Politeía

Quis custodiet ipsos custodes?

Revista Presei – 6 martie / “MRU: Nu suntem o ţară de înotători”

Bună dimineata intr-o zi de marti. Marţi, în ţară, cerul va fi variabil, cu înnorări şi pe arii restrânse ninsori, în general slabe cantitativ, ziua în nordul şi nord-estul ţării, iar spre seară şi noaptea îndeosebi în regiunile centrale şi sud-estice. Vântul va sufla slab şi moderat. Temperaturile maxime vor fi cuprinse între -2 şi 8 grade, iar cele minime între -10 şi 0 grade, mai coborâte în nordul teritoriului şi în depresiuni. În zonele joase vor fi condiţii de ceaţă.

La Bucureşti, cerul va fi variabil, mai mult noros noaptea când vor fi condiţii de ninsoare, iar vântul va deveni moderat. Temperatura maximă va fi de 5…6 grade, iar cea minimă de -3…-2 grade.Mediafax.

Curs valutar BNR valabil azi: 1 EURO = 4. 3514     RON; 1 USD = 3. 2983   RON; 1 EURO = 1. 3193 USD; Francul elvetian 3. 6084 RON. Gramul de aur 179.9360 RON.

Cum arată structura economiei româneşti faţă de economiile europene. Valoarea adăugată şi sursele ei. Cum e alcătuită economia românească şi care sunt sursele ei de valoare adăugată? Ce spune despre ea şi despre viitorul ei actuala structură? Pentru a răspunde la aceste întrebări şi pentru a putea schiţa o minimă previziune în privinţa evoluţiei, vom compara structura economiei româneşti cu cea din statele Uniunii Europene, pe de o parte. Pe de alta, o vom compara cu evoluţia structurii economice a Franţei, din 1970 şi până azi. Practic, pentru a vedea corect structura economiei pe ramuri de activitate trebuie să ne raportăm la valoarea adăugată brută (VAB) şi nu la PIB. Altminteri, ar însemna ca schimbările de taxe, impozite sau subvenţii ar modifica şi ponderea ramurilor, fără ca activitatea economică să se schimbe propriu-zis. De aceea, şi Eurostat agregă datele pe sectoare de activitate ca ponderi în valoarea adăugată brută. Totodată, statistica oficială a UE oferă datele pe media uniunii şi pe zona euro urmărind concomitent ţările din Asociaţia Europeană a Liberului Schimb, Elveţia şi ţările candidate la aderare. Integral in Curs de Guvernare.

Angajatorii plătesc mai mult, dar banii n-ajung la salariaţi. În 2011, costurile cu forţa de muncă au crescut cu aproape 10%, însă majorarea salariului mediu net pe economie a fost de numai 7%. Eforturile angajatorilor de a-şi acoperi costurile cu manopera au crescut cu 9,7% în trimestrul al patrulea din 2011 faţă de acelaşi trimestru din 2010, arată datele raportate ieri de Institutul Naţional de Statistică (INS). Practic, oamenii de afaceri au cheltuit cu aproape 10% mai mult pentru plata forţei de muncă, dar tot din statisticile oficiale reiese că nu toţi banii daţi de patroni au ajuns la salariaţi: creşterea medie a salariilor nete a fost, în aceeaşi perioadă (2011), de numai 7,2%. Asta înseamnă, potrivit analiştilor şi liderilor patronali, că presiunea fiscală asupra forţei de muncă a fost mai mare în 2011 faţă de 2010. Fenomenul are două efecte negative: pe de-o parte, salariaţii au primit în plus mai puţin decât puteau să primească, iar de cealaltă parte, angajatorii au dat mai mulţi bani fără ca angajaţii să beneficieze pe deplin de acest efort financiar. Principalele domenii economice (nonbugetare) în care se regăsesc cele mai mari creşteri ale costului orar al forţei de muncă – cheltuielile angajatorilor – sunt tranzacţiile imobiliare (15,9%), serviciile (14,9%) şi activităţile profesionale, ştiinţifice şi tehnice, respectiv cercetarea (11,5%). În aceleaşi sectoare însă, salariile încasate de angajaţi au crescut cu 10%, până la cel mult 14%. Integral in Adevarul

Masacrul din frizerie: Opt persoane împuşcate din gelozie. Un angajat al Ministerului de Interne şi-a executat soţia de care divorţa. A tras în neştire: i-a ucis şi o colegă. Polițistul-criminal și-a acoperit fața de camerele de luat vederi. Opt persoane au fost împuşcate, ieri, două dintre ele pierzânduşi viaţa, de către un angajat al Ministerului de Interne, şofer de Ambulanţă cu gradul de agent şef. Gheorghe Vlădan a acţionat cu premeditare, executându-şi soţia, Florina, de care divorţa. Incidentul a avut loc în frizeria Igiena, în care femeia lucra, de la intersecţia dintre bulevardul Ştefan cel Mare şi Calea Dorobanţi. A împuşcat şi alte şapte persoane, angajaţi şi clienţi ai salonului. Bilanţul tragediei: doi morţi şi şase răniţi. Este pentru prima dată în România când un criminal împuşcă, la întâmplare, în public, mai multe persoane, aflate, întâmplător sau nu, la faţa locului. Angajatul Ministerului de Interne pare să fi acţionat din gelozie, neputând suporta gândul că va fi păsărit pentru un alt bărbat. Declaraţiile martorilor oculari denotă şi faptul că agresorul a acţionat cu premeditare. Integral EVZ.

Mihai Răzvan Ungureanu: Nu suntem o ţară de înotători, nu am o mare apetenţă pentru piscine săpate în diferite localităţi. Premierul Mihai Răzvan Ungureanu este prezent la emisiunea Prim Plan de la TVR 1. Iată principalele declaraţii din emisiune. Premierul a declarat că intenţionează să se prezinte în Parlament la momentul împlinirii a 100 de zile de mandat ca prim-ministru, pentru a detalia măsurile care vor fi adoptate de Guvern în acest interval şi perspectivele pentru perioada ulterioară. „Sper să mi se dea ocazia pentru un astfel de demers”, a spus Ungureanu, la postul public de televiziune. « În 2 saptamani sper sa infiintam un consiliu consultativ de afaceri, ca o interfata intre guvern si mediul de afaceri », a declarat premierul Mihai Răzvan Ungureanu.  „Nu am absolut niciun calcul de ordin personal de a nu face anumite schimbari indiferent cat de mult s-ar opune partidele. Sunt un premier independent sustinut de o Coalitie politica si care actioneaza dupa un program stabilit anterior”. În legatura cu cererea PSD de schimbare a sefului ANAF, Sorin Blejnar. „Nu numai ca analizez aceasta cerere, dar la prima intalnire a comitetului de combatere a evaziunii fiscale am sustinut o limita de timp de recuperare a veniturilor la bugetul de stat este o tinta.” Integral in Romania Libera

Gabriel Berca: „Sunt prea mulţi şefi nenumiţi”. Noul ministru de Interne vorbeşte despre problemele din sistem şi spune că poliţiştii trebuie să recapete încrederea populaţiei. Nu de bani s-au plâns poliţiştii la noul ministru de Interne, Gabriel Berca, ci de scăderea autorităţii în faţa cetăţeanului. O mare problemă găsită la Ministerul Administraţiei şi Internelor este faptul că mulţi şefi sunt nenumiţi, adică interimari, din diverse motive. Am cerut şefului Poliţiei Române o si tu aţie cu interimarii. Din datele mele, sunt nepermis de mulţi şefi nenumiţi. Dacă ceri poli ţiştilor să fie eficienţi, trebuie să aibă şi stabilitate. Analiza e în curs. Cred că e o chestiune de oportunitate, de ma nagement… Se încearcă diminuarea efi ci en ţei şi nu e în beneficiul oamenilor. Sunt unele probleme care ţin de siguranţa publică. Fondurile Europene sunt prioritate 0 pentru noi. De asemenea, am constatat că am nevoie de informaţii de calitate şi nu cantitate de partea structurilor de informaţii, de aceea voi lua măsuri. Voi încerca să monitorizez şi activitatea Resurselor Umane. Dar nu am făcut o analiză completă, sincer. Schimbările se fac, nu se discută… Integral in Evz.

Ce conţin cu adevărat mezelurile care ajung pe masa ta. Românii consumă anual circa 9-10 kg de mezeluri, potrivit reprezentanţilor Asociaţiei Române a Cărnii. Din totalul vânzărilor de mezeluri, ponderea cea mai mare o deţin salamurile, cu 40%, urmate de cârnaţi şi crenvurşti, cu 20% şi parizer, cu 15%. Din dorinţa ca alimentele, în special carnea şi preparatele din carne, să aibă un aspect mereu fraged şi un termen de valabilitate cât mai mare, mulţi producători aleg să folosească potenţiatori de gust şi aditivi alimentari care ajută la menţinerea aspectului proaspăt. Mai mult, medicii nutriţionişti afirmă că unii producători adăugă şorici, apă, grăsime şi tendoane, în cantităţi mai mari decât ingredientul de bază, carnea. Aspectul este sesizat şi în raportul de activitate al Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorului (ANPC), potrivit căruia o mare parte dintre alimentele vândute în comerţ nu respectă normele de etichetare şi de conformitate impuse de legislaţia în vigoare. În plus, deşi conform etichetei, carnea este ingredientul principal al multor preparate, analizele de laborator realizate de cei de la ANPC arată că aceste alimente conţin resturi de ţesut muscular. Produse ca parizerul, crenvurştii, salamul de vară aveau un conţinut de proteine mai mic cu 2% faţă de prevederile legale, semn că la prepararea lor s-a folosit foarte puţină carne. De exemplu, un parizer de curcan conţinea de fapt emulsie de şorici şi slănină de porc, iar un crenvurşti de curcan avea 60% carne porc şi 15 % curcan. Datele ANPC arată că în 2010 au fost prelevate 367 de probe de la diferite produse alimentare, inclusiv preparate din carne şi s-a constatat că la 39,8% dintre probele examinate nu s-au repectat prevederile legale în vigoare. Gandul

„Traian Basescu va face ce-i necesar si va sti sa sprijine orice transformare in spatiul politic romanesc. Si cred ca Traian Basescu si-a gasit un succesor. Cum ati aflat numele premierului la timp, cred ca si numele succesorului va fi aflat la timpul potrivit”, a declarat europarlamentarul PDL, Cristian Preda, la Discutia de Luni, intrebat daca seful statului ar trebui sa demisioneze in 2013 sau sa-si duca mandatul pana la capat. In schimb, Mihai Neamtu, presedinte la Noua Republica, spune ca „Traian Basescu reprezinta trecutul” si ca vine „dintr-o structura a tranzitiei care trebuie sa se desparta de viitorul Romaniei” dar ca trebuie sa-si incheie mandatul la termen, in 2014. Cristian Preda a evitat sa spuna daca succesorul despre care vorbeste este premierul Mihai Razvan Ungureanu. „Cum ati aflat numele premierului la timp cred ca si numele succesorului va fi aflat la timpul potrivit”, a spus Preda. Intrebat daca-l vede pe MRU in fruntea Miscarii Populare, cum sugerase Sebastian Lazaroiu intr-un recent interviu, Preda a spus ca „daca va exista o angajare a lui Razvan Ungureanu in politica, va fi o miscare Ungureanu, nu Miscarea Populara. El are o sansa daca, premier independent fiind acuma, va arata ca stie sa guverneze altfel decat au facut-o Nastase si altii si daca va sti sa duca acest capital intr-o miscare politica. Nu numele conteaza aici, conteaza resursele.” In replica, Mihail Neamtu, presedintele Noii Republici, a declarat, ca profilul intelectual al lui Razvan Mihai Ungureanu este „notabil si convingator”, dar ca MRU nu a fost niciodata ales, ci mereu numit. „Deci are o problema aici. Mihai Razvan Ungureanu trebuie sa-si demonstreze capacitatile politice si in acest sens. Dar pe partea executiva e ceva vital: e lupta impotriva evaziunii”, a spus Neamtu. Interviul integral in HotNews

Închiderea aeroportului Băneasa dezvăluie o comoară imobiliară de un miliard de euro. Inchiderea aeroportului de la Băneasa pentru zborurile low-cost prin majorarea taxelor de operare ce a forţat mutarea companiilor Blue Air şi Wizz Air readuce în discuţie interesele imobiliare din zona de nord a Capitalei, dar şi pe cele privind terenul aeroportului, de aproape 200 de hectare, o miză de aproape un miliard de euro, potrivit unei analize a ZF. Aeroportul Aurel Vlaicu (Băneasa), cel mai vechi din România şi al doilea ca mărime din ţară, situat la doar 9 kilometri de centrul Bucureştiului şi inaugurat în 1920, a devenit în ultimii ani cel mai important hub pentru zborurile low-cost, adică pentru 2,4 milioane de pasageri anul trecut. Cu toate acestea, şi mai ales în condiţiile în care pista de 3.200 de metri lungime este considerată de un specialist în aviaţie ca fiind cea mai bună din ţară, Compania Naţională de Aeroporturi Bucureşti şi Ministerul Transporturilor au decis închiderea aeroportului. Situat în inima celei mai dinamice zone din Capitală din punctul de vedere al dezvoltă rii imobiliare, aeroportul Băneasa reprezintă o miză imobiliară prin terenul pe care îl are în proprietate. Cele 180 de hectare pe care se întinde aeroportul, la care se mai adăugă un teren de 20 de hectare, potrivit ultimelor date disponibile, ar putea constitui obiectul unei tranzacţii de proporţii, dată fiind valoarea de un miliard de euro la care ar putea ajunge dacă se ia în calcul un preţ mediu de 500 de euro/mp. În acest moment, au mai rămas foarte puţine suprafeţe compacte de teren situate în zone strategice care ar putea atrage proiecte imobiliare de sute de milioane de euro. Ziarul Financiar

Va urez o zi Buna!

Written by Theophyle

06/03/2012 la 8:26 am

144 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Bună dimineaţa! For fun, ca să mai încălzim un pic atmosfera:
    http://baricada.wordpress.com/2012/03/06/femeile-cu-fundul-mare-si-cercetatorii-britanici/

    baricada

    06/03/2012 at 8:33 am

  2. Ziua buna la lumea buna.

    blog de caine rau

    06/03/2012 at 8:43 am

  3. o zi buna tuturor!

    Sare'n Ochi

    06/03/2012 at 8:48 am

  4. Neata buna tuturor.

    Din ce vad, industria mezelurilor a luat-o in jos de ceva vreme. Tot ce e cat de cat ieftin e vraiste, iar mezelurile bune (dar nu neaparat excelente) sunt considerabil de scumpe. Nu mai exista o zona de mijloc.

    EuCuMine

    06/03/2012 at 8:54 am

    • Din nefericire aveti dreptate. Spagile platite la functionarii de la inspectiile sanitare au adus mezelurile romanesti la nivelu de in care au ajuns 😦

      huniad

      06/03/2012 at 8:57 am

      • Atat spagile cat si lipsa unui standard real de calitate, cu procente minimale pentru diversele ingrediente (sau maximale pentru altele, gen emulsia de sorici, slanina, izolatul proteic, saramura etc.).

        EuCuMine

        06/03/2012 at 9:09 am

        • Ele, standardele, exista. problema este ca nimeni nu face analize serioase, sa vada daca procentul de conservanti admis nu este cumva depasit, ori de alte soiuri de substante. Probele se ridica din fabrica, sau sunt duse chiar de fabricant la analiza. Nimanui nu i-a dat prin minte sa ia probe de pe raft. 🙂

          blog de caine rau

          06/03/2012 at 9:45 am

  5. Buna Dimineata tuturor!

    huniad

    06/03/2012 at 8:56 am

  6. Buna dimineata 🙂
    Nu stiu cum au ajuns la cifra de 9-10 kg mezeluri/roman cand eu si nu numai, stiu o multime, nu mai consumam mezeluri de ani lumina.
    Daca ai contact cat de cat cu domeniul regreti si perioada cand ai consumat mezeluri.
    Nu inteleg de ce numai de mezeluri se pomeneste cand si un anliment de baza, painea se afla intr-o situatie similara.

    mar

    06/03/2012 at 8:59 am

    • buna dimineata;da si nu
      10kg=10000gr/365= 28 gr/zi= 2-3 feliute de salam;
      ca ” estet virstnic” constat altceva: adolescentele de azi,parca nu mai sunt ca cele de acum 20 ani; azi sunt mult mai „rubiconde”; o fi noua calitate a mezelurilor?o fi mcdonalds?or fi snack-urile? o fi lipsa de miscare? sau toate cumulate?

      intamplator

      06/03/2012 at 9:05 am

      • Nu numai, tot felul de sucuri care sunt baute in loc de apa, prajiturele care au trecut pe langa prajiturele sunt alti factori. Si eu am constata ca adolescentele s-au „pufosit”.
        Trist in toata afacerea este ca mancarea devine din ce in ce mai proasta si mai scumpa, nu mai exista delimitarea valorica si calitativa.

        mar

        06/03/2012 at 9:16 am

    • in anii 60-70, la 100 de kilograme de mezeluri se foloseau 130 de kilograme de carne. actualmente daca sunt 30 de kilograme de carne macra la 100 de kilograme de mezel, sa ziceti ca mancati sanatos, bun si extrem de scump.
      eu imi cumpar carnea si-mi fac mezelul. dar este drept ca, din cand in cand simt nevoia sa ma otravesc cu un parizer (deh, copilaria!)

      Sare'n Ochi

      06/03/2012 at 12:07 pm

  7. buna dimineata
    valoarea adaugata bruta: daca politicile ar fi de bun simt.pe agricultura s-ar apasa;aici este potentialul imediat si aici are romania o sansa;vorba lui moisil: pentru dezvoltare ne trebuie ” ore cap nu ore c.r”
    alte servicii: usor frina de motor,numai invatamint si sanatate full speed;
    ultimii 10-15 ani arata ca nu e sustenabil fara industrie si agricultura ca motor;
    mai mult nu poti compara mere cu pere= eficienta in statele unde fuctionarul public e ” servant public” si la noi unde este inca la faza de ” feudal al scaunului”

    intamplator

    06/03/2012 at 8:59 am

    • nu exista rezultate imediate in agricultura si nu au existat vreodata (marturie: de la definirea PAC a durat 15 ani ca sa se ajunga la -cat de cat- independenta alimentara a CEE). Daca maine apare o cantitate de milioane de tone de cereale pe ogoare vom da din colt in colt. „Rutinele”de transport si depozitare au disparut dupa ’89 si cam nimic nu le-au luat locul. Sindicatele din agricultura si ind.alimentara urla a marxism si nu vor sa inteleaga ca PAC nu permite subventii la nesfarsit. Altii zbiara ca nu primesc subventii ca in Franta desi aderarea la UE prevede o alta subventionare si pt. Polonia si pt. RO si pt…. Iar daca vorbim despre asocierea romanilor in agricultura pierdem timpul. Remarca te rog ca -mai- TOATE asocierile si istoriile de succes in agri se intampla in ARDEAL, BANAT etc si nu putine in Harcov.

      cinic

      06/03/2012 at 9:25 am

      • Adevarat, peste 20 poate o sa vorbim de asociere/cooperative in sud.

        mar

        06/03/2012 at 9:34 am

  8. Buna dimineata 🙂
    Doua stiri deosebit de importante, care tin de domeniul economic: Structura economiei, care arata un grad de dezvoltare ce tine mai degraba de zona apropiata de botswana decat de zona euro. Ponderea valorica adaugata pe zona unei agriculturi preponderent de subzistenta, arata un grad de subdezvoltare absolut ingrijorator. Daca zona de subzistenta are asa o pondere mare in economie, atunci fentarea fiscului este o chestie de supravietuire nu un sport social. Implicit, gradul mic de colectare – in ciuda hipertaxarii, asociat cu birocratizarea excesiva a taxelor – descurajeaza orice gand optimist privitor la perspective.
    Fiind oarecum pe zona taxarilor salariale, pot sa mai fac o observatie care are mai ales componente pozitive (optimiste) si mai putin componente negative. Cresterea mai marea a cheltuielilor cu forta de munca (salariale) fata de cresterea salariului net, poate avea doua motive: cresterea impozitelor si taxelor ca pondere si/sau cresterea bazei de impozitare (cu mentinerea procentelor de taxare). Dar procentele nu au crescut in ultimul an. Ca urmare, aceasta crestere a ponderii, poate fi pusa pe seama unei cresteri a bazei de impozitare (unele sume care inainte erau scutite, au intrat in sume impozabile) si in acelasi timp pe o oarecare iesire din zona gri/neagra a anumitor sume. Ceea ce in sine este o veste buna. Ramane de discutat insa marimea taxarii muncii, care in Ro este descurajanta.

    DanSu

    06/03/2012 at 9:10 am

  9. Din pacate agricultura de subzistenta a fost stimulata sa existe in ultimii 20 de ani. Un exemplu banal, este o masura in PNDR adresata acestui segment cu o finantare de 1500 EUR/an timp de 5 ani, masura ptr. care a fost alocata o suma substantiala pe 5 ani.
    Pana nu se va intelege ca o agricultura performanta necesita servicii financiare, politici pe termen mediu si lung de dezvoltare si dimensiune economica a afacerii, lucrurile vor sta ca pana acum, adica rau.
    Si lucru extrem de important, respectarea angajamentelor de catre Guvern. Anul trecut cu toate ca agricultura a contribuit substantial la cresterea economica, micul investitor din agricultura a fost bagat in corzi prin taierea subventiei cu 50 de EURO, lucru care o sa se vada in acest an prin reducerea suprafetelor cultivate si a productiilor, ptr. ca nu se poate respecta tehnologia din lipsa de resurse financiare.

    mar

    06/03/2012 at 9:27 am

  10. buna ziua all! ca de obicei nimic nu e perfect bine sau perfect rau. Orice lucrare de constructii -grajd, piscina, pavare, cismele- ajuta la SUPRAVIETUIREA sectorului de constructii si a materialelor de constructii. Iar autostrazile NU ADUC multe locuri de munca caci se lucreaza mecanizat. Joburile multe sunt la intretinere constrcutii si la finisaje. Pe de alta parte, daca o natiune nu face sport va plati scump sanatatea.

    cinic

    06/03/2012 at 9:29 am

    • Buna dimineata @cinic 🙂
      Unde sa faca natiunea sport? pe terenurile de sport sau piscinele amenajate in sate aproape depopulate de oameni la o varsta in care se mai face sport? Exemplele noatre:

      7 piscine si 14 terenuri de sport in comune cu o populatie de pana la 4000 de persoane din care o mare parte lucreaza afara? Fara nici un buget de intretinere! Sa fie sanatos fratele lui Oprisan care este cel mai mare „dezvoltator” in domeniu.

      huniad

      06/03/2012 at 9:47 am

      • salut huniad. Eu am obiectat contra unei perceptii „nu avem nevoie de bazine ci de pensii sau canalizari”. Inteleg de asemenea ca la 01.01.2009 erau peste 45 000 de lucrari incepute. Parca inteleg ca ca la MDRT nu au fost incepute nici 20 de obiective. Asa ca amplasarea ” aiurea” nu e portocalie, iar desfiintarea unui obiectiv inceput cere multa tarie de caracter, o pelerina cauciucata (contra zoaielor din mass-media) si mai ales multa birocratie. Legal desfiintarea unui obiectiv (sau lasarea in stare de degradare avansata) implica imputarea unor sume, adica proces si abia atunci incepe o dezbatere asupra oportunitatii, dezbatere ce e simpla numai in mass-media sau pe bloguri. Asa ca volens-nolens acele santiere trebuie terminate (si abia aici vedem toata perversitatea PNL si PSD in 2007-2008).

        cinic

        06/03/2012 at 3:50 pm

  11. Buna dimineata!
    Azi oare ce surprize ne vor rezerva tarisoara noastra si locuitorii ei? 😀

    ribelalu

    06/03/2012 at 10:13 am

    • Buna dimineata ribelalu,
      nu stiu, poate o pauza pana maine cand Basescu va ajunge la Parlament.

      huniad

      06/03/2012 at 10:30 am

  12. Domnul Neamtu ma dezamageste si-mi pare sincer rau, il apreciam in mod deosebit. Despre ceilalti din jurul lui, din pacate, ramane cum am spus.

    Valentin

    06/03/2012 at 10:16 am

    • Buna dimineata Valentin,
      nu esti singurul dezamagit 😦 Mai nimic despre Antonescu, Ponta si in special Voiculescu – toate sagetile spre Basescu. Halal dreapta 😦

      huniad

      06/03/2012 at 10:32 am

      • Cetatean spunea ca asta-i din cauza influentei excesive a lui Vlaston.

        EuCuMine

        06/03/2012 at 10:39 am

        • Nu cred ca Vlaston este cauza, din nefericire este simptomul! Cauzele sunt in „socotelile gresite acasa” care foarte repede se vor dovedi diferite din cele de la targ!

          huniad

          06/03/2012 at 10:48 am

          • a crea perceptia ca „tii partea lui Basescu” costa in mass-media. Daca n-ai stomac tare si „clontz tare” nu rezisti. Dar sa fim realisti: politica pute si nu poate fi facuta de cei cu nas fin. Mai ales real-politik. NB. nu cred ca W.Churchill iubea comujnismul dar s-a aliat cu Stalin, nu cred ca H.Kohl era un marxist dar s-a pupat politic cu Gorby etc.

            cinic

            06/03/2012 at 3:54 pm

      • Pe mine nu m-a (mai) dezamagit M.N. pentru simplu motiv ca de ceva vreme nu mai am asteptari de la el, si implicit de la N.R., nici un fel de asteptari
        Daca strategia de discurs politic pe care marseaza este o decizie a sa personala s-au niscaiva muietzi posmagi nici nu mai are relevantza, cel putin pentru mine, este orisicum perdanta. Inca o sansa ratata pentru clasa de mijloc liberala. Neamtu va invata (intelege) pe pielea sa ca politica nu este pentru amatori, cumsecade, eruditi si/sau de buna credintza, fara minim pragmatism si determinare nu se reuseste decat incropirea unei sezatori de muieri frustate cu vise erotice reprimate

        Lumi (pentru a nu clona pe Luminita)

        06/03/2012 at 1:12 pm

        • Ouchies…

          EuCuMine

          06/03/2012 at 4:06 pm

    • Mda…Domnul Vlaston pe Facebook:

      ribelalu

      06/03/2012 at 10:40 am

      • Subsemantul este „Gica Contra” acolo :))

        ribelalu

        06/03/2012 at 10:41 am

      • gagiga aia e distrusa rau – aia cu care ai facut conversatie. cred ca am sa scot bannerul de sustinere al Noii Republici de la mine de pe blog. cu asemenea talibanism, am schimbat USL cu nu stiu ce. asta de cand face tanara speranta Vlaston politici de prezentare externa pentru NR.

        Sare'n Ochi

        06/03/2012 at 12:26 pm

  13. sal`tare tutulor,
    Valentin, subscriu la ce scrii despre MN

    victor L

    06/03/2012 at 10:38 am

  14. Buna dimineata!

    base mai e reformist sau nu,asta i intrebarea de azi se pare.

    danahile

    06/03/2012 at 10:48 am

    • danahile,Buna dimineata

      reformist sau nu (eu cred ca este!) el a fost singurul care a incercat sa reformeze ceva si a luat masuri de dreapta (silkite de FMI sau nu). Din nefericire MN si NR ne pun in situatia de a alege. Cred ca Theophyl a ales deja acum doi ani si jumatate!

      huniad

      06/03/2012 at 10:50 am

  15. ziua buna all 🙂
    „Oameni si oameni” este emisiunea(money channel) moderata de Andrei Gheorghe(aseara) unde a fost invitat Dan Sova.
    Site-ul e blocat(la mine cel putzin) emisiunea nu-mi e accesibila.
    Am gasit acest link rtv. aprox. de la min.12,cu interventzia lui Andrei Gh. dar si cea a lui Dan Sova(neaga/nuantzeaza ceea ce probabil ar fi spus,conform declaratziilor lui Andrei Gh. )
    Aiuritor !!!
    http://www.realitatea.net/jurnale.html
    Azi inca nu am vazut nimic nicaieri despre treaba asta.

    mircea

    06/03/2012 at 10:48 am

    • Buna Ziua mircea 🙂
      Poti sa fi sigur ca cine trebuia sa ia nota a luat-o deja 😆

      huniad

      06/03/2012 at 10:51 am

      • Buna Huniad 🙂
        OK ! 😀

        mircea

        06/03/2012 at 10:54 am

      • re-salut. Am o dilema: Dan Sova e mai PROST ca avocat sau ca purtator de cuvant? Mai alaltaieri a afirmat ca si Catalin Voicu (grasanul spertar) va candida in colegiul propriu. Parca si Ponta a ramas tablou cand i s-a cerut sa comenteze despre….

        cinic

        06/03/2012 at 3:58 pm

    • realitatea de la 0:00 (min 12)

      mircea

      06/03/2012 at 10:53 am

  16. Buna ziua tuturor,
    Cifrele din tabelul cu valoarea adaugata bruta sunt exact ca paharul pe jumatate plin/gol. Ponderea mare a agriculturii si industriei arata ca suntem o economie in stadiul industrial de dezvoltare,cu o etapa istorica in urma celorlalte.Partea buna este ca e loc de crestere economica in viitor,economia noastra fiind departe de nivelul de saturare al economiilor avansate.

    valabill

    06/03/2012 at 10:52 am

  17. Salut
    Laurentiu: Veti primi spatiu la antena 3 ? Domnul Vosganian era numai un zambet aseara catre Gabi Biris si Mihnea Vasilache si nu s-a sfiit sa o bage pe-aia ca pozitia NR nu difera de cea a PNL.

    Stefan Vlaston: Stati linistit, nu vom primi spatiu. Daca Vosganian o fi gasit rationale pozitiile NR, ce sa faca, sa se prefaca oripilat?

    logic 🙂 🙂

    • Visul lor de fapt era sa ajunga pe sticla la Antena3?

      Valentin

      06/03/2012 at 11:19 am

      • Nu… sa fie apreciat de merceologul/poet/cu barbison Guzganian
        Si e normal ca Vosganian ii apreciaza. Sunt forte noi si proaspete care le mai iau din munca de scuipat la basescu/pdl

    • Eu despre antena3 am urmatoarea opinie, inflexibila.
      Cine se uita la aia si cine ii gireaza prin prezenta in emiunile lor demente, sunt niste tampiti.

      Valentin

      06/03/2012 at 12:32 pm

    • Ce timpenie.
      Ii propun dlui Dan Grigore ca daca pina joi nu primeste scuzele dlui Crin Antonescu, vineri dl Dan Grigore sa se arunce de pe hotelul Intecontinental sau sa se spinzure cu o coarda de pian.

  18. dnl vlaston cred ca e fericit ca se apropie de pnl:)

    • Salut Dan,
      Multa sanatate si carare batuta 🙂

      P.S. am inteles ca au fost facute schimbari la voi in Brasov.

      huniad

      06/03/2012 at 11:29 am

      • mai mult decat atat,a pus in locul gil brasov un grup de credinciosi al unui preot din brasov care e nasul lui.asa ceva nu e permis.eu nu am fost membru al acelui gil.

        • Deci o democratie in floare. Pacat! 😦 Tu mai esti acolo s-au te-ai multat in alt GIL?

          huniad

          06/03/2012 at 12:06 pm

          • Am mai avut controversa asta cind l-ati haituit pe dansu (parca) cu dilema pe cine numesti cind esti luat repede 🙂
            Omu’ ajunge Fondator, si cind e sa faca numirile incepe cu cei pe care ii cunoaste si e sigur de ei, ca doar nu o sa numeasca unu anonimu de la baza ierbii 🙂 (asa a facut si fondatorul Ceausescu)
            Mai nasol va fi daca va trebui sa numeasca 40 de prefecti caci va trebui sa apeleze si la rudele lui Vlaston.
            Toti curati fiindca nu au avut functii pina acum, si nesecuristi sau pcr-isti fiindca in 89 aveau 15 ani

          • eu m am lecuit de ei.pa

  19. Din păcate, până nu suntem loviți de viață în față, nu vom ști niciodată pe lângă ce pericole am trecut. Măcar acele situații controlabile ar trebui să începem să le gestionăm. Căci, din păcate, unii psihopați fac “tocșăuri” televizate și-ndeamnă lumea la ură, alții se joacă de politica, iar unii au permis de port-armă.
    http://sareinochi.com/2012/03/06/psihopatii-printre-noi-consecinta-unor-legi-ipocrite/

    Sare'n Ochi

    06/03/2012 at 12:03 pm

    • Nu am crezut niciodata ca o frizerie, ma rog un coafor, poate fi un loc atat de periculos 😦

      huniad

      06/03/2012 at 12:07 pm

      • in schimb, sunt convins ca stiau ca militienii inca nu au ajuns politisti dar li se da permis de port-arma. iar multi dintre gurnalistii de azi nu au ajuns jurnalisti dar li se da licenta sa impuste cu vorbe. iar de puliticieni (cred ca am tastat gresit), nici nu mai vreau sa mai vorbesc. cine-si asuma responsabilitatea sa-i caute la cap?

        Sare'n Ochi

        06/03/2012 at 12:10 pm

        • Ca de obicei la noi totul se da pe pile. De multe ori pilele astea si omora, indiferent daca sunt mezeluri sau pistoale 😦

          huniad

          06/03/2012 at 12:14 pm

    • Trist si adevarat. Nu-mi dau insa seama cum astia puteau fi dibuti. Politistul abia ce trecuse de evaluarea psihologica. Din pacate mintea umana e greu de descifrat. Si mai are o proprietate: azi buna-zdravana, maine pe campii, cu pene-n par. Un fel de infarct al mintii, doar ca nu pica nimeni lat, dar devine o arma mortala pentru altii.

      blog de caine rau

      06/03/2012 at 12:14 pm

      • Mishule,
        au fost sesizari la politie legate de violenta respectivului. Intr-o tara normala (SUA) in care sunt arme cat cuprinde o astfel de sezizare duce la suspentarea imediata a permisului port arma. Bineinteles asta nu inseamna ca acolo sunt mai putini nebuni – nu politisti, insa.

        huniad

        06/03/2012 at 12:26 pm

        • Cazul asta concret este flagrant. Politia stia ca baiatu are potential agresiv, in directia nevestei. Suspendarea armei era de bun simt pana se termina macar divortul. Eu ma refeream in general, ca e greu al naibii sa anticipezi cum o va lua mintea unuia.

          blog de caine rau

          06/03/2012 at 12:34 pm

      • daca si soferul de pe salvarea mai trebuie sa poarte arma…???!!
        cat despre evaluare si evaluatori, multe evaluari sunt de rutina, pe proprie raspundere ca sa zic asa – si asa de raspuns raspund definitiv, ca sa zic asa, victimele.

        Sare'n Ochi

        06/03/2012 at 12:28 pm

      • pai suntem casatoriti de 20 ani si pina acum nu a suflat ca o trozneam daca isi lua nasul la purtare.
        Acum vrea sa divorteze.
        Sigur are pe unu cu care ma inseala.
        Si toate curvele alea coafeze care o invata cum sa ma paraseasca.
        Le omor pe toate si ma predau
        Si barbatii din Romania o sa imi multumeasca;
        Va scadea numarul nevestelor care divorteaza dupa 20 de ani de casnicie
        Iar curvele de coafeze din Romania vor fi mai rezervate cind ies la fumat.
        Si am sa scriu o carte la pirnaie
        Si poate se face un film in care sa se vade chinul meu cu Bruce Willis in rolul meu.

        Si asa voi fi razbunat, si devin nemuritor

        • Al naibi chestie,divortul nu era mai simplu? 😦

          huniad

          06/03/2012 at 12:43 pm

          • Si teorema lui pitagora e mai simpla decit divortul dar pentru el nu era o solutie.
            Divortul era o solutie daca il dadea dar el nu dorea divort. El se simtea bine casatorit

  20. Sa fie ales senatorul hotilor :mrgreen: – interesanta si constructiva politica promoveaza PSD-ul. Astia tb „felicitati” cu oua rascoapte la soare ptr. deciziile geniale si viziunea despre cinste si corectitudine in politica, ptr. modul in care sfideaza elementarul bun simtz.
    http://www.evz.ro/detalii/stiri/catalin-voicu-sustinut-de-psd-pentru-un-nou-mandat-de-senat-970033.html

    mar

    06/03/2012 at 12:53 pm

    • Mare purtator de cuvant si-au ales pesedistii! Dan Sova 😆 Dupa gafa de ieri legata de progromul de la Iasi, Voicu este un sfant – bravo lor! Superbi oameni 🙂 Din nefericire MN crede ca:

      “Traian Basescu reprezinta trecutul” si ca vine “dintr-o structura a tranzitiei care trebuie sa se desparta de viitorul Romaniei”

      Astia de unde vin din paradisul politicii?

      huniad

      06/03/2012 at 12:56 pm

      • Viitorul luminos! Doamne, cat tupeu au astia! S-a terminat procesul? A fost achitat Voicu? Sau, orice-ar fi, noi tot il sustinem? Abia s-au obisnuit sa stea vreo 5 puscariabili in Parlament. Unul in sus sau in jos ce mai conteaza pentru PSD?

        blog de caine rau

        06/03/2012 at 1:01 pm

        • Nu Mishule,
          Omul e nevinovat – este o victima a dictatorului si a justitiei politice aservite lui 😆

          huniad

          06/03/2012 at 1:03 pm

      • Mihai Neamţu la Discuţia de luni: „Mişcarea Populară nu prinde rădăcini”.
        See Translation
        Like · · 871 · 23 hours ago ·

        8 people like this.
        1 share
        Rodica Volintiru Nu mi-a placut expresia ca Basescu reprezinta trecutul. Cred ca ma pierdeti de simpatizanta. Daca Romania este azi unde este, se datoreaza presedintelui Basescu si echipei lui.
        19 hours ago · Like · 1
        Rodica Volintiru Concentrati-va mai mult pe USL.
        19 hours ago · Like
        Noua Republica De acord, USL este intr-adevar primul pericol. Dar afirmatia nu cred ca a fost facuta malitios. Discutia se crampona de PDL, Miscarea Populara, initiative Basescu, etc. Mihail trebuia sa iasa cumva din cercul vicios in care orice initiativa noua este atacata fie ca este „a lui Basescu” fi ca va fi mai devreme sau mai tarziu „aliata cu PDL”. trebuie sa ne promovam imaginea asa cum suntem in realitate: independenti!
        10 hours ago · Like

        frovol

        06/03/2012 at 7:04 pm

    • Buna ziua,
      l-am vazut pe Ponta la stiri aseara , intrebat de ziaristi despre sustinerea lui Voicu, a fost incurcat rau. Nu poate sa-i convina declaratia lui Sova. Si cred ca nici cea cu holocaustul nu i-a cazut prea bine.

      cedric

      06/03/2012 at 1:03 pm

      • Buna Ziua, Cedric,
        Nu stiu ce se va intampla cu Voicu stiu insa ca cealalta, cineva o sa-i aminteasca cum sta treaba!

        huniad

        06/03/2012 at 1:04 pm

        • Daaa, si eu sunt convins. Parca s-a zis ca azi Badin va discuta subiectul. Abia astept. Sper ca atacul de la salonul de coafura (nu „coafor” cum zic desteptii de jurnalisti) sa treaca in plan secund si sa se mai discute si alte subiecte.

          cedric

          06/03/2012 at 1:16 pm

  21. m-am uitat pe raspunsurile lui Ponta , pe hotnews. Tipul e complet dezgustator si se vede ca are un dispret imens fata de comentatori.
    Periculoasa creatura. Bine ca unii se lupta cu fantomele trecutului si fac partie ca sa vina PSDul la putere.

    Valentin

    06/03/2012 at 1:18 pm

  22. @cinic, 09:29, citat: „Iar autostrazile NU ADUC multe locuri de munca caci se lucreaza mecanizat.”
    eu am inteles ca dvs va referiti la locurile de munca create direct, in faza de constructie.
    totusi, autostrazile sunt importante prin faptul ca produc CELE MAI MULTE locuri de munca. cu autostrazi, o economie devine mai competitiva. reduci cheltuielile in timp si bani cu transportul, poti vinde produse si servicii mai ieftin.
    sunt convins ca aveti idee cam de cate fabricii nu s-au mai nascut din cauza de lipsa de autostrazi.

    val

    06/03/2012 at 1:23 pm

  23. In curand o sa plimbe galosii la Parlament si o sa strige la ei cat este de important – „Nu am pentru ce să-mi cer scuze. Toate afirmaţiile pe care le-am făcut sunt afirmaţii pe care le susţin în continuare, iar eventuala demisie a domnul Dan Grigore este exclusiv treaba domniei sale. Nu văd ce afirmaţie făcută de mine la Antena 3 ar putea fi pusă în discuţie şi în orice caz nu-mi retrag niciuna şi nu am pentru ce să-mi cer scuze”, a declarat Antonescu
    http://www.romanialibera.ro/actualitate/politica/antonescu-demisia-lui-dan-grigore-din-cna-este-exclusiv-treaba-sa-nu-mi-retrag-afirmatiile-256034.html

    mar

    06/03/2012 at 1:29 pm

    • Am zis la 11.24 alte solutii pt dl Dan Grigore
      Onorabilul Maestru, e gata sa isi dea demisia din CNA – unde speram sa lupte pentru normalitatea in audiovizual- daca Rahat Antonescu nu isi cere scuze.
      Bine ca Basescu,MMacovei, nu isi dau demisia daca Crin nu isi retrage injuraturile.
      Injura Crin !
      Poate isi dau demisia toti din CNA ! Pe urmatorii ii vei alege tu 🙂

      Un tanar de stanga

      06/03/2012 at 2:18 pm

  24. Mishu, scris bine 🙂

    huniad

    06/03/2012 at 2:12 pm

  25. buna ziua:
    azi am avut senzatia ca toata romania sta cu ochii zgiiti la asasinatul(crima?)de la perla;pe stefan cel mare intre floreasca si dorobanti,o banda de circulatie blocata de microbuzele teveurilor! ce naiba mai transmit de acolo?
    agricultura: asa,de dragul discutiei,daca in loc de bazinele alea se faceau spatii de depozitare nu ar fi fost mai bine? nu cred ca eu ar fi avut ceva impotriva;dar d-na ministru fruntasa la accesare fonduri a vrut bazine de inot;” pohta ce-a pohtit-o
    mai era si mistrul turismului,se mai vede si cu printul Charles,putea sa-l intrebe cum tineau sasii produsele agricole peste iarna;i-ar fi spus ca aia aveau spatii comune de depozitare;
    Doamne,multa prostie mai e in tara asta si creste…creste..creste

    intamplator

    06/03/2012 at 2:16 pm

  26. voicu&candidatura:
    pentru echilibru: daca solomon candideaza la craiova,de ce n-ar candida si voicu?
    problema lui voicu e ca nu-l va mai ” garanta” alde ” care este”
    doar nu vreti sa fdie votat mihnea vasilache sau pe biris;astia nu e ” de-ai nostri,din popor”
    chiar ma mir ca nu candideaza si ala, puya,rapperul condamnat pentru droguri;dar nu e vremea trecuta

    intamplator

    06/03/2012 at 2:20 pm

    • Stai ca lista nu e inchisa din pacate. Ie mai multi puscariabili in toate partidili parlamentare.
      Cat despre Vasilache, o finete de om si destept cat incape, cred ca se vor gasi destui sa-l voteze. Hai, frate, oricat am fi de pesimisti, natzia asta nu e chiar condamnata sa aleaga mereu intre doua rele. Treaba nasoala e ca oamenii buni si onorabili pot fi cu greu lamuriti sa iasa din casa la vot, d-apai la candidaturi! Si cand iese unul, chiar merita premiat.

      blog de caine rau

      06/03/2012 at 2:33 pm

  27. Salutare!
    NR, un alt drum ati ales, eu va urez succes!
    Nebuni sunt si in alte tari, unii care chiar trec teste psihologice,sau chiar sunt psihologi

    http://en.wikipedia.org/wiki/Fort_Hood_shooting

    Creanga

    06/03/2012 at 2:22 pm

  28. NR&neamtu
    uite asa ” de-al dreaq” nu-mi fac un cont pe facebook…
    ce-a zis vlaston …
    btw:am suspendat orice contributie baneasca personala pina ce NR nu se desparte de vlaston;
    MN: eu unul inca ii dau credit,dar -concluzia mea personala-prea crede in menirea lui ;mi se pare un pic mesianic si nu e in regula/sper sa realizeze repede treaba asta

    intamplator

    06/03/2012 at 2:30 pm

    • 😀 … ce a putut sa „scoata pe piata” domnul Vlaston in postarea aia este exact ce a facut Dan Sova ieri pentru PSD: dinamita la temelie. Si ma bucur ca l-am provocat…Ma bucur pentru NR, poate mai citeste si cineva pe-acolo ce posteaza dumnealui. Postarile parca erau luate cu copy-paste dupa Ciuvica, Chireac sau Nistorescu. Nu a mai aparut dupa primele postari si mai ales dupa cea cu furatul la „nivel central”, pentru ca vroiam sa-i dau un test: sa numeasca repede 5 presedinti de consilii judetene si sa precizeze pentru ce sunt ei cunoscuti.

      ribelalu

      06/03/2012 at 2:47 pm

      • tks
        sa fie vlaston” cirtita” din NR?
        nu ma mai mira nimic

        intamplator

        06/03/2012 at 2:56 pm

        • nu e cartita, e ca-n „ziua cartitei”, mereu si mereu si mereu de la capat. 🙂

          blog de caine rau

          06/03/2012 at 3:20 pm

          • @mishu
            ” cirtita” e eufemistic folosit; dl vlaston este -cred -tipul-sa zic-parafrazind- „n-am prieteni,am interese personale”
            asa il citesc eu acum,dupa o documentare de vreo 2 saptamini

            intamplator

            06/03/2012 at 3:30 pm

            • Exista in mintea unora iluzia ca daca „fura startul” si intra anticipat intr-o campanie electorala, fie ea si interna, au de castigat. oricate titluri ai avea, d-astea provizorii, la final vor conta voturile pe care le primesti. Numirile ma lasa rece. Fiecare face, insa, cum socoteste.

              blog de caine rau

              06/03/2012 at 3:38 pm

  29. daca se tin de treaba asta.-vorba lui antonescu-„intarca balaia”
    din toate timpeniile spuse la viata lui de vosganian,e si una care merita retinuta: monitorizarea in timp real; cu declaratia 394 ai indicii dupa 60 zile,monitorizare in timp real ,imediat

    Comisarii secţiei Ilfov a Gărzii Financiare au confiscat luni 20 tiruri încărcate cu 400 tone de legume şi fructe (portocale, clementine, gulii şi altele).

    Totodată, Garda Financiară Ilfov a confiscat şi 11.400 fire trandafiri şi 13.600 fire orhidee.

    Marfa aparţine unei firmei cu datorii la stat.

    Tirurile erau monitorizate prin aplicaţia TRAFIC CONTROL, sistem care permite Gărzii Financiare să verifice permanent, 24 de ore din 24, toate achiziţiile intracomunitare.

    Valoarea produselor depăşeşte suma de 500.000 de lei.

    intamplator

    06/03/2012 at 2:39 pm

    • Evaziunea se stopeaza la sursa, adica la importator, in vami. Dupa aia degeaba iei toti buticarii la rand sa vezi cate portocale vand pe acte si cate la negru.
      Haoleo, de flori zisesi? Pai nu ne suparam, bre, cu Olanda iar? Pupat Shengen good bye? :))

      blog de caine rau

      06/03/2012 at 2:43 pm

      • pai asta incep sa faca/confisca marfa din camioane/
        nu amarita aia de piranda care vinde la taraba e ” evazionista”
        mai mult,mai pot ceva: lista cu firmele suspecte puse pe aplicatia EU de tva si colaborare intre fiscuri ;
        acum ar putea -la fel-sa foloseasca chestia aia timpita de acum 3 ani cu ” operatorii intracomunitari”/
        la intrarea in tara,sa fie lista cu cei inregistrati: nu sunt,e suspect si urmareste-l,ca nu-l poti opri in vama din motive de art 28 tratat de asociere

        intamplator

        06/03/2012 at 2:53 pm

        • he, he, parca ei nu stiau? Doar ca nu voiau. Sa se fi facut „pungutza” de campanie si acum e liber la vanatoare de evazionisti?

          blog de caine rau

          06/03/2012 at 3:25 pm

      • mishu draga, cum a ajuns dom prof. Vlaston Vicepresedinte al NR ? Ati avut alegeri ? de la firul ierbii ?

        Un tanar de stanga

        06/03/2012 at 2:56 pm

        • @tds
          esti om batrin,ca si mine: vezi mai sus tot la 2:56

          intamplator

          06/03/2012 at 2:58 pm

        • mi-e e ca cronica treaba.

          Valentin

          06/03/2012 at 3:12 pm

        • Habar n-am, io-s palmash, tata, de unde sa tiu ce se intampla in sferele inalte? Probabil ca pe la Asociatie, habar n-am. Stucturile astea provizorii nu ma pasioneaza.

          blog de caine rau

          06/03/2012 at 3:22 pm

  30. Când am atras atenţia într-un editorial asupra înclinaţiilor fasciste ale liderilor PSD şi ale lui Victor Ponta în special, nu ne imaginam că aceşti oameni vor merge până acolo încât să nege Holocaustul. Luni seara, purtătorul de cuvânt al PSD, Dan Şova, a trecut şi acest prag. Prin Dan Şova, PSD îşi dezvăluie adevărata faţă (naţional) socialistă – Cristian Campeanu. Adevarat, in urma cu un an i-a ghicit si a tras semnalul de alarma.
    http://www.romanialibera.ro/opinii/comentarii/de-ce-neaga-sova-holocaustul-256058.html

    mar

    06/03/2012 at 3:06 pm

    • asta cu holocaustul e un simbol al trecutului, domnul Sova reprezinta viitorul luminos.

      Valentin

      06/03/2012 at 3:10 pm

      • Corect, holocaustul e o structura a trecutului, sa faca bine holocaustul asta sa se desparta de viitorul Romaniei. Hai sa suspendam holocaustul ca vad ca nu vrea sa-si dea demisia.

        Aha

        06/03/2012 at 3:31 pm

    • Pana la urma gura lui proasta l-a aranjat pe Sova.

      blog de caine rau

      06/03/2012 at 3:31 pm

    • Mai da repede se misca Institutul Wiesel
      Nea Vainer ! haustologisti ! va riog eu Iertati-l pe Sova.
      Sova nu e negationist.! Sova e doar un BOU ! 🙂 🙂

      Un tanar de stanga

      06/03/2012 at 3:32 pm

      • erata: holocaustologi

        Un tanar de stanga

        06/03/2012 at 3:33 pm

      • Salut TDS,
        Nici sa nu-ti treaca prin gand – hahalera asta merita tepuita pana in gatlej!

        Theophyle

        06/03/2012 at 3:34 pm

        • Mda…. amice theophyle
          Cind vad ca Loda imi da dreptate (3:35) incep sa ma indoiesc de ce spun 🙂

          Un tanar de stanga

          06/03/2012 at 3:39 pm

    • Abia asteptam…asta e inceputul. Purtatorul asta de cuvant nu stie ca „gura bate…”?

      ribelalu

      06/03/2012 at 3:41 pm

  31. Buna ziua all 🙂

    Intre doua articole, poate doriti o vizita in India :

    http://desydemeter.wordpress.com/2012/03/06/pictura-asiatica-india-1-prolog/
    🙂

    desydemeter

    06/03/2012 at 3:31 pm

  32. unde sunt cei care ziceau de ” schimbarea la fata a lui ponta”?
    s-a intrebat cineva de ce in US nu a avut nici o intilnire cu reprezentanti ai lobby-ului evreu?
    cred ca l-au citit de mult

    intamplator

    06/03/2012 at 3:33 pm

  33. Asa se intampla cand oamenii care nu conosc istoria reala isi permit sa o faca pe specialistii .Ma intreb cat de vocal o fi fost domnul Campeanu cand presedintele Basescu a minimalizat fatis rolul lui Antoneswcu ca responsabil direct de Holocaustul romanesc, incercand sa transfere raspunderea asupra regelui Mihai ?
    ,,Pentru majoritatea dintre noi, Ion Antonescu rămâne responsabil de Holocaust împotriva evreilor şi ţiganilor. Nimeni nu spune că România avea un şef de stat atunci, ăsta a fost doar prim-ministru. atunci. Unora le dăm averi, iar pe alţii îi considerăm criminali de război – şeful de stat şi prim-ministru. ”
    Si atunci cercurile evreiesti au reactionat ,firesc, negativ dar…a trecut.
    Sova ar face bine sa isi ceara scuze pentru tampeniile spuse, nu ca aceste tampenii i-ar scadea procentul in ochii electoratului roman (o parte a acestuia chiar il va aproba probabil ) ,cat pentru imaginea externa a partidului.

    Loda

    06/03/2012 at 3:34 pm

    • Loda salut,
      Sova reprezinta arivismul si analfabetismul (in primul rand politic) absolut. Raul p[e care l-a facut ieri si astazi este de neiertat. Sa se duca si sa se intoarca cand il voi chema eu. PSD socialism nou, My foot!

      Theophyle

      06/03/2012 at 3:38 pm

      • Theophyle ;
        Absolut de acord cu afirmatia privind pe Sova. Din pacate lipsa cartilor necesare din lectura ii fac pe multi sa creada ca e suficient sa faca o facultate pentru a se crede priceputi sa-si dea cu parerea despre orice, sa aiba certitudini pe orice tema .

        Loda

        06/03/2012 at 4:00 pm

    • Wow, minunata deductie: tot Basescu este de vina ca aia din pesede sint idioti.

      Aha

      06/03/2012 at 3:41 pm

      • Aha !
        ma scuzi, dar deductia iti apartine in exclusivitate, dumneata ai inteles asta din ce am scris eu, nu eu am afirmat-o. Dupa parerea mea, Basescu este vinovat exclusiv pentru propriile-i idioteneii, cum a fost cea pe care am arata-o mai sus. Punct .

        Loda

        06/03/2012 at 4:02 pm

    • Nu ai ratat sa mai dai o copita in Basescu, nu-i asa? e tot vina lui ca idolii tai spun imbecilitati de fiecare data cand deschid gura?
      ce specimen!

      Valentin

      06/03/2012 at 3:53 pm

      • valentin :
        Vorbesti de parca tu ,sau altii , ratezi sa dai vreo ,,copita” celor din opozitie ,sa fim seriosi ! ,,Idolii mei” nu exista, iar daca reprezentantii stangii spun ,tampenii’ asa cum a facut-o Sova, nu ezit sa ii taxez, asa cum am facut-o si aici ,asta poti sa citesti si singur .(presupun)

        Loda

        06/03/2012 at 4:06 pm

  34. Nici eu nu am cont de facebook, ca si @intimplator. Poate cineva sa-mi indice pe scurt ce zicea domn Vlaston acolo de vuieste asa blogul?

    Aha

    06/03/2012 at 3:34 pm

  35. A…Si sunt de acord cu UTS, in acest caz Sova a fost un bou !

    Loda

    06/03/2012 at 3:35 pm

    • Boii sa se duca la pascut! Si TDS vorvbeste aiurea in tramvai (de data asta)! Asta nu merita iertat chiar daca scriu eu un asrticol in NYT ma duc la gatul lui pana in panzele albe. Din cauza kkktilor de felul lui Romania arat cum arata!

      Theophyle

      06/03/2012 at 3:41 pm

      • Theophyle,
        poate ca ar tb plimbat putin asa cum au fost plimbati evreii cu un semn distinctiv, poate asa pricepe ce s-a intamplat cu milioane de oameni. Un nevertrebrat din neolitic, un individ care nu merita nici o forma de respect si consideratie.

        mar

        06/03/2012 at 3:53 pm

  36. Bou este putin.
    Boul respectiv este purtator de cuvant al unui partid care crede ca va castiga alegerile in toamna.
    Deci se poate presupune ca prezinta punctul de vedere al partidului in aceasta problema.

    miki

    06/03/2012 at 3:43 pm

    • Miki, am seriaose rezerve ca astia vor castiga ceva la cat de cretini sunt.

      mar

      06/03/2012 at 3:54 pm

  37. nu trebuie iertat nemernicul asta de Sova.

    Valentin

    06/03/2012 at 3:54 pm

  38. Ok, Buna Ziua 🙂
    Fete si baieti – Postare Noua, zic eu importanta!
    Aveti rabdare si cititi pana la capat 😆

    Theophyle

    06/03/2012 at 4:07 pm


Comentariile sunt închise.