Politeía

Quis custodiet ipsos custodes?

Solidaritatea şi sfintele moaşte

Majoritatea politicienilor de pretutindeni, si ai nostrii mai mult decat media euro-atlantica obisnuita, reusesc sa transforme in ridicol cuvinte care pana acum cateva decenii erau valorile unei lumi mai bune. “Democratia” a devenit populism, “interesul national” a devenit interesul unor caste obscure,  “societatea civila” a devenit un mit functional prin stipendii, burse si fonduri donate de interesati institutionali sau privati pentru acoperirea nuditatii unei impotente sociale. In sfarsit, “solidaritatea” a devenit pastişa  jalnica a sensului de coeziune umana a unor oameni care doresc sa traiasca si sa progreseze impreuna.

Solidaritatea sau solidarismul ca termen politic ii este atribuit lui Émile Durkheim, care, sincer vorbind, este departe de a fi preferatul meu. Faptic si aceasta atribuire este incorecta pentru ca solidarismul modern  a fost documentat de Ferdinand Tönnies intr-o lucrare care recitita, revizuita si adoptata ar putea deveni o solutie pentru lipsa de coeziune politica in care se afla Occidentul zilelor noastre. Lucrarea s-a numit “Comunitate si Societate”  (Gemeinschaft und Gesellschaft) si este un fel de opozitie la “lupta de clasa” marxista. Preluata cu adaptari socialiste contemporane, a devenit platforma politica a ceea ce numim “A treia cale”, implementata de laburistii britanici condusi de Tony Blair. Indepartand elementele socialiste si combinand-o cu cele conservatoare ar fi o solutie foarte buna ca alternativa adevarata la populismul si pseudo-solidaritatea imbecila demonstrata de politicienii nostri.

Nu trebuie sa amintesc ceea ce au facut politicienii romani cu acest cuvant “solidaritate”. Inceputurile bataii de joc au avut loc odata cu inaugurarea aliantei intre “socialismul de cumetrie” cu “capitalismul de cumetrie”, cunoscute publicului sub numele pervers “Pactul pentru Romania” sau Guvernul Boc-1 si aici. Continuarea bataii de joc si ridicularizarea termenului a fost  Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr.118/1999 privind infiintarea si utilizarea Fondului National de Solidaritate, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.366/2001. Bataie de joc, care din nefericire a fost uitata de toata lumea! (aici si aici). Tare as vrea sa stiu cati bani au fost adunati in acest fond si unde au fost virati.

In ultima instanta avem si ultima placinta de solidarizare – “coşul de solidaritate”, aprobat de Guvernul Boc miercurea trecuta. De un singur lucru nu poate fi acuzat Boc, de lipsa de perseverenta. Ii da cu solidaritatea pana in panzele albe. Ca nu iese nimic din solidarizarile lui Boc nu este vina lui, ci al poporului, care nu il intelege!

In ultima instanta trebuie sa va anunt ca am impresia ca Presedintele Basescu si-a gasit “mostenitorul”. Il cheama Jeffrey (Jeff) R. Franks si are toate calitatile de a deveni Presedinte dupa Basescu (conform opiniilor lui), daca va cere cetatenia romana. In primul rand se descurca cu Boc, este urat de uslamisti, in special de Felix Voiculescu. Crinul adormit refuza sa se intalneascu cu el si Guvernului ii este frica sa se puna cu el. Vorbeste romana mai inteligibil decat Vanghelie si o cunoaste mai bine decat Carol I-ul cand a poposit pe meleagurile noastre. In sfarsit ne-am gasit un domnitor strain.

Adevarul este ca m-am plictisit de plimbarile lui cam peste tot ca si cum ar fi sfintele moaşte,  inclusiv de declaratiile lui de genul “se da sau nu se da”. Aveti nevoie de intelepciunea lui, votati-l presedinte pe viata si dupa aia ingropati-l in Catedrala Neamului, facuta tot din banii imprumutati de la FMI.

166 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Buna ziua,
    Cred ca mai este o solidaritate in Romania: solidaritatea in furt si inselaciune peste tot, unde „nici cu gandul nu gandesti”.
    L-am ascultat azi pe Sebastian Lazaroiu intr-o declaratie de presa facuta la Deva, unde s-a dus incognito sa vada care este situatia acordarii indemnizatiilor de handicapat. Dintr-un numar de dosare analizate, a rezultat ca 72% sunt acordate prin frauda. Adica, persoane declarate cu handicap foarte grav, nedeplasabile care au nevoie de insotitor (chipurile) au obtinut carnet de conducere in anul 2009 respectiv 2011.
    Vinovate de aceste fraude sunt comisiile care se ocupa de aceste cazuri:comisia medicala, o comisie de la primarie si nu mai stiu care comisie. Culmea ca cei din comisia de la primarie au declarat ca ei nu tin seama numai de recomandarile medicale ci si de situatia sociala a respectivului. Vorba lui Lazaroiu: saracia e considerata o boala care trebuie sa primeasca indemnizatie.
    Mai mult, exista niste ONG-uri, care se duc si reprezinta in justitie pe cei nemultumiti de gradul de handicap obtinut, iar justitia le da intotdeuna dreptate.
    Ce mama dracului (scuze dar m-am infuriat) de tara e asta? Toti fura si cauta sa se pricopseasca (inclusiv doctorii din comisie care iau spaga serioasa). Eu ma mir ca tara nu s-a dezintegrat pana acum pentru ca toti se fac ca nu vad realitatea cruda.

    cedric

    02/08/2011 at 4:17 pm

    • Salut Cedric 🙂
      Nu te enerva, nu merita! 😦 Nu-l vad bine pe Lazaroiu, pana la urma Boc o sa vrea sa-l „restructureze”. Crezi tu ca Boc si guvernantii de 3 ani nu cunosc problema? Nici vorba, sunt sau hoti sau fricosi sau impotenti!

      Theophyle

      02/08/2011 at 4:22 pm

    • Seara buna…

      Si acele comisii isi iau si ele partea din acele indemizatii. Si da ai dreptate doctorii care sunt in comisii iau o mita srigatoare la cer…chiar daca trebuie sa dea un grad de invaliditate care este corect …altfel nu se poate…tatal meu vrea de ani de zile sa intre in grupa corespunzatoare si nu se duce pentru ca nu isi permite sa ii mituiasca

      nightsmoker

      02/08/2011 at 6:51 pm

    • sinistra cifra: 72%??????
      vinovati sint toti, inclusiv bolnavul inchipuit si doritor de pomana!

      skorpion

      02/08/2011 at 7:43 pm

  2. Salut Teofil, ALL !
    Teofil, te-a supărat mister Franks, aşa-i ? 🙂

    Despre populismul acesta deşănţat practicat în toată lumea, ce să mai spun ?
    Nu asta este lumea pe care mi-o închipuiam eu în urmă cu 20 de ani.
    Lumea asta a început să semene cu un soi de coşmar.
    Pare-se că pînă nu ne trimete Dumnezeu un război maaaare de tot, nu ne potolim.

    Tiberiu Orasanu

    02/08/2011 at 4:28 pm

    • Salut tibi 🙂
      Bineinteles ca m-am suparat. Nu accept politici de maidan si accept si mai putin folosirea cinica a demnitarilor straini in politica interna. Indiferit cine si de cine!

      Theophyle

      02/08/2011 at 5:03 pm

  3. Am speranta ca presedintele nu-l va lasa pe Boc sa-l restructureze pe Lazaroiu. Deocamdata este printre putinii ministri din guvern care stie meserie si nu poate fi dus cu vorba de orice terchea-berchea din esalonul 2,3 din minister sau din teritoriu.
    Am scris la postarea precedenta ce impresie de catastrofa nationala face ministrul Vreme, un incompetent care nu e in stare sa raspunda la o singura intrebare pusa de ziaristi.
    Nici ceilalti ministri nu sunt de fala inafara de Funeriu si poate o mai fi unul care imi scapa. De asta merg lucrurile asa de bine ca sunt pastrati toti neavenitii in guvern, nu indrazneste nimeni sa-i ia la intrebari. Doar cate o amenintare din cand in cand din partea presedintelui dar care nu se materializeaza cu nimic.

    cedric

    02/08/2011 at 4:33 pm

    • cedric,
      la fel cred si eu, nu va face Boc de capul lui restructurarea ministrilor, se vede dupa iesirile publice ca Presedintele controleaza agenda guvernului, nu mai e un secret pentru nimeni asta, si foarte bine face ca isi asuma responsabilitati daca premierul se lasa purtat de val.
      Si in privintza economatelor s-a exprimat destul de ferm astazi Presedintele, asa ca Boc va renunta la ideea heirupista a tandemului Oprea&Sarbu.

      luminita

      02/08/2011 at 5:00 pm

  4. La ora 19, preşedintele Băsescu la B1Tv.

    Tiberiu Orasanu

    02/08/2011 at 4:52 pm

  5. Sal`tare, popor ! 🙂
    Grosul electoratului inca voteaza doar pe baza de impresie “artistica”, idolatrizandu-si alesii.
    Fara sa-i cantareasca dupa indeplinirea promisiunilor electorale.
    Cand se vor schimba criteriile, atunci se vor schimba si alesii.
    Sigur ca daca mai dureaza si daca noi facem “ciocu` mic” inca multa vreme, riscam sa ne trezim si fara nadragi… 😦
    Sa FMI-tzi bine ! 😆

    Tzepelica

    02/08/2011 at 5:25 pm

  6. salut Theophyle!din pacate la noi oamenii chiar sunt saraci.acest gen de promisiuni-populism zic unii-nu fac decat sa umilieasca romanul .dar cresterea nivelului de trai al populatiei este urgent necesar.din cat s a furat si se fura ,din cat se saboteaza agricultura si resursele acestei tari se putea asigura un nivel de trai decent celor ce muncesc si isi vad de treaba lor.crede ma sunt oameni care traiesc la limita limitelor.si sunt genu de oameni care au rusine , muncesc si nu cersesc nimanui:nici lui boc, nici lui tonta sau crin.isi vad de viata lor in tacere.ni s au promis averi confiscate,arestarea celor vinovati de faradelegi.nu s a intamplat si nici nu cred ca se v a intampla ceva.iar in acest timp poporul roman se scufunda.scade natalitatea.cei capabili pleaca din tara.etc.

    zigzag

    02/08/2011 at 5:38 pm

    • voicu,vantu,chelu,dinel staicu,ministri la DNA, primari, sefi de consilii judetene, retele intregi de vamesi etc.
      Asa e, nu s-a facut nimic, nu ai ce face , toti e la fel!

      vcaraman

      02/08/2011 at 5:51 pm

  7. @zigzag a diagnosticat corect:
    cei care vor sa munceasca nu sunt lasati de ponti,antonesti,voiculesti,udre,si mia adaugati Dvs
    pina nu apare un curent de ” m-am saturat de mincinosi si puturosi” nu se va schimba nimic;
    cum cei care puteau face asta,vreo 3 milioane,au plecat,nu vad iesire

    intamplator

    02/08/2011 at 5:43 pm

  8. Eu zic de mult timp ca incompetenta/amatorismul la cel mai inalt nivel decizional (ministerial) e mai mult decat evidenta si extrem de daunatoare.
    Si ca posturile gras platite sunt ocupate de clientii politici/finii/nasii/nepotii/cumetrii.
    Toti acoperiti cu diplome acordate de Colegiul National de Aparare sau de institutii similare, fara nici un fel de experienta anterioara in posturi decizionale.
    Cu cine ni se cere sa fim solidari ?
    Cu Videanu, care-si trage averea din carierele de marmura „donate” de Bombo ?
    Cu Nutzi Udrea, al carei sot invarte afaceri in turism ?
    Cu baietii destepti (intre care si Felix) carora ministerul economiei le-a prelungit contractele pt. energie pana in 2018 ?
    Cu EBA, care-si face unghiile la PE pe 7000 de euroi pe luna ?
    Cu Isarescu, care vinde „vinul guvernatorului” bisericii, desi aceasta are viile proprii ?
    Cu cumnatul lui Geoana de la Eximbank, care paraziteaza o banca de stat prapadita, incasand de la stat o leafa de 36.000 de euroi ?
    Cu copilotul pesedist, finantat din surse obscure ?
    Cu Paturiciu, imbogatit peste noapte tot pe spinarea statului ?
    Sau poate cu chiulangiul sef peste „liberali” ?
    Cu directorii companiilor de stat paguboase, care incaseaza si ei salarii colosale ?
    Cu membrii nenumaratelor consilii de administratie de la aceleasi firme ?
    Cu parlamentarii patroni de firme de import/export, care-si propun/aproba legi favorizante ?
    Cu primarii care schimba in draci borduri plantate acu` 2-3 ani ?
    Cu magistratii ce si-au tras salarii/pensii babane, in ciuda proceselor nerezolvate de ani de zile ?
    In fine, cu un PM bramburit, care habar n-are pe ce lume traieste, recitand pe de rost doar strofe preluate de la „shefu`” ?
    Cu cine sa fim, totusi, solidari ? 😦 😦

    Tzepelica

    02/08/2011 at 5:51 pm

    • Vai noua! Mai bine ne taiem venele direct! Sau , pentru cei care nu se dau batuti cu una cu doua, asteptam pana in 2012 cand vom fi izbaviti! Nu de catre USL ci de sfarsitul lumii in persoana!

      vcaraman

      02/08/2011 at 6:37 pm

  9. salutare salutare! 🙂

    Lazaroiu nu va fi remaniat, pentru ca la toamna trebuie adoptata (probabil ca prin asumare) Legea Asistentei Sociale, care modifica 20 de legi dintr-un fic si care restringe tipurile de cheltuieli sociale.

    Vreme, ala de la Comunicatii, pe ala l-as vrea remaniat rapid, si cred ca va fi, deoarece are cartonas galben de la Basescu. Un super incompetent, Vreme. Si nu doar el.

    Cit despre remaniere, cred ca va fi facuta la final de august-inceput de septembrie, si nu neaparat pe competente, ci si politic. Ungurii mai ales sunt vizati, pentru ca se opun regionalizarii, si inclin sa cred ca stropseala lui Basescu la Cseke de acum citeva saptamini e un avertisment. Arma remanierii va fi folosita politic, si nu doar fata de UDMR. Cseke trebuie sa scoata repede si el toamna asta o noua lege a Sanatatii. Exista si citiva/multi ministri din PDL care merita niste suturi de mama-mama. Aia din UNPR au luat-o in freza cu economatele deja, sper sa se linisteasca.

    Cetatean

    02/08/2011 at 6:22 pm

    • Si ala de dinaintea lui Vreme era la fel de catastrofic sau chiar mai rau. E jenant sa nu gaseasca un specialist in domeniul asta,unul dintre putinele in care chiar mai sunt destui oameni de valoare. dar pentru ca se plateste bine la particulari nu cred ca se inghesuie pe postul ala, bataie de cap multa si daca nu iei spaga e si pe degeaba.

      vcaraman

      02/08/2011 at 6:46 pm

      • astia considera ca posturile de ministru sunt un fel de premiu. Un netot ca primarul din Targu Mureas (PDL) i-a spus ieri lui Funeriu ca „a ajuns ministru pe munca partidului”.

        Idiotii idolayrizeaza partidul ca si cum Partidul ar avea functii si ministere de impartit.

        Cetatean

        02/08/2011 at 7:00 pm

        • Salut C 🙂
          Daca ar fi fost dupa „partid” Funeriu nu era nici intr-un secol Ministrul Educatiei.Hai ca astia merita sa faca opozitie cativa ani ca sa invete! Nu sunt diferiti de uslamisti!

          Theophyle

          02/08/2011 at 7:06 pm

          • Salut, Theophyle! 🙂

            O, da, cita dreptate ai! Funeriu ar fi primul caruia PDL-ul i-ar lua capul, daca ar putea. Nici nu vreau sa imi imaginez cum nu mai doarme sindicalistul de Croitoru si ceilalti cind socotesc cite voturi au pierdut din cauza lui Funeriu 😆

            Cetatean

            02/08/2011 at 7:14 pm

          • Theophyle, glumesti! Zi-mi macar unul de la USL rezonabil, unul singur!
            O sa vina USL la putere, fara indoiala, si o sa vorbim atunci.
            Nu ma intereseaza de PDL ci de mine,Sunt convins ca mafiotii, de care partidul de guvernamant nu duce lipsa, se vor descurca in orice situatie.
            Cand vine USL insa ptr orice om normal din tara asta se stinge lumina definitiv.

            Diferenta este insa intre speranta data de cei ca Funeriu si certitudinea mocirlei garantata de Vanghelie.

            Fii fericit ca esti cetatean american si ca nu o sa trebuiasca sa alergi dupa o tara unde sa te stabilesti, cum o sa trebuiasca sa fac eu si familia mea in 2012.
            Ca sa fiu bine inteles nu am nici o treaba cu statul roman, cu PDL, nu tin de afaceri cu ei, nu am rude sau prieteni care sa faca afaceri cu ei, nimic, nimic.
            Am in schimb alergie la gunoaiele societatii si, desi nu sunt doar acolo, in USL sunt la mare mare, distanta cele care put mai rau si cele mai otravitoare.
            USL insa adora sa auda ca toti sunt la fel. Pe asta se bazeaza. Stau si ma intreb cum se simt alde Basescu si Funeriu si Voinescu si Baconski cand aud barajul asta de nihilism si defetism.

            vcaraman

            02/08/2011 at 7:18 pm

            • vcaraman,
              stai linistit, daca esti un om care munceste oriunde in lume esti bine-venit. Eu nu pun un egal total intre PDL si uslamisti, trebuie insa sa recunosti ca grosul partidului este oportunist si prost la fel ca la ceilalti. Cu cateva folori nu se face primavara si respectivi pe care i-ai mentionat au fost iminsi cu forta de Basescu in functiile pe care le au. Fara acest „umar” ii trimeteau la Bruxelles une i-au trimis pe Macovei si Preda.

              Eu ii voi mai sustine NUMAI cand Macovei si altii ca ea vor conduce acest partid!

              Theophyle

              02/08/2011 at 7:30 pm

              • Aprob pozitiv!

                Cetatean

                02/08/2011 at 7:53 pm

              • Sustii pe cine vrei, cine ar indrazni sa sugereze altceva?
                Stai si tu linistit, deseori lucrez in strainate, nu am de ce sa ma plang, ma descurc in orice situatie.

                Probabil ca ai da si in Macovei in scurt timp. Eu nu am vazut atata intoleranta ca la romani.
                Cereti totul de la ceilalti, imediat si fara derogari. Rar auzi o vorba buna ptr ce se face bine, si atunci e insotita de nenumarate reprosuri ptr cele ce nu sunt facute chiar perfect.
                O sa vina USL si poporul asta o merita din plin. In frunte cu intelectualii sai. Mai ales ei.
                Si chiar si tu o sa vezi ca energia teribila pe care ai pus-o in toate actiunile tale, ,si pentru care multi iti multumesc,va fi fost in zadar.
                Pe de o parte imi pare rau ca a castigat Basescu, as fi plecat mai repede. Ma simt mult mai bine printre nemti, englezi, italieni sau francezi.
                Voicu, Voiculescu, Ciutacu, Vanghelie, Ponta, Antenescu si toti ceilalti care sunt la fel ne sunt mult mai potriviti. O sa ne infundam adanc in mocirla si nici atunci nu o sa pricepem nimic, pentru ca pretindem ca ne pricepem la toate.
                Nu e nici o critica la adresa ta, sper sa poti sa vezi asta.
                E doar o constatare despre abordarea noastra extremista, elitista si purista!
                As fi incantat sa fiu alaturi de tine si de majoritatea celor ce scriu aici intr-o astfel de abordare, pentru ca si eu sunt deranjat de orice derapaj.
                Nu pot sa fac asta in conditiile in care marea masa a populatiei gandeste cum gandeste. E imposibil sa schimbi o societate asa de grav bolnava ca a noastra in cativa ani de reforme., e imposibil sa aduni oameni de valoare cand putini au mai ramas in tara, cand putini sunt cei ca tine care s-au intors sa puna umarul!
                Daca Romania e sa aiba vreo sansa atunci cei ca Funeriu,ca Macovei si ca Basescu trebuie sa mai continue inca 4 ani. Peste aia 4 ani vor fi mai multi dintre care sa alegem. Eu ii sprijin din toate puterile pe cei mentionati si incerc sa fiu cat de intelegator cu cei ce, de voie sau nevoie, sunt alaturi de ei. Directia pare buna si astia sunt toti oamenii pe care ii avem. Nu trebuie toleranta fata de lichele dar nici nu cer super performanta de la oameni bine intentionati, dar mediocri. Nici de la genii nu am pretentia sa fie geniali de dimineata pana seara.
                In 2012 ne ducem la dracu cu totii sau luptam in continuare inca 4 ani. Noi alegem. Si alegem in deplina cunostinta de cauza.

                vcaraman

                02/08/2011 at 8:11 pm

  10. mai baieti si fete, am trait sa o vedem si pe asta: Patriciu da in judecata PNL pentru o datorie de 600.000 euro din campania electorala, neachitata 😈

    http://www.gandul.info/politica/exclusiv-surpriza-pentru-crin-doi-mari-creditori-ai-pnl-au-dat-partidul-in-judecata-8547186

    Cu Voiculescu se aranjeaza el Crin, insa se pare ca Patriciu vrea sa ii traga lui Chucky presul de sub picioare. Cu alte cuvinte, mesaj catre PNL de la Patriciu: m-am suparat si va cer banii inapoi. Ca sa imi treaca sa veniti deseara pe la mine sa va spun conditiile.

    Cetatean

    02/08/2011 at 6:26 pm

    • salve,
      parca i-a mai cerut o data in urma cu citeva luni, dar crin se face ca ploua la coafor
      🙂

      skorpion

      02/08/2011 at 7:46 pm

  11. buna seara
    nu cred ca trebie sa ne suparam pe straini: place sau nu place in Romania nu snt manageri;cei capabili au plecat
    este o problema pe care nimeni nu vrea sa o recunoasca si nimeni nu vrea sa vorbeasca,ne-ar atinge la ” orgoliu”
    cunosc cel putin 20 romani in pozitii de top management pe aiurea,au intre 35 si 65 ani,nici nu vor sa auda de o posibila reintoarcere in tara;nici macar in faimoasele viitoare” managemente straine” vinturate acum de guvern&fmi ca panaceu la problemel companiilor de stat;
    expatii straini de aici in multe cazuri s-au ” romanizat” ;primesc si dau shpagi,fac trafic de influenta si chiar daca vor sa fie ” profesionisti” sunt invinsi de ” cultura de afaceri” autohtona;
    solutii? poate altii,eu si altii pe care ii cunosc nu prea vedem;
    sunt sigur ca unii mai deshtepti din cei 20 mlioane de romani destepti au in fiecare secunda mii e solutii,lipsesc prostii sa le aplice

    intamplator

    02/08/2011 at 6:32 pm

  12. Apropo de ministri: stie cineva cu ce se mai ocupa domnul Marko Bela ca vicepremier? Parerea mea e ca si asta mananca niste bani degeaba, n-am auzit sa faca niste chestii concrete, nici macar de ochii lumii.
    Eu zic ca asa nu se mai poate, dar precis se va continua in acelasi stil.

    cedric

    02/08/2011 at 6:58 pm

    • in calitate de vicepremier al Guvernului Romaniei ,dl Marko Bela se ocupa cu …trimiterea de coroane mortuare de ziua nationala a statului roman,de exemplu.iar noi romanii tre sa l suportam ca deh se rupe alianta de guvernare.si mai culmea e ca daca l zboara din guvernu asta ..revine alaturi de usl pe acceasi functie. 😀 in guvernul viitor.deci vrem nu vrem- la noi acasa – tre sa o luam prin batista de la un udmerist cetatean roman care nu da 2 parale pe simbolurile noastre nationale.

      zigzag

      02/08/2011 at 7:06 pm

    • never ever nu a facut nimic decit niste poezii necreate
      🙂 pentru care a primit o carutza de bani in avans…

      skorpion

      02/08/2011 at 7:47 pm

  13. Buna
    Aloo, presedintele a citit blogul lui teophyle,analiza statului social 🙂

    ela

    02/08/2011 at 7:33 pm

    • salut ela 🙂
      nu cred ca cineva trebuie sa citeasca pentru a intelege aberatiile populiste ale guvernului. Si daca au citi atunci merita efortul de a scrie 🙂

      Theophyle

      02/08/2011 at 7:37 pm

      • Salut
        A spus textual: am citit pe un blog o analiza a statului social si erau analize bune…
        M-am bucurat mult.

        ela

        02/08/2011 at 7:42 pm

        • Si eu cred ca a citit si m-am bucurat. Citea blogul si pe vremea campaniei electorale pentru alegrile prezidentiale. I-a intrat in reflex sa-l citeasca si acum!

          cedric

          02/08/2011 at 7:46 pm

  14. Mama, ce i-a rupt Basescu pe aia din USL 😆 😆 Ce interpretare ad litteram pe art.103… 😉

    Cetatean

    02/08/2011 at 7:39 pm

    • unde? ai un link?

      Theophyle

      02/08/2011 at 7:41 pm

  15. a fost tare-tare, cica USL nu e „partid”, ci „alianta”, asa ca doar daca fuzioneaza si fac peste 50%, abia atunci el ar fi obligat sa coabiteze cu ei.

    art.103:

    „(1) Preşedintele României desemnează un candidat pentru funcţia de prim-ministru, în urma consultării partidului care are majoritatea absolută în Parlament ori, dacă nu există o asemenea majoritate, a partidelor reprezentate în Parlament”.

    Atac la rupere la tariceanu, by the way, ca polita de platit.

    Cetatean

    02/08/2011 at 7:42 pm

  16. asta da interpretare suuuper ad litteram, si cred ca, din nefericire pentru USL, ci CCR i-ar da dreptate lui Basescu.

    Cetatean

    02/08/2011 at 7:43 pm

    • danke, ela,
      tipa este sorina matei?

      skorpion

      02/08/2011 at 7:49 pm

      • da, da acum e tot o miere! In ultima vreme o luase pe urmele tagaii

        ela

        02/08/2011 at 7:53 pm

        • ai observat cum apuca ultimele 4-5 cuvinte ale lui Basescu?
          cam la fel fac si psihiatrii
          🙂

          skorpion

          02/08/2011 at 7:56 pm

  17. L-a desfiintat pe Tariceanu, meritat. Dar i-a atacat (meritat) si pe Cosea si Daianu ca n-au facut nimic cand au fost in functii dar acum dau lectii. Bine le face!

    cedric

    02/08/2011 at 7:49 pm

  18. Interpretarea pe art.103 din Constitutie cred ca a bagat fiori de gheata in spinarile celor din USL.

    Pariu pe un ban bortelit ca iar auzim amenintari de suspendare, mai ales acum. Basescu le-a spus-o clar: nici daca au 80%, cita vreme USL e „alianta”, nu „partid”.

    Basescu impinge PNL spre fuziune cu PSD, nu degeaba Ilescu il invita si el pe Antonescu in PSD 😉

    Cetatean

    02/08/2011 at 7:52 pm

  19. varanul voiculesc doreste suspendarea piratului,

    iliescu doreste acelasi lucru,

    nastase idem,

    in scurt timp multi uslinosi vor cere acest lucru si o vor lua in bot, parerea mea

    skorpion

    02/08/2011 at 7:54 pm

  20. Hahaha, Basescu ameninta direct partidele, TOATE, ca daca nu fac revizuirea Constitutiei pina la alegeri, in campania electorala va face campanie impotriva lor si le va aminti oamenilor ca politicienii care le cer votul nu le-au respectat vointa exprimata la referendum 😈

    Cetatean

    02/08/2011 at 7:59 pm

    • Buna seara, buna seara. Exact ceea ce ma asteptam sa faca in campania electorala 🙂

      clemycali

      02/08/2011 at 8:15 pm

  21. Valeu, un ultim apel la decenta la Plesu, ca altfel spune public cum s-a comportat in calitate de consilie :mrgreen:

    Cetatean

    02/08/2011 at 8:02 pm

  22. Nu vreau sa spun in public lucruri care sa nu-i placa lui Andrei Plesu…:)

    ela

    02/08/2011 at 8:02 pm

  23. ce face Voiculescu? Cu o mana il mangaie pe Crin pe crestet si cu cealalta il strange de bani ? 🙂
    http://www.evz.ro/detalii/stiri/pnl-strans-cu-usa-sa-si-achite-ultimele-datorii-electorale-grupul-intact-a-recurs-la-ins-94035.html

    ela

    02/08/2011 at 8:07 pm

  24. http://www.evz.ro/detalii/stiri/basescu-la-b1-tv-live-text-940353.html

    „Dacă mă întreabă cineva eu văd o coaliție de dreapta, PDL-PNL-UDMR. De regulă, premierul e dat de partidul cu cele mai multe voturi, dar nu aș stabili acum cine dă premierul. Ca premier eu văd pe cineva care nu și-ar vinde onoarea pentru a-și păstra scaunul.”

    „Oricum, în Constituție se spune la articolul 103 că premierul este nominalizat din partea partidului care obține 50%, nu a unei alianțe.”

    luminita

    02/08/2011 at 8:09 pm

  25. Sara buna oameni buni,

    Daca este sa sintezizez ce a zis Basescu. (Parerea mea)
    O interesanta propunere catre Patriciu: un PNL fara CA, Tariceanu si Vosganian la conducere si atunci este de acord cu PM de la ei.

    O miscare concertata de separare PNL din USL fortand fusiunea lor. Patriciu pe de o parte, Basescu pe de alta. Oare sa asistam la nasterea unei aripi PNL -ACZ? (alba ca zapada?)

    eugeni

    02/08/2011 at 8:15 pm

    • Nu cred ca putem vorbi de Alba ca Zapada dar oricum miscarile lui Basescu si Patriciu par oarecum coordonate.

      clemycali

      02/08/2011 at 8:22 pm

  26. oare Basescu nu intelege ca PNL este PSD? Maximul ce poate sa spere e sa se rupa o aripa care ar avea mult de tot de castigat, dar care ar fi aia? Am mai spus-o, prostia si miopia sunt principalele probleme ale politicienilor romani, nu hotia.
    Orice dizident din PNL care il ataca pe fata pe Crin si revendica partidul in numele doctrinei Bratienilor are bastonul de prim ministru in geanta.
    dar care e? Spuneti-mi unul, unul singur! daca ar exista cum ar fi rezistat atata vreme in cloaca aia infecta?
    Cat despre interpretarea cu constitutia asta e motiv de suspendare.
    Daca poporul a ales o alianta si au luat mai mult de 50% pai sa se spele cu ea pe cap.
    Notati insa ca Basescu nu crede ca USL e la fel cu ceilalti, ca altfel ar fi mai detasat, nu credeti? 😀

    vcaraman

    02/08/2011 at 8:18 pm

    • @vcaraman

      Stie foarte bine. Tocmai de aceea joaca asa. Vrea sa rupa o aripa. (cred eu)

      eugeni

      02/08/2011 at 8:26 pm

  27. personal nu agreez nici o colaborare dintre Basescu si patriciu.

    skorpion

    02/08/2011 at 8:28 pm

    • Nici eu nu ma omor dupa ideea asta dar Patriciu este probabil singurul capabil sa ii dea o mana de ajutor lui Basescu fie ca sunt intelesi sau ca lucreaza independent. Scopul lor este insa acelasi: fie iesirea totala a PNL din USL si descapatanarea lui Crin, fie iesirea din PNL a unei aripi suficient de consistente ptr a slabi partidul si USL in ansamblu. Basescu vine cu cantecul de sirena: postul de premier ar putea apartine PNL in viitoarea coalitie.

      clemycali

      02/08/2011 at 8:33 pm

  28. Eu nu vad o impacare cu nici o aripa PNL. Cine ar putea face parte din aceasta aripa? Mihai Voicu, Ghise, Uioreanu, Norica Nicolai, Calimente, Chiliman, Rusanu?
    Am insirat numai cativa care mi-au venit in minte dar mai sunt si tinerele sperante (asa zise) domnisoarele foarte vocale: Gorghiu, Tusa etc.
    Dupa ce s-au injurat in public cat au putut, cum sa vina la impacare? Poate n-am eu minte de politician si n-as trece peste istoria recenta a celor doua partide. Poate ei n-au nici o apasare. O sa vedem.

    cedric

    02/08/2011 at 8:31 pm

    • Nu au stomacul asa de gingas ca noi!

      ela

      02/08/2011 at 8:32 pm

    • dar sa nu ii uitam pe quariu, adomnitei, 🙂

      eugeni

      02/08/2011 at 8:55 pm

  29. problema cu PNL-ul e simpla: baietii din PNl afla acum ca Basescu nu are de gind sa aduca USL la guvernare in 2012, ca nu sunt „partid”, ci „alianta”.

    Asa ca vor avea timp sa cintareasca, macar o parte dintre ei, daca vor sa stea pe tusa ca parte a USL in 2012 sau sa intre ca parte a unei aliante cu PDL la guvernare in 2012.

    Iar Basescu a lasat usa deschisa la un premier tehnocrat sau independent in 2012.

    Cetatean

    02/08/2011 at 8:37 pm

  30. si PNL-istii, o parte dintre ei, pot fi „ajutati” sa aleaga prin introducerea VU pur. Ajutati e o forma de-a spunne, santajati de-a dreptul. Reamintesc ca din 90 si ceva de parlamentari PNL, vreo 40 si ceva sunt redistribuiti de pe locurile 2 si 3.

    Cetatean

    02/08/2011 at 8:38 pm

  31. sper sa nu ma insel la numere, e vorba cam de jumate din mandatele pnl.

    Cetatean

    02/08/2011 at 8:39 pm

    • Nu te prea inseli.Si culmea,astia sunt cei mai vocali.

      ela

      02/08/2011 at 8:44 pm

  32. curvele cu prajinile, normal.

    Cetatean

    02/08/2011 at 8:45 pm

  33. clemy,

    si ce facem? ascundem gunoiul patrician sub pres?
    600 milioane dolari + 80 milioane dolari (muzruk, libia)?

    nu sint de acord,
    daca ai gresit platesti !!!!

    chiar daca te cheama patriciu sau basescu

    skorpion

    02/08/2011 at 8:45 pm

  34. Nu-sh ce sa zic, dar mi se pare ca Lazaroa, este undeva pe traseu catre o aripa (piciorush) de ceva. Dar aici intru pe un teritoriu pur speculativ.

    eugeni

    02/08/2011 at 8:58 pm

  35. Este moda reimpacarilor:
    http://www.ziare.com/petre-roman/premier/petre-roman-despre-o-reluare-a-relatiei-cu-basescu-nu-este-imposibil-1111537
    Te apuca greata cand vezi cum ar sta unii si in cap, doar sa ajunga din nou la ciolan. Credeam ca Roman are simtul realitatii si stie ca vremea lui a trecut. M-am inselat.

    cedric

    02/08/2011 at 8:58 pm

    • De la Petre Roman nu ma mira nimic. Poate vizeaza un post de ambasador ceva ptr ca actualii lui „amici” nu i-au oferit mare lucru.

      clemycali

      02/08/2011 at 9:03 pm

      • Corect.

        cedric

        02/08/2011 at 9:07 pm

  36. @Cetatean,

    Am o intrebare tehnica. Dar cand DA a castigat alegrile, ei nu au fost alianta? PSD a avut mai multe voturi. decat PNL sau PDL. La fel cu CDR.

    eugeni

    02/08/2011 at 9:02 pm

  37. PSD nu era in alianta cu PC?

    cedric

    02/08/2011 at 9:06 pm

  38. @eugeni, sa distingem.

    Strict tehnic, DA a pierdut alegerile din 2004, care au fst cistigate de PSD:

    Senat

    Uniunea Naţională PSD + PUR : 37.16% (3.760.560)
    Alianţa Dreptate şi Adevăr PNL – PD : 31.71% (3.209.073)

    Camera

    Uniunea Naţională PSD + PUR : 36.64% (3.692.608)
    Alianţa Dreptate şi Adevăr PNL – PD: 31.26% (3.150.301)

    Neexisting majoritatea de 50+1 din partea unui partid, Basescu a inceput negocierile, conform art.103, reusind sa determine ruperea PUR de PC si investirea, Guvernului Tariceanu, cu 265 voturi pentru şi 200 contra.

    Faptul ca alianta DA a fost adusa la guvernare dupa negocieri, pe art.103 din Constitutie, desi PSD si PUR cistigasera alegerile a fost imputat lui Basescu in 2007, in actul de suspendare. Insa, evident, CCR i-a dat dreptate in 2007 si, sigur, daca in 2012 va fi sesizata, ii va da dreptate din nou.

    Acuzatia adusa lui Basescu in 2007:

    „Textele din Constituţia României care, potrivit propunerii de suspendare din funcţie, au
    fost încălcate prin faptele grave săvârşite de domnul Traian Băsescu, Preşedintele României, sunt următoarele:…..art.103 alin.(1)”.

    CCR a decis: „În privinţa partidelor politice, consultarea acestora nu este
    reglementată ca o obligaţie a Preşedintelui decât în art.103 din Constituţie, privind consultarea partidului care are majoritatea absolută în Parlament ori, dacă nu există o asemenea majoritate, a partidelor reprezentate în Parlament, în vederea desemnării candidatului pentru funcţia de prim-
    ministru. Referitor la omisiunea consultării partidelor parlamentare cu
    ocazia desemnării domnului Călin Popescu-Tăriceanu pentru funcţia de prim-ministru, Curtea
    observă că Parlamentul României nu a reţinut existenţa vreunei nereguli constituţionale în numirea Guvernului condus de primul-ministru desemnat şi i-a acordat încredere prin Hotărârea nr.24 din 28 decembrie 2004, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr.1.265 din 29 decembrie 2004”.

    CCR nu a intrat pe actualul fond al problemei (daca o alianta inregistrata la tribunal, in care doua partide isi pastreaza individualitatea politica, poate fi socotita partid unitar), insa nu a avut nici o obiectie referitor la impunerea lui Tariceanu ca PM FARA consultari 😉

    Cetatean

    02/08/2011 at 9:12 pm

    • Multam fain de raspuns, acu tre’ sa il diger. Prima vista imi da impresia: Kafka a avut dreptate.

      eugeni

      02/08/2011 at 9:21 pm

      • In acelasi timp imi reamintesc proverbul din moshi stramoshi cu facerea de bine shi cu mama. Adica, eu te fac PM, eu te pun la conducere si tu vrei sa ma dai jos. 🙂

        eugeni

        02/08/2011 at 9:25 pm

        • eugeni, asa e. Tariceanu a tradat mirsav, si cei care caineaza alianta DA si il acuza pe Basescu sa faca bine sa isi aminteasca jocurile lui Tariceanu, biletelele, intilnirea cu SRS care l-a sfatuit sa nu isi dea demisia si sa nu provoace anticipate, izgonirea PD-ului din guvernare, pomanile date la santajul psd, etc.

          Cetatean

          02/08/2011 at 9:28 pm

  39. b1 retransmite interviul cu presedintele.Cred ca sunt atat de incantati ca l-au obtinut, incat l-ar mai pune de cateva ori!

    cedric

    02/08/2011 at 9:24 pm

  40. Acum sunt discutii pe tema interviului. Participa si Daianu

    cedric

    02/08/2011 at 9:28 pm

  41. Daianu zice ca istoria judeca ce a facut. Poate se bazeaza pe memoria scurta a istoricilor. Oricum, cauta explicatii

    cedric

    02/08/2011 at 9:29 pm

  42. La discutii participa si Horia Alexandrescu, Gusa si Blanculescu

    cedric

    02/08/2011 at 9:32 pm

  43. Salut 🙂
    G & M ( gluma – misto ) 🙂
    Nu e nevoie ca Franks sa devina presedinte (daca accepta cetatenia romana )
    In Italia e unu care are inca cetatenia romana si moaama ce ordine ar face in tara . 🙂 Autostrazi construite cu parlamentari la lopata , sisteme de canalizare si apa potabila realizate cu handicapati inchipuiti . PIB ar creste anual de cel putin 6 % . 😆

    Ștefan A.

    02/08/2011 at 9:34 pm

    • Sal’tare!
      Iti incepi campania? Mai pune ceva!

      ela

      02/08/2011 at 9:40 pm

    • China deja are cosmaruri, maestre 😈

      Cetatean

      02/08/2011 at 9:42 pm

      • Chinezii vor cumpara din produsele facute in Romania . 🙂
        Tarile UE se vor bate intre ei pentru a deschide fabrici pe meleagurile mioritice . 🙂
        Rusia ne va livra gaz cu 50 % reducere fata de pretul cu care vind in UE . 🙂
        Iran ne va furniza petrol aproape gratis . 🙂
        Antena 3 si Realitatea TV vor transmite doar 3 ore pe zi . Bineinteles ca doar emisuni de lauda fata de „maretul conducator ” . 🙂
        SOV si Voiculescu vor impartii aceiasi celula la Jilava pe o perioada de 30 de ani . 🙂

        Ștefan A.

        02/08/2011 at 9:54 pm

        • Mi-e rau si deja caut pastilele care sa imi calmeze entuziasmul. Totusi, am luat deja masuri pentru a:

          – cumpara pamint in Cracautii din Deal, unde am auzit ca vine Apple.
          – infiinta un SRL numit „Conta-Intel”, care va fi o suveica ce va sifona bani din fabrica de procesoare pe care Intel o va deschide la Popautii din Vale, si care va avea obligatia sa ia o firma de contabilitate romaneasca 😉
          – sa infiintez Pupatura TV, unde non-stop Ciutacu, Badea si Gadea vor sa spectacole de pupaturi in direct. Intre ei. De ciuda a a fost restaurata Monarhia si ca Eba e printesa mostenitoare.
          – sa deschid niste magazine numita Macro.to, in care voi distribui GRATIS macrouri la toata lumea, adusi din Marea Chinei de Sud, in urma acordului de pescuit prin care China ne cedeaza marea pentru 100 de ani, in schimbul unor spoturi la TV facute de Crin si Ponta.

          Cetatean

          02/08/2011 at 10:02 pm

          • 😆 😆
            Noroc ca nu e si Theophyle sa ne citeasca . 🙂 Ar sterge cu noi pe jos ca facem bascau pe un blog serios .

            Ștefan A.

            02/08/2011 at 10:07 pm

            • Stai sa precizez: GLUMA :mrgreen:

              Cetatean

              02/08/2011 at 10:08 pm

    • Buna seara,
      Unde tb sa ne prezentam ptr. afise 🙂 si campanie ?? Ce strategie de comunicare ai??

      mar

      02/08/2011 at 9:57 pm

      • Salut mar 🙂
        Fiecare parlamentar actual va fi imbracat 24 ore / 365 zile (fata – spate) cu un poster in culori (fotografia mea 🙂 si cu sloganul : putorile la munca , harnicii la prima . 🙂
        Te asigur ca se vor oferii voluntari toti , fara exceptie . 🙂 Am invatat metode de convincere extrem de eficiente . In Italia ai de la cine sa inveti . 😆

        Ștefan A.

        02/08/2011 at 10:05 pm

  44. Hai ca am pariat bine pe un ban gaurit ca se lasa cu amenintari de suspendare la adresa lui Basescu fiindca le-a zis ca nu le va accepta premierul cita vreme USL va fi doar o alianta si nu un partid? 😆 era si greu de prevazut…

    http://www.evz.ro/detalii/stiri/basescu-la-b1-tv-live-text-940353.html

    „Să ne spună domnul preşedinte din Constituţie, în ce bază poate numi un astfel de premier? Cum altfel decât încălcând-o!? Dacă o va face, atunci va trebui să se gândească că o majoritate parlamentară poate face în aşa fel încât un preşedinte să respecte Constituţia. Mă refer aici la acţiunea de suspendare din funcţie” a declarat pentru Evz, vicepreşedintele PNL, Mihai Voicu” (evz).

    Citeva observatii.

    1. Da, daca USL obtine peste 50% pot incerca suspendarea lui Basescu. Insa vor avea de depasit amendamentul Sova si raportul de forte din interiorul CCR (doar 4 judecatori pro-USL, insa nu e garantat. Maghiarul, nu il vad votind sesizarea USL, insa asta e alta poveste).

    2. Sansele ca o alianta ca USL sa obtina peste 50% sunt mai mici decit par acum, din urmatoarele cauze: imaturitatea si gaunosenia liderilor, posibila introducere a VU pur, posibila introducere a votului prin corespondenta.

    3. O suspendare efectiva are extrem de mici sanse sa se intimple, chiar si cu usl la peste 50%, deoarece tradatori in usl se gasesc mereu, gata sa sara in barca Puterii pentru un post interesant. UNPR e exemplul viu.

    Cetatean

    02/08/2011 at 9:41 pm

  45. Despre votul prin corespondenta, Baconschi explica.

    http://www.evz.ro/detalii/stiri/ce-inseamna-votul-prin-corespondenta-pentru-baconschi-votul-romanilor-impotriva-stangii-dema.html

    Nea’ diplomatu’ Baconschi, da mai repede din adidasi, vorba ceea, ca ma tem ca daca o mai lalai mult, legea matale nu mai trece de Parlament. La ora asta legea nici nu e depusa, in timp ce o varianta initiata de PDL deja a trecut de Senat si sta blocata ca se adopta varianta orgoliosului Baconschi.

    Cetatean

    02/08/2011 at 9:53 pm

  46. C. dimineata jigodia KGB-ista a ameninta, in seara asta neterminatul si purtatorul ilegal de pantaloni ameninta, acum la B1Tv. crina puturoasa ameninta. Stii cum se zice, cainele care latra… oricum sunt niste gunoaie.

    mar

    02/08/2011 at 9:59 pm

  47. Intrebare pentru puturosul de Crin: ce ati face cu cei 5% de care dispune Guvernul? sa dea salarii, altceva?

    Antonescu: eu nu fac decit comentarii politice. Si da-i si lupta cu jos Basescu si Boc.

    Cetatean

    02/08/2011 at 10:06 pm

  48. OOO, cum isi moduleaza vocea el, cand insinueaza ca el va determina suspendarea. Cum spune el vorbe 😦
    Si ce frumos ii da Blanculescu una peste nas cu cresterea de salarii! „Acest surplus nu exista si deci nu putem vorbi despre cresterea salariului la bugetari; cum patura parazitara de 300000 de bugetari trebuiesc dati afara.”

    ela

    02/08/2011 at 10:09 pm

    • Ela, cu toate ca Blanculescu este de la PSD gandeste bine. L-am urmarit in ultima perioada si a fost super ok!

      mar

      02/08/2011 at 10:12 pm

      • blanculescu=demagog ordinar

        intamplator

        02/08/2011 at 10:17 pm

  49. Antonescu este total gaunos. N-a putut sa spuna nimic concret. N-a raspuns la intrebarea lui Gusa cum vor schimba ei situatia cand vor veni la putere. A zis niste generalitati ieftine, habar n-are pe ce lume e.
    Bineinteles ca e in vacanta , el n-a ascultat interviul presedintelui. Cred ca nici pe internet nu stie sa gaseasca postul. O stii cum se deschide un calculator? Ma indoiesc.

    cedric

    02/08/2011 at 10:12 pm

    • Cedric, cred ca in campanie a spus ca nu este pasionat de calculator si nu intelege rostul cifrelor 😦 Contextul era dupa semnarea acordului cu FMI si a fost intrebat de tinta de deficit.

      mar

      02/08/2011 at 10:16 pm

    • Nu lui Antonescu i s-a adresat Traian Basescu. Daca Crinut nu a urmarit cu atentie interviul, altii probabil au facut-o si probabil au luat si notite. 🙂

      clemycali

      02/08/2011 at 10:18 pm

      • clemy, evident. Basescu a disociat atit de tare intre Crin si (actualul) PNL, ca numai un fan al coaforului putea rata asta 😆

        Cetatean

        02/08/2011 at 10:20 pm

    • @cedric
      individu’ asta e altfel decit in vacanta?cred ca e tipuk care are cele mai multe oresomn din toti cetatenii romaniei

      intamplator

      02/08/2011 at 10:21 pm

      • Buna concluzie! Omul nu se streseaza si tine la somnul de frumusete, vrei sa faca riduri :mrgreen:

        mar

        02/08/2011 at 10:25 pm

  50. cedric

    02/08/2011 at 10:14 pm

  51. buna seara
    ce citesc aici ma lasa bougebee
    deci basescu se impaca cu patriciu
    basescu uita de promisiunea de a renunta la 2 ani de mandat daca se aproba constitutia
    basescu,basescu…

    basescu trebuie sa inceapa sa gindeasca un viitor durabil ,nu sa cirpeasca,asta daca vrea sa ramina ceva in urma lui
    in 2014 va fi avut 9 ani din cei 24 trecuti in 90;ar trebui sa se gindeasca ce lasa in urma,si sa decida ce
    ori lasa aceasi brambureala si ciolaniada ca pina acum ori incearca sa aseze lucrurile pe un fagas previzibil

    intamplator

    02/08/2011 at 10:16 pm

  52. Intimplator, nu te alarma. Basescu nu se impaca deloc cu Patricu, doar ii trimite semnale politice. Inca nu s-a declansat procedura de dezbatere parlamentara pe Constitutie, asa ca nu are la ce sa renunte acuma, in august. Daca se aproba Constitutia, are ce lasa. Daca nu, lasa destule legi bune.

    Inca nu am ajuns la ora de bilant a lui Basescu, pina in 2014 mai sunt 3 ani.

    Cetatean

    02/08/2011 at 10:19 pm

    • @cetatean:repet ce am mai spus:nu sunt fan basescu,e cel mai bun produs care mi s-a oferit(genul de alegere intre crevetii vietnamezi si bomboane cubaneze),dar daca tot e acolo sa incerce ceva ca minte are,discernamint are sa incerce macar de acum incolo sa nu mai fie cinic

      intamplator

      02/08/2011 at 10:29 pm

      • Intimplator, ai rabdare. Nu e doar el pe scena politica. Deocamdata doar el si cu Boc trag la jug.

        Cetatean

        02/08/2011 at 10:34 pm

  53. Parerea mea umila este ca nu se impaca cu Patriciu, doar exploateaza momentul. Cred ca PNL-ul se face tandari, aripi si aripioare.

    mar

    02/08/2011 at 10:22 pm

    • @mar
      ultimul liberal a fost Regina Maria
      dupa aia ,praf si pulbere,oficila parca tatarascu,ala cu alianta cu dej
      s-a reluat in 90 cu cimpaeanu ,cu alianta cu iliescu si ideea cu regele mhai candidat la presedintie
      decit asa partid,ma bine vanghelie

      intamplator

      02/08/2011 at 10:37 pm

  54. Baieti si fete, asta a fost interviul pe care il asteptam ca sa le strice vacanta la baietii din USL 😈 Acuma or sa se puna astia pe conspectat drept constitutional si jurisprudenta CCR, de or sa inteleaga ciuciu din vacantele lor in Dubai.

    Ponta deja l-a sunat pe Sova si i-a cerut un alt amendament impotriva interpretarii lui Basescu la art.103 din Constitutie :mrgreen:

    Cetatean

    02/08/2011 at 10:23 pm

    • I-a terminat, s-a incalzit la pranz la RRA si seara s-a racorit la B1 Tv.

      mar

      02/08/2011 at 10:26 pm

    • Nu le tihnea oricum vacanta, acum doar le-a stricat-o de tot. Asta in ceea ce priveste PSD-ul. Ce o fi la PNL Dumnezeu cu mila. 🙂

      clemycali

      02/08/2011 at 10:33 pm

    • ce dracu gasesc astia in vacante in dubai?
      arata acum ca un oras fantoma:jumatate din ce e construit s-a golit,restul e mort=constructii inghetate iar faimoasele preturi mici la produse sunt o gogorita;new york e o ” pleasca” fata de dubai

      intamplator

      02/08/2011 at 10:33 pm

      • Ptr ca se comporta ca toti noii imbogatiti. Suna frumos „Am fost in vacanta in Dubai”. Vara?

        clemycali

        02/08/2011 at 10:38 pm

        • in loc sa vada si ei un muzeu, un palat, o galerie de arta. Ciocoi inculti si prosti.

          Cetatean

          02/08/2011 at 10:43 pm

  55. Ponta: „Întrebat cu privire la articolul 103 din Constituţie, invocat de şeful statului, preşedintele PSD a răspuns: “Dacă s-ar uita în legea partidelor politice acolo spune că şi o alianţă înregistrată la tribunal care câştigă alegeri dă premier. Tot el ne-a spus să ne înregistrăm la tribunal. Dar Băsescu minte şi se răzgândeşte tot timpul”.

    Observatii scurte, de la un simplu cetatean pentru un (pentru doar 4 ani) fost procuror:

    – o prevedere din legea organica nu poate excede Constitutia.
    – legea 14/2003 invocata nu spune deloc ce zice Ponta ca spune.

    http://www.legestart.ro/Legea-14-2003-Legea-partidelor-politice-%28MTQ2ODc-%29.htm

    Art.36: „Daca nici unul dintre partidele politice participante la scrutin nu a obtinut
    majoritatea absoluta in Parlament, partidele politice cu reprezentare parlamentara pot
    constitui coalitii pentru asigurarea guvernarii. Coalitiile nu sunt supuse inregistrarii, iar
    protocolul de constituire va cuprinde numai dispozitii privind asigurarea guvernarii si a
    sprijinului parlamentar”.

    Acest articol se refera la coalitiile de guvernare, cum e cea actuala, formata din PDL-UDMR-UNPR si minoritati.

    – la asemenea procuror si la asemenea interpretare a legilor si a Constitutiei, nu ma mir ca tara e plina de hoti. Sa tot fii hot cu procurori ca Victor Ponta.

    Cetatean

    02/08/2011 at 10:33 pm

  56. crinutza parlita, artzägoasä si spumoasä, cicä ii räspundea presedintelui,
    -e a zis cä nu facem alianntzä, si uite aliantza USL
    -a zis cä nu avem 51 in sondaje ,si uite cä avem,

    crin, a aiurat, färä rost si sin. cicä au programe, dar ei lucreazä la ele, unde se gandesc, si rezolvä…………………….doamne ce mare hahalträ e antonescu.

    theo

    02/08/2011 at 10:35 pm

    • theo, Crn confunda alegerile cu sondajele. El se poate lauda si cu 99%, la alegeri sa il vedem.

      Cetatean

      02/08/2011 at 10:37 pm

      • Nu are cum sa se laude si ar trebui sa fie circumspect. Chiar tinand cont de sondajele interne ale USL, raportul de forte dintre PSD si PNl este de 2:1. Daca USL ar obtine 60% (ceea ce e practic imposibil acum), asta ar insemna ca PSD sa aiba 40% din parlamentari si PNL 20%. Dar cum ei vor avea undeva in jur de 40% anul viitor, procentul devine 30% ptr PSD si 10% ptr PNL. Si chiar si cei 10%, adica jumatate din cat obtin ei in sondajele de opinie acum, va fi mai putin ptr ca o parte din locurile eligibile vor trebui acordate PC. Cu alte cuvinte PNL ar obtine doar 7-8% din locurile eligibile sigur. Si daca Crin e pe dinafara cu chestiunile astea, altii din PNL au inceput probabil sa se gandeasca la modul serios.

        clemycali

        02/08/2011 at 10:43 pm

        • Mai mult ca sigur. Cu datorii din campanie inca neplatite, fara acces la guvernare de 4 ani, cu criza nemiloasa, cum naiba sa faca PNL campanie in 2012? dindu-le doar poze cu Crin? Cit sa mai pui capacul pe oala in PSD cind aia vad ca exista apritate desi PNL e zero barat ca forta elecotrala si logistica?

          Cetatean

          02/08/2011 at 10:45 pm

          • „paritate” vroiam sa zic.

            Cetatean

            02/08/2011 at 10:46 pm

            • Nu au cum sa aiba paritate. Ti-am spus, raportul e de 2:1. M-am uitat cu mare atentie la sondajul IMAS. Vezi ce am scris la copac. Acolo e galma. Liberalii nu vor obtine paritate de locuri in alianta ptr ca nu au cum, matematic sunt mult prea in urma PSD. Si Ponta nu o sa indrazneasca sa forteze mana teritoriului dand paritate unui partid care nu are cum sa fie la egalitate cu oamenii lui.

              clemycali

              02/08/2011 at 10:52 pm

              • am citit, clemy, si ai mare dreptate. deocamdata, oficial, e „paritate”, insa pina la toamna, cind PSD va sari la gitul lui Ponta si PNL nu va vrea sa renunte la paritate. Vor fi judete cu tradari rasunatoare si cu sfidare pe fata la adresa lui Ponta. La toamna baronii vor face front impotriva lui.

                Cetatean

                02/08/2011 at 10:55 pm

              • clemy 😆

                http://www.evz.ro/detalii/stiri/unpr-a-mai-adunat-patru-primari-pentru-localele-din-2012-940285.html

                astia sunt primii, si inca nu au inceput discutiile serioase. si in Olt, se intimpla la fel, din cauza scutului.

                Cetatean

                02/08/2011 at 10:58 pm

  57. Ma stric de ris cind vad interpretarile lui Ponta. Omul asta e mereu paralel cu Constitutia si legile, insa Sova il intrece fluierind. Miine pun pariu ca Sova scrie o analiza „juridica” pe blog la el.

    Cetatean

    02/08/2011 at 10:36 pm

  58. am avut o mare satisfactzie,

    cel mai mare adevär spus de presedinte.

    manechinul de paie Täriceanu, a fost cel mai prost premier roman, mare adevär.

    theo

    02/08/2011 at 10:37 pm

  59. Mai este o varianta. (zic eu). basescu a vrut sa demonstreze ca pe art 103 poate sa faca ce vrea mushchi lui.:) . Acum stau si spun: De ce acum? cand putea sa o pastreze ca o arma secreta. Cred ca vrea sa fortzeze modificarile din constitutie. Nu m-as mira sa apara din nou discutii despre modificarea constitutiei.

    eugeni

    02/08/2011 at 10:39 pm

    • are legatura cu framintarile din USL si cu nemultumirile celor care nu vor primi functii dar care sunt destul de eligibili in colegiile lor.

      Basescu forteaza acutizarea nemultumirilor.

      Cetatean

      02/08/2011 at 10:42 pm

    • si atunci sa vezi distractie 🙂

      eugeni

      02/08/2011 at 10:43 pm

  60. dar au cam dat inapoi, aveau, 70, 80,, ce numärä ei ouäle?::::::::::lui nästase
    atunci,cu 51 , existä unul , ………..cu numai. unu

    theo

    02/08/2011 at 10:40 pm

  61. legea 14/2003, daca tot a fost invocata de Ponta.

    Art. 5.

    (1) Fiecare partid politic trebuie sa aiba denumire integrala, denumire prescurtata si semn permanent proprii. Denumirea integrala, denumirea prescurtata si semnul permanent trebuie sa se deosebeasca clar de cele ale partidelor anterior inregistrate, fiind interzisa utilizarea acelorasi simboluri grafice, oricare ar fi figura geometrica in care sunt incadrate.
    (2) Prevederile alin. (1) se aplica si aliantelor politice, in mod corespunzator.

    Are USL semn electoral propriu la ora actuala, care sa respecte cerintele legii? NU.

    „USL va avea ca sigla trandafirii PSD si emblema ACD”.

    http://www.mondonews.ro/USL-va-avea-ca-sigla-trandafirii-PSD-si-emblema-ACD-Conducerea-USL-va-fi-asigurata-de-un-singur-organism+id-33505.html

    Cetatean

    02/08/2011 at 10:41 pm

    • daca ma enervez si contest la Tribunal USL-ul cind se vor inregistra, si argumentez ca nu au semn electoral propriu, cistig 100%. 😈

      Cetatean

      02/08/2011 at 10:47 pm

  62. s-a dus naibi concediu haitei rosii,

    iar sondaje, iar constitutzia, trebuie altfel interpretatä.

    theo

    02/08/2011 at 10:42 pm

  63. färä presedintele Bäsescu si guvernul Boc, romania era azi mai räu decat grecia.

    asta si vroia ciuma rosie, sä cearä ajutor vecinilor.

    mare politician presedintele Bäsescu: sä vä träiascä.

    theo

    02/08/2011 at 10:48 pm

  64. Daca va amintiti, dupa esecul cu reorganizarea administrativa, Presedintele a declarat ca in concediu va avea timp sa se gandeasca la solutii! Se pare ca , desi concediul abia a inceput, s-a gandit chiar la solutii in mai multe domenii. Asta imi place mie la el, e cu cativa pasi inaintea gugustiucilor din politica care intotdeauna sunt pusi doar sa reactioneze, nu pot avea niciodata initiativa.

    cedric

    02/08/2011 at 10:51 pm

    • Crin are Victor au initiativa. Se gandesc cam cum ar trebui sa arate guvernarea dar este tare greu si complicat 🙂 .

      Cred ca a fost una dintre cele mai proaste declaratii a lui CA. A aratat ca nu sunt gata de guvernare.

      eugeni

      02/08/2011 at 10:57 pm

  65. ce ridicol de petre roman, un om slab, un maimutzoi.
    s-a gudurat pe langä iliescu, constantinescu, täriceanu si patriciucare lLA CUNUNAT;
    A LUAT 2 milioane dela täriceanu, pt. loby in italia si spania la alegeri, si roman, a fäcut
    rahatul praf, este o figurinä de paie, bätranä si räsuflatä.

    theo

    02/08/2011 at 11:00 pm

  66. Insa a aratat ca e gata sa il suspende pe Basescu. Eu am o intrebare: daca se elimina redistribuirea, in 2012, mai prinde Crin vreun loc in Parlament?

    sa faca bine sa aiba grija, ca deocamdata mandatul lui se apropie de final.

    Cetatean

    02/08/2011 at 11:00 pm

    • 🙂 Pot sa incerce dar nu au voturile necesare. Asta in primul rand. Iar daca se elimina redistribuirea si se trece la VU pur, Crin ramane somer 🙂

      clemycali

      02/08/2011 at 11:03 pm

    • Mister C, salut! 🙂

      Trec mai rar p’aci, treburile de „fermier” nu prea lasă timp de butonare, dar azi avui placerea să te găsesc „la post” in plina forță! 🙂

      Dacă ai timp de pierdut, look at:

      http://oldhashu.wordpress.com/2009/03/25/pnl-2009-ratarea-sansei/

      Inițial s-a vrut o glumă, da’ peste timp m-a confirmat ca urmaș al lui Laocoon (sper să nu intre și șarpele Herei in scenă! 😉

      Parcă vine de se leagă cu unele de azi!

      Toate cele bune! 😀

      oldhashu

      02/08/2011 at 11:10 pm

      • salut, hashule 🙂

        Am revenit dintr-o pauza de semi-vacanta-lucrativa si sunt din nou pe baricade.

        Ai mare dreptate in articolul din 2009…exact cine e talpa tarii a ramas fara reprezentare electorala. Si asta are consecinte pe termen lung.

        Salutarile mele 🙂

        Cetatean

        02/08/2011 at 11:18 pm

  67. presedintele este nemilos, le dädu-se o temä de gandire, acum le-a umplut capul de probleme,

    säracii, cum sä mai pridideascä.

    care roman normal la minte, poate da un vot, acestor mangafale.din USL

    theo

    02/08/2011 at 11:04 pm

    • Theo, salut! 🙂

      N-ai idee ce pasăre rară e normalitatea aici, în Românica…
      Dacă prostia ar durea, nu ne-am mai auzi de atâtea vaiete, un cor uriaș de urlete de durere n-ar lăsa Europa să doarmă! : mrgreen:

      oldhashu

      02/08/2011 at 11:18 pm

  68. DAR CRIN SI TÄRI; AU INTRAT; DUPÄ LOCUL 3-si 4

    ce a zis presedintele de plesu?

    O fii plesu cärturar, dar are un caracter mizerabil si de urs puturos.-asa spun unii-.

    theo

    02/08/2011 at 11:16 pm

    • Theo,

      Carturar, necărturar, da’ ca ministru in Guvernul Roman a actionat ca „purgativ cultural” ! 😀
      El cu gurița lui a spus-o, interviul se păstrează într-o mare arhivă video. 😆

      oldhashu

      02/08/2011 at 11:26 pm

  69. cedric

    02/08/2011 at 11:21 pm

    • johahahanis si economia, baba si mitraliera.

      Cetatean

      02/08/2011 at 11:28 pm

  70. cedric

    02/08/2011 at 11:23 pm

    • asta da Funeriu la patrat 😉

      Cetatean

      02/08/2011 at 11:26 pm

    • Mie asta îmi aduce un banc inspirat dintr-un film rusesc:

      «In anticamera lui Ceapaev, celebru comandant de cazaci in războiul civil din Rusia Sovietică, mulțime soldați, miros de votcă, fum de tigări și gălăgie cât cuprinde…
      Iese aghiotantul lui Ceapaev, trage un glonț in tavan și in liniștea care se lăsase brusc, dă drumul unui bubuitor anunț:
      – Liniște, tavariș Ceapaev gândește!»

      oldhashu

      02/08/2011 at 11:40 pm

  71. johannis, este un mare intrigant, a fäcut in timpul alegerilor, multä valvä, cu minciuni, transmise in austria si germania.

    sä-i fie rusine, nu are caracter de neamtz, e un arivist pervers.

    cand nu v-a mai fii primar, se va vedea escrocheriile lui., vai de sibieni.

    theo

    02/08/2011 at 11:25 pm

    • S-au „miticit” ei Hohenzolernii în România, ce să aștepți de la un biet johahanis!!! 😀

      oldhashu

      02/08/2011 at 11:31 pm

      • 🙂 old, salut. Asta cu „miticit”-ul Casei Regale este mortala 🙂

        clemycali

        02/08/2011 at 11:33 pm

        • Clemy, sărut mâna! 🙂

          Păi nu e așa ?! 😀

          oldhashu

          02/08/2011 at 11:42 pm

    • Primarul de Sibiu este o nulitate. Orice primar de resedinta de judet care primea vreo 200 mil euro pentru capitala culturala europeana facea cel putin cit a facut Johannis
      Despre Plesu nu are rost sa povestim. „Opera” lui de filosof spune totul. Adica nimic.

      Dan Masca

      02/08/2011 at 11:53 pm

  72. clemy,
    ei, nu mai fac parte din casa hohenzoler, „ei sun liberi profesionisti”.

    oricum, pt. comportamentul lui mihai, nu se comenteazä, dar………..

    ei se bagä in seamä singuri, nu existä legal, rege roman, s-au casä regalä.

    fac praf, sä mai sugä ceva bani,SI PROSTII SE FOLOSESC pt. aiureli.

    theo

    02/08/2011 at 11:52 pm

  73. Dragilor, noapte bună și pe mâine cu condiția să plouă (ca să nu se iasă pe teren), da’ nu mult, că se „udă” net-ul și se-neacă electronii! 😆

    oldhashu

    02/08/2011 at 11:56 pm

  74. sä vedetzi cand se vor descoperii, inpropietäririle ilegale fäcute de johannis in sibiu si inprejurimi, prietenilor din „grivco”-ADUNAREA ESCROCILOR SECURISTI, o sä fie un caz bun de procuraturä.

    theo

    02/08/2011 at 11:57 pm

  75. SE PARE DL: PLESU; AUZISE DE PLAGIAT:

    theo

    02/08/2011 at 11:58 pm

  76. noapte bunä.

    theo

    02/08/2011 at 11:59 pm

  77. Buna Dimineata 🙂
    Postare noua!

    Theophyle

    03/08/2011 at 8:25 am


Comentariile sunt închise.