Politeía

Quis custodiet ipsos custodes?

Dor de ducă!

Sunt lucruri care si in politica mioritica – nu pot fi iertate. Ambele s-au petrecut in acest afuristit weekend pedelist. Primul ar fi monstruasa acuzatie adusa de Berceanu, Monicai Macovei legata de procurorul comunist – exact la nivel de formularele blanco aduse de Felix turnatorul pentru a echivala blestematiile lui cu ale celor care vor sa-l oblige sa  dea cu subsemnatul pentru ceea ce a facut dupa ’89 si nu inainte.

Al doilea, imbecilitatea sinistra ale baronului oranjada Frunzaverde care s-a plictisit de cautarea securistilor si eliminarea lor din politica romaneasca.

Poate pe voi nu va deranjeaza, pe mine foarte mult! Indiferent ca voi fi aici sau in alta parte, eu pe astia nu-i uit. Vorbele lor filamate si aranjate vor fi asezate binisor la orice activitate electorala in diaspora. Sa-l vedem pe Brânza ce brânza va face! Nici uitare si nici ieratare!   Astia sunt mai rai decat cei mai rai dusmani pentru ca pe astia i-am votat!

Written by Theophyle

07/03/2011 la 8:33 pm

154 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Auch.

    Richard

    07/03/2011 at 8:45 pm

  2. Fiecare pasare pre limba ei piere, n`asha ?

    Tzepelica

    07/03/2011 at 8:48 pm

  3. Buna seara la toata lumea 🙂

    (si in special lui Sym, care mi-al lasat un comentariu apreciativ la postarea trecuta, merci, sym!).

    va rog sa cititi interviul cu Boureanu pe Hotnews. halucinant.

    http://www.hotnews.ro/stiri-8368877-audio-video-cristian-boureanu-despre-gruparea-preda-macovei-voinescu-grupul-asta-reformisti-sovietici.htm

    Spune Boureanu: „Ca daca-i arata Partidul Comunist Sovietic care-i singurul care a avut o comisie de genul acesta [integritate] si care se pronunta impotriva justitiei [sofism], atunci o sa-i raspund: Da, dar Partidul Comunist Sovietic a creat un sistem care nu ne place, doamna Macovei!„.

    Pai sa vedem:

    1. O comisie de integritate e o comisie „sovietica”. De ce?
    2. Pentru ca se pronunta „impotriva” Justitie. Adica cum? Omul a vrut sa zica „inaintea” Justitiei, adica inainte ca Justitia sa se pronunte, si eventual sa dea NUP: „Daca-i nevinovat? De ce inventati dvs o chestiune care nu exista nicaieri in lume? Celelalte tari care si-au rezolvat problemele de coruptie nu si le-au rezolvat incalcand drepturile omului si incalcand prezumtia de nevinovatie. Tara care a incercat sa faca asta s-a numit Uniunea Sovietica”.

    Boureanu, acest Sova al PDL, confunda grosolan prezumtia de nevinovatie cu cea de integritate. Monica Macovei se refera la trimiterea in judecata a omului, ceea ce inseamna ca procurorul a adunat suficiente elemente pentru a trimite dosarul in instanta. In acel moment, e clar ca omul e „inca” nevinovat, dar nu mai e integru. Exista ceva ce procurorul a mirosit, ceva care poate constitui vinovatie, sau se poate solda cu achitare. Insa acel om nu mai e integru, adica nu mai poti baga mina in foc pentru el.

    Monica Macovei nu vrea un partid de ingeri, ci vrea un partid de oameni onesti si integri. Nu le incalca nimeni dreptul ca cariera politica (sa mearga la PSD) sau la nevinovatie (trimiterea in judecata nu inseamna condamnare). Insa PDL trebuie sa inteleaga: vremea baltirii s-a terminat, vremea lui „aialalti fura mai mult” a apus. Nu mai vin voturi prin alegerea raului celui mai mic.

    „Grupul asta de reformisti sovietici….ei poa’ sa spuna: nu-l alegeti pe Solomon si 90% din partid trebuie sa nu-l aleaga ca spune o minoritate. Nu asa functioneaza democratia!”.

    Boureanu va afla in 2012 cum functioneaza democratia, si nu o sa ii placa. Asa cum am mai spus, am capacitatea de a influenta rational 9 voturi pro-PDL. In acest moment, PDL a pierdut 9 voturi (in colegiu lmeu, deputatul PDL a cistigat la mare lupta cu un PSD-ist, la vreo 300 de voturi).

    Cetatean

    07/03/2011 at 8:49 pm

    • Salut @Cetatean – cu mare placere!

      sym

      07/03/2011 at 9:19 pm

      • salut, @sym! merci encore une fois!

        Cetatean

        07/03/2011 at 9:24 pm

    • Seara buna,

      In orice tara normala un politician trimis in judecata se spenda singur. De fapt nici nu asteapta trimiterea in judecata. Acum nu zic ca nu sunt si ei destui corupti, dar ideea e ca stiu ce inseamna subtilitate. Ai fost prost si ai fost prins, asta e suporti consecintele.

      exemplu

      Japan’s Foreign Minister Seiji Maehara has resigned after being criticised for accepting a political donation from a foreign national.

      Japanese law bans the practice, if done intentionally, and the opposition had called on him to quit.

      The move is seen as a blow to Prime Minister Naoto Kan, who has been struggling to get budget bills through parliament and hold on to his own job.

      Radu Ionescu

      07/03/2011 at 9:23 pm

      • ok, dar subliniez „normala” in postarea ta. Ca contrapondere iti o scarbarie de la iRTV de ieri: Guvernul Rep.Guineea a trimis o scrisoare Guv.RO in care se referea la afacerea motoarelor. Scrisoarea a fost inmanata PRIN consulul onorific. Acest consul este si REPREZENTANTUL unei doamne intr-o afacere cu dl.Cocos (sot Udrea). Concluzie iRTV: UDREA este partasa la afacerea cu TVA. Trebuie dupa tine, sa-si dea demisia dna Udrea?

        cinic

        08/03/2011 at 9:47 am

        • nu cinic chiar nu trebuie sa o faca din cauza asta!

          Are insa alte motive suficiente sa o faca. Vezi performantele in turism fata de cele a bulgarilor, de exemplu!

          Theophyle

          08/03/2011 at 9:53 am

          • sensei, tu chiar crezi ca ministrul turismului poate dicta preturi, poate dicta disparitia furaciunii din restaurantele turistice, poate lustrui comportamentul chelnerilor si in fine sa faca investitii in locul privatilor??? ce poate face un ministru -in ultimii 20 de ani- contra patronilor de hoteluri care -indirect- trimit turistii direct catre Bulgaria? PS. si hai sa o recunoastem: vartsta medie a hotelurilor de pe litoral este de 50 de ani, ele au fost concepute pt. turismul sindical INTERN si ca numai folosirea TNT/Semtex ar putea rezolva radical problema.

            cinic

            08/03/2011 at 3:06 pm

  4. Adauga-l si pe ciobanul de Toader! daca asa se pune prblema,ca intelectualii astia sa mearga in fata alegatorilor singuri,iar oricare altul sa mearga inainte cu sprijinul greilor,e o marsavie.
    Nu era mai bine sa fi candidat ca independenti,ca-i bateau pe toti!

    ela

    07/03/2011 at 8:50 pm

  5. Articolul de pe blogary merita si el semnalat.

    http://blogary.ro/2011/03/sa-pierdem-bine/

    Mi se pare corecta premiza: greii PDL stiu ca vor pierde si incearca sa isi asigure o pozitie cit mai buna in 2012. Cuy alte cuvinte, vor sa ia locul PNL ca partid „balama”. Vor sa fie un fel de balama mai mare. Sa nu uitam un lucru: PDL, cu Blagfa in frunte, poate aduce intr-o coalitie PSD-PDL, voturile din Ardeal atit de rivnite de PSD. Blaga va fi Crin II: culege voturile care nu sunt, originar, pesediste, si le varsa la PSD. Evident, toata lumea va aplauda coalitia „pe model german” stinga-dreapta (care dreapta?).

    Cine crede ca o colaborare PSD-PDl ar fi imposibila in 2012, se inseala. Exista tratative pe marginea modificarii legii electorale, unde PSD si PDl s-au inteles sa reintroduca listele pentru 50% din numarul de parlamentari. PNL e in dezavantaj. deocamdata nu protesteaza, pentru ca pe Crin nu il intereseaza. Insa in PDL sunt indivizi care asteapta ca aerul listele.

    Banuiala mea este ca Basescu nu va fi niciodata de acord cu reintroducerea listelor si ca acolo va iesi taraboi mare, si unii din PDL nu vor ezita sa faca pe-a nebunii.

    Cetatean

    07/03/2011 at 8:55 pm

    • Aveti stirea din 27 septambrie 2010 privind revenirea la liste, 50%.

      http://www.evz.ro/detalii/stiri/un-pdl-ist-da-tonul-revenirii-la-liste-907143.html

      Cetatean

      07/03/2011 at 9:01 pm

    • cetatean , cine este PDI asta ? Daca scrii PD cu litera mare , pentru care puii mei scrii L cu l mic ? Care e logica , e alt partid ? nu vb. de PDL? 🙂

      crisuadi

      07/03/2011 at 10:48 pm

      • am gresit, omule, din viteza.

        Cetatean

        07/03/2011 at 11:04 pm

    • ce coalitie stii, citoyen, in care PSD majoritar a jucat fair-play si nu precum boa constrictor??? Martori: Stefan Vojtech, Gutza Tattarascu, Sergiu Cunescu. Vor deveni martori: Crin si Blaga (daca se confirma ipoteza ta).

      cinic

      08/03/2011 at 3:09 pm

  6. Si stirea din 4 martie 2011 privind revenirea la liste, 50%.

    http://www.mondonews.ro/Legea-electorala-si-Legea-administratiei-pu%ADblice-locale-vor-fi-modificate-Pragul-electoral-pentru-ale%ADgerile-locale-va-fi-redus+id-34664.html

    „In ceea ce priveste alegerile parla­mentare, vor fi redesenate colegiile elec­torale, dar asta dupa alegerile lo­cale, PDL asteptand sa vada ce pri­ma­rii va castiga in iunie 2012. si siste­mul de vot se va modifica, in­telegerea partidelor din Coalitie fiind aceea de a sustine sistemul uni­no­­minal mixt, dupa modelul german. Acesta presupune ca o parte din can­di­dati sa participe la alegeri pe lista, de­semnati de la centru, iar cealalta par­te sa candideze pe actualul sistem, uninominal. Este un sistem com­pli­cat, inventat pentru a oferi o se­lec­­tie personali­zata a re­pre­zen­tan­ti­lor partidelor, pastrandu-se partial com­pozitia politica a Parlamentului asa cum ar fi rezultat ea dintr-un vot pur politic, de partid”.

    Eu cred ca baietii stiu ca vor pierde, si vor revenirea la farimitarea electorala proportionala, care le da dreptul la combinatii de n luate cite k.

    Cetatean

    07/03/2011 at 9:03 pm

    • Cred ca articolul din Blogary oglindeste situatia. Astia se pregatesc „sa piarda bine” 🙂

      Theophyle

      07/03/2011 at 9:09 pm

      • Vor doar sa aiba securizate colegiile lor, pentru ca apoi sa se isi vinda voturile in Parlament pe cit mai mult.

        Cetatean

        07/03/2011 at 9:11 pm

        • Sti cum merge treaba cu socoteala de la targ fata de cea de acasa 🙂

          Theophyle

          07/03/2011 at 9:13 pm

          • Eu stiu, baietii or sa o afle 😆

            Cetatean

            07/03/2011 at 9:27 pm

        • la cita ura e impotriva masurilor luate de guvern,pot fi si pe mama listelor;daca o tin asa sa nu va mire ca vor disparea;
          vor avea tot atitia parlamentari cit partidul cochilie al lui vaxulescu;daca…

          intamplator

          07/03/2011 at 9:18 pm

  7. cel mai bine a descris ce se vrea a fi pdl ultimul=oltean;i-a scapat ” porumbielu'”
    partidul ar fi cel format din consilieri ,primari,presedinti de ceva;
    din ce spunea el ,eu intelg ca pdl se vrea a fi un partid de fripturisti(ca sa fiu civilizat)sau real asa cum stim-un partid de canalii care vrea sa cistige alegerile pentru a-si pune membrii in functii-orice functii,functie sa fie-sa fure si ei ceva;
    asta e ce se vrea a fi pdl;
    deh,gura pacatosului adevar graieste

    intamplator

    07/03/2011 at 9:15 pm

    • au ei acum ciolan de ros? Au! dupa ei potopul 🙂 Gandire strategica, nu gluma! 😆

      Theophyle

      07/03/2011 at 9:19 pm

      • exact asta e gindirea strategica;aici e nenorocirea;
        din pacate sistemul e in metastaza

        intamplator

        07/03/2011 at 9:21 pm

        • sau din fericire,cine stie

          intamplator

          07/03/2011 at 9:21 pm

    • Mă întreb ce a făcut Oltean înainte de politico-afaceri, că are un discurs de plutonier de miliție, vorba cuiva pe hotnews…

      sym

      07/03/2011 at 9:22 pm

      • un tip plin de complexe invidios ca nu era bun nici macar de sef de grupa sindicala,sa creada si el ca e ceva sef si pune mina pe ceva;
        cam asta cred eu ca e profilul majoritatii politicienilor romani care au intrat in politica in 1990.
        multi din cei de calitate(si care nu au ajuns niciodata in prim plan) s-au retras ,scirbiti sau infrinti,in 92 sau 96

        intamplator

        07/03/2011 at 10:09 pm

  8. Se pare ca TRU a dezamagit pe multi, dar in egala masura nu a surprins tradarea lui.
    http://www.ziare.com/traian-ungureanu/pdl/tru-pretul-unei-constiinte-1080020

    mar

    07/03/2011 at 9:21 pm

    • din nou tru???
      e bine sa te feresti de intransigenti , fanatici si convertiti;
      astia sunt cei mai periculosi;
      tru a pozat mereu in intransigent

      intamplator

      07/03/2011 at 9:24 pm

      • Nu stiu de ce dar am sperat ca ce se vorbe la colturi sa nu fie adevarat, vineri si sambata am vazut adevarul in toata hidosenia. Eu una sunt scarbita, ptr. ca am sperat ca spelunceala din plan locala este ca urmare a ignorantei,a unui transfer transpartinic si ca se va face curatenie. M-am inselat amarnic.

        mar

        07/03/2011 at 9:31 pm

        • @mar
          niciodata sa nu credeti in altceva decit in dvs, famlie si Dumnezeu.
          miine va rasari soarele,primavara vine,copacii vor inflori,copiii se vor juca la fel de frumos in parc.
          Nu e nici primul fripturist si nici ultimul
          nu TRU va pune piinea pe masa

          intamplator

          07/03/2011 at 10:03 pm

          • nu de TRU sunt dezamgita , este/a fost unul din oportunistii care au trancanit pana au prins ciolanul.
            Din pacate avem o societate plina de TRU-osti, numai ca suntem intr-o spelunciala morala cum nu am vazut.
            O boala care se intinde ca un gumiliastic de 20 de ani.

            mar

            07/03/2011 at 10:06 pm

            • numai politicienii/
              tara asta-si nu numai -are trei categorii de cetateni:
              putini=jigodii,gregari si oprtunisti-(eu estimez la 2-4 pct)
              putin mai multi=cu bun simt,care incearca sa traiasca onest(eu estimez la 4-6 pct)
              restul:nu ii intereseaza altceva decit sa cistige cu cit mai putin efort,sau cu ceva shmechereala atit cit sa aibe sa-si cumre o bere la pet si o fasole cu slanina
              cind categoria a doua va fi pe la 20-30 pct-daca va fi- va incepe schimbarea

              intamplator

              07/03/2011 at 10:15 pm

              • Nu stiu de ce dar ai multa clementa la pct. 1, sunt mult mai multe jigodii si oportunisti, uneori am sentimentul ca ne domina.
                Dar cum speranta moare ultima..vine primavara!

                mar

                07/03/2011 at 10:25 pm

  9. Exista o declaratie a lui Basescu trebuie citit acum in adevarata cheie.

    In interviul din Romania Libera (14 februarie) el spune:

    „E treaba partidului. Cred că trebuie să fie un preşedinte care să nu aservească partidul. Este singurul dintre partidele mari care nu s-a dus cu căciula în mână nici la Voiculescu, nici la Vîntu. PDL poate să guverna şi după 2012 dacă ia nişte măsuri în timp util, adică în această primăvară. Trebuie să recupereze mesajul anticorupţie prin acţiune, de exemplu, prin eliminarea celor doi parlamentari cu dosare penale, şi în al doilea rând, să nu ajungă să bată din călcâie când sună Vântu sau Voiculescu„.

    Vi se pare ca Blaga, care a cumparat statiile IRTV din Ardeal, este la fel de nedispus la compromisuri cu Vantu si Voiculescu? Il vedeti pe Blaga riscindu-si cariera politica? Eu pe Boc da, il vad, pe Blaga nu.

    Basescu stie el multe, si spune printre picaturi cite putin.

    Si inca ceva: „De ce-ar merge mai bine partidul dacă Blaga ar fi preşedinte, când el este acolo în fruntea PDL. Ce s-ar întâmpla dacă n-ar mai fi Boc preşedinte sau Videanu prim-vicepreşedinte? Ar funcţiona la fel de prost ca şi acum, pentru că toţi aceşti oameni: Boc, Blaga, Videanu sunt în conducerea partidului, sunt primii trei oameni din partid”.

    Cetatean

    07/03/2011 at 9:23 pm

  10. Din pacate, desi nu vreau sa judec gresit poporul din care fac parte, o fi un pic de adevar si in vorba ca avem conducatorii care ii meritam, ca prea se potrivesc vremurile de acum cu ale lui Caragiale. Si in alte vremuri am avut unii oameni de calitate care totusi nu au reusit sa razbata plin mlastina si mocirla care e politica autohtona.

    In timp ce alte tari ard si oameni mor cu sutele si miile. parca prea multi din romani se uita la bianca lu bote si la ce mai face mutu si voteaza pe un kil de zahar si o galeata.Cred ca aici ne asemenam oarecum cu italienii, eram cu facultatea in Torino la ultimele alegeri ale lor si se imparteau in toate pietele publice hanorace si tricouri si stickuri usb si alte chestii.

    Ce imi pare rau este ca de cand cu internetul este un acces la informatie, la cunoastere fara precedent in istorie, si oameni aleg sa nu il foloseasca.

    Dar daca nu optimusti, in stil romanesc, putem sa facem macar un pic de haz de situatie … Desi nu imi vin glume in momentul asta.

    Radu Ionescu

    07/03/2011 at 9:38 pm

    • salut 🙂
      In doua cuvinte, asta inseamna supravietuire!

      Theophyle

      07/03/2011 at 9:52 pm

  11. Sau, tot in stil autohton, putem sa speram sa crape cat mi multe state vestice sub povara datoriilor, doar asa de ciuda.

    Radu Ionescu

    07/03/2011 at 9:44 pm

  12. PDL a castigat (daca se poate spune asta) alegerile strict datorita lui Traian Basescu. Liderii de acum nu au cum sa aduca multe procente fara sprijinul lui. Nu mai urmaresc atat de des politica, dar pare ca exista o ruptura intre ei.
    Va castiga acel partid care reuseste sa impuna, in timp scurt, figuri noi, profesioniste. M-am plictisit de dezbaterile intre politicieni pe teme economice, cand ei nu inteleg concepte de baza.
    Nu stiu care e miza in PDL. Nici Macovei nu cred ca ar aduce multe puncte electorale, in afara publicului educat.

    Cafea cu taifas

    07/03/2011 at 9:49 pm

    • salut 🙂 faza aia s-a terminat!
      Ne intoarcem la linistea de dinainte de 2004!

      Theophyle

      07/03/2011 at 9:53 pm

  13. sau cat aveau atunci
    PS nu ma banuiti ca as fi de stanga

    Cafea cu taifas

    07/03/2011 at 9:55 pm

    • nu, esti?

      Theophyle

      07/03/2011 at 9:56 pm

  14. nu
    antetul portocaliu de pe blogul meu a fost ales strict pe criterii cromatice, dar am crezut la un moment dat ca e culoarea schimbarii

    Cafea cu taifas

    07/03/2011 at 9:58 pm

    • Dragul meu, ei chiar s-au schimbat. Noroc ca noi am ramas cum am fost!

      Theophyle

      07/03/2011 at 10:00 pm

  15. super observatia! 🙂
    ei s-au schimbat, dar noi cu cine votam? galbenul nu e galben, portocaliul nu e portocaliu

    Cafea cu taifas

    07/03/2011 at 10:02 pm

    • O sa fie cu cine! Niciodata nu ramane vid. Aerul intra pana la urma 🙂

      Theophyle

      07/03/2011 at 10:06 pm

      • facem un partid? 🙂

        Cafea cu taifas

        07/03/2011 at 10:09 pm

        • vedem, mai vorbim ne mai sfatuim si facem un partid al romanilor liberi. Daca este un partid al dacilor musai sa fie si al romanilor 🙂

          Theophyle

          07/03/2011 at 10:11 pm

  16. Se pare ca si blogul lui Theophyle a inceput sa fie spamat pe mediafax 🙂 (comentariul 3)

    http://www.mediafax.ro/politic/guvernul-isi-asuma-marti-raspunderea-pe-codul-muncii-opozitia-depune-motiune-de-cenzura-8038166

    Radu Ionescu

    07/03/2011 at 10:06 pm

    • Da, baietii de la linkul care l-ai dat. Partidul dacilor liberi s-au suparat si au amenintat ca o sa ma spameze. Ce sa fac daca nu sunt dac liber 🙂

      Theophyle

      07/03/2011 at 10:09 pm

      • Scuzele mele umile, nu am avut intentia de a atrage privirea dusmanilor …

        Radu Ionescu

        07/03/2011 at 11:06 pm

  17. Ce nu inteleg eu .
    Se tot vorbeste de reformare dar si de viitoarele alegeri pe care MUSAI sa le cistige un partid reformat. Parerea mea e ca nu exista victorie cu un partid reformat in mai putin de un an de zile . Nu in 2012 . Trebuie timp pentru „pețit” alegatorul . 🙂
    Din un alt punct de vedere, chiar daca PDL se imparte in doua, conservatori si reformisti , primii „vind” repede pe Basescu dupa 2012 . Afacerile sa le mearga struna . 🙂 Parerea mea .

    Ștefan A.

    07/03/2011 at 10:09 pm

    • Fi linistit ca pana in 2012, Basescu o sa fie beton!

      Theophyle

      07/03/2011 at 10:12 pm

  18. nici pe Lisson Street nu ne place ce vedem în PDL, da’ deloc! nu se mai poate vota PD-L chiar aşa de uşor acum. singurul mod în care eu, votant, să am conştiinţa împăcată e să apară un partid nou, cu d-na Macovei şi d-nul Preda înăuntru, şi să-i votez pe ei! deja mi-l scoseseră la înaintare pe acel domn William Brânză, care nu-mi inspira decât neîncredere, acum gata, aşa nu se mai poate.

    Bogdan P

    07/03/2011 at 10:15 pm

    • Bogdan, salut 🙂
      tu cel putin ai posibilitatea sa vezi cum merg treburile intr-o democratie functionala 🙂 Alti cred ca ce se petrece la noi se numeste democratie!

      Theophyle

      07/03/2011 at 10:23 pm

      • Bună-ţi fie inima Teophyle,

        Ei, şi la noi e democraţie. Ne mai palpită inima un pic, dar tot o scoatem la capăt. Nu mai scuz PDL-ul, dar hai să facem un exerciţiu de imaginaţie: cum ar fi arătat România lui Năstase în 2004 şi a lui Geoană în 2009?

        Singura greşeală pe care o pot face nişte oameni noi, capabili să creeze un nou partid (eu sunt pregătit să sar cu partea mea de finanţare) e să nu aibă suficientă încredere în al nost’ popor încât să lanseze ideea.

        Cred că e un moment unic, îi prinde în offside şi pe USL şi pe PDL. Am impresia că doar un partid nou, complet antagonic clasei politice actuale, poate să scoată USL de pe ruta majorităţii de 50 plus unu.

        Oricum ar fi, eu cred că am scos-o la liman (vezi şi CSM spre exemplu) şi că suntem o democraţie cât de cât.

        Bogdan P

        07/03/2011 at 10:40 pm

        • Bogdan, eu sunt omul pasilor marunti. Stiu cum sa nu pierd. Trebuie vazut cum sa castig. Un partid nou care poate aduce 7% va fi adevaratul castigator la alegerilor din 2012. Pentru 7% ai nevoie de 300 de mii de voturi.

          Theophyle

          07/03/2011 at 10:44 pm

          • Păi ce mai aşteptăm? Trebuie pusă maşinăria la treabă. Eu promit să mă ocup de cartierul meu 🙂 şi de cunoscuţi.

            Bogdan P

            07/03/2011 at 10:52 pm

  19. intr un fel este de inteles frustrarea coruptilor din pdl: ei fac arest preventiv-cazul solomon , ala de la valcea etc-in timp ce coruptii usl..beneficiaza de mintiguri si de emisiuni pe la trusturi in care ni se arata cat bine au facut comunitatii.fostii turnatori din oranjada apropiati miscarii reformiste-vezi cazu musca- si au luat o in freza si stau pe tusa.in timp ce turnatorii usl nici nu se framanta din acest motiv.intr un cuvant..orice pas spre reforma sau modernizare este promovat in media si in societate doar daca „victima” este din tabara pro pdl pro basescu.ptr ceilalti nici mass media nici societatea nici judecatorii-alde rodica costiniu- nu aplica aceeasi unitate de masura.cei care mai cititim pricem aceste lucruri.dar mare parte din masa electorala nu reactioneaza civic.deci daca flutur de la pdl nu duce sacosele la „electorat” ..pierde alegerile.ptr ca le va duce unu de la psd si „electoratul’ le primeste cu bratele deskise.inteleg frustrarile lui berceanu din acest punct de vedere.nu inteleg insa pozitiile lui cristi preda de ex.daca nu i place sa fie coleg de partid cu alde berceanu..dc nu si face partidul lui?cand a fost ales eurodepudat nu a fost ales in aceeasi logica electorala?care da ceva mai mult iese bine la vot?in concluzie.. ca sa dai cu piatra trebuie sa fii impecabil .sa caute felix si vantu pana la stramosii tai daci si sa nu gaseasca ceva compromitator ptr ca altfel au munitie.iar realitatea tv si antena 3 te toaca.e drept ca una ca ridzi a facut o idiotenie pe cateva zeci de mii de euro iar adrian nastase sau tariceanu au produs pagube incalculabile ..dar goarna mass media e in mainile „baietilor destepti”.iar ca sa lupti contra lor tre sa vii cu carne proaspata.oameni impecabili din punct de vedere moral.inteligenti .si f bn pregatiti profesional…ori de astia gasim numai in multinationale sau in afaceri proprii sau pe la NASA , Oxford ettc.ptr ca acesti oameni nu risca sa si pateze imaginea in politica romaneasca si sa devina batjocura unora precum cornel nistorescu sau ciuvica.

    zigzag

    07/03/2011 at 10:16 pm

    • cpreda:daca n-a putut ajunge la oxford s-a oprit la pdl

      intamplator

      07/03/2011 at 10:22 pm

  20. buna seara

    politic vorbind, va fi o perioada f. nasoala
    probabil personajul-cheie este boc, de el si de actiunile lui vor depinde multe lucruri; intr-un fel e singurul care-i poate tine in sah pe bevebisti (asta daca are intentii in acest sens), poate chiar mai mult decat basescu

    razvan

    07/03/2011 at 10:23 pm

    • razvan salut 🙂
      Lucrurile au fost foarte simple, ei nu le-au inteles.

      1. Basescu a inteles ca trebuie sa iasa cu masurile FMI, ca astia nu le faceau niciodata.
      2. Basecu a platit, si ei au platit. Bineinteles mult mai putin ciolanul fiind mai mic dar la ei.
      3. singura sansa a lor de supravietuire a fost ofensiva de primavara „anti coruptie”. Ca orice ofensivba, asta implica friendly fire. Ei nu au vrut pentru ca fiecare cu dealul lui. Cred ca se vor aranja cu rosii si vor ramane la hibernare cu un ciolan mai mic.
      4. Ei vor primi o lectie istorica, asculta ce-ti spun eu!

      Theophyle

      07/03/2011 at 10:29 pm

      • ok, lectie istorica, but what’s in it for me? eu sunt un IMM trudind din greu. Cu un sindicat coltos si impozitare progresiva ma duc DEFINITIV la fund. SI NU VREAU! nu vreau la stanga, nu vreau la stanga asa cum o intelege Ponta, nu vreau sa traiesc ce a trait bunicul meu in 1950!

        cinic

        08/03/2011 at 3:14 pm

  21. Asa este, razvan, Boc e cheia. Eu personal nu vad partidul votind impotriva lui Boc. Pina in mai mai sunt doua luni si BVB au mutat tare, ca disperatii, insa Boc si Basescu inca asteapta.

    Cetatean

    07/03/2011 at 10:25 pm

  22. Salut din nou 🙂
    Ce-i asta „Replica greilor din pdl” ?
    Eu n-am vazut nicaieri asa ceva.E vreun fake ? Ceva cu pixelul albastru ?
    Ma tot uit si nu ma dumiresc.
    Si Olteanu si Blaga si Berceanu au zis cu totul altceva,mult mai patrunzator,plin de esentza si perspective.
    Blaga de ex.
    „Dragi colegi,am citit si am analizat cu totzii propunerile pentru un nou statut si desi in statutul actual sunt prevederi foarte clare in ceea ce priveshte unii dintre colegii nostri,din fericire putzini,ca ar avea probleme cu..stiti voi ce,parerea mea este ca ,repet,analizandu-le,cateva din aceste propuneri sunt foarte bune chiar necesare.Construind solidaritatea oamenilor din partidul nostru in jurul acestor idei generoase,ne asiguram dragi colegi perspective excelente in confruntarile care vor urma.Asadar totzi cei care au ashteptat sange pe peretzi,le spun de pe acum,ca se insheala,vom respecta,va promit,decizia luata,vom dovedi intransigentza fatza de coruptzi si nu vreau sa aud pe undeva pe bloguri ca aceasta intrunire n-a existat”
    Berceanu
    „Eu ma duc sa-mi repar flapsurile si trenul de aterizare.Vreau ca aterizarea sa-mi fie cat mai lina in caz ca raman suspendat in aer,ca dupa cum ma stiti parashutele mele sunt cu gaurele”
    Olteanu
    Berceanule vin cu tine.Apropo „Talibanii” e o formatzie rock ? ca stii ca mie-mi plac alea mai de pe la scoala de maniere si dansuri populare ” 😆

    mircea

    07/03/2011 at 10:29 pm

    • Umoristic 😆 dar aproape adevarat!

      Theophyle

      07/03/2011 at 10:30 pm

    • Hahaha, „Talibanii” e o formatie rock , LOOL!

      Cetatean

      07/03/2011 at 10:39 pm

  23. Cetatean

    da, e momentul lui Boc
    apropo, intre altele, s-a vazut si ce mare branza e mme Udrea in partid, a facut rahatul bici la conferinta din weekend

    razvan

    07/03/2011 at 10:31 pm

    • Boc asteapta, si tactic cred ca ii incurca foarte tare tacerea lui pe BVB-isti.

      Cetatean

      07/03/2011 at 10:38 pm

  24. Hai ca mi-a placut asta nespus!

    Theophyle

    07/03/2011 at 10:36 pm

    • pantofi cu catarama chanel si accesorii louis voit ton, calare pe matura tranzitiei spre opozitie!

      mar

      07/03/2011 at 10:44 pm

      • scump, dincolo erau mai ieftini ;-)!

        Cetatean

        07/03/2011 at 10:46 pm

  25. Razvan, am ascultat cu atentie ce a spus Udrea. A fost plata-plata, se vedea ca avea pregatit un discurs mai pro-basescian, insa a dat-o pe limba de lemn, pentru ca s-a orientat la fata locului. Pur si simplu nu a avut curaj. A bagat o droaie de sopirle anemice, probabil ca in ochii ei a fost un discurs frumos, insa a fost jenant prin duplicitate: cine vroia sa descopere ceva reformist o facea, BVB-ii insa puteau regasi ideile lor.

    Cetatean

    07/03/2011 at 10:37 pm

  26. o sa fie momente naspa si aici pe blog, deja au inceput; daca stau sa ma gandesc au aparut in ajunul conferintei lui peste prajit, timingul nu poate fi intamplator
    asta e, daca provocam disconfort unor pahiderme politice, indiferent de culoare, e de bine

    razvan

    07/03/2011 at 10:53 pm

    • Crezi ca vor putea sa ne sperie?Au fost ceva „teleportati”, vor mai fi si vor pleca.
      Daca crezi in ceva, consideri ca te reprezinta, apreciezi si pui suflet rezisti la inteperii, indiferent de cate japite latra lung la luna.

      mar

      07/03/2011 at 10:59 pm

    • crezi ca nu am remarcat? Auzi, sa ma faca pe mine @doruc uslas, asta a fost tare.

      Cetatean

      07/03/2011 at 11:02 pm

      • Umila mea parere este ca erau mai multi doruc, dupa viteza postarilor si dispersia lor.

        mar

        07/03/2011 at 11:05 pm

        • asa cred si eu, sau unul cu multiple personalitati 🙂

          razvan

          07/03/2011 at 11:10 pm

      • Mai City, m-ai dat gata cu asocierea ta cu uslasii, macar de ai avea ochi albastri ar fi un inceput.
        In alta ordine de idei revenind la ‘ Cine spune adio PD-L?”, recomand articolul din deutsche-welle
        http://www.dw-world.de/dw/article/0,,6461213,00.html

        ion

        07/03/2011 at 11:45 pm

  27. 120 de intrari de la Modrogan & Co. Numai astazi!

    Theophyle

    07/03/2011 at 10:55 pm

    • 🙂

      razvan

      07/03/2011 at 10:58 pm

    • Ahahaha, si nu apare vrunul sa comenteze ceva despre „democratia interna” a partidului? Nu apare nici unul sa stearga cu noi pe jos? Nu de alta, insa am niste calcule pentru ei despre cum o retea de oameni liberi care cunosc alti oameni liberi provoaca pagube electorale mai mari decit o armata de pesedisti cu galeti si faina!

      Cetatean

      07/03/2011 at 10:59 pm

  28. o sa apara ei. fara grija. Urasc vopsitii. Cel putin cu Casandra stiu unde ma aflu. Cu fariseii sunt problemele adevarate. PD-L trebuie sustinuti, ca Doamne ei reprezinta dreapta si ce ne facem daca ei pierd alegerile?

    Theophyle

    07/03/2011 at 11:03 pm

    • ar fi cea mai mare prostie, PD-L-ul oricum are maşinărie de partid şi scoate un procentaj cât de cât. dar partidul nou ar avea multe lucruri pe care niciunul dintre celelalte partide nu le-ar avea, dintre care cel mai important: un ascendent moral.

      Bogdan P

      07/03/2011 at 11:07 pm

      • Bogdan P, cind primarii vor mirosi ca pierd alegerile, vor sari toti la PSD si PNL, se duce dracului masinaria partidului, si voi savura atunci la adevarata valoare vorbele lui Blaga „vom cistiga si localele, si parlamentarele in 2012”.

        Cetatean

        07/03/2011 at 11:09 pm

        • 🙂 din păcate ai dreptate

          Bogdan P

          07/03/2011 at 11:14 pm

        • nu este prima data. Oricum maraie ptr. ca mare parte a investitiilor se fac prin CJ, plus ca s-au introdus standardele de cost in Primarii.
          Nu mai este frenezia din anii anteriori.

          mar

          07/03/2011 at 11:16 pm

  29. razvan

    07/03/2011 at 11:04 pm

    • Of, mare e gradina Domnului…

      Cetatean

      07/03/2011 at 11:07 pm

  30. Theophyle, ai cuvintul meu, BVB sunt oentru mine ca Sandeii din Justitie. Nu am nici o mila pentru ei! Cit efort am depus anti-Sandei, exact la fel ii voi trata, pina in 2012. Sa vada ei cite voturi le aduc primarii lor, cu faina si ulei si galeti!

    Cetatean

    07/03/2011 at 11:06 pm

  31. acum ca sa revin la politica, chiar i-as intreba pe cei care sustin ca triada bevebista reprezinta dreapta adevarata, care sunt ideologia, programul si realizarile acestora care sa ilustreze atasamentul acestora la ideologia/doctrina de dreapta

    razvan

    07/03/2011 at 11:08 pm

  32. Ma striga cineva?

    Aha

    07/03/2011 at 11:11 pm

  33. Exista indivizi din astia care cred ca BVB e „dreapta?”. In afara de Basescu, numai amaritul de Boc e de dreapta. Inca ceva: l-am auzit pe Boc de nenumarate ori repetind vorba lui Basescu: „trebuie sa consumam numai cit producem” sau „sa jne intindem cit e plapuma”.

    O data macar BVB nu au zis asta, pentru ca e sinucidere politica si ei nu stiu altceva decit sa promita pomeni, cum promitea Blaga dupa mitingul politistilor ca la politsti ar fi bine sa le revina salariile nu cu 15, ci cu 25%, ca inainte de taiere.

    Cetatean

    07/03/2011 at 11:12 pm

  34. „Un procent clar nu a fost stabilit. Se discuta clar ca sa se incerce, cat de mult permite economia nationala, revenirea la salariile pe care politistii le-au avut inainte. Eu nu pot sa spun 15%, 25%, dar si aici, cred eu, ar trebui sa o judecam putin altfel„.

    Adica, altfel spus, sa incercam sa dam politistilor care sfideaza seful statului, chiar si 25%. Sa judecam diferit, la fraieri (profesori, medici, etc) sa le dam 15% si la politisti 25%, ca merita.

    Cetatean

    07/03/2011 at 11:16 pm

  35. Cetatean, daca ei au galeti, ulei si faina, noi avem rabdare (unii si tutun) si Galeata cu pixeli

    razvan

    07/03/2011 at 11:16 pm

    • si mai aveti ceva, aveti diaspora. S-a vazut cum inclina balanta, tot respectul ptr. patriotismul de care au dat/dau dovada.

      mar

      07/03/2011 at 11:22 pm

  36. razvan, am rabdare berechet. Cum am asteptat ca iliescu sa termine 3 mandate, astept 2 ani ca BVB sa isi rupa gitul. Si nu doar astept, ci si contribui la asta 😈

    Cetatean

    07/03/2011 at 11:21 pm

  37. Li s-a urcat la cap si au pierdut simtul realitatii:
    „Cine sunt reformiştii ăştia? Adevăraţii reformişti suntem noi, Blaga, Berceanu. Noi ne-am rupt de Iliescu şi mai apoi de Roman şi am făcut dintr-un partid de 7% unul de 35%”, este replica deputatului Gh. Albu, care dă reformiştilor zero şanse la alegeri.
    http://www.romanialibera.ro/actualitate/politica/albu-adevaratii-reformisti-ai-pdl-sunt-blaga-si-berceanu-218829.html
    Eu nu stiu cine este acest Albu.

    cedric

    07/03/2011 at 11:22 pm

    • Cedric

      trebuie sa ne conservam si nervii si demnitatea, o sa urmeze multe declaratii aberante si lovituri sub centura
      nenea asta anonim traieste oricum intr-o lume virtuala daca chiar crede ce a debitat

      razvan

      07/03/2011 at 11:27 pm

    • Cedric prietene, ghinionul intregii clase politice a fost ca ceea ce parea o desprindere strategica si formarea PD-ului a fost luata in serios de spanchiul de Basescu, care s-a apucat chiar sa faca reforma pe bune.

      Cred ca acum intelegem mai bine ce zicea Basescu in 2004 in dialogul cu Nastase: „Asta era statul atunci. Problema este ca nu mai avem voie sa raminem tot cu mentalitatile alea, iar tu ma cnvingi in fiecare zi ca nu esti capabil sa intelegi ca institutiile astea trebuie sa functioneze”.

      Tu – ul nu e doar Nastase din 2004, e si BVB si cei ca ei din 2011.

      Cetatean

      07/03/2011 at 11:29 pm

      • In urma cu doua saptamani venind din delegatie am stat de vorba cu un nene. Omul marinar, mergea acasa undeva in vestul tarii. Prin natura meseriei, mecanic de motoare de vapor, intrase in contact cu piratul pe vremea cand se ocupa de petroliere. Am ramas uimita ce in ce termeni profesionali l-a descris pe om. L-am crezut ptr. ca nu avea motive sa minta. Suparat pe restul clasei politice ptr. ca nemaiavand unde sa munceasca, a plecat pe mare.

        mar

        07/03/2011 at 11:36 pm

        • @mar, conform multor marturii al celor care l-au cunoscut, Piratul a fost profesionist desavirsit in meseria lui, nu s-a jucat de-a marinarul. De aia nici nu se joaca nici de-a presedintele.

          Cetatean

          07/03/2011 at 11:39 pm

    • Da: Blaga şi Berceanu au fost reformişti. Dar faţă de Iliescu. Şi au fost reformişti în raport cu Iliescu aşa cum a fost Iliescu reformist în raport cu Ceauşescu.

      Ăsta e reformismul lor, including brontozaurul Albu.

      Categoric e nevoie de un partid nou.

      a

      07/03/2011 at 11:33 pm

  38. Buna seara tarziu,

    @Sym
    ˝Mă întreb ce a făcut Oltean înainte de politico-afaceri˝

    Cand eram eu in primii ani de generala Oltean era invatator la clasele I-IV la scoala unde invatam.Nu mi-a fost invatator dar imi aduc aminte clar de el.Dupa aia am inteles ca a facut ceva facultate de Drept si a fost ceva jurist pe undeva.

    p

    07/03/2011 at 11:24 pm

    • Salut @p 🙂
      vezi de ce avem o generatie de analfabeti?

      Theophyle

      07/03/2011 at 11:31 pm

      • Ati fi uimiti sa aflati citi au facut Spiru sau alte din astea sau facultati la FF.

        Cetatean

        07/03/2011 at 11:33 pm

      • Theophyle, interesant articolul tau despre Solon.L-am citit mai tarziu si eu ca roman ardelean oricum gandesc mai incet, asa ca bag aici niste opinii intarziate.

        Ar fi fost interesant sa faci si un comentariu despre obligativitatea pe care Solon a impus-o asupra apartenentei la una din partidele epocii.
        Era o epoca de cvasi confruntare civila, societatea era fragmentata de radicalisme atunci cand se spune ca Solon ar fi impus fiecarui cetatean sa-si defineasa foarte clar apartenenta la una dintre tabere si sa participe obligatoriu nu doar la dezbaterile politice dar si la incaierari armate.Practic a eliminat neutralitatea.
        Nu demult s-au facut unele propuneri in Romania despre obligativitatea votului, propuneri in care eu unul am gasit unele similitudini cu legea lui Solon.

        Exista o interpretare in termenii teoriei jocurilor -exista poate mai multe dar despre asta stiu eu – a prevederii impuse de Solon asupra apartenentei partizane manifeste si compulsorii.
        Interpretarea asta spune ca inrolarea masiva a neutrilor in taberele radicalizate ar fi favorizat temperarea pozitiilor si convergenta catre solutii negociate, dat fiind ca neutrii reprezentau ceea ce in jurisdictia anglo saxona se numeste common sense sau ceea ce la romani se numeste bun simt sau dreapta masura.
        Personal nu sunt deloc convins ca explicatia de mai sus e singura posibila in teoria jocurilor.

        p

        08/03/2011 at 12:09 am

  39. eu le-as reaminti liderilor pdl astia care cred ca lumea a inceput si se termina cu ei, o vorba:
    ” cimitirele sunt pline de oameni de neinlocuit”

    intamplator

    07/03/2011 at 11:32 pm

  40. chiar că eşti neruşinat, Theophyle

    de ce mă moderezi, dom’le?
    de ce am nevoie de acest filtru al tău, tu care te pretinzi un mare democrat, şcolit la mama democraţiei?

    nu mă aşteptam la asta din partea ta, într-un loc destinat exprimării libere – Politeia!

    scuză-mă, dar trebuie să-ţi spun RUŞINE!

    a

    07/03/2011 at 11:36 pm

    • Ce-ai patit, omule, daca te putem citi inseamna ca nu esti moderat.

      Cetatean

      07/03/2011 at 11:40 pm

    • @a

      uite ca nu mi-e rusine si exprimarea libera nu include vocabularul pe care ti-l permiti.

      Deocamdata pe blogul meu primesc pe cine vreau si moderez pe cine vreau. Deocamdata ti-am permis toate comentariile inclusiv acesta, care este ultimul tau pe acest blog.

      Libertatea de expresie este garantata oamenilor civilizati tu nu esti. Punct si la revedere!

      Theophyle

      07/03/2011 at 11:41 pm

      • S-a inflamat prea repede, nu are nervi tari.

        Cetatean

        07/03/2011 at 11:43 pm

        • uita-te mai jos sa vezi cum am fost „desconspirat”. Ai 5 minute inainte de a sterge MIZERIA asta!

          Theophyle

          07/03/2011 at 11:44 pm

      • Theophyle,
        Stai calm nu merita sa -i raspunzi. Unii raman ‘incremeniti in proiect’.

        ion

        07/03/2011 at 11:55 pm

        • Ioane, Ioaner 🙂
          asta nu-i nimic gfata de ce a fost in timpul alegerilor 🙂

          Theophyle

          07/03/2011 at 11:57 pm

          • Theophyte nu stiu cea fost in timpul alegerilor pe mina m-ai atras acum cateva saptamani cu articolul referitor la semnificatia expresiei latine ‘Vox populi, Vox dei’

            ion

            08/03/2011 at 12:09 am

  41. Ia fiti atenti ce mindrete de fesenist e Albu asta!

    http://www.cdep.ro/pls/parlam/structura.mp?idm=2&cam=2&leg=2008&pag=1&idl=1

    Supravietuieste din 1990, tataie.

    Cetatean

    07/03/2011 at 11:37 pm

  42. Sa-i lasam sa delireze, domnilor, trei zile tine minunea si pe urma se trezesc singuri din visarea lor nervoasa.

    Blogurile o sa continue sa-i toace marunt si cu detasare.

    Galeata cu pixeli

    07/03/2011 at 11:40 pm

  43. 😈 Nu au ei atitea galeti citi oameni convingem noi sa nu ii mai voteze in 2012. Nici nu e greu :mrgreen:

    Cetatean

    07/03/2011 at 11:42 pm

  44. S-a dus povestea cu galetile, in 2012 iti da in cap pauperul cu foamea-n gat daca-i vii cu o galeata la usa, dupa ce i-ai taiat pensia, sau i-au luat ajutorul social sau l-ai lasat somer cu credite.

    Galeata cu pixeli

    07/03/2011 at 11:45 pm

  45. What the…!!!! Ce tehnica arhi-cunoscuta, atacul la persoana!

    Cetatean

    07/03/2011 at 11:50 pm

  46. se imbata cu apa rece.

    Cetatean

    07/03/2011 at 11:50 pm

    • Se imbata cu valurile bourene prietene. Ce vor face?
      Economie ioc, reforma pas, anticoruptia e nasoala, deci care ar fi seductia? Berceanu cicatrice? Vamesul canin umilit? Vidoanu rozbombolianul?

      Turnofftheglory

      08/03/2011 at 12:11 am

    • City, Nu cred ca se imbata cu apa rece. Mai degraba aplica tactica „parjolitului si a otravirii fantanilor”. BVB&CO reprezinta oamenii burtii. Ase vedea senatorii romani din ‘Dupa noi potopul’

      ion

      08/03/2011 at 12:27 am

  47. Vor face ca Tariceanu, pe ultima suta de metri vor mari pensiile si lefurile, vor angaja bugetari in prostie, vor arunca cu pomeni si facilitati in toate directiile, o sa fie mai socialisti ca cei din PSD. Dar degeaba.

    Galeata cu pixeli

    07/03/2011 at 11:52 pm

    • Nu au cum, vom incheia acord preventiv cu Fondul, daca nu il respecta si il rup, ii santioneaza piata de nu s evad, imediat se duc in jos si sanchi mariri de pensii si salarii. Nu mai merge.

      Cetatean

      07/03/2011 at 11:54 pm

      • O sa maraie la FMI si vor rupe acordul dupa prima transa capatata, cat ar socoti ei ca le ajunge 🙂

        Galeata cu pixeli

        07/03/2011 at 11:55 pm

        • Nope. Acuma bugetele anuale pe anul urmator trebuie trimise la UE, pentru un aviz consultativ. daca rup acordul cu fondul, primim imediat downgrade de la agentii si de la Comisie si nu au de unde imprumuta decit cu dobinzi mari pe care nu si le pot permite. Se inchid robinetele treptat si nu vor avea de unde sa bage faina si ulei si pensii.

          Cetatean

          07/03/2011 at 11:58 pm

  48. Vineri si ieri doruc, azi „a” de unde atata turbare?
    Daca veneau pe linia USL mai ziceam, dar asa..
    De unde morala cu sarpele crescut la san.

    mar

    07/03/2011 at 11:55 pm

  49. Aberez si eu, FMI o sa le dea cu flit, ca deja stiu cum merge treaca cu noi .

    Galeata cu pixeli

    07/03/2011 at 11:56 pm

  50. mar

    nimic nou, deja e un pattern – o perioada de captare a bunavointei, dupa aia un crescendo isteric, au mai fost ceva batalii epice cu niste indivizi, nu le mai dau numele
    parca prima oara a fost cand am facut galagie sa intre funeriu in guvern in locul unui öm de partid, am si uitat cum il chema pe respectivul, un om al sistemului oricum era

    razvan

    08/03/2011 at 12:00 am

    • nu stiu, ptr. ca eu v-am descoperit anul trecut undeva prin noiembrie.

      mar

      08/03/2011 at 12:03 am

    • Catalin Croitoru, fost sindicalist.

      Cetatean

      08/03/2011 at 12:15 am

  51. Nervi inflamati? Se trateaza cu reforma a la Berceanu. Aberati pe blog? Vine buldogul si da cu pumnul in masa si gata, reforma se incheie.
    In general integritatea e al naibii de daunatoare. Pai cum sa faci afaceri daca nu ai si haturile politice?
    Daca iti programezi sa pierzi bine, sunt sanse sa pierzi rau nu e asa?

    Turnofftheglory

    08/03/2011 at 12:03 am

  52. Cel putin, mie mi-a placut Mihail Neamtu, si-a dat seama unde gresesc intelectualii nostri publici, din toate taberele si sectele: s-au baricadat in propriile ifose si s-au urcat pe gramezi de orgolii cu mize mici.

    Galeata cu pixeli

    08/03/2011 at 12:05 am

  53. Care cicatrice, care buldog? Berceanu nu a cistigat nimic, Blaga a fosat facut muci de Oprescu. Cicatrice la limba, de la pahare cu apa chioara.

    Cetatean

    08/03/2011 at 12:17 am

    • Scarface 😆
      Eee..cum nu.Cateva milioane d-alea acolo ..pentru tranzitzie ushoara..

      mircea

      08/03/2011 at 12:36 am

  54. Nu e in firea mea dar totusi intervin ptr.ca am citit comentul lui @a. 😦
    Nu se face asa ceva.
    Oricat de mult nu mi-ar placea convingerile Casandrei si nici „strategiile” sale (uneori) a le macula personajele amandorura prin insinuari abjecte pentru ca fortza argumentelor dispare, e prea de tot.
    De gazda nu zic nimic( 🙂 ).Imi stie parerea,e prea sus(si prea calit) ca sa fie atins de aceste mizerii.

    mircea

    08/03/2011 at 12:30 am

    • casandra insinueaza mult, asa e. nsa macar stim ce crede, nu ca la BVB.

      Cetatean

      08/03/2011 at 12:51 am

      • Nu mai zic clisheul ala,fereshte-ma Doamne de prieteni mincinoshi ca de dushmani ma feresc eu 😦
        Nu se poate City,m-a indispus teribil pentru ca l-am citit de cand posteaza aici,
        Si eu am dilemele mele in multe privintze legate de politica asta pe care parca nu mai vreau s-o intzeleg,si eu ma gandesc cum poate piratul sa mearga mai departe(pt.ca are nevoie de un partid) ..in fine ma-ntelegi.E inacceptabil.

        mircea

        08/03/2011 at 1:05 am

      • City, eu cred ca e invers BVB sunt incolori ca H2O in ceea ce priveste crezul lor, casandra e cameleonica.
        Good night. Ne blogarim maine

        ion

        08/03/2011 at 1:09 am

        • Ioane 🙂
          Casandra are convingeri doctrinare clare si ferme si este o Doamna.
          Totushi, in apropierea unor evenimente electorale/si altele mai trece pe la sectzia de propaganda,poate de aici impresia ta.

          mircea

          08/03/2011 at 1:15 am

  55. ion, vor sa isi asigure controlul partidului, crezind ca vitrina va atrage voturi si ei iau posturile grele, ca in 2008. Nu mai merge. Nu vor mai fi voturi decit de 7-10%.

    Cetatean

    08/03/2011 at 12:33 am

  56. @p

    Mulțumesc pentru precizările vis-a-vis de Olteanu. N-aș fi ghicit că a fost învățător. La cum îngână vorbele, alura de plutonier e prea percutantă.

    sym

    08/03/2011 at 12:58 am

  57. Neatza,
    De ziua ta partidule
    In dar ti-am adus votul meu
    Si crede-ma partidule
    Un vot mai curat nu se putea

    La multi ani fetelor, sa fiti iubite mereu nu doar pe 8 Martie.

    Creanga

    08/03/2011 at 5:54 am

  58. Vad ca a luat-o razna platforma, si-a bagat necuratul coada, parerea mea.

    Creanga

    08/03/2011 at 5:59 am

    • Eh, lasa creanga 🙂
      te-au plagiat si pe tine 🙂 Nu-i bai, e cel putin o domnisoara 😆

      Buna Dimineata 😆

      Theophyle

      08/03/2011 at 8:12 am

      • Neatza,
        Nu cred, se poate sa fi avut aceiasi sursa, ca nu am inventat eu bancul. 🙂

        Creanga

        08/03/2011 at 8:17 am

  59. http://www.zf.ro/eveniment/tiriac-are-dreptate-statul-a-cheltuit-imprumutul-de-la-ce-pe-salarii-si-pensii-spun-analistii-8038253

    „În ceea ce priveşte destinaţia sumelor împrumutate de la Comisia Europeană şi Banca Mondială, discuţia se întoarce la dilemele mijlocului de an 2010: plata salariilor din sectorul public, a pensiilor şi a altor ajutoare sociale (55,2% din cheltuielile bugetare totale în 2010, în creştere cu 0,6% faţă de 2009) versus investiţii de capital şi cofinanţarea proiectelor finanţate din bani europeni (14,1% din cheltuielile bugetare în 2010, cu 6,3% mai mari decât în 2009, exclusiv pe seama cofinanţării proiectelor finanţate din fonduri nerambursabile). Cu toate că utilitatea investiţiilor publice nu este contestată de nimeni, presiunea publică, a media şi a populismului politic au înclinat balanţa înspre prima destinaţie”, a comentat Dan Bucşa, şeful departamentului cercetare al Bancpost.

    El apreciază că reforma cheltuielilor publice ar trebui să scoată cât mai mult structura cheltuielilor bugetare de sub influenţa politicului (sinonimă cu presiunile populiste, în România) prin stabilirea unor reguli fiscale care să limiteze cheltuielile nejustificate. „De exemplu, bugetele anuale ale României postcomuniste conţin un capitol supradimensionat de cheltuieli cu bunurile şi serviciile (14,7% din total în 2010 – adică mai mult decât investiţiile şi cofinanţările luate împreună – în creştere cu 5,2% faţă de 2009).”

    Creanga

    08/03/2011 at 8:15 am

    • O zi obisnuita
      Spaga este nelipsita
      De asta urla buldogii (fara dinti)
      Cand se ivesc inorogii
      Gura lor ce sa mai haleasca?
      Daca influenta politica o sa lipseasca?

      Creanga

      08/03/2011 at 8:22 am


Comentariile sunt închise.