Politeía

Quis custodiet ipsos custodes?

Omul disponibil şi candidatul ideal

Omenirea a invatat de cateva decenii, poate 7-8, ca a fost deja anuntat decesul omului providential. Romanii inca nu aflat sau cel putin nu s-au consolat acceptand aceasta tragica stire. Nostalgia este o trasatura normala a caracterului  uman, nimic rau in asta, de multe ori este vehicolul principal al traditiilor pastrate si transmise, generatie dupa generatie. Idealul unui monarh cinstit si dezinteresat, care isi conduce poporul cu dragoste si intelepciune, a intrat in traditia romaneasca de la Carol I-ul cel Mare si de la urmasul lui Ferdinand cel Loial.

Din nefericire, nimeni nu-si aduce aminte ca  ideea de bază a tuturor constitutiilor regale din România era aceea că regele conduce fără a guverna. I-au explicat-o foarte bine Bratienii si cele trei incercari de a-l alunga, inclusiv caragialistica Republica de la Ploiesti.

Din nefericire,   sfârsitul domniei sale a fost la fel de problematic ca si inceputul ei –  regele dorea să intre în război de partea Puterilor Centrale, în timp ce opinia publică  si politicienii in majoritatea lor, erau de partea Antantei. Carol a semnat un tratat secret în 1883, care lega România de Tripla Aliantă si, desi tratatul trebuia activat doar în cazul în care Rusia ar fi atacat unul dintre membri tratatului, Carol era convins că cel mai onorabil ar fi fost intrarea în război de partea Imperiului German.  A fost convocat un Consiliu de Coroana,  unde Carol le-a comunicat acestora existenta tratatului si si-a exprimat dorinta sa. A întâmpinat o opozitie crâncenă din partea membrilor guvernului. Se spune că aceasta i-ar fi provocat moartea subită la 27 septembrie/10 octombrie 1914. Viitorul rege Ferdinand, sub influenta sotiei sale, Regina Maria, a fost mai dispus să asculte de “opinia publică”.

Legendele romanilor si  oamenii providentiali au de cele mai multe ori un sfarsit nu prea luminos – vezi Carol al II-lea, Ion Antonescu, Mihai I-ul,  Geniul Carpatilor  si altii,pe care poate ii vom mai vedea in viitor daca nu ne vom mai debarasa de proastele obiceiuri de a amesteca politica cu mesianism de prost gust.

Cred ca viitorul tarii acesteia sta in mana unor “oameni disponibili” sa-si foloseasca ratiunea si sa lupte pentru un ideal cu adevarat necesar, fara de care nu avem nici o sansa si nici un viitor prea promitator. Un stat nu are nevoie de oameni providentiali, ci de institutii functionale. Fara institutii de acest gen nimeni nu va putea reusi sa guverneze aceasta tara spre un progres minimal si o viata  cat de cat onorabila.

Am scris ieri ca – Omul disponibil devine o varianta clara cand lucrurile merg prost si sintagma “alegem raul cel mai mic” nu mai poate fi functionala. Credeti ca lucrurile merg bine? Intrebati-va singuri, cu adevarat, poate un singur om sa construiasca ceva mai bun decat avem,  fara sa fie ajutat de cei disponibili sa-l asiste?

Tu, proprietarul unei firme, care ma citesti ti-ai da firma pe mana unui manager cu calitatile lui Crin Antonescu? Dar tu, agricultorule, care ma citesti, ti-ai arenda pamantul unui asemenea om fiind sigur ca ceva va fi cultivat pe acest pamant? Daca sunteti cinstiti cred ca raspunsul poate fi numai unul – NU! Atunci de ce vreti sa dati o tara pe mana acestui om?

P.S. daca tot am vorbit despre institutiice parere aveti despre  decizia Curţii de Apel Bucureşti? Conform acestei decizii, daca Hitler si Stalin isi schimbau numele nimeni nu-i mai putea condamna. Cum a mentionat un comentator “Daca asta e justitie , trebuie rescrise toate tratatele de drept de pe planeta asta” !

Written by Theophyle

23/02/2012 la 4:17 pm

231 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ziua bună!
    Cred că scăderea prezenţei la vot se datorează emigraţiei. Fiind şi eu un emigrant căţărat pe ursul polar, mă simt dator cu un răspuns.
    Victor L
    Să înţeleg că cei plecaţi din ţară sunt trădători? Credeţi că românii emigraţi se bucură de necazurile românilor? S-a gândit cineva cum se simt românii emigraţi? NU, doar se numără voturile şi banii trimişi. Suntem doar o masă de manevră, funcţie de interesele fiecăruia. Are cineva nevoie de experienţa lor? Se pare că nu, se dau ei deştepţi, se poate să ne ţină lecţii? ce ştiu ei… nu au suferit cu noi. Să vă dau şi o veste bună, din câte am văzut, foarte puţini români din Canada sunt interesaţi de politică, peste câţiva ani o să scăpaţi, expiră paşapoartele sau oamenii, iar copiii lor nu au nici în clin nici în mâneca cu România.

    Creanga

    23/02/2012 at 4:37 pm

    • Salut Creanga 🙂
      Si restul a fost tacere. Ca om al ambelor lumi inteleg ceea ce multi nu intelegg. Emigratia este o tragedie nationala dar cel mai mult este una personala. Nu doresc nimanui placerea de a fi emigrant. Am simtit-o din plin 😦

      Theophyle

      23/02/2012 at 4:41 pm

      • Salutare Theophyle!
        Eu nu o văd ca o tragedie ci ca o provocare şi o oportunitate. Unii români se vor întoarce, experienţa lor poate va fi de folos.

        Creanga

        23/02/2012 at 5:20 pm

        • Draga Creanga, crede-ma ca in timp nu o sa o vezi – o vei simti! Cat despre intoarcere, mai vorbim 😦

          Theophyle

          23/02/2012 at 5:23 pm

      • Lista completa a sefilor de stat/guvern hacuiti./alungati;
        Barbu Catargiu, AI Cuza, IG Duca, Armand Calinescu, Carol al-II-lea, Ion Antonescu, N. Ceausescu.
        Un sublim total de sapte piese in 150 de ani fix.
        Nu stiu care natiune europeana si-a casapit conducatorii cu asemenea pasiune. Voi stiti?

        STRAJNIK

        23/02/2012 at 6:21 pm

    • Creanga prietene, Victor L spune ceva subtil. si nu faptul ca emigrantii sunt tradatori cu totii. Dar nu poti spune lucruri subtile ca sar citiva neaoshisti sa o spuna pe cea dreapta. 🙂
      Cu partea a doua iti dau dreptate
      In ce priveste emigratia peste ocean pentru un tinar sunt 2 solutii: ori sta cu spatele la ocean si isi dezvolta cariera si viata acolo. – si nu e usor asta – ori sta cu fata spre ocean si mai devreme sau mai tirziu se intoarce acasa. Nu le poti face bine pe amindoua.

      Un tanar de stanga

      23/02/2012 at 4:43 pm

      • TdS,

        Nu cred ca „subtil”este calificativul necesar, atata vreme cat daca ma duc pe sit-uri USL-iste gasesc acelashi „aproche”. Exista o anumita sensibilitate, care ar trebui respectata de V_l, mai ales ca greseste.

        eugeni

        23/02/2012 at 4:52 pm

      • TDS,
        Eu acum doar fac exerciţii de mişcare, când cu spatele, când cu faţa la ocean, sper sa nu rămân înţepenit între timp. 🙂

        Creanga

        23/02/2012 at 5:16 pm

    • Tot pentru Victor_l

      Daca in 2009 a fost ales TB, s-a datorat diasporei.(fugite la Pisa, in SUA, si alte locuri). Inteleg ca populatia bastinasa nu a fost in stare sa deceleze „graul de neghina” si a avut nevoie de ajutor. Hai atunci sa le mutumim , Nu?

      eugeni

      23/02/2012 at 4:45 pm

      • Hai mai eugeni,
        Daca cei din Romania nu votau pentru TBasescu acesta ar fi fost pe locul 14 intre Mudava si Bratianu Cartof. Stiu ca suna frumos, dar sa spui ca TB a fost ales datorita basarabenilor numai ca sa ii dai o smetie lui Victor L nu e tocmai in regula

        Un tanar de stanga

        23/02/2012 at 4:52 pm

        • TdS,
          Nu eu am dat o smetie ci V_l. Eu numai am parat-o. :).
          Da ai dreptate, dar aceasta dreptate nu include „subtilitatea lui V_l”. Eu asta am vrut sa subliniez.

          eugeni

          23/02/2012 at 5:00 pm

  2. buna ziua @all – TVA
    imi cer scuze ca redeschid subiecul dar,
    Polonia: exista posibilitatea platii la incasare,insa trebuie atit de multe hirtii de dus la fisc,ca numai 2 pct-doua-pct din firme folosesc asta
    Belgia: aia de la bursa sa se mai documenteze;nu e cum spun ei
    astea doua am reusit azi sa obtin confirmari de la firme de audit de acolo;
    sa ne lamurim:nu tot ce scrie orice asa zis ziarist e si adevarat
    @crisbear: cu bancile;deocamdata la noi sunt camatari ,nu banci;din 2008 fac teste: inca nu am gasit un functionar la credite bancare ,la divrse banci,care sa stie sa citeasca un business plan;multi habar n-au ce o balanta sau nu stiou sa citeasca un bilant;vai de mama lor si mai ales,a nostra

    intamplator

    23/02/2012 at 4:53 pm

  3. sal`tare tutulor,
    tare ma tem ca relatarea din RL despre Staicu/Nutu este gresit inteleasa de ziarist; altfel ar fi prea de risul dlui Danilet si a pivnicereselor.
    @ Creanga,
    tu au citit ce am scris si ai inteles despre ce este vorba?
    Nu ma refeream la diaspora, ci la unii. Daca tu vrei sa ma convingi ca toti cei plecati sint fara pata si prihana, nu incerca cu mine 😛 In rest, te-ai intins la ceva ce nu spuneam.
    @ eugeni,
    citeste ce am scris, nu imi atribui gindurile tale.

    victor L

    23/02/2012 at 4:56 pm

    • Da, am citit, aţi spus celor căţăraţi pe statuie sau turn, se înţelege că toţi românii emigraţi îşi freacă mâinile de bucurie. Eu unul, aşa am înteles. Nimeni nu este fără pată, singura problemă este ce facem de acum încolo cu sau fără cei plecaţi din ţară? Dacă cineva aduce o oglindă în care România nu arată prea bine spargem oglinda ori îl luăm la fugă pe „oglindar”? 🙂

      Creanga

      23/02/2012 at 5:15 pm

  4. nu inteleg ce aveti cu emigratia?
    am discutat cu destui emigranti si ,concluzia mea,este ca prima generatie este sacrificata;cit de bine ar duce-o material ,tot il arde dorul de praful de acasa,de noroiul de pe strazi,de transpiratia din tramvai…
    decizia de a emigra nu e usoara si toti cei care decid asta sunt oamnei de curaj deosebit si trebuie sa-i respectam

    intamplator

    23/02/2012 at 5:00 pm

    • Stiu ca nu intelegi ce are Victor L cu emigratia – citeste si vei intelege ca Victor L vrea ca rudele emigrantilor pina la gradul 3 sa fie trimise in Gulag exact cum a facut Stalin in anii 30-50

      Un tanar de stanga

      23/02/2012 at 5:05 pm

  5. salut Theophyle! „P.S. daca tot am vorbit despre institutii – ce parere aveti despre decizia Curţii de Apel Bucureşti? Conform acestei decizii, daca Hitler si Stalin isi schimbau numele nimeni nu-i mai putea condamna. Cum a mentionat un comentator “Daca asta e justitie , trebuie rescrise toate tratatele de drept de pe planeta asta” !” sa inteleg ca dupa precedentul dinel staicu….bombonel, vantu, rizti pizti si altii au posibilitatea sa si schimbe numele si gata , scapa ?

    zigzag

    23/02/2012 at 5:06 pm

  6. eugeni,

    te-am mai väzut si pe alte bloguri, sigur mori de invidie,
    cä noi l-am ales pe Presedintele Bäsescu, toate postärile
    tale te aseazä, acolo unde itzi este locul. uite eu m-am
    näscut in Bucuresti, sunt la mii de km, de Romania,
    nu regret o clipä,cä l-am votat pe dl. Bäsescu. si ca mine
    sunt cateva milioane, ce iubesc romania, nu ca uslinosii.

    theo- nona

    23/02/2012 at 5:07 pm

    • Theo-nona

      ??????? 🙂 ??????
      sorry oameni buni, nu vreau sa ma promovez.

      vezi blogul meu, ca sa te convingi.

      eugeni

      23/02/2012 at 5:20 pm

    • nu stiu pe cine ati vazut dumneavoastra – in nici un caz eugeni „al nostru”

      Theophyle

      23/02/2012 at 5:21 pm

      • Multzam fain pentru suport Teophyle. 🙂

        eugeni

        23/02/2012 at 5:29 pm

  7. Eu am inteles ca victor_l s-a referit la unii emigranti. Nu la toti. A zis asta cat se paote de clar.

    Nu intamplator exact acei unii emigranti ayu generalizat si au hotarat ca victor_l s-a referit la toti dupac are da-i si beleste-l.
    ca unul care am avut parte de ambele lumi stiu prea bine ca daca emigrezi nu neaparat esti inteligent si muncitor si daca ramai in tara nu neaparat esti lenes si cam batut in cap, sau invers.

    dar eu nu generalizez ceea ce evident ca ma face dubios in ochii multora, care stiu ei mai bine ce am vrut sa zic dupa cum stiu ei mai bine si ce a vrut victor_l sa zica.

    Valentin

    23/02/2012 at 5:12 pm

  8. Theophyle, trebuie dat cu agheazma pe blog, ca a intrat dihonia. :mrgreen:
    Ce-aveti, fratilor?

    luminita

    23/02/2012 at 5:14 pm

  9. Baconski cu Miscarea Populara pe b1tv

    uitaroh

    23/02/2012 at 5:16 pm

  10. Baieti si fete am ascultat sfatul luminitei si am dat cu aghiazma de bihor pe blog – deci va rog pe toti – batista pe tzambal – gata – Altfel inchid stadionul pe trei zile 🙂

    Theophyle

    23/02/2012 at 5:18 pm

    • E aghiazmă sau palincă? 🙂

      Creanga

      23/02/2012 at 5:23 pm

      • Ei si tu acuma – cu ce are si omul in casa 😉

        Theophyle

        23/02/2012 at 5:24 pm

    • 😆

      mar

      23/02/2012 at 6:31 pm

    • 😛

      skorpion

      23/02/2012 at 7:49 pm

  11. ce mä intristeazä, este megalomania si escrocheria lui Oprescu,

    Bucurestiul are o canalizare veche de zeci de ani, colectarea apei

    este o problemä , la fel si rezeaua de gaze si apä invechitä, Bucurestiul

    are pe stalpi cabluri insirate ca in africa, la periferia, chiar in sectorul 1

    si altele , nu au apä,canal electricitate. sectorul 5, este un maldär

    de gunoi cu noroi si sobolani.dar primarul cumpärä amantei vilä de 2 milioane

    iar opärile , aiureazä din nou cu soseaua spanzuratä, cand sub sosea,

    totul , absolut totul e putred .
    stiu dela specalisti.

    oprescu si-a inceput campania, cu povesti halucinante, dar pt. tampiti

    cunosc un arhitect bucurestean, ce gäseste ideaia lui oprescu bolnavä räu.

    theo- nona

    23/02/2012 at 5:20 pm

    • Buna Theo,

      Nu e megalomanie, e o boala noua, „boala primarilor”. Se manifesta prin inversarea completa a prioritatilor si apare doar la cetatenii care ajung primari. In diverse forme, mai mult sau mai putin accentuate, se manifesta si la alti cetateni care ajung in functii de conducere.
      Simptome:
      – lucruruile care i se pareau necesare inainte sunt acum niste fleacuri
      – faraonii, conducatorii marilor imperii si alte personaje istorice sunt singurii cu care mai are rost sa concureze, daca se poate in planul fizic al constructiilor megalitice cu utilitate indoielnica
      – cetateanul de rand e prost si nu cunoaste prioritatile
      – sumele mari si foarte mari i se par brusc mizilicuri.

      Radu

      23/02/2012 at 5:30 pm

  12. Salut,

    De acord cu cele scrise in postare. Dar…
    ” sintagma “alegem raul cel mai mic” nu mai poate fi functionala.”. Aici se impune o corectie, si anume ca „ar trebui sa nu mai poata fi functionala”. Din pacate e inca functionala pentru clasa politica, ca si rezultat al celor doua decenii de mistificare si distorsionare a mecanismelor care fac din democratie o varianta dezirabila ca organizare politica. Ca urmare, la ultimele voturi am avut mereu de ales „raul mai mic”, uneori in limite apropiate, alteori alegeri gen Iliescu vs Vadim Probabil la fel va fi si in acest an. Pentru ca mecanismul „raului mai mic” sa fie dezactivat/inutilizabil e necesar ca cei care sunt „disponibili” sa atinga o anumita masa critica. Or, cel putin la cum arata lucrurile acum, acest moment e inca departe.

    Sa ma explic:
    – avem cateva partide mari si inca vreo duzina de partidulete; in spatele tuturor gasim cam aceeasi menajerie de personaje, implicate mai mult sau mai putin direct;
    – avem la nivelul partidelor politice mecanisme de selectare si promovare care au la baza non-valoarea, promoveaza nulitati sau pervertes valorile cu care intra in contact;
    – avem o lege a partidelor care ridica dificultati majore infiintarii de partide noi;
    – avem o lege electorala care permite /tolereaza diverse forme de manipulare a rezultatelor (mita, desenare colegii etc).
    – avem o lege a finantarii partidelor lipsita de claritate si fermitate
    – avem la nivelul partidelor parlamentare o alianta tacita in a pastra si proteja acest status-quo, limitand deviatiile incontrolabile.
    – avem o „societate civila” anemica, divizata (orgolii sau partizanate), cumparata, care nu mai reprezinta demult pe nimeni, oricum nu pe noi
    – sondajele arata ca majoritatea votantilor se grupeaza in jurul celor doi mari poli, USL, de la care stime ce sa asteptam, si PDL, care ne-a demonstrat la ce ne putem astepta. Prezenta la vot va fi probabil sub 50%, ceea ce inseamna ca exista >50% alegatori carora nu le pasa sau care percep „raul mai mic” ca fiind suficient de mare incat sa nu isi dea votul.

    In alta ordine de idei, Kafka plange umilit intr-un colt, el gredea ca scrie umor absurd, pe cand ai nostri iau lucrurile in serios:

    http://www.contributors.ro/dezbatere/labirintul-de-la-guvern-bonus-raspuns-domnului-cristian-danilet/

    Radu

    23/02/2012 at 5:24 pm

    • Salut Radu 🙂
      scrie ingrozitor de obositor tanarul ….si foarte lung 😦

      Theophyle

      23/02/2012 at 5:27 pm

      • Da, incalcit, obositor … de acord
        Macar Kafka te tine treaza 😀

        Radu

        23/02/2012 at 5:31 pm

        • aca vrei sa omori idei bune asta ar fi o metoda 🙂

          Theophyle

          23/02/2012 at 5:34 pm

          • Da, e una din metodele consacrate 🙂
            Pe de alta parte, ma tem ca nu exista modalitati simple de a descrie hatisul birocratiei autohtone …

            Radu

            23/02/2012 at 5:37 pm

  13. Buna ziua,
    Nu sunt de acord cu afirmatiile ca diaspora a facut ca TB sa castige alegerile. De ce diaspora sa se bata cu pumnul in piept si nu Ardealul de exemplu? Sau clasa medie vis-a-vis de tarani. Astea sunt discutii inevntate de simpatizantii opozitiei si nu imi place sa le vad si aici. Nu suntem in SUA unde cine domina un stat da toti electorii. La noi, in Romania, conteaza orice vot indiferent ca vine de la New York sau de la Vascauti.

    ribelalu

    23/02/2012 at 5:39 pm

    • ribelalule 🙂
      Am calmat lucrurile, gata! Toti l-ati facut pe Basescu Prezidente! Gata baieti! Sunt suficiente probleme de discutat.

      Theophyle

      23/02/2012 at 5:42 pm

    • Nici eu nu sunt de acord, putem considera diaspora al 42 lea judet. Problema e alta, daca Geoana ar fi primit mai multe voturi din diaspora si acum ar fi fost presedinte, unii din simpatizantii lui TB ar fi spus ca cei de afara ni l-au pus pe Geoana pe cap. Dupa cum bate vantul si interesul, cam asa vad eu. Cum spuneam, masa de manevra, de la emigranti se numara doar voturile sau banii, sunt doar numere, nu suflete. In 2008 si 2009 nu am putut vota pentru ca eram intr-o baza militara, in schimb, americanii puteau vota prin corespondenta, pe cand si la noi?

      Creanga

      23/02/2012 at 5:54 pm

  14. Teophyle,

    Am o intrebare….

    Ai pomenit de conceptul intraductibil (decamdata) de tube si lobby. Ai spus ca numai doua personalitati de la noi au mai folosit acest lobby(specific).
    Potzi sa spui cine au fost? Ma roade intrebarea de atunci.

    eugeni

    23/02/2012 at 5:42 pm

    • din nefericire, nu 😦

      Theophyle

      23/02/2012 at 5:43 pm

  15. ribel,
    noit totzi de pretutindeni.
    desigur am fost de peste tot, dar nu suport mägäria,
    cä basarabenii l-au salvat etc. si a dat domnul sä fie
    omul potrivit pt. aceastä perioadä de trecere,
    Geoanä deja fäcuse invitatziile la moscova, de participare
    la inscäunarea lui. dumnezeu e mare.
    la fel acum cu dl. Ungureanu, sä-i ajute dumnezeu.

    theo- nona

    23/02/2012 at 5:44 pm

  16. Ziua bună!

    Redau un scurt pasaj dintr-un interviu acordat de Neagu Djuvara:

    „Credeţi că se mai întorc în ţară tinerii care au apucat să plece de aici?

    Deocamdată mi se pare că se întoarce cam 1%, dar acel 1% e preţios. Şi să vă mai spun un lucru pe care l-am experimentat în mod întâmplător şi aproape caraghios. Acum vreo şapte ani, a venit să mă vadă, fără s-o cunosc, o tânără foarte simpatică, foarte deşteaptă, care era deja angajată într-o filială a City Bank de la Paris. Ea, în momentul acela, îşi isprăvea un doctorat în Finanţe la Paris, dar, patrioată, voia să intre la Banca Naţională. Şi a venit să mă roage pe mine să o introduc la domnul Isărescu. Eu îl cunoşteam pe domnul Isărescu, fără ca să fim intimi. În orice caz, pe vremea când făceam politică liberală şi el era prim-ministru, ne-am cunoscut, ne-am strâns mâna, deci el ştia cine e Neagu Djuvara. Îi fac o scrisoare, însă comit eroarea să precizez pentru ce vreau să-l văd, anume ca să-i prezint o tânără doctorandă în Finanţe, care lucra în Franţa, la banca cutare. Tânăra respectivă mi-a spus că după 10-15 zile trebuie să plece neapărat în Franţa. Eu am rămas niţel vexat că domnul Isărescu nu m-a primit sau că n-a pus pe secretara lui să-mi spună că n-are absolut nicio „fereastră” în care să mă primească. Doi ani mai târziu, vine să mă vadă fostul ministru Nicolae Noica. Stă la mine aici câteva minute şi pleacă, spunându-mi că are întâlnire cu domnul Isărescu. Îi spun: „Ascultă, dacă ai întâlnire cu domnul Isărescu, spune-i că Neagu Djuvara e cam vexat că nu i-a răspuns la scrisoare”. Mi-a telefonat a doua zi dimineaţa Noica şi îmi zice: „Domnul Isărescu zice că n-a primit niciodată nicio scrisoare a dumitale”. Aţi înţeles ce s-a întâmplat? Secretariatul lui, când a văzut că vreau să aduc pe cineva competent, nu i-a dat scrisoarea.

    Credeţi?

    Sunt convins! Că nu minte Isărescu în chestiunea asta. Ar fi putut să spună că n-a putut să mă primească în ziua aia. „N-am primit nicio scrisoare!” Este un sabotaj. Şi e foarte generalizată chestia asta. Mulţi tineri cu studii în străinătate au venit în România, au stat câteva luni aici şi s-au întors disperaţi pentru că au găsit uşile închise peste tot. Adică incompetenţii, care ocupă mii de locuri în România, când văd venind pe unul care ar putea să le ia locul, mult mai competent, fac pe dracul în patru ca ăla să fie descurajat şi să plece înapoi în străinătate.

    Conjuraţia nulităţilor…

    Să ştiţi că lucru ăsta este foarte generalizat la noi în ţară. Deci, continuăm să avem incompetenţi la putere până în pânzele albe.”

    tibi

    23/02/2012 at 5:47 pm

    • Ce e chiar mai trist e ca acest gen de lucruri se intampla inclusiv in unele firme private. Exista firme private in care nu ai sanse sa te angajezi fara o pila, uneori chiar de natura politica. Exista, de asemenea, firme private care au posturi create special pentru indivizi plantati din zona politica, in schimbul unor favoruri sau protectiei.

      Radu

      23/02/2012 at 5:56 pm

      • EXACT!
        Au împrumutat mentalitatea românească.
        Toată lumea arată cu degetul corupţii din Ro dar, NIMENI nu se gîndeşte să-i ia la bani mărunţi pe cei care corup!

        tibi

        23/02/2012 at 6:18 pm

  17. Eu nu stiam ca in PSD erau doi Serverini. Si ambii la fel de tampiti. E unul live chair acum la B1

    ribelalu

    23/02/2012 at 5:47 pm

  18. theo,

    ne mai spui ceva, de vizita lui Poantä ?,
    de penticostalii cu care s-a intanlit, etc.

    theo- nona

    23/02/2012 at 5:47 pm

    • maine Theo, maine 🙂

      Theophyle

      23/02/2012 at 6:41 pm

    • Ca ne bucuram ca au facut un profit record ….

      Radu

      23/02/2012 at 5:52 pm

  19. e unul ce a fost la pdl si e putin…….blem-blem

    theo- nona

    23/02/2012 at 5:48 pm

  20. Buna ziua,
    pentru ca tot a dat Theophyle cu aghiazma , schimbam subiectul si va propun partea a doua a interviului lui Neagu Djuvara. O sa va binedispuna, desi, daca ma gandesc mai bine , e cam de plans cum a regresat natia noastra mai ales ca educatie:
    http://www.ziare.com/ion-iliescu/psd/neagu-djuvara-regele-mihai-trebuia-sa-ramana-sarac-si-curat-nu-sa-se-lase-cumparat-de-iliescu-1152399

    Ma uit la B1 dar fara sonor si nu prea inteleg ce se petrece: o adunare de constituire a Miscarii Populare?
    Vad ca toti au niste insemne portocalii in piept.

    cedric

    23/02/2012 at 5:49 pm

  21. Scuze tibi, pana mi-am conceput eu textul. ai dat deja linkul .

    cedric

    23/02/2012 at 5:51 pm

    • Nu-i bai, Cedric.
      Măcar să se înţeleagă ce este de înţeles de ce UNII tineri nu se mai întorc.

      tibi

      23/02/2012 at 5:56 pm

      • Eu stiu prea bine de ce nu se intorc. Ai mei, plecati de 10 ani, n-au venit niciodata pana acum. Au plecat cu un gust amar, sunt si prinsi cu munca dar e f. greu pentru noi toti.

        cedric

        23/02/2012 at 6:05 pm

        • Al meu este plecat de doi ani, a venit o dată şi abia aştepta să plece înapoi.
          Şi mai am exemple în familie dar mai bine, tac.
          Mă duc scot o palinka . 🙂

          tibi

          23/02/2012 at 6:11 pm

          • salut tibi 🙂

            Theophyle

            23/02/2012 at 6:18 pm

          • Al meu s-a intors si vrea sa schimbe Romania.
            O fi bine, o fi rau ?
            Eu am incercat odata acum 22 de ani. Am reusit? Nu cred!!!!

            nig

            24/02/2012 at 9:07 pm

      • Salut Tibi,
        Eu unul daca m-as intoarce nu as bate la usi, as dori sa deshid o afacere, dar da-i si lupta cu birocratia, legile si coruptia din Romania. Cum sa faci sa ii aduni pe toti? Si cei ce vor sa faca afaceri dar si cei competenti care pot schimba sistemul precum tanara din Paris?

        Creanga

        23/02/2012 at 6:05 pm

        • Salut Creangă
          .Pînă nu-ţi iei cetăţenia, nici măcar să nu-ţi treacă prin cap să te întorci.
          Apoi, să vii în Ro numai în concediu; şi asta, numai cîteodată.
          Părerea mea.

          tibi

          23/02/2012 at 6:13 pm

        • @creanga
          va credeam om serios!
          sa incepeti o afacere in Romania?daca va asigurati 2-3 contracte cu statul,da incepeti
          altfel,mai bine mergeti la las vegas la casino,mai aveti mai multe sanse sa nu-i pierdeti pe toti decit sa-i investiti intr-o afacere onesta in romania

          intamplator

          23/02/2012 at 7:21 pm

  22. Buna seara!
    Teophyle, pana la urma eu tot intreb: De ce crezi ca va ajunge barilul de petrol la 200 USD?

    miki

    23/02/2012 at 5:51 pm

    • Miki,
      parerea mea sincera ca barilul poate ajunge pe la mijlocul anului asta la 180-200 USD barilul. Cred ca Orientul Mijlociu va intra in tulburente majoare si deja s-a intrat in count-down. Chestie de saptamani. Probabil pana la sfarsitul primaverii (acolo). Pentru o conflagratie serioasa in OM este nevoie de cer senin.

      Theophyle

      23/02/2012 at 6:16 pm

  23. Nu cred in omul providential pentru Romania in conditiile actuale.
    La noi inceputul de democratie s-a confundat prea mult cu haosul ( ingenioasa gindire a tov. Iliescu) si singura solutie ar fi o Justitie cu adevarat legata la ochi. Aspra si neinduratoare.
    Pentru ca mai exista in UE tari care au introdus votul obligatoriu pledez pentru o experienta si la noi (asa cum am pledat ca diaspora sa aiba drept de vot, in ciuda lui Cretinel).
    Iar pentru diasporenii care nu au inteles chiar nimic din postarea mea anterioara, ceva de 1 Martie (am gasit pe un blog).

    victor L

    23/02/2012 at 6:10 pm

    • era suficienta lustratzia sau macar sa puna pe masa toate dosarele nu sa le arda la Berevoiesti.
      Salut 🙂
      Nu fii aspru cu emigratzia si nci emigratzia cu noi.
      No s atreaca mult si ne vom umple de galbejitzi,oblici,tuciurii si alte alea.Dupa ceva timp mai iau si cetatzenie si sa vezi atunci.
      Cum zicea la scriptura.Pana sa vina aia verzi cu ozn-uri rasa galbina ne bea 😆 ( nu aia de odobeshti)

      mircea

      23/02/2012 at 6:33 pm

    • Este uimitor, Gresesti in formulare si tot ceilalti care inteleg gresit sunt de vina. Eterna problema in Ro.: ceilalri sunt de vina.

      Ca sa fiu mai clar. Daca inloc de categoria de cetateni” plecati la Pisa” sau naiba stie unde, ai folosi categoria de cetateni „negri” sau naiba stie ce culoare, ai fi fost acuzat, fara indoiala si pe drept, de rasism. Faptul ca cineva a participat, dupa parerea ta, la distrugerea Ro. nu are legatura cu Pisa, Roma, New York, sau alte orase, nu are legatura cu faptu de af fi emigrant sau nu. Mi se pare clar.
      Simple scuze ar fi ajuns, parerea mea

      Teophyle,
      El a inceput, el a dat primul 🙂

      eugeni

      23/02/2012 at 6:42 pm

    • Cetatenii au obtinut dreptul de vot, nu obligatia de vot, obligatie care nu ar rezolva de altfel nimic, cel mult ar devoala un stat autoritar.

      Hronic

      23/02/2012 at 8:16 pm

    • Lasă Victor L, că după cum se vede, singurul care nu a înţeles ce ai spus, eşti chiar, TU!
      Să fii sănătos dar ţi-am mai spus: nimeni n-a priceput vreodată, umorul tău.

      tibi

      23/02/2012 at 6:16 pm

  24. seara buna Theophyle all 🙂
    Parerea mea este ca intotdeauna este nevoie de omul providentzial nu dpdv hristic ci cat se poate de real.Intr-o anomie deplina calauza este catalizatorul conceptului de social(nu in sens politic) si al binelui comun,este directia de urmat,lumina incotro ne indreptam ochii.Definind in acest fel o cauza efectele sunt multiple si complexe cu si fara puncte de inflexiune/intoarcere.
    Dar, si aici sunt in deplin acord, inexistentza institutziilor care sa fie functionale(intr-o acceptziune rezonabila raportat la timpurile noastre) face imposibila utilitatea omului providentzial.Acesta isi are utilitaea pana acolo pana unde isi are izvor un minim de institutzii functzionale,de „cetateni” institutie(in sensul de participant la constructzia cetatii) dupa care in cascada si avand fundament cele anterioare sa se dezvolte si alte institutzii functzionale.(justitia,cea adevarata legata la ochi,este caramida esentziala)
    Este o chestiune de generatzii(1-2),de creshtere liniara ,la fiecare schimb de generatzii existand pericolul unor sincope cu sau fara existentza unor izolari fatza de alte cetatzi.
    Oricum este o constructzie continua,se darama ziduri se construiesc altele.Important este,cum se zice,calitatea/trainicia materialului.
    Si daca e sa dau o referintza la zilele noatre,disperarea tot mai mare a politicienilor de tot felul,e ca nu intzeleg ritmul constructziei.Capacitatea si posibilitatzile de a fi informat au crescut enorm,iar procentul de oameni informatzi a crescut exploziv(internetul de ex) in mai putzin de 10 ani ,acesta fiind un pericol de moarte ptr. ei si ptr. visele lor de preamarire(mu totzi desigur 😉 )

    mircea

    23/02/2012 at 6:15 pm

    • salut mirdcea 🙂
      Nu-mi place „mesianismul” in politica si nici macar nu cred in oameni providentiali. Cred in oameni corecti si suficient de inteligenti ca sa poata lucra intr-o echipa 🙂

      Theophyle

      23/02/2012 at 6:20 pm

      • Salut Theophyle 🙂
        Nu ca pe o nuantza semantica dar un om corect si inteligent care sa lucreze/conduca o echipa de oameni asisderea este deja ca un om providentzial.
        La cat mai multe echipe de astea .. ar fi nevoie.E intr-adevar foarte greu 🙂

        mircea

        23/02/2012 at 6:41 pm

  25. @ tibi,
    ca sa fiu in ton cu tine, desi nu te stiam diasporean, pe mine nici nu ma intereseaza intelegerea ta.
    Vorbeam despre o Justitie cind e vorba si de asemenea apucaturi mioritice:
    http://economie.hotnews.ro/stiri-finante_banci-11581191-bataia-joc-11-milioane-euro-sau-despre-banc-real-9-5-milioane-animale-care-mutau-dintr-judet-altul-pentru-incasa-subventiile.htm

    victor L

    23/02/2012 at 6:19 pm

    • lasa victore, ca are cine sa te aprecieze, nu trebuie sa o faca toti.
      eu sunt unul dintre cei ce te inteleg.

      Valentin

      23/02/2012 at 6:29 pm

    • @radu&@victor l
      nu e nimic nou;irlandezii au facut din placaj jde mii de vaci,si le plimbau din pajiste in pajiste pentru a lua subventii

      intamplator

      23/02/2012 at 7:26 pm

  26. Salutare all

    Theophyle, am vazut acum lista intalnirilor lui Ponta. Nu am urmarit, sau poate mi-a scapat mie, ai postsat ceva pe acest subiect? Sau ai de gand sa postezi?

    Reddog

    23/02/2012 at 6:30 pm

  27. nu era acel severin

    theo- nona

    23/02/2012 at 6:32 pm

  28. Salut Victor L ! Am inteles ca scapati de Marian Iancu ! Asta esrte veste buna sau rea pentru voi?

    Salut Mircea ! Forta DINAMO ! Astazi, dupa meciul cu Twente, ii voi „felicita” pe toti prietenii stelisti.
    Am pus pariu de 2 solista la noi si de 1 solist la olandezi acasa. Pana acum am castigat primul pariu, iar astazi il voi castiga si pe al doilea ! Sorry pentru stelisti, dar n-au valoare sa mearga mai departe ! 😆

    Reddog

    23/02/2012 at 6:34 pm

  29. Theophyle, am un comentariu arestat de latforma. Nu il scoti la lumina?

    Reddog

    23/02/2012 at 6:35 pm

  30. Theophyle am niste comentarii arestate, nu le scoti la lumina?

    Reddog

    23/02/2012 at 6:37 pm

  31. cedric,

    Domnul Djuvara, m-a uns pe suflet, eu am scris ceva pe
    acest blog, dar nimeni nu mi-a räspuns.

    theo- nona

    23/02/2012 at 6:37 pm

    • Theo,
      ti-am raspuns la sus la 6:41 pm

      Theophyle

      23/02/2012 at 6:42 pm

  32. Buna ziua 🙂
    Constatare personala, romanii nu pot/nu stiu sa lucreze in echipa, lucru extrem de trist si vizibil. Exemple sunt fara numar, de la banala asociere intr-o afacere pana la emiterea de proceduri.
    Nu stiu daca acest lucru tine de inteligenta sau vine dintr-un defect genetic al natiei romane 😦

    mar

    23/02/2012 at 6:38 pm

    • @mar
      suntem prea deshtepti,toti vrem sa fim sefi;nu avem ” prosti” sa puna osul la munca,sa citeasca,sa compare…sa…le stim pe toate

      intamplator

      23/02/2012 at 7:29 pm

      • in Argentina este la fel
        🙂

        skorpion

        23/02/2012 at 7:57 pm

  33. cum vi se pare goläniile si aruncäturile bolsevice.

    corlätzeanu, pdl v-a guverna dupä gratii

    diaconui, fascisti , escroci, talhari

    antonescu, dictatira si räzboiu cu ei……………si altele

    theo- nona

    23/02/2012 at 6:43 pm

  34. VICTOR L …, de când te-am văzut întâiași dată pentru prima oară mi-am pierdut uzul rațiunii; da! Sunt nebun

    VETA: Nebun! (strigând.) Săriți, Chiriac! Spiridoane!

    VICTOR L: da, fruntea mea îmi arde, tâmplele-mi se bat, sufer peste poate, parcă sunt turbat.

    VETA: Turbat?… Domnule, spune-mi degrab’, c-aminteri, strig….

    Un tanar de stanga

    23/02/2012 at 6:46 pm

    • LEONIDA: Ce lucru?

      EFIMIȚA: Dacă n-o mai plăti niminea bir, soro, de unde or să aibă cetățenii leafă?

      LEONIDA (în luptă cu somnul): Treaba statului, domnule, el ce grije are? pentru ce-l avem pe el? e datoria lui să-ngrijească să aibă oamenii lefurile la vreme…

      eugeni

      23/02/2012 at 7:15 pm

  35. legätura cu penticostalii, a fäcut-o Gadea lui Ponta in America,

    uite cum sunt manä in manä, patriciu, oamenii lui voiculescu,

    totzi au pus manä de la manä………………………………………….

    theo- nona

    23/02/2012 at 6:49 pm

  36. Chiriac este pielea………………securistul interlop, amestecat in tot
    felul de escrocherii cu mafiotzi si SRS????????

    deci el si-a fäcut fundatzie, sä escrocheze UE, sä facä afaceri
    in sibiu cu JOHANNIS si altzii, uite cä lumea vorbeste.
    escrocii nu pot primii banii pe proecte dubioase cu mogulii, de
    escrocherii cu universitätzi in sibiu, nu e nevoie.el este un interlop;
    dece nu se judecä procesele lui si a lui SRS:????

    theo- nona

    23/02/2012 at 6:56 pm

  37. salut Reddog,
    e un zvon, nu cred sa plece elefantul de Iancu de la Timisoara 😉
    TDS,
    hai, dom`le, ma introduci si in literatura ultimului fanariot? asta-i plagiat.

    victor L

    23/02/2012 at 7:11 pm

  38. Seara buna la lumea buna. Eu n-am inteles, s-a activat de la sertar Miscarea Populara sau Populista?

    mishu jamie

    23/02/2012 at 7:21 pm

    • Salut Mishule
      pana la sfarsitul lui aprilie vor fi active inca doua partide „de centru-dreapta”

      Theophyle

      23/02/2012 at 7:22 pm

      • Emulatie revolutionara si disipare a putinilor votanti 😦 Sper sa nu ajungem ca in anii 90 cand buletinul de vot era cat un pliant.

        mar

        23/02/2012 at 7:33 pm

  39. Salut, Teofil! 🙂
    Răspund aici la salut, ca să nu mai răspund altor interpelări de mai sus. 🙂

    tibi

    23/02/2012 at 7:21 pm

    • 😆

      Theophyle

      23/02/2012 at 7:23 pm

  40. omul (liderul)providential
    @theophyle: nu cumva asta au „patentat-o” bolsevicii lui lenin?fiindca tot voiau sa faca din comunism o religie s-au gindit si la un ” mesia „= liderul;
    cred ca la volsevici a aparut prima data si a fost posibil ca existau deja state nationale

    intamplator

    23/02/2012 at 7:32 pm

  41. @creanga,
    h 4:37

    de ce te-ai gindit ca victor L s-a referit la cei ca tine?
    era vorba de oameni intre 50-60 de ani care au contribuit la raul ceausist intr-un fel sau altul.
    nu la tineri ca tine s-a referit…

    skorpion

    23/02/2012 at 7:35 pm

  42. deci..omul deceniului:bogdan aurescu
    isi vede de treaba,nu se bate cu caramida in piept;de astfel de oameni e nnevoie nu de lideri providentiali;
    de ” salahori”

    Secretarul de stat Bogdan Aurescu a salutat, la Viena, în discuţiile cu omologul austriac, anunţul OMV Petrom şi Exxon privind descoperirea unor importante zăcăminte de hidrocarburi în platoul continental al Mării Negre, potrivit Mediafax.

    Ministerul menţionează că resursele au fost descoperite „inclusiv în zona obţinută de România în urma procesului de delimitare finalizat la 3 februarie 2009, la Haga”.

    intamplator

    23/02/2012 at 7:36 pm

  43. miscarea popularä
    eu cred cä e o treabä bunä, nu este vorba de amestec,
    dar vor putea forma o majoritate din diferite partide, cu
    oameni ce se pot afirma, pe deasupra nu v-a putea urla USL
    noi si numai noi.
    cred cä este o plaformä unde se pot evidentzia si domnul dan
    si dl neamtzu, dacä vor sä joace singuri, nu vor avea sanse.
    eu cred in acest proect..

    theo- nona

    23/02/2012 at 7:38 pm

  44. Theo-nona, scuze ca citesc pe blog la intervale de timp. Ma bucur ca v-a placut interviul cu Djuvara, e o bogatie de om. Pacat ca sunt din ce in ce mai putini oameni care intradevar au ceva de spus.

    cedric

    23/02/2012 at 7:38 pm

  45. sunt convinsä , dl. Aurescu v-a primii locul, ce i se cuvine.

    theo- nona

    23/02/2012 at 7:39 pm

  46. si unii sustineau ca ponta se scjhimba;si unii zic ca se poate discuta cu psd….
    si asta se vrea ministru de externe!care e diferenta intre declaratia asta si aia a lui vadim cu mitralierele?

    ”Eu, personal, sunt deschis la ideea ca după alegeri atât PSD, cât şi PDL să guverneze. Cu o singură precizare: PSD va guverna România cu titulatura USL, iar liderii corupţi ai PDL şi ai Mişcării Populare vor guverna România de după gratii”, a declarat pentru Agerpres, vicepreşedintele PSD Titus Corlăţean

    intamplator

    23/02/2012 at 7:41 pm

    • 1) Omul deceniului este Tariceanu (…sau Nastase. aau Patriciu. sau Iliescu). Fara el, Aurescu ar fi ramas anonim.
      2) Cat despre diaspora, se poate afirma ca a fost (si eu cred ca inca mai este) mai bine orientata politic intr-o proportie covarsitor mai mare decat populatia rezidenta.

      judex

      23/02/2012 at 9:58 pm

      • @judex/buna seara
        va contrazic;bogdan aurescu ar fi fost si in vechiul minister de externe un profesionist;
        nu s-a inventat ministerul de externe dupa 90 si nu toti au fost pupincuristi;
        afirmatia este valabila nu numai pentru ministerul de externe

        intamplator

        23/02/2012 at 10:38 pm

  47. Skorpi,
    Se prea poate să mă fi grăbit, nu mai contează la ce s-a referit, îmi cer scuze dacă am exagerat, mergem în Piaţa Indepenteţei la pupat. 🙂

    Creanga

    23/02/2012 at 7:52 pm

    • Pupam – pupam 😆

      Theophyle

      23/02/2012 at 7:58 pm

    • Creangă
      N-ai greşit cu nimic. Victor L. s-a referit la Ştefan A. dar, a avut grijă să extindă problematica şi la alţi emigranţi. Despre asta este vorba, punct.
      Skorpion este un drăguţ împăciuitor. 🙂
      Amu, io’ tac pe acest subiect. Este un subiect foarte dureros, aşa cum foarte bine a subliniat Teofil.

      tibi

      23/02/2012 at 8:01 pm

    • nu pupam nimic, creanga, victor_L s-a referit la cei care s-au pupat cu pcr-ul pe vremea lui ceasca mai mult ca altii, fiind unii cu atributii legate de propaganda…iar apoi out (din motive economice) si da lectii celor care au ramas….omulvictor a explicat foarte clar ca cei care am fost adulti in Ro pina in 1989 cu totii sintem vinovati ca am fost lasi, nu am fost dizidenti etc…etc….dar unii putin mai vinovati, intelegi?? nimeni nu s-a legat de emigrantii de acum, eu personal inteleg foarte bine de ce se emigreaza acum, dar nu ii inteleg pe unii tineri f. dotati care in continuare ramin in Ro
      🙂

      skorpion

      23/02/2012 at 8:02 pm

  48. Nicio problema, Creanga.
    Fa niste rime si trece 😉

    victor L

    23/02/2012 at 8:01 pm

  49. Oameni buni mai lasati povestile astea – chiar a devenit obositor!

    Theophyle

    23/02/2012 at 8:08 pm

  50. Salutari,
    „Cursa” pt Primaria Capitalei ar fi un proiect ideal pt ceva la „firul ierbii”. Mult mai ideal decit NR…dar e deja prea tirziu.
    Problema competentei in politica, administratie sau justitie e una falsa, e doar o justificare comoda. Nu are aproape deloc de-a face cu competenta.

    P.S. Theophyle, care e prognoza vremii la vara? Se poate face plaja in Turcia sau nu? Ce zice STRATFOR?

    Tio

    23/02/2012 at 8:14 pm

    • Salut Tio 🙂
      Daca as fi tu, nu mi-as face planuri in regiune. Asta nu e de la Stratfor ci de la mine! Incearca Canarele 🙂

      Theophyle

      23/02/2012 at 8:20 pm

      • Mda,
        Noi in insulele Canare in timp ce evreii cu care lucrez eu muta afaceri in Romania (nu stiu inca daca sunt evrei prosti sau evrei destepti 🙂 timpul va spune )

        Un tanar de stanga

        23/02/2012 at 8:26 pm

        • TDS,
          sunt evrei prevazatori 😆

          Theophyle

          23/02/2012 at 8:28 pm

          • Totusi se cam inghesuie , daca lucreaza cu un semi-filo-semit declarat 🙂 ca mine

            Un tanar de stanga

            23/02/2012 at 8:32 pm

            • faci sionism mioritic 😆

              Theophyle

              23/02/2012 at 8:33 pm

              • Da sunt semifilosemit adica : evreii imi sunt indiferenti, in schimb evreicele mi-au placut toata viata 🙂

                Un tanar de stanga

                23/02/2012 at 8:35 pm

              • Adica esti normal ca tot omul 🙂

                Theophyle

                23/02/2012 at 8:38 pm

              • Sint multe de invatat de la sionisti, mai ales la organizare. Romanii din afara se topesc in majoritate dupa doar o generatie (ai mai inclusiv…nu am gasit o solutie optima)

                P.S. Un „hit and run” cu Iranul mai merge (si e cel mai probabil necesar) dar nu un confict major. Ar fi devastator dpdv economic (o noua criza tocmai a fost confirmata).

                Tio

                23/02/2012 at 8:46 pm

              • Tio,
                eu nu sunt pesimist – nu o sa fie foarte rau, o sa fie numai rau!

                Theophyle

                23/02/2012 at 8:48 pm

  51. Revenind la temă, spun şi eu, ceva.
    Sigur că oameni providenţiali au fost şi probabil vor mai fi.
    Mă gîndesc acum la Ronald Reagan şi la Papa Ioan Paul al II-lea.

    Revenind şi mai concret la temă, preşedintele Băsescu nu a avut suficientă susţinere din partea clasei politice (bleah, ce termen) , a avut un sprijin destul de masiv din partea populaţiei pînă de curînd dar, că există acest DAR, nu-l mai are. Pentru că.

    Realităţile economice macină încet dar! sigur, orice tentativă a unui lider onest, de a începe o nouă eră: o eră în care disfuncţionalităţle statului să fie reduse la minim. Birocraţia se apără în mod eficient. Mai ales cînd această birocraţie, este extrem de ameninţată de meritocraţie; care meritocraţie, nu prea mai este provenită de pe băncile şcolilor din Ro.

    Şi dacă mai adăugăm şi în ce mod este de-formată opinia publică de mass-media, ştim şi de ce se întîmplă acum în Ro, ceea ce se întîmplă. Părerea mea.

    tibi

    23/02/2012 at 8:16 pm

    • Tibi,
      La dispozitia lui Ronald Reagan si a lui Ioan Paul al II au fost institutii care au putut implemaenta politici. Noi ce avem?

      Theophyle

      23/02/2012 at 8:25 pm

  52. fostul consilier prezidential Sebastian Lazaroiu prevesteste ca Miscarea Populara ar putea castiga, la parlamentare, in jur de 30% din voturi.

    de fapt, ce este miscarea asta populara?

    iar 30% este chiar putin!
    🙂

    skorpion

    23/02/2012 at 8:26 pm

    • la bizonul romanesc… 30% e chiar mult.. 🙂

      Un tanar de stanga

      23/02/2012 at 8:28 pm

      • eu vorbeam in perspectiva ca nici in 2012 sa nu cistige uslinosii…de aceea targetul de 30% este prea mic, realitatea va fi si mai micuta

        skorpion

        23/02/2012 at 8:30 pm

      • Domnul Lazaroiu incepe sa semene cu doamna Tatoiu 😉

        Theophyle

        23/02/2012 at 8:30 pm

        • La barbă? 🙂

          Creanga

          23/02/2012 at 8:35 pm

          • Nu creanga 🙂
            La barbierit!

            Theophyle

            23/02/2012 at 8:37 pm

  53. bună seara, proeteni. 🙂

    eu înţelesesem că mişcarea populară nu ar include şi pdl-ul. în acest caz, 30% pare un target arhisuficient pentru blocarea usl-ului şi ţinerea pe tuşă a udmr-ului şi ppdd-ului.

    val_one

    23/02/2012 at 8:39 pm

    • Val Buna sera 🙂
      aici poate fi o carte super tare sau o cacialma istorica. Depinde de ciorba si cine o pregateste!

      Theophyle

      23/02/2012 at 8:40 pm

      • eu nu încetez să sper, Theo. 🙂

        val_one

        23/02/2012 at 8:42 pm

        • val,
          nici nu trebuie! Lipsa de speranta este depresiva! Am doua vesti pentru tine – una buna si una rea. Aia buna este – Crin Antenescu nu va fi niciodata Presedintele Romaniei. Ponta insa s-ar putea sa-ti fie „ministru de ceva”, inca nu se stie ce!

          Theophyle

          23/02/2012 at 8:46 pm

          • „s-ar putea” mai lasă loc de speranţă, Theo.

            n-am spus-o încă, dar nu trece zi de la Dumnezeu fără ca eu sa-mi fac timp sa citesc Politieia. îmi face mult bine şi nu ţi-aş putea mulţumi vreodată îndeajuns pentru ceea ce faci pentru noi, Theo. eşti unul dintre puţinii oameni cărora atît de mulţi le datorează atît de mult… 🙂

            val_one

            23/02/2012 at 8:58 pm

            • Multumesc Val, c
              rede-ma ca eu va datorez la fel de mult!

              Theophyle

              23/02/2012 at 9:00 pm

            • Subscriu!
              Mii de multumiri!

              Ovidiu

              23/02/2012 at 9:39 pm

              • 🙂

                Theophyle

                23/02/2012 at 9:41 pm

    • Se ocupa Baconsky de ea si Pdl nu este in ea? De-a mirarilea. Peste putintza mintzii mele sa inteleg atarii lucruri. 🙂

      eugeni

      23/02/2012 at 8:55 pm

  54. Teofil, răspund aici:
    Noi avem constituţia iorgovană.
    Pe care preşedintele Băsescu încearcă să o schimbe şi nu reuşeşte…

    tibi

    23/02/2012 at 8:46 pm

    • cand nu merge cu forta intotdeauna merge cu mai multa forta!

      Theophyle

      23/02/2012 at 8:49 pm

      • „Dreptul fără forţă, înseamnă neputinţă.”
        Cu asta ne confruntăm: cu dreptul de a considera că opinia poate însemna inclusiv dreptul de a abera pe marginea unui subiect arzător, ducîndu-l din aproape în aproape, în derizoriu.

        tibi

        23/02/2012 at 8:54 pm

        • Asa e, prietene 🙂

          Theophyle

          23/02/2012 at 9:03 pm

          • Bine a spus acest comentator:
            “Daca asta e justitie , trebuie rescrise toate tratatele de drept de pe planeta asta” !

            Despre asta, vorbim şi tooot, vorbim: despre justiţie.
            Care justiţie în Ro, este o imensă farsă pusă la cale şi întreţinută cu cerbicie, de foştii „ilegalişti”.

            tibi

            23/02/2012 at 9:10 pm

  55. eu credeam ca Miscarea Populara ar include si PDL-ul..
    pai, asa, daca MP vrea sa obtina 30% (din ce? cu cine? 🙂 .) si mai vine Blaga care spunea deunazi ca PDL-ul va obtine 30%, hopa, se fac 60%????

    skorpion

    23/02/2012 at 9:05 pm

    • skorpi,
      cine naiba stie ce este MP, sa-mi explice si mie – eu nu inteleg o iota!

      Theophyle

      23/02/2012 at 9:09 pm

    • Gindeste-te ca va fi o emulatie, cu culorile noi, cu inima populara, cu congresul popular care va atrage sperante . Asta se cheama sinergie Skorpi si ajungi la 30%
      Tu cu deformatia ta de economist incerci sa aduni: Pavelescu + 300 de taranisti = 301 plus Becali+5000 oi =5001 plus dna Placinta + ++++ Asa nu ajungi la 30%
      🙂

      Un tanar de stanga

      23/02/2012 at 9:12 pm

  56. Buna seara! 🙂

    Sosit si eu tirziu, dau cu mucii in fasole si zic: ce ceapa masii, aia din PDL, dupa ce nu au facut nimic intern ca sa se reformeze, scot acuma o zeama lunga sa ajunga, cu tot felul de partide ingramadite ca sa parca ca sunt multi, nu doar citiva. Ca doar cu cioburi se construieste dreapta, nu-i asa? Cu partide care erxista doar pe hirtie insa nu in teritoriu, si cu baroni PDL care exista doar in teritoriu, la tara de preferinta, insa stau in transee ca sa nu ii vada lumea ca sunt la fel de nereformati ca USL.

    Iar in timpul asta cind finul Baconschi si cu marele intelectual Pinalti pun de o Miscarea Populara si trag cam tot ce misca intr-un sorb fesenist botezat „Dreapta”, baietii care ar putea fi dreapta adevarata, tinara, nepatata…..

    In fine, ma opresc aici, ca nu are rost sa mai continui.

    Cetatean

    23/02/2012 at 9:42 pm

    • Salut, citi! 🙂
      Cine spune să nu are rost? ARE!

      tibi

      23/02/2012 at 9:45 pm

    • Salut C,
      Varza de la mama ei. Daca o fac asa cum se prefigureaza, fac o mare prostie!

      Theophyle

      23/02/2012 at 9:47 pm

      • Theo, e strategia lui peste prajit. NUmai frunzaverde putea scorni asa ceva.

        Cetatean

        23/02/2012 at 9:51 pm

        • mama prostilor tot timpul gravida!

          Theophyle

          23/02/2012 at 9:53 pm

          • Frunzaverde asta a stat tot timpul la cutie, numnai cind a fost vorba de lupta lui Blaga cu Boc pentru PDL a iesit. A, nu, gresesc: el a fost primul care a spus ca rebuie date salariile inapoi, ca oamenii nu mai suporta taierile salaiale. Insa cind a fost vorba de explicat masurile si de aparat mediatic, mucles: statea ca porcul la el in fief si nu zicea nici pis.

            ceapa lui de mason fesenist!

            Cetatean

            23/02/2012 at 9:58 pm

            • nu cred ca e mason. Omul e crestin practicant. Cel putin asa afirma 🙂

              Theophyle

              23/02/2012 at 9:59 pm

              • ei pe naiba. am citit pe undeva ca e mason, si ca practica e acoperire. Naiba sa-i pieptene.

                Cetatean

                23/02/2012 at 10:10 pm

    • asa a murit si PNTCD in 2001 – o zeama lunga in care s-au topit toate miscarile si-au facut o alianta de care nici nu-mi aduc aminte si care n-a mai luat nici macar pragul de trecere.

      Sare'n Ochi

      23/02/2012 at 10:12 pm

  57. In ce-l priveste pe S. Lazaroiu, omul a cam dat in boala scenaritei ! Cam mult science fiction in opinia mea

    Reddog

    23/02/2012 at 9:47 pm

    • Red,
      asa cum am mai spus – Domnul Lazaroiu incepe sa semene cu doamna Tatoiu

      Theophyle

      23/02/2012 at 9:48 pm

    • Red, Nikiyama ?

      Theophyle

      23/02/2012 at 9:50 pm

      • Theophyle
        Aia este pentru „acoperire” cand mai dau cate o raita pe anumite bloguri ! 😆

        Reddog

        23/02/2012 at 9:58 pm

  58. Salut Tibi

    Twente/Steaua 1-0. Ceva comentarii?

    Reddog

    23/02/2012 at 9:48 pm

    • Comentariul din final:

      aprox.
      Daca Twente plateste salarii de 5 ori mai mari atunci in mod sigur are jucatori mai buni.

      In realitate:
      Daca un jucator este foarte bun atunci primeste de 5 ori mai mult salariu.

      In final au atins adevarata problema:
      Centru de juniori si pregatire a copiilor a lui Twente.

      eugeni

      23/02/2012 at 9:56 pm

    • Salut, Reddog! 🙂
      DA! Un singur comentariu: deşi locuiesc în preajma stadionului Steaua, am mai spus: vai de steua lor. 😀 Şiiii, repet: nu mă mai interesează fotbalul românesc, de muuuultă vreme: de cînd cîinii roşii, au învăţat un cuvînt imposibil de pronunţat: knattspyrnufelag. 😛

      tibi

      23/02/2012 at 9:57 pm

      • Evident, nu am uitat de pariu. 🙂

        tibi

        23/02/2012 at 9:58 pm

  59. si eu stiam ca frunza-verde = mason

    skorpion

    23/02/2012 at 10:00 pm

    • la fel de idiot ca şi chirovici.

      tibi

      23/02/2012 at 10:02 pm

    • mare si In egala masura idiot.

      mar

      23/02/2012 at 10:04 pm

  60. Corect Tibi si Eugeni. Olandezii sunt peste noi la fotbal. Numai unii din Pipera dusi cu pluta puteau sa afirme ca
    „Suntem deja in sferturi ! O sa vedeti ca nici macar nu o sa ajunga in careul nostru” ! sau „nu-mi fac nici o problema. Le dam 3-4 la Twente” ! Va las pe voi sa ghiciti cine spunea cele de mai sus 😆

    Reddog

    23/02/2012 at 10:02 pm

    • Dragă Reddog
      eu am avut inspiraţia să să părăsesc apetenţa pentru fotbalul nostru, încă din 1991. 🙂

      tibi

      23/02/2012 at 10:05 pm

    • viitorul lider al miscarii populare?:)))

      zigzag

      23/02/2012 at 10:11 pm

      • Cine? Becali 😆

        Theophyle

        23/02/2012 at 10:17 pm

    • Doamna Tatoiu?

      Inganduratul

      23/02/2012 at 10:17 pm

  61. Ca in filmele cu prosti 😦 unii se lupta sa respecte legea/ sa aplice legea lucru care duce la destituiri, iar instanta actioneaza ca o maina de spalat sau ca un sicativ – mai uscat si mai curat. „Primarul din Mangalia, repus in functie de Tribunalul Buzau”
    http://www.ziare.com/social/administratia/primarul-din-mangalia-repus-in-functie-de-tribunalul-buzau-1152509

    mar

    23/02/2012 at 10:02 pm

  62. Tibi. Lasa cuvantul ala de pescar islandezi. Si eu il pronunt greu, chiar cu sughituri :mrgreen:

    Altceva vroiam sa intreb: de echipa St. Gallen ai auzit? Cica Steaua s+a lovit de ea cu ceva vreme in urma :mrgreen:

    Reddog

    23/02/2012 at 10:04 pm

    • Reddog
      Mă uimeşti! Ai uitat că am spus chiar şi la Pătrăşconiu, că nu am ţinut cu STEAUA niciodată? 🙂

      tibi

      23/02/2012 at 10:07 pm

  63. „Fostul consilier prezidential Sebastian Lazaroiu ne-a declarat ca Traian Basescu ar fi dispus sa demisioneze din functie, asa cum isi doreste Opozitia, pentru ca la inceputul lui 2013 sa se organizeze alegeri parlamentare si prezidentiale. El a afirmat, intr-un interviu acordat Ziare.com, ca seful statului ar face asta doar cu conditia unui acord cu Opozitia asupra modificarii Constitutiei pe mai multe puncte, de la scurtarea mandatului sefului statului pana la implementarea deciziilor referendumului din 2009.

    „Daca actuala Opozitie, care oricum vrea sa scape de Traian Basescu, va decide sa accepte acest aranjament, cred ca e plauzibil. Deci modificarea Constitutiei contra demisiei presedintelui Traian Basescu”, a spus Lazaroiu”.

    Asta, cu prezicerile lui, nici macar nu mai e original. Eu am afirmat asta de ieri:

    „Aici nu trebuie sa excludem mutari supriza din partea lui Basescu si a Guvernului, de genul alegeri parlamentare in martie (posibil dpdv constitutional), plus prezidentiale tot in martie, daca se adopta revizuirea Constitutiei”.

    Omidul asta devine din ce in ce mai previzibil.

    Cetatean

    23/02/2012 at 10:09 pm

    • Nu stiu cat de previzbil este – un lucru este clar. Lazaroiu a devenit analist politic la nivelul presei romanesti!

      Theophyle

      23/02/2012 at 10:16 pm

      • Din cate imi dau seama, lui Lazaroiu nu ii place atat sa analizeze scena politica, cat ii place sa incerce sa o formeze, sa creeze evenimentele pe care le prezice. Cateodata ii iese, cateodata nu. Iar vorbind de „nivelul presei”, problema se pune un pic altfel: asta e presa pe care o avem, nu mergi pe nivelul ei, nu apari in presa. Basescu a inteles printre primii modul in care presa noastra poate fi jucata: un mic atac mai mult sau mai putin gratuit, pe o tema mai mult sau mai putin justificata, o mica intepatura sau o afirmatie in contra trendului creat de presa si cateva saptamani esti in centrul atentiei, disecat si atacat din toate unghiurile. Iar in politica e ca in media pana la urma, mai bine sa se vorbeasca de rau de tine decat deloc. Iar cunoscand increderea pe care o au romanii in presa, sa se vorbeasca de rau de tine e uneori un serviciu.
        Ca tot am ajuns la Basesc vs presa, daca mai tineti minte cat a fost atacat si infierat Basescu pe tema importantei strategice a Marii Negre:

        http://revistapresei.hotnews.ro/stiri-radio_tv-11583548-expert-energie-tvr-info-aprovizionarea-gaze-naturale-din-marea-neagra-catre-europa-putea-deveni-element-strategic.htm

        Radu

        23/02/2012 at 10:32 pm

    • Cetăţean
      Nu pot crede că demisia preşedintelui poate fi o premiză juridică acceptabilă dpdv constituţional, pentru scurtarea mandatului său.
      Nu ştiu nici ce prevede constituţia actuală în cazul demisiei preşedintelui: anticipate prezidenţiale pentru restul mandatului? pentru un nou mandat de tot cinci ani al noului preşedinte?? ?

      tibi

      23/02/2012 at 10:17 pm

      • tibi, se fac alegeri si se pleaca cu un nou mandat integral.

        Nu se scurteaza automat mandatul, cu se inscrie in Constitutie un mandat de 4 ani. Eventual se fac precizari suplimentare in dispozitiile tranzitorii.

        Eu vad posibila aceasta mutare, insa nu cred ca USL o vor accepta, acum ca a aparut MRU. Daca nu exista MRU, ar fi acceptat. Insa asa, nu cred.

        Cetatean

        23/02/2012 at 10:20 pm

        • Mulţumesc pentru răspuns, citi.
          Nu pot spune că sînt lămurit. Probabil că usl, cere demisia preşedintelui, numai ca încă o expresie a faptului că ei nu doresc decît haos politic; instabilitate politică aşa cum spun chiar, ei.

          tibi

          23/02/2012 at 10:26 pm

          • tibi, usl au pierdut initiativa.

            Cetatean

            23/02/2012 at 10:46 pm

            • Da cetăţean, da.
              Au pierdut iniţiativa (benefică) pe care nu au avut-o niciodată.
              Dar încă nu au pierdut intenţia masivă de vot a populaţiei dezorientate…

              tibi

              23/02/2012 at 11:01 pm

    • Interesant este ca TB nu s-a pronuntzat inca. Lazaroa este „purtator de cuvant” neoficial?Am impresia, aproape certitudine, ca se testeaza piata. Daca, Ponta V. a primit si unele lectii de umilitate in iu.es.ei s-ar putea sa vedem o schimbare lejera de directie a PSD.

      eugeni

      23/02/2012 at 10:21 pm

  64. Eugeni. In privinta schimbarilor de directie din PSd as fi mai circumspect.
    Sa nu uitam ca in PSD nu Pontanacul ia deciziile ci the real Master of Puppets, aka hidrotehnistul KGBila !

    Reddog

    23/02/2012 at 10:26 pm

  65. L b1 se discuta de varianta independent Lazaroiu ptr. Bucuresti.

    mar

    23/02/2012 at 10:27 pm

  66. Ce zic astia de la B1 ca Arafat e invitat special la inaugurarea tv a lui Lazaroiu. Ca Arafat ar putea fi candidatul independent pt Buc pt pdl +unpr

    • super tare! zvonul asta l-am mai auzit, cu Arafat oprescu va fi undeva depaaaaaaaaaaaaarte!
      si iarasi ar fi opera unui pirat si chestia asta, daca este adevarat
      🙂

      skorpion

      23/02/2012 at 10:31 pm

      • Da, cu arafat candidat,
        Oprescu e facut muci

        • cu usl-ul cu tot, ar fi ceva apocaliptic pentru uslinosi.

          skorpion

          23/02/2012 at 10:35 pm

        • ar merge si pus si un sondaj ptr arafat .tot la primaria capitalei

          zigzag
          21/02/2012 at 5:18 pm
          Răspunde
          Nu e bucurestean
          Salut!

          Theophyle
          21/02/2012 at 5:21 pm
          Răspunde
          stiu. dar le ar intra morcovu adanc uslinosilor daca arafatu accepta si pedelacii il propun )

          zigzag
          21/02/2012 at 5:24 pm
          Răspunde

          zigzag

          23/02/2012 at 10:44 pm

          • Nici Blaga nu era bucurestean, a obtinut buletinul cu un pic inaintea alegerilor (asa imi amntesc). Oricum Arafat ar avea sanse serioase.

            Aha

            23/02/2012 at 11:02 pm

    • Dar ce naiba e, mah, Bucurestiul asta, sanatoriu? NUmai doctori? Un arhitect cu oarece viziune urbanistica nu mai gasim? S-a pradat lumea de ei?

      mishu jamie

      23/02/2012 at 10:32 pm

    • Da, sau Lazaroiu. Inclin pe aceasta varianta, mai este posibil ca unul sa fie iepure.

      mar

      23/02/2012 at 10:35 pm

      • Nu-l vad pe Lazaroa bun primar, este doar parerea mea.

        skorpion

        23/02/2012 at 10:36 pm

        • Nu se stie. Daca este de ales Oprescu vs. Lazaroiu, cred ca ar tb ales Lazaroiu. Inca un mandat ptr. Oprescu inseamna intoarcere in timp ptr. Bucuresti in sensul rau 😦

          mar

          23/02/2012 at 10:38 pm

  67. Seara buna la lumea buna. De descretit fruntea: http://blogdecainerau.wordpress.com/2012/02/23/crin-batut-mar-cu-perne/

    mishu jamie

    23/02/2012 at 10:30 pm

    • buna mishule 🙂
      Cine erau tinerii?!

      Theophyle

      23/02/2012 at 10:34 pm

      • Nujt. 🙂

        mishu jamie

        23/02/2012 at 10:37 pm

      • Organizatia de tineret PDL Bucuresti. Era o fatuca care a vorbit foarte bine, l-a facut fideluta pe Puturos.

        mar

        23/02/2012 at 10:40 pm

  68. Buna seara tuturor,
    Cetatean, am o intrebare si anume sti ceva despre aceste judecatoare Veronica Cîrstoiu (preşedinte), Liliana Bădescu şi Dumitriţa Piciarcă care au admis în mod straniu contestaţia lui Dinel Staicu.

    ion

    23/02/2012 at 10:37 pm

  69. exista si oaze in media romaneasca
    la tvr1 o dezbatere despre rosia montana;civilizata,cu pro si contra,cu moderator care nu da cu tigaia-n cap invitatilor si nici macar nu le spune ” nu-i asa ca…”
    ce ma retinut:ca pin la urma academia are un punct de vedere de bun simt: numai doua probleme ridicate:
    a. citi din locuitorii din rosia montamna vor lucra acolo?n.b vor lucra max 2000 in primii doi ani iar apoi 500 oameni in urmatorii 15 ani,si nu mineri
    b. ce se va alege de zona dupa 17 ani cind aurul e gata?
    chestiile astea nu i le poate spune nimeni lui basescu???

    intamplator

    23/02/2012 at 10:50 pm

  70. LA b1 Lazaroa a zis ca este exclus ca el sa fie candidat la primaria Bucuresti

    eugeni

    23/02/2012 at 10:53 pm

    • Si tu ai crezut? Este lunecos rau si vorbeste asa de incet, ca uneori ai ca truncheaza fraza.

      mar

      23/02/2012 at 10:58 pm

  71. salut, ion!

    Nu stiu prea multe, decit ce am citit cindva in interviuri pe jurdice.ro.

    Vroia sa promoveze la ICCJ insa nu a reusit:

    Virgil Andreies: Prezentati-va, va rog, cariera profesionala.

    Veronica Cirstoiu: Am devenit judecator in urma unui concurs in 1992, am functionat la Judecatoria Targoviste 9 ani cand am solutionat cauze diverse (civile, comerciale, penale) nu se punea problema specializarii pe sectii. In 2004, am promovat la Tribunalul Dambovita, apoi la Curtea de Apel Ploiesti in 2005, dupa un an transferata la Curtea de Apel Bucuresti.

    Are un copil preot care a ucis un alt preot intr-un accident e masina.

    Cetatean

    23/02/2012 at 10:59 pm

  72. Mno, dragi politeieni
    vă urez cu drag, noapte bună sau după caz, o zi minunată.
    Vă mai citesc şi mîine! 🙂

    tibi

    23/02/2012 at 11:05 pm

    • Noapte buna 🙂

      mar

      23/02/2012 at 11:15 pm

  73. Merci City,
    In alta ordine de idei maine Primului-ministru Mihai-Răzvan Ungureanu are
    intrevedere cu ambasadorul Statelor Unite ale Americii în România, Mark H. Gitenstein.Probabil ii va transmite rezultatul vizitei lui Tonta.

    ion

    23/02/2012 at 11:11 pm

    • aeu cred ca MRU are deja dosarul in fata. Acum este vorba numai de comentarii si discutii.
      Sa vedem daca Ponta V. are vreo declaratie ceva maine 🙂

      eugeni

      23/02/2012 at 11:18 pm

      • Ce dosar are in fata ? Al lui Ponta sau al lui Gitenstein ?
        🙂

        • tinere
          hai să nu facem din dosariadă, un capăt de ţară. 🙂
          se ştie că nu dosarul este important. mai importantă este ameninţarea cu.
          exact ca la jocul de şah: gambit; remember?
          pînă la urmă, chiar şi MRU, ştie numai ce i s-a permis să ştie. 🙂
          am vaga impresie că mru, este foarte entuziast…. poate că, prea entuziast.
          vom mai vedea ce şi cum, nu? 🙂

          tibi

          23/02/2012 at 11:37 pm

          • Nu stiu tibi draga, dar imi aduc aminte de cartile lui John Le Carre cu serviciile in care toti se urmareau pe toti 🙂 cind dusmanul iti face un serviciu neasteptat si tot asa 🙂

            • Da, tinere, da. Exact aşa! 🙂
              În treacăt fie spus: tu cînd ne mai destăinuieşti ce muzică ai ascultat „aseară” ?

              tibi

              23/02/2012 at 11:54 pm

        • M-am exprimat gresit. Reiau:

          Eu cred ca are rezultatele vizitei lui Ponta. Ambasadorul iu.es.ei vine numai ca sa dea ceva asigurari. Asigurari care nu pot fi transmise prin fax.:).
          Tibi
          Caile domnului sunt de neptruns ,ceea ce confirma ca toti lucram on „need to know” position, ceea ce face din afirmatia ta „chiar şi MRU, ştie numai ce i s-a permis să ştie” un truism.

          eugeni

          23/02/2012 at 11:53 pm

  74. Noapte buna
    Miine soarele rasare din nou !
    🙂

  75. Noapte buna alles

    eugeni

    23/02/2012 at 11:57 pm

  76. Noapte buna 🙂

    Theophyle

    23/02/2012 at 11:59 pm

  77. Buna Dimineata 🙂
    Postare noua!

    Theophyle

    24/02/2012 at 1:09 am

  78. Decizia Curtii de Apel Bucuresti e o dementa totala. Era practic imposibil ca Staicu sa fie judecat de doua ori pentru EXACT aceleasi fapte. Si spun asta in calitate de om care are cunostinte juridice.

    johnny

    24/02/2012 at 10:34 am

  79. @Theophyle : imi spunea cineva zilele trecute ca legea prevede inscriere la tribunal sau autoritatea electorala in anul premergetor electoral pentru a avea dreptul sa participi la alegeri singur ca partid. In caz contrat poti participa alaturi de un alt partid care s-a inscris. Este oare posibil asa ceva? eu nu am gasit informatia aceasta.

    maximus

    25/02/2012 at 7:11 am


Comentariile sunt închise.