Politeía

Quis custodiet ipsos custodes?

Caravana Statutului Noua Republică

Postat de @huniad

Moto: Nu puteti cenzura voi cat putem publica noi!

Preambul – Nu ne dati like si in nici un caz “share”. Rugam pe toti membrii miscarii “Noua Republica” sa nu ne dati “like” sau sa faceti “share” materialelor noastre publicate pe retelele de socializare pentru a nu fi exclusi. Conform ultimelor directive ale sefului Gardianilor Noii Republici, dl Laurentiu Theodoru, toti simpatizantii NR care nu corespund criteriilor d-lui Theodoru au fost banati. Mai ales cei care au dat share sau like la articole din Politeia.

Vezi imaginea din dreapta. Avand in vedere ca NR a inceput sistematic sa denunte “tradarile” si democratia “decadenta” din randurile membrilor si simpatizantilor, incepand cu excluderea din Noua Republica a unui membru al comunitatii noastre (Politeia) si in curand probabil ai altora, bineinteles din cauza  provenientei nesanatoase, va rugam sa nu mai dati “like and share”, nu are rost sa va periclitati viitorul in aceasta secta.

***

Articolul cenzurat: Caravana Statutului Noua Republică

Iată cum ar fi trebuit să sune invitația la Adunarea Regională Transilvania – Banat: „Lume !!! Lume !!! Ocazie unică !!! La Sibiu pe data de 28 Aprilie 2012 spectacol extraordinar!!! Fabulosul GINULESCU cu în cooperare cu Unicul PoaleÎnBrâncescu vor avea o reprezentație ieșită din comun”

Da….. cam așa a fost, ca la spectacol. Am plătit cuminți biletul de intrare, am fost poftiți să luăm loc și să privim spectacolul. Și fără întreruperi neprogramate că ne abatem de la scenariu (agenda).

Cred că s-au depășit limitele bunului simț. Cum este posibil să se trâmbițeze sus și tare o prezentare a Statutului și Programului Politic și să se vorbească despre Filozofia Statutului iar despre Programul Politic nici o vorbă. Eu cred ca am făcut o impresie foarte proastă, lumea ne percepe ca pe niște analfabeți și idioți, sau există și o altă explicație pentru faptul că ni s-au citit, pasaje, din misteriosul statut, după care, ne-au fost și explicate, ca nu cumva să interpretăm greșit “suplul” document?

Doresc să mă folosesc de ocazie să amintesc că toate persoanele invitate la această adunare sunt membrii ai Mișcării Politice Noua Republică, implicit au semnată o adeziune pe care (în mod logic) au citit-o și completat-o prin urmare STIU SA CITEASCĂ.

Vă mulțumim că ați avut grija totuși să fim prea solicitați și ați prezentat numai anumite pasaje, cred tot documentul ar fi fost cam mult pentru capacitatea limitată de care dispunem.

Totuși am unele întrebări:

De ce este atât de secret un document care va deveni public și va fi cartea noastră de vizită?

De ce aceste spectacole ieftine? Nu ar fi fost oare mult mai eficient să discutăm la concret? Oare era cazul să mai ascultăm odată Pactul cu fiscalitatea ? Să nu mai vorbim despre acordarea de diplome în cadru de întâlnire regională pentru oameni, valoroși, dar pe plan LOCAL. Iar despre faptul că iar am fost trași de urechi pentru diverse pseudo-nerealizării nici nu vreau sa intru în detalii… Toate aceste lucruri sunt consumatoare de timp și de atenție, astfel că, după ce că avem si capacitate limitată de înțelegere, ne-ați mai obosit un pic și cu acestea.

Există un alt motiv, în afara neîncrederii în membrii Noua Republică, pentru care nu avem documentul? Pentru că motivul că nu este fairplay față de restul Gil-urilor, ca unii să aibă documentul și alții nu este „praf în ochi”. Trăim în minunata lume a internetului, unde am fost și născuți ca mișcare de altfel, iar printr-un clik am fi avut TOȚI SIMULTAN acest document.
Mă bucură totuși că nu am fost o Adunare Regională sterilă, s-a hotărât ceva:
Vrem să dăm afară GIL-urile neperformante.

Vrem să ne arătăm unii pe alții cu degetul, sau să ne punem pe panoul rușinii
Vrem să ne unim, dar altfel decât s-a întâmplat că nu respectăm euroregiunile și nu e bine.

Da… fain spectacol am aplaudat, am cântat, am jucat!Până și pauzele între acte au fost faine.

Circ și pâine !!!

simplu membru

PS. Eu propun ca următoarea dată să supunem la vot cum dăm afară GIN-urile neperformante?

Written by Theophyle

05/05/2012 la 3:15 pm

181 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Cum sa va spun eu cat mai delicat : prost nu e cel care cere, prost e cel care da. Ca tot vorbeati de bani pe bilete…

    Traian

    05/05/2012 at 3:24 pm

  2. Salutare!

    Pare incredibil ce se întîmplă la NR!!!
    Oare această formaţiune – dacă va reuşi înscrierea ca partid – are numai rolul de a rupe voturi de la PDL, chiar aşa de – cum a devenit acum? (formularea – îmi aparţine, n-am fost cenzurat 🙂 ).

    Tiberiu Orasanu

    05/05/2012 at 3:34 pm

    • tibi dragule, salut! Un partid care NU reuseste sa stranga voturi pt. inscriere este cumva „excentric”. Fie prea elitist fie criptic. (NB. gresesc eu sau ascensiunea Bratienilor si al PNL s-a facut in conditii de vot cenzitar?). NR ca sa conteze, are nevoie de un mil. voturi! pe cine convinge? sau de la cine ia si cum?

      cinic

      07/05/2012 at 11:53 am

  3. Am vazut neumarate acuzatii ca diversi cetateni se ascund sub anonimat si deci nu merita bagati in seama. Deci o gloata.
    Acest rationament nu este viabil. Majoritatea electoratului „se ascunde” sub anonimat, ca de aia este votul secret. Un partid politic trebuie sa dea raspunsuri votantului anonim. Pina la urma cum vor astia sa convinga electoratul sa le dea votul? Cu secretisme?

    Aha

    05/05/2012 at 3:36 pm

  4. Acum ceva vreme scriam ca ceva nu e in regula la NR http://dumitruluinae.wordpress.com/2011/09/30/de-la-rautate-si-prostie-la-dreptate-si-fratie/
    Mi s-a zis sa am rabdare. Am avut.

    Dumitru lui Nae

    05/05/2012 at 3:38 pm

    • Hehehe Dumitre,
      Comentatorii – toti absolut onorabili de altfel- au confundat la ora aia BP care este un studiu de fezabilitate cu mercantilismul odios. 🙂
      In rest ai fost disciplinat . ai avut rabdare 😉
      Stima mea !

      lastnightmusic

      05/05/2012 at 4:03 pm

    • eu de atunci ti-am dat like si share 😀
      dar nu riscam nimic.

      Sare'n Ochi

      05/05/2012 at 4:29 pm

    • Precizare.

      L-am retras de bunăvoie şi nesilit de nimeni. Nu m-a obligat nimeni.
      Sunt de altfel din ianuarie un simplu simpatizant. Nu m-a banat nimeni îmi a exprima opiniile, este purul adevăr.

      Nici n-am încercat să discreditez persoane folosind opiniile mele, consider că e mai pozitiv să informez, decât să judec cu decizii definitive anumite aspecte, mai ales că nu cunosc toate detaliile legate de anumite cazuri.

      Personal cred că poate e mai bine să fie discuţii interne nealimentate de pasiuni din trecut în ceea ce priveşte NR între toate părţile implicate în conflictul intern.

      NR e la etapă critică acum, sunt carenţe, majore, minore opinii contrare, dar esenţialul în Politică ca şi în orice organizare socială, ex viaţa familială, ar fi să se discute civilizat şi să se regleaze divergenţele (fără a face rabat de la principii) în jurul unei table. Soluţionarea poate trece printr-un mediator, de exemplu.
      Tot civilizat, e copilăresc să se caute ţapi ispăşitori la fiecare conflict.

      Oricine ar fi fost la vârful organizaţiei, oricât de bine intenţionat ar fi fost..probabil tot ar fi fost criticat mai ales în perioada asta, când se caută ţapi ispăşitori la Dreapta la intern şi personalizarea eşecului în bătălia cu Stânga USL.
      Zilele astea am avut parte personal de experienţa mediatică şi directă a multor manifestaţii ..şi am trei concluzii.
      1. Individizii, chiar şi cei mai bine intenţionalţi au comportamente influenţate imediat de cei care sunt în anturajul fizic. La un moment dat nu liderii formează mulţimea, ci mulţimea formează liderii.
      2. Educaţia, diplomele, limbajul nu garantează controlul emoţiilor şi a actelor care decurg.
      3. Vocalitatea revendicărilor şi numărul sunt esenţiale în succesul dar nu îl garantează.

      Ceea ce garantează un succes este folosirea raţiunii.

      TD

      05/05/2012 at 6:20 pm

      • Şi astăzi e ziua mea liberă. Fără politică.

        TD

        05/05/2012 at 6:22 pm

        • Bravo!
          NR nu merita discutat de weekend. De fapt nu mai merita discutat de loc.

          Cu mai putin de 700 de membri si cu sa zicem 2000 de simpatizanti nu au cum sa ajunga nici macar la alegeri. Proiectul asta a murit, nu pot iesi din jungla pentru ca nu au conducere pentru desertul dintre. 2012-14. Daca mergeau pe strategia lui Theophyle si Cetatean aveau o sansa, mica dar existenta.

          P.S pacat de articol, era chiar onest si scris bine!

          huniad

          05/05/2012 at 6:28 pm

  5. Ziua buna oameni buni,

    Inteleg ca Politheya intra acum la lista „inamicilor” alaturi de A3, iRtv , etc?. Deci manualul de lupta este incomplet?. I

    eugeni

    05/05/2012 at 3:45 pm

  6. Ieri a fost exclusa din NR Mishu Jammy, amica noastra si membra a comunitati .Nici la Timisoara lAndrei si Ela lucrurile nu stau prea bine. Cu TOG inca nu se stie nimic. Vom vedea maine. Cutitele lungi au fost scoase din teaca!

    P.S si Edy Wagner, sectorul2 Buc a fost exclus! Astia nu o sa primeasca nici 5 mii de voturi!

    huniad

    05/05/2012 at 3:46 pm

    • E normal sa fie exclusa Mishu. A strans prea multe semnaturi…..

      Catalin

      05/05/2012 at 5:32 pm

      • Imbecil sinistru! isi destructureaza singur miscarea!

        huniad

        05/05/2012 at 5:37 pm

        • Huh!
          Cata ura si frustrare poti sa ai in tine!
          Stati calmi ca nu e chiar asa. Sunt un membru in NR Timis si pot spune ca nu se exclude cineva din NR dupa bunul plac al unei/unui persoane/grup.
          Nici autoarea articolului ( nefericit postat pe site-ul NR Timis ) nu va fi exclusa.
          Noi incercam sa invatam democratia – de care nu am avut parte nici dupa 1989 in Romania – si e normal sa gresim.
          Va multumesc ( postez in nume personal desi imi asum public apartenenta la NR – asta ca sa intelegeti ca nu ne e teama sa ne exprimam…poate doar o anumita jena datorata lipsei de experienta in ale politicii ) pentru criticile pe care le aduceti NR.
          Daca nu ar fi prezenta aceasta critica in spatiul virtual ( deocamdata ) si in spatiul public ( sper sa fie cat mai curand ) atunci intr-adevar NR ar risca sa devina acel partid pe care il descrieti voi: „cainii de paza ai democratiei”.
          Sper sa intelegi ca aceasta definitie nu are nimic peiorativ.

          Respect

          Lucian Buse

          05/05/2012 at 6:09 pm

          • Erata:
            …..acel partid pe care il descrieti voi: “cainii de paza ai democratiei”.

            Se vroia:
            ..acel partid pe care il descrieti voi cei care sunteti “cainii de paza ai democratiei”

            Lucian Buse

            05/05/2012 at 6:18 pm

            • Dle Buse nimeni nu uraste pe nimeni.
              Mentionam numai fapte. Atat. Daca sunteti de la Timis intreaba-l pe Andrei care este exact situatia voastra, poate va reusi sa explice el. Restul…cam atat! lasati-o mai moale cu ura, bine?

              huniad

              05/05/2012 at 8:13 pm

              • Stiu f bine care e situatia.
                Noi nu uram…k
                scuze pt exprimare

                Lucian Buse

                05/05/2012 at 8:18 pm

  7. In 7 Ianuarie am citit acest comment care a fos primul ce m-a pus pe ginduri, si am inceput sa pun intrebari:

    Buna seara,
    Am sa incep prin a ma referi la dl. Vlaston care, cu buna stiinta, manipuleaza. Crezul publicat pe Blogary de Mihail Neamtu nu a vut impactul descris. Acesta s-a petrecut cateva zile mai tarziu cu Manualul de lupta. Astfel, dl. Vlaston acrediteaza idei false cand de fapt au existat 3 fondatori (7 dupa altii, oricum nu doar unul) iar miscarea a prins aripi in Septembrie dupa actiunile unui TOG, iMondo si Theophyle din sfera blogurilor, nu in urma Crezului!

    In ultimele 2 luni ale anului trecut, dupa cum bine scriu cei de mai sus, au avut loc conferinte care au asigurat vizibilitate … unui singure persoane. Mutare care aduce cu sine si autoritate, printre altele.
    Tot in perioada aceasta, Mihail Neamtu s-a asigurat ca detine majoritate in GIN: cine nu este de acord cu dansul pleaca, unii dintre fondatorii chiar au facut-o. Rezultatul, desi este numita grassroot, miscarea este condusa de o singura persoana.
    Regula votului in GIN? Majoritate simpla mai putin in cazurile in care pentru a trece de votul lui Mihail Neamtu este nevoie de cel putin 3/4 din voturile celorlalti. Pentru a nu fi chiar atat de ridicola (pentru o miscare in mileniul III) regula aceasta de vot s-ar aplica chipurile doar pentru chestiuni strategice. Oricum multi din GIN sunt pentru ca o singura persoana sa decida, Valeriu Todirascu si Radu Cujba au fost expliciti dar sunt si altii …

    Este bine ce a scris dl. Vlaston, Crezul a fost redactat de o persoana. Aceasta incepuse miscare cu cei de la Blogary. Cum probabil nu putea sa-i joace pe cei de acolo, in special pe Axinte, s-a orientat spre Noua Republica a celor din Arad (Tolea si Aldea). Orientare care a dat rezultate, miscarea a prins viteza si la conducere se afla o singura persoana. Numai ca daca a existat decizia unui Lazaroiu in a-l alege pe Neamtu, aceea decizie a fost gresita: a ales un arivist! Privitor la acest aspect (arivist), d-lui Vlaston i s-a spus, cu bune intentii, sa nu se bage in asa ceva, acum trebuie sa joace pana la capat.

    Din fericire exista un grup de oameni in Noua Republica care doresc altceva in politica din Romania si nu se lasa pana nu reusesc sa aduca miscarea pe fagasul declarat. O parte din acestia au fost amintiti in articolul de raspuns al d-lui Vlaston.

    Ar mai fi de spus si altele, poate pe email …

    http://www.contributors.ro/fara-categorie/%E2%80%A6-de-ce-amana-noua-republica-transformarea-in-partid/

    lastnightmusic

    05/05/2012 at 3:47 pm

  8. In concluzie, dreapta in Romania e reprezentata la nivel politic de…?
    Anu’ asta alegem iar intre ciuma si holera?
    Sau pentru sanatatea noastra, cel putin mentala, stam acasa?
    Scuzati-ma dar ma simt iar la varsta intrebarilor…

    Catalin

    05/05/2012 at 4:26 pm

    • aici cam exagerezi. ciuma si holera s-au adunat in USL. PDL este o raceala mai aagresiva dar se poate trata. cu Macovei, Mihai Razvan Ungureanu samd.
      USLinoasa cu ce se trateaza?

      Sare'n Ochi

      05/05/2012 at 4:33 pm

      • Cu tripleta BVB la butoane, asa cum se prefigureaza, e holera clar. USL nu se trateaza. Te-ai imbolnavit, adio. Esti contaminat

        Catalin

        05/05/2012 at 4:38 pm

        • spune-mi de tripleta Mitrea-Nastase-Hrebenciuc. despre BVB sunt satul.

          Sare'n Ochi

          05/05/2012 at 5:05 pm

      • Cu plumbi?… Zic nu dau cu paru

        A A

        05/05/2012 at 7:32 pm

        • doar prostanii din USL vad o astfel de solutie. Pontanacu mai vedea plumbi si impuscare in ceea ce-i priveste pe cei din PDL. si boul ala din Susiava care-l vedea pe MRU cu soarta lui Aldo Moro. sa nu mai pomenesc de bouta Olguta Peremescu. tu esti mitocan USL A.A.? sa stiu cu cine am oroarea.

          Sare'n Ochi

          05/05/2012 at 7:41 pm

          • De acord 🙂
            Nu, nu sunt mitocan USL 🙂
            Poti sa ai onoarea, cum o am si eu legat de tine

            A A

            05/05/2012 at 8:28 pm

            • 😀
              sa nu facem aceleasi mitocanii ca si cei pe care-i criticam.
              am onoarea!

              Sare'n Ochi

              05/05/2012 at 8:35 pm

              • Right. M-am doar distrat putin… si facut un prieten.
                Poti sa crezi ca suntem in acelasi sant si stam pana la capat acolo impreuna. Invingand pana la urma.

                A A

                05/05/2012 at 8:40 pm

              • 😀 clar invingem.
                multumesc pentru prietenie.
                prima bere sau primul vin, il dau eu.

                Sare'n Ochi

                05/05/2012 at 8:43 pm

              • Da, invingem. Si candva ne vom intalni cu totii, dupa.

                A A

                05/05/2012 at 8:45 pm

    • răspunsul este dincolo de usl și pdl. ăștia sînt înțeleși. iar dacă nu sînt (încă) vor fi. așa cum au fost toți de 20 de ani încoace.

      Dumitru lui Nae

      05/05/2012 at 5:15 pm

  9. Ce sa faci…”caldura mare”. Se infierbata cam repede mintile din GIN…

    Catalin

    05/05/2012 at 4:56 pm

  10. salut tuturor! salut @Huniad 🙂 cred ca de acum ne pierdem vremea sa mai comentam ce fac catelusii lui mos vlaston. probabil in NR s au infltrat unii jmekeri care formeaza noi cadre pentru „tineretul liberal” . asa se intampla cand pui ” carul inaintea boilor „.

    zigzag

    05/05/2012 at 5:19 pm

  11. Ce intelegeti din raspunsul doamnei Andronescu?
    http://www.mediafax.ro/social/andronescu-intrebata-daca-e-dispusa-sa-preia-functia-de-ministru-al-educatiei-radeti-de-mine-9596178/
    Eu n-am priceput nimic, dar n-am studii la Standford!

    cedric

    05/05/2012 at 5:38 pm

    • Saliveaza pavlovian la functie.

      mar

      05/05/2012 at 6:00 pm

    • Da, „subiectiv” 🙂
      Poate acolo sus ne iubeste cineva si va iesi Sarko…

      mar

      05/05/2012 at 5:57 pm

  12. ancora!

    buna seara!

    skorpion

    05/05/2012 at 6:18 pm

  13. individului acesta abject, ordinar, ticalos, securist chiar nu-i stringe nimeni……..degetele la usa?
    http://www.hotnews.ro/stiri-politic-12164062-dan-voiculescu-lui-traian-basescu-nu-mai-ascundeti-dupa-fusta-doamnelor.htm

    este incredibila, de-a dreptul bolnavicioasa nerusinarea acestui turnator & ofiter de securitate…
    mi se urca singele in cap numai cind citesc ce abjectii mai spune..
    pe cind dupa gratii, voiculescule abject?

    skorpion

    05/05/2012 at 6:21 pm

    • Buna skorpion,
      cu cat va vorbi mai mult, cu atat mai rau isi va face lui si USL-uli. Ai sa vezi!

      huniad

      05/05/2012 at 6:24 pm

      • Ai dreptate, am mai zis ca are „mana buna”, nimic din ce prooroceste nu se realizeaza sau se realizeaza exact pe dos de cum ar vrea. Eu nu-l citesc, e o scarba, un nemernic cu bani, atat. Sper din tot sufletul sa-si franga gatul cat mai curand.

        cedric

        05/05/2012 at 6:34 pm

        • sa-si fringa dracului odata gitul, sa nu mai iasa in spatiul public cu declaratiile lui latrinare…..
          m-am saturat sa tot vad de 23 de ani securisti imbracati in hainte post-decembriste

          skorpion

          05/05/2012 at 6:38 pm

          • Stii cand nu vei mai vedea? Exact 3 luni dupa ce nu vor mai fi bani pentru bugetari si pensii. Atunci Voiculescu si alti ca el vor dispare.

            huniad

            05/05/2012 at 6:40 pm

            • Esti un optimist incurabil, Huniad!
              De Felix nu mai scapam nici peste 20 ani, e mai tanar decat Iliescu- cel care a adus minerii sa planteze panselutze peste dorintza noastra de bine,
              si securistul dovedit Felix Mircea Voiculescu si-a plantat hoardele de latrai, i-a dotat cu microfoane pe toti hamesitii, asa-zisii reporteri si moderatori de latrine tv…..si i-a intoxicat prin metodele scolii de securitate pe bizonii abonati la televiziune prin cablu sau satelit.
              Buna seara, prieteni!

              luminita

              05/05/2012 at 8:14 pm

              • nu luminita, am fost un bun elev a lui Theo, el zicea ca dinozaurii pot fi distrusi numai de un astroid. Astroidul este conform teoriilor lui, o criza majora care va duce la o devarata lipsa de bani si atunci repectivul va trebui sa plateasca. Televiziunea nu pune paine pe masa 😀

                huniad

                05/05/2012 at 8:21 pm

  14. S-au intors la butoane si au repus pe tapet SF-ul ptr. tronsonul Comarnic Barsov 😦 Oare ce reactualizeza ptr. o asa suma 🙄
    http://economie.hotnews.ro/stiri-companii-12174404-licitatie-23-milioane-lei-pentru-reactualizarea-studiului-fezabilitate-pentru-tronsonul-comarnic-brasov.htm

    mar

    05/05/2012 at 6:31 pm

  15. adica numai cind milioane de oameni vor avea de suferit?????

    da-l in mizda pa-sii de ticalos pirtiit

    skorpion

    05/05/2012 at 6:43 pm

  16. Bună ziua !
    Ce înseamnă ”share ” ? Îmi pare rău că nu îndeplinesc ambele condiții pentru excludere.

    Cât privește atitudinea lor, câtă prostie !
    S-au demascat mult prea devreme.

    dictaturajustitiei

    05/05/2012 at 6:59 pm

    • Foarte bun!
      Asta trebuie sa fie tonul, asta, atitudinea!

      Mih

      05/05/2012 at 7:11 pm

  17. o ipoteza de lucru interesanta: jujitsu prezidential
    http://zubeldian.ro/?p=1181

    Sare'n Ochi

    05/05/2012 at 7:45 pm

    • Foarte , foarte interesant!

      cedric

      05/05/2012 at 8:13 pm

  18. Is aproape 2 ore de cand am postat un comentariu.
    E inca in asteptarea moderarii desi comentarii curg – dovada ca adminul e perzent.
    Citeam de cenzura…….
    Mhm

    Lucian Buse

    05/05/2012 at 7:47 pm

    • scuze, nu stiu de ce platforma a plasat toate comentariile dumneavostra la spam!
      Nu este vina mea 😦 nu cenzuram comentarii daca sunt scrise decent

      huniad

      05/05/2012 at 8:01 pm

      • Seara buna la lumea buna!

        mishu jamie

        05/05/2012 at 8:09 pm

        • salut mishule :),
          esti bine?

          huniad

          05/05/2012 at 8:15 pm

        • Salut, mishu!
          Si catzelul e bine? 😆

          luminita

          05/05/2012 at 8:37 pm

          • Never better! Multzam de intrebare.

            mishu jamie

            05/05/2012 at 9:48 pm

      • k
        🙂
        credeam ca si voi apelati la cenzura…..
        deja ma gandeam la destinatia finala in afara romaniei
        🙂
        daca nici voi si nici noi atunci comunistii ?
        Hai sa ne certam impreuna, si noi astia care vrem sa facem NR functionala si voi societatea civila pana cadem sub masa de epuizare.
        Dar hai sa construim ceva…….deja de decenii in Romania doar se fura.
        Chiar nu suntem capabili sa ridicam si noi o natiune aici?
        Voi, blogerii,
        fiti cenzorii si acei care vin cu idei.
        Noi, astia care „ne-am asumat ca ne umplem de politica” – personal vreau sa facem ceva.
        Propuneti pentru NR ( deja imi asum multe lucruri fara sa imi intreb colegii ) ce ar trebui sa facem.
        Va spun ca in NR nu am vazut acea masca politica pe care am vazut-o in PNTCD cand am facut campanie in 1996 pentru CDR.
        Democratia doare mai rau ca o nastere ( cu scuze pentru femeile care se vor simti jignite de aceasta afirmatie ).
        Hai sa o invatam impreuna…deja ma repet…

        Lucian Buse

        05/05/2012 at 8:15 pm

        • de acord,
          numai ca noi avem trei ani avans. Va propun sa cititi blogul si sa vedeti exact ce si cum s-au desfasurat acesti 3 ani!

          huniad

          05/05/2012 at 8:16 pm

          • Trei ani avans in ce ?
            In a te exprima liber din spatele tastaturii dar fara sa iesi in piata si sa zici ca „eu nu mai vreau actuala clasa politica”.
            Nu am facut-o nici eu si imi asum acest lucru care nu imi face cinste.
            Am stat ascuns asteptand sa vad un lider providential care o sa „lupte” pentru mine.
            Si am fost „postac” la fel ca majoritatea dintre noi.
            O intervenit un eveniment care m-a determinat sa vorbesc:
            Is inginer si recunosc ca gramatica nu imi e foarte prietena.
            Mesajul pe care vreau sa-l transmit – indiferent de mediul de comunicare (si modalitatea) – vreti sa fim in continuare condusi de …nici macar nu-s bolsevici…..un clan…?
            Va face placere sa ramaneti la stadiul de comentatori ?
            Sper ca nu v-am iritat f tare….:)
            Sa zicem ca NR nu o sa fie ce asteptam de la aceasta miscare.
            Ramanem in letargie?
            Respect,

            Lucian Buse

            05/05/2012 at 8:30 pm

            • Bună seara !
              Eu am făcut politică activă încă din anul 1992. Dacă ai o atitudine corectă , ești integru și nu te apleci umil în fața șefului n-ai nicio șansă să ocupi vreo funcție în care să faci ceva bun pentru comunitate
              De ce eu îmi exprim propriile păreri pe blog ?
              Hoții în gașcă sunt cei care ne conduc.

              dictaturajustitiei

              05/05/2012 at 8:38 pm

              • hai sa-i schimbam
                prin vot nu o sa avem puterea
                macar prin comentarii IN SPATIUL PUBLIC
                hai sa descalecam de pe net – fara sa uitam de unde venim

                Lucian Buse

                05/05/2012 at 8:45 pm

            • Dle Buse nu inteleg ce doriti 😦
              Doriti un schimb de idei sau ce? aveti ceva concret de spus sau cautati galceava. Inca o data va rog, cred ca Andrei va poate povesti ce a facut Politeia si Theophyle in ultimii 3 ani.

              Daca inca o data continuati cu chestia …tastatura, chiar ca va banez., M-am plictist de aceasta sintagma. Te rog sa-l intrebi pe Andrei ce a produs tastatura asta.

              Punct si nu doresc alte povesti sterpe. Pana la urma noi redam un articol al unei colege de a dumneavostra care a fost banata si situl dumeavostra a fost dat jos.

              Gata cu povestile 😦

              huniad

              05/05/2012 at 8:44 pm

              • Prea mult orgoliu manifestat si nu inteleg de ce in conditiile care ti-am explicat ca suntem oarecum de aceeasi parte a baricadei.
                Din divergenta de opiniii se naste democratia – din unitate de idei se naste prostia.
                Nu fi deranjat ca iti raspund fara sa ma inflamez – eu doar incerc sa vad daca putem avea un dialog civilizat.
                Cineva spunea ca politica este o arta a dialogului si a compromisului.
                Din pacate noi ( adica si eu si tu -in ideea ca imi permiti sa te tutuiesc – ) facem o politica :
                „Un prieten catre Bula:
                – Am auzit ca ai intrat in politica!
                Bula ( uitandu-se in jos la pantofi cu atentie cand la unul cand la altul):
                – In ce am intrat , ma?”

                Lucian Buse

                05/05/2012 at 8:55 pm

  19. Salutare! 🙂

    Deci sa inteleg ca membrii NR care se manifesta critic la adresa conducerii NR (atentie, inca nealeasa, ci auto-numita, datorita unor merite sublime) sunt exclusi?

    Sa inteleg ca principala grija a celor care au scris statutul cel nou au ca idee fixa cum sa asmuta unele GIL-uri impotriva altora? De ce? Pentru ce?

    Sa o spun pe aia dreapta: cind a fost cazul, pe Politeia au fost trase semnale de alarma politicoase, transparente si moderate. De fiecare data interventia acestui blog a avut grija sa nu dauneze campaniei de stringere de semnaturi. Au fist vizate mereu pacate ale tineretii si nestiintei (vorba psalmistului), in ideea ca este criticata greseala sau scaparea, si asa Miscarea va iesi intarita.

    Dar nu, domnule, unii nu suporta nici macar sa ii intrebi, darmite sa le spui ca gresesc.

    Cetatean

    05/05/2012 at 8:56 pm

    • Din formatul site-ul nu se intelege cui dai raspuns. Cel putin pe browserul meu nu e vizibil.
      Asa ca imi asum un raspuns:

      „Sa inteleg ca principala grija a celor care au scris statutul cel nou au ca idee fixa cum sa asmuta unele GIL-uri impotriva altora? De ce? Pentru ce?”

      Nu.Nimeni nu se exclude asa. ( Daca va spun ca noi in NR facem altfel de politica o sa intrebati:
      „Cum?”

      – prin dezbatere. Noi ne certam intre noi pana cadem de acord – OK? )
      Va invitam sa vedeti cum incercam noi sa facem politica!
      Cu bine,

      Lucian Buse

      05/05/2012 at 9:19 pm

      • Stimate domn,

        Am vazut prea multe la viata mea ca sa fiu aburit in halul asta. Merci de invitatie. Cine v-a zis ca nu sunt prezent la dezbaterile NR?

        Cetatean

        05/05/2012 at 9:24 pm

      • Luciane, nu pa bune? Dezbatere? LOOOOOLLLL!

        mishu jamie

        05/05/2012 at 9:59 pm

        • chiar e adevarata excluderea? tot nu imi vine sa cred…

          Catalin

          05/05/2012 at 10:04 pm

          • Ca sa-l citez pe fondator, a avut loc „incetarea raporturilor profesionale” intre mine si .Mihail ,Neamtu SRL.

            mishu jamie

            05/05/2012 at 10:28 pm

            • in ce gil esti?
              de ce nu ai apelat la noi?
              hai sa nu vorbim public
              am pus mail
              „Noi nu lasam oameni in urma”
              Mergem ci totii inainte

              Lucian Buse

              05/05/2012 at 10:45 pm

              • Am fost in gil sector 3. Mon fils, e deja o lista lunga de oameni lasati in urma. Care au disparut in tacere.. Eu am lasat NR in urma, dar va voi face in zilele urmatoare un studiu de caz despre cum se poate duce de rapa o idee superba cand cade pe mainile unor diletanti cu ifose.

                mishu jamie

                05/05/2012 at 11:08 pm

              • pe mail?

                Lucian

                06/05/2012 at 12:11 am

            • da’ tu nu esti politician profesionist.

              Eu spun sa insisti sa continuam raporturile de hobby.

              Morar Calin

              05/05/2012 at 11:17 pm

              • Marele castig din 7 luni de NR este ca am cunoscut multi oameni exceptionali. Cu ei oricum voi continua sa ma vad. Cat despre politicienii „profesionisti”… Voi prefera mereu amatorii onesti

                mishu jamie

                06/05/2012 at 12:03 am

        • da
          cel putin in timis e
          am inteles ca ai fost exclusa?
          mail and contact
          lucianbuse@yahoo.com

          Lucian Buse

          05/05/2012 at 10:39 pm

        • pe bune
          noi in timis avem dezbatere si iti spun ca nu conduce nimeni decat in urma votului
          conduce/hotaraste
          mhm
          si o sa apara public pe site asta
          noi am votat ca il sustinem pe Andrei Vacaru chiar daca ne exclud ca GIL
          noi aia care nu suntem interesati
          De aia spun:
          noi invatam democratia.
          Mai e nevoie sa iti dau emailul ca sa discutam pe privat?
          Eu zic ca da

          Lucian

          05/05/2012 at 11:35 pm

    • Salut Cetatean,
      L-au exmatriculat pe Mishu si pe Edy in Bucuresti vedem mai tarziu ce se mai intampla cu altii

      huniad

      05/05/2012 at 9:24 pm

      • Nu stiu de unde aveti informatia dar va felicit ca ati reusit sa o aveti.
        Sunteti siguri de asta sau bajbaiti in tranzitie?

        Lucian Buse

        05/05/2012 at 10:21 pm

    • Cat gresesti….
      is simplu membru NR si m-am simtit liber sa-mi exprim parerea si atunci cand i-am zis lui Mihail Neamtu ca a gresit.
      Ca sa va linistesc: Nu vreau sa ocup functii pe criterii politice -singura mea dorinta ( ideatic vorbind ) e ca natiunea asta sa ramana pe aici.
      Daca intelegeti….

      Lucian Buse

      05/05/2012 at 9:45 pm

      • Domnule Buse, consider discutia noastra incheiata.

        Cetatean

        05/05/2012 at 9:55 pm

        • 🙂
          La buna revedere!
          Dar ramanem aproape.

          Lucian

          06/05/2012 at 11:38 am

  20. cetätean,

    nu se prinde peste ; intr-un ” lac secat”

    theo- nona

    05/05/2012 at 9:01 pm

    • theo, astia nu sunt pesti, au devenit broaste.

      Cetatean

      05/05/2012 at 9:10 pm

  21. niste amäratzi mormoloci, ce se väd balene.

    theo- nona

    05/05/2012 at 9:12 pm

  22. cetätzean,

    te rog spune, crezi cä magistratzii isi vor face datoria, si
    il vor condamna pe escrocul santajist bonbo????????
    S-AU mafia magistratzilor, se face de ras in lume.
    acest porc penal, e numai pe sticlä, cu tupeu de hotz.

    theo- nona

    05/05/2012 at 9:15 pm

    • theo, ca sa spun sincer, in Romania nu mai ai resurse nici sa speri, cind te gindesti la Justitie.

      Cetatean

      05/05/2012 at 9:21 pm

    • Eu cred ca una din mizele inversunarii de a ajunge la guvernare inainte de termen a PSD-ului este tocmai spalarea lui Nastase. Indubitabil.
      Corlatean are obligatia de a-l scoate pe Nastase din mainile Justitiei. Si-l va scoate.

      luminita

      05/05/2012 at 9:36 pm

  23. pt. USL, spälarea lui NÄSTASE , v-a fii confirmarea, cä cei din

    usl ,sunt intr-o mafie cu magistratzii.

    theo- nona

    05/05/2012 at 9:39 pm

  24. Buna seara
    Biata Justitie

    EXCLUSIV. Baronii PSD au vrut-o pe Corina Dumitrescu la Justiţie. Ponta a pus-o la Educaţie
    Citiţi mai mult: Baronii PSD au vrut-o pe Corina Dumitrescu la Justiţie. Ponta a pus-o la Educaţie – Guvern > EVZ.ro http://www.evz.ro/detalii/stiri/baronii-psd-au-vrut-o-pe-corina-dumitrescu-la-justitie-ponta-a-pus-o-la-educatie-980020.html#ixzz1u1RsN5s7
    EVZ.ro

    ion

    05/05/2012 at 9:45 pm

    • Sare – 100% Nu a existat nici o hartie emisa unei doamne pe numele de Corina Adriana Radu din 1991 si pana astazi la Universitatea Stanford inclusiv la Institutele afiliate. Theo dixit!

      huniad

      05/05/2012 at 9:53 pm

    • Sare,
      interesant.
      N-am vazut nici macar un bodyguard in preajma lui Baselu.

      luminita

      05/05/2012 at 10:01 pm

  25. Buna seara, dupa o zi mai obositoare. Asta e adevarata libertate, cea care pune adevarul pe masa, cu toate riscurlle ulterioare. Daca vrem sa fim ceva de insemnatate, noi cei de la „firul ierbii” din NR, atunci dincolo de integritatea , adevarul si credibiliatea, care declaram ca le avem de prezentat altora,ca si principii, atunci aceste principii trebuie sa le dovedim din interior, noua insine. Si eu cred ca, NR e constienta de responsabilitatea uriasa pe care o are.Asa cum si acest document a aparut si nu poate fi ascuns, cu siguranta, adevarul va iesi la iveala in orice situatie. Si asta si dorim, sa construim pe adevar, caci altfel nu are nici un rost. Si mai ales sa construim pe principii sanatoase si valori corecte.

    Marius Bota

    05/05/2012 at 9:54 pm

    • „…advarul si credibilitatea PE care declaram ca…”
      ” …ca principii…” ( nu „ca si principii”)
      ( fara suparare, bine? 🙂 )

      Mih

      05/05/2012 at 10:15 pm

    • Mai este grupul NR pe feisbuc,d-le Bota?Mai esti in grup?Eu am fost scos,fara sa injur pe nimeni.Adica cenzurat.Ramai tu sa construiesti pe adevar.Pe libertate de opinie.Pe uriasa „responsabilitate” a NR.Pe principii sanatoase si valori corecte.Dar am o rugaminte.Te rog fa-o in cerc restrans,Neamtu&friends.Aici abureala de doi lei nu merge.Pe mine m-ai plictisit ingrozitor.Iti doresc succes.

      cristibucuresteanu

      05/05/2012 at 10:21 pm

      • Sincer, imi pare rau sa aud ca ti s-a intamplat asta! Dar in acelasi timp, nu prea cred ca ma cunosti pentru a exprima opinia ca as tine cuiva partea, decat principiilor mele, de la care nu abdic. Asa ca daca NR sau conducerea se vor dovedi a fi fara principii, fi sigur ca o sa raman cu principiile nu cu NR!

        Marius Bota

        05/05/2012 at 10:30 pm

  26. Salut marius,
    Noi nu prea mai avem ce discuta despre NR. Astazi au fost decapitati doi coordonatori din Bucuresti pentru simplul motiv ca nu sunt dintre pupincuristi lui Neamtu. Oamenii au facut treaba exceptionala. Altii sunt in aceasi situatie!

    Noi nu avem ce sa discuta, vom continua sa publicam ceea ce stim noi si sa intarim asta cu dovezi palabile.

    Gata Marius, am terminat cu teoriile.

    huniad

    05/05/2012 at 10:06 pm

    • Seara buna.

      Eu i-am trimis un mail mai demult lui Theophyle in care-mi exprimam unele rezerve fata de NR, insa la momentul respectiv dumnealui le-a considerat nefondate.

      Intr-un fel imi pare rau ca am avut dreptate.

      EuCuMine

      05/05/2012 at 10:09 pm

    • Am vazut cu uimire, inca de la inceputul articolului, postarea „ciudat de ciudata”! Daca nu as fi un om al adevarului, nu as fi intrat in ceva care consider ca vrea a arata adevarul. Asa ca, sper ca fiecare dovada de adevar, va face lumina si asa vom putea invinge minciuna, la orice nivel! Adevarul sa triumfe, asta imi doresc!

      Marius Bota

      05/05/2012 at 10:16 pm

  27. MB Nu poti spune totul in mai putine vorbe ?

    Parerea mea este oameni buni;:
    1Suntem in 2012
    2Este nerational sa incerci convertirea cuiva la dreapta. -nu poti convinge decit pe cineva convins
    3Nu trebuie sa ii convertesti. Trebuie doar sa spui cine esti si ce vrei si el se afiliaza sau nu
    4Absolut tot targetul dreptei are acces la internet si citeste hotnews
    5Aici pe internetul romanesc gasesti toata dreapta
    …. si nu la tirgul de vite de duminica de la Sascut

    lastnightmusic

    05/05/2012 at 10:10 pm

  28. Baieti si fete,

    Intrebarea mea publica pentru: va dati seama ca Mihai Neamtu s-a apucat sa exluda oameni acum, cind NR inca nu are nici un statut de partid? Va dati seama ca daca face asa cind NR nu e partid si nu are statut, ce va face cind va avea un statut ca cel pe care vor sa il scrie?

    In ce temei sunt exclusi oameni din NR? Ceapa masii de doctorate in teologie, la facultatile alea inalte nu ii invata pe absolventi macar rugaciunea asta?

    „Doamne si Stãpânul vietii mele, Duhul trândãviei, al grijii de multe, al iubirii de stãpânie si al grãirii în desert nu mi-l da mie!”

    Cetatean

    05/05/2012 at 10:14 pm

    • Cum spunea si Viq, nu conteaza cati km de diplome ai si nici cate tone de carti ai citit, conteaza CE FACI cu toate astea. Si inainte de ceea ce faci, conteaza CE ESTI!

      Mih

      05/05/2012 at 10:21 pm

    • Cetatean,
      nu vreau sa pun paie pe foc, adu-ti aminte cum li se reteza unora intentia de a-l critica pe Neamtu aici pe blog, acum niste luni, cu argumentul taios precum ca Politeia sprijina NR.
      Era de pe atunci de asteptat ca se va ajunge la faza aceasta.

      luminita

      05/05/2012 at 10:22 pm

      • luminita, te inseli. argumentul nu a fost niciodata taios, si a fost facuta cu multa grija o distinctie intre NR si Mihai Neamtu. Si acum o fac. Am scris pe 30 aprilie, in postarea „7 intrebari”.

        „Intrucat nu mai este mult pina la strangerea celor 3000 de semnaturi lipsa si intrucat deja se corecteaza strategia gresita, care a facut ca unele judete sa fie supra-reprezentate si altele slab acoperite de semnaturi, consider ca este de datoria mea sa ies din rezerva auto-impusa special pentru a nu dauna muncii absolut admirabile a voluntarilor, care au convins cetatenii sa semneze pentru inregistrarea NR ca partid parlamentar; pe acesti voluntari si membri ai NR vreau sa ii felicit sincer si sa le multumesc din partea comunitatii Politeia (multi fac parte deopotriva si din NR si din comunitatea Politeia). Fara ei, cele 22.000 semnaturi ar fi fost astazi doar un deziderat teologico-politic, bun de descris pe Contributors intr-un articol despre nevoia unei drepte autentice in Romania. Postarea de astazi se adreseaza in primul rand lor, celor care sunt cu adevarat « firul ierbii ». Insa ea este special redactata pentru cei care sunt actualmente in fruntea Noii Republici si o reprezinta la nivel (semi)oficial”.

        Imi mentin pozitia: Sprijin Noua Republica si pe toti cetatenii cinstiti care au semnat adeziunea, NU il sprijin cu nimic pe Mihai Neamtu si echipa lui, carora li s-a suit puterea iluzorie la cap

        Cetatean

        05/05/2012 at 10:29 pm

        • cetatean,
          30 aprilie e o data recenta.
          Eu ma refeream la niste luni in urma.
          Dar nu insist.

          luminita

          05/05/2012 at 10:33 pm

          • Lasa, luminita, nu considera rabdarea si ingaduinta drept slabiciune. Am avut rabdare mai mult decit era necesar, sperind ca unii se indreapta.

            Cetatean

            05/05/2012 at 10:36 pm

      • hmm …. ::)

        lastnightmusic

        05/05/2012 at 10:30 pm

    • Prietene,
      nu stiu de unde ai informatiile astea dar iti garantez ca nu sunt adevarate.
      Ca membru al NR iti devoalez un secret:
      Nici macar Mihaiil Neamtu nu poate exclude un membru al NR.
      Noua Republica nu apartine decat romanilor.
      Ei ne vor judeca.
      Criticati-ne ( cu moderatie asa cum ar trebui civilizat ) dar hai sa vedem daca gresim.
      Ma repet:
      vreti sa invatam democratia impreuna sau tipam la stele din spatele unei tastaturi?
      Cu respect,

      Lucian Buse

      05/05/2012 at 10:34 pm

      • Ok… deci nu in spatele tastaturii Luciane.. prietene ? 🙂
        Te vom vedea la manifestatii , la marsuri, la proteste, in Piata Universitatii ca doar va fi opozitie.
        Apopos… nu l-am vazut pe Neamtu la Universitate nici cind era frig nici cind e cald.
        Nu zic sa va vad la greva foamei… dar la petitii… cu poporul dupa voi.
        …. ca tot vorbesti de tastaturaa.

        Sau mergeti numai la hotel cu taxa 100 lei… sau lla B1 unde spala Mitrea, Ghisa si Boda pe jos cu Neamtu in toate pozitiile ?
        Asta a fost tipat la stele 🙂 ?

        lastnightmusic

        05/05/2012 at 10:44 pm

        • Nu!
          Nu ma vei vedea la mers in public pentru ca nu intereseaza sa repet experienta din ani studentiei in Bucuresti cand m-am „infipt” ca un prost in Liga Studentilor in 1991 si am luat bastoane pe cur de la militieni.
          Acum ii spu copilului meu ca nu are ce cauta in Romania – si are creier sa inteleaga asta.
          De la NR astept doar sa ofere o alternativa – lucru foarte greu cu un popor roman care sufera de sindromul Stockholm -dar cred sincer ca pot accepta criticle (unii dintre romani ).
          Si eu i-am/ne-am criticat.
          Mie nu imi place sa scriu…
          inginer de interventie fiind daca te intinzi peste 5 sau 6 randuri de comenzi pe server ai o problema.
          So,
          nu vreau sa escaladez problema (care nu exista).
          Deja publicai mailul meu pe site deci sa vorbim in privat.
          Sa fim eleganti in comportament

          Lucian Buse

          05/05/2012 at 11:00 pm

          • Si eu sunt inginer, dar nu am considerat niciodata ca absolventii de politehnica ar trebui sa aiba vreo problema cu exprimarea in scris.
            Nu vad incompatibilitatea la care faci referire.

            luminita

            05/05/2012 at 11:20 pm

            • Mea culpa!
              Si ca sa combin latina cu romana :
              Ma doare in dos de gramatica unei limbi…….
              Mesajul e mai important din pinct de vedere al unui inginer de interventie.
              Si vorbeam clar numai in numele meu.
              Bahtalo!

              Ce m-o fi apucat sa it raspund nu stiu nici io!
              :))

              Lucian

              05/05/2012 at 11:42 pm

            • Ca sa fiu si mai exact:
              mie nu imi place sa „o fac public”.
              Am o mare retinere „vis-a-vis” de a avea un cont pe un asemenea site -e o oarecare perversitate mai ales cand te ascunzi in spatele unui/unei pseudonim/masti.
              Un inginer – in acceptia mea – gandeste in binar.
              Adevar sau fals!
              Cam as si io fac politica.
              Cu bine.

              Lucian

              05/05/2012 at 11:59 pm

      • eu vreau sa invat democratia. hai sa o invatam impreuna. Fireste ca nimeni nu poate acum exclude pe nimeni neavand nici un fel de regulament nici in sensul asta, nici in altul.

        Daca cineva inceteaza raporturile cu altcineva, nu inseamna ca acel altcineva nu mai este in organizatie ci ca doar s-o fi taiat vreun canal de comunicatie.

        Nici eu nu am chef sa comunic cu unii, in fine, chimia, ma-ntelegi.

        Morar Calin

        05/05/2012 at 11:28 pm

    • ” Iar duhul curatiei, al gandului smerit, al rabdarii si al dragostei daruieste-l mie slugii tale!”

      ovidiu

      05/05/2012 at 11:41 pm

  29. @cetatean
    Cand ai incercat ceva si nu a reusit,o regula de aur spune sa stergi orice urma ca ai incercat.In privinta NR cred ca a venit timpul.Astept initiativa voastra cu oarecare nerabdare..

    cristibucuresteanu

    05/05/2012 at 10:29 pm

    • Cristi, deocamdata ma uit ca la circ la cum MN exclude membri din organizatie. Ce sa sterg? Blogul asta poarta urmele aparitiei NR si a publicarii Manualului de lupta, sprijinului acordat de noi pentru NR, criticii constructive atunci cind au luat-o pe aparura, intrebarilor atunci cind semnalele erau ca merg spre zid si, in fine, criticii pe fata pentru fesenismul manifest de care se pare ca dau dovada.

      Cetatean

      05/05/2012 at 10:40 pm

      • Era de ris manualul in prima zi (luat de MN cu copy paste neglijent ) – cind vorbea de Parintii Fondatori – ai Romaniei ? huhuhu – si vorbea doar de fascism cind noi am avut muuuult comunism

        Atunci cind baietii Politeia au intrat cu corectura m-am intrebat : cum MN a dat ok la asa o traducere neglijenta ?
        Si acrostihul cu alba ca zapada – 🙂 de tot mucalul

        lastnightmusic

        05/05/2012 at 10:49 pm

      • Ca nemembru NR dar potential votant, as fi curios sa cunosc motivele excluderilor.
        Ca nu le-am inteles exact.
        Adica, criticile aduse d-nului Nemtu pentru ” despotismul ” de care se pare ca da dovada au primit un raspuns ” nu-ti convine, pleca”?
        Sau sunt alte motive care nu au legatura cu statutul, acesta constituind doar un declansator?

        Catalin

        05/05/2012 at 10:51 pm

      • Citi,deja au dat cu capul in zid.A nu fi bagat in seama,a nu-ti fi pomenit numele decat ca talent care a murit speranta,ii doare tare pe politicienii nostri recicati .Pot prosti o serie de fraieri cu claxon de prin filiale sa dea bani si sa-i bage in seama,oameni nevinoati care nu au stat niciodata in viata langa un politician de valoare,dar si astia dau faliment la 50 ron pe luna dati pentru nimic.A lasa asa ceva sa se perpetueze ar insemna sa compromiti ideea de dreapta definitiv.Oamenii vor spune ca au venit astia sa ne ia banu’ sa le dam cate 100 de lei ca sa ii aplaudam la conferinte!Mai bine sprijinim o initiativa MRU si MM.Pana nu e prea tarziu!

        cristibucuresteanu

        05/05/2012 at 10:54 pm

  30. Seara buna.
    Cat de curand voi posta si eu experienta avuta de mine cu NR. Ma felicit ca am avut flerul de a renunta la timp, inainte de a investi prea multa pasiune si timp.

    Eduard

    05/05/2012 at 10:53 pm

    • mai ai rabdare o tira.

      ce ai facut cu cele 114 semnaturi? 😉

      Cetatean

      05/05/2012 at 11:06 pm

      • Pentru mine sunt 114 oameni, nu doar simple semnaturi. Si nu i-am putut dezamagi. Mi-am dorit sa pot folosi acel capital de incredere acordat in primul rand mie pentru un scop mai nobil. Daca am dat cioara din mana pe vrabia de pe gard, ramane de vazut. Time will tell.

        Eduard

        05/05/2012 at 11:11 pm

        • da, stiu, stiu, insa dpdv al GIN-ului, sunt doar semnaturi. Daca ii vedea ca oameni, nu se apuca sa excluda in stinga si in dreapta.

          Cetatean

          05/05/2012 at 11:29 pm

  31. Vreau să clarific un aspect referitor la comentariul lui lastnightmusic de la 3.47 pm.

    La Blogary nu s-a pus niciodată problema iniţierii vreunei mişcări şi, implicit, nu s-a discutat niciodată acest lucru nici cu Mihail Neamţu, nici cu nimeni altcineva.

    „Crez politic: o Nouă Republică” a fost publicat prima dată pe Blogary, pe data de 17 septembrie 2011, ca un articol oarecare, strict în condiţiile în care lui Mihail Neamţu, în perioada respectivă, îi erau publicate articole şi pe blogary.ro şi nimic mai mult.

    Florina Neghină

    05/05/2012 at 10:56 pm

  32. Apropo de cele spuse mai sus.
    Ii dispretuiesc pe Gise, Mitrea si Boda si nu mi-a placut de loc cind realmente l-au facut din vorbe pe Neamtu…de incepuse MN sa isi ceara scuze la B!.

    Dar a fost ca un cutit risul si misto-ul lui MN fata de EBoc care nu era de fata..
    E nasol pt un politician sa critice doar pe absenti si sa fie fortat sa isi ceara scuze pentru persoanele de fata.

    lastnightmusic

    05/05/2012 at 11:02 pm

  33. Bine, io cu NR nu mai stiu ce sa zic, nu ma mai pronunt deocamdata.
    Dar am invins finanta mondiala:
    http://economie.hotnews.ro/stiri-finante-12176124-negocierile-incheiat-succes-fmi-acceptat-cresterea-salariilor-bugetarilor-prima-transa-majorare-1-iunie.htm
    Uslinosii o sa-si asume meritele, nu mai incape indoiala 😛

    victor L

    05/05/2012 at 11:04 pm

    • Ei vor spune mai mult: Ca scaderea nu a fost necesara si ca daca erau ei la conducere nu ar fi fost scaderi.. Inca un motiv sa il destituim pe Basescu si sa bagam guvernul Boc la inchisoare

      lastnightmusic

      05/05/2012 at 11:08 pm

    • Nasol.Sa vezi ca uslasii castiga detasat la toamna.Ne trebuie o alternativa,desi eu cred ca e prea tarziu.ne asteapta ani grei de abureala fesenista .ne-am intors in timp…

      cristibucuresteanu

      05/05/2012 at 11:13 pm

      • Stolo ii reprosa lui MRU ca nu a avut abilitatea sa-i cheme el pe cei de la FMI sa incepa negocierile…

        Catalin

        05/05/2012 at 11:22 pm

        • Pai, nu inteleg la ce se refera Stolo, delegatia FMI venise in Bucuresti inainte de mortiunea care a dat jos guvernul MRU.

          luminita

          05/05/2012 at 11:27 pm

          • Da, a venit cu o zi inainte parca.
            Dar cum in politica joci pentru public, se dorea ca MRU sa anunte ca a negociat cu FMI majorarea salariilor. Poate ca nu ar mai fi plecat atatia.

            Catalin

            05/05/2012 at 11:36 pm

      • Cam asta ma framanta si pe mine, s-au intors varanii si nu vom mai scapa de ei.

        luminita

        05/05/2012 at 11:24 pm

        • daca bombo va fi achitat, trebuie iesit in strada,
          daca felix va fi achitat, trebuie iesit in strada,
          + alte cazuri teribil de deranjante si antidemocratice,
          (cum ar fi MRU/Aldo Moro, etc)
          proteste pasnice impotriva unei justitii obediente in slujba haitei postdecembriste de sorginte comunistoida=securista!

          skorpion

          05/05/2012 at 11:27 pm

        • Daca USL-ul reintregeste salariile, da si diferenta de CASS pensionarilor peste 740 lei si mai mareste si pensiile, e gata. Castiga clar in toamna

          Catalin

          05/05/2012 at 11:30 pm

      • ne-am întors în timp din cauza prostiei şi avariţiei celor care-şi spuneau că sunt de dreapta, adică a pdl. dacă nu se baronizau, dacă nu erau hrăpăreţi să pârjolească tot în cale ca şi prietenii lor pnl-işti, probabil că dreapta guverna ţara asta mult şi bine. Una e să zici celor din clasa de mijloc: ştiţi, deficite, austeritate, trebuie să strângem cureaua, forfetarul, făcând acelaşi lucru şi-n ograda ta, suferind şi tu alături de ei, dar nuuuu, ei se spărgeau în figuri cu aqualanduri prin pustia terenurilor nemuncite de prin Botoşani. Şi pentru ei plătim noi toţi. Iar „reformatorii” dacă au văzut că nu fac nimic în faţa udrei şi olteanului trebuiau să plece toţi, să construiască alternativa din timp.

        Lucian Pavel

        06/05/2012 at 11:11 pm

  34. Nu cred ca stolojan este in drept de a da sfaturi, cind a clacat de 2 ori,
    o data cind l-a facut pe TB sa plinga, renuntand draga stolo la candidatura la prezidentiale (santaj?)
    a doua oara cind a refuzat postul de premier si cind a ajuns Boc in locul lui prim-ministru.
    deci stolojan sa taca putintel din gurita, parerea mea
    🙂

    skorpion

    05/05/2012 at 11:29 pm

    • A doua oara a renuntat deoarece i s-a spus ca partidul face guvernul nu primul ministru.
      In locul lui ce-ati fi facut?

      Catalin

      05/05/2012 at 11:31 pm

      • S-a dat lovit.Ca partidul face guvernul,stia si el dupa 20 de ani de politica.Stolo e fesenist.E omul lui Ilici.El l-a pus prim ministru si ministru cand a fost sa fie.E la fel de liberal cum sant eu mogul de presa.S-a dat lovit cu candidatura la presedentie ca sa nu castige alianta DA.EL a stricat PD.

        cristibucuresteanu

        05/05/2012 at 11:40 pm

        • Nu, a avut o criza de orgoliu. Culmea nu din pricina competentei ministrilor, ci ca nu a avut voie sa aleaga o anumita persona. Nu stiu cat e omul lui Ilici, dar nu e un barbat de stat, clar. Cedeaza extrem de usor presiunilor.

          Catalin

          05/05/2012 at 11:46 pm

  35. catalin,
    amanuntul cu partidul face guvernul nu-mi este cunoscut, desi citeam multe stiri politice atunci,
    inseamna ca mi-a scapat…

    skorpion

    05/05/2012 at 11:34 pm

    • Astea au fost speculatii de presa.
      Stolojan nu a spus niciodata clar, cu subiect si predicat, de ce s-a retras atunci.
      Tocmai de aceea a lasat impresia unuia care a fugit de o responsabilitate.

      luminita

      05/05/2012 at 11:38 pm

      • asa am perceput si eu la vremea respectiva.
        cred ca stolojan a fost santajat si santajabil pentru niste afaceri din negura anilor 90,
        nu mai stiu care, motorola sau alta afacere….

        skorpion

        05/05/2012 at 11:40 pm

      • Da, a spus ca se retrage sa faca loc tinerilor politicieni. Ca Boc si restul guvernului de atunci.Toti tineri.
        Normal ca nu putea sa spuna, public acest lucru.

        Catalin

        05/05/2012 at 11:43 pm

    • A fost data pe surse.

      Catalin

      05/05/2012 at 11:40 pm

  36. Am impresia ca aceasta cucoana nu se lasa:
    http://www.hotnews.ro/stiri-esential-12175783-corina-dumitrescu-sustine-duminica-conferinta-presa-ora-12-00.htm
    Interesant ce are de spus, ce minciuni mai baga!

    cedric

    05/05/2012 at 11:42 pm

    • Eu cred ca va spune ca a fost doar o gluma si ca nu vrea ministresa, ca e realista, ca e incapabila, ca e agramata, ca minte in acte publice si ca are un par urat ca dracu’.

      Parerea mea. E totusi politician, deci o persoana demna si onesta si sotul dansei e reprezentantul maselor asa ca nu pot decat asta sa presupun ca va spune. Adevarul si doar adevarul.

      Morar Calin

      05/05/2012 at 11:52 pm

  37. Exista ndeva o fraza prin documentele NR, ceva despre reveirea stingii la putere in 2012:

    „Revenirea stângii la putere in 2012 ar fi o lovitură letală la adresa reformei constituționale și a modernizării economice a tării”.

    Observ ca NR se ocupa de exclus oameni, in loc sa se ocupe de criticat guvernul Ponta (madame corina dumitrescu e o tinta rosie). Cele 2-3 articole de pe site-ul lor nu sunt critica, ci umplutura vlastoniana, ca sa nu bata vintul pe site.

    Cetatean

    06/05/2012 at 12:33 am

    • Buna dimineata. Am citit 🙂

      clemycali

      06/05/2012 at 9:04 am

  38. Buna Dimineata,
    Postare noua!

    huniad

    06/05/2012 at 9:35 am

    • Salutare!
      De dimineata stau si citesc cele aproape 200 de comentarii si sincer…prefer sa nu o fi facut. Nu am idee ce se intampla in celelalte GIL uri dar pot sa va spun cu mana pe inima ca la Iasi nu s-a pus niciodata problema excluderii unui membru doar pentru ca nu i place lui Neamtu de fata lui. Noi am incercat sa ne axam pe pragmatism si iesind in strada zi de zi am invatat sa trecem peste orgoliile personale pt ca scopul nostru este mult mai inalt. Si o simpla intrebare pt domnul Cristi Bucuresteanu: puteti povesti domnule bucuresteanu asa, pe scurt de ce nu mai faceti parte din NR?

      anamaria

      06/05/2012 at 12:28 pm

  39. Dacă la Iaşi aţi strâns cuminţi semnături şi nu aţi cerut clarificări în privinţa statutului şi programului politic, cred şi eu că nu aţi avut probleme, nu v-a luat nimeni la rost pentru „lipsa de încredere”.

    Teamadetrepte

    06/05/2012 at 8:46 pm

    • nu, cred ca nu cunosti situatia de la Iasi: noi am strans semnaturi in paralel cu dezvoltarea noastra ca si organizatie de sine statatoare, raportandu ne direct atat la programul politic cat si la valorile in care majoritatea dintre noi credem. In ceea ce priveste statutul, nu stiu care este miza unora dintre filiale insa mie personal mi se pare in regula.
      multumesc!

      anamaria

      06/05/2012 at 8:51 pm

      • Nu exista o miza a unor filiale care sa nu fie si miza Dvs: un statut clar, care sa nu trebuiasca sa apeleze la norme de aplicare. Care macar sa limiteze orice abuz posibil in regulamentele care inca nu sunt elaborate si nu vor fi votate.

        Interesul tuturor ar trebui sa fie acelasi.

        Morar Calin

        06/05/2012 at 11:03 pm

        • Domnule Morar,
          ceea ce a spus colegul meu lucian este adevarat. In momentul in care am avut cea mai mica nelamurire, am pus mana pe telefon, am sunat si am primit raspunsul cerut. Acum, nu inteleg care sunt aceste nemultumiri, multe sa inteleg, cu privire la statut…un document programatic important…dar nu atat de important incat sa ne dezbine…am spus si repet: haideti sa renuntam la orgolii si sa gasim calea de mijloc!

          anamaria

          06/05/2012 at 11:39 pm

    • La iaşi am cerut lămuriri şi ni s-au dat. Şi au fost ok pentru noi. Avem principiile incluse în statut. Avem comisii de integritate. Şi da, am concentrat toate forţele noastre pe semnături. Asta ne-a unit şi avem încredere unul în altul. Şi orgoliile le lăsăm la uşa sediului NR Iaşi. Neîncredere în ce aveţi şi în cine? De cine vă este teamă? Dacă avem principii şi ne ţinem de ele, putem schimba oricând statutul. Hai să terminăm cu frustrările celor care sunt tari când sunt doar anonimi.

      Lucian Pavel

      06/05/2012 at 11:25 pm


Comentariile sunt închise.