Politeía

Quis custodiet ipsos custodes?

PD-L: Închis pentru inventar!

Exista cel putin 4 sau 5 etimologii acceptate ale termenului “politica”. Personal o prefer pe cea a lui Aristotel, care folosindu-se de  politikon, s-a referit la “afacerile cetatii”. Nimeni nu poate sa-l contrazica pe Aristotel in aceasta terminologie, chiar daca unii politicieni damboviteni confunda afacerile cetatii cu afacerile personale. De fapt, acesti domni si aceste doamne respecta cel putin jumatatea etimologica aristoteliana, cea care se refera la … afaceri.

Nu doresc sa-i acuz pe politicieni de lipsa de respect fata de Etica Nicomahică aristotelica, pentru ca de fapt ei nu o cunosc. Nici nu trebuie, politica mioritica nu trebuie invatata, ea trebuie practicata cu sau fara aptitudini – chestie de noroc sau de “hrebenciuci”, mai mari sau mai mici.

Ieri am asistat la sedinta “hrebenciucilor” din PD-L. Pentru a nu jigni pe nimeni trebuie sa analizez putin termenul din punct de vedere antropologic, cu aplecari politice. Traditia spune ca meseria cea mai veche din lume este prostitutia, gresit! Politica este cea mai veche meserie din lume. Sunt sigur ca si intr-o pestera in care traia o ceata de Neandertali s-a facut politica, cu foarte mult timp inaintea lui Aristotel. In pestera neandertalilor a existat intotdeauna un mascul alfa, dar a existat intotdeauna si un candidat care si-a dorit acest statut. Intre ei a existat mereu un “hrebenciuc”. Neandertalul politic instiga, cantarind intotdeauna destoinicia si puterea conducatorului cetei. El stia cand sa-l ajute sau inca nu pe candidatul la conducerea cetei.

“Hrebenciucul” neandertal era neputinciosul care si-a gasit locul prin depuricarea conducatorului. Intre timp, am evoluat, “hrebenciucul” a ramas insa in memoria genetica a societatii, el s-a perpetuat impreuna cu ea, devenind simbolul si stigma politicului. Ieri am vazut doua generatii de “hebrenciuci” portocalii. Prima generatie era reprezentata de carismaticul Ion Oltean si a doua generatie era reprezentata de carismaticul Boureanu.

Deci fiecare partid cu hrebenciucii lui. Ieri politicienii PD-L au ales drumul sigur spre opozitie.  Ieri “hrebenciucii” portocalii –  Adriean Videanu, Sulfina Barbu, Cezar Preda şi Cristian Boureanu s-au pronunţat vineri, înaintea şedinţei Colegiului Director, împotriva suspendării din partid a membrilor trimişi în judecată, unul dintre criteriile de integritate pe care “tripleta” Monica Macovei a incercat sa le impuna. Asa spun ziarele, asa am vazut si noi in mass-media. Deci avem exact acelasi partid ca PSD, la fel de corupt, la fel de oligarhic si la fel de nereformat.

Marea greseala pe care au observat-o si prietenii nostri de pe blog (vezi comentariul lui @tibi, aici) este ca PD-L nu are nici un electorat captiv. Cine voteaza PD-L o face din convingere. Chiar daca PD-L a avut un electorat de acest gen el s-a evaporat dupa curba de sacrificiu, dictata de situatia economica si implementata de guvernarea BOC. Deci chiar daca au fost, s-au dus! Singura lor sansa ar fi fost noile “politici de anti-coruptie”, care bineinteles nu au venit de la Palatul Victoria, ci de la cel din Cotroceni. Problema cardinala a fost ca ei nu pot intelege lucruri atat de complicate, cum ar fi ca daca duci o campanie de anticoruptie, asa bleaga si tarzie cum este, trebuie in primul rand sa o faci de la tine de-acasa!

Cu cine? Cu Videanu, Blaga sau Oltean? Sa fim seriosi! Cu tanara generatie de genul Sulfina Barbu sau junele Boureanu? Deci nu s-a putut! La loc comanda si odihniti-va inca doi ani. Peste doi ani va iau baietii de la “anticoruptia PSD” in primire    si veti avea si voi campanie. Cum zice filozoful vangelian :

“M-am saturat sa facem dosare noi lor si noi noua; Avem nevoie de lideri adevăraţi, nu de maimuţoi implementaţi; S-a tranşat această problemă şi, odată cu tranşarea acestei probleme, s-a rezolvat şi problemele noastre interioare; Nu există fiinţă umană, fie că locuieşte în Africa, în Asia sau în Rahova, care să nu fi văzut un film, să nu fi rupt o floare, o fată sau un băiat, după cazul care este fiecare.”

Deci baieti, rebranduiti-va si voi ca vine Vanghelie! Aveti grija, Guse e ocupat cu rebranduirea lui Vanghelie – gasiti altul!

Sursa de premonitie. Merita citita: Politica între viziune si bordel

Written by Theophyle

05/03/2011 la 3:24 pm

192 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Totdeuna am zis ca Vangelie e un mare rostitor de adevaruri. 😀
    Daca l-ar lasa astia putin mai mult sa vorbeasca ar spune tot (ar da tot din Gusa?) 🙂

    DanSu

    05/03/2011 at 3:32 pm

  2. andrzej

    05/03/2011 at 3:33 pm

  3. p.s. Asfi interesat de celedoua carti si evident un autograf cu dedicatie pe editia pe hartie cand va aparea.

    andrzej

    05/03/2011 at 3:34 pm

  4. Bravo Theophyle,
    Ai punctat peerfect situatie.
    E timpul sa discutam despre epoca post PDL.

    tucu

    05/03/2011 at 3:41 pm

  5. Referitor la interventia lui TRU, cred ca a pus un diagnostic extrem de precis, dureros de precis subliniinnd ca de fap in PDL sunt trei nu doar doua factiuni.
    Apreciez in mod deosebit pe toti cei care nepierdandu-se in verbalisme obositoare, in cateva vorbe spun adevaruri esentiale.Este drept ca TRU nu este intodeauna cel mai bun exemplu, dar acum a „comis-o”(sic!).

    andrzej

    05/03/2011 at 3:43 pm

  6. Vesnica pomenire
    Vesnica amagire
    Vesnica promisiune
    Ca o sa avem o minune
    Vesnica lor nesimtire
    Au ramas doar amintire
    Sa se duca sanatosi
    La obrza la fel de grosi

    Creanga

    05/03/2011 at 3:45 pm

  7. Vor avea votul meu, cand imi voi vedea ceafa.

    Turnofftheglory

    05/03/2011 at 3:54 pm

  8. Vesnica rebranduire
    A fost doar o amagire
    Sunt aceiasi fesenisti
    Dupa ciolan navetisti

    Creanga

    05/03/2011 at 3:56 pm

  9. Buna ziua si aici !
    ,,Elena Udrea: PDL nu va mai avea lideri providentiali, ca Traian Basescu”
    Ha, …,,Catapeteasma” ,,Conducatorul” ,Ica Antonescu se resuceate in mormant de invidie ,Theophyle stie la ce ma refer .Hm, ,,urmasa lui Traian” 😉

    Loda

    05/03/2011 at 4:05 pm

  10. erata : rasuceste, fireste…

    Loda

    05/03/2011 at 4:06 pm

    • Ica – adica avocatul Mihai Antonescu nu se rasuceste in mormint deoarece a fost bine impuscat in cap de poporul Lodei.
      In schimb Elena Udrea va deveni lider pentru ea insasi. Este omoloaga lui Vanghelie 🙂

      Un tanar de stanga

      05/03/2011 at 4:17 pm

      • EU va deveni lider prin ea isasi si pentru ea insasi, pe persoana fizica….

        andrzej

        05/03/2011 at 4:40 pm

      • Oops, e voie la ,,macabre” ? 🙂
        pai si ce, impuscat nu esti tot mort? De ce4 sa nu te poti rasuci???
        P.S .Pporul meu e diferit de al tau? Avem voie sa ne alegem?

        Loda

        05/03/2011 at 4:43 pm

        • scuze pentru litere mancate ,e foame mare 😉

          Loda

          05/03/2011 at 4:44 pm

  11. Postacii in verde ataca
    Ne spun sa vedeti daca:
    Vine Vanghelie cu neamul sau
    Dupa noi o sa va para rau
    Ei nu au inteles nimic
    Nu suntem cumparati pe-un mic
    Noi vrem politica pentru cetate
    Nu pentru sora, cumnat sau frate

    Creanga

    05/03/2011 at 4:06 pm

  12. Intradevar votantul inteligent- necaptiv nu va mai vota cu PDL. PDL a rateaza ocazia sa fie el Alba ca Zapada. Acest votant inteligent si necaptiv e cel ce bintuie pe interneturi si el va crea cererea si va forta aparitia Albei ca Zapada. Nu degeaba Patriciu se da partizan al legii Muncii. 🙂 Si el intuieste ca cererea va forta aparitia ofertei si i-ar place sa confiste noua structura, la fel cum si Lazaroiu o considera drept inevitabila. À bon entendeur, salut 🙂

    Un tanar de stanga

    05/03/2011 at 4:10 pm

  13. Totusi art fi amuzant sa iasa doar asa ca entertainment value, sa se mai zvarcoleasca pesedistii 4 ani in opozitie facand declaratii cretine. Nu o sa se intample, desigur. Oricum salvarea vine de la Verzi

    Radu Ionescu

    05/03/2011 at 4:13 pm

    • Aia cu centura, icoana si capitan? Sau Gargea? Multumesc, nu servesc aceasta noua zacusca.

      Turnofftheglory

      05/03/2011 at 4:19 pm

  14. Stiu ca merit palme si picere-n spate pentru ca tulbur consensul.
    Cred insa ca esecul reformelor in PDL apartine in mare masura tocmai reformatorilor si lipsei lor de diplomatie, de tratative si compromis.
    Nu pe bloguri si in emisiuni la iRealitatea ori Anateme trebuia inceput.
    Daca lumea ar fi vuit de partide care striga dupa reformatori, iar reformatorii s-ar fi oferit doar PDL-ului, da, hai sa-i blestemam.
    S-a vazut mai demult ca exista o impotrivire in partid si nu trebuia insistat ca berbecul si cu amenintari, ci prin tratative si compromisuri.
    Asa, luprta a fost ori-voi-ori-noi, si au ramas ei.
    Cu pareri de rau.

    victor L

    05/03/2011 at 4:13 pm

    • Victor, deci Macovei e nebuna ca cere ca Solomon sa nu mai fie membru PDL, nu aroganta vilei lui Videanu ce cerea ca ministru subventii europene la Marmosim.
      Cred ca eu sunt un nebun si nu inteleg conceptul de corect si moral, sau poate politica.
      Uite cum o sa ajung sa scriu despre Star Wars, BSG, Star Trek si SG-1 o saptamana.

      Turnofftheglory

      05/03/2011 at 4:21 pm

  15. Hashtagul #elitisti si #blogeri e fugarit de BVB. Atat le fata mintea. Ei inca sunt in galaxia 2001.

    Turnofftheglory

    05/03/2011 at 4:15 pm

  16. VuvuLodele vor sa faca in ciuda
    Pe-ai ei parere nu dam nici o duda
    Ca de obicei e pe langa postare
    De-ale ei strambe n-avem scapare

    Creanga

    05/03/2011 at 4:15 pm

    • Lasa Cranga draga, iti trece cu-un nurofen 😉

      Loda

      05/03/2011 at 4:46 pm

  17. @TOG,
    reciteste ce am scris si spune-mi unde am scris ca dna Macovei ar fi nebuna.
    Apoi putem discuta.

    victor L

    05/03/2011 at 4:25 pm

  18. cit dureaza inventarul la PDL?

    🙂

    skorpion

    05/03/2011 at 4:27 pm

    • nu stiu, depinde ce fac ei si ce vreti voi!

      Theophyle

      05/03/2011 at 4:38 pm

    • salut prieteni 🙂 sravus skorpy:) buna intrebare…daca e sa dau eu un raspuns ,eu cred ca inventarul se va incheia cu …declararea falimentului…actionarii vor investi bruma de capital salvata intr-o intreprindere noua pe care vor sti sa o apere impotriva ..devalizatorilor…

      emily

      05/03/2011 at 5:29 pm

  19. Buna ziua, @all!

    Revin in scris dupa multa vreme aici, ca sa zic numai atat: biiiiip, biiiiiiiiiiiip, biiiiiip!
    va pup pe toti. Puneti de-un partid nou, ca nu se mai poate!!!!

    nicole

    05/03/2011 at 4:30 pm

  20. nicole salut 🙂
    Nu stiu daca de un partid 🙂 Poate un partiduletz 😆

    Theophyle

    05/03/2011 at 4:38 pm

    • Daca o fi sa se infiinteze inca un partidulet eu nu voi adera. Bunicu’ a fost apatrid(pasaport Nansen) fugit din „raiul” lui Stalin(trimis la munca fortata de Antonescu si haituit de Petru Groza si Dej).
      Trei generatii purtand acelasi nume si-au atras constant furia prietenilor din est, doar ca au ales Romania ca „final destinatination”. Ajunge!

      andrzej

      05/03/2011 at 4:58 pm

      • Scuze, am utat concluzia: ROMANIA NU VA FI NICICAND UN TARAM AL DEMOCRATIEI ASA CUM CREDEA BUNICUL.

        andrzej

        05/03/2011 at 5:09 pm

    • Theophyle, ne trebuie un dictator. De data asta nici de la marina nici de la CFR sau ape. Un dictator luminat, din asta populist si coerent. Eu l-am propus pe Neamtu.

      Turnofftheglory

      05/03/2011 at 4:59 pm

  21. Inchis pentru inventar
    Sa numere ce au in buzunar
    Dupa un barbierit si-un tuns
    Se apuca iar de muls
    Bugetofagii nici ca mor
    Doar schimba a lor decor
    Dupa ce bine ma turmentez
    Intreb, da’ eu cu cine votez?
    Ori mai bine ma turmentez?

    Creanga

    05/03/2011 at 4:40 pm

  22. Buna 🙂
    Victor, tocmai s-au dus naibii definitiv. Ce diplomatie si compromisuri, oferta PDL nu mai valoreaza o ceapa degerata.
    Nicole, long time…:)

    Diana

    05/03/2011 at 4:43 pm

  23. Galeata cu pixeli

    05/03/2011 at 4:47 pm

    • parerea mea: Boc nu este impostor, cu restul sint de acord.

      skorpion

      05/03/2011 at 5:06 pm

      • E adevarat. Dar nu are ce cauta intr-un rol de PM. Vezi si tu ca nu ajunge sa fii onest si cum se cade ca sa faci fata bine. A acceptat numai pentru ca e docil.

        Diana

        05/03/2011 at 5:13 pm

      • Este un mare impostor. Nu am facut zid la procuratura ca altii, Boc dixit.

        Turnofftheglory

        05/03/2011 at 5:14 pm

        • Ticalosie? Sau memorie scurta?

          Diana

          05/03/2011 at 5:15 pm

        • nu inteleg, tog, adica?

          skorpion

          05/03/2011 at 5:22 pm

          • Boc a spus-o: PDL nu a facut zid pentru corupti ca Nastase.

            Turnofftheglory

            05/03/2011 at 5:36 pm

            • Bună seara ! La toţi, toţi.

              Cred că fraza Robertei Anastase a fost şi mai şi:

              ,, niciun partid nu a dezbătut criteriile de integritate,, E adevărat! Le-au dezbătut şi le-au respins.

              dictaturajustitiei

              05/03/2011 at 8:12 pm

  24. Stiu, dezamagirea e mare (fiti siguri ca si pentru mine), dar daca nu vedem si greselile „alor nostii” nu vom rezolva nimic. Injuram intr-o singura directie ca sa ne racorim.
    Care sef de partid si prim ministru ar fi indurat cu zimbetul pe buze si bunavointa vorbele spuse, cu diferite ocazii, despre el cum a facut-o C. Preda?
    Dece trebuia sa iasa in public pentru a-l umili?
    Despre asta vorbesc, despre metodele folosite, brutale si deloc lipsite de eficienta.
    Doar daca vrei distrugerea unui partid procedezi asa.
    Altfel, intrind intr-un partid cu gindul la reforme, tratezi, cedezi, insisti, dar nu pe bloguri si la iRealitatea.
    Tactica folosita de reformisti a fost pierzatoare de la inceput (pe blobul dlui Preda mi se poate vedea scepticismul). A crede ca ii sperii pe talibani fiind tu inflexibil nu era o solutie.

    victor L

    05/03/2011 at 5:02 pm

    • Salut Victor 🙂
      Dupa cum vezi Preda nu este nici macar pe blogrollul meu. De fapt il dispretuiesc pentru felul in care face politica si ai sa vezi asta in toate articolele pe care le-am scris despre el. Profesorasul face politica de campus pe care o fac juniorii academici la 25 de ani. E infantil, in felul lui ca si Ponta. Mult mai destept si CINSTIT!

      Preda cu toate ale lui este de milioane de ori preferabil si fecventabil.

      SIMPLU – m-am saturat de Videanu de Bercean de Blaga de Oltean si de Fufa Supremis! Gata!

      Theophyle

      05/03/2011 at 5:40 pm

  25. Victor, tu esti flexibil cu Videanu?
    Solomon e membru PDL, condamnat penal, cu puscarie executata aici la Galati, eliberat me motivul clasic, e prea plapand sa mai suporte regimul penitenciar. Gutau a fost ales cetatean de onoare. Puscarias! Falca se vroia sef la PDL. Falca. Pe motiv de mare fin?
    Videanu, ca ministru al industriilor mergea la UE sa ceara subventii pentru Marmosim. Firma lui proprie si personala. I-au batut aia obrazul.
    Berceanu, are contracte de exclusivitate cu scaunele de plastic de la Metrorex, la dracu in praznic, tot ce misca si se numeste regie. Bineinteles ca castiga licitatia.
    Despre ce vorbim, de zidul fata de Ritzi si Pasat? Boc a avut tupeul azi sa spuna ca PDL nu face zid in fata coruptilor cum a facut Nastase si PSD. Boc ma crede prost, orb si lovit la feeling. Boc ma ia de fraier.
    Intrasigent domnule? Nu sunt al naibii de extremist.
    Stii care e cel mai periculos anticatolic? Un fost preot catolic.

    Turnofftheglory

    05/03/2011 at 5:09 pm

  26. @TOG,
    inca odata: vezi ce am scris, nu inventa pentru mine afirmatii nelalocul lor. Nu incerca sa deviezi filisofind.
    Poti sa ma combati doar cu ce am scris? e dreptul tau, dar fara sa-mi pui in spate alte ginduri ale tale.

    victor L

    05/03/2011 at 5:14 pm

  27. Salutare tuturor!

    Din cîte îmi mai amintesc neuronii mei uzați, Macovei, Preda și Voinescu au fost invitați să se înscrie în PDL. Mai știe cineva care a fost motivul?

    filadel

    05/03/2011 at 5:16 pm

    • Ca nu sunt murdari, corupti, pentru ca sunt coerenti, pentru ca imaginea lor e un plus pentru PDL, pentru ca fiind in cap de lista pentru europarlamentare am votat fara remuscari lista, etc.

      Turnofftheglory

      05/03/2011 at 5:23 pm

      • Este foarte posibil să fie așa cum zici dar eu am avut impresia că scopul lor în PDL a fost acela de a porni ofensiva schimbării. Așa că cei trei fac exact ceea ce trebuie să facă.

        filadel

        05/03/2011 at 5:27 pm

        • Filadel ma bucur ca au ceva testicule la purtator. Sa vad cate momai mai sunt.

          Turnofftheglory

          05/03/2011 at 5:31 pm

  28. Victor, nu poti fi flexibil cu dezonoarea, cu necinstea si coruptia. Pot vorbi despre abordari stangace cat doresti. Am subliniat de atatea ori ce inseamna inteligenta, diplomatie, castigarea razboiului intre perceptii, despre ce ar trebui spus asumat etc.
    Ideea este extrem de simpla, BVB a defilat azi cu stindardul trandafirului PD, ba, noi suntem partidul. Afara mucosilor.

    Turnofftheglory

    05/03/2011 at 5:19 pm

  29. @Victor L
    Excelenta abordarea.
    Deci de vina este Preda,de vina este Macovei. Ce cer Preda si Macovei public? O enormitate. Sa fim cinstiti.
    Ai dreptate. Bietii PDL isti de frunte au fost pusi intr o situatie jenanta.Cum sa le ceri tocmai lor sa fiwe cinstiti. Daca i ceri lui A Nastase nici o problema daca i ceri lui Videanu deja e o mare problema. Il umilesti si asa ceva nu se face.
    Nu poti sa le ceri chestia asta,trebue sa i rogi frumos,trebue sa negociezi,trebue sa mai lasi de la tine,trebue reguli clare sa se stie cind esti cinstit si cind nu. Daca ai facut trafic de influenta si te doare n git e clar ca nu poti fi nici suspendat nici arestat .
    Nenorocitii de Preda si Macovei nu inteleg chestia asta.
    Nici eu. Sa mi fie rusine.

    tucu

    05/03/2011 at 5:19 pm

  30. Boc avea doua variante,
    -sa le spuna gata baietii, cine s-a manjit,pe loc repaus, merg cu restul inainte (cati or fi,si cine-o mai veni),
    -sa-i suporte,asa cum a facut-o (si nu ma intereseaza daca e cinstit si nu-i poate stapani/ nu e in stare sa-si conduca partidul)

    ela

    05/03/2011 at 5:19 pm

  31. @Victor L;

    tu ai impresia ca blogurile de dreapta independente lupta pentru onoarea nereperata a lui Boc si ca sta scris undeva ca trebuie sa umbli cu manusi cu alde Videanu?

    Las la o parte sofismele incoerente de genul ” daca nu vedem si greselile alor nostri” si injuratul (?!) intr-o singura directie. Cand, sa fim cinstiti, de multa vreme brem sa vedem jumatatea plina a paharului si nu am dat in isterii gratuite in ciuda atator porcarii pe care astia le fac.

    Despre ce metode brutale e vorba, cand de luni de zile, prin aluzii, cu vorba buna, cu propuneri si cu mii de texte, pedegreii au fost indemnati sa faca niste schimbari absolut necesare.

    Galeata cu pixeli

    05/03/2011 at 5:21 pm

  32. Monica Macovei:

    integritatea nu este o modă, ci un „mod de viaţă”.

    http://www.romanialibera.ro/actualitate/politica/monica-macovei-imi-urmez-batalia-218645.html

    skorpion

    05/03/2011 at 5:31 pm

  33. Mai, baieti, mai, VOI ATI VAZUT FATZA LUI BLAGA ASTAZI CAND SI-A TINUT DISCURSUL?
    Despre CE vorbiti?
    Gangavelile si replicile/acuzele smecheresti d’alde Berceanu, Boureanu, Ion Olteanu s.a. – LE-ATI ASCULTAT?

    In „baietii” astia exista ORGANIC O URA fata de ORICE schimbare. Revarsarea de ura pe care am vazut-o eu astazi imi e suficienta ca sa anulez orice diferenta cu USL, si sa ma gandesc extrem de serios la un partid al generatiei mele, al viitorului!
    Gata, bai PDL, ne-ati fraierit DESTUL!

    nicole

    05/03/2011 at 5:36 pm

  34. Hei lume,
    cred ca vorbim limbi diferite.
    Unde vedeti voi ca i-am acuzat pe dna Macovei si pe dl Preda?
    Am spus si repet: au ales metode gresite in lupta cu talibanii, iar lipsa asta de tactica nu-i exonereaza pentru esec; au si ei partea lor de vina abordind nediplomatic problema. Si asta e una din cauzele pentru care au pierdut. Si ei si noi.
    Ei au fost inflexibili cu niste berbeci.
    Daca am scris atit de mult azi (fac parte din majoritatea tacuta, gen Ion a lu` Miai), este pentru ca sint dezamagit; si de ei, si de echipa de tenis si, bate-n lemn, diseara de Poli Timisoara (si n-o sa-i iert, pentru ca atunci cind pierzi nu adversarul trebuie condamnat, ci ai tai).
    Daca nu sinteti de acord cu ce zic, accept, dar nu-mi inventati alte bube.
    Multumesc.

    victor L

    05/03/2011 at 5:38 pm

  35. Cat despre faza cu cei „200.000 de elitisti” – N-AS FI GASIT NICI IN VISELE MELE DE COPYRIGHT -er CEA MAI BUNA REPLICA PENTRU A PIERDE EXACT SINGURUL ATU REAL AL ACESTUI PARTID. Bravos!

    200.000 de „elitisti” va vor distruge acum.

    nicole

    05/03/2011 at 5:39 pm

  36. Uita-te,Victor,altul care ne face de cacao:

    http://www.romanialibera.ro/actualitate/europa/ministrul-agriculturii-i-a-dat-cu-flit-comisarului-european-dacian-ciolos-218571.html

    si cu el,asa invechit in rele,ce drac’ sa facem?

    ela

    05/03/2011 at 5:41 pm

  37. Salut ALL !

    Mulţumesc Teofil! 🙂

    Am primit O REPLICĂ la postarea anterioară, pe care o redau şi aici, fiind la temă.

    „A. un mare Canadian, Pierre-Elliot Trudeau (RIP) a !spus ca nu se poate un parlament si un guvern cu calugari si filosofi.
    B. Un mare chinez, Den-Hsiao Pin a spus ca nu conteaza culoarea pisicii, ea trebuie sa prinda soareci.
    INTRE un faliment economic marca USL si -nu asa de pur pe cat l-am vrea- o revenire economica prin Boc ce preferi?
    PS. C.Nita -PSD- declara acum o zi, ca programul economic al USL va fi gata in CATEVA LUNI. Cu program va guverna Ponta pe 9 martie 2011? PSD, sau PNL sau PC sau PRM sau Vanghelie-Dragnea? NO OFFENSE- but it’s economy stupid.”

    RĂSPUNS

    Exact pe acest tip de reacţie se bazează nesimţirea celor care ne cer voturile, promiţînd că ei luptă cu corupţia celorlalţi pentru că nu e aşa, corupţia lor nu poate fi dovedită a fi imorală întrucît dumnealor nu numai că au scos ţara din marasmul în cate o băgase Tăriceanu ci, chiar îndreaptă ţara pe noi culmi de progres, fericire şi împlinirea tuturor idealurilor, TOVARĂŞI!

    Iar chestia aia cu pisica, merge perfect în societatea dictaturii politice cu accente de liberalism economic, aplicată în China, dar această pisică nu se poate împăca nicicum cu proiectul politic al preşedintelui Băsescu, proiect în care am crezut şi încă mai cred.

    În definitiv, dacă greii partidului PDL, au atîta influenţă în teritoriu, ce nevoie mai au ŞI de votul meu amărît ?

    tiberiuorasanu

    05/03/2011 at 5:42 pm

    • Tibi,
      CORECT!

      nicole

      05/03/2011 at 5:43 pm

      • Salve nicole! 🙂
        Mulţumesc.
        #
        Mă bucur că „te văd”!
        Mă apucă greaţa cînd îi văd pe derbedeii ăştia din PDL, cum ne iau pe toţi, de fraieri.
        Adică de ex. Blaga, NU ştia ce se întîmplă prin vămi?
        Că dacă NU ştia, înseamnă că este el chiar tîmpit de-a binelea.

        tiberiuorasanu

        05/03/2011 at 5:56 pm

        • deci tibi ce doresti de fapt? eliminarea BVB sau disparitia PDL? raspuns simplu te rog!!! si in ambele cazuri, what’s next???

          MARIA-LUIZA

          06/03/2011 at 2:01 pm

    • O fi spus la vremea sa Den-Hsiao Pin ca nu conteaza culoarea pisicii.Si cand nu prinde soareci, nu ar fi mai bine sa o rupem in doua?

      ela

      05/03/2011 at 6:05 pm

      • Exact ela!
        Asta trebuie făcut : de rupt pisica nu de umblat cu fofîrlica!

        tiberiuorasanu

        05/03/2011 at 6:16 pm

    • @tibi. Frumos text. Dar totusi intrebarea era ce preferi? Un faliment economic made in USL sau un PDL NEREFORMAT CAT AM VREA NOI??? IPOTETIC coruptul Botis face ceva pozitiv (PSD o fi capabil sa stavileasca POMENILE sociale). IPOTETIC coruptul Blejnar face ceva, neatacatii sai predecesori au facu ceva??? Chiar nu vedem nimic pozitiv, ceva care sa merite CEVA (CEVA!!) toleranta din partea noastra??? PS. Radio Erevan: E adevarat ca Ceaikovski a fost homosexual? Raspuns: E adevarat, dar noi nu-l iubim numai pt.asta.

      MARIA-LUIZA

      06/03/2011 at 1:57 pm

  38. Te apuca rasul cand asculti discursurile politice ale astora, si au impresii la limita megalomaniei prostului imbatat de trufii iluzorii.

    Nu dau doua cepe pe propozitiile gaunos-rudimentare ale unora ca Blaga sau Oltean sau Videanu, nu numai pentru le miros falsitatea, ci si pentru ca mi se par foarte precari in orice privinta, atat politic cat si profesional.

    Galeata cu pixeli

    05/03/2011 at 5:47 pm

  39. in privinta grupului de reformatori sunt inasentimentul lui @filadel ca ei au facut ce trebuiau sa faca…tot ce se intampla are un reson…un guvern nou cu un premier tehnocrat va lua masurile radicale si le va duce in parlament…unde onorabili corupti-necorupti vor vota cum trebuie fie si sub teroarea opiniei publice si a DNA plus presiunea TB-UE :mrgreen: alegerile 2012 este fata morgana si pozitii in sondaje la fel…uitati ca UE se misca spre federalizare cu pasi foarte rapizi…putem lua in considerare ca institutii ca parlamente nationale si legislatii nationale…vor fi devenit un concept depasit pana la finele 2011…

    emily

    05/03/2011 at 5:52 pm

  40. @ ela,
    Tabara e ardelean de Vatra de-al nostru de la Cimisoara.
    Nu stiu, dar nu cred ca s-a programat pentru Franta aflind ca vine Ciolos in Romania. O suprapunere de vizite.

    victor L

    05/03/2011 at 5:56 pm

    • Victor, te rog frumos sa nu dai cu fumigene. Omul a stiut ca vine Ciolos in tara si de ce a venit – riscul de pierdere a fondurilor ca urmare a aberatiilor introduse de Autoritatea de Management din minister si problemele din sistem pe care le tolereaza Vadan in APDRP.Oamenii/aplicantii s-au saturat si mai nou fac contestatii/reclamatii la Bruxelles si OLAF.
      Numai ca polituricii care conduc AM, APDRP-ul si ministerul sunt tinuti in brate politic.

      mar

      05/03/2011 at 6:52 pm

  41. Nota 10 cu plus, Theophyle! În PDL e vremea batistelor: unele se pun peste ţambal, cu altele se-astupă gurile contestatarilor…

    baricada

    05/03/2011 at 5:58 pm

  42. Victor L:

    analogia ta cu fotbalul porneste de la o premiza falsa. Adversarii nu sunt in propria echipa ci „adversarii” sunt Opozitia. Echipa alor tai e fracturata, cativa jucatori tineri care vad ca ceilalti coechipieri au cam imbatranit, nu mai fac performanta, cheltuiesc banii prin baruri, aranjeaza meciuri, fumeaza ca turcii si traiesc din gloria trecuta. Asa ca vor sa forteze niste schimbari, sa revigoreze echipa care pierde fiecare meci din cauza colegilor lenesi, fuduli si delasatori.

    Galeata cu pixeli

    05/03/2011 at 6:01 pm

  43. victor L

    degeaba încerci să cauţi alibiuri, ştii foarte bine cum îi văd greii pe reformatori: ca pe nişte oameni cu gărgăuni şi păsărici

    devine tot mai clar că există o limită insurmontabilă între cele două tabere, o graniţă/diferenţă nenegociabilă

    a

    05/03/2011 at 6:16 pm

  44. nicole @ all

    Băsescu a învins la mustaţă, nu cu 200.000, ci cu vreo 50 de mii de voturi.

    Ei, bine, mustaţa asta au pierdut-o şi în loc să cîştige la mustaţă, PDL va pierde la mustaţă anul viitor.

    a

    05/03/2011 at 6:19 pm

    • Exact!

      Şi încep să mă gîndesc dacă nu cumva, unii din PDL, chiar sunt deranjaţi de intransigenţa preşedintelui…

      tiberiuorasanu

      05/03/2011 at 6:25 pm

  45. salut

    mie mi-a placut formularea de cocalar: veniti la sedinte DECAT cand vin televiziunile

    razvan

    05/03/2011 at 6:23 pm

  46. De acord sa nu fiti de acord, dar uitati un exemplu:
    http://www.dilemaveche.ro/sectiune/ce-lume-traim/articol/doamnele-politica-2
    Noua ani i-au trebuit sa fie aleasa deputat si 25 pina sa ajunga lider.

    @ a, nu am cautat nici un fel de alibiuri; nu stiu de unde le-ai scos.
    @Galeata cu pixeli, nu ai citit cu aterntie, te repezi sa-mi gasesti greseli (te anunt ca am).
    „analogia ta cu fotbalul porneste de la o premiza falsa. Adversarii nu sunt in propria echipa ci “adversarii” sunt Opozitia”
    Eu scriam: „(si n-o sa-i iert, pentru ca atunci cind pierzi nu adversarul trebuie condamnat, ci ai tai).
    Si mai clar: adversarii sint BVB-istii si CFR, iar „ai mei” sint reformatorii si Poli. Pe ei mi-e ciuda cind pierd. Si nu ma mingiie sa-i cred nevinovati.

    victor L

    05/03/2011 at 6:30 pm

  47. Buna ziua Theophyle,
    salutare prieteni.

    Asa cum era de asteptat aripa rupta din FSN iese la atac. Ajunsa „atat de aproape” de ciolan, cum ar fi sa vine unii ca Preda, Macovei sau Ungureanu sa le-o ia inainte. Vorba lui Blaga: „Ce dracu’, domne, nu vă e ruşine?!”

    http://www.gandul.info/politica/reformistii-pusi-la-zid-de-garda-veche-din-pdl-berceanu-veniti-numai-la-sedinte-unde-e-presa-prezenta-blaga-ce-dracu-domne-nu-va-e-rusine-8032684

    Andrei

    05/03/2011 at 6:37 pm

  48. @a,

    Chiar daca a invins la mustata, cu 50.000 de voturi, asta a fost posibil mai ales pentru ca aia 200.000 de elitisti s-au mobilizat si a facut posibila victoria motivati fiind exact de ceea ce astora li se pare azi indezirabil. Altfel, SOV ar fi castigat inca din piscina, impreuna cu Geoana.

    nicole

    05/03/2011 at 6:42 pm

  49. „si aU facut posibila”. scuze pt graba!

    nicole

    05/03/2011 at 6:43 pm

  50. Tot e bine. Stim acum ca nu mai putem conta pe ei.

    La fel de bine a fost si cind s-a format USLul. A picat nadejdea ca odata si odata PNLul patrician va veni in bratele PDL-ului.

    Evident va apare o alta formatie sau oferta pentru cei 200.000 Din pacate oferta nu va cistiga alegerile din 2012 . Preferam toti ca oferta sa se numeasca PDL pt ca ar fi avut timp sa cistige in 2012. Dar nu e nimic. Se va intimpla in 2016

    Un tanar de stanga

    05/03/2011 at 6:43 pm

  51. @Andrei: ai remarcat cat de incordat batea cu pumnu-n masa domnul Blaga? 🙂
    Nu mi s-a parut ca a batut la fel si cand ii strigau presedintelui militienii aia „Iesi afara, javra ordinara!”

    nicole

    05/03/2011 at 6:45 pm

  52. @Nicole
    Fostii fesenisti au in sange batutul de pe vremea mineriadelor. In anul de gratie 2011 le-a ramas batutul cu pumnul in masa. Ehhehheeeeeei, daca eram noi in 91-92, altfel stateau treburile. 😦

    Andrei

    05/03/2011 at 6:52 pm

    • Andrei
      Noi, sau altii ca noi existau in 91-92 dar nu exista internetul. Monopolul comunicarii era in mina lor: Adevarul, TVR, CTP, Tuca etc.
      Evident de acum lucrurile vor fi schimbate

      Un tanar de stanga

      05/03/2011 at 6:59 pm

    • In 90-92, am luat-o-n barba din aceleasi motive – de reformism. Ar fi cazul ca, la 20 de ani distanta, sa nu mai fim pusi la colt de aceiasi smecheri de comunisti care ne acuza PE NOI de comunism bolsevic. Va dati seama cat de mare le e nesimtirea??? NOI suntem comunistii bolsevici. Astia chiar nu pricep ce sunt pe cale sa declanseze, va spun eu…

      nicole

      05/03/2011 at 7:00 pm

      • In plus, stiti ceva? NOI SUNTEM CEI CARE-I TINEM IN SPATE PE TOTI ASTIA. Noi, adica clasa asta de elitisti care ne dam peste cap sa gandim munci, afaceri si plus-valoare, din care sa se-nfrupte d’alde Blaga&Co., fara numar, fara numar. Faza asta cu pusul la colt nu este una care sa ramana in interiorul PDL, adica doar organizatoric. Pentru ca este vorba de fapt de un anumit tip de atitudine, DE FORTA, prin care smecherii (ca la mafioti) le pun pumnu-n gura alora „mai mici”. Din fericire, tovarase Blaga, noi astia de v-am votat NU PUTEM FI PUSI LA COLT. Forta pe care o au in spate prin potentialul lor de solidaritate cu sustinatorii (Macovei, Sever Voinescu, Preda si cei ca ei care tac acum) este infinit mai mare decat numarul de trei. Pentru ca o uriasa parte a electoratului vrea ALTCEVA. De la atitudinea fata de Justitie, selectie a membrilor sai si INTEGRITATE porneste orice demers ulterior la nivel statal.
        Nici nu stii ce-ai pierdut astazi, tovarase Blaga!

        nicole

        05/03/2011 at 7:07 pm

  53. Aroganta si batutul pumnului in masa se vindeca la urne. 😉

    Galeata cu pixeli

    05/03/2011 at 6:55 pm

    • Buna seara, buna seara.
      Exact.

      clemycali

      05/03/2011 at 6:57 pm

    • Buna Clemy
      Vestea trista este ca pe Blaga nu il intereseaza prea mult cistigarea alegerilor cum ne intereseaza pe noi. Il intereseaza un partid chiar necistigator dar obligatoriu controlat de EL si obedient cu cine trebuie. Libertatea lui si bunastarea ginerelui ar fi mai protejate astfel la umbra lui Nastase.

      Un tanar de stanga

      05/03/2011 at 7:02 pm

      • @uts, salut, salut. Eu cred ca PDL se afla nu doar in postura de a pierde alegerile dar si in aceea de a rata intrarea in Parlament.
        Cat despre Blaga, s-ar putea ca victoriile astea de ieri si zi, si probabil si de la congres, ii vor sta in gat ptr multa vreme.

        clemycali

        05/03/2011 at 7:07 pm

    • excelent spus, găletuşo!

      a

      05/03/2011 at 7:12 pm

  54. Salut din nou 🙂

    PNT-CD ul nici nu visa in 2000, cu citeva luni inainte de alegeri, ca nu va intra in parlament.

    PDL nici nu isi inchipuie cum se va abate asupra lor dubla furie, a celor carora li s-au taiat salariile, si a celor inselati in asteptarile reformiste. Sa nu se iluzioneze ca o crestere de 1-2% le va ajunge, oamenii il regreta pe tariceanu si orgiile cu creditul de atunci, au termen de comparatie perioada 2005-2007. O mica crestere de salarii nu le sterge furia fata de Boc, Videanu, Udrea.

    Singura solutie ca furia oamenilor sa nu se abata pe PDL era ca ei sa se reformeze radical si sa nu aiba lumea sa le reproseze ca au taiat pensii si salarii si pe ei s-au scutit de criza. Din pacate au ales vechea cale, sa puna placa „altii sunt mai corupti ca noi, noi meritam votul vostru ca sa nu vina USL-ul la putere”.

    Cetatean

    05/03/2011 at 7:06 pm

    • @cetatean, absolut exact. Iar PD-ul de atunci condus printre altii de aceeasi domni Blaga, Videanu si Berceanu de abia s-au tarat in Parlament iar Petre Roman a luat 2% la alegerile prezidentiale. Asta e soarta care asteapta PDL-ul.

      clemycali

      05/03/2011 at 7:11 pm

      • O, da, exact asa. Faomoasa „echipa” e la putere de jde ani si nu au facut nimic notabil. Nu era Basescu, acuma erau si ei ca Milut si cu Pavelescu, se certau pe sigla si numele partidului.

        Cetatean

        05/03/2011 at 7:17 pm

    • citizen, IGNORAND NUMERELE, de ce mi se pare o ituatie similara ca ce apatit Ion Ratiu in 1990-1992? ce spunea el atunci era DE NEINTELES pt. electorat. De ce ar fi mai comprehensibil ce zice MM azi? 41% din romani cred ca Soarele se invarte in jurul Pamantului si 51% cred ca „.. comunismul a fost o idee buna, dar…”. Acest electorat lasat la cheremul PSD ne va aduce o guvernare rosie. Asta vrem? PS. ce cariera politica a avut Savonarola?

      cinic

      06/03/2011 at 2:07 pm

  55. Chiar imi vine sa spun frunza verde s-a uscat…

    „Ţara arde, dar noi ne preocuăm de cine a colaborat cu Securitatea”, le-a reproşat colegilor săi preşedintele PDL Caraş Severin, Sorin Frunzăverde. De altfel, vocea lui Frunzăverde a fost una dintre cele mai ascultate în Colegiu Director de joi seară, acesta făcând şi o glumă pe seama eliminării vechimii în cazul candidaturii la şefia partidului: „Poate ar trebui să punem o limită de maximum cinci ani vechime şi am rezolvat cazul”. 🙂

    ela

    05/03/2011 at 7:07 pm

  56. Blaga se da rotund cind e flancat de oamenii lui, insa in fata lui Oprescu, nici nu a miscat. Au tremurat izmenele pe el la mitingul politistilor, s-a apucat sa promita mariri de salarii, intr-o vreme cind Boc nu stia cum sa mai taie cheltuielile.

    Cetatean

    05/03/2011 at 7:09 pm

  57. Cetatean,

    Dupa ceea ce am vazut astazi, este foarte clar ca astia toti, de la pseudostanga la pseudodreapta trebuie maturati din politica. ESTE momentul oportun pentru un nou partid!

    nicole

    05/03/2011 at 7:09 pm

  58. Salutare tuturor !
    Cred ca in momentul de fatza, Blejnar face cel mai mult rau PDL-ului, parearea mea 🙂
    Evident ca nici nu mai trebuie explicat de ce…

    Mai grav este ca unul ca Blejnar poate indeparta electoratul neutru sa mai voteze cu dreapta

    Horica

    05/03/2011 at 7:13 pm

    • Horica salut
      Daca nu ar exista Blejnar, ar inventa ei altul: Ar fi Udrea, Mircea Basescu sau ar gasi ei alta ciuca a coruptiei care sa fie demonizata la tv in timp ce aduc candidati noi… la eutanasiere …. de la Oradea 🙂

      Un tanar de stanga

      05/03/2011 at 7:18 pm

      • Salut tinere de stanga !

        Pentru un partid ( PDL, dreapta) care teoretic trebuie sa sprijine mediul de business si afacerile mici si mijlocii, este de neiertat ca a tolerat atata timp mizeria din vami, Garda Financiara si ANAF, adica prigoana impotriva IMM -urilor, prin controale absurde.

        Nu mai amintesc acum de desfiintarea pentru o vreme a microintrepriderilor si introducerea forfetarului.

        Cred ca si daca ar reduce cota unica la 10% ( ca in BG sau HU) nu ar mai fi credibili pentru mediul de afaceri.

        Voi ce parere aveti ?

        Horica

        05/03/2011 at 7:24 pm

        • las ca o sa sprijine mediul de afaceri: antenescu,Hrebenciuc,ponta si Vanghelie… ca vad ca tremura carnea pe ei sa vina sa puna lucrurile la loc

          Un tanar de stanga

          05/03/2011 at 7:36 pm

          • USL, probabil vor ridica cota unica la 25 %.
            Exact asta mai lipsea…

            Horica

            05/03/2011 at 8:05 pm

    • Salut!

      Lasa-l pe Blejnar, e irelevanmt acum.

      Cetatean

      05/03/2011 at 7:18 pm

      • prietene, B e foarte relevant !
        Datorita lui, eu si prietenii mei poate nu vom mai platii impozite in Ro.
        si atunci pensia babacilor tai va fi mai mica !
        deci trezirea !!!

        Horica

        06/03/2011 at 6:02 am

  59. In fond, despre ce vorbim? Despre un partid care mai are putin si-si numara procentele (reale) cu degetele de la o singura mana. 🙂

    Acum sunt chiar convinsa ca, daca Monica Macovei scrie maine pe blog: fac un partid nou, intr-o saptamana, prezumtivul ei partid o sa aiba procentele mai mari decat PDLul de astazi.

    Galeata cu pixeli

    05/03/2011 at 7:15 pm

  60. Ce nu inteleg cei de la PDL ca in acest moment exit baza de comparatie, sunt oameni care au crezut in ei si au fost mintiti si tradati, informatia circula cu „viteza luminii”, si nu au capacitatea piratului de a taia stanga cu dreapta si a renaste din propria cenusa. Cred ca se vor sparge.
    Cred ca in acest moment Basescu chiar nu va mai face nimic ptr. ei si vor ajunge in opozitie, asta daca vor reusi sa intre in Parlament.

    mar

    05/03/2011 at 7:16 pm

  61. Frunzaverde a reprosat
    Ca securistii ne-au preocupat
    Nici ei nu mai stiu cati sunt
    Pan-or intra in pamant
    Doar o sute de mii de dosare
    Sunt puse (ori arse) la pastrare
    Ce-a fost verde s-a votaaaat
    Portocala s-a uscat
    Nici zeama si nici coaja
    Totul a fost doar vraja

    Creanga

    05/03/2011 at 7:19 pm

  62. Multe poze excelente cu Romania 2010 Suficient ca sa intelegi mai bine o tara.

    http://badorgood.com/articole/2010-in-imagini-70/1

    Un tanar de stanga

    05/03/2011 at 7:23 pm

  63. Buna seara, boieri `mneavoastra !
    Votul pedelistilor demonstreaza ca :
    – majoritatea (minus trei) se teme al dracu` de orice masura anticoruptie; de ce oare ? 🙂
    – reforma PDL este imposibila; daca v-ati facut iluzii, acu` v-ati lamurit;
    – s-a devoalat (in toata splendoarea lui) un spirit mafiot care mie mi-a ridicat parul pe spate (Blaga cred ca i-ar fi impuscat cu mana lui pe MM, SV, CP);
    – PDL si-a irosit ultimele sanse pt. alegeri, pe care le va pierde fara nici un dubiu;
    – a devenit limpede necesitatea unei noi formatii politice, care poate aduna suficiente voturi ca sa intre in Parlament;
    Asadar, mafiotii lui Blaga (foarte probabil noul sef PDL) si-au taiat singuri craca, n`asha ?
    Ma roade, insa, o curiozitate : cum au votat Stolo, Udrea si Roberta ?

    Tzepelica

    05/03/2011 at 7:24 pm

    • Cred ca te roade si cum au votat:sulfina Barbu,anca Boagiu, Placinta , Ritzi dar nu ai curaj sa intrebi 🙂

      Un tanar de stanga

      05/03/2011 at 7:31 pm

      • Apreciez faptul ca ai o imaginatie debordanta.
        As aprecia si mai mult daca ai incearca s-o folosesti la alta adresa.
        Mai precis, nu ma mai musca de dos…e mult prea tare pt. caninii tai.

        Tzepelica

        05/03/2011 at 7:39 pm

        • Ei bine, fa si tu mai fragezila efortul ca macar 1 luna sa lasi misoginismul la gardirob.

          Un tanar de stanga

          05/03/2011 at 7:57 pm

    • in cel mai bun caz sunt cei care s-au abtinut 😦

      ela

      05/03/2011 at 7:33 pm

  64. Intr-o seara neagra
    Intr-un vechi bordel(Parlament)
    PeDeLeul pleaca
    La un nou razbel

    Lupta deci incepe
    Cei trei se agita
    Fesenistu-i rece
    Il doare la pipa

    Ei castiga lupta
    Dar nu si razboiul
    Mars funebru canta
    Iar popa prohodul

    Creanga

    05/03/2011 at 7:31 pm

  65. Mai baieti si fete, problema e simpla. Blaga and Co., in 2012, NU AU CE PROMITE.

    Mesajul anti-coruptie si de reforma a statului, care e mesajul lui Basescu, exact pe asta l-au ingropat. se iluzioneaza cind numesc „reforma” legile trecute de amaritul de Boc prin asumarea raspunderii. Nu, tataie, oameni, cind spun „reforma”, se gindesc la mari rechini arestati, la reducerea numarului de parlamentari, la unicameral, la criterii de integritate, la grei ai partidelor trecuti pe tusa, la taierea pensiilor speciale, la reforma in Eductie, la o Justitie functionala.

    PDL, cu Basescu in frunte, a facut oamnei ca noi sa viseze ce toate astea se pot intimpla in Romania, in pofida unui stat iliescian.

    Prin virajul pe care PDL il face azi si se pregateste sa il faca in mai, ei distrug visul de normalitate al oamenilor.

    Cetatean

    05/03/2011 at 7:31 pm

    • promit sa renunte la cota unica,dau salarii, pensii… gasesc ei,nu te teme. ca nu dau de la ei!
      Iar Prostea,voteaza!

      ela

      05/03/2011 at 7:36 pm

    • Nu, draga C.
      Visul ramane.
      Numai ca se orienteaza in alte directii.

      Tzepelica

      05/03/2011 at 7:41 pm

  66. Parafrazare la ziua de azi.

    Turnofftheglory

    05/03/2011 at 7:39 pm

  67. Oameni buni,

    nu credeți că ar fi mult mai potrivit, așa cum face Victor L, să vă exprimați punctual nemulțumirile? Nu credeți că ar fi mai bine dacă ați transmite puncte de vedere particulare și nu sentimental-generalizate?
    După cum văd eu PDL nu este o nebuloasă ascunsă după trei litere. Există oameni acolo care fac eforturi să răspundă solicitărilor voastre. Cu aceștia trebuie să stați de vorbă. Exprimările generale nu rezolvă nimic ci culpabilizează la grămadă ștergînd cu buretele toate eforturile celor care chiar vor să facă ceva.

    Oferiți-le și lor o șansă să rezolve problema înainte să moară calul.

    filadel

    05/03/2011 at 7:41 pm

    • mar

      05/03/2011 at 7:51 pm

      • Pentru că Boureanu s-a comportat după cum îi spune și numele, sau Blaga a dat cu pumnu-n masă că nu-l duce bila să facă mai mult nu înseamnă că nu există în pdl și o masă de oameni care încearcă să răspundă la reformă. Nu te lua după discursurile greilor din PD care au făcut încă odată dovada că sînt înțepeniți în proiect (asta ca să fiu politicos și să nu dau apă la moară mai multor invective).

        filadel

        05/03/2011 at 8:11 pm

        • daca sunt sa-i mature pe plavani.Sunt de acord cu tine ca PDL-ul nu este tripleta BVB si acolitii.Am ramas uimita de atitudinea lui Stanisoara, sincer nu ma asteptam.

          mar

          05/03/2011 at 8:16 pm

    • Calul deja-i facut salam.

      Creanga

      05/03/2011 at 7:52 pm

      • Atunci putem să așteptăm Apocalipsa și să ne bronzăm la soare că nu mai e nimic de făcut. Io aș zice că mai este.

        filadel

        05/03/2011 at 8:12 pm

        • Cum sa nu, din copite se pot face nasturi. 🙂

          Creanga

          05/03/2011 at 8:14 pm

          • Si din coada – arcus. 🙂

            Tzepelica

            05/03/2011 at 8:29 pm

      • 😆

        a

        05/03/2011 at 8:46 pm

    • Vrei sa spui ca oamenii aia „care fac eforturi sa raspunda solicitarilor” noastre nu stiu cam ce dorim noi, cei care i-am adus la guvernare ?
      Pai daca e asa, atunci e chiar mai grav decat credeam.

      Tzepelica

      05/03/2011 at 7:54 pm

      • Tepelica tu i-ai adus la guvernare, tu ii vei da jos !
        E intradevar nasol ca ei nu sunt constienti de asta. Ei zic ca te-au pacalit si ca te-or mai pacali odata.

        Un tanar de stanga

        05/03/2011 at 8:00 pm

        • pe cine sa dau jos? pe BVB sau PDL? nu cumva sunt doua intrebari distincte si doua solutii distincte???

          cinic

          06/03/2011 at 2:11 pm

      • Nu vreau să spun așa ceva. Spun doar că generalizînd și dărîmînd la grămadă nu faci construcție. Astăzi am auzit de cel puțin două ori cereri explicite față de alegători să-și exprime punctual dorințele vizavi de reformele pe care le doresc în pdl.

        filadel

        05/03/2011 at 8:17 pm

        • Una din cereri (poate chiar nr. 1 intr-o lista de prioritati) era aia cu statutul/criteriile de integritate.
          Si?
          I-a durut exact in dos.

          „Cea de-a doua interventie a europarlamentarului CP a starnit reactii negative in sala: „Cine este tu ba?”, a strigat un democrat liberal”.

          Tzepelica

          05/03/2011 at 8:24 pm

          • Da măi Țepy

            a strigat unul dobitoc din sală dar n-a strigat PDL. A făcut Boureanu pe boul dar au fost luări de poziție acolo pe care poate nu le-ai ascultat. Raluca Turcan, Elena Udrea, au vorbit foarte articulat pe temă. Acum vrei să spui că în PDL sînt toți BVB. E o luptă acolo și noi trebuie să clarificăm pe unde trece granița. Dacă dai la nimereală din manivelă va ieși carne tocată.
            Și n-aș spune că n-au fost rezultate. De azi înainte PDL-ul nu va mai fi cum a fost pînă acum.

            filadel

            05/03/2011 at 8:31 pm

            • Da, a strigat un dobitoc din sala dar nimeni nu l-a tras de maneca.
              Mai precis, l-au aprobat.
              In ce priveste rezultatele, s-a limpezit „strategia” partidului : „coruptii nostri sunt mai buni decat coruptii lor”/”ce daca am castigat alegerile cu tema luptei impotriva coruptiei, acu` putem sa ne vedem de interese”.
              Mai precis, „acu` noi suntem la putere n`asha ?… ciocu` mic !”.

              Tzepelica

              05/03/2011 at 8:52 pm

    • Nu se face asa, nu ai inteles! e ca in bancu’ ala cu copilul ala de pescar fara dinti si fara un ochi. Ce-ai patit mai, il intreaba lumea, cum ai ajusn asa, ca erai normal zilele trecute?
      pai de la o musca!
      cum de la o musca?
      pai era o musca pe obrazul meu si o omorat-o tata cu vasla!
      Nici o legatura cu Mona.
      Citind comentariile constat inca o data ca problema in Ro nu sunt atat partidele cat alegatorii.
      E isterie generalizata, nu se cauta rezolvarea unei probleme ci se cauta lovituri de imagine. Cu vasla.
      Ei, nu ma omoram eu deloc dupa Videanu. O sa fiu insa incantat sa ma uit la comentarii dupa ce vine Vanghelie la putere pe o platorma anticoruptie.
      Din afara tarii, normal.

      doruc

      05/03/2011 at 8:01 pm

      • sa fii convins ca cei care suntm aici nu vom vota vanhelie&USL. Exista o metoda democratica de vot, anularea bultetinului de vot.
        Dar stii cum este, eu ma simt tradata si furata, mai ales ca „m-am batut” cu foarte multi din jurul meu. Acum vin la mine si spun -vezi ca am avut dreptate sunt exact ca ceilalti.

        mar

        05/03/2011 at 8:09 pm

        • Așadar ești tu contra ceilalți! Nu uita că în confruntarea asta ești singură nu numai împotriva lor ci și împotriva unei propagande fără scrupule ori finețuri doctrinare. Arbitrul tău este mai important decît opinia publică cu ghilimele groase.

          filadel

          05/03/2011 at 8:25 pm

        • irelevant. USL va castiga datorita in primul rand celor ca tine. Aruncati apa murdara cu tot cu copil.
          E mai simplu decat sa-l cresteti.
          Daca pentru tine USL e la fel ca astia inseamna ca iei o decizie corecta. Ar trebui sa fii senin(a) si sa te concentrezi pe alte lucruri, nu pe cine te conduce.
          ptr mine nu sunt la fel, deloc la fel. Eu nu iau un exemplu de lichea ca Solomon si sa extrapolez la intreaga tara.
          Dar majoritatea romanilor sunt incapabili de diferentieri.

          doruc

          05/03/2011 at 8:26 pm

          • Nu arunca nimeni copilul, dar unde sunteti ca nu se vede si mai ales ce faceti ptr a va reforma?
            Lovitura de imagine data PDL-ului este necrutatoare, cum o recuperati?

            mar

            05/03/2011 at 8:33 pm

            • În termeni de imagine discuția nu mai are rost. Înseamnă că privim o discuție particulară despre PDL de la nivelul întregii clase politice. Aș zice că mai degrabă acum PDL a început să devină viu. Ai mai văzut altundeva o dezbatere similară?

              filadel

              05/03/2011 at 8:38 pm

          • Puradelul e plin de rahat. Mai bine facem altul.

            Turnofftheglory

            05/03/2011 at 8:38 pm

        • Bună seara!
          Eu nu mă simt trădată pentru că nu există partide care să aibă în componenţa lor majoritatea membrii integri. PDL-iştii nu fac nici ei excepţie. Vorba evreului : putea să fie mai rău! Adică să ne fi dezamăgit şi preşedintele.

          Când era Victor Ciorbea premier am păţit şi eu şi ştiu : ,,mai ales ca “m-am batut” cu foarte multi din jurul meu. Acum vin la mine si spun -vezi ca am avut dreptate sunt exact ca ceilalti.,,

          Dar cum v-am spus, ar putea fi şi mai rău.

          dictaturajustitiei

          05/03/2011 at 8:44 pm

        • intr-un sat se suparasera toti pe primar (din diferite motive, bineinteles discordante). Si pt. ca nu vedeau alternative nu s-au dus niciunul la vot. Si uite asa nebunul satului a ajuns primar. (orice aluzie SI la Vadim este dorita).

          cinic

          06/03/2011 at 2:14 pm

      • Doru_coruptilor vom duce
        Ca portocala da sa se usuce
        Ai nostri furau mai putin
        Si n-au prins nici un rechin
        Tara corupta, fara de corupti
        Capul tre’ sa pleci, nu trebe sa lupti
        Asta este soarta, chiar o meritam
        Dar oare la anul pe cine votam?

        Creanga

        05/03/2011 at 8:10 pm

  68. Seara buna .
    O gramada de comentarii . Toate contra PDL . 🙂
    Sughit domnii din partid ? 🙂
    Uneori , pare ca e un blog PSD de cit sint oamenii porniti ! 😆

    Ștefan A.

    05/03/2011 at 8:03 pm

    • Nu cred ca au macar un frison Stefane. Ptr ca daca ar fi sughitat, nu s-ar fi comportat la modul in care au facut-o ieri si azi. Noi suntem in ochii lui Blaga si Berceanu niste neica nimeni care isi dau cu parerea pe internet. Ce e aia? Noi nu contam. Conteaza oamenii de baza ai partidului ca Solomon de la Craiova si altii ca el. Stalpi ai partidului care cred ca aduc oamenii la vot cu un kil de faina si un litru de ulei.

      clemycali

      05/03/2011 at 8:08 pm

  69. Ce ne-a lovit in moalele capului nu este BVB – stiam cum vor proceda. Ne-a buimacit unanimitatea sefilor judeteni care intre a fi la guvernare in 2012 cu sacrificii prefera sa haleasca tot cascavalul acum si apoi sa faca o pauza de 4 ani cu burta plina.

    Pe de alta parte si amatorii astia de Macovei, Preda si Voinescu care vor sa faca valuri doar la congrese si in blog au vazut ca era important sa bata judetele.

    Un tanar de stanga

    05/03/2011 at 8:06 pm

    • UTS, or sa stea mai mult de patru ani in opozitie. Asta nu au inteles ei. Au actionat pe principiul „numai asta ca e cald”. Pardon de expresei.
      Iar grupul Macovei-Preda-Voinescu cred ca s-a bazat si pe promisiunile ca vor avea filiale judetene via madam Udrea alaturi de ei. Iar in ceea ce o priveste me MM, de la Bruxelles, era mai greu sa bata judetele tarii. Problema e mai complicata aici. Adica oamenii care ar fi trebuit sa le tina spatele nu si-au tinut promisiunile facute in fata lui Basescu. Iar sefii judeteni cred ca au inteles ca daca accepta un premier independnet nu mai e nevoie sa faca curatenie in partid.

      clemycali

      05/03/2011 at 8:11 pm

    • Nu inteligenta este punctul forte al EBA. In fine, ne citim mai tarziu. Pupici tuturor.

      clemycali

      05/03/2011 at 8:16 pm

    • Fatuca asta a uitat ca Nutzi avea exact un an vechime in PDL cand a fost plantata sefa la Constanta ?
      Sigur, primarilor le datoreaza scaunul de europarlamentar…

      Tzepelica

      05/03/2011 at 8:20 pm

    • de ce nu il intreaba si pe Mircea B sau mai bine sa intrebe calul Mariei B ? desi fraier nu e cine intreaba ci cel ce raspunde 🙂

      Un tanar de stanga

      05/03/2011 at 8:33 pm

  70. Speram într-o Albă ca Zăpada , cam violată pe ici pe colo, dar cu certificat de fată mare. Nici măcar asta nu am avut parte.

    PS. Cred că am fost prea neruşinată dar astăzi am fost cam furioasă pe PDL-işti.

    dictaturajustitiei

    05/03/2011 at 8:15 pm

    • Piticii (politici) i-au venit de hac. 😦

      Tzepelica

      05/03/2011 at 8:26 pm

    • Nu tu draga mea,trebuie sa-ti ceri scuze, ci cei care ne-au adus pe toti in starea asta de disperare.
      E adevarat ca pedeleul nu consta numai din blaga-videanu-berceanu-boureanu si frunzaverde, insa daca ei nu au nici un cuvant de spus,ceilalti nu au altceva decat rol decorativ?
      Pai,mai bine imi iau o muscata si o pun in geam!

      ela

      05/03/2011 at 8:36 pm

      • scuze:daca numai ei au un cuvant de spus…

        ela

        05/03/2011 at 8:38 pm

      • PDL e reprezentat prin conducerea sa.
        Detaliat, conducerea PDL e reprezentativa pt. membrii partidului, care au ales-o.

        Tzepelica

        05/03/2011 at 8:41 pm

  71. Salut!

    Sunt de acord cu @victor L, nu cred ca au procedat cel mai bine – in special Cristian Preda, a tot dat cu bata-n balta si a ostilizat clar partidul. Dumnealui nu intelege ca politica in Romania este mult mai personalizata decat isi inchipuie si ca atunci cand iti permiti sa faci genul de comentarii la radio sau Antena 3 pe care le face despre colegii domniei sale, nu va fi „mr popularity” acolo, indiferent daca mesajul este corect.

    Pe de alta parte, nu cred ca aveau cum sa castige. In primul rand, Preda/Macovei nu au fost niciodata la butoanele partidului. Nici Funeriu. Abia Voinescu, care e mult mai smecher si diplomat, ar avea un mic cuvant de spus. Restul sunt oameni de vitrina. Atata vreme cat dau bine acolo, e ok. Dar sa nu se amestece in treburile partidului.

    In al doilea rand, PDL este „partidul primarilor”. Intre cateva sute de primari suspendati si criteriile de integritate, in orice situatie PDL ar alege primarii. Chiar daca sunt puscariabili, sunt ai lor.

    In al treilea rand, cred ca toata conducerea PDL – cu exceptia lui Boc – este compromisa din punct de vedere al coruptiei. Cine sa simpatizeze cu integritatea tip Macovei? Vamesul milionar? Bogatasul Berceanu? Bogatasa Udrea? Bogatasul Videanu? Poate Sulfina Barbu, care-i dadea consultanta politico-de mediu aluia cu parcul Bordei? Pe care-i luati, vedeti in primul rand bani foarte multi. Fara sa fie clar de unde vin. Ce e clar e ca vin dintr-un amestec de afaceri cu politica. A cere acestor indivizi criterii de integritate este echivalent cu a le cere sa iasa din politica. Ori astia sunt ticalosi, dar nu nebuni.

    PDL a facut ce a putut. Nu i se poate cere mai mult. Pentru criteriile de integritate pe care le vrea Monica Macovei trebuie un alt partid, construit alfel. In primul rand pe alt tip de finantare.

    Parerea mea e ca motiunea lor va fi un esec complet, nu au nicio umbra de sansa sa preia conducerea. Intreg partidul nu doar ca este impotriva, le este ostil.

    Cel mai rau lucru pe care-l pot face in acest moment ar fi sa se solidarizeze cu coruptii din PDL si sa accepte sa faca figuratie in continuare. Partidul nu are cum sa castige alegerile din 2012 din moment ce nu se poate reinventa si traieste in iluzia ca vor fi votati pentru ca vor da, previzibil, niste pomeni electorale.

    Cred ca e momentul ca „reformistii” sa plece si sa isi intemeieze un nou partid, daca vor sa ramana in politica. Au sansa de a re-edita performanta PLD, dar trebuie sa se miste destul de repede daca vor sa prinda localele. O victorie in Bucuresti, care nu este imposibila, ar valora multa publicitate.

    sym

    05/03/2011 at 8:40 pm

    • Un nou partid cu Monica Macovei in prim plan ar fi votat de multi, inclusiv de mine.
      Dar ma indoiesc ca ar intra in parlament, pentru cati romani criterile de moralitate primeaza? Chiar si stiind asta tot lui MM i-as da votul.
      Daca nu apare alt partid voi fi silit sa aleg orice nu e din gasca USL. Nu sunt nici naiv si nici imbecil sa girez venirea alora la putere. Astia mai dubiosi din PDL nici nu se compara cu alde Mazare.
      Slabe sanse insa sa nu castige USLul.

      doruc

      05/03/2011 at 8:48 pm

  72. Închis pentru inventar.

    Inspirat titlu.
    Asta facem noi acum şi aici : inventariem atît motivele pentru care am votat PDL, cît şi motivele pentru care avem dezamăgiri.

    Exact asta este problema : în timpul acestui inventar, va şti PDL să aleagă neghina de secară ?

    Dacă da, e bine; dacă nu, Dumnezeu cu mila Sa.

    Cert lucru este, mi se pare mie, că pe acest blog cel puţin, se exprimă de fapt, cei care nu aşteaptă de la pedele pomeni ci, REFORME reale, atît în acest partid cît şi în instituţiile statului.

    Restul este o discuţie interesantă dar, sterilă, cred eu.

    Posibil să mă înşel. Posibil, să nu. Nu ştiu.

    Dar. Dacă şi în PDL, hrebenciunismul capătă o pondere covîrşitoare, acest partid va deveni la fel de nefrecventabil ca şi celelalte, cel puţin pentru unii care repet, se exprimă pe acest blog.

    Dacă acest partid se debarasează cu uşurinţă de votanţii care votează principial, atunci chiar avem o mare problemă.

    Nu mai este vorba despre acest partid ci, este vorba despre o problemă care ne vizează, pe noi toţi : pe mîna cui va intra exercitarea puterii în numele electoratului, în viitorul ciclu electoral.

    Cu ce consecinţe, vom vedea. TOŢI.

    tiberiuorasanu

    05/03/2011 at 8:40 pm

  73. ptr Mar. Nu am treaba cu PDLul, eu nu trebuie sa ma reformez si nici nu am cum sa-i reformez pe ei.
    Lovitura de imagine pe dracu. Pe mine asta nu ma afecteaza deloc, eu cred ca e bine ca s-a refuzat propunerea respectiva, e o tampenie.
    Si nici pe voi nu va afecteaza ptr ca de mult erati convinsi ca toti sunt la fel si nu ati fi mers la vot chiar daca ar fi candidat Isus Hristos in persoana.
    Sa-i dea afara dupa ce se analizeaza cazul. Pana una alta vad ca justitia e lasata sa-si faca treaba, nu sunt presiuni asupra ei. Asta ma intereseaza, nu frectii din astea pompieristice.

    doruc

    05/03/2011 at 8:41 pm

    • Aceasta este și poziția mea. Punct cu punct.

      filadel

      05/03/2011 at 8:44 pm

    • Sunteţi convins că vom vedea vreo condamnare ?

      dictaturajustitiei

      05/03/2011 at 8:50 pm

      • depinde de judecatori, nu de Boc si nici de Videanu.
        si de fapt deja am vazut condamnari, de pilda primarul Rm Valcea, de la PDL. sau asta nu se pune?

        doruc

        05/03/2011 at 8:55 pm

        • Se pune. Mă refer la vameşi,…,poliţişti, Năstase,,,

          Sigur că depinde de judecători şi sigur că judecătorii au şi ei salariile micşorate şi nu îi agreează pe pedelişti.

          Dar procurorii nu sunt inamovibili şi ar putea să facă rechizitoriile mai profesional.

          Eu ştiu că i-am votat ca să nu mai avem corupţie şi mă deranjează AROGANŢA lor.

          Ei, pediştii, consideră că vor fi votaţi în continuare de teama USL-ului.

          La fel au crezut şi ţărăniştii. Astăzi eu am asistat la o repetiţie în timp al aceluiaşi scenariu dar cu alte personaje.

          dictaturajustitiei

          05/03/2011 at 9:05 pm

  74. Oamenii cu scaun la cap de pe acest blog si altele, demne de respect, se dau de ceasul mortii discutand despre PDL-ul ideal. Suntem cu totii dezamagiti ca realitatea nu corespunde cu planurile si deciziile pedelistilor. Greseala, imi pare cu regret s-o spun, e a noastra.
    Pedelistii nostri cei viteji nu sunt speriati ca vor pierde alegerile si nici macar ca n-ar mai intra in parlament. Pe ei ii intereseaza sa fie la fel de performanti in tunuri si comisioane indiferent de pozitia lor in mediul politic. Ei acum nu fac altceva decat sa se asigure ca vor obtine influenta economica si din opozitie. Nu-si pot garanta potentialul pentru sfintele comisioane, mai ales la nivel local, decat daca joaca, simt si gandesc la fel ca pesedistii, penelistii, udemeristii. Motivul pentru care se lupta ca leii pentru statu quo e tocmai faptul ca modul in care fac ei politica este acelasi de la stanga la dreapta si de la cel mai slab la cel mai gras: goana dupa bani, bani, bani.
    Dincolo de asta, „e decat” (apud Berceanu) o mare de vorbe – si la ei, si la noi.

    cantul_de_jale

    05/03/2011 at 8:42 pm

  75. Pentru cei care speră la un nou partid le reamintesc că soluția asta va trece obligatoriu printr-o guvernare PSD cumn-a văzut Parisul pînă acum. Fără nici un dubiu. Mai vorbim peste 20 de ani.

    filadel

    05/03/2011 at 8:46 pm

    • Ca si solutia „PDL incremenit in proiect”.
      Cine crede altfel, va suferi o mare deceptie.
      Din dragoste, evident.

      Tzepelica

      05/03/2011 at 8:53 pm

      • Gata Țepy, mi-ai închis gura și la încă vreo mie pe lîngă mine. N-am nici o decepție față de PDL. Ar însemna să fiu naiv. Am satisfacții în schimb cînd văd unde am fi ajuns cu PSD la putere. E o diferență.

        Nu vreau să iau PDL-ul de nevastă.

        filadel

        05/03/2011 at 8:57 pm

        • Si cu baiatul lui Hrebe sef la DNA 🙂

          Un tanar de stanga

          05/03/2011 at 9:00 pm

          • Cîtă vreme diferența asta există merită să facem lobby pentru un PDL mai bun. După aia, Dumnezeu cu mila. :mrgreen:

            filadel

            05/03/2011 at 9:33 pm

    • USL va fi partid unic, nici dracu nu va mai misca in fata lor zeci de ani, nu doar 4.
      Orice om sanatos la cap va pleca din tara imediat ce pun aia mana pe putere, nu o sa ma intereseze dupa aia decat sa fac misto de fraierii care au votat cu Antenescu si Pontelescu. Din afara tarii, normal.

      doruc

      05/03/2011 at 8:54 pm

      • total de acord cu tine.

        mar

        05/03/2011 at 8:57 pm

        • doruc
          n-ai nici o șansă să greșești. Din păcate.

          filadel

          05/03/2011 at 8:58 pm

    • tot e bine
      Macar moare Iliescu pana atunci. E drept ca noul partid va trebui sa darime toate statuile lui Iliescu din orase si sate, sa schimbe numele bulevardelor Ion Iliescu si denumirea orasului Oltenita la loc.

      Un tanar de stanga

      05/03/2011 at 8:54 pm

    • Ok! Guvernare PSD(doamne fereste) si atunci ce sa facem de frica alora, inghitim pestisorul PDL in speranta ca se vor reforma intr-o zi/eventual vor arunca balastul.
      Grav este in acest moment ca nu avem alternative viabile si acest lucru va genera o mare nenorocire.
      Revenirea USL-asilor la putere este similara cu o intoarcere in timp si sinucidere. Suna aiurea 20 de ani mai ales ca am mai avut pe cineva care a previzionat 20 de ani ptr. o bruma de evolutie.
      Stii ce ma deranjaza sincer, ca sunt oameni valorosi care vad mocirla in care se afunda zi de zi, sunt improscati cu noroi se sterg si tac. Acest lucru nu este bun.

      mar

      05/03/2011 at 8:56 pm

    • Categoric, cine se mai ocupa de politica de azi incolo, va fi condus la cimitir cu speranta-n picoarele tzepene. Urmatorii 20 de ani vor fi nasoi.

      Exista alte hobby-uri pe lumea asta, si viata e al naibii de frumoasa 🙂

      Galeata cu pixeli

      05/03/2011 at 9:12 pm

  76. Ezista si bucurii, a batut Poli la Cluj; banatenii nu au avut respect pentru dl prim ministru.

    victor L

    05/03/2011 at 8:53 pm

  77. un lucru a devenit şi mai clar astăzi: în „teritoriu”, PDL – cu lideri cu tot – e mult mai putred decît la centru (unde sunt măcar 3 reformişti)

    în „teritoriu” ce reformişti sunt?
    cum se reformează PDL în teritoriu?

    a

    05/03/2011 at 8:59 pm

    • Nu se pune problema re-formarii . Se pune problema formatarii 🙂 ca la harddisk

      Un tanar de stanga

      05/03/2011 at 9:01 pm

      • cam da
        😆

        a

        05/03/2011 at 9:08 pm

  78. Buna Seara la toata lumea 🙂
    Postare noua!

    Theophyle

    05/03/2011 at 9:04 pm

  79. PDL nu cred ca are cum sa ia mai mult de 25% la urmatoarele parlamentare, in opinia mea. Ei spera sa isi mareasca baza de sustinere cu pomeni electorale, dar strategia asta nu prea merge, daca ne uitam in urma.

    Fara un nou mesaj, ceva care sa-i distinga de USL, singura lor speranta de a ajunge la guvernare in 2012 este aparitia unui nou partid care sa ia macar un 7-8% si care sa fie opus PSD. Nu cred ca PP este acel partid.

    Dar sunt total de acord cu @cantul_de_jale – nu cred ca le pasa, atata vreme cat o parte din ei intra in parlament si isi vad de bani si afaceri, ce conteaza? In niciun caz nu faceau asta pentru noi…

    Abia le convine ca vine USL si ingroapa picul de justitie care se neobrazase si ancheta politicieni.

    sym

    05/03/2011 at 9:06 pm

  80. pai te joci mai Monica si voi scirta scirta pe blog 🙂 ?
    ………..criterii care ar fi putut să afecteze aproximativ 200 de primari democrat-liberali, printre care Gheorghe Falcă (primarul Aradului) şi Cristian Poteraş (primarul sectorului 6 din Capitală).
    Pe de altă parte, primarii şi parlamentarii care au probleme cu justiţia sunt foarte nemulţumiţi de propunerile făcute de Monica Macovei. Printre aceştia este şi Gheorghe Falcă, primarul Aradului, care a fost trimis în judecată pentru luare de mită şi abuz în serviciu. Falcă este un lider important al partidului şi dacă va fi suspendat nu va mai putea candida la o funcţie de conducere la Congres,

    Un tanar de stanga

    05/03/2011 at 9:09 pm

  81. Blaga ratzoindu-se la reformisti mi-a adus aminte de parlamentaru` de mahala, Anca Constantinescu.
    MM, SV, CP au fost invitati sa dezbata problemele in interiorul partidului doar ca sa li se strige „ciocu` mic, acu` noi suntem la putere !”.

    Tzepelica

    05/03/2011 at 9:09 pm

  82. Reformarea se face in timp, punand presiune pe alesi, asa cum faceti si dumneavoastra. Se face cu oameni noi implicati direct in partide.
    Daca nimeni dintre cei corecti si cu pricipii nu se implica de ce ne-ar satisface doleantele unii care nu dau bani pe ele?

    doruc

    05/03/2011 at 9:13 pm

  83. Seara buna tuturor,
    Scuze, intrebare offtopic: liberals in Canada sunt pe partea stanga a eshichierului politic?

    CFG

    05/03/2011 at 10:14 pm

  84. Buna Dimineata 🙂
    Postare Noua!

    Theophyle

    06/03/2011 at 10:17 am


Comentariile sunt închise.