastra.
    Am tot explicat si eu treaba asta de mai multe ori si pe mai multe bloguri. Impozitul se aplica nu din brut ci din ceea ce ramane dupa scaderea tuturor contributiilor si a deducerilor care sunt sume fixe ce se scad din brut in functie de numarul persoanelor aflate in ingrijire. Aceste sume variazaintre 250 si 450 de lei pentru salarii sub 1000 de lei. Deducerile apoi descresc trepata pentru calarii intre 1000 si 3000 de lei si nu se mai acorda deloc pentru sume peste 3000 de lei. Astfel pentru salariul minim impozitul de 16% se aplica din vreo 30% din brut (la 2 pers in intretinere), la brut de 2000 de lei se aplica 16% din cca 50% din brut iar la 10.000 de lei se aplica 16% din >80% din brut.
    Se mai poate calcula faptul ca un salariat performant cu 10.000 brut plateste impozite mai mari singur de vreo 2-3 ori decat 15 salariati cu salariul minim pe economie.

    ribelalu

    31/05/2012 at 6:38 pm

    • Ribelalu, eu tot nu inteleg. Ponta a anuntat cu surle si trambite, pe primaTv, la un interviu cu drapel in spate, etc, luat de madam Topescu, impozitarea suplimentara cu 16% a ce depaseste 4.500 lei, DOAR LA SALARIILE BUGETARILOR.
      Pe mine asta m-a pus in cap. In primul rand e total neconstitutional, in fata legii suntem toti egali, etc, discriminare, etc. In al doilea rand, e cretin: daca va aplica aceeasi formula la privati, risca sa nu mai incaseze contributiile pe care le incaseaza acum, deoarece va reincepe plata salariilor, sub diferite forme, care eludeaza bugetul. Poate va deveni o solutie ca firmele sa angajeze doar PFA-uri 🙂 🙂
      In alta ordine de idei, tot cretinul Ponta uite, iar m-am scapat 🙂 ) a anuntat injumatatirea contributiilor pt firmele care angajeaza tineri, ma rog, cu o serie de obligatii, printre care si aceea ca sa nu-i de afara timp de 3 ani.
      Iar e o prostie fara margini. Unu, nu e nimeni pe plantatie, doi, la ora actuala se inregistreaza contractele de munca INAINTE DE ANGAJAREA EFECTIVA (in REVISAL). Care sunt problemele? pai, si acum, daca angajatul nu-ti vine la serviciu, e pb ta, pana-l dai afara, platesti o vreme pt el, contributii, plus salariu (altfel te da si in judecata). Dar daca onor guvernul Prosta, baga conditia sa nu-l dai afara 3 ani, ala poate sa-ti stea acasa bine-merci, de-al dreaq, si tu n-ai ce face, 3 ani???? Si toate astea, pt niste jumatati de sume scutite? Pai?!

      ceaikovski

      31/05/2012 at 8:14 pm

  28. Ziua buna oameni buni,

    Teophyle, eu am protanopia asa de accentuata ca m-a amendeaza sistematic ca trec pe roshu. 🙂 .

    eugeni

    31/05/2012 at 6:44 pm

    • Buna Seara 🙂
      ai grija!

      Theophyle

      31/05/2012 at 6:51 pm

  29. @victor.vb2
    greu nick,sper ca l-am retinut corect

    pe matei voievod e un bar cu numele ” green horses on the wall”-mie mi-a placut cum s-a ” englezizat” limba romana
    sa fim realisti,sau cinici:
    sunt x programe pentru primarie/niciunul nu e perfect/niciunul nu poate fi realizat
    care e cel mai realist?
    sigur ndan nu va reusi tot ce ” propune”
    comparativ cu ceilalti e probabil ca va avea cea mai mica rata de nerealizare;
    daca as merge pe argumentele Dvs ,n-as vota pe niciunul;dupa mine- ca fiecare avem o agenda personala ,si e absolut normal-l-as vota pe cel care ar spune ca elimina subventiile pentru caldura,sau ca m-ar subventiona si pe mine care nu stau „la bloc”
    si eu merg cu autoturismul in bucuresti( ba chiar calculez raportul cost/timp)/am lucrat si mai lucrez si prin europa/transportul in comun e ceea ce trebuie/incepi cu el,urmeaza orarul afisat in statie-vor fi sigur sincope/ va urma ” biciclismul”( e minunat sa mergi cu bicicleta cind vezi la semafor ca tu ai prioritate)se vor rezolva
    dezvoltatorii& locuinte ieftine: e atit de simplu,si e o masura de dreapta: ” da iti dau un apartament.dar tu platesti intretinerea si chiria aia mica”/nu o platesti-out/
    baiatul asta,ndan,nu ia shpaga,asta e marea frica, a tuturor
    last ,but not the least,nici macar nu e nascut in bucuresti

    intamplator

    31/05/2012 at 6:54 pm

  30. Buna seara,
    vad la B1 inaugurarea complexului Palace de la Iasi azi. Taie panglica vreo 7 personalitati printre care mitropolitul Teofan asezat intre Ponta si Nichita. Cum poate o fata bisericeasca sa participe la o astfel de „ceremonie”?
    Mai ales ca mallul e construit cu scandal, de catre un controversat om de afaceri. Iulian Dascalu!
    Un ziarist de la Adevarul zice ca e incalificabil ca seful guvernului taie panglica unei investitii declarate ilegale in justitie.
    Iar o gafa de proportii a lui Ponta , dar cu binecuvantarea lui Teofan!

    cedric

    31/05/2012 at 7:05 pm

    • Foarte bine, sa o tina tot asa. Nu tb sa ai ochelari ca sa vezi ce guvern penal avem 😦

      mar

      31/05/2012 at 7:10 pm

    • Teofan stie ca Ponta a desfiintat Secretariatul de Stat pentru Culte dar in schimb i-a facut loc in structura Guvernului lui Cernea?

      ribelalu

      31/05/2012 at 7:11 pm

      • Vad ca nici patriarhul nu si-a manifestat parerea despre actiunile „preacuvioase” ale lui Ponta

        cedric

        31/05/2012 at 7:18 pm

    • Buna seara
      Da’ Cristian Rizea zice ca nu 🙂
      Sa nu il credem? Pai este din cel mai cinstit guvern 🙂

      Emil

      31/05/2012 at 7:12 pm

  31. Pana la urma s-a dus Diaconu la Parchet?

    ribelalu

    31/05/2012 at 7:12 pm

    • Nuu, a cerut amanare pt 11 iunie (dupa locale)

      cedric

      31/05/2012 at 7:15 pm

    • vezi ca ti-am raspuns mai jos 😀

      Sare'n Ochi

      31/05/2012 at 8:01 pm

  32. Cristian Rizea e un imbecil enervant la culme. De ce dracu il lasa Badin sa latre atat?

    cedric

    31/05/2012 at 7:16 pm

    • cine e cristian rizea?
      e cumva vreun vector de opinie? sau cumva e un ZERO BARAT?
      nu cumva e oana zavotanu fara tzitze?

      intamplator

      31/05/2012 at 7:36 pm

    • ar fi real,dar,basescu nu bea jack daniels,,,
      cum se zice” orice asemanare cu realitatea,e pur intimplatoare’

      intamplator

      31/05/2012 at 7:43 pm

      • 🙂

        uitaroh

        31/05/2012 at 7:52 pm

      • chivas regal minor (adica de 12 ani) si nu cu mai mult de 2 cuburi de gheata.

        Sare'n Ochi

        31/05/2012 at 8:00 pm

  33. mama premierului prea cinstit Ponta, printr-un fals si escrocherie, si-a insusit ,

    o casä in prahova, cred cä in busteni. o adeväratä mizerie de familie, dar asta

    nu conteazä.

    theo- nona

    31/05/2012 at 7:37 pm

  34. un gogoloi libidinos si un mare escroc si interlop .. e Rizea.

    un om ce provoacä scarbä, ca si bänicioiu,negoitä,severin,etc lasä bale.

    theo- nona

    31/05/2012 at 7:39 pm

    • Mai buna caracterizare a derbedeului de Rizea nu se putea. Am sa tin minte :un gogoloi libidinos!

      cedric

      31/05/2012 at 7:58 pm

  35. „dictatorul „Bäsescu, nu a amendat huliganii si javrele politziei , cand l-au huiduit,

    dar acest CARLAN MITOCAN, parvenitul ponta, a instaurat imediat militia marxistä-

    chinezä, ca in PIATZÄ.

    o rusine acest handicapat, asta e democratzie nerusinatule????????

    theo- nona

    31/05/2012 at 7:49 pm

  36. parte din popi ; au fost si sunt rosii, au beneficiat de bogätzii si drepturi.

    acei 2 escroci nu sunt popi, sunt niste escroci ce lucreazä pt. securitate si USL:

    theo- nona

    31/05/2012 at 7:51 pm

  37. Actorasul Diaconu a preferat dentistul, procurorului. un mare curajos – vorba aia: te doare, ma, te doare? ma dore, ma… ma doare-n cur!
    http://sareinochi.com/2012/05/31/guvernul-grivco-ne-a-procopsit-cu-inca-un-penal/

    Sare'n Ochi

    31/05/2012 at 7:51 pm

    • cine-i bre arabu’ ? 😆

      Theophyle

      31/05/2012 at 7:54 pm

      • Pasa de la Finante, bre! 😀

        Sare'n Ochi

        31/05/2012 at 8:01 pm

        • Aha,
          uite ca pe asta nu l-am cunoscut!

          Theophyle

          31/05/2012 at 8:14 pm

  38. Salut voios 🙂
    Din pacate eu nu pot sustine pe nimeni la alegerile locale.
    Pina la cele generale strada e lunga si astept linistit sa vad pomenile rezervate/promise „capsunarilor” . 😆

    stefan60

    31/05/2012 at 7:55 pm

    • Salut stef 🙂 tu sa fi sanatos! Ce se mai aude in emilia romana?

      Theophyle

      31/05/2012 at 7:57 pm

      • Telegrafic . 🙂
        Amaritii aia de acolo sint cutremurati zilnic . 😦
        Scandal monstru cu halele prabusite . Muncitori morti in fabrici . 😦 vechimea halelor doar 5 ani . 😦 ) .
        Crescuta accisa pe carburant cu 0,02 euro pentru a avea 500 milioane euro imediat fonduri pt. sinistrati .
        Ca fapt divers , in accisa generala pe carburanti este si cota de echivalent 0,03 euro instituita de Mussolini pentru razboiul din Abisinia . 🙂
        Concluzia : usor de marit taxe, imposibil de redus cheltuielile . 😦

        stefan60

        31/05/2012 at 8:05 pm

        • nimic nou sub soare. De 3000 de ani lumea se invarte in jurul taxelor!

          Theophyle

          31/05/2012 at 8:12 pm

        • @stefan
          vorbesc zilnic cu unii din milano/la ei nimic
          le pasa ca e ceva cu parmezanul( n-am inteles eu prea bine legatura parmezan-cutremur)
          halele alea darimate s-au facut cu bani EU?nu de alta dar toata lumea urla pe aici ca niste sere din romania s-au darimat la zapada mare/macar in romania nu au murit oameni
          concluzia: mai avem de invatat de la italieni cum sa ” tragi” fonduri EU si sa nu fii prins

          intamplator

          31/05/2012 at 8:21 pm

          • Salut @intimplator
            400.000 forme de brinza Grana Padano si 200.000 forme de brinza Parmigiano Reggiano cazute si rupte . (cintaresc 40 kg fiecare)

            In spatele halelor este o colosala afacere pe banii UE . E plin nordul Italiei de aceste hale care actualmente sint abandonate . Mi de constructii inutile care au creat locuri de munca in constructii dar au ramas goale . 😦

            Bineinteles ca romanii au multe de invatat de la italieni .
            Inclusiv cum se obtin bani europeni pentru a studia ” efectul undelor electromagnetice a telefoanelor portabile asupre cucului de munte ” . Un mizilic . 200.000 euro . 😆

            stefan60

            31/05/2012 at 8:28 pm

      • Salut Theophyle.
        Am stat mult sa ma decid daca sa scriu sau nu, dar pana la urma m-am decis sa da. In primul rand, am un respect mare pentru tine, asa ca nu vreau ca ceea ce urmeaza sa fie interpretat gresit. Poti sa nu publici comentariul asta, nu m-ar deranja.
        Am observat inclinatia ta de a scrie „sa fi ” (sanatos) in mai multe articole, care este o greseala gramaticala ce imi sare de fiecare data in ochi. „sa fi” se scrie cu un singur i atunci cand e la trecut: „sa fi fost”, „sa fi facut”etc.
        cand e la conjunctiv prezent, e cu doi i: „sa fii sanatos” . http://www.viridium.ro/2008/conjugarea-verbului-a-fi/
        Inca o data, scuze de comentariu pe forma, nu pe fond.

        manwesulimo

        01/06/2012 at 2:15 am

    • @stefan
      voteaza zerotv,sau ppddirect,da eur 20k la fiecare suflet de roman/daca esti „rom” cica ar da un bonus

      intamplator

      31/05/2012 at 8:24 pm

      • 😆

        Curios ca nici un italian nu a zis niciodata ca sint tigan . Am ajuns sa ma intrebe un roman pe blog . 😆

        stefan60

        31/05/2012 at 8:30 pm

        • Cine a intrebat, cand?

          Theophyle

          31/05/2012 at 8:36 pm

          • Neimportant . A glumit . 🙂

            stefan60

            31/05/2012 at 8:59 pm

  39. acest cabotin, fals dizident si mäscärici politic, isi permite sä facä si sä ducä, cand

    vrea el la magistratzi, cum e posibil sä admitetzi asemenea misculatzii

    acesti nerusinatzi din USL, isi bat joc de justitzie, fac ce vor.

    Domnilor magistratzi,
    nu e de ajuns ce vä umilesc alte jigodii???????:

    theo- nona

    31/05/2012 at 8:15 pm

  40. V-a spus-o englezul : de doua lucruri nu puteti scapa. Taxele si, ptiu drace, ca tot nu scapam 😉 chiar daca nu-i pronunt numele.

    victor L

    31/05/2012 at 8:21 pm

  41. ce nerusinat este acest domn Nistor, profesor politic pervers,
    ce debiteazä si interpreteazä, cum le place confratzilor

    dl. Nistor, o cäzäturä, nimic altceva, RUSINE!

    theo- nona

    31/05/2012 at 8:21 pm

  42. Buna seara

    1. Legat de Palas Iasi – am fost la inaugurare. Legatura BOR-Dascalu e veche, fara Daniel (mitropolit atunci) nu se obtinea creditarea bancara necesara. Complexul a fost declarat definitiv ilegal de curand, cand era aproape de finalizare. Greu sa-l mai demoleze cineva…
    2. Amenzile pentru huiduieli… e ciudat. Au fost amendati cativa protestatari de profesie – sunt in fata primariei de mai multe luni, au conflicte vechi cu jandarmii si politistii. Sunt obisnuiti sa fie amendati, sa conteste si sa castige. „Liderul” lor candideaza la primarie.

    blackman

    31/05/2012 at 8:33 pm

    • din ce stiu Patriarhu Daniel a fost chiar invitat special la nunta lui Dascalu. doar nu s o straduit degeaba frunza verde sa l „unga” patriarh.impaca preasfintitu si capra si varza.adica puterea si opozitia , indiferent in ce ordine se perinda la ciolan.

      zigzag

      31/05/2012 at 8:39 pm

      • Patriarhul are niste tarife de cazi pe spate. E drept ca taie chitanta pentru ultimul leu.

        ribelalu

        31/05/2012 at 8:44 pm

        • Om interesant Prea-Fericitul, foarte interesant!

          Theophyle

          31/05/2012 at 8:45 pm

          • 😀 „Prea” asta suna asa… a exces 🙂

            ribelalu

            31/05/2012 at 8:48 pm

      • Exact! Ma surprinde ca nu sunt prezentati si adversarii lui Dascalu, cei care au contestat autorizatiile: Danut Prisecariu si Zaharia Schrotter (sotul Irinei).

        blackman

        31/05/2012 at 8:47 pm

      • Alt mirean care a pus osul la alegerea Prea-Fericitului este Constantin Nicolescu de la Arges. Ca sa fie treaba echidistanta.

        ribelalu

        31/05/2012 at 8:50 pm

      • A fost dus la nunta cu un avion privat in Italia

        ovidiu

        31/05/2012 at 8:53 pm

  43. caricatura desemnata premier si validata apoi de cupola fesenista nu se dezminte : http://www.curentul.ro/2012/index.php/2012060172754/Politic/Cumetriile-lui-Ponta-Premierul-si-a-pus-bine-finul-si-prietena-de-la-baschet.html . de cati nasi , cumetri si alte rude ai nevoie tovarase ponta sa pui laba pe Romania? iar tu Roberta Anastase .. de cati bani are nevoie tactu’ bugetaru sa ia salar ca sa fiti multumiti si sa reformati Romania?

    zigzag

    31/05/2012 at 8:36 pm

  44. Un nou clip al lui ND: http://vimeo.com/43096199

    EuCuMine

    31/05/2012 at 8:37 pm

  45. Cine stie care e procedura suspendarii unui ministru de catre Presedinte?

    ribelalu

    31/05/2012 at 8:46 pm

    • Si tu acuma, bineinteles ca Cetatean 😆

      Theophyle

      31/05/2012 at 8:48 pm

  46. Buna seara frati Theophyleni,
    Sunt norocos ca nu am alegeri dubioase de facut. La mine in sector ( dupa adresa din buletin, ca nu locuiesc acolo doar muncesc 🙂 ) voiu fi Paleolog iar la generala vota-voi cu ND.
    Off topic: la Nora inca un episod din dosaru Panait.

    ovidiu

    31/05/2012 at 8:52 pm

    • Salut Ovidiu,
      norocul tau. Am vazut!

      Theophyle

      31/05/2012 at 8:53 pm

    • Nu uita, la Consiliu voteaza tot ND.

      Eu la 5, insa, probabil voi vota cu Atanasoaei. Mihaiescu nu-mi prea inspira incredere, desi a avut acumenul politic de a bate personal pe la usi (am aflat de la vecini) intr-o seara.

      EuCuMine

      31/05/2012 at 9:11 pm

    • @ovidiu
      idem,dar nu uitati,ndan si la consilieri

      intamplator

      31/05/2012 at 10:00 pm

      • Done

        Ovidiu

        01/06/2012 at 9:12 am

  47. poate sä-mi spunä cineva, este nornal ca unul oarecare, chemat la justitzie,
    sä lipseascä cand vrea, sä ducä cand vrea???????:

    cum sä aibä romanii respect de justitzie, cand se umiliesc si se lasä jucatzi ,de
    jigodiile infractoare USL?????????

    theo- nona

    31/05/2012 at 9:01 pm

  48. fenomenale episoadele dela nora, cu victima unui ” carlan pervers si criminal,”
    este vorba de incä un episod, f. bine documentat.

    theo- nona

    31/05/2012 at 9:06 pm

  49. ce limbi in curul lui Tonta se dau la B1TV la Turcescu! Gusa emite pretentia ca Tonta s-ar dusmani cu Nastase, de fapt. de mic copil…
    Gusafonul de Campia Turzii il vede pe Nastase curatat si se baga sub pielea lui Tonta.

    Sare'n Ochi

    31/05/2012 at 9:07 pm

    • @sare : prietenia dintre tonta ,gusa si udrea ( da udrea! ) e veche si recunoscuta de toti 3!

      zigzag

      31/05/2012 at 9:10 pm

    • ” „Victor a fost propus presedinte al TSD de mine in conditiile in care eram un cerc de prieteni in care, pe langa mine si Victor, mai statea la masa la loc de frunte Dorin Cocos”, a precizat acesta. „

      zigzag

      31/05/2012 at 9:15 pm

      • ehe, ce vremuri!
        Gusafonul inca nu cazuse de pe cal sa-l doara noada – era SGR-ul Guvernului Nastase.

        Sare'n Ochi

        31/05/2012 at 9:19 pm

  50. ZIG; O FII;
    dar tare itzi plac soparlele, aduci tu ceva……….ce vrei sä arunci

    se vede clar.esti cam „stangaci”

    guse- cäpuse este un lingäu, ce joacä dupä sumä.
    un escroc ce are averi fäcute dubios, cu afaceri mafiote,
    pe rad cu vantu.felix,nästase, si altzii, a pus pe centurä si fete,

    se vorbeste urat de mireasma acestui guse-cäpuse.

    poate ceva, sä bage intrigi si murdärii, este un vitajor.

    theo- nona

    31/05/2012 at 9:21 pm

  51. noapte bunä.

    theo- nona

    31/05/2012 at 9:29 pm

  52. pentru cine mananca cu polonicul Dorel Sandor? cot la cot cu Gusafonul se lega de MRU. zice: Ungureanu este sub Geoana… asta-i cretin sau ce?

    Sare'n Ochi

    31/05/2012 at 9:40 pm

    • Nu. Nu-i cretin. Cuplul astora face de ani de zile propaganda pentru mentinerea retelei si directiei in Romania. Aparitia lui MRU este risc major pentru activitatea de control estic in Romania in perspectiva a mai mult de 5 decenii.
      Ultimul comandant al Romaniei competent (inainte de Basescu) a fost Ioan Antonescu. Daca ar apare in serie un al doilea sef competent de stat dupa Basescu (ceea ce oricum conteaza cel mai mult la prostovanul mult care voteaza – no disrespect more than the truth) reteaua si directia si-ar diminua inca mai mult influenta. Disparitia usele ar insemna costuri uriase pentru reactivarea agentilor plantati in familii generatie dupa generatie

      Jocul in seara asta a fost asa… Da-i in cap in duo lui Nastase la inceput pentru crestere de credibilitate, iar apoi mergi tot in cuplu si distruge conceptul / etc MRU.

      A A

      31/05/2012 at 9:51 pm

  53. La turcescu , Gusa si Sandor. Amandoi isi bat joc de Ungureanu s icritica la sange PDL.

    cedric

    31/05/2012 at 9:42 pm

  54. Proiectul anuntat de MRU este atacat vehement la B1 de gasca de atotstiutori si lingai, cea ce se traduce ca „pericol” ptr. politichia damboviteana.

    mar

    31/05/2012 at 9:43 pm

  55. la intrebarea directa pusa Gusafonului si boului de Sandor – amandoi se dau clujeni – daca Boc Castiga la Cluj, amandoi au ezitat, au dat din colt in colt, apoi au zis castiga, c nu are candidat, nu ca-l mai crediteaza clujenii.
    cine-i totusi Sandorul asta? ca vag imi aduc aminte ca s-a infruptat din banii lui Nastase si ai lui Tradatoriceanu.

    Sare'n Ochi

    31/05/2012 at 9:43 pm

    • asa o moaca de Vlaston are insul – cere flegme mai ceva ca si Gusafonul – pe care-l stiu de cand crapa de foame inainte de a-l culege Varanul si a-l duce la Bucuresti.

      Sare'n Ochi

      31/05/2012 at 9:44 pm

      • un nevertrebrat lunecos ca un limax :mrgreen:

        mar

        31/05/2012 at 9:48 pm

      • Vlaston habar nu are cine a participat la sesiunea speciala de bacalaureat. Posteaza pe Facebook: „Pai daca olimpicii, ceilalti????”. Si da un link catre Hotnews unde se da procentajul de 34,5% promovabilitate. De fapt, la sesiunea speciala au participat cativa elevi care au participat la olimpiadele scolare internationale si toti pilosii sprijiniti de federatiile sportive. In total 900 de elevi din toata tara, majoritatea sportivi. Aia nici nu aveau dreptul dar federatiile au fortat „legea”. In cel mai bun caz puteau participa sportivii calificati la JO de la Londra dar aici se incadrau poate doar cateva gimnaste. In schimb, printre participanti sunt sportivi care practica karate, wushu, parasutism, biliard, rugby, fotbal samd http://www.rtv.net/a-inceput-bacalaureatul-pentru-olimpici-peste-900-de-elevi-participa-in-bacau_29309.html

        ribelalu

        31/05/2012 at 10:17 pm

    • Cica a fos tconsilierul lui Petre Roman si al lui Stolojan

      cedric

      31/05/2012 at 9:46 pm

    • Doar atat de pe Wiki (acolo e putin, in rest pe Google multe)
      „Pînă în 1989 a fost profesor de socialism științific la Academia Ștefan Gheorghiu și la școala de ofițeri a Securității de la Băneasa.”
      Explica?

      Emil

      31/05/2012 at 9:58 pm

      • Hopa, asta explica vehementa in afirmatii si rautatea. Simte pericolul!

        mar

        31/05/2012 at 10:00 pm

  56. SAndor e nostalgic: daca i lascultau pe blaga la congres, ce bine ar fi fost de PDL!!!

    cedric

    31/05/2012 at 9:44 pm

  57. Foarte bun Turcescu, l-a „carpit” pe Sandor.

    mar

    31/05/2012 at 9:54 pm

  58. Gusa simte pericolul reprezentat de MRU si musca in nestire, fara masca, e sufocat de invidie si teama.

    cedric

    31/05/2012 at 9:58 pm

  59. Laura Stefan si Vlaston la Cristoiu

    cedric

    31/05/2012 at 10:02 pm

    • 🙂
      La 22:30 Sever Voinescu la nasul.tv

      uitaroh

      31/05/2012 at 10:14 pm

  60. gusa asta e chiar asa de important?parca avea un partid! ce a facut acolo?putea sa-si aplice ideile in mod liber,la vot/orice tzatzoasa e mai buna decit el, isi permite sa spuna ce-i trece prin cap, si sa spuna ca face totul pentru imagine=bani
    eu unul mai degraba as crede-o pe mama omida decit pe el

    intamplator

    31/05/2012 at 10:08 pm

    • 🙂

      Emil

      31/05/2012 at 10:10 pm

    • l-a predat finei, care l-a inregimentat la UNPR ptr. un post de vice.

      mar

      31/05/2012 at 10:10 pm

      • @mar
        chiar credeti ca gusa a avut 25mii semnaturi pentru un partid?????!!!!
        sa fim seriosi

        intamplator

        31/05/2012 at 10:17 pm

        • Doamna sustine ca da, oamenii normali sustin ca nu! A apelat la la listele lui Oprescu.

          mar

          31/05/2012 at 10:24 pm

  61. Inca sunt sperante ca oameni, daca prind gustul, pot sa respecte niste reguli 🙂
    „Promovabilitate de 34,20% la sesiunea speciala pentru olimpici si participanti la concursuri sportive”
    http://www.hotnews.ro/stiri-esential-12403120-promovabilitate-34-20-sesiunea-speciala-bacalaureatului.htm

    Emil

    31/05/2012 at 10:10 pm

    • si eu cred ca clujul e ” cheia”/desi nu sunt clujean cred ca azi e cel mai dinamic oras al romaniei si cel mai adaptat la ce va sa fie
      la bucuresti d-na udrea a jucat la offsaid;nu ca a vrut,dar atit a dus-o mintea;de unde nue nici Dumnezeu nu cere

      intamplator

      31/05/2012 at 10:20 pm

  62. Sare e clar, la Cluj e batalie mare. Astia habar nu au ce gandesc clujenii. Sau dimpotriva stiu si se tem .Astia nu mai pot convinge acum pe nimeni . Se tem de MRU. Se tem de Boc. Au de ce. Prima confirmare o vor avea la Cluj cand Boc va castiga mandatul de primar dupa patru ani de atacuri motivate dar mai ales nemotivate ( chiar din partea celor care cica sunt de dreapta , destepti , cinstiti, culti, strategi, ce mai autentici ).

    Doina

    31/05/2012 at 10:11 pm

  63. una peste alta: citind ,observ ca pin la urma e mare criza de ” anal-isti” ;aceleasi figuri rasuflate de cel putin 10 ani;
    lumea evolueaza ,astia nu
    inchideti oameni buni teveuile,sau uitati-va la eurosport sau mezzo sau orice altceva;lasati naibii labarelile comentatorilor si ale ” invitatilor” lor; sunt pur si simplu dezgustatori

    intamplator

    31/05/2012 at 10:14 pm

  64. Buna seara,
    Emil din cei 880 de candidati doar 47 sunt cu adevarati olimpici, ceilalti sunt sportivi. Si la sportivi, cei care vor participa la olimpiada de la Londra nu sunt mai multi de 20. Restul sunt pile, cunostinte, relatii. A fost primul an in care federatiile sportive au propus candidatii. Aici trebuie sa i se dea o palma lui Baba care a semnat ordinul ca primarul.

    ion

    31/05/2012 at 10:20 pm

    • Cred ca ai dreptate, doar ca…
      „Procentul de promovabilitate la sesiunea speciala a bacalaureatului de anul trecut a fost de 99%.”
      E vorba de „spurcat” oamenii la corectitudine, de format obiceiuri (ca tot aud pe B1 despre procurori si judecatori: incep sa nu se mai teama).
      Pentru mine, e o speranta ca usLASII nu vor putea decat, cel mult, sa ne opreasca 🙂
      PS Pe acum doua saptamani a aparut i Romania Libera (parca) un articol despre compozitia olimpicilor.

      Emil

      31/05/2012 at 10:28 pm

  65. La b1 e o doamna care l-a facut KO pe Pontanacu.

    ovidiu

    31/05/2012 at 10:28 pm

  66. Dumneaei?
    „Gasca procurorului ceausist Monica Macovei. Astazi Laura Stefan”
    http://nastase.wordpress.com/2011/11/29/gasca-procurorului-ceausist-monica-macovei-astazi-laura-stefan/
    Pai nu e firesc (nu normal, nu) sa scrie asa Nastase?

    Emil

    31/05/2012 at 10:30 pm

  67. Da Emile, dar anul trecut nu a fost olimpiada sportiva iar ordinul a fost verificat si apoi semnat de Funeriu.

    ion

    31/05/2012 at 10:39 pm

    • Ioane, tu vrei sa imi tai toate sperantele? Pai, acum doi ani astia promovau peste 99,99%!
      Totusi, eu vreau sa spun ca, atunci cand oamenii vad ca se poate si corect, incep, incet-incet-prea-incet, sa fie corecti ! Asa ca, nu ne-au chinuit astia ai lui Basescu degeaba 🙂 Sigur, era loc de mai usor, dar…cine stie?
      Nu ce crede 🙂

      Emil

      31/05/2012 at 10:43 pm

  68. Emil,
    Bu vreau sa-ti tai nici o sperantta. Asteapta sa vezi rezultatele Bacului normal. Eu sunt mai sceptic. Daca vor fi sub 50% promovati abia atunci voi spune ca reforma lui Funeriu incepe sa dea roade.

    ion

    31/05/2012 at 10:53 pm

    • Ioane, eu SPER! Si totusi, acest 34,% e un semnal si pentru cei din vara.
      Ca nu mai tine! Daca ar depinde de mine, as face orice (nu totul) ca sa se pastreze exigenta de anul trecut. Cum nu depinde deloc, lasa-ma sa fac si eu o campanie:
      O sa fie cel putin la fel de corect ca anul trecut!
      Avantajele pozitiei mele?
      1. nu are rost sa fiu amarat de acum (ajunge daca, Doamne fereste, ai dreptate!) si atunci.
      2. poate mai tai din „elanul” entuziastilor.
      Si nu e vorba numai de BAC.
      Eu am rabdare. Cat? Nu stiu, da’ asa cred ca o sa se intample.
      Atmosfera asta de „coruptie” este DEVASTATOARE!
      Ce rost are ALTFEL, daca nu se poate decat cu „coruptie”?
      Nu te supara 🙂

      Emil

      31/05/2012 at 11:02 pm

  69. Emil,
    Uite cu ce se ocupa maai nou, dl ministru agramat a semnat un ordin prin care cotizatiile sindicale se retin din nou din salarii, prin programul EDUSAL, desi sindicatele, aflate in proces cu ministerul pe aceasta tema, au pierdut in justitie.
    Asadar d. ministru, victima si inculpat totoadata, s-a susbstituit justitiei dand un ordin (4271/ 29.05.2012) prin care sindicatele isi vor primi din nou cele aproape 10 mil de euro anual (comentariu de pe Hotnews)
    In acest timp Cercetatorii romani nu mai au acces la articole stiintifice internationale, din cauza unei decizii a Ministerului Educatiei (sursa http://www.hotnews.ro/stiri-esential-12401336-exclusiv-cercetatorii-romani-nu-ma…).
    Crede-ma nu vreau sa te intristez dar eu m-am saturat sa le mai dau chiar si 78 de zile credit

    ion

    31/05/2012 at 11:15 pm

    • buna seara,
      asta-i sfidare pe fata, iar lașii nu vor avea curajul sa refuze sa li se taie din salariu.
      a fost seceta mare la sindicate un timp, acum porneste din nou masinaria de facut bani.
      chiar nimeni nu se sesizeaza ca asa ceva este ilegal?

      skorpion

      31/05/2012 at 11:20 pm

    • Ioane, tu ai dreptate
      dar
      1. depinde si de constiinta profesorilor.
      2. nici cu sindicatele nu trebuie globalizat (acum nu intru in amanunte)
      3. deocamdata e vorba de baza de articole (in clipa asta functioneaza http://www.anelis.ro/summon/) ci de accesul laThomson ISI, ceea ce e cu totul altceva; departe de mine gandul ca e bine.
      4. Eu nu ma refer la cred; doar la speranta ca nu ne intoarcem.
      Atat doar.
      Si noapte buna (31 mai – 1 iunie; nu ma refer la noaptea usLASA ca aia e oricum prea lunga) 🙂

      Emil

      31/05/2012 at 11:34 pm

  70. S-a mai găsit un fin al lui Victor Ponta în Guvernul României: Robert Cazanciuc. Deci, sunt trei până la urmă.
    Ioana Pop – secretar de stat în 2009.
    Claudiu Preoteasa – vicepreşedinte al Administraţiei Fondului de Mediu – numit ieri.
    Robert Cazanciuc (care este şi soţul verişoarei sale) – secretar general al MAE – numit recent.
    Concluzia e una singură: Victor Ponta e întâiul promotor al nepotismului în fruntea instituţiilor statului.

    skorpion

    31/05/2012 at 11:21 pm

  71. Emil,
    Pe adresa de email am primit deja de la inceputul lunii mai urmatorul mesaj
    „Avand in vedere ca data de finalizare a contractelor de acces online la platforme/ colectii de reviste si baze de date prin proiectul ANELiS este de 23.04.2012, incepand cu data de 04.04.2012 nu mai poate fi activat nici un cont pentru accesul mobil la aceste resurse informationale”.
    Proiectul ANELIS dădea acces nu numai la baza de date Thomson ci și la articolele complete din bazele Science Direct și Springer, apărute în ultimii 5 ani.
    Prin baza de date Thomson puteam afla citarile care pentru noi din domeniul Stiintelor Naturii sunt f. importante. Este unul din criteriile de abilitare respectiv promovare pe post de prof. univ.

    In rest iti urez somn usor si vise placute. After all, tomorrow is another day.

    ion

    01/06/2012 at 12:04 am

  72. Buna Dimineata,
    Postare noua!

    huniad

    01/06/2012 at 6:51 am


Comentariile sunt închise.