Politeía

Quis custodiet ipsos custodes?

S.O. Vîntu şi teoria constipaţiei

Sunt sigur ca Vîntu are o foarte buna parere despre el, rolul lui in viata societatii romanesti si marile succese pe care le-a avut, fara sa mai discutam de averea cumulata si de influenta pe care si-a castigat-o cu ajutor institutiilor de presa pe care le-a cumparat cu multi bani pentru a-si asigura protectia in fata unor “surprize” neplacute cu legea pentru boroboate din trecutul mai mult sau mai putin recent.   Sunt la fel de sigur ca Vîntu are suficient de multi politicieni datornici si santajabili (unul aproape a ajuns Presedintele Romaniei), judecatori si demnitari de toate felurile, asta ca sa nu vorbim de asa numitii jurnalisti, care au prestat servicii contra cost fara sa  moara de dragul deontologiei jurnalistice.

Deci teoria constipaţiei, prezentata de fiecare data cand ajunge la judecatorie, nu tine! Chiar nu.  As dori sa-i transmit domnului respectiv ca daca ar fi trait intr-o democratie eficienta ar fi fost de mult in inchisoare sau ar fi fost in locul dlui Popa fugar in Indonezia.

Cand Vîntu discuta despre nedreptatile pe care el considera ca le indura si despre telefoanele ascultate, ar trebui sa stie ca acest superb cazier de fapte bune cu care este inzestrat l-ar fi propulsat de mult in atentia oricarui organ de urmarire din lumea democrata. In America ar fi fost ascultat de FBI din prima zi dupa SAFI sau FNI. Mare noroc are Vîntu, mare de tot! Romania nu este singura tara din lume in care exista retele de crima organizata care includ politicieni, judecatori si oameni de afaceri ca dansul. Intrebarea este simpla: au reusit acele democratii sa combata acest fel de infractiuni cu ajutorul legislatiei penale obisnuite? Si aici raspunsul este absolut negativ!

Spre exemplu – exista in codul penal italian un vestit articol care se numeste articolul 41 bis . Daca Vîntu ar fi fost judecat in Italia sub acest articol, blandetea tratamentului de care se bucura in Romania ar fi fost probabil de neinchipuit. Statele Unite ale Americii au inteles inca inaintea italienilor ca nu se poate juca cu oameni ca Vîntu si au elaborat o legislatie care face parte din codul penal federal, legislatie numita RICO (Racketeer Influenced and Corrupt Organizations Act – Organized Crime Control Act of 1970),si dragi cititori, incadrarile domnilor sunt exacte pentru aceasta legislatie. Daca Vîntu ar fi fost judecat sub RICO Act,  ar fi fost suficient de probat interceptarile telefonice!

Deci ce pot eu sa va spun? Vîntu are noroc, personal mi-e greu sa cred ca va face puscarie. Am o singura mangaiere – ca cineva i-a aplicat un laxativ pentru a proba existenta teoriei constipaţiei. Aferim!

81 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. SAFI = Viorel Catarama
    Asta a fost uitat cu totul

    bujold

    23/02/2011 at 2:11 pm

  2. Scuzati de vorba rea, dar in astfel de cazuri democratia este o proasta, si e umilita cu propria-i vointa.

    victor L

    23/02/2011 at 2:17 pm

  3. I-as invita la SPA-ul escrocului asta pe toti pagubitii.
    Sa se relaxeze, sa mai uite de banii furati.
    Cred ca s-ar face repede dreptate.
    Exemplar !

    Tzepelica

    23/02/2011 at 2:20 pm

  4. Vantul este constipat
    Nu mai sufla neincetat
    Cre’ca s-a mai domolit
    De cand la picior s-a lovit
    Ori de-atatea limbi in .. dos
    Date de jur imprejur
    De jurnalistii cu rate
    Ce-au batistele curate

    Creanga

    23/02/2011 at 2:20 pm

  5. Cetatean

    23/02/2011 at 2:21 pm

    • Salutare,
      Nu cred ca mediul virtual are asa mare influenta cum crede dl Lazaroiu, Turambur stie mai multe. Nimic nou sub soare, totu-i o reluare, asa zice Sebastian, eu cred com vedea la an, nici Dumnezeu nu stie, ce a fost si ce-o sa fie.

      Creanga

      23/02/2011 at 2:46 pm

    • Lazaroiu bate campii, in nota obisnuita.
      Isi da importanta si face pe interesantul.
      Sa-l traga cineva de maneca.

      Tzepelica

      23/02/2011 at 2:49 pm

    • buna ziua
      pe mine ma nedumereste altceva: tot discutam de partide dar noi nu am stabilit ce gen de administrare politica vrem: gen us,unde cistigatorul ia tot si schimba tot,pina la pompieri
      sau gen uk unde cistigatorul ia tot,dar schimba numai la virf,pastrind baza administratiei intacta?

      credn ca de aici ar trebui sa inceapa;
      daca optam pentru schimbam tot-cum e acum- nu vom avea o administratie eficienta,coerenta si onesta in veci vecilor
      daca optam sa pastram osatura birocratiei neschimbata din alegeri in alegeri si orice abatere a acesteia sa fie sanctionata avem ceva sanse
      altfel poate sa vina si mama maei lui alba ca zapada ,ca degeaba,si peste 50 ani tot ii vom da dreptate lui caragiale si ionesco

      intamplator

      23/02/2011 at 2:58 pm

  6. Eu presimt ca si-o va lua puternic peste bot domnu’ vantu. si nu de la oricine, ci de la doamna justie ca sa-l dea ca exemplu celorlalti.

    Radu

    23/02/2011 at 2:40 pm

  7. cineva trebuie dat in piata publica;
    vintu e candidatul perfect:
    a inselat milioane de oameni
    politicienii scapa de un martor incomod si nu vor mai avea obligatii jenante
    condamnarea lui vintu acum e win/win situation

    intamplator

    23/02/2011 at 2:52 pm

    • Pare a fi cea mai buna solutzie,dar,presupun eu,cu o singura conditzie:sa se opreasca aici si justitzia(anchetele ciripelele etc) si el.Ori din ceea ce citesc nu lasa deloc impresia ca sov accepta solutzia asta.In plus fluiditatea sa este extrem de ingrijoratoare pentru multzi de-ai sai.
      Situatzia e foarte interesanta.
      Cum zicea Theophyle(excelent titlu 😆 ) cu un laxativ corespunzator se lasa cu „precipitatzii” extinse.

      mircea

      23/02/2011 at 3:22 pm

  8. Procesul asta va trena pana se schimba regimul. Din pacate.

    Galeata cu pixeli

    23/02/2011 at 3:04 pm

    • Nu cred.Cineva trebuie aruncat cu mult tam-tam in groapa cu lei.Iar Vantu ar oferi spectacolul complet.
      Fara sa mai spun ca ofera satisfactie si sustinatorilor.

      ela

      23/02/2011 at 3:22 pm

      • Asta e dorinta ta personala (wishful thinking), nu gasesc insa vreun argument concret in sprijinul ei.

        Galeata cu pixeli

        23/02/2011 at 3:36 pm

        • Ai dreptate;daca ne concentram multi,multi pe dorinta asta,se implineste oare? 🙂

          ela

          23/02/2011 at 3:38 pm

    • Nu numai procesul asta. 😦

      Tzepelica

      23/02/2011 at 3:38 pm

  9. Viorica Costiniu e foarte îngăduitoare: dintr-un lot de 15 poliţişti de la vama Albiţa a arestat 7 poliţişti dar a lăsat în libertate 8.

    Nici un alt judecător n-a făcut astfel de discriminări de cînd au început arestările în vămi.

    a

    23/02/2011 at 3:18 pm

    • printre cei judecaţi în stare de libertate, prin graţia Vioricăi Costiniu, e şi şeful poliţiei de frontieră Albiţa

      a

      23/02/2011 at 3:30 pm

  10. Aici, o veritabila disputa doctrinar-ideologica (din categoria „ba pe-a ma-tii !”): 😆

    http://www.evz.ro/detalii/stiri/ponta-udrea-este-regina-spagilor-din-vami-922140.html

    Tzepelica

    23/02/2011 at 3:21 pm

  11. Bun articol.
    – In opinia mea SOV nu putea sa existe decat in Romania.
    – Oarecum il meritam
    – Desi trebuia sa fie de mult in puscarie nu cred ca va ajunge nici macar de data asta

    Mi-am adus aminte de un interviu pe care il redau in link:
    http://www.romaniacurata.ro/anchetatorul-lui-sov-geoana-trebuie-sa-fi-auzit-de-popa–807.htm
    Din simplitatea relatarilor imi dau seama cat de adevarate sunt lucrurile povestite.

    zaPaco

    23/02/2011 at 3:39 pm

  12. Ceva totusi se intampla. In CSAT, sau in servicii, undeva s-a hotarat ca trebuie purtat un razboi adevarat cu hidra. Altfel tara piere. Valul de arestari nu ar fi posibil fara o decizie tacita a serviciilor de a sprijini lupta anticoruptie.

    Galeata cu pixeli

    23/02/2011 at 3:47 pm

    • „razboi adevarat” pe mama lor de hoti

      decizia cred ca s-a luat: „ba ….. hai sa plimbam niste vamesi pe la televizor ca altfel nu ne baga Franta si Germania in Schengen”

      zaPaco

      23/02/2011 at 3:55 pm

      • vor rămîne plimbaţi pe la televizor doar dacă judecătorii nu-şi fac şi partea lor de treabă

        deci, totul poate rămîne la stadiul de „show” doar dacă judecătorii decid astfel, să nu participe la lupta anti-corupţie

        de aceea, cred că serviciile şi procurorii ar trebui să aibă (cel puţin) un plan B, ca să-i strîngă de coaie pe judecători dacă ăştia vor să-i lase în ofsaid

        a

        23/02/2011 at 5:04 pm

  13. Oportunismiul idiot in faza finala: un dezertor din UNPR sa intoarce inapoi 😆 Dupa ca a fugit la PSD si i-a facut albie de porci pe independenti.

    http://www.hotnews.ro/stiri-politic-8331394-liviu-campanu-reinscris-unpr.htm.

    Individul revine deci cu coada intre picioare la UNPR. Va dati seama ce foame si ce disperare e la PSD, daca nu au stiut sa tina un senator, acuma cind Puterea are doar un vot in plus la Senat?! Cu asta, Puterea are doua voturi in plus.

    Omul trebuie premiat pentru faptul de a fi cel mai liber-schimbist.

    Cetatean

    23/02/2011 at 4:10 pm

    • Bungee jumping poilitic. 😀

      Galeata cu pixeli

      23/02/2011 at 4:12 pm

    • ce figura de mardeiash are…
      astia chiar ca trebuie sa treaca inainte de a-si depune candidatura pe la psihiatru

      intamplator

      23/02/2011 at 4:50 pm

      • o figura de hot prost!

        Theophyle

        23/02/2011 at 4:55 pm

    • … si ce este la UNPR daca l-au primit … 😦

      CFG

      23/02/2011 at 5:01 pm

  14. […] Read more: S.O. Vîntu şi teoria constipaţiei […]

  15. Creanga

    23/02/2011 at 4:58 pm

    • 😦

      Theophyle

      23/02/2011 at 5:20 pm

  16. City 🙂
    Mie mi se pare buna analiza lui SLazaroiu.Pericolul spargerii pdl in diverse fractziuni l-am semnalat de ceva timp.Raman insa intrebari.Cum se poate construi un mesaj puternic a.i. interesul pdl sa se plieze pe interesul de mai bine al tzarii ptr.ca electoratul sa fie atras in continuare de pdl.De fapt intrebarea este,sub ce forma pdl-ul poate sa ajunga in parlament(chiar si la un procent mai mic) a.i. in jurul sau sa se poata construi majoritatea necesara ptr.ca piratul sa-si continue programul.Este pdl capabil de sacrificii importante(arestari) + o comunicare mult mai eficienta in sensul asta.Poate fi atat de dibaci incat sa asocieze in mentalul colectiv,ca justitziarismul este strans legat de ceea ce pui pe masa ? Este vital ptr.ei ca sa apara o vizibila imbunatatzire a calitatzii vietzii oamenilor,prin revigorare economica.Or ptr.asta e nevoie de credibilitate construita pe cei mai solizi piloni ai pdl,dar aici se intra intr-un cerc de care pe care ,iar usl asteapta la cotitura speculand aceleashi vechi slabiciuni omeneshti.Mesajul asta cu dezicerea mi se pare a fi cu doua taishuri.Trebuie ales cel care taie mai putzin.Probabil un mesaj cat mai puternic in care eventauale si probabile mishcari la varful pdl nu inseamna o dezicere de politica anterioara(foarte greu de demonstrat insa) ci intrarea intr-o noua etapa cu un partid puternic reformat.Ramanerea cu aceaiasi lideri ridica iar mari probleme,tocmai din cauza masurilor luate pana acum(prost percepute de marea masa si cu ajutorul vuvuzelelor dar si proasta comunicare/jumatatzi d masura).Un alt partid chiar nascut din spuma marii(diverse variante) dar fara niciun „portofoliu” de realizari ar putea avea aceasta fortza ptr.a obtzine sprijin popular suficient ? Zic si io. 🙂

    mircea

    23/02/2011 at 5:05 pm

    • Draga Mircea 🙂
      Pentru a schimba ceva (nu vorbesc de reforma, astia i-au scos nume rau la cuvant) ai ne voie de trei lucruri.

      1. necesitatea;
      2. putinta;
      3. vointa.

      majoritatea inteleg necesitatea; majoritatea nu pot sa faca ceva de frica ca-si vor pierde culcusurile cald, vointa este numai verbala si la nivelul extremelor din partid in randurile trei si mai jos.

      Deci Nu cred ca se va intampla ceva. Poate dupa ce vor fi batuti mar in 2012

      Theophyle

      23/02/2011 at 5:09 pm

      • Am aceleasi feelinguri ,Theophyle :)… da` cine stie,vorba lui Creanga 🙂

        mircea

        23/02/2011 at 5:19 pm

  17. Mircea, salut! 🙂

    „Cum se poate construi un mesaj puternic a.i. interesul pdl sa se plieze pe interesul de mai bine al tzarii ptr.ca electoratul sa fie atras in continuare de pdl”.

    Justitie, justitie si iar justitie. Asta inseamna reforma radicala in partid, modificarea legilor Justitiei, reforma Constitutiei.

    Omul se revolta ca nu are ceva pe masa, insa se revolta si mai tare ca altii au masa incarcata pentru ca au furat si nu sunt pedepsiti.

    Cetatean

    23/02/2011 at 5:30 pm

    • Total de acord!

      Theophyle

      23/02/2011 at 5:32 pm

      • Si eu sunt de acord. Dar tepele din Piata Victoriei au ramas doar in discurs.

        Hronic

        23/02/2011 at 11:06 pm

    • sau ,mai degraba,vrea sa fure si el;
      majoritatea romanilor nu spun „ala e hot,sa-l izolam”spun”ia uite ce shmecher e ala,s-a descurcat”
      faceti un test;
      si va mai sugerez inca un test: de cite ori vi se se spune sa faceti ceva,analizati-va si veti descoperi ca la majoritatea romanilor primul gind este cum sa te justifici in cazul esecului si nu cum sa faci acel lucru;
      asta e,din pacate,mentalul romanesc

      intamplator

      23/02/2011 at 5:43 pm

      • Unii sunt satui de specialisti in „mentalul romanesc”, cred ca este bine sa fim mai moderati.

        Gino

        23/02/2011 at 6:01 pm

        • e mai bine sa ne credem cei mai cinstiti ,viteji si etc…si mereu „aialalti are ceva cu noi care am stat stavila la turci ca ei sa se imbogateasca”

          intamplator

          23/02/2011 at 6:14 pm

          • Nu caut sa intru intr-o controversa dar ar fi mai corect sa spuneti direct ce incercati sa subliniati, ca nu putem, ca nu meritam, sa mai stam, ca libertatea nu-i pentru noi, ca democratia este pentru elite, sau ce? Nu ne credeti trogloditi pe 90% din romani. Sau ce nu va place la noi?
            Nu voi mai interveni, indiferent de raspuns.

            Gino

            23/02/2011 at 6:26 pm

      • buna seara!

        aveti dreptate,in majoritatea cazurilor,cei care acuza hotia o fac nu din spirit justitiar,ci din invidie.

        Gabi Dumitru

        23/02/2011 at 6:22 pm

    • Salve City 🙂 (scuze de intarziere)
      De acord cu voi (City ,da` le spui parca am fi la 1907 🙂 )
      Insa care e distributzia pentru astfel de situatzii ? Eu cred ca multzi pensionari(in general de stanga) n-ar intra in logica asta,foarte corecta de altfel dupa parerea mea,daca ar avea mai multzi bani(fara sa intzeleaga mecanismele economice defapt) le pasa mai putzin de justitzie si mai mult de asistentzialitatea cu care s-au obishnuit.Ashteptarile lor(nu intotdeauna foarte inalte) pot fi pline de surprize.
      Culoarul de dreapta si nehotaratzii conteaza mult in ecuatzia asta.Justitzia este strans legata de premizele unei relansari economice cat mai vizibile si de preferat cat mai repede,pentru a da consistentza optziuniloe electoratului de pe partea asta.E clar ca justitzia este fundamentul,dar trebuie sa avem rezultate economice pentru a mentzine cat de cat electoratul pdl(si dreapta in general)

      mircea

      23/02/2011 at 6:25 pm

  18. avînd în vedere ultimele evoluţii din lumea arabă, mă gîndesc că, totuşi, mişcarea pornită de Obama în Egipt nu e aberantă, ba chiar poate fi o lovitură de maestru
    (asta e, recunosc că poate m-am înşelat 100% 🙂 )

    poate, cine ştie?, capătul dominoului se vrea a fi China şi, de ce nu, Rusia!
    (de Iran, nu mai vorbesc că era în calcul=

    a

    23/02/2011 at 6:14 pm

  19. Ce nu pot pricepe nici in ruptul capului: de ce nu comunica guvernantii. Acum macar au dat pensionarilor, dupa 20 de ani,pentru prima data sporurile pentru grupa de munca.
    Pai sa fiu eu partid de guvernare,as afisa pe toate gardurile cresterea asta. Si orice papagal l-as trimite la vreo televiziune sau la ziare sau la asociatiile de pensionari, la a doua fraza l-as pune sa spuna de crestere,care e cam pana la 20% in prima din cele 4 etape.Astia se lasa bagati in scandaluri si nu stiu sa faca stiri pozitive.

    ela

    23/02/2011 at 6:41 pm

    • de natangi ce sunt @ela 😦

      mircea

      23/02/2011 at 6:52 pm

  20. Obama; Este in Maimutzoi; Manipulat De Altzii:

    MODERARE
    Draga Theo. Obama este Presedintele ales al Satatelor Unite. Deci el nu este ceea ce zici tu. Putem sa-l iubim sau nu. El este ALES!

    theo

    23/02/2011 at 6:43 pm

  21. Hehehe
    Lista lui Kisss http://economie.hotnews.ro/stiri-economie-8331933-lista-lui-kiss-arhiva-secreta-din-piata-victoriei.htm
    popcorn, bere si rabdare: in seara asta senzatii 🙂 🙂

    Un tanar de stanga

    23/02/2011 at 7:03 pm

  22. Cu PRM USL s-a trezit cam tarziu 🙂 … ce strategie, ce tactica, sunt dusi cand vine vorba de ratiune …

    http://www.hotnews.ro/stiri-politic-8331985-kelemen-hunor-perspectiva-colaborarii-dintre-udmr-usl-nu-este-prea-roza-prm-intrat-alianta-usa-din-dos.htm

    CFG

    23/02/2011 at 7:12 pm

  23. Dragilor, seara bună! 🙂

    Furați de verb, unii dintre cei care scriu aici îl pun pe Theophyle, gazda noastră în situații, hai să zicem, delicate. 🙂
    Nu uitați că Theophyle este cetățean american, trăitor după alte reguli în ceea ce privește respectul simbolurilor naționale și autorității alese și acceptate de către toți concetățenii!!!

    Dacă la noi, pe malurile Dâmboviței, niste români albaștri își permiteau să-l insulte golăneste pe seful statului, instigati de niste politicieni mărginiți și idioți, așa ceva e de neconceput intr-o democrație autentică.
    Prin anii ’60, parcă, la o ceremonie olimpică de premiere, un atlet american de culoare a protestat cu pumnul ridicat când se intona imnul tării sale, SUA. A fost urgent taxat cu deposedarea de medalie pentru insulta adusă insemnelor de stat!
    Altă lume, alte reguli, nu?!

    Nu-i faceți mai dificilă gazdei noastre, din neatenție, sarcina pe care și-a luat-o!

    Theophyle, iartă-mă că fac pe avocatul dar n-am putut să ma fac că nu observ de mai multe ori eforturile tale „delicate” de a fi, in același timp, un cetătean corect al Americii, dar și un român adânc implicat aici, in viitorul RO. 🙂

    O seară bună tuturor! 😀

    oldhashu

    23/02/2011 at 7:28 pm

    • Hashule 🙂
      Multumesc mult pentru intelegere. Pentru mine un Presedinte Ales este si presedintele meu, chiar daca nu l-am ales eu si nu sunt de acord cu ceea ce face.

      Exact din aceasta cauza nu am sa-l inteleg niciodata pe Geoana, Crin sau Oonta si haita lor de admiratori imbecili!

      Theophyle

      23/02/2011 at 7:33 pm

      • Eh, Theophyle, calitățile „omului nou” obținut prin „lavaj” mental timp de juma’ de secol din material uman „second hand”! 😀

        oldhashu

        23/02/2011 at 7:36 pm

      • Am vrut sa spun si eu ceva, dar am sters. Americanul (de regula republican) isi respecta presedintele chiar daca este democrat, alb, albastru pentru ca el reprezinta tara lui. Chestie de respect si mandrie.

        Creanga

        23/02/2011 at 7:41 pm

        • Da nici poveste. Ceai uitat cum ia zis la Bush cai ca Hitler?

          dadatroll

          24/02/2011 at 12:20 am

      • « Pentru mine un Presedinte Ales este si presedintele meu, chiar daca nu l-am ales eu si nu sunt de acord cu ceea ce face. »

        nu chiar 🙂
        adică nu este președintele cuiva, al unor oameni.
        ci este președinte al unei organizații (republica, evident).
        este șeful statului federal, nu este șeful cetățenilor.
        șeful statului nu-i poate da comenzi cetățeanului, iar cetățeanul nu îi este subordonat în niciun fel.

        de-a dura lex

        23/02/2011 at 7:47 pm

        • Chestie de semantica! Cand Presedintele m-a trimis la razboi m-am dus! Deci punct. Pentru mine el este al meu, pentru ca m-am conformat unui ordin. Camd mi-a luat cam 400 de USD pe an mai mult „CAS” am platit desi nu mi-a facut placere de loc. etc..etc,..!

          Theophyle

          23/02/2011 at 7:52 pm

  24. Seara buna .
    Cu articolul 41 bis , detinutul este in izolament total . Vizitele ,rude dar si avocati , sint reduse ca numar . De multe ori conversatile sint inregistrate . Si ora de aer este tot in izolament , fara contact cu alti detinuti . 🙂
    Asa nici la dus nu trebuie sa fie atent cind cade sapunul pe jos. 😆
    PS. Cum e un fost detinut borfas , poate avea o „slabiciune” pentru duș. 😆
    PS2. Intreaga avere , din tara sau strainatate vine confiscata definitiv de stat . 😦

    Ștefan A.

    23/02/2011 at 7:37 pm

  25. TOATA PRESA ITALIANA :
    IN LIBIA 10.000 MORTI SI 50.000 RANITI . GROPI COMUNE LA TRIPOLI .

    Ștefan A.

    23/02/2011 at 7:42 pm

  26. Seara bună

    Scuze pt. off topic dar, ştie cineva ce s-a întîmplat cu blogul lui TOG ?

    tiberiuorasanu

    23/02/2011 at 7:57 pm

    • Salutare,
      Eu am intrat azi, era activ.

      Creanga

      23/02/2011 at 7:59 pm

      • Salut!

        Dimineaţă am intrat şi era
        Acum am intrat şi, nu e! 😦

        tiberiuorasanu

        23/02/2011 at 8:05 pm

        • La blogul care a fost atacat
          E o cale atat de lunga
          Ca mii de hackeri au trebuit
          Mesajul sa-l rapuna

          Azi il vedem si nu e

          Creanga

          23/02/2011 at 8:10 pm

    • Salut tibi 🙂
      Habar nu am. Imediat incerc sa vad si te anunt.

      Theophyle

      23/02/2011 at 7:59 pm

      • cred ca stiu. Nu sunt sigur 😦 am incercat pe facebook. Inca nu mi-a raspuns.

        Theophyle

        23/02/2011 at 8:03 pm

        • Pare ca estul Libiei a iesit de sub controlul colonelului si a familiei .
          Lupte la Tripoli pentru a mentine vestul sub control .

          Ștefan A.

          23/02/2011 at 8:06 pm

          • Stefan,
            Vrei sa spui ca si TOG e in Libia sau ai ratacit mesajul?

            Creanga

            23/02/2011 at 8:07 pm

        • L-au atacat portocalii?

          Creanga

          23/02/2011 at 8:06 pm

        • Salut Teofil

          Să sperăm că este numai o toană.

          tiberiuorasanu

          23/02/2011 at 8:06 pm

          • cred ca are probleme cu domeniu internet. El nu lucreaza sub wordpress. are domeniu separat. De aici pot fi complicatii. Din nefericire nu-mi raspunde nici pe facebook.

            Theophyle

            23/02/2011 at 8:14 pm

    • Se spune ca… Poate fi si imaginatie orientala combinata cu cea latina 😦

      Theophyle

      23/02/2011 at 8:11 pm

  27. Postare noua 🙂

    Theophyle

    23/02/2011 at 8:12 pm

  28. Buna seara! 🙂

    Astazi abia a iesit motivarea deciziei CCR pe Legea Educatiei. A durat o gramada, din 4 ianuarie, pina in 23 februarie, frate!

    Va semnalez ca au existat trei opinii separate, Predescu, Cojocaru si Tudorel Toader. Astia trei au tinut-o ca gaia matu, ca Guvernul nu isi poate asuma raspunderea le o lege oricind si in orice conditii. Ei tin foarte mult la decizia CCR nr. 1557/2009, prima decizie in care CCR a pus o limita Guvernului, si care a fost data de acea CCR iliescianista, inainte de reinnoirea cu 3 oameni.

    Intre timp, cu ocazia luptelor pe Legea Educatiei, CCR si-a modificat jurisprudenta prin deciziile 1431/2010 (decizie provocata de Geoana, va amintiti, care a facut-o mai de oaie vroind sa opreasca legea cu mina Curtii?) si mai ales 1525/2010, prin care CCR spunea ca odata asumata o lege si depusa o motiune, Parlamentul este obligat sa o dezbata. Decizia 1525 este extrem de importanta in economia raportului Guvern-Parlament pe viitor.

    Va ofer citeva mostre superbe din decizia CCR:

    „Faptul ca Ministerul Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului controleaza modul in care universitatile isi exercita autonomia universitara… nu reprezinta altceva decat garantii ale faptului ca invatamantul superior romanesc se va face pe baza standardelor de calitate definite la nivel national si european. O astfel de reglementare este absolut necesara in conditiile unei proliferari fara precedent a universitatilor de stat si particulare, universitati care nu au avut timpul necesar sa se consacre pe plan national sau international. 😆

    „O alta categorie de critici se refera la dreptul de a fi ales. Astfel, persoanele care ocupa o functie de conducere sau de demnitate publica nu pot exercita functia de rector pe perioada indeplinirii mandatului, iar functia de rector este incompatibila cu detinerea de functii de conducere in cadrul unui partid politic, pe perioada exercitarii mandatului. Aceste dispozitii reprezinta rezultatul optiunii legiuitorului, care a dorit sa fereasca mediul universitar de subiectivismul care caracterizeaza viata politica. 😆 Astfel, prevederile art. 215 alin. (3) si (4) din lege, prin care legiuitorul a dorit doar sa stabileasca anumite conditii cu privire la ocuparea pozitiei de rector al unei universitati, constituie o garantie pentru evitarea atat a ingerintelor de natura sa afecteze autonomia universitara, cat si a posibilitatii de deturnare a finalitatii actului de educatie 😆

    Marga,Andronescu, se aude? Mama voastra de rectozauri!

    Prin urmare, sa retinem: Predescu, Cojocaru si Tudorel Toader – PNL (acesta din urma a dat un nesperat vot impotriva Sandeilor) au fost de parare ca Legea Educatiei de neconstitutionala. Acsinte Gaspar (PSD) a votat de partea celor care au considerat legea constitutionala.

    Asta vroiam sa va zic, pentru cine are rabdare sa citeasca o decizie cu bataie foarte lunga, aici:

    http://www.legestart.ro/Decizia-2-2011-referitoare-obiectia-neconstitutionalitate-Legea-educatiei-nationale-ansamblul-precum-special-art-45-alin-5-6-7-9-art-46-alin-2-art-121-art-125-alin-1-(MzY5Mjgz).htm

    Cetatean

    23/02/2011 at 8:25 pm


Comentariile sunt închise.