Politeía

Quis custodiet ipsos custodes?

M.R. Ungureanu şi războiul până la ultimul pixel

Nu stiu daca premierul numit va reusi sa-si treaca guvernul prin Parlament, nici macar nu stiu cum va arata acest guvern; stiu insa ca un banc pe care mi l-a povestit un prieten, de fapt mi l-a reamintit, se potriveste clar cu situatia politica actuala.

In versiunea soft a anecdotei se povesteste despre intalnirea dintre un urs si un vanator neindemanatec. Ursul nu prea a vrut sa-l omoare pe vanator, i-a luat numai pusca si l-a batut mar, avertizandu-l sa nu mai intre in padurea lui. Vanatorul   nu s-a lasat si a intrat inca o data si inca si inca… De fiecare data primea bataia cuvenita si isi pierdea pusca. Dupa ce situatia s-a repetat de cinci, sase ori, ursul i-a confiscat pusca fara sa-l mai bata strigand in gura mare ca nu-l mai bate pentru ca a ajuns la  concluzia ca  bataia ii place vantorului. Situatia este fara indoiala similara cu ceea ce i se intampla dlui Crin Antonescu, prezidentiabilul vesnic, care probabil nu va ajunge la Cotroceni decat la consfatuiri cu un presedinte, indiferent care va fi el si asta nu pentru prea mult timp.

Visul liberal s-a implinit. Romania are la ora actuala un Premier interimar care este un liberal “suspendat”. Guvernul viitor va fi probabil condus de un alt liberal „suspendat”. Probabil ca singurii liberali care NU vor conduce guvernele Romaniei sunt liberalii “confiscati” condusi de Crin Antonescu si predati cu proces verbal minusculului PC, averea personala a lui Mircea-Felix Voiculescu, pentru un pret derizoriu de cativa pixeli zilnici.

Intr-un partid in care nici macar Patriciu nu mai poate fi considerat liberal, singura sansa de promovare politica este sa ajungi liberal “suspendat”. Cred ca in curand o vor realiza si altii in acest partid si daca nu o vor realiza – problema lor, eu sunt conservator si partidul meu nu prea mai exista de aproape 100 de ani.

Nu ii indemn pe liberali sa faca o simpla comparatie intre CV-ul lui Ungureanu si cel al lui Crin Antonescu, nici macar nu ii indemn sa priveasca cu atentie ce s-a intamplat in PSD (inclusiv liderul suprem Ponta) dupa numirea lui Ungureanu, pentru simplul motiv ca  cine are ochi in cap o va face; cine nu, chiar nu mai este important.

Cred ca MRU va putea purta cu succes razboiul cu pixelii lui Voiculescu, despre Elan si Ghita nici macar nu ma indoiesc – veti putea vedea singuri si rapid schimbarile la care vom asista. Oamenii culti au “biblioteci” in spate, sunt sigur ca dl Ungureanu, intelectual fiind, are si el bibliotecile lui.

Celor care sunt alergici la PDL (eu inclusiv) le amintesc un singur lucru – in primul rand conteaza apararea, adica doamne fereste sa nu primesti un gol. Dupa ce te-ai organizat in aparare poti sa incerci sa dai si goluri.

Inca o data, nu stiu daca va exista un guvern Ungureanu, personal imi doresc acest gen de guvern, stiu un singur lucru ca Ungureanu nu va fi infrant in razboiul pixelilor si probabil Crin Antonescu va avea nevoie de un tratament de specialitate pe care probabil il va si primi, nu este inca un om varstnic, are numai 51 de ani.

Asa cum am spus, deocamdata apararea – vedem noi daca se pot baga si goluri. Eu sunt sigur ca da! Sa ne citim in continuare.

Ilustratia de la Maestrul Hultanul pe Karikatura Politika

P.S. O analiza interesanta pe acelasi subiect, aici.

Written by Theophyle

07/02/2012 la 4:10 pm

287 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. salut! excelenta postarea 🙂 dar stii ca vom avea un guvern Ungureanu 😛 . O completare http://www.evz.ro/detalii/stiri/premonitiile-lui-neagu-djuvara-as-avea-incredere-sa-l-pun-premier-pe-mihai-razvan-ungure-96.html .ps : tot ce ii doresc porumbacului e sa ramana presedinte al pnl macar pana la alegeri si nu care cumva sa se trezeasca anumiti liberali ca dl chuky ii duce intr o fundatura a istoriei. vreau ca acest isteric cu aere de mare primadona a chiulului romanesc sa ramana in fruntea PNL si sa aiba parte de un contracandidat in circumscriptia sa electorala care sa l trimita direct la coafor.ar fi ptr prima data cand un presedinte de partid sau de „gasca” ar pierde alegerile la uninominal.si nu e greu sa l invinga cineva pe chuky.cred ca Boc l ar invinge la scor in orice circumscriptie 😀

    zigzag

    07/02/2012 at 4:18 pm

    • Multumesc Zigzag 🙂
      Daca Basescu nu-l avea pe Antonescu trebuia sa-l inventeze. O comoara omul asta!

      Theophyle

      07/02/2012 at 4:30 pm

  2. sursa@theophyle/demential
    mru sunt sigur ca va folosi folosi cartile citite in biblioteca sa pentru saltul inainte al romaniei

    ” Oamenii culti au “biblioteci” in spate, sunt sigur ca dl Ungureanu, intelectual fiind, are si el bibliotecile lui.”

    intamplator

    07/02/2012 at 4:23 pm

    • Salut @intamplator 🙂
      asa este cu oamenii culti – citesc domle’, citesc!

      Theophyle

      07/02/2012 at 4:32 pm

      • da, si cei cu adevarat bibliofili colectioneaza multe manuscrise

        intamplator

        07/02/2012 at 5:08 pm

  3. Salut Theophyle. Sa fie intr-un ceas bun. Iar Crinut are nevoie de tratament serios cu medicamente grele. Poate ca si o institutionalizare limitata ar fi necesara. Omul nu e in toate mintile.

    clemycali

    07/02/2012 at 4:24 pm

    • Salut clemy 🙂
      Sincer, eu cred ca omul are chiar o problema.

      Theophyle

      07/02/2012 at 4:32 pm

  4. Cred ca Crin Antonescu va reusi performanta sa arunce PNL-ul undeva langa PNT-CD. Cine mai crede ca Antonescu este liberal? Sau cine mai crede ca PNL-ul este mai liberal decat PDL-ul? Incet incet ne indreptam spre un sistem bi-partid ca in SUA cu PDL si PSD alternand la guvernare. Adica tot un drac, tot FSN. Daca n-as sti ca Antonescu e idiot as putea sa-l acuz ca face asta intentionat.

    Logosfera.ro

    07/02/2012 at 4:26 pm

    • salut logosfera 🙂
      Mare pacat, dar cred ca ai dreptate!

      Theophyle

      07/02/2012 at 4:33 pm

  5. si totusi,cel putin dupa cv, cel de la ministrul d-nei udrea pare sa fie politruc;
    sa nu fie cumva calciiul lui achile acolo

    intamplator

    07/02/2012 at 4:27 pm

    • mai vedem, intamplator – mai vedem 😆

      Theophyle

      07/02/2012 at 4:33 pm

  6. Io unul astept de la noul prim ministru sa-mi mareasca pensia cu cel putin 50%; altfel nu ma mai joc 😉

    victor L

    07/02/2012 at 4:35 pm

  7. hahaha, Theophyle – tare postarea! cum draq a incaput pnl pe mina unui cretin ca el frate, nu inteleg. OK, de fapt stai ca pnl era deja un brand fictiv si el 🙂
    despre OM , pe cind mai departe. pe care din bloguri va ocupati de asta, ca nu mia inteleg. si cum fac sa ma abonez?
    multzam

    Kibby

    07/02/2012 at 4:36 pm

    • Salut Kibby 🙂
      Daca mailul tau, care este la acest comentariu este functional te voi anunta eu cu si cand 🙂 Restul… ai dreptate!

      Theophyle

      07/02/2012 at 4:37 pm

      • asta e 🙂
        nu-mi place pe verde

        Kibby

        07/02/2012 at 4:39 pm

        • se da automat 🙂 nu stiu cum sa-l schimb!

          Theophyle

          07/02/2012 at 4:44 pm

    • Cretin, cretin, da’ era oferta de Presedinte al Romaniei:-(

      Emil

      07/02/2012 at 11:08 pm

  8. Buna ziua,
    minoritatile fac fasoane. Acum, dupa ce au discutat cu MRU, Pambuccian zice ca joi vor da raspunsul DA sau BA.
    Mi se pare o mare magarie, s-au gasit tocmai acum sa puna bete-n roate.

    cedric

    07/02/2012 at 4:46 pm

    • Salut cedric,
      te asigur ca vor raspunde cum trebuie. In orice caz trebuie desfintati!

      Theophyle

      07/02/2012 at 4:52 pm

  9. Pentru cei interesati – o analiza Stratfor despre Romania „recenta”

    Stratfor: Political Change Won’t Shift Romania’s Calculus

    http://politeiaeuropa.wordpress.com/2012/02/07/stratfor-political-change-wont-shift-romanias-calculus/

    Theophyle

    07/02/2012 at 4:48 pm

    • „Stratfor does not expect the internal political shakeup to result in significant strategic shifts in Romania in the near term”

      Exact. TRU sau E.Boc era/este cam acelasi lucru pina la alegeri.
      TRU (si probabil o echipa naucitor de noua) e mai degraba o tentativa in partea lui T.B. de a mai reduce riscul unei situatii cu un USL cu 70% in Parlament. Prea putin si prea tirziu.

      Tio

      07/02/2012 at 5:04 pm

      • De unde si stategia NR de a se distanta de T.B. Justificata.

        Tio

        07/02/2012 at 5:06 pm

        • Tio,
          nu stiu cat de justificata este strategia NR – FAPT – NR pierde din procentele de sustinere de cate ori dau in Basescu. Nu uita de unde vine sustinerea hardcore ale acestei miscari. Noi urmarim evolutia de 3 luni. Si crede-ma ca ne costa ceva parale pe care nimeni nu ni le doneaza.

          Theophyle

          07/02/2012 at 5:18 pm

          • T.B. hardcore oricum voteaza cu PDL, nu? Prioritatea ar trebui sa fie atragerea celor care stau acasa sau voteza USL. Asa ceva se face doar cu ceva mai radical.

            Tio

            07/02/2012 at 5:34 pm

            • ce sa-ti spun Tio 🙂 Ca de obicei traiesti pe alta lume 😉 de la USL- NR poate primi maximum 2-3%. In decembrie NR primea de la sustinatori lui Basescu 8,8% astazi (5 februarie) primeste 4,8%. Ghici ciuperca de ce?

              Theophyle

              07/02/2012 at 5:41 pm

  10. oamenilor voi ati observat ca cei care citesc mult si coboara in arena au tendinta de a se scirbi pe parcurs…;) io nu zic ca e rau c-au citit (fireste 😉 da trebe gasite retetele care sa le ingroase stomacu o tzîră. stie cineva d-astea?

    Kibby

    07/02/2012 at 4:48 pm

    • Adica sa luam un pansament gastric inainte de a face politica 🙂

      Theophyle

      07/02/2012 at 4:49 pm

      • am scris incomplet, vroiam sa zic si „in afara de bani” si sa dau ochii peste cap. ok, fie si bani da doar salaru

        Kibby

        07/02/2012 at 4:50 pm

  11. crin antonescu, nu a fost niciodatä liberal, el este un admirator a lui iliescu,
    un om incremenit in catziva ani fäcutzi cu repetentzie, färä sä practice o meserie,
    scuze, a dat meditatzii, a fost un pic bibliotecar si mai mult porumbac.

    acum il intzelegetzi? dl. ungureanu il face praf, numai prin prezentza lui. dar
    crinolin este bolnav precis.

    theo- nona

    07/02/2012 at 4:52 pm

  12. asa este cand le dai prea multe drepturi minoritätzilor.
    in germania, nu sunt separate. se pot inscrie unde vor,
    dar nu sä-si facä partid.

    theo- nona

    07/02/2012 at 4:55 pm

  13. Scuze, dar democratiile sint bolnave:
    „Norvegianul Anders Breivik, care a ucis 77 de persoane in luna iulie 2011, a declarat in fata judecatorilor ca merita o medalie pentru masacrul comis, el cerand tribunalui din Oslo sa fie pus imediat in libertate, transmite AP.”
    Trebuie sa stai blind si sa asculti pretentiile unor asemenea monstrii?

    victor L

    07/02/2012 at 5:01 pm

    • Nu trebuie – din nefericire omul este bolnav si a fost lasat fara supreaveghere prea mult timp.

      Theophyle

      07/02/2012 at 5:03 pm

  14. dece te miri?
    uite la monstrii USL, nu-i interseazä romanii, mersul lucrurilor si binele romaniei
    ei vor totul däramat guvern , presedinte sä vinä ei la guvernare, de gravitatea si crizä
    nu-i intereseazä.

    theo- nona

    07/02/2012 at 5:05 pm

  15. si in romania sunt läsatzi färä supraveghere.

    theo- nona

    07/02/2012 at 5:06 pm

  16. hmm, deci la intilnirea cu minoritatile a fost si Boc dar rezultatul tot in coada de peste a fost… interesant.

    salut again all.

    a

    07/02/2012 at 5:06 pm

  17. sä nu credetzi , cä germania nu are nebunii ei, au destui

    theo- nona

    07/02/2012 at 5:07 pm

  18. Buna tuturor,
    Imi pun cornitzele de dracusor si ma gandesc ce fiori le-a dat ungurilor numirea lui MRU!! Larry Watts stie de ce 🙂
    „Fereste-ma Doamne de prieteni”…Sa nu uitam ca MRU e istoric.
    As vrea sa ii santajeze cumva pe Kerestoy,Frunda, Borbely…sa scapam odata de ei…sau macar sa vina aripa liberala a udmr-ului-Eckstein mai in fata…
    Nu cred ca sunt politicieni in tara care sa isi minta cu atat de mult cinism alegatorii..tinandu-i in bezna ignorantei prin incurjarea studiului exclusiv in maghira

    ardeleanca

    07/02/2012 at 5:08 pm

  19. vor sä facä pe interesantele. minoritätzile ar trebui sä adere la ce partid vor,
    dar nu un carnat extra.

    theo- nona

    07/02/2012 at 5:09 pm

  20. minoritatile: ” unanimitate” nu da bine;trebuie si un pic de opozitie

    intamplator

    07/02/2012 at 5:11 pm

  21. @victor l
    ca sa parafrazez o reclama
    ieftin,domle ,ieftin
    eu ma duc la aialalti;imi dubleaza pensia

    intamplator

    07/02/2012 at 5:12 pm

  22. pa pa pam pa pam…oare vor face AMP, CTP, SRS si altii infarct?

    Lume, lume, va prezint in exclusivitate, de pe „surse” pe noua noastra ministreasa Caudiaaaaaaaaaa Booooghiceviciiiiiiiiii! Super! Abia astept noile vuse erotice ale grupului „2 si 1/4”: CA, VP si….mai era unul.

    ribelalu

    07/02/2012 at 5:16 pm

    • mda, se califica in victima ideala. cel putim amp o sa muste din ea ca la balamuc. si ctp la fel.

      a

      07/02/2012 at 5:21 pm

  23. @ intimplator,
    mda, am zis sa nu fiu prea pretentios 😉

    victor L

    07/02/2012 at 5:21 pm

  24. Claudia e blonda si seamana cu Elena 😛

    victor L

    07/02/2012 at 5:23 pm

  25. este o femeie frumoasä, f. bine.
    vretzi creaturi de speriat copii,? ca aura,nicolai zoe.
    plumbureasa- gerovital,s-au alina mustäcioasa.
    copii , nu incepetzi cu criticat aspectul, depäsiti asta.

    theo- nona

    07/02/2012 at 5:25 pm

    • :))) chuky are un singur ideal : ” idealul meu in viata e ..femeia cu mustata” :))

      zigzag

      07/02/2012 at 5:31 pm

  26. Cred că tocmai am aflat că viitorul succesor pornește cu stângul.

    Camera Deputaților: PDL+UNPR+UDMR = 122+18+20= 150: USL=147, restul sunt din grupul minorităților: 17 și vreo 5 independenți. Un independent ca Mircia Giurgiu din Cluj nu va pierde ocazia.

    Mie îmi plac politicienii self-made, ca Iliescu și Băsescu, nu succesorii.

    Emil Constantinescu a fost greșeala lui Coposu.

    • Tantavan esti bre…ia mai aduna o data. Si vezi ce rezultat iti iese :))

      P.S. imi cer scuze la gazda dar n-am putut sa ma abtin cand am vazut asa geniu in matematica onorandu-ne cu analizele dumnealui.

      ribelalu

      07/02/2012 at 5:48 pm

      • 😆 greu cu aritmetica!

        Theophyle

        07/02/2012 at 6:02 pm

        • Daca se mai chinuia un pic aveam in sfarsit un parlament cu 300 de oameni :))

          ribelalu

          07/02/2012 at 6:08 pm

        • pardon, cu artimetica 😉

          victor L

          07/02/2012 at 6:11 pm

          • lasati-l pe Braftalean. lui ii este greu sa-si adune neuronii. dintr-un motiv simplu – este unul singur si indivizibil. la mine e banat ca devine rapid fie idiot util, fie colportor de tampenii ca cea de mai sus.

            Sare'n Ochi

            07/02/2012 at 6:59 pm

  27. nu-i a bunä, dl Boda il laudä pe r. Ungureanu,
    intr-un articol in EVZ

    dar este realist, ,R: UNGUREANU, este cel mai
    bun candidat pt. presidentzie.

    theo- nona

    07/02/2012 at 5:32 pm

    • mai e si Bogdan Aurescu .echipa diplomatilor MRU@ Aurescu versus echipa ratatilor chuky@tonta@sclavul ala de la pc. :))

      zigzag

      07/02/2012 at 5:34 pm

  28. zig,
    teribil, e grasä,neagrä cu mustatzä.

    theo- nona

    07/02/2012 at 5:34 pm

  29. N-o sa fie simplu ! e unu de la liberali pe b1tv si pedaleaza pe ideea ca vom vedea peste 2/3 saptamani. crainicul naiv intreaba daca se intorc in parlament si depun motiune de cenzura. dar nu ! surprise ! strada, strada, strada….la fel si pascu are un articol pe contributors.ro. argumentul number one : strada

    elablue

    07/02/2012 at 5:35 pm

    • toti cei 2400 de oameni din strada? se sparie gandul!

      Valentin

      07/02/2012 at 5:43 pm

  30. desigur pregätesc strada, asta fac comunistii,
    asta a spus si ghise. mogulii plätesc, interopii
    USL, au probleme , au fost descoperitzi.
    deci asta vor, nu prosperitatea romaniei, vor sä
    conpromitä romania,

    acum as vrea sä väd intelectualii,liberalii adeväratzi.

    theo- nona

    07/02/2012 at 5:43 pm

  31. vreau sä-l aud si pe plesu, läudand pe ungureanu,
    dar nu cred, e las-

    theo- nona

    07/02/2012 at 5:45 pm

  32. Ponta, daca ar fi baiat destept (insa nu cred ca este) iar da papucii lui Crin-nebunul.

    ribelalu

    07/02/2012 at 5:45 pm

  33. uite un grup de sibieni, au avut curajul, sä meargä in fatza antenelor,
    contra lui voiculescu, poate vin mai multzi.

    theo- nona

    07/02/2012 at 5:46 pm

  34. la nora este ceva postat, asa se face, demostrat civilizat

    theo- nona

    07/02/2012 at 6:04 pm

  35. Ce credeti ca va fi Crin Antonescu in 2013?

    a) Presedinte
    b) Senator/deputat
    c) Profesor de istorie
    d) Angajatul lui Felix la Antena 3
    e) Altceva

    Eu cred ca va lucra in tandem cu Dana Grecu.

    ribelalu

    07/02/2012 at 6:05 pm

    • eu cred ca va fi somer.nici felix nu cheltuie bani pe ratati 🙂 s a vazut ce repede i a dat papucii lui geoana dupa ce acesta s a facut de balarie :)ps: nu din 2013 , va fi somer din toamna sau cand vor fi alegerile 😀 iar conu’ dinu il va executa silita ptr plata datoriilor …cred ca i o ia si pe adinutza :))

      zigzag

      07/02/2012 at 6:08 pm

      • Da…tocmai vorbeam azi cu @sare in ochi la telefon pe tema relatiei Antonescu – Patriciu. O sa se ocupe in curand de asta si va fi o surpriza 🙂

        ribelalu

        07/02/2012 at 6:13 pm

    • e) Altceva. Nici macar Felix nu plateste un chior ratatilor 🙂

      Theophyle

      07/02/2012 at 6:08 pm

      • Zigy – avem telepatie – 6:08 ambi acelasi raspuns!

        Theophyle

        07/02/2012 at 6:09 pm

    • a.Presedinte, fara indoiala, va fi coleg de camera cu Napoleon, Stefan cel Mare si pe patul de jos Nea Nicu. :).

      eugeni

      07/02/2012 at 6:16 pm

  36. Şi totuşi Teophylle.. Dincolo de antipatia sau simpatia spre anumite personaje mi-a plăcut întotdeauna să gândesc contracurent.

    Autonomia şi independenţa sunt deseori considerate defecte atunci când autorii navighează în contrasens, dar haideţi să explorăm şi partea negativă a numirii MRU.

    În primul rând numirea unui şef de Servicii Secrete în capul unui guvern este un pas înainte spre un Stat Poliţienesc. Asociat cu anumite viziuni exprimate prin interviuri recente- de la normalitatea în care MRU credea privind posibilitatea ca statul să ştie totul despre cetăţenii săi într-un mod mai mult sau mai puţin arbitrar(problematica recensământului) deschide calea spre anumite interpretări abuzive a Puterii Statului, o întăreşte în raport cu puterile individuale. Într-o ţară unde noţiunea de drepturi individuale în raport cu organismele instituţionale este deja o problemă majoră, impotenţa cetăţeanului în raport cu birocraţiile instituţionale..personal nu cred că pe termen lung e cea mai corectă cale de a ameliora această stare de fapt. Sunt de acord că pe termen limitat este o o soluţie viabilă şi sper ca şi alegerea MRU să meargă cu această optică.

    O a doua problematică care ridică anumite chestionări, poziţionarea Comisiilor de Control Parlamentare a Serviciilor care recent, întâmplător sau nu, au cerut mai multe puteri (puterea de a ancheta la intern motivaţia fiind eficientizarea propriei funcţionări ). Transferul dinspre o regulare externă spre una de autoregulare internă e şi aici chestionabil. Un demers în prisma întăririi democraţiei sau unul al întăririi propriei puteri. Nu am un răspuns, e doar viitorul care decide care variantă a fost aplicată.

    Serviciile de Informaţii reprezintă peste tot în lume, Puterea Statului , uneori în aspectele cele mai arbitrare. Contrar Poliţiei , serviciile de informaţii îşi bazează puterea simbolică pe aspecte clandestine într-o lume de zvonuri, insinuări şi frică. Diferenţa între Poliţie şi Serviciile de Informaţii, este una destul de remarcantă. Poliţia atunci când încalcă legea, nu obţine o legitimitate simbolică la nivelul percepţiei populaţiei, provocând o ruptură de încredere între cetăţean şi poliţist. La nivelul serviciilor secrete, această ruptură, non-respectul legii este permisă prin prisma percepţiei generale despre rol. Justificarea încălcării e legitimă, motivarea ideologică simplă fiind utilizarea aceloraşi tactici ale inamicilor ascunşi pentru al învinge şi în al doilea rând, comiterea ilegalităţilor e acoperită de autoritatea implicită a Statului pentru a se autoproteja.

    Dar această cerere legală poate fi interpretată şi pozitiv, la nivel de raportare instituţională, recunosc..e mecanismul normal democratic.

    Până la urmă un Stat Modern şi funcţional are toate mecanismele care asigură echilibrul puterii între cele trei forme de putere. Justiţie, Executiv şi Parlament.

    Aş afirma că asistăm la o întărire temporară a Executivului în defavoarea celorlalte două.

    Să spunem că momentan sunt de acord . E o situaţie de criză excepţională la nivel internaţional, instabilitatea pieţelor financiare.

    E adevărat, că are şi o componentă internă, undeva provocată de incapacitatea de reformare ale Justiţiei şi a incompetenţei politicienilor din Parlament. Dar, e importantă menţinerea unui spirit critic, şi o mare atenţie de încadrare democratică a fiecărui derapaj şi cel mai important asigurarea rotaţiei la nivel de putere în viitorul imediat în cicluri democratice. Altfel cetăţenii de rând se trezesc cu alte autocraţii parazitare în jurul noţiunii de putere care se văd singurele şi unicele grupuri de oameni capabile să ofere soluţii,(în fond doar înlocuirea grupului care controlează butoanele ţării şi nu ameliorarea peformanţelor) iar de acolo ..abuzuri până la un alt schimb de putere…iar singurii care plătesc facturile sunt cetăţenii de rând.

    Cred că aţi urmărit serialul BBC, ecranizarea romanelor lui John Le Carre, unde la sfârşit când Smiley a reuşit câştigarea în final a războiului invizibil între el şi Karla, nu exuberanţa victoriei a fost prezentă în reacţia lui ci , autoconştietizarea faptului că victoria se datora manipulării sentimentului de dragoste uman, mai puternic decât orice ideologie.În lupta împotriva răului, reprezentat într-un mod Smiley a preluat ceva din personalitatea malefică a adversarului său. Însă nu toţi oamenii sunt capabili de a avea a asemenea reflecţie personală, unii funcţionează într-o logică de câştig-pierdere.

    D.

    07/02/2012 at 6:16 pm

    • Draga D 🙂
      Mi-a placut intotdeauna sa discut cu tine indiferent de nick. De multe ori am vazut lucrurile aproape identic, alte ori mai putin. De asta data nu sunt de acord. Permite-mi sa-ti explic de ce.

      1. Directorul unei institutii de gen SIE intr-un stat democratic este un civil aproape intotdeauna;
      2. pot sa-ti dau multe exemple de functionari de acest gen care dupa o perioada au devenit, ministiri, premieri sau Presedinti in state democratice. De la Itshak Shamir (premier) in Israel pana Bush Sr. (presedinte) SUA;
      3. Il apreciez mult pe Le Carre, mai putin opiniile lui politice care sunt extrem de departate de ale mele;
      4. il prefer pe MRU la TOATE alternativele politice existente astazi in Ro;
      5. Din foarte putinele informatii pe care le detin MRU este un democrat cu mult mai serios decat Antonescu de exemplu. Cu Ponta am inca probleme – astept sa inceapa sa se barbiereasca.

      Theophyle

      07/02/2012 at 6:29 pm

      • ,,functionari de acest gen care dupa o perioada au devenit, ministiri, premieri sau Presedinti in state democratice.”
        Dupa o perioppada, Theophyle, nu direct din functia de sef al serviciului, poate nu intamplator ? Asta nu inseamna ca am ceva impotriva lui MRU ,pana la proba contrarie .

        Loda

        07/02/2012 at 6:56 pm

        • Loda imi pare rau – aici chiar nu prea te pricepi.
          Nici in legislatia americamna si nici in alte trei legislatii pe care le cunosc bine nu exista asa ceva.

          Aceasta perioada despre care vorbesti se refera numai l institutii militarizate sau daca sunt clar mentionate in legislatie.

          Loda aici vorbim despre lucruri cunoscute – nu facem literatura si nici nu ne folosim de slogane de genul „stat politienesc” – complet aiurea!

          Theophyle

          07/02/2012 at 7:09 pm

          • Theophyle ,nu criticam intrebam ! fara sa existe o reglemtare (lege anume) ,toti pe care i-ai amintiti tu au ocupat sau au fost alesi dupa o perioada ,nu direct din functia respectiva. Nu am pomenit de loc se ,,stat politienesc” sau de vreo lege ?!

            Loda

            07/02/2012 at 7:30 pm

        • He, he, si ha, ha, ha!
          „perioppada” , „poate nu intamplator”…..supozitii de profesor de tzara ramas fara supozitoare, ia si asteapta „proba contrarie”, ce, nu ti-ajunge timpul, nu ai destule vacantze zilnice, vrei si tu anticipate?
          Ar fi si culmea sa ai tu „ceva impotriva lui MRU”, ce anume din CV-ul tau te-ar recomanda la un astfel de tupeu?

          luminita

          07/02/2012 at 7:12 pm

          • Ti se pare ca argumentezi ? mai incearca, macar poti sa-ti etalezi calitatile 🙂 Daca as avea pe moment ceva de comentat la adresa lui MRU nu-mi trebuie CV ca sa o fac, este dreptul meu constitutional (adica de la Constitutie olegea aceeea, stii tu care, presupun) .In rest, daca vrei sa facem concursuri de CV-uri ,al meu de ,,profesor de la tara’ si al tau, oricand, cu multa placere.

            Loda

            07/02/2012 at 7:33 pm

            • Ce tot ceri argumente, daca tu nu esti in stare nici macar sa-ti formulezi chestionarele intr-un mod inteligibil?
              Tu ar trebui sa fii in stare sa dai altora raspunsuri, ca singura te-ai recomandat drept profesoara de istorie,
              hahalero!

              luminita

              07/02/2012 at 7:43 pm

          • Luminita
            Pe acest blog te-as ruga sa te auto-cenzurezi in folosirea calificativelor la adresa colegilor de pe blog. Chiar daca ne despart probleme ideologice, comentariile nu trebuie sa jigneasca.

            Theophyle

            07/02/2012 at 7:41 pm

            • Ok, Theophyle, tie iti cer scuze!
              hahalerei insa, nu am pentru ce.
              O cauta cu obstinatzie.
              „Cineva” va trebui sa o „remanieze” si pe ea.
              Sa ne trimita pe altul.
              S-a invechit in clisee.

              luminita

              07/02/2012 at 7:47 pm

    • 1.Critica Ratiunii pure, de mine

      „Totdeauna mi-a placut sa gandesc contra curent”, Inteleg ca daca ceva este bine eu trebuie sa gandesc pe invers?. Asta se cheama metoda „Gica Contra”.
      A fi deschis, a gandi „outside the box” este cu totul altceva.

      2 http://en.wikipedia.org/wiki/George_H._W._Bush#Director_of_Central_Intelligence

      „Ala era tat’so” :). Presedinte american (senior)
      3 Deocamdata singura componenta care are tendinte dictatoriale si nu poate fi echilibrata este Justitzia. A se citi seria cu sandeii a lui @ Cetatean. (in mod cert mai aplicate aici decat romanele de spionaj

      4. La orice conurs de miss univers, europa, tara, judetz,muncipii :), oras, comuna,sat, vagauna castigatoarea vrea pace in lume, dragoste universala, imbratishari, ecolo (in rest este un cuvant prea complicat pentru ele), o sa le citam si p’alea?

      5. Ufff

      6. deci momentan suntem de acord. 🙂

      eugeni

      07/02/2012 at 6:44 pm

      • Good. Eugeni.

        Gică Contra nu cred(impune o poziţionare prea ideologică), dar Avocat du Diable mai degrabă.

        O critică e necesară pentru a contrabalansa entuziasmul nemărginit şi inechivoc, personal nu cred în oameni providenţiali născuţi.

        Doar în echipe dinamice, mecanisme instituţionale şi lideri eficienţi (dar revalidaţi transparent, democratic şi periodic).Ca să nu rămână lipiţi de maneta puterii , e o măsură democratică de precauţie.
        Puterea corupe.
        Acum referitor la Bush, exemplul frecvent de justificare (la argumentul premieri Egipt şi Ucraina) de ce să nu privim outside of the box şi să numim, a fost un eşec pentru americani. Războiul al doilea din Irak, a fost pornit cu probe inventate care au pus în chestionare chiar eficacitatea serviciilor secrete americane(Powell la ONU cu o teorie neverificată de fapte). Plus politizarea, vă aduceţi aminte cum outsiderul de serviciu, fostul ambasador Palmer a fost expus şi soţia din interiorul unui cabinet politic. O şansă că celelalte mecanisme democratice au funcţionat, într-un mediu controlat doar de o mentalitate a serviciilor secrete, ar fi fost pe veci ostracizat respectivul, nu pentru că nu ar fi avut dreptate ci pentru că a îndrăznit să susţină un punct de vedere. Adevărurile faptice, oricât de dureroase ar fi, nu corespund întodeauna cu cele pe care vrem să le auzim. Şi ar mai fi lunga listă de comisiilor publice chiar pentru serviciile secrete occidentale, Watergate, McDonald, Keable etc…
        Acum, referitor la punctele lui Teophyle, numirea unui premier din zona societăţii civile ar fi fost după opinia mea, mai benefică.
        Se vede, contralovitura sistemului politic, pedeapsa în masă. Nu contează că unii au fost mai eficienţi ca miniştrii ..sau mai puţini performanţi.Şi există pe scara de la alb la negru. E vorba de impunerea unei mentalităţi în care nuanţările nu au loc.

        D.

        07/02/2012 at 7:53 pm

        • D,
          crede-ma ca ma faci sa zambesc. Care societate civila, sindicatele? Aservite politic in totalitate sau cele finantate de Soros care au exact aceleasi tendinte.

          Noi cele cateva zeci de bloguri suntem adevarata societate civila. Nu suntem inregimentai si nimeni nu ne finanteaza. Daca si noi vom face politica cine pana la urma va apara cu adevarat cetateanul. Hai sa fim seriosi.

          Nu cred ca sloganele de stanga pot ajuta si nici chestii de genul „stat politienesc” nu prea ajuta.

          Cand Catalin Voicu a acaparat aproape toata politia si justitia unde a fost societatea civila? La naiba! Acolo unde au fost si ultima data impreuna cu USL-ul la Bruxelles sa-l injure pe dictator.

          Te rog D. fara sdandarte duble si fara sloganuri de la mama lor! Multumesc!

          Theophyle

          07/02/2012 at 8:02 pm

        • Şi e adevărat, e nevoie de o lună de miere 🙂 rezultatele se evaluează după.
          Oamenii propuşi ministeriabili au o calitate indiscutabilă. Sunt tineri şi au unii avut contactul direct al experienţei Occidentului.

          Însă remarc ar fi interesantă de deschis o discuţie despre sistemele de gândire a guvernării – incluziv a autoprotejării noţiunii de Stat , pornind de la orientările date Joseph Fouché şi Robert Peel ( abordările haute police – bas police) despre limite instituţionale şi alte subiecte.

          Îmi rămân încă în memorie, cuvintele unui articol, Visages de la Police, a lui Jean Paul Brodeur, pe care am avut şansa să-l întâlnesc în scurta experienţă de student.

          D.

          07/02/2012 at 8:37 pm

        • Teophyle, cred că este o neînţelegere pe undeva.
          E adevărat, recitind rândurile am lăsat impresia unui sprijin prea mare pentru a sugera o poziţie anti MRU.cea ce nu este cazul. Susţin iniţiativa, mi-ar place să fie limitată în timp, politicieni şi un guvern politic normal să îmbarce.

          Nu m-am referit nicăieri la bloguri şi finanţare etc.
          Nici pe mine nici pe tine nu ne plătesc nimeni pentru timpul investit online. Ba avem parte cred că de insatisfacţii.uneori.

          Recunosc, sintagma Stat Poliţienesc, tradusă mot a mot din fraza Etat Policier e una care trezeşte antipatii profunde, doar prin prisma experienţei anterioare Securitate- Poliţie Politică, dar sintagma respectivă e folosită normal şi fără resentimente şi în democraţii veritabile.

          Să ne amintim, singura armă veritabilă la nivel de idei, la dispoziţia democraţiilor e libertatea exprimarea şi chestionarea continuă a acţiunilor politice. Dacă ajungem la un moment dat să nu ne mai punem întrebări, de frică sau cu convingerea că avem deja răspunsurile toate, cred că momentul acela e trist. Să admitem că sunt şi eşecuri uneori.

          Şi fără să căd în slogane simple hai să menţionez un fapt. TIA(Total Awareness Program) a fost demarat tot într-un scop nobil (apărarea de ameninţarea teroristă) , Dar a sfârşit prin a introduce pe lista de non-zbor a unor indivizi total nevinovaţi, cetăţeni normali. Daune minore statistic dar trebuie menţionate şi corectate.

          Echilibrul în orice societate e prin contrabalansare civilizată.
          Cu privire la Voicu and company ştii părerea mea despre ei, sunt jeguri umane în egală măsură.

          PS. Sper că faptul că dl MRU a fost director de programe la Fundaţia Soros să nu fie considerat ca un defect 🙂 acum.
          Cu respect, D.

          D.

          07/02/2012 at 8:57 pm

          • Da,
            a fost o greseal si el a recunoscut-o. Sper ca astazi stie mai bine ce a patronat Soros si de ce!

            Theophyle

            07/02/2012 at 9:03 pm

            • Eu dimpotrivă, aş avea o interpretare într-un registru pozitiv.
              Orice experienţă în care înveţi, e un plus. Problema etică, e cum şi pentru ce utilizezi cunoştinţele respective.
              Ce efecte negative a produs activitatea Fundaţiei Soros?
              Sincer m-ai făcut curios să-ţi aflu părerea.

              D.

              07/02/2012 at 9:53 pm

              • D.
                poate am sa scriu un articol legat de activitatile acestui speculant financiar care a dorit sa-i invete democratie pe toti cei din est-europa. Rezultatele le vedem nu numai aici dar si in intreaga regiune – acum altele pe cap.

                Theophyle

                07/02/2012 at 10:04 pm

    • Raspunsul pentru toate temerile dumneavoastra e simplu: o noua Constitutie

      P.S. Ungureanu a fost seful serviciilor secrete EXTERNE. Ar trebui sa se teama „altii” de el nu cei din interior. Sau poate aia din interior care se tem sunt „altii”?

      ribelalu

      07/02/2012 at 6:52 pm

    • D, un „borderland” care nu are avioane de lupta are nevoie de un total makeover. Nimeni nu e mai potrivit pt un asa job decit un sef de servicii recunoscuta ca „euro-atlantic”. Daca echilibreaza blocurile politice si face rost si de avioane atunci merita sa fie ales si Presedinte (daca e civil si democrat…)
      Oricum, ai impresia ca-i pasa cuiva de Stat Poliţienesc? In 30 de ani Rusia va trece drept liberala.

      Tio

      07/02/2012 at 6:59 pm

      • Tio, am o intrebare. De fapt doua
        1. sti cine este Anders Danielsson este de la tine de unde locuesti.
        2. ce diferenta ar fi intre acest domn si MRU ?

        Theophyle

        07/02/2012 at 7:06 pm

        • Salve Teophyle,

          Unul este romsn si celalat este suedez? 🙂

          eugeni

          07/02/2012 at 7:18 pm

          • Il las putin pe Tio sa-si faca lectiile dupa aia raspund eu 😆

            Theophyle

            07/02/2012 at 7:21 pm

        • Anders Danielsson e un functionar (si e fost politist).
          MRU merita o luna de miere. Sper sa se miste ceva.

          Tio

          07/02/2012 at 7:27 pm

          • Face exact jobul pe care la facut MRU. Nu, si nu e politist el a venit din politica si probabil ca se va intoarce acolo. Deci parcursul de iure asemanator. Da, MRU merita o luna de miere si nu una de fiere pe care o are de la democratii lu’ peste!

            Theophyle

            07/02/2012 at 7:34 pm

  37. zice @Ribelalu ca Antonescu are dreptate. Parlamentul este ilegitim
    http://sareinochi.com/2012/02/07/hotul-striga-hotii/
    😀

    Sare'n Ochi

    07/02/2012 at 6:19 pm

    • da coane…dar sper sa fie ultima data cand ii dau dreptate lui Chuky.

      ribelalu

      07/02/2012 at 6:54 pm

  38. Buna seara
    Nu stiu de ce am impresia ca ungurii au vazut o stafie?
    Au iesit cam precipitati la declaratii pe tvrinfo.

    ela

    07/02/2012 at 6:20 pm

    • Pai da, ei -unguri, premierul -Ungureanu,
      ce credeau baietii, ca e de-al lor, cu autonomia,
      ca hahalera de Crizel cu anticipatele!

      luminita

      07/02/2012 at 6:23 pm

  39. @ D,
    romanele politiste trebuie citite doar ca delectare, ori pentru suspansul actiunii ori pentru stilul autorilor.
    Oricum, ai un discurs din care s-ar putea inspira Tonta si Cretinel.

    victor L

    07/02/2012 at 6:32 pm

    • se pare ca MRU nu are basca dar are in schimb palarie de fetru si gulerul de la pardesiu ridicat in mod suspect.

      Valentin

      07/02/2012 at 6:37 pm

  40. In alta ordine de idei inlocuitorul Elenei Udrea pare cu mult mai dubios decat originalul. Sper ca MRU sa gaseasca o alternativa la individul ala.

    Valentin

    07/02/2012 at 6:38 pm

    • Valentin,
      chiar nu cred. Amica blonda este foarte departe de ceea ce se doreste crezut.

      Theophyle

      07/02/2012 at 6:52 pm

      • pai nu am zis sa o pastreze pe blonda! am zis ca tipul pare si mai dubios!

        Valentin

        07/02/2012 at 7:17 pm

  41. Imi pare rau daca nu este locul aici dar, nu ma pot abtine sa nu-i fac o dedicatie chilotului galben:

    http://www.youtube.com/watch?v=sowzFI9cyAA

    uitaroH

    07/02/2012 at 6:49 pm

    • Multumesc pentru cadou – sa fie primit – las numai linkul fara sa fie deschis. Sunt multe comentarii si linkul deschis incetineste platforma 🙂

      Theophyle

      07/02/2012 at 6:54 pm

      • Da, da. Multumesc! Eram prea excitat cand mi-am adus aminte de melodie si cat de bine se „muleaza” pe contextul de fata.

        uitaroH

        07/02/2012 at 7:47 pm

        • Aveti dreptate si mie mi-a placut mult 🙂

          Theophyle

          07/02/2012 at 7:54 pm

  42. Buna ziua tuturor!

    Sunt un pic dezamagit de absenta lui Funeriu si oarecum Boagiu din noul guvern, dar inteleg ca au picat la negocieri pentru un mai bine colectiv. Oricum, inlocuitorii par OK, se spune chiar mainile lor drepte. Sa speram ca noul guvern va fi eficient, va continua lucrurile bune incepute de precedentul si corecta pe cele mai schioapete.

    Sa fie intr-un ceas bun!

    sp

    07/02/2012 at 7:11 pm

  43. Am avut o revelatie, ascultand-l aseara pe dl. Crin. Involutia acestui personaj ma duce cu gandul la situatia lui Gollum din „Stapanul Inelelor”. Este atat de obsedat de obtinerea „inelului” ( a se citi „postul de presedinte”), incat goana dupa obiectul asta l-a transformat intr-un personaj total dezagreabil (eu mi-l amintesc si pe Crin de acum 5-6 ani, cand era capabil sa spuna si cate o poanta, si cate o chestie inteligenta, nu sa tina discursuri inepte, repetitive, pline de insulte si urland ca un apucat, cum face acum). Ba mai mult, s-a aliat si cu Sauron si orcii lui.
    P.S. O sa obtina inelul, exact cum l-a obtinut si Gollum…

    johnny

    07/02/2012 at 7:14 pm

    • Buna paralela, desi pe IpoCrin nici macar asta nu-l onoreaza.

      luminita

      07/02/2012 at 7:19 pm

  44. E trist, intr-un fel, sa observam ca PNL a ajuns mai putin frecventabil chiar si decat PSD. Antonescu trebuie sa fie tare mandru ca a realizat si el ceva in viata: a influentat decisiv evolutia PNL.

    sp

    07/02/2012 at 7:18 pm

  45. cu plecarea Udrei s-au intinat nobilele idealuri ale misoginsimului.
    astea doua noi nu-s de talia ei 😀
    CTP-lea comenteaza cu galcile umflate de venin pe Pro Tembel – teama imi e ca daca se musca de limba moare dracu-n chinuri.

    Sare'n Ochi

    07/02/2012 at 7:21 pm

    • Si asta e deja pe drum spre Balaceanca 🙂

      Theophyle

      07/02/2012 at 7:22 pm

  46. De remarcat abundenta liberalilor (sau proveniti pe filiera liberala) in guvern si chiar la ministere importante, aproape la paritate cu cei din PDL. Un fel de noua alianta DA. Probabil miscarea de la interne e si un fel de sugestie facuta celor ramasi (inca) in PNL.

    sp

    07/02/2012 at 7:25 pm

    • doar e guvern liberal:sunt la ” butoane”
      pm-liberal
      mj-liberal
      mai-liberal
      sa nu uitam ca mru-se spune- a cerut drept de veto la mj,mai si externe
      as trage concluzia ca singurii care nu se prind sunt aia care sunt inca in gashca numita pnl adica: crin,vosganian,fenechiu,si sa nu-i uitam adomnitei quarq chiuariu,norica si mai chibiteaza tariceanu,hasoti,orban rusinea familiei si cam atit;mai stiti altii?

      intamplator

      07/02/2012 at 8:01 pm

  47. Nu stiu daca s-a dat link-ul acesta, dar incepe(si continua) foarte bine
    http://alexaionescu.wordpress.com/2012/02/07/crin-antonescu-sfarsitul-liberalilor-securisti/

    eugeni

    07/02/2012 at 7:35 pm

    • s-a dat, dar articolul este bun deci nu are importanta inca unul 🙂

      Theophyle

      07/02/2012 at 7:37 pm

  48. eu cred altceva, ………………………………………….. sä vedem pe cine refuzä.

    theo- nona

    07/02/2012 at 7:52 pm

  49. Pe B1 Tv se discuta de redesenarea colegiilor electorale si bineinteles PSD-istul (ini scapa numele) se opune. Insa si legea actuala e clara: norma de reprezentare este de 70.000 pentru deputati si 130.000 pentru senatori. Tinanad cont ca din Romania au „disparut” 2 milioane de oameni, redesenarea colegiilor este obligatorie si dupa vechea lege (plus o oarecare reducere a numarului de parlamentari)

    ribelalu

    07/02/2012 at 7:57 pm

    • hai domle ,ca ala are dreptate
      sie a minarit recensamintul/d-aia l-a pus basescu pm;cum sa scada populatia cu 2 milioane???
      sper ca intelegeti ca astea suntr argumente gen eunuc gidea,balamuc ciutacu ,chiriac pielea furnicii si ,last but not the least,crinnnn a

      intamplator

      07/02/2012 at 8:04 pm

  50. salut tuturor!:-)

    A propos de colegii:

    „Asa cum Curtea Constitutionala a retinut prin Decizia nr. 61 din 14 ianuarie 2010, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 76 din 3 februarie 2010, actuala reglementare a sistemului electoral romanesc prezinta o serie de imperfectiuni, acolo aratate, si, ca atare, se impune o reconsiderare a acesteia din perspectiva alegerilor parlamentare din anul 2012, care sa asigure, sub toate aspectele, organizarea si desfasurarea unor alegeri democratice in Romania. In aceasta privinta, Curtea retine ca trebuie, in primul rand, sa se porneasca de la realitatile economice, politice si sociale ale tarii, de la rolul partidelor politice in procesul electoral, de la necesitatea rationalizarii Parlamentului si, in final, sa fie reglementat un tip de scrutin corespunzator concluziilor desprinse si care sa aiba corespondent in tipurile de scrutin care se regasesc in majoritatea statelor europene. Curtea constata ca este necesara o reexaminare de ansamblu a Legii nr. 35/2008…

    Decizia 51/2012 a CCR. Nu se negociaza.

    Cetatean

    07/02/2012 at 8:00 pm

  51. „De altfel, cu privire la sistemul electoral, Curtea a evidentiat, prin Hotararea nr. 39 din 14 decembrie 2009, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 924 din 30 decembrie 2009, necesitatea ca intreaga legislatie electorala referitoare la alegerea Camerei Deputatilor si a Senatului, a Presedintelui Romaniei, alegerile pentru Parlamentul European, precum si la alegerea autoritatilor administratiei publice locale sa fie reexaminata, urmand a fi concentrata intr-un cod electoral, ale carui dispozitii comune si speciale sa asigure, in concordanta cu principiile constitutionale, organizarea unui scrutin democratic, corect si transparent”.

    Tot decizia 51/2012.

    Cetatean

    07/02/2012 at 8:03 pm

  52. recunoasteti personajul 🙂
    „Exhibă virilităţi, autoritarisme şi trivialităţi, care însă nu se potrivesc siluetei lui mai curînd inconsistente. Rică Venturiano se joacă de-a Vlad Ţepeş. Ţîfna lui are ceva neconvingător, contrafăcut, mărunt resentimentar. Nu poate fi contrazis fără să devină agresiv şi prost-crescut, se dispensează băţos de orice loialitate de partid, impune alegeri convenabile „pe liste“, trădîndu-şi partenerii de mai ieri, face guverne din umbră pe acelaşi principiu, se fîţîie oportun între convingeri şi declaraţii contradictorii. Ba mănîncă securişti pe pîine şi dă de pămînt cu Mona Muscă, ba se bălăceşte în sofisme ieftine pentru a-l obloji pe Dan Voiculescu, ba vrea să construiască „trainic“ cu UDMR, ba se luptă cu iredentismul, mirosind pîrtia electorală pe care i-o poate deschide un obosit discurs naţionalist. Strategiile lui, oricît de zgomotoase, au ceva provincial, de import, fără armătură şi fără contur. Iar ceea ce amuză şi stupefiază – am mai spus-o – e o veselă complezenţă faţă de sine însuşi: o impudică mulţumire de sine, o definitivă inaptitudine de a admite că, din cînd în cînd măcar, poate, ca tot omul, să bată cîmpii.”
    Continuarea caracterizarii facuta de Andrei Plesu acestui demn personaj de caragiale al politicii romanesti aici: http://dilemaveche.ro/sectiune/situatiunea/articol/un-politician-second-hand

    victor.vb2

    07/02/2012 at 8:06 pm

  53. SALVE, all,
    sper ca guvernul MRU va fi investit de catre parlament….
    si nu-i exclus ca pentru investire citiva pesedisti sa dea o mina de ajutor
    🙂
    asta spre enervarea definitiva a lui crin

    skorpion

    07/02/2012 at 8:09 pm

    • mai putin Stelian Tanase care, invidios pe Crin, a intrat si el in greva.

      ribelalu

      07/02/2012 at 8:41 pm

  54. M-am uitat la Realitatea TV pentru cateva minute si am vazut ca si-au cam schimbat tonul… 😆

    Chibit

    07/02/2012 at 8:19 pm

    • Salut maestre 🙂
      Ai vazut ce am scris mai sus:

      Cred ca MRU va putea purta cu succes razboiul cu pixelii lui Voiculescu, despre Elan si Ghita nici macar nu ma indoiesc – veti putea vedea singuri si rapid schimbarile la care vom asista.

      Theophyle

      07/02/2012 at 8:24 pm

      • Emil Hurezeanu vorbeste cu o gingasie de mielusel…
        Probabil una dintre modalitatile de adaptare a „bibliotecii” la aceste schimbari. 😆

        Chibit

        07/02/2012 at 8:29 pm

        • cumva emil hurezeanu se afla in cele 100.000 de dosare clasificate?
          🙂
          cumva vor iesi mai repede aceste dosare???

          skorpion

          07/02/2012 at 8:31 pm

          • remarcam eu mai devreme ca mru ca bibliofil ce este cu biblioteca, are colectionate si manuscrise;
            si manuscrisele de regula sunt foarte valoroase+ verba volant,scripta manent( e corect scris?)

            intamplator

            07/02/2012 at 8:33 pm

            • 🙂

              skorpion

              07/02/2012 at 8:36 pm

        • chiar ar trebui sa fie foarte gingas 😆

          Theophyle

          07/02/2012 at 8:31 pm

      • Pai si-a schimbat tonul Ponta. Nu era normal ca televiziunile PSD sa-l urmeze? Au ramas pe baricade idiotii de la Antene.

        ribelalu

        07/02/2012 at 8:43 pm

  55. intamplator

    07/02/2012 at 8:31 pm

  56. raportul ala mcv cica spune de neimpliniri la spalarea banilor;multe surprize o sa avem in urmatoarele luni;mai ales ca s-au scolit ceva procurori prin us pe tema asta

    intamplator

    07/02/2012 at 8:35 pm

  57. Drumul lui Hurezeanu spre Europa Libera a lasat…carti intregi in biblioteca 😆

    Cetatean

    07/02/2012 at 8:38 pm

  58. eu i-as sugera sa mearga in piata universitatii sa protesteze si el;in cazul asta chiar ca basescu e de vina: a cistigat alegerile si l-a lasat pe vintu fara bani din contracte cu statul.

    http://www.adevarul.ro/financiar/media/Stelian_Tanase_face_greva_pentru_ca_nu_si-a_primit_banii_0_641936169.html

    intamplator

    07/02/2012 at 8:40 pm

    • Apropo de Piata Universitatii. Va mai aduceti aminte ca prima ruptura vizibila intre Crin si Ponta de aici a pornit? Liberalii si conservatorii au organizat manifestatiile, probabil fara stirea PSD. Pasul 2 a fost anularea participarii la Raliul Monte Carlo din cauza mitingului liberalilor. PSD iar nu a stiut de asta. Si apoi, din ce in ce mai des, au aparut disensiuni intre conducatori, destul de stangaci mascate. Si mai ales negate. Bomboana pe coliva a fost aseara la Antena 3 cand Crin a fost lsat singur sa delireze. Pana si ala micu`, capul de jos al bicefalului USL, a dat de inteles ca s-a saturat de circoteca.

      ribelalu

      07/02/2012 at 8:49 pm

  59. eu cred ca numai @tzepelica putea sa intrebe asa ceva;precis e pedelist mare si nu ne spune

    Vass, noua ţintă a pedeliştilor: „Ce să caute la Economie când nu ştie care este diferenţa dintre watt şi volt?”

    intamplator

    07/02/2012 at 8:46 pm

    • Hooopa, deci ministerul Economiei inseamna doar energia electrica a baietilor destepti.
      Restul se incadreaza la Agricultura, deci nu se pune. 😯 si, pe cale de consecintza, ce sa caute Vass daca n-are subler si compas?!

      luminita

      07/02/2012 at 9:00 pm

  60. Teribil moncher: Crin vazut de Patrusca: „Agitat. A căpătat un tic nou, o figură pasională de tango apaş. Se uită într-o parte, apoi îşi zvâcneşte capul scurt, printr-o impetuoasă rotaţie de gât, pentru a-şi arunca privirea în partea opusă. Fixează câteva secunde interlocutorul, sau un punct pe perete, apoi repetă figura în celălalt sens. Îi lipseşte trandafirul roşu între dinţi.” 🙂

    hehehe 🙂 Salvat de ghiocel :_)

    Un tanar de stanga

    07/02/2012 at 8:52 pm

    • Same ziar, articol

      „Pe rând ne ducem toţi”, trânteşte Crin cu secreţiile nazale în iahnie. Busuiocul atârnă trist și nedres 🙂 . „Poate ar fi o idee bună să plec şi eu”, emite ăla micu’ singurele vorbe memorabile din această seară. Giulgiul se aşază frumos pe ţambal 🙂

      eugeni

      07/02/2012 at 8:55 pm

  61. Diferenta dintre atitudinile lui Ponta si Antonescu privine din obiectivele lor politice: Antnescu vrea la Cotroceni, POnta vrea PSD-ul la Guvern.

    Pentru ca Antonescu sa ajunga la Cotroceni, trebuie ca Basescu sa cada, asta e cert, insa pina acolo trebuie intretinuta ideea ca tara e sub asalt, ca e dictatura, ca democratia e in pericol, ca se impune un om forte, ca e urganta sa vina un nou Presedinte care sa actioneze altfel….si iata-l pe Crin :mrgreen:

    Ponta nu are neaparata nevoie de aceasta strategie. El vrea zarva politica, insa cu scopul ca PSD-ul sa umfle voturi in teritoriu si dupa aia sa aiba cit mai multe mandate in Parlament. Ponta e obligat sa joace in interesul partidului si a baronilor, pe cins Antonescu forteaza partidul sa joace doar in favoarea lui.

    Ponta e sub papucul partidului (si asta se vede in anumite momente). Liberalii sunt sub papucul lui Antonescu.

    Cetatean

    07/02/2012 at 8:56 pm

    • „se impune un om forte”….”sa vina un nou presedinte”….
      are Crin coordonatele astea?
      Eu nu inteleg cat or sa-l mai tina astia in vitrina la televizor,
      ca altfel el e terminat.
      Ar trebui sa i se faca mila de el cuiva.
      Dar cui? ❓

      luminita

      07/02/2012 at 9:08 pm

    • Sa asteptam momentul desemnarii candidatilor comuni. Daca baronii PSD vor accepta sa „munceasca” gratis pentru liberali sa-mi spuneti mie ce vreti. Daca USL se sparge, alegatorii isi vor indrepta votul catre cei cu sanse mai mari si aia nu sunt in niciun caz liberalii. Apoi liberalii nu au puterea economica sa puna singuri in miscare o masinarie de vot chiar si cu sprijinul Antenelor. Un PSD cu 35-40% si fara ACD in coada poate obtine mult mai mult, in plan politic, decat un USL la 45-48%.

      ribelalu

      07/02/2012 at 9:10 pm

      • Sunt in stare sa fac pariu ca daca psd pleaca din usl, pnl singur nu face mai mult de 10%. La cat a ajuns de isteric antenescu, asta s-ar intampla oricum fara el, pentru ca ar zbura instant si de la conducerea partidului.

        Si sunt in stare sa pun prinsoare si eu ca momentul de cotitura are sa fie cel al impartirii catindatilor pentru unitatile administrative mai mici. Foc si para.

        halex

        07/02/2012 at 9:14 pm

        • Esti prea generos, PNL singur , astazi, nu are cum sa ia 10% din voturi.
          Sa zica mersi daca ia 5%.
          De aceea se si tine agatat de pulpana PSD, ca altfel ar fi zero barat.

          luminita

          07/02/2012 at 9:25 pm

    • Salut
      Aici sintem de acord . 🙂
      Adaug ca daca Basescu vrea sa ajunga la sfirsitul natural al mandatului de presedinte , trebuie sa „sparga” aleanta PSD- PNL-PC . De fapt ar fi suficient sa atraga de partea lui PSD . Si asta nu e usor dar tratativele subterane , nedeclarate si inconfesabile sint mereu cheia succesului .
      Daca reuseste , Crin va ramine in istorie ca vesnicul somnoros si gropar al partidului . Atit. Daca nu reuseste , Basescu va avea o terminare fortata a mandatului . Asta pentru un marinar e cel mai grav si de nesuportat . 🙂

      Ștefan A.

      07/02/2012 at 9:11 pm

      • Pt . @ cetatean ce am scris mai sus .

        Ștefan A.

        07/02/2012 at 9:12 pm

        • Stefane, eu am alte calcule, si nu ti le voi spune decit partial. Basescu nu are a se teme de USL, pentru ca USL nu va avea peste 50% dintre mandate. Nu trebuie sa sparga nici o alianta pentru ca, asa cum spune ribelalu, hienele pesediste nu vor trage la plug pentru greierii liberali.

          Cetatean

          07/02/2012 at 9:18 pm

  62. rtv elan, cioroianu -un studiu publicat intr-o revista americana, realizat de catre experti CIA, care realizeaza astfel de studii CONTRA COST, aceeasi poveste- strada- nu e suficienta concesia facuta strazii, mai ar trebui si anticipate (sugereaza, precizare cioroianu). stie cineva mai mult ? geoana parca era prin america

    elablue

    07/02/2012 at 9:05 pm

  63. timpenii mari cit casa.

    Cetatean

    07/02/2012 at 9:07 pm

    • Vrea si el un coledz!

      Theophyle

      07/02/2012 at 9:08 pm

  64. Vad acum pe burtiera la B1 , pretentiile UDMR: nu vor reviziurea constitutiei, votul prin corespondenta si reorganizarea teritoriala (pe langa altele mai putin importante).Hunor:” in masura in care conditiile noastre vor fi acceptate, vom vota programul guvernului”.
    Dupa mine, o nerusinare mai mare nu se poate. Si daca nu voteaza , ce fac? trec la USL. care ii asteapta cu usa inchisa?
    Theophyle, mai crezi ca vor fi adusi la realitate?

    cedric

    07/02/2012 at 9:17 pm

    • Salut Cedric 🙂
      Da! ai sa vezi maine la comisii. Fiecare santajist poate fi la randul lui vulnerabil. Ei sunt fooooooarte vulnerabili.

      Theophyle

      07/02/2012 at 9:19 pm

    • O adunatura de japite fara obraz (si un pic tradatoare, pe deasupra), insa asta au fost dintotdeauna. Frica viscerala de a pierde statutul lor de kingmaker etern ii impinge sa bage drugi in spitele bicicletei numita Guvernul Romaniei.

      EuCuMine

      07/02/2012 at 9:21 pm

    • Ungurii in plus mai vor cresterea salariilor si pensiilor din trimestru doi. Sunt niste ticalosi care profita de orice situatie fara nici un fel de retinere.

      Un tanar de stanga

      07/02/2012 at 9:21 pm

  65. Asta e tactica udmr de negociere.

    Cetatean

    07/02/2012 at 9:19 pm

    • niste nenorociti , profitori

      Un tanar de stanga

      07/02/2012 at 9:22 pm

    • Asa e cind ai un partid liberal care declara ca face aliante si sutine numai un partid socialist. Astia au pacalit electoratul. Cinstit ar fi fost si ca in 2008 PNL sa candideze in alianta cu PSD. Asa macar stia lumea ce voteaza.

      Aha

      07/02/2012 at 9:26 pm

  66. As vrea sa vad schimbarea asta, dar si simpla tentativa de a-si impune iar punctul de vedere in legatura cu probleme vitale ale tarii mi se pare un santaj ordinar, de toata scarba. Nu le-as mai da nici macar portofoliile pe care le au, dar stiu ca nu se poate.

    cedric

    07/02/2012 at 9:22 pm

  67. Chiar nu cred ca trebuie de discutat acum. Este prea devreme – un singur lucru va asigur ca vulnerabilitatea lor legata de relatiile lor cu patria pe care o vad ei ca „muma” nu sunt prea kusher. Si cine trbuie sa stie chiar o stie!

    Theophyle

    07/02/2012 at 9:24 pm

    • Adica SIE in primul rind dar si SRI ? 🙂

      Ștefan A.

      07/02/2012 at 9:33 pm

      • Stef 🙂
        numai probleme faci – stai in banca ta 😆

        Theophyle

        07/02/2012 at 9:36 pm

    • Nu vad ce ar putea pierde MRU daca i-ar santaja pe fata. Garantat macar cativa din UDMR isi primesc foile de parcurs de la Budapesta. O dezvaluire din asta i-ar ucide pentru totdeauna. Ar deveni toxici, nici un alt partid nu s-ar mai apropia de ei. Riscul ar fi de neacceptat pentru udemeristi si ar prefera alternativa unei morti lente, prin neatingerea pragului electoral.

      EuCuMine

      07/02/2012 at 9:36 pm

  68. http://www.hotnews.ro/stiri-esential-11447886-exclusiv-raportul-comisiei-europene-referitor-progresele-din-justitie-pentru-prima-data-este-apreciata-activitatea-inaltei-curti-casatie-justitie.htm

    Raportul contine referinte negative in ce priveste activitatea Consiliului Superior al Magistraturii, condus in 2011 de Horatius Dumbrava. „In noiembrie, Consiliul Superior al Magistraturii a adoptat o strategie si un plan de actiune pentru a imbunatati integritatea in sistemul judiciar. Totusi, cateva investigatii penale recente asupra care au inclus magistrati cu vechime au afectat increderea publica in capacitatea Consiliului de a rezolva si proteja integritatea si raspunderea in sistemul judiciar…. Nu au existat evolutii semnificative care sa raspunda recomandarilor Comisiei cu privire la eficienta Inspectiei Judiciare”.

    Unde-i Danilet reformistul?!

    Cetatean

    07/02/2012 at 9:32 pm

    • i-au cam facut varza pe cesemisti. Acum sa vezi urletele pivniceresei!

      Theophyle

      07/02/2012 at 9:40 pm

      • in citeva zile aviem un comunicat cu privire la indiepiendienta justitiei 😉

        Cetatean

        07/02/2012 at 10:08 pm

  69. Eu chiar nici nu-i mai luam in serios pe unguri cand incepeau iar cu „autonomia tinutului sec….”,
    ungurii pun placa asta de prea mult timp , ca sa-i mai ia cineva in serios,

    insa ce sa te faci, ca de ceva vreme a inceput si Crin cu „anticipateeeee”,
    asa incat io, ca observator federal, ma declar perplexa si invinsa, nu stiu cui sa-i acord atentie mai intai.

    luminita

    07/02/2012 at 9:36 pm

  70. seara buna Theophyle all 🙂
    MRU nici nu trebuie sa maraie.E suficient sa priveasca 😆 Cred ca s-au golit deja toate farmaciile din jurul parlamentului de medicamente ptr. inima/tensiune/atac de panica

    mircea

    07/02/2012 at 9:55 pm

    • salut mircea 🙂
      Sper, pe bune – sper!

      Theophyle

      07/02/2012 at 9:57 pm

  71. Unul dintre cei mai incompetenti mediatori (parerea mea). La B1 , Bichir mi se pare.

    eugeni

    07/02/2012 at 9:56 pm

    • jurnalist fara nici un pic de talent, popa raspopit si inca turnator la securitate – la ce te astepti? 🙂

      Theophyle

      07/02/2012 at 9:58 pm

      • Teophyle 🙂

        Nu m-am asteptat la nimic da’ mi-am zis si io naduful. Mai ales ca pe acolo era si Banicioiu

        eugeni

        07/02/2012 at 10:00 pm

        • inteleg 🙂

          Theophyle

          07/02/2012 at 10:05 pm

        • Cand i-am zis io asta lui Sare, acum ceva timp, nu v-ati grabit nici unul sa imi dati dreptate si am lasat-o moarta.

          luminita

          07/02/2012 at 10:25 pm

          • La Bichir ma refeream, evident.

            luminita

            07/02/2012 at 10:27 pm

  72. Buna seara oameni buni. Citeam mai devreme pe Hotnews ca Ponta a avut o convorbire telefonica cu Ponta. O fi adevarat?

    clemycali

    07/02/2012 at 10:05 pm

    • Buna clemy 🙂
      de ce nu ar fi?

      Theophyle

      07/02/2012 at 10:07 pm

      • Pai mi se par niste ape extrem de tulburate: UDMR se da vioi, nasul bate cu pumnul in masa finului care s-a blegit de tot. Ceva se intampla.

        clemycali

        07/02/2012 at 10:09 pm

        • PSD-ul are niste probleme cu crinuletzu & Co. Chiar nu stiu cat de mari, dar are 🙂

          Theophyle

          07/02/2012 at 10:10 pm

    • Clemy 😆
      Ponta cu Ponta ? 😯
      Ce efect are deja numirea asta MRU. Unii vorbesc cu ei inshishi.Si nu oricum ci prin telefon 😆
      (vreo eroare de tipar )

      mircea

      07/02/2012 at 10:11 pm

      • Eroare grosolana de tipar. mea culpa. Ponta cu Ungureanu am vrut sa zic. 🙂

        clemycali

        07/02/2012 at 10:15 pm

        • Glumeam Clemy draga 🙂 nu mi-as fi permis dar asa de simpatic a fost textul,exact pe gustul meu 🙂

          mircea

          07/02/2012 at 10:18 pm

          • idem eu!
            🙂

            skorpion

            07/02/2012 at 10:19 pm

  73. Un sfat sfatos 🙂
    Vad un soi de „disperare” aparent nevinovata din partea unor televiziuni,de a impinge inspre o anecdotica facila un nou soft de abordare politica a ultimilor venitzi.Da bine ,pare tineresc.Sa nu cada insa in capcana asta(asa cum multzi altzi au picat,chiar si piratul uneori)
    Pot impune atitudinea cu care sa fie propagatzi/promovatzi/dezbatutzi pe sticla.
    Daca se incepe bine sunt mari sanse ca sa continue bine.

    mircea

    07/02/2012 at 10:07 pm

  74. cu fasoanele in paragrafe CSM, o institutzie incompetentä,
    cu pälävrägealä si pretentzii, dar färä rezultate.

    theo- nona

    07/02/2012 at 10:09 pm

  75. ponta cu ponta?
    🙂

    skorpion

    07/02/2012 at 10:13 pm

    • Skorpy, am vazut. Am gresit. Am batut in tastatura aiurea. ce sa fac, batranete, un eseu comparativ pe marginea realitatii in viziunea presocraticilor Heraclit si Zeno si o iau si eu pe urmele lui Crinel 🙂

      clemycali

      07/02/2012 at 10:17 pm

  76. sigur cä se poate, ponta este de varsta lui ungureanu, apoi cu maior au contact

    cred cä se poate vorbi civilizat cu ungureanu, chiar dacä nu esti de acord cu o intanlire.

    poate maior o sä-i spunä, dacä ii facetzi mizeri lui ungureanu, ce vor face cu mine.

    theo- nona

    07/02/2012 at 10:14 pm

  77. poate a vrut Ponta sä-si dea inportantzä.

    theo- nona

    07/02/2012 at 10:16 pm

  78. noapte bunä

    theo- nona

    07/02/2012 at 10:24 pm

  79. nu stiu daca ati citit – e super-bun 🙂

    http://www.reportervirtual.ro/2012/02/intre-spionita-si-paranoia.html

    Theophyle

    07/02/2012 at 10:24 pm

  80. Baieti si fete, maine la 10 aveti guvern 🙂

    Theophyle

    07/02/2012 at 10:26 pm

    • Am vazut. Sunt tare curioasa.
      A, nu pot ca sa ma abtin. ieri la televizor, dadeau pe skroll stiri din lumea larga, si bineanteles, a curs si stirea despre Romania cu demisia premierului. Moment la care sotul meu m-a intrebat candid: „Asta e premierul care a intrat la inchisoare?”

      clemycali

      07/02/2012 at 10:28 pm

      • Putin defazat 🙂

        Theophyle

        07/02/2012 at 10:32 pm

        • Trebuie sa-l intelegi. Sotul meu are tot atata preocupare ptr politica romaneasca cat am eu ptr cresterea prepelitelor 🙂 Tot ce am putut face a fost sa-l convertesc la bucataria romaneasca. Cu politica nici nu incerc 🙂

          clemycali

          07/02/2012 at 10:36 pm

          • Clemy,
            chiar nici nu trebuie! Numai un roman poate intelege politica noastra. Primul manual trebuie sa fie intotdeauna Caragiale, care a scris abecedarul politicii romanesti!

            Theophyle

            07/02/2012 at 10:39 pm

  81. vass a refuzat functia

    ela

    07/02/2012 at 10:38 pm

    • foarte bine pentru ea si mai bine pentru noi! 😆

      Theophyle

      07/02/2012 at 10:43 pm

  82. Vass a refuzat? interesant.probabil ca si-a dat seama ca este f.f.f. greu.
    trebuie sa ai enorm de multa practica in spate ca sa duci un minister
    Apreciez gestul ei daca acest este motivul refuzului.

    skorpion

    07/02/2012 at 10:41 pm

  83. De ras : Sova vorbeste de serviciile engleze si zice M15 (M cinspe). De unde ne dam seama cata engeleza stie. (TVR Info)

    eugeni

    07/02/2012 at 10:42 pm

    • Sova are nevoie de un transplant cerebral!

      Theophyle

      07/02/2012 at 10:44 pm

    • Feciorul e stupid!

      Twisted

      07/02/2012 at 11:05 pm

  84. APW era incompatibila, varul broker, sper ca asta a fost si nu baronii

    elablue

    07/02/2012 at 10:49 pm

    • nu, fata habar nu are meserie! Sper sa nu va suparati dar asta este adevarul 😦

      Theophyle

      07/02/2012 at 10:50 pm

      • cam asta am sugerat si eu la ora 10.41
        🙂

        skorpion

        07/02/2012 at 10:53 pm

        • salut skorpi,
          am citit ai avut dreptate!

          Theophyle

          07/02/2012 at 11:01 pm

      • io crez ca dv ati „bibliotecarit” cu MRU, si de aia le stiti pe toate. sic!

        elablue

        07/02/2012 at 11:28 pm

  85. Sova?! Mai are glas?

    Mai oameni, nu ma faceto sa mor de ris, omul asta pe ce puna mina se alege praful. Are o competenta juridica de baga in sperieti CCR-ul 😆

    Cetatean

    07/02/2012 at 10:49 pm

  86. M15? demential!

    skorpion

    07/02/2012 at 10:50 pm

    • trebuia sa vorbeasca despe „M saispe” asta era paralelul SIE

      Theophyle

      07/02/2012 at 10:53 pm

  87. M666 😆

    Cetatean

    07/02/2012 at 10:51 pm

  88. http://www.romanialibera.ro/actualitate/politica/andreea-paul-vass-am-refuzat-nominalizarea-pentru-ministerul-economiei-252881.html

    Guvernul perde piese inainte de a fi inscaunat . Medical se cheama avorturi spontane . 🙂
    PS . Fostul ministru de finante , Ialomiteanu , nu a fost premiat cu ceva timp inainte ? Acum si asta e prost dupa modelul „jos Arafat” ?

    Ștefan A.

    07/02/2012 at 10:53 pm

    • Stefan
      iti inteleg nemultumirea fata de tot ce misca. Si eu sunt foarte nemultumit – alternativa este catastrofala sau poate il vrei pe Crin la Cotroceni. Nimic nu incepe de astazi si se termina maine.Cred ca alegerea lui Base a fost exceptionala , omul este ffff. bun poate cel mai bun la ora actuala. Dna Vass a primit cold feet pentru ca ea cunoaste niste teorii fara sa stie sa citeasca un bilant. Asta nu o spun din rautate – o stiu.

      Theophyle

      07/02/2012 at 10:57 pm

      • Nici nu visezi cine va fi dupa Base la Cotroceni .
        Garantat nu va fi Crin . Mai mult nu pot sa scriu . 🙂

        Ștefan A.

        07/02/2012 at 11:07 pm

        • Bineinteles ca vei fi tu! Te asigur ca voi munci ca un rob pentru tine!

          Theophyle

          07/02/2012 at 11:08 pm

          • Eu ma candidez in gluma dar Crin e sigur ca nu va fi .

            Ștefan A.

            07/02/2012 at 11:16 pm

  89. Daca va spun ce zice Sova, va cruciti: vrea sa afle ce a facut MRU ca sef al SIE, dar e suparat ca legea spune ca aceasta activitate e secret de stat pentru 50 de ani.

    Cetatean

    07/02/2012 at 10:54 pm

    • un imbecil sinistru care poate ca il vei avea ministru de justitie. daca baietii astia vor avea mai mult de 50%

      Theophyle

      07/02/2012 at 11:00 pm

      • In nici un caz nu vor avea peste 50%. Are grija …. proprietarul garsonierei 😉

        Cetatean

        07/02/2012 at 11:02 pm

        • Ce,
          se da o lupta vitala pentru viitorul Romaniei. Eu sunt un om de dreapta ADEVARAT. Bine sau rau – asta e! Orice mijloc pentru a nu-i vedea pe fariseii astia la Cotroceni e sfant.

          Nu pentru ca ei sunt socialisti, lucru complet legitim ci pentru ca toata constructia lor este bazata pe calculele unor securisti care vor sa se intoarca la vaca de muls numita Romania. Atat!

          Theophyle

          07/02/2012 at 11:05 pm

          • „Orice mijloc pentru a nu-i vedea pe fariseii astia la Cotroceni e sfant”.

            Subscriu si cred ca trebuie sa le reamintim si baietilor si fetelor din NR.

            Cetatean

            07/02/2012 at 11:13 pm

            • sa speram ca au sa inteleaga! Poate trebuie sa fim putin mai expliciti poate mai militanti – nu stiu, dar daca nu o vom face acum peste o luna va fi prea tarziu!

              Theophyle

              07/02/2012 at 11:15 pm

              • Citeva zile. Sa vedem votul pentru Guvern, si apoi trecem la treaba.

                Cetatean

                07/02/2012 at 11:17 pm

            • Aici intră și fraudarea alegerilor?

  90. Nu exista „jurist” mai meserias ca Sova, a facut doua chestii juridice cit doua auto-goluri in finala de Cupa Mondiala: amendamentul Sova, deja faimos (care, mai corect, se cheama Legea 177/2010), si debarcarea lui Geoana de la Senat (cu invocarea Deciziei 601/2005, contrazisa de CCR).

    Eu, sa fiu Baescu, i-as plati pe aia din PSD sa il tina si sa ii dea spete de solutionat 😈

    Cetatean

    07/02/2012 at 10:59 pm

  91. Ce se intampla ? La b1 scrie ca A.. Paul Vass refuza functia de ministru. Partidul a gasit-o incompatibila.

    cedric

    07/02/2012 at 11:06 pm

  92. Acuma vad ca ati scris deja. Scuze, am ramas uluit. Nu ma asteptam

    cedric

    07/02/2012 at 11:08 pm

    • Nu’i bai Cedric 🙂
      Tu esti omul nostru cu stirile!

      Theophyle

      07/02/2012 at 11:09 pm

  93. stefan,
    in 2014 – presedinte Ro va fi MRU.
    ideea asta am vehiculat-o noi inca in urma cu vreo 12 luni!
    🙂

    skorpion

    07/02/2012 at 11:09 pm

  94. Buna seara!

    In ultimul an si ceva am stat departe de spectacolul politic, dar ultimele evenimente ma scot din amorteala. Asadar, minunata gazda, dragi politeeni, bine v-am regasit!

    Mi-as dori foarte mult ca MRU sa reuseasca, dar mi-e foarte teama de baronii fara frontiere. Astia-s mai rau decat spionii sovietici. In plus, propunerile PDL-ului sunt toate cam tristutze. Mie mi se parea buna APV, dar aflu de aici ca a refuzat.

    maraco

    07/02/2012 at 11:09 pm

    • Salut maraco,
      vin vremuri grele ne strangem si strangem randurile 🙂

      Theophyle

      07/02/2012 at 11:11 pm

      • Salut Theophyle!

        Vad ca ii stii destul de bine pe toti :). Daca APV nu-ti place :), atunci cine la Economie?

        maraco

        07/02/2012 at 11:16 pm

        • Croitoru sau Coşea

          Theophyle

          07/02/2012 at 11:25 pm

          • Veto Cosea! Croitoru, da, insa nu cred ca vrea.

            Cetatean

            07/02/2012 at 11:29 pm

    • Las, ca nu pleaca 🙂
      E buna la comunicare

      Un tanar de stanga

      07/02/2012 at 11:11 pm

      • Salut TDS! Tot tanar si tot de stanga :)?

        maraco

        07/02/2012 at 11:17 pm

        • Salut draga mea.
          Sunt singur la categoria asta 🙂

          Un tanar de stanga

          07/02/2012 at 11:20 pm

  95. Banciu e intre digerabil si savuros .. 🙂

    Un tanar de stanga

    07/02/2012 at 11:15 pm

    • E OK, in special pt. ca „fura” audienta de la Felixu’ lu’ peste!

      Theophyle

      07/02/2012 at 11:18 pm

  96. Pa acolo pe la M cinspe, sau M saispe, e si agentul ala faimos, dublu oua 7. Aici domnul Sova are o problema. Daca rezolva ghicitoarea afla cine sint spionii din PSD. Este o tipica problema de aritmetica. Cum adunam doua oua sa ne dea 7? Specialist in numarat oua este domnul Nastase asa ca ii recomand domnului Sova sa se grabeasca caci domnul Nastase are o problema locativa. In sensul ca a primit repartitie dupa gratii.

    Aveti dreptate, impiedicarea acestor imbecili sinistri sa ajunga din nou la putere este de maxima prioritate.

    Aha

    07/02/2012 at 11:22 pm

    • Spunea si Theophyle mai sus: Orice numai sa nu-i vedem pe usl-asi la conducerea tarii. Ar merge si o alianta cu PPDD? 😀

      Twisted

      07/02/2012 at 11:28 pm

      • PPDD in afara de fanii mamei Zavorancei si de sefii scarilor de bloc debransate de la utilitati, pe cine mai reprezinta?

        luminita

        07/02/2012 at 11:36 pm

    • 😀

      maraco

      07/02/2012 at 11:39 pm

  97. PPDD sau PPCC? Ca sunt doua PP-uri inregistrate legal si care vor fi pe liste.

    Cetatean

    07/02/2012 at 11:30 pm

    • DD, ca CC n-are garsoniera 😉

      Twisted

      07/02/2012 at 11:31 pm

  98. Hahaha!

    Cetatean

    07/02/2012 at 11:31 pm

  99. traseistul cosea = never, pcr-psd-pd-apr-pnl…..uff, un fel de melescanu II.

    skorpion

    07/02/2012 at 11:32 pm

    • traseist dar stie carte!

      Theophyle

      07/02/2012 at 11:34 pm

      • ar fi interesanta o discutie competenta/caracter/loialitate vis a vis de numirile astea. uf !

        elablue

        07/02/2012 at 11:38 pm

  100. Baieti si fete, va rog sa cititi programul lui Cojocaru, ala cu Partidul Poporului si Legea Cojocaru.

    va garantez ca o sa aveti..o supriza!!!

    http://www.variantacojocaru.ro/?p=725

    Cetatean

    07/02/2012 at 11:34 pm

    • merita timpul? 🙂

      Theophyle

      07/02/2012 at 11:35 pm

    • =)) M-ai terminat cu asta!

      Twisted

      07/02/2012 at 11:36 pm

  101. Da! 5 secunde!

    Cetatean

    07/02/2012 at 11:36 pm

    • N-o sa-ti vina sa crezi, da’ l-am tradus in engleza si l-am citit 😀 Omului asta ii platesc io camasa de forta, si apelam „la 20% din PIB” sa-l cazam in institutiile specializate (Socola, Sapoca, etc.). Un monument de prostie crasa!

      Twisted

      07/02/2012 at 11:41 pm

      • are prima pagina varianta romaneasca, insa omul e dus cu surcova:

        „Noi, Poporul Român,


        Ştiind că singura soluţie, prin care noi, poporul român, ca şi alte popoare, ne putem câştiga şi păstra libertatea, bunăstarea şi demnitatea, prin care putem opri mafiile politco-financiare să ne deposedeze de avuţia pe care am creat-o şi pe care o creem, este construcţia economiei democratice, prin împroprietărirea cu capital a tuturor cetăţenilor, astfel încât majoritatea capitalului să rămână, pentru totdeauna, în proprietatea privată a majorităţii cetăţenilor, această majoritate a cetăţenilor constituind clasa mijlocie a societăţii, aceea care, deţinând puterea economică, va controla şi puterea politică, adică statul, cu toate componentele sale – legislativă, executivă, juridică, financiară, mediatică – şi îşi va impune şi propriile sale valori morale: munca, cinstea, competenţa, curajul, spiritul de iniţiativă, de solidaritate socială şi naţională, dragostea faţă de Dumnezeu, de familie, de neam şi de ţară”

        Cetatean

        07/02/2012 at 11:46 pm

      • Voi nu-l cunoasteti, dar Cojocaru asta a aberat vreo 2 ani la OTV; pana s-a convins Senzationescu ca prostimea i-a trimis destule SMS-uri ca sa-si mai cumpere un elicopter si apoi i-a confiscat lui Cojocaru inclusiv ideea crearii unui partid, pentru a carui paternitate se judeca si azi cu Cojocaru.

        luminita

        07/02/2012 at 11:49 pm

        • s-a judecat, tribunalul i-a dat cistig de cauza lui Cojocaru pentru lege, Diaconescu are partid, insa legea-far e la alt partid 😆 Haos total, cretinii care au pus botul habar nu au.

          Cetatean

          07/02/2012 at 11:52 pm

          • Adica au fost fiinte umane care au crezut tampenia aia?

            Twisted

            07/02/2012 at 11:59 pm

            • Pai da, ca aveau o tabla ca la clasa pregatitoare instalat in studiou si scriau acolo cifre din care reiesea ca fiecarui traitor din RO i se cuvin 20 000 de euro , pe care statul trebuie sa ii dea dar asta numai daca trimit prostii SMS-uri de adeziune la idee, cum ar veni.
              Si prostii au trimis SMS-uri. A durat circul vreo 2 ani , daca nu mai mult.
              Dan Senzationescu a fostt foarte bucuros de acest impact senzational.

              luminita

              08/02/2012 at 12:11 am

              • Daca tot am adus vorba de asta, m-am straduit sa imi amintesc numele celui care a impins la extrem prostia legii Cojocaru , zi de zi, la OTV..
                Numele acestui escroc este Tudor Barbu.
                Asa zis om de presa.
                In realitate un presat.

                luminita

                08/02/2012 at 12:26 am

  102. cedric

    07/02/2012 at 11:38 pm

    • Predoiu pe pozitie, Daniel Morar inca 6 luni la carma DNA… Nasoale vremuri se anunta pentru unii.

      Twisted

      07/02/2012 at 11:46 pm

  103. Cosea, NU! Degeaba stie carte, daca-i traseist inseamna ca-i tradator si un tradator nu stii niciodata cand iti infige cutitul in spate.

    Apropo de tradatori, cum naiba sa fie Berca la Interne? Cand m-am lasat eu de urmarit politica, inca facea spume impotriva lui Basescu.

    maraco

    07/02/2012 at 11:43 pm

    • face parte din gasca BVB – dupa marea impacare… in afara de asta mare expert in organizarea alegerilor. A facut-o in 2008

      Theophyle

      07/02/2012 at 11:45 pm

      • De asta si e acum la interne. Alegerile locale il asteapta 😀

        Twisted

        07/02/2012 at 11:47 pm

  104. buna dimineata,
    postare noua.

    huniad

    08/02/2012 at 8:41 am

  105. Antonescu se bate in CV-uri cu Basescu, nu cu Ungureanu. Si oricum, daca le dai atentie, intelectualii te ajuta.

    • Chiar cu Basescu, Antonescu pierde „la greu”. Nenea asta nu a practicat niciodata o meserie, este in politica din 1992 fara sa fac nimic remarcabil in afara amanetarii PNL in mana unui securist bogat. Deci o nulitate!

      huniad

      08/02/2012 at 10:12 am

  106. foarte bun articolul si foarte trist in acelasi timp. imi dau seama de calitatea unor oameni care nu au nimic in comun cu politica. sa ne fereasca cel de sus sa nu ajungem sa fim condusi de astfel de indivizi. este foarte josnic ceea ce se intampla in momentul de fata cu liberalii, condusi de acest fanatic care va duce la distrugerea acestui partid istoric.

    apostol

    08/02/2012 at 3:29 pm

  107. Se minuneaza PNL de noul Guvern si sunt nostalgici tinand cont ca unii au fost si prin curtea lor. Antonescu acum poate sa mai maraie putin dar degeaba.Il ia somnul repede si se trezeste in toamna iar.

    ciprian

    08/02/2012 at 7:28 pm


Comentariile sunt închise.