Politeía

Quis custodiet ipsos custodes?

Bunăstarea românilor în “zodia varanului”

La data de 27  aprile a.c, Politeia intitula “profetic” revista presei zilnice – “ziua socotelilor greşite.” Eu, fara a incerca sa devin profetic, am anticipat ca pana la urma cineva si-a facut calculele gresit. Deci, in orice caz, cineva la aceasta data trebuia sa  greseasca  socotelile. Nu a fost o mare filozofie, daca motiunea USL cadea si guvernul MRU rezista motiunii, opozitia a gresit socotelile. Motiunea trecea, coalitia de guvernamant, in frunte cu geniile potocalii, gresea socotelile. Cu amaraciune constatam ca pana la urma noi toti vom plati socotelile gresite ale guvernantilor, asa cum o facem de aproape 23 de ani.

Nu trebuie sa fii mare analist politic ca sa-ti dai seama ca guvernarea asta de cateva luni nu este nici a lui Ponta si nici a lui Crin Antonescu, aceasta guvernare este a lui Voiculescu, Nastase, Catalin Voicu, Andon si toti puscariabilii care viseaza o achitare scurta si continuarea jafului intrerupt (sporadic) de niste incercari de reformare a institutiilor statului de drept. Deci, dragi cititori, am intrat in “zodia varanului”. Cine vorbeste despre restaurare greseste profund, nu va fi o restaurare va fi un “take-over”, o preluare a atributiilor democratice de cativa cetateni, care nu au fost niciodata alesi de electoratul romanesc. Nu cred ca trebuie sa-i nominalizez.

Cand scriu aceste randuri, inca nu stiu care a fost cursul leu-euro publicat de BNR la ora 13:00. Desi anticipez o mica ajustare in favoarea leului, dupa scandalul de ieri si amenintarile guvernamentale catre BNR, pentru ca acesta nu arunca pe piata suficienti euro, ma bazez pe diferenta de curs dintre  27  aprile – 25 mai. Socoteala ar fi simpla:

Romania are 4,2 milioane de salariati si 5,3 milioane de pensionari, care au venituri de 18,27 – salariatii si  13,5 – pensionarii,  impreuna – 31,77 de miliarde de lei.

Acesti romani trebuie sa plateasca credite indexate la euro in valoare de aproximativ 6 miliarde de euro; astazi aceste credite valoreaza 26,76 miliarde de lei. Aceste credite valorau in ziua caderii guvernului MRU 26,22 miliarde de lei, adica cu 540 de milioane de lei (117 milioane de euro)  mai putin decat astazi.

Deoarece majoritatea cheltuielilor cetateanului roman sunt indexate intr-un fel sau altul la moneda unica europeana si salariile sunt platite in lei romanesti, conform unor calcule destul de simple, in medie, cetatenii vor plati cu 6-10% mai scump toate serviciile pe care le cumpara, asta inseamna 240 de milioane de lei lunar.

Cam scumpa guvernarea GRIVCO pentru buzunarele romanilor, asta daca luam in considerare ca 80% din firmele acestui concern de succes are incasari in Euro si plati in lei. Intreb si eu ca omul, fara sa dau cu paru’: scump, ieftin? Ce ziceti –  halatul, cat costa halatul si unde il pot procura mai ieftin?

209 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. dacä romanii nu se revoltä,
    acest securist mafiot, distruge toatä romania.

    theo- nona

    25/05/2012 at 3:52 pm

  2. Salutari 🙂

    Foarte corect articolul, suntem din pacate in zodia varanului si ma tem ca vom mai fi inca ceva vreme.
    Oricum, ce simtim deocamdata din cresterea Euro e doar primul val. Tsunami-ul va veni ceva mai incolo, cand incepe scumpirea cascadata a tuturor produselor si serviciilor, determinata de cresterea preturilor pentru combustibili si energie. Probabil prin toamna vom simti din plin beneficiile economice aduse de noua guvernare.

    Radu

    25/05/2012 at 3:54 pm

  3. depinde de romani, dacä se vaitä si se complac, e vina lor,
    pe stradä si jos cu mafiotzii uslinosi.

    theo- nona

    25/05/2012 at 3:59 pm

  4. Salut tuturor,

    am fost destul de dezamgit de caderea guvernului de acum 3 saptamani dar in ultimile zile mi-a revenit optimismul. In ultimile zile, m-au sunat doi prieteni care erau anti-basescu de la spargere aliantei DA si in plus au votat pentru demitere in 2007, sa-mi spuna ca am avut dreptate. nu credeau ca este asa rau si, chiar daca o fac cu strangere de inima dupa 6 ani de anti-pdl, in toamna vor vota pdl. au inteles ca astia sunt periculosi si nu trebuie lasati sa guverneze.
    se pare ca tactica piratului are succes. oamenii incep sa reactioneze 🙂

    Laur

    25/05/2012 at 4:02 pm

  5. Buna ziua,
    l-am auzit azi la tv pe Mihai Ionescu, cred ca secretar general la Agentia nationala de Export Import a Romaniei, care a spus ca in a doua decada a lunii mai , importurile au scazut cu 40 %, enorm de mult, tinind seama ca in importuri intra si materia prima si componente necesare fabricarii produselor de export.
    Producatorii se feresc sa incheie contracte pt. export avand in vedere fluctuatia cursului: acum ar cumpara materialele necesare la cursul ridicat euro-leu iar cand ar primi banii pe produsele exportate , cursul ar putea fi mai mic si ar pierde .

    cedric

    25/05/2012 at 4:05 pm

  6. Super tare faza cu prietenii tai, Laur !
    Banditi mai cinici ca psd-istii nu exista. Ar trebui lichidati, nu votati.

    theodorus1

    25/05/2012 at 4:14 pm

  7. Buna ziua la toata lumea 🙂

    Un alt Palat din Kremlin:

    http://desydemeter.wordpress.com/2012/05/25/kremlinul-din-moscova-2-palatul-granovitaya/
    😀

    desydemeter

    25/05/2012 at 4:18 pm

    • Multumim! Eu inca nu am terminat seria Val de Loir – suntem la numarul 5. Am folosit postarile tale pe post de … hmmm… vraja de frumusete pentru fii-mea. Asa ca in fiecare zi vedem si vorbim despre o postare si ne uitam la poze si mai cititm si ne facem planuri de calatorie 🙂 Aduna curaj sa-ti si spuna public „multumesc pentru atata frumusete! „.

      roxaline

      25/05/2012 at 4:41 pm

      • Multumesc in numele lui demeter 🙂

        Theophyle

        25/05/2012 at 4:46 pm

  8. eu va las pentru cateva luni.

    imi place de mor strategia lui Basescu. maestru in yin-yang domnule, tantra in actiune, nu scapa nimeni.

    In mod paradoxal, pentru ca PDL va castiga alegerile, trebuie acum luati de-o parte si convinsi sa fie mai de dreapta. Pentru ca daca propun un guvern MRU cu Funeriu, Boagiu, Macovei, vor rade tot in toamna – sau ma rog, cel putin 30%, iar apoi sa fie acolo sa ia guvernarea cand Ponta va fi linsat in strada.

    Inchei spunand ca sunt optimist: o sa fie rau!

    macgregornews

    25/05/2012 at 4:21 pm

    • Pentru cate luni ne lasi? Vei fi aici la parlamentare? Un vot conteaza!
      Drum bun , succes si sa ne reintalnim sanatosi. Dar nici pe internet nu ne mai vedem??

      cedric

      25/05/2012 at 4:35 pm

      • macg poate calatoreste in timp nu neaparat in spatiu. (internet gasesti si la lamaseriile din Tibet, la singsing la scoala de moashe … oriunde 🙂 )

        lastnightmusic

        25/05/2012 at 4:49 pm

        • hai ca stiu si eu atata lucru, tocmai de asta intrebam. M-ai bagat in ceata cu calatoria in timp. Gata, nu ma mai bag unde nu e cazul. Daca stii prea multe imbatranesti mai repede asa ca vrea usa raman tanar.

          cedric

          25/05/2012 at 4:58 pm

    • macule sa ne retastam sanatosi ! esti unul din comentatorii cu IQ cel mai ridicat

      lastnightmusic

      25/05/2012 at 4:47 pm

    • Sa ne revedem sanatosi si optimisti

      ribelalu

      25/05/2012 at 5:50 pm

  9. acum romanii se convintg,
    ceva mai oribil , murdar, escroci si primitivi ca uslinosii ,nu existä.
    vorbitzi cu oamenii, explicatile, este cea mai bunä propagandä.

    theo- nona

    25/05/2012 at 4:26 pm

  10. Deci pleci mac 🙂
    Ti-ai facut blog, nu scri nimic si acum dai si bir cu fugitii, bravo 😀
    Drum bun!

    Theophyle

    25/05/2012 at 4:26 pm

  11. Presedintele Bäsescu, nu a fost sustinut destul, romanii au crezut murdäriile
    aruncate de uslinosi, dacä romanii il sustzineau, romania era mult mai departe.
    dl. Bäsescu, este un mare politician si un roman adevärat.este f. bine väzut in
    west,

    theo- nona

    25/05/2012 at 4:29 pm

  12. @ macgregornews,
    iti spun si aici: succes cu contractele si „trebile dinafara”.

    victor L

    25/05/2012 at 4:32 pm

  13. Precizare rapida, ca sa inteleaga lumea ca Ponta latra degeaba la CCR.

    I. „Ordonanta pe care am adoptat-o in prima sedinta de Guvern este o ordonanata identica ca si continut cu OUG 223 din 30 decembrie 2008, adoptata de Guvernul Boc, care prevedea recupererarea unor sume de bani de la alte autoritati administrative decat cele conduse de PDL. …Respectiva ordonanta a Guvernului Boc a fost atacata de 3 ori in fata CCR. Toate cele 3 decizii, CCR dand dovada de consecventa laudabila, resping exceptiile de neconstitutionalitate. In cazul Guvernului Ponta, CCR nu mai este la fel de consecventa. Daca ar fi fost vorba tot de Guvernul Boc, probabil ca ramanea consecventa. CCR spune ca e constitutionala dar nu putem sa mai luam inapoi decat anumiti bani”.

    2. Citez una dintre acele decizii ale CCR:

    http://legestart.ro/Decizia-1401-2011-referitoare-respingerea-exceptiei-neconstitutionalitate-dispozitiilor-art-4-Ordonanta-urgenta-Guvernului-223-2008-unele-masuri-reducere-unor-cheltuiel-(NTk5NDEw).htm

    „Dispozitiile criticate au urmatorul cuprins:
    „(1) Sumele defalcate din taxa pe valoarea adaugata acordate in anul 2008 prin hotarari ale Guvernului bugetelor locale pentru acoperirea unor cheltuieli curente si de capital ramase neutilizate la finele anului se restituie la bugetul de stat […] Necheltuirea pana la incheierea exercitiului bugetar a creditelor aprobate conduce la anularea acestora si inscrierea lor ca surse de finantare ale bugetului de stat al anului urmator.

    3. Ponta e cretin si vrea sa ne pacaleasca: OUG 223 se refera la reducerea cheltuielilor prin readucerea la bugetul de stat a acelor sume necheltuite pina la finalul anului. Ratiunea este aceea de rationalizare a cheltuielilor. Readucerea acestor sume nu dezechilibreaza bugetele locale, caci e vorba de bugete excedentare. In schimb, la ordonanta lui Ponta, e vorba de readucerea abuziva la bugetul de stat, inainte de incheierea anului, a unor sume acordate pentru plata cheltuielilor de intretinere, cu cofinantarea europeana sau a arieratelor.

    Diferenta e ca de la cer la pamint. Procurorul acoperit Ponta sa invete sa citeasca legea si deciziile CCR si sa nu umble cu cioara, ca la scoala de securitate de la Bran.

    Cetatean

    25/05/2012 at 5:02 pm

    • “Ordonanta pe care am adoptat-o in prima sedinta de Guvern este o ordonanata identica ca si continut cu OUG 223 din 30 decembrie 2008″
      Inteleg ca guvernul Ponta nu a facut macar efortul de a redacta propriul text de OUG in acest sens?

      Radu

      25/05/2012 at 5:09 pm

    • He he, multumim de explicatie. Am banuit de la inceput ca Ponta „ma pricep la drept” bate cimpii ca de obicei. Credeam ca mai nul ca Antenescu nu au un iuniunea aia, dar vad ca ponta trage tare sa dovedeasca ca e la fel de nul si stie doar sa raga raspicat prostii.
      Am vazut ca si Basescu a contestat legea cu datul universitatilor particulare cui se nimereste. Ponta va regreta amarnic ca la injurat pe Zegrean.

      Aha

      25/05/2012 at 5:10 pm

  14. OUG 223/2008 a li Boc vizeaza rationalizarea cheltuielilor, ca masura anti-criza, OUG 15 a lui Ponta vizeaza retragerea banilor de la primarii ca sa ii foloseasca dupa cum vrea muschii lui.

    Cetatean

    25/05/2012 at 5:05 pm

  15. Si un raspuns halucinant al sefului care conduce cel mai cinstit guvern:
    „Eu nu sunt seful ISC, sunt al Guvernului (…)Eu nu sunt conducatorul ISC (…)Nu sunt subalternii mei, imi pare rau.”, a raspuns Ponta intrebat de jurnalisti daca va solicita ISC sa se constituie parte civila in dosarul Trofeul Calitatii – Adrian Nastase pentru recuperarea prejudicilui de peste 1,5 milioane de euro. Ponta a dat acest raspuns chiar daca a ISC se afla in subordinea sa.”

    victor L

    25/05/2012 at 5:11 pm

    • Ba e seful lor pe linie administrativa, caci ISC e in subordinea Guvernului.

      Cetatean

      25/05/2012 at 5:18 pm

  16. Ponta continua sa dea in gropi. Si foloseste exact amenintarile pe care doamna Motoc le detalia pe contributors ca mod de operare a unor tari din Africa. Ameninta CCR nici macar prea voalat: „Sper ca acest prim incident, in care CCR …isi schimba parerea, sper sa fie doar un accident de parcurs si nu o politica a CCR”. Deci considera decizia un incident, adica o inghite acum dar sa nu se mai repete. Sint curios, daca se repete ce. ce va face?
    Judecatorii de la CCR s-au obisnuit de citiva ani buni sa fie tratati la nivel superior, si nu cred, oricit de politic ar fi numiti, ca au de gind sa renunte la acest privilegiu, de mici Dumnezei. Ponta isi sapa singur groapa cu sirg.

    Aha

    25/05/2012 at 5:18 pm

    • Si inca e doar la prima castana de la CCR. Chiar vrea sa le testeze abilitatea de interpretare a constitutiei?

      Radu

      25/05/2012 at 5:21 pm

      • nu, forteaza adrul legislativ. Tot ce face PSD-ul e o violare continua de legi si Constitutie.

        Cetatean

        25/05/2012 at 5:31 pm

        • 🙂 Ma refeream la faptul ca Ponta risca mult provocandu-i pe cei de la CCR. Cu interpretarea corespunzatoare, majoritatea legilor si ordonantelor pot fi declarate neconstitutionale, trebuie doar ca cineva sa sesizeze CCR. Cum i-ar prii lui Ponta ca CCR sa admita pe banda rulanta sesizarile la adresa legilor si ordonantelor de care are nevoie ca sa guverneze?

          Radu

          25/05/2012 at 5:35 pm

          • Completare: nu zic ca asta ar fi o atitudine normala din partea CCR. Dar cred ca e posibil sa se ajunga la asa ceva daca cei de la CCR isi vor simti amenintate prerogativele.

            Radu

            25/05/2012 at 5:37 pm

            • parte din cei de la ccr fac ce i convine lui ilici. ii doare la basca ce zice ponta.iar ponta latra la zegrean care e din partea pdl . nu cred ca se umfla ponta la predescu ca risca sa l dea jos ilici 🙂

              zigzag

              25/05/2012 at 5:40 pm

              • Daca stau sa ma gandesc, ratoiala lui Ponta la adresa CCR poate fi explicata si altfel decat prin prostie. In acest moment PSD nu vrea cu adevarat sa il suspende pe Basescu, dar exista pe teava doua legi menite a usura suspendarea si demiterea presedintelui, legi care vor fi in mod sigur contestate la CCR. Daca CCR le tranteste, PSD va avea un bun pretext sa amane suspendarea. Prin prisma asta, totul e doar o pregatire a terenului.

                Radu

                25/05/2012 at 5:48 pm

  17. Orice s-ar zice, cei de la CCR, cu exceptia a citeva dosare sensibile, nu transat impartial. Evident, oricind pot sa o dea la intors, insa cert e ii doare in cot de ce spun politicienii (sigur, mos Predescu e cel mai sensibil la urlete si la TV).

    Cetatean

    25/05/2012 at 5:20 pm

    • „au transat impartial”.

      Cetatean

      25/05/2012 at 5:21 pm

  18. salut! scump halatu’ 🙂 scumpa si tradarea pedelacilor , scumpa si incompetenta guvernarii grivco.

    zigzag

    25/05/2012 at 5:31 pm

  19. Cum schimba guvernarea pe om 😀
    Pana recent inchiderea spitalelor era o crima a guvernului Boc la adresa romanilor. Acum…
    http://www.hotnews.ro/stiri-esential-12349643-ministrul-sanatatii-spitalele-care-fost-inchise-eronat-putea-redeschise-dar-cazurile-sunt-putine.htm

    Radu

    25/05/2012 at 5:38 pm

    • La mine in Arges s-a anuntat „redeschiderea” unui asemnea spital. Adica medici din Pitesti vor face pe rand de garda in sediul fostului spital aflat la Domnesti, la vreo 50 de kilometri. Un fel de punct de prim ajutor de fapt. la spitalul ala a lucrat o verisoara primara a mea ca asistenta si pentru a avea „bolnavi” internati, personalul isi interna pe rand, fictiv, rudele. Acum verisoara lucreaza la spitalul de copii din Pitesti si nici prin gand nu-i trece sa se reintoarca vreodata la spitalul Domnesti, chiar daca locieste acolo si face naveta.

      ribelalu

      25/05/2012 at 5:57 pm

    • si babele de la iRealitatea TV au lesinat degeab in direct?

      Sare'n Ochi

      25/05/2012 at 6:30 pm

  20. O noua forma de alint pentru Ponta: Micul Groza. Sunt curios care va prinde pana la urma cel mai bine.

    http://cristianpreda.ro/2012/05/25/micul-groza/

    Radu

    25/05/2012 at 5:40 pm

  21. Ziua buna si bine v-am regasit!

    Eduard

    25/05/2012 at 5:46 pm

    • salut! 🙂

      Cetatean

      25/05/2012 at 5:46 pm

        • Salut! 🙂

          Citit si aprob in totalitate. Chiar am comentat eu insumi ceva asemanator in seara aia, cind am citit cele 154 de pagini de motivare si am dat pe blog extrasele.

          Miza este aceasta: va fi condamnat Nastasem ca exponent al coruptiei „fara urme directe”? Madama aia din primul complet, care sustine ca Nastase e nevnovat pentru ca nu a semnat si nu a stiut, gindeste exact ca un sandel bombonaut: pina nu il prinzi cu o semnatura sau un sac cu bani in spate, nu ai ce-i face.

          Miza e sa il condamni pentru a facut trafic de influenta, nu de tevi de zinc sau gogosari (obiecte fizice).

          Cetatean

          25/05/2012 at 6:03 pm

          • pai am citit,
            tocmai de asta am semnalat articolul 🙂

            Theophyle

            25/05/2012 at 6:19 pm

    • Salut Eduard 🙂

      Theophyle

      25/05/2012 at 5:52 pm

      • Salutare Theophyle.
        Cum iti prieste relasul?

        Eduard

        25/05/2012 at 6:02 pm

        • Nu tocmai pauza dorita,
          dar mai bine in orice caz 😀

          Theophyle

          25/05/2012 at 6:19 pm

  22. Da’ vad ca baietelu asta, Ponta, ne tine ocupati in continuu. Tine-o tot asa, pispirica, niciodata nu mi-a placut de tine ca astazi.
    In alta ordine de idei, astazi un coleg, de cativa ani anti-Basescu(implicit anti-PDL), mi-a spus ca este socat de masurile USL si ca va vota, cu siguranta, PDL in toamna, pentru ca USL sunt prea periculosi cu puterea, aia au fost doar prosti.
    Mai am un coleg care este purtator fidel al mesajului Antenei 3. Nu s-a potolit inca, este ferm convins ca astia sunt mai buni decat ceilalti. Cand se intoarce asta, vin aici sa va dau de baut, pentru ca atunci USL va fi scazut sub 20% in mod cert!

    Eduard

    25/05/2012 at 5:52 pm

  23. Pentru cine este interesat, pe Politeia Europeana un articol cu subiect „romanesc” – Măria sa – $ american

    http://politeiaeuropa.wordpress.com/2012/05/25/maria-sa-american/

    Theophyle

    25/05/2012 at 5:56 pm

  24. Eu am mai observat un fenomen. Multa lume care nu era interesata deloc de politica a inceput sa vorbeasca si sa se mire de actiunile guvernului. Nehotaratii incep sa se hotarasca.

    ribelalu

    25/05/2012 at 6:01 pm

  25. Nehotaritii vor fi marea miza la toamna si pariul pe care MRU trebuie sa il cistige, caci omul daca se hotaraste, trebuie sa se poata hotarari enuntind un om si/sau o idee. Ideea e Justitia (la care se adauga vectorii Basescu-Macovei). Pentru cei nehotariti care se intreaba si cu cine sa voteze (ca om, nu ca partid), caci de „astia” e satul, MRU e un alt vector.

    Cetatean

    25/05/2012 at 6:08 pm

  26. @ cetatean: Ce parerea veti de cele doua afirmatii ale lui Ponta:
    1. „l-am demis pe Grajdan pentru ca nu m-a consultat”
    2. „ISC-ul nu este in subordinea mea”
    Nu se bat cap in cap?

    ribelalu

    25/05/2012 at 6:13 pm

    • salut 🙂
      Logica comunista, ce vrei?

      Theophyle

      25/05/2012 at 6:20 pm

    • s-ar bate ele cap in cap, daca ar avea in capul cui 😆

      Evident ca da. Asa cum demonstreaza orice mincinos care sfirseste prin a fi incoerent, ponta arata ca a actionat cu adresa, si ca dupa aia a incercat sa fuga de raspundere.

      Grajdean nu m-a consultat, Grajdean a actionat autonom, nu eram in tara, ISC nu e in subordinea mea desi eu numesc seful… Ponta oscileaza intre a pasa responsabilitatea totala pe Grajdean si a da un semn de macho care chipurile respecta legea chiar cind o incalca.

      Cetatean

      25/05/2012 at 6:21 pm

  27. baietii de la Blogary sunt buni de data asta:

    http://www.blogary.ro/2012/05/ponta-si-explicatiile-in-scandalul-isc-grajdan-nastase/

    „Victor Ponta are de dat niște explicații serioase în cazul ISC-Grăjdan-Năstase, nu glumițe, pontuțe și justificări de copil de patru ani, gen: ”eram în Afghanistan cînd a explodat bomba pe care am pus-o cu cîteva zile înainte”.

    Cetatean

    25/05/2012 at 6:50 pm

    • 🙂

      Theophyle

      25/05/2012 at 6:55 pm

  28. Marga persista:
    http://www.hotnews.ro/stiri-politic-12350356-andrei-marga-agenda-mae-afla-lansarea-nivel-nou-relatiilor-africa.htm
    Poate ii explica cineva ca Africa e un continent si situatia difera de la tara la tara, de la provincie la provincie sau de la trib la trib. In plus investitori romani sunt deja jupani in Africa.

    ribelalu

    25/05/2012 at 7:00 pm

  29. Salut tuturor! 🙂

    @ribelalu la 5:57 pm, ești puțin în eroare, conjudețene…

    Acel „punct de prim-ajutor” cum numești Spitalul din Domnești funcționează din anul 1936 (sic :!:) ca spital teritorial cu sectie Medicală, Maternitate, urgență și Chirurgie, înființat prin efortul unei personalități locale, profesor de economie politică la Roma înainte de anii ’40-’50.
    Prin grija guvernantilor ante și post ’89, subfinanțat și uitat, se scufundă și el ca multe altele fără ancore politice…

    oldhashu

    25/05/2012 at 7:11 pm

    • Stiu istoria spitalului din Domnesti intrucat parintii mei si toate rudele mele din acea zona se trag. Acel spital a avut rolul lui la vremea lui insa asta era situatia in ultimii ani: pacientii erau cei cu raceala si rudele personalului angajat. In plus, inainte de desfiintare, avea doar 3 medici iar directorul era cam 75% din timp intr-o stare euforica.
      Eu am spus in postarea mea ca punct de prim-ajutor va fi acum pentru ca nu va avea niciun medic angajat si va fi deservit prin roatatie de medici de la Pitesti. Tinand cont ca distanta fata de Pitesti, Curtea de Arges sau Capulung este cam aceiasi, este o masura buna. Dar de aici si pana la anuntarea „redeschiderii” Spitalului din Domnesti este cale lunga.

      ribelalu

      25/05/2012 at 9:20 pm

  30. „Si vreau sa ii asigur pe toti cei care cred in mine, cred in USL si in schimbarea pe care o putem aduce in modul de administrare al acestei tari, ca intreaga mea activitate se va baza exclusiv pe principii de buna administrare, corectitudine si transparenta”
    http://www.danielconstantin.ro/2012/05/despre-viata-mea/

    Care erati p-aci de v-ati speriat ca asta micu ar fi incompetent si aservit unor interese?

    Eduard

    25/05/2012 at 7:30 pm

    • Voiculescu nababu’. L-a imprumutat „dezinteresat” pe Dan Diaconescu la inceputul carierei, dar si pe Marius Tuca. L-a imprumutat „dezinteresat” pe Mircea Badea, tot „dezinteresat” l-a imprumutat pe Constantin.

      Parca si vad pe chipul Varanului un aer de bun crestin (Doamne iarta-ma!) atunci cind ii da sute de mii de euro (sau zeci de mii, dupa caz) cite unui amarit, zicindu-i cu smerenie:” de la mine putin, de la Dumnezeu mult! aprinde si tu o luminare penttu parintii mei, ca m-au invatat sa fiu om corect in viata si milostiv. Banii sunt nimic fara cinstea invatata din familie”.

      Cetatean

      25/05/2012 at 7:39 pm

  31. Al dracu domn’ Nastase : stie ce a vrut sa spuna Grajdan dar nu s-a putut „esprima”:
    http://www.ziare.com/adrian-nastase/proces/nastase-l-au-dus-in-ridicol-pe-grajdan-1169413

    De tot rasul!

    cedric

    25/05/2012 at 7:35 pm

    • Da…Nastase pe blogul lui, in postarea de azi, face „traducerea” spuselor lui Grajdan vis-a-vis de Cuza. Insa e o traducere ca a Irinei Nistor pe casetele video dinainte de 1989, cand traducea filme cu razboiul din Vietnam.

      ribelalu

      25/05/2012 at 9:22 pm

  32. Salut 🙂
    Deja am primit la cutia postala pliant A5 cu poza lui ponta color si cu ce vrea sa faca guvernul pt noi amaritii de la bloc

    lastnightmusic

    25/05/2012 at 7:36 pm

    • era sa zic eu, insa ma abtin.

      Cetatean

      25/05/2012 at 7:40 pm

      • Mister C, salut! 🙂

        Lasă că-l citez eu pe vecinu’ meu de la etaj: «Să mi-o sugă!» ;mrgreen:

        oldhashu

        25/05/2012 at 7:44 pm

        • ce vecini directi si prompti ai! 🙂 mereu gata sa profite de… mina intinsa a Guvernului :mrgreen:

          Cetatean

          25/05/2012 at 7:45 pm

    • scaneaz-o si pune-o pe un site, sa o vedem si noi! 😆

      PS Ponta nu are voie sa isi faca campanie electorala, nu candideaza la locale. Incalca legea.

      Cetatean

      25/05/2012 at 7:41 pm

      • Pai trebuie sa cobor sa o iau de unde am aruncat-o 🙂 si scanner nu am aici.
        Dar cobor

        In alta ordine de idei mesajul pentru Bizonul cel bizon care vad ca prolifereaza este:
        Aia au furat si nu au dat la nimeni ()pdl)
        Astia (*usl) fura mai putin si dau si la oameni… Mesajul e naucitor de eficient pentru bizonul turmentat

        In 2004 mesajul era: Macar astia (psd) sunt niste muste grase care au mincat. Daca vin ailalti *(da) sunt niste muste flaminde – pus pe o poveste cu un mos etc etc – la fel de eficient

        lastnightmusic

        25/05/2012 at 7:50 pm

  33. In alta ordine de idei, Cosmin Aldea deapana niste amintiri despre Fondator. Scrie extraordinar de sugestiv, desi se simte in spatele fiecarui cuvant o amaraciune nespusa:

    http://cosminaldea.blogspot.com/2012/05/amintiri-despre-fondator.html

    „Cred că era după sărbătorile pascale. Noapte rece și umedă. Mă încălzesc trăgând din țigară cu privirea în lungul peronului gării din Arad. Aștept Intercity-ul de noapte de la Budapesta. Cu o mâna pe troller scrutând vulturește smartfonul ținut în cealaltă, își face intrare însuși el, Fondatorul, în tăcerea indiferentă a celorlalți călători. …..”

    Cetatean

    25/05/2012 at 7:47 pm

    • Mister C, ce amărăciune?!

      Cred că puțin îi mai lipsea lui CA și-i punea Fondatorului „poște” între deștele de la picioare…
      Păi nu ?!

      oldhashu

      25/05/2012 at 7:55 pm

      • Asa ai fi facut dumneata, Aldea a ales sa povesteasca. Asta e posta pusa nu intre degete, ci sub reputatia publica.

        Cetatean

        25/05/2012 at 8:01 pm

      • 😉

        Cetatean

        25/05/2012 at 8:01 pm

    • Morala: Dumnezeu nu culca-te, nici la vagon-lit. 🙂

      mishu jamie

      25/05/2012 at 7:58 pm

      • Eu cred ca, undeva, GIN-ul greseste 😆

        Eduard

        25/05/2012 at 8:01 pm

        • cred ca stiu unde: acolo unde face exces de virgule 😆

          PS Baietii de comitet au dat drumul la „statutul” pe care vor sa il depuna la Tribunal. Fondatorul si oameni ide comitet au putere maxima in partid.

          Cetatean

          25/05/2012 at 8:05 pm

          • deci au semmnaturile , tot ce trebuie?

            sara buna oameni de treaba, femei gospodine, oameni gospodari,

            eugeni

            25/05/2012 at 8:08 pm

        • Care GIN, care partid, care republica, si care fondator 🙂 Sub conducerea gloriosului „Fondator” au sa scoata mai putine voturi decat a scos Raj Tunaru. Gloriosul s-a dovedit atat de „sublim” ca nici prostilor nu mai poate vinde marfa lui infecta!

          Theophyle

          25/05/2012 at 8:09 pm

          • Cica au semnaturile, dar, ce tristetze, n-au facut judetze. 🙂

            mishu jamie

            25/05/2012 at 8:12 pm

            • pai le-au spus toti mishule cum sa faca focusarea dar n-a ascultat loaza

              lastnightmusic

              25/05/2012 at 8:14 pm

              • TDS-ule,
                de multe ori imi vine sa-mi trag o palma dimineata cand ma rad si-mi amitesc cata munca am investit in idiotii astia. Strategii, ideologii, proceduri…etc. Bani si timp aiurea 😦

                Theophyle

                25/05/2012 at 8:18 pm

              • Am stricat mail-urile geaba pe ei. No, sa se spele pe cap, ca au destula apa de ploaie.

                mishu jamie

                25/05/2012 at 8:18 pm

              • mai lipsea sa il invit pe Neamtu la mine acasa 😆

                Cetatean

                25/05/2012 at 8:22 pm

          • Imi aduce aminte de „contele Zambra” care a infiintat un partid (numai stiu ce nume avea) prin ’90, tocmai sa isi bata joc de democratia pluripartid, impreuna cu liberschimbistii.
            Aici am senzatia ca este mana PNL.

            eugeni

            25/05/2012 at 8:13 pm

            • zambra Iosipescu
              Liber schimbistii erau ai lui ala de la Iasi comunist deghizat care a trecut la Iliescu si dupa aia a si murit.

              lastnightmusic

              25/05/2012 at 8:16 pm

              • Si aia au tras Romania in jos impreuna cu FSN-ul si Iliescu. Idiotii dreacului.

                eugeni

                25/05/2012 at 8:25 pm

              • Parca era un profesor Cazimir, dar nu stiu daca era de la Iasi

                cedric

                25/05/2012 at 8:33 pm

              • Da Stefan Cazimir

                lastnightmusic

                25/05/2012 at 9:04 pm

  34. Da
    pliantul e un A5 pliat in 2 , policrom hirtie lucioasa 300 gr/mp
    pag1
    GUVERNUL
    USL
    1O prioritati pentru romania
    …..
    propnem o guvernare care sa dea speranta demnitatea … bla bla
    Incepem cu primii pasi pentru repararea unor mari nedereptati

    pag 2-3
    10 prioritati
    dam bani pensionarilor
    reintregim salariile
    oprim banii alocati politic
    redeschidem scoli inchise
    locuri de munca, cas,
    transparenta
    sprijinim prod agricoli
    creem o lege elactorala
    respingem acta

    pag4
    sa se faca dreptate
    poza ponta mare

    VP prim ministru al R

    lastnightmusic

    25/05/2012 at 8:08 pm

    • asta era inainte de caderea guvernului MRU, nu si-au dat seama ca dupa instalarea lui Ponta nu vor mai putea latra asa 😉

      Cetatean

      25/05/2012 at 8:18 pm

  35. Citez spre amuzament timpenia scrisa de Secretarul NR catre GIL-uri.

    Sa ne amuzam, caci drumul pina la Tribunal e lung si inregistrarea… anevoioasa:

    „Tot Legea 14/2003 îi califică drept „membrii fondatori” (Art. 18, lit. d), Art. 19, para. 3) pe cei peste 25,000 de cetăţeni români care au semnat listele pentru înfiinţarea Partidului nostru. [aici baietii au batut in retragere, finalmente, cu jumate de gura]

    La sesizarea doamnei Nadina Dădălău din Germania privitor la neconformitatea cu Legea 14/2003 a prevederilor art. 1 şi 2 din Decizia nr. 5/18.05.2012 a Secretariatului General NR, am înaintat speţa Departamentului Juridic al organizaţiei noastre. Am primit următoarea opinie legală [haha, apoi daca ce scrie mai joc e opinie legala…..! 😆 :]

    „Conform legii toți cei care au semnat pentru înființarea Partidului Noua Republică sunt considerați membri fondatori. Drept urmare, cei peste 25,000 de semnatari au dreptul legal de a fi reprezentați la Congresul de constituire.

    Având în vedere limitările practice de organizare a Congresului, recomandăm Grupului de Iniţiativă Naţională să stabilească norma de reprezentare a membrilor fondatori din fiecare județ. Sub raport politic [?!?!], considerăm că membrii activi din fiecare filială județeană sunt cei mai îndreptățiți să reprezinte cei peste 25,000 de semnatari. Iniţiatorii mişcării Noua Republică, participanţi la acţiunile de stradă, donatori şi organizatori de evenimente publice NR, au primit implicit și un mandat tacit de la semnatarii listelor pentru înfiinţarea partidului.”

    Bai, fratele meu, nici nu stii ce sa faci: sa mori de ris sau sa te intrebi daca la „Departamentul Juridic” nu s-au strins cei mai looseri avocati din Romania, cu diplome la Spiru’:

    1. „Limitarile practice” nu pot goli de sens prevederile legii. Legea se interpreteaza numai in spiritul aplicarii ei (hellooo, anul I de la Drept, cursul nr. 1?!). Legea 14/2003 nu vorbeste nicaieri de „limitari practice” de care trebuie tinut seama in organizarea Congreselor. Cum ar fi ca fiecare partid sa le invoce si sa decidew tinerea Congresului intr-o cabina de teleferic in care incap numai membrii conducerii centrale, care vor vota toate documentele statutare?

    2. „Sub raport politic”. Adica cum? Sub raport politic, NR este la ora actuala un ONG, GIN-ul ala e doar un grup de cetateni care nu dispun de nici o legitimitate politica si care nu au fost investiti de nimeni sa ia „decizii politice” si sa faca „recomandari politice”.

    3. „membrii activi din fiecare filială județeană sunt cei mai îndreptățiți să reprezinte cei peste 25,000 de semnatari”. WTF? In ce temei? Cine decide ce insemna „membru activ”?

    4. „mandat tacit de la semnatarii listelor pentru înfiinţarea partidului.” WTF? Unde scrie in legea 14/2003 de mandat tacit? Unde scrie de mandat tacit in Constitutie? Unde scrie de mandat tacit pe listele pe care au senat oamenii? Si care e continutul si limita acelui mandat tacit?

    Fratilor, mai multa prostie pe metru patrat nu am vazut in viata mea la niste indivizi care cica au studii juridice. halal, Neamtule, sa iti traiasca unitatea de masura a cunoasterii juridice: burchelul pe metru patrat.

    Cetatean

    25/05/2012 at 8:16 pm

    • Burchelul ?
      La el banii cistigati in ultimii 10 ani sunt invers proportionali cu cunostiintele
      Ca avocat al lui Microsoft etc etc singura lui treaba din care lua comision era sa ii urmareasca in justitie pe cei prinsi ca si-au instalat softuri piratate. Bani multi ingeniozitate si creatie avocatiala =zero

      lastnightmusic

      25/05/2012 at 8:23 pm

      • bcl/m2 = unitatea de masura ce descrie gradul ce meritocratie intr-o organizatie de la firul ierbii.

        Cetatean

        25/05/2012 at 8:28 pm

  36. Extrasul de mai sus e din mailul scris GIL-urilor de cazimir Tino, secretarul ONG-ului NR:

    „Dragi colegi,

    Avem plăcerea de-a vă trimite în anexă varianta finală a Statutului Partidului Noua Republică. Documentul este rezultatul muncii colective a Comisiei de Statut și a colegilor republicani din țară, care au trimis propuneri și sugestii valoroase. Le mulțumim tuturor celor care au participat cu bună credință, competență și răbdare la acest proces de redactare.

    În urma prezentărilor făcute deja la Adunările Regionale NR, credem că acest Statut poate satisface marea majoritate a așteptărilor dumnevoastră. Ne-am dori ca fiecare membru al Noii Republici să se regăsească în filozofia politică a acestui document. El caută echilibrul între democrație și meritocrație, integritate și suplețe, oferind putere filialelor locale, eficiență organizației naționale. Credem că Statutul garantează unicitatea ofertei noastre politice pe piața partidelor din România [Curat unicitate!]

    În condițiile unui calendar electoral presant, suntem datori să cerem opinia fiecărui Grup de Inițiativă Locală asupra acestui Statut citit și interpretat în întregul său. Rugăm fiecare coordonator local să convoace, în regim de urgență, o ședință extraordinară, având ca unic subiect prezentarea Statutului și adoptarea unei poziții de principiu, a GIL-ului respectiv, față de acest document fondator.

    În mod evident, aprobarea Statutului ca document juridic normativ pentru membrii NR se va face doar prin votul democratic al delegaților la Congresul de constituire a Partidului din 23 iunie 2012.

    În câteva zile, vă vom oferi spre consultare și Codul de Integritate al Partidului….”.

    Mi-e rau, ma duc sa vars „meritocratic”.

    Cetatean

    25/05/2012 at 8:19 pm

    • TRU este la NasulTV.

      frovol

      25/05/2012 at 8:24 pm

      • Multumesc frovol 🙂

        Theophyle

        25/05/2012 at 8:27 pm

    • Ca tot neafiliatu’ naiv as pune o intrebare: cum se cauta echilibru intre integritate si suplete? Adica ala care nu prea e integru e putin „suplu”? Mie mi se apare ca baietii au un dialog ca ala dintre dulaul Samson si catelul Samurache, care visa saracu’ egalitate..

      dica

      26/05/2012 at 12:34 pm

  37. Salutare ! 🙂
    Daca Parpanghelu` asta cu stele era trimis unde-i e locul, adica la Rahova, politica bastinasa era mult mai normala.
    La Rahova, coleg de „camera” cu alt bulibasa (de Tartasesti).
    Si vecin de „palier” cu sforarul sef, Kaghebila.

    Daca justitie nu e, nimic nu e.

    Tzepelica

    25/05/2012 at 8:21 pm

    • Salut timi 🙂
      Idei bune, din nefericire nu le vom vedea realizate 😦

      Theophyle

      25/05/2012 at 8:27 pm

  38. „Dincolo de aspectele juridico-politice precizate în acest comunicat, vom reveni cu detalii care ţin de logistica organizării Congresului”.

    Juridic zero, politic zero, meritocratie insa…. fara numar! 😆

    Cetatean

    25/05/2012 at 8:22 pm

  39. Extras din statututl NR pe care vor sa il depuna la Tribunal:

    „Preşedinţia Partidului are în special următoarele atribuţii:

    … să suspende, în cazuri extreme şi bine determinate [hahaha! :lol:], în conformitate cu prevederile Codului de integritate şi a regulamentelor, activitatea unui comitet local sau judeţean”

    Cetatean

    25/05/2012 at 8:26 pm

  40. Seara buna
    Un filmat din parlamentul ucrainian . 🙂

    http://video.repubblica.it/mondo/ucraina-rissa-in-parlamento-deputato-in-ospedale/96373/94755

    Nu rideti ca asa va ajunge si parlamentul mioritic CIND EU VOI FI PUTEREA . LACRIME SI SINGE . 😆

    stefan60

    25/05/2012 at 8:29 pm

    • Ale cui lacrimi? 😉 ca singele stim al cui.

      Cetatean

      25/05/2012 at 8:33 pm

    • 😆 Uluitor, dar al dracului de amuzant.

      Eduard

      25/05/2012 at 8:48 pm

    • Acum am aflat ca bataia a venit in timpul dezbaterilor pe tema statutului limbii ruse in Ucraina: puterea doreste ca ea sa devina limba oficiala.

      Eduard

      25/05/2012 at 8:50 pm

      • Yes 🙂
        Si Iliescu ar fi fericit sa devina limba rusa a doua oficiala in Romania . 🙂

        stefan60

        25/05/2012 at 9:19 pm

        • oricum el cu neavasta-sa rusoaica vorbeste in ruseste. De cite ori ai auzit-o pe Nina vorbind ceva in romaneste?

          Cetatean

          25/05/2012 at 9:21 pm

  41. Ponta strikes again: „Victor Ponta: Daca Avocatul Poporului confunda poporul roman cu primarii PDL, cred ca este o greseala pe care trebuie sa si-o asume”.
    Acuma ia casunat si pe avocatul poporului care a facut sesizarea la CCR. Individul asta e deja mult prea periculos.
    Apropos, unde e CSM-ul sa ia atitudine, unde e Danilet, ca declaratiile lui Ponta cu ce si cum sa hotarasca CCR suna destul de tare a interferenta cu independenta justitiei. Sau ei numai la Basescu stiu sa se rasteasca?

    Aha

    25/05/2012 at 8:56 pm

    • Daca avocatul face o sesizare pentru a apara suprematia Constitutiei in fata procurorului acoperit Ponta, atunci sigur Avocatul Poporului e pedelist.

      Cetatean

      25/05/2012 at 9:01 pm

    • Avocatul poporului era invitat permanent la Antena 3. Ultima data cand l-am auzit explica foarte infierbantat cat de nedreapta este scoaterea antenelor de pe satelit si ca va investiga cazul bla bla bla. De ieri decizia a fost confirmata si de CNA.

      ribelalu

      25/05/2012 at 9:30 pm

    • Simplu. CCR nu face parte din aparatul justitiei. Faptul ca se numesc judecatori nu-i baga sub aripa CSM-ului. Oricum, Mona sau Danilet puteau spune ceva.

      johnny

      25/05/2012 at 9:50 pm

  42. Unde e Mona?

    „Aoleu, ce sa ma fac, Doamne, eu/ de ce tace Mona/ Nu stiu, Doamne, ce-i cu ea?”

    Pentru cunoscatori, varianta remixata de mine a unei melodii cintate de formatia Azur 😉

    Cetatean

    25/05/2012 at 9:00 pm

    • ca un „fin” cunoscator as zice ca te las memoria 🙂 /de ce tace Mona mea/…asta inseamna ca suntem leat 😉

      Vali Nisipeanu

      25/05/2012 at 9:27 pm

      • evident! 🙂

        era remix: originaul era „se marita Mona „;-)

        Cetatean

        25/05/2012 at 9:54 pm

    • Mona … mulge vaca ! .tot ptr cunoscatori :)) . ps : buna seara !

      zigzag

      25/05/2012 at 9:39 pm

    • Hehe, Azur! Ce vremuri…

      Eduard

      25/05/2012 at 9:43 pm

  43. Buna seara, buna seara. Tare scump halatul asta. Aproape prohibitiv.
    Dar stand si gandindu-ma la toata desfasurarea afacerii Grajdan, si mai ales la imbecilitatea spusa azi de Ponta (cum ca el nu e responsabil ptr ce a facut netotul ptr ca nu e seful ISC desi organismul e in subordinea lui) cred ca in interiorul PSD se dau lupte mari de tot ptr perioada post alegerile generale.

    clemycali

    25/05/2012 at 9:28 pm

  44. buna treaba cu inundatia de la metrou. aici dom felcer mai pierde niste procente.

    radu2

    25/05/2012 at 9:38 pm

    • da pontalau? premieru pontalau nu se duce sa care apa cu galeata la sinistrati ca in iarna ragea la MRU de ce nu da zapada jos de pe case la oameni.. 😀

      zigzag

      25/05/2012 at 9:40 pm

    • Stai linistit, are de unde. Poate sa vina Katrina sa ia Bucurestiul pe sus si sa-l mute la Vaslui, Oprescu tot ia 35%.

      Eduard

      25/05/2012 at 9:45 pm

  45. Foarte interesant ce spune Pora la Nasu.

    cedric

    25/05/2012 at 9:39 pm

    • Poti sa faci un rezumat? Te rog.

      clemycali

      25/05/2012 at 9:47 pm

  46. Pora aminteste toate ilegalitatile facute de Ponta , pentru Nastase, cand a fost sef al corpului de control. A enumarat diverse dosare, nu le-am retinut. Acelas lucru incearca sa faca Ponta acum in Trofeul calitatii.

    cedric

    25/05/2012 at 9:57 pm

    • Multumesc. MO ramane intotdeauna acelasi. Avantajul pe care l-a avut Ponta ca sef al corpului de control era vizibilitatea limitata. In calitate de premier se afla fol-golut in ochii lumii. Mult mai greu sa se fofileze si ca actiunile lui sa nu fie perceptue la adevarata lor valoare.

      clemycali

      25/05/2012 at 10:05 pm

  47. Un fenomen surprinzator pe VocPublica. Desi vuvuzele par sa atinga tangential subiectele sensibile, de fapt le rastalmacesc pentru ca actiunile Guvernului Ponta sa nu para atat de distructive. Bineinteles sunt date asa zise exemple si de cazuri „asemanatoare” ale PDL-ului. Pana aici nimic surprinzator. Surprinzator este faptul ca majoritatea comentariilor sunt impotriva autorilor si implicit a guvernului, multi comentatori care criticau guvernele anterioare sunt la fel de vehementi si impotriva guvernului USL iar unii talibani USL nu mai posteaza (de rusine?)

    ribelalu

    25/05/2012 at 10:01 pm

    • PDL a facut multe prostii dar nu a facut niciodata cretinismele pe care le-a facut Ponta in ultimele trei saptamani. Daca Boc sau Ungureanu porneau epurarea pe care o face azi Pona se urla pe toate canalele posibile si imposibile, se lua drumul Bruxellului, etc. Normal ca o parte a talibanilor USL au amutit. Ce argumente pro poti sa aduci cand actiunile sunt flagrante? Mai bine taci si te faci ca nu i-ai cunoscut niciodata.

      clemycali

      25/05/2012 at 10:07 pm

    • 😆 hai ca asta e tare.

      Cetatean

      25/05/2012 at 10:08 pm

      • Rogozanu a postat pe Facebook urmatoarea chestie:
        „si daca-l demite pe boul ala e tot ceva rau? Eu zic sa nu fim isterici si sa-l presam pe Ponta acolo unde ne doare pe noi, nu unde-i doare pe nesimtitii din foartea proaspăt-ex-puterea”
        Stiti cate comentarii pozitive a avut de la prietenii si fanii lui? 0 (zero) ! :))

        ribelalu

        25/05/2012 at 10:11 pm

        • Rogozanu e ala care se plingea cindva ca are rate la banci si ca Guvernul nu face ceva pentru datornici? (scria asa ceva odata).

          Cetatean

          25/05/2012 at 10:14 pm

      • E tare ce am scris eu sau ce a observat riberalu? 🙂

        clemycali

        25/05/2012 at 10:17 pm

        • si, si 🙂

          ai observat bine. Efectul politizarilor de citeva zile este ca talibanii lor tac. Asta e primul semn a ceea ce va fi de acum incolo: PSD nu va putea exercita discursul de demolare cu care e obsnuit, nu va putea striga „huo” si „jos”. Geoana a iesit in 209 de la guvernare ca sa joace mascarada opozitiei si sa strige „Jos Basescu”.

          Fara chestiil astea, drumul pina la alegeri e al naibii de lung si erodant.

          Cetatean

          25/05/2012 at 10:22 pm

          • Si greu. Plin de hartoape. O inundatie, criza euro, etc. Si in plus il au si pe Crinel pe cap care zbiara ca un descreierat 🙂

            clemycali

            25/05/2012 at 10:29 pm

            • ala e pe pilot automat oricum, cind altii sunt rupti de munca el abia se trezeste.
              Scopul lui e sa ii aminteasca lui Ponta ca are datorii neplatite.

              Cetatean

              25/05/2012 at 10:35 pm

              • Ponta nu are cum sa-i dea lui Crinel ce vrea, adica sa il instaleze la Cotroceni. Legile de care are el nevoie nu au trecut inca de Parlament si chiar daca trec vor fi respinse de CCR. In plus, nu cred ca are voturile necesare ca sa-l suspende pe Basescu. Crin nu intelege asta si tot il impunge pe Ponta la razboi cu presedintele.

                clemycali

                25/05/2012 at 10:44 pm

          • City, mai e ceva. Tot ce a zbierat USL-ul din opozitie ii va lovi acum ca un bumerang: energie, privatizari, aur, coruptie, justitie, salarii, pensii. Au dat nastere la un monstru :))

            ribelalu

            25/05/2012 at 10:32 pm

            • Doamne, abia astept sa il aud cum Ponta zice cu gurita lui: „nu ave, bani, va dam numai o parte” [desi noi am zbierat ca trebuie sa primiti toti banii inapoi”.

              Cetatean

              25/05/2012 at 10:34 pm

            • De asta si vor ca alegerile generale sa aiba loc in octombrie, sa nu isi dea seama electoratul prea bine de ce dezasru lasa in urma lor.

              clemycali

              25/05/2012 at 10:35 pm

              • In memorandumul semnat cu FMI Guvernul spune ca a doua indexare se va face numai daca conditiile economico-financiare o va permite.
                Pe de alta parte toate promisiunile au fost amanate pentru 2013. Dar in 2013 deja trebuie sa inceapa sa plateasca restantele salariale castigate de bugetari in urma proceselor. Pe langa asta au promis ca vor despagubi proprietarii cu 100% (16 miliarde de euro, dar precis se va ajunge la vreo 30).

                ribelalu

                25/05/2012 at 10:40 pm

              • nu se poate in octombrie nici daca ponta si antonescu ies in slip ca Mircea Badea si manifesta in fata CCR 😉

                Cetatean

                25/05/2012 at 10:43 pm

              • a doua indexare nu va mai veniu niciodata, asta trebuie sa inteleaga orice bugetar, sau va veni gata roasa de inflatie, doar nominala.

                Cetatean

                25/05/2012 at 10:46 pm

              • Pai nu va veni nici prima…deja a fost „inghitita” de cursul valutar.

                ribelalu

                25/05/2012 at 10:49 pm

              • bine zici!

                Cetatean

                25/05/2012 at 10:55 pm

            • si da si nu. Comunicarea se face extrem de violent, cu foarte multa emotie ( vezi antenele si nu numai). Oamenii, cei mai multi dintre ei, au nevoie de clarificarea informatiilor pe rational; un soi de excel cu doua coloane .. inainte au spus asta… acum spun asta. Ma gandeam ce anume m-a facut pe mine sa urmaresc ani in sir Politeia si m-am prins: nu citeam si nu citesc mesajele emotionale ( sus / jos cineva., hai pe ei .. etc). Dar m-au luminat LA PROPRIU comentariile rationale ale lui Citi, Theophyle si TOTI ceilalti. Era ca un soi de ajutor la lego 🙂 .. uite piesa asta vine aici, aia colo … etc. Asta m-a tinut pe linia de plutire; am constientiat ( stiam ca asta este strategia! ) ca dezordinea informationala este beleaua, Ceata e generata de emotiile exacerbate si ca am nevoie de ordine 🙂

              roxaline

              25/05/2012 at 10:55 pm

              • Roxaline, toti suntem piese intru-un lego care este soarta acestui neam. Fiecare are rostul lui.

                Excelul nu cred ca ajuta, e prea mare. Insa fiecare om are cite una-doua chestii care il rod: unul vrea oensii, altul salairi, altul justitiem altul mediu privat, etc. Fiecare va vedea ca in acea problema specifica ce il roade pe el, Ponta si USL au mintit la greu. Dupa ce vede asta, observa ca si altii au aceeasi perceptie, cu privire la alta problema. Si asa descopera ca sunt mai multi nemultumiti, fiecare de un aspect pe care poate nu il stiau altii.

                aici pe blog oamenii au citeva repere stabile dupa care masoara orice actiune politica.

                Cetatean

                25/05/2012 at 11:03 pm

  48. Nici nu stim cate dosare a bagat Ponta la sertar , a fost sluga credincioasa a lui nastase. Deci sunt legati prin ilegalitati si nu se pot desparti nici acum.
    S-a explicat si in ce consta toata infractiunea facuta cu ISC c uacel concurs organizat pe bani de ISC dar banii n-au ajuns la ISC niciodata ci la alte firme obscure care i-au donat pt campania lui Nastase.

    cedric

    25/05/2012 at 10:03 pm

  49. Bună seara.
    A mai zis Naşul una tare, în emisiunea cu Pora şi Pavelescu (după ce a pus iar filmul cu declaraţia lui Grăjdan, care îşi tot căuta cuvintele): mesajul lui Grăjdan, cu trimitere la Cuza, cu aluzii la „tot cuprinsul ţării”, este un _”apel masonic”!_.
    După articolul scris de D.P. Aligică şi filmuleţul ăla mic (avea un link pe aici), cred că e de luat în serios.

    Compo

    25/05/2012 at 10:35 pm

    • foarte posibil, cuza era mason si reformele sale au avut un substrat bine gindit.

      Cetatean

      25/05/2012 at 10:45 pm

    • Eu as crede ca „Marele Maestru” era mai curand Nastase, care si traduce pe blog ce-ar fi trebuit sa spuna bietul Grajdan. Cum compunerile lui Nastase sunt totdeauna foarte incurcate, dom director s-a ratacit in text si-a ramas la gogoasa cu Cuza. Totdeauna politicienii ar trebui sa urmeze principiul KISS (Keep it simple sweetheart) ca altfel nu stiu cum le ajunge mesajul…

      dica

      26/05/2012 at 11:45 am

  50. scremel, este o mangafa schimoniositä si increzutä, nu stie sä facä nimic,
    nu a fäcut nimic, singura meserie este lätratul, pt. asta vrea sä fie presedinte,
    un prost inganfat.

    theo- nona

    25/05/2012 at 10:38 pm

  51. salut,
    guvernul 3in1 da rau de tot in gropi…
    incep sa ma amuz de ce se intimpla la pontanaci,
    zodia varanului nu va fi lunga, doar pina in noiembrie 2012
    prea multe greseli grave si foarte grave!!

    skorpion

    25/05/2012 at 10:46 pm

  52. Seara buna 🙂
    La B1 este Raluca Turcanu, Pocora si Cati. Pocora este in suferintza ca sta la Fetesti si ca nu stie motivarea CC, de retragere a banilor. Suferintza maxima se pare ca luvitura este de bumerang.
    Vai ce-l apar pe Marga, nu sunt gafele lui Marga sunt a le lui Traian Basescu.

    mar

    25/05/2012 at 10:46 pm

    • Motivarea CCR va spune asa, va dau eu in premiera (G/M partial):

      „sunt incalcate prevederile art. 120 din Constitutie („Administraţia publică din unităţile administrativ-teritoriale se întemeiază pe principiile descentralizării, autonomiei locale şi deconcentrării serviciilor publice”) precum si dispozitiile Cartei Europene a autonomiei locale, fiind afectate dreptul si capacitatea efectiva a autoritatilor administratiei publice locale de a solutiona si de a gestiona, in numele si in interesul colectivitatilor locale pe care le reprezinta, treburile publice, in conditiile legi”.

      ceva de genul asta. pun pariu. Scrie in decizia 1401/2011 a CCR, pe care Ponta cica a cititi-o.

      Cetatean

      25/05/2012 at 10:53 pm

  53. Pocora mai are putin si sare peste masa, ca este criticat USL-ul. Mare tzatza :mrgreen:

    mar

    25/05/2012 at 10:48 pm

  54. cine-i pocora?

    pe asta o stiati???

    CNA a decis, vineri, sa aplice amenda maxima posibila – 200.000 de lei – televiziunii Antena 1, pentru mai multe editii ale emisiunii „Un show pacatos”.

    skorpion

    25/05/2012 at 10:50 pm

    • nu stiu ce pregatire are dar este varza!!!

      mar

      25/05/2012 at 10:52 pm

  55. Pocora, acest Parlament a fost cel mai josnic. „Blonda” asta nu stie sensul cuvintelor 👿 Traian Basescu tb sa plece, asta cred ca este lovita de hormoni la creier, scuze doamnelor.

    mar

    25/05/2012 at 10:50 pm

    • Mă enervează și pe mine. Cred că nu e vorba de hormoni ci de prostie pură și răutate fără margini.

      dictaturajustitiei

      26/05/2012 at 6:55 pm

  56. Bună seara! Câtă dreptate !

    • Decizia aia are triplu efect:

      1. politic – Ponta o ia in freza pe prima ordonanta emisa. El, procurorul care ii prinde pe hoti, nu stie legea. Blam.
      2. constitutional – Ponta o ia in freza de la CCR care ii arata ca s-a intins mai mult decit ii pemite Constitutia. Avertisment.
      3. financiar – Ponta se vede fara banii pe care spera sa ii dirijeze unde avea el chef. Nsol.

      Cetatean

      25/05/2012 at 10:58 pm

  57. S-a umflat si Andoneasca, mai are putin si-l bate pe moderator. Se pare ca i-a pocnit rau decizia CCR.

    mar

    25/05/2012 at 10:53 pm

    • Pai primea si Vanghelie din banii aia (ca de altfel si multi primari USL nu doar PDL – ex. ministrul Berca dixit). Chiar atata sa-l urasti pe cel care te-a garantat? Urat din partea lu’ Kati!

      dica

      26/05/2012 at 11:54 am

  58. Hehehe

    E mai bine sa aflu de la voi de aici vestile de la TV
    Cele bune ma bucura iar cele proaste nu ma enerveaza ca si cind le as fi vazut in direct

    lastnightmusic

    25/05/2012 at 10:55 pm

  59. Nu m-am putut uita la emisiunea cu cele doua japitze. Am trecut peste cateva posturi si mi s-a facut rau :la irtv erau Tanase si Dinescu, trageau pe presedinte, la A3 era Ciutacu, nu l-am lasat sa spuna nici un cuvintel.
    Exact programe de vineri seara, m-am uitat la tvr1 . Acum apare Banciu si voi uita de porcariile astea.

    cedric

    25/05/2012 at 11:01 pm

  60. dece nu spun, cand vorbea bäsescu, marga era la sarmale, au
    spus acolo ,romanii din salä.
    ce era sä facä presedintele, sä admire pe gorila marga, cand copii au venit
    spre el? treaba a fost altfel. lumea a fost f. drägutzä cu presedintele si
    l-au primit foarte cälduros. gorila marga, a fost penibil.

    theo- nona

    25/05/2012 at 11:02 pm

  61. Ati vazut ca nu e cazul sa-i plangem pe greci de saracie?
    http://www.ziare.com/economie/zona-euro/grecii-tinte-pentru-hoti-au-milioane-de-euro-in-case-1169434

    Sunt insa de compatimit daca tiganii nostri vin in vizita.

    cedric

    25/05/2012 at 11:03 pm

  62. Pregatiti-va pentru o lunga tacere a lui Basescu, vad ca da roade :lol:. Cum tace el, cum mor astia de ciuda si se straduiesc sa deschida conflictul cu el, ca sa abata atentia de la idioteniile lui Ponta.

    Cetatean

    25/05/2012 at 11:05 pm

  63. guvernul PONTA este o catastrofä.

    JOS GUVERNUL USL!!!!!!!!!!

    theo- nona

    25/05/2012 at 11:05 pm

  64. Foarte , foarte interesant. Cred ca vom mai afla lucruri gen Dumitreasca si Mang:

    http://www.ziare.com/teodor-baconschi/pdl/baconschi-mae-populat-de-tuteri-politici-transferati-direct-de-pe-platourile-antenei-3-1169431

    Parca Ponta ii cauta dupa anumite criterii, inventate de el si camarila.

    cedric

    25/05/2012 at 11:08 pm

  65. Ponta; ESTE UN PREMIER HANDICAPAT,

    un om normal, nu poate distruge toate institutziile intr-o lunä,

    demisia PONTA!

    au fäcut ” mult zgomot , pentru nimic”

    theo- nona

    25/05/2012 at 11:09 pm

  66. mar

    25/05/2012 at 11:16 pm

    • Incredibil.

      johnny

      25/05/2012 at 11:35 pm

      • Si bravo Mandruta.

        johnny

        25/05/2012 at 11:35 pm

      • nu e incredibil; se intimpla zilnic

        intamplator

        25/05/2012 at 11:53 pm

    • Da…a aparut ieri pe Facebook si azi a mai publicat un update:
      „Reiau cele cateva vorbe dupa povestea de ieri cu capusele si boala lui Serban Ionescu.

      Dupa reactiile publice (enorm de multe), am aflat ca lumea romaneasca se imparte in cateva categorii:

      P-afaristii, care nu inteleg nimic, dar merg cu valul (vaaaai, cum sa vorbim de rau isteria cu capusele, e un curent atat de popular, abia mi-am cumparat ciorapi de tabla pentru mersul in parc!)

      Speriatii, care stiu amandoua bolile de pe net, (si SLA si Lyme) si se tem ca nu cumva sa le faca pe amandoua. Intre timp, stau cu ochii beliti in televizor si fac conjunctivita.

      Piosii (care, desi barfesc si consuma suferinta unui om de vreo luna incoace, te scuipa cand vrei sa le explici ca si in suferinta poate exista demnitate. „Ce demnitate, mai lasati-ne un pic sa compatimim! Si, daca se poate, un cadru mai apropiat cu suferinta!”)

      Dincolo de toate, mai sunt si oamenii care au inteles ce-am vrut sa zic:

      Si anume ca poate exista si suferinta demna:

      Ca oamenii mor si ca asta ar trebui respectat si acceptat, chiar de ei insisi, nu vandut la licitatie publica.

      Ca noi, romanii, nu suntem obisnuiti sa acceptam adevarul si vom pleca urechea la orice vraci, orice saltimbanc, orice escroc care ne va livra o minciuna frumoasa.

      E valabil in alegeri („da, meritati salarii mai mari, ce daca produceti tot aia!”)
      E valabil in patriotismul aplicat („da, suntem o mare natiune, ce naiba, nu stiti ca noi am facut de fapt turnul Eiffel la Resita, francezii doar l-au botezat?”)

      E valabil, fireste, si in medicina. Unde nici un pacient nu crede un diagnostic onest – dar trist – si cauta cu disperare, ca in supermarket, pana gaseste un pseudo-doctor care ii spune ceva care suna mai bine.
      Nu cauta neaparat el. Cateodata alearga dupa minciuna (ok, s-o numim a doua opinie!) rudele lui. Pentru ca exista si prejudecata asta: omul nu trebuie sa afle ce i se intampla. N-avem voie, in Romania, sa murim stiind asta.

      E firesc. Nici cand traim nu ne intereseaza adevarul.

      Cum ar fi aceea ca era cat pe ce sa cheltuim banii contribuabilului pentru a se trata o boala imaginara. O boala ca un cadou otravit, facut bietului om si familiei lui de oameni care acum ar trebui sa dea explicatii.”

      ribelalu

      25/05/2012 at 11:52 pm

  67. Ponta plateste toate declaratiile cu idealuri de cind era in opozitie. Fiind vorba de PSD era clar ca ce predicau el si Antonescu nu are cum sa fie facut cu materialul din USL. Se vede demagogia de la o posta, de aia cred ca tot ii dau ba cu suspendarea, ba cu politica externa, orice gasesc cu Basescu numai sa gaseasca o ceata in care sa se ascunda. Guvernul de cinstiti se dovedeste o mizerie, bla-bla-urile cu respectul institutiilor statului e taman pe dos cu Ponta rastindu-se la CCR, racnetele cu depolitizarea se dovedesc epurare politica si inlocuirea femeii de servici PDL cu una USL, clientela politica nu ca scade, se inmulteste. Cit despre combatarea coruptiei si din banii astfel confiscati sa se dea pensii si salarii, cine o mai crede dupa timpenia cu Grajdean ala? Sau dupa ce sindicalistu’ de dumineca a reinventat capuseala afacerilor de familie prin transferul cumparaturilor direct in teritoriu?
    Iar Marga cu reincalzirea ciorbei ” si poporul rus libertate ne-a adus” nu ajuta chiar deloc, doar poate la ceva naivi care chiar cred ca „se da” gaze pe gratis. Am vazut ca s-a trezit filozofind, cica poporul roman ar trebui sa cunoasca adevarul depre Rusia. Huuuuh? Care parti din „confiscat Moldova, nenumarate invazii, Stalinismul cu Pauker, Dej, Pitesti, Canal, Sighet” crede Marga ca „confuzeaza” poporul roman? Sau acest imbecil chiar isi inchipuie ca ne va lamuri ce „democratic” e sa asasinezi jurnalisti, sa bagi opozanti politici la inchisoare?

    Aha

    25/05/2012 at 11:32 pm

  68. Da, poporul roman sa cunoasca adevarul despre Rusia. Sa il trimitem pe Marga in lagarul de la Cealabinsk, sa afle adevarul.

    Cetatean

    25/05/2012 at 11:50 pm

  69. buna seara
    eu nu ma uit la teve,dar in masina mai ascult rra
    aud azi,cred la ora 16 doua stiri:
    a. ponta: sumar declaratie: mm vrea sa discrediteze prin declaratiile politice imaginea romaniei la bruxelles
    b. declaratia mm,despre isc si ca ponta care e respnsabil de numirea aluia ar trebui sa demisioneze;

    pai l-as intreba pe pacaliciul asta vremelnic pm: el ce aia a…. a facut acum citeva luni la bxl cind urla din toti bojocii ca in romania e dictatura ,ca e ca belarus ca ….
    a doua intrebare: daca el nu raspunde de numirea si timpeniile retardatului ala grjdaru’ ,ce fac eu ca cetatean roman daca miine alt numit al lui ,marga, cedeaza si restul moldovei la rusi?cine trebuie sa aibe grija ca asa ceva sa nu se intimple? eu,sau el? daca e incapabil sa recunoasca si sa plece,nu sa distruga o tara si apoi sa spuna ca el nu e responsabil
    asta e ponta si trebuie oprit cit nu e prea tirziu

    intamplator

    25/05/2012 at 11:51 pm

    • sa nu se inteleaga gresit: ponta trebuie oprit aplicind legea!

      intamplator

      26/05/2012 at 12:00 am

      • CCR deja i-a pus mica piedica.

        Cetatean

        26/05/2012 at 12:03 am

  70. Hai ca si eu citindu-va stiu ce e pe la televizii.
    Acum, dupa o scurta lupta la baioneta pe Vaxpublica, va spun noapte buna.
    NB,
    mai demult voiam sa va spun ceva, dar mi-era teama ca ma credeti nebun: voiam sa vina uslinosii la guvernare pentru a-si arata adevarata fata. Si au reusit intr-un timp nesperat de scurt sa-si ridice poalele-n cap si sa piarda din simpatizanti.
    Noapte buna.

    victor L

    26/05/2012 at 12:03 am

    • noapte buna 🙂

      Cetatean

      26/05/2012 at 12:04 am

  71. dupa primul ” jurist ” al tarii -alde ponta- si al doilea ” jurist ” s-a pronuntat
    daca avem doua opinii ” competente” nu mai e nevoie de CCR sau alte farafasticuri;ar trebui desfiintate din motive de economie bugetara

    Preşedintele PNL, Crin Antonescu, a declarat, vineri, la Câmpina, că nu crede că ordonanţa de Guvern referitoare la retragerea fondurilor de la primării este neconstituţională, arătând că, din punctul său de vedere, măsura luată de Guvernul condus de Victor Ponta a fost una justă, potrivit Agerpres

    intamplator

    26/05/2012 at 12:10 am

    • Astia chiar nu realizeaza ca ce gindesc ei nu are valoare juridica? De fapt la Antenescu nu ma mira deloc faptul ca crede ca „punctul sau de vedere” e totuna cu ce scrie in constitutie.

      Aha

      26/05/2012 at 12:18 am

  72. Cred ca uslasii il vad pe ala-micu ca pe o comoara electorala. Pai cu asa CV nu ar fi de mirare. Am inteles ca in ultimii ani a trecut pe declaratia de avere salarul minim de economie, parca vreo 280 de euro impreuna cu sotia. Imi inchipui gindurile electoratului cind il indica pe Felix la mare incredere in faimoasele sondaje: „Da’ maica, sarac lipit si asta, ca noi. Inseamna ca ne stie problemele. Bine face domnul profesor Voiculescu ca sustine oameni din popor. Inseamna ca si noi, restul saracilor, avem sanse sa devenim ministrii intr-o zi.”
    Dar sa stam un pic sa cugetam. Sar peste floraria nevestei direct la construitul casei. Adica ala-micu avea deja docomentele depuse pentru imprumut de casa la banca, care imprumut i la dat in schimb Felix. Daca imi indica cineva o banca care iti da imprumut 300000 de euro la salariul minim pe economie, eu promit ca-mi maninc tastatura.
    Imi permit sa constat ca individul asta minte cu nerusinare.

    Aha

    26/05/2012 at 12:15 am

    • Banca era Grivco SA.

      Cetatean

      26/05/2012 at 12:17 am

    • eu ma intreb altceva: cum poti intretine o casa ca aia,cum te poti deplasa de la corbeanca la bucuresti-ca transport in comun nu e-cum poti cumpara mincare pentru doua persoane,cum poti sa se imbrace doua persoane cu ” fabulosul” venit cumulat de eur 560/luna=2500 ron/luna???
      asta ori e gangster ori e hot de buzunare si numai in timpul liber e ministru

      intamplator

      26/05/2012 at 12:20 am

  73. Astia sunt loviti in cap. Nici cind vor muri nu isi vor sa seama si in fata Dreptului Judecator vor striga tot : „Jos Basescu!”.

    Cetatean

    26/05/2012 at 12:16 am

    • Intii ii vor contesta Dreptului Judecator autoritatea …. doamne iarta-ma 🙂

      lastnightmusic

      26/05/2012 at 2:10 am

  74. preluare din rl
    ca tot nu stie ponta cum se face de vor ” capacaunii ” aia de la bruxelles sa suspende platile pe programul posdru;poate cere detalii la proaspatul sau consilier ,harbuz;asta stie precis!

    Al doilea consilier de stat numit miercuri de Ponta, Liviu Harbuz, are categoric mai multă experienţă politică, fiind cunoscut drept un apropiat al lui Ilie Sârbu, socrul premierului Victor Ponta. De altfel, a mai fost consilier al lui Adrian Năstase, şef la ANSVSA şi secretar de stat în Ministerul Agriculturii (în 2009). A fost cercetat penal în trei dosare vizând mai multe nereguli pe care le-ar fi comis când era preşedinte ANSVSA. A fost scos de sub urmărire penală în 2007. Anul trecut, Harbuz a candidat pentru un mandat de deputat, în colegiul din Neamţ rămas vacant după decesul lui Victor Surdu. A piedut însă bătălia în faţa lui Adrian Rădulescu (PDL). Tot anul trecut, presa scria că firma înfiinţată de acesta, Win Win Business SRL, avea în derulare opt din cele 11 contracte pentru formarea profesională a fermierilor, în valoare de circa 10 milioane de euro

    intamplator

    26/05/2012 at 12:16 am

  75. Părerea lui Mihail Neamțu despre democrație:

    ”Caracterul, gustul, urechea muzicală, credința, flerul – le ai sa nu le ai. Ereditatea poate fi ajutată de mediul formativ și educația continuă. Dar nu cred că poți plebiscita geniul lui Socrate, sfințenia lui Ioan Hrisostomul, frumusețea gazonului englezesc, perfecțiunea formelor lui Brâncuși, sublimul martiriului în viața lui Bonhoeffer sau Florensky, judecata morală a Monicăi Lovinescu, cromatica unui Luchian ori creativitatea lui Enescu. Cred că Eminescu și Blaga nu s-ar fi dus la Românii au Talent. Ar fi rămas în matca tradiției. La fel, Coposu n-a folosit sondajele de opinie pentru a rosti adevărul revelat în pușcării. Fii tu însuți pe urmele celor mari – iată îndemnul pe care l-aș face oricărui republican. Fără modele și fără memorie, ca simplă generație spontanee, chiar rătăcim.”

    Nasty

    26/05/2012 at 3:33 am

  76. Buna dimineata,
    Postare noua!

    huniad

    26/05/2012 at 8:24 am

  77. Calcule, calcule…
    Cu tot respectul pentru punctul de vedere (cu care sunt de acord), calculele sunt gresite, atat in ce priveste numarul de salariati, cat si veniturile aferente acestora:
    numarul de salariati din Ro, conform ultimelor date publicate de Eurostat http://epp.eurostat.ec.europa.eu/tgm/table.do?tab=table&plugin=1&language=en&pcode=tsiem010 este de 58.5% (rata de ocupare) din 9.14 milioane de locuitori http://appsso.eurostat.ec.europa.eu/nui/show.do?dataset=lfsi_emp_a&lang=en (populatia activa civila), adica 5.35 milioane salariati; veniturile aferenta acestora sunt deci 5.35 x 1543 Lei (salariul mediu net) http://www.insse.ro/cms/files/statistici/comunicate/castiguri/a12/cs03r12.pdf, adica 8.25 miliarde, departe de suma de 18.27 miliarde prezentata in text.
    In cazul pensionarilor, eroarea e asemenatoare cu cea din cazul salariatilor…

    Dumitru lui Nae

    26/05/2012 at 8:38 am

    • Cu tot respectul,
      datele au fost furnizate de Miinisterul de Finante al Romaniei. Le puteti citi si in Ziarul Financuar de ieri (in
      Euro)

      http://www.zf.ro/banci-si-asigurari/deprecierea-leului-a-incarcat-cu-100-mil-euro-factura-clientilor-cu-credite-in-valuta-9667739

      aveti totalul aici:

      Calculul s-a facut conform data cifrelor 1Euro = 435

      huniad

      26/05/2012 at 8:48 am

      • Din comentariul de mai sus, retin urmatoarele:
        1. In comentariul @Huniad si in legatura din comentariu se vorbeste de venituri din salarii de 18 miliarde de euro, in timp ce in textul initial se vorbeste de 18 miliarde de Lei…
        2. Numarul de salariati este totusi de peste 5 milioane in perioada 2011 – 2012, indiferent la care sursa apelati, iar nu 4.2 milioane cat zice ziarul financiar preluat de dvs.
        3. Nici nu va sinchisiti sa verificati corectitudinea datelor – probabil le considerati irelevante.
        Si probabil considerati ca aceia care au comentarii care nu sustin pana la virgula continutul postului, trebuie mai degraba ignorati decat luati in seama.
        Iar cat priveste „rigoarea” celor de Ziarul Financiar, cititi aici 🙂
        http://dumitruluinae.wordpress.com/2011/08/21/gaddafi-presedintele-egiptenilor/

        Dumitru lui Nae

        27/05/2012 at 5:57 pm

        • Salut Dumitru 🙂
          Promitt sa controlez datele, personal, si daca este nevoie sa revenim cu o postare updte. multumesc pentru atentionare!

          Theophyle

          27/05/2012 at 6:00 pm


Comentariile sunt închise.