Politeía

Quis custodiet ipsos custodes?

Cu partidul la dentist

Nu fac parte din numerosii mei cititori care il considera pe Basescu un geniu. Pentru simplul motiv ca al nostru presedinte chiar nu este un geniu. Ii lipsesc dlui Presedinte o larga suita de calitati pentru a-i acorda acest epitet. Ce este insa dl Basescu? In primul rand este un politician versat, cu o cunoastere profunda a pivnitelor si podului politicii romanesti. Ceea ce cunoaste mai mult de toate dl Basescu sunt  scarile alunecoase spre aceste doua locatii care conduc la vitrina politica denumita in totalitatea ei –  “clasa politica”.

Ce a stiut Basescu

  • Basescu a stiut foarte bine care au fost curentele subterane in partidul pe care l-a propulsat la guvernare si de care a fost propulsat la randul lui la un nou mandat;
  • Basescu a inteles ca lectiile date la vila-lac nu mai ajuta, avand in vedere faptul ca el a fost considerat de multi din greii partidului ca lipsit de relevanta in campaniile electorale viitoare;
  • A fost mai mult decat clar ca greii partidului “invinsi” in ultima instanta sa doreasca sa revina si sa preia partidul, in paralel jucand un joc dublu cu opozitia;
  • Basescu a inteles ca guvernul condus de Boc, care a devenit nepopular mai putin din cauza masurilor economice, ci din cauza imposibilitatii de a se dezlipi de clientela politica care a aratat publicului o fata comuna a politicii romanesti, dar extrem de stridenta intr-o situatie de criza acuta;
  • Multi dintre cei care au fost “la vedere”  loiali lui au facut de fapt un joc dublu;
  • Basescu a cunoscut absolut toate capcanele intinse de opozitie si s-a folosit de ele mizand pe lipsa de experienta a varfurilor USL si cunoscand foarte bine mizele celor care au stat  in pivnitele sau podul acestei constructii.

Perioada de asteptare si marea impacare

Perioada premergatoare intrarii in anul electoral s-a bazat pe doi factori importanti. Primul factor a fost cel extern, al doilea bineinteles cel local, urmare a premizelor enumerate mai sus.

  • Startul extern a fost dat de vizita de cateva ore facuta de  Presedintele Consiliului European, Herman van Rompuy, la Bucuresti,  la data de 24 februarie 2011. In aceasta scurta vizita au fost pe masa Presedintelui cateva probleme, doleante si sugestii.  Tot ceea ce a urmat dupa aceasta vizita a fost la nivelul indeplinirii acestor sugestii.
  • Suplimentar la aspectului comunitar, s-au luat niste hotarari la nivelul unor cancelarii europene in frunte cu cea a Germaniei. La data de 10 noiembrie 2011, Basescu a facut o vizita surpriza la Berlin, unde s-a intalnit cu Cancelara Germaniei.  Conform celor declarate de Presedinte – „Obiectivele vizitei la Berlin sunt două: consolidarea relaţiei bilaterale şi acţiune comună în Uniunea Europeană”, a spus Băsescu. Asa s-a si intamplat!
  • La nivel american, Traian Basescu a efectuat la data de 13 septembrie o vizita la Washington, cand Romania a parafat tratatul scutului anti-racheta. In aceasta vizita Presedintele Basescu a “fortat” o intalnire cu Obama, dupa care a declarat ca – „N-am vrut ca vizita sa fie distrusa de vorbe si de analisti la televizor, avem talentul acesta”.
  • La nivel local, Presedintele a avut grija de o buna acomodare a relatiilor cu Banca Nationala in general si cu Mugur Isarescu in particular.  Basescu   a asteptat inaintea declansarii actiunii de relansare politica a PD-L trei factori economici. Crestere economica anuala a Romaniei, diversificarea surselor de finantare a deficitului, consolidarea si continuarea relatiilor cu FMI dupa prima lor vizita in 2012.  Toate tintele economice au fost atinse.
  • La trecerea dintre anii 2011-12 s-a produs si “marea impacare” de partid la Predeal, impacare “platita” cu titulatura de al “doilea om in stat” acordata lui Blaga anterior. Cum se zice, cu burta plina se gandeste mult mai greu.

Extractia

Dupa ce lucrurile s-au aranjat cum se cuvine, trebuiau sa se intample doua lucruri. Pretextul si momentul executiei. Pretextul bineinteles a fost “revolta populara”, pe care Cristoiu o considera astazi intr-un editorial EVZ ca posibil organizata de servicii. Dl Cristoiu greseste, in primul rand pentru ca @huniad a fost acolo o saptamana si dl Cristoiu nu! Asta nu inseamna ca pretextul nu a fost valabil! El a fost si  folosit pentru a justifica demisia lui Boc, exact cand a fost deja anticipata de mine – o zi dupa plecarea FMI.

Totusi cele scrise de dl Cristoiu in acelasi articol merita citite cu atentie – „Alegerea lui Ungureanu ca profil exact pentru a-l putea concura pe Crin Antonescu ne lasă să întrevedem o strategie a lui Traian Băsescu. Întrebarea este dacă mişcările de stradă au fost puse la cale de structuri sau au fost folosite, confiscate la un moment dat de Traian Băsescu, pentru a convinge PDL să accepte un ministru independent şi miniştri mai tineri”

De obicei nu raspund la intrebari prostesti , dar ii voi  raspunde lui Cristoiu  cu tarie – NU,  in primul rand pentru ca protestele l-au lovit pe Basescu mai mult decat pe oricine. Genul comunistoid folosit de Cristoiu nu sade bine unui jurnalist de talia lui!

Executia a fost scurta si concisa. Guvernul Boc a plecat, luand cu el pe toti ministri, din nefericire si pe cei putini care si-au facut treaba. Nu se putea altfel, in primul rand pentru ca un guvern cu ministri vechi si un premier nou nu intotdeauna da rezultate; in al doilea rand trebuiau platite niste polite celor care s-au crezut infailibili. Cat despre loialitatile absolute in politica nici vorba, nici macar ale doamnelor blonde, care au jucat un joc dublu, asigurandu-si continuitatea – nu a fost sa fie. De multe ori jocurile sunt … dejucate.

Sper ca dl Ungureanu sa-si treaca guvernul in Parlament si sper ca acest guvern sa faca o treaba buna. Nu va ganditi la reforme – nu vor fi, ganditi-va numai la fapul ca stanga va mai petrece niste ani in opozitie.

Cateva lucruri la sfarsit:

  1.  Basescu nu este geniu, dar stie sa-si joace cartile pe care le are;
  2. Isteriile nu sunt parte de politica normala, nici macar in Romania. Antonescu continua sa mearga cu funia pe care si-a legat-o de gat acum doi ani. El va continua sa merga cu aceasta funie pana in 2014; el face exact ceea ce Basescu anticipeaza – scandal! Intr-un scandal, Basescu stie sa tipe mai tare.
  3. Nu mi-as dori sa fiu patronul unor anumite televiziuni in viitorul apropiat. Probabil ca vom asista la multe intorsaturi in mass-media romaneasca. Cine  a planificat o revenire bugetara a mass-mediei in anul electoral isi va pune pofta in cui, parol! Asta, cel putin pe mine ma face fericit.
Reclame

Written by Theophyle

08/02/2012 la 4:15 pm

200 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. scurt si la obiect. Felicitari!

    Valentin

    08/02/2012 at 4:24 pm

    • Multumesc Valentin.
      Am scris atata cat am vazut eu 🙂

      Theophyle

      08/02/2012 at 4:30 pm

      • Mie titlul mi-a placut… A dat afara toate maselele stricate, sacrificand si 2-3 bune.

        Sa-i vedem acum implanturile, sper ca a bagat niste titan in ele plus daca muschii masticatori se misca.

        A A

        08/02/2012 at 7:06 pm

  2. Buna ziua,
    Theophyle m-ai facut praf cu poza Nr, 3! Mana de pe umarul presedintelui apartine doamnei Merkel??
    N-am mai vazut-o pana acum. Astea erau gesturi rezervate pt. Sarkozy (dupa cate stiu).

    cedric

    08/02/2012 at 4:25 pm

    • E trucaj. Se vede pixelul albastru. Basescu nu e bagat in seama de nimeni si e irzolat pe plan international.
      Au zis aseara la Antena3. si acum 2 seri. Si tot asa.

      Valentin

      08/02/2012 at 4:30 pm

    • Salut Cedric 🙂
      Tu chiar crezi ca presa romaneasca ar publica asa ceva 😆

      Theophyle

      08/02/2012 at 4:31 pm

      • Sunt curios cu cine discuta Basescu atunci, si cam cum il vedea interlocutorul sau, sprijinit de Cancelarul Germaniei. 🙂

        Twisted

        08/02/2012 at 4:36 pm

        • cu berlusconi?
          cu sarkozy?
          🙂

          skorpion

          08/02/2012 at 4:39 pm

  3. salve,

    regret si acum ca au plecat Funeriu & Boagiu.
    Cred ca – facind abstractie de orice argumente/motivatii privind renuntarea la ei – parerea mea este ca cei doi s-ar fi inteles excelent cu MRU.

    legat de cristoiu, mare noroc am avut noi cu huniad, care ne-a relatat direct de la fata locului…cristoiu habar nu are ce vorbeste..

    Basescu ramine in istorie drept un veritabil animal politic, poate chiar genial.
    vom vedea
    🙂

    skorpion

    08/02/2012 at 4:35 pm

    • Salut skorpi,
      poate este mai bine asa!

      Theophyle

      08/02/2012 at 4:43 pm

  4. Poza cu Merkel este absolut bestiala. Nu doar gestul familiar al dnei Merkel – dar priviti in spate: baconski – cu o figura care inspira nostalgie parca – dar mai ales Aurescu: pur si simplu figura lui mie imi inspira mandrie!
    cat despre Basescu, fata lui este cea a unui vulpoi batran, preocupat de ceva dar pregatit sa se strecoare printre ulucile gardului, sa plece cu ceva intre colti daca e cazul.
    Felicitari Theophyle, ma bucur sa fiu aici cu voi!

    victor.vb2

    08/02/2012 at 4:43 pm

    • Multumesc 🙂
      esti bine venit!

      Theophyle

      08/02/2012 at 4:44 pm

    • hahaha, ce tare. in ungureste s-ar putea citi „o prietene”… da zero-barat e mai tare 😉
      io nu-s ungur da „nu c-ar fi ceva rau in asta”

      kibby

      08/02/2012 at 4:58 pm

    • 😀
      mustata i-o faceam in cod de bare…

      Sare'n Ochi

      08/02/2012 at 8:23 pm

  5. Citesc ca Varujan Pambuccian nu a fost prezent la audierea lui Mustea de la Comunicatii.
    N-or face minoritatile vreo porcarie maine?

    victor.vb2

    08/02/2012 at 4:47 pm

  6. sal`tare tutulor,
    subscriu; dar se poa` fara amendamente?
    Piratu` geniu? nici nu-l voiam si nici nu mai sint genii politice azi; geniile ca si eroi se descopera dupa ce mor 😉
    NB,
    o observatie: zvonul (ulterior confirmat) ca MRU i-ar fi dat un telefon lui Tonta a ajuns in presa tocmai cind unii lideri UDMR vorbeau de un nou protocol si de alte pretentii.
    Mi se pare ca dupa, baietii udemeristi s-au linistit.
    Inca una si ma duc: are Tapalaga un articol pe Hotnews in care bate moneda ca Basescu ar fi impus schimbarea tuturor ministrilor portocalii. Nu prea cred. In articolul citat la postrea precedenta (EVZ), cele 3 autoare sustineau ca schimbarea s-a produs la propunerea presedintelui PDL; era si indreptatit sa o faca, pen`ca atunci cind un premier demisioneaza, automat demisioneaza toti ministrii. Dar nelamurirea mea e alta: imi pare ca Tapalaga o apuca uneori, ceva mai delicat, pe caile batatorite de CTP.

    victor L

    08/02/2012 at 4:51 pm

  7. Salutari si aici!
    Poza cu Basescu si Merkel e ok dar nu inteleg poza cu Nutzi cu sfarcurile la vedere, asta e trucata sau ce naibilii cauta Blaga in peisaj?!?!

    luminita

    08/02/2012 at 4:57 pm

    • salut,
      Nu este un original de la revelionul de anul asta de la Predeal – vezi fragmentul cu marea ipacare!

      Theophyle

      08/02/2012 at 5:14 pm

      • Stiam ca poza este facuta la revelionul de la Predeal si postata de Udrea pe blog, cu atat mai mult ma shocheaza insa indecentza, de aceea preferam sa-mi zica cineva ca-i un trucaj. 🙄

        luminita

        08/02/2012 at 5:30 pm

  8. M a g i s t r a l !
    Multumesc,Theophyle!

    ela

    08/02/2012 at 5:11 pm

    • Cu placere 🙂

      Theophyle

      08/02/2012 at 5:13 pm

  9. Theo, la obiect si concisa analiza. Am insa o alta teorie legata de cel de-al doilea motiv al retragerii guvernului Boc „in integrum”, cel cu „trebuiau platite niste polite celor care s-au crezut infailibili” nu are in spate nici un argument cu nume si prenume (sau esti tu prea subtil pentru mine), eu personal nu vad nici unul dintre ei dandu-si aere cu Zeus, il cunosc bine, ii datoreaza intreaga cariera politica si au indeajuns de mult pragmatism pentru a nu il calca pe bataturi inutil.
    Eu cred ca Boagiu, Udrea, Barbu si Funeriu (ca si Vass de altfel) au primit pur si simplu „liber” de la sefu’ pentru a se pregati temeinic si 100% eliberati de orisice obligatie si responsabilitate administrativa, in vederea crancenei batalii electorale ce sta sa vina amu’.
    Se uita ca personajele cu pricina musai sa obtina un nou mandat parlamentar, unele sunt lideri/sefi de filiale importante si nu le poti cere sa isi sacrifice parcursul politic pentru inca 6-7 luni de ministeriat.
    Toti si-au facut datoria, au performat, au demonstrat ca sunt coiosi, au dreptul sa isi prezerve cariera politica.
    Faptul ca majoritatea lor si-au impus oamenii de incredere, cei ce i-au secondat in actul guvernamental, deci stiu exact ce anume este de facut in continuare, imi sugereaza faptul ca au primit permisiunea de a se „pensiona” dupa un ferm angajament ca juniorii se vor descurca bine in cele 7-8 luni ramase.
    P.S. Apropos de by the way, mie personal imi pare mortala poza cu Base hahaind (in felul sau inimitabil) intors catre Merkel si Sarko care, in spatele sau, pe randul de mai sus, au fetzele schimonosite de ras ( am vazut-o la emisiunile de la RTV), m-am intrebat mereu ce vorba de duh le-o fi servit marineru’ de se inecau asa.

    Lumi (pentru a nu clona pe Luminita)

    08/02/2012 at 5:21 pm

    • Lumi (pentru a nu clona pe Luminita)
      Scenariul descris de mine este bazat pe ceea ce stiu eu. Ceea ce stiu sau cred alti este treaba lor. Pana luni Seara nimeni nu a stiut ca pleaca acasa.Nimeni. Multi au avut si un soc destul de mare 🙂

      Theophyle

      08/02/2012 at 5:26 pm

      • Theo, faptul ca „pana luni Seara nimeni nu a stiut ca pleaca … si multi au avut si un soc destul de mare” este tipic pentru modus operandi a lui Base. Si ipoteza mea se bazeaza pe ceeace stiu eu, despre persoanele in cauza, despre modul in care functioneaza un partid (in mod punctual PDL-ul) si despre pragmatismul politicienilor in cauza pe care ii cunosc prin ricoseu ( amicii amicilor).
        Modul placid, lucid si economicos in care Boagiu s-a conversat aseara intr-o emisiune Realitatea si zambetul condescendent din coltul gurii tradau un politician foarte calm, determinat, relaxat, care nu are nici o apasare,
        cu atat mai putin unul care taman a fost „mazilit” si lasat in lacrimi. A vorbit si despre apropiata lansare a partidului in bataliile electorale, despre faptul ca a lasat ministerul pe maini bune, bref, avea un aer de locotenent care se pregateste sa de-a asaltul final, cu maxima incredere.

        Lumi (pentru a nu clona pe Luminita)

        08/02/2012 at 6:32 pm

    • @lumi
      posibil raspuns: cred ca le povestea ce face opozitia in romania ;e mai tare ca orice banc

      intamplator

      08/02/2012 at 5:34 pm

  10. Gata, Topnta va ataca la CC numirea guvernului MRU, daca nu se respecta unele reguli.
    CC-ul a devenit un fel de bau-bau 😛

    victor L

    08/02/2012 at 5:28 pm

    • trebuie sa dea subiecte la teveurile unde are actiuni;altfel reduc aiia emisia la 2 ore/zi

      intamplator

      08/02/2012 at 5:35 pm

    • si inca ceva: cred ca in capul lui singura regula de respectat e aia stiuta=demisia

      intamplator

      08/02/2012 at 5:36 pm

  11. Un viitor ministru care vândut obligațiunile statului român la dobândă mult mai mare ca a Greciei etc.
    http://economie.hotnews.ro/stiri-finante_banci-11455861-audiere-mentolata-bogdan-dragoi.htm

    De fapt poate e un tip bine. Problema este că deja politichia din jurul lui este de-a dreptul mizerabilă.

    Asta apropo de preocupările macroeconomice ale lui Varujan Pambuccian…

  12. multe hirtii trebuie” linse” si multi aiuriti trebuie sa asculti ca sa faci un text atit de precis si concis;radiografie 3D
    excelent@thophyle
    de acord ca cristoiu bate cimpii;a citit prea multe carti cu spioni la biblioteca aia unde se duce el;
    sper ca pambuccian ramine un tip inteligent,asa cum este si nu are vreun acces de prostie” mioritica”
    daca basescu era geniu,nu realiza ce a realizat pina acum;e plin de defecte ;afara de multele eu nu uit una:aia cu promovarea ca ministru prima data ” a blondei de la primarie” nu udrea aialalta care ar fi trebuit sa se ocupe de eu si habar n-avea de ce institutii sunt pe acolo;asta imi spune ca nu prea stie sa ” creasca” urmasi;punct foarte slab
    cit despre presedintele din 2014.eu as merge pe isarescu;,daca nu pleaca la bce sau decide sa fie doar viticultor

    intamplator

    08/02/2012 at 5:31 pm

  13. Îmi permit să citez de la linkul de mai sus:
    „Nimeni nu intreaba ce se intampla daca toate calculele Finantelor se vor dovedi, la fel ca in 2009, la fel ca in 2010, total rupte de realitate, iar recesiunea va musca din economia Euro mai puternic decat se asteapta acum. Nimeni nu intreaba care e planul B sau C, Nimeni nu are cum sa il contrazica pe Candidat care stapaneste si arta Dialogului si pe cea a Finantelor. Uneori nici nu stii pe care dintre ele o stapaneste mai bine.”

  14. Salut,
    „ganditi-va numai la fapul ca stanga va mai petrece niste ani in opozitie”
    Cum daca PDL are 17% intentie de vot iar NR rateaza startul? Singurul scenariu ar fi o intelegere cu PSD (acum fara A.Nastase). MRU mai poate repera un 10% daca totul merge perfect.
    Echipa MRU e f. experimentala.
    Ce se intimpla daca si generatia asta dezamageste?

    P.S. Astept articolul despre Soros. Fara Soros (si citeva servicii) nu era posibil ’96. ’96 a reintrodus un echilibru.

    Tio

    08/02/2012 at 5:38 pm

    • Tio,
      O sa fie bine.Sper eu. Articolul e pe drum.

      Theophyle

      08/02/2012 at 7:30 pm

  15. Sint partizanul mingiierii copiilor in somn 🙂 dar trebuie sa spun viva voce ca mi-a placut mult, foarte mult articolul! Astept si eu ca mogulii „unor anumite televiziuni” sa plateasca pentru tentativa de asasinat a electoratului!

    Observator

    08/02/2012 at 5:46 pm

    • Salut multzam 🙂 Si eu!

      Theophyle

      08/02/2012 at 7:28 pm

  16. buna seara Theophyle! speram sa apara aceasta postare si imi place in mod deosebit „partea cu startul extern”. cred ca mergea si o fotografie cu Premierul israilean 😀 mai ales ca relatiile cu Iranul sunt in clocot 😛 .

    zigzag

    08/02/2012 at 5:54 pm

    • Cred ca poza „romantica” cu Merkel a fost mai concludenta 😆

      Theophyle

      08/02/2012 at 7:29 pm

  17. Off/topic
    Ministrul de externe, Cristian Diaconescu, si secretarul de stat american, Hillary Clinton, vor avea o discutie telefonica in cursul acestei seri, in jurul orelor 19.30, in care se vor discuta teme legate de Siria, coordonarea actiunilor comune Romania – (hotnews)
    Eu zic ca mai este nevoie sa ramana un canal diplomatic si sa nu uitam ca sunt o gramada de familii mixte.

    Chibit

    08/02/2012 at 5:59 pm

    • Salut, vechi prieten! 😀

      Da’ simțu’ tău de chibiț nu-ți spune ce vorbe vor schimba despre urgentarea Guvernului MRU? 😉

      Sara bună pe aici! 🙂

      oldhashu

      08/02/2012 at 6:35 pm

  18. @ Isaila Bratfalean,
    uite un raspuns la citatul pe cae il scoti in fata:
    „pehash [utilizator] i-a raspuns lui evoque
    „Nimeni nu intreaba ce se intampla daca…”
    Pai de ce nu intreaba nimeni dle Popa? Nu v-au lasat sa vorbiti? Aveati trac? Poate ar trebui sa trimiteti pe cineva mai.. curios.. in locul dvs, ca de secretare se pare ca nu ducea lipsa dl Dragoi. „

    victor L

    08/02/2012 at 6:04 pm

    • :)) Foarte just.

      Eduard

      08/02/2012 at 6:12 pm

  19. O analiza pertinenta. Si e reusita fara ca macar sa faca apel la diverse teorii conspirationiste.
    Imaginea care reiese la final e un Basescu care are treaba cu UE, cu SUA, cu Merkel, Obama, Rompuy, la extern, si cu oameni seriosi la intern gen Isarescu, in timp ce alternativa imi sugereaza doi tinci cu lopaticile in nisip.
    Am vazut tot felul de analize incercind sa desluseasca ceva transformari miraculoase ale gindacului Tonta in politicianul abil Ponta. Eu unul nu cred. Pai nici nu au apucat sa termine analizele si Ponta a iesit iar azi cu: nu votam guvernul si continuam greva deoarece nu are Basescu sapca. Hai cu jalba la CCR.

    Aha

    08/02/2012 at 6:14 pm

  20. salut! 🙂

    Superb articol, nu mai am nimic de comentat! (ceea ce e rar!).

    Semnalez doar ca am anticipat azi la ora 14 miscarea de contestare pe care o va face Ponta la CCR pe motiv de lipsa de cvorum:

    „Avizul e consultativ. Opozitia stie, dar incearca sa provoace lipsa de cvorum in comisii, ca avizul sa nu mai fie emis de loc. Dupa aceea vor contesta la CCR faptul ca investirea este neconstitutionala.

    Insa asta e o strategie ieftina. Plenul reunit este suveran asupra comisiilor, putind constata inexistenta avizului de la unele comisii si propunind trecerea direct la vot. CCR, daca va fi sesizata, va spune ca chestiile astea sunt raporturi interne ale Parlamentului si nu se va baga”.

    Si daca vreti sa stiti de pe acum, va spun si cum va motiva CCR decizia la viitoarea sesizare a PSD: cum a mai facut-o deja la alta sesizare tot a PSD:

    „Cu referire la critica de neconstitutionalitate ce vizeaza nerespectarea unor termene procedurale prevazute de Regulamentul Camerei Deputatilor, Curtea constata ca … nu este de competenta sa analizarea eventualelor incalcari ale Regulamentului. Curtea Constitutionala, in lipsa unei competente exprese si distincte, nu isi poate extinde controlul si asupra actelor de aplicare a regulamentelor, intrucat ar incalca insusi principiul autonomiei regulamentare a celor doua Camere, instituit prin art. 64 alin. (1) teza intai din Legea fundamentala. In virtutea acestui principiu fundamental, aplicarea regulamentului este o atributie a Camerei Deputatilor, asa incat contestatiile deputatilor privind actele concrete de aplicare a prevederilor regulamentului sunt de competenta exclusiva a Camerei Deputatilor, aplicabile, in acest caz, fiind caile si procedurile parlamentare stabilite prin propriul regulament, dupa cum si desfasurarea procedurii legislative parlamentare depinde hotarator de prevederile aceluiasi regulament, care, evident, trebuie sa concorde cu normele si principiile fundamentale.

    … Curtea a aratat ca nu este de competenta instantei constitutionale sa controleze modalitatea in care sunt puse in aplicare regulamentele celor doua Camere ale Parlamentului in procesul legislativ.

    Decizia 1237/2010.

    Cetatean

    08/02/2012 at 6:23 pm

    • deja in comisiile unde nu e quorum nu se emite ” aviz” se emite ” recomandare”

      intamplator

      08/02/2012 at 6:34 pm

  21. base nu-i geniu, nu-i animal politic. este singurul om politic de pe scena

    pase scurte

    08/02/2012 at 6:27 pm

  22. Sintem setati pe politica si zapezi; altii isi vad de jucariile lor:
    „Proiectul celui mai puternic laser din lume, European Light Infrastructure – Nuclear Physics (ELI-NP) care va fi construit la Magurele, a fost depus la Comisia Europeana”.

    victor L

    08/02/2012 at 6:34 pm

    • victor L, salut! 🙂

      Puțini știu că în România există și singura suflerie trisonică din tot estul european (excepție Rusia). În această instalație se testau înainte de ’90 machete de avioane în curent de aer la viteze atingând 3Mach, de 3 ori viteza sunetului in aer, adică peste 3000 km/h! Tot acolo, la cei cu sateliții…
      Et in Arcadia ego…

      oldhashu

      08/02/2012 at 6:52 pm

  23. Cetatea,
    este foarte plauzibil ceea ce spui.
    Dar nu pentru amicul Sova 😛

    victor L

    08/02/2012 at 6:42 pm

  24. scuze, Cetatean 😉

    victor L

    08/02/2012 at 6:42 pm

  25. salut! 🙂

    Sova a dat doua autogoluri la partid (amendamentul faimos, care a intrat in legea 177/2010) si debarcarea lui Geoana, pe motiv ca „postul e al PSD” (contrazis de CCR) acum o saptamina.

    Ce fac acum Ponta si Sova e sa suteze in tribuna si sa tipe „goooool!”.

    Cetatean

    08/02/2012 at 6:49 pm

    • Salut C,
      Multumesc. Foarte util asa un dobitoc pentru partea adeverasa.

      Theophyle

      08/02/2012 at 7:24 pm

  26. Ai dracului activisti scoliti la Maskva, nu vor sa moara:
    „Ion Iliescu i-a transmis preşedintelui PSD, Victor Ponta, că nu este de acord ca partidul să cedeze candidatura pentru CJ Buzău şi că dacă nu reuşeşte să negocieze cu liberalii va veni personal să discute cu Crin Antonescu.”

    victor L

    08/02/2012 at 6:56 pm

    • planeta fierbe , economia fierbe si ..sandramaua stalinista se cearta pentru cine si unde candideaza :))halal fost presedinte de stat.sunt curios daca pe fostii presedinti ai statelor ue, nato ii freaca grija ce panarama candideaza in teritoriu la o functie publica :))

      zigzag

      08/02/2012 at 7:06 pm

    • I-auzi, fantoma de la Operă! 😀

      oldhashu

      08/02/2012 at 7:13 pm

  27. PSD Buzau e placa turnanta. Multi de acolo au fugit la UNPR. Ion Vasile a fugit deja la UNPR iar Boscodeala, alt grangur, vrea sa candideze singur, daca PSD cedeaza candidatura la CJ spre liberali.

    Cetatean

    08/02/2012 at 7:01 pm

  28. Theophyle ;
    Scuze pentru off topic, dar mie nu mi se pare corect ! Cata vreme statul zice ca nu are bani (pe curs de guvernare) :
    ,,Aprobarea în acest an a unei legi privind amnistia fiscală pentru funcţionarii publici, după ce UDMR a solicitat aplicarea acestei măsuri pentru funcţionarii publici obligaţi de Curtea de Conturi să restituie sporurile salariale. ” (din programul de guvernare )
    http://cursdeguvernare.ro/programul-de-guvernare-al-cabinetului-ungureanu.html?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+cursdeguvernare+%28CursDeGuvernare.ro%29

    Loda

    08/02/2012 at 7:12 pm

    • Loda nici mie nu-mi place, asta e!

      Theophyle

      08/02/2012 at 7:23 pm

    • Salut Loda
      Vezi , admistia asta fiscala e unica admistie care se poate face in o tara normala . Daca statul a taiat , justitia a dat , statul a restituit ( ca decizile erau definitive si obligatorii ) si CEDO a confirmat dind dreptate statului cu taierile , normal ar fi sa se judece statul cu membri completelor de judecata care au dat verdictele in favoarea reintegrarii salarilor. Sau mai eficient , afara din sistemul juritic . Concedierea nu e posibila ca propunerea doamnei Macovei de sanctionare a judecatorilor inclusiv prin desfacerea contractului de munca a fost sabotata de insasi ministerul justitiei .
      Deci , ce sens are sa faci alte procese pentru a recupera niste bani deja cheltuiti , cind poti anula prin lege efectele care ar duce la procese in plus si bani cheltuiti cu gramada atit de stat cit si de persoanele implicate ?
      Admistia e si un fel de paravan legal pentru a ascunde niste gunoaie din justitie care pretind ca sin magistrati dar uneori nu pricep meseria pentru care sint platiti nici cit portarul institutiei . 🙂

      Ștefan A.

      08/02/2012 at 7:29 pm

      • corect/mortul de la groapa nu se mai intoarce/s-au cheltuit banii,s-au introdus in deficit,salut

        intamplator

        08/02/2012 at 7:37 pm

  29. Doamna Loda: 7,12
    Pai faceti bine, va rog frumos, si transmiteti asta mai ales la USL. Da’ repede. Si puneti presiune maxima pe ei sa mearga in Parlament si sa se opuna cu toata forta unei asemenea legi.

    cati

    08/02/2012 at 7:23 pm

    • doamna cati ;
      sa stii ca ideea nu e rea, felicitari pentru ea 🙂 .Singura problema este ca sansele sa fiu ascultata sunt egale cu zero (poate unde ei stiu ca, oricat s-ar opune, la vot ii bate colaitia ?)

      Loda

      08/02/2012 at 7:34 pm

  30. @loda/buna seara
    aveti dreptate doamna;ai naibii astia de la guvern” le ia piinea asistentei sociale de la gura psdpnl”
    ce naiba o sa mai ofere?le ramine sa supraliciteze oferta partidului elodiei;mare belea,zau asa

    intamplator

    08/02/2012 at 7:28 pm

    • intamplator,nu va suparati dar :
      Sau eu m-am prostit ,,instant” sau vorbim de teme paralele ?

      Loda

      08/02/2012 at 7:36 pm

  31. Loda, buna seara!

    Ai ideea cam ce coloratura politica au majoritatea administratiilor locale care au acordat sporuri ilegale? A spus-o Tanasescu de la FMI acum citeva zile la un TV. Cred ca stii.

    Pina una alta, semnalez ca CEDO le-a respins functionarilor publici „dreptul” de a-si cere sporurile ilegale in instanta:

    http://neamtinvest.ro/realitati-economice/17741-CEDO-a-declarat-inadmisibil%C4%83-pl%C3%A2ngerea-func%C5%A3ionarilor-publici-rom%C3%A2ni-privind-neacordarea-sporurilor-salariale

    Cetatean

    08/02/2012 at 7:28 pm

    • Cetatene ;
      Din punctul meu de vedere ilegalitatea nu are coloratura politica (gansesc cam ca DNA-ul : ) ). deci intrebarea nu mi se pare relevanta .

      Loda

      08/02/2012 at 7:38 pm

      • mi ide scuze : buna seara !

        Loda

        08/02/2012 at 7:40 pm

        • gânsesti @Loda, chiar găinărești. deturnași discuți o vreme, nu?

          Sare'n Ochi

          08/02/2012 at 8:38 pm

      • Hehe, sigur, impartiala mai esti, draga Loda. O fi cum spui, eu iti semnalez ca aia ai tai din PSD sunt primii in a da gauri in bugetele locale si tot primii in a urla apoi ca li se incalca „drepturile”cind amaritul de Boc introduce ordine in dezmatul financiar de la nivel local (OUG 63/2010)

        http://www.dreptonline.ro/legislatie/legea_13_2011_aprobare_oug_63_2010_finantele_publice_locale_masuri_financiare.php

        Las ca toti fac la fel, insa vreau sa iti semnalez ca FMI-ul stie cine sunt cei mai hulpavi dupa sporuri ilegale acordate la nivel local.

        Cei saraci si cinstiti din PSD.

        Cetatean

        08/02/2012 at 7:43 pm

        • ok, si ? ma vezi pe mine facand greva foamei sa sa se aministieze doar functionarii pesesdisti ? Eu nu stiu ce stie FMI-ul, dar nu am nici un motiv sa nu te cred si nu sunt impartiala ,sunt enervata .

          Loda

          08/02/2012 at 8:00 pm

          • NU, iti semnalez doar, ca sa stii cu ce capuse sa NU votezi data viitoare.

            Eu sunt Dunare de furios daca cumva se face amnistie fiscala, chiar am sa incerc sa ma interesez daca nu cumva asta e neconstitutional.

            Cetatean

            08/02/2012 at 8:13 pm

  32. „Mai exact, în temeiul unor prevederi din Statutul Funcţionarilor Publici, reclamanţii au solicitat ca pe lângă salariu să li se acorde două sporuri – suplimentul postului şi respectiv suplimentul corespunzător treptei de salarizare, care urmau să fie plătite retroactiv cu începere din aprilie 2004.

    Reclamanţii au cuantificat aceste sporuri la 25% din salariul de bază. Angajatorul le-a respins plângerea, susţinând atât că legislaţia aplicabilă nu permitea plata sporurilor, precum şi că Direcţia nu avea competenţa de a decide asupra chestiunilor bugetare.

    Curtea Europeană a Drepturilor Omului (CEDO, cu sediul la Strasbourg) a declarat în unanimitate ca inadmisibilă cererea reclamanţilor în cazul ‘Zelca şi alţii contra România’, decizia fiind definitivă”.

    Iar UDMR vrea sa le dea la saracii functionati sporurile de „refacere dupa concediu”.

    PS Majoritatea administratiilor loacale care au facut pocinogul apartin PSD.

    Cetatean

    08/02/2012 at 7:30 pm

  33. Nu cred ca va exista o amnistie fiscala si ca acest lucru din programul de guvernare va fi respectat.

    Cetatean

    08/02/2012 at 7:31 pm

  34. ” al naibii” isaresu asta;tare mi-ar place sa aud ce zice de asta alde tariceanu si ” sponsorii lui”aka psd in perioada aia
    sursa:adevarul

    Înainte de 2008 am avut o creştere cu 120% a cheltuielilor cu salarii în România. Aud că nicio ţară din Europa n-a redus salariile cu 25%, dar vă întreb dacă există vreo ţară în care salariile au crescut cu 120%?, a arătat Isărescu.

    Oficialul băncii centrale a amintit că înainte de criză toţi politiceni argumentau creşterile salariale prin faptul că „bugetarul român, ca să nu fie corupt, trebuie să fie mai bine plătit”.

    „Nu ştiu dacă acum este mai puţin corupt (bugetarul – n.r.). Şi asta n-ar fi fost o problemă, dar s-a suprapus cu un plus de 200.000 de noi bugetari”, a continuat Isărescu

    intamplator

    08/02/2012 at 7:32 pm

  35. Seara buna
    Oricare strategie are nevoie de a avea imaginea reala , „fotografica ” a natiunii .
    Care frumoasa nu e . Chiar tragica la 22 de ani dupa masacru fara vinovati .

    http://www.business24.ro/macroeconomie/criza-economica-romania/peste-40-la-suta-din-populatia-romaniei-risca-saracia-sau-excluderea-sociala-1507582

    NOTA : Se refera la o populatie de 21 milioane . Care nu mai este . Deci procentul e si mai ridicat . 😦

    Ștefan A.

    08/02/2012 at 7:33 pm

    • @stefan
      asta cu saracia mai usor;nu se ia in calcul gaina de linga casa.laptele de la vacuta,zaibarul din butoi…
      30 pct din populatia romaniei traieste din autosubzistenta+ ca vinde ala ” la negru” nu se contabilizeaza;mult ,putin,la tigani la netigani, e sport national
      nu neg ca nu e saracie,este si e crunta,comparativ cu statele dezvoltate;dar ,hai sa comparam si productivitatea

      intamplator

      08/02/2012 at 7:41 pm

    • sear buna 🙂
      + suntem cu rata cea mai mare de proprietari(aprox.80% parca ) si impozitele cele mai mici(case terenuri agricole ,ma refer la pers.fiz)

      mircea

      08/02/2012 at 8:09 pm

  36. Theophyle

    parcă aș fi scris eu articolul ăsta! 😆 😆 😆
    Beton!

    filadel

    08/02/2012 at 7:48 pm

    • Fili,
      cine stie, poate suntem telepati 🙂

      Theophyle

      08/02/2012 at 7:50 pm

  37. MRU si-a dat demisia de la sefia SIE!

    cedric

    08/02/2012 at 7:49 pm

    • Deci probabil ca sunt siguri ca Guvernul trece maine in Parlament!

      Theophyle

      08/02/2012 at 7:52 pm

      • Asa ma gandesc si eu. Or fi venit in Buc. toti parlamentarii puterii si au cvorum.

        cedric

        08/02/2012 at 7:53 pm

        • Presedinyia doar a luat act de demisie. In cazul in care Guvernul nu e validat, Presedintele nu va accepta demisia lui Ungureanu. Demisia e doar o miscare politica, sa mai taie din apa la moara (timp de televiziune) a unora.

          Twisted

          08/02/2012 at 8:03 pm

          • Erata: Presedintele

            Twisted

            08/02/2012 at 8:04 pm

    • Si iata cine e seful acum:http://ro.wikipedia.org/wiki/Silviu_Predoiu
      Securist de a doua generatie…o afacere de familie cu tata, nevasta, cu frate, cu purcel.
      De ce ar functioana serviciile astea mai bine decit restul institutiilor din Ro cu asa conducere?

      Tio

      08/02/2012 at 8:22 pm

      • Era prin 2006-2007. E sigur ca mai e si acum?

        Twisted

        08/02/2012 at 8:33 pm

  38. Stefan,
    tu ai cam uitat ca tara pe care ai parasit-o are multi care au invatat poezia cu „muieti-s posmagii, doamna?”
    Chiar indraznesc sa spun ca acum se traieste mai bine decit atunci cind ai plecat. Atunci nu se dadeau ajutoare sociale si nu se duceau cu mertanul sa le ridice.
    Si-apoi, cit produci atita ai; minus ce fura cei sus cocotati.

    victor L

    08/02/2012 at 7:54 pm

  39. Semn rau pentru opozitie aceasta demisie a lui MRU?
    Dar minoritatile si UDMR s-or fi hotarit cum voteaza?

    cedric

    08/02/2012 at 7:57 pm

    • Sunt cuprins de o mare durere 🙂

      Theophyle

      08/02/2012 at 7:59 pm

  40. Vosganian, care a descoperit brusc ca e armean, va vota „dupa constiinta proprie”. A declarat.

    Cetatean

    08/02/2012 at 8:00 pm

    • Chestia a fost ca el a vrut sa anunte ca are una 🙂

      Theophyle

      08/02/2012 at 8:04 pm

      • 😆

        Il rupe Crin daca voteaza Guvernul. Il face „armean imputit”:mrgreen: , „tradator”, „sluga lui Basescu”.

        Cetatean

        08/02/2012 at 8:14 pm

  41. seara buna 🙂
    nici nu stiu cu ce sa-ncep ca sa nu deturnez sensul discutziilor de pana acum.
    Aleator.
    Foarte buna si argumentata postare Theophyle.Un profil politic social si psihologic,cred si eu,foarte apropiat de ceea ce e piratul.
    Da` mie-mi place sa cred ca e genial.Acel soi de geniu care reusehte ,intotdeauna cu credintza in D-zeu.
    Acu` trec la ale mele 😆
    Maniera asta hotzii striga hotzii e absolut revoltatoare si ridicola.Nu intzeleg ce dracu intzelege opozitzia prin dialog.Si nu mai intzeleg cum de sunt atat de slabi in replica ashtia de la putere(ma refer la trimishii pe la teleuri)
    Urla ca nu e dialog in timp ce fug ca dracul de tamaie de dialog.Ipocritzii naibii.Probabil ptr.ei dialog inseamna „conditziile” minimale ptr. a accepta un dialog : adica sa nu mai existe niciun politician de la putere,nici piratul,nici guvernul nici parlamentarii nici dracu nici lacu` si tat`su…
    ..
    Imi pare sincer rau de foarte multzi tineri de valoare din realitazi.Unii chiar imi plac.Imi plac cand critica puterea,cand o pun in dificultate cand gasesc acele mizerii care de fapt au fost si sunt caracteristice tuturor partidelor si clientelelor.Imi plac atunci sunt in serviciul cetatzeanului mai ceva ca reprezentantzii nostri aleshi.Imi plac si cand vor sa distruga pe cineva.Imi place rautatea sadica cu care o fac/si ,desigur,ptr. bani-se poate accepta aceasta justificare pana la o limita insa.
    Sa nu sustzina aberatzii,sa nu sustzina oameni aberantzi asta-i o proba de platou,o dubla pe care inca nu vor s-o reusheasca.Desi sunt talentatzi.Pacat de ei.

    mircea

    08/02/2012 at 8:02 pm

    • salut Mircea 😀
      Genial sa fie! Motzart a politicii sau mai bine Leonardo 😆

      Theophyle

      08/02/2012 at 8:09 pm

      • 😆

        mircea

        08/02/2012 at 8:12 pm

  42. Salutare ! 🙂
    Si tu, Nutzi ?
    Adica poftea sa-l „traduca” cu brahicefalu` ?
    Nu poci pen` ca sa crez…
    PS
    Cristoiu ramane doar cum l-a nashit WC Tudor : „piticu` Utecila”.

    Tzepelica

    08/02/2012 at 8:04 pm

    • Salut timi 🙂
      complicata viata si plina de serpentine!

      Theophyle

      08/02/2012 at 8:06 pm

      • La donna e mobile… 🙂

        Tzepelica

        08/02/2012 at 8:08 pm

        • Mda, in special cele care fac politica pe malurile Dambovitei!

          Theophyle

          08/02/2012 at 8:10 pm

  43. Sa stiti ca mai mult decit soarta de miine a guvernului (va trece sigur) ma intereseaza pe cine va pune piratul la SIE.

    victor L

    08/02/2012 at 8:04 pm

    • Poate pe…Tariceanu 😆

      Theophyle

      08/02/2012 at 8:07 pm

      • Va urca secundul ca sef si va salta un alt baiat bun pe locul secundului.

        Cetatean

        08/02/2012 at 8:15 pm

      • Poate pe Pufulete ;), tot a demisionat din parlament.

        maraco

        08/02/2012 at 10:04 pm

    • conform unei reguli stabilite de presedinte ..nominalizarea ptr sie va fi facuta de la psd sau pnl :). asa a procedat pana acum : a numit sef de seriviciu din opozitie.aici e farmecul. 1) daca va nominaliza un membru al opozitiei …usl va incheia greva parlamentara? 😀 😀 2) daca va nominaliza vreun liberal exilat de chuky cine stie ce se intampla in pnl ? 3) daca …geoana e cel mai bun prieten al sua- dupa cum zicea ambasadorul american- va reusi geoana sa adune niste parlamentari la votul ptr noul guvern? 🙂 ps: in sufletul lui cred ca si ponta saliveaza la asa post 😛 (ar fi nas si fin sefi peste servicii 😛 )

      zigzag

      08/02/2012 at 8:14 pm

  44. @intamplator
    productivitate la cel? la „sportul national” sau la economia care n-o (mai)avem ?
    @Ștefan A.
    de acord,dar ne puteti spune ce solutie propuneti dv. plecand de la aceeasi fotografie pe care o invocati, dar care arata cultura politica si educatia
    (ca sa fiu civilizata) atat a politicienilor cat si a poporului

    elablue

    08/02/2012 at 8:07 pm

    • @stefan a
      nu gasesc alt raspuns acum,daca doriti va trimit detaliat,decit ce a spus basescu:
      exporturile romaniei sunt la 45 miliarde euro in 2011,si nu cred ca se exporta ” procesare titei” sau ciment sau mincare ca inainte de 89,cind se faceau cu chiu cu vai 10 miliarde dolari
      ce economie aveam???? imgb,23 august,” petrochimia” care pierdea 5 dolari la fiecare tona de benzina/motorina exportata prin procesare titeiului,ciment ,otel si fonta:faimosul CUG al dvs din cluj unde exporta in afara de caer,care insemna troc?
      asta era „marea industrie”: ca nu s-a pastrat ce era bun,ca s-a ras tot,e altceva,era si ceva bun(ex utilaj petrolier)dar sa terminam cu vai ce industrializati eram…
      sa va dau un domeniu unde s-a pastrat ce aveam: anvelopele
      in anul de gratie 2011,exportul fabricii de la floresti este mai mare intr-o luna decit exportul total realizat in anul de virf 1989;e drept cu mai putin angajati acum decit in 89;si exportul lunar nu cuprinde si oe pt dacia,asta e intern

      intamplator

      08/02/2012 at 9:36 pm

  45. Victore, am vazut. Li s-a ingustat al naibii de mult spatiul de manevra la aia din CSM, odata cu transformarea Inspectiei Judiciare in organism autonom, cu personalitate juridica, si odata cu modificarea dispozitiilor privind raspunderea magistratilor.

    Cetatean

    08/02/2012 at 8:17 pm

  46. täriceanu, se pricepea numai la ce a väzut in casa lor, si dela täticul amadeo,

    o fii chiar expert, dar in secu- rosu.

    theo- nona

    08/02/2012 at 8:28 pm

  47. Buna seara 🙂
    Pentru cei ce-l considera pe Basescu genial, exista proverbul (fara referire la fizicul presedintelui 😆 ) „in tara orbilor, chiorul e imparat” . Basescu este animal politic, are viziune politica, dar nu are geniu. Genial a fost Churchill. Daca ai considera normali oameni politici gen Tariceanu, Nastase, Vacaroiu, Iliescu, Geoana, Duda & Co, atunci probabil Basescu ar fi fost genial. Dar sa vedem proportiile.
    Ce are Basescu in plus, este ambitul si viziunea. Aka Basescu este un politician normal, restul sunt niste neica nimeni.

    DanSu

    08/02/2012 at 8:32 pm

    • Buna DanSu 🙂
      asta am incercat si eu sa scriu!

      Theophyle

      08/02/2012 at 8:45 pm

    • Nu a fost el chiar genial daca ne gindim la dezastrul de la Gallipoli din primul r mondial care a fost pe planul sau .
      Basescu este un tactician inascut. De aia intra in necazuri ca sa isi arate geniul cum sa iasa din ele 🙂

      Un tanar de stanga

      08/02/2012 at 8:45 pm

      • Salut TDS 🙂
        Cunosti diferenta dintre un om inteligent si unul destept 🙂

        Theophyle

        08/02/2012 at 8:47 pm

        • nu 🙂
          care e ?

          Un tanar de stanga

          08/02/2012 at 8:52 pm

          • Un om destept nu intra intr-un bucluc pe care un om inteligent stie sa-l rezolve … pana la urma

            Theophyle

            08/02/2012 at 8:54 pm

  48. si cine numeste pe altul , in locul lui R Ungureanu?????????

    theo- nona

    08/02/2012 at 8:35 pm

  49. Seara buna 🙂
    Excelenta sinteza, grozav titlu! I-a batut cu armele lor si nu cred ca am gresit cand am spus ca tb sa avem rabdare ca jocurile nu sunt terminate.
    Felicitari ptr. previziunea legata de demisie, actual certitudine.

    mar

    08/02/2012 at 8:42 pm

    • Bina seara 🙂
      Multumesc. O mai nimeresc si eu 🙂

      Theophyle

      08/02/2012 at 8:44 pm

      • destul de des, globul ala de cristal „gandeste bine” 😀

        mar

        08/02/2012 at 9:03 pm

  50. Hotnews a descoperit ca regulamentele Camerelor nu prevad situatia in care comsiile reunite nu au cvorum.

    Redactorii de acolo ar trebui sa dea o tura prin Politeia, sa afle ca am citat din decizia CCR care lasa sa se prevada sansele unei contestatii a USL la CCR pe motiv de lipsa de cvorum in comsii: ZERO.

    Decizia 1237/2010 (e decizia la contestatia aia cum ca Anastase a numarat gresit la legea pensiilor).

    Cetatean

    08/02/2012 at 8:48 pm

    • „Ce sa-i faci – e mici saracii, nu stie” 😆

      Theophyle

      08/02/2012 at 8:52 pm

  51. Bun, avem ministri noi, cei vechi au plecat.
    Au predat, insa, „gestiunea” ?
    I-a intrebat cineva ce au facut cu banii ?

    Tzepelica

    08/02/2012 at 8:51 pm

    • Stai bre, inca nu au plecat. Maine dupa Parlament.

      Theophyle

      08/02/2012 at 8:53 pm

    • las ca ii intreaba Ponta daca vine la putere cu Porumbacu. Dar daca vine la putere cu PDL-ul nu ii mai intreaba. Iar daca vine la putere peste 5 ani oricum nu-l mai intereseaza

      Un tanar de stanga

      08/02/2012 at 8:55 pm

      • Dracu-i mai intreaba.
        Toti fostii ministrii isi rontzaie linistiti „agoniseala” din vremea mandatului.
        Ba unii mai au tupeul, dupa mandat, sa mai ceara o sacosa cu carnati si doua damigene cu palinca.
        Intr-un Q7, evident.

        Tzepelica

        08/02/2012 at 9:02 pm

      • Asta e măsura prostiei lor. Dacă aș fi în locul lui Ponta chiar aș prijini PDL-ul să cîștige alegerile și să continue reformele iar după aia aș lua o Românie grasă și frumoasă numai bună de pus pe butuci cu pomeni și mite electorale.

        filadel

        08/02/2012 at 9:03 pm

        • Daca România inceape să „zboare” /scapă din stransoarea neocomuniştilor, incepe modernizarea nu cred că Tonta mai poate visa.

          mar

          08/02/2012 at 9:11 pm

  52. @Cetatean: cam cati judecatori numiti la CCR si ICCJ de Iliescu mai sunt si cati ani din mandate or mai fi avand? Cred ca ultimii doi ani de mandat ai lui Basescu se vor petrece cu o garnitura nou-noutza la cele doua Curti. O sa fie foarte interesant, mai ales ca s-a petrecut minunea cu inghetzarea termenelor de prescriptzie pe parcursul judecarii exceptziilor. 🙂

    mishu jamie

    08/02/2012 at 8:53 pm

    • Mishule, la ICCJ e treaba groasa, ma si apuca groaza cind ma gindesc. Daca ai citit serialul meu, si mai inainte de el cel scris de @Bascaliosul, vei fi aflat ca toti judecatorii de acum de la ICCJ sunt numiti de Cnstantinescu si ILiescu, si nici unul (cu exceptia sefilor de sectii si a presedintelui si vicelui de la ICCJ) nu au decret de numire semnat de Basescu. Problema e pe cale sa se rezolve natural, cu multi judecatori pensionindu-se iar cei ramsi fiind constrinsi de legile noi sa judece cum trebuie, adica corect. O sa mai vorbim despre asta.

      Nu vreau sa vorbesc insa despe CCR, ca dau idei unora. Reamintesc ca Augustin Zegrean a fost numit de TB la CCR pe data de 18 aprilie 2007. La marele fix.

      Cetatean

      08/02/2012 at 9:10 pm

  53. oare aceasta miscare nu este si un colac de salvare pentru actualele partide parlamentare ? caci miscarea presedintelui a atins aproape toate punctele de divergenta cu societatea si pare a bloca principalul argument pentru schimbarea status quo-ului politic existent: infuzia de sange tanar !

    falcon

    08/02/2012 at 8:54 pm

  54. Buna seara.

    Am inteles ca opozitia va contesta la CCR o eventuala inscaunare a Guvernului fara a avea avizele comisiilor. Sa presupunem ca opozitia va castiga (prin absurd presupunem asta) alegerile cu procentul de acum din sondaje. Va fi ea in stare sa asigure majoritatea absoluta in toate comisiile parlamentare? Va fi de ajuns ca o singura comisie de la Sent sau Camera sa nu aiba cvorum si atunci adio guverne USL si avem alegeri anticipate din 2 in 2 luni.

    P.S. regulamentul comisiilor celor doua camere reunite spune ca exista cvorum atunci cand cel putin jumatate+1 din membrii comisiilor Senatului si 50%+1 din membrii comisiei din Camera sunt prezenti in comisia reunita. Se ajunge la paradoxul ca lipsa unei majoritati intr-o singura comisie a Camerei sau Senatului sa poata tranti un Guvern. Adica o comisie este mai tare decat o motiune de cenzura.

    Idioti USL-istii astia cu juristii lor „eminenti” cu tot.

    P.P.S. daca am gresit il rog pe @cetatean sa ne lumineze mai bine cum sta treaba.

    ribelalu

    08/02/2012 at 9:01 pm

  55. Ribelalu, am spus dimineata: comsiie reunite emit aviz consultativ. PSD vrea sa impiedice investirea pe chestiuni procedurale: va spune in fata CCR ca nefiind emis avizul nu au fost indepliniti pasii procedurali.

    Insa Plenul e suveran si decide. Regulamentul nu are nici o prevedere care sa debloxheze aceasta situatie in care nu exista cvorum din cauza absentelor Opozitiei. In aceasta situatie, se va supune la vot si plenul va decide ca a luat nota de lipsa avizelor si ca se trece la votul secret chiar si in lipsa acelor avize consultative.

    CCR va spune ca nu se baga in Regulamentul Parlamentului si in procedurile intrene, ca nu are competenta. Am citat mai sus din decizia 1273/2010.

    https://theophylepoliteia.wordpress.com/2012/02/08/cu-partidul-la-dentist/#comment-193392

    PS LIpsa avizelor nu poate fi mai tare, procedural, decit neinvestirea prin vot a Guvernului. Regulamentul se interpreteaza in sensul aplicarii lui. Faptul ca nu exista cvorum si nu se emite aviz nu inseamna ca procedura parlamentara se opreste si Guvernul este picat. Nu se poate sustine asa ceva, desi USL asa vrea. Procedura de investire a Guvernului e clara: Guvernul pica sau trece doar prin vot, nu in urma neeliberarii avizelor consultative din comisii.

    Cetatean

    08/02/2012 at 9:16 pm

    • Cam asa ziceam si eu, e drept ca nu intr-un limbaj juridic. Si atrageam atentia supra faptului ca, daca prin absurd, CCR ar hotari ca lipsa avizelor este neconstitutionala, atunci acest precedent ar pune in pericol investirea oricarui Guvern de acum incolo. Practic o comisie de 20 de oameni de la Senat, in care puterea nu detine majoritatea ar putea, dupa mintea USL-ului, sa impiedice investirea unui Guvern, prin neprezentarea la consultari amembrilor din opozitie ai Comisiei. Nu e cvorum, nu e aviz, „jos guvernul!”.

      Si acum sa dicutam si ceva concret…Chiar credeti ca Opozitia va merge la CCR cu aceasta tema despre care si eu, care habar nu am de drept, inteleg cat este de absurda?

      ribelalu

      08/02/2012 at 9:29 pm

  56. Regulamentul nu prevede modul cum se iese dintr-un blocaj ca cel facut de USL. Neexisatind o prevedere explicita sau implicita, Plenul se va pronunta prin vot. CCR nu are competenta sa regleze modul cum Parlamentul isi aplica Regulamentul, ci doar daca Regulamentul este conform Constitutiei.

    Ponta se va folosi de amendamentul Sova sa atace Hotarirea de investire a Guvernului. Insa o va ataca pe procedura, si desi CCR va fi sesizata in temeiul legii 177/2010 de modificare si completare a legii 47/1992, ea va trebui sa isi recunoasca faptul ca nu are competenta de a casa Hotarirea Parlamentului, findca legea nu i-a dat-o in chestiunile de procedura.

    Cetatean

    08/02/2012 at 9:21 pm

  57. @elablue
    In Romania nu trebuie inventata apa calda . Destul sa studiati masurile , unde au mers investitile , organizarea realizata in tarile din vest dupa 1945 si veti dscoperi cu surpriza cum se ajunge de la tara distrusa material si moral la putere economica . Atentie !!! Masurile de invatat se refera strict la periaoda 1945 – 1980 . Cind aceste tari erau ajunse la datorii relativ reduse in raport cu PIB dar eradicasera buda in curte cu tot ce inseamna asta , analfabetismul , problemele sanatatii natiunii , si erau cu mii de kilometri de autostrazi dar si cu o puternica clasa medie care economisea puternic .
    In concluzie , a te compara cu tarile dezvoltate de azi in prisma cheltuielilor in procente PIB pe fiecare domeniu de activitate a statului e gresit din start si nu va produce niciodata rezultate palpabile . (e metoda aplicata de toate partidele romanesti ) Exceptind indatorarea statului care va fi mereu tot mai ridicata (consum pur ) dar fara sa rezolve problemele esentiale , firesti a unei natiuni sarace material .
    Dureros ca un amarit de emigrant trebuie sa scrie niste lucruri care ar trebui sa fie in mintea oricarui politician cu grija fata de tara lui . Bineinteles cind preocuparile sint strict de fotolii , putere si aranjarea familiarilor , rudelor si „pretinilor ” , ordinea importantei „grijilor ” e complect diversa .
    41 % populatie care traieste la fel ca parintii lor , ca bunicii si strabunicii lor nu e progres . Oricite ceasuri aurite si Mercedes second hand vor impinzii orasele patriei acum dar si maine .

    Ștefan A.

    08/02/2012 at 9:29 pm

  58. Ma pricep la toate, nu degeaba sint scolit la rusi:
    „Presedintele de onoare al PSD, Ion Iliescu, a dorit sa faca un apel miercuri catre opinia publica, dar si catre autoritatile locale implicate, asupra posibilitatii aparitiei unor fenomene meteorologice „de mari dimensiuni” care s-ar putea produce in aceasta primavara daca s-ar suprapune cantitati foarte mari de zapada cu ploile de sezon, relateaza Agerpres.”
    Surprindem otoritatile si c-o rivolutie? 😉

    victor L

    08/02/2012 at 9:30 pm

    • Nostalgia de la „Ape”. Bunicutza a inceput sa vorbeasca despre vreme…

      mishu jamie

      08/02/2012 at 9:39 pm

    • Topirea zapezilor cu care pre-terorizeaza lumea Ilieci a fost curmata brusc in momentul luarii interviului, constatandu-se, in schimb, o la fel de brusca inghetare a apelor. Nimeni nu-si explica inca fenomenul…

      judex

      08/02/2012 at 10:21 pm

  59. Buna seara, buna seara.
    Excelent post 🙂

    clemycali

    08/02/2012 at 9:35 pm

    • Buna seara clemy,
      Multumesc 🙂

      Theophyle

      08/02/2012 at 9:38 pm

  60. mai totzi au spus, sä vedetzi in primävarä.

    sä nu aibä surprize, sä-l spele apa pe tzombi.

    theo- nona

    08/02/2012 at 9:36 pm

  61. tot din regulament – art.10 alin 3 – prezenta senatorilor si deputatilor membrii la sedintele reunite ale comisiilor ESTE OBLIGATORIE. p’asta n-o mai stie Sova M cinspe

    elablue

    08/02/2012 at 9:43 pm

    • Ei sunt in greva asa ca prezenta nu se pune 🙂

      clemycali

      08/02/2012 at 9:45 pm

  62. Off-topic: ati aruncat un ochi pe „Cartea Alba a Bunei Guvernari”, aruncata pe toate mediile ieri? Eu inca nu m-am decis in care sub-gen literar „fantasy” s-o incadrez.

    mishu jamie

    08/02/2012 at 9:54 pm

  63. @Ștefan A.
    multumesc pentru raspuns. nu am informatii despre „Masurile de invatat se refera strict la periaoda 1945 – 1980” si nici despre politicienii si popoarele din vest si nici nu stiu de cand ai plecat tu din tara si nici cu cine iei contact cand mai vii pe aici. eu aproape ca nu stiu pe cine sa fiu mai furioasa pe „popor” sau pe politicieni si am o furieeeeeee !

    elablue

    08/02/2012 at 10:00 pm

    • In privinta demisiei, antenele au tot zbierat ca este o incalcare a legii. Au gasit intr-o lege ca angajatii serviciilor nu au voie sa fie folositi politic, iar desemnarea lui MRU ar fi o folosire politica.

      maraco

      08/02/2012 at 10:09 pm

      • Scuze, mesajul meu nu se vroia un raspuns la mesajul de mai sus :).

        maraco

        08/02/2012 at 10:10 pm

    • @elablue
      Acest blog e tocmai bun pentru invatat .
      E si scopul principal a stapinului , mister Theophyle , sa ne deschida ochii ca o tara de orbi si surzi e foarte usor de manovrat .
      Cea mai periculoasa arma impotriva politicii si politicienilor e o masa cit mai mare de oameni instruiti . Nu neaparat experti in toate ca aia doar Ceasca si Lenuta au reusit 🙂 dar fiecare punind cite putin se ajunge la o analiza . Critica sau lauda pentru fiecare fapta a politicianului , fiecare masura politica . Mai e mult pina atunci in RO .

      Ștefan A.

      08/02/2012 at 10:12 pm

    • elablue 🙂 nu ca o consolare dar nu suntetzi singura furioasa.Era vremea cand indicatorul de baza al nivelului de trai era tona de otzel per capita,nu nr. de case cu buda in spatele curtzii.A fost si-o vreme cand salamul de sibiu iesea la export in cantitatzi mari pe sub scaunele turishtilor.Probabil ca cele aproape 50 mld eur nu reprezinta de 5 ori mai mult decat cele 10 mld$ din 89 tzinand cont de devalorizare,dar oricum am privi e cu mult mai mult.Si nu oricum ci tehnologie,it,etc,adica o competitzie (chiar daca mai exportam si energie ieftina prin produse/trebuie un compromis/ajutor acolo unde e performantza)
      Ne-am invatzat rau ptr. ca am pornit rau,s-a construit pe minciuna incepand cu 90 cand s-ar fi putut construi altcumva,un altcumva ce cred eu ca ar tzine de o zona etica,fair,morala,dar nu oamenii sunt de vina ci politicienii desi se spune ca ei sunt oglinda alegatorilor.Si de catziva ani,nu prea multzi suntem intr-un soi de recuperare a valorilor.Este insa extrem de greu.
      Stefan are si el dreptate 😆 rabdarea oamenilor are si dansa o limita,comparatzia intre noi si vest ar merge numai incepand cu eshaloanele 2,3,4 pcr.In cealalta privintza,cand merg prin coclaurile muntzilor si satelor si comunelor noastre mai putzin atinse de civilizatzie,cu tzarani batrani care merg duminica la biserica ,io zic ca suntem superiori 🙂

      mircea

      08/02/2012 at 10:29 pm

      • Mircea salut
        A crescut exportul dar mult mai mult importul . 🙂 Nu ca e rau dar cind iese mai multa valuta decit intra , viitorul nu e roz . Capsunarii nu prea mai trimit bani ca e greu si pentru ei , bancile nu mai pompeaza in prostie ca au alte griji 🙂 . Practic asa se dezumfla natural o iluzie de bunastare dar ies la suprafata si problemele/dezechilibrele ramase de pe vremea „duduielii economice „. 🙂
        O problema grava , de mare nenorocire e sa ai mai multi pensionati decit oameni care lucreaza . Cu tot respectul pentru pensionati .

        Ștefan A.

        08/02/2012 at 10:58 pm

        • salve Stefan 🙂
          N-am nicun argument ca sa te contrazic.Nici nu cred ca ar exista.Asa e balantza nu e grozava.
          Nici balantza la activi/pensionari.Nu cred ca mai apucam noi vremurile alea pe care le speram(in gand)
          ..
          Asha ca sa bem o tzuica de-a mere 🙂

          mircea

          08/02/2012 at 11:05 pm

          • Good point. 🙂

            filadel

            08/02/2012 at 11:14 pm

          • stii,si io-s din Cluj si bunicul meu cand isi omenea prietenii(eu atent observator) le zicea ca-i tzuica de mere 😆 adica asa de buna ca „mere” singura la vale fara sa-mbie prea mult.

            mircea

            08/02/2012 at 11:17 pm

  64. Eu nu ma omor deloc dupa noii ministri. Cel de la Dezvoltare e sef la o chestie care are nitzele contracte cu ministerul lui, dar nu vede in asta nicio problema. Sigur, manaria a facut-o in trecut, acum doar incaseaza banii.

    maraco

    08/02/2012 at 10:15 pm

  65. Numai si pentru modul asta de gandire si l-as trimite rostogol inapoi la sala de sport.

    maraco

    08/02/2012 at 10:17 pm

  66. art.26 din legea 51/1991 invocat de tonomate nu se pune („Salariatii organelor de informatii si ai celor cu atributii in domeniul sigurantei nationale nu pot face parte din partide sau alte organizatii cu caracter politic ori secret si nu pot fi folositi in scopuri politice”).

    MRU nu este „folosit in scopuri politice” pentru ca dpdv juridic el inca nu a primit votul Parlamentului. El are deocamdata doar calitatea de PM desemnat prin decret prezidential, calitate care nu are efecte juridice, intrucit MRU nu semneaza acte si nu ia decizii care se soldeaza cu acte ce se publica in M.Oficial.

    In plus, termenul de „scop politic” nu este definit in legea 51/1991, fiind echivoc.

    In plus, el a demisionat din SIE, iar miine, cind va cere votul de investitura, nu va avea calitatea de salariat al SIE.

    Caz inchis.

    Cetatean

    08/02/2012 at 10:46 pm

    • degeaba City 🙂
      in acceptziunea unor invitatzi cu „shtaif”,pe sticle,MRU si-a reunoscut incompatibilitatea in care era ptr. ca a demisionat inainte de depunerea juramantului 😆 Al naibii spion utecist.
      ..
      Cand vad cate hits-uri a avut astazi Theophyle parca as crede ca am depashit tembeliziunile 😉

      mircea

      08/02/2012 at 10:53 pm

  67. Ziua buna,

    Nu stiu ce cretin (parerea mea), la Cristoiu ,spune ca Basescu l’a pus pe MRU ca sa scoata PDL-u din santz pentru ca sa aiba dupa 2014 ceva de care sa se agatze. Am schimbat canalul.

    eugeni

    08/02/2012 at 10:47 pm

    • Am observat și eu. Nu știu cine e individul dar mustește de infatuare și prostie. Cred că ultima este preponderentă. 🙂

      filadel

      08/02/2012 at 10:50 pm

      • Filadel .
        Dat raspuns la matale dincolo . Sti unde . 🙂 Astept raspuns .

        Ștefan A.

        08/02/2012 at 11:12 pm

        • OKI. 🙂

          filadel

          08/02/2012 at 11:16 pm

        • Ștef
          căutat, găsit nema. 🙂 Totuși răspuns.

          filadel

          08/02/2012 at 11:19 pm

          • Cautat si eu . Constat ca disparut . 😦
            Sare aruncat in ochi . 🙂 Diversiune si te gindesti ca e clujean . 😆

            Ștefan A.

            09/02/2012 at 12:13 am

    • Buna seara din nou oameni buni. Basescu nu are de ce sa se agate dupa 2014. Pe el il asteapta o foarte frumoasa cariera europeana dupa ce isi incheie mandatul. Asta daca o sa aiba chef de politica si dupa aia.

      clemycali

      08/02/2012 at 10:56 pm

    • cirque du soleil la Bucale si la minus 20 gr.C.I-a inghetzat si ultimul/singurul neuron.Cea mai mica vibratzie i-l face tzandari 😆

      mircea

      08/02/2012 at 10:58 pm

  68. http://www.dw.de/dw/article/0,,15726387,00.html
    Astia or posta si pe aici 🙂 sau va citeaza…

    Vali Nisipeanu

    08/02/2012 at 11:00 pm

    • Daca Theophyle ne-ar spune cam de pe unde sunt ip-urile care acceseaza situl,cred ca multzi dintre noi am ramane cu gura cascata 😆

      mircea

      08/02/2012 at 11:12 pm

  69. ovidiu

    08/02/2012 at 11:01 pm

  70. Vorbesc singur, orice asemanare cu realitatea e pur intimplatoare.
    Este induiosatoare grija celor plecati de a aplica o mingîiere cu piciorul tarii si celor ramasi.
    Cei plecati, tineri sau maturi, au lasat in urma (unii, poate nu toti, dar destui) bunici si parinti pensionari, si corora Statul nu le poate plati pensiile decit imprumutindu-se.
    Compatimirea este ipocrita.
    Scaderea natalitatii (reala) si cresterea virstei de viata (la fel reala) vor perpetua aceste imprumuturi.
    Nu vreau sa iau premiul Nobel, dar nu cred ca exista solutii pe termen scurt.

    victor L

    08/02/2012 at 11:12 pm

    • @victor L
      Pensile celor in uniforma costa 1 miliard euro anual . Care se obtin prin imprumuturi si pe zeci de ani ca astia toti au iesit la pensie cu legi speciale de la virste fragede . Media e undeva deasupra la 2.000 lei lunar . Daca prin recalcularea facuta media era undeva la 1.000 lei lunar (remarci , media ) se eliberau 500 milioane euro anual de imprumuturi care se puteau folosii in alte sectoare . Sau in cumparat avioane ca stau sa moara toate .
      PS . 1- poate pina la urma intelegeti si dumneavoastra ca daca femeia face 10 copii in Romania tot asistati sociali sau emigranti vor fi la maturitate din lipsa de locuri de munca . Asa ca mai usor cu natalitatea , speranta de viata care bineinteles ca creste dar din intimplare unu iese la 65 de ani cu 800 lei pensie si altul la 45 cu 5.500 lei pensie . O fi ca unii traiesc mai putin si altii mai mult ? 🙂 Mai usor cu diversiunea ca mai citim si noi astia de dincolo niste cifre .
      2- Stai linistit domnule ca nu murim de grija voastra . Fiecare se descurca in viata cum poate . 🙂

      Ștefan A.

      08/02/2012 at 11:24 pm

  71. bun articolul din DW, Vali Nisipeanu

    victor L

    08/02/2012 at 11:16 pm

  72. http://www.evz.ro/detalii/stiri/exclusiv-evz-ordin-in-psd-atacati-o-pe-udrea-965444.html

    „Atacaţi pe filiera Elena Udrea pentru a lovi în PDL şi noul cabinet Ungureanu. Acesta este mesajul principal pe care PSD-iștii trebuie să-l rostogolească astăzi pe la televiziuni, radiouri şi alte instituții de presă. Potrivit unor surse politice, mesajele cu temele zilei sunt opera consultantului PSD, Dan Sultănescu.

    Consultant my foot! E defazat total. Daca raminea Udrea, tot in ea dadeau, ca a ramas.

    Insa cum sa ataci o persoana care a plecat?!

    Mie mi-ar fi jena cu astfel de consultanti.

    Dan Sultanescu (n.1977): „Este licențiat al Facultății de Științe Politice din cadrul SNSPA, cu o teză despre eșecul campaniei electorale a CDR 2000.

    Cheap, cheap, asta e consultantul PSD?!

    Cetatean

    08/02/2012 at 11:26 pm

    • Cetatean, talking pointul asta e copiat aproape cuvant cu cuvant dupa editorialul de ieri al lui Tapalaga de pe Hotnews. Acum eu spun ca exista doua posibilitati mari si late: fie Tapalaga stia de talking point si atunci s-a grabit sa fie primul care incepe sa arunce venin in directia asta, fie comentariul lui Tapalaga li s-a parut convenabil si atunci l-au transformat in talking points asa, ca prin iluminarea sfantului duh.

      clemycali

      08/02/2012 at 11:29 pm

  73. au circulat zvonuri „pe surse” despe lupta Elenei Udrea ca sa ramina in Guvern. Faptul ca a fost rasi toti ministiri a fost pus apoi pe seama unei strategii „maximale”a lui Boc (ii rad pe toti, altfel nu scap de Udrea). Eu consider, si am spus-o si dimineata, ca e mai plauzibila o miscare gindita inainte de Basescu:

    „Tapalaga pleaca de la premisa ca intreaga garnitura de ministri a fost schimbata fiindca altfel nu putea fi schimbata Udrea. Presupunere maximalista, ca sa zic asa. Eu personal inclin sa cred ca a fost o manevra a lui Boc, pusa la cale impreuna cu Basescu, pentru a trage toti ministrii PDL dupa el: lovitura de imagine (1), mesaj clar spre partid ca nimeni nu este mai presus decit Boc, seful PDL, incit sa ramina in functii in Guvern (2), manevra tactica pentru dezamorsarea latraturilor USL despre Udrea, Funeriu si altii (3), manevra tactica in vederea galvanizarii militantilor partidului in an electoral – “exista totusi un plan la Centru!” (4), etc”.

    Cetatean

    08/02/2012 at 11:36 pm

    • @citoyen, acum am vazut ce ai scris tu mai devreme. Tot ce se poate sa ai dreptate. Eu vin si cu o alta supozitie, si anume ca Basescu a vrut sa arate ca exista potential ptr inlocuirea tuturor ministrilor, cu alte cuvinte ca partidul are cadre. Ceea ce poate fi si mai important in momentul in care se va trece cu toporul la radacina PDL, adica la structuriile BVB si madam Udrea cu tot jocul ei dublu pe care eu l-am banuit de mult si pe care Theophyle l-a confirmat prin postul de azi.

      clemycali

      08/02/2012 at 11:52 pm

      • da, categoric da. Nimeni nu e etern in functie, nici macar Udrea.
        Si despre duplicitatea ei am scris acum citeva zile, cum ca emite mesaje care pot fi citite si asa, si asa, de depinde unde te plasezi. Vad ca suntem mai multi care gindim cal la fel 😉

        Cetatean

        09/02/2012 at 12:10 am

  74. ovidiu

    08/02/2012 at 11:37 pm

  75. Stefane,
    se poate sa crezi ca te consider necitit si nedocumentat?
    Dar citeste si articolul DW dat de Vali Nisipeanu sa vezi ca altii judeca diferit de tine.
    Asta am citit-o de la tine de citeva ori, pare un motto:
    „Pensile celor in uniforma costa 1 miliard euro anual”
    Noapte buna si calmo 😉

    victor L

    08/02/2012 at 11:38 pm

  76. Sara buna.

    Daca nu stiati ce iese daca dati pe Google si cautati Alina-M-P, atunci mai sus pomenita profesoara va explica in articolul din Romania libera. Asa o sa aflati daca este profesoara sau nu, daca preda in romania la Lehliu sau undeva in Germania (Ca Romanii nu o merita) si multe alte date interesante (ceva cu isa…)si de pus in rama, spre adanca tinere de minte. Conducerea politica si de stat, oamenii muncii din romania,muncitori, tarani, intelectuali, nu stiti ce pierdeti prin faptul ca AMP nu va indruma si va arata calea…..Tzine-o Doamne, departe de caile noastre de zi cu zi, multumim 🙂

    eugeni

    08/02/2012 at 11:43 pm

  77. Acest individ, Sultanescu are un un fel de institut de sondaje, acum nu retin numele, dar v-am scris acum cateva ziel ca impreuna cu Intact s-a bagat in niste porcarii ca sa stabileasca persoana care trebuie sa ajunga rector la o anumita mare universitate de stat. Dupa alegeri am sa va povestesc mai multe dedesubturi.

    cedric

    08/02/2012 at 11:52 pm

    • abia astept! 🙂

      Imi amintesc ca ai scris, nu imi aminteam numele.

      Cetatean

      09/02/2012 at 12:10 am

  78. Ajuns acordul (proiect de intelegere ) cu Grecia
    – Reducere cu 20 % a salariului minim garantat
    – taieri la pensi
    – 15.000 concedieri la bugetari in acest an (se vocifereaza ca cifra va fi obligatorie anual pentru a reduce in 10 ani nr. angajati la stat cu 150.000 )
    -reducerea cheltuielilor cu medicamente . de la 1,9 % PIB la 1,5 % PIB (contravaloare)
    – vinzarea firmelor de stat pentru 50 miliarde euro
    In schimb , noi imprumuturi pentru 130 miliarde euro .

    http://www.corriere.it/economia/12_febbraio_08/grecia-accordo-junker_21b739e8-527f-11e1-9430-803241dfdaad.shtml

    Ramine sa semneze oficial prim ministru grec , ministrul de finante si seful bancii centrale . Vor semna ? Parlamentul va aproba aceste masuri ? Sau mai degraba se vor intoarce la drahma cum prevad majoritatea analistilor ?

    Ștefan A.

    08/02/2012 at 11:54 pm

    • BCE e de acord sa anuleze titluri de stat grece pentru 11 miliarde euro in schimbul sacrificilor . Titluri care actualmente se afla la banca centrala ca garantie .
      Pensile – se prevede o reducere cu 15 % .

      Ștefan A.

      08/02/2012 at 11:59 pm

      • Stefan nici o paguba daca Grecia se intoarce la drahma. Oricum nu aveau ce sa caute in zona euro.

        clemycali

        09/02/2012 at 12:06 am

  79. CSCI se cheama institutul de sondaje si lucreaza la comanda Fundatiei Multimedia!

    Centrul de Studii si Cercetari Infopolitic este un proiect initiat si sustinut de Fundatia Multimedia pentru democratie locala. Proiectul presupune conceperea, efectuarea si publicarea de analize si cercetari publice, prin intermediul site-ului http://www.infopolitic.ro, dar si al altor parteneri media.

    Cercetarile sunt concepute si interpretate de catre o echipa de specialisti din cadrul Fundatiei, coordonata de analistul politic Dan Sultanescu.

    cedric

    08/02/2012 at 11:58 pm

  80. http://economie.hotnews.ro/stiri-eurofonduri-11458363-leonard-orban-incercam-realocare-banilor-europeni-pentru-avea-fonduri-necesare-reabilitarii-termice.htm

    Se risca pierderi de miliarde de euro in urmatoarea alocare de fonduri UE .(adica pe perioada 2014-2020 ) Nu o zic eu , o zice ministrul .

    Ștefan A.

    09/02/2012 at 12:03 am

  81. Buna seara/dimineata
    http://www.hotnews.ro/stiri-international-11457670-corrupttour-agentie-turism-din-cehia-propune-excursii-vilele-suspectilor-coruptie.htm
    Decit sa cheltui bani cu plimbatul alegatorilor la urne mai bine ii plimbi intr-un circuit turistic de felul asta si s-ar putea sa aiba efecte mai mai mari. Cine risca sa arate coruptii celorlalti?

    Lucian

    09/02/2012 at 12:20 am

    • Buna dimineata la toata lumea 🙂
      Postare noua!

      Theophyle

      09/02/2012 at 5:58 am

  82. salutare tuturor,

    circula pe net o revelatie:
    http://www.ciutacu.ro/articol/ne-mai-luam-acum-de-la-o-lege-banala/
    de dimineata pina seara trustul lu’ felix o diseca in sus, in jos, poate, poate…

    ce mare descoperire a facut ciutacu’: art. 26 din legea 51. da’ uita de art. 6 alin. (1) din legea sie…

    si culmea ca sint unii care chiar il cred…

    geo

    09/02/2012 at 10:42 am


Comentariile sunt închise.