Politeía

Quis custodiet ipsos custodes?

Note de subsol – Reforma

Bineinteles ca as prefera pentru titlu terminologia engleza, footnotes,  in special pentru conotatia figurativa a termenului – politica facuta cu picioarele. Ma folosesc de terminologia romaneasca pentru ca si limba romana poate fi suficient de figurativa pentru a ne arata subsolurile politice ale lumii in care traim.

Ipoteza ca un partid la guvernare se poate reforma a fost dovedita ca imposibila in acest weekend. Nu, un partid la guvernare nu poate fi reformat. Indiferent de cat si-ar dori o parte din alegatori, mica sau mare, reformele nu pot fi facute cand partidul guverneaza. Doua cauze – prima obiectiva, o reformare inseamna de obicei dezactivarea unor centre de sustinere a partidului si asta ar insemna poate pierderea guvernarii. O a doua cauza ar fi imposibilitatea aparatului de conducere de a vedea perspectiva apropiata sau mai departata. Viziunea este un instrument al “stomacului gol.” Deci medicamentul reformei de partid se ia intotdeauna pe stomacul gol. De multe ori  “reformistii” adevarati sau inchipuiti nu pot reforma nici un partid in opozitie, vezi ce s-a intamplat grupului de la Cluj, care l-au sustinut pe Geoana pentru a reforma PSD. Simplu, au fost indepartati si locul lor a fost luat de alte elemente, de obicei obscure, care au transformat partidul intr-unul mult mai retrograd decat a fost inaintea experientei reformatoare, vezi organizatia de Bucuresti a PSD si a PD-L si felul in care s-a facut acest take-over.

Deci, eu nu am fost surprins de rezistenta intampinata de Monica Macovei in  demersul reformist, lucrurile erau previzibile. Surprinzatoare au fost trei lucruri. Prima  surpriza – lipsa unei  discutii serioase legate de aceste amendamente de statut. A doua surpriza, si asta de proportii, a fost limbajul profund fesenist al lui Berceanu si uralele ceausiste pe care le-a primit de la adunarea (aproape am scris adunatura) respectiva. A treia surpriza a fost alinierea unora pe care i-am considerat parte din   efortul de primenire politica a Romaniei si a politicii romanesti, este vorba de TRU. Nici toata apa Dunarii nu-i poate spala alinierea oportunista si bineinteles nici filmuletele difuzate  de Cristian Patrasconiu. Atitudinea lui TRU se numeste ipocrizie sau fariseism.

Nu pot termina aceasta nota de subsol fara a mentiona o poveste adevarata (sau nu) legata de Stalin si papa Pius al XII-lea. Papa Pius al XII-lea l-a rugat pe Stalin la sfarsitul celui de al Doilea Razboi Mondial sa nu ocupe Austria. Raspunsul lui Stalin a venit cu o intrebare – “Cate divizii are Papa”? La intrebarea lui Stalin a raspuns Ioan Paul al II-lea dupa aproape o jumatate de secol cand Rusia Sovietica a decedat!

Sper ca de aceasta data raspunsul va veni foarte repede – Monica Macovei are divizii chiar daca nu se vad acum, se vor vedea cand miseii de genul lui Berceanu le vor astepta cel mai putin.

La sfarsit,  o singura  intrebare:  noi cu cine votam? Un singur raspuns: Nu au vrut sa fie spalati – deci facem altul!

Written by Theophyle

07/03/2011 la 2:29 pm

123 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Eu as fi propus : „Note de picior in fund” 😉

    Cetatean

    07/03/2011 at 2:42 pm

  2. Neaparat sa urmariti acest filmulet, e sinteza cuvintarilor tripletei. Excelenta calitatea, excelent surprinsa ura de pe chipul tripletei.

    Cetatean

    07/03/2011 at 2:44 pm

    • waoo, ce vocal a devenit brusc blaga?

      skorpion

      07/03/2011 at 3:15 pm

  3. Am ramas si eu uimita sa-l vad pe TRU in barca lui blaga.De ce? Pt inca un post de europarlamentar?
    Din pacate raman din ce in ce mai putin oameni cu coloana .
    Un nou partid este solutia ,fie la guvernare ,fie in opozitie partidele actuale refuza sa se schimbe.

    gabriela

    07/03/2011 at 2:47 pm

  4. Facem, da’ cine-l creste? Ala de sus?

    Creanga

    07/03/2011 at 2:48 pm

  5. Hai sa terminam si cu sofismul „democratiei interne” de tip Blaga: „stam in partid, dezbatem pina miine, insa decizia odata luata, ea trebuie respectata”.

    Sa presupunem ca avem o adunare de hoti care stau si dezbat pina miine cum sa fure. In timpul asta, un hot propune sa nu mai fure, si sa incerce sa cistige bani muncind cinstit. Baietii sunt la inceput surprinsi, apoi incintati, insa dezbatind pina dimineata, decid totusi ca e mai bine sa fure. Ergo, hotul care vrea s anu mai fure trebuie sa respecte decizia majoritatii.

    Cam asta cu „democratia interna” din partide.

    Majoritatea nu e criteriu de moralitate, buldogule, si mie mi se rupe ce ati „dezbatut” voi in partid, eu va votez dupa criteriile mele, nu ale voastre, si in criteriile mele moralitatea bate kilul de faina si galeata portocalie!

    Cetatean

    07/03/2011 at 2:48 pm

  6. „Nu am mers cu nimeni la Tribunal sa il sprijinim”.

    Nici nu era nevoie, ati avut grija sa ramina cu imunitatea parlamentara.

    „Integritate da, dar si in solidaritate trebuie sa fie da”.

    Ba NU, in solidaritatea coruptiei, NU, buldogule. da-mi exemplu de solidaritate in integritate, ca vad ca solidaritate in impunitate, esti bun sa ceri solidaritate.

    Blaga delireaza, se imbata cu apa rece, cum ca a cistigat 75% din alegerile partiale din 2009, 2010 si 2011. Habar nu are de calcule statistice, de electoratul care nu voteaza si de mobilizarea USL in prag de alageri.

    Cetatean

    07/03/2011 at 2:53 pm

  7. oameni simpli cu pregatire simpla,sa-l citez pe oltean, astia sunt greii Pdl .
    Blaga crede ca daca nu au iesit in strada sa-si sustina penalii ,ei sunt diferiti .Nu au iesit in strada i-au sustinut in parlamenr ,diferenta este forma de sustinere ,rezultatul este acelasi.

    gabriela

    07/03/2011 at 3:00 pm

  8. Gabriela, ti-am raspuns la postarea anterioara, ca sa vezi ca studentii care protesteaza sunt manipulati si nu au nici macar 1% dreptate.

    Cetatean

    07/03/2011 at 3:02 pm

    • Se stie ca acest ANOSR este o aripa a PSD.
      Sunt manevrati si se dovedesc si prosti pana la cretinism: n-au citit legea, habar nu au, dar protesteaza desi ministrul Funeriu le transmite de ceva timp sa citeasca legea si apoi sa o discute.
      Promit insa sa ajunga mari politicieni, de genul greilor din toate partidele.
      Nici cu „masele” din partide n-am nici o nadejde dupa modul imbecil si golanesc in care s-au purtat pedelistii din sala , sambata.
      Au reactionat la fel ca parlamentarii opozitiei cand isi arata dispretul fata de presedinte, prim ministru sau putere in general.

      cedric

      07/03/2011 at 3:13 pm

      • Cedric, cind legea spune explicit ca studentii au 25% in Consilii si Senat, trebuie sa fii cel mai mare student cretin de la Spiru sa protestezi.

        Cetatean

        07/03/2011 at 3:17 pm

        • De ce tb. sa aiba 25% din Consilii si Senat? Mare parte din ei nu sunt interesati de scoala, in plus ce experinta au ptr. a fi in Senat si Consilii.Nu cred ca este ok. acest lucru, mai ales in poderea de mai sus. Dar asta este, oricum mult prea mult.

          mar

          07/03/2011 at 3:54 pm

  9. Multumesc de raspuns Cetatean ,citisem si eu in lege ,sunt manipulati asa cum sindicate manipuleaza cu 16 ore de lucru pe zi.

    gabriela

    07/03/2011 at 3:10 pm

  10. frica mare cu blogurile, stiu ca au castigat datorita comunicarii de pe blog-uri si percep pericolul.Nu pot interzice comunicarea pe blog decat daca accepta propunerea facuta de Olguta Vasilescu, cea ce este incalcarea unui principiu de functionare a UE. Atitudinea este tipic stalinista, comparatia facuta de Berceanu se pliaza perfect pe atitudinea lor. Infierare cu manie proletara, miscarea nonverbala spune mult,mainile, atitudinea fetei, stersul ochelarilor, zambetul fortat

    mar

    07/03/2011 at 3:15 pm

  11. As vrea sa ne aducem aminte ca, in timpul campaniei pentru alegerile prezidentiale, o persoana „respectabila”-domnul Cristian Parvulescu facuse afirmatia ca este prea multa „democratie” pe bloguri.
    Il batea si pe el un gand, dar nu stia cum sa si-l exprime concret!
    Poate acum, daca se unesc mai multe capete (patrate)pun de o reglementare, ceva.

    cedric

    07/03/2011 at 3:29 pm

    • Nu pot ca sare uniunea pe ei.

      mar

      07/03/2011 at 3:41 pm

  12. LIBERTATEA DE EXPRIMARE
    Conform dispoziţiilor art. 10 din Convenţia Europeană a Drepturilor Omului:
    „1. Orice persoană are dreptul la libertatea de exprimare. Acest drept cuprinde libertatea de opinie şi libertatea de a primi sau de a comunica informaţii ori idei fără amestecul autorităţilor publice şi fără a ţine seama de frontiere. Prezentul articol nu împiedică statele să supună societăţile de radiodifuziune, de cinematografie sau de televiziune unui regim de autorizare.

    2. Exercitarea acestor libertăţi, ce comportă îndatoriri şi responsabilităţi, poate fi supusă unor formalităţi, condiţii, restrângeri sau sancţiuni prevăzute de lege, care constituie măsuri necesare, într-o societate democratică, pentru securitatea naţională, integritatea teritorială sau siguranţa publică, apărarea ordinii şi prevenirea infracţiunilor, protecţia sănătăţii sau a moralei, protecţia reputaţiei sau a drepturilor altora, pentru a împiedica divulgarea de informaţii confidenţiale sau pentru a garanta autoritatea şi imparţialitatea puterii judecătoreşti”.

    mar

    07/03/2011 at 3:43 pm

  13. Interesant!
    TRU e declarat ipocrit şi fariseu, în timp ce Casandra e cultivată cu sîrg pentru că se prezumă că ea crede cu-adevărat în ceea ce scrie.
    Pe TRU nu-l suspectăm de naivitatea asta, numai de o altă naivitate – imbecilismul.

    a

    07/03/2011 at 3:44 pm

    • Da TRU este ipocrit si fariseu! Casandra nu este o persoana publica este o comentatoare la fel ca si tine care isi prezinta niste pareri acceptabile sau nu.

      TRU a primit votul meu. El mi-a inselat buna-credinta. Pe casandra nu am votat-o la nici un job si prefer un om de genul casandrei la 100 de TRU.

      sa te aliezi cu Balaga este o tampenie sinista si este cel mai rau lucru pe care putea sa-l faca. Crede-ma ca va fi primul care va ajuta la debarcarea lui Basescu daca i-ar fi de folos carieristic!

      Theophyle

      07/03/2011 at 3:53 pm

      • Şi TRU „îşi prezintă nişte păreri acceptabile sau nu”.
        (Se pare însă că numai ale Casandrei sunt acceptabile).
        Cum ţi-a înşelat buna credinţă? Şi-a schimbat ideologia? Nu mai este (îndeajuns de) conservator? A furat din fonduri europene sau din bugetul public?
        Aaa! Îl susţine pe Vasile Blaga. Mai precis, se zvoneşte, se spune că l-ar susţine pe Blaga (pentru că i-ar fi scris un articol favorabil).

        Dar tu ştii foarte bine pe cine susţine Casandra. De ce foloseşti dubla măsură? Sau Blaga e cumva mai periculos decît Iliescu, Năstase sau Ponta?

        Dar cînd afirmi „prefer un om de genul Casandrei la 100 de TRU” îţi pierzi complet credibilitatea. (O dată cu cumpătul).

        a

        07/03/2011 at 4:24 pm

        • Pe scurt: TRU nu e frecventabil pentru că Blaga nu e frecventabil, DAR Casandra e frecventabilă DEŞI Iliescu & co nu sunt frecventabili.

          (Dacă vei spune că pe TRU l-ai votat, nu pe Casandra, eu îţi voi spune că asta n-are relevanţă pentru problema de mai sus).

          a

          07/03/2011 at 4:30 pm

          • are @a. Logica ta e „martiana” TRU este un om politic ales pe votul meu. Casandra este un comentator din cei 500 care frecventeaza acest blog.

            Da si TRU danseaza vals de la inceput si se afiliaza exact unde crede el ca e majunul mai gros.

            Si am vazut miscarea cu ochii mei, acolo exact unde s-a facut. Baga-ti in cap ca fiecare cuvant scris de mine pe blogul asta are acoperire. Putini jurnalisti din Romania au informatiile mele politice.

            Auzi @a tu nu ai fost acolo eu am fost. Mare diferenta!

            Theophyle

            07/03/2011 at 4:36 pm

            • păi, ce-ţi spuneam: mai ai puţin şi eşti mai informat ca Băse cu toate „serviciile” lui

              a

              07/03/2011 at 4:43 pm

              • nu trebueie sa fi informat daca iti scoti fundul din birou si mergi acolo unde se intampla lucrurile. Asa cum am fost intotdeuna pe strada si la +40C sau la -10C. Asta inseamna seriozitate si adeziune.

                Theophyle

                07/03/2011 at 4:47 pm

      • sensei, salut. Nu cumva amestecam (pernicios, as zice) problema moralitatii partidului X cu „cestiunea” electorala din 2012???? nu cumva discutia despre TRU si altii devine echivalenta cu „scoateti PDL din parlament”??? si imi permit sa zic ca nici Savonarola, nici Jeanne d’Arc, nici Mohandas Gandhi nu au guvernat vreodata! si nici nu putem sa negam ca Jimmy Hoffa a pus pe picioare cel mai puternic sindicat din USA! Si toata memoria nu mi-a zis in care tzara si in care timp un partid pur (ca Maica Tereza de ex.) a guvernat. PS. You know who said: „it’s economy, stupid” ?

        cinic

        08/03/2011 at 9:25 am

        • salut cinic 🙂

          Da stiu – A fost Clinton impotriva lui Bush tatal.
          Restul nu-mi pasa, nu sunt politician si nici membru de partid.

          Sunt alegator care a ales si a muncit in acele alegeri convingand alti pe baza unei platforme. Au mintit, m-au mintit. Punct Restul e treaba lor!

          Theophyle

          08/03/2011 at 9:31 am

          • vezi sensei, exact aici e problema. It sounds like: „preferam un faliment by USL decat o prosperitate facuta de -impurii din – PDL”. Uitam de „it’s economy stupid”????

            cinic

            08/03/2011 at 9:40 am

            • vezi cinic, nu vad nici o diferenta intre Blaga, Berceanu sau Videanu cu gangsterii de la USL. Voi vota ce va fi atunci mai curatel. Si va fi te asigur. Eu PDL nu mai votez!

              Theophyle

              08/03/2011 at 9:44 am

  14. Salutare tuturor !

    Vad ca tot mai multa lume doreste crearea unul nou partid de dreapta, care sa reflecte Romania anului 2011. Si eu cred ca este cea mai buna idee.

    Noul partid TREBUIE sa fie net pro-business si sa aiba un program economic clar , nu doar doua, trei sloganuri.

    Horica

    07/03/2011 at 3:44 pm

  15. Chiar n-am avut nici o surpriza.
    Ajunsesem la concluzia asta demult, silit de „calitatea” acestor gainari politici. 😦

    Tzepelica

    07/03/2011 at 3:52 pm

  16. Salut,

    Vorbind de partide noi, e unul spamat la greu la comentarii pe mediafax.

    http://prd.ucoz.org/

    Programul lor este atat de ridicol incat e oarecum amuzant.

    Scuzati spamul 🙂

    Radu Ionescu

    07/03/2011 at 4:03 pm

    • 🙂 chiar hazili. Dacocentic, ha,ha 🙄

      Theophyle

      07/03/2011 at 4:50 pm

  17. Buna la toata lumea,
    Oare ne mai miram de ce sistemul nu-l va putea ierta niciodata pe actualul presedinte.
    http://www.revista22.ro/felix-multumeste-le-lui-constantinescu-iliescu-si-antonescu-10074.html

    ion

    07/03/2011 at 4:05 pm

  18. ion,
    comentariul acesta iti apartine ?

    „8 D-na Pora, .. 2011-03-05
    .. asta-i motivul pentru care sistemul, in veci, nu-l va putea ierta pe actualul presedinte. Lustratia – promulgata in mai anul trecut -, desecretizarile dosarelor securitatii, apoi desecretizarile dosarelor PCR si prima condamnare oficiala a comunismului sunt loviturile mortale date mostenirii lui Iliescu ( standardul de „onoare” al ciracilor lui Ponta Pilat ).. Mai mult de atata nici nu se putea face. Linsajul mediatic si rastalmacirea sistematica sunt raspunsurile sistemului la o asemenea „tradare” de neconceput.. Pentru Printzii Electori din Umbra ai Romaniei ( „empireul oligarhic” postcomunist), beneficiarii captivitatii statului si a resurselor publice, veto-ul politic al presedintelui Basescu echivaleaza cu un vis urat ( cu un remake dupa Pacepa ) ****** Restul, sunt fumigenele presei oligarhice .. ( Coman Horatiu)”

    luminita

    07/03/2011 at 4:22 pm

    • Buna Luminita,
      Doar prima fraza, dar sper ca nu va deranjeaza dezvoltarea ideii.

      ion

      07/03/2011 at 4:50 pm

      • ok, ma bucur sa te reintalnesc dupa atatia ani, ne cunoastem de la inceputurile blogului lui C.Patrasconiu.

        luminita

        07/03/2011 at 4:58 pm

        • Ioane, Ioane, Luminita doarme, asteptand partidul nou sa iasa acum din ou.

          Creanga

          07/03/2011 at 5:02 pm

          • Greanga, nu cred. S-a lecuit de partide noi vorba filosofului nimic nou sub soare

            ion

            07/03/2011 at 5:21 pm

  19. Buna ziua , Theophyle,
    bun gasit , tuturor !
    Am intrat sa va salut si sa va spun ca eu sunt unul dintre cititorii vostri tacuti acum .

    luminita

    07/03/2011 at 4:24 pm

  20. @Cetatean

    M-am tavalit de ras, citind despre comparatia cu o dezbatere a hotilor. E bun de scenariu de Monty Python. Chapeau!

    @Theophyle

    Pai… faceti? 🙂
    Cotizez!

    Am exact aceeasi problema, tocmai l-am intrebat pe S. Lazaroiu pe blogary daca are vreo sansa UNPR-ul. Mi-e greata de ei, fosti pesedisti cu Nicolicea cu tot, dar parca mai greata mi-e acum de Blaga.

    sym

    07/03/2011 at 4:25 pm

    • salut sym 🙂 ne gandim si facem. Ieri s-au terminat sperantele 😦

      Theophyle

      07/03/2011 at 4:40 pm

  21. Oooooops!se pare ca am intrat la spam.
    Nu primiti comentarii din diaspora ? 🙄

    luminita

    07/03/2011 at 4:26 pm

    • Salut @lumi cum de nu? Platforma nu te-a recunoscut. I-am dat in cap 🙂

      Theophyle

      07/03/2011 at 4:38 pm

      • hihihi,Theophyle, platforma ta are ceva cu anumiti nemti si austrieci , bag’seama,sau nu-i place semnalul meu de bobinternet 😆

        luminita

        07/03/2011 at 5:05 pm

    • Lumi, Lumi, Theophyle a activat scutul antiportocala, doar cei activi intra direct, rezervistii sunt cautati la ciorapi. Pai cand vin schiori cinici si prudenti cum aaaltfel sa fAci?

      Creanga

      07/03/2011 at 4:47 pm

      • 😆
        bine ca mi-ai spus , ma duc sa-mi schimb ciorapii .

        luminita

        07/03/2011 at 5:08 pm

        • Nu e vorba de cum sunt ciorapii, ci de ce ai in ciorapi, daca ascunzi ceva pi acolo?

          Creanga

          07/03/2011 at 5:14 pm

  22. Prieteni, s-o facem. Sunt gata sa cotizez….

    bujold

    07/03/2011 at 4:44 pm

  23. Dom’le, de facut e usor, mai greu e de crescut.

    Creanga

    07/03/2011 at 4:49 pm

  24. ooof

    dupa ce Cetatean a fost demascat ca uslas si antenist, acum e randul lui Teofil sa fie cripto-pesedist
    ce e ironic e ca, dupa feelingul meu, in curand vajnicii bvbisti si partizanii lor din blogosfera care ii acuza pe altii de pesedism si antenism, n-o sa aiba nicio greata sa i-o traga marinarului (deja au inceput atacurile de tatonare)
    numai ca nu stiu cu cine se pun si ce-i poate pielea lui basescu

    razvan

    07/03/2011 at 4:51 pm

  25. Pe mine nu mă interesează pe ce moţiune ajunge TRU vicepreşedinte: el merită să fie vice-preşedinte.

    Nu pentru că-l susţine pe Blaga, ci pentru că a făcut campanie electorală, a bătut o ţară întreagă alături de PDL şi Băsescu.
    Şi bănuiesc că Blaga de aceea l-ar susţine – dacă e adevărat zvonul – nu pentru că are exista vreo înţelegere oneroasă între ei, sau pentru că TRU ar cauţiona corupţia în partid, în persoana lui Blaga sau a oricui altuia.

    a

    07/03/2011 at 4:52 pm

    • Bine, aceaste este parerea dvs, eu sunt de acord sa nu fim de acord. Avem voie sa aaaavem alta parere?

      Creanga

      07/03/2011 at 4:57 pm

      • aveţi impresia că nu vă dau voie?
        şi dacă nu v-aş da voie, m-aţi asculta? 🙂

        hai să fim serioşi
        dacă aveţi ceva de spus, spuneţi şi gata
        eu am înţeles că aceasta e părerea mea
        mă bucur că aţi înţeles şi dvs. 🙂

        a

        07/03/2011 at 5:01 pm

        • @a
          Tonul face muzica, dvs parca va rastiti, parerea mea. Exceptie raspunsul abia dat. 🙂

          Creanga

          07/03/2011 at 5:04 pm

          • nu eu am scris (în „ton”) boldat 🙂

            a

            07/03/2011 at 5:07 pm

            • Bine, sa imi spun parerea. Dna Casandra e precum o pisica intre caini, nu face nici un rau, mai toarce, mai se alinta, dar nu o sa invete pe catei sa prinda soareci socialisti. Alta e problema cand mai apare cate unul si latra la luna.

              Creanga

              07/03/2011 at 5:19 pm

              • Cu ceva timp in urma a fost scarmanata bine, deh, reflexele din vechime. Pana la urma cineva, nu spun cine, a zis ca e pisica aristocratica, nu face rau, poate mai prinde cate un soarece.
                Au fost alte matze care au zgariat sau stuchit, alea deja s-au uschit. Si au mai fost si cativa caini turbati, i-a luat hinghespamul.

                Creanga

                07/03/2011 at 5:35 pm

  26. Constat ca schimbul de idei pro/contra este bine reprezentat, drept ptr. care tb. sa apara si rezultate concrete. Mai ales ca este citit acest blog.

    mar

    07/03/2011 at 5:11 pm

    • Rezultate or sa apara doar daca cei care gandesc cu capul lor isi vor uni fortele.
      Lasandu-i in jalea lor pe cei care inca se inchina la icoane politice.

      Tzepelica

      07/03/2011 at 5:30 pm

  27. buna ziua din nou;mai dimineata am reluat acel citat de acum 95-nouazecisicinci-de ani al lui Goga despre politicienii romani:
    ramine actual si azi,cum va fi si peste alti 95 ani;
    acum TRU-daca eu as fi spus acum 3 ani ca nu-mi place TRU as fi fost linshat in piata publica;mi-am permis in 90 sa-l consider cabotin pe dinescu si mi-a ajuns;
    eu nu inteleg de ce pe acest blog daca uneori cieva are o opinie diferita de majoritate se incearca intimidarea lui,si ma refer la polemica @cetatean cu @a
    e opinia lui TRU sa fie sanatos;daca a inselat asteptarile unora nu inseamna ca nu a fost mereu acelasi sau ca s-a schimbat intre imp;
    mi-aduc aminte ca MM atuci cind a fost ministru a sustinut cresterea exagerata(opinia mea)a salariilor magistratilor pentru a elimina-sau reduce-tentatia coruptiei;nu s-a intimplat asta ba mai mult multe din masurile de reducere a salariilor si pensiilor au fost sabotate de judecatori care s-au invatat cu salarii muuuuuult peste ce e posibil azi in Romania;
    asta inseamna ca MM e vinovata? nu,asa a crezut atunci;

    intamplator

    07/03/2011 at 5:15 pm

    • cine intimideaza pe cine intamplator? 🙂 problema nu a fost niociodata opinia ci limbajul si argumentarea!

      Theophyle

      07/03/2011 at 6:24 pm

  28. Buna ziua ,tuturor ! Theophyle :
    ,,Nu, un partid la guvernare nu poate fi reformat. ”
    Corect, dar asta mai pot intelege (culmea, nu?) pentru ca la guvernare ai si alte trebuiri.Cu parere de rau nu pot intelege de ce au pierdut timpul si nu s-au reformat partidele din opozitie ,pentru care timpul pierdut ,nu se va intoarce.Recunosc ca, in 2005, odata cu debarcarea lui Iliescu am fost convinsa ca voi vedea un PSD dimanic si modern ca apoi totul sa se fasaie ;dupa infrangerea din 2009 m-am gandit ca s-au invatat minte si macar in al doisprezecelea ceas ,cu un lider tanar voi vedea un PSD modernizat ,dar din nou a fost un esec.Pai,atunci sa ne miram ca nu s-a reformat un partid aflat la guvernare?
    P.S. Feelingul meu este ca TRU este devotat pana in panzele albe presedintelui Basescu si mai putin partidului ,asa ca nu-l vad neaparat un ipocrit,parerea mea.

    Loda

    07/03/2011 at 5:38 pm

    • Salut 🙂
      Nu loda feelingul tau te insela! A fost si numai este!

      Theophyle

      07/03/2011 at 6:25 pm

  29. Seara buna all 🙂
    Cicatrice.Interesant.Ma uitam ca sa vad perioadele de ministeriat,perioade in care a dus luptele ce i-au insemnat trupul,calindu-i-l,dandu-i experientza.Omul are dreptate.Nici n-ai cum sa ramai fara „cicatrice” colindand toate shantierele deschise pentru constructzia de autostrazi.Atat de multe autostrazi ca de 20 de ani vreau sa ajung si io pe un drum prafuit/pietruit de tzara si pur si simplu nu reushesc.Dau numai de autostrazi.Si la stanga si la dreapta,si-n jos si,mai ales, in sus.Cat vezi cu ochii.Ma dau de ceasu mortzii sa vad si io acolo o gropa,o gropitza cat de mica,da` numai magistrale asfaltate tzeiss,care incep de peste tot si se termina tot asa.Ce lupte colosale,dom`le.De sus din avion,indiferent ca-i pilotat printr-o statzie Futaba,sau poate chiar de catre propriul sau alter ego,vezi doar un nor de praf din incleshtarea asta.Incleshtare care se lasa cu cicatrice,biensur.
    Nu-s lamurit insa, cicatricele sunt direct pe piele sau pe materialul costumului,ca sa-i inmultzeasca nr.de buzunare.
    Are dreptate si cand spune ca pdl-ului i-era mai bine in opozitzie si Basescu sa nu castige in 2009.Ce looping grozav la 3g (la 9g se cam inmoaie 😆 )
    Chiar asa,ca bine le zice.Numa` maine nu-i poimaine,Basescu nici nu prea mai are ce sa castige si cealalta dorintza e ca si realizata.Are omul o putere de anticipatzie nemaipomenita,visul i se va indeplini. 😆

    mircea

    07/03/2011 at 5:39 pm

    • Si Videanu e plin de cicatrice.
      Pe frunte, de la numeroasele matanii pe care le-a facut in fata lui Bombo.

      Tzepelica

      07/03/2011 at 5:48 pm

    • Salut mircea,

      For the record – autostrazile pe care le vedeti in sus nu sunt facute de Berceanu, ci sunt realizarile primarului bucurestilor. Sa dam credit acolo unde el se cuvine!

      Altfel sunt de acord, competitia la realizari intre cei doi e stransa. La asa politicieni de calibru, era de asteptat.

      sym

      07/03/2011 at 5:53 pm

      • Asa e @Sym 🙂
        Da` nu-i bai vine Videanu si le trage o marmura pe margini ca sa se puna bine si cu cel raspunzator de cele sfinte acolo sus,ca cu asta de jos din spatele besericii s-a pus deja bine. 😆

        mircea

        07/03/2011 at 6:05 pm

    • ma bucur ca nu sunt sngurl care cauta in romania o sosea in care sa poata merge de la pct a pct b cu o medie de 55 km/h ca m-am plictisit de atita mers monoton cu 130 km/h

      intamplator

      07/03/2011 at 6:03 pm

  30. off topic – toata lumea a sesizat ca s-au introdus standarde de cost ptr. constructia autostrazilor ce se liciteaza/s-au licitat anul asta.Toata lumea a spus felicitari AB, dar ne-a scapat un lucru – obligativitatea respectarii prevederilor FIDIC ptr. constructia de sosele si autostrazi, care impune standardele de cost si contractare.

    mar

    07/03/2011 at 6:02 pm

    • si cu actele aditional cum ramine?
      si cu modificarea proiectului ca au dat peste un fluviu subteran care impune lucrari costisitoare cum ramine?

      eu n-as fi asa de sigur ca vor fi respectate;alta aruncare de praf in ochi

      intamplator

      07/03/2011 at 6:05 pm

      • sunt conditii impuse de Bruxelles si nu vor accepta platile.Cred ca asta este si motivul de nu au folsit banii alocati prin POS Transporturi.

        mar

        07/03/2011 at 6:13 pm

        • @mar 🙂
          Dar nu s-au abrogat fidicurile(toate culorile,parca la oug 34/2006 dupa o perioada de utilizare) incerc sa intzeleg care o fi motivul.
          Bxl. recomanda fidicul(folosit in toata ue-si la noi tot ceea ce a insemnat bani ue,toate au mers pe fidic) pentru ca se faciliteaza decontarile lucrarilor.
          Normele de deviz de prin 81(prea putzin actualizate) determina procese mult mai greaoie si voluminoase,un articol comasat(fidic) cf. a ceea ce avem noi se desface in zeci de articole(ex ue=1 km autostrada/2lei,la noi sunt zeci de articole=decapare,sapaturi,pregatire start de fundare,transpot,fundatzii,straturi,armari etc-inebunesc cu atatea hartzogarae si ca proiect si ca decontari,situatzi de lucrari,raportari.. care in final ar trebui sa fie tot 2 lei dar desigur nu e asa)
          Din studii topo,geo,etc. ar trebui sa stie si musca de sub…(tot ce sta la baza proiectului) motiv pentru care nu mai pot solicita suplimentari pe acte aditzionale.Problema cred ca e la noi.

          mircea

          07/03/2011 at 6:53 pm

          • stiu, ptr. ca m-am lovit/ma lovesc de toate nenorocirile de care pomenesti.
            Chestia cu FIDIc-ul a aparut de la ei, am citit undeva dupa deschiderea ofertelor. Sper sa si gasesc link-ul.
            Teoretic dupa ce ai facut studiul geo tb sa stii ce ai acolo, dar.. multe sunt copy paste si restul stii si tu.

            mar

            07/03/2011 at 7:48 pm

            • Diversele si neprevazutele din devizul general erau limitate(pe f.p. tot ce depashea devenea culpa proiectantului si era sau bun de plata sau trebuia sa asigure sursa-oug 60)
              Scotzand astea tot omu` s-a facut proiectant si consultant din birou,defapt f.multzi habarnishti.
              Proiectul nefiind facut ca lumea atrage dupa sine acte aditzionale si suplimentari.
              Dau cu presupusu(cu o doza mare de probabilitate) se-ncearca pacalirea Bxl. crezand ca ceea ce merge la noi(aditz./ supl.) merge si la Bxl. cu „scopuri” evidente.Din start nu mai pot fi respectate standardele de cost,lucru inacceptabil Bxl. Nu stiu cat e incompetentza si cat decizie politica,de asemenea nu stiu la ce nivel. 😦

              mircea

              07/03/2011 at 8:13 pm

            • Corect articolul.
              Trebuie sa lucreze pe normele ue,ori daca aici nu se lucreaza pe fidic(?) ci pe „normele”noastre dar cu impunerea standardelor de cost/contractare amintite „interesul” respectivilor(regii) scade corespunzator(indiferent de finantzari-ext/int)

              mircea

              07/03/2011 at 8:44 pm

              • Actele aditionale apar si ca urmare a timpului scurs din momentul intocmirii SF-lui si intocmirii PT, extrem de mare. In situatia in care ai utilaje, de regula se modifica parametrii in sensul imbunatatirii si ajungi la acte aditionale, care si alea dureaza. O nebunie, mare parte facuta tot politic. De ce ca toti habarnistii lucreaza ca experti si consilieri,sporul de 75% la salariu si nu numai.

                mar

                07/03/2011 at 9:06 pm

  31. Seara buna!
    @Theo – gresesti intr-un singur punct: sustii ca un partid la guvernare nu se poate reforma.
    As vrea macar un singur exemplu de partid care nu e la guvernare – care s-a reformat.
    Tot ce putem asemana cu reforma – ar fi procesul prin care a trecut PD – din mainile lui Roman in cele a lui Basescu. Dar nu atunci a inceput reforma. Reforma a incercat sa o faca atunci cand a inghitit PLD-ul (miza gresita a lui Basescu – ca se va reforma PDL-ul). Acesta nu s-a reformat, s-a asezat cuminte in spatele marinarului, si-a indepartat potentialii concurenti nou veniti in partid si cu asta gata reforma.
    Sunt de luat in consideratie si argumentele privind dificultatea crearearii si dezvoltarii infrastructurii unui partid nou. Dar ma tem ca este singura cale posibila. Partidele pur si simplu nu sunt reformabile, iar atunci cand se „reformeaza” o fac in directia gresita.
    Alba ca zapada – cat ar parea de debila este pe un trend de asteptare imens. Singurul pericol care o paste este ca vrajitoarea se va imbraca si ea in pitic si in prima faza chiar va pune umarul la bunastarea Albei ca zapada. Doar trebuie sa vina printul!.

    DanSu

    07/03/2011 at 6:05 pm

    • DanSu. Nici un partid in Romania nu s-a reformat pana acum. S-au simtit bine in fata alegatorilor cumparati sau captivi.

      Theophyle

      07/03/2011 at 6:26 pm

  32. Hotnews:
    Trei ofiteri de la Combaterea Crimei Organizate Bucuresti, prinsi in flagrant delict cerand mita
    …………….
    La Florenta e carnaval. La carnavale se intimpla ca un nebun sa fie rege pentru o zi, nelegiurea sa fie lege , negrul sa fie alb sau hotul judecator
    La carnaval asta se intimpla doar o zi pe an. La noi lucrul pe dos se intimpla tot timpul

    Un tanar de stanga

    07/03/2011 at 6:26 pm

  33. Pesedismul este o ciuma de care, se pare, nu putem scapa. Avem deci PSD-ul care sub lozinca „Comunismul cu fata umana” a facut exact ceea ce a zis. Adica partidul si alesii au un monopol asupra bugetului din care fura cit pot, cetatenii sint iobagi buni de cotizat, legea se aplica altfel pentru dulai care pe linga tilharitul la drumul mare au voie sa striveasca iobagi pe treceri de pietoni cu impunitate. Implementarea se face prin pomeni electorale acoperite din imprumuturi si dijmuirea la singe a oricui are vreo initiativa privata.
    Am avut PNL. Sub Tariceanu PNL a devenit de facto PSD (adica tariceanu striga in gura mare ca el face politica liberala): pomeni electorale, pirjolirea bugetului, justitie pentru Dulai.
    Sub Antonescu PNL a devenit de jure PSD in doi pasi: alianta cu mega-securistul Felix si uslasirea.
    Asa si cu PDL. Astia s-au crezut mai smecheri. Au inceput cu bla bla anticoruptie. Intre timp, incet incet, au trecut la pesedizarea de facto.
    Bevebistii au reciclat conceptul Iliescu. Au venit cu doctrina: PeSeDism cu fata umana. Furam, corupem si avem legi pentru dulai ca si pe vremea Nastase, sau Vacaroiu, dar dam o spoiala umana ca sintem mai putini autoritari. Uite noi nu umflam ziaristi sau bloggeri (cel putin nu inca!), nu trimitem scrisori in care sa injuram ambasadorii din Olanda, UK sau US, si in general incercam sa tinem capul la cutie, doar doar om trece neobservati.
    Urmeaza PeSeDizarea de jure, in care gasca condusa de Blaga va vota impreuna cu uslasii suspendarea lui Basescu.
    Observati deja trecerea la limbajul Ponta-Antenescu: -dictatura e iminenta: criteriile de integritate sint ca si tribunalele staliniste.
    -increzutenia: cine sint MM, etc, sa ne dea noua sfaturi

    Aha

    07/03/2011 at 6:27 pm

  34. Buna seara, buna seara.
    Daca este sa apara un nou partid, fereastra ptr a demara cu succes o astfel de actiune este extrem de mica. Cel mult pana la inceputul lunii iunie. Si avem si o mica problema nu in privinta leadershipului, aici cred ca am avea cateva nume, dar la nivel de structura locala. Eu cel putin asa vad lucrurile de peste ocean.
    Referitor la TRU: nu este prima dezamagire politica din viata mea si cu siguranta nu va fi ultima.

    clemycali

    07/03/2011 at 6:34 pm

    • Buna seara Clemy, daca bulgarele de zapada incepe sa se rostogoleasca sa stii ca se vor gasi oameni „curati” si in teritoriu. Important este cine da strigarea, cum porneste si ce platforma are, in special atentia acordata IMM-rilor.

      mar

      07/03/2011 at 6:49 pm

      • Sper sa se gaseasca nu doar oameni curati dar si curajosi.

        clemycali

        07/03/2011 at 6:53 pm

  35. Buna Clemy. Fereastra intradevar se inchide repede pentru alegerile din 2012 dar e inca deschisa cea pentru 2016

    In privinta lui TRU dezamagirea e colosala mai ales pentru cei ce l-au crezut. Am 2 carti ale lui si vineri cind ajung acasa pe bune ca le arunc la gunoi 🙂

    Un tanar de stanga

    07/03/2011 at 6:50 pm

    • UTS, ptr alegerile din 2016 fereastra este larg deschisa. Nu aici este marea problema ci ptr orizontul apropiat. Nu ma refer doar la alegerile din 2012 ci si la miscarile din interiorul procesului de justitie, la reformele strucutrale care au inceput, etc.
      Iar cartile nu au nici o vina ptr faptul ca autorul lor s-a dovedit a fi oportunist. Repet, nu este nici primul caz si nu va fi nici ultimul.

      clemycali

      07/03/2011 at 6:55 pm

    • adevărul e că numai noi înşine suntem perfecţi şi nu ne înţelăm niciodată aşteptările 🙂

      a

      07/03/2011 at 6:58 pm

      • @a iti inteleg ironia, sper ca si tu o vei intelege pe a mea!

        Theophyle

        07/03/2011 at 7:14 pm

      • mar tata,
        eu nu i-am promis nimic lui TRU dar el mi-a promis mie. De aceea eu am avut asteptari de la el.
        Si ca mine sunt multi altii.

        Un tanar de stanga

        07/03/2011 at 7:40 pm

        • scuze nu mar ci @a

          Un tanar de stanga

          07/03/2011 at 7:40 pm

  36. Bună găsitul, dragilor! 🙂

    Oarece probleme de sănătate, a mea și a lui Mme Old m-au ținut departe de blogul ăsta.
    La revenire, nu l-am mai cunoscut! Parcă a intrat dihonia in el…
    Tunurile pe nereformabilul PDL, ajuns mai rau decât PSD și puștile – foc de voie asupra celor care mai indrăznesc sa practice indemnul la un ton moderat.
    Că unii dincei mai vechi „călători” p’aci au dispărut hai să zicem ca ar fi un proces natural, uzura, timpul tot mai limitat, etc.
    Dar odata cu ei au dispărut și ideile care completau spectrul de dezbateri aici…
    Theophyle, eu voi fi direct. O contribuție in „sărăcirea” acestui blog îti revine!
    Ti-am pus odat’ o intrebare: „câți” ești, Theophyle?!
    Eu am „numărat” până acum:
    – Theophyle 1, neobositul, omul de mare deschidere intelectuală, enciclopedică pot spune, politicos mereu și fermecător în majoritatea cazurilor;
    – Theophyle 2, i-aș zice țâfnosul, cel căruia îi sare mustarul când nu te aștepți, cel căruia i-a reusit intrarea într-un clinch straniu cu Mister C chiar la debutul acestuia pe Politeia, cel căruia îi este la indemână să „taie” apa unuia de altă parere cu „asta-i blogul meu, eu fac regulile aci” sau „nu știi ce vorbești, nu ai tu informatiile pe care le am eu!”. Să zicem că ar mai fi extenuarea de vină, consumul nervos ca să ții în viață atâtea bloguri plus munca pentru pâinea zilnică… Da, dacă uneori n-ar aparea și…
    – Theophyle 3, cel care uită gramatica română in unele situații intr-un mod incompatibil cu profilul academic al lui Theophyle 1! S-ar putea zice că e din „fuga tastarii”, dacă nu s-ar întâmpla doar aici, pe Politeia…

    Unul din parametrii care pentru mine indică schimbarea pe Politeia este numărul marit de intrări al lui Mister C, dar cu intindere mai redusă si cuprins ideatic corespunzător. Chiar și Mister C a inceput să practice „contra scurtă”, de nevoie ca să tina pasul…

    E aci o jelanie și un vaiet general de amante inselate…
    «Ne-a dezamăgit PDL, nu mai văd ăstia nimic de noi!!!»
    Da’ ce e pdl-ul asta, club de mântuitori sau partid politic românesc?!
    Ce asteptați de la un grup, în cea mai mare parte a lui niste neispraviti ce și-au gasit in politică mijlocul de parvenire, de implinire personală, subliniez „personală”?!
    Revin la clipul HN și vă intreb, care e „omul politic” care să-și merite numele din cei prezentați acolo?!
    Umflatul buldog cu dinți de cas și curajul in chiloți când subordonații lui, oameni ai legii, se comportau ca niste derbedei în stradă?!
    Politrucul cu limbaj de lemn și cuvâtarea citită scremut de pe un formular în dublu exemplar?!
    Nici măcar lui Radu mamii craioveanu, in ciuda unor observații cu oarecare aer de bunsimț, nu pot să-i spun „om politic”. Pot doar să-i adresez o intrebare: « Ce căutai în PCR, aviatorule? Un culoar aerian mai liber spre un „aeroport” mai de soi? Că au activat destui în aviație, cercetare și productie, fără carnet roșu, cei drept nu cu merite recunoscute individual, ci la colectiv, că asa cereați voi, „roșii”!!!»

    Haideți, oameni buni, să stam puțin și să ne liniștim că nu e sfârsitul lumii!
    Ne facem sânge rău de pomană și ne scurtăm din zile!
    …lucru pentru care s-ar bucura destui ticăloși!

    Toate cele bune! 🙂

    oldhashu

    07/03/2011 at 6:56 pm

    • Seara buna Old, bine ai revenit!

      mar

      07/03/2011 at 7:27 pm

      • mar, TNX! 😀

        oldhashu

        07/03/2011 at 7:31 pm

    • Old, sunt numai unul! Intotdeauna pe acelasi drum fara nici o abatere. Asteapta postarea viitoare si vei intelege „tafna”. Sti care este diferenta intre calmul tau si tafna mea. MARTURIA. Eu vad cu ochii mei tu citesti ce scriu altii.

      1. Eu am vazut ura in ochii lor. Tu ai primit-o in ambalaj steril.
      2.Eu am vazut aplauzele pe care le-a primit Berceanu;
      3.Eu l-am auzit ceea ce a spus Fruzaverde.
      4. Eu l-am vazut pe TRU asezandu-se in spatele lui Blaga.

      Imi pare rau sa citesc ceea ce scri tu in randurile mai sus – nu sunt justificate si sunt dureroase!

      Theophyle

      07/03/2011 at 7:34 pm

      • Theophyle, salut! 🙂

        Si tu, și eu avem niste asteptări…

        Tu din partea unor personalități în care ai investit speranțe ca munca ta nu e zbatere în zadar!
        Eu, din partea ta, cel care punând la dispozitie un loc de „ieșit în lume”, mi-ai oferit senzația cuplăriî la pulsul cetății și depăsirii pustiului care vine după „retragerea din muncă”…

        Amândoi vedem acum că subiectii asteptărilor noastre au și ei putințele și limitările lor.

        Eu am trait peste 35 de ani printre „ei”, sub privirile lor curioase de un asemenea specimen care nu se voia în turma lor, invidioase pentru rezultatele obtinute de un oarecare fără sprijin de clică și uneori ucigase ca nu pot fi adus la nivel. Asa că nu mă uimește ce panopticum de păcătoși, „activi ori conserve” a reusit să formeze comunismul!

        Îți cer întelegere și iertare ca, luat de verb, am fost prea crud, dar pe tine te apreciez prea mult ca să te dau jos de pe soclu…

        Numai bine, Theophyle si „take it easy” că e mult de munca în Românica noastră! 😀

        oldhashu

        07/03/2011 at 7:57 pm

        • Nu hashule, voi sunteti pe soclu. Eu sunt infanteria care pleaca de weekend sa-si vada rusinea cu ochii pentru ca dupa sa fiu luat la misto de nu stiu cine cu povesti despre servicii.

          Glumite de doi bani.In sfarsit devin in ochii tai un schizofren.

          Dragule, chiar nu mai merita efortul. Suntem tara „fiecare pentru el”. Tara in care orice se iarta. Minciuna furtul si bineintele lipsa de verticalitate.

          Sorry @hash nu sunt eu ala!

          Theophyle

          07/03/2011 at 8:04 pm

  37. Pe sigla PDL trebuie adaugat :
    „Nu intrati.Buldog rau. Exclus inTRUsii.”

    luminita

    07/03/2011 at 7:15 pm

    • Bună, luminița! 🙂

      …e buună!

      oldhashu

      07/03/2011 at 7:33 pm

  38. Imi face si mie cineva un pustiu de bine si o roaga pe prietena Nora sa ma scoata de la arest ?
    De o ora ma lupt cu spamul.
    Multumesc !

    luminita

    07/03/2011 at 7:17 pm

    • S-a facut @lumi. Mesajul a fost transmis 🙂

      Theophyle

      07/03/2011 at 7:22 pm

  39. Multumesc, Theophyle !

    luminita

    07/03/2011 at 7:28 pm

  40. Trei amici, evident romani, erau intr-o barca si dadeau la peste cand deodata un inger vindecator apare langa ei. Astia, inmarmuriti, dupa ce le revine glasul incep sa ii ceara:
    – Eu am o durere mare de spate de cativa ani, nu pot sa scap de ea…
    Ingerul ii atinge spatele si e vindecat!
    – Eu trebuie sa port ochelari toata viata, ca nu vad bine, si as vrea sa vad si eu clar lucrurile care ma inconjoara…
    Ingerul ii ia ochelarii, ii arunca in apa si ochii i se vindeca, vede perfect..
    Se uita ingerul si la al treilea…
    – Pe mine sa nu ma atingi!!! Io primesc pensie de boala…

    O tanara la spovedanie:
    – Parinte, am pacatuit cu parintele din parohia vecina!
    – Fiica mea, sa nu mai pacatuiesti, sa iei aghiazma mare, sa faci 25 de matanii si data viitoare aminteste-ti ca asta e parohia ta!

    Creanga

    07/03/2011 at 7:45 pm

    • Care parohie? sa stiu si eu!

      Theophyle

      07/03/2011 at 7:50 pm

      • Parohia de cat intai, adica peste o mie de enoriasi, asa sunt impartite, ca restaurantele, dai spaga grasa ajungi la 1, nu dai… Dzeu cu mila. Popa ala avea banu pe el si masina, i-a luat ochii fetii.

        Creanga

        07/03/2011 at 7:57 pm

        • Foarte bune , ambele , Creanga!
          Mi-am adus aminte de Canadianul. Ce o mai face? Sper ca e bine si munceste mult, ca doar stiu cum se fac banii pe acolo.

          cedric

          07/03/2011 at 8:02 pm

          • Vara asta am sa emigreeez, o sa fiu langa canadez.

            Creanga

            07/03/2011 at 8:08 pm

    • Rămurică, salut! 🙂

      Uite una cu popă modernizat:

      «Fata la spovedanie:
      – Parinte, am păcatit…
      – Cu cine copila mea?
      – Cu Ion, vecinu’.
      Scoate popa din buzunar un minicalculator, pipaie tastele și dă verdictul:
      – Cin’șpe mătanii, copilo!
      – Si cu Gheorghe…
      – Alte cin’spe! adauga popa la sumă.
      – Da’ și cu Lizica…
      – Ptiu, batu-te-ar, si cum fac eu acu’ că muierea se pune ‘jumate și-mi ies zecimale ?! Aha am găsit, zise popa și salta sutana: Treci și completeaza zecimalele…»

      oldhashu

      07/03/2011 at 8:08 pm

  41. Seara buna .
    Va scriu mereu , de o gramada de timp . 🙂
    In Romania nici un partid nu e reformabil . Nu sint cladite pe ideologii , programe sau strategii . (mai putin pomana larg daruita). Nu sint nici macar dreapta , stinga . Cum ajung sa guverneze , asalt la CIOLAN . Stiti toti ce se intelege prin acest termen.
    Posibil sa nu intelegeti acest lucru elementar ? Suma intereselor private a nomenclaturii ( centrale si locale ) sint interesele partidului . 😦
    Partide noi , de jos in sus si complect diverse de ce se intelege azi prin partid si politicieni in Romania . Pina la urma veti intelege toti ca este unica speranta realizabila .

    Ștefan A.

    07/03/2011 at 8:05 pm

    • Salut Ste, musai de facut!

      Theophyle

      07/03/2011 at 8:13 pm

    • ok, toate bune, dar in 2012 cum votam??? PS. culese de pe blog: ingtr-un sat toti s-au suparat pe primar (evident din motivele fiecaruia). Si nu s-au dus la vot. Si uite asa nebunul satului a ajuns primar, iar ceilalti si-au cumparat manusi ca sa nu se zgarie prea tare pe ochi.

      cinic

      08/03/2011 at 9:36 am

  42. Nu stiu altii cum sunt, eu unul sunt trist.
    Semper fidelis, noapte buna!

    Creanga

    07/03/2011 at 8:10 pm

    • Semper fi 🙂

      Theophyle

      07/03/2011 at 8:12 pm

  43. TDS
    ce ţi-a promis ţie TRU, în campania pentru europarlamentare, şi n-a făcut?

    a

    07/03/2011 at 8:13 pm

    • Interese private . Partidul e doar unealta prin care aceste interese devin realitate .

      Ștefan A.

      07/03/2011 at 8:28 pm

  44. […] ultimul comentariu al lui Theophyle și am dat de un filmuleț cu greii PD/L care vociferau la adresa “reformiștilor” din […]

  45. Am vazut acum reluare d incuvantarea lui Blaga. mamaaa, ce secretar PCR bun ar fi fost! Infierarea proletara ii vine manusa.

    ela

    07/03/2011 at 8:25 pm

  46. Mihai Neamtu la 10tv

    ela

    07/03/2011 at 8:27 pm

  47. Buna Seara,
    Postare noua

    Theophyle

    07/03/2011 at 8:34 pm

  48. Inca una si ma duc:
    Note si miros de subsol
    Cu un pedeleu cam gol
    Putini vad ca-i dezbracat
    Nu mai e ce am votat

    Creanga

    07/03/2011 at 8:35 pm

  49. Buna seara !
    @oldhashu
    Marturisesc, batrane, ca m-ai surprins.
    Nu-mi pot stapani cateva observatii :
    1. @Theophyle s-a inhamat la o chestie voluntara, pt. care e demn doar de admiratie (te asigur ca nu sunt multi in stare s-o faca).
    2. @Theophyle are rara capacitate de a se detasa (care lipseste multora dintre noi); evaluarile pe care le face sunt extrem de obiective si copios argumentate.
    3. Ca gazda, @Theophyle e un personaj fermecator.
    Daca pt. chestiile astea chiar crezi ca merita sa-l luam la palme, eu zic ca nu ti-a trecut fierbinteala.
    Tzuica fiarta, prietene, cu niscaiva boabe de piper.
    Si maine esti ca nou. 🙂 🙂

    Tzepelica

    07/03/2011 at 8:35 pm


Comentariile sunt închise.