Politeía

Quis custodiet ipsos custodes?

Numele trandafirului: Victor Ponta!

Nu cred ca este cineva in tara asta care il crede pe Victor Ponta un om inteligent. Cred ca majoritatea oamenilor informati il considera un politician infantil, care a avut mai mult noroc decat minte. Indiferent de potentialul uman sau lipsa lui, personalitatea dlui Ponta devine  de nesuportat daca stirile publicate despre convorbirile respectivului la Bruxelles sunt adevarate. Am citit informarea Agerpres publicata dimineata, nu am vrut sa o includ in revista presei, pur si simplu mi s-a parut neverosimila, citez:

„‘România, din păcate, nu a îndeplinit încă toate condiţiile pentru aderarea la spaţiul Schengen şi ridicarea monitorizării pe Mecanismul de Cooperarea şi Verificare în Justiţie. Ieri (marţi – n.r.), în Bucureşti, ministrul adjunct de Interne şi şeful Poliţiei române au fost demişi pentru fapte de corupţie. E foarte greu să îndeplineşti standardele europene atâta timp cât un guvern corupt şi ineficient nu poate să le îndeplinească. Din partea dumneavoastră aşteptăm obiectivitate şi ridicarea clară a semnalelor privind lipsa de performanţă a Guvernului român’, a spus Ponta.

Sunt lucruri care trebuie pastrate in afara dezbaterii politice; asta se numeste “binele colectiv al societatii in care traiesti”. Nu doresc sa discut despre “interesul national”, care a fost deja interpretat si reinterpretat politic de imbecilii guvernamentali si cei din opozitie, ajungand un cliseu derizoriu. Vreau sa vorbesc de o minima responsabilitate si un minim civism. Sper ca acest lucru ii va lamuri si pe colegii lui si pe cetatenii romani despre potentialul distrugator al acestui nefast personaj.

Acest om, conducatorul celui mai mare partid din Romania, (cel putin asa arata sondajele) si-a permis un lucru de nepermis si de neintalnit  in politica internationala. Nu cred ca este tradator de tara, este pur si simplu un fante prost, care nu stie ce face! Singurul lucru pe care inca nu l-a facut inca, este invitatia Armatei a X-a a Rusiei, stationata pe malul rasaritean al Nistrului!  Dar, cine stie ce ne rezerva viitorul?

P.S. nu voi publica o caricatura sau un montaj! Tipul nu merita nici macar un pic de umor. Tragica figura!

Written by Theophyle

25/11/2010 la 1:52 pm

207 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Theophyle, salut!

    Nu cred că VP e tâmpit, el joacă doar prost un rol intr-un mare joc politic a cărui miză este îndepartarea României de Europa. Si apropierea de …
    Ghici ciupercă! 😉

    oldhashu

    25/11/2010 at 2:07 pm

    • Haida de! Lama lui Occam: de ce o mareata conspiratie internationala cand prostia e cea mai la indemana explicatie?

      Huitzilopochtli

      25/11/2010 at 2:11 pm

      • Mărite zeu inca, la nivelul ăla și cu atâți „scoliți” în rele prin jur, prostia este un pretext minor pentru nevinovătie, cam fără crezământ!
        Marean V este o excepție pentru ca nu le are cu „comunicarea”, dar e al dreak de iscusit la rele!
        Briciul lui Occam s-ar fi tocit până acum dacă ar fi trebuit folosit de câte ori gaska lui nelu și-a dat pe față apetența pentru țarismul rosu…
        O zi bună!

        oldhashu

        25/11/2010 at 2:23 pm

        • Un om destept nu face asemenea gafe de neacceptat chaiar si de catre marea sa familie socia-democrata.
          Poti sa pui dinamita sub fundul Romaniei mai discret si mai eficient.
          Eu propun o alta dimensiune a personajului ,raspindita printre politicienii romani-IRESPONSABIL.

          Ponta ca si Antonescu sunt capabili sa arunce o tara in aer numai pentru ca atunci cind se uita in oglinda sa poata spune-
          Le anm traso !

          tucu

          25/11/2010 at 3:09 pm

  2. Completez: nu e o figură tragică, tragismul e legat de destin, de ceva ce nu poți controla.
    Este o figură clasică de ticălos, cufundat în abjectie până la gura care încă mai poate scoate mizerii pentru a-și asigura „flotabilitatea”! :mrgreen:

    oldhashu

    25/11/2010 at 2:13 pm

    • Salut oldhashu 🙂
      Drept ai grait

      Un tanar de stanga

      25/11/2010 at 2:24 pm

  3. Salutare
    Scriu putin dar cu minie .
    Domnule Ponta , esti un bou ! Atit matale cit si cei care au decis sa fi numit seful unui partid pompos intitulat PSD.
    Te rog sa ma ierti Theophyle pentru limbaj dar si rabdarea mea are o limita ! 😦

    Ștefan A.

    25/11/2010 at 2:16 pm

    • Stefan A, salut! 😉

      Asupresti fara să vrei un animal blând, răbdator, harnic și cu un destin nefericit – nascut să devină taur și care sfârseste cu grumazul in jug!

      Comparația cu boul este o onoare prea mare pentru VP…

      Off: Te-am facut marț cu F22-ul meu! Deja ti-am localizat F16, plus grămada de aur pe bune, nu aia din plumb poleit din garaj! 😆

      Fii calm, stai liniștit, că viața e scurta și belele curg…

      oldhashu

      25/11/2010 at 2:33 pm

  4. Nu stiu ce sa mai spun. Simplu, scarba. Una mare!
    Va las ma duc la lansarea cartii lui Patrasconiu, vorbim diseara! Acolo stiu ca ma sa ma calmez!

    Theophyle

    25/11/2010 at 2:24 pm

    • Drum bun! 🙂

      Cetatean

      25/11/2010 at 2:28 pm

  5. Ponta merita pumni peste fata aia de jigodie juvenila. Am vazut stirea de dimineata, nu am vrut sa o comentez, insa acum o fac, daca tot e postare: un individ fara pic de decenta si moralitate. Daca eram Sarbu nu ii dadeam fata de sotie nici mort, il provocam la o lupta barbateasca si il cafteam in Gara de nord, de fata cu baietasii, sa ii mearga fulgii!

    Cetatean

    25/11/2010 at 2:28 pm

    • Mistea C, prea multă agitație pentru un neica nimeni!

      Crezi că acolo sunt numa’ tipi cu capu’n sac pe care să-i dea pe spate puțulică din românica ?!

      oldhashu

      25/11/2010 at 2:38 pm

      • acolo sunt indivizi sau de teapa lui, sau mai destepti ca el!

        Cetatean

        25/11/2010 at 2:51 pm

        • Păi?! 🙂

          oldhashu

          25/11/2010 at 2:54 pm

  6. Cetatean:stai linistit;am dat cautare Victor Ponta in Der Spiegel iata ce mi-a raspuns:

    ponta

    Ihre Suche ergab keinen Treffer

    adica,zero barat! Nu exista balerinu’!!

    ela

    25/11/2010 at 2:42 pm

    • 😆

      Cetatean

      25/11/2010 at 2:50 pm

  7. oare declaratia e in limba romana?

    daca omul a vrut sa spuna ca normle schengen nu sunt indeplinite si imbunatatirea justitiei nu se poate face fiindca guvernul a demis niste corupti din mai???

    dupa cum vorbeste el mereu cred ca asta il deranjeaza cind se mai curata cite ceva

    intamplator

    25/11/2010 at 2:45 pm

  8. Daca astia faca asa acum in 2011 e usor sa-ti imaginezi ce erau in stare sa faca in ’47, ’68 sau ’89.
    M-am intrebat ce ar fi fost OK sa faca in situatia ca care el sau partidul chiar erau convinsi de cele afirmate(si nu era gargara pt galerie).?
    Ar fi fost OK sa-si impartasesca punctele de vedere in PE si S&D dar nu mai mult. Nu ambasade, nu comisie.
    Pozitia PSD, oficiala acum, insemna ca oricine gaseste ca nu sintem maturi pt Schengen stie ca are sprijin de la opozitia din Ro, stie ca nimeni nu se va „supara” prea tare pe ei,ba dimpotriva.

    Exista si o inregistare video a declaratiei?

    Tio

    25/11/2010 at 3:04 pm

  9. Tio, habar nu am daca exista, insa e irelevant. Omul e un politruc juvenil care a ratat o nastere cu 50 de ani mai devreme. Ar fi facut cariera fulminanta.

    Cetatean

    25/11/2010 at 3:08 pm

    • din pacate n-ar fifost singurul din „tinerii politicieni”de azi;
      ca om mai in varsta cred insa ca ponta asta e atat de prost ca sef la partid nu-l puneau,poate pe la sindicate;
      se puneau lichele,jigodii,arivisti dar nu idioti;

      intamplator

      25/11/2010 at 3:12 pm

    • O inregistrare video e f relevanta si usor de folosit.
      Acum, cum spune si Theophyle, a mai ramas doar sa-i invite pe rusi peste Prut. Vizita lui M.Geoana la Moscova chiar ca pare turism acum prin comparatie.

      Tio

      25/11/2010 at 3:20 pm

  10. Ponta – The poster child for the retroactive birth control.

    Huitzilopochtli

    25/11/2010 at 3:37 pm

  11. hai ca astazi chiar ma amuz citind (nu ernst jandl, desigur ci ceea ce se comenteaza pe aci de calitate umoristica mult superioara, desi, poate, jocurile de cuvinte nu ies cum trebuie) … ca de exemplu aci:

    manche meinen
    lechts und rinks
    kann man nicht velwechsern
    werch ein illtum

    daca stie careva germana ma distrez si mai tare…

    purligar

    25/11/2010 at 4:05 pm

  12. din ciclul „sa moara si capra vecinului”
    cineva pe aici spunea ca prin preluarea controlului BN ungare de guvern sau se ingroapa sau se salveaza;
    preluarea de mai jos ar arata ca se urmeaza trendul argentinian….
    nu sunt adept al fmi dar parca mai bine cu ei;va imaginati ce ar face politicienii nostri in lipsa unui acord cu fmi??????

    qteUngaria le-a oferit cetăţenilor săi un ultimatum: mutaţi-vă pensiile private la stat sau le pierdeţi pe cele din sistemul public, scrie Bloomberg. Anunţul a fost făcut miercuri de ministrul ungar de finanţe, Gyorgy Matolcsy.

    Ungaria se luptă să aducă mai mulţi bani la buget pentru reducerea deficitului, în condiţiile în care ţara nu mai are un acord de finanţare cu instituţiile internaţionale. Valoarea activelor fondurilor de pensii private obligatorii din Ungaria este de 14,6 miliarde de dolari.

    „Este un scenariu de coşmar. Practic, naţionalizează sistemul de pensii private”, spune David Nemeth, analist ING la Budapesta.Ungaria urmează astfel exemplul Argentinei care a confiscat în anul 2001 circa 3,2 miliarde de euro din fonduri de pensii private înainte de a intra în incpacitate de plată
    unqte

    intamplator

    25/11/2010 at 4:52 pm

  13. gabriel

    25/11/2010 at 5:00 pm

  14. Va avea si tubulita acuta si perforata :mrgreen:

    Cetatean

    25/11/2010 at 5:15 pm

  15. In aducecu avionul Crucii Rosii ??? 🙂 Nu de alta,da’ acolo il asteapta „Mihaela,dragoste mea” cu bratele deschise ! 😦

    ela

    25/11/2010 at 5:37 pm

  16. zi ponta ..si trage apa.nimeni nu respecta tradatorii.chiar si dusmanii Romaniei au onoare.cred ca acum si au dat seama ce papagal conduce socialismul romanesc ..si i vor da vitezza la groapa de gunoi a istoriei.nici bolsevicul iliescu nu isi permitea sa actioneze pe fata contra intereselor nationale ale Romaniei.mare lucru ca pana si chuky vopsitu sa nu iasa la o conf de presa si sa i dea „papa” prin batista ratatului de ponta.oare bombonel ce parere are acum despre „blasfemia” facuta atunci cand a comparat oligofrenul ponta cu reputatul TITULESCU? se pare ca l a intzarcat vantu si are gura prea libera pontalau

    zigzag

    25/11/2010 at 6:00 pm

  17. 😀 Scuze de offtopic. S-ar fi potrivit mai bine la unul din subiectele de zilele trecute, dar nu-i sta rau nici aici:
    „Sarah Palin: We’ve got to stand with our North Korean allies”

    CO-HOST: How would you handle a situation like the one that just developed in North Korea? […]

    PALIN: But obviously, we’ve got to stand with our North Korean allies. We’re bound to by treaty –

    CO-HOST: South Korean.

    PALIN: Eh, Yeah. And we’re also bound by prudence to stand with our South Korean allies, yes.

    http://www.dailykos.com/story/2010/11/24/923077/-Sarah-Palin:-Weve-got-to-stand-with-our-North-Korean-allies

    AHAHAHAHAHAHAHA!

    Huitzilopochtli

    25/11/2010 at 6:06 pm

    • mda,si incep sa- creasca sansele sa ajunga presedinte in 2012;deocamdata la republicani nu are challanger

      intamplator

      25/11/2010 at 6:12 pm

  18. Buna seara,
    Chelu &Comp raman in arest. Li s-a respins recursul desi dl. Chelu e grav bolnav, Ale naibii boli cum apar numai cand e vorba de puscarie nu cand fac afaceri ilegale in stil mare.

    cedric

    25/11/2010 at 6:14 pm

    • Buna seara!

      si are si cinci copii de crescut….

      Gabi Dumitru

      25/11/2010 at 6:27 pm

  19. http://www.eubusiness.com/news-eu/bulgaria-belgium.770

    Cum ar fi sa cerem mentinerea supravegherii pe justitie?
    Macar pana se face curatenie,pls !!

    ela

    25/11/2010 at 6:32 pm

  20. îmi place observaţia lui Mihai Beltechi:

    „SOV se pupă pe gingii cu Popa de Crăciun”

    😀

    gabriel

    25/11/2010 at 6:45 pm

  21. Sa inteleg ca o motiune de cenzuta legitimeaza orice lege asumata?
    http://www.gandul.info//politica/antonescu-asumarea-raspunderii-pe-legea-educatiei-nu-trebuie-legitimata-prin-motiunea-de-cenzura-7748391

    baieti,spuneti-o mai des!

    ela

    25/11/2010 at 6:55 pm

  22. Ela :-), Sarbu, socrul lui Ponta, l-a dezavuat pe Geoana si a spus ca PSD nu va retrage motiunea (de altfel, nici nu pot). Iar Chucky-petrolistul-descreierat e in stare sa se ia de git cu CCR.

    Cetatean

    25/11/2010 at 6:58 pm

  23. Bună seara! 🙂

    Avea dreptate Cristi Pătrăşconiu când afirma, duminică, la Gaudeamus, că stânga din România este mizerabilă. Acum îşi arată din nou chipul oribil.

    Theophyle, te invidiez! Nici nu ştii cât! 🙂 Sper să povesteşti câte ceva şi celor din depărtări.

    Maria

    25/11/2010 at 7:05 pm

  24. „In noiembrie 2008, a fost reales deputat de Gorj intr-un colegiu din Targu Jiu, obtinand peste 50% din voturile exprimate uninominal.”
    Este vorba de Ponta. Tirgu Jiu, un oras cu multiple valente, mai ales la returnari frauduloase de TVA si contracte cu Grebla, Mitrea si altii…

    Richard

    25/11/2010 at 7:05 pm

    • Richard, asa se masoara forta marilor barbati cu multe 00. Se ascund in colegii de la tara, in zone sarace, sau in orase sociologic favorabile.

      Cetatean

      25/11/2010 at 7:10 pm

  25. Buna seara !
    La dezbaterea (in curs de desfasurare) „Repere culturale ale dreptei romanesti” SIE/DIE nu putea sa lipseasca, n`asha ?
    Si-a trimis, deci, reprezentantul : Bogdan Baltazar.
    Care crede (plin de tupeu) ca am uitat cum ii acuza „cu manie proletara” pe taranisti si liberali, cand era purtator de cuvant al guv. Roman.
    Ce jigodie !

    Tzepelica

    25/11/2010 at 7:05 pm

  26. Buna, Maria! 🙂

    Stinga romaneasca nu merita numele de stinga, ci de „sinistra” adunare de hoti!

    Cetatean

    25/11/2010 at 7:06 pm

    • Bună, Cetăţean! 🙂

      Pe lângă faptul că-şi merită cu vârf şi îndesat renumele de hoţi, iată-i acum acţionând şi împotriva intereselor ţării.

      Maria

      25/11/2010 at 7:13 pm

      • Ei nu stiu decit un singur interes: al Moscovei. Oricum ai da-o, pe ala il urmeaza tot timpul, chiar si cind par ca isi urmeaza propriile interese.

        Cetatean

        25/11/2010 at 7:16 pm

      • Păi ei de la Moscova se trag, nu de la Rîm ca toţi românii. Acolo li-s strămoşii de ideologie şi hoţie. Normal că interesul lor se reface cameleonic în funcţie de ce le dictează cei de acolo.

        Maria

        25/11/2010 at 7:23 pm

        • atunci sa se duca inapoi la Moscova, ca aici nu sunt bineveniti.

          Cetatean

          25/11/2010 at 7:34 pm

          • Ar fi prea frumos să scăpăm de ei aşa uşor.

            Maria

            25/11/2010 at 10:15 pm

  27. Tzepelica, Balthasar ala e bun la invirtit banii altora pentru profitul baietilor destepti si cu ochi azurii, insa aruncat in America, face rapid faliment! Finantistul lui peste, l-am auzit debitind prostii pentru care la un seminar economic serios din Occident era dat afara. So el si Ghetea, a propos!

    Cetatean

    25/11/2010 at 7:08 pm

  28. Buna seara!
    De unde trandafiri la PSD? Ei sunt doar schinii. Mare dreptate a avut cel ce l-a poreclit micul Putzulescu.
    Happy Thanksgiving Theophyle!

    Creanga

    25/11/2010 at 7:18 pm

  29. Buna seara, buna seara.
    Declaratia lui Ponta este ilustrativa ptr prostia si lipsa lui de discernamant. Am mai spus-o si o voi repeta: Geoana este un prost linistit, Ponta in schimb nu doar este prost dar si agitat.

    clemycali

    25/11/2010 at 7:30 pm

  30. Mai baieti si fete, vreau sa va atrag atentia asupra unui lucru: Basescu a facut azi mentiune expresa ca nu a uitat de reforma Justitiei, care si ea trebuie sa se reformeze radical, precum MAI. Basescu s-a aratat foarte suparat ca instantele „creeaza” legea, nu o aplica (aluzie la deciziile Tribunalelor pe taierile salariale, considerate ilegale).

    In conditiile in care pe 16 decembrie Senatul va valida noii membri ai CSM, si se va apleca si asupra sandeilor care vor sa mai ia un mandat (avem 4 Sandei reinnoiti prin vot si 3 prelungiti peste limita); in conditiile in care actualul CSM baga la ICCJ pe ultima suta de membri judecatori obedienti (a bagat 3); in conditiile in care tribunalele isi bat joc de deciziile CCR si de Parlament; in conditiile in care granguri mari incep sa fie prinsi;

    Eu zic ca se pregateste razboi in Justitie. Dovada: Predoiu afirma clar ca dupa instalarea noului CSM este trimisa in Parlament legea „marii reforme” in Justitie (aia care modifica legile 303, 304, 317).

    http://www.mediafax.ro/social/predoiu-dupa-instalarea-noilor-membri-csm-initiem-modernizarea-legilor-justitiei-7722377

    Cetatean

    25/11/2010 at 7:30 pm

  31. @ Creanga: te-ai prins ca e jerba?

    ela

    25/11/2010 at 7:32 pm

    • Ela, cu cit Ponta se agita, cu atit afecteaza PSD-ul. La mai mare!

      Cetatean

      25/11/2010 at 7:34 pm

      • SALUT,

        crezi ca bizonul se prinde???
        el tot pesedist ramine..

        skorpion

        25/11/2010 at 8:33 pm

    • Da, e jerba
      Cu conducere imberba
      Toata lumea a aflat
      PSD ul mai putin a furat

      Creanga

      25/11/2010 at 7:36 pm

  32. Hehe, vroiam sa scriu lui Clemy despre Ponta si PSD, insa mesajul a plecat spre Ela.

    Nu-i bai, e pentru toata lumea 😉

    Cetatean

    25/11/2010 at 7:35 pm

    • @cetatene, e ok, oricum stau doar cu un ochi pe calculator si cu un ochi pe curcan 🙂

      clemycali

      25/11/2010 at 7:39 pm

    • Ehehei, dragii mosului, stirea e veche, cam greu cu tradusul pentru cei de la capital.

      Creanga

      25/11/2010 at 8:03 pm

  33. Va salut din nou ! 🙂
    Am „rumegat ” intens azi declaratia lui Ponta.
    Cum nu am reusit sa gasesc o explicatie logica si lasind la o parte esecurile naturii 🙂 am o vaga banuiala . Legind mai multe date , fapte .
    Cronologic :
    – Geoana a primit ordin de la partid sa amine cit mai mult orice decizie in senat .
    – Avem probleme cu intrarea in zona Schengen .
    – Declaratia lui Ponta la parlamentul UE ( tip , va rog sa ne impuscati ca traim degeaba )
    Concluzie :
    Sefii din PSD au decis sa arunce in aer Romania . Sa faca tot posibilul sa nu se aprobe nici o lege si sa „sape” puternic pentru a nu intra in zona liberei circulatii UE . De ce ? Simplu 🙂 !
    E vina lui Boc si a dictatorului chel care nu reusesc sa faca nimic pentru tara . Ca urmare , motiuni de cenzura pe banda rulanta si suspendarea presedintelui dictator , betiv . Daca asta se poate numi logica 😦 eu cred ca ei au asta in cap .

    Ștefan A.

    25/11/2010 at 8:28 pm

    • Stefane, oricum nu intram in Schengen, saul cel putin asa spunea Theophyle, toate semnele duc spre aceasta concluzie. Eu as spune asa: Ponta s-a trezit in minutul 89 cand deja am primit 3 goluri si declara ca o sa luam bataie. Nu era cazul si nici momentul, parerea mea.

      Creanga

      25/11/2010 at 8:35 pm

      • Salut creanga
        Si eu sint convins ca nu intram . Cu mult inainte de theophyle ! 🙂
        Ponta a dat un picior in cur la notiunea de om politic cu raspunderi fata de tara . Indiferent ca e acel om in guvern sau opozitie . Astfel de declaratii se fac in privat nu in public .
        PS. Ramine cum am scris , e un b-u ! 🙂

        Ștefan A.

        25/11/2010 at 8:42 pm

        • @creanga, stefan, era clar ca nu intram in Schengen dar declaratia lui Ponta e de o prostie covarsitoare ptr ca acum Basescu poate sa spuna linistit, si sunt convinsa ca o va face, ca avem dovada lipsei de patriotism a opozitiei care nu doar ca nu a sprijinit actiunile guvernului in vederea aderararii (masuri legislative in primul rand) dar a mai si bagat strambe la Bruxelles. Sa-i vad pe Nastase &comp cum o dau la vopsea.

          clemycali

          25/11/2010 at 8:46 pm

          • Macar de ar cere supraveghere pe justitie;macar sa se faca ordine aici.Pe urma,mai vedeam

            ela

            25/11/2010 at 9:03 pm

          • nu stiu de unde e atat de clar;
            eu cred ca intram
            e un plan prestabilit si se vor tine de el

            intamplator

            25/11/2010 at 10:14 pm

        • Ciao Stefan!
          Avem declaratii la masura politicii, de mahala.
          PS Mai bine Micul Putzulescu

          Creanga

          25/11/2010 at 8:46 pm

  34. Salut aldhashu
    Mai tata ce avion ai acum . 🙂
    Pe cine ai mituit ? 😆

    Ștefan A.

    25/11/2010 at 8:47 pm

  35. Pe Obama!

    Cetatean

    25/11/2010 at 8:48 pm

  36. no comments la asemenea ticalosie pura!

    skorpion

    25/11/2010 at 8:49 pm

  37. Sper că Theophyle muncește acum să ne povestească cum a fost la Pătrășconiu.

    🙂 🙂

    filadel

    25/11/2010 at 8:55 pm

  38. Mai baieti, eu zic sa nu ne ambalam prea tare cu Putzulescu si Prostanescu.

    Legat de Prosty si Legea Educatiei, problema e relativ simpla: avem o decizie a CCR care spune (a fost in comunicatul de presa, va fi si in motivarea din M.Of): „există un conflict juridic de natură constituţională între Guvern şi Parlament, generat de refuzul Parlamentului de a dezbate moţiunea de cenzură depusă de opoziţia parlamentară, dezbatere care, odată declanşată, ţinând seama de prevederile Constituţiei, nu poate fi oprită„.

    Doua lucruri sunt certe aici:

    – refuzul Opozitiei de a dezbate motiunea depusa genereaza CJNC. CCR poate solutiona CJNC-uri, si vom vedea in motivatie daca a solutionat sau daca nu. Eu cred ca a solutionat, fiindca a spus ca motiunea nu mai poate fi oprita, odata lansata (asta e tare de tot, insa ma asteptam: baietii s-au fript, pentru ca s-au jucat de-a motiunea si acum, depusa, ea nu mai poate fi retrasa, legea educatiei trece sau guvernul pica, nu exista alternativa).

    – CCR da unde verde Guvernului sa asume legea. daca in decizia anterioara CCR spunea ca exista CJNc intre parlament si guvern pentru ca guvernul si-a asumat legea, acum spune ca exista CJNC pentru ca Parlamentul refuza dezbatarea motiunii. CJNC-ul si-a schimbat originea, vinovat e acum Parlamentul 😉 Deci Guvernul poate continua linistit.

    Deci, meciul se poate juca in Parlament, sa vedem daca arbitrul a acordat 11 metri pentru Guvern (adica a obligat Parlamentul sa isi continue procedura pe motiune, cum se pare din comunicatul de presa).

    Dupa cum se vede, Legea Educatiei va trece, pina la urma, chiar daca PSD joaca la obstructie. CCR s-a aliat Guvernului, la nivel procedural. Nu cred ca o vor busi pe fond. Miza este insa la motiune, pina la urma cred ca Geoana va refuza sa semneze rezultatul motiunii (daca aceasta va fi citita de Opozitiei sau Putere, nu mai are importanta, noi stim acum ca ea trebuie si ca va fi citita si votata, mai devreme sau mai tirziu).

    Va fi epocal, cu Opozitia plingind si citindu-si motiunea depusa de sanchi pe 29 octombrie, sau cu Opozitia privind cum altcineva le citeste motiunea 😆

    Cetatean

    25/11/2010 at 8:59 pm

  39. Geoana bate in retragere, insa, ca un prost ce este, se leaga de prima decizie a Curtii, care a fost sesizata pe 19 octombrie, cind motiunea nu fusese depusa. Intre timp, la sesizarea lui Boc, CCR a luat in considerare si motiunea.

    Geoana tot repeta ca papagalul ca CCR i-a dat dreptate. Aiurea, Boc are acum dreptate:

    http://www.agerpres.ro/media/index.php/politic/item/39857-Geoana-catre-Boc-Birourile-Permanente-reunite-au-fost-convocate-pe-29-noiembrie.html

    Oricum, el vrea sa „transeze prin vot” CJNC-ul, In BP unde Opizitia are majoritatea. Nu poate, in BP nu se transeaza nimic prin vot legat de CJNC, se stabilesc chestii organizatorice cu privire la data citirii motiunii si ordinea de zi a sedintelor in plen. Si chiar daca Opozitia incearca sa nu introduca motiunea pe ordinea de zi, plenul, sesizat de Anastase, poate modifica ordinea de zi si baga motiunea la citire, votare si picare, spre disperarea rectozaurilor Marga si Andronescu.

    Cetatean

    25/11/2010 at 9:05 pm

  40. cetatene,
    ce haos, frate, in parlament, in justitie, in politie, in scoli, in medicina, la locurile de munca!!!

    tu chiar crezi ca tara asta se mai poate insanatosi cumva, cind este condusa de decenii de niste ticalosi rauvoitori si rapaci???

    skorpion

    25/11/2010 at 9:07 pm

  41. Da! Acum e inclestarea finala. Incepe razboiul de la anul pe Justitie, sistemul electoral, votul diasporei si Constitutia.

    Anul asta a fost an urat, axat pe legi economice: salarii, pensii, Educatie. Legea pensiilor va trece de Camera (Puterea a preluat majoritatea in comisia de Munca, raportul va fi pus rapid si se va modifica doar ce a cerut Basescu), salarizarea e asumata saptamina viitoare si in maxim 10-14 zile avem motiune de cenzura, iar la Educatie se rezolva ea cumva situatia, acum, ca CCR a dat unda verde continuarii asumarii.

    Insa odata terminata partea economica cea mai grea (se pare ca vor fi 1.290.000 bugetari la final de an, cum a cerut FMI, ne incadram in tinta de deficit si chiar o sa stam mai bine, am luat azi 1.3 miliarde cu imprumut sub 5% – ne trebuia 1 miliard), se va trece la treburi serioasa, si Basescu deza a zanganit armele spre Justitie. Predoiu a anuntat pe 16 noiembrie ca dupa instalarea noului CSM incepe modificarea legilor grele in Justitie.

    Pe 16 decembrie va fi batalie mare la Senat pe mandatele Sandeilor, se lasa cu singe de sandel care vrea inca un mandat si nu va mai fi validat (exista deja zvnoruri, insa situatia e pe muchie).

    Cetatean

    25/11/2010 at 9:15 pm

  42. binele colectiv, pt noi ca tara dar si pt ue, este sa intram in schengen cand indeplinim toate conditiile. daca ponta a spus un adevar, si asta trebuie discutat, el a slujit binele colectiv al nostru si al celorlati europeni. acum, mai depinde daca a slujit binele colectiv cu intentie sau altceva avea in gand…

    dar tot timpul a spune un adevar este un bine pt toata lumea, nu?

    licurg

    25/11/2010 at 9:26 pm

  43. „Contact telefonic, liderului grupului PSD din Senat, Ilie Sârbu, a declarat în exclusivitate pentru „Puterea” că nu a fost consultat de Mircea Geoană când a fost făcut acest anunţ, dar că poziţia partidului este de a se continua dezbaterea moţiunii de cenzură. „Noi vrem să atragem atenţia asupra problemelor pe care le ridică legea pentru care Guvernul şi-a angajat răspunderea. În cadrul Biroului Permanent Naţional al PSD de luni, am decis cu toţii, ca, în cazul în care judecătorii Curţii Constituţionale vor decide că angajarea răspunderii Guvernului pe Legea educaţiei poate continua, noi să dezbatem moţiunea de cenzură. Domnul Geoană a fost de faţă, nu ştiu de ce a făcut această declaraţie, care nu e conformă cu ce s-a decis”, a precizat Ilie Sârbu. Preşedintele Victor Ponta a declarat la rândul său că PSD susţine dezbaterea moţiunii de cenzură pe educaţie şi că nu se pune problema retragerii acestui demers. În consecinţă, declaraţiile făcute de Mircea Geoană rămân fără acoperire în partid, preşedintele Senatului ieşind astfel de pe linia impusă în Kiseleff.(puterea.ro)

    Cetatean

    25/11/2010 at 9:26 pm

    • 🙂 🙂 🙂

      ela

      25/11/2010 at 9:41 pm

  44. Buna seara,
    Geoana a mai scos o perla astazi” Am senzaţia că avem practic două parlamente în România, în acest moment: Camera Deputaţilor, paralizată de ceva vreme, şi Senatul României, în care lucrurile funcţionează surprinzător de bine”
    http://www.romania-actualitati.ro/interviu_mircea_geoana-22209

    mar

    25/11/2010 at 9:45 pm

    • „Să spunem că moţiunea de cenzură va fi retrasă de către iniţiatori. Eu unul îmi retrag semnătura”. LOOOL 😆

      „Eu cum pot să stau pasiv, cu o decizie a Curţii care spune că angajarea este neconstituţională, şi să mă duc şi să trimit preşedintelui la promulgare acea lege? Nu. Am să întreb Curtea”.

      Nu are ce s-o intrebe, va semna si cu un cintec in plus, pentru ca nu va pune semnatura pe legea ca atare, ci pe rezultatul motiunii de cenzura (esuata).

      Cetatean

      25/11/2010 at 9:56 pm

  45. Ela, stai ca nu ti-am spus tot 😉

    CCR a decis pe 17 noiembrie ca UNPR e grup parlamentar si ca are voie sa detina functii in structurile Parlamentului.

    http://www.romaniapress.ro/actualitate/1746-ccr-constituirea-independentilor-in-grup-parlamentar-este-constitutionala.html

    Consecinta?

    La alegerile pentru componenta BP a Senatului si Camerei, alegeri care au loc la fiecare inceput de sesiune, UNPR va avea dreptul sa pretinda un loc in cele doua BP-uri.

    Reg. Senatului:

    „(2) Numărul de reprezentanţi în Biroul permanent ai fiecărui grup parlamentar, în care se include şi preşedintele Senatului, trebuie să respecte ponderea numărului de senatori ai fiecărui grup faţă de numărul total de senatori, atât în fiecare sesiune, cât şi pe întreaga legislatură, potrivit art.64 alin.(5) din Constituţia României, republicată”.

    CCR a spus ca UNPR sunt grup parlamentar. Deci vor primi loc, pe care il iau de la Opozitie, care va pierde majoritatea in cele doua BP-uri 😆

    Cetatean

    25/11/2010 at 9:49 pm

    • @ Cetatean :asta e bine.UNPR,se mobilizeaza,ca sunt „motorizati”,la fel UDMR si nationalitatile;ce ne facem cu PDL,care-s unul „hais” si unul „cea” ? Cand are loc votarea?
      Sa nu-i prind ca au colita,gastrita sau altele!

      ela

      25/11/2010 at 10:26 pm

      • inca nu stim!

        Cetatean

        25/11/2010 at 10:37 pm

  46. Theophyle
    Nu minca ca spartul acum ca este sarbatoarea asta , americana ! 😆
    Cu cumpatare , nu abuza de tuica si caltabosi .
    Puteai sa salvezi curcanul luind un alt animal . Din parlament ca sint toti la fel ! 😆
    Distractie placuta in continuare prietene . Si doamnei aceleasi urari de bine !

    Ștefan A.

    25/11/2010 at 10:15 pm

  47. Aia din parlament sunt veninosi, Stefane!

    Cetatean

    25/11/2010 at 10:16 pm

    • Nu e nici unul veninos cetatene !
      Priveste la ei cum stau cu burtile pline , cu amantele la telefon si cu filmele hard pe computer . Asa da sa treci prin criza ! 😦
      Stiai ca unu din ei a facut puscarie pentru viol in grup ? Puscaria inobileaza ! 🙂
      Si pantofarul avea vechime la Doftana ! 🙂

      Ștefan A.

      25/11/2010 at 10:21 pm

      • Scuzi Stefami, dar ce fac ceilalti ce se cheama? Nu tot un fel de viol?

        Creanga

        25/11/2010 at 10:29 pm

        • Creanga
          Daca e pe dinapoi 🙂 nu e viol ca e cu posibilitate de fuga ! 😆 😆
          Nu ma obliga sa scriu anumite chestii ca ma sterge theophyle ! 🙂

          Ștefan A.

          25/11/2010 at 10:33 pm

          • Nu te obliga nimeni nimic, fii natural!

            Creanga

            25/11/2010 at 10:39 pm

  48. eu nu as avea o incredere oarba in unpr…

    🙂

    skorpion

    25/11/2010 at 10:27 pm

    • Ei,deocamdata trebuie sa dovedeasca :ca au cuvant,ca nu fac scandal,si,mai ales,ca nu tradeaza.Deci,fac ce promit.Altfel,cu cine mai guverneaza?Cu tata mare?

      ela

      25/11/2010 at 10:36 pm

  49. e un film frumos pe B1! merita

    ela

    25/11/2010 at 10:32 pm

  50. O, dar nu este singurul politician care merge la Bruxelles si vorbeste prostii. de ani de zile rufele cu zoaie ale politicii interne le spalam in public la Bruxelles.
    Pe langa asta, nu uita ca Ponta nu este singurul care a spus ata la Bruxelles. Acum o saptamana sau doua reprezentanti ai Romaniei, politici si din sociatatea civila sustineau necesitatea mentinerii MCV, in conditiile in care se stie clar ca intentia politica este de a se coinecta MCV cu aderarea la Schengen.
    Ceea ce vreau sa spun este ca multi uita de „binele colectiv al societatii in care traiesti”.
    Nu ii iau apararea lui Ponta, nu il apreciez ca politician, dimpotriva. Sunt de acord ca fara MCV nu se faceau reforme, nici macar astea putine care s-au facut. Insa sa mergem la BXl si sa sustinem mereu ca trebuie sa fim pedepsiti, ca trebuie sa fim urmariti in permanenta si monitorizati, asta ma irita. Atata vreme cat noi insine vom cere asta, vom fi o tara de rangul 15 in UE. Ok, nu avem politicieni responsabili, dar nici cei care se dau neprihaniti nu arata mai multa responsabilitate. Politicieni, societate civila, think tankuri, jurnalisti chiar – imi provoaca o mare dezamagire si ma fac sa cred ca multe din actiunile lor nu sunt pentru ca ei cred in ceva, ci cred in granturi, pozitii politice la nivel european sau alte avantaje pur personale pe care le pot obtine.
    Ca sa revin, nu ma uimesc declaratiile lui Ponta si au incetat sa ma revolte astfel de declaratii ale oamenilor politici romani facute la BXL. E o practica pe care o fac toti politicienii, din toate partidele. Din nefericire. Merg cu para la BXL, ca niste copii, in speranta ca cei de-acolo le vor da cu rigla la palma oponentilor lor. Si asta se mai intampla, normal. Numai ca aceia care fac astfel de afirmatii ignora faptul ca politicienii europeni – nemti, olandezi, belgieni, francezi – sunt oameni politici si vor folosi asta oricand impotriva Romaniei. e o batalie acolo, pe fonduri, sau pt diferite interese. De ce ignora asta politicienii nostri/ Pai simplu, nu contraza binele colectiv si cum ar putea fi el afectat. Conteaza propria imagine, propriile interese.

    menaru

    25/11/2010 at 11:06 pm

    • Seara buna doamna Menaru .
      E ceva timp ca scriem pe acest blog ca partidele politice din Romania nu sint altceva decit „gasti” de interese personale . Obiectivul comun CIOLANUL .
      Si tot aici am ajuns noi la concluzia ca nu este nimic reformabil in aceste partide . Sint necesari oameni noi si partide noi . Mai presus de orice suspiciune .Fara nici o urma de reciclare .
      Pentru a ajunge la aceste obiective e necesara o munca imensa dar si eliminarea din radacini a naravului mioritic de a accepta partidele „donatii”
      financiare din partea celor care au contracte cu statul . Si mai grav sa fi parlamentar , senator , ministru , secretar de stat, primar ,s.a.m.d cu interese in firme private personale , a rudelor si cu contracte de stat ” cu dedicatie ” .
      Pina nu se rup aceste cercuri vom traii mereu in noroiul cotidian .

      Ștefan A.

      25/11/2010 at 11:24 pm

  51. ave! 🙂

    bine zis! Problema politicienilor nostri care merg cu para la BXL nu e ca ei fac asta, ci ca fac asta ca sa isi faca ei jocurile. Cind BXL-ul sprijina eforturile reformiste ale Puterii, ei sar in sus si acuza BXL-ul de diverse lucruri (Nastase e maestru la astea). Cind le convine lor, fuga la grupul socialist din PE.

    Cetatean

    25/11/2010 at 11:26 pm

  52. http://www.romanialibera.ro/actualitate/europa/ungaria-derapeaza-sub-orban-207371.html

    primul regim autoritar(dictatura ) s-a instaurat in europa la sfirsitul primului(sic) razboi mondial in ungaria

    sa fie numai coincidenta ce se intimpla acum din nou in ungaria(retineti va rog,deviza fidesz-suna a nationalism socilaist)

    intamplator

    25/11/2010 at 11:42 pm

  53. Salut dragi prieteni!
    Salut theophille!
    Va cer scuze ca nu v-am citit comentariile si nu sunt la curent cu opiniile voastre.Nu v-am vizitat de multa vreme si nu am decat regrete.
    Poate ca e mai bine ca ,am avut timp sa-mi decantez ipresiile.Degringolada politicii din ultima vreme m-a lasat masca.Opozitia condusa de cei doi „extraterestrii,”Ponta si Crin, m-au lasat fara grai.Ambii au aterizat,parca, dintr-o constelatie aflata la”n” ani lumina departare, absolut inabordabila perceptiei mele.Sa fii atat de mare dusman natiei tale incat sa apelezi la judecata unui organism exterior,pe care il detesti in alte circumstante, dovedeste nu numai infantilism(bine precizat in materialul de fata),dar si de tradare nationala fara replica.Nu ai solutie viabila pentru redresarea situatei dificile in care se afla tzara ta(situatie la care ai participat si tu din plin) ,taci naibii din gura!.Cu atat mai mult cu cat ai pierdut si startul in fatza filfizonului liberal Crinulet,Floricel.

    dora

    26/11/2010 at 12:02 am

  54. http://www.zf.ro/banci-si-asigurari/update-deficitul-bugetar-a-ajuns-la-4-6-din-pib-dupa-zece-luni-7749582/

    daca nu-si pun poalele in cap in ulimele doua luni,ar trebui sa fie in final pe linga 5 pct;ar fi excelent(dec e luna cu venioturi mari la tva)
    ce e neclar in structura cresterilor de venituri pe 10 luni e acel 21 pct,venituri nefiscale
    ce iar a fost pozitiv,vresterile din accize,dar astea nu prea vor mai fi anul,sunt aproape la nivel maxim ue;
    pina la urma trebuie sa ajunga si la taieri reale de cheltuieli,sau poate nu,daca se hotarasc sa opreasca sifonarea prin contrcate publice,macar un -an doi sa cistige iar alegerile

    intamplator

    26/11/2010 at 12:03 am

  55. Cetatean,servus!

    Sa inteleg ca mai apar disfuctionalitati de familie intre socru si ginere-alias I.Sarbu si Victoras?

    dora

    26/11/2010 at 12:07 am

    • disfunctionalitatile astea au fost de prima data, nici acuma nu sunt ingropate!

      Cetatean

      26/11/2010 at 1:13 am

  56. Crenguta,

    te salut cu drag! Vezi ca am reaparut in mai multe ipostaze. 🙂

    dora

    26/11/2010 at 12:09 am

    • Servus Dora! te vaz, te vaz!Ai umblat la prefix?

      Creanga

      26/11/2010 at 12:20 am

  57. Buna seara, all!
    Am fost in sala la Mariott, la minunata dezbatere/lansare a cartii lui Cristi Patrasconiu – „Repere intelectuale ale dreptei romanesti”.
    A fost extrem de interesant, de viu si de divers si contradictoriu in acelasi timp ceea ce s-a intamplat acolo. Cred ca deja ati vazut dezbaterile si headline-urile presei din seara aceasta. Daca doriti precizari, intrebati-ma!
    Personal, am avut ca „bonus” extraordinar sansa sa-l cunosc personal pe minunatul Theophyle si sa revad cativa oameni remarcabili pe care nu i-am vazut de cativa ani buni. Pentru mine a fost o seara memorabila. Pot sa duc seara aceasta si o suta de ani cu mine… 🙂

    nicole

    26/11/2010 at 12:09 am

    • Sara buna matusica,
      Mai povesteste, noi ascultam. Pana la urma Theophyle e chiar real?

      Creanga

      26/11/2010 at 12:21 am

      • haaaaaaa, haha! ghini, baietu’ mătușicii! :))

        Theophyle, sa mor io, maicî, e rial! el imi tît zișea „nicole. nicole”, iar io m„ uitam ân spate, gândind c„ nu mie îmi vorghiești. Zîc: șini îi aist domn de-mi ziși pi nume? A fost o fazî diemențialî, care îmi zici că șini si iubiești se tachinii. :))

        nicole

        26/11/2010 at 12:25 am

        • Mătuşicî, dar cum o ştiut uncheşiul Teophyili cî tu eşti Nicole, aveai cumva bocanşi? 😉

          Creanga

          26/11/2010 at 12:29 am

        • auzi, mai creanga, il astept pe teophyle sa zica el daca sunt io vreo „matusica”. Ia vezi! :mrgreen:

          nicole

          26/11/2010 at 12:29 am

          • n-aveam bocanși, bre, dar taman dadeam mana cu minstrul educatiei, cu care dansul, theophyle statea de vorba. Si, daca vrei sa stii, nu putea sa nu ma recunoasca: sunt fascinanta!

            nicole

            26/11/2010 at 12:30 am

            • la mariottu ala nu se primeste cu bocansi, ca sa nu se strice parcarea.

              nicole

              26/11/2010 at 12:31 am

              • Am şuguit şi eu niţel, dar ci di lumi bunî pi acolo, mai ni spui nişte impresii? Matuşicî sau nu, sper sa nu ti superi pi mini la varî cand oi da iama in cireşi. 🙂

                Creanga

                26/11/2010 at 12:41 am

              • Bre sugubățule, nu ma supârai, da-n blocu’ mieu nu au sâdit cireși, da’ pui io in balcon pî termopane, cî-i cald.

                Faza misto: la doua scaune de mine – Ionut Popescu cu un tip (nu l-am reperat cine-i, desi am asa senzatia ca-l cunosc), de vorba aprins despre statul asistentialist, banci, rosia montana etc. Pasiune mare in discurs, insi ce se-ntorceau sa-i mustre ca le strica pacea ascultarii. Erau asa de montati amandoi si asa de zambitor si placut Ionut Popescu, incat imi venea asa pur si simplu sa-l pup. Ionut Popescu traieste viata tarii asteia prin toti porii lui. Daca-l vedeati cum pleda, parca era cu noi aici pe blog, ncercand sa-l convinga pe acel domn „contra”, precum facem si noi uneori inclusiv aici. N-am putut decat sa-i sun ca-l sustin si sa-i trimit din cand in cand zambete aprobatoare. sper sa nu fi inteles altceva, in fine, lumea nu era acolo pentru „ochi dulci”, asa ca gandesc ca m-a inteles corect. :))

                nicole

                26/11/2010 at 12:49 am

              • la doua randuri in fata: Dan Tapalaga cu o intreaga echipa de la Hotnews. Cred ca cineva de la ei a tzacanit incontinuu la o tastatura ca sa transmita live manifestarea. :))

                Stii ce m-a bucurat de fapt nemaipomenit de mult? Faptul ca, pentru prima data dupa mult timp, am avut impresia puternica a unei solidaritati explicite, in pofida unor interventii „atzâtzătoare” din sala. Una, de exemplu, m-a infuriat la culme: Avocatul ala OTV-ist care a candidat la presedintia Romaniei (zi-i sa-i zic! pe nume!) a luat si el cuvantul, ca sa-l felicite pe Patapievici. (Horia Patapievici – nota mea – a avut un discurs impecabil prin care a fundamentat si teoretizat intr-o logica LIMPEDE PREMISELE UNEI PROFUNDE IDEOLOGII CONTEMPORANE DE DREAPTA. Trebuie neaparat sa gasiti acest discurs si sa-l CITITI!)
                Ei, bine, acest avocat (dupa parerea mea, cu puternice influente securistice), a dat-o ca exemplu al gesticii statului de drept peeee, peeee, MONAAA PIVNICERUUUU! (cu nustiuce fapta de eroism fata de niste avocati din targoviste). Mie, una, mi s-a parut maxima sfidare, sa vii la aceasta manifestare si sa invoci numele uneia din cele mai mari franare a statuui de drept roman. Tupeu maxim!!! Nu i-a dat nimeni vreo replica individului, asa ca s-a prabusit in anonimatul propriei nimicnicii.

                nicole

                26/11/2010 at 1:00 am

              • salut nicole 🙂

                Theophyle

                26/11/2010 at 1:01 am

  58. Cetatean,

    despre ce conflict de natura constitutionala e vorba?S-a procedat constitutional din moment ce BP din Senat a aprobat si plenul deasemeni angajarea raspunderii guvernului pt.asumarea legii educatiei ?Altminteri nu era posibila motiunea de cenzura inaintata de opozitie.

    dora

    26/11/2010 at 12:21 am

    • Dora, Opozitia e in pozitie inchisa. Nu pot iesi decit batuti. Asta in caz ca nu reusesc sa dea jos Guvernul, la motiune, ceea ce e exclus.

      Cetatean

      26/11/2010 at 1:12 am

  59. Cetatean.

    cu alte cuvinte asistam la un foc de artificii ,de care beneficiaza „fanii opozitiei”,complet debusolati.

    dora

    26/11/2010 at 12:33 am

  60. nicole,

    esti cam ecliptica.Cum vine vorba ca „seara respectiva” o poti duce de acum si o suta de ani?Explica te rog sunt curioasa.Cu Patrasconiu eu am ceva de impartit de pe vremea cand mi-a zis „aut”,absolut pe nedrept,dar nu-i port pica…..se intampla erori si la case mai mari.

    dora

    26/11/2010 at 12:47 am

    • Dora, buna!
      Nu stiu ce inseamna „ecliptica”, asa incat nu-ti pot raspunde. Sincer, faptul ca Patrasconiu ti-a dat „out” este o chestiune dupa parerea mea pe care nu eu trebuie sa ti-o rezolv. Frustrarile acestea nu sunt treaba mea. Sorry! :))

      nicole

      26/11/2010 at 1:03 am

  61. Salut pe toata lumea, voi nu aveti casa? Azi este deja maine 🙂

    Theophyle

    26/11/2010 at 12:52 am

    • hai, ca mi-a placut asta:

      oi nu aveti casa???
      dupa cum se vede: nu

      😛

      skorpion

      26/11/2010 at 12:53 am

    • Buna dimineata! Ba da, aici.

      Creanga

      26/11/2010 at 12:54 am

      • Salut Skorpi, salut Creanga.
        A fost o dupa amiaza-seara interesanta 🙂 Oamenii de calitate si prosti de calitate, mancarea a fost buna si compania selecta!

        Habar nu am avut cat suntem noi cititi (si de cine) am primit zeci de iutrebari cine este x sau y si unde a disparut B. ?

        Chiar nu am avut raspunsuri, si chiar daca as fi avut nu am putut sa le divulg. 🙂

        Theophyle

        26/11/2010 at 12:57 am

        • Salve, Theophyle! Hai ca m-am divulgat singura! :))

          nicole

          26/11/2010 at 1:01 am

          • Eu te-am recunoscut in orice caz! u pe mine nu 😆 Adevarat nu prea arat ca intelectual. Ce sa fac 20 de ani pe mare fac omul cu fata de bataus 🙂

            Theophyle

            26/11/2010 at 1:03 am

            • Maaaai, haaaaaa! N-o sa ma uiti never ever cu faza asta, nu? Maaai, nu am fost convinsa ca vorbeai cu mine, in plus, vorbea langa mine si vechiul meu prieten pe care l-ai cunoscut si tu. A fost asa, o faza „alunecoasa”, sa-i zicem. Dar m-am bucurat nespus sa te strang in brate, ca un vechi prieten, apoi. Mi-a facut o placere imensa sa te vad, in sfarsit!

              Lume, lume: Theophyle este un TIP! fermecator si in real life, nu numai pe blog. A fost o mare, mare bucurie sa il cunosc ca de la om la om!
              ps: Cunosc oameni deosebiti care ii citesc blogul cu o imensa placere si o apreciere extraordinara. Oameni care stiu exact ce presupune MUNCA pe care o face el aici. Nici nu stiti cat de inalte sunt aprecierile la adresa lui!

              nicole

              26/11/2010 at 1:09 am

              • Nicole, te credem ca e fermecator. Pe noi ne-a fermecat fara sa il vedem, noi suntem fericiti ca am crezut fara sa il pipaim 😉

                Cetatean

                26/11/2010 at 1:11 am

              • @cetatean, esti nashpa! eu STIAM ca e fermecator si pana astazi. Nu am nevoie sa „pipai” un om ca sa stiu asta. 🙂 Acum insa, a fost o „revedere” cat se poate de omeneasca. 🙂

                nicole

                26/11/2010 at 1:17 am

            • Ai tatuaje? cumva o ancora? o sirena?

              Creanga

              26/11/2010 at 1:11 am

              • Nu bre, dar am inca statura unui om care vine de unde am venit eu 😀

                Theophyle

                26/11/2010 at 1:13 am

              • cine? eu? sau theophyle?

                nicole

                26/11/2010 at 1:15 am

              • @Nicole
                Pe Theophyle am intrebat de tatuaje, este stiut ca americanii din armata sunt plini de tatuaje.

                Creanga

                26/11/2010 at 1:30 am

              • Mircea,
                da, ai dreptate: Andreea este atat sexi, cat si sexista. Daca ar fi mai putin militantista pe ideea asta, mi-ar placea mai mult. In rest, e Ok, are o minte brici. uneori ma si infricoseaza. :))

                nicole

                26/11/2010 at 1:38 am

            • Salve Theophyle Nicole 🙂
              Sper ca nu m-ati dat de gol 😆

              mircea

              26/11/2010 at 1:11 am

              • aliooooo, mirceaaaaa, ai fost acolosha??? frate (imi dai voie sa-ti zic „frate”? frate al dreptei!), ard sa stiu cine esti. imi dai si mie un mail cu poza ta? pleaaaase!! :))

                nicole

                26/11/2010 at 1:14 am

              • Nu are cum sa iti dea mail, omul are un mail de felul „mircea@senat.ro” 😆

                Cetatean

                26/11/2010 at 1:17 am

              • hai, nu pe bune! zi-mi macar daca ce numere de inamtriculare ai! :)))
                ps: nu esti andreea paul vass, nu? :))

                nicole

                26/11/2010 at 1:19 am

              • aoleuu Nicole,surioara draga,vrei ca sa ramana dreapta fara niciun adept/militant ? 😆

                mircea

                26/11/2010 at 1:22 am

              • City 😆
                Ma promovasi calfa la senat 😆

                mircea

                26/11/2010 at 1:24 am

              • mircea,
                deci nu esti andreea vass. :))

                nicole

                26/11/2010 at 1:28 am

              • Ce calfa? Sosie de Presedinte, numai ca te da de gol inteligenta daca vorbesti sau scrii in locul Sefului!

                Cetatean

                26/11/2010 at 1:31 am

              • Nu Nicole 😆 cum sa fiu eu Andreea Vass(desi, recunosc, mi-ar placea.Andreea P Vass este cea mai sexy dintre femeile din politica)

                mircea

                26/11/2010 at 1:33 am

              • mai raspund odata, c-am postat gresit:
                Mircea,
                da, ai dreptate: Andreea este atat sexi, cat si sexista. Daca ar fi mai putin militantista pe ideea asta, mi-ar placea mai mult. In rest, e Ok, are o minte brici. uneori ma si infricoseaza. 🙂

                nicole

                26/11/2010 at 1:40 am

        • Sper ca nu ai fost intrebat cine este, ce face si cu ce se ocupa eu, ca ar avea multi o mare supriza daca ar afla 😉

          Cetatean

          26/11/2010 at 1:09 am

          • am fost dar nu am raspuns! I-am promis dlui Ministru Funeriu ca vom continua sa-i sustinem reforma!

            Theophyle

            26/11/2010 at 1:11 am

            • 😆 ma bucur! Nu de alta, insa cunosc o persoana extrem de apropiata ministrului pe care am gazduit-o la mine acasa acum citiva ani si care ar cadea pe spate sa afle identitatea mea de blogger :mrgreen:

              Cetatean

              26/11/2010 at 1:16 am

              • Cetatean. Noi vom face mai departe treaba, sunt sigur. Eu am trebuit sa ajung pentru ca am fost rugat acum o saptamana de dl Patrasconiu altfel probabil as fi ramas mai departe incognito!

                Theophyle

                26/11/2010 at 1:19 am

              • Te cred. Vom face treaba, pentru ca am luptat pina acum si nu vom abanda cind sunt premise sa fie trecute cu mare lupta niste legi grele, in special a Educatiei, d ecare sunt foarte interesat.

                Cetatean

                26/11/2010 at 1:23 am

  62. Nicole, Theophyle, sa va fie de bine intilnirea in carne si oase! 🙂

    Dora, e CJNC cind doua puteri in stat sau refuza sa isi indeplineasca atributiile si intra in conflict, sau cind una incalca atributiile altria. Acum e CJNC pentru ca parlamentul refuza sa dezbata motiunea.

    Cetatean

    26/11/2010 at 1:07 am

  63. @Theophyle,
    Cati curcani ai mancat pana acum? 🙂
    Happy Thanksgiving Day!

    nicole

    26/11/2010 at 1:20 am

    • Ei si tu, o bucata de piept, putina umplutura si o sticla de vin 😆

      Theophyle

      26/11/2010 at 1:22 am

      • I-a mincat pe toti 😆

        Cetatean

        26/11/2010 at 1:23 am

        • eeei, pe toti! stii tu ca pe toti…

          nicole

          26/11/2010 at 1:30 am

      • sati fie de bine, monsieur!

        nicole

        26/11/2010 at 1:26 am

  64. Creanga am numai unul 🙂

    Theophyle

    26/11/2010 at 1:31 am

    • Unul asa, gospodaresc, de jde kile, umflat cu urluiala si cu verdeturi din curte!

      Cetatean

      26/11/2010 at 1:32 am

      • Eu credeam ca spune de tatuaj. Oare cine are tatuat EU pe piept?

        Creanga

        26/11/2010 at 1:38 am

        • eu am sub inima „Semper Fi”

          Theophyle

          26/11/2010 at 1:40 am

          • sub inima, adica pe stomac? :))

            nicole

            26/11/2010 at 1:44 am

            • nu draga, in locul in care daca primesti putin plumb dai raportul Sfantului Petru 🙂

              Theophyle

              26/11/2010 at 1:46 am

              • aaaaaaaaaaa…… da’ de ce te-ai tatuat acolo? voiai sa-i ajuti daca te tinteau? :))

                nicole

                26/11/2010 at 1:50 am

              • Nu nicole daca tot m-ai vazut si ai vazut cum sunt tuns atunci ai fi inteles unde am facut eu basic training 😆

                Theophyle

                26/11/2010 at 1:52 am

            • maaaaai, draga, ca ma iau si frigurile acum… 🙂
              (oare, s-o fi inteles ca glumeam? :)) )

              nicole

              26/11/2010 at 1:55 am

              • stiu nicole 😆

                Theophyle

                26/11/2010 at 1:58 am

          • US Marines?

            Creanga

            26/11/2010 at 1:46 am

            • Semper Fidelis este numai US MARINES!

              Theophyle

              26/11/2010 at 1:48 am

  65. Se spune buna seara,sau noapte buna?
    Sper ca nu au fost curcanii sacrificati de Igas?

    ela

    26/11/2010 at 1:32 am

    • salut @ela, nu! noi mancam numai ecologic! adusi de la tara si hraniti in curte 🙂

      Theophyle

      26/11/2010 at 1:37 am

  66. Theophyle
    Cred ca ti-ai mai incarcat bateriile cu optimism, ai vazut ca ce faci aici nu este in van. Pacat ca vorbim de lucruri placute la o postare despre un schin (=spin).

    Creanga

    26/11/2010 at 1:34 am

    • Sigur ca da, au fost zeci de oameni buni care apreciaza comunitatea nostra si ne citesc cu atentie 🙂

      Theophyle

      26/11/2010 at 1:36 am

      • Theophyle draga ma bucur pentru succesul blogului.Munca ta extraordinara da roade. 🙂
        thanksgivin` 🙂

        mircea

        26/11/2010 at 1:42 am

    • Creanga 🙂 Ponta e ca unu` fara minte cazut in nisipuri miscatoare.Cu cat se agita mai mult,cu atat mai repede se scufunda.Uita-l.

      mircea

      26/11/2010 at 1:38 am

      • salut mircea si tu esti ca dl Plesu 😀

        Theophyle

        26/11/2010 at 1:39 am

        • Ma coplesesti Theophyle. 😆

          mircea

          26/11/2010 at 1:53 am

      • Mircea, am incercat, dar cand ii vad moaca de copchil teribilist ma cam iau dracii. Eu spun altfel, cap de dop s-a urcat pe un morman de ra…, daca ramane deasupra inseamna ca si el este.

        Creanga

        26/11/2010 at 1:42 am

  67. Vad ca Maria ne citeste! Salut si complimente!!! 🙂

    Theophyle

    26/11/2010 at 1:38 am

    • Salut şi toate cele bune! 🙂

      Citesc, citesc! Acum mi-am terminat trebusoarele si citesc suta (!!!) de noi comentarii apărute între timp, deşi cred că la ora aceasta nu mai e cineva prin apropiere. 🙂

      Theophyle, îmi dai voie să confirm ceea ce a scris Nicole puţin mai sus? Că eşti un om extraordinar şi fermecător şi în real life? Că meriţi toate bucuriile şi împlinirile alături de frumoasa ta comunitate de aici, şi nu doar de Ziua Recunoştinţei, ci zilnic? Gata, am spus-o! 🙂

      Maria

      26/11/2010 at 2:33 am

  68. Ma bucur ca „ai iesit la lumina”,si ca iti este cunoscuta munca.
    Platforma ta creeaza dependenta.

    ela

    26/11/2010 at 1:43 am

    • ela, eu mai putin. Traiam foarte bine anonim 🙂

      Theophyle

      26/11/2010 at 1:47 am

  69. Deci mircea are barba si burta lui Plesu? 😉

    Cetatean

    26/11/2010 at 1:49 am

    • Care Plesu Cetatene? Ai vrut sa spui Creanga?

      Creanga

      26/11/2010 at 1:51 am

      • ta-naaaa-naaaaam! stiu, stiu! 🙂
        da-ti-va pe fatza, dreptacilor! :))

        nicole

        26/11/2010 at 1:53 am

    • Nu Cetatean, Plesu a spus ca el raspunde numai la intrebarile domnelor 🙂

      Theophyle

      26/11/2010 at 1:53 am

      • aaa, acum inteleg!

        Nicole, cred ca postarile mele sunt mai savuroasa deca pastrez putin „mister masculin” asupra identitatii mele reale 😆

        Cetatean

        26/11/2010 at 1:57 am

        • bine, cetatene! stii, cand zic uneori „cetatene”, simt ca ma teleportez in „comuna din paris”. 🙂 de-aia uneori imi place sa-mi imaginez fetzele reale ale dreptei. 🙂
          poate ca nu stii, dar eu mi-am asumat dintotdeauna identitatea. ceea ce inseamna ca a fost alegerea mea. nu le cer celorlalti sa faca la fel. poate ar fi bine ca mai des oamenii sa aiba prilejul sa-si stranga in brate ideile care le circula pasind unii spre altii cu sunet real, cu respiratie calda, cu privirea dreapta, unii spre altii.
          despre asta e vorba. e o nostalgie. 🙂

          nicole

          26/11/2010 at 2:06 am

    • De-ar fi(de-as avea) macar astea 😆

      mircea

      26/11/2010 at 1:55 am

  70. Nu, am vrut sa spun mircea. Tu aduci mai degraba a Liiceanu la tinerete 😆

    Cetatean

    26/11/2010 at 1:54 am

    • Innebunirati de tot dragilor.Va pupizez .Noapte buna 😆

      mircea

      26/11/2010 at 1:59 am

  71. OK prieteni, daca doriti sa cititi dimineata revista presei eu ma duc sa fac nani. 🙂

    Va multumesc pentru prietenia voastra. Multumesc mult!

    Theophyle

    26/11/2010 at 1:56 am

    • Vise placute, Theophyle! 🙂

      nicole

      26/11/2010 at 1:58 am

      • Noapte buna Theophyle 🙂

        mircea

        26/11/2010 at 2:02 am

    • Noapte dimineata buna Theophyle! Eu iti multumesc pentru tot, sper sa pot ajuta mai mult.

      Creanga

      26/11/2010 at 2:02 am

  72. Theophyle, ti-as scrie la fel, insa stii deja ca nu mai e nevoie sa o afirmam sus si tare 🙂

    Maximas gratias tibi ago! Vale!

    Cetatean

    26/11/2010 at 1:59 am

  73. Hai ca ma duc si eu, am 4 ore de somn pina dimineata. Noapte buna!

    Cetatean

    26/11/2010 at 1:59 am

    • Noapte buna City.Las` ca recuperam noi 🙂

      mircea

      26/11/2010 at 2:03 am

    • Noapte buna! Oricat te-ai ascundi eu stiu di undi sa ti iau, esti moldovian di-al mieu.

      Creanga

      26/11/2010 at 2:04 am

      • :))

        nicole

        26/11/2010 at 2:07 am

        • Nopate buna Nicole 🙂 Creanga all 🙂
          Parchez,sunt rupt.

          mircea

          26/11/2010 at 2:14 am

  74. Noapte buna Nicole, noapte buna Ela, noapte buna Mircea!

    De dreapta cand fura cu dreapta
    De stanga cand fura cu stanga
    Parlamentarul roman e ambidextru
    C-obrazul gros precum azbestu
    Nu chiar toti, dar mare parte
    Ieri, azi si maini tot la bucate
    Ne-or mai pacali si mai departe
    De nu le-om da un sut in spate

    Creanga

    26/11/2010 at 2:20 am

  75. 🙂

    ela

    26/11/2010 at 2:26 am

  76. „Stat rosa pristina nomine; nomina nuda tenemus.”

    ela

    26/11/2010 at 2:29 am


Comentariile sunt închise.