Politeía

Quis custodiet ipsos custodes?

O tragedie sindicală

Opt mii de oameni s-au adunat sau au fost adunati pentru a-si apara drepturile sindicale. Manifestatia ar fi trebuit sa fie un fenomen legitim al celor care traiesc din salariu. Manifestatia a devenit un balci. Din cei intrebati de ce manifesteaza nimeni nu a reusit sa-mi dea un raspuns pertinent. Am incercat eu sa le explic de ce ar fi trebuit sa protesteze. Aiurea, un om de dreapta explica oamenilor muncii de ce ar trebui sa protesteze. Teatrul absurdului, nimic mai mult.

Sindicatele romanesti, conduse de oameni bogati sau foarte bogati, care si-au amanetat onoarea lor si a celor pe care ii reprezinta in bordelurile lui Nuş, nu pot sa faca nimic mai mult decat un balci muzical in locul unui protest adevarat.

Ne-am turcit! Asa cum zice un bun amic, exact asta a fost sentimentul pe care l-am simtit cand am vazut ceea ce am vazut. De la o manifestatie la alta oamenii care conduc sindicatele si trebuie sa lupte pentru drepturile legitime ale omului care traieste dintr-un salariu ridiculizeaza cauzele pentru care lupta. De la o manifestatie la alta ei sunt mai putini, mai plictisiti si mai departe de realitatile in care traim si in care se zbat majoritatea romanilor.

Din nefericire nu sunt singurii, impreuna cu ei sunt toti cei care vor vota astazi pentru sau impotriva motiunii de cenzura.  Majoritatea celor care vor vota pentru o fac cu baioneta FMI in spate si fara sa cunoasca ce au votat si cei care vor vota impotriva lor sunt orice in afara de oameni care stiu ce voteaza si voteaza legitim si in cunostinta de cauza.

Vreti sindicate care au putere, ingrijiti-va de morala celor care le prezideaza. Vreti sindicalisti care lupta pentru drepturi sindicale, explicati-le care sunt astea. Nu aduceti saltimbanci ca sa-i inveseleasca intr-o zi care trebuia sa fie o zi de lupta pentru drepturi sindicale.

Asadar prieteni, ne-am turcit!

Cu stima si respect de la un sindicalist de dreapta, care intelege ca in vremuri grele lucrurile trebuie facute bine, de oameni onesti! Avem oameni onesti? Unde?

Vezi si “Sindicatele “sindicatului” şi Codul Muncii”

66 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Theophyle,
    Ati facut o descriere perfecta a situatiei- ar fi de plans daca n-ar fi si de ras. Iar rasul se refera la acesti lideri rasuflati, gaunosi, imbogatiti pe spatele credulitatii oamenilor.
    Eu cred ca raspunsul anemic de azi la chemarea sefilor de sindicat este datorat si faptului ca oamenii au inceput sa se convinga ca sunt manipulati de niste escroci care isi vad numai de interesele lor.
    De asemenea , nici televiziunile mogulistice nu mai au crezare. Degeaba se dau de ceasul mortii sa agite spiritele, degeaba incearca sa-i cumpere cu premii astronomice ca valoare pentru un om obisnuit.
    Li s-a dus vremea, mult zgomot pentru nimic.

    cedric

    16/03/2011 at 3:29 pm

  2. Salutare
    Vedem inca o data neputinta sefilor de sindicat de a face ceva si pentru cei care reprezinta.
    Nu am vazut decit o reprezentatie jalnica de circ azi si papusile principale nu au lipsit di mijlocul lor.
    Papusile opozitiei impreuna cu liderii sindicali se pregatesc pentru un sfarsit grotesc sau dupa cum spune si Cedric prea mult zgomot pentru nimic.

    Iulian

    16/03/2011 at 3:44 pm

  3. chiar citesc:am impresia ca e gresita exprimarea cine voteaza pentru/contra in parlament la motiunea de cenzura:
    impotriva voteaza aia cu tzapusha fmi la fund pentru aialalti,cei care au depus-o
    in fond si unora si altora puntin le pasa,asta e corect

    intamplator

    16/03/2011 at 3:50 pm

  4. Buna ziua, Thheophyle, mare dreptate ai, ne-am turcit rau de tot ,in toate domeniile nu numai in viata sindicala. Cat priveste increderea in sindicate, cel putin in cele din invatamnt eu si colegii mei ne-am pierdut-o cu totul si lipsa de incredere provine in mare parte din ,,calitatea” liderilor care ne conduc,nu cei de la scoala,dar de acolo in sus.
    In rest, impresia mea este ca ,cu lioderi onesti si cherismatrici, mare lucru cu poporul roman nu poti face.Daca ii e greu, ofteaza fatalist si-si zice incet ,,Cum vrea Dumnezeu”. Singurul moment care iese in ritmul lent a fost putin intrerupt, cel din ’89, nu a fost pornit de romani si a fost repede pierdut de ei.

    Loda

    16/03/2011 at 3:54 pm

  5. De turcit ne-am preaturcit demult, inca de cand Stambulul isi trimitea omul sa-i puna latzul de matase la gat domnitorului si sa strige „mazâl !”.
    Iar noi asistam la scena doar rosi de curiozitate, in loc sa punem mana pe topoare.
    De atunci tot alergam dupa baclavale si sarailii si nu poposim decat sa ne tragem oleaca la umbra, cu cate o cafeluta sub nas si cu ceva cadâne de-a stanga si de-a dreapta.
    Mitingul de azi a fost o buna ocazie pt. ca asa-zisa opozitie sa-si dovedeasca nevolnicia iar sefii sindicatelor, nemernicia.

    Sa li se taie capetele !
    Sau macar sa fie ridicati in cate-o tzeapa… 😆

    Tzepelica

    16/03/2011 at 3:54 pm

  6. citatul de mai jos e preluat din evz
    daca e adevarat asta trebuie oprit cu orice chip;
    vadim am spus mereu ca e circar dar asta se ia in serios!!!!
    qtePonta către unul dintre protestatari: „Vă jur că (guvernanții – n.r.) o să ajungă în închisoare!” unqte

    intamplator

    16/03/2011 at 3:55 pm

  7. Theophyle,

    Sindicalistii au, la randul lor, simpatii si antipatii politice. Politizarea miscarii sindicale (prin intermediul liderilor) a dus la antagonizare interna. Nu toti sindicalistii sunt „rosii” si asa se explica esecurile protestelor din ultimii ani. Sindicalistii sunt uniti atunci cand au un scop comun si pot da ca exemplu protestele cadrelor didactice din Botosani. Baronii sindicali au facut aceleasi greseli ca si baronii politici, invatand parca de la ei sa-si creeze o lume utopica, rupta de realitate.

    Blackman

    16/03/2011 at 3:55 pm

  8. „ne am turcit”
    din 2000 turcia are rata de crestere anuala in jur de 8 pct,si nu imobiliare sau credit cu buletinul;
    asa ca, ar fi bine sa ne fi „turcit” si noi macar in sensul asta

    intamplator

    16/03/2011 at 3:57 pm

  9. S-a spart balul! Gata, pleaca toti cei din Piata Constitutiei, fericiti ca s-a terminat manifestatia si si-au facut datoria.
    Irtv nu mai are ce comenta, asa ca trecura la chestia cu premiul. Fac statistica sms-urilor, ce dracu sa mai faca?
    Nu mai au nici politicieni cu pofta de tocat vorbe. Au vazut ca latra la luna, ca oamenii nu-i mai asculta.
    Sa vedem si rezultatul votului din parlament si am terminat cu marele eveniment de azi, iar dumnealor se pot duce acasa sa-si linga ranile si apoi s-o ia de la capat cu trancaneala.

    cedric

    16/03/2011 at 3:59 pm

  10. In plus, in organizatiile sindicale s-a schimbat tipul de comunicare pe verticala. In loc ca nemultumirile/revendicarile sa porneasca de la mase si sa fie exprimate de lideri, e taman pe dos. Un nene lider se supara si apoi incearca sa scoata in strada oameni care sa-i sustina supararea.

    Blackman

    16/03/2011 at 4:01 pm

  11. Vorbeste Boc in parlament

    cedric

    16/03/2011 at 4:02 pm

  12. salut 🙂

    nu am vazut asa ceva jalnic in viata mea! O porcarie crasa! Parca era 1 Mai.

    Au lipsit numai mici si bere. Din 25 de intrebati de mine cu ce il nedreptateste noul cod al munci, nu am primit nici macar un raspuns corect!

    politicienii care au ajuns in piata nici macar nu au reusit sa „invioreze” multimea. Aveau carisma de broscoi! Dl Nastase cu o cravata roz in dungi, matase 150 USD bucata, misto reprezentant al asupritilor!

    Mai da prost e omul asta!

    Theophyle

    16/03/2011 at 4:05 pm

  13. putina cultura totusi!

    Un fel de reinviere a mitului. Dupa tragedia japoneza, poate totusi a existat Atlantida?!

    http://theo-phyl.blogspot.com/2011/03/atlantida.html

    Theophyle

    16/03/2011 at 4:09 pm

    • mai zilele trecute era o stire ca a fost localizata undeva in largul orasului Cadiz/Spania;
      cercetarile sunt promitatoare

      intamplator

      16/03/2011 at 4:22 pm

  14. Theophyle,
    iegzista o explicatie! Protestatarii nu au citit proiectul de Cod, ei au fost determinati sa mearga la Bucuresti la protest. Cum s-a intamplat? A venit liderul de sindicat (in cazul pe care-l cunosc e vorba despre o scoala) si a intrebat cine vrea sa mearga la Bucuresti, la miting, pentru 30 de lei si mancare. Ideologie?! Revendicari?! Astea sunt glume…

    Blackman

    16/03/2011 at 4:24 pm

  15. Tomoko Ozawa from Fukushima city writes: „My situation is still better than others. I cannot shower due to lack of water and it is impossible to get gasoline, but I am alive. The nuclear plants are very scary. If the wind direction changes, the radioactivity might reach Fukushima city. I heard places 30 minutes away from me are contaminated and that we should not touch any rainfall. I do not want to be exposed to radiation in any way. But, I cannot go to another place because there is no gasoline and the trains are not running. I will do what I can do. I just hope that there are no more problems with the nuclear plants

    on/off topic
    o relatare despre ce e in Japonia(de pe site bbc)

    intamplator

    16/03/2011 at 4:41 pm

  16. Buna,din nou
    Vad ca ati tot numarat,da’ nu s-au adunat decat max 8000.Pai,domnilor,daca erau 2 autocare dintr-un judet,asta inseamna 44x2x40=3520 persoane.Unde e ilfovul,bucurestiul,curosii care nu lipsesc,si reporterii?

    ela

    16/03/2011 at 4:45 pm

  17. @Theophyle,
    Ai scris un text corect, cinstit si cu suflet pentru salariatul marunt. Multumesc!

    Pupaza din tei

    16/03/2011 at 5:08 pm

  18. cedric

    16/03/2011 at 5:11 pm

    • daca e adevarat,sarkozy e prost de-a dreptul;
      ce naiba nu stia cine e khadaffi?

      intamplator

      16/03/2011 at 5:35 pm

  19. Buna ziua,
    Si eu am ajuns in zona cu probleme de serviciu si am vazut cu ochi mei nr. „imens” de manifestanti. La ora 11.30 se numarau pe degete la 13,30 piata era aproape goala.
    De „calitatea sidicalistilor” nu mai spun, am traversat strada in preajma unui astfel de grup si era vizibil ca nu au legatura cu sindicatul, baietii vroiau „mici si bere”

    mar

    16/03/2011 at 5:24 pm

    • Buna seara, buna seara.
      Nu ma mir. Asta a fost ani de zile metoda partidului comunist italian care adunau oamenii la „marile” demonstratii cu concerte gratis si mancare.

      clemycali

      16/03/2011 at 5:31 pm

      • bonsoir,fetelor!
        Am inteles ca urma sa le cante soptitorul dukku berzi . Asa,pe uscatelea? 🙂

        ela

        16/03/2011 at 5:37 pm

        • Ela, nu stiu ptr. ca eu eram in banca de vis-a-vis de Mitropolie! Am auzit la un moment dat ca se fluiera, dar anemic rau!

          mar

          16/03/2011 at 5:43 pm

      • Buna Clemy,
        Eu eram intr-o banca la 500 m in liniedreapta si am stat ceva. Pustiu si inainte si dupa. Legat de ciumpalci de care vorbeam, se laudau ca sunt de la confederatia bugetarilor, vai steaua lor.
        Cand am plecat din banca deja se spargeau gastile, exact cum descria Theophyle „parca era 1 Mai”.
        Ptr. opozitie numai ganduri de bine, nu pot sa scriu ca supar gazda. L-am auzit partial in masina pe poanta – JALNIC. Asta nu este bun nici de portar, vai steaua lui de telectual si rusine ptr cine l-a botezat „micul Titulescu”.

        mar

        16/03/2011 at 5:40 pm

        • ba eu as zice vai de mama noastra daca asta ajunge sa conduca tara; si nu de ce a zis basescu ci de ce a zis el;
          am pus mai devreme o preluare din evz,sper sa nu fie corecta;
          daca e adevarat,nu maie prost,nu mai e circar,e de-a dreptul criminal-am rewsponsabilitatea cuvintelor;sunt lucruri cu care nu te joci

          intamplator

          16/03/2011 at 5:53 pm

          • revin: e p[ostarea de la 3.55
            nici ceausescu nu indraznea asa ceva,tot dadea o spoiala cu organili,cu oamenii muncii…
            asta e criminal,repet,daca e adevarat citatul

            intamplator

            16/03/2011 at 5:58 pm

            • posibil ptr, ca la un moment dat a spus ceva de cei de afara, care tb sa stea la balcon ude acum se afla presa.
              A avut un discurs violent si desirat, cu multe atacuri la persoana.

              mar

              16/03/2011 at 6:18 pm

              • eu nu vorbesc de ce a spus in parlament,citatul se refera la ce a spus cind a fost intre aia din piata,repet citatul este
                ‘va jur ca o sa ajunga la inchisoare”fiind vorba de guvernanti
                cine p…a masii e el sa bage in puscarie;de ce mai exista legi prin tara asta; asa ceva nici in gluma nu spui ;ori esti cretin ori esti criminal;si cred ca asta e criminal
                aici e pericolul;asta e mai criminal ca iliescu

                intamplator

                16/03/2011 at 6:30 pm

          • Nu stiu despre ce este vorba, ca doar am ajuns la net!
            Daca este vorba de ce a zis Antonescu ” că şeful statului şi premierul pot fi văzuţi mereu râzând, ca proştii, într-o ţară de oameni din ce în ce mai trişti. ” – da l-am auzi si eu! M-am infuriat foarte tare si am inceput sa transmit „ganduri de bine”.
            Leagat de poanta, da i-a sugerat lui Boc sa se arunce de la balcon. A avut un discurs de analfabet frustrat. Nimic legat de codul muncii, in schimb atac la persoana, jgniri, pana si de cravat lui Boc s-a luat!

            mar

            16/03/2011 at 6:04 pm

            • mitoken!

              ela

              16/03/2011 at 6:09 pm

  20. cred ca de fapta asta e „miscarea sindicala”
    (sursa rl)

    Oamenii prezenţi la protest nu sunt toţi acolo din proprie iniţiativă, dimpotrivă unii au fost ameninţaţi cu scăderi de salariu sau pierderea locului de muncă dacă nu se prezintă la miting. Astfel, „listele cu salariaţii care sunt prezenţi la protest” sunt un lucru comun.

    Liderul grupului sau altă persoană mai „de încredere” are foaia pe care fiecare trebuie să îşi treacă numele. Aşa că toţi ceilalţi angajaţi se adună în jurul ei pentru a-şi trece prezenţa. „Dacă nu semnăm pe listă ne dau ăştia afară, trebuie să ne scriem pe o listă toţi salariaţii că dacă nu ne taie din ore. Poţi să semnezi şi apoi să pleci”, îmi spune un bărbat. El mai adaugă că la protest au fost trimişi „salariaţii cărora nu le place munca, ceilalţi au rămas la lucru”.

    După ce se face prezenţa, oamenii încep să dispară şi merg la o bere sau se îndreaptă spre casă. Iar dacă nu ai ajuns să te treci pe listă ” e cam nasol”, dar oamenii sunt solidari şi te vor acoperi în faţa şefului în cazul unei probleme.

    intamplator

    16/03/2011 at 6:01 pm

    • vezi dragule cum ai pus cel mai exact diagnostic? daca sindicalistul crede ca seful de sindicat il poate da afara, e momentul SA DESFIINTAM SINDICATELE si sa infiintam trade-unions!

      cinic

      17/03/2011 at 9:32 am

    • vezi dragule cum ai definit exact problema? daca salariatului (atentie e vorba DOAR de bugetari) ii este frica ca seful de sindicat il poate da afara, e momentul SA DESFIINTAM sindicatele si sa infiintam trade-unions ca in UK.

      cinic

      17/03/2011 at 9:34 am

  21. dar hossu,pe care l-am auzit eu la tv ca le da manifestantilor un camion cu pietre sa arunce in guvern? Asta nu e incitare la violenta? In alta tara,in secunda 2 ar fi fost legat si ascuns bine!

    ela

    16/03/2011 at 6:13 pm

    • Ela, am vazut pe unii ca aveau cozi de maturi rosii cu filet, cate 4-5. Nu stiu ce faceau cu ele, dar in zona nu este nici un magazin de electrocasnice.
      Baietii au reusit o „performanta” sa blocheze zona, nu ca era ok sa parchezi sau sa te misti auto in restul zilelor, dar a blocat totul pe ax. Cred ca am fost multi, foarte multi care le-am transmis „floricele si multe altele” in gand.
      Japitele astea ar tb. trimise la munca in slubja comunitatii in Japonia ptr. purificare, poate asa le vine mintea la cap.

      mar

      16/03/2011 at 6:27 pm

  22. ce nu stiu baietii astia-chuky si tonta- este faptul ca la un mom dat toata violenta asta pe care incearca sa o propage va avea efect de bumerang.vor simti pe pielea lor cu dobanda suta la suta ..ca la dinu patriciu:))

    zigzag

    16/03/2011 at 6:27 pm

  23. Intamplator,
    Da, este un nemernic. Vinovati sunt cei care l-au sustinut si promovat.
    Revin cu ce am scris la un moment dat este tipul de om din anii 50 „care te suspenda de grinda cu capul in jos si te batea pana cadeai jos”. Are un facis de om frustrat si violent, lucru care este confirmat prin alegerea reperului – Che Guevara.Intr-un cuvant periculos!

    mar

    16/03/2011 at 6:36 pm

  24. ia sa-i mai lasam pe nevrednicii pupili ai carpei kgbiste si ai motanului delator felix in sucul lor.

    uitati-va ce mai fac oamenii minunati in japonia:
    http://www.liberation.fr/monde/01012325870-direct-japon-seisme-accident-nucleaire-fukushima-mercredi

    ela

    16/03/2011 at 6:42 pm

    • Ela, cand citesti ca peste 10.000 de suflete sunt moarte nu mai ai reactii.
      Cu siguranta ca tb facut ceva, dupa principiul pic cu pic se face mare.
      Dar sunt rea, nu prin Crucea Rosie din Romania.Nu vreau ca o intentie buna sa se transforme in galoane personale ptr. o „doamna” care se rujaza in public.

      mar

      16/03/2011 at 6:49 pm

      • ce-mi place ;aici suntem de acord!
        sunt peste 10000,iar ziarele franceze titreaza ca „se pregatesc de ceea ce e inimaginabil”.
        Cu atat mai penibili mi se par cei doi clowni ai politicii romanesti.

        ela

        16/03/2011 at 6:57 pm

  25. Elena Udrea scrie pe Facebook, in timpul dezbaterii din Parlament: „Crin Antonescu tipa, e suparat. Il inteleg, doar vorbim despre Codul Muncii. In esenta este vorba de munca. Ori el se trezeste la ora 12.00 si este cel mai mare chiulangiu din Parlament.” :)))

    zigzag

    16/03/2011 at 7:04 pm

    • oauci!!

      mar

      16/03/2011 at 7:37 pm

  26. Complet off topic in timp ce in unele parti lumea arde in altele un caine a ajuns sa se vanda cu 1 milion de lire sterline

    http://www.telegraph.co.uk/news/worldnews/asia/china/8383084/1-million-for-worlds-most-expensive-dog.html

    Radu Ionescu

    16/03/2011 at 7:08 pm

  27. Theophyle ;
    daca esti pe aproape, e chiar mai grava treaba in Japonia, decat pana acum ? Am auzit la Pro Tv si nu stiu ce sa cred, aveau un ton cam catastrofic ? 😦

    Loda

    16/03/2011 at 7:08 pm

    • multmuesc, ma uit acum .

      Loda

      16/03/2011 at 7:31 pm

    • Ella,
      Complet off topic, ce parere ai despre directiva UE de interzicerea a remediilor naturale?

      mar

      16/03/2011 at 7:42 pm

      • proasta,daca vrei sa intrebi direct. Eu imi culeg si folosesc multe plante medicinale,am invatat de la una din bunicile mele.La fel ciuperci si fructe de padure.Mierea,propolisul,fructele sunt prietenii mei.
        La medicamente apelez doar daca doctorul meu insista.

        ela

        16/03/2011 at 7:53 pm

        • Pe de alta parte,am lucrat pentru doua firme care vand si produc extracte din plante.Unora le-am scris brevet,altele doar dosarul pentru avizele ministerului sanatatii si comisia medicamentului.Firmele respective au avizul pentru tot ce vand.
          Ceea ce am inteles eu este ca vor fi mai scumpe avizele (e ca diferenta de taxa pentru brevet, model industrial la OSIM si brevet european).dar la romani nu stiu ce prostovanii se mai nasc,doar sa puna bete in roate.
          http://www.depindedenoi.ro/articole/sanatate/tratamente-naturiste-interzise-ue.html

          ela

          16/03/2011 at 8:00 pm

          • scuze,linkul nu e cel mai fericit.

            ela

            16/03/2011 at 8:05 pm

          • Am primit un protest de la un colaborator belgian si asa am aflat de directiva. Daca interzic remediile naturale este foarte grav, sunt destul de multe produse cu proprietati curative.Si eu folosesc remediile naturale.

            mar

            16/03/2011 at 8:12 pm

            • Da,Mar,insa remediile naturale isi au limitele lor.In cazuri grave,daca nu ti se administreaza medicamentul potrivit la momentul potrivit,te ajuta numai zama de cadelnita.

              ela

              16/03/2011 at 8:16 pm

  28. Salutare 🙂
    Deci lupta de clasa nu a murit !
    Pacat ca a lesinat in fata sefilor care nu mai dorm noaptea de grija proletariatului . Basca platiti gras din cotizatile de sindicat . Ce circ si ce manipulare. 😆

    Ștefan A.

    16/03/2011 at 7:59 pm

  29. ce fenomenal se comportä japonezi, civilizatzi, linistitzi, spirit de sacrificiu.

    RESPECT PT: POPORUL JAPONONEZ

    SI GOLÄNIILE, OBRÄZNICIILE ,FIGURINA CRIN-CRETIN
    aproape decäzut, mizerabil si sub orce criticä,
    prestatzia
    celor 2 clauni, crinolin si poantä räsuflatä

    theo

    16/03/2011 at 8:00 pm

  30. @mar:
    http://www.farmacie-naturista.ro/informatie/Referendum-European-pentru-pastrarea-remediilor-naturiste/154/
    Pe de alta parte,nu am incredere nici in puzderia de vitamine si suplimente aparute pe piata romaneasca
    prefer o soia erovizata in loc de vitamine scumpe . E chestie de gust.

    ela

    16/03/2011 at 8:13 pm

    • Sau catina cu miere.

      mar

      16/03/2011 at 8:16 pm

  31. In Japonia , la centrala nucleara , situatia e total fugita controlului uman .
    Acolo sint 4 reactoare nucleare cu mari probleme .
    Bare de uraniu in faza de topire , crapaturi in invelisul de otel si iesiri de radioactivitate tot mai periculoase . Practic se improvizeaza masuri disperate de racire a reactoarelor .
    USA va trimite deasupra centralei nucleare avioane fara pilot pentru a analiza situatia reala a acestora .

    Ștefan A.

    16/03/2011 at 8:13 pm

    • cred ca ce nu voia nimeni nici macar sa se gindeasca s-a/se intimplat/intimpla
      acum doar dozeaza informatiile;in astfel de cazuri panica poate fi mai ucigatoare decit cauza ei
      nu poti spune decit Doamne ajuta-ne

      intamplator

      16/03/2011 at 8:29 pm

  32. salut,

    1. atita timp cit sindicatele sint conduse de oameni satui, milionari in euroi, burtosi, cu vile, masini rezultatele vor fi zero barat.

    2. Japonia – ce cosmar, ce catastrofa care nu se mai termina. faptul ca a vorbit imparatul Japoniei poporului japonez (dupa vreo 65 de ani in 1945) denota ca situatia este extrem, extrem de grava.
    Trist!
    foarte trist

    skorpion

    16/03/2011 at 8:23 pm

  33. Buna seara la toata lumea 🙂
    Postare noua!

    Theophyle

    16/03/2011 at 8:24 pm

  34. @mar: a propos de „tratamente naturiste” cu tot dinadinsul; acum 6 ani nepoata mea acuza dureri ff mari la coloana si la oasele lungi. Medicul specialist i-a recomandat unui copil de 16 ani artrostop si algocalmin,si asta aproape 4 ani.Degeaba i-am rugat sa schimbe medicul;avea firma prea mare si luminoasa…Acum 2 ani am aflat ca avea metastaze osoase multiple peste tot.Am ingrijit-o zi si noapte, am fost in Viena,Paris,la Beijing. Am pierdut-o acum 6 luni.Chinuri de nedescris.
    Asa ca,au si aia dreptate cu naturistele si suplimentele. De dragul comisionului,ce nu face omul?

    ela

    16/03/2011 at 8:24 pm

  35. […] Read the original: O tragedie sindicală […]


Comentariile sunt închise.