Politeía

Quis custodiet ipsos custodes?

România între Dan şi Dan!

Anul “apocalipsei” mayase este si an politic  si electoral, incarcat cu micro-mini “apocalipse mioritice”. Am tratat si tratam aproape in fiecare zi pe greii politici romanesti si inca nu am scris nimic despre superstarul (deocamdata pe hartie) politic al ultimelor luni, dl Dan Diaconescu, fondatorul Partidului Popular PPDD.

Dan Diaconescu are 44 de ani si s-a nascut la Caracal. Conform biografiei oficiale, este absolvent al Facultătii de Mecanică din Bucuresti. Diaconescu a devenit celebru datorită emisiunii Dan Diaconescu Direct de pe OTV si serialului Elodia, care s-a desfăsurat în 2008-2009, în timpul căruia avocata cu acelasi nume, dispărută în urma unei presupuse crime, era căutată de autorităti si reporterii OTV. Diaconescu a fost retinut în iunie 2010 de DNA, sub suspiciunea de santaj. Diaconescu/OTV a fost învinuit de a-i fi cerut bani primarului unei comune din Ardeal, în schimbul nepublicării unor date compromitătoare.

Probabil ca in birourile DNA s-a nascut si Partidul Poporului, de mult asteptat de natiunea romana libera si independenta. In gluma sau nu, acest partid TV  a reusit sa devina cu adevarat popular, ajungand pe la inceputurile existentei lui problematice si purtate in salile de judecata la cam 17%. Astazi lucrurile s-au mai calmat si PPDD este cotat cu intentie de vot intre 10–13%, depinde unde pui urechea. Ca dl Diaconescu si partidul lui vinde gogosi – nu prea deranjeaza pe nimeni, la noi toti politicienii vand gogosi – atata timp cat cineva le cumpara se va gasi si cineva sa le vanda. Astazi cel mai eficient vanzator de gogosi este dl Dan.

Cel de al doilea Dan, despre care vreau sa vorbesc este Dan Nicuşor. Dan Nicuşor preşedintele Asociaţiei Salvaţi Bucureştiul şi-a lansat candidatura la funcţia de Primar General al Capitalei la sfarsitul anului trecut. Conform biografiei lui oficiale, acest Dan  a luat Premiul I cu punctaj maxim la Olimpiadele Internationale de Matematica din 1987 si 1988. Dan Nicuşor a fost student la cea mai buna universitate din Franta, Ecole Normale Superieure de Paris (1992-1995). Doctorat în matematică la Universitatea Paris XIII (1998). Si ca alti “fraieri” pe care ii cunosc si eu si voi s-a intors in Romania in 1998, de la un salariu de 2000 de dolari la un salariu de 60 de dolari.

Dan Diaconescu si-a facut o televiziune, Dan Nicuşor a initiat  o scoala Scoala Normala Superioara Bucuresti, universitate de elita in stiinte unde a fost Director executiv intre 2000-2006. In 2008 a fondat Asociaţia Salvaţi Bucureştiul, fiind  Preşedintele acesteia. Dan Nicuşor este cunoscut mai mult prin luările de poziţie şi procesele intentate Primăriei Capitalei pentru demolarea unor clădiri monument istoric. Nicuşor Dan a declarat că dacă nu se va face dreptate în cazul demolărilor din Buzeşti-Berzei va renunţa la cetăţenia română şi va pleca. “Am promis că dacă Sorin Oprescu nu va fi condamnat penal în urma celor 12 plângeri penale pentru chestiunile pe care le-a făcut pe Berzei- Buzeşti, atunci renunţ la cetăţenie şi plec din România Eu zic sa nu-l lasam sa plece nicaieri si sa-l ajutam sa devina Primarul Bucurestiului!  Despre Dan Nicuşor si programul lui puteti citi, aici.

296 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. buna ziua,

    eu l-am descoperit pe Dan Nicusor in urma cu vreo citeva luni si de atunci am decis ca-l voi vota pentru Primaria Capitalei. Tare mi-e teama ca nu dispune de suficienta logistica pentru a se face cunoscut.
    dar sa fim optimisti!

    apropo de cei doi Dan-i, sa nu uitam ca mai avem un Dan care este si cel mai abject văran felixist aka dan voiculescu
    🙂

    skorpion

    21/02/2012 at 4:05 pm

    • Salut Skorpi,
      adevarat atunci te-am intrebat cine e omul Tu si intamplator mi-ati raspuns. Astazi alti doi seniori ai blogului au sugerat o sustinere. Deci sustinem 😆

      Theophyle

      21/02/2012 at 4:09 pm

      • very, very good idea!
        Sustinem!
        🙂

        skorpion

        21/02/2012 at 4:10 pm

        • Sustinem!
          Cum sa nu, doar e din bransa!

          miki

          21/02/2012 at 4:16 pm

          • Salut miki 🙂
            voi matematicienii sunteti fenomenali 🙂

            Theophyle

            21/02/2012 at 4:17 pm

            • Multumesc!
              =) =) =)
              Cam ciudati cateodata.

              miki

              21/02/2012 at 4:18 pm

              • Ciudati, poate pe cei pe care i-am cunoscut au fost cinstiti si corecti! Chestie de rigurozitate probabil.

                Theophyle

                21/02/2012 at 4:20 pm

          • In mod sigur, cel putin din deformatie profesionala, nu o sa vorbeasca despre ceea ce nu stiu; de curand, la TV a confirmat asta.

            Emil

            21/02/2012 at 6:51 pm

      • Despre al treilea Dan nu scriu, ca pentru mine el este Felix-Mircea 😦

        Theophyle

        21/02/2012 at 4:10 pm

        • 🙂 aka văranul cel mai abject posibil pe aceste plaiuri mioritice…..

          skorpion

          21/02/2012 at 4:11 pm

        • Buna seara 🙂
          Motanul deodecic 👿

          mar

          21/02/2012 at 5:56 pm

    • hehehe
      Eu l-am descoperit acum fo 4 ani cind venea prin blocurile din jurul Cismigiului, (acolo aveam sediul ) sa obtina semnaturi pentru Cismigiu. M-a impresionat din prima.

      Un tanar de stanga

      21/02/2012 at 4:15 pm

      • @tds
        asa e,daca linga cismigiu nu sunt azi 2 blocuri de 14 etaje e numai datorita lui si tenacitatii lui

        intamplator

        21/02/2012 at 4:22 pm

      • @tds
        te pomenesti ca am sunat la usa ta?

        intamplator

        21/02/2012 at 4:27 pm

  2. @tds,

    intrebare: ce sa mai taie din pensia lui tanti maria = 430 lei/luna la implinirea virstei de 60 de ani sau a tanti lucica = 695 lei dupa 38 de ani de munca?
    de unde? concluzia: nu toate pensiile trebuie ciuntite, ci doar din acelea care depasesc si majoritatea salariilor din firmele private, unde cu greu primesti 2000-2500 lei/net/luna, in schimb pensiile unora depasesc mult aceste sume…

    skorpion

    21/02/2012 at 4:10 pm

  3. Buna ziua all 🙂

    Daca doriti sa vizitati Japonia:

    http://desydemeter.wordpress.com/2012/02/21/pictura-asiatica-japonia-2/
    🙂

    desydemeter

    21/02/2012 at 4:11 pm

  4. @theophyle
    de cind spun eu de baiatul asta/de pe vremea cind discutam la patrasconiu
    repet a nshpea oara: am fost martor cind un dezvoltator i-a oferit o suma consistenta sa inceteze a se opune aprobarii unui puz,pe vremea lui videanu;
    puz-ul nu s-a aprobat ,ca nicusor dan si alti citiva ” nebuni frumosi” au fost de fiecare data cind se dezbatea in consiliul general pentru a-si exp[rima dezacordul , nicusor dan a dat primaria in judecata in vreo 20 de cazuri legate de ilegalitati in constructii si a cistigat destule
    este un tip absolut senzational! si ca paradox-nu e nascut in bucuresti,sta cu chirie,dar iubeste orasul cit 90 pct din bucurestenii adevarati si mai ales crede in lege

    intamplator

    21/02/2012 at 4:13 pm

    • salut 🙂
      stiu prietene. Omul este highlander din Fagaras – asta il recomanda cel mai mult. Caposi sunt muntenii. Bravo lui. Il sustinem cum ati sugerat 😀

      Theophyle

      21/02/2012 at 4:15 pm

      • Eu l-am descoperit prin toamna. Parerile lui despre eficientizarea traficului sunt aceleasi cu ale mele. Nu sunt multumit de absolut toate potentialele solutii propuse, dar este singurul candidat care nu-i batut in cap/populist infect/complet pe dinafara subiectului.

        EuCuMine

        21/02/2012 at 4:26 pm

  5. santajistul penal DD , este manä in manä cu securistul felix.

    theo- nona

    21/02/2012 at 4:14 pm

    • Salut Theo,
      credeam ca este partenerul lui Vantu!

      Theophyle

      21/02/2012 at 4:18 pm

      • Este un mercenar desavarsit. Barboteaza banii negri ai oricui ofera solda potrivita, shantajeaza pe oricine are punga groasa si ‘o apasare pe suflet’.

        EuCuMine

        21/02/2012 at 4:29 pm

  6. sa spun si cum l-am cunoscut: intr-o vreme,acum citiva ani ma plictiseam;zic eu,ca om batrin sa fac ceva;am ales ong-ul lui nicusor dan;am renuntat cand am vazut ca media de virsta a celor din asociatie era de +20
    nu tine la noi sa fii la virsta treia si sa te implici(recunosc ca ei nu mi-au zis nimic ,dar ma simteam eu aiurea)

    intamplator

    21/02/2012 at 4:19 pm

    • lasa intamplator – tu poti da lectii la orice varsta!

      Theophyle

      21/02/2012 at 4:21 pm

      • mda,o sa ma duc saptamina viitoare si ” acolo” /vreau sa aud cu urechile mele ce si cum au de gind;bine ca a fost discutia mai ieri aici,si nu mi-am mai amanetat din credit acolo unde incep[usem discutia;am avut un feeling si le-am spus celor de acolo ca ma mai documentez si le dau de veste

        intamplator

        21/02/2012 at 4:26 pm

  7. detalii aici

    http://nicusordan.ro/

    skorpion

    21/02/2012 at 4:28 pm

  8. inca un banc bun/tot se discuta azi dimineata de biserica

    Maica stareta surprinde intr-o noapte un barbat care incerca sa sara gardul manastirii inapoi in strada.
    – Ce-ai cautat aici, nenorocitule ?
    – Am vrut sa fur mancare, dar m-au prins maicutele.
    – Cand? In seara asta ?
    – Nu, acum patru saptamani !

    intamplator

    21/02/2012 at 4:29 pm

    • super banc!

      skorpion

      21/02/2012 at 4:30 pm

      • 😀

        Theophyle

        21/02/2012 at 4:31 pm

  9. salut Theophyle! daca Dan Nicusor ajunge primarul capitalei atunci ii va trebui si un partid puternic care sa i sustina proiectele in consiliu.si ar trebui schimbata si legislatia cu privire la primarii de sector.oricum am inteles ca acest domn este sustinut de ONG-uri cu adevarat serioase si este popularizat in medii de oameni onesti. 🙂

    zigzag

    21/02/2012 at 4:39 pm

  10. bună ziua, prieteni. de cînd şi-a descoperit vocaţia de revoluţionar, l-am reevaluat:

    Din păcate, preşedintele şi cumva asta este şi una din sursele principale de nemulţumire ale oamenilor din stradă, preşedintele şi-a pierdut demult statutul de mediator. În mod normal aceste proteste trebuia să fie îndreptate împotriva guvernului, iar preşedintele să fie mediatorul între guvern şi populaţia nemulţumită de guvern.”, ne declarat Nicuşor Dan, preşedintele Asociaţiei Salvaţi Bucureştiul.
    http://www.ziarulring.ro/stiri/37284/nicusor-dan-oamenii-simpli-din-piata-universitatii-sunt-dincolo-de-partide

    în primele zile ale protestelor a mai avut nişte intervenţii care nu mi-au sunat prea bine.

    val_one

    21/02/2012 at 4:41 pm

    • A avut dreptate, iar presedintele dupa cum stim in cuvintarea pentru tara si-a cerut scuze pentru greselile facute personal afirmind ca de acum politicienii trebuie sa se sacrifice. Sacrificiul a inceput .

      Un tanar de stanga

      21/02/2012 at 4:49 pm

      • mă rog, eu l-am văzut într-un mic interviu militînd pentru alegeri anticipate, adică exact ce vrea usl-ul.

        val_one

        21/02/2012 at 4:56 pm

        • Diagnosticul meu: o usoara toxiinfectie mediatica, pe fondul unui diletantism politic mai vechi. Se poate vindeca fara sechele daca individul afectat nu este „afectat”.

          EuCuMine

          21/02/2012 at 5:03 pm

        • Eu l-am vazut la o discutie (TVRInfo, cred) tocmai abtinandu-se pe tema asta:-) Intr-o companie foarte agresiva: un Ernu, ceva de genul asta, cu un (c)ontraAtac sau cam asa era in schimb foarte decis:-)

          Emil

          21/02/2012 at 6:55 pm

    • buna ziua;
      ultimul ” om perfect” pe pamint a fost acum 2000 ani;fiul omului,fiul lui Dumnezeu

      intamplator

      21/02/2012 at 4:50 pm

  11. Noi ca provinciali, nu putem decat sa-i uram succes si daca poate, sa se cloneze macar de vreo 40 de ori, pentru fiecare judet in parte.

    ribelalu

    21/02/2012 at 5:00 pm

    • daca faci parte din comunitate si nu-l vrei pe Oprescu Presedinte – voteaza 🙂

      Theophyle

      21/02/2012 at 5:04 pm

      • Salut,

        Chestia cu Oprescu presedinte e doar o gogorita media scoasa la iveala la fiecare alegeri si infirmata la fiecare alegeri. In afara capitalei, in special in Transilvania, Oprescu e perceput doar ca un smecheras , posibil bun doctor, dar atat. Faptul ca actualul presedinte a fost primar in Bucuresti nu demonstreaza in nici un fel ca actualul primar poate ajunge presedinte 🙂
        Oricum, stiati asta 🙂

        Radu

        21/02/2012 at 5:15 pm

        • Radule, salut!
          Nu-ti doresc sa ajungi pe mana lui. De fapt nici dusmanilor mei nu le doresc 🙂

          Theophyle

          21/02/2012 at 5:18 pm

          • Nici chiar eu nu imi doresc asta 😀
            Ma intriga insa masochismul celor care l-au votat si popularitatea excesiva in raport cu realizarile pe care inca o are.

            Radu

            21/02/2012 at 5:20 pm

            • Eeeh, poate de-un polip s-ar mai putea ocupa… 😀

              Buna seara tuturor.

              ucenic

              21/02/2012 at 5:55 pm

  12. Aveti mai sus un sondaj Politeia pentr / contra sustinerea lui Dan Nicusor la Primaria capitalei. Va rog sa votati.

    Theophyle

    21/02/2012 at 5:01 pm

  13. m-am uitat putzin la B1, este f. interesant traseistul mihalache ce a fost intai la pd;
    acum la liberali, s-a dovedit cel mai mare apärätor a lui iliescu. dece sä se dezgroape
    mortzii, avem alte griji, dece sä ne intoarcem la revolutzie, iliescu e un om bätran,
    retras din politicä.
    in primul rand, nu este retras din politicä, face tot la fel de mult romaniei,
    si pt. revoluitzie pt, mortzii ei, trebuie judecat ILIESCU si restul. nu trebuie läsatzi färä
    sä pläteascä.

    theo- nona

    21/02/2012 at 5:04 pm

  14. theo,

    eu sustzin cu toatä inima tinerii, dar a avut pe alocuri,chiar
    acelas discurs ca uslinosii, nu m-a convins.

    OPRESCU,

    este omul lui iliescu si USL; nu a fäcut nimic pt. Bucuresti,
    el a umplut buzunarele prietenilor interlopi cu bani si contracte.

    theo- nona

    21/02/2012 at 5:09 pm

    • Aveti dreptat 100% – Si-a umplut si buzunarele prprii – probabil 😦

      Theophyle

      21/02/2012 at 5:13 pm

      • A umplut nu doar buzunarele proprii, de asta poti fi sigur.

        Iar modul in care a facut-o a fost o maskirovka in cel mai bolsevic mod posibil.

        EuCuMine

        21/02/2012 at 5:16 pm

  15. In piata universitatii – 40 zile – cu oamenii in strada- vreo 20 oameni. – mai tirziu vor aduce o coliva de 40 zile pentru Traian Basescu. 🙂 🙂 Am aflat ca cosciug, cruce au adus pina acum. Urmeaza anafura ? cadelnita ?
    Emisiunea tinuta de – Alessandra Stoicescu, care spune numai prostii. Pacat ca are picioare frumoase dar nu merita sa urmaresc mai departe emisiunea doar pentru ca AS are fusta scurta.

    Un tanar de stanga

    21/02/2012 at 5:13 pm

    • 😀 pai se putea 😆

      mar

      21/02/2012 at 5:59 pm

  16. atacul la presedintele bäsescu, nu la fäcut mai simpatic pe dl. dan
    noi stim ce a gresit presedintele, dar pe departe este cel ce
    a fäcut cel mai mult panä acum , pt. romania.

    theo- nona

    21/02/2012 at 5:14 pm

  17. Vă salut!
    Votul pro cu nr. 17 este al meu. 🙂

    tibi

    21/02/2012 at 5:14 pm

    • Multumesc tibi 🙂

      Theophyle

      21/02/2012 at 5:16 pm

      • Salve Teofil!
        Să fim optimişti. Voi vota pozitiv şi la locale şi la parlamentare. Ştii ce. 🙂

        tibi

        21/02/2012 at 5:18 pm

    • Alooo dom tibi ! Votul ie secret ! 🙂

      Un tanar de stanga

      21/02/2012 at 5:16 pm

      • Alooo, dom tinerelule.
        De unde ştii că am spus adevărul? 😀

        tibi

        21/02/2012 at 5:19 pm

        • Pai daca nici in tine nu pot avea incredere ca esti sincer atunci in cine sa mai cred ?

          Un tanar de stanga

          21/02/2012 at 5:21 pm

          • Tinere
            Ştii că am glumit. Pur şi simplu, eu nu pot să mint. Nu ştiu exact de ce. 🙂

            tibi

            21/02/2012 at 5:23 pm

  18. voiculescu insceneazä si pläteste tot felul de circäraie, ce sä
    te astepti dela un securist ordinar , ce minte si distruge tot.

    theo- nona

    21/02/2012 at 5:16 pm

  19. sustin/votat virtual acum iar la vremea cuvenita vom vota de-adevaratelea.

    ovidiu

    21/02/2012 at 5:17 pm

    • Multumiri ovidiu 🙂

      Theophyle

      21/02/2012 at 5:20 pm

    • Incalificabil.

      tibi

      21/02/2012 at 5:20 pm

      • Din pacate perfect calificabil. Nu la modul magulitor insa 😦

        Radu

        21/02/2012 at 5:21 pm

        • CA, e campionul absolut al calificativelor negative.
          Nu mai merită nici-un pic de atenţie.

          tibi

          21/02/2012 at 5:25 pm

          • asa zic si eu.cred ca repetentu se simte mandru cand e bagat in seama.

            zigzag

            21/02/2012 at 5:26 pm

          • Eu cred ca trebuie, din contra, sa ii acordam maxim de atentie. Fiecare derapaj, fiecare aspect care ii scoate in evidenta adevarata fata, trebuie subliniate, evidentiate si taxate. Repetat, consecvent, insistent, pana pricepe tot deshteptu’ care il vede prezidentiabil si exponent al „revolutiei bunului simt”.

            Radu

            21/02/2012 at 5:30 pm

  20. ar merge si pus si un sondaj ptr arafat .tot la primaria capitalei 😀 😛

    zigzag

    21/02/2012 at 5:18 pm

    • Nu e bucurestean 🙂
      Salut!

      Theophyle

      21/02/2012 at 5:21 pm

      • stiu. 🙂 dar le ar intra morcovu adanc uslinosilor daca arafatu accepta si pedelacii il propun :))

        zigzag

        21/02/2012 at 5:24 pm

  21. Eu am votat impotriva in sondaj.
    Am citit „programul” – niste generalitati dealtfel, dar dupa cum spune chiar dl. nicusor pe 1 martie va publica programul complet. dar nu il voi vota fiindca:
    – eu cred ca este nevoie ca cineva sa faca exact ceea ce face acum dl. Nicusor – adica sa lupte cu administratia, nu sa fie administratie. Altfel va fi exact ca sindicalistii care au intrat in parlament si au devenit politicieni. Acum dl. Nicusor nu trebuie sa faca niciun compromis, si face bine ceea ce face. cate compromisuri va trebui sa faca in CG, cu consilierii tuturor partidelor?
    – nu sunt de acord cu impotrivirea sa la legea cainilor vagabonzi, Bucurestiul nu are bani pentru camine pentru oamenii strazii d’apoi pentru caini. ma rog, aici puteam purta o discutie lunga – si mentionez ca sunt mandrul posesor a trei caini, iar pe unul dintrei nu l-as da nici pe 100 de milioane de dolari, e membru al familiei noastre (un ciobanesc cauzazian, pentru curiosi);
    – iesirile impotriva lui TB si sustinerea alegerilor anticipate imi indica o oarecare gandire de stanga, dincolo de felul meu de a fi, si nu voi vota un om de stanga decat daca optiunea este vadim sau becalli sau mai rau Antonescu. 🙂
    – imi place sa conduc si nu vreau sa merg prin Bucuresti cu transportul in comun, asa cum pledeaza dl. Nicusor. Nu atata timp cat e atata fauna pin mijloacele de transport in comun din Bucuresti. Scuze pentru asta.
    Si probabil ca as mai gasi si alte motive, mai subiective sau mai obiective – dar ma opresc aici.
    oricum este trist caci acum nu am o optiune! Ce se aude – prigoana – este jalnic!
    Vom vedea si daca nu exista alta persoana, atunci Nicusor sa fie – dar sper sa fie totusi altcineva, sustinut de Pdl care sa poata sa-i sustina proiectele.

    victor.vb2

    21/02/2012 at 5:26 pm

    • Corect,
      Ar fi plictisitor sa cistige primaria cu 99% 🙂
      Eu vreau sa umblu pe jos sau cu transportul in comun in centrul orasului
      Eu vreau ca fondurile cheltuite pentru Bucuresti si care sunt 1/2 din fondurile cheltuite pentru Viena sau Paris sa fie bine cheltuite.
      Am increderea intr-un nebun care in loc sa isi vada de treaba lui vrea un oras viu si civilizat cu care sa ne mindrim

      Un tanar de stanga

      21/02/2012 at 5:32 pm

      • 🙂 eu as fi ala 1% voturi impotriva, nu ? 🙂

        victor.vb2

        21/02/2012 at 5:34 pm

        • Mai trebuie sa convingi cativa, pentru 1%:-)

          Emil

          21/02/2012 at 6:59 pm

  22. da, Arafat ar fi extraordinar! Dar independent, cu sustinere „ascunsa” doar.
    Asta chiar ca ar fi optiune!

    victor.vb2

    21/02/2012 at 5:31 pm

  23. Salut!
    Ce coincidenta.
    Am aflat si eu de el de la un prieten care a vorbit in termeni elogiosi.

    Finante Azi

    21/02/2012 at 5:37 pm

    • Electoratul USL e cretinizat. Imi cer scuze pentru cuvinte, dar asta e tristul adevar.
      Lupta se duce intre idiotii pro USL, pe de o parte si cei ce, de bine de rau, gandesc, adica cei ca noi.
      pe mine nu ma deranjeaza atat ifosele lor de stanga si demagogia crunta cat imensa prostie si nesimtire pe care o degaja la orice aparitie.
      Asa sunt cei de la USL, asa e si electoratul lor.

      Valentin

      21/02/2012 at 5:54 pm

      • valentin gresesti
        Electoratul USL nu e cretinizat. A fost cretin de la inceput ! 🙂

        Un tanar de stanga

        21/02/2012 at 5:58 pm

        • da, atat DNAul cat si ADNul ii oropseste.

          Valentin

          21/02/2012 at 6:02 pm

    • pe mine nu mă sperie sondajele astea. mai toate dau usl-ului jumătate plus- minus ceva din intenţia de vot. dar intenţia de vot este manifestată de doar jumătate din repondenţi. scorul real al usl-ului ar fi de aprox. 25 % din totalul populaţiei. asta e cheia în care trebuie citite sondajele atît de timpurii.

      val_one

      21/02/2012 at 6:05 pm

  24. Buna seara,
    Eu am o problema cu unele actiuni si puncte de vedere ale asociatiei pe care o conduce.
    Nu sunt arhitect, insa contestarea declasarii „paduchelnitei” Hotel Marna considerata un exemplu de stil Art Deco a fost o prostie.
    Cazul farmaciei de pe Calea Plevnei 244, pentru care, daca nu ma insel, au luptat sa nu fie daramata la constructia pasajului Basarab si acum e o frumusete de magazin alimentar cu gresie si faianta pe fatada, ma face sa am dubii ca luptele lor se opresc la un anumit nivel.
    La mine scopul nu scuza mijloacele! Momentan raspunsul meu la propunerea Nicusor Dan e nu. Ca sa ma convinga va trebui sa etaleze viziune de ansamblu si puterea de a face compromisuri fara a se compromite.

    zaPaco

    21/02/2012 at 5:57 pm

  25. Cu toate ca nu-l pot vota , din motive de domiciliu, am sa-l sutin. Este nevoie de o schibare, de un om care a vazut orasul asa cum este si s-a batut ptr. el, de cineva care s-a batut ptr. bruma de identitate pe care Bucurestiul o mai are. Este trist cand ajungi intr-o zona veche si in care apare un mastodont de sticla, beton si fier care te striveste vizual.
    Numai cand ma gandesc la „cartoful” lui Iliescu si nebunia pe care vrea sa o faca Oparila si ma ia cu rau.

    mar

    21/02/2012 at 6:06 pm

  26. Electoratul USL in proprtie majoritara e format de cei coninteresati intr-un fel sau altul in cei 20 ani ( si nu sunt putini ) , de captivii antenenlor si ai RTV si intr-o mica proportie as spune chiar infima de cei care cred sincer in „doctrina” USL.Idiotii pro USL sunt numai cei din a doua categorie. „spalatii” . Si poate nu sunt numai ei de vina ca au ajuns in situatia asta.Dar exista o masa mare de electorat potential care nu este atras de politica . Nu sunt deloc „pro” Si multi din ei au dreptate sa nu fie. Practic daca esti rational scena politica actuala nu-ti ofera nici o alternativa valabila.

    Doina

    21/02/2012 at 6:12 pm

  27. Ptr. ca tot s-a pomenit de motanul demodecic, azi se judeca recursul facut de o fundatie. Ghinion de nesansa, s-a ajuns la concluzia ca respectivi sunt ai demodecicului – „Oana Florea, directorul executiv al asociației FACIAS și consilier juridic ce reprezintă ca avocat asociația în instanță a recunoscut că Dan Voiculescu este fondatorul FACIAS dar ”se vede doar o dată pe an cu el”.
    http://www.evz.ro/detalii/stiri/basescu-in-instanta-pentru-expresia-mostenitori-cu-dizabilitati-sanctiunea-cncd-conside-9.html

    mar

    21/02/2012 at 6:15 pm

  28. Seara buna
    Mister @intimplator
    Accept mereu si cu placere sa sa fiu contrazis . Cu date , fapte , prove evidente. In acelasi stil a unei dezbateri sanatoase din oricare tribunal a unei tari cu justitie decenta . Contra argumentarea bazata doar pe lozinci si echilibristica intelectuala ma lasa rece . Cam din 1988 cind am dat carnetul rosu inapoi. 🙂
    In rest , daca concurenta e sufletul comertului , dezbaterea in contradictoriu e locomotiva progresului democratic.
    Gindirea unica , maretele strategii a marelui conducator au fost la moda in tineretea mea . Au trecut totusi 22 de ani . Atit din viata mea cit si din viata voastra ,a tuturor celor care comenteaza , citesc acest blog .

    Ștefan A.

    21/02/2012 at 6:39 pm

    • Stefane ,no, bine ca te-ai mai urnit sa scrii ! Sunt toal de acotd cu tine, as fi argumentat dar, cum fac parte din ,atentie, potential electorat USl,,cretinizat’ sau, ma rog ,,cretin de la inceput’ sau din cea a ,,idiotilor USL ” (nemembrii dar posibili simpatizanti) ,nu vreau domne, sa-mi stric imaginea !!! 🙂

      Loda

      21/02/2012 at 7:04 pm

    • De ce ai intrat in PCR daca in 1988 ai iesit (la emigrare) ?

      Un tanar de stanga

      21/02/2012 at 7:10 pm

      • Tinere,
        abţine-te, că te ceartă viq şi p’acilişa. 😀

        tibi

        21/02/2012 at 7:28 pm

      • Pai mister TDS am intrat la 18 ani ca chiar credeam . Dupa 10 ani , in 1988 am fost satul , am bagat actele sa plec din rai si ca urmare am fost exclus . Dupa cum remarci , eu nu ascund trecutul de membru de partid . Ca din 3,6 milioane membri citi erau atunci , masa azi se rusineaza de treaba asta dar putinii ramasi , (duri si puri) , au ajuns toti pe functii . 🙂
        Sper ca ai remarcat ca pe acest blog sint unicul care recunoaste ca a fost membru PCR . Restul ori au fost copilasi atunci , ori erau fara apartenenta politica , ori erau extraterestri . :lol.
        Nici macar fosti membri UTC nu sint pe blogul asta . Vezi , de aia sint eu unicat . 😆

        Ștefan A.

        21/02/2012 at 7:32 pm

        • Stefan: eu am fost presedinta de unitate la pionieri si sefa la odus.In partid nu m-au primit din cauza lu’ tata. Se pune?

          ela

          21/02/2012 at 7:45 pm

          • 😆

            Ștefan A.

            21/02/2012 at 7:48 pm

          • Si eu am fost utecista .Ca studenta am fost propusa pentru primirea in partid. Am intrebat ” cu ce se maninca” mergi la sedinte si platesti cotizatie. Pina aici mi-a fost >.. am zis ca nu dau cotizatie ca nu am de unde eu aveam bursa si-mi videam cartela sa-mi cumpar cite ceva. In productie nu am vrut sa ma inscriu.Nu au avut ce sa-mi faca.

            Mariana

            21/02/2012 at 9:13 pm

        • Salut @Stefan A.
          Sa inteleg ca nu ti-ai depus carnetul, ci sa inteleg ca ai fost exclus dupa depunerea actelor?

          Inganduratul

          21/02/2012 at 7:56 pm

          • Mister inginduratul
            Cind am depus actele , eu personal am anuntat secretarul de partid pe sectie ca trebuie sa fiu exclus . Si normal , eram secretarul adjunct cu probleme de ideologie . 🙂 Ca urmare , la sedinta urmatoare am fost exclus . Nu inainte de a vorbi cu niste prieteni explicind lor de ce trebuie sa ia cuvintul si sa sutina excluderea rapida . Asta e adevarul istoric a evenimentelor de atunci . De , poate daca stateam in partid eram acum undeva prin politica mioritica si poate aveam si o diploma de Oxford . 😆

            Ștefan A.

            21/02/2012 at 8:07 pm

            • Da mister Stefan. Asa se intampla pe atunci.
              Sa fii sanatos si ai grija de garaj!

              Inganduratul

              21/02/2012 at 8:49 pm

        • Stefane ;
          Nu esti unicul ,si eu am fost membra PCR (fara functie, dar am fost, nu puteam preda stiinte sociale, istoire, fara sa fiu)

          Loda

          21/02/2012 at 7:58 pm

        • Poftim ? Fosti utecist cred ca sunt si eu. aveam un carnet cu 50 bani cotizatie . Asta este dovada ca am fost utecist la lmf 2 de pe calea turzii din CLuj ? 🙂

          Dan MAȘCA

          21/02/2012 at 8:06 pm

  29. Sa speram ca reusesc sa finalizeze investitiile in timp util.

    Dă clic pentru a accesa Craiova.pdf

    Ar fi bine daca Dan Suciu in calitate de purtator de cuvant al guvernului ar stapani mai bine termenii tehnici.

    miki

    21/02/2012 at 6:43 pm

    • Este o greseala in articol .
      Termocentrala Turceni lucreaza doar cu 5 blocuri energetice din 8 . Ca atare puterea maxima livrata e de 5 x 330 MW = 1.545 MW .
      Daca in toti acesti ani se modernizau toate grupurile , termocentrala avea o putere de 2.640 MW .
      De mentionat ca din toate cele 8 grupuri , 1 a fost canibalizat pentru piese de schimb , un altul face acelasi sfirsit iar al treilea e oprit „de batrinete” . Din cele 5 grupuri ramase functionante , doar doua au fost modernizate .
      Pentru conformitate : http://www.eturceni.ro/date_gen.htm

      Ștefan A.

      21/02/2012 at 7:09 pm

  30. Seara buna la lumea buna. Ideea de a sprijini un candidat independent, cu adevarat independent, nu este rea deloc. Si mie imi place CV-ul lui.

    mishu jamie

    21/02/2012 at 7:05 pm

  31. Baconschi dixit:
    La ora 21:00 sunt invitat pe TVR Info la emisiunea Foc Incrucisat, moderata de jurnalistii Mircea Marian si Ioana Lupea.

    tibi

    21/02/2012 at 7:26 pm

    • domnu’ Baconschi o sa ne ia cu „Miscarea Populara” si cu „fortele de dreapta”.

      Domnu Baconschi are de facut un singur lucru, acum ca nu mai e ministru: sa se una cu burta pe legislatia franceza, sa vada exact cum au introdus ei votul electronic pentru legislativele si prezidentialele din 2012, vot acceptat de Conseil Constitutionnel din Franta si sa se lupte pina la ultima suflare sa il importe si la noi in politica. Asta ca tot era mare fan al votului prein corespondenta cind era ministru.

      Cetatean

      21/02/2012 at 7:30 pm

      • Parcă şi Diaconescu a spus că se va ocupa de votul prin corespondenţă. NU?

        tibi

        21/02/2012 at 7:37 pm

  32. Buna seara! 🙂

    Domnu’ Dan, ala pe care il sprijim noi, are de facut unele lucruri:

    – un CV mai de Doamne ajuta.
    – un program electoral mai detaliat (am inteles ca de la 1 martie se rezolva)
    – de renuntat la timpeniile USL cu „alegerile anticipate” si de cautat niste posibili consilieri independenti care sa candideze si ei, ca sa il sprijine in caz ca. Si chiar daca nu ajung in Consiliu acei oameni, tot e bine, caci trebuie sa vedem ca are macar citiva oameni pe care se poate baza, oficial si neoficial.
    – de gasit o solutie la problema ciinilor vagabonzi, alta decit „platiti voi inca o taxa ca sa hranim ciinii”. Dupa ce Parlamentul pune legea in conformitate cu Decizia CCR, va trebui sa ia pozitie clara pro sau contra eutanasiere.

    Cetatean

    21/02/2012 at 7:27 pm

    • si sa nu isi mai faca site-ul singur.
      sa renunte la combinatia aia Stendhal-iana – (le rouge et le noir) – ca e ca dreaku 🙂

      Un tanar de stanga

      21/02/2012 at 7:36 pm

  33. imi place treaba cu parcurile si oamenii din primarie.sant pentru

    cristibucuresteanu

    21/02/2012 at 7:29 pm

  34. o, da, rosul ala ma omoara.

    Cetatean

    21/02/2012 at 7:44 pm

  35. Initiativa laudabila, dar dupa sondajul CCSB de ieri cu sanse mici. Pai la capitolul incredere in politicieni doar Mugur Isarescu il depaseste pe Oprescu. Care Oprescu se afla in acelasi pluton, dar in fata Patriarhului Daniel si al regelui Mihai. Ce mai, Oprescu asta il devanseaza si pe reprezentantul Domnului si pe unsul Domnului. Avem care va sa zica, pe Prea Sfintitul, pe Prea Exclenta si pe Prea Independentul. Conchid deci ca bucurestenii vor vota cu religiozitate pe mucenicul si prea-Independentul Oprescu.

    Aha

    21/02/2012 at 7:53 pm

  36. Salut! 🙂

    Oprescu asta, sugatorul de viermi, il devanseaza si pe Arhanghelul Gabriel.

    Cetatean

    21/02/2012 at 7:54 pm

    • Am observat ca cum se ia Basescu de careva, cum i se dedica ample spatii la televiziuni, i se face pagina facebook, iese lumea sa-l apere cu proteste, si in general creste in sondaje ca Fat-Frumos. Pe domnul Dan, daca ar vrea Basescu sa coopereze si sa-i dea un telefon cu ceva ratoieli, l-am vedea atunci si pe el fruntas in sondaje.

      Aha

      21/02/2012 at 8:19 pm

      • Aha, a propos, l-am vazut si eu azi din intimplare pe musiu Craciun in Parlamentul European. Moama, ce spici vid de orice referinta reala, ce spici in engleza plin de generalitati despre politicieni, libertate, cetatenie, etc etc. Aplauze ca la cretini, „haideti sa aplaudam Piata Universitatii!”, ce pulover a la Petre Roman, etc!

        M-a pufnit ris dupa ce l-am ascultat. Eu, daca eram presedinte de sedinta, il aduceam aminte ca faptele sunt sfinte, iar ca discursurile sforaitoare sunt pentru Parlamentul Romaniei. Presedintele de sedinta i-a urat succes in politica romaneasca.

        Cetatean

        21/02/2012 at 8:27 pm

        • „Presedintele de sedinta i-a urat succes in politica romaneasca.”

          Om fin, i-a zis-o de la obraz cu maxima politete.

          EuCuMine

          21/02/2012 at 8:50 pm

          • Da,
            mai fina decat un cap in gura 🙂

            Theophyle

            21/02/2012 at 8:52 pm

            • Ce uameni rai, dom’ne… 🙂

              EuCuMine

              21/02/2012 at 9:04 pm

          • as da link, insa nu am chef sa murdaresc blogul. cauta-l pe yutub si vezi prestatia activistului de la SNSPA.

            Cetatean

            21/02/2012 at 8:52 pm

  37. Il sustin… pacat ca nu-l pot si vota… dar voi face „campanie” pe lanaga amicii bucuresteni.

    Monix

    21/02/2012 at 8:21 pm

  38. Parca a avut si politeia un articol despre unul Radu Cristescu, din echipa de vesnice cadre carese rotesc intre ele? Uite ca guvernul se pare ca a renuntat la serviciile lui. Deci se poate.

    Aha

    21/02/2012 at 8:27 pm

    • Deci se poate 🙂 Asa am zis si eu.

      Cetatean

      21/02/2012 at 8:44 pm

    • Salut,
      Da Aha. Exact ieri!

      Theophyle

      21/02/2012 at 8:49 pm

      • Polieia a avut totdeauna o conduita predictibila: ce-i in gusa si-n capusa. Eu zic ca nu aveti nimic sa va reprosati, chiar daca la unii nu le plac sfaturile oferite. Opinia mea: continuati tot asa.

        Aha

        21/02/2012 at 8:59 pm

        • Nu este suficient sa vorbesti de democratie, libertate si moralitate politica trebuie sa o si practici in fiecare zi 24 de ore pe zi.

          Theophyle

          21/02/2012 at 9:02 pm

  39. Ca sa nu scriu numai ca sa ma aflu in treaba, m-am uitat si eu pe site-ul lui domnu’ Dan. Recunosc ca imi place tipul asa cam dat si eu un vot acolo la sustinut virtual, ca de votat practic eu unul nu am treaba cu Bucurestiul.

    Aha

    21/02/2012 at 8:55 pm

  40. Trist dar adevarat…din pacate salarul si privilegiile exista 😦 Crin Antonescu – senator PNL de Bucuresti – are 0% voturi finale exprimate prin vot electronic (cartelă) în sesiunea septembrie – decembrie 2011. El este urmat de senatorul PSD Nicolae Moga, cu o prezenţă de 23%.

    http://www.hotnews.ro/stiri-politic-11564691-ipp-senatorul-crin-antonescu-are-0-voturi-finale-exprimate-prin-vot-electronic-sesiunea-septembrie-decembrie-2011-minoritatile-independentii-cea-mai-buna-prezenta-lucrarile-camerei-deputatilor-pdl-udm.htm

    mar

    21/02/2012 at 8:56 pm

    • In orice tata normala / partd normal nu ar fi avut nici o sansa. Este un grgaragiu de 2 bani.

      Theophyle

      21/02/2012 at 8:59 pm

      • Vai ce uimire! ma mir totusi, ZERO prezenta la vot este un record imposibil de batut pentru un senator in libertate. Acum un an, pina si Voicu avea mai multe voturi decit Antonescu, desi Voicu era in inchisoare de mai bine de un an, timp in care Antonescu ar fi putut marca puncte pretioase cu augusta-i mina la vot.

        Cetatean

        21/02/2012 at 9:06 pm

        • C.
          pe B1 este Diana Tusa, care incearca sa convinga o tara intreaga ca Puturosul chiar face bine ca lipseste ptr. ca este ocupat. O parasuta fara discernamant care nu are simtul penibilului 👿

          mar

          21/02/2012 at 9:13 pm

          • mar, nu ma mira. Parasuta aia liberaa e casatorita cu un blogger pesedist, si au un copil (sa le traiasca sanatos!). Ei au facut prima uniune social-liberala.

            Iar madama bate cimpii. Crin Antonescu are este obligat de art.29 din legea 96/2006 sa participe la sendinte:

            „Participarea la lucrarile Camerei din care fac parte reprezinta pentru deputati si senatori o obligatie legala, morala si regulamentara„.

            Se umfla de somn toata ziua si seara urla ca e dictatura. Un doctator il trezea la ora 3 noaptea cu o galeata cu apa rece in cap.

            Cetatean

            21/02/2012 at 9:28 pm

  41. Stefan A,
    pentru linistea ta:
    am fost gradinitar, pionier, utc-ist, dar nyet comunist cu carnet de membru PCR.
    nici nu m-a atras vreodata pcr-ul, adica nu am crezut niciodata in comunism, dar nici nu meritam sa fiu facut membru PCR (asa umblau zvonurile)
    🙂

    skorpion

    21/02/2012 at 8:57 pm

  42. ela,
    ce-i aia odus?
    😛

    skorpion

    21/02/2012 at 8:57 pm

    • Organizaţia Democraţiei şi Unităţii Socialiste, urmaşa Frontului Unităţii Socaliste (fus) unde erau înregistraţi aproape automat toţi nemembrii de partid.

      tibi

      21/02/2012 at 9:03 pm

    • toti cei nepolitici trebuiau stransi la un loc Si atunci au facut o organizatie a celor fara organizatie. (organizatia democratiei si unitatii socialiste) o gaselnita a mijlocului anilor 80.

      ela

      21/02/2012 at 9:05 pm

      • Eu am aflat că sînt membru odus cînd mi s-a adus la cunoştinţă că sînt restaţier pe trei luni de zile cu cotizaţia. 😛

        tibi

        21/02/2012 at 9:14 pm

    • super! cred ca nici daca era felix presedinte,premier , guvern si parlament – 4 in 1 – si tot nu si ar fi putut trage singurel atatea contracte.dar…puterea lupta cu felix! sa avem grija ca e lupta mare ! moguli, chestii … 😦

      zigzag

      21/02/2012 at 9:20 pm

    • Mishule,
      Numai nature ii va „lustra” pe astia. Generatia Banicioilor este si mai toxica!

      Theophyle

      21/02/2012 at 9:18 pm

      • era o vorba Theophyle: „copii sefilor nostri vor fi sefii copiilor nostri” prin sefi a se intelege- foste jigodii comuniste reambalate in „oameni de afaceri si oameni politici” dupa 89.

        zigzag

        21/02/2012 at 9:22 pm

        • Adevarat 😆

          Theophyle

          21/02/2012 at 9:24 pm

      • Incepe sa-mi fie teama ca ai dreptate.

        mishu jamie

        21/02/2012 at 10:14 pm

  43. eu îl susţin pe Nicuşor Dan pentru primăria capitalei şi cred că NR ar trebui să îl susţină în mod oficial. voi depune eforturi în acest sens.

    Bogdan Popa

    21/02/2012 at 9:09 pm

    • Salut Bogdan 🙂
      si cine va deranjaza ? 😆

      Theophyle

      21/02/2012 at 9:19 pm

      • Servus Theophyle,

        Nu prea înţeleg întrebarea.

        Bogdan Popa

        21/02/2012 at 9:21 pm

        • Cine / ce va deranjeaza ca miscarea sa-l sustina pe respectivul Nicusor la Capitala.

          Theophyle

          21/02/2012 at 9:36 pm

          • păi trebuie să discutăm. nu ştiu să ne deranjeze ceva (de aceea nu înţelegeam întrebarea).

            Bogdan Popa

            22/02/2012 at 12:06 am

            • 🙂 ar fi o idee.nu?

              Theophyle

              22/02/2012 at 12:09 am

              • simt puţină satiră şi nu ştiu cum s-o interpretez.

                desigur că ar fi o idee.

                Bogdan Popa

                22/02/2012 at 12:12 am

              • ba chiar ede loc. Noi, adica Politea a fost exclusa (zic eu destul de brutal) din cercul de sustinere a NR. De cateva zile noi nu mai contam si nici nu mai avem idei pt.. NR. Nici nu cred ca ideeile noastre au valoare pentru NR. Ni s-au despartit drumurile, daca nu stiai.

                Theophyle

                22/02/2012 at 12:22 am

              • am văzut un comentariu acolo pe blogul tău, dar nu am înţeles ce s-a întâmplat. de ce aşa, dintr-odată?

                când spui Politeia „a fost exclusă” despre cine vorbeşti? cine a exclus-o din postura de think-tank neoficial al NR? v-aţi exclus singuri? e vorba despre toată comunitatea sau doar de dumneata, Theophyle? Observ că în ultimul timp au început să apară articole în numele comunităţii Politeia.

                aş vrea să am mai multe detalii despre toată această poveste, nu mi se pare normal să „ni se despartă drumurile” aşa de brusc şi ireconciliabil.

                eu mă consider membru al comunităţii Politeia, chiar dacă las comentarii rar. urmăresc ce se petrece. acest blog a contribuit la starea de spirit care a făcut NR posibilă. pentru a parafraza o replică celebră, „why can’t we all just get along?”.

                e exagerat să spui că fereastra de oportunitate se închide, totul depinde de cum ne mişcăm, şi în curând
                cred că vom avea surprize plăcute dinspre NR. am aflat cu toţii din experienţă că un proiect politic bottom-up este mult mai complicat decât pare. dar lucrăm, încercăm să învingem dificultăţile şi să ieşim cu un produs nou pe piaţa politică. în continuare, toate acestea se petrec pe timpul şi banii noştri.

                mă amuză proiectul de Mişcare Populară, e o păcăleală în termeni. Dacă PDL-ul lansează ceva, va fi prin definiţie ceva diferit de o mişcare populară. NR este, în schimb, cu adevărat o mişcare populară.

                ţi-aş fi recunoscător pentru lămuriri, în limita timpului şi chefului.

                Bogdan Popa

                22/02/2012 at 12:37 am

              • Dan,
                sigur ca esti. Deoarece am promis ca nu voi mai scrie despre NR pe blog iti voi raspunde printr-un mail maine.

                Theophyle

                22/02/2012 at 12:43 am

  44. Un articol interesant pe Politeia Europeana / Stratfor: The State of the World – A Framework

    http://politeiaeuropa.wordpress.com/2012/02/21/stratfor-the-state-of-the-world-a-framework/

    Theophyle

    21/02/2012 at 9:16 pm

  45. Buna seara,
    v-am citit acum si constat ca primaria Bucurestiului are un candidat sustinut de multi de aici.
    Ca sa va pun in incurcatura, va rog sa va exprimati cu cine ati vota dintre acesti doi candidati „celebri”:
    Antonie Solomon sau Lia Olguta Vasilescu. Va rog mult sa ma scoateti din aceasta dilema!

    cedric

    21/02/2012 at 9:24 pm

    • salut Cedric 🙂
      V-ati pricopsit cu o dilema „solomonica”. Ce naiba, in toata Oltenia nu gasiti voi ceva mai bun?

      Theophyle

      21/02/2012 at 9:28 pm

      • Cedric, asteapta sa mai vezi si alt candidati. Daca nu gasesti, fa si tu ca un coleg de-al meu. Scrii numele unui dusman cu pixul pe buletinul de vot si votezi pe el.

        Cetatean

        21/02/2012 at 9:30 pm

      • Deocamdata , PDL vine cu unul slab de tot. Ma gandisem sa nu ma duc, dar ma voi duce si voi vota asa cum cred eu , in nici un caz vot anulat ca atunci le-as da o sansa ambilor!

        cedric

        21/02/2012 at 9:37 pm

    • Cedric 🙂
      nu-tzi bate capul
      Vasilantolgulia ar putea primi un vot 😆

      mircea

      21/02/2012 at 9:31 pm

      • Crezi ca va avea doar un singur vot? Nu-i cunosti pe olteni: rosii (si prosti) pana in maduva oaselor!

        cedric

        21/02/2012 at 9:35 pm

        • nu toti 🙂

          mar

          21/02/2012 at 9:39 pm

          • Nu toti, dar multi!

            cedric

            21/02/2012 at 9:42 pm

        • 🙂
          VASIL(vasilescu)ANTO(antonie)OLGU(olguta)LIA(lia) i-am combinat ca-s tot un drac 🙂
          Ba ii cunosc Chiar foarte bine.Am prieteni buni pe-acolo imi mai trmit cate-un zaibar de sarbatori.Nu-s deloc rai.

          mircea

          21/02/2012 at 9:45 pm

  46. Bonsoir mes copains 🙂
    seara buna Theophyle all 🙂

    mircea

    21/02/2012 at 9:32 pm

    • Buna Seara 🙂

      Theophyle

      21/02/2012 at 9:33 pm

  47. @tibi,
    mersi, uitasem de existenta lor, oi fi fost si eu membru odus, fus orar?!
    😛

    skorpion

    21/02/2012 at 9:34 pm

    • Pentru puţin. Cine ştie? 🙂

      tibi

      21/02/2012 at 10:09 pm

  48. Pe vremea comunismului cel mai votat om in Cluj a fost Bula . Nu era normal saracul , medical dovedit, dar era cel mai simpatic clujean . Din surse sigure ,( membri palavragii a numeroase comisii de alegere) avea cele mai multe numiri pe listele de vot . 🙂 Nu a obtinut niciodata un mandat . Era si logic . Alegerile se desfasurau duminica si castigatorii se cunosteau deja de vineri . 😆

    Ștefan A.

    21/02/2012 at 9:41 pm

  49. Asta seara sunt pus sa va „testez”; alta intrebare , la care eu, in naivitatea mea , nu cunosc raspunsul:
    pentru ce ar trebui ca un partid politic sa lupte si cu dintii sa „castige” rectoratul unei universitati?
    Doa runiversitatile sunt medii academice, apolitice pri ndefinitie!

    cedric

    21/02/2012 at 9:45 pm

    • Vad ca nimeni dintre colegii mai tineri nu raspund. Deci am sa incerc eu. Centrele universitare din lume sunt pepiniere de idei si oameni. Nu stiu cum este in Ro. Afara asa este. Probabil ca ne acomodam si noi din mers la realitatile globale. In Statele Unite majoritatea liniei a doua sau a treia sunt universitari la un nivel s-au altul. Ei ies din universitati la politica si se intorc dupa un mandat sau doaa. Poate asta este si tendinta la noi. Chiar nu stiu.

      Theophyle

      21/02/2012 at 9:57 pm

      • Multumesc pentru explicatie, dar e prea „nobila” pentru situatia din Romania. Ma gandesc ca dorinta este sa ai cat mai multe institutii „credincioase”. Apoi , sa iti agati la butoniera si o universitate, nu e de ici de colo!
        Cand o sa am date sigure, am sa-mi permit sa-ti scriu un email, Theophyle.

        cedric

        21/02/2012 at 10:12 pm

        • Astept cu placere 🙂

          Theophyle

          21/02/2012 at 10:15 pm

  50. Votez si eu pentru Nicusor Dan. Daca a reusit sa opreasca atatea ilegalitati aproape de unul singur sunt sigur ca va putea face mult mai multe pentru orasul asta cand va avea departamentul juridic al primariei in subordine.

    Bogdan

    21/02/2012 at 9:57 pm

    • salut 🙂
      Sa speram ca se va organiza!

      Theophyle

      21/02/2012 at 9:59 pm

  51. Sara buna oameni buni, spirite inflacarate 🙂

    Nu stiu cum naiba cei din USL sunt facuti pe acelasi calapod. Tusa este pe acelasi calapod cu Banicioiu. De o impertinenta de nedescris.

    In atentia lui Stefan A. Am fost numai membru UTC. Am fost dupa aceea (cred) membru odus sau asa ceva. Deci, nimeni nu ma poate acuza ca am avut intentia sa profit misheleste/marsav/fara scrupule facandu-ma membru PCR si sa am avantaje nemasurate 🙂

    eugeni

    21/02/2012 at 10:00 pm

    • 🙂 buna eugeni
      erau vremuri faine.Eu am fost pionier si utecist.Toata recuzita e pusa la pastrare cu levantzica ptr. molii,uniforma,cravata,inel de plastic,trese,camesha,basca alba,centura cu stema colorata,insigne ca alea tip decoratzii,inclusiv insigna de pe basca, carnetul de utecist.Ehe 😉

      mircea

      21/02/2012 at 10:08 pm

      • va coplesit nostalgia protocronista? 😆

        Theophyle

        21/02/2012 at 10:10 pm

        • Teophyle,

          Eu imi faceam nod la cravata de pionier. Dupa aceea a aparut moda capitalista cu inelul. Ce stiu copii astia…..
          Cat despre vremuri faine ? Nu stiu, ce stiu este ca am avut o copilarie ca atatia altii in intreaga lume. (ciresele au fost mai bune la vecini, colectia de timbre, carti, primul sarut, dragoste neimprtasita-ca intodeauna prima mare dragoste din viata unui ado, muzica -Pink Floyd si ELP si Phoenix). Mai greu ca adult atunci s-au schimbat datele problemei….:). Sry pentru lungime

          eugeni

          21/02/2012 at 10:23 pm

          • Emerson Lake & Palmer C`est la vie 🙂
            Tzin minte ca faceam sabloane din hartie de desen(blocul mare desen) si suflam cu vopsea(sigmarom parca/se usca repede) tricouri.Pink Floyd,ELP,Tangerine Dream,etc.Sabloanele mele erau la mare trecere 😀 Nu eram vazut bine de „biroul politic”

            mircea

            21/02/2012 at 10:32 pm

        • 😆 ce tanar am fost atunci 😆
          Cu membria de partid a fost mai complicat.Pana la urma a venit lovilutziunea 🙂

          mircea

          21/02/2012 at 10:25 pm

  52. Acum daca dau asta , sint dusman al poporului ? 🙂

    http://cursdeguvernare.ro/prietenii-statului-episodul-ii-lista-senatorilor-si-contractele-lor.html

    PS. Aia din PDL sint cei mai bagati „in paine” la contractele cu statul . Constat . 🙂

    Ștefan A.

    21/02/2012 at 10:14 pm

    • Pai tata sunt la ciolan! Deci ine e la ciolan mananca mai multa fasole 😆

      Theophyle

      21/02/2012 at 10:16 pm

      • ca sunt bagati cei de la pdl la contracte nu ma socheaza. tentatia puterii -platesc la alegeri.dar sunt stupefiat ce bine o duce felix in regimul Basescu si in guvernarea pdl.latrinele tv latra, puterea si opozitia se rup in „scheme” dar la umbra dupa cum vedem pace si prietenie.

        zigzag

        21/02/2012 at 10:44 pm

    • constat ca vezi selectiv
      🙂
      iata de ce:

      Dan Voiculescu – senator PC de Bucureşti

      Are 131 de contacte
      încheiate cu diverse instituţii ale statului prin mai multe firme sau fundaţii.

      Are un contract încheiat în 2010 prin Fundaţia „Dan Voiculescu pentru Dezvoltarea României” cu Ministerul Muncii prin AM POSDRU, pentru o finanţare nerambursabilă de 3.972.916 lei.

      Mai are un contract încheiat în 2010 prin Asociaţia Oamenilor de Afaceri obţinut AMPOSDRU în valoare de 9.983.820 lei.

      Are 24 de contracte încheiate prin GRIVCO SA în perioada 2006 – 2010, toate aflate încă în derulare (multe încheiate pe o perioadă nedeterminată)
      cu Transelectrica,
      OPCOM – bursa de energie,
      Electrica,
      Termoelectrica,
      ICITID,
      Romtelecom,
      Ascensorul Romservice SA,
      Apele Române,
      Registrul Comerţului,
      Consiliul Judeţean Giurgiu sau
      Academia Română.

      Multe din aceste contacte sunt pentru furnizare de energie, iar în dreptul valorii se specifică „conform consum”. Pentru restul valoare totală este de 10.674.235 lei şi 9.338 euro.

      Mai are 28 de contracte încheiate prin firma Antena 1 SA
      cu Registrul Comerţului,
      Societatea Naţională de Radiocomunicaţii,
      ANRCTI,
      RAR,
      Oficiul de Stat pentru Invenţii şi Mărci.

      Aceste contracte aflate în vigoare de câţiva ani se prelungesc automat în fiecare an, iar in cayul unor valoarea nu este precizată. Pentru restul, valoarea totală este de 1.060.478 euro.

      Mai are şapte contracte încheiate prin firma Antena3 SA
      cu Camera Deputaţilor,
      ANM,
      Agerpres şi
      TVR.
      Deşi precizată în anumite cazuri, valoarea contractelor nu poate fi evaluată pentru că este stabilită la oră.

      Alte nouă contracte sunt încheiate prin Intact Productions SRL
      cu RADET,
      România Film,
      Societatea Naţională de Radiocomunicaţii, în valoare declarată de 3.358.125 euro.

      Alte şapte contracte sunt derulate prin Grupul Medical Camina SRL, valoarea lor ridicându-se la 210.402 euro.

      Încă 23 de contracte în valoare de 107.522 euro sunt derulate prin Editura Intact. Tot zece contracte sunt derulate prin firma Convergent Media SA, în valoare de 33.047 lei şi 87.096 euro. Un contract de 6.000 de euro cu Tarom încheiat prin firma Săptămâna Financiară SA. Alte opt contracte încheiate prin firma Media Casa Press SRL, în valoare de 186.347 euro. Două contracte prin Open Media Network SRL, în valoare de 1748 lei.

      Două contracte prin Tipografia Intact SA, în valoare de 1.037.894 lei. Un alt contract, încheiat prin firma Sanagra SA cu Agenţia Domeniilor Statului, are valabilitate de 15 ani.

      Cinci contracte sunt încheiate prin firma Smart Food Solutions SRL, unul singur, cu APRPS, fiind în valoare de 21.844.800 lei. Cel mai surprinzător contract este cel încheiat cu Camera de Comerţ şi Industrie, care are o durată de 43 de ani,

      valabil până în 2053,

      valoarea fiind de 2.048.661 euro. Contractul prevede realizarea unei emisiuni despre Camerele de Comerţ, difuzată în fiecare sâmbătă la Antena 3.

      si ne mai miram de ce latrinele tv sint haznale de manipulat creierele umane?

      skorpion

      21/02/2012 at 10:22 pm

      • Un citat din articol
        Dintre cei 24 de senatori care au beneficiat de când se află în funcţii de contracte derulate pe bani publici opt sunt membri ai PDL, şapte sunt de la PSD, trei sunt membri ai PNL şi alţi trei ai UDMR, iar câte unul aparţin PC, UNPR şi grupului de independenţi.

        Si aici un alt pasaj :
        Unul dintre senatori înregistrează şi recordul celor mai multe contracte încheiate de un parlamentar român cu instituţii ale statului, devansându-i pe deputatul PDL Silviu Prigoană, care are 547 de contracte, şi pe deputatul PSD Eduard Martin, care are doar 327 de contracte. Este vorba de senatorul PDL de Mureş Petru Başa, cel care are 617 contracte, TOATE atribuite prin încredinţare directă.

        Deci draga Skorpion nu stiu zau cine face manipulare si inca grosolana sau poate nu stiu toti sa citesca in limba romana .
        Am mentionat mai sus azi sa ma contradiceti cu argumente , date , dovezi clare . Mai citit baieti mai citit ca e greu sa salvezi niste aparente . 🙂

        Ștefan A.

        21/02/2012 at 10:31 pm

        • Ştefan, de observat că şi aici se păstreză principiul algoritmului politic.

          puterea are 13 şi opoziţia 11. 😉

          val_one

          21/02/2012 at 10:38 pm

      • Mai Stefane. Am citit-o si am analizat-o in doua postari acum un an. Ce vrei tu sa dovedesti – ceea ce stie toata lumea? Ca astia sunt corupti si ca trebuie sa-i schimbam cu altii care intr-un an sau doi vor fi la fel de corupti? E fatidic. Democratia nu functioneaza daca nu este lege si justitie.

        Theophyle

        21/02/2012 at 10:35 pm

        • sefu 🙂
          „hotii nostri sint la fel ca hotii lor „. Asta sti ca am scris mereu . Cum la fel am sustinut ca nu e reformabil ceva corupt pina in maduva oaselor . Deci o fi Voiculescu sefu hotilor dar si „ai nostri” au invatat lectia si recupereaza puternic . Eu asta subliniez mereu . Sa nu ne iludem ca unii sint mai buni si altii mai rai . Toti egali sub aceiasi umbrela mafioasa . Inutil sa credem ca o tabara va reforma ceva , vor face ceva pentru cetateanul roman . Cu cit se pricepe mai repede asta , cu atit mai bine .
          Iar justitia e ultima garantie a sigurantei sistemului actual .
          PS . Legi sint dar fac pipi pe ele toti parlamentarii . Minus domnul de ieri din PNL care e singurul din opozitie cu unica sursa de venit , salariu de parlamentar . In PDL cred ca nu exista nici macar unu exceptie

          Ștefan A.

          21/02/2012 at 10:47 pm

          • Stef,
            Niciodata nu am crezut altceva! M-am saturat de alternativele „raului mai mic” si prospetimea tineretii stahnoviste cu mesaje infantile. Deci poate trebuie altceva?!

            Theophyle

            21/02/2012 at 10:50 pm

  53. Invatamantul nostru superior, se face de pomina in afara tarii:
    http://www.ziare.com/scoala/universitati/mita-si-nereguli-la-umf-cluj-rezultatele-unei-investigatii-aparute-intr-un-cotidian-suedez-1152132

    Ce a fost medicina din Cluj si ce a ajuns!

    cedric

    21/02/2012 at 10:18 pm

    • @cedric
      Articolul asta e legat de un altul din anul trecut cind italienii au descoperit ca aveau dentisti scoliti si diplomati in RO dar care in realitate si cu modestie erau „macelari” .Plateau diploma si gata , erau dentisti . Scandal a fost si in presa romaneasca . Italienii au suspendat si recunoastrea diplomelor romanesti trimitind la reexaminare dentisti cu diplome in RO . Cred ca suedezii vor face la fel . Pina la urma de unde vor mai incasa astia valuta fiind sefi de facultati nu portari .

      Ștefan A.

      21/02/2012 at 10:24 pm

  54. corect, ThPh,

    lege si justitie!

    dar unde este justitia?
    hmmmmm….

    skorpion

    21/02/2012 at 10:38 pm

    • Skorpi,
      pana nu vom avea o justitie corecta fara reformatori fanfaroni si de carton, Romania va continua sa se balaceasca in mlastina!

      Theophyle

      21/02/2012 at 10:44 pm

    • justitia e la ilici, la felix, la afaceristi controversati etc. de ce e justitia la astia ?ptr ca aia de la putere una zic si alta fac.iar de treaba s au prins si judecatorii , procurorii etc. chestia e ca incep sa se prinda si aia din UE.sa ne imaginam azi o chestiune: romania avea un guvern USL iar Basescu@erau in opozitie.se dadea anuntul: UE intrerupe pe 6 luni fondurile ptr Romania. pariu ca opozitia( adica domn Base si compania) facea spume?urlete , conferinte de presa , acuzatii etc. ia sa ne imaginam ca se intampla treaba cu fondurile in perioada tristei guvernari tariceanu….poi suspenda domn Basescu tot guvernu, cre ca nu avea liniste daca nu „reclama” proasta guvernare la toate posturile tv. acum? liniste.nicio vorba.apar informatiile cu lista de contracte a lui felix?nicio vorba de la nimeni.

      zigzag

      21/02/2012 at 10:51 pm

  55. pai, asta urlam noi de ani de zile si, parca, anul acesta ceva a inceput sa se miste, dar f.f.f.putin raportat la coruptia generalizata.

    skorpion

    21/02/2012 at 10:45 pm

    • si daca urlam ce? nu se va intampla nimic pana cand vom ajunge la un pas de prapastie 😦

      Theophyle

      21/02/2012 at 10:47 pm

  56. Daca tot sintem la primari de Bucuresti, unionistii aflati momentan in greva, totusi nu someaza. Vad pe hotnews ca se apuca de catindati. In sectorul 3, unde primar e Negoita, USL il propune tot pe cine? Ati ghicit, tot pe Negoita. Da’ Robert. Domnul Robert a fost ales pentru doveditele calitati mangeriale. Doar stie oricine ca un bun manager de bordel este musai si un bun primar. Sau poate se bazeaza pe confuzia de nume? Sa vedeti campanie: Negoita e incompetent, deci votati Negoita.

    Aha

    21/02/2012 at 11:07 pm

    • Monumentala stire 🙂
      Astia se bazeaza pe instinctul pavlovian al electoratului 😦

      Theophyle

      21/02/2012 at 11:11 pm

    • Robert a inceput derja sa ne dea tarcoale. A, gasit pe usa blocului o invitatie la Rin Hotel, un concert al senatorului filmelor dublate. Daca Negoita I-ul va candida, Negoitza evazionistul nu cred ca ia 10% din voturi. Ce zic eu, e mult… poate 5%.

      mishu jamie

      21/02/2012 at 11:13 pm

      • Mishule sper sa ai dreptate!

        Theophyle

        21/02/2012 at 11:15 pm

  57. Uite si o veste buna (sa nu ziceti ca sint mereu Gica contra 🙂 )

    http://www.adevarul.ro/actualitate/politica/Greva_USL_il_expune_penal_pe_Ion_Iliescu_0_650335509.html

    Sper din toata inima sa devina efectiv lege , fara derogari , fara amanari . Adica normalitate cum e si prin alte tari unde omorul e fara prescriptie .

    Ștefan A.

    21/02/2012 at 11:12 pm

    • Stefane,
      o veste buna despre Iliescu trebuie sa fie cu chenar negru. Pe asta il va judeca numai Sf. Petru!

      Theophyle

      21/02/2012 at 11:15 pm

      • Cum spuneau cei din Kamikaze: „Pana si dracii au inceput sa strige: ‘Jos Iliescu!'”

        EuCuMine

        21/02/2012 at 11:19 pm

    • buna seara
      Monica Macovei a obtinut o hotarare UE (nu stiu cum se cheama oficial, rezolutie, lege, jalba..) prin care crimele impotriva umanitatii nu pot fi prescrise.
      Mai ramane o problema: cine il da in judecata !?!?

      val

      21/02/2012 at 11:17 pm

      • Nu val,
        Intrebarea este cine il judeca 😦

        Theophyle

        21/02/2012 at 11:18 pm

        • da, asa e. asta e marea problema

          val

          22/02/2012 at 12:03 am

    • Bwahahahaha! 🙂

      Ce-si face omul cu mana lui lucru manual se numeste!

      EuCuMine

      21/02/2012 at 11:18 pm

    • Evident, dupa contestarea de rigoare la CCR. Dupa sloganul: nici o lege fara o contestare.
      Ioi, acuma am vazut ce gradina zoologica avem. Grevistii au pontat si dupa aceea s-au dus sa protesteze din balconul parlamentului. Sa te iei cu miinile de cap nu alta. Astia sint monumentali.

      Aha

      21/02/2012 at 11:20 pm

      • Aha,
        Ceea ce au facut ei astazi se numeste diaree mentala. Adica au multe idei de kkt.

        Theophyle

        21/02/2012 at 11:23 pm

  58. Stefan 🙂
    Clasa politica nu se poate reforma/ schimba fara un electorat educat dtpdv. si o justitzie puternica(asa cum ai spus,treapta suprema) Ori aici deschidem cutia pandorei in discutzia asta.Un elector educat,indiferent ca e de stanga sau de dreapta stie cum sa puna presiune.
    Dan Diaconescu OTV si cel putzin 15% spune ceva ? Alte tv-uri ,de stiri sau generaliste spun ceva ? (ptr. masa larga) Scoala ce spune ?
    De marote de astea ,ca peste tot in lume e la fel,m-am saturat.E un proces lung.
    Lumea a ajuns ca sa rada cu pofta sau sa aprecieze filme si comedii din anii 70,filme care atunci erau privite cel mult cu ingaduintza.Nu potzi sa ai o discutzie mai de Doamne ajuta cu cineva(indiferent de domeniul abordat) ptr. ca pur si simplu nu intzelege ce spui.Orice ratzionament indiferent ca e tehnic sau de alta natura enerveaza pana la exaltare/enervare.Se schimba lumea.Rigoarea a devenit amatorism si zona publica e plina de arogantza tupeu nesimtzire.Inca e vremea lor.Sper ca nu ptr. multtimp

    mircea

    21/02/2012 at 11:18 pm

  59. Acum aici nu inteleg ceva

    http://www.hotnews.ro/stiri-esential-11565211-omul-afaceri-ioan-neculaie-condamnat-sase-luni-inchisoare-suspendare-pentru-ucidere-din-culpa.htm

    Niculaie are deja o condamnare din decemrie 2011 cu suspendare . Acum o alta tot cu suspendare . Pai daca juritic este recidivist , cum primesti pedepse tot cu suspendare ? Poate nu pricep eu bine toata tarasenia . 😦

    Ștefan A.

    21/02/2012 at 11:19 pm

    • Vezi dragule – asta se numeste farul dreptatii la romani!

      Theophyle

      21/02/2012 at 11:21 pm

    • Poate la noi sa recidivezi se considera cind calci pe acelasi om de doua ori la rind. Sa zicem dai peste el prima oara. Opresti. Bagi in marsarier si mai treci o data peste el. Altfel daca calci doi oameni diferiti nu este „recidiva”.

      Aha

      21/02/2012 at 11:24 pm

      • Aha,
        Romania este o oaza de absurd. Astazi stiu multe detalii despre vizita lui Pomta in USA. Nu am sa scriu niciodata despre asta. Pur si simplu mi-e rusine de rusinea lui 😦

        Theophyle

        21/02/2012 at 11:26 pm

      • @aha
        Glumesti sau scri serios ?
        Ca ajung sa citesc si incredibilul . 🙂

        Ștefan A.

        21/02/2012 at 11:27 pm

        • Nu glumesc absolut de loc!

          It is your democratically elected President, Mr. Ponta!

          Theophyle

          21/02/2012 at 11:29 pm

          • Teophyle,

            eu nu l-am ales niciodata. Si sper doamne fereste, sa fie ales. 🙂

            eugeni

            21/02/2012 at 11:57 pm

            • ignora mesajul de mai sus. Am interpretat eu gresit. 😦

              eugeni

              22/02/2012 at 12:16 am

  60. Seara buna
    Citind articolul lui Tapalaga, ma gandeam la un lucru, observand cum Ponta iese, din nou, mai frumos si mai voinic. Inclin sa cred ca pozitionarile anti-UE ale taticilor Iliescu si Nastase au fost facute intentionat, pentru ca Ponta sa aiba posibilitatea sa ii contrazica, pozand astfel in reformatorul PSD, odrasla care acum isi contrazice parintii care l-au crescut la sanul lor. De fapt, USL va semna in curand protocolul propus de TB, si va vota si pentru ratificarea tratatului, ulterior semnarii lui.

    Eduard

    21/02/2012 at 11:25 pm

    • Nu Eduard,
      Ponta aprimit niste lectii de diplomatie in SUA pe care nu le va uita prea curand!

      Theophyle

      21/02/2012 at 11:28 pm

      • Sa-nteleg ca de-aia tace ca scroafa-n kukuruz.

        EuCuMine

        21/02/2012 at 11:37 pm

        • Vezi,
          americanii sunt extrem de pragmatici – ei nu sunt orientali si nici macar finuti ca europenii. Povestea este simpla. Analaliza lor se bazeaza pe – de ce, cine si ce-mi iese mie din asta? Asta inseamna ca Basescu este asigurat pena in 2014 – Beton. Nu are imprtanta ce zice nici USL,nici Antenescu ca sa nu vorbim de Felix. Cine a avut succes in vizita lui Ponta in SUA a fost Basescu.

          Theophyle

          21/02/2012 at 11:41 pm

  61. ThPh,

    tinind cont de faptul ca televiziunile nu au spus absolut nimic – asa am dedus – despre mareata vizita a lui ponta in SUA, macar tu sa ne spui ceea ce stii.
    chiar nu mi-este mila de ponta si de rusinea lui.
    trebuie sa aflam si noi, esti de acord?

    daca era basescu, sa vezi tam-tam latrinesc…

    skorpion

    21/02/2012 at 11:30 pm

    • Skorpi,
      da-mi cateva zile sa-mi revin 🙂 Tu chiar crezi ca aia sunt idioti si nu stiu cine este si a fost Voiculescu?

      Theophyle

      21/02/2012 at 11:32 pm

      • Voiculescu este cel mai important atu electoral pe plan extern impotriva USL.

        Theophyle

        21/02/2012 at 11:34 pm

      • Hai ca ne-ai facut curiosi.
        Da-ne prin mail daca ti-e rusine sa publici 🙂

        Eduard

        21/02/2012 at 11:35 pm

        • Pana la urma am sa scriu. probabil de weekend cand lumea este mai linistita 😆

          Theophyle

          21/02/2012 at 11:36 pm

          • Sa fie impactul maxim 🙂

            Eduard

            21/02/2012 at 11:37 pm

  62. OK, astept cu foarte mare interes, mai ales ca este o discrepanta enorma intre linistea ce s-a asternut asupra intregii mass-media in privinta esecului vizitei lui ponta in SUA

    si

    tsunami-ul mediatic abject cind a fost Basescu in SUA.

    v-aduceti cu totii aminte, nu este cazul sa reamintesc latrinele, haznalele si tot ce a fost atunci….

    dupa care a venit bomba lui Basescu & intilnirile lui la nivel inalt.

    skorpion

    21/02/2012 at 11:43 pm

  63. „[…]spune Bianca Oanea, producator la Realitatea TV si Romania TV.[…]”
    Mai e vreun dubiu ca totul e praf in ochii prostilor?

    Eduard

    21/02/2012 at 11:43 pm

  64. Mi-a povestit un prieten ca cel mai vizionat film la Washington in ultimele saptamani a fost Kapitalism. Nu stiu cine l-a plasat dar a fost genial!

    http://www.kapitalism.ro/

    Theophyle

    21/02/2012 at 11:45 pm

    • diabolic de genial, Theophyle. 🙂 asta chiar e o veste plăcută.

      noapte bună.

      val_one

      21/02/2012 at 11:50 pm

      • Noapte buna Val 🙂

        Theophyle

        21/02/2012 at 11:51 pm

    • Suspectez ca a fost cadoul de despartire al lui Baconski. Sau cadoul de venire al lui MRU.

      EuCuMine

      22/02/2012 at 12:01 am

      • Scuze, Baconski. Theo, ai putea sa corectezi?

        EuCuMine

        22/02/2012 at 12:02 am

      • Chiar nu stiu la cel nivel s-au facut lucrurile. Stiu insa ca a fost un antidot clasic. Cred ca filmul asta trebuie sa faca parte din campania tuturor miscarilor reformatoare din Romania! Este atat de convingatior

        Theophyle

        22/02/2012 at 12:03 am

        • Multumesc pentru corectura.

          Oricine a facut-o, n-a facut rau. Cand a ajuns Victoras acolo, cred ca l-au tinut numai in suturi, de-a mers pe varfuri fara efort toata vizita.

          EuCuMine

          22/02/2012 at 12:21 am

    • a fost filmul dat pe tv ? sau de la „închirieri” ?

      val

      22/02/2012 at 12:12 am

  65. No asa , daca vreti sa vedeti cit cistiga ministri italieni . 🙂

    http://www.corriere.it/politica/12_febbraio_21/online-i-redditi-dei-ministri-la-classifica_720e6a82-5c80-11e1-beff-3dad6e87678a.shtml

    Daca apasati la fiecare nume unde e scris : la scheda , va apare si venitul anual total . Stati bine pe scaune sa nu cadeti ca afacere mai banoasa ca bugetar nu exista in tarile latine . 🙂

    PS . Impozitul pe venit e progresiv . In cazul acestor cifre este de 46 % + un ulterior 10 % ca impozit de solidaritate ” datorita crizei . 🙂

    Ștefan A.

    21/02/2012 at 11:50 pm

    • Dna Paola Severino vace o groaza de lovele. Apara Mafia?

      Theophyle

      21/02/2012 at 11:52 pm

      • Are ceva studio legal barosan cu clienti grasi . Nu poate avea clienti mafiosi ca legea impiedica sa fie si ministru sau secretar de stat in acelasi timp . Cind a fost numita , aprobarea servicilor e obligatorie si greu de grezut ca obtinea asta daca avea mafiosi ca clienti . O fi Italia cum e dar nu a decazut inca in asemnea hal ..

        Ștefan A.

        21/02/2012 at 11:58 pm

        • Bani seriosi – omule 🙂

          Theophyle

          22/02/2012 at 12:00 am

        • Tanti la 7 milioane de euro venit a platit peste 4 milioane impozit . Al dracului ca nu a emigrat in RO la 16 % impozit dar nici mogulii nostri nu emigreaza in Italia sa le ia fiscul mai mult de jumatate din bani . 🙂

          Ștefan A.

          22/02/2012 at 12:01 am

  66. Teophyle,

    Sa nu ne lashi jinduind.
    Dupa cum ii stiu pe USL-isti, nu au simtzul rushinii chiar daca ii prinzi asupra faptei. Ma gandesc la Babicioiu, Tusa, Nastase, Iliescu Vosganian……si restul

    eugeni

    21/02/2012 at 11:51 pm

    • eugeni, sti ca ma tin de cuvant si am si surse bune 🙂

      Theophyle

      21/02/2012 at 11:53 pm

  67. Daca ai scris „It is your democratically elected President, Mr. Ponta!”, e clar ca Ponta a primit doua la fund cum nimeni nu a indraznit pina acum sa ii traga.

    Desigur.Fireste.

    Cetatean

    22/02/2012 at 12:04 am

    • C,
      castigatorul absolut al vizitelor lui Ponta la Washington a fost diktatoru; 😆

      Theophyle

      22/02/2012 at 12:06 am

      • Nici nu ma indoiesc, Ponta s-a facut drept cel mai mare cadou pentru Pirat, e ca si cum ar fi zis: „examinati-ma, sa vedeti ca Basescu are dreptate in ceea ce zice despre Opozitie”.

        Cetatean

        22/02/2012 at 12:09 am

  68. http://www.hotnews.ro/stiri-politic-11566201-teodor-baconschi-vom-asista-geneza-miscarii-populare-urmatoarele-luni-formalizarea-face-dupa-alegerile-locale-numi-asta-nou-contract-politic-pentru-romania.htm

    Baconschi: „Se discuta in PDL din ce in ce mai mult despre Miscarea Populara si sunt lideri importanti ca Gheorghe Stefan si altii din Ardeal din ce in ce mai receptivi la ideea Miscarii Populare, a mai spus Baconschi”.

    ce spuneam eu azi la 19:30?

    „domnu’ Baconschi o sa ne ia cu “Miscarea Populara” si cu “fortele de dreapta”.

    Politicieni previzibili, moartea pasiunii si a reformei.

    Cetatean

    22/02/2012 at 12:08 am

    • ce scriam eu ieri, si alaltaierii si spatamana trecuta despre o fereastra care se inchide?

      Theophyle

      22/02/2012 at 12:11 am

      • Baietii or sa se trezeasca striviti de un buldozer fesenist pe care scrie „Dreapta”.

        Cetatean

        22/02/2012 at 12:13 am

        • Vezi tu, C
          Crestin-democratia vine mult prea tarziu in Ro. Crestin-democratia a fost unealta prin care americanii au democratizat fostele dictaturi – Germania si Italia. 22 de ani prea tarziu!

          Theophyle

          22/02/2012 at 12:16 am

  69. Daca si Pinalty e interesat de Miscarea Populara, iar creierele sunt Oltean, Blaga si Falca, e cat se poate de clara treaba. Sincer, eu nici nu vad cum cred ei ca asta i-ar creste in sondaje. Cu voturile PNTCD?

    Eduard

    22/02/2012 at 12:12 am

    • Poti sa sigur ca nu vor avea loc acolo!

      Theophyle

      22/02/2012 at 12:14 am

      • Cine? Baietii enumerati? Ba eu cred ca vor avea un loc in cockpit 🙂

        Eduard

        22/02/2012 at 12:17 am

        • mai vedem 🙂

          Theophyle

          22/02/2012 at 12:17 am

          • Pai din MP va face parte si PDL. Pare neverosimil sa stea ei cuminti pe margine. Ii vezi pe Oltean sau pe Blaga facand un pas in spate?

            Eduard

            22/02/2012 at 12:22 am

        • atunci sa vezi bice pe partidele mici din MP…

          Cetatean

          22/02/2012 at 12:19 am

  70. 1 milion euro ascunsi in masina unui muncitor italian la granita catre Elvetia .

    http://milano.repubblica.it/cronaca/2012/02/21/foto/como_operaio_fermato_alla_frontiera_con_un_milione_di_euro_nel_cruscotto-30261558/1/?ref=HREC1-40

    Norma UE admite doar transportarea a maxim 10.000 euro de persoana .
    PS . Asta e unul din bransa de curieri ilegali numiti „spallone” . Duc peste granita ilegal bani gheata in bancile elvetiene . „meseria” asta exista cam din anii 60 dar cazuse in criza profunda . Acum cu situatia europeana si italiana in particular , sint cautati peste tot „specialistii” . 🙂

    Ștefan A.

    22/02/2012 at 12:15 am

    • e de lucru Stef 🙂

      Theophyle

      22/02/2012 at 12:18 am

      • Eu cu elicopterul ca nu am auzit de un astfel de aparat oprit si controlat in timp ce zbura . 😆

        Ștefan A.

        22/02/2012 at 12:20 am

        • ha, ha 😆

          Theophyle

          22/02/2012 at 12:24 am

  71. Mai lipseste chiar putin , infinit de putin si DowJones ajunge la 13.000 . Cit era cu 4 ani inainte , cind a inceput criza .

    http://www.dowjones.com/

    Acum , va ajunge pe noi culmi sau sa ne asteptam la o noua prabusire catastrofala ? 🙂

    Ștefan A.

    22/02/2012 at 12:25 am

  72. A venit „troika” la MRU sau maine vine?
    Chiar astept lucruri interesante de la intalnirea aia.
    Cineva imi spunea ca vin sa le prezinte Ungureanu noul program de guvernare: 8-16 :))

    Eduard

    22/02/2012 at 12:26 am

    • Vazusem ceva de o propunere de reducere a TVA la 19%. insa cred ca e doar zvon.

      Cetatean

      22/02/2012 at 12:28 am

      • Aici il vom putea vedea pe MRU la nivel de politica adevarata!

        Theophyle

        22/02/2012 at 12:30 am

  73. @stefan a/ 6.39
    scuze ca raspund tirziu si multumesc ca ati citit ce v-am transmis;

    nimic nu e perfect,totul e perfectibil;
    in romania e mult negru,dar e si alb;
    sunteti anti basescu-culmea, si eu-dar parca e mai bine sa fii anti basescu decit anti nastase(sau geoana)

    si ca tot criticam romania nu-mi amintesc sa fi fost asasinat vreun ministru care a propus schimbarea codului muncii ca in tara democratica numita italia(parca au fost asasinati doi ministri acolo)
    eu unul am decis sa traiesc in romania si sa imi cistig banii vinzindu-mi competentele in tari fondatoare ale eu,inclusiv italia; si chiar e buna alegera asta

    intamplator

    22/02/2012 at 12:31 am

    • Domnu @intimplator
      – Trebuie mereu stat cu ochii si criticat pe aia care conduc .
      In primul rind pe ei dar fara sa fie uitata si opozitia . Lucrurile bune nu trebuie umflate, exagerate dar cele rele trebuie obligatoriu prezentate mereu si mereu . Cu incapatinare pina vin corectate macar de frica gurii presei sau a cetatenilor .Altfel nu exista nici o sansa de a schimba ceva .
      – Legat de asasinari , in Italia au murit si magistrati luptatori impotriva mafiei . In Ro se stie cel putin de un caz de magistrat mort in conditii suspecte si cu multa musamalizare (nici macar autopsie facuta ) . Deci , inceputul e mai greu ca dupa un timp se ajunge si in RO la nivelul italian de criminalitate .
      – Nu am scris ca musai sa emigrati .Fiecare traieste unde vrea ca de aia e democratie si globalizare , nu dictatura si blocuri ideologice contrapuse .
      – Sa aveti succes cu afacerile dumneavoastra ca nu sint invidios pe nimeni . In modul meu de a gindi , orice ban cistigat cinstit e un ban curat facut de un cetatean om . Indiferent ca e maturator de strada , portar , inginer sau patron de multinationala . Ca banii albi sint facuti in RO , in USA sau in Banglades , nu are importanta .

      Ștefan A.

      22/02/2012 at 1:00 am

  74. De ajuns pe azi. Noapte buna.

    Eduard

    22/02/2012 at 12:32 am

    • Noapte buna Eduard 🙂

      Theophyle

      22/02/2012 at 12:33 am

  75. oricum @theophyle a prezis corect=un nou ev mediu=nimic nu e previzibil
    daca in italia se apuca sa controleze masinile care trec spre elvetia,daca in acelasi timp ii stergi greciei furturi de peste 100 miliarde euro,daca antonescu cu zero la suta prezenta la vot in parlament mai are aderenti,daca nicusor dan are aici cam 100 voturi pentru ,daca ….,daca…
    inseamna ca scaparea e individuala…

    intamplator

    22/02/2012 at 12:48 am

    • Inca nu vezi nimic intamplator 🙂
      in doua trei luni cand va incepe sarabanda in Orientul Mijlociu si barilul se va apropia la 200 USD atunci lucrurile vor fi si mai clare 😦

      Theophyle

      22/02/2012 at 12:51 am

    • Parca Cetatean spusese ca nu exista salvari individuale…

      EuCuMine

      22/02/2012 at 12:55 am

      • Intr-o lume mai buna – Cetatean are dreptate. Cum se vad lucrurile acum si aici. Nu pot decat sa fiu de acord cu @intamplator.

        Theophyle

        22/02/2012 at 1:00 am

  76. Salutare all.

    Theophyle, de acord cu tine in ce-l priveste pe tovarasul KGBila !
    Doar doua vesti minunate ar putea exista pentru mine, fie
    1) crapa si iese din politica, vorba lui, „cu picioarele inainte „;
    2) este bagat in puscarie pe viata, pentru mortii din decembrie 1989, pentru Targu Mures, pentru mineriade si pentru sistemul ticalosit pe care l-a mosit si ni lk-a lasat in carca ! 👿

    In ce ma priveste, sunt totusi crestin si as prefera a doua varianta, adica sa traiasca multi ani, dar in puscarie ! :mrgreen:

    Reddog

    22/02/2012 at 12:55 am

    • Reddog,
      simtul crestin il impartasesc la fel ca tine. Siu insa ca varianta a doua nu poate fi posibila 😦

      Theophyle

      22/02/2012 at 12:59 am

    • exact, eu pentru ca sustin varianta 2, îi urez sanatate lui ilici, ca sa prinda adevarata „pensie”

      val

      22/02/2012 at 1:01 am

  77. Am votat pentru susdtinerea lui Dan Nicusor, chiar daca nu sunt bucurestean ! Sper din tot sufletul ca Bucurestiul sa scape de „independentul” Carnatar si cofetar S. Oprescu !

    Reddog

    22/02/2012 at 12:58 am

    • Reddog,
      Musai! Omul este malefic – os din osul lui Ilici, sange dim tasu’ securistul!

      Theophyle

      22/02/2012 at 1:02 am

  78. http://www.hotnews.ro/stiri-esential-11566589-detaliile-scandalului-facturii-incalzire-din-bucuresti-cearta-primarul-capitalei-ministerul-economiei-ameninta-bucurestenii-risca-ramana-fara-caldura.htm

    Parca vad aceiasi cearta din Italia intre vechea conducere a primariei Milano si noii conducatori legat de datoriile ascunse sub pres .
    Culmea ca in ambele localitati , Milano si Bucuresti , scandalul se face doar cind sint alegeri . Ulterior se asterne tacerea pina la urmatoarele alegeri . Indiferent cine cistiga alegerile .

    Ștefan A.

    22/02/2012 at 1:07 am

    • Ginta latina, Stef. Genetica stramosilor 😆

      Theophyle

      22/02/2012 at 1:09 am

  79. @Theophyle
    Referitor la intrebarea,, de ce atata interes pentru castigarea unui rectorat”, imi permit sa-ti sugerez si o alta ,,cheie”: pentru ca (la ora actuala) sunt deschise la nivelul universitatilor lucrari de investitii / achizitii /dotari de peste 500 de milioane euro.(spun deschise pt. ca sunt cazuri de investitii care se taraie de multi ani). Este trist , dar nu exista japca mai mare la licitatii decat in ,,mediul universitar”. Acolo este cam ultimul refugiu pentru firmele de casa PSD.

    Crisbear

    22/02/2012 at 1:08 am

    • Multumesc mult Crisbear,
      Mi-am dat seama ca pana la urma e o chestie de bani 🙂

      Theophyle

      22/02/2012 at 1:10 am

  80. Cineva, mai sus spunea ca in Romania clasa politica nu se poate reforma. Diagnosticul este corect, dar exista si intrebari. Oare numai clasa politica este de vina? Societatea romaneasca este „neprihanita”? Ca doar clasa politica este oglinda fidela a societatii romanesti !
    Ce s-a distrus in 50 de ani (elite, mentalitate, etc) nu se poate reface in 20 ! Asta este prima concluzie !
    Atata timp cat avem o buna parte (ca sa nu spun cea mai mare parte) a societatii romanesti, needucata, primitiva in gandire si comportament, dornica de castiguri rapide – si daca se poate fara munca – la ce ne putem astepta?
    Nu promitea Prostanacul in 2008 ca va da 25000 EU pentru fiecare roman care se intoarce in tara? Intr-o tara normala, un asemenea individ era pus la zid de presa, etc, etc ! In Romania putin a lipsit sa nu ajunga presedinte in 2009!
    Nu promit acum „domnul Dan” si zeroTV marea cu sarea? Ba da ! Si? Au suficienti fraieri (ca sa nu spun tampiti si inculti) care cred toate balivernele? Au, ca doar stau bine in sondaje, intre 13-17% !
    De ce ar fi nevoie de dezbateri electorale civilizate, cu programe bine gandite si prezentate, cand este suficient sa mergi cu un litru de ulei, un kg de faina, o galeata, o bancnota de 50 RON si ai cumparat un vot ! Ce conteaza, ca in urmatorii 4 ani, bizonului astfel pacalit „ii iese si pe nas” pomana electorala primita !
    Asta este rezultatul statului de asistati sociali mosit de Iliescu si gasca ! Si atunci ne miram de ce KGBila vrea „analiza”, tratatului UE? Pai doar nu sunt tampiti sa semneze propria condamnare la disparitie ca oameni politici !
    Theophyle spunea corect ca, din pacate, pentru unii nu exista decat un singur leac: disparitia biologica ! Problema este, ce ne facem cu „clonele” sistemului gen Cretin Antenescu, Ponta, Diana Tusa, Nicu Banicioiu, Dan Sova, Ilia Olguta Vasilescu, Mazare si lista ramane deschisa?
    Sunt convins ca indivizii de mai sus, sa zicem in Germania nu ar fi avut nicio sansa !
    Din pacate o mare parte a societatii romanesti a iesit din comunism cu un deficit major de gandire si practica democratica. Aceasta deficienta putea fi remediata, daca Romania ar fi incaput pe maini mai bune in 1990, un Ion Ratiu de exemplu ! Dar, din nefericire, tara a intrat pe mana lui KGBila, iar rezultatele sunt cele scare se vad !

    Reddog

    22/02/2012 at 1:24 am

    • Reddog,
      sunt 100% de acord cu parerile tale. Din nefericire noi discutam despre asta 22 de ani de la momentul zero. Numai un cataclism social va putea schimba lucrurile. Nu vad cum si chiar nu vad cand. Desi fatalist, trebuie sa-mi mentin parerea ca numai natura poate schimba configuratia. Electoratul actul? Chiar nu vad cu,.

      Theophyle

      22/02/2012 at 1:29 am

  81. Noapte buna all !

    Reddog

    22/02/2012 at 1:28 am

    • Noapte buna 🙂

      Theophyle

      22/02/2012 at 1:29 am

  82. Buna dimineata la toata lumea 🙂
    Postare noua!

    Theophyle

    22/02/2012 at 2:03 am


Comentariile sunt închise.