Politeía

Quis custodiet ipsos custodes?

Revista Presei – 14 Decembrie 2011

Bună dimineata intr-o zi de miercuri. Astazi, vremea va fi mai caldă decât în mod obişnuit pentru această dată. Cerul va fi variabil la deal şi la munte şi mai mult noros în rest. În zonele joase, îndeosebi din sudul şi estul ţării, local se va semnala ceaţă asociată izolat cu burniţă sau ploi slabe. În cursul nopţii în vestul şi nord-vestul teritoriului pe arii restrânse va ploua. Vântul va sufla slab până la moderat. Temperaturile maxime vor fi cuprinse între 5 şi 13 grade, uşor mai ridicate în sud-vest, iar cele minime, în general, între 0 şi 8 grade.

În Bucureşti vremea va fi mai caldă decât în mod obişnuit. Cerul va fi mai mult noros şi, mai ales dimineaţa şi noaptea, va fi ceaţă asociată cu burniţă. Vântul va sufla slab. Temperatura maximă se va situa în jurul valorii de 9 grade, iar cea minimă va fi de 4 … 5 grade. Mediafax

Curs valutar BNR valabil azi: 1 EURO = 4. 3497 RON; 1 USD = 3. 2955  RON; 1 EURO = 1. 3199  USD; Francul elvetian 3. 5233 RON. Gramul de aur 176.5171 RON.

Morti ingrijiti la domiciliu pe banii statului. Firma detinuta de un membru din conducerea PDL Sector 3, Bucuresti, a incasat bani publici din ingrijirea unor persoane care intre timp decedasera. Aceste nereguli au fost constatate de Casa Nationala de Sanatate, dupa ce Romania Libera a dezvaluit ca aceasta companie, care detine monopol pe piata de ingrijiri la domiciliu in Capitala, a incasat sume nejustificate de la stat. Inspectorii Casei Nationale de Asigurari de Sanatate (CNAS) au gasit nereguli majore la firma de ingrijiri medicale la domiciliu Alicia Medical Expert, detinuta de secretarul general adjunct al filialei PDL Sector 3, Alina Ion. In conturile societatii, care detine monopol pe piata ingrijirilor medicale la domiciliu din Capitala, Casa de Asigurari de Sanatate Bucuresti (CASMB) a virat, in doar patru ani, aproape 5 milioane de euro pentru serviciile prestate. Romania Libera a dezvaluit in exclusivitate in urma cu doua luni metodele prin care firma de partid isi umfla deconturile din bani publici, nereguli confirmate acum si de controlul inspectorilor CNASGrosul bugetului destinat acestui tip de îngrijiri a ajuns, între 2007 şi 2010, în contul acestui furnizor: 18,3 milioane lei, din totalul de 23,1 milioane lei. Astfel, între 2007 şi 2010, din totalul de 16.181 de pacienţi care au primit aprobare de la CASMB să fie îngrijiţi gratuit la domiciliu, peste 12.000 au fost îngrijiţi de Alicia Medical Expert. România Liberă a arătat că firma este deţinută integral de un membru din conducerea filialei PDL Sector 3 – Alina Ion, în vârstă de 35 de ani. Aceasta a înfiinţat firma în 2004, când s-a şi înscris în PDL. Foşti pacienţi şi colaboratori au acuzat societatea că decontează de la stat sume nejustificate, prin umflarea numărului de zile de îngrijire pe pacient şi a procedurilor aplicate. Romania Libera.

Sebastian Lazaroiu: „Am vrut sa-i dau lui Ponta o lectie despre minciuna”. Fostul ministru al Muncii, Sebastian Lazaroiu, a lamurit, intr-un interviu in exclusivitate pentru „Evenimentului zilei”, episodul schimbului de informatii dintre el si Victor Ponta, despre care a scris luni pe pagina sa de Facebook. El a precizat initial ca ii dadea lui Ponta sondajele confidentiale ale Aliantei D.A., in schimbul dosarelor PSD-istilor cu afaceri necurate. Cititi tot interviu In Evenimentul Zilei.

Cum se ineaca acordul UE pe malurile Dambovitei. Traian Basescu vrea ca prevederile acordului UE sa fie introduse in Constitutie, in timp ce liderii USL sustin ca este suficienta o lege speciala. Tensiunile din politica interna pun in pericol ratificarea de catre Romania a Acordului de guvernanta fiscala, convenit recent la Bruxelles. Puterea si Opozitia au viziuni diferite fata de modalitatea de adoptare, dar niciuna dintre parti nu are doua treimi din voturi pentru a-si impune varianta. Presedintele Traian Basescu a cerut ca prevederile care decurg din intelegerea convenita de liderii UE – deficit structural de 0,5% si datorie publica de cel mult 60% din PIB – sa fie inscrise in Constitutie. In schimb, liderul PSD, Victor Ponta, a afirmat ca este suficienta o lege speciala, votata cu doua treimi din numarul parlamentarilor. Cum se ineaca acordul UE pe malurile Dambovitei. Traian Basescu vrea ca prevederile acordului UE sa fie introduse in Constitutie, in timp ce liderii USL sustin ca este suficienta o lege speciala. Tensiunile din politica interna pun in pericol ratificarea de catre Romania a Acordului de guvernanta fiscala, convenit recent la Bruxelles. Puterea si Opozitia au viziuni diferite fata de modalitatea de adoptare, dar niciuna dintre parti nu are doua treimi din voturi pentru a-si impune varianta. Presedintele Traian Basescu a cerut ca prevederile care decurg din intelegerea convenita de liderii UE – deficit structural de 0,5% si datorie publica de cel mult 60% din PIB – sa fie inscrise in Constitutie. In schimb, liderul PSD, Victor Ponta, a afirmat ca este suficienta o lege speciala, votata cu doua treimi din numarul parlamentarilor. Adevarul.

Hidroelectrica vrea reziliere în al 12-lea ceas. Cum şi-au petrecut băieţii deştepti criza: profiturile şi miniştrii lor Hidroelectrica SA a transmis către beneficiarii contractelor directe intenţia sa de-a rezilia contractele care nu au fost tranzacţionate la bursa de energie (OPCOM) – potrivit unei informaţii obţinute de Hotnews. Dacă această intenţie se va pune în parctică, principalii perdanţi sunt firmele “băieţilor deştepţi” din energie, ale căror contracte prevăd o creştere a preţurilor ajustate la rata inflaţiei. Hidroelectrica a luat această decizie după demisia managerului său general, Constantin Trihenea, după un an în care seceta a creat serioas eprobleme companiei, şi pe fondul unei politici de preţuri presate de contractele preferenţiale: Hidroelectrica furnizează energie nu doar sub preţurile pieţei, ci şi sub costurile de producţie. Cursdeguvernare.ro vă prezintă mai o analiză pe care a făcut-o în urmă cu căteva luni, anticipând situaţia în care este astăzi Hidroelectrica.

Hoţii blochează trenurile, CFR doarme. Sute de călători au întârziat ore întregi pe ruta Bucureşti-Ploieşti pentru că liniile au fost din nou vandalizate. Un protocol dintre Ministerul Transporturilor şi cel de Interne a rămas pe hârtie. Bucureşti-Ploieşti este „perla coroanei” în sistemul feroviar, nu doar pentru că aici se pot depăşi viteze de 140 de kilometri pe oră, ci şi pentru că s-au investit mai mult de 300 de milioane de euro în reabilitarea liniei. Pentru hoţi însă, reabilitarea liniei nu înseamnă decât că „s-a băgat marfă proaspătă” şi oferta de cupru e mai mult decât tentantă, mai ales că echipamentele, cablurile şi instalaţiile sunt practic nepăzite de către proprietari. Aşa s-a ajuns, în repetate rânduri, la furturile de relee şi echipamente feroviare, care au condus la bulversarea mersului trenurilor, cu pagube incomensurabile pentru călătorii întârziaţi (ca să nu mai vorbim de firmele afectate). Un nou episod din acest coşmar s-a petrecut ieri-dimineaţă, când cel puţin 20 de trenuri au fost blocate în câmp ori în Gara de Nord, după ce s-a constatat că hoţii au furat relee şi instalaţii de importanţă esenţială pentru siguranţa traficului. Vom vedea însă că nu numai hoţii sunt vinovaţi pentru acest necaz provocat pasagerilor, ci şi instituţiile administraţiei publice. Adevarul.

Cum sunt furaţi românii la cântar. Paguba suferită de un client – atât la taraba din piaţă, cât şi la supermarket – în faţa unei aparat de cântărit pleacă de la 50 de grame şi poate ajunge până la 300 de grame. Cereți vânzătorilor să înlăture obictele pe care le țin în jurul cântarului și aveți grijă ca acesta să indice „0” și înainte și după cântărirea mărfurilor. Falsificarea cântarului este o metodă rapidă de a scoate măcar un „ciubuc” zilnic. Conform unor estimări, un cântar din două prezintă suspiciuni confirmate de autorităţi. „În aceste an, au fost înregistrate aproximativ o sută de reclamaţii care vizau nereguli la cântar, dintre care peste jumătate s-au dovedit a fi întemeiate. Amenzile aplicate în acest an, pentru abaterile vizând acest tip de neconformităţi, sunt în număr de circa o sută, valoarea lor depăşind 200.000 de lei”, ne-a precizat Corina Neculcea, de la Cabinetul preşedintelui Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorului (ANPC). Electronice sau nu, cântarele se măsluiesc cu aceeaşi frecvenţă în comerţ. Pieţele alimentare sunt locurile unde se întâlnesc cel mai des aparate de măsurat falsificate. De obicei, cântarul măsluit arată în medie cu 100 de grame mai puţin decât e normal. Astfel, „kilogramul de 900 de grame” este una dintre emblemele comerţului din România. EVZ.

Cum au reusit Ponta si Antonescu sa atraga laudele Comisiei Europene asupra reformei lui Funeriu. Opiniile privind reforma sistemului de educatie din Romania, exprimate de comisarul european pentru agricultura Dacian Ciolos in timpul recentei sale vizite la Bucuresti, sunt cele ale Comisiei Europene, a declarat Dennis Abbott, purtator de cuvant al comisarului european pentru educatie, Androulla Vassiliou. Confirmarea reprezentantului CE vine la o saptamana dupa ce co-presedintii USL Crin Antonescu si Victor Ponta i-au cerut comisarului european Dacian Ciolos, printr-o scrisoare deschisa, lamuriri legate de unele declaratii pe care le-a facut in cadrul conferintei sustinute pe 2 decembrie cu ministrul Educatiei, Daniel Funeriu, potrivit Agerpres. Ca raspuns la intrebarile lui Victor Ponta si Crin Antonescu, purtatorul de cuvant al comisarului european pentru Educatie, Dennis Abbott, a declarat ca „Opiniile privind reforma sistemului de educatie din Romania, exprimate de comisarul european pentru agricultura Dacian Ciolos in timpul recentei sale vizite la Bucuresti, sunt cele ale Comisiei Europene. (…) Romania a adoptat o reforma sistemica, ambitioasa, la toate nivelurile educationale. Rezultatele romanesti la testele internationale arata nevoia urgenta de consolidare a calitatii sistemului de educatie in ansamblul sau. De aceea, este important ca reformele sa continue, intrucat invatamantul poate fi ameliorat doar prin eforturi sustinute privind politica in domeniu”, transmite Agerpres. „Educatia si pregatirea se afla in centrul Strategiei Europa 2020, strategia de crestere a UE pentru urmatorii 10 ani. Mai ales in perioade de criza si austeritate, este esential ca reformele si implementarea lor sa fie construite pe un consens politic solid pentru domenii de importanta strategica, precum educatia”, a spus Dennis Abbott, purtator de cuvant al comisarului european pentru Educatie Androulla Vassiliou. HotNews.

Dezastru la investiţiile străine: doar 133 mil. € în octombrie. Investiţiile străine directe s-au pră­buşit pe parcursul acestui an şi nici luna octombrie nu a adus semnale încurajatoare, nivelul fiind de doar 133 mil. euro. „Datele privind investiţiile străine directe publicate astăzi nu schimbă imaginea conturată de cifrele anterioare – imagine pe care noi o interpretăm drept dezamăgitoare”, spune Vlad Muscalu, economist la ING Bank. În mai toate discursurile premierul Emil Boc aminteşte de crearea de locuri de muncă şi de investiţiile străine directe (ISD), dar nivelul ISD arată că infrastructura deficitară şi tergiversarea eficientizării şi restructurării sectorului public şi-au spus cuvântul. Investitorii străini par să nu creadă în politica guvernului Boc.Evoluţia ISD oglindeşte percepţia străinilor faţă de România şi atractivitatea mediului de afaceri. Deşi economia a revenit pe creştere în acest an, după doi ani de recesiune, investitori străini nu s-au grăbit să vină în România. Pe parcursul primelor zece luni din acest an, investiţiile străine directe au scăzut cu 43,8% faţă de soldul din octombrie 2010, la 1,3 mld. euro, conform datelor publicate de Banca Naţională a României. Participaţiile la capital consolidate cu pierderea netă estimată au însumat 905 mil. euro, iar creditele intragrup au fost de 403 mil. euro. Anul trecut investiţiile străine directe nete au scăzut cu 36,6% faţă de 2009, la 2,2 mld. euro, companiile fiind nevoite să aducă aport la capital de 2,24 mld. euro pentru acoperirea pierderilor. Mai multe in  Ziarul Financiar.

Cine se îngrămădeşte în ţinta de inflaţie. Apa şi gunoiul bat vacanţele, cultura şi călduraInstitutul naţional de Statistică a dat publicităţii datele după primele 11 luni ale anului. Preţurile au crescut cu 2,90% iar ţinta de 3% pe întregul an va fi atinsă cu siguranţă, cu o mică depăşire, dar în interiorul toleranţei admise, de un punct procentual. Inflaţia de 0,53% din decembrie 2010 va fi înlocuită în calcul indicelui preţurilor de consum ( IPC) cu cea din decembrie 2011. Aceasta din urmă va fi mai mică, ceea ce înseamnă că valoarea pentru ultimele 12 luni, aflată în prezent la 3,44% se va reduce cu diferenţa dintre cele două inflaţii lunare din decembrie. Dacă scumpirea energiei termice era aşteptată şi amplitudinea de 22% nu a surprins pe nimeni, rămâne neclar de ce s-a majorat din nou în luna noiembrie cu peste două procente tariful la „apă, canal, salubritate”. Această poziţie din coşul de consum deţine deja 2,46% din cheltuielile românilor. Apa şi gunoiul au ajuns să depăşească cheltuielile cumulate cu cinematografe, teatre, muzee, învăţământ şi turism şi să însemne mai mult decât dublu faţă de banii plătiţi pentru căldură sau băuturi alcoolice. Influenţa pe indicele general IPC a urcat astfel la 0,42% . Mai multe in Curs de Guvernare.

Va urez o zi buna!

Written by Theophyle

14/12/2011 la 9:10 am

116 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. o zi buna tuturor!
    daca vreti sa luati o lectie despre manipulare prin intermediul mass media, luati Cu Vasile Dancu:
    http://sareinochi.com/2011/12/14/vasile-dancu-colportor-de-barfe/

    Sare'n Ochi

    14/12/2011 at 9:16 am

  2. Buna dimineata,
    astazi se da sentinta in dosarul lui Adrian Nastase. Parca stiam ca pe 15 trebuia, dar e bine sa nu mai asteptam o zi. Mai avem „distractie” si cu vizita capeteniilor USl la Cotroceni.

    cedric

    14/12/2011 at 9:22 am

    • Buna dimineata. Sigur azi se da sentinta in cazul Nastase?

      clemycali

      14/12/2011 at 9:37 am

      • Da, este stire de pe b1, l-au aratat pe Nastase care s-a prezentat deja la ICCJ. Si eu m-am mirat, dar asa a transmis o reportera de la fata locului.

        cedric

        14/12/2011 at 9:40 am

  3. Buna dimineata 🙂
    Felicitari! O mare reusita ptr. cei doi temerari, mai exista un loc unde flutura steagul Romaniei – Polul Sud.
    http://www.adevarul.ro/locale/timisoara/PREMIERE-ROMANEASCA-Romeo-Galescu-Polul_0_608339742.html

    mar

    14/12/2011 at 9:30 am

  4. Buna dimineata! 🙂

    Daca azi se da sentinta in dosarul Nastase, e perfect. Sa fie intr-un ceas bun pentru tara si intr-un ceas rau pentru el 😈

    Problema cu implementarea acordului de la Bruxelles e simpla: desi cei doi cirlani coafati zic ca e destul o lege speciala, votata cu 2/3. Minciuna sfruntata, cum am mai argumentat. Chestiunea e ca CJUE va examina daca aceasta „lege speciala” e suficienta (daca cumva se va vota ea), asa ca s-ar vedea clar ca aia doi sunt idioti.

    Insa nu asta e miza. Miza este sa se evite cu orice pret revizuirea Constitutiei. Basescu ar trebui sa invite presa si sa dea cu Ponta si Antonescu de pamint, lovindu-i dur pe problema unicameralului, unde nu pot spune ca se poate face prin lege.

    Cetatean

    14/12/2011 at 9:40 am

    • neata tuturor! 🙂 @cetatean: pedeapsa maxima ceruta de procurori in dosarul lui nastase este ….inchisoare cu suspendare ( sic).asadar din punctul meu de vedere acest dosar frecat de ani de zile e un mare misto la adresa celor cu capul pe umeri.in timp ce bombonel a privatizat cum a privatizat petrom, sidex , etc – motive reale ptr a fi cu adevarat anchetat- marii procurori ai poporului ce au anchetat?o prosteala ptr manipulare si ptr a da subiecte mass media.sa fii sigur ca nimeni , absolut nimeni dintre cei care au fost la putere in RO dupa 89 nu va da socoteala ptr jafurile facute prin „privatizari” si ptr cum a ajuns sa arate RO azi.de ce? ptr ca asa e mersul…in RO puscaria e ptr fraieri .ps: dosarul privatizarii petrom e secretizat si azi in timpul guvernului condus de dl.Boc.am discutat cu cineva in tema care spunea ca RO doar din renegocierea redeventei ar fi putut obtine suficienti bani la buget sa nu mai fie nevoie de imprumuturi.dar cine sa faca asta?

      zigzag

      14/12/2011 at 9:50 am

      • salut! stiu ce au cerut procurorii, insa Nastase mai are doua dosare, sa le luam pe rind :mrgreen:

        cit despre privatizari, ai dreptate 😦

        Cetatean

        14/12/2011 at 9:52 am

  5. Am cautat prin presa stirea cu sentinta pentru Nastase, nu o gasesc nicaieri. Sper ca tipa sa nu fi incurcat procesele! Astept sa vad daca o reia b1 in jurnalul de la 10.

    cedric

    14/12/2011 at 9:50 am

  6. neata,

    Alina Ion – 35 de ani – hoata la drumul mare cu ingrijirea bolnavilor si a decedatilor..
    trist!
    sper ca va fi judecata si condamnata in mod corespunzator.

    sa vedem ce se va intimpla la ora 14 cu pacalicii neamului…
    sint prea infantili ca sa se poata conveni ceva serios cu ei pentru Ro si nu
    pentru ambitii personale oneroase.

    skorpion

    14/12/2011 at 10:03 am

  7. E vorba de noi audieri in dosarul ZAmbaccian, deci nu e vorba de sentinta. Dimineata a spus altceva. Mai asteptam pana maine. Scuze ca v-am dezinformat.

    cedric

    14/12/2011 at 10:07 am

  8. no problem, cedric, exact dosarul zambaccian merge si asta spre final.

    Cetatean

    14/12/2011 at 10:08 am

  9. Carevasazica, Lazaroiu a vrut sa-l invete ceva pe Ponta. Eu zic ca-si pierde vremea. Ponta e mai degraba la categoria: hai sa insistam cu aceeasi prostie dar sa speram la alte rezultate.

    Pai parca Nastase avea termen pe 15. Termenele astea se schimba dupa cum bate vintul?

    Aha

    14/12/2011 at 10:12 am

  10. nu, a ramas pe 15 pina la urma.

    Cetatean

    14/12/2011 at 10:17 am

  11. Stire importanta: CCR dezbate azi legea cadru a asistentei sociale, pe care s-au zbatut toate partidele sa nu o aprobe Parlamentul.

    USl a facut o sesizare de 2 bani, v-am prezentat cindva argumentele lor. Sa vedem ce zice CCR.

    Cetatean

    14/12/2011 at 10:20 am

    • …luati cu legumele Tarilor de Jos, sa nu-i uitam pe „Sandei”, @Cetatean… Plenul CSM a decis marti, 13 decembrie 2011, promovarea in functia de judecator la Sectia I Civila a Inaltei Curti de Casatie si Justitie: Mihaelei Carmen Tropcea, judecător în cadrul Curtii de Apel Bucuresti. Pana aici nimic neobisnuit. Au mai participat la interviu au participat si urmatorii judecatori (cand se scrie „au participat si…” e clar ca aia sunt perdantii…):
      – Doina Anghel, (Curtea de Apel Bucuresti)
      – Steluţa Mirela Croitoru, (Curtea de Apel Bucuresti)
      – Alessandra Giusepina Greceanu, (Curtea de Apel Bucuresti)
      – Mirela Vişan, (Curtea de Apel Bucuresti)
      – Radu Daniel, (Curtea de Apel Pitesti).

      Da, dar Colegiul de conducere al ICCJ înaintase CSM raport consultativ favorabil pentru Mirela Vişan şi NEFAVORABIL pentru ceilalţi cinci candidaţi, deci si pentru nou-promovata Mihaela Carmen Tropcea.

      Sa-si fi aratat „muschii” 🙂 conu’ Danilet? 😀

      http://www.juridice.ro/178647/promovare-la-sectia-i-civila-a-inaltei-curti.html

      Observator

      14/12/2011 at 11:19 am

  12. Salut!

    Nu, din intimplare nu Danilet e de vina. Am citit o stire ca cei trei muscehatri plus inca un judecator au votat impotriva, insa se pare ca in sectia de judecatori s-au format doua tabere, 5 contra 4, iar tabara de 5 e condusa de Mona Pivniceru. Asa a ajuns Tropcea sa fie promovata.

    Cetatean

    14/12/2011 at 11:37 am

  13. ” Cristi Danileţ, membru al CSM, a arătat pe blogul personal că a votat împotriva tuturor celor şase candidaturi. În plus, colegii săi, Adrian Neacşu, Alexandru Şerban şi preşedintele CSM, Horaţiu Dumbravă au votat la fel”.

    Reamintesc ca nici o „promovare” la ICCJ nu e legala, deoarece judecatorii ” promovati” au nevoie si de decret prezidential de „numire” pe legea 303/2004.

    Cetatean

    14/12/2011 at 11:40 am

    • Buna ziua, cetatean
      deci care ar fi statutul acestor „alesi” ?

      huniad

      14/12/2011 at 12:34 pm

      • Salut, huniad!
        Mă bucur că „te văd”! Toate cele bune, dragule! 🙂

        Tiberiu Orasanu

        14/12/2011 at 12:45 pm

  14. Legea asistentei sociale- constitutionala. Alta palma pentru opozitie

    cedric

    14/12/2011 at 12:39 pm

    • Ziua si castana, vor face santzuri pe creier ca sa priceapa ca nu mai tine. Sper ca astazi sa mai incaseze o scatoalca de la Pirat 🙂

      mar

      14/12/2011 at 12:43 pm

  15. Buna,
    ora 14 si au o ora alocata, dar la cat sunt de retardati este mult prea mult. Eventual sa aiba si o tabla, poate asa vor pricepe 😦
    Poate dupa surpriza de la CC nu se mai duc la intalnire in semn de protest.

    mar

    14/12/2011 at 12:48 pm

    • mar
      Derbedeii ăştia, oricum nu merg la Cotroceni decît să facă circ aşa că, nu prea contează ce (nu) pricep dumnealor.

      Tiberiu Orasanu

      14/12/2011 at 1:01 pm

  16. Buna ziua, Huniad!

    Aia nu sunt nici alesi si nici numiti, eu le zic „parasutati”, adica uzurpatori ai prerogativelor prezidentiale de numire.

    Cetatean

    14/12/2011 at 1:01 pm

  17. Ziua buna
    Nokia pleaca si din Italia . Avea o fabrica cu 320 angajati care producea echipamente pentru antenele radio de retransmisie ( poduri radio sau radioreleu ) . Angajatii au ocupat fabrica . Vegheaza ca nici un utilaj sa nu fie demontat si transportat in noile fabrici din Asia . (India si Malaezia ) 🙂
    Ma intreb , dupa ce capitalismul asta ( in cautare mereu de costuri mai mici si profituri mai mari) a facut ocolul planetei , unde se va transfera ? Pe luna ?

    Ștefan A.

    14/12/2011 at 1:19 pm

    • Buna ziua, Stefan
      Sper ca vor da faliment. Daca exista selectie naturala, ea trebuie sa fie si in afaceri, nu?

      huniad

      14/12/2011 at 1:24 pm

    • Un documentar in care era analizata exploatarea fortei de munca in industria textila din tarile sarace din America Centrala, Bangladesh s.a tragea o concluzie dureroasa. Responsabilii politici din respectivele tari cheama capitalul strain sa faca investitii la ei prezentind drept atu principal forta de munca ieftina.Politicul rezolva problema somajului, investitorul problema costurilor ridicate. Investitia se realizeaza si lumea incepe sa cistige. La inceput este multumita ca i-a crescut venitul de la 0 la 100 dolari. Avind bani incepe sa-i creasca nivelul de trai. Cu aceasta ocazie incep sa-i creasca pretentiile pentru ca poate avea acces la mai multe bunuri ale societatii de consum. Si incepe spirala cererilor de crestere salariala. In acelasi timp se erodeaza motivul principal pentru care a fost facuta investitia: costul redus al fortei de munca. Moment in care investitorul incepe sa-si caute alte zari cu promisiuni si oportunitati de forta de munca ieftina. s.a.m.d.

      Lucian

      14/12/2011 at 1:31 pm

  18. Ziua buna

    Lucian

    14/12/2011 at 1:32 pm

    • O zi buna si dumneavoastra,
      Deci avem un „perpetum mobile” al saraciei si al lacomiei. Asta se numeste globarizare ? 😦

      huniad

      14/12/2011 at 1:35 pm

      • Salut
        Globalizarea inseamna cheltuieli minime si profituri cit mai mari. Care bani vin „parcati” in tari cu regimuri fiscale de favoare sau in paradisuri fiscale . Deci , aceste multinationale nu platesc nici macar taxe pe profituri . GE e un exemplu din marea de firme „destepte” .

        Ștefan A.

        14/12/2011 at 1:43 pm

  19. Capitalismul financiar globalizat poate conduce la asa ceva.

    Lucian

    14/12/2011 at 1:39 pm

  20. Topescu s-a ramolit? Se zice ca a vorbit azi in parlament despre viitoarea nunta a Robertei Anastase! (stire b1). Azi in parlament se discuta bugetul deci nu inteleg ce legatura are nunta cu bugetul.

    cedric

    14/12/2011 at 2:08 pm

  21. din ciclul un pas inainte doi pasi inapoi: astazi dl Basescu si a dat cu stangu in dreptu: primari decorati-klaus johanes, marean „care este” vanghelie, primarul de la Pitesti.n am aflat inca daca a fost decorat si apostu de la cluj.inca 2 3 decoratii de astea si sigur vom intra toti in extaz… 🙂

    zigzag

    14/12/2011 at 2:10 pm

  22. Ce se intampla la Cotroceni? Nu vin cei doi „maimutoi implementati” (vorba lui Vanghelie) la discutii?
    A trecu tdeja sfertul academic.

    cedric

    14/12/2011 at 2:14 pm

  23. Intalnirea ptr. opozitie de la Cotroceni este fara presa, participa cei doi tlomaci insotiti de catezlusul motanului deodecic.

    mar

    14/12/2011 at 2:15 pm

  24. Salutari!
    Sunt extrem de dezamagita ca nu se transmite in direct de la Cotroceni.
    Voiam sa-l vad si eu pe Tonta cum da ca vulturul clontzos din aripi si pe Crizel sa-l vad cu ce Londa Color si-a mai asortat pletele cu shosetele….

    luminita

    14/12/2011 at 2:27 pm

  25. Ba se transmite, pe B1.

    Nu exista sonor.

    Cetatean

    14/12/2011 at 2:28 pm

  26. Eu n-am prins momentul sosirii celor doi (sau 2,5) pe nici un post tv.

    cedric

    14/12/2011 at 2:29 pm

    • 😆 buna rau asta cu 2,5. 😛

      luminita

      14/12/2011 at 2:31 pm

  27. ….da’ las ca sigur or sa fuga ca din pusca direct la Antena 3 si-i vad acolo, vedea-i-as tzepeni la catafalcul lui Iliescu cu cucuveaua lui in bratze! :mrgreen:

    luminita

    14/12/2011 at 2:29 pm

  28. O sa faca declaratii belicoase la iesire. Dar de ce n-au lasat presa, sa vedem si noi cum „presedintele cauta sticla pe sub masa”. Magarii dracului.

    cedric

    14/12/2011 at 2:34 pm

  29. daca e nevoie, vor iesi stenogramele 😈

    Cetatean

    14/12/2011 at 2:35 pm

  30. Sper, chiar si filmul facut de cameramanul de la Cotroceni,
    .

    cedric

    14/12/2011 at 2:36 pm

  31. Antonescu se agita, da din miini, se foieste, etc.

    Cetatean

    14/12/2011 at 2:45 pm

  32. Piratul face eforturi sa fie calm,. Cred ca TontA se pregateste sa plece.

    mar

    14/12/2011 at 2:49 pm

  33. au plecat deja, au iesit. inca nici o declaratie.

    Cetatean

    14/12/2011 at 2:50 pm

  34. Nu cred ca este inregistrarea intalnirii 😦 este o inregistrare veche din arhiva,

    mar

    14/12/2011 at 2:51 pm

  35. posibil 😦

    Cetatean

    14/12/2011 at 2:54 pm

  36. La b1, pe imagini scrie „arhiva”

    cedric

    14/12/2011 at 3:01 pm

  37. Ce talente pe cei doi T&T, mai au putin si fac poc :mrgreen:

    mar

    14/12/2011 at 3:10 pm

  38. Statul social a fost distrus in Romania, astia nu stiu de ce s-au dus. Cretini cu atestat dat de votanti lor

    mar

    14/12/2011 at 3:11 pm

  39. antonescu e clar „buna ziua.bors aveti? am venit sa iau toporul.”

    daniel

    14/12/2011 at 3:11 pm

  40. Antonescu isi da „gaze” (in loc de aere). Vorbeste alaturi de problema, iar cu statul social, CCR le-a dat deja peste nas.

    cedric

    14/12/2011 at 3:12 pm

  41. Tontanescu o sa fie presedinte intr-o joi 😀 S-au dus sa spuna NU – Tradatori.

    mar

    14/12/2011 at 3:15 pm

  42. Nenorocitul asta de Ponta, spune doua vorbe si trei magarii imediat. Nu poate fara ironii grosolane. Halal politician!

    cedric

    14/12/2011 at 3:21 pm

    • Cedric, daca nemernicii astia ajung la borcanul cu miere o sa fie jale. Ceausescu a fost mic copil, au tonul si miscarea nonverbala similara nemernicilor din anii 80.
      Eram studenta si aveam o profa care ne explica ca „daca se cumpara mai mult de 100 gr. de un destabilizam economia” :evill: Exact asa sunt acesti doi T.

      mar

      14/12/2011 at 3:25 pm

  43. Dar voi unde i-ati vazut?
    Eu atat am gasit:
    Liderul USL Victor Ponta a declarat după ședința cu președintele de la Palatul Cotroceni că USL a prezentat cele cinci propuneri de îmbunătățire a acordului de guvernanță fiscală.

    ”Suntem de acord cu adoptarea unui act normativ prin care s-ar angaja USL-ul și cei aflați acum la putere că vom respecta prevederile la nivel european” a anunțat Ponta.

    ”Singura precizare foarte clară: nu vom fi niciodată de acord cu modificarea Constituției și referendum comasat cu alegerile” a explicat el, motivând că Traian Băsescu ”a mai comasat odată un referendum cu alegerile dintr-un scop pur electoral.”

    luminita

    14/12/2011 at 3:25 pm

  44. Mai fratilor, mai mari cretini ca astia nici pe Luna nu gsesti.

    E clar: nu vor revizuirea Constitutiei, vor „lege speciala” pentru plafonarea deficitului bugetar sau structural.

    Nu exista in constitutie asa ceva, exista sau legi ordinare, sau organice. Cea mai „speciala” lege este chiar cea de revizuirea Constitutiei, pe care idiotii nu o vor.

    Cetatean

    14/12/2011 at 3:26 pm

  45. B1 si Irealitatea.

    Cetatean

    14/12/2011 at 3:27 pm

  46. C. eu cred ca au aruncat „legea speciala'” ca fumigena si de fapt nu vor plafonarea deficitului.

    mar

    14/12/2011 at 3:29 pm

  47. asa este!

    Cetatean

    14/12/2011 at 3:29 pm

  48. Dovada:

    http://www.ziare.com/uniunea-social-liberala/psd/toni-grebla-ne-angajam-cum-ne-angajam-inainte-de-1950-in-fata-urss-1139568

    In mod normal ar trebui sa avem asteptari, dar avand in vedere cum a fost definit pana acum formatul negocierilor, o simpla informare din partea presedintiei si a guvernului, si angajamente de partea cealalta ca vom transpune in practica directivele UE, ca ne angajam asa, cum ne angajam inainte de 1950 in fata Uniunii Sovietice, asta nu foloseste nimanui„, a raspuns senatorul Toni Grebla, in opinia caruia intalnirea de miercuri de la Cotroceni este doar „o actiune cu iz politicianist”.

    Cetatean

    14/12/2011 at 3:33 pm

  49. I-am vazut pe b1, dar acum a ramas „marele analist” , canalia Dan Petre (fiul lui coana Zoe) care trage pe guvern si Basescu, ca doar pentru asta e platit. Cine dracu ii proclama pe tembelii astia „analisti”? Ce scoala are, ca pe vremea lui mamitica (la Cotroceni) il bagase si pe el acolo, un fel de bagator de seama.
    As vrea sa gesec undeva niste comentarii neutre dar n-ai sa vezi!

    cedric

    14/12/2011 at 3:36 pm

  50. În atenția procurorilor DNA Cluj, SRI Cluj șamd, toți ocoșii care ați creat un caz de mită din afacerile soției lui Sorin Apostu – asta nu se cheamă mită: Deputatul PNL de Cluj Uioreanu își asigură bisnisul cu asigurări direct la CSA? Nevasta face asigurări auto (RCA) pe persoana ei fizică autorizată (PFA), el, deputatul, este vicepreședinte (temporar suspendat) la o firmă de asigurări (BT Asigurări Cluj). În condițiile astea, evident că e mai important bugetul lui personal, al deputatului, decît bugetul nostru, al tuturor, pe care trebuia să-l discute și voteze la Camera Deputaților. Ieri. Cînd omul se amuza la o cafeluță la Comisia de Supraveghere a Asigurărilor (CSA). Fără treabă cu serviciul lui de parlamentar, evident, după cum a și admis.
    Iată și discuția noastră cu Uioreanu:
    Reporter: Ne puteți spune care a fost scopul vizitei dumneavoastră de ieri la CSA?
    Horia Uioreanu: Care a fost scopul vizitei? În primul rînd, eu provin din zona de asigurări, pentru că am fost vicepreședinte al unei firme de asigurări și sînt suspendat, încă, acolo. Îs cu postul acolo. Și am o serie de prieteni acolo. De ce, credeți că am mers să aranjez ceva? Nu am mers să aranjez nimica. La o cafeluță, să știți.
    R: Ne puteți spune de ce ați folosit Logan-ul de la Camera Deputaților?
    HU: Și cu ce să mă duc, dacă m-am oprit un sfert de oră? Eram în trecere pe acolo.
    R: Deci nu are nici o legătură cu PFA-ul soției dumneavoastră care încheie RCA.
    HU: Nu, n-are absolut nici o legătură!
    PS: Mai cască gura Uiorene cu privire la corectitudinea altora, chiar te rog!
    http://www.kamikazeonline.ro/2011/12/deputatul-pnl-uioreanu-isi-asigura-bisnisul-cu-asigurari-direct-la-csa/

    Sare'n Ochi

    14/12/2011 at 3:36 pm

    • Tare chestie! Cei din opozitie n-au treaba cu coruptia ca ei n-au acces la guvernare (borcanul cu miere).
      Cine i-o crede?

      cedric

      14/12/2011 at 3:40 pm

    • @sare: apropo de cum se fac asigurarile de catre institutiile public- e unul din motivele de care olanda nici nu vrea sa auda de RO.

      zigzag

      14/12/2011 at 4:20 pm

  51. Grebla, alta hahalera telecomandata.

    cedric

    14/12/2011 at 3:37 pm

  52. Mi se face greata de toti. UDMR nu are chef, ca asa-i la FSN-istii maghiari, ei nu au chef sa aiba 300 de parlamentari. USL vor „lege speciala”, care nu exista dpdv juridic, insa nu vor modificarea Constitutiei. PNL vorbeste de „statul social” (o, tempora!).

    PDL declara ca vor reducerea parlamentarilor la 300, dar Igas promoveaza un proiect de lege care lasa neatinsa norma de reprezentare.

    Sa dai foc la puscarie si la casa de nebuni!

    Cetatean

    14/12/2011 at 4:33 pm

    • Da 😦 Asta inseamna razbunarea si prezenta carpei KGB-iste, o sa ne urmareasca si din groapa.
      Nu stiu cum se va rezolva, ptr. ca este blocaj.

      mar

      14/12/2011 at 4:35 pm

      • se poate rezolva cu procuratura: Parlamentarii din Parlamentul Romaniei refuza sa puna in practica rezultatul unui referendum.in constitutie : poporul este suveran.procuratura ar trebui sesizata si saltati toti din parlament ptr abuz in serviciu.

        zigzag

        14/12/2011 at 4:39 pm

        • nu procuratura, ci CCR:

          https://theophylepoliteia.wordpress.com/2011/06/02/o-alta-constitutie-si-sfarsitul-statului-iliescian/

          „CCR ar fi nevoita, asadar, la o eventuala sesizare a lui Traian Basescu, sa se pronunte si sa transeze un eventual CJNC intre Presedinte (ca initiator al referendumului consultativ de revizuire a Constitutiei) si Parlament (ca reprezentant care ar refuza sa aplice vointa suveranului). Nu spun ca asa se va si intimpla, insa exista premise suficiente pentru ca CCR sa intervina, daca ar fi sesizata, deoarece Constitutia actuala este suficient de ambigua cit sa jongleze in mod periculos cu notiunea de suveranitate in asa fel incit sa nu mai stii cine are ultimul cuvint in caz de conflict intre popor si Parlament pe marginea aplicarii unui referendum valid”.

          Cetatean

          14/12/2011 at 4:42 pm

          • cine poate sesiza CCR?Noua Republica ar putea?sau un ONG?

            zigzag

            14/12/2011 at 4:45 pm

        • parlamentari de la minoritati: NU suntem de acord cu reducerea nr de parlamentari.cred ca e singura tara din lume unde o majoritate larga care votat ceva la un referendum trebuie sa se supuna minoritatii in mod abuziv .

          zigzag

          14/12/2011 at 4:43 pm

          • Presedintele Romaniei.

            Citez din aceeasi postare din iunie 2010:

            „Ce poate face Basescu in situatia in care Parlamentul refuza sa se conformeze vointei poporului sa sa adopte macar unicameralul si reducerea numarului de parlamentari ?

            Sa sesizeze CCR, pe motiv de conflict juridic de natura constitutionala (CJNC) intre, pe de o parte, Presedintele statului, ca mediator intre stat si societate (art. 80 : « Preşedintele României veghează la respectarea Constituţiei şi la buna funcţionare a autorităţilor publice. În acest scop, Preşedintele exercită funcţia de mediere între puterile statului, precum şi între stat şi societate”) si ca initiator al referendumului din 2009 si al procedurii de revizuire in 2011 si, de cealalta parte, Parlamentul care refuza sa isi indeplineasca o atributie, aceea de a pune in aplicare un referendum.

            Definitia CJNC, asa cum o da CCR in jurisrudenta ei este urmatoarea :

            « Conflictul juridic de natura constitutionala intre autoritati publice presupune acte sau actiuni concrete prin care o autoritate sau mai multe isi aroga puteri, atributii sau competente, care, potrivit Constitutiei, apartin altor autoritati publice, ori omisiunea unor autoritati publice, constand in declinarea competentei sau in refuzul de a indeplini anumite acte care intra in obligatiile lor » (Decizia 53/2005).

            In situatia in care Parlamentul ar refuza sa voteze noua Constitutie, doua intrebari se ridica :

            a) non-actiunea Parlamentului (refuzul de a dezbate si de a vota) poate fi considerata o « actiune concreta » in sensul definitiei CJNC data de CCR ?
            b) refuzul de a dezbate si vota noua Constitutie poate fi considerat un refuz de a indeplini un act care intra in obligatiile Parlamentului, refuz generator de CJNC? Altfel spus, Parlamentul este obligat, daca nu de litera, macar prin spiritul Constitutiei sa voteze o revizuire in sensul dorit de popor la referendum ?

            Aparent, litera Constitutiei interzice mandatul imperativ (Art. 69, al.2. « Orice mandat imperativ este nul »), si parlamentarul nu poate fi obligat sa voteze intr-un fel sau altul nici macar o revizuire a Constitutiei pentru care poporul s-a pronuntat printr-un referendum valid.

            Cu toate acestea, in situatia unui refuz, Parlamentul care s-ar prevala de calitatea de « reprezentant » al poporului si care decide sa foloseasca mandatul de reprezentant impotriva vointei poporului, confirmata prin referendum valid, ar incalca direct doua articole din Constitutie, anume art. 69, alineatul 1 (« In exercitarea mandatului, deputaţii şi senatorii sunt în serviciul poporului »), si art. 2, al. 2 (« Nici un grup şi nici o persoană nu pot exercita suveranitatea în nume propriu »).

            Cum naiba sa fii « in slujba poporului » si sa decizi ca mergi frontal impotriva vointei poporului (exercitata direct, prin referendum valid), sau cum naiba sa te prevalezi de calitatea de « reprezentant » al poporului suveran pentru a folosi suveranitatea exercitata cu delegatie tocmai impotriva suveranului care si-o exercita direct ? Nu inseamna acest fapt exercitatea suveranitatii « in nume propriu », ceea ce Constitutia interzice expres ?”.

            Cetatean

            14/12/2011 at 4:48 pm

            • Nu prea mai incredere in sesizarea Presedintelui.cineva din societatea civila are dreptul sa sesizeze CCR in cazul referendumului?

              zigzag

              14/12/2011 at 4:49 pm

              • Nu. Legea 47/1992 a CCR, art.11, litera e)”

                e) soluţionează conflictele juridice de natură constituţională dintre autorităţile publice, la cererea Preşedintelui României, a unuia dintre preşedinţii celor două Camere, a primului-ministru sau a preşedintelui Consiliului Superior al Magistraturii;

                Cu exceptia Presedintelui, ceilalti nu au nici o treaba (dpdv al spetei in cauza) cu referendumul.

                Cetatean

                14/12/2011 at 4:59 pm

  53. Singura solutie ar fi sa se sparga PSD-ul si sa treaca masiv la UNPR, ptr. ca au o pozitie echilibrata in acest moment. Cristi Diaconescu este extrem de echilibrat si agrumentat in declaratiile date dupa intalnire.

    mar

    14/12/2011 at 4:39 pm

  54. DNA comenteaza la articolele GAZETEI DE CLUJ (este vorba despre materialul “Nu este SPA-ul lui Vântu dar se încearcă foloase necuvenite după el” preluat de pe Sare’n Ochi pe prima pagină de către Gazeta de Cluj sub denumirea “DNA pierde teren în cazul Apostu”) „Anchetatorii de la Directia Nationala Anticoruptie Cluj comenteaza la articolele Gazetei de Cluj. In loc sa caute informatii pentru a-si continua anchetele si a-si face datoria pentru care sunt platiti din banii publici, oficialii DNA comenteaza la articolele din presa, aratandu-si astfel disperarea. Va prezentam in continuare dovada ca IP-ul 85.122.160.1 apartine Ministerului Justitiei, mai precis Parchetului National Anticoruptie Cluj, actuala DNA. Solicitam Directiei Nationale Anticoruptie sa-si probeze comentariile cu probe sau altfel ne vom simti nevoiti sa actionam conform legilor Romaniei.”

    Sare'n Ochi

    14/12/2011 at 4:41 pm

  55. va dau linkul la Gazeta de Cluj – ei au descoperit ca suntem cititi si comentati de catre DNA Cluj (comentariul Dihorul)
    http://www.gazetadecluj.ro/citeste/6385-disperare-dna-comenteaza-la-articolele-gazetei-de-cluj

    Sare'n Ochi

    14/12/2011 at 4:42 pm

    • sare, acolo la voi e oabla tare treaba…nici nu mai stii ce sa intelegi, zau!

      Cetatean

      14/12/2011 at 4:49 pm

      • eu ce sa mai inteleg?
        ca dreptul fortei isi baga picioarele in forta dreptului?

        Sare'n Ochi

        14/12/2011 at 4:53 pm

  56. Buna seara!
    Postare noua la mine, daca doritzi sa venitzi in vizita:

    http://desydemeter.wordpress.com/2011/12/14/fauvismul-theodor-pallady/

    desydemeter

    14/12/2011 at 4:48 pm

  57. Eu vreau sa se aplice referendumul dar sincer sa fiu nu as vrea dinamitarea fragilei coalitii pentru asta.
    UDMRul e vital si joaca tare. Nu am de ce sa-i condamn.
    Pana la urma populatia e reprezentata de UDMR, PNL si PSD in proportie majoritara. Una au zis la referendum, alta la alegeri. Ca stiau foarte bine ce pozitie au cei descrisi, inainte de referendum. Si aproape 50% au votat cu Geoana desi parca 80% au fost ptr referendum.
    Putem spune ca schizofrenie si ipocrizie nu e doar la nivelul clasei politice ci si la nivelul populatiei.
    Degeaba o mana de oameni militam pentru onestitate si legalitate si in cazul de fata cand majoritatea habar nu are pe ce lume traieste.

    valentin

    14/12/2011 at 5:04 pm

  58. valentin, aceasta structura a Parlamentului este din 2008. Referendumul e din 2009.

    Se apropie vremea ruperii acestei coalitii. Daca UDMR o tine tot asa ca gaia matu, ca ei nu vor 300, eu, sa fiu Boc, as asuma raspunderea pe nr.300, sa ii vad daca au tupeu sa voteze cu Opozitia. Bucuria caderii Guvernului Boc ar fi scurta, ca vin alegerile si USL+UDMR vor trebui sa explice de ce nu aplica referendumul.

    Cetatean

    14/12/2011 at 5:06 pm

    • e o solutie buna si urgent de aplicat.oricum daca pica guvernul sunt necesare nush cate zile pana cand presedintele numeste al premier.iar presedintele daca e jucator adevarat ar putea merge pana la anticipate.sa vad eu ce parlamentar isi risca locul din parlament pe baza unor sondaje de opinie favorabile usl in acest moment.suspiciunea este ca nici cei din pdl nu vor sa aplice referendumul.

      zigzag

      14/12/2011 at 5:10 pm

    • Daca citeai ce am scris vedeai ca am adresat si problema asta, cu 2008 versus 2009.
      Pe majoritatea ii doare in cot de referendumul ala, e un non subiect. Cei ce voteaza cu Adrian Nastase sau cu fenechiu sigur o sa fie deranjati ca nu e unicameral,nu?

      Ne intereseaza doar pe noi, cei informati.
      Si astia ne impartim in doua: cei ca mine, care vor vota oricum cu raul cel mai mic din spaima fata de USL si cei ca tine, care veti sta acasa in ziua votului indiferent de pozitia PDL in privinta asta sau a cinei stie carei alte probleme.

      PDL nu are nimic de castigat electoral fortand nota.
      Da, se vor fi dovedit corecti dar oricum nu-i va aprecia nimeni pentru asta.

      Eu nu vreau USL la guvernare si asta nu se poate acum fara sprijinul ungurilor.
      Cand om avea un parlament mai sanatos o sa se rezolve si cu unicameralul sau poate pur si simpu nu o sa mai conteze, ptr ca va fi mai eficient.

      valentin

      14/12/2011 at 5:34 pm

      • tocmai, ca am citit ce ai spus. Faptul ca referndumul e posterior alegerilor din 2009 inseamna ca pe majorutatea NU ii doare in cot, valentin. Dimpotriva!

        Exista o problema de principiu: daca nu vrem USl la guvernare, suntem dispusi sa acordam votul PDL-ului, care aajuns sa se comporte aproape ca USL in chestiile cu adevarat importante?

        Cetatean

        14/12/2011 at 5:38 pm

        • Mie mi se pare ca in chestiile cu adevarat importante se comporta diferit. De exemplu nu am vazut sa faca zid in fata lui Apostu de la Cluj.
          Ti-as mai da inca 100 de exemple dar nu am nici un interes, tu stii insa ca sunt la fel, nu e treaba mea sa te conving.

          Cat despre 2009 romanii au votat majoritar la referendum, nu stiu cat, dar parca peste 80% si apoi 50% l-au ales pe geoana peste 2 saptamani care spunea ca nu aplica nici un referendum.
          Asa e, au dat o imensa importanta problemei dupa doar 2 saptamani, acum dupa 3 ani cred ca o sa iasa cu furci si topoare in strada, sa apere unicameralul.
          O mana de oameni informati cerem respectarea legilor, majoritatii nu-i pasa.

          valentin

          14/12/2011 at 5:49 pm

  59. asa este: cei din PDL vor sa arunce vina pe UDMR.

    Cetatean

    14/12/2011 at 5:14 pm

    • Salut, citi!
      Vina este clar, a pdl.
      Se lasă şantajaţi de udmr şi chestia asta mă cam enervează.

      Tiberiu Orasanu

      14/12/2011 at 5:42 pm

  60. Ponta gaseste la presedinte simptome numai bune pentru suspendare: obosit, nervos, plictisit de functie(!):
    http://www.ziare.com/victor-ponta/presedinte-psd/ponta-basescu-era-obosit-mitocan-din-ce-in-ce-mai-putin-stapan-pe-el-1139654
    Mare canalie.

    cedric

    14/12/2011 at 5:44 pm

    • eu il gasesc pe Ponta de citiva ani cretin si cu toate asta nu vreau sa il inchid la nebuni.

      Cetatean

      14/12/2011 at 5:45 pm

  61. salut!

    Nici astia nu vor reducere si unicameral, ei ii si inchipuie ca vor putea face campanie pe tema: „noi am vrut dar ei nu ne-au lasat”. Aiurea! Vor putea face asta DOAR dupa ce isi asuma Boc reducerea prin lege (asumata) a parlamentarilor. Sa ii vad pe UDMR cum voteaza impotriva, daca au tupeu.

    Cetatean

    14/12/2011 at 5:44 pm

  62. Ioi, atitea prostii nu am mai citit de mult ca la pocnitorile scoase de cei trei crai de la rasarit. Adica ce-au constatat uslasii despre problemele UE, reuniunea de la Bruxelles, etc? Nimic. In schimb au observat, ca sint mai ceva ca Sherlock Holmes, ca Basescu e asa si pe dincolo, ca e musai un guvern Iohahanis, ca e musai alegeri anticipate, si ca nu sint destule ajutoare sociale. Cu astia se va face revizuirea Constitutiei cind o sa ne vedem ceafa. Daca la astia adunam UDMR-ul care sint perfecti pe post de gica contra (si de arata cu degetul) in interiorul guvernarii…..

    Aha

    14/12/2011 at 5:49 pm

  63. Buna seara!
    Antonescu e revoltat de afirmatia presedintelui ca politicienii sunt corupti („eu, corupt?”).
    Are dreptate! El este un PARAZIT, in primul rand.

    Mih

    14/12/2011 at 5:59 pm

  64. Ponta e ofuscat ca presedintele n-a dat mana cu ei. Pai nici nu meritau dupa toate mizeriile pe care le spun zilnic la adresa presedintelui.
    UDMR s-a obraznicit de tot. Se simt de neinlocuit ceea ce nu cred ca e cazul.

    cedric

    14/12/2011 at 6:07 pm

  65. Postare noua 🙂

    Cetatean

    14/12/2011 at 6:11 pm

    • Multumesc cetatean 🙂
      Intotdeauna uit.

      huniad

      14/12/2011 at 6:19 pm


Comentariile sunt închise.