Politeía

Quis custodiet ipsos custodes?

Aventuri în Lilliput

In sfarsit, astazi s-au asezat taberele politice si va incepe adevaratul razboi intre tabara Lilliput si tabara Blefuscu, divizaţi până la lupte fraticide din cauza unei îndelungate controverse, de nerezolvat, asupra modului cel mai nimerit de a sparge ouăle: să se înceapă de la partea mai largă sau de la cea mai ascuţită – s-au hotarat sa iasa la lupta cu adevarat. Televiziunea mioritica BBC- compatible, condusa de gasca lui Ghiţa Vîntu ne-a relatat in sfarsit felul in care trebuie spart oul. Lilliputanii  au reusit sa se coalizeze, astfel incat partidul purtătorilor de pantofi cu „tocuri înalte” si partidul proletarilor cu „tocuri joase” sa porneasca lupta impotriva celor din tabara Blefuscu, indiferent daca  posibilitatile si oportunitatile exista sau nu.

Problema nu mai este principiul spartului oulelor, nici macar nu mai importa daca sunt sparte de la partea mai largă sau de la cea mai ascuţită, pentru simplul motiv ca nu mai sunt oua, cei din Blefuscu le-au luat pe toate si liliputanii urla de foame.

Inca nu se stie cine va juca rolul bunului doctor Lemuel Gulliver, singurul in stare sa opreasca flota celor din Blefuscu. Profesorul Felix nu poate sufla nici macar in batista lui plina de muci, sa nu mai vorbim de “ochi albi” Crinu’ sau de don Gargara, care se vede eliminat de la tigaia cu omleta. Inca nu stim care vor fi rezultatele acestei aliante si nu vad cum liliputanii ii vor invinge pe cei din Blefuscu, nu ca astia nu ar merita o bataia sora cu moartea, dar capusele motanului Felix sunt mult mai scarboase de puricii amazoanelor.

Personal as face cu ouale tuturora si celor din Lilliput si celor din Blefuscu o omleta gigantica si as aduce o mica ofranda celor din Brobdingnag. Tare as face-o, cine stie poate ne vine mintea la cap si totusi poporul asta le-o va face!

Cine nu cunoaste povestea bunului Lemuel Gulliver o poate citi aici pentru a deslusi personajele despre care am scris.

95 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. cedric

    05/01/2011 at 7:42 pm

    • Salut Cedirc,
      da, e bun!

      Theophyle

      05/01/2011 at 7:47 pm

    • Salut, Cedric! 🙂

      Da’ și comentariile postacilor sunt de comă/vomă! :mrgreen:

      oldhashu

      05/01/2011 at 7:52 pm

  2. Salutare .
    Pacat ca gainile mele fac putine oua acum . 🙂
    As da bucuros aceste oua pentru a fi sparte in capul clasei politice mioritice care este atit de proasta , dar atit de proasta ca uneori ma intreb cit de bine ar fi trait romanii daca pe vremea lui Ceasca ar fi fost posibil de cumparat prezervative . In mod sigur am fi fost scutiti de niste jeguri de politicieni . (marea majoritate , nu toti 🙂 )

    Ștefan A.

    05/01/2011 at 7:45 pm

    • Salut Stefane,
      M-am referit la ouale lor la propriu si nu la figurat :mrgreen:

      Theophyle

      05/01/2011 at 7:46 pm

      • Am inteles si sint foarte suparat de timpenile pe care le scot astia de la inceputul anului .
        Inclusiv astia din PDL care deja se gindesc la alegeri si deci : reforma statului e terminata ! 😦
        – Se pregatesc din nou mari coalitii minune in care toti vor sa fie sefi dar nu vor reusi sa se puna de acord asupra fotoliilor . 🙂

        Ștefan A.

        05/01/2011 at 7:51 pm

    • Salut, F16! 🙂

      Ar mai fost eugenie în fază primară: imposibile intâlniri «spermatozoid tâmpit cu ovul lihnit!» 😆

      oldhashu

      05/01/2011 at 8:01 pm

  3. Ar trebui sa cititi si bloguri cu simpatii liberale. E un planset pe acolo, si o greata, mama-mama.

    Turnofftheglory

    05/01/2011 at 7:48 pm

    • Salut TOG,
      nu am putere pentru ei, dar te cred. Pai cum nu la naiba?

      Theophyle

      05/01/2011 at 7:52 pm

  4. Buna seara,
    Noua alianta este foarte buna. Este transparenta, deci onesta, si ii defineste corect pe semnatari.

    Liviu Ungureanu

    05/01/2011 at 7:59 pm

  5. Sara buna Theophyle all 🙂
    Politicienii astia s-au strans impreuna ca sa invetze unii de la altzii cum se pot goli oole fara ca sa le sparga coaja.Nu prea le-a aratat altcineva,asa ca stau fatza in fatza si isi demonstreaza unu` altuia consiliindu-se reciproc.Probabil cat de curand niste pnl-isti,de voie de nevoie sa-si schimbe pozitzia intorcandu-se cu spatele inchizand ochii strangand din falci si cu o mana pe drapel la gandul unei omlete indestulatoare.Le-as face cadou astora din urma o menghina.Tot „raul” inspre bine.Vom avea o corala alto-soprano de centru dreapta.Dirijoru` si „bagheta” se cam stiu. 😆 Nu stiu insa cat de multzi spectatori vor fi insa,cu sau fara belete(de papagal)

    mircea

    05/01/2011 at 8:12 pm

  6. Pana la urma e varan sau motanel?

    Turnofftheglory

    05/01/2011 at 8:12 pm

  7. Ceva imi spune ca Bratienii, in postura de politicieni pana sa faca cunostinta cu puscariile comuniste, n-ar fi avut nicio problema cu o astfel de alianta.

    Viata politica anterioara perioadei totalitare e plina de exemple de asocieri si aliante impotriva firii.

    Galeata cu pixeli

    05/01/2011 at 8:12 pm

  8. Draga galetusa, vorbim de Felix. Pana si mister Piramidon Tudor are ceva din exuberanta spitalului noua, e spumos, e flamboaiant, varanul pentru mine e un exemplu de gretosenie absoluta. Pentru el s-a vopsit azi Crin?

    Turnofftheglory

    05/01/2011 at 8:21 pm

    • Buna Tog 🙂
      ..si foarte toxic prin „bacteriile” pe care le raspandeshte..

      mircea

      05/01/2011 at 8:35 pm

      • NU musca, acum linge. La dracu, e un glot trans in picior cu o voiosie de zile mari.

        Turnofftheglory

        05/01/2011 at 8:36 pm

  9. TOG, ce voiam eu sa subliniez e ca, dincolo de aura respectabila si deja mitizata a demnitatii puscariei, atat liberalii cat si ceilalti, au preluat naravurile trocurilor politicianiste partinice, straine de interesul national, din perioada tulbure a vietii politice interbelice.

    Galeata cu pixeli

    05/01/2011 at 8:25 pm

    • De acord. Nici in perioada interbelica politicienii nu erau usa de biserica.
      Stiu din ce imi povestea tatal meu , care a fost un foarte bun profesionist dar n-a facut politica.
      Era dat la o parte de la concursuri de promovare (tanar fiind si fara pile), cu rugamintea sa inteleaga ca este un contracandidat nepot de liberal , apoi fiu de taranist etc , pana a venit razboiul si i-a potolit pe toti.
      Dupa revolutie nu mi-am facut iluzii cu privire la reinvierea partidelor istorice, recunosteam toate tarele povestite de tata, dar el din pacate murise demult si nu mai aveam cu cine comenta.

      cedric

      05/01/2011 at 8:35 pm

  10. autosuspendarea mea din PNL urmeaza dupa ce DP a PNL va confirma oficial aceasta alianta preelectorala cu PC.

    Dan MAȘCA

    05/01/2011 at 8:33 pm

    • Salut Dane 🙂
      Cred ca este onest ceea ce faci! Baietii din conducerea PBL si-au vandut sufletele diavolului securist!

      Theophyle

      05/01/2011 at 8:52 pm

  11. Era timpul să se cam termine cu himera PNL postdecembristă – tinere altoiuri secu pe un trunchi uscat, dar „decorat” cu o firmă istorică!

    Adio și-un praz verde!

    Păcat că piatra de mormânt i-a proiectat-o un arhitect și i-a croit-o un papagal!

    Ca și-n alte dăți, și pe ei doi îi va retine istoria…

    Nu că au creat ceva, ci pentru că au distrus o idee!

    Să fie răsplătiți după faptă!!!

    oldhashu

    05/01/2011 at 8:33 pm

  12. Eu unul am fost simpatizant PNL pana in 2005-2006. Pe motiv de principiu si istoric ridicat in slavi si slaba mea cunoastere. Poate Musca, Stoica erau altceva si ma facea sa vad altfel lucrurile.
    Cand PNL a devit doar o curva pe sageata am lasat-o mai moale cu liberalismul de cumetrie.

    Turnofftheglory

    05/01/2011 at 8:35 pm

    • Si eu. In vorbe pareau liberali clasici. Prin 2005 am inceput sa vad cine sunt de fapt.

      Diana

      05/01/2011 at 8:40 pm

    • Eu , de aici de departe , nu vad nici o diferenta intre partide . Schimba doar numele si gata . Ce credeti ca daca nu era criza , nu dadea si PDL pomana din greu ?
      Pe cealalta parte a baricadei 🙂 , daca PSD si PNL luau puterea, ajungeau si ei la mina FMI, UE, BM ca nu erau bani de platit pensi si salarii .
      Acum urla ei dar daca nu se termina criza ( si nu se va termina in acest an) , nu au nici un chef sa guverneze . Bat din gura sa arate ca au activitate dar se roaga pe furis sa nu cada PDL . Ar ajunge ei pe gratar .

      Ștefan A.

      05/01/2011 at 8:41 pm

      • Încă o dovadă, F16, că distanța avantajează perspectiva! 🙂

        oldhashu

        05/01/2011 at 8:50 pm

        • Distanta dar si un binoclu bun ! 🙂

          Ștefan A.

          05/01/2011 at 8:52 pm

          • Bingo! 😆

            oldhashu

            05/01/2011 at 8:59 pm

  13. La tvr1, Cristian Preda si Cristian Diaconescu discuta despre „Batalia pentru Schengen”

    cedric

    05/01/2011 at 8:43 pm

    • Daaa, UdeMereu ! 😆

      oldhashu

      05/01/2011 at 9:00 pm

  14. TOG, nu te uita la noi, ca suntem mici. Gandeste-te ce misto se vede viata din ipostaza boiereasca a unor elite liberale in simtire, cum ar fi Paleologu, care a tolerat ascensiunea lui Patriciu si anexarea unui partid la interesele lui.

    Nici Plesu sau Paleologu jr nu-s straini de ispitele unei atmosfere boieresti intr-o vila adevarata, inconjurat de personaje subtiri si selecte, discutii alese si fete lipsite de grija zilei de maine.

    Unde singura ta preocupare e sa faci pe desteptul punand tara la cale si sa fii om de spirit. Indivizii verosi cu care bei la masa vinuri scumpe iti par mai putini abjecti iar situatia tarii mai putin catastrofala. 😀

    Galeata cu pixeli

    05/01/2011 at 9:00 pm

    • Și totuși o buna vreme cei doi „boieri” de mai sus au fost repere morale pentru noi!

      Abia după ce lumina crudă a scenei politice i-a scăldat din plin, i-am putut „citi” în amănunt sau, după spusa unui moșneag hâtru din Apuseni – «numa’ după ce ai scos frâul din gura armăsarilor, vezi câți măgari ai avut în herghelie!» 🙂

      oldhashu

      05/01/2011 at 9:16 pm

  15. Galeatusa draga, lipsa asta de chef si nevoia unora de tutun bun fute o tara intreaga. Gigi de la sculerie nu se baga la ideologii. Colegul meu mai batraior zice clar, astia cu idei sunt niste idioti.
    Chestia e simpla, PNL in 2005 avea un aer aristrocratic. PNL in 2009-2010 vira spre un national-socialism liberal doar prin viteza de schimbare a nevestelor si amantelor. Azi atarna ca un breloc la jeansii lui Mircea Badea.

    Turnofftheglory

    05/01/2011 at 9:06 pm

    • TOG, salut! 🙂

      Chestia cu brelocul mi-a activat in memorie un banc anterior lui ’89!

      Marele Cizmar luă hotărârea să croiască pentru fiecare tronson de populație a țării câte o organizatie revolutionara ca să nu rămâna nimeni pe dinafara. Asa apăru, pe lângă «Șoimii patriei», «Pionierii», «UTC» și «PCR», ideea unei organizatii dedicată pensionarilor numită «Vulturii pleșuvi», având ca uniformă obligatorie basca cu păr, cămașa cu pectorali și pantalonii cu puță de ceapraz! 🙂

      oldhashu

      05/01/2011 at 9:36 pm

  16. In realitate e doar chestie de bani , putere .
    De mult timp inclusiv Theophyle a observat treaba asta . Sa nu uitam ca si PDL a fost aleat cu PSD . Pentru putin timp dar aveau 70 % (!!!!!!!!! ) din voturi in parlament . Unica chestie care a produs divortul a fost ciolanul . E drep ca oficial au divortat pentru scandalul cu ministru de interne si serviciu secret a acestui minister . Dar accesul la informatile acestui serviciu asigurau tot putere si clientela .
    De aia urla PSD, PNL , PC acum . Nu mai au acces la nimic . Nici bani dar nici informatii cu care sa „inmuiezi” adversarul si sa atragi clientii .
    PS . Cit timp a condus Tariceanu , cu sprijin PSD , au fost bani pentru toti . Nu degeaba la o crestere PIB de 7% , deficitul a ajuns la stele . CE VREMURI FRUMOASE MAI TOVARASI ! 🙂

    Ștefan A.

    05/01/2011 at 9:32 pm

  17. Dragilor, seară plăcută! 🙂
    Am iesit…

    oldhashu

    05/01/2011 at 9:42 pm

    • Noapte buna hashule 🙂

      Theophyle

      05/01/2011 at 10:14 pm

  18. bonsoir,

    Baconschi se declara dispus sa demisioneze

    skorpion

    05/01/2011 at 9:49 pm

    • Salve Skorpy 🙂
      Vazui si eu.Nu stiu,nu cred ca ar fi bine.Schengenu` ar tzine de o vointza asumata de totzi politicienii pe felia asta(tehnic si mcv) de interes natzional(macar asha punctual) si cred ,mai putin de eforturile individuale.Probabil a fost o eroare treaba cu Croatzia si denuntzarea unilaterala mcv dar nu cred ca se pune de o demisie.Sa vedem.

      mircea

      05/01/2011 at 10:01 pm

      • @mircea,
        parca si mie mi-ar parea rau sa se retraga baconschi.

        ponta a luat-o in bot din partea lui crin, iliescu, bombonel, etc….si nici nu are forta de a-si reveni.
        este doar un putzoi politrcu.

        skorpion

        05/01/2011 at 10:13 pm

        • nasoala clasa politica avem 😦
          sau hoti sau incompetenti!

          Theophyle

          05/01/2011 at 10:16 pm

    • Salut 🙂
      Sic transit gloria mundi! 😦

      Theophyle

      05/01/2011 at 10:13 pm

      • Ma faci sa consum o gramada de bit cu „goagal” dar pina la urma am gasit ce inseamna . 😆

        Ștefan A.

        05/01/2011 at 10:16 pm

        • Hai mai ca stiai 😆

          Theophyle

          05/01/2011 at 10:20 pm

  19. Ponta la irtv, e cam trist. Antonescu la telefon.

    cedric

    05/01/2011 at 10:01 pm

    • i-au mancat omleta! 😆

      Theophyle

      05/01/2011 at 10:14 pm

  20. Mizerabil e Crin asta: Trecutul domnului Voiculescu nu e atat de grav ca trecutul lui Basescu!

    cedric

    05/01/2011 at 10:14 pm

    • ABJECT as spune.
      varanul este efectiv un pericol public pentru romania!
      dar as adauga si pe crin, iliescu, bombonel care asteapta dupa usha…

      skorpion

      05/01/2011 at 10:16 pm

  21. ThPh,

    si pe cine l-ai vedea in locul lui baconschi in acest moment?
    🙂

    skorpion

    05/01/2011 at 10:15 pm

    • Pe theophyle ! 🙂

      Ștefan A.

      05/01/2011 at 10:16 pm

      • 🙂

        skorpion

        05/01/2011 at 10:17 pm

      • Stef,
        Fara cuvinte grele 😆

        Theophyle

        05/01/2011 at 10:18 pm

    • sau merge la UNPR sau Sever Voinescu. Probabil o sa fie Sever.

      Theophyle

      05/01/2011 at 10:17 pm

      • De ce demisioneaza pentru Schengen ca nu are nimic legatura cu ME ? Trebuie sa demisioneze pentru declaratiile alea aiurea privind suspendarea unilaterala a monitorajului pe justitie si chesti cu Croatia . Parerea mea .

        Ștefan A.

        05/01/2011 at 10:23 pm

        • da bine inteles!

          Theophyle

          05/01/2011 at 10:24 pm

          • Acum o intoarce ca la Ploiesti ! 🙂
            Vinde gogosi nenea asta ministru .
            Sa zica : dau demisia ca am vorbit aiurea ca ministru de externe si am creat o problema imaginii tarii .Irevocabil demisionez !
            Punct si gata .

            Ștefan A.

            05/01/2011 at 10:28 pm

    • da, are pe
      voiculescu,
      pe felix,
      pe varan,
      pe ofiterul securist,
      pe turnator felixit,
      pe hotzul exportului de ciment din 1989 cu banii intrati la varan,
      pe asa zisul mostenitor al averii unui libanez..
      mai vrei?
      🙂

      skorpion

      05/01/2011 at 10:20 pm

      • Ce de-a liliputzi ai gasit! 🙂

        ela

        05/01/2011 at 10:21 pm

      • Lasa frate ca le facem noi biografiile complete la trimpul potrivit 🙂

        Theophyle

        05/01/2011 at 10:21 pm

  22. da, Sever Voinescu ar fi o varianta de acceptat…

    skorpion

    05/01/2011 at 10:18 pm

    • a fost un consul bun la Chicago!

      Theophyle

      05/01/2011 at 10:19 pm

  23. Il intreaba Liliana Ruse daca nu conteaza ca Voiculescu are „patalama” de colaborator cu securitatea , de la CNSAS. Raspunsul (scaldat) lasa sa se inteleaga ca nu conteaza pentru Antonescu.

    cedric

    05/01/2011 at 10:19 pm

    • a spus-o clar!

      Theophyle

      05/01/2011 at 10:19 pm

  24. Deocamdata baieti seriosi din PNL isi depun carnetele, vezi:

    https://theophylepoliteia.wordpress.com/2011/01/05/aventuri-in-lilliput/#comment-114879

    Credeti-ma Dan e baiat super-serios!

    Theophyle

    05/01/2011 at 10:22 pm

    • da, am citit si pe hotnews ca unii liberali cu carnet se vor retrage din PNL

      skorpion

      05/01/2011 at 10:26 pm

    • Theophyle, crede-ma ca imi este greu sa rezist in tara asta, dar daca tot am decis sa nu plec atunci nu pot sa ma prostituez.
      Antonescu and Co sunt niste mari nulitati.

      Dan Masca

      05/01/2011 at 10:33 pm

  25. Parca si antonescu are afinitati securistice, asa ca de ce sa conteze?

    ela

    05/01/2011 at 10:22 pm

  26. ce ma mira pe mine foarte mult este buna credinta si naivitatea celor 2 milioane care l-au votat pe crin; este interesant cum acelasi om este perceput in mii de feluri de catre indivizi.

    la fel si crin: eu l-am vazut ca pe un ticalos inca de cind a refuzat postul de ministru al culturii oferit de tariceanu, altii abia acum sint dezamagiti de el…

    asta-i viata, nu???

    skorpion

    05/01/2011 at 10:37 pm

    • Skorpion, am refuzat sa fiu pe lista de consilieri locali ai PNL in 2004 la Tg Mures. Motivul : nu exista nici un criteriu de selectie si nici nu mi s-a explicat de ce sunt pe locul 15 si nu pe 20 sau 2 ?
      La fel putea sa refuze si Antonescu ministerul.
      Ca cetatean al Romaniei iubesc Romania.
      Ca membru al PNL iubesc PNL si cred in institutia PNL cu istoria buna si rea.
      Decizia lui Antonescu de a oficializa o alianta cu Voiculescu inseamna sfirsitul PNL pentru mine.
      Securistii si stalinistii au distrus Romania.
      Sa oficializezi cu unul dovedit securist o astfel de alianta este prea mult.
      Ramin un liberal de dreapta prin vorbe si fapte.

      Dan Masca

      05/01/2011 at 10:46 pm

      • Dan Masca,

        la tine am inteles oarecum refuzul.

        dar la antonescu nu!
        in sensul ca l-am apreciat ca pe o fuga de raspundere.
        Inca de atunci am observat ca omul asta doar vorbeste, gavareste, gargariceste, ulterior insulta, jigneste….

        mi-au ramas in minte 2 faze fenomenale ca discurs demagogic;
        – faza 1 -> desfiintarea prin discurs al lui geoana;
        – faxa 2 -> sustinerea totala a aceluiasi geaona
        (este pe youtube – stiu ca am fost socat cind l-am vazut……….schizofrenie politica la modul absolut)

        oricum vei ramine in continuare un liberal…..
        si asta conteaza pentru tine!

        skorpion

        05/01/2011 at 10:52 pm

  27. Sara buna,

    Zile ciudate ne asteapta.

    Ce ma dearnjeaza cel mai mult este ca cei de dreapta, indiferent de nuante, nu au unde sa se regaseasca.

    Alba ca Zapada a plecat impreuna cu Mos Craciun.(sper ca o excursie casta)si nu poate strange la sanul ei feciorelnic pe cei de dreapta.

    Ponta, acum a realizat ca una si-a dorit si alta a venit.(de la alt mosh)
    Crin, se pare ales seful opozitiei, si-a rezolvat deplasarile la televiziuni, iar la Irtv da telefon din studioul A3.

    eugeni

    05/01/2011 at 10:52 pm

  28. Salut din nou!

    Antonescu si-am pierdut mintile. Cei care voteaza liberalii (in afara de talibanii cu bloguri galbene care se recomanda ca atare – am incercat odata sa postez un mesaj echilibrat pe un astfel de blog si mi s-a raspuns ca la ei nu e loc de propaganda basesciana) sunt orice, numai idioti nu.

    Crin va trebui sa explice, peste citeva luni, scaderea in sondaje, pentru ca ea se va resimti. Si atunci va spune ca o parte din votantii PNL voteaza de fapt cu PC 😆

    Oricum ar fi, cu cit voiculescu si antonescu ii dau inainte cu suspendarea, cu atit il aduc inapoi in joc pe Basescu.

    Cetatean

    05/01/2011 at 11:03 pm

    • Asa este, cu cat trag mai tare impotriva lui Basescu, in modul infantil incare il fac, cu atat castiga mai mult Basescu. Parca ar fi batuti in cap, sunt porniti intr-o propaganda din care nici ei nu mai disting realul de imaginar.

      CFG

      05/01/2011 at 11:46 pm

  29. Ce generos a ajuns chiulangiul. Daca Vadim este dependent de litiu, floarea otravita are nevoie urgenta de tratament.Cred ca a uitat corectia aplicata in decembrie 2009!
    http://revistapresei.hotnews.ro/stiri-radio_tv-8184268-crin-antonescu-noua-alianta-oferi-sansa-avea-grupuri-parlamentare-camera-deputatilor-senat.htm

    mar

    05/01/2011 at 11:08 pm

  30. http://revistapresei.hotnews.ro/stiri-radio_tv-8184268-crin-antonescu-noua-alianta-oferi-sansa-avea-grupuri-parlamentare-camera-deputatilor-senat.htm

    „Liderul PNL a confirmat voalat informatiile aparute in cotidianul Gandul, potrivit carora Dan Voiculescu a dorit sa aiba 7 locuri eligibile la Senat si 10 la Camera, iar PC sa poata avea, astfel un grup parlamentar propriu din 2012„.

    Baietii astia traficheaza locurile eligibile ca atunci cind existau liste. Pentru liberalii care au intrat de pe locul 2, ca Crin, sau de pe locul 3, ca Taricenau, eligibil inseamna ca cei din PC, care nu sunt in total 17, sa iasa in anumite colegii, pe locurile 2 si 3 😆

    As vrea sa vad chestia asta, liberali cedind locurile eligibile in colegii in care sunt bine plasati. Nu exista 17 colegii in care sa fie bine plasati, insa se pare ca Antonescu habar nu are cu ce se maninca alegerile.

    Cetatean

    05/01/2011 at 11:10 pm

    • Salut cetatean
      Nu tu program , nu tu strategie in schimb se impart repede posturile in parlament si senat . 🙂
      Asta e clasa politica ? E adunatura de scursori comuniste si securiste .
      Toti cu bat cu caramida in piept de dragul tarii dar ar fi bine sa se bata in cap ca sint interesati doar de posturi . Vai de capul ei natiune .
      PS. Voiculescu nu e fostul securist care are si TV ? Asa se explica multe .

      Ștefan A.

      05/01/2011 at 11:17 pm

  31. Stefane, nici nu s-a uscat cerneala pe protocol (a, stai, inca nu au semnat!) si deja discuta de impartirea posturilor. Cred ca vor avea 50%+1 in 2012, si voiculescu va fi prim ministru! 😆

    Cetatean

    05/01/2011 at 11:19 pm

  32. Va agitati inutil. Daca notele de subsol ar avea note de subsol atunci cu concursul unui scrib scrupulos istoria il va mentiona probabil pe Crin Antonescu undeva alaturi de a saisprezecea pisica imbalsamata a lui Amenhotep.

    Huitzilopochtli

    05/01/2011 at 11:20 pm

  33. Trecutul domnului Voiculescu este o problema mica. O problema mult mai mica fata de prezentul altor domni, daca ma refer la PD si anturajul sau„, a declarat Crin Antonescu miercuri seara la Realitatea TV.

    Acesta a mai spus ca a ales sa faca o astfel de alianta pentru ca „PC exista pe scena politica si parlamentara, este in Opozitie, are si el niste oameni si niste valori care conteaza„.

    Mai are cineva indoieli ca vopsitul de Crin a ramas si fara neuronul stingher care pina ieri inca mai supravietuise?

    Cetatean

    05/01/2011 at 11:24 pm

    • Mai degraba felix a deschis conserva 😦

      ela

      05/01/2011 at 11:39 pm

  34. Din ciclul „daca voi nu ma vreti eu va vreau” sau si mai corect – fuga de realitate. „e posibil sa preluam puterea cata vreme Basescu ramane presedinte dar solutia este suspendarea sa”
    http://revistapresei.hotnews.ro/stiri-radio_tv-8184268-crin-antonescu-noua-alianta-oferi-sansa-avea-grupuri-parlamentare-camera-deputatilor-senat.htm

    mar

    05/01/2011 at 11:55 pm

    • gata,m-am prins;am citit printre rinduri si am inteles:
      1. jos basescu
      2. alegeri
      3. modificarea constitutiei si includerea prevederii ca presedintele sa fie ales de parlament
      4. alegerea lui felix ca presedinte

      dar daca o fi adevarat?

      intamplator

      06/01/2011 at 12:29 am

  35. Baietii astia deja se imbata cu aburii din capetele lor!

    Cetatean

    06/01/2011 at 12:18 am

  36. prea multa incrincenare;
    oare pina la urma cacanarii-scuze,dar nu-mi vine alt cuvint acum-aia care au semnat alianta merita atitea comentarii?nu cred
    @dan masca:nu ne cunoastem; n-am crezut in acest partid numit pnl;pe Dvs insa va stimez si va respect
    si totusi poate ca acesti cacanari stiu ceva,poate cred ca blestemul vrajitoarelor puse sa plateasca taxe se adevereste;detalii in link-ul alaturat/char merita ciiti

    http://news.yahoo.com/s/ap/20110105/ap_on_re_eu/eu_romania_witchcraft

    intamplator

    06/01/2011 at 12:24 am

    • Cum mai scad si pretentiile astea ..de pe la varful pnl..ca-n istorioara cu inteleptii evrei.
      Un jidov intzelept spunea odata ca tot ceea ce conteaza,tot ceea ce este important,este in cap.Era Solomon.I-a urmat un alt intzelept care a spus ca tot ceea ce conteaza este in inima-Isus.
      Mai tarziu aparu un alt intzelept,Marx, care a spus ca totul se reduce la stomac.Urmatorul intzelept evreu zise ca tot ceea ce conteaza este intre picioare-Freud.
      Noroc ca aparu unu` foarte intzelept care a zis ca,de fapt, totu-i relativ-Einstein.

      mircea

      06/01/2011 at 1:01 am

  37. Intimplator, se vor fisii ca un balon.

    Cetatean

    06/01/2011 at 12:33 am

  38. la @theopyle ziua incepuse cu intelectuali;
    Romania are un intelectual mai putin: maestrul MARIN CONSTANTIN a plecat dintre noi;Dumnezeu sa-l odihneasca

    intamplator

    06/01/2011 at 12:40 am

  39. Buna Dimineata, am uitat sa anunt 😦
    Postare noua!

    Theophyle

    06/01/2011 at 9:11 am


Comentariile sunt închise.