Politeía

Quis custodiet ipsos custodes?

Desant

Inaintea alegerilor prezidentiale din 2009, Maestrul Djuvara a aruncat o fraza care a devenit celebra – “la romani, cateodata voda îi mazileste pe boieri, alte ori, boierii îl mazilesc pe voda”. De aici incolo am sa incerc o poveste metaforica despre strategii, militari si razboaie. Cititorul are posibilitatea sa desluseasca povestea cum doreste sau in cel mai rau caz sa invete cateva lucruri despre “arta razboiului”.

Desantul este indeobste o unitate militara aflata in actiune. De obicei, misiunea unui desant este cucerirea unui “cap-de-pod” in cazul unui desant marin sau a unui teritoriu strategic, care se numeste tot “cap-de-pod” in cazul unui desant aeropurtat, ambele trebuie mentinute pana la sosirea unor forte care sa permita largirea capului de pod sau ale teritoriului detinut de desant.

Cea mai mare operatiune a unor forte care implicau desant si maritim si aerian a fost Operatiunea Overlord si s-a desfăsurat între 6 iunie – 19 august 1944. Pentru ca o forta de acest gen sa aiba sanse de succes trebuie sa se implineasca trei conditii premergatoare: (1) operatia trebuie pregatita minutios si sa fie bazata pe informatii cat mai cuprinzatoare si actualizate despre inamic; (2) teritoriul ales trebuie sa fie slab aparat; (3) trebuie luata in considerare o actiune care sa abata atentia inamicului de la efortul principal al fortelor atacatoare.

Statisticile arata ca succesul unui desant bine pregatit impotriva unui inamic la fel de bine pregatit are succes in jur de 20-25%. Succesul unui desant este intotdeauna functie de greselile inamicului. Un inamic care nu greseste este invingator in cele mai multe cazuri. Cheia succesului in aparare este controlul capului-de-pod, cand aparatorii lichideaza sau captureaza desantul. Pana aici teoria.

In politica americana sunt doua cazuri cunoscute care pot fi asemuite cu o actiune asemanatoare celei pe care am descris-o. Prima care a reusit si prin  care a fost inlaturat Presedintele Nixon. O a doua, care nu a reusit, a fost indreptata impotriva Presedintelui Clinton. Ambele au fost clar actiuni politice de tip “desant” si dupa cum vedeti in prima s-a reusit, in a doua nu.

Bineinteles ca pot da si exemple care includ toate conditiile enumerate mai sus; nu o fac in primul rand pentru ca nu trebuie sa speculez, in al doilea rand lucrurile sunt in desfasurare si nimeni nu are nevoie de ideile mele. In orice caz, asistam la o clasica operatiune care a inceput cu un desant, cu unele succese si cu unele infrangeri. Restul va depinde de greselile aparatorilor care s-au ivit deja din belsug si din nefericire. Restul il vom discuta vazand evolutia lucrurilor. Un singur lucru propun cititorilor, nu va imbatati cu apa rece, lucrurile chiar nu stau bine de loc!

259 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

    • Recitit lista: imbecilitate in forma avansata.

      Radu

      24/01/2012 at 4:52 pm

      • Salut Radu 🙂
        Cum se zice – hartia suporta totul 😆

        Theophyle

        24/01/2012 at 4:55 pm

    • ar fi mai simplu.Vrem PCR si-au terminat povestea. 😆

      mircea

      24/01/2012 at 4:57 pm

      • si ce nu e evident??? Interventia lor ASUPRA TVR nu e inceput de lovitura de stat?

        cinic

        24/01/2012 at 5:33 pm

    • Buna Diana,
      Am citit – merci 🙂

      Theophyle

      24/01/2012 at 4:55 pm

      • You’re welcome 🙂
        Le-a zis-o bine.

        Diana

        24/01/2012 at 4:57 pm

  1. Theophyle ,nu pun la indoiala.E asa cum ai scris la sfarsit ?
    Nu-i deloc bine atunci.

    mircea

    24/01/2012 at 5:00 pm

    • Nici atacantul nici „victimele” nu s-au pregatit bine. Nu stiu ce sa zic,

      Diana

      24/01/2012 at 5:03 pm

    • Salut mircea:)
      Din punct de vedere militar – orice retragere din fata inamicului te va costa sange sa recastigi teritoriul pierdut. In politica lucrurile stau si mai rau – concesiile genereaza alte cereri de concesii.

      Theophyle

      24/01/2012 at 5:09 pm

      • Multzumesc ptr. raspuns Theophyle prietene 🙂
        (sa nu creada ambasadele ca vorbim encrypted 😆 )

        mircea

        24/01/2012 at 5:21 pm

  2. ,,nimeni nu are nevoie de ideile mele”
    Ei, asta nu o mai cred.Faptul ca postarile tale sunt atat de citite si asteptate cu nerabdare, spune altceva.Deci, cu tot respectul, aici imi permit sa te contrazic.

    Loda

    24/01/2012 at 5:02 pm

    • Multumesc Loda, esti dragutza 🙂

      Theophyle

      24/01/2012 at 5:10 pm

  3. Ba, ca sinteti beti deja(din 2004 incoace)… T.Basescu a facut cinste 😉

    Tio

    24/01/2012 at 5:03 pm

    • Tio, salut 🙂
      Nu-i frumos – noi nu consumam apa rece!

      Theophyle

      24/01/2012 at 5:12 pm

  4. Consiliul national a lui peste prajit au serioase deficiente si in exprimare si in cerinte:
    -luarea de masuri pentru interzicerea fraudarii alegerilor
    Aici am ris cu pofta. Pai fraudarea alegerilor e deja interzisa prin diverse legi.
    Restul e o amestecatura care cere ciini care umbla cu bani in coada.

    Aha

    24/01/2012 at 5:03 pm

    • Saut Aha 🙂
      Aia sunt analfabeti prin definitie 🙂

      Theophyle

      24/01/2012 at 5:11 pm

  5. Seara buna
    Domnu Theophyle , da dumneavoastra uitati intentionat de importanta servicilor „speciale” si a trupelor de elita in realizarea unui desant ? 🙂
    Fara ele , cele care ofera informatile necesare concepirii planului si cele care au rolul de a crea pe teren confuzia in rindurile inamicului , orice desant e sortit pieirii din start . In politica e la fel . 🙂
    Nota : planul „Market Garden” a fost poate cea mai colosala infringere aleata in Europa. Avind bune informatii , floarea trupelor speciale la dispozitie , a esuat lamentabil fiind o actiune aplicata CU INTIRZIERE de citeva zile si pe o baza de desfasurare extrem de vulnerabila . O singura strada de inaintare cu caracteristici in avantajul putinilor aparatori . Sper sa nu cada nimeni in aceleasi greseli strategice . Timpul si locul . 😆

    Ștefan A.

    24/01/2012 at 5:11 pm

    • Salut Stefan 🙂
      Un desant este format NUMAI din trupe „speciale” restul am luat cont de toate datele 🙂 Sigur un singur lucru – cineva a adormit cand era de garda! Restul aiureli 😆

      Theophyle

      24/01/2012 at 5:19 pm

  6. Teophyle,

    Ma doare sufletul, gasesc cu greu literele pe tastatura, mana imi tremura. Aproape ca nu pot sa scriu….am trait sa o vad si pe asta…sa fiu de acord 200/100 cu ce a scris Loda la 5:02. :).

    eugeni

    24/01/2012 at 5:19 pm

    • 😆

      Theophyle

      24/01/2012 at 5:19 pm

    • hi, hi, hi! asa face si la Copac, le pupa mana sefilor blogului, cu orice prilej, numai sa nu o baneze. :mrgreen:

      luminita

      24/01/2012 at 5:26 pm

    • eugeni :
      Zi trei de ,,rtatal nostru” si ti se iarta pacatul ! 🙂

      Loda

      24/01/2012 at 5:32 pm

      • erata :,,Tatal nostru”

        Loda

        24/01/2012 at 5:32 pm

  7. Nu vi se pare ca felul cum a fost demis Baconschi (prin SMS si fara sa fie ascultat) seamana destul de mult cu excluderea lui Geoana din PSD? Geoana macar nu a fost ascultat in sedinta in care s-a propus excludera si macar a putut sa se certe cu Marele Inchizitor Ilici in sedinta propriuzisa.

    ribelalu

    24/01/2012 at 5:21 pm

    • ribelalu salut 🙂
      ai dreptate- nici macar in Zimbabwe nu cred ca se procedeaza asa 😦

      Theophyle

      24/01/2012 at 5:25 pm

  8. Deci am vazut un Consiliu National al societatii civile.
    Nu mai exista onguri sau alte albe ca zapada care sa constituie un Consiliu paralel. ?

    Am scris dincolo: sunt bune raspunsurile lui Lazaroiu

    Un tanar de stanga

    24/01/2012 at 5:26 pm

  9. Buna ziua 🙂
    Misto cererile.
    Dupa ce insira aberatiile comuniste (oare de ce nu merg in Coreea 😈 ), vine cu:
    2. Dreptul inalienabil si nerestrictionat al cetateanului la proprietate mobila, imobila si de calitate (grad militar, titlu stiintific, pensie dobandita, drept de autor sau proprietate intelectuala, etc)
    3. Dreptul inalienabil de proprietate al natiunii romane asupra solului, subsolului, apelor, spatiului maritim si aerian romanesc
    . 😆
    Ma rog nu neg ca inteligenta nu este o mare preocupare pentru acest tip de „miscari”.
    Sincer, incep sa cred ca cineva a facut intentionat cererile astfel ca sa avem noi cu ce ne distra.

    DanSu

    24/01/2012 at 5:28 pm

    • – imi cer scuze, am uitat sa scot italicele.

      DanSu

      24/01/2012 at 5:29 pm

    • Pe mine ma amuza combinatia 1a + 1b. Reteta garantata de faliment. Iar 6 si 7 sunt parca dictate personal de motanul motanilor…

      Radu

      24/01/2012 at 5:32 pm

  10. Buna seara,
    m-am intors acasa dupa ce vreo doua ore am stat intr-un loc public unde mergea televizorul , bineinteles pe Romania tv! Nu vedeam ecranul dar auzeam sonorul. Dupa voce era SRS care parca inebunise cu ocuparea televiziunii publice. Atatea indemnuri la actiuni violente nu cred ca am mai auzit. Dupa parerea mea trebuia saltat imediat la sugestia SRI. Acum imi dau seama de ce a anuntat la mitingul de saptamana trecuta ca nu mai e jurnalist ci politician. Se pregatea de „desant” vorba lui Theophyle dar nu pe rol de politician ci pe rol de unealta kgbista, comunista si tot ce mai incape.
    Acum nu mai stiu care e situatia la tvr dar nu mi-a placut deloc ce am auzit.
    Cred ca pentru ei problema e :ori-ori. Daca nu izbutesc nici acum sa puna mana pe putere sunt pierduti.
    Sa speram ca Theophyle se inseala de data asta. Dar nu pot sa nu ma intreb: ce au facut SRI, SIE, CSAT si cine mai trebuia sa aiba grija de siguranta statului.

    cedric

    24/01/2012 at 5:34 pm

  11. Si inca un comment si ma duc…
    Ca lucrurile stau cam prost la logica, nu ma mir daca pot aparea aberatii de genul: „Asociatiei de Actiune Civica Internationala a Revolutionarilor din Decembrie 1989”. Cat despre logica la „cadrele disponibilizate” – sa fim seriosi.
    Dar ca existau atatea organizatii care imi aparu mie drepturile nationale/internationale/universale/galactice si intergalactice – prin spitalele CFR, prin Valea Jiului, printre tineri profesor (apropo, ce facem cu batranii 😉 ) asta chiar nu am stiut. Citirea denumirii organizatiilor este chiar relevanta. Cam cine e ele, ce vrea si cum (nu)gandeste, e bine de citit documentul.

    DanSu

    24/01/2012 at 5:38 pm

  12. Din textul tau si ultimile stiri (cea cu consiliul nu stiu cui si cerintele acestuia + povestea de aseara cu ofiterul), eu inteleg ca asistam la incercarea de preluare a puterii de catre unele structuri (nu stiu exact care, dar unele sunt destul de transparente) sau persoane (uite asa am ajuns la „grupuri de interese” si moguli).
    Cred ca sunt cu adevarat disperati.
    Cred totusi ca Romania are noroc! Vine viscolul si daca nu reusesc nimic in seara aceasta, mai vorbim cand dau ghioceii.

    miki

    24/01/2012 at 5:39 pm

    • miki,
      nici vorba. In zilele noastre astfel de masinatiuni nu sunt posibile intr-un stat UE. Povestea este mult mai simpa – s-au incercat doua lucruri (1) un santaj generalizat pentru a obtine niste beneficii electorale casnd USL era in cadere si (2) s-a incercat o intimidare a justitiei si MAI din cauza unor verdicte / arestari iuminente. Un posibil (3) o revenire in prim plan a lui Felix.

      Theophyle

      24/01/2012 at 6:28 pm

  13. D-day
    In desantul aerian,ptr.realizarea impactului psihologic distructiv s-a vrut folosirea cator mai multzi parasutisti.Neavand suficientzi oameni,ei fiind distribuitzi si pe alte detasamente de lupta,printre multzimea de parasutisti desantati erau si saci de forma cat de cat umana.Adversarii erau indusi in eroare.
    Ziua-z mioritica
    In desantul nostru aerian s-au folosit numai saci.

    mircea

    24/01/2012 at 5:40 pm

    • Puteau sa foloseasca doar parasute in loc de parasutisti, doar au destule prin partide.

      Radu

      24/01/2012 at 5:44 pm

      • 😆

        mircea

        24/01/2012 at 5:46 pm

  14. Posibil ca acest „consiliu al societatii civile” (in care au inclus si un melitar) sa fie chiar momeala atunci cind se vor desanta pentru ocuparea capului de nod, pardon, pod.
    Si chiar cred, cum zice @ DanSu, ca cererea a fost scrisa ca sa ne mai destindem (sau sa ni se adoarma vigilenta?).
    Oricum, mari dobitoci.

    victor L

    24/01/2012 at 5:41 pm

  15. Un alt bolovan . Previziunile economice care se deterioreaza la fiecare publicare . Cum vor impaca cresterile optimiste din bugetul public cu toate deteriorarile astea de PIB , doar doamna Vass le stie . 🙂

    Dă clic pentru a accesa REP_January_2012_230112_FINAL_1.pdf

    Ștefan A.

    24/01/2012 at 5:41 pm

  16. Dupa ce, de ieri incoace, televiziunile „prietene” au incercat din rasputeri sa ne faca sa oftam cu admiratie in fata vitejiei liberalilor (mai exact vreo 20 din ei), care si-au scris demisiile din parlament, liderul maxim vine si dezumfla gogoasa: http://www.realitatea.net/mai-multi-liberali-si-au-scris-demisiile-din-parlament-ludovic-orban-e-cap-de-afis_906902.html, pe principiul numararii evanghelistilor la radio Erevan.
    Tot azi, dar mai devreme (deh, daca nu merge la stilist), Ludovic Orban incerca sa ne induioseze povestindu-ne cum si-a simtit inutilitatea in parlament (http://www.ziare.com/ludovic-orban/pnl/ludovic-orban-mi-am-simtit-inutilitatea-in-acest-parlament-1146811) – il inteleg perfect, si eu i-am simtit din plin inutilitatea in parlament.

    Radu

    24/01/2012 at 5:42 pm

  17. A confirmat cineva identitatea ofiterului? Exista?

    Tio

    24/01/2012 at 5:44 pm

    • Exista!

      Theophyle

      24/01/2012 at 6:17 pm

    • ca fost ofiter al armatei romane (deliberat cu litera mica) pot sa spun ca baiatul ala incearca cu disperare sa iasa din structura militara actuala fara sa plateasca daune materiale statului roman. Va spun asta pentru ca am un fost coleg de liceu militar care a incercat aceeasi reteta si a reusit 🙂 …e bine mersi in State …nu a platit nicun sfant statului roman cu care are contract . Baietasu vrea sa plece , asta-i tot si a gasit oportunitatea. Statutul cadrelor militare spune clar ca nu ai voie sa participi la manifestatii cu caracter politic sau sa faci parte dintr-o structura politica.

      Vali Nisipeanu

      24/01/2012 at 8:33 pm

  18. Salut ! 🙂
    Si totusi, exista situatii in care o retragere (strategica) poate pacali inamicul.
    Care da navala, sigur de victorie, si piere invaluit pe flancuri, dupa ce „palnia” se inchide.

    „Consiliul national” cere „anularea restrictiilor de tip „politie politica si ‘lustratiilor” ?
    E limpede, baietii – in cap cu Dogaru – formeaza o clica de fosti informatori/CI-isti din armata, redactori la revista „Pentru patrie” sau la emisiunile de propaganda pt. armata din vremea impuscatului.
    Nu inteleg protestul lor pt. ca dupa recalculare mai toti au primit ceva in plus la pensie (in vreme ce altor categorii profesionale li s-a taiat).

    In ce priveste pactul guvern -„revolutionari”, mi se pare o mare marsavie.

    PS
    Punerea la punct a lui Vevera (la Transelectrica) e un succes al cetatenilor care s-au intrebat cine e personajul, ce calificare/calitati profesionale are individul.

    Tzepelica

    24/01/2012 at 5:49 pm

  19. salve Stefan 🙂
    Pe la mijlocul pdf-ului sunt tabele cu indicatorii de vulnerabilitate,pag 15 incolo
    @intamplator a scris un comentariu foarte bun dincolo(postul anterior) il reiau

    Ministerul Finanţelor a încheiat în forţă prima lună de emisiuni de titluri de stat cu o licitaţie la care programase să atragă 300 mil. lei prin certificate pe şase luni şi a luat în final 1,27 mld. lei, adică de patru ori mai mult în condiţiile î
    n care oferta băncilor i-a permis să obţină un randament de 5,87% pe an, cel mai mic din aprilie 2010 încoace.

    A fost ultima licitaţie de titluri de stat din ianuarie – o lună care a adus o conjunctură extrem de favorabilă finanţării deficitului şi refinanţării datoriei publice: scăderea rapidă a preţurilor a încurajat Trezoreria statului să împrumute în total aproape 10 mld. lei, adică de peste două ori mai mult faţă de suma programată. Comparativ cu ianuarie 2011 statul a ridicat din piaţă cu 45% mai mulţi bani, respectiv cu circa 75% mai mult decât în ianuarie 2010.
    Suplimentarea sumelor atrase a fost posibilă în condiţiile în care randamentele au scăzut în ultimele două luni şi cu mai mult de jumătate de punct procentual. O contribuţie importantă au avut-o injecţiile constante de lichiditate făcute de BNR – numai ieri a alimentat 4 bănci cu echivalentul a 1 mld. euro -, dar şi nivelul redus al cererii de credite. Finanţele şi-au putut astfel consolida rezervele de lichiditate în contextul incertitudinii externe.
    Bogdan Drăgoi, responsabil cu finanţarea statului, se arată foarte sigur de poziţia Trezoreriei, afirmând că din punctul său de vedere anul acesta nu aduce adevărate “vârfuri de plată”. “După cum s-a văzut şi în 2011, putem rambursa fără probleme şi 2 mld. euro într-o lună, nu mai spun de plăţi scadente de 500 – 600 mil. euro într-o lună. Am trecut deja acest test şi nu vorbim practic de vârfuri de plată în 2012.”

    mircea

    24/01/2012 at 5:51 pm

    • Salve Mircea
      E drept ca au luat de 4 ori mai mult decit planificat dar scad toate PESTE 6 LUNI. 🙂
      Nimeni nu are habar ce va fi prin iunie -iulie cind vor trebui sa reinoiasca aceste imprumuturi .
      Cit despre BCE si tiparnita de acolo , se stie ca in februarie va fi o noua licitatie deschisa bancilor europene si tot cu cifre ilimitate . Cum 489 miliarde euro de la ultima licitatie nu a rezolvat mare brinza 🙂 urmatoarea se vocifereaza ca va fi undeva la 1.000 miliarde . 🙂
      PS . Pe piata interna guvernul rostogoleste datori de cam 57 miliarde de lei din an in an . Cineva din mareata conducere se gindeste ca de fapt sint un munte de bani sustrasi creditarii , dezvoltarii activitatilor private ?

      Ștefan A.

      24/01/2012 at 6:11 pm

    • @mircea/
      nu l-am ” scris ” eu/eu l-am ” copy/paste” din zf
      scuze ca m-am grabit si nu am mentionat

      intamplator

      24/01/2012 at 7:09 pm

  20. Vorba lui Huniad…

    Daca se gasea vreun parasutist adevarat prin jur le tragea cafteala majora la panaramele gibonii din poza.

    Dar nu s-a gasit

    A A

    24/01/2012 at 6:05 pm

  21. Ca revolutionarii lu’ peshte si tov. Dogaru au semnat respectivul document parca nu e chiar o surpriza. Sa retinem insa si numele urmatorilor: Vasile Persinaru – presedintele Federatiei Sindicatelor din Justitie (FSJ), Denisa Popovici – presedintele Uniunii Sindicatelor din Spitalele CFR (USS-CFR), Gigel Andrabulea – presedintele Sindicatului ALPAB (Bucuresti), Cornel Riegler – presedintele Sindicatului Tinerilor Profesori (STPR), Petre Nadolu – presedintele Asociatiei pentru Promovarea Principiilor Europene in Noile Structuri ale Societatii Romane, Dumitru Iliescu – presedintele Asociatiei Pro Concordia – Craiova, Petrisor Mandu – presedintele Aliantei pentru Respectarea Democratiei „Octavian Paler”, Stelian Opris – presedintele Asociatiei Proprietarilor pe Legea 112 si a Chiriasilor din Casele Nationalizate.

    De la sindicate din… jus-ti-ti-e (!!!), pana la cel al tinerilor profesori („tineri”? „profesori??”) si de la… „Promovarea Principiilor Europene in Noile Structuri ale Societatii Romane” (mare e, Dumnezeule, gradina ta!…) pana la profitorii proprietatilor insfacate de statul comunist, asta ar fi, chipurile, deschiderea „societatii civile”. Dar pentru ca societatea civila trebuia si ea condusa si luminata de cineva, semnatarii nu fac parte pur si simplu din societatea civila, ci din „Consiliul National” al Societatii Civile (sic!)

    Parca inadins sunt cereri imbecile in documentul facut public azi, 24 ianuarie (de ziua Unirii, nu?): „societatea civila…” o sa rada cei mai putin informati, „ce dobitoci! Ce mai vor si astia??”

    Si harsht! cu semnul de egalitate intre, sa zicem, GDS (cu toate pacatele sale) si… tov. Dogaru si ai sai!…

    Diabolic? Nu, previzibil. Motanul Felix nu e asa de smecher precum se vrea, iar SRS nu e o eminenta cenusie, ci una de consistenta materiei cafenii… Ramane numai ca noi sa reusim sa ducem la capat, printr-o unitate subordonata idealului nostru, o actiune inteligenta si NECONTENITA de semnalare a imposturii. Fara sa ne limitam numai la asta… Deocamdata nu spun mai mult.

    Observator

    24/01/2012 at 6:06 pm

    • Multi paduchi si plosnite traiesc in tara asta 😦

      Theophyle

      24/01/2012 at 6:19 pm

      • Eu am citit cererile alea a consiliului national . 🙂
        Am ris cu lacrimi . Pentru doua motive
        1- pare scris de maretii politruci a epocii care bateau cimpii cu atit elan ca erau chiar promovati . 😆
        2- ma gindeam ce odrasle, ce viata familiara trebuie sa aiba astfel de oameni care scriu niste chesti de risul lumi . 😆 😆

        Ștefan A.

        24/01/2012 at 6:26 pm

        • Seara buna 🙂
          Am coborat in strada sa lungam cotropitorul FMI care a pus piciorul pe gatul tari; sa ne recuperam avutia nationala :mrgreen: Asa a grait Dogaru la TvrInfo, jurai ca este la invatamantul politic. Iar cu o scarba totala, a zis ceva de genul „sa dispara astia”.

          mar

          24/01/2012 at 6:41 pm

  22. Buna seara
    Astept raspunsul promis.

    alex

    24/01/2012 at 6:24 pm

    • Buna 🙂

      Eu ma folosesc de:

      P. M. Suski – The Phonetics of Japanese Language
      Rogers, Henry – Writing Systems: A Linguistic Approach. Oxford: Blackwell, 200
      J. Halpern- The Kodansha Kanji Learner’s Dictionary

      On line de :

      http://www.kanjinetworks.com/index.cfm
      http://www.javadikt.net/en/

      Theophyle

      24/01/2012 at 6:38 pm

      • V-am lasat pe siteul legat de lingvistica un mesaj la cea ultima postare a dumneavoastra. Legat de siteurile despre care v-am cerut o parer o sa tin minte si mai revin eu. Cand aveti putin timp intrati pe siteul de paleografie.
        Va multumesc

        alex

        24/01/2012 at 7:05 pm

        • Alex, am raspuns!

          Theophyle

          24/01/2012 at 7:10 pm

  23. Domnul Corlatean graieste asa: numirea lui Cristian Diaconescu ca sef al diplomatiei este neconstitutionala si „lovita de nulitate” deoarece persoana propusa pentru a ocupa functia de ministru ar fi trebuit sa fie audiata in comisiile de specialitate din Parlament si aprobata de plen.
    Daca apare @cetatean pe aici, ne poate da o lamurire la analiza domnului Corlatean?

    Aha

    24/01/2012 at 6:26 pm

    • Buna seara, buna seara. Domnul Corlatean bate campiii. Nu era necesara audierea lui Diaconescu in Parlament in nici un fel.
      Eu tare ma tem ca Basescu nu prea mai are solutii in situatia in care s-a cam bagat singur. Sper sa ma insel totusi.

      clemycali

      24/01/2012 at 6:32 pm

      • Salut 🙂
        Lucrurile nu sunt simple Clemy 😦

        Theophyle

        24/01/2012 at 6:39 pm

    • Aha,
      In nici un caz! conform ceea ce stiu eu 🙂

      Theophyle

      24/01/2012 at 6:38 pm

      • Sa inteleg ca de fapt domnul Corlatean e lovit de nulitate in cunostintele juridice? Nu ca ar fi prima oara.

        Aha

        24/01/2012 at 6:42 pm

        • Nu cunoaste regulamentul Parlamentului, probabil 😦 Nu tine de legislatia, tine de regulament! O sa-ti de Cetatean aliniatele 🙂

          Theophyle

          24/01/2012 at 6:43 pm

    • Salut Doina 🙂
      A fost asta in Revista Presei de dimineata. Deocamdata Boc a spus ca nu este adevarat 🙂

      Theophyle

      24/01/2012 at 6:41 pm

      • Sa fie o alta manipulare?

        mar

        24/01/2012 at 6:43 pm

        • Nu mar,
          Oltean si cu Toader au facut un contract pe care il ai in postarea de dimineata fara sa-i spuna probabil lui Boc

          Vezi cine a semnat – Ioan Oltean – nemernicul!!

          Theophyle

          24/01/2012 at 6:46 pm

          • Oltean nu actioneaza de capul lui. Probabil este proxi ptr Blaga. Daca este adevarat atunci Boc a cazut de fraier in povestea cu revolutionarii.
            Apropo, Theophyle, ai observat diferenta de ton dintre Ponta si Antonescu in ceea ce priveste demiterea lui Bachonschi ?

            clemycali

            24/01/2012 at 6:50 pm

            • Sigur Clemy,
              unul e sfatuit de Ilici celalalt de Felx – chestie doctrinara!

              Theophyle

              24/01/2012 at 7:07 pm

          • Da, asta am vazut si am scris ceva dimineata. Felul in care a aparut in presa, Patriciu, seamana a manipulare ptr. ca a fost dat ca sigur si insusit de Boc. Aseara la B1, Cartianu a facut ca indieni 😦
            Oltean ar tb pus la „secret” ca face numai nenorociri 😦

            mar

            24/01/2012 at 6:54 pm

          • Ce hazliu e cind unii semneaza niste protocoale care nu sint guvernamentale . Dat fiind ca nu sint din guvern respectivii . 🙂 Si mai comic , cind „revolutionarii ” nu reusesc sa deosebeasca functionarul de partid , guvernul si ce atributii are fiecare . Semneaza ca prosti dar important ca au stampila . 🙂
            Theophyle , hai sa semnam si noi 2 un protocol in care sa obligam guvernul italian sa faca cum zicem noi . 🙂
            PS. Nu am stampila . 😆

            Ștefan A.

            24/01/2012 at 6:57 pm

            • Te învăț eu să faci ștampilă, Ștefane! 😛 Și pe urmă facem un protocol să ne dea rușii tezaurul înapoi! Și Basarabia! Dacă mă lăcomesc puțin vreau și Cadrilaterul!

              • Doina chiar nu ar fi rau 😆

                Theophyle

                24/01/2012 at 7:08 pm

      • Am mai văzut o dată filmul acesta: „Elvira, ce vezi nu-i adevărat!”- striga patetic Dem Rădulescu prins cu o damicelă în pat. 😀

  24. Asa zis sondaj pe site-ul antena 1. Rezulate (dupa 7433 voturi)

    1 TRAIAAAAAN BASESCUUUU! 29,53%
    2 DDD
    3 VC tudor
    4 Crin Antonescu 9,2%

    =))

    ribelalu

    24/01/2012 at 6:41 pm

  25. Cind Blaga a fost inlocuit cu Igas tot asa destepti erau intr-ale Constitutiunii, dar Parlamentul nu a fost implicat.
    A fost demis un ministru (apanajul premierului), nu a demisionat primul ministru.

    victor L

    24/01/2012 at 6:51 pm

  26. Sa ne dictatureasca 😛

    victor L

    24/01/2012 at 6:53 pm

    • nu? 😀 sa domneasca sau sa ne dictatureasca…

      Sare'n Ochi

      24/01/2012 at 6:55 pm

      • Daca s-ar putea sa ne domneasca, sa ne dictatureasca dar sa ne scuteasca de crizele de infantilism schizoidal ale cuplului Tonta- Crina.

        luminita

        24/01/2012 at 7:01 pm

        • Lasa-i p-astia saracii. De cand au fost diagnosticati cu sindromul „Down Basescu” parca imi e si mila de parintii lor.

          ribelalu

          24/01/2012 at 7:07 pm

  27. Uite demisia, nu este demisia…. dar sa vaza prostimea si sa se induioseze. Puturosul a mai facut o declaratie „antologica” – „Nici o persoana si nici un parlamentar al PNL nu a demisionat. Toti sunt in mandate.” Asta cred ca a vazut bucuria maselor si s-a speriat de consecinte, mai ales ca nu a amenintat nimeni cu sinuciderea in direct.
    http://www.hotnews.ro/stiri-politic-11320275-crin-antonescu-nici-persoana-nici-parlamentar-pnl-nu-demisionat.htm

    mar

    24/01/2012 at 6:58 pm

    • ce mic e Boc :))…parca e copilul Robertei 🙂

      ribelalu

      24/01/2012 at 7:05 pm

    • @mar
      reiau ce spuneam
      astuia i-a murit singurul neuron de singuratate.numai bionica il mai poate salva

      intamplator

      24/01/2012 at 7:32 pm

  28. LA depunerea juramantului de catre Diaconescu participa si Baconschi. Se observa o veselie a demolarii probabil deranjati de reusita economica
    Uitati-va pe b1

    cedric

    24/01/2012 at 7:07 pm

  29. Ac uise da Basescu la toti, e prima luare de pozitie

    cedric

    24/01/2012 at 7:07 pm

  30. Traian Basescu da scatoalce opozitiei, mai are putin si plange. Este extrem de suparat si furios.

    mar

    24/01/2012 at 7:07 pm

  31. Basescu e pus pe ei rau de tot. Abia astept contraatacul.

    ribelalu

    24/01/2012 at 7:08 pm

  32. „Presedintele Iliescu de pe masa de operati idadea directive ca presedintele trebuie sa dea socoteala, chiar inainte de a da el insusi socoteala de ce a facut ” (cu aprox)

    cedric

    24/01/2012 at 7:09 pm

  33. Ion Iliescu mai avea putin si se urca pe masa de operatie, dar cerea ca Presedintele sa raspunda in conditiile in care el nu a rapuns ptr. victimele mineriadelor.

    mar

    24/01/2012 at 7:09 pm

  34. „Iliescu nu a raspuns nici pt. mineriade nici pt. victimele revolutiei”

    cedric

    24/01/2012 at 7:10 pm

  35. Este socat de mesajul lui Iliescu,Ponta, Antonescu si Dogaru este similar cu al lui Voronin, presedintele fractiunii .. din Moldova.
    Maine va fi o lamurire cu romanii, cred ca o sa apara pe undeva. O sa fie de rau.

    mar

    24/01/2012 at 7:12 pm

    • Abia astept. Sunt sigur ca Base are extrem de multe date suplimentare privind organizarea protestelor.

      ribelalu

      24/01/2012 at 7:13 pm

  36. Se pare ca va vorbi maine seara. A lasat sa treaca ziua de azi si sa-si linga ranile opozitia pana maine

    cedric

    24/01/2012 at 7:13 pm

  37. Alt „golan” generatia 1990: Mitrea. Astia nu mai au pic de rusine.

    ribelalu

    24/01/2012 at 7:14 pm

  38. Mitrea bate campii la b1 dar nu i-a picat bine cuvantarea presedintelui de acum cateva minute.

    cedric

    24/01/2012 at 7:15 pm

  39. Băsescu: „Se observa o veselie a demolarii, probabil reusita recunoscuta international deranjeaza pe foarte multi, si nu pot sa nu observ ca mesajul dlui Ion Iliescu transmitea nici mai mult nici mai putin ca presedintele trebuie sa raspunda, desi el n-a raspuns nici pentru mineriade, nici pentru mortii de la revolutie Am vazut televiziuni ale unor fosti turnatori la Securitate promovind international dezastrul din Romania”

    ribelalu

    24/01/2012 at 7:15 pm

    • „Stiti ce ma socheaza cel mai tare? Ca mesajul lui Ion Iliescu, Ponta, Crin Antonescu, fostul colonel Dogaru, sint similare cu mesajele fostului presedinte al Republicii Moldova, actual sef al partidului comunistilor, Vladimir Voronin”

      ribelalu

      24/01/2012 at 7:16 pm

  40. Iliescu refuza sa dea relici unui individ care nu merita nici o consideratie. Ce a facut presedintele asta seara e o marsavie- Iliescu dixit!

    cedric

    24/01/2012 at 7:17 pm

    • E din vocabularul lui. Oricine aminteste de revolutie sau victimele minerilor e automat „gratulat” cu „marsavie” de catre Ilici.

      Twisted

      24/01/2012 at 7:23 pm

  41. buna seara/
    oameni buni aia de semnara chestia ceea de revendicari nu cumva sunt consiliul national la frontului unitatii socialiste? nu m-as mira ca in iuresul din 89 ,p-asta sa nu-l fi desfiintat si sa mai primeasca si niscai bani de la buget!
    apropo,nu cred ca e ” reprezentativ” lipseste alde rogozanu,iaru ,dinescu…in general ” creme de la creme” nu e acolo

    intamplator

    24/01/2012 at 7:17 pm

  42. Daca domnul presedinte se adreseaza miine pentru a clarifica niste aspecte, ar putea sa mentioneze, cu trimitere la toti politrucii din parlament, ca inainte de a vorbi de ce vrea poporul este chestiunea unui referendum unde poporul sa pronuntat clar si nici un politruc nu da semne ca ar face ceva sa-l puna in aplicare?

    Aha

    24/01/2012 at 7:28 pm

    • s-ar putea sa fie calul de bataie…

      intamplator

      24/01/2012 at 7:30 pm

      • Sa speram 🙂 Sigur Piata Universitatii va aclama aplicarea Referendumului….

        Twisted

        24/01/2012 at 7:31 pm

  43. nbasescu trebuia sa fie explicit la ” …sunt similare cu mesajele….” (voronin)trebuia sa spuna ” sunt GHILIMELE similare GHILIMELE..)
    ca sa priceapa toata lumea ce si cum

    intamplator

    24/01/2012 at 7:29 pm

    • ce ghilimele? stilurile sunt similare si basta.
      adica nicidecum in slujba poporului si a bunului mers al tarii, ci pentru ingenuncherea lui, a ei.
      Este clar si pentru un extraterestru ca in an electoral opozitia nu avea de ce sa se grabeasca si sa forteze alegeri anticipate.
      Daca statea pe cai mari avea exact intervalul necesar pana in noiembrie pentru a-si pregati campania.

      luminita

      24/01/2012 at 7:39 pm

      • @luminita
        rolul ghilimelelor era de a se stii clar cine ii instruieste;partea buna e ca au rams la manualul NKVD din 46

        intamplator

        24/01/2012 at 7:48 pm

  44. Mesaj către pensionarii MApN care au protestat azi:

    Vă rugăm să ne scuzați
    Nu-s salarii la privați
    Câtă pensie luați

    (Kamikaze) 😀

    ribelalu

    24/01/2012 at 7:35 pm

    • Ca militari, daca ar fi patrioti ar trebui sa fie obligati sa fie bine informati.

      Bine informati si sa se intoarca impotriva celor care au zapacit Romania din 1990 incoace, turmele de porci create si conduse de Iliescu. Nu impotriva lui Basescu, ca macar dictatoru da dupa ele cat poate.

      Dar nu sunt nici informati, si cu atat mai putin „militari patrioti”

      A A

      24/01/2012 at 7:52 pm

  45. Deci sefu mare a strins din dinti , a incarcat bateriile si maine va sterge cu icoanele opozitiei pe jos ? 🙂
    Astept ora sa vad cum „va rasuci cutitul” in pieptul vesnicului comunist Iliescu . Ala care pina la moarte va sustine ca el nu intra nimic cu mortii , ranitii , mineriadele , s.a.m.d.
    PS . Nici medicii de la Elias nu au reusit sa scoata secera si ciocanul din curul batrinului . 🙂
    Face Base miracolul ? 😆

    Ștefan A.

    24/01/2012 at 7:36 pm

    • nu cred, ptr. ca este stantat si va ramane ca o holograma for ever

      mar

      24/01/2012 at 7:38 pm

  46. Si eu unul as mai avea o cerere. Inlocuirea articolului din Constitutie care zice ca un referendum e consultativ. Si l-as inlocui cu fraza cu care se termina deciziile CCR (le aduc bine aia din condei): referendumul se respecta obligatoriu, e general valabil, toti politrucii smirna si la munca. Se aplica in maxim x luni (si nu ani)

    Aha

    24/01/2012 at 7:39 pm

  47. E clar ca lucrurile au iesit din faza de spontaneitate dar de ce?
    De ce disperarea asta cind mai sint 9-10 luni pina la alegeri? Reintam in tranzitie? Mai cedeaza USL puterea daca cistiga alegerile? Care sint scenariile?

    Tio

    24/01/2012 at 7:49 pm

    • Banii care s-au terminat, justitia care a inceput sa judece si cifrele care au inceput sa coboare!

      Theophyle

      24/01/2012 at 10:04 pm

  48. in sfarsit poate ii vom vedea maine -cu probe- pe simpatizantii si slugile asa zisilor masoni din clanul kondyakov.

    zigzag

    24/01/2012 at 7:49 pm

  49. In tara lui Oprisan, Ponta a fost huiduit 😀

    mar

    24/01/2012 at 7:51 pm

    • Ponta zise ca nu-i adevarat. Exista imagini?

      Twisted

      24/01/2012 at 7:54 pm

      • Ulterior, liderul PSD Victor Ponta s-a deplasat la Focsani, pentru a participa si la festivitatile organizate de autoritatile locale cu ocazia Zilei Unirii. Seful social-democratilor a fost huiduit de participanti cand a urcat pe scena.
        mai sus ai si lincul de pe ziare.com. nu-l repet

        Sare'n Ochi

        24/01/2012 at 7:58 pm

  50. „Sustinem protestatarii din Romania si vrem ca acest regim si acest presedinte al Romaniei sa plece”, a spus Vladimir Voronin, presedintele Partidului Comunistilor din Republica Moldova, chiar in ziua mitingului USL de joi, 19 ianuarie.
    http://www.hotnews.ro/stiri-politic-11321854-declaratiile-lui-vladimir-voronin-care-referit-basescu-sustinem-protestatarii-din-romania-vrem-acest-presedinte-romaniei-plece.htm

    mar

    24/01/2012 at 7:53 pm

  51. Legat de Iliescu – este un Emanuel Goldstein trebuie sa aiba si Fratele cel Mare pe cine sa atace.Tema Iliescu invirtita de o suta si o suta de ori suna dupa parerea a pura propoganda lipsita de orice inteles – omu’ e terminat.

    bigone

    24/01/2012 at 7:57 pm

    • Cine???

      mar

      24/01/2012 at 8:02 pm

      • Iliescu evident.

        bigone

        24/01/2012 at 8:02 pm

        • m-am linistit 🙂 Asta si dus va otravi viata romanilor.

          mar

          24/01/2012 at 8:07 pm

  52. Tonta tb desfintat, iar daca exista documente tb. sa apara. Este inadmisibila o astfel de atitudine ptr. un presedinte de partid si deputat in Parlamentul Romaniei – „Alături de mulți oameni în această seară nu am văzut un președinte al României, ci un dictator în delir, a încălcat în această seară din nou Constituția, pentru că știți foarte bine că atunci când schimbi un ministru dintr-un partid cu un ministru din alt partid trebuie să vii în Parlament, și să iei votul Parlamentului, pentru că așa e Constituția”.
    http://www.b1.ro/stiri/politica/victor-ponta-despre-atacul-lui-traian-basescu-in-aceasta-seara-am-vazut-un-dictator-in-delir-19891.html

    mar

    24/01/2012 at 7:59 pm

  53. Sa fie a naibii de dictatura unde Tonta se comporta cum vrea muschii lui; asta-i tara? nici pentru o dictatura ca lumea nu sintem in stare 😉

    victor L

    24/01/2012 at 8:06 pm

  54. Lamentabila diatriba la instalarea d-lui ministru Diaconescu ( a vb de Voronin, Iliescu, Ponta, Diaconescu nici o idee de calmare a situatiei), tare ma tem ca miine declaratia de presa a presedintelui va fi dezastruoasa.

    bigone

    24/01/2012 at 8:08 pm

    • Dungaciu explica la B1,legatura cu Voronin prin prisma spatiului Rasaritean. Si a mai spus ceva, nu cred ca TB a facut declaratii fara sa aiba o baza.

      mar

      24/01/2012 at 8:10 pm

      • Nu-i nimic de explicat, trebuie sa se linisteasca cu declaratiile ofensive , Boc procedeaza mult mai bine.. .

        bigone

        24/01/2012 at 8:13 pm

        • Ba’ eu m-am mai linistit. Basescu a parut destul de sigur – desi „miscat”, „emotionat”, cu „durere pentru poporul care trece prin greutati”. Dar arata ca poate trece la ofensiva. Dupa mine nu poti da inapoi in fata a 5,000 de protestari – si ce protestari! Probabil in afara de pensionari – nu cei militari, ci cei cu adevarat amarati – toti ceilalti de prin piete sunt simpatizanti duri ai usl-ului sau diversi insi fara treaba. Nu se poate sa mergem asa la nesfarsit, trebuie sa intram cumva in normal. La dracu’, imi fac treaba cu 50% din eficienta ca stau cu ochii la ce se intampla – in loc sa citesc seara acasa – lejer, din fotoliu – un rezumat.
          Stiti cum zice dl. Goe – ca tot e anul Caragiale: eu vreau sa se termine! 🙂

          Victor.vb2

          24/01/2012 at 8:25 pm

          • @victor.vb2
            daca basescu e echilibrat in anuntata iesire va fi ok;totul este ca el sa nu intre in ” schelalaiala” usl
            altfel prognoza meteo pina simbata:
            miine ninge iar de joi temperaturile scad ,ajungind la bucuresti simbata la -11noaptea/-9 ziua;
            daca mai e si un pic de vint se simte -15″ baietii” s-au dezumflat;va fi mai comod sa ceara demisia la teve;

            in rest update ungaria
            putin a lipsit azi la bruxelles sa-l ia la goana pe orban/albie de porci l-au facut
            s-a dus cu promisiuni si aia i-au dat fragmente din interviul lui de vineri;dupa aia l-au intrebat: cind nu minti?
            rezultatul: se intoarce si cu amenintarea de ” deficit excesiv”= inghetarea fondurilor
            la tvr1 incepe un film mbun,rusesc” amiralul”

            intamplator

            24/01/2012 at 9:09 pm

  55. Pe cei care ii vedeti in poze (numarind din3 in 3, gurnalistului i-au iesit 100 de protestatari) sint functionari la Primarie scandalizati ca ar trebui sa returneze banii primiti pentru refacere dupa concedii 😉
    http://www.redesteptarea.ro/index.php?option=com_content&view=article&id=1946:protestatarii-lugojeni-sper-c-ieirea-lor-in-strad-nu-a-fost-in-zadar-vezi-cai-s-au-adunat-luni&catid=296:social&Itemid=419
    Cind i-au primit au spus multumesc dom` primare, acum huo dictatoru`.

    victor L

    24/01/2012 at 8:43 pm

  56. Eeeei, spuneti voi daca asta este un discurs politic tipic anului de gratie 2012 , sau am citat cumva din Caragiale:
    „Crin Antonescu, despre demisiile liberalilor, luni seara la TVR:
    „Nu, nu i-am numărat pentru că în acest moment nu putem vorbi de demisii active, ele nu sunt activate. Într-un gest de mare încredere pentru care le sunt recunoscător, mi le-au înaintat ca preşedinte al partidului, urmând ca în funcţie de discuţiile pe care le avem şi cu colegii noştri să le activăm. Dar atunci sigur că nu vor fi numai ei. Pentru că, repet, asta este o decizie care se ia cu oarecare dificultate, e limpede că părerile sunt împărţite şi eu aş vrea să-mi fac datoria şi să spun că nu orice parlamentar care nu agreează o face pentru a-şi păstra scaunul, pur şi simplu este o evaluare de obiectiv politic, aşa consideră unii. Însă o dată luată o decizie, dacă decidem să rămânem în parlament, nici cei care ar vrea să demisioneze, nu vor demisiona, iar dacă decidem să plecăm, nici cei care ar vrea s rămână, nu vor rămâne.”

    luminita

    24/01/2012 at 8:46 pm

    • Ati inteles ceva?
      „nu putem vorbi de demisii active, pentru ca ele nu sunt activate”
      „dacă decidem să rămânem în parlament, nici cei care ar vrea să demisioneze, nu vor demisiona, iar dacă decidem să plecăm, nici cei care ar vrea s rămână, nu vor rămâne.”
      😯 😯

      luminita

      24/01/2012 at 8:50 pm

      • dar e foarte simplu. ca sa activezi demisiile suni la 999KGB si ceri codul de activare prin sms.

        seara buna all.

        a

        24/01/2012 at 8:56 pm

        • curat murdar Coane Fanica 🙂

          mar

          24/01/2012 at 8:59 pm

  57. Buna seara! 🙂

    @Aha, intrucit structura Guvernului (numarul de ministere) si componenta politica (partidele care compun coalitia de guvernare) nu se schimba, neinfiintindu-se un nou minister, cum a fost cazul lui Leonard Orban (pentru care s-a infintat Ministerul Afacerilor externe) sau neaducind-se ca ministru un tehnocrat sau cineva din Opozitie, nu este nevoie de votul Parlamentului.

    Cetatean

    24/01/2012 at 8:49 pm

    • …este vorba de Ministerul Afacerilor Europene.
      Eu ma temeam putin la conceptul „componenta politica” de la Art. 85. Practic, ponderea partidelor de la guvernare se schimba in cadrul Guvernului, se poate interpreta si asa. Exact pe asta vor marsa tantalaii in urmatoarele zile.

      Eduard

      24/01/2012 at 9:05 pm

      • corect. 🙂 merci pentru corectare, sunt obosit. deci Europene, nu Externe.

        Cit despre „pondere”, nu exista nici o prevedere care sa stabileasca ca partidele nu isi pot face „cedari” de portofolii intre ele.

        Cetatean

        24/01/2012 at 9:17 pm

  58. Constitutia, art.85, al.3:

    „Daca prin propunerea de remaniere se schimba structura sau compozitia politica a Guvernului, Presedintele Romaniei va putea exercita atributia prevazuta la alineatul (2) numai pe baza aprobarii Parlamentului, acordata la propunerea primului-ministru.*;

    Cetatean

    24/01/2012 at 8:55 pm

  59. Slogan
    TB or not TB that is the question !
    🙂 🙂

    Un tanar de stanga

    24/01/2012 at 9:01 pm

  60. Decizia 1559/2009 a CCR:

    „Alin. (3) al art. 85 din Constitutie, invocat ca temei al cererii de solutionare a conflictului juridic de natura constitutionala, impune ca numirea ministrului sa se realizeze pe baza aprobarii Parlamentului, acordata la propunerea primului-ministru, in situatia in care prin propunerea de „remaniere” se schimba „structura” sau „compozitia politica” a Guvernului.

    … Prin urmare, in lipsa unor norme exprese prevazute prin lege organica, structura Guvernului este cea aprobata prin hotararea Parlamentului de acordare a increderii Guvernului sau cea aprobata prin hotararea Parlamentului privind schimbarea structurii Guvernului, la cererea primului-ministru.

    Compozitia politica priveste partidele care intra in alcatuirea Guvernului, schimbarea compozitiei politice intervenind in situatia in care prin remanierea guvernamentala este cooptat sau, dupa caz, scos de la guvernare un partid politic sau mai multe…

    Cetatean

    24/01/2012 at 9:03 pm

  61. 😆

    Cetatean

    24/01/2012 at 9:03 pm

  62. Cel care a tras semnalul de alarma in legatura cu demisiile a fost Nastase. Rezultatul, Puturosul national face declaratii legate de condamnarea lui Nastase – „Daca avem o sentinta care il condamna pe Adrian Nastase, pe Antonescu, pe Turturica, pe cine vreti dumneavoastra, noi, fara exceptie, consideram ca in acel moment pana la un eventual recurs care sa-l achite, omul respectiv trebuie sa faca un pas, chiar mare, inapoi din prim-planul scenei politice”. Concluzia, individul clameaza dictatura, dar este un dictator in devenire ptr. care principiul „cine nu este cu noi este impotriva noastra” este un mod existential.
    http://www.hotnews.ro/stiri-politic-11321331-crin-antonescu-daca-adrian-nastase-condamnat-trebuie-faca-mare-pas-spate-din-prim-planul-scenei-politice.htm

    mar

    24/01/2012 at 9:04 pm

  63. @ Cetatean:
    Un parlamentar care incalca Constitutia sau chiar un simplu cetatean, risca vreo pedeapsa? Sau exista legi care sunt inspirate direct din litera Constitutiei si care au prevazute sanctiuni penale?
    Pun aceasta intrebare pentru ca mult blamata noastra Constitutie actuala are prevederi clare in ceea ce priveste mandatul alesilor.

    ribelalu

    24/01/2012 at 9:05 pm

    • din pacate, nu ai ce sa le faci. Camera lor ii poate sanctiona, insa slabe speranta. Ei nu isi pot pierde mandatul.

      Cetatean

      24/01/2012 at 9:15 pm

  64. https://www.facebook.com/pages/Alaturi-de-Presedintele-Nostru/361235817223309

    urmaresc cum creste numarul de like-uri zilnic si sunt placut impresionat de faptul ca zilnic 8-9000 de romani like it :). Acum doua zile erau vreo 43,000 .

    Vali Nisipeanu

    24/01/2012 at 9:06 pm

  65. Mariesi, face declaratii incendiare la B1. Pregatirea actiunilor este facuta de anul trecut din iulie, mai mult a zis ca TB tb sa demita cel putin doi sef de servicii, iar daca nu stia este bine sa demisioneze 😦
    Desant???

    mar

    24/01/2012 at 9:07 pm

  66. Haioase comentariile de pe Hotnews la un articol despre discursul dictatorului; va dau unul:

    „bai, andere sunt emotionat, am fost la iasi. ce frumos a fost..daca se dadea ciolan la fasole,nu mai oprea pe nimeni revolutia..dar au dat carnati..
    ..cand am cantat hora unirii pe versurile lui ponta si crin,mi-a venit s-a plang.. emotionant..asculta: hai s-a dam mana cu mana,huooo..ce-i cu inima romanaa..huoo
    hai la milcov cu infratire.. aici a intervenit crin , care a spus ca nu bea coniac milcov..ponta l-a linistit ca la milcov e marian oprisan , care-i face rost de samagon,si de niste fetite.. „

    victor L

    24/01/2012 at 9:08 pm

  67. Cine este colonelul Dogaru – Ulterior, colonelul Dogaru a facut parte din structurile de contrainformatii militare, fiind ‘specialist in manipularea maselor’, dupa cum spune unul dintre membrii organizatiei. Asa cum reiese din documentele SCMDRR, Dogaru este ‘istoric non-conformist’. Pricina, la randul lui, este ‘specialist in propaganda media’
    http://www.hotnews.ro/stiri-esential-11322451-cine-este-colonelul-mircea-dogaru-atacat-intre-altii-presedintele-basescu-primele-declaratii-referitoare-proteste.htm

    mar

    24/01/2012 at 9:19 pm

    • 1- Ma intreb cum a putut sa devina ofiter daca nu avea scoala militara la baza .
      2- RASPUNS . Asa cum fratele lui Ceausescu a fost general cu doar 4 ani de scoala elementara si fara sa faca nici macar serviciul militar obligatoriu . 🙂
      3- Habar nu aveti cite nulitati umane a ridicat comunisnmul la rang de „elita ” . 😦

      Ștefan A.

      24/01/2012 at 9:30 pm

      • Draga Stefan 🙂
        Eu sunt in soc de ieri cu respectivul locotenent care a spus protestatarilor ca el reporezinta un grup si a venit sa protesteze. In cea mai mare a democratie a lumii, politia militara il aresta in 10 minute din locul faptei. In 24 de ore era inaintat Curtii Martiale si judecat. Trebuia sa cante cine sunt ofiterii respectivi care l-au trimis si ei erau judecati tot in fata CM. Dupa cate stiu eu se primeste intre 5 si 25 de ani pentru mizilicuri de acest gen.

        Astia chiar au innebunit! 😦

        Theophyle

        24/01/2012 at 9:36 pm

        • Cronologic: apare aseara locotentul, azi iese Dogaru, in seara asta Presedintele, vine Dungaciu si sutine spusele Presdintelui iar ulterior toarna gaz pe foc Maries. Concluzia, chiar nu se mai intelege nimic si cu o logica de bun simt, lucrurile nu stau bine.

          mar

          24/01/2012 at 9:42 pm

        • Buna seara din nou. Exact asta m-a socat si pe mine cand a aparut tembelul ala in piata.

          clemycali

          24/01/2012 at 9:49 pm

          • iar azi, manifestantii aveau deja poza lui color , la o rezolutie perfecta 😦

            Un tanar de stanga

            24/01/2012 at 9:52 pm

            • si sute de sutinatori pe FB 😦

              mar

              24/01/2012 at 9:56 pm

        • Pai CM romaneasca nu a fost in stare sa judece nici pe aia care au tras in 1989 si tu pretinzi logica elementara ?
          😆
          Omule , in tara minunilor e tot posibil prin definitie .
          PS . Locotenentul ala saracul e produsul scoli militare romanesti . Profesori buni , elevi buni . Profesori prosti , elevi de umplutura . 😦
          USA sint astronomic in urma noastra . 🙂

          Ștefan A.

          24/01/2012 at 9:53 pm

          • CM e Curtea Martiala pentru cine nu stie . 🙂

            Ștefan A.

            24/01/2012 at 9:54 pm

            • Principiul GIGO – Garbage in, garbage out / merge si in romaneste – Gunoi intra, gunoi iese 😦

              Theophyle

              24/01/2012 at 9:57 pm

              • Bineinteles dar daca e frumos ambalat / impachetat impresioneaza . 🙂

                Ștefan A.

                24/01/2012 at 10:02 pm

      • Avea socrul super infipt si mai ales sustinut.Incepe sa se lege cu spusele lui Basescu.

        mar

        24/01/2012 at 9:37 pm

  68. foarte bun si tonic articolul lui Mixich care il scoate in prim plan pe felix ca dusmanul cel mai redutabil al piratului. http://www.hotnews.ro/stiri-opinii-11322311-carisma-lui-traian-basescu-povestitorul-ratat-romaniei.htm

    Un tanar de stanga

    24/01/2012 at 9:51 pm

    • Da, esti de acord si cu ceea ce scrie despre pirat? 🙂

      Theophyle

      24/01/2012 at 9:59 pm

      • Eu am unele retineri si nuantari privind cele scrise despre pirat. Si nu sunt deloc de acord cu concluzia potrivit careia Basescu a devenit un personaj impotent prin disparitia charismei.

        clemycali

        24/01/2012 at 10:20 pm

        • salut! 🙂

          articol prea „poetic” si prea putin politic. analogii nefondate (vrajitor, bagheta, surcica).

          Cetatean

          24/01/2012 at 10:33 pm

  69. abia acum ii inteleg pe ultrasii USL:

    ribelalu

    24/01/2012 at 9:53 pm

  70. theo, vreau sa dau un link cu interviul lui Soros, intr-o varianta mai completa decat au dat ziarele, si sunt blocat.

    Te rog verifica daca blogul meu giorno24 nu este trecut in spam.

    mac gregor

    24/01/2012 at 10:11 pm

  71. @cetatean. Multumiri de lamurire. Aveam eu o banuiala ca nu trebuie sa-l iau in serios pe Corlatean asta.

    Aha

    24/01/2012 at 10:23 pm

  72. 🙂

    pentru putin.

    Cetatean

    24/01/2012 at 10:25 pm

  73. Bun.Desi habar n-am cum functzioneaza serviciile alea,am vazut destule filme.Se apre c-au fost chestiuni grave dar ca s-au deconspirat.Probabil s-au transmis mesaje.L-am ascultat pe CTP.Carnasier-tot ce-a declarat preshedintele a insemnat defapt „agenturili” lui Ceasca.L-am ascultat pe Sergiu Nicolaescu.Foarte calm,aceleasi trimiteri la Ceasca.Cu un lucru am fost de-acord:-majoritatea politicienilor si-au vazut de treburile lor si mai putzin/deloc de treburile tzarii.Interesant.
    Dar trimiterile la Ceasca au fost chiar aiurea,pana si ala era mai calm,piratul e terminat,umflat la fatza probabil bautura.
    Au transmis si astia doi „mesaje” domle ? ca nimic nu se-ntzelege. Focuseaza pe asa ceva si o fi vorba de altceva ? Le mai trebuia doar cascheta si uniforma locotenentului ?
    Ciudat.
    ..
    Rog,cine are chef si timp sa-mi explice in 2-3 cuvinte de ce regionalizarea ar distruge „fiintza natzionala”(sau poate mai bine zis care fiintza natzionala)

    mircea

    24/01/2012 at 10:27 pm

    • draga mircea,
      fiinta nationala este reteaua care asigura lungime si grosimea ciolanului. In clipa cand teritoriul este schimbat toate aranjamentele trebuie schimbate – asta ia timp si costa bani.

      Theophyle

      24/01/2012 at 10:33 pm

  74. mircea, nu iti va explica nimeni faza cu regionalizarea pentru ca nu e nimic de explicat, e o ineptie „distrugerea fiintei nationale”.

    Cetatean

    24/01/2012 at 10:31 pm

    • Ce 🙂
      cred ca lamurirea mea este convingatoare. Eu o pot si justifica cu argumente, crede-ma!

      Theophyle

      24/01/2012 at 10:35 pm

    • Salut cetatean
      1- De subliniat ca regionalizarea in RO a existat pina cind conducerea tovarasului Ceusescu & Co a stabilit infintarea judetelor .
      2- In un stat democratic si regionalizat aceste forme administrative au si autonomie fiscala (nu teritoriala cum cer niste cretini) iar parlamentul e bicameral cu camera strict dedicata problemelor regionale . (modelul RFG)
      D.a.p.d.v , propunerile de parlament unicameral si regiuni se bat cap in cap .
      Numarul max . de 300 parlamentari e perfect valabil pentru total general .

      Ștefan A.

      24/01/2012 at 10:42 pm

      • stefan, sa fie numai 300 si eu ma declar multumit.

        Cetatean

        24/01/2012 at 10:44 pm

  75. mine iese cu singe pe pereti.

    Un Basescu gituit de emotie, ca azi, marcat de grutatea vorbelor pe care le aspunea, imi aduce aminte de presiunea campaniei electorale din 2009.

    Cetatean

    24/01/2012 at 10:35 pm

    • Draga Cetatean si dragi prieteni,
      Daca maine Piratu’ nu vine cu dovezi clare, mai bine sa nu apara! Nu mai merge numai cu vorbe – credibilitate trebuie probata – altfel lucrurile vor arata si mai rau!

      Theophyle

      24/01/2012 at 10:38 pm

      • perfect de acord! De altfel, cred ca trebuie niste numele si fapte tangibile pe care noi nu le stim (sau despre care stim prea putin).

        Cetatean

        24/01/2012 at 10:43 pm

        • C, nu trebuie sa fi analistul lui Peste’ sa intelegi ce s-a intamplat – fara dovezi povestea insa va ramane pentru TOTDEAUNA o divergenta politica legitima.

          Theophyle

          24/01/2012 at 10:47 pm

      • Yes .
        Perioada vorbelor fara acoperire a trecut definitiv .

        Ștefan A.

        24/01/2012 at 10:49 pm

      • doveziile astea, daca exista, oare incalca si legile tarii? Pentru ca dupa parerea mea, daca suspendarea in Parlament nu a mers, acum s-a incercat suspendarea in strada.

        ribelalu

        24/01/2012 at 11:11 pm

  76. Sunt spectator, la fel ca cei mai multi romani, la ce se intampla zilele astea in tara. Dan Tapalaga spunea acum cateva minute ca cei din piata sunt „odihnitii” de astazi ai Romaniei: revolutionarii „odihniti” care nu au mai „luptat” de ceva vreme, militarii „odihniti”, care s-au luptat cu cartofii la popota si cu bautura prin bodegile comuniste etc., etc. Poate cam dura exprimarea (pentru mai putin, ministrul externe a fost demis!), dar cat de adevarata! Cei care muncesc cu adevarat in tara asta nu au timp de proteste in Piata… sunt prea obositi… eu am venit la 6 dupa masa de la birou, acum sunt din nou la treaba, probabil pana catre miezul noptii… Suntem nemultumiti de mersul lucrurilor, dar de ce oare dam vina mai mereu pe altii (guvern, presedinte, criza mondiala etc., etc.) si nu ne gandim ca este intr-un anumit procent si vina noastra pentru ceea ce ni se intampla?!

    Monix

    24/01/2012 at 10:39 pm

    • Monix salut,
      sigur ca este si vina noastra si procentul este destul de maricel 😦

      Theophyle

      24/01/2012 at 10:41 pm

  77. Pai asta a zis-o Sergiu Nicolaescu.Regionalizarea distruge fiintza si fibra natzionale.
    Merci ptr lamuriri Theophyle City 🙂
    Mhoama ce se reactiveaza ashtia cand e vorba de oaresh`ce 😆

    mircea

    24/01/2012 at 10:40 pm

    • mircea tu nu intelegi ca astia sunt scutierii puslamalelor gen Voiculescu?

      Theophyle

      24/01/2012 at 10:42 pm

      • ba da,mai sunt destui de astia 😦
        grea zi azi (si urata) maine cum spunea city,cu sange pe peretzi,

        mircea

        24/01/2012 at 10:47 pm

    • 10:42 mister Mircea . 🙂

      Ștefan A.

      24/01/2012 at 10:43 pm

  78. Theophyle,
    cu experienta pe care o ai, crezi ca maine va iesi cu dovezile necesare ptr. „calmarea spiritelor”? Ptr. ca daca exista inseamna aruncarea in aer a opozitiei si nu numai.

    mar

    24/01/2012 at 10:49 pm

    • mar,
      chiar nu stiu – daca nu o va face, va fi o gresala majora. Are dreptate Vlad Mixich in linkul pe care l-a dat TDS. Carisma lui Basescu a palit!

      Theophyle

      24/01/2012 at 10:56 pm

  79. Am o banuiala: dictatorul are ceva informatii de la servicii despre autorii care organizeaza protestele. Lasind la o partea multimea care a iesit in strada cu sinceritate.

    victor L

    24/01/2012 at 10:49 pm

    • victor, daca nu le are – sefii serviciilor trebuie trimisi acasa!

      Theophyle

      24/01/2012 at 10:58 pm

    • informatii avem si noi: la Bucuresti bloggerii liberali si revolutionari pro PSD, la mine la Pitesi PC-ul, la Cluj USL-ul, la Constanta Mazare samd

      ribelalu

      24/01/2012 at 11:18 pm

  80. Dictatorul a avut tot timpul o inclinare sa se ocupe cu chestii militare. Si treaba cu ofiterul ala plimbat pe la televiziuni si apelurile catre patriotii din SRI cred ca la scos pe pirat din pepeni. Apropos, unde e ofiterul ala care reprezenta umanitar un grup mai mare de ofiteri? Si ce vroia de fapt sa zica cu apelurile lui catre SRI?

    Aha

    24/01/2012 at 10:58 pm

    • Aha,
      Omul nu este stabil psihic – e clar. Un om ca asta nu are loc in nici o armata profesionista!

      Theophyle

      24/01/2012 at 11:00 pm

      • In seara asta Dan Tapalaga si Cristoiu au avansat ideea ca omul a fost „scos” in piata.

        mar

        24/01/2012 at 11:03 pm

        • i-am auzit si eu dar n-am inteles de cine a fost scos. De putere?

          cedric

          24/01/2012 at 11:16 pm

          • Nu, de sefi 🙂

            mar

            24/01/2012 at 11:19 pm

  81. eu personal nu vreau nume de organizatori de proteste pornite de pe feisbuc (sanchi), ci mai curind demintarea mecanismului si prezentarea detaliata a timmingului: cind a fost pregatit si ce mai au in plan.

    Insa nu uitati ca miine CCR se pronunta pe comasare. La cum se prezinta scena politica, consider ca se impune comasarea alegerilor. Nu explic inca de ce, dar o voi face daca va fi cazul.

    Cetatean

    24/01/2012 at 11:07 pm

    • da,detalii eventual putzine dar bine punctate si sustzinute,efecte(demiteri ?) solutzii habar n-am e complicat,in nici un caz agresiv(parerea mea) dar ferm,increzator.Trebuie sa inspire aceeasi energie pozitiva ca intotdeauna(nu cred ca va fi deturnata inspre sfidare)
      Asha e, cand charisma dispare(emotzia) trebuie dovada

      mircea

      24/01/2012 at 11:20 pm

    • Ti-am trimis un mail 🙂

      Theophyle

      24/01/2012 at 11:34 pm

  82. Ca vine vorba de actiuni militare si desant, eu zic sa avem incredere in capacitatea (dovedita repetat) a PSD de a se faulta singuri. Ca si material sustinator amintesc doar modificarea mandatului la 5 ani, amendamentul Sova, vizita lui Geoana la SPA Vantu. Adunindu-l si pe Antenescu (pe care il putem trece linistiti tot la categoria Pesedist) capacitatea de autogol devine o certitudine.

    Aha

    24/01/2012 at 11:16 pm

  83. P.S Theopyle, explicatia cu regionalizarea e de nota 10. Am ris 5 minute pe urma ei.

    Aha

    24/01/2012 at 11:17 pm

    • Aha,
      am scris-o umoristic, te rog sa ma crezi insa, ca este absolut adevarat!

      Theophyle

      24/01/2012 at 11:20 pm

  84. ok noapte buna all 🙂

    mircea

    24/01/2012 at 11:21 pm

    • Noapte buna, mircea 🙂

      Theophyle

      24/01/2012 at 11:25 pm

  85. Theophyle

    24/01/2012 at 11:31 pm

    • da stiu, asa am si vazut. Am vazut ca intra oameni din diferite tari / limbi prin ei. M-am mirat 😆

      Theophyle

      24/01/2012 at 11:38 pm

  86. asa in miez de noapte,am o nedumerire
    individul ala in uniforma,spunea ca lucreaza la ” protectia documentelor secrete” ce-o fi asta nu stiu,dar inteleg ca e pus sa le pazeasca intr-un fel;
    daca omul are rate si nu-i ajung banii,ce face din pozitia aia? logic: devine ” intreprinzator” /marfa d-aia are mereu cautare;
    tipul ori e dus cu pluta rau de tot -si in acest caz e o mare problema in armata-,ori a fost cu vreo misiune
    si uite asa ne miram de una si de alta

    intamplator

    24/01/2012 at 11:46 pm

    • Intamplator,
      aici sunt doua alternative prima, sau armata nu stie ce angajeaza sau armata este condusa de dobitoci. Daca aia nu au stiut asta – atunci sunt DOBITOCI. A sa-ti dau un link imediat!

      Theophyle

      24/01/2012 at 11:52 pm

      • Asta este linkul:

        http://www.businessmagazin.ro/actualitate/cine-este-alexandru-gheorghe-militarul-care-a-protestat-in-piata-universitatii-video-9170493

        daca 50% din aceste lucruri sunt adevarate comandantii bibicului trebuie pusi pe liber!

        Theophyle

        24/01/2012 at 11:55 pm

        • tks
          ” se protejeaza cu stick-ul lasat la prieteni”/armata pe buletine de vot”/deasupra comandantului e poporul( o fi ateu ca altfel zicea Dumnezeu)
          e dus rau de tot cu pluta
          cita shpaga o fi dat sa devina militar?

          intamplator

          25/01/2012 at 12:01 am

      • Nu pot sa dau like. 🙂
        De cind tot scriu de armata asta de 2 bani care da pensi si apoi vine in tv sa ceara pensionatilor militari certificate din arhivele ministerului . 🙂
        Cum am scris mereu de tromboanele cu pilotii MIG morti din „dragoste de oameni sa nu cada cu avionul pe case” in loc sa arate de ce nu functioneaza scaunele ejectabile si din vina cui . Putini profesionisti rotiti pe fronturile calde si o gramada de galonati preocupati doar de solda si cariera . 😦

        Ștefan A.

        24/01/2012 at 11:58 pm

  87. omul asta nu e sanatos la cap!!! cine il are drept subordonat ce pazeste?!

    Cetatean

    24/01/2012 at 11:59 pm

  88. Din nefericire uni oameni il considera erou! Este revoltator si inspaimantator! As fi protestat impotriva lui chiar daca Iliescu ar fi presedinte. Asta chiar NU se poate!

    Theophyle

    25/01/2012 at 12:00 am

    • Ce bine ca nu avem arme de distugere in masa . 🙂
      Te gindesti ce cretini puteau ajunge la butoane ? 😦

      Ștefan A.

      25/01/2012 at 12:02 am

    • imi pare rau ca Creanga nu este pe blog, as fi vrut sa va povesteasca el ce se cheama armata si sa va povesteasca putin despre parintele lui. Atat! Am sa-l rog sa scrie. Este foarte important

      Theophyle

      25/01/2012 at 12:02 am

    • @theophyle
      de vreo 20 ani nu mai e US tara tuturor posibilitatilor; e Romania,orice,absolut orice se poate;
      am mai spus:nici carnegie sau rockfeller n-au facut in 10 ani la vremea lor -in usd actualizati-cit au facut unii la noi dupa 90 si sigur sunt mai multi decit ” milionarii salbatici” din US in sec xix

      intamplator

      25/01/2012 at 12:05 am

  89. http://www.adevarul.ro/actualitate/Militarul_exaltat_va_fi_anchetat_0_633537204.html

    deci va fi anchetat. sper sa nu o lalaiasca, in traditia romaneasca.

    Cetatean

    25/01/2012 at 12:02 am

    • Mda, au sa faca comisie! Maine il dau afara, poimaine are show la Antena 3. Tui’ ceapa masi!

      Theophyle

      25/01/2012 at 12:04 am

      • si asa nu-l mai au pe Stan-laptop! il inlocuieste asta rapid, cu brio.

        Sare'n Ochi

        25/01/2012 at 8:40 am

    • „consiliu de onoare a cadrelor ” va studia problema cu locotenentul . 😆 😆 😆
      Ala e caz de curte martiala in oricare armata din lume . Inclusiv China sau Rusia ca sa nu mai pomenesc cele din vest . E pornita lalait din start . Poate il scot la pensie anticipata . 😆

      Ștefan A.

      25/01/2012 at 12:06 am

    • mai bine l-ar supune unei expertize psihiatrice ,ajung la concluzia logica: are ceva la mansarda

      intamplator

      25/01/2012 at 12:07 am

      • Intamplator,
        in orice armata „normala” in lume, o data pe an trebuie sa treci teste in legatura cu ceea ce numim noi „cutia cu maimute” nu le treci – pleci!

        Theophyle

        25/01/2012 at 12:10 am

        • @theophyle
          ” normala”-frumos cuvint;
          daca la noi ii testeaza unu ca dogaru ala” specialist in psyos” + o masa dupa testare in pur stil traditional sunt toti apti;
          scurt: cum sa fie armata mai buna ca societatea?

          intamplator

          25/01/2012 at 12:21 am

          • Armata nu poate fi mai buna decat societatea – simplu, o reprezinta. Ceea ce se pune in discutie este profesionalismul. Un ofiter trebuie sa fie profesionist.Punct.

            Theophyle

            25/01/2012 at 12:24 am

            • Fiecare dintre noi trebuie să fim foarte buni profesioniști în pătrățica noastră. Cred că de aici trebuie să pornim orice discuție.

              • Exact, Doina!
                Asta face Politeia: militează pentru meritocraţie! 🙂

                tibi

                25/01/2012 at 1:30 am

  90. va rog citit link-ul lui @theophyle cu ce declara tipul;nu e sanatos mintal;are dubla personalitate cel putin;inca un napoleon a aparut

    intamplator

    25/01/2012 at 12:10 am

  91. Tara asta ma oboseste, opriti-o, vreau sa ma odihnesc 😉
    Glumesc, dar nu glumesc cind va spun noapte buna; o sa mai citesc niste interviuri ale dlui Patrasconiu.

    victor L

    25/01/2012 at 12:20 am

    • Noapte buna Victor 🙂

      Theophyle

      25/01/2012 at 12:22 am

  92. ma duc sa ma plimb; e minunat afara:ninge calm.inca nu e frig,totul e alb si linistit

    intamplator

    25/01/2012 at 12:32 am

    • Ai grija, fular si caciula 🙂

      Theophyle

      25/01/2012 at 12:33 am

      • Salve, Teofil 🙂
        Am întîrziar dar, merg la nani şi eu, repejor.
        Mulţumesc tare mult pentru linck-ul de la bibliofil – Averroes. 🙂

        tibi

        25/01/2012 at 2:28 am

  93. neata tuturor. tolontan posteaza pe blogul discursul de astazi al lui base. sa fie oare chiar asta ?

    http://www.tolo.ro/2012/01/25/exclusivitate-discursul-pe-care-il-va-rosti-azi-traian-basescu/

    pare sa fie transcrierea de pe prompter. hmmm.

    halex

    25/01/2012 at 7:49 am

    • Halex, Buna Dimineata,
      Theo a vazut-o si a circulat pe surse – nu cred ca asta va fi discursul. Am postat totusi linkul in revista presei.

      huniad

      25/01/2012 at 8:13 am

  94. Postare Noua!

    huniad

    25/01/2012 at 8:13 am


Comentariile sunt închise.