Politeía

Quis custodiet ipsos custodes?

Revista Presei – 21 martie / “De la hoţii din Parlament la hoţii din Constanta”

Bună dimineata intr-o zi de miercuri. Miercuri, vremea va fi predominant frumoasă şi mai caldă decât în mod obişnuit pentru această dată. Vor fi înnorări temporare în regiunile nordice şi în Carpaţii Orientali unde, îndeosebi noaptea, vor fi condiţii ca izolat să plouă slab. In restul teritoriului cerul va fi variabil spre senin. Vântul va sufla slab şi moderat, cu unele intensificări la munte şi în nord-estul ţării. Temperaturile maxime se vor încadra în general între 12 şi 21 de grade, iar cele minime între -2 şi 8 grade, uşor mai scăzute în depresiuni. În nordul şi centrul ţării vor fi condiţii de brumă.

În Bucureşti, vremea va fi frumoasă şi mai caldă decât în mod normal. Cerul va fi mai mult senin, iar vântul va sufla slab până la moderat. Temperatura maximă se va situa în jurul valorii de 19 grade, iar cea minimă va fi de 3…5 grade. Mediafax

Curs valutar BNR valabil azi: 1 EURO = 4. 3780     RON; 1 USD = 3. 3159   RON; 1 EURO = 1. 3203 USD; Francul elvetian 3. 6300     RON. Gramul de aur 175.7850 RON.

Cât costă un cont curent: de la 1 leu la 7,5 lei pe lună. Contul curent, produsul esenţial de la care porneşte relaţia dintre client şi bancă, este văzut ca o sursă sigură de venituri, astfel că multe bănci au majorat în criză comisioanele de administrare. Băncile percep, în medie, 2 lei pe lună pen­tru administrarea conturilor cu­ren­te ale persoanelor fizice, dar la une­le bănci costurile ajung să fie du­ble sau chiar triple. Spre exemplu, UniCredit Ţiriac percepe un comision de 7,5 lei/lu­nă pentru administrarea contului curent, în timp ce BCR şi BRD, cele mai mari bănci locale după ac­ti­ve, au comisioane de 2,5 lei/lună, respectiv de 3 lei/lună. UniCredit are însă în ofertă un pachet ce conţine cont curent şi card de debit, a cărui administrare costă 20 de lei/an (circa 1,7 lei/lună), re­pre­zen­tanţii băncii afirmând că au pus un preţ mare la cos­tul curent tocmai pentru a descuraja clienţii să alea­gă un produs simplu în detrimentul unui pachet. Comisioane de administrare a contului curent între 3 şi 3,5 lei/lună percep şi bănci ca Bancpost, Banca Românească sau Credit Europe. Şi BCR va majora de săptămâna viitoare comisionul de administrare până la 3,5 lei/lună, în timp ce aus­triecii de la Raiffeisen au aplicat recent o majorare a tarifului de la 1,5 lei la 2,5 lei/lună. Integral in ZF.

Pensionarea românească: o comparaţie pe ultimele date cu Europa şi cu Lumea. Nicăieri ca la noi. Datele publicate recent de OECD referitor la situaţia pensiilor pentru anul 2011 arată care sunt vârstele efective de ieşire din activitate faţă de cele prevăzute prin lege şi care sunt perioadele de aflare în plată pentru bărbaţi şi femei. Am selectat din tabelul complet câteva ţări foste colege de bloc răsăritean, un grup de ţări latine cu mentalităţi apropiate şi câteva ţări de pe glob cu valori excepţionale ale indicatorilor menţionaţi mai sus. România se află în urmă, departe şi foarte departe de toate aceste state. La nivelul ţărilor dezvoltate grupate în OECD vârsta efectivă de ieşire la pensie este foarte aproape de vârsta legală de ieşire la pensie. Ţările unde se iese mai devreme din activitate sunt compensate de ţări unde vârsta de pensionare efectivă este chiar peste cea legală. Japonia deţine recordul absolut, atât femeile cât şi bărbaţii muncind cu peste cinci ani mai mult după ce au posibilitatea de a ieşi la pensie. Interesant, însă, aici apare şi cea mai mare subvenţie încrucişată (cu excepţia Poloniei), femeile beneficiind de pensie o durată dublă faţă de bărbaţi. Aceştia au o speranţă de viaţă după ce ies din activitate similară cu cele mai reduse din Europa Centrală, adică cu ungurii şi polonezii. Similar femeile, dar de la cu totul altă vârstă, ceea ce uşurează funcţionarea sistemului de asigurări sociale. Integral in Curs de Guvernare.

Ministrul Economiei, dupa ce statul a bagat in buzunarul baietilor destepti un bacsis de 1,5 miliarde de euro: ” „A venit timpul ca statul să fie băiatul deştept”, a declarat ministrul Economiei, Lucian Bode, referindu-se la contractele directe pe care mai multe firme, aşa-numiţii „băieţii deştepţi”, le au cu Hidroelectrica şi care urmează să fie renegociate până la sfârşitul lunii martie.  Ministrul a declarat, într-un interviu acordat Mediafax, că Guvernul va rezilia în „condiţii în care statul să nu piardă” contractele bilaterale prin care Hidroelectrica vinde energie dacă beneficiarii acordurilor comerciale nu vor accepta creşterea preţurilor, scăderea duratei şi a cantităţilor, a declarat Bode. „Dacă nu ajungem la rezultatul pe care îl urmărim, suntem dispuşi să mergem până la capăt. Rezilierea în condiţiile în care statul să nu piardă. A venit timpul ca statul să fie băiatul deştept din această ecuaţie”, a spus ministrul Economiei. El a adăugat că până la sfârşitul lunii martie ministerul va discuta cu toate firmele care au contracte cu Hidroelectrica. Până luni, oficialii instituţiei au avut discuţii cu reprezentaţii companiilor Alro, Europec, Electromagnetica, Alpiq Romindustrie, Alpiq RomEnergie şi Energy Holding. „Vrem ca din aceste contracte statul să fie de această dată băiatul deştept, aceasta este ţinta pe care o urmărim. Fie că vorbim de un preţ echitabil, de o durată mai apropiată de anul 2012, iar nu de 2018, până când au fost prelungite din nefericire trei dintre contracte”, a mai spus Bode. Bilanţul profiturilor la care compania Hidroelectrica a renunţat, în perioada 2005-2010, vânzându-şi energia ieftin către „băieţii deştepţi” se ridică la peste 1,5 miliarde de euro, conform estimărilor făcute de Ziarul Financiar, scrie Gandul.

Drumul spagii in cazul tunului de 1 miliard de euro. Lichidatorul combinatului din Moldova Noua a vandut ilegal patrimoniul acestuia, o miza de un miliard de euro. Pe 19 ianuarie 2011, Adunarea Creditorilor SC Moldomin SA – care detine o serie de mine cu rezerve de cupru de un miliard de euro – a aprobat valorificarea „la pachet” a bunurilor din patrimoniul combinatului. Tot atunci s-a hotarat ca principalul creditor, Agentia Nationala de Administrare Fiscala (85%), sa faca parte din comisia de negociere. După trei luni, lichidatorul Răzvan Train Zăvăleanu (RTZ&Partners) a schimbat ilegal regulamentul şi a modificat cu de la sine putere condiţiile de vânzare. El a împărţit patrimoniul companiei în loturi, fără să ceară aprobarea creditorilor şi fără să existe un raport de evaluare pentru fiecare bun în parte. Apoi, pe 26 iulie, l-a eliminat pe reprezentantul ANAF din componenţa comisiei de negociere şi nu i-a mai permis decât să asiste ca observator la negocierile cu potenţialii cumpărători. Lichidatorul nu i-a dat voie reprezentantului statului să semneze procesul verbal cu obiecţiuni şi a refuzat să semneze nota întocmită de inspectorii statului. Urmare a acestor abuzuri, ANAF a solicitat supendarea procedurii până la judecarea pe fond a cererii de anulare. Pe 1 august 2011, Tribunalul a aprobat cererea de suspendare, dar reprezentanţii ANAF au reuşit să comunice lichidatorului hotărârea, doar prin afişare, în puterea nopţii, pe uşa lichidatorului. nainte de suspendare, în faza finală a negocierilor rămăseseră Mineco Elveţia şi KDF Energy, condusă de George Brăiloiu, cel care a cumpărat acte şi scrieri aparţinând lui Emil Cioran şi le-a donat statului. Pe 26 iulie, înainte de suspendare, elveţienii au oferit 14 milioane de lei, iar KDF a ridicat miza la 25 de milioane lei. Potrivit procedurii, cei doi competitori mai aveau o etapă, să supraoferteze. Lichidatorul i-a sugerat însă KDF că ar putea renunţa la licitaţie, dacă sunt nemulţumiţi de suspendare. KDF şi-a retras oferta, generând suspiciunea că au fost doar „iepuri” în cursa în care Mineco Elveţia era singurul agreat. Integral in Evz.

Deputatul Mihail Boldea spăla banii traficanţilor de fiinţe umane. Referatul procurorilor pe baza căruia Parlamentul  a aprobat ieri ridicarea imunităţii conţine date şocante: Boldea întocmea hotărâri judecătoreşti false şi ajuta interlopii să spele bani. Mihail Boldea (36 de ani) a condus nu unul, ci două grupuri de criminalitate organizată, inclusiv în perioada în care a fost deputat în Parlamentul României, subliniază procurorii DIICOT în referatul în baza căruia Parlamentul şi-a dat avizul pentru arestarea acestuia.  Concret, arată anchetatorii, Boldea şi complicii săi ar fi ,,fabricat” hotărâri judecătoreşti, acte succesorale şi cadastrale şi ar fi pus astfel mâna pe vile, apartamente, terenuri şi chiar pe un parc din centrul municipiului Galaţi.  Toate, în valoare de peste un milion de euro. O parte dintre imobile ar fi fost vândute apoi de deputatul Mihail Boldea unor interlopi, pe care i-ar fi ajutat astfel să spele banii proveniţi din trafic de carne vie, trafic de minori şi proxenetism. Pentru a-şi umple buzunarele, deputatul i-a reprezentat pe traficanţi în instanţă şi nu s-a ferit să-i viziteze în Penitenciarul Galaţi cu maşina de serviciu, pusă la dispoziţie de Camera Deputaţilor, se arată în referatul în care Boldea este acuzat de comiterea a nu mai puţin de 12 infracţiuni. Integral in Adevarul.

Petrom îi răspunde lui Băsescu: Creşte redevenţa, creşte şi preţul. Directorul general al Petrom, Mariana Gheorghe, susţine că preţurile carburanţilor vor fi afectate de fiscalitate, dar şi de eventuala creştere a revedenţei. „În momentul în care o decizie legală despre redevenţe se va lua, noi vom respecta legislaţia, normal, pentru că aşa am făcut şi vom face întotdeauna, dar, în acelaşi timp, acest nivel de redevenţă se va reflecta în deciziile investiţionale pe care le facem şi chiar şi operaţionale”, a declarat Mariana Gheorghe, într-un interviu pentru Hotnews. „Politica de preţuri este determinată, după cum ştim, de conotaţiile şi valenţele internaţionale. Noi avem produse care sunt commodities, cu alte cuvinte sunt bunuri de consum care sunt comercializate internaţional. Şi această politică de preţuri este determinată în toate ţările europene, ca să ne oprim doar la Europa, de aceste criterii foarte clar definite”, a continuat directorul general al Petrom. „Şi anume e vorba de cotaţiile internaţionale la Platt’s Mediteranean pentru benzină şi motorină, e vorba de gradul de fiscalitate şi de concurenţă. Deci preţurile vor fi afectate corespunzător cu nivelul de fiscalitate”,  a explicat Mariana Gheorghe. Preşedintele Traian Băsescu a afirmat luni seară, într-o emisiune la postul public de televiziune, că redevenţa pe care o plăteşte Petrom statului român pentru extracţiile de resurse petroliere „este mizeră ca dimensiune, foarte mică, extrem de incorect negociată”, iar compania petrolieră trebuie să se aştepte ca, în 2014, când va fi renegociată, aceasta să nu fie mai mică decât în statele arabe. Adevarul.

Cum au ajuns poliţiştii în simbria hoţilor din port. Pentru câte o sută de lei, poliţiştii se transformaseră în apărătorii hoţilor care furau diverse mărfuri din vagoanele ce tranzitau Portul Constanţa. O grupare formată din hoţi, poliţişti şi agenţi de pază, care opera în Portul Constanţa, a fost destructurată ieri de poliţiştii de la Direcţia Generală Anticorupţie şi de procurori ai Parchetului de pe lângă Tribunalul Constanţa. Aceştia au efectuat ieri peste 15 percheziţii în locaţii din judeţele Constanţa şi Tulcea. Sunt cercetate în total 57 de persoane, dintre care 40 de hoţi şi 12 poliţişti. Aceştia din urmă au fost reţinuţi de lucrătorii DGA, fiind acuzaţi de fapte de corupţie, respectiv abuz în serviciu şi luare de mită. Potrivit procurorului de caz, Teodor Niţă, poliţiştii sunt acuzaţi că au sprijinit gruparea infracţională. „Portul Constanţa este o zonă sensibilă unde, din când în când, mai intră marfă. Aceşti indivizi o vămuiau şi, ca să poată scoate fie că-i fier vechi, fie că îngrăşăminte ori cereale, profitau de sprijinul nemijlocit acordat de agenţi de pază, pe anumite segmente, şi de lucrători de poliţie pe alte segmente de deplasare. Contra unor atenţii materiale permanente, se considerau îndreptăţiţi să fure de pe oriunde şi orice. Sunt supravegheaţi de peste patru luni de zile, tehnic”, a precizat acesta. Practic, poliţiştii se aflau în simbria infractorilor: primeau diferite sume de bani de la ei pentru a închide ochii la furturile comise. Astfel marfa era sustrasă şi transportată fără probleme. Nici poliţiştii, nici agenţii de pază ai unor firme private nu se implicau, fiind cumpăraţi de hoţi. Mai mult decât atât, potrivit procurorilor, hoţii, care furau mărfuri din trenurile aflate pe raza Portului Constanţa, încărcau bunurile în dube cu complicitatea agenţilor de pază. Apoi, dubele erau însoţite de poliţişti, care mergeau înaintea lor şi îi escortau până la ieşirea din port. De acolo, erau preluaţi de alţi poliţişti. Integral in Romania Libera.

Procurorii au cerut inchisoarea cu executare, avocatii fostului premier s-au aparat cu citate din Ion Cristoiu si Traian Basescu.  Completul de magistrati ai ICCJ format din judecatorii Ana Hermina Iancu, Alixandri Vasile si Sandel Lucian Macavei au finalizat judecarea dosarului Zambaccian in care sunt inculpati Adrian Nastase, Dana Nastase si Irina Paula Jianu. Procurorii DNA au cerut instantei ca fostul premier sa fie condamnat la inchisoare cu executare pentru luare de mita si santaj. Avocatii lui Adrian Nastase au argumentat nevinovatia fostului premier citand un editorial al lui Ion Cristoiu care deplangea infernul anchetelor DNA la care a fost supus liderul PSD. Cei sase avocati au prezentat instantei si un document prin care sustin ca dovedesc ca DNA a fabricat dosarul de coruptie. Dosarul in care fostul premier Adrian Nastase este acuzat ca a primit diverse obiecte si contravaloarea unor lucrari de constructie in schimbul numirii si mentinerii in functia de directoare a Inspectoratului de Stat in Constructii a Irinei Jianu a ajuns in instanta in 2006, dar s-a intors la procurori un an si jumatate mai tarziu, din cauza unei decizii a Curtii Constitutionale. DNA a refacut urmarirea penala si l-a retrimis pe Nastatse in judecata in mai 2010. In 7 februarie 2006, procurorii DNA au confirmat inceperea urmaririi penale impotriva lui Adrian Nastase si a altor cinci persoane „pentru fapte de coruptie”. Integral in HotNews.

Va urez o zi buna!

Written by Theophyle

21/03/2012 la 8:22 am

105 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ziua buna la lumea buna!

    mishu jamie

    21/03/2012 at 8:36 am

  2. o zi buna tuturor!
    rahatul acela cu ochi de Boldea – atat de tanar si atat de putred!
    cum a fost posibil sa fie promovat pana in Parlamentul Romaniei nici macar nu mai este o intrebare ci un fapt – prin bani. inca o data: banii care intra netransparent in conturile partidelor politice din Romania platesc ulterior in mod netransparent functii si onoruri de la buget + protectie. de aceea trebuie admirat acest ultim mandat al lui Basescu si modul in care parlamentarii actualei guvernari au inteles ca macar la protectie in fata legii sa renunte (macar la cazurile flagrante). asa ceva nu ati vazut pe vremea lui Insusi El Adrian Nastase (amantul secret al NaLoadei).

    Sare'n Ochi

    21/03/2012 at 8:37 am

    • Era pe vremuri un banc care se termina asa: „Atat de tanar si deja Gheorghe”?
      Si ce folos ca jegurile corupte, ori turnatoare si condamnate raman tot in Parlament? Avocatul Poporului m-a trimis la plimbare elegant cand i-am trimis petitie pe tema asta. Cica sa ma adresez la Parlament, ca doar ei isi pot schimba regulamentele. vreau sa-l vad si eu pe ala, sau partidul ala, care initiaza schimbarile astea.

      mishu jamie

      21/03/2012 at 8:44 am

      • 😀 ne vom baza pe Noua Republicaa, nu?

        Sare'n Ochi

        21/03/2012 at 8:58 am

        • Pentru astfel de chestiuni poti oricand sa te bazezi pe Noua Republica! Daca o vom face si din Parlament va fi si mai bine.

          mishu jamie

          21/03/2012 at 9:07 am

          • 😀 luati-va loz – adica deveniti partid si candidati. nu se stie.

            Sare'n Ochi

            21/03/2012 at 9:20 am

  3. Neata! 🙂

    Mishule, inteleg dintr-o postare de -a ta aseara, cind i-ai raspuns lui Theo, ca stati bine in Bucuresti? cifra de care vorbeai e reala, sau estimata?

    Cetatean

    21/03/2012 at 8:48 am

    • Pe numaratelea, gata cu estimarile, pe formulare inchise, fara maruntul din cele inca neinchise. Deja dam ajutor la alte judete, vezi povestea celor 18 prevazute de lege. La Bucuresti, cand iesi in strada, problema este ca dai de 40% care nu-s bucuresteni si in acte. Am facut deja multe acte de „caritate” cu alte judetze. 🙂

      mishu jamie

      21/03/2012 at 9:02 am

      • Foarte bine spus!

        filadel

        21/03/2012 at 9:19 am

      • merci de vesti bune, ti-am raspuns si mai jos, platforma mi-a zvirlit acolo primul comentariu.

        Cetatean

        21/03/2012 at 10:11 am

  4. neata,

    atit de tinar si atit de corupt,
    inseamna ca mămițica și tăticuțul lui, dar si profesorii, nu l-au educat cum trebuie sau avea coruptia in singe mostenite tot de la parintii lui.
    🙂
    si privindu-l de la distanta, fizic nu ai ce sa-i reprosezi, studii avea, asa ca a reusit sa pacaleasca pe multi, lucru valabil pentru toti politicienii. Doar faptele conteaza in final si am vazut ce-i poate pielea lui boldea.

    skorpion

    21/03/2012 at 8:49 am

    • Caracterul conteaza. Motivul care te-a impins in viatza publica. Daca vrei sa faci ceva pentru comunitate sau pentru tine. Ca, altfel, jigodii acoperite de diplome si titluri sunt cate vrei. Varanul este doctor in economie, Ponta e doctor in drept penal (!), Nastase aussi… Mai am . 🙂 Antonescu se pare ca a ramas „prostul satului”, dar compenseaza prin lipsa de caracter.

      mishu jamie

      21/03/2012 at 9:05 am

      • De fapt aici era comentariul de mai sus. Nici un bai. Cu ocazia asta vă dau și binețe. 🙂

        filadel

        21/03/2012 at 9:20 am

      • nu-l jigni pe chuky! alteta sa porumbaca , crinut pogonici, are un MBA in ..somn .:))) si dupa cum se vede e lider in europa: „ma scol cand vreau” zise geniul pustiu din karici pogonici- o sa zimbiti, dar asta e un mesaj subliminal : karici a vrut sa transmita femelelor porumbace ca nu are nevoie de afrodisiace sau pastile albastre :)))

        zigzag

        21/03/2012 at 9:22 am

  5. neata tuturor! referitor la boldea: cum a ajuns in parlament sprijinit de un partid ?un raspuns simplu : jmekeru a fost si avocatul lui pipi guru de la misa, ashe ca a adus ceva voturi de la astia ptr partid. dar inteleg ca alt arestat in acest dosar este unul bogdan boza parca- ei ..individul este cel care ca candidat la sefia tineretului pdl impotriva donsoarei EBA. 🙂 care a preluat mandatul de sef otpdl de la ..rizti pizti. :)) ce partid era odata pd-ul si ce a ajuns ?tin minte ca pe vremuri avea cea mai misto organizatie de tineret ,activisti ingeniosi si simpatici.

    zigzag

    21/03/2012 at 9:19 am

  6. huniad

    21/03/2012 at 9:38 am

    • Neata buna.

      Link-ul are o mica eroare. Trebuie sters acel ” din coada.

      EuCuMine

      21/03/2012 at 9:43 am

    • Wow… omenia, dragule, omenia, recunostintza… nu-s de pe lumea asta. Sau pentru lumea asta. Excelent articol.

      mishu jamie

      21/03/2012 at 10:08 am

    • Previzibil Sare
      Tot PNTCD ul a fost infiltrat. Ce sa mai vorbim de Astalosz Magureanu „cu o relatie de suflet ” cu seniorul Coposu, cu traditii vechi in national taranismul salajan 🙂 🙂

      lastnightmusic

      21/03/2012 at 10:25 am

  7. buna dimineata
    1. un pic de ” dublu standard” la ala din galati’cind @tog ” racnea din toti rarunchii” cine este,nu prea erau ” indignari”/poate ca se respecta prezumtia de nevinovatie,cine stie?
    2. astept cu nerabdare aniversarea a ” 10 ani de declaratii belicoase” privind contractele netransparente de furnizare a energiei electrice;cinci ani aniversam tocmai acum,cu noi ” declaratii belicoase”

    intamplator

    21/03/2012 at 9:41 am

  8. bunä,
    ciorbea, este o stafie borsitä, desgustätor acest om si pervers.

    theo- nona

    21/03/2012 at 9:53 am

  9. interesant ce perverse si trädätoare, sunt partidele isterice.
    dar se pare au jucat intodeauna la 2 capete.
    trädätorul Täriceanu , era de mult in relatzii cu iliescu, dar
    nu se stia.un mare escroc.

    theo- nona

    21/03/2012 at 9:56 am

  10. prezenta lui Boldea in pozitii inalte are un motiv foarte simplu. Lipsa de oameni care se implica. practic oricine intra in politica si are tupeu sau ceva in cap are sanse sa acceada la functii. E exact invers decat crede lumea, cel mai usor e sa razbesti intrind in politica, nu ca nu ai sanse din cauza celor deja prezenti.
    NR de asemenea e un bun si trist exemplu in aceeasi directie. Gasesc extrem de greu oameni cu care sa colaboreze.
    Si sansele impostorilor cresc intr-un astfel de mediu.

    Valentin

    21/03/2012 at 9:56 am

    • Hmmmm, n-as fi asa pesimist.

      mishu jamie

      21/03/2012 at 10:42 am

      • m-as bucura sa ai dreptate. M-as fi asteptat ca strangerea de semnaturi sa decurga mult mai usor si sa scoateti in fata ceva oameni. Pana acum nu am auzit decat de MN, prezenta in general pozitiva si de Vlaston, prezenta in general negativa.
        Dar pana la alegeri mai e, sper ca impresia mea sa fie nefondata.

        mXXXX uslinosilor!

        21/03/2012 at 10:48 am

  11. Analiza despre deprecierea leului, de Cristian Orgonas: http://businessday.ro/03/2012/de-ce-se-depreciaza-leul-cateva-explicatii/

    EuCuMine

    21/03/2012 at 9:58 am

  12. E stupefiant sa vezi ca romanii desi traiesc mai putin ca vesticii papa pensie mai multa. pentru ca intra ilegal in pensie in dispretul bunului simt

    Este clar ca nu greselile pdl sau ale lui Traian i-au dus la popularitatea asta scazuta cind au taiat atitea ajutoare necuvenite la asistati de toate felurile.

    Nu ai practic cum sa comunici hirciogilor cind le tai din ratie

    lastnightmusic

    21/03/2012 at 10:09 am

  13. bravo, ma bucur tare sa aud vestile astea 🙂

    Cetatean

    21/03/2012 at 10:11 am

  14. mesajul de mai sus e pentru Mishu 🙂

    Cetatean

    21/03/2012 at 10:11 am

  15. i-au läsat atata timp lui boldea, sä-si strangä banii
    si sä-si i-a zborul, escrocul.

    theo- nona

    21/03/2012 at 10:15 am

  16. totzi asocialii stransi la OTV, sunt din aceias tacmä
    de escroci ce au vrut sä insele statul, le-a dat peste
    manä, acum fac rivolutzie la santajistul escroc Diaconescu.
    este un gunoi acest DD, nu e circ, sunt läturi ce face.
    este grav sä fie permise astfel de emisiuni.

    theo- nona

    21/03/2012 at 10:19 am

  17. neatza buna all 🙂
    Declaratzia unuia dintre avocatzii lui Nastase este,in opinia mea,extrem de ingrijoratoare arata pe de o parte disperarea la care a ajuns Bombo,dar poate ridica si f.multe suspiciuni asupra felului cum s-a desfasurat/se desfasoara toata ancheta.
    Referitoare la fabricarea de probe: bancnotele/dolarii care s-ar constitui in proba corp delict, au seria de emitere la catziva ani dupa ce se zice ca au fost folositzi ptr. cumparaturile din China.
    Acest fapt ar putea ascunde in spate lucruri extrem de grave ce tzin de corecta functzionare a justitziei.
    Procurorii dna spun ca acest argument este foarte fragil,IPaun avand la dispozitzie mai multzi ani ptr. cumparaturile comandate,timp in care a cheltuit din banii primitzi de la Nastase,ptr.ca apoi sa completeze suma cu altzi bani care astfel fizic nu mai sunt in totalitate cei datzi de Bombo.Intre cele doua variante nici una nu cred ca poate fi creditata 100%.
    Aici cred ca se intra intr-un joc periculos intrucat probatoriul ar trebui ca sa se extinda si spre felul/pe ce si cum Paun ar fi cheltuit parte din bani in interes propriu lui,chestiune dificila(poate ca este facuta si treba asta)
    Nu exclud alte posibilitati ca ipoteza de lucru.O eroare mare si regretabila in intocmirea probatoriului fundamentat pe banii respectivi,n-ar trebui dar cred ca se poate intampla(cate gresheli nu se intampla vedem in toate ziarele) respectiv,situatzie si mai grava,o eroare intentzionata.O „cartitza” sa planteze intentzionat bancnotele respective in locul celor initziale tocmai ptr. a da posibilitatea ca sa se justifice de catre avocatzii apararii reaua intentzie/proces politic in cel priveshte pe Bombo.Posibilitatea existentzei de diverse canale subterane care sa permita astfel de actziuni,tzinand cont de pozitzia lui Nastase si a divershilor sai sustzinatori aflatzi inca in diverse pozitzii importante( cu sustzinere externa ? ),mi se pare a fi chiar probabila.
    Sper totushi ca nu e asa si isi va primi pedeapsa cuvenita.

    mircea

    21/03/2012 at 10:23 am

    • @mircea, buna ziua.
      Nu este chiar asa cum crezi. Invinuitul Paun *ulterior degradat la rang de martor) a fost intrebat la inceputul anului 2006 de procurorii DNA daca mai detine bancnote din cele „primite de la A.Nastase” si el a confirmat, spunand ca acestea se afla in China si ca le va preda. Cum au fost predate bancnotele respective, despre care Paun a afirmat ca sunt cele primite de la Nastase (iar DNA si-a asumat calitatea de adevar a spuselor, construind acuzarea pe ele) se vede din Procesul-verbal.

      Dă clic pentru a accesa procesverbal.pdf

      DNA a avut in custodie aceste bancnote, iar seriile verificate de avocatii lui Nastase sunt cele mentionate in PV de la deschiderea plicurilor, eveniment desfasurat cu multi martori: procurori, politisti, avocati, tehnicieni ai DNA.
      De altfel, faxuri cu imagini ale bancnotelor pretins trimise de Nastase in China au fost transmise din China catre DNA de catre Paun inca din primavara anulşui 2006. DNA a asumat veridicitatea declaratiilor lui Paun in privinta respectivelor bancnote. A se urmari pagina 182 din rechizitoriul DNA:
      http://anticoruptie.hotnews.ro/stiri-anchete_rechizitorii-10887574-rechizitoriul-dosarului-bunuri-din-china-zambaccian-adrian-nastase.htm

      In realitate, DNA se afla acum intr-o mare incurcatura. Cineva trebuie sa explice ce este cu bancnotele puse in circulatie in 2005 si 2006 abia si prezentate ca fiind trimise de Nastase in perioada 2002-2004. Daca acesta este modul de lucru al DNA, ce se mai poate spune? Daca procurorii verificau de atunci spusele lui Paun si elementele aduse de el in dosar, acum poate ca nu aveau acest proces cu Nastase, dar nici nu se faceau de ras. Nu stiu daca este superficialitate la mijloc, lipsa de profesionalism, entuziasm debordant…

      pupaza din tei

      21/03/2012 at 12:43 pm

      • Dl / dna Pupaza din tei,
        va rog sa nu postati cu 2 linkuri intr-un comentariu. Platforma nu o permite si comentariu intra la moderare. Nu intotdeauna ma aflu langa calculator. Nu doresc sa credeti ca cineva va cenzureaza comentariile.

        Referitor la eroina „Loda” pe care ati apreciat-o ieri, va anunt ca dna posteaza cu ajutorul a doua nikuri, al doilea fiind „Theo”. Deci eroismul a fost o sarcina de partid probabil.

        Blogul acesta, conform princiipiilor lui, este „CONSERVATOR” (nu conservator securist de sorgine Felix-Mircea) si promoveaza libertatea de exprimare individuala si nu ca saricna de partid. INDIVIDUALA, da?

        La subiect, sper un singur lucru, ca dl Nastase sa-si promoveze democratia si cinstea civica de care a dat dovada in mandatul lui de Premier, o singura luna (30 de zile) la Rahova. Pentru mine ar fi suficient!

        huniad

        21/03/2012 at 12:54 pm

        • Huniad:
          Atat de tanar si atat de grabit la afirmatii fara dovezi, trista treaba .De cate ori am postat eu, nu numai aici, dar si la Copac sau pe alte bloguri cu alt nume decat Loda (riscand sa fiu injurata fara ca macar sa fiu citita,e drept, nu aici) ?O singura data, aseara, in conditile pe care le-am explicat dar pe care prietenul meu Filadel ,previzibil, nu s-a grabit sa le comfirme. Poti sa crezi, poti sa nu crezi, dar pe o singura greseala sa-ti permiti asemena acuzatii, ,,posteaza cu doua nickuri’ si nu ,,a postat aseara cu alt nick,” pentru ca a fost doar aseara,, ,,eroismul sarcina de partid ” mi se pare descalificant pentru un om tanar si ,,se presupune, lipsit de umorile varstei a treaia.
          Nu am uitat ca am spus ca nu voi mai posta, voi interveni insa de cate ori nickul meu va fi in discutie ;asa cum in viata reala, numele meu este singura mea ,,avere” si nimic nu planeaza confuz asupra lui, tot asa in mediul virtual, nickul meu este ,,averea’ mea si ,,partidul meu”.
          Cu dezamagirea de rigoare, toate cele bune ! Nu tin sa-mi raspunzi, vreau sate uit asa cum esti 😦

          Loda

          21/03/2012 at 1:15 pm

        • @huniad, buna ziua! Multumesc pentru precizarea privind linkurile, nu stiam. Dar nu m-am gandit ca ar putea fi cenzura pe aici. Referitor la Nastase, pot intelege naduful multora in privinta lui. Nu Nastase ma ingrijoreaza, ci calitatea dosarelor DNA. Mie, ca cetatean, imi este necesar ca aerul sa cred in calitatea magistratilor si a actelor lor. Deocamdata observ prea putine motive de incredere si la procurori si la judecatori. Este prea mult daca vreau politici integre, demnitari integri, magistrati integri si proceduri integre? Am avut impresia ca exigentele mele ar fi putut primi un prim raspuns de la DNA sau ANI…

          pupaza din tei

          21/03/2012 at 1:28 pm

          • saluttare pupaza 🙂
            „Este prea mult daca vreau politici integre, demnitari integri, magistrati integri si proceduri integre?” Ma faci sa zambesc.Daca ar fi ca sa cred ca o pupaza cu creasta si cu varful aripilor taiate,poate trece drept gaina de Cornu cu ouale de aur prin vreun targ,parca te-as crede.Ca sa nu mai zic de vigoarea cu care ati sustzinut casta sandeilor si retzelele de tip Voicu,Costiniu amar de ani.Sper ca nu vei dori sa impingi discutzia in zona asta deoarece voi fi nevoit sa-tzi indic,cu condescendentza 😉 ,postarile excelente redactate de City si mister B.
            Mai sper ca nu-tzi imaginezi ca voi citi pdf-ul,n-am energia asta(si nici preocuparea si crede-ma nici priceperea),dupa cum sper ca nu crezi ca deplasarea centrului de greutate dintr-o ancheta extrem de laborioasa poate influentza decisiv.
            Doua clisee,cu o floare nu faci primavara/cu o linguritza de ulei ars potzi contamina rezerva de apa potabila a unui vapor ,nu sunt valabile aici ptr. ca fondul problemei,asa cum s-a aratat mai jos,nu sunt cele 20 mii $ cu serii dupa 2006( dna-ul va lamuri daca este necesar,eu am considerat ca este,tu ai amplificat acoperind toata acuzarea) ci care-i treaba cu ceilaltzi 99,99% din bani.
            Asta-i antologica 😆
            „”Asta e… Dacă nu mi-a plăcut cartea şi am vrut politică, asta merit.” catzi oare dintre cei care azi sunt/mai sunt in politica au preluat aceasta asertziune,cu valoare suprema de model comportamental,ca de la mentor.la totzi pupilii sai…

            mircea

            21/03/2012 at 4:23 pm

  18. Salut! 🙂

    Cu bancnotele nu Nastase nu-i nici o smecherie. Nicolae Paun s-a folosit, iar apoi a pus la loc alte bancote:

    „Am verificat seriile acestor bancnote, aşa cum au fost ele inventariate in 2006 [Mita insa a fost facuta in 2002, atentie!]. Am găsit 225 de bancnote emise în anii 2005 şi 2006, deci ulterior perioadei în care se presupune că s-ar fi comis faptele de corupţie. Este vorba despre 218 bancnote de 100 de dolari şi şapte bancnote de 50 de dolari”, a explicat avocatul reprezentanţilor mass-media, după care s-a întors în sala de judecată.

    În total, 22.150 de dolari dintr-un milion.

    DNA-ul insa are o explicatie perfect logica si pertinenta.

    „Ioan Păun a avut banii trei ani de zile, răstimp în care a mai cheltuit din ei, apoi a completat la loc, deci e normal ca unele bancnote să nu mai fie fizic cele încredinţate de familia Năstase între 2002 şi 2004″.

    Cetatean

    21/03/2012 at 10:28 am

    • Salut City 🙂
      Asta am zis si eu.Explicatzia este intr-adevar logica si f.pertinenta.Cred insa ca ar trebui mai mult explicat(probabil chestiuni din dosar la care inca accesul nu-i permis).
      Nu stiu cum au fost datzi banii,la valiza intr-un cont,in transhe etc. habar n-am.Daca au fost intr-un cont bancar si nu s-a atins de contul acela/n-au fost intrari ieshiri ?Cred ca trebuiau ca sa explice chstiunile astea ptr. a elimina orice suspiciune.

      mircea

      21/03/2012 at 10:35 am

      • salut, asa e, am vazut ca ai scris su tu, eu vroiam sa arat ca e vorba de o suma mica, pe cind peste tot in presa, aia pro-Nastase au lasat sa se acrediteze ideea ca TOTI banii mita au alte serii decit cele din 2002. Problema e ca Nastase si Paun nu pot explica suma mare, de 1 milion de dolari, nu ca exista 21 de mii de dolari tipariti in 2005-2006.

        Cetatean

        21/03/2012 at 10:41 am

        • bine punctat.Asta trebuie scos in evidentza si dupa parerea mea. 🙂

          mircea

          21/03/2012 at 10:54 am

  19. Buna dimineata!
    Pentru cei care se intrebau ieri daca domnul Palada a citit „memoriile” mele, vreau sa le spun ca le-a citit si nu i-a placut ce a citit. Mentionez faptul ca eu nu am comentat rezultatele, nu am acuzat ca va fi falsificat. Probabil ca am dat prea mult „din casa” insa nu am semnat niciun contract de confidentialitate cand am raspuns la sondaj. Despre intrebarile si raspunsurile prezentate de mine nu a comentat nimic. Faptul ca domnul Palada poate fi acuzat de catre ceilalti sociologi de ceva referitor la realizarea sondajului si ma refer in special la finalul lui cu raspunsuri avand aceeasi probabilitate de realizare ca probabilitatea de castig la „alba-neagra” nu trebuie sa mi se impute mie. Sau ca nu exista varianta neutra de raspuns. Sau ca unele intrebari aveau mai multe variante negative decat pozitive. Mai exista probabilitatea ca cei care au comandat sondajul (probabil pentru uz intern) sunt nemultumiti. Nu stiu. Eu nu sunt sociolog sa stiu exact cu ce „se mananca” realizarea unui sondaj de opinie desi in facultate am luat nota 10 pentru aceasta tema si am fost felicitat de catre profesorul respectiv. Dar ala facut de mine, acum nu stiu cati ani, era un sondaj teoretic, scris doar pe hartie. Ceva notiuni mai am, dar „grosul” l-am bagat in „arhiva”.
    Eu consider ca esantionul a fost extrem de reprezentativ si domnul Palada a inclus in esantion si un blogger amator (pentru ca si bloggerii amatori au drept de vot). Si intrucat dumnealui lucreaza cu probabilitati trebuia sa ia in calcul ca exista o probabilitate infima (ca sansa de castig la loto) sa gaseasca pe cineva care poate povesti, din punctul de vedere al intervievatului, cum decurge un asemenea interviu. Nu eu i-am cautat, ei m-au cautat pe mine si chiar au insistat, sunand de doua ori.
    Observati ca am folosit si eu termenii „probabil” si „probabilitati” pentru ca dupa parea mea rezultatele unui sondaj pot fi si 100% adevarate dar si sa tinda cate 0%. Depinde ce prosti (ca mine) gasesti (si mai ales doresc) sa-ti raspunda.
    P.S. Domnul Palada a sugerat chiar ca articolul sa fie retras de pe piata. Daca dumneavoastra sunteti de acord eu o sa fac imediat acest lucru. Facem si aici un sondaj 🙂
    P.P.S. Eu personal il apreciez pe domnul Palada. Nu am intentionat niciun moment sa scriu de rau de dumnealui. Eu am scris ce mi s-a intamplat mie.

    ribelalu

    21/03/2012 at 10:40 am

    • Eu zic in nici un caz. Articolul trebuie sa ramana.

      EuCuMine

      21/03/2012 at 10:46 am

      • Cat despre chestia cu falsificarea, e o duma ieftina. Cine stie sociologie poate sa faca un sondaj care sa-i dea exact rezultatul pe care si-l doreste. Daca vrea sa iasa „MRU are sprijinul a doar 30% din romani”, asta va rezulta.

        EuCuMine

        21/03/2012 at 10:49 am

        • In general, sociologii care se stiu ca fac sondaje strambe folosesc „falsificarea rezultatelor” drept strawman pentru a deflecta acuzele de partinire.

          EuCuMine

          21/03/2012 at 10:52 am

    • salve 🙂
      de unde pana unde Turambar sa-si permita astfel de sugestii ?? il stiu(de pe blog) un om serios 😉
      Stii,cand mai sun la unele institutzii,un „robotzel” cristalin /vorba ta,imi spune dupa ce turuie cateva secunde bune despre confidentzialitate si altele,ca daca voi continua si dupa semnalul sonor, imi exprim acceptul cu privire la politica institutziei de imbunatatzire a calitatzii serviciilor prestate 😆
      Tu si @Sare ca gazda ati facut un lucru excelent.Mie mi-a placut f.mult 🙂

      mircea

      21/03/2012 at 10:52 am

    • Buna dimineata!

      ribelalu,
      nu retrage articolul! Palada nu are dreptul sa-ti ceara asta.

      luminita

      21/03/2012 at 11:00 am

    • Nu conteaza daca il apreciezi sau nu Palada. Palada nu detine institutul de sondare, si chiar daca l-ar detne, tot ai perfect indreptatit sa iti povestesti experienta de om sondat.

      Cetatean

      21/03/2012 at 11:25 am

    • O experiență identică am trăit și eu înainte de alegerile din 2009. Pur și simplu răspunsurile mele nu erau în grilă. Nu puteam să-mi exprim opțiunea. Nu-mi mai amintesc dacă era o altă firmă de sondaje sau tot asta.

      Una dintre întrebări (pe care mi-o mai amintesc) avea un preambul: Se știe că Traian Băsescu cam bea.

      După care urma întrebarea:

      V-ați dori un președinte bețiv?

      Ce puteai răspunde la o asemenea manipulare jegoasă? Ce-am răspuns eu și de-atunci nu m-au mai sunat. 😆

      filadel

      21/03/2012 at 12:06 pm

    • buna ziua,
      eu zic ca nu e cazul de retras articolul. libera exprimare, nu ? eventual, daca doriti sa-i aratati intelegere, puteti anonimiza, adica sa nu reiasa despre ce companie de sondori e vorba

      val

      21/03/2012 at 1:51 pm

    • Articolul ala nu e democratic, articolul ala nu e scris liber, articolul ala nu e acceptabil. Semnat: Ahantonescu

      Aha

      21/03/2012 at 1:56 pm

  20. scuze, comentariu blocat ptr ca iar am postat cu nume de pe alt blog, platforma pastreaza adresa, o idiotenie.
    Rog stergeti comentariul.

    Valentin

    21/03/2012 at 10:51 am

  21. salut, ribelalu! 🙂

    P.S. Domnul Palada a sugerat chiar ca articolul sa fie retras de pe piata. Daca dumneavoastra sunteti de acord eu o sa fac imediat acest lucru. Facem si aici un sondaj.

    Ceeee? Pen’ce?! Te rog lasa mataluta articolul, spre dezvrajirea universului in are se misca seroisorii lui. Ai scris un articol beton, te rog sa nu te atingi de el si sa il lasi mostenire blogosferei.

    Cetatean

    21/03/2012 at 11:23 am

  22. „serpisorii” vroiam sa zic.

    Cetatean

    21/03/2012 at 11:23 am

  23. serpisorii si serpoii trebuie sä rämanä, sä fie väzutzii,
    nu stergetzi nimic.

    theo- nona

    21/03/2012 at 11:44 am

  24. @ribelalul: Nu retrage absolut nimica. este o informatie de nota 10.

    Aha

    21/03/2012 at 11:51 am

  25. meritä salutat si felicitat ribelul pt. informatzie.

    theo- nona

    21/03/2012 at 12:05 pm

  26. dece nu pot posta? si ar fi culmea sa-mi apara intrebarea 😉

    dilematic

    21/03/2012 at 12:05 pm

  27. s-au era mai bine ” salutarä”
    si uite asa dl. Ungureanu, ne pune pe ganduri

    theo- nona

    21/03/2012 at 12:06 pm

  28. hahahah, a aparut, dar nu cu victor L 😛

    dilematic

    21/03/2012 at 12:07 pm

  29. incurcate sint caile platformei.

    victor L

    21/03/2012 at 12:08 pm

  30. victore, am vazut ca si aseara te-ai chinuit.

    Cetatean

    21/03/2012 at 12:15 pm

  31. dupä candidatzii USL, totzi interlopii, santajistii si mafiotzii, cred
    cä vor avea primul congres de partid , la jilava.

    dacä nu, mafia magistratzilor, iar dä NUP, sä vedem-.

    theo- nona

    21/03/2012 at 12:17 pm

  32. sa-si fi dat ” drumul ” justitia? sa fi scapat de inhibitii?Doamne ajuta
    proces reluat dupa 4 ani!!!

    http://www.evz.ro/detalii/stiri/radu-mazare-cercetat-pentru-coruptie-972687.html

    intamplator

    21/03/2012 at 12:22 pm

  33. WordPress a schimbat regulile. Daca platforma recunoaste mailul ca fiind in baza lor de date atunci pentru a putea comenta trebuie sa va logati dand click pe iconul cu „w” in el. Acum nu stiu daca chestia asta are legatura cu noile politici ale granzilor internetului (vezi cazul google) si doresc sa afle si ei cat mai multe despre utilizatori.
    Solutia este postarea cu alt mail (se poate pastra nickul vechi) ce nu se afla in baza de date a WordPress (utilizatorul nu are cont sau blog pe wordpress) sau postarea cu conturile de wordpress, facebook sau twitter (exista trei iconuri in dreapta, deasupra spatiului pentru introducerea adresei de e-mail)

    In ceea ce priveste sondajul CCSB sa asteptam sa apara rezultatele si mai povestim atunci.

    ribelalu

    21/03/2012 at 12:24 pm

    • mda 🙂
      Si eu mai am in tolba povesti de influentare – ccsb in afara de aceea celebra cu 80% dintre romani doresc pedeapsa cu moartea

      lastnightmusic

      21/03/2012 at 12:33 pm

  34. eu nu cred cä-l prinde pe interlopul mazäre,
    mafiotul si-a transferat si spälat banii de mult,
    ar fii putut fii de f.f.mult timp chir si inchis, ca si
    negoitzä,dragnea,nicolescu,oprisan,etc.

    theo- nona

    21/03/2012 at 12:33 pm

  35. incep sä cred ca f. multzi, JUSTITZIA, este parte a
    crimei organizate. altfel nu ar intinde termenele, nu ar
    ascunde dosarele, nu ar da NUP, la interlopi.
    se plang de multe dosare, dacä le tot amanä se
    strang si mai multe.

    mafiotzii din fotbal, trebuiau demult , judecatzi si condamnatzi

    theo- nona

    21/03/2012 at 12:39 pm

  36. M-am uitat pe celelalte subiecte, dar nu am gasit vreo alta trimitere.

    Un articol de ieri pe HotNews in care Dan Tapalaga proiecteaza secretiile nazale in iahnie:

    http://www.hotnews.ro/stiri-opinii-11793556-probleme-constiinta.htm

    EuCuMine

    21/03/2012 at 1:36 pm

    • Domnul Tapalaga ar vrea ca in frunte sa fie regina Angliei, plina de maniere si eticheta regala. Problema e ca ne aflam in Romania si opozantul Tonta nu are nimic dintr-un lord englez. La banca se merge imbracat in costum si cravata, la tinichigiu te duci in trening. Ponta si ailanti co-tovarasi sint la categoria tinichigiu.

      Aha

      21/03/2012 at 2:00 pm

    • Dan Tapalaga ar trebui sa aiba (si el) probleme de constiinta!

      Aceste rinduri inseamna jurnalism?
      „Altfel, se intelege ca ochiul vigilent al tatucului, cu tot muschiul sau rupt, (supra)vegheaza tot ce misca, inlcusiv pe liderii opozitiei, si foloseste fara scrupule orice i-ar putea distruge.”

      Aluzia nevoalata la aspectul fizic al presedintelui Basescu este cumva jurnalism de investigatie?

      A devenit DTapalaga psihanalist si nu a trecut (inca) acest lucru in CV?

      Pe de alta parte daca imi amintesc bine celebrul „analist” RTudor, de la atit de celebrele antene „intacte”, a scris cu subiect si predicat dupa discursul din Parlament al lui VPonta la investirea lui MRU, chiar pe blogul sau, ca va face dezvaluiri publice despre „ceva” lucruri neplacute din trecutul presedintelui marioneta al PSD!

      Ce stie RTudor? De ce nu il intreaba nimeni?

      Presedintele a spus „poate are”…..domnule DTapalaga!Stiti (si) d-voastra ceva in plus, sau faceti analize literare pe text + psihanaliza!

      maya

      21/03/2012 at 3:58 pm

      • de multa vreme imi racesc gura ca Tapalaga (pe care-l stiu de cand lucram la aceeasi fituica EvZ), nu prea le are cu jurnalismul – un individ plecat din presa sa slujeasca intr-un minister (chiar daca sub Monica Macovei) nu prea mai este jurnalist. cand pleaca, ia cu el toate frustrarile echipei cu care pleaca – si le amplifica impachetate in analize fine. si va zice asta unul care stie si el sa impacheteze si chiar recunoaste ca mai mesteca cu polonicul din cand in cand. daca si Tapalaga ar ajunge sa-si recunoasca partipriurile, ar ajunge in sfarsit jurnalist. ca stofa are.

        Sare'n Ochi

        21/03/2012 at 4:19 pm

  37. dl. Täpälagä a inbräcat o hainä, cu 2 fetze, este päcat,
    un jurnalist asa bun, sä se prostituieze.

    theo- nona

    21/03/2012 at 1:48 pm

  38. este un mincinos si un escroc DDiaconescu, a fost intodeauna in barca USL
    este subordonatul lui Voiculescu, escrocheriile si mizerile le face cu fetele
    varanului, i a fäcut afaceri necurate si späläturi de bani cu vantu, asa se
    spune. a mintzit doar sä atragä lumea, cä e contra USL, este o adeväratä
    hazna, ce trebuie interzisä , un interlop parvenit este DD.
    totzi cei ce erau in studiou, au fost trimis si in piatzä, aceleas fetze, aceleasi
    panpuri si lozinci.OTV, este un caz pt. bäläceanca.

    CNA, ar trebuii sä se adreseze procurorilor, se depäseste o limitä.

    theo- nona

    21/03/2012 at 1:56 pm

  39. OTV, face romania de ras.

    theo- nona

    21/03/2012 at 1:57 pm

  40. ce se mai aude cu ala de la galati?l-au gasit sau e deja in brazilia via kiev?

    intamplator

    21/03/2012 at 2:20 pm

  41. si-o fii deschis un bordel in asia, s-au america latinä..

    theo- nona

    21/03/2012 at 2:32 pm

  42. Buna ziua la toata lumea 🙂

    Daca doriti sa vizitati Alhambra:

    http://desydemeter.wordpress.com/2012/03/21/calea-spre-sublim-spania-maura-2-alhambra-2/
    🙂

    desydemeter

    21/03/2012 at 2:53 pm

  43. Sunt trist…Am pierdut un prieten 😦
    In urma unei discutii pe feisbuc cu domnul Palada, accesul la pagina pe acel site a dumnealui mi-a fost restrictionat. 😦 Si-a luat jucariile si a plecat, reprosandu-mi ca nu am memorie si nu am putut sa reproduc intrebarile exact cum le are dumnealui tiparite. Ca mai era o virgula, ca a patra era inainte de a treia samd…

    ribelalu

    21/03/2012 at 3:13 pm

    • Ribelalu: am raspuns la un sondaj aproape identic (spre deosebire de al tau a avut mai multe intrebari despre sectorul 3 si Bucuresti, dar intrebarile initiaole erau identice celor spuse de tine) si am durat 30 minute, deci sa ne lase. Mai mult, pe mine m-au intrebat daca stiu ca Liviu Negoita este bolnav grav, daca stiu ca a facut afaceri cu Prigoana, etc. Plus multe intrebari despre Robert Negoita si frate-su Ionut. Am avut senzatia ca vor sa vada daca-i deosebesc, daca se poate face incurcatura intre Liviu-Robert-Ionut Negoitza. M-am distrat copios. :).

      mishu jamie

      21/03/2012 at 6:44 pm

  44. Ei comedie!

    Sa scoate el intrebarile adresate</b<, si sa dea o dezmintire, cum ca cele scrise de tine nu se potrivesc cu intrebarile puse de operatorul de sondaj. Punct.

    Si sa o lase mai moale cu tehnicile astea de intimidare.

    Cetatean

    21/03/2012 at 3:16 pm

  45. bold la toata lumea!

    Cetatean

    21/03/2012 at 3:16 pm

  46. domnul asta e tot securist ?

    si in romania e democratzie, e cam nerusinat.s-au e
    prins cu cioara vopsitä.

    theo- nona

    21/03/2012 at 3:21 pm

  47. ribelalu,
    nu plange, si noi suntem prietenii täi.

    theo- nona

    21/03/2012 at 3:23 pm

  48. Buna ziua si buna sa va fie inima!
    😆

    ribelalu
    😆
    Servus!

    Nu-i nici un bai; o sa-i treaca!
    Supararea face rau la ten;felicitari pentru 10 😆 de la sociologie!
    Intentia ta nu a fost rea si asta conteaza …..pina la urma!

    maya

    21/03/2012 at 3:29 pm

  49. :)…Sa stiti ca eu am bun simt si chiar ma gandeam (m-am consultat si cu Sare) daca il scoatem sau nu. Nu vreau sa aiba omul probleme la serviciu cu Varanul. Dar m-am trezit vorbind singur pe feisbuc…nu-mi mai raspundea si numele nu mai era albastru, se facuse negru (de ciuda?). Cand am verificat pagina dumnealui, nu am mai putut sa o accesez.
    Acum ce-mi recomandati? Sa ma mut la Gadea?

    ribelalu

    21/03/2012 at 3:31 pm

  50. ribelalu, nu e treaba ta si a lui sare sa vegheati la stabilitatea serviciului lui Palada. Insa e treaba Institutului la care lucreaza sa faca sondaje ca lumea, pe care nu trebuie sa le apere prin metode mai mult sau mai putin ciudate. Orice om isi faca treaba onest nu are a se teme ca isi pierde jobul. Si da, e bine ca intrebarile din sondaje sa apara in blogosfera, nu numai cifre. sa avem si noi idee cum au fost ele obtinute.

    Cetatean

    21/03/2012 at 3:34 pm

  51. o fi avant rate de platiti si banii Varanului, furati de la noi toti, se impart la multe lume. Concurenta mare.
    cum sa-l superi pe domn Varan?

    Valentin

    21/03/2012 at 3:44 pm

  52. spune-mi cu cine te insotesti ca sa-ti spun cine esti.

    Valentin

    21/03/2012 at 3:44 pm

  53. Buna ziua,
    subscriu la ce a zis cetatean plus constatarea proprie ca asa intelege firma Intact democratia : pumnul in gura si jucati cum va cantam , nu cartiti daca vreti plata!
    Scarba totala.

    cedric

    21/03/2012 at 3:46 pm

  54. Cu un singur lucru a avut dreptate domnul Palada. In articolul meu se poate interpreta ca intrebarea despre Oprescu era electorala. Nu. Oprescu era la partea cu increderea in personalitati. Iar eu am scris clar ca i-am spus domnisoarei in gluma ca „nu am incredere in domnul doctor… nu o sa-l votez niciodata (pentru ca sunt din provincie)” .
    I-am spus domnului Palada ca intrebarile sunt ale dumnealui nu ale mele si eu le-am reprodus din memorie. Este extrem de posibil ca 10% sa nu fie ad-literam si ordinea sa nu fie exacta, dar nu asta e important. Important este stilul si eu asta am incercat sa reliefez.
    Dar de aici, pana la a te supara pe unul dintre repondenti, e cale lunga. Sa presupunem prin absurd ca nu am inteles eu exact sensul intrebarilor. Dar tzatza Leana ce mai intelegea atunci cand o intreba cate calculatoare are in casa si daca intra pe internet de pe Ipad? Asta am inteles, asta am scris. Nu ma poate condamna nimeni. Eu nu am IQ-ul lui Einstein. Apropo…Ipad e doar un tip de tableta, Intrebarea corecta trebuia sa se refere la intratul de pe tableta nu de pe un anumit tip. De ce Ipad si nu Samsung sau Shanghai fake tablet?
    Ce sa mai spun de sondaj? Ti se spune ca esti anonim, dar iti stie numarul de telefon fix, probabil numele de familie usor de aflat dupa telefonul fix Romtelecom si la sfarsit, daca vrei, sa-ti spui numele mic? De ce nu si seria de buletin si CNP-ul? Codul PIN? Ce ii mai intereseaza? Mai stiti ce scandal faceau la recensamant pentru datele personale pe care statul DEJA le are pentru toata lumea intrucat statul da CNP-ul?

    ribelalu

    21/03/2012 at 3:50 pm

    • de acord cu tine, ribelalu!
      vorba lui @intimplator: nu-ti face probleme…

      skorpion

      21/03/2012 at 5:26 pm

    • Exact, si mie mi-a cerut la final numele! Si i-am zis, pai tu nu stii la ce numar ai sunat? N-ai pagini albe? de cand sondajele de opinie sunt cu nume si prenume? Ce-i porcaria asta?

      mishu jamie

      21/03/2012 at 6:46 pm

  55. ribelalu,
    iti faci reprosuri nemeritate.

    victor L

    21/03/2012 at 4:04 pm

  56. Il ascultati pe Nastase? e peste puterile mele sa-l inteleg: intrebat daca crede ca cele trei dosare pe care le are se vor finaliza pana in toamna, a raspuns ca masurile pentru sanatate bla , bla. Deci a batut campii si a spus ca va participa la campania electorala a PSD, etc.

    cedric

    21/03/2012 at 4:09 pm

  57. Madam Mitrea ii canta niste osanale nerusinate

    cedric

    21/03/2012 at 4:10 pm

  58. aici aveti captura discutiei cu domnul Mirel

    nu as fi postat-o daca ulterior discutiei avute cu Ribelalu, domnul Mirel Palada nu l-ar fi banat din lista de amici facebook. mi se pare o impolitete si o marlanie.

    Sare'n Ochi

    21/03/2012 at 4:12 pm

  59. buna ziua:
    chiar cu riscul de a fi cotat intre cei” care-si dau si ei cu parerea” :
    a. dl palada din cite inteleg ,este tot una cu turambar ,considerat 100 pct ok de@theophyle;
    b. dl palada s-a suparat ca un intervievat al unui sondaj pe care il facea dumnealui a comentat asupra modului de intocmire a sondajului
    ce nu inteleg eu :
    de ce s-a suparat dl palada?sondajul este confidential? se semneaza cumva vreun agreement de confidentialitate cind raspunzi la intrebari?
    descriind intrebarile sondajului,ce reguli etice sau comerciale a incalcat @ribelalu???

    ce nu imi este mie clar cum un tip profesionist si inteligent-cum cred ca este dl palada-accepta sa lucreze pentru a-i servi ” munitie” unui individ ca voiculescu; e drept ” banii n-au miros” dar daca te minjesti,incep al naibii sa puta si se raspindeste mirosul

    intamplator

    21/03/2012 at 4:31 pm

  60. Salut popor!

    Cinci rugaminti:

    1. Mirel Palade este prietenul meu! Nu-mi place ca este balacarit ad-hominem pe blogul meu. Aveti probleme cu sondajele lui OK dati in sondaje nu in om. Fara insa la persoana si tot felul de insinuari ieftine de gen Theo (securism) si Valentin (spune-mi cu cine te insotesti ca sa-ti spun cine esti)
    2. Turambar este un autentic om de dreapta, patriot roman si om cinstit. Nu-l cunoasteti – nu vorbiti!
    3. Fiecare trebuie sa-si faca meseria asa cum crede de cuviinta. Sunt uni profesionisti buni si alti mai putini buni, asta nu-transforma in ne-oameni;
    4.Aveti grija la nickul cu care intrati. Din cauza unor clonari excesive. Toata lumea intra pe nickul original sa anunta in prealabil schimbarea nickului.
    5. Nici un politician imputit nu merita sa fie comparat / adunat / asociat cu oameni buni care fac blogging de calitate!

    P.S.
    Sare si ribelalu sunt oameni de baza ai comunitati si nu merita sa ne certam sau sa dezvoltam conflicte din cauza unor porcari!
    .

    Theophyle

    21/03/2012 at 4:33 pm

  61. @ribelalu
    din partea unui tip trecut prin multe: nu puneti d-le la inima;ce vi se intimpla e santaj moral

    intamplator

    21/03/2012 at 4:33 pm

  62. Buna ziua la toata lumea,
    Postare noua!

    Theophyle

    21/03/2012 at 4:36 pm


Comentariile sunt închise.