Politeía

Quis custodiet ipsos custodes?

Ion Iliescu la 82 de ani

IIon Iliescu, omul providenţial “pentru liniştea noastră”,  care a implinit ieri  varsta de 82 de ani, este inca omul care face cartile intr-unul din partidele principale ale Romaniei. Mii de romani, in special cei tineri, nu vor sau nu pot sa accepte niste adevaruri dovedite  sau nu doresc sa cunoasca istoria recenta a Romaniei,  asa cum a fost.  O parte din cetatenii tarii nu doresc sa recunoasca simplele fapte asa cum s-au petrecut. Contemporani ai vremurilor stiu ca pe străzile Bucureştiului se vărsa, după accesul la putere al lui Ion Iliescu, mai mult sânge decât înaintea debarcării Ceauşeştilor si cand se anunţa live, la tv, victoria revoluţiei ea era tocmai confiscata de fostii activisti PCR , organele de represiune ceausista si agentii de influenta ai Rusiei sovietice.

În timp ce la Bucureşti se instalau la putere eşaloanele secunde şi terţe ale partidului comunist şi ale Securităţii, la Praga puterea îi era predată unui disident adevarat, Vaclav Havel. În timp ce intelectualul Havel îi chema pe emigranţii cehi şi slovaci din occident să se repatrieze de urgenţă şi să pună mâna la reconstrucţia ţării, în România se dădeau lovituri de palat; era debarcat vicepreşedintele FSN, Mazilu; se interzicea PCR, pentru ca a doua zi Iliescu să se răzgândească şi să propună un referendum; se scotea Securitatea în afara legii şi se reînvia după înscenarea unor ciocniri etnice la Târgu Mureş; se chemau muncitorii de pe platformele industriale să lupte contra moşierilor, burjuilor şi intelectualilor; se pregăteau noile vărsări de sânge ale mineriadelor;  şi nu se vindea ţara celor care n-au mâncat salam cu soia, era impartrita gratis celor care l-au slujit personal asa cum au vechiul regim.

In doi ani, fostii activisti si securisti deveneau sub obladuirea lui Iliescu noii burjui. Intelectualii vechii oranduiri comuniste  se transformau subit in intelectualii noi democratii. Partidul condus de Iliescu,  un partid care s-a dorit de stanga, a devenit rapid un partid cu mai toti liderii multi-milionari in dolari si dupa aceea in euro. Partidul social-democrat din Romania a devenit partidul care a facut mult pentru saraci – i-a gonit spre diaspora sau i-a imultit in Romania.

Aceasta este adevarata mostenire istorica a celui “sarac si cinstit”. Omul care a transformat Romania intr-o tara de asistati, in care munca, talentul sau harnicia nu sunt esentiale pentru bunastarea populatiei, mai importanta este apartenenta politica. Îi doresc lui Iliescu tot binele pe care  l-a facut  el romanilor!

Written by Theophyle

04/03/2012 la 7:31 am

136 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Salut
    Nu urasc pe nimeni pe lumea asta cu atita energie decit pe kirpa kaghebista.
    Am trait anii astia si am vazut cum a dat, voluntar, tara asta inapoi pt citeva zeci de ani cel putin.
    In rest mi-e si sila sa vorbesc despre el.

    Puteam sa vorbim despre o calamitate mult mai mica : cutremurul de exact acum 35 ani de la 4 martie Sau moartea lui Liviu Babes aniversata la 2 martie
    dar de rahatul asta zimbitor…… nu !

    Un tanar de stanga

    04/03/2012 at 8:07 am

    • @TDS. ce urmeaza NU ESTE o pledoarie pro-Ilici. Deci citeste-ma in aceasta cheie. Samanta toxica a lui Ilici a fost semanata intr-o societate care nu stia sa traiasca decat asistata (careia sa i se spune unde sa munceasca,unde sa locuiasca, unde sa cumpere, cum si cand sa faca copii etc, unele mai rele decat altele), adica intr-o societate care nu gandeste ci careia „i se gandeste”. Suna de cosmar, dar pana si azi sunt 31% care zic ca era mai bine sub Ceasca (sondaj recent Romania Libera). Si cum bazinul electoral al PSD esta cam 37% de ce ne miram de trandafirii lui Ilici sau de osanalele ce i se canta? PS. cred ca Moise a avut dreptate: o peregrinare prin desert le-a scos sclavia din cap.

      cinic

      04/03/2012 at 10:39 am

      • cinic stiu sa citesc un articol 🙂
        Nu te contrazic,
        Am spus ca daca in 90 aveam sansa unui Ratiu (ca sa nu zic Havel) atunci putea incepe reeducarea poporului. Iliescu a accentuat confuzia dinainte , asta e tot
        Televiziunea Romana Libera putea sa inceapa cu documentare despre initiativa privata, despre crimele comunismului, despre cum sa te speli pe dinti (multi nu stiu cum sa manevreze bine o periuta) despre pamintul ca se invirte in jurul soarelui si nu invers (inca 42 % cred ca e invers)
        Daca se incepea curatenia morala, punctul 8 de la Timisoara,
        Tot din aia 42% se vor recruta cei 31% care peste 20 ani il vor regreta pe Iliescu 🙂 Sper sa nu…

        • La cei 42% ma gandeam citind mai sus 🙂

          Emil

          04/03/2012 at 4:52 pm

        • nu siu daca un Havel/Ratiu/Altcineva ar fi facut o mare diferenta. Eu cred ca numai o perioada de „capitalism salbatic” ar fi schimbat mentalitatile. (Adaptand un motto al Legiunii Straine, „mergi dau crapa”) numai „munceste sau pieri” ar fi schimbat mentalitatea. In schimb ne-am trezit cu „voteaza-ma ca sa-ti dau”.

          cinic

          05/03/2012 at 4:39 pm

  2. neata tuturor! despre bolsevicul ilici…as fi vrut sa aud ca sta in puscarie , intr o celula unde sa „educe” in spiritul „socialismului” cu fata umana jigodiile care si au batut joc de acest popor.despre cum procurorii i au „albit” dosarele in ultimii 3 4 ani n are sens sa mai vorbim.probabil nici Baselu nu e asa de viteaz pe cat se crede.

    zigzag

    04/03/2012 at 8:42 am

    • Baselu este viteaz si ne-a ferit un pic de otrava lui KK. Si ne mai fereste pina in 2014 daca nu se retrage mai repede. Si cu bizonii spalati pe creier si cu croitorasii cei viteji singur nu poate face prea mult. Are doar 10% incredere in timp ce KK are de citeva ori mai multa.
      Zigzagule baselu e viteaz, noi ceilalti suntem vai de capul nostru.

      Un tanar de stanga

      04/03/2012 at 8:49 am

      • din pacate nu noi cei ce suntem vai de capul nostru numim procurorul general al RO care sa faca o harababura din dosarele lui ilici.si scriu pe dovezi la chestia asta. 🙂 dar stiu..la tine Baselu este icoana 😀

        zigzag

        04/03/2012 at 8:53 am

        • Esti cam neinstruit ia si citeste cine a tinut dosarele lui Ilici
          Kovesi ?
          Las ca vezi tu cine vine dupa Kovesi . Si va fi numit de ulsasi si nu de M Neamtu icoana ta 🙂

          Un tanar de stanga

          04/03/2012 at 8:59 am

          • sa ma scuze toti cei de pe blog, dar @tds faci o gargara tipic sindromului ciutacu.eu stiu ca d-na kovesi a dat NUP ptr iliescu.poate stii tu altceva. cat despre MN …pana cand NR nu devine partid in instanta n am nimic de comentat nici pro nici contra. targeteaza -ti bizonii in ritm alert si lasa-ma deoparte.nu ma incadrez in grila de pupincuristi pro bono asa de la prima ora ptr niciun politician.mai vezi matale niste legaturi de a lui kovesi prin zona psd si citeste declaratiile lui Maries si a celor care au luptat efectiv sa l infunde pe iliescu in justitie si vezi ce parere au despre cum s-a „albit” ilici incepand cu 2007 la primul NUP.

            zigzag

            04/03/2012 at 9:15 am

            • PS: vezi si parerea lui @sare despre acelasi subiect-cum s au albit dosarele lui ilici in regimul kovesi .

              zigzag

              04/03/2012 at 9:17 am

              • Ziggi nu te enerva de dimineata 🙂
                Morar mai sta 6 luni, Kovesi va pleca si ea. Ai rabdare ca veniti voi la putere si o sa puneti pe impartialii vostri 🙂

                Un tanar de stanga

                04/03/2012 at 9:22 am

  3. Salut!

    Sa facem asadar bilantul acestui orc al politicii romanesti faurit in laboratoarele cele mai abjecte ale comunismului moscovit si alaptat numai cu ura pe care a avut-o intotdeauna comunismul fata de cei care nu cred nici o clipa in paradisul de la capatul istoriei in care marx e Dumnezeu, lenin e Sf. Petru si stalin e Arhanghelul Gavriil.

    Acest orc a avut ca deviza „nici un cer deasupra mea si lipsa de lege din mine” si s-a comportat ca atare.

    Pentru el, nu a existat si nu exista alt orizont, alta speranta, alta zi de miine decit mereu asteptata reinviere proteiforma a comunismului, sub masca unui stat in care oamenii nu sunt deposedati de avutul lor cu arma in mina, cu cu Caritasul, cu FNI-ul, cu votul de 21 la 20 judecatori in Sectiile Reunite ale ICCJ pentru respingerea restituirii proprietatilor confiscate de comunisti, cu „oamenii nostri din fruntea Curtilor de Apel” de care vorbea Sanda Stanoiu, cu consensul care e mereu cel dorit de tovarasul Iliescu (caci consensul e bun cind toti voteaza ce vrei tu, nu cind tu cedezi si votezi ce vor altii).

    Pentru el, nu a existat si nu exista alta Constitutie decit aceea in care Presedintele emanat cu singe pe mina poate avea trei mandate in care nimeni nu indrazneste sa il suspende; in schimb, aceeasi Constitutie este pentru alt Presedinte ales piatra de poticnire politica, acesta neputind nici sa respire fara a fi acuzat ca o incalca cu efecte suspendatorii.

    Pentru el, nu a existat si nu exista alt orizont politic decit acela al partidului care mimeaza pluralismul insa isi satelizeaza toate celelalte partide infiltrate. Nu patrulaterul rosu din ani 90, ci poligonul rosu, cercul rosu din vremea noastra, in care toate partidele vor sa intre, rostind la intrare trei mantre invatate de la Kagabila: „stat social”, „vot pe liste”, „cei cu pensii si salarii mici”.

    Pentru el, nu a existat si nu exista in lume nimic altceva decit dorinta de putere. Nu in vreun scop anume, ci in scopul insusi al detinerii puterii. Cadea-vor in jurul lui industrii, vinde-se-vor in jurul lui sectoare ale economiei, pleca-vor in mandatele lui milioane de romani pribegi peste granita, muri-va in mandatele lui ideea de Justitie si de Dreptate, pe el nimic nu il unge mai mult la suflet decit faptul de a sta in capul mesei, sarac de fapte bune si cinstit in adulatia sa fata de marxismul cel mai dur.

    In definiv, e un om al dialogului, asa cum si dracul e o fiinta al dialogului cind te ispiteste sa te lepezi de Cel Rastignit. Un dialog din care, dupa el, trebuie sa pleci cu urmatoarea idee: Ceausescu a intinat idealurile nobile al socialismului. Iar el, Ion Iliescu, s-a chinuit timp de trei mandate sa le redea virginitatea pe care nu au avut-o niciodata.

    Ion Iliescu va iesi din istorie asa cum a intrat: ca o perioada prin care trebuie sa treci facindu-ti cruce cind incepe, facindu-ti cruce cind se termina. Prima data ca sa ai putere de a indura, a doua oara multumind ca ai trait sa ii vezi sfirsitul.

    Cetatean

    04/03/2012 at 8:56 am

    • salut Citi
      E imposibil sa faci un bilant pentru raul facut de KK. Cred ca peste 20 de ani va fi mai usor.
      Asa cum s-a intimplat ca reflexele ceausiste si otrava lui NicolaeCeausescu a rezistat inca 15 dupa moartea lui NC , Mostenirea lui Ion Iliescu va bintui inca cel putin 20 ani. Pentru ca napircile construite de el vor conduce Romania, tinerii politicieni la fel, Si nu ma refer numai la Tineretul psd sau pnl ci de tineretul din toate partidele care intra in politica acum avind in minte scara de valori al lui Ion Iliescu.
      Ura de care era vorba in postarea de ieri va continua, iar inapoierea noastra , incepind cu tot tineretul fugit in Canada si SUA in anii 90 care nu vor mai fi niciodata ajutor pt Romania va continua

      Un tanar de stanga

      04/03/2012 at 9:09 am

    • @Cetatean… „Ion Iliescu va iesi din istorie asa cum a intrat: ca o perioada prin care trebuie sa treci facindu-ti cruce cind incepe, facindu-ti cruce cind se termina. Prima data ca sa ai putere de a indura, a doua oara multumind ca ai trait sa ii vezi sfirsitul.”

      Asta e mai mult decit ‘frumos’ spus: e MEMORABIL! 🙂

      Observator

      04/03/2012 at 12:51 pm

  4. Am citit ce ati mai scris azinoapte;
    prietenul tibi spune ca ura a fost adusa de legionari, si cumparata de comunisti.
    „Nu ştiu sigur dar presupun, că în ultimul secol al existenţei neamului nostru, ura cu toate consecinţele sale, a fost introdusă de legionari în existenţa noastră, ca naţie”

    iar apoi spune despre Constantin Noica:

    „Bine că l-ai adus în discuţie: Noica nu ştia nici măcar să înjure, iar să urască, nici măcar. 🙂 ”

    Ori Noica a fost legionar in cuibul legionar de la Paris

    De aceea as spune ca legionarii, ( si ei un partid antisistem 🙂 ) au facut mult rau (prin antisemitism nu prin anticomunism sau antisovietism) dar lucrurile sunt mai nuantate, nu ei au adus ura in Romania. Asta daca depasim faza cu sloganele ,

    Un tanar de stanga

    04/03/2012 at 9:19 am

    • salut TDS,
      Cu tot respectul, numai comunistii au depasit nivelul de ura pe care l-au adus legionarii in aceasta tara. Asta nu este o parere ci un fapt istoric demonstrabil.

      Cat despre Noica, nici aici nu aveti dreptate. Noica a renuntat la legionarism in ’39 cand s-a aflat la Paris. A facut-o clar si in scris – vezi „Schiţă pentru istorie Cum e cu putinţă ceva nou” publicata in 1940 si „Pagini despre sufletul românesc” publicata in 1944.

      huniad

      04/03/2012 at 9:50 am

      • Salut huniad! 🙂

        Şi mulţumesc frumos pentru explicaţia dată tinerelului pus pe gicăcontrism de o perioadă de timp încoace.

        Tiberiu Orasanu

        04/03/2012 at 9:54 am

        • Buna Ziua, tibi 🙂
          Vedeti, si eu sunt istoric, ucenic al Sefului 🙂

          huniad

          04/03/2012 at 9:58 am

          • Ştiu huniad.
            Multe dintre lecturile mele, sînt urmare directă a unor recomandări ale şefului. 🙂

            Tiberiu Orasanu

            04/03/2012 at 10:01 am

      • Salut Huniad,
        Treaba e un pic mai gingasa, Nu o suprimi cu raspunsuri bolduite.
        Daca o luam cu slogane chiar raminem pe alb si negru

        Inainte de a renunta la legionarism Noica a fost legionar. Cum legionari/simpatizanti au fost in majoritate floarea intelectualitatii romanesti Ei au fost atrasi de Codreanu privit ca omul bun in antiteza cu Carol II omul rau.
        Poti face efortul sa citesti cartea Constantin Noica si Miscarea Legionara scrisa de Sorin Lavric 2005 – Humanitas. Asta e valabil si pentru prietenul tibi

        • tinere
          Sau poţi citi o carte ceva mai profundă
          http://www.humanitas.ro/humanitas/filozofie-si-nationalism-paradoxul-noica

          despre Lavric, numai cine nu vrea nu ştie că omul a spus că epoca filosofiei s-a încheiat.

          Tiberiu Orasanu

          04/03/2012 at 10:13 am

          • Am citit-o. Alexandra Laignel-Lavastine e unul din campionii hartuirii lui Noica in bunul obicei al discreditarii ideologice („daca a fost legionar inseamna ca e un filozof de mina a doua“)

            Vrei unele mai profunde ? Ca asta a Alexandrei e cam usurica …. 🙂

          • Si cum a argumentat Lavric ca „epoca filozofiei s-a incheiat” ? Eu nu stiu si as vrea sa stiu ce a spus acest tinar filozof , ginditor de buna calitate. La un panseu al lui zigzag nu as fi cerut detalii, dar in ce il priveste pe Sorin Lavric chiar as vrea ideia intreaga in context

            • TDS,
              orice ai face nu ai cum sa-i scoti pe legionari curatiei si frumusei, pentru simplu motiv ca nu au fost de acest gen. Parerea mea.

              huniad

              04/03/2012 at 10:36 am

              • salut huniad. Eu am fost intotdeauna un om al realitatii masurabile. Deci orice raspuns sta (dupa mine) in CIFRE. Cati membri a avuta la apogeu Miscarea Legionara? cati votanti a avut (la parlament) Miscarea Legionara? sa le comparam cu cifrele comuniste si sa vedem cine PUTEA produce mai mult rau! Iar daca vorbim de AZi adica de (neo) legionari -incluzand chiar si Noua dreapta- si de (neo) comunisti, cred ca e si mai clar!

                cinic

                04/03/2012 at 10:46 am

              • Pai cine naiba vrea sa ii scoata curatei si frumusei mai Huniad ? Asta e tot ce ai inteles dumneata ?
                E simplu, comod sa iei lucrurile in alb si negru.
                Hai ca nu are rost sa mai vorbim (cel putin in tura ta 🙂 )daca asta e tot ce ai priceput.

              • salut cinic 🙂
                Legionarii au luat 15% la alegeri fiind pe locul 3 dupa pnl si pnt. Fiind populisti – mergeau in sate, reparau case si garduri iar duminica dupa slujba aparea Capitanul in straie populare calare pe un cal alb. – ar fi cistigat mai mult, . erau partidul antisistem, ortodox 🙂 🙂 anti coruptie . Apoi au fost omoriti cu miile de Carol, Antonescu, comunisti . 3/4 din detinutii politici din inchisorile comuniste erau legionari.

                Noua Dreapta nu au legatura cu legionarii (si e mai bine pt ND ) tot asa cum Crin Antonescu nu are nici o legatura cu Bratianu 🙂

              • Sigur ca sunt foarte bune articolele lui Theophyle, le-am citit pe toate cum am citit si cartile de care vorbeste in bibliografii
                Theophyle a amintit de Nae Ionescu, Mircea Eliade, Emil Cioran, Mircea Vulcanescu, Mihail Polihroniade, Haig Acterian, Radu Gyr, Marieta Sadova, Nichifor Crainic, P.P. Panaitescu, Constantin Noica, Virgil Gheorghiu, Horia Stamatu elita tanara a tarii – (superioara celei de azi ) care a aderat la Codreanu si a facut apologia acestuia fara sa fie simbriesi, adica fara sa le-o ceara cineva.

                Dar Theophyle s-a oprit aici nu s-a ocupat de obsesia mea : A fost o epoca tragica, iar elitele acestea tinere au aderat tot asa cum noi aderam la NR sau la Traian Basescu din convingere. Daca privim fenomenul la nivelul superficial alb/negru nu intelegem cum oamenii astia buni (ginditi-va la sacrificiul lui Mircea Vulcanescu ) elita noastra a mers pe mina lui Codreanu cit timp a trait acesta.

                I-am citit pe cei mari Heinen, Veiga etc dar numai cartea de mai sus m-a lamurit intrucitva.
                Si numai din carti pot afla , deoarece e surprinzator dar nu am cunoscut niciodata un legionar in carne si oase 🙂

  5. Salutare , dragilor! 🙂
    În spirit creştinesc, despre kaghebilă nu pot spune decît atît: a trăit cel puţin 20 de ani mai mult decît merita. Iar despre tinerii care nu vor sau nu pot să înţeleagă istoria recentă, nu mai este de spus decît că ceauşescu ar fi mîndru de această generaţie de „oameni noi”. .

    Tiberiu Orasanu

    04/03/2012 at 9:52 am

    • Tibi dragule, eu sunt ingrozit de spalarea pacatelor lui Ilici (ergo Ceasca) la care asist din discursurile sefilor USL si implict a vuvuzelelor. Ne indreptam spre o perestroika /restauratie patronata de USL. Chiar ca as mai putea accepta un peronism decat o noua era rosie. NB. Pe un alt ton, in spatele lui Juan Peron era Evita Peron, iar in spatele lui Ponta e Pogonici (deci 1-0 pt.Peron).

      cinic

      04/03/2012 at 10:49 am

      • eu sunt si mai ingrozit de NUP urile luate de ilici in plin regim Kovesi -Baselu.un regim de mare lupta impotriva stalinistilor.

        zigzag

        04/03/2012 at 11:01 am

  6. tinere
    nu mă aşteptam de la tine să extragi din context bucăţele din două comenturi diferite adresate în două contexte diferite unor doi interlocutori diferiţi şi să le interpretezi cu rea credinţă.

    Tiberiu Orasanu

    04/03/2012 at 9:56 am

    • Mai tibi amice 🙂
      Eu cred ca nu ai citit inca toate cartile serioase , nu cele partizane de ambe feluri , pe subiectele astea. Atit penalizez eu – si nu cu rea credinta – faptul ca un observator fin ca tine plus carturar, nu ai analizat fenomenul

      Despre toata pleiada de intelectuali care au aderat la legionarism noi avem obiceiul : ori sa ii minimalizam (Marta Petreu – Noica legionar deci = un filozof de categoria a 2 a ) ori in dictionare sa omitem sa spunem partea asta din gindirea/biografia lor.

      • măi tinere
        ia citeşte mataluţă articolul semnalat de MAR şi apoi să-mi dai tu mie sfaturi. BINE? 😆

        Tiberiu Orasanu

        04/03/2012 at 10:14 am

        • Bine tibi,
          nu iti mai dau sfaturi, nici inainte nici dupa
          O sa vorbesc cu tine numai cind sunt de acord cu tine (si asta se intimpla in majoritatea situatiilor )
          🙂 BINE ?!!!??

  7. neata,
    nu este surprinzator ca tot iliescu este mai agreat in societatea romaneasca?
    si nu basescu care vrea sa schimbe in bine societatea?
    de fapt nu este de mirare, oamenii se opun noului!

    skorpion

    04/03/2012 at 9:59 am

  8. Buna dimineata 🙂
    Bloggeri și activiști ai societății civile au făcut publice negocierile din spatele camerelor pentru a se acredita o imagine sau alta în Piața Universității (vezi Theophyle), iar informația curată, simplă, cu date și fapte, eventual comparații adecvate și explicitări, a fost marfă rară.
    http://www.contributors.ro/media-tech/cainele-de-paza-al-democra%C8%9Biei-la-autopsie/

    mar

    04/03/2012 at 10:03 am

    • citez din articolul Brindusei Armanca

      Bloggeri și activiști ai societății civile au făcut publice negocierile din spatele camerelor pentru a se acredita o imagine sau alta în Piața Universității (vezi Theophyle), iar informația curată, simplă, cu date și fapte, eventual comparații adecvate și explicitări, a fost marfă rară.

      skorpion

      04/03/2012 at 10:12 am

      • Salut skorpion,
        asta a fost poate un raspuns celora care ne considera buni numai la tastatura si ne acuza ca suntem anonimi. Noi atia buni la tastatura si anonimi am fost acolo – o interbare, pentru care probabili Theophyle ma va mustra – Unde au fost „noii republicani?” cand noi am fost acolo!

        huniad

        04/03/2012 at 10:23 am

        • Pai e un talent al NR sa lipseasca din zone in care musai trebuia sa fie, si sa bantuie acolo unde e este necesar dar nu si obligatoriu 🙂

    • neaţa, mar 🙂

      Bun articol!

      Tiberiu Orasanu

      04/03/2012 at 10:15 am

    • buna mar 🙂 e bun articolul Brindusei Armanca

    • neata Mar 🙂 , materialul ar trebui predat la scoala incepand cu clasa a 5 a 🙂 ptr a educa generatiile viitoare sa nu mai devina „victime” ale mass media si ale politrucilor de orice culoare .

      zigzag

      04/03/2012 at 10:30 am

  9. Ion Iliescu este vinovat in primul rad ca a disrus speranta si increderea , o distrugere imremediabila si ptr. care nu exista condamnare in codul penenal.. Ptr. restul faptelor poate fi judecatat si condamnat, lucru putin probabil din varii motive.

    mar

    04/03/2012 at 10:24 am

  10. bunä dimineatza,

    socetatea civilä, ,ca Parvulescu si Pippi,Alistar nu SUNT demult socetatea civilä
    sunt niste arivisti, ce si-au vandut ultimul strop de bun simtz.

    theo- nona

    04/03/2012 at 10:32 am

    • confuzie grava. Nu poti sa vinzi decat ce ai! cand au avut abjectii insirati mai sus un DRAM de bun simt???

      cinic

      04/03/2012 at 10:51 am

  11. Iliescu, este ca o boalä incurabilä, ca un buboi mizerabil ce
    a infectat deja prea mult, pt. cä l-au sustzinut, au avut voie sä
    fure tzara, Baronii de care vorbea, sunt cei ce l-au finantzat.
    dar el nu i-a deranjat, el a fost cuminte, linistit au putut fura.
    dacä nu era presedintele B, era si ce a mai rämas furat si
    prietenii rosii , invitatzi la masä.

    acel naumovici, exponent al multor companii, face pe sf. sisoi,
    sä mintä el pe cine vrea, cä asta ii este meseria. sper sä nu
    fitzi naivi.

    theo- nona

    04/03/2012 at 10:39 am

  12. tot despre ioniliescu, un om laș, care a tinut si inca mai tine o tara intreaga in sah

    http://www.contributors.ro/politica-doctrine/testamentul-politic-al-lui-ion-iliescu-omul-fara-regrete/

    iar crin vine din urma….

    skorpion

    04/03/2012 at 10:46 am

  13. cand e pastele ortodox.?

    theo- nona

    04/03/2012 at 10:48 am

  14. nota,
    15 aprilie

    skorpion

    04/03/2012 at 10:48 am

  15. multzumesc.

    deci la iliescu a fäcut politicä pt- putere,

    nu pt. bunästarea romanilor. un MONSTRU,

    asa gandeste , tonta si crinolin.

    theo- nona

    04/03/2012 at 10:53 am

  16. pastele catolic si evanghelic, este pe 8-9 APR:
    intodeauna am särbätorit pe amandouä.

    m,i-am adus aminte iliescu nu crede in dumnezeu,
    dar perversul se afisazä de multe ori, la cate o
    bisericä, ca publicitate.

    si naumovici se ocupä cu publicitatea si vrea sä mintä
    lumea.

    theo- nona

    04/03/2012 at 11:02 am

  17. si Fenechiu care a plätit scandaul si urletele in stradä,
    la iasi, demonstreazä caracterul inapoiat de jivinä murdarä.

    theo- nona

    04/03/2012 at 11:09 am

  18. a dispärut dosarul lui ilici, pur si simplu, nu mai este,

    la fel si dosarele la CNSAS, unde au fost spälate de

    dinescu si altzii. porumbacul crede cä a scäpat, dar

    mai sunt arhive ; cu informatori si securisti.

    il väd pe porumbac f. linistit, eu nu intzeleg, cand se posteazä

    dosarul cu faptele si numärul, cum potzi fii ca un autist.?

    tot un fel de iliescu, mincinos si istericic, ” mäi amnimalule”

    theo- nona

    04/03/2012 at 11:15 am

    • parol..iliescu a primit NUP de la Kovesi!

      zigzag

      04/03/2012 at 11:19 am

  19. tds,
    am vaga impresie ca in 1989 erau mai putini care credeau ca soarele se invirte in jurul pamintului…
    🙂

    skorpion

    04/03/2012 at 11:19 am

  20. skorpy,
    crezi cä in USL, gandesc altfel?
    ca in 89.

    theo- nona

    04/03/2012 at 11:22 am

  21. Koevesi personal a dat NUP-ul???????????????????

    skorpion

    04/03/2012 at 11:23 am

  22. zig,

    prietenii täi, au spälat bine dosarul.

    theo- nona

    04/03/2012 at 11:35 am

    • :)) ok. daca atat a fost de priceput.dar mentionez ca nu sunt prieten nici cu dan voinea nici cu kovesi.mai bine ati cere niste lamuriri de la cei care sunt victimile lui ilici@ co. si o sa aflati cum sta treaba. ps: nici n am numit o eu pe kovesi la parchet.

      zigzag

      04/03/2012 at 11:39 am

  23. Buan ziua,
    am vazut azi la stiri la tv imagini de la concertul de aseara de la Ateneu in cinstea lui Iliescu.
    Gretos! Persoane simandicoase pupindu-l de cate doua- trei ori in semn de mare iubire. Nu stiu cat sunt de multi dar totusi sunt vizibili. Si cum dragostea e molipsitoare….
    Incercand sa explice longevitatea sa, Iliescu a declarat ca a avut un tel in viata si asta l-a mentinut. Nu e greu de ghicit care a fost acel tel: sa dicteze pana la moarte soarta poporului roman!
    In alta ordine de idei, azi sunt alegeri prezidentiale in Rusia. Are cineva curajul sa parieze ca Putin nu iese din primul tur? Din pacte, eu nu.

    cedric

    04/03/2012 at 11:37 am

  24. 4 martie o data care ne aminteste de multe nenorociri 😦
    – 4 martie 1945, ziua in care oficial s-a instaurat comunismul prin constituirea Guvernului Petru Groza (decret publicat in 6 martie)
    – 4 martie 1977, ziua in care Romania a fost zuduita de un cutremur devastator

    mar

    04/03/2012 at 11:38 am

  25. zig,

    desigur e de vinä Bäsescu, hai spune clar.

    theo- nona

    04/03/2012 at 11:41 am

    • imi puteti raspunde la o intrebare ? inteleg si sunt de acord ca unii dintre judecatori sunt afiliati retelei lui catalin voicu @ ilici. dar procurorul general cine l a numit? eu, bunica ?sau Baselu.nu ne promitea Baselu ca vom dreptate si adevar inclusiv ptr victimele din decembrie 89 si de la mineriade?daca ilici ar fi fost trimis in judecata nu aveam nimic de comentat.dar cand dosarele lui ilici sunt spalate la parchet in plin regim Base am dreptul sa imi pun intrebari ?

      zigzag

      04/03/2012 at 11:44 am

  26. sal`tare tutulor,
    e soare, e frumos afara, iar io stau sa citesc controversa dinte @ TDS pe de o parte si @ tibi& @ huniad.
    Prima constatare: cu @ tibi si @ huniad nu se poate dialoga decit, vorba lui @TDS, bolduit sau in alb si negru. Nu exista alte culori/nuante.
    Oricite carti vor fi scrise/citite despre legionari/Noica, niciodata nu se va ajunge la aceiasi concluzie.
    @ zigzag,
    cred ca nu ai pus destul zahar in cafeaua de dimineata: „eu sunt si mai ingrozit de NUP urile luate de ilici in plin regim Kovesi -Baselu.un regim de mare lupta impotriva stalinistilor.” Vorbe aruncate-n vint se produc si la Antene. Cit despre @Sare`n Ochi pe care-l urmezi in acuzatii, eu ma indoiesc ca poate fi luat chiar de model: am citit o postare a sa cam otravita, si clar nedreapta, la adresa dnei Kovesi.

    victor L

    04/03/2012 at 11:42 am

    • no sugar ! ti se pare o minciuna ce am scris? ca in plin regim Base -care lupta cu stalinistii si imparte dreptatea- kagebistu ilici are vreun necaz? vreo problema cu justitia , cu procurorii etc? mie mi se pare ca sandramaua stalinista infloreste de la o zi la alta 🙂

      zigzag

      04/03/2012 at 11:47 am

      • nu cred ca infloreste sandramaua, dar oricind poate sa revina in forta.

        zigzag, totusi, sa nu pierdem din vedere arestarile, judecarile, condamnarile care au avut loc in perioada Basescu si, in special, in ultimele 12 luni….vamesi, judecatori, politicieni, oameni de afaceri, primari, lideri de sindicat, profesori, medici……….o groaza din ei au cunoscut pe viu cu groaza 🙂 arestarea, statul la pirnaie de la o zi la 29 de zile si chiar la sute de zile,
        unii din ei au fost si judecati,
        altii au primit si sentinte mai mult sau mai putin blinde!

        asa ceva nu s-a intimplat niciodata in perioada postdecembrista, atitia prinsi pe metru patrat
        🙂

        ce s-a intimplat cu dosarul iliescu????
        chiar nu stiu, dar nu pot sa-l acuz pe Basescu pentru asta decit in cazul in care ar fi fost un adevarat dictator, nu crezi?

        hai, sa judecam, apreciem cu luciditate.

        skorpion

        04/03/2012 at 11:53 am

        • nu pierd din vedere.sunt perfect de acord cu ai scris .doar am tras un semnal de alarma cu privire la pasivitatea procuraturii in privinta lui ilici.

          zigzag

          04/03/2012 at 11:58 am

  27. dar crima , nu se prescrie.

    theo- nona

    04/03/2012 at 11:42 am

    • da theo-nona, asta este un punct mare obtinut in zilele lui kovesi si a marinelului: imprescriptibiliatea crimelor.
      Ramine ca regimurile urmatoare sa il condamne pe „polipul ambulant” ca vad ca nu moare, oricite acatiste as da 🙂

      • Nimeni nu va fi condamnat niciodata pt. ca infractiunile se vor prescrie/sunt prescrise. Termenul de prescriptie pt. cele mai grave din ele este de 22 de ani si jumatate. Deci, cel mai tarziu, pe la jumatatea anului asta sunt prescrise. Declararea imprescriptibilitatii acum nu are nici un efect asupra faptelor comise in perioada in care exista prescriptia. Principiul aplicarii legii penale mai favorabile.

        johnny

        04/03/2012 at 1:15 pm

        • Codul penal :
          ,,Art. 154. – (1) Termenele de prescriptie a răspunderii penale sunt:
          a) 15 ani, când legea prevede pentru infractiunea săvârsită pedeapsa detentiunii
          pe viată sau pedeapsa închisorii mai mare de 20 de ani;”

          Loda

          04/03/2012 at 3:02 pm

          • 1. Articolul pe care l-ai citat e din Noul Cod Penal, care nu e inca in vigoare :).
            2. Textele corecte din actualul Cod Penal sunt urmatoarele:
            Codul penal:
            „ART. 122
            Termenele de prescripţie a răspunderii penale
            (1) Termenele de prescripţie a răspunderii penale pentru persoana fizică sunt:
            a) 15 ani, când legea prevede pentru infracţiunea săvârşită pedeapsa detenţiunii pe viaţă sau pedeapsa închisorii mai mare de 15 ani”
            „ART. 123
            Întreruperea cursului prescripţiei
            Cursul termenului prescripţiei prevăzute în art. 122 se întrerupe prin îndeplinirea oricărui act care, potrivit legii, trebuie comunicat învinuitului sau inculpatului în desfăşurarea procesului penal.
            După fiecare întrerupere începe să curgă un nou termen de prescripţie.”
            „ART. 124
            Prescripţia specială
            Prescripţia înlătură răspunderea penală oricâte întreruperi ar interveni, dacă termenul de prescripţie prevăzut în art. 122 este depăşit cu încă jumătate.”
            Deci 15 ani (art.122) + jumatate (7 ani si 6 luni) = 22 ani si 6 luni.

            johnny

            04/03/2012 at 4:35 pm

  28. au spälat si spälat dosarele, cel mai bun procuror s-au
    judecätor, nu face nimic cu copertzile, dar e de vinä BÄSESCU:

    theo- nona

    04/03/2012 at 11:44 am

  29. Victor L,
    si totusi sub Koevesi – ea cu minuta ei a dat NUP-ul lui iliescu, pe care si azi il pupa o groaza pe dinti…
    iar theodor paleologu s-a dus si el la Ateneu sa-l felicite….bleah
    de ce oare, totusi, Koevesi a dat NUP? that is the question

    skorpion

    04/03/2012 at 11:44 am

    • A fost si Paleologu ? multe prostii mai face omul asta 😦

      mar

      04/03/2012 at 11:59 am

      • sa dus sa vada daca popa Sarbu mai are o fata de maritat 🙂
        face si glume bune dar de multe ori inevitabil (statistic) da cu bita in balta

    • O sa raspund eu. Pai hai sa vedem situatia. Dan Voinea deschide dosarul in 1990. In 2004 (!) decide începerea urmăririi penale. Cum arata actul prin care el decide asta? O fituica de 2 pagini scrisa de mana din care nici nu pricepi ce au facut toti cei insirati acolo. Deci, dupa 14 ani de cercetari, marele procuror D.V. nici macar nu e capabil sa spuna in concret ce au facut Iliescu si ceilalti… Pana si intr-un dosar de furt de gaini se scrie la momentul inceperii urmăririi penale ca X (invinuitul) a furat la data de… o gaina.
      Normal ca rezolutia trebuia infirmata. Din pct. de vedere legal e o porcarie.
      In rest, de ce nu s-a facut nimic ulterior? Simplu, pt. ca la 15-20 de ani dupa evenimente nu mai poti gasi probe care sa poata duce la o condamnare.
      In fine, mareata rezolutie a d-lui D.Voinea incepe, superb, cu deschiderea urmaririi penale fata de Andruta Ceausescu, care, saracu, murise prin 2000, cred. Daca nici de aici nu rezulta clar ca inceperea urmaririi penale fusese la misto, nu stiu ce sa mai zic…

      johnny

      04/03/2012 at 12:26 pm

      • pot fi de acord cu dvs.in cazul asta cum comentati faptul ca intr o emisiune televizata Base a cerut ca dan voinea sa fie readus la „lucru” ?

        zigzag

        04/03/2012 at 12:29 pm

        • Simplu. Era campanie electorala si Basescu vroia sustinerea revolutionarilor. Dupa cum se stie, Maries si Dan Voinea sunt prieteni foarte buni.

          johnny

          04/03/2012 at 12:52 pm

  30. Iliescu este unul dintre oamenii care vor ramine in istorie alaturi de Papura Voda si alti oameni care au distrus tara asta. Epoca 1990- 2004( sf mandatului) va ramine ca o noua epoca fanariota in istoria Romaniei. A inaugurat cu succes inaintarea tarii in stilul racului uitindu-se cu regret la comunism ; raminerea in urma fata de celelalte tari comuniste i se datoreaza. Am simtit aceasta perioada ca o stagnare teribila in care Romania nu a facut nimic notabil. Sunt multe de reprosat regimului actual de ex. o viteza lenta de schimbare dar nu stagnarea si nu umilinta.

    bigone

    04/03/2012 at 11:44 am

  31. PALEOLOGUL , este un mäscärici, ce joacä cand la curtea
    fostului rege ,cand la curtea criminalului.

    eu ii sfätuiesc pe cei din PDL, sä-l trimitä sä se joace in
    curte, cä pt. figurantzi si filfizoni , nu e loc.de baloane nu-i nevoie.
    oameni ca dna. MACOVEI,TRU;VOINESCU; etc. trebuiesc sustzinutzi.

    theo- nona

    04/03/2012 at 11:49 am

  32. dacä opozitzia nu se protzäpea precum catarul, era romania

    mult mai departe. presedintele si fostul premier, sunt f. apreciatzi

    afarä. eu sper ca dl. Ungureanu, sä fie mai täios cu opozitzia,

    ce face o politicä pt. putere, nu pt. romania.

    theo- nona

    04/03/2012 at 11:58 am

  33. huniad

    04/03/2012 at 12:01 pm

  34. @ skorpion, (10, 44),
    ” iar theodor paleologu s-a dus si el la Ateneu sa-l felicite….bleah”
    ce legatura are cu postarea mea? pare un bat in balta.
    „si totusi sub Koevesi – ea cu minuta ei a dat NUP-ul lui iliescu”. Poti sa produci un document? acuzatiile fara acoperire nu au valoare si, asa se pare, ce a instrumentat gen. Voinea a fost frectie la piciorul de lemn.
    „that is the question”

    victor L

    04/03/2012 at 12:02 pm

    • zigzag a dat documentul (vezi mai sus, nici eu nu am crezut pina nu am citit linkul adus aici)

      skorpion

      04/03/2012 at 12:05 pm

  35. Asteptam cu interes – „Ma simt util in Romania, vreau sa profit de popularitatea mea si sa mai lansez niste idei care sa ne dea de gandit” Neagu Djuvara
    http://www.ziare.com/cultura/stiri-cultura/neagu-djuvara-la-91-de-ani-vreau-sa-mai-lansez-niste-idei-care-sa-ne-dea-de-gandit-1154132

    mar

    04/03/2012 at 12:05 pm

    • @mar,
      N.Djuvara face anul acesta….95 de ani

      skorpion

      04/03/2012 at 12:06 pm

      • pardon, 96 ani, nascut pe 18 august 1916, incredibil fenomen acest N.Dj.

        skorpion

        04/03/2012 at 12:09 pm

        • Da 🙂 Este asa de lucid si simpatic ca da clasa la multi,inclusiv tineri si cu pretentii cat casa.

          mar

          04/03/2012 at 12:18 pm

    • Pai : Ca Iliescu trebuie condamnat, ca Regele Mihai trebuia sa ramina sarac si curat si sigur si altele

      hehehe Boier Djuvara , a antrenat legionari in Franta sa fie parasutati sa faca legatura cu luptatorii din munti impotriva comunistilor. 🙂 🙂

  36. golanii din USL SI mafiotii moguli, vor sä scoatä iar

    oamenii in stradä, cu ……sä plece guvernul, vrem ……….nu avem

    se lucreazä intens la placarde si caricaturi, ei habar nu au

    ce scarbä le este oamenilor de USL; SI MOGULI; sä continue:

    mi:-a pläcut unul care striga sä plece guvernul, si PREDOIU i-a spus,

    „guvernul abia a venit”, mägarul a täcut.

    Fenechiu; de aia la plätit, nu se astepta sä ducä ministru la el

    theo- nona

    04/03/2012 at 12:09 pm

  37. dar dl. djuvara, este singurul liberal, si normal la cap.

    nu intzeleg, dece nu-i spune liberalilor, cä acest isteric

    crin, este bolnav si trebuie scos la pensie.

    theo- nona

    04/03/2012 at 12:11 pm

  38. ziua buna la lumea buna! like, like, like, mai ales poza cu „presedinte de oroare” :).

    blog de caine rau

    04/03/2012 at 12:45 pm

    • Salut Ciine rau
      Cum a fost la Funds raising NouaRepublica. ?
      Caci taxa de 100 e justificata atunci cind aduni lume selecta , le dai o fondanta, si scot un ban sa aiba TOG de afise. Nu cum ziceau unii pe aici.
      Ceva impresii ?

      • Din punctul meu de vedere, inside echipa de organizare, a iesit foarte bine. Sigur, intotdeauna e loc de mai bine. Rautaciosilor, normal ca si TOG si multi altii au nevoie de bani de afise, ca e limpede ca Noua Republica nu sta pe saci de bani. Nu ne-am imbogatit, dar casierul asociatiei n-a plecat nici cu punga goala. 🙂 Iar cateringul a fost mai mult decat decent, deci „fondanta” nu s-a promis, ci s-a si dat. Finalul, cu Grigore Lese, a fost super. Are omul asta un magnetism, de nu-ti poti lua ochii de la el.

        blog de caine rau

        04/03/2012 at 1:02 pm

        • mai povesteste Mishule … 🙂

          Un tanar de stanga

          04/03/2012 at 1:08 pm

          • Nu vreau sa abuzez. Comunitatea si-a asumat o politica rezervata fata de NR si fiind in „casa” ei, o respect.

            blog de caine rau

            04/03/2012 at 2:04 pm

            • rezervata in sensul dinspre noi spre voi 🙂 ca sunteti sensibilosi. dar voi aveti toata libertatea
              In plus tu sau ela sau tog sunteti pe fatza si il injurati pe base sau boc ca asta e directiva si va respectam . Eu am doar cu aceia care sunt pe dos undercover si injura la fel dar se dau constiinte independente.

              Pina acum la 4 martie, tot pe voi va votez, asa ca vino cu detalii si cancanuri. Cum era imbracata Monica etc etc. 🙂

              Un tanar de stanga

              04/03/2012 at 3:00 pm

              • Draga TDS, eu nu-l injur pe Base si cata vreme se va tine de masurile pentru reforma statului am sa opintesc si eu sa le realizeze. Nici pe Boc nu l-am injurat, ba atunci cand toti se spalau pe maini de el ca a taiat si-a dres, eu am zis-dat in scris, ca o sa i se faca intr-o zi statuie. Sigur, nu exista om politic perfect si de ambele personaje m-am delimitat cand au calcat in ceva strachini, dar punctual, pentru cutare si cutare blid spart (la Base e mai degraba gura-sparta), nu asa, la pachet.
                Cat despre conferinta de la Noua Republica, crede-ma, desi eu am primit-o si am condus-o in sala pe doamna MM, sa mor de-mi amintesc cum era imbracata. Senzatia mea a fost ca nu se simtea (fizic) bine, a si dat o explicatie cu privire la ochelarii de soare si faptul ca o supara lumina. Probabil, ca pe orice om, o mai chinuie vreo durere crancena de cap, o sinuzita, ori ce stiu eu. Mi-a placut ca si-a tinut imbratisate florile primite de la Mihail Neamtu chiar si cand a dat declaratii. Si mi-a placut grozav raspunsul pe care l-a dat la intrebarea cu lustratia: „daca pretul pentru a iesi in sfarsit Legea Lustratiei este sa ma lustreze pe mine, ok. Sunt de acord”.
                Am vazut tot felul de opinii pro si contra prezentei Monicai Macovei la Conferinta NR. Cata ipocrizie pe unii, adica, frate, sa bagam in Statul Codul de integritate scris de Monica Macovei e bine, dar pe urma sa ne facem ca nu o cunoastem? Eu sunt dintre aia super-multumiti ca a venit. Sper sa nu aiba probleme la PDL cu faptul ca a venit la noi la conferinta. In fine, nici p-astia nu-i inteleg. Au atatea probleme in stanga, de ce naiba i-o irita asa un partid nou de drepata?

                blog de caine rau

                04/03/2012 at 6:12 pm

  39. erau Salut tuturor

    @zigzag acel dosar nu trebuia sa ajunga in instanta in foarma in care era. Din ce-am citit erau cel putin doua probleme care desfintau dosarul in instanta. Prima era ca erau persoane puse sub acuzare dar nu aveau toate datele de identificare in dosar, si a doua ca unor acuzati li s-a adus la cunostinta urmarirea penela dupa 4 ani de la inceperea urmaririi penale. Erau probleme de procedura mari si nu avea nicio sansa in instanta. Daca pe langa faptul ca se ducea in derizoriu procuratura cu un dosar atat de important pt noi facut neprofesionist mai punem ca o sentinta de nevinovat data facea imposibila rejudecarea celor implicati, eu zic ca procurorul general a procedat corect.
    Nu este cazul sa o dam in conspiratii ascunse in acest caz.

    Laur

    04/03/2012 at 12:50 pm

    • Bine zis Laur,
      Intelege ca ziggi are o partitura de tinut aici. El e soprana de coloratura.
      Sigur ca Laura facea jocul KK daca inainta dosarul ala in instanta.

      • @tds: traiesti intr o lume a desenelor animate in care vezi doar postaci asemeni tie. n am partituri de tinut ptr nimeni si respect cititorii si comentatorii acestui blog- cred ca inteligenta celor care comenteaza si citesc acest blog nu poate fi influentata de „partituri”. ce elegant esti in sari repede sa etichetezi pe cineva care la un moment dat pune un semn de intrebare.n o sa mai comentez pe blog – poate scapi de suspiciuni ca as -avea de tinut vreo partitura- dar il voi citi in continuare( acest drept nu mi-l poti lua) .iti doresc multe „succesuri” in targetarea bizonilor.

        zigzag

        04/03/2012 at 1:12 pm

    • @ Laur : merci de raspuns .mi se pare corecta si opinia ta.

      zigzag

      04/03/2012 at 1:01 pm

      • Nu e o opinie a lui Laur ci este o explicatie . 🙂
        …… dar zii asta si lui Skorpi care dupa ce i-ai zis ce i-ai zis s-a suparat pe Kovesi 🙂

        Un tanar de stanga

        04/03/2012 at 1:04 pm

        • ti am scris mai sus: sa ies de sub banuiala ta ca am „parituri” de tinut , n o sa mai comentez pe blog.ps: daca chiar te intereseaza soarta celor care au avut de suferit de pe urma revolutiei si mineriadelor vezi cum s a disjuns pa parket partea cu militarii :). mai vezi cati o decorat basescu din cei care au tras in 89 , mai vezi pe unde sta badalan degeratu etc si …multe „succesuri”.

          zigzag

          04/03/2012 at 1:16 pm

          • da, si base ca sef al garii Craiova, i-a trimis pe mineri sa ii toace pe bucuresteni.
            Ilici cu o vina Basexu cu doua si Kovesi cu 3

            Un tanar de stanga

            04/03/2012 at 1:51 pm

    • Huhuhu 🙂 Antonescu sustine ca USL va castiga scrutinul general cu un scor considerabil, cu 10% mai mare fata de cel pe care Uniunea il va obtine la locale
      Deci stie ca scorul lor nu va fi extraordinar la locale , si isi pregateste fanii pentru asta.

      Un tanar de stanga

      04/03/2012 at 1:01 pm

      • Vorba unui coleg al meu din Timisoara, „asta iar a visat cu ochii deschisi si-a povestit ce-a visat la primul microfon iesit in cale”.

        blog de caine rau

        04/03/2012 at 1:04 pm

  40. Buna ziua! 🙂

    Nu vreau sa ma amestec si sa tulbur ape deja invorburate de subiectul Iliescu, dar:

    Avind in vedere modul cum a fost instrumentat dosarul de procurorul Voinea, NUP-ul dat de Kovesi era justificat procedural si legal. Voinea a actionat ca o cizma, si e destul sa citim rezolutia pusa de Kovesi. In orice instanta, dar mai ales in fata Sandeilor de la ICCJ, pastoriti de Pandrea, cu dosarul asa cum era instrumentat de Voinea, Iliescu era si achitat si mai primea si despagubiri din partea statului roman pentru ca a fost hartuit pe nedrept.

    Haideti sa inchidem subiectul Voinea. Eu personal m-am lamurit: a fost marele taraganator care l-a ajutat pe Iliescu sa scape. A prostit pe toata lumea ca lucreaza la dosarul lui Iliescu, cind de fapt el ori era smecher si facea greseli de procedura si de fond ca dosarul sa fie dat inapoi la Parchet pentru a fi refacut (cum s-a si intimplat), ori era prost si incapabil sa faca o urmarire penala ca lumea.

    Cetatean

    04/03/2012 at 1:09 pm

    • primea kirpa despagubiri pentru hartuire sexuala … 🙂
      E clar citi,merci la lamurit-o Laur mai sus

      Un tanar de stanga

      04/03/2012 at 1:11 pm

  41. Perfect de acord cu ce a spus @Laur, care a citat din rezolutia pusa de Kovesi. NU am mai citat si eu, caci o facuse Laur.

    Nici o sansa, cu dosarul facut de Voinea, ca Sandeii lui Pandrea, fost presedinte al unui CSM iliescian si fost Sandel la ICCJ numit cu decret prezidential de Iliescu, sa il fi condamnat pe Kagebila. S-au aranjat cu Voinea sa o ne faca pe toti din proceduri, iar Kovesi a vazut asta.

    Cetatean

    04/03/2012 at 1:15 pm

    • Aici trebuie sa fim putin nuantati. Nu-l apreciez pe Dan Voinea, dar nu voi dezvolta aici motivele. In ce priveste insa dosarul revolutiei de la Bucuresti, ar trebui sa stiti ca D.V. fusese lasat sa lucreze singur dosarul vreo 8 ani, ceea ce era imposibil si pt. cel mai mare procuror din lumea asta. Evident, daca se vroia aflarea adevarului, trebuiau sa lucreze vreo cateva zeci de procurori si sute de politisti.
      In legatura cu inceperea urmaririi penale dispusa in 2004, desi inepta, nelegala, etc. a avut un efect pe care D.V. il stia. In mod normal prescriptia pt. faptele cele mai grave ar fi survenit in 2005 (15 ani). Insa, daca in termenul de prescriptie se incepe urmarirea penala impotriva unor persoane, fata de acele persoane termenul de prescriptie se mareste cu jumatate.
      Asa ca, dupa rezolutia lui D.V. din 2004, termenul de prescriptie a devenit de 22 ani jumate. De ce a facut asta, sincer, nu stiu. Probabil e un Sandel atipic.

      johnny

      04/03/2012 at 1:25 pm

  42. Asta era seful sectiei Penale care ar fi trebuit sa il condamne pe Iliescu, hahaha! 🙂

    http://www.adevarul.ro/actualitate/eveniment/Judecatorul_rosu-_se_pensioneaza_din_Magistratura_0_551345060.html

    Sa fim seriosi! Nici daca dosarul era instrumentat de cel mai tare procedurist nu avea Kagebila o condamnare. Darmite cu instrumentarea facuta de Voinea.

    Cetatean

    04/03/2012 at 1:17 pm

  43. s-crin-tel, amenintzä cu demisia, vai säracul pui de leu,
    a descoperit cä e un matz raios de care fuge lumea.

    theo- nona

    04/03/2012 at 1:24 pm

  44. voinea , a primit o groazä de recompense dela iliescu.

    theo- nona

    04/03/2012 at 1:25 pm

  45. @ zigzag si @skorpion,
    cititi ce a scris @ Cetatean si incercati un raspuns.
    Cu „no sugar” ori „that is the question”.

    victor L

    04/03/2012 at 2:13 pm

    • nu e nevoie, Victor. Nu vreau sa polemizez pe marginea subiectului Voinea-Iliescu. Am citit rezolutia data de Kovesi si daca macar o parte din ce spune ea este adevarat, Sandeii de la ICCJ si-ar fi cerut scuze in fata lui Kagebila pentru ca a fost deranjat de un procuror care a facut o droaie de incalcari ale procedurilor.

      Cetatean

      04/03/2012 at 2:20 pm

  46. @ Cetatean,
    te rog sa ma crezi ca eu am auzit-o pe Kovesi explicind ceea ce tu ai scris; si a spus ca este nevoie de foarte multa munca pentru refacerea dosarului; asa ca nu eram doar polemic, ci in cunostiinta de cauza.

    victor L

    04/03/2012 at 2:40 pm

  47. http://www.hotnews.ro/stiri-politic-11663174-deputatul-florentin-gust-fost-psd-trecut-pdl.htm
    Urasc tradarea dar iubesc pe tradatorii (lor 🙂 ) Daca trece si Marean la noi la unpr tradindu-si nu numai partidul dar si co etnicii din partea mamei : Iliescu, Nastase, Mitrea, Medelin am sa spun bravo !

    Un tanar de stanga

    04/03/2012 at 3:15 pm

    • finul lui Geoana .

      Loda

      04/03/2012 at 4:19 pm

    • urmeaza geoana sa intre la punr?
      🙂

      skorpion

      04/03/2012 at 4:26 pm

  48. Buna ziua la toata lumea intr-o zi insorita 🙂

    Daca doriti o plimbare in gradinile Coreei :

    http://desydemeter.wordpress.com/2012/03/04/calea-spre-sublim-coreea-1-susok-hwagye-imchon/
    🙂

    desydemeter

    04/03/2012 at 3:37 pm

  49. Salut pe toata lumea 🙂
    postare noua!

    Theophyle

    04/03/2012 at 4:30 pm

  50. Ziua buna,

    Cred ca Gust a asteptat sa vada ce face Geoana. Cand si-a dat seama ca nu iese nimic care sa ii promita un nou mandat,(in usl, el fiind „garantat” geoana nu mai avea nici-o sansa) s-a decis sa se duca acolo unde ar mai avea ceva sanse….
    Nu imi fac iluzii despre compatibilitatea doctrinara 🙂

    eugeni

    04/03/2012 at 4:42 pm

  51. Iliescu este un bolsevic criminal,tatucul mafiei din Romania.

    mayo

    15/03/2012 at 5:53 pm


Comentariile sunt închise.