Politeía

Quis custodiet ipsos custodes?

Curăţarea grajdurilor!

Dupa Cluj vine randul Brasovului. Daca cineva crede ca am vreo durere pentru ceea ce se intampla, am noutati pentru el – NICIUNA!

Citat: Gheorghe Scripcaru, primarul Brasovului si seful PDL Brasov, precum si prefectul Brasovului Ion Gontea sint cercetati preliminar de DNA, anunta TVR Info. Scripcaru ar fi cercetat pentru complicitate la luarea de mita.

Sursa citata sustine ca DNA a inceput cercetarile preliminare in cazul celor doi dupa disjungerea faptelor din dosarul in care seful Comisariatului Judetean pentru Protectia Consumatorilor Brasov, Ionel Spataru, a fost retinut de procurorii DNA pentru luare de mita.

Procurorul care l-a cercetat pe Ionel Spataru ar fi dispus, prin rechizitoriu, disjungerea cauzei fata de primarul si prefectul Brasovului si continuarea anchetei penale in cazul lor, sub acuzatia de complicitate la luare de mita.

Spataru este acuzat ca a cerut o mita de 300 000 de lei administratorului unei firme in schimbul emiterii unei autorizatii de functionare.

Gheorghe Scripcaru este vicepresedinte al PDL si presedintele organizatiei judetene Brasov a PDL. Surse (TVR-Info si HotNews)

Ambii primari cercetati au fost pentru mine semnele unei noi politici. Astazi vad ca tineretea si dinamismul lor a fost la fel de nefast ca cel pe care l-au avut toti talharii inaintea lor. Inca sper ca au o justificare pentru faptele de care sunt acuzati. Prezumtia de nevinovatie trebuie acordata. Faptul ca sunt anchetati este un pas dramatic pe drumul spre curatirea grajdurilor.

A venit timpul curatarii grajdurilor si in sfarsit vedem si pe “ai nostri” cot la cot cu ai lor la DNA. Astia nu sunt “ai nostri” si nici ceilalti nu sunt “ai lor”, toti sunt capusele tranzitiei si DNA face treaba pe care trebuia sa o faca – deparatizeaza tara!

Written by Theophyle

18/11/2011 la 2:54 pm

116 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Revin si aici cu un comentariu desi parerea mea am spus-o in comentariile din postarea precedenta.
    Din cate am inteles de la televizor, oficialitatile din Brasov sunt doar „cercetate” adica se verifica daca faptele exista sau nu. In schimb la Cluj oficialitatile de acolo oficialitatile sunt „acuzate” de procuratura. Termenul „acuzat” este sinonim cu „invinuit”. asta inseamna ca acuzarea considera ca acestia au savarsit faptele. Insa verdictul „vinovat” sau nu il va da instanta de judecata. Deasemenea in cazul in care sunt gasiti „vinovati”, aceeasi instanta va stabili si gravitatea faptelor.
    Din cate se vede termenii „cercetat”, „acuzat” si „vinovat” au intelesuri diferite.
    Cum a spus si domnul Teophyle, in fiecare dintre cazuri, IN INSTANTA (si numai acolo!) actioneaza principiul juridic „prezumtia de nevinovatie”. La televizor, pe strada, la mine acasa acest principiu nu este valabil.
    Sa revin la cazul de la Brasov. Se pare (din ce am vazut la tv) ca a depus o plangere la DNA tatal celui cu firma din cazul OPC. Aceasta plangere, indiferent daca este reala, subiectiva sau doar a razbunare a acelui tata, trebuie luata in considerare de DNA care „cerceteaza”, prin mijloacele legale, cazul. Atat e deocamdata. In urma cercetarilor isi va forma o parere (nu va da un verdict!).
    Insa…ceea ce se intampla acum la TV, Breaking-news din 5 in 5 minute, seamana a „turnat gaz peste foc”. Practic, „cercetarea” asta, intr-un stat normal era o stire de 30 de secunde. La noi, mizand pe necunoasterea termenilor de catre populatie, se incearca tot o manipulare. O noua manipulare.

    p.s. Ultimul lucru care ma intereseaza este soarta baronilor locali, indiferent ca sunt rosii, galbeni sau portocalii. fiecare cum isi asterne asa doarme.

    ribelalu

    18/11/2011 at 3:19 pm

    • Buna ziua,
      Cred ca este un pas spre normalitate, daca este nevinovat vor constata acest lucru. Important este faptul ca au inceput sa se miste si ca cei aflati la putere nu sunt scutiti.
      Cred ca daca se extind cercetarile la nivel national, la nivel de primarii, vom avea surprize si vom constata ca nu exista loc suficient ptr. desfasurarea cercatarilor si nici forta de munca.

      mar

      18/11/2011 at 3:36 pm

  2. Da, s-a schimbat termenul de la invinuit la cercetat.

    mar

    18/11/2011 at 3:41 pm

  3. Eu am o viziune ceva mai pesimista. O buna parte din justitie este corupta si este trup si suflet alaturi de USL.
    Pare mai degraba o vanatoare cu orice pret a liderilor PDL, indiferent de motive, fara a se atinge de vreun membru marcant al USL.
    E foarte simplu de constatat ca orice membru PDL e trimis in judecata si arestat preventiv in timp ce altii ca Vantu, Mazare, cel de la Arges nu au nici o problema.
    Nu apar nici un corupt, nu am nici un motiv, dar chiar nu cred ca toti coruptii sunt la PDL iar in USL cei ca Dragnea si Oprescu sunt mielusei.
    Sper sa ma insel dar pana acum pare a fi o politizare a justitiei si nu o trecere a ei la lupta adevarata impotriva coruptiei.
    Sa-l lasi liber pe Vantu in timp ce arestezi pe Bica fara macar un flagrant mi se pare foarte straniu.
    Sper sa ma fie daor o falsa impresie a mea si sa vedem in curand cercetari serioase si la altii.
    Nu tin deloc sa am dreptate cu acest punct de vedere, doar constat niste discrepante suspecte.

    valentin

    18/11/2011 at 4:10 pm

  4. Absolut orice primar din Romania poate fi arestat, pe buna dreptate, pentru unele din faptele sale. Oricand poti gasi motive.
    E ciudat ca primarii USL sunt nu bogati, ci foarte bogati, dar nimeni nu-i intreaba nimic.
    In schimb e anchetat Man de la Maramures pentru o presupusa interventie pentru angajarea unei persoane.
    Nu e suspectat ca a primit mita sa fie angajat, ci ca ar fi intervenit ca sa fie angajat.
    Aici e cazul sa ma autodenunt, am intervenit de zeci de ori pe langa directorul meu ca sa fie angajata o persoana sau alta in urma unor interviuri, CVuri sau simple recomandari.
    Lucrez la o mare companie, dar tot fapta de coruptie este, nu?

    valentin

    18/11/2011 at 4:16 pm

    • Valentin 🙂
      cu tot respectul – mi-as dori sa-i vad pe toti (indiferent de apartenenta) cercetati. Nu poti sustine DNA cand ii convine si cand nu atunci ei sunt vinovati politic. Da, si justitia este corupta (vezi dovezile pe acest blog), poate si in DNA nu toti sunt ingeri. La subiectul tau – daca ai pretins bani pentru interventie, atunci esti vinovat. Daca ai recomndat e OK!

      Theophyle

      18/11/2011 at 4:20 pm

      • Ei, cum sa fi pretins bani!! 🙂
        Trebuie insa sa recunosti ca e extrem de suspecta diferenta cu care se trateaza cazurile in functie de apartenenta politica. Anghel de la baia Mare a fost eliberat fara probleme, cel de la Valcea condamnat cu executare.
        Din ce am vazut ca dovezi era mult mai logic sa fie pe dos.
        Sunt zeci de exemple.
        Uite, se intrebau unii la ce foloseste o asociere in procurori si PSD. Mie mi se pare ca ce se intampla acum e un raspuns.
        Si in procuratura sunt foarte multi corupti si coruptii stiu foarte bine cine ii avantajeaza. USLul este cartea pe care mizeaza ei.
        Despre judecatori nu mai are rost sa vorbim, o faceti voi mult mai bine. Si e la fel de clar de partea cui sunt.

        Statistic vorbind e anormal ca toate cazurile din ultima vreme sa fie de la PDL. Cei din USL au mult mai multi primari si mult mai dubiosi.

        valentin

        18/11/2011 at 4:28 pm

  5. ceva ne-natural e clar ca se intampla (daca era natural se intampla de mult si nu vorbeam atita despre aceste arestari). S-ar putea ca PDL sa faca din timp curatenie la ei, ca sa poata lovi mortal la anu inainte de alegeri.

    ghici

    18/11/2011 at 4:29 pm

    • Natural – Vrem sa intram in Schengen si putina curatenie nu strica. Va venii si timul celorlalti 🙂
      Doamne ajuta cu aceasta curatenie!

      Theophyle

      18/11/2011 at 4:35 pm

    • Tie ti se pare ca e vreun control al justitiei de catre PDL sau Basescu? Nu mi se pare deloc ca DNA ar face jocurile puterii si ar fi foarte grav sa le faca.
      Maximum la care sper e sa fie corecti.
      E clar ca unii dintre oamenii lui Morar sunt. Ma indoiesc insa de faptul ca ar fi toti.
      Eu nu as face jocurile puterii daca as fi procuror. Simpatizantii USL nu au astfel de scrupule.
      La ce programe TV crezi ca se uita majoritatea celor din justitie?

      valentin

      18/11/2011 at 4:48 pm

  6. Daca sti cum arata Brasovul inainte de Scripcaru (pe vremea lui Ghise, de exemplu) si vezi cum arata acum (si nu doar in centru), ai asa, un regret sa afli ca primarul si-a patat numele meritat de bun gospodar cu fapte penale. Daca se dovedeste ca nu a fost corect, asta e, merita sa suporte consecintele…
    Daca am vedea ca se impune legea peste tot ( si cred ca Timisoara, Bucuresti, Constanta, Sibiu, alte mari si mici orase, dar si mediul rural, „adapostesc” muuulta coruptie) ar fi si mai bine. Cu regrete sau nu, cine e vinovat trebuie sa plateasca.

    Mih

    18/11/2011 at 4:34 pm

    • foarte corecta postarea. Lasand TOTAL deoparte acuzatiile in curs (fondate sau nefondate) adevaratul test al valorii lui Scripcaru este la anul. Daca va fi reales cu aclamatii atunci toate laturile aruncate de iRTV si A3 se vor intoarce in capul latrailor.

      cinic

      19/11/2011 at 7:13 am

  7. Toti care sunt vinovati trebuie sa plateasca, nu doar unii alesi ca sa sutina o agenda sau alta.
    Nu as fi de acord ca sa fie arestati doar cei din opozitie daca as sti ca si la putere sunt spagari.
    Momentan insa pare a fi exact pe dos
    Tare mi-e frica de faptul ca asta e o ofensiva a judecatorilor impotriva statului de drept si nu impotriva coruptiei.

    Daca Apostu e arestat pai eu vreau sa-l vad si pe Oprescu si pe Mazare ca, vorba lor, e plin de scheleti la ei in dulapi.

    valentin

    18/11/2011 at 4:40 pm

    • Crede-ma ca si eu mi-as dori!

      Theophyle

      18/11/2011 at 4:42 pm

  8. Ca strategie pentru USL e foarte simplu. Majoritatea judecatorilor sunt la ordinele lor. Faci un denunt, faci galagie in ziare si TV si judecatorul dispune arestarea preventiva. Faci asta cu capii PDL si gata.
    Puterea nu controleaza justitia, asta e evident. Nu acelasi lucru pot sa spun insa despre USL.

    valentin

    18/11/2011 at 4:44 pm

    • Vad ca nu cititi deloc blogul si da, in PDL totii sunt ingeri neprihaniti.

      Theophyle

      18/11/2011 at 4:47 pm

      • Cum ai ajuns la concluzia ca toti cei din PDL sunt ingeri neprihaniti? mie nu mi se pare deloc asa!

        valentin

        18/11/2011 at 4:50 pm

        • Domnule valentin:
          de fapt, pe dumneavoastra ce va deranjeaza, ca sunt corupti in PDL sau ca nu sunt arestati si Oprescu si Mazare (despre care stiti sigur ca sunt corupti ? asta arpopo de prezumtia de nevinovatie invocata de Theophyle )

          Loda

          18/11/2011 at 5:32 pm

          • He He loda 🙂
            Mazare e unul dintre cei mai cunoscuti ingeri din emisfera nordica! Hai sa fim seriosi 😆 si sa asteptam evenimente prospete 😆

            Theophyle

            18/11/2011 at 5:35 pm

          • Nu ma deranjeaza ca sunt arestatii coruptii din PDL ba chiar ma bucura foarte mult.
            In USL nu exista decat corupti, asa ca trebuiesc arestati toti. Si nu exagerez cu nimic, nu e o figura de stil.
            Absolut toti uslinosii de care am auzit sunt corupti. Mazare, Antonescu, Ruseanu, tariceanu, ponta, Sova, vanghelie, geoana, nastase,banicioiu, negoita, oprescu,mitrea, patriciu, iancu, oprisan, iliescu de la Cluj, Anghel, Dragnea, preoteasa, absolut toti.
            ultimul pe lista e Iliescu,dar el e la categoria criminali, nu corupti.

            valentin

            18/11/2011 at 5:40 pm

  9. Theophyle

    18/11/2011 at 5:09 pm

  10. buna seara,

    se pare, ca a inceput macelul printre primarii PDL-ului.
    Sper sa vina rindul si al celor din USL: in special cei foarte cunoscuti !

    si Valentin are dreptate, ca vintu & co au fost eliberati desi jaful lor este mult mai mare, in schimb pedelistii ramin in arest (chiar si fara buda/wc – vezi apostu, dar nu-i nimic poate asa le vine mintea la cap).

    a mai fost eliberat un corupt in Giurgiu – uslinos – pe motive absolut ridicole: are copil de hranit si rate la banca.

    cred ca ne-ar trebui inca vreo 3000 de procurori ca sa faca curat prin toate primariile.

    de judecatori nu pomenesc pentru ca s-ar putea ca aceasta justitie strimba sa-i achite pe alde vintu & co si sa-i condamne pe apostu & altii, cind, de fapt, si vintu ar trebui sa manince de la cantina inchisorii.

    skorpion

    18/11/2011 at 5:12 pm

    • skorpi :
      De cate ori a fost arestat Vantu pana acum preventiv ? Daca faci totalul ,vezi ca depaseste bine 29 de zile, deci nu te supara ! nu mai spun de Voicu, 1 an si jumatate de arest prevewntiv (incredibil) cate zile insumeaza ? Eu zic ca ar compesa cele 29 de zile ale pedelistilor, Apostu plus Bica impreuna, nu?

      Loda

      18/11/2011 at 5:35 pm

      • Loda 😆
        Vantu?! ce spui, un om integru ca el si o victima cunoscuta a sistemului 🙂 De Voicu nici nu mai vorbesc pur si simplu nevinovat!!!

        Theophyle

        18/11/2011 at 5:37 pm

        • Tjheophyle ;
          Nu te fa ca nu intelegi 🙂 e vorba pur si simplu de numarul de zie de arest preventiv si de nimic altceva ,iar prezumtia de nevinovaitie o invocam in cazul primarilor amintiti, mazare si Oprescu, pe a caror nearestare o deplange dl.Valentni, desi ,din cate stiu eu,Mazare are destule dosare deschide la DNA si de mult.sau invocam unilateral aceasta prezumtie?,,Inca sper ca au o justificare pentru faptele de care sunt acuzati. Prezumtia de nevinovatie trebuie acordata.”
          De altfel Theo, eu pun pariu ca randul lui mazare si Oprescu, va veni, specaculos, in 2012, cat mai aproape de alegeri, proaspete, pe cand cazurile Apostu, bica, man, etc vor fi deja uitate si cercetate in liniste 😉

          Loda

          18/11/2011 at 5:41 pm

          • Loda eu chiar intele 🙂
            ii inteleg si pe ei si pe tine. Chiar sper sa vina si randul celor mentionati de tine cat mai repede. Ce sa-i facem, Romania a intrat in cincinalul eredicarii coruptilor. Am fost rugati tare frumos de cei carora dorim sa apartinem.

            Theophyle

            18/11/2011 at 5:52 pm

        • Nu o sa vezi niciodata vreun uslinos recunoscand ca cineva de la ei e corupt. Ei sunt in exclusivitate victime ale politizarii justitiei si comenzii de la Cotroceni.

          valentin

          18/11/2011 at 5:42 pm

          • Domnule valetin, cu tot repesctul eu am spus de mere, dumneavoastra de pere.Adica, v-am pus o simpla intrebare, dumneavoastra ati ocolit raspunsul, dar v-ati grabit sa dati sentinte ?!

            Loda

            18/11/2011 at 6:35 pm

  11. Cat despre Buda si afacerea Tower, probabil e pe teava ;vreau sa sper ca, faptul ca fratele cumnatei lui Buda este mare procuror in Cluj, e vorba despre Florin Maghiar, nu inseamna nimic .

    Loda

    18/11/2011 at 5:37 pm

    • @Loda,

      Incredibil Voicu a fost tinut peste un an in arest preventiv ilegal si nu cere daune? Nu se simte lezat in drepturi? Nu a avut avocati la infatisari care sa ceara judecarea cu celeritate? Sau a avut avocati prosti?
      Raspunde la intrebarile astea intai si dupa aceea mira-te de acei 1.5 ani.

      Altminteri toata admiratia pentru Voicu printesa grasa (cum i se spunea la mititica 🙂 ) care si-a descoperit ca tot USL-istu’ de treaba, puternice simtaminte monarhiste

      eugeni

      18/11/2011 at 5:53 pm

      • Eu inteleg motivul pentru care Lada isi tureaza motorul ca sa-i protejeze pe coruptii USL: motorul ei functioneaza pe benzina, dar performanta ei este exprimata in cai (de la) putere.

        judex

        18/11/2011 at 6:21 pm

        • eugeni :
          Din cate stiu, Cazul Voicu este la CEDO si pariez ca va castiga (exista precedente) si nici un procuroro ,nici un judecator mnu vor plati un bautz din despagubirea la care va fi obligat statul roman, ci vom plati tot noi, adica eu si cu tine;presupun ca iti convine sa platesti, mie ,nu !

          Loda

          18/11/2011 at 6:33 pm

          • !!!???? cazul Voicu este la CEDO. zau!?
            iar se vede ratul Lodei in copac.

            Sare'n Ochi

            18/11/2011 at 8:09 pm

          • informatie gratuita (pt. cine are urechi)! La CEDO ajungi cand TOATE instantele din RO au fost euizate. Dupa stiinta ta cand a fost Voicu la ICCJ? restul de afirmatii, cum ca va castiga etc sunt pura PROPAGANDA -si nu prea subtila- de culoare ROSIE ca (arz-o) focul.

            cinic

            19/11/2011 at 7:17 am

        • Judex :
          Cu toata stima, dar nu intelegi nimc.Cum pot eu proteja coruptii PSD si prin ce anume ?

          Loda

          18/11/2011 at 6:36 pm

          • Dle Lada, nu ma amagiti, stiu bine ca nu eu sunt beneficiarul intregii dvs. stime. Stima dvs. se indreapta 100% spre mult stigmatul dl Voicu-CEDO, stie toata lumea…Cat despre diferendul asupra profilului manglitorului, va-nteleg, neintelegerea dintre noi este urmarea unei simple nepotriviri culturale, care va fi absorbita in secolele urmatoare, cand ar trebui sa devenim toti saraci si (ca urmare) cinstiti.

            judex

            18/11/2011 at 8:51 pm

  12. foarte bine, @valentin

    repet bolduit sa vada si @loda mai bine:

    Absolut toti uslinosii de care am auzit sunt corupti. Mazare, Antonescu, Rusanu, tariceanu, ponta, Sova, vanghelie, geoana, nastase,banicioiu, negoita, oprescu,mitrea, patriciu, iancu, oprisan, iliescu de la Cluj, Anghel, Dragnea, preoteasa, absolut toti.
    ultimul pe lista e Iliescu,dar el e la categoria criminali, nu corupti.

    l-as mai adauga si pe felix djerjinski voiculescovici
    🙂

    skorpion

    18/11/2011 at 5:53 pm

    • Iliescu de la Giurgiu. Dar sunt convins ca exista si un Iliescu uslinos la Cluj si prin asociativitate e si el corupt.
      Chiar nu e figura de stil, absolut toti uslinosii pe care ii vad la TV sau in ziare au enorm de multe explicatii de dat.
      Si nu-i intreaba nimeni nimic, de asta sunt atat de ingrijorat.
      Daca as fi in locul uslinosilor asta as face, as folosi justitia pentru a distruge pe cei de la putere, o solutie cat se poate de evidenta cand ai la dispozitia ta tot aparatul perpetuat de Iliescu si cam taote televiziunile la dispozitie.
      Nimeni, absolut nimeni dintre cei cu functii inalte nu poate sta linistit cand justitia vrea cu adevrat sa te infunde.
      De gasit gasesti ceva oricand si oricui.

      In mod cert nimic nu e la comanda puterii, daca ar fi fost nu ar fi permis arestarea lui Apostu, e o lovitura naucitoare ptr PDL. De asta nu cred nici in teoria ca incepe cu PDL si vor lovi puternic in 2012 in USL.

      Vreau sa vad curand un uslinos important arestat, pentru ca altfel pare ca suspiciunile mele sunt validate.

      valentin

      18/11/2011 at 6:16 pm

    • Skorpi draga :
      Tzzzz, vad ca vignori tocmai prezumtia de nevinovatie pe care o afirma si Theophyle, aici, si premiewrul in spatiul public, intrucat ,nici unul dintre cei enumerati de tine, nu au o sentinta definitiva care sa le ateste nevinovatie. urat din partea ta, e ca si cum eu as spune ca
      –––-
      moderat – rog reformulare fara litere de tipar

      Loda

      18/11/2011 at 6:41 pm

      • LODA,
        pe blogul asta numai eu scriu (rare ori) cu litere de tipar, deci te rog frumos – scrie inca o data comentariu pe asta il dau jos!

        Theophyle

        18/11/2011 at 6:44 pm

        • scuze, Theo, nu a fost intentionat, a fost din lene ;in loc sa copiez mi-a fost mai comod sa dau copy-paste lista de la dl.Vlaston si acolo era cu litere de tipar.Nu mai pun comentariul ca, oricum ocupa prea mult loc, numele de cercetati penali de la PDl sunt prea multe si mi-e lene sa le copiez.Inca odata scu\ze, dupa cum vezi, nu a fost intentionat. reformulez !

          Loda

          18/11/2011 at 7:10 pm

          • 🙂 ba cu intentie ai scris. cu intentie securist-uslinoasa. si pentru o profesoara de istorie, cica, esti varza la tastat. ramane cum am mai discutat – profesoara de isterie…

            Sare'n Ochi

            18/11/2011 at 8:11 pm

  13. Buna seara 🙂
    Ca sa stabilim un fapt, cred ca si eu am aratat ca am o parere proasta despre retinerea, atat de lunga, la preventiv a lui Voicu. Dar cum spunea @eugeni, e ciudat ca din partea „partii vatamate” (aka voicu), nici o vorba privind incalcarea drepturilor omului. E un semn ca acolo cazul e mult mai „greu” si documentarea de pe teava e mult mai ampla.
    Am observat ca una din „politicile” de administrare a lucrurilor, cand acestea sunt foarte multe si diverse, este sa rezolvi rapid sarcinile simple ca sa te poti concentra asupra celor mari. Dupa principiu, mai bine sa „tipe” unul mare decat 100 marunti.”. Cred ca daca avem in vedere „calibrul” (cuantumul) persoanelor de care vorbim (Mazare versus Apostu), nu este neaparat un avantaj pentru Mazare. Care probabil cand se uita la sumele (de care e acuzat) Apostu, nu poate decat sa spuna „mizilic”.

    DanSu

    18/11/2011 at 6:18 pm

  14. „Saracutzul” si mititelul Voicu, un inger nevinovat cat despre Vantu un prapadit :mrgreen:
    Parca era un proces/cercetare legata de minore in ograda PSD, constat ca s-a asezat praful si uitarea. Nu mai vorbesc de aparitia lui Mazare intr-o revista cu urechi alaturi de o eleva.
    Teoretic si practic organele de cercetare ar tb sa se sesizeze si aici.
    Coruptie a existat/exista la greu si la USL.

    mar

    18/11/2011 at 6:32 pm

    • @mar, numeni cu spune ca Voicu ar fi o fecioara inocenta. Am spus cu totul altceva, ca probabil (sper) ca la Voicu, ancheta este mult mai „groasa”. Dar in sistemul juridic de la noi (care trebuie respectat), un an jumate la mititica, fara macar trimitere in judecata, este mult. Sper ca amanarea trimiterii in judecata este „beton” d.p.d.v. al anchetei si nu doar inconsistenta de probe.
      Cat despre Mazare, sper ca e doar pauza dinaintea furtunii.
      Ideea de baza a commentului meu e alta si e bazata pe o oservatie destul de „amatoristica”: Apostu & Co, fura doar de putin timp, nu au avut la dispozitie n*10 ani pentru consolidarea caracatitei. De aceea cazurile lor sunt simple si trebuie rezolvate urgent. Greii (cei cu peste 10-20 de ani) furaciosi, au reteaua mult mai intinsa, mult mai consolidata si mult mai „ancorata” in sistemul legislativ romanesc. Nu uita decretele „cu dedicatie” – date intr-o veselie pe vremea lui Vaca si mai ales a lui Nastase, care pur si simplu scot de sub zona penalului faptele.
      Gandeste-te d.p.d.v. al anchetatorului, care initial strange de c..ie eventualul evazionist – „santajand” in primul rand cu „ilegalitatea” faptei comise pentru a afla date despre „superior”. Ce te faci cand fapta insasi este scoasa din zona penalului? Ce are a pierde cel anchetat daca nu declara nici mita data? Si au fost OG-uri de genul: „se scuteste temporar (pentru x zile) de la plata taxelor vamale cei ce importa n tone din produsul y”. Si in cele x zile (de obicei 1-2), aparea garnitura de tren cu n tone din produsul y, in vama pentru taxa taxelor vamale. Cei ce erau suficienti de rapizi si veneau cu n-1 tone sau cu n+1 tone, erau taxati imediat (ce nu dadeau dreptul). Cam asta era „piata libera” din vremea lui Nas4case, dar nici Vaca nu a fost departe. Banuiesc ca daca sapi, nu bag mana in foc nici pentru ceilalti.

      DanSu

      18/11/2011 at 7:09 pm

      • DanS, mesajul era ptr. altcineva care incearca aici sa transmita alte balarii si bag seama ca tasteaza la 4 maini si doua tastaturi.
        Total de acord cu ce ai scris tu, dar lucrurile se misca extrem de incet iar Voicu este in Senat si voteaza. Este inadmisibil ptr. un stat membru UE o astfel de imagine.

        mar

        18/11/2011 at 7:18 pm

        • observi si ce nervoasa este?
          🙂

          skorpion

          18/11/2011 at 7:20 pm

          • 😆 da!

            mar

            18/11/2011 at 7:23 pm

        • mar draga ,dar domana Ritzi nu voteaza linistita in parlament, asta nu e la fel de scandalos ? Si daca doresti sa-mi spui ceva, poti sa-mi spui direct, nu ma supar si nici nu ripostez violent, ma stii 🙂

          Loda

          18/11/2011 at 7:31 pm

      • Stiu acele decrete, apareau si dispareau ca fata morgana.

        mar

        18/11/2011 at 7:20 pm

    • @mar,

      din harta aia rezulta ca solomon a trecut la unpr?
      stiai ceva, a scris pe undeva in presa?

      skorpion

      18/11/2011 at 7:18 pm

      • Da, prin vara a migrat omul. S-a pomenit si aici pe blog.

        mar

        18/11/2011 at 7:22 pm

  15. Danga, langa, langa, danga,
    suna-n asfintit talanga,
    si de la pasune, iaca,
    disperata vine vaca….
    iarba nu mai vrea s-o vada,
    ca Geoana-i cu patu-n strada.

    http://www.evz.ro/detalii/stiri/geoana-exclus-si-din-casa-nu-numai-din-partid-ra-apps-i-a-scos-domiciliul-la-vanzare-954365.html

    luminita

    18/11/2011 at 7:07 pm

  16. loda, dear,

    prezumtia de nevinovatie actioneaza in justitie!

    eu – ca simplu cetatean – de acord cu prezumtia de nevinovatie – am voie sa calific cum doresc eu pe un alt cetatean ales sau neales de mine. este dreptul meu democratic.

    si da, multi, prea multi politicieni, primari, etc sint vinovati din punctul meu de vedere!!!

    Justitia taraganind la nesfirsit judecarea, condamnarea sau achitarea politrucilor nu face decit sa-mi alimenteze banuiala ca daaaaaaaaaaaaaaaaaaa, acesti oameni sint vinovati…

    vezi adrian nastase aparat de un real scut uman parlamentar (anul 2005) amina gratie judecatorilor ca birsan, barbulescu, familia costiniu, jipa, etc.etc… procesele

    nu ti-ai pus niciodata intrebarea: cum ceapa ma-sii iese cite un anchetat/acuzat/invinuit pe ecranele televizoarelor si declara batzos: eu am incredere in justitie!!!!????

    i-am auzit de atitea ori de la patriciu, la nastase, la ….altii cum spun ca au incredere in justitie.

    pai, sigur ca au, pentru ca justitia aia strimba este de partea lor!!!!!!!!!!!!

    ia, sa furi tu sau eu o gaina, sa fentam statul roman cu un impozit de 2 lei, mintenas si tu, si eu ajungem dupa gratii…

    chiar nu merita nici uslinosii , nici pedelistii, nici udmr-istii, nici unpr-stii, pc-istii bagati in oala coruptiei sa le tii tu partea!!!

    daca este vinovat, sa plateasca!!

    nevinovat nu-l ancheteaza DNA-ul!!!

    skorpion

    18/11/2011 at 7:12 pm

  17. nu-i nimic, are in state, are multzi bani, dar de pomanä e mai bine.

    se läuda cu fäcut case, baliverne, minciuni PSD

    severin escrocul, ce hram poartä?

    miorläita roman, nu-i este rusine, pomanagioaicele roman

    theo

    18/11/2011 at 7:13 pm

  18. Skorpi draga :
    Tzzzz, vad ca ignori tocmai prezumtia de nevinovatie pe care o afirma si Theophyle, aici, si premierul in spatiul public, intrucat ,nici unul dintre cei enumerati de tine, nu au o sentinta definitiva care sa le ateste nevinovatie. urat din partea ta, e ca si cum eu as spune ca persoanele mai jos enumerate :
    http://www.contributors.ro/politica-doctrine/lista-penalilor-lui-emil-boc/
    sunt corpute, ori eu nu spun nimic 😉

    Loda

    18/11/2011 at 7:13 pm

  19. interesant, ca abia acum RAPPS-ul are curajul sa-l dea afara pe geoana!
    deci omul = istorie.
    dar mai sint si altii care stau in vile RAPPS-ului, adica nu stau, ci le inchireaza, ei stind bine mersi in alte locuri.

    skorpion

    18/11/2011 at 7:16 pm

    • Apropo de RAPPS ai citi cate sedii ale RAPPS a inchriat domana Andreescu tocmai, ghici cui ? Fiicei, fostului sot si fiului vitreg iar fratiorul si l-a angajat acolo unde e presedinta a Consiluilui de administratie?

      Loda

      18/11/2011 at 7:21 pm

  20. skorpion,

    nu-tzi este scarbä de corbi?

    theo

    18/11/2011 at 7:17 pm

  21. skorpi :
    Eu nu neg ce ai spus tu la 7;12, e o chestie de bun simt ce spui ,doar ma amuz ca, pentru unii, poti sa spui ,,corupti’ doar cand e vorba de ,,,ceilalti” ,dar cand e vorba de ,,ai nostri” incep sa se mire ca de ce nu li se respecta prezumtia de nevinovatie, de ce s-au arestat trei de la PDl si nici unul de la PSD ,ca si cand si din acestia nu au fost sau nu vor fi.Si nici nu poti sa spui ca undeva, eu am spus ca Nastase sau altii sunt clar nevinovati si ca bag mana in foc pentru ei .Indiferent cine sunt cei care fura sau iau mita, pagubiti suntem noi toti cetatenii .

    Loda

    18/11/2011 at 7:18 pm

  22. milogul geoanä, ar cumpära vila, dar asa mai pe deabozilea

    theo

    18/11/2011 at 7:21 pm

    • theo,
      un piculetz de rabdare, ca la preturile astea de criza s-ar putea sa devina tot ei proprietari cu acte in regula.
      Ai vazut tu vreun demnitar sau fost demnitar sarac?
      numai Iliescu, fie-i numele uitat.

      luminita

      18/11/2011 at 7:29 pm

  23. Skorpi,
    cand sleiosi vorbesc de ” bun simtz,” amuzatzi-vä

    theo

    18/11/2011 at 7:22 pm

  24. buna seara
    ” principiala” discutie aka cine are mai multi corupti,puterea sau opozitia
    plec de la premiza ca toti de pe aici traim in lumea reala;

    sa facem un simplu calcul: presupunem ca un primar are un salariu de 15000 euro/an,nett;e 12 ani primar,ajungem la eur 180000; sa spunem ca el consuma anual 3000 euro pentru intretinere(casa,haine ,mincare,etc)
    economiseste in 12 ani cam 150000 euro;
    acum ginditi-va fiecare la functionarii publici,in posturi sensibile,pe care ii cunoasteti si calculati,in mod conservator,cam cit valoreaza ce are el ca avere personala/
    nu poti lua in calcul faptul ca preturile acum 15 ani erau mai mici,erau si salariile lor;nu au fost platiti in valuta niciodata
    e atit de simplu totul…
    un director de multinationala sau director de banca cred ca are agonisit mult mai putin decit sa spunem ” amaritul” de primar din sascut,cimpina sau orice alt orasel amarit din romania;

    intamplator

    18/11/2011 at 7:24 pm

    • Asa este, cred ca a fi primar este o meserie extrem de banoasa, indiferent ca te afli in buricul targului sau la Poplaca. Candidatura ptr. primar tb restrictionata la max. 2 mandate, ptr. ca sunt unii care si-au adjudecat primariile si din pacate coruptia de aici incepe.

      mar

      18/11/2011 at 7:30 pm

  25. danga, langa, langa, danga
    i se falfaie talanga
    si filozofeaza, iaca,
    tacticoasa, doamna vaca.

    luminita

    18/11/2011 at 7:25 pm

  26. luminita,

    esti adorabilä.

    theo

    18/11/2011 at 7:31 pm

  27. dar oprescu???

    asta are cateva surupuri lipsä,

    urlä, cä el face ,vrea, nu poate.

    si a fäcut rahatul praf………….dar in echipä cu USL, asta conteazä

    bucurestenii s-au prostit, sä voteze un impostor?

    theo

    18/11/2011 at 7:35 pm

  28. Seara buna
    Deratizarea Romaniei era in primul rind sarcina partidelor politice . Ca nu se poate ajunge la promovari pe linie ierarhica in baza banilor adusi la partid sau a voturilor cumparate . Direct sau indirect prin pomeni . Metoda asta e doar o continuare moderna a promovarii din „epoca de aur ” cind depasirea planurilor si productilor ( aproape in totalitate doar din pix) asigura promovarea mult rivnita . Adica nulitatea profesionala ajungea sus datorita minciunii si „pcr” .
    DNA ar trebui sa fie garantul onestitatii si nu „pompierul” care se lupta cu focul coruptiei raspindite peste tot si de sus pina jos . Oricum sistemul ticalosit are garantia unei justitii corupte care salveaza mereu pe cine „trebuie”. 😦
    PS . Un astfel de sistem e nereformabil cu toata straduinta (de apreciat ) a DNA , ANI sau mai stiu eu ce agentie de stat . Sint necesari politicieni noi cu mentalitati noi ca solutie democratica .
    Bineinteles ca o alta solutie mult mai putin costisitoare , rapida si eficienta , ta- ta- ta – ta-ta , pina se inroseste teava . 😆 Deci , doar chestie de ales o varianta sau alta . 🙂

    Ștefan A.

    18/11/2011 at 7:45 pm

  29. loda,

    nu stiu cine este doamna Andreescu!
    nici frati, etc
    efectiv nu stiu la cine te referi..

    skorpion

    18/11/2011 at 7:49 pm

  30. sper sä concretizeze ceva dosare, panä pleacä, dl. Daniel Morar.

    theo

    18/11/2011 at 7:49 pm

  31. cu asemenea carlani, boi si vaci, e greu de curätzat grajfdurile

    trebuiesc trimesi totzi la ” päscut”

    theo

    18/11/2011 at 7:54 pm

  32. loda,

    compari pe proasta aia ridzi cu mafiotul de catalin voicu?
    presupun ca ai citit din stenograme, nu?

    skorpion

    18/11/2011 at 7:56 pm

    • doi deputati aflati in cercetare penala, ba Ritzi si trimisa deja in judecata ,voteaza in parlament ;de ce sa nu compar, ?

      Loda

      18/11/2011 at 8:09 pm

  33. skorpi referitor la daniela Anghelescu:
    http://www.antena3.ro/romania/secretarul-general-al-guvernului-mare-agent-imobiliar-cum-a-devenit-rapps-o-afacere-de-familie-143907.html
    Nu te uita la site, stirea a aparut inclusiv la TVR

    Loda

    18/11/2011 at 8:08 pm

    • @loda: poti sa compari: un jmeker finantator al pnl , sorin ovidiu vantu , da un tun de 180mil de euro si e judecat in libertate iar un hot prost ia mita 125mii de euro- primaru apostu si sta in arest preventiv.pun pariu ca in puscariile din RO sunt si gainari care au produs o paguba de 1 2 mii ron.ps: jmekeru cu tunul de 180 milioane de euro e un infractor care a mai fost condamnat.

      zigzag

      18/11/2011 at 9:23 pm

      • SOV a stat la puscarie in epoca de aur pentru delapidare .
        Are deci experienta 🙂 si in plus e recidivist dar asta in Romania nu conteaza .

        Ștefan A.

        18/11/2011 at 10:24 pm

  34. multumesc, loda, pentru atentionare..nu stiam!

    dar eu in continuare astept judecarea celor din lista lui @valentin
    🙂

    skorpion

    18/11/2011 at 8:09 pm

  35. Poate o sa par putin „excentric 😈 , dar la comparatia dintre Riti si Voicu (si mai adaugati multimea de anchetati din parlament), eu ii dau dreptate, amandoi „voteaza” linistiti desi moral nu au dreptul. Moral nu este insa si „legal”, iar Ritzi e utila PDL-ului, la fel cum Voicu e util USL-ului.
    Problema nu este insa ca cei doi voteaza. Va aduc aminte ca la alegeri si detinutii (adica cei cu condamnari definitive) au drept de vot (cu unele exceptii legale).
    Problema este ca e anormal, ca atat Ritzi cat si Voicu (ca sa folosesc doar exemplele date) nu au ajuns nici macar la judecata, iar unii din dragii doamnei @Loda nu ca nu a ajuns in judecata, dar se judeca pe proceduri de ani (nu numai de ANI 😉 ) buni. Iar colegii de partid si de parlament ai lor si ai tuturor „penalilor” fac scut in jurul procedurilor ce le garanteaza imunitatea (sau chiar impunitatea). Cu complicitatea servitorilor damei chioare (ca oarba nu s-a aratat) cu balanta trucata si sabia prea grea pentru fragilitatea ei trupeasca.
    Si daca e sa o apar pe madam @Loda, are dreptate, in fond daca Nastase se ascunde in spatele procedurilor imunitare, de ce madam Ritzi sau Voicu nu ar face-o? In fond deschizator de drumuri in ale prezumarilor de feciorelnicie pentru ticalosi, sunt exact USL-istii dragi doamnei amabile ce scrie pe aici.
    Sa-i amintim totusi cine facea scut in jurul Bivolarilor, cine acuza de anchete in sfantul Weekend si cine ameninta cu arestari viitoare pentru procurorii ce haituiesc bietii prezumati.
    Ca exista coruptie la greu si in PDL, este o afirmatie facuta pe faptele clientului (PDL). Dar a te rezuma doar la PDL, este egal cu a ridica de jos ca..catul tinand-ul de parte curata.
    Problema nu este care din ei e mai corupt, problema este cum scapam de ei si de mama lor. 👿
    Jipa, Costiniu & cu voia dumneavostra Danilet & Co, ne garanteaza independenta miasmelor prezumate a fi odorizante (pana la proba contrarie) indiferent pe care parte a drumului au considerat ca e toaleta.

    DanSu

    18/11/2011 at 8:41 pm

    • DanSu, excelent 🙂

      mar

      18/11/2011 at 9:13 pm

    • Nu poti scapa de ei.
      PDL- ul a pormit exact cu aceasta conceptie: a curateniei generale. Sa ne amintim de tepele din piata Victoriei.
      Pe parcurs au ajuns la concluzia ca au nevoie de membri si si de bani pentru a putea face fata PSD-ului. Adica principiul egalitatii armelor. ( ca tot vorbim de justitie) Si astfel s-a ajuns la celebra zicere a micului Titulescu ” au furat mai bine ca noi”
      Si ca veni vorba: a prevalat spiritul civic la Arad sau la Constanta in cazul alegerii a doi primari anchetati de DNA?
      Sunt ferm convins ca la alegerile locale de anul viitor ( cand or fi) nici Scripcaru si Solomon nu vor avea probleme.
      Probabil nici Apostu, daca iasa repede din puscarie. Tineti cont ca desi toata lumea stia ca ia spaga avea, inaintea arestarii 60% din intentii de vot.
      Or daca cetatenii te voteaza ca esti bun gospodar, ce sa faci? Iti ei avocati buni, ca ai din ce….

      Catalin

      18/11/2011 at 10:24 pm

  36. La tvrinfo, o japitza obraznica , cu gura mare dar si proasta:Rovana Plumb. Mircea Marian si Ioana Lupea o contreaza elegant si o pun in adevarata lumina.

    cedric

    18/11/2011 at 9:51 pm

  37. Fiecare poarta raspunderea propriilor fapte. Surprinde insa de fiecare data existenta partizanatelor penibile avand in vedere acuzatiile care se aduc unor astfel de persoane.

    Hronic

    18/11/2011 at 10:06 pm

  38. intamplator

    18/11/2011 at 10:26 pm

    • vrei sa-i generezi insomnie 🙂

      mar

      18/11/2011 at 11:42 pm

    • Super editorial!

      Twisted

      19/11/2011 at 1:42 pm

  39. noapte bunä!

    theo

    18/11/2011 at 10:38 pm

  40. Buna seara! 🙂

    Cum naiba se face ca de cite ori este un subiect fierbinte apare Loda si ne arata coruptii din PDL, de parca noi nu i-am critica in draci? Iar pe aia din PSD mai ca nu mi-i scoate cu basma curata pe motiv ca, citez, „Justitia nu i-a condamnat”. Care Justitie, aia a Sandeilor.

    Pe chestia asta, pina si cel mai cumplit traficant de carne vie e curat, pina la pronuntarea sentintei, la Sfintu Asteapta, iar fetele sechestrate de el nu pot fi eliberate de trupele speciale, pe motiv ca Justitia inca nu l-a condamnat.

    A se scuti de sofisme. Numai Casandra isi mai punea obrazul pentru PSD in halul asta, si nu se merita.

    Cetatean

    18/11/2011 at 11:09 pm

    • Buna,
      ca apare nu cred ca este o problema, dar viteza cu care tasteaza si nervozitatea chiar ca incepe sa ridice semne de intrebare. Are 4 maini si 2 tastaturi !

      mar

      18/11/2011 at 11:38 pm

      • am vazut, si daca ar vorbi pe blog, ar tipa doar ca Basescu e dictator.

        Cetatean

        18/11/2011 at 11:56 pm

    • Seara bună, tuturor! 🙂

      @ Mister C, e simplu! 😀
      Pe Politeia, mulțumită timpului drămuit pe care îl are la dispoziție Theophyle, dama de pică scapă neluată în vizor că doar «Aquila non capit muscas».
      Pe alte bloguri se foloseste «flitul»… 😉

      oldhashu

      18/11/2011 at 11:46 pm

      • salutare, hashule! 🙂

        Nu inteleg pentru ce lupta. Iliescu moare acus, comunismul a cazut, PSD e plin de corupti. Istoria a contrazis-o, culmea ironiei. Viitorul e al Noii Republici :mrgreen:

        Cetatean

        18/11/2011 at 11:55 pm

        • Mister C, ești căsătorit?! 🙂

          Eu am lângă mine de 35 de ani o variantă soft a damei de pică, așa că nu are ce să mă mai mire!
          Noroc că balansează cu alte calități care m-au adus acasă de fiecare dată când „rodit-a v’un gând mișel” ! 😉

          oldhashu

          19/11/2011 at 12:33 am

          • da, hashule, sunt casatorit 🙂 Oi fi eu tinar, insa nu usnt singur 😉 Sotia mea nu intelege ce Dumnezeu pot scrie eu atita pe Politeia, cind am vrut sa ii arat serialul jSandeilora zis ca oricum nu intelege cum de nu ii plictisesc pe ceilalti :mrgreen:

            Cetatean

            19/11/2011 at 12:39 am

      • Triada munca-om-progres a fost inventata de Marx si Hitler si e perimata, ne spune Lada. Eu cred ca va fi Lada, inarmata cu experienta ultimilor 20 de ani in centrul Universului celor saraci dar ranjiti, care va fi personalitatea care va ramane in istorie ca artizanul innoirii invechitei triade, prin inlocuirea muncii cu manglitul, propunand adaptata triada cacheie a dezvoltarii armonioase a humanoizilor prin eliminarea discriminarii pe baza de iuteala de mana.
        PS
        Am apreciat mult interventia dvs. cu caracter latinist la subiectul meu latrinist de acum cateva saptamani…Numai bine !

        judex

        19/11/2011 at 12:08 am

  41. Salut @Cetatean 🙂
    Scuze ora, am nepot in custodiae, iar desenele animate sunt teribil de interesante 😆 , oricum mai interesante decat ora de culcare.
    Un raspuns, este genul de „argumentatie” cu care trebuia sa ne fi obisnuit pana acum, tipul de argumentatie magistral definita de CTP 😈 cu „ba pa matii”. Cu alte cuvinte, de cate ori ai sa critici pe cineva, va sari altcineva care va pomeni de cei din „tabara” ta. Ei nu pot gandi decat in termen de „tabara/gasca”. Asta e limitarea lor. In jocul acesta eu nu pot intra, pentru 1. nu ma intereseaza si 2. nu am nesimtirea sa uit de barna din ochii „taberei” pe care am mizat chiar daca mi-e lara si barna din dreptul taberei pe care nu am mizat (nu spun adversa – pentru ca nu vreau sa intru in logica asta).
    Ce apreciez la doamna @loda si la @casandra este totusi limbajul civilizat. Macar la nivelul asta ne putem intelege (sa ne intelegem ca nu ne intelegem).

    DanSu

    18/11/2011 at 11:38 pm

  42. Adrian Severin va conferentia despre coruptie si explicatia data – „Voi vorbi exact despre ce spune titlul conferintei, adica despre caracterul si exceptionalismul coruptiei. Trebuie sa vedem care sunt bazele adevarului istoric privind fenomenul coruptiei din Romania; care sunt elementele de mitologie, adica ceea ce se crede ca este fara ca sa fie neaparat adevarat. Ideea este sa vedem si care sunt efectele….”.
    Cred ca traim intr-o lume a absurdului in care lucrurile s-au intors cu susu in jos.
    http://www.hotnews.ro/stiri-politic-10730179-lansat-adrian-nastase-europarlamentarul-adrian-severin-investigat-dna-pentru-luare-mita-trafic-influenta-conferentia-tema-mitologiei-exceptionalismului-coruptiei-romanesti-vrea-spuna.htm

    mar

    18/11/2011 at 11:48 pm

    • Fabulos 🙂 😀 😆

      DanSu

      19/11/2011 at 12:06 am

      • exponat viu al epocii in care se spunea ca exista coruptie, insa fara corupti.

        Cetatean

        19/11/2011 at 12:10 am

  43. pe asta chiar nu o stiam, mersi, @intimplator, pentru semnalarea articolului din R.L.

    Ce a fost în mintea lui Victor Ponta când a declarat că întâlnirile şefului Senatului cu Tony Blinken, National Security Advisor pentru vicepreşedintele Statelor Unite ale Americii, cu Phillipe Le Houerou, vicepreşedintele Băncii Mondiale, cu senatorul democrat Harry Reid, liderul majorităţii din Senat, cu senatorii John McCain, John Kerry şi Richard Lugar, cu actualul candidat prezidenţial Mitt Romney, nu au servit interesului României?!

    in halul asta de dobitoc este ponta?

    incredibil!!!

    skorpion

    19/11/2011 at 12:01 am

  44. Dane, sincer, nu ma incinta deloc tonul civilizat al Lodei sau al Casandrei. Tonul civilizat este o exigenta minimala, si nu le voiu multimi celor care o respecta. Insa eu am depasit etapa dezbaterii doar de dragul dezbaterii. Pe mine ma intereseaza doua lucruri: adevarul si pertinenta argumentelor din care poate reiesi adevarul. Faptul ca Loda foloseste tehnica pe care ai descris-o imi arata ca pentru ea conteaza impresia si modalitatea de a deturna discutia.

    Diar vede si ea ca criticam PDL-ul la greu. Nu e de ajuns. Ea vrea sa criticam exclusiv PDL-ul si sa uitam de PSD. Asta chiar nu pot sa o fac.

    Cetatean

    19/11/2011 at 12:09 am

    • am remarcat ca @loda „vorbeste” cu noi asa cum ea, probabil, procedeaza cu propriii ei elevi.
      daca la elevii ei mai merge, cu noi nu merge si ar fi timpul sa renunte la asemenea metode pedagogice ieftine.
      🙂

      skorpion

      19/11/2011 at 12:22 am

      • Skorpi, m-ai facut sa rad cu lacrimi 😀 incepem revolta in clasa, marturisesc ca am fost o „razvratita revolutionara” la scoala.

        mar

        19/11/2011 at 12:26 am

    • @citizen. e un pic mai sofisticat decat pare (desi face parte din ABC-un intoxicarii pedat la scoala KGB si preluat si de Stefan Ghoerghiu). Daca nu poti sa arati ca esti mai bun ca X, fa orice si ponegreste-l pe X ca sa apara el mai rau ca tine. E exact tipul de propaganda ROSIE care potenteaza URLAND paiul din ochiul altuia spre a nu se vedea barna.

      cinic

      19/11/2011 at 2:09 pm

  45. skorpi, mar, asta e, efectele ideologizarii.

    Sa fie ea sanatoasa, in rest, noi nu ne lasam impresionati. Apartinem unor orizonturi politice si cultirale diferite.

    Cetatean

    19/11/2011 at 12:36 am

  46. Mister C, revin aici că se pierde sirul…
    Îți doresc mulți ani fericiți lângă doamna inimii tale. 😀
    Si dacă vrei, un sfat de la un bătrân: nu-ți trata jumătatea ca pe un prieten-bărbat, să nu ai aceleași așteptări ca din partea un bărbat.
    Suntem doua subspecii diferite ale lui Homo Sapiens Sapiens: rațiune și putere de luptă ocrotită în cuib de simțire și căldură sufletească.
    Femeile bărbătoase și bărbații efeminați sunt excepții sau mozaicuri hormonale accidentale! 🙂
    Noapte bună! 🙂

    oldhashu

    19/11/2011 at 12:57 am

  47. merci, hashule pentru urari 🙂

    Cum sa imi tratez jumatatea ca pe un prieten barbat? Never ever, desi sotia mea este muuuult mai desteapta decit extrem de multi cunoscuti de-ai mei masculi cu pretentii de destepti si caposi 😆

    Noapte buna!

    Cetatean

    19/11/2011 at 1:10 am

  48. „Inca sper ca au o justificare…”- adica, daca adunau bani pentru partid si nu pentru teschereaua personala, dumnealor au o justificare?

    • gargara ieftina ca sa se scuze. Orice escroc va spuen ca o facea pt. altul, sau silit de altul.

      cinic

      19/11/2011 at 2:11 pm

  49. Buna Dimineata 🙂
    Postare noua!

    Theophyle

    19/11/2011 at 7:58 am

  50. Danga, langa, langa, danga,
    suna-n zori de zi talanga….
    si catre pasune, iaca,
    zbuciumata pleaca vaca….
    n-ar mai vrea sa umble creanga
    dupa iarba si scaietzi
    ci sa rumege sofisme
    si trei roze, nu stiuletzi.
    😆 😆 😆

    Buna dimineata, ce frumoasa-i viata!
    (pentru conformitate, Spitalul de Urgentza 😆 )

    luminita

    19/11/2011 at 8:01 am

  51. DanSu,cetatene :
    Domnilor, va multumesc pentru observatiile si vorbele pertinente . Un singur amendament, timid, imi permit sa fac; dupa cum usor se poate observa pe acest blog, de cand a inceput cazul Apostu eu nu am comentat nimic aici, considerand ca este un caz ,,din bucataria” voastra.Am intrat azi pentru ca dl.valentin proceda exact cum spuneti ca as proceda eu, adica a intrat alarmat ca DNA cercereaza doar pedelisti si nu si pesedisti, elaborand un scenariu al conspiratiei potentiale contra PDL.A venit si skorpi cu ,,lista” PSD adica exact conceptia ,,ba pe a matii” ,deci nu eu am promovat aici aceasta metoda .
    Inchei spunand ca furtul este o infractiune indiferent de marimea lui si, prin urmare, nu este scuzabil, indiferent cine l-ar face.Gravitatea furtului poate doar diferentia marimea pedepsei pe care o da judecatorul ,dar nu poate sterge caracterul penal al actiunii.O zi buna va doresc !

    Loda

    19/11/2011 at 8:13 am


Comentariile sunt închise.