Politeía

Quis custodiet ipsos custodes?

Discuţie cu o nişă

– Salut nişă!
– Salut.
– Am venit sa-ti satisfac nevoile!
– Care nevoi?
– Tot ceea ce doresti tu!
– Ce doresc eu?
– Sa-ti fie bine, sa prosperi, sa cresti mare, bogata si fericita!
– Numai eu imi doresc asta?
– Nu, dar cred ca tu nu esti reprezentata, eu vreau sa te reprezint!
– Stai la coada, inaintea ta au venit pedelisti, uslamisti si bineinteles liberalii, care sunt experti in nişe, chiar si pesedistii au spus ca ma reprezinta pentru ca m-am nascut in zodia Nastase. Asta ca sa nu vorbim de autobuzul conservatorilor care ma reprezinta de cand erau umanisti.

Cam asa ar arata un ipotetic dialog intre nişa numita “clasa mijlocie” si  o noua miscare pe care o sustin. Scriu aceste cuvinte dupa ce am citit un articol scris bine de Rasvan Lalu pe Contributors, dar in special dupa ce am citit si comentariile la acest articol. Am si eu cateva cuvinte, nu prea multe, dar cred ca nu mai putin importante de cele scrise de dl Lalu.

O noua miscare trebuie sa se fereasca de doua lucruri – generalisme si clisee. Lumea este plina de demagogi populisti, nu cred ca mai este nevoie de altii. O miscare este pentru toti cei care au aderat la principiile ei, la programa si la obiectivele pe care si le-a luat. O noua miscare ii doreste pe toti cei care cred ca nu sunt reprezentati sau ca reprezentantii lor din trecutul politic i-au mintit fara rusine de douazeci si doi de ani.

Noua Republica este miscarea formata din niste oameni care au disperat din cauza minciunilor, a hotiei, a clientelismului si nedreptatii. O multime de oameni care s-au vazut umiliti de niste “emanati” ai CC-UTC si acum vad cum se perpetueaza “emanarea” spre generatiile fiilor si fiicelor lor. Oamenii care nu se inrudesc prin sange sau aliante cu “emanatii respectivi”, vor ramane “saraci si cinstiti” daca vor continua sa traiasca aici, chiar daca au toate calitatile umane de a deveni “bogati si cinstiti”, dar in tara asta acest lucru este la limita  imposibilului.

Am sa va vorbesc astazi de 4 oameni pe care ii cunosc si iubesc. Primul a fost lasat aproape un an in somaj cu o familie cu  copii pentru ca nu avea legaturi cu “emanatii,” om cinstit si talentat in meseria lui, patriot si harnic. Al doilea, un alt om care a dorit sa ajute  si timp de 6 luni a fost dus cu zaharelul de “prieteni binevoitori”, dupa zeci de telefoane si intalniri, probabil tot din lipsa emanatiei. Al treilea de la celalalt capat al tarii, care dupa o cariera care a fost intrerupta din cauze de sanatate, a vrut sa-si ia lumea in cap din cauza mafiei din orasul in care traia si care nu i-a permis sa-si desfasoare o activitate normala pentru el si ai lui – lipsa totala de emanatii. In sfarsit, unul care a reusit sa iasa din capcana vazand ca in lumea emanatilor nu are nici o sansa.  Omul s-a prajit in nisipurile Arabiei, punandu-si  zilnic viata la mezat, astazi a ajuns la celalalt capat al lumii. Ce sa faca omul daca nu a avut emanatii!

Asta este electoratul Noii Republici – toti cei lipsiti de emanatii, cinstiti, destepti, invatati cu merite intr-o tara in care merituosii nu-si gasesc loc din cauza emanatilor.   Deci nişă sau nu, astia sunt totusi o majoritate – simplu,  ei suntem noi!

Dreptate şi Fraţie,  prieteni!

Written by Theophyle

11/01/2012 la 4:32 pm

256 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Parca ma si vad acum un an si jumatate…Disperat, infometat, fara speranta…
    Acum vad alte atitudini, fripturism, orgoliu si mai ales ticalosie. Cand intri in lumea asta realizezi ca exagerarile sunt minore. Realitatea socheaza. Te duci ca Monica Macovei intr-un colt si rozi cu furie, nu ma las, nu ma las.
    Ma asteapta zile si luni grele. Putin spus grele. Dar nu ma las.

    P.S.Nu voi uita niciodata eforturile pe care le-ai facut.

    turnofftheglory

    11/01/2012 at 4:48 pm

    • TOG Salut!
      Povestea noastra nu este propaganda este adevar – Ea merita povestita fara rusine. Adevaratele reforme vin din furie nu din multumire sau autocompatimire!

      Theophyle

      11/01/2012 at 4:51 pm

      • „privind in urma cu manie” . De aia uneori am impulsuri razboinice , cu mitra in mana . 🙂

        Ștefan A.

        11/01/2012 at 4:55 pm

        • Numai asa! Stef, numai cu manie. O merita talharii.

          Theophyle

          11/01/2012 at 4:57 pm

    • Buna,
      Felicitari, sa nu te lasi 🙂

      mar

      11/01/2012 at 4:55 pm

      • salut mar 🙂
        nu se lasa el!

        Theophyle

        11/01/2012 at 4:58 pm

    • Frati Români, tot ce citesc aici traiesc si eu zi de zi. Va intreb, este oare destul sa ne descarcam nervii pe internet ?? Este totusi un mediu virtual!!! Nu vad reactia in lumea reala , pe strada, in plangeri la institutii, in procente semnificative asa cum conteaza intr-un sistem democratic. Pe cand un protest de anvergura in piata Univarsitatii de sustine un om ca Raed Arafat ??? Trebuie sa pastram cat mai multi ARAFAŢI in sistemul de decizie a destinelor noastre!!! De asemenea oameni avem nevoie pentru noi Românii ca sa traim cu adevarat bine in tara noastra. Va transmit un indemn: ” ROMÂNI IEŞIŢI LA PROTESTE!!!! ” .
      Trasmiteti chemarea la „trezire din somnul cel de moarte”. Va propun data de 14/01/2012 in piata Universitatii incepand cu ora 14

      Mircea

      13/01/2012 at 8:27 am

  2. Oarecum off topic, aici am ajuns in 20 de ani de deriva 😦 Bine ca sunt oameni care au curajul sa se ia la tranta cu hidra periculoasa care a inceput sa acapareze unele institutii. De admirat curajul Doamnei 🙂
    http://www.hotnews.ro/stiri-esential-11166200-politist-sectia-3-catre-investigator-sub-acoperire-iti-trag-bucata-cazi-cap-aici.htm

    mar

    11/01/2012 at 4:58 pm

    • Astia trebuie batuti pana la sange! Pazitorii legilor – niste magari 😦

      Theophyle

      11/01/2012 at 5:00 pm

      • Sper sa nu scape…..dar nu se stie, cu toate ca sunt probe beton. La noi totul este cu putintza 😦

        mar

        11/01/2012 at 5:02 pm

    • absolut halucinant, buna seara, all

      skorpion

      11/01/2012 at 11:05 pm

  3. Sa nu te lasi si sa nu ne lasi!

    ela

    11/01/2012 at 4:59 pm

    • Pe scut sau sub scut 🙂

      Theophyle

      11/01/2012 at 5:00 pm

  4. Buna seara Theophyle! :)sa-i fereasca Dumnezeu pe cei din actuala clasa politica- putere si opozitie, de furia acestor oameni de care frumos ai scris!

    zigzag

    11/01/2012 at 5:04 pm

    • Draga zig,
      Oamenii astia suntem noi prietene. Pot scrie 10 articole cu tragediile oamenilor numai din comunitatea noastra! Poate chiar mai multe. Oamenii astia suntem NOI!

      Theophyle

      11/01/2012 at 5:06 pm

  5. Salut 🙂
    Theophyle, ma bucur ca ne regasim de acord iin ceea ce priveste SMURD.
    Nu cred ca noi suntem o „nisa”. Mai degraba „emanatii” sunt un cancer.

    Diana

    11/01/2012 at 5:05 pm

    • Salut Diana 🙂
      Am citit proiectul cap coada de cateva ori. Dupa ce s-a furat tot ce se s-a putut fura, se incearca inca un furt gigantic. Furtul unui intreg sistem.

      Theophyle

      11/01/2012 at 5:08 pm

      • Buna seara !
        Un punct de vedere interesant :http://www.revista22.ro/ipp-legea-sanatatii-este-o-afacere-de-8-miliarde-de-euro-pe-an-pentru-asiguratorii-privati-12836.html
        Nu as dori sa credeti ca sunt adeptul actualului sistem. Reformarea sistemului se poate face in bine sau in rau. Efectele schimbarii vor fi pe termen scurt,mediu si lung si nu au fost, de regula, in beneficiul cetatenilor.
        Cred ca discutiile si comentariile au o tema falsa : cearta Basescu – Arafat si viitorul medicinei de urgenta si a Smurd-ului. De fapt, totul se reduce la o singura intrebare : cat platesc si ce servicii medicale primesc in schimbul acestor bani? Se va pune accent pe calitatea serviciilor medicale pentru pacienti sau se va face “jocul” unor mari companii de asigurari medicale, de medicamente, etc. ?
        Unii dintre noi am avut experiente „mirifice” cu firmele de asigurari private (ma refer la RCA), cand ai primit banii partial si cu intarziere de cateva luni. Acesta este modelul si pentru asigurari de sanatate ? Privatizarea unor spitale in stil balcano-romanesc va semana cu piata „privata” a carburantilor auto, unde s-a inlocuit un monopol al statului cu unul privat?
        In calitate de potential pacient voi primi servicii medicale „de tip ciorba de burta” la preturi de „homar” ? Cine imi va proteja interesele si va pedepsi abuzurile?

        marcel

        11/01/2012 at 6:06 pm

  6. Se pare lucrurile au stat mai rau 😦 Unde vom ajunge, cine ne va proteja !
    http://www.evz.ro/detalii/stiri/au-dezbracat-o-agenta-sub-acoperire-in-sectia-3-politie-961142.html

    mar

    11/01/2012 at 5:12 pm

    • Hai sa vedem ce li se va intampla. Bulau fara eliberare conditionata?

      Diana

      11/01/2012 at 5:16 pm

      • Oare sunt singurii care au facut asta? Am serioase rezerve ca vor fi si condamnati.

        mar

        11/01/2012 at 5:25 pm

  7. Buna seara. T, te rog sa facem un exercitiu de imaginatie si m-as bucura daca tu ai gasi o startegie la urmatoarea situatie ipotetica, desigur: sa zicem ca familia si prietenii mei sunt un convoi civil care dintr-o situatie nedatorata, se gasesc in desert. Fara repere, harti si mijloace tehnice de orientare. Eu raspund de ei si trebuie sa-i transport in siguranta. Ziua e arsita, noaptea e frig, te mobilizezi sa-i implici pe toti in activitatea de supravietuire, ca stii ca lantul depinde de cea mai slaba veriga si ramai calm si lucid ca sa nu devii chiar tu cea mai slaba veriga. Furia ca esti acolo nu prea te ajuta. E o chestie deja plezirista, nu o necesitate. Ramane reziduala, in adormire, sa se manifeste cand o putea si creste in taina, in ciuda desertului, neudata nici macar de lacrimi, ca si acelea ar fi un moft pe care nu ti-l permiti. Trece o zi, trece o noapte, dar ce faci maine? In cotro? Poimaine e alta chestie nascocita de „civilizatie”, departe de realitate. Cum te orientezi cand ai facut tot ce puteai omeneste sa faci, cand ai spus tot ce puteai si nimeni nu stie unde esti? Cand nimeni nu cauta convoiul. Ce faci? Unde dai May Day?

    Treceam si eu pe aici

    11/01/2012 at 5:16 pm

  8. Depinde unde stam, in piciore sau ciuci:
    „In schimb, Curtea Constitutionala a euthanasiat fara probleme independenta magistratilor, declarand constitutional un proiect de lege periculos, care va pune in lesa multi judecatori si procurori. Prin urmare, viata maidanezilor valoreaza ceva mai mult, in ochii judecatorilor de la Curtea Constitutionala, decat independenta magistratilor.”
    http://www.hotnews.ro/stiri-opinii-11166222-maidanezul-constitutional.htm

    victor L

    11/01/2012 at 5:19 pm

  9. 30 de politisti retinuti pentru 29 de zile! Incredibil! Jumatate din sectiile de langa guvern si langa Ministerul educatie!

    ela

    11/01/2012 at 5:22 pm

    • Te crucesti unde au ajuns 😦

      mar

      11/01/2012 at 5:23 pm

  10. Traienelu’ cotrocelu are conferinta de presa la beunu! 🙂

    ela

    11/01/2012 at 5:31 pm

  11. Poate nu stiati:
    Soc, soc, soc! Ion Iliescu, la restaurant cu generalul lui Basescu! | realitatea mea
    http://www.realitateamea.ro

    ela

    11/01/2012 at 5:35 pm

    • sa mai spuna cineva ca nu sunt toti mana in mana :)iar noi asteptam ca fraierii sa se faca lumina in dosarele mineriadei, revolutiei etc. unde esti @sare sa mi spui ca acest guvern nu trebuie sa pice? :))

      zigzag

      11/01/2012 at 5:40 pm

      • sa pice.
        daca vrei, sa pice cel tarziu maine.
        cred ca asta ajuta Noua Republica care nici macar nu este partid.
        si de ce-ti permiti sa ma faci sustinator neconditionat al actualului guvern?

        Sare'n Ochi

        11/01/2012 at 7:57 pm

        • cred ca cearta dauneaza 🙂 scriai pe blogul tau deunazi despre ilici, crime, revolutie ..si am ajuns amandoi la aceasi concluzie ca in mandatul lui kovesi, ilici si a spalat toate dosarele.pe kovesi n am numit o eu prim procuror, pe oprea care sta la masa cu criminalul ilici de sf ion nu l am numit eu ministru al apararii.aceasta gasca de la putere si opozitie e unul si acelasi lucru.eu am votat un presedinte pentru dreptate si adevar.rudele celor morti in decembrie numai dreptate n au primit.si ma opresc aici ca apoi zici ca l critic pe intaiul reformator al tarii.

          zigzag

          11/01/2012 at 10:06 pm

  12. Sal`tare, nişă ! 🙂
    TOG-ilor, nu uitati ca nu sunteti singuri.
    Viitorul e al vostru, lor le ramane doar trecutul.
    Iar nişa nu e chiar nişă, e suficient de mare ca sa-si faca auzita vocea.

    Tzepelica

    11/01/2012 at 5:35 pm

  13. http://www.b1.ro/live.php

    Vorbeste Basescu . A inceput cu SMURD . 😆

    Ștefan A.

    11/01/2012 at 5:38 pm

    • O da la intors, nu e vorba de privatizare. 🙂

      Tzepelica

      11/01/2012 at 5:39 pm

  14. Unde sunt baietii care ne explicau beneficiile privatizarii sistemului de urgenta ? 😆

    Tzepelica

    11/01/2012 at 5:49 pm

    • Basescu :” nimeni nu privatizeaza nici smurd nici ambulanta”…..i a dezamagit profund 🙂

      zigzag

      11/01/2012 at 5:52 pm

    • 😆
      Se multumesc cu spitalele private pe bani publici . 🙂
      Sigur aia din SRI au facut raport privind dezbaterile de pe acest blog . 😆

      Ștefan A.

      11/01/2012 at 5:52 pm

      • daca ai dreptate Stefane, vom auzi si despre gaze ceva.. :))

        zigzag

        11/01/2012 at 5:54 pm

  15. nu-l ascult pe basescu
    dar,
    sustin -dupa ce am citit legea-ca este cea mai mare teapa de la cuponiada incoace;
    sustin: de ce a durat ani,pina sa se scrie proiectul si se vrea adoptarea urgenta,eventual ieri?
    intreb: de ce 20 si nu 40 de case de asigurare private? de ce min 1 milion asigurati si nu min 2 milioane?
    avind in vedere toate experientele din ultimii 20 ani cum se poate avea incredere in ” autoritatile de acreditare si evaluare?’ eu unul nu cred nici daca o pun pe maica tereza sefa ca va fi corect si transparent/cei care ar spune ca ” trebuie sa avem incredere” ii rog sa-mi dea un-unul-exemplu de autoritate a statului roman relativ-repet-relativ,corecta

    intamplator

    11/01/2012 at 6:03 pm

  16. Exista un SMURD al statului si un SMURD al unei fundatii cu sediul la TG. Mures! Cel al statului e condus de un colonel.
    Cred ca incep sa pricep cam cum sta treaba.

    cedric

    11/01/2012 at 6:05 pm

    • Conceptul/sistemul SMURD in Romania a fost construit de Arafat.
      Ca sa-l realizeze, Arafat si-a creat fundatia.
      Evident, oamenii/echipamentele sunt din institutiile statului (pompieri, salvare etc.) dar gandirea/organizarea/procedurile de actiune sunt meritul lui Arafat.

      Tzepelica

      11/01/2012 at 6:10 pm

      • @tzepelica
        nu mai incercati domnule/arafat e un profitor,un agent sub acoperire al usl,un shpagar..cred ca miine vor urma articole despre cum cerea favoruri sexulae ca sa angajeze doamnele,etc,etc,ceva legaturi cu cine stie ce organizatrii subversive..( genul ala de stire,nu avem dovezi,dar sursele noastre ne spun.. ca re fi …)
        cooperativa aia de dezinformare s-a reciclat cel mai bine dupa 90/
        pina si chestia asta reusim s-o ducem in derizoriu

        intamplator

        11/01/2012 at 6:17 pm

  17. bunä seara,

    v-atzi lämurit, Arafat a mintzit. SMURD- este org. militarä, nu poate fii privatizatä
    nici nu a fost vorba, de asta..

    aici au fost altele supärärile lui arafat, o sä le aflatzi, nu cred cä s-a uitat pe blog,

    dar cu privatizarea unor clinici si salvärile lor, nu este räu deloc. este in beneficiul

    bolnavilor, accidentatzilor. f. bine cä lucreazä la acest proiect, oameni cu experientä.

    romanii au dr. excelentzi, nu-i subestimatzi.

    theo- nona

    11/01/2012 at 6:07 pm

  18. o stire scurta pentru atei/preluare rl

    Enoriaşii din sectorul 2 care ajută la repararea bisericii Sfântul Pantelimon, care a ars luni seară într-un incendiu, au găsit intactă crucea de lemn de pe catapeteasmă, cruce pe care o credeau distrusă de foc.

    Spre mirarea tuturor celor prezenţi, crucea a fost scoasă de sub grinzile carbonizate şi este intactă, fără nici cea mai mică zgârietură, neatinsă de foc, sau de apa folosită la stingerea incendiului şi nici deteriorată de la căderea de la cel puţin 8 metri, acolo unde era montată pe catapeteasmă

    intamplator

    11/01/2012 at 6:12 pm

    • Miracol ! Sa vezi acum caravane de enoriasi care vin sa se roage la ” minune ” . 🙂

      Ștefan A.

      11/01/2012 at 6:14 pm

  19. cedric,

    se explicä multe. frica de concurentzä si beneficii.

    asigurärile sunt de diferite feluri, dar dacä nu esti

    multzumit de asigurare, o potzi schimba.
    eu cred asigurarea trebuie fäcutä, asa este peste
    tot, dar läsatzi sä vä explice tot.
    au si ei chitzibusuri ascunse, ca
    si bäncile.

    theo- nona

    11/01/2012 at 6:15 pm

  20. Acum, dupa ce am constatat ca am vorbit vorbe, fara sa fi cunoscut continutul proiectului, il acuzam pe dictator ca o da la intors (si nu observam cum o cotim noi 😉 ).

    victor L

    11/01/2012 at 6:22 pm

    • pe site-ul de la ms in proiect nu spunea nici ca da nici ca nu……..se subintelegea ca se privatizeaza
      nu cred ca arafat a vorbit sa-si faca publicitate sau notorietate/nu avea nevoie/nu stim ce e in spatele usilor inchise

      intamplator

      11/01/2012 at 6:31 pm

    • deci nu ei au inteles gresit, ci dictachiorul si-a schimbat opinia!
      constant e doar documentul, dar dupa ce l-a citit ca pe o privatizare, ca de aia e lumea isterica, acum Basescu, in nemernicia lui, o da la intors si spune ca nu e privatizare a SMURD.
      Doar noi, prostii, care nu stim sa citim credem ca zicea ieri zice si azi.
      Asta e, daca nu ne duce capul.

      valentin

      11/01/2012 at 6:35 pm

      • Valentin , vezi ca ai o problema:in republica democratica Politeia ne exprimam cu politete fata de presedintele ales.La fel fata de insemnele nationale.

        ela

        11/01/2012 at 7:11 pm

        • Ela, politetea este obligatorie intotdeauna.

          Hronic

          11/01/2012 at 10:49 pm

    • noi doar salivam.

      Sare'n Ochi

      11/01/2012 at 8:02 pm

  21. vä rog
    acordatzi incredere si medicilor romani,
    sunt cel putzin, la fel de buni ca ARAFAT;:.

    o searä bunä.

    theo- nona

    11/01/2012 at 6:23 pm

  22. Theo-nona,
    astept si eu mai multe lamuriri. Sper ca presedintele a avut motivele lui sa nu-l cocoloseasca pe Arafat. Desi modul de adresare nu a fost civilizat, recunosc, cred ca la „impetuozitatea” lui nu poate suporta nici o incercare de necinste. Eu nu il banuiesc de rele intentii si este si stresat pentru ca sustinere nu prea are.
    Eu am rabdare , in timp vom afla mai multe din culise.

    cedric

    11/01/2012 at 6:25 pm

  23. Salut theophyle
    Ma bucur ca ai remarcat articolul dlui Lalu
    Ca ai subliniat necesitatea ca generalitatile si cliseele sa fie abandonate.
    De acord cu tine ca acele 4 persoane de care vorbesti sunt persoane deosebite si de toata isprava. Eu trag nadejedea ca ei vor influenta pe sefii lor din Noua Republica.

    In ce ma priveste imi doresc ca Noua Republica sa ia minim 5%
    Fie ca sefii lui Tog ma conving fie ca nu.
    Imi este clar ca dupa 3 luni NR merge doar pe dislocarea alegatorilor fosti PDL iar campaniile sunt mai mult negative decit pe subiect si pozitive.
    In acest sens daca vor lua peste 5% va fi bine deoarece procentul va fi luat de la PDL si va ajunge tot la dreapta. Nenorocirea va fi daca NR va lua 4% care prin redisitribuire va fi pierdut de dreapta iar USL va avansa.

    De aceea critic lucrurile pe care le vad la virf si sugerez mai mult profesionalism si dinamism pentru ca daca NR pierde, pierdem cu totii indiferent daca votam sau nu NR. Dreptate si fratie !

    lastnightmusic

    11/01/2012 at 6:27 pm

    • TDS-ul
      sper ca in curand vor inregistra partidul Cred ca vor lua de la toti, chiar de la PSD.

      Theophyle

      11/01/2012 at 6:30 pm

      • Nici o sansa sa ia de la PSD. Eu nu cunosc nici un votant PSD care ar vota cu NRepublica. Doar pentru ca NR il injura pe Basescu ? In nici un caz. Daca Neamtu ar fi mai aplicat ar putea eventual sa ia maghiari , sau ceva votanti PNL. Pe cei ce nu voteaza de nici o culoare nici o sansa.

        Nu spun ca nu ar fi putut sa o faca. Dar dupa cum au evoluat in ultimele luni …nici o sansa …. cu parere de rau spun (eu ii voi vota )

        lastnightmusic

        11/01/2012 at 6:38 pm

        • Cunosc eu unul care se uita luung spre noi.

          ela

          11/01/2012 at 7:13 pm

  24. victor,

    o säptämanä si ceva, arafat a aberat,a insultat

    colegii si a refuzat discutziile la minister, dar

    a fäcut jocul opozitziei , mintzind.interviuri,TV
    asta nu e atitudine, indiferent ce merite ai.

    theo- nona

    11/01/2012 at 6:28 pm

  25. 1- „pachetul minim garantat” de asistenta sanitara . (5,5 % contributie ) In ce consta ?
    2 – asigurare privata suplimentara . Foarte bine daca e deducibila 100 % din venit . Citi romani au capacitatea financiara pentru a platii suplimentar asa ceva ?
    3 – Punctul 1+2 impreuna inseamna bani mai multi . Just . Dar si cheltuieli mai mari pentru fiecare prin asigurari suplimentare . Si asta va duce la o excludere substiantiala a multoranacajiti de la tratamente/interventii mai soficticate .
    4- Multi vor ramine cu asistenta gratuita doar daca e urgenta . Tip USA .
    Personal sustin ca nu sistemul e bolnav , ineficient . Calitatea oamenilor face calitatea sistemului combinat cu profesionalitatea conducatorilor . Si aceasta problema nu se rezolva prin inlocuirea agentiei de sanatate publica (sau cum se cheama ) , cu mai multe case private . Nu e logica economica in asta . Parerea mea .

    Ștefan A.

    11/01/2012 at 6:28 pm

    • Ai dreptate si ar fi fost singura solutie viabila!

      Theophyle

      11/01/2012 at 6:31 pm

        • Multumesc Theophyle . 🙂
          Legat de mafia italiana si investitile ei in clinicile private in sanatate . E o afacere privata extrem de profitabila . Statul plateste din fondurile publice fiecare medicament , fiecare tratament/operatie , fiecare zi de spital , mincare , ingrijire . Suplimentar , in functie de „luxul ” clinicii , fiecare pacient plateste intre 0 euro si 200 euro / zi . Cum drac sa nu fie profitabil ? ( in sanatate, staul italian plateste/deconteaza anual cifre mai mari decit intregul PIB al RO )
          Clinicile private care se finanteaza doar din plata asigurarilor private sint o minoritate a minoritatii si in totalitate prin Elvetia sau Austria . 🙂

          Ștefan A.

          11/01/2012 at 6:43 pm

  26. @stefan a
    domnule ,incepeti sa ma convingeti sa va votez…

    intamplator

    11/01/2012 at 6:33 pm

  27. @theophyle sau altcineva:
    daca ai platit numai pachetul minim garantat, si suferi un infarct pe strada,pina unde acopera asigurarea asta costurile de spitalizare&recuperare?
    daca la o investigatie de rutina,ti se descopera un cancer si ai numai pachetul minim,ce se intimpla?
    eu n-am vazut prin proiectul ala nimic despre asta…
    aici sunt eu ” speriat” ;situatia economica a romanilor nu va permite in urmatorii 20 ani asigurari de sanatate costisitoare

    intamplator

    11/01/2012 at 6:37 pm

    • @ intimplator
      infarct e o urgenta si e gratuita asistenta peste tot .
      In rest , un simplu exemplu arata unde se poate ajunge
      Problema se pune cind ai nevoie de o endo gastro scopie ( scris bine Theo ? ) pentru o analiza de rutina (sa zicem ) si „pachetul minim de asistenta ” nu acopera asa ceva . Musai sa o platesti din banii tai sau din asigurarea privata . Si daca nu ai , ca nu ai capacitatea financiara pentru asa ceva , te lasa sa ajunga durerea de la stomac pina la ulcer perforat si atunci e urgenta . 🙂 Operatia e gratis , nu platesti nimic .
      In Italia e gratis asistenta sanitara . pentru orice mai putin dintii . 🙂 E drept , sint liste de asteptare pentru a face o radiografie gratis (exemplu) dar cu 75 euro o faci imediat . Cu acelasi aparat , in acelasi spital dar in perioada cind medicul nu mai e angajat al statului ci privat . In general ( nu e regula ), 2- 4 ore pe zi . Pare absurd ? E realitate . 🙂

      Ștefan A.

      11/01/2012 at 6:59 pm

  28. Stefa A.,
    si aici si in toata mas media s-a discutat inteligent despre proiectul noii legi a sanatatii fara ca sa fie citit, ci dupa bunul obicei „nu e bun”.
    De la persoane ca Alina Mungiu pina la ultimul postator pe bloguri s-a mers pe ideia ca venind de la Basescu trebuie sa-i dam cu flit.
    Tu nu crezi ca autorii proiectului se pricep oarecum, chiar mai bine ca tine? nu ar fi cazul sa mai dam si credit unora inainte de a spune ca nu e bun?

    victor L

    11/01/2012 at 6:37 pm

    • Sunt convins ca autorii proiectului sunt experti. 🙂
      Presedintele a spus asa : „Casa Nationala de Asigurari de Sanate e un dezastru”.
      In CV-ul presedintelui comisiei care a elaborat proiectul de lege scrie ca domnul Cristian Vladescu a fost „presedinte, Casa Nationala de Asigurari de Sanatate (Martie2005 –
      Februarie 2007)”.
      Ce sa inteleg ?

      Tzepelica

      11/01/2012 at 6:41 pm

      • De complectat cu afirmatia domnului Boc dar si a domnului Basescu ( cu ceva timp in urma si legat de atragerea fondurilor europene) : „vina este proasta organizare si incompetenta” .
        Care bineinteles e din vina noastar nu a lor . 🙂

        Ștefan A.

        11/01/2012 at 6:47 pm

    • Victor, hai sa o facem metodic
      1. Sunt un sutinator (si voi fi in continuare, atat cat pot) al lui Basescu.
      2. Sunt de meserie;
      3. Am citit proiectul;
      4. Nu am nici un interes de nici un fel in sistemul de sanatate romanesc;
      5. Proiectul este o porcarie si un tun (posibil) de proportii;
      6. Pentru un proiect de genul asta – oriunde intr-o lume normala cadea guvernul.

      Theophyle

      11/01/2012 at 6:46 pm

  29. Inainte sa va aburcati in Noua Republica, vedeti cine ii sunt liderii si ce hram poarta.

    MODERAT––––––––––––-

    Draga Cantemir,
    inainte de a incepe cu magarii de genul pe care l-ai incercat, te invit sa nu mai incerci. Te rog sa ne lipsesi de prezenta domniei voastre! Stai matale frumusel in Ottawa si vezi-ti de treaba!

    Cantemir

    11/01/2012 at 6:38 pm

  30. Dar poate ca inamicii lu` dictatoru` au dreptate; se ocupa de prostii:
    „Presedintele Traian Basescu si-a pus, marti seara, la ambasada Chinei, un sort de bucatarie si a participat, alaturi de ambasadorul acestei tari la Bucuresti, la prepararea unor produse traditionale chinezesti, relateaza Mediafax.”

    victor L

    11/01/2012 at 6:42 pm

    • cred ca a taiat un caine, ceea ce e neconstitutional. Trebuie suspendat.

      valentin

      11/01/2012 at 6:57 pm

  31. Ai dreptate, Tzepelica,
    toti e o nulitate; escroci si incompetenti 😉

    victor L

    11/01/2012 at 6:47 pm

    • Eu am spus doar ca sunt pusi sa faca reforma sistemului si sa-l eficientizeze oameni care au avut ocazia sa faca asta, avand decizia, dar n-au facut-o.
      Chiar nu se gasesc oameni capabili ?

      Tzepelica

      11/01/2012 at 6:52 pm

    • Cand google are dubii suna la un anumit domn, nu stiai? Intai ii face albie de porci dar dupa aia le raspunde.
      Cu exceptia cazului cand se dovedeste ca cel care a intrebat de la google saliveaza.

      valentin

      11/01/2012 at 6:56 pm

  32. proiectul nu este terminat, se discutä, au fost invitatzi la
    discutzie totzi si arafat. este un proiect, numai un proiect,
    venitzi cu idei, critici, ar fii bine.

    theo- nona

    11/01/2012 at 6:51 pm

  33. Theophyle,
    credeam ca am lamurit-o ieri cu tine: mi-ai spus ca ai citit, eu ti-am spus ca nu il voi citi pentru ca nu ma pricep la domeniu.
    Dar eu nu discut despre proiect ca bun/rau, ci despre cei care isi dau cu parerea criticindu-l fara sa-l citeasca; acun, aflind ca SMURD-ul nu intra in discutie asa cum se vehicula, o dau la intors acuzindu-l pe dictator.
    NB,
    scuze, dar te grabesti: pentru un proiect nu cade niciun guvern, poate daca incearca sa-l treaca prin Parlament. Proiectul poate fi modificat substantial fiind pus in discutie.

    victor L

    11/01/2012 at 6:57 pm

    • Lasa-l bre pe Arafat. Omul e istorie si o sa se aranjeze el. Problema este simpla – proiectul asta este prost si nu trebuie sa treaca!

      Theophyle

      11/01/2012 at 6:59 pm

  34. insultele si minciunile lui arafat, la adresa dr. romani

    nu-i gäsesc, nici cea mai micä scuzä.

    proiectul a föst fäcut , se lucreazä la el de medici,

    am vorbit cu un medic, greseala este, cä multzi criticä

    dar nu vine nimeni cu idei.numai critici, motive.

    theo- nona

    11/01/2012 at 6:57 pm

    • theo salut,
      Nu urez nici unui roman sa aiba de aface cu un sistem de sanatate de genul descris in acest proiect. Daca aia sunt experti eu unul ma apuc de cizmarie!

      Theophyle

      11/01/2012 at 7:01 pm

  35. Dat un raspuns clarificator la 6:59 .
    (e ora , nu socotiti ca o impartire ) 🙂

    Ștefan A.

    11/01/2012 at 7:01 pm

  36. acum vä las, sä-l insultatzi pe „dictator” pt. cä

    incerarcä ” o comisie”, sä perfecteze o lege a sänätätzi.
    nimeni nu a fost indignat, de minciunile si atitudinea
    lui arafat.
    o searä minunatä.

    theo- nona

    11/01/2012 at 7:02 pm

    • O seara minunata la fel @ theo -nona .
      Nu insultam pe nimeni . Dam cu parerea fiecare in baza experientelor de viata .

      Ștefan A.

      11/01/2012 at 7:04 pm

  37. “Problems cannot be solved by the same level of thinking that created them.”
    Albert Einstein

    Repet, „for the record”, ca nu ajunge cu furie…. asa cum nu ajunge sa faci cam acelasi lucru pe care l-ar face M.Geoana (dar dintr-o perspectiva ideologica diferita).
    Site-ul NR trebuia sa fie, din octombrie incoace, o combinatie dintre Politeia, Curs de guvernare si Huffington Post. Expunerea, impactul si baza de recrutare ar fi fost diferite. La fel ar fi fost sansa pt un partid (nu sint asa cum merg lucruriel acum). Potentialul exista (exista deja material suficient scris in ultimii 5 ani…).
    Inca mai este timp. Orice trebuie incercat…chiar si putina „teorie”…

    Tio

    11/01/2012 at 7:03 pm

    • Salut Tio,
      Situl nu este bun, adevarat dar asta este. Nu stiu cat timp mai este nevoie, sper ca pana mrtie vaor fi suficente semnaturi pentru a inregistra partidul. Restul depinde de organizatiile locale. Cunosc doar una si cred ca lucrurile merg bine acolo.

      Theophyle

      11/01/2012 at 7:06 pm

    • Tio, se vede din luarile de pozitie ale fondatorului ca nu da prea multa pretuire pe internet..

      lastnightmusic

      11/01/2012 at 7:15 pm

  38. Uite vad un miting la cluj cu 30 de tineri care protesteaza in sprijinul lui Arafat. Televiziunile tin online. Noua Republica ce asteapta.? Nu le trebuie decit tricouri si sa protesteze in mai multe locuri in diferite topicuri. (Stiu ca NR a fost de la inceput impotriva legii sanatatii dar au prezentat-o insipid in site-ul ala cam la fel )

    lastnightmusic

    11/01/2012 at 7:12 pm

  39. lastnightmusic;
    Buna seara ! imi permit sa te contrazic ; desi sunt de stanga (cel putin asa cred) ,l-as vota si maine, cu constiinta impacata pe Neamtu si am si argumente :
    1.Pentru ca este un om realmente educat (lucru rar in zilele noastre );
    2.Pentru ca este un om sincer si chiar crede ce spune (lucru si mai rar in zilele noastre);
    3.Pentru ca reuseste sa ma convinga prin ce transmite si sa descopar ca sunt de acord cu multe din ideile sale;
    4.Pentru ca stie sa comunice normal si are acel strop de incredere in viitor care mie imi lipseste dar pe care nu ma derajneaza sa-l primesc.
    5.Pentru ca nu am prejudecati ideologice si ,mai inainte de toate, ma uit la om si la ideile sale si apoi daca e de dreapta sau de stanga .

    p.S. Asta nu inseamna ca as vota automat orice candidat al NR, doar pentru ca il gireaza Neamtu .

    Loda

    11/01/2012 at 7:18 pm

    • Bravo Loda, si care e problema ? nu inteleg de ce imi scrii mie 🙂

      lastnightmusic

      11/01/2012 at 7:24 pm

      • of, of, ca greu te prinzi ! Uite, de asta :
        ,,Eu nu cunosc nici un votant PSD care ar vota cu NRepublica. ” Pricepi ? 🙂

        Loda

        11/01/2012 at 7:46 pm

    • Dar daca eu as fi candidat , as avea votul tau @Loda ? Bineinteles ca doar la presedintie . Nu cobor mai jos . 😆

      Ștefan A.

      11/01/2012 at 7:26 pm

      • Stefane :
        150 % !!!!

        Loda

        11/01/2012 at 7:44 pm

  40. Pentru NR e necesara publicizarea pe strazi , piete , gari , metro . in general locuri unde sint multi oameni si vad . Adica se aprinde beculetul curiozitatii in ei . Nu ca e musai sa devina toti membri ca „aialalti” ramin fara sustinatori . 🙂
    Dar e scinteia care deschide curiozitatea , interesul sa vezi ce si cum despre organizatia asta .
    O poti face publicizare prin :
    1 – TV plasma mari plasate in posturi startegice dar costa cu gramada . 🙂
    2- Fie prin masute cu voluntari care explica ce si cum sustinuti de brosuri , adrese scrise , site . Toti voluntarii imbracati in un mod care ramine imprimat pe retina si creier . Decent . E suficient si un maieu mare cu simbolul imbracat deasupara hainelor normale .
    3- Publicitate prin brosuri bagate in cutiile postale . Tot prin voluntariat . Si tinind cont ca multe din brosuri ajung la gunoi fara sa fie citite dar e o pierdere calculata .
    3- In presa scrisa sau video , publicitatea costa cu gramada . Inutil de insistat in acest domeniu.

    Ștefan A.

    11/01/2012 at 7:24 pm

    • Stefane tata , Eu te pretuiesc mult pt capacitatea ta de informare si cunostiinte in cutting edge technologies.
      Pai vii cu chestii din astea din epoca de piatra , sau de la alegerile din 1950 din Franta ?
      Auzi: brosuri in cutiile postale 🙂 voluntari la masute imbracati in mos craciun 🙂 ca plasmele sunt pentru aia bogati dupa cum zici

      lastnightmusic

      11/01/2012 at 7:30 pm

      • Publicitatea e in baza resurselor financiare . De jos in sus asa se face .
        Pune la bataie citeva milioane de lei si sa vezi publicitate pe tv . Se vor bate pentru a lua banii teveurile . 🙂 Dar asta se practica doar cind partidul naste de sus in jos . Mioritic clasic . 🙂

        Ștefan A.

        11/01/2012 at 7:35 pm

        • Ia 3 ca tine si dati foc la 3 televizoare in in piata publica. , imbracati in tricouri verzi cu NR . Vor veni imediat televiziunile sa vada cine sunt „legionarii aia ” Nu trebuie sa platesti televiziunile ci sa le atragi .

          lastnightmusic

          11/01/2012 at 7:48 pm

          • Draga @lastnightmusic
            Cum locuiesc in Italia , primii vin carabinierii si ne aresteaza . 🙂 Nu apuca televiziunile sa ne vada . Poate doar la proces daca vine ceva tv sa publicizeze cum strica romanii armonia pe strazi . 😆

            Ștefan A.

            11/01/2012 at 8:01 pm

            • Si la ultimul cuvint spui povestea ta , care va apare la stiri si in ziare, si ai marcat un punct

              lastnightmusic

              11/01/2012 at 8:14 pm

              • 😆

                Ștefan A.

                11/01/2012 at 8:31 pm

    • @stefan a
      trebuie bani,multi bani
      NR nu accepta sponsorizarti de la oricine;e intre ciocan si nicovala
      ceea ce cred eu,este ca ceilalti ” simt” ca e un potential pericol: in blogosfera unde NR e activa,atit cit e, spamurile contra s-au inmultit;
      e o tactica foarte perfida-si veche de cind lumea-sadeste indoiala( pe romaneste e intarita-i drace…),restul vine de la sine
      probabil ca ati primit acest gen de emailuri daca sunteti inregistrat

      intamplator

      11/01/2012 at 7:35 pm

      • Primit 1 si aruncat la goz (care inseamna gunoi pe ardeleneste ) 🙂

        Ștefan A.

        11/01/2012 at 7:37 pm

        • Ho-ho deja am bad sectors pe hard 😆
          seara buna all 🙂

          mircea

          11/01/2012 at 7:49 pm

  41. Aici e opinia unui om mai tinar dar si mult mai inteligent ca mine . Concluzia dinsului ( e profesor universitar ) exact ca a mea . Se vor bate privatii pe banul public din sanatate fara sa vada pacientul nici o ameliorare .

    http://www.logec.ro/2012/01/11/reforma-sanatatii-e-la-moda-privatizarea-si-piata-libera-dupa-ureche/

    Ștefan A.

    11/01/2012 at 7:51 pm

  42. NR ar putea sa protesteze impotriva dezinformarii pe care a facut-o Arafat. Sa ia un tembelizor alb-negru, sa puna un dvd cu Antena3 si sa-i dea foc.
    Sau ar putea sa faca niste masute la universitate cu oameni imbracati in Mos Craciun si sa protesteze impotriva dictachiorului care privatizeaza ambulantele statului.
    Ce credeti ca ar alege?

    valentin

    11/01/2012 at 7:53 pm

    • Valentin, te-am rugat ceva: „complimentul” la adresa presedintelui nu face parte din limbajul de aici, chiar daca majoritatea noastra i-am dat votul.

      ela

      11/01/2012 at 8:00 pm

    • Ati facut mai baieti o analiza swot ca sa vedeti ce va puteti permite ? Si sa mergeti pe ce e accesibil ?
      E V E N I M E N T E . Cu copii, cu mos craciuni, flashmoburi etc.
      Nu va limitati la a culege semnaturi. Trebuie culese voturi.
      Ori cum nu prea va pricepeti la transmis mesaje scrise (vezi site-ul si newsletterele alea de tot mucalul ) mergeti pe evenimente. Noua dreapta face eveniment doar la 1.dec , mergind in secuime iar PSD la 1 mai cu mici si bere. Voi faceti evenimente saptaminal, pichetati…… pichetati…. pichetati….. Iar aia din strainatate sa picheteze acolo si sa trimita youtuburi care sigur vor ajunge la televiziuni la stiri .
      Si puneti-va pe gindit, nu costa nimic

      lastnightmusic

      11/01/2012 at 8:00 pm

      • 🙂 iau notite,TDS si parol ca maine o facem…..

        ela

        11/01/2012 at 8:10 pm

  43. Advertising0ul e fundamental pentru a initzia.El trebuie aplicat pe situatzia financiara.Locatziile trebuie foarte bine alese tocmai ptr. a avea impact maxim la minim de costuri.E doar o prima etapa,foarte mica pe langa celelalte actziuni mult mai de contzinut cu caracter de larga audientza si/sau colocvial.
    Poate exista si bunavointza media.Trebuie doar gadilata.Calitatea oamenilor e insa fundamentala.Increderea se construieste foarte greu si poate fi distrusa al naibii de usor.Parol. 🙂

    mircea

    11/01/2012 at 7:54 pm

  44. Eu am citit proiectul ala de lege capitolul de urgente, am citit raspunsurile decidentilor si constat insa ca lumea a ramas inssa setata pe faptul ca base vrea sa fure ambulantele statului si privatizeaza smurdul si ca o sa suni la 112 si trebuie sa dai inainte numarul de card.
    Lumea nu are treaba cu realitatea ci cu Antena3.
    fascinant.
    un serviciu de urgente ptr bolile de cap ar avea un succes nemaipomenit.

    valentin

    11/01/2012 at 8:02 pm

    • te inseli valentin. 🙂
      E singurul lucru ptr.care nu s-ar solicita salvarea desi pe felia asta ar fi cu siguranzta cel mai mult nevoie.Nebunia la romani 😆

      mircea

      11/01/2012 at 8:07 pm

      • Rabia televizistica? 🙂

        ela

        11/01/2012 at 8:11 pm

        • Sa numa certe gazda daca am gresit diagnosticul… 🙂

          ela

          11/01/2012 at 8:12 pm

          • Ela 🙂
            cine stie poate ai gasit un nou sindrom 😆

            Theophyle

            11/01/2012 at 8:14 pm

            • The Antena3 Strain 😀

              Twisted

              11/01/2012 at 9:36 pm

  45. Traian Basescu: Probabil sunt interese gigantice in neadoptarea Legii sanatatii. Fondul dezbaterii trebuie sa fie perspectiva transformarii spitalelor in societati comerciale, in fundatii, de inlocuire a CNAS cu asiguratori privati
    http://www.hotnews.ro/stiri-esential-11165759-presedintele-traian-basescu-sustine-declaratie-presa-17-30.htm
    „Cei care au proiectat ideea privatizarii SMURD nu au facut decat sa dezinformeze populatia si au incercat sa creeze o bariera legata de dezbaterea publica a legii. Probabil sunt interese gigantice in neadoptarea noii Legi a sanatatii”, a declarat miercuri presedintele Traian Basescu, intr-o conferinta de presa sustinuta la Palatul Cotroceni pe tema proiectului Legii sanatatii.
    Cred ca nu avem de ce sa ne suparam daca administratiile locale, care detin spitale acum, vor accepta sa devina contributoare la sistemul de ambulanta. Ideea principala e indreptata spre posibilitatea ca la nivelul CJ sa fie cumparate ambulante care sa fie pozitionate la mediul rural. Toata lumea vede la TV ce e pe drumurile nationale si in marile orase. Va rog sa va intrebati ce e in mediul rural si cate vieti se pierd
    Raportul arata ca principalele probleme pe care le avem sunt monopolul Casei nationale de asigurari de sanatate, care este un dezastru din punct de vedere al eficientei cheltuirii banilor. Al doilea neajuns e politizarea sistemului. Al treilea e ineficienta in utilizarea fondurilor, al patrulea este coruptia si de-abia pe locul cinci e subfinantarea. Fondul dezbaterii trebuie sa fie perspectiva transformarii spitalelor in societati comerciale, in fundatii, de inlocuire a CNAS cu asiguratori privati, trebuie dusa in zona a ceea ce se intampla in medicina preventiva si cu medicii de familie, care isi schimba complet rolul, in zona administratiei locale, care isi schimba complet rolul. Legea e puternic inspirata din experienta sistemului de sanatate olandez si german. Faptul ca s-au preluat idei din legislatia unor tari care au reusit mai bine decat noi nu este un lucru rau”.

    PS: am ras cu lacrimi la postarea @Lodei ca voteaza cu Mihail Neamtu.

    Sare'n Ochi

    11/01/2012 at 8:18 pm

  46. seara buna,
    pt cei care doresc doua pareri competente si total lipsite de ranchiuna pot urmari live pe irtv pe domnul doctor oprescu si doamna mungiu intr-o dezbatere unica.

    a

    11/01/2012 at 8:20 pm

  47. Nu-mi doresc o asumare a raspunderii pe o lege atat de importanta, pentru ca as vrea ca un numar cat mai mare de romani sa-i stie continutul. Nu pentru ca am dubii in privinta calitatii ei

    Legea pe fondul ei lasa loc sectorului privat in domeniul spitalelor, al asigurarilor, in multe zone care pana acum erau tabu. Vor fi foarte multi care vor vrea sa se asigure pentru mai mult decat pachetul minim. Sunt convins ca daca vom avea astfel de asiguratori vor fi foarte multi romani care o vor face

    Aceasta abordare nu face decat sa aduca mai multi bani in sistem si o administrare mai buna. Vor fi foarte multe multinationale care isi vor asigura suplimentar angajatii

    Statul nu se poate deroba de responsabilitatea pentru sanatatea publica

    Sare'n Ochi

    11/01/2012 at 8:23 pm

  48. Nu stiu daca ati avut ocazia sa ajungeti in spital , dar poate va aduceti aminte ca CNAS deconta cheltuielile inclusiv din clinici private gen Regina Maria, Medlife etc intr-o anumita proportie. Cam de doi ani lucrul acesta nu se mai intimpla, am intrebat pe cineva din interior de ce? Mi s-a dat un raspuns naucitor oamenii pricepusera rapid ca era mai bine sa mergi la o clinica privata ( cu decontarea partiala a a cheltuielilor) deoarece nemaidind spaga ajungeau la cheltuieli identice si conditii mai bune. Concluzia mea e urmatoarea nu era nevoie de nici o lege pentru sanatate , era simplu sa pun in contrapondere clinicile private si cele de stat( prin plata spitalizarii de CNAS indiferent de spital) si sistemul de stat se reducea de la sine la nivelul optim.

    bigone

    11/01/2012 at 8:24 pm

  49. Eu vorbesc de deficitara gestionare a banilor. CNAS nu reuseste sa vada ce se intampla cu medicamentele, cu costurile din spitale. 50% se duc pe spitale, alti 50% pe medicamente
    Sistemul de stat nu reuseste sa urmareasca corect banii. E clar ca avem o problema de sistem, si nu de oameni. Atunci, o imbinare a sistemului de stat cu interesul privatului de a-si maximiza venitul e o solutie optima
    Avem 42 de case judetene de sanatate care nu controleaza retetele medicilor de familie, zilele de spitalizare
    Orice casa privata de asigurari va face contracte pe standarde de cost, va introduce reguli si de tratare si de costuri pentru fiecare tip de boala, in afara de cele care deviaza de la cursul normal
    Am vazut si un doctor cu ochii bulbucati care spunea despre golanii care vor sa fure banii. Va asigur ca nu avem alta solutie decat modernizarea sistemului de sanatate. S-a dovedit ca asa cum merge nu mai merge!
    @a, cred ca se uita si Diktatorul cu un ochi la emisiunea aceea 😀

    Sare'n Ochi

    11/01/2012 at 8:25 pm

    • se naste intrebarea fireasca: cu care ochi se uita dictachiorul la moguliziuni?

      a

      11/01/2012 at 8:34 pm

      • si o alta intrebare fireasca : in CV-ul presedintelui comisiei care a elaborat proiectul de lege scrie ca domnul Cristian Vladescu a fost presedinte la Casa Nationala de Asigurari de Sanatate (Martie2005 –
        Februarie 2007).sa inteleg ca isi critica propria activitate?

        zigzag

        11/01/2012 at 8:45 pm

        • Buna foarte de dimineata!
          Este firesc sa ne punem intrebari si putem gasi si raspunsuri.
          D-ul dr C Vladescu a fost demis din functia de la CNAS in 2007 de PM Tariceanu, ministru al sanatatii fiind la acea vreme d-ul Nicolaescu.
          Poate faptul ca d-ul Vladescu a fost presedinte CNAS in perioada 2005-2007 nu este atat de relevant pt criticile care i s-ar putea aduce, cat ar putea demiterea domniei sale sa sugereze contrariul.

          http://www.9am.ro/stiri-revista-presei/2007-02-21/scandal-cat-casa-la-cnas.html

          „Conflicte care au dus la demitere
          Miz~ – 1.500 miliarde lei. Vladescu a refuzat sa semneze, in noiembrie, proiectul de act normativ al programului national de diabet al lui Nicolaescu, pe motiv ca era o incalcare a Legii 95/2006.

          Miza – profitul farmaciStilor. Vladescu s-a opus majorarii adaosurilor comerciale pentru bolile cronice, negociate cu farmacistii, pentru ca ar fi scazut banii pentru pacienti. Nicolaescu s-a erijat in reprezentantul farmacistilor si a luptat pentru majorarea profitului acestora.

          Miza – acte medicale de calitate. Ministrul sanatatii a refuzat sa semneze criteriile de calitate pentru serviciile medicale, elaborate de CNAS inca de anul trecut.

          Miza – 0,5 miliarde dolari. Vladescu a insistat pentru desfasurarea licitatiei pentru programele nationale, in timp ce Ministerul Sanatatii a taraganat cat a putut desfasurarea acesteia, impiedicand accesul medicamentelor cu preturi mai mici.”
          (din presa vremii)

          http://www.adevarul.ro/exclusiv_adevarul/Programele-sanatate-afacere-miliarde-destepti_0_43196171.html

          Mih

          12/01/2012 at 6:26 am

  50. Nu stiu de unde e apocalipsa asta cu casele private, caderi de guvern, ambulante furate de tinichigii si pacienti dusi in roabe. Eu sint in Elvetia si aici toate asigurarile sint private. Cei cu bani putini primesc subventii. Va asigur ca ingrijirea medicala este de o foarte buna calitate. Periodic sint bineinteles discutii si proiecte de modificari, dar nici gind de apocalipsa.
    Cit despre urgente: in mod normal vine si ambulanta si SMUR. Dar nimeni nu-si da in cap incercind sa imparta pacientul in doua. Aia cu elicopterul sint si ei separat si au banii lor.
    Pentru Theophyle: de unde aveti asa o certitudine ca sistemul elvetian este asa de mult mai rau decit cel romanesc de acum (care se pare e atit de mirific incit in nici un caz nu trebuie schimbat)?

    Aha

    11/01/2012 at 8:39 pm

    • @Aha salut 🙂
      nu stiu cum este sistemul elvetian – deci nu am spus ca este mai bun sau mai prost. Nu am scris nicaieri despre acest sistem,.

      Theophyle

      11/01/2012 at 8:41 pm

      • Apoi sistemul elvetian este 100% privat (nu e ca in America, stiu diferentele ca am haladuit si acolo 8 ani si ala e un sistem dezastru), cu vreo 90 de case de asigurari. Nici un contabil de la asigurari nu contrazice niciodata tratamentul prescris de un medic, si toata lumea are acces. Si nimeni nu fuge cu valizele cu bani. In Romania se propune ceva amestec cu jumatate de stat jumatate privat. S-a declarat repetat aici ca acest sistem e un dezastru, tunul secolului, etc.
        Am dat un exemplu de un sistem complet privat si va asigur ca nu veti gasi mormane de elvetieni morti pe strada din cauza asigurarilor private. Intreb pe ce se bazeaza atunci certitudinea ca o asemenea propunere este o apocalipsa si tunul secolului?

        Aha

        11/01/2012 at 8:51 pm

        • P.S. Intreb fara suparare, ca aici e loc de schimbat idei si nu zvonareli.

          Aha

          11/01/2012 at 9:06 pm

  51. http://live.stirileprotv.ro/live/ibu4.html
    Arafatul se bilbiie in legatura cu donatiile care merg la fundatie. dupa indelungi bilbiieli legate de modul cum sint cheltuiti prin negociere directa banii din donatii, argumentul final cu rolul de colac de salvare a fost ca de bani au grija jurnalistii din consiliul deirector.
    bleah, e incredibil talentul chiorului de a darima mituri…

    a

    11/01/2012 at 8:43 pm

  52. Buna seara, buna seara.
    @TOG, sa nu te lasi.
    NR trebuie sa incerce sa ocoleasca metodele traditionale de popularizare. E bine ca Neamtu apare la emisiuni tv. Dar e singur. Ii trebuiesc secondanti la fel de articulati si incisivi. Poate apela si la spoturi radio (sunt mult mai ieftine) si la voluntariat. Trebuiesc luate la picior locurile publice: piete,malluri, facultati, etc.

    clemycali

    11/01/2012 at 8:50 pm

    • Buna Clemy. Tog sunt sigur ca nu se lasa si DA promovarea se face de tip Guerrila Marketing
      Neamtu e singur la TV pentru ca el vrea sa fie singur acolo sau culeaga awarenessul 🙂 Ca e contraproductiv e alta poveste

      lastnightmusic

      11/01/2012 at 9:03 pm

      • Asta este o mica mizerie. Nu este asa si o stii bine. Mihail Neamtu apare la televizor pentru ca e invitat. Si pentru ca, si daca ar vrea, nu este lasat sa aduca pe nimeni.

        Andrei

        11/01/2012 at 9:06 pm

        • Da Andrei , si mie mi se pare o mizerie.
          Ati pornit un grassroot nu-i asa.? Cum puteti sa aveti dupa 3 luni doar un singur satrap ? Fondatorul !Oamenii observa. Pai luati in echipa si alti oameni invitabili. Sunt personalitati cu zecile

          lastnightmusic

          11/01/2012 at 9:13 pm

          • Spune unul care s-a alaturat NR si care nu a fost lasat de Mihail Neamtu sa apara la televiziuni. Stefan Vlaston, cu bune si rele, apare la TV fara sa fie dat afara din NR. Nu-i luam noi? Cine a venit si i s-a spus nu? Ai exemple?

            Parca discutam cu argumente, nu? Iar o dam pe presupuneri si pareri?

            Andrei

            11/01/2012 at 9:18 pm

            • Eu pe voi va voi vota Andrei, am spus-o mai sus si de ce .
              Dar acum inca e greu sa ma duc la rude si prieteni si sa ii conving sa voteze NR. Nu sunt in stare. Pentru ca desi sunteti altii puteti fi confundati usor cu cei vechi inainte de a ajunge la putere. Mergeti pe aceleasi stereotipuri cum merge Ponta cind zice ca el nu a fost securist pt ca nu a apucat.

              lastnightmusic

              11/01/2012 at 9:24 pm

              • In curand vei avea la dispozitie un Manual de comunicare unde se vor gasi raspunsurile la majoritatea intrebarilor legate de NR. Atunci vei sti ce si cum sa ceri ceva legat de NR. Multumesc pentru intentie. 🙂

                Andrei

                11/01/2012 at 9:30 pm

              • Manual de comunicare. Doamne ce hidos suna.
                Il astept 🙂

                lastnightmusic

                11/01/2012 at 9:33 pm

  53. Buna seara, 🙂

    Mai tine cineva minte cand am fost pusi sa alegem intre Iliescu si Vadim? Cu regret va spun ca suntem pusi sa alegem intre cam aceleasi personaje care, daca il ascultam pe Lazaroiu, vor refesenizarea Romaniei de dragul Constitutiei. Adica ne asteapta inca o alianta PDL – PSD.

    Sau, a doua varianta, incepem de pe acum sa ne construim viitorul construind Noua Republica.

    De acord ca site-ul nu arata bine. De acord ca trebuie sa fim mai vizibili. De acord ca ne-ar trebui mai multi bani. De acord ca facem greseli si ca suntem putini. De acord ca nu stim sa facem politica. De acord ca sunt multe de facut. …

    Dar noi, si nu ma refer la Theophyle, Cetatean, Tog, la Ela sau cei care ajuta direct sau indirect, ce facem? Cine dintre sustinatorii de aici a completat o lista cu semnaturi de la rude, prieteni, cunostinte, …? Este modul in care ne ajutati foarte mult. Orice semnatura conteaza.

    Nu cert pe nimeni dar sunt multe de facut. Si orice ajutor, pe langa sustinerea pentru care va sunt recunoscator, ajuta.

    Am sa va spun ce am facut pana acum, in cele 3 luni de functionarea mscarii Noua Republica:
    – si-a definitivat linia initiala de actiune si modul ad-hoc de organizare
    – s-au activat 24 de judete filiale NR, de azi a 25-a, Caras – Severin
    – si-a creat mijloacele de comunicare (site propriu, Facebook, retea de bloguri, etc)
    – a reusit ca se faca cunoscuta prin conferinte publice ale lui Mihail Neamtu in marile orase
    – s-a infintat ca si Asociatie si functioneaza legal incepand cu 30 decembrie 2011
    – este in plina campanie pentru strangerea de semnaturi
    – este in stadiul in care se hotaraste forma finala a Statutului si Platforma politica
    – isi instruieste, in masura posibilitatilor, proprii membri care nu au mai facut politica referitor la ceea ce spune legea si cum trebuie procedat in consecinta
    – a facut fata unor atacuri externe si interne
    – s-a facut vizibila in emisiuni televizate si in presa on-line
    – dezvolta organizational filiale in judetele unde nu sunt initiative locale si isi mareste numarul de membri cotizanti
    – este in cautarea de fonduri pentru a putea inchiria spatii pentru sediile filialelor, insa se bazeaza cel mai mult pe cotizatiile personale ale membrilor sai
    – am creat structuri in filialele locale in care fiecare, in functie de competenta, sa poata sa se regaseasca si sa poata sa participe la bunul mers al organizatiei
    – a organizat actiuni vizibile precum „FURATUL UCIDE” si are in curs de pregatire alte campanii de impact.

    Toate acestea in numai 3 luni. Si suntem la inceput.

    Spuneti-mi daca, toate acestea, seamana cu modul in care s-au constituit PSD, PNL sau PDL. 🙂

    Andrei

    11/01/2012 at 8:56 pm

    • Salut Andrei
      Nu e putin ce faceti voi dar obisnuiti cu istoria partidelor mioritice , aparute din nimic sau mai bine zis , din banii ex PCR , ex securitate si celor care au furat cit mai mult, nu e obisnuit romanul sa astepte . 🙂

      Ștefan A.

      11/01/2012 at 9:08 pm

    • salut draga Andrei

      Suntem la numai 3 luni . Pesimistul ar spune ca a trecut 1/4 din timp
      Furatul ucide ?

      lastnightmusic

      11/01/2012 at 9:08 pm

      • Da, furatul ucide 60.000 de oameni pe an in Romania secolului XXI. A se vedea comunicatul NR. La asta adaugati si lipsa unei educatii de preventie, alimentatia fast-food, lipsa sportului si vom vedea ce culegem. Ne imbolnavim cu buna stiinta pe noi si copiii nostri.

        Andrei

        11/01/2012 at 9:14 pm

        • @andrei:
          vedeti-va de treaba,nu de justificari; cea mai puternica arma este CUVINTUL
          NR are parte acum de atacuri ale ” cercetasilor” /”cavaleria” va urma
          e o vorba ” nu mor caii cind vor ciinii”

          intamplator

          11/01/2012 at 9:21 pm

          • pai asta e treaba lor intimplator, sa vorbeasca, sa se justifice, sa convinga,
            Cu ingaduinta si rabdare….

            Ifosele sunt bune dupa ce ai cistigat alegerile. Acum ? sunt contraproductive.

            lastnightmusic

            11/01/2012 at 9:31 pm

            • nu domnule,ei trebuie sa atace,sa ia initiativa
              eu votez cu NR,eu nu astept justificari de la ei,astept atacuri la sistem/ sa faca ” in sens pozitiv” ce face escrocul ala de diaconescu
              romney a cistigat doua primare la rind cu mesaj optimist;il va invinge pe obama cu armele lui
              cit as tine eu cu ei,nu pot la +60 sa ies la taraba sa string semnaturi avind peste burta un tricou cu NR si peste chelie o sapca

              intamplator

              11/01/2012 at 9:49 pm

  54. peflorin iaru, il detest;
    cu pasajul de mai jos extras din ce scrie el nu pot sa nu fiu de acord

    orice privatizare din România se lasă cu paranghelie şi cu daruri de nuntă. Exemple? La concurenţă cu universităţile de stat, cele particulare au luat banul prostului şi i-au dat, în schimb, o hârtie cu care să se şteargă la fund. Privatizarea energiei a dat naştere unor băieţi deştepţi care îşi trag, anual, între 1,2 şi 1,5 miliarde de euro. Regii asfaltului şi-au împărţit ţara. Dar regii, mai mici, ai cablării? Capitalismul de cumetrie a făcut din România ţara cu cei mai mulţi regi pe cap de locuitor şi toţi, absolut toţi, îşi trag seva din banul public. Cum te-ai proptit la ţâţa finanţării publice, cum te-ai şi transformat într-un suveran, fie şi el al cartoanelor, al bordurilor sau al gunoiului

    intamplator

    11/01/2012 at 9:11 pm

  55. si sa continui ideea ,nu cumva ” seamana indoiala/intarira-i drace” e parte a strategiei?
    ca si aia de la cluj” in sprijinul lui arafat” cine i-o fi scos? sigur nu arafat
    aici e pericolul

    http://www.romanialibera.ro/opinii/editorial/pentru-cine-joaca-rol-de-paravan-ponta-antonescu-249946.html

    intamplator

    11/01/2012 at 9:17 pm

  56. Ha ha, pai daca privatizarile nu sint bune, sa ne intoarcem la o economie centralizata.

    victor L

    11/01/2012 at 9:20 pm

    • Asi, am vazut comentarii ca sistemul e foarte bun, oamenii ar trebui reeducati. Sper ca nu prin sistemul Pitesti sau un gulag.

      Aha

      11/01/2012 at 9:32 pm

  57. labeunu ,dupa pauza ,sumele vehiculate ca profit la biata fundatie

    ela

    11/01/2012 at 9:27 pm

    • @ela : buna seara
      ingerii sunt in ceruri

      intamplator

      11/01/2012 at 9:51 pm

  58. Despre subiectul sanatate am sa citez din Ionut Popescu: „Daca tot vorbim despre sanatate: in 2008, fostul ministru, Eugen Nicolaescu, a stabilit cum sa se faca decontarea medicamentelor compensate ! Fara numar, fara numar ! Nu mai exista nicio limita in decontarea medicamentelor compensate. O invitatie la jefuirea banului public! Aceasta masura a dereglat imediat sistemul pentru o lunga perioada de timp. Asta nu e o decizie care sa intre la subminarea economiei nationale ?”

    Andrei

    11/01/2012 at 9:32 pm

    • @andrei: nu mai intru pe site la NR
      o idee ” tembela” : sigur neamtu cunoaste-sau are acces usor-la specialisti romani in domeniu din diaspora;
      atrageti-i sa ofere o alternativa de proiectul cu sanatatea si sa fie lansata de NR,,

      intamplator

      11/01/2012 at 9:57 pm

      • Bine ar fi! Din cate stiu, exista o pozitie initiala.

        ela

        11/01/2012 at 10:23 pm

  59. Eu zic ca si asta e un punct de vedere pertinent: http://doc.hotnews.ro/arafat-vs-arafat.html

    Meita citit si pentru lipsa isteriei prezebta de ieri mai peste tot.

    Aha

    11/01/2012 at 9:39 pm

  60. 20 ianuarie 2012
    Data cind la Roma se vor reuni Franta – RFG – Italia pentru a oficializa „noua UE ” .
    Doamna nemtoaica a decis ca RFG ca contribui cu mai multi bani la fondul se salvare a tarilor UE ( fondul Esm).
    Mister Monti din Italia a convins atit francezii cit si germanii cu strategia lui de intarire si salvare a UE . Daca va pare putin comparat cu 3 luni in urma cind de guvernul Berlusconi rideau toti si in public . 🙂
    PS . amanuntele circula pe net sub forma unui draft a acordului . In format PDF

    http://www.ilsole24ore.com/pdf2010/SoleOnLine5/_Oggetti_Correlati/Documenti/Notizie/2012/01/Revised-draft-bozza-ue.pdf?uuid=f83a003a-3c64-11e1-9ba8-d86a5feed73e

    Sper ca nu va mai indoiti de ce serviciu de informatii detin . E atit de secret ca nici eu nu il cunosc . 😆

    Ștefan A.

    11/01/2012 at 9:50 pm

    • @stefan a
      da, zic ca italienii si fac precum nemtii/daca s-a ajuns ca germania sa primeasca bani sa pastreze banii bancilor,e cam nasol(dobinzile alea negative);bancile si-au cumaprat ” cutia de valori” /nemtii au cistigat/end game

      intamplator

      11/01/2012 at 9:53 pm

      • uitasem: la fel olanda

        intamplator

        11/01/2012 at 9:54 pm

        • Europa cu doua viteze si o locomotiva . RFG . In rest , banii vin si pleaca . Problema ca se invirt in cerc inchis . BCE , banci , guverne si inapoi la BCE tot prin banci . Restul , adica masele nu vad nimic din ploaia asta de euroi. Exact ca in USA cu dolarii de la FED .

          Ștefan A.

          11/01/2012 at 9:59 pm

          • Salut Stefan. La una din televiziunile cu profil economic de peste garla s-a discutat de dimineata problema asta. Si se vor invarti in continuare in cerc atata timp cat se vor agata de euro in actuala formula. Nu mai vorbim de idioteniile pe care le scot pe gura si Monti si Sarkozy. Nickoleon are cel putin o scuza. Este in campanie electorala si are sanse sa castige un nou mandat. Dar Monti ce interes are sa darame bursa de la Milano cu taxa pe tranzactiile financiare?

            clemycali

            11/01/2012 at 10:11 pm

            • Salut clemy 🙂
              Monti a fost chiar student a profesorului Tobin care a inventat/propus taxa asta .
              Crede in ea dar stie ca e functionanta doar daca e aplicata la nivel planetar . Si aici eu nu cred in ruptul capului ca vor reusi sa o impuna la altii de departe . Nici macar la englezi care sint aproape . 🙂
              Oricum, preocuparea principala a italienilor e sa reduca dobinda platita pe muntele de datorii a statului . Una e sa platesti 77 miliarde euro anual , alta sa platesti 94 miliarde si cind economia e in recesiune . Poate de asta au insistat cu nemtii sa creasca banii din fondul european de salvare .

              Ștefan A.

              11/01/2012 at 10:18 pm

              • Doar ca nemtii nu mai au nici ei de unde sa isi creasca cota la fondul de salvare. Tocmai s-a anuntat scaderea PIB a Germaniei pe ultimul trimestru al anului trecut.
                PS: nu stiam ca i-a fost student lui Tobin. 🙂

                clemycali

                11/01/2012 at 10:25 pm

          • corect/incercati sa obtineti un credit comercial la orice banca din eu si nu reusiti/e o chestie de david coperfield=sunt ,dar nu sunt/fachirism total
            de la inceputul lui decembrie traiesc in lumea ” virtuala” bancara/exista,dar nu poti atinge/parca e luceafarul lui eminescu
            ce era valabil in noiembrie nu a mai fost valabil in decembrie,ce era valabil in decembrie nu mai e valabil azi
            ultima expresie a suprarealismului

            intamplator

            11/01/2012 at 10:12 pm

  61. http://blog.webphoto.ro/politica/diseara-la-ora-9-stingem-luminile-in-semn-de-solidaritate-cu-kim-ir-sen/
    La fel cum integral din banii statului a fost creat și SMURD. Chiar dacă beneficiind de acest brand fantastic, lângă serviciul achitat de două ministere și deservit de angajați ai statului, a răsărit și o fundație cu același nume. Fundația e în regim privat, deci nu oricine își poate băga nasul acolo. Poate doar Radu Tudor de la Antena 3, Emil Hurezeanu de la Realitatea TV și Mihaela Rădulescu de la Antena 1. Sunt 3 din cei 9 membri în colegiul director al fundației SMURD. Desigur, meritul pentru acest brand îi aparține lui Raed Arafat, o persoană care își merită decorația primită de la Băsescu. Și o persoană care a demonstrat în acest scandal mai presus de toate un uriaș grad de civilizație, în replicile pe care le-a dat. Dar nu ar fi genial să ai o fundație care să se cheme, de pildă, Fundația pentru Pompieri, și unde omul să poată dona 2% din ce câștigă? Cât s-ar putea aduna? Păi, cam la un milion de dolari excedent în fiecare an. După ce se adună aceste sume, o fundație condusă cinstit poate face un pustiu de bine sistemului medical și poate adăuga milionul la cât dă bugetul, sau poate da salarii regești și folosi alte artificii pentru a duce surplusul în alte direcții. Doar consiliul director poate să știe. Ai încredere în Radu Tudor că nu minte la televizor, ai încredere și în fundație.
    Dar nu banii strânși de o fundație sunt adevărata miză ci miliardele de euro tocate de sistemul medical anual, despre care începând de săptămâna asta am aflat de la televiziuni că e unul performant și de neatins. Adică același sistem care topește banii pe achiziții publice netransparente, care permite inventarea de boli și bolnavi, existenți doar în documentele medicilor de familie, care permite o lucrativă cooperare între distribuitorii de medicamente și cei care îi îndoapă pe pacienți cu respectivele medicamente, același sistem care a umplut țara de handicapați viguroși și care a diagnosticat infractori muribunzi, însănătoșiți după eliberare, același sistem cu spitale din care poți pleca cu mai multe boli decât ai venit. Toate acestea și multe altele sunt realități cu care merită să te lupți, dar care au mai puțin impact emoțional decât demisia unei persoane cu imaginea lui Raed Arafat. Sunt lucruri prea complicate pentru a încăpea într-un status de Facebook. Despre ele vedem zilnic câte o știre tristă. Mai în amănunt s-a ocupat de problemă PRO TV, prin seria de reportaje România, să fii sănătoasă!. Făcute cu profesionalism, ca întreaga serie România, te iubesc!. Inutil să spun că nu s-au bucurat de același ecou pe Facebook nici de proteste cu lumina stinsă.
    E o bătălie de imagine pe care Băsescu nu are cum să o câștige, așa cum am mai spus, pentru că e nesusținut de ceilalți politicieni fideli etatismului și pentru că de data asta nu mai e el cel care varsă lacrimi. Băsescu are de partea lui logica, televiziunile au de partea lor emoția, deci șansele de câștig pentru Băsescu sunt spre zero. Dacă e o manevră a opoziției, care l-a antamat deja pe Arafat, e una din primele lor manevre cu un succes răsunător. E o teorie pe care însuși Cristian Tudor Popescu o avansează, și cred că nu poate fi suspectat de „băsism”:

    Sare'n Ochi

    11/01/2012 at 9:58 pm

  62. @saren ochi
    pariez ca arafat nu se va inregimenta politic
    pariez ca el ii va folosi pe aia de la usl
    tipul este deshtept,e mult peste medie si e genial comparat cu ” politrucii partidelor noastre”

    intamplator

    11/01/2012 at 10:05 pm

    • Doamne ajuta-i!
      daca poate sa-i lase-n lacrimi si sa le umfle banii, nu pot decat sa ma bucur.

      Sare'n Ochi

      11/01/2012 at 10:21 pm

      • Salut!
        Poate este brutal ce vă spun dar, Arafat şi-a încheiat misiunea din Ro.

        Tiberiu Orasanu

        11/01/2012 at 10:23 pm

        • teoria conspiratiei!

          intamplator

          11/01/2012 at 10:30 pm

          • cine stie…despre „undercover” se vorbeste de mult prin tg mures.n am mai zis-o ca erau destui care l au „apretat” pe Arafat.

            zigzag

            11/01/2012 at 10:35 pm

            • pai au fost” fraieri” aia de l-au trimis/una peste alta a facut mai mult bine pentru noi/

              intamplator

              11/01/2012 at 10:49 pm

          • intamplator
            Cu toată stima, nu este vorba despre teoria conspiraţiei.
            Este o conspiraţie demontată. 🙂

            Tiberiu Orasanu

            11/01/2012 at 11:09 pm

        • Are de ceva timp si cetatenia romana . Asa ca nu il trimite nimeni inapoi in Palestina .
          Personal nu cred ca a incheiat profesional cu RO. E capos ca Basescu . 🙂

          Ștefan A.

          11/01/2012 at 10:31 pm

          • 🙂 misto cum il considera multi pe arafat omul opozitiei iar azi au intrat in guvern 2 pesedei: georgescu si cepoi.si un traseist ieri. :)))

            zigzag

            11/01/2012 at 10:36 pm

          • Ştefan
            Nu-l trimite nimeni nicăieri pe Arafat. Pleacă singur. EL a afirmat acest lucru, singur şi neobligat de nimeni. Ştie el ce ştie. 🙂

            Tiberiu Orasanu

            11/01/2012 at 11:07 pm

    • stie cineva ce legatura au georgescu si cepoi cu psd?:))) ca ciuhodaru stim toti.ia vedeti…cumva pesedistii din 2003 2004 ai guvernului nastase au intrat de azi in guvernul de dreapta al dl ui Basescu?

      zigzag

      11/01/2012 at 10:29 pm

      • @zigzag
        nu v-ati lamurit ca astia sunt gashca? ii doare-n brishca de noi

        intamplator

        11/01/2012 at 10:36 pm

        • ba da. ma gandeam ca mi suna cunoscut numele cepoi.a fost secretar de stat ceva in guv nastase,iar georgescu tot pe acolo.studiez pe net acum activitatea politica a celor 2 :)) oricum fsn se reface mult mai repede decat credeam.

          zigzag

          11/01/2012 at 10:38 pm

  63. Buna seara tuturor! 🙂

    Nu intervin deloc pe legea sanatatii, nu am citit proiectul si deocamdata nu am nici o idee despre cum sa fie reformat sistemul.

    Insa vreau sa va semnalez ca magistratii sunt deja fierti ca racii, cica vor sa puna de mega-proteste, iar cindva reformistul Cristi Danilet plinge pe blog ca magistratii vor fi controlati in viata privata, dupa noua lege a responsabilitatii (ceea ce este fals, omul dezinformeaza). Snif, snif, o lacrima va rog pe altarul „independentei” Justitiei in care Mona Pivniceru este membru CSM iar Cristi Danilet este purtatorul ei de cuvint.

    Cetatean

    11/01/2012 at 10:25 pm

    • Salut citoyen, asta este marea stire a zilei. CCR a jucat serpeste. A dat dreptate PSD in privinta cainilor dar i-a palit cu raspunderea magistratilor 🙂 De caini mi se rupe inima de mila de magistrati nu ma doare nici in cot.

      clemycali

      11/01/2012 at 10:28 pm

    • Sa deie in judecata CCR la CEDO . 🙂

      Ștefan A.

      11/01/2012 at 10:32 pm

    • cred ca stiau/ de asta se pligea ala de la psd la 13 .40 la rra ca CC e politica si o voia ” sectie a ICCJ” /de parca nu tot ei au facut constituitia/ghise turnatorul ii tinea isonul
      cred ca miine vor cere ca CC sa fie un srl in grupul voiculescu

      intamplator

      11/01/2012 at 10:34 pm

  64. astepind sa citesc ce mai vor bancile am dat o raita prin ziare in diagonala;
    nu e rau,nu e nici bine;
    incepe sa se discute,incep argumente nu doar ” pe-a ma-sii”
    poate e primul pas spre normalitate

    intamplator

    11/01/2012 at 10:29 pm

  65. @ clemy
    Serios . Monti a fost student a lui Tobin .
    In general , italienii au multi cu diplome pe la scoli mari si renumite din vest . La cursuri normale , nu de 3 luni . 🙂 Au si multi cu premiul Nobel pe diverse domenii dar in afara de 3-4 ,sint toti emigranti pe alte meleaguri . 🙂

    Ștefan A.

    11/01/2012 at 10:37 pm

    • @stefan, nu ma indoiesc de asta. Doar ca nu stiam ca Monti a fost studentul lui Tobin.

      clemycali

      11/01/2012 at 10:48 pm

  66. Ela, politetea este obligatorie in orice situatie.

    Hronic

    11/01/2012 at 10:47 pm

  67. 😀 a inceput campania „Noi vrem respect 2”
    Demisia lui Raed Arafat din postul de subsecretar de stat în Ministerul Sănătăţii a stârnit un val de simpatie și la Cluj. „Respect și solidaritate. SMURD pentru noi și noi pentru SMURD” – acesta este sloganul sub care clujenii s-au reunit în Piața Unirii să-l susțină pe Raed Arafat în această seară.
    http://www.citynews.ro/cluj/eveniment-29/foto-clujenii-il-sustin-public-pe-raed-arafat-213313/
    observati cum 150 de clujeni devin „clujenii” la oficina lui Vasile Dancu…

    Sare'n Ochi

    11/01/2012 at 10:49 pm

    • Au fost tembeli au ramas tembeli 😦 Singurul care va plati este sarmanul Arafat care a devenit dintr-un medic serios o marioneta politica 😦

      Theophyle

      11/01/2012 at 10:51 pm

      • Prietene Teofil,
        Te rog să mă ierţi că de data asta, nu prea sunt de acord.
        Arafat şi-a făcut-o singur, în momentul în care a hotărît să iasă pe sticlă alături de Hurezeanu.
        Arafat a procedat exact cum a procedat psd, cînd guverna alături de pdl: dimineaţa la guvernare, seara pe sticlă, în opoziţie.
        Arafat şi-a jucat cartea greşit, mizînd numai el ştie pe ce…

        Tiberiu Orasanu

        11/01/2012 at 11:16 pm

    • pai sa l dai pe Arafat afara ca sa pui 3 pesedesti in locul lui …

      zigzag

      11/01/2012 at 10:56 pm

    • @saren ochi
      asta e ca bancul cu belgienii=” dar .noi belgienii,unde stam?” nu stiu cum sa pun accentul dar bancul e cam asa:
      recrutii in belgia/sergentul= valonii un pas inainte,flamanzii un pas inapoi/ executa aia si unul ramine la mijloc/ ala a pus intrebarea;il chema belgianfrucht/
      acum ,ce naiba ,ati studiat ” revolutia romana” ,inteleg ca sunteti inginer=inteligent,chiar nu va prindeti ca aia au fost ” convocati” ?

      intamplator

      11/01/2012 at 10:58 pm

      • 😀 les valons aux droite, les flamands a gauche!
        et nous les belges?

        Sare'n Ochi

        11/01/2012 at 11:11 pm

  68. Citesc pe RL despre cazul politistilor si a agentei 007 sub acoperire care facea pe prostituta . Nu vreau sa scriu cum cred eu ca se va termina povestea asta pe meleagurile mioritice dar e ceva in neregula cu relatarea .
    Daca agenta ” a inregistrat toate discutile audio -video ” si in acelasi timp a fost batuta si „i-a smuls hainele , inclusiv lenjeria intima . nn ” UNDE AVEA CAMERA VIDEO SI MICROFONUL DRAGI ZIARISTI ? 🙂

    Ștefan A.

    11/01/2012 at 10:52 pm

    • in plombe?

      Sare'n Ochi

      11/01/2012 at 10:55 pm

    • inregistrare ambientala/tehnica evolueaza si fbi&mi5 sunt prezenti in romania

      intamplator

      11/01/2012 at 11:00 pm

      • Pai eliminind ca era un ROBOCOP (sau ochi bionic si ureche digitala tip personajul Terminator 🙂 ) sau o doamna cu aparatajul implantat in poponet 🙂 ma gindeam si eu ca doar camere ascunse puse anticipat si la secret in camera de arest (sau interogatoriu) puteau sa inregistreze tot .
        Pentru asta nu e nevoie de FBI , CIA . Se gaseste cita vrei pe piata internationala .
        In prima varianta eliminata 🙂 chiar ca doar agenturili astea au o astfel de dotare . Macar in filme . 😆

        Ștefan A.

        11/01/2012 at 11:07 pm

      • adevarat, cred ca a bagat multa scoala in ei. Lucru care nu este rau, ptr. ca au actionat super profi si i-au facut in „foi de vitza”. Dar vor intra la albit in instanta, apare o doamna care-i iarta pe motiv de cine stie ce hachitza.

        mar

        11/01/2012 at 11:11 pm

    • Ca un mare bluf. Ca aia au fost niste nenorociti nu ma surprinde, ca fatuca a fost dezbracata iar nu ma surprinde..dar ce ma surprinde, sincer, este reactia sefilor 😦 citez „niste gainari”.
      Probabil ca a avut bine camuflat sistemul de inregistrare, posibil si ambiental.

      mar

      11/01/2012 at 11:07 pm

    • Salut, onorate gazde și înfocați invitați! 🙂

      @ F16, ce te faci chinez?! Unde să le aibă?! Acolo unde nu intră decât degetul gros… 😉

      @ Theophyle, n-am intrat pe tema căci mi s-a părut o tentativă de a păsi cu tălpile goale pe o lamă de sabie…
      Totuși, replica ta de la time 10:51 poate figura ca concluzie a celor două zile de zbateri de aci. Aferim! 😀

      oldhashu

      11/01/2012 at 11:10 pm

    • 😆
      aceeasi agenta intrebata de superiori cum va desfashura activitatea de agenta sub acoperire,raspunde ca foarte simplu.Deghizata.
      In mai putzin de un minut se intoarce in birou „imbracata” doar in manushi negre si pantofi cu toc negri.
      Pai,in ce te-ai deghizat ?
      In as de pica. 😆
      Eee.. unde tzinea camera….

      mircea

      11/01/2012 at 11:11 pm

  69. In haine; nu e nevoie sa fie lipite pe piele.
    Ma amuza neincrederea in tot ce fac romanii.

    victor L

    11/01/2012 at 11:03 pm

    • @ victor L
      Daca hainele au fost smulse , inclusiv lenjeria intima ( e scris in articol) pricepeti ca nu tine varianta cu hainele ?
      Ori ziaristul bate campii umflind/mintind toata tarasenia sa faca audience , ori au fost camere ascunse in incapere . Nu exista alta varianta .

      Ștefan A.

      11/01/2012 at 11:10 pm

      • Ambiental. Igasi a fost la Cristoiu si a fost intrebat, raspunsul dat a fost evaziv inclusi cel legat de recopensa agentei sub acoperire (cat am urmatit eu).

        mar

        11/01/2012 at 11:14 pm

        • as zice ca nici el nu stie/si daca e asa, asta e bine/ e institutionalizare/” e” reguli/ e bine citeodata sa fie un ministru” slab”

          intamplator

          11/01/2012 at 11:25 pm

  70. clemy, pe mine m-a suprins unanimitatea celor de la CCR 🙂 Nu ma asteptam. Chiar si cei numiti de PSD?! Cred ca crapa de ciuda Iliescu.

    Cetatean

    11/01/2012 at 11:04 pm

    • e un dar din partea lui ilici in urma faptului ca general oprea a acceptat sa mearga de sf ion la jaristea sa sarbatoreasca pe kagebel, :))

      zigzag

      11/01/2012 at 11:16 pm

  71. A, sa nu uit sa va zic.

    Stiti ca am militat in serialul „Constitutia poporului suveran” ca in Constitutie sa se inscrie si obligatia pentru judecatori de a respecta deciziile CCR, iar judecatorul Danilet se opunea de mama focului (pina la urma, a recunoscut cu jumatate de gura ca el personal nu are nimic impotriva).

    Ei bine, obligatia asta e acum inscrisa in legea raspunderii magistratilor 😆

    Cetatean

    11/01/2012 at 11:08 pm

    • Sa savuram micile noastre victorii. Si cand vorbesc de „victoriile noastre”, ma refer la blogosfera in general. Ceva se misca. Incet dar sigur.:)

      clemycali

      11/01/2012 at 11:13 pm

      • Clemy & Mister C, salut! 🙂

        Victoria asta nu e mică de loc, „îi seacă la lingurică” pe juzii „comercianți” de dreptate! 🙂

        oldhashu

        11/01/2012 at 11:17 pm

      • 😀

        mircea

        11/01/2012 at 11:18 pm

    • @cetatean/”deshteapta” e intelepciunea poporului roman=nu e pentru cine se pregateste,e pentru cine se nimereste
      constituia lui iorgovan e exemplul

      intamplator

      11/01/2012 at 11:29 pm

  72. vuvuzeau nistorescu in dialog cu medicul georgescu( se tutuiau) : de ce ai acceptat, tu un profesionist, vazand cum a fost dat afara alt profesionist? raspuns medic georgescu: cornele..vrei sa fiu sincer? sa nu faca ciuhodaru reforma. :)))) dialog in direct la una din latrine :)).nu e banc

    zigzag

    11/01/2012 at 11:12 pm

    • Hehe, ca sa vezi 🙂

      clemycali

      11/01/2012 at 11:14 pm

    • Dr Georgescu a raspuns : Cornele , vroiai sa faca Ciuhodaru reforma?!?
      Adica Ciuhodaru era foarte slab/competent si risca sa faca o reforma proasta.

      Dan Masca

      11/01/2012 at 11:52 pm

  73. extras dintr-un articol din evz/alta mostra de prostie//semidoctism/manipulare =alegeti
    intrebare „naiva” =de cind au tiganii laminoare?

    De asemenea, unii romi confecţionează tablă

    cam asa si cu ” dezbaterile ” despre legi&viitorul nostru=cine poate ,oase roade

    intamplator

    11/01/2012 at 11:14 pm

    • Laminor la cald sau la rece ? E total diferit din punct de vedere tehnic . 😆

      Ștefan A.

      11/01/2012 at 11:20 pm

      • F16, nu contează, tot îți trebuie două valțuri babane ca să laminezi tablaua, plus un motoreductor trifazic de putere, plus alte anexe precum nește cuptoare de recoacere, etc…

        oldhashu

        11/01/2012 at 11:25 pm

        • @stefan a@oldhashu
          circotasilor,” intinati idealurile nobile ale socialismului”

          intamplator

          11/01/2012 at 11:32 pm

  74. Stefan A.,
    nu cred ca ziaristul bate cimpii, cit cred ca tu te faci ca nu intelegi. Ce ne spui am citit de dimineata.
    Si am admiratie pentru asemenea „agenti”, chiar 007, si ma dezamagesti cu neincrederea ta. E stilul romanesc de neincrede in altii. Dar probabil e o noua facatura a lu` dictatoru` 😛
    (Si dezbracind-o, unde au dus hainele? microfonul trebuia sa fie chiar linga gura?)

    victor L

    11/01/2012 at 11:25 pm

    • Inregistrare ambientala. Un obiect din geanta ei, oricare. Sau microfoane plantate dinainte, ca la vami.

      Cetatean

      11/01/2012 at 11:27 pm

  75. Hashule, salut! 🙂

    E o victorie mare si, asa cum am afirmat, repet: dupa ce iese motivarea CCR, voi analiza pseudo-argumentele ICCJ (caci Sandeii au facut si ei sesizare) si argumentatia CCR. Va fi interesant sa vedem cum Sandeii urlau ca li se incalca independenta si cum CCR le-a zis ca ba chiar deloc 😉

    Cetatean

    11/01/2012 at 11:26 pm

    • Salut, Cetăţean! 🙂
      Săndeii, nu se vor axa pe motivarea curţii dpdv juridic. Vor miza în continuare, pe faptul că politicul se amestecă în treburile lor. Vor practica tactica pe care o ştiu ei cel mai bine: fuga înainte, exact aşa cum a procedat şi Ceauşescu în noiembrie ’89. Va veni şi pentru Săndei, un decembrie ‘ 89, cît de curînd. 🙂

      Tiberiu Orasanu

      11/01/2012 at 11:38 pm

      • tibi, te asigur ca ICCJ a dat tot ce a avut mai bun ca motivare, pentru a opri legea. Numai PSD au scris 40 de pagini, ICCJ au scris poate mai putin, dar mai „miezos”.

        E o infringere zdrobitoare inregistrata de Sandei pe palierul asta. Abia astept sa vad motivarea!

        Cetatean

        11/01/2012 at 11:53 pm

        • Ok, citi!
          Mizez pe tine să mă lămuresc. Abia aştept să văd ce şi cum.
          Pînă una alta, mie mi se pare că hotărîrea de azi a CCR, este cea mai importantă victorie a piratului în lupta sa inegală cu sistemul. Şi mai cred că această hotărîre, va produce efecte pe care nu cred că le putem cuantifica, acum.

          Tiberiu Orasanu

          12/01/2012 at 12:38 am

  76. Citit aici . E vechi de 4 ani dar in acelasi timp actual .

    http://inliniedreapta.net/in-preajma-streangului-istoria-unui-nopti/

    Asta e primul motiv pentru care nu voi ierta pe nimeni din actualii politicieni sau din cei din trecut . De sus pina jos . Fara exceptii sau derogari . Cit timp am sa traiesc , nici o scuza pentru ei , nici o lacrima la moartea lor .

    Ștefan A.

    11/01/2012 at 11:28 pm

    • Cutremurator, este mult peste limita de suportabilitate numai si citind.

      mar

      11/01/2012 at 11:37 pm

    • cutremur 😦 oare-i scapa instantza, ptr. ca am vazut un avocat care explica ca probele sunt nerelevante 😦

      mar

      11/01/2012 at 11:41 pm

      • Normal ar fi sa nu-i faca scapati dar in Romania se poate intampla orice. Desi orice campanie de PR in favoarea lor va fi un esec in ochii opiniei publice. Vorbeam despre povestea asta cu tata chiar ieri. Si tata, hatru, sustinea ca ar trebui sa isi extinda raziile si la alte secti de politie, unde se duc baietii cu lista de cumparaturi data de nevasta si la macelarie, si la bruarie, si la tarabe, etc. Taxa de protectie in toata legea. Asta vad oamenii in fiecare zi. Cum sa ai incredere intr-o astfel de forta de politie?

        clemycali

        11/01/2012 at 11:47 pm

        • Asa este, lucrurile au cam scapat de sub control de ani buni.

          mar

          11/01/2012 at 11:51 pm

    • Tinind cont de ora tarzie , de data asta te iert @cetatean . 🙂
      Pai despre ce scriu eu aici de ceva timp ? (mai precis incepind cu 10:52)
      Sint citeva incongruente in articol .

      Ștefan A.

      11/01/2012 at 11:41 pm

      • Sincer, tinand cont de amploarea scandalului, tu crezi ca presa a aflat tot. Nici Igasi nu prea stie ce s-a intamplat acolo, ptr. ca a explicat ca la actiune au participat mai multe institutii.

        mar

        11/01/2012 at 11:44 pm

      • am citit, Stefane 🙂

        Incongruentele din articole nu sunt o piedica in punerea unui diagnostic pentru acei politisti: corupti pina in maduva oaselor. Ca nu stim cum s-au facut inregistrarile nu inseamna ca nu pot fi veridice.

        Sper ca judecatorii sa fie fara mila.

        Cetatean

        11/01/2012 at 11:51 pm

  77. una peste alta ,noi ne dam ” cu parerea”
    citi ar fi avut curajul acelei fete politist? poate ca are un sot,poate ca are copii?!
    oameni ca fata acea pot pune romania ” pe roate”/tot ce stim e ca o cheama ” irina nistor’/ASTFEL DE OAMENI TIN ROMANIA

    intamplator

    11/01/2012 at 11:42 pm

    • si are si un venit de 2000 ron …..

      zigzag

      11/01/2012 at 11:45 pm

    • Asta am spus eu mai devreme, de admirat aceasta doamna si curajul de care a dat dovada. Ca este meseria ok. dar riscul si umilintele au fost uriase.Mai ales ca noi sunt la inceput de drum in acest tip de actiuni.

      mar

      11/01/2012 at 11:46 pm

    • @ intimplator
      Nu am pus in discutie profesionalitatea agentului .
      Am remarcat deficientele articolului . Inclusiv prin intrebarea mea cu microfonul si telecamera care din articol si in context , nu era posibil sa fie in hainele doamnei (sau domnisoarei) . Haine de altfel smulse de politisti .
      Imediat au sarit cu gura pe mine . 🙂
      Eu ma intreb daca e asa de greu de vazut ca articolul nu e profesional ? Ca relateaza fapte care se bat cap in cap . Daca esti gol golut ,( au smuls si lenjeria intima ) cum era agenta in arest , nu ai cum sa ai aparate audio video asupra ta .
      Unica varianta ramasa , aparate instalate pe ascuns in incaperi si asta e o practica foarte eficienta dar si dificil de facut . Pentru a mentine secreta treaba .
      Dubitez ca va fi facuta dreptate cum trebuie . Si in scandalul cu vamesii ridicati de mascati si cu elicopterele , dupa un timp au fost eliberati chiar daca existau , cum scria presa de atunci : inregistrari audio – video .
      Nu rid de eforturile si sacrificile unora de a impune legalitatea dar cind privesti in urma e logic sa ma intreb daca nu se va termina tot ca in alte cazuri mai vechi . Musamalizare si transfer de serviciu . 😦

      Ștefan A.

      11/01/2012 at 11:59 pm

      • @Stefane, profesionalism si presa romana sunt cuvinte care nu trebuie sa fie folosite in aceeas propozitie. Ca articolul este scris cu copita este o problema dar fondul problemei ramane. Politistii care actioneaza ca mafiotii, mana in mana cu grupurile interlope.

        clemycali

        12/01/2012 at 12:03 am

  78. Asta seara, medicul Georgescu, la sfarsitul dialogului telefonic cu Turcescu: Turcescu i-a urat succes (cam in zeflemea). Dr. Georgescu: daca e din inima urarea, domnule Turcescu, atunci voi avea succes!
    Turcescu a fost cam descumpanit. nu se astepta la un astfel de raspuns.

    cedric

    11/01/2012 at 11:43 pm

  79. Elvetia are 90 de case de
    Asigurari private. Nu se simte rau sistemul.
    Nu este dat a exemplu pentru
    Ca socialistii si oligarhii care au condus si conduc Romania nu vor sa ofere libertatea alegerii intre privati.
    SMURDurile elvetienilor sunt private si nu mor oamenii pe strada, chiar daca nu toti sunt bogati

    Dan Masca

    11/01/2012 at 11:55 pm

    • Am vrut sa spun ca SMURdul elvetienilor concureaza cu cele private si nu au nici cea mai mic problema in a se concura-ajuta

      Dan Masca

      12/01/2012 at 12:01 am

  80. Noapte bună, ALL!

    Tiberiu Orasanu

    12/01/2012 at 12:40 am

  81. Salam alecum!
    Bag de seama ca eu sunt al patrulea. Totusi sa stiti ca nu a fost asa de cald in Irak si nici in Canada nu e asa de frig. 🙂

    Creanga

    12/01/2012 at 3:09 am

    • Ei si tu acuma 🙂

      Theophyle

      12/01/2012 at 6:48 am

    • Neata 🙂

      Theophyle

      12/01/2012 at 6:49 am

      • Neata buna!

        ela

        12/01/2012 at 7:02 am

  82. Buna Dimineata!
    Postare noua.

    huniad

    12/01/2012 at 7:41 am


Comentariile sunt închise.