Politeía

Quis custodiet ipsos custodes?

Pitici, Zmei şi Feţi Frumoşi cu nasul lui Pinochio

Lumea politica mioritica este populata mai mult de pitici si  zmei decat de Albe-ca-Zapada. Feti frumosi au nas ca Pinochio si fac afaceri cu statul. “Inteleptii” mai batrani fac bani din energie si daca au ochi albastri isi trag aliante cu Hänsel şi Gretel ai altor intelepti cu ochi albastri. Deci chiar NU, nu vreau un partid Alba-ca-Zapada! Nu vreau nu pentru ca nu ar sade bine la casa omului, ci pentru ca nu sade bine unei Albe-ca-Zapada sa dea galeti, ulei sau zahar prin tara si sa ramana Alba-ca-Zapada. Fara plocoane cam greu sa castigi ceva de la electoratul actual. Nu trebuie sa ne amagim. Lucrurile nu stau mai bine astazi decat au stat in 2004 sau 2008, nici electoratul nu s-a desteptat si nici situatia nu este mai buna.

Pentru a construi o formatiune politica, care sa aiba sanse de intra in Parlament, ai nevoie de unul sau doua lucruri. Un cataclism social sau zeci de  milioane de euro. Si asta inainte de toate, poate paralel cu gasirea oamenilor curati si doritori sa transforme Romania intr-o tara mai buna decat este astazi.

A avut dreptate Lazaroiu, este loc pentru un nou partid, care sa prezinte o alta fata si sa promoveze o politica respirabila. Multi o doresc si multi ar vota pentru el. Cat de multi, nu stiu si nici el nu stie, de fapt nimeni nu stie. Toata lumea vorbeste de 10-15 procente. Personal cred ca aceste procente sunt mai mult pe hartie.

Situatia care s-a prefigurat dupa creerea blocului de stanga, coagulat in jurul lui Felix Voiculescu, lasa aripa dreapta a politicii romanesti absolut fara o reprezentare serioasa. Partidul care il are pe Blaga, Berceanu, Videanu, Oltean si mai nou noile-vechi sperante in randurile lui ca lideri nu poate fi de dreapta. Mental au fost fesenisti, transformati peste noapte intr-un partid de dreapta, de fapt au ramas acolo unde i-a lasat Roman.

Fenomenala greseala a lui Basescu a fost confiscarea PLD-ului, care costa acum scump, nu numai pe el il costa ci si pe noi! Platim distrugerea   asezarii unei scene politice functionale. Creerea unui partid supermarket, bazat pe  o conducere fesenista sau oportunista, refractara unor pozitii de dreapta adevarate, s-a dovedit nefasta.

Politeia a sprijinit si va sprijini orice initiativa pentru creerea unei miscari populare functionale, care sa imbratiseze valorile adevarate ale conservatorismului-liberal. Nici un “neo” si nici un “post”! Conservatorism liberal. Punct.

Anunțuri

Written by Theophyle

21/09/2011 la 3:57 pm

163 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Buna ziua inca o data,
    Utila precizarea de la final.

    Andrei

    21/09/2011 at 4:12 pm

  2. Culoarea portocalie pentru conservatorismul liberal, din schema de pe Politeia Doctrinara, era o dorinta?

    Andrei

    21/09/2011 at 4:15 pm

    • Buna 🙂
      Da era o mare dorinta!

      Theophyle

      21/09/2011 at 4:37 pm

  3. Ne-am lamurit cu descendentii fsn, este timpul si locul pentru altfel de politica, in acord cu vremurile si cu aspiratiile atatora in tara asta.
    Conservatorism-liberalismul ne poate duce cu bine prin aceste vremuri de tranzitie, poate descatusa si valorifica oamenii valorosi din tara …
    Sper sa se coaguleze, organizeze o astfel de miscare 🙂

    CFG

    21/09/2011 at 4:16 pm

    • CFG, salut 🙂
      Se va coagula – nu se poate altfel!

      Theophyle

      21/09/2011 at 4:38 pm

  4. Salut
    Lazaroiu cu Alba ca Zapada a incercat in Romania ce a incercat Ron Paul in Sua cu Tea Party si ambele miscari au fost confiscate ideologic de mai vechii rechini de pe scena politica. Gresala lor este ca inca cred ca se poate face un partid nou/miscare cu oameni vechi. Oamenii s-au saturat de aceleasi fete obosite pe care le vad de ani de zile, ei vor ceva nou, oameni care au realizat ceva in viata profesional.

    DMZ

    21/09/2011 at 4:17 pm

    • DMZ salut 🙂
      intotdeauna exista un pericol! Trebuie insa incercat invatand lectiile pe care le-au platit altii.

      Theophyle

      21/09/2011 at 4:39 pm

  5. Buna ziua Theophyle 🙂
    Nu as fi chiar atat de pesimist ca tine in privinta „Lucrurile nu stau mai bine astazi decat au stat in 2004 sau 2008, nici electoratul nu s-a desteptat si nici situatia nu este mai buna”.
    Probabil te-a napadit pesimismul 😥 , stiu si eu zicala ca un pesimist este un optimist bine informat 😉 , dar eu in „neinformarea” mea tind sa ma uit spre surprize gen „partidul piratilor”, ba chiar spre primavara araba (asa „araba” cum a fost ea) si daca ma uit chiar mai in spate, nici caderea comunismului nu a fost prevazuta nici de optimisti dar nici de „pesimisti”. Lucrurile am impresia ca evolueaza mult in subterane si ies la suprafata cand le vine timpul si randul. Iar timpul si randul unei modificari in pradigma politica de la noi – o simt ca a venit. Nu stiu daca va fi ACZ sau o lebada neagra, dar am senzatia ca aceasta clasa „conducatoare” – indiferent ca e vorba de politicieni sau juzi, a raspandit o asa stare de saturatie in jur incat lucrurile se vor precipita intr-un fel sau altul. Schimbarea se simte in aer, nu am indici clare, am numai senzatia/sentimentul ca asa nu se mai poate. Pur si simplu ei, (ne)reprezentantii societatii, alesi/numiti/autonumiti, ne-au pus cu spatele la zid.
    Partidul piratilor – este un semnal care nu trebuie neglijat.
    Cu alte cuvinte sunt mult mai optimist inclusiv fata de afirmatia ta: „Un cataclism social sau zeci de milioane de euro.”
    Poate optimismul mi se trage si de la cateva evenimente fericite din familie (casatoria unuia din baieti si anuntul unei viitor mariaj al celuilalt) 😀 !!!

    DanSu

    21/09/2011 at 4:27 pm

    • Salut DanSu,
      Asa cum zici tu – bine informat! Mi-ai lipsit 🙂 Sper ca esti bine!

      Theophyle

      21/09/2011 at 4:39 pm

      • Multumesc de apreciere 🙂 .
        Am lipsit, evenimentele personale m-au acaparat complet. Dar am urmarit mereu postarile 🙂 .

        DanSu

        21/09/2011 at 4:47 pm

  6. buna ziua,

    si totusi sa nu uitam ca mult hulitul PDL include oameni de valoare ca MMacovei, Funeriu, Anca Boagiu etc care la imboldul lui Basescu nu au ezitat sa sprijine in sensul bun mersul mai departe al Ro.

    De asemenea tot via Basescu-PDL avem un Daniel Morar, o Koevesi,

    dar avem si multe uscaturi.

    blaga-videanu-berceanu au fost marginalizati.

    deci ce facem? ce se poate face?

    crearea unui nou partid spre care sa se indrepte persoane ca MMacovei, Funeriu etc?

    O vor face?

    skorpion

    21/09/2011 at 4:29 pm

    • Salut Skorpi 🙂
      Sper ca Daniel Morar si Koevesi, nu au nici O TREABA cu politica altfel ar fi exact ceea ce spun adversari!

      Despre MMacovei, Funeriu vom vedea ca deocamdata am pierdut pe drum cativa nu trebuie sa-i mentionez nu?

      Theophyle

      21/09/2011 at 4:41 pm

  7. Buna ziua tuturor! 🙂

    Doamna Monica Macovei nu se dezminte 😆

    http://www.parlamentor.ro/news/monica-macovei-csm-nu-este-eficient-nu-isi-indeplineste-promisiunile.-trebu

    „Nu as spune desfiintarea CSM, dar reducerea puterilor si introducerea in decizia CSM a unor persoane din popor, ca sa spun asa. De exemplu, pe raspundere disciplinara eu as aduce oameni de pe listele electorale; gasim un sistem cum sa ii alegem, poate si cu studii de un anumit nivel. Nu poate fi lasata in continuare aceasta decizie la ei, pentru ca, dupa cum vedem, daca 7 ani nu au facut decat foarte putin, si fortat…”.

    100% de acord, desi parca aud tipetele celor din CSM.

    Serialul va merge mai departe si va arata ca doamna Macovei are dreptate!

    Cetatean

    21/09/2011 at 4:52 pm

  8. Pentru cei care nu au citit episodul V din „Constitutia poporului suveran si Republica Judecatorilor”, iata ca MM spune exact ce trebuia spus si raspunde unei dileme a judecatorului „reformist” Danilet cu privire la asa-zisa aplicare a jurisprudentei CJUE de judecatorii romani in foame de bani:

    „Dar va amintesc ca este o decizie data, apropo si de pregatirea magistratilor, de Curtea Europeana de Justitie publicata la inceputul lui august in care, practic, se da o palma acelui grup de judecatori de la Curtea de Apel Bacau care a pus o intrebare prealabila, asa se numeste, la Curtea Europeana de Justitie cu privire la aplicarea directivei antidiscriminare a Uniunii Europene in cazul salariilor lor. Curtea le-a spus ca este inadmisibila intrebarea si chiar argumenteaza ca intrebarea de la judecatorii romani e pusa ca si cum se pleaca de la prezumtia ca se aplica acea directiva in cazul lor, cu privire la salarii. Ceea ce nu este adevarat”.

    Pentru cei nefamiliarizati cu problema, articolul V din serial e numai bun 😆 (na, ca ma auto-citez).

    Cetatean

    21/09/2011 at 4:55 pm

  9. Ziua Buna Oameni Buni,
    Ziua buna Teophyle,

    Daca TB nu asimila PLD in PD atunci USL nu aparea. PNL ar fi avut o mult prea mare „scurgere” de votanti catre PLD si nu ar fi indraznit. PSD ar fi luat cam acelasi numar de voturi precum USL cu mesajul :PNL a distrus tara de PDL ce sa mai vorbim :), venim noi si rezolvam.

    Daca electoratul PNL este un pic bulversat, pe buna dreptate, cred ca solutia ar fi :
    1. Disocierea unei aripi PLD din PDL cu oameni credibili.(usor de facut). BVB sa ramana la PD (PDL)
    2. „Acapararea” de la PNL de 1-2 oameni „de incredere” care vor garanata faptul ca PLD dupa alegeri nu se va reintegra in PDL.
    Parerea mea astazi ziua 21-a a lui Rapciune leat ’11

    eugeni

    21/09/2011 at 5:01 pm

  10. Pe langa continuturi insa, scoala trebuie sa reaseze sistemul valoric din Romania – „total pervertit in ultimii 20 de ani”.

    Asta a zis Funeriu acum citeva zile, si din cite stiu eu e singurul politician care a afirmat public ca sistemul de valori in Romania practic nu mai exista (hotia, tilharia, smechereala, mitocania si alte practici atit de admirate si impinse in fata de media mioritica nu intra la categoria valori). Eu zic ca se califica la categoria cataclism social.
    Sint de acord cu @DanSu, schimbarea se simte in aer. Eu cred ca lumea pur si simplu s-a saturat de impinsul si promovatul unui sistem complet lipsit de valori. Reinstaurarea unui sistem de valori e moartea fesenismului. De aici incrincenarea televiziunilor lui Nus si Felix care promoveaza non-stop exact ce pomeneam: tilharia, minciuna, mitocania, smechereala, adica ala „total pervertit” de care pomeneste Funeriu.

    Aha

    21/09/2011 at 5:04 pm

    • Funeriu a reusit sa inoculeze in mintea mea o incredere suta la suta, sunt convinsa ca vrea sa reformeze sistemul de educatie si ca poate sa o faca.
      Este unic in guvernul actual, pentru determinare si capabilitate, pentru viziune si pentru intentii bune pe termen lung.

      luminita

      21/09/2011 at 6:28 pm

  11. vinovatä pt. amanarea vizei, este CSM si CURTEA C;

    ei ocrotesc amanä si dä nup; Mafiotzilor si Penalilor, Precum nästase ,copos,voicu,srs, vantu,patriciu etc

    Rusine Magistratzilor!

    nu e de vinä guvernul: ei magistratzii sunt gunoiul, cartitzele secu:

    theo

    21/09/2011 at 5:07 pm

  12. Cetatean,

    In mod norma, daca cineva, mai mare mai destept, iti spune ca intrebarea este inadmisibila(din punctul meu chestie elementara), nu inseamna ca iti spune ca esti prost? si ar trebui sa te simti rusinat?. Partea proasta este nu vorbim de unul singur (judecator) ci de mai multi. Nu s-ar putea reexamina judecatorii? Daca dai dovada da lipsa crasa de cunostiinte pac la examen. 🙂

    eugeni

    21/09/2011 at 5:09 pm

  13. Ma intreb cati dintre judecatorii carora li s-a spus ca intrebarea este inadmisibila sunt facuti la fara frecventa sau spiru haret?

    eugeni

    21/09/2011 at 5:22 pm

  14. Cu permisiunea lui Theophyle,
    cateva ganduri pentru ACZ, complementare cu articolele de pe acest blog de ieri si cu cel de acum: http://www.imondo.ro/blog/?p=3947

    Andrei

    21/09/2011 at 5:26 pm

  15. Pitici se dau iar zmei si aproba cosul de solidaritate (cica fara nici un fel de costuri 🙂 )
    http://economie.hotnews.ro/stiri-finante_banci-10193552-guvernul-aprobat-cosul-solidaritate-pentru-pensionari.htm

    DMZ

    21/09/2011 at 5:27 pm

  16. Eugeni, CJUE le-a dat peste bot Sandeilor romani, de la Curtea de Apel Bacau si de oriunde. Ceea ce e de tot hazul e ca judele Danilet a tacut si nici pis nu a zis desi facea mare caz de „aplicarea jurisprudentei CJUE” direct, peste deciziile CCR (asta ca sa isi dea singuri mariri de salarii).

    CJUE le-a taiat la baieti tot elanul:

    Danilet: „Ce face judecatorul roman care e obligat sa respecte si CEDO cu deciziile Curtii Europene a Drepturilor Omului si Tratatul UE cu deciziile Curtii de Justitie a Uniunii Europene, daca deciziile acestor organisme europene contrazic deciziile CCR ?! Asta da intrebare, nu credeti ?! Mai ramane valabila teoria cu judecatorul roman trebuie sa se supuna doar Constitutiei ? ».

    Raspuns de la CJUE exact pe tema salariilor: „întrebările adresate de Curtea de Apel Bacău, al căror obiect nu constă în a verifica dacă o situatie precum cea in discutie în cauza principală [o directiva a UE care ar contrazice o decizie a CCR – n.mea ] intră în domeniul de aplicare al articolului 15 din Directiva 2000/43 si al articolului 17 din Directiva 2000/78, ci pornesc mai degrabă de la presupunerea că aceasta este situatia în spetă pentru a solicita o interpretare a Curtii, în condițiile în care în mod vădit dispozitiile mentionate nu sunt aplicabile nici direct, nici indirect împrejurărilor spetei, trebuie considerate inadmisibile” 😆

    Baieti, mina pe carte si nu mai vorbiti prostii despre jurisprudenta CJUE pe care o invocati ca sa va maritii ilegal salariile!

    Cetatean

    21/09/2011 at 5:32 pm

  17. cat despre Udrea, aia cu buzduganul lui Fat-Frumos este ca si aia cu presedintele Norvegiei. ar putea sa mai si taca din cand in cand, mai ales daca a lipsit la scoala de la lectiile cu comparatia.
    Zmeul dadea sms-uri cu buzduganul, sa fie sigur ca nu gaseste patul Ilenei Cosanzeana ocupat 🙂

    Sare'n Ochi

    21/09/2011 at 5:35 pm

  18. am dat un link aiurea (sterge-l, te rog, Teo). vroiam sa zic ca pe Freedom Talk am iesit ceea ce ei considera ca as fi: Moderate (Centrist) „Moderates prefer a „middle ground” regarding government control of the economy and personal behavior. Depending on the issue, they sometimes favor government intervention and sometimes support individual freedom of choice. Centrists pride themselves on keeping an open mind, tend to oppose „political extremes,” and emphasize what they describe as „practical” solutions to problems.” as fi frut sa vedeti si „poza” – am punctul chiar pe coltul patratului „moderat” care intersecteaza demarcatia dintre „liberal, libertarian” si „Right Conservative, Cgristian democrat”. Nu m-am stiut niciodata atat de „echilibrat” 🙂

    Sare'n Ochi

    21/09/2011 at 5:49 pm

  19. Ziua buna,
    Constat preocuparile lui Theophyle din 2010 si lupta cu sistemul. Felicitari ptr. tenacitate 🙂 acum inteleg pesimismul care te mai apuca uneori. Astia nu sunt in stare sa se reformeze nici cand primesc informatia moca 😦
    Si eu sunt de acord ca adie vantul schimbarii. In tara oamenii se agita sa reziste economic (criza economica, criza politica, criza de valori, practic o criza generalizata) ptr. ca nu au primit mai nimic de la dreapta iar perspectiva este sumbra din partea opozitiei. Si atunci este nevoie de ceva nou, ancorat in existenta cotidiana, care sa distruga acest balaur cu 9 capete, transpartinic.
    Nu cred ca operatiunea GUZ (galeti-ulei-zahar) va mai poate avea succes, nici macar la tara.

    mar

    21/09/2011 at 5:50 pm

  20. Off tropic. Daca blochezi nu este bine, daca trece cu viteza luminii nu este bine…oare cum este corect 😦
    Cred ca dl Leers sare din parametrii impusi de functie 😦
    http://www.hotnews.ro/stiri-esential-10193233-ministrul-olandez-imigratiei-blocarea-tirurilor-flori-este-inca-motiv-pentru-tine-romania-afara-schengen-presa.htm

    mar

    21/09/2011 at 5:55 pm

  21. vorbim de schimbare degeaba/m-am uitat prin ziare:doua stiri aiureala aia cu zahar la pensionari si stirea de mai jos
    cine sa se schimbe? astia care nici macar nu sunt mai rafinati decit activistii de partid de acum 30 ani?

    Flutur s-a mobilizat exemplar, ca întotdeauna: mâncare din belşug, femei ieşite pe uliţe în port popular, vizite la mănăstiri, ansamblu folcloric. Răspunsul ziariştilor: „Reparaţi-vă drumurile dacă vreţi turişti

    Citiţi mai mult: 200 de jurnalişti străini, trataţi regeşte în Bucovina.

    intamplator

    21/09/2011 at 6:02 pm

    • Da si eu am citit 😦 Mai ceva ca in anii 80!
      Informatiile mentionate de tine confirma nevoia de schimbare, cu astfel de masuri nu vom moderniza o societate, ca de progres nici nu mai putem gandi 😦
      Sunt sinistrii, sincer.

      mar

      21/09/2011 at 6:07 pm

    • scuze,
      se daduse deja linkul, pentru mine era proaspat.
      Monica Macovei insa vorbeste, ia atitudine , face chiar si cand tace.
      Apropo, l-a auzit cineva pe Lazaroiu vorbind ceva de cand a fost dat afara din guvern?

      luminita

      21/09/2011 at 6:21 pm

  22. Luminita, doamna Macovei nici nu stie cit de multe stim noi, astia de pe bloguri, despre CSM, si cit de mult o sprijinim!

    Cetatean

    21/09/2011 at 6:22 pm

    • eu cred ca stie, chiar daca nu are mult timp la dispozitie sa citeasca tot ce se scrie in blogosfera de atitudine civica zilnic, cred ca e la curent cu pulsul.

      luminita

      21/09/2011 at 6:31 pm

    • Ca CSM-ul asta nu face nimic (adica face da nu in sensul care il asteptam noi) si trebuie schimbat ceva esential acolo am auzit de mult. Numai ca par batuti in cuie. Nu ma dumiresc unde ar trebui umblat? La Constitutie sau legislatie trecuta prin parlament?

      Aha

      21/09/2011 at 6:36 pm

      • Si la una si la alta. In fapt, asa cum am pripus, Mister B si cu mine, un articol pentru pensiile magistratilor, se mai pot face propuneri.

        Eu am, facut deja una privind introducerea in lege a posibilitatii CCR de a controla constitutional recursurile in interesul legii pronuntate de Sectiile reunite ale ICCJ: ” introducerea obligatiei de control constitutional asupra deciziilor pronuntate de ICCJ in aplicarea art. 329 din Codul de Procedura Civila (« Pentru a se asigura interpretarea şi aplicarea unitară a legii de către toate instanţele judecătoreşti, procurorul general al Parchetului de pe lângă Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie, din oficiu sau la cererea ministrului justiţiei, colegiul de conducere al Înaltei Curţi de Casaţie şi Justiţie, colegiile de conducere ale curţilor de apel, precum şi Avocatul Poporului au îndatorirea să ceară Înaltei Curţi de Casaţie şi Justiţie să se pronunţe asupra problemelor de drept care au fost soluţionate diferit de instanţele judecătoreşti »). Controlul ar trebui sa fie ex ante, astfel ca CCR sa se poata pronunta asupra deciziilor ICCJ inainte ca acestea sa intre in vigoare si sa produca efecte juridice (la fel cum face cu legile adoptate de Parlament)”.

        Vor mai fi. Intii expunem problema si apoi dam si solutia.

        Cetatean

        21/09/2011 at 6:41 pm

    • Salut C 🙂
      aici gresesti mult de tot 😀

      Theophyle

      21/09/2011 at 6:37 pm

      • Sa dea Domnul, as vrea tare mult sa gresesc 😀

        Cetatean

        21/09/2011 at 6:38 pm

        • Atunci, gresesti! 😆

          Theophyle

          21/09/2011 at 6:40 pm

  23. Buna seara 🙂
    Daca doritzi o pauza de politica:

    http://desydemeter.wordpress.com/2011/09/21/fra-angelico/

    desydemeter

    21/09/2011 at 6:37 pm

  24. Luminita, nu trebuie sa citeasca, important este ca oamenii sa devina constienti de enorma miza a Justitiei si de cit de necesare sunt modificarile constitutionale propuse de Presedinte in privinta magistratilor. fara ele, Justitia nu are nici o sansa sa se insanatoseaasca.

    Serialul meu se va apleca tuturor articolelor propuse spre modificare in asa fel incit sa arat oamenilor ce miza mare ascund ele pentru reforma Justitiei si de ce impotrivesc Sandeii (si cei de la CCR, si cei din CSM mai ales).

    Deocamdata am tratat articolul 124, al.3, insa vin si articole mai spumoase, in care va fi vorba si de persoane in carne si in oase din actualul CSM 😈

    Cetatean

    21/09/2011 at 6:37 pm

    • Oamenii sunt constienti de faptul ca Justitia nu merge si ca ea judeca stramb.
      De la simplul cetatean care punandu-si nadejdea in dreapta impartire a dreptatii si care ramane consternat, dupa enshpe mii de termene de judecata si de amanare, la aflarea sentintei ca de fapt el a influentat actul de furt pentru ca nu a stat acasa in noaptea in care i s-a furat vaca dimpreuna cu intreg grajdul plus fanul din shura.
      Exemplele pot continua, la toate nivelele, e de plans.

      Deci oamenii sunt constienti , Cetatean, de miza Justitiei, ce folos insa?
      Justitia e putreda ea insasi si pute, EA si nu cetateanul care ii bate la usa, trebuie sa inteleaga care ii este menirea intr-un stat de drept.
      Pana atunci vom vorbi in zadar.

      luminita

      21/09/2011 at 7:54 pm

  25. Gata, m-am prins.

    ina eyre

    21/09/2011 at 7:04 pm

  26. Desprea alte miscari populare ad-hoc – in Europa:

    Pe urmele Vikingilor de la nord spre sud

    http://politeiaeuropa.wordpress.com/2011/09/21/pe-urmele-vikingilor-de-la-nord-spre-sud/

    Theophyle

    21/09/2011 at 7:22 pm

    • Curios….Chiar astazi m-am apucat sa le traduc programul si statutul . Doar ca o referinta….nu de asa ceva are nevoie Romania, mai de graba ca o reteta de facut partide 😉

      dar am realizat ca deja sint destui care sint convinsi ca nu sint sanatos. Eu si Andra…
      Exista vre-un interes?

      Tio

      21/09/2011 at 7:52 pm

  27. Salut!
    A trecut vacanta, a venit si prima zi mai racorosa din septembrie, copacii si campurile incep usor sa o dea in ruginiu….
    Mai luam o geca peste tricou sau camasa si in curand(se anunta o iarna timpurie si nabadaioasa, zic meteorologii) va veni iarna. .Facand un tur al pietelor vad ca legumele au tot preturi de trufandale dupa un an fabulos(zic specialistii!). Ma si gandesc la conservele de iarna ca la „articole de lux…
    Deja sindicalistii zoriti de la spate de interese de partid sau personale anunta „ample miscari revendicative”(oare ce vor sa revendice?)….
    Una peste alta politicienii au facut ce sriu ei mai bine si vazand ca se apropie funia de par fac la fel ca si pana acum:promit.
    Eu unul sunt ceva mai nelinistit decat eram acum un an, vazand ca economia nu creste ci scade. Ma uit la santierele abandonate in tot orasul(bBucuresti), vad(si stiu) ca mucitorii cauta de lucru si ca nimic nu se misca, totul a inghetat inca de acum din septembrie .

    andrzej

    21/09/2011 at 7:25 pm

    • …, Nu sunt bani zic toti si ridica din uneri unii a neputinta altii din indiferenta.
      Eu unul mi-am luat portia de recesiune anul trecut in mai cand patronul a dat afara 40% din personal iar celr ramasi le-a fost diminuat salariul cu 25% , evident fiind obligati sa preluam si sarcinile celor disponibilizati.
      Tot anul trecut am muncit ca un nauc , incat la sfarsitul anului am intrat in spital.
      Speram aca nul acesta vom depasi criza si efectele ei, dar iata ca abea acum criza isi arata coltii mai feroce .
      Acum in prag de iarna stau si ma intreb ce se va intampla, mult mai ingrijorat decat acum un an.

      andrzej

      21/09/2011 at 7:40 pm

    • Nu numai muncitorii si firmele mici de constructii!

      mar

      21/09/2011 at 8:10 pm

  28. Domnilor si doamnelor, clasa politica romaneasca o ia pe aratura constant.
    Austeritate dar suntem generosi cu pensionarii. Eu nu inteleg cat de cretini sunt acesti domni din PDL. Ct de nebun trebuie sa fii cinic sau principial pentru a intelege, pensionarii nu sunt bazin electoral de dreapta si nici al PDL.
    Nu poti sa faci reduceri bugetare pentru ca sa impingi mai mult in cheltuieli pe imprumut pentru asistenta sociala. Dreptacii portocalii trebuie sa inteleaga ca vaslitul cu curul in doua luntrii se lasa cu probleme homoroidale grave si cicatrici pe fese.
    Continui sa cred ca politic timpul actualilor jucatori s-a cam fasait. Vine un recensamant ce va clarifica mult despre bazinul electoral din 2012.
    Partidul piratilor ce a castigat 9% in landul Berlin ar trebui sa dea de gandit momailor ca Mircea Toader, Toader Paleologu si Elena Udrea. Nu poti castiga doar pe greselile adversarului de doi bani ca cei doi comici sefuleti USL si cu pasele geniale ale coordonatorului de joc Basescu.

    turnofftheglory

    21/09/2011 at 7:41 pm

    • Daca nu era Basescu, in materie de cariera politica tinarul Paleologu cara acum mapa lui Ponta sau a lui Vanghelie in asteptarea ocaziei de a se milogi pentru un loc eligibil in grupul faimosilor listaci. Dupa cum bine l-ai caracterizat pe blogul tau.

      Aha

      21/09/2011 at 7:51 pm

  29. Berceanu la Turcescu pe b1

    cedric

    21/09/2011 at 7:42 pm

  30. Buna seara,
    e ofuscat rau, iar Turcescu il ataca cu sentimentul de frustrare.

    cedric

    21/09/2011 at 7:43 pm

    • Vad si eu acum: Berceanu ne crede retardati. Schimba realitatile dupa cum crede el ca ar fi bine perceput de electoratul dezinformat. Asta mergea acum 10-15 ani. 😦

      Andrei

      21/09/2011 at 7:49 pm

  31. Exista o sansa realista pt un partid de dreapta ca un „backlash” combinat cu convingeri si interes propriu.

    Estimarea lui S.Lazaroiu despre un nou partid e una profesionala/reala dar e doar o amenintare cu Mamaliga Party. De asta e asa de vag formulata. Si e probabil si un balon de incercare sa vada daca exista interes…
    Si nu exista. Tara asta e a nimanui….De asta sta el ascuns.

    Tio

    21/09/2011 at 7:48 pm

    • Daca va incerca sa atraga electoratul captiv, nicio sansa: tocmai a incercat sa le ia alocatiile, subventiile si ajutoarele si le-a taiat ajutorul la caldura. Pe alt electorat trebuie sa se bazeze, unul pe care partidele l-au pierdut de multa vreme.

      Andrei

      21/09/2011 at 7:52 pm

      • Nu, dimpotriva. Uitat total de electoratul captiv. Te definesti in contrast la electoratul captiv fara sa devii inuman.

        Tio

        21/09/2011 at 7:55 pm

        • Exact asta scriam si eu pe blog: electoratul captiv este, proportional, mai mic decat electoratul dezamagit sau electoratul „raul cel mai mic”, insa primul vine la vot, celelalte categorii mai putin sau deloc. Dand variante mai bune electoratului „raul cel mai mic” (a nu se uita cum a iesit Iliescu presedinte in 2000 ca alternativa la VC Tudor) isi va asigura un procent bun de voturi. Aratand ca ai si o doctrina cum scrie Theophyle aici conservator-liberala, cu cateva scopuri bune, asteptate de dezamagitii de politica, poate iesi ceva bun.

          Andrei

          21/09/2011 at 8:15 pm

  32. frate, ce limba de bronz are Berceanu! Nu de lemn, de bronz!

    Cetatean

    21/09/2011 at 7:51 pm

    • Il credeam ceva mai destept, macar sa pozeze in detasat. Dar e atat de inversunat incat a incercat sa-l acuze pe Lazaroiu de sondajele facute pe vremea cand PD incerca sa se apropie de PNL. Boda insa i-a taiat macaroana, laudindu-l pe Lazaroiu ca f. bun profesionist.

      cedric

      21/09/2011 at 7:58 pm

  33. Berceanu, o realizare in cei 20 de ani de cind e in politica. Aud? Nimic!

    Cetatean

    21/09/2011 at 8:00 pm

    • E cel mai mare producator de scaune de plastic pentru mijloacele de transport din Romania. Perfect legal si total imoral.

      turnofftheglory

      21/09/2011 at 8:05 pm

  34. E o realizare sa fii bogat nu esti de acord?
    Te refereai cumva la politica? 😀

    turnofftheglory

    21/09/2011 at 8:06 pm

  35. daaa, exact la politica, nu credeam ca politica si afacerile sunt asa de strins legate :mrgreen:

    Cetatean

    21/09/2011 at 8:10 pm

  36. Buna seara 🙂
    Am ajuns acasa, asa ca mai pot posta si eu.
    In ciuda pesimismului mereu etalat de catre cei din dreapta ( aka noi), cred ca „piratii” sunt un motiv de optimism. Sunt veniti din lumea internetului, iar pentru politicienii obisnuiti cu galeata si kil-ul de faina, este mortal.
    Nu sunt sociolog, dar cred ca aceasta lume nici nu se supune standardelor sociologice clasice (cati dintre voi acceptati orice fel de „sondaj” aparut asa din neant? Am avut si eu musafir un „operator” din asta, care saracu nici macar nu stia cu ce se mananca intrebarile, bineinteles ca l-am zapacit si eu cu raspunsurile pe care am avut grija sa le dau astfel ca „baietii” sa nu poata trage nici o concluzie. Daca intr-o lume moderna, internetul porneste revolutii (Libia & primavara araba), a neglija sau chiar a ignora internetul este sinucigas, iar a-l subestima este lipsa de viziune.
    Ocuparea grobiana cu postaci platiti dovedeste doar optuzitate de, lumea internauta (desi de loc „fecioara in exprimari) gandeste altfel decat grobian si partizan.
    Repet, nu stiu daca va fi o ACZ sau o LN (lebada neagra), dar ceva va fi si nu cred ca va trece mult timp. La fel cum in postari trebuie sa fii scurt si incisiv (nu ca propria mea postare 😦 ), la fel si in „e-politica”, mesjele trebuie sa fie scurte si cu impact.
    Sunt un optimist incurabil (mea culpa 😉 ),

    DanSu

    21/09/2011 at 8:10 pm

  37. niciodata nimeni nu m-a sondat si tot vad ca se fac sondaje ba acasa, ba rpin telefon. Nici unul dintre colegii mei nu a fost sondat nici acasa nici prin telefon. Nici una dintre rudele mele n ua fost sondata, nici acasa, nici prin telefon, nici pe strada.

    Sondajele astea, cine se ia dupa ele, de capul lui sa fie.

    Cetatean

    21/09/2011 at 8:22 pm

    • Cetăţene, eu am pe cineva în familie (studentă) care abia aşteaptă campanii de sondare, se plătesc binişor, în general 5 lei/chestionar, alteori chiar 10 lei. ei bine, la sondajul naţional al usl-ului am văzut şi eu un chestionar. la vreo trei-patru întrebări era menţionat cu aldine (pentru operator): „forţează alegerea candidatului usl.” păcat că nu l-am scanat să-l păstrez ca dovadă a „corectitudinii” sondajului.

      val_one

      21/09/2011 at 8:34 pm

      • hahaha! asta e tare-tare informatia, val! 🙂

        Sondaje orientate! Sefii nu stiu ca mai usor e sa le spui operatorilor:”vrem procent 60% USL, asa ca nu ne interseaza raspunsurile reale, tu adu 60%”.

        Cetatean

        21/09/2011 at 8:41 pm

      • data viitoare sa nu-ti mai scape, val_one.

        luminita

        21/09/2011 at 9:04 pm

  38. 🙂

    claudiu

    21/09/2011 at 8:24 pm

    • 😆 :mrgreen:

      luminita

      21/09/2011 at 8:46 pm

  39. Pe mine m-au sunat si prima intrebare a fost: „Ati mai fost contactat pentru sondaj de opinie”? Am intrebat „De ce?” „Pai daca ati mai fost sunat nu trebuie sa mai raspundeti acum” a zis fata la telefon. „Da, am mai fost sunat” am zis eu. 🙂

    Andrei

    21/09/2011 at 8:25 pm

  40. Daca nu spuneai ca ai mai fost contactat, te intreba:

    – Nu-i asa ca la urmatoarele alegeri locale votati cu USL?
    – Daca nu, nu-i asa ca luati totusi in considerare aceasta varianta politica?
    – Daca nu, nu-i asa ca veti incerca sa convingeti pe cineva sa voteze cu USL?
    – Daca nu, nu-i asa ca veti lasa cu limba de moarte copiilor sa voteze cu USL?
    – Daca nu, nu-i asa ca veti pune totusi un banner pe balcon cu inscriptia „Traiasca USL!”?

    Cetatean

    21/09/2011 at 8:29 pm

    • Nu stiu, e probabil, eu am vrut sa scap. 🙂
      La intrebarea 5 le ceream ca mai intai sa faca ei balconul.

      Andrei

      21/09/2011 at 8:44 pm

  41. Aha

    21/09/2011 at 8:33 pm

    • P.S. Eu as fi incintat sa-i traga vreo scatoalca si tinarului Paleologu, un Ponta in devenire.

      Aha

      21/09/2011 at 8:34 pm

      • O, da, Palaologu isi face de ris numele. Ultimul cabotin al unui neam ilustru.

        Cetatean

        21/09/2011 at 8:38 pm

        • o pleashka si atat.

          luminita

          21/09/2011 at 8:48 pm

  42. PIRAT avem si in Romania,

    pe cind un partid al PIRATILOR din Romania?

    🙂

    skorpion

    21/09/2011 at 8:34 pm

  43. Este total ineficient sa vrei sa faci mai mult decat poti.

    tibi

    21/09/2011 at 8:41 pm

  44. He he, citizen esti chemat la consultari externe: ghici unde?

    „Pe blogul Politeia mai scrie un specialist in drept sub numele de “”cetatean””. Scrie foarte bine ,pe intelesul tuturor,
    Ar fi un cistig ,zic eu, daca l am invita sa scrie si aici”

    Aha

    21/09/2011 at 8:47 pm

    • link?

      Andrei

      21/09/2011 at 8:48 pm

    • ❓ pe blogul lui Fat Frumos?

      ca piticii stau pe blogary si-l asteapta. 😉

      luminita

      21/09/2011 at 8:51 pm

      • Am vazut, mi-au inverzit un comentariu de azi noapte si au mai pus o dublura, nu stiu de ce.

        Andrei

        21/09/2011 at 8:59 pm

    • Aha 🙂

      Ce chestie!

      Uite, sa iti spun ceva: numele meu de FB este CitizenPoliteia. Pe avatarul meu scrie „Cetatean in Politeia”.
      Eu ma revendic, ma justific si activez doar in Politeia. Nu sunt cineva care foloseste Politeia ca platforma de lansare spre altceva. Orice voi face cindva in blogosfera, voi mentiona mereu locul meu de implantare ideologica: Politeia.

      Cei de la Blogary imi pot citi/prelua/copia articolele, cu conditia sa mentioneze Politeia.

      Cetatean

      21/09/2011 at 8:55 pm

  45. Paleologu are o anumita perceptie, oarecum imatura, insa infinit mai buna decat a multora din parlament. A vrut sa scape partidul de o perceptie fesenista, din ce in ce mai evidenta. Cat despre rege, s-a nascut fie prea devreme, fie prea tarziu, fie acum e prost consiliat: cum sa te lasi invitat la A3, televiziunea unui securist si sa-ti mariti fata cu un actor obscur, presupus activist al serviciilor secrete.

    Andrei

    21/09/2011 at 8:48 pm

    • Numai de perceptia fesenista nu-i pasa lui Paleologu. El e declarat monarhist si asta ii ocupa o parte din emisfera dreapta. In rest e un tip ok. O adevarata pleasca pentru PDL.

      luminita

      21/09/2011 at 8:56 pm

      • Daca ar avea unde ar parasi cu drag PDL-ul. Poate ar ramane de dragul doamnei Udrea pe care o plimba descult pe plaja, anul trecut. 🙂

        Andrei

        21/09/2011 at 8:58 pm

  46. Cetatene, nu trada,
    Politeia-i casa ta. 😀

    Andrei

    21/09/2011 at 8:54 pm

    • 😀
      A fi solicitat inseamna valoare. E o voce autentica ce trebuie cunoscuta. Desi citesc toate postarile Politeia i-as oferi fara nici o emotie spatiu de exprimare daca considera ca e necesar. Insa Politeia ii propaga excelent ideiile si are o vizibilitate excelenta.

      turnofftheglory

      21/09/2011 at 9:01 pm

      • Evident ca e decizia fiecaruia unde se exprima. Cetatean ar putea scrie oriunde, insa mediul creat de Theophyle pe Politeia face diferenta.

        Andrei

        21/09/2011 at 9:06 pm

  47. Cetatene,
    vinde-te scump!
    nu accepta decat plata in aur si in avans.
    vin io si te duc cu microbusul. 😆
    la intoarcere vii cu elicopterul.

    luminita

    21/09/2011 at 9:00 pm

  48. 🙂

    turnofftheglory

    21/09/2011 at 9:01 pm

  49. Aha, Andrei, avatarul meu mentioneaza „Cetatean in Politeia”. Numele meu de FB este CitizenPoliteia. Eu ma revendic, ma legitimez si activez in Politeia. Nu scriu aici ca sa imi pregatesc o saritura spre altceva. Politeia nu e pentru mine platforma de lansare.

    baietii de la blogary pot prelua/cita/copia articolele mele, cu conditia sa mentioneze Politeia.
    In rest, sper ca ati observat, nu mai comentez nicaieri in alta parte. Foarte rara la TOG si la Copac, 1-2 replici.

    Un conservator ca mine pretuieste radacinile, caci prin ele se hraNESTE.

    Cetatean

    21/09/2011 at 9:03 pm

  50. e a treia oara cind incerc sa postez acelasi mesaj.

    Aha, Andrei, TOG, numele meu de FB e CitizenPoliteia. Avatarul meu zice „Cetatean in Politeia”. Eu nu scru in Politeia pentru ca dupa aceea sa imi pregatesc un salt spre altceva. Politeia nu e o platforma spre altceva. Eu ma revendic/legitimez de la Politeia.

    Baietii de la Blogary pot sa imi citeze/copieze/preia articolele, cit timp mentioneaza Politeia. In alta parte nu comentez, decit rar de tot la TOG si la Copac. Insa radacina mea e Politeia.

    Pentru un conservator ca mine, radacinile sunt extrem de importante, caci prin ele te hranesti.

    Cetatean

    21/09/2011 at 9:07 pm

  51. PS Numai Maestrul Stefan ma poate cumpara, cu cit aur are in garaj, de s-ar cruci si sultanul Bruneiului 😆

    Cetatean

    21/09/2011 at 9:10 pm

  52. La B1 acum comuna Deveselu isi prezinta o carte de vizita live foarte simpatica.

    luminita

    21/09/2011 at 9:13 pm

  53. @Andrei,

    Ai citit abdicarea din 1947?. Banuiesc ca si Paleologu a citit-o.Mi se pare edificatoare. Basmul cu cei 1000, 2000, 3000, etc studenti (arestati deja din alte motive btw) nu justifica abdicarea umila. Inteleg o abdicare fortata, dar demna. Citeste si nu o sa vezi nimic demn ci doar o negociere cu comunistii si starea lui materiala.
    Cum zicea cineva: dom’le avea 21-22-23 de ani, dar in acelasi timp media de varsta a celor care au murit in razboi era aceeasi daca nu mai mica.
    Daca tinerilor, pe front, nu li s-a permis gresala,si au platit cu sacrificiu suprem, atunci de ce trebuie sa ii iertam tocmai regelui ca nu a condus bine si a abdicat lamentabil?
    Intamplator eu am fost unul dispus sa ii ierte regelui greselile, pana am citit abdicarea.

    eugeni

    21/09/2011 at 9:19 pm

    • Da si stiu despre ce s-a intamplat atunci. A facut tot posibilul ca lui si casei regale sa-i fie bine. De la 1866 si pana acum, regalitatea s-a transformat dintr-un simbol care a adus Romania in epoca moderna si a asigurat unitatea, intr-o piesa de sah la mana (ex)comunistilor. Din pacate acesta este adevarul, iar a fi monarhist acum ar insemna sa cred intr-unul ca Duda. 😦

      Andrei

      21/09/2011 at 9:23 pm

  54. Salut
    Preşedintele la TRV 1.

    Tiberiu Orasanu

    21/09/2011 at 9:25 pm

  55. foarte bun Presedintele, il urmarim.

    Cetatean

    21/09/2011 at 9:27 pm

  56. Seara buna, inca odata 🙂
    Pentru cei ne nu stiu cum se fac sondajele „comndate” (in care te intereseaza rezultatul nu opiniile).
    Probabil sen-sei Turambar stie 😉 ar putea povesti mai bine ca mine capcanele sociologilor.

    Daca chiar te intereseza cu cine ar vota respondentul il intrebi:
    – Cu cine ati vota? (ordinea prezentarii este alfabetica (sau aleatorie)):
    a) x.
    b) y.
    c) nici unul.
    Daca vrei sa tragi un pic de par in sus pe y, dar fara sa sari calul intrebi:
    – Cu cine ati vota?
    a) y.
    b) x.
    c) nici unul.
    Daca vrei sa iasa z, cu procente mai mari intrebi:
    Avand in vedere ca x este zgarcit, iar y are guta si sforaie noaptea, cu cine ati vota:
    a) z.
    b) y.
    c) x.

    Nu este neaparat vina bietului sondor ce primeste „n” RON pe chestionar.
    El poate avea in spate indicatii privitor la cum sa explice intrebarea pentru bizonul care nu pricepe de ce e ordinea asta, si in plus are in buzunar cu „n” RON mai multi decat dimineata.
    Ma rog, metode sunt nenumarate de a mai influenta intr-un sens sau altul – fara sa sari peste cal.
    Cei cinstiti introduc intrebari „de verificare” – in care acelasi item este prezentat altfel, ca sa verifici coerenta raspunsurilor. (iar sensei ar putea povesti mai multe).
    Culmea (placuta) a „sondajelor” – am vazut un test super, care aparent verifica abilitatile motrice (sa pui niste puncte – tinand ochii inchisi), dar in realitate testa corectitudinea subiectului (in mod normal, daca tineai ochii inchisi, nu reuseai sa te incadrezi in punctaje superioare)… 😀
    Inca odata, cred ca sen-sei Turambar ar fi muuult mai in tema sa povesteasca. Eu sunt doar amator 🙂 .

    DanSu

    21/09/2011 at 9:28 pm

  57. @citizen, pai tocmai de aia nu am pus link. Dar altfel sint de acord cu cei de dincolo, ai un talent sa descilcesti cronicile legale sa inteleaga tot omul.

    Aha

    21/09/2011 at 9:29 pm

  58. Aha, Justitia e prioritate zero. Nu oricine are rabdare sa citeasca jde decizii CCR si sa urmareasca faptele Sandeilor prin actele lor. De la Mister B. am luat modelul, la el am vazut ce se poate face cind esti hotarit sa dai la iveala minarelile celor care se cred impartitori ai dreptatii in tara asta.

    Cetatean

    21/09/2011 at 9:35 pm

  59. Basescu despre Lazaroiu: el primise deja un avertisment de la senatorii PDL, dupa aia a dat o declaratie ca nu s-ar fi inscris in PDL. „Cine te-a pus sa dai astfel de declaratii?”.

    Cetatean

    21/09/2011 at 9:39 pm

  60. Va colabora cu Lazaroiu. El a rugat-o pe fiica lui sa inscrie numele Miscarea Populara, care va servi drept nume pentru o viitoare alianta.

    Nu stie cind si nici cu cine.

    Cetatean

    21/09/2011 at 9:41 pm

  61. Uite asa se mai naste o poveste: Zeus si Hercule. 🙂

    Andrei

    21/09/2011 at 9:48 pm

  62. Presedintele a spus ca nu terage nimic din ceea ce a declarat despre rege si ca nu va merge la parlament cand va vorbi regele.
    Imi place ca e consecvent!

    cedric

    21/09/2011 at 9:59 pm

    • sa faca bine astia sa nu-l provoace 😉

      In fond, nici USL nu mai stie care-i treaba cu Regele. Cedric, sa iti spun pararea mea: multi romani, cind il vor vedea pe batrinul rege Mihai, cu proverbialul lui defect de vorbire, la 90 de ani, in Parlament, isi vor aminti brusc ca sunt republicani si ca vor sa isi aleaga prin vot direct presedintele.

      Eu cam stiu care-i treaba cu Regele (USL incearca prin divers emetode subtile sa ne arate „alt tip” de sef de stat, de la Iliescu-Constantinescu care se pupa mereu si se lauda ce buni au fost ei, cei fini si saraci si cinstiti, pina la Rege, un om care s-a lasat mnipulat dar pe care USL il vor portretiza ca fiind un „spirit al reconcilierii”, nu dur si artagos si scandalagiu ca Basescu).

      USL vrea sa stirbeasca simbolic din capitalul Presedintelui prin contrapunerea altui tip de sef de stat. Problema e ca nu mai stirbesti nimic unui presedinte in al doilea mandat si mai ales nu cu regele Mihai.

      Cetatean

      21/09/2011 at 10:03 pm

      • Nu vreau sa fiu rau, dar sa stii ca ma gandeam si eu daca discursul regelui va fi subtitrat. Daca nu, risca sa ramana un mare neinteles!

        cedric

        21/09/2011 at 10:07 pm

        • Si daca, din motive medicale, bineinteles datorate varstei inaintate, discursul va fi citit de Dudă? ❓

          Andrei

          21/09/2011 at 10:10 pm

          • Niet, in Hotarirea de Parlament e votat sa vina regele. daca vine Duda, SPP-ul trebuie sa ii refuze accesul. Nu figureaza in Hotarirea de Parlament, calitatea de Rege e netransmisibila.

            Duda nu e uns cu altceva decit cu untura de peste socialist.

            Cetatean

            21/09/2011 at 10:14 pm

            • Care calitate de rege daca si-a depus-o prin abdicare in 47?

              Andrei

              21/09/2011 at 10:15 pm

              • E fost rege, nu actual. Calitate de fost inca o mai are.

                Cetatean

                21/09/2011 at 10:16 pm

        • Eu sunt antrenat sa inteleg multe si felurite rostiri de copii, de la cele foarte clare pina la cele pe care abia le deslusesti, din cauza emotiei vorbitorului. Si totusi am dificultati in a-l intelege pe Rege. La fel vorbea si cind era tinar, insa acum e mai rau.

          Cetatean

          21/09/2011 at 10:10 pm

  63. So, interesant interviu…am aflat ceva ce stiam (ca demisia lui Lazariiu a fost acceptata pentru a obliga PDL-ul sa isi asume masurile, intrucit la Senat facusera de-al dracului sa nu vina, pe motiv de Lazaroiu; acuma, ca o au pe Sulfina, trebuie sa o sustina) si ce nu stiam (ca Lazaroiu a fost propunerea lui Boc).

    Asta cu asumarea directa a Miscarii Populare are darul de a baga „anal-istii” USL in ceata: cu cine si cind?

    Cetatean

    21/09/2011 at 9:59 pm

  64. corect :retrage

    cedric

    21/09/2011 at 9:59 pm

  65. Un ziarist habar n-am cine e ) , la Cristoiu, sugereaza sa se adune cateva zeci de mii de romani la parlament, cand va vorbi regele, ca sa „ne impacam cu istoria”. N-au limite, pana pe 25 oct. le mai crapa capul idei fantasmagorice.

    cedric

    21/09/2011 at 10:10 pm

  66. Cedric, mare lucru sa nu se intimple ceva pina pe 25 octombrie si sa se schimbe agenda de or sa uite toti de Rege.

    Eu, ca roman, nu am a ma impaca cu regele. Iliescu sa se impace.

    Cetatean

    21/09/2011 at 10:12 pm

  67. „El a rugat-o pe fiica lui sa inscrie numele Miscarea Populara, care va servi drept nume pentru o viitoare alianta.

    Nu stie cind si nici cu cine.”

    Ba eu cred ca stie foarte bine si cind si mai ales si cu cine. Piratul a aratat ca nu procedeaza si nici nu vorbeste ca sa se afle in treaba. In general calculeaza pe termen mediu spre lung.

    Aha

    21/09/2011 at 10:25 pm

    • Evident ca stie 😉 Omul calculeaza ca dementul in timp ce cirlanii coafati se tavalesc la glumele lui Oprescu iar PDL-istii vechi ca Berceanu minuie limba de bronz.

      Cetatean

      21/09/2011 at 10:29 pm

  68. Masochistii care vor sa sufere sa se uite pe IRTV: WC Tudor.
    Declaratii despre zacaminte despre uranium si vanadium de la Rosia Montata.

    Cetatean

    21/09/2011 at 10:27 pm

  69. citez din abdicarea ex-regelui Mihai

    În viaţa Statului român s’au produs în ultimii ani adânci prefaceri politice, economice şi sociale, cari au creiat noi raporturi între principalii factori ai vieţii de Stat.

    Aceste raporturi nu mai corespund astăzi condiţiunilor stabilite de Pactul fundamental — Constituţia Ţării — ele cerând o grabnică şi fundamentală schimbare. În faţa acestei situaţiuni, în deplină înţelegere cu factorii de răspundere ai Ţării, conştient şi de răspunderea ce-mi revine, consider că instituţia monarhică nu mai corespunde actualelor condiţiuni ale vieţii noastre de Stat, ea reprezentând o piedică serioasă în calea desvoltării României

    și o minusculă gâză – gâzulice – s-ar fi luptat mai mult decât a făcut-o fostul rege Mihai.

    sa nu uitam ca regele Serbiei a avut doar 17 ani, dar a preferat sa fuga decit sa abdice asa cum a facut-o ex regele Mihai…

    ce adinci prefaceri politice, economice si sociale au existat in 1946-1947 decit urmarile WW2?

    ce raporturi noi se creasera atunci in ”viata de stat” ?

    de ce acele raporturi nu mai corespundeau?????

    de ce o grabnica si fundamentala schimabare???

    de ce a considerat ca institutia monarhica NU mai corespundea???? auzi, piedica in calea dezvoltarii Ro..

    aberatii & elucubratii ale unui om las, sorry!

    skorpion

    21/09/2011 at 10:29 pm

  70. Skorpi, nu e nimic de comentat. Pleci si nu semnezi nimic. Sau ramii si nu semnezi. In orice situatie nu semnezi.

    Cetatean

    21/09/2011 at 10:32 pm

  71. @cetatene,
    ex-regele a semnat chestii grave, grave, daca ai citit cu atentia textul abdicarii

    skorpion

    21/09/2011 at 10:37 pm

    • da, am si vazut un facsimul la Sighet cind eram tinar.

      Cetatean

      21/09/2011 at 10:38 pm

  72. Vadim relateaza discutii ultra-confidentiale Boc-Basescu de parca el era de la SRI si ii intercepta 😉

    Cetatean

    21/09/2011 at 10:37 pm

  73. Traian Basescu maine seara la B1Tv ora 21.

    mar

    21/09/2011 at 10:59 pm

  74. Frate, omul mitraliaza, rezerva pentru B1 declaratiile „tari”. Va fi politica cu ciomege in citeva capete.

    Cetatean

    21/09/2011 at 11:04 pm

    • Am o vaga impresie ca presedintele a luat vaporul oranj.

      turnofftheglory

      21/09/2011 at 11:08 pm

      • Da, sau intr-o noanta nedefinta inca. Oricum s-a pus in miscare 😀

        mar

        21/09/2011 at 11:10 pm

      • TOG, e devreme sa decantam. Impresia mea este ca Basescu lucreaza pe doua paliere, unul pentru 2012 si unul pentru 2014 si dupa.

        Exista o fraza in ce a zis in seara asta pe care a repetat-o de (parca) doua ori cind a venit vorba de reforme: „Eu nu imi voi abandona mandatul”. Ce inseamna asta? Cind s-ar pune o astfel de problema? Intr-o singura situatie: cind ar fi fortat la coabitare si la suspendare.

        Mandatul lui Basescu nu poate fi pus in aplicare decit de un guvern pro-Basescu. Asa ca eu cred ca prima lui grija e sa rupa din procentele USL suficient cit sa decida, cu enorma-i putere constitutionala, cui da PM-ul in situatia in care nici un partid nu are peste 50% si apoi, in perspectiva 2014, acolo unde cu adevarat conteaza miscarile de mase, proportionale, si cotul diasporei, sa isi pregateasca succesorul.

        vaporul orange e un vehicol c e va fi aruncat cind nu va mai fi folositor. E prea devreme pentru ACZ in varianta „partid nou, rupem tot”, insa e numai bine in 2012 pentru obiective punctuale ale ACZ: Lazaroiu la capitala, consilieri independenti, citeva colegii bine tintite.

        Cetatean

        21/09/2011 at 11:15 pm

        • „Votul” diaporei, nu cotul 😆

          Cetatean

          21/09/2011 at 11:17 pm

          • Uite, TOG, Bleen: pe Blogary:

            2. „Miza lui Băsescu sînt zecile de procente (40-50), nu noile construcţii politice, mai mult sau mai puţin imaculate (la partea cu imaculat egal ridicol trebuie să-i dau dreptate)”.

            Asta e ce numesc eu obiectiv-2012.

            Si obiectiv 2014:

            „e nevoie de activarea sau reactivarea tuturor celor care cred în dreapta, care cred în stat minimal, în responsabilitate, în proprietate şi în bun simţ. Asistaţii, hoţii şi mafioţii au sindicate (chiar aşa le şi numesc: sindicate), e timpul să-şi facă şi majoritatea tăcută un sindicat”.

            Cetatean

            21/09/2011 at 11:20 pm

            • M-as mira.
              Realitatea asa cum o percep eu este ca lucrurile evolueaza si nu sunt tocmai asa cum se doresc.
              PDL inseamna azi mult mai putin Macovei si Funeriu si mai mult Gutau si Solomon. Marchizii PDL vor capitaliza masiv, numai ca reteta va fi exact Cozmanca numai sub alt steag.
              Insa vezi tu, intre platitorii de taxe si votanti exista niste mici mari divergente. Iar acolo eu nu vad surprize ci potential clar.
              In opinia mea PDL s-a osificat prea mult si are un talent fabulos de a se lovi cu tesla. Deci el lider maximo, priratul meu favorit capitalizeaza, nu e bai vine PDL si o face de oaie.
              Face o gafa gasca Felix, nu e nimic, vine PDL si face concurenta la penibilii zilei.
              Bagi niste anticoruptie, nu e bai, e Helen acolo sa il pupe pe Solomon.
              E o utopie sa faci politica cu oameni cinstiti si fara spaga? Posibil. Asta inseamna sa te dai la fund ca nu esti pragmatic?

              turnofftheglory

              21/09/2011 at 11:39 pm

  75. lasä cä a intrat buruianä, si la fäcut pe vadim , betziv, escroc, mincinos, nu are pe nimeni care sä-i de-a informatzii, el minte. roman l-a propulsat si a primit bani si dela secu, era informator
    -declaratie fäcutä la otv, cu acte.

    theo

    21/09/2011 at 11:06 pm

  76. in primul rand,

    lui nu-i i se cuvine sä i se spunä rege, nu mai are nici un drept,

    oficial el si monarhia, nu existä.

    theo

    21/09/2011 at 11:08 pm

  77. Am navigat prin vecini si constat deriva si lipsa de coeziune specifica, ca nu degeaba suntem la portile orientului 😦
    Pe zi ce trece ma conving ca marea drama a acestei natii este lipsa de coeziune, miscarea dezlanata si imposibilitatea de a se strange in jurul unei idei fundamentale ptr. a genera o miscare de masa. Fiecare vrea sa fie in frunte, sa aiba suprematie si eventual sef 😦 Juri ca suntem la Daciada.

    mar

    21/09/2011 at 11:16 pm

  78. asa, e, theo. insa se spune „Presedinte” si lui Iliescu si Constantinescu. Asa e cutuma, odata ce ai fost, pastrezi titlul, desi mai corect este „fostul” rege sau presedinte.

    Cetatean

    21/09/2011 at 11:16 pm

  79. Cristoiu a comentat, in finalul emisiunii, stirea cu discursul regelui in parlament. Parerea lui este ca nu va iesi asa cum s-a planificat, va avea un efect invers asupra romanilor, iar PDL va avea de castigat din punct de vedere electoral.
    Mi-as dori sa aiba dreptate.

    cedric

    21/09/2011 at 11:17 pm

    • si eu am un oarecare feeling ca asa va fi. Nu va fi nici un cistig pentru USL, eventualii monarhisti de la PDL nu vor migra la USL, insa in USL sunt stingisti din aia duri care l-ar sfisia pe rege.

      Cetatean

      21/09/2011 at 11:18 pm

  80. ce a spus presedintele?

    theo

    21/09/2011 at 11:19 pm

  81. Ai o iuteala, de speriat! Vroiam si eu sa-i dau linkul lui theo, dar mi-ai luat-o inainte.

    cedric

    21/09/2011 at 11:23 pm

  82. deh, reflex profesional, nicicind nu siti cind tisneste o mina in sus si te intreaba ceva 😉

    Cetatean

    21/09/2011 at 11:25 pm

  83. E si varsta, iti spun sigur. O sa vezi ca in 2050 nu mai esti asa de iute!!

    cedric

    21/09/2011 at 11:27 pm

  84. Se intreba cineva cand vor fi publicate rezultatele recensamantului – asa cum am spus partial 2012 (esantion) final 2014.
    „Rezultatele preliminare le vom da publicitatii in primul trimestru al anului 2012, rezultatele finale dupa 27 de luni, adica in 2014, care, asa cum le transmitem la EUROSTAT, asa le publicam sub diverse forme si pe plan intern”
    http://economie.hotnews.ro/stiri-finante_banci-10195849-recensamant-2011-persoanele-care-refuza-faca-declaratii-pot-primi-amenzi-intre-2-000-5-000-lei.htm

    mar

    21/09/2011 at 11:31 pm

    • incredibil ce mult dureaza pina la darea publicitatii
      27 luni??

      skorpion

      21/09/2011 at 11:35 pm

      • Nu, de data asta se misca mai repede. In 2001 a durat mai mult.
        Este firesc, ptr ca datele sunt culese manual se prelucreaza si ulterior se introduc electronic. Sunt indicatori si corectii de facut, este o munca extrem de laborioasa si mai ales cronofaga.

        mar

        21/09/2011 at 11:40 pm

  85. multzumesc frumos,

    pe maine.

    theo

    21/09/2011 at 11:37 pm

    • Noapte buna 🙂

      mar

      21/09/2011 at 11:40 pm

  86. ceva nu se leagä, am mai citit ceva,

    täriceanu, elogiind meritele regelui, aminteste si de decoratzia lui stalin

    si unde este chichirezul???eu sä apreciez astfel de anomalii.pt. care il condamn?

    täriceanu, joacä un joc urat si murdar.

    theo

    21/09/2011 at 11:50 pm

  87. Theo,
    faza cu regele nu e adresata noua: se incearca atragerea unui electorat dezamagit de 20 de ani de politica romaneasca si care vad in monarhie o solutie. Bataia e pe electoratul dezamagit, nu neaparat educat.

    Andrei

    21/09/2011 at 11:52 pm

    • 🙂

      Ștefan A.

      22/09/2011 at 12:07 am

    • Corect, din pacate sunt asa de multi dezamageti 😦 Oricum sunt sinstri, sa scoti o mumiela inaintare care are si o varsta, zic eu ca este ricant si la propriu si la figurat.
      Ce poate sa spuna personajul, ca a abdicat si a primit medalie de la Stalin, ca a primit dota de la comunisti 😦

      mar

      22/09/2011 at 12:15 am

      • Daca mai traia Ceausescu, pe pariu ca l-ar fi chemat si pe el? Ca „fost” sef de stat. 🙂

        Andrei

        22/09/2011 at 12:42 am

  88. Buna Dimineata 🙂
    Scuze pentru intarziere!

    Postare noua

    Theophyle

    22/09/2011 at 9:13 am


Comentariile sunt închise.