Politeía

Quis custodiet ipsos custodes?

Revista Presei – 15 februarie / “Crin si Vadim, analisti la fundul lui Boc”

Bună dimineata intr-o zi de miercuri. Miercuri vremea va fi rece, geroasă în orele dimineţii în majoritatea zonelor. În vestul, centrul şi nordul ţării cerul va fi mai mult noros şi, mai ales după-amiaza şi noaptea, va ninge, informează Agenţia Naţională de Meteorologie. ântul va prezenta intensificări în Câmpia de Vest şi în zona de munte, viscolind şi spulberând temporar zăpada. În restul teritoriului înnorările vor fi doar temporare, izolat va fulgui spre seară şi noaptea, iar vântul va deveni în general moderat.

Temperaturile maxime vor fi cuprinse între -10 şi 0 grade, iar cele minime între -12 şi -2 grade. Pe arii restrânse în sudul şi sud-estul se va semnala ceaţă asociată şi cu depunere de chiciură, îndeosebi dimineaţa.

La Bucureşti vremea va fi rece, geroasă în orele dimineţii, când vor fi condiţii de ceaţă. Cerul va fi temporar noros, iar vântul va sufla slab şi moderat. Temperatura maximă se va situa în jurul valorii de -6 grade, iar cea minimă va fi de -8…-7 grade. Mediafax.

Curs valutar BNR valabil azi: 1 EURO = 4. 3473   RON; 1 USD = 3. 2908 RON; 1 EURO = 1. 3210   USD; Francul elvetian 3. 5989 RON. Gramul de aur 182.1324 RON.

Statistica anunţă astăzi PIB-ul din 2011. Vom afla cât de mult a recuperat economia. Încetinirea creşterii economice din ultimul trimestru al anului trecut este certă. Important este dacă această frânare va continua în 2012.  Institutul Naţional de Statistică ar trebui să anunţe astăzi, la ora zece, datele provizorii privind creşterea economică din ultimul trimestru de anul trecut şi pentru întregul an 2011. Pe parcursul anului trecut, Produsul Intern Brut (PIB) a fost un indicator extrem de urmărit atât de finanţişti, oameni de afaceri şi politicienii, cât şi de populaţie. După doi ani de recesiune, în care s-a prăbuşit cu circa 9%, eco­nomia a recuperat în 2011 în jur de 2,5%, împinsă puternic de la spate de agricultură. ING Bank, recunoscută până acum prin cele mai pesimiste previziuni, are acum o viziune mai op­timistă, estimând că avansul PIB ar putea să fi ajuns anul trecut la aproximativ 3%. În urmă cu o săptămână, pre­şedintele Traian Băsescu a reamintit posibilitatea ca economia să fi înregistrat anul trecut o creştere de 2,5%, după ce şi în luna ianuarie îşi exprima speranţa că datele INS vor indica o creştere economică de 2,5%, care ar fi una dintre cele mai mari creşteri din UE. Dacă cifra se confirmă, nu ar fi pentru prima dată când preşedintele „intuieşte” ritmul real de creştere a economiei.Integral in Ziarul Financiar

Instanta a tinut cont de handicapul locomotor si sanatatea precara a lui Vantu la stabilirea pedepsei. La stabilirea duratei pedepsei lui Sorin Ovidiu Vantu, instanta a tinut cont de handicapul locomotor si sanatatea precara a inculpatului. Vantu a fost condamnat la sase luni de inchisoare cu executare pentru santajarea lui Sebastian Ghita Judecatoria Sectorului 1 a decis, in 3 februarie, condamnarea lui Sorin Ovidiu Vintu la sase luni de inchisoare cu executare si a lui Ion Ilie Cezar la cinci luni, pentru santajarea lui Sebastian Ghita, informeaza Mediafax. Instanta arata in motivarea deciziei ca fapta de care este acuzat Sorin Ovidiu Vintu este dovedita, grava, dar ca nu se poate stabili o pedeapsa mai mare in cazul acestuia din cauza starii sale precare de sanatate si a „handicapului locomotor major” al acestuia. Totodata, judecatorul noteaza ca desi pedeapsa aplicata, de sase luni de inchisoare, este una sub minimul special, ea trebuie sa fie executata de catre omul de afaceri pentru a-si atinge scopul. Adevarul.

Crin si Vadim, analisti la fundul lui Boc. Cei doi au fost singurii lideri politici care au intrat in direct la emisiunea mondena care a difuzat imaginile in care fostul premier aparea in pielea goala. Difuzat luni seara de postul Antena 1, filmuletul in care fostul premier Emil Boc apare in pielea goala in vestiarul unei sali de fitness a socat nu doar prin difuzarea unor imagini cu caracter personal lipsite de relevanta publica, ci si prin asocierea lui Crin Antonescu cu acest subiect. Seful liberalilor a intrat in direct la emisiunea mondena „Un show pacatos” si a comentat filmuletul in timp ce pe ecran se derulau imaginile cu Emil Boc dezbracat. „Boc nu are nicio vina in aceasta situatie. Eu l-am mai aparat si cand era imbracat, nu doar acum. (…) Nu stiu daca va avea o problema cu admiratoarele, pe unele le poate pierde, pe unele le poate castiga cu poza asta. Gusturile sunt foarte diverse”, a spus, pe un ton ironic, Crin Antonescu. Dan Capatos, prezentatorul emisiunii care a difuzat filmuleţul, spune că a încercat să ia reacţii de la toţi liderii scenei politice. „Am sunat toţi preşedinţii de partid să intre în direct şi să comenteze. Numai doi au acceptat: Crin Antonescu şi Corneliu Vadim Tudor. Victor Ponta a refuzat, Emil Boc nu ne-a răspuns la telefon”, ne-a declarat Capatos. Integral in Adevarul

Prinţul Paul, recunoscut drept membru al familiei regale. Casa Regală: Această decizie nu creează niciun drept dinastic. Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie a dat câştig de cauză prinţului Paul de România, respingând recursul Regelui Mihai I faţă de la recunoaşterea unor hotărâri străine pe teritoriul României cu privire la admiterea dreptului de filiaţie al lui Carol Mircea, tatăl prinţului Paul. Acest proces de recunoaştere a filiaţiei legitime a prinţului Carol Mircea faţă de Carol al II-lea, cu toate drepturile ce decurg din aceasta a durat în România 21 de ani. Căsătoria Regelui Carol al II-lea cu Ioana Valentina Lambrino nu a fost recunoscută de către Casa Regală, dar nici nu a fost anulată de către Biserica Ortodoxă. Fiul lor, Carol Mircea, a înaintat, în 1955, Tribunalului din Lisabona o cerere în care solicita să fie recunoscut ca fiu legitim al Regelui Carol al II-lea. Ulterior, Tribunalul de Mare Instanţă din Paris a recunoscut autoritatea de lucru judecat a sentinţei Tribunalului din Lisabona, stabilind că Prinţul Carol Mircea de Hohenzollern este fiul legitim al lui Carol al II-lea, iar ca atare devine succesorul cu drepturi depline al defunctului Rege. La 13 octombrie 1995, Tribunalul Teleorman a admis cererea de recunoaştere a sentinţei portugheze, fapt ce a permis reprezentanţilor lui Lambrino să ceară anularea acestui nume şi înlocuirea sa cu titulatura Hohenzollern de România. Mediafax.

Speculanţii zăpezii: afaceri de zeci de milioane de lei. Baronii locali dau contracte de deszăpezire de zeci de milioane de lei pentru drumuri blocate. Contractele de deszăpezire derulate de autorităţile locale prin intermediul Consiliilor Judeţene (CJ) şi al primăriilor au ajuns să fie atribuite într-o bună măsura fie firmelor de partid, fie unor SRL-uri de bloc deţinute de consilieri locali. Zeci de milioane de lei sunt date anual, pe lângă sumele cheltuite de autorităţile centrale, prin proceduri de atribuire rapide şi în cea mai mare parte a cazurilor în urma unor negocieri în spatele uşilor închise. Competiţia este mimată, iar în final, când nămeţii îngroapă România, preşedinţii mai vocali ai Consiliilor Judeţene uită de contractele încheiate la nivel local şi vorbesc doar de incompetenţa guvernamentală. Pe lângă contractele încheiate de Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale (CNADNR), autorităţile locale fie prin intermediul Consiliilor Judeţene, fie a primăriilor, încheie anual, la rândul lor, contracte de zeci de milioane de lei pentru deszăpezire. Drumurile judeţene din Brăila, Vrancea şi Buzău – printre cele mai afectate de zăpada căzută în ultimele săptămâni – sunt, de ani buni, apanajul unor firme declarate sponsori PSD sau deţinute de consilieri judeţeni ai principalului partid de opoziţie. EvZ

Sentinţă în dosarul „Caltaboşul”: Decebal Remeş şi Ioan Mureşan, condamnaţi la trei ani de închisoare cu executare. Decebal Traian Remeş şi Ioan Avram Mureşan au primit câte trei ani de închisoare cu executare în procesul cunoscut publicului drept „Caltaboşul”. La vremea izbucnirii scandalului, anul 2007, Remeş era ministrul Agriculturii în exerciţiu. Foştii demnitari Decebal Traian Remeş şi Ioan Avram Mureşan au fost condamnaţi de Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie la şapte ani de închisoare cu executare pentru cumpărare de influenţă şi trafic de influenţă. Omul de afaceri Gheorghe Ciorbă, cumpărătorul influenţei lui Remeş, a primit şi el un an şi şase luni cu suspendare. Decizia dată ieri de magistraţii instanţei supreme poate fi atacată cu recurs.  Scandalul în acest dosar a pornit după ce, în octombrie 2007, procurorii DNA au dispus şi autorizat reţinerea pentru 24 de ore a lui Ioan Avram Mureşan pentru cumpărare de influenţă. În cele din urmă, Tribunalul Bucureşti i-a fixat acestuia interdicţia de a părăsi ţara. Remeş şi Mureşan au fost trimişi în judecată anul următor, în 2008, controversele fiind amplificate public după ce, în toamna lui 2007, a fost dat publicităţii un film din timpul monitorizării judiciare care prezenta un transport de alimente la vila din Baia-Mare a fostului ministru Remeş. Pe acest fond, dosarul chiar a devenit cunoscut public drept „Caltaboşul”, o parte din foloasele primite de Remeş constând în cârnaţi, carne, caltaboş şi 50 de litri de ţuică. De altfel, pe parcursul procesului, menajera familiei Remeş a confirmat episodul. Integral in Romania Libera.

Va urez o zi buna si calduroasa!

Written by Theophyle

15/02/2012 la 9:07 am

137 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Buna dimineata! 🙂

    Radu

    15/02/2012 at 9:12 am

  2. Ziua buna la lumea buna,

    mishu jamie

    15/02/2012 at 9:14 am

  3. Salut cu respect pe toata lumea 😆

    huniad

    15/02/2012 at 9:18 am

  4. Buna dimineata 🙂
    excelente pozele celor doi pacalici, nu mai este nevoie de profil psihologic.

    mar

    15/02/2012 at 9:21 am

  5. neata,

    Speculanţii zăpezii: afaceri de zeci de milioane de lei. doar adunind cifrele din dreapta, care nu reprezinta toata tara, si te ia cu ameteala vazind citi bani nemunciti intra in anumite buzunare…

    skorpion

    15/02/2012 at 9:24 am

    • Buna,
      excelent, caricatura este devastatoare!

      mar

      15/02/2012 at 9:42 am

      • 😀
        sper sa-l devasteze si pe Crizel Antenescu.
        cum i-a mai iesit lui pe fata toata uratenia interioara!

        Sare'n Ochi

        15/02/2012 at 10:58 am

    • Astept cu interes „scorul” dictat de CNA. Daca si de asta data amenda este simbolica, propun ca la urmatoarea emisiune a lui Capatos sa fie difuzate dosurile membrilor. Caz in care A1 nu va pati nimic, pentru ca va putea pretinde, pe buna dreptate, ca le-a filmat capatzanile. Si ar fi adevarat. Ca domniile lor uneori gandesc cu rotunjimile posterioare.

      mishu jamie

      15/02/2012 at 10:27 am

  6. Calarasi – Dimar – firma abonata nu numai la dezapeziri, ci si la reabilitari de drumuri in Ilfov si Calarasi. oare de ce nu ma surprinde !

    mar

    15/02/2012 at 9:26 am

    • Neata tuturor.

      Asta este situatia generala peste tot in tara. Firmele care au primit contractele sunt specializate in constructie si reabilitari de drumuri. Problema majora vine de la faptul ca nu au ( sau au mult prea putine) utilaje specializate pentru indepartarea zapezii. Este evident ca a atasa o lama la un camion sau a aduce un buldo-excavator nu este suficient pentru a face treaba cum trebuie, sa dai o gamada de zapada pe marginea drumului si atat nu e o solutie, mai ales cand ninge mai mult. Sincer, nu ma intereseaza cine primeste contractul, ci ma intereseaza doua lucruri : sa nu fie platita o suma exagerata si sa se faca treaba asa cum trebuie. Ca-l castiga firma X, apropiata lui Y, ma lasa rece.

      halex

      15/02/2012 at 9:48 am

      • Da, dar daca aduni sumele te cam ia durerea de cap. In plus nu au facut decat sa impinga zapada pe merginea drumului, dupa care sa vezi „fericire” la topirea „muntelui de zapada”. Concluzia, raportul calitate/pret devine ceva lipsit de substrat.

        mar

        15/02/2012 at 9:51 am

        • Corect! Asta spuneam si eu : suma platit sa nu sara calul!

          halex

          15/02/2012 at 9:56 am

      • Sunt nishte legi care trebuie respectate.Statistica spune ca vreo 25 % dintre primari si consilieri(locali/primarie si cj) sunt implicatzi pe fatza in afaceri pe banul public,si fac obiectul ani/conflict de interese.Catzi or fi atunci cu rude/filiatzii pana la gradul „tz” implicatzi ?

        mircea

        15/02/2012 at 9:54 am

  7. buna dimineata
    anchetarea-nu auditare sau analiza-anchetare,ca este deja penal,a celor care au incheiat contractele si a firmelor care le-au primit;
    fluxul banilor;cit din dividende au scos in numerar actionarii firmelor?;acolo sunt shpagile;nu mai suntem in 91 sa se mearga cu banii in punga de plastic de 1 leu;nu vorbim de firme cu profit de 100 mii lei,vorbim de firme cu profituri de milioane;banii numerar ,acolo e shpaga;dupa aia restul vine de la sine

    intimplator

    15/02/2012 at 9:40 am

  8. Buna dimineata,
    Faptul ca au raspuns unei cereri de a comenta in emisiunea lui Capatos spune totul despre cei doi.
    Ma ia cu ameteli numai cind ma gindesc ca acestia sint viitori candidati la presedentia Romaniei,traitori si pe banii mei si reprezenanti ai tarii in lume. Domnilor cred ca trebuie schimbat ceva pina nu e prea tirziu.
    Alti doi paraziti fara pic de onoare care sint judecati din 2008 au primit la fel ca Nastase o sentinta de atentionare care poate si va fi atacata cu recurs.E rusinos si se vede si de aici din desert cit de necesara era si este o curatire a justitiei de pivnicerese si alte specii de servitori.
    Si eu care speram sa-l vad pe Ilici cu haine vargate…..voi incerca sa „destept” cit mai multa lume.
    Avea dreptate Dan Puric ca romanii nu sint prosti dar multi au capatat sau mostenit acea frica de a se exprima si asi cere drepturile.
    Cit despre Vintu ….nu-mi dau seama cum a putut apare un astfel de personaj ca sa aiba puterea de a influenta atiti asazisi oameni politici.
    Oricum speranta moare ultima.
    De aici nu pot accesa site-ul NR dar va multumesc pentru adresa doamnei Silvia Savin.

    Shibani Titi

    15/02/2012 at 9:41 am

  9. neatza buna all 🙂
    incet,incet,mai copacel,mai de-a bushilea,se aduna tzepe in piatza constitutziei.Sa fie in ceasuri bune.
    Si lotul Pitesti,permisele,e pe tubulatura.Cea mai grea pedeapsa,14 ani si confiscarea sumelor.Pare promitzator.De facut legatura,ca strategie daca exista asa ceva, cu pedepsele la nivel inalt.La mai mare 😉
    Catzi s-or intreba acum,cine-i la rand ? 😆

    mircea

    15/02/2012 at 9:44 am

  10. bunä dimineatza,
    este o escrocherie, s-a filmat la marginea satului 2 case si grajdurile pt. animale,
    si televiziunile le repetä la infinit, este o nerusinare o manipulare.

    theo- nona

    15/02/2012 at 9:50 am

    • saru`mana 🙂 exte totushi o schimbare remarcabila de atitudine pe sticla rtv/sper ca sa nu fie punctuala,
      ex.Comuna Horia,inzapezita la greu.Ajutoare date pe tabel,batrane singure,probabil si foartye sarace 1 l de ulei,o punga de malai.Primarul,consilierii etc,sub protectzia politziei !!!!!!/postul local ,cu sacii. 😦

      mircea

      15/02/2012 at 10:01 am

  11. am väzut o filmare cand a venit Becalii cu lopetzi, in satul respectiv, era ca oriunde iarna,

    nimic deosebit,soseaua latä, curtile ordonate si poteca la carciumä curatä.

    theo- nona

    15/02/2012 at 9:57 am

  12. mar

    15/02/2012 at 10:09 am

  13. Buna dimineata,
    azi e un termen al procesului in care Codrut Seres e acuzat de tradare. Se strange latul la gatul lui Felix: omul lui Nr. 1 e la mare ananghie.
    Acum, ca sa va binedispuneti de dimineata, va recomand:
    http://www.evz.ro/detalii/stiri/cronica-tv-calatoria-lui-ponta-in-america-iliescu-adora-boabele-de-mac-pe-melana-roz-s-9664.html

    cedric

    15/02/2012 at 10:10 am

    • salve
      ..adora boabele de mac si vrea ca sa le culeaga cu manushi de box,observand cu atentzie locatzia acestora.Are multa rabdare 😆
      fain articolul 😆 (toate cronicile sale sunt tari)

      mircea

      15/02/2012 at 10:34 am

  14. Numai doi oameni de rahat puteau discuta despre fundul cuiva! Asta nu e nou!
    Cât despre afaceri ale primarilor (incluzând japiţele care vindeau pe la Snagov) odată ce nu sunt curate, este normal ca să intre pe fir justiţia. În fine, s-ar apropia o normalizare, dar în paşi de melc…

    Arizonianul

    15/02/2012 at 10:20 am

  15. buna dimineata
    habar nu aveam de povestea asta cu fundul lui boc la tv ….. si as fi fost si mai bucuros sa nu o aflu niciodata.

    zaPaco

    15/02/2012 at 10:28 am

  16. nu atzi citzit cu atentzie, averea lui mihai, a fost restituitä ilegal, pt. cä erau in procese

    iar prin misculatzie securistä, s-a fäcut retrocedarea prin ordonantzä, de premierul de atunci,

    legal nu este, pt. cä erau in litigiu.incet incet, vetzi vedea, restul monarhiei romane, sunt

    numai arivisti, mihai a mintzit tot timpul. ce stiam noi de carol 1 s-au ferdinand, el este altfel

    , de aceia si indepärtarea de rudele bunicilor nemtzi.nici ei nu-l apreciazä,cu motiv.

    vor iesii multe la ivealä, care lasä un gust amar,

    theo- nona

    15/02/2012 at 10:42 am

  17. Asta e oare meteahna a parlamentarilor stingisti? In Republica Moldova parlamentarii comunistii au anuntat ca deoarece parlamentul e ilegitim ei nu mai participa la sedinte, intra carevasazica in greva. Pina aici nu stii care e comunicat USL si care e comunicatul tovarasilor lui Voronin. Tovarasii comunisti din Moldova vin insa si cu o diferenta. Ei vor lua contact direct cu alegatorii. La noi parlamentarii grevisti iau contact direct, dar numai cu televiziunile. Aici diferentele se termina si tovarasii comunisti il plagiaza pe Antonescu (adica il citeaza dar fara a da sursa). Cica ei nu mai participa deoarece ailanti au produs un „iad social”. Deci statul social a murit in Romania si a ajuns drept in iadul din Moldova. Sa mai zica cineva ca socialistii nostri si aia moldoveni nu au cunostinte temeinice de teologie.

    Aha

    15/02/2012 at 10:49 am

  18. arizonianul,

    nick,

    ce justitzie, ei mimeazä justitzia. cand magistratzi inculpatzi – in luare de mitä ca barsana,
    are voie sä dea sentintze, ce este asta?

    cand Vantu primeste bonusuri pt. escrocerii, cand voiculescu,seres,etc sunt judecatzi de ani
    si nu-i ating, amanä termenele, se pierde dosarul, moare martorul, si e perfect.

    bonbonel , cotcodäceste zilnic vioi, judecätoarele, foste colege ii vor proteja ouäle.

    theo- nona

    15/02/2012 at 10:53 am

  19. nu am inteles de ce cota parte pentru printul Paul este de 62%, adica de ce este atit de mult?

    skorpion

    15/02/2012 at 10:54 am

    • ptr. ca mosteneste si cota parte a Elenei Lupescu din mostenire, poderea se aplica la 50%. Este o formula de calcul ptr. succesiunea bunurilor functie de nr. dedescendenti. Cred ca o data a fost 50 -50, si ulterior 50 se fractioneaza.

      mar

      15/02/2012 at 11:02 am

      • sotii/mostenitori.

        mar

        15/02/2012 at 11:05 am

    • Mostenirea lui Carol al 2-lea a fost impartita astfel :37,5 % lui Mihai, 37,5 % lui Carol Mircea si 25% sotiei supravietuitoare, Elena Lupescu. Aceasta a lasat mostenire partea ei lui Carol Mircea (sau direct lui Paul, nu stiu exact). Cert este ca Paul are 37,5 + 25= 62,5% din intreaga mostenire.
      De unde se vede cat de mult l-a „iubit” Lupeasca pe Mihai!!

      cedric

      15/02/2012 at 11:09 am

    • Eu nu cred ca este asa. Casa Regala este o institutie, familia regala este cu totul altceva. Nu a negat nimeni niciodata ca Paul nu este nepot (de fiu) al lui Carol al II-lea si nepot (de unchi) al lui Mihai. Insa el drepturile patrimoniale dupa Carol al II-lea si le-a luat. Ca pofteste la averea unei institutii e altceva, numai ca acolo sunt alte reguli clare.
      Statutul Casei Regale (modificat recent abuziv de Mihai, dupa parerea mea, si asta poate fi singurul avantaj pentru Paul) prevedea ca urmasii din casatorii neaprobate de Casa Regala nu pot face parte din Casa Regala. Trebuie sa vedem exact atat sentinta din 1955 cat si cea de ieri.
      In alta ordine de idei, Statutul original prevedea ca in lipsa mostenitorilor directi si recunoscuti de sex masculin, Rege respectiv conducator al Casei Regale devine cea mai apropiata ruda RECUNOSCUTA de sex masculin care doreste sa preia conducerea. Asa a ajuns pe tron Ferdinand. Si daca tot am ajuns la Ferdinand, atunci, conform statutului original al Casei Regale, in momentul de fata primul la succesiunea la tron este un print german de Hohenzollern, descendent direct pe linia lui Ferdinand. Mai mult, in caz ca nu mai sunt urmasi pe linie directa din dinastie, Statutul prevedea ca este ales altcineva din alta dinastie drept conducator al Casei Regale (si administrator al averii acesteia) .
      Daca Paul deschide proces pentru averea Casei Regale si intervine ramura germana a dinastiei in proces, cred ca vor ramane toti cu destiul in gura.

      ribelalu

      15/02/2012 at 12:56 pm

  20. asta este o meteahnä comunistä,
    eu nu am auzit in 40 de ani, spd sä plece din parlament, ca grevä
    au stat acolo, au avut discutzii contradictorii, dar acolo este locul de muncä.

    theo- nona

    15/02/2012 at 10:55 am

  21. pt. cä lupeasca, a cedat in favoarea lui paul

    theo- nona

    15/02/2012 at 10:56 am

  22. un singur lucru mä bucurä, cä paul cedeazä partea lui din peles.

    theo- nona

    15/02/2012 at 10:58 am

    • Nona, tot Pelesul conform declaratiei. Cred ca paruiala va fi pe Domeniu Peles, ptr. ca au si aparut declaratiile.

      mar

      15/02/2012 at 11:04 am

  23. Se pare ca mai tuturor comentatorilor pe marginea scabrosului episod al filmuletului, le-a scapat un amanunt (o informatie) care poate lamuri natura (eminamente politica) a incidentului.
    Directoarea revistei Cancan a spus cu subiect si predicat : inca din perioada in care Boc era premier am fost contactati pentru a cumpara filmuletzul (suma avansata era derizorie, in jur de 1.500 – 2.000 euro) am refuzat si la cateva zile ne-a fost trimis GRATUIT. Chiar si in aceste circumstante am decis sa nu il utilizam pentru ca am inteles target-ul final, era unul de natura eminamente politica, de lovitura sub centura, de compromitere/umilire a premierului, cel care a facut filmarea nu era interesat de partea pecuniara a problemei, se vroia pur si simplu declansarea unui scandal politic.
    Faptul ca Antonescu a fost atat de imbecil incat sa cada messa si sa se compromita, este un simplu accident de parcurs, strategia varanului, caci fara indoiala el se afla in spatele acestei mise an scene, l-a vizat doar pe Boc.

    Lumi (pentru a nu clona pe Luminita)

    15/02/2012 at 11:48 am

  24. La B1, intr-o fereastra, imagini de la parlament , din sala unde PSD dezbate tratatul U.E.. Arata doua personaje f. „importante” :Ilescu si Nastase. Ambii n-ar avea ce cauta, unul expirat , celalalt condamnat.
    Halal politicieni care sa decida pentru tara!

    cedric

    15/02/2012 at 11:49 am

  25. Acum vorbeste Nastase. Il ataca pe Basescu, altfel nu poate.
    Cred ca spune prostii, cica legea data pe vremea lui e suficienta pt. a semna tratatul, dar se face ca nu stie ca la Bruxelles se cere precis sa fie inclus in Constitutie.

    cedric

    15/02/2012 at 11:57 am

    • asa se explica turbarea slinosilor, vroiau o Grecie

      mar

      15/02/2012 at 12:13 pm

  26. intr-o tara normala occidentala un adrian nastase azi:

    – era demisionat din parlament si nu ar mai fi aparut absolut deloc pe ecrane, nicaieri

    – era deja dupa gratii, asteptind recursul

    dar Ro inca nu este tara democratica si normala si inca multora le este teama din varii motive de fostii activisti de partid, de fostii turnatori la securitate, de fostii ofiteri de securitate

    skorpion

    15/02/2012 at 12:03 pm

    • Intr-o tara normala, cu atatea dosare pe rol, in 2008, nu mai candida, ori, daca avea nesimtirea sa candideze numai era ales in veci.

      mishu jamie

      15/02/2012 at 12:20 pm

  27. Da ,dar Romania nu e o tara normala.Cind v-a fi arestat Nastase si-l vom vedea cu catusele pe miini la Jilava abia atunci apar semne de dezghet.Apropo ce se mai aude cu magistratul care si-a anuntat colegii ca sint inregistrati? Sper ca nu mai face parte din complete de judecata.

    Shibani Titi

    15/02/2012 at 12:19 pm

  28. Cred că am găsit o cale de educare a organizaţiilor media derapate în radio-şanţ.
    http://wp.me/pKahb-1ve

    • Problema e ca Felix il poate scoate pe un nimuric in fata pe post de Acarul Paun, spunand ca el e cel ce a autorizat continutul emisiunii din acea zi.

      EuCuMine

      15/02/2012 at 12:42 pm

      • Nu e o problemă. Se pune întrebarea: cîte amenzi a mai încasat trustul în ultimele 12 luni? Una, doua, trei… Dacă e cel puţin una, atunci se poate aplica fără grijă schema de reciclare profesională a personalului.

        • La asta n-ar avea ce face. Stiu ca anul trecut si-au luat cateva amenzi.

          EuCuMine

          15/02/2012 at 12:47 pm

    • Solutia este urmatoarea. CNA-ul stabilit politic sa nu mai fie si judecator si sa se infiinteze o instanta judecatoareasca independenta pentru astfel de cazuri. Aceasta sa judece si sa stabileasca pedepse exact ca la Legea circulatiei. Amenda si puncte de penalizare (pentru abateri minore) sau direct suspendarea permisului pentru o zi, o sapatmana etc fie pentru emisiunea respectiva (inclusiv realizator) fie pentru toata emisia (pentru abateri majore). In cazul punctelor, la 15 puncte de penalizare emisiunea este suspendata, la…nu stiu…50 de puncte emisia postului sa fie suspendata.
      O zi de suspendare costa un post de televiziune enorm, pentru ca el tot emite dar emite in gol (mira, este afisata pedeapsa etc) si incasarile pe ziua aia nu mai vin, clientii din publicitate sunt mai circumspecti samd.

      ribelalu

      15/02/2012 at 1:06 pm

      • CNA se poate ocupa de partea strict contravenţională. Justiţia nu este nici acum înafara sistemului corectiv. Ca dovadă, sunt o grămadă de procese civile de calomnie etc. Justiţia, în materie penală (atingerea dreptului public) poate lua oricînd decizii cu efecte în administrarea capitalului organizaţiei, mergînd pînă la lichidarea pe cale judecătorească a persoanei juridice, ceea ce nu ar fi suprimare, ci constatarea insolvenţei. Suprimarea e doar atunci cînd o organizaţie (altminteri solvabilă) este interzisă prin lege.

  29. sal`tare tutulor,
    despre „Speculanţii zăpezii: afaceri de zeci de milioane de lei”, am gasit mai multe postari asemanatoare:

    „La stirile din jurul orei 21:20 s-a precizat ca se vor timite ajutoare catre orasul Videle jud. Teleorman. Tin sa va anunt ca aici nu sunt sinistrati,nu ar avea nimeni nevoie de ajutoare,drumurile sunt deblocate,totul este cat de cat ok.Nu stiu de ce s-a luat decizia asta,dar cred ca ajutoarele ar trebuii trimise catre cineva care ar avea nevoie si le-ar aprecia mai mult.Puteti verifica situatia de la fata locului in Videle.Va multumesc ! La revedere !

    Florin
    2012-02-15 00:03:32 | ”
    Cit despre Vadim, numai de bine, a inceput sa imbatrineasca, e normal sa vina cineva/Cretinel din urma 😉

    victor L

    15/02/2012 at 1:04 pm

  30. CNA n-a luat nici o pozitie pana acum fata de mizeria de la A1. Oare cat le trebuie ? Asteapta indicatii de la Felix?
    CNA este cea mai inutila institutie, mananca banii degeaba si sub obladuirea lor televiziunile de stiri au ajuns sa faca cel mai mare rau Romaniei.

    cedric

    15/02/2012 at 1:25 pm

    • CNA va avea sedinta abia maine, 16 februarie. Ce naiba au facut atat de important ieri si azi nu se stie.

      mishu jamie

      15/02/2012 at 2:38 pm

  31. Cine se aseamana se culege 👿 – Daciana Sarbu, vrea dezbaterea larga a Tratatului inclusiv cu opozitia ptr. ca nu crede ca este necesar. Oamenii pierd, inseamna noi taieri de salarii… Vai de capul ei de blonda, fica de popa raspopit.

    mar

    15/02/2012 at 1:42 pm

    • … din sutana de securist. La ce te aşteptai?

      tibi

      15/02/2012 at 1:44 pm

    • Scuze, sursa: declaratie RRA

      mar

      15/02/2012 at 2:23 pm

  32. salutare!

    tibi

    15/02/2012 at 1:44 pm

  33. Salut tibi, mar 🙂
    Pentru ei tratatul e mortal, deoarece nu vor mai putea promite pomeni, iar ulterior sa nu se tina de cuvint
    Sa ajungi la putere dar sa se inchida robinetii la miere si nectar e o imagine de cosmar pt usl (dar si pt pdl )
    Vor lupta cu toate fortele sa ratam acest tratat…

    Un tanar de stanga

    15/02/2012 at 1:47 pm

    • salut tinere! 🙂
      Exact despre acest lucru este vorba: adio stat asistenţial, adio trai pe datorie deci, adio ajuns la putere pentru uslinoşi.
      Nu cred că vom rata acest tratat. Majoritatea pro-guvernamentală, se poate mobiliza de cîteva ori, pentru a trece legile importante.
      Nu ştiu dacă se va putea modifica şi constituţia anul acesta. Aici este problema.

      tibi

      15/02/2012 at 1:57 pm

    • Buna,
      Am ascultat 5 minute, este incredibil si inadmisibil cum poate sa gandeasca un reprezentant al Romaniei la UE, mai ales ca are acces la informatii de prima mana.

      mar

      15/02/2012 at 2:25 pm

    • Toata strategia USL se duce de rapa. Intentia lor era ca imediat dupa ce ajung la putere sa ia ochii prostimii bugetare si pensionare (acest grup e doar o parte dintre bugetari si pensionari – sunt multi extrem de realisti) prin mariri la nivelul 2008, urmand ca in patru ani sa vada ei ce mai vand, de unde se imprumuta. Insa…De vandut maruntisurile, le-o ia PDL-ul inainte, de imprumutata nu mai pot. Exista evident marele risc ca in cateva luni sa aduca tara in incapacitate de plata. Pe de alta parte ei nici nu stiu altceva decat sa cheltuie banii altora. A dovedit asta atat PSD-ul cat mai ales PNL-ul (cica partid de dreapta). Eu in locul lor mi-as pune principal obiectiv Consiliile locale si NECASTIGAREA celor parlamentare. Ar fi cel mai bine pentru ei ramanerea in opozitie si controlarea a 75% din puterea locala.. Puterea va fi nevoita sa le pompeze bani, ei i-ar sifona mult mai usor la nivel local. Ajungerea incapabililor astora la putere fara sa mai aiba absolut niciun program este sinucidere si pentru ei dar mai ales pentru noi. In al doilea an de domnie sa vedeti drama printre bugetari (in primul va fi entuziasm). Si grecii se vor uita cu mila la soarta roamanasului bugetar si pensionar. Insa din rahatul mare nu ne va mai scoate nimeni pe noi. Noi nu avem euro sa sara UE, iar FMI-ul nu stiu daca s-ar mai baga. Si daca se baga, va „taia” tot pentru zeci de ani de acum inainte.

      ribelalu

      15/02/2012 at 2:31 pm

      • Nu zice hop! Nu te mai imprumuti, dar dai ajutoare sociale si tot felul de pomeni taind tot ce se poate taia de la investitii. Tot manejul bine garnisit pe televiziuni cu babutze care plang in coltzul basmalei. Se va gasi si un bou sa spumege pe televiziuni: la ce ne trebuie sosele cand oamenii mor de foame?

        mishu jamie

        15/02/2012 at 2:41 pm

        • Pai ar fi varianta „buna” asta. Numai ca scopul lor este sa fure ei TOTI banii nu sa o duca bine populimea. Ca sa-i fure, trebuiesc investitii de la buget (nu de la UE) si cheltuieli cu bunuri si servicii la greu.
          La noi e un fenomen ciudat. Ca sa fure un miliard de euro, cheltuie damboulea (sa ma exprin elegant) 10 miliarde de euro. Ar fi mai corect sa isi bage direct 1 miliard de euro in conturi, dar alea noua sa le cheltuiasca eficient pana la ultimul cent. Ar fi eficienta 90% fata de maxim 10% in primul caz.

          ribelalu

          15/02/2012 at 2:49 pm

  34. Vad ca si Iliescu zice acum ca de ce ne grabim? trebuie consultari cu toate mediile, politice, academice… bate campii cu gratie! Dar e foarte vehement, cica s-o lasam pentru la anu’.

    cedric

    15/02/2012 at 1:55 pm

    • Ilicescu face exact ce a făcut de 22 de ani încoace: temporizează şi lasă timpul să aştearnă praf peste ocaziile favorabile României. Ştie el de ce.

      tibi

      15/02/2012 at 1:59 pm

    • Poate mosul e deja senil si uita repede. Consultari au fost luni la Cotoceni.

      ribelalu

      15/02/2012 at 2:14 pm

  35. ai dreptate, politica veche!

    cedric

    15/02/2012 at 2:03 pm

    • Excelenta radiografia facuta de Lucian Croitoru, !
      Expunere buna de decupat si recitit.
      merci Creanga 🙂

      Un tanar de stanga

      15/02/2012 at 2:13 pm

  36. Poate stiti, dar cind s-a implementat planul Marshall , americanii au facut oferta inclusiv tarilor din est supuse Moscovei. Toate aceste tari, au refuzat cu manie ajutorul , desi s-ar fi potrivit ca o manuse , dar URSS s-a opus. Sper sa nu pierdem si ocazia asta datorita Kirpei Kagebiste& friends. si a unei populatii derutate.

    Un tanar de stanga

    15/02/2012 at 2:09 pm

  37. Iliescu
    declarä cu o nesimtzire caracteristicä, nu intzelege graba, trebuie asimilat, gandit si consultet. se pare, Germania vrea sä-si inpunä rigorile ei. precis ale moscovei ii conveneau.

    theo- nona

    15/02/2012 at 2:15 pm

  38. uslinos, niste rämäsite kgb-securitare, ce vor sä amane si sä saboteze democratzia,
    daciana. este o oaie cu ochi de bou, ce strie numai ieslea lui ilici.

    theo- nona

    15/02/2012 at 2:18 pm

  39. Dragi politeieni
    Am o întrebare de baraj: ştie cineva ce vizite în Vest, a făcut Băsescu înainte de 2004 şi cu cine s-a întîlnit la nivel înalt? Dacă a fost cazul, evident.

    tibi

    15/02/2012 at 2:22 pm

    • Stie cineva cand se vor depune deconturile in Parlament? Vreau sa vad vizita la Bruxelles cine o plateste.

      ribelalu

      15/02/2012 at 2:32 pm

  40. Madam Mungiu a trecut pe fatza in opozitie. Este anti-tot ce vine dinspre putere:

    http://www.ziare.com/uniunea-social-liberala/victor-ponta/invitatii-ziare-com-alina-mungiu-pippidi-cand-ar-trebui-sa-revina-opozitia-in-parlament-1150858

    In plus, ameninta, la fel ca Antonescu, dar putin mai voalat, cu reluarea protestelor de strada cand trece vremea rea:

    „Puterea a inteles ca nu poate lua decizii de acest gen in mod unilateral, ar aduce inapoi Opozitia pe banci si ar preveni iesirea din nou in strada. Ca nu e nici un risc sa prevezi ca o sa vina si momentul topirii zapezilor. Totdeauna vine.”

    cedric

    15/02/2012 at 2:39 pm

    • O cunostinta mi-a spus inca de prin 2005 ca AMP e cam… ‘atinsa’. La vremea respectiva inca nu incepuse sa se manifesteze, iar eu nu am crezut-o. Se pare ca acea cunostinta a mea avea dreptate.

      EuCuMine

      15/02/2012 at 2:49 pm

    • Cedric,
      cum se indreapta vremea vor fi in strada, stiu din sursa sigura.

      mar

      15/02/2012 at 2:51 pm

  41. cred ,cu ZEUS, ………….märilor.

    poantä vrea sä-si facä loby, sä spunä cum uräsc occidentul,
    cum nu au votat pt, scut, cum nu vor sä iscäleascä tratatul
    cu europa.cum boicoteazä democratzia, chiulesc din parlament.

    theo- nona

    15/02/2012 at 2:39 pm

    • A explicat citi mai jos cum este cu tratatul!

      tibi

      15/02/2012 at 2:56 pm

  42. dna, Mungiu, nu a reprezentat niciodatä democratzia, s-a prefäcut,

    este o comunistä, panä in mäduva oaselor si gusei.

    theo- nona

    15/02/2012 at 2:42 pm

    • Nu, la ea problema e bibilica. Are niste frustrari si complexe care au devenit patologice.

      EuCuMine

      15/02/2012 at 2:51 pm

      • Scuze, la felul cum arata totul este posibil.

        mar

        15/02/2012 at 2:52 pm

  43. Salutare la toata lumea! 🙂

    Fac citeva precizari juridico-politice:

    http://www.mae.ro/node/12110

    „În cadrul Consiliului European, România şi-a luat angajamentul politic de a semna Tratatul şi de a aplica prevederile acestuia înaintea aderării la Zona Euro. Tratatul va fi semnat la Consiliul European din 1-2 martie 2012 şi va intra în vigoare în momentul ratificării de 12 state din Zona Euro. Obligaţia de transpunere a regulii bugetare la nivel naţional trebuie îndeplinită în termen de un an de zile de la intrarea în vigoare a Tratatului”.

    Conform Constitutiei Romaniei, Presedintele semneaza Tratate in numele Romaniei.

    ARTICOLUL 91
    (1) Preşedintele încheie tratate internaţionale în numele României, negociate de Guvern, şi le supune spre ratificare Parlamentului, într-un termen rezonabil.

    Avind in vedere ca Tratatul acesta modifica Tratatele constitutive ale UE , se aplica art. 148 din Constitutie:

    (1) Aderarea României la tratatele constitutive ale Uniunii Europene, în scopul transferării unor atribuţii către instituţiile comunitare, precum şi al exercitării în comun cu celelalte state membre a competenţelor prevăzute în aceste tratate, se face prin lege adoptată în şedinţa comună a Camerei Deputaţilor şi Senatului, cu o majoritate de două treimi din numărul deputaţilor şi senatorilor.
    (2) Ca urmare a aderării, prevederile tratatelor constitutive ale Uniunii Europene, precum şi celelalte reglementări comunitare cu caracter obligatoriu, au prioritate faţă de dispoziţiile contrare din legile interne, cu respectarea prevederilor actului de aderare.

    (3) Prevederile alineatelor (1) şi (2) se aplică, în mod corespunzător, şi pentru aderarea la actele de revizuire a tratatelor constitutive ale Uniunii Europene

    Adica trebuie vot de 2/3 din Parlament.

    In prima faza, cind aa fost vorba de inscrierea pragului de deficit in Constitutie, Nastase si Iliescu au sarit ca nu trebuie modificata Constitutia, ca avem art.148, si ca e destul o lege speciala, votata cu 2/3, ziceau ei. Era fals, primul draft era un acord interguvernamental de guvernanta fiscala.

    „S-a ajuns la o a treia solutie care, cel putin in aceasta faza, nu modifica tratatul, pentru ca nu s-a putut ajunge la un consens din cauza Marii Britanii. S-a ajuns la un acord interguvernamental. Se numeste Acord de Guvernanta Fiscala” (Basescu, 2011).

    Acordul nu era tratat, si nu ii puteau fi aplicate prevederile art.148, deci nu se putea trece la vtat o lege speciala, cu 2/3, intrucit nu erau indeplinite conditiile.

    Insa acum Acordul s-a transformat in Tratat, si, prin urmare, se poate face uz de art.148 din Constitutie. Nu este nevoie sa se modifice Constiutia, ci sa se voteze Tratatul cu 2/3, pentru ca este un Tratat care modifica Tratatele anterioare ale UE.

    Argumentul folosit de PSD in prima instanta (nu e nevoie de modificarea Constitutiei, ci doar de vot cu 2/3) s-a intors imotriva lor. Hai, votati cu 2/3.

    Nici de daca asta nu mai vor. Ghici de ce? Pentru ca Tratatul are prioritate asupra Constitutiei si ingroapa toata sperantele politicienilor care vor sa mai cistige voturi pe seama „statului social” cu bani imprumutati.

    PSD e in corzi. Nu are decit tactica taraganarii. Este singura care i-a ramas.

    PS Geoana: „Se merge catre o uniune fiscala si nimeni nu a pus intrebarea in Romania pana unde ne putem permite abandon de suveranitate pe politici economice si fiscale nationale”. Sa il trezeasca cineva si pe asta si sa il trimita in tara care va ramine cea mai suverana din Eurpopa in scurt timp: Grecia.

    Cetatean

    15/02/2012 at 2:43 pm

    • Cetatean merci
      pentru munca ta de a ne lamuri asupra paienjenisurilor legislative 🙂
      da pare clar acum

      Un tanar de stanga

      15/02/2012 at 2:54 pm

      • 🙂

        pentru putin.

        Chiar e clar, zic eu:

        1. Prima data era Acord interguvernamental si nu se puteau alica prevederile art. 148 din Constitutie, trebuia modificata direct Constitutia. PSD ziceau ca nu e nevoie de modificare de Constitutie, ci doar de lege votata cu 2/3. Minteau.

        2. Acum e Tratat si se pot aplica prevederile art.148. Nu se mai modifica Constitutia, insa trebuie vot de 2/3.
        PSD o da la intors: Nastase zice ca e destul o lege ordinara (minte cu nerusinare, de ce prima data nu era destul, iar acuma este?), iar Iliescu vrea sa se mai consulte cu polipul lui sa vada daca poate obtine un consens.

        Cetatean

        15/02/2012 at 2:57 pm

  44. tibi,

    tzi-am räspuns, mai sus. pe ZEUS:

    theo- nona

    15/02/2012 at 2:43 pm

    • Am văzut theo-nona, mulţumesc!

      tibi

      15/02/2012 at 2:56 pm

  45. Nu am prins de la inceput interventiile lui Nastase si Iliescu. Totusi…parca nu ei trebuiau sa fie comunicatorii PSD. Sa fie un mesaj catre Ponta? La Steaua, de exemplu, Tea Sponte, Virgil, Petrica ala responsabil cu telecomanda nu prea ies sa dea declaratii.

    ribelalu

    15/02/2012 at 2:43 pm

  46. penalul NÄSTASE, are voie sä-si spunä balivernele
    un penal, nu are voie in parlament.

    theo- nona

    15/02/2012 at 2:45 pm

  47. grecia , v-a rämane o suveranä cersetoare.

    theo- nona

    15/02/2012 at 2:46 pm

  48. „In opinia lui Nastase, ratificarea Tratatului de guvernanta fiscala se poate face prin lege ordinara si daca Romania nu semneaza in martie, „trenul nu este pierdut”, intrucat acesta ramne deschis pentru aderare. Si presedintele de onoare al PSD, Ion Iliescu, este de parere ca guvernantii dau dovada de „o graba fara rost, nemotivata” si o aventura in conditiile in care Romania nu face parte inca din zona euro. Iliescu sustine ca nu este necesara modificarea Constitutiei, ci asumarea tratatului se poate face printr-o lege constitutionala” (azi)

    Deci Nastase zice de lege ordinara. Hai sa mori tu, Bombo?

    Iata ce zicea Nastase in 10 decembrie 2011:

    „Liderul pesedist atrage atenţia că modificarea Constituţiei nu este singura variantă pentru România în ralierea la noul acord [era vorba de Acordul de Gvernanta Fiscala, ce nu devenise inca Tratat] , aşa cum a susţinut preşedintele.

    „Băsescu ne-a explicat că nu există o altă soluţie deoarece singura alternativă la modificarea constituţiei ar fi o lege organică, ce se aprobă cu 1/2 din numărul total al parlamentarilor – ceea ce nu ar fi acceptabil, ca forma “echivalentă”. În 2003, cand am luat iniţiativa revizuirii textului constituţional, am introdus, în art. 148 (“integrarea în Uniunea Europeană”) o prevedere, în sensul că „Aderarea României la tratatele constitutive ale Uniunii Europene, în scopul transferării unor atribuţii către instituţiile comunitare, precum şi al exercitării în comun cu celelalte state membre a competenţelor prevăzute în aceste tratate, se face prin lege adoptată în şedinţa comună a Camerei Deputaţilor şi Senatului, cu o majoritate de două treimi din numărul deputaţilor şi senatorilor„. Iată deci o categorie specială de legi – de nivel constituţional ( în sensul că şi legile de revizuire a constituţiei se adoptă tot cu majorităţi de 2/3)”, explică fostul premier.

    Deci pentru Acordul de Guvernanta Fiscala Nastase spunea ca e destul sa ai 2/3 din Parlament. Gresit, dar trecem peste. Acum, cind sntem in situatia de a ratifica un Tratat, unde e clar ca trebuie 2/3, o sa la cotita si zice ca e destul sa ai doar lege ordinara, adica majoritate simpla.

    Mai, mai, lege ordinara pe care sa o abroge ei cum vin la putere.

    Cetatean

    15/02/2012 at 2:50 pm

  49. E clar: a inceput campania electorala. Adevarata campanie: Romania strigoilor lui Nastase si Iliescu, care mereu au mimat deschiderea si democratizarea, versus Romania Europeana, responsabila si care pune botnita, prin Tratate, propriilor politicieni.

    Sper ca Noua Republica e pe faza.

    Cetatean

    15/02/2012 at 2:52 pm

    • Ei, au tras cit au putut sa nu intram in UE cita vreme oamenii lor de afaceri nu rad totul in tara. AOAR de pilda in ciuda capitalismului afisat a tras din toate pozitiile pentru a ne tine in zona gri a Europei.

      Din pacate NR este inca la pubertate. Are vocea in schimbare, i s-au lungit oasele dar nu au inca muschi pe ele, Sper sa creasca precum Fat frumos intr-un an citi altii in 7. Altminteri ne cam ia gaia

      Un tanar de stanga

      15/02/2012 at 2:59 pm

    • Incercam 🙂

      mishu jamie

      15/02/2012 at 3:10 pm

      • Mishule 🙂

        Politeia e blog cu bun simt, care nu da sfaturi, ci face doar recomandari. Iti voi face o recomandare politica, pentru ca tu sa o transmiti mai departe:

        sustinerea prevederilor din acest Tratat (deficit structural de 0,5% si bugetar de maxim 3%) sa fie o masura far a NR.

        Cetatean

        15/02/2012 at 3:17 pm

  50. Bonus de la strigoiul kagebist:

    Ion Iliescu: „Este o graba, nu intreleg de ce se grabesc atat cand toata lumea sta si analizeaza. Cehoslovacia nu semneaza, sigur este o pozitie a presedintelui tarii care este eurosceptic si el este impotriva acestui tratat dar, toata clasa politica cehoslovaca se gandeste ca poate sa ataseze in viitor, toata lumea vrea sa estimeze mai bine. Noi nu suntem grabiti sa facem asta acum, suntem in afara zonei euro, ni se deschide aceasta posibilitate sa venim, sa ne asociem dar de ce atata graba? Trebuie sa vedem despre ce este vorba”.

    Cetatean

    15/02/2012 at 2:54 pm

    • Salve citi!
      Danke pt. explicaţii. Naiba să-i ia de uslinoşi răuvoitori pentru binele naţiunii.

      tibi

      15/02/2012 at 2:58 pm

    • n-a m fost atent daca a zis CEHO-SLOVACIA dar inseamna ca e ramas in urma cu capul. Ce incredere sa mai ai in parerile lui?
      Cred ca astia doi carora le-am zis mai sus -un expirat si un condamnat- s-au repezit sa-si arate importanta profitind ca Ponta e in voiaj de castigare a bunavointei sefilor de cabinet !

      cedric

      15/02/2012 at 3:12 pm

      • Cedric, Ponta nu are tupeu sa ii infrunte, ei fac jocurile politice in PSD. Ponta e de papagal acolo.

        Nastase sa isi calce pijamaua si sa isi puna niste ulei de corp in bagaj. O sa aiba nevoie sa scape mai repede din inghesuieli la baie.

        Cetatean

        15/02/2012 at 3:14 pm

        • Asta pentru ca, din nefericire pentru el insusi, e prost de pute. Daca ar pune piciorul in prag, dinozaurii partidului n-ar risca inlaturarea lui acum, cu tot ce se intampla acum in jurul lor. Mai ales deoarece noul lider s-ar putea sa nu se inteleaga personal deloc bine cu Voiculescu si papusa lui favorita.

          EuCuMine

          15/02/2012 at 4:30 pm

    • Mi-ai luat-o inainte. Probabil Ilici crede ca acolo conduce tot Gustav Husak

      ribelalu

      15/02/2012 at 3:35 pm

  51. salve! 🙂 incepe lupta politica adevarata.

    Cetatean

    15/02/2012 at 3:02 pm

    • citi
      Am pus mai sus o întrebare. Ai cumva idee despre aşa ceva? :

      Dragi politeieni
      Am o întrebare de baraj: ştie cineva ce vizite în Vest, a făcut Băsescu înainte de 2004 şi cu cine s-a întîlnit la nivel înalt? Dacă a fost cazul, evident.

      tibi

      15/02/2012 at 3:03 pm

  52. tibi, am vazut, insa nu cunosc nimic in acest sens. Pe vremurile alea, nu eram asa de comentator ca acum, nu urmaream stiri politice decit la nivel de amator.

    Cetatean

    15/02/2012 at 3:05 pm

  53. Inainte de 2004 ,Basescu era primar la Bucuresti. Poate in aceasta calitate sa fi avut intalniri cu omologi. Ca sef de partid, nu stiu daca a calatorit.

    cedric

    15/02/2012 at 3:14 pm

  54. Citi, Cedric,
    Mulţumesc pentru răspuns.

    tibi

    15/02/2012 at 3:16 pm

    • Tibi, la vrema respectiva stiu ca negocia credite ptr. Bucuresti cu Banca Europeana de Investitii si Banca Mondiala, posibil sa fi avut deplasari la Bruxelles si nu numai.
      Mai stiu ca la un moment dat avea ceva legaturi Lloyds pe partea de navigatie.

      mar

      15/02/2012 at 3:36 pm

  55. mai lipseste ca Voicu Catalin sa depuna un proiect de insprire a pedepselor pentru trafic de influenta.

    Cetatean

    15/02/2012 at 3:23 pm

    • Te-ai mira??

      cedric

      15/02/2012 at 3:27 pm

  56. CNA reactioneaza cu viteza melcului:
    http://economie.hotnews.ro/stiri-media_publicitate-11514707-cna-analiza-joi-emisiunea-care-fost-difuzate-imagini-emil-boc-nud.htm
    Probabil ca in intervalul asta de timp, au avut alte treburi muuuult mai importante. De la cativa dintre ei ma asteptam sa fie corecti si impartiali, dar s-au molipsit de la ceilalti, vanduti opozitiei.
    Razvan Popescu e o hahalera PNL ista, nu stiu cum dracu a aterizat in fruntea unei institutii atat de importante. Si problema cea mare nu e cum a aterizat ci cat mai sta?

    cedric

    15/02/2012 at 3:26 pm

  57. Buna ziua ! Probabil ca, din nou ,am sa supar, dar nu inteleg dezbaterea despre pozitia Opozitiei cu privire la tratatul fiscal, deoarece sunt zile bune de cand liderul PSD,care este Ponta, nu Nastase, nici Iliescu, a spus-o oficiakl ,de la tribuna Paralmetului :
    ,,Proiecte ale guvernului pe care le susţine PSD:
    – Aveţi colaborarea Opoziţiei privind Tratatul de Guvernanţă fiscală. Oamenii trebuie să ştie care sunt avantajele şi dezavantajele ale acordurilor. Tratatul de guvernanta fiscala de la nivelul UE trebuie dezbatut, oamenii trebuie informati ce semneaza Guvernul ‘
    ce este rau ca se cere dezbatere publica pe acest tratat, sa stim exact ce inseamna, ce consecinte pozitive sau negative poate avea ;mai ales ca, daca va fi introdus prin modificarea Constitutiei, la referendum eu vreau sa pun stampila pe ,,DA” in cunostiintza de cauza.\Oamenii obisnuiti vor fi primii care vor simti direct efectele acestui tratat, nu ni se poate spune : ,,semnati voi, ca stim noi”. Pana la urma tine de transparentza si de acea ,,suveranitate a poporului” care nu poate fi invocata selectiv.Eu recunosc ca stiu foarte putine despre acest Tratat, si nu cred ca, cu exceptia lui Theophyle si a catora de formastie economisti (daca sunt) ,exista multi care posteaza aici si stiu exact, despre ce este vorba.

    Loda

    15/02/2012 at 3:39 pm

    • Buna ziua, Loda.

      De data asta, cred ca dezinformezi cu buna stiinta. Nu te-am acuzat niciodata de asta, insa ti-o spun verde: vorbesti brasoave:

      1. Liderul PSD (in acte), cind vorbeste, ce spune este valabil si pentru Iliescu si Nastase?
      2. Daca nu, inseamna ca nu este lider PSD.
      3. Daca da, inseamna ca Nastase si Iliescu i-au sfidat autoritatea si trebuie transat: sau pleaca ei afara din PSD, ca Geoana, sau dumneata recunosti ca Ponta nu e lider PSD, ci Iliescu si Nastase sunt lideri.
      4. Ce inseamna a „dezbate” , in conditiile in care tratatul este take-it or leave-it? Tratatul a fost dezbatut la nivel de sefi de stat, asa este procedura. Parlamentil il ratifica sau nu. Ce fel de dezbatere vrea PSD, in conditiile in care Tratatil nu se poate modifica?
      5. Aceasta „dezbatare”nu este de fapt taraganare sine die?
      6. Nu ne mai vinde brasoave, te rog, si lasa-ne cu presupusa grija a PSD-ului pentru viitorul economic al tarii.

      7. Nu va fi referendum, ci va fi in cel mai bn caz lege votata de 2/3, deci nu trebuie sa stii pe ce pui stampila. Mai bine intreaba sefii de la PSD Salaj cind au de gind sa faca presiuni asupra lui Ponta, ca lider PSD national, sa treaca la modificarea Constitutiei in sensul unicameral si 300.

      Cetatean

      15/02/2012 at 3:53 pm

      • PS Uneori ma intreb cind vei observa ca aici sunt oameni e care technicile de dezinformare prin mimarea deschiderii si prin practicarea dublului lmbaj nu tin. Ma doare fix in lemnul usii ce zice Ponta. In PSD a condus mereu lliescu si vorbele goale ale lui Ponta sunt bune de pus la wc-ul din fundul curtii.

        Cetatean

        15/02/2012 at 3:57 pm

        • PPS Daca citeai comentariile mele, vedeai ca am dat un link.

          Poftim, din nou, pentru dezbaterile cu membrii PSD. Spor la dezbatut!

          http://www.mae.ro/node/12110

          Cetatean

          15/02/2012 at 4:01 pm

          • Da, citi
            Vezi să nu recunoască.
            EA îşi spune părerile în mod civilizat şi atîta tot.

            tibi

            15/02/2012 at 4:17 pm

          • In cazul Tratatului, dezbaterea s-ar putea face la nivelul super specialistilor, daca ei exista.
            A aduce dezbaterea la nivelul pietei Matache „sa isi spuna si badea Ion parerea ca e si el om” devine doar un mijloc al lui Ion Iliescu&friends sa taraganeze cuplarea vagonului Romaniei la locomotiva UE .

            Un tanar de stanga

            15/02/2012 at 4:38 pm

  58. iliescu este o babä nerusinatä, spune cu disprez, despre presedintele
    bäsescu” nu stiu catä economie stie el ”

    eu cred , presedintele bäsescu stie mai mult, decat stie tzombi kgb.

    theo- nona

    15/02/2012 at 3:44 pm

    • Ilievici stie „economie” foarte bine, era materia lui favorita in facultate. Partea proasta pentru restul lumii e ca respectiva „economie” nu era, asa, de capul ei, ci mai avea langa si un alt cuvintel, anume „politica”.

      EuCuMine

      15/02/2012 at 3:47 pm

  59. voiculescu securistul isi dä inportantzä
    sunt ipocritzi si ridicoli.

    in viitorul parlament , Voiculescu securistul nu are ce cäuta.

    theo- nona

    15/02/2012 at 3:47 pm

  60. La copac, acest coment îmi este refuzat

    „Spre deosebire de Ponta, care actual nu are decît rolul şi funcţia de copilot al alianţei USL, în perioada în care preşedintele Băsescu a fost şef al opoziţiei, avea şi ceva treabă de făcut: era primarul general al capitalei, poziţie din care era sabotat tocmai de PSD.

    Şi nici prin cap nu-i trecea să candideze la alte funcţii – tot la primărie a cîştigat al doilea mandat – aşa că, nu avea de ce să caute sprijin politic la cancelariile occidentale.
    Cel mult, a avut vizite de schimb de experienţă cu primarii marilor oraşe din acel timp.

    Pentru un viitor aspirant la funcţia de prim ministru, să fie primit numai de şefi de cabinete, este foarte umilitor pentru domnul Ponta.

    Despre domnul Anticipescu ( lumi dixit! ) nici nu are rost să mai vorbim. „

    tibi

    15/02/2012 at 3:49 pm

    • de ce ti-ar fi acest comentariu refuzat?

      Cetatean

      15/02/2012 at 3:54 pm

      • citi
        Eu cam ştiu de ce dar nu mai spun ca să nu par paranoic.
        L-am postat de trei ori şi a fost pus la popreală.
        L-am pus şi aici, ca să văd dacă este de vină platforma: nu este…

        tibi

        15/02/2012 at 4:10 pm

    • Nu e nici un refuz. WP-ul le-a bagat la spam iar eu n-am fost disponibil.

      filadel

      15/02/2012 at 4:07 pm

      • Al naibii WP! 🙂
        Mulţumesc, Filadel.

        tibi

        15/02/2012 at 4:14 pm

        • salut tibi 🙂
          Am nouitati pentru tine 🙂
          Ponta nu a fost primit nici macar de sefii de cabinet ai respectivilor 😦

          Theophyle

          15/02/2012 at 4:18 pm

          • Nu mai spune! Chiar asa? Atunci de aia au apru tIlici si Nastase, i-au luat locul ca e nedemn!!

            cedric

            15/02/2012 at 4:27 pm

          • Iu huuuuuu!!!
            Beau in seara asta!

            ovidiu

            15/02/2012 at 8:43 pm

  61. Vaai, @ Loda,
    gresesti, tu nu superi; iar suparaciosilor li se taie nasurile.
    Iar cind citezi din Iliescu si Nastase esti adorabila.
    Asa repede ai trecut de la cursul scurt de marxism la cirpa kaghebista si penalul Nastase?

    victor L

    15/02/2012 at 3:51 pm

    • victoras :
      Si unde zici ca am citat din respectivii?

      Loda

      15/02/2012 at 4:17 pm

  62. Salut pe toata lumea 🙂
    Postare noua!

    Theophyle

    15/02/2012 at 4:16 pm

  63. cu astfel de bani falsi si-o fii cupärat si vilele in america latinä
    terenuri in maladive si escursii exotice.nu mai vorbim de relatziile
    mafiote cu totzi interlopii.

    theo- nona

    15/02/2012 at 5:50 pm

  64. cred cä vom injura mai tare; nedreptatea fäcutä.
    tocmai el elrevul lui ilici kgb, sä nu fie onorat?

    sä vedetzi ce se v-a läuda, cä se pricepe la minciuni-

    theo- nona

    15/02/2012 at 5:52 pm


Comentariile sunt închise.