Politeía

Quis custodiet ipsos custodes?

Umbra lungă a tranziţiei

De doua zile are loc inca un festival, din cele numeroase, legate de personalitatea deja de loc misterioasa a dlui Sorin Ovidiu Vântu (sau poate Vîntu). Dupa interviurile pe care le-a dat cotidianului  “Adevarul”, a venit ieri seara un interviu aproape “antologic” cu dl Ion Cristoiu.

Dosarele SOV, indiferent de rezolvarea lor judiciara ridica inca cativa centimetri din greaua cortina de plumb care a coborat dupa ’89 in viata sociala, economica si politica a Romaniei.  Trebuie sa recunosc ca situatia ma depaseste cu mult din punctul de vedere al citirii si al intelegerii depline a faptelor, implicatiilor si al jucatorilor in acest joc, care a reusit sa distruga si ultima bruma din structura sociala dupa distrugerile la care am asistat pasiv sau activ in perioada comunista.

Pentru mine  problema nu a fost niciodata SOV, ci ceea ce acest om reprezinta. A reusit o conjuratia intre politicieni, judecatori, politisti, servicii secrete foste si de dupa ’89, sindicate, bankeri sau spioni, si a reusit sa manevreze sume exorbitante cu care de facto, sa cumpere puterea de a mai castiga inca si inca multi bani. Bani fosti, existenti sau viitori, care au apartinut populatiei sau patrimoniului national.

Insectarul in care au fost colectati toti cei care au fost cumparati cu bani,  favoruri sau poate prin santaj este infiorator de mare si pestrit. Toti golanaşii lui Vântu! Jocurile off-shore deconspirate, sunt cred eu, un mic procent din ceea ce exista, s-a jucat si inca se va juca in continuare.

Incet lucrurile apar si poate in timp vor uda radacinile intelepciunii acestui popor. Poate vom avea noroc ca o noua generatie de politisti, anchetatori, jurnalisti cu suflet de oameni si nu cu inimi de casa de marcat, judecatori mandrii de meseria lor si nu caţei bolnavi tamaduiti de Voicu. Din punctul meu de vedere, SOV nu mai este subiect, sunt sigur ca lucrurile se vor deslusi intr-o generatie sau doua.

In Romania, intotdeauna se va gasi o stampila pusa incorect pe formular pentru a izbavi un poet olog de o nemeritata soarta. Patetic si de neinteles. Salut ‘timabile, să-ţi fie de bine, probabil că te merităm!

Written by Theophyle

13/10/2011 la 5:10 pm

127 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. datoria externa a tarii la sfirsitul lui august: 96,7 miliarde euro;
    cite procente din pib? eu nu calculez/pina la urma asta e efectul ” masurilor” luate de guvern

    intamplator

    13/10/2011 at 5:32 pm

  2. Seara buna 🙂
    Ce noroc ca cei care fac legea au redus termenul de prescriptie prin noul cod penal la o gramada de infractiuni . Bineinteles ca doar in interesul cetatenilor . Combinat cu posibilitatile legale de a „trage” de procese + „ajutorul dezinteresat” din partea unor judecatori , este matematic demonstrat ca „rechinii” mari nu vor patii nimic niciodata . 😦
    Tot democratie „originala” se cheama si asta .

    Ștefan A.

    13/10/2011 at 5:38 pm

  3. Cu oarecare simpatie – a facut si „regimul dictatorului Basescu” aproape tot o-lae-de-Geo-Bogza… Nici un „guler alb” in gherla, nici macar interlopii n-au fost atinsi…
    De aia Statia Pierzaniei peronul pe stanga si pentru mocofanii multi dintre noi / asta sa vedem daca suntem in stare sa modificam radical cu NR. Fara sentiment de lege aplicata pana la frica de lege la anonimii cei mai multi, n-o sa fie prea multe succesuri – asta au distrus porcii – dictatura legii fara de care democratie si progres sunt imposibile

    A A

    13/10/2011 at 5:46 pm

  4. Buna seara 🙂
    Romania a obtinut functia de prim-vicepresdinte in OMT ptr. un an.
    http://www.mediafax.ro/economic/romania-a-obtinut-postul-de-prim-vicepresedinte-al-organizatiei-mondiale-a-turismului-8863806/

    mar

    13/10/2011 at 6:00 pm

    • La ce turism avem noi era si cazul 🙂

      ribelalu

      13/10/2011 at 6:10 pm

      • agroturism eventual.

        mar

        13/10/2011 at 6:13 pm

        • biserici fortificate, sate sasesti, manastirile din Nordul Moldovei, Transfagarasanul, Delta. De vizitat se gaseste materialul uman lasa de dorit.

          mar

          13/10/2011 at 6:26 pm

  5. In fine, se pune problema demisiei de onoare a d-lui Barsan. Ma gindeam ca niciun ziarist cunoscut nu indrazneste sa atinga subiectul. O face Tapalaga.

    Buna de seara, dragilor. 🙂

    ina eyre

    13/10/2011 at 6:21 pm

    • Buna seara,
      De ce sa nu ne facem de mirul lumii pana la capat, trebuie sa ceara cineva demisia. Se pare ca Adrian Severin face prolzeliti, poate ca va fi necesar sa se autosesizeze si CEDO cu privire la aceasta situatie ca sa se intample minunea.

      mar

      13/10/2011 at 6:33 pm

      • Banuiesc, ca i se va sugera. Diplomatic, bineinteles.

        Ma intreb ce durata are un mandat la CEDO?

        ina eyre

        13/10/2011 at 6:41 pm

        • Salut ina 🙂
          am cautat – nu scrie nicaieri 😦

          Theophyle

          13/10/2011 at 6:49 pm

          • Judecatorii sunt alesi de Adunarea Parlamentara a Consiliului Europei pentru un termen de 6 (sase) ani. Asa scrie pe internet 😉

            Dan MAȘCA

            13/10/2011 at 8:15 pm

            • Salut 🙂
              Aveti un link?!

              Theophyle

              13/10/2011 at 8:18 pm

              • Buna de dimi, 🙂

                Scrie si Doc, scrie bine.
                Conform sapaturilor mele, Barsan ar fi acolo de 14 ani. Dar nimic despre durata mandatului sau o eventuala reconfirmare

                Oricum, daca cei 14 ani se confirma, atunci stim cine l-a propus.

                Pe masura ce descoperim asemenea lucruri, realizam adincimea mizeriei in care ne-a scufundat de-a lungul anilor clasa politica romaneasca.

                http://www.contributors.ro/administratie/judecatorul-barsan-e-afectat-de-sindromul-severin/

                ina eyre

                14/10/2011 at 7:56 am

  6. Salut 🙂 Postare noua pe blogul lui @demeter – chiar faina 🙂

    http://desydemeter.wordpress.com/2011/10/13/baroc-8-%E2%80%93-rubens-1/

    Theophyle

    13/10/2011 at 6:44 pm

    • Toate sunt faine 🙂

      mar

      13/10/2011 at 7:01 pm

  7. Buna seara, buna seara. Pe scurt, intre ore.
    Nu am citit nicaieri ca s-a pus problema demisiei de onoare a domnului Barsan. Am vazut in schimb ca se incearca scoaterea drept a acari paun a doctorilor de la Giurgiu. Au si mediciii partea lor de vina probabil dar nu ei l-au batut pe baschetbalist.

    clemycali

    13/10/2011 at 7:19 pm

    • Salut clemy 🙂
      poate organizez eu un clan al doctorilor 😆

      Theophyle

      13/10/2011 at 7:23 pm

      • Pai de ce sa nu aiba si doctorii un clan al lor? Asa unul micut. 🙂

        clemycali

        13/10/2011 at 7:25 pm

        • sa-i vad pe toti ciumetii astia cand se taie sau se impusca cine o sa-i trateze 😆

          Theophyle

          13/10/2011 at 7:27 pm

  8. La ora 20 Lazaroiu la Realtatea.

    Apropo de Realitatea, am vazut azi pentru prima data un reporataj cand un PDL-ist era prezentat intr-o lumina hai sa nu zicem favorabila ci neutra. Important e ca nu era facut albie de porci. E vorba de activitatea lui Cristian Preda in teritoriu. Acum Lazaroiu invitat la Prime Time. Ciudat…pentru ei.

    ribelalu

    13/10/2011 at 7:37 pm

  9. Salut! Esti acasa? Nimic „live” de la Adunarea NR? Inseamna ca e groasa.

    Not Enough Thrust

    Tio

    13/10/2011 at 7:40 pm

  10. Buna seara
    @ina: eu inclin sa cred ca , prin natura functiei, dl Barsan este obligat sa-si informeze superiorii europeni despre ce i se intampla soatei cu acte, inclusiv despre perchezitii.
    Iar faptul ca ea a folosit acest lucru sa-si ameninte coledzii care o verifica, nu prea da bine.
    Deci, domnul va ramane fara ciocanelul european din cauza gurii si faptelor nevestei din dotare.

    ela

    13/10/2011 at 7:45 pm

  11. Andrei

    13/10/2011 at 7:50 pm

  12. Buna seara,
    l-am auzit pe Cristian Campeanu la tvr info, titlul pe ecran era ca platforma NR are prima intalnire asta seara,iar jurnalista a zis ca in cursul serii vor transmite imagini de la intalnire,cred ca tot pe info.
    N-am auzit bine ca a zis Campeanu ca la mine in apartament se lucreaza cu burghie, flexuri etc

    cedric

    13/10/2011 at 8:06 pm

    • Cedric 🙂
      Nu stiu ce se transmite – stiu ca este insa o intalnire astazi 🙂

      Theophyle

      13/10/2011 at 8:07 pm

  13. Ștefan A.

    13/10/2011 at 8:09 pm

  14. Am vazut si eu anuntul ieri,cred ca pe blog si ma gandesc ca nu s-o fi terminat.Parca incepea la ora 18.30

    cedric

    13/10/2011 at 8:10 pm

    • Salut cedric
      Dureaza mai mult reuniunea . In final va fi sampanie , lap dance , icre negre , eventual bunga -bunga sau ce viseaza fiecare cu ochii deschisi . 😆

      Ștefan A.

      13/10/2011 at 8:14 pm

      • buna seara Stefan,
        asta nu cred ,oricine ar spune. Sunt baieti seriosi

        cedric

        13/10/2011 at 8:17 pm

        • Ai dreptate Cedric –
          nici finantele nu sunt cine stie ce 😦

          Theophyle

          13/10/2011 at 8:19 pm

          • Aduce fiecare de acasa Theophyle .
            Care cu vinul , care cu CD , care cu gagicile . In baza posibilitatilor . 🙂
            Oricum timpurile sint dificile . Banii nu cresc in copac . 😆

            Ștefan A.

            13/10/2011 at 8:23 pm

            • Stefane 🙂
              Ce crezi ca la noi e…Italia? 🙂

              Theophyle

              13/10/2011 at 8:26 pm

            • Ala cu CD era si cel cu gagicile . Au adus cam 500 mega de gagici 🙂 (asta era un banc cu o petrecere de IT-isti )

              Un tanar de stanga

              13/10/2011 at 8:59 pm

              • 😆

                Theophyle

                13/10/2011 at 9:14 pm

  15. uitati-va petvr1

    cedric

    13/10/2011 at 8:31 pm

  16. n-am apucat sa spun, autransmis putin de la intalnirea platformei NR

    cedric

    13/10/2011 at 8:32 pm

  17. Ziua buna!
    Mare pacat de-ai lipsit, ciolanul s-a impartit, cine a urcat in vagoane, va ramane la butoane.

    Creanga

    13/10/2011 at 8:33 pm

    • Salut Creanga 🙂 Tu ai primit mailul meu?!

      Theophyle

      13/10/2011 at 8:33 pm

      • Nu mai e ca odinioara, de fapt acum la voi e seara.
        Primit, citit, alta sugestie o sa trimit.

        Creanga

        13/10/2011 at 8:36 pm

        • Astept 🙂
          Am primit de la toata lumea, deci… te astept

          Theophyle

          13/10/2011 at 8:43 pm

  18. I-am vazut vorbind pe Neamtu si pe Radu Moraru, fara sonor

    cedric

    13/10/2011 at 8:34 pm

    • 😆 asta are o fixatie cu CEDO ?

      ela

      13/10/2011 at 8:47 pm

      • Puntine idei, dar fixe!

        Theophyle

        13/10/2011 at 9:02 pm

  19. Scandal mare cu Bank of Ireland
    Depunatorii straini nu au fost anuntati de restructurarea datoriilor de catre acesta banca . Asa cine a investit 1.000 euro in bond al bancii a vazut restituiti 1 centesim . Adica 0,01 euro la fiecare 1.000 euro investiti . 😦

    http://www.ilsole24ore.com/art/finanza-e-mercati/2011-10-13/allarga-scandalo-obbligazioni-irlandesi-162413.shtml?uuid=Aa0v8gCE

    Se lasa cu procese internationale sigur .

    Ștefan A.

    13/10/2011 at 8:52 pm

    • Au sa fie multi oameni bogati din aceasta investitie 🙂

      Theophyle

      13/10/2011 at 9:03 pm

  20. @Theo, am primit, am inteles – foarte bine decelat pericolul – sunt total de acord – ti-am trimis mesaj unde sa-mi trimiti urmatoarele mesaje.
    PS: gunoiul p. mamii lui de gunoi – mare parsiv individul! (adevaru-i ca sunt buni, au scoala securistii din securistocratie!)

    Sare'n Ochi

    13/10/2011 at 9:15 pm

  21. pe B1tv se discuta despre adunarea de azi

    ribelalu

    13/10/2011 at 9:20 pm

  22. buna seara,

    ThPh, ai fost la intilnirea N.Ro. de la ora 18?
    daca da, ne spui si noua cum a fost,

    ref. postare
    buna ca de obicei, doar ca eu m-am cam saturat de umbra luuuuuuuuunga a tranzitiei spre statia Pierzaniei….
    🙂

    skorpion

    13/10/2011 at 9:27 pm

    • salut Skorpi 🙂
      nu, nu am fost. Vei avea maine material cat cuprinde (sper!)

      Theophyle

      13/10/2011 at 9:30 pm

  23. OK, ThPH,

    skorpion

    13/10/2011 at 9:32 pm

    • Miine e jocul pestelui la Athenee Palace . Cu 3/4 din intelectualii de dreapta ai Romaniei. Asta da concentrare 🙂

      Un tanar de stanga

      13/10/2011 at 9:42 pm

  24. Banicioiu are o mecla de cere palme, nu sunt violenta dar individul cere cateva genti in cap 😦
    Stau si ma gandesc daca ar putea sa-si construiasca o cariera intr-o alta tara sau sa termine un master sau doctorat la o universitate de prestigiu.

    mar

    13/10/2011 at 9:37 pm

    • Nu stiu, Omul e dentist inteleg 🙂

      Theophyle

      13/10/2011 at 9:41 pm

      • e un dintar care nu a profesat niciodata!
        Singurul lucru, isi infige dintii in orice nu intelege .

        ela

        13/10/2011 at 9:54 pm

  25. Buna seara!
    Suficientul (chiar as putea spune sarpele)de F.Iaru a facut acum cateva minute afirmatia ca lucreaza cu cineva din Canada la o nou un partid care se va numi „Partidul Normalilor”!
    Cred ca observati tehnica securistica iliesciana din anii ’90 care facea cate o replica la organizatiile facute de opozitia din acei ani la mizeria carpei kgb-iste!

    Inganduratul

    13/10/2011 at 9:55 pm

    • Salut 🙂
      Normali…in ce sens? Sa luam de la bogati si… sa dam la saraci sau sa reinstauram puterea sovietelor. ?

      Theophyle

      13/10/2011 at 9:58 pm

      • Aici in Canada sunt multi pe invers, probabil vrea sa faca un partid al heterosexualilor. 🙂

        Creanga

        13/10/2011 at 10:07 pm

    • Da, Iaru nu mai are hidrantul de sprijin.

      mar

      13/10/2011 at 9:59 pm

      • Da, dar mai are batista 🙂

        Theophyle

        13/10/2011 at 9:59 pm

  26. La B1 s-a discutat despre NR. Nu stiu ce idiot (iaru ?)tot „zicea gresit” numele Noii republici, spunand in loc Noua dreapta. Metoda brevetata de Iliescu cand facea acelasi lucru cu numele lui Coposu, spunandu-i Caposu.
    A promis ca va aparea si o formatiune similara de stanga. M.N. ar trebui sa ii intrebe: dar „tinerii comunisti” cand apare.

    eugeni

    13/10/2011 at 10:00 pm

  27. Scuze, in loc de „la mizeria carpei” se va citi „de catre mizeria carpei”

    Inganduratul

    13/10/2011 at 10:01 pm

    • eu personal nu am avut problema in a recepta mesajul 🙂

      eugeni

      13/10/2011 at 10:04 pm

  28. familia Barsan este comunista pina in maduva oaselor !!
    gindire comunista: noi sintem deasupra legii, noi nu ne amestecam cu vulgul,
    in consecinta cum de aveti atita tupeu sa ne perchezitionati…
    noi ne uitam de sus la voi ca la niste gunoaie…..

    uuuf, ca nu mai scapam de asemenea haznale umane!

    skorpion

    13/10/2011 at 10:04 pm

  29. buna seara;
    @stefan a: la NR s-a inceput prin a se anunta ca un roman din diaspora a donat 4 lingouri;felicitari!(sper ca nu o luati in serios)
    pe bune: oameni implicati,oameni curiosi;se simtea ca e nevoie de o astfel de incercare
    cel mai impresionant pentru mine : neamtu: are stofa de lider modern;nu nevita dialogul,nu ocoleste raspunsurile,e articulat , tenace si perseverent;mult mai relaxat si mult mai coerent intr-un spatiu ” informal” decit la tv
    stie ce vrea :are 25000 semnaturi pentru platforma demareaza formarea partidului;asta ma face sa cred ca e si pragmatic ;de fapt a si spus ca nu vrea ca NR sa fie un GDS sau alta ” teorie”
    cam 300 persoane,medie de virsta incurajatoare-pentru mine-30-40 ani
    pregatire: cred ca toti cei de acolo aveau studii superioare,aici as zice ca poate fi un potential pericol=elitismul;da trebuie elitism dar mesajele trebuie sa fie ” pentru pregatirea fiecaruia”

    intamplator

    13/10/2011 at 10:08 pm

    • Salut intimplator
      Bineinteles ca stiu de gluma . In general 4 lingouri las ca ciubuc la chelner cind merg la restaurant . 😆
      Pentru donatii in lingouri incep de regula prin inchirierea unui camion cu remorca . 😆

      Ștefan A.

      13/10/2011 at 10:12 pm

    • Intamplator, este si momentul aparitiei elitismului.

      mar

      13/10/2011 at 10:16 pm

  30. pe Tvinfo imagini de la intalnire

    mar

    13/10/2011 at 10:12 pm

  31. @intimplator

    25.000 semnaturi?????????

    are deja?

    super!

    skorpion

    13/10/2011 at 10:13 pm

    • Skorpi, inca nu 🙂 Tinta este 25 000 – deocamdata sunt cam 10%

      Theophyle

      13/10/2011 at 10:17 pm

      • ThPH,
        asa stiam si eu, dar din textul lui @intimplator rezulta altfel

        skorpion

        13/10/2011 at 10:18 pm

        • Asa e @intamplator 🙂 Optimist!

          Theophyle

          13/10/2011 at 10:19 pm

          • sa ma corectez: am spus are…in sensul ” cind are”
            sacuze ca nu am exprimat corect,am scris telegrafic

            intamplator

            13/10/2011 at 11:12 pm

  32. Eugeni, multumesc cu plecaciune!

    Inganduratul

    13/10/2011 at 10:16 pm

  33. Pe B1, Cristoiu il are ca invitat pe Emil Constantinescu, Greu de urmarit, nu oboseste in a spune ca atat Coposu cat si I.Diaconescu il respectau, si nu a fost ales ca presedinte datorita calitatilor sale ci pentru ca a fost rector ???!!!!!. Acum spune de ce este mai bun decat Basescu….. de groaza

    eugeni

    13/10/2011 at 10:17 pm

    • Cind am sa devin eu presedinte , ma vor respecta toti . De frica . 🙂
      Ce ma distreaza pe mine cind vad politicieni care cu modestie se lauda . 🙂 In Italia e la fel .

      Ștefan A.

      13/10/2011 at 10:22 pm

      • Ginta latina 😆 nu?

        Theophyle

        13/10/2011 at 10:23 pm

    • De damigeana lui Matei zice?

  34. si Säftoica are atitudine de consomolistä artzägoasä,

    theo

    13/10/2011 at 10:19 pm

  35. pe Tvinfo se discuta de aparitia NR, invitati Sever Voinescu si Luca Niculescu

    mar

    13/10/2011 at 10:21 pm

    • multam, nu stiam la ce sa ma uit. E.C este penibil.

      eugeni

      13/10/2011 at 10:24 pm

  36. Din 12 Ian. 1990 mi-am dat seama cine este Ilici. Cum de m-am pacalit cine este in realitate Emilica Constantinescu!
    Sa fi cotat ca un cal de rasa si in realitate un fel de gloaba…

    Inganduratul

    13/10/2011 at 10:23 pm

    • Nu, draga Ingandurat.
      A fost si este un om slab care a trebuit sa castige alegerile pentru a demonstra alternanta la guvernare. Nu prea a fost lasat sa faca ceva si nici nu prea putea sa faca.

      Singurul „accident” a fost Basescu. Restul a fost programat.

      Theophyle

      13/10/2011 at 10:27 pm

      • Singurul „accident” a fost Băsescu, DEŞI a fost şi el programat.

        Theophyle, nu cred că a fost pură întâmplare că pe 23 decembrie ’89 dosarele de la Secu ale lui Ilici, Milică, Daniel şi Băsescu au fost distruse.

    • felicitari,
      putina lume s-a prins de ilici in seara de 12.01.90 – cu tancul, cu mazilu pe tanc, cu moarte pentru moarte….etc..

      ce vremuri…

      si azi am vazut la tv ca sint tineri care habar nu au cine a fost Ion Diaconescu

      skorpion

      13/10/2011 at 10:27 pm

      • Skorpi, chiuleam de la facultate si ma duceam in Piata Victoriei. Stii ca erau tufe de tuia pitica in fatza care au disparut intr-o saptamana, fiind calcate in picioare de multime.

        mar

        13/10/2011 at 10:41 pm

        • @mar,

          tulburatoare vremuri am trait noi atunci…..si ce vise ne faceam……zburind intre timp 2 decenii din viata…

          skorpion

          13/10/2011 at 10:53 pm

    • Emil Constantinescu face ceea ce Mihail Neamtu , „1994-1995: activez în organizația de tineret a PNȚCD ” dupa cum scrie in biografia sa, nu a facut, desi Ion Diaconescu este un model ce nu poate fi contestat.
      Ii promoveaza intr-un mod cit se poate de elegant si plin de modestie memoria unui om care l-a ajutat si respectat pe Constantinescu.
      De fapt PNTCDul a dat cele mai importante modele de dupa 1989 , Coposu, Ratiu si Diaconescu.
      Constantinescu la cei 72 de ani ai lui a vorbit frumos si nu prea ai contra-argumente fata de ceea ce a spus.
      Este o aiureala ideea ca cineva pleaca de la firul ierbii cind ai fost contemporan cu oameni ca cei mai sus mentionati.

      Dan MAȘCA

      13/10/2011 at 10:53 pm

      • Mai omule, am citit niste aberatii de pe aici si am trecut si pe site-ul tau: nu stiu ce hram porti, dar faci niste silogisme de fac luxatii de logica.

        1. La Constantinescu, la cei 72 de ani ai sai, ai ce contra-argumente sa-i aduci: FAPTELE!
        2. Cum sa dribleze Constantinescu la juniorii taranisti la anii sai? Daca Mihail Neamtu avea anii lui Constantinescu era acum la juniori?
        3. Ce ai cu Mihail Neamtu de il tot musti de cur de trei zile incoace. Scrie cu subiect si predicat, ai adresa de email, intra pe nouarepublica.ro si lamureste-te. Tot faci niste insinuari de baba pe santul satului care sufera de lipsa de preocupare.
        4. Ce-i chestia cu aiureala cu firul ierbii? Adica daca ai trecut de gradinita si esti intr-antaia nu mai esti la „firul ierbii”?
        5. Si, asa, ca tot suntem la logica, ce e cu propunerea aia a ta cu schimbarea numelui cartierului din Tg. Mures Tudor Vladimirescu in Adrian Paunescu? Am citit-o la tine pe site.

        Andrei

        13/10/2011 at 11:09 pm

      • Pai sa vedem:
        1.Zice EC ca trebuie sa tii la demnitatea de presedinte? si inafara orelor de lucru: zice. Ca daca ar fi sa mai candideze a doua oara aia ar face ( ar intari demnitatea presedintelui), zice
        2. Zice ca se aseza turceste cu ziaristii la o tacla?- da’ dar neoficial, zice
        3.Zice ca nu este sa demn sa dea declaratii de pe scari? El nu a dat, numai cateva, neimportante, zice
        4. Zice ca nu a fost pus presedinte pe motiv de calitati? zice (no argument here 🙂 ) dar era respectat.
        5 mai departe n’am urmarit, tensiunea urcandu-se in mod igrijorator catre 20 cu 14, d’aia oscilanta, rea (glumesc)
        Ce naiba a insemnat tot dansul asta cand trebuia sa vorbeasca de I. Diaconescu.?.
        Cat am vazut din emisiune era o scuza si acuzatii la ceilalti (mai putin Iliescu)
        Il acuza pa TB ca este securist dar uita convenabil ca a fost secretar de partid.

        eugeni

        13/10/2011 at 11:12 pm

        • Nu zice si de Tigareta 2 si implicarea cuiva, stim noi cine, din familie?

          Andrei

          13/10/2011 at 11:16 pm

  37. multzumesc theo.

    theo

    13/10/2011 at 10:29 pm

  38. Înduioșător, Voinescu crede in NR .

    mar

    13/10/2011 at 10:38 pm

  39. Seara Buna 🙂
    Voinescu incerca sa apere ce nu e de aparat.
    Simt ca e constient de slabiciunile PDL, dar inca incerca sa-i fie loial. Sau sunt eu un optimist incurabil (adica neinformat). In esenta, daca am inteles bine, nici nu convine PDL-ului o miscare ce nu e controlata, nici nu e de respins ceva ce adera punctual la unele proiecte – aduce o raza de speranta intre votantii PDL.
    Din pacate,PDL-ul este de neaparat, cat accepta baroniada/coruptiada ca un fenomen inevitabil, ba chiar frecventabil.

    DanSu

    13/10/2011 at 10:55 pm

    • Salut DanSu,
      Lui Voinescu ii este bine unde este. Deocamdata. Mai tarziu, o sa zica ca si el a sustinut NR, etc.. si o sa vrea si el ceva functii.

      Andrei

      13/10/2011 at 11:55 pm

  40. Am ascultat dezbaterile de pe B1 si TVR Info.
    Am constatat ca exista o lipsa de informare in ceea ce priveste sitautia miscarii NR. Oameni care vorbesc fara sa fie informati. Jurnalisti superficiali, care au ajutat si ajuta la greu pastrarea ROmaniei la nivelul ierbii.
    Am vazut un Lazaroiu, care nu a spus ca Bleen , este implicat in Asociatia Madame Blogary, dar nu este implicat in NR oficial, desi cei din studio sustineau acest lucru prin vocea lui Iaru, care dupa aceea a fost citat de Banicioiu.
    NR are nevoie de comunicatori adevarati, iar daca nu ii va gasi va ramine la firul ierbii.

    Dan MAȘCA

    13/10/2011 at 11:00 pm

    • Asa si?

      Andrei

      13/10/2011 at 11:12 pm

    • buna seara;domnule,daca eu spun acum ca dvs sunteti superficial cum ma contraziceti;
      am inteles ca sunteti(ati fost)liberal cu acte;ce a facut acest partid din 90 pina acum? ce a produs? imi vin in minte,patriciu,catarama,fna,ala cu romtelecomul/unirea,cu apogeul tariceanu/vosganian,acum si asta depasit de antonescu
      asta e partid sau gashca? asta e partid sau distrugator de tara?
      cum e posibil sa „dudui economic” si sa lasi deficitul inspaimintator pe care l-au lasat liberalii dupa guvernare;comparativ guvenul vacaroiu este un exemplu de buna guvernare
      cit despre comunicatori,eu zic sa nu va faceti griji,se vor gasi;si cred ca vor fi comunicatori nu manipulatori

      intamplator

      13/10/2011 at 11:21 pm

    • Nu cred ca ambitia neaparata este sa iasa de la firul ierbii.
      De la firul ierbii emana puterea „politicului”, asta e democratia, oricat am incerca sa facem „derivate” din aceasta putere. Daca ramane doar ca un „influentator’ (ce oribilitate in lb. romana) nu insemna ca nu-si indeplineste menirea. Ca simpatizant (si aderent) la miscare nu simt nevoia unei „promovari” intr-o ierahie formala. Dar simt nevoia de influentare a ierarhiei politice.
      E istet si sloganul „nu vrem putere, vrem influenta”. Interpretat cum il interpretez eu: nu vreau functii, vreau sa fiu respectat.

      DanSu

      13/10/2011 at 11:36 pm

      • Danut, opreste-te! Ai gresit blogul. „Nu vrem putere, vrem influenta” e un articol altundeva. Scrie acolo.

        Andrei

        13/10/2011 at 11:40 pm

  41. @Dan Masca,
    „Firul ierbii” nu inseamna prostie. Este un termen din limba engleza, grassroots (a grassroots movement) si inseamna o politica de comunitate, o miscare spontana si naturala care isi are origine civica. Asa ca expresia ta de sus „Jurnalisti superficiali, care au ajutat si ajuta la greu pastrarea ROmaniei la nivelul ierbii” e fara sens, ca sa fiu gentil.

    Andrei

    13/10/2011 at 11:35 pm

    • Voinescu a gresit si cu vointa si fara: cu vointa cand a zis ca NR nu are legatura cu PDL (oamenii informati stiu ca exista cel putin una, in timp ce oamenii neinformati nu dau doi bani pe ce spune el), iar fara vointa pentru ca aparand NR da un semnal ca si el ar putea fi unul din cei care s-au gandit sa sara intr-o barca buna in caz de naufragiu.

      Andrei

      13/10/2011 at 11:48 pm

  42. Angajatii lui Patriciu nu pot vedea politica decat in termeni de tricouri, sepsi, kilul de zahar: „Neamţu s-a lansat într-un discurs maraton de o jumătate de oră care a reuşit să plictisească audienţa, audienţă care primise asigurări că se va alege cu şepci, tricouri şi ceva muzică.”

    http://www.adevarul.ro/actualitate/politica/Alba_ca_Zapada-Mihail_Neamtu-lansare_0_571743498.html

    Andrei

    13/10/2011 at 11:37 pm

    • Asta e nivelul mass-media. S-au plictisit la un discurs care nu a fost urmat de sepci si tricouri.
      Constatam si trecem mai departe.

      DanSu

      13/10/2011 at 11:40 pm

      • Da, din ce in ce mai plictisiti.

        Andrei

        13/10/2011 at 11:41 pm

      • @DanSu
        Scuze pentru mai sus, v-am confundat. Totusi, NR nu vrea influenta, vrea putere pentru fiecare cetatean din Romania. Influenta este pentru site-uri.

        Andrei

        13/10/2011 at 11:53 pm

    • Dupa felul cum ataca frica este mare. Numai ca de ce le este teama nu vor scapa, viata merge inainte accesul la informatie este neangradit si cred/sper ca am depasit stadiul de papuasi, cand ne bucuram ptr. o margica,

      mar

      13/10/2011 at 11:40 pm

  43. Daca si Iliescu vorbeste de NR(atat cat il duce mintea) inseamna ca au ciulit urechile:
    http://www.ziare.com/ion-iliescu/psd/iliescu-despre-noua-republica-se-naste-un-partidulet-1127001

    cedric

    13/10/2011 at 11:56 pm

    • Da, si el si Boda nu pot intelege ceva extrem de simplu:
      – stanga vrea un cetatean needucat, sarac, nepasator si dependent de stat,
      – dreapta vrea un cetatean educat, traind in bunastare, implicat si liber.

      Andrei

      14/10/2011 at 12:03 am

      • Andrei, nu inteleg ca este timpul sa taca si sa lase locul celor tineri cu mintea flexibila.
        Nu pricep ca lumea se misca si evolueaza.

        mar

        14/10/2011 at 12:08 am

        • Mar,
          Iliescu a spus ca USL si fara sa se sparga tot va pierde alegerile in 2012. Stie ca stanga e populista si ca nu are alternative. Doar ca mosh kaghebila are un arsenal de manipulare printre care crearea de confuzie si minimalizarea adversarului. Numai ca NR a spus clar ce este si ce vrea si adversarii USL pot aparea de oriunde. Azi la 12.00 va fi o adunare EXTREM DE IMPORTANTA a intelectualitatii de dreapta. Acestia au acum alternative de exprimare. Si nu numai ei daca ne uitam la Monica Macovei. (fac rime 🙂 )

          Andrei

          14/10/2011 at 12:19 am

  44. am spus mereu ca presa din romania e o gluma proasta,in cele mai multe cazuri;
    daca n-as fi fost acolo si daca as crede ce scriu ziarele as fi luat de buna;
    neamtu nu a vorbit 30 min,a spus de la inceput ca va vorbi max 20 min,si a vorbit 20 min…
    chestia cu sepci,muzica tricouri e o timpenie..
    daca ar fi stat pina la sfirsit ziaristul ar fi observat ca nu a plecat nimeni si ca sesiunea de q&a s-a intrerupt la ora 2100 ca pina atunci a fost inchiriata sala,lucru anuntat,desi mai erau destui care doreau clarificari
    apropo de q&a :pertinente,la obiect si asta spune ceva despre cei interesati de NR;orice tocsou de la teveurile de taclale ar pali de invidie

    intamplator

    14/10/2011 at 12:22 am

    • sepcile, muzica si restul sunt soparle strecurate in incercarea de a demonstra ca este cam acelasi lucru, parafrazand molia kgb-ista „un partidulet”. Niste cretini patentati care nu pricep ca ne-am saturat de mocirla in care ne balacim de 20 de ani.

      mar

      14/10/2011 at 12:28 am

  45. este bine ca se vorbeste. fata de boicotul mediatic din primele zile acum nu este zi in care la televiziuni si in presa scrisa sau online sa nu se vorbeasca despre Noua Republica. ca se vorbeste de bine sau de rau nu prea conteaza acum, important este ca din ce in ce mai multa lume va fi curioasa sa afle de la sursa despre aceasta miscare si observ ca si in teritoriu apar din ce in ce mai multe comitete de initiativa.
    orice inceput e greu, mai ales cand majoritatea participantilor nu au fost implicati pana acum in politica, sunt lipsiti de cunostintele necesare, de sedii, de resursele finaciare, de mijloace tehnice, de relatiile cu media locala. insa cu timpul se vor rezolva toate.

    ribelalu

    14/10/2011 at 12:40 am

  46. Buna Dimineata la toata lumea 🙂
    Postare noua!

    Theophyle

    14/10/2011 at 8:01 am


Comentariile sunt închise.