Politeía

Quis custodiet ipsos custodes?

Gura Târgului: mallul

Postat de @huniad

Theophyle considera ca mallul este templul consumerismului. Inventat de americani si importat in diferite forme, adaptat la “normele” clientului roman, a devenit un fel de “vitel de aur, argint sau bronz”, fiecare dupa puterea lui de cumparare. Am vizitat trei malluri din Bucuresti in doua zile vineri, ziua principala a “liturghiilor” consumeriste care au loc in aceste locatii. Deci 6 vizite in trei locatii diferite, am adunat  cu greu opiniile a 100 de cetateni. Un numar aproape dublu a refuzat sa-si exprime preferintele in fata mea, probabil ca nu am priza la popor.

Majoritate raspunsurilor le-am primit pe drumul  de la iesirea din super-market pana  la platforma de parcare din fata mallului. Deci n=100, adica datele sunt bazate pe opiniile a 100 de cetateni. Nu a fost deloc complicat sa intelegi apartenenta socio-economica a cetateanului “intervievat,”  suficient fiind sa-i privesti cumparaturile si masina cu care se deplasa, pentru a-ti face o impresie despre cel cu care conversezi.

Subiectul Basescu. 60% din cetatenii cu care am discutat cred ca Presedintele isi va termina mandatul la termen. 35% considera ca va demisiona sau va fi demis. 5% nu stiu sau nu au nici o parere legata de acest subiect. Sustinerea lui Basescu se ridica la 18%.  50% dintre cei intrebati nu-l sustin sub nici o forma, alti 20% sustin numai  o parte din  de reformele pe care le doreste, in sfarsit, 12 cetateni nu si-au exprimat opinia in acest subiect.

Alegerile de la Primaria Capitalei. 60% din intervievati au raspuns ca vor participa la alegeri, 20% au raspuns ca nu vor participa, 20% inca nu au hotarat. Din cei care au hotarat sa voteze, Oprescu conduce in preferinte lor cu aproximativ 55%. Pentru Prigoana vor vota 10%, 5% pentru Nicusor Dan, 30% nu sunt hotarati sau nu cunosc candidatii.

Alegerile  pentru Parlament. 50% au hotarat sa participe la aceste alegeri, 30% au hotarat sa nu participe, neregasindu-se politic, 20% nu au hotarat inca. De mentionat ca in cazul preferintelor n=80. Preferintele celor intervievati au fost – 40% nu au dorit sa nominalizeze un candidat. Din acesti 40%, jumatate au mentionat ca nu cunosc inca candidatii colegiilor lor, deci nu au ce sa declare. Respectivii inteleg ce inseamna vot uninominal. Preferinta celor care si-au exprimat opinia este majoritara pentru USL si depaseste 50%. PDL are in Bucuresti  numai 13% din preferintele celor chestionati.  Interesant, nu am gasit nici macar un singur cetatean sa opteze pentru UNPR.

Popularitatea politicienilor. Au fost mentionati de mine: Victor Ponta, Crin Antonescu, Vasile Blaga, MRU, Dan Voiculescu si Adrian Nastase. 30% din cei intrebati nu au dorit sa raspunda. Deci n=70. In Bucuresti popularitate lui Antonescu este de 30%, Ponta 20%, Blaga 5%, Voiculescu 5% si MRU detine o popularitate de 25%, deci intre Ponta si Antonescu, cu mult peste cea a PDL cu care nu este asociat avand in vedere ca majoritatea celor care am discutat considera ca a fost demis din cauza acestui partid. Adrian Nastase nu s-a regasit in preferinta nimanui. 25% din cei intervievati nu s-au regasit in nici o optiune prezentata de mine.

Continuam peste cateva zile cu un articol interesant – “Ce gandeste târgul despre conspiratia demiterea  guvernului MRU,” va asigur ca este foarte interesant!

Nota importanta: Aceste numere nu sunt nici reprezentative si  nici serioase, dar sunt adevarate si isi au sensul lor. Va rog sa nu considerati acest demers in nici un fel altfel decat este: “discutii intre cetateni”. NU este cu nimic mai mult.

164 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Bună !
    O idee bine venită. Cred că dacă nu pica guvernul MRU ar fi avut o mai mare popularitate.

    dictaturajustitiei

    20/05/2012 at 5:36 pm

  2. Guvernul MRU a picat 😦 . Ce ne facem?

    Dupa cum vad Ponta este in plin avant in orasul Bucuresti. Si nu ma mira. Precum si Oprescu, iarasi nu ma mira.

    eugeni

    20/05/2012 at 5:40 pm

    • Nu ma mira la orasul Bucuresti

      eugeni

      20/05/2012 at 5:41 pm

      • Salut Eugeni,
        Pe mine ma mira, dar am justificare. Dupa Blaga si Udrea cam asa arata situatia 😦

        huniad

        20/05/2012 at 5:43 pm

        • Huniad,

          Din punctul meu de vedere, un patrulater Blaga, Videanu, Berceanu, Udrea este cu mult mai putin nociv decat Iliescu, Nastase, Hrebenciuc, Ponta.

          Ca primar Videanu (Basescu) au demarat mult mai multe proiecte.
          Optiunea mi se pare asa de evidentaincat o pot declara aproape axioma 🙂 .

          eugeni

          20/05/2012 at 5:55 pm

          • eugeni, de acord! Explica asta bucurestenilor! Crezi ca vor intelege?

            huniad

            20/05/2012 at 5:57 pm

            • Parerea mea 🙂 Este doar o problema de comunicare dar este o problema bine intretinuta.

              Bucurestenii ( si nu numai) nu trebuie ajutati sa inteleaga ci sa clarifice informatiile. De exemplu – un tabel cu nr / initiativele proiectelor per primar si separat cu primarul care a facut inaugurarea ar clarifica multe. In nebunia de zgomot de fond de pe la toate televiziunile oamenii nu ajung sa aiba timp sa sorteze informatiile, sa le puna cap la cap ci ajung sase taraie din scandal in scandal, din crima in crima etc.

              Ultima data cand cineva a incercat sa faca acel tabel ( un jurnalist colaborator la o tembeliziune, acum aproape 2 ani ) s-a trezit cu contractul suspendat si replici de genul „bah .. daca mai ai idei d’ astea ce nu plac sefului o sa ajungi sa scrii doar stiri meteo”. 😀

              roxaline

              20/05/2012 at 8:01 pm

              • Subscriu. In tabel de asemenea sa fie mentionata daca respectiva propunere fusese deja bugetata, cu cat, si care din cei ce in final si-au tras laudele au fost initial impotriva.

                EuCuMine

                20/05/2012 at 8:14 pm

          • salut tuturor! @Eugeni ai dreptate , bvbu este mai putin nociv decat ilici,bombo,guzganu si tonta.insa unii dintre cunoscutii mei spun asa : vor sa i vada pe bvbu scosi din politica pentru ca n au reusit sa i „termine” politic pe ilici@co , si nu doar ca nu au reusit dar unii mai au si senzatii ca sunt mana in mana . imi zicea un amic ca udrea, cozmin gusa si tonta erau la un moment prieteni la catarama. 😀 .ps : @ Huniad – e replica de la un pensionar pesedist din 90 :cu aproximatie, ” cand il vad pe antenescu la tv simt ca am palpitatii.tonta e un impertinent care a ajuns premier ca a tras socrusu sforile si face partidul de rusine”. pensionar cu 2 copii la casele lor , care nici nu vrea sa mai auda de usl , dar e fan ilici :))

            zigzag

            20/05/2012 at 6:06 pm

          • Pai Berceanu declara ca se retrage de la toamna ca sa se ocupe de aviatie, Videanu oricum nu prea se vede, Dna Udrea cred ca va auzi dupa alegeri „call of the nature” si va inzestra cocosul detinator cu 1-2 puisori….si lui Blaga i-ar sta bine ca bunic cu nepoteii in parc…cu putin noroc se rezolva toate.

            dica

            20/05/2012 at 7:55 pm

  3. @skorpion:
    basecu in filmuletzul de la chicago: ” eu’s eficient,nu pierd vremea”

    intamplator

    20/05/2012 at 5:59 pm

    • multumesc pentru raspuns,
      🙂
      spiritual ca de obicei

      skorpion

      20/05/2012 at 6:07 pm

    • Grozav! nici eu nu intelesesem ce a zis. S-a referit ca n-a pierdut vremea cat timp a vorbit Marga!

      cedric

      20/05/2012 at 6:09 pm

    • Faza cu sarmalele si rectorul face toti banii 😀 Instinct politic 100%.

      mar

      20/05/2012 at 6:13 pm

  4. scuze: basescu/

    intamplator

    20/05/2012 at 5:59 pm

  5. @stefan:
    e totul ok,dupa cutremur cu Dvs?

    intamplator

    20/05/2012 at 6:02 pm

  6. Super idee cu seria „Gura Targului” si multumesc mult pentru pentru munca depusa; stiu din proprie experienta ca nu-i usor sa strangi astfel de date.

    Nu am apucat sa citesc tot, inca mai „recuperez” 🙂

    Am o intrebare: au spus oamenii de ce nu vor sa raspunda? Nu as paria ca e vorba de lipsa de „priza la popor”. Tind sa cred ca este altceva cu oamenii (nu am nici o dovada – in sens de studii de piata – in afara propriei mele experiente de adunat date si intampinat refuzuri ).

    roxaline

    20/05/2012 at 6:05 pm

    • Buna ziua roxaline,
      Nu nimeni nu a mentionat si nu, nu am itrebat. Nu mi-am dorit sa sicanez pe nimeni. E greu sa vorbesti cu oameni pe care nu-i cunosti, foarte greu 😦

      huniad

      20/05/2012 at 6:16 pm

  7. buna ziua,

    de fapt TB a vrut sa faca, sa ne faca binele cu forta,
    de aceea lumea nu-l agreaza , caci acest bine doare la inceput…

    skorpion

    20/05/2012 at 6:07 pm

    • salut ! n as zice chiar asa . sa nu uitam ca romanii l au sustinut masiv in episodul „suspendarea”.cele mai dure „suturi”, presedintele Basescu le a luat de la omul Basescu si de la anturaj ( ma refer la unii apropiati, la frasu’ etc ). are un „dusman” politic care e stapan pe media deci erorile personale costa mult in asemenea situatii.sa ne gandim cum ar fi reactionat omul politic Basescu daca era in opozitie si se dovedea dupa 1 an jum ca statul opreste ilegal un procent din banii pensionarilor? cam ce crezi ca spunea omul politic Basescu ? 🙂 la charisma care o are cred ca scotea in strada zeci de mii de oameni fara sa fie carati cu autobuzul ca la „mitingurile” psd sau pnl 😀

      zigzag

      20/05/2012 at 6:15 pm

    • Skorpion salut,
      Cred ca s-au facut grave greseli de comunicare. Nu cred ca „stapanirea” a fost coerenta la nivelul publicului. Nimeni nu putea sa faca ceea ce a facut Basescu din punct de vedere a responsabilitatii pe care si-a asumat-o

      huniad

      20/05/2012 at 6:18 pm

  8. Ziua buna 🙂
    Interesante cifre, Bucurestiul a fost atipic. Trista este optiunea ptr. Oprescu, daca va fi ales primar se va alge praful de Bucuresti 😦 Sper sa nu se ajunga in situatia in care minoritatea decide ptr. majoritate.

    mar

    20/05/2012 at 6:11 pm

    • mar salut 🙂
      ai dreptate cap coada! Din nefericire, nu au fost candidati pe masura impotriva felcerului 😦

      huniad

      20/05/2012 at 6:20 pm

      • Ma uit pe listele candidatilor la sectoare si ma oftic. Cei care au elaborat strategia electorala a PDL Bucuresti ar trebui sa-si faca seppuku (daca nu literal, macar figurat). Sa irosesti pe cineva gen Sulfina Barbu intr-o confruntare cu un monolit gen Piedone e cretineala completa. Ea ar fi fost oponentul perfect contra lui Gargarone, avand in vedere ca jegului i se deschide gura inainte sa-i porneasca mintea, si poate scoate porunghelu’.

        Ca sa nu mai vorbim de eroarea strategica de a introduce votul FPTP, care avantajeaza incumbenta.

        EuCuMine

        20/05/2012 at 7:24 pm

        • Macar la Sectorul 1 il avem pe Teodor Paleologu.. Parca merita sa ma misc din casa pt. el si Nicusor; chiar daca nu castiga, e un punct de onoare sa-i votam; in fata mareei USL trebuie pus ceva altfel si-o iau in cap de tot.

          dica

          20/05/2012 at 8:01 pm

          • Aveti dreptate, Oameni buni! Merita votati!

            Theophyle

            20/05/2012 at 8:02 pm

          • Eu il voi vota pe Atanasoaei la 5. Chit ca nu are sanse contra lui Manglelie.

            EuCuMine

            20/05/2012 at 8:27 pm

          • @dica
            buna seara
            optiune corecta/si pe mine cei doi ma vor scoate din casa ” sa-mi misc dorsalul” la vot

            intamplator

            20/05/2012 at 10:56 pm

    • E trista optiunea ptr „copilul de suflet ” al lui ilici – fiul securistului oprescu. dar se ridica o problema de logica : toti vedem hidra din jurul lui oprescu si faptul ca acest om se lauda cu munca lui Basescu sau a lui Videanu.dar tu ca partid anti-ilici,oprescu @ co ce faci? vii si oferi bucurestenilor un om care face parte din hidra lui oprescu -prin contractele care le are acest domn prigoana cu statul ? in acest 60 % nici nu merg la vot iar restul reprezinta electorat captiv sau electorat care voteaza la misto sa te penalizeze ptr dezamagirea produsa 🙂

      zigzag

      20/05/2012 at 6:26 pm

    • mar, imi pare rau, dar situatia este ca trebuie sa ne dorim ca minoritatea sa decida pentru majoritate :(.

      eugeni

      20/05/2012 at 6:27 pm

  9. Ziua buna 🙂
    Multumim @huniad pentru munca depusa.
    Provincial fiind dar lucrand in Bucuresti, pot sa-ti spun ca impresia mea (fara cifre) corespunde cu ce ai spus pana acum. Surprinzator cati oameni sunt fani antene (si nu numai in Buc.), dar asta e situatia. Trebuie sa recunoastem ca la multe din acuzele aduse PFDL-ilor s-a lucrat cu materialul clientului. Antenele au adaugat doar scuipatii si zoaiele.
    Acum off-topic.
    Am urmarit, cam tarziu incidentul din USA. Am urmarit si postarile privind acel subiect. Trec peste schizofrenia logica a celor ce spun „matroz” presedintelui si-l ataca pe motiv ca nu a fost „respectos” cu Marga – de parca respectul ar trebui sa vina pe filiera lingusirii, nu pe terenul reciprocitatii. Dar trec peste asta. Impresia mea este alta:
    – Marga s-a dus la intalnire ca la o sedinta de partid dinainte aranjata, a tinut o conferinta plicticoasa, pe care spera sa nu o asculte nimeni si astepta aplauzele politicoase la terminare.
    – Basescu s-a dus la la o intalnire pur si simplu, cu potentiali votanti din strainatate. Ca urmare s-a comportat ca atare, a ras, s-a fotografiat cu copii, a vorbit direct (si liber).

    -Marga, incremenit in Putinismul lui, a uitat ca merge in State, unde intalnirile de acest tip nu se desfasoara ca un miting organizat de Vanghele. Oamenii de acolo chiar asculta oratorii si mai au si pretentia sa interactioneze cu el. La mitingurile de pe aici, singura interactiune dorita de participanti, este cea cu distribuitorul de mici si bere.
    Or fi romani cei din State, dar sunt obisnuiti cu atmosfera de acolo, nu cu chermezele de pe la noi…

    Cu alte cuvinte, conceptual, Marga s-a dus acolo ca sa primeasca respectul(cumparat) pentru „sef” din partea multimii.( atunci a gresit continentul), iar Basescu s-a dus la o intalnire cu concetatenii lui de dincolo de continent.
    Marga a crezut ca merge la studenti/subordonati/indatorati.
    Basescu s-a dus la egali.

    DanSu

    20/05/2012 at 6:24 pm

    • Multumesc DanSu,
      Chiar ca nu a fost usor 😦

      huniad

      20/05/2012 at 6:42 pm

    • Mai e vorba si de atitudine. Marga pur si simplu statea cu spatele la Presedintele tarii, intentionat sau nu; asta nu se face, asa ca nu vad de ce-ar fi stat Basescu minute in sir sa-i admire dosul!

      dica

      20/05/2012 at 6:54 pm

  10. vä garantez, BÄSESCU si MRU, au mult mai mult, decat dau
    sondajele. multzi nu vor sä spunä, altzii nu au curajul.
    dar vetzi vedea, la alegeri PDL, vor avea un scor bun, cu
    tot boicotul si fuga trädätorilor.

    romanii väd zilnic cine este carlanul mitocan Ponta si nenorocirea
    ce ii asteaptä pe romani, cu acest guvern USL:

    ROMANI TREZITZI-VÄ:

    USL, ingroapä romania in nenorociri.

    theo- nona

    20/05/2012 at 6:26 pm

  11. Salutare !
    Buna/grea treaba, felicitari ! 🙂
    „MRU detine o popularitate de 25%, deci intre Ponta si Antonescu, cu mult peste cea a PDL cu care nu este asociat avand in vedere ca majoritatea celor care am discutat considera ca a fost demis din cauza acestui partid.”
    Concluzie : MRU nu trebuie sa defileze cu PDL care a preluat – dpdv al imaginii – toate flegmele electoratului, nemultumit de rezultate.
    Asocierea cu Blaga, Berceanu, Videanu, Udrea e mai mult decat nociva.
    Mare atentie, deci…sper sa se invete ceva din greseli…

    Tzepelica

    20/05/2012 at 6:32 pm

    • Salut timi 🙂
      mai mul decat atat! Conform datelor pe care le vom publica in articolul viitor (chiar nu stiu cand, nu mai sunt in redactie) Majoritatea ii acuza pe pedeleisti de caderea guvernului si aduc niste probe la care chiar nu m-am gandit. De exemplu aduc provestea ca Udrea a fost prima care l-a atacat cu povstea piscinelor 😆

      Theophyle

      20/05/2012 at 6:41 pm

      • 😆 salut!

        huniad

        20/05/2012 at 6:43 pm

      • salut Theophyle ! am zis chestia cu udrea a 2 zi dupa demiterea lui MRU . am pus si link http://www.mediafax.ro/politic/udrea-ma-astept-ca-primul-ministru-sa-nu-aiba-abordari-de-tipul-unor-jurnalisti-de-la-antena-3-9396081 🙂

        zigzag

        20/05/2012 at 6:46 pm

        • salut Ziggy,
          adevarul, ca eu nu mi-am amintit, vezi insa ca oamenii isi aduc aminte 😦

          Theophyle

          20/05/2012 at 6:56 pm

          • sunt vreo 2 3 lucruri care ridica semne de intrebare la mazilirea lui MRU:de ex , minoritatile – partea care a votat motiunea. prea s au infipt sa voteze caderea guv MRU ca apoi sa declare la consultari ca ei voteaza orice propune presedintele.unde e logica ? ca presedintele putea sa l renominalizeze pe MRU , nu avea nicio obligatie constitutionala sa l nominalizeze pe ponta. 🙂 si mai sunt 2 3 dar daca le scriu apare cineva si ma ia la injurat ca reprezint „intentii sau interesele nush cui” :).de ex … ce logica avea sa l nominalizeze pe melescanu firu rosu sef la sie … daca oricum numirea lui MRU ar fi fost o chestie „tactica” sa l puna premier pt scurt timp sa i creasca cota si apoi sa l arunce in lupta politica?

            zigzag

            20/05/2012 at 7:03 pm

      • Se pare ca EU a inteles ostilitatea si se retrage :mrgreen: este hotarata sa devina mama. Am vazut ca se mai retrage si Berceanu, un lucru bun daca se materializeaza.

        mar

        20/05/2012 at 7:09 pm

  12. http://www.hotnews.ro/stiri-politic-12303619-basescu-nu-imi-place-situatia-politica-actuala-nici-ministrii-fostului-guvern-nu-erau-mai-bun.htm intrebare : la care ministri se refera ?la cei din cabinetul MRU sau cabinetul Boc? cei din cabinetul MRU erau cu 10 clase peste slugile lui felix si ilici.daca se refera la cei din cabinetul Boc ….cine l a oprit pe dl Presedinte sa i remanieze la timp daca acei ministri pot fi comparati cu analfabetii din guvernul felix ?

    zigzag

    20/05/2012 at 6:55 pm

    • Vorbim de laptele care deja s-a varsat din vadra 😦

      Theophyle

      20/05/2012 at 6:57 pm

      • Cred ca s-a referit si la ministrii din guvernele anterioare numai ca sa indulceasca pastila amara pe care a servit-o guvernului Ponta.
        Au fost si atunciministri slabi, dar nu si canalii ca toti cei de acum.

        cedric

        20/05/2012 at 7:01 pm

      • esti „dator” o postare despre cine a castigat si cine a pierdut din „varsatul laptelui”. 🙂 😛 n am uitat . 🙂

        zigzag

        20/05/2012 at 7:06 pm

  13. Sunt foarte multe ministere la care nu incape nici o comparatie. Ma refer in special la ministrii PDL, in nici un caz la UDMR isti fata de care am retineri.

    cedric

    20/05/2012 at 7:03 pm

    • asa zic si eu. nulitatile din guvernul ponta n au grad de comparatie .

      zigzag

      20/05/2012 at 7:04 pm

  14. In 20 mai 1914 se nastea Corneliu Coposu.
    Sa nu-l uitam.

    Tzepelica

    20/05/2012 at 7:19 pm

  15. Misto mai fratilor. 🙂 O forfecati pe Udrea, (pe Ritzi nu ?) si laB1 i TOTI ii trag limbi lui Marga:

    Ca de fapt el a atras atentia la Putin ca e periculos iar presa romaneasca a distorsionat

    Ca Marga e prieten de rucsac cu Merkel care e prietena cu Putin si de fapt Marga ne pozitioneza cu pactul benefic Ribbe… ptiu drace ekel–Putin

    Ca Marga ca somitate diplomatica universitara impreuna cu FrunzVerde vor construi cu Mekel polul poppular in Romania.

    Si… Udrea ? ce numar are la sutien ? (cereti-i parerea si lui Neamtu ) 🙂

    lastnightmusic

    20/05/2012 at 7:26 pm

    • Drahga TDS,
      ne ocupam de Bucuresti (asta este tema) si ne gandim de ce bucurestenii ii iubesc pe cretinul de felcer si nu pe mirifica dna Udrea marea organizatoare sefa peste tot Bucurestiul! Cu antecedente organizatorice la Constanta. Nu vorbim de Marga un sclerozat, vorbim de munca lui huniad si de parerile bucurestenilor!

      Theophyle

      20/05/2012 at 7:30 pm

      • Eu am zis sa aruncati si un ochi pe B1 sa vedeti cum fac astia ca o sa-l iubim pe Marga mai ceva decit pe Oprescu.
        Filozofia Udrea:
        Bucurestenii sunt misogini.. Si Merkel ar pierde aici impotriva lui Oprescu
        Bucurestenii nu iubesc tigancile. Pe Mantale o anonima cu bust mare chiar o placeau. Ppe bruneta vopsita -nu
        Toate televiziunile antibasescu au tras pe ea pentru ca era devotata mariarului
        Mai vreti ? 🙂

        lastnightmusic

        20/05/2012 at 7:35 pm

      • TDS,
        nu are importanta ce crezi tu sau eu despre EU, faptele sunt clare ca lumina zilei! Bucurestiul este 0 pt. PDL si noi nu avem pentru cine vota. Te intreb si eu de ce? Din cauza lui MRU, din cauza lui Macovei sau poate a lui Basescu? Cine e de vina, daca nu si cocoana asta! Adica noi trebuie sa proslavim esecul?

        Theophyle

        20/05/2012 at 7:36 pm

        • Iti spun eu cine e de vina:
          1 Videanu ca nu a mai candidat odata – primarii in functie nu pierd mandatul la bucale- Videnu voia ceva mai mare
          2 Javra de Negoita care a refuzat sa candideze la capitala – pt ca voia sa mai stea la umbra la cascavalul de lla 3
          3 Blaga care nu s-a luptat
          Oricare din ei cistiga acum 4 ani cistiga si acum
          4 Cu voia dumneavoastra Elena Udreeaa 🙂
          ……
          10 Bucuresteanul maniipulabil si zevzec care ii da lui Nicusor Dan 5 % si apoi plinge : Noi nu am avut un Havel 🙂 Ca daca aveam tot 5% lua la Bucuresti ca Nicuusor

          lastnightmusic

          20/05/2012 at 7:46 pm

    • Eu m-am mutat de pe B1 imediat ce am vazut „distributia ” emisiunii lui Flamand: doi netrebnici, Vlad Nistor si Iaru. Cum i-am vazut am stiut care va fi tonul asa ca mi-am crutat nervii. Pe Marga . nu-l mai spala 9 ape dupa lectia pe care a luat-o de la romanii din Chicago. Aia nu sunt prosti.

      cedric

      20/05/2012 at 8:02 pm

      • cele mai multe porcariile a spus surprinator pt mine Horica Alexandrescu care m-a mirat vitezza cu care a schimbat echipa 😦

        lastnightmusic

        20/05/2012 at 8:10 pm

        • foame mare!

          mar

          20/05/2012 at 8:17 pm

  16. Buna ziua!
    Pe A1, o emisiune gretoasa, in care Mihela Radulescu presteaza servicii complete invitatului Oprescu. Propaganda electorala deghizata, cu copilasi draguti care pun intrebari cu talc invitatului, marele chirurg… Brrr!

    Adrian

    20/05/2012 at 7:44 pm

    • Sa o vezi pe Muihaela cum reincepe serviciile pt familiia lui Bombonel , proaspat achitat. Stai sa vezi numa 🙂

      lastnightmusic

      20/05/2012 at 7:48 pm

  17. Un foarte bun editorial a lui Cristi Grosu, Merita citit si difuzat!

    http://cursdeguvernare.ro/chiar-adica-cum-sa-ne-vindem-tara.html

    Theophyle

    20/05/2012 at 8:05 pm

  18. 18% basescu? sta foarte bine, in caz de suspendare cu cateva gloate pe teava nu pica la referendum

    pase scurte

    20/05/2012 at 8:12 pm

  19. cad priveste caderea guvernului ungureanu, am crezut de la bun inceput ca a fost investit cu un singur scop. acela de a cadea si a da posibilitatea pdl-ului sa respire si sa stranga randurile

    pase scurte

    20/05/2012 at 8:14 pm

  20. cat de perversi pot fii uslinosii, au adus cu camioane, bätranei comunisti,
    sä urle la ´Constantza contra americanilor si presedintelui.

    dar sondele din marea neagrä, sunt un aranjament a guvernului TÄRICEANU

    PONTA, pune oamenii sä urle contra americanilor, asa de pervers este.

    theo- nona

    20/05/2012 at 8:16 pm

  21. uite ne viziteazä cei cu scenaritele.

    theo- nona

    20/05/2012 at 8:17 pm

  22. escrocii uslinos, i-au banii dela clasa pregätitoare, bani avutzi la educatzie pt. asta.

    dar ei au nevoie pt. cumpärat voturi, näparcile rosii. neisprävitul dela
    educatzie e o figurinä jalnicä. cat tupeu au escrocii din USL:

    theo- nona

    20/05/2012 at 8:20 pm

  23. Seara buna
    Obiectiv nu pot fi preocupat de cine va cistiga alegerile locale din Romania .
    Ma preocupa analiza politica ulterioara acestor alegeri . Poate duce la aleante inconfesabile aruncind peste bord si ultimele ramasite de doctrina , principii care oricum in Ro (ca peste tot) sint minime . 🙂

    stefan60

    20/05/2012 at 8:32 pm

    • Seara buna 🙂
      Lingourile sunt ok?

      mar

      20/05/2012 at 8:39 pm

      • Azi noapte au tremurat foarte usor aceste lingouri ca a fost cutremur departe de casa .
        (zona Ferrara , regiune Emilia Romagna ) 6-7 morti oficial si pina acum dar lingourile sint OK . 🙂

        stefan60

        20/05/2012 at 8:43 pm

        • Al naibi lingouri 😆
          Salut Stef!

          Theophyle

          20/05/2012 at 8:44 pm

        • Ma bucur ca nu ai avut probleme 😀

          mar

          20/05/2012 at 8:45 pm

          • ha, ha 🙂
            Stiti cum e cu „lucrul rau” 😆

            Theophyle

            20/05/2012 at 8:50 pm

            • Am un pact scris cu cine trebuie . Semnat , inregistrat si stampilat . Destul de citit monitorul oficial a diavolului pentru confirmarea ca eu nu bat campii . 😆
              Nu e prevazut in acord ca trebuie sa vinzi sufletul . 🙂 Daca era adevarat , eram deja politician roman de renume . 🙂

              stefan60

              20/05/2012 at 9:06 pm

  24. din ziarul Curentul nu de la vreo flasneta usl : „Cu o asemenea echipă pregătită pentru Primăria Capitalei, demnă mai de grabă de turnarea unei telenovele decât de administrarea orașului, Sorin Oprescu poate răsufla liniștit: PDL București lucrează pentru el! ” http://www.curentul.ro/2012/index.php/2012052172305/Actualitate/Telenovela-PDL-pentru-Capitala-Prigoana-regele-gunoaielor-Tica-printul-PUZ-urilor-si-Vaduva-amantul-Mioarei-Mantale.html

    zigzag

    20/05/2012 at 9:09 pm

  25. Mos Altheimer nu se dezminte: Constitutia prevede trei actori mari ai politicii externe romanesti: Parlamentul, guvernul si presedintia, a declarat duminica, la Chicago, ministrul roman de Externe, Andrei Marga, care a subliniat insa ca tot legea fundamentala „spune simplu, guvernul este cel care realizeaza politica interna si externa a Romaniei, pe baza programului pe care Parlamentul il aproba”.
    http://www.hotnews.ro/stiri-esential-12305331-andrei-marga-constitutia-prevede-trei-actori-mari-politicii-externe-romanesti-parlamentul-guvernul-presedintia.htm

    Sare'n Ochi

    20/05/2012 at 9:21 pm

    • Deocamdata cam tot ce a adoptat noul parlament majoritar USL sint diverse pomeni si promisiuni de mai multe pomeni. Guvernul Dl Goe, constiincios cu indicatiile tovului Marga a trecut la realizare. Mai marim un deficit, mai un pic de inflatie si realizeaza mandatul. Da’ nu prea am auzit sa fi adoptat parlamentul ceva program de politica externa. Le-o fi dat mina libera la presedintele guvernului, si la galacticul Marga? Iar cu astia doi putem plagia un pic din scrisoarea a treia:
      N-avem minte,
      dar iubirea de putere e un zid…

      Aha

      20/05/2012 at 9:50 pm

  26. Uitati-va la Turcescu! Urmeaza discutii cu episodul de la Chicago.

    cedric

    20/05/2012 at 9:30 pm

  27. Pana acum au discutat despre locale, dar n-au voie ca sambata si duminica sa pomeneasca nume nici sondaje.
    Totusi am inteles de la Gusa ca la Cluj Boc e preferat.

    cedric

    20/05/2012 at 9:32 pm

    • de noi nu se trece. nu dam ca bucurestenii orasul pe mana pesedelei – chiar vopsita in uslinoasa.

      Sare'n Ochi

      20/05/2012 at 9:44 pm

      • ajutati-l pe Boc ca sa cistige CLUJUL.
        uslinosii vor fi negri de furie si oftica daca vor pierde Clujul
        Hai, BOC, pentru ca meriti!
        🙂

        skorpion

        20/05/2012 at 9:46 pm

      • Sper sa castigati ptr. a da o palma jegurilor USL.

        mar

        20/05/2012 at 9:46 pm

      • Bine faceti! Succes!

        cedric

        20/05/2012 at 9:51 pm

  28. Operatorii insista pe mutrele lui Gusa si Boda, sunt negri de suparare!

    cedric

    20/05/2012 at 9:37 pm

  29. A izbucnit Gusa, ca nu mai poate sa taca, cica Basescu a mintit cand a zis ca politica pro americana ramane neschimbata.
    Mare canalie Gusa asta!

    cedric

    20/05/2012 at 9:39 pm

    • Stai ca este completat de Boda, care incredibil este impotriva lui Tonta.

      mar

      20/05/2012 at 9:41 pm

  30. ce viraj la Cristoiu, parca era pro Ponta. Are o pozitie argumentata si corecta. Ponta este catzelusi 🙂

    mar

    20/05/2012 at 9:51 pm

  31. Imi place Cristoiu asta seara. Se da foarte tare la Ponta. Gusa si Boda sunt de cealalta parte a baricadei.
    Gusa crapa de necaz si nici nu poate disimula.
    N-am stiut de chestia cu sarmalele!

    cedric

    20/05/2012 at 9:53 pm

    • ce sarmale?

      Sare'n Ochi

      20/05/2012 at 9:56 pm

      • In timp ce vorbea Basescu cu romanii di nChicago, a intrebat unde a disparut Marga. I s-a spus ca e in sala de protocolune, se pare, manca sarmale!

        cedric

        20/05/2012 at 9:59 pm

      • „Întrebat de un român din Statele Unite despre posibilităţile de angajare în sistemul universitar din România, Băsescu l-a chemat pe Marga: „Domnul Marga? Unde este domnul Marga? Avem aici pe rectorul de la Babeş-Bolyai şi pe loc vă dădea contractul să îl semnaţi”, i-a spus preşdintelui celui care îl întrebase.

        Marga plecase însă din zona tribunei unde se afla preşedintele, iar din sală s-a auzit o voce care a spus că ministrul de Externe s-a dus să îşi ia de mâncare de la bufet. „E la sarmale”, a spus românul din SUA, iar preşedintele Băsescu a răspuns şi el râzând”
        http://www.romanialibera.ro/actualitate/politica/video-cum-s-a-justificat-ministrul-de-externe-in-fata-comunitatii-romane-din-chicago-pentru-declaratia-despre-putin-264604.html

        mar

        20/05/2012 at 10:01 pm

    • faza cu sarmalele este de antologie 😀
      bun este si Turcescu, nu-l iarta pe Tonta…Goe 😆

      mar

      20/05/2012 at 9:57 pm

  32. Am inteles ca maine Gusa cu Geopolul lui da niste sondaje, cred ca la Cluj, Iasi, Timisoara ,Craiova.
    Din cate am inteles s-ar parea ca USL pierde la primele trei, ceea ce , zice el, va influienta alegerile parlamentare.
    Da Doamne sa fie asa cum cred eu!

    cedric

    20/05/2012 at 9:56 pm

    • la Cluj DIFERENTA ESTE MULT MAI MARE decat o da Gusa in Europolul lui: Emil Boc, pe primul loc in sondajele de la Cluj Conform rezultatelor unui sondaj de opinie realizat la Cluj de institutul Geopol, fostul premier Emil Boc se afla pe primul loc in optiunile clujenilor in privinta alegerilor pentru Primarie. Candidatul PDL Emil Boc este cotat cu 45% din voturi, in timp ce candidatul USL, Marius Nicoara, are 41%. Pe locul trei se situeaza candidatul UDMR, Eckstein-Kovacs Peter, cu doar cu 6%. Emil Boc este si politicianul in care clujenii au cea mai mare incredere. 34% dintre respondenti l-au indicat pe fostul premier, in timp ce Marius Nicoara beneficiaza de doar 29% din increderea locuitorilor. In privinta voturilor pentru Consiliul Local, situatia se inverseaza, USL conduce cu 48%, in timp ce PDL este creditat cu doar 33%. In ceea ce priveste Consiliul Judetean, actualul presedinte, Alin Tise (PDL), va castiga un nou mandat, cu 49% din voturi, iar candidatul USL, Horia Uioreanu, se va clasa pe locul doi cu 36%. Sondajul Geopol a fost realizat in perioada 11-17 mai, pe un esantion de 1.082 de subiecti. Marja de eroare este +/- 3,4%. (Diferenta reala este mai mare de 10% intre EB si MN si mai mare de 20% intre AT si HU)
      http://www.ziare.com/emil-boc/premier/emil-boc-pe-primul-loc-in-sondajele-de-la-cluj-1168061

      Sare'n Ochi

      20/05/2012 at 9:58 pm

  33. GUSE-CÄPUSE, este o creeaturä perversä si ordinarä, ca sä vä
    enarvati uitatzi-vä la B1.

    este cea mai mare mizerie a romaniei, sper ca odatä, sä-si primeascä
    dela soartä ce meritä

    theo- nona

    20/05/2012 at 9:59 pm

  34. Ma bucur ca Uioreanu o ia in bot. Un PNList cu gura mare dar nu stiu ce merite are.

    cedric

    20/05/2012 at 10:02 pm

  35. i se dä prea multä atentzie maidanezului arivist guse-cäpuse,

    stä sub masa mafiotzilor moguli si e hränit sä cante cum ii dicteazä.

    un rusofil nenorocit, ce are multe la activ………………….

    theo- nona

    20/05/2012 at 10:03 pm

  36. Iar aiureaza/intoxica 😀 Guse. Papa si el o paine alba, ptr. fiecare gulguta aruncata mai primeste o copeica :mrgreen:

    mar

    20/05/2012 at 10:04 pm

  37. Mare canalie Gusa: insinueaza ca „serviciile” au pregatit „implozia” PDL ca sa nu fie decapitati total cand o veni USL la putere.

    cedric

    20/05/2012 at 10:04 pm

  38. cautä sä influentzeze electoratul, mizeria de guse-cäpuse

    nu-l cred, stiu cu cine danseazä.

    theo- nona

    20/05/2012 at 10:05 pm

  39. De unde ma-sa e Gusa asta asa mare analist politic? Dintr-un fizician care nici nu cred ca a profesat , s-a aciuiat pe langa Voiculescu la JN apoi a pendulat numai in spre putere, oricare a fost aia. N-ar trebui sa scoata capul in lume.

    cedric

    20/05/2012 at 10:07 pm

    • de cand s-a specializat in laboratoarele Demodecicului si nu numai.

      mar

      20/05/2012 at 10:09 pm

    • e intr-o fundatie pro-rusa – nu-mi amintesc numele – si-i pe o mana si cu Sorin DELEANU Rosca Stanescu.

      Sare'n Ochi

      20/05/2012 at 10:17 pm

  40. Hai ca il luara la tocat pe Ponta chiar si Gusa si Boda! Nu mai au ce face.

    cedric

    20/05/2012 at 10:15 pm

  41. Braila, Craiova, Bucuresti – Sudul rosu al Romaniei. Ponta peste 50%

    eugeni

    20/05/2012 at 10:28 pm

    • Nu cred, este umflat mult. Daca este real in cateva luni cade dupa pidestal.
      2-0, Ponta -Basescu. Ce sondaje are Gusa, parca suntem in 2009 🙄

      mar

      20/05/2012 at 10:31 pm

    • Asa se explica apetenta Bucurestenilor pentru Oprescu si carnatul lui. 😦

      eugeni

      20/05/2012 at 10:32 pm

  42. ce ridicol mi se pare, jigodia penalä bonbo, isi dä cu
    pärerea, dä interviurii, e intr-o vervä, de bou in cälduri.
    totzi asteptäm in diaspora, dacä justitzia isi face bine treaba.

    theo- nona

    20/05/2012 at 10:29 pm

    • bou in calduri
      =))
      =))
      hahahaha, theo-nona!

      skorpion

      20/05/2012 at 10:30 pm

  43. nu cred in sondaje, si eu pot face unul, din 2 mii de persoane,

    care le cunosc, si atunci are PDL 80%, nu , asta este o manevrä.

    lumea a inceput sä vadä, guvernul trädätorilor USL si PONTA, sunt

    niste mincinosi , niste escroci.crin-cretin, un mironosit puturos-

    theo- nona

    20/05/2012 at 10:33 pm

  44. guse-cäpuse, escrocul ce il promova pe geoanä si il
    fäcea iresponsabil, elevul golan a lui ilici etc. acum
    il laudä. e un slugoi nerusinat cäpusa.

    theo- nona

    20/05/2012 at 10:36 pm

  45. Explicatia ptr. virajul lui Horia Alexandrescu…. Anca Alexandrescu este consilierul lui Tonta.

    mar

    20/05/2012 at 10:52 pm

  46. Eu cred ca sudul e rosu, neschimbat. Ii stiu ca n-au minte nici cat o gaina, sunt majoritari pomanagiii, pensionarii nostalgici. Am incercat discutii dar nu rezist nervos ca ma infurii si dau cu barda.
    Sunt si oameni rezonabili, destui dar nu majoritatea. Stiu o gramada ,chiar in functii de conducere ale unor institutii care abia supravietuiesc, care abia asteptau sa vina PSD la putere care sa-i scoata din mizerie dar nu printr-o schimbare calitativa ci prin politica de subventii. Asa ca vor vota cu USL in continuare si-si vor merita soarta. Insa nu stiu ce vina avem noi, ceilalti. Poate doar ca nu ne mutam in Ardeal!

    cedric

    20/05/2012 at 10:52 pm

    • Salutare! 🙂

      Cedric, daca asa cum s-a zis, USL nu cistiga Clujul, Iasul si Timisoara, atunci e… interesanta treaba.

      Cetatean

      20/05/2012 at 11:10 pm

      • In primul rand Clujul, este o reduta mult dorita de Tontaci.

        mar

        20/05/2012 at 11:13 pm

        • Impresia mea e ca Boc sta mai bine, si vad ca sare confirma.

          Cetatean

          20/05/2012 at 11:15 pm

          • Eu astept maine rezultatele sondajelor lui Gusa dar n-am nici o incredere ca e vandut. Umfla procentele USL, categoric dar nu avem alte sondaje mai de incredere.
            In alta ordine de idei, am constatat inca odata uraviscerala a lui Gusa fata de MRU. Sa fie numai invidie? Nu cred. Probabil banuieste pericolul pe care il reprezinta si cauta sa-i reduca din increderea de care se bucura.
            A si zis ca a scazut foarte mult ca procente. E clar ca minte. Ar vrea el!

            cedric

            20/05/2012 at 11:22 pm

    • @cedric
      sudul e ” rosu” fiindca in bucuresti asa a vrut d-na udrea!
      restul,Dumnezeu cu mila

      intamplator

      20/05/2012 at 11:20 pm

  47. dica & intimplator,
    eu voi vota asa: Nicusor Dan + Paleologu + PDL la consilieri
    🙂

    skorpion

    20/05/2012 at 10:58 pm

    • dupa mine votul corect este: ndan+ paleologu+ndan la consilieri( cred ca va fi si pe lista de consilieri)
      n-am idee cum poate ajunge consilier,cum e legea;
      dar cred ca acum TREBUIE ca ndan sa fie cel putin consilier;asta inseamna ca in 2016 va fi primar

      intamplator

      20/05/2012 at 11:18 pm

      • corect, @intimplator, ndan = consilier, uitasem de aceasta pozitie, desi i-am carat semnaturile la primaria capitalei cind s-a inscris
        🙂

        skorpion

        20/05/2012 at 11:20 pm

        • da,merita,a strins semnaturile fara ale mele;cind am citit ca le are nu m-am mai obosit simbata aceea sa le duc si pe alea care le strinsesem eu,vreo 18/partea proasta e ca din semnaturile” mele” mai mult de jumatate au adresa in bucuresti,dar nu vor vota,fiind plecati
          pt mneantu nu m-am strofocat atita,dar pentru ndan,da

          intamplator

          20/05/2012 at 11:25 pm

          • pacat, asta este…sa speram ca macar restul sa fim in Bucuresti
            🙂
            dar in acelasi timp NDan poate sa fie un semnal ca unii bucresteni vor si altfel de primar, nu gainari de tip oprescu, prigoana,
            azi am vazut un urias afis cu ala micu, columbeanu, pe un bloc din piata Victoriei,
            un afis labartat pe vreo 5 etaje de bloc si sigla PPPS sau asa ceva…
            ce naiba mai cauta si asta care va lua vreo…1%
            :mrgreen:

            skorpion

            20/05/2012 at 11:31 pm

            • @skorpion
              esti optimist:
              1% vor lua columbeanu,iordanescu si alti ” no name” .cumulat

              intamplator

              20/05/2012 at 11:41 pm

  48. buna seara,din nou

    pdl&bucuresti + ” dedicatie speciala pt @tds”
    am avut rabdarea sa urmaresc acum citeva zile pe gindultv,o discutie cu ndan si prigoana
    nu comentez ndan;este un tip care a fost timorat de prigoana-cind ai bun simt nu poti replica nesimtitilor,dar revin la prigoana candidatul pdl care a spus la intrebarea cit costa campania lui electorala” intrebati-i pe aia care m-au pus sa candidez;eu nu stiu,ei mi-au cerut sa candidez,e treaba lor cit costa”
    cam asa ceva,dar se intelegea clar ca el ar fi candidat pentru oricine altcineva,ca -vezi Doamne-el e un ” brand” si ca pdl s-a milogit de el;
    cu astfel de candidati ,in bucuresti,pdl are ce merita
    nu mai zic ca la intrebarea ” cui i-ati vindut firmele Dvs” el a raspuns ” nu stiu,nu e treaba mea”
    pdl a facut mai mult decit trebuia sa piarda bucuresti/cine e sef la pdl bucuresti?n-are nici o raspundere?

    intamplator

    20/05/2012 at 11:16 pm

  49. @tds
    ce-ar fi sa incerci sa-ti imaginezi cum ti-ar fi viata cu un sef ca d-na udrea?

    intamplator

    20/05/2012 at 11:22 pm

  50. La Cartianu este invitat Funeriu, posibil sa fie emisiune in reluare. Povesteste de presiunile facute din teritoriu ptr. numiri cu dedicatie, ex. Valcov de la Olt.

    mar

    20/05/2012 at 11:22 pm

    • valcov ala e „sotia” laviniei sandru ? :))

      ziggzag

      20/05/2012 at 11:24 pm

  51. T.Paleologu pe facebook

    Luni 21 mai, la ora 16, era prevazuta o dezbatere intre domnul Chiliman si mine la Antena 3. Intre timp domnul Chiliman a anulat-o pretextind ca ar avea lucruri importante de facut. Convingerea mea e ca dezbaterea democratica si informarea cetatenilor sint cu adevarat importante..

    skorpion

    20/05/2012 at 11:24 pm

    • e de asteptat sa fuga chiliman de Paleologu si sa evite o dezbatere. ar vedea lumea cam ce prost e in comparatie cu Paleologu.pacat ca nu candideaza in locul gunoierului din partea pdl 😦

      ziggzag

      20/05/2012 at 11:30 pm

  52. @skorpion
    aici poate ca trebuie atentionati cei ce voteaza la primarie ndan;sa nu uite si pozitia de consilier/asta e esential

    intamplator

    20/05/2012 at 11:29 pm

  53. zigzag,
    daca nici prigoana nu are sanse in fata monstrului oprescu adorat de bucuresteni,
    ce sanse are avea un intelectual de tip Paleologu,
    chiar ma mir ca a avut curajul sa se inhame la aceasta lupta….

    skorpion

    20/05/2012 at 11:32 pm

    • tu chiar ca prigoana e contracanditat pe „bune” contra lui oprescu?

      zigzag

      20/05/2012 at 11:33 pm

    • Paleologu a avut o campanie neasteptat de bine structurata ca mesaj 🙂

      roxaline

      20/05/2012 at 11:41 pm

      • intr-adevar;mie mi-a placut azi cind am vazut un banner cu ” legile lui paleologu”
        te face sa mergi sa le cauti/asta daca ai capul si pentru altceva decit sa fereasca gitul de ploaie;
        aici mi-e teama ca paleologu se adreseaza unei minoritati/dar ,asta e nivelul.” masele decide”

        intamplator

        20/05/2012 at 11:45 pm

        • Cu alta chestie a reusit sa miste, inclusiv pe „minunatul” meu vecin, de meserie „regretator” al „vremilor de demult” . A trimis de Paste parca, o felicitare cu un desen / pictura facuta de mama sa si totul cu un mesaj extrem de personal. Nu am vazut felicitarea .. dar a fost prima data cand mi-am auzit 2 dintre vecini vorbind de altcineva decat de psd &co. Apoi au urmat alte drop-mail-uri, nu neaparat tot atat de bine asezate, dar … cu cea mai mica rata de aruncare la cos. Cosul fiind plin de restul mesajelor de la ceilalti candidati. 😀

          roxaline

          20/05/2012 at 11:51 pm

          • @roxaline
            ma ” supar” pe paleologu/nimic de paste,nimic in cutia de scrisori!
            pe strada pe care locuiesc,e drept ca in afara de ppdd nimic in cutia de scrisori;doar ala, mihalache nu uita sa ma ” felicite” de anul nou si sa-mi aminteasca de pnl;
            eu insa ma intreb altceva: de unde are chiliman adresa mea de email?singura explicatie e ca de la fisc,ca nu-mi inchipui ca i-a dat-o @theophyle

            intamplator

            20/05/2012 at 11:59 pm

        • completand mesajul anterior: campania a fost surprinzator de „cu cap si coada”, structurata pe grupuri, cu mesaje ptr fiecare grup. Nu am mai vazut asa ceva la pdl de muuulti ani.

          Ca tot se intreba pe aici ce consilieri de imagine are pdl. Are unii scumpi si foarte aerieni. Inclin sa cred ca Paleologu are alta echipa.

          roxaline

          20/05/2012 at 11:55 pm

          • poate ca nu are echipa ci numai bun simt

            intamplator

            21/05/2012 at 12:00 am

  54. noapte buna !

    zigzag

    20/05/2012 at 11:33 pm

  55. ca o chestie de ” pamplezir” ce consilieri de imagine sau cum s-ar chema are pdl?
    in saptamina cind se comemorau 200 ani de la ” pacea de la bucuresti” nu le-a dat prin cap sa atace usl pe tema rusiei&interesul usl de a stopa prospectiunile-nu exploatarile-de gaze in romania?
    chiar sa fi cumparat rusii toata media romaneasca?

    intamplator

    20/05/2012 at 11:38 pm

  56. dupa chicago,eu cred ca ar fi bine ca basescu sa-l invite pe marga si la bruxelles pe 23 mai
    din doua motive :
    ar avea ponta informatii de la ” prima mina”
    l-ar face de cacao pe marga cu ” prietenia ” lui cu d-na merkel

    intamplator

    20/05/2012 at 11:50 pm

  57. Din pacate Paleologul crede ca lupta se duce in biblioteca, fata in fata strangandu-si mana inainte lupta. Chiliman este pnl, faptul ca a avut o svcnire impotriva lui CA nu il face mai onest, mai de dreapta, ci il mentine in aceeasi cloaca promiscua cu psd.

    eugeni

    20/05/2012 at 11:50 pm

    • @eugeni
      cel mai probabil ,paleologu nu va cistiga;meritul este ca aduce un aer de ” bun simt” intr-o cloaca care pute;
      ceva de genul ” ratiu”

      intamplator

      21/05/2012 at 12:02 am

    • Nice.

      Foarte eficient turnesol impotriva tradatorilor la vedere si a cretinilor numar mare de Barlad.

      A A

      21/05/2012 at 12:03 am

  58. Foarte buna emisiunea lui Cartianu. A dat inregistrari din 90 cu Iliescu, Campenu si Ratiu…Carpa KGB-ista dupa 20 de ani are exact acelasi discurs.

    mar

    21/05/2012 at 12:00 am

    • @cedric;
      exact asta pregateam si eu/nu e a buna/ fidesz in ungaria,nicolici in serbia…..
      tot spunea @theophyle ca ne paste un nou ev mediu;anul asta fac test pilot de legumicultura , de la anul,devin autosuficient cu mincarea

      intamplator

      21/05/2012 at 12:10 am

  59. Vai de romanii de acolo. UE nu va mai avea nici o putere.

    cedric

    21/05/2012 at 12:12 am

    • @cedric
      e si vai de noi: cu fidesz,nikolici la vest /usl la noi se da apa la moara rusilor;cind se pare ca in europa deviza va fi ” scapa cine poate”viitorul apropiat nu arata prea bine;
      ca factor agravant sa mai adaugam si lipsa de viziune a celor care sunt politicieni azi in romania
      (bulgaria nu se pune ca aia sunt din 1878 gubernie ruseasca)
      parca anii 30 se repeta din nou,si nu e deloc bine/a fost perioada cea mai rea a romaniei

      intamplator

      21/05/2012 at 12:22 am

      • Sarbii au nationalismul in sange, revin la anii 90. Romanii de pe Valea Timocului si din Voivodina nu vor sta bine deloc 😦

        mar

        21/05/2012 at 12:31 am

  60. Buna Dimineata,
    Postare noua!

    huniad

    21/05/2012 at 7:53 am

  61. N-ai cum sa obtii o rata ridicata de participare daca amesteci noua religie (societatea de consum) cu politica. Nici macar cu responsabilitatea civica nu poate fi amestecata. Noul „vitel de aur” cum bine ii zici se vrea venerat singur.

    In alta ordine de idei, termenul de „consumerism” se zice ca ar avea conotatie pozitive: miscare de aparare a intereselor consumatorilor, termenul cu conotatie negativa fiind „consumism”. Un articol referior la diferenta dintre cei doi termeni vezi aici: http://consumatinromania.wordpress.com/2012/04/11/consumism-substantiv/.


Comentariile sunt închise.