Politeía

Quis custodiet ipsos custodes?

Istorie în desfăşurare

Cred profund in ceea ce fac – comentez politica cotidiana privita prin opiniile si optiunile mele politice asumate si cunoscute cititorului meu. Bineinteles o parte din cititori sunt de parerea mea si imi impartasesc opiniile, o alta mai putin si in sfarsit o a treia parte de loc, adica au opinii diametral opuse. Toti si-au gasit locul de a desfasura un dialog civilizat si argumentat  pe cat se poate.

In timp Politeia a dezvoltat o activitate de descriere a evenimentelor care se petrec in ochii nostri si care poate fiecare in parte pot parea izolate. Impreuna dupa parerea mea constituie trecerea intr-o noua epoca istorica, daca doriti un nou ev.

Aceste evenimente si-au gasit locul in articolele publicate pe blogurile mele dar si pe alte bloguri cu tenta jurnalistica mai consolidata (Contributors-Hotnews sau Curs de Guvernare). Am hotarat sa reasez articolele intr-o carte numita “Lumea in care Traim”, o carte care desfasoara evenimentele  vazute si din perspectiva istorica. Prima parte a cartii este o analiza bazata pe o realitate asa cum o privim prin evenimentele care ne insotesc zilnic. Cartea cuprinde articolele relevante publicate in perioada noiembrie 2010 – martie 2011 si transcrisurile unor emisiuni radiofonice la care am participat. Sunt programate  inca trei parti care vor alcatui impreuna completul Lumii in care Traim.  Sper ca toata cartea sa iasa si in print.

O alta colectie de articole pe care o prezint contine analizele evenimentelor din Orientul Mijlociu si Magreb. Si aici este vorba de o prima parte care contine articolele publicate pe blogurile mele dar si pe alte bloguri cu tenta jurnalistica. Cartea urmareste evenimentele din ziua declansarii lor 15 ianuarie 2011 si pana in zilele noastre. Bineinteles ca partile urmatoare isi vor gasi prezenta in viitoarele lucrari care alcatuiesc aceasta serie numita “Un Orient in Flacari”. Ambele lucrari vor fi puse la dispozitia doritorilor in format PDF, gratuit, in speranta ca vor citi cand va fi posibil si cartile tiparite. Cartile contin o bibliografie completa, inclusiv sursele si linkurile (unde exista) la aceasta bibliografie. Folosirea materialului din aceste carti este permisa conform mentiunii copyright care obliga citarea sursei.

Puteti obtine ambele carti in format PDF in zilele urmatoare, dupa o solicitare pe care o veti trimite la adresa blogului aboutread@gmail.com

P.S.  Postare noua si pe Curs de Guvernare: Sezonul Dezastrelor

213 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Buna seara si aici 🙂

    Tocmai cind ma incalzeam si eu hop ca s-a schimbat postarea ;-)!

    Cetatean

    04/03/2011 at 8:42 pm

  2. Seara Bună!

    Dragă Teofil, ştiu că ştii că de-abia aştept aceste cărţi. 🙂

    tiberiuorasanu

    04/03/2011 at 8:49 pm

    • salut 🙂
      Nici nu mi-am inchipuit altfel 🙂

      Theophyle

      04/03/2011 at 8:54 pm

    • O mare greseala si sfarsitul practic al PDL.

      clemycali

      04/03/2011 at 9:01 pm

  3. Seara buna tuturor,
    Theo nu i-ai amntit in enumerare si pe cei care mai si invata ceva din postari ,eu multe lucruri nu prea stiam despre OM ,multam.
    Stire de ultima ora ,pdl a respins criteriile de integritate ,Boc s-a abtinut la vot.

    gabriela

    04/03/2011 at 9:00 pm

  4. Hahaha, vai, dar ce surpriza am 😆

    Mai baietilor vechi din PDL, voi, aia care sunteti stilpii de nadejde ai partdiului, pregatiti-va de un adversar de calibru: eu 😈 Nu aveti habar cite ravagii pot face, mai ceva decit concurenta cu galetile si pelerinile rosii sau galbene 😉

    Cetatean

    04/03/2011 at 9:01 pm

    • I. Care este diferenta dintre un politician si un iluzionist?
      R.Ultimul recunoaste ca foloseste tot felul de trucuri.

      Theophyle

      04/03/2011 at 9:04 pm

  5. Deocamdata, au adoptat o struto-formula: daca sunt trimisi arestati sau condamnati. La citi au trimisi in judecata, ramin fara cadre.

    Pai sa ii arestam, coane Fanica 😉

    Cetatean

    04/03/2011 at 9:03 pm

    • pai cu primarii e mai usor dar ce te faci cu dalde Pasat care e deputat de exemplu?

      clemycali

      04/03/2011 at 9:06 pm

      • Iti spun eu: de fapt a spus-o Basescu. Eliminarea totala a imunitatii parlamentarilor la revizuirea Constitutiei. Mama-mama, ce vor sari in sus cind vor vedea proiectul.

        Cetatean

        04/03/2011 at 9:08 pm

        • Corect dar cu cine trece Basescu proiectul de revizuire a Constitutiei? ca inainte de a ajunge la referendumul popular trebuie sa treaca prin Parlament.

          clemycali

          04/03/2011 at 9:14 pm

          • Clemy, cu astia il va trece, crede-ma. Vor plinge si vor vota, cu totii, si aia din Opozitie. ce va fi in 2012 va fi de povestit nepotilor: poporul impotriva clasei politice. Vor vota, pina la urma.

            Cetatean

            04/03/2011 at 9:34 pm

  6. Aveam de gind sa consacru o mica analiza situatiei din PDL, insa m-am luat cu raspunsurile pentru Casandra. Intre timp, evenimentele curg mai repede decit postarile mele, asa ca voi astepta ca miine sa se finalizeze Colegiul Director si CNC-ul, si apoi tragem linie.

    Impresia mea: habar nu au ce ii asteapta. Impresia mea si mai profunda: habar nu au ce ii asteapta din partea lui Basescu. Impresia mea finala: cu cit constientizeaza mai tirziu cu atit mai rau pentru ei.

    Cetatean

    04/03/2011 at 9:05 pm

    • @cetatean, este modus operandi al PDL: inteleg extrem de greu si aplica atunci cand este prea tarziu. Basescu nu o sa aiba nici un fel de mila ptr ei. Nici nu mai este cazul.

      clemycali

      04/03/2011 at 9:10 pm

      • Clemy, eu deja imi iau popcornul si sucul, sa vad meciul Basescu-PDL. La cum il stim noi pe Pirat, nu are nici o mila, ca si asa nu mai are nimic de pierdut.

        Cetatean

        04/03/2011 at 9:11 pm

  7. Ce frumos au mai defilat ei in siajul lui Basescu, pe valul anti-coruptiei! Ei las ca or sa plinga si or sa o aplice pe ei insisi, cind vor fi in Opozitie!

    Cetatean

    04/03/2011 at 9:07 pm

  8. Cetatean

    04/03/2011 at 9:10 pm

    • Nu poti sa-ti imaginezi cate business-uri se strica. Concedierile sunt un fleac.

      Gino

      04/03/2011 at 9:18 pm

  9. îi suspendă la condamnarea definitivă
    nici măcar nu-i dau afară din partid: îi suspendă

    vai steaua lor de fesenişti împuţiţi

    a

    04/03/2011 at 9:14 pm

  10. @Theophyle,
    Eu deja am depus lacramatia pentru carti, cu prea-plecate temenele si admiratie sincera (chiar daca de adversar politic) la picioarele adresei indicate.
    Multumesc, multumesc, multumesc, prea-nobile conservator pentru generozitate!

    casandra

    04/03/2011 at 9:16 pm

    • salut casandra, am primit 🙂
      vei primi pana la mijlocul saptamani asa cum am promis 🙂

      Theophyle

      04/03/2011 at 9:18 pm

  11. SALVE, THPH,

    felicitari pentru carti si ma voi inscrie si eu.
    sper ca vor vedea si lumina tiparului, nu???

    re. pdl,
    chiar credeti ca piratul ii va mai salva o data?
    poate ii lasa in pace…
    eu am stiut in urma cu citeva zile ca asa va fi. am si scris pe blog.

    monica macovie & co fac parte din alta lume,
    o lume paralela cu lumea reala din Ro,
    o lume in care mi-ar fi placut sa traiesc.

    skorpion

    04/03/2011 at 9:21 pm

    • @skorpion, Basescu nu o sa-i mai salveze deloc. Din contra, o sa ii ingroape cu mana lui pe principiul „eu te-am facut, eu te omor”.

      clemycali

      04/03/2011 at 9:23 pm

  12. buna seara

    Felicitari, Teofil!
    o relatie cat mai armonioasa cu editorii iti doresc si sa ne chemi la lansare sa luam si autograful autorului

    razvan

    04/03/2011 at 9:22 pm

    • Salut, sper!

      Theophyle

      04/03/2011 at 9:32 pm

  13. Ii lasa in pace Basescu, cand n-ai cu cine, n-ai cu cine. PDL a ales sa dispara.

    Galeata cu pixeli

    04/03/2011 at 9:23 pm

    • O jumatate de tara a ales sa mearga pe mana unor idioti. Chestia asta nu se va mai intampla degraba.

      Galeata cu pixeli

      04/03/2011 at 9:26 pm

  14. clemy,

    asta spun si eu, nu?
    🙂

    skorpion

    04/03/2011 at 9:26 pm

    • Hmm, poate am inteles eu gresit. Am nevoie de o cafea 🙂

      clemycali

      04/03/2011 at 9:28 pm

      • sau eu nu m-am exprimat suficient de clar, deci si la mine o cafea, please!
        🙂

        skorpion

        04/03/2011 at 9:31 pm

        • Am pus ibricul!

          Theophyle

          04/03/2011 at 9:32 pm

          • se simte aroma de cafea
            🙂

            unde-i tds sa ne dea niste cafea din costa rica?

            skorpion

            04/03/2011 at 9:34 pm

  15. Din pacate suntem un STAT MAFIOT. Cu siguranta putem da lectii altora.Aici s-a ajuns cu ajutorul democratiei de tip scandinav/socialism cu fata umana si a pietei reglementate!
    http://www.mediafax.ro/social/gavrila-recunoaste-ca-a-primit-lunar-intre-7-000-si-10-000-de-euro-de-la-celestini-vezi-interceptari-8031718

    mar

    04/03/2011 at 9:32 pm

  16. Clemy, asa este, Basescu mai degraba ii va omori decit sa ii lase asa. Omul are un cimitir politic de invidiat, ii mai trebuie un partid creat cu mina lui si omorit tot cu mina lui.

    Cetatean

    04/03/2011 at 9:37 pm

    • mda, ne aflam in plina tragedie greaca. Si poate ca asa si trebuie sa se intample. Ramasitele FSN-ului trebuiesc ingropate la temelia unei noi constructii politice. Altfel se pare ca nu se poate.

      clemycali

      04/03/2011 at 9:39 pm

  17. clemycali

    04/03/2011 at 9:41 pm

  18. Putina cafea columbiana cu aroma peruana 🙂 Poate ne vom simti mai bine 🙂

    clemycali

    04/03/2011 at 9:42 pm

  19. @casandra, ti-am lasat o baterie de raspunsuri la postarea anterioara. Nu mai am energia sa continui, am scris cam mult pe marginea unor chestiuni deja transate de istorie cu privire la viabilitatea economica a interventiei statului in poata, sub pretextul determinarii nivelului optim de realocare a resurselor. Insa daca imi raspunzi te voi citi. La cit de ireconciliabile sunt pozitiile noastre, imi vine in minte citatul evanghelic: „nici chiar daca ar invia cineva din morti nu ar crede”. Fiecare dintre noi crede ca are dreptate, insa in realitate lucrurile sunt de mult transate.

    Cetatean

    04/03/2011 at 9:42 pm

  20. „a interventiei statului in PIATA”.

    Cetatean

    04/03/2011 at 9:44 pm

    • Asa e Cetaten. Ireductibili. Dovada faptului ca niciodata stanga si dreapta nu se vor topi la centru, asa cum am scris si dincolo.
      Aproape un secol se parea ca stanga a imblanzit dreapta. Nu este asa. Nu-i nimic, mergem mai departe, oricat de departe…

      casandra

      04/03/2011 at 10:08 pm

      • Cit de departe, Casandra? Pina iese iar cu singe?

        Cetatean

        04/03/2011 at 10:15 pm

        • Nu imi mai raspunde, ca iar ne prindem in hora si la postarea asta 😆

          Cetatean

          04/03/2011 at 10:15 pm

  21. Seara buna la toata lumea
    @Clemy.
    Nu e o tragedie greaca, suntem in plin caragiale.
    Si doamne fereste sa fie FSN-ul (chiar ingropat) la baza unei constructii politice. El acum este la baza oricarei constructii politice, iar la baza lui sta PCR-ul.

    DanSu

    04/03/2011 at 9:46 pm

  22. Mai bine sa il aruncam in cele 4 zari.

    Cetatean

    04/03/2011 at 9:47 pm

  23. Nenorocitii !! Si-au dat foc la valiza.
    Le-o tragem noi.

    Un tanar de stanga

    04/03/2011 at 9:49 pm

  24. TDS, gind la gind. Eu deja am un deputat pe listea mea scurta, mama-mama ce il astept la cotitura! 😈

    Cetatean

    04/03/2011 at 9:50 pm

  25. Multumesc pentru carti, altceva nu pot spune.

    Bujold

    04/03/2011 at 9:52 pm

    • Bujold, cu placere!
      Putina prietenie nu ne strica. Suntem suficient de dezbinati 😦 Vorbesc la modul general, ca popor!

      Theophyle

      04/03/2011 at 9:54 pm

      • Sunt eu destul de nervos, dar m-ai inteles perfect, duminica. Poate ma insel, dar ca orice dictator inascut 🙂 cred ca am dreptate.
        Inima mea stie si mai bine, dupa 2 infarcturi….
        Multumesc foarte mult, din nou.
        Si scuza-mi consecventa, dar, in mama masii, nu pot uita….nu pot – din aceasta cauza doream sa fac istoria. Si am ajuns inginer si consultant it. 🙂

        Bujold

        04/03/2011 at 10:10 pm

  26. Am capacitatea sa influentez, cu argumente rationale, votul a 9 membri ai familiei care stau in acelasi colegiu electoral. Capacitatea mea de persuasiune este marita de multitudinea de rude si cunoscuti care au incredere in judecata mea politica si care stau si in alte colegii electorale. Asa ca, bai baieti din PDL, nu veti vrea voi suspendare din partid, insa o sa va placa suspendarea de 4 ani din functiile de deputati si senatori.

    Cetatean

    04/03/2011 at 9:53 pm

  27. ati observat ca in ultimele hot lips (pivniceru mona) are fermoar de otel feseniste de cind cu arestarile vamesilor, politistilor, etc?

    skorpion

    04/03/2011 at 9:55 pm

    • Skorpi, nu degeaba se uita Basescu la ea ca la Dumnezeu 😉

      Cetatean

      04/03/2011 at 10:02 pm

  28. buna seara;
    o placere dialgul@casandra&@cetatean;va multumesc ambilor
    am o intrebare pt @casandra:locuiti 3persoane intr-o casa care are 6 dormitoare si 3 bai;casa ati construit-o fara a fura,fara a va invirti pur si simplu ati avut noroc si/sau sansa sa va valorifcati aptitudinile si cunostintele.
    vine statul si soune ca unii sunt defavorizati si nu au locuinta;cei defavorizati,au avut acleasi sanse ca dvs,insa nu au vrut sa invete,cit au cistigat au baut,sau daca le-a mai ramas ceva au luat o plasma sau un bmw la mina a doua in loc sa plateasca un masterat;
    ati intelege cerinta statului,tinind cont ca statul este o entitate abstracta pina la urma care nu sta sa analizeze de ce x are iar y,z,w nu?; statulopereaza cu statistici si vrea redistribuire echitabila

    intamplator

    04/03/2011 at 9:55 pm

    • @intamplator,
      cred ca nu e bine sa le mai dam idei. Sunt in stare de orice!

      nelucraciun

      04/03/2011 at 10:09 pm

    • @intamplator
      Daca este un guvern comunist sau fascist nici nu ma intreaba, ma trezesc cu oamenii in living.
      Daca este un guvern social-democrat, nu-mi cere asa ceva, ci sa dau un impozit mai mare din care sa le plateasca, temporar si pana isi gasesc un job, chiria unei garsoniere pentru nefericiti si un curs de calificare.
      Cum eu sunt casandra, platesc impozitul.
      Daca as fi Cetatean, nu l-as plati, mi-as face o cafea si as bea-o pe terasa, tragand cu ochiul la iresponsabilii care stau in ploaie pe trotuarul de alaturi. Si apoi m-as gandi cum sa schimb guvernul sau cum sa transfer banii mei in Ile Solomon.

      casandra

      04/03/2011 at 10:19 pm

      • Casandra, tu stii ca sunt oameni care nu vor sa munceasca? De ce ptr. ca primesc ajutor social.
        Lucrezi in invatamantul superior, sper ca nu la ASE dupa link-urile date, sunt convinsa ca ai studenti care nu prea stiu sa scrie si sa citeasca dar termina o facultate.Iar cu politica de „reglemntare” ajung in posturi cheie dupa care potopul.

        mar

        04/03/2011 at 10:27 pm

        • Studiile sociologice spun ca aprox.3% din populatie este decazuta, in orice societate: droguri, alcool, etc. La noi se maia dauga o extraordinar de precara educatie si lipsa unei adevarate structuri de calificare profesionala si de invatare continua.
          Au trecut si altii prin asta.Nu exista solutii absolute.O solutie partiala este sa se pastreze beneficiile ajutorului social (nu numai bnai, dar si asigurare de sanatate platita de stat) si pentru situatiile in care persoana asistata gaseste de lucru pana in 60 de ore lunar. Zilierul, daca este astazi prins ca lucreaza undeva pentru 2-3 zile, isi pierde si ajutorul social modest, dar si – mai important! – asistenta medicala gratuita pentru el si familie. eu cred ca ar fi mai multi „asistati” care ar si munci, ce se gaseste, in felul acesta.
          Educatia de buna calitate inseamna bani: bani publici pentru un sistem bun de educatie si bani privati (ai familiei) pentru carti, caiete, excursii culturale, ceva cursuri suplimentare de arta, etc.
          De mai mult de 3 decenii, cei mai buni absolventi de universitati nu se mai duc in invatamant, in tara si la tara. Rar de tot se intampla ca oameni inteligenti si cu vocatie sa faca asa ceva. Pentru acestia am multa afectiune si admiratie. In rest, in invatamantul secundar este destul de trist. Daca si familiile sunt sarace/saracite/decazute, sansele copiilor de a primi o educatie buna se apropie de zero. Acum avem rezultatele unei situatii ale carei radacini sunt mult in urma.

          casandra

          04/03/2011 at 10:51 pm

          • @casandra:habar n-am unde sunteti acum si ce faceti ,dar,
            ati renunta la pozitia de acum si v-ati angaja profesor cu 1000 lei/luna la scoala generala de la cuca macaii,unde 3/4 din sat e format din tigani iar restul din batrini,si unde asfaltul e la 30 km distanta/
            din ce clamati,asa ar trebui

            intamplator

            04/03/2011 at 11:00 pm

            • Intimplator, vrei sa spui cu 689 lei (in decembrie), cit are sotia mea, care nu e deloc de stinga, dimpotriva.

              Asa-i in viata, unii de dreapta fac niste activitati in folosul societatii care i-ar face pe unii de stinga sa pocneasca de invidie.

              Cetatean

              04/03/2011 at 11:09 pm

        • Mar, eu ma duc des la tara. Nu ai idee citi bani baga statul in VMG-ul taranilor care il iau si apoi il sparg la crisma si pe tigari.

          Cetatean

          04/03/2011 at 10:59 pm

          • ce e ala VMG?

            intamplator

            04/03/2011 at 11:02 pm

            • Venit minim garantat. Creat de PSD in 2001, consolidat de PSD si PDL in 2009. Legea 416/2001.

              http://www.dreptonline.ro/legislatie/legea_venitului_minim_garantat.php

              „(1) Familiile si persoanele singure, cetateni romani, au dreptul la un venit minim garantat ca forma de asistenta sociala.

              (3) Instituirea venitului minim garantat se intemeiaza pe principiul solidaritatii sociale, in cadrul unei politici nationale de asistenta sociala.”

              Sa iti traduc eu: Unii oameni trebuie fortati sa fie solidari cu semenii lor. Solidaritatea e ceva ce trewbuie impus cu forta. Guvernul da o lege prin care ia bani d ela unii si da la altii. Aia de la care iau bani iscrisnesc din dinti, cei care primesc banii voteaza cu Guvernul. Traiasca solidaritatea sociala in cea mai buna dintre lumile posibile. Traiasca PSD si traiasca si PDL, care s-a pesedizat. E usor sa faci voturi cind le cumperi cu banii altora.

              Cetatean

              04/03/2011 at 11:08 pm

      • @casandra: fapt real intr- astfel de tara:
        dupa trei luni cere sa fie concediat;de ce? ia ajutor de somaj eur 800/luna +un job la negru cu 6-700
        asta e statul social azi;nu e ipoteza;in total lunar cit lua si daca lucra/va rog sa ma credeti ca e real

        intamplator

        04/03/2011 at 10:44 pm

        • Stiu ca exista semenea cazuri. Recunosc acest risc moral. Tocmai de aceea am spus ca, in combinatie, studiul unor politici de drepata aplicate in unele tari si lectura Politeei mi-au modificat un pic viziunea asupra solutiilor.
          Oamenii, chiar si cei mai merituposi, pot fi loviti de nenoroc sau de o nenorocire si merita inca o sansa de la societate. Rationala insa. Poate ca ajutorul dat de societate – amploarea si perioada – pot fi modulate in functie de varsta subiectului, de cat de activ a fost anterior, de prezenta copiilor in familie sau a persoanelor cu dizabilitati reale si grave. si, sigur, ajutorul nu trebuie sa fie comparabil cu salariul anterior avut. Cu o conditie: societatea sa aiba bunavointa de a nu tolera salarii comparabile cu mila. Cand pentru 8 ore de munca zilnica si utila un om primeste un salariu din care nu poate trai o luna, ceva nu este in ordine…Si, oricum ai judeca, din salariul minim net de 470 de lei pe luna nu poate trai un adult. De aceea avem 20% din salariatii romani sub limita saraciei.

          casandra

          04/03/2011 at 11:01 pm

          • dupa” statistici” alea ale oecd,onu,etc:limita saraciei la sub usd2/zi
            470 ron azi=350 usd=10,ceva usd/zi=chiar sunt bogati dupa statisticile alea din care citati mai devreme

            intamplator

            04/03/2011 at 11:04 pm

            • scuze: 150 usd= 5usd/zi= de doua ori peste limita saraciei

              intamplator

              04/03/2011 at 11:05 pm

            • He, he, nu incurcati borcanele. Statisticiel ONU, cu 2 usd pe zi sunt pentru saracie severa si pentru conditii climatice medii (cam ca in Italia de sud). Pragul saraciei la ONu este la 4 usd pe zi. Dar in Europa este alt prag al sarciei, altfel definit.
              Chiar vreti saracie definita ca in Congo?

              casandra

              04/03/2011 at 11:41 pm

      • LOOOOOOOOOOOOOOOOOOL! hahahahaha, Casandra!

        Una la mina: chiar crezi ca vei plati impozit temporar si pina isi gasesc un job?!!!?

        Dupa ca astia defavorizati mnumiti X si Y si-ar gasi un job, vor aparea Z si Q care vor reclama ca nu au job si vopr cere si ei drepturile lui X si Y. Tu vei plati, normal. Dupa ce si Z si Q isi vor gasi un job, apar S si R care, temporar, fiindca au ramas fara job, vor si ei indemnizatia primita de X, Y, Z si Q. Pina isi vor gasi un job. Cit timp S si R primesc indemnizatia din banii munciti de tine, X si Y decid ca e prea multa munca pentru banii din job, si decid sa se intoarca in mod voit in stadiul initial, unde primeau bani din munca ta. Acum ii ai pe spate pe X, Y, S si R. Eeee, parca altfel vezi lumea 😉 Sa iti mai spun ca la un moment dat toata lumea va vrea sa fie „temporar” 😈 in situatia lui X si Y si ca Guvernul va decide, „temporar” 😈 sa iti mareasca taxele pina la nivelul in care vei fugi singura in Insulele Solomon? 😆

        Daca as fi Cetatean, mi-as face o cafea, as bea-o la o terasa si i-as invita si pe X si Y ramasi temporar fara job la o cafea. Le-o ofer, crestineste. Apoi ii intreb ce stiu sa faca si, daca mi se pare ca stiu sa faca ceva interesant, le ofer un loc de munca temporar, platit, la firma mea, daca am nevoie de unul dintre ei sau de amindoi. Sau sun un prieten daca eu nu am nevoie (am facut asta de multe ori, cerind unui prieten sa ajute pe cineva pe care eu nu il puteam ajuta). Asta cu conditia ca ei sa vrea sa munceasca. Le ofer o sansa, sub forma unei undite. Nu le dau peste, ca devin lenesi si sa nu faca precum in situatia descrisa mai sus.

        PS Nu e treaba mea sa le platesc indivizilor cursuri de calificare. E treaba lor sa isi caute un job si sa decida singuri daca isi platesc din job cursuri de calificare realmente utile (nu ai idee citi frizeri si bucatari scot agentiile guvernamentale de reconversie profesionala!). Nu e treaba mea sa platesc „temporar” o situatie care poate deveni permanenta. Cind omul se stia aruncat in apa, are interesul sa dea din miini.

        Cind insa se stie asistat de o barca de salvare numita „impozit de la ceilalti”, se apuca sa faca pluta.

        Cetatean

        04/03/2011 at 10:51 pm

        • Durule! In alte vremi ai fi fost primul care arunca piatra.

          casandra

          04/03/2011 at 11:05 pm

          • habar nu am, sincer, la ce vremuri te referi si care e sensul general al spuselor tale. Insa crede-ma, imi mentin 100% cele spuse indiferent de vremuri. Convingerile mele politice deriva din convingerile mele morale, si astea nu se schimba.

            Cetatean

            04/03/2011 at 11:12 pm

            • Ce corect gandesti, suuper. Am ajuns aici ptr. ca mare parte din semenii nostrii asteapta sa primeasca ceva, nu are importanta dar asteapta.
              Ieri am avut ceva treaba intr-o facultate si am vzut cum proful astepta studentii sa vina la examen. Surpriza era ca omul astepta cuminte de ceva timp – ore, iar domniile lor..nimic. Aici am ajuns cu protectia si bunavointa.
              Munca cum sa faca cineva, ca este degradant. Dac se paote salariu ca in capitalism si munca ca in socialism, eventual si ceva lipit prin buzunare din procesul tehnologic.

              mar

              04/03/2011 at 11:20 pm

              • Mar, ai pus degetul pe rana: „Am ajuns aici ptr. ca mare parte din semenii nostrii asteapta sa primeasca ceva, nu are importanta dar asteapta”.

                Stii care e cauza? Comunismul si dislocarea populatiei tinere de la sate spre orase. In orase oamenilor „li se dadea” serviciu si casa. Expresia ” a primit casa” sau „a primit serviciu” am auzit-o de milioane de ori la cei veniti in oras. Parintii lor de la tara fusesera deposedati de tot, ca fiii lor sa „primeasca” la oras serviciu si casa.

                Acesti indivizi mutati de la tara la oras au intrat in viata cu ideea ca ei trebuie sa „primeasca” de la stat, asa cum au primit la inceputul vietii lor sociale si economice. reflexele le vedem siazi.

                Cetatean

                04/03/2011 at 11:28 pm

              • Buna Mar,
                Partial de acord cu tine Acel profesor astepta pentru ca aici am ajuns ca urmare a reformei Marga, Antonescu etc. La inceputul anilor ’90 erau sub 150 000 studenti la zi, majoritatea obtinand acest statut dupa un examen national destul de dur. Astazi avem peste 700 000 de studenti majoritatea intrati pe dosar. In regimul de trista amintire am absolvit 75% din cati am intrat in anul I. Astazi devin licentiati 100%. De ce? Faimoasa prevedere subventia pe sudent, dar si faptul ca numarul de locuri bugetate a ramas cam acelasi de un deceniu. Rezultatul pentru a nu desfinta specializari, sectii, facultati, univeritatile au devenit SRL-uri.

                ion

                05/03/2011 at 12:06 am

        • Salut Cetatean,

          Imi amintesc de fabula asta care umbla pe bloguri acum ceva vreme …

          La Cigale & La Fourmi

          * VERSION SUISSE*

          La fourmi travaille dur tout l’été dans la canicule

          Elle construit sa maison et prépare ses provisions pour l’hiver.

          La cigale pense que la fourmi est stupide, elle rit, danse et joue

          Une fois l’hiver venu, la fourmi est au chaud et bien nourrie.

          La cigale grelottante de froid n’a ni nourriture ni abri, et meurt de froid.

          FIN

          * VERSION FRANCAISE

          La fourmi travaille dur tout l’été dans la canicule.

          Elle construit sa maison et prépare ses provisions pour l’hiver.

          La cigale pense que la fourmi est stupide, elle rit, danse et joue tout l’été.

          Une fois l’hiver venu, la fourmi est au chaud et bien nourrie.

          La cigale grelottante de froid organise une conférence de presse et demande pourquoi la fourmi a le droit d’être au chaud et bien nourrie tandis que les autres, moins chanceux comme elle, ont froid et faim.

          La télévision organise des émissions en direct qui montrent la cigale grelottante de froid et qui passent des extraits vidéo de la fourmi bien au chaud dans sa maison confortable avec une table pleine de provisions.

          Les français sont frappés que, dans un pays si riche, on laisse souffrir cette pauvre cigale tandis que d’autres vivent dans l’abondance.

          Les associations contre la pauvreté manifestent devant la maison de la fourmi.

          Les journalistes organisent des interviews, demandant pourquoi la fourmi est devenue riche sur le dos de la cigale et interpellent le gouvernement pour augmenter les impôts de la fourmi afin qu’elle paie ‘sa juste part’.

          La CGT, FO, le Parti Socialiste, Le Parti Communiste, la Ligue Communiste Révolutionnaire organisent des seat-ins et des manifestations devant la maison de la fourmi.

          Les fonctionnaires décident de faire une grève de solidarité de 59 minutes par jour pour une durée illimitée.

          Un philosophe à la mode écrit un livre démontrant les liens de la fourmi avec les tortionnaires d’Auschwitz.

          En réponse aux sondages, le gouvernement rédige une loi sur l’égalité économique et une loi (rétroactive à l’été) d’anti-discrimination.

          Les impôts de la fourmi sont augmentés et la fourmi reçoit aussi une amende pour ne pas avoir embauché la cigale comme aide.

          La maison de la fourmi est préemptée par les autorités car la fourmi n’a pas assez d’argent pour payer son amende et ses impôts.

          La fourmi quitte la France pour s’installer en Suisse où elle contribue à la richesse économique.

          La télévision fait un reportage sur la cigale maintenant engraissée.

          Elle est en train de finir les dernières provisions de la fourmi bien que le printemps soit encore loin.

          Des rassemblements d’artistes et d’écrivains de gauche, se tiennent régulièrement dans la maison de la fourmi.

          Le chanteur Renaud compose la chanson ‘Fourmi, barre-toi!’…

          L’ancienne maison de la fourmi, devenue logement social pour la cigale, se détériore car cette dernière n’a rien fait pour l’entretenir.

          Des reproches sont faits au gouvernement pour le manque de moyens.

          Une commission d’enquête est mise en place, ce qui coûtera 10 millions d’euros.

          La cigale meurt d’une overdose.

          Les journaux et la télévision commentent l’échec du gouvernement à redresser sérieusement le problème des inégalités sociales.

          La maison est squattée par un gang de cafards immigrés.

          Les cafards organisent un trafic de marijuana et terrorisent la communauté…

          Le gouvernement se félicite de la diversité multiculturelle de la France

          FIN

          Radu Ionescu

          04/03/2011 at 11:13 pm

          • 😆 mortala, imi amintesc fabula, a mai fost postata odata si aici, parca de skorpi, insa e o incintare sa o citesti din nou!

            Cetatean

            04/03/2011 at 11:25 pm

          • Question: parce que la fabule a une autre sens aussi: La fourmis a, de teamp a temps, le desire d’allez a un concert, apres beaucoup de travail? Elle payez ou pas? Et qui chante? Non la cigale?

            Bujold

            05/03/2011 at 5:58 am

          • Foarte tare. Exista si varianta Quebecoise ?

            Horica

            05/03/2011 at 3:04 pm

      • Casandra,
        statul este in plus. Bunatatea nu o da statul. Compasiunea nu o da statul. Nu am nevoie de stat DELOC.
        Sunt un om de dreapta si iti garantez ca statul si ai sai reprezentanti imi creaza mari probleme in a dezvolta comunitatea in care traiesc. CRed ca nu as privatiza justitia, dar in rest totul ar trebui vindut. Prefer monopolul privat decit monopolul gastilor de la stat.

        Dan MAȘCA

        04/03/2011 at 11:01 pm

        • Cate gasti ale monopolului privat ai cunoascut? Crezi ca este mai bine?

          casandra

          04/03/2011 at 11:06 pm

      • @casandra:sunt multi oameni saraci,statul nu aduna suficienti bani,si ce aduna intii asigura invatamintul -pentru viitor-si sanatatea,nu are,pur si simplu nu are pentru locuinte sociale
        ce facem ii lasam pe strada sau ii bagam la dvs?

        intamplator

        04/03/2011 at 11:20 pm

        • din pacate statul duce banii pe un invatamant nerealist si mai ales neperformant. Se produc someri cu diploma, alocand bani care pot fi folositi ptr sanatate sa zicem

          mar

          04/03/2011 at 11:26 pm

          • @mar :statul este cel mai prost administrator;ati auzit pina acum pe cineva din statul roman,indiferent de nivel,spunind: dom-le am atit,cum ii gospaodaresc?
            niciunul nu are de ajuns…
            parca la sanatate in 2009 s-a alocat de 4 ori mai mult in termeni reali (euro)decit in 2000
            si?????

            intamplator

            04/03/2011 at 11:29 pm

  29. Salut, @intimplator 🙂 Merci pentru aprecieri!

    Ce bine e sa nu ti se adreseze intrebari din astea care dau de pamint cu ideologiile stingiste! Ma bucur ca nu sunt de stinga :mrgreen:

    Cetatean

    04/03/2011 at 9:58 pm

    • nu sunt nici de stinga nici de dreapta;pur si simplu s-a intimplat sa muncesc 40 ani impartiti in doua sa le zicem perioade:una in care altii imi spuneau ca nu am voie sa gindesc si sa decid entru mine si una in care am avut sansa sa pot decide eu pentru mine;
      majoritatea spun de socialism ca a fost bun sau rau si vorbesc ba de siguranta locului de munca ,ba ,ceilalti ca nu puteau pleca afara sau asculta sexpistols;
      eu spun altceva ;atunci nu puteam visa;ca imi indeplinesc visele sau nu,e altceva dar vreau sa visez.
      acum la pdl: nu e un pic de dublu standard? pe de o parte clamati suprematia justitiei pe de alta parte doriti pedepsirea =excludere di pdl,a celor trimisi in judecata;de ce sa fie considerati vinvati apriori?
      cam asa facea si pcr

      intamplator

      04/03/2011 at 10:09 pm

      • un membru de partid (PCR) nu putea fi trimis in judecata fara acceptul partidului. daca partidul decidea, da se trimite in judecata, era mai intai exclus. nici un membru de partid nu ajungea in fata instantei.

        nelucraciun

        04/03/2011 at 10:13 pm

        • Mai baieti, stati oleaca: una e prezumtia de nevinovatie in fata Justitiei (prezumtie care e garantie constitutionala, juridica) si alta e prezumtia de integritate din statutul PDL, care e prezumtie eminamente etica si politica.

          Faptul ca ar trebui exclusi (temporar sau definitiv, e si asta o dezbatare) din partid indivizi care sunt dati in judecata nu le incalca lor nici un drept, cum am vazut ca se lamenteaza toti BVB-istii.

          NU exista „drept” la „cariera politica” in cadrul unui partid anumit. Individul exclus din PDL nu e decazut din drepturile electorale sau cetatenesti, are voie sa fier ales, insa NU ca membru PDL. Nu are decit sa candieze independent sau la alt partid.

          E o gargara chestia asta, cum ca vai, saracul, partidul il pedepseste mai rau ca Justitia. Ba deloc, partidul ar trebui sa ii spuna: imi pare rau, esti o vulnerabilitate politica, intrucit esti moralmente indoielnic. Te suspend cit timp esti dat in judecata, ai tot interesul sa iti rezolvi problema repede, ca sa revii in partid daca esti curat.

          BVB-i iau semanat cionfuzi intre drepturile cetatenesti si prezumtia de nevinovatie, pe de o parte, si „dreptul” de cariera politica in cadrul unui partid, pe de alta parte. Astea doua nu sunt acelasi lucru, nu cadeti in capcana.

          Cetatean

          04/03/2011 at 10:20 pm

          • @cetatean:teoretic,presupun ca nu-mi plac ochii dvs sau imi stati in cale in ascensiunea in partid:
            aranjez-nu spuneti ca nu se poate la tembelismul de la noi- sa fiti facut hot in ziare= a furat,a dres,etc -parchetul se autosesizeaza ca e la moda sa te iei dupa media,si te trimite in judecata…
            cariera politica e terminata
            dupa 2 ani-caz fericit de eficienta a justitiei-sunteti absolvit,vi se cer scuze….
            s-a distrus o cariera,poate onesta ,politica?

            intamplator

            04/03/2011 at 10:56 pm

            • Ai dreptate. De aia e nevoie si de o Justitie care s afaca treaba repede.

              Alternativa e ca indivizi realmente verosi sa fie in fruntea partidelor, prevalindu-se de viteza de melc a justitiei. Vezi Voiculescu si Nastase.

              Cetatean

              04/03/2011 at 11:29 pm

        • perfect exemplu
          pe patrascanu intii l-au exclus din partid si dupa aia l-au executat

          intamplator

          04/03/2011 at 10:51 pm

    • C. felicitari, ai pus degetul pe rana cu ASE-ul. Nu poti sa le ceri „elefantilor” care au predat economie socialista multilateral dezvoltata si planificare sa gadeasca in afara unui mecanism economic reglementat.

      mar

      04/03/2011 at 10:10 pm

    • a primit lunar intre 7.000 si 10.000 de euro de la Antonello Celestini,

      in schimbul interventiei la factori de decizie din cadrul ANAF, el mentionand mereu ca banii nu au fost pentru el.

      skorpion

      04/03/2011 at 10:08 pm

      • si eu am pus un link mai sus, cred ca MF-ul tb ras si reinventat.

        mar

        04/03/2011 at 10:12 pm

        • Multe trebuie rase si reinventate; cred ca doar o interventie serioasa din partea CE sau o reactie vehementa a societatii (civile) ar mai putea indrepta lucrurile.

          nelucraciun

          04/03/2011 at 10:19 pm

        • @mar
          A zis Cetatean mai sus cum.
          http://www.realitatea.net/garda-financiara-si-autoritatea-vamilor-vor-fi-desfiintate-atributiile-vor-fi-preluate-de-anaf_810549.html
          Pentru buna purtare, ANAF primeste atributii noi si se securizeaza informatiile din interior. Nimic nu va mai rasufla!

          casandra

          04/03/2011 at 10:35 pm

          • Nu inteleg, cum adica „securizeaza” informatiile „din interior”? Adica pina acum Vamile erau ceva de unde te duceai si obtineai informatii ca ghiseul CFR?

            Cetatean

            04/03/2011 at 10:39 pm

            • Nu, dar erau in concurenta partiala. Se mai supravegehau reciproc. Sau era o sansa sa se supravegheze reciproc. O porcarie a unui comerciant putea trece de vama, dar era vazuta poate de GF sau de ANAF. si comerciantul poate nu voia sa plateasca 3 spagi. De acum, va plati doar una.

              casandra

              04/03/2011 at 11:10 pm

              • desigur,mai bine mai infiinteaza inca una de control si inca una de controla controlului si uite asa vom ajunge o tara de cotrolori
                de prezumtia de ‘ corectitudine ” s-o fi auzit?

                intamplator

                04/03/2011 at 11:26 pm

            • cred ca vor securiza ca la cfr;ca de la aia nu afli nimic daca suni;spun ” nu stiu”sa daca dai peste unul amabil”uita-te pe site”

              intamplator

              04/03/2011 at 11:11 pm

          • si la ANAF sunt rase 14% din posturi. Sustin in continuare, institutia tb regandita din temelie, inclusiv un alt personal.

            mar

            04/03/2011 at 10:43 pm

  30. @Cetatean ,
    de acord sa-i trimitem in opozitie , intrebarea pe cine punem in loc?

    gabriela

    04/03/2011 at 10:06 pm

    • Pe cine punem in loc? Nu importa! Casta politica trebuie sa se responsabilizeze odata si odata, sau sa-si franga gatul idiferent de consecinte.

      Intrebarea asta o vad obsesiv pusa, de parca lumea a inceput si se incheie cu niste natarai portocalii rupti cu totul de realitatile si cerintele celor care i-au creditat cu atatea eforturi!

      Galeata cu pixeli

      04/03/2011 at 10:12 pm

    • Partidul Politeia, cu un singur lucru trecut in program: pensii marite la pensioanari, salarii marite la salariati, si la restul, VMG pe viata :mrgreen:

      Cetatean

      04/03/2011 at 10:14 pm

  31. VMG = Viagra Multa Gratuit?

    victor L

    04/03/2011 at 10:21 pm

  32. LOOOL 😆 Da, da, venitul minim garantat e de fapt o viagra multa gratuita 😉

    Cetatean

    04/03/2011 at 10:28 pm

  33. Nu-mi convine ca as intra in categoria VMG 🙂

    gabriela

    04/03/2011 at 10:31 pm

    • Gabriale, tot ce trebuie sa retii din sintagma „VMG” e G-ul, de la „Gratuit”. E un cuvint care face minuni la vot 😆

      Cetatean

      04/03/2011 at 10:36 pm

  34. Ce palma le mai da Plesu:
    „Actorilor politici din opoziţie le-aş da un sfat: dacă într-adevăr vreţi să „scăpaţi“ de Băsescu, opriţi-i pe proşti, pe isterici şi pe lichele să-l mai înjure. Lăsaţi loc liber pentru argumentul credibil, pentru critica inteligentă, articulată, de o calmă severitate.”
    http://www.dilemaveche.ro/sectiune/situatiunea/articol/proprietatea-termenilor

    victor L

    04/03/2011 at 10:32 pm

    • Cu tristete si exasperare, sunt de acord cu dl.Plesu aici…

      casandra

      04/03/2011 at 10:39 pm

  35. @ Clemycali: Nu as pune asa gunoi cum sunt partidele noastre la nici o temelie!
    Orice risaca sa se contamineze.

    ela

    04/03/2011 at 10:44 pm

    • asa este, de numele lui celestini se asociaza si persoana Gabrielei Iordache.Oare ce surprize ne mai asteapta?

      mar

      04/03/2011 at 10:47 pm

  36. Theophyle

    04/03/2011 at 10:45 pm

  37. Eu nu inteleg absolut deloc care e drama ca nu s-a votat suspendarea automata din partid, si inca pe 3 ani, a celor trimisi in judecata.
    Exact la fel as fi votat si eu. Cazurile trebuiesc judecate separat, in unele se impune din start suspendarea, in altele nu si chiar daca e condamnat omul, iar in altele e bine sa astepti desfasurarea procesului.
    Ce e cu talibanismul asta? Mie imi place de MM si de SV dar propunerea mi se pare tampita. E bine ca s-a refuzat. Pai asa dadeam in judecata pe orice ptr orice si ramaneam fara nici un om in partid.
    Chiar e o idee bezmetica suspendarea automata. Ce e cu populismul asta ieftin?

    doruc

    04/03/2011 at 10:47 pm

    • cînd procurorul te trimite în judecată înseamnă că are nişte motive temeinice
      care e problema să fii suspendat?
      că doar nu eşti dat afară din partid, cum ar suna o „judecată” a partidului
      suspendarea nu e o condamnare din partea partidului, ci o rezervă – întemeiată şi rezonabilă – pînă la lămurirea pe care o dă instanţa

      a

      04/03/2011 at 10:54 pm

    • Nu este talibanism, era recunoasterea unor principii cu care s-a facut parada in campania electorala.
      Care este diferenta in acest moment intre PSD-ul lui Nastase si PDL-ul lui Oltean sa zicem?
      Daca toti sunt patati, merg in instanta. Ptr. completare/relansare aduceti oameni noi curati, in plus nu cred ca un partid are numai oameni corupti.

      mar

      04/03/2011 at 10:55 pm

  38. „Ca un gest de bunăvoinţă faţă de reformişti, propunerile lor vor face obiectul unui cod de etică, fără a figura în statut. Ca bonus s-a decis introducerea în statut a instituţiei autosuspendării din partid.

    „Au existat discuţii cu argumente de toate felurile. A rămas ca, în ceea ce priveşte partea de sancţiuni, s-a optat către actualul statut al PDL, care este cuprinzător şi alte drepturi urmează să fie reglementate în acest Cod etic, care este o premieră pe scena politică românească şi care arată că PDL, spre deosebire de alte partide, are o preocupare foarte serioasă pentru aceste lucruri”, a declarat, la finalul şedinţei Colegiului Director, purtătorul de cuvânt al PDL, Sever Voinescu.

    Mie mi se pare foarte corect asa. Mie imi plac oamenii rationali nu personajele de basme in care leii pasc linistiti pe campie alaturi de gazele.

    doruc

    04/03/2011 at 10:53 pm

    • aia ai mei de la PNL cu Codul Etic super meserias isi bateau joc de membrii.
      Doar nu o inventat PDlul codul etic cum crede Voinescu 😉

      Dan MAȘCA

      04/03/2011 at 11:06 pm

  39. Doruc, vom mai aveas ocazia sa discutam pe chestia asta, insa pina atunci, gindeste-te la viteza proceselor in Romania si la cit de mult se prevaleaza de ea indivizi care trebuiau de mult sa paraseasca, din buna cuviinta, scena politica.

    ma refer la Nastase, la Voiculescu, la Ridzi, la Miky Spaga, etc.

    Cetatean

    04/03/2011 at 10:55 pm

  40. suspendarea e o delimitare a partidului pînă la clarificarea ne/vinovăţiei membrului său de partid

    e dovada pe care o dă partidul că este interesat de integritatea
    ce dovadă de integritate e aia că îl suspendă abia cînd primeşte o sentinţă definitivă? atunci e obligat să se comporte astfel (dacă nu vrea să se compromită instantaneu)

    a

    04/03/2011 at 11:01 pm

  41. Mi-a placut, multumesc Theophyle.

    victor L

    04/03/2011 at 11:02 pm

    • Cu placere Victor 🙂

      Theophyle

      04/03/2011 at 11:04 pm

  42. Si ganditi-va la profesionalismul procurorilor si al judecatorilor. Sa am incredere in ei?
    I-as suspenda pe loc pe Pasat, pe Solomon sau pe Ridzi. Dar daca il trimite in judecata pe SV ptr ca calcat o gaina tre’ sa-l suspend si pe el?
    Exista autosuspendarea, exista un Consiliu pe probleme de etica, deci care e problema?
    Cu ce va incanta daca e suspendat automat in loc sa fie analizat intai cazul? Nu e mai corect asa?
    Pai prezumtia de nevinovatie nu se mai aplica? E suficient sa fie acuzat, gata, ajunge, nu mai trebuie dovezi? Ne uitam la TV si-i condamnam pe loc?
    Suspenda-l daca sunt fapte relativ clare, lasa comisia sau justitia sa se pronunte in alte situatii.
    Chiar nu pricep logica. Si reactia.

    doruc

    04/03/2011 at 11:03 pm

  43. dacă îl suspendă nu-l declară nici vinovat, nici nevinovat: e pe un teren neutru de unde poate reveni sau nu în funcţie de decizia judecătorului

    a

    04/03/2011 at 11:05 pm

  44. O comisie de etica mi se pare mult mai utila ca modalitate de promovare a valorilor si imaginii unui partid. Lasati-o sa actioneze, e mult mai edificatoare decat un mecanism ce actioneaza nediferentiat.

    doruc

    04/03/2011 at 11:07 pm

    • da’ ce păţesc, doamne-păzeşte, dacă sunt suspendaţi?

      nu pot trăi fără partid o vreme?

      a

      04/03/2011 at 11:11 pm

  45. Dar chiar nu am chef sa-l suspende automat si sa actioneze dupa aia bine mersi in organizatie. Vreau ca o comisie de etica sa se pronunte. Pentru ca suspendarea din partid nu ma incalzeste cu nimic. Omul ala are functii executive, voteaza in diferite situatii. Pai dupa logica asta nu ar trebui suspendat automat din functiile respective mai ales ca de multe ori e pus de un partid? E cu mult mai periculos sa fie lasat acolo daca e vreun infractor.
    Repet, concluzii de la caz la caz, masuri mult mai dure de la caz la caz, nu o simpla frectie ca gata, e suspendat, nu mai e al nostru, ne delimitam!

    doruc

    04/03/2011 at 11:13 pm

  46. Cine este Gabriela Iordache?
    cumva o membra PDL cu bube?

    skorpion

    04/03/2011 at 11:13 pm

  47. Exact cum am spus mai sus: NU EXISTA DREPTUL DE A FI MEMBRU DE PARTID SI DE A AVEA O CARIERA POLITICA IN EL.

    A fi suspendat din partid e la fel cu a fi eliminat de la un joc de table cu mosnegii in parc. Nu ti se incalca nici un drept constitutional. Mergi la alt partid, vericule, Dan Diaconescu te asteapta.

    Cetatean

    04/03/2011 at 11:15 pm

    • E un statut.Un set de reguli ce trebuiesc respectate.
      De la fotbal sunt eliminat daca arbitrul decide ca am incalcat o regula. Daca un jucator advers cade pe jos nu iau rosu direct, intelegi? Intai judeca, se consulta cu arbitrii de margine si dupa aia iau o decizie. Si dupa meci mai sunt judecat o data.
      Statutul actual impune judecata. Ce vreti voi e rosu direct cand se tavaleste unul pe teren.
      Ambele situatii pot constitui regulamentul unui joc.
      Oare de ce or fi apelat la institutia arbitrului cand puteau, vorba ta, suna in direct la Dan Diaconescu?

      doruc

      04/03/2011 at 11:25 pm

  48. Un foarte bun interviu in ultimul numar al Dilematica luat de Cristian Ghinea lui Bogdan Murgescu ceva asemanator celui aparut in Adevarul acum un an
    http://www.adevarul.ro/interviurile_2_plus_1/Bogdan_Murgescu-Am_ratat_toate_trenurile_dezvoltarii_0_275972936.html

    „… Atuurile României. Pentru un număr de ani noi ne putem baza pe diferenţa dintre nivelurile medii ale salariilor, asta până ajungem cam la 50-60 la sută din media UE. Asta ne poate ajuta să atragm investiţii. După aceea va trebui să ne revedem mixul de activităţi. Ceea ce înseamnă să ne pregătim încă de pe acum şi să investim în resursa umană şi în infrastructură.”

    Dan MAȘCA

    04/03/2011 at 11:17 pm

  49. Theophyle

    04/03/2011 at 11:31 pm

    • Nu-mi place de Boureanu dar aici are perfecta dreptate. A fost o propunere, a fost respinsa. In plus motivatia propunerii a fost analizata si eu sunt de parere ca problemele evidentiate au fost mult mai bine tratate cu noua decizie (comisie de etica,etc).
      Sau stati putin, daca vine de la MM, SV, CP gata, reprezinta chintesenta intelepciunii?
      In loc sa ne focalizam pe solutii insistam pe dogme si fetisuri.
      Nu vad cu ce dracu era mai buna suspendarea automata in locul analizei caz cu caz.
      CP asta ar putea sa se mute el la Dan Diaconescu, ca el e cu gura mare. MM si SV sunt oameni rationali in schimb. De aia imi si plac si-i respect.

      doruc

      04/03/2011 at 11:40 pm

  50. @ Doruc, passim
    stimabile, bati campii:
    propunerea MM se refera la cauze penale unde nu e suficient sa formulezi o cerere de chemare in judecata ca in civil; deci e vorba de un dublu filtru, la nivel de procuror si apoi la nivel de instanta; treaba cu datul in judecata ca sa ramana partidul pustiu e o aberatie
    iarasi, nu are nicio treaba prezumtia de nevinovatie cu suspendarea din partid; daca un restaurant poate filtra clientela, cu atat mai mult o organizatie poate stabili criterii de integritate si conduita pt membri;
    asta juridic vorbind, politic vorbind e mai simplu: pdl-ul e un partid de cacat care pe spatele lui basescu a ajuns de la sub 10% partid de guvernare, dupa care au inteles sa-i intoarca spatele; toata vorbaraia cu integritatea si respectul legii au fost gargara ieftina
    nicio problema, si noi pulimea/electoratul avem un cuvant de spus, la anu’ sunt alegeri

    razvan

    04/03/2011 at 11:34 pm

    • Ai ocazia sa votezi cu USL sau sa te abtii de la vot si sa sprijini in felul asta venirea USL la guvernarea. Aia sunt plini de etica din cap pana in picioare.
      Daca nu avem ingeri pai atunci alegem direct pe Scaraotchi, noi suntem oameni adevarati, nu umblam cu compromisuri!
      Sa ni se dea un partid perfect! ca altfel ne suparam.
      E dreptul tau sa votezi cu cine vrei.Mai ales daca ai altii mai buni!
      Daca nu, ii alegem pe cei mai rai sa se invete minte ca nu sunt perfecti!
      dar perfecti cum ne inchipuim noi, ca nu punem botul la argumentele altora, de pilda prosti ca mine!

      doruc

      04/03/2011 at 11:44 pm

      • pai asta iti scapa tie, usl (ca stil de a face politica) e in toti si in toate, chiar si in pdl
        propunerile de modificare a statutului tocmai in scopul asta au fost facute

        razvan

        04/03/2011 at 11:49 pm

  51. razvan

    04/03/2011 at 11:36 pm

  52. salve, razvan 🙂 PDL se joaca cu focul, or sa isi muste miinile in 2012 dar va fi prea tirziu. MI-i nimic, de haram le-a venit, de haram se duce puterea de la ei.

    Cetatean

    04/03/2011 at 11:36 pm

    • salut

      baietii au adunat destula osanza, si au soricul gros oricum
      mai rau e de noi, chiar n-o sa avem ce vota

      razvan

      04/03/2011 at 11:39 pm

    • Ei se descurca, nu-ti fa griji. Apropo, daca toti sunt la fel si nu conteaza cine vine de ce ne mai agitam pe aici?
      Asa, ca sa le aratam noi?

      doruc

      04/03/2011 at 11:45 pm

      • Doruc, vedem noi, pina in 2012 mai e vreme.

        Cetatean

        04/03/2011 at 11:49 pm

  53. Astia au ramas cu impresia ca lumea-i iubeste neconditionat 🙂

    Galeata cu pixeli

    04/03/2011 at 11:46 pm

    • ignora minia celor tradati in dragoste 😉

      Cetatean

      04/03/2011 at 11:51 pm

    • si ca sunt unici. De cate voturi este nevoie sa intri ca independent/ ce conditii sunt necesare?

      mar

      04/03/2011 at 11:51 pm

      • sincer, nu stiu, pentru ca eu nu candiez 😉 insa oricum s eva modifica legislatia electorala.

        Cetatean

        05/03/2011 at 12:12 am

        • am serioase rezerve dupa ziua de azi ca vor sa mai schimbe ceva. Crezi ca sunt tampiti sa se mazileasca singuri?

          mar

          05/03/2011 at 12:17 am

  54. http://www.gandul.info/politica/pdl-a-trantit-tezele-lui-macovei-traducerea-situatiei-cineva-arunca-o-piatra-tot-partidul-s-a-scufundat-s-o-caute-si-acum-suntem-toti-plini-de-rahat-8031762

    Acest partid de pesedei portocalii o va lua rau pe cocoasa. Si cum sa nu o ia, cind se zic astfel de chestii:

    „”Aş vrea să-i aud pe colegii noştri care vorbesc despre corupţia de la noi vorbind şi despre corupţia de la alte partide. Despre Năstase nu zice nimeni nimic?”.

    NU, taticule, s-au dus vremurile cind strigatul de lupta a lui Basescu „Jos PSD-ul corupt!” mobiliza oamenii. Nu, taticule, nu e suficient sa ni-l arati pe Nastase, cind stim ca prietenul tau Videanu e de aceeasi teapa. Nu, taticule, nu mai merge cu infierarea PSD-ului pentru ca PDL-ul sa primeasca, automat, votul. Nu, taticule, nu mai merge cu pisica „ei sunt mai corupti ca noi”.

    „Ţara arde, dar noi ne preocuăm de cine a colaborat cu Securitatea”, le-a reproşat colegilor săi preşedintele PDL Caraş Severin, Sorin Frunzăverde.

    O, da, Sorinache, tara arde pentru ca noua nu ne-a pasat de cine a colaborat cu Securitatea. Tara arde pentru ca in toate partidele sunt securisti. Da, Sorinache, arde tara, si o sa va arda voua paiele in cap in Opozitie unde o s ava trimitem noi, astia care ati profitat mie in suta de lupta, singfele si ranile lui Basescu.

    lasa, Sorinache, ca va aranjam noi.

    Cetatean

    04/03/2011 at 11:48 pm

    • saptamana trecuta am sta de vorba cu un nene din zona pastorita de Frunzaverde. Doamne ce deceptionat era omul ala, si era unul care munceste afara 10 luni pe an.

      mar

      04/03/2011 at 11:56 pm

    • O sa te aranjezi singur.O sa ne aranjam singuri. Ca ne uitam dupa cuvinte, astea ne inflameaza.
      I-auzi, singele si ranile lui Base! mama, o fi Mantuitorul pogorat printre noi?
      Ca daca da, e de inteles, cred ca MM, SV si CD joaca rolul celor 4 apostoli dupa unii, de unde si necesitatea adoptarii fara discutii a ce spun respectivii.
      Nu ar trebui sa-i intrebati si pe ei daca chiar se vad in rolurile astea? ca eu cred ca s-ar cruci.

      doruc

      04/03/2011 at 11:58 pm

      • Uite ce-i, doruc. Daca nu esti in stare sa deosebesti metaforele de sensul real al cuvintelor, ai o problema. Cind spun „lupte” politice, sper ca nu vezi pumnale zburind in aer si sabii in piepturile parlamentarilor. Cind spun „singe si rani”, sper ca te gindesti la o metafora, altfel nu as vrea sa te am nici ca partener, nici ca aliat politic.

        Hai ca ai obosit sustinind o pozitie BVB-ista. M-am facut ca nu vad, insa trebuie sa ti-o spun.

        Cetatean

        05/03/2011 at 12:02 am

  55. Sunteti in stare sa-mi explicati cu ce e mai buna solutia supendarii automate in fata celei de a fi analizat caz cu caz?
    Si de ce doar suspendare din partid si nu suspendarea automata din toate functiile?
    O suspendare automata arata a spalare pe maini, bagam sub pres, nu mai e al nostru. O analiza de la caz la caz poate impune decizii mai dure.
    Voi ce vreti? O solutie cu sanse mai mari de rezolvare a unor situatii sau o solutie adoptata ca vine direct de la Moise, e clar ca e perfecta?

    doruc

    04/03/2011 at 11:51 pm

  56. Salve, again! 🙂

    Cu adevărat spun vouă dragilor, că „istoria este în desfăşurare” !

    Superbele comentarii de la această inspirată postare, o dovedesc din plin.

    Istoria este în plină desfăşurare, numai că, fiecare dintre noi are propriul său adevăr, despre istorie.

    Cei care vor să îngroape sub tone de uitare istoria relativ recentă, neagă grozăviile petrecute şi încă netaxate.

    Cei care cred că istoria este numai o poveste de adormit copiii, cred că ne pot convinge că istoria începe acum.

    Cei care cred că statisticile pot înlocui realitatea vieţii, ne toarnă baliverne neostoit(e, iţi).

    Între timp, oamenii REALI, devin istorie (adică pur şi simplu, mor); istoria consemnează sec : românii, au devenit un popor migrator.
    Dacă este adevărat că patru milioane de români, au plecat pe alte meleaguri, în ultimii 10 ani, eu unul, chiar nu mai ştiu despre ce vorbim. 😦

    Voi, ştiţi ? 🙄

    tiberiuorasanu

    05/03/2011 at 12:00 am

    • salut @tibi 🙂
      stim cum nu? toti vom deveni pana la urma istorie 🙂 Cel putin pentru ai nostri!

      Theophyle

      05/03/2011 at 12:01 am

  57. ce expertiza analitica are o comisie de partid? ce analizeaza, ce documente consulta? cum pot ei sa decida daca urmarirea penala e buna sau nu?
    e o tampenie votul asta, clar se va da in functie de influenta respectivului membru in partid; un pitifelnic de la organizatia videle il va suspenda vreodata pe videanu, sa zicem?
    in schimb suspendarea automata este o garantie in ochii electoratului ca partidul nu e paravan pt corupti, e al dracului de simplu

    razvan

    05/03/2011 at 12:04 am

    • Este exact pe dos! Verdictul unei comisii va arata mult mai clar daca partidul e in stare sa ia decizii ferme cand se impune, indiferent de nume, chiar pe seama unor doezi inrerent incomplete!
      O suspendare automata poate fi de fapt praf in ochii electoratului, un paravan ptr corupti in spatele carora pot sa traga sfori, sa scape basma curata si sa revina spalat si curat!

      doruc

      05/03/2011 at 12:14 am

  58. PDL e dupa chipul si asemanarea societatii romanesti, tare, tare departe de a fi perfecta.
    Alternativa e perfectiunea mafiei si a lichelelor aduna in USL, PRM si la domnul Dan. Suntem pe cale sa ne-o sevim, ca popor.
    Pentru ca nu suntem capabil de niste discutii logice, preferam formele fondului.
    Povestea asta cu suspendarea e un bun exemplu.
    S-a creat o mare problema din faptul ca s-a ales o solutie mult mai logica in locul uneia sustinuta de multi, fara logica.
    Wow! Sincer, USL merita sa castige! De fapt stai, nici nu reprezinta o problema! pai ce, ei au criterii de etica? Nu au! Deci nu au probleme de etica! deci sunt mai buni!

    doruc

    05/03/2011 at 12:07 am

    • S-a inchis cercul, s-au epuizat posibilitatile logice de permutare. E vremea ca masa de poker politic sa fie aruncata in aer pentru ca toti isi impart carti pe sub ea.

      Cetatean

      05/03/2011 at 12:09 am

      • daca ai o alternativa perfect, te sprijin! daca solutia e lasa se intre astia in opozitie si sa vina USL ca sa se invete minte,atunci avem o problema.de logica.

        doruc

        05/03/2011 at 12:21 am

  59. razvan, asa cum am mai spus, au amestacat in mod deliberat problema prezumtiei de nevonovatie cu obligatia de integritate. ca si cum dindu-l pe un individ afara din partid i-ai fi dat o sentinta de condamnare pronuntata de ICCJ, completul de 5 judecatori. Smecherie ieftina. Pentru ei partidul e un vehicul spre imbogatire, nu o organizatie cu standrde etice. Opozitia le va prinde bine, se vor racori dupa atitia ani de putere si de fumuri la cap.

    Cetatean

    05/03/2011 at 12:08 am

    • C.chiar crezi ca respectivii au vazut si altceva decat imbogatirea. Mare parte din ei sunt migratori, in teritoriu a fost un trafic de speriat.
      Uitate cum este structurata societatea politica in provincie. Stanga – mare parte din cei care au avut functii inainte de 1990 si sunt nostalgicii.
      Dreapta mai tineri, multi au migrat de la stanga la dreapta functie de interese private (firme) job in administratie sau chiar dosare.
      Cand se intalnesc in oras se saluta si se pupa ca vechi amici, ba mai mult se si ajuta ca deh…urbea-i mica.

      mar

      05/03/2011 at 12:14 am

      • atunci de ce te agiti, daca toti sunt la fel?
        de ce idiotii astia au redus salariile,au dat afara bugetari,au arestat vamesi, s-au luat de Vantu, nu era mai simplu sa se pupe pe gingii cu astia de la Antena3?
        cumva iar o problema e logica?
        sau stai, de fapt totul a fost facut de Basescu!ca altfel nu faceau nimic astia!
        ma rog, mai e intrebarea de ce il sprijina pe Basescu dar deja sunt prea multe intrebari,nu?
        E mai misto asta cu toti sunt la fel.

        doruc

        05/03/2011 at 12:19 am

        • stii care este realitatea, nu este facut totul de Basescu. Dar daca nu era el PSDL-ul freca bancile in opozitie undeva la 10-15%. Daca sunteti realisti si vreti cu adevarat sa va reformati faceti curatenie in teritoriu si in institutii ca sa va recastigati electoratul ca altfel va fi jale. Sa nu mergeti pe ieeea ca scenariul din decembrie 2009 se repeta ca o patiti ca geoana.
          In primul rand oamenii nu vor merge la vot.

          mar

          05/03/2011 at 12:26 am

          • erata -PDL-ul

            mar

            05/03/2011 at 12:27 am

        • Haide, omule, nu era Basescu cu sula in coasetele lor, si acum Videanu vednea si propunea concedierea tuturor suplinitorilor din Educatiei (l-am vazut eu cu ochii mei la IRTV) iar Blaga spunea ca nu avem destui politisti la mia de locuitori si mai trebuie sa anjagam oameni.

          DA, daca nu anunta Basescu taierile in mai, nici acum nu taiau salarii si nu faceau curatenie in pensii.

          Cetatean

          05/03/2011 at 12:27 am

  60. Nu exista construct uman care sa dainuiasca o vesnicie, cu atitmai mult cu cit e cladit pe minciuna. mai devreme sau mait tirziu sistemul lor (baietii veseli din toate partidele) de relatii si structuri teritoriale se va prabusi. Lucram de zor la asta 😉

    Cetatean

    05/03/2011 at 12:19 am

    • Nostima asta! De prabusit e simplu ,punem toti umarul si impingem, dar ce punem in loc?
      Multe imperii s-au prabusit, dar cate sute de ani au trecut in conditii cu mult mai rele dupa caderile alea?
      Eu nu cunosc decat o singura alegere. Raul cel mai mic.Si un singur scop. Acela de a face raul cat mai mic. Daca e sa fim pesimisti, ca optimismul vede putin diferit.

      doruc

      05/03/2011 at 12:25 am

      • Doruc, tu esti membru de partid ? Ai avut vreodata ocazia sa vezi judecata unei comisii de etica ?
        Sau nu nu o vezi ca nu aveau chef sa judece si nimeni nu le poate face nimic ?
        Prevederea din statut este cit se poate de logica si astia din PDL se vede clar ca sunt niste mici nulitati ( vezi reactia lui Frunzaverde).
        Daca este in statut si spune clar : daca esti anchetat si trimis in judecata te autosuspenzi. Asta se intimpla si cind esti in incompatibilitate ( functie publica ce nu permite sa fii membru de partid).
        Este simplu si nu lasa loc de interpretari.
        Asa cu codul etic…

        Dan MAȘCA

        05/03/2011 at 12:37 am

  61. pe mine ma exaspereaza chestia asta: sa nu ne grabim, sa nu luam masuri extreme etc
    de cand e bunul-simt extremism? se taie capete? se confisca averi? doar se creeaza un cordon sanitar intre cineva posibil infestat si restul organizatiei

    razvan

    05/03/2011 at 12:21 am

  62. @doruc,

    distinse, dumneata inca nu pricepi ca PDL a inchis cercul. Distrugand complet farama de credibilitate politica ramasa dupa atatea vorbe, fapte si procese care NU au acoperire REALA, ci sunt gargara pura, vicioasa, imorala, dementza si iresponsabilitate absoluta a acestei clase politice profund perversa si antinationala.

    Galeata cu pixeli

    05/03/2011 at 12:26 am

    • Eu vad altceva. Eu vad rezultate, vad oameni care lupta, vad legi, vad actiune, vad reactie la reactiile populatiei.
      Eu vad nuante, tu vezi alb sau negru.
      Nu caut si nu o sa caut perfectiunea, e ridicol asa ceva. Nu vad totul in negru, nu vad totul in roz, nu astept totul de la un om sau un partid. Tu, si nenumarati altii ca tine asta faceti.
      Asteptati sa vi se dea,totul,imediat,fara efort.
      E complet aberant sa ceri totul de la o clasa politica, e expresia societatii, nu salvarea ei!

      Tu vezi Antena3 si Irealitatea. They got you!
      They got us!

      doruc

      05/03/2011 at 12:34 am

  63. Prabusirea a simplu de facut, toti punem umarul si gata!
    Partea cu (re)constructia insa cum e?
    in 20 de ani ce a iesit?

    doruc

    05/03/2011 at 12:28 am

    • ce se vede acum, iar la „evolutie” si „modernizare” a pus umarul si PDL-ul prin deciziile luate ieri.
      Nu poti sa vorbesti de reforma si modernizare iar gunoiul sa-l ascunzi sub pres.

      mar

      05/03/2011 at 12:34 am

      • Nu ai inteles nimic. Nu se ascunde nimic. E doar o alta solutie la problema, mult mai logica.
        Dar voi nu vreti o alta solutie voi vreti sa fie exact cum spuneti voi. De ce nu sunteti in stare sa aduceti argumente?

        doruc

        05/03/2011 at 12:40 am

        • vrei argumente – priveste in jur si vezi cum stam cu coruptia. Nu mai putem invinovati opozitia ca fraiele sunt la voi.
          Legat de solutii da le vrem pe ale noastre, si stii de ce ..ptr. ca noi va votam si vrem standarde morale si indicatori de performanta. In PM se foloseste un termen – vrem ideii si actiuni sustenabile cu efecte pe termen mediu si lung.

          mar

          05/03/2011 at 12:49 am

    • nu am sa accept niciodata sa-mi mai dau votul unor smekeri imbuibati si hoti. Gata s-a terminat cu raul cel mai mic. Am inghitit toate gunoaiele si ei au facut bani din hotii

      Theophyle

      05/03/2011 at 12:39 am

    • @doruc:

      daca te-ai fi ostenit sa arunci o privire pe blogul meu, ai fi observat cat m-a prins pe mine propaganda Realitatii sau Antenelor.

      Eu mi-am rupt din timpul liber luni de zile facand nenumarate postari, aproape zilnic intr-o vreme, ca sa sutinem partea reformatoare a societatii romanesti. Si ca mine sunt o multime, fara sa obtina vreun beneficiu moral sau material. Si nici macar nu suntem membri PDL.

      Noi treaba ne-am facut-o. Cei pe care i-am votat sau i-am sustinut au facut averi. Tu ce ai facut?

      Pentru mine esti doar un Gica speriat de necunoscut si de perspectiva destramarii iluziilor in care te complaci. 🙂

      Galeata cu pixeli

      05/03/2011 at 12:46 am

  64. Cu reconstructia te ocupi dumneata.

    Noi darimam, daca poti gasi ceva caramizi bune printre darimaturi, esti cu atit mai de laudat. Noi am ajuns la concluzia ca se cam impune o demolare in Modrogan, pentru ca baietii se cred intr-un zgirie nori si ei sunt de fapt tot in sandrama.

    Cetatean

    05/03/2011 at 12:34 am

    • Doar nu crezi ca e cineva sanatos la cap care ar incerca sa contruiasca intr-un loc unde populatia se ocupa cu daramat orice nu e egal cu perfectiunea. Incerci o data, incerci de doua ori si dupa aia te duci in zone cu un cod de constructii mai permisiv.
      Ca sa fiu clar nu ma refer la PDL, ca nu ma intereseaza, ci la o societate.
      Daca scopul tau, domnule Cetatean este sa darami PDLul pai zau daca te inteleg. E atata lume care se ocupa cu asta, e ca si facut.
      De ce pierzi timpul cu asa ceva? Depui o cantitate impresionanta de energie, as fi putut sa pun pariu ca ai cu totul alt motiv, mult mai, scuzati expresia, constructiv.

      doruc

      05/03/2011 at 12:47 am

  65. institutii care functioneaza si sunt decuplate de nebunia din tara.
    http://www.evz.ro/detalii/stiri/viata-secreta-a-martorilor-protejati-923122.html

    mar

    05/03/2011 at 12:37 am

  66. ca o concluzie, unii sunt multumiti de cum arata Romania azi, altii, mai demolatori din fire si care nu vor sa actioneze sub inteleapta obladuire a partidului, nu sunt multumiti si vor schimbare

    razvan

    05/03/2011 at 12:41 am

  67. doruc nu stiu cate voturi ai adus tu! blogul asta a adus mii de voturi, nu sute, mii!

    Am lucrat zi siu noapte pentru niste hoti si smekeri de genu BVB sau Boureanu! Gata s-a terminat.

    DA, SI DA VREAU OAMENI CINSTITI! nu hoti care au facut milioane din afaceri cu statul. Ai sa vezi ce va publica blogul asta cand vor veni sa ne ceara suportul!

    Theophyle

    05/03/2011 at 12:42 am

    • Dar mie nu mi se pare direct ca ai lucrat ptr PDL, bvb sau MM sau Base.
      Ce dracu ar cauta lumea pe un blog de partid, eu unul as fi complet neinteresat.
      Eu caut principii, schimb de idei, corectitudine, informatii si asta am gasit aici. Nu vine cineva aici ca il sprijini pe Base.
      Sprijin si critic de la caz la caz si in general asa am perceput si activitatea ta si tocmai de aia o apreciez.

      doruc

      05/03/2011 at 12:53 am

    • Prietene Teofil, relax! 🙂

      Cred că ştii foarte bine ce înseamnă psihologia inversă.

      E limpede ce fac unii postaci : se prefac. 😀

      Adică, : + D = 😛

      tiberiuorasanu

      05/03/2011 at 12:59 am

  68. ha-ha-ha
    Cetatean, vad esti usl-ist sau antenist sub acoperire, de vreme ce ai pareri critice despre unii din pdl

    razvan

    05/03/2011 at 12:50 am

    • Mda’ toti suntem acoperiti. Chiar si eu ma duc sa ma acopar cu adevarat…sub o plapuma 😆

      Theophyle

      05/03/2011 at 12:52 am

      • Noapte buna!

        mar

        05/03/2011 at 12:54 am

  69. Ma duc si eu va las, uslasii lui tata :mrgreen:

    Noapte buna tututor, de miine mai avem niste baieti veseli pe lista, avem treaba! 🙂

    Cetatean

    05/03/2011 at 12:53 am

  70. Deci sa recapitulam. S-a pornit de la o decizie despre suspendarea automata.
    S-a ajuns la concluzia ca exprimand dubii despre suspendarea automata sunt fan PDL, bvb, boureanu, coruptie, afaceri cu statul, multumit cu situatia actuala si nu vreau schimbare.
    Daca in schimb eram de acord cu suspendarea automata eram exact pe dos, deci bun.
    Foarte misto.

    Oameni buni, v-ati inflamat complet aiurea!
    O problema are deseori mai multe solutii!
    Si eu si altii am ales alta, solutionarea conteaza, nu metoda!

    doruc

    05/03/2011 at 1:03 am

    • Mnoa, cu toată stima, o problemă indiferent care ar fi aceea, nu poate avea decît o singură rezolvare/soluţie corectă, chiar dacă sunt mai multe căi de rezolvare, a acelei probleme.

      tiberiuorasanu

      05/03/2011 at 1:13 am

      • deci o singura rezolvare corecta dar mai multe cai de rezolvare!
        Superb spus!
        Adica daca problema mea e sa ajung din punctul A in punctul B e o singura rezolvare/solutie corecta si anume daca merg cu un Logan furnizat de C.Preda. Daca in schimb iau trenul, bicicleta, o Skoda, un Audi, deltaplanul nu e o solutie corecta ci doar o amarata de cale de rezolvare.
        Cu alte cuvinte solutia corecta nu poate fi decat a mea, unde eu sunt …si aici fiecare completeaza cu CNPul si adresa din buletin.
        Pai ziceti asa mai tovarasi, ca sa nu mai intram in contradictoriu!
        Deci cand sunt situatii de genul asta posteaza numai aia cu Logan, ca daca nu au Logan e clar ca sunt corupti, mama lor de antireformatori!
        Maine o sa fie subiect doar ptr aia cu permis de deltaplan aia care nu au sa se abtina, ca risca sa zboare!
        Si eu, naivul, care credeam ca problema e sa ajungi din A in B!

        doruc

        05/03/2011 at 1:24 am

        • doruc 🙂
          nimeni nu se inflameaza. Discutam. Asa fac amicii. nu?

          Theophyle

          05/03/2011 at 1:29 am

          • da Theohyle, dar zau ca am impresia ca o sa murim cu totii din friendly fire, tras din pusca cu luneta din prea multa dragoste!
            Toti astia de pe aici avem obiective si valori comune si cred sincer ca si printre alesi putem gasi aliati decenti!
            Nu suntem perfecti, nici unii! hai sa criticam, hai sa incercam sa ne imbunatatim, dar hai sa nu ne omoram doar ptr ca nu suntem toti tineri, frumosi, bogati, ultra inteligenti si cu colesterolul in limite normale!
            Crezul tau pe care l-ai declarat pe blogul asta e mult mai uman, ne defineste mult mai bine!
            Scopul meu e mai binele,e ceva progres ptr societate, chiar daca mai incetisor, nu sa-l sustin pe Boureanu, sa-l omor pe Ponta, sa daram pe nu stiu cine si sa ader trup si suflet la tezele din Aprilie a cine stie carui grup!
            turbez cand vad pusa stampila cu toti sunt al fel!
            e ca si cm efortul tau, al lui Base, in mica masura al meu, al lui Morar, al Monicai Macovei, al politistilor alora de s-au infiltrat printre vamesi, al soldatilor din Afganistat, al lui bascaliosul, Al lui Cetatea, e ca si cum ar fi degeaba!
            Nu, nu e!
            se fac progrese si pretul cu lupte grele!
            Sa nu cedam inca!

            doruc

            05/03/2011 at 1:48 am

  71. As dori sa aduc in atentia comentatorilor un element dusmanos, corupt si antireformator:
    Iata ce a declarat
    „Au existat discutii cu argumente de toate felurile si unii au sustinut ceva, altii altceva. Firesc. Pana la urma, a ramas, in ceea ce priveste partea de sanctiuni, mai degraba s-a optat catre actualul Statut al PDL, care este cuprinzator, alte chestiuni urmeaza sa fie reglementate in acest cod etic, care, din punctul nostru de vedere, este o premiera pe scena politica romaneasca si care arata ca PDL, spre deosebire de celelalte partide, are o preocupare serioasa in aceste chestiuni (…) membrii PDL vor avea dreptul sa se autosuspende din partid. Pana la urma este o chestiune de onoare”.
    deci ce vrea sa spuna acest domn, ca respingand autosupendarea si adotand aceasta decizie PDL are o preocupare serioasa in aceste chestiuni? ca e altfel?
    pai nu e!
    Membrul asta e domnul Sever Voinescu!
    Eu nu mai votez cu el, stau in sectorul 5 oricum, alesul meu va fi Vanghelie, deci nu se poate sa votez cu un corupt ca Voinescu! De Monica Macovei sa nu mai aud, ca i-a luat casa lui taica-su, am auzit la Antene!
    Poate cantiteaza domnul Dan la mine in sector, poate domnul Catalin Voicu, poate Vantu, ca sunt parapantist oricum!

    doruc

    05/03/2011 at 1:37 am

    • Buna dimineata. Poate o avea treburi. Lasa ca apare el.

      clemycali

      05/03/2011 at 7:46 am

  72. Buna Dimineata 🙂
    Postare noua!

    Theophyle

    05/03/2011 at 10:00 am

  73. Felicitari pentru carti si pentru munca de furnica pe care o faceti !
    Dupa parerea mea, sunt foarte bune comentariile despre Orient.
    Cred ca ar fi interesant sa continuati analiaza si despre restul Africii, o zona destul de putin cunoscuta de publicul nespecialist.
    Inca o data FELICITARI !

    Horica

    05/03/2011 at 3:19 pm


Comentariile sunt închise.