Politeía

Quis custodiet ipsos custodes?

Dreptul la istorie

Am vazut ieri o emisiune la televiziune de o jumatate de ora (TVR-2 “Operatiuni speciale”, realizatoare dna Iulia Talvescu). Subiectul de ieri era furtul vestigiilor arheologice din Romania si totala indiferenta a celor care trebuie sa-i pedepseasca pe hotii prinsi, ca si pe cei neprinsi. Nici vorba de urmariri si pedepse.  O doamna comisar de Politie, careia nu i-am retinut numele, a raspuns cu o absoluta onestitate, confirmand faptele. Nimeni nu a fost condamnat pentru disparitiile comorilor arheologice furate si traficate, inclusiv bratarile dacice, din care putine au fost recuperate pe bani grei din visteria tarii.

Dupa cum stiti, la fel ca in toate anchetele de faradelegi, lucrurile se opresc la un moment dat. Momentul cand se ajunge la “regele” sau “regina” lantului trofic al coruptiei romanesti. Legatura intre aceste faradelegi si toate cazurile de coruptie este singulara. Dreptul la furtul din patrimoniul public – bunurile colectivitatii sunt bunurile nimanui! Pot fi furate!

Romania  este asa cum am scris de multe ori, tara in care nimeni nu este vinovat, niciodata, toti sau ne facem ca nu stim sau nu ne pasa de ceea ce vedem sau nu consideram lucrurile suficient de importante pentru a ne revolta.

Adevarat, s-au furat in tara asta miliarde, industrii intregi! Au fost inselati sute de mii de oameni cu jocuri piramidale, cu cupoane, cu investitii in vant. Un singur lucru nu s-a furat inca – istoria acestui popor rebegit de timp si lovit de soarta. Astazi se fura si dovezile ca locurile acelea sunt ale strabunilor nostri si trebuie sa ramana ale nepotilor nostri. Am petrecut luni de zile prin harloagele lumii ca sa sap, descoperind istoria omenirii, am vazut cu ochii mei cu cata dragoste si consideratie se poarta altii fata de istoria lor, cat cheltuiesc sa o pastreze si sa o conserve pentru urmasii lor. La noi nu numai ca se face extrem de putin, nici macar nu sunt pastrate comorile descoperite sau inca nesapate.

Cred ca TVR-2 a facut o treaba foarte buna in aceasta scurta emisiune; doresc sa cred ca totusi oamenilor carora le pasa vor reusi sa-si ridice glasul. Un popor care nu-si pastreaza istoria NU o merita!

P.S. Despre tezurul dacic si hotii lui nevinovati puteti citi aici.

Written by Theophyle

17/02/2011 la 2:50 pm

81 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. sorry pentru Off-topic, insa e important.

    Avem si confirmarea, din a doua sursa (pesedista), nu numai Hotnews (aseara) ca membrii Colegiului National Director al PDL (format din BPN si din presedintii de organizatii judetene si ale Bucurestiului) au votat pentru un premier independent. Au fost doar 7 voturi impotriva (nu stiu exact care e numarul membrilor Colegiului National Director:

    “Colegiul Director Naţional (CDN) este organul de conducere a activităţii PDL în perioada dintre
    şedinţele CNC şi este format din membrii BPN [cam 40-44 de oameni, conform site-ului lor – n.mea], preşedinţii organizaţiilor interne de nivel naţional [habar nu am cite – n.mea], preşedinţii organizaţiilor judeţene [41 membri], preşedintele organizaţiei municipiului Bucureşti şi preşedinţii organizaţiilor de sectordin municipiul Bucureşti [7 membri], preşedintele CDLR, trezorierul”.

    Deci estimativ, minim 90 de oameni. Doar 7 s-au opus,/b>. Un vot important pentru reforma PDL.

    Cetatean

    17/02/2011 at 2:54 pm

    • În Colegiul Director al PDL sunt în jur de 60 membri.

      Băşcăliosul

      17/02/2011 at 3:33 pm

      • merci 🙂 Naiba sa ii pieptene, ca nici informatiile lor nu te ajuta!

        Cetatean

        17/02/2011 at 3:48 pm

  2. Aurul era peşte sau vanat
    Cica ar fi fost braconat
    Istorie va fi istoria
    Vanduta si trecuta gloria

    Creanga

    17/02/2011 at 3:04 pm

    • Salut Creanga. Asa este!

      Theophyle

      17/02/2011 at 3:49 pm

  3. Este mare pacat ca romanii isi fura singuri istoria.
    Parca nu ar ajunge ca artefacte importante sunt expuse in muzelele imperiale, in colectii straine,fara posibilitatea de a fi la indemana in tara, ca generatii au invatat o istorie rastalmacita dupa vointa comunistilor.
    Eu am avut un mare noroc:in profesorul de istorie, un eminent universitar izgonit de comunisti in liceul de la marginea orasului,im memoria caruia ma inclin cu recunostinta.

    ela

    17/02/2011 at 3:08 pm

    • ela nu este pacat, este o crima!

      Theophyle

      17/02/2011 at 3:49 pm

  4. […] This post was mentioned on Twitter by Robert Borislavschi, Politeía. Politeía said: Dreptul la istorie http://wp.me/pBjGD-4Ez […]

  5. Nu se poate deschide cutia Pandorei când ascunde bijuteriile regale, de valoare acoperitoare din contribuţiile neamului bun de plată.
    Asta-i legea tâlhăriei naţionale. Nu ne vindem ţara, ne luăm de-a gata şi încasăm sub acoperire naţională; ca şi cum, am vândut ce n-am avut, totu-i ca la început.

    Băşcăliosul

    17/02/2011 at 3:21 pm

    • Salut Mr. B!
      exact acolo s-a oprit investigatia. Cand s-a ajuns la regina hotiilor!

      Theophyle

      17/02/2011 at 3:43 pm

  6. Daca imi aduc bine aminte, in cazul bratarilor dacice se vorbea de implicarea unor regine/regi (Bombo/Dan Iosif).
    Bineinteles, vinovatii fara vina… 🙂

    Tzepelica

    17/02/2011 at 3:23 pm

    • Da timi mare colectionar fostul Premier cu ouale clocite!

      Theophyle

      17/02/2011 at 3:44 pm

  7. Dar daca nu ne-am mai fura Istoria nu ne privam singuri de o insusire de baza? E tot un fel de furt, o privatiune la care ne supunem falsificindu-ne felul de a fi.
    Acum, lasind gluma la o parte, marele jaf a inceput cu instalarea comunismului. Cind Istoria a fost falsificata cu o nesimtire greu de admis, si cu distrugerea multor monumente.

    victor L

    17/02/2011 at 3:33 pm

    • Victor,
      nu vorbesc de cele scrise, vorbesc de urmele adevarate ale unei mari civilizatii. Daca fara legatura directa cu noi, este insa legatura intre pamantul asta si generatiile care au fost si vore mai fi.

      Theophyle

      17/02/2011 at 3:46 pm

      • Salut
        Theophyle tu ai mare dreptate dar cit la suta ( % ) din locuitorii acestei tari le pasa de mostenirea materiala a inaintasilor ?
        Aici e importanta spaga, valuta , manele , bautura si sexul . 🙂

        Ștefan A.

        17/02/2011 at 3:52 pm

        • Stefane Salut 🙂
          atunci cine naiba suntem noi? Ce lasam copiilor nostri? Ce le povestim despre pamantul pe care cresc, despre limba lor. Am ajuns sa ne comportam ca niste trogloditi!

          Theophyle

          17/02/2011 at 3:54 pm

          • se leaga;
            cind unul din liderii-asa e ,e vp al senatului si artizanul unei coalitii care probabil va guverna romania-declara
            „am fost obligat sa colaborez cu securitatea”
            si nimeni nu zice nimic,ba mai mult,este curtat ce pretentii sa ai de la cel care abia isi scrie numele sau are ce minca diseara?

            intamplator

            17/02/2011 at 3:57 pm

          • Noi astia putini stim cine sintem dar si ce lasam copiilor nostri . 🙂
            Masa majoritara consuma azi fara sa se gindeasca la ziua de miine . Trogloditi cum zici tu sau o societate in descompunere . La alegere . 😦
            PS. Boala asta nu e noua . A aparut cu comunismul si a fost perfectionata cu reciclatii parveniti .

            Ștefan A.

            17/02/2011 at 4:07 pm

    • salut ela
      Iliescu e un carierist capace de a pasi peste cadavre pentru a ajunge in virful piramidei .
      Am sustinut de mult asta . Nici o diferenta intre el si Ceausescu .

      Ștefan A.

      17/02/2011 at 4:13 pm

      • Spuneam in anii 90 ca una e situatia cand prostia si ignoranta e pusa in slujba raului,si alta,infinit mai periculoasa,cand inteligenta slujeste o cauza stramba.
        Iar solticul cael batran nu poate fi banui de prostie.

        ela

        17/02/2011 at 4:22 pm

  8. 😦
    Ziua buna tuturor,
    In lipsa unor consecinte negative / nedorite, cei care faptuiesc sau altii care ar faptui, o vor mai face. Trebuie sa existe consecinte indiferent de domeniu, de persoana!
    Un Iliescu ne invata si predica cum daca unul e votat atunci nu are vina punct !!
    Traim intr-o lume in care exista consecinte pentru orice, cum se face ca pentru hoti nu exista? Cum se face ca atat de putini din politica nu suporta consecinte pentru ce fac? Daca sunt fara raspundere atunci au sa mai faca, iar altii au sa-i imite. Asta vrem?

    Ontopic: stie cineva ce documente si surse istorice se aflau in tezaurul evacuat la Moscova in 1917? Link?

    CFG

    17/02/2011 at 4:00 pm

  9. istoria nu se poate desparti de prezent;
    cind vezi faradelegile care se fac,cind tu-purtator de pasaport romanesc esti umilit de toate shtoarphele aciuiate pe te miri unde,cind tu purtator de pasaport romanesc esti injosit de cei care trebuie sa te indrume(nu spun ajute sau apara)
    cind tu purtator de pasaport romanesc ti se spune ca nu trebuie sa ai respect pentru el
    cind vezi ca steagul tarii este fluturat de canalii
    nu cred ca te mai gindesti la trecut,;a cine ai fost;
    te gindesti cum te descurci azi si putin iti pasa de ce vafi miine.
    sunt bucuros ca nu sunt in situatia descrisa,nu mi-e rusine de unde sunt ,cu bune si rele,dar marea majoritate gindeste asa cum am descris-o;
    vad saptaminal oameni plecati din tara ,adunati la biserica,nun isi mai iubesc tara,oricit le spune preotul sa aibe grija copii lor sa „nu-si uite graiul si portul”cind ei stiu ca tara nu-i mai vrea ,ca tara i-a alungat

    intamplator

    17/02/2011 at 4:07 pm

    • Bine scris dar si dureros .

      Ștefan A.

      17/02/2011 at 4:10 pm

    • @ intamplator :Ba , mie mi-e rusine de unde sunt. Mi-e rusine ca pana acum cea mai mare etnie s-a numit rroma iar eu ma numesc roman (nicaieri , nimeni nu le spune romi ci tigani! ) , mi-e rusine ca politicienii ne conduc si ca sunt toti , fara exceptie , excroci , vilani , jigodii . Da , mi-e rusine ca fac parte dintr-un popor care accepta atat de usor si resemnat hotia si prostia celor din jur ! !Ar trebui sa ne fie la toti.Da , mi-e rusine ca sunt las si nu-mi cumpar un pistol automat sa rad cativa …sa mai scape lumea de jigodii…Toata lumea stie cine fura si nimeni , absolut nimeni nu face nimic ! Stati , ca se raceste si cu vamile si cu sindicalistii- se pune voalul pe tambal !

      crisuadi

      17/02/2011 at 5:23 pm

      • @crisuadi

        inteleg/eu sunt temporar plecat din romania/si nu in italia sau spania/si coordonez o activitate care nu are si nu are de-a face cu romani/romania
        si ce vad aici ,nu e mare diferenta fata de acasa;
        omul simplu isi injura politicienii,si ei sunt hoti,contractele se dau tot la cine trebuie,pacalesc si ei fiscul cit pot;birocratie cit cuprinde;lucru la negru,da
        unde e diferenta: ei nu-si pun poalele in cap ca noi ,nivelul coruptiei e mult mai scazut decit la noi
        politicienii lor fura mai putin ca ai nostri,iar comisioanele mai mici;
        nu mi dau seama ce ar trebui facut la noi;alb si negru nu exista;

        intamplator

        17/02/2011 at 6:02 pm

  10. ce mai conteaza istoria..cand „poporu” e manipulat de niste neica nimeni iar bombonel are alianta cu ceata lui crin?am urmarit recent pe pro tv si „maretele realizari” ale liderilor de sindicat : cum au disparut statiuni intregi, cum s a dus patrimoniul ugsr etc etc etc.s a sesizat cineva?a preluat presa libera si independenta din romania ceva din reportajul realizat de pro tv?tacere totala.dar avem guralivi care netezesc partia in creierul unor bizoni naivi pt intrarea triumfatoare la putere a jefuitorilor de morminte din psd pnl pc- vezi cazul vanghelie si cimitirul eroilor din bucuresti.noi ne lamentam ne aratam dezgustul fata de sistemul mafiot creeat de iliescu si nastase ..iar vuvuzele mircea badea , ciutacu etc organizeaza mitinguri prin bucuresti sa ceara libertate de expresie:)) cred ca suntem de rasul lumii.incerc sa imi imaginez cum ar arata democratia romaneasca cu alianta stanga dreapta la putere – cu cele 60 de procente care sustin ca le au, (eu mi as dori ptr linistea lor sa aiba 90 la suta la viitoarele alegeri)-si cu mass media la picioare.cred ca va fi adevarata democratie.probabil ca si atunci vor striga suspendati aerul pe care il respira marinarul dictator:))

    zigzzag

    17/02/2011 at 4:10 pm

  11. TH,

    eu imi aduc aminte de scandalul bratarilor dacice in care a fost implicat pupilul lui Iliescu-disparutul,Fie-i tarana usoara Dan Iosif -.La cate alte manarii s-au dedat „emenatii revolutiei”, nici nu mai incape culoar de depistare si identificare hoteasca.Totul ramane ingropat in grotele trecutului.

    dora

    17/02/2011 at 4:21 pm

    • Da,mai era un bijutier din Deva care era implicat,si care a murit in conditii misterioase. Era o teorie ca baietii au analizat vechimea aliajului; vechimea manoperei bratarilor nu se putea determina.

      ela

      17/02/2011 at 4:25 pm

      • DA, am auzit si eu varianta cu falsurile. Socoteala statea cam asa> un kg de cosoni valoreaza x lei pe piata. Acelasi kg de cosoni transformat in bratara dacica este furata si returnata statului roman contra unei despagubiri de x+y lei. Un nene inregimentat politic 🙂 mi-a povestit asta. Am luat- sub regim de inventar dar se pare ca ceva o fi fost.Cine stie.

        Lucian

        17/02/2011 at 4:36 pm

        • Asta era teoria.Acum verific ,caut pe la altii.Au spus-o muzeografi din strainatate.

          ela

          17/02/2011 at 4:39 pm

  12. Stefan,

    pentru unii nici nu conteaza bogatiile pamantesti ,ii satisface gloria postuma de „mari vizionari”,confundand deschizatorii de drumuri cu scormonitorii in mocirla trecutului.Si nici decum al trecutului glorios,ci al tenebrelor exeistente si ele. 🙂

    dora

    17/02/2011 at 4:29 pm

    • Ela
      Nici o natiune nu are viitor fara sa cunoasca propria istorie . Cu partile bune sau rele . Doar la noi cine a fost bun in comunism a fost bun si reciclat in democratia originala . Rezultatele se vad .

      Ștefan A.

      17/02/2011 at 4:36 pm

  13. Noi am ingropat moartea „misterioasa” a peste 1.000 de oameni in 1989 si vreti sa ne ocupam de soarta reperelor arheologice vechi de mi de ani ?
    Poate parti din aceasta avere nationala face buna figura in casa unor ajunsi politici cu Mercedes la scara dar ciorapii rupti in virf 🙂
    Sau au ajutat puternic financiar cariera politica .
    Oricum , din 1947 falsificam istoria . Nimeni nu este raspunzator de nimic si cine musamalizeaza mai bine problemele , este promovat dar ajunge si la pensia speciala . Asta e . 😦

    Ștefan A.

    17/02/2011 at 4:33 pm

  14. Ziua buna Theophyle all 🙂
    E ceva in structura noastra organica,nu histologic vorbind..
    Atatea mizerii ce se intampla sub ochii nostri, de la expectoratzii si rahatzi de caine in mijlcul trotuarului,tupeu si nesimtzire,pana la furaciunea cea de toate zilele si in toate domeniile.Unde-i pedagogia publica/individuala prin care sa se promoveze virtutzile si valorile de orice fel ?
    In acest context un astfel de documentar(din pacate nu l-am vazut) ar trece ca fiind eroic.(in mod cert nu e singurul)
    Unde-i lege nu-i tocmeala.Aiurea.Unde-i frica nu-i tocmeala.Frica de lege.Au avut insa grija si de asta ei si tatucul lor. 😦

    mircea

    17/02/2011 at 4:37 pm

    • Stii unde e deraiajul? In educatie. Fara o educatie temeinica,in familie si acasa,fara ca romanul sa-si stie drepturile,dar si obligatiile nu se va schimba nimic.
      O scoala prin care trece tot analfabetul si agramatul, asi devine profesor,inginer sau doctor, sau, mai rau,legiuitor va scoate veci rebuturi.
      Nesimtitii vor fi incurajati sa vorbeasca si sa actioneze suburban,iar adevaratele valori vor sta in lumea lor proprie,fara sa intreprinda numic.
      De ce ar face-o? Sa-i balacareasca un vanghele,marica sau Crin?

      ela

      17/02/2011 at 4:50 pm

      • Scuze de intarziere,am fost plecat @ela 🙂
        Desigur si educatzia este.Dar mai e ceva poate chiar mai important,ceva mult mai intrinsec noua.In Budapesta,Praga,Varsovia etc. de orase din vest n-are rost,Paris de ex. un vanghele de-al lor pentru ce-a facut cu mormantul unui erou natzional ar fi fost jupuit de viu.Abia apoi i s-ar fi aplicat si legea(propabil cea referitoare la profanare de morminte)

        mircea

        17/02/2011 at 7:31 pm

  15. E un teribil deficit de civilizatie si intelegere a memoriei la neamul asta. Dar sa fim si cinstiti, niste hoti de situri arheologice au mai mult succes in gasirea unor vestigii decat specialistii care, se presupune ca sunt profesionisti in asa ceva.

    Galeata cu pixeli

    17/02/2011 at 4:40 pm

  16. In buncarul din Zambaccian
    Nast(as)ea un ou de portelan
    Si pentru ca nu era de ajuns
    Gand rau bratarilor a pus
    Cum era incercat braconier
    De cand vana c-un plutonier
    Aurul vechi l-a cam dosit
    Sa fie doar de el privit
    Hapsan a fost si o sa moara
    Sorbind incet din calimara
    Istoria nu o sa-l uite
    Ouatu ce mintea(fura0 pe rupte
    Cel cu matusa octogenara
    Ce a nenorocit o tara (doar 4 ani)

    Creanga

    17/02/2011 at 4:41 pm

    • pai,parca ii vad pe manifestantii lui Ponta ,Marica si vanghele.

      ela

      17/02/2011 at 4:53 pm

  17. ela,
    fuga dupa bijuterii a devenit o moda lansata de „expertul incontesabil -A.Nastase”- De la el achizitionarea de obiecte originale valoroase la artefacte n-a fost decat un pas.

    dora

    17/02/2011 at 4:51 pm

    • Pe el il stim,Dora. Cati ca el?

      ela

      17/02/2011 at 4:54 pm

  18. Salut Crenguta,Galeata cu pixeli,UTS,mircea!

    Deschidem si noi un santier de dezgropat HIMERE? 🙂

    dora

    17/02/2011 at 4:55 pm

    • buna dora. Himerele lui Paciurea ? 🙂

      Un tanar de stanga

      17/02/2011 at 4:56 pm

    • Buna Dora,
      Eu propun pompe funebre, sa ingropam toate stafiile politice.

      Creanga

      17/02/2011 at 4:57 pm

  19. ela,multiiii….cata frunza si iarba! 🙂

    dora

    17/02/2011 at 4:56 pm

  20. UTS,

    o,da,pe fragmente, sa incapa la toti! 😆

    dora

    17/02/2011 at 5:01 pm

  21. Crenguta,

    bine,de acord!cu marsul funebru ar fi problema…inca nu i-am gasit ritmul:Prea lent nu e bine, cu allegro ne pot napadi prea repede infometatii si cersetorii. 🙂

    dora

    17/02/2011 at 5:08 pm

  22. off topic:
    http://ancheteonline.ro/2011/02/nistorescu-risca-o-amenda-de-jumatate-de-miliard-de-lei/

    asta inseamna cel putin intimidarea judecatorului, daca nu instigare la violenta.
    A propos,de unde stia Vantu ca parintii d-nei judecator au fost pagubiti fni? a avut cumva acces la datele fni? daca da,nu are nici o legatura dovedita cu cazul? Daca da,nu se redeschide dosarul?

    ela

    17/02/2011 at 5:15 pm

    • ela, astia nu se lasa. Debiteaza tampenii ca de obicei 🙂

      Theophyle

      17/02/2011 at 5:53 pm

  23. […] See the original post here: Dreptul la istorie […]

  24. Umbra lui Nastase la Cornu
    Unde nu isi mai gasea sosonu
    Un mos peltic, cu fata acra
    Ce si acum mai spune daca
    Daca ma votau in turul doi
    Iar bunica mergea la razboi
    Ajungeam si eu presedinte
    Spaga curgea ca mai-nainte
    Peretii ar fi fost tapetati
    Cu raritati dar si ra..tati

    Creanga

    17/02/2011 at 5:26 pm

  25. intrand pe cotidianul (ce oroare!) am vazut ultimul sondaj de pe imas. concluzia e ca PDL e la 16,7 dar PSD si PNL sunt la 30,9 respectiv 25,5 parca. fac vreo 56% impreuna. Nu prea bine pentru ei. Mai sunt insa anormalii de la PP si PRM, despre care cred insa ca nu vor intra in parlament, asa a fost umflata gogoasa si cu Becali.Diaconescu nu are structura in teritoriu si probabil va candida de la Jilava.
    Sa votezi cu PSD, PNL, PP si PRM in proportie de 70% arata ca poporul asta e bolnav asa, spre iremediabil.
    Intre timp in tabara intelectualilor implicati se duc dispute grele despre sexul ingerilor.

    doruc

    17/02/2011 at 5:37 pm

    • Salut 🙂
      glumetule, cifrele se schimba direct proportional cu bani platiti de sponsorii sondajului.

      P.S Sper ca esti satisfacut de rezolvarea gasita in legatura cu poza respectiva 😆

      Theophyle

      17/02/2011 at 5:52 pm

  26. Bineinteles ca sondajele au devenit o afacere profitabila.

    dora

    17/02/2011 at 5:58 pm

    • sondaje strike back! sau backfire de-a dreptul. Un sondaj manuit incorect poate fi rau decat un bumerang. Te buseste peste bot de nu mai te poti pupa pe gingii!

      doruc

      17/02/2011 at 6:03 pm

  27. ela,

    sclavii vanturelului au scormonit zile in sir sa-i gaseasca judecatoarei Camelia Bogdan vreo hiba cu care s-o incolteasca.Si listele cu feneistii sunt doar la borfas.Si asa i-au gasit domiciliul ce corespunde cu al tatalui pagubit.Bietul SOV innoata in ape tulburi,chiar doreste redeschiderea dosarului FNI-inchis- ,iar el scapat.Daca asa vrea,dupa solutionarea dosarului in curs se poate redeschide si celalalt.

    dora

    17/02/2011 at 6:08 pm

    • Asa ma gandeam,ca si-o face cu mana lui. Toata pasarea pe limba ei piere,nu-i asa? Si il vor ascunde cu toata curtea,incepand cu Nistorescu &co

      ela

      17/02/2011 at 6:35 pm

  28. doruc ,

    😆

    dora

    17/02/2011 at 6:09 pm

  29. inapoi la subiect:
    ok e coruptie,e mizerie e tot ce vrem

    mascariciul ala de primar al orasului bucuresti daima acum o zona mai ceva ca ceausescu;
    s-au gasit vreo 50 „nebuni frumosi si naivi”sa protesteze;NOI,NOI ceilalti ce facem??????
    n-are autorizatie,n-are nimic oprescu si darima intr-o veselie ;n-am vazut inca o casa ridicata fara autorizatie sa fie darimata;de ce???
    daca s-ar intimpla asta ,toti am spune:la la de ce si la alalalt nu?
    de undeva trebuie inceput
    si daca intra frica-ca astae frica-sa vedeti;
    azi mi-a venit o amenda de 36 eur ca am condus cu 55 km in zona de 50/in romania nici prin cap nu mi-ar fi trecut sa o platesc/o contestam si cistigam;aici nimeni nu circneste
    de aici trebuie inceputa aplicarea legii;

    intamplator

    17/02/2011 at 6:23 pm

  30. istorie contemporana;
    ase e cum scrie;n-a plecat din birou pina nu s-a anuntat numirea lui vacaroiu;tot a sperat
    ar fi fost aplicat un plan similar cu al lui balcerowicz;
    dar,asa se scrie istoria…
    acum poate inteleg unii de ce s-a „imbolnavit”stolojan in 2004;asa a fost bine sa faca

    http://www.romanialibera.ro/actualitate/politica/testamentul-politic-din-92-al-premierului-theodor-stolojan-ce-va-lasa-in-urma-emil-boc-217080-pagina1.html#top_articol

    intamplator

    17/02/2011 at 6:32 pm

  31. Si cu asta ce-am facut?
    Aurul a disparut
    Nimeni nu-i la inchisoare
    Pe toti in paispe ii doare
    Cum sa facem sa schimbam?
    Istoria sa n-o ingropam?
    Istorie vom si noi
    Inc-avem timp sa fim eroi (sau altceva)

    Creanga

    17/02/2011 at 6:57 pm

  32. Era cit pe ce sa fac un comentariu inutil. Vazind ultimele manevre ale Vantului cu poza ID-ului judecatoarei era sa zic: pai daca acum cind sint in opozitie isi permit atunci ce va fi cind vor avea 70%.
    Dupa aia insa mi-am amintit repede ca Ponta ne-a informat foarte clar ce vor face: procurori si judecatori care au anchetat pesedisti vor construi un nou canal. Si fiindca tot veni vorba de istoria neamului, presupun ca vor schimba si manualele de istorie care vor arata ca in perioadele cind a fost Iliescu prezident in Romani,a unde era comunismul cu fata umana, curgea lapte si miere.

    Aha

    17/02/2011 at 7:20 pm

  33. Marica s-a dezlantzuit pe rtv.Recomandabila distantzarea fatza de sticla pentru a nu fi stropit.
    Are protectzie inalta,chiar de la rege.Cine-o fi regele(regii) daca a marait asa de tare la pirat ? 😆

    mircea

    17/02/2011 at 7:36 pm

  34. Buna seara,
    Canalia asta de Voiculescu se da de ceasul mortii sa iasa curat ca lacrima:
    http://www.ziare.com/dan-voiculescu/cnsas/dan-voiculescu-sustine-ca-a-fost-obligat-sa-colaboreze-cu-securitatea-1076098
    Nu prea inteleg de ce sustine ca stie ca ar avea un verdict favorabil de la Curtea de Apel, cand tocmai de asta a facut recurs, ca verdictul nu i-a fost favorabil.
    Din pacate pentru el, poate sa-si rupa si rotulele si coatele, verdictul va veni implacabil (sper).
    Nenorocitul asta „curajos” are tupeul sa vorbeasca de suspendarea presedintelui.

    cedric

    17/02/2011 at 7:39 pm

  35. Felix zice ca a fost fortat, iar Marica (sindicalistul, nu fotbalistul) stie sigur ca Basescu e pe urmele lui.
    http://www.hotnews.ro/stiri-esential-8312524-vasile-marica-informatii-marius-ungureanu-negociat-presedintele-cer-demisia-lui-traian-basescu.htm

    victor L

    17/02/2011 at 7:47 pm

  36. LoooL 😆
    Seba Lazaroiu artizanul caracatitzei mafiote sub forma de tabla de sah.El facea si cheta dand ture pe la baroni ? 😆 😆

    mircea

    17/02/2011 at 7:58 pm

  37. Parca au inebunit cu totii, nerusinatii dracului!
    Indraznesc sa faca acuzatii abracadabrante, Marica asta a luat lectii de la iRTV si stapanul SOV, e stilul lor de obraznici si santajisti.
    Il vad acum pe Marica la TVR e turbat, e clar ca e la inghesuiala rau de tot.
    La tvr , Turcan da replica: zice ca Marica incearca sa iasa dintr-un clinci.

    cedric

    17/02/2011 at 8:16 pm

  38. Dar despre celebra sa diploma de licenta luata la Bioterra nu spune nimic?
    Fals pe banda

    cedric

    17/02/2011 at 8:18 pm

  39. Buna Seara 🙂
    Postare noua!

    Theophyle

    17/02/2011 at 8:25 pm

  40. „Un singur lucru nu s-a furat inca – istoria acestui popor rebegit de timp si lovit de soarta.”

    Aţi auzit de unul Mihai Roller? Un singur exemplu. Mulţi copii au învăţat istoria după Roller. Şi mai sunt zeci. Dacă nu sute.
    Atitudinea „politically correct” reprezintă, poate altceva?

    nelucraciun

    17/02/2011 at 10:07 pm

  41. […] care l-am vizionat a fost “Operatiuni Speciale” care mi-a spus ceva, am vazut cu ochii mei cum imi este furata istoria. Asta nu se incadreaza in corectitudine politica? De ce numai asta si de ce atat de […]

  42. „Un popor care nu-si pastreaza istoria NU o merita!”

    Care istorie? Uite ce zice un profesor de istorie si politician despre istoria care trebuie sa te invete scoala: http://www.logosfera.ro/2011/01/tara-te-vrea-prost/

    Pana nu invatam sa privim adevarul in fata fara sa ne oripilam o sa ramanem capete plecate ca sa nu ne taie sabia realitatii.

    Logosfera.ro

    03/03/2011 at 11:50 pm

  43. […] o emisiune mai deosebita (TVR-2 “Operatiuni speciale”) am scris despre programul vizionat (Dreptul la istorie), care m-a surprins si impresionat profund de felul in care lucrurile au fost puse pe masa: onest, […]


Comentariile sunt închise.