Politeía

Quis custodiet ipsos custodes?

Revista Presei – 16 ianuarie / “Violențe la Bucureşti”

Bună dimineata intr-o zi de luni. Astazi , vremea va continua să se răcească. Cerul va fi mai mult noros şi local va ninge în nord-estul şi centrul ţării precum şi la munte. În restul teritoriului înnorările vor fi temporare, iar ninsorile se vor semnala pe arii restrânse, potrivit Administraţiei Naţionale a Meteorologiei. Vântul va sufla slab şi moderat, cu unele intensificări în regiunile estice şi în zona montană înaltă unde trecător va spulbera zăpada.Temperaturile maxime vor fi cuprinse între -7 şi 3 grade, iar cele minime între -15 şi -5 grade

La Bucureşti, vremea continuă să se răcească, astfel încăt temperatura maximă va fi între 1 şi 3 grade, iar cea minimă se va situa în jurul valorii de –6 grade.Mediafax

Curs valutar BNR valabil azi: 1 EURO = 4. 3322  RON; 1 USD = 3. 3884 RON; 1 EURO = 1. 2785 USD; Francul elvetian 3. 5796 RON. Gramul de aur 178.5211 RON.

A treia zi de proteste în Capitală: Incendierii şi vandalizări în Piaţa Unirii. Peste 50 de persoane au primit îngrijiri medicale. Protestul din Piaţa Universităţii s-a încheiat, duminică noapte, după aproape 12 ore, aproximativ 30 de manifestanţi care mai erau în zona fântâni de la Facultatea de Arhitectură fiind ridicaţi de jandarmi, care i-au încercuit şi i-au dus la dube. Cei aproximativ 30 de protestatari rămaşi la Piaţa Universităţii duminică noapte, după ora 24.00 şi după ce majoritatea manifestanţilor au plecat spre Piaţa Unirii, unde au avut loc incendieri şi vandalizări, au fost încercuiţi de un cordon de jandarmi. Ulterior, jandarmii i-au luat pe aceştia şi i-au dus la dubele aflate în Piaţa Universităţii. La ora transmiterii acestei ştiri, în Piaţa Universităţii şi în Piaţa Unirii nu mai sunt protestatari, rămânând câteva echipaje de jandarmi. n urma verificărilor din Centrul Istoric, jandarmii nu au găsit grupuri de protestatari. Pe unele străzi, piatra cubică din jurul gurilor de canal a fost smulsă de protestatari, care au făcut grămezi pentru a arunca spre jandarmi. Circulaţia pe bulevardele Nicolae Bălcescu şi I.C. Brătianu, zona care leagă Piaţa Universităţii de Piaţa Unirii şi unde au avut loc ciocniri între manifestanţii violenţi şi jandarmii care au intervenit pentru menţinerea ordinii, a fost reluată. Pe stradă sunt pietre, sticle sparte, garduri rupte, resturi de la torţe şi de la tuburile de gaze lacrimogene, precum şi mobilier stradal devastat. Spaţii comerciale din zona Unirii au fost vandalizate, cel mai afectat fiind un magazin de telefonie mobilă, de unde s-au furat aparate şi alte accesorii. Totodată, magazinul alimentar din spatele complexului comercial Unirea a fost vandalizat, geamuri de la case de schimb valutar au fost sparte, iar un chioşc de ziare a fost incendiat, focul fiind stins de pompieri şi jandarmi, cu tunuri cu apă. Mediafax.

Ce greseli de comunicare a facut Traian Basescu. Presedintele a fost prea sigur ca romanii nu vor protesta si nu a avut un scenariu de rezerva, cred comentatorii politici. In plus, seful statului s-a bazat prea mult pe revenirea Puterii in sondaje. Dupa ce a cerut premierului, vineri seara, retragerea proiectului legii sanatatii, presedintele Traian Basescu a disparut timp de doua zile, neavand nicio aparitie in public. Potrivit unor surse, seful statului ar fi fost in Bucuresti vineri si sambata. Mesajul lui Traian Basescu a venit dupa ce presedintele atacase de mai multe ori pe tema noii legi a sanatatii, tinta principala fiind seful SMURD, Raed Arafat. Analistii politici cred ca seful statului a riscat si a pierdut in scandalul din sanatate si ca nu a avut o strategie de rezerva. Premierul Emil Boc a fost şi el destul de discret în zilele protestelor. Sâmbătă, Emil Boc nu a avut nicio apariţie publică. Potrivit unor surse din PDL, Emil Boc s-a întâlnit, în jurul orei 17.00, cu câţiva lideri ai partidului pentru a analiza situaţia creată. Nici după această întâlnire, premierul nu a făcut nici o declaraţie, din partea PDL adresându-se ziariştilor purtătorul de cuvânt Sever Voinescu. Ieri, premierul Emil Boc l-a vizitat pe unul dintre jandarmii răniţi în proteste. El a anunţat că azi, Coaliţia va discuta noua lege a sănătăţii, lansând un apel la dialog pe această temă. „Violenţa şi cărămizile aruncate în stânga şi în dreapta nu reprezintă o soluţie”, a afirmat Boc.  Adevarul.

Cristoiu: „Ponta – prudent, Antonescu – infantil”. Cristoiu crede că liderul PSD a fost mai abil decât cel al PNL în a specula politic protestele de stradă. Jurnalistul Ion Cristoiu spune că de vină pentru ”atmosfera revoluționară” de la televizor sunt și reporterii care n-au experiența conflictelor și exagerează. Jurnalistul Ion Cristoiu este de părere că există mai posibilităţi de interpretare a manifestaţiilor din ultimele zile. Prima dintre acestea ar fi intepretarea opoziţiei şi a televiziunilor. „Şi mă refer, în primul rând, la cele care sunt în slujba opoziţiei. Acestea au tendinţa de a exagera, de a dramatiza şi a transforma aceste mişcări de protest într-o stare revoluţionară la fel ca în `89. De 20 de ani se întâmplă acest lucru, probabil şi PDL dacă ar fi fost în opoziţie ar fi făcut acelaşi lucru”, este observaţia jurnalistului Cristoiu. O altă interepretare ar fi, în opinia sa, aceea că prin intermediul reporterilor, televiziunile exagerează. „E vorba în special de reporteriţe. Nu sunt manipulate, însă neavând experienţa unor conflicte, mineriade, războaie, sunt impresionate. O petardă aruncată, apariţia şocantă a jandarmilor înarmaţi cu scuturi le impresionează şi au momente isterice. Iar prin reacţia lor creează această imagine de revoltă sângeroasă, revoluţie, confruntări”, mai adaugă jurnalistul. EVZ.

Cum a pierdut statul 5.000 de hectare de pădure. Statul a pierdut 5.000 de hectare de pădure în judeţul Buzău după ce autorităţile care ar fi trebuit să îi apere interesele au cedat în mod surprinzător. Haosul care guvernează problematica retrocedărilor terenurilor către foştii moştenitori a generat de multe ori suspiciuni de fraudă în afacerile cu drepturile litigioase cumpărate de diverşi samsari, cunoscuţi şi ca procuratori, de la foştii proprietari. Un astfel de caz cel puţin dubios este la Buzău şi are ca miză 5.000 de ha de pădure care a dispărut extrem de rapid din proprietatea statului beneficiind de complicitatea evidentă a unor responsabili din instituţiile publice. România liberă vă prezintă modul în care o societate comercială, Forestiera Ardeleană SRL, a obţinut suprafaţa amintită  de pădure după mai multe manevre care nasc serioase suspiciuni de ilegalitate. Astfel, potrivit documentelor deţinute de RL, miza din acest dosar o reprezintă recuperarea a aproximativ 12.000 de ha pădure – jumătate de pe raza judeţului Buzău, jumătate în Covasna, care au aparţinut în anii ’40 fostei societăţi pe acţiuni Ardeleana pentru Industria Forestieră.  Dacă la Covasna, problema se află încă pe masa judecătorilor, la Buzău problema a fost rezolvată rapid după apariţia în schemă a unui procurator, Gheorghe Ceteraş. Romania Libera

Din ce să crească economia? Eurostat: România – cea mai drastică scădere a ratei de ocupare. România este ţara din Uniunea Europeană unde proporţia populaţiei ocupate a scăzut cel mai mult în ultimul deceniu. Cele mai noi date publicate vineri, 13 ianuarie, de Eurostat plasează România la coada evoluţiilor în materie, pe continent, cu o diminuare de peste 7%. Strategia de la Lisabona prevede atingerea unui grad de ocupare de 70%. Oarecum paradoxal, România se situa, încă, în anul 2000, peste acest nivel şi cu trei procente şi jumătate peste media europeană. Acum am coborât la doar 63,3% iar tendinţa descrescătoare e tot mai greu de oprit în condiţii de criză. Doar Ungaria şi Malta au rămas în urma noastră, undeva peste limita de 60%.Doar Ungaria şi Malta au rămas în urma noastră, undeva peste limita de 60%. Pentru comparaţie, cea mai bună evoluţie a avut-o colega noastră de val de integrare de la sud de Dunăre, care a crescut cu aproape nouă procente şi ne-a depăşit în clasamentul ocupării. De altfel, două treimi din statele UE şi-au majorat participarea pe piaţa muncii şi doar nouă dintre ele au înregistrat scăderi. Curs de Guvernare.

Peste 2 milioane de români nu-şi mai pot vinde de astăzi maşina. Noua taxă de poluare a intrat în vigoare. Noua variantă a taxei de poluare a fost publicată în Monitorul Oficial şi a intrat în vigoare de la finele săptămânii trecute. Conform noii legi, pe lângă maşinile nou înmatriculate, taxa trebuie achitată şi pentru automobilele înmatriculate în România înainte de 1 ianuarie 2007. Noua taxă de poluare a intrat de vineri în vigoare, la o lună de când legea a fost votată în Parlament de către Camera Deputaţilor. Conform acesteia, cei care doresc să achiziţioneze un automobil la mâna a doua înmatriculat în România înainte de 1 ianuarie 2007 sunt de acum obligaţi prin lege să achite noua taxă la reînmatricularea maşinii pe numele lor. La finele lunii decembrie mii de români care au cumpărat un autoturism înmatriculat în România înainte de 1 ianuarie 2007 s-au înghesuit în unităţile Direcţiei Regim Permise şi Înmatriculare a Vehiculelor (DRPCIV) din întreaga ţară pentru a-şi înscrie automobilul şi a evita practic noua taxă despre care toată lumea credea că va intra în vigoare începând cu data de 1 ianuarie 2012. Odată cu intrarea în vigoare a noii taxe au apărut în prim-plan şi cazuri mai puţin obişnuite, cum este cel al maşinilor în leasing pentru care contractul a fost încheiat înainte de 1 ianuarie 2007 sau cel al maşinilor pentru care s-a recuperat în instanţă taxa.

„Dacă cineva a încheiat un contract de leasing pentru un automobil în decembrie 2006, iar acum contractul a ajuns la final şi vrea să transcrie maşina pe numele său, va trebui să achite noua taxă de poluare potrivit noii legi”, a declarat avocatul Marius Coltuc, de la casa de avocatură Coltuc. Astfel, dacă cineva îşi va transcrie maşina pe numele său, pe lângă valoarea reziduală a maşinii, în cazul în care aceasta există, se va plăti şi noua taxă de poluare. Vestea bună vine în cazul celor care şi-au recuperat în instanţă taxa anterioară – aceştia şi-au recuperat banii şi nu sunt obligaţi acum să o achite din nou. „În cazul în care cineva a obţinut în instanţă returnarea taxei de poluare după iulie 2008, persoana respectivă va putea vinde auto­mobilul fără ca noul proprietar să fie obligat la plata noii taxe de poluare”, a subliniat Coltuc. La fel ca şi în anii anteriori, casele de avocatură se pregătesc deja să conteste în instanţă şi noua taxă de poluare, mai ales că în condiţiile actuale nu se urmăreşte neapărat reducerea poluării, dar se reuşeşte blocarea tranzacţiilor cu maşinile mai vechi de 2005 şi înmatriculate înainte de 1 ianuarie 2007. „Noua taxă de poluare poate fi contestată în justiţie ca şi variantele anterioare. Deja avem noi cazuri şi vrem să mergem inclusiv la Curtea Europeană de Justiţie. Ca şi variantele anterioare, această taxă nu respectă principiul «poluatorul plăteşte», funcţionează ca un impozit şi nu reduce deloc poluarea”, a spus avocatul Marius Coltuc. Integral in Ziarul Financiar

La orele pranzului vom publica versiunea nostra despre incidentele violente carea au avut loc la Bucuresti.

Va urez o zi buna si linistita!

211 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. o zi buna tutiror!
    va recomand: http://almanahegoagal.blogspot.com/2012/01/lovitura-de-stat-si-bolsevicii.html, o postare inteligenta
    si un comentariu de la mine de pe blog:
    @BM: domnilor eu scriu despre fotbal, la asta cred ca am ceva talent. pe mysport am avut vreo 5 invitatii sa ies in strada, si i-am intrebat pe toti daca stiu ce inseamna SMURD-ului si de cine apartine aceasta institutie a statului. in loc de raspuns am primit injuraturi ca la usa cortului.

    Sare'n Ochi

    16/01/2012 at 8:22 am

  2. neata tuturor! 🙂 : o concluzie scurta- in RO nu poti lupta impotriva mafiei si a coruptiei instaurate dupa 89 fiind si la putere dar cumva si in opozitie :). am vazut ca se striga prin tara : jos coruptia.excelent.dar coruptia cui jos?a lui ritzi care a luat sau a produs o paguba de cateva zeci de mii de e …sau a guvernelor lui ilici si tariceanu care au devalizat tara si resursele naturale ale tarii. :)pdl mai are inca o sansa.si apoi vom sti daca ramanem singuri sa luptam ptr idealurile noastre

    zigzag

    16/01/2012 at 8:26 am

  3. Salut
    Ma bucur ca MN si prof Vlaston si-au spus punctul de vedere. Cam tirziu dar oricum inaintea altor formatori de opinie. Asa si trebuie. Raspunsul la comentarii ar fi un plus animind subiectul de altfel gingas:
    USL si fortele revolutiei nu au nimic cu PDL (care de altfel tace milc) ci toate tunurile sunt puse pe Traian Basescu. Traian Basescu trebuie infrint eventual demis, iar ciolanul sa reintre in fasolea partidelor.

    Un tanar de stanga

    16/01/2012 at 8:45 am

  4. Buna dimineata
    Ce legatura are razmerita asta cu recent promulgata lege impotriva violentei pe stadioane? Daca ma uit la profilul nucleului dur, pare mai degraba o revolta a stadioanelor .
    Si mai trist mi se pare, comparand cu mineriadele din ’90, huliganiadele stadioanelor 2012 au beneficiat de sustinerea populatiei oraselor. Iliescu se poate anestezia linistit pentru operatie. De data asta i-a iesit mai bine.

    ela

    16/01/2012 at 8:57 am

    • Buna dimineata. Acum nu stiu daca sunt de acord cu ultima parte a postarii tale. Nu imi dau seama cat de mult au sustinut locuitorii Bucurestiului hulaniada din noaptea trecuta. Ca om care a trecut prin toate mineriadele, in special cea din 13-15 iunie, imi amintesc cum minerii erau aplaudati de oamenii de pe strada. Nu cred ca s-a asistat la asa ceva noaptea trecuta.

      clemycali

      16/01/2012 at 9:08 am

      • @buna seara clemycali;
        e adevarat/in iunie 90 ,unii erau ” pro mineri” altii,mult mai putini erau” demascati” de petre roman
        oricum” inbucurator” este ca ” avutia nationala” a crescut in 2012 fata de iunie 90;statistic cred ca valoarea distrugerilor materiale de azi noapte o depaseste pe cea din iunie 90,in termeni comparabili

        intamplator

        16/01/2012 at 9:12 am

        • si inca ceva privind reactia: in inuie 90 nu existau teveuri” de stiri” iar ” tvrlibera” oprise emisia;nu mai zic de feisbuc,bloguri…
          e cel putin jenant ce scrie pe unele bloguri;
          vai de mama noastra…” tara europeana”

          intamplator

          16/01/2012 at 9:15 am

          • dar il aveam pe CTP si atunci, cu aceeasi spuma ROSIE in coltul buzelor.

            cinic

            16/01/2012 at 10:22 am

      • Nu vorbeam numai despre locuitorii Bucurestiului; daca in 90 operatiunea s-a limitat la Bucuresti, anul asta au fost contaminate multe orase mari.Ma doare tare ca a iesit Timisoara.

        ela

        16/01/2012 at 9:38 am

        • cred ca daca Lidl anunta ca se dau tigai gratis se adunau mai multi. Si la Timisoara exista cativa zeci de impostori porecliti revolutionari, ceva (fosti) ofiteri politici cu pensii redimensionate, ceva bugetari ramasi fara foarfece (de taiat frunza la caini) si ceva naivi care asteapta carnatii USL sa cada din cer. Toti ceilalti sunt protestatari onesti.

          cinic

          16/01/2012 at 10:25 am

        • Buna dimineata!
          Va aduceti aminte ce s-a intamplat in Valea Jiului pe vremea lui Ceasca?
          Zona s-a umplut de cozile de topor ale securitatii comuniste.
          Dupa revoltele din ’77, evident.
          Oare in Timisoara nu s-a intamplat ceva similar dupa ’89?
          Clanurile de interlopi care, se spunea acum cativa ani, au cam pus mana pe oras (primarul cine era/este si ce a facut?), sunt o fictiune sau o realitate?

          Mih

          16/01/2012 at 10:35 am

    • Buna dimineata. In perioada anilor 90 Bucurestiul si bucurestenii au avut o optiune politica de drepata, Oprescu fiind primul primar general care provine din partea stanga a esicherului politic. Totusi, si Oprescu, daca nu era mai excentric si nu facea pe „dizidentul” la vremea respectiva, nu cred ca ajungea la primarie. Si in anii 90 bandele care au devastat Bucurestiul au fost apalaudate doar de o parte a bucurestenilor si stim cu totii care e acea parte, care este pregatirea scolara, statutul social si IQ-ul celei mai mari parti a sustinatorilor anarhistilor.
      Cea mai proasta idee este ca populatia sa iasa la lupta, fata in fata, cu prostimea. Eu personal, chiar si daca se vor desfasura anticipate, sunt optimist: USL nu va avea majoritatea in parlament. Este imposibil ca toti romanii sa fie atat de dobitoci cum cred astia din USL.

      ribelalu

      16/01/2012 at 10:15 am

  5. buna dimineata;
    din toata aiureala asta,cel mai afectate vor fi victimele” colaterale” cam 95 pct din cei care au ramas inca in romania;
    de cele 5 pct -de oriunde ar fi ele,putere/opozitie-nu-mi fac griji,ei sunt cistigatorii

    intamplator

    16/01/2012 at 9:08 am

  6. Salut 🙂
    Ma surprinde neplacut reactia foarte slaba a autoritatilor la cele intamplate. Galerienii aia ar trrebui sa fie acum la zdup cu oasele rupte si fara chef de porcarii mult timp de acum incolo. Poate gresesc, stie cineva altceva?

    Diana

    16/01/2012 at 9:49 am

  7. neata,

    ca numar de participanti la protestele din week-end, pot sa spun ca a fost vorba de o mini-mineriada, nu se poate compara cu numarul urias de mineri veniti la bucuresti atunci si cu numarul urias de bucuresteni care tot atunci i-au sustinut pe mineri….diferenta este colosala, parerea mea.

    acum majoritatea bucurestentilor nu s-a implicat!

    skorpion

    16/01/2012 at 10:06 am

  8. neatza 🙂
    Am dormit bine 😆
    Chuky Antenescu,ieri cand a terminat ce a avut de declarat(la b1) spunand -si acum dau cuvantul presedintelui pc dl.Dan Consta…….,din platou se aude Ion Cristoiu-nuu,nu,inchide termina.. 😆
    banc(G&M)
    Basescu cu gura plina de sange sta cu un bumerang in mana.Antonescu ii spune-pai ce faci,arunca bumerangul !
    Basescu-ba arunca-l tu !!! 😆
    ..
    intotdeauna vor exista clovni de serviciu care vor incerca sa capitalizeze electoral.Chiar si rahat daca se poate.Antonescu,Fenechiu,Adomnityzei,lideri sindicali ,diversi vazutzi prin teveuri Irinel C. ha-ha,Dan Diaconescu ,lovilutzionali etc.Mhoama ,ce-au mushcat-o.
    ..una peste alta as fi curios sa aud nishte date preliminare,jandarmi prin spitale,bataushi cretini,organizatori,agitatori din partea partidelor,da` nu poveshti-poze clare,pagube directe si colaterale,ratinguri etc.Seci si clare.
    ..
    habar n-am care e structura operatzionala interdepartamentala la preshedentzie/guvern,care-s protocoalele de operare,in functzie de ce anume,cum/ce trebuie sa faca/sa se comporte fiecare in orice moment si-n conditzii normale si-n situatzie de „criza”.Cert e ca pe comunicare nu e ceva in regula.
    ..
    poate ar fi timpul ca incet,inspre seara sau maine cel tarziu (functzie de cum evolueaza situatziunea) sa vedem nishte institutzii la raport.Poate n-ar fi rau ca piratul sa faca o conferintza precedata de un discurs corect(spunea odata ca actuala clasa politica a ramas in urma,lucru confirmat zilele astea)

    mircea

    16/01/2012 at 10:11 am

  9. Buna ziua! 🙂

    Incep sa se decanteze lucrurile. Neamtu, Vlaston, Cristoiu, Tapalaga („Mobilizarea si organizarea jandarmilor a parut extrem de slaba, disproportionata in raport cu gravitatea situatiei, ezitanta. Nu e clar de ce la alte proteste mult mai pasnice erau scosi mii de jandarmi iar acum am vazut mult mai putini dacat poate era necesar”) incep sa puna problema la modul institutional: in Bucuresti nu a fost manifestatie politica, ci o chestie care a degenerat iar de la un punct incolo s-a vazut ca Jandarmeria era slab pregatita si ca, ipotetic, daca vandalii erau mai muti, ar fi fost depasita.

    Igas si ceilalti sefi de arme ar cam trebui luati la intrebari. Igas si nu stiu care consilier de stat au venit abia duminica in Bucuresti.

    Cetatean

    16/01/2012 at 10:15 am

    • daca iti aduci aminte: si la Londra, si la Paris acest soi de protestatari-vandalizatori au actionat seri de-a rindul…poate este o tactica, de a-i lasa sa se descarce, apoi intra in ei ca-n brinza

      skorpion

      16/01/2012 at 10:18 am

    • informatia direct de la un jandarm,cunostinta de-a mea, participant ieri.
      Scandalagiii erau cunoscuti si au fost recunoscuti. dar e extrem de dificil sa-i retii. Umbla in grupuri foarte mici si amestecati printre ceilalti pana se regrupeaza.
      Nu ai cum sa ii arestezi inainte de a face efectiv ceva. Se poate interveni sa izolezi elementele problematice cu ajutorul politistilor in civil. Nu cred ca s-a pus asa problema,inca.

      valentin

      16/01/2012 at 10:19 am

    • Salve City 🙂
      E evident ca a fost o dereglare puternica in coordonare.Piratul ataca(justificat sau nu,asta-i alta discutzie) pe cineva care trebuia probabil luat aliat,Igas „branconeaza” ce stiu io pe unde,Ritli i-a masa la botu` calului etc.

      mircea

      16/01/2012 at 10:21 am

    • Nu e clar de ca s-au miscat jandarmii incet ?
      Pai e clar. Basescu a aranjat cu huliganii stelisti sa atace si sa murdareasca si sa maculeze miscarea democratica care il apara pe doctorul Calafat. Iar jandarmii au mers pe shestache

      Un tanar de stanga

      16/01/2012 at 10:22 am

      • 😆 raule!

        Cetatean

        16/01/2012 at 10:23 am

      • Ai incalcat dreptul la copyright. L-ai citat fara permisiune pe Alistar (farul Transparentei politice), pe Dan Petre (fiul lui Zoe), pe apostolul pielii – Bogdan Chirieac, pe Ciutacu,Gadea,m.Badea (si n-am sa stric timp ca sa-i calific).

        cinic

        16/01/2012 at 10:29 am

      • E mai profunda chestiunea tds 😆
        Inca de la Golden-Blitz piratul ii spune lui Becali.Vezi ca-ntr-o zi voi avea nevoie de tine.Tu te dai bine pe langa mine ca ai probleme cu dna-ul,io-tzi spun da catzi ultrashi am nevoie ca sa deturnez mishcarea spontana neprihanita a oamenilor muncii.Cu Igas rezolv io.Il trimit la popota sa-mi dea un rap[ort catzi mistretzi si capriori au fost branconatzi.

        mircea

        16/01/2012 at 10:31 am

    • Cetatean nu faceam eu ieri niste comparatii cu ultima mineriada? Vorbeam in pustiu ieri ca Daniel. Igas s-a comportat ca si Dejeu in timpul asaltului lui Cozma asupra Bucurestiului.

      clemycali

      16/01/2012 at 10:24 am

      • asa este, clemy. Vad ca se pune clar problema lui Igas si a jandarmeriei.

        Cetatean

        16/01/2012 at 10:53 am

        • Era si cazul. Ca inteleg ca domnul Igas era in week end in loc sa coordoneze actiunea jandarmeriei.

          clemycali

          16/01/2012 at 10:59 am

          • da!!! unde dracu umbla astia cind ai nevoie de ei?!

            Cetatean

            16/01/2012 at 11:06 am

  10. buna dimineata tutulor,
    trec doar cit sa te salut, Miţo, la Revulutie nu cred c-o sa ma duc, si nu din cauza de soacra, dar bine zice: prea multi golani, prea multa pegra, maica.Ce sa cauti tu acolo? o piatra-n cap?
    Na, ca ajunseram si noi in rindul lumii civilizate, democrate, libertate cit cuprinde.
    „Ce daca sint suporteri?” zice ziaristul sportiv Tolontan care, spre deosebire de tauri, ce vad negru cu rosu-n fata, el face alergie la portocaliu si deloc la blana de motan.
    Da`, cite bordeie atitea obiceie, minte multa, prostie cu carul.
    Doua milioane de romani „nu isi mai pot vinde masina”; in primul rind o au, apoi de vindut o pot face, dar a pus Statul bir pe fumarit.

    victor L

    16/01/2012 at 10:16 am

  11. In Uk, cand au fost protestele, tribunalele au lucrat nonstop. In cateva ore dupa arestare se dadeau si sentintele de puscarie.

    ribelalu

    16/01/2012 at 10:17 am

    • corect, dar la noi cine s-o faca? madam costiniu? judecatori barbulestieni, jipeni…..?

      skorpion

      16/01/2012 at 10:19 am

  12. Time-out de la huligani si intoarcere la politica va propun: interviu de grad zero cu presedintele CCR, Augustin Zegrean.

    Doua pasaje care confirma ceea ce Mister B si cu mine am afirmat aici dupa adoptarea amendamentului SOVA:

    http://www.ziare.com/ccr/decizii/presedintele-ccr-curtea-poate-opri-suspendarea-presedintelui-interviu-ziare-com-i-1145181

    Interviul e mo-numen-tal:

    „Cu alte cuvinte, CCR poate opri procesul de suspendare a presedintelui

    CCR poate opri procesul pentru ca asa spune legea. Pe de alta parte, si in situatia in care Parlamentul ar lua hotararea sa nu suspende presedintele, intrucat nu sunt motive de suspendare a acestuia, cei nemultumiti ar putea sa atace si acea hotarare la Curte, pentru ca si aceasta poate constitui obiect al controlului de constitutionalitate.

    Iar CCR ar putea spune ca sunt, impotriva a ce a votat Parlamentul?

    Asta e o discutie in care n-as vrea sa intru pentru ca nici mie nu mi-e foarte clar la ora asta, pana la urma nu CCR dispune suspendarea presedintelui, Parlamentul poate sa-l suspende, dar la asta se ajunge de cand ne-au dat in competenta verificarea constitutionalitatii hotararilor Parlamentului. Sa fim bine intelesi, legea nu face nicio distinctie in privinta hotararilor care pot fi atacate sau nu pot fi atacate. Pur si simplu spune „hotararile Parlamentului”.

    Nici nu vreau sa mai amintesc de cite ori atit Mister B cit si subsemnatul am sustinut aceasta interpretare, impotriva a ceea ce Sova si restul de Uslasi sustin :lo:

    Cetatean

    16/01/2012 at 10:27 am

  13. Parerile despre zlaba sau brutala actiune a fortelor de ordine ramin pareri: amintiti-va ce se spune in vara despre politia londoneza.
    Batausii, secondati de suflete miloase din presa, spun ca jandarii prea au luat-o in serios, ca la batut fasole; cei cu pagube mai mult sau mai putin colaterale (si eu, nu ma asund) as fi vrut ca organili de ordine sa patrunda printre scandalagii ca in brinza; nicio mila, ca nici ei nu au.
    La fel si parerile despre inactiunea/invizibilitatea portocaliilor si a presedintelui ramin la stadiul de pareri; nu putem verifica ce s-ar fi intimplat daca erau activi si ieseau pe sticla.

    victor L

    16/01/2012 at 10:28 am

  14. Mai este o chestie in interviu cu skepsis:

    „Vedeti, am avut situatia aceea cu suspendarea presedintelui, in 2007. Poporul a dovedit atunci, prin vot, ca Parlamentul a gresit ca l-a suspendat pe presedinte si Parlamentul n-a avut nicio consecinta. In Austria, de exemplu, daca se intampla asa ceva, Parlamentul se dizolva.

    Sunt prea multe situatii in legislatia romaneasca in care anumiti actori ai politicii, ai vietii sociale nu au nicio raspundere”.

    Asa, tataie, trebuia sa o afirme cineva de la CCR de mult chestia asta!

    Cetatean

    16/01/2012 at 10:29 am

  15. ziaristul sportiv si deontologul tolontan stie foarte bine de clanul sportivilor.
    si voicu stie. si dicotul care a arestat 6 membrii acum o saptamina si a confiscat un miniarsenal inclusiv arme automate.
    daca nu se intervine serios astazi – si nu ma refer la jandarmerie – nu cred ca lucrurile o sa evolueze bine.

    neata all

    a

    16/01/2012 at 10:32 am

  16. @a/buna dimineata
    deci nu e nutu camataru,e clanul sportivilor;tot p-acolo;
    de ce nu se spune pe shleau: sunt oamenii lu’ ” senatoru’ voicu&co,gen bebe ivanovici” /sunt convins ca au inregistrari ale convorbirilor telefonice

    intamplator

    16/01/2012 at 10:45 am

    • nu erau doar aia. majoritatea erau pensionari si fara indoiala ca si multi liberaloizi spalati pe creier de Antena3.

      valentin

      16/01/2012 at 10:50 am

      • @valentin
        de la pensionari ce sa astepti(apropo, si eu sunt printre ei)/erau numai prosti,acum sunt si timpiti dupa atita uitat la teveuri;ia sa-i puna sa plateasca biletele ratb,ar mai iesi din casa,” la demonstratie” ?
        statistica aia ,de acum citeva zile,ca romanul dupa ce iese la pensie nu considera ca trebuie sa mai munceasca spune tot(90 pct gindesc asa)
        or sa vada ei -in eventualitatea ca usl va guverna-ca teveul nu tine de foame;au uitat inceputul anilor 2000 cind inflatia era de 60 pct si pensia le crestea cu 10 pct;

        intamplator

        16/01/2012 at 10:57 am

  17. Irinel Columbeanu a fost si el la manifestatie, desi nu s-a vazut. 😀

    valentin

    16/01/2012 at 10:53 am

    • nu s-a vazut ca-i micut si insignifiant si apoi a cam fost fugarit
      🙂

      +

      skorpion

      16/01/2012 at 10:55 am

      • salve skorpy 🙂
        fugea ca potarnichea fara pene
        aici s-a ajuns.Tarfe de doi bani siliconate vor primaria,frustratzi sexual nici macar exotici vor la fel,La Constantza unul e deja.Cine-i alege de fapt ? Noi boborul 😦

        mircea

        16/01/2012 at 11:04 am

  18. Nu poci,pen`ca trebe s-o spun 😆
    E o tipa dragutza foc(blonda 😉 ) la romania tv, care a prezentat stirile,sambata de la miezul noptzii si azi noapte de la ora1.Merita felicitata ptr. felul cum le-a prezentat.La fel ca toata echipa de operatori.Remarcabili.
    Pacat ca invitatzii din platou le strica imaginea.

    mircea

    16/01/2012 at 10:55 am

    • Si eu am ramas placut impresionat de felul cum a transmis RomaniaTV evenimentele si cum reporterii de teren au prezentat faptele. Se vedea de la o posta ca Mirela aia e cu 10 clase peste pipitele de la Realitatea si A3 carora le tremurau chilotii la fiecare petarda. In schimb, in studiou, Dragoteasca si Chireac de tot rahatul. Ei in studiou ii contraziceau chiar si pe reporterii de la fata locului.
      Un bonus special pentru Sorina Matei care a comentat tot timpul pe feisbuc evenimentele.

      ribelalu

      16/01/2012 at 11:09 am

      • de mirela voicu nu prea imi place,chiar dac e curajoasa.Poate e o perceptzie de-a mea greshita.Da,baietzii din teren au fost grozavi.Parca aveau scoala lui O.Gologan 🙂

        mircea

        16/01/2012 at 11:18 am

  19. cum o cheama? rara avis, daca o reporterita a putut prezenta evenimentele fara a folosi termeni ca ” haos”, ” revolutie”, ” nemultumiri sociale”, „demisia”, ” Jos Basescu”!

    Cetatean

    16/01/2012 at 10:59 am

    • chiar nu stiu,dar a fost foarte echilibrata si calma,fatza de fatucele din „teren” Cel putzin primele 10-15 min au fost ok.

      mircea

      16/01/2012 at 11:07 am

      • fatucile din teren se sperie si de umbra lor in teren. Insa cind au de dat probe grele la angajare la Antene sunt foarte curajoase…. ma refer la cele cu state vechi de plata, nu la cele care isi fac si ele, cum pot, meseria (daca a lucra la Antene este o meserie…).

        Cetatean

        16/01/2012 at 11:10 am

        • Nu au vazut confruntarile din anii 90. Nu au trait mineriadele. Sorina Matei face parte din ultimii mohicani ai vechii prese romane care a trait in strada cu carnetelul de note si creionul evenimentele. Normal ca se sperie cand aud o petarda explodand (ceea ce nu ar trebui sa se intample tinand cont de bubuioala din noaptea de Revelion) si se inspaimanta cand vad un grup de scutieri care fugaresc niste huligani.
          Meseria de reporter nu este ptr cei slabi de inger. Mai ales cand e vorba de momente de genul asta.

          clemycali

          16/01/2012 at 11:16 am

          • pai ce ,aia(alea) de la teveurile ” de stiri” sunt reporteri?

            intamplator

            16/01/2012 at 11:59 am

  20. hai ca e tare!

    Cetatean

    16/01/2012 at 11:06 am

  21. conferinta de presa jandarmerie / prefect

    a

    16/01/2012 at 11:13 am

  22. Ziua buna
    Trezit cu zapada pe ulita . Stratosferica grosime de 1 centimetru . 😆
    In Bucuresti remarc absoluta debandada a fortelor de ordine . Cind se devasteaza magazine , masini , in oricare tara democratica fortele de ordine raspund cu batai ca la fasole. Cu echipament anti somoza , bocanci cu spit de fier , scuturi , bastoane intarite (sa doara cind le simti) , manusi intarite cu otel acolo unde trebuie , gaze lacrimogene (nu fumigene) care taie respiratia si fac sa lacrimeze ochii . Tot udat din belsug cu tunuri de apa la mare presiune .
    Lupta e total politica intre doua tabere diametral opuse . Prosti impotriva altora si mai prosti .
    Conform traditiei mioritice „raul cel mai mic” . Parerea mea privind de departe si cu curul la caldura . 🙂

    Ștefan A.

    16/01/2012 at 11:13 am

    • In SUA au si teasere. Socuri electrice pe romaneste. In anumite cazuri se scoate pe strada si politia calare. S-au purtat prea frumos cu huliganii azi noapte.

      clemycali

      16/01/2012 at 11:18 am

      • incep sa imi conturez si eu aceasta impresie.

        Cetatean

        16/01/2012 at 11:21 am

      • probabil ca au fost informatzi ca jandarmii nu vor reactziona imediat, din „ratziuni politice” uslashe

        mircea

        16/01/2012 at 11:23 am

        • dispozitivul jandarmilor nu avea ordine clare sau a primit ordin sa fie retinut. In plus, nu erau destule trupe, am impresia. cei care erau in teren nu erau prea pregatiti pentru escaladarea de asemenea amploare. Prea s-a taraganat interventia in forta.

          Cetatean

          16/01/2012 at 11:28 am

  23. @clemy,
    poate nu se sperie, ci se face a fi speriata, poate primeste o prima, nu?
    :mrgreen:

    8.700 de persoane au manifestat in 41 de orase.
    Jandarmii au asigurat ordinea publica cu peste 2.000 de luptatori.

    adica 0.045 % din populatie calculat la 19.000.000 diferenta pina la 21 milioane fiind emigratii.

    skorpion

    16/01/2012 at 11:18 am

  24. Am vizionat cu atentie filmuletele care arata confruntarea jandarmilor cu protestatarii dupa orele 19-20. Nu sunt de specialitate, insa mi se pare ca rindurile Jandarmilor au fost slabe, ca oamenii nu au avut echipamente corespunzatoare in unele locuri, ca au avut o atitudine ezitanta si ca tunurile cu apa si gazele lacrimigene nu au fost folosiite cum trebuie si cit trebuie. Am vazut jandarmi retragindu-se, atacind cu doar 2-3 rinduri de oameni si stind in intersectii in pericol de a fi incercuiti.

    Cetatean

    16/01/2012 at 11:18 am

    • Exact asa s-a intamplat si la ultima mineriada. Mai precis la Costesti cand jandarmii au fost batuti de mineri, prinsi si incercuiti, iar Cozma a pronit in mars catre Bucuresti. De cate ori imi aduc aminte de atatea ori ma enervez. Guvernul si presedentia faceau planuri ptr evacuarea capitalei. MI a facut intotdeauna joc dublu.

      clemycali

      16/01/2012 at 11:23 am

      • linia de comanda atunci era infiltrata de generali membri PRM, baieti de-ai vechiului sistem. Generalul Lupu, in special, care dadea ordine idioate maiorilor si coloneilor care ii aratau ca vor fi incercuiti. Minerii aveau o Vola (utilaj greu) in fata, cu faruri pe trupele de ordine, le stiau dispozitivul, iar generalul Lupu se purta cu manusi cu ei.

        Nu suntem in aceeasi situatie, insa tot e slaba linia de comanda. La o presiune mai mare, ea cedeaza, sobolanii MAI cu burti din minister se dau la fund si asteapta sa vina alt regim, sa isi propuna serviciile de profesionisti care au facut treaba impecabil pentru a ne baga in Schengen.

        Cetatean

        16/01/2012 at 11:26 am

        • Absolut exact in privinta momentului Costesti. Inca ceva. Atunci SRI si serviciul de informatii ai MI au transmis informatii incorecte. Singurul serviciu care si-a facut serios treaba a fost DIE.
          Dar MAI a ramas in continuare nereformat si neprofesionalizat chiar daca nu mai este infliltrat de elementele PRM. Prieteniile cu oamenii de la PSD au persistat insa.

          clemycali

          16/01/2012 at 11:33 am

  25. am vazut doar doua masini cu tunuri de apa, putine trupe DSPIR sau cum se mai cheama, jandarmi care stateau pe bulevard si se uitau cum huliganii fac baricade.

    Cetatean

    16/01/2012 at 11:20 am

  26. 243 persoane identificate.

    a

    16/01/2012 at 11:20 am

  27. ” Boc ii cere lui Igas masuri dure”.

    E clar, s-au prins pina la urma: atitudine ezitanta a liniei de comanda din MAI. Aceeasi veche problema. Ministrul lasa grija in seama subalternilor si aia, din birouri, habar nu au cum sa isi faca treaba. ” Profesionistii” lui peste din MAI.

    Cetatean

    16/01/2012 at 11:24 am

  28. Cei trei care vorbesc, prefectul, jandarmul si pompierul sunt absolut agramati si cretini. Nu stiu sa lege doua vorbe coerente.

    Cetatean

    16/01/2012 at 11:27 am

    • Eu fac niste legaturi mintale cam in afara sabloanelor . 🙂
      Cind se stabilea recalcularea pensilor militare , cu circul legat de aducerea de catre pensionati a certificatelor necesare care erau tot in arhivele statului 🙂 a fost o iesire pe sticla a ofiterilor care se ocupau cu aceste recalculari (era si o tanti ofiter ) . Aceiasi incapacitate de a comunica ceva logic , aceiasi fuga de raspundere sau curajul de a spune clar ca masura era ilogica . 22 de ani de democratie nu au schimbat absolut de loc mentalitatea bugetarului . Mereu hartii peste hartii , scuze puerile pentru a ascunde fuga de raspundere . Ca asa a vrut clasa politica in totalitate . 😦 Asa a fost si este democratia „originala” . La placinte inainte , la razboi inapoi . 😦
      Efectele devin tot mai vizibile si cu probleme tot mai mari . 😦

      Ștefan A.

      16/01/2012 at 11:35 am

  29. jandarmul este intrebat de ce nu au fost impiedicati sa vina la manifestatie liderii supirterilor. Jandarmul spune ca nu puteau lua masuri impotriva lor pentru ca inca nu facusera nimic contra legii.

    ce cretin, de functia preventiva a interventiei organelor de ordine nu a auzit nimic!!!

    Cetatean

    16/01/2012 at 11:31 am

    • chiar nu vad de ce nu ar fi lasati. e dreptul lor sa manifeste, daca sunt parte a galeriei si au probleme la stafion nu inseamna neaparat ca nu-si pot spune pasul in strada, pasnic.
      Ar fi un abuz si nu pot fi de acord.
      si dupa ce se iau la bataie cu jandarmii , tot e dreptul lor sa vina si a doua zi.
      Sanctionezi ptr ce a facut, nu ptr ce ar fi putut face. Nu e stadion.

      valentin

      16/01/2012 at 11:34 am

  30. domnule, e cretin jandarmul: „nu s-a apreciat ca intrarea lor [ultrasi] in zona de protest poate sa degenereze”!!!!

    pompierul: „sunt cetateni care au voie sa manifeste, au dreptul la libera exprimare, nu li se poate interzice sa vina in Piata”.

    jurnalistul: „daca vin iar azi in piata, vor fi lasati sa vina?”.

    Jandarmul o scalda si zice ca nu prea are cum sa ii opreasca, ca poate vin deghizati, etc.

    Absolut cretin ala de la jandarmerie!!!!

    Pentru mine e clar: linia de comanda militar-politica, adica sobolanii aia din ministere care au functii de chestori sau (sub) secretari de stat, plus Ministru, habar nu au sa gestioneze un conflict de strada!!!

    Cetatean

    16/01/2012 at 11:34 am

    • Am scris la 11:35
      „Citeste si da mai departe ” 🙂

      Ștefan A.

      16/01/2012 at 11:36 am

    • la fel poti pati si tu maine daca manifestezi impotriva lui Mazare si folosesti cuvinte urate, gen conopida. Si jandarmeria decide ca prezinti risc si nu mai ai voie sa iesi pe strada in grupuri mai mari de 1.

      valentin

      16/01/2012 at 11:37 am

      • corect

        a

        16/01/2012 at 11:40 am

      • valentin, uite, la Rosiorii de Vede suporterii Craiovei au fost legitimati timp de o ora, cit sa piarda trenul spre Bucuresti. Clever, nu? eu zic ca da.

        La fel in Bucuresti: se incercuieste zona cu probleme, se blocheaza accesul la ea pe motiv de escaladarea a mitigului neautorizat (sa fie clar: dreptul de manifestare e circumscris de obtinerea autorizatiei de la primarie) si nu se permite alimentarea titingului cu alti „cetateni pasnici”.

        Am fost din intimplare in zone fierbinti din Paris si am vazut cum se face. Imi era frica, ca cetatean, sa ma apropii de zona fierbinte. Nici un cetatean normal nu avea voie sa se apropie, era impiedicat.

        Numai la noi huliganii cunoscuti au „dreptul” de a recidiva.

        Cetatean

        16/01/2012 at 11:42 am

        • se poate si asa, dar cam ce forte ti-ar trebui ca sa fii eficient?

          valentin

          16/01/2012 at 11:45 am

          • tunuri de apa, jandarmi pe strazile secundare, elicoptere, bruiajul comunicatiilor GSM pentgru e evita comunicarea intre grupurile de huligani, etc.

            Nu sunt de profesie, insa impresia mea este ca jandarmii au stat pe alocuri pasivi, in expectativa, avind rolul doar de a interveni ca sa se apare in caz ca erau atacati.

            Cetatean

            16/01/2012 at 11:50 am

  31. reporterii intreaba cine era comandantul dispozitivul jandarmilor care nu au dat comanda de incercuire a celor 70-80 de turbulenti.

    Seful a fost comandantul Jandarmeriei din localitate.

    reporterul intreaba de ce jandarmii s-au imprastiat si nu au incercuit turbulentii.

    jandarmul pare rupt de realitate, atita lipsa de focusare profesionala (scuzati expresia) si de nepercutare a gravitatii faptelor, mai rar.

    Cetatean

    16/01/2012 at 11:37 am

    • profesionism generalizat. scoala facuta la misto, respect 0 fata de autoritati

      valentin

      16/01/2012 at 11:38 am

    • Intrebari pertinente, raspunsuri de elev repetent.

      clemycali

      16/01/2012 at 11:40 am

  32. Pe linga galeriile de fotbal, ieri pe hotnews mai apare ca sustinator al protestelor si cu indemnuri de a iesi in strada si un telectual, se pare ceva matematician, unul E Stoica. Dupa ce incepe bine, in sensul ca oamenii s-au saturat nu numai de PDL, dar nici USL, PRM, PNG nu sint mai breji, o da in bara. Cica daca nu ar fi Tismaneanu si alti telectuali nenumiti sa-l sustina pe Basescu, regimul dictatorial cadea de mult. Cum in momentul de fata alternativa politica la Basescu nu exista decit in forma USL-Ponta-Antenescu (NR inca nu e partid), ce anume ar vrea domnul E Stoica sa faca Tismaneanu? Sa iasa cu declaratii de sustinere a comunistilor lui Iliescu?
    Apropos, nu cumva USListii sint asa de porniti sa devanseze alegerile anticipate cu doar citeva luni tocmai pentru a impiedica aparitia unor alternative ca si NR?

    Aha

    16/01/2012 at 11:39 am

    • USLului nu-i convine ceva.
      Nu ar forta nota daca ar fi siguri de victorie, e ilogic si contraproductiv. Nu ca-i da inteligenta afara din casa dar au scoala bolsevica si ce fac ei acum nu se regaseste in manuale.
      Sunt nesiguri.
      Si da, astfel de situatii sporesc sansa formatiunilor noi.

      valentin

      16/01/2012 at 11:43 am

    • Este evident de ce…alegerile prezidentiale sunt ahaaaaaaaa…departe. Pe langa asta totusi Ponta este perceput de masa larga a PSD-istilor (doar de ei) ca un „reformator”, exponentul schimbului de generatii. In schimb, Crin, este o rusine pentru liberali si simpatizantii lor. Sunt convins ca simpatia de care se bucura Crin in sondaje provine covarsitor de la PSD-isti si mai putin de la alti simpatizanti ai partidelor. Si in eventualitatea ca USL va castiga alegerile, Basescu va ramane pana in 2014. A spus clar si presedintele CCR de ce. Si pana atunci se pot intampla multe. Exista chiar posibilitatea ca PSD sa-si desemneze candidat propriu, nu se stie ce vrea Oprescu si vor mai apare si alti prezidentiabili in afara de Chuky, Vadim, Becali, Cernea si DD (Doamne ce adunatura…Bratianu cartof si vraciul ala parca erau mai buni)
      Pe langa asta, dupa ce va trece valul protestelor pro-Calafat o sa inceapa ispargerea pe bucatele a USL declansata de stabilirea candidatilor la parlamentare si locale. Atunci o sa fie distractie.

      ribelalu

      16/01/2012 at 12:13 pm

  33. comandantii din strada ai jandarmeriei, inclusiv multi subofiteri au luptat in kosovo si chiar stiu oarece meserie. strategia e insa stabilita mai sus.

    a

    16/01/2012 at 11:42 am

  34. sorry pentru bold

    Cetatean

    16/01/2012 at 11:43 am

  35. incepem sa ne apropiem de o concluzie, mai ales dupa ce am vazut in conferinta de presa sobolanii ministerial din esaloanele 2 si 3, cei numiti politic si care in general ramin in functii sau sunt schimbati discret: IN-CA-PA-BILI!

    Pai nu ma mir ca s-a aruncat cu caschetele la Cotroceni anul trecut, de atunci si pina acum rotatia cadrelor din MAI arata ca burtosii care blocheaza reforma sunt la fel: ezitanti, slab pregatiti profesionali, tematori sa aplice legea, prea juristi in aplicare, vad totul politicanist, se tem sa nu fie acuzati de violenta (ei, aparatorii ordinii!) si, in general, se simt timorati in fata huliganilor.

    Un jandarm convertit in sofer de taxi imi explica acum multi ani ca un jandarm bine instruit si echipat corespunator poate face fata la 4-5 civili turbulenti in luptra corp la corp. Nu stiu cit o fi de adevarat, isa e cert ca aia din linia de comanda nu au coborit de 30 de ani in strada si habar nu au sa exploateze potentialul baietilor tineri si cu salarii mai mici care pot aplica legea.

    Cetatean

    16/01/2012 at 11:48 am

    • au fost arestate 49 de persoane. cineva a stabilit ca se face doar imprastiere nu si izolare / arestare. jandarmeria are capacitatea sa aresteze sute de persoane intr-un timp foarte scurt. repet, sute de persoane.

      a

      16/01/2012 at 11:49 am

  36. Emil Boc, acum la ora 12.

    a

    16/01/2012 at 11:48 am

    • Nu am nervi sa-l ascult!

      ela

      16/01/2012 at 11:56 am

  37. eu n as fi asa critic la adresa jandarmilor.1) daca ne gandim uslasii abia asteptau ca jandarmii sa intre in forta si apoi sa urle ” Basescu omoara poporul”. 2)traim si o mare ciudatenie: jandarmii sunt bugetarii afectati de reducerile salariale datorate crizei si tre sa ia bolovani in cap de la niste vagabonzi manati de alde fenechiu@co.

    zigzag

    16/01/2012 at 11:54 am

    • nu jandarmii din strada sunt problema, ziggy, ci structura lor de comanda!.

      Structura de comanda MAI, presupusa a-politica, se teme de acuzatiii politice!!!

      Cetatean

      16/01/2012 at 11:57 am

      • aici da gandesc la fel.dat fiind faptul ca sunt sigur ca existau informatii de saptama trecuta cu privire la aceste manifestatii un departament de criza la nivelul capitalei trebuia sa fie in exercitiu de vineri.poate a fost si nu stim noi toate dedesubturile.vom vedea cum reactioneaza incepand de azi 🙂

        zigzag

        16/01/2012 at 12:00 pm

  38. Problema nu e ca numai ca acum au fost violente. Pina la urma, li se pune punct si ordinea se stabileste.

    Problema este ca in astfel de momente se testeaza osatura structurilor de forta a statului si capacitatea statului de a se apara de subminarile din interior. Si ceea ce se vede arata cit de fragila este structura, subminata de sobolani cu epoleti si care au interesul de a se perpetua, indiferent cine vine la putere. Unii stau in strada, altii in birouri, de unde emit mesaje de genul „refrorma la MAI s-a incheiat cu succes”.

    Cetatean

    16/01/2012 at 11:55 am

    • ai mare dreptate, asta e din filmul ” intariti-va statul domnilor” citat dintr un infractor celebru 🙂

      zigzag

      16/01/2012 at 11:57 am

    • Tin minte ca a fel a fost si la ultima mineriada: mai intai s-a testat capacitate de reactie a structurilor statului, apoi a venit atacul real de la Costesti, parca. Scenariu similar? Vedem week-end-ul urmator 🙂

      Twisted

      16/01/2012 at 1:28 pm

  39. Exista un model de actiune: liderii USl „fragezesc” structurile statului cu amenintari de acuzatii ca „dictatura’, aia din MInistere pun botul, interlopii, baietii ultrasi sunt scosi in strada, juandarmii sunt ezitanti – primind ordine ezitante sau defensive – , violentele escaladeaza, Antonescu cere anticipate si hop solutia miracol: demisia lui Basescu.

    Cetatean

    16/01/2012 at 11:59 am

    • daca noi stim aceste lucruri ..iti dai seama ca era obligatoriu sa le stie si Guvernul si Presedintele si cine mai trebuie .repet : cred ca sunt mai multe dedesubturi in afacerea asta si au fost lasati sa si dea arama pe fata ptr a se putea actiona corespunzator.e timpul ca cineva sa iasa cu dovezi nu cu vorbe si sa vedem daca intr adevar exista si „dosarul porumbacu”. corect?

      zigzag

      16/01/2012 at 12:02 pm

      • dosarul ala e nerelevant acum. Ceea e ce este relevant este ca mnanifestantii se regrupau, se repliau, alegeau puncte de rezistenta, iar jandarmii nu reuseau sa previna degenerarea. In astfel de situatii nu trebuie ca unii oameni sa faca ceva punctual, fiecare dintre ei. Este destul ca violenta sa degenereze si deja nu se mai aplica „dreptul de exprimare” sau de „protest”.

        Cetatean

        16/01/2012 at 12:06 pm

        • e cu dus si intors.daca Presedintele vrea sa si recapete credibilitatea trebuie sa vina cu dovezi si lucruri concrete.cine a organizat, cine a manipulat, tot.cred ca esti de acord ca ce se intampla n a fost „spontan”.

          zigzag

          16/01/2012 at 12:13 pm

    • interesante discutii,dar…
      cum sunt legile in tara asta?
      daca un alde antonescu sau ponta incalca legea,incitind la revolta deschisa,la violente-ca asta au facut(recititi declaratiile),daca cer demisia unui presedinte ales cind li se nazare lor cum mai poate un jandarm sa stie care el legea si ce trebuie el sa faca;
      el a fost dus acolo si avea ,la un moment dat,doua optiuni: sa dea cu pulanul sau sa se faca ca da;
      cind el stie ca nu-l apara nimeni,cind el stie ca daca bate un hot prins asupra faptului trebuie sa dea cu subsemnatul zile in sir ca nu i-a respectat drepturile…ce sa faca?
      legile nu sunt clare,legile sunt facute pentru a fi ocolite-e sport national- si asta a facut si jandarmul ala de aseara;
      el e si el parte a societatii romanesti,si asta e societatea
      cind el e trimis sa pazeasca manifestantii la o manifestatie NEAUTORIZATA ce sa faca?

      intamplator

      16/01/2012 at 12:18 pm

  40. Linia de comanda din MAI se uita prea mult la IRTV si Antene, eu sa fiu Ministru, as interzice televizoarele in Minister si Jandarmerie!

    Cetatean

    16/01/2012 at 12:00 pm

  41. PS Stiu ce spun despre „fragezirea” institutiilor statului orin intermediul Antenelor. Si la CCR sunt plasme mari pe pereti si sunt urmarite ‘dezbaterile”. Am citit un interviu cindva cu un judecator CCR care spunea ca e nornal sa se uite la TV, sa vada ce zic oamenii. Cred ca era Predescu.

    Cetatean

    16/01/2012 at 12:02 pm

  42. „Deputatul liberal Octavian Popa spune că a fost aseară în mijlocul acţiunilor în calitate de vicepreşedinte al Comisiei pentru cercetarea abuzurilor. În timpul luptelor de stradă Popa a fost gazat de jandarmi”

    http://www.adevarul.ro/locale/tulcea/Deputat_liberal_tulcean-gazat_de_jandarmi_in_Piata_Universitatii_0_628737211.html#.TxPz53kULig.facebook

    nenea asta vine sa cerceteze la o manifestatie neautorizata, sau sa o gireze?

    ela

    16/01/2012 at 12:03 pm

  43. Legea 550/2004, art.19:

    JandarmeRIA:

    „c) executa misiuni de restabilire a ordinii publice cand aceasta a fost tulburata prin orice fel de actiuni sau fapte care contravin legilor in vigoare„.;

    Cetatean

    16/01/2012 at 12:09 pm

  44. Legea 550/2004, art.27.

    (3) In exercitarea atributiilor, personalul militar al Jandarmeriei Romane are dreptul sa efectueze control corporal preventiv asupra persoanei si bagajului acesteia, in urmatoarele situatii:

    a) exista indicii clare ca s-a savarsit, se savarseste sau se pregateste savarsirea unei infractiuni;
    b) persoana se afla in stare de inconstienta si este necesara identificarea acesteia;
    c) persoana participa la manifestari publice sau in alte locuri in care este interzis accesul cu arme, produse ori substante periculoase.

    Nu mai caut, insa exista cadrul legal pentru prevenirea escaladarii violentei, ce spunea jandarmul ala ca nu are cum sa ii opreasca pe ultrasi pina nu comit o infractiune.

    Cetatean

    16/01/2012 at 12:12 pm

    • @cetatean
      eu inteleg ca dupa lege,jandarmii trebuiau sa-i imprastie pe cei adunati acolo,ca nu era manifestatie AUTORIZATA
      ce te faci cind boc=pm spune ca oamenii au dreptul sa-si exprime nemultumirea,uitind sa spuna ca manifestatia e neautorizata
      ce te faci cind idiotul de ponta si alti idioti spun ca e dreptul oamenilor sa manifesteze,dar uita sa adauge ca trebuie sa ceara autorizatie,ce face jandarmnul ala?
      s-au produs distrugeri,cine le plateste?vreau sa vad un grup de jusristi cu ” balls” care sa le spuna celor ce au suferit pierderi aseara ca ii ajuta sa-l dea in judecata pe ponta si teveurile pentru incitare

      intamplator

      16/01/2012 at 12:22 pm

      • scuze ,nu ponta ca s-a dat la fund;pe antonescu si pe fenechiu si pe altii

        intamplator

        16/01/2012 at 12:24 pm

      • exact! daca aia ii trag cu „dreptul de a protesta”, trebuie sa li se replice „in conditile legii!”.

        Cetatean

        16/01/2012 at 12:29 pm

  45. Ponta a plecat ieri la Bruxelles pentru discutii cu sefii europeni ai liberalilor si socialistior ? Sper ca nu este soparla,iar daca este adevarat vom avea surprize. Sper bune !

    doru cu motoru`

    16/01/2012 at 12:16 pm

  46. Ce limba de lemn foloseste clujeanul Boc , ma lasa pe spate . 😦
    Greu de scapat de gindirea comunista .
    Da mai la sufetul romanului , nu e nimeni in stare sa scrie un discurs ?

    Ștefan A.

    16/01/2012 at 12:20 pm

    • Daca spunea : Ca prim ministru ,nu am acceptat demisia domnului Arafat . Il invit sa se intoarca pe functia pe care o detinea si sa contribuie activ la o noua lege a sanatatii , cistiga o gramada de puncte de popularitate in plus . Din pacate , e varza total . Parerea mea .

      Ștefan A.

      16/01/2012 at 12:25 pm

      • E nervos Boc . Se abtine mult dar se vede . Ce cearta o fi fost in culise si anterior discursului , nu e greu de imaginat .

        Ștefan A.

        16/01/2012 at 12:28 pm

      • Ahaaaa vor zice privitorii.. L-ati dat afara cu suturi pe dr Calafat si acum il chemati inapoi. ? lingeti unde ati scuipat ? Va tremura dosul ?
        In loc Boc s-a exprimat clar: Daca doreste , este primit cu bucurie in orice discutie si structura , dar……….. subliniez ca niciodata legea nu a pus in pericol smurdul , etc etc.

        Un tanar de stanga

        16/01/2012 at 12:34 pm

  47. la 14 vorbeste Igas. aviz fanilor 🙂

    a

    16/01/2012 at 12:30 pm

  48. intamplator,
    noroc ca te-am citit, pentru ca exact asta voiam sa scot si eu in evidentza, faptul ca manifestatia pe care jandarmii au lasat-o sa degenereze in huliganiada, pt ca nu aveau motive inca sa intervina, chipurile!!!,
    era de fapt NEAUTORIZATA.
    si cer scuze pt majuscule, dar este extrem de important, asta era argumentul cu care fortele de ordine trebuiau sa isi faca treaba in fortza, fara nici o ezitare.
    Toti huliganii trebuiau dusi la politie, inca inainte de a apuca sa vandalizeze Bucurestiul, pentru ca erau in ilegalitate, neavand AUTORIZATIE pentru protest.
    Igas sa nu incerce sa ne imbrobodeasca acum, ne-a facut de rasul Europei.

    luminita

    16/01/2012 at 12:30 pm

  49. Corect discursul lui Boc. Daca ar fi vorbit mai rar adica mai ceremonios era si mai bine. Oricum a fost OK

    Un tanar de stanga

    16/01/2012 at 12:31 pm

  50. doru cu motoru,
    Ponta s-a distantzat de conflict imediat ce seful lui s-a internat in spital.
    S-au pus la adapost, ca in cazul unui esec castanele in cap sa ii ramana lui Crizel, iar in caz de reusita sa motiveze ca chiar a avut o treaba.
    Cum s-ar zice, decat sa-si puna piciorul in ghips , Ponta a ales sa plece din tara.

    luminita

    16/01/2012 at 12:35 pm

    • poate ca e acolo sa spuna cine sint si ce vor.

      a

      16/01/2012 at 12:40 pm

    • Ma gandeam ca totusi pe acolo se cam stie 😉 ce si cum pe aici, sa-i recomande lui CA un pahar cu apa rece.. Sau poate prezinta certificatul medical al lui Ilici,sa nu creada UE,ca-i altceva ….. 😀

      doru cu motoru`

      16/01/2012 at 12:49 pm

  51. Uau ,ma grabesc, il aud pe crinutz .parca o da un pic la intors.

    doru cu motoru`

    16/01/2012 at 12:51 pm

  52. Buna ziua,
    Antonescu o da la intors: el n-a spus ca ies la gramada in strada, ci ca ei vor organiza o iesire cu toate aprobarile, pasnica, bla, bla.
    Abia acum isi da seama de gogomania pe care a spus-o ieri,
    In alta ordine de idei, am auzit ca Ponta e in drum spre Monte Carlo, via Bruxelles

    cedric

    16/01/2012 at 12:53 pm

  53. Salut ! 🙂
    Politistii/jandarmii au actionat asa cum au fost instruiti/cum au invatat de la profesorii lor.
    Uitati-va, de ex., la „prof. univ. dr.” Pavel Abraham, fost sef al Politiei.
    Sper ca l-ati vazut/auzit pe la cele teveuri si v-ati lamurit, n`asha ? 😆

    Tzepelica

    16/01/2012 at 12:54 pm

    • mi-e rau, asta inca mai e in functie pe undeva!!!?

      Cetatean

      16/01/2012 at 12:59 pm

      • e doar in functia de comentator la antena una. comentator independent, desigur.

        a

        16/01/2012 at 1:02 pm

  54. Va face si Hunor declaratii. Sa vedem ce are de zis UDMR

    cedric

    16/01/2012 at 12:55 pm

    • o sa zica sa fie bine ca sa nu fie rau. vorba lui Hagi. un alt semizeu in viata.

      a

      16/01/2012 at 12:58 pm

  55. co-chilotul, vroia sä facä o figurä spectaculoasä la raliu,
    se rästurna si se victimiza, bäsescu e de vinä.

    antenele plin de ciori, au croncänit minciuni,

    „bäsescu a fugit” „BÄSESCU s-a speriat si päräsit buc” etc

    pt. toate minciunile manipulärile jignirile si informatziilor false
    trimise ,presedi sträine, trebuie sä dea socoteala, iar OTV, hazaua
    inchisä pt, todeauna, e o rusine, ii momeste pe debili mintali
    cu mancare sdi bani, si ii foloseste.asa a strans si adrese si iscälituri.

    theo- nona

    16/01/2012 at 12:59 pm

  56. acum sä vadä prostii, ce zic cä o duc räu.

    poantä, se distreazä la monte- carlo, si pe ei

    ii trimite pe sträzi, cat de prosti pot fii BUC.

    theo- nona

    16/01/2012 at 1:01 pm

  57. precis s-a dus si pe la Bruxelles,sä mai mintä ceva,
    Ponta a fost des la Bruxelles, a mintzit s-a auzit tot.

    theo- nona

    16/01/2012 at 1:03 pm

  58. cum a putut PSD sä creascä, asa niste lepre de tineri
    stricatzi din fase, mincinosi si färä viitor.

    theo- nona

    16/01/2012 at 1:04 pm

  59. Antenele bat in retragere:

    Ultrașii sunt aruncați în luptă de putere, oricare ar fi ea, cel mai probabil sub coordonarea serviciilor secrete, pentru a produce violențe de stradă și a speria cetățenii pașnici, care ar fi tentați să se adune în piețe pentru proteste” (inpolitics.ro)

    Deci Ultrasii sunt adusi de Putere. Superb.

    Si acum pot sa va zic si o stire pe care am vazut-o, insa nu v-am semnalat-o, ca sa nu o rostogolesc, ca asta era si scopul Varanului.

    „Antena 3 a publicat o imagine în care se arată că preşedintele a plecat din Bucureşti. În acest moment protestatarii se îndreaptă spre palatul Cotroceni”.

    Varanul a pregatit lovitura de imagine: „Basescu fuge ca Ceausescu”. Spre surprinderea mea, nimeni nu a rostogilit-o, lucru care m-a bucurat, caci se pare ca ori nu au vazut-o (si am fost printre putinii) ori nu au primit banii de la casierie :mrgreen:

    Cetatean

    16/01/2012 at 1:12 pm

    • Pai asta ziceam de ieri ca va face opozitia, era de asteptat 😀

      Twisted

      16/01/2012 at 1:33 pm

  60. crin cere parchetului sa se autosesizeze! coafura rezista. logica nu

    radu

    16/01/2012 at 1:13 pm

    • 😆 mortal!

      luminita

      16/01/2012 at 1:17 pm

  61. off-topic. ce nuanta urita a ales la par 😛

    Cetatean

    16/01/2012 at 1:15 pm

    • Nu-ti place nuanta? vaaai, cred ca e acajou!!

      cedric

      16/01/2012 at 1:18 pm

  62. Mare canalie , Crin, nu se dezminte: vor sa faca un amplu miting de protest, pasnic. Profita de atmosfera de nemultumire a oamenilor. Continua strangerea de semnaturi pentru suspendarea presedintelui. Pentru asta e buna opozitia! Slugoii lu iBasescu interpreteaza declaratia sa de aseara ca un indemn la violenta.
    E absolut dement, infumurat si gaunos ca de obicei.

    cedric

    16/01/2012 at 1:16 pm

  63. E gata. „The narrative” (ca sa vorbim politica) s-a inversat. Opozitia bate (discursiv) in retragere.

    Cetatean

    16/01/2012 at 1:18 pm

    • Crezi? Eu nu cred, acum e momentul sa mai bage paie pe foc, pana nu se desumfla gogoasa protestelor.

      cedric

      16/01/2012 at 1:20 pm

    • Nu a reusit lovitura de stat . 🙂
      Inca un efort ratat tovarasi . 😆

      Ștefan A.

      16/01/2012 at 1:22 pm

    • Numai,gata,asha zic si eu.Stilul sau,vorbe cu ecou intr-un bidon gol.Sprijinim,pashnice,ne VOM organiza noi usl-ul,legal bla,bla.(mai incolo cand se incalzeshte vremea si nu prea de dimineatza 😆 )
      daca va mai fi ceva ,cred putzin de ashtia saracii invartitzi pe degete si apoi ultrashii daca se reorganizeaza.

      mircea

      16/01/2012 at 1:28 pm

  64. USL SI TV antenele ire si OTV;

    sä pläteascä pagubele.

    crin Antonescu, nu a fost niciodatä liberal,
    s-a strecurat, pt. cä dädea bine, degradant
    pt. adeväratzii liberali.Rusine PNL:-ROSU:

    theo- nona

    16/01/2012 at 1:29 pm

  65. Noua Republică condamnă fără echivoc escaladarea violenţelor pe străzile din Bucureşti şi dezavuează instigările făcute de unii reprezentanţi ai Opoziţiei şi ai presei. În egală măsură, deplângem lipsa de implicare şi tăcerea prelungită a Guvernului în faţa unei evidente crize sociale prin care trece România.

    Noua Republică reaminteşte faptul că Statul este obligat să garanteze proprietatea privată. Din acest motiv, Noua Republică solicită public demisia ministrului de Interne Traian Igaş pentru modul defectuos în care a gestionat intervenţia forţelor de ordine. Traian Igaş a demonstrat incompetenţă şi lipsă de determinare în abordarea fenomenelor violente din zilele de 14 şi 15 ianuarie.

    Critica Puterii este sarcina presei şi a societăţii civile. Noua Republică va critica mai departe corupţia şi neprofesionalismul etalate de numeroşi reprezentanţi politici ai Statului român. În acelaşi timp, Noua Republică pledează pentru reîntoarcerea la civismul autentic, radical diferit de huliganismul şi vandalismul arătat de manifestanţii din noaptea de 15 spre 16 ianuarie.

    Noua Republică respinge cultura iresponsabilităţii şi refugiul în ură sau violenţă.

    România trebuie să audă glasul celor care nu vociferează, ci dialoghează în piețe. În locul cărămizilor, Noua Republică propune argumente, proiecte de legi, politici alternative. România are nevoie de chipul celor care nu propun anarhia, ci inteligența și integritatea, în locul corupției și al hoției.

    turnofftheglory

    16/01/2012 at 1:29 pm

    • excelent! 🙂

      Nu demisia lui Igas e prima care trebuie ceruta, ci a sefilor de arme subordonati.

      Cetatean

      16/01/2012 at 1:33 pm

      • Errr…io cred ca demisia se cere la varf. Cum ar suna : ” Cerem demisia lu’ X, lu’ Y, lu’ Z si a familiilor lor” , lasandu-l pe Igas sa puna in loc alti X, Y, Z (ca sunt de astia destui, slava Domnului!) ?

        Twisted

        16/01/2012 at 1:37 pm

  66. mustatza nevestii lui crin, e si mai uratä,
    ca o focä, sä mä scuze focile , norica e
    la fel.si purcica pippildica-e purcica

    theo- nona

    16/01/2012 at 1:32 pm

  67. acum ar avea ocazia NR, sä iasä tare, cu argumente
    scurte, clare, doamne ajutä, spunem acasä.

    acum tarwe, contra manipuläri, huliganizmului, politizärii
    falsa politicä de a se alätura manifestantzilor si
    psesiune parlamentarä……………..

    cum CRIN ANTONESCU, vrea discutzii, cand a lipsit

    plecat din parlament, refuzat discutzii cu PRESEDINTELE;

    falsitatea de care dau dovadä, ponta si crin.

    theo- nona

    16/01/2012 at 1:37 pm

  68. Azi greva de 24 de ore si manifestatii de protest la Atena. Abia astept sa vad „profesionistii” in actiune, nu pe borfasii astia.

    ribelalu

    16/01/2012 at 1:37 pm

  69. dl. boc, invitä pe dl. ARAFAT la discutzii pt. legea
    in sänätate.
    nu se v-a duce,v-a gäsii alte motive.

    dar el face deliberat jocul USL, e clar e dl
    calafat.

    theo- nona

    16/01/2012 at 1:39 pm

  70. nora mea e grecoaicä, stiu lucruri la prima manä
    grecii o duc f. räu, afacerile milionarilor si banii
    au fost scoase inafarä, ca in romania.
    sänätatea in grecia e la pämant. oamenii cumpärä
    aspirine si paracetamil, cu bucata.
    nu vorbim, de unii ca voiculescu-securistul s-au
    alt interlopi , ce au pus mana pe averi.

    theo- nona

    16/01/2012 at 1:43 pm

    • Totusi au 1000 de euro/luna si preturile (in afara de combustibil) sunt ca in Romania. Am fost de multe ori in Grecia si noi, in Romania, suntem mici copii in ceea ce priveste evziunea fiscala. In afara de supermarketuri nu iti da nimeni bon fiscal, impozite nu plateste nici un patron de IMM, iar falsurile le gasesti la tot pasul, chiar si in magazine.
      Grecii nu muncesc nici mai bine, nici mai mult decat romanii. Ba din contra as putea spune. Insa s-au invatat cu miile de euro picate din cer.

      ribelalu

      16/01/2012 at 1:52 pm

  71. Ce ziceti de declaratiile lui Ritzli?
    Mie mi s-a parut ponderat, dar decis sa nu-l readuca pe Arafat la minister. A zis ca cei doi numiti (Cepoi si Georgescu) sunt specialisti cu experienta care s-au apucat de treaba si au decizii de numire pe post.
    Eu cred ca e bine ca nu revine cu rugaminti la Arafat, ba chiar a zis ca asteapta ca Arafat sa-l sune pentru ca lucreaza la comisia ministerului pentru medicina de urgenta.

    cedric

    16/01/2012 at 1:45 pm

  72. sindicatele USL anunta participarea la mitinguri si declansarea grevelor. Si-au adus aminte ca le-a scazut salariul acum 2 ani.
    Gheorghe Isvoranu, presedintele Federatiei sindicale „Spiru Haret”, a declarat luni ca profesorii vor participa la mitingurile anuntate in Piata Universitatii si a acuzat Jandarmeria ca a provocat scandaluri pentru a crea o situatie neplacuta in cadrul manifestatiilor pasnice.

    valentin

    16/01/2012 at 1:48 pm

  73. un articol remarcabil pe ziare.com
    – De ce nu este Crin Antonescu un mare roman

    valentin

    16/01/2012 at 1:51 pm

  74. citeam la dl. ghinea pe blog si m-au
    näpädit lacrimile.

    desi sunt aproape 40,de ani departe,
    simt mirosul bucurestiul, a pämantului
    dupä ce treceau stropitoarele, a liliecilor
    iasomiei, sau salciei argintntii.etc.

    eu nu cred , cä acei ce iubesc Bucurestiul
    r
    Romania, se pot alätura, USL; NU IAR
    läsa sufletul , sä ducä inapoi romania.

    un om bätran, s-a opus calm, civilizat
    la timisoara, unor falsi revolutzionari.

    oare nu ar trebuii sä existe si altzi romani,
    cu un curaj civic ,civilizat, educat, ca exp.

    ca replicä, la chiulagiul-repetent.

    e culuar pt. NR.

    theo- nona

    16/01/2012 at 1:58 pm

    • theo,
      tu chiar iubesti tara asta si Bucurestiul.
      Se simte asta din ceea ce scrii, asa cum poti tu, mai cu greseli, mai cu poticneli, dar astea sunt inerente unui om plecat de 40 de ani in alta tara.
      Iti doresc sa fii sanatoasa si sa te mai intorci din cand in cand acasa, in Romania!

      luminita

      16/01/2012 at 2:26 pm

      • De acord! Subscriu,Theo. 🙂

        ela

        16/01/2012 at 2:44 pm

  75. SPIRUL HARET-fabrica de diplome

    se stie cine sunt.

    theo- nona

    16/01/2012 at 1:59 pm

  76. Frate, se pare ca Huniad avea dreptate!?

    http://www.antena3.ro/romania/igas-amenintat-cu-protestele-chiar-de-politisti-vor-iesi-in-strada-daca-nu-li-se-rezolva-problemele-salariale-151693.html

    Atitudinea sovaielnica a liniei de comanda MAI are legatura cu reforma din Minister!

    „Sindicatele din poliţie ameninţă cu proteste, dacă în această săptămână, ministrul Traian Igaş nu stabileste o întâlnire pentru rezolvarea problemelor legate de drepturile salariale şi condiţiile de muncă”.

    Cetatean

    16/01/2012 at 2:00 pm

    • ar fi cazul sa accepte si sa si rezolve cate ceva. Si sa-si dea si demisia, ca si pe asta il da competenta si inteligenta afara din casa!.

      valentin

      16/01/2012 at 2:02 pm

      • corect 🙂

        zigzag

        16/01/2012 at 2:21 pm

      • Ce v-a prins frica ? Sa le dea bani la aia care urla mai tare ? Pai sa nu le dea.
        Mie cine imi da daca urlu sau daca il amenint pe Igas ?

        Un tanar de stanga

        16/01/2012 at 2:58 pm

        • … politista care a lucrat sub acoperire in cazul celor 30 de politai saltati are un venit total (salar+indemnizatie) de 2000 ron.ti se pare mult la munca care o face?te ai baga sa prestezi munca ei pe 2000 ron , sa stai in bucuresti si sa dai 300 e la vreo garsoniera?sau poate are o rata pe la banca ceva….

          zigzag

          16/01/2012 at 3:07 pm

  77. ribelu,

    aceias educatzie comunistä,

    pe luate si restul la intins mana
    asta vor romanii???

    se ajunge usor, dar se iese greu.
    sunt si acolo, intelectuali cu adevärat
    dar dupä ce inträ in mana banditzilor,
    cui ii mege bine, indiferent cum nu
    vrea sä schimbe ceva, profitori si f.
    multzi lemesi, uzo nu le lipseste din pahare.

    .

    theo- nona

    16/01/2012 at 2:05 pm

  78. Indraznesc sa emit o alta ipoteza, si anume ca „sovaielile” jandarmeriei au fost de fapt in conformitate cu ordinele. Daca intrau puternic in manifestanti am fi asistat la un concert de ragete in apararea democratiei lezate si de chemari la rasturnarea dictatorului . In loc de asta, manifestantilor violenti li s-a dat exact atata lesa incat sa provoace pagube semnificative dar nu majore si cat sa decredibilizeze complet intreaga miscare de protest. Cati dintre protestatarii civilizati au mai ramas pe strada dupa izbucnirea violentelor? Cati dintre ei vor mai iesi azi?

    Radu

    16/01/2012 at 2:14 pm

    • eu nu-i acuz de actiune inteligenta pe jandarmi dar de fapt lucrurile au iesit bine.

      valentin

      16/01/2012 at 2:27 pm

    • daca e conform tacticei kgb gru vor iesi pana vor fi alegeri.la algeri vor avea grija sa dea ciomage in cap cel care i stiu ca nu voteaza usl .magaria asta a lor nu e de pe azi pe maine.cine a citit carti scrise despre cum se prelua puterea intre kgb si gru descopera fix aceeasi tactica: media care ofera manipulari , grupuri razlete de „protestatari” dar care filmati asa cum trebuie par o multime de nedescris, si urmarirea celui care trebuie dat jos de la putere peste tot in public cu grupuri de protestari pe coada lui.treaba care o vedem azi era programata probabil sa inceapa pe 24 ianuarie odata cu vizita lui Basescu la iasi.li s a oferit ( voit si din prostie vom vedea cat de curand)sansa cu scandalul arafat si si au pus in practica planul.desigur noi cei de pe margine care visam la stat de drept si la respectarea suveranitatii poporului ( intr o regiune din sud estul europei unde nu cred ca vom avea asa ceva niciodata)suntem prinsi de „miezul problemei” si nu avem capacitatea de descifra total unele „operatiuni” asupra mentalului poporului roman.ceea ce face astazi usl si dan diaconescu este o mizerie.dar si grupul care conduce azi Romania se comporta ciudat, ca niste fete mari care nu stiu ca puterea se ia , puterea nu ti o da nimeni.ori echipa dl ui Presedinte stie perfect ce face ori …. peste toate astea va rog sa tineti cont de faptul ca asa cum ne frustram noi ca hotii scapa de judecatori asa se frustreaza si cei care nu au timp sa gandeasca.

      zigzag

      16/01/2012 at 2:33 pm

    • corect! Asa cum spune Valentin, a iesit „bine” pina la urma.

      Cetatean

      16/01/2012 at 3:03 pm

  79. cu politzia in civil, cu reportofoane, cu localizäri,
    sä se prindä firul masinatziei.

    asa se face si in elvetzia, anglia, germania,
    s-au ele nu sunt civilizate???
    desi au si multe bubitze/::oaie

    theo- nona

    16/01/2012 at 2:31 pm

    • theo, ti-am lasat ceva mai sus. 😆

      luminita

      16/01/2012 at 2:36 pm

  80. cu regret, constat, comoditatea romanilor, desi
    superiori mult, altor natzii, mai au un mare defect.

    NU, sunt fideli, nu sunt fideli unei cauze, unei
    persoane. te poate dezamägii, ok, dar nu il lasi
    in mijocul drumului, s-au lasi libertatea sä decidä
    altzii.
    nu sunt fideli intereselor lor.

    cum sä lasi astfel de oameni, sä punä mana pe
    putere, securisti, kgb, mafiotzi.

    nu v-a fii ca inainte, v-a fii mai räu, pt. cä
    interlopii si haita rosie, are pregätire.

    oameni buni, facetzi fluturasi, deschidetzi ochi romanilor

    nu fitzi lasi.

    theo- nona

    16/01/2012 at 2:51 pm

  81. multzumesc luminitza,

    o zi bunä.

    theo- nona

    16/01/2012 at 2:52 pm

  82. vad diversi strategi aici care cer demisia lui Igas.
    Crin este mai hotarit : El cere demisia guvernului

    Si adunarea de semnaturi pe strada pentru demiterea lui Basescu

    E primavara semnaturilor 🙂

    Un tanar de stanga

    16/01/2012 at 3:03 pm

    • nu Igas e problema, ci sefii de arme. Insa daca a fost o strategie speciala de a o lasa mai moale in prima instanta, e posibil sa fi avut efect. Desi nu ii pot banui de prea mare inteligenta pe aia din MAI.

      Cetatean

      16/01/2012 at 3:27 pm

  83. Ziua buna 🙂
    Cine are chef de putzina dixtractzie.
    O postare mishto pe blogul lui Cristi Patrasconiu despre Florin Iaru.
    „hidrantu`tzi creshte madularu
    mai ceva ca la eF. Iaru ” 😆

    mircea

    16/01/2012 at 3:09 pm

  84. Conferinta de presa sever voinescu tvr info

    ela

    16/01/2012 at 3:10 pm

  85. Buna ziua,

    Suntem in plina lovitura de stat.
    Pina acum citeva ore inca mai credeam ca sunt si aspecte autentice in circul asta,dar acum m-am lamurit.
    Totul,dar absolut TOTUL este regizat.
    Sindicate,inclusiv din politie,care ameninta cu greva si manifestatii,derbedeii care distrug,”revolutionarii”,toate fac parte din scenariu.
    Iar OKW-ul este la Elias,probabil.

    Gabi Dumitru

    16/01/2012 at 3:46 pm

  86. Gabi, nu este lovitura de stat, ca nu e sat fara ciini. Insa unii incearca sa agite apele, ca sa pescuiasca in ape tulburi, desi nu se pot trezi dimineata sa mearga la parlament.

    Cetatean

    16/01/2012 at 3:49 pm

    • bine ai zis :)) si in completare : chiulangiul sef al Parlamentului chuky antenescu – zis si porumbaku prin unele locuri- vrea convocarea unei sedinte parlamentare extraordinare.pai sa se convoace sedinta dar asa pe la 8 dim sa vedem ajunge coafatul? :))

      zigzag

      16/01/2012 at 3:52 pm

      • Convocarea se face de catre sefii celor doua Camere. Unde e Geoana acuma…? Ehehe…

        Mai sunt doua saptamini pina la inceperea sesiunii normale. Crin sa mai traga un pui de somn. CCR tocmai a spus ca are dreptul sa opreasca demersul de suspendare al Presedintelui (era o ipoteza, evident). Zegrean a fost mortal! :mrgreen:

        Cetatean

        16/01/2012 at 3:55 pm

  87. E clar. Niste putzoi care nu se nascusera in 1989 dar care vor sa dea jos „comunistii din tara”.

    Cum spuneau, eu pe astia i-as trimite la practica toata vacanta de vara. La taiat stuf in delta.

    Cetatean

    16/01/2012 at 3:53 pm

  88. Buna ziua la toata lumea 🙂

    Daca doritzi sa vizitatzi:

    http://desydemeter.wordpress.com/2012/01/16/pablo-picasso-1-inceputuri/
    🙂

    desydemeter

    16/01/2012 at 3:58 pm

  89. Buna ziua! Am citit tot ce ati scris pina aici, sunt de acord cu Zig-Zag e o miscare inscenata asemanatoare cu ultima mineriada. Pe de alta parte sunt sceptic ca va inceta asa usor.
    dl.Antonescu a facut o eroare mai mare ca dl.presedinte Basescu, parerea mea e ca un om care instiga la demonstratii nu are cum sa candideze – nu poti sa negi autoritatea statului si sa-l conduci. Pentru Ponta e o stire buna se pare ca sansele lui de candida ca presedinte cresc.

    bigone

    16/01/2012 at 4:09 pm

    • Antenescu e terminat si nici Ponta nu are nici o priza la populatie.
      Dar protestele vor continua ptr ca asta e planul USL de multa, multa vreme!
      asta isi doreau, sa iasa lumea in strada.

      valentin

      16/01/2012 at 4:17 pm

      • asta doreau, insa una e sa iasa pensionari care arata talonul de 400 lei (ca deh, asa-i iesirea la pensie a fost in anii lui Vacaroiu, in care nu ne vindeam tara, dar falimentam uzinele pentru ca sa ia terenurile de sub ele) si alta e daca apar ultrasi pe care antonescu si-i imagineaza votantii sai.

        Cetatean

        16/01/2012 at 4:20 pm

  90. Pe contributors, Horia Patrascu se teme sa nu ramina (vorbele-i apartin) „barbat fără testicule”.
    Este oripilat ca trebuie „. Să ceri autorizație pentru a demonstra împotriva autorității „. Nu il duce mintea ca autorizatia se cere pentru altceva, pentru a se sti traseul/perimetrul, ca organele sa poata asigura pentru restul locuitorilor Cetatii o viata normala. Si pentru a nu se intimpla pe placul galeriilor.
    Apoi, Oprescu nu poate fi banuit ca nu ar fi acordat otorizatie de protestat impotriva lui Basescu; dar in caz de autorizatie, cineva se pune chezas pentru eventualele „colaterale”.
    Dar pe dl Patrascu nu il duce mintea.
    Am mai auzit-o si pe dna S. Pralong oripilata ca otoritatile nu au raportat cit costa distugerile; pe ea n-o interesaeza ca au fost sparte 4 vitrine, 3 chioscuri si un numar de garduri, autoritatile trebuiau sa ne spuna cit costa distrugerile. Acum 😛

    victor L

    16/01/2012 at 4:10 pm

    • Da 🙂 Mie imi place raspunsul lui Bergel catre Paveliu :
      Observ ca, in conceptia dvs., elementele importante sunt scaderea pensiilor, jignirea bugetarilor, etc. La dvs. austeritatea pare sa se reduca la reduceri de sume primite de la buget. Vad ca nu suflati un cuvant despre cei care tin tot sistemul in spate, adica mediul privat, de la care luati toti pensii, salarii si contracte cu statul. Nici prin piata nu se protesteaza pentru reducerea impozitelor sau privatizare, ci din contra: pentru mariri de pensii, mariri de salarii salarii si pastrarea monopolului de stat. Privatul e rau, statul e bun, pentru ca ia de la privat de-l cocosaza si va da voua.

      Va surprinde oare ca nu se raliaza niste oameni cu scaun la cap la astfel de cereri pentru prelungirea pomenii care ne-a adus in halul acesta? Tara arde, dar nu in strada, ci arde sub povara sufocanta a taxelor si impozitelor (inclusiv cele pentru sanatate), dar pe dvs. va deranjaza ca va pierdeti salariile si privilegiile.

      Pai sa vi le pierdeti. Daca nu va convine cat jupuiti 7 piei de pe sectorul privat, nu vreti oare voi sa traiti intr-o tara unde sunteti numai voi, bugetarii, pensionarii si statul? Sa va jupuiti voi intre voi, fara “particularii hoti”? Cred ca se numea RSR tara la care visati.

      Un tanar de stanga

      16/01/2012 at 4:21 pm

  91. Liderul galeriei peluza nord de la Steaua declara la b1 ca ei nu au participat si ca e o dezinformare a televiziunilor care anuta ca se aduna pt. asta seara.

    cedric

    16/01/2012 at 4:20 pm

  92. inseamna ca era peluza sud 😉

    Cetatean

    16/01/2012 at 4:21 pm

    • Sa stii ca ai nimerit-o, asa a zis si Becali ca aia de sud sunt huliganii.

      cedric

      16/01/2012 at 4:24 pm

  93. la tvr info. l-am auzit pe un cetatean din Piata Universitatii citind lista de revendicari: demisia presedintelui, demisia guvernului desfiintarea CCR si trecerea atributiilor la ICCJ (parca am mai auzit eu revendicarea asta din alte guri opozitioniste), vor guvern de tehnocrati etc. E clar ce interese reprezinta.

    cedric

    16/01/2012 at 4:23 pm

  94. asta are programul electoral al USL!

    Cetatean

    16/01/2012 at 4:26 pm

  95. si ajungem la aceasi concluzie: o tara de ” sefi” /”manageri”/” consilieri” si ” privitori la teve”
    lipsesc ” prostii” sa munceasca
    in rest,totul e bine;
    eu l-as intreba pe oprescu din ce bani a platit inlocuirea bunurilor distruse si curatenia
    ca parca dau niste impozite la bugetul local

    intamplator

    16/01/2012 at 4:26 pm

  96. La B1, pupilul madamei Andronescu -liderul studentilor- „promite” ca vor veni mai mult de 500 de studenti la miting si cer tot demisia presedintelui si a guvernului. Stranie coincidenta!
    Dar studentii nu sunt in sesiune acum? Sau pregatirea examenelor e numai pentru fraieri? Restul sunt politicieni in devenire.

    cedric

    16/01/2012 at 4:27 pm

  97. trecerea atributiilor CCR e a pornit de la Mona Pivniceru, a preluat-o Ponta si acum e in Piata Universitatii.

    My foot miting spontan!

    Daca va spun ca am citit zvonul ca daca pica Guvernul, Dan Lupascu va fi viitorul Ministru al Justitiei, intelegeti cit de spontan e mitingul.

    Cetatean

    16/01/2012 at 4:28 pm

    • si quarq-ul ala de chiuariu va fi adjunct?
      voicu la interne,voiculescu la industrie,ion niculae la agriculotura,sov la comunicatii,daciana la externe , dragnea la nisterul cu banii europeni,burci(sau mazare) la transporturi vosganian la finante,..ma opresc

      intamplator

      16/01/2012 at 4:40 pm

  98. TDS,
    Paveliu „tau” inca n-a aflat ca a trai pe picior mare, peste cistigul pe care-l realizezi, nu se mai poate.
    Cred ca poetul nostru strabun care a zis ca unii se duc la Paris vitei si se intorc cornute, parca-parca nu glumea 😉

    victor L

    16/01/2012 at 4:39 pm

  99. Buna Ziua la toata lumea.
    Postare noua!

    Theophyle

    16/01/2012 at 4:45 pm


Comentariile sunt închise.