Politeía

Quis custodiet ipsos custodes?

Ronin – un electorat de izbelişte

Postat de @demeter

Nu cred ca detinem niste secrete extraordinare daca voi afirma ca o mare parte din electoratul lui Traian Basescu a ramas orfan dupa o erodare masiva a PDL in randurile electoratului romanesc in general si in randurile electoratului lui Basescu in particular. Daca ar trebui sa dau un exmplu referindu-ma la acest electorat sunt sigura ca il vom regasi intr-o majoritate covarsitoare la noi pe Politeia.

Ultimele evenimente din PDL, caderea guvernului MRU  si faptul aproape strveziu ca aceasta cadere a fost declansata de parlamentarii pedelisti, pe fata, prin trecerea masiva spre bancile opozitiei, dar si subtila pe “sub masa”, prin aranjamente de culise.

Pentru liderii PDL, MRU a fost un pericol la fel de mare ca pentru USL, daca locomotiva nu poate fi stopata, trenul trebuie deraiat. Deci a deraiat! USL nu a crezut nici un moment pana in ultima zi, inainte de votul motiunii,  ca ea ar avea sansa sa treaca si implicit guvernul poate cadea.

Mai devreme sau mai tarziu datele acestei tradari vor iesi la lumina. In orice caz lucrurile sunt deja cunoscute si neincrederea in “greii PDL” a electoratului, independent de manipularile de tot soiul, care nu va accepta in nici un caz sa mai voteze pentru PDL la alegerile viitoare sub vesnicul pretext “raul cel mai mic”, este clar, desi unii isi mai pun sperante in acest partid, care a sacrificat un intreg electorat pentru 30 de mii de clienti. Asta nu o spun eu, a spus-o Traian Basescu aproape acum un an.

Deocamdata, acest electorat nu are pentru cine vota, probabil ca pana la data alegerilor se va naste o formatiune care ar merita voturile noastre.

Cred ca articolul  lui Barbu Mateescu postat ieri  pe “Sociollogica” ne poate da un exemplu edificator la cele afirmate mai sus. Conchide autorul:

Următoarea acţiune a lui MRU este decisivă pentru soarta a peste un milion de voturi. Ele pot pleca de lângă PDL sau nu. Discursul de ieri a încercat să reunifice situaţia. Deocamdată, dorinţa PDL este să reuşească să  atragă susţinători ai lui Traian Băsescu pe un discurs de tipul „suntem răul mai mic”. Poate vor reuşi. Ceea ce liderii PDL nu înţeleg este că ei nu au nevoie şi nu au de ce să-şi „ceară scuze” pentru măsurile luate. 83% dintre români ori nu îi cred, ori nu îi ascultă. Liderii PDL ar trebui să se orienteze spre cei 17% dintre români cu care pot încă să dialogheze. Mai puţin de jumătate dintre aceşti 17% i-ar vota cu ochii închişi. Ceilalţi ezită. Liantul între ei şi PDL este dat de preşedinte – în care cred – şi de proiectele acestuia. Este un liant slab, din ce în ce mai slab cu trecerea timpului. Şi vorbim de 9-10% din populaţia cu drept de vot. Dacă jumătate vin la vot, la o participare totală la vot a populaţiei României de 50%… vorbim tot de 10%, dar 10% din voturi. Mai pe româneşte, ca să înţeleagă toată lumea: 47 de locuri în parlament – 50 cu redistribuire.  (Sursa)

Exista un electorat Ronin, care cauta afilierea masiva a unui milion de voturi, sa speram ca isi va gasi o optiune viabila si adevarata.

Speram ca in sfarsit se va gasi o dreapta adevarata, fara ipocriti si ipocrizie. Din nefericire datele mentionate de dl Barbu Mateescu pe blogul sau au fost clare si Politeiei. Transmise de Cetatean si Theophyle dlui Neamtu cu sugestia sa termine cu bazaconiile de delimitare emanate de dl Vlaston pentru ca isi lichideaza electoratul cu mainile lui. Interesant cati membri NR au cunoscut aceste date.  Vom reveni in zilele urmatoare cu analize politice legate de noul Guvern Ponta.

P.S – Despre Ronin pe blogul de istorie al lui Theophyle

181 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Buna ziua! 🙂

    Cetatean si Theophyle nu doar ca i-au transmis date lui Mihai Neamtu. Am facut mai mult:

    Eu i-am scris-o direct, intr-un mail (au fost mai multe, cu raspuns), din care preiau un fragment, pentru onoratii membri si cititori:

    „Daca nu veti intra in Parlament si veti rupe din electoratul TB si PDL exact atit cit sa nu aiba majoritatea si cit USL-ul sa ajunga la putere, te asigur ca avei avea cosmaruri toate viata pentru aventura asta de tinere esuata cu NR si soldata cu o lunga iarnapesedista peste tara. Sa nu iti faci iluzii ca dupa venirea USL la putere in 2012 veti putea construi ceva pentru 2014 sau 2016 sau 2020. Nimeni nu mai pariaza pe un cal mort din start. Te vor parasi toti, dezamagiti, si NR se va reduce la un club restrins de prieteni. Iar pe viitor toata lumea va da NR ca exemplu de miscare politica la firul ierbii esuata lamentabil. Veti fi cei care au ucis speranta din cauza unor teribilisme de tinerete care deja va produc pagube„.

    Mailul e 9 martie 2012.

    Cetatean

    08/05/2012 at 4:15 pm

    • Salut City 🙂
      Foarte adevarat si foarte dureros!

      huniad

      08/05/2012 at 4:20 pm

      • Salut!

        Sa nu zica la Judecata de Apoi ca nu l-a prevenit nimeni!

        Cetatean

        08/05/2012 at 4:21 pm

        • cum facem cu sabiile?

          innapoi in teaca, le scoatem sau doar le ascutim ? 🙂

          macgregornews

          08/05/2012 at 5:47 pm

    • Buna ziua,
      Ceva imi spune ca n-o sa aiba remuscari
      😦

      Ovidiu

      08/05/2012 at 5:10 pm

    • Foarte adevarat!
      Eu sunt unul dintre acei dezamagiti, ce si-au pus mari sperante in NR, dar care acum inghit pastila amara a dezamagirii. Comportamentul Dl. Neamtu din ultima perioada, m-a facut sa pun „hold” pe increderea acordata si pe donatii. NR, dar mai ales Dl. Neamtu s-au ametit cu aburii puterii fara a ajunge la usa parlamentului, macar. Pacat! Putea fi o miscare puternica, ce putea atrage pe toti cei doreau sa schimbe in bine soarta acestei tari.

      Demeter, ce facem noi, noi ce l-am sustinut pe Presedinte si care suntem tradati de o mare parte a PDL?
      Sa nu votam, ar fi o prostie! Dar sa votez „raul cel mai mic”, sincer, m-am saturat!

      mayausa

      08/05/2012 at 5:17 pm

    • Foarte adevarat!
      Eu sunt unul dintre acei dezamagiti, ce si-au pus mari sperante in NR, dar care acum inghit pastila amara a dezamagirii. Comportamentul Dl. Neamtu din ultima perioada, m-a facut sa pun „hold” pe increderea acordata si pe donatii. NR, dar mai ales Dl. Neamtu s-au ametit cu aburii puterii fara a ajunge la usa parlamentului, macar. Pacat! Putea fi o miscare puternica, ce putea atrage pe toti cei doreau sa schimbe in bine soarta acestei tari.

      Ce facem noi, noi ce l-am sustinut pe Presedinte si care suntem tradati de o mare parte a PDL?
      Sa nu votam, ar fi o prostie! Dar sa votez „raul cel mai mic”, sincer, m-am saturat!

      mayausa

      08/05/2012 at 5:23 pm

      • cer scuze pentru postare dubla, conectarea la internet lasa de dorit, aici la birou 😦

        mayausa

        08/05/2012 at 5:36 pm

  2. Lasand la o parte discutiile despre MN si NR, de care m-am saturat (si de discutii, si de MN si de NR), am indoieli ca „greii” PDL ar fi vrut pierderea guvernarii chiar inainte de locale. Le convenea unul ca MRU, care le mai ridica partidul in alegeri. Dupa alegeri puteau face ce vroiau cu el, nu erau obligati sa-l puna presedinte la partid in locul lui Boc. Cred in continuare ca succesul motiunii a fost determinat de tradari individuale.

    johnny

    08/05/2012 at 4:32 pm

    • Ziua (cat se poate, date conditiile, de) buna.

      Theophyle spunea mai acum doua luni ca nu exista salvari individuale.

      Culesii neamului au dovedit ca exista tradari individuale (sau de grup restrans, a.k.a. bisericuta).

      EuCuMine

      08/05/2012 at 4:39 pm

      • Nu stiam ca Theophyle a spus asta. Dar daca a spus-o, confirma faptul ca e un tip inteligent. Ma saturasem de tot felul de comentatori care scriau o puzderie de articole pe aceeasi idee, „salvarea este individuala”.

        johnny

        08/05/2012 at 6:32 pm

  3. CETÄTEAN,

    exact ca tine, gandesc totzi din diaspora, dar exact. chiar unii isi pun intrebarea
    dacä nu fac acest tadem cu vlaston si altzii, ce nu „sunt de dreapta”,
    special, sä aibä cuirand in manä haita rosie toatä romania. atunci sä-si
    i-a adio romanii; dela „o tzarä ca afarä” VOR AVEA O TZARÄ CA IN RUSIA SI CHINA:

    theo- nona

    08/05/2012 at 4:38 pm

  4. din päcate romanii, nu stiu sä aprecieze ce au in Presedintele Bäsescu,

    il vor regreta amarnic.

    theo- nona

    08/05/2012 at 4:40 pm

  5. Pina una-alta cu uninominalul asta intr-un singur tur ne indreptam in viteza spre partidul unic. Ca in ’90 vom avea in noiembrie un parlament 70% USL. Desi cu viteza dezertarilor (chiar, la Boc si Blaga le da prin cap ca ceva nu-i in regula ca numai azi au mai trecut 5 la USL?) s-ar putea sa ajungem la 70% USL pina in iunie. Cu ce mai are DD, aproximez un 80% cu mesaj „Jos Basescu” pina in 2014 sau pina la suspendare. Tind sa cred ca vom avea o suspendare imediat dupa alegerile locale.
    Oricum, la 80% „Jos Basescu”, ce piata de desfacere mai credea NR ca gaseste? Sa rupa din electoratul USL sau DD e imposibil. In momentul in care te apuci si in plus il gasesti si pe Iliescu bun democrat te-ai asigurat ca nu te mai voteaza nimeni. Am vazut pe blogary o informatie. Se pare ca PDL a cerut niste sondaje si au inclus si NR in ele. Au obtinut 0%.

    Aha

    08/05/2012 at 4:41 pm

  6. felul cum sfida MN, guvernul boc si ungureanu,pdl, s-au
    chiar pe presedinte, spune f. multe si ei sunt niste trädätori
    in felul lor, aveau de multe ori tonul stangacilor-usl

    theo- nona

    08/05/2012 at 4:42 pm

  7. Salut,
    un offtopic legat de lacramatia din ultima postare de dincolo.
    Maraco – nu e postac- Maraco este o doamna serioasa si e de-ai nostri de multi ani.
    Maraco e garantata TDS (nu ca ar fi cine stie ce mare garantie tds ) 🙂 Nu stiu cine a suparat-o dar nu a facut bine

    lastnightmusic

    08/05/2012 at 4:45 pm

    • 🙂 TDS, imi ai voie sa te imbratisez? Macar virtual ;).

      maraco

      08/05/2012 at 4:50 pm

      • maraco,
        eu te-am salutat deja la postarea precedenta. 😆

        luminita

        08/05/2012 at 5:08 pm

        • Stiu lumi :)! Multumesc! Ti-am raspuns :)!

          maraco

          08/05/2012 at 5:19 pm

  8. Buna ziua. Daca tot s-a retras in umbra titularul blogului, e cazul ca cititorii fideli dar tacuti sa iasa la lumina. Poate ca tocmai asta a fost una dintre motivatiile retragerii lui Teophyle, dar imi place sa cred ca exista si alta, mai complexa, mai spre folosul tuturor, pe care a tot sugerat-o in rarele interventii din ultimele zile. Am senzatia (si datorita acestor sugestii) ca pluteste ceva in aer, un fel de constructie a unei noi sperante. Poate ca e doar o iluzie, un mecanism psihologic de a respinge temerea ca am intrat in Ice Age 3 (unde Ice Age 1 a fost Vacaroiu 92-96, iar Ice Age 2 – Nastase 00-04).
    In rest, NR e un prunc mort. Trist, dar orice lancezeala pe subiect nu face decat sa prelungeasca suferinta de la priveghi. Hai la groapa si apoi la treaba: trebuie un pruncutz nou… Poate suna cinic, dar parca traim vremuri de luminos si tandru umanism???

    cantul_de_jale

    08/05/2012 at 4:46 pm

    • Salut,
      Ceea ce Theo a incercat sa faca a fost simplu, nu exista lumea fara inlocuitori. Politeia este suficient de puternica sa reziste si fara Theo, desi sunt sigura ca ne citeste 😆

      desydemeter

      08/05/2012 at 5:25 pm

  9. NU NR e un prunc mort, ci Mihai Neamtu e un politician nascut mort.

    Cetatean

    08/05/2012 at 4:59 pm

    • Buna ziua Cetatean 🙂

      desydemeter

      08/05/2012 at 5:26 pm

      • saut mina 🙂

        sunt pe fuga si netl merge greu tare!

        Cetatean

        08/05/2012 at 5:45 pm

    • Buna ziua Cetatean,

      Ai dreptate, dar NR va „deceda” avind un lider fara suflare. NR a inceput sa se necrozeze in lipsa oxigenului.

      mayausa

      08/05/2012 at 5:32 pm

      • Maya, o miscare la firul ierbii nu se necrozeaza, se necrozeaza liderii auto-impusi pe care nu ii va recunoaste nimeni si care stau la adapostul unor prieteni lingusitori.

        Cetatean

        08/05/2012 at 5:47 pm

        • @cetatean
          Tare imi doresc sa ai dreptate.

          Pe dealta parte, MN s-a distins si a fost ajutat de toti sa fie liderul acestei miscari. Poate ca-mi scapa mie esenta, dar nu cred ca NM a fost „auto-impus”, eu cred ca noi toti l-am „impus” in capul acestei miscari. Ideea acestei miscari a plecat din cadrul politeia – dar au fost doar voci nu si persoane care sa-si asume pe mai departe aceasta miscare.

          Nu vreau sa fiu inteleasa gresit, mai ales ca eu nu prea am postat, dar mi-e tare drag acest blogului si mai ales spiritul acestui blog. Sincer, eu am cerzut ca Theophile se va implica mai mult in aceasta miscare si ca la un moment dat o sa rasara ca un adevarat lider al miscari. Dar nu a fost asa. Theophile a sprijinit aceasta idee dar, din momentul in cere s-a retras (motivele privesc doar pe domia sa) si miscarea a luat o alta turnura, una urita. O directie ce pe mine nu ma mai reprezinta. De aceea imi dores foarte mult sa ai dreptate.

          mayausa

          08/05/2012 at 6:57 pm

          • Imi cer scuze, din graba am folosit ” i” in loc de „y” in numele lui Teophyle. Inca o data IMI CER SCUZE pentru a nu scrie corect numele gazdei.

            mayausa

            08/05/2012 at 7:00 pm

    • Si tot la capitolul Marga, un citat din Tapalaga:

      „Cand pretinzi insa una dintre cele mai importante functii de reprezentare a Romaniei in plan extern gandirea senila poate afecta grav credibilitatea unei tari”

      Cred ca acceptarea functiei la MAE il va costa pe Marga mult la imagine …

      Radu

      08/05/2012 at 5:11 pm

  10. Zic ca de acum am trecut la stiri fara rost. Se prezinta ca mare eveniment, il pureca aia de la CNSAS pe Marga de dosar. Si daca il gasesc ca a fost securist ce importanta are? Ca si pe Felix sau pe SRS, dovediti securisti. si sint bine mersi, ba inca la ce zice Felix cade lumea in fund de admiratie.
    Ponta graieste si el ca va fi foarte atent la ce cere poporul. Cererile asteapta sa le afle din mass-media. Uite asa va afla de la antena 3 ca Grivco are nevoie de niste contracte tip baietii destepti. Si el saracul ce sa faca, musai sa le dea ca asa a cerut poporul prin reprezentantii mass-media.

    Aha

    08/05/2012 at 5:18 pm

  11. Bună ziua politeienilor,

    Putem intra în mod constructiv..în sensul de a căuta răspunsuri…

    Care sunt pistele de soluţii ce ar trebui urmărite??

    Daniel Todoran

    08/05/2012 at 5:31 pm

  12. Ziua buna oameni buni,

    Ce expresie faina: electorat Ronin. 🙂 . Reflecta exact starea multora.

    L-am auzit pe Boc ca zice: ” Mi-ar fi placut ca MRU sa fi candidat la primaria Iasilor, atunci ar fi putut intra in PDL si urca treptele…..”

    Boc este cantonat tot in mentalitatea BVB-ista . Parerea mea

    eugeni

    08/05/2012 at 5:42 pm

    • as vrea sa aud pe cineva din PDL vorbind de Blaga si de faptul ca el trebuie sa coboare treptele, pentru ca de ani buni nu cistga nimic. Insa nu, blaga e cel mai looser din PDL, si e tot sus.

      Cetatean

      08/05/2012 at 5:46 pm

      • Buna ziua 🙂
        @Citi – Eu ii pregatesc un articol lui Blaga – doar e Oradean de-al meu 👿 .
        Din pacate lucru pe plantatie si lipsa netului (defectiune) acasa – m-a amanat putin …
        Vreau sa vorbesc de categoria Blaga pentru ca el reprezinta o intreaga categorie. Mai am inca de lucru 😦 – sper sa termin in timp util..

        DanSu

        08/05/2012 at 5:54 pm

  13. salut,

    @demeter, nu ma lauzi si tu, ca eu am adus aseara linkul lui Barbu Mateescu?
    🙂

    @cetatean,
    dur textul catre MN dar adevarat, din pacate….

    +

    eu imi pun mari sperante in MRU si pe o constructie fie noua, fie pornita din PDL cu oamenii de baza pe care ii consider eu:MMacovei, TRU, Sever Voinescu, T.Paleologu, obligatoriu Daniel Funeriu…..etc.
    mai sint oare?
    😛

    skorpion

    08/05/2012 at 5:51 pm

    • Hello Skorpy 🙂
      Ba te laud…dar mai am si casa pe cap, pe cel mic, gradina, blogul meu, mail-uri si aprovizionarea 😀

      desydemeter

      08/05/2012 at 7:27 pm

  14. Buna ziua,
    Ponta a demis toti prefectii! Are de lucru, nu gluma.
    Cat despre Marga, azi la instalare, intrebat de jurnalisti, a declarat ca, daca se dovedeste ca a colaborat cu securitatea, va demisiona imediat.
    Macar de s-ar dovedi. Sper ca Lazaroiu are ceva informatii reale, altfel se face de ras.
    La B1 s-a zis ca in 2007 ,Marga a fost gasit „curat” de catre CNSAS dar ca de atunci s-au mai desecretizat multe dosare.

    cedric

    08/05/2012 at 5:51 pm

    • si daca marga-gura-larga este inclus in cele 100.000 dosare clasificate?
      :mrgreen:

      skorpion

      08/05/2012 at 5:52 pm

      • si daca nu e ci e scos la lumina?
        Eu am o banuiala dar n-o spun ca turbeaza Ponta &Co si cine stie ce fac la suparare!
        Dar prea multe dedesubturi a aflat presa in ultimele zile si va garantez ca nu le-a aflat de la mine!

        cedric

        08/05/2012 at 6:06 pm

  15. Spuneati ca nu mai vorbiti de NR. Noi, cei 10% de care vorbiti, cautam optiuni viabile. Cred ca aveti mai multe date despre o noua formatiune.

    Finante Azi

    08/05/2012 at 5:55 pm

  16. Ce naiba oameni buni,chiar nu mai lupta nimeni in tara noastra? Solutia e o noua conventie democratica (bineinteles ca nu trebuie sa se cheme asa) a carei singura optiune sa fie STOP USL. Sa ii includa si pe pedelisti si pe taranisti,si pe NR (sunt simpatizant),MB,bloggerii independenti, pe basarabeni,pe diasporeni si pe oricine are ceva de zis impotriva astora. Sa-i dam conducerea lui MRU, sa facem un protocol solid de colaborare si sa ii dam drumul. Daca sunt probleme cu pragul electoral sa o inregistram ca partid, aducand modificari la statutul PDL. Cu o mobilizare serioasa la vot,cu tactici murdare sau nu,dusmanul trebuie oprit pe toata linia frontului.Ce-i asta cu cald-caldut,ce-i cu drobul de sare? Adica in 1990 nu va temeati de bate si de gloante si acum va temeti ca or sa fuga toti ciolanarii unde le e locul? Normal ca PDL nu e Alba ca Zapada dar e singurul partid care poate construi ceva pana in toamna,daca vrea. Nu exista rau mai mare sau mai mic,exista doar raul pur si simplu. Iar USL sigur nu e bun. Diferentele ideologice de nuanta le putem discuta si in lungile seri de iarna din ianuarie 2013.

    valabill

    08/05/2012 at 6:01 pm

  17. si voiculescu,stänoiu,quintus, stolnici, etc. tzipau cä sunt ingerasi,

    poate cei pusi de ei, nu au sters chiar toate dosarele.
    vreau sä vä intreb numai atat,-cum ajungea Marga la un ministru
    de-a lui PUTIN, dacä nu era intr-o misiune?????????????????se laudä
    cu prietenia unuia., ca ce?????; CÄ NU ERA VORBA DE MESERIA LUI:

    theo- nona

    08/05/2012 at 6:02 pm

  18. Ziua buna la lumea buna!

    mishu jamie

    08/05/2012 at 6:07 pm

    • hello!

      skorpion

      08/05/2012 at 6:20 pm

    • Mishu,
      abia astept sa te vad la noapte la By Alexa. Sa zici verde tot ce stii.

      luminita

      08/05/2012 at 6:59 pm

  19. Nu se mai vorbeste decit de salarii, pensii, sindicate. Cind se maresc adica. De fapt cit de des se vor tot mari. Bun venit in Republica Bugetara Romania.

    Aha

    08/05/2012 at 6:24 pm

  20. Salutare ! 🙂
    Inainte de a fi dezamagit de Mihai Neamtu/NR, m-am declarat (chiar aici) dezamagit de presedinte.
    Pe care l-am sustinut/votat plin de speranta prima oara si ceva mai dezumflat a doua oara.
    Ambele voturi au fost negative, impotriva lui Bombo si apoi a prostanacului (in general, impotriva activistilor PCR/securistilor si a urmasilor urmasilor lor).
    Basescu a promis enorm si a realizat putin, a promis tzepe si ne-a furnizat scobitori.
    In plus, are marele „talent” sa-si bata singur cuie-n talpa (Boc – PM, Ridzi ministreasa, EBA la PE, megaminister/megafonduri pt. Nutzi, Vladescu – ministru la finante, Mantale – intai prefect, apoi la consulat, blocarea lui Ticu Dumitrescu la presedintia CNSAS, ridicarea in grad a unor fosti ofiteri secu, alianta cu PSD si UNPR la guvernare, intarzierea nepermisa a abordarii contractelor cu baietii destepti, chiar acte aditionale cu ei in ultimul moment etc.).
    Consecinta ?
    Procentele la care a ajuns in sondaje.
    Consider, deci, ca situatia in care am ajuns (USL la guvernare) e si o consecinta a multora din actiunile sale.
    Pe care le-a amorsat mult prea usor, chiar impulsiv, fara sa-si asculte consilierii sau sustinatorii.
    Daca batrana carpa kaghebista mi i-a bagat pe gat pe Bombo, Roman, Mitrea, Cati, Severin, Stolo, Geoana si altii ca ei, acoperiti sau neacoperiti, Basescu mi i-a indesat pe Videanu, Udrea, Berceanu, Flutur, Olteanu, Vladescu, Mantale etc. (din care unii s-au intors impotriva lui cand le-a afectat interesele).
    Pe scurt, mie mi-a inselat asteptarile.
    Care nici macar nu erau exagerate.
    Si pt. ca nu-mi sta in obicei sa sustin neconditionat, astept o alta varianta.

    PS
    E doar parerea personala a unui vechi si batran „fitilist”, „misogin”, „expirat” etc. 😆

    Tzepelica

    08/05/2012 at 6:28 pm

    • Salut @Tzepelica
      Nu esti singur cu astfel de pareri dar te injura poporul . 🙂

      stefan60

      08/05/2012 at 6:47 pm

      • Salut, tizule ! 🙂
        Daca ma injura, sa manance cozonac !

        Tzepelica

        08/05/2012 at 6:48 pm

    • Tzepelica,

      Teoretic ai dreptate. Practic: Nu.

      Nu poti sa pui semnul egal intre cele doua gasti. (punct). (Apropos unde sunt liberalii in toata enumerarea asta? Patriciu, care a facut bani mai mult decat toti ceilalti la un loc, par egzemplu, quariu, vosganian etc) .

      Singurele masuri de dreapta au fost luate, de bine de rau, de pdl si TB. PNL a luat masuri de stanga mai tari decat psd.
      Asta cred ca trebuie apreciat.

      eugeni

      08/05/2012 at 6:56 pm

      • Imi pare rau, n-ai citit cu atentie.
        E vorba de un repros pe care i-l aduc presedintelui.
        Acela ca s-a inconjurat de nonvalori/impostori/lichele, cu care n-avea cum sa faca reforma.
        In privinta liberalilor, sunt la fel de toxici/nulitati/mafioti ca si ceilalti.
        Sa fie de vina tot extractia PCR/secu ? 🙂

        Tzepelica

        08/05/2012 at 7:00 pm

        • Salut,

          Asta e unul din marile necazuri pe meleagurile noastre: cine ar trebui sa se bage in politica nu o pra face, cine nu ar trebui sa intre o face. Asa ca e destul de greu ca ajuns in zona inalta a puterii sa ai de unde alege neprihaniti valorosi …

          Radu

          08/05/2012 at 7:04 pm

          • Si cand unul ca MRU indrazneste sa o faca, iata ce-i fac sacalii.

            Acum mi-e teama ca il foloseste PDL-ul ca bun de pus in vitrina, cum a practicat si cu ceilalti intelectuali.

            maraco

            08/05/2012 at 10:59 pm

    • Tzepy, nu te supara, dar sa nu uitam si de altii pe care, eu cel putin, ii apreciez:
      Dacian Ciolos,
      Daniel Funeriu
      si, asa adauga
      Anca Boagiu.
      Cat despre sustinerea neconditionata, absolut de acord cu tine; doar ca, eu ma intreb, cum putea sa faca mai mult? Singur? In politica? Sau cu aia cativa pe care i-am insirat eu si probabil cam la fel de multi pe care i-am omis?
      Asta doar asa, din pragmatism, sa zicem.
      Am tot incercat sa AFLU cum putea mai mult?
      In conditiile in care multi l-au abandonat.
      🙂
      PS Ca sa imi dau cu parerea despre „tema zilei”: MN nu are „scuzele” lui Basescu, zic eu 😦

      Emil

      08/05/2012 at 6:59 pm

      • A propos de „ceilalti”, iti reamintesc doar ca pe lista candidatilor PDL la PE, EBA a fost plantata pe un loc eligibil, adica 3.
        Stii pe ce loc a fost pus Funeriu ?
        Pe 17 !
        E cazul, oare, sa mai comparam valorile, sa analizam „criteriile” de promovare ?

        Tzepelica

        08/05/2012 at 7:03 pm

        • Tzepy, sunt multe „suflete de slugi”; vezi pe undeva lipsa?
          😦

          Emil

          08/05/2012 at 7:17 pm

        • Pai d’aia AMP s-a ofuscat si ea. Dar de aici pana la a spune ca Ponta este impecabil, si a scrie articole laudative usl este o distanta mare.

          eugeni

          08/05/2012 at 7:21 pm

  21. Buna ziua 🙂
    Am ajuns si eu dupa drumuri. Pe unde am fost azi era o asa durere, spaima este asa de mare ca o tanti m-a urlat la mine ca nu am pus corect o stampila si o semnatura 😦
    Concluzia – au inebunint.
    Explicatia – azi au schimbat toti prefectii si suprefectii.

    mar

    08/05/2012 at 6:32 pm

    • Te asteptai la altceva ?
      Sunt extrem de grabiti… 😦

      Tzepelica

      08/05/2012 at 6:35 pm

      • Tzepelica, nu este foame mare si tb sa rada rapid totul ca nu se stie 😦 Dar spaima unora frizeaza absurdul, marturisesc ca la cate nenorociri am vazut/citit nu ma asteptam la faza cu stampila. Pur si simplu unii nu mai au ratiune, sunt zombii de frica ca vor fi schimbati din functie.

        mar

        08/05/2012 at 6:43 pm

    • Ar fi amuzant sa pateasca cu prefectii si subprefectii dati afara ca si in cazul de mai jos:

      http://jdd.ro/2012/05/08/fostul-subprefect-mircea-jorj-trebuie-sa-primeasca-de-la-stat-100-000-de-lei/

      Radu

      08/05/2012 at 6:36 pm

  22. Ziua buna tuturor 🙂

    Eduard

    08/05/2012 at 6:51 pm

  23. Eu deja sunt linistit. In tara asta, inca de sfarsitul mileniului trecut, cine a marit salariile bugetarilor si a aruncat in stanga si in dreapta cu bani de la buget pe ultima suta de metri NU a castigat alegerile.
    Ei nu isi dau seama ca si multi dintre bugetari sunt la fel ca taranii care primesc zahar si ulei: iau de la toti si apoi din diferite motive (membrii de partid, traditia familiei, vot negativ, influente ale prietenilor sau chiar frica de sot :P) voteaza pe cine stiu ei.
    In schimb nu cred ca exista mic intreprinzator particular sau salariat la privat care sa vada dezmatul facut cu banii produsi in primul rand de ei. De fapt numai de ei pentru ca impozitele directe si indirecte platite de bugetari au ca sursa primara de provenienta tot privatul.

    ribelalu

    08/05/2012 at 6:56 pm

  24. dece dl.Georgescu, nu a spus, cä la lucrat la FNI pt. Vantu.

    dece????? are ceva pe constiintzä?nu cred , oameni ca el

    a distrus multe fam.

    theo- nona

    08/05/2012 at 6:57 pm

  25. au schimbat, pt. cä USL, le-a cumpärat voturile cu promisiuni.

    mincinosul Ponta; laträ si spune numai bazaconii si dezinformäri.

    theo- nona

    08/05/2012 at 6:59 pm

  26. Eu sunt de parere ca clasa politica se poate schimba prin reformarea din interior a unui partid. Nu este chiar asa usor sa vii si sa creezi partide, mai dai gres cu unul (NR), abandonezi si incerci cu altul. Misiunea strangerii de semnaturi va fi de doua ori mai dificila, iar neincrederea omului de rand in miscare va scadea cu fiecare iteratie in parte.
    O solutie: mai multi oameni de buna credinta se coaguleaza si intra intr-un partid(PDL, PNL). Cu un plan bine tintit, evident. De aici, Dumnezeu cu mila.
    Recitind, imi pare o idee hazardata chiar si mie. Dar gustul amar lasat de Noua Republica, combinat cu un oarecare realism politic al carui adept sunt, ma face sa cred ca partide noi sunt greu de infiintat.

    Eduard

    08/05/2012 at 7:15 pm

    • 🙂
      Singura sansa, zic eu, de rarefiere!

      Emil

      08/05/2012 at 7:19 pm

    • Buna seara 🙂 .
      Pai tu de crezi ca Udrea, Prigoana si Boc l-au vazut pe Ungureanu primar la Iasi, urcand pe trepte catre usa pdl-ului? 😀 😀 😀

      Gino

      08/05/2012 at 7:23 pm

      • Corect era „…de ce crezi…”. Sunt sigur ca le place de el oriunde, cat mai departe, sa nu se intample ceea ce spui. In schimb Teo Trandafir sau Prigoana ala mic erau foarte buni, nu puneau probleme din astea.

        Gino

        08/05/2012 at 7:40 pm

        • Problemele lui sunt multe in acest caz: e relativ singur, timpul avut la dispozitie este extrem, extrem de scurt, de aceea el tinteste direct varful partidului. E normal sa apara o reactiune din partea buldogilor.

          Eduard

          08/05/2012 at 7:42 pm

    • Salut,

      E un scenariu foarte optimist si ma tem ca nu prea realist. Pe scenariul asta foarte probabil o parte din grup va fi cooptata catre partea intunecata, iar restul se vor plictisi dupa o vreme, oricat de hotarati ar fi, sa tot stea pe loc in pozitiile de jos sau sa fie trasi complet pe dreapta. Actualul sistem de promovare practicat de partide permite destul de multe conducerii, membrii de rand (presupun ca grupul respectiv se inscrie in partid pe calea normala, regular member) neavand acces prea frecvent la decizie. Cat de mare trebuie sa fie un astfel de grup pentru a influenta decizia la un congres?

      Radu

      08/05/2012 at 7:23 pm

      • Salut Radu
        Scenariul e perfectibil, normal. Cat o fi nevoie. Da cam cat de mare trebuie sa fie un partid ca sa intre in Parlament? Si in acel partid ce anume iti garanteaza ca oamenii sai nu vor trece la „the dark side” (vezi cazul sus-amintit)?

        Eduard

        08/05/2012 at 7:36 pm

      • Stati linistiti, la un congres participa delegati. Nu ajungi delegat fara acordul conducerii. Ca sa stiti cum merge.
        Ce a facut Basescu cand a luat presedintia PD este o chestie unica, nu cred ca se mai repeta.

        Gino

        08/05/2012 at 7:45 pm

  27. Salut,

    http://www.nouarepublica.ro/celor-curajosi-si-demni

    Pe mine doua chestii ma deranjeaza in textul asta. Ca barbat, vreau sa zic. Unu, ca i se pare jignitor apelativul de „vagin”. Si doi, ca in imaginea lui, grupul de forta al NR este format doar din barbati demni si merituosi.

    deepalaska

    08/05/2012 at 7:34 pm

  28. @Tzepelica – iti impartasesc parerea.
    Basescu a facut cateva gafe cumplite. Din pacate nu prea avem alternativa acum.
    Iar treaba cu lefurile „de la stat” e si gresita (nu merge economia atat de bine incat sa dai bani fara sa reduci numarul angajatilor) si incorecta fata de cei care chiar produc banii.
    Dar deocamdata il sustin din lipsa de alternative.

    Diana

    08/05/2012 at 7:36 pm

  29. Uite ca apar si noile strategii a PDL . 😆

    http://www.hotnews.ro/stiri-politic-12200940-organizatiile-pdl-ppdd-din-vaslui-vor-incheie-alianta-postelectorala.htm

    Ma intreb cum se poate justifica in fata opiniei publice aleanta cu partidul lui Diaconescu . Ce va urma , aleanta cu Becali si Vadim ?
    Stategii marete pe masura partidului . 🙂

    stefan60

    08/05/2012 at 7:38 pm

    • Doar „brotacei raiosi”, vorba taranului cu afaceri in energie. 😆

      Tzepelica

      08/05/2012 at 7:41 pm

    • @stefan
      d-le ati uitat ca d-na udrea batuse palma cu becali la bucuresti?

      intamplator

      08/05/2012 at 7:47 pm

      • Chiar ca nu mai tineam minte . 😆

        stefan60

        08/05/2012 at 7:50 pm

  30. Dupa schimbarea guvernului, Mult Prea Fericitul a dat o fuga pana la Cornu.
    Unde l-au ales cetatean de onoare si l-au pus langa Bombo. 🙂

    Tzepelica

    08/05/2012 at 7:43 pm

  31. Buna seara

    1. eu nu cred in electoratul ” ronin”,dintr-un motiv simplu: acest electorat numit generic ” ronin” nu cauta un stapin,cauta un PARTENER si asta e diferenta;
    2.@tzepelica: ce doriti Dvs se putea realiza numai prin dictatura;nu se poate intr-o democratie; strimba,schioapa,chioara,surda e mai buna decit o dictatura
    3. schimbarea prefectilor: este exact ce a zis ponta-citat aprox-: gata cu politizarea ;partea proasta e ca va trebui sa le plateasca salariile tuturor;sa vedem cum va fi la tribunal=alt test al ” impartialitatii” usl
    4.@mar: amarit de la nu stiu ce institutie care acum tremura ca vine matusa de var de-al 5 lea al unui uslist sa-i ia locul,dupa ce amaritul a cotizat gras sa fie acolo si s-ar putea ca si acel amarit sa fie matusa unui var de-al 5 lea pdlist insa;mie nu de ei imi e mila;de mine

    intamplator

    08/05/2012 at 7:45 pm

    • Nici mie, am reactionat destul de dur.

      mar

      08/05/2012 at 9:41 pm

  32. Of, da recursul ala in Trofeul Calitatii cand l-au dus astia?
    Nu mai am rabdare.

    Eduard

    08/05/2012 at 7:46 pm

    • Stai linistit, n-o sa se intample nimic.

      Tzepelica

      08/05/2012 at 7:51 pm

      • Pai e bine sa nu se intample nimic. Inseamna sa se mentina decizia 😀
        Da totusi, cand e?

        Eduard

        08/05/2012 at 7:53 pm

        • …in sensul ca Bombo o sa-si numere linistit ouale, la ferma personala.
          Nu la Rahova, unde i-ar sta frumos.

          Tzepelica

          08/05/2012 at 7:55 pm

  33. @intamplator
    Adica daca refuza insistenta propunere a lui Ridzi de a o planta pe EBA la PE sau daca n-o numea pe Udrea la ministerul dezvoltarii sau pe Mantale consul, Base era …dictator ?
    Nu poci pen` ca sa crez ! 🙂

    Tzepelica

    08/05/2012 at 7:50 pm

    • Nu Tzepy, nu era dictator: nici macar presedinte nu mai era. Eu asa cred 😦

      Emil

      08/05/2012 at 7:58 pm

      • Sa nu uitam ca in 2009 a fost ales cu niscaiva emotii.
        Nu din cauza calitatilor adversarului.
        Doar din cauza gafelor personale de care vorbeam.

        Tzepelica

        08/05/2012 at 8:02 pm

        • Nu stiu, Tzepy, da’ printre gafe au fost, poate, si niste NU din aia de care vorbesti. Poate. Deocamdata, este SINGURUL care a miscat ceva intara asta institutional. Deocamdata, nu vad altul; cel putin eu 😦

          Emil

          08/05/2012 at 8:08 pm

  34. Astept scandalul monstru care se va isca dupa previzibila achitare a lui Bombonel. Societatea civila, presa, blogurile, activistii Occupy, membrii galeriilor, studentii din Politehnica, toti se vor uni intr-un glas, poate chiar aduna la Universitate, pentru a protesta pentru ceea ce ei cred ca este o „albire” a lui Nastase.
    Asa va fi, nu?

    Eduard

    08/05/2012 at 8:05 pm

    • Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa 🙂

      Emil

      08/05/2012 at 8:08 pm

    • Ntz.
      Se va auzi doar un sforait cumplit.
      Boborul doarme linistit…”baietii” lucreaza pt. el… 😆

      Tzepelica

      08/05/2012 at 8:09 pm

    • Poporul suntem noi, daca noi cititorii Politeia nu iesim sa ocupam piata cand va fi achitat Bombo atunci cine?

      sls

      08/05/2012 at 8:53 pm

      • 100% de acord!
        trebuie doar sa ne mobilizam cu totii!!!!

        skorpion

        08/05/2012 at 8:56 pm

  35. Raspuns pentru cei ce au spus ca as fi liberal ,USL-ist PNL-ist ,fost NR-ist ,etc,

    Am incercat sa formatez textul da ,pentru al face mai deosebit si mai vizibil .
    Posturile sunt de aseara si le puteti vedea ca nu sunt pro ceva sau cineva ,sunt o critica a celor ce ne-au dat speranta.
    Citesc postarile si articolele de pe acest blog si bogurile prietene de ceva timp.
    Aseara am intrat si am scris cateva posturi deoarece sunt profund dezamagit de venirea USL-istilor la putere si lipsa de alternativa.
    Nu am scris decat despre cei care am crezut ca conteaza si m-au dezamagit pe ceilalti PSD,PNL, nu i-am luat niciodata in considerare ca ar putea sa faca ceva pentru tara si de aceea nu are rost sa ii bagi in seama cum zicea o distinsa doamna pe acest blog.
    Oricum cat nu voi fi blocat voi mai scrie.
    Acum plec spre Bucuresti si maine seara o sa mai postez.
    Cu stima pentru toti care posteaza si nu uitati ca raspunsul la o intrebare nu vine daca intrebarea nu este bine pusa.

    alin1969

    08/05/2012 at 8:33 pm

    • Alin I9 69

      Am si eu tot felul de proverbe, zicale cimilituri mai corecte din intelepciunea popoarelor.
      Ce naiba inseamna: „raspunsul la o intrebare nu vine daca intrebarea nu este bine pusa” ? (raspunsul corect poate) care in cazul acesta devine truism.
      Face parte din educatia noastra? Trebuie sa fim muti de admiratie fata de adanca cugetare si profunda intelepciune?

      Si ce seintampla daca uitam sensei? Yng/yangu’ ne va fi destabilizat pe vecie?

      C’mon 🙂

      eugeni

      08/05/2012 at 8:51 pm

  36. Si eu cred ca ar trebui sa-l rastignim la stilpul infamiei poporale pe Basescu: ne-a dezamagit crunt.
    Si sa nu-i mai reprosam lui MN atacurile la dictator si portocalii; astia au fost (poate mai sint) tot raul din tara.
    Imi place mai ales cind aud cite o voce care ne reaminteste ca v-am zis io, ori alta, tot reamintindu-ne, ne trage de mineca nu ati vrut sa ma ascultati.
    Nb,
    da` totusi, asteptam ca doar-doar face piratul ceva; chiar vreo minune.
    Daca nu, ce? doar politicienii pot migra? migram si noi.

    victor L

    08/05/2012 at 8:37 pm

  37. Mda. Neamtu s-a intors din Cheile Nerei si neaga ca s-ar fi intamplat ceva. Ce excluderi, domle? Treaba merge struna. Cateva mii de semnaturi si treaba-i gata. Da-i dreaqu pe aia care arunca eroic invective din spatele unor IP-uri anonime. Eu sunt miezul. Si am vazut si peisajele bucolice, si am vorbit si cu ulii soricari, si ei mi-au spus ca tara are nevoie de mine. Misiunea mea continua. Bla, bla, bla.

    Eduard

    08/05/2012 at 8:39 pm

    • Bon soir Eduard 🙂
      E mic rau de tot. Si pe cine interesa ca scrie dintr-o parcare? „Avem si inregistrati video…” De la micul dejun si cina?

      desydemeter

      08/05/2012 at 8:42 pm

      • Sunt inregistrari de la alte cine. 🙂 dar se zice ca „what happens in vegas stays in vegas”.
        Mic de tot raspunsul. Ocolim problemele, poate vor disparea de la sine. :)) Cand au facut probleme din oameni, poate aia nu vor sa dispara in tacere. Poate e cazul ca NR sa mai schimbe ceva in conducere si mai ales in modul de conducere.

        mishu jamie

        08/05/2012 at 9:03 pm

    • Am citit ce a scris MN pe sit-ul NR.

      Penibil. Imi este teama ca omul are probleme, fara gluma. Tara, Raul, Ramul si …ginu striga in favoarea lui. Ceva nu este bine…..Face o trecere aproape patologica de la Noi la Eu la natura patrie si NR.

      eugeni

      08/05/2012 at 9:00 pm

      • „Pentru ce nu pot mulţumi? Pentru un singur lucru: pentru jignirile gratuite aduse unor oameni sinceri şi inimoşi; pentru invectivele deversate eroic în spatele unor IP-uri anonime; pentru recursul la vocabularul genital în comunicări interne sau externe, cu vădit efect toxic şi destabilizator; pentru ofensarea unor doamne de vârsta a II-a sau a III-a; pentru zeflemeaua celor care preferă să vorbească despre “vaGINul de Bucureşti”, iar nu despre o echipă formată din bărbaţi demni şi merituoşi. Pentru toate acestea, nu pot spune nici iertare, nici mulţumesc.”
        „Barbatii demni si merituosi” vor sa ma aduca in stare sa povestesc episodul pe care l-am cenzurat din postarea pe blog.
        Expresia incriminata imi apartine. Dar e rupta din context. Le-am zis ca „undeva, GIN-ul greseste”. 🙂

        mishu jamie

        08/05/2012 at 9:09 pm

        • Ahahahahaha 😆

          Eduard

          08/05/2012 at 9:21 pm

  38. Amnistie fiscala ptr. functionarii publici de 1 miliard de EURO 😦 O palma pe obrazul celor care muncim de ne sar capacele si o sfidare a cetateanului corect si cinstit 👿

    mar

    08/05/2012 at 8:47 pm

  39. Si-apoi, tot raul spre bine.
    Ui` ce zice un neo-keynesian:
    „Paul Krugman: Alegerile din Franta si Grecia ar putea determina Germania si BCE sa renunte la politicile de austeritate ca singura solutie in fata crizei”.
    La noi schimbarile au venit la timp 😉
    Da parca politicile de austeritate in timp de criza sint un moft si nu o constatare clara: punga e goala

    victor L

    08/05/2012 at 8:47 pm

    • Buna seara. Krugman este un cretin. Problema statelor europene este problema datoriilor de stat care depasesc PIB-ul anual si sunt istorice, acumulate in decenii. Cheltuielile aste trebuiesc diminuate chiar daca masurile sunt impopulare.

      clemycali

      08/05/2012 at 8:51 pm

      • @clemycali
        buna seara
        si ce pune dl krugman in loc? tipareste bani … si dupa inca 5 ani ajungem din nou intr-o fundatura
        tot asa a fost si in primele decenii ale anilor 20 … si a venit criza… si a aparut keynes/perfect si,aplicind teoria lui s-a ajuns la al 2 lea razboi mondial

        intamplator

        08/05/2012 at 9:02 pm

  40. La Turcescu este Frunda, de o nerusinare care ma scoate din minti. Turcescu acuza hotarirea de a nu se returna banii primiti ilegal de bugetari. Frunda se „bate ” cu Turcescu si Pora.

    cedric

    08/05/2012 at 8:51 pm

    • Asta m-a infuriat si pe mine 👿 Bataie de joc si sfidare pe fatza, acum ai dovada vorbita a ticalosului. Cred ca daca putea vota cu „n” maini aseara investitura 😦

      mar

      08/05/2012 at 8:54 pm

  41. Seara buna la lumea buna! De unde stiti fratilor ca voi fi la Alexa? Voiam si io sa-mi bag o reclama, o chestie, si cand colo, nema surpriza.
    In aceasta seara, de la orele 24.00, cetateanul invitat la emisiune este Misu Jamie, aka Dana Rainov, cu al sau http://blogdecainerau.wordpress.com/.

    mishu jamie

    08/05/2012 at 8:59 pm

    • ha ha ha …si eu ma chinuiam sa-ti fac reclama 🙂

      ribelalu

      08/05/2012 at 9:02 pm

    • De pe blog, a anuntat Alexa 😀

      mar

      08/05/2012 at 9:03 pm

    • na,nu credeam ca voi ajunge sa zic vreodata” satut mina mishu” /s-a intimplat si asta

      intamplator

      08/05/2012 at 9:03 pm

  42. Buna seara!
    Pentru cine nu a aflat inca diseara la By Alexa (ora 0.00) pe Nasul Tv invitat este Misu Jamie. Pentru cine nu-l stie pe Misu surpriza va fi si mai frumoasa ;).
    Emisiunea se poate vedea in reteaua Dolce Tv si pe internet la http://nasul.tv

    ribelalu

    08/05/2012 at 9:02 pm

    • Imi permit sa fiu mai precis la
      http://live.nasul.tv/
      nu te superi, ribelalule, nu? 🙂

      Emil

      08/05/2012 at 9:11 pm

      • deloc…l-am scris si eu din memorie si nici nu stiam daca iese linkul aproximativ. eu o sa am privilegiul sa ma uit la emisiune pe Dolce

        ribelalu

        08/05/2012 at 9:20 pm

        • Eu eram cu el descis si doar am copiat; si in rest nasultv este interesant 🙂
          Doar ca am mai vazut cautari.

          Emil

          08/05/2012 at 9:23 pm

  43. Au retras recursul facut de MRU. Nu-l vad bine pe Tonta 😦 – Cunoasteti intentia politica anuntata de USL de a opri aplicarea acestei hotarari, exista deja, chiar inainte de a se instala noul guvern USL, o decizie a Curtii de Apel Targu Mures prin care se suspenda aplicarea acestei HG. Guvernul interimar, ieri, a declarat recurs. Decizia noastra, adoptata astazi si transmisa secretariatului general este de a retrage recursul.
    http://www.hotnews.ro/stiri-esential-12201300-live-text-victor-ponta-adoptat-oug-pentru-aplicarea-ccr-oprit-incasarea-cas-pentru-cei-care-pensii-peste-740-lei-dincolo-limita-prevazuta-lege.htm

    mar

    08/05/2012 at 9:24 pm

  44. Azi a fost zi de vot final in Senat. Se cunoaste ca au luat baetii fraiele. Cu participatiunea buldogului, evidentement. Daca nu vrea Seful de camera, gaseste portite de tergiversare. Cum face Anastase, de exemplu, motiv pentru care o si urasc visceral toti din USL. Asadar, am ajuns s-o spunem si pe asta: ultima reduta, Anastase si Camera Deputatilor.
    Care mai sunt cifrele prin Camera inferioara, btw?

    Eduard

    08/05/2012 at 9:25 pm

  45. Mamaaa, ce face Turcescu cu madam Campeanu ca nu restituie banii pensionarilor asa cum a promis!

    cedric

    08/05/2012 at 9:32 pm

    • Turcescu matura cu panaramele de cateva zile, aproape ca nu se mai controleaza.

      mar

      08/05/2012 at 9:35 pm

  46. Inainte de a fi ministru a promis marea cu sarea, iar acum n-are loc in „spatiul fiscal”. Cand a facut ea promisiunile nu cunostea chestia cu spatiul fiscal! Mincinoasa nerusinata.

    cedric

    08/05/2012 at 9:33 pm

  47. Pora: as fi curioasa daca declaratiile (promisiuni populiste) pe care le-ati facut toti cei din opozitie le-ati facut pt. a darima guvernul?
    Campeanu: ne-am bazat pe informatiile pe care le detineam atunci.

    cedric

    08/05/2012 at 9:35 pm

  48. Salut @clemy
    In tarile UE problema datoriilor e extrem de grava .
    1- Nu au la cine sa mai vinda noile titluri de stat emise pentru a plati datori mai vechi si a finanta deficitele .

    2- Cu exceptia cazului grec , „austeritatea” tarilor cele mai vulnerabile , restul PIIGS , au dus doar la masuri de marire a presiunii fiscale fara nici o reforma de reducere reala a cheltuielilor actuale . Au taiat spe exemplu din transferurile catre administratile locale si in schimb au dat acestora instrumentele legale in a mari presiunea fiscala . „economia ” astefl obtinuta la nivel central e „depozitata” pentru a acoperi deficitele .

    3- Toate aceste masuri impreuna au pus presiune pe veniturile actuale ale cetatenilor si pe capacitatea bancilor europene de a finanta guvernele respective .

    Tot incepe de la premisa ca sistemul actual trebuie mentinut in toate sectoarele si doar in viitor se vor reduce anumite cheltuieli , anumite categori de salariati bugetari . Nu functioneaza si recesiunea in curs e dovada graitoare a solutilor gresite care cer sacrificii doar celor care produc ceva azi si asta adinceste recesiunea prin cresterea lipsei de competitivitate economica la nivel planetar dar si prin scadere a nivelului de trai . Recesiune autoalimentata . Nu poti pretinde austeritate doar unora .
    Ori la toti , ori la nimeni . 🙂
    Acum ne apropriem de varianta secunda , la nimeni sau mai bine zis , doar la „palmasi” . 😦

    stefan60

    08/05/2012 at 9:40 pm

    • Se invart in cerc ca niste caini dupa propria coada. Criza asta o sa mai dureze cativa ani pana cand vor aparea, din necesitate, acei politicieni curajosi care sa spuna lucrurilor pe nume si sa si actioneze ca atare. Pana atunci vor tot incerca sa acopere gaurile prin paleative.

      clemycali

      08/05/2012 at 9:48 pm

      • Exact @ clemy
        Doar ca fiecare luna , fiecare an pierdut adincesc problemele si solutile devin la un moment dat insurmontabile .

        stefan60

        08/05/2012 at 10:06 pm

  49. Ramai fara replica, sincer – Preşedintele ales al Franţei, socialistul Francois Hollande, a afirmat că, atunci când participă la reuniuni ale liderilor de partid din Europa, este neplăcut pentru el să audă cum prieteni de-ai săi – români, polonezi, portughezi, italieni – vorbesc în limba engleză.
    http://www.evz.ro/detalii/stiri/francois-hollande-se-plange-ca-liderii-romani-portughezi-italieni-vorbesc-limba-engleza-98041.html

    mar

    08/05/2012 at 9:48 pm

    • Hollande este un prost periculos. Franceza va deveni o limba de circulatie internationala in momentul in care rolul economico-militar al Frantei va deveni important. Pana atunci sa taca, dar din pacate nu poate.

      clemycali

      08/05/2012 at 9:50 pm

      • Pai inclusiv cei care lucreaza in traficul aerian francez sint obligati sa vorbeasca in engleza .Ca e unica limba internationala in care se stabilesc legaturile intre avioanele straine si controlorii la sol . Dar asta nu o spune socialistul care a promis lapte si miere . 🙂

        stefan60

        08/05/2012 at 10:09 pm

  50. Exceptional Turcescu asta seara. I-a batut pe actualii guvernanti cu propriile arme. De maine face emisiuni despre ipocrizie, adica ce-au promis si ce fac de fapt, ca sa stie lumea cu cine voteaza. Batalie pe fata.

    cedric

    08/05/2012 at 9:58 pm

    • Asa si trebuie facut.

      clemycali

      08/05/2012 at 9:59 pm

      • Din pacate e cam singurul care face asta. El si Banciu. Tot respectul.

        Eduard

        08/05/2012 at 10:01 pm

  51. Funeriu si Tapalaga la B1

    cedric

    08/05/2012 at 10:01 pm

  52. tapalaga si funeriu la cristoiu

    lastnightmusic

    08/05/2012 at 10:02 pm

    • Nu sunt de acord cu Cristoiu, ca TB este infrant. Individul in urma cu doua saptamani era admiratorul declarat al lui Tonta,

      mar

      08/05/2012 at 10:08 pm

    • Acum depinde daca dosarele pe extern au ajuns la CNAS. Dar s-ar putea foarte bine sa fi fost verificat pe directie informativa de partenerii NATO. Vedem.

      clemycali

      08/05/2012 at 10:08 pm

      • Poate sunt in arhivele SIE. Acuma, stiti voi vreun fost mare sef de SIE, care ar putea afla daca acest dosar exista, unde e si ce contine? Sau poate chiar sa ii stie deja continutul. Cica e unu’, de ieri fost premier, acum fara job.

        Eduard

        08/05/2012 at 10:11 pm

        • De vazut daca a avut acces la toata arhiva SIE . 🙂
          Nici presedintele Romaniei nu a avut acces la toate documentele , contractele secretizate .
          Securitatea romana post socialism a vut grija sa acopere trecutul dar si sa conserveze bine oamenii , sistemul pentru viitor .

          stefan60

          08/05/2012 at 10:19 pm

          • NATO e cheia. Romania este stat NATO nu se poate juca de-a calul troian cum a incercat inainte de 1990.
            Agent SIE si agent adormit KGB / FSB? Daca nu, trebuie lamurit, si repede.

            A A

            08/05/2012 at 10:45 pm

  53. Cred ca vor analiza discursul presedintelui de aseara, la investirea guvernului

    cedric

    08/05/2012 at 10:04 pm

  54. Buna seara. Lazaroiu la Nasul TV

    ucenic

    08/05/2012 at 10:12 pm

  55. Lazaroiu: numirea lui Marga la Externe facuta doar ca sa intre in coliziune cu Basescu, si astfel USL sa aiba motiv de suspendare.

    ucenic

    08/05/2012 at 10:18 pm

  56. Lazaroiu: ar fi bine ca Ponta sa fie un premier bun, astfel PDL ar fi motivat.

    ucenic

    08/05/2012 at 10:21 pm

  57. Lazaroiu: prestatia lui MRU, relativ buna. O problema ar fi Cuprumin, alta cu usa trantita primarilor. „Daca ai inchis usa, mai bine o lasi asa.”

    ucenic

    08/05/2012 at 10:23 pm

  58. Purtătorul de cuvînt al guvernului Ponta va fi Andrei Zaharescu dat afara de la PROTV pentru ca a luat spaga. Angajat la departamentul de propaganda al Antenelor pana acum.

    ribelalu

    08/05/2012 at 10:25 pm

  59. Lazaroiu: MRU ar fi mai „prizat” de membrii simpli ai PDL, si mai putin de conducerea partidului.

    ucenic

    08/05/2012 at 10:25 pm

  60. «Guvernul nu va prezenta public scrisoarea de intentie convenita cu FMI, asa cum asigura premierul Victor Ponta invocand principiul transparentei si al „noului mod de guvernare”. Stirile PROTV

    ribelalu

    08/05/2012 at 10:26 pm

    • Da n-au stat degeaba deloc. Voi mai urmari aia cu Agentia Nationala pentru Sport. Sunt curios care sunt motivele din spatele resubordonarii. In rest, previzibile decizii, dar se grabesc, nu gluma.

      Eduard

      08/05/2012 at 10:38 pm

      • Sa aiba si Ponta un sponsor national , guvernativ si absolut legal la garele auto la care va mai partecipa . 🙂

        stefan60

        08/05/2012 at 10:42 pm

  61. Lazaroiu: n-as exclude total ipoteza lui Tapalaga, cum ca Blaga ar fi „sprijinit” daramarea guvernului. Ar putea sa faca bine PDL-ului.

    ucenic

    08/05/2012 at 10:30 pm

  62. Noapte buna tuturor.
    Sa speram intr-o zi frumoasa maine, o zi totusi importanta pentru Romania.

    Eduard

    08/05/2012 at 11:13 pm

  63. ROnin si organizare totala contra usl.

    mae

    08/05/2012 at 11:52 pm

  64. buna seara,
    Legislatia din Educatie deja s-a modificat. Au coborat standardele minimale pentru economisti, panelul P4, prin ordin al ministrului, Astfel, economistii nu mai trebuie sa publice articole in reviste cotate ISI cu scorul peste 0,25 ci se admit si cele sub 0,25. Chiar si cele cu scorul nul, adica doar luate in evidenta de ISI.
    http://www.legex.ro/Ordin-3697-2012-119904.aspx
    Ironia sortii Ordinul este semnat de Catalin Baba. ” Si tu Brutus”

    ion

    08/05/2012 at 11:58 pm

  65. Mishu la Alexa.

    ucenic

    09/05/2012 at 12:12 am

  66. Adica, Mishu la By Alexa.

    ucenic

    09/05/2012 at 12:15 am

  67. Foarte bune cele doua Doamne 🙂

    mar

    09/05/2012 at 12:49 am

    • Foarte bune, intr-adevar.

      ucenic

      09/05/2012 at 12:52 am

  68. salut! 🙂

    Vazui si eu mesaju lui Neamtu. Omul e paralel, o da in gargara, cind lui i se reproseaza chestii reale.

    Cetatean

    09/05/2012 at 12:50 am

    • C. omul a fost demolat de cele doua Doamne. Pacat ca emisiunea este la o ora ciudata ptr. ca este o emisiune buna.

      mar

      09/05/2012 at 1:00 am

  69. Buna, buna emisiunea !

    ucenic

    09/05/2012 at 1:08 am

  70. Noapte buna.

    ucenic

    09/05/2012 at 1:12 am

  71. Buna dimineata,
    postare noua!

    huniad

    09/05/2012 at 8:02 am


Comentariile sunt închise.