Politeía

Quis custodiet ipsos custodes?

Revista Presei – 18 ianuarie / “Ziua a cincea de proteste în Bucureşti”

Bună dimineata intr-o zi de miercuri. Astazi , vremea se va menţine rece. Cerul va fi variabil în sud şi cu înnorări temporare în restul teritoriului. Vor fi ninsori slabe, pe parcursul zilei izolat în zona de munte, centrul şi estul ţării, iar seara şi noaptea, local în vest şi pe arii restrânse în centru şi la munte, informează Administraţia Naţională de Meteorologie. ântul va sufla slab până la moderat, cu unele intensificări pe crestele montane. Temperaturile maxime vor fi cuprinse între -6 şi 4 grade, iar cele minime între -12 şi -2 grade. În zonele joase vor fi condiţii de ceaţă, mai ales spre sfârşitul intervalului.

La Bucureşti, cerul va fi variabil, iar vântul va sufla slab până la moderat. Temperatura maximă se va situa în jurul valorii de 2 grade, iar cea minimă va fi de -6…-4 grade. Mediafax

Curs valutar BNR valabil azi: 1 EURO = 4. 3270  RON; 1 USD = 3. 3847 RON; 1 EURO = 1. 2784 USD; Francul elvetian 3. 5775     RON. Gramul de aur 180.8174 RON.

Piata Universitatii, ziua 5: Banner cu inscriptia USL=PDL=Mizerie. Ludovic Orban (PNL) a fost huiduit copios si injurat de manifestanti. Manifestantii s-au strins si marti in Piata Universitatii, in fata Teatrului National, in cea de-a cincea zi de proteste. A fost o zi fara incidente deosebite. Momente mai animate au avut loc  odata cu aparitia liberalului Ludovic Orban care a fost huiduit si injurat de protestatari, potrivit reporterilor HotNews.ro. In Piata a mai fost si Mircea Badea care a citit o adaptare a  Imnului Golanilor, iar un preot a facut o slujba de pomenire si a cantat „vesnica pomenire”. Protestele s-au incheiat la miezul noptii. Hotnews. Mitingul din Piaţa Universităţii s-a încheiat fără incidente notabile între protestatari şi forţele de ordine, după ce ultimii rămaşi în stradă, 20-30 de ultraşi, au fost evacuaţi din zona fântânii de la Facultatea de Arhitectură. Protestatarii au început să plece din Piaţa Universităţii încă dinainte de ora 23.00, astfel că într-o jumătate de oră mai toţi cei aproximativ 2.000 de oameni, numărul maxim al manifestanţilor de marţi seară, plecaseră deja. Mediafax

„Piata Universitatii” nu e acolo, „Piata” e atunci. Fosti golani, dar si adversari ai „Pietei Universitatii” cred ca anul 1990 este superior civic anului 2012. Miscarile de protest din ultimele zile aduc aminte de fenomenul care uimea Romania si Europa la inceputul democratiei romanesti, in perioada aprilie – iunie 1990. Fosti „golani”, participanti la manifestatiile romantice din urma cu aproape 22 de ani, dar si fosti adversari ai acestora analizeaza, pentru „Adevarul”, diferentele si asemanarile dintre cele doua actiuni si explica ce a pierdut si ce a castigat Romania in ultimele decenii din punct de vedere al participarii civice. Puteti citi in randurile urmatoare cum se raporteaza la protestele din aceste zile cei care, acum 22 de ani, supravegheau, pe baricade diferite, inceputurile statului roman democratic in forma lui actuala. Marian Munteanu, liderul miscarii civice din Piata Universitatii anului 1990 si presedintele Ligii Studentilor, delimiteaza cele doua actiuni de protest din punct de vedere al revendicarilor pe care le au demonstrantii, dar si tinand seama de felul in care protestele au fost organizate. Totodată, pentru a diferenţia „Golaniada” de protestele de azi, acesta vorbeşte şi despre lipsa unei forme de coagulare semnificativă a societăţii civile din prezent. „În 1990, «Piaţa» a fost pusă la punct de o organizaţie studenţească la nivel naţional, care se numea Liga Studenţilor. Numai numărul celor care aveau diferite poziţii de conducere în organizaţie depăşea 1.000! Erau, în total, peste 20.000 de membri! Nu se poate face comparaţia cu implicarea unui număr de cetăţeni izolaţi! Atunci au venit mii de oameni şi nu ieşiseră aşa, pur şi simplu. Înainte de a participa, am avut o serie destul de lungă de discuţii, de dezbateri, am analizat problema”, adaugă preşedintele de onoare al Ligii Studenţilor. Integral in Adevarul

Care sunt decalajele dintre România şi Vest care se vor constitui în motoare de creştere în următorii ani. România se află la coada clasamentelor din UE privind PIB -ul, PIB-ul per capita sau salariul mediu. Acestea sunt însă cele mai evidente topuri. Tot la coada clasamentului ne situăm şi când vine vorba de numărul de maşini de spălat sau aspiratoare din fiecare gospodărie, al tractoarelor din fermele agricultorilor. Locuinţele românilor sunt mai îngrămădite decât ale vesticilor şi ne este rezervat ultimul loc chiar şi la numărul de maşini la mia de locuitori. Mult în faţa noastră se găsesc statele dezvoltate din Vest, în frunte de cele mai multe ori cu Germania. Tot în faţa noastră sunt şi unele state din regiune, precum Polonia şi Ungaria. Decalajele dintre România şi Vest se pot constitui însă în viitor în motoare de creştere, de relansare a consu­mu­lui pentru că nu mai poate trece mult timp până în momentul în care primul televizor al familiei trebuie înlocuit sau casa de la sat se va echipa cu o maşină de spălat automată. doar 75% din gospodăriile din România au o maşină de spălat rufe şi în doar 60% din locuinţe se află un aspirator. Gradul de echipare al gospodăriilor româneşti rămâne încă departe de cel din Vest în condiţiile în care încă se mai vorbeşte despre locuinţe fără apă curentă, electricitate sau o toaletă în casă. „Consumul în România pe anumite seg­mente este încă extrem de mic, chiar ra­por­tat la puterea de cumpărare a consumatorului”, a spus Dan Minulescu, 44 de ani, care a dezvoltat de la zero Macromex, cel mai mare distri­bui­tor de produse con­gelate până la afa­ceri de circa 100 de milioane de euro. Integral in Ziarul Financiar.

Cine va plati pentru pagubele produse de manifestanti. Cateva sute de mii de lei este valoarea aproximativa a distrugerilor provocate de manifestanti in cele patru zile de proteste care au avut loc in Capitala. Edilii spun ca majoritatea pagubelor vor fi suportate de la bugetele locale, adica din banii contribuabililor. Municipalitatea nu are o situatie exacta a pagubelor produse in centrul orasului si le estimeaza la cateva sute de mii de lei, urmand ca fiecare institutie sa-si realizeze o evidenta proprie. „Sunt pagube care tin de Administratia Strazilor, primariile de sector, firme private etc. Fiecare va suporta partea lui. Bugetul Capitalei pe 2012 nu a fost inca aprobat, fiind la nivel de proiect. Deocamdata, chletuielile se fac pe baza bugetului de anul trecut si urmeaza ca pana la sfarsitul acestei luni sa spunem aprobarii bugetul pe 2012”, a declarat Mircea Raicu, viceprimar general. El a estimat că reparaţiile vor dura două-trei săptămâni şi este foarte important ca manifestările violente să nu continue pentru ca lucrările să se termine cât mai repede. Zonele unde vegetaţia a fost distrusă vor fi replantate abia la primăvară, când vremea va permite. În părculeţul din faţa Teatrului Naţional unde a fost distrus pavajul din travertin, se vor face câteva cârpeli, urmând ca la primăvară să fie refăcut în totalitate.Romania Libera

Cele cinci telefoane care l-au intors pe Arafat. La fix o saptamana dupa ce si-a dat demisia si a provocat involuntar seria de proteste antiprezidentiale, Raed Arafat a revenit ieri la Ministerul Sanatatii, pe acelasi post. Intoarcerea s-a produs dupa o serie de apeluri telefonice initiate chiar de fostul si actualul subsecretar de stat. Luni seara, Raed Arafat l-a sunat pe ministrul Sanatatii si si-a exprimat din nou disponibilitatea de a se intoarce, dupa cum a recunoscut medicul, in timpul conferintei de presa de ieri: „Daca va aduceti aminte, am zis ca-l sun. L-am sunat. In discutie am spus ca nu am nicio problema sa revin”. Dupa aceea, ministrul Sanatatii, Ladislau Ritli, l-a sunat pe premierul Boc, acesta pe Traian Basescu si, in cele din urma, Arafat a primit un apel de la Traian Basescu. „Azi de dimineata (ieri – nota redactiei) am avut o discutie cu domnul presedinte. M-a contactat cand eram la Targu-Mures”.Dupa aceea a urmat a cincea convorbire telefonica, de data aceasta cu premierulIeri, la 13.30, Arafat revenise în Capitală şi intra  deja la Palatul Victoria, pentru a discuta reforma din sănătate. Raed Arafat şi-a dat demisia din minister, acum o săptămână, după o convorbire telefonică, purtată cu şeful statului. Discuţia s-a transformat ulterior într-un război televizat, cu intervenţii în direct ale lui Traian Băsescu şi cu demisia lui Arafat. Raed Arafat a declarat c-a fost şocat de reacţia populaţiei care a ieşit în stradă pentru a-l sprijini, dar mesajul său pentru protestatari este: „Fără violenţe!” Medicul s-a întors pe acelaşi post din minister şi se va ocupa tot de sistemul de urgenţă. Va lucra iar în echipa de elaborare a noii legi a sănătăţii, componenţa comisiei rămânând aceeaşi. Integral in Adevarul.

Sondaj Exclusiv: Ponta- 23%, Antonescu- 21%, Băsescu- 18%. Un sondaj de opinie relevă faptul că preşedintele PSD, Victor Ponta, are o cotă de încredere mai mare decât partenerul său din conducerea USL, liberalul Crin Antonescu. Acest lucru nu are însă de ce să constituie un motiv de bucurie pentru preşedintele PSD, pentru că numai 23% dintre repondenţi declară că au încredere în el.  Preşedintele PNL, Crin Antonescu, inspiră încredere numai unui procent de 21% dintre cei chestionaţi. Adversarul şi permanenta ţintă a celor doi, Traian Băsescu, se claseză pe locul trei, cu 18%. Distanţa dintre principalii lideri ai opoziţiei şi şeful statului este surprinzător de mică – 5% în cazul lui Ponta şi 3% în cazul lui Antonescu – ţinând cont de faptul că acesta suferă efectele a şapte ani de mandat şi a o serie de măsuri impopulare pe fundalul crizei economice. Cel mai de încredere om politic este un bancher, mai precis preşedintele BNR,  Mugur Isărescu, care are 26%. Sondajul, efectuat în ultima lună a anului trecut de un important institut de sondare a opiniei publice, relevă şi faptul că USL a căzut sub pragul de 50% în intenţiile de vot. EVZ

Averile romilor: Saga clanului Carpaci, cei mai mari evazionisti din vestul tarii. Cateva familii detin cam tot centrul Timisoarei, expertii evaluandu-le tezaurul imobiliar la halucinanta suma de 250 milioane de euro. Bogatia lor pare picata din cer pentru ca n-au firme si nu platesc impozite niciodata. Li se spune „tigani de matase”. Clanurile Carpaci si Stancu din Timisoara stapanesc Centrul Istoric al Timisoarei, iar averea lor a devenit aproape o dezbatere nationala. Sunt blazati, stau in umbra, seamana cu Don Corleone din „Nasul”, par niste intelepti desi sunt analfabeti, la propriu. Nici macar asta nu e problema, ci o controversa elementara intr-un stat de drept: romii bogati ai Timisoarei nu-si pot justifica averile prin afaceri la vedere si nu platesc niciodata taxe la stat, mai putin impozitele pe numeroasele lor cladiri. Li se spune „tigani de matase”. Clanurile Carpaci si Stancu din Timisoara stapanesc Centrul Istoric al Timisoarei, iar averea lor a devenit aproape o dezbatere nationala. Sunt blazati, stau in umbra, seamana cu Don Corleone din „Nasul”, par niste intelepti desi sunt analfabeti, la propriu. Nici macar asta nu e problema, ci o controversa elementara intr-un stat de drept: romii bogati ai Timisoarei nu-si pot justifica averile prin afaceri la vedere si nu platesc niciodata taxe la stat, mai putin impozitele pe numeroasele lor cladiri. Ca si in cazul bulibasei Ferdinand, din Moldova, a carui poveste a fost relatata de EVZ saptamana trecuta, bogatia lui Ionelas Carpaci pare picata din cer. Iar Fiscul nu i-a facut niciodata probleme. Integral in EVZ

De ce pleaca in 2012 CFR Calatori de pe 1.000 de km de cale ferata. Societatea de stat isi acopera 50% din costurile unei calatorii din vanzarea biletelor, in timp ce acest procentaj este la operatorii privati de maxim 11%. CFR Calatori renunta la operarea liniilor pentru care privatii se bat la licitatii si care obtin profit pe baza principiului „mergi, nu mergi, subventia curge”. CFR Calatori va renunta si in 2012 la operarea unor relatii de transport pe motiv ca astfel pierderile sale vor fi mai mici. Acoperirea acestora are loc prin subventiile date de stat, situate la nivelul de 23,21 lei pe tren/kilometru, in cazul companiei de stat. Potrivit unui document elaborat de conducerea companiei, in acest an CFR Calatori se va retrage de la operarea a 23 de relatii insumand 925 de kilometri de cale ferata, pentru care foloseste 152 de trenuri. In total este vorba de 3,3% din intregul parcurs al companiei, cifrat anul trecut la 59 milioane tren/kilometru. Trenurile sunt din categoria Regio (fostele trenuri „Personal”) si aduc venituri de doar 28% in conditiile in care genereaza doar 57% din costurile companiei. Pe cele 23 de relatii analizate de CFR Calatori gradul de acoperire a costurilor prin venituri este „o medie de doar 14%”, afirma conducerea companiei. Una dintre relaţiile nerentabile la care CFR Călători renunţă din acest an este Simeria-Hunedoara unde veniturile înregistrate din vânzarea biletelor sunt de 54,9% din costuri. Linia a fost deja scoasă de către CFR Călători la licitaţie şi va fi operată de o firmă privată care va asigura şi serviciile de transport la care CFR Călători a renunţat. Paradoxal este firmele care preiau astfel de linii au rezultate mult mai proaste decât compania de stat care a renunţat la ele. În 2010, în medie, cel mai mare operator privat, respectiv Regiotrans Braşov, şi-a acoperit costurile in vânzarea biletelor în proporţie de doar 11%, potrivit actului adiţional semnat de acesta cu Ministerul Transporturilor. In cazul Servtrans Invest procentajul a fost chiar mai mic, de 4%. In pofida faptului că obţin încasări mult mai mici raportate la costuri operatorii privaţi se bat pe aceste linii şi înregistrează profit. Care e misterul? Integral in  Romania Libera.

Va urez o zi buna!

168 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Bună dimineața în a cincea zi după Atacul de la SMURDan:
    http://baricada.wordpress.com/2012/01/18/atacul-de-la-smurdan/

    baricada

    18/01/2012 at 8:26 am

  2. Toti ne-am bucurat de sloganul usl=pdl= mizerie si de marsul tacerii al celor 50

    NR ar trebui zic eu cu mintea mea slaba de femeie (- asta e un citat din nu sunt turnul eiffel de ecaterina oproiu) sa organizeze citeva astfel de marsuri sau evenimente mici in multe localitati cerind focusat cite ceva ce tine de demnitate, viitor,
    Sa actioneze ponderat exact cum au actionat cei 50 de tineri.

    sa nu uite nici o secunda ca devenind curind partid vor putea fi perceputi si ei la fel ca si ceilalti – adica :
    USL = PDL=(Orice partid compus din romani)= MIZERIE
    De aceea hai sa recitim sloganele celor 50 ele nu sunt legate de partidism ci ne ce ne dorim fiecare din noi cei care suntem demni si nu avem nevoie de pomenile si stipendiile statului.

    Un tanar de stanga

    18/01/2012 at 8:33 am

    • Buna Dimineata,
      Exista un mare pericol si o mare oportunitate in ceea ce am vazut, am auzit si am simtit ieri. Pericolul este pentru democratie – clasa politica actuala, in totalitatea ei este vazuta ca un dusman al poporului. Oportunitatea ar fi – schimbarea ei. Un cutit cu doua taisuri. Nimeni nu mai poate prezice nimic astazi. Lazaroiu a iesit fraier, asa cred eu!

      huniad

      18/01/2012 at 8:39 am

      • Salut Huniad
        asa este.
        Dezamagirile publicului dupa 22 ani sunt imense.
        De aceea este nevoie in continuare de o miscare – grassroot, tea party , etc care sa nu fie banuita de partidism
        Pt ca NR va fi in curind partid , ar trebui macar sa mearga pe elementele pozitive cu ce isi doreste, concret si nu ca Udrea e luxoasa. si Basescu expirat (Da e expirat basescu dar daca ar fi alegeri prezidentiale acum la toamna NR ar fi o amintire )
        Atentie ce iti doresti ca s-ar putea sa se intimple

        Un tanar de stanga

        18/01/2012 at 8:55 am

        • TDS,
          stiu cat sunteti de repectat pe acest blog si de catre Theophyle, care va „invinovateste” ca Politeia este de fapt „vina” dumneavoastra, totusi permiteti sa va contrazic intr-un punct, care ieri a generat o discutie antagonista cu dna Theo.

          Am fost acolo unde am fost trimis de Theophyle pentrui a lua pulsul publicului „revoltat”. Va asigur ca una din posibilitatile de iesire din inpasul in care se afla Presedintele Basescu poate fi numita „teologic” „sacrificiul lui Abraham”. Singura lui optiune este sacrificarea dnei respective pentru a recastiga o credibilitate. TDS va rog sa ma credeti ca asta este situatia – justificabila sau nu.

          huniad

          18/01/2012 at 9:02 am

          • Huniad,
            In afara de doamna respectiva mai pot fi „sacrificati” cativa ministrii care mai mult au clampanit sau si-au rezolvat interesele de grup/gasca. O remaniere este mai mult decat necesara nu numai dpdv al imaginii.

            mar

            18/01/2012 at 9:11 am

            • Buna dimineata mar,
              Aveti dreptate. Din nefericire, ea a devenit deja un simbol. Asa se comporta lumea – nu poti judeca diferit intr-un sistem ca al nostru. Daca ne place sau nu.

              huniad

              18/01/2012 at 9:14 am

          • Este OK huniad
            Eu ma refer ca a fost futil ca Mihai Neamtu avind acces mai limitat decit ceilalti in emisiunea B1 , sa atace totusi problema hainelor noi ale imparatesei – subiect minor
            Sigur ca daca NR s-ar rasfata zilnic la toate televiziunile nu ar fi fost o problema
            MN trebuia sa se gindeasca ca data viitoare cind va mai apare va fi peste 4 zile nu peste 4 minute la lata televiziune

            Sever Voinescu desi nu credeam, a facut mai mult pentru cauza in seara aia iar excrocul de la Iasi a fost mai eficient pentru PNL.

            (ma vei respecta cred…mai putin daca theophyle ti-ar povesti 🙂 )

            Un tanar de stanga

            18/01/2012 at 9:19 am

  3. ‘Neata
    Ce parere au domniile vostre in privinta mentinerii Mecanismul de Cooperare si Verificare? Sa fie sau sa nu fie?

    Tio

    18/01/2012 at 8:37 am

    • Buna Dimineata,
      Sigur ca da! Deocamdata progresele facute sunt cosmetice si fara rezultate serioase.

      huniad

      18/01/2012 at 8:41 am

      • Daca sint mai multi care cred acelasi lucru atunci UE, Viviane Reding, Cecilia Malmstrom ar trebui sa aiba, formal, si punctul al cetatenilor si nu doar cel al politicienilor, ministrului Justitiei etc. O ascrisoare deschisa de ex?
        Poate ceva pt NR (si o dovada „no strings attached” in relatie la PDL)?

        Tio

        18/01/2012 at 8:56 am

        • Decizia este „tehnica” si nu politica la acest MCV, adica tine cont exclusiv de legile adoptate si de modul cum sunt ele implementate.

          Pararea cetatenilor nu are cum sa conteze la acest moment.

          Cetatean

          18/01/2012 at 9:01 am

  4. Buna dimineata! 🙂

    Tio, intrebarea ta este excelenta, insa da-mi voie sa iti spun ca persoana sau persoanele care isi permit numai sa isi inchipuie ca Mecanismul ar trebui sau ar putea fi verificat vor de fapt sa faca un mare rau Romaniei.

    MCV trebuie pastrat inca 20 de ani, daca e sa ma intrebi pe mine. Din cauza Justitiei, de aia.

    Cetatean

    18/01/2012 at 8:47 am

    • Salut! Vezi raspunsul meu pt Huniad. Cristian Ghinea pare interesant de o actiune in sensul asta (am comentat la el la contributors dar nu am reusit sa dau de o adresa e mail.)

      Tio

      18/01/2012 at 9:00 am

      • salut, am vazut.

        Nu am semnale ca s-ar pune problema ridicarii MCV, iar noi sa ii determinam pe cei de la Bruxelles sa il mentina. Niciodata pina acum nu a fost vorba de asta, desi unii smecheri din Justitie biziiau ceva de felul asta, adisa sa fie ridicat.

        Cetatean

        18/01/2012 at 9:03 am

        • Esti asa de optimist? Poate fi renuntat unilateral la MCV? Mai ales dupa alegeri?

          Tio

          18/01/2012 at 9:08 am

          • nu se poate renunta la MCV decit cu consecinte politice si juridice.

            Cetatean

            18/01/2012 at 9:08 am

  5. o zi buna tuturor!
    venim si noi cu o piesa in doua acte, amandoua spontane 😀
    http://sareinochi.com/2012/01/18/piesa-despre-spontaneitate-in-doua-scene/

    Sare'n Ochi

    18/01/2012 at 8:48 am

  6. Buna dimineata 🙂
    Un slogan de tip „Tineti cont de votul nostru/Aplicati referendumul” nu redeti ca ar avea succes?

    DanSu

    18/01/2012 at 9:00 am

  7. Salut! 🙂 Ba cum sa nu!

    Uite slogane bune de scandat, si inca pe versuri 😉

    1. „Parlamentari nu uitati/ Referendum aplicati!”
    2. „A venit si la voi criza/Referendumul e miza!”

    Cetatean

    18/01/2012 at 9:08 am

    • Nu ajuta sa te adresezi parlametarilor caci oricum nu asculta.
      Targetul sunt cei din orasul meu si nu parlamentarii de la Bucuresti

      Este bine sa fie adresezi celorlalti, pt ca scopul este sa sensibilizezi pe ceilalti nu pe parlamentari
      Ati prins ideea

      ceva in sensul: sa le cerem parlametarilor sa ….

      Un tanar de stanga

      18/01/2012 at 9:26 am

  8. „Parlament, nu uita/ O camera e a ta” 😆

    Cetatean

    18/01/2012 at 9:10 am

  9. (asta suna al dracului de sexual)

    Cetatean

    18/01/2012 at 9:10 am

    • Mai sexual ar fi tricou

      Kiss me !
      I am newrepublican

      sau ma rog
      Imbratiseaz-ma
      etc 🙂

      Un tanar de stanga

      18/01/2012 at 9:21 am

      • imbracat de d-na udrea

        intamplator

        18/01/2012 at 9:41 am

        • A functionat la alegerile din Irlanda . Pot sa va trimit poze

          Un tanar de stanga

          18/01/2012 at 9:45 am

          • @tds
            a. au si aia o d-na udrea?
            b. si iliescu ne propunea modelul ” suedez” ,japonez” ,etc;e o mica problema:noi suntem romani

            intamplator

            18/01/2012 at 9:49 am

            • Draga intimplator
              La +60 ai tai nu ma astept sa intelegi exact
              Ce scriu eu aici (si o scriu din experienta mea ) este pentru cei care activeaza. si este pentru cei care inteleg si au bunavointa si pot discerne lucrurile bune de prostiile pe care le spun. Nefiind pensionar nu scriu aici din plictis. À bon entendeur, salut !

              Un tanar de stanga

              18/01/2012 at 10:11 am

              • @tds
                ” think global,act local” va spune ceva?

                intamplator

                18/01/2012 at 10:51 am

        • 😛

          mar

          18/01/2012 at 10:06 am

  10. buna dimineata/
    mai deunazi de acuza ,pe aici,reactia slaba a jandarmilor;nu sunt un fan al lor
    astazi,aud ca unul din cele doua subiecte,propuse a fi dicutate la ipotetica sesiune parlamentara extraordinara este comportamentul fortelor de ordine( a se intelege abuzul)
    daca atita ii duce mintea pe ai nostri politicieni nu stiu ce se mai poate spune;
    n-am auzit in uk ,in vara,ca opozitia sa fi criticat guvernul ca a scos armata pe strazi
    n-am auzit in grecia ca opozitia sa critice fortele de ordine ca bumbacesc la ” demonstranti”
    apropo de NR: testul va fi cind va iesi in ” lume” /testul va fi cind reprezentantii NR vor fi intrebati: ok,vreti schimbare dar noi vrem ” sa ne dati” /ce ne dati?nu uitati ca cei care demonstreaza acum ,majoritatea ” vor sa li se dea”
    nu va inchipuiti ca lozinca aia cu partidele e emblematica/aici suntem,restul e ” discutie academica”
    un posibil subiect de atac este coruptia;nu la sensul declarativ,ca pina acum ci punctual: 2 mandate pentru toti alesii/investitii utile-ex: o cladire care sa fie biblioteca si cantina de ajutor social nu parcu’ lu’ peshte intre gramezi de noroaie/si mai sunt-altii mai deshtepti gasesc mai multe
    deocamdata -senzatia mea- e ca NR este un partid de nisha;un partid ca ala al intreprizatorilor;idei excelente,de bun simt dar fara impact
    e adevarat ” cuvintul” este cea mai puternica arma insa noi traim intr-o era a cacofoniei si se aude cine striga mai tare si sa nu uitam ca ” fiecare vrea cele 15 min ale sale de celebritate”
    pentru cine are timp ar trebui recitit cicero;pentru mine cel mai mare orator dar si cel mai mare demagog

    intamplator

    18/01/2012 at 9:13 am

  11. PATRIOTISMUL LUI VICTOR PONTA: In tot acest timp, Victor Ponta a mers in Parlamentul European. La Strasbourg, Ponta a criticat, in fata socialistilor si liberalilor europeni, „derapajele grave ale democratiei de la Bucuresti”. Mai grav este ca a cerut ca Romania sa fie sanctionata la pachet cu Ungaria, printr-o rezolutie. Vecinii nostri au intrat sub lupa Parlamentului European dupa ce Viktor Orban si partidul sau au schimbat constitutia tarii si au restrans anumite drepturi civile.
    http://stirileprotv.ro/stiri/politic/dezacord-in-usl-privind-protestele-antonescu-in-primul-rand-la-mitingul-opozitiei-ponta-nu-vine.html

    Sare'n Ochi

    18/01/2012 at 9:17 am

    • Sa-mi fie scuzat limbajul, dar ponta este un idiot sinistru, ba chiar cred ca e putin spus, in conditiile in care face chestii de-astea. Minte cu nerusinare si fara discernamant. Sunt orbiti de foamea de ciolan, si el si fetita acaju, nu mai stiu cum sa faca sa ajunga mai repede la banuti.

      In alta ordine de idei, nu stiu daca ati obsevat. S Lazaroiu a postat pe fb ieri o poza cu alba ca zapada ( la propriu) cu putin timp inainte sa apara informatia ca Arafat se intoarce.

      halex

      18/01/2012 at 9:27 am

    • @saren ochi
      e ponta patriot cum sunt eu ” nordcoreanofil”

      intamplator

      18/01/2012 at 9:31 am

  12. neata,

    nu multi oameni ar fi facut gestul lui Arafat-Kalafat de a reveni la minister…chiar f.f.f. putini.

    este foarte interesant cit de mica este diferenta intre ponta/crin, pe de o parte, si Basescu, pe de alta parte. am avut pina acum convingerea ferma ca diferenta este mult mai mare.

    dar iata ca mesajul transmis non stop de politrucii insisi si latrinele tv, in special, ca toti politicienii ”e” la fel a prins in creierele oamenilor si nici un politician nu va avea de cistigat din asta….
    (exista o minoritate de politicieni de buna calitate….)

    skorpion

    18/01/2012 at 9:26 am

    • @skorpion
      buna dimineata
      basescu trebuie sa faca un gest” spectaculos”/care o fi ala eu unl habar n-am/el este insa un tip cu un simt deosebit in a ” simti” ” dorintele” si a capitaliza/mai are ceva -e cred-singurul in stare sa traiasca si ” normal” ca om si sa simta ce vrea” omul obisnuit” acum si nu ce se macane la teve sau se scrie pe bloguri

      intamplator

      18/01/2012 at 9:35 am

  13. buna dimineata
    @huniad/punctual;ati fost acolo…. cit e adevarat si cit e ” dorinta” din articolul de mai jos?/multumesc

    http://www.mediafax.ro/main-story/comentariu-o-alta-romanie-cu-substanta-si-mesaj-a-protestat-marti-noapte-la-piata-universitatii-9153693

    intamplator

    18/01/2012 at 9:28 am

    • Buna dimineata, intamplator
      In mare ceea ce ati citit in articol este adevarat. Orban a „cazut” in clipa cand oamenii l-au indentificat (adevarat sau nu) cu cei care au profitat de sistem si i-au amintit doua lucruri – protectionismul cand a fost Ministru al Transporturilor si povestea cu accidentul. Intrebarea cata avere ai si cum ti-ai dobandit averea l-au terminat.

      Dupa ziua de ieri cred ca astazi audienta va fi dubla. Eu am sa ma duc acolo. Materialele au fost trimise lui Theophyle si sunt sigur ca el le va sintetiza astazi. Traim un fenomen care s-a transformat dintr-o „golanie” intr-un lucru serios.

      huniad

      18/01/2012 at 9:35 am

      • @huniad
        asta e periculos…se poate ajunge relativ usor la ” orbanism” iar urmarile le vedem..

        intamplator

        18/01/2012 at 9:37 am

        • completare: ” orbanism” nu are nici o legatura cu orbanul nostru/e viktor orban

          intamplator

          18/01/2012 at 9:38 am

        • Poate, Vina este in totalitate a politicienilor si in special a puterii care a vorbit despre sacrificii materiale pe care le-a cerut populatiei si ei nu au facut absolut nimic, ba mai mult si-au intretinut clientelismul. Cand joci populist trebuie sa ai grija si sa respecti regulile jocului pe care il joci.

          huniad

          18/01/2012 at 9:41 am

          • ai mare dreptate .si nu doar ca puterea si a intretinut clientelismul dar au compromis si toata lupta ,celor care i au ales, impotriva gastii bolsevice instaurate de ilici in aceasta tara.iar cel mai deranjant ptr mine este faptul ca s au compromis ca niste idioti prin cazuri de gen rizti cu pagube minore raportat la tunurile date de regimul bombonel

            zigzag

            18/01/2012 at 10:00 am

  14. @intimplator,

    Basescu, sigur, va face un gest, dar mai ai putintica rabdare, conteaza enorm de mult atit gestul, cit si momentul acestui gest…

    skorpion

    18/01/2012 at 9:47 am

    • sincer,sper din tot sufletul sa gaseasca ceva care sa-l delimiteze de clasa politica de acum

      intamplator

      18/01/2012 at 9:51 am

      • neata! Presedintele nu se poate delimita de clasa politica de acum si dansul stie asta.tot ceea ce poate face – eu asta cred ca va face – va fi sa atzate si mai tare nemultumirea populara impotriva intregii clase politice- lovind astfel naprasnic in usl ( gen kamikaze, pic si eu dar va duceti si voi naibii).ii va trage la „fund” pe toti si va pune in in practica rezultatul referendumului ( printre altele).e una din sansele care l pot lasa sa intre in istorie ca presedinte de sacrificiu ,cu merite recunoscute ulterior , decat sa intre in istorie ca un presedinte iesit de pe scena cu coada intre picioare si invins de latrinele lui felix @ vantu etc.

        zigzag

        18/01/2012 at 10:16 am

  15. neata tuturor!cu privire la dl tonta: prin declaratiile facute la PE acest individ ar trebuie declarat persoana non grata pe teritoriul RO.sunt curios ce pozitie are seful sri- nasul lui de cununie- cu privire la „binele” pe care il aduce finul sau acestei tari.daca ma gandesc ca si ministrul apararii e in cumetrie cu mongoloidul -fiind nasul copilului lui ponta- atunci inseamna ca tonta de fapt isi reclama „cumetrii” pe la Strasbourg.

    zigzag

    18/01/2012 at 9:55 am

  16. Buna dimineata ! (buna? hmmm… cititi mai jos)

    Noul Presedinte al Curtii de Arbitraj Comercial Intern si International de pe langa Camera de Comert si Industrie a Romaniei este avocatul Bogdan Olteanu, viceguvernator al Bancii Nationale a Romaniei.

    Ei?…

    Observator

    18/01/2012 at 10:01 am

    • clanul kondyakov nu vorbeste.. face. 🙂

      zigzag

      18/01/2012 at 10:04 am

      • si pina acum la curtea de arbitraj suiera crivatul. la fel si in toata structura camerelor de comert.

        neata all.

        a

        18/01/2012 at 10:31 am

  17. morning all 🙂

    mircea

    18/01/2012 at 10:04 am

  18. Va mai aduceti aminte?

    anul 2007 – in urma cu aproape 5 ani !!

    „România a luat-o înaintea politicienilor, a decolat, a trecut de pragul critic al pistei, dar politicienii au rămas pe pământ, deşi aveau bilete în avionul acesta”,

    a descris Traian Băsescu, plastic, clasa politică.

    „Au rămas la sol pentru simplul motiv că n-au înţeles că societatea românească şi-a luat zborul. Iar incapacitatea de a înţelege că se află în cabina avionului şi nu să rămână la sol va avea costuri enorme pentru democraţia din România”,

    a adăugat şeful statului, la doar o zi distanţă de un discurs în Parlament în care a acuzat clasa politică de stagnare şi de urmărirea intereselor proprii în detrimentul celor generale.

    skorpion

    18/01/2012 at 10:31 am

  19. al saselea telefon 😀
    Raed Afarat a fost acuzat ca a facut parte din comisiile de licitatie formate la nivelul Ministerului Sanatatii pentru achizitionarea ambulantelor de la firma Deltamed SRL. In aceasta situatie, Raed Arafat ar fi putut fi incadrat la infractiunea de conflict de interese. Potrivit Codului Penal, prin conflict de interese se intelege „fapta unui functionar public care in exercitiul atributiilor de serviciu, indeplineste un act ori participa la luara unei decizii prin care s-a realizat, direct sau indirect, un folos material pentru sine, sotul sau, o ruda ori un afin pana la gradul II inclusiv, sau pentru o alta persoana cu care s-a aflat in raporturi comerciale ori de munca in ultimii 5 ani”.
    http://www.stiridecluj.ro/social/arafat-agatat-cu-un-posibil-dosar-penal-fundatiile-medicului-faceau-afaceri-cu-deltamed-srl

    Sare'n Ochi

    18/01/2012 at 10:32 am

  20. Asha este Skorpy 🙂
    Cumparat ieri aparat de cafea.Mai bun cica,presiune 15 bar,preia si ultima aroma si-o transfera la pahar.Agent vanzari,promovare produs(cu mici inadecvari pe dom.tehnic) convins,cumparat.
    Aparat,priza ashteptat.Se-ntampla acum o ora.Astept si acum.Nervos.Ashteptat in continuare.Telefon-trebuie amorsata pompa la fiecare pornire.Cuuum ???Trebuie monitorizat aparat,stat tot timpul langa el.Cuuum ??Trebuie lasat apa in rezervor plastic.Cuuum ??Maine beau cafea cu gust de plastic ?
    Informatzia,dorintza si promovarea.Marketing,management,pr,tehnici noi.Cuuum ? E vorba de o banala cafea.
    Coborat abc,cafea dozator fumat 10 tzigari.Protectzia consumatorului ???
    Alipuirea de comportamentul politicienilor populishti actuali si o atitudine asemanatoare ar fi ushor identificata.O noua atitudine de politician ar trebui sa faca diferentza.Cei care urla sunt multzi dar cred ca trebuie contrapushi celor care vor sa cladeasca.Responsabilitatea/justetzea, aparent au disparut din multe zone ptr. ca cei mai multzi au vazut/invatzat ca se poate mai ales altcumva decat prin efortul personal cred ca au ramas intr-o stare remanenta undeva in adancuri(lipsa educatziei,a exemplelor pozitive etc),trebuie reactivata.
    Cred ca ar fi o eroare delimitarea totala de pirat.Referendumul ii apartzine,trebuie promovat.Semnalul a fost dat tot de pirat-asha cum merge nu mai merge.

    mircea

    18/01/2012 at 10:39 am

  21. Ziua buna
    Impasul actual va fi inimaginabil de greu de depasit . Din motive de oameni .
    Cu USL nu ai ce discuta ca unicul neuron functionant e ala cu „jos” . 🙂
    Cu coalitia problema e de oameni cu priza la public , echilibruri interne si strategie de iesire din impas .
    Eventualele remanieri guvernamentale vor fi dovada slabiciunii coalitiei si nu vor rezolva nimic . Pina in noiembrie a ramas putin si nici un nou ministru nu va putea face minuni . Nu e timp suficient .
    PS . Doamna Udrea a fost unica din coalitie care a trecut raminind pe post prin toate remanierile si in acelasi timp a obtinut putere mai mare in partid . Ori e foarte desteapta si eficienta , ori e foarte smechera si carierista doc . Parerea mea o cunoasteti . 🙂

    Ștefan A.

    18/01/2012 at 10:42 am

  22. Cind ii criticam pe politicieni uitam ca ei sunt acolo pentru ca noi i-am ales.
    Cind ne plingem ca sunt corupti si ca nu ne iau in seama uitam ca noi le toleram comportamentul si nu protestam, trimtem mailuri, ne opunem.
    Si suntem cu atit mai vinovati cind dupa 4 ani de dezmat ii realegem.

    Un tanar de stanga

    18/01/2012 at 10:43 am

  23. Am citit aici ca ar fi bine de facut un sacrificiu, sa inbunam populatia. Sa mori de ras!

    in primul rand prin populatie se intelege turma imbecilizata de Antene si OTV, indiferent de nivelul de asa zise studii.
    Astia care gandim nu contam? Astia care am votat cu Basescu in 2009 nu cumva ne-am dat mult mai bine seama de ce reprezinta cele 2 alternative? Si nu cumva am fost mai multi?
    Populatia aia este impotriva lui Basescu. Si este impotriva lui Basescu pentru ca stapanii televiziunilor sunt impotriva lui. Si sunt impotriva din cauza justitiei si a propunerilor de asanare morala a societatii. Basescu , Morar, Kovesi, Macovei nu au vrut sa fie parte din sistem si sunt un pericol mortal pentru ei.

    Populatia e foarte deranjata de luxul lui Udrea dar il adora pe Mazare, Voiculescu, Tariceanu, Ponta, Nastase, Oprescu, vanghelie samd, toti niste oameni amarati si modesti.

    Singurul sacrificiu dorit este Basescu si cei ce gandesc ca Basescu. Daca Udrea se dezice de el maine aceeasi indivizi ar da din pensia lor sa isi mai ia cucoana niste Vuittoane.

    valentin

    18/01/2012 at 10:43 am

    • Corect Valentin
      Pentru tinerii politicieni e mai facil : Il injura lumea pe Base. Hai sa il injuram si noi ca asa ne vor vota pe noi . Sau in plua in cazul NR hai sa il injuram ca sa nu zica lumea ca suntem de-ai lui .

      Oportunitatea (sau o idee de afacere) este ca o fereastra care se deschide si apoi se inchide. Ea este perceputa de cei multi atunci cind ea se inchide.
      Asa ca nu mai aduce dividende o atitudine care este deja generala.

      Un tanar de stanga

      18/01/2012 at 10:51 am

    • era sa intreb cine i a albit dosarele lui ion ilici iliescu dar ma abtin .au fost cativa prin greva foamei in leg cu pachetul general.

      zigzag

      18/01/2012 at 11:10 am

  24. Excelenta Elena Vijulie azi-noapte pe irtv 🙂

    mircea

    18/01/2012 at 10:45 am

  25. Deltamed SRL a donat inapoi de-a lungul anilor 2008-2011 sute de mii de euro fundatiilor patronate de medicul Raed Arafat!
    http://liviualexa.ro/2012/01/17/dna-are-de-lucru-dovada-ca-deltamed-srl-a-intors-bani-grei-fundatiilor-lui-arafat/
    PS: acum eu am o mare problema. il stiu pe cel care a facut ancheta de pe stiri de cluj – este trompeta serviciilor (il stiu din 2002, stiu ce afirm).
    il stiu si pe al doilea – este cel care a vandut asta vara citynews, NCN samd lui Ioan Rus, Vasile Dancu, Arpad Paszkany (vedeti legatura PSD-UDMR?). Am vazut declaratiile de ieri – inclusiv ce zicea Boc ca el si Basescu au fost dezinformati cu privire la Raed 😀 Ma intreb: nu cumva au dublu-muscat-o? in sensul ca li s-au servit informatii, s-au inflamat, l-au alungat pe Raed, s-a intamplat ce s-a intamplat (si cu ajutorul de neprecupetit al serviciilor care stiu sa scoata galeriile in strada ca au treaba), l-au reprimit – si acum incepe campania in care ni se spune ca degeaba l-au reprimit, ca e la fel de manjit ca ei samd? Noroc, si zic ca pe asta tebuie insistat, ca TOTI POLITICIENII care s-au rotit pana acum la putere, cu mici exceptii, sunt perceputi la fel (vezi suturile in fundul lui Orban). si-atunci USLinoasa + Liviu Maior (SRI – fost Grupul de la Cluj ca si Vasile Dancu si Ioan Rus) + UDMR (mafia spitalelor) n-au sa culeaga roadele diversiunii. Eu in locul lui Basescu l-as demite pe Liviu Maior si as cere clar respectarea vointei poporului exprimate in 2009 – 300 de parlamentari, 1 camera!

    Sare'n Ochi

    18/01/2012 at 10:48 am

    • excelent ! ne putem intreba daca intre revolutionarul tonta si cei 2 oameni( din structurile de siguranta a statului)nu exista niste intelegeri pe baza de cumetrii?

      zigzag

      18/01/2012 at 11:13 am

  26. nu stiu cum este mai bine azi cu CCR,cred(intuitiv) insa ca nu e buna comasarea

    mircea

    18/01/2012 at 11:02 am

  27. Lupta se da, ca de obicei, intre cei ce gandesc singuri si cei care ingurgiteaza totul de-a gata.
    Batalia e critica atunci cand cei din urma sunt pusi in ofensiva de catre forte mafiote, ca acum. Ca de majoritari sunt majoritari tot timpul.
    Scopul e ca populatia sa primeasca si alte mesaje decat ce vede la Antene si nu sa mai vada aceleasi mesaje de pe inca un canal.

    valentin

    18/01/2012 at 11:05 am

    • @vali: tare prosti ii mai crezi pe romani.iti aduc aminte ca in 2007 la referendumul de suspendare a presedintelui 75 la suta din romani au votat impotriva suspendarii.existau si latrinele tv .existau si mitinguri organizate de „322” zilnic.existau intoxicari in media, influente externe etc.si poporul roman nu a fost un popor de prosti care s au dus la urne cu ca niste zombi.tot ce a pierdut Basescu – ma refere la nivel electoral- a pierdut pe mana lui .a zis cineva odata ca cel mai mare dusman al presedintelui Basescu este omul Traian Basescu.

      zigzag

      18/01/2012 at 11:55 am

      • increderea s-a prabusit dupa luarea masurilor de austeritate. si nu de la 75 ci de la 50,3%

        valentin

        18/01/2012 at 12:22 pm

        • increderea e una dispretul e alta.iar marea masa a populatiei ( cea care sufera in tacere de pe urma masurilor de austeritate a inteles situatia si a tacut) isi vede de viata de zi cu zi.ca daca erau majoritari aia „spalati” pe creier nu erau in strada 1000 de oameni in bucuresti.erau sute de mii de oameni.asa ca efectul latrinelor e in marja de eroare.uita te pe audiente si vezi cati se uita la a3 sau irtv si ai sa vezi ca e vorba de maxim 200 mii de spectatori in zilele lor bune.

          zigzag

          18/01/2012 at 12:34 pm

  28. comasarea e o prostie.

    valentin

    18/01/2012 at 11:06 am

  29. PSD inca n-a iesit „la baioneta”, probabil si pentru ca pe 23 se va da (poate) sentinta in cazul lui A.Nastase.

    Twisted

    18/01/2012 at 11:50 am

    • aha, asta era informatia care lipsea:
      – 23-24 sesiune extraordinara
      – 24 autorizatie 10.000 oameni arcul de triumf – cotroceni luata de sceleratul de la militarii disponibilizati
      – 23 sentinta nastase
      – 23 convocare igas in fata comisiei de aparare senat pt. ca eventual sa dea pe goarna dispozitivul pregatit pt. 24

      deci zic ca mitingul de joi e doar antrenament. intilnirea boc-miaunel&balanel e o negociere cu pistoalele pe masa

      a

      18/01/2012 at 12:10 pm

  30. „am investit cu speranta ca vom face profit in viitor ”

    http://www.romanialibera.ro/exclusiv-rl/investigatii/ce-au-de-pierdut-40-de-firme-private-din-intoarcerea-lui-arafat-la-ministerul-sanatatii-250593.html#top_articol

    Ce misto sa faci bani cu statul ca platitor . E caracteristica Ro originale si pina la urma nu putea scapa sanatatea de logica asta .

    Ștefan A.

    18/01/2012 at 12:01 pm

  31. DanSu

    18/01/2012 at 12:25 pm

  32. Cu adevarat incepem sa ne intoarcem la evul mediu….
    Vad ca si wordpress-ul a inchis…
    Si nu e vb de burundi sau mai stiu eu ce tara, ci vb de USA.

    DanSu

    18/01/2012 at 12:27 pm

  33. Ieri in jurul orei 15.00 am exprimat o opinie pe blog.
    Marele mesaj pe care politicul se incapataneaza sa nu il asculte e PDL=USL, aceiasi mizerie.

    Intr-o saptamana presedintele l-a calcat in picioare in cel mai mizerabil mod pe un subsecretar de stat, au aparut „dosarele” Arafat, lumea a iesit in strada, PDL a devenit invizibil, presedintele si PDL si-au facut mea culpa.

    turnofftheglory

    18/01/2012 at 12:38 pm

    • Prin PDL = USL fii convins ca lumea intelege toata clasa politica, nu numai astea doua formatiuni.

      valentin

      18/01/2012 at 1:38 pm

  34. The Guardian:Romania’s politicians must reconnect with reality

    turnofftheglory

    18/01/2012 at 12:39 pm

  35. Salut si scuze pentru lungimea mesajului,
    Pirvulescu comunica peste tot si lumea crede :

    „Cristian Pirvulescu, politologue et doyen de la faculté des sciences politiques de l’Ecole nationale des études politiques et administratives (SNSPA), répond aux interrogations générées par les manifestations et violents heurts qui ont eu lieu ces derniers jours dans plusieurs villes de Roumanie

    Lepetitjournal.com/Bucarest – Comment comprenez-vous les récentes protestations ?
    Cristian Pîrvulescu – Je pense qu’il faut analyser ce mouvement en l’inscrivant dans la lignée de celui des „Indignés” et plus globalement des révolutions qui ont notamment eu lieu dans le monde arabe. En fait, on parle d’un état d’esprit de mécontentement général qui prend des formes différentes en fonction du contexte national. En Roumanie, la démission d’Arafat (voir un grand entretien dans le numéro 51 de la revue Regard : http://regard.ro/fr/arafat, ndlr) n’a été qu’une occasion pour les gens de manifester leurs frustrations, qui pour certains, s’accumulent depuis la chute de Ceaușescu, et de souligner le manque de dialogue social et civique. Aujourd’hui, tout cela s’est transformé en un mouvement général de refus.

    Ce mouvement a aussi un caractère politique…
    Effectivement, certains essaient de tenir ces manifestations dans une sphère apolitique, c’est une tentative isolée car ce mouvement est évidemment politique. Politique, mais pas forcément partisan, en ce sens que les revendications se réfèrent surtout au manque de légitimité de l’actuel gouvernement. Un manque de légitimité qui existe depuis la dernière élection présidentielle où la victoire de Traian Băsescu s’est jouée à très peu de choses. Il y a aussi le manque d’ouverture pour le débat, l’engagement de la responsabilité du gouvernement sur des lois importantes et le refus de tout dialogue avec les partenaires sociaux et l’opposition. Cela a transformé le Parlement en une institution sans substance. Cette façon de gouverner a créé un état de tension suffisant pour qu’une simple étincelle mette le feu aux poudres.

    Que pensez-vous de l’attitude actuelle du pouvoir face à ces manifestations ?
    L’attitude du président est plutôt provocatrice. Depuis son intervention en direct sur un poste de télévision jusqu’au reproche qu’il fait aux Roumains de ne pas être suffisamment ouverts pour les réformes. Cette attitude ne fait que mobiliser de plus en plus de gens. Et aujourd’hui, même si les manifestations s’arrêtent, leurs conséquences seront importantes. Le gouvernement et le parti de Băsescu sont désormais dans une situation très difficile.

    Comment voyez-vous la suite des événements ?
    Si le beau temps persiste, les manifestations vont peut-être se maintenir. Mais de nombreux membres de l’actuel gouvernement espèrent que la neige prévue pour le week-end décourage les manifestants. Si le mouvement prend de l’ampleur, il est très probable que le gouvernement soit sacrifié. Des élections anticipées et la démission du président sont par contre encore hypothétiques. Et si l’opposition ne réussit pas à profiter de cette opportunité, Traian Băsescu va rapidement tenter de reprendre le contrôle de la situation.
    Propos recueillis par Jonas Mercier (www.lepetitjournal.com/Bucarest) mercredi 18 janvier 2012

    Les manifestations qui ont suivi celles du week-end ont été relativement plus calmes, même si le nombre de participants à l’échelle du pays a été plus important. Aucun incident grave n’a été enregistré dans la capitale, où 150 personnes ont tout de même été interpelées et une voiture a été brûlée. Au total, 13.000 personnes sont sorties dans les rues de 52 localités lundi soir, a indiqué hier la gendarmerie lors d’une conférence de presse. Au bouclage de cette édition, plus de 800 personnes s’étaient rassemblées hier soir sur la Place de l’Université de Bucarest. A noter par ailleurs qu’aujourd’hui à 13h une réunion est prévue entre les leaders des partis d’opposition et la coalition au pouvoir.

    REGINE

    18/01/2012 at 12:46 pm

    • Buna Ziua REGINE,
      Pentru cei care nu inteleg limba franceraza le propun incercarea de a traduce textul in limba romana. Aveti aici linkul necesar (nu intotdeauna ajuta) 😦

      http://translate.google.com/?hl=en&tab=mT#fr|ro|

      huniad

      18/01/2012 at 1:00 pm

      • Parvulescu este nenea cu „prefraudarea” parca , dar mai ales cu manipularea prin informatie 😦 L-am vazut duminica seara la un Tv si m-a umplut de o mare scarba 😦 Si cand te gandesti ca se considera reprezentantul societatii civile din Romania :mrgreen:

        mar

        18/01/2012 at 1:04 pm

        • Mai degraba reprezentantul serviciilor in civil…

          Twisted

          18/01/2012 at 2:39 pm

      • Cristian Pârvulescu, politolog şi decan al Facultăţii de Ştiinţe Politice în cadrul Şcolii Naţionale de Studii Politice şi Administrative (SNSPA), răspunde la întrebările generate de proteste şi ciocniri violente care au avut loc în ultimele zile în mai multe oraşe din România

        Lepetitjournal.com / Bucuresti – Cum înţelegeţi recentele proteste?
        Cristian Pîrvulescu – Cred că ar trebui să analizeze această mişcare prin plasarea acesteia, în conformitate cu cel de „indignare” şi mai mult, în general, de revoluţii care au avut loc în special în lumea arabă. De fapt, vorbim despre o stare de nemulţumire care poate lua diferite forme, în funcţie de context.
        În România, demisia de Arafat (a se vedea un interviu în mare Eliberarea 51 al revistei Regard: http://regard.ro/fr/arafat, ed) a fost o oportunitate pentru oameni să îşi exprime frustrări, care, pentru unii, s-au acumulat de la căderea lui Ceauşescu, şi de a evidenţia lipsa dialogului social şi civic. Astăzi, toate acestea au transformat intr-o negare generală.

        Acest lucru a avut, de asemenea, un caracter politic …
        Într-adevăr, unii încearcă să organizeze aceste evenimente într-un domeniu non-politic, acesta este un izolat, deoarece această mişcare este în mod evident politică. Politică, dar nu neapărat de partizani, în măsura în care cererile se referă în principal la lipsa de legitimitate a guvernului actual. O lipsa de legitimitate, care a fost la ultimele alegeri prezidenţiale, în care victoria lui Traian Băsescu a fost jucat foarte puţin. Există, de asemenea, o lipsă de deschidere în dezbaterea, angajarea răspunderii guvernului pe legi importante, precum şi refuzul oricărui dialog cu partenerii sociali şi de opoziţie. Acest lucru a transformat Parlamentul într-o instituţie, fără substanţă. Acest mod de guvernare a creat o stare de tensiune suficient pentru ca o scanteie sa provoace un incendiu.

        Ce părere aveţi de atitudinea actuală a puterii pentru a face faţă acestor evenimente?
        Atitudinea presedintelui este destul de provocatoare. Din discursul său direct la televizor să dea vina este a românilor de a nu fi suficient de deschisi pentru a reforma. Această atitudine nu face decat sa mobilizeze oameni tot mai mult. Şi astăzi, chiar dacă evenimentele se vor opri, consecinţele lor vor fi importante. Guvernul şi partidul de Băsescu sunt acum într-o situaţie foarte dificilă.

        Cum puteti vedea urmarea evenimentelor?
        Dacă vremea buna continua, evenimentele vor continua, probabil. Dar mulţi membri ai actualului guvern speră că zăpadă prezisa pentru week-end va descuraja demonstranţii. În cazul în care mişcarea este în creştere, este foarte probabil ca guvernul este sacrificat. Alegerile anticipate şi demisia contra preşedintelui sunt încă ipotetice. Şi dacă opoziţia nu reuşeşte să profite de această oportunitate, Traian Băsescu va încerca rapid să recâştige controlul asupra situaţiei.
        Interviu realizat de Jonas Mercier (www.lepetitjournal.com / Bucuresti) Miercuri 2012-1-optsprezece

        Protestele care au urmat cele din week-end au fost relativ liniştite, deşi numărul de participanţi din întreaga ţară a fost mai important. Nr incidentelor grave au fost înregistrate în capitală, unde 150 de persoane au fost încă interpelate şi o maşină a fost arsa. În total, 13.000 de oameni au ieşit pe străzile din 52 de oraşe, luni seara, a declarat ieri politia în timpul unei conferinţe de presă. La inchiderea acestei ediţii, peste 800 de persoane s-au adunat aseară în Piaţa Universităţii din Bucureşti. Reţineţi, de asemenea, faptul că astăzi la ora 13h este programată o întâlnire între liderii partidelor de opoziţie şi coaliţia de guvernământ.

        REGINE

        18/01/2012 at 1:10 pm

      • Poate trebuie scos textul francez daca va ingreuneaza platforma.

        REGINE

        18/01/2012 at 1:16 pm

  36. Victor Ponta: Am retineri fata de miting, dar PSD va participa la manifestatia de joi

    Traducere : Paricip cu bucurie ca poate il dam jos pe chioru’, dar daca iese o fisiala , vina totala este a lui Antonescu

    Un tanar de stanga

    18/01/2012 at 1:05 pm

    • 😆 salut
      uslashii astia cand urineaza de pe plaja in mare au pretentzia ca sa credem ca au si umplut-o.Daca Ponta are retzineri sa se intoarca cu spatele,poate crede ca asa nu-i recunoscut

      mircea

      18/01/2012 at 1:17 pm

  37. Parvulescu este un mare inovator in domeniu:
    Prefraudarea – trebuie sa recunosteti ca este o expresie greu de egalat in limbajul politic normal. Ocidentalilor le vine greu sa creada ca cineva normal la cap poate gandi astfel, asa ca din comoditate ignora enormitatile ideologice. Nu ca nu ar avea si ei prefradacii lor (occupy si alte chestii din astea arata ca nici acolo situatia nu este mult mai buna).
    In logica prefraudarii (care este ceva ce nu este 😈 ), exista si lipsa legitimitatii celui ales cu un numar mic de voturi peste majoritate. Cu alte cuvinte, majoritatile nu pot fi relative ci trebuie neaparat sa fi consistente, ca altfel devin non-majoritati, aka un fel de pre-majoritate. „Un manque de légitimité qui existe depuis la dernière élection présidentielle où la victoire de Traian Băsescu s’est jouée à très peu de choses„.
    Ma rog, lepsa sinapselor sau legaturile destul de intortocheate la unii, la asta conduc.
    Asa ca pre-parerile pre-fabricate ale dumnealui , valoreaza cam tot atat cat inteligenta mamei omida.

    DanSu

    18/01/2012 at 1:07 pm

    • Just, dar pe aici el este crezut ; imposibil sa se formuleze o „preopinie” fata de acest reper al democratiei cum este vazut.

      REGINE

      18/01/2012 at 1:13 pm

      • Parvulescu inca este obsedat de legea gravitatziei.N-a intzeles-o niciodata.Termenul nu-i apartzine,l-a preluat si l-a „oficializat”

        mircea

        18/01/2012 at 1:24 pm

        • Poate stiti mai bine , mie mi se pare un pericol real, abil si oportunist , el fiind pentru moment interlocutorul-reper.

          REGINE

          18/01/2012 at 2:00 pm

          • Nu Regine 🙂 nici vorba,doar de pe sticla si ceva mici scrieri.Se mai spala din cand in cand si pe par.
            E abil si periculos,isi poate schimba discursul cu foarte mare ushrintza,da` catzi ca el.Nu stiu cat e de „reper” ,il „citesc” altzii mai bine. 🙂

            mircea

            18/01/2012 at 2:23 pm

  38. Daca DD este pe locul 4 in topul „increderii politice” putem sa inchidem lumina 😦 Nu mai spun de fruntasul sondajului, poate ca a fi puturos, chiulangiu, fripturist (2% prezentza in 22 de ani, zero propuneri parlamentare ) si lipsit de continut este un merit si o calitate de lider 😦
    Nu stiu cum fac/nu vreau sa stiu cum fac sondajele, dar se fac de ras ca sociologi si statisticieni. Jenant sa scoti o aseamnea mizerie dintr-o cercetare/chestionare sociologica. Refuz sa cred ca romani nu mai gandesc sau ca am ajuns o tara de OTV-isti.
    http://www.evz.ro/detalii/stiri/sondaj-exclusiv-ponta-23-antonescu-21-basescu-18-961994.html

    mar

    18/01/2012 at 1:13 pm

  39. Buna ziua,
    am vazut rapid o stire scrisa pe b1 si anume ca a fost respinsa cererea lui Dan Lupascu de a fi membru CSM.
    Deocamdata n-o gasesc in presa. Poate stie cetatean ceva.

    cedric

    18/01/2012 at 1:18 pm

    • cica au cerut date suplimentare de la guvern in legatura cu costurile!!! inteleg deci ca daca costa 3 lei sint constitutionale daca costa doar 2 lei nu mai sint constitutionale.

      a

      18/01/2012 at 1:38 pm

    • Ca sa vada cum se separa apele, nu este prima data cand se intampla asta.

      mar

      18/01/2012 at 1:38 pm

  40. Cititi cum functiona capitalismul marelui Patriciu .

    http://economie.hotnews.ro/stiri-companii-11259626-coface-mic-nu-respectat-niciodata-angajamentele-avea-intarzieri-plata-peste-240-zile.htm

    De remarcat tehnica care nu implica investitii directe ci sugerea banilor altora . Capitalism sau mafie ordinara ?

    Ștefan A.

    18/01/2012 at 1:46 pm

    • salve 🙂
      si-a promovat „produsul” si altzii au mushcat-o.Si io am patzit la fel cu cafetiera azi-dimineatza ,dupa care tot astept ca sa-mi faca o nenorocita de cafea. 😆

      mircea

      18/01/2012 at 1:52 pm

    • Am spus-o cind am fost intrebat. A fost o strategie de falsa franciza. Nu numai ca au lucrat pe banii furnizorilor dar au luat garantia-taxa de intrare de la noii membri ai retelei. iar marfa le-au dat numai in cuantumul garantiei. Cine nu s-a descurcat a pierdut individual.

      In consecinta pierderile nu se datoreaza magazinelor ci firmei lui Patriciu care a dezvoltat cine stie ce si a pierdut banii.

      Nu trebuie sa va mirati
      Patriciu nici macar nu e capitalist. E un abil aranjor de afaceri cu un stat cleptocrat si cu reminiscente comuniste

      Un tanar de stanga

      18/01/2012 at 1:55 pm

      • Pai eu ce ziceam,e cel mai bine sa lucrezi cu banii/averea/resursele altuia/altora /tzarii.Cu abilitate(ii trebuie recunoscuta) in timp devin ale tale.Legislatzia a lipsit.E cineva de vina ? (retoric)

        mircea

        18/01/2012 at 2:00 pm

  41. Ma umple de obida cind vad romani din strainatate ce agita sa porneasca proteste in Spania, etc , in sprijinul revoltei din tara. Chiar ma descurajeaza asta.

    Un tanar de stanga

    18/01/2012 at 1:48 pm

    • Sunt „cadre” peste tot. Si mai ales ignoranti dar/si smecheri, e plina lumea….

      REGINE

      18/01/2012 at 1:56 pm

      • daca l au pus pe wili branza sa fie responsabil cu romanii de pretutindeni …de alte „cadre” nici nu mai e nevoie. :))

        zigzag

        18/01/2012 at 2:13 pm

        • Nu ii duce Brinza la pascut, ca nu merge Marius jde km sa voteze pt ca l-a vrajit Brinza. Sunt alte elemente aici ce tin de manipulare, cadre, urletul parintilor din tara ca i-a belit Basescu… nu stiu …

          Un tanar de stanga

          18/01/2012 at 2:21 pm

          • asa e .dar stii si tu ca fsn lui ilici perfomeaza la capitolul zvoneri si raspandaci.cand da sandramau un semn parca o iau razna toti.ori daca vrei sa tii in frau aparatul de proaganda al lui ilici @co iti faci si tu un aparat la fel de puternic , nu o arzi cu alde branza si mai stiu eu ce parvenit.e vorba de o lupta intre 2 grupuri de putere .dar sa asteptam planul Presedintelui ca sigur are asa ceva.faptul ca tace si lasa sa se umfle gogoasa e linistea dinaintea furtunii.sa nu fim naivi sa ne gandim ca Basescu acum moare de frica activistilor usl si nu are o masura de contrare.din pacate totul e pe nervii si banii celor isi vad de treaba zi de zi. 🙂

            zigzag

            18/01/2012 at 2:26 pm

        • ete na! exact de Brinza, varza, Barza si Viezure asculta romanii de afara. Cati la suta au auzit de ala? 0,1%? si aia probabil ca-l stiu tot de la antene.

          valentin

          18/01/2012 at 2:25 pm

          • o grija ai cu „antele” . 🙂 😀 de ce nu l a pus Base pe videanu@berceanu@co sa faca si ei o statie tv de succes planetar care sa i dea peste ” botul” audientei lui felix?

            zigzag

            18/01/2012 at 2:28 pm

            • ai tvr international pentru o informare corecta. si internet.
              Aia prosti nu pun botul decat la antene, aia care nu sunt prosti nu simt nevoia sa le spuna cineva cum sa gandeasca.
              Antenele spun ceea ce prostii deja gandesc. Exacerbeaza lucrurile, evident, dar cine se uita la aia e fara scapare.
              Prostii nu sunt din cauza antenelor ci antenele sunt portavocea prostilor si ticalosilor.

              valentin

              18/01/2012 at 2:39 pm

              • sunt de acord cu tine vali in ceea ce priveste activitatea latrinelor.ceea ce doresc sa ti spun – parerea mea , nu e obligatoriu sa fim de acord 🙂 – este ca efectul latrinelor tv e mult mai mic decat crezi.observa urmatorul aspect: in ciuda faptului ca felix e mogul de presa si intoxica zilnic opinia publica, partidul sau are maxim 2 la suta la fiecare tur de scrutin,

                zigzag

                18/01/2012 at 2:43 pm

    • spalati pe creieri de antene, le cauta. Sunt la fel de stupizi si in tarile lor, indiferent de ce orientare au.
      Nu pricep nimic, nu sunt integrati, sunt in general contra si asteapta sa li se dea. Acelasi discurs, aceeasi mentalitate.
      Ma refer la cei mentionati de tine, nu ca asa ar fi majoritatea, nu cred ca e.

      Sunt destui insa. Eu unul am intalnit prea putini romani cu care pot discuta ceva civilizat. Si slava domnului ca am fost in nenumarate tari si mediul este mai degraba medium-upper class.

      Dupa cum ai si foarte multi oameni de calitate, ca si gazda noastra.

      valentin

      18/01/2012 at 2:02 pm

      • Nu ai inteles : Ma surprinde cit de multi sunt in ultima vreme.
        Locuind multi ani in strainatate romanii pe care ii cunosc erau cu preponderenta anticomunisti, iar cei veniti dupa 90 antiiliescani. 90 % din romanii pe care ii cunosc eu in SUA voteaza consecvent cu Republicanii.

        Acum ma uit pe poze si pe conturi de fb si ramin paf.

        Un tanar de stanga

        18/01/2012 at 2:16 pm

        • eu nu. Nu ma mira. Superficialitatea ii caracterizeaza pe tare multi.

          valentin

          18/01/2012 at 2:20 pm

    • cand te joci cu „lacul rusesc” si tu ai o prastie in buzunar trebuie sa astepti ca intr o zi sa se reactiveze toate conservele din tara care o conduci si sa te trezesti ca ti fuge presul de sub picioare. nu crezi?

      zigzag

      18/01/2012 at 2:16 pm

  42. cand esti prost nici emigrarea nu te ajuta.

    valentin

    18/01/2012 at 2:26 pm

  43. ctp functioneaza strict 1 si 0. acum e pus pe „jos basescu si boc” . e complet irational, dar totusi de ce o face? din pasiune,convingere? pentru bani? e santajabil?

    radu

    18/01/2012 at 2:35 pm

    • e nascut nervos.

      valentin

      18/01/2012 at 2:36 pm

    • l-a intrebat odata iulian fota ceva de genu : mai ctp ai vreo legatura cu kgb?agent de influenta ceva?…

      zigzag

      18/01/2012 at 2:36 pm

      • solutia e sa nu te uiti la el. simplu.

        valentin

        18/01/2012 at 2:40 pm

        • Ba nu !
          Solutia este sa te uiti la el dar cu sonorul la tv inchis 🙂

          Un tanar de stanga

          18/01/2012 at 2:43 pm

      • cautati videoul cu scena respectiva si urmariti ochii lui ctp in momentul in care Fota pronunta cuvintele. si cind faceti asta nu uitati ca cel care pronunta cuvintele e consilier prezidential pe securitate.

        a

        18/01/2012 at 2:41 pm

  44. La conferinta de presa a celor doi USL isti, Antonescu e intrebat daca va fi vazut la seziunea extraordinara a parlamentului ca la sedintele obisnuite nu se prea vede, Raspuns nervos: sunt specialisti care sa ii trateze pe cei care au probleme cu vederea (in timpul intrebarii, Ponta a izbucnit in ras, bine inteles fara „sonor”).

    cedric

    18/01/2012 at 2:43 pm

    • parca e ceva in atitudinea si vocea celor 2 care sugereaza ca Boc a avut un pistol mai mare pe masa. poate ma insel, dar parca brusc au luat cite un rudotel amindoi si brusc sint foarte calmi.

      a

      18/01/2012 at 2:46 pm

      • se tem ca vor ajunge la efectul de bumerang si i fugareste lumea si pe ei prin piata.si se mai tem si de faptul ca presedintele o sa faca totul ptr a aplica rezultatele referendumului si cine ce temeri ” tenebroase” mai au primite pe filiere gen FMI :))

        zigzag

        18/01/2012 at 2:49 pm

    • Asta-i nivelul(mishtocaresc- apreciat de unii) la care un presedinte de partid ??? poate da raspuns intr-o situatzie politica tensionata.Macar Ponta a fost mai deshtept,ia puncte la „imagine” 😆
      CTP mi s-a parut mai ratzional acum,se face insa ca uita un lucru pe care sigur il stie.Democratzia inseamna REGULi,nu absentza lor.
      Cei din strada au impresia ca anticipate inseamna luna viitoare,impresie creata desigur tot de vocalii de orice fel de pe sticla/agitatori cu carnet si solda.
      Detensionare ? Se obtzine in primul rand cand cei care ies in strada intzeleg ce inseamna/sa li se explice dar nu de oricine,regulile.
      Altfel,am schimba intr-o veselie tot ce ne vine pe …chelie 😆

      mircea

      18/01/2012 at 2:57 pm

  45. Opozitia nu discuta decat despre demisia guvernului Boc. Asta e prima conditie, apoi alegeri anticipate.

    cedric

    18/01/2012 at 2:45 pm

    • e un program politic foarte clar si care atinge si rezolva toate problemele.Dintr-o singura miscare.
      Eu cu ei o sa votez, clar!

      valentin

      18/01/2012 at 2:47 pm

  46. altul dus cu capul:
    http://www.hotnews.ro/stiri-opinii-11260201-reinventarea-civismului.htm
    eu nu sunt simpatizantul nimanui, nu ma simt aservit nimanui, nu fac parte din nici o gasca, nu bag pe toata lumea in aceeasi oala, nu sunt alergic apriori nici la idei de stanga, nici la cele de dreapta,nu mi se pare ca s-a politizat totul, nu mise pare ca totul e al sau ca totul e negru.
    Exagereaza asa, de dragul de a parea cool. Articolase scrise la eseul jurnalistic din clasa a 3a.

    Eu sunt rational si ma simt bine.
    Asta de a scris e irational si se simte cam prost. Aici are dreptate.

    valentin

    18/01/2012 at 2:46 pm

  47. buna ziua tutulor,
    @ TDS,
    cind viitori politicieni au o asemenea abordare: „Intr-o saptamana presedintele l-a calcat in picioare in cel mai mizerabil mod pe un subsecretar de stat”, la ce vrei sa te astepti de la cetateanul care il apara si el pe Calafat?! fie el din tara sau de pe meleaguri maure.

    victor L

    18/01/2012 at 2:54 pm

  48. Nu e dus cu capul. E un trend si se poarta acum: este cool ca hotii sa ceara iertare prostilor.

    Cind sugeram ca MN si Noua republica sa ingusteze putin plaja discursului, ma gindeam ca foarte curind va incepe o invazie ce Cucerai si Cecurai , filosofi si publicisti (studintzi in Drept ) pusi sa REINVENTEZE CIVISMUL DOMNULE ! 🙂 si sa fericeasca poporul. Astia vor bruia la greu asa ca este necesara o segmentare mai clara. Less is more spune un arhitect mare dar asta se potriveste si la politica , ma gindesc eu.

    Un tanar de stanga

    18/01/2012 at 2:58 pm

    • e un raspuns la interventia lui Valentin cu Cecurai

      Un tanar de stanga

      18/01/2012 at 3:00 pm

  49. Eu cred ca daca azi CCR dadea verdictul de neconstitutionalitate alegerilor comasate, se mai linisteau spiritele si le lua obiectul muncii celor din opozitie.

    cedric

    18/01/2012 at 3:05 pm

    • Hehehe ce gluma buna.
      Pai obiectul muncii devenea : De ce nu are Basescu basca ? 🙂

      Un tanar de stanga

      18/01/2012 at 3:17 pm

  50. Salut!
    Dacă v-a scăpat cumva acest articol, vi-l RECOMAND!!!

    http://www.ziaristionline.ro/2012/01/17/prima-analiza-profesionista-asupra-revoltei-anti-basescu-occupy-romania-revolutia-lichelelor/

    E cam lung dar merită citit cu MARE luare aminte!

    Tiberiu Orasanu

    18/01/2012 at 3:08 pm

    • E foarte tare Revolutia lichelelor …
      se non è vero, è ben trovato
      Merci tibi 🙂

      Un tanar de stanga

      18/01/2012 at 3:36 pm

    • Excelenta analiza!
      De notat inca un aspect, destul de important zic eu: absenta totala in aceste momente din echipa USL a specialistului nr. 1 al USL in materie de organizat/confiscat/dezorganizat revolutii, internat (coincidenta?) in spital pentru o interventie deloc urgenta… Diferente de opinii intre lupii tineri si cei batrani?

      Radu

      18/01/2012 at 3:51 pm

    • salve Tibi 🙂
      E intr-adevar un „subiect” Vedea-l-ash discutat si dezbatut in detaliu pe oareshce televiziuni.
      Dar,titlul e total revolutzia lichelelor.
      Pai cum ziceam,cu d-ashtia vor bajetzii sa-si ingroape „mortzii” in zidul Kremlinului ,la „maosoleu” 😆

      mircea

      18/01/2012 at 4:01 pm

  51. Ar fi fost o escrocherie ca USL sa castige pe presiunea strazii. Toti suntem de acord ca trebuie schimbare, dar in cele 6 luni sau cate mai sunt pana la alegeri, USL trebuie sa isi prezinte planul lor de schimbare. Sa vedem daca vrem planul asta si cat e de bun.

    Repet, ar fi o escrocherie sa ii lasam sa sara aceasta etapa, si nu ne-ar aduce nimic bun.

    http://giorno24.blogspot.com/2012/01/boc-si-revenit.html

    macgregornews

    18/01/2012 at 3:42 pm

  52. Sal`tare, natiune ! 🙂
    Politicienii care nu pricep ca sufera, fara exceptie, de o acuta criza de credibilitate si nu misca nimic pt. corectarea imaginii, se duc la vale.
    Toti au fost rulati, cu rezultatele cunoscute.
    Cu „gogosi si minciunele” nu mai tzine.

    Tzepelica

    18/01/2012 at 3:42 pm

    • uite ca eu unul am inca mare incredere in unii, nominal, bineinteles. Si nu sunt nici pe departe singurul.

      valentin

      18/01/2012 at 3:46 pm

      • Daca ai incredere in ei NOMINAL si nu altfel, m-am linistit. 😆

        Tzepelica

        18/01/2012 at 3:47 pm

    • Ba mai tine …. din pacate …. si inca cum

      Un tanar de stanga

      18/01/2012 at 4:33 pm

  53. Buna ziua la toata lumea : 🙂

    Daca doritzi Picasso :

    http://desydemeter.wordpress.com/2012/01/18/pablo-picasso-2-de-la-cubism-la-figurativ/
    🙂

    desydemeter

    18/01/2012 at 3:49 pm

  54. Bleah, de ce se mai oboseste cineva sa discute cu Antenescu? Dupa intilnirea cu Boc, a anuntat foarte tifnos ca el a livrat solutia, demisia guvernului si alegeri anticipate, daca se poate miine, ca asa cer demonstranti din peste 60 de orase din tara.
    Asta chiar crede ca lumea a iesit in strada numai si numai ca sa il puna pe el prezident. Ca reiese clar din discursul lui ca nu incape nici o indoiala ca numai el mai exista ca alternativa.

    Aha

    18/01/2012 at 3:57 pm

  55. „Ceea ce îi lipseşte operaţiunii de înlăturare a lui Traian Băsescu este un lider carismatic şi un program pozitiv de acţiune. Organizatorii au mizat pe ratingul şi popularitatea celor care vor îndemna (direct sau voalat) la ieşirea în stradă, considerând că sentimentul anti-Băsescu corelat cu sprijinul mediatic masiv va fi suficient pentru de­clanşarea unor proteste de anvergură, a căror presiune îl va forţa pe Băsescu să renunţe la putere. Se pare că organizatorii operaţiunii nu au acordat aten­ţia cuvenită capitolului din manual care explică faptul că oamenii sunt dispuşi să iasă în stradă atunci când, pe lângă insatisfacţia faţă de prezent, au şi speranţe puternice la un viitor mai bun de după schimbare.
    Jude­când după numărul infim al protestatarilor, majoritatea românilor consi­deră că ecuaţia Ponta + Anto­nes­cu nu este egală cu un viitor mai bun, ci doar cu schimbarea echipei care gestionează furtul banilor publici. Aceas­tă constatare, de fapt, nu înseamnă că actualul sistem este bun, ci doar atra­ge atenţia asupra faptului că opoziţia nu a reuşit să echipeze “avântul pro­testatar” cu un lider carismatic şi un program care să fie cunoscut şi susţi­nut de o masă largă a populaţiei. Or­ganizatorii mizează pe sprijin extern la fel cum au mizat organizatorii altor “revoluţii colorate”. Căutarea sprijinului extern este unul dintre scopurile călătoriei lui Victor Ponta la Stras­bourg, însă efectul acestor tentative va fi unul nul. În politica românească nimic nu se întâmplă fără acordul ta­cit sau explicit al Ambasadei SUA, iar Gitenstein este mai tăcut ca niciodată. În situaţii asemănătoare din alte ţări, ambasadorii vestici (în frunte cu am­basadorii SUA) atacau la baionetă au­torităţile statului şi ofereau sus­ţi­nere, inclusiv logistică, organizatori­lor pro­tes­telor.”
    http://www.ziaristionline.ro/2012/01/17/prima-analiza-profesionista-asupra-revoltei-anti-basescu-occupy-romania-revolutia-lichelelor/

    luminita

    18/01/2012 at 3:58 pm

    • 😛 : D chiar asa credea gasca kondyakov ca ajung sa puna mana pe secrete fix cand sua vine cu scutul? dupa linistea din partea ambasadei SUA , Marii Britanii , Baselului…se pare ca peste usl nu vine furtuna ci un adevarat tsunami 🙂

      zigzag

      18/01/2012 at 4:10 pm

      • zigzag,
        „organizatorii mizeaza pe un sprijin extern” scrie in articol.
        Iar „Ponta a plecat in acest scop la Strasbourg”!!!!!!!
        sa intelegem ca telefonul ROSU s-a taiat momentan si de aceea papasha kaghebista a decis sa nu isi puna piciorul in ghips dar macar sa se opereze la polimeru din -scuzati- fund?
        Li s-a inchis usa la moskova karpelor? ❓

        luminita

        18/01/2012 at 4:29 pm

        • Salut luminita,
          O sa-l primesca exact acolo unde il merita 😦

          Theophyle

          18/01/2012 at 4:54 pm

    • asa se mai poate explica si de ce mai pleaca de la USL cate unul spre putere.

      valentin

      18/01/2012 at 4:16 pm

  56. USLinoasa de Loda si-a aratat ratul p-aici? ca a avut tupeul sa declare ca nu USLinosii sunt cei care au provocat zavera. la Cluj l-am identificat pe nesimtitul care a manjit statuia lui Matei Corvin – le trebuia grohaitorilor si conflict inter-etnic! este un pesedizd!
    GALERIE FOTO şi VIDEO. Proclamaţia PSD-istului Viorel Luca, arderea în efigie a lui Traian Băsescu şi mânjirea statuii lui Matei Corvin
    http://oradecluj.oradestiri.ro/galerie-foto-si-video-proclamatia-psd-istului-viorel-luca-arderea-in-efigie-a-lui-traian-basescu-si-manjirea-statuii-lui-matei-corvin/actualitate/2012/01/18/

    Sare'n Ochi

    18/01/2012 at 4:27 pm

    • Nistre criminali,
      astia trebuie batuti cu franghia uda pana lesina 😦

      Theophyle

      18/01/2012 at 4:53 pm

  57. cat timp mai pune Romania botul la manipularea Uniunii Suspine si Lamentatii, Uniunii Solutii Lipsa?

    Sare'n Ochi

    18/01/2012 at 4:36 pm

    • nici un minut mai mult.

      luminita

      18/01/2012 at 4:40 pm

  58. Bejinariu, deputat PSD: Jandarmeria este transformata in vechea securitate! De asta a cerut chemarea ministrului de interne la parlament. Cica jandarmeria face abuz cu filtrele, „perchezitiile”, ii incita pe cetateni.
    Declaratia e facut la tvrinfo, Hop si musiu Calimente: l-a deranjant comportamentul fata de cei retinuti: tarati pe jos, loviti cu bocancul in cap.
    De jandarmii batuti si raniti nu ii pasa.
    Cretinii dracului, pun paie pe foc.

    cedric

    18/01/2012 at 4:46 pm

    • uslinosii sunt disperati

      valentin

      18/01/2012 at 4:50 pm

    • salut Cedric 🙂
      Imbecil sinistru,
      trebuia sa ia cunostinta cu NYPD in SUA, sau cu politia franceza sa vada cum merge treaba cu democratia!

      Theophyle

      18/01/2012 at 4:52 pm

  59. Am vazut ca Asociatia nationala a suporterilor va participa maine la marele miting, Mi-ar place ca jandarmii sa nu se amestece daca iese bataie intre demonstrantii USL si suporteri si nici sa nu ii controleze pe acestia din urma daca vin „dotati”.

    cedric

    18/01/2012 at 4:51 pm

  60. Dar ce e cu manifestatia asta: Doar de la Arcul de triumf pina la Piata Victoriei ?
    Aveti vreo iexplicatie ?

    Un tanar de stanga

    18/01/2012 at 4:54 pm

  61. Salut pe toata lumea 🙂
    Postare noua!

    Theophyle

    18/01/2012 at 4:56 pm

  62. ha-ha 😆
    Vanghele dupa o noapte cu OMizil o sa cante „a hard day’s night ” da ` nu oricum pe ritmuri de manele

    mircea

    18/01/2012 at 4:56 pm


Comentariile sunt închise.