Politeía

Quis custodiet ipsos custodes?

Viaţa la PET – cel mai bun prieten al omului

Am intitulat aceste cateva articole pe care doresc sa le public in zilele viitoare, “Viata la PET”, pentru ca PET-ul este reprezentantul ultimativ al prostiei si ipocriziei  generatiei care vorbeste de ecologism si prospetimea verdelui din viata generatiei noastre. Deci PET-ul, de fapt materialul sintetic numit polietilenă tereftalat, are o viata lunga pana se descompune, cam 300 de ani, nu este biodegradabil si este materialul principal din care romanii isi sorb otravurile incepand cu coca-cola, bere si terminand cu apa zaharista cu gust de vin. Ieftin, mult, prost si nociv!  Exact la asta ma refer – ieftin, mult, prost si nocivul existentei noastre cotidiene.

Cainele este un bun prieten al omului, credeti-ma, eu stiu. Toti cateii mei m-au iubit mult si constant. Nu la ei ma refer! Ma refer la adevaratul prieten al individului uman – raţiunea. Fara a apela la definitii savante, pot spune ca “raţiunea” controlează înţelegerea şi îi fixează acesteia limite bine stabilite: DA-raţional, NU-raţional. Raţiunea ar trebui sa fie prezenta tot timpul in preajma individului care a adoptat acest  animal de companie mintal. De multe ori ea insa doarme dupa o masa buna compusa din bucate pe care le putem numi “emotii”, “intuitie,” superstitie”, “misticism”, etc. De multe ori “raţiunea” poate fi cumparata sau cel putin amanetata din cauze materiale, pseudo-spirituale sau pur si simplu “interese de grup” si /sau  “grupuri de interese”. Da, nu este acelasi lucru.

Grupuri de interese ar fi cele care conteaza si au pe ştatul lor de plata o groaza de trepaduşi de toate felurile, de la batauşi pana la politicienii aleşi de noi/voi ca sa ne reprezinte pe noi si îi reprezinta pe ei. Oameni cu “interese de grup” sunt cetatenii care sunt legati de un interes comun – pensionari, sindicalisti, suporterii unei echipe de fotbal sau tot felul de interese care unesc niste oameni producand un ţel in viata, temporar sau definitiv.

Primul tip, adica “grupuri de interese” cu conturi solide la banca, nu prea au timp sa citeasca blogguri, cel putin asa am fost informati de Vasile Blaga & Co., asa ca nu am ce sa le spun.  Al doilea tip, adica cetetenii cu  “interese de grup”, le pot spune ca de fapt chiar nu are importanta cui  vor da votul, interesul vostru NU va fi servit, pentru ca interesele voastre vor fi satisfacute sau nu de circumstante si nu de vointa cuiva. Platiti degeaba amanetandu-va raţiunea.

Avand in vedere ca eu cred ca am pledat destul de raţional chestia cu raţiunea, va mai prezint cateva lucruri pe care vreau sa le  subliniez:

  • Daca nu va veti duce la vot inseamna ca va bazati pe ratiunea (poate inexistenta)  a altora, care se duc la vot, dar s-ar putea ca ratiunea lor doarme sau a fost amanetata.
  • Aveti grija ca raţiunea voastra sa fie prezenta in clipa cand veti pune stampila pe buletinul de vot.
  •   Votati pentru un candidat care prezinta ceea ce a facut si nu ceea ce va face.
  • Nici un fals din lume   nu-i poate masca pe cei care au jefuit aceasta tara si care te-au facut pe tine mai umil si mai sarac decat ar fi trebuit sa fi – baietii acelui “sarac si cinstit” Iliescu, care au proliferat metoda “baronilor locali,” jafului institutionalizat si banilor furati direct din buzunarul tau.  Oricine, dar numai nu pe ei.  Partidul “saracilor” – cel mai bogat in Romania.
  •  Ceilalti care s-au numit odata “dreptate si adevar” s-au folosit de fapt de acelasi patent cu un succes mult mai marunt.

Cand vom sti cine sunt candidatii adevarati si nu cei presupusi vom mai vorbi inca odata despre prietenul cel mai bun al omului, “Raţiunea.”

P.S Ilustratia politica apartine maestrului Baricadat!

Cei interesati sa citeasca / comenteze un material interesant sunt invitati pe Politeia Europeana  sa citeasca inceputul serialului BRIC, serial in care vom discuta niste lucruri pe care le cunoasteti mai putin.

Anunțuri

175 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Salutare neica si noroc ! 🙂
    Uite aici o bere alba la sticla Coroana sau o bere neagra Salvator

    Berea e buna restauratorul a falimentatat ( caci nu a avut profit de 300% cum ai din berea de la PET 🙂

    lastnightmusic

    07/04/2012 at 3:44 pm

    • Salut TDS,
      Personal imi place berea nemteasca 🙂 In state bea Bud’s din obisnuinta!

      Theophyle

      07/04/2012 at 3:46 pm

      • Bravo, vezi ca acolo telectualii beau Amstel. Ai grija sa nu te corumpa 🙂 ! Noi boicotam produsele olandeze pina cind partidul ala extremist inchide site-ul impotriva esticilor.

        lastnightmusic

        07/04/2012 at 3:54 pm

        • ‘Telectuali pe care ii cunosc eu beau Corona 😆

          Theophyle

          07/04/2012 at 3:56 pm

          • Aia din Texas in special

            lastnightmusic

            07/04/2012 at 4:01 pm

            • eu prefer vinul pur fara apa
              🙂

              sa speram ca vom avea cu cine si pe cine vota!

              skorpion

              07/04/2012 at 4:05 pm

              • OK atunci esti invitatul meu la un Chardonnay de Samburesti – Tine minte marca SAMBURESTI (nu am gasit Burgund sau Cabernet) „prin culoarea vesela si luminoasa galben aurie, devine memorabil datorita aromei tandre si discrete a vaniliei , a miresmei florilor de pomi fructiferi si onctuozitatii care persista intr-un gust inobilat de migdale. Nu e cool ? 🙂

                lastnightmusic

                07/04/2012 at 4:08 pm

      • Bud’ul din state nu se compara cu cel din Cehia (austria). Procesul de fermentare este mult accelerat, gustul de maltz este foarte slab. Am baut si colo si dincolo. 🙂

        eugeni

        07/04/2012 at 5:56 pm

  2. @tds, lnm,
    waoo, m-ai dat gata! m-ai convins.
    intrebare: textul este copiat de pe sticla sau este creatia ta poetica?

    skorpion

    07/04/2012 at 4:10 pm

    • Sticla e in fata mea cu explicatia pe eticheta din spate. iar paharul e pe jumatate gol . Nu sunt eu atit de priceput 🙂

      lastnightmusic

      07/04/2012 at 4:15 pm

  3. Servus Theophyle,
    un amic care a facut bani pe vremuri din vinzari de tigari fara timbru este acum asociat intr-o fabrica de reciclat PETuri.
    M-a dus zilele trecute sa imi arate ce si cum recicleaza in fabrica lui. Chiar daca nu este ultra dotata totusi am ramas placut surprins de ce a reusit sa faca si rezultatul reciclarii ajunge la mari producatori de diferite produse realizate din acest fulgi. Inclusiv etichetele de pe peturi se refolosesc . Piata a generat si o industrie a recuperarii acestor materiale, dar piata privata si concurenta. In politica nu exista concurenta si competitie si de aici se ni se trag multe lucruri naspa.

    Dan Masca

    07/04/2012 at 4:28 pm

    • Salut,
      chiar sunt placut surprins. Bravo lui face si bani si face si un bine societatii 🙂

      Theophyle

      07/04/2012 at 5:43 pm

  4. buna ziua
    @tds -samburesti ALB?-a nnebunit lupul;va rog folositi-l la ciuperci a la greque,acolo e bun
    singurele vinuri bune albe romanesti sunrt alea de la dragasani si partial prin vrancea;
    @theophyle: am mare nevoie de ajutor ;10 iunie 2012: buletin de vot pentru primaria bucuresti: prigoana&oprescu/pe care este rational sa-l votez?(asum ca nicusor dan nu stringe semnaturile necesare sa poata candida)

    intamplator

    07/04/2012 at 4:40 pm

    • Credema @intimplator

      Cu riscul de a umple postarea superba a lui Theophyle cu offtopicuri de zi frumoasa

      Citiva din stramosii mei au fost proprietari acolo.Stiu ce spun pe degustatelea ! Parol. E drept ca la paris si la capsa se bea cabernetul, dar incearca si secile si demiurile de Samburesti mai ales cind ai pastrav la masa (la Auchan 5 lei bucata la gratar) – e dezlegare de Florii

      Vinuri albe ? De Lechinta ai auzit ?
      Oi bea eu berea numai fara alcool dar la vin nu am incotro 🙂

      lastnightmusic

      07/04/2012 at 4:50 pm

      • @tds
        am sa incerc/m-ai facut curios;da eu zic (de fapt nu eu ci niste francezi pripasiti dupa 90 pe aici)ca romania are vinuri rosii excelente;si m-am pus din 2003/4 sa vad cum e ;am intilnit vinuri romanesti-nu din supermarket-direct de la crame de nivel saint emilion top( mai ales la ceptura)secretul e sa stii unde sa cauti ca la supermarket gasesti mina 2-a ,chiar si la 30 sticla(vezi budureasa lui asesesoft sebastian,sau vinul lui ala de la min agriculturii,radulescu)
        miine n-am la salaul luat din obor chardonnay de simburesti;am in schimb o plavaie de odobesti
        lechiunta linga arad? acolo tot rosii stiu eu;sa caut,n-am vazut pe nicaier

        intamplator

        07/04/2012 at 6:23 pm

        • Lechinta de Bistrita -Nasaud.
          Daca vrei si detalii iti dau
          🙂

          lastnightmusic

          07/04/2012 at 6:33 pm

          • @tds
            scuze de raspunsuri ” sincopate” /desi e passover,desi e paste catolic,desi chinezii sarbatoresc nu stiu ce de ” primavara” unii s-au ” dereglat” de tot si nu mai pot de munca/
            deci,lechinta din bn: se gasesc vinuri de acolo prin bucuresti? este vreun distribuitor de incredere? m-ar interesa/vreau sa ” degust”/chiar nu am auzit de vinul asta
            tks

            intamplator

            07/04/2012 at 8:34 pm

    • hai ca iti raspund tot eu la intrebare pe post de Theophyle 🙂 :
      1 Daca nu va veti duce la vot inseamna ca va bazati pe ratiunea (poate inexistenta) a altora, care se duc la vot, dar s-ar putea ca ratiunea lor doarme sau a fost amanetata.
      2 Aveti grija ca raţiunea voastra sa fie prezenta in clipa cand veti pune stampila pe buletinul de vot.

      Dar cum 2 se subordoneaza lui 1 , vei vota cu Gunoierul. Desi eu cred ca si NicusorDan va obtine numarul de semnaturi (Uite Prostanakul a zis ca il va sprijini pe ND, Speram ca si MihaiNeamtu dar ma rog…)

      lastnightmusic

      07/04/2012 at 5:02 pm

    • Intamplator i-am propus sa-l ajutam, omul ne-a spus ca are echipa lui si vrea sa lucreze cu echipa lui. Huniad s-a intalnit de doua ori cu el. Am inteles ca a angajat o firma ca sa stranga semnaturi (pe bani)

      Theophyle

      07/04/2012 at 5:45 pm

      • @theophyle
        stiu ca a angjat o firma; am intilnit simbata trecuta in parcul titan o ” reprezentanta”; n-am vrut sa spun nimic saptamina trecuta,da cu astfel de ” stringatori” cam ai retineri sa semnezi;
        ar putea si el sa puna pe site -nu m-am uitat in ultima saptamina-un formulara d-ala de strins semnaturi;cred ca numai eu i-as duce 30-50

        intamplator

        07/04/2012 at 6:17 pm

        • Din cate stiu, luni huniad se duce sa-i vada inca o data!

          Theophyle

          07/04/2012 at 6:36 pm

  5. va salut si aici pe toti! in cinstea congresului celor 3 crai frustrati va dedati la „beuturi”? imediat desfac o vodka „ilici-kazaciok” :)) ( G/M) .

    zigzag

    07/04/2012 at 5:03 pm

    • Slut Ziggi, mai tarziu 🙂 Prea devreme!

      Theophyle

      07/04/2012 at 5:46 pm

  6. Buna ziua,
    v-ati uitat la poza pusa de Theophyle? M-am distrat pe cinste cu mutra de tampit a lui Ponta, care cere de pomana si canta la acordeon.Are si un covrig langa el, cu doua gauri, sper ca astea sa-i fie singurul castig la alegeri! Iar ziarul in care apare e singurul pe care il citesc , probabil, alegatorii sai!

    cedric

    07/04/2012 at 5:18 pm

    • dementiala poza lui toanta-cersetorul,
      😛

      skorpion

      07/04/2012 at 5:30 pm

  7. interesant articolul lui Dan Andronic din EVZ:

    theo- nona

    07/04/2012 at 5:21 pm

  8. He-he,
    Iliescu a dat in fandaxie din cauza congresului. Ceva il deranjeaza atat de tare incat i-a crescut tensiunea si i-a scazut cheful de spectacol:
    http://www.ziare.com/ion-iliescu/psd/de-ce-a-lipsit-iliescu-de-la-congresul-psd-1160531

    cedric

    07/04/2012 at 5:22 pm

  9. il chiamä iorgovan.

    theo- nona

    07/04/2012 at 5:31 pm

  10. Nastase a zis ca Iliescu trebuia sa tina cuvantarea de inchidere a congresului dar i-a tratat cu absenta. Vad ca mitingul s-a incheiat, Iliescu n-a aparut, lumea s-a grabit sa plece ca doar maine sunt Floriile si mai au treaba pe acasa. Cica le-au pus si doua filmulete cu doua personaje moarte (Hossu si Paller) . Ce le-o fi venit? Vreo premonitie?

    cedric

    07/04/2012 at 5:44 pm

    • Salut Cedric,
      de acolo au venit si votantii lui Felix 🙂

      Theophyle

      07/04/2012 at 5:47 pm

      • Chiar asa, ai dreptate. Sunt in relatii bune cu lumea de dincolo. As vrea sa aiba chiar relatii mai stranse, un schimb de experienta, ceva.

        cedric

        07/04/2012 at 5:51 pm

  11. Ziua buna oameni buni,

    Daca Ilici se duce atunci nu este bine. Un val de simpatie populara, fara sa glumesc, va propulsa PSD in sondaje. (La fel ca CDR si Coposu). Parerea mea. :). Dupa alegerile din novembre poa’ sa faca orshice da’ nu ‘ nainte.

    eugeni

    07/04/2012 at 5:50 pm

    • Dar daca lumea se prinde ca Ilici nu e de acord cu politica USL si moare de inima albastra? Atunci USL va fi acuzat de crima si adio voturi!

      cedric

      07/04/2012 at 5:52 pm

      • Nu are cum sa se prinda. Cel care ii va „auzi” ultimele cuvinte va fi purtatorul de mesaj. Poate sa fie Nastase, Hrebenciuc sau chiar Ponta. Apoi aceste cuvine vor fi „impartasite” poporului , cu lacrimi in ochi, in finctie de interesele fiecaruia. Lucru acesta s-a mai intamplat( Stefan cel Mare- aia cu Moldova nu este a noastra…; Mihai Viteazu, Coposu etc) si o sa se mai intample (Iliescu, Basescu etc), Nu am cea mai mica indoiala.

        Vasile Roaita a tras sirena dar pentru „aia raii” si nu pentru „aia bunii” 🙂

        eugeni

        07/04/2012 at 6:04 pm

  12. eugeni,
    si tu mori de dragul lui bäsescu.

    nu-tzi ajunge iliescu?

    theo- nona

    07/04/2012 at 6:09 pm

    • Theo-nona

      Eu scriu ce cred, si eu cred ca daca Ilici se „duce” inainte de alegerile parlamentare, USL va profita ca sa obtina avantaj electoral din aceasta situatie. Atat si nimic mai mult.:).

      eugeni

      07/04/2012 at 6:12 pm

      • oricit avantaj ar obtine, cu cit moare iliescu mai repede cu atit mai bine. Nu doresc moarte nici dusmanilor, dar astept epoca postIliescu. Javra asta ne-a tras inapoi mai mult sau mai putin pe absolut toti romanii dn tara si strainatate.Putini oameni au facut atit de mult rau unei intregi natiuni cum a facut zimbilici. Criminalul asta ar trebui ingropat in cimitirul eroilor revolutiei linga cei 2000 tineri morti numai din cauza lui.

        lastnightmusic

        07/04/2012 at 6:22 pm

        • Tds,

          Subiectul este in concordanta cu aceasta sambata, voi fi scurt
          Nu as dori ca prin „trecerea dincolo” sa produca „un ultim rau”.Cand il vad pe Banicioiu , Corlatean, Sova, Ponta, Qquariu, Adomnitei, Vosganian, Antonescu etc vorbind cu impertinenta, ocolind subiectele, tratandu-le cu superficialitate extrema, negand fapte evidente, ma apuca groaza, o groaza mai mare decat atunci cand ii vad pe cei din PDL. Atata tot 🙂
          Ca sper sa apare NR (2016, 2020?), sau MRU? evident.

          eugeni

          07/04/2012 at 6:41 pm

          • Raul draga , il produce cit traieste. Daca murea acum 10 ani era mai bine. Daca moare peste 10 ani e mai rau.
            Oricind va muri il vor duce la mormint pe afet de tun, vor plinge milioanele de tarani care au primit pamint de la el, vor plinge milioane de romani, care vor spune ca daca nu era Ion Iliescu in 90 era razboi civil.
            Vor plinge tortionarii securisti care se si vedeau spinzurati de stilpii de iluminat precum in revolutia din 56 din Ungaria. Dupa parerea mea : Sa moara miine !

            lastnightmusic

            07/04/2012 at 6:48 pm

            • sa fim ” corecti politic”
              fiind ateu,iliescu nu moare se duce in ” nefiinta”

              intamplator

              07/04/2012 at 8:37 pm

  13. nici vorbä,
    abia atunci , vor avea curajul sä-i numere crimele si mizeriile lui iliescu

    theo- nona

    07/04/2012 at 6:11 pm

    • Se spune, si nu numai la noi, „Sa nu ii vorbest de rau pe morti”. Orice „atac” la Ilici va fi considerat „necrestinesc” si dai si lupta.
      Repet, nu am nimic impotriva faptului ca trebuie sa raspunda „aluia de sus”, dar nu acum, ci dupa novembre 🙂

      eugeni

      07/04/2012 at 6:16 pm

      • Iliescu o sa dea coltzul cand o sa vrea el, nici un minut mai devreme. 😉 👿

        luminita

        07/04/2012 at 6:21 pm

        • Servus,

          Sunt convins de asta.

          eugeni

          07/04/2012 at 6:30 pm

  14. theo-nona,
    Frohe Ostern und Ihrer Familie alles Gute! 😆 😆

    luminita

    07/04/2012 at 6:20 pm

  15. multzumesc,
    luminitza si tzie la fel.

    theo- nona

    07/04/2012 at 6:24 pm

    • Danke!

      luminita

      07/04/2012 at 6:34 pm

  16. Pot sa va spun de acum ce se va intampla, pana la numaratul crimelor si mizeriilor
    1. Funerarii nationale, deh a fost presedinte
    2. TB trebuie sa fie de fata. Comportarea trebuie sa fie impecabila.
    3 PSD va cere zi de doliu national.
    3.1 Parlamentul nu va acorda aceasta zi. Gest necrestinesc al DPL
    3.2 PArlamentul acorda acesta zi. PSD va avea o zi in care se va vorbi la superlativ de Ilici si ce a facut el pentru RO.
    4 Nastase, cel mai probabil, o sa il descrie in emisiuni de tipul: Primul presedinte al Ro. in amintirile noastre, Democratizarea Ro sub Ilici etc.

    eugeni

    07/04/2012 at 6:28 pm

    • Si eu voi destupa sampania . (are vechime cu gramada) . 😆

      stefan60

      07/04/2012 at 6:32 pm

    • OK
      5 TDS a doua zi se va duce sa scuipe pe mormintul lui.
      Avea posibilitatea ticalosul sa fie in rindul marilor conducatori ca Stefan cel Mare sau Carol I. Kirpa Kagebista a ales altfel

      lastnightmusic

      07/04/2012 at 6:39 pm

      • TDS,

        Indiferent de starea emotionala, ce crezi? Ar aparea un val de simpatie pro usl sau nu?
        „tu bi or not to bi, zet is za chestion” 🙂

        eugeni

        07/04/2012 at 6:56 pm

        • Si dupa moartea lui Stalin, Hitler si Ben Ladem a fost un val de simpatie. Dar bine ca au murit porcii

          lastnightmusic

          07/04/2012 at 7:05 pm

    • 5. minerii vor solicita spatii verzi in Bucuresti unde sa planteze panselutze in amintirea tovarasului.
      6. cucuveaua kaghebistului se va declara ateista si va solicita sa fie impaiata impreuna cu raposatul.
      7. Formolul fie cu ei!

      luminita

      07/04/2012 at 6:39 pm

  17. http://www.hotnews.ro/stiri-politic-11941029-ioan-oltean-pdl-mihai-razvan-ungureanu-inlocuitor-lui-traian-basescu-aproape-certitudine.htm
    Cum stiu unii sa se lipeasca de noile staruri de moment . 🙂
    Da pe Ungureanu il intreaba cineva daca are chef , daca e de acord sa steie alaturi de niste „grei” si blonde ? 🙂
    Devine obsesiva cautarea asta , a unui nou cirmaci . Ala vechi deja a fost lasat pe teren de partidul asta complect debusolat .
    Ma intreb daca vorbeau asa mieros si daca nu le dadea banutii din fondul de rezerva .

    stefan60

    07/04/2012 at 7:08 pm

    • Da draga, vorbesc frumos pt ca le-a dat bani din fondul de rezerva, si se obliga sa fure pentru ei .Si va fura si le va da ,
      Asta pina cind vine seful tau pe cal alb (cel ce te va pune sef pe Italia in lucul lui Brinza )si toate malversatiunile se vor sfirsi.

      lastnightmusic

      07/04/2012 at 7:16 pm

      • Eu sint deja sef tds . 🙂
        Sint patron , contabil , om de servici , sofer , meserias dar si angajat . Toate in acelasi timp si la firmea mea privata personala . Care lucreaza exclusiv cu alti privati dar italieni .
        Chestia asta nu o stiai sau te deranjeaza pina la apoplexie ? 😆

        stefan60

        07/04/2012 at 7:32 pm

        • Atunci poarta-te ca un your own boss si fi impartial (intelegi bine ce vreau sa spun)
          Asta e parerea mea. Tu evident faci ce crezi

          lastnightmusic

          07/04/2012 at 7:38 pm

        • @stefan
          scuze ca intervin,dar nu este corect ce afirmati; sunt oameni cel putin tot atit de valorosi ca dvs,care au ales alta cale;de ex sa fie proprii lor ” bossi” in romania si fara compromisuri;
          la fel sunt oameni care -tot in romania- au lucrat pentru multinationale si au pregatit alti oameni capabili sa fie competitivi oriunde;
          si tot asa…vorba EU” unitate in diversitate”,SI NIMENI NU FACE APOPLEXIE

          intamplator

          07/04/2012 at 9:04 pm

          • Nu am scris niciodata ca nu sint oameni valorosi in Romania . Doar ca sa nu se tot sustina ca astia din PDL + UDMR+UNPR sint genii valoroase si restul ciurucuri .
            Doar ca @tds se oftica rau de tot daca critica cineva guvernarea sau presedintele . 🙂

            stefan60

            07/04/2012 at 9:50 pm

  18. @ stefan60,
    daca nu ti-a spus nimeni indraznesc eu s-o fac: interventiile tale sint identice cu a unei dne profesoare (poate-ti amintesti ca te aprecia in interventii 😉 )
    Si daca tot cinti prohadul portocaliilor si dansezi in jurul hoiturilor blonde vezi ca azi a fost mare congres la ceilalti care, in contrapartida, poate ca iti sint pe plac.
    Sper ca nu te supara sinceritatea mea!
    Si mai am o nelamurire: dece te obsedeaza cautarea? „Devine obsesiva cautarea asta , a unui nou cirmaci”.
    In Italia nu se cauta noi sefi decit doar cind mor cei in functie? .

    victor L

    07/04/2012 at 8:02 pm

    • @ victor L
      – In Italia cirmacii stau la coada . 🙂 Din cind in cind dar nu mereu , se mai decide si in afara granitelor cind e ora de debarcat unu si numit un altul . (vezi trecerea de la Berlusconi la Monti )
      – Adica daca USL a facut congres prin care au demonstrat limitele intelectuale , ce sa fac , ca ma pun pe plins ?
      Sa intru in disperare ca PDL e pe nicaeri ? Din cauza cui ? A altora sau din proprile greseli ?
      Ia viata reala cu filozofie ca doar moartea e ceva tragic . In rest , tot e trecator .
      PS . „devine obsesiva cautarea” e o afermatie sustinuta de fapte .
      De ce Ungureanu e un simbol catalizator de voturi si nu doamna Macovei ? Cumva datorita faptului ca unu e mai „melabil” si doamna nu ?
      Cum Antonescu va fi candidatul la presedentie , cine are sanse mai mari sa il infringa ? Ungureanu sau Macovei?
      A uitasem , pe doamna Macovei nici astia din PDL nu o vor . De frica ? 🙂

      stefan60

      07/04/2012 at 8:20 pm

      • Stefane esti al naibii de proaspat in gandire si atitudine. Bravo!

        turnofftheglory

        07/04/2012 at 8:35 pm

        • @tog
          buna seara
          cea mai buna pozitie e sa fii ” gica contra”/simtiti acum din plin cum e sa nu fii

          intamplator

          07/04/2012 at 8:53 pm

        • ToG,

          Si totusi nu ai raspuns la intrebare, asa ca repet intrebarea
          Cine are sanse mai mari la presedentie MM sau MRU, in fata lui CA?.

          PS.
          Astia din PDL au vrut-o la capitala , ceea ce nu este de ici colea. Sunt sigur ca daca MM ar fi vrut ar fi participat la alegeri din partea PDL.

          eugeni

          07/04/2012 at 11:36 pm

          • Evident MRU. Insa astazi orice pariu este hazardat. Nu este nici o incongruenta intre cei doi.

            turnofftheglory

            07/04/2012 at 11:56 pm

  19. una peste alta saptamina asta am mai avut o demonstratie a ” sterilitatii” ( sa sa folosim termenul adecvat) al politicienilor romani: au intors pe toate partile privatizarea cuprumin fara sa uite un lucru esential: pretul licitatiei a fost o ” promisiune”
    cel care a anuntat, a incercat sa gaseasca finantare,nu a gasit si aspus pas
    acum vreau sa o aud pe v..a aia care cerea impuscarea pm,pe ” maretul” lider psd care plingea de vinzarea nustiu ce si, pentru echitate, pe pm care spunea ca a adus la buget b 200 mio euro;
    acuma se naste o noua intrebare cu ” privatizarea ” asta: nu cumva toata galagia asta de ” gica contra” a fost orchestrata spre descurajarea investitorilor straini? sa zicem ca alde voiculescu&co nu ” e foarte prosti”
    spre referinta ,studiati un pic modelul de privatizari rusesc

    intamplator

    07/04/2012 at 8:51 pm

  20. @ stefan60,
    – este o vorba de tine inventata ca ar sta cirmacii, in Italia, la coada; las-o jos ca macane. Istoria Italiei spune altceva.
    – nu trebuie sa-i plingi pe uslinosi; nu cred ca mai ai lacrimi de cit ii plingi pe portocalii ori Basescu.
    – cit despre dna Macovei, nimic nu o impiedica sa participe activ la viata partidului si sa isi faca loc si cu coatele; dupa ce ar ajunge la loc de decizie sa incerce sa-si puna in practica ideile bune, le are. Asa e viata politica oriunde.
    – dece Ungureanu?! pen`ca este om care se implica si stie ce inseamna a fi om politic: sa faci si compromisuri, ceea ce nu inseamna „mai moale”, ci intelegator a politicii.
    Nu ai descoperit apa calda spunind ca dna Macovei nu este iubita de portocalii; pina la urma este normal vrea sa le taie miinile prea lungi escrocilor si atunci dece ar fi iubita?
    NB,
    este o evidenta pe care tu nu o poti sesiza, si de fapt sint multi la fel: dna M. Macovei este foooarte putin cunoscuta de bizoni; Ungureanu este acum in prim plan si merita sa fie.

    victor L

    07/04/2012 at 8:51 pm

    • @victor l
      nu as fi atit de dur cu stefan;
      si el -ca si noi-bloggereste( inainte se spunea consiliaza)= participa ,dar nu se baga

      intamplator

      07/04/2012 at 8:58 pm

  21. @ intimplator,
    unde vezi tu duritate? adica ar trebuie sa fiu lingusitor si sa aprob orice parere a oricui?
    Tu nu iti exprimi opinii divergente cu altii?
    Hai sa fim seriosi.

    victor L

    07/04/2012 at 9:08 pm

    • @victor l
      am pareri divergente cu toata lumea ,cu exceptia sotiei( eu sunt un ” macho” =am ultimul cuvint” da,draga” )
      stefan se simte bine aici,poate ca ar trebui contrat mai ” soft” /atit si nimic mai mult
      mai ales ca toti speram sa ne dea si el cite un lingou de aur din garaj-cu toate ca se spune ca moneda ” mondiala” va fi din argint

      intamplator

      07/04/2012 at 9:16 pm

      • salut @intimplator
        – Eu cu sotia mea am mereu ultimul cuvint . Respectiv bine sau , am inteles . 🙂
        – Lingourile sint numarate si prenotate de o multime de pretendenti . Nu am chiar pentru toti ca nu sint Fort Knox . 🙂
        – Ma amarasc profund citind de oameni care intra in disperare pentru un partid sau altul . In tineretea noastra nimeni nu a lesinat de dragul PCR sau a conducatorului iubit si uite ca Romania exista dar a mers si inainte.
        Nu e posibil sa vad linistit oameni care cred ca vine sfirsitul lumii daca pierde PDL alegerile . Cu centura de castitate pusa de FMI si UE pe Romania , poate Ponta si Crin sa promita ce vor . Oricare decizie importanta e controlata preventiv de organismele astea si ca atare , mare brinza nu vor realiza nici ei . Nici macar cu anticoruptia nu vor putea sa o lase mai moale ca la UE sint cu ochii pe noi .
        PS . Cind citesc articole in care se pretinde ca scrisoarea lui Basescu a bagat mortul in casa opozitiei , ma apuca risul .
        In RO si mortii umbla . Conform OTV . 🙂
        PS . Eu am o placere imensa sa ma contrazic cu semenii mei . Dar mereu argumentat cu date si fapte . De povesti sau promisiuni , am avut casa plina din 1960 pina in 1989 .

        stefan60

        07/04/2012 at 9:31 pm

  22. vretzi sä vä enervatzi, uitatzi-vä la B1.

    burtä verde manjeste PDL, cat poate,
    si vinovat de ce face USL si lipsa din
    parlament ,este a PDL.

    acest burtöä verde este un mare mizerabil

    theo- nona

    07/04/2012 at 9:19 pm

    • salut. Cum spuneam (am plagiat): Ideologia e doar o scuza pt. comportament,nu un motiv! QED rabdandu-l pe SFV pe ecran.PS. Vulpea si strugurii …..

      cinic

      08/04/2012 at 1:52 pm

  23. este o minciunä ordinarä cu datul banilor.
    banii primitzi, nu sunt cadou, sunt pt. proectele aprobate,
    dar asta nu spune nimeni, ca sä-l injure pe Ungureanu.
    este o mare nedreptate, dece vorbesc oamenii si nu se intereseazä.?

    theo- nona

    07/04/2012 at 9:25 pm

  24. STEFAN ,este sub acoperire?, nu stiu cat de bine intentzionat este,
    dar nu este dusmanul USL:

    pe victor il cunos de ani, este direct, dar niciodatä fätzarnic-

    theo- nona

    07/04/2012 at 9:28 pm

    • Saru mana @theo-nona
      Sint sub acoperire . Coloana V a USL . 🙂
      Normal ma cheama Apalaghie Ștefan , emigrat de prin 1990 si in Italia dar sa nu spuneti la nimeni ca ma acuza unii ca nu am mancat salam cu soia . 🙂 Care e un mare neadevar dar in fine , orice e bun pentru a combate cine nu gindeste ca altii .

      stefan60

      07/04/2012 at 9:36 pm

  25. @ intimplator,
    am inteles; sa tac, parerile mele nu au cautare pen`ca nu am lingouri de aur.
    Dar mai las-o naibii de treaba, nu am nimic impotriva lui @ stefan60; pur si simplu nu jucam uneori pe acelasi stadion.
    Par egzamplu io tin cu Inter.

    victor L

    07/04/2012 at 9:32 pm

    • @victor L
      Discutia in contradictoriu a facut bine mereu . Cel putin de cind unu a infirmat vocea bisericii catolice sustinind ca pamintul se invirte in jurul soarelui si nu invers . Cu date . 🙂
      Eu nu sint apasionat de fotbal . Inter a cheltuit cifre colosale in cumpararea fotbalistilor dar rezultatele nu au fost pe masura . O fi vina proprietarului , domnul Moratti ? (banii pentru fotbal ii extrage din proprietatea unei mari rafinarii italiene , Saras . Rafinaria e controlata de el si fratele lui in proportie de 62 % ) . Informatie gratuita . 🙂

      stefan60

      07/04/2012 at 9:46 pm

    • @victor l
      gresit/eu nu caut lingouri de aur/caut argint/cum mi-a spus mie ” rabinul din brooklyn” parintii lui s-au salvat ca in loc sa cumpere diamante au cumparat argint/
      eu unul nu joc deloc pe acelasi stadion su stefan,care a uitat ca chestia cu” salamul de soia” era valabila pina in 90/( mai stii.el o fi mincat ” salam fara soia” pina atunci, si de frica s-a mutat in italia)

      intamplator

      07/04/2012 at 10:03 pm

  26. SFV la B1 pt. cine il suporta. Acum am dat de emisiune. Are o mutra groaznica, respingatoare si am impresia ca sustine fara nerusinare idei aberante.

    cedric

    07/04/2012 at 9:43 pm

  27. am citit articolul dlui. Mircea Marian, f. bun si interesant
    toate comentariile aratä cat de necoptzi si primitivi sunt
    crin-cretin si ponta-tonta.

    fereascä dumnezeu sä lase Presedintele tara pe mana lor-

    Presedintele BÄSESCU , este un bun roman si a väzut in
    dl Ungureanu, un om serios, nu firlefantz ca cei 2 neterminatzi.

    theo- nona

    07/04/2012 at 9:44 pm

  28. nu te acuzä nimeni ce mänanci,……………..

    theo- nona

    07/04/2012 at 9:45 pm

  29. FrunzaVerde vrea Presedinte ales de EI!

    Emil

    07/04/2012 at 9:47 pm

  30. @ stefan60,
    am inteles (ma prind mai greu, nu mai beau lapte, ci coniac): tu ai spus „Eppur si muove”.

    victor L

    07/04/2012 at 9:57 pm

  31. Am impresia ca va iesi cam sifonat in PNL, incearca el sa le faca politica, nu stiu daca liberalii inghit (fara noduri) chestia asta. Intrebat daca e de acord cu suspendarea presedintelui a dat un raspuns ambiguu ca nu e bine intr-un stat al UE dar daca parlamentul constata ca sunt motive, trebuie suspendat.
    M-am uitat mai bine la el, desi cu scarba, are o privire piezisa spre interlocutor, iar ochii aia rosii, bulbucati nu il avantajeaza. Nu priveste omul in fatza, ceea ce spune multe despre el.

    cedric

    07/04/2012 at 10:00 pm

    • Cedric,
      poti sa fi sigur ca in cuibul de serpi se va aranja bine, alternativa ar fi sa construiasca dreapta in PSD

      Theophyle

      07/04/2012 at 10:02 pm

      • @theophyle: cumva ai gustat chardonnay-ul lui @tds?” dreapta in psd”?????
        sau o fi prea multa feteasca neagra la mine?

        intamplator

        07/04/2012 at 10:05 pm

        • Nu dragule nu am avut ocazia 🙂 O voi face, sper in curand 😆 Pai in tara asta toata lume construieste dreapta de 22 de ani, poate nu au gasait locul potrivit 😆 Cand FV va construi dreapta eu inchid blogul si imi vad de treaba – Dreapta, fiul lui Titus Frunzaverde 🙂 Ma faci sa rad cu lacrimi.

          Theophyle

          07/04/2012 at 10:18 pm

          • sa ridem in momente nu usoare e bine; inseamna ca suntem sanatosi

            intamplator

            07/04/2012 at 10:28 pm

      • Theophyle 🙂
        PSD e oficial de stinga . PNL e oficial de dreapta . PDL e si el oficial de dreapta .Deci , o stinga si doua drepte ? E ceva deformat in viata asta politica . Prea multe drepte . 🙂
        Da la centru nu e nimeni ? Sau ca „no man’s land ” zona asta e ocupata de UNPR si UDMR care sar mereu in barca invingatorilor ? 🙂
        PS . Astia din UNPR sint patrioti sau tradatori ? 🙂

        stefan60

        07/04/2012 at 10:14 pm

        • Toata clasa politica romaneasc – toat, cu putine exceptii s-a slijit numai pe ea. Cuma ai denumi acest fenomen!

          Theophyle

          07/04/2012 at 10:19 pm

        • unde scrie ca pdl e de dreapta?
          unde scrie ca psd e de stinga?
          si daca e asa de ce sunt impreuna?
          e ca si cumsarkozy ar fi in alianta cu hollande s-a darime pe angela merkel

          intamplator

          07/04/2012 at 10:31 pm

  32. Pe Prima e Clientul, dupa cartea lui Grisham, cu Susan Sarandon. Din pacate a inceput la 20,30

    cedric

    07/04/2012 at 10:04 pm

  33. s-ar putea ca cei din resitza sä aibä dreptate,
    il numesc pe burtä verde, cel mai mare betziv bänätzean.

    theo- nona

    07/04/2012 at 10:07 pm

  34. @theophyle
    nu ca ar conta-de acord cu ideile despre ” bric” /in tineretea mea era ” miscarea tarilor nealiniate” si nu prea a facut bani’vinduta altfel ,gaseste fraieri

    intamplator

    07/04/2012 at 10:07 pm

    • Intamplatot,
      100% b9ingo! Asta e ideea pe care vreau sa o demonstrez – citeste continuare, e foarte interesanta 😆

      Theophyle

      07/04/2012 at 10:20 pm

  35. Oare care este diferenta intre un Frunzaverde si fostii votanti ai portocaliilor care ii critica acum la disperare, vazind in ei tot raul din tara asta?
    Dece trebuie blamat Frunzaverde? el nu face altceva decit fac cei amintiti mai sus. Este dezamagit si isi cauta salvarea. Nu este de condamnat; sau, mai precis, nu prea are de cine sa fie condamnat.

    victor L

    07/04/2012 at 10:09 pm

    • corect/ca si la un divort: cit timp sunt impreuna ea e ileana cosinzeana si el fat frumos ,la divort ea e muma padurii iar el capcaunul cel rau

      intamplator

      07/04/2012 at 10:16 pm

    • Salut Victyor,
      nu ar fi de condamnat daca omul ar fi fost onest in atitudinea lui, nu este! Atat.

      Theophyle

      07/04/2012 at 10:22 pm

  36. burtäverde este un betziv notoriu.corupt si trädätor.

    theo- nona

    07/04/2012 at 10:09 pm

  37. Buna seara,
    lastnightmusic:˝Vinuri albe ? De Lechinta ai auzit ?˝

    A fost odata…Acum nu mai e nimic.Ultima stire pe care am citit-o anul asta este ca societatea care mai facea ceva vinificatie pe acolo este in insolventa iar cramele sunt scoase la licitatie de catre lichidator.Podgoriile nu mai exista, dealurile cu expunere sudica sunt pustii de ani buni.
    Dar e adevarat ca pe vremuri vinul alb de Lechinta era vestit.Toate petrecerile din liceu se bazau pe vin de Lechinta, aveam niste colegi de acolo care faceau aprovizionarea negresit.
    Doua erau vinurile vestite ale zonei:de Lechinta si Steininger.Nici viile de unde se scotea Steiningerul nu mai exista.Pe vremea cand eram elev ne ducea cu scoala in practica agricola la cules de struguri in viile acelea.Steiningerul era un vin super-sec, iti lasa in gura un fel de gust de miez de nuca.
    Circulau pe timpuri tot felul de legende.Cum ca, la o cabana de vanatoare de la Dealul Negru, Dej l-ar fi imbatat pe Hrusciov cu Steininger dupa care l-a convins sa retraga trupele sovietice din Romania.
    Cabana de la Dealul Negru exista si azi, poate fi vizitata.E intr-o zona care pe timpuri era plina de ursi.Ceausescu impusca la o vanatoare cateva zeci.Ursii care scapau coborau pana in livezile de la mine din sat, unde mancau fructele direct din copaci, aburcandu-se pe trunchiuri si lasand urme adance de gheare in scoarta.Oamenii faceau pe rand paza de noapte pe hotar in echipe de cate doi, insotiti de caini ciobanesti si puscand cutii cu carbid ca sa sperie ursii.Intre timp nici livezile de la mine din sat aproape ca nu mai exista iar de ursi n-am mai auzit demult.
    Eheu, fugaces..

    p

    07/04/2012 at 10:17 pm

  38. @ intimplator,
    cred ca trebuie sa fiu mai explicit. Eu, de fapt, nu il apar pe Frunzaverde.
    Mai sus dadeam un exemplu: ca tin cu Inter Milano; si tin cu ei si atunci cind joaca catastrofal si nu mai sint cei mai buni. Pentru un motiv simplu: nu ma aseaman cu Frunzaverde.
    NB,
    poate nu cunosti, dar exista si divorturi care nu sint de genul pe care il amintesti tu.

    victor L

    07/04/2012 at 10:26 pm

    • iar sunt de acord =la divorturi: bahmuteanu&prigoana

      intamplator

      07/04/2012 at 10:34 pm

    • si inca: daca aveam cea mai mica banuiala ca v-ati asemana cu frunzavesteda,nu ” dialogam”

      intamplator

      07/04/2012 at 10:35 pm

  39. victor L

    07/04/2012 at 10:43 pm

    • @victor L
      Tirrena Scavi – Condotte , firme groase , abonate la contractele italiene de infrastructura . Din cind in cind le mai blocheaza procuratura italiana lucrarile pentru defectiuni , mita , umflare de preturi sau alte maruntisuri . 🙂

      stefan60

      07/04/2012 at 11:04 pm

  40. Buna seara Theophyle! Vreau sa te intreb ceva, daca nu ti-e cu suparare.:) De ce da Noua Republica in MRU, prin Vlaston? Cum sa castigi un razboi cu diletantii? La portile cetatii sunt barbarii si astia se comporta precum sfintii? Eu ma crucesc. Spune-mi tu, ce naiba mai intelegi din asta? Nu pot sa iti spun cat sunt de nervoasa. Nici macar nu stiu daca datele sunt corecte, fiindca nu a dat nicio sursa.

    http://www.contributors.ro/politica-doctrine/%C8%99i-tu-fiul-meu-mru/

    alexa

    07/04/2012 at 10:44 pm

    • Salut alexa,
      chiar nu stiu! \fac un lucru pe care numai diletantii il fac – pacat. La subiect:

      1. Am obosit sa dau sfaturi pe care nime nu nu mi le cere;
      2. Am in fiecare zi divergente cu oamenii nostri, dupa ce i-am rugat sa nu atace NR;
      3. Astazi @huniad a anuntat ca el nu mai poate sa modereze fara sa raspunda la atacurile pe care el le considera ale NR, pe mana lui Vlaston;
      4. I-am explicat lui asa cum iti explic tie ca nu doresc sa-l transform pe Vlaston in martir pentru ca pot foarte simplu sa-i raspund aici, pe Contributors pe HotNews sau pe Curs de Guvernare, nu o fac pentru ca nu doresc sa-l transform pe el in ceea ce nu este;
      5. Vlaston este o lipitoare opotunista care se tine de fundul lui Neamtu crezand ca va putea parveni. Nu va putea pentru simplu motiv ca habar nu are despre nimic si se bazeaza pe cativa sutinatori care ii ridica la plasa;
      6. Din nefericire fiecare articol de genul pe care el le scrie vor duce la ziua cand voi exploda. O voi face exact cand imi convine mie si in felul in care imi convine mie. Deci Vlaston a manipulat in articolul publicat in Contributors. Pacat ca asta este vocea care reprezinta NR.

      Theophyle

      07/04/2012 at 11:02 pm

      • Eu cu Vlaston ma cert de 2 ani pe net, pentru ineptiile pe care le tot propaga. M-a si scos de pe facebook, inainte ca NR sa devina partid. Ma bucur ca suntem de acord amandoi ca-s diletanti si mai laes ca nu au strategie si nici nu asculta pe nimeni, de parca le-am fi dusmani. Mai, romanii cei mai buni au ratat mereu schimbarea tarii, inca din 90. Si pe vremea cdr-ului au comis aceleasi greseli. Alegerile nu se castiga asa. V-ati uitat la congresul usl de azi ?E plin de tembelisme, fireste pentru intelectualul subtire, pentru romanul superior. DA. ASA E, INSA…..ia sa vedem mesajele subliminale…merg catre diverse mase de alegatori, incearca sa le atinga pe toate. NR vrea sa faca politica sau sa discute despre politica?Daca vor sa discute atunci ceea ce fac acum e ok. Daca insa vrea sa o faca in felul asta e mort.

        alexa

        07/04/2012 at 11:58 pm

        • alexa, nu e bine! Atat pot sa-ti spun. Pur si simplu ei isi dau la gioale cat cuprinde 😦 Cano sa intelega vor pierde trenul!

          Theophyle

          08/04/2012 at 12:06 am

    • Alexa,

      Eu cred ca Vlaston vede un inamic direct in MRU pentru NR si inclusiv MN.

      eugeni

      07/04/2012 at 11:21 pm

      • eugeni,
        Vlaston este un oportunist „taricenist” care vrea si el sa-si gaseasc un locsor. Omul intelege politica la nivelul in care eu sunt comonaut chinez!

        Theophyle

        07/04/2012 at 11:27 pm

      • NR e zero, eugeni. Inamicul e camila securistica vazuta azi, in frunte cu un legionar de ti nou si un tovaras comunist.

        alexa

        08/04/2012 at 12:00 am

  41. Salutare all.

    Mai, mai, ce chestii interesante se dezbat aici ! Daca vreti sa beti un vin alb bun, va recomand un vin alb sec de Stefanesti ! Este grozav !
    Ia la bere, va recomand un Budovar cehesc ! Sau, pentru cei din Bucuresti, in pasajul de langa Banca Nationala exusta un local zbde poti sa bei o bere belgiana superba.

    In ce priveste politichia noastra nu ma pot abtine sa nu vad cum Ioan Oltean sau Elena Udrea se arunca inainte si declara ca sustin o noua formatiune politica in jurul MRU ! Eu le spun doar atat: sa-si puna pofta-n cui si sa stea departe ! Este suficient ca au compromis PDL ! Nu mai este nevoie de ei si in alta parte, ca sa-si bata joc si de altii !
    Are dreptate Thephyle. Initial nu vroiam sa merg la vot, scarbit de ce vad in viata noastra politica. Dar daca nu mergem la vot, noi, cei care mai rationam, ii lasam pe cei spalati pe creier sa voteze si dupa aceea tot noi vom trage ponoasele. Asa ca, indiferent ce se va intampla, in tara sau in strainatate, voi fi prezent in cabina de vot. Sigur este ca mai degraba mi-as taia o mana decat sa votez cu Uniunea Solutii Lipsa !

    Reddog

    07/04/2012 at 10:46 pm

    • Budvaru’ face toti banii. cred ca este cea mai buna bere pe care am baut-o, jamais 🙂

      eugeni

      07/04/2012 at 10:50 pm

      • De acord cu tine. Prima data am baut in Praga. la o conferinta ! O bere grozava !

        Reddog

        07/04/2012 at 10:58 pm

      • Am un fost coleg de facultate ceh care vorbea tot timpul de Budvar , berea locala , uzuala
        Mi-a adus un box acum un an cind ne-am revazut dupa revolutie. Eu nu mai beam decit bere fara alcool , dar pe asta am baut-o caci o asteptasem de zeci de ani . Da e buna ! 🙂

        lastnightmusic

        07/04/2012 at 11:14 pm

    • Salut Red,
      vinul a fost , este si va fi un subiect mult mai important decat politica 🙂

      Theophyle

      07/04/2012 at 11:03 pm

    • @reddog
      n-am prea fost in ultimul timp prin centru;
      care pasaj de linga banca nationala?cum il pot localiza exact.are vreun nume?nu de alta,dar dupa budvar,sau la egalitate,berea belgiana e unul din cele patru lucruri ale belgiei(celelalte fiind: brinza,ciocolata si compromisul” a la belge” )
      chestia asta cu berea belgiana buna la bucuresti e mai importanta decit dilema oprescu/prigoana

      intamplator

      07/04/2012 at 11:14 pm

      • cred ca este pasajul care leaga Banca Nationala de Calea Victoriei sub forma literei L – plina de cafenele dragute…

        skorpion

        07/04/2012 at 11:20 pm

  42. Victor L.
    In sfarsit suntem de aceeasi parte a baricadei la fotbaL. si ru sunt un fan inrait al lui Inter !
    INTER PER SEMPRE !!!

    Reddog

    07/04/2012 at 10:48 pm

  43. salut @ Reddog,
    or fi si altele in care sintem afini.
    Oricum, condoleante pentru Dinamo, dar se iteste o bucurie: pierde CFR-ul.
    😛

    victor L

    07/04/2012 at 11:00 pm

  44. Uite de aia strang eu semnaturi pentru Nicusor Dan, ca sa ajunga candidat adevarat, nu presupus. Pe urma mai discutam o data, rational cu cine sa votam.

    Bogdan

    07/04/2012 at 11:05 pm

  45. Blogul asta devine o crama , crisma , birt , bodega . 🙂
    Tara arde si aici se discuta de vinuri , bere , fotbal . Exact ca la bar . Mai lipseste sa se discute despre femei si cercul e inchis . 😆

    stefan60

    07/04/2012 at 11:09 pm

    • Draga Stefan,
      ]despre femei nu cred ca vom vorbi! 1, Avem multe doamne colege si 2. Blogul asta este sub observatii mai crunte decat toate serviciile de informati ale lumi 😆

      Theophyle

      07/04/2012 at 11:12 pm

      • 😆

        stefan60

        07/04/2012 at 11:14 pm

      • @theophyle
        ” 2. Blogul asta este sub observatii mai crunte decat toate serviciile de informati ale lumi”
        intelg ca esti si tu la categoria ” soti intelepti”

        intamplator

        07/04/2012 at 11:25 pm

        • Fac tot ce pot 🙂

          Theophyle

          07/04/2012 at 11:38 pm

  46. @P
    Imi pare rau sa aud ca Lechinta nu mai produce vin.
    Intradevar nicaieri in lume nu am baut un vin atit de sec precum acesta si intradevar avea aroma de miez de nuca.
    Vinurile alb de Lechinta pentru export erau combinate cu soiuri mai usoare in Bihor pentru a se atenua erau extrem de seci si se exportau pentru a fi imbuteliate ca vin de Tarnave.
    De acolo aduceam de pasti vinul si mielul – citiva ani- de paste.

    De alfel in lichidare e si Murfatlarul, ce sa ne miram

    lastnightmusic

    07/04/2012 at 11:11 pm

    • @tds
      inteleg ca am pierdut un lucru bun…vin alb sec,adevarat
      @p
      multumesc detalii/pun si vinul asta la ocazii pierdute

      intamplator

      07/04/2012 at 11:18 pm

  47. Stefan 60

    Ca tot romanul se pricepe la istorie, politica si agricultura ” De ce nu si la fotbal, beri sau vinuri? Ca la femei, ehei…. 😆

    Reddog

    07/04/2012 at 11:12 pm

  48. Buna seara frati Theophyleni,
    Ce-ti este si cu omul, astazi ii canta Celui care intra in Ierusalim, Osana, iar in mai
    putin de o saptamana, il pun pe cruce!….

    ovidiu

    07/04/2012 at 11:13 pm

    • Salut Ovidiu 🙂
      Cunosti etimologia cuvantului Osana ( Versetul 25 din psalmul 118) in aramaica Hoshana 🙂

      Theophyle

      07/04/2012 at 11:18 pm

      • Nu, v-as fi recunoscator pt. talmacire. 🙂

        ovidiu

        07/04/2012 at 11:24 pm

        • Intr-un ritual mentionat in traditiile Vechiului Testament, contemporane lui Iisus, Preotii Templului in zilele care precedau noul an ebraic cereau indurare / salvare de la Dumnezeu pentru greselile facute.

          Osana a intrat in romnana prin greaca fiind elenizarea cuvantului ebraic / aramaic Oshana (Hoshana) care este de fapt simplu – salveaza-ne. Poveste si ritualul sunt extraordinar de frumoase 🙂

          Theophyle

          07/04/2012 at 11:32 pm

          • Seara buna 🙂
            Multumesc.

            mar

            07/04/2012 at 11:47 pm

          • Multumesc:)

            ovidiu

            07/04/2012 at 11:51 pm

  49. Thephyle.
    Da, ai dreptate cu vinul ! In vino veritas !
    Daca este sa aleg intre o bere buna si un vin bun, voi prefera intotdeauna vinul !

    PS. Macar daca ne-ar urmari, printre cei multi, inclusiv o blonda din PDL sau vreun Blaga, Oltean, Gunoierul-Pliciman, etc. Ca le-as mai zice mai multe cu naduf !
    👿

    Reddog

    07/04/2012 at 11:16 pm

    • Red,
      Vremuri interesante traim 😦

      Theophyle

      07/04/2012 at 11:19 pm

    • @reddog
      iar un adevar,cu vinul
      si cind te gindesti ca unii habar n-au de acest deliciu/probabil ca ati vazut cum beau vin belgienii sau olandezii,sa nu mai zic de chinezi
      ca sa fiu sincer,de asta nu accept eu musulmanii: nu inteleg ca vinul e aliment ,nu alcool

      intamplator

      07/04/2012 at 11:22 pm

  50. Victor L.

    Multumesc pentru „condoleante” ! In fapt, Dinamo nu joaca nimic ! Isi merita soarta !
    Ma bucura in schimb ca CFR, aka „franarii” o iau in barba ! Prea au furat cu arbitrii !

    Reddog

    07/04/2012 at 11:18 pm

  51. Ma retrag. Ne auzim maine.

    Paste Fericit celor care maine sarbatoresc Sfintele Pasti !

    Reddog

    07/04/2012 at 11:23 pm

  52. ca se apropie miine,tuturor ce sarbatoresc Pastele in 8 aprile
    UN PASTE CU LINISTE , IMPACARE SI SPERANTA CA LUMINA VESNICA VA DAINUI

    intamplator

    07/04/2012 at 11:27 pm

    • Da, articolul lui dom pitigoi contine sedative, sunatoare, miere, tei 🙂
      Noi basistii putem dormi linistiti dupa acest articol linistitor 🙂
      Apropos de basisti am vazut si eu azi unul mare :

      lastnightmusic

      07/04/2012 at 11:52 pm

  53. pentr5u cei interesati,
    pe TVR 2 se tansmite de la Vatican slujba tinuta de Papa.

    victor L

    07/04/2012 at 11:35 pm

  54. sau pe Digi 24 transmisiune de la Domul Catolic de la Timisoara.

    victor L

    07/04/2012 at 11:40 pm

  55. Stefane,
    acum am vazut comentariul tau de la ora 8:20 pm si cateva lucruri scurte sa-ti raspund,

    1. Pentru ca Macovei este oane-track minded – justitie, nu este suficient sa coagulezi o miscare si nici sa o conduci;
    2. MRU este pe departe mai bun decat 95% din cei care fac politica in Romania;
    3. Tu dai multa apa la moara unor prieteni care nu vad dezastru care se apropie
    4. Mare pacat, MARE!

    Theophyle

    07/04/2012 at 11:43 pm

    • Bine Theophyle
      Am sa fiu pacatosul blogului dar cineva trebuie sa duca crucea . 🙂
      MRU nu zic ca nu e bun . Personal cred ca e la inceputuri si 8 luni de zile sint o perioada prea mica pentru a invata sa inoti in marea plina de rechini . Ca prim ministru ca ministru a fost . Si chiar la SIE . Unicul salvamar pe care il are e Basescu si asta nu il va apara de atacurile rechinilor din PDL . Se vede si salvamarul e strimtorat si el .

      stefan60

      08/04/2012 at 12:10 am

      • nu Stefan,
        In cazul de fata tu duci capacul sicriului. Poate nu intelegi lupta politica care se duce si tu servesti teoretic inocenti de genul TOG sau ticalosi din acelasi loc.Ne vom trezi pana la urma intr-un scenariu care aminteste de anul 2000 Ilici vs. Vadim – numai ca data asta in locul lui vadim va fi un lucru mult mai rau. Tare imi pare rau nu ca scrii asta, ci ca nu itelegi ceea ce se intampla cu adevarat. Ne intoarcem la anul 2000

        Theophyle

        08/04/2012 at 12:17 am

    • Eu am incercat sa o iau Socratic si sa pun intrebari 🙂

      Noapte buna all,

      eugeni

      08/04/2012 at 12:12 am

      • noapte buna!

        Theophyle

        08/04/2012 at 12:17 am

  56. lastnightmusic: ˝Vinurile alb de Lechinta pentru export erau combinate cu soiuri mai usoare in Bihor˝

    Cupajul e o arta la fel ca arta parfumierilor.
    Se zice ca cei mai mari mesteri in cupajul vinului sunt niste unguri dintr-o localitate din Ungaria al carui nume imi scapa acum.Se zice ca pe timpuri acolo era o garnizoana de soldati care fiind asediati, au adunat toate sortimentele de vin din oras, le-au amestecat pe toate intr-un mare butoi pe care l-au baut si s-au facut pleasna, ca sa prinda curaj in lupta.Se zice ca atunci au observat ca vinul rezultat din cupaj era superior oricaruia din vinurile primare amestectate.
    Mai demult aveam in cap sa inventez un fel de printer pt. cupaje de vinuri.Ar fi avut in loc de cartuse cu tush niste fiole cu diferite sortimente de vin.Ar fi avut niste senzori care ar fi citit concentratia alcoolica, densitatea, PH-ul, vascozitatea, culoarea precum si alti parametri.Sau parametrii astia ar fi putut fi introdusi intr-un soft care ar fi recunoscut fiecare fiola dupa codul producatorului de vin.De aici incolo retetele de cupaj ar fi fost o chestie de soft.Ar fi putut fi elaborate de catre oricine diverse retete de cupaj, in functie de ce soiuri de vinuri ar fi fost incarcate fiolele-cartus.La cate soiuri de vinuri exista pe lume, combinatiile ar fi fost nesfarsite.
    Fiecare beutor de vin si-ar fi luat o imprimanta de asta si ar fi experimentat diverse alchimii de cupaj.Si-ar fi facut propria licoare.Ar fi aparut retete secrete, ca la parfumuri.Fiecare producator de vinuri, pe langa imbutelierile in sticla, ar fi scos cate o varianta de imbuteliere in cartus de printer de vinuri, pe standardul printerului de cupaje.
    Printerul de vinuri inca n-a aparut (ca m-am luat cu alte treburi si n-am dus inventia pana la capat), in schimb intre timp am aflat ca chiar a aparut un fel de printer de facut parfumuri, cam pe acelasi principiu.

    p

    07/04/2012 at 11:48 pm

    • Interesanta pasiune, felicitari!

      mar

      07/04/2012 at 11:52 pm

    • Multumesc pentru info
      Eu eram sef de proiect si aveam si fabrica de zahar Lechinta in parohie. Acolo vinul era la liber . singura cerinta a viticultorului era sa aduc recipiente, caci vin avea destul, de super calitate. Nu aveau bidoane. 🙂

      Tot acolo am intilnit cel mai al naibii sef constructor din tara – erau parca de la Brasov. El e cel care mi-a spus (cind umblau dupa bani pe care nu prea ii aveam)
      Dl arhitect, dati-ne proiectul si noi executam tot . Daca doriti un avion din beton, dati-ne proiectul si il facem,. Nu garantam ca zboara, dar de facut il facem. 🙂

      lastnightmusic

      07/04/2012 at 11:58 pm

      • ˝Eu eram sef de proiect si aveam si fabrica de zahar Lechinta˝

        Pe vremuri ai mei -si mai multi din partea locului- aveau contract cu fabrica.Semanam sfecla de zahar, o predam la fabrica si primeam la schimb cativa saci de zahar.Sacii aia depaseau necesarul de consum al fameliei, ce prisosea era un fel de moneda forte, era pe timpurile cand zaharul se dadea in alte zone cu ratia.
        Se zice ca dupa aderarea la UE s-a impus ca Romania sa nu mai produca zahar decat in limita a nu stiu cate sute de mii de tone.Fabrica de la Lechinta s-a inchis.In urma cu cativa ani a fost cumparata de o firma care se ocupa de recuperarea fierului vechi.Au dezmembrat tot, au tocat inclusiv betonul si au recuperat armatura pe care au trimis-o si pe aia la fier vechi.Daca inginerul ala ar fi facut un avion de beton, azi n-ar mai fi ramas nici armatura din el.

        p

        08/04/2012 at 12:08 am

        • Interesant.
          Pentru recoltarea sfeclei am construit in fiecare judet sfeclos cite 3-5 platforme pentru receptia sfeclei de zahar in gari cu cintar cu birou si grup social la inaltimea 1.1 sa intre sfecla in vagon. Foloseam betoane rezistente- am colaborat cu IPTANA – pentru ca la o adica si tancurile sa poata fi urcate in trenuri pe acolo
          Erau intradevar preocupari de a recolta de la populatie sfecla incepind si de la o caruta. Probabil ca familia dvs folosea astfel de platforme. Am studiat atunci si posibilitatea de a face o fabrica de racoritoare acolo caci aveau materia prima . S-a renuntat

          lastnightmusic

          08/04/2012 at 12:25 am

        • @p
          cred ca este o cota de 80 mii tone/an pentru romania

          intamplator

          08/04/2012 at 9:57 am

      • Este Jidveiul in apropiere 😉 . S-au dat fonduri europene pentru a inlocui vita de vie care nu este de soi cu vita de vie nobila. In zona Muresului, apropiata de Lechinta vor aparea astfel de mici podgorii in anii care vor veni.
        Lechinta din cite stiu era in proprietatea lui Ioan Neculaie de la Brasov care avea si firma de constructii daca nu ma insel. din Mures era seful din zona, Natea daca nu ma insel, fost mare Pesedist si fost prefect de Mures. Cel putin asa tin minte.
        Unele se inchid, altele o sa apara. Important este sa avem concurenta si o piata libera 😉

        Dan MASCA

        08/04/2012 at 12:16 am

        • Din cate stiu eu nu era in propietatea lui Ioan Neculaie, cred ca te inseli.Nici firma care a cumparat si tocat fabrica nu e a lui Neculaie, e o firma locala.

          ˝Unele se inchid, altele o sa apara. Important este sa avem concurenta si o piata libera˝

          Adica c-asa-i viata trecatoare, unul naste altul moare.Daca-i vorba despre fabrici de zahar, n-am auzit sa se mai faca.
          Daca-i despre vinuri..Hmmm…Greu de crezut ca vinul ala, odata disparut, o sa mai apara vreodata pe vreo piata.

          p

          08/04/2012 at 12:26 am

        • Ce spun eu se intimpla la inceputul anilor 80 inainte de a pleca din tara.
          Paduchii de care vorbesti au aparut dupa 89 🙂

          lastnightmusic

          08/04/2012 at 12:29 am

    • @p
      buna dimineata
      localitatea ai din ungaria sa fie sopron?-e la granita cu austria si au niste vii&vinuri in zona excelente(rosii)

      intamplator

      08/04/2012 at 9:50 am

  57. de-atita, hic, pardon, vin, nu mai stiu cu cine sa votez.
    (in orice caz, acum, habar nu am cu cine voi vota.)
    Dar va zic noapte buna.

    victor L

    08/04/2012 at 12:55 am

    • Noapte buna Victor,
      nici noi! Deocamdata stiu cu cine nu voi vota 😆

      Theophyle

      08/04/2012 at 12:57 am

  58. @intimplator asta este cu vinul de Lechinta. Fiind foarte sec se cupa (merci @p) cu alte vinuri slabe si se exporta ca vin de Tirnave. Nu intilneai eticheta Lechinta.
    Imi pare rau
    Dar vorbind de Samburestiul – Cabernet pe care il apreciezi, cred ca mai gasesti la alimentara de visavis de Dinamo pe StCMare o serie din 2008 destul de reusita la 28 lei sticla – merita fiecare banutz – e soare potabil 🙂

    lastnightmusic

    08/04/2012 at 1:10 am

    • Noapte/zi buna Theophyle 🙂
      Imi doream o tara normala dupa 90 in care e frumos sa traiesti, sa iubesti, sa ai prieteni sa mori impacat si sa nu te preocupe politica in fiecare secunda sa stai cu ochii pe politicieni ca pe butelie.
      Vad ca e mult pina departe
      Les salauds !

      lastnightmusic

      08/04/2012 at 1:29 am

    • @tds
      luni ” sparg magazinul” /il asez frumos in subsol pe rastel si il degust dupa ce ma intorcdin preumblari/parerea in jurul lui 1 mai;
      specialistii spun ca cel mai bun an ai deceniului trecut pentru vin rosu in romania au fost 2007;nici 2008 nu e de lepadat

      intamplator

      08/04/2012 at 9:53 am

  59. Mih ii raspunde dlui Vlaston pe Contributors,
    Acelasi lucru ar fi de spus NR membri/simpatizanti de pe blogul nostru

    Cred ca orice simpatizant, sprijinitor al Dreptei si cu atat mai mult (cred eu), un om care se afirma de dreapta si chiar este, ar trebui sa inteleaga si sa accepte ca acum, in acest moment si in acest an electoral 2012, este nevoie, daca nu de unire (as pleda pt ea), macar de conlucrare, de concentrare a fortelor si servirea unui scop comun. A ataca, aproape cot-la-cot si aproape in aceiasi termeni cu USL-ul, coalitia care este la guvernare, pe fostul si pe actualul prim-ministru, pe presedintele tarii, depaseste, cred eu, cadrul si conscintele (poate si obiectivele) unei critici obiectiv-constructive. Iar “albirea” totala si dintr-o data a “politicului” romanesc, este o viziune pe cat de nerealista, pe atat de dubioasa.

    lastnightmusic

    08/04/2012 at 9:41 am

    • @tds
      da, frumos sintetizat si expus

      intamplator

      08/04/2012 at 9:55 am

  60. salut tutulor,
    TDS,
    votez cele spuse de tine.

    victor L

    08/04/2012 at 9:59 am

  61. Salut barbatii blogului!
    M-am delectat aproape o ora citindu-va conversatia de azi-noapte si ma bucur ca ati abordat si alte subiecte in afara de politica. Daca nu va lua somnul probabil ca ati fi discutat si despre femei. 😀 😛
    O duminica frumoasa va doresc! Sa fiti iubiti!

    luminita

    08/04/2012 at 10:23 am

  62. Buna Dimineata,
    Postare noua!

    huniad

    08/04/2012 at 10:26 am


Comentariile sunt închise.